Košarka 155

Utorak, 03.09.2019.

16:11

Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grčku u poslednjim sekundama

Košarkaši Brazila su napravili veliko iznenađenje i savladali Grčku u drugom kolu Grupe F Svetskog kupa u Kini rezultatom 79:78.

Autor: SN  |  Izvor: B92

Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grèku u poslednjim sekundama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

JPR24

pre 6 godina

Grcki trener najslabija karika.
(yok, 03. septembar 2019 20:34)
Užas blagi. Ima Janisa u ekipi, i iako nije neki vanserijski suter, ali ima druge kvalitete, i prosto to ne zna da koristi...

đoka

pre 6 godina

Dokle će se više Grci iz takmičenja u takmičenje proglašavati za neku opaku ekipu i favorite, dok se oni redovno i uredno na svakom takmičenju raspadnu?? Smorili su i Grci a još više ovi što ih uzdižu.

mladen

pre 6 godina

Godinama pratim ovaj sajt i ovakvo potcenjivanje Grčke, ne postoji nigde. I ne samo u košarci. Grčka je mnogo jaka, ipak očajna igra u drugom poluvremenu. Vratiće se. I Grčka nije samo Janis. Ovo "Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grčku" pokazuje da je Grčka uglavnom Janis a to nije uopšte tako.
(Dejan, 3. septembar 2019 16:32)

Batice jedino što postoji na ovom sajtu je obilato PRECENJIVANJE Grčke i ništa drugo! Ove godine su i Amerikanci začinili sve to svojom propagandom o Janisu kao novom Džordanu (da bi što više zaradili na njemu), i rezultat svega toga je da se jedna realno prosečna ekipa poput Grčke najavljivala kao nekakav NBA olstar tim koji će sve pred sobom razvaliti. Očigledno se ne razumeš u košarku jer bi inače znao da je Grčka poslednju medalju uzela 2009. godine (pre 10 godina, ej!), da su druga liga na pozicijama 4 i 5 (glavni centar matori Burusis koji igra u Kini, + jako skromni Papajanis, četvorka matori i precenjeni Printezis koji već godinama ni u Olimpijakosu nije jedan od glavnih igrača), da imaju samo jednog iole ozbiljnog šutera u ekipi (Slukas), da ostatak ekipe čine prosečni i ispodprosečni igrači tipa Papapetru, Mancaris, Vasilopulos, Tanasis A, i da su nadaleko poznati po svom katastrofalnom mentalitetu i užasnoj uigranosti, zbog čega su i bili tako loši svih ovih godina. Meni je OGROMNA misterija to što toliko veliki broj ljudi Grčku smatra nekim bitnim faktorom i čak jednim od 3 glavna favorita ovog turnira.

Никола

pre 6 godina

Како је могуће да само 10% коментатора истиче катастрофалну тактику грчког тренера? Има вансериског играча, а користи га углавно off-ball, окружујући га исподпросјечним шутерима попут Калатеса. Јанис је имаo само 7 шута; то је криминално. Дајте га Обрадовићу (или хм... Буденхолцеру) и онда да видимо дали је играч ниског интелегенције...

Поштовалац игре

pre 6 godina

Калатис би требао мало више шутеве да вежба јер стално бивају цигле кад баца.

Грци имају одличан састав а овај пораз иде на душу поменутог кошаркаша јер три тројке омаши кад се ломи утакмица. Бразилцима свака част ! Нисам видео да се овако боре лавовски као што је случај сада. Добили су заслужено. Морам похвалим Ацу Петровића човек ради свој посао одлично ма шта год мисли односно какве год неке опаске изнео непромишљено у јавности. Познаје кошарку итекако.

Kon

pre 6 godina

U svakom slučaju, rano je i dalje da se daju neke procene. I mi smo gubili u grupi i na Olimpijadi i na svetskom, pa smo posle gazili do finala.
(extremesportist, 3. septembar 2019 17:37)

Tada je bio drugi sistem takmicenja. Moglo je da se izgubi i tri utakmice u grupi bez posledica. Sada na primer ovaj jedan poraz Grke moze da kosta cetvrtfinala. Oni vrlo verovatno moraju da pobede Amerikance, a pre toga moraju da dobiju Novi Zeland da bi uposte prosli ovu prvu grupu

Marinko

pre 6 godina

Pricate za lose sudjenje u korist Grcke, ali na kraju je sudija ipak poklonio pobedu Brazilu jer prilikom poslednjeg bacanja igrac Brazila se uhvatio za obruc a to je automatski trebalo da bude 2 poena za Grcku. Pogledajte na 3:13 na fibinom youtube videu higlihts ove utakmice.

Dejan

pre 6 godina

Dajte ljudi slazem se da Janis nije dobar suter i da je to sramota za MVP NBA, ali nemojte biti smensi. Koliko je taj Janis dominantan videlo se u plejofu NBA gde se igra ubedljivo najjaca kosarka na svetu. Seltiksi su ga na samo jednoj utakmici zaustavili, a Raptorsi (najbolji svetski tim tada) su ga jedva zauatavili... I kada u nekom narednom kolu Janis bude pokidao, a siguran sam da hoce, da li cete ga onda pljuvati kao danas? Covece svaki komentar koji sam procitao je pljuvacki...

reed

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP
---
Јел то исто важи и за најбољег центра НБА?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Милорад ®, 3. septembar 2019 18:43)

Naravno, da ne. Jokić bi i u puno jačoj konkurenciji nego što je to trenutna u NBA liga bio jedan od najboljih centara, dok bi Janis moga do uloge Radže Bela ili Brusa Bovena. Janis je vrhunski atletičar i solidan košarkaš, Jokić je velemajstor košarke, iako nije neki atleta...a velemajstori se, i kad im okolnosti ne idu na ruku, uvek probiju u vrh...Žalosno je da danas MVP NBA lige može biti igrač vrhunskih atletskih predispozicija, ali skromnog košarkaškog znanja i talenta., kao Janis npr.

rog

pre 6 godina

Zamisljam Hardena kako daje 13 poena Brazilu i nesto mi ne ide
(Noje, 3. septembar 2019 17:14)

Zašto ne možeš? Na SP 2014 bio je najbolji strelac reprezentacije USA sa 14 poena u proseku, a 18. strelac svetskog prvenstva....na nekih 60% utakmica je ubacio 14 i ili manje poena. Na OI 2016 nije igrao, a tamo niti jedan njihov igrač, osim Durenta, nije imao više od 12 poena u proseku...Durent je bio ubedljivo najefikasniji sa 19 u proseku.

ferdinand

pre 6 godina

Posle '95. i '98. i onakvom odnosu 20.000 Grka prema našoj reprezentaciji u dva finala, za njih ne navijam ni kad bi igrali protiv Kosova.

reed

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP, a po ozbiljnim svetskim kladionicama je prvi favorit za MVP i u narednoj sezoni...a momku ocigledno dosta toga kosarkaskog fali...a ove Amere puni Mahmutoglu..rezerva rezervama u Feneru.

Demar Derosan

pre 6 godina

@Marina
U pravu ste, vidite sta znaci trener sa ovih prostora, dok konkretno Grci, Australija, Nemci i Francuzi imaju visok individualni kvalitet, ali treneri su im birokrate, bez osecaja za timsku igru. Npr Vensan Kole je sprovodeci neke svoje kancelarijske zamisli izostavio Fabiana Kozera igraca Reala iz repke. Verujte, gledao sam u Areni finale Real Fener uzivo 2018., i mogu da kazem da je Kozer bio najbolji igrac Reala, uvek je radio ono sto treba u kriticnim trenucima, nepogreaivo citajuci igru Fenera. Miislim da je Doncic tu bio malo poguran za Mvp-ja fajnal four-a, a da je Fabijan to bio sustinski.

Branko Potezica

pre 6 godina

Gde im je sada zver da kuca i skace? Gde su izlozeni klinci kojima su skakanje i zivotinjsko zakucavanje definicija kosarke?
(Drug Ostoja, 3. septembar 2019 16:18)



Uz zivotinjsko zakucavanje ide i grimasa mrštenja karakteristisna za Janisa, pretpostapljam da je u pitanju izliv steroida u mozak evo primera https://www.vijesti.me/media/2019082713080_5f0197df-5829-4156-9df7-4591d09d2d39.jpeg

MYNX

pre 6 godina

Svaka čast Kanidja pg za komentar....to ovde vec pricam godinama ali niko na to ne gleda kako jeste nego svi sa podsmehom.....do sada sam branio Janisa rekoh ajde mozda je bio mlad....u prethodnim okupljanjima za Grke pa se nije snašao odmah....ali ovo sto on igra po fiba pravilima je postalo smešno i toliko providno da nemam reci....i jednostavno se vidi da lik nije nikakva opasnost u jacoj odbrani....i da ne moze nista....neka ide baš i neka igra njegov nba i neka daje 30 poena+i uzima im pare...ali u fiba kosarci i na Ep,Sp,Oi on nikad nece biti car i ni medju najboljima a kamoli najbolji to je definitivno vec....ako je i bilo dileme otklonjena je!

Милорад ®

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP
---
Јел то исто важи и за најбољег центра НБА?

Kanidja PG

pre 6 godina

Mvp NBA lige 13p bez ikakvog uticaja na igru.Covjek bez suta.
Kako god Harden bi isao na +30 jer zna sa loptom za razliku od Janisa.Izvikana NBA liga sa 15 vrhunskih americkih igraca,ovi ostali se muce i protiv turaka i dobijaju na srecu mec.

misa

pre 6 godina

Bem ti prvenstvo gde se utakmice igraju kad ceo normalan svet radi i me može da gleda. sledeći put neka ga organizuju na Midveju, za stotinjak novinara i stručne stavove.

Filip

pre 6 godina

Sramno sudjenje na stetu Brazila. Grci se nisu videli u drugom poluvremenu, a u prvom im napravio razliku matori Printezis trojkama. Ipak nisu nista posebno, precenjena ekipa...

јд123

pre 6 godina

Zbog cega Kinezi navijaju za Grcku ?
(You do, 3. septembar 2019 16:28)

Због Јаниса. Из истог разлога навијају за нас. Зар ниси гледао наше утакмице? Сваки Јокићев потез еуфорично пропраћен. Кинези обожавају НБА и НБА звезде. Нисам ни ја знао пре почетка првенства. Стварно је греота што је толико амричких звезда отказало и тако ускратило прилику Кинезима да своје идоле гледају уживо.

HanSolo

pre 6 godina

Turska do ZLATA
(Republika Sandzak, 03. septembar 2019 17:06)

Pfhahaaahaaaaaaaa.. Turci I ti se bezveze ponadali.. Stvarno si smešan, Srbine.

extremesportist

pre 6 godina

Pogledao sam samo poslednju četvrtinu. Janis se borio kao lav, ali džabe kad Kalates promašuje 3 otvorene trojke. Brazil je zasluženo pobedio.

Grčka jeste opasna, ali i dalje smo vidno kvalitetniji. Imaju Janisa i 3 elitna igrača iz Evrolige (Printezis, Kalates, Slukas), a ostali stvarno nisu ništa specijalno.

Barbosa me je oduševio. Nisam ni znao da i dalje igra, a na kraju on i onaj čupavi napraviše razliku.

U svakom slučaju, rano je i dalje da se daju neke procene. I mi smo gubili u grupi i na Olimpijadi i na svetskom, pa smo posle gazili do finala.

Urox

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju

Au koji komentar.. A ako puknu od ceha idu kuci i sta onda?

manituami

pre 6 godina

Какав меч Американаца и Турака... А коментарише га Страјнић...
(Brooklyn boy, 03. septembar 2019 16:35)
Nije Strajnić nego Denda...

Urox

pre 6 godina

Aca Petrovic jedini zna kako da zaustavi Janisa ali potpuno i na olimpijadi isto bilo..

Na olimpijadi sigurno nije bilo, u kvalifikacijama mozda

Marina

pre 6 godina

Aca Petrovic zna kosarku, to tvrdim uporno, tako da ovaj rezultat i ne treba cuditi toliko. Selektovao ekipu dobro, postavio akcije, rekao sta trazi i Brazil sada izbija kao opasan protivnik svima na prvenstvu. Njegove nesmotrene izjave i medijske blamove pripisujem dugom jeziku i zelji za senzacijom. Komsijama da kazem - da vam je on ostao i dalje selektor, vi bi danas bili na SP. Ne znam dokle bi dogurali, ali bi bili u Kini. Hrvatska kosarka se raspada zbog ocajnog saveza, Radje i Stojka koji nikako ne zele sa cela istog (iako su im rezultati ocajni), i nepravilne smjene generacija.

Tomi

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju.
(veverac, 03. septembar 2019 16:57)

Al' ti decko nisi upucen... Uzmi malo informisi se pre nego sto krenes da komentarises ovde. Igrace Turci i sa Grcima i sa Brazilom ako uopste prodju grupu, treba prvo Cehe dobiti...

zoran

pre 6 godina

Što rade ove sudije. U zadnjoj minuti sve tri sumljive situacije su pogrešili na štetu Brazila. Namjeran faul Brazilca nije postojao, Janis je napravio namjerni faul i nije bio šut za tri poena. Ili su teške neznalice ili su ih Grci kupili!

Gambeet

pre 6 godina

Bruno Kaboklo aka "brazilski Durent", stavio Janisa u zadnje džepče. Svaka čast Brazilcima na pravoj borbi. Nisam verovao da ću na kraju za njih navijati, ali grčki košarkaši i sudije su me propisno naterali. I Grci bi za zlato da se bore sa ovom igrom... Turci idu do pobede!

Goran

pre 6 godina

Uf ovakav dan se cekao, da kao covek pogledas par utakmica, a ne ono gazenje po 30 razlike. I ova utakmica, i dominikana i memci, i turci i ameri sve egal.

Dejan

pre 6 godina

Godinama pratim ovaj sajt i ovakvo potcenjivanje Grčke, ne postoji nigde. I ne samo u košarci. Grčka je mnogo jaka, ipak očajna igra u drugom poluvremenu. Vratiće se. I Grčka nije samo Janis. Ovo "Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grčku" pokazuje da je Grčka uglavnom Janis a to nije uopšte tako.

sgdp

pre 6 godina

Kakav pokušaj kradje u poslednjem minutu od strane sudija, za Grke naravno. Prvo običan faul sviraju kao nesportski kada daju šansu da u jednom posedu Grci izjednače 5 razlike, što uspevaju. Nakon toga sviraju smešna tri bacanja za Slukasa koju je navodno pokušao da šutira na koš sa sa svoje linije za bacanja. Za svojih preko 15 godina praćenja košarke, nisam pre video da sudije to sviraju. Ali eto, Janis izgleda, ako ne doprinosi na terenu koliko bi trebalo, doprinosi makar u renomeu ekipe pošto očigledno sudije imaju više poštovanja za ekipu koja u svojim redovima ima MVP-a NBA lige. Što se same igre Janisa tiče, očigledno je da mu evropska pravila daleko manje odgovaraju od NBA pravila, uz pismenog trenera koji ume da postavi odbranu, i te kako je zaustavljiv. Čak ga ne bih svrstao ni medju 5 najbolji igrača na prvenstvu.

roten

pre 6 godina

Na postavljenu odbranu,5 na 5,kada se spreči tranzicija Grcima, "MVP" Janis izgleda tako JADNO I NEMOĆNO.Čovek ne može ni da uputi šut ka košu,a lik je proglašen za najkorisnijeg igrača regularnog dela NBA lige,SAČUVAJ ME BOŽE!!!

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Sramotno sudjenje. Navlacenje za Grcku, pogotovu u zavrsnici je bilo kao da sude grcke sudije. Nepostojeci namerni faul pa smesna tri bacanja. Ali onaj gore sve gleda.

Bane

pre 6 godina

Janis ocajan ! Jel to mvp nba ? Cim je organizovana kosarka a ne zastita napadaca sa "illegal defense", ne ide tako bas glatko ! USA izgubila od turske koju svi iole ozbiljni dobijaju sa 15-20 razlike, tako da je NBA mit umro definitivno !

драганд

pre 6 godina

Грци су играли очајну одбрану, а напад им је стао. По мени ниједна екипа, осим наше и Литваније није показала класу. Чекам финале Србија Литванија. На крају ми и Литванци смо земље кошарке. У Литванији у кафићима не гледају фудбал, него Аба лигу.

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Kad su preživeli prvo poluvreme sa samo -10 bilo je jasno da nije gotovo. Trica je tanak klupski trener ali zato selektor odličan. Motivator do koske, ume da napali i sabije ekipu i vadi bukvalno suvu drenovinu iz ove gerijatrije. Svaka čast.

Grci mnogo siluju, tanka klupa, sudije su gurale do ogavnosti i zasluženo su pukli. Ako se raspucaju Novozelanđani, što bi rekla braća sa juga, biće prteno.

Hajlajt meča, Acin špansko/portugalski na onu našu dreku. Fenomenalno.

Uno kontra uno, por favor i hugamos zona aki, ajde! Car.

Beograd

pre 6 godina

Bravo za Brazil i za Petrovica i onakav lreokret u drugom poluvremenu. Sasvim zasluzeno jos kad se ima na umu da su sudije bile lristrasne u korist Grka sa onim namernim faulom u zadnjoj minuti kao i sa dosudjenom greskom za tri slobodna bacanja Slukasu na njihovoj polovini. Za Grke ne navijam jos od 95 i onog njihovog sramnog urlanja i navijanja za Litvaniju u susretu protiv nas. Bas mi je drago da su izgubili. Onaj Varezao je razvalio Janisa u svim segmentima igre.

remax

pre 6 godina

Ljudi koji se razumeju u košarku su odavno sve ovo predvideli.
SAD koje igraju produžetak sa Turskom koju smo mi tukli 15 razlike sa pola snage.
Španija koju je takva Amerika lagano dobila a "gangsteri" iz Portorika samo zbog velikog neznanja nisu ušli u penal završnicu sa njima.
Grčka koja je jača ekipa od 2 prethodno pomenute ali smo ih mi dobili na njihovom terenu i sad gube od Brazila, tj. Ace trice.
Ko god kaže da posle svega viđenog, objektivno mi nismo favoriti za titulu, o košarci ne zna ništa.

robert

pre 6 godina

Hahah... Što mi je milo. Ne zato što imam nešto protiv Grka, nego zato što ih je gomila ljudi toliko precenila i uzdizala kao da su bogovi, a o Adetokunbu su pisali kao da je Džordan. Sve to povodljivo, Ameri proture neku pričicu forsirajući nekoga da bi uzeli lovu, a narod samo klima glavom, lepi se kao muve. Svako ko je realan i imalo se razume u košarku zna da ima bar 6 jačih reprezentacija od Grčke na ovom turniru (SAD, Srbija, Španija, Litvanija, Australija, Francuska).

Clubist Tech

pre 6 godina

Braća Grci nešto tiho verglaju po kuloarima, bi mi pomalo čudno, prilazim ležaljci, vadim telefon i malo ostadoh zatečen, sada moraju ići na pobedu svim silama!

Ziko Max

pre 6 godina

Gledam ovde na letovanju u Grčkoj kako se lože na basket .
Sudije su krale Brazilce na kilo .

Prosečna ekipa Grčke sa onim jednim što se vere na koš . Svaki napad im je predvidljiv.

Draza_Olmajti

pre 6 godina

Utisci o utakmici i jedan zakljucak:
1. Aca Petrovic=Branimir Brstina
2. Sudije=Letnja beton liga
3.Ameri i mi klasa iznad ostalih.

ilija

pre 6 godina

Ne zelim da zvucim prepotentno, ali gledajući današnji dan i utakmice grka i amerikanaca ovo bi trebala da bude šetnja po zlato ? naravno ovo je prva faza i sigurno ce ove ekipe biti sve bolje ali isto tako cemo i mi.
Zivela Srbija

Perko33

pre 6 godina

Kakav show Leandrinja Barbose u poslednjoj cetvrtini, au! Gotivna ekipa Brazil, drago mi je da su pobedili nadobudne Grke. Grci ce se boriti za prolaz protiv Amerike, sto je odlicna vest za nas, jedan konkurent manje.

veverac

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju.

Plivac

pre 6 godina

Ono što je nakon današnjih utakmica jasno jeste da zlato neće uzeti najbolji pojedinac, već najbolji tim. Ako postoji dilema da li imamo najjaču ekipu po imenima, onda ne postoji dilema ko je najbolji i najjedinstveniji tim.

prele

pre 6 godina

Brazil najpozrtvovanija ekipa do sada, zasluzeno skroz! Stegli Janisa, nije znao sta ga je snaslo. A Varezao bolje igra nego u cvetu mladosti. :)

Kanidja PG

pre 6 godina

MVP NBA lige 13p bez uticaja na igru.Covjek nema sut ,samo fizikalije koje prolaze u nba.
Slicno kao Ben Simons koji na svoju srecu i ne igra na SP.
Mozemo mislit o Hardenu svasta ali on bi dao bez problema 30+ poena u ovom mecu.
Smijesi nam se 6 zlato kao nikad.Turci igraju egal sa SAD.
Jedini pravi konkurent zapamtite bice nam Litvanija.

Prvi put s ocem na jutrenje

pre 6 godina

E moj ja, poslednje pare bacih na ovog "grka" da ce biti najbolji košgeter na turniru a njemu posek 13 koševa. E moj sine pa ovde nema lakih poena iz tranzicije...

kralj

pre 6 godina

Gledao sam zadnjih 6-7 minuta I mogu da konstatujem da je sudjenje kriminalno,toliko losih odluka nikad nisam video.Brazil zasluzeno pobedio,Grci sa ovako kvalitetnim timom nisu smeli da izgube od Brazila,cini mi se da idu na Amere sad, nisam siguran.

Bik

pre 6 godina

Ma NBA je jedno a FIBA drugo. U NBA su Jokic i Janis 5 puta blji igraci od Bogdanovica, Bjelice, ili svojevremeno Tea. Mejdutim u reprezentacije ove mega zvezde nikad ne dominiraju kao U NBA dok igraci kao Teo, Bogdan uvek igraju bolje na prvenstvu. Nije isto kad se ceo tim vrti oko tebe kao u NBA i kad moras da budes deo tima.

STRUČNI KONSULTANT

pre 6 godina

Navijao sam za Grčku sve do pred kraj, a onda su sudije opljačkale Brazil na pravdi Boga i nadao sam se da će promašiti jedno bacanje, pravde radi.

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 6 godina

Црногорци се жале на суђење...Шта онда тек да раде ови из Бразила ?! Криминално суђење корист Грка.Изгледа да су судије биле толико импресиониране Адетокумпом да му нису свирали чисту неспортску на самом крају а јесу Лузу који је изгубио баланс и пошто није могао да се зауставио поставио руку између себе и противничког играча како неби ударио главом у његов кук...А онај идиотлук бразилског играча приликом Слукасовог шута из очаја је за рубрику "вјеровали или не". Узгред Слукас би погодио и задње бацање да га бразилски играч није скинуо са обруча...
Свака част и Ацу Петровићу на вођењу екипе.Имали су само 15 шутева за 3,што је у данашњој кошарци стварно за респект.Да има мало интелигентније кошаркаше могао би овај тим Бразила далеко да догура !

Plavi269

pre 6 godina

Kako su navlačile sudije za Grčku, pogotovo na kraju... Prvo nepostojeća tehnička za Brazilca, čovek se i rasplakao zbog toga, pa onda očigledan rvački zahvat Janisa i samo običan faul, i onda najjače na kraju i faul za 3 poena koji ja prvi put u životu vidim da se svira...
Ali pravda na kraju ipak zadovoljena...

petarczv

pre 6 godina

Janis silovatelj klasicni... Uvek sam mrzeo takve igrače koji ihraju sve na snagu... A evo i turska dobija usa.. Definitivno najveci rival ce nam biti litvanija uz amere

Jim Beam

pre 6 godina

Napuniš reket limitirajući Janisa, ostale Grke ne krene šut spolja i eto problema. Čim oni nas nisu uspeli da dobiju u sred Atine bez Jokića, sa solidnim šutem spolja i sa skandaloznim suđenjem u njihovu korist videlo se da ne štima. Sada neka se vade protiv Amera, jer pošto su Turci dobili Amere, trebaće im 2 pobede za prolazak u četvrtfinale. O Aci trici nemam nimalo dobro mišljenje, ali je uradio baš ono što je trebao i kapa dole. Biće ovo interesantno prvenstvo, baš. Samo da nikoga ne podcenimo.

Smogovci

pre 6 godina

Sada će delboj i ostali milogorci da vam objasne kako nisu više Grci najjači već Karioke.
Pogledajte komentare posle debakla od Grčke, hvalospevi zlato opraće Srbiju sa 20 razlike...
Kažem da delboj elementarno poznavanje košarke kao igre nema.
Koga on hvali taj ide u kanal, ako ne verujete evo spisak:
KKP, Budućnost, Cedevita, CG, Grčka...
Zadnji su Zelanđani, pa procenite.

Goran

pre 6 godina

Uf ovakav dan se cekao, da kao covek pogledas par utakmica, a ne ono gazenje po 30 razlike. I ova utakmica, i dominikana i memci, i turci i ameri sve egal.

Tomi

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju.
(veverac, 03. septembar 2019 16:57)

Al' ti decko nisi upucen... Uzmi malo informisi se pre nego sto krenes da komentarises ovde. Igrace Turci i sa Grcima i sa Brazilom ako uopste prodju grupu, treba prvo Cehe dobiti...

драганд

pre 6 godina

Грци су играли очајну одбрану, а напад им је стао. По мени ниједна екипа, осим наше и Литваније није показала класу. Чекам финале Србија Литванија. На крају ми и Литванци смо земље кошарке. У Литванији у кафићима не гледају фудбал, него Аба лигу.

HanSolo

pre 6 godina

Turska do ZLATA
(Republika Sandzak, 03. septembar 2019 17:06)

Pfhahaaahaaaaaaaa.. Turci I ti se bezveze ponadali.. Stvarno si smešan, Srbine.

Bik

pre 6 godina

Ma NBA je jedno a FIBA drugo. U NBA su Jokic i Janis 5 puta blji igraci od Bogdanovica, Bjelice, ili svojevremeno Tea. Mejdutim u reprezentacije ove mega zvezde nikad ne dominiraju kao U NBA dok igraci kao Teo, Bogdan uvek igraju bolje na prvenstvu. Nije isto kad se ceo tim vrti oko tebe kao u NBA i kad moras da budes deo tima.

misa

pre 6 godina

Bem ti prvenstvo gde se utakmice igraju kad ceo normalan svet radi i me može da gleda. sledeći put neka ga organizuju na Midveju, za stotinjak novinara i stručne stavove.

ilija

pre 6 godina

Ne zelim da zvucim prepotentno, ali gledajući današnji dan i utakmice grka i amerikanaca ovo bi trebala da bude šetnja po zlato ? naravno ovo je prva faza i sigurno ce ove ekipe biti sve bolje ali isto tako cemo i mi.
Zivela Srbija

Plivac

pre 6 godina

Ono što je nakon današnjih utakmica jasno jeste da zlato neće uzeti najbolji pojedinac, već najbolji tim. Ako postoji dilema da li imamo najjaču ekipu po imenima, onda ne postoji dilema ko je najbolji i najjedinstveniji tim.

Ziko Max

pre 6 godina

Gledam ovde na letovanju u Grčkoj kako se lože na basket .
Sudije su krale Brazilce na kilo .

Prosečna ekipa Grčke sa onim jednim što se vere na koš . Svaki napad im je predvidljiv.

Kanidja PG

pre 6 godina

Mvp NBA lige 13p bez ikakvog uticaja na igru.Covjek bez suta.
Kako god Harden bi isao na +30 jer zna sa loptom za razliku od Janisa.Izvikana NBA liga sa 15 vrhunskih americkih igraca,ovi ostali se muce i protiv turaka i dobijaju na srecu mec.

Marina

pre 6 godina

Aca Petrovic zna kosarku, to tvrdim uporno, tako da ovaj rezultat i ne treba cuditi toliko. Selektovao ekipu dobro, postavio akcije, rekao sta trazi i Brazil sada izbija kao opasan protivnik svima na prvenstvu. Njegove nesmotrene izjave i medijske blamove pripisujem dugom jeziku i zelji za senzacijom. Komsijama da kazem - da vam je on ostao i dalje selektor, vi bi danas bili na SP. Ne znam dokle bi dogurali, ali bi bili u Kini. Hrvatska kosarka se raspada zbog ocajnog saveza, Radje i Stojka koji nikako ne zele sa cela istog (iako su im rezultati ocajni), i nepravilne smjene generacija.

Urox

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju

Au koji komentar.. A ako puknu od ceha idu kuci i sta onda?

Plavi269

pre 6 godina

Kako su navlačile sudije za Grčku, pogotovo na kraju... Prvo nepostojeća tehnička za Brazilca, čovek se i rasplakao zbog toga, pa onda očigledan rvački zahvat Janisa i samo običan faul, i onda najjače na kraju i faul za 3 poena koji ja prvi put u životu vidim da se svira...
Ali pravda na kraju ipak zadovoljena...

јд123

pre 6 godina

Zbog cega Kinezi navijaju za Grcku ?
(You do, 3. septembar 2019 16:28)

Због Јаниса. Из истог разлога навијају за нас. Зар ниси гледао наше утакмице? Сваки Јокићев потез еуфорично пропраћен. Кинези обожавају НБА и НБА звезде. Нисам ни ја знао пре почетка првенства. Стварно је греота што је толико амричких звезда отказало и тако ускратило прилику Кинезима да своје идоле гледају уживо.

Demar Derosan

pre 6 godina

@Marina
U pravu ste, vidite sta znaci trener sa ovih prostora, dok konkretno Grci, Australija, Nemci i Francuzi imaju visok individualni kvalitet, ali treneri su im birokrate, bez osecaja za timsku igru. Npr Vensan Kole je sprovodeci neke svoje kancelarijske zamisli izostavio Fabiana Kozera igraca Reala iz repke. Verujte, gledao sam u Areni finale Real Fener uzivo 2018., i mogu da kazem da je Kozer bio najbolji igrac Reala, uvek je radio ono sto treba u kriticnim trenucima, nepogreaivo citajuci igru Fenera. Miislim da je Doncic tu bio malo poguran za Mvp-ja fajnal four-a, a da je Fabijan to bio sustinski.

ferdinand

pre 6 godina

Posle '95. i '98. i onakvom odnosu 20.000 Grka prema našoj reprezentaciji u dva finala, za njih ne navijam ni kad bi igrali protiv Kosova.

reed

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP
---
Јел то исто важи и за најбољег центра НБА?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Милорад ®, 3. septembar 2019 18:43)

Naravno, da ne. Jokić bi i u puno jačoj konkurenciji nego što je to trenutna u NBA liga bio jedan od najboljih centara, dok bi Janis moga do uloge Radže Bela ili Brusa Bovena. Janis je vrhunski atletičar i solidan košarkaš, Jokić je velemajstor košarke, iako nije neki atleta...a velemajstori se, i kad im okolnosti ne idu na ruku, uvek probiju u vrh...Žalosno je da danas MVP NBA lige može biti igrač vrhunskih atletskih predispozicija, ali skromnog košarkaškog znanja i talenta., kao Janis npr.

Urox

pre 6 godina

Aca Petrovic jedini zna kako da zaustavi Janisa ali potpuno i na olimpijadi isto bilo..

Na olimpijadi sigurno nije bilo, u kvalifikacijama mozda

Gambeet

pre 6 godina

Bruno Kaboklo aka "brazilski Durent", stavio Janisa u zadnje džepče. Svaka čast Brazilcima na pravoj borbi. Nisam verovao da ću na kraju za njih navijati, ali grčki košarkaši i sudije su me propisno naterali. I Grci bi za zlato da se bore sa ovom igrom... Turci idu do pobede!

extremesportist

pre 6 godina

Pogledao sam samo poslednju četvrtinu. Janis se borio kao lav, ali džabe kad Kalates promašuje 3 otvorene trojke. Brazil je zasluženo pobedio.

Grčka jeste opasna, ali i dalje smo vidno kvalitetniji. Imaju Janisa i 3 elitna igrača iz Evrolige (Printezis, Kalates, Slukas), a ostali stvarno nisu ništa specijalno.

Barbosa me je oduševio. Nisam ni znao da i dalje igra, a na kraju on i onaj čupavi napraviše razliku.

U svakom slučaju, rano je i dalje da se daju neke procene. I mi smo gubili u grupi i na Olimpijadi i na svetskom, pa smo posle gazili do finala.

reed

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP, a po ozbiljnim svetskim kladionicama je prvi favorit za MVP i u narednoj sezoni...a momku ocigledno dosta toga kosarkaskog fali...a ove Amere puni Mahmutoglu..rezerva rezervama u Feneru.

prele

pre 6 godina

Brazil najpozrtvovanija ekipa do sada, zasluzeno skroz! Stegli Janisa, nije znao sta ga je snaslo. A Varezao bolje igra nego u cvetu mladosti. :)

Beograd

pre 6 godina

Bravo za Brazil i za Petrovica i onakav lreokret u drugom poluvremenu. Sasvim zasluzeno jos kad se ima na umu da su sudije bile lristrasne u korist Grka sa onim namernim faulom u zadnjoj minuti kao i sa dosudjenom greskom za tri slobodna bacanja Slukasu na njihovoj polovini. Za Grke ne navijam jos od 95 i onog njihovog sramnog urlanja i navijanja za Litvaniju u susretu protiv nas. Bas mi je drago da su izgubili. Onaj Varezao je razvalio Janisa u svim segmentima igre.

Filip

pre 6 godina

Sramno sudjenje na stetu Brazila. Grci se nisu videli u drugom poluvremenu, a u prvom im napravio razliku matori Printezis trojkama. Ipak nisu nista posebno, precenjena ekipa...

remax

pre 6 godina

Ljudi koji se razumeju u košarku su odavno sve ovo predvideli.
SAD koje igraju produžetak sa Turskom koju smo mi tukli 15 razlike sa pola snage.
Španija koju je takva Amerika lagano dobila a "gangsteri" iz Portorika samo zbog velikog neznanja nisu ušli u penal završnicu sa njima.
Grčka koja je jača ekipa od 2 prethodno pomenute ali smo ih mi dobili na njihovom terenu i sad gube od Brazila, tj. Ace trice.
Ko god kaže da posle svega viđenog, objektivno mi nismo favoriti za titulu, o košarci ne zna ništa.

Dejan

pre 6 godina

Dajte ljudi slazem se da Janis nije dobar suter i da je to sramota za MVP NBA, ali nemojte biti smensi. Koliko je taj Janis dominantan videlo se u plejofu NBA gde se igra ubedljivo najjaca kosarka na svetu. Seltiksi su ga na samo jednoj utakmici zaustavili, a Raptorsi (najbolji svetski tim tada) su ga jedva zauatavili... I kada u nekom narednom kolu Janis bude pokidao, a siguran sam da hoce, da li cete ga onda pljuvati kao danas? Covece svaki komentar koji sam procitao je pljuvacki...

sgdp

pre 6 godina

Kakav pokušaj kradje u poslednjem minutu od strane sudija, za Grke naravno. Prvo običan faul sviraju kao nesportski kada daju šansu da u jednom posedu Grci izjednače 5 razlike, što uspevaju. Nakon toga sviraju smešna tri bacanja za Slukasa koju je navodno pokušao da šutira na koš sa sa svoje linije za bacanja. Za svojih preko 15 godina praćenja košarke, nisam pre video da sudije to sviraju. Ali eto, Janis izgleda, ako ne doprinosi na terenu koliko bi trebalo, doprinosi makar u renomeu ekipe pošto očigledno sudije imaju više poštovanja za ekipu koja u svojim redovima ima MVP-a NBA lige. Što se same igre Janisa tiče, očigledno je da mu evropska pravila daleko manje odgovaraju od NBA pravila, uz pismenog trenera koji ume da postavi odbranu, i te kako je zaustavljiv. Čak ga ne bih svrstao ni medju 5 najbolji igrača na prvenstvu.

zoran

pre 6 godina

Što rade ove sudije. U zadnjoj minuti sve tri sumljive situacije su pogrešili na štetu Brazila. Namjeran faul Brazilca nije postojao, Janis je napravio namjerni faul i nije bio šut za tri poena. Ili su teške neznalice ili su ih Grci kupili!

Kon

pre 6 godina

U svakom slučaju, rano je i dalje da se daju neke procene. I mi smo gubili u grupi i na Olimpijadi i na svetskom, pa smo posle gazili do finala.
(extremesportist, 3. septembar 2019 17:37)

Tada je bio drugi sistem takmicenja. Moglo je da se izgubi i tri utakmice u grupi bez posledica. Sada na primer ovaj jedan poraz Grke moze da kosta cetvrtfinala. Oni vrlo verovatno moraju da pobede Amerikance, a pre toga moraju da dobiju Novi Zeland da bi uposte prosli ovu prvu grupu

Branko Potezica

pre 6 godina

Gde im je sada zver da kuca i skace? Gde su izlozeni klinci kojima su skakanje i zivotinjsko zakucavanje definicija kosarke?
(Drug Ostoja, 3. septembar 2019 16:18)



Uz zivotinjsko zakucavanje ide i grimasa mrštenja karakteristisna za Janisa, pretpostapljam da je u pitanju izliv steroida u mozak evo primera https://www.vijesti.me/media/2019082713080_5f0197df-5829-4156-9df7-4591d09d2d39.jpeg

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Kad su preživeli prvo poluvreme sa samo -10 bilo je jasno da nije gotovo. Trica je tanak klupski trener ali zato selektor odličan. Motivator do koske, ume da napali i sabije ekipu i vadi bukvalno suvu drenovinu iz ove gerijatrije. Svaka čast.

Grci mnogo siluju, tanka klupa, sudije su gurale do ogavnosti i zasluženo su pukli. Ako se raspucaju Novozelanđani, što bi rekla braća sa juga, biće prteno.

Hajlajt meča, Acin špansko/portugalski na onu našu dreku. Fenomenalno.

Uno kontra uno, por favor i hugamos zona aki, ajde! Car.

veverac

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju.

MYNX

pre 6 godina

Svaka čast Kanidja pg za komentar....to ovde vec pricam godinama ali niko na to ne gleda kako jeste nego svi sa podsmehom.....do sada sam branio Janisa rekoh ajde mozda je bio mlad....u prethodnim okupljanjima za Grke pa se nije snašao odmah....ali ovo sto on igra po fiba pravilima je postalo smešno i toliko providno da nemam reci....i jednostavno se vidi da lik nije nikakva opasnost u jacoj odbrani....i da ne moze nista....neka ide baš i neka igra njegov nba i neka daje 30 poena+i uzima im pare...ali u fiba kosarci i na Ep,Sp,Oi on nikad nece biti car i ni medju najboljima a kamoli najbolji to je definitivno vec....ako je i bilo dileme otklonjena je!

roten

pre 6 godina

Na postavljenu odbranu,5 na 5,kada se spreči tranzicija Grcima, "MVP" Janis izgleda tako JADNO I NEMOĆNO.Čovek ne može ni da uputi šut ka košu,a lik je proglašen za najkorisnijeg igrača regularnog dela NBA lige,SAČUVAJ ME BOŽE!!!

Милорад ®

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP
---
Јел то исто важи и за најбољег центра НБА?

Поштовалац игре

pre 6 godina

Калатис би требао мало више шутеве да вежба јер стално бивају цигле кад баца.

Грци имају одличан састав а овај пораз иде на душу поменутог кошаркаша јер три тројке омаши кад се ломи утакмица. Бразилцима свака част ! Нисам видео да се овако боре лавовски као што је случај сада. Добили су заслужено. Морам похвалим Ацу Петровића човек ради свој посао одлично ма шта год мисли односно какве год неке опаске изнео непромишљено у јавности. Познаје кошарку итекако.

rog

pre 6 godina

Zamisljam Hardena kako daje 13 poena Brazilu i nesto mi ne ide
(Noje, 3. septembar 2019 17:14)

Zašto ne možeš? Na SP 2014 bio je najbolji strelac reprezentacije USA sa 14 poena u proseku, a 18. strelac svetskog prvenstva....na nekih 60% utakmica je ubacio 14 i ili manje poena. Na OI 2016 nije igrao, a tamo niti jedan njihov igrač, osim Durenta, nije imao više od 12 poena u proseku...Durent je bio ubedljivo najefikasniji sa 19 u proseku.

STRUČNI KONSULTANT

pre 6 godina

Navijao sam za Grčku sve do pred kraj, a onda su sudije opljačkale Brazil na pravdi Boga i nadao sam se da će promašiti jedno bacanje, pravde radi.

Clubist Tech

pre 6 godina

Braća Grci nešto tiho verglaju po kuloarima, bi mi pomalo čudno, prilazim ležaljci, vadim telefon i malo ostadoh zatečen, sada moraju ići na pobedu svim silama!

robert

pre 6 godina

Hahah... Što mi je milo. Ne zato što imam nešto protiv Grka, nego zato što ih je gomila ljudi toliko precenila i uzdizala kao da su bogovi, a o Adetokunbu su pisali kao da je Džordan. Sve to povodljivo, Ameri proture neku pričicu forsirajući nekoga da bi uzeli lovu, a narod samo klima glavom, lepi se kao muve. Svako ko je realan i imalo se razume u košarku zna da ima bar 6 jačih reprezentacija od Grčke na ovom turniru (SAD, Srbija, Španija, Litvanija, Australija, Francuska).

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 6 godina

Црногорци се жале на суђење...Шта онда тек да раде ови из Бразила ?! Криминално суђење корист Грка.Изгледа да су судије биле толико импресиониране Адетокумпом да му нису свирали чисту неспортску на самом крају а јесу Лузу који је изгубио баланс и пошто није могао да се зауставио поставио руку између себе и противничког играча како неби ударио главом у његов кук...А онај идиотлук бразилског играча приликом Слукасовог шута из очаја је за рубрику "вјеровали или не". Узгред Слукас би погодио и задње бацање да га бразилски играч није скинуо са обруча...
Свака част и Ацу Петровићу на вођењу екипе.Имали су само 15 шутева за 3,што је у данашњој кошарци стварно за респект.Да има мало интелигентније кошаркаше могао би овај тим Бразила далеко да догура !

Никола

pre 6 godina

Како је могуће да само 10% коментатора истиче катастрофалну тактику грчког тренера? Има вансериског играча, а користи га углавно off-ball, окружујући га исподпросјечним шутерима попут Калатеса. Јанис је имаo само 7 шута; то је криминално. Дајте га Обрадовићу (или хм... Буденхолцеру) и онда да видимо дали је играч ниског интелегенције...

Perko33

pre 6 godina

Kakav show Leandrinja Barbose u poslednjoj cetvrtini, au! Gotivna ekipa Brazil, drago mi je da su pobedili nadobudne Grke. Grci ce se boriti za prolaz protiv Amerike, sto je odlicna vest za nas, jedan konkurent manje.

Kanidja PG

pre 6 godina

MVP NBA lige 13p bez uticaja na igru.Covjek nema sut ,samo fizikalije koje prolaze u nba.
Slicno kao Ben Simons koji na svoju srecu i ne igra na SP.
Mozemo mislit o Hardenu svasta ali on bi dao bez problema 30+ poena u ovom mecu.
Smijesi nam se 6 zlato kao nikad.Turci igraju egal sa SAD.
Jedini pravi konkurent zapamtite bice nam Litvanija.

Smogovci

pre 6 godina

Sada će delboj i ostali milogorci da vam objasne kako nisu više Grci najjači već Karioke.
Pogledajte komentare posle debakla od Grčke, hvalospevi zlato opraće Srbiju sa 20 razlike...
Kažem da delboj elementarno poznavanje košarke kao igre nema.
Koga on hvali taj ide u kanal, ako ne verujete evo spisak:
KKP, Budućnost, Cedevita, CG, Grčka...
Zadnji su Zelanđani, pa procenite.

Draza_Olmajti

pre 6 godina

Utisci o utakmici i jedan zakljucak:
1. Aca Petrovic=Branimir Brstina
2. Sudije=Letnja beton liga
3.Ameri i mi klasa iznad ostalih.

manituami

pre 6 godina

Какав меч Американаца и Турака... А коментарише га Страјнић...
(Brooklyn boy, 03. septembar 2019 16:35)
Nije Strajnić nego Denda...

Jim Beam

pre 6 godina

Napuniš reket limitirajući Janisa, ostale Grke ne krene šut spolja i eto problema. Čim oni nas nisu uspeli da dobiju u sred Atine bez Jokića, sa solidnim šutem spolja i sa skandaloznim suđenjem u njihovu korist videlo se da ne štima. Sada neka se vade protiv Amera, jer pošto su Turci dobili Amere, trebaće im 2 pobede za prolazak u četvrtfinale. O Aci trici nemam nimalo dobro mišljenje, ali je uradio baš ono što je trebao i kapa dole. Biće ovo interesantno prvenstvo, baš. Samo da nikoga ne podcenimo.

petarczv

pre 6 godina

Janis silovatelj klasicni... Uvek sam mrzeo takve igrače koji ihraju sve na snagu... A evo i turska dobija usa.. Definitivno najveci rival ce nam biti litvanija uz amere

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Sramotno sudjenje. Navlacenje za Grcku, pogotovu u zavrsnici je bilo kao da sude grcke sudije. Nepostojeci namerni faul pa smesna tri bacanja. Ali onaj gore sve gleda.

kralj

pre 6 godina

Gledao sam zadnjih 6-7 minuta I mogu da konstatujem da je sudjenje kriminalno,toliko losih odluka nikad nisam video.Brazil zasluzeno pobedio,Grci sa ovako kvalitetnim timom nisu smeli da izgube od Brazila,cini mi se da idu na Amere sad, nisam siguran.

Prvi put s ocem na jutrenje

pre 6 godina

E moj ja, poslednje pare bacih na ovog "grka" da ce biti najbolji košgeter na turniru a njemu posek 13 koševa. E moj sine pa ovde nema lakih poena iz tranzicije...

Dejan

pre 6 godina

Godinama pratim ovaj sajt i ovakvo potcenjivanje Grčke, ne postoji nigde. I ne samo u košarci. Grčka je mnogo jaka, ipak očajna igra u drugom poluvremenu. Vratiće se. I Grčka nije samo Janis. Ovo "Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grčku" pokazuje da je Grčka uglavnom Janis a to nije uopšte tako.

mladen

pre 6 godina

Godinama pratim ovaj sajt i ovakvo potcenjivanje Grčke, ne postoji nigde. I ne samo u košarci. Grčka je mnogo jaka, ipak očajna igra u drugom poluvremenu. Vratiće se. I Grčka nije samo Janis. Ovo "Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grčku" pokazuje da je Grčka uglavnom Janis a to nije uopšte tako.
(Dejan, 3. septembar 2019 16:32)

Batice jedino što postoji na ovom sajtu je obilato PRECENJIVANJE Grčke i ništa drugo! Ove godine su i Amerikanci začinili sve to svojom propagandom o Janisu kao novom Džordanu (da bi što više zaradili na njemu), i rezultat svega toga je da se jedna realno prosečna ekipa poput Grčke najavljivala kao nekakav NBA olstar tim koji će sve pred sobom razvaliti. Očigledno se ne razumeš u košarku jer bi inače znao da je Grčka poslednju medalju uzela 2009. godine (pre 10 godina, ej!), da su druga liga na pozicijama 4 i 5 (glavni centar matori Burusis koji igra u Kini, + jako skromni Papajanis, četvorka matori i precenjeni Printezis koji već godinama ni u Olimpijakosu nije jedan od glavnih igrača), da imaju samo jednog iole ozbiljnog šutera u ekipi (Slukas), da ostatak ekipe čine prosečni i ispodprosečni igrači tipa Papapetru, Mancaris, Vasilopulos, Tanasis A, i da su nadaleko poznati po svom katastrofalnom mentalitetu i užasnoj uigranosti, zbog čega su i bili tako loši svih ovih godina. Meni je OGROMNA misterija to što toliko veliki broj ljudi Grčku smatra nekim bitnim faktorom i čak jednim od 3 glavna favorita ovog turnira.

đoka

pre 6 godina

Dokle će se više Grci iz takmičenja u takmičenje proglašavati za neku opaku ekipu i favorite, dok se oni redovno i uredno na svakom takmičenju raspadnu?? Smorili su i Grci a još više ovi što ih uzdižu.

Bane

pre 6 godina

Janis ocajan ! Jel to mvp nba ? Cim je organizovana kosarka a ne zastita napadaca sa "illegal defense", ne ide tako bas glatko ! USA izgubila od turske koju svi iole ozbiljni dobijaju sa 15-20 razlike, tako da je NBA mit umro definitivno !

Marinko

pre 6 godina

Pricate za lose sudjenje u korist Grcke, ali na kraju je sudija ipak poklonio pobedu Brazilu jer prilikom poslednjeg bacanja igrac Brazila se uhvatio za obruc a to je automatski trebalo da bude 2 poena za Grcku. Pogledajte na 3:13 na fibinom youtube videu higlihts ove utakmice.

JPR24

pre 6 godina

Grcki trener najslabija karika.
(yok, 03. septembar 2019 20:34)
Užas blagi. Ima Janisa u ekipi, i iako nije neki vanserijski suter, ali ima druge kvalitete, i prosto to ne zna da koristi...

veverac

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju.

manituami

pre 6 godina

Какав меч Американаца и Турака... А коментарише га Страјнић...
(Brooklyn boy, 03. septembar 2019 16:35)
Nije Strajnić nego Denda...

Милорад ®

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP
---
Јел то исто важи и за најбољег центра НБА?

ilija

pre 6 godina

Ne zelim da zvucim prepotentno, ali gledajući današnji dan i utakmice grka i amerikanaca ovo bi trebala da bude šetnja po zlato ? naravno ovo je prva faza i sigurno ce ove ekipe biti sve bolje ali isto tako cemo i mi.
Zivela Srbija

Marinko

pre 6 godina

Pricate za lose sudjenje u korist Grcke, ali na kraju je sudija ipak poklonio pobedu Brazilu jer prilikom poslednjeg bacanja igrac Brazila se uhvatio za obruc a to je automatski trebalo da bude 2 poena za Grcku. Pogledajte na 3:13 na fibinom youtube videu higlihts ove utakmice.

Bik

pre 6 godina

Ma NBA je jedno a FIBA drugo. U NBA su Jokic i Janis 5 puta blji igraci od Bogdanovica, Bjelice, ili svojevremeno Tea. Mejdutim u reprezentacije ove mega zvezde nikad ne dominiraju kao U NBA dok igraci kao Teo, Bogdan uvek igraju bolje na prvenstvu. Nije isto kad se ceo tim vrti oko tebe kao u NBA i kad moras da budes deo tima.

Dejan

pre 6 godina

Godinama pratim ovaj sajt i ovakvo potcenjivanje Grčke, ne postoji nigde. I ne samo u košarci. Grčka je mnogo jaka, ipak očajna igra u drugom poluvremenu. Vratiće se. I Grčka nije samo Janis. Ovo "Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grčku" pokazuje da je Grčka uglavnom Janis a to nije uopšte tako.

ferdinand

pre 6 godina

Posle '95. i '98. i onakvom odnosu 20.000 Grka prema našoj reprezentaciji u dva finala, za njih ne navijam ni kad bi igrali protiv Kosova.

Dejan

pre 6 godina

Dajte ljudi slazem se da Janis nije dobar suter i da je to sramota za MVP NBA, ali nemojte biti smensi. Koliko je taj Janis dominantan videlo se u plejofu NBA gde se igra ubedljivo najjaca kosarka na svetu. Seltiksi su ga na samo jednoj utakmici zaustavili, a Raptorsi (najbolji svetski tim tada) su ga jedva zauatavili... I kada u nekom narednom kolu Janis bude pokidao, a siguran sam da hoce, da li cete ga onda pljuvati kao danas? Covece svaki komentar koji sam procitao je pljuvacki...

misa

pre 6 godina

Bem ti prvenstvo gde se utakmice igraju kad ceo normalan svet radi i me može da gleda. sledeći put neka ga organizuju na Midveju, za stotinjak novinara i stručne stavove.

Kanidja PG

pre 6 godina

Mvp NBA lige 13p bez ikakvog uticaja na igru.Covjek bez suta.
Kako god Harden bi isao na +30 jer zna sa loptom za razliku od Janisa.Izvikana NBA liga sa 15 vrhunskih americkih igraca,ovi ostali se muce i protiv turaka i dobijaju na srecu mec.

HanSolo

pre 6 godina

Turska do ZLATA
(Republika Sandzak, 03. septembar 2019 17:06)

Pfhahaaahaaaaaaaa.. Turci I ti se bezveze ponadali.. Stvarno si smešan, Srbine.

reed

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP
---
Јел то исто важи и за најбољег центра НБА?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Милорад ®, 3. septembar 2019 18:43)

Naravno, da ne. Jokić bi i u puno jačoj konkurenciji nego što je to trenutna u NBA liga bio jedan od najboljih centara, dok bi Janis moga do uloge Radže Bela ili Brusa Bovena. Janis je vrhunski atletičar i solidan košarkaš, Jokić je velemajstor košarke, iako nije neki atleta...a velemajstori se, i kad im okolnosti ne idu na ruku, uvek probiju u vrh...Žalosno je da danas MVP NBA lige može biti igrač vrhunskih atletskih predispozicija, ali skromnog košarkaškog znanja i talenta., kao Janis npr.

Urox

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju

Au koji komentar.. A ako puknu od ceha idu kuci i sta onda?

Marina

pre 6 godina

Aca Petrovic zna kosarku, to tvrdim uporno, tako da ovaj rezultat i ne treba cuditi toliko. Selektovao ekipu dobro, postavio akcije, rekao sta trazi i Brazil sada izbija kao opasan protivnik svima na prvenstvu. Njegove nesmotrene izjave i medijske blamove pripisujem dugom jeziku i zelji za senzacijom. Komsijama da kazem - da vam je on ostao i dalje selektor, vi bi danas bili na SP. Ne znam dokle bi dogurali, ali bi bili u Kini. Hrvatska kosarka se raspada zbog ocajnog saveza, Radje i Stojka koji nikako ne zele sa cela istog (iako su im rezultati ocajni), i nepravilne smjene generacija.

MYNX

pre 6 godina

Svaka čast Kanidja pg za komentar....to ovde vec pricam godinama ali niko na to ne gleda kako jeste nego svi sa podsmehom.....do sada sam branio Janisa rekoh ajde mozda je bio mlad....u prethodnim okupljanjima za Grke pa se nije snašao odmah....ali ovo sto on igra po fiba pravilima je postalo smešno i toliko providno da nemam reci....i jednostavno se vidi da lik nije nikakva opasnost u jacoj odbrani....i da ne moze nista....neka ide baš i neka igra njegov nba i neka daje 30 poena+i uzima im pare...ali u fiba kosarci i na Ep,Sp,Oi on nikad nece biti car i ni medju najboljima a kamoli najbolji to je definitivno vec....ako je i bilo dileme otklonjena je!

Goran

pre 6 godina

Uf ovakav dan se cekao, da kao covek pogledas par utakmica, a ne ono gazenje po 30 razlike. I ova utakmica, i dominikana i memci, i turci i ameri sve egal.

rog

pre 6 godina

Zamisljam Hardena kako daje 13 poena Brazilu i nesto mi ne ide
(Noje, 3. septembar 2019 17:14)

Zašto ne možeš? Na SP 2014 bio je najbolji strelac reprezentacije USA sa 14 poena u proseku, a 18. strelac svetskog prvenstva....na nekih 60% utakmica je ubacio 14 i ili manje poena. Na OI 2016 nije igrao, a tamo niti jedan njihov igrač, osim Durenta, nije imao više od 12 poena u proseku...Durent je bio ubedljivo najefikasniji sa 19 u proseku.

Ziko Max

pre 6 godina

Gledam ovde na letovanju u Grčkoj kako se lože na basket .
Sudije su krale Brazilce na kilo .

Prosečna ekipa Grčke sa onim jednim što se vere na koš . Svaki napad im je predvidljiv.

Jim Beam

pre 6 godina

Napuniš reket limitirajući Janisa, ostale Grke ne krene šut spolja i eto problema. Čim oni nas nisu uspeli da dobiju u sred Atine bez Jokića, sa solidnim šutem spolja i sa skandaloznim suđenjem u njihovu korist videlo se da ne štima. Sada neka se vade protiv Amera, jer pošto su Turci dobili Amere, trebaće im 2 pobede za prolazak u četvrtfinale. O Aci trici nemam nimalo dobro mišljenje, ali je uradio baš ono što je trebao i kapa dole. Biće ovo interesantno prvenstvo, baš. Samo da nikoga ne podcenimo.

Branko Potezica

pre 6 godina

Gde im je sada zver da kuca i skace? Gde su izlozeni klinci kojima su skakanje i zivotinjsko zakucavanje definicija kosarke?
(Drug Ostoja, 3. septembar 2019 16:18)



Uz zivotinjsko zakucavanje ide i grimasa mrštenja karakteristisna za Janisa, pretpostapljam da je u pitanju izliv steroida u mozak evo primera https://www.vijesti.me/media/2019082713080_5f0197df-5829-4156-9df7-4591d09d2d39.jpeg

Никола

pre 6 godina

Како је могуће да само 10% коментатора истиче катастрофалну тактику грчког тренера? Има вансериског играча, а користи га углавно off-ball, окружујући га исподпросјечним шутерима попут Калатеса. Јанис је имаo само 7 шута; то је криминално. Дајте га Обрадовићу (или хм... Буденхолцеру) и онда да видимо дали је играч ниског интелегенције...

Kanidja PG

pre 6 godina

MVP NBA lige 13p bez uticaja na igru.Covjek nema sut ,samo fizikalije koje prolaze u nba.
Slicno kao Ben Simons koji na svoju srecu i ne igra na SP.
Mozemo mislit o Hardenu svasta ali on bi dao bez problema 30+ poena u ovom mecu.
Smijesi nam se 6 zlato kao nikad.Turci igraju egal sa SAD.
Jedini pravi konkurent zapamtite bice nam Litvanija.

Draza_Olmajti

pre 6 godina

Utisci o utakmici i jedan zakljucak:
1. Aca Petrovic=Branimir Brstina
2. Sudije=Letnja beton liga
3.Ameri i mi klasa iznad ostalih.

Demar Derosan

pre 6 godina

@Marina
U pravu ste, vidite sta znaci trener sa ovih prostora, dok konkretno Grci, Australija, Nemci i Francuzi imaju visok individualni kvalitet, ali treneri su im birokrate, bez osecaja za timsku igru. Npr Vensan Kole je sprovodeci neke svoje kancelarijske zamisli izostavio Fabiana Kozera igraca Reala iz repke. Verujte, gledao sam u Areni finale Real Fener uzivo 2018., i mogu da kazem da je Kozer bio najbolji igrac Reala, uvek je radio ono sto treba u kriticnim trenucima, nepogreaivo citajuci igru Fenera. Miislim da je Doncic tu bio malo poguran za Mvp-ja fajnal four-a, a da je Fabijan to bio sustinski.

reed

pre 6 godina

Atetokumpo MVP NBA lige-kraj vica!
(pcinjskiokrug, 3. septembar 2019 16:16)

Kakva liga takav i MVP, a po ozbiljnim svetskim kladionicama je prvi favorit za MVP i u narednoj sezoni...a momku ocigledno dosta toga kosarkaskog fali...a ove Amere puni Mahmutoglu..rezerva rezervama u Feneru.

Bane

pre 6 godina

Janis ocajan ! Jel to mvp nba ? Cim je organizovana kosarka a ne zastita napadaca sa "illegal defense", ne ide tako bas glatko ! USA izgubila od turske koju svi iole ozbiljni dobijaju sa 15-20 razlike, tako da je NBA mit umro definitivno !

remax

pre 6 godina

Ljudi koji se razumeju u košarku su odavno sve ovo predvideli.
SAD koje igraju produžetak sa Turskom koju smo mi tukli 15 razlike sa pola snage.
Španija koju je takva Amerika lagano dobila a "gangsteri" iz Portorika samo zbog velikog neznanja nisu ušli u penal završnicu sa njima.
Grčka koja je jača ekipa od 2 prethodno pomenute ali smo ih mi dobili na njihovom terenu i sad gube od Brazila, tj. Ace trice.
Ko god kaže da posle svega viđenog, objektivno mi nismo favoriti za titulu, o košarci ne zna ništa.

Beograd

pre 6 godina

Bravo za Brazil i za Petrovica i onakav lreokret u drugom poluvremenu. Sasvim zasluzeno jos kad se ima na umu da su sudije bile lristrasne u korist Grka sa onim namernim faulom u zadnjoj minuti kao i sa dosudjenom greskom za tri slobodna bacanja Slukasu na njihovoj polovini. Za Grke ne navijam jos od 95 i onog njihovog sramnog urlanja i navijanja za Litvaniju u susretu protiv nas. Bas mi je drago da su izgubili. Onaj Varezao je razvalio Janisa u svim segmentima igre.

Plivac

pre 6 godina

Ono što je nakon današnjih utakmica jasno jeste da zlato neće uzeti najbolji pojedinac, već najbolji tim. Ako postoji dilema da li imamo najjaču ekipu po imenima, onda ne postoji dilema ko je najbolji i najjedinstveniji tim.

Gambeet

pre 6 godina

Bruno Kaboklo aka "brazilski Durent", stavio Janisa u zadnje džepče. Svaka čast Brazilcima na pravoj borbi. Nisam verovao da ću na kraju za njih navijati, ali grčki košarkaši i sudije su me propisno naterali. I Grci bi za zlato da se bore sa ovom igrom... Turci idu do pobede!

јд123

pre 6 godina

Zbog cega Kinezi navijaju za Grcku ?
(You do, 3. septembar 2019 16:28)

Због Јаниса. Из истог разлога навијају за нас. Зар ниси гледао наше утакмице? Сваки Јокићев потез еуфорично пропраћен. Кинези обожавају НБА и НБА звезде. Нисам ни ја знао пре почетка првенства. Стварно је греота што је толико амричких звезда отказало и тако ускратило прилику Кинезима да своје идоле гледају уживо.

драганд

pre 6 godina

Грци су играли очајну одбрану, а напад им је стао. По мени ниједна екипа, осим наше и Литваније није показала класу. Чекам финале Србија Литванија. На крају ми и Литванци смо земље кошарке. У Литванији у кафићима не гледају фудбал, него Аба лигу.

Prvi put s ocem na jutrenje

pre 6 godina

E moj ja, poslednje pare bacih na ovog "grka" da ce biti najbolji košgeter na turniru a njemu posek 13 koševa. E moj sine pa ovde nema lakih poena iz tranzicije...

Smogovci

pre 6 godina

Sada će delboj i ostali milogorci da vam objasne kako nisu više Grci najjači već Karioke.
Pogledajte komentare posle debakla od Grčke, hvalospevi zlato opraće Srbiju sa 20 razlike...
Kažem da delboj elementarno poznavanje košarke kao igre nema.
Koga on hvali taj ide u kanal, ako ne verujete evo spisak:
KKP, Budućnost, Cedevita, CG, Grčka...
Zadnji su Zelanđani, pa procenite.

Urox

pre 6 godina

Aca Petrovic jedini zna kako da zaustavi Janisa ali potpuno i na olimpijadi isto bilo..

Na olimpijadi sigurno nije bilo, u kvalifikacijama mozda

roten

pre 6 godina

Na postavljenu odbranu,5 na 5,kada se spreči tranzicija Grcima, "MVP" Janis izgleda tako JADNO I NEMOĆNO.Čovek ne može ni da uputi šut ka košu,a lik je proglašen za najkorisnijeg igrača regularnog dela NBA lige,SAČUVAJ ME BOŽE!!!

sgdp

pre 6 godina

Kakav pokušaj kradje u poslednjem minutu od strane sudija, za Grke naravno. Prvo običan faul sviraju kao nesportski kada daju šansu da u jednom posedu Grci izjednače 5 razlike, što uspevaju. Nakon toga sviraju smešna tri bacanja za Slukasa koju je navodno pokušao da šutira na koš sa sa svoje linije za bacanja. Za svojih preko 15 godina praćenja košarke, nisam pre video da sudije to sviraju. Ali eto, Janis izgleda, ako ne doprinosi na terenu koliko bi trebalo, doprinosi makar u renomeu ekipe pošto očigledno sudije imaju više poštovanja za ekipu koja u svojim redovima ima MVP-a NBA lige. Što se same igre Janisa tiče, očigledno je da mu evropska pravila daleko manje odgovaraju od NBA pravila, uz pismenog trenera koji ume da postavi odbranu, i te kako je zaustavljiv. Čak ga ne bih svrstao ni medju 5 najbolji igrača na prvenstvu.

mladen

pre 6 godina

Godinama pratim ovaj sajt i ovakvo potcenjivanje Grčke, ne postoji nigde. I ne samo u košarci. Grčka je mnogo jaka, ipak očajna igra u drugom poluvremenu. Vratiće se. I Grčka nije samo Janis. Ovo "Brazil zaustavio Janisa i pobedio Grčku" pokazuje da je Grčka uglavnom Janis a to nije uopšte tako.
(Dejan, 3. septembar 2019 16:32)

Batice jedino što postoji na ovom sajtu je obilato PRECENJIVANJE Grčke i ništa drugo! Ove godine su i Amerikanci začinili sve to svojom propagandom o Janisu kao novom Džordanu (da bi što više zaradili na njemu), i rezultat svega toga je da se jedna realno prosečna ekipa poput Grčke najavljivala kao nekakav NBA olstar tim koji će sve pred sobom razvaliti. Očigledno se ne razumeš u košarku jer bi inače znao da je Grčka poslednju medalju uzela 2009. godine (pre 10 godina, ej!), da su druga liga na pozicijama 4 i 5 (glavni centar matori Burusis koji igra u Kini, + jako skromni Papajanis, četvorka matori i precenjeni Printezis koji već godinama ni u Olimpijakosu nije jedan od glavnih igrača), da imaju samo jednog iole ozbiljnog šutera u ekipi (Slukas), da ostatak ekipe čine prosečni i ispodprosečni igrači tipa Papapetru, Mancaris, Vasilopulos, Tanasis A, i da su nadaleko poznati po svom katastrofalnom mentalitetu i užasnoj uigranosti, zbog čega su i bili tako loši svih ovih godina. Meni je OGROMNA misterija to što toliko veliki broj ljudi Grčku smatra nekim bitnim faktorom i čak jednim od 3 glavna favorita ovog turnira.

zoran

pre 6 godina

Što rade ove sudije. U zadnjoj minuti sve tri sumljive situacije su pogrešili na štetu Brazila. Namjeran faul Brazilca nije postojao, Janis je napravio namjerni faul i nije bio šut za tri poena. Ili su teške neznalice ili su ih Grci kupili!

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Sramotno sudjenje. Navlacenje za Grcku, pogotovu u zavrsnici je bilo kao da sude grcke sudije. Nepostojeci namerni faul pa smesna tri bacanja. Ali onaj gore sve gleda.

pssssst,It is I,Leclerc !

pre 6 godina

Црногорци се жале на суђење...Шта онда тек да раде ови из Бразила ?! Криминално суђење корист Грка.Изгледа да су судије биле толико импресиониране Адетокумпом да му нису свирали чисту неспортску на самом крају а јесу Лузу који је изгубио баланс и пошто није могао да се зауставио поставио руку између себе и противничког играча како неби ударио главом у његов кук...А онај идиотлук бразилског играча приликом Слукасовог шута из очаја је за рубрику "вјеровали или не". Узгред Слукас би погодио и задње бацање да га бразилски играч није скинуо са обруча...
Свака част и Ацу Петровићу на вођењу екипе.Имали су само 15 шутева за 3,што је у данашњој кошарци стварно за респект.Да има мало интелигентније кошаркаше могао би овај тим Бразила далеко да догура !

petarczv

pre 6 godina

Janis silovatelj klasicni... Uvek sam mrzeo takve igrače koji ihraju sve na snagu... A evo i turska dobija usa.. Definitivno najveci rival ce nam biti litvanija uz amere

Clubist Tech

pre 6 godina

Braća Grci nešto tiho verglaju po kuloarima, bi mi pomalo čudno, prilazim ležaljci, vadim telefon i malo ostadoh zatečen, sada moraju ići na pobedu svim silama!

Tomi

pre 6 godina

Turci više nego providno predali dobijenu utakmicu sa 4 očigledno namerna promašena bacanja niskih igrača koji ih dobro izvode inače.
Ipak će lakše sa Brazilom nego život/smrt sa Grcima.
Utakmica koja nam je dosta pokazala - ovih Amera niko ne treba da se boji, previše prosečnih igrača u timu.

Saridža realno poslao Popa u penziju.
(veverac, 03. septembar 2019 16:57)

Al' ti decko nisi upucen... Uzmi malo informisi se pre nego sto krenes da komentarises ovde. Igrace Turci i sa Grcima i sa Brazilom ako uopste prodju grupu, treba prvo Cehe dobiti...

extremesportist

pre 6 godina

Pogledao sam samo poslednju četvrtinu. Janis se borio kao lav, ali džabe kad Kalates promašuje 3 otvorene trojke. Brazil je zasluženo pobedio.

Grčka jeste opasna, ali i dalje smo vidno kvalitetniji. Imaju Janisa i 3 elitna igrača iz Evrolige (Printezis, Kalates, Slukas), a ostali stvarno nisu ništa specijalno.

Barbosa me je oduševio. Nisam ni znao da i dalje igra, a na kraju on i onaj čupavi napraviše razliku.

U svakom slučaju, rano je i dalje da se daju neke procene. I mi smo gubili u grupi i na Olimpijadi i na svetskom, pa smo posle gazili do finala.

Perko33

pre 6 godina

Kakav show Leandrinja Barbose u poslednjoj cetvrtini, au! Gotivna ekipa Brazil, drago mi je da su pobedili nadobudne Grke. Grci ce se boriti za prolaz protiv Amerike, sto je odlicna vest za nas, jedan konkurent manje.

Filip

pre 6 godina

Sramno sudjenje na stetu Brazila. Grci se nisu videli u drugom poluvremenu, a u prvom im napravio razliku matori Printezis trojkama. Ipak nisu nista posebno, precenjena ekipa...

STRUČNI KONSULTANT

pre 6 godina

Navijao sam za Grčku sve do pred kraj, a onda su sudije opljačkale Brazil na pravdi Boga i nadao sam se da će promašiti jedno bacanje, pravde radi.

kralj

pre 6 godina

Gledao sam zadnjih 6-7 minuta I mogu da konstatujem da je sudjenje kriminalno,toliko losih odluka nikad nisam video.Brazil zasluzeno pobedio,Grci sa ovako kvalitetnim timom nisu smeli da izgube od Brazila,cini mi se da idu na Amere sad, nisam siguran.

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Kad su preživeli prvo poluvreme sa samo -10 bilo je jasno da nije gotovo. Trica je tanak klupski trener ali zato selektor odličan. Motivator do koske, ume da napali i sabije ekipu i vadi bukvalno suvu drenovinu iz ove gerijatrije. Svaka čast.

Grci mnogo siluju, tanka klupa, sudije su gurale do ogavnosti i zasluženo su pukli. Ako se raspucaju Novozelanđani, što bi rekla braća sa juga, biće prteno.

Hajlajt meča, Acin špansko/portugalski na onu našu dreku. Fenomenalno.

Uno kontra uno, por favor i hugamos zona aki, ajde! Car.

Plavi269

pre 6 godina

Kako su navlačile sudije za Grčku, pogotovo na kraju... Prvo nepostojeća tehnička za Brazilca, čovek se i rasplakao zbog toga, pa onda očigledan rvački zahvat Janisa i samo običan faul, i onda najjače na kraju i faul za 3 poena koji ja prvi put u životu vidim da se svira...
Ali pravda na kraju ipak zadovoljena...

Поштовалац игре

pre 6 godina

Калатис би требао мало више шутеве да вежба јер стално бивају цигле кад баца.

Грци имају одличан састав а овај пораз иде на душу поменутог кошаркаша јер три тројке омаши кад се ломи утакмица. Бразилцима свака част ! Нисам видео да се овако боре лавовски као што је случај сада. Добили су заслужено. Морам похвалим Ацу Петровића човек ради свој посао одлично ма шта год мисли односно какве год неке опаске изнео непромишљено у јавности. Познаје кошарку итекако.

đoka

pre 6 godina

Dokle će se više Grci iz takmičenja u takmičenje proglašavati za neku opaku ekipu i favorite, dok se oni redovno i uredno na svakom takmičenju raspadnu?? Smorili su i Grci a još više ovi što ih uzdižu.

robert

pre 6 godina

Hahah... Što mi je milo. Ne zato što imam nešto protiv Grka, nego zato što ih je gomila ljudi toliko precenila i uzdizala kao da su bogovi, a o Adetokunbu su pisali kao da je Džordan. Sve to povodljivo, Ameri proture neku pričicu forsirajući nekoga da bi uzeli lovu, a narod samo klima glavom, lepi se kao muve. Svako ko je realan i imalo se razume u košarku zna da ima bar 6 jačih reprezentacija od Grčke na ovom turniru (SAD, Srbija, Španija, Litvanija, Australija, Francuska).

prele

pre 6 godina

Brazil najpozrtvovanija ekipa do sada, zasluzeno skroz! Stegli Janisa, nije znao sta ga je snaslo. A Varezao bolje igra nego u cvetu mladosti. :)

Kon

pre 6 godina

U svakom slučaju, rano je i dalje da se daju neke procene. I mi smo gubili u grupi i na Olimpijadi i na svetskom, pa smo posle gazili do finala.
(extremesportist, 3. septembar 2019 17:37)

Tada je bio drugi sistem takmicenja. Moglo je da se izgubi i tri utakmice u grupi bez posledica. Sada na primer ovaj jedan poraz Grke moze da kosta cetvrtfinala. Oni vrlo verovatno moraju da pobede Amerikance, a pre toga moraju da dobiju Novi Zeland da bi uposte prosli ovu prvu grupu

JPR24

pre 6 godina

Grcki trener najslabija karika.
(yok, 03. septembar 2019 20:34)
Užas blagi. Ima Janisa u ekipi, i iako nije neki vanserijski suter, ali ima druge kvalitete, i prosto to ne zna da koristi...