Košarka 75

Petak, 13.03.2020.

11:56

Prvenstvo Litvanije prekinuto – Žalgiris proglašen za šampiona

Košarkaški klub Žalgiris novi-stari je šampion Litvanije.

Prvenstvo Litvanije prekinuto – Žalgiris proglašen za šampiona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Nele

pre 4 godine

"Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)"
Znaci titula Efesu u EL i Milwaukee Bucks u NBA. Po tom principu sve ostalo je kradja.
Inace, uzimali ste titule u fudbalu na takav nacin. Sramota prema igracima koji su za vas osvojili titule manje vise posteno.

rock star

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Ne. Partizan je bio ispred ekipe koja je igrala jednu evropsku utakmicu nedeljno, a poslednjih meseci nijednu. To je Buducnost. Vi ste tek treci na tabeli. Ako ne verujes, idi na sajt ABA pa proveri.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

pa partizai je pola titula osvojio na mufte.
ništa novo.
(5 frakcijadomobrana, 13. mart 2020 17:47)

Reci pametnjakoviću koju smo to titulu uzeli na mufte?
A kad si već pomenuo mufte, vi ste se čak 3 puta tako uvukli kao puvanjak u EL, Partizan na tako ljigav način nije ni jednom.

Zdravko

pre 4 godine

kakve veze ima litvanija sa srbijom. sta to buncate kod nas ima da se igra do kraja prvenstva toje odluceno u srbiji nema proglasenja sampiona bez terena. jedino stoje partizsn proglasen sampionom zs vreme bombardovsnja i akoje ostalo jos dosta kola do kraja.pozdrav.

Baobab III

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

A ko je vas terao da igrate Evroligu? Sami ste se prijavili, znali ste da ce biti i po tri utakmice nedeljno, mogli ste lepo da je ne igrate. Mislim, ako vec na to kukate?


Inace nikakav problem. Nema Partizanu titule u kosarci, ali nema ni vama u fudbalu. Jel to u redu?

Admiral

pre 4 godine

@ Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...
(Slobodan, 13. mart 2020 15:44)

Jao kakvi moralisti ste vi Zvezdasi... Da je situacija obrnuta i da ste vi prvi na tabeli svi do jednog bi u glas urlali da se vama dodeli titula, a sad se kao zgrazavate. Ko vas ne zna, licemeri. Nije vam smetalo da umesto Cibone i Igokee igrate EL, tada noste moralisali a sada glumite neka nevinasca, smesno

Antipropaganda fudbala

pre 4 godine

@ Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...
(Slobodan, 13. mart 2020 15:44)

Znaci nista od titule za Zvezdu u fudbalu. Nemoj slucajno da ste je trazili. Smejace vam se ljudi.

Loznica

pre 4 godine

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Evo ja ću ti objasniti šta je krađa.
Nekada je pravilo ABA lige bilo da prvi u regularnom delu i osvajač F4 igraju EL. Igokea prva, mislim da je to bila 2012/13. sezona, nisam siguran.
A onda NEKO pred F4 menja odluku da finalisti igraju EL. Vidiš, to se zove krađa!!!

andrejka

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Pazi ovog. Igra i Zalgiris pa mu to nije smetalo da bude prvi. Neko je dobro napisao, Partizan bar ima necemu da se nada, vi nemate ama bas nicemu.

awww

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?

Merit Son

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu
(Dvokorak, 13. mart 2020 12:12)

Prvak ABA vise nema prolaz u Evroligu. Bice dodeljen vajdl kard, koji ne mora nuzno da ide prvaku i to samo u slucaju da se neki klub ABA kroz evrokup ne plasira u evroligu. Partizan je bio na najboljem putu, ali desilo se visa sila, pandemija. Ovde je Partizan najvise ostecen jer gubi prednost domaceg terena u svim takmicenjima, odnosno gubi prednost navijaca. Nisam od onih koji kukaju, jer kod ovakvih stvari ima mnogo bitnijih stvari nego sport. Partizan jeste celu sezonu bio najbolji na terenu, prvenstvo ce se tesko nastaviti u ovakvim okolnostima, a hoce li biti prvaka ili nece. Nebitno. Ako se ne nastavi prvenstvo, titula ce najverovatnije biti dodeljena jer je ostalo svega jedno kolo do kraja regularnog dela, ali opet ponavljam nebitno, ima mnogo bitnijih stvari, a to je zivot. Sport je za sve osim za profi sportiste samo zabava i nista vise.

Jojo

pre 4 godine

U Litvaniji se igra nacionalna liga. Žalgiris je prvak pa je prvak i ima A licencu za EL. ABA liga više nema prohodnost za EL. U ABA se bore timovi iz t država a za titulu kroz plej of timovi iz 2 ili 3 države. Da li mislite da bi se na predsedništvu ABA titula dodelila konsenzusom predstavnika Srbije, CG, i eventualno Slovdnije/Hrvatske. Ako se liga ne nastavi ove godine nema prvaka a učesnici u EC se odredjuju na osnovu trenutnog plasmana

Shone

pre 4 godine

Ништа спорно, све лиге у разним спортовима ће ако се овако настави и ако више не буде могућности да се такмичење комплетира урадити исто и тренутно стање на табели прогласити као коначно.

Боље решење не постоји, постоје само бесмислице типа да се за шампиона прогласи неко ко је нпр девети на табели, или још веће бесмислице у виду "нико не треба да буде шампион" као да се сезона уопште није ни играла. Другим речима, казнити све оне који су били први, а наградити оне које нису :)

Kaiser

pre 4 godine

Pa i vi ste dobili titulu za vreme bombardovanja.
Sta ces sad panteru.
(Djalma, 13. mart 2020 13:34)

Care, edukuj se šta znači reč Vis major ili viša sila. Tu spadaju ratovi, zemljotresi,. Epidemije, pandemije ne spadaju

Slobodan

pre 4 godine

A u Železniku muk!
(ljubibrat, 13. mart 2020 14:05)

Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...

Liga Šampiona

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu
(Dvokorak, 13. mart 2020 12:12)
I onda je logično da se titula da treće plasiranom zar ne?

nk

pre 4 godine

U Litvaniji nema plej ofa, a Zalgiris ima prednost od 5 pobeda 3 kola pred kraj. Ljudi procenili da nema smisla ista cekati i zaista i nema. Sad ako Partizan izduva u razigravanju (od koga god), ima da krene prica kako su pokradeni...

Др мр

pre 4 godine

Ево, нека се прекине КЛС и додели титула Партизану. Шта, није ни почела? Онда ништа.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Zalgiris je provlasen za sampiona jer tri kola pre kraja ima 5 pobeda vise od drugoplasiranog, mozda je to propusteno da se naglasi u tekstu. Tegi vec u delirijumu, kace neke isecke iz novina iz '99e kao da je situacija za poreddjenje.
(Djenka, 13. mart 2020 12:15)

Evo i tebi, igra se inače plejof u Litvaniji. Laku noć Železniče.

Mos Ley

pre 4 godine

Sve se ponavlja u narednoj godini,sve ekipe iste u EL kao i ove !!!
(mile difens, 13. mart 2020 12:40)

Ako si bio dobar, napiši Deda Mrazu pismo. Čekaj kod dimnjaka, tuda dolazi.

Vonko Normalni

pre 4 godine

U Litvaniji titula ne obezbedjue EL, pa i nije toliko bitno. Evo predloga za kompromis, Partizanu titula, Zvezda da ostane u EL. Aj sad da vidim grobari kolko ste objektivni.

pera

pre 4 godine

Partizan je imao vrhunac forme relativno skoro, bolje od onoga da igraju teško da mogu, tako da će njima ovakav scenario u ABA da legne samo tako... sad im je to sasvim normalno, a da je Zvezda recimo prva, druga bi pesma bila...
(Nibba, 13. mart 2020 12:20)
Pa i vi da ste prvi prizeljkivali bi i očekivali ovakav rasplet zato nesmaraj prc treći ste i još ste sa jedne utakmice pobegli tako da netreba za ništa da se pitate budite srećni što vas nisu po propisu kaznili a vi najglasniji ovde

Sabre

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Ladies and gentlemen klasican primer jednog grobara u punom sjaju. Lik ladno neironicno tvrdi da bi bilo kradja NE DODELITI timu koji je od svih direktnih rivala glatko izgubio u gostima, a JEDVA ih dobio kod kuce titulu, samo zato sto tipa ima pobedu-dve vise u sistemu takmicenja koji je smisljen tako da se od starta optimizuje i forma i sve za plejof, u kome se zapravo odlucuje medju najboljim timovima ko je najbolji. Sta reci?!

Creative Mind

pre 4 godine

(Nibba, 13. mart 2020 12:20)

Pusti snovi!

Niko ne moze da digne formu samo ovaj radnik iz Mekdonaldsa sto je poslednji dosao Lukas i najjaci centar Stimara babunska faca!

Tripujete i dalje Cvetkovica, Vrabca i Djumica!

Nikola

pre 4 godine

The top eight teams in the regular season standings, after playing their entire 36 game schedule, qualified for the playoffs in the quarterfinals, that was played in a best-of-three games format. The semifinals were played in best-of-three format.

The final round was be played between the two winners of the semifinals. The finals series, for first place, as also games for third place were played in a best-of-five format.[1]

Tako da postovani zvezdasi ipak se igra plejof i u Litvaniji ;)

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Vidi grobare sto se ponadali hahahahahNece ovo nikad pustiti u ABA ligi, dzabe se nadate...
(Bice Kalemegdan, 13. mart 2020 12:20)
Vi se bar nemate cemu ni nadati.

Pivot

pre 4 godine

Žalgiris ima A licencu i zagarantovano mesto u EL bez obzira na to ko bude šampion Litvanije kroz to prvenstvo dok u ABA ligi za to mesto se trentno bore 4 tima iz 3 zemlje nije isto ne pita se samo jedan tim.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Samo što Zalgiris ima skor 22-2, a drugi na tabeli ima 17-7, oni su ubedljivo prvi dok Partizan ima 17-4 i izgubili su sve utakmice u gostima od direktnih rivala Czv, Bud, CedOlim, a kuci su ih dobili na veliku muku( Jaramaz na 0.5 do kraja, Czv na Filipovu glupost, i Buducnost uz malu pomoc sudija i 12 bacanja više).
(Ser Jaime Lannister, 13. mart 2020 12:11)

Sinak, u Litvaniji se igra plejof tako da si smešan.

Djalma

pre 4 godine

Kad vidim po komentarima koliko bi se grobari radovali ovako dodeljenoj tituli sticem utisak da se oni ipak plase Zvezde koliko god pricali da ce osvojiti bez problema Aba ligu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kxk, 13. mart 2020 12:39) # Link komentara

Pa i vi ste dobili titulu za vreme bombardovanja.
Sta ces sad panteru.

Pavle

pre 4 godine

Kod nas je najrealnije da prva dva tima igraju za titulu, bez prisustva publike naravno. Na terenu domacina, pa ko prvi dodje do 3 pobede. SporCki pozdrav. Treba dati sansu i drugoplasiranom u regularnom delu.

djghamvie

pre 4 godine

Razlika izmedju ovoga i izjave Ostoje je velika. Zalgiris je proglasen za sampione svoje drzave. Nije prekinuto neko regionalno takmicenje. ABA liga nije domace takmicenje.

Dvokorak

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu

malibu stejsi

pre 4 godine

Ako ne igraju play off ima smisla, u suprotnom i nije bas realno da ce da se desi kod nas a da pritom ne izazove haos medju navijacima.

kxk

pre 4 godine

Kad vidim po komentarima koliko bi se grobari radovali ovako dodeljenoj tituli sticem utisak da se oni ipak plase Zvezde koliko god pricali da ce osvojiti bez problema Aba ligu.

Djenka

pre 4 godine

Zalgiris je provlasen za sampiona jer tri kola pre kraja ima 5 pobeda vise od drugoplasiranog, mozda je to propusteno da se naglasi u tekstu. Tegi vec u delirijumu, kace neke isecke iz novina iz '99e kao da je situacija za poreddjenje.

Nibba

pre 4 godine

Partizan je imao vrhunac forme relativno skoro, bolje od onoga da igraju teško da mogu, tako da će njima ovakav scenario u ABA da legne samo tako... sad im je to sasvim normalno, a da je Zvezda recimo prva, druga bi pesma bila...

Ser Jaime Lannister

pre 4 godine

Samo što Zalgiris ima skor 22-2, a drugi na tabeli ima 17-7, oni su ubedljivo prvi dok Partizan ima 17-4 i izgubili su sve utakmice u gostima od direktnih rivala Czv, Bud, CedOlim, a kuci su ih dobili na veliku muku( Jaramaz na 0.5 do kraja, Czv na Filipovu glupost, i Buducnost uz malu pomoc sudija i 12 bacanja više).

Dvokorak

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu

Djenka

pre 4 godine

Zalgiris je provlasen za sampiona jer tri kola pre kraja ima 5 pobeda vise od drugoplasiranog, mozda je to propusteno da se naglasi u tekstu. Tegi vec u delirijumu, kace neke isecke iz novina iz '99e kao da je situacija za poreddjenje.

djghamvie

pre 4 godine

Razlika izmedju ovoga i izjave Ostoje je velika. Zalgiris je proglasen za sampione svoje drzave. Nije prekinuto neko regionalno takmicenje. ABA liga nije domace takmicenje.

kxk

pre 4 godine

Kad vidim po komentarima koliko bi se grobari radovali ovako dodeljenoj tituli sticem utisak da se oni ipak plase Zvezde koliko god pricali da ce osvojiti bez problema Aba ligu.

Ser Jaime Lannister

pre 4 godine

Samo što Zalgiris ima skor 22-2, a drugi na tabeli ima 17-7, oni su ubedljivo prvi dok Partizan ima 17-4 i izgubili su sve utakmice u gostima od direktnih rivala Czv, Bud, CedOlim, a kuci su ih dobili na veliku muku( Jaramaz na 0.5 do kraja, Czv na Filipovu glupost, i Buducnost uz malu pomoc sudija i 12 bacanja više).

Nibba

pre 4 godine

Partizan je imao vrhunac forme relativno skoro, bolje od onoga da igraju teško da mogu, tako da će njima ovakav scenario u ABA da legne samo tako... sad im je to sasvim normalno, a da je Zvezda recimo prva, druga bi pesma bila...

malibu stejsi

pre 4 godine

Ako ne igraju play off ima smisla, u suprotnom i nije bas realno da ce da se desi kod nas a da pritom ne izazove haos medju navijacima.

Pivot

pre 4 godine

Žalgiris ima A licencu i zagarantovano mesto u EL bez obzira na to ko bude šampion Litvanije kroz to prvenstvo dok u ABA ligi za to mesto se trentno bore 4 tima iz 3 zemlje nije isto ne pita se samo jedan tim.

Nikola

pre 4 godine

The top eight teams in the regular season standings, after playing their entire 36 game schedule, qualified for the playoffs in the quarterfinals, that was played in a best-of-three games format. The semifinals were played in best-of-three format.

The final round was be played between the two winners of the semifinals. The finals series, for first place, as also games for third place were played in a best-of-five format.[1]

Tako da postovani zvezdasi ipak se igra plejof i u Litvaniji ;)

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Vidi grobare sto se ponadali hahahahahNece ovo nikad pustiti u ABA ligi, dzabe se nadate...
(Bice Kalemegdan, 13. mart 2020 12:20)
Vi se bar nemate cemu ni nadati.

Sabre

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Ladies and gentlemen klasican primer jednog grobara u punom sjaju. Lik ladno neironicno tvrdi da bi bilo kradja NE DODELITI timu koji je od svih direktnih rivala glatko izgubio u gostima, a JEDVA ih dobio kod kuce titulu, samo zato sto tipa ima pobedu-dve vise u sistemu takmicenja koji je smisljen tako da se od starta optimizuje i forma i sve za plejof, u kome se zapravo odlucuje medju najboljim timovima ko je najbolji. Sta reci?!

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Samo što Zalgiris ima skor 22-2, a drugi na tabeli ima 17-7, oni su ubedljivo prvi dok Partizan ima 17-4 i izgubili su sve utakmice u gostima od direktnih rivala Czv, Bud, CedOlim, a kuci su ih dobili na veliku muku( Jaramaz na 0.5 do kraja, Czv na Filipovu glupost, i Buducnost uz malu pomoc sudija i 12 bacanja više).
(Ser Jaime Lannister, 13. mart 2020 12:11)

Sinak, u Litvaniji se igra plejof tako da si smešan.

Liga Šampiona

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu
(Dvokorak, 13. mart 2020 12:12)
I onda je logično da se titula da treće plasiranom zar ne?

pera

pre 4 godine

Partizan je imao vrhunac forme relativno skoro, bolje od onoga da igraju teško da mogu, tako da će njima ovakav scenario u ABA da legne samo tako... sad im je to sasvim normalno, a da je Zvezda recimo prva, druga bi pesma bila...
(Nibba, 13. mart 2020 12:20)
Pa i vi da ste prvi prizeljkivali bi i očekivali ovakav rasplet zato nesmaraj prc treći ste i još ste sa jedne utakmice pobegli tako da netreba za ništa da se pitate budite srećni što vas nisu po propisu kaznili a vi najglasniji ovde

andrejka

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Pazi ovog. Igra i Zalgiris pa mu to nije smetalo da bude prvi. Neko je dobro napisao, Partizan bar ima necemu da se nada, vi nemate ama bas nicemu.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Zalgiris je provlasen za sampiona jer tri kola pre kraja ima 5 pobeda vise od drugoplasiranog, mozda je to propusteno da se naglasi u tekstu. Tegi vec u delirijumu, kace neke isecke iz novina iz '99e kao da je situacija za poreddjenje.
(Djenka, 13. mart 2020 12:15)

Evo i tebi, igra se inače plejof u Litvaniji. Laku noć Železniče.

Mos Ley

pre 4 godine

Sve se ponavlja u narednoj godini,sve ekipe iste u EL kao i ove !!!
(mile difens, 13. mart 2020 12:40)

Ako si bio dobar, napiši Deda Mrazu pismo. Čekaj kod dimnjaka, tuda dolazi.

Др мр

pre 4 godine

Ево, нека се прекине КЛС и додели титула Партизану. Шта, није ни почела? Онда ништа.

Merit Son

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu
(Dvokorak, 13. mart 2020 12:12)

Prvak ABA vise nema prolaz u Evroligu. Bice dodeljen vajdl kard, koji ne mora nuzno da ide prvaku i to samo u slucaju da se neki klub ABA kroz evrokup ne plasira u evroligu. Partizan je bio na najboljem putu, ali desilo se visa sila, pandemija. Ovde je Partizan najvise ostecen jer gubi prednost domaceg terena u svim takmicenjima, odnosno gubi prednost navijaca. Nisam od onih koji kukaju, jer kod ovakvih stvari ima mnogo bitnijih stvari nego sport. Partizan jeste celu sezonu bio najbolji na terenu, prvenstvo ce se tesko nastaviti u ovakvim okolnostima, a hoce li biti prvaka ili nece. Nebitno. Ako se ne nastavi prvenstvo, titula ce najverovatnije biti dodeljena jer je ostalo svega jedno kolo do kraja regularnog dela, ali opet ponavljam nebitno, ima mnogo bitnijih stvari, a to je zivot. Sport je za sve osim za profi sportiste samo zabava i nista vise.

Shone

pre 4 godine

Ништа спорно, све лиге у разним спортовима ће ако се овако настави и ако више не буде могућности да се такмичење комплетира урадити исто и тренутно стање на табели прогласити као коначно.

Боље решење не постоји, постоје само бесмислице типа да се за шампиона прогласи неко ко је нпр девети на табели, или још веће бесмислице у виду "нико не треба да буде шампион" као да се сезона уопште није ни играла. Другим речима, казнити све оне који су били први, а наградити оне које нису :)

Pavle

pre 4 godine

Kod nas je najrealnije da prva dva tima igraju za titulu, bez prisustva publike naravno. Na terenu domacina, pa ko prvi dodje do 3 pobede. SporCki pozdrav. Treba dati sansu i drugoplasiranom u regularnom delu.

nk

pre 4 godine

U Litvaniji nema plej ofa, a Zalgiris ima prednost od 5 pobeda 3 kola pred kraj. Ljudi procenili da nema smisla ista cekati i zaista i nema. Sad ako Partizan izduva u razigravanju (od koga god), ima da krene prica kako su pokradeni...

Loznica

pre 4 godine

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Evo ja ću ti objasniti šta je krađa.
Nekada je pravilo ABA lige bilo da prvi u regularnom delu i osvajač F4 igraju EL. Igokea prva, mislim da je to bila 2012/13. sezona, nisam siguran.
A onda NEKO pred F4 menja odluku da finalisti igraju EL. Vidiš, to se zove krađa!!!

Slobodan

pre 4 godine

A u Železniku muk!
(ljubibrat, 13. mart 2020 14:05)

Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...

Admiral

pre 4 godine

@ Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...
(Slobodan, 13. mart 2020 15:44)

Jao kakvi moralisti ste vi Zvezdasi... Da je situacija obrnuta i da ste vi prvi na tabeli svi do jednog bi u glas urlali da se vama dodeli titula, a sad se kao zgrazavate. Ko vas ne zna, licemeri. Nije vam smetalo da umesto Cibone i Igokee igrate EL, tada noste moralisali a sada glumite neka nevinasca, smesno

Vonko Normalni

pre 4 godine

U Litvaniji titula ne obezbedjue EL, pa i nije toliko bitno. Evo predloga za kompromis, Partizanu titula, Zvezda da ostane u EL. Aj sad da vidim grobari kolko ste objektivni.

Djalma

pre 4 godine

Kad vidim po komentarima koliko bi se grobari radovali ovako dodeljenoj tituli sticem utisak da se oni ipak plase Zvezde koliko god pricali da ce osvojiti bez problema Aba ligu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kxk, 13. mart 2020 12:39) # Link komentara

Pa i vi ste dobili titulu za vreme bombardovanja.
Sta ces sad panteru.

Kaiser

pre 4 godine

Pa i vi ste dobili titulu za vreme bombardovanja.
Sta ces sad panteru.
(Djalma, 13. mart 2020 13:34)

Care, edukuj se šta znači reč Vis major ili viša sila. Tu spadaju ratovi, zemljotresi,. Epidemije, pandemije ne spadaju

Baobab III

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

A ko je vas terao da igrate Evroligu? Sami ste se prijavili, znali ste da ce biti i po tri utakmice nedeljno, mogli ste lepo da je ne igrate. Mislim, ako vec na to kukate?


Inace nikakav problem. Nema Partizanu titule u kosarci, ali nema ni vama u fudbalu. Jel to u redu?

Antipropaganda fudbala

pre 4 godine

@ Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...
(Slobodan, 13. mart 2020 15:44)

Znaci nista od titule za Zvezdu u fudbalu. Nemoj slucajno da ste je trazili. Smejace vam se ljudi.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

pa partizai je pola titula osvojio na mufte.
ništa novo.
(5 frakcijadomobrana, 13. mart 2020 17:47)

Reci pametnjakoviću koju smo to titulu uzeli na mufte?
A kad si već pomenuo mufte, vi ste se čak 3 puta tako uvukli kao puvanjak u EL, Partizan na tako ljigav način nije ni jednom.

rock star

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Ne. Partizan je bio ispred ekipe koja je igrala jednu evropsku utakmicu nedeljno, a poslednjih meseci nijednu. To je Buducnost. Vi ste tek treci na tabeli. Ako ne verujes, idi na sajt ABA pa proveri.

awww

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?

Creative Mind

pre 4 godine

(Nibba, 13. mart 2020 12:20)

Pusti snovi!

Niko ne moze da digne formu samo ovaj radnik iz Mekdonaldsa sto je poslednji dosao Lukas i najjaci centar Stimara babunska faca!

Tripujete i dalje Cvetkovica, Vrabca i Djumica!

Jojo

pre 4 godine

U Litvaniji se igra nacionalna liga. Žalgiris je prvak pa je prvak i ima A licencu za EL. ABA liga više nema prohodnost za EL. U ABA se bore timovi iz t država a za titulu kroz plej of timovi iz 2 ili 3 države. Da li mislite da bi se na predsedništvu ABA titula dodelila konsenzusom predstavnika Srbije, CG, i eventualno Slovdnije/Hrvatske. Ako se liga ne nastavi ove godine nema prvaka a učesnici u EC se odredjuju na osnovu trenutnog plasmana

Zdravko

pre 4 godine

kakve veze ima litvanija sa srbijom. sta to buncate kod nas ima da se igra do kraja prvenstva toje odluceno u srbiji nema proglasenja sampiona bez terena. jedino stoje partizsn proglasen sampionom zs vreme bombardovsnja i akoje ostalo jos dosta kola do kraja.pozdrav.

Nele

pre 4 godine

"Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)"
Znaci titula Efesu u EL i Milwaukee Bucks u NBA. Po tom principu sve ostalo je kradja.
Inace, uzimali ste titule u fudbalu na takav nacin. Sramota prema igracima koji su za vas osvojili titule manje vise posteno.

djghamvie

pre 4 godine

Razlika izmedju ovoga i izjave Ostoje je velika. Zalgiris je proglasen za sampione svoje drzave. Nije prekinuto neko regionalno takmicenje. ABA liga nije domace takmicenje.

Ser Jaime Lannister

pre 4 godine

Samo što Zalgiris ima skor 22-2, a drugi na tabeli ima 17-7, oni su ubedljivo prvi dok Partizan ima 17-4 i izgubili su sve utakmice u gostima od direktnih rivala Czv, Bud, CedOlim, a kuci su ih dobili na veliku muku( Jaramaz na 0.5 do kraja, Czv na Filipovu glupost, i Buducnost uz malu pomoc sudija i 12 bacanja više).

Pavle

pre 4 godine

Kod nas je najrealnije da prva dva tima igraju za titulu, bez prisustva publike naravno. Na terenu domacina, pa ko prvi dodje do 3 pobede. SporCki pozdrav. Treba dati sansu i drugoplasiranom u regularnom delu.

kxk

pre 4 godine

Kad vidim po komentarima koliko bi se grobari radovali ovako dodeljenoj tituli sticem utisak da se oni ipak plase Zvezde koliko god pricali da ce osvojiti bez problema Aba ligu.

Djenka

pre 4 godine

Zalgiris je provlasen za sampiona jer tri kola pre kraja ima 5 pobeda vise od drugoplasiranog, mozda je to propusteno da se naglasi u tekstu. Tegi vec u delirijumu, kace neke isecke iz novina iz '99e kao da je situacija za poreddjenje.

Dvokorak

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu

Nibba

pre 4 godine

Partizan je imao vrhunac forme relativno skoro, bolje od onoga da igraju teško da mogu, tako da će njima ovakav scenario u ABA da legne samo tako... sad im je to sasvim normalno, a da je Zvezda recimo prva, druga bi pesma bila...

Slobodan

pre 4 godine

A u Železniku muk!
(ljubibrat, 13. mart 2020 14:05)

Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...

Vonko Normalni

pre 4 godine

U Litvaniji titula ne obezbedjue EL, pa i nije toliko bitno. Evo predloga za kompromis, Partizanu titula, Zvezda da ostane u EL. Aj sad da vidim grobari kolko ste objektivni.

Sabre

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Ladies and gentlemen klasican primer jednog grobara u punom sjaju. Lik ladno neironicno tvrdi da bi bilo kradja NE DODELITI timu koji je od svih direktnih rivala glatko izgubio u gostima, a JEDVA ih dobio kod kuce titulu, samo zato sto tipa ima pobedu-dve vise u sistemu takmicenja koji je smisljen tako da se od starta optimizuje i forma i sve za plejof, u kome se zapravo odlucuje medju najboljim timovima ko je najbolji. Sta reci?!

awww

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?

Kaiser

pre 4 godine

Pa i vi ste dobili titulu za vreme bombardovanja.
Sta ces sad panteru.
(Djalma, 13. mart 2020 13:34)

Care, edukuj se šta znači reč Vis major ili viša sila. Tu spadaju ratovi, zemljotresi,. Epidemije, pandemije ne spadaju

Djalma

pre 4 godine

Kad vidim po komentarima koliko bi se grobari radovali ovako dodeljenoj tituli sticem utisak da se oni ipak plase Zvezde koliko god pricali da ce osvojiti bez problema Aba ligu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kxk, 13. mart 2020 12:39) # Link komentara

Pa i vi ste dobili titulu za vreme bombardovanja.
Sta ces sad panteru.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Vidi grobare sto se ponadali hahahahahNece ovo nikad pustiti u ABA ligi, dzabe se nadate...
(Bice Kalemegdan, 13. mart 2020 12:20)
Vi se bar nemate cemu ni nadati.

nk

pre 4 godine

U Litvaniji nema plej ofa, a Zalgiris ima prednost od 5 pobeda 3 kola pred kraj. Ljudi procenili da nema smisla ista cekati i zaista i nema. Sad ako Partizan izduva u razigravanju (od koga god), ima da krene prica kako su pokradeni...

Pivot

pre 4 godine

Žalgiris ima A licencu i zagarantovano mesto u EL bez obzira na to ko bude šampion Litvanije kroz to prvenstvo dok u ABA ligi za to mesto se trentno bore 4 tima iz 3 zemlje nije isto ne pita se samo jedan tim.

malibu stejsi

pre 4 godine

Ako ne igraju play off ima smisla, u suprotnom i nije bas realno da ce da se desi kod nas a da pritom ne izazove haos medju navijacima.

Creative Mind

pre 4 godine

(Nibba, 13. mart 2020 12:20)

Pusti snovi!

Niko ne moze da digne formu samo ovaj radnik iz Mekdonaldsa sto je poslednji dosao Lukas i najjaci centar Stimara babunska faca!

Tripujete i dalje Cvetkovica, Vrabca i Djumica!

Liga Šampiona

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu
(Dvokorak, 13. mart 2020 12:12)
I onda je logično da se titula da treće plasiranom zar ne?

Др мр

pre 4 godine

Ево, нека се прекине КЛС и додели титула Партизану. Шта, није ни почела? Онда ништа.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Zalgiris je provlasen za sampiona jer tri kola pre kraja ima 5 pobeda vise od drugoplasiranog, mozda je to propusteno da se naglasi u tekstu. Tegi vec u delirijumu, kace neke isecke iz novina iz '99e kao da je situacija za poreddjenje.
(Djenka, 13. mart 2020 12:15)

Evo i tebi, igra se inače plejof u Litvaniji. Laku noć Železniče.

pera

pre 4 godine

Partizan je imao vrhunac forme relativno skoro, bolje od onoga da igraju teško da mogu, tako da će njima ovakav scenario u ABA da legne samo tako... sad im je to sasvim normalno, a da je Zvezda recimo prva, druga bi pesma bila...
(Nibba, 13. mart 2020 12:20)
Pa i vi da ste prvi prizeljkivali bi i očekivali ovakav rasplet zato nesmaraj prc treći ste i još ste sa jedne utakmice pobegli tako da netreba za ništa da se pitate budite srećni što vas nisu po propisu kaznili a vi najglasniji ovde

Shone

pre 4 godine

Ништа спорно, све лиге у разним спортовима ће ако се овако настави и ако више не буде могућности да се такмичење комплетира урадити исто и тренутно стање на табели прогласити као коначно.

Боље решење не постоји, постоје само бесмислице типа да се за шампиона прогласи неко ко је нпр девети на табели, или још веће бесмислице у виду "нико не треба да буде шампион" као да се сезона уопште није ни играла. Другим речима, казнити све оне који су били први, а наградити оне које нису :)

andrejka

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Pazi ovog. Igra i Zalgiris pa mu to nije smetalo da bude prvi. Neko je dobro napisao, Partizan bar ima necemu da se nada, vi nemate ama bas nicemu.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Samo što Zalgiris ima skor 22-2, a drugi na tabeli ima 17-7, oni su ubedljivo prvi dok Partizan ima 17-4 i izgubili su sve utakmice u gostima od direktnih rivala Czv, Bud, CedOlim, a kuci su ih dobili na veliku muku( Jaramaz na 0.5 do kraja, Czv na Filipovu glupost, i Buducnost uz malu pomoc sudija i 12 bacanja više).
(Ser Jaime Lannister, 13. mart 2020 12:11)

Sinak, u Litvaniji se igra plejof tako da si smešan.

Mos Ley

pre 4 godine

Sve se ponavlja u narednoj godini,sve ekipe iste u EL kao i ove !!!
(mile difens, 13. mart 2020 12:40)

Ako si bio dobar, napiši Deda Mrazu pismo. Čekaj kod dimnjaka, tuda dolazi.

Zdravko

pre 4 godine

kakve veze ima litvanija sa srbijom. sta to buncate kod nas ima da se igra do kraja prvenstva toje odluceno u srbiji nema proglasenja sampiona bez terena. jedino stoje partizsn proglasen sampionom zs vreme bombardovsnja i akoje ostalo jos dosta kola do kraja.pozdrav.

Nikola

pre 4 godine

The top eight teams in the regular season standings, after playing their entire 36 game schedule, qualified for the playoffs in the quarterfinals, that was played in a best-of-three games format. The semifinals were played in best-of-three format.

The final round was be played between the two winners of the semifinals. The finals series, for first place, as also games for third place were played in a best-of-five format.[1]

Tako da postovani zvezdasi ipak se igra plejof i u Litvaniji ;)

Jojo

pre 4 godine

U Litvaniji se igra nacionalna liga. Žalgiris je prvak pa je prvak i ima A licencu za EL. ABA liga više nema prohodnost za EL. U ABA se bore timovi iz t država a za titulu kroz plej of timovi iz 2 ili 3 države. Da li mislite da bi se na predsedništvu ABA titula dodelila konsenzusom predstavnika Srbije, CG, i eventualno Slovdnije/Hrvatske. Ako se liga ne nastavi ove godine nema prvaka a učesnici u EC se odredjuju na osnovu trenutnog plasmana

Loznica

pre 4 godine

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Evo ja ću ti objasniti šta je krađa.
Nekada je pravilo ABA lige bilo da prvi u regularnom delu i osvajač F4 igraju EL. Igokea prva, mislim da je to bila 2012/13. sezona, nisam siguran.
A onda NEKO pred F4 menja odluku da finalisti igraju EL. Vidiš, to se zove krađa!!!

Admiral

pre 4 godine

@ Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...
(Slobodan, 13. mart 2020 15:44)

Jao kakvi moralisti ste vi Zvezdasi... Da je situacija obrnuta i da ste vi prvi na tabeli svi do jednog bi u glas urlali da se vama dodeli titula, a sad se kao zgrazavate. Ko vas ne zna, licemeri. Nije vam smetalo da umesto Cibone i Igokee igrate EL, tada noste moralisali a sada glumite neka nevinasca, smesno

Merit Son

pre 4 godine

Pošto Žalgiris ima licencu Evrolige, a prvak Litvanija ne dobija ništa više od titule i pehara, onda ni nema smisla igrati do kraja.
ABA se ponajviše igra zbog prolaska u Evroligu
(Dvokorak, 13. mart 2020 12:12)

Prvak ABA vise nema prolaz u Evroligu. Bice dodeljen vajdl kard, koji ne mora nuzno da ide prvaku i to samo u slucaju da se neki klub ABA kroz evrokup ne plasira u evroligu. Partizan je bio na najboljem putu, ali desilo se visa sila, pandemija. Ovde je Partizan najvise ostecen jer gubi prednost domaceg terena u svim takmicenjima, odnosno gubi prednost navijaca. Nisam od onih koji kukaju, jer kod ovakvih stvari ima mnogo bitnijih stvari nego sport. Partizan jeste celu sezonu bio najbolji na terenu, prvenstvo ce se tesko nastaviti u ovakvim okolnostima, a hoce li biti prvaka ili nece. Nebitno. Ako se ne nastavi prvenstvo, titula ce najverovatnije biti dodeljena jer je ostalo svega jedno kolo do kraja regularnog dela, ali opet ponavljam nebitno, ima mnogo bitnijih stvari, a to je zivot. Sport je za sve osim za profi sportiste samo zabava i nista vise.

Antipropaganda fudbala

pre 4 godine

@ Nije botino muk samo u Zelezniku nego u celij Srbiji, niko normalan ne moze da veruje sta trazite i sta zelite ... smeju vam se ljudi ...
(Slobodan, 13. mart 2020 15:44)

Znaci nista od titule za Zvezdu u fudbalu. Nemoj slucajno da ste je trazili. Smejace vam se ljudi.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

pa partizai je pola titula osvojio na mufte.
ništa novo.
(5 frakcijadomobrana, 13. mart 2020 17:47)

Reci pametnjakoviću koju smo to titulu uzeli na mufte?
A kad si već pomenuo mufte, vi ste se čak 3 puta tako uvukli kao puvanjak u EL, Partizan na tako ljigav način nije ni jednom.

Baobab III

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

A ko je vas terao da igrate Evroligu? Sami ste se prijavili, znali ste da ce biti i po tri utakmice nedeljno, mogli ste lepo da je ne igrate. Mislim, ako vec na to kukate?


Inace nikakav problem. Nema Partizanu titule u kosarci, ali nema ni vama u fudbalu. Jel to u redu?

rock star

pre 4 godine

Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)

Kakva kradja marvo ? kakva kradja covece godinama se igra unazad play off kradja bi bila da se vama koji u vasem kupu igrate utakmice svake prestupne godine dodeli titula jer ste bili na tabeli ispred ekipe koja igra 3 puta nedeljno u proseku. Sram da te bude da te bude sram. Krajda bi bila da se ne odigra sve do kraja fer i posteno jel ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (awww, 13. mart 2020 16:48)

Ne. Partizan je bio ispred ekipe koja je igrala jednu evropsku utakmicu nedeljno, a poslednjih meseci nijednu. To je Buducnost. Vi ste tek treci na tabeli. Ako ne verujes, idi na sajt ABA pa proveri.

Nele

pre 4 godine

"Koja bi kradja bila ako bi se Partizan ne bi proglasio sampionom ABA lige!! Al poznajuci ko vlada to ce se i desiti!!
(Grobar, 13. mart 2020 12:06)"
Znaci titula Efesu u EL i Milwaukee Bucks u NBA. Po tom principu sve ostalo je kradja.
Inace, uzimali ste titule u fudbalu na takav nacin. Sramota prema igracima koji su za vas osvojili titule manje vise posteno.