Košarka 82

Utorak, 27.08.2019.

09:00

Mičel i Bogdanović predvode listu najboljih bekova Svetskog prvenstva

Donovan Mičel i Bogdan Bogdanović nalaze se na prvom, odnosno drugom mestu liste najboljih bekova Mundobasketa, u izboru sportske redakcije B92.

Autor: Petar Tadić  |  Izvor: B92

Mièel i Bogdanoviæ predvode listu najboljih bekova Svetskog prvenstva IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

djc-xxx

pre 6 godina

Što se američkih bekova tiče, koje ljudi opravdano hvale ovde, ja se slažem, ali biće dobro ako oni uopšte dođu do finala i nas? Ako se negde "sapletu", lako može da se desi da mi budemo svetski prvaci a da se uopšte ne sretnemo sa njima, što će biti prava šteta, ali realna mogućnost...

stefan

pre 6 godina

Zasto se odd bogdana pravi pareksenalns kossrkas kada to nije... Prosecan nba kosarkas pa mozda i ispodprosecsn... Dakle ni naa ovom prvenstvu ni bilo gde na svetu ne moze biti klej tompson ili kavaj lenard... Dakle svak odobro i njemu i momcima neka uzmu medalju jer je realno ali puno srece ce im trebati uostalom kao i uvek.... Napred bogi da krcas trojke samo jako

Duka

pre 6 godina

Razumem ostrascenost ali staviti Ljulja i De Kola iza Bogdana je svetogrdje.
@nista o nicemu

Komentar ti je u stili tvog nicka, nista ni o cemu.

Mare

pre 6 godina

Niko ne govori negativno o Bogdanovicu, nego je receno u pojedinim komentarima da nije bas drugi najbolji bek na prvenstvu, nego recimo 6-7. Niko ovde ne kaze da nije u top 10, e ako je tebi to pljuvanje zato sto realno sagledavamo stvari to je tvoj problem. Mnogo je veci problem srpskog naroda- a to je podanistvo i snishodljivost, ako je neko nas onda odmah moramo svi da mislimo da je najbolji, kao neka kolektivna amnezija.
(ddd, 27. avgust 2019 16:22)

Realno sagledavanje stvari?
Druze ja sam ubedjen da si ti jedan od "onih" koji su se kleli u Gudurica da ce biti bolji od Bogdana.
I Bogdan ne moze biti 6-7 ni u bejzbolu. Decko je u top 3, uostalom videces i sam.

Oliver Kosta

pre 6 godina

Stvarno mi nije jasno ko ce zaustaviti Donovana Micela i Kembu Vokera kada ih ni u NBA ne mogu zaustaviti. Ljudi udju u seriju od 6-7 pogodjenih suteva i ćao...
Tek sad sam video da je tu i Dzo Heris. Decko udje i veze cetiri trojke i posle nema povratka. Amerikanci mozda nisu Dream team ali su preozbiljna reprezentacija sa preozbiljnim trenerom koji kapira Evropsku kosarku...
Malo nade imaju ostale reprezentacije ukljucujuci i nasu ali svaka medalja je vrh. Napred momci. Da su nam zdravi Teo Lucic i Gagi bilo bi tuče...ovako....tesko. Ali idemo da igramo pa sta bude...

petarczv

pre 6 godina

Petarcvz@ koji si ti kompleksas. Bogdan je ubedljivo najbolji bek indivudualac na prvenstvu, bolji od svih amerekianaca i prosecnog Furnijea od koga je bolji tokom cele karijere, a inace su obojica generacija 92. Bolji je i od De koloa i Ljulja i Micela i ne treba uopste da se postavlja pitanje i da bude dileme. Da ima vise slobode uvek bi imao 25+ poena u Nba ligi. Jedan od najtalentovanijih bekova u istoriji evropske kosarke.
(cinjenice, 27. avgust 2019 14:07)

Pa sto nema vise slobode?

Milan

pre 6 godina

Ameri imaju mnogo jaku bekovsku liniju. Bogdan je fantastican igrac, nas najbolji suter, ali je za klasu ispod Micela i Vokera. Uostalom NBA statistika to i potvrdjuje, ima dvocifreno manje poena po utakmici u proseku. Popovic zna kako to da iskoristi, Ameri ce igrati njihov run-and-gun, a bez adekvatnog odgovora sutem spolja nasi visoki igraci to ne mogu kompenzovati. Popovic zna da ne treba gubiti vreme na zaustavljanje Jokica jer to nije moguce za tu klasu igraca. Fokusirace se da blokira nase sutere, a to mu nije tesko posto realno imamo jednog i po na nivou potrebnom za Amere. Sanse su realno na strani Amera. To je sto je, ali ako Jokic da svojih 100% sve je moguce. Po prvi put cemo mi imati najboljeg igraca na terenu. Nadam se da ce to napraviti razliku.

ddd

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota .
(Neko, 27. avgust 2019 15:20)

Niko ne govori negativno o Bogdanovicu, nego je receno u pojedinim komentarima da nije bas drugi najbolji bek na prvenstvu, nego recimo 6-7. Niko ovde ne kaze da nije u top 10, e ako je tebi to pljuvanje zato sto realno sagledavamo stvari to je tvoj problem. Mnogo je veci problem srpskog naroda- a to je podanistvo i snishodljivost, ako je neko nas onda odmah moramo svi da mislimo da je najbolji, kao neka kolektivna amnezija.

petarczv

pre 6 godina

Ja kao cigan do koske...
Smramota me je ovih komentara o Bogdanovicu..
Jedno je ukus ko je bolji...drugo je patolska mrznja.. Kao grobar nije mi simpatican.. ali da je nekom de colo bolji igrac...je smesno i uvredljivo
Srbija !
(ArizonaDream, 27. avgust 2019 14:39)

A sto bi bilo uvredljivo da neko misli da je dvostruki sampion EL i MVP bolji igrac od. Bogdana?

petarczv

pre 6 godina

petar czv"..... kad li ce 1.septembar da krenes u skolu..... smorio si sa svojim komentarima (pred-skolskim).....
(u d b a, 27. avgust 2019 15:08)

Cim su realni a ticu se grobara su predškolsli komentari... Na tvoju veliku zalost a i na moju odavno sam skolu završio...

Neko

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota . A posto se vidim experti sto ne radite za neku kompaniju statistiku nego ovde smarate . A o Zvezdi i Partizanu je tek glupo komentarisati i gde je decko igrao jer ovde igra za Srbiju sve ostalo je nebitno. Oni nas promovisu da bar nesto u ovom trulom sistemu lopovluka i korupcije vredi a to je sport , koji veliki Grobari i Cigani svaki dan spustaju na sve nize grane .

Mikii

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota .
(Neko, 27. avgust 2019 15:20)

Kad doticni zavrsi ekonomski fakultet u roku sa prosecnom ocenom 9,72, onda neka se javi. Razliciti ljudi razlicito mere uspeh. Mi smo bedna zemlja zato sto takvi kao ti vrednuju milionere sportiste, a obrazovani ljudi mogu da idu u Nemacku, sto se vas tice. Kad budemo obracali paznju na ono sto je zaista vredno i bitno, a sportisti nam budu bitni kao lanski sneg, onda vise necemo biti tako bedni. Moralni strucnjace. Daj Boze da si osnovnu skolu zavrsio.

dragi

pre 6 godina

Čovek je šutnuo u zadnja 3 finala i proriv Litvanije 2015 trojke 4 od 34. Sve smo to izgubili. I on drugi.
(Kikinda, 27. avgust 2019 12:20)

A koji da bude drugi ako ne onaj koji gubi u finalu? Neće valjda onaj koji gubi u 1/4 finalu? :)

ArizonaDream

pre 6 godina

Ja kao cigan do koske...
Smramota me je ovih komentara o Bogdanovicu..
Jedno je ukus ko je bolji...drugo je patolska mrznja.. Kao grobar nije mi simpatican.. ali da je nekom de colo bolji igrac...je smesno i uvredljivo
Srbija !

cinjenice

pre 6 godina

Petarcvz@ koji si ti kompleksas. Bogdan je ubedljivo najbolji bek indivudualac na prvenstvu, bolji od svih amerekianaca i prosecnog Furnijea od koga je bolji tokom cele karijere, a inace su obojica generacija 92. Bolji je i od De koloa i Ljulja i Micela i ne treba uopste da se postavlja pitanje i da bude dileme. Da ima vise slobode uvek bi imao 25+ poena u Nba ligi. Jedan od najtalentovanijih bekova u istoriji evropske kosarke.

cole

pre 6 godina

dragan-borca

Jeste bogdan je bas vodja,pogotovo u reprezentaciji sve bitne utakmice je odigrao odlicno sa dobrim procentima

I mislis da ce se neko sjecati i bogdana i furnijea u americi za 20 godina,nece niko odma da ti kazem

Dragan-Borca

pre 6 godina

@dragan-borca

Bogdan da igra u petorci kingsa ne bi imao ni 10 poena po mecu,zato sto bi vecinu vremena provodio na parketu sa foxom i hildom koji su starteri,ova uloga sa klupe mu odlicno odgovara i zato ima ovih 14poena prosjecno

Furnije je starter u orlandu i on vecinu vremena provodi sa vucevicem i gordonom na parketu koji uzimaju dosta suteva,a da ima ulogu sa klupe kao i bogdan imao bi bolju statistiku jer bi bio glavna napadcka opcija,i furnije posto je starter igra protiv boljih odbrambenih igraca

Bogdan igra bolje za reprezentaciju posto je tu glavna opcija u napadu,a furnije nije,u francuskoj su batum parker i diao bili glavni,i sve je pocinjalo od njih ostali su imali manje uloge

valjda su ti malo jasnije neke stvari posto vidim da i ti slabo pratis nba i kosarku
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cole, 27. avgust 2019 12:29) # Link komentara

Care ti nisi naucio posteno ni da pises. Kosarka je prekomplikovano nesto za tebe shvatiti. Furnijea se niko nece ni secati za 20 godina.
Bogdan je dimenzija talenta vise, a tek je usao u prajm. Decko kao bek suter baca no look paseve na nivou najboljih plejeva, dodaje kroz noge igraca, ima bukvalno sve. Furnije je manje kreativniji i drvenastiji je.
Bogdan je i mnogo jaci vodja na parketu.
Pa kako Gordon i Vucevic mogu biti konkurencija Furnijeu?
Bogdan na spoljnim pozicijama ima dosta jacu konkureciju nego Furnije u Orlandu.

chicaboom

pre 6 godina

@Mudrac U pitanju je akupunktura misica, crveni pecati vidljivi posle prvog tretmana. Pomocu iglica izvlaci sve krvne zgrusetke (tipa modrice itd.). Felps je bio na udaru zbog istog dok se nije objasnilo sta je.. Poz

Roki

pre 6 godina

Lep tekst i igraci rangorani prema odredjenim kriterijumima postavljenim od strane autora. I pola komentatora pljuje momka koji igra za nasu reprezentaciju. Bogdan treba da bude prvi, Gudura drugi pa onda svi ostali. Najbolji su jer su nasi. Sram da vas bude, pljuvaci.

petarczv

pre 6 godina

Petarcvz@Pa za NBA jeste vašerski klub svaki koji dolazi iz Evrope...Znači da je i De Colo vašerski igrač čim nema mesto u NBA.Prosta logika?Kapiraš?!
(Jon Bon Jovi, 27. avgust 2019 11:27)

Druže ne kaže se "vašerski" već vašarski. A cska i evropska kosarka uopšte nisu vašarske jedino vašarsko je tvoje komentarisanje na ovom portalu...

cole

pre 6 godina

@dragan-borca

Bogdan da igra u petorci kingsa ne bi imao ni 10 poena po mecu,zato sto bi vecinu vremena provodio na parketu sa foxom i hildom koji su starteri,ova uloga sa klupe mu odlicno odgovara i zato ima ovih 14poena prosjecno

Furnije je starter u orlandu i on vecinu vremena provodi sa vucevicem i gordonom na parketu koji uzimaju dosta suteva,a da ima ulogu sa klupe kao i bogdan imao bi bolju statistiku jer bi bio glavna napadcka opcija,i furnije posto je starter igra protiv boljih odbrambenih igraca

Bogdan igra bolje za reprezentaciju posto je tu glavna opcija u napadu,a furnije nije,u francuskoj su batum parker i diao bili glavni,i sve je pocinjalo od njih ostali su imali manje uloge

valjda su ti malo jasnije neke stvari posto vidim da i ti slabo pratis nba i kosarku

royana

pre 6 godina

@чика

E sad ukratko da ti repliciram, posto je razlika u sistemima takmicenja u fudbalu i kosarci sustinski drugacija.

Kosarka je do proslog olimpijskog ciklusa imala veliko takmicenje svake godine 2 EP, 1 SP i 1 OI.

Fudbal u jednom olimpijskom ciklusu ima maltene 2 takmicenja posto na olimpijadi igraju omladinci sa par iskusnijih igraca.

Pritom kosarkas u NBA za jednu sezonu moze da odigra 100+ utakmica za sezonu sto je duplo vise od fudbalera, pa ti racunaj... Pritom to je samo jedan od problema... Drugi je vezan za NBA i timove koji ne pustaju svoje igrace(investicije) a treci je sto sami igraci pogotovo oni koji su slobodni agenti ne zele da rizikuju povredu zbog potpisivanja novog visegodisnjeg ugovora, razlike se mere u milionima dolara. Ima jos razloga, ali da ne davim...

Daniel

pre 6 godina

Sve ok, jedino mi nije jasno zasto Furnije na poziciji 3, lik je presmesan ko prati Nba zna koliko cesto pocne utakmicu sa 1 od 6 ili 1 od 7, do poena dolazi protiv slabijih ekipa, protiv malo jacih uglavnom slobodna bacanja ili garbage time, lik je prelos zanemarite statistiku...

Daki

pre 6 godina

@ddd
Sve ostalo što si napisao još i nekako... ali nakon "odbrana kod Bogdana ne postoji" je potpuno besmisleno postalo čitati dalje.

jsx

pre 6 godina

Bogdan je bio prvak Evrope, kao De Kolo i Ljulj, ali je otisao jer je bio dovpljno mlad da predje na visi nivo. Siguran sam da bi osvojio bar jos jednu da je ostao, a zigirno i vise da se igraju 4 eliminacione na f4.

petarczv

pre 6 godina

nista o nicemu...Bogdanović u NBA pokazao mnogo više od DeKoloa a od Ljulja ima bolju statistiku nego ovaj u Evropi.
(glisa, 27. avgust 2019 11:24)

De colo najbolji strelac EL i MVP evrolige... Bogdanovic u nba nije pokazao apsolutno ništa... Nema nijednu playoff utakmicu...

Da

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mudrac,

Metoda isisavanja viska krvi...Pandan pijavicama u prirodi

petarczv

pre 6 godina

Bolji su i De Colo i Furnije od Bogdanovica
(Pero,27.avgust 2019 10:44)
Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01)

De colo igra u "vašerskim" klubovima?! De colo je šampion evrope sa najjačim klubom u evropi a bogdan je rotacioni igrač ekipe koja 20god nije igrala playoff

Jon Bon Jovi

pre 6 godina

Petarcvz@Pa za NBA jeste vašerski klub svaki koji dolazi iz Evrope...Znači da je i De Colo vašerski igrač čim nema mesto u NBA.Prosta logika?Kapiraš?!

Mare

pre 6 godina

Inace tek sam sada provalio koliko USA povela mlade momke. Nisam ni znao da je Micel '96 a tek da je Tejtum '98
Dobri su Ameri ali ako se sastanemo mislim da mozemo da ih dobijemo. Takodje mislim da ce jos neko da ih omanda u medjuvremenu

Dragan-Borca

pre 6 godina

Bogdanović neigra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola...
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub.

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.
(Ostin A, 27. avgust 2019 11:22) # Link komentara
?
Furnije bolji od ovoga sada Bogdana?
Slabo ti care pratis onda NBA.
Bogdan je presisao Furnijea vec zadnjih godinu-dve generalno.
Kakav Furnije crni, decko je odlican, ali Bogdan moze postati jedan od najboljih bekova Evrope ikada.
Care, Furnije ti ima samo 12 PER proslu sezonu
Bogdan preko 14, a Furnije igra vec sedam sezona NBA.
Ocigledno da je ovo maximum Furnijea, kad je maltene isti igrac kao i pre 3-4 godine. Dok Bogdan igra sve raznovrsnije.
Samo sto Bogdan igra sa 2 teska privatnika Foxom i Badijem, a i onaj Bagli siluje dosta. Furnije na Bogdanovom mestu kao rezerva ne bi imao ni 10 poena po mecu.
Bogdan izvlaci kao rezerva 14 poena, 3.5 skoka i skoro 4 asistencije.
Furnije kao starter 15 poena, 3 skoka i 3.5 asistencije.
Igra skoro 4 minute vise od Bogdana po mecu, sa manjom konkurencijom i opet im ista statistika. Cak Bogdan i vise skokova i vise asistencija za manje vremena, u poenima je razlika jako mala, ni ceo poen.
Bogdan je postao dimenzija vise igrac od Furnijea.

Nislija

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Mislim da je u pitanju neka metoda oporavka misica uz pomoc vakuma, ako se dobro secam, ako ne, neka me neko ispravi.

Pozdrav

dddd

pre 6 godina

@ddd
u tvom slučaju je jedino evidentno nepoznavanje ove igre čim možeš da napišeš da Bogdan ne igra odbranu. 1 na 1 ga vrlo retko probijaju a izlazak na pomoć i rotacije u odbrani na visokom nivou, inteligentne i pravovremene za razliku od pojedinih koji redovno ispadaju sa strane pomoći i često stoje izgubljeni u prostoru, ne znaju gde su ni koga cuvaju ili preuzimaju. Verovatno pratiš košarku poslednjih 5 godina tokom kojih nije baš moglo mnogo da se nauči...
A Ljulj i De Kolo ispred Bogija, šta reći, možda su i Gudurić i Dobrilić bolji, Kalina sigurno bolji iako ne igraju istu poziciju... bolji glumac u filmovima za nedorasle
NAPRED PLAVI

Bane

pre 6 godina

Sve sve ok, ali belineli ??? To je najveci silovatelj svih vremena, ali eto o sebe prodao kao nekog "sutera" sto mu dade za pravo da ispucava neke nerezonske frljotine ! Dzo Heris je Jordan za belinelija, igrac koji podseca na kleja maltene

Calerko

pre 6 godina

Ej ali Marko Guduric? Covek kojem je prosek u reprezentaciji 2,7 poena, i covek kojem se tresu ruke pri svakom dodiru sa istom? Najprecenjeniji nas kosarkas, koji je oduzeo mesto mnogo boljim kosarkasima.

petarczv

pre 6 godina

Hahahaha pa mitchel je kao rookie imao duplo bolju sezonu nego bogdan... A o ljulj i decolo obojica mvp evrolige su za klasu bolji igrači...

MarcoPolo

pre 6 godina

Bogdanovic ispred Dzoa Herisa?
(sportman, 27. avgust 2019 11:02)

Da, jer je kompletniji kao igrač. A mogao si i da pročitaš parametre koji su uticali na rangiranje: "kvalitet, učinak košarkaša u nacionalnom dresu prethodnih godina, kakav uticaj igrač ima na igru reprezentacije, forma iz prošle sezone..."
Jel ti sad malo jasnije? Mada mislim da sam uzalud gubio vreme da te košarkaški "opismenim"...

чика

pre 6 godina

тек сад схватам колико је слабо првенство... од 150 најбољих интернционалних играча на свету бар пола не игра. да не рачунам американце и њихове отказе.
нема мареја и вигинса за канаду, енбида, сијакама, смонса, џордана кларксона, кори џозеф... ма десетине играча. шта год пецкали хрвате и словенце смешно је да такве две репрезентације не играју због система квалификација, а доста су занимљиви и јаки...
замислите да је тако у фудбалу. првенство без месија, роналда, бразил и француска дођу са 3. поставом... белгија, уругвај и мексико не играју... генерално да првенство изгледа ко на песу без лиценце.
фибу стварно треба расформирати и дати да нба организује и сп и све остало, па можда нешто и буде. ово су бесмислице.

Komentator

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao.
(Komentator, 27. avgust 2019 10:48)

Ma treba da dobiješ počasnu Nobelovu nagradu za ovu genijalnost.
(brm, 27. avgust 2019 10:57)

Neka si ti docekao da nesto popljujes i nesto uvredljivo napises, jer ocigledno sopstveno misljenje o ovoj temi nisi u stanju da napises. Bravo. Upravo si usao u klub napacenih osoba na ovom sajtu, ocigledno bez ikakvog znanja o tmei koju komentarises, i dokaz da treba postaviti upitnik sa pitanjima iz kosarke prije dozvole da se ista napise. Bravo za pokusaj uvrede, mora da si sav umni kapacitet potrosio u nju.

Zohan

pre 6 godina

@Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
(Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Trebalo bi da je od terapije čašama (ne znam da li se uopšte kod nas tako zove, možda ni nema naziv, na engleskom je cupping therapy), pravi se vakuum pomoću čaša koje se stavljaju na kožu i tako stoji neko kratko vreme, ali posle toga ostanu ovakve "šljive", tj. krvavi podlivi.

Mudrac

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Bolji su i De Colo i Furnije od Bogdanovica
(Pero,27.avgust 2019 10:44)
Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...

Ostin A

pre 6 godina

Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01)

Bogdanović neigra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola...
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub.

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.

petarczv

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
(Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Koliko ste vi ljudi neobrazovani to je strašno. A sta mislis ti da ne neka bolest koja zahvata samo kosarkase?! Okrugli pecati su od vakumske terapije koja postoji stotinu godina unazad. Primitivna verzija se radi sa čašama...

Keynes

pre 6 godina

Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina... 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01) 

Bogdanović ne igra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola... 
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub. 

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.
(Ostin A, 27. avgust 2019 11:22)

Mozda je bolji za one koji kosarku gledaju samo kroz poene... Bogdanović daleko kompletniji od Furnijea. Furnije je mozda za nijansu bolji poenter(mozda, mada po meni Bogdan ima vise nacina da poentira od njega, raznovrsniji je, ali je Furnije konstantniji u sutu), sve drugo bolje igra Bogdan. I skok i assist i defence i organizacija igre i pokrivanje 3 pozicije za razliku od Furnijea koji je iskljucivo 2. Moje skromno laicko misljenje... :-)

petarczv

pre 6 godina

De colo i ljuj su drugo i trece mesto, belineli ne može nikad biti ispred ljulja jer je rotacioni igrac a ljulj je vodja... Isto važi i za bogdana

Komentator

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao. Drago mi je zbog Bogdana, primjetno je da svako reprezentativno takmicenje napreduje. Neka mu je sa srecom, da na kraju prvenstva bude prvi na listi najboljih bekova po ucinku na samom prvenstvu.

brm

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao.
(Komentator, 27. avgust 2019 10:48)

Ma treba da dobiješ počasnu Nobelovu nagradu za ovu genijalnost.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Imam osećaj da će ovo biti prvenstvo Bogdana Bogdanovića.Sazreo je u svakom smislu te reči.On,Beli i Jokara su oslonac naše reprezentacije.Čovek u reprezentaciji daje 20+ poena a ljudima ne valja...

Zvezda

pre 6 godina

Lista je realna. Bogdan u reprezentaciji igra i iznad svog nivoa i po meni je sigurno uz Mičela najbolji bek na prvenstvu. Mislim da je Heris mogao biti malo iznad devete pozicije, ali ok.

555

pre 6 godina

Dobra lista. Ja bih licno ipak rotirao Belinelija i Ljulja, iako je Ljuj imao losu sezonu. I dvoumio bih se izmedju Bogdana i Evana za drugo mesto. Za plejeve ste pogodili. Jedva cekam listu centara. Za krila ce biti tesko napraviti listu cini mi se.

ddd

pre 6 godina

Precenili ste Bogdana samo zato sto je nas... Nije ni u prvoj petorci ekipe koja nije blizu plej-ofa... Svi americki bekovi sa liste su bolji od njega, Heris i Smart igraju u startnih 5 u ozbiljnim plej-of ekipama, Smart elitni defanzivac, odbrana kod Bogdana ne postoji, Heris elitni suter...Belineli igrao ozbiljnu kosarku sa San Antoniom, Furnije takodje prva petorka plej-of ekipe... jedino ako se gleda istorija igara za reprezentaciju onda je Bogdan ispred. Naravno navijamo za Bogdana i nase na prvenstvu, ali sam realan pre svega.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Imam osećaj da će ovo biti prvenstvo Bogdana Bogdanovića.Sazreo je u svakom smislu te reči.On,Beli i Jokara su oslonac naše reprezentacije.Čovek u reprezentaciji daje 20+ poena a ljudima ne valja...

Zvezda

pre 6 godina

Lista je realna. Bogdan u reprezentaciji igra i iznad svog nivoa i po meni je sigurno uz Mičela najbolji bek na prvenstvu. Mislim da je Heris mogao biti malo iznad devete pozicije, ali ok.

Komentator

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao. Drago mi je zbog Bogdana, primjetno je da svako reprezentativno takmicenje napreduje. Neka mu je sa srecom, da na kraju prvenstva bude prvi na listi najboljih bekova po ucinku na samom prvenstvu.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Bolji su i De Colo i Furnije od Bogdanovica
(Pero,27.avgust 2019 10:44)
Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...

brm

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao.
(Komentator, 27. avgust 2019 10:48)

Ma treba da dobiješ počasnu Nobelovu nagradu za ovu genijalnost.

Nislija

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Mislim da je u pitanju neka metoda oporavka misica uz pomoc vakuma, ako se dobro secam, ako ne, neka me neko ispravi.

Pozdrav

Keynes

pre 6 godina

Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina... 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01) 

Bogdanović ne igra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola... 
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub. 

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.
(Ostin A, 27. avgust 2019 11:22)

Mozda je bolji za one koji kosarku gledaju samo kroz poene... Bogdanović daleko kompletniji od Furnijea. Furnije je mozda za nijansu bolji poenter(mozda, mada po meni Bogdan ima vise nacina da poentira od njega, raznovrsniji je, ali je Furnije konstantniji u sutu), sve drugo bolje igra Bogdan. I skok i assist i defence i organizacija igre i pokrivanje 3 pozicije za razliku od Furnijea koji je iskljucivo 2. Moje skromno laicko misljenje... :-)

чика

pre 6 godina

тек сад схватам колико је слабо првенство... од 150 најбољих интернционалних играча на свету бар пола не игра. да не рачунам американце и њихове отказе.
нема мареја и вигинса за канаду, енбида, сијакама, смонса, џордана кларксона, кори џозеф... ма десетине играча. шта год пецкали хрвате и словенце смешно је да такве две репрезентације не играју због система квалификација, а доста су занимљиви и јаки...
замислите да је тако у фудбалу. првенство без месија, роналда, бразил и француска дођу са 3. поставом... белгија, уругвај и мексико не играју... генерално да првенство изгледа ко на песу без лиценце.
фибу стварно треба расформирати и дати да нба организује и сп и све остало, па можда нешто и буде. ово су бесмислице.

Daki

pre 6 godina

@ddd
Sve ostalo što si napisao još i nekako... ali nakon "odbrana kod Bogdana ne postoji" je potpuno besmisleno postalo čitati dalje.

ddd

pre 6 godina

Precenili ste Bogdana samo zato sto je nas... Nije ni u prvoj petorci ekipe koja nije blizu plej-ofa... Svi americki bekovi sa liste su bolji od njega, Heris i Smart igraju u startnih 5 u ozbiljnim plej-of ekipama, Smart elitni defanzivac, odbrana kod Bogdana ne postoji, Heris elitni suter...Belineli igrao ozbiljnu kosarku sa San Antoniom, Furnije takodje prva petorka plej-of ekipe... jedino ako se gleda istorija igara za reprezentaciju onda je Bogdan ispred. Naravno navijamo za Bogdana i nase na prvenstvu, ali sam realan pre svega.

Dragan-Borca

pre 6 godina

Bogdanović neigra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola...
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub.

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.
(Ostin A, 27. avgust 2019 11:22) # Link komentara
?
Furnije bolji od ovoga sada Bogdana?
Slabo ti care pratis onda NBA.
Bogdan je presisao Furnijea vec zadnjih godinu-dve generalno.
Kakav Furnije crni, decko je odlican, ali Bogdan moze postati jedan od najboljih bekova Evrope ikada.
Care, Furnije ti ima samo 12 PER proslu sezonu
Bogdan preko 14, a Furnije igra vec sedam sezona NBA.
Ocigledno da je ovo maximum Furnijea, kad je maltene isti igrac kao i pre 3-4 godine. Dok Bogdan igra sve raznovrsnije.
Samo sto Bogdan igra sa 2 teska privatnika Foxom i Badijem, a i onaj Bagli siluje dosta. Furnije na Bogdanovom mestu kao rezerva ne bi imao ni 10 poena po mecu.
Bogdan izvlaci kao rezerva 14 poena, 3.5 skoka i skoro 4 asistencije.
Furnije kao starter 15 poena, 3 skoka i 3.5 asistencije.
Igra skoro 4 minute vise od Bogdana po mecu, sa manjom konkurencijom i opet im ista statistika. Cak Bogdan i vise skokova i vise asistencija za manje vremena, u poenima je razlika jako mala, ni ceo poen.
Bogdan je postao dimenzija vise igrac od Furnijea.

Calerko

pre 6 godina

Ej ali Marko Guduric? Covek kojem je prosek u reprezentaciji 2,7 poena, i covek kojem se tresu ruke pri svakom dodiru sa istom? Najprecenjeniji nas kosarkas, koji je oduzeo mesto mnogo boljim kosarkasima.

Mudrac

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?

cinjenice

pre 6 godina

Petarcvz@ koji si ti kompleksas. Bogdan je ubedljivo najbolji bek indivudualac na prvenstvu, bolji od svih amerekianaca i prosecnog Furnijea od koga je bolji tokom cele karijere, a inace su obojica generacija 92. Bolji je i od De koloa i Ljulja i Micela i ne treba uopste da se postavlja pitanje i da bude dileme. Da ima vise slobode uvek bi imao 25+ poena u Nba ligi. Jedan od najtalentovanijih bekova u istoriji evropske kosarke.

Roki

pre 6 godina

Lep tekst i igraci rangorani prema odredjenim kriterijumima postavljenim od strane autora. I pola komentatora pljuje momka koji igra za nasu reprezentaciju. Bogdan treba da bude prvi, Gudura drugi pa onda svi ostali. Najbolji su jer su nasi. Sram da vas bude, pljuvaci.

petarczv

pre 6 godina

Hahahaha pa mitchel je kao rookie imao duplo bolju sezonu nego bogdan... A o ljulj i decolo obojica mvp evrolige su za klasu bolji igrači...

dddd

pre 6 godina

@ddd
u tvom slučaju je jedino evidentno nepoznavanje ove igre čim možeš da napišeš da Bogdan ne igra odbranu. 1 na 1 ga vrlo retko probijaju a izlazak na pomoć i rotacije u odbrani na visokom nivou, inteligentne i pravovremene za razliku od pojedinih koji redovno ispadaju sa strane pomoći i često stoje izgubljeni u prostoru, ne znaju gde su ni koga cuvaju ili preuzimaju. Verovatno pratiš košarku poslednjih 5 godina tokom kojih nije baš moglo mnogo da se nauči...
A Ljulj i De Kolo ispred Bogija, šta reći, možda su i Gudurić i Dobrilić bolji, Kalina sigurno bolji iako ne igraju istu poziciju... bolji glumac u filmovima za nedorasle
NAPRED PLAVI

MarcoPolo

pre 6 godina

Bogdanovic ispred Dzoa Herisa?
(sportman, 27. avgust 2019 11:02)

Da, jer je kompletniji kao igrač. A mogao si i da pročitaš parametre koji su uticali na rangiranje: "kvalitet, učinak košarkaša u nacionalnom dresu prethodnih godina, kakav uticaj igrač ima na igru reprezentacije, forma iz prošle sezone..."
Jel ti sad malo jasnije? Mada mislim da sam uzalud gubio vreme da te košarkaški "opismenim"...

dragi

pre 6 godina

Čovek je šutnuo u zadnja 3 finala i proriv Litvanije 2015 trojke 4 od 34. Sve smo to izgubili. I on drugi.
(Kikinda, 27. avgust 2019 12:20)

A koji da bude drugi ako ne onaj koji gubi u finalu? Neće valjda onaj koji gubi u 1/4 finalu? :)

Milan

pre 6 godina

Ameri imaju mnogo jaku bekovsku liniju. Bogdan je fantastican igrac, nas najbolji suter, ali je za klasu ispod Micela i Vokera. Uostalom NBA statistika to i potvrdjuje, ima dvocifreno manje poena po utakmici u proseku. Popovic zna kako to da iskoristi, Ameri ce igrati njihov run-and-gun, a bez adekvatnog odgovora sutem spolja nasi visoki igraci to ne mogu kompenzovati. Popovic zna da ne treba gubiti vreme na zaustavljanje Jokica jer to nije moguce za tu klasu igraca. Fokusirace se da blokira nase sutere, a to mu nije tesko posto realno imamo jednog i po na nivou potrebnom za Amere. Sanse su realno na strani Amera. To je sto je, ali ako Jokic da svojih 100% sve je moguce. Po prvi put cemo mi imati najboljeg igraca na terenu. Nadam se da ce to napraviti razliku.

ArizonaDream

pre 6 godina

Ja kao cigan do koske...
Smramota me je ovih komentara o Bogdanovicu..
Jedno je ukus ko je bolji...drugo je patolska mrznja.. Kao grobar nije mi simpatican.. ali da je nekom de colo bolji igrac...je smesno i uvredljivo
Srbija !

Mare

pre 6 godina

Niko ne govori negativno o Bogdanovicu, nego je receno u pojedinim komentarima da nije bas drugi najbolji bek na prvenstvu, nego recimo 6-7. Niko ovde ne kaze da nije u top 10, e ako je tebi to pljuvanje zato sto realno sagledavamo stvari to je tvoj problem. Mnogo je veci problem srpskog naroda- a to je podanistvo i snishodljivost, ako je neko nas onda odmah moramo svi da mislimo da je najbolji, kao neka kolektivna amnezija.
(ddd, 27. avgust 2019 16:22)

Realno sagledavanje stvari?
Druze ja sam ubedjen da si ti jedan od "onih" koji su se kleli u Gudurica da ce biti bolji od Bogdana.
I Bogdan ne moze biti 6-7 ni u bejzbolu. Decko je u top 3, uostalom videces i sam.

petarczv

pre 6 godina

De colo i ljuj su drugo i trece mesto, belineli ne može nikad biti ispred ljulja jer je rotacioni igrac a ljulj je vodja... Isto važi i za bogdana

jsx

pre 6 godina

Bogdan je bio prvak Evrope, kao De Kolo i Ljulj, ali je otisao jer je bio dovpljno mlad da predje na visi nivo. Siguran sam da bi osvojio bar jos jednu da je ostao, a zigirno i vise da se igraju 4 eliminacione na f4.

Duka

pre 6 godina

Razumem ostrascenost ali staviti Ljulja i De Kola iza Bogdana je svetogrdje.
@nista o nicemu

Komentar ti je u stili tvog nicka, nista ni o cemu.

Da

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mudrac,

Metoda isisavanja viska krvi...Pandan pijavicama u prirodi

Zohan

pre 6 godina

@Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
(Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Trebalo bi da je od terapije čašama (ne znam da li se uopšte kod nas tako zove, možda ni nema naziv, na engleskom je cupping therapy), pravi se vakuum pomoću čaša koje se stavljaju na kožu i tako stoji neko kratko vreme, ali posle toga ostanu ovakve "šljive", tj. krvavi podlivi.

Neko

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota . A posto se vidim experti sto ne radite za neku kompaniju statistiku nego ovde smarate . A o Zvezdi i Partizanu je tek glupo komentarisati i gde je decko igrao jer ovde igra za Srbiju sve ostalo je nebitno. Oni nas promovisu da bar nesto u ovom trulom sistemu lopovluka i korupcije vredi a to je sport , koji veliki Grobari i Cigani svaki dan spustaju na sve nize grane .

petarczv

pre 6 godina

Bolji su i De Colo i Furnije od Bogdanovica
(Pero,27.avgust 2019 10:44)
Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01)

De colo igra u "vašerskim" klubovima?! De colo je šampion evrope sa najjačim klubom u evropi a bogdan je rotacioni igrač ekipe koja 20god nije igrala playoff

Bane

pre 6 godina

Sve sve ok, ali belineli ??? To je najveci silovatelj svih vremena, ali eto o sebe prodao kao nekog "sutera" sto mu dade za pravo da ispucava neke nerezonske frljotine ! Dzo Heris je Jordan za belinelija, igrac koji podseca na kleja maltene

petarczv

pre 6 godina

nista o nicemu...Bogdanović u NBA pokazao mnogo više od DeKoloa a od Ljulja ima bolju statistiku nego ovaj u Evropi.
(glisa, 27. avgust 2019 11:24)

De colo najbolji strelac EL i MVP evrolige... Bogdanovic u nba nije pokazao apsolutno ništa... Nema nijednu playoff utakmicu...

petarczv

pre 6 godina

Petarcvz@Pa za NBA jeste vašerski klub svaki koji dolazi iz Evrope...Znači da je i De Colo vašerski igrač čim nema mesto u NBA.Prosta logika?Kapiraš?!
(Jon Bon Jovi, 27. avgust 2019 11:27)

Druže ne kaže se "vašerski" već vašarski. A cska i evropska kosarka uopšte nisu vašarske jedino vašarsko je tvoje komentarisanje na ovom portalu...

Daniel

pre 6 godina

Sve ok, jedino mi nije jasno zasto Furnije na poziciji 3, lik je presmesan ko prati Nba zna koliko cesto pocne utakmicu sa 1 od 6 ili 1 od 7, do poena dolazi protiv slabijih ekipa, protiv malo jacih uglavnom slobodna bacanja ili garbage time, lik je prelos zanemarite statistiku...

Mikii

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota .
(Neko, 27. avgust 2019 15:20)

Kad doticni zavrsi ekonomski fakultet u roku sa prosecnom ocenom 9,72, onda neka se javi. Razliciti ljudi razlicito mere uspeh. Mi smo bedna zemlja zato sto takvi kao ti vrednuju milionere sportiste, a obrazovani ljudi mogu da idu u Nemacku, sto se vas tice. Kad budemo obracali paznju na ono sto je zaista vredno i bitno, a sportisti nam budu bitni kao lanski sneg, onda vise necemo biti tako bedni. Moralni strucnjace. Daj Boze da si osnovnu skolu zavrsio.

555

pre 6 godina

Dobra lista. Ja bih licno ipak rotirao Belinelija i Ljulja, iako je Ljuj imao losu sezonu. I dvoumio bih se izmedju Bogdana i Evana za drugo mesto. Za plejeve ste pogodili. Jedva cekam listu centara. Za krila ce biti tesko napraviti listu cini mi se.

petarczv

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
(Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Koliko ste vi ljudi neobrazovani to je strašno. A sta mislis ti da ne neka bolest koja zahvata samo kosarkase?! Okrugli pecati su od vakumske terapije koja postoji stotinu godina unazad. Primitivna verzija se radi sa čašama...

Komentator

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao.
(Komentator, 27. avgust 2019 10:48)

Ma treba da dobiješ počasnu Nobelovu nagradu za ovu genijalnost.
(brm, 27. avgust 2019 10:57)

Neka si ti docekao da nesto popljujes i nesto uvredljivo napises, jer ocigledno sopstveno misljenje o ovoj temi nisi u stanju da napises. Bravo. Upravo si usao u klub napacenih osoba na ovom sajtu, ocigledno bez ikakvog znanja o tmei koju komentarises, i dokaz da treba postaviti upitnik sa pitanjima iz kosarke prije dozvole da se ista napise. Bravo za pokusaj uvrede, mora da si sav umni kapacitet potrosio u nju.

Oliver Kosta

pre 6 godina

Stvarno mi nije jasno ko ce zaustaviti Donovana Micela i Kembu Vokera kada ih ni u NBA ne mogu zaustaviti. Ljudi udju u seriju od 6-7 pogodjenih suteva i ćao...
Tek sad sam video da je tu i Dzo Heris. Decko udje i veze cetiri trojke i posle nema povratka. Amerikanci mozda nisu Dream team ali su preozbiljna reprezentacija sa preozbiljnim trenerom koji kapira Evropsku kosarku...
Malo nade imaju ostale reprezentacije ukljucujuci i nasu ali svaka medalja je vrh. Napred momci. Da su nam zdravi Teo Lucic i Gagi bilo bi tuče...ovako....tesko. Ali idemo da igramo pa sta bude...

Dragan-Borca

pre 6 godina

@dragan-borca

Bogdan da igra u petorci kingsa ne bi imao ni 10 poena po mecu,zato sto bi vecinu vremena provodio na parketu sa foxom i hildom koji su starteri,ova uloga sa klupe mu odlicno odgovara i zato ima ovih 14poena prosjecno

Furnije je starter u orlandu i on vecinu vremena provodi sa vucevicem i gordonom na parketu koji uzimaju dosta suteva,a da ima ulogu sa klupe kao i bogdan imao bi bolju statistiku jer bi bio glavna napadcka opcija,i furnije posto je starter igra protiv boljih odbrambenih igraca

Bogdan igra bolje za reprezentaciju posto je tu glavna opcija u napadu,a furnije nije,u francuskoj su batum parker i diao bili glavni,i sve je pocinjalo od njih ostali su imali manje uloge

valjda su ti malo jasnije neke stvari posto vidim da i ti slabo pratis nba i kosarku
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cole, 27. avgust 2019 12:29) # Link komentara

Care ti nisi naucio posteno ni da pises. Kosarka je prekomplikovano nesto za tebe shvatiti. Furnijea se niko nece ni secati za 20 godina.
Bogdan je dimenzija talenta vise, a tek je usao u prajm. Decko kao bek suter baca no look paseve na nivou najboljih plejeva, dodaje kroz noge igraca, ima bukvalno sve. Furnije je manje kreativniji i drvenastiji je.
Bogdan je i mnogo jaci vodja na parketu.
Pa kako Gordon i Vucevic mogu biti konkurencija Furnijeu?
Bogdan na spoljnim pozicijama ima dosta jacu konkureciju nego Furnije u Orlandu.

Mare

pre 6 godina

Inace tek sam sada provalio koliko USA povela mlade momke. Nisam ni znao da je Micel '96 a tek da je Tejtum '98
Dobri su Ameri ali ako se sastanemo mislim da mozemo da ih dobijemo. Takodje mislim da ce jos neko da ih omanda u medjuvremenu

petarczv

pre 6 godina

Petarcvz@ koji si ti kompleksas. Bogdan je ubedljivo najbolji bek indivudualac na prvenstvu, bolji od svih amerekianaca i prosecnog Furnijea od koga je bolji tokom cele karijere, a inace su obojica generacija 92. Bolji je i od De koloa i Ljulja i Micela i ne treba uopste da se postavlja pitanje i da bude dileme. Da ima vise slobode uvek bi imao 25+ poena u Nba ligi. Jedan od najtalentovanijih bekova u istoriji evropske kosarke.
(cinjenice, 27. avgust 2019 14:07)

Pa sto nema vise slobode?

Jon Bon Jovi

pre 6 godina

Petarcvz@Pa za NBA jeste vašerski klub svaki koji dolazi iz Evrope...Znači da je i De Colo vašerski igrač čim nema mesto u NBA.Prosta logika?Kapiraš?!

ddd

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota .
(Neko, 27. avgust 2019 15:20)

Niko ne govori negativno o Bogdanovicu, nego je receno u pojedinim komentarima da nije bas drugi najbolji bek na prvenstvu, nego recimo 6-7. Niko ovde ne kaze da nije u top 10, e ako je tebi to pljuvanje zato sto realno sagledavamo stvari to je tvoj problem. Mnogo je veci problem srpskog naroda- a to je podanistvo i snishodljivost, ako je neko nas onda odmah moramo svi da mislimo da je najbolji, kao neka kolektivna amnezija.

cole

pre 6 godina

dragan-borca

Jeste bogdan je bas vodja,pogotovo u reprezentaciji sve bitne utakmice je odigrao odlicno sa dobrim procentima

I mislis da ce se neko sjecati i bogdana i furnijea u americi za 20 godina,nece niko odma da ti kazem

petarczv

pre 6 godina

Ja kao cigan do koske...
Smramota me je ovih komentara o Bogdanovicu..
Jedno je ukus ko je bolji...drugo je patolska mrznja.. Kao grobar nije mi simpatican.. ali da je nekom de colo bolji igrac...je smesno i uvredljivo
Srbija !
(ArizonaDream, 27. avgust 2019 14:39)

A sto bi bilo uvredljivo da neko misli da je dvostruki sampion EL i MVP bolji igrac od. Bogdana?

royana

pre 6 godina

@чика

E sad ukratko da ti repliciram, posto je razlika u sistemima takmicenja u fudbalu i kosarci sustinski drugacija.

Kosarka je do proslog olimpijskog ciklusa imala veliko takmicenje svake godine 2 EP, 1 SP i 1 OI.

Fudbal u jednom olimpijskom ciklusu ima maltene 2 takmicenja posto na olimpijadi igraju omladinci sa par iskusnijih igraca.

Pritom kosarkas u NBA za jednu sezonu moze da odigra 100+ utakmica za sezonu sto je duplo vise od fudbalera, pa ti racunaj... Pritom to je samo jedan od problema... Drugi je vezan za NBA i timove koji ne pustaju svoje igrace(investicije) a treci je sto sami igraci pogotovo oni koji su slobodni agenti ne zele da rizikuju povredu zbog potpisivanja novog visegodisnjeg ugovora, razlike se mere u milionima dolara. Ima jos razloga, ali da ne davim...

stefan

pre 6 godina

Zasto se odd bogdana pravi pareksenalns kossrkas kada to nije... Prosecan nba kosarkas pa mozda i ispodprosecsn... Dakle ni naa ovom prvenstvu ni bilo gde na svetu ne moze biti klej tompson ili kavaj lenard... Dakle svak odobro i njemu i momcima neka uzmu medalju jer je realno ali puno srece ce im trebati uostalom kao i uvek.... Napred bogi da krcas trojke samo jako

Ostin A

pre 6 godina

Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01)

Bogdanović neigra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola...
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub.

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.

cole

pre 6 godina

@dragan-borca

Bogdan da igra u petorci kingsa ne bi imao ni 10 poena po mecu,zato sto bi vecinu vremena provodio na parketu sa foxom i hildom koji su starteri,ova uloga sa klupe mu odlicno odgovara i zato ima ovih 14poena prosjecno

Furnije je starter u orlandu i on vecinu vremena provodi sa vucevicem i gordonom na parketu koji uzimaju dosta suteva,a da ima ulogu sa klupe kao i bogdan imao bi bolju statistiku jer bi bio glavna napadcka opcija,i furnije posto je starter igra protiv boljih odbrambenih igraca

Bogdan igra bolje za reprezentaciju posto je tu glavna opcija u napadu,a furnije nije,u francuskoj su batum parker i diao bili glavni,i sve je pocinjalo od njih ostali su imali manje uloge

valjda su ti malo jasnije neke stvari posto vidim da i ti slabo pratis nba i kosarku

petarczv

pre 6 godina

petar czv"..... kad li ce 1.septembar da krenes u skolu..... smorio si sa svojim komentarima (pred-skolskim).....
(u d b a, 27. avgust 2019 15:08)

Cim su realni a ticu se grobara su predškolsli komentari... Na tvoju veliku zalost a i na moju odavno sam skolu završio...

djc-xxx

pre 6 godina

Što se američkih bekova tiče, koje ljudi opravdano hvale ovde, ja se slažem, ali biće dobro ako oni uopšte dođu do finala i nas? Ako se negde "sapletu", lako može da se desi da mi budemo svetski prvaci a da se uopšte ne sretnemo sa njima, što će biti prava šteta, ali realna mogućnost...

chicaboom

pre 6 godina

@Mudrac U pitanju je akupunktura misica, crveni pecati vidljivi posle prvog tretmana. Pomocu iglica izvlaci sve krvne zgrusetke (tipa modrice itd.). Felps je bio na udaru zbog istog dok se nije objasnilo sta je.. Poz

ddd

pre 6 godina

Precenili ste Bogdana samo zato sto je nas... Nije ni u prvoj petorci ekipe koja nije blizu plej-ofa... Svi americki bekovi sa liste su bolji od njega, Heris i Smart igraju u startnih 5 u ozbiljnim plej-of ekipama, Smart elitni defanzivac, odbrana kod Bogdana ne postoji, Heris elitni suter...Belineli igrao ozbiljnu kosarku sa San Antoniom, Furnije takodje prva petorka plej-of ekipe... jedino ako se gleda istorija igara za reprezentaciju onda je Bogdan ispred. Naravno navijamo za Bogdana i nase na prvenstvu, ali sam realan pre svega.

petarczv

pre 6 godina

nista o nicemu...Bogdanović u NBA pokazao mnogo više od DeKoloa a od Ljulja ima bolju statistiku nego ovaj u Evropi.
(glisa, 27. avgust 2019 11:24)

De colo najbolji strelac EL i MVP evrolige... Bogdanovic u nba nije pokazao apsolutno ništa... Nema nijednu playoff utakmicu...

petarczv

pre 6 godina

Hahahaha pa mitchel je kao rookie imao duplo bolju sezonu nego bogdan... A o ljulj i decolo obojica mvp evrolige su za klasu bolji igrači...

petarczv

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
(Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Koliko ste vi ljudi neobrazovani to je strašno. A sta mislis ti da ne neka bolest koja zahvata samo kosarkase?! Okrugli pecati su od vakumske terapije koja postoji stotinu godina unazad. Primitivna verzija se radi sa čašama...

petarczv

pre 6 godina

Bolji su i De Colo i Furnije od Bogdanovica
(Pero,27.avgust 2019 10:44)
Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01)

De colo igra u "vašerskim" klubovima?! De colo je šampion evrope sa najjačim klubom u evropi a bogdan je rotacioni igrač ekipe koja 20god nije igrala playoff

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Imam osećaj da će ovo biti prvenstvo Bogdana Bogdanovića.Sazreo je u svakom smislu te reči.On,Beli i Jokara su oslonac naše reprezentacije.Čovek u reprezentaciji daje 20+ poena a ljudima ne valja...

чика

pre 6 godina

тек сад схватам колико је слабо првенство... од 150 најбољих интернционалних играча на свету бар пола не игра. да не рачунам американце и њихове отказе.
нема мареја и вигинса за канаду, енбида, сијакама, смонса, џордана кларксона, кори џозеф... ма десетине играча. шта год пецкали хрвате и словенце смешно је да такве две репрезентације не играју због система квалификација, а доста су занимљиви и јаки...
замислите да је тако у фудбалу. првенство без месија, роналда, бразил и француска дођу са 3. поставом... белгија, уругвај и мексико не играју... генерално да првенство изгледа ко на песу без лиценце.
фибу стварно треба расформирати и дати да нба организује и сп и све остало, па можда нешто и буде. ово су бесмислице.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 6 godina

Bolji su i De Colo i Furnije od Bogdanovica
(Pero,27.avgust 2019 10:44)
Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...

stefan

pre 6 godina

Zasto se odd bogdana pravi pareksenalns kossrkas kada to nije... Prosecan nba kosarkas pa mozda i ispodprosecsn... Dakle ni naa ovom prvenstvu ni bilo gde na svetu ne moze biti klej tompson ili kavaj lenard... Dakle svak odobro i njemu i momcima neka uzmu medalju jer je realno ali puno srece ce im trebati uostalom kao i uvek.... Napred bogi da krcas trojke samo jako

petarczv

pre 6 godina

Ja kao cigan do koske...
Smramota me je ovih komentara o Bogdanovicu..
Jedno je ukus ko je bolji...drugo je patolska mrznja.. Kao grobar nije mi simpatican.. ali da je nekom de colo bolji igrac...je smesno i uvredljivo
Srbija !
(ArizonaDream, 27. avgust 2019 14:39)

A sto bi bilo uvredljivo da neko misli da je dvostruki sampion EL i MVP bolji igrac od. Bogdana?

Ostin A

pre 6 godina

Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01)

Bogdanović neigra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola...
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub.

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.

Calerko

pre 6 godina

Ej ali Marko Guduric? Covek kojem je prosek u reprezentaciji 2,7 poena, i covek kojem se tresu ruke pri svakom dodiru sa istom? Najprecenjeniji nas kosarkas, koji je oduzeo mesto mnogo boljim kosarkasima.

petarczv

pre 6 godina

Petarcvz@Pa za NBA jeste vašerski klub svaki koji dolazi iz Evrope...Znači da je i De Colo vašerski igrač čim nema mesto u NBA.Prosta logika?Kapiraš?!
(Jon Bon Jovi, 27. avgust 2019 11:27)

Druže ne kaže se "vašerski" već vašarski. A cska i evropska kosarka uopšte nisu vašarske jedino vašarsko je tvoje komentarisanje na ovom portalu...

petarczv

pre 6 godina

Petarcvz@ koji si ti kompleksas. Bogdan je ubedljivo najbolji bek indivudualac na prvenstvu, bolji od svih amerekianaca i prosecnog Furnijea od koga je bolji tokom cele karijere, a inace su obojica generacija 92. Bolji je i od De koloa i Ljulja i Micela i ne treba uopste da se postavlja pitanje i da bude dileme. Da ima vise slobode uvek bi imao 25+ poena u Nba ligi. Jedan od najtalentovanijih bekova u istoriji evropske kosarke.
(cinjenice, 27. avgust 2019 14:07)

Pa sto nema vise slobode?

Dragan-Borca

pre 6 godina

Bogdanović neigra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola...
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub.

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.
(Ostin A, 27. avgust 2019 11:22) # Link komentara
?
Furnije bolji od ovoga sada Bogdana?
Slabo ti care pratis onda NBA.
Bogdan je presisao Furnijea vec zadnjih godinu-dve generalno.
Kakav Furnije crni, decko je odlican, ali Bogdan moze postati jedan od najboljih bekova Evrope ikada.
Care, Furnije ti ima samo 12 PER proslu sezonu
Bogdan preko 14, a Furnije igra vec sedam sezona NBA.
Ocigledno da je ovo maximum Furnijea, kad je maltene isti igrac kao i pre 3-4 godine. Dok Bogdan igra sve raznovrsnije.
Samo sto Bogdan igra sa 2 teska privatnika Foxom i Badijem, a i onaj Bagli siluje dosta. Furnije na Bogdanovom mestu kao rezerva ne bi imao ni 10 poena po mecu.
Bogdan izvlaci kao rezerva 14 poena, 3.5 skoka i skoro 4 asistencije.
Furnije kao starter 15 poena, 3 skoka i 3.5 asistencije.
Igra skoro 4 minute vise od Bogdana po mecu, sa manjom konkurencijom i opet im ista statistika. Cak Bogdan i vise skokova i vise asistencija za manje vremena, u poenima je razlika jako mala, ni ceo poen.
Bogdan je postao dimenzija vise igrac od Furnijea.

cole

pre 6 godina

dragan-borca

Jeste bogdan je bas vodja,pogotovo u reprezentaciji sve bitne utakmice je odigrao odlicno sa dobrim procentima

I mislis da ce se neko sjecati i bogdana i furnijea u americi za 20 godina,nece niko odma da ti kazem

petarczv

pre 6 godina

De colo i ljuj su drugo i trece mesto, belineli ne može nikad biti ispred ljulja jer je rotacioni igrac a ljulj je vodja... Isto važi i za bogdana

brm

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao.
(Komentator, 27. avgust 2019 10:48)

Ma treba da dobiješ počasnu Nobelovu nagradu za ovu genijalnost.

cole

pre 6 godina

@dragan-borca

Bogdan da igra u petorci kingsa ne bi imao ni 10 poena po mecu,zato sto bi vecinu vremena provodio na parketu sa foxom i hildom koji su starteri,ova uloga sa klupe mu odlicno odgovara i zato ima ovih 14poena prosjecno

Furnije je starter u orlandu i on vecinu vremena provodi sa vucevicem i gordonom na parketu koji uzimaju dosta suteva,a da ima ulogu sa klupe kao i bogdan imao bi bolju statistiku jer bi bio glavna napadcka opcija,i furnije posto je starter igra protiv boljih odbrambenih igraca

Bogdan igra bolje za reprezentaciju posto je tu glavna opcija u napadu,a furnije nije,u francuskoj su batum parker i diao bili glavni,i sve je pocinjalo od njih ostali su imali manje uloge

valjda su ti malo jasnije neke stvari posto vidim da i ti slabo pratis nba i kosarku

Dragan-Borca

pre 6 godina

@dragan-borca

Bogdan da igra u petorci kingsa ne bi imao ni 10 poena po mecu,zato sto bi vecinu vremena provodio na parketu sa foxom i hildom koji su starteri,ova uloga sa klupe mu odlicno odgovara i zato ima ovih 14poena prosjecno

Furnije je starter u orlandu i on vecinu vremena provodi sa vucevicem i gordonom na parketu koji uzimaju dosta suteva,a da ima ulogu sa klupe kao i bogdan imao bi bolju statistiku jer bi bio glavna napadcka opcija,i furnije posto je starter igra protiv boljih odbrambenih igraca

Bogdan igra bolje za reprezentaciju posto je tu glavna opcija u napadu,a furnije nije,u francuskoj su batum parker i diao bili glavni,i sve je pocinjalo od njih ostali su imali manje uloge

valjda su ti malo jasnije neke stvari posto vidim da i ti slabo pratis nba i kosarku
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cole, 27. avgust 2019 12:29) # Link komentara

Care ti nisi naucio posteno ni da pises. Kosarka je prekomplikovano nesto za tebe shvatiti. Furnijea se niko nece ni secati za 20 godina.
Bogdan je dimenzija talenta vise, a tek je usao u prajm. Decko kao bek suter baca no look paseve na nivou najboljih plejeva, dodaje kroz noge igraca, ima bukvalno sve. Furnije je manje kreativniji i drvenastiji je.
Bogdan je i mnogo jaci vodja na parketu.
Pa kako Gordon i Vucevic mogu biti konkurencija Furnijeu?
Bogdan na spoljnim pozicijama ima dosta jacu konkureciju nego Furnije u Orlandu.

Jon Bon Jovi

pre 6 godina

Petarcvz@Pa za NBA jeste vašerski klub svaki koji dolazi iz Evrope...Znači da je i De Colo vašerski igrač čim nema mesto u NBA.Prosta logika?Kapiraš?!

cinjenice

pre 6 godina

Petarcvz@ koji si ti kompleksas. Bogdan je ubedljivo najbolji bek indivudualac na prvenstvu, bolji od svih amerekianaca i prosecnog Furnijea od koga je bolji tokom cele karijere, a inace su obojica generacija 92. Bolji je i od De koloa i Ljulja i Micela i ne treba uopste da se postavlja pitanje i da bude dileme. Da ima vise slobode uvek bi imao 25+ poena u Nba ligi. Jedan od najtalentovanijih bekova u istoriji evropske kosarke.

petarczv

pre 6 godina

petar czv"..... kad li ce 1.septembar da krenes u skolu..... smorio si sa svojim komentarima (pred-skolskim).....
(u d b a, 27. avgust 2019 15:08)

Cim su realni a ticu se grobara su predškolsli komentari... Na tvoju veliku zalost a i na moju odavno sam skolu završio...

Zvezda

pre 6 godina

Lista je realna. Bogdan u reprezentaciji igra i iznad svog nivoa i po meni je sigurno uz Mičela najbolji bek na prvenstvu. Mislim da je Heris mogao biti malo iznad devete pozicije, ali ok.

Komentator

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao.
(Komentator, 27. avgust 2019 10:48)

Ma treba da dobiješ počasnu Nobelovu nagradu za ovu genijalnost.
(brm, 27. avgust 2019 10:57)

Neka si ti docekao da nesto popljujes i nesto uvredljivo napises, jer ocigledno sopstveno misljenje o ovoj temi nisi u stanju da napises. Bravo. Upravo si usao u klub napacenih osoba na ovom sajtu, ocigledno bez ikakvog znanja o tmei koju komentarises, i dokaz da treba postaviti upitnik sa pitanjima iz kosarke prije dozvole da se ista napise. Bravo za pokusaj uvrede, mora da si sav umni kapacitet potrosio u nju.

Bane

pre 6 godina

Sve sve ok, ali belineli ??? To je najveci silovatelj svih vremena, ali eto o sebe prodao kao nekog "sutera" sto mu dade za pravo da ispucava neke nerezonske frljotine ! Dzo Heris je Jordan za belinelija, igrac koji podseca na kleja maltene

dddd

pre 6 godina

@ddd
u tvom slučaju je jedino evidentno nepoznavanje ove igre čim možeš da napišeš da Bogdan ne igra odbranu. 1 na 1 ga vrlo retko probijaju a izlazak na pomoć i rotacije u odbrani na visokom nivou, inteligentne i pravovremene za razliku od pojedinih koji redovno ispadaju sa strane pomoći i često stoje izgubljeni u prostoru, ne znaju gde su ni koga cuvaju ili preuzimaju. Verovatno pratiš košarku poslednjih 5 godina tokom kojih nije baš moglo mnogo da se nauči...
A Ljulj i De Kolo ispred Bogija, šta reći, možda su i Gudurić i Dobrilić bolji, Kalina sigurno bolji iako ne igraju istu poziciju... bolji glumac u filmovima za nedorasle
NAPRED PLAVI

Keynes

pre 6 godina

Zato De Colo igra u vašerskim klubovima a Bogdanović igra u prvoj petorci NBA kluba.Pa šta znaju svi oni.Bitno da je De Colo igračina... 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. avgust 2019 11:01) 

Bogdanović ne igra u prvoj petorci. Ali je bolji od De Cola... 
Međutim, Furnije je bolji od Bogdanovića. Još je Orlando plejof klub. 

Naravno, uvek ćemo malo gurati svoje, pa je Bogdanović dobio poziciju 2 a ne 3.
(Ostin A, 27. avgust 2019 11:22)

Mozda je bolji za one koji kosarku gledaju samo kroz poene... Bogdanović daleko kompletniji od Furnijea. Furnije je mozda za nijansu bolji poenter(mozda, mada po meni Bogdan ima vise nacina da poentira od njega, raznovrsniji je, ali je Furnije konstantniji u sutu), sve drugo bolje igra Bogdan. I skok i assist i defence i organizacija igre i pokrivanje 3 pozicije za razliku od Furnijea koji je iskljucivo 2. Moje skromno laicko misljenje... :-)

Komentator

pre 6 godina

Pravo stanje najboljih bekova, u ovom slucaju (ali i igraca na drugim pozicijama), pokazaće se nakon prvenstva, kada se pogleda kako je ko igrao. Drago mi je zbog Bogdana, primjetno je da svako reprezentativno takmicenje napreduje. Neka mu je sa srecom, da na kraju prvenstva bude prvi na listi najboljih bekova po ucinku na samom prvenstvu.

Daniel

pre 6 godina

Sve ok, jedino mi nije jasno zasto Furnije na poziciji 3, lik je presmesan ko prati Nba zna koliko cesto pocne utakmicu sa 1 od 6 ili 1 od 7, do poena dolazi protiv slabijih ekipa, protiv malo jacih uglavnom slobodna bacanja ili garbage time, lik je prelos zanemarite statistiku...

Neko

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota . A posto se vidim experti sto ne radite za neku kompaniju statistiku nego ovde smarate . A o Zvezdi i Partizanu je tek glupo komentarisati i gde je decko igrao jer ovde igra za Srbiju sve ostalo je nebitno. Oni nas promovisu da bar nesto u ovom trulom sistemu lopovluka i korupcije vredi a to je sport , koji veliki Grobari i Cigani svaki dan spustaju na sve nize grane .

Mikii

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota .
(Neko, 27. avgust 2019 15:20)

Kad doticni zavrsi ekonomski fakultet u roku sa prosecnom ocenom 9,72, onda neka se javi. Razliciti ljudi razlicito mere uspeh. Mi smo bedna zemlja zato sto takvi kao ti vrednuju milionere sportiste, a obrazovani ljudi mogu da idu u Nemacku, sto se vas tice. Kad budemo obracali paznju na ono sto je zaista vredno i bitno, a sportisti nam budu bitni kao lanski sneg, onda vise necemo biti tako bedni. Moralni strucnjace. Daj Boze da si osnovnu skolu zavrsio.

MarcoPolo

pre 6 godina

Bogdanovic ispred Dzoa Herisa?
(sportman, 27. avgust 2019 11:02)

Da, jer je kompletniji kao igrač. A mogao si i da pročitaš parametre koji su uticali na rangiranje: "kvalitet, učinak košarkaša u nacionalnom dresu prethodnih godina, kakav uticaj igrač ima na igru reprezentacije, forma iz prošle sezone..."
Jel ti sad malo jasnije? Mada mislim da sam uzalud gubio vreme da te košarkaški "opismenim"...

jsx

pre 6 godina

Bogdan je bio prvak Evrope, kao De Kolo i Ljulj, ali je otisao jer je bio dovpljno mlad da predje na visi nivo. Siguran sam da bi osvojio bar jos jednu da je ostao, a zigirno i vise da se igraju 4 eliminacione na f4.

ddd

pre 6 godina

Eto zasto smo bedna zemlja jer ima pacenika koji i ovde nalaze nesto negativno decku koji je uradio sto niko od vas nece za sto zivota .
(Neko, 27. avgust 2019 15:20)

Niko ne govori negativno o Bogdanovicu, nego je receno u pojedinim komentarima da nije bas drugi najbolji bek na prvenstvu, nego recimo 6-7. Niko ovde ne kaze da nije u top 10, e ako je tebi to pljuvanje zato sto realno sagledavamo stvari to je tvoj problem. Mnogo je veci problem srpskog naroda- a to je podanistvo i snishodljivost, ako je neko nas onda odmah moramo svi da mislimo da je najbolji, kao neka kolektivna amnezija.

Daki

pre 6 godina

@ddd
Sve ostalo što si napisao još i nekako... ali nakon "odbrana kod Bogdana ne postoji" je potpuno besmisleno postalo čitati dalje.

Mare

pre 6 godina

Niko ne govori negativno o Bogdanovicu, nego je receno u pojedinim komentarima da nije bas drugi najbolji bek na prvenstvu, nego recimo 6-7. Niko ovde ne kaze da nije u top 10, e ako je tebi to pljuvanje zato sto realno sagledavamo stvari to je tvoj problem. Mnogo je veci problem srpskog naroda- a to je podanistvo i snishodljivost, ako je neko nas onda odmah moramo svi da mislimo da je najbolji, kao neka kolektivna amnezija.
(ddd, 27. avgust 2019 16:22)

Realno sagledavanje stvari?
Druze ja sam ubedjen da si ti jedan od "onih" koji su se kleli u Gudurica da ce biti bolji od Bogdana.
I Bogdan ne moze biti 6-7 ni u bejzbolu. Decko je u top 3, uostalom videces i sam.

Mare

pre 6 godina

Inace tek sam sada provalio koliko USA povela mlade momke. Nisam ni znao da je Micel '96 a tek da je Tejtum '98
Dobri su Ameri ali ako se sastanemo mislim da mozemo da ih dobijemo. Takodje mislim da ce jos neko da ih omanda u medjuvremenu

Roki

pre 6 godina

Lep tekst i igraci rangorani prema odredjenim kriterijumima postavljenim od strane autora. I pola komentatora pljuje momka koji igra za nasu reprezentaciju. Bogdan treba da bude prvi, Gudura drugi pa onda svi ostali. Najbolji su jer su nasi. Sram da vas bude, pljuvaci.

555

pre 6 godina

Dobra lista. Ja bih licno ipak rotirao Belinelija i Ljulja, iako je Ljuj imao losu sezonu. I dvoumio bih se izmedju Bogdana i Evana za drugo mesto. Za plejeve ste pogodili. Jedva cekam listu centara. Za krila ce biti tesko napraviti listu cini mi se.

Mudrac

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?

royana

pre 6 godina

@чика

E sad ukratko da ti repliciram, posto je razlika u sistemima takmicenja u fudbalu i kosarci sustinski drugacija.

Kosarka je do proslog olimpijskog ciklusa imala veliko takmicenje svake godine 2 EP, 1 SP i 1 OI.

Fudbal u jednom olimpijskom ciklusu ima maltene 2 takmicenja posto na olimpijadi igraju omladinci sa par iskusnijih igraca.

Pritom kosarkas u NBA za jednu sezonu moze da odigra 100+ utakmica za sezonu sto je duplo vise od fudbalera, pa ti racunaj... Pritom to je samo jedan od problema... Drugi je vezan za NBA i timove koji ne pustaju svoje igrace(investicije) a treci je sto sami igraci pogotovo oni koji su slobodni agenti ne zele da rizikuju povredu zbog potpisivanja novog visegodisnjeg ugovora, razlike se mere u milionima dolara. Ima jos razloga, ali da ne davim...

chicaboom

pre 6 godina

@Mudrac U pitanju je akupunktura misica, crveni pecati vidljivi posle prvog tretmana. Pomocu iglica izvlaci sve krvne zgrusetke (tipa modrice itd.). Felps je bio na udaru zbog istog dok se nije objasnilo sta je.. Poz

Da

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mudrac,

Metoda isisavanja viska krvi...Pandan pijavicama u prirodi

Zohan

pre 6 godina

@Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
(Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Trebalo bi da je od terapije čašama (ne znam da li se uopšte kod nas tako zove, možda ni nema naziv, na engleskom je cupping therapy), pravi se vakuum pomoću čaša koje se stavljaju na kožu i tako stoji neko kratko vreme, ali posle toga ostanu ovakve "šljive", tj. krvavi podlivi.

Duka

pre 6 godina

Razumem ostrascenost ali staviti Ljulja i De Kola iza Bogdana je svetogrdje.
@nista o nicemu

Komentar ti je u stili tvog nicka, nista ni o cemu.

ArizonaDream

pre 6 godina

Ja kao cigan do koske...
Smramota me je ovih komentara o Bogdanovicu..
Jedno je ukus ko je bolji...drugo je patolska mrznja.. Kao grobar nije mi simpatican.. ali da je nekom de colo bolji igrac...je smesno i uvredljivo
Srbija !

dragi

pre 6 godina

Čovek je šutnuo u zadnja 3 finala i proriv Litvanije 2015 trojke 4 od 34. Sve smo to izgubili. I on drugi.
(Kikinda, 27. avgust 2019 12:20)

A koji da bude drugi ako ne onaj koji gubi u finalu? Neće valjda onaj koji gubi u 1/4 finalu? :)

Oliver Kosta

pre 6 godina

Stvarno mi nije jasno ko ce zaustaviti Donovana Micela i Kembu Vokera kada ih ni u NBA ne mogu zaustaviti. Ljudi udju u seriju od 6-7 pogodjenih suteva i ćao...
Tek sad sam video da je tu i Dzo Heris. Decko udje i veze cetiri trojke i posle nema povratka. Amerikanci mozda nisu Dream team ali su preozbiljna reprezentacija sa preozbiljnim trenerom koji kapira Evropsku kosarku...
Malo nade imaju ostale reprezentacije ukljucujuci i nasu ali svaka medalja je vrh. Napred momci. Da su nam zdravi Teo Lucic i Gagi bilo bi tuče...ovako....tesko. Ali idemo da igramo pa sta bude...

Nislija

pre 6 godina

Једно време је Никола Вучевић имао исте овакве печате по рукама као и Еван Фурније. Да ли неко може да објасни о чему се ради?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mudrac, 27. avgust 2019 11:03)

Mislim da je u pitanju neka metoda oporavka misica uz pomoc vakuma, ako se dobro secam, ako ne, neka me neko ispravi.

Pozdrav

Milan

pre 6 godina

Ameri imaju mnogo jaku bekovsku liniju. Bogdan je fantastican igrac, nas najbolji suter, ali je za klasu ispod Micela i Vokera. Uostalom NBA statistika to i potvrdjuje, ima dvocifreno manje poena po utakmici u proseku. Popovic zna kako to da iskoristi, Ameri ce igrati njihov run-and-gun, a bez adekvatnog odgovora sutem spolja nasi visoki igraci to ne mogu kompenzovati. Popovic zna da ne treba gubiti vreme na zaustavljanje Jokica jer to nije moguce za tu klasu igraca. Fokusirace se da blokira nase sutere, a to mu nije tesko posto realno imamo jednog i po na nivou potrebnom za Amere. Sanse su realno na strani Amera. To je sto je, ali ako Jokic da svojih 100% sve je moguce. Po prvi put cemo mi imati najboljeg igraca na terenu. Nadam se da ce to napraviti razliku.

djc-xxx

pre 6 godina

Što se američkih bekova tiče, koje ljudi opravdano hvale ovde, ja se slažem, ali biće dobro ako oni uopšte dođu do finala i nas? Ako se negde "sapletu", lako može da se desi da mi budemo svetski prvaci a da se uopšte ne sretnemo sa njima, što će biti prava šteta, ali realna mogućnost...