Košarka 179

Utorak, 21.07.2020.

12:00

Birčević: Ništa ne potpisujem dok me Partizan ne isplati

Bivši košarkaš Partizana Stefan Birčević karijeru bi mogao da nastavi u ekipi Igokee, ali prethodno Partizan mora da mu isplati dugovanja.

Autor: SN  |  Izvor: B92

Birèeviæ: Ništa ne potpisujem dok me Partizan ne isplati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

179 Komentari

Sortiraj po:

Trojka iz bloka

pre 5 godina

Koliko se ovaj Birča sramoti...čovek koji nije imao klub kao reprezentativac, dobio opet svojih 5min zagarantovanih i to samo zato što je nazovi "partizanovac". Čoveče, pa ti bi trebao da izvučeš svoje pare i da platiš svim ljudima pretplatnu kartu koji su zbog tebe živce kidali. Taj isti Partizan ti je i našao tu Igokeu - nisi samo limitiran na parketu, nego i u privatnom životu.

dure

pre 5 godina

praznik-javio se "zdravko gf"panter koji umislja da navija za klub koji je ugasen!Ljudi..meni je stvarno praznik kad citam njegove komentare...jedino..stomak me boli od smejanja....

mark

pre 5 godina

pa nije valjda da su tebe placali da igras za partizan??!?!?
imas menadzera..zaista dobrog.....a sto se kosarke tice..hm..zaista nista narocito....ali....da im uzmes te pare sto ti menadzer ugovorio sa onim amaterima u upravi.

Glodacid Plus

pre 5 godina

Pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 16:55)

Лопове и силеџије из те екипе сви памтимо. Није само нама упропастио десет година, упропастио је вама више. Ви заиста верујете да је то што су он и Даниловић радили било супер и поштено и да је сад ово апартхејд....толико мржње и патње су вам та двојица лопова набацили на леђа да ћете тешко да се опоравите од тога...


Ено га дукљански ухљеб из Румуније лаже по новинама о буџетима Звезде и Партизана и док вас гони по БАТ назива људе који су поштено одрадили свој посао "издајицама"....а ви како он лане, кевћете за њим....

Ако...кера лаје....

zdravkogfl

pre 5 godina

Jeli ti možeš da nekad budeš realan a ne zaslepljen od vujoseviceveg vremena. Koliko vas taj Vujošević zamlatio o ljubavi da se jos ne možete oporavite. Zar ne vidiš dasu zvezdini navijaci realniij od vas jer kad smo pričali da Vujošević nije u partizanu iz ljubavi vi niste verovali sve dok nije otiso iz partizana i kad vas tužio za sesto hijiada evra i prekinuo cas jjiubavi. Ali niste stali u odbrani svog kluba nego podržavate Vujoševića koji vam ništa neće da oprosti svom vojienom partizanu nego je reko u novinama da ce naplatiti svaki posjiedni dinar. Štose tice Birčevića on je momak izbačen iz partizana i toje tako ii upravuje da ne potpis za igokeju partizan doga ne isplati partizan igo keja i tačka a vi možete braniti Ostoju koliko ocete limara samo pitajte dali je on doso iz ljubavi ili dase napatosira državni para. Moji grobari koliko ste zaslepljeni da vas nemoze ni psiholog oslepiti mnogomi je zao birce nije zaslužio to ali vidim daje on dobro progledo i vidio deje bio zaslepljen u cas vujoseviceve ljubavi lazne. Pozdrav

Qwerty

pre 5 godina

Jel moze jedna kolektivna terapija za navijace kluba iz Zeleznika kojem niko ne moze da zabrani kako ce da se zove? Zasto drzava i zdravstvo cute na ocigledan poremecaj i traume iz detinjstva?
Bolest treba leciti a ne ignorisati,pozdrav.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"
(maleno uplakano grobarče, 21. jul 2020 16:05). Da, svi ste ovde intelektualci.

maleno uplakano grobarče

pre 5 godina

(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34).

Glup si jedino ti.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 15:39)

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Daj bre Birca pa znas i sam da se u Partizanu igra samo iz ljubavi,eventualno neki klikeri porculanci a za pare se igra samo u Crvenoj Zvezdi.
(Back in Black, 21. jul 2020 16:36). Jeste, evo Volden sam platio da igra kod Čovića.

Jackie Treehorn

pre 5 godina

Svako ima pravo na ono što je obećano i stoji u ugovoru.
Radonjić je pre par godina govorio o tome otvoreno.
Epilog je bio njegov odlazak iz Zvezde,kao i prodaja
njenih najboljih igrača.
Zar jedan Duško Vujošević koji je toliko toga dobrog
doneo Partizanu treba da svoj pošteno zarađen novac
potražuje uz pomoć suda.Da li iko u Srbiji ceni nečiji
uspešan rad?
Stefan je u pravu i treba da naplati sve što mu pripada
po ugovoru.Dok ne uzme poslednju paru ne treba da napušta
Partizan.
Nekada su velike klubove predvodili ozbiljni i moralni
ljudi.Danas to čine (ne)moralni gmizavci.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.
(Kukatilo, 21. jul 2020 16:27). Još pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...

Тарми Рићми

pre 5 godina

Човек тражи паре које су му уговором загарантоване и крај. Те форе са опраштањем дугова и слично, будалаштина. Небитно о ком се клубу ради, класична српска посла, да те закину за неку плату.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34).

Glup si jedino ti.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 15:39)

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"
(maleno uplakano grobarče, 21. jul 2020 16:05). Još kad bi ti upoznao gramatiku...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.
(Kukatilo, 21. jul 2020 16:27). Pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...

vaxilar

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Citajte komentare, videcete jednu veliku razliku izmedju vas i nas. Mi u ovakvim situacijama branimo igrace a vi branite upravu i prozivate igrace koji traze pare.
(Marshall, 21. jul 2020 15:53) # Link komentara

Netacno. Videlo se kod Trinkijerija kakvi ste, sada se samo potvrdjujete. Vi njemu zelite da propadne, ali pre toga i da oprosti. Citaj bolje, decko.

Back in Black

pre 5 godina

Daj bre Birca pa znas i sam da se u Partizanu igra samo iz ljubavi,eventualno neki klikeri porculanci a za pare se igra samo u Crvenoj Zvezdi.

Sremac

pre 5 godina

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.
(ajaJaZeMšipA, 21. jul 2020 14:54). Projekat evropska Zvezda.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

Znaci projekat evropska Zvezda i sama Zvezda su krivi za unistavanje CZV u kosarci? A sa druge strane za "unistavanje" Partizana je kriv predsednik Srbije, a ne ljudi iz Partizana? Hoce to u trash romantizmu... Eto debela striptizeta moze vase reci da potvrdi...

Vonko Normalni

pre 5 godina

Zar ne beše ova igračina u startnoj petorci reprezentacije ispred Jokića? Pa ako mu ne daje Partizan platu od kojih para je plaćao Đorđeviću tu privilegiju? Nemoguće da ga je Sale gurao u prvu petorku za dž... Nije tolko lud valjda...

Kukatilo

pre 5 godina

Casovi "ljubavi" ponovo aktivni...
(Banja Luka, 21. jul 2020 14:09)

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.

johny

pre 5 godina

fuzija ti je izmedju zvezde i fmp-a, koja i danas zivi jer je zvezda po ispadanju iz lige otisla u stecaj i kao takva ne postoji.....sa druge strane partizan i igokea su imali sporazum o poslovno teh saradnji koji je istekao....kao danas sa zemunom......eto da znas ako te neko pita.
(borivoje surdilovic, 21. jul 2020 14:26)

Ti nemaš pojma šta je fuzija. Guglaj da nešto naučiš. Kada se vrši fuzuja jedan subjekat potpuno nestaje, gasi se. Zvezda nikada nije bila ugašena. Stečaj dečače kod sporskih klubova koji su registrovani kao udruženje gradjana ne postoji jer nema titulara vlasništva i nema šta da udje u stečajnu masu. Sedi jedan

Gordan

pre 5 godina

Eto državni projekat nije na respiratoru.
Kako neke nije sramota pisati o dugu Partizana a zna se da su gospođa kukala i isto posteni Cova prije neku godinu da he dug 12 miliona eura.
Zaradili pa vratili je li.
Sve bude i prodje bolje da ovakvi likovi cute

Istina

pre 5 godina

Kako da olicenje postenja,ljubavi,svega najboljeg nekom duguje pare,pravi problem. Ja sam da univerzalna rec posten od sad se zove,izgovara Partizan ne smo kod nas nego na celoj planeti.

a šta?

pre 5 godina

Nisu platili Birči, Woldenu, Jankoviću i ko zna kome još. Biće državo pomagaj i hvala predsedniku. A kupuju se novi igrači, poreski dug državi ostaje. Ceo klub na respiratoru

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Projekat evropska Zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

"Vuk dlaku menja ali ćud nikada"... ili u tvom slučaju "xxx" nik nema ali glupost ostaje
(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34). Glup si jedino ti.

israni mozgov

pre 5 godina

Projekat evropska Zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

"Vuk dlaku menja ali ćud nikada"... ili u tvom slučaju "xxx" nik nema ali glupost ostaje

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Какве паре ти сањаш?
Послаће ти екипу па ћеш бити срећан ако ти не отму и оно што имаш...
Најбоље ће ти објаснити Лола Смиљанић...

Marshall

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Citajte komentare, videcete jednu veliku razliku izmedju vas i nas. Mi u ovakvim situacijama branimo igrace a vi branite upravu i prozivate igrace koji traze pare.

trener

pre 5 godina

placat ce te godinama kada im naum padne uz zahvalnost za razumevanje i to retko po 5 000 € za njih vazi floskula "polako spacanje"

Loznica

pre 5 godina

Navijam za Partizan,ali ovog momka treba ispostovati do kraja!
Puna podrska
(leteci_beogradjanin320, 21. jul 2020 15:13)

Bravo za komentar.
Sve ostalo je sramota. Suvišno je uopšte i pričati o tome.
Meni nikada neće biti jasne te uprave, bilo kog kluba. Pa šta mislite, da ne isplatite ugovorne obaveze. Jadno i bedno.
Za druge ae navija, PARTIZAN se voli!!!!

zoro

pre 5 godina

Zašto kažeš Partizan a misliš na Partizan Igokeu? Neka mi neko kaže kada je taj brak zvanično razveden. Msm ono, Partizan Igokea, mi smo jedan tim, lopta je preskočila Drinu u oba smera i tako to...

Bgd

pre 5 godina

Cudo jedno kako od Partizana najglasnije lovu traze likovi koji su bili ubedljivo najgori dok su u njemu igrali. Prosto za ne poverovati.
(mmm, 21. jul 2020 13:41) 

Pare mu pripadaju po ugovoru a ne po učinku. Mišljenje neupućenih i poluinformisanh navijača tek je nebitno...

ajaJaZeMšipA

pre 5 godina

I opet dokaz da nema nista gore od Zvezdinih košarkaških navijača.

Pojesce vas zloba. Odmorite malo od Partizana.
(Randy Marsh, 21. jul 2020 14:18)

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.

primorska

pre 5 godina

Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.
(Spale, 21. jul 2020 14:04).

Kristijano Ronaldo planira da ide u Mancester. Placa da ode iz Juventusa, zato prodaje ostrva u Grckoj i Atlantskom okeanu, kao i nekoliko vila u Portugaliji, posto koliko nam je poznato igraci placaju sami svoje obestecenje !!!

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.
(ajaJaZeMšipA, 21. jul 2020 14:54). Projekat evropska Zvezda.

borivoje surdilovic

pre 5 godina

Cekajte, zar Partizan i Igokea fuzijom iz 2007,nisu postali jedan klub?Te pare moze i Dodik da isplati.
(Sut karta, za klub bez adrese, 21. jul 2020 14:10)
fuzija ti je izmedju zvezde i fmp-a, koja i danas zivi jer je zvezda po ispadanju iz lige otisla u stecaj i kao takva ne postoji.....sa druge strane partizan i igokea su imali sporazum o poslovno teh saradnji koji je istekao....kao danas sa zemunom......eto da znas ako te neko pita.

Геније

pre 5 godina

"Pravda za Birča! Platio bih mu duplo, samo da ode."
Нико ти не брани, продај ако нешто имаш и то је то.

Drakče

pre 5 godina

Slažem se da Birča nije baš neka zvezda...ali..ali...kad odigra neku utakmicu veoma dobro, to se racuna kao..i corava koka ubode neko zrno, a kada nabedjene zvezde odigraju katastrofalno onda se to smatra...imao loš dan...Tako da, malo postenja ovde ne bi bilo na odmet.Činjenica je da je lik bio reprezentativac i da ima tri srebra...malo li je.
A da treba da traži sve sto mu pripada..treba...glupo je o tome i raspravljati...

kalcokera i trokorak bili

pre 5 godina

Nemoj ko slucajno da bi pljuvao momka, da li biste vi trazili zaostale plate ako vam firma da nogu? Navijanje i ljubav prema klubu na jednu stranu, egzistencija na drugu.
PS. Da su svi trazili pare na vreme klubovi ne bi nagomilavali onolike milionske dugove.
(bla, 21. jul 2020 12:53)

ja firmu ne volim
ovde se prica o ljubavi i trazenju para

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Birčević je pedeseta šamarčina koju su popili za 4 meseca.

Svaki drugi dan po šamar...
(Smogovci, 21. jul 2020 14:45). Da navijaš za Čovićev klub, nema većeg šamara.

rdg

pre 5 godina

Unistice nas lose navike...evo recimo ova gde ti, neko, npr bircevic ispadas los zbog toga sto trazis da ti plate ono na sta su ti isti pristali kad su te zvali da dodjes kod njih...kakvo ludilo. Na stranu to sto nije ni trebao da dolazi nego da neki mladji igrac dobije sansu i da se rezultatski ne dogodi nista posebno lose a jos su mogli i da dobiju. Sad drugi problem, ili mozda i prvi, jeftin igrac ne odgovara cak i ako je talentovan jer su procenti naravno manji, i onda eto zovu njega jer je po "sv" skuplji cak i ako svi mi znamo da je losiji. Ovo vazi za oba nasa kluba koji trose novac koji nisu zaradili i zbog toga to nama izgleda besmisleno, bacaju u prazno i tako iz godine u godinu...

eto

pre 5 godina

Vrlo jasna situacija- klub i igrac potpisali pravno-legalno obavezujuci dokument...klub uzurpira potpisano - platiti igracu! I kraj...uopste se ne prica o tome kakav je igrac, koliko novca je u pitanju, nebitno...i sta sad tu ima nejasno? Potpisao ga je onaj isti italijanski lazni heroj koga su mnogi idolizovali...pitajte njega kako i zasto i koliko...za navijace drugog kluba- zar stvarno opet treba podsetiti na stanje u kome ste bili pre dolaska sadasnjeg predsednika? Nemoguce je da to zaboravite. Mozda to hocete da potisnete- to je ok, potpuno razumljivo...ja ne volim bari-ali se desilo i moram to da postujem...kao sto vi ne volite istanbul-ali se to desilo i valjalo bi da to postujete...

Miodrag

pre 5 godina

Stručnjak,ti i ovaj kome je Željko idol,i ostali...nepismeni.:
Ugovor 1+1... nema nikakvih obaveza za novu sezonu,to je opcija za obe strane!!!!
Drugo je sto on i jos mnogi nisu dobili nista ili sve za 4 meseca korone. Dok svi ostali dobijajy od drzave po 30 hiljada dinara. Sportisti od NISa Telekoma tj.od drzave treba da dobiju 10-50 hiljada evra mesecno za 4 meseca!!!!
Za to vreme medicinski petsonal danonocno spasava živote i sta ce da dobiju od drzave?????
Ja im za ta 4 meseca bi dao po 30 hiljada din. Svi ostali BAT i sudovi su nebuloze... Da dobijas toliki novac,sedis u kuci a rezultata nema!!! To je u pitanju..bezobrazluk na tudji odnosno naš račun!!!!!

društvance iz predgrađa

pre 5 godina

Isplatice te drzava ne brini kao i ostale igrace partizana.
(Yorker, 21. jul 2020 12:54)

Kao i igrače zvezde iz predgrađa, naravno...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Nista mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20). Ma tebi nije ni jasno za koga navijaš od 2011.

super

pre 5 godina

Nego šta nego da isplate sve do poslednjeg evra plus kamate sto čeka ... da li igra dobro loše ne igra zato nisu produžili ugovor ili jesu ali sto piše to ti je

Michael Jordan

pre 5 godina

Opravdano je ljut i treba ga isplatiti naravno. Ali je to takva kesa od igraca, moze on biti najveci grobar, nema covek kvalitet za kkp.
(kosarka, 21. jul 2020 12:59)

Nema covek kvalitet za kkp ???
A ima kvalitet da bude reprezentativac.
Šta ste vi tako nešto posebno da vam reprezentativci ne valjaju.
A Đorđeviću je valjao za reprezentaciju.
Igrao je sasvim zadovoljavajuće.

veliki strumf

pre 5 godina

Bas ste svi vi vickasti a placate Loyda 900k,lako je vama kad imate sebi taj luksuz...
(dalibor, 21. jul 2020 14:31) Nisi dobro čuo. Plaćamo ga 2.9M. Jel ti lakše?

Luk Ajnstajn Sikma

pre 5 godina

Ti druze jesi slobodan igrac. Ziv bio, naplati zaradjenu lovu u prosloj sezoni i da te vise nikad ne vidim u dresu voljenog kluba.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Neko je Lauvergne, a neko Bertans, Kecman, Klobucar, Gagić, Vujošević, Bircevic... koliko ih samo ima. Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.
(Spale, 21. jul 2020 14:04). Hoće to, da je sam platio.

ikac klisa

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

I ja volim svoju firmu al ne radim za dzabe. Od ljubavi ne mogu platiti racune.
Ako nemas da platis reci odma a ne srpska logika moze sve avioni kamioni a kad dodje vreme da se latis novcanika "e znas sad je kriza al ti volis nas jel da?".

Željko

pre 5 godina

Kk. Partizan je uvek imao nivo, znalo se ko vodi klub, bilo je tu sumnjivih likova Nikačević, Dačić, Peković... Ali ih je uvek neko kontrolisao koliko toliko. Ovaj Ostoja Mijailovic je uleteo u klub a da niko ne zna ni ko je ni sta je. Start je bio glamurozan Arena na 5 godina, Trinkijeri, solidni stranci, pare na sve strane. I odjednom puče sve u trenutku. Ostoja nema težinu ni u košarci ni u politici. Covek zadatka, sitan aparacik i evo dokle smo dosli... Tužno je samo sto je Ostoji pomagalo par "legendi" Partizana...

piksi

pre 5 godina

Ovo mi nikad nece biti jasno, bilo da je Partizan, Zvezda ili bilo koji drugi klub. Doveo si igraca potpisao ugovor sa njim i sad ga ispostuj i isplati mu sto mu dugujes, od ljubavi se ne zivi. Meni firma za koju radim da mi ne isplati 2-3 plate, sta bi trebao da radim i sutim? To sto pricate iz ljubavi se igra, to okacite macku o rep.

zdravkogfl

pre 5 godina

Bravo birca jasam na tvojoj strani ne idi nigde doti Ostoja prevarant ne isplati. On da vodi partizan nikad nije uzo košarkašku loptu a kamoli šutnuo.ja jesam te kritikovo ali sad vidim da to nisu bile tvoje reci nego ostijine ti si samo sluzio njegovu zapovest.ja jesam zvezdaš ali ne volim da niko zloupotrebi igraca kao sto ocu Birčevića momak je igro od srca e sad sto nije ekstra igrac nije vazno on je postigo i sa takim kvalitetom sa Srbijom osvojio tri medajie i sa partizanom osvajo trofeje. Štose tice Dangubića on je bijo u zvezdi ali Ostoje samo prosecan kosarkas zvezde možda malo boji od Birčevića ali tušu isti skoro znaju da bjesni a znaju da ih nema nigde Tose zove prosečni igrači. Pozdrav

toall

pre 5 godina

Sunce ti, nevezano direktno za temu, igrač igokee, i to možda, naš standardni reprezentativac. U onoj konkurenciji. I onol'ko guranje godinama i opet ga niko ne kupi. Ni ne plati. I to dobrom delu naseg naroda sve ok. Nije selektor kriv. Ovo je nebitno, ali tako razmišljamo o svemu.

nemanja

pre 5 godina

Dodjes u klub koji volis da igras za manje novca nego sto bi negde drugde zaradio i onda te jos ne isplate. Grobar sam, ali niko nije terao upravu da potpisuje ugovor koji ne moze da isplati.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.
(vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 21. jul 2020 13:33). Za razliku od oba FMP-a gde se igrači šetkaju iz kluba u klub bez obeštećenja.

Spale

pre 5 godina

Neko je Lauvergne, a neko Bertans, Kecman, Klobucar, Gagić, Vujošević, Bircevic... koliko ih samo ima. Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.

Mićko

pre 5 godina

Pravi partizanovac bi oprostio dug i kazao:"Sa grobarima više neću da imam posla.Ako vas zanima vaš grobarski život,daleko vam lepa kuća."

poznavalac ©®

pre 5 godina

"Svi znaju koliko volim Partizan i zaista ne želim da stvaram probleme klubu, ali neke stvari moraju biti ispoštovane na brz i lep način" . Svi znaju koliko volim brze i lepe pare. Dokle da se sprdaju sa nama ovako, dokle?

Неедукован

pre 5 godina

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...
(Hm, 21. jul 2020 13:16)

Па, видиш до пре неку годину је Дуло причао како се у Партизану игра за стипендије, кикирики и сармице Богданове маме. Ми нормални смо знали да је то чиста глупост, али..ето..видиш има и оних којима тек овакве ситуације као ова са Бирчом заправо покажу да је то чиста глупост и да Дуло лаже.

Hm

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...

nidza

pre 5 godina

Neka mi neko objasni zasto bi iko ikad oprostio nekom neko dugovanje? Znaci ja sad radim i ne primim platu, ja treba da im kazem ma nema veze? Kakvo bre oprastanje, pa mogu da navijam za koga ocu, al to ne znaci da treba da oprastam nesto od cega mi zavisi zivot. Isto dal preso iz Partizana u Zvezdu ili obrnuto, posao je posao. Ta “ bezuslovna ljubav” to ne postoji, a ljudi koji veruju u tako nesto su bolesni i treba im psihijatrijska pomoc.

John Terry

pre 5 godina

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...
(Hm, 21. jul 2020 13:16)

Naravno da ne, ali posto vi volite da prdite da se kod vas igra iz ljubavi, onda ovakve situacije bas dodju dobro za zajebanciju.

sasa the red baron

pre 5 godina

POENTA:

Partizan ne moze da prekine ugovor bez kompletne isplate za celu duzinu tog ugovora.Ugovorje"zagarantovan",i samim tim KKP mora isplatiti Bircevica u celosti.
Prkaticno,ugovor je 1+1 godinu,i zbog raskida ugovora,KKP mor< ispostovati ono sto je u ugovoru..Da li je celi iznos za sledecu sezonu,ili 50%,to je izmedju KKP i Bircevica..

Sir Oliver

pre 5 godina

To što njemu partizan duguje zua godinu dana profesori universiteta zarade za 15-20 godina, rudari za 40 godina rada. To ti je kad balvana guraš u reprezentaciju da bi mu digao cenu jer je selektor klubaš, a on onda misli da stvarno nešto vredi. Čak toliko da ne prihvata da mu tih nekoliko stotina hiljada isplate za 2-3 godine, nego mora odmah i brzo

Pogan

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Nikad gluplji komentar. Naravno, armija klinaca ganova lajkuje jer im ovakvi debilizmi stvaraju osećaj satisfakcije. Promašeni životi.

Drax

pre 5 godina

Ko radi i zaradjuje ne oprasta svoju platu gazdama nego je trazi i koristi sva sredstva na raspolaganju da svoje pravo ostvari.Partizan nije nista bolji od bilo kog drugog poslodavca.Uzeo je na sebe obavezu potpisao ugovor i sada neka ispostuje to sto je se obavezao.Vi balavci bi trebalo malo da odete u neku fabriku da vidite kako je raditi pa neka vam gazde zadrze koju platu i neka vam kazu "Firma se voli".

Realni Grobar

pre 5 godina

I jedni i drugi (Zvezda i Partizan) posluju isto, a plaćaju građani Republike Srbije.

Oko ovoga se prepiru samo deca do 15 godina i likovi koji u životu nisu imali devojku...

Birči želim da dobije sve što je ugovorom zaslužio.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Transfer iz jedne u drugu Igokeu, a u međuvremenu BAT.
(zvezdale, 21. jul 2020 12:51). Samo je jedna Ikokea. Za razliku od dva FMP-a.

Slobodan

pre 5 godina

Poenta je u tome da Partizan ne moze da prekine saradnju dok ne isplati obaveze prema igracu, zato Bircevic nece da potpise za drugu ekipu ...
Ako Bircevic bude zeleo moze ih naterati da mu isplate kompletnu sezonu koja mu je garantovana ugovorom ...

323

pre 5 godina

mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 21. jul 2020 13:33)


Pa on je mislio na FMP 1 i FMP2, tamo prelaze iz kluba u klub, ne placaju obestecenja. Tamo sve moze..Tamo se igrac prebacuje iz jednog u drugi klub kako ko hoce. Kako nisi razumeo komentar?

Sasa

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 21. jul 2020 12:56) # Link komentara

Ovde se ne radi o ljubavi, vec o postovanju ugovora iliti poslu. Isto onako kako bi ti zahtevao da poslodavac ispostuje obaveze, tako i on cini. Igraci nisu postali profesionalci samo zato sto vole sport, vec da takodje od njega imaju redovne prihode. A kada padnes u sake onih (oput Zvezde, Partizana i ostalih) koji ocekuju prastanje dugovanja, tada je ugrozavanje necijih prava normalno koliko god bilo nenormalno. Ljubav i interes nisu jedno isto.

Ugovor sta to bese

pre 5 godina

Cekaj sinko sad krecu pregovori pa tek za koju godinu ima da shvatis za koje si pare igrao. Nece valjda ovaj napacen narod da odvaja za tvoju platu.

Mirko

pre 5 godina

Čuvena ljubav prema klubu ne može da prestane možda ipak umesto avangardnih i GTR splačina da ide jednostavno sa onom iz Maratonaca "Oću svoj deo nećete da me prevarite!"

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 5 godina

mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.

kosarka

pre 5 godina

Opravdano je ljut i treba ga isplatiti naravno. Ali je to takva kesa od igraca, moze on biti najveci grobar, nema covek kvalitet za kkp.

gremlin

pre 5 godina

Upravo je ovo suština SVI KLUBOVI I U FUDBALU I KOŠARCI OČEKUJU DA IM IGRAČI OPROSTE...šta i kome,Ostoji,Čovicu,Vazuri i Terzicu...ne Birča naplati do centa...i molim lepo,naravno da navijam za KKP ali zna se šta je POTPISAN UGOVOR!!!

bla

pre 5 godina

Nemoj ko slucajno da bi pljuvao momka, da li biste vi trazili zaostale plate ako vam firma da nogu? Navijanje i ljubav prema klubu na jednu stranu, egzistencija na drugu.
PS. Da su svi trazili pare na vreme klubovi ne bi nagomilavali onolike milionske dugove.

gremlin

pre 5 godina

Upravo je ovo suština SVI KLUBOVI I U FUDBALU I KOŠARCI OČEKUJU DA IM IGRAČI OPROSTE...šta i kome,Ostoji,Čovicu,Vazuri i Terzicu...ne Birča naplati do centa...i molim lepo,naravno da navijam za KKP ali zna se šta je POTPISAN UGOVOR!!!

bla

pre 5 godina

Nemoj ko slucajno da bi pljuvao momka, da li biste vi trazili zaostale plate ako vam firma da nogu? Navijanje i ljubav prema klubu na jednu stranu, egzistencija na drugu.
PS. Da su svi trazili pare na vreme klubovi ne bi nagomilavali onolike milionske dugove.

Неедукован

pre 5 godina

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...
(Hm, 21. jul 2020 13:16)

Па, видиш до пре неку годину је Дуло причао како се у Партизану игра за стипендије, кикирики и сармице Богданове маме. Ми нормални смо знали да је то чиста глупост, али..ето..видиш има и оних којима тек овакве ситуације као ова са Бирчом заправо покажу да је то чиста глупост и да Дуло лаже.

John Terry

pre 5 godina

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...
(Hm, 21. jul 2020 13:16)

Naravno da ne, ali posto vi volite da prdite da se kod vas igra iz ljubavi, onda ovakve situacije bas dodju dobro za zajebanciju.

nidza

pre 5 godina

Neka mi neko objasni zasto bi iko ikad oprostio nekom neko dugovanje? Znaci ja sad radim i ne primim platu, ja treba da im kazem ma nema veze? Kakvo bre oprastanje, pa mogu da navijam za koga ocu, al to ne znaci da treba da oprastam nesto od cega mi zavisi zivot. Isto dal preso iz Partizana u Zvezdu ili obrnuto, posao je posao. Ta “ bezuslovna ljubav” to ne postoji, a ljudi koji veruju u tako nesto su bolesni i treba im psihijatrijska pomoc.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 5 godina

mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.

Spale

pre 5 godina

Neko je Lauvergne, a neko Bertans, Kecman, Klobucar, Gagić, Vujošević, Bircevic... koliko ih samo ima. Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.

Realni Grobar

pre 5 godina

I jedni i drugi (Zvezda i Partizan) posluju isto, a plaćaju građani Republike Srbije.

Oko ovoga se prepiru samo deca do 15 godina i likovi koji u životu nisu imali devojku...

Birči želim da dobije sve što je ugovorom zaslužio.

Slobodan

pre 5 godina

Poenta je u tome da Partizan ne moze da prekine saradnju dok ne isplati obaveze prema igracu, zato Bircevic nece da potpise za drugu ekipu ...
Ako Bircevic bude zeleo moze ih naterati da mu isplate kompletnu sezonu koja mu je garantovana ugovorom ...

Тарми Рићми

pre 5 godina

Човек тражи паре које су му уговором загарантоване и крај. Те форе са опраштањем дугова и слично, будалаштина. Небитно о ком се клубу ради, класична српска посла, да те закину за неку плату.

Drax

pre 5 godina

Ko radi i zaradjuje ne oprasta svoju platu gazdama nego je trazi i koristi sva sredstva na raspolaganju da svoje pravo ostvari.Partizan nije nista bolji od bilo kog drugog poslodavca.Uzeo je na sebe obavezu potpisao ugovor i sada neka ispostuje to sto je se obavezao.Vi balavci bi trebalo malo da odete u neku fabriku da vidite kako je raditi pa neka vam gazde zadrze koju platu i neka vam kazu "Firma se voli".

Bgd

pre 5 godina

Cudo jedno kako od Partizana najglasnije lovu traze likovi koji su bili ubedljivo najgori dok su u njemu igrali. Prosto za ne poverovati.
(mmm, 21. jul 2020 13:41) 

Pare mu pripadaju po ugovoru a ne po učinku. Mišljenje neupućenih i poluinformisanh navijača tek je nebitno...

ajaJaZeMšipA

pre 5 godina

I opet dokaz da nema nista gore od Zvezdinih košarkaških navijača.

Pojesce vas zloba. Odmorite malo od Partizana.
(Randy Marsh, 21. jul 2020 14:18)

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.

a šta?

pre 5 godina

Nisu platili Birči, Woldenu, Jankoviću i ko zna kome još. Biće državo pomagaj i hvala predsedniku. A kupuju se novi igrači, poreski dug državi ostaje. Ceo klub na respiratoru

Glodacid Plus

pre 5 godina

Pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 16:55)

Лопове и силеџије из те екипе сви памтимо. Није само нама упропастио десет година, упропастио је вама више. Ви заиста верујете да је то што су он и Даниловић радили било супер и поштено и да је сад ово апартхејд....толико мржње и патње су вам та двојица лопова набацили на леђа да ћете тешко да се опоравите од тога...


Ено га дукљански ухљеб из Румуније лаже по новинама о буџетима Звезде и Партизана и док вас гони по БАТ назива људе који су поштено одрадили свој посао "издајицама"....а ви како он лане, кевћете за њим....

Ако...кера лаје....

Jackie Treehorn

pre 5 godina

Svako ima pravo na ono što je obećano i stoji u ugovoru.
Radonjić je pre par godina govorio o tome otvoreno.
Epilog je bio njegov odlazak iz Zvezde,kao i prodaja
njenih najboljih igrača.
Zar jedan Duško Vujošević koji je toliko toga dobrog
doneo Partizanu treba da svoj pošteno zarađen novac
potražuje uz pomoć suda.Da li iko u Srbiji ceni nečiji
uspešan rad?
Stefan je u pravu i treba da naplati sve što mu pripada
po ugovoru.Dok ne uzme poslednju paru ne treba da napušta
Partizan.
Nekada su velike klubove predvodili ozbiljni i moralni
ljudi.Danas to čine (ne)moralni gmizavci.

johny

pre 5 godina

fuzija ti je izmedju zvezde i fmp-a, koja i danas zivi jer je zvezda po ispadanju iz lige otisla u stecaj i kao takva ne postoji.....sa druge strane partizan i igokea su imali sporazum o poslovno teh saradnji koji je istekao....kao danas sa zemunom......eto da znas ako te neko pita.
(borivoje surdilovic, 21. jul 2020 14:26)

Ti nemaš pojma šta je fuzija. Guglaj da nešto naučiš. Kada se vrši fuzuja jedan subjekat potpuno nestaje, gasi se. Zvezda nikada nije bila ugašena. Stečaj dečače kod sporskih klubova koji su registrovani kao udruženje gradjana ne postoji jer nema titulara vlasništva i nema šta da udje u stečajnu masu. Sedi jedan

Back in Black

pre 5 godina

Daj bre Birca pa znas i sam da se u Partizanu igra samo iz ljubavi,eventualno neki klikeri porculanci a za pare se igra samo u Crvenoj Zvezdi.

Hm

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...

nemanja

pre 5 godina

Dodjes u klub koji volis da igras za manje novca nego sto bi negde drugde zaradio i onda te jos ne isplate. Grobar sam, ali niko nije terao upravu da potpisuje ugovor koji ne moze da isplati.

veliki strumf

pre 5 godina

Bas ste svi vi vickasti a placate Loyda 900k,lako je vama kad imate sebi taj luksuz...
(dalibor, 21. jul 2020 14:31) Nisi dobro čuo. Plaćamo ga 2.9M. Jel ti lakše?

zdravkogfl

pre 5 godina

Jeli ti možeš da nekad budeš realan a ne zaslepljen od vujoseviceveg vremena. Koliko vas taj Vujošević zamlatio o ljubavi da se jos ne možete oporavite. Zar ne vidiš dasu zvezdini navijaci realniij od vas jer kad smo pričali da Vujošević nije u partizanu iz ljubavi vi niste verovali sve dok nije otiso iz partizana i kad vas tužio za sesto hijiada evra i prekinuo cas jjiubavi. Ali niste stali u odbrani svog kluba nego podržavate Vujoševića koji vam ništa neće da oprosti svom vojienom partizanu nego je reko u novinama da ce naplatiti svaki posjiedni dinar. Štose tice Birčevića on je momak izbačen iz partizana i toje tako ii upravuje da ne potpis za igokeju partizan doga ne isplati partizan igo keja i tačka a vi možete braniti Ostoju koliko ocete limara samo pitajte dali je on doso iz ljubavi ili dase napatosira državni para. Moji grobari koliko ste zaslepljeni da vas nemoze ni psiholog oslepiti mnogomi je zao birce nije zaslužio to ali vidim daje on dobro progledo i vidio deje bio zaslepljen u cas vujoseviceve ljubavi lazne. Pozdrav

Kukatilo

pre 5 godina

Casovi "ljubavi" ponovo aktivni...
(Banja Luka, 21. jul 2020 14:09)

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.

Sremac

pre 5 godina

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.
(ajaJaZeMšipA, 21. jul 2020 14:54). Projekat evropska Zvezda.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

Znaci projekat evropska Zvezda i sama Zvezda su krivi za unistavanje CZV u kosarci? A sa druge strane za "unistavanje" Partizana je kriv predsednik Srbije, a ne ljudi iz Partizana? Hoce to u trash romantizmu... Eto debela striptizeta moze vase reci da potvrdi...

sasa the red baron

pre 5 godina

POENTA:

Partizan ne moze da prekine ugovor bez kompletne isplate za celu duzinu tog ugovora.Ugovorje"zagarantovan",i samim tim KKP mora isplatiti Bircevica u celosti.
Prkaticno,ugovor je 1+1 godinu,i zbog raskida ugovora,KKP mor< ispostovati ono sto je u ugovoru..Da li je celi iznos za sledecu sezonu,ili 50%,to je izmedju KKP i Bircevica..

vaxilar

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Citajte komentare, videcete jednu veliku razliku izmedju vas i nas. Mi u ovakvim situacijama branimo igrace a vi branite upravu i prozivate igrace koji traze pare.
(Marshall, 21. jul 2020 15:53) # Link komentara

Netacno. Videlo se kod Trinkijerija kakvi ste, sada se samo potvrdjujete. Vi njemu zelite da propadne, ali pre toga i da oprosti. Citaj bolje, decko.

Vonko Normalni

pre 5 godina

Zar ne beše ova igračina u startnoj petorci reprezentacije ispred Jokića? Pa ako mu ne daje Partizan platu od kojih para je plaćao Đorđeviću tu privilegiju? Nemoguće da ga je Sale gurao u prvu petorku za dž... Nije tolko lud valjda...

Sasa

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 21. jul 2020 12:56) # Link komentara

Ovde se ne radi o ljubavi, vec o postovanju ugovora iliti poslu. Isto onako kako bi ti zahtevao da poslodavac ispostuje obaveze, tako i on cini. Igraci nisu postali profesionalci samo zato sto vole sport, vec da takodje od njega imaju redovne prihode. A kada padnes u sake onih (oput Zvezde, Partizana i ostalih) koji ocekuju prastanje dugovanja, tada je ugrozavanje necijih prava normalno koliko god bilo nenormalno. Ljubav i interes nisu jedno isto.

Mirko

pre 5 godina

Čuvena ljubav prema klubu ne može da prestane možda ipak umesto avangardnih i GTR splačina da ide jednostavno sa onom iz Maratonaca "Oću svoj deo nećete da me prevarite!"

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Какве паре ти сањаш?
Послаће ти екипу па ћеш бити срећан ако ти не отму и оно што имаш...
Најбоље ће ти објаснити Лола Смиљанић...

zoro

pre 5 godina

Zašto kažeš Partizan a misliš na Partizan Igokeu? Neka mi neko kaže kada je taj brak zvanično razveden. Msm ono, Partizan Igokea, mi smo jedan tim, lopta je preskočila Drinu u oba smera i tako to...

kosarka

pre 5 godina

Opravdano je ljut i treba ga isplatiti naravno. Ali je to takva kesa od igraca, moze on biti najveci grobar, nema covek kvalitet za kkp.

Michael Jordan

pre 5 godina

Opravdano je ljut i treba ga isplatiti naravno. Ali je to takva kesa od igraca, moze on biti najveci grobar, nema covek kvalitet za kkp.
(kosarka, 21. jul 2020 12:59)

Nema covek kvalitet za kkp ???
A ima kvalitet da bude reprezentativac.
Šta ste vi tako nešto posebno da vam reprezentativci ne valjaju.
A Đorđeviću je valjao za reprezentaciju.
Igrao je sasvim zadovoljavajuće.

piksi

pre 5 godina

Ovo mi nikad nece biti jasno, bilo da je Partizan, Zvezda ili bilo koji drugi klub. Doveo si igraca potpisao ugovor sa njim i sad ga ispostuj i isplati mu sto mu dugujes, od ljubavi se ne zivi. Meni firma za koju radim da mi ne isplati 2-3 plate, sta bi trebao da radim i sutim? To sto pricate iz ljubavi se igra, to okacite macku o rep.

Željko

pre 5 godina

Kk. Partizan je uvek imao nivo, znalo se ko vodi klub, bilo je tu sumnjivih likova Nikačević, Dačić, Peković... Ali ih je uvek neko kontrolisao koliko toliko. Ovaj Ostoja Mijailovic je uleteo u klub a da niko ne zna ni ko je ni sta je. Start je bio glamurozan Arena na 5 godina, Trinkijeri, solidni stranci, pare na sve strane. I odjednom puče sve u trenutku. Ostoja nema težinu ni u košarci ni u politici. Covek zadatka, sitan aparacik i evo dokle smo dosli... Tužno je samo sto je Ostoji pomagalo par "legendi" Partizana...

ikac klisa

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

I ja volim svoju firmu al ne radim za dzabe. Od ljubavi ne mogu platiti racune.
Ako nemas da platis reci odma a ne srpska logika moze sve avioni kamioni a kad dodje vreme da se latis novcanika "e znas sad je kriza al ti volis nas jel da?".

toall

pre 5 godina

Sunce ti, nevezano direktno za temu, igrač igokee, i to možda, naš standardni reprezentativac. U onoj konkurenciji. I onol'ko guranje godinama i opet ga niko ne kupi. Ni ne plati. I to dobrom delu naseg naroda sve ok. Nije selektor kriv. Ovo je nebitno, ali tako razmišljamo o svemu.

Mićko

pre 5 godina

Pravi partizanovac bi oprostio dug i kazao:"Sa grobarima više neću da imam posla.Ako vas zanima vaš grobarski život,daleko vam lepa kuća."

poznavalac ©®

pre 5 godina

"Svi znaju koliko volim Partizan i zaista ne želim da stvaram probleme klubu, ali neke stvari moraju biti ispoštovane na brz i lep način" . Svi znaju koliko volim brze i lepe pare. Dokle da se sprdaju sa nama ovako, dokle?

Ugovor sta to bese

pre 5 godina

Cekaj sinko sad krecu pregovori pa tek za koju godinu ima da shvatis za koje si pare igrao. Nece valjda ovaj napacen narod da odvaja za tvoju platu.

Drakče

pre 5 godina

Slažem se da Birča nije baš neka zvezda...ali..ali...kad odigra neku utakmicu veoma dobro, to se racuna kao..i corava koka ubode neko zrno, a kada nabedjene zvezde odigraju katastrofalno onda se to smatra...imao loš dan...Tako da, malo postenja ovde ne bi bilo na odmet.Činjenica je da je lik bio reprezentativac i da ima tri srebra...malo li je.
A da treba da traži sve sto mu pripada..treba...glupo je o tome i raspravljati...

Геније

pre 5 godina

"Pravda za Birča! Platio bih mu duplo, samo da ode."
Нико ти не брани, продај ако нешто имаш и то је то.

kalcokera i trokorak bili

pre 5 godina

Nemoj ko slucajno da bi pljuvao momka, da li biste vi trazili zaostale plate ako vam firma da nogu? Navijanje i ljubav prema klubu na jednu stranu, egzistencija na drugu.
PS. Da su svi trazili pare na vreme klubovi ne bi nagomilavali onolike milionske dugove.
(bla, 21. jul 2020 12:53)

ja firmu ne volim
ovde se prica o ljubavi i trazenju para

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Transfer iz jedne u drugu Igokeu, a u međuvremenu BAT.
(zvezdale, 21. jul 2020 12:51). Samo je jedna Ikokea. Za razliku od dva FMP-a.

Pogan

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Nikad gluplji komentar. Naravno, armija klinaca ganova lajkuje jer im ovakvi debilizmi stvaraju osećaj satisfakcije. Promašeni životi.

super

pre 5 godina

Nego šta nego da isplate sve do poslednjeg evra plus kamate sto čeka ... da li igra dobro loše ne igra zato nisu produžili ugovor ili jesu ali sto piše to ti je

eto

pre 5 godina

Vrlo jasna situacija- klub i igrac potpisali pravno-legalno obavezujuci dokument...klub uzurpira potpisano - platiti igracu! I kraj...uopste se ne prica o tome kakav je igrac, koliko novca je u pitanju, nebitno...i sta sad tu ima nejasno? Potpisao ga je onaj isti italijanski lazni heroj koga su mnogi idolizovali...pitajte njega kako i zasto i koliko...za navijace drugog kluba- zar stvarno opet treba podsetiti na stanje u kome ste bili pre dolaska sadasnjeg predsednika? Nemoguce je da to zaboravite. Mozda to hocete da potisnete- to je ok, potpuno razumljivo...ja ne volim bari-ali se desilo i moram to da postujem...kao sto vi ne volite istanbul-ali se to desilo i valjalo bi da to postujete...

Sir Oliver

pre 5 godina

To što njemu partizan duguje zua godinu dana profesori universiteta zarade za 15-20 godina, rudari za 40 godina rada. To ti je kad balvana guraš u reprezentaciju da bi mu digao cenu jer je selektor klubaš, a on onda misli da stvarno nešto vredi. Čak toliko da ne prihvata da mu tih nekoliko stotina hiljada isplate za 2-3 godine, nego mora odmah i brzo

rdg

pre 5 godina

Unistice nas lose navike...evo recimo ova gde ti, neko, npr bircevic ispadas los zbog toga sto trazis da ti plate ono na sta su ti isti pristali kad su te zvali da dodjes kod njih...kakvo ludilo. Na stranu to sto nije ni trebao da dolazi nego da neki mladji igrac dobije sansu i da se rezultatski ne dogodi nista posebno lose a jos su mogli i da dobiju. Sad drugi problem, ili mozda i prvi, jeftin igrac ne odgovara cak i ako je talentovan jer su procenti naravno manji, i onda eto zovu njega jer je po "sv" skuplji cak i ako svi mi znamo da je losiji. Ovo vazi za oba nasa kluba koji trose novac koji nisu zaradili i zbog toga to nama izgleda besmisleno, bacaju u prazno i tako iz godine u godinu...

trener

pre 5 godina

placat ce te godinama kada im naum padne uz zahvalnost za razumevanje i to retko po 5 000 € za njih vazi floskula "polako spacanje"

Istina

pre 5 godina

Kako da olicenje postenja,ljubavi,svega najboljeg nekom duguje pare,pravi problem. Ja sam da univerzalna rec posten od sad se zove,izgovara Partizan ne smo kod nas nego na celoj planeti.

mark

pre 5 godina

pa nije valjda da su tebe placali da igras za partizan??!?!?
imas menadzera..zaista dobrog.....a sto se kosarke tice..hm..zaista nista narocito....ali....da im uzmes te pare sto ti menadzer ugovorio sa onim amaterima u upravi.

israni mozgov

pre 5 godina

Projekat evropska Zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

"Vuk dlaku menja ali ćud nikada"... ili u tvom slučaju "xxx" nik nema ali glupost ostaje

maleno uplakano grobarče

pre 5 godina

(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34).

Glup si jedino ti.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 15:39)

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"

Qwerty

pre 5 godina

Jel moze jedna kolektivna terapija za navijace kluba iz Zeleznika kojem niko ne moze da zabrani kako ce da se zove? Zasto drzava i zdravstvo cute na ocigledan poremecaj i traume iz detinjstva?
Bolest treba leciti a ne ignorisati,pozdrav.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Birčević je pedeseta šamarčina koju su popili za 4 meseca.

Svaki drugi dan po šamar...
(Smogovci, 21. jul 2020 14:45). Da navijaš za Čovićev klub, nema većeg šamara.

Loznica

pre 5 godina

Navijam za Partizan,ali ovog momka treba ispostovati do kraja!
Puna podrska
(leteci_beogradjanin320, 21. jul 2020 15:13)

Bravo za komentar.
Sve ostalo je sramota. Suvišno je uopšte i pričati o tome.
Meni nikada neće biti jasne te uprave, bilo kog kluba. Pa šta mislite, da ne isplatite ugovorne obaveze. Jadno i bedno.
Za druge ae navija, PARTIZAN se voli!!!!

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Neko je Lauvergne, a neko Bertans, Kecman, Klobucar, Gagić, Vujošević, Bircevic... koliko ih samo ima. Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.
(Spale, 21. jul 2020 14:04). Hoće to, da je sam platio.

323

pre 5 godina

mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 21. jul 2020 13:33)


Pa on je mislio na FMP 1 i FMP2, tamo prelaze iz kluba u klub, ne placaju obestecenja. Tamo sve moze..Tamo se igrac prebacuje iz jednog u drugi klub kako ko hoce. Kako nisi razumeo komentar?

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Nista mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20). Ma tebi nije ni jasno za koga navijaš od 2011.

Miodrag

pre 5 godina

Stručnjak,ti i ovaj kome je Željko idol,i ostali...nepismeni.:
Ugovor 1+1... nema nikakvih obaveza za novu sezonu,to je opcija za obe strane!!!!
Drugo je sto on i jos mnogi nisu dobili nista ili sve za 4 meseca korone. Dok svi ostali dobijajy od drzave po 30 hiljada dinara. Sportisti od NISa Telekoma tj.od drzave treba da dobiju 10-50 hiljada evra mesecno za 4 meseca!!!!
Za to vreme medicinski petsonal danonocno spasava živote i sta ce da dobiju od drzave?????
Ja im za ta 4 meseca bi dao po 30 hiljada din. Svi ostali BAT i sudovi su nebuloze... Da dobijas toliki novac,sedis u kuci a rezultata nema!!! To je u pitanju..bezobrazluk na tudji odnosno naš račun!!!!!

borivoje surdilovic

pre 5 godina

Cekajte, zar Partizan i Igokea fuzijom iz 2007,nisu postali jedan klub?Te pare moze i Dodik da isplati.
(Sut karta, za klub bez adrese, 21. jul 2020 14:10)
fuzija ti je izmedju zvezde i fmp-a, koja i danas zivi jer je zvezda po ispadanju iz lige otisla u stecaj i kao takva ne postoji.....sa druge strane partizan i igokea su imali sporazum o poslovno teh saradnji koji je istekao....kao danas sa zemunom......eto da znas ako te neko pita.

društvance iz predgrađa

pre 5 godina

Isplatice te drzava ne brini kao i ostale igrace partizana.
(Yorker, 21. jul 2020 12:54)

Kao i igrače zvezde iz predgrađa, naravno...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Daj bre Birca pa znas i sam da se u Partizanu igra samo iz ljubavi,eventualno neki klikeri porculanci a za pare se igra samo u Crvenoj Zvezdi.
(Back in Black, 21. jul 2020 16:36). Jeste, evo Volden sam platio da igra kod Čovića.

Gordan

pre 5 godina

Eto državni projekat nije na respiratoru.
Kako neke nije sramota pisati o dugu Partizana a zna se da su gospođa kukala i isto posteni Cova prije neku godinu da he dug 12 miliona eura.
Zaradili pa vratili je li.
Sve bude i prodje bolje da ovakvi likovi cute

zdravkogfl

pre 5 godina

Bravo birca jasam na tvojoj strani ne idi nigde doti Ostoja prevarant ne isplati. On da vodi partizan nikad nije uzo košarkašku loptu a kamoli šutnuo.ja jesam te kritikovo ali sad vidim da to nisu bile tvoje reci nego ostijine ti si samo sluzio njegovu zapovest.ja jesam zvezdaš ali ne volim da niko zloupotrebi igraca kao sto ocu Birčevića momak je igro od srca e sad sto nije ekstra igrac nije vazno on je postigo i sa takim kvalitetom sa Srbijom osvojio tri medajie i sa partizanom osvajo trofeje. Štose tice Dangubića on je bijo u zvezdi ali Ostoje samo prosecan kosarkas zvezde možda malo boji od Birčevića ali tušu isti skoro znaju da bjesni a znaju da ih nema nigde Tose zove prosečni igrači. Pozdrav

Marshall

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Citajte komentare, videcete jednu veliku razliku izmedju vas i nas. Mi u ovakvim situacijama branimo igrace a vi branite upravu i prozivate igrace koji traze pare.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.
(Kukatilo, 21. jul 2020 16:27). Pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.
(ajaJaZeMšipA, 21. jul 2020 14:54). Projekat evropska Zvezda.

primorska

pre 5 godina

Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.
(Spale, 21. jul 2020 14:04).

Kristijano Ronaldo planira da ide u Mancester. Placa da ode iz Juventusa, zato prodaje ostrva u Grckoj i Atlantskom okeanu, kao i nekoliko vila u Portugaliji, posto koliko nam je poznato igraci placaju sami svoje obestecenje !!!

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Projekat evropska Zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

"Vuk dlaku menja ali ćud nikada"... ili u tvom slučaju "xxx" nik nema ali glupost ostaje
(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34). Glup si jedino ti.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.
(Kukatilo, 21. jul 2020 16:27). Još pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.
(vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 21. jul 2020 13:33). Za razliku od oba FMP-a gde se igrači šetkaju iz kluba u klub bez obeštećenja.

Luk Ajnstajn Sikma

pre 5 godina

Ti druze jesi slobodan igrac. Ziv bio, naplati zaradjenu lovu u prosloj sezoni i da te vise nikad ne vidim u dresu voljenog kluba.

dure

pre 5 godina

praznik-javio se "zdravko gf"panter koji umislja da navija za klub koji je ugasen!Ljudi..meni je stvarno praznik kad citam njegove komentare...jedino..stomak me boli od smejanja....

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"
(maleno uplakano grobarče, 21. jul 2020 16:05). Da, svi ste ovde intelektualci.

Trojka iz bloka

pre 5 godina

Koliko se ovaj Birča sramoti...čovek koji nije imao klub kao reprezentativac, dobio opet svojih 5min zagarantovanih i to samo zato što je nazovi "partizanovac". Čoveče, pa ti bi trebao da izvučeš svoje pare i da platiš svim ljudima pretplatnu kartu koji su zbog tebe živce kidali. Taj isti Partizan ti je i našao tu Igokeu - nisi samo limitiran na parketu, nego i u privatnom životu.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34).

Glup si jedino ti.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 15:39)

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"
(maleno uplakano grobarče, 21. jul 2020 16:05). Još kad bi ti upoznao gramatiku...

Pogan

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Nikad gluplji komentar. Naravno, armija klinaca ganova lajkuje jer im ovakvi debilizmi stvaraju osećaj satisfakcije. Promašeni životi.

Qwerty

pre 5 godina

Jel moze jedna kolektivna terapija za navijace kluba iz Zeleznika kojem niko ne moze da zabrani kako ce da se zove? Zasto drzava i zdravstvo cute na ocigledan poremecaj i traume iz detinjstva?
Bolest treba leciti a ne ignorisati,pozdrav.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.
(Kukatilo, 21. jul 2020 16:27). Pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.
(Kukatilo, 21. jul 2020 16:27). Još pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Transfer iz jedne u drugu Igokeu, a u međuvremenu BAT.
(zvezdale, 21. jul 2020 12:51). Samo je jedna Ikokea. Za razliku od dva FMP-a.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Birčević je pedeseta šamarčina koju su popili za 4 meseca.

Svaki drugi dan po šamar...
(Smogovci, 21. jul 2020 14:45). Da navijaš za Čovićev klub, nema većeg šamara.

Sir Oliver

pre 5 godina

To što njemu partizan duguje zua godinu dana profesori universiteta zarade za 15-20 godina, rudari za 40 godina rada. To ti je kad balvana guraš u reprezentaciju da bi mu digao cenu jer je selektor klubaš, a on onda misli da stvarno nešto vredi. Čak toliko da ne prihvata da mu tih nekoliko stotina hiljada isplate za 2-3 godine, nego mora odmah i brzo

borivoje surdilovic

pre 5 godina

Cekajte, zar Partizan i Igokea fuzijom iz 2007,nisu postali jedan klub?Te pare moze i Dodik da isplati.
(Sut karta, za klub bez adrese, 21. jul 2020 14:10)
fuzija ti je izmedju zvezde i fmp-a, koja i danas zivi jer je zvezda po ispadanju iz lige otisla u stecaj i kao takva ne postoji.....sa druge strane partizan i igokea su imali sporazum o poslovno teh saradnji koji je istekao....kao danas sa zemunom......eto da znas ako te neko pita.

društvance iz predgrađa

pre 5 godina

Isplatice te drzava ne brini kao i ostale igrace partizana.
(Yorker, 21. jul 2020 12:54)

Kao i igrače zvezde iz predgrađa, naravno...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Daj bre Birca pa znas i sam da se u Partizanu igra samo iz ljubavi,eventualno neki klikeri porculanci a za pare se igra samo u Crvenoj Zvezdi.
(Back in Black, 21. jul 2020 16:36). Jeste, evo Volden sam platio da igra kod Čovića.

primorska

pre 5 godina

Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.
(Spale, 21. jul 2020 14:04).

Kristijano Ronaldo planira da ide u Mancester. Placa da ode iz Juventusa, zato prodaje ostrva u Grckoj i Atlantskom okeanu, kao i nekoliko vila u Portugaliji, posto koliko nam je poznato igraci placaju sami svoje obestecenje !!!

Marshall

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Citajte komentare, videcete jednu veliku razliku izmedju vas i nas. Mi u ovakvim situacijama branimo igrace a vi branite upravu i prozivate igrace koji traze pare.

323

pre 5 godina

mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 21. jul 2020 13:33)


Pa on je mislio na FMP 1 i FMP2, tamo prelaze iz kluba u klub, ne placaju obestecenja. Tamo sve moze..Tamo se igrac prebacuje iz jednog u drugi klub kako ko hoce. Kako nisi razumeo komentar?

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Nista mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20). Ma tebi nije ni jasno za koga navijaš od 2011.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.
(ajaJaZeMšipA, 21. jul 2020 14:54). Projekat evropska Zvezda.

kosarka

pre 5 godina

Opravdano je ljut i treba ga isplatiti naravno. Ali je to takva kesa od igraca, moze on biti najveci grobar, nema covek kvalitet za kkp.

Gordan

pre 5 godina

Eto državni projekat nije na respiratoru.
Kako neke nije sramota pisati o dugu Partizana a zna se da su gospođa kukala i isto posteni Cova prije neku godinu da he dug 12 miliona eura.
Zaradili pa vratili je li.
Sve bude i prodje bolje da ovakvi likovi cute

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Neko je Lauvergne, a neko Bertans, Kecman, Klobucar, Gagić, Vujošević, Bircevic... koliko ih samo ima. Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.
(Spale, 21. jul 2020 14:04). Hoće to, da je sam platio.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"
(maleno uplakano grobarče, 21. jul 2020 16:05). Da, svi ste ovde intelektualci.

poznavalac ©®

pre 5 godina

"Svi znaju koliko volim Partizan i zaista ne želim da stvaram probleme klubu, ali neke stvari moraju biti ispoštovane na brz i lep način" . Svi znaju koliko volim brze i lepe pare. Dokle da se sprdaju sa nama ovako, dokle?

dure

pre 5 godina

praznik-javio se "zdravko gf"panter koji umislja da navija za klub koji je ugasen!Ljudi..meni je stvarno praznik kad citam njegove komentare...jedino..stomak me boli od smejanja....

Luk Ajnstajn Sikma

pre 5 godina

Ti druze jesi slobodan igrac. Ziv bio, naplati zaradjenu lovu u prosloj sezoni i da te vise nikad ne vidim u dresu voljenog kluba.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34).

Glup si jedino ti.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 15:39)

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"
(maleno uplakano grobarče, 21. jul 2020 16:05). Još kad bi ti upoznao gramatiku...

ispran ti je mozak

pre 5 godina

Projekat evropska Zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

"Vuk dlaku menja ali ćud nikada"... ili u tvom slučaju "xxx" nik nema ali glupost ostaje
(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34). Glup si jedino ti.

ispran ti je mozak

pre 5 godina

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.
(vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 21. jul 2020 13:33). Za razliku od oba FMP-a gde se igrači šetkaju iz kluba u klub bez obeštećenja.

Mićko

pre 5 godina

Pravi partizanovac bi oprostio dug i kazao:"Sa grobarima više neću da imam posla.Ako vas zanima vaš grobarski život,daleko vam lepa kuća."

Неедукован

pre 5 godina

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...
(Hm, 21. jul 2020 13:16)

Па, видиш до пре неку годину је Дуло причао како се у Партизану игра за стипендије, кикирики и сармице Богданове маме. Ми нормални смо знали да је то чиста глупост, али..ето..видиш има и оних којима тек овакве ситуације као ова са Бирчом заправо покажу да је то чиста глупост и да Дуло лаже.

Trojka iz bloka

pre 5 godina

Koliko se ovaj Birča sramoti...čovek koji nije imao klub kao reprezentativac, dobio opet svojih 5min zagarantovanih i to samo zato što je nazovi "partizanovac". Čoveče, pa ti bi trebao da izvučeš svoje pare i da platiš svim ljudima pretplatnu kartu koji su zbog tebe živce kidali. Taj isti Partizan ti je i našao tu Igokeu - nisi samo limitiran na parketu, nego i u privatnom životu.

Miodrag

pre 5 godina

Stručnjak,ti i ovaj kome je Željko idol,i ostali...nepismeni.:
Ugovor 1+1... nema nikakvih obaveza za novu sezonu,to je opcija za obe strane!!!!
Drugo je sto on i jos mnogi nisu dobili nista ili sve za 4 meseca korone. Dok svi ostali dobijajy od drzave po 30 hiljada dinara. Sportisti od NISa Telekoma tj.od drzave treba da dobiju 10-50 hiljada evra mesecno za 4 meseca!!!!
Za to vreme medicinski petsonal danonocno spasava živote i sta ce da dobiju od drzave?????
Ja im za ta 4 meseca bi dao po 30 hiljada din. Svi ostali BAT i sudovi su nebuloze... Da dobijas toliki novac,sedis u kuci a rezultata nema!!! To je u pitanju..bezobrazluk na tudji odnosno naš račun!!!!!

Loznica

pre 5 godina

Navijam za Partizan,ali ovog momka treba ispostovati do kraja!
Puna podrska
(leteci_beogradjanin320, 21. jul 2020 15:13)

Bravo za komentar.
Sve ostalo je sramota. Suvišno je uopšte i pričati o tome.
Meni nikada neće biti jasne te uprave, bilo kog kluba. Pa šta mislite, da ne isplatite ugovorne obaveze. Jadno i bedno.
Za druge ae navija, PARTIZAN se voli!!!!

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 5 godina

mi ovde nije jasno. On nece da potpise za Igokeu dok ga Igokea ne isplati? Pa ko je ovde lud?
(Gossa placa Zeljko, 21. jul 2020 13:20

kako ti nije jasno?
treba da ga isplati partizan-igokea da bi mogao da pređe u igokea-partizan.

ajaJaZeMšipA

pre 5 godina

I opet dokaz da nema nista gore od Zvezdinih košarkaških navijača.

Pojesce vas zloba. Odmorite malo od Partizana.
(Randy Marsh, 21. jul 2020 14:18)

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.

Spale

pre 5 godina

Neko je Lauvergne, a neko Bertans, Kecman, Klobucar, Gagić, Vujošević, Bircevic... koliko ih samo ima. Brat Walden ih je zato ponizio za vjek vjekova. Platio da ODE! Sa grobarima neću da imam posla.

johny

pre 5 godina

fuzija ti je izmedju zvezde i fmp-a, koja i danas zivi jer je zvezda po ispadanju iz lige otisla u stecaj i kao takva ne postoji.....sa druge strane partizan i igokea su imali sporazum o poslovno teh saradnji koji je istekao....kao danas sa zemunom......eto da znas ako te neko pita.
(borivoje surdilovic, 21. jul 2020 14:26)

Ti nemaš pojma šta je fuzija. Guglaj da nešto naučiš. Kada se vrši fuzuja jedan subjekat potpuno nestaje, gasi se. Zvezda nikada nije bila ugašena. Stečaj dečače kod sporskih klubova koji su registrovani kao udruženje gradjana ne postoji jer nema titulara vlasništva i nema šta da udje u stečajnu masu. Sedi jedan

Hm

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...

a šta?

pre 5 godina

Nisu platili Birči, Woldenu, Jankoviću i ko zna kome još. Biće državo pomagaj i hvala predsedniku. A kupuju se novi igrači, poreski dug državi ostaje. Ceo klub na respiratoru

John Terry

pre 5 godina

Ne razumem ovakve komentare. Sta, treba da oprosti novac koji mu duguju? Znas, ti ljudi se zovu "profesionalnim sportistima" jer od toga zive...
(Hm, 21. jul 2020 13:16)

Naravno da ne, ali posto vi volite da prdite da se kod vas igra iz ljubavi, onda ovakve situacije bas dodju dobro za zajebanciju.

vaxilar

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

Citajte komentare, videcete jednu veliku razliku izmedju vas i nas. Mi u ovakvim situacijama branimo igrace a vi branite upravu i prozivate igrace koji traze pare.
(Marshall, 21. jul 2020 15:53) # Link komentara

Netacno. Videlo se kod Trinkijerija kakvi ste, sada se samo potvrdjujete. Vi njemu zelite da propadne, ali pre toga i da oprosti. Citaj bolje, decko.

Glodacid Plus

pre 5 godina

Pamtiš Duleta, upropastio ti detinjstvo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 16:55)

Лопове и силеџије из те екипе сви памтимо. Није само нама упропастио десет година, упропастио је вама више. Ви заиста верујете да је то што су он и Даниловић радили било супер и поштено и да је сад ово апартхејд....толико мржње и патње су вам та двојица лопова набацили на леђа да ћете тешко да се опоравите од тога...


Ено га дукљански ухљеб из Румуније лаже по новинама о буџетима Звезде и Партизана и док вас гони по БАТ назива људе који су поштено одрадили свој посао "издајицама"....а ви како он лане, кевћете за њим....

Ако...кера лаје....

Mirko

pre 5 godina

Čuvena ljubav prema klubu ne može da prestane možda ipak umesto avangardnih i GTR splačina da ide jednostavno sa onom iz Maratonaca "Oću svoj deo nećete da me prevarite!"

zdravkogfl

pre 5 godina

Bravo birca jasam na tvojoj strani ne idi nigde doti Ostoja prevarant ne isplati. On da vodi partizan nikad nije uzo košarkašku loptu a kamoli šutnuo.ja jesam te kritikovo ali sad vidim da to nisu bile tvoje reci nego ostijine ti si samo sluzio njegovu zapovest.ja jesam zvezdaš ali ne volim da niko zloupotrebi igraca kao sto ocu Birčevića momak je igro od srca e sad sto nije ekstra igrac nije vazno on je postigo i sa takim kvalitetom sa Srbijom osvojio tri medajie i sa partizanom osvajo trofeje. Štose tice Dangubića on je bijo u zvezdi ali Ostoje samo prosecan kosarkas zvezde možda malo boji od Birčevića ali tušu isti skoro znaju da bjesni a znaju da ih nema nigde Tose zove prosečni igrači. Pozdrav

Željko

pre 5 godina

Kk. Partizan je uvek imao nivo, znalo se ko vodi klub, bilo je tu sumnjivih likova Nikačević, Dačić, Peković... Ali ih je uvek neko kontrolisao koliko toliko. Ovaj Ostoja Mijailovic je uleteo u klub a da niko ne zna ni ko je ni sta je. Start je bio glamurozan Arena na 5 godina, Trinkijeri, solidni stranci, pare na sve strane. I odjednom puče sve u trenutku. Ostoja nema težinu ni u košarci ni u politici. Covek zadatka, sitan aparacik i evo dokle smo dosli... Tužno je samo sto je Ostoji pomagalo par "legendi" Partizana...

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Какве паре ти сањаш?
Послаће ти екипу па ћеш бити срећан ако ти не отму и оно што имаш...
Најбоље ће ти објаснити Лола Смиљанић...

zdravkogfl

pre 5 godina

Jeli ti možeš da nekad budeš realan a ne zaslepljen od vujoseviceveg vremena. Koliko vas taj Vujošević zamlatio o ljubavi da se jos ne možete oporavite. Zar ne vidiš dasu zvezdini navijaci realniij od vas jer kad smo pričali da Vujošević nije u partizanu iz ljubavi vi niste verovali sve dok nije otiso iz partizana i kad vas tužio za sesto hijiada evra i prekinuo cas jjiubavi. Ali niste stali u odbrani svog kluba nego podržavate Vujoševića koji vam ništa neće da oprosti svom vojienom partizanu nego je reko u novinama da ce naplatiti svaki posjiedni dinar. Štose tice Birčevića on je momak izbačen iz partizana i toje tako ii upravuje da ne potpis za igokeju partizan doga ne isplati partizan igo keja i tačka a vi možete braniti Ostoju koliko ocete limara samo pitajte dali je on doso iz ljubavi ili dase napatosira državni para. Moji grobari koliko ste zaslepljeni da vas nemoze ni psiholog oslepiti mnogomi je zao birce nije zaslužio to ali vidim daje on dobro progledo i vidio deje bio zaslepljen u cas vujoseviceve ljubavi lazne. Pozdrav

bla

pre 5 godina

Nemoj ko slucajno da bi pljuvao momka, da li biste vi trazili zaostale plate ako vam firma da nogu? Navijanje i ljubav prema klubu na jednu stranu, egzistencija na drugu.
PS. Da su svi trazili pare na vreme klubovi ne bi nagomilavali onolike milionske dugove.

zoro

pre 5 godina

Zašto kažeš Partizan a misliš na Partizan Igokeu? Neka mi neko kaže kada je taj brak zvanično razveden. Msm ono, Partizan Igokea, mi smo jedan tim, lopta je preskočila Drinu u oba smera i tako to...

nidza

pre 5 godina

Neka mi neko objasni zasto bi iko ikad oprostio nekom neko dugovanje? Znaci ja sad radim i ne primim platu, ja treba da im kazem ma nema veze? Kakvo bre oprastanje, pa mogu da navijam za koga ocu, al to ne znaci da treba da oprastam nesto od cega mi zavisi zivot. Isto dal preso iz Partizana u Zvezdu ili obrnuto, posao je posao. Ta “ bezuslovna ljubav” to ne postoji, a ljudi koji veruju u tako nesto su bolesni i treba im psihijatrijska pomoc.

Vonko Normalni

pre 5 godina

Zar ne beše ova igračina u startnoj petorci reprezentacije ispred Jokića? Pa ako mu ne daje Partizan platu od kojih para je plaćao Đorđeviću tu privilegiju? Nemoguće da ga je Sale gurao u prvu petorku za dž... Nije tolko lud valjda...

gremlin

pre 5 godina

Upravo je ovo suština SVI KLUBOVI I U FUDBALU I KOŠARCI OČEKUJU DA IM IGRAČI OPROSTE...šta i kome,Ostoji,Čovicu,Vazuri i Terzicu...ne Birča naplati do centa...i molim lepo,naravno da navijam za KKP ali zna se šta je POTPISAN UGOVOR!!!

Ugovor sta to bese

pre 5 godina

Cekaj sinko sad krecu pregovori pa tek za koju godinu ima da shvatis za koje si pare igrao. Nece valjda ovaj napacen narod da odvaja za tvoju platu.

Slobodan

pre 5 godina

Poenta je u tome da Partizan ne moze da prekine saradnju dok ne isplati obaveze prema igracu, zato Bircevic nece da potpise za drugu ekipu ...
Ako Bircevic bude zeleo moze ih naterati da mu isplate kompletnu sezonu koja mu je garantovana ugovorom ...

sasa the red baron

pre 5 godina

POENTA:

Partizan ne moze da prekine ugovor bez kompletne isplate za celu duzinu tog ugovora.Ugovorje"zagarantovan",i samim tim KKP mora isplatiti Bircevica u celosti.
Prkaticno,ugovor je 1+1 godinu,i zbog raskida ugovora,KKP mor< ispostovati ono sto je u ugovoru..Da li je celi iznos za sledecu sezonu,ili 50%,to je izmedju KKP i Bircevica..

veliki strumf

pre 5 godina

Bas ste svi vi vickasti a placate Loyda 900k,lako je vama kad imate sebi taj luksuz...
(dalibor, 21. jul 2020 14:31) Nisi dobro čuo. Plaćamo ga 2.9M. Jel ti lakše?

maleno uplakano grobarče

pre 5 godina

(israni mozgov, 21. jul 2020 15:34).

Glup si jedino ti.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 15:39)

Pa provalio te čovek, što se sad ljutiš.
U ostalom, ovde su svi i upoznati sa tvojim sjajnim "intelektom"

Back in Black

pre 5 godina

Daj bre Birca pa znas i sam da se u Partizanu igra samo iz ljubavi,eventualno neki klikeri porculanci a za pare se igra samo u Crvenoj Zvezdi.

Realni Grobar

pre 5 godina

I jedni i drugi (Zvezda i Partizan) posluju isto, a plaćaju građani Republike Srbije.

Oko ovoga se prepiru samo deca do 15 godina i likovi koji u životu nisu imali devojku...

Birči želim da dobije sve što je ugovorom zaslužio.

Jackie Treehorn

pre 5 godina

Svako ima pravo na ono što je obećano i stoji u ugovoru.
Radonjić je pre par godina govorio o tome otvoreno.
Epilog je bio njegov odlazak iz Zvezde,kao i prodaja
njenih najboljih igrača.
Zar jedan Duško Vujošević koji je toliko toga dobrog
doneo Partizanu treba da svoj pošteno zarađen novac
potražuje uz pomoć suda.Da li iko u Srbiji ceni nečiji
uspešan rad?
Stefan je u pravu i treba da naplati sve što mu pripada
po ugovoru.Dok ne uzme poslednju paru ne treba da napušta
Partizan.
Nekada su velike klubove predvodili ozbiljni i moralni
ljudi.Danas to čine (ne)moralni gmizavci.

Kukatilo

pre 5 godina

Casovi "ljubavi" ponovo aktivni...
(Banja Luka, 21. jul 2020 14:09)

Kako rece dukljanski Drakula, nikad nije rekao da su casovi ljubavi besplatni.

Sremac

pre 5 godina

Sve jw to samo vraćanje za višedecenijsko ponižavanje i uništavanje Crvene Zvezde van terena.
Sve ste zaslužili.Tačka.Kraj.
(ajaJaZeMšipA, 21. jul 2020 14:54). Projekat evropska Zvezda.
(ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

Znaci projekat evropska Zvezda i sama Zvezda su krivi za unistavanje CZV u kosarci? A sa druge strane za "unistavanje" Partizana je kriv predsednik Srbije, a ne ljudi iz Partizana? Hoce to u trash romantizmu... Eto debela striptizeta moze vase reci da potvrdi...

Sasa

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 21. jul 2020 12:56) # Link komentara

Ovde se ne radi o ljubavi, vec o postovanju ugovora iliti poslu. Isto onako kako bi ti zahtevao da poslodavac ispostuje obaveze, tako i on cini. Igraci nisu postali profesionalci samo zato sto vole sport, vec da takodje od njega imaju redovne prihode. A kada padnes u sake onih (oput Zvezde, Partizana i ostalih) koji ocekuju prastanje dugovanja, tada je ugrozavanje necijih prava normalno koliko god bilo nenormalno. Ljubav i interes nisu jedno isto.

Istina

pre 5 godina

Kako da olicenje postenja,ljubavi,svega najboljeg nekom duguje pare,pravi problem. Ja sam da univerzalna rec posten od sad se zove,izgovara Partizan ne smo kod nas nego na celoj planeti.

Michael Jordan

pre 5 godina

Opravdano je ljut i treba ga isplatiti naravno. Ali je to takva kesa od igraca, moze on biti najveci grobar, nema covek kvalitet za kkp.
(kosarka, 21. jul 2020 12:59)

Nema covek kvalitet za kkp ???
A ima kvalitet da bude reprezentativac.
Šta ste vi tako nešto posebno da vam reprezentativci ne valjaju.
A Đorđeviću je valjao za reprezentaciju.
Igrao je sasvim zadovoljavajuće.

trener

pre 5 godina

placat ce te godinama kada im naum padne uz zahvalnost za razumevanje i to retko po 5 000 € za njih vazi floskula "polako spacanje"

israni mozgov

pre 5 godina

Projekat evropska Zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 21. jul 2020 14:59)

"Vuk dlaku menja ali ćud nikada"... ili u tvom slučaju "xxx" nik nema ali glupost ostaje

mark

pre 5 godina

pa nije valjda da su tebe placali da igras za partizan??!?!?
imas menadzera..zaista dobrog.....a sto se kosarke tice..hm..zaista nista narocito....ali....da im uzmes te pare sto ti menadzer ugovorio sa onim amaterima u upravi.

ikac klisa

pre 5 godina

I ovaj voli "instituciju" do poslednjeg Evra.
(Mile, 21. jul 2020 12:56)

I ja volim svoju firmu al ne radim za dzabe. Od ljubavi ne mogu platiti racune.
Ako nemas da platis reci odma a ne srpska logika moze sve avioni kamioni a kad dodje vreme da se latis novcanika "e znas sad je kriza al ti volis nas jel da?".

rdg

pre 5 godina

Unistice nas lose navike...evo recimo ova gde ti, neko, npr bircevic ispadas los zbog toga sto trazis da ti plate ono na sta su ti isti pristali kad su te zvali da dodjes kod njih...kakvo ludilo. Na stranu to sto nije ni trebao da dolazi nego da neki mladji igrac dobije sansu i da se rezultatski ne dogodi nista posebno lose a jos su mogli i da dobiju. Sad drugi problem, ili mozda i prvi, jeftin igrac ne odgovara cak i ako je talentovan jer su procenti naravno manji, i onda eto zovu njega jer je po "sv" skuplji cak i ako svi mi znamo da je losiji. Ovo vazi za oba nasa kluba koji trose novac koji nisu zaradili i zbog toga to nama izgleda besmisleno, bacaju u prazno i tako iz godine u godinu...

toall

pre 5 godina

Sunce ti, nevezano direktno za temu, igrač igokee, i to možda, naš standardni reprezentativac. U onoj konkurenciji. I onol'ko guranje godinama i opet ga niko ne kupi. Ni ne plati. I to dobrom delu naseg naroda sve ok. Nije selektor kriv. Ovo je nebitno, ali tako razmišljamo o svemu.

Геније

pre 5 godina

"Pravda za Birča! Platio bih mu duplo, samo da ode."
Нико ти не брани, продај ако нешто имаш и то је то.

Drakče

pre 5 godina

Slažem se da Birča nije baš neka zvezda...ali..ali...kad odigra neku utakmicu veoma dobro, to se racuna kao..i corava koka ubode neko zrno, a kada nabedjene zvezde odigraju katastrofalno onda se to smatra...imao loš dan...Tako da, malo postenja ovde ne bi bilo na odmet.Činjenica je da je lik bio reprezentativac i da ima tri srebra...malo li je.
A da treba da traži sve sto mu pripada..treba...glupo je o tome i raspravljati...

super

pre 5 godina

Nego šta nego da isplate sve do poslednjeg evra plus kamate sto čeka ... da li igra dobro loše ne igra zato nisu produžili ugovor ili jesu ali sto piše to ti je

Bgd

pre 5 godina

Cudo jedno kako od Partizana najglasnije lovu traze likovi koji su bili ubedljivo najgori dok su u njemu igrali. Prosto za ne poverovati.
(mmm, 21. jul 2020 13:41) 

Pare mu pripadaju po ugovoru a ne po učinku. Mišljenje neupućenih i poluinformisanh navijača tek je nebitno...

kalcokera i trokorak bili

pre 5 godina

Nemoj ko slucajno da bi pljuvao momka, da li biste vi trazili zaostale plate ako vam firma da nogu? Navijanje i ljubav prema klubu na jednu stranu, egzistencija na drugu.
PS. Da su svi trazili pare na vreme klubovi ne bi nagomilavali onolike milionske dugove.
(bla, 21. jul 2020 12:53)

ja firmu ne volim
ovde se prica o ljubavi i trazenju para

nemanja

pre 5 godina

Dodjes u klub koji volis da igras za manje novca nego sto bi negde drugde zaradio i onda te jos ne isplate. Grobar sam, ali niko nije terao upravu da potpisuje ugovor koji ne moze da isplati.

eto

pre 5 godina

Vrlo jasna situacija- klub i igrac potpisali pravno-legalno obavezujuci dokument...klub uzurpira potpisano - platiti igracu! I kraj...uopste se ne prica o tome kakav je igrac, koliko novca je u pitanju, nebitno...i sta sad tu ima nejasno? Potpisao ga je onaj isti italijanski lazni heroj koga su mnogi idolizovali...pitajte njega kako i zasto i koliko...za navijace drugog kluba- zar stvarno opet treba podsetiti na stanje u kome ste bili pre dolaska sadasnjeg predsednika? Nemoguce je da to zaboravite. Mozda to hocete da potisnete- to je ok, potpuno razumljivo...ja ne volim bari-ali se desilo i moram to da postujem...kao sto vi ne volite istanbul-ali se to desilo i valjalo bi da to postujete...

Drax

pre 5 godina

Ko radi i zaradjuje ne oprasta svoju platu gazdama nego je trazi i koristi sva sredstva na raspolaganju da svoje pravo ostvari.Partizan nije nista bolji od bilo kog drugog poslodavca.Uzeo je na sebe obavezu potpisao ugovor i sada neka ispostuje to sto je se obavezao.Vi balavci bi trebalo malo da odete u neku fabriku da vidite kako je raditi pa neka vam gazde zadrze koju platu i neka vam kazu "Firma se voli".

piksi

pre 5 godina

Ovo mi nikad nece biti jasno, bilo da je Partizan, Zvezda ili bilo koji drugi klub. Doveo si igraca potpisao ugovor sa njim i sad ga ispostuj i isplati mu sto mu dugujes, od ljubavi se ne zivi. Meni firma za koju radim da mi ne isplati 2-3 plate, sta bi trebao da radim i sutim? To sto pricate iz ljubavi se igra, to okacite macku o rep.

Тарми Рићми

pre 5 godina

Човек тражи паре које су му уговором загарантоване и крај. Те форе са опраштањем дугова и слично, будалаштина. Небитно о ком се клубу ради, класична српска посла, да те закину за неку плату.