Košarka 166

Petak, 06.09.2019.

13:31

Španija eliminisala Italiju i poslala Srbiju u četvrtfinale!

Košarkaši Španije pobedili su Italiju 67:60, u prvom kolu druge faze Svetskog prvenstva u Kini.

Autor: PT  |  Izvor: B92

Španija eliminisala Italiju i poslala Srbiju u èetvrtfinale! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

166 Komentari

Sortiraj po:

Moze pa ne moze

pre 6 godina

Ovo je jedini tim u istoriji srbije za koji mogu da garantujem da osvaja prvenstvo.Ovakvo sporcko čudovište srbija do sada nije imala.
(Marko, 6. septembar 2019 18:53) 

pricas o najboljem timu u istoriji, koji ce se borit protiv 5.postave SAD-a i sad ce to bit uspjeh uzet zlato. Mislim neverovatno je koliko smo mi zaludjen narod...
Ovu kosarku ozbiljno igra manje drzava od vaterpola

Programerka

pre 6 godina

@Druuuuze,nas neko moze da dobije samo ako budemo napadali na nas kos iz sprdnje...Meljemo redom do finala i u finalu saljemo Amere Air Serbiom na Kennedy airport...
(Duduruduuuu,

Uramiću ovaj komentar, pala od smeha :D

delboj

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Ja koliko znam svi su vaši ostali kod kuce. Ili se to nešto promenilo pa je Hrvatska naknadno pozvana na SP?
(Milutin, 6. septembar 2019 21:15)

Milutine, to je brat koji je ostao, a ne dosao.

Milutin

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Ja koliko znam svi su vaši ostali kod kuce. Ili se to nešto promenilo pa je Hrvatska naknadno pozvana na SP?

Lajavi krelac

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Španjolci?? Talijani?? Omjer??? Jesmo li to postali Hrvati preko noći ili šta???

Lajavi krelac

pre 6 godina

Ja imam projekciju
3 puta italiju
2 put litvu
1 put grcku
1 francusku
1 spaniju
1 argentinu
1 australiju
I u finalu Sad

Sve ce da ih naredjamo kao suvlaki
(Kalcokera, 6. septembar 2019 17:58)

Litvu???

Аспера

pre 6 godina

Ajmo realno... Italija je ekipa u rangu Crne Gore. Ostale su tuga bile. Znaci i u ukrstenim grupama dolazimo do toga da samo jedan tim kvalitetan takmac. I onda ide mec cetvrtfinala gdje ce se igrati sa Poljskom. Do bronze znaci se stize pobijedivsi dvije ekipe u rangu Crne Gore. Ili zrijeb je povoljan ili je ova kosarka realno sport kojim se ozbiljno bave 5-6 zemalja. Sto pokazuju i sampioni. Bas malo se sampiona smjenjivalo.
(Srba, 06. septembar 2019 17:28)

Problem je sto su samo nekoliko reprezentacija kvalitetno popunjene i spolja i unutra, imaju jednog ili nemaju centre. Neke nemaju cak ni lose visoke igrace cisto da masom pariraju protivniku.
Poljaci imaju jednog, nije tu.
Rusi imaju jednog i on nije tu.
Cesi imaju dva centra, jedan nije tu.
Italijani imaju jednog koji nije teskas, a Meli koji bi mogao da odigra po koji minut na centru nije tu.
Spanci imaju Gasola, istalo su cetvorke.
Litvanci Valancijunasa, dok Sabonis popunjava poziciju iako je cetvorka.
USA Tarnera i Lopeza koji nije sto je nekad bio, Dzordan i Tauns otkazali.
Francuzi imaju Gobera i Lesora, Lovernj otkazao.
Svi imaju dobru ili odlicnu spoljnu liniju, ali kad ne mora da se skupi na centre, lakse se brani spolja.
Jedino smo mi i Australija ravnomerno popunjeni u obe linije, sto ne garantuje pobedu, ali jeste prednost.
Jedino su Grci specificni. Imaju masu pod josem bez nekog kvaliteta, ipak je Burusisu prosao zenit, ali mora da se skuplja zbog Janisa.

Митар пфк

pre 6 godina

Шпанија ће горе проћи од жабара ...Вјероватно и дебакл против Србије...

Valjevska podvala

pre 6 godina

Bukvalno nikog nije nigde zaustavio
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 16:44)

Bukvalno je Vučevića masakrirao, ovaj se nije video celu seriju

Zile

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde...
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14)

na tosteru
(veverac, 06. septembar 2019 17:13)

Ja na pegli...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 6. septembar 2019 17:53)

Ja na spriceru.

Kole

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde... 
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14) 

na tosteru 
(veverac, 06. septembar 2019 17:13) 

Ja na pegli... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 6. septembar 2019 17:53) 

Ja na spriceru.
(Zile, 06. septembar 2019 19:20)

Ja na jednoj zgodnoj cevki.

Smeh

pre 6 godina

@ Srba

Ne znam da li je tebi neko objasnio ali Crna Gora se bori da ne bude zadnja na SP a Italija se borila za 1/4-finale. A u tom tvom svetu, jesu kuće od čokolade i Crna Gora sila u košarci? Idi gledaj farmu, ostavi se sporta. Nije to za tebe i tvoje vijuge.

Dejan

pre 6 godina

Ako se zadrzi ovakav raspored i prva mesta osvoje u svojim grupama USA, Srbija, Francuska, mi cemo u polufinale na pobednika između Francuske i Brazila

Srba

pre 6 godina

Ne znam da li je tebi neko objasnio ali Crna Gora se bori da ne bude zadnja na SP a Italija se borila za 1/4-finale. A u tom tvom svetu, jesu kuće od čokolade i Crna Gora sila u košarci? Idi gledaj farmu, ostavi se sporta. Nije to za tebe i tvoje vijuge.
(Smeh, 06. septembar 2019 18:04)
E svaka im cast sto su se borili za 1/4 pobijedivsi Angolu i Filipine. Te timove Crna Gora sigurno ne bi pobijedila. Hvala sto si mi dao lekciju iz realnosti. Jeste da bih uceci od tebe dobio 1, ali trud je trud.

Emil

pre 6 godina

Iskreno voleo bi da izgubimo od Spanije.Pustimo Bircu,Simonovica,Micica,Lucica i Guduru da igraju 40 min.Nek se razigravaju.Pobedimo Argentinu,Amere,ali samo ako izbace Australiju,Francuze ili Litvance,usta neverujem i onda lagano sa Špancima u finalu.Tesko ako Spanci udji u finale da dva puta mozemo da ih dobijemo.Verujte mi za...ni ovi Australijanci.

kris

pre 6 godina

Nevezano za ovu losu utakmicu,ali Spanci su takvi,oni ne dozvoljavaju protivniku da se razigra i pri tome ne biraju sredstva,htio bih prokomentarisati ovaj sistem na SP.Djeluje zanimljiv,ali je i veoma opasan jer ne ostavlja bas puno mogucnosti za popravni.Nekad si sa tri poraza kao cetvrti isao u osminu finala i ravnopravno u borbu za medalje.Sad se jedna Litvanija grcevito mora vaditi protiv Francuske,Italija protiv Spanije,a sta reci za Grcku koja se mora vaditi protiv SAD,i to sve nakon samo jednog poraza.Do sad je Srbija uz Australiju najvise pokazala,ali ne treba otpisivati ni Grcku,Litvaniju,Francusku,Spaniju i SAD,jer sve mogu do medalje po kvalitetu,a i ono sto mene brine jeste mogucnost da naidje los dan kad ti nista ne ide,i otvori se protivniku,naravno i sudije propomognu i ispadnes,a najbolji si.

Duduruduuuu

pre 6 godina

Druuuuze,nas neko moze da dobije samo ako budemo napadali na nas kos iz sprdnje...Meljemo redom do finala i u finalu saljemo Amere Air Serbiom na Kennedy airport...

Kg

pre 6 godina

Postoje 2 scenarija za mec protiv spanije. Ili shvatimo mec neozbiljno i onda moze biti gusto ili odigramo maksimalno angazovana i nezavisno od Spanije dobije 20-25 razlike...

Ilija Dukić

pre 6 godina

Bili bismo mi u četvrtfinalu i da je Italija pobedila, tad bismo i prvo mesto obezbedili, jer bi Španci morali da nas pobede preko 50 razlike.

bskfan

pre 6 godina

Nije Rubio los nego mu je tesko da se navikne na Gasola posle Gobera. Kod Gobera samo baci lob i ovaj sve uhvati, sa Gasolom to ne ide. Ovih danasnjih 7 izgubljenih lopti je izuzetak. Osim toga, Spanci imaju problema sa sirenjem igre jer im sut za 3 poena nikako ne ide (samo 26%). Sa druge strane Italijani su lose koristili Belinelija, umesto da lopta bude kod plejmejkera, trazili su od Belinelija da bude plej a on to nije. Njegovo najjace oruzje je "catch and shoot" a ne vodjenje lopte. Sve u svemu, ne bi trebalo da imamo problem sa Spancima. Posle USA, najveci problem ce nam biti Australija, pa onda zatim Francuska i Litvanija (koja god da prodje dalje).

Poštovalac igre

pre 6 godina

Žao mi je Luđija nekako dobar momak i svetla tačka kod Italijana a ostalo blagi užas. Belineli taj čovek ne bi mi igrao basket ni ispred zgrade kakve gluposti pravi u napadu. Uzima nepotrebne šuteve jeste NBA igrač pobednik u šutiranju trojki 2014 godine al nekad moraš znat stat na loptu slično sa Đentilijem i Galinarijem. Jednostavno divljačku košarku igraju Italijani od prvenstva onu pravu "violinu" su igra li davne kad su igra li Fućka,Mordente,Soraja,Markonato i legenda Pozeko i Bazile ovo je kriminalno. Španija vidno oslabljena bez Pau i Ćaće a Mark primetno da su ga godine stigle da ne kažem da je bez odmora od NBA finala velikog.. Možda razlog veći zašto nije na onom nivo potrebnom pod košem al" braća Gomez ih dostojno menja. Ljulj mnogo energije unese kad uđe to se prosto vidi u napadu i odbrani čim je ušao u prvoj četvrtini španci su izjednačili. Prosto mnogo bitan igrač i biće nezgodan da ga sačuvamo možda više od Rubija i Ribasa kad budemo igra li protiv njih. Zaključak ove utakmice da su Španci dobili Italijane pre svega zbog iskustva više i strpljenja onda kad je to bitno.

Аспера

pre 6 godina

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

U krugu se ne gleda pobednik u medjusobnoj, vec kos razlika iz medjusobnih utakmica reprezentacija u krugu. Mi smo mogli da ispadnemo u slucaju pobede Italije od 16 i vise razlike nad Spanijom i nasim porazom od Spanije sa 15 i vise razlike. Tada bi svi imali isti skor, a mi najlosiju kos razliku u medjusobnim.

Kalcokera

pre 6 godina

Ja imam projekciju
3 puta italiju
2 put litvu
1 put grcku
1 francusku
1 spaniju
1 argentinu
1 australiju
I u finalu Sad

Sve ce da ih naredjamo kao suvlaki

nebaCar

pre 6 godina

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

Pošto ne znaš kako funkcioniše prolaz nemoj da se blamiraš.

A šta da Španija dobije nas , a da su ih Italijani danas pobedili, kako onda?? Svi bi imali po poraz, naravno da Italija dobije Portoriko, onda bi se pravila mini tabela sa koš razlikom izmedju te 3 ekipe i tu bi se gledalo ko ide dalje...

Zlatko

pre 6 godina

Na osnovu našeg "umetničkog dojma" i gledane samo 4/4 stekao se utisak da je pobedniku nagrada utakmica sa nama. Šest minuta košarke, rezultat 8:2 za Italiju. Kao da ni jedni ni drugi nisu želeli da pogode. :)

Zlatko

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo? 
(Sale, 06. septembar 2019 15:08) 

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.
(Stefan, 06. septembar 2019 16:49)

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

Ja ne verujem šta ljudi pišu. Stefan nas u potencijalnom trouglu šalje na prvo mesto zbog najbolje koš razlike, a ne spominje "ako". Sada to više nije bitno jer su dobili Španci, ali treba pogledati međusobne rezultate. Jeste, mi imamo +15 protiv Italije i to bi svakako značilo, ali šta bi bilo da izgubimo od Španije 25 razlike? Odjednom više nemamo najbolju koš razliku. Sale je u pitanju napravio krug tri reprezentacije a ovaj treći u nekom svom imaginarnom svetu poredi samo dve, nas i Italiju, u prvoj rečenici. A već u drugoj izbacuje Špance, kao da utakmica između nas i Španaca ne treba da se odigra. Da su Italijani dobili Špance, gde je garancija da bismo ih i mi dobili i na taj način povukli Italijane? U bilo kojoj matematici, nama je utakmica sa Španijom za prvo mesto. A) Pobeda Španaca, kao što se desilo: Italija ispada, mi i Španci za prvo. B) Pobeda Italijana: mi bismo znali koliko razlike možemo da izgubimo da zadržimo prvo mesto u tom trouglu.

miki

pre 6 godina

Bolje da izgubimo od španije jeste da bi trebali da igramo sa Argentinom umesto poljaka ali bi izbegli USA u polufinalu...
(Yugo-, 06. septembar 2019 16:27)


Ako budemo drugi,idemo na Argentince verovatno kao prve pa na USA u polufinalu ako prodjemo.Ako budemo prvi,onda nas verovatno ceka Poljska a u polufinalu verovatno Francuska ili Australija

Marko

pre 6 godina

Ovaj Hernangomez ima veliku minutažu na SP i jedan je od nosilaca igre, a znam iz Denvera da je težak prosek, jedino je solidan u odbrani. Mi smo po svemu trenutno klasa iznad Španaca, mogu da nas pobede jedino ako polude a mi da odigramo duplo lošije nego do sada, a ne vidim zašto bi se to desilo. Nama je bitno da kao prvi izbegnemo deo koji se ukršta sa Amerima u polufinalu, ovako bi nam najbolje legla Poljska u četvrtfinalu kao druga u njihovoj grupi (nadam se da će Argentinci pobediti Ruse poslednju) i posle šta bude u polufinalu.

friúl

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.

nista o nicemu

pre 6 godina

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.
(Stefan, 06. septembar 2019 16:49)

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.

Walldorf

pre 6 godina

Skandalozna tzv.utakmica! No, treba biti pametan.Spanci su to.Stari,prevejani i namazani prevaranti.Sta reci o 40.minuta tzv.kosarke?Paaa...nista.Ne znam sta tu ima pametno reci.Ljulj i Gasol?Gasol iz Repsa i ovaj momak od danas tek likom svedoce da se radi o istom coveku.Rubio?Nigde ga nije bilo.Sva trojica na dvadesetak procenata svojih mogucnosti.Protiv nas ce dati sve od sebe i toga treba biti svestan i izuzetno pribran i oprezan.Nedostaju im Ibaka i Rodrigez,definitivno.Medjutim,i pored toga,tu je mnogo vrlo dobrih i odlicnih evroligaskih i NBA igraca.Sve u svemu,siguran sam da je i nasem strucnom stabu sve ovo jasno i da nece dozvoliti da budu zavarani ovom brukom od malocas.Napred SRBIJA!!! Sportski pozdrav!

Admiral

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde...
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14)

na tosteru
(veverac, 06. septembar 2019 17:13)

Ja na pegli...

Srba

pre 6 godina

Ajmo realno... Italija je ekipa u rangu Crne Gore. Ostale su tuga bile. Znaci i u ukrstenim grupama dolazimo do toga da samo jedan tim kvalitetan takmac. I onda ide mec cetvrtfinala gdje ce se igrati sa Poljskom. Do bronze znaci se stize pobijedivsi dvije ekipe u rangu Crne Gore. Ili zrijeb je povoljan ili je ova kosarka realno sport kojim se ozbiljno bave 5-6 zemalja. Sto pokazuju i sampioni. Bas malo se sampiona smjenjivalo.

NBA

pre 6 godina

... Kosarka nije samo napad!
(Mare,

Nije ako u ekipi imas jednog ili dva sutera koji ubacuju +-20 ali ako
imas dvojicu ili vise koji ubacuju +-30 onda odbrana puno ne pomaze.
Sreca pa Ameri nisu poslali najbolji tim. Nadam se da cemo uzeti zlato
ali...

Ранко Милановић Република Српска

pre 6 godina

Хернангомез има тетоважу трокут и једно око - и играчи су пукли....Руди и сад најодвратнија њушка😂

Zizu

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 06. septembar 2019 15:08)

Naravno, a ove 5 prethodne utakmice nismo morali ni da igramo...

Wllaxy

pre 6 godina

Kako su Spanci eliminisali Italiju kad ce oni biti u grupi sa nama, Spancima i Porto Rikom?
(Bodibond, 06. septembar 2019 16:38)
A sta ako Srbija izgubi sve meceve u drugoj fazi? Onda ne moze proci u cetvrtfinale.
(Bodibond, 06. septembar 2019 16:39)

OK, dobro znamo da si t00pav i da teško shvataš stvari, ne moraš da nas stalno podsećaš na tu činjenicu...

skoba

pre 6 godina

Odavno sam ja pričao da je Belineli velika štetočina, čovek glumi nekog igrača, šutira iz nekih nemogućih pozicija, redovno ima 30 posto šuta iz igre a šutne po 20 puta, a i slobodna maši u kontinuitetu

Zox

pre 6 godina

Au koja košarka, divlja improvizacija i od jednih i od drugih. Jedva dogurase do 60 poena i to zbog penala na kraju. Od Italijana smo navikli na ovo al čude me Spanci.Od onog Belinelija ni Žoc ne bi napravio ništa, Da Tome ne može doći do izražaja od divljanja. Spaniji se smeši 90 poena od nas ako ovako budu igrali.

Dijasporas

pre 6 godina

Ma ajde, ja neznam sto se nerviram na ove italijane. Izgubise k'o amateri u 4/4. I treba da odu kuci sa takvom amaterskom igrom u 4/4.

frank_castle

pre 6 godina

Srbija ne sme da igra opusteno u sledecoj utakmici vec jos da pojacava. Negde smo na 70% mogucnosti. Do finala bice taman na nekih 95%.

артиљерац

pre 6 godina

Против овакве Шпаније све испод 15 разлике за нас треба сматрати лошом игром.
Гасол,NBA центар,не може вола у стражњицу да погоди.Рубио исто.Љуљ,нема појма.
Сад ми је жао што сам гледао ово мучење.

Poli

pre 6 godina

Belineli fudbalski Danilo ili Ilaramendi, jednostavno se zapita covek kako moze milione da uzima..
Ovakvo 'silovanje' lopte sam gledao samo u NBA, sramota...

Howard Spring

pre 6 godina

Nije Španija poslala Srbiju u četvrtfinale, Srbija je tamo sama sebi obezbedila mesto, a to će i dodatno da potvrdi protiv Španije u nedelju.
Bravo momci!

Mare

pre 6 godina

Spanci su primili samo 60poena. Defanzivno mozda i najbolja reprezentacija na prvenstvu! Slazem se da napadacki nisu na nasem nivou, ali isto tako defanzivno smo mi daleko od njih. Zato ne razumem ljude zasto potcenjuju Spaniju, igraju drugaciju kosarku od nas, na mali broj poena i pitanje je ko ce da nametne svoj sistem igre. Kosarka nije samo napad!

Ivan

pre 6 godina

Nemaju spanci konja za trku protiv nas. Gasol protiv italije koja igra prakticno bez centra postigao 2 poena. Mozemo da ih spustimo ispod kosa i da se sprdamo sa njima kako nam volja.

Komša

pre 6 godina

Šta je ovim ljudima? Lepo otvorili ,malo ih iznenadio "povredjeni" Ljulj ali su pristojno igrali prvo poluvreme.
Kao da su se posvadjali u svlačionici pa svako za sebe igra - ko prenese preko pola loptu taj završava...
Čovek ostane bez driblinga a ostali gledaju,mučenik se izvija,dovija da nekom doda a oni se ne pomeraju.
Uzas.
Kapiram kratku klupu ,zamor ali moras da se kreceš u napadu.
Sudjenje loše.Mozda i pogurani Španci pred kraj.
Svakako Italija nije zasluzila prolaz ovskvom igrom.Protiv nas su delovali kao da igraju smisleno bar.
Ovo nema veze sa životom.

Ruki Sezone

pre 6 godina

Ja ne znam da'l je iko od vas što pišete da trebamo da se plašimo Gasola, odgledao utakmicu sa Italijom. Čovek je bio nevidljiv, jedino što je dobro uradio je ona dvojka u zadnjem minutu. Španija trenutno ima mnogo veće pretnje nego Gasol. Njegovo vreme je prošlo.

nista o nicemu

pre 6 godina

Vidim da ljudi kriminalno potcenuju Gasola, on je jos zver. Sve centre je zaustavio u NBA plejofu I sigurno ce biti problem za nas. Njega se najvise plasim iz te ekipe.
(MilosKnin, 06. septembar 2019 16:40)

Bukvalno nikog nije nigde zaustavio

Dragan VG

pre 6 godina

Boze...sta uradi ovaj Belineli Italijanima na + 4. Ja se iznervirao koji neutralno gledam..mogu da zamislim kako je igracima Italije. Jos je veca sramota sto ga selektor drzi i dalje u igri. Sramota.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ja sam se malo pribojavao Italijana,jer smo treci put igrali sa njima za kratko vreme i uvek moze da se desi kiks u tako kratkom vremenu. Ali mislim da cemo mi ovu Spaniju da razmontiramo totalno. Iako je dosta i pola kosa. Sto neko rece, kosarka nivoa borbe za 10. mesto.

Nidaa

pre 6 godina

Nznam kada sam gl3dao ovako losu kosarku. Nama bi trebali dati zlato vec sada jer stvarno igramo (maestralnu) kosarku dok ovo ostalo zalost ziva...

sef strucnog staba

pre 6 godina

Ovi Spanci su tek za par igraca s klupe bolji od Italije, i to ne jer na klupi imaju ne znam sta nego jer Italijani nemaju nista..Djentile, Bruks i Dela Vale plac majke bozije. Belineli ko da je dosao iz cirkusa i sto je pogadjao protiv nas sad je masio i jedino mi je zao Galinarija sto igra sa ovim likovima. Verujem da su i Spanci svesni da se protiv nas ne pitaju ama bas nista.

nista o nicemu

pre 6 godina

Spanci su primili samo 60poena. Defanzivno mozda i najbolja reprezentacija na prvenstvu! Slazem se da napadacki nisu na nasem nivou, ali isto tako defanzivno smo mi daleko od njih. Zato ne razumem ljude zasto potcenjuju Spaniju, igraju drugaciju kosarku od nas, na mali broj poena i pitanje je ko ce da nametne svoj sistem igre. Kosarka nije samo napad!
(Mare, 06. septembar 2019 16:27)

Da si gledao kosarku znao bi da je 60 poena od ovakve Italije ravno debaklu. Nisi i lupas gluposti

Ivan

pre 6 godina

Koliko je samo ovaj Rubio prosecan plej. Stef Jovic je za njega Kavaj Lenard. Posle ovoga sto gledam jos treba neko da mi kaze da je Teodosic los ili ne znam sta... Teo je i ovakav jos uvek medju najboljim plejmejkerima u evropi. A sve ukupno u karijeri, jedan od najboljih na svojoj poziciji svih vremena. On bi nam znacio i 10 minuta da igra po mecu, ali sta je tu je. I ovako smo jaki.

bona fide

pre 6 godina

Belineli skoro pa sam uništio Italiju, retko low IQ tim Italija, bez karaktera, košarkaške odluke koje donose su NULA. Sa ovim ESP sve ispod +10 Srbije ne ozbiljan uspeh. Italija se samoubila u ovom meču, pre svega Belineli i Saketi odlukama u napadu.

Zlatne ruke sinko

pre 6 godina

Belineli je čovek koji je još u pripremnoj fazi pokazao da je štetan po svoju ekipu, a ovo danas je bilo čisto grobarenje. Sramna igra, prenapunpanog igrača koštala je Italiju četvrtfinala.

MilosKnin

pre 6 godina

Vidim da ljudi kriminalno potcenuju Gasola, on je jos zver. Sve centre je zaustavio u NBA plejofu I sigurno ce biti problem za nas. Njega se najvise plasim iz te ekipe.

Stefan

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 06. septembar 2019 15:08)

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Ne volim ni jedne ni druge ali pričajte šta hoćete po Srbiju je bolje da Španci dobiju ovaj meč.Srbija u zadnjem kolu može i revijalno da odigra jer je sigurna za 1/4 finale i svedno joj je ko je u tom meču protivnik jer je apsolutni favorit!

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Belineli je najvise kriv za poraz Italije, da nije bilo njega, verovatno bi pobedili. Pricate za Sveda da siluje loptu, pa on je mala maca za Belinelija.

jedan od mnogih

pre 6 godina

@alek - nakon sto prekosutra resetujemo i spance dodji da nam ispricas o potencijalu reprezentacije cija prva petorka ima 30 godina prosecno

ispade da je Australija najozbiljnija do sada, posle nas....USA nije merilo nizasta jer do sada deluju kao turisti sa placenim smestajem

nikog ne treba podceniti, ali ni dizati u nebesa jer danasnja utakmica protiv Portorika je bila bruka za svetsku kosarku, da u drugi krug udje reprezentacija koja tu izgubi 40+ razlike

Cvele

pre 6 godina

Bice zabavna utakmica sa Spancima. Prljaviji od Italijana,sudije ispod proseka( Fiba protiv Uleba), neka ih krene pa dva sata provedemo ispred TV-a. Da ne racunamo da nasi nisu trenirali pred utakmicu sa Portorikom.

zoran

pre 6 godina

Koja bre furija koga vi velicate,prljavstinu od kosarke spanske.Koja je to 'sila' imaju 50 miliona ljudi i pojave se jednom u 40 godina kao kosarkasi i to traje 10 god.Zreli su za razvaljivanje i vracanje gde im je mesto na dnoo

Wllaxy

pre 6 godina

Strašno koliko je ovo bio loš meč za gledanje i koliko je bila loša igra obe ekipe i na kraju je zasluženo pobedila neznatno manje lošija ekipa.
Najbolji igrači Španije na ovom meču su bili Belineli sa šutem od 3/16 i Đentile sa šutem 3/9 od kojih se ne zna koji je bio nebulozniji!

nili

pre 6 godina

Znači imamo dve utakmice sa španijom, prva nebitna i polufinale!
(Milan, 06. septembar 2019 16:21)

Po 2 ekipe koje iz ovih grupa prodju u cetvrtfinale idu u razlicite polovine zreba, tako da nije moguce da igramo s njima pre finala (utakmice za 3. mesto)

Tule

pre 6 godina

Koja kosarka majko mila, nivo košarke borba za 10. mesto. Belinelija neću da komentarišem, šta lik radi nije realno. Španija nema nijednu akciju, sve ispod 10 razlike za njih je uspeh protiv nas.

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 6 godina

Шведе све ти је опроштено...Овај Белинели је највећа штеточина и приватник којег сам икад гледао ! Уништава своју репрезентацију на сваком такмичењу.Избор његових шутева је за рубрику вјеровали или не.Код Ђорђевића неби играо ни дана.Умјесто Галинарија они изабрали овог неадреталца да им одлучује утакмицу.Но највеће разочарење Датоме.Дјелује да је прошло његово вријеме...Свака част Билиги на докторској одбрани над Гасолом !

sasa the red baron

pre 6 godina

REKOH:

Zao mi je sto cu morati biti taj sto to kaze,ali moracu.Rekoh ja Italija protiv nas je mnogo sta pogodila,i opet bleknulasa 15,,,
Imali su sjajnu priliku protiv Spanije, ali Italija je uzasno sutirala, i sve ono sto je upalo protiv nas, ispalo je protiv Spanije..
4/20 za 3...
Spnija se nudila sa 47% za 2, i 26% za 3...ali Italija je bila grozna..
Izgleda daih je poraz odSrbijeosamario debelo, jer nisu ni bili senka one ekipe protiv nas..

Markus1975

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 6. septembar 2019 15:08)

Ne ispadamo zato što u tom slučaju kritejum međusobnih mečeva ne bi dao rešenje. Gledala bi se koš razlika koja je kod nas za čitavu "stotku" veća nego kod Talijana i Španaca. Pobednik OVOG meča ide sa nama u 1/4 finale, mi nismo sporni.

U tom slučaju imao bi tri ekipe sa 9 poena, sa po jednom pobedom i jednim porazom u međusobnim mečevima i stoga taj kriterijum ne bi mogao da "razmrsi" plasman. Sledeće što se gleda je koš razlika, mi trenutno imamo +160, a ova dva tima su oko +60. Da nas Španija pobedi to nije nemoguće, ali da nas toliko "odvali" da nadoknadi koš razliku pa to je stvarno u domenu teorije :)

S

pre 6 godina

Eto sta znaci skola kosarke. Spanci nikad slabiji, Ali dzabe Italijanima vrhunski igraci kada ne znaju da igraju timski nego divljaju. Mogu Spanci jos bolje, oni uvek igraju losije na pocetku. Rubio vuce ekipu. Gasol standardno ubaci svoje. Ernangomez igra dobro. Ljulj moze mnogo bolje

Shein

pre 6 godina

Jasno je da spanci nisu za podcijeniti, ali jasno je i to da ako kojim slucajem, a male su sanse, zaustave nasu centralnu liniju, mi imamo spoljnu koja je po meni jos bolja. Prognoziram +15 da nas i laksi mec nego sa italijanima.

1Beogradjanin

pre 6 godina

Koji su divljaci ovi Španci i Italijani! Jurcanje po terenu, nikakve organizovane igre! Ovi igraju kao kada se skupi moja ekipa pa igramo 5 na 5! Ako ove Špance sad ne otkinemo sa 20 razlike nikada nećemo! Gazi Srbijo!

Aragorn

pre 6 godina

Kao što napisah, nema od Italijana sa ovakvom zadrškom, strahom i grčem ništa, moraju bar na nivou kao protiv nas.. Bez šuta ništa... Za sada baš loše izgledaju... Španci nekako kao celo prvenstvo nedorečeni, moramo maksimalno sa njima igrati prekosutra. Belineli nestao, a protiv nas ubacivao klavire, oće to tako... Huančo, Rubio i Ljulj... Trio koji treba odseći od Marka Gasola, i time rešavamo meč. Iskreno mene raduje ovakva igra Španije, znači da ništa nisu krili u prvoj grupi i da svi oni rez nisu slučajni.

Seneka

pre 6 godina

@Srbenda iz dijaspore

Jel realno da donosiš bilo kakav sud i poređenje nakon odigranih 5 minuta!? Ok navijanje, ali ovo Španci dobijaju na kraju. Kao vodili Italijani 10 razlike u prvih pet minuta i to nešto govori. Ko sve ovde komentariše.

alek

pre 6 godina

Ja se pitam jel komentatori uopste imaju veze sa realnoscu?
Spanci imaju ogroman potencijal i ko god o njima pise da nemaju pojma ili je glup ili slep.

kilimandzaro

pre 6 godina

@joker
Ako Španci dobiju, Italijani ispadaju. Mada ja bih voleo Italija da dobije, pa da mi nakantamo Špance u nedelju i da ih pošaljemo kući. Naravno uz očekivanu pobedu Italije nad Portorikom.

czbg

pre 6 godina

Ljudi moji koliko je ovaj Rubio precenjen igrac. Decko ne zna gde je levo, 6 izgubljenih na pola trece cetvrtine. Cim je Ljulj usao odmah lagano stizu 10 razlike u prvoj.

Aragorn

pre 6 godina

Saketi sam sasekao svoj tim. Užasne izmene. Španci jednostavno imaju veću širinu... Italijani neodlučni i igraju u većem grču od Španaca. Prva četvrtina lepa za gledanje... Meli da je tu bi bio dovoljan da donese prevagu za Italiju, ovako mislima će Španci dobiti. Ali ne volim Špance pa im želim da ispadnu.

nikola

pre 6 godina

Vrhunsko mučenje lopte u prve dve četvrtine.Jeste bitna utakmica za obe reprezentacije, ali neverovatno je da vrhunsku igrači iz obe selekcije onako promašuju.

Džoni

pre 6 godina

Ovde najbolje da pobedi Španija, pa mi i oni za prvo mesto u grupi. Gledajući ovaj meč i ako ovako budu igrali i protiv nas lagano ćemo ih dobiti. Daleko je ovo od našeg nivoa. Jedino da ne polude nešto posebno, ali mislim da nemaju arsenal za tako nešto. I jedni i drugi su očajni i pobediće manje loš.

veverac

pre 6 godina

u pravu je Vlada Đurović, druga klasa sudija na prvenstvu... ljudi gledaju usporeni gde Rubio hvata za nogu čoveka i sude običan faul

mi smo sremci vise nam stomaci

pre 6 godina

spanci grupu proci nece,kako su odigrali lose u grupi i sad tako igraju,to nije uopste slucajno,nesto ne stima kod njih definitivno

1Beogradjanin

pre 6 godina

Koji su divljaci ovi Španci i Italijani! Jurcanje po terenu, nikakve organizovane igre! Ovi igraju kao kada se skupi moja ekipa pa igramo 5 na 5! Ako ove Špance sad ne otkinemo sa 20 razlike nikada nećemo! Gazi Srbijo!

Džoni

pre 6 godina

Ovde najbolje da pobedi Španija, pa mi i oni za prvo mesto u grupi. Gledajući ovaj meč i ako ovako budu igrali i protiv nas lagano ćemo ih dobiti. Daleko je ovo od našeg nivoa. Jedino da ne polude nešto posebno, ali mislim da nemaju arsenal za tako nešto. I jedni i drugi su očajni i pobediće manje loš.

veverac

pre 6 godina

u pravu je Vlada Đurović, druga klasa sudija na prvenstvu... ljudi gledaju usporeni gde Rubio hvata za nogu čoveka i sude običan faul

Howard Spring

pre 6 godina

Nije Španija poslala Srbiju u četvrtfinale, Srbija je tamo sama sebi obezbedila mesto, a to će i dodatno da potvrdi protiv Španije u nedelju.
Bravo momci!

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 6 godina

Шведе све ти је опроштено...Овај Белинели је највећа штеточина и приватник којег сам икад гледао ! Уништава своју репрезентацију на сваком такмичењу.Избор његових шутева је за рубрику вјеровали или не.Код Ђорђевића неби играо ни дана.Умјесто Галинарија они изабрали овог неадреталца да им одлучује утакмицу.Но највеће разочарење Датоме.Дјелује да је прошло његово вријеме...Свака част Билиги на докторској одбрани над Гасолом !

kilimandzaro

pre 6 godina

@joker
Ako Španci dobiju, Italijani ispadaju. Mada ja bih voleo Italija da dobije, pa da mi nakantamo Špance u nedelju i da ih pošaljemo kući. Naravno uz očekivanu pobedu Italije nad Portorikom.

zoran

pre 6 godina

Koja bre furija koga vi velicate,prljavstinu od kosarke spanske.Koja je to 'sila' imaju 50 miliona ljudi i pojave se jednom u 40 godina kao kosarkasi i to traje 10 god.Zreli su za razvaljivanje i vracanje gde im je mesto na dnoo

Walldorf

pre 6 godina

Skandalozna tzv.utakmica! No, treba biti pametan.Spanci su to.Stari,prevejani i namazani prevaranti.Sta reci o 40.minuta tzv.kosarke?Paaa...nista.Ne znam sta tu ima pametno reci.Ljulj i Gasol?Gasol iz Repsa i ovaj momak od danas tek likom svedoce da se radi o istom coveku.Rubio?Nigde ga nije bilo.Sva trojica na dvadesetak procenata svojih mogucnosti.Protiv nas ce dati sve od sebe i toga treba biti svestan i izuzetno pribran i oprezan.Nedostaju im Ibaka i Rodrigez,definitivno.Medjutim,i pored toga,tu je mnogo vrlo dobrih i odlicnih evroligaskih i NBA igraca.Sve u svemu,siguran sam da je i nasem strucnom stabu sve ovo jasno i da nece dozvoliti da budu zavarani ovom brukom od malocas.Napred SRBIJA!!! Sportski pozdrav!

sef strucnog staba

pre 6 godina

Ovi Spanci su tek za par igraca s klupe bolji od Italije, i to ne jer na klupi imaju ne znam sta nego jer Italijani nemaju nista..Djentile, Bruks i Dela Vale plac majke bozije. Belineli ko da je dosao iz cirkusa i sto je pogadjao protiv nas sad je masio i jedino mi je zao Galinarija sto igra sa ovim likovima. Verujem da su i Spanci svesni da se protiv nas ne pitaju ama bas nista.

Dragan VG

pre 6 godina

Boze...sta uradi ovaj Belineli Italijanima na + 4. Ja se iznervirao koji neutralno gledam..mogu da zamislim kako je igracima Italije. Jos je veca sramota sto ga selektor drzi i dalje u igri. Sramota.

Tule

pre 6 godina

Koja kosarka majko mila, nivo košarke borba za 10. mesto. Belinelija neću da komentarišem, šta lik radi nije realno. Španija nema nijednu akciju, sve ispod 10 razlike za njih je uspeh protiv nas.

Wllaxy

pre 6 godina

Kako su Spanci eliminisali Italiju kad ce oni biti u grupi sa nama, Spancima i Porto Rikom?
(Bodibond, 06. septembar 2019 16:38)
A sta ako Srbija izgubi sve meceve u drugoj fazi? Onda ne moze proci u cetvrtfinale.
(Bodibond, 06. septembar 2019 16:39)

OK, dobro znamo da si t00pav i da teško shvataš stvari, ne moraš da nas stalno podsećaš na tu činjenicu...

Aragorn

pre 6 godina

Kao što napisah, nema od Italijana sa ovakvom zadrškom, strahom i grčem ništa, moraju bar na nivou kao protiv nas.. Bez šuta ništa... Za sada baš loše izgledaju... Španci nekako kao celo prvenstvo nedorečeni, moramo maksimalno sa njima igrati prekosutra. Belineli nestao, a protiv nas ubacivao klavire, oće to tako... Huančo, Rubio i Ljulj... Trio koji treba odseći od Marka Gasola, i time rešavamo meč. Iskreno mene raduje ovakva igra Španije, znači da ništa nisu krili u prvoj grupi i da svi oni rez nisu slučajni.

nista o nicemu

pre 6 godina

Vidim da ljudi kriminalno potcenuju Gasola, on je jos zver. Sve centre je zaustavio u NBA plejofu I sigurno ce biti problem za nas. Njega se najvise plasim iz te ekipe.
(MilosKnin, 06. septembar 2019 16:40)

Bukvalno nikog nije nigde zaustavio

Ivan

pre 6 godina

Koliko je samo ovaj Rubio prosecan plej. Stef Jovic je za njega Kavaj Lenard. Posle ovoga sto gledam jos treba neko da mi kaze da je Teodosic los ili ne znam sta... Teo je i ovakav jos uvek medju najboljim plejmejkerima u evropi. A sve ukupno u karijeri, jedan od najboljih na svojoj poziciji svih vremena. On bi nam znacio i 10 minuta da igra po mecu, ali sta je tu je. I ovako smo jaki.

czbg

pre 6 godina

Ljudi moji koliko je ovaj Rubio precenjen igrac. Decko ne zna gde je levo, 6 izgubljenih na pola trece cetvrtine. Cim je Ljulj usao odmah lagano stizu 10 razlike u prvoj.

nista o nicemu

pre 6 godina

Spanci su primili samo 60poena. Defanzivno mozda i najbolja reprezentacija na prvenstvu! Slazem se da napadacki nisu na nasem nivou, ali isto tako defanzivno smo mi daleko od njih. Zato ne razumem ljude zasto potcenjuju Spaniju, igraju drugaciju kosarku od nas, na mali broj poena i pitanje je ko ce da nametne svoj sistem igre. Kosarka nije samo napad!
(Mare, 06. septembar 2019 16:27)

Da si gledao kosarku znao bi da je 60 poena od ovakve Italije ravno debaklu. Nisi i lupas gluposti

Dijasporas

pre 6 godina

Ma ajde, ja neznam sto se nerviram na ove italijane. Izgubise k'o amateri u 4/4. I treba da odu kuci sa takvom amaterskom igrom u 4/4.

Shein

pre 6 godina

Jasno je da spanci nisu za podcijeniti, ali jasno je i to da ako kojim slucajem, a male su sanse, zaustave nasu centralnu liniju, mi imamo spoljnu koja je po meni jos bolja. Prognoziram +15 da nas i laksi mec nego sa italijanima.

bona fide

pre 6 godina

Belineli skoro pa sam uništio Italiju, retko low IQ tim Italija, bez karaktera, košarkaške odluke koje donose su NULA. Sa ovim ESP sve ispod +10 Srbije ne ozbiljan uspeh. Italija se samoubila u ovom meču, pre svega Belineli i Saketi odlukama u napadu.

Ivan

pre 6 godina

Nemaju spanci konja za trku protiv nas. Gasol protiv italije koja igra prakticno bez centra postigao 2 poena. Mozemo da ih spustimo ispod kosa i da se sprdamo sa njima kako nam volja.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Belineli je najvise kriv za poraz Italije, da nije bilo njega, verovatno bi pobedili. Pricate za Sveda da siluje loptu, pa on je mala maca za Belinelija.

nikola

pre 6 godina

Vrhunsko mučenje lopte u prve dve četvrtine.Jeste bitna utakmica za obe reprezentacije, ali neverovatno je da vrhunsku igrači iz obe selekcije onako promašuju.

Kalcokera

pre 6 godina

Ja imam projekciju
3 puta italiju
2 put litvu
1 put grcku
1 francusku
1 spaniju
1 argentinu
1 australiju
I u finalu Sad

Sve ce da ih naredjamo kao suvlaki

kris

pre 6 godina

Nevezano za ovu losu utakmicu,ali Spanci su takvi,oni ne dozvoljavaju protivniku da se razigra i pri tome ne biraju sredstva,htio bih prokomentarisati ovaj sistem na SP.Djeluje zanimljiv,ali je i veoma opasan jer ne ostavlja bas puno mogucnosti za popravni.Nekad si sa tri poraza kao cetvrti isao u osminu finala i ravnopravno u borbu za medalje.Sad se jedna Litvanija grcevito mora vaditi protiv Francuske,Italija protiv Spanije,a sta reci za Grcku koja se mora vaditi protiv SAD,i to sve nakon samo jednog poraza.Do sad je Srbija uz Australiju najvise pokazala,ali ne treba otpisivati ni Grcku,Litvaniju,Francusku,Spaniju i SAD,jer sve mogu do medalje po kvalitetu,a i ono sto mene brine jeste mogucnost da naidje los dan kad ti nista ne ide,i otvori se protivniku,naravno i sudije propomognu i ispadnes,a najbolji si.

Ранко Милановић Република Српска

pre 6 godina

Хернангомез има тетоважу трокут и једно око - и играчи су пукли....Руди и сад најодвратнија њушка😂

Komša

pre 6 godina

Šta je ovim ljudima? Lepo otvorili ,malo ih iznenadio "povredjeni" Ljulj ali su pristojno igrali prvo poluvreme.
Kao da su se posvadjali u svlačionici pa svako za sebe igra - ko prenese preko pola loptu taj završava...
Čovek ostane bez driblinga a ostali gledaju,mučenik se izvija,dovija da nekom doda a oni se ne pomeraju.
Uzas.
Kapiram kratku klupu ,zamor ali moras da se kreceš u napadu.
Sudjenje loše.Mozda i pogurani Španci pred kraj.
Svakako Italija nije zasluzila prolaz ovskvom igrom.Protiv nas su delovali kao da igraju smisleno bar.
Ovo nema veze sa životom.

nili

pre 6 godina

Znači imamo dve utakmice sa španijom, prva nebitna i polufinale!
(Milan, 06. septembar 2019 16:21)

Po 2 ekipe koje iz ovih grupa prodju u cetvrtfinale idu u razlicite polovine zreba, tako da nije moguce da igramo s njima pre finala (utakmice za 3. mesto)

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ja sam se malo pribojavao Italijana,jer smo treci put igrali sa njima za kratko vreme i uvek moze da se desi kiks u tako kratkom vremenu. Ali mislim da cemo mi ovu Spaniju da razmontiramo totalno. Iako je dosta i pola kosa. Sto neko rece, kosarka nivoa borbe za 10. mesto.

Smeh

pre 6 godina

@ Srba

Ne znam da li je tebi neko objasnio ali Crna Gora se bori da ne bude zadnja na SP a Italija se borila za 1/4-finale. A u tom tvom svetu, jesu kuće od čokolade i Crna Gora sila u košarci? Idi gledaj farmu, ostavi se sporta. Nije to za tebe i tvoje vijuge.

frank_castle

pre 6 godina

Srbija ne sme da igra opusteno u sledecoj utakmici vec jos da pojacava. Negde smo na 70% mogucnosti. Do finala bice taman na nekih 95%.

Wllaxy

pre 6 godina

Strašno koliko je ovo bio loš meč za gledanje i koliko je bila loša igra obe ekipe i na kraju je zasluženo pobedila neznatno manje lošija ekipa.
Najbolji igrači Španije na ovom meču su bili Belineli sa šutem od 3/16 i Đentile sa šutem 3/9 od kojih se ne zna koji je bio nebulozniji!

Poli

pre 6 godina

Belineli fudbalski Danilo ili Ilaramendi, jednostavno se zapita covek kako moze milione da uzima..
Ovakvo 'silovanje' lopte sam gledao samo u NBA, sramota...

sasa the red baron

pre 6 godina

REKOH:

Zao mi je sto cu morati biti taj sto to kaze,ali moracu.Rekoh ja Italija protiv nas je mnogo sta pogodila,i opet bleknulasa 15,,,
Imali su sjajnu priliku protiv Spanije, ali Italija je uzasno sutirala, i sve ono sto je upalo protiv nas, ispalo je protiv Spanije..
4/20 za 3...
Spnija se nudila sa 47% za 2, i 26% za 3...ali Italija je bila grozna..
Izgleda daih je poraz odSrbijeosamario debelo, jer nisu ni bili senka one ekipe protiv nas..

Ruki Sezone

pre 6 godina

Ja ne znam da'l je iko od vas što pišete da trebamo da se plašimo Gasola, odgledao utakmicu sa Italijom. Čovek je bio nevidljiv, jedino što je dobro uradio je ona dvojka u zadnjem minutu. Španija trenutno ima mnogo veće pretnje nego Gasol. Njegovo vreme je prošlo.

Markus1975

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 6. septembar 2019 15:08)

Ne ispadamo zato što u tom slučaju kritejum međusobnih mečeva ne bi dao rešenje. Gledala bi se koš razlika koja je kod nas za čitavu "stotku" veća nego kod Talijana i Španaca. Pobednik OVOG meča ide sa nama u 1/4 finale, mi nismo sporni.

U tom slučaju imao bi tri ekipe sa 9 poena, sa po jednom pobedom i jednim porazom u međusobnim mečevima i stoga taj kriterijum ne bi mogao da "razmrsi" plasman. Sledeće što se gleda je koš razlika, mi trenutno imamo +160, a ova dva tima su oko +60. Da nas Španija pobedi to nije nemoguće, ali da nas toliko "odvali" da nadoknadi koš razliku pa to je stvarno u domenu teorije :)

Nidaa

pre 6 godina

Nznam kada sam gl3dao ovako losu kosarku. Nama bi trebali dati zlato vec sada jer stvarno igramo (maestralnu) kosarku dok ovo ostalo zalost ziva...

Stefan

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 06. septembar 2019 15:08)

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.

Zizu

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 06. septembar 2019 15:08)

Naravno, a ove 5 prethodne utakmice nismo morali ni da igramo...

Kg

pre 6 godina

Postoje 2 scenarija za mec protiv spanije. Ili shvatimo mec neozbiljno i onda moze biti gusto ili odigramo maksimalno angazovana i nezavisno od Spanije dobije 20-25 razlike...

Dejan

pre 6 godina

Ako se zadrzi ovakav raspored i prva mesta osvoje u svojim grupama USA, Srbija, Francuska, mi cemo u polufinale na pobednika između Francuske i Brazila

Zox

pre 6 godina

Au koja košarka, divlja improvizacija i od jednih i od drugih. Jedva dogurase do 60 poena i to zbog penala na kraju. Od Italijana smo navikli na ovo al čude me Spanci.Od onog Belinelija ni Žoc ne bi napravio ništa, Da Tome ne može doći do izražaja od divljanja. Spaniji se smeši 90 poena od nas ako ovako budu igrali.

Aragorn

pre 6 godina

Saketi sam sasekao svoj tim. Užasne izmene. Španci jednostavno imaju veću širinu... Italijani neodlučni i igraju u većem grču od Španaca. Prva četvrtina lepa za gledanje... Meli da je tu bi bio dovoljan da donese prevagu za Italiju, ovako mislima će Španci dobiti. Ali ne volim Špance pa im želim da ispadnu.

Lajavi krelac

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Španjolci?? Talijani?? Omjer??? Jesmo li to postali Hrvati preko noći ili šta???

skoba

pre 6 godina

Odavno sam ja pričao da je Belineli velika štetočina, čovek glumi nekog igrača, šutira iz nekih nemogućih pozicija, redovno ima 30 posto šuta iz igre a šutne po 20 puta, a i slobodna maši u kontinuitetu

friúl

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.

alek

pre 6 godina

Ja se pitam jel komentatori uopste imaju veze sa realnoscu?
Spanci imaju ogroman potencijal i ko god o njima pise da nemaju pojma ili je glup ili slep.

nista o nicemu

pre 6 godina

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.
(Stefan, 06. septembar 2019 16:49)

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.

Cvele

pre 6 godina

Bice zabavna utakmica sa Spancima. Prljaviji od Italijana,sudije ispod proseka( Fiba protiv Uleba), neka ih krene pa dva sata provedemo ispred TV-a. Da ne racunamo da nasi nisu trenirali pred utakmicu sa Portorikom.

Seneka

pre 6 godina

@Srbenda iz dijaspore

Jel realno da donosiš bilo kakav sud i poređenje nakon odigranih 5 minuta!? Ok navijanje, ali ovo Španci dobijaju na kraju. Kao vodili Italijani 10 razlike u prvih pet minuta i to nešto govori. Ko sve ovde komentariše.

Zlatne ruke sinko

pre 6 godina

Belineli je čovek koji je još u pripremnoj fazi pokazao da je štetan po svoju ekipu, a ovo danas je bilo čisto grobarenje. Sramna igra, prenapunpanog igrača koštala je Italiju četvrtfinala.

miki

pre 6 godina

Bolje da izgubimo od španije jeste da bi trebali da igramo sa Argentinom umesto poljaka ali bi izbegli USA u polufinalu...
(Yugo-, 06. septembar 2019 16:27)


Ako budemo drugi,idemo na Argentince verovatno kao prve pa na USA u polufinalu ako prodjemo.Ako budemo prvi,onda nas verovatno ceka Poljska a u polufinalu verovatno Francuska ili Australija

Marko

pre 6 godina

Ovaj Hernangomez ima veliku minutažu na SP i jedan je od nosilaca igre, a znam iz Denvera da je težak prosek, jedino je solidan u odbrani. Mi smo po svemu trenutno klasa iznad Španaca, mogu da nas pobede jedino ako polude a mi da odigramo duplo lošije nego do sada, a ne vidim zašto bi se to desilo. Nama je bitno da kao prvi izbegnemo deo koji se ukršta sa Amerima u polufinalu, ovako bi nam najbolje legla Poljska u četvrtfinalu kao druga u njihovoj grupi (nadam se da će Argentinci pobediti Ruse poslednju) i posle šta bude u polufinalu.

Аспера

pre 6 godina

Ajmo realno... Italija je ekipa u rangu Crne Gore. Ostale su tuga bile. Znaci i u ukrstenim grupama dolazimo do toga da samo jedan tim kvalitetan takmac. I onda ide mec cetvrtfinala gdje ce se igrati sa Poljskom. Do bronze znaci se stize pobijedivsi dvije ekipe u rangu Crne Gore. Ili zrijeb je povoljan ili je ova kosarka realno sport kojim se ozbiljno bave 5-6 zemalja. Sto pokazuju i sampioni. Bas malo se sampiona smjenjivalo.
(Srba, 06. septembar 2019 17:28)

Problem je sto su samo nekoliko reprezentacija kvalitetno popunjene i spolja i unutra, imaju jednog ili nemaju centre. Neke nemaju cak ni lose visoke igrace cisto da masom pariraju protivniku.
Poljaci imaju jednog, nije tu.
Rusi imaju jednog i on nije tu.
Cesi imaju dva centra, jedan nije tu.
Italijani imaju jednog koji nije teskas, a Meli koji bi mogao da odigra po koji minut na centru nije tu.
Spanci imaju Gasola, istalo su cetvorke.
Litvanci Valancijunasa, dok Sabonis popunjava poziciju iako je cetvorka.
USA Tarnera i Lopeza koji nije sto je nekad bio, Dzordan i Tauns otkazali.
Francuzi imaju Gobera i Lesora, Lovernj otkazao.
Svi imaju dobru ili odlicnu spoljnu liniju, ali kad ne mora da se skupi na centre, lakse se brani spolja.
Jedino smo mi i Australija ravnomerno popunjeni u obe linije, sto ne garantuje pobedu, ali jeste prednost.
Jedino su Grci specificni. Imaju masu pod josem bez nekog kvaliteta, ipak je Burusisu prosao zenit, ali mora da se skuplja zbog Janisa.

S

pre 6 godina

Eto sta znaci skola kosarke. Spanci nikad slabiji, Ali dzabe Italijanima vrhunski igraci kada ne znaju da igraju timski nego divljaju. Mogu Spanci jos bolje, oni uvek igraju losije na pocetku. Rubio vuce ekipu. Gasol standardno ubaci svoje. Ernangomez igra dobro. Ljulj moze mnogo bolje

Duduruduuuu

pre 6 godina

Druuuuze,nas neko moze da dobije samo ako budemo napadali na nas kos iz sprdnje...Meljemo redom do finala i u finalu saljemo Amere Air Serbiom na Kennedy airport...

mi smo sremci vise nam stomaci

pre 6 godina

spanci grupu proci nece,kako su odigrali lose u grupi i sad tako igraju,to nije uopste slucajno,nesto ne stima kod njih definitivno

Аспера

pre 6 godina

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

U krugu se ne gleda pobednik u medjusobnoj, vec kos razlika iz medjusobnih utakmica reprezentacija u krugu. Mi smo mogli da ispadnemo u slucaju pobede Italije od 16 i vise razlike nad Spanijom i nasim porazom od Spanije sa 15 i vise razlike. Tada bi svi imali isti skor, a mi najlosiju kos razliku u medjusobnim.

Admiral

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde...
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14)

na tosteru
(veverac, 06. septembar 2019 17:13)

Ja na pegli...

Митар пфк

pre 6 godina

Шпанија ће горе проћи од жабара ...Вјероватно и дебакл против Србије...

Lajavi krelac

pre 6 godina

Ja imam projekciju
3 puta italiju
2 put litvu
1 put grcku
1 francusku
1 spaniju
1 argentinu
1 australiju
I u finalu Sad

Sve ce da ih naredjamo kao suvlaki
(Kalcokera, 6. septembar 2019 17:58)

Litvu???

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Ne volim ni jedne ni druge ali pričajte šta hoćete po Srbiju je bolje da Španci dobiju ovaj meč.Srbija u zadnjem kolu može i revijalno da odigra jer je sigurna za 1/4 finale i svedno joj je ko je u tom meču protivnik jer je apsolutni favorit!

MilosKnin

pre 6 godina

Vidim da ljudi kriminalno potcenuju Gasola, on je jos zver. Sve centre je zaustavio u NBA plejofu I sigurno ce biti problem za nas. Njega se najvise plasim iz te ekipe.

jedan od mnogih

pre 6 godina

@alek - nakon sto prekosutra resetujemo i spance dodji da nam ispricas o potencijalu reprezentacije cija prva petorka ima 30 godina prosecno

ispade da je Australija najozbiljnija do sada, posle nas....USA nije merilo nizasta jer do sada deluju kao turisti sa placenim smestajem

nikog ne treba podceniti, ali ni dizati u nebesa jer danasnja utakmica protiv Portorika je bila bruka za svetsku kosarku, da u drugi krug udje reprezentacija koja tu izgubi 40+ razlike

артиљерац

pre 6 godina

Против овакве Шпаније све испод 15 разлике за нас треба сматрати лошом игром.
Гасол,NBA центар,не може вола у стражњицу да погоди.Рубио исто.Љуљ,нема појма.
Сад ми је жао што сам гледао ово мучење.

Kole

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde... 
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14) 

na tosteru 
(veverac, 06. septembar 2019 17:13) 

Ja na pegli... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 6. septembar 2019 17:53) 

Ja na spriceru.
(Zile, 06. septembar 2019 19:20)

Ja na jednoj zgodnoj cevki.

bskfan

pre 6 godina

Nije Rubio los nego mu je tesko da se navikne na Gasola posle Gobera. Kod Gobera samo baci lob i ovaj sve uhvati, sa Gasolom to ne ide. Ovih danasnjih 7 izgubljenih lopti je izuzetak. Osim toga, Spanci imaju problema sa sirenjem igre jer im sut za 3 poena nikako ne ide (samo 26%). Sa druge strane Italijani su lose koristili Belinelija, umesto da lopta bude kod plejmejkera, trazili su od Belinelija da bude plej a on to nije. Njegovo najjace oruzje je "catch and shoot" a ne vodjenje lopte. Sve u svemu, ne bi trebalo da imamo problem sa Spancima. Posle USA, najveci problem ce nam biti Australija, pa onda zatim Francuska i Litvanija (koja god da prodje dalje).

delboj

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Ja koliko znam svi su vaši ostali kod kuce. Ili se to nešto promenilo pa je Hrvatska naknadno pozvana na SP?
(Milutin, 6. septembar 2019 21:15)

Milutine, to je brat koji je ostao, a ne dosao.

Zile

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde...
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14)

na tosteru
(veverac, 06. septembar 2019 17:13)

Ja na pegli...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 6. septembar 2019 17:53)

Ja na spriceru.

Zlatko

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo? 
(Sale, 06. septembar 2019 15:08) 

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.
(Stefan, 06. septembar 2019 16:49)

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

Ja ne verujem šta ljudi pišu. Stefan nas u potencijalnom trouglu šalje na prvo mesto zbog najbolje koš razlike, a ne spominje "ako". Sada to više nije bitno jer su dobili Španci, ali treba pogledati međusobne rezultate. Jeste, mi imamo +15 protiv Italije i to bi svakako značilo, ali šta bi bilo da izgubimo od Španije 25 razlike? Odjednom više nemamo najbolju koš razliku. Sale je u pitanju napravio krug tri reprezentacije a ovaj treći u nekom svom imaginarnom svetu poredi samo dve, nas i Italiju, u prvoj rečenici. A već u drugoj izbacuje Špance, kao da utakmica između nas i Španaca ne treba da se odigra. Da su Italijani dobili Špance, gde je garancija da bismo ih i mi dobili i na taj način povukli Italijane? U bilo kojoj matematici, nama je utakmica sa Španijom za prvo mesto. A) Pobeda Španaca, kao što se desilo: Italija ispada, mi i Španci za prvo. B) Pobeda Italijana: mi bismo znali koliko razlike možemo da izgubimo da zadržimo prvo mesto u tom trouglu.

Zlatko

pre 6 godina

Na osnovu našeg "umetničkog dojma" i gledane samo 4/4 stekao se utisak da je pobedniku nagrada utakmica sa nama. Šest minuta košarke, rezultat 8:2 za Italiju. Kao da ni jedni ni drugi nisu želeli da pogode. :)

Valjevska podvala

pre 6 godina

Bukvalno nikog nije nigde zaustavio
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 16:44)

Bukvalno je Vučevića masakrirao, ovaj se nije video celu seriju

Poštovalac igre

pre 6 godina

Žao mi je Luđija nekako dobar momak i svetla tačka kod Italijana a ostalo blagi užas. Belineli taj čovek ne bi mi igrao basket ni ispred zgrade kakve gluposti pravi u napadu. Uzima nepotrebne šuteve jeste NBA igrač pobednik u šutiranju trojki 2014 godine al nekad moraš znat stat na loptu slično sa Đentilijem i Galinarijem. Jednostavno divljačku košarku igraju Italijani od prvenstva onu pravu "violinu" su igra li davne kad su igra li Fućka,Mordente,Soraja,Markonato i legenda Pozeko i Bazile ovo je kriminalno. Španija vidno oslabljena bez Pau i Ćaće a Mark primetno da su ga godine stigle da ne kažem da je bez odmora od NBA finala velikog.. Možda razlog veći zašto nije na onom nivo potrebnom pod košem al" braća Gomez ih dostojno menja. Ljulj mnogo energije unese kad uđe to se prosto vidi u napadu i odbrani čim je ušao u prvoj četvrtini španci su izjednačili. Prosto mnogo bitan igrač i biće nezgodan da ga sačuvamo možda više od Rubija i Ribasa kad budemo igra li protiv njih. Zaključak ove utakmice da su Španci dobili Italijane pre svega zbog iskustva više i strpljenja onda kad je to bitno.

Milutin

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Ja koliko znam svi su vaši ostali kod kuce. Ili se to nešto promenilo pa je Hrvatska naknadno pozvana na SP?

nebaCar

pre 6 godina

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

Pošto ne znaš kako funkcioniše prolaz nemoj da se blamiraš.

A šta da Španija dobije nas , a da su ih Italijani danas pobedili, kako onda?? Svi bi imali po poraz, naravno da Italija dobije Portoriko, onda bi se pravila mini tabela sa koš razlikom izmedju te 3 ekipe i tu bi se gledalo ko ide dalje...

Mare

pre 6 godina

Spanci su primili samo 60poena. Defanzivno mozda i najbolja reprezentacija na prvenstvu! Slazem se da napadacki nisu na nasem nivou, ali isto tako defanzivno smo mi daleko od njih. Zato ne razumem ljude zasto potcenjuju Spaniju, igraju drugaciju kosarku od nas, na mali broj poena i pitanje je ko ce da nametne svoj sistem igre. Kosarka nije samo napad!

NBA

pre 6 godina

... Kosarka nije samo napad!
(Mare,

Nije ako u ekipi imas jednog ili dva sutera koji ubacuju +-20 ali ako
imas dvojicu ili vise koji ubacuju +-30 onda odbrana puno ne pomaze.
Sreca pa Ameri nisu poslali najbolji tim. Nadam se da cemo uzeti zlato
ali...

Programerka

pre 6 godina

@Druuuuze,nas neko moze da dobije samo ako budemo napadali na nas kos iz sprdnje...Meljemo redom do finala i u finalu saljemo Amere Air Serbiom na Kennedy airport...
(Duduruduuuu,

Uramiću ovaj komentar, pala od smeha :D

Emil

pre 6 godina

Iskreno voleo bi da izgubimo od Spanije.Pustimo Bircu,Simonovica,Micica,Lucica i Guduru da igraju 40 min.Nek se razigravaju.Pobedimo Argentinu,Amere,ali samo ako izbace Australiju,Francuze ili Litvance,usta neverujem i onda lagano sa Špancima u finalu.Tesko ako Spanci udji u finale da dva puta mozemo da ih dobijemo.Verujte mi za...ni ovi Australijanci.

Ilija Dukić

pre 6 godina

Bili bismo mi u četvrtfinalu i da je Italija pobedila, tad bismo i prvo mesto obezbedili, jer bi Španci morali da nas pobede preko 50 razlike.

Srba

pre 6 godina

Ne znam da li je tebi neko objasnio ali Crna Gora se bori da ne bude zadnja na SP a Italija se borila za 1/4-finale. A u tom tvom svetu, jesu kuće od čokolade i Crna Gora sila u košarci? Idi gledaj farmu, ostavi se sporta. Nije to za tebe i tvoje vijuge.
(Smeh, 06. septembar 2019 18:04)
E svaka im cast sto su se borili za 1/4 pobijedivsi Angolu i Filipine. Te timove Crna Gora sigurno ne bi pobijedila. Hvala sto si mi dao lekciju iz realnosti. Jeste da bih uceci od tebe dobio 1, ali trud je trud.

Srba

pre 6 godina

Ajmo realno... Italija je ekipa u rangu Crne Gore. Ostale su tuga bile. Znaci i u ukrstenim grupama dolazimo do toga da samo jedan tim kvalitetan takmac. I onda ide mec cetvrtfinala gdje ce se igrati sa Poljskom. Do bronze znaci se stize pobijedivsi dvije ekipe u rangu Crne Gore. Ili zrijeb je povoljan ili je ova kosarka realno sport kojim se ozbiljno bave 5-6 zemalja. Sto pokazuju i sampioni. Bas malo se sampiona smjenjivalo.

Moze pa ne moze

pre 6 godina

Ovo je jedini tim u istoriji srbije za koji mogu da garantujem da osvaja prvenstvo.Ovakvo sporcko čudovište srbija do sada nije imala.
(Marko, 6. septembar 2019 18:53) 

pricas o najboljem timu u istoriji, koji ce se borit protiv 5.postave SAD-a i sad ce to bit uspjeh uzet zlato. Mislim neverovatno je koliko smo mi zaludjen narod...
Ovu kosarku ozbiljno igra manje drzava od vaterpola

Srba

pre 6 godina

Ajmo realno... Italija je ekipa u rangu Crne Gore. Ostale su tuga bile. Znaci i u ukrstenim grupama dolazimo do toga da samo jedan tim kvalitetan takmac. I onda ide mec cetvrtfinala gdje ce se igrati sa Poljskom. Do bronze znaci se stize pobijedivsi dvije ekipe u rangu Crne Gore. Ili zrijeb je povoljan ili je ova kosarka realno sport kojim se ozbiljno bave 5-6 zemalja. Sto pokazuju i sampioni. Bas malo se sampiona smjenjivalo.

Moze pa ne moze

pre 6 godina

Ovo je jedini tim u istoriji srbije za koji mogu da garantujem da osvaja prvenstvo.Ovakvo sporcko čudovište srbija do sada nije imala.
(Marko, 6. septembar 2019 18:53) 

pricas o najboljem timu u istoriji, koji ce se borit protiv 5.postave SAD-a i sad ce to bit uspjeh uzet zlato. Mislim neverovatno je koliko smo mi zaludjen narod...
Ovu kosarku ozbiljno igra manje drzava od vaterpola

Mare

pre 6 godina

Spanci su primili samo 60poena. Defanzivno mozda i najbolja reprezentacija na prvenstvu! Slazem se da napadacki nisu na nasem nivou, ali isto tako defanzivno smo mi daleko od njih. Zato ne razumem ljude zasto potcenjuju Spaniju, igraju drugaciju kosarku od nas, na mali broj poena i pitanje je ko ce da nametne svoj sistem igre. Kosarka nije samo napad!

Emil

pre 6 godina

Iskreno voleo bi da izgubimo od Spanije.Pustimo Bircu,Simonovica,Micica,Lucica i Guduru da igraju 40 min.Nek se razigravaju.Pobedimo Argentinu,Amere,ali samo ako izbace Australiju,Francuze ili Litvance,usta neverujem i onda lagano sa Špancima u finalu.Tesko ako Spanci udji u finale da dva puta mozemo da ih dobijemo.Verujte mi za...ni ovi Australijanci.

Srba

pre 6 godina

Ne znam da li je tebi neko objasnio ali Crna Gora se bori da ne bude zadnja na SP a Italija se borila za 1/4-finale. A u tom tvom svetu, jesu kuće od čokolade i Crna Gora sila u košarci? Idi gledaj farmu, ostavi se sporta. Nije to za tebe i tvoje vijuge.
(Smeh, 06. septembar 2019 18:04)
E svaka im cast sto su se borili za 1/4 pobijedivsi Angolu i Filipine. Te timove Crna Gora sigurno ne bi pobijedila. Hvala sto si mi dao lekciju iz realnosti. Jeste da bih uceci od tebe dobio 1, ali trud je trud.

MilosKnin

pre 6 godina

Vidim da ljudi kriminalno potcenuju Gasola, on je jos zver. Sve centre je zaustavio u NBA plejofu I sigurno ce biti problem za nas. Njega se najvise plasim iz te ekipe.

Ilija Dukić

pre 6 godina

Bili bismo mi u četvrtfinalu i da je Italija pobedila, tad bismo i prvo mesto obezbedili, jer bi Španci morali da nas pobede preko 50 razlike.

1Beogradjanin

pre 6 godina

Koji su divljaci ovi Španci i Italijani! Jurcanje po terenu, nikakve organizovane igre! Ovi igraju kao kada se skupi moja ekipa pa igramo 5 na 5! Ako ove Špance sad ne otkinemo sa 20 razlike nikada nećemo! Gazi Srbijo!

nista o nicemu

pre 6 godina

Vidim da ljudi kriminalno potcenuju Gasola, on je jos zver. Sve centre je zaustavio u NBA plejofu I sigurno ce biti problem za nas. Njega se najvise plasim iz te ekipe.
(MilosKnin, 06. septembar 2019 16:40)

Bukvalno nikog nije nigde zaustavio

Milutin

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Ja koliko znam svi su vaši ostali kod kuce. Ili se to nešto promenilo pa je Hrvatska naknadno pozvana na SP?

Lajavi krelac

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Španjolci?? Talijani?? Omjer??? Jesmo li to postali Hrvati preko noći ili šta???

zoran

pre 6 godina

Koja bre furija koga vi velicate,prljavstinu od kosarke spanske.Koja je to 'sila' imaju 50 miliona ljudi i pojave se jednom u 40 godina kao kosarkasi i to traje 10 god.Zreli su za razvaljivanje i vracanje gde im je mesto na dnoo

Lajavi krelac

pre 6 godina

Ja imam projekciju
3 puta italiju
2 put litvu
1 put grcku
1 francusku
1 spaniju
1 argentinu
1 australiju
I u finalu Sad

Sve ce da ih naredjamo kao suvlaki
(Kalcokera, 6. septembar 2019 17:58)

Litvu???

mi smo sremci vise nam stomaci

pre 6 godina

spanci grupu proci nece,kako su odigrali lose u grupi i sad tako igraju,to nije uopste slucajno,nesto ne stima kod njih definitivno

alek

pre 6 godina

Ja se pitam jel komentatori uopste imaju veze sa realnoscu?
Spanci imaju ogroman potencijal i ko god o njima pise da nemaju pojma ili je glup ili slep.

Ivan

pre 6 godina

Koliko je samo ovaj Rubio prosecan plej. Stef Jovic je za njega Kavaj Lenard. Posle ovoga sto gledam jos treba neko da mi kaze da je Teodosic los ili ne znam sta... Teo je i ovakav jos uvek medju najboljim plejmejkerima u evropi. A sve ukupno u karijeri, jedan od najboljih na svojoj poziciji svih vremena. On bi nam znacio i 10 minuta da igra po mecu, ali sta je tu je. I ovako smo jaki.

nista o nicemu

pre 6 godina

Spanci su primili samo 60poena. Defanzivno mozda i najbolja reprezentacija na prvenstvu! Slazem se da napadacki nisu na nasem nivou, ali isto tako defanzivno smo mi daleko od njih. Zato ne razumem ljude zasto potcenjuju Spaniju, igraju drugaciju kosarku od nas, na mali broj poena i pitanje je ko ce da nametne svoj sistem igre. Kosarka nije samo napad!
(Mare, 06. septembar 2019 16:27)

Da si gledao kosarku znao bi da je 60 poena od ovakve Italije ravno debaklu. Nisi i lupas gluposti

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Ne volim ni jedne ni druge ali pričajte šta hoćete po Srbiju je bolje da Španci dobiju ovaj meč.Srbija u zadnjem kolu može i revijalno da odigra jer je sigurna za 1/4 finale i svedno joj je ko je u tom meču protivnik jer je apsolutni favorit!

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 6 godina

Шведе све ти је опроштено...Овај Белинели је највећа штеточина и приватник којег сам икад гледао ! Уништава своју репрезентацију на сваком такмичењу.Избор његових шутева је за рубрику вјеровали или не.Код Ђорђевића неби играо ни дана.Умјесто Галинарија они изабрали овог неадреталца да им одлучује утакмицу.Но највеће разочарење Датоме.Дјелује да је прошло његово вријеме...Свака част Билиги на докторској одбрани над Гасолом !

nista o nicemu

pre 6 godina

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.
(Stefan, 06. septembar 2019 16:49)

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.

Ivan

pre 6 godina

Nemaju spanci konja za trku protiv nas. Gasol protiv italije koja igra prakticno bez centra postigao 2 poena. Mozemo da ih spustimo ispod kosa i da se sprdamo sa njima kako nam volja.

Walldorf

pre 6 godina

Skandalozna tzv.utakmica! No, treba biti pametan.Spanci su to.Stari,prevejani i namazani prevaranti.Sta reci o 40.minuta tzv.kosarke?Paaa...nista.Ne znam sta tu ima pametno reci.Ljulj i Gasol?Gasol iz Repsa i ovaj momak od danas tek likom svedoce da se radi o istom coveku.Rubio?Nigde ga nije bilo.Sva trojica na dvadesetak procenata svojih mogucnosti.Protiv nas ce dati sve od sebe i toga treba biti svestan i izuzetno pribran i oprezan.Nedostaju im Ibaka i Rodrigez,definitivno.Medjutim,i pored toga,tu je mnogo vrlo dobrih i odlicnih evroligaskih i NBA igraca.Sve u svemu,siguran sam da je i nasem strucnom stabu sve ovo jasno i da nece dozvoliti da budu zavarani ovom brukom od malocas.Napred SRBIJA!!! Sportski pozdrav!

Zizu

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 06. septembar 2019 15:08)

Naravno, a ove 5 prethodne utakmice nismo morali ni da igramo...

Marko

pre 6 godina

Ovaj Hernangomez ima veliku minutažu na SP i jedan je od nosilaca igre, a znam iz Denvera da je težak prosek, jedino je solidan u odbrani. Mi smo po svemu trenutno klasa iznad Španaca, mogu da nas pobede jedino ako polude a mi da odigramo duplo lošije nego do sada, a ne vidim zašto bi se to desilo. Nama je bitno da kao prvi izbegnemo deo koji se ukršta sa Amerima u polufinalu, ovako bi nam najbolje legla Poljska u četvrtfinalu kao druga u njihovoj grupi (nadam se da će Argentinci pobediti Ruse poslednju) i posle šta bude u polufinalu.

Zlatko

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo? 
(Sale, 06. septembar 2019 15:08) 

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.
(Stefan, 06. septembar 2019 16:49)

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

Ja ne verujem šta ljudi pišu. Stefan nas u potencijalnom trouglu šalje na prvo mesto zbog najbolje koš razlike, a ne spominje "ako". Sada to više nije bitno jer su dobili Španci, ali treba pogledati međusobne rezultate. Jeste, mi imamo +15 protiv Italije i to bi svakako značilo, ali šta bi bilo da izgubimo od Španije 25 razlike? Odjednom više nemamo najbolju koš razliku. Sale je u pitanju napravio krug tri reprezentacije a ovaj treći u nekom svom imaginarnom svetu poredi samo dve, nas i Italiju, u prvoj rečenici. A već u drugoj izbacuje Špance, kao da utakmica između nas i Španaca ne treba da se odigra. Da su Italijani dobili Špance, gde je garancija da bismo ih i mi dobili i na taj način povukli Italijane? U bilo kojoj matematici, nama je utakmica sa Španijom za prvo mesto. A) Pobeda Španaca, kao što se desilo: Italija ispada, mi i Španci za prvo. B) Pobeda Italijana: mi bismo znali koliko razlike možemo da izgubimo da zadržimo prvo mesto u tom trouglu.

Programerka

pre 6 godina

@Druuuuze,nas neko moze da dobije samo ako budemo napadali na nas kos iz sprdnje...Meljemo redom do finala i u finalu saljemo Amere Air Serbiom na Kennedy airport...
(Duduruduuuu,

Uramiću ovaj komentar, pala od smeha :D

Markus1975

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 6. septembar 2019 15:08)

Ne ispadamo zato što u tom slučaju kritejum međusobnih mečeva ne bi dao rešenje. Gledala bi se koš razlika koja je kod nas za čitavu "stotku" veća nego kod Talijana i Španaca. Pobednik OVOG meča ide sa nama u 1/4 finale, mi nismo sporni.

U tom slučaju imao bi tri ekipe sa 9 poena, sa po jednom pobedom i jednim porazom u međusobnim mečevima i stoga taj kriterijum ne bi mogao da "razmrsi" plasman. Sledeće što se gleda je koš razlika, mi trenutno imamo +160, a ova dva tima su oko +60. Da nas Španija pobedi to nije nemoguće, ali da nas toliko "odvali" da nadoknadi koš razliku pa to je stvarno u domenu teorije :)

Džoni

pre 6 godina

Ovde najbolje da pobedi Španija, pa mi i oni za prvo mesto u grupi. Gledajući ovaj meč i ako ovako budu igrali i protiv nas lagano ćemo ih dobiti. Daleko je ovo od našeg nivoa. Jedino da ne polude nešto posebno, ali mislim da nemaju arsenal za tako nešto. I jedni i drugi su očajni i pobediće manje loš.

Tule

pre 6 godina

Koja kosarka majko mila, nivo košarke borba za 10. mesto. Belinelija neću da komentarišem, šta lik radi nije realno. Španija nema nijednu akciju, sve ispod 10 razlike za njih je uspeh protiv nas.

Howard Spring

pre 6 godina

Nije Španija poslala Srbiju u četvrtfinale, Srbija je tamo sama sebi obezbedila mesto, a to će i dodatno da potvrdi protiv Španije u nedelju.
Bravo momci!

S

pre 6 godina

Eto sta znaci skola kosarke. Spanci nikad slabiji, Ali dzabe Italijanima vrhunski igraci kada ne znaju da igraju timski nego divljaju. Mogu Spanci jos bolje, oni uvek igraju losije na pocetku. Rubio vuce ekipu. Gasol standardno ubaci svoje. Ernangomez igra dobro. Ljulj moze mnogo bolje

Shein

pre 6 godina

Jasno je da spanci nisu za podcijeniti, ali jasno je i to da ako kojim slucajem, a male su sanse, zaustave nasu centralnu liniju, mi imamo spoljnu koja je po meni jos bolja. Prognoziram +15 da nas i laksi mec nego sa italijanima.

Seneka

pre 6 godina

@Srbenda iz dijaspore

Jel realno da donosiš bilo kakav sud i poređenje nakon odigranih 5 minuta!? Ok navijanje, ali ovo Španci dobijaju na kraju. Kao vodili Italijani 10 razlike u prvih pet minuta i to nešto govori. Ko sve ovde komentariše.

Ранко Милановић Република Српска

pre 6 godina

Хернангомез има тетоважу трокут и једно око - и играчи су пукли....Руди и сад најодвратнија њушка😂

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ja sam se malo pribojavao Italijana,jer smo treci put igrali sa njima za kratko vreme i uvek moze da se desi kiks u tako kratkom vremenu. Ali mislim da cemo mi ovu Spaniju da razmontiramo totalno. Iako je dosta i pola kosa. Sto neko rece, kosarka nivoa borbe za 10. mesto.

NBA

pre 6 godina

... Kosarka nije samo napad!
(Mare,

Nije ako u ekipi imas jednog ili dva sutera koji ubacuju +-20 ali ako
imas dvojicu ili vise koji ubacuju +-30 onda odbrana puno ne pomaze.
Sreca pa Ameri nisu poslali najbolji tim. Nadam se da cemo uzeti zlato
ali...

veverac

pre 6 godina

u pravu je Vlada Đurović, druga klasa sudija na prvenstvu... ljudi gledaju usporeni gde Rubio hvata za nogu čoveka i sude običan faul

sef strucnog staba

pre 6 godina

Ovi Spanci su tek za par igraca s klupe bolji od Italije, i to ne jer na klupi imaju ne znam sta nego jer Italijani nemaju nista..Djentile, Bruks i Dela Vale plac majke bozije. Belineli ko da je dosao iz cirkusa i sto je pogadjao protiv nas sad je masio i jedino mi je zao Galinarija sto igra sa ovim likovima. Verujem da su i Spanci svesni da se protiv nas ne pitaju ama bas nista.

артиљерац

pre 6 godina

Против овакве Шпаније све испод 15 разлике за нас треба сматрати лошом игром.
Гасол,NBA центар,не може вола у стражњицу да погоди.Рубио исто.Љуљ,нема појма.
Сад ми је жао што сам гледао ово мучење.

czbg

pre 6 godina

Ljudi moji koliko je ovaj Rubio precenjen igrac. Decko ne zna gde je levo, 6 izgubljenih na pola trece cetvrtine. Cim je Ljulj usao odmah lagano stizu 10 razlike u prvoj.

jedan od mnogih

pre 6 godina

@alek - nakon sto prekosutra resetujemo i spance dodji da nam ispricas o potencijalu reprezentacije cija prva petorka ima 30 godina prosecno

ispade da je Australija najozbiljnija do sada, posle nas....USA nije merilo nizasta jer do sada deluju kao turisti sa placenim smestajem

nikog ne treba podceniti, ali ni dizati u nebesa jer danasnja utakmica protiv Portorika je bila bruka za svetsku kosarku, da u drugi krug udje reprezentacija koja tu izgubi 40+ razlike

skoba

pre 6 godina

Odavno sam ja pričao da je Belineli velika štetočina, čovek glumi nekog igrača, šutira iz nekih nemogućih pozicija, redovno ima 30 posto šuta iz igre a šutne po 20 puta, a i slobodna maši u kontinuitetu

Cvele

pre 6 godina

Bice zabavna utakmica sa Spancima. Prljaviji od Italijana,sudije ispod proseka( Fiba protiv Uleba), neka ih krene pa dva sata provedemo ispred TV-a. Da ne racunamo da nasi nisu trenirali pred utakmicu sa Portorikom.

frank_castle

pre 6 godina

Srbija ne sme da igra opusteno u sledecoj utakmici vec jos da pojacava. Negde smo na 70% mogucnosti. Do finala bice taman na nekih 95%.

Аспера

pre 6 godina

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

U krugu se ne gleda pobednik u medjusobnoj, vec kos razlika iz medjusobnih utakmica reprezentacija u krugu. Mi smo mogli da ispadnemo u slucaju pobede Italije od 16 i vise razlike nad Spanijom i nasim porazom od Spanije sa 15 i vise razlike. Tada bi svi imali isti skor, a mi najlosiju kos razliku u medjusobnim.

Kalcokera

pre 6 godina

Ja imam projekciju
3 puta italiju
2 put litvu
1 put grcku
1 francusku
1 spaniju
1 argentinu
1 australiju
I u finalu Sad

Sve ce da ih naredjamo kao suvlaki

Duduruduuuu

pre 6 godina

Druuuuze,nas neko moze da dobije samo ako budemo napadali na nas kos iz sprdnje...Meljemo redom do finala i u finalu saljemo Amere Air Serbiom na Kennedy airport...

Nidaa

pre 6 godina

Nznam kada sam gl3dao ovako losu kosarku. Nama bi trebali dati zlato vec sada jer stvarno igramo (maestralnu) kosarku dok ovo ostalo zalost ziva...

Stefan

pre 6 godina

Cekaj, ako Zabari biju Spance, i Puerto Rico, a mi izgubimo od Spanije, jel onda ispadamo?
(Sale, 06. septembar 2019 15:08)

Sad je kasno za tu opciju, ali i da je bilo tako, napravio bi se krug (Srbija, Španija i Italija), gde bismo mi bili prvi zbog najbolje kos razlike.

Zlatko

pre 6 godina

Na osnovu našeg "umetničkog dojma" i gledane samo 4/4 stekao se utisak da je pobedniku nagrada utakmica sa nama. Šest minuta košarke, rezultat 8:2 za Italiju. Kao da ni jedni ni drugi nisu želeli da pogode. :)

kris

pre 6 godina

Nevezano za ovu losu utakmicu,ali Spanci su takvi,oni ne dozvoljavaju protivniku da se razigra i pri tome ne biraju sredstva,htio bih prokomentarisati ovaj sistem na SP.Djeluje zanimljiv,ali je i veoma opasan jer ne ostavlja bas puno mogucnosti za popravni.Nekad si sa tri poraza kao cetvrti isao u osminu finala i ravnopravno u borbu za medalje.Sad se jedna Litvanija grcevito mora vaditi protiv Francuske,Italija protiv Spanije,a sta reci za Grcku koja se mora vaditi protiv SAD,i to sve nakon samo jednog poraza.Do sad je Srbija uz Australiju najvise pokazala,ali ne treba otpisivati ni Grcku,Litvaniju,Francusku,Spaniju i SAD,jer sve mogu do medalje po kvalitetu,a i ono sto mene brine jeste mogucnost da naidje los dan kad ti nista ne ide,i otvori se protivniku,naravno i sudije propomognu i ispadnes,a najbolji si.

Aragorn

pre 6 godina

Saketi sam sasekao svoj tim. Užasne izmene. Španci jednostavno imaju veću širinu... Italijani neodlučni i igraju u većem grču od Španaca. Prva četvrtina lepa za gledanje... Meli da je tu bi bio dovoljan da donese prevagu za Italiju, ovako mislima će Španci dobiti. Ali ne volim Špance pa im želim da ispadnu.

nikola

pre 6 godina

Vrhunsko mučenje lopte u prve dve četvrtine.Jeste bitna utakmica za obe reprezentacije, ali neverovatno je da vrhunsku igrači iz obe selekcije onako promašuju.

Ruki Sezone

pre 6 godina

Ja ne znam da'l je iko od vas što pišete da trebamo da se plašimo Gasola, odgledao utakmicu sa Italijom. Čovek je bio nevidljiv, jedino što je dobro uradio je ona dvojka u zadnjem minutu. Španija trenutno ima mnogo veće pretnje nego Gasol. Njegovo vreme je prošlo.

Komša

pre 6 godina

Šta je ovim ljudima? Lepo otvorili ,malo ih iznenadio "povredjeni" Ljulj ali su pristojno igrali prvo poluvreme.
Kao da su se posvadjali u svlačionici pa svako za sebe igra - ko prenese preko pola loptu taj završava...
Čovek ostane bez driblinga a ostali gledaju,mučenik se izvija,dovija da nekom doda a oni se ne pomeraju.
Uzas.
Kapiram kratku klupu ,zamor ali moras da se kreceš u napadu.
Sudjenje loše.Mozda i pogurani Španci pred kraj.
Svakako Italija nije zasluzila prolaz ovskvom igrom.Protiv nas su delovali kao da igraju smisleno bar.
Ovo nema veze sa životom.

bskfan

pre 6 godina

Nije Rubio los nego mu je tesko da se navikne na Gasola posle Gobera. Kod Gobera samo baci lob i ovaj sve uhvati, sa Gasolom to ne ide. Ovih danasnjih 7 izgubljenih lopti je izuzetak. Osim toga, Spanci imaju problema sa sirenjem igre jer im sut za 3 poena nikako ne ide (samo 26%). Sa druge strane Italijani su lose koristili Belinelija, umesto da lopta bude kod plejmejkera, trazili su od Belinelija da bude plej a on to nije. Njegovo najjace oruzje je "catch and shoot" a ne vodjenje lopte. Sve u svemu, ne bi trebalo da imamo problem sa Spancima. Posle USA, najveci problem ce nam biti Australija, pa onda zatim Francuska i Litvanija (koja god da prodje dalje).

Zile

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde...
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14)

na tosteru
(veverac, 06. septembar 2019 17:13)

Ja na pegli...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 6. septembar 2019 17:53)

Ja na spriceru.

Митар пфк

pre 6 godina

Шпанија ће горе проћи од жабара ...Вјероватно и дебакл против Србије...

kilimandzaro

pre 6 godina

@joker
Ako Španci dobiju, Italijani ispadaju. Mada ja bih voleo Italija da dobije, pa da mi nakantamo Špance u nedelju i da ih pošaljemo kući. Naravno uz očekivanu pobedu Italije nad Portorikom.

bona fide

pre 6 godina

Belineli skoro pa sam uništio Italiju, retko low IQ tim Italija, bez karaktera, košarkaške odluke koje donose su NULA. Sa ovim ESP sve ispod +10 Srbije ne ozbiljan uspeh. Italija se samoubila u ovom meču, pre svega Belineli i Saketi odlukama u napadu.

Dijasporas

pre 6 godina

Ma ajde, ja neznam sto se nerviram na ove italijane. Izgubise k'o amateri u 4/4. I treba da odu kuci sa takvom amaterskom igrom u 4/4.

Dragan VG

pre 6 godina

Boze...sta uradi ovaj Belineli Italijanima na + 4. Ja se iznervirao koji neutralno gledam..mogu da zamislim kako je igracima Italije. Jos je veca sramota sto ga selektor drzi i dalje u igri. Sramota.

Wllaxy

pre 6 godina

Kako su Spanci eliminisali Italiju kad ce oni biti u grupi sa nama, Spancima i Porto Rikom?
(Bodibond, 06. septembar 2019 16:38)
A sta ako Srbija izgubi sve meceve u drugoj fazi? Onda ne moze proci u cetvrtfinale.
(Bodibond, 06. septembar 2019 16:39)

OK, dobro znamo da si t00pav i da teško shvataš stvari, ne moraš da nas stalno podsećaš na tu činjenicu...

Poštovalac igre

pre 6 godina

Žao mi je Luđija nekako dobar momak i svetla tačka kod Italijana a ostalo blagi užas. Belineli taj čovek ne bi mi igrao basket ni ispred zgrade kakve gluposti pravi u napadu. Uzima nepotrebne šuteve jeste NBA igrač pobednik u šutiranju trojki 2014 godine al nekad moraš znat stat na loptu slično sa Đentilijem i Galinarijem. Jednostavno divljačku košarku igraju Italijani od prvenstva onu pravu "violinu" su igra li davne kad su igra li Fućka,Mordente,Soraja,Markonato i legenda Pozeko i Bazile ovo je kriminalno. Španija vidno oslabljena bez Pau i Ćaće a Mark primetno da su ga godine stigle da ne kažem da je bez odmora od NBA finala velikog.. Možda razlog veći zašto nije na onom nivo potrebnom pod košem al" braća Gomez ih dostojno menja. Ljulj mnogo energije unese kad uđe to se prosto vidi u napadu i odbrani čim je ušao u prvoj četvrtini španci su izjednačili. Prosto mnogo bitan igrač i biće nezgodan da ga sačuvamo možda više od Rubija i Ribasa kad budemo igra li protiv njih. Zaključak ove utakmice da su Španci dobili Italijane pre svega zbog iskustva više i strpljenja onda kad je to bitno.

Smeh

pre 6 godina

@ Srba

Ne znam da li je tebi neko objasnio ali Crna Gora se bori da ne bude zadnja na SP a Italija se borila za 1/4-finale. A u tom tvom svetu, jesu kuće od čokolade i Crna Gora sila u košarci? Idi gledaj farmu, ostavi se sporta. Nije to za tebe i tvoje vijuge.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Bukvalno nikog nije nigde zaustavio
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 16:44)

Bukvalno je Vučevića masakrirao, ovaj se nije video celu seriju

Poli

pre 6 godina

Belineli fudbalski Danilo ili Ilaramendi, jednostavno se zapita covek kako moze milione da uzima..
Ovakvo 'silovanje' lopte sam gledao samo u NBA, sramota...

sasa the red baron

pre 6 godina

REKOH:

Zao mi je sto cu morati biti taj sto to kaze,ali moracu.Rekoh ja Italija protiv nas je mnogo sta pogodila,i opet bleknulasa 15,,,
Imali su sjajnu priliku protiv Spanije, ali Italija je uzasno sutirala, i sve ono sto je upalo protiv nas, ispalo je protiv Spanije..
4/20 za 3...
Spnija se nudila sa 47% za 2, i 26% za 3...ali Italija je bila grozna..
Izgleda daih je poraz odSrbijeosamario debelo, jer nisu ni bili senka one ekipe protiv nas..

friúl

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.

Dejan

pre 6 godina

Ako se zadrzi ovakav raspored i prva mesta osvoje u svojim grupama USA, Srbija, Francuska, mi cemo u polufinale na pobednika između Francuske i Brazila

Kole

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde... 
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14) 

na tosteru 
(veverac, 06. septembar 2019 17:13) 

Ja na pegli... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 6. septembar 2019 17:53) 

Ja na spriceru.
(Zile, 06. septembar 2019 19:20)

Ja na jednoj zgodnoj cevki.

Aragorn

pre 6 godina

Kao što napisah, nema od Italijana sa ovakvom zadrškom, strahom i grčem ništa, moraju bar na nivou kao protiv nas.. Bez šuta ništa... Za sada baš loše izgledaju... Španci nekako kao celo prvenstvo nedorečeni, moramo maksimalno sa njima igrati prekosutra. Belineli nestao, a protiv nas ubacivao klavire, oće to tako... Huančo, Rubio i Ljulj... Trio koji treba odseći od Marka Gasola, i time rešavamo meč. Iskreno mene raduje ovakva igra Španije, znači da ništa nisu krili u prvoj grupi i da svi oni rez nisu slučajni.

Zox

pre 6 godina

Au koja košarka, divlja improvizacija i od jednih i od drugih. Jedva dogurase do 60 poena i to zbog penala na kraju. Od Italijana smo navikli na ovo al čude me Spanci.Od onog Belinelija ni Žoc ne bi napravio ništa, Da Tome ne može doći do izražaja od divljanja. Spaniji se smeši 90 poena od nas ako ovako budu igrali.

nebaCar

pre 6 godina

Italijani ne mogu da prodju nas jer smo bolji u medjusobnom duelu u tom krugu. Oni su imali sansu da pobede Spaniju i da odu dalje kao i mi.
(nista o nicemu, 06. septembar 2019 17:01)

Pošto ne znaš kako funkcioniše prolaz nemoj da se blamiraš.

A šta da Španija dobije nas , a da su ih Italijani danas pobedili, kako onda?? Svi bi imali po poraz, naravno da Italija dobije Portoriko, onda bi se pravila mini tabela sa koš razlikom izmedju te 3 ekipe i tu bi se gledalo ko ide dalje...

Admiral

pre 6 godina

@ Ljudi...gde gledate ovo...? imam 7 SK...i nema nigde...
(Boss..po trnju.., 06. septembar 2019 16:14)

na tosteru
(veverac, 06. septembar 2019 17:13)

Ja na pegli...

delboj

pre 6 godina

objektivno Španjolci imaju sedam a Talijani pet krštenih igrača.. pošto je Belinelli igrao protiv Italije danas, omjer je bio 8-4..
a mi, osim 12 kvalitetnih na prvenstvu, imamo i igrače koji su ostali kod kuće a mogli su ladno da idu na svjetsko prvenstvo..duga klupa je naša najveća snaga.
(friúl, 6. septembar 2019 17:54)

Ja koliko znam svi su vaši ostali kod kuce. Ili se to nešto promenilo pa je Hrvatska naknadno pozvana na SP?
(Milutin, 6. septembar 2019 21:15)

Milutine, to je brat koji je ostao, a ne dosao.

nili

pre 6 godina

Znači imamo dve utakmice sa španijom, prva nebitna i polufinale!
(Milan, 06. septembar 2019 16:21)

Po 2 ekipe koje iz ovih grupa prodju u cetvrtfinale idu u razlicite polovine zreba, tako da nije moguce da igramo s njima pre finala (utakmice za 3. mesto)

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Belineli je najvise kriv za poraz Italije, da nije bilo njega, verovatno bi pobedili. Pricate za Sveda da siluje loptu, pa on je mala maca za Belinelija.

Wllaxy

pre 6 godina

Strašno koliko je ovo bio loš meč za gledanje i koliko je bila loša igra obe ekipe i na kraju je zasluženo pobedila neznatno manje lošija ekipa.
Najbolji igrači Španije na ovom meču su bili Belineli sa šutem od 3/16 i Đentile sa šutem 3/9 od kojih se ne zna koji je bio nebulozniji!

Kg

pre 6 godina

Postoje 2 scenarija za mec protiv spanije. Ili shvatimo mec neozbiljno i onda moze biti gusto ili odigramo maksimalno angazovana i nezavisno od Spanije dobije 20-25 razlike...

Аспера

pre 6 godina

Ajmo realno... Italija je ekipa u rangu Crne Gore. Ostale su tuga bile. Znaci i u ukrstenim grupama dolazimo do toga da samo jedan tim kvalitetan takmac. I onda ide mec cetvrtfinala gdje ce se igrati sa Poljskom. Do bronze znaci se stize pobijedivsi dvije ekipe u rangu Crne Gore. Ili zrijeb je povoljan ili je ova kosarka realno sport kojim se ozbiljno bave 5-6 zemalja. Sto pokazuju i sampioni. Bas malo se sampiona smjenjivalo.
(Srba, 06. septembar 2019 17:28)

Problem je sto su samo nekoliko reprezentacija kvalitetno popunjene i spolja i unutra, imaju jednog ili nemaju centre. Neke nemaju cak ni lose visoke igrace cisto da masom pariraju protivniku.
Poljaci imaju jednog, nije tu.
Rusi imaju jednog i on nije tu.
Cesi imaju dva centra, jedan nije tu.
Italijani imaju jednog koji nije teskas, a Meli koji bi mogao da odigra po koji minut na centru nije tu.
Spanci imaju Gasola, istalo su cetvorke.
Litvanci Valancijunasa, dok Sabonis popunjava poziciju iako je cetvorka.
USA Tarnera i Lopeza koji nije sto je nekad bio, Dzordan i Tauns otkazali.
Francuzi imaju Gobera i Lesora, Lovernj otkazao.
Svi imaju dobru ili odlicnu spoljnu liniju, ali kad ne mora da se skupi na centre, lakse se brani spolja.
Jedino smo mi i Australija ravnomerno popunjeni u obe linije, sto ne garantuje pobedu, ali jeste prednost.
Jedino su Grci specificni. Imaju masu pod josem bez nekog kvaliteta, ipak je Burusisu prosao zenit, ali mora da se skuplja zbog Janisa.

Zlatne ruke sinko

pre 6 godina

Belineli je čovek koji je još u pripremnoj fazi pokazao da je štetan po svoju ekipu, a ovo danas je bilo čisto grobarenje. Sramna igra, prenapunpanog igrača koštala je Italiju četvrtfinala.

miki

pre 6 godina

Bolje da izgubimo od španije jeste da bi trebali da igramo sa Argentinom umesto poljaka ali bi izbegli USA u polufinalu...
(Yugo-, 06. septembar 2019 16:27)


Ako budemo drugi,idemo na Argentince verovatno kao prve pa na USA u polufinalu ako prodjemo.Ako budemo prvi,onda nas verovatno ceka Poljska a u polufinalu verovatno Francuska ili Australija