Košarka 53

Četvrtak, 02.08.2018.

14:18

Lesor zvanično napustio Zvezdu, crveno-beli u "plusu" 650.000 evra

Francuski košarkaš Matijas Lesor nije više igrač Crvene zvezde i karijeru će nastaviti u španskoj Unikahi, saopštio je beogradski klub.

Lesor zvanièno napustio Zvezdu, crveno-beli u "plusu" 650.000 evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

shone

pre 5 godina

Доведен за џабе јер је у претходном уговору са Нантером имао клаузулу да ако га затражи тим који игра ЕЛ може отићи као слободан играч! Уникаха платила за њега ККЦЗ 250к евра! И то су суве чињенице! Колико је и да ли је ККЦЗ погрешила време ће показати, Лесор је за кошаркашке прилике још јунац (таленти као Дончић се не појављују сваки дан а њега је Реал узео са 15 год. старости- ето шта је прави скаутинг), телесну грађу има и за њега, ако дође у руке правог тренера, за 2-3 год. може испасти итекакав играч! Али као крилни центар! Нажалост ККЦЗ то не може да чека, што није добро, али таква је реалност! Са 22-23 год стално је на ширем списку репрезентације Француске, а колико ми имамо играча тих година на нашем ширем списку? Проблем је што ни један Европски тим нема времена за чекање тако да је његова будућност под знаком питања! А за све критичаре близанаца нек се сете колико је квалитетних кошаркаша отишло из оба тима ЗА ЏАБЕ, А ДА НЕ СПОМИЊЕМО ОНЕ КОЈИ СУ ИХ НАКНАДНО УРНИСАЛИ ЗА НЕЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ? Тако да Лесору пуно среће у будућности, а требаће му, јер је ипак прерано ушао у машину у којој су вишегодишњи уговори резервисани само за оне најбоље у НАЈБОГАТИЈИМ КЛУБОВИМА, а време ће показати своје! А поређење кошаркаша код појединих коментатора је блесаво јер свако има своје тренутке и клубове! Пример Цирбес, у ККЦЗ дошао као неко без перспективе, после 2 сезоне, сетите се ко се све отимао за њега а добио Макаби, и ево га опет ККЦЗ практично исто као кад је долазио први пут!
(анђео Земун, 02. avgust 2018 22:23)
Lepo, pazi, lepo ti piše da u Unikahu prelazi kao slobodan igrac, a ti i dalje pišeš da je Unikaha platila Zvezdi 250 000 evra! E to je ono sto vas je naucio vas doktor iz predgradja! Zaradili ste 650 000 evra od Lesora, to ce te da pričate kad vas budu pitali odakle pare! A istina je da je Lesor otišao kao slobodan igrač i da ga sledeće 2 godine nećete plaćati...Žali bože 325 000 evra koliko ste platili Lesoru, ni za šta!

анђео Земун

pre 5 godina

Доведен за џабе јер је у претходном уговору са Нантером имао клаузулу да ако га затражи тим који игра ЕЛ може отићи као слободан играч! Уникаха платила за њега ККЦЗ 250к евра! И то су суве чињенице! Колико је и да ли је ККЦЗ погрешила време ће показати, Лесор је за кошаркашке прилике још јунац (таленти као Дончић се не појављују сваки дан а њега је Реал узео са 15 год. старости- ето шта је прави скаутинг), телесну грађу има и за њега, ако дође у руке правог тренера, за 2-3 год. може испасти итекакав играч! Али као крилни центар! Нажалост ККЦЗ то не може да чека, што није добро, али таква је реалност! Са 22-23 год стално је на ширем списку репрезентације Француске, а колико ми имамо играча тих година на нашем ширем списку? Проблем је што ни један Европски тим нема времена за чекање тако да је његова будућност под знаком питања! А за све критичаре близанаца нек се сете колико је квалитетних кошаркаша отишло из оба тима ЗА ЏАБЕ, А ДА НЕ СПОМИЊЕМО ОНЕ КОЈИ СУ ИХ НАКНАДНО УРНИСАЛИ ЗА НЕЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ? Тако да Лесору пуно среће у будућности, а требаће му, јер је ипак прерано ушао у машину у којој су вишегодишњи уговори резервисани само за оне најбоље у НАЈБОГАТИЈИМ КЛУБОВИМА, а време ће показати своје! А поређење кошаркаша код појединих коментатора је блесаво јер свако има своје тренутке и клубове! Пример Цирбес, у ККЦЗ дошао као неко без перспективе, после 2 сезоне, сетите се ко се све отимао за њега а добио Макаби, и ево га опет ККЦЗ практично исто као кад је долазио први пут!

Miodrag

pre 5 godina

Stvarno smešna računica. Ali ko zna šta je stvarno istina. Za Gudurica 1 mil.€... hahahaha...ha.....
da li ima zvezdasa koji stvarno misle da u Evropi postoji kosarkas sem Luke Dončića,za koga bi neko platio samo obestecenje toliko+ plata i sve ostalo. Gos je Dzoedan za Gudurica pa je cifra potpuno druga. Lesor perspektivniji od Gudurića 2-3 puta.
E .... sta se sve potura i protura....
Pa umesto Lesora uzece drugog i ne za 200 godisnje nego za 300-400 i sta onda... minus(400*2)= minus ??? smejurija stvarno...

drinska divizija

pre 5 godina

Ako Legenda tako kaze, onda nema mesta sumnji. Da ne bude samo na kraju kao sto ste zaradili i na Mekelu. I on je "oprostio" neisplacene plate, pa onda odjednom puce tuzba na 150000$, ako se ne varam.

Taki

pre 5 godina

Obestecenje je 250 000 evra, ako je zvezda u plusu 650, to znaci da je dvogodisnja plata Francuza bila 400 000 evra, ili cak 200 000 evra godisnje?? 
Ako je anonimus Lesor igrao za 200 000€, mozemo samo da zamislimo kolika je plata Feldinu, Rocestiju, Bjelici, Peri, Omicu kao iskusnim i prekaljenim igracima?
(ivan, 02. avgust 2018 17:25)

Lesor nije bio anonimus za sve normalne ljude koji iole prate kosarku, covek koji je draftovan, covek koji je reprezentativac Francuske, jedan od najvecih prospekata u svom godistu u Evropi nikako nije anonimus! Ne hvali se svojim neznanjem!! Plata mu je bila sasvim ok, dobar posao Zvezde, decko se nije uklopio kod nas, pokusali smo, srecno mu dalje i to je to! Opet smo na kraju zaradili na njemu, a sto se tice ostalih nabrojanih niko nije imao platu vecu od 350 hiljada evra, znaci ni duplo vise od tog, kako ti kazes anonimusa Lesora! Pozdrav i pratite kosarku malo vise pre komentarisanja, nemojte lupati!

NastyB

pre 5 godina

eee,kod radonje bi ovaj postao zver od igraca.nazalost,desio mu se alimpije...
(brufen, 2. avgust 2018 15:42)

Dečko je kao stvoren za "run `n` gun" košarku koju je Alimpije hteo da forsira, koja se igra u NBA, ali u Evropi još uvek ne prolazi, jer ne postoje igrači za to. Novi trener Zvezde ima potpuno drugačiju filozofiju igre, očigledno, pošto se prvenstveno pojačavamo teškim i snažnim centrima i igračima koji su primarno dobri u odbrani. Istina, fali tu još najmanje 2-3 igrača na mestu pleja i beka, ali ne sumnjam da će sve biti u redu.

matematika po Vucicu

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)

Na sve ovo dodas i 1 800 000€ koje je partizan (a ne ti) dao za Soumu koji je "promasaj" i eto... ti si miloner i to devizni...

Extream

pre 5 godina

@navijac
Posto nije ispunio ocekivanja, da nije prodat morali bi da isplatimo 400k za otkaz. Otkaz je onda -400k od sume koju Zvezda ima za plate igraca. Kako je prodat, Zvezda zadrzava tih 400k i prihoduje 250k na konto obestecenja. Odatle i famozna cifra 650k... Jednostavno. Samo je sve opet stvar percepcije, sta je usteda, a sta je zarada. Ustedeli smo 400k koje bi morali da mu isplatimo (Cirbes, Ristic i Ojo su vec 2 nedelje u klubu, samim tim znalo se da Lessort odlazi), a zaradili obestecenje od transfera...

Ribizla

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)
Bas hahahaha. Ne znam sta je smijesnije tvoje poredjenje ili broj pluseva. Tebi to niko nije garantovao ugovorom kao njemu.

Felipe

pre 5 godina

Ekonomija je teška nauka. Međutim, ljudi koji se ne razumeju u materiju mogu da pitaju kako i zašto ? Nije sramota ne znati, i ja kao student na osnovnim studijama sam početnik. Zapravo, Lesor je potpisao ugovor sa Zvezdom na tri sezone, jednu je odradio, ostale su dve sezone po ugovoru prema kojem je trebalo da inkasira 400 k u naredne dve sezone. Samim odlaskom bez obzira na vrstu odlaska na koju ćemo se kasnije osvrnuti, Zvezda oslobađa garantovanih 400 k koje bi isplatila Lesoru za njegove usluge. Kada se kaže uštedeli smo, jesmo, ali smo ostali uskraćeni za njegove usluge u tom periodu. Dakle, zvanično Unikaha je platila 250 k za njegovo obeštećenje. Zajedno sa uštedom od 400 k to čini sveukupno 650 k eura. Tako se došlo do te računice, to je ujedno ekonomski način razmišljanja. Ukratko :)

Taki

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)

Ti si jednostavno neko ko zaista ne zna nista o ekonomiji, troskovima, platama, ugovorima, prihodima i rashodima i kao takav ne bi trebao da komentarises nesto u sta se uopste ne razumes.

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Cuj prelazi u Unikahu kao slobodan igrac a Zvezda Idea dobija 650 hiljada.
I pazite vi ovo: Crvena Zvezda Mts, pa valjda Crvena Zvezda IDEA, ne shvatam sto se stide svog porekla i toga iz koje drzave dolazi ta kompanija.

navijac

pre 5 godina

@Nije baš tako. Postojao je ugovor koji bi morao biti realizovan odnosno igrač bi morao biti isplaćen.Zato tretiraju kao uštedu jer neće biti u obavezi.Ti sklopi ugovor sa hotelom na Karibima na tri godine sa predviđenom dinamikom plaćanja pa javi ako ti ne naplate jer se nisi pojavio.Ili uzmi Audi sa ugovornom obavezom ali ne plaćaj obavezu pa ćeš shvatiti o čemu ti pišem.
(milos.k
(nije baš tako, 02. avgust 2018 16:21)

Bila bi usteda kada oni nikog ne bi doveli na njegovo mesto! Ali s obzirom da ce oni dovesti jos nekog skupljeg od njega, gde je tu usteda!?

DrOgba

pre 5 godina

Au bajo moj. Prvih 5 komentara objašnjava frustraciju grobarsku. Pa daj ljudi budite srećni sto kreće ABA uskoro, vi se pojacavate fino, može svašta da se desi. Ovako mi deluje da više mrzite zvezdu nego sto volite svoj klub, totalno usko i pogrešno...

ivan

pre 5 godina

Obestecenje je 250 000 evra, ako je zvezda u plusu 650, to znaci da je dvogodisnja plata Francuza bila 400 000 evra, ili cak 200 000 evra godisnje??
Ako je anonimus Lesor igrao za 200 000€, mozemo samo da zamislimo kolika je plata Feldinu, Rocestiju, Bjelici, Peri, Omicu kao iskusnim i prekaljenim igracima?

veliki strumf

pre 5 godina

Vecina ljudi ovde pise a pojma nema o cemu pise. Nije Lesor Zvezdi oprostio nista - on je prodat! Sa njim nije raskinut ugovor, pa je otisao kao slobodan igrac, vec je prodat kao igrac pod ugovorom. Potpuno normalno, kao u bilo kom sportu. Zvezda od transfera uzela 250 hiljada, a nece biti duzna da isplati 400 hiljada za plate u naredne 2 godine koje naravno nije ni zsradio, jer ce covek primati platu u novom klubu Unikahi. Vrlo prosto.
Ovo dakle nije ona "uobicajena" situacija u FK Partizan gde se sa igracem raskine ugovor da bi dobio ciste papire, a on "oprosti" (jer mora, zato sto je uslovljen) plate koje je vec zaradio, ali ih nije primio. Onda izadje Vucelic i kaze da je Partizan "zaradio", jer vise nece morati da mu placa platu ubuduce (koju mu ionako nije ni placao).

nije baš tako

pre 5 godina

Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa

Nije baš tako. Postojao je ugovor koji bi morao biti realizovan odnosno igrač bi morao biti isplaćen.Zato tretiraju kao uštedu jer neće biti u obavezi.Ti sklopi ugovor sa hotelom na Karibima na tri godine sa predviđenom dinamikom plaćanja pa javi ako ti ne naplate jer se nisi pojavio.Ili uzmi Audi sa ugovornom obavezom ali ne plaćaj obavezu pa ćeš shvatiti o čemu ti pišem.
(milos.k

nix

pre 5 godina

Jel smo mi idioti, ili ludi? KK CZV tretira nss kao takve. Zvezdi 650000e? Ljudi ja sam u plusu 500din trcao sam iza taxia, i tako svaki dan, nakupi se 30000 mesecno....

St.Srematz

pre 5 godina

Fizicke predispozicije 100, a ostalo 0. Verujem da ce postati solidan igrac, ako ne i malo vise od toga, samo da naleti na trenera koji ce mu objasniti kako igrac na toj poziciji treba da igra. To je ono sto je Zvezdi taaako falilo prosle sezone.

antiDebil

pre 5 godina

Dakle godisnja plata mu je oko 300 000, doveden je za neku cifru, otisao za dzabe i ostalo se bez EL i oni su u plusu 650 000 ??!?!?? HEHEHEHH HEHEHHEHEHEEHE EHEHEHEEHHEHEHEHEE EHEHEHEHEH EHEHEHEEH HEHHEHE, eksel tabele su stvarno cudotvorne. Kakav je to matematicar , da covek prosto ne poveruje...
Sofoklis je dosao, otisao posle mesec dana i plus je bio oko 200 000 evra ako se dobro secam ?

AK47

pre 5 godina

E Čovo jesi doktor!!
(Belgrade TV, 02. avgust 2018 14:22)

Cekaj jel bio doktor i kad ga je doveo ili je doktor sad kad ga je uvalio???

hours of love

pre 5 godina

Opet zaradili ljudi ! Doveli ga, dali mu 200k za 10 meseci, prodali za 250k,i zaradili 650k .. A sto je najjace ljudi ove formulacije kupuju samo tako..
(ime i prezime, 02. avgust 2018 14:26)

Ne, nego kupuju odstampane vesti sa b92 u koloru kao dokaz... lol

kako da kazem

pre 5 godina

@sportski umetnik covece i Eurohoops je objavio da je Zvezda zaradila 250.000 tjs toliko je kostao transfer iz Zvezde u Unikahu. Sportando i Eurohoops su najbolji izvori za Evropsku kosarku. Lessort ie imao 2+1 ugovor i taj jedan Aktivira Zvezda sto snaci da nije aktiviran. Onda dolazimo do toga da je igrao za 200.000 na dve godine plus 250.000 transfer. Sto je 650.000. Zvezda je rasteretila budzet za 400.000 njegovih i dobila 250.000. Zirbes u Zvezdi ima 250.000 za sezonu. Ojo 150.000 kao i Ristic. Tako je Zvezda oslabadjanjem njegove plate plus zarade od transfera obezbedila kompletnu centarsku liniju. Razmisljajte glavom bez nagadjanja ili icega. Jordan Theodore ne dolazi u Zvezdu. Zvezda pregovara sa Simonovicem, Perperogluom, Nikolsom i Kvinsi Milerom. Plej dolazi najverovatnije iz Francuske lige ili Turske. Ali vece su samse iz Francuske jer igraci tamo imaju manje plate prosek pleju u Francuskoj je 200.000 a najvise imaju po 250.000.

milos.k

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa

Jatko

pre 5 godina

Kakva blamaža da se izbaci ovakva finansijska dobit. Pa on je nas koštao sa onim promašenim zicerom i ispadanjem iz eurolige barem 5 miliona evra.

спортски уметник

pre 5 godina

Човек раскинуо уговор и отишао као слободан играч, а они причају о неком новцу добијеном од Уникахе...тих 650 хиљада су његова плата у другој сезони (300к) и трећој (350к) које би Звезда морала да му исплати да је остао....тако да, не залуђујте се речуницама из ексл табела, Звезда је на губитку што се тиче Лесора, доведен је (не знам за колико, па нећу нагађати цифру), у првој сезони је добио 250к, није оправдао очекивања и отишао као слободан играч....мислим да сами можете израчунати колико новца је зарађено на њему, а колико потрошено на њега, не треба вам неки Човић да ти рачуна за вас....

ime i prezime

pre 5 godina

Koristeci ovu logiku,Branko Lazic za sve ove godine koliko prima platu,prvo u Fmp-u pa sad i u Zvezdi napravio milionski minus klubu,a oni ka slave kao legendu :)

onlyhuman

pre 5 godina

Bog mu dade fizicke predispozicije, al glavu ne bas inteligentnu... steta, sa dobrim trenrom za centre i krilne centre bi mozda i bilo nesto od njega, mesecima smo ga cekali da konacno proigra al od njega nista...

Balkan

pre 5 godina

Da ne dodje do zabune, nisu platili obeštećenje od 650.000 evra, već je klub uštedeo jer nije morao da isplati platu za naredne 2 sezone do kraja ugovora. Raskinut je ugovor sa Matijasom i on je oprostio "garantovanu" platu za naredne 2 godine, jer klub ne računa na njega.

boki

pre 5 godina

@ (Uki, 2. avgust 2018 14:20)

može i ovako 2x50.000 plate i 550.000 od transfera.
može i da nije ni imao platu i da je unikaha dala 650.000
a istina je recimo da mu je plata bila 200.000 pa 250.000 pa 300.000 što će reći da je zvezda dobila 100.000 od unikahe koliko je recimo i partizan dobio za gosa.
zvezda je svakako u minusu jer su od ovog igrača očekivali mnogo više i na igračkom i finansijskom planu.

ime i prezime

pre 5 godina

Opet zaradili ljudi ! Doveli ga, dali mu 200k za 10 meseci, prodali za 250k,i zaradili 650k .. A sto je najjace ljudi ove formulacije kupuju samo tako..

Taske

pre 5 godina

Eh bio sam na tekmu protiv Buducnosti,gledam taj zicer vec krenuo da skacem i on ga promasuje.Svi Varvari skacu i slave a ja izlazim iz sale kao slomljen,odvratan osjecaj...Koliko je Zvezda izgubila sa tim njegovim zicerom nismo ni svjesni,neka ide sve najbolje mu zelim,ali ovo nije igrac za Zvezdu!

pex11

pre 5 godina

Ako igrac sporazumno ode pre isteka ugovora, onda ne zaradjujes na njegovoj plati vec na obestecenju.Svaka cast i za ovih 250 000 ali to ne moze da bude 650 000!Ali, niko da pita kako anonimnom klincu 200k po sezoni?Koliko dobijaju ovi sto nisu anonimni-Bjelica,Rocesti,Feldin...
Sportski pozdrav u najneizvesnijoj sezoni (nazalost i poslednjoj zbog prevelikih tenzija) a videcemo sve i svasta.Nazalost.

room 1408

pre 5 godina

Ovaj vam je bio žešća taraba.Znam da će sad zvezdasi da “bubaju”- ali realan navijač ne može da kaže da covek nešto vredi.Mozda on sad “procveta” u drugom klubu ali u Zvezdi jedna velika 0.Licno vas je upropastio protiv Budućnosti,...

Dare

pre 5 godina

Posle se grobari brinu, pa pitaju odakle nam pare.A oni dovode legiju stranaca u tim, bez ikakvih prihoda od takmicenja, i samo sa prodajom Gosa.

room 1408

pre 5 godina

Ovaj vam je bio žešća taraba.Znam da će sad zvezdasi da “bubaju”- ali realan navijač ne može da kaže da covek nešto vredi.Mozda on sad “procveta” u drugom klubu ali u Zvezdi jedna velika 0.Licno vas je upropastio protiv Budućnosti,...

Taske

pre 5 godina

Eh bio sam na tekmu protiv Buducnosti,gledam taj zicer vec krenuo da skacem i on ga promasuje.Svi Varvari skacu i slave a ja izlazim iz sale kao slomljen,odvratan osjecaj...Koliko je Zvezda izgubila sa tim njegovim zicerom nismo ni svjesni,neka ide sve najbolje mu zelim,ali ovo nije igrac za Zvezdu!

milos.k

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa

Balkan

pre 5 godina

Da ne dodje do zabune, nisu platili obeštećenje od 650.000 evra, već je klub uštedeo jer nije morao da isplati platu za naredne 2 sezone do kraja ugovora. Raskinut je ugovor sa Matijasom i on je oprostio "garantovanu" platu za naredne 2 godine, jer klub ne računa na njega.

ime i prezime

pre 5 godina

Opet zaradili ljudi ! Doveli ga, dali mu 200k za 10 meseci, prodali za 250k,i zaradili 650k .. A sto je najjace ljudi ove formulacije kupuju samo tako..

спортски уметник

pre 5 godina

Човек раскинуо уговор и отишао као слободан играч, а они причају о неком новцу добијеном од Уникахе...тих 650 хиљада су његова плата у другој сезони (300к) и трећој (350к) које би Звезда морала да му исплати да је остао....тако да, не залуђујте се речуницама из ексл табела, Звезда је на губитку што се тиче Лесора, доведен је (не знам за колико, па нећу нагађати цифру), у првој сезони је добио 250к, није оправдао очекивања и отишао као слободан играч....мислим да сами можете израчунати колико новца је зарађено на њему, а колико потрошено на њега, не треба вам неки Човић да ти рачуна за вас....

nix

pre 5 godina

Jel smo mi idioti, ili ludi? KK CZV tretira nss kao takve. Zvezdi 650000e? Ljudi ja sam u plusu 500din trcao sam iza taxia, i tako svaki dan, nakupi se 30000 mesecno....

ime i prezime

pre 5 godina

Koristeci ovu logiku,Branko Lazic za sve ove godine koliko prima platu,prvo u Fmp-u pa sad i u Zvezdi napravio milionski minus klubu,a oni ka slave kao legendu :)

Jatko

pre 5 godina

Kakva blamaža da se izbaci ovakva finansijska dobit. Pa on je nas koštao sa onim promašenim zicerom i ispadanjem iz eurolige barem 5 miliona evra.

antiDebil

pre 5 godina

Dakle godisnja plata mu je oko 300 000, doveden je za neku cifru, otisao za dzabe i ostalo se bez EL i oni su u plusu 650 000 ??!?!?? HEHEHEHH HEHEHHEHEHEEHE EHEHEHEEHHEHEHEHEE EHEHEHEHEH EHEHEHEEH HEHHEHE, eksel tabele su stvarno cudotvorne. Kakav je to matematicar , da covek prosto ne poveruje...
Sofoklis je dosao, otisao posle mesec dana i plus je bio oko 200 000 evra ako se dobro secam ?

kako da kazem

pre 5 godina

@sportski umetnik covece i Eurohoops je objavio da je Zvezda zaradila 250.000 tjs toliko je kostao transfer iz Zvezde u Unikahu. Sportando i Eurohoops su najbolji izvori za Evropsku kosarku. Lessort ie imao 2+1 ugovor i taj jedan Aktivira Zvezda sto snaci da nije aktiviran. Onda dolazimo do toga da je igrao za 200.000 na dve godine plus 250.000 transfer. Sto je 650.000. Zvezda je rasteretila budzet za 400.000 njegovih i dobila 250.000. Zirbes u Zvezdi ima 250.000 za sezonu. Ojo 150.000 kao i Ristic. Tako je Zvezda oslabadjanjem njegove plate plus zarade od transfera obezbedila kompletnu centarsku liniju. Razmisljajte glavom bez nagadjanja ili icega. Jordan Theodore ne dolazi u Zvezdu. Zvezda pregovara sa Simonovicem, Perperogluom, Nikolsom i Kvinsi Milerom. Plej dolazi najverovatnije iz Francuske lige ili Turske. Ali vece su samse iz Francuske jer igraci tamo imaju manje plate prosek pleju u Francuskoj je 200.000 a najvise imaju po 250.000.

Dare

pre 5 godina

Posle se grobari brinu, pa pitaju odakle nam pare.A oni dovode legiju stranaca u tim, bez ikakvih prihoda od takmicenja, i samo sa prodajom Gosa.

veliki strumf

pre 5 godina

Vecina ljudi ovde pise a pojma nema o cemu pise. Nije Lesor Zvezdi oprostio nista - on je prodat! Sa njim nije raskinut ugovor, pa je otisao kao slobodan igrac, vec je prodat kao igrac pod ugovorom. Potpuno normalno, kao u bilo kom sportu. Zvezda od transfera uzela 250 hiljada, a nece biti duzna da isplati 400 hiljada za plate u naredne 2 godine koje naravno nije ni zsradio, jer ce covek primati platu u novom klubu Unikahi. Vrlo prosto.
Ovo dakle nije ona "uobicajena" situacija u FK Partizan gde se sa igracem raskine ugovor da bi dobio ciste papire, a on "oprosti" (jer mora, zato sto je uslovljen) plate koje je vec zaradio, ali ih nije primio. Onda izadje Vucelic i kaze da je Partizan "zaradio", jer vise nece morati da mu placa platu ubuduce (koju mu ionako nije ni placao).

pex11

pre 5 godina

Ako igrac sporazumno ode pre isteka ugovora, onda ne zaradjujes na njegovoj plati vec na obestecenju.Svaka cast i za ovih 250 000 ali to ne moze da bude 650 000!Ali, niko da pita kako anonimnom klincu 200k po sezoni?Koliko dobijaju ovi sto nisu anonimni-Bjelica,Rocesti,Feldin...
Sportski pozdrav u najneizvesnijoj sezoni (nazalost i poslednjoj zbog prevelikih tenzija) a videcemo sve i svasta.Nazalost.

AK47

pre 5 godina

E Čovo jesi doktor!!
(Belgrade TV, 02. avgust 2018 14:22)

Cekaj jel bio doktor i kad ga je doveo ili je doktor sad kad ga je uvalio???

nije baš tako

pre 5 godina

Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa

Nije baš tako. Postojao je ugovor koji bi morao biti realizovan odnosno igrač bi morao biti isplaćen.Zato tretiraju kao uštedu jer neće biti u obavezi.Ti sklopi ugovor sa hotelom na Karibima na tri godine sa predviđenom dinamikom plaćanja pa javi ako ti ne naplate jer se nisi pojavio.Ili uzmi Audi sa ugovornom obavezom ali ne plaćaj obavezu pa ćeš shvatiti o čemu ti pišem.
(milos.k

boki

pre 5 godina

@ (Uki, 2. avgust 2018 14:20)

može i ovako 2x50.000 plate i 550.000 od transfera.
može i da nije ni imao platu i da je unikaha dala 650.000
a istina je recimo da mu je plata bila 200.000 pa 250.000 pa 300.000 što će reći da je zvezda dobila 100.000 od unikahe koliko je recimo i partizan dobio za gosa.
zvezda je svakako u minusu jer su od ovog igrača očekivali mnogo više i na igračkom i finansijskom planu.

onlyhuman

pre 5 godina

Bog mu dade fizicke predispozicije, al glavu ne bas inteligentnu... steta, sa dobrim trenrom za centre i krilne centre bi mozda i bilo nesto od njega, mesecima smo ga cekali da konacno proigra al od njega nista...

St.Srematz

pre 5 godina

Fizicke predispozicije 100, a ostalo 0. Verujem da ce postati solidan igrac, ako ne i malo vise od toga, samo da naleti na trenera koji ce mu objasniti kako igrac na toj poziciji treba da igra. To je ono sto je Zvezdi taaako falilo prosle sezone.

Taki

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)

Ti si jednostavno neko ko zaista ne zna nista o ekonomiji, troskovima, platama, ugovorima, prihodima i rashodima i kao takav ne bi trebao da komentarises nesto u sta se uopste ne razumes.

matematika po Vucicu

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)

Na sve ovo dodas i 1 800 000€ koje je partizan (a ne ti) dao za Soumu koji je "promasaj" i eto... ti si miloner i to devizni...

DrOgba

pre 5 godina

Au bajo moj. Prvih 5 komentara objašnjava frustraciju grobarsku. Pa daj ljudi budite srećni sto kreće ABA uskoro, vi se pojacavate fino, može svašta da se desi. Ovako mi deluje da više mrzite zvezdu nego sto volite svoj klub, totalno usko i pogrešno...

Ribizla

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)
Bas hahahaha. Ne znam sta je smijesnije tvoje poredjenje ili broj pluseva. Tebi to niko nije garantovao ugovorom kao njemu.

Taki

pre 5 godina

Obestecenje je 250 000 evra, ako je zvezda u plusu 650, to znaci da je dvogodisnja plata Francuza bila 400 000 evra, ili cak 200 000 evra godisnje?? 
Ako je anonimus Lesor igrao za 200 000€, mozemo samo da zamislimo kolika je plata Feldinu, Rocestiju, Bjelici, Peri, Omicu kao iskusnim i prekaljenim igracima?
(ivan, 02. avgust 2018 17:25)

Lesor nije bio anonimus za sve normalne ljude koji iole prate kosarku, covek koji je draftovan, covek koji je reprezentativac Francuske, jedan od najvecih prospekata u svom godistu u Evropi nikako nije anonimus! Ne hvali se svojim neznanjem!! Plata mu je bila sasvim ok, dobar posao Zvezde, decko se nije uklopio kod nas, pokusali smo, srecno mu dalje i to je to! Opet smo na kraju zaradili na njemu, a sto se tice ostalih nabrojanih niko nije imao platu vecu od 350 hiljada evra, znaci ni duplo vise od tog, kako ti kazes anonimusa Lesora! Pozdrav i pratite kosarku malo vise pre komentarisanja, nemojte lupati!

Felipe

pre 5 godina

Ekonomija je teška nauka. Međutim, ljudi koji se ne razumeju u materiju mogu da pitaju kako i zašto ? Nije sramota ne znati, i ja kao student na osnovnim studijama sam početnik. Zapravo, Lesor je potpisao ugovor sa Zvezdom na tri sezone, jednu je odradio, ostale su dve sezone po ugovoru prema kojem je trebalo da inkasira 400 k u naredne dve sezone. Samim odlaskom bez obzira na vrstu odlaska na koju ćemo se kasnije osvrnuti, Zvezda oslobađa garantovanih 400 k koje bi isplatila Lesoru za njegove usluge. Kada se kaže uštedeli smo, jesmo, ali smo ostali uskraćeni za njegove usluge u tom periodu. Dakle, zvanično Unikaha je platila 250 k za njegovo obeštećenje. Zajedno sa uštedom od 400 k to čini sveukupno 650 k eura. Tako se došlo do te računice, to je ujedno ekonomski način razmišljanja. Ukratko :)

hours of love

pre 5 godina

Opet zaradili ljudi ! Doveli ga, dali mu 200k za 10 meseci, prodali za 250k,i zaradili 650k .. A sto je najjace ljudi ove formulacije kupuju samo tako..
(ime i prezime, 02. avgust 2018 14:26)

Ne, nego kupuju odstampane vesti sa b92 u koloru kao dokaz... lol

NastyB

pre 5 godina

eee,kod radonje bi ovaj postao zver od igraca.nazalost,desio mu se alimpije...
(brufen, 2. avgust 2018 15:42)

Dečko je kao stvoren za "run `n` gun" košarku koju je Alimpije hteo da forsira, koja se igra u NBA, ali u Evropi još uvek ne prolazi, jer ne postoje igrači za to. Novi trener Zvezde ima potpuno drugačiju filozofiju igre, očigledno, pošto se prvenstveno pojačavamo teškim i snažnim centrima i igračima koji su primarno dobri u odbrani. Istina, fali tu još najmanje 2-3 igrača na mestu pleja i beka, ali ne sumnjam da će sve biti u redu.

Extream

pre 5 godina

@navijac
Posto nije ispunio ocekivanja, da nije prodat morali bi da isplatimo 400k za otkaz. Otkaz je onda -400k od sume koju Zvezda ima za plate igraca. Kako je prodat, Zvezda zadrzava tih 400k i prihoduje 250k na konto obestecenja. Odatle i famozna cifra 650k... Jednostavno. Samo je sve opet stvar percepcije, sta je usteda, a sta je zarada. Ustedeli smo 400k koje bi morali da mu isplatimo (Cirbes, Ristic i Ojo su vec 2 nedelje u klubu, samim tim znalo se da Lessort odlazi), a zaradili obestecenje od transfera...

drinska divizija

pre 5 godina

Ako Legenda tako kaze, onda nema mesta sumnji. Da ne bude samo na kraju kao sto ste zaradili i na Mekelu. I on je "oprostio" neisplacene plate, pa onda odjednom puce tuzba na 150000$, ako se ne varam.

ivan

pre 5 godina

Obestecenje je 250 000 evra, ako je zvezda u plusu 650, to znaci da je dvogodisnja plata Francuza bila 400 000 evra, ili cak 200 000 evra godisnje??
Ako je anonimus Lesor igrao za 200 000€, mozemo samo da zamislimo kolika je plata Feldinu, Rocestiju, Bjelici, Peri, Omicu kao iskusnim i prekaljenim igracima?

navijac

pre 5 godina

@Nije baš tako. Postojao je ugovor koji bi morao biti realizovan odnosno igrač bi morao biti isplaćen.Zato tretiraju kao uštedu jer neće biti u obavezi.Ti sklopi ugovor sa hotelom na Karibima na tri godine sa predviđenom dinamikom plaćanja pa javi ako ti ne naplate jer se nisi pojavio.Ili uzmi Audi sa ugovornom obavezom ali ne plaćaj obavezu pa ćeš shvatiti o čemu ti pišem.
(milos.k
(nije baš tako, 02. avgust 2018 16:21)

Bila bi usteda kada oni nikog ne bi doveli na njegovo mesto! Ali s obzirom da ce oni dovesti jos nekog skupljeg od njega, gde je tu usteda!?

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Cuj prelazi u Unikahu kao slobodan igrac a Zvezda Idea dobija 650 hiljada.
I pazite vi ovo: Crvena Zvezda Mts, pa valjda Crvena Zvezda IDEA, ne shvatam sto se stide svog porekla i toga iz koje drzave dolazi ta kompanija.

Miodrag

pre 5 godina

Stvarno smešna računica. Ali ko zna šta je stvarno istina. Za Gudurica 1 mil.€... hahahaha...ha.....
da li ima zvezdasa koji stvarno misle da u Evropi postoji kosarkas sem Luke Dončića,za koga bi neko platio samo obestecenje toliko+ plata i sve ostalo. Gos je Dzoedan za Gudurica pa je cifra potpuno druga. Lesor perspektivniji od Gudurića 2-3 puta.
E .... sta se sve potura i protura....
Pa umesto Lesora uzece drugog i ne za 200 godisnje nego za 300-400 i sta onda... minus(400*2)= minus ??? smejurija stvarno...

анђео Земун

pre 5 godina

Доведен за џабе јер је у претходном уговору са Нантером имао клаузулу да ако га затражи тим који игра ЕЛ може отићи као слободан играч! Уникаха платила за њега ККЦЗ 250к евра! И то су суве чињенице! Колико је и да ли је ККЦЗ погрешила време ће показати, Лесор је за кошаркашке прилике још јунац (таленти као Дончић се не појављују сваки дан а њега је Реал узео са 15 год. старости- ето шта је прави скаутинг), телесну грађу има и за њега, ако дође у руке правог тренера, за 2-3 год. може испасти итекакав играч! Али као крилни центар! Нажалост ККЦЗ то не може да чека, што није добро, али таква је реалност! Са 22-23 год стално је на ширем списку репрезентације Француске, а колико ми имамо играча тих година на нашем ширем списку? Проблем је што ни један Европски тим нема времена за чекање тако да је његова будућност под знаком питања! А за све критичаре близанаца нек се сете колико је квалитетних кошаркаша отишло из оба тима ЗА ЏАБЕ, А ДА НЕ СПОМИЊЕМО ОНЕ КОЈИ СУ ИХ НАКНАДНО УРНИСАЛИ ЗА НЕЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ? Тако да Лесору пуно среће у будућности, а требаће му, јер је ипак прерано ушао у машину у којој су вишегодишњи уговори резервисани само за оне најбоље у НАЈБОГАТИЈИМ КЛУБОВИМА, а време ће показати своје! А поређење кошаркаша код појединих коментатора је блесаво јер свако има своје тренутке и клубове! Пример Цирбес, у ККЦЗ дошао као неко без перспективе, после 2 сезоне, сетите се ко се све отимао за њега а добио Макаби, и ево га опет ККЦЗ практично исто као кад је долазио први пут!

shone

pre 5 godina

Доведен за џабе јер је у претходном уговору са Нантером имао клаузулу да ако га затражи тим који игра ЕЛ може отићи као слободан играч! Уникаха платила за њега ККЦЗ 250к евра! И то су суве чињенице! Колико је и да ли је ККЦЗ погрешила време ће показати, Лесор је за кошаркашке прилике још јунац (таленти као Дончић се не појављују сваки дан а њега је Реал узео са 15 год. старости- ето шта је прави скаутинг), телесну грађу има и за њега, ако дође у руке правог тренера, за 2-3 год. може испасти итекакав играч! Али као крилни центар! Нажалост ККЦЗ то не може да чека, што није добро, али таква је реалност! Са 22-23 год стално је на ширем списку репрезентације Француске, а колико ми имамо играча тих година на нашем ширем списку? Проблем је што ни један Европски тим нема времена за чекање тако да је његова будућност под знаком питања! А за све критичаре близанаца нек се сете колико је квалитетних кошаркаша отишло из оба тима ЗА ЏАБЕ, А ДА НЕ СПОМИЊЕМО ОНЕ КОЈИ СУ ИХ НАКНАДНО УРНИСАЛИ ЗА НЕЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ? Тако да Лесору пуно среће у будућности, а требаће му, јер је ипак прерано ушао у машину у којој су вишегодишњи уговори резервисани само за оне најбоље у НАЈБОГАТИЈИМ КЛУБОВИМА, а време ће показати своје! А поређење кошаркаша код појединих коментатора је блесаво јер свако има своје тренутке и клубове! Пример Цирбес, у ККЦЗ дошао као неко без перспективе, после 2 сезоне, сетите се ко се све отимао за њега а добио Макаби, и ево га опет ККЦЗ практично исто као кад је долазио први пут!
(анђео Земун, 02. avgust 2018 22:23)
Lepo, pazi, lepo ti piše da u Unikahu prelazi kao slobodan igrac, a ti i dalje pišeš da je Unikaha platila Zvezdi 250 000 evra! E to je ono sto vas je naucio vas doktor iz predgradja! Zaradili ste 650 000 evra od Lesora, to ce te da pričate kad vas budu pitali odakle pare! A istina je da je Lesor otišao kao slobodan igrač i da ga sledeće 2 godine nećete plaćati...Žali bože 325 000 evra koliko ste platili Lesoru, ni za šta!

Dare

pre 5 godina

Posle se grobari brinu, pa pitaju odakle nam pare.A oni dovode legiju stranaca u tim, bez ikakvih prihoda od takmicenja, i samo sa prodajom Gosa.

boki

pre 5 godina

@ (Uki, 2. avgust 2018 14:20)

može i ovako 2x50.000 plate i 550.000 od transfera.
može i da nije ni imao platu i da je unikaha dala 650.000
a istina je recimo da mu je plata bila 200.000 pa 250.000 pa 300.000 što će reći da je zvezda dobila 100.000 od unikahe koliko je recimo i partizan dobio za gosa.
zvezda je svakako u minusu jer su od ovog igrača očekivali mnogo više i na igračkom i finansijskom planu.

спортски уметник

pre 5 godina

Човек раскинуо уговор и отишао као слободан играч, а они причају о неком новцу добијеном од Уникахе...тих 650 хиљада су његова плата у другој сезони (300к) и трећој (350к) које би Звезда морала да му исплати да је остао....тако да, не залуђујте се речуницама из ексл табела, Звезда је на губитку што се тиче Лесора, доведен је (не знам за колико, па нећу нагађати цифру), у првој сезони је добио 250к, није оправдао очекивања и отишао као слободан играч....мислим да сами можете израчунати колико новца је зарађено на њему, а колико потрошено на њега, не треба вам неки Човић да ти рачуна за вас....

ime i prezime

pre 5 godina

Opet zaradili ljudi ! Doveli ga, dali mu 200k za 10 meseci, prodali za 250k,i zaradili 650k .. A sto je najjace ljudi ove formulacije kupuju samo tako..

milos.k

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Cuj prelazi u Unikahu kao slobodan igrac a Zvezda Idea dobija 650 hiljada.
I pazite vi ovo: Crvena Zvezda Mts, pa valjda Crvena Zvezda IDEA, ne shvatam sto se stide svog porekla i toga iz koje drzave dolazi ta kompanija.

antiDebil

pre 5 godina

Dakle godisnja plata mu je oko 300 000, doveden je za neku cifru, otisao za dzabe i ostalo se bez EL i oni su u plusu 650 000 ??!?!?? HEHEHEHH HEHEHHEHEHEEHE EHEHEHEEHHEHEHEHEE EHEHEHEHEH EHEHEHEEH HEHHEHE, eksel tabele su stvarno cudotvorne. Kakav je to matematicar , da covek prosto ne poveruje...
Sofoklis je dosao, otisao posle mesec dana i plus je bio oko 200 000 evra ako se dobro secam ?

Taki

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)

Ti si jednostavno neko ko zaista ne zna nista o ekonomiji, troskovima, platama, ugovorima, prihodima i rashodima i kao takav ne bi trebao da komentarises nesto u sta se uopste ne razumes.

kako da kazem

pre 5 godina

@sportski umetnik covece i Eurohoops je objavio da je Zvezda zaradila 250.000 tjs toliko je kostao transfer iz Zvezde u Unikahu. Sportando i Eurohoops su najbolji izvori za Evropsku kosarku. Lessort ie imao 2+1 ugovor i taj jedan Aktivira Zvezda sto snaci da nije aktiviran. Onda dolazimo do toga da je igrao za 200.000 na dve godine plus 250.000 transfer. Sto je 650.000. Zvezda je rasteretila budzet za 400.000 njegovih i dobila 250.000. Zirbes u Zvezdi ima 250.000 za sezonu. Ojo 150.000 kao i Ristic. Tako je Zvezda oslabadjanjem njegove plate plus zarade od transfera obezbedila kompletnu centarsku liniju. Razmisljajte glavom bez nagadjanja ili icega. Jordan Theodore ne dolazi u Zvezdu. Zvezda pregovara sa Simonovicem, Perperogluom, Nikolsom i Kvinsi Milerom. Plej dolazi najverovatnije iz Francuske lige ili Turske. Ali vece su samse iz Francuske jer igraci tamo imaju manje plate prosek pleju u Francuskoj je 200.000 a najvise imaju po 250.000.

navijac

pre 5 godina

@Nije baš tako. Postojao je ugovor koji bi morao biti realizovan odnosno igrač bi morao biti isplaćen.Zato tretiraju kao uštedu jer neće biti u obavezi.Ti sklopi ugovor sa hotelom na Karibima na tri godine sa predviđenom dinamikom plaćanja pa javi ako ti ne naplate jer se nisi pojavio.Ili uzmi Audi sa ugovornom obavezom ali ne plaćaj obavezu pa ćeš shvatiti o čemu ti pišem.
(milos.k
(nije baš tako, 02. avgust 2018 16:21)

Bila bi usteda kada oni nikog ne bi doveli na njegovo mesto! Ali s obzirom da ce oni dovesti jos nekog skupljeg od njega, gde je tu usteda!?

ime i prezime

pre 5 godina

Koristeci ovu logiku,Branko Lazic za sve ove godine koliko prima platu,prvo u Fmp-u pa sad i u Zvezdi napravio milionski minus klubu,a oni ka slave kao legendu :)

ivan

pre 5 godina

Obestecenje je 250 000 evra, ako je zvezda u plusu 650, to znaci da je dvogodisnja plata Francuza bila 400 000 evra, ili cak 200 000 evra godisnje??
Ako je anonimus Lesor igrao za 200 000€, mozemo samo da zamislimo kolika je plata Feldinu, Rocestiju, Bjelici, Peri, Omicu kao iskusnim i prekaljenim igracima?

nije baš tako

pre 5 godina

Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa

Nije baš tako. Postojao je ugovor koji bi morao biti realizovan odnosno igrač bi morao biti isplaćen.Zato tretiraju kao uštedu jer neće biti u obavezi.Ti sklopi ugovor sa hotelom na Karibima na tri godine sa predviđenom dinamikom plaćanja pa javi ako ti ne naplate jer se nisi pojavio.Ili uzmi Audi sa ugovornom obavezom ali ne plaćaj obavezu pa ćeš shvatiti o čemu ti pišem.
(milos.k

Ribizla

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)
Bas hahahaha. Ne znam sta je smijesnije tvoje poredjenje ili broj pluseva. Tebi to niko nije garantovao ugovorom kao njemu.

nix

pre 5 godina

Jel smo mi idioti, ili ludi? KK CZV tretira nss kao takve. Zvezdi 650000e? Ljudi ja sam u plusu 500din trcao sam iza taxia, i tako svaki dan, nakupi se 30000 mesecno....

veliki strumf

pre 5 godina

Vecina ljudi ovde pise a pojma nema o cemu pise. Nije Lesor Zvezdi oprostio nista - on je prodat! Sa njim nije raskinut ugovor, pa je otisao kao slobodan igrac, vec je prodat kao igrac pod ugovorom. Potpuno normalno, kao u bilo kom sportu. Zvezda od transfera uzela 250 hiljada, a nece biti duzna da isplati 400 hiljada za plate u naredne 2 godine koje naravno nije ni zsradio, jer ce covek primati platu u novom klubu Unikahi. Vrlo prosto.
Ovo dakle nije ona "uobicajena" situacija u FK Partizan gde se sa igracem raskine ugovor da bi dobio ciste papire, a on "oprosti" (jer mora, zato sto je uslovljen) plate koje je vec zaradio, ali ih nije primio. Onda izadje Vucelic i kaze da je Partizan "zaradio", jer vise nece morati da mu placa platu ubuduce (koju mu ionako nije ni placao).

Felipe

pre 5 godina

Ekonomija je teška nauka. Međutim, ljudi koji se ne razumeju u materiju mogu da pitaju kako i zašto ? Nije sramota ne znati, i ja kao student na osnovnim studijama sam početnik. Zapravo, Lesor je potpisao ugovor sa Zvezdom na tri sezone, jednu je odradio, ostale su dve sezone po ugovoru prema kojem je trebalo da inkasira 400 k u naredne dve sezone. Samim odlaskom bez obzira na vrstu odlaska na koju ćemo se kasnije osvrnuti, Zvezda oslobađa garantovanih 400 k koje bi isplatila Lesoru za njegove usluge. Kada se kaže uštedeli smo, jesmo, ali smo ostali uskraćeni za njegove usluge u tom periodu. Dakle, zvanično Unikaha je platila 250 k za njegovo obeštećenje. Zajedno sa uštedom od 400 k to čini sveukupno 650 k eura. Tako se došlo do te računice, to je ujedno ekonomski način razmišljanja. Ukratko :)

pex11

pre 5 godina

Ako igrac sporazumno ode pre isteka ugovora, onda ne zaradjujes na njegovoj plati vec na obestecenju.Svaka cast i za ovih 250 000 ali to ne moze da bude 650 000!Ali, niko da pita kako anonimnom klincu 200k po sezoni?Koliko dobijaju ovi sto nisu anonimni-Bjelica,Rocesti,Feldin...
Sportski pozdrav u najneizvesnijoj sezoni (nazalost i poslednjoj zbog prevelikih tenzija) a videcemo sve i svasta.Nazalost.

Taki

pre 5 godina

Obestecenje je 250 000 evra, ako je zvezda u plusu 650, to znaci da je dvogodisnja plata Francuza bila 400 000 evra, ili cak 200 000 evra godisnje?? 
Ako je anonimus Lesor igrao za 200 000€, mozemo samo da zamislimo kolika je plata Feldinu, Rocestiju, Bjelici, Peri, Omicu kao iskusnim i prekaljenim igracima?
(ivan, 02. avgust 2018 17:25)

Lesor nije bio anonimus za sve normalne ljude koji iole prate kosarku, covek koji je draftovan, covek koji je reprezentativac Francuske, jedan od najvecih prospekata u svom godistu u Evropi nikako nije anonimus! Ne hvali se svojim neznanjem!! Plata mu je bila sasvim ok, dobar posao Zvezde, decko se nije uklopio kod nas, pokusali smo, srecno mu dalje i to je to! Opet smo na kraju zaradili na njemu, a sto se tice ostalih nabrojanih niko nije imao platu vecu od 350 hiljada evra, znaci ni duplo vise od tog, kako ti kazes anonimusa Lesora! Pozdrav i pratite kosarku malo vise pre komentarisanja, nemojte lupati!

hours of love

pre 5 godina

Opet zaradili ljudi ! Doveli ga, dali mu 200k za 10 meseci, prodali za 250k,i zaradili 650k .. A sto je najjace ljudi ove formulacije kupuju samo tako..
(ime i prezime, 02. avgust 2018 14:26)

Ne, nego kupuju odstampane vesti sa b92 u koloru kao dokaz... lol

room 1408

pre 5 godina

Ovaj vam je bio žešća taraba.Znam da će sad zvezdasi da “bubaju”- ali realan navijač ne može da kaže da covek nešto vredi.Mozda on sad “procveta” u drugom klubu ali u Zvezdi jedna velika 0.Licno vas je upropastio protiv Budućnosti,...

Taske

pre 5 godina

Eh bio sam na tekmu protiv Buducnosti,gledam taj zicer vec krenuo da skacem i on ga promasuje.Svi Varvari skacu i slave a ja izlazim iz sale kao slomljen,odvratan osjecaj...Koliko je Zvezda izgubila sa tim njegovim zicerom nismo ni svjesni,neka ide sve najbolje mu zelim,ali ovo nije igrac za Zvezdu!

drinska divizija

pre 5 godina

Ako Legenda tako kaze, onda nema mesta sumnji. Da ne bude samo na kraju kao sto ste zaradili i na Mekelu. I on je "oprostio" neisplacene plate, pa onda odjednom puce tuzba na 150000$, ako se ne varam.

Jatko

pre 5 godina

Kakva blamaža da se izbaci ovakva finansijska dobit. Pa on je nas koštao sa onim promašenim zicerom i ispadanjem iz eurolige barem 5 miliona evra.

DrOgba

pre 5 godina

Au bajo moj. Prvih 5 komentara objašnjava frustraciju grobarsku. Pa daj ljudi budite srećni sto kreće ABA uskoro, vi se pojacavate fino, može svašta da se desi. Ovako mi deluje da više mrzite zvezdu nego sto volite svoj klub, totalno usko i pogrešno...

Balkan

pre 5 godina

Da ne dodje do zabune, nisu platili obeštećenje od 650.000 evra, već je klub uštedeo jer nije morao da isplati platu za naredne 2 sezone do kraja ugovora. Raskinut je ugovor sa Matijasom i on je oprostio "garantovanu" platu za naredne 2 godine, jer klub ne računa na njega.

matematika po Vucicu

pre 5 godina

Kakvo je ovo spinovanje, pa ja sam odusevljen! Znaci ja ako ne idem na more na Karibe sam u plusu par hiljada eur??? Ako ne kupim audi a8 jos 100.000€ .....pa ljudi ja sam prebogat covek xaxaxaxa
(milos.k, 02. avgust 2018 15:30)

Na sve ovo dodas i 1 800 000€ koje je partizan (a ne ti) dao za Soumu koji je "promasaj" i eto... ti si miloner i to devizni...

AK47

pre 5 godina

E Čovo jesi doktor!!
(Belgrade TV, 02. avgust 2018 14:22)

Cekaj jel bio doktor i kad ga je doveo ili je doktor sad kad ga je uvalio???

Miodrag

pre 5 godina

Stvarno smešna računica. Ali ko zna šta je stvarno istina. Za Gudurica 1 mil.€... hahahaha...ha.....
da li ima zvezdasa koji stvarno misle da u Evropi postoji kosarkas sem Luke Dončića,za koga bi neko platio samo obestecenje toliko+ plata i sve ostalo. Gos je Dzoedan za Gudurica pa je cifra potpuno druga. Lesor perspektivniji od Gudurića 2-3 puta.
E .... sta se sve potura i protura....
Pa umesto Lesora uzece drugog i ne za 200 godisnje nego za 300-400 i sta onda... minus(400*2)= minus ??? smejurija stvarno...

shone

pre 5 godina

Доведен за џабе јер је у претходном уговору са Нантером имао клаузулу да ако га затражи тим који игра ЕЛ може отићи као слободан играч! Уникаха платила за њега ККЦЗ 250к евра! И то су суве чињенице! Колико је и да ли је ККЦЗ погрешила време ће показати, Лесор је за кошаркашке прилике још јунац (таленти као Дончић се не појављују сваки дан а њега је Реал узео са 15 год. старости- ето шта је прави скаутинг), телесну грађу има и за њега, ако дође у руке правог тренера, за 2-3 год. може испасти итекакав играч! Али као крилни центар! Нажалост ККЦЗ то не може да чека, што није добро, али таква је реалност! Са 22-23 год стално је на ширем списку репрезентације Француске, а колико ми имамо играча тих година на нашем ширем списку? Проблем је што ни један Европски тим нема времена за чекање тако да је његова будућност под знаком питања! А за све критичаре близанаца нек се сете колико је квалитетних кошаркаша отишло из оба тима ЗА ЏАБЕ, А ДА НЕ СПОМИЊЕМО ОНЕ КОЈИ СУ ИХ НАКНАДНО УРНИСАЛИ ЗА НЕЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ? Тако да Лесору пуно среће у будућности, а требаће му, јер је ипак прерано ушао у машину у којој су вишегодишњи уговори резервисани само за оне најбоље у НАЈБОГАТИЈИМ КЛУБОВИМА, а време ће показати своје! А поређење кошаркаша код појединих коментатора је блесаво јер свако има своје тренутке и клубове! Пример Цирбес, у ККЦЗ дошао као неко без перспективе, после 2 сезоне, сетите се ко се све отимао за њега а добио Макаби, и ево га опет ККЦЗ практично исто као кад је долазио први пут!
(анђео Земун, 02. avgust 2018 22:23)
Lepo, pazi, lepo ti piše da u Unikahu prelazi kao slobodan igrac, a ti i dalje pišeš da je Unikaha platila Zvezdi 250 000 evra! E to je ono sto vas je naucio vas doktor iz predgradja! Zaradili ste 650 000 evra od Lesora, to ce te da pričate kad vas budu pitali odakle pare! A istina je da je Lesor otišao kao slobodan igrač i da ga sledeće 2 godine nećete plaćati...Žali bože 325 000 evra koliko ste platili Lesoru, ni za šta!

St.Srematz

pre 5 godina

Fizicke predispozicije 100, a ostalo 0. Verujem da ce postati solidan igrac, ako ne i malo vise od toga, samo da naleti na trenera koji ce mu objasniti kako igrac na toj poziciji treba da igra. To je ono sto je Zvezdi taaako falilo prosle sezone.

анђео Земун

pre 5 godina

Доведен за џабе јер је у претходном уговору са Нантером имао клаузулу да ако га затражи тим који игра ЕЛ може отићи као слободан играч! Уникаха платила за њега ККЦЗ 250к евра! И то су суве чињенице! Колико је и да ли је ККЦЗ погрешила време ће показати, Лесор је за кошаркашке прилике још јунац (таленти као Дончић се не појављују сваки дан а њега је Реал узео са 15 год. старости- ето шта је прави скаутинг), телесну грађу има и за њега, ако дође у руке правог тренера, за 2-3 год. може испасти итекакав играч! Али као крилни центар! Нажалост ККЦЗ то не може да чека, што није добро, али таква је реалност! Са 22-23 год стално је на ширем списку репрезентације Француске, а колико ми имамо играча тих година на нашем ширем списку? Проблем је што ни један Европски тим нема времена за чекање тако да је његова будућност под знаком питања! А за све критичаре близанаца нек се сете колико је квалитетних кошаркаша отишло из оба тима ЗА ЏАБЕ, А ДА НЕ СПОМИЊЕМО ОНЕ КОЈИ СУ ИХ НАКНАДНО УРНИСАЛИ ЗА НЕЗАРАЂЕНЕ ПАРЕ? Тако да Лесору пуно среће у будућности, а требаће му, јер је ипак прерано ушао у машину у којој су вишегодишњи уговори резервисани само за оне најбоље у НАЈБОГАТИЈИМ КЛУБОВИМА, а време ће показати своје! А поређење кошаркаша код појединих коментатора је блесаво јер свако има своје тренутке и клубове! Пример Цирбес, у ККЦЗ дошао као неко без перспективе, после 2 сезоне, сетите се ко се све отимао за њега а добио Макаби, и ево га опет ККЦЗ практично исто као кад је долазио први пут!

NastyB

pre 5 godina

eee,kod radonje bi ovaj postao zver od igraca.nazalost,desio mu se alimpije...
(brufen, 2. avgust 2018 15:42)

Dečko je kao stvoren za "run `n` gun" košarku koju je Alimpije hteo da forsira, koja se igra u NBA, ali u Evropi još uvek ne prolazi, jer ne postoje igrači za to. Novi trener Zvezde ima potpuno drugačiju filozofiju igre, očigledno, pošto se prvenstveno pojačavamo teškim i snažnim centrima i igračima koji su primarno dobri u odbrani. Istina, fali tu još najmanje 2-3 igrača na mestu pleja i beka, ali ne sumnjam da će sve biti u redu.

onlyhuman

pre 5 godina

Bog mu dade fizicke predispozicije, al glavu ne bas inteligentnu... steta, sa dobrim trenrom za centre i krilne centre bi mozda i bilo nesto od njega, mesecima smo ga cekali da konacno proigra al od njega nista...

Extream

pre 5 godina

@navijac
Posto nije ispunio ocekivanja, da nije prodat morali bi da isplatimo 400k za otkaz. Otkaz je onda -400k od sume koju Zvezda ima za plate igraca. Kako je prodat, Zvezda zadrzava tih 400k i prihoduje 250k na konto obestecenja. Odatle i famozna cifra 650k... Jednostavno. Samo je sve opet stvar percepcije, sta je usteda, a sta je zarada. Ustedeli smo 400k koje bi morali da mu isplatimo (Cirbes, Ristic i Ojo su vec 2 nedelje u klubu, samim tim znalo se da Lessort odlazi), a zaradili obestecenje od transfera...