NBA 71

Četvrtak, 12.03.2020.

08:00

Marjanoviću srpski okršaj sa Jokićem i rekord karijere!

Boban Marjanović odigrao je najbolji meč u NBA karijeri i to u pobedi Dalas Maveriksa nad Denver Nagetsima Nikole Jokića 133:97.

Autor: MS  |  Izvor: B92

Marjanoviæu srpski okršaj sa Jokiæem i rekord karijere! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

bradina

pre 6 godina

Ko je gledao utakmicu sve je video.Ko nije nek pogleda statistiku i sve ce miu se objasniti. Tri aspekta su dominirala na ovoj utakmici: kad je jokic u 1/4 dobio 2 licnu,(+6 -+ ucinak do tada; slab ucinak suta za 3 poena u 3/4 1 od 12, i ono najvaznije Bobijev ucinak od 31 poen uz 17skokova)! Sve i da krive Jokica njegov ucinak nije los sa 14p 13sk i 8 as!
Slazem se sa vecinom da Denver ili krije svoje oruzje za PO ili su igraci tipa Mari.Barton i Milsap van forme i forsiraju neku drugu igru Denvera(uz "blagoslav" buduceg savetnike reprezentacije Srbije}.Sve ostalo kao i tzv.tankovanje ima smisla,ali ko je ocekivao da ce se sezona zamrznuti bar na mesec dana pa sve pada u vodu sada!?Neke stvari ne mozes predvideti jedna je i korona virus!?sad ce se svi odmoriti,povredjeni oporaviti pa da vidimo!Ako se uopste sezona nastavi!?

hardaway

pre 6 godina

Bobi Marjanovic koji minutazu dobija na kascicu, bez da je u nekoj formi, odigra 31min i saspe "najboljem centru" u NBA 31p 17sk.
Da li je to moguce? Da li postoji slican primer u istoriji NBA?
Onda posle neka uporedjivanja Jokica sa gigantima ispod obruca.

Naravno, umoran je, negoduje trenera, sprema se za playoff i slicni izgovori. Od cega je umoran covek u najboljim godinama, koji u karijeri nije potrcao sprint, koji se ne trudi i ne igra odbranu?
U napadu stoji u mestu i deli lopte. Od cega se umorio kada ste pre dva dana svi pisali kako je u ekstra formi, skinuo 10kg i slicno?
Prvo su bile reci hvale, jer za razliku od Leonarda Jokic nikada ne odmara, on je u vrhunskoj kondiciji i slicne gluposti.

Malo je nejasno kako to da Bobi ne moze da igra u NBA,(los u odbrani, sto je tacno) a moze Jokic koji je jos losiji, a u napadu pod obrucom daj Boze da je malo bolji.

Ovo je bila poruka Rik Karlajlu, da ako je pametan uvek moze iskoristiti Bobija u napadu, koga u ovakvoj danas krs NBA ligi nema ko lako da sacuva. Krs liga jer nema centara, niti krilnih centara vrednih pomena.
Liga se svela na sirovog Embida i Taunsa, mlitavog Jokica i par osrednjih centara i krilnih centara. Jako tanko.

Pisao sam kako ce za 2-3 god ovaj Dalas biti pojam za Denver, ko bi rekao da je sada Dalas ozbiljniji i jaci tim od Denvera.

z’brda

pre 6 godina

Gledajući Jokića kako mu centri rade šta hoće po reketu, najbolje bi mu bilo da unajmi Divca ili bar divčeve kasete utakmica protiv Shaq O’Neal-a, da nauči tu odbranu jednom više.
Marjanović ga je sinoć posterizovao barem 5 puta.

Dragan-Borca

pre 6 godina

Jokića stiže umor, Marej i Barton dobri, ali nažalost Milsap još nije, a Heris opet bunari posle par korektnih utakmica. Bobi ! Bravo ljudino ! Odvalio ! Taman da malo zapusi usta pljuvačima !
(JPR24, 12. mart 2020 08:10) 

# Link komentara

Barton je krilo. Ne plejmejker. Jokic ima tihi strajk vec dosta utakmica jer ne igraju prepoznatljiv sistem sa kojim su u vrhu zapada vec dugo. Barton je po vokaciji krilo a igra pola utakmice pleja i uzima Jokicu usage i loptu iz ruke. Vidis li da ne mogu nikoga da pobede kada je Barton "dobar". 80% utakmica ove sezone kada je Barton bio " dobar" izgubili su. Kosarka je kompleksan sport. Jokic kada uzme loptu na 8 metara izvuce centra iz reketa i onda imaju mnogo opcija kada je reket ispraznjen. Kada su kompletni svako vuce na svoju stranu, pogotovo Barton i taj sistem se urusava. Milsap je omatorio i stacionaran je, Barton ne igra krilo vec se mesa previse Jokicu i Mareju u organizaciju, a onda i Marej utone u sivilo. Pa Geri Heris jedini tu zeli da igra Jokicev sistem. Napadas decka koji je najvise timski igrac, a hvalis Bartona koji sistematski unistava jedan revolucionarni sistem sa kojim plode vec godinama. Denver je najbolje partije ove i prosle sezone pruzao kada je falio neko od trojca Milsap/ Barton/ Plamli. Plamli unistava Granta i Portera na klupi. Denver ima problem jer Barton, Milsap i Plamli nece da se podrede ka Mareju i Jokicu. Ne zele da budu roll plejeri i imaju preveliki usage. To Jokic vidi i smoren je zbog toga.

Iskusni kladionacar

pre 6 godina

Ljudi Nikola igra onako kako mu se naredi. Mislim ako te plate 150 miliona onda je logicno da mora biti poslusan. Ako ste primetili, svaki put kada Nikola odigra ispod proseka ( losije), Denver ili ne pokrije spred ili totalan zbir poena bude manje ili i jedno i drugo. U toj situciji on se samo guzi na ivici reketa, pravi zid i kao nesto samo asistira, ubija vreme a ne uzima sut.

ElHombre

pre 6 godina

Dalas u playoffu moze da izdominira Denver jer za pozicija Doncica, Porzingisa i Bobija Denver nema toliko visoke igrace.
Najbolje za Nikolu je da izbegne Dalas, cestitke za neznog dzina Bobija.

Tixi146

pre 6 godina

Напокон да Боби добије праву минутажу, према његовој статистици и времена на паркету требало би да игра на Олд стар утакмици. Драго ми је да су тројица најбољих у Даласу били Боби,Лука и Клебер, фантастични момци. Немац се лепо уклопио са нашим Србима.

Back in Black

pre 6 godina

Ljudi Bobi zna da igra kosarku,znaci u reketu mu ne moze skoro niko nista.Trci kontru kao da je Mesi.Znaci on da ima na svakoj utakmici ovakvu minutazu verujem da bi bio All star igrac.Ali fora je sto na vec sledecoj nece dobiti vise od tri minuta a ne bi me cudilo da uopste ne udje u igru.

jap

pre 6 godina

Cestitke Bobiju ali Denver je sam kriv za ovo, na 100-95 oni 5 napada pokusavaju za tri poena a ne ide im... Milsap je svojih 12 poena dao ja mislim u prvih 4-5 minuta utakmice... sve u svemu Denver los...

Миле

pre 6 godina

Марјановић тренеру: Колико ти мени даш минута, ја ти узвратим са (отприлике) толико поена.

Ivan

pre 6 godina

Jokara nije poznat kao dobar u odbrani, ali bas nisam ocekivao da ga Bobi ovoliko razvali. Kao da su bile obrnute njihove uloge u NBA ligi.

javale mcgee

pre 6 godina

Bobi celu karijeru igra fazon 7 minuta i daje 12 poena, naravno da će za 30 da zatrpa koš i to nema veze sa Jokićem, dajte Gasola, Embiida, čovek je jednostavno sila u napadu. Prethodni rekord karijere od 27 poena je spakovao Kapeli, rekord pre toga 22 Whitesideu.

Pera

pre 6 godina

Ne razumem ove tipove koji sede po podrumima nekih levih američkih ili engleskih univirziteta, rade neke besmislene doktorate, i svaku priliku koriste da po online komentarima opljuju po nekome odavde ko je uspešan, tipa Jokića ili Đokovića.

satelit

pre 6 godina

Nije Jokic los,on samo ponovo bojkotuje kos...Prva zvezda mora da uzima preko 20 lopti,a on u poslednje vreme je na oko 10 do 12 sto uzimaju i igraci s klupe

123

pre 6 godina

Jokić je previše pasivan što se tiče šuteva ka košu,7 od 10 nije loše, dok drugi u ekipi uzimaju preko 20 šuteva i preuzimaju ulogu vođe ekipe on djeluje nekako nezainteresirano,mada je još uvijek Denver bez njega na terenu kao muva bez glave.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobo.B, 12. mart 2020 10:15)


Slazem se. E sada mi ti kazi da li to isto vazi i za Bogdana? On prosecno sutira oko 10 puta na utakmici. Cesto ni toliko. Nocas je Doncic sutirao 22 puta. Trojke 2 od 8. I koliko je imao poena? 28!

Marko

pre 6 godina

Citat: ""ali realno ni Harden nikog ne čuva.""

To je besmislica koja se ustalila među rajom zbog onih klipova gde on i ne pokušava da igra odbranu i gde su mu se sa razlogom svi smejali.

Istina je da je on jako dobar defanzivac, pogotovo u odbrani jedan na jedan. Kad se zainati i kad zna da kamera prati duel, čuva bilo koga. Nađite na youtubeu kako je igrao odbranu na Brajantu i ostalima kad hoće.

Najveća zamerka mu je bila nezainteresovanost za timsku odbranu, gde ga jednostavno mrzi ... ali čak se i to promenilo u poslednjih par sezona..

vince carter

pre 6 godina

@bskfan(fejk) aka vince carter. Svaki put istim komentarima pokusava da doda ogroman broj minusa uz moje ime ali sad se desilo obrnuto,nisi suvise inteligentan Bobinacija je to :D I na kraju nijedan komentar o nasim igracima nije bio moj,a ovaj lik koristi 20 razlicitih i pozajmljenih nikova. Pozz od pravog Vinsa i cuvajte zdravlje!!

Cika Toni

pre 6 godina

Boban je mogao ladno nocas do 40+ poena. Ko je gledao zna o cemu pisem. Iz, malte ne, svakog pika se otvarao i ostajao sam ili pored beka u reketu ali u takvim prilikama nije dobijao ni 10% lopti. Pola koseva je postigao skokom u napadu ili ukradenom loptom a ostalo, uglavnom, asistencije Doncica. Sto se Jokica tice, dobro ce mu doci ova pauza i ocekujem mnogo bolje igre u PO.

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Jokic je sve svoje poene postigao preko Marjanovica.
Marjanovic je unistio Plamlija. Plamli na terenu je bukvalno bio igrac manje.

Бананамен

pre 6 godina

Бобинација!!! Свака част брате, веровао сам да можеш !
Човек издоминирао и затворио лигу на неодређено :)

Slobo.B

pre 6 godina

Jokić je previše pasivan što se tiče šuteva ka košu,7 od 10 nije loše, dok drugi u ekipi uzimaju preko 20 šuteva i preuzimaju ulogu vođe ekipe on djeluje nekako nezainteresirano,mada je još uvijek Denver bez njega na terenu kao muva bez glave.

Locutus

pre 6 godina

Neverovatan podatak da je Denver za celu utakmicu imao samo 8 slobodnih bacanja! A odnos u faulovima 15 - 20 i poređenja radi, Dalas je izveo 23 slobodna bacanja.
Kako se približava plej of, Denver igra sve lošije i lošije. Jokića i njegovu dubiozu ne želim ni da komentarišem. Njemu definitivno treba psiholog...
(društvance iz predgrađa, 12. mart 2020 09:06)


Potreban mu je odmor. Jedina zvezda koja je odigrala sve utakmice uključujući i All-Stars. Inače, Jokić je opet bio pozitivan sa +5. Utakmicu je ipak izgubio neko drugi. Meloun je izgubio kontrolu nad timom.

Proka

pre 6 godina

Porzingis jednostavno ne radi ono sto se od njega ocekuje. Katastrofalan procenat suta, gubi lopte, slabo saradjuje. Bobi bi Denveru pasovao ko budali samar. Da odigra kada Jokic ne igra jer potpunom menja strukturu napada kada je u igri. Cak i da igraju zajedno protiv nekih ekipa ima itekako smisla. Jokic je oslabio 10 kg, vise ne gura kao pre i treba mu da se navikne.

drvobradi

pre 6 godina

Gledam sad highlights-e, lepo je cuvao Jokica, nije mogao da mu uvaljuje basketaske fore.
@Gradimir
Nije problem samo brzina. Bobi u sustini ne zna dobro da se zagradi i igra ledjima (losa low-post tehnika i visoko teziste), pa cesto sutira sa 4+m od kosa, srecom ima meku ruku pa to jos i ulazi ponekad.

steva

pre 6 godina

Jokic je umoran , to je cela prica . Stiglo ga . Agresivnost , rad , kopanje ispod kosa , igra jedan na jedan , ledjima , pa cak i to da sutnes 20 puta...to jednostavno umara i za to je potrebna energija , koju Jokic u poslednje 2 nedelje nema . Ako ste primetili manje je pikenrola koji igraju Jokic i Murray ...manje je igre dva na dva i sve se bukvalno svelo na Jokica koji stoji na postu i prograva igrace , gradi i ostavlja im loptu . Cak se u vise navrata , u poslednje vreme , moglo primetiti da Nikola ne ide ni na skok u napadu kad se sutira sa distance , vec odma trci nazad u odbranu .Denver jedonostavno nije ekipa koja tako cesto ima dobar procenat suta za 3 poena , cak im se desava da promase podosta otvorenih suteva...tako da Jokic jednostavno mora da igra , da bude agresivan i da sutira , postize poene .
Ruzno je reci , ali ispade da je Denveru ova suspenzija lige dobro dosla ,jer su u poslednje vreme ocajni .

Gatsby

pre 6 godina

Pisao sam već ovakav komentar, ali moram ponovo. Ubeđen sam da se napravio neki veliki hajp oko Bobija,da su pisali hvalospeve o njemu kad je dođao u NBA, i da mu se da 30-ak minuta i spusta lopta dole, da bi imao uvek ovakav učinak. Tada verovatno niko ne bi smeo da pomene da ne može skoro ništa da brani u odbrani, ali realno ni Harden nikog ne čuva.

Milan

pre 6 godina

I pored 8 asistencija, ja nisam video Jokića da onoliko ćoškari i ne učestvuje u napadu svoje ekipe kao noćas. Nešto ne štima u ekipi definitivno na planu hemije.

WillyWonka

pre 6 godina

Dobri čovjek Bobi najzad dočekao malo satisfakcije za sav rad i trud koji je uložio u karijeru. I pored svih očitih mana, ipak zaslužuje puno više minuta u igri.
Zašto se trener Dallasa baš protiv Denvera odlučio za ovu varijantu? Pa zbog Jokićeve forme i nezainteresovanosti da učini nešto više. Dallas je ubacio 60 poena iz reketa, Denver 38. To su gole brojke, ali nešto ipak govore. I ma koliko mi je teško ovo napisati, zaista su se svi počeli dokazivati preko Jokića.

prika iz susjedstva

pre 6 godina

Takvi su vam najveći igrači Srbi, profil Jokić-Teodosić. Neupitno vrhunski u napadu, u obrani truba, a svaki pametan trener protivnik će forsirati napad preko njih, višak. Zato ćete dugo čekati nova zlata. Ona generacija s kraja 90-ih je bila puno bolja, svi u obrani dobri, a tek onda napad. A premalo cijenite Kalinića ili Stefana Markovića, takvi su vam često bili prevaga...

društvance iz predgrađa

pre 6 godina

Neverovatan podatak da je Denver za celu utakmicu imao samo 8 slobodnih bacanja! A odnos u faulovima 15 - 20 i poređenja radi, Dalas je izveo 23 slobodna bacanja.
Kako se približava plej of, Denver igra sve lošije i lošije. Jokića i njegovu dubiozu ne želim ni da komentarišem. Njemu definitivno treba psiholog...

JPR24

pre 6 godina

Jokića stiže umor, Marej i Barton dobri, ali nažalost Milsap još nije, a Heris opet bunari posle par korektnih utakmica. Bobi ! Bravo ljudino ! Odvalio ! Taman da malo zapusi usta pljuvačima !

Flesh

pre 6 godina

Razumem da je Porzingis projekat sa Doncicem za buducnost ali da po 5-6 utakmica covek nedobije priliku ni minut to stvarno nema logike. Ok, kapiram igra se promenila, trazi se vestina, trazi se brzina, mnogo je tesko igrati sa ovakvom peticom u odbrani ali covek nema losu utakmicu ako uzmemo primere kada je igrao 5 i vise minuta. Uglavnom, veliko srce naseg Bobija i strpljenje ga je dovelo do najvece kosarkaske scene. I priznajem i ja sam bio medju onima koji ga nikako nisu videli ovde gde je sada. Drago mi je da mi je zapusio usta. Samo napred Boubane!

Пеђа

pre 6 godina

Браво Боби! Свака част! Да имаш што више оваквих партија-посебно у репрецентацији😀!

Pera Ždera

pre 6 godina

Jasno je da je Nikola zadnjih nekoliko meceva u neobjasnjivom padu forme tj ne ni u padu forme koliko u vracanju prepoznatljive nezainteresovanosti za kos, agresivnosti ka istom. Premalo sutira. Ok, ne ide sut ali kako ga vratiti bez par 15+ suteva po utakmici. Nema te poene ko da nadoknadi. Umor? Ipak, umalo TDouble.

Previse jasno da Milsap i Barton ne mogu zajedno u startnu postavu. Jednostavno previse izolacijske kosarke, bez prepoznatljivog protoka, pasa vise. Lopta suvise malo preko Jokica. Igra se 1 na 1, eventualno 2 na 2 kosarka pri cemu ostatak petorke statira ili coskari, ostavlja stranu za izolaciju - sve suprotno od prepoznatljive Denverove tj Jokic's ball kosarke pri kojoj Denver pobedjuje. Svake sezone isti eksperimenti. Jokic manje sa loptom u rukama - Denver vecinski gubi. Jokic manje agresivan usled  prvo pomenutog a vrv i umora - takodje Denver gubi. Sve je ovo veoma jasno nakon AllStar pauze i povratka povredjenih igraca. Ispada da mnogo bolje igraju za bar 2, 3 povredjena gde u prvi plan izbijaju igraci koji trce, krecu se od lopte i ne zahtevaju istu u rukama.

Barton odlican poenterski sinoc ali to nikako ne rezultira pobednickom kosarkom i to se toliko puta pokazalo do sada... Denveru vise odgovara Barton i Milsap sa + poenima bez protoka ili Nikola sa poenima pri cemu se otvara i svima ostalima? Pri cemu vise pobedjuju? Jasan odgovor. Naravno da su poeni M i B neophodni ali ne iz izolacijske kosarke. Ako svoj doprinos ne mogu da daju pri proverenom konceptu, jednostavno nisu dobre komponente za ovaj tim.

Detalj - Oba puta kad Plamli udje/menja Jokica, Dalas preokrece i pravi prednost. vrati se Nikola, Denver stigne i preokrene. U prvoj cetvrtini vodi Denver, ulazi Plamli, okrecu lagano za dva min. Vraca se Nikola, preokrece Denver, menja ga Plamli u trecoj - opet za dva min ode prednost i lagano vodjstvo Dalasa. Ponovlja se scenario iz proslog POffa - Plamli totalno neupotrebljiv za ozbiljnije meceve. Igrac manje u napadu i blago pecenjen u odbrani.

Bobi nista novo i mimo do sada prikazanog u pogledu efikasnosti. Poznato je da najbolje koristi ukazane prilike i min. Ima za min minuta max poena i skokova uvek. Sada je imao dosta vecu minutazu pa proporcionalno tome i vise poena. Do sada u sezoni za 8,5 min - 5,6 poena / sinoc 31min - 31 poen! Cesto koliko min toliko poena u karijeri - Odlicno koristi svoje prilike. Ipak, ostaje enigma i pored svega ranije nabrojanog (spor u odbrani, lateralne kretnje) zasto se ne koristi dosta vise. Bar 15ak min po mecu. Mimo zala usled poraza Denvera, veoma raduje njegov mec karijere. Dajte coveku vise min!

Corona, suspenzija NBA... zarazeni u Srbiji - sta reci. Sledi nam cupav period. Izdrzati nekako.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

To je taj igrac Jokic sto se igra kosarke,nakbolji bijeli igrac ikad.Dodje Boban i napravi rekord karijere.Jos samo nisu oni sto peskire dohvacaju igracima napravili rekord karijere protiv Jokica.

Gde ja živim

pre 6 godina

Bobinacija za kraj sezone ili barem poduži odmor. Bravo Bobiša, stvarno šteta što je u ovakvim okolnostima i što je ova nesreća sve bacila u drugi plan, ali rekord je rekord. Samo tako nastavi kad se jednom sve vrati u normalu.

Detektiv

pre 6 godina

Marjanovicu prvi put ozbiljne minute. Uradio bi on to protiv bilo koga a kamoli protiv Jokica. Jokic u sustini neiskorišteno, šut 7 od 10. Bojim se da su sa zadnjim trejdom puno izgubili, odrekli se par dobrih igrača za ništa.

vince carter

pre 6 godina

Bravo za Bobija, mec karijere! Lose je sto je to postigao bas protiv Jokica. Ocajna igra Nikole u odbrani se nastavlja. Kao da imaju igraca manje u fazi odbrane, pa nije ni cudo da se Bobi proslavio. Pa kada ce ako ne protiv Denvera! I opet brdo izgubljenih lopti,cak pet! Veliko razocaranje! Melounu hitno uruciti otkaz! Razocaran sam, umesto da napreduje, Jokic stagnira, cak i nazaduje!

Moljac

pre 6 godina

Kraj treće četvrtine, Nagetsi vode s mislim pet razlike, Jokić ima +16 a Bobi -19, i Bobi počinje četvrtu četvrtinu a Nikola na klupi. I preokrene se rezultat. Na kraju Jokić ostade u plusu, a Bobi u blagom minusu, a bilo je 16 razlike za Mevse. Sad bi neko rekao, do Plamlija je, on je drvo. Nije. Jednostavno, u Nagetsima ima igrača koji umeju da šutiraju, koji umeju da skoče, koji umeju da asistiraju. Nije Jokić zato neophodan. Nema nikog ko misli košarku. Reče Skot Hejstings, igra se odjednom raspadne čim on izađe. Nije jasno šta on to radi, ali kad uđe, odjednom svako zna gde stoji i šta igra. Kako izađe, odjednom sterilna igra. I da, ova katastrofa s koronom će mu dobro doći ako bude trajala nekoliko nedelja, da popuni baterije. Ako je ovo kraj sezone, onda ne znam šta da kažem. Ode mas u propas.

voodoo

pre 6 godina

Jokic poslednje tri utakmice poeni 8, 10, 14, za all star igraci i lidera plej of ekipe sa najvecom ambicijom malo, pogotovo sto mu je tim izgubio 3 od poslednje 4 utakmice, ugrozice i to trece mesto, a do skoro su bili 2. na zapadu.

Gradimir

pre 6 godina

Sećam se kada sam prvi put gledao Bobija kod nas. Mislim da je igrao u Hemofarmu tada. Ja sam mislio da njega niko ne može da zaustavi. Ima toliku prednost u visini da mu niko ne može blokirati šut, ali treba mu i davati loptu. U NBA ga ne koriste dovoljno, jer nema brzinu, a tamo eksplozivnost ima prednost. Izgleda da ipak može i ovako.

Пеђа

pre 6 godina

Браво Боби! Свака част! Да имаш што више оваквих партија-посебно у репрецентацији😀!

Flesh

pre 6 godina

Razumem da je Porzingis projekat sa Doncicem za buducnost ali da po 5-6 utakmica covek nedobije priliku ni minut to stvarno nema logike. Ok, kapiram igra se promenila, trazi se vestina, trazi se brzina, mnogo je tesko igrati sa ovakvom peticom u odbrani ali covek nema losu utakmicu ako uzmemo primere kada je igrao 5 i vise minuta. Uglavnom, veliko srce naseg Bobija i strpljenje ga je dovelo do najvece kosarkaske scene. I priznajem i ja sam bio medju onima koji ga nikako nisu videli ovde gde je sada. Drago mi je da mi je zapusio usta. Samo napred Boubane!

JPR24

pre 6 godina

Jokića stiže umor, Marej i Barton dobri, ali nažalost Milsap još nije, a Heris opet bunari posle par korektnih utakmica. Bobi ! Bravo ljudino ! Odvalio ! Taman da malo zapusi usta pljuvačima !

Gde ja živim

pre 6 godina

Bobinacija za kraj sezone ili barem poduži odmor. Bravo Bobiša, stvarno šteta što je u ovakvim okolnostima i što je ova nesreća sve bacila u drugi plan, ali rekord je rekord. Samo tako nastavi kad se jednom sve vrati u normalu.

Moljac

pre 6 godina

Kraj treće četvrtine, Nagetsi vode s mislim pet razlike, Jokić ima +16 a Bobi -19, i Bobi počinje četvrtu četvrtinu a Nikola na klupi. I preokrene se rezultat. Na kraju Jokić ostade u plusu, a Bobi u blagom minusu, a bilo je 16 razlike za Mevse. Sad bi neko rekao, do Plamlija je, on je drvo. Nije. Jednostavno, u Nagetsima ima igrača koji umeju da šutiraju, koji umeju da skoče, koji umeju da asistiraju. Nije Jokić zato neophodan. Nema nikog ko misli košarku. Reče Skot Hejstings, igra se odjednom raspadne čim on izađe. Nije jasno šta on to radi, ali kad uđe, odjednom svako zna gde stoji i šta igra. Kako izađe, odjednom sterilna igra. I da, ova katastrofa s koronom će mu dobro doći ako bude trajala nekoliko nedelja, da popuni baterije. Ako je ovo kraj sezone, onda ne znam šta da kažem. Ode mas u propas.

Detektiv

pre 6 godina

Marjanovicu prvi put ozbiljne minute. Uradio bi on to protiv bilo koga a kamoli protiv Jokica. Jokic u sustini neiskorišteno, šut 7 od 10. Bojim se da su sa zadnjim trejdom puno izgubili, odrekli se par dobrih igrača za ništa.

Pera Ždera

pre 6 godina

Jasno je da je Nikola zadnjih nekoliko meceva u neobjasnjivom padu forme tj ne ni u padu forme koliko u vracanju prepoznatljive nezainteresovanosti za kos, agresivnosti ka istom. Premalo sutira. Ok, ne ide sut ali kako ga vratiti bez par 15+ suteva po utakmici. Nema te poene ko da nadoknadi. Umor? Ipak, umalo TDouble.

Previse jasno da Milsap i Barton ne mogu zajedno u startnu postavu. Jednostavno previse izolacijske kosarke, bez prepoznatljivog protoka, pasa vise. Lopta suvise malo preko Jokica. Igra se 1 na 1, eventualno 2 na 2 kosarka pri cemu ostatak petorke statira ili coskari, ostavlja stranu za izolaciju - sve suprotno od prepoznatljive Denverove tj Jokic's ball kosarke pri kojoj Denver pobedjuje. Svake sezone isti eksperimenti. Jokic manje sa loptom u rukama - Denver vecinski gubi. Jokic manje agresivan usled  prvo pomenutog a vrv i umora - takodje Denver gubi. Sve je ovo veoma jasno nakon AllStar pauze i povratka povredjenih igraca. Ispada da mnogo bolje igraju za bar 2, 3 povredjena gde u prvi plan izbijaju igraci koji trce, krecu se od lopte i ne zahtevaju istu u rukama.

Barton odlican poenterski sinoc ali to nikako ne rezultira pobednickom kosarkom i to se toliko puta pokazalo do sada... Denveru vise odgovara Barton i Milsap sa + poenima bez protoka ili Nikola sa poenima pri cemu se otvara i svima ostalima? Pri cemu vise pobedjuju? Jasan odgovor. Naravno da su poeni M i B neophodni ali ne iz izolacijske kosarke. Ako svoj doprinos ne mogu da daju pri proverenom konceptu, jednostavno nisu dobre komponente za ovaj tim.

Detalj - Oba puta kad Plamli udje/menja Jokica, Dalas preokrece i pravi prednost. vrati se Nikola, Denver stigne i preokrene. U prvoj cetvrtini vodi Denver, ulazi Plamli, okrecu lagano za dva min. Vraca se Nikola, preokrece Denver, menja ga Plamli u trecoj - opet za dva min ode prednost i lagano vodjstvo Dalasa. Ponovlja se scenario iz proslog POffa - Plamli totalno neupotrebljiv za ozbiljnije meceve. Igrac manje u napadu i blago pecenjen u odbrani.

Bobi nista novo i mimo do sada prikazanog u pogledu efikasnosti. Poznato je da najbolje koristi ukazane prilike i min. Ima za min minuta max poena i skokova uvek. Sada je imao dosta vecu minutazu pa proporcionalno tome i vise poena. Do sada u sezoni za 8,5 min - 5,6 poena / sinoc 31min - 31 poen! Cesto koliko min toliko poena u karijeri - Odlicno koristi svoje prilike. Ipak, ostaje enigma i pored svega ranije nabrojanog (spor u odbrani, lateralne kretnje) zasto se ne koristi dosta vise. Bar 15ak min po mecu. Mimo zala usled poraza Denvera, veoma raduje njegov mec karijere. Dajte coveku vise min!

Corona, suspenzija NBA... zarazeni u Srbiji - sta reci. Sledi nam cupav period. Izdrzati nekako.

Gradimir

pre 6 godina

Sećam se kada sam prvi put gledao Bobija kod nas. Mislim da je igrao u Hemofarmu tada. Ja sam mislio da njega niko ne može da zaustavi. Ima toliku prednost u visini da mu niko ne može blokirati šut, ali treba mu i davati loptu. U NBA ga ne koriste dovoljno, jer nema brzinu, a tamo eksplozivnost ima prednost. Izgleda da ipak može i ovako.

Gatsby

pre 6 godina

Pisao sam već ovakav komentar, ali moram ponovo. Ubeđen sam da se napravio neki veliki hajp oko Bobija,da su pisali hvalospeve o njemu kad je dođao u NBA, i da mu se da 30-ak minuta i spusta lopta dole, da bi imao uvek ovakav učinak. Tada verovatno niko ne bi smeo da pomene da ne može skoro ništa da brani u odbrani, ali realno ni Harden nikog ne čuva.

Бананамен

pre 6 godina

Бобинација!!! Свака част брате, веровао сам да можеш !
Човек издоминирао и затворио лигу на неодређено :)

vince carter

pre 6 godina

Bravo za Bobija, mec karijere! Lose je sto je to postigao bas protiv Jokica. Ocajna igra Nikole u odbrani se nastavlja. Kao da imaju igraca manje u fazi odbrane, pa nije ni cudo da se Bobi proslavio. Pa kada ce ako ne protiv Denvera! I opet brdo izgubljenih lopti,cak pet! Veliko razocaranje! Melounu hitno uruciti otkaz! Razocaran sam, umesto da napreduje, Jokic stagnira, cak i nazaduje!

steva

pre 6 godina

Jokic je umoran , to je cela prica . Stiglo ga . Agresivnost , rad , kopanje ispod kosa , igra jedan na jedan , ledjima , pa cak i to da sutnes 20 puta...to jednostavno umara i za to je potrebna energija , koju Jokic u poslednje 2 nedelje nema . Ako ste primetili manje je pikenrola koji igraju Jokic i Murray ...manje je igre dva na dva i sve se bukvalno svelo na Jokica koji stoji na postu i prograva igrace , gradi i ostavlja im loptu . Cak se u vise navrata , u poslednje vreme , moglo primetiti da Nikola ne ide ni na skok u napadu kad se sutira sa distance , vec odma trci nazad u odbranu .Denver jedonostavno nije ekipa koja tako cesto ima dobar procenat suta za 3 poena , cak im se desava da promase podosta otvorenih suteva...tako da Jokic jednostavno mora da igra , da bude agresivan i da sutira , postize poene .
Ruzno je reci , ali ispade da je Denveru ova suspenzija lige dobro dosla ,jer su u poslednje vreme ocajni .

Locutus

pre 6 godina

Neverovatan podatak da je Denver za celu utakmicu imao samo 8 slobodnih bacanja! A odnos u faulovima 15 - 20 i poređenja radi, Dalas je izveo 23 slobodna bacanja.
Kako se približava plej of, Denver igra sve lošije i lošije. Jokića i njegovu dubiozu ne želim ni da komentarišem. Njemu definitivno treba psiholog...
(društvance iz predgrađa, 12. mart 2020 09:06)


Potreban mu je odmor. Jedina zvezda koja je odigrala sve utakmice uključujući i All-Stars. Inače, Jokić je opet bio pozitivan sa +5. Utakmicu je ipak izgubio neko drugi. Meloun je izgubio kontrolu nad timom.

voodoo

pre 6 godina

Jokic poslednje tri utakmice poeni 8, 10, 14, za all star igraci i lidera plej of ekipe sa najvecom ambicijom malo, pogotovo sto mu je tim izgubio 3 od poslednje 4 utakmice, ugrozice i to trece mesto, a do skoro su bili 2. na zapadu.

Milan

pre 6 godina

I pored 8 asistencija, ja nisam video Jokića da onoliko ćoškari i ne učestvuje u napadu svoje ekipe kao noćas. Nešto ne štima u ekipi definitivno na planu hemije.

javale mcgee

pre 6 godina

Bobi celu karijeru igra fazon 7 minuta i daje 12 poena, naravno da će za 30 da zatrpa koš i to nema veze sa Jokićem, dajte Gasola, Embiida, čovek je jednostavno sila u napadu. Prethodni rekord karijere od 27 poena je spakovao Kapeli, rekord pre toga 22 Whitesideu.

prika iz susjedstva

pre 6 godina

Takvi su vam najveći igrači Srbi, profil Jokić-Teodosić. Neupitno vrhunski u napadu, u obrani truba, a svaki pametan trener protivnik će forsirati napad preko njih, višak. Zato ćete dugo čekati nova zlata. Ona generacija s kraja 90-ih je bila puno bolja, svi u obrani dobri, a tek onda napad. A premalo cijenite Kalinića ili Stefana Markovića, takvi su vam često bili prevaga...

Миле

pre 6 godina

Марјановић тренеру: Колико ти мени даш минута, ја ти узвратим са (отприлике) толико поена.

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Jokic je sve svoje poene postigao preko Marjanovica.
Marjanovic je unistio Plamlija. Plamli na terenu je bukvalno bio igrac manje.

Cika Toni

pre 6 godina

Boban je mogao ladno nocas do 40+ poena. Ko je gledao zna o cemu pisem. Iz, malte ne, svakog pika se otvarao i ostajao sam ili pored beka u reketu ali u takvim prilikama nije dobijao ni 10% lopti. Pola koseva je postigao skokom u napadu ili ukradenom loptom a ostalo, uglavnom, asistencije Doncica. Sto se Jokica tice, dobro ce mu doci ova pauza i ocekujem mnogo bolje igre u PO.

satelit

pre 6 godina

Nije Jokic los,on samo ponovo bojkotuje kos...Prva zvezda mora da uzima preko 20 lopti,a on u poslednje vreme je na oko 10 do 12 sto uzimaju i igraci s klupe

WillyWonka

pre 6 godina

Dobri čovjek Bobi najzad dočekao malo satisfakcije za sav rad i trud koji je uložio u karijeru. I pored svih očitih mana, ipak zaslužuje puno više minuta u igri.
Zašto se trener Dallasa baš protiv Denvera odlučio za ovu varijantu? Pa zbog Jokićeve forme i nezainteresovanosti da učini nešto više. Dallas je ubacio 60 poena iz reketa, Denver 38. To su gole brojke, ali nešto ipak govore. I ma koliko mi je teško ovo napisati, zaista su se svi počeli dokazivati preko Jokića.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

To je taj igrac Jokic sto se igra kosarke,nakbolji bijeli igrac ikad.Dodje Boban i napravi rekord karijere.Jos samo nisu oni sto peskire dohvacaju igracima napravili rekord karijere protiv Jokica.

Ivan

pre 6 godina

Jokara nije poznat kao dobar u odbrani, ali bas nisam ocekivao da ga Bobi ovoliko razvali. Kao da su bile obrnute njihove uloge u NBA ligi.

Proka

pre 6 godina

Porzingis jednostavno ne radi ono sto se od njega ocekuje. Katastrofalan procenat suta, gubi lopte, slabo saradjuje. Bobi bi Denveru pasovao ko budali samar. Da odigra kada Jokic ne igra jer potpunom menja strukturu napada kada je u igri. Cak i da igraju zajedno protiv nekih ekipa ima itekako smisla. Jokic je oslabio 10 kg, vise ne gura kao pre i treba mu da se navikne.

Slobo.B

pre 6 godina

Jokić je previše pasivan što se tiče šuteva ka košu,7 od 10 nije loše, dok drugi u ekipi uzimaju preko 20 šuteva i preuzimaju ulogu vođe ekipe on djeluje nekako nezainteresirano,mada je još uvijek Denver bez njega na terenu kao muva bez glave.

ElHombre

pre 6 godina

Dalas u playoffu moze da izdominira Denver jer za pozicija Doncica, Porzingisa i Bobija Denver nema toliko visoke igrace.
Najbolje za Nikolu je da izbegne Dalas, cestitke za neznog dzina Bobija.

Back in Black

pre 6 godina

Ljudi Bobi zna da igra kosarku,znaci u reketu mu ne moze skoro niko nista.Trci kontru kao da je Mesi.Znaci on da ima na svakoj utakmici ovakvu minutazu verujem da bi bio All star igrac.Ali fora je sto na vec sledecoj nece dobiti vise od tri minuta a ne bi me cudilo da uopste ne udje u igru.

društvance iz predgrađa

pre 6 godina

Neverovatan podatak da je Denver za celu utakmicu imao samo 8 slobodnih bacanja! A odnos u faulovima 15 - 20 i poređenja radi, Dalas je izveo 23 slobodna bacanja.
Kako se približava plej of, Denver igra sve lošije i lošije. Jokića i njegovu dubiozu ne želim ni da komentarišem. Njemu definitivno treba psiholog...

123

pre 6 godina

Jokić je previše pasivan što se tiče šuteva ka košu,7 od 10 nije loše, dok drugi u ekipi uzimaju preko 20 šuteva i preuzimaju ulogu vođe ekipe on djeluje nekako nezainteresirano,mada je još uvijek Denver bez njega na terenu kao muva bez glave.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobo.B, 12. mart 2020 10:15)


Slazem se. E sada mi ti kazi da li to isto vazi i za Bogdana? On prosecno sutira oko 10 puta na utakmici. Cesto ni toliko. Nocas je Doncic sutirao 22 puta. Trojke 2 od 8. I koliko je imao poena? 28!

Pera

pre 6 godina

Ne razumem ove tipove koji sede po podrumima nekih levih američkih ili engleskih univirziteta, rade neke besmislene doktorate, i svaku priliku koriste da po online komentarima opljuju po nekome odavde ko je uspešan, tipa Jokića ili Đokovića.

Dragan-Borca

pre 6 godina

Jokića stiže umor, Marej i Barton dobri, ali nažalost Milsap još nije, a Heris opet bunari posle par korektnih utakmica. Bobi ! Bravo ljudino ! Odvalio ! Taman da malo zapusi usta pljuvačima !
(JPR24, 12. mart 2020 08:10) 

# Link komentara

Barton je krilo. Ne plejmejker. Jokic ima tihi strajk vec dosta utakmica jer ne igraju prepoznatljiv sistem sa kojim su u vrhu zapada vec dugo. Barton je po vokaciji krilo a igra pola utakmice pleja i uzima Jokicu usage i loptu iz ruke. Vidis li da ne mogu nikoga da pobede kada je Barton "dobar". 80% utakmica ove sezone kada je Barton bio " dobar" izgubili su. Kosarka je kompleksan sport. Jokic kada uzme loptu na 8 metara izvuce centra iz reketa i onda imaju mnogo opcija kada je reket ispraznjen. Kada su kompletni svako vuce na svoju stranu, pogotovo Barton i taj sistem se urusava. Milsap je omatorio i stacionaran je, Barton ne igra krilo vec se mesa previse Jokicu i Mareju u organizaciju, a onda i Marej utone u sivilo. Pa Geri Heris jedini tu zeli da igra Jokicev sistem. Napadas decka koji je najvise timski igrac, a hvalis Bartona koji sistematski unistava jedan revolucionarni sistem sa kojim plode vec godinama. Denver je najbolje partije ove i prosle sezone pruzao kada je falio neko od trojca Milsap/ Barton/ Plamli. Plamli unistava Granta i Portera na klupi. Denver ima problem jer Barton, Milsap i Plamli nece da se podrede ka Mareju i Jokicu. Ne zele da budu roll plejeri i imaju preveliki usage. To Jokic vidi i smoren je zbog toga.

hardaway

pre 6 godina

Bobi Marjanovic koji minutazu dobija na kascicu, bez da je u nekoj formi, odigra 31min i saspe "najboljem centru" u NBA 31p 17sk.
Da li je to moguce? Da li postoji slican primer u istoriji NBA?
Onda posle neka uporedjivanja Jokica sa gigantima ispod obruca.

Naravno, umoran je, negoduje trenera, sprema se za playoff i slicni izgovori. Od cega je umoran covek u najboljim godinama, koji u karijeri nije potrcao sprint, koji se ne trudi i ne igra odbranu?
U napadu stoji u mestu i deli lopte. Od cega se umorio kada ste pre dva dana svi pisali kako je u ekstra formi, skinuo 10kg i slicno?
Prvo su bile reci hvale, jer za razliku od Leonarda Jokic nikada ne odmara, on je u vrhunskoj kondiciji i slicne gluposti.

Malo je nejasno kako to da Bobi ne moze da igra u NBA,(los u odbrani, sto je tacno) a moze Jokic koji je jos losiji, a u napadu pod obrucom daj Boze da je malo bolji.

Ovo je bila poruka Rik Karlajlu, da ako je pametan uvek moze iskoristiti Bobija u napadu, koga u ovakvoj danas krs NBA ligi nema ko lako da sacuva. Krs liga jer nema centara, niti krilnih centara vrednih pomena.
Liga se svela na sirovog Embida i Taunsa, mlitavog Jokica i par osrednjih centara i krilnih centara. Jako tanko.

Pisao sam kako ce za 2-3 god ovaj Dalas biti pojam za Denver, ko bi rekao da je sada Dalas ozbiljniji i jaci tim od Denvera.

Tixi146

pre 6 godina

Напокон да Боби добије праву минутажу, према његовој статистици и времена на паркету требало би да игра на Олд стар утакмици. Драго ми је да су тројица најбољих у Даласу били Боби,Лука и Клебер, фантастични момци. Немац се лепо уклопио са нашим Србима.

jap

pre 6 godina

Cestitke Bobiju ali Denver je sam kriv za ovo, na 100-95 oni 5 napada pokusavaju za tri poena a ne ide im... Milsap je svojih 12 poena dao ja mislim u prvih 4-5 minuta utakmice... sve u svemu Denver los...

Marko

pre 6 godina

Citat: ""ali realno ni Harden nikog ne čuva.""

To je besmislica koja se ustalila među rajom zbog onih klipova gde on i ne pokušava da igra odbranu i gde su mu se sa razlogom svi smejali.

Istina je da je on jako dobar defanzivac, pogotovo u odbrani jedan na jedan. Kad se zainati i kad zna da kamera prati duel, čuva bilo koga. Nađite na youtubeu kako je igrao odbranu na Brajantu i ostalima kad hoće.

Najveća zamerka mu je bila nezainteresovanost za timsku odbranu, gde ga jednostavno mrzi ... ali čak se i to promenilo u poslednjih par sezona..

vince carter

pre 6 godina

@bskfan(fejk) aka vince carter. Svaki put istim komentarima pokusava da doda ogroman broj minusa uz moje ime ali sad se desilo obrnuto,nisi suvise inteligentan Bobinacija je to :D I na kraju nijedan komentar o nasim igracima nije bio moj,a ovaj lik koristi 20 razlicitih i pozajmljenih nikova. Pozz od pravog Vinsa i cuvajte zdravlje!!

z’brda

pre 6 godina

Gledajući Jokića kako mu centri rade šta hoće po reketu, najbolje bi mu bilo da unajmi Divca ili bar divčeve kasete utakmica protiv Shaq O’Neal-a, da nauči tu odbranu jednom više.
Marjanović ga je sinoć posterizovao barem 5 puta.

drvobradi

pre 6 godina

Gledam sad highlights-e, lepo je cuvao Jokica, nije mogao da mu uvaljuje basketaske fore.
@Gradimir
Nije problem samo brzina. Bobi u sustini ne zna dobro da se zagradi i igra ledjima (losa low-post tehnika i visoko teziste), pa cesto sutira sa 4+m od kosa, srecom ima meku ruku pa to jos i ulazi ponekad.

bradina

pre 6 godina

Ko je gledao utakmicu sve je video.Ko nije nek pogleda statistiku i sve ce miu se objasniti. Tri aspekta su dominirala na ovoj utakmici: kad je jokic u 1/4 dobio 2 licnu,(+6 -+ ucinak do tada; slab ucinak suta za 3 poena u 3/4 1 od 12, i ono najvaznije Bobijev ucinak od 31 poen uz 17skokova)! Sve i da krive Jokica njegov ucinak nije los sa 14p 13sk i 8 as!
Slazem se sa vecinom da Denver ili krije svoje oruzje za PO ili su igraci tipa Mari.Barton i Milsap van forme i forsiraju neku drugu igru Denvera(uz "blagoslav" buduceg savetnike reprezentacije Srbije}.Sve ostalo kao i tzv.tankovanje ima smisla,ali ko je ocekivao da ce se sezona zamrznuti bar na mesec dana pa sve pada u vodu sada!?Neke stvari ne mozes predvideti jedna je i korona virus!?sad ce se svi odmoriti,povredjeni oporaviti pa da vidimo!Ako se uopste sezona nastavi!?

Iskusni kladionacar

pre 6 godina

Ljudi Nikola igra onako kako mu se naredi. Mislim ako te plate 150 miliona onda je logicno da mora biti poslusan. Ako ste primetili, svaki put kada Nikola odigra ispod proseka ( losije), Denver ili ne pokrije spred ili totalan zbir poena bude manje ili i jedno i drugo. U toj situciji on se samo guzi na ivici reketa, pravi zid i kao nesto samo asistira, ubija vreme a ne uzima sut.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

To je taj igrac Jokic sto se igra kosarke,nakbolji bijeli igrac ikad.Dodje Boban i napravi rekord karijere.Jos samo nisu oni sto peskire dohvacaju igracima napravili rekord karijere protiv Jokica.

prika iz susjedstva

pre 6 godina

Takvi su vam najveći igrači Srbi, profil Jokić-Teodosić. Neupitno vrhunski u napadu, u obrani truba, a svaki pametan trener protivnik će forsirati napad preko njih, višak. Zato ćete dugo čekati nova zlata. Ona generacija s kraja 90-ih je bila puno bolja, svi u obrani dobri, a tek onda napad. A premalo cijenite Kalinića ili Stefana Markovića, takvi su vam često bili prevaga...

vince carter

pre 6 godina

Bravo za Bobija, mec karijere! Lose je sto je to postigao bas protiv Jokica. Ocajna igra Nikole u odbrani se nastavlja. Kao da imaju igraca manje u fazi odbrane, pa nije ni cudo da se Bobi proslavio. Pa kada ce ako ne protiv Denvera! I opet brdo izgubljenih lopti,cak pet! Veliko razocaranje! Melounu hitno uruciti otkaz! Razocaran sam, umesto da napreduje, Jokic stagnira, cak i nazaduje!

Pera Ždera

pre 6 godina

Jasno je da je Nikola zadnjih nekoliko meceva u neobjasnjivom padu forme tj ne ni u padu forme koliko u vracanju prepoznatljive nezainteresovanosti za kos, agresivnosti ka istom. Premalo sutira. Ok, ne ide sut ali kako ga vratiti bez par 15+ suteva po utakmici. Nema te poene ko da nadoknadi. Umor? Ipak, umalo TDouble.

Previse jasno da Milsap i Barton ne mogu zajedno u startnu postavu. Jednostavno previse izolacijske kosarke, bez prepoznatljivog protoka, pasa vise. Lopta suvise malo preko Jokica. Igra se 1 na 1, eventualno 2 na 2 kosarka pri cemu ostatak petorke statira ili coskari, ostavlja stranu za izolaciju - sve suprotno od prepoznatljive Denverove tj Jokic's ball kosarke pri kojoj Denver pobedjuje. Svake sezone isti eksperimenti. Jokic manje sa loptom u rukama - Denver vecinski gubi. Jokic manje agresivan usled  prvo pomenutog a vrv i umora - takodje Denver gubi. Sve je ovo veoma jasno nakon AllStar pauze i povratka povredjenih igraca. Ispada da mnogo bolje igraju za bar 2, 3 povredjena gde u prvi plan izbijaju igraci koji trce, krecu se od lopte i ne zahtevaju istu u rukama.

Barton odlican poenterski sinoc ali to nikako ne rezultira pobednickom kosarkom i to se toliko puta pokazalo do sada... Denveru vise odgovara Barton i Milsap sa + poenima bez protoka ili Nikola sa poenima pri cemu se otvara i svima ostalima? Pri cemu vise pobedjuju? Jasan odgovor. Naravno da su poeni M i B neophodni ali ne iz izolacijske kosarke. Ako svoj doprinos ne mogu da daju pri proverenom konceptu, jednostavno nisu dobre komponente za ovaj tim.

Detalj - Oba puta kad Plamli udje/menja Jokica, Dalas preokrece i pravi prednost. vrati se Nikola, Denver stigne i preokrene. U prvoj cetvrtini vodi Denver, ulazi Plamli, okrecu lagano za dva min. Vraca se Nikola, preokrece Denver, menja ga Plamli u trecoj - opet za dva min ode prednost i lagano vodjstvo Dalasa. Ponovlja se scenario iz proslog POffa - Plamli totalno neupotrebljiv za ozbiljnije meceve. Igrac manje u napadu i blago pecenjen u odbrani.

Bobi nista novo i mimo do sada prikazanog u pogledu efikasnosti. Poznato je da najbolje koristi ukazane prilike i min. Ima za min minuta max poena i skokova uvek. Sada je imao dosta vecu minutazu pa proporcionalno tome i vise poena. Do sada u sezoni za 8,5 min - 5,6 poena / sinoc 31min - 31 poen! Cesto koliko min toliko poena u karijeri - Odlicno koristi svoje prilike. Ipak, ostaje enigma i pored svega ranije nabrojanog (spor u odbrani, lateralne kretnje) zasto se ne koristi dosta vise. Bar 15ak min po mecu. Mimo zala usled poraza Denvera, veoma raduje njegov mec karijere. Dajte coveku vise min!

Corona, suspenzija NBA... zarazeni u Srbiji - sta reci. Sledi nam cupav period. Izdrzati nekako.

drvobradi

pre 6 godina

Gledam sad highlights-e, lepo je cuvao Jokica, nije mogao da mu uvaljuje basketaske fore.
@Gradimir
Nije problem samo brzina. Bobi u sustini ne zna dobro da se zagradi i igra ledjima (losa low-post tehnika i visoko teziste), pa cesto sutira sa 4+m od kosa, srecom ima meku ruku pa to jos i ulazi ponekad.

JPR24

pre 6 godina

Jokića stiže umor, Marej i Barton dobri, ali nažalost Milsap još nije, a Heris opet bunari posle par korektnih utakmica. Bobi ! Bravo ljudino ! Odvalio ! Taman da malo zapusi usta pljuvačima !

Moljac

pre 6 godina

Kraj treće četvrtine, Nagetsi vode s mislim pet razlike, Jokić ima +16 a Bobi -19, i Bobi počinje četvrtu četvrtinu a Nikola na klupi. I preokrene se rezultat. Na kraju Jokić ostade u plusu, a Bobi u blagom minusu, a bilo je 16 razlike za Mevse. Sad bi neko rekao, do Plamlija je, on je drvo. Nije. Jednostavno, u Nagetsima ima igrača koji umeju da šutiraju, koji umeju da skoče, koji umeju da asistiraju. Nije Jokić zato neophodan. Nema nikog ko misli košarku. Reče Skot Hejstings, igra se odjednom raspadne čim on izađe. Nije jasno šta on to radi, ali kad uđe, odjednom svako zna gde stoji i šta igra. Kako izađe, odjednom sterilna igra. I da, ova katastrofa s koronom će mu dobro doći ako bude trajala nekoliko nedelja, da popuni baterije. Ako je ovo kraj sezone, onda ne znam šta da kažem. Ode mas u propas.

društvance iz predgrađa

pre 6 godina

Neverovatan podatak da je Denver za celu utakmicu imao samo 8 slobodnih bacanja! A odnos u faulovima 15 - 20 i poređenja radi, Dalas je izveo 23 slobodna bacanja.
Kako se približava plej of, Denver igra sve lošije i lošije. Jokića i njegovu dubiozu ne želim ni da komentarišem. Njemu definitivno treba psiholog...

voodoo

pre 6 godina

Jokic poslednje tri utakmice poeni 8, 10, 14, za all star igraci i lidera plej of ekipe sa najvecom ambicijom malo, pogotovo sto mu je tim izgubio 3 od poslednje 4 utakmice, ugrozice i to trece mesto, a do skoro su bili 2. na zapadu.

Marko

pre 6 godina

Citat: ""ali realno ni Harden nikog ne čuva.""

To je besmislica koja se ustalila među rajom zbog onih klipova gde on i ne pokušava da igra odbranu i gde su mu se sa razlogom svi smejali.

Istina je da je on jako dobar defanzivac, pogotovo u odbrani jedan na jedan. Kad se zainati i kad zna da kamera prati duel, čuva bilo koga. Nađite na youtubeu kako je igrao odbranu na Brajantu i ostalima kad hoće.

Najveća zamerka mu je bila nezainteresovanost za timsku odbranu, gde ga jednostavno mrzi ... ali čak se i to promenilo u poslednjih par sezona..

Pera

pre 6 godina

Ne razumem ove tipove koji sede po podrumima nekih levih američkih ili engleskih univirziteta, rade neke besmislene doktorate, i svaku priliku koriste da po online komentarima opljuju po nekome odavde ko je uspešan, tipa Jokića ili Đokovića.

hardaway

pre 6 godina

Bobi Marjanovic koji minutazu dobija na kascicu, bez da je u nekoj formi, odigra 31min i saspe "najboljem centru" u NBA 31p 17sk.
Da li je to moguce? Da li postoji slican primer u istoriji NBA?
Onda posle neka uporedjivanja Jokica sa gigantima ispod obruca.

Naravno, umoran je, negoduje trenera, sprema se za playoff i slicni izgovori. Od cega je umoran covek u najboljim godinama, koji u karijeri nije potrcao sprint, koji se ne trudi i ne igra odbranu?
U napadu stoji u mestu i deli lopte. Od cega se umorio kada ste pre dva dana svi pisali kako je u ekstra formi, skinuo 10kg i slicno?
Prvo su bile reci hvale, jer za razliku od Leonarda Jokic nikada ne odmara, on je u vrhunskoj kondiciji i slicne gluposti.

Malo je nejasno kako to da Bobi ne moze da igra u NBA,(los u odbrani, sto je tacno) a moze Jokic koji je jos losiji, a u napadu pod obrucom daj Boze da je malo bolji.

Ovo je bila poruka Rik Karlajlu, da ako je pametan uvek moze iskoristiti Bobija u napadu, koga u ovakvoj danas krs NBA ligi nema ko lako da sacuva. Krs liga jer nema centara, niti krilnih centara vrednih pomena.
Liga se svela na sirovog Embida i Taunsa, mlitavog Jokica i par osrednjih centara i krilnih centara. Jako tanko.

Pisao sam kako ce za 2-3 god ovaj Dalas biti pojam za Denver, ko bi rekao da je sada Dalas ozbiljniji i jaci tim od Denvera.

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Jokic je sve svoje poene postigao preko Marjanovica.
Marjanovic je unistio Plamlija. Plamli na terenu je bukvalno bio igrac manje.

Пеђа

pre 6 godina

Браво Боби! Свака част! Да имаш што више оваквих партија-посебно у репрецентацији😀!

Proka

pre 6 godina

Porzingis jednostavno ne radi ono sto se od njega ocekuje. Katastrofalan procenat suta, gubi lopte, slabo saradjuje. Bobi bi Denveru pasovao ko budali samar. Da odigra kada Jokic ne igra jer potpunom menja strukturu napada kada je u igri. Cak i da igraju zajedno protiv nekih ekipa ima itekako smisla. Jokic je oslabio 10 kg, vise ne gura kao pre i treba mu da se navikne.

Detektiv

pre 6 godina

Marjanovicu prvi put ozbiljne minute. Uradio bi on to protiv bilo koga a kamoli protiv Jokica. Jokic u sustini neiskorišteno, šut 7 od 10. Bojim se da su sa zadnjim trejdom puno izgubili, odrekli se par dobrih igrača za ništa.

Gatsby

pre 6 godina

Pisao sam već ovakav komentar, ali moram ponovo. Ubeđen sam da se napravio neki veliki hajp oko Bobija,da su pisali hvalospeve o njemu kad je dođao u NBA, i da mu se da 30-ak minuta i spusta lopta dole, da bi imao uvek ovakav učinak. Tada verovatno niko ne bi smeo da pomene da ne može skoro ništa da brani u odbrani, ali realno ni Harden nikog ne čuva.

z’brda

pre 6 godina

Gledajući Jokića kako mu centri rade šta hoće po reketu, najbolje bi mu bilo da unajmi Divca ili bar divčeve kasete utakmica protiv Shaq O’Neal-a, da nauči tu odbranu jednom više.
Marjanović ga je sinoć posterizovao barem 5 puta.

Flesh

pre 6 godina

Razumem da je Porzingis projekat sa Doncicem za buducnost ali da po 5-6 utakmica covek nedobije priliku ni minut to stvarno nema logike. Ok, kapiram igra se promenila, trazi se vestina, trazi se brzina, mnogo je tesko igrati sa ovakvom peticom u odbrani ali covek nema losu utakmicu ako uzmemo primere kada je igrao 5 i vise minuta. Uglavnom, veliko srce naseg Bobija i strpljenje ga je dovelo do najvece kosarkaske scene. I priznajem i ja sam bio medju onima koji ga nikako nisu videli ovde gde je sada. Drago mi je da mi je zapusio usta. Samo napred Boubane!

WillyWonka

pre 6 godina

Dobri čovjek Bobi najzad dočekao malo satisfakcije za sav rad i trud koji je uložio u karijeru. I pored svih očitih mana, ipak zaslužuje puno više minuta u igri.
Zašto se trener Dallasa baš protiv Denvera odlučio za ovu varijantu? Pa zbog Jokićeve forme i nezainteresovanosti da učini nešto više. Dallas je ubacio 60 poena iz reketa, Denver 38. To su gole brojke, ali nešto ipak govore. I ma koliko mi je teško ovo napisati, zaista su se svi počeli dokazivati preko Jokića.

Locutus

pre 6 godina

Neverovatan podatak da je Denver za celu utakmicu imao samo 8 slobodnih bacanja! A odnos u faulovima 15 - 20 i poređenja radi, Dalas je izveo 23 slobodna bacanja.
Kako se približava plej of, Denver igra sve lošije i lošije. Jokića i njegovu dubiozu ne želim ni da komentarišem. Njemu definitivno treba psiholog...
(društvance iz predgrađa, 12. mart 2020 09:06)


Potreban mu je odmor. Jedina zvezda koja je odigrala sve utakmice uključujući i All-Stars. Inače, Jokić je opet bio pozitivan sa +5. Utakmicu je ipak izgubio neko drugi. Meloun je izgubio kontrolu nad timom.

vince carter

pre 6 godina

@bskfan(fejk) aka vince carter. Svaki put istim komentarima pokusava da doda ogroman broj minusa uz moje ime ali sad se desilo obrnuto,nisi suvise inteligentan Bobinacija je to :D I na kraju nijedan komentar o nasim igracima nije bio moj,a ovaj lik koristi 20 razlicitih i pozajmljenih nikova. Pozz od pravog Vinsa i cuvajte zdravlje!!

javale mcgee

pre 6 godina

Bobi celu karijeru igra fazon 7 minuta i daje 12 poena, naravno da će za 30 da zatrpa koš i to nema veze sa Jokićem, dajte Gasola, Embiida, čovek je jednostavno sila u napadu. Prethodni rekord karijere od 27 poena je spakovao Kapeli, rekord pre toga 22 Whitesideu.

Milan

pre 6 godina

I pored 8 asistencija, ja nisam video Jokića da onoliko ćoškari i ne učestvuje u napadu svoje ekipe kao noćas. Nešto ne štima u ekipi definitivno na planu hemije.

Slobo.B

pre 6 godina

Jokić je previše pasivan što se tiče šuteva ka košu,7 od 10 nije loše, dok drugi u ekipi uzimaju preko 20 šuteva i preuzimaju ulogu vođe ekipe on djeluje nekako nezainteresirano,mada je još uvijek Denver bez njega na terenu kao muva bez glave.

Iskusni kladionacar

pre 6 godina

Ljudi Nikola igra onako kako mu se naredi. Mislim ako te plate 150 miliona onda je logicno da mora biti poslusan. Ako ste primetili, svaki put kada Nikola odigra ispod proseka ( losije), Denver ili ne pokrije spred ili totalan zbir poena bude manje ili i jedno i drugo. U toj situciji on se samo guzi na ivici reketa, pravi zid i kao nesto samo asistira, ubija vreme a ne uzima sut.

Dragan-Borca

pre 6 godina

Jokića stiže umor, Marej i Barton dobri, ali nažalost Milsap još nije, a Heris opet bunari posle par korektnih utakmica. Bobi ! Bravo ljudino ! Odvalio ! Taman da malo zapusi usta pljuvačima !
(JPR24, 12. mart 2020 08:10) 

# Link komentara

Barton je krilo. Ne plejmejker. Jokic ima tihi strajk vec dosta utakmica jer ne igraju prepoznatljiv sistem sa kojim su u vrhu zapada vec dugo. Barton je po vokaciji krilo a igra pola utakmice pleja i uzima Jokicu usage i loptu iz ruke. Vidis li da ne mogu nikoga da pobede kada je Barton "dobar". 80% utakmica ove sezone kada je Barton bio " dobar" izgubili su. Kosarka je kompleksan sport. Jokic kada uzme loptu na 8 metara izvuce centra iz reketa i onda imaju mnogo opcija kada je reket ispraznjen. Kada su kompletni svako vuce na svoju stranu, pogotovo Barton i taj sistem se urusava. Milsap je omatorio i stacionaran je, Barton ne igra krilo vec se mesa previse Jokicu i Mareju u organizaciju, a onda i Marej utone u sivilo. Pa Geri Heris jedini tu zeli da igra Jokicev sistem. Napadas decka koji je najvise timski igrac, a hvalis Bartona koji sistematski unistava jedan revolucionarni sistem sa kojim plode vec godinama. Denver je najbolje partije ove i prosle sezone pruzao kada je falio neko od trojca Milsap/ Barton/ Plamli. Plamli unistava Granta i Portera na klupi. Denver ima problem jer Barton, Milsap i Plamli nece da se podrede ka Mareju i Jokicu. Ne zele da budu roll plejeri i imaju preveliki usage. To Jokic vidi i smoren je zbog toga.

steva

pre 6 godina

Jokic je umoran , to je cela prica . Stiglo ga . Agresivnost , rad , kopanje ispod kosa , igra jedan na jedan , ledjima , pa cak i to da sutnes 20 puta...to jednostavno umara i za to je potrebna energija , koju Jokic u poslednje 2 nedelje nema . Ako ste primetili manje je pikenrola koji igraju Jokic i Murray ...manje je igre dva na dva i sve se bukvalno svelo na Jokica koji stoji na postu i prograva igrace , gradi i ostavlja im loptu . Cak se u vise navrata , u poslednje vreme , moglo primetiti da Nikola ne ide ni na skok u napadu kad se sutira sa distance , vec odma trci nazad u odbranu .Denver jedonostavno nije ekipa koja tako cesto ima dobar procenat suta za 3 poena , cak im se desava da promase podosta otvorenih suteva...tako da Jokic jednostavno mora da igra , da bude agresivan i da sutira , postize poene .
Ruzno je reci , ali ispade da je Denveru ova suspenzija lige dobro dosla ,jer su u poslednje vreme ocajni .

123

pre 6 godina

Jokić je previše pasivan što se tiče šuteva ka košu,7 od 10 nije loše, dok drugi u ekipi uzimaju preko 20 šuteva i preuzimaju ulogu vođe ekipe on djeluje nekako nezainteresirano,mada je još uvijek Denver bez njega na terenu kao muva bez glave.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobo.B, 12. mart 2020 10:15)


Slazem se. E sada mi ti kazi da li to isto vazi i za Bogdana? On prosecno sutira oko 10 puta na utakmici. Cesto ni toliko. Nocas je Doncic sutirao 22 puta. Trojke 2 od 8. I koliko je imao poena? 28!

Back in Black

pre 6 godina

Ljudi Bobi zna da igra kosarku,znaci u reketu mu ne moze skoro niko nista.Trci kontru kao da je Mesi.Znaci on da ima na svakoj utakmici ovakvu minutazu verujem da bi bio All star igrac.Ali fora je sto na vec sledecoj nece dobiti vise od tri minuta a ne bi me cudilo da uopste ne udje u igru.

Tixi146

pre 6 godina

Напокон да Боби добије праву минутажу, према његовој статистици и времена на паркету требало би да игра на Олд стар утакмици. Драго ми је да су тројица најбољих у Даласу били Боби,Лука и Клебер, фантастични момци. Немац се лепо уклопио са нашим Србима.

Gradimir

pre 6 godina

Sećam se kada sam prvi put gledao Bobija kod nas. Mislim da je igrao u Hemofarmu tada. Ja sam mislio da njega niko ne može da zaustavi. Ima toliku prednost u visini da mu niko ne može blokirati šut, ali treba mu i davati loptu. U NBA ga ne koriste dovoljno, jer nema brzinu, a tamo eksplozivnost ima prednost. Izgleda da ipak može i ovako.

Gde ja živim

pre 6 godina

Bobinacija za kraj sezone ili barem poduži odmor. Bravo Bobiša, stvarno šteta što je u ovakvim okolnostima i što je ova nesreća sve bacila u drugi plan, ali rekord je rekord. Samo tako nastavi kad se jednom sve vrati u normalu.

Бананамен

pre 6 godina

Бобинација!!! Свака част брате, веровао сам да можеш !
Човек издоминирао и затворио лигу на неодређено :)

Cika Toni

pre 6 godina

Boban je mogao ladno nocas do 40+ poena. Ko je gledao zna o cemu pisem. Iz, malte ne, svakog pika se otvarao i ostajao sam ili pored beka u reketu ali u takvim prilikama nije dobijao ni 10% lopti. Pola koseva je postigao skokom u napadu ili ukradenom loptom a ostalo, uglavnom, asistencije Doncica. Sto se Jokica tice, dobro ce mu doci ova pauza i ocekujem mnogo bolje igre u PO.

satelit

pre 6 godina

Nije Jokic los,on samo ponovo bojkotuje kos...Prva zvezda mora da uzima preko 20 lopti,a on u poslednje vreme je na oko 10 do 12 sto uzimaju i igraci s klupe

ElHombre

pre 6 godina

Dalas u playoffu moze da izdominira Denver jer za pozicija Doncica, Porzingisa i Bobija Denver nema toliko visoke igrace.
Najbolje za Nikolu je da izbegne Dalas, cestitke za neznog dzina Bobija.

bradina

pre 6 godina

Ko je gledao utakmicu sve je video.Ko nije nek pogleda statistiku i sve ce miu se objasniti. Tri aspekta su dominirala na ovoj utakmici: kad je jokic u 1/4 dobio 2 licnu,(+6 -+ ucinak do tada; slab ucinak suta za 3 poena u 3/4 1 od 12, i ono najvaznije Bobijev ucinak od 31 poen uz 17skokova)! Sve i da krive Jokica njegov ucinak nije los sa 14p 13sk i 8 as!
Slazem se sa vecinom da Denver ili krije svoje oruzje za PO ili su igraci tipa Mari.Barton i Milsap van forme i forsiraju neku drugu igru Denvera(uz "blagoslav" buduceg savetnike reprezentacije Srbije}.Sve ostalo kao i tzv.tankovanje ima smisla,ali ko je ocekivao da ce se sezona zamrznuti bar na mesec dana pa sve pada u vodu sada!?Neke stvari ne mozes predvideti jedna je i korona virus!?sad ce se svi odmoriti,povredjeni oporaviti pa da vidimo!Ako se uopste sezona nastavi!?

Ivan

pre 6 godina

Jokara nije poznat kao dobar u odbrani, ali bas nisam ocekivao da ga Bobi ovoliko razvali. Kao da su bile obrnute njihove uloge u NBA ligi.

Миле

pre 6 godina

Марјановић тренеру: Колико ти мени даш минута, ја ти узвратим са (отприлике) толико поена.

jap

pre 6 godina

Cestitke Bobiju ali Denver je sam kriv za ovo, na 100-95 oni 5 napada pokusavaju za tri poena a ne ide im... Milsap je svojih 12 poena dao ja mislim u prvih 4-5 minuta utakmice... sve u svemu Denver los...