Košarka 58

Ponedeljak, 02.04.2018.

17:51

Rađa: Kukoč pripada "Kući slavnih", utakmica sa "Drim timom"...

Dino Rađa, legendarni hrvatski košarkaš, biće primljen u "Kuću slavnih" početkom septembra ova godine.

Raða: Kukoè pripada "Kuæi slavnih", utakmica sa "Drim timom"... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

drago

pre 6 godina

Ljakse

A sta cemo sa Giergiom i tim Zadrom koji se naosvajao titula, Tvrdicima, Solmanom, Jerkovom, Skansijem i Splitom kao prvim jugo timom koji je igrao finale Kupa Šampiona, sa Plecasom i Lokomotivom (iz kojih je nastala Cibona?
Sta cemo sa brutalnom dominacijom u 80-ima kad su nasi timovi osvojili sve trofeje?
Ovi sad sto stasavaju u NBA su prva generacija sto nije osjetila rat. Mogli su normalno trenirati i odmah su odlicni.

akros

pre 6 godina

Većina ovde ne zna kako je jednu titulu prvaka Evrope Jugoplastika osvojila, iako nije igrao Dino Rađa, a da je najkorisniji igrač (MVP) bio košarkaš koji ga je upravo menjao - Zoran Savić! Toliko o tome, koliko je Rađa bio "neophodan" tom timu. S druge strane, Rađa je bio vrhunski košarkaš, jedan od najboljih u svojoj generaciji, ali daleko je on od Kukoča. Tako da ako je Dino u "Kući slavnih" i Toni će uskoro tamo, kao i Divac.

Leksa

pre 6 godina

Po hrvatskim komentarima, vidim da su prestali da kosarku prate 1995. posle onog sramnog silazka sa postolja. A i vreme pre osamdesetih im osim Cosica nije ostalo u pamcenju. Tako da prema velikoj cetvoroi ovim redom velikih hrvatskih igraca Cosic, Drazen, Kukoc, Radja treba supostaviti plejadu visestrukih evropskih, svetskih i olimpijskih sampiona: Korac, Daneu, Simonovic, Kicanovic, Slavnic, Dalipagic, Delibasic, Divac, Bodiroga, Paspalj, Stojakovic, Djordjevic, Danilovic, pa do danasnjih (zasad samo visestrukih srebrnih, ali sta bi i za to Hrvati dali) Teodosica, Jokica i Bogdana Bogdanovica.
Malo vise postovanja.

равна гора

pre 6 godina

srbijanci počeli nipodoštavat i legendu Tonija Kukoča. Kako vole vrijeđat, bez srama...nikada to neće u Europu.
(franja X, 2. april 2018 23:06)

Чак и ја то видим...констернирам сам!

basketna2

pre 6 godina

iako je prostor bivse Jugoslavije iznjedrio cijelu plejadu vrhunskih igraca, nikad nije vidio kompletnijeg kosarkasa od Tonija Kukoca!!

sandokan

pre 6 godina

ako me je neko kupio za sva vremena to je bila Jugoplstika,kad Sobin ili Savic postave blok za Duska Ivanovica i ovaj ga procita i iz naskoka ga metne..e to je bila kosarka,Radja i Kukoc su bili van prostora i vremena,Luka Pavicevic,Perasovic...jedino je Metaloplastika bila blizu tog nivoa

Ikac Jagodinac

pre 6 godina

E , moj Jumko ... konačno si otkrio karte . Pokušavam da ne reagujem na te tvoje provokacije , a pogotovu kada je u pitanju ovaj izbor Rađe , vrhunskog igrača , zaista . Zaslužuju svi iz te generacije da budu primljeni u Kuću slavnih , pre ili kasnije biće u njoj , a ti ćeš i dalje biti ... ništa ... jedan mali provokator i mrzitelj . I , da ... Jokić je bomba igrač , a ti si toliko "slep" da to vidiš i da skapiraš .

drago

pre 6 godina

Rađa je 3 puta zaredom bio prvak Jugoslavije, 2 puta klupski prvak Evrope, MVP Final Four-a, u NBA-u imao prosjek od 17 poena i 9 skokova, bio vodja Celticsa. Osvojio 9 medalja. Svakako bi ih osvojio jos da se nije povukao 96-e kao i svi ostali.
Znaci dominirao je i u Evropi i u NBA.
Divac je jednom ili ni jednom bio prvak Jugoslavije, ni jednom klupski prvak Evrope, imao prosjek od 11 koseva i 9 skokova u NBA, bio 5. igrac Lakersa u to vrijeme. Osvojio je 10 medalja.
Jedino gdje je ispred je sto je imao duzu karijeru.
Divca je uvijek pobjedjivao u medjusobnim u Jugoslaviji, u NBA su bili izjednaceni do sezone 96/97 ali u ta 2 meca je Dino imao puno bolji ucinak.

mate

pre 6 godina

King jeste bolji , no prvi put smo igrali 1997 - ona trica dordevica, a tad nam ni rada, ni kukoc, ni komazec nisu igrali ... A kukoc je trebao prvi bit primljen- 3 mvp Eurolige , mvp sp 1990, mvp 1991 EP

.

Kroasan

pre 6 godina

Nismo mi imali sreće što su vas zabranili 1992. na OI, već ste za to jedini i isključivi krivci vi sami. Prestanite više izmišljati povijest po svojim pravilimai u svemu vidjeti nekakve belosvetske zavere protiv Srbije.

King

pre 6 godina

Cuj najbolji devedesetih dino, drazen i kukoc. Pa nesto ih ne vidjasmo da se naosvajase sa reprezentacijom, 92 ste imali srece sto su nas zabranili. Kad su bili najbolji sto smo ih gazili:)

Šime, Rijeka

pre 6 godina

Cuj najbolji devedesetih dino, drazen i kukoc. Pa nesto ih ne vidjasmo da se naosvajase sa reprezentacijom, 92 ste imali srece sto su nas zabranili. Kad su bili najbolji sto smo ih gazili:)
(King, 2. april 2018 20:29)

Pa kako te nije sram.

Toni Kukoč - dvije medalje na OI, dvije medalje na Svijetskim prvenstvima, četiri medalje na Europskim prvenstvima. Višestruki prvak Europe sa Jugoplastikom, Benetonom i tri puta NBA prvak sa Bulsima!

PimPong

pre 6 godina

U "Kucu slavnih u NBA" se moze uci na nekoliko nacina, a jedan od njih je doprinos medjunarodnoj kosarci. Mislim da Dino ulazi na taj nacin, a ne na osnovu njegove NBA karijere, i ja se sa tim potpuno slazem. Ja sam volio njega kao igraca, i imao je solidnu NBA karijeru, ali mislim da je mogao da bude jos bolji. Jeste, tacno je da je imao dobre statistike, ali on po meni nikad nije bio bolji od Divca ili Kukoca. Igrao je u dosta slabim sastavima Celtics-a i stigao je do play-off-a u samo jednoj sezoni, tako da tih 18 poena po utakmici mozda nisu znacili bas toliko koliko su mogli da znace. Divac i Kukoc su bili dosta korisniji igraci od njega u mnogo boljim ekipama, iako im statistika, sto se tice poena po utakmici, nije bila na Radjinom nivou. Mislim da ce i jedan i drugi biti primljeni u Kucu slavnih zbog doprionosa medjunarodnoj kosarci. Mozda je Radja primljen sad jer je ranije zavrsio karijeru, a odredjen broj godina treba da prodje od kraja karijere do prijema u Kucu slavnih?

Jumko

pre 6 godina

Au, tek sad vidim po komentarima, nije mi palo ni na kraj pameti, da je ovo jedna zavera zlih Amera prema nebeskom narodu, a sve se lomi po Divcevim ledjima... Sramota!

Mr_Melbourne

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!
(realan i nepristrasan, 02. april 2018 19:11)
ha ha ha ha ha ha, halo mitomanija, Srbija do Tokija itd itd. Placem, Bodiroga bolji od Kukoca ili Drazena ha ha ha.

Neverovatno

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!
(realan i nepristrasan, 2. april 2018 19:11)

Brate, volim Bodirogu više od svih ostalih navedenih igrača, ali nisi ni realan ni nepristrasan a verujem da nemaš ni dovoljno godina da bi se sećao svih tih igrača koje si naveo. Jednostavno, nisi u pravu.

Deratizator

pre 6 godina

@ Ne znam zbog čega se svi bune zbog Divca 
Divac je u NBA imao lošiju staristiku od Rađe. 
Divac je u europi osvojio samo kup Radivoja Koraća 
Divac nije nikada ni bio prvak Jugoslavije. 

S vremenom će moguće i Divac ući u kuću slavnih, 
ali pljuvati Rađu zbog njega je jadno.
(Grgo, 02. april 2018 18:53)

Majstore,
Divac je višestruki evropski i svetski prvak, igrao je 16 NBA sezona, bio je prvi centar reprezentacije Jugoslavije. Rađa nije igrao u Argentini 90. pa nema tituli svetskog prvaka, evropski je samo sa Jugoslavijom i bio je rezerva Divcu u reprezentaciji. Doduše često su obojica bili na parketu jer su mogli sve. Veličati Rađu na štetu Divca je nepošteno i nepravedno. Obojica su veliki igrači i legende svetske košarke. Ćosić, Dražen, Kukoč, Praja, Divac, Kićo, Mirza, Dino, Đorđević, Paspalj, Danilović i Bodiroga su, po mom mišljenju, najbolji ikad sa ex YU prostora i svi zaslužuju Hall of Fame.

barkli

pre 6 godina

Finale Oi 1992... Najjaca reprezentativna utakmica u istoriji kosarke! Bravo za Hrvate, protiv takvog Drim tima igrati, to se nece ponoviti!
(Jumko, 02. april 2018 18:46)

Jes, Franjo Arapovic ko taj prizor moze zaboraviti.

objavite istinu

pre 6 godina

Omjer svega je broj medalja koje kao sportista osvojis pre svega u reprezentativnoj pa u klupskoj karijeri.Reprezentacija Hrvatske je imala sa Rađom dvije i jedine bronzane medalje.Divac sa Sr Jugoslavijom
je bio prvak Evrope i sveta.Rađa je bio prvak Evrope dva puta sa Jugoplastikom tako da tu je to negdje.

Saša

pre 6 godina

Samo su Divca Ameri zvali da bude direktor kluba posle igračke karijere u NBA Sacramento Kings, CA, USA. Svaka čast Rađi i drago mi je za njega ali reklo bi se da je i Divac slavan i prilično poštovan kao legenda NBA.

suckor

pre 6 godina

Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino.. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 2. april 2018 18:27) 

Naravno. Hvala na potpori susjedi. Lijepo je vidjeti da srbijanci prihvaćaju stvarnost.
(Šime, Rijeka, 02. april 2018 18:37)

taj ti je od hrvatskog cveca, uvek ste se podrzavali.

Snake

pre 6 godina

Kljucna recenica je "..finale 1992 sa Drim timom".
Na drugoj strani stoji covek koji ima zlato u Indijanopolisu,zlato u Atini kao i finala sto sa reprezentacijom sto sa Sakramentom
Regularno zar ne...

realan i nepristrasan

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!

Slobodan

pre 6 godina

Citam komentare i ne vidim cemu na ovu temu da se razvija prepirka ko je bolji. Srecom pa su Ameri pismen narod i sete se ljudi koji da su prepusteni svom Balkanskom narodu bi dobili zig srama za svoj uspeh kao npr. Djokovic a daleko bilo nagradu i pocast u penziji ...
Takodje vidim ima dosta Hrvata ovde a najglasniji im je Jumko. Mogli su Hrvati imati osmougao a ne trougao za Srbiju su kosarkaska buva koja je bila uvek zgazena. Inace Radja je bio jedan od najtalentovanih kosarkasa, medjutim koliko znam njegova NBA karijera ( najace merilo ) nije dostojna da se usporedi sa Divcevom. A i sto da ne Divac je uvek pokazivao vise jednostavno je tako, mozda je Radja izgledao mocnije ali je Divac pruzao vise.

Đuka

pre 6 godina

Bio bih zahvalan kada bi neko napisao kome je sve od nasih trenera i igraca jos mesto u ovoj kuci slavnih. Hvala.
(fratello, 02. april 2018 18:16)

Divcu i nikome više

lal

pre 6 godina

kada se radja primi u kucu slavnih, onda tu nema nikakvog ALI... covek je 100% zasluzio da bude tu gde jeste...
a to ko jeste u njegovom drustvu, a ko ce tek biti je druga tema...

Grgo

pre 6 godina

Ne znam zbog čega se svi bune zbog Divca
Divac je u NBA imao lošiju staristiku od Rađe.
Divac je u europi osvojio samo kup Radivoja Koraća
Divac nije nikada ni bio prvak Jugoslavije.

S vremenom će moguće i Divac ući u kuću slavnih,
ali pljuvati Rađu zbog njega je jadno.

Ghost

pre 6 godina

Lijepa vijest. Dino, Toni, Dražen su ponos Hrvatske nacije!
(Šime, Rijeka, 2. april 2018 17:56)

I Novosel, njega si zaboravio. Tu se stavlja tacka. A sada u sebi pocni da nabrajas nase kosarkaske legende :). Posto ih mi imamo dosta vise, ipak bi ti bolje bilo da imena pises na papir.

Uzmite Divceve 4 najbolje sezone usporedite s Rađinim sezonama, pa onda recite da li je divac bolji..
(oki doki, 2. april 2018 18:22)

Onda je Radja najbolji u trouglu Radja Divac Kukoc :D. Nisi racunao na to.

Zare

pre 6 godina

Zasluzeno primljen pre Divca.Za dosta nas najbolji evropski centar svih vremena.Na svakoj utakmici davao celog sebe,ginuo za ceo tim i bio fantastican egzekutor.

croata

pre 6 godina

Radja jest medju 5 najboljih evropskih centara ikad, al realno divac je bio bolji bez obzira sto je u njihovim mega dvobojima(kao nekakav ekvivalent) vecinom jugoplastika izlazila kao pobjednik.
Radja svakako zasluzuje kucu slavnih, ali poslije divca, a pogotovo kukoca.

Slovenac

pre 6 godina

Kako je bio dominantan, auuuuuu! To nije NBA videla pre da neki belac plese medju crncima tako, i trpa im poene. A i pametan covik, pokazao, naplatio i vratio se u svoju bonacu. A stize i Vlade na red, vidim da ste zabrinuti neki.

Šime, Rijeka

pre 6 godina

Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 2. april 2018 18:27)

Naravno. Hvala na potpori susjedi. Lijepo je vidjeti da srbijanci prihvaćaju stvarnost.

Jumko

pre 6 godina

Finale Oi 1992... Najjaca reprezentativna utakmica u istoriji kosarke! Bravo za Hrvate, protiv takvog Drim tima igrati, to se nece ponoviti!

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Radja je za Divca u napadu bio Olajuvan, lik je imao igru ledjima i sut sa poludistance kao malo ko. Znaci samo bezobrazan covjek moze reci da je Divac bolji igrac bio. Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..

Jumko

pre 6 godina

Ma naravno, Divac! Covek koji je imao "nezaustavljiv" horog! Covek koji je jedino "zaustavio" Sekila u seriji Sakramenta sa Lejkersima itd itd! Objektivan kao i uvek, nebeski narod... Da ne zaboravim, Jokic je najbolji beli igrac u istoriji!

croata

pre 6 godina

Radja je za Divca u napadu bio Olajuvan, lik je imao igru ledjima i sut sa poludistance kao malo ko. Znaci samo bezobrazan covjek moze reci da je Divac bolji igrac bio. Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..
(Mr_Melbourne, 02. april 2018 18:27)

Nisi u pravu.
Problem je sto klinci pamte divca kao teskog centra kojem je glavni zadatak bio tuci se sa shaqom, a on je bio puno vise od tog kalupa.
Radja je bio centarsko cudo, ali divac je bio bolji. Mozda nije imao ledjnu tehniku kao radja, ali bio je inteligentniji. Tehnika i takva kretnja da je mogao igrati, a i igrao je pleja, fenomenalne asistencije, divac je imao kosarkaski vic kakav je jos kod centara imao samo sabonis. Cak smatram da su svojevremeno imali jednako meku ruku. Radja je na zalost bio nijansa ispod njih. A u obrani divceva moc spram radje se jos i vise primjecivala.
A pazi sad ovo ne postoji kosarkas kojeg sam vise mrzio od divca. Ali veliki respekt i postovanje zasluzuje.
Tri najbolja igraca osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili drazen, kukoc i divac.

radivoje

pre 6 godina

A kako nece da pomene prvenstvo evrope 1989 kad je igrao za Jugoslaviju ..Po meni se on bas tu najvise proslavio ,,al "Jugoslavija" bolje je da ne pominje to dok je u Splitu...

oki doki

pre 6 godina

Ko je njega primio u kucu slavnih pre Divca i Kukoca treba da odgovara pred sudom, stvarno neverovatno...
(dragi, 02. april 2018 17:54)


Odlican igrac tu nema diskusije,ali da bude primljen a Divac ne,to nikako nije realno...
(pejafan, 02. april 2018 17:52)

Uzmite Divceve 4 najbolje sezone usporedite s Rađinim sezonama, pa onda recite da li je divac bolji..

croata

pre 6 godina

Radja jest medju 5 najboljih evropskih centara ikad, al realno divac je bio bolji bez obzira sto je u njihovim mega dvobojima(kao nekakav ekvivalent) vecinom jugoplastika izlazila kao pobjednik.
Radja svakako zasluzuje kucu slavnih, ali poslije divca, a pogotovo kukoca.

Grgo

pre 6 godina

Ne znam zbog čega se svi bune zbog Divca
Divac je u NBA imao lošiju staristiku od Rađe.
Divac je u europi osvojio samo kup Radivoja Koraća
Divac nije nikada ni bio prvak Jugoslavije.

S vremenom će moguće i Divac ući u kuću slavnih,
ali pljuvati Rađu zbog njega je jadno.

lal

pre 6 godina

kada se radja primi u kucu slavnih, onda tu nema nikakvog ALI... covek je 100% zasluzio da bude tu gde jeste...
a to ko jeste u njegovom drustvu, a ko ce tek biti je druga tema...

croata

pre 6 godina

Radja je za Divca u napadu bio Olajuvan, lik je imao igru ledjima i sut sa poludistance kao malo ko. Znaci samo bezobrazan covjek moze reci da je Divac bolji igrac bio. Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..
(Mr_Melbourne, 02. april 2018 18:27)

Nisi u pravu.
Problem je sto klinci pamte divca kao teskog centra kojem je glavni zadatak bio tuci se sa shaqom, a on je bio puno vise od tog kalupa.
Radja je bio centarsko cudo, ali divac je bio bolji. Mozda nije imao ledjnu tehniku kao radja, ali bio je inteligentniji. Tehnika i takva kretnja da je mogao igrati, a i igrao je pleja, fenomenalne asistencije, divac je imao kosarkaski vic kakav je jos kod centara imao samo sabonis. Cak smatram da su svojevremeno imali jednako meku ruku. Radja je na zalost bio nijansa ispod njih. A u obrani divceva moc spram radje se jos i vise primjecivala.
A pazi sad ovo ne postoji kosarkas kojeg sam vise mrzio od divca. Ali veliki respekt i postovanje zasluzuje.
Tri najbolja igraca osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili drazen, kukoc i divac.

Neverovatno

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!
(realan i nepristrasan, 2. april 2018 19:11)

Brate, volim Bodirogu više od svih ostalih navedenih igrača, ali nisi ni realan ni nepristrasan a verujem da nemaš ni dovoljno godina da bi se sećao svih tih igrača koje si naveo. Jednostavno, nisi u pravu.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Radja je za Divca u napadu bio Olajuvan, lik je imao igru ledjima i sut sa poludistance kao malo ko. Znaci samo bezobrazan covjek moze reci da je Divac bolji igrac bio. Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..

Slovenac

pre 6 godina

Kako je bio dominantan, auuuuuu! To nije NBA videla pre da neki belac plese medju crncima tako, i trpa im poene. A i pametan covik, pokazao, naplatio i vratio se u svoju bonacu. A stize i Vlade na red, vidim da ste zabrinuti neki.

Snake

pre 6 godina

Kljucna recenica je "..finale 1992 sa Drim timom".
Na drugoj strani stoji covek koji ima zlato u Indijanopolisu,zlato u Atini kao i finala sto sa reprezentacijom sto sa Sakramentom
Regularno zar ne...

Mr_Melbourne

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!
(realan i nepristrasan, 02. april 2018 19:11)
ha ha ha ha ha ha, halo mitomanija, Srbija do Tokija itd itd. Placem, Bodiroga bolji od Kukoca ili Drazena ha ha ha.

Šime, Rijeka

pre 6 godina

Cuj najbolji devedesetih dino, drazen i kukoc. Pa nesto ih ne vidjasmo da se naosvajase sa reprezentacijom, 92 ste imali srece sto su nas zabranili. Kad su bili najbolji sto smo ih gazili:)
(King, 2. april 2018 20:29)

Pa kako te nije sram.

Toni Kukoč - dvije medalje na OI, dvije medalje na Svijetskim prvenstvima, četiri medalje na Europskim prvenstvima. Višestruki prvak Europe sa Jugoplastikom, Benetonom i tri puta NBA prvak sa Bulsima!

barkli

pre 6 godina

Finale Oi 1992... Najjaca reprezentativna utakmica u istoriji kosarke! Bravo za Hrvate, protiv takvog Drim tima igrati, to se nece ponoviti!
(Jumko, 02. april 2018 18:46)

Jes, Franjo Arapovic ko taj prizor moze zaboraviti.

Jumko

pre 6 godina

Finale Oi 1992... Najjaca reprezentativna utakmica u istoriji kosarke! Bravo za Hrvate, protiv takvog Drim tima igrati, to se nece ponoviti!

radivoje

pre 6 godina

A kako nece da pomene prvenstvo evrope 1989 kad je igrao za Jugoslaviju ..Po meni se on bas tu najvise proslavio ,,al "Jugoslavija" bolje je da ne pominje to dok je u Splitu...

realan i nepristrasan

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!

Zare

pre 6 godina

Zasluzeno primljen pre Divca.Za dosta nas najbolji evropski centar svih vremena.Na svakoj utakmici davao celog sebe,ginuo za ceo tim i bio fantastican egzekutor.

suckor

pre 6 godina

Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino.. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 2. april 2018 18:27) 

Naravno. Hvala na potpori susjedi. Lijepo je vidjeti da srbijanci prihvaćaju stvarnost.
(Šime, Rijeka, 02. april 2018 18:37)

taj ti je od hrvatskog cveca, uvek ste se podrzavali.

Deratizator

pre 6 godina

@ Ne znam zbog čega se svi bune zbog Divca 
Divac je u NBA imao lošiju staristiku od Rađe. 
Divac je u europi osvojio samo kup Radivoja Koraća 
Divac nije nikada ni bio prvak Jugoslavije. 

S vremenom će moguće i Divac ući u kuću slavnih, 
ali pljuvati Rađu zbog njega je jadno.
(Grgo, 02. april 2018 18:53)

Majstore,
Divac je višestruki evropski i svetski prvak, igrao je 16 NBA sezona, bio je prvi centar reprezentacije Jugoslavije. Rađa nije igrao u Argentini 90. pa nema tituli svetskog prvaka, evropski je samo sa Jugoslavijom i bio je rezerva Divcu u reprezentaciji. Doduše često su obojica bili na parketu jer su mogli sve. Veličati Rađu na štetu Divca je nepošteno i nepravedno. Obojica su veliki igrači i legende svetske košarke. Ćosić, Dražen, Kukoč, Praja, Divac, Kićo, Mirza, Dino, Đorđević, Paspalj, Danilović i Bodiroga su, po mom mišljenju, najbolji ikad sa ex YU prostora i svi zaslužuju Hall of Fame.

basketna2

pre 6 godina

iako je prostor bivse Jugoslavije iznjedrio cijelu plejadu vrhunskih igraca, nikad nije vidio kompletnijeg kosarkasa od Tonija Kukoca!!

drago

pre 6 godina

Rađa je 3 puta zaredom bio prvak Jugoslavije, 2 puta klupski prvak Evrope, MVP Final Four-a, u NBA-u imao prosjek od 17 poena i 9 skokova, bio vodja Celticsa. Osvojio 9 medalja. Svakako bi ih osvojio jos da se nije povukao 96-e kao i svi ostali.
Znaci dominirao je i u Evropi i u NBA.
Divac je jednom ili ni jednom bio prvak Jugoslavije, ni jednom klupski prvak Evrope, imao prosjek od 11 koseva i 9 skokova u NBA, bio 5. igrac Lakersa u to vrijeme. Osvojio je 10 medalja.
Jedino gdje je ispred je sto je imao duzu karijeru.
Divca je uvijek pobjedjivao u medjusobnim u Jugoslaviji, u NBA su bili izjednaceni do sezone 96/97 ali u ta 2 meca je Dino imao puno bolji ucinak.

oki doki

pre 6 godina

Ko je njega primio u kucu slavnih pre Divca i Kukoca treba da odgovara pred sudom, stvarno neverovatno...
(dragi, 02. april 2018 17:54)


Odlican igrac tu nema diskusije,ali da bude primljen a Divac ne,to nikako nije realno...
(pejafan, 02. april 2018 17:52)

Uzmite Divceve 4 najbolje sezone usporedite s Rađinim sezonama, pa onda recite da li je divac bolji..

Šime, Rijeka

pre 6 godina

Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 2. april 2018 18:27)

Naravno. Hvala na potpori susjedi. Lijepo je vidjeti da srbijanci prihvaćaju stvarnost.

PimPong

pre 6 godina

U "Kucu slavnih u NBA" se moze uci na nekoliko nacina, a jedan od njih je doprinos medjunarodnoj kosarci. Mislim da Dino ulazi na taj nacin, a ne na osnovu njegove NBA karijere, i ja se sa tim potpuno slazem. Ja sam volio njega kao igraca, i imao je solidnu NBA karijeru, ali mislim da je mogao da bude jos bolji. Jeste, tacno je da je imao dobre statistike, ali on po meni nikad nije bio bolji od Divca ili Kukoca. Igrao je u dosta slabim sastavima Celtics-a i stigao je do play-off-a u samo jednoj sezoni, tako da tih 18 poena po utakmici mozda nisu znacili bas toliko koliko su mogli da znace. Divac i Kukoc su bili dosta korisniji igraci od njega u mnogo boljim ekipama, iako im statistika, sto se tice poena po utakmici, nije bila na Radjinom nivou. Mislim da ce i jedan i drugi biti primljeni u Kucu slavnih zbog doprionosa medjunarodnoj kosarci. Mozda je Radja primljen sad jer je ranije zavrsio karijeru, a odredjen broj godina treba da prodje od kraja karijere do prijema u Kucu slavnih?

Kroasan

pre 6 godina

Nismo mi imali sreće što su vas zabranili 1992. na OI, već ste za to jedini i isključivi krivci vi sami. Prestanite više izmišljati povijest po svojim pravilimai u svemu vidjeti nekakve belosvetske zavere protiv Srbije.

Saša

pre 6 godina

Samo su Divca Ameri zvali da bude direktor kluba posle igračke karijere u NBA Sacramento Kings, CA, USA. Svaka čast Rađi i drago mi je za njega ali reklo bi se da je i Divac slavan i prilično poštovan kao legenda NBA.

sandokan

pre 6 godina

ako me je neko kupio za sva vremena to je bila Jugoplstika,kad Sobin ili Savic postave blok za Duska Ivanovica i ovaj ga procita i iz naskoka ga metne..e to je bila kosarka,Radja i Kukoc su bili van prostora i vremena,Luka Pavicevic,Perasovic...jedino je Metaloplastika bila blizu tog nivoa

mate

pre 6 godina

King jeste bolji , no prvi put smo igrali 1997 - ona trica dordevica, a tad nam ni rada, ni kukoc, ni komazec nisu igrali ... A kukoc je trebao prvi bit primljen- 3 mvp Eurolige , mvp sp 1990, mvp 1991 EP

.

Slobodan

pre 6 godina

Citam komentare i ne vidim cemu na ovu temu da se razvija prepirka ko je bolji. Srecom pa su Ameri pismen narod i sete se ljudi koji da su prepusteni svom Balkanskom narodu bi dobili zig srama za svoj uspeh kao npr. Djokovic a daleko bilo nagradu i pocast u penziji ...
Takodje vidim ima dosta Hrvata ovde a najglasniji im je Jumko. Mogli su Hrvati imati osmougao a ne trougao za Srbiju su kosarkaska buva koja je bila uvek zgazena. Inace Radja je bio jedan od najtalentovanih kosarkasa, medjutim koliko znam njegova NBA karijera ( najace merilo ) nije dostojna da se usporedi sa Divcevom. A i sto da ne Divac je uvek pokazivao vise jednostavno je tako, mozda je Radja izgledao mocnije ali je Divac pruzao vise.

Jumko

pre 6 godina

Ma naravno, Divac! Covek koji je imao "nezaustavljiv" horog! Covek koji je jedino "zaustavio" Sekila u seriji Sakramenta sa Lejkersima itd itd! Objektivan kao i uvek, nebeski narod... Da ne zaboravim, Jokic je najbolji beli igrac u istoriji!

Jumko

pre 6 godina

Au, tek sad vidim po komentarima, nije mi palo ni na kraj pameti, da je ovo jedna zavera zlih Amera prema nebeskom narodu, a sve se lomi po Divcevim ledjima... Sramota!

King

pre 6 godina

Cuj najbolji devedesetih dino, drazen i kukoc. Pa nesto ih ne vidjasmo da se naosvajase sa reprezentacijom, 92 ste imali srece sto su nas zabranili. Kad su bili najbolji sto smo ih gazili:)

objavite istinu

pre 6 godina

Omjer svega je broj medalja koje kao sportista osvojis pre svega u reprezentativnoj pa u klupskoj karijeri.Reprezentacija Hrvatske je imala sa Rađom dvije i jedine bronzane medalje.Divac sa Sr Jugoslavijom
je bio prvak Evrope i sveta.Rađa je bio prvak Evrope dva puta sa Jugoplastikom tako da tu je to negdje.

равна гора

pre 6 godina

srbijanci počeli nipodoštavat i legendu Tonija Kukoča. Kako vole vrijeđat, bez srama...nikada to neće u Europu.
(franja X, 2. april 2018 23:06)

Чак и ја то видим...констернирам сам!

Ghost

pre 6 godina

Lijepa vijest. Dino, Toni, Dražen su ponos Hrvatske nacije!
(Šime, Rijeka, 2. april 2018 17:56)

I Novosel, njega si zaboravio. Tu se stavlja tacka. A sada u sebi pocni da nabrajas nase kosarkaske legende :). Posto ih mi imamo dosta vise, ipak bi ti bolje bilo da imena pises na papir.

Uzmite Divceve 4 najbolje sezone usporedite s Rađinim sezonama, pa onda recite da li je divac bolji..
(oki doki, 2. april 2018 18:22)

Onda je Radja najbolji u trouglu Radja Divac Kukoc :D. Nisi racunao na to.

Ikac Jagodinac

pre 6 godina

E , moj Jumko ... konačno si otkrio karte . Pokušavam da ne reagujem na te tvoje provokacije , a pogotovu kada je u pitanju ovaj izbor Rađe , vrhunskog igrača , zaista . Zaslužuju svi iz te generacije da budu primljeni u Kuću slavnih , pre ili kasnije biće u njoj , a ti ćeš i dalje biti ... ništa ... jedan mali provokator i mrzitelj . I , da ... Jokić je bomba igrač , a ti si toliko "slep" da to vidiš i da skapiraš .

Leksa

pre 6 godina

Po hrvatskim komentarima, vidim da su prestali da kosarku prate 1995. posle onog sramnog silazka sa postolja. A i vreme pre osamdesetih im osim Cosica nije ostalo u pamcenju. Tako da prema velikoj cetvoroi ovim redom velikih hrvatskih igraca Cosic, Drazen, Kukoc, Radja treba supostaviti plejadu visestrukih evropskih, svetskih i olimpijskih sampiona: Korac, Daneu, Simonovic, Kicanovic, Slavnic, Dalipagic, Delibasic, Divac, Bodiroga, Paspalj, Stojakovic, Djordjevic, Danilovic, pa do danasnjih (zasad samo visestrukih srebrnih, ali sta bi i za to Hrvati dali) Teodosica, Jokica i Bogdana Bogdanovica.
Malo vise postovanja.

Đuka

pre 6 godina

Bio bih zahvalan kada bi neko napisao kome je sve od nasih trenera i igraca jos mesto u ovoj kuci slavnih. Hvala.
(fratello, 02. april 2018 18:16)

Divcu i nikome više

akros

pre 6 godina

Većina ovde ne zna kako je jednu titulu prvaka Evrope Jugoplastika osvojila, iako nije igrao Dino Rađa, a da je najkorisniji igrač (MVP) bio košarkaš koji ga je upravo menjao - Zoran Savić! Toliko o tome, koliko je Rađa bio "neophodan" tom timu. S druge strane, Rađa je bio vrhunski košarkaš, jedan od najboljih u svojoj generaciji, ali daleko je on od Kukoča. Tako da ako je Dino u "Kući slavnih" i Toni će uskoro tamo, kao i Divac.

drago

pre 6 godina

Ljakse

A sta cemo sa Giergiom i tim Zadrom koji se naosvajao titula, Tvrdicima, Solmanom, Jerkovom, Skansijem i Splitom kao prvim jugo timom koji je igrao finale Kupa Šampiona, sa Plecasom i Lokomotivom (iz kojih je nastala Cibona?
Sta cemo sa brutalnom dominacijom u 80-ima kad su nasi timovi osvojili sve trofeje?
Ovi sad sto stasavaju u NBA su prva generacija sto nije osjetila rat. Mogli su normalno trenirati i odmah su odlicni.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Radja je za Divca u napadu bio Olajuvan, lik je imao igru ledjima i sut sa poludistance kao malo ko. Znaci samo bezobrazan covjek moze reci da je Divac bolji igrac bio. Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..

Jumko

pre 6 godina

Finale Oi 1992... Najjaca reprezentativna utakmica u istoriji kosarke! Bravo za Hrvate, protiv takvog Drim tima igrati, to se nece ponoviti!

Šime, Rijeka

pre 6 godina

Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 2. april 2018 18:27)

Naravno. Hvala na potpori susjedi. Lijepo je vidjeti da srbijanci prihvaćaju stvarnost.

realan i nepristrasan

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!

Jumko

pre 6 godina

Ma naravno, Divac! Covek koji je imao "nezaustavljiv" horog! Covek koji je jedino "zaustavio" Sekila u seriji Sakramenta sa Lejkersima itd itd! Objektivan kao i uvek, nebeski narod... Da ne zaboravim, Jokic je najbolji beli igrac u istoriji!

Zare

pre 6 godina

Zasluzeno primljen pre Divca.Za dosta nas najbolji evropski centar svih vremena.Na svakoj utakmici davao celog sebe,ginuo za ceo tim i bio fantastican egzekutor.

Kroasan

pre 6 godina

Nismo mi imali sreće što su vas zabranili 1992. na OI, već ste za to jedini i isključivi krivci vi sami. Prestanite više izmišljati povijest po svojim pravilimai u svemu vidjeti nekakve belosvetske zavere protiv Srbije.

oki doki

pre 6 godina

Ko je njega primio u kucu slavnih pre Divca i Kukoca treba da odgovara pred sudom, stvarno neverovatno...
(dragi, 02. april 2018 17:54)


Odlican igrac tu nema diskusije,ali da bude primljen a Divac ne,to nikako nije realno...
(pejafan, 02. april 2018 17:52)

Uzmite Divceve 4 najbolje sezone usporedite s Rađinim sezonama, pa onda recite da li je divac bolji..

King

pre 6 godina

Cuj najbolji devedesetih dino, drazen i kukoc. Pa nesto ih ne vidjasmo da se naosvajase sa reprezentacijom, 92 ste imali srece sto su nas zabranili. Kad su bili najbolji sto smo ih gazili:)

Mr_Melbourne

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!
(realan i nepristrasan, 02. april 2018 19:11)
ha ha ha ha ha ha, halo mitomanija, Srbija do Tokija itd itd. Placem, Bodiroga bolji od Kukoca ili Drazena ha ha ha.

croata

pre 6 godina

Radja je za Divca u napadu bio Olajuvan, lik je imao igru ledjima i sut sa poludistance kao malo ko. Znaci samo bezobrazan covjek moze reci da je Divac bolji igrac bio. Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino..
(Mr_Melbourne, 02. april 2018 18:27)

Nisi u pravu.
Problem je sto klinci pamte divca kao teskog centra kojem je glavni zadatak bio tuci se sa shaqom, a on je bio puno vise od tog kalupa.
Radja je bio centarsko cudo, ali divac je bio bolji. Mozda nije imao ledjnu tehniku kao radja, ali bio je inteligentniji. Tehnika i takva kretnja da je mogao igrati, a i igrao je pleja, fenomenalne asistencije, divac je imao kosarkaski vic kakav je jos kod centara imao samo sabonis. Cak smatram da su svojevremeno imali jednako meku ruku. Radja je na zalost bio nijansa ispod njih. A u obrani divceva moc spram radje se jos i vise primjecivala.
A pazi sad ovo ne postoji kosarkas kojeg sam vise mrzio od divca. Ali veliki respekt i postovanje zasluzuje.
Tri najbolja igraca osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili drazen, kukoc i divac.

objavite istinu

pre 6 godina

Omjer svega je broj medalja koje kao sportista osvojis pre svega u reprezentativnoj pa u klupskoj karijeri.Reprezentacija Hrvatske je imala sa Rađom dvije i jedine bronzane medalje.Divac sa Sr Jugoslavijom
je bio prvak Evrope i sveta.Rađa je bio prvak Evrope dva puta sa Jugoplastikom tako da tu je to negdje.

Đuka

pre 6 godina

Bio bih zahvalan kada bi neko napisao kome je sve od nasih trenera i igraca jos mesto u ovoj kuci slavnih. Hvala.
(fratello, 02. april 2018 18:16)

Divcu i nikome više

Snake

pre 6 godina

Kljucna recenica je "..finale 1992 sa Drim timom".
Na drugoj strani stoji covek koji ima zlato u Indijanopolisu,zlato u Atini kao i finala sto sa reprezentacijom sto sa Sakramentom
Regularno zar ne...

Slobodan

pre 6 godina

Citam komentare i ne vidim cemu na ovu temu da se razvija prepirka ko je bolji. Srecom pa su Ameri pismen narod i sete se ljudi koji da su prepusteni svom Balkanskom narodu bi dobili zig srama za svoj uspeh kao npr. Djokovic a daleko bilo nagradu i pocast u penziji ...
Takodje vidim ima dosta Hrvata ovde a najglasniji im je Jumko. Mogli su Hrvati imati osmougao a ne trougao za Srbiju su kosarkaska buva koja je bila uvek zgazena. Inace Radja je bio jedan od najtalentovanih kosarkasa, medjutim koliko znam njegova NBA karijera ( najace merilo ) nije dostojna da se usporedi sa Divcevom. A i sto da ne Divac je uvek pokazivao vise jednostavno je tako, mozda je Radja izgledao mocnije ali je Divac pruzao vise.

Jumko

pre 6 godina

Au, tek sad vidim po komentarima, nije mi palo ni na kraj pameti, da je ovo jedna zavera zlih Amera prema nebeskom narodu, a sve se lomi po Divcevim ledjima... Sramota!

Grgo

pre 6 godina

Ne znam zbog čega se svi bune zbog Divca
Divac je u NBA imao lošiju staristiku od Rađe.
Divac je u europi osvojio samo kup Radivoja Koraća
Divac nije nikada ni bio prvak Jugoslavije.

S vremenom će moguće i Divac ući u kuću slavnih,
ali pljuvati Rađu zbog njega je jadno.

Saša

pre 6 godina

Samo su Divca Ameri zvali da bude direktor kluba posle igračke karijere u NBA Sacramento Kings, CA, USA. Svaka čast Rađi i drago mi je za njega ali reklo bi se da je i Divac slavan i prilično poštovan kao legenda NBA.

Šime, Rijeka

pre 6 godina

Cuj najbolji devedesetih dino, drazen i kukoc. Pa nesto ih ne vidjasmo da se naosvajase sa reprezentacijom, 92 ste imali srece sto su nas zabranili. Kad su bili najbolji sto smo ih gazili:)
(King, 2. april 2018 20:29)

Pa kako te nije sram.

Toni Kukoč - dvije medalje na OI, dvije medalje na Svijetskim prvenstvima, četiri medalje na Europskim prvenstvima. Višestruki prvak Europe sa Jugoplastikom, Benetonom i tri puta NBA prvak sa Bulsima!

croata

pre 6 godina

Radja jest medju 5 najboljih evropskih centara ikad, al realno divac je bio bolji bez obzira sto je u njihovim mega dvobojima(kao nekakav ekvivalent) vecinom jugoplastika izlazila kao pobjednik.
Radja svakako zasluzuje kucu slavnih, ali poslije divca, a pogotovo kukoca.

Slovenac

pre 6 godina

Kako je bio dominantan, auuuuuu! To nije NBA videla pre da neki belac plese medju crncima tako, i trpa im poene. A i pametan covik, pokazao, naplatio i vratio se u svoju bonacu. A stize i Vlade na red, vidim da ste zabrinuti neki.

Ghost

pre 6 godina

Lijepa vijest. Dino, Toni, Dražen su ponos Hrvatske nacije!
(Šime, Rijeka, 2. april 2018 17:56)

I Novosel, njega si zaboravio. Tu se stavlja tacka. A sada u sebi pocni da nabrajas nase kosarkaske legende :). Posto ih mi imamo dosta vise, ipak bi ti bolje bilo da imena pises na papir.

Uzmite Divceve 4 najbolje sezone usporedite s Rađinim sezonama, pa onda recite da li je divac bolji..
(oki doki, 2. april 2018 18:22)

Onda je Radja najbolji u trouglu Radja Divac Kukoc :D. Nisi racunao na to.

radivoje

pre 6 godina

A kako nece da pomene prvenstvo evrope 1989 kad je igrao za Jugoslaviju ..Po meni se on bas tu najvise proslavio ,,al "Jugoslavija" bolje je da ne pominje to dok je u Splitu...

Neverovatno

pre 6 godina

najbolji igrach Balkana svih vremena je samo jedan igrach, nikada ga nisam voleo ali to mu se ne moze osporiti, Kakav Kukoch, Radja, Drazen, jedan jedini, Dejan Bodiroga!!! covek je bio kosrakaski bog, Posle Novickog i mozda Parkera, najbolji evropski igrach svih vremena!!
(realan i nepristrasan, 2. april 2018 19:11)

Brate, volim Bodirogu više od svih ostalih navedenih igrača, ali nisi ni realan ni nepristrasan a verujem da nemaš ni dovoljno godina da bi se sećao svih tih igrača koje si naveo. Jednostavno, nisi u pravu.

drago

pre 6 godina

Rađa je 3 puta zaredom bio prvak Jugoslavije, 2 puta klupski prvak Evrope, MVP Final Four-a, u NBA-u imao prosjek od 17 poena i 9 skokova, bio vodja Celticsa. Osvojio 9 medalja. Svakako bi ih osvojio jos da se nije povukao 96-e kao i svi ostali.
Znaci dominirao je i u Evropi i u NBA.
Divac je jednom ili ni jednom bio prvak Jugoslavije, ni jednom klupski prvak Evrope, imao prosjek od 11 koseva i 9 skokova u NBA, bio 5. igrac Lakersa u to vrijeme. Osvojio je 10 medalja.
Jedino gdje je ispred je sto je imao duzu karijeru.
Divca je uvijek pobjedjivao u medjusobnim u Jugoslaviji, u NBA su bili izjednaceni do sezone 96/97 ali u ta 2 meca je Dino imao puno bolji ucinak.

Deratizator

pre 6 godina

@ Ne znam zbog čega se svi bune zbog Divca 
Divac je u NBA imao lošiju staristiku od Rađe. 
Divac je u europi osvojio samo kup Radivoja Koraća 
Divac nije nikada ni bio prvak Jugoslavije. 

S vremenom će moguće i Divac ući u kuću slavnih, 
ali pljuvati Rađu zbog njega je jadno.
(Grgo, 02. april 2018 18:53)

Majstore,
Divac je višestruki evropski i svetski prvak, igrao je 16 NBA sezona, bio je prvi centar reprezentacije Jugoslavije. Rađa nije igrao u Argentini 90. pa nema tituli svetskog prvaka, evropski je samo sa Jugoslavijom i bio je rezerva Divcu u reprezentaciji. Doduše često su obojica bili na parketu jer su mogli sve. Veličati Rađu na štetu Divca je nepošteno i nepravedno. Obojica su veliki igrači i legende svetske košarke. Ćosić, Dražen, Kukoč, Praja, Divac, Kićo, Mirza, Dino, Đorđević, Paspalj, Danilović i Bodiroga su, po mom mišljenju, najbolji ikad sa ex YU prostora i svi zaslužuju Hall of Fame.

suckor

pre 6 godina

Nisam Hrvat ali tri najbolja igraca od osamdesetih i pocetkom devedesetih su bili Hrvati. Drazen, Kukoc i Dino.. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 2. april 2018 18:27) 

Naravno. Hvala na potpori susjedi. Lijepo je vidjeti da srbijanci prihvaćaju stvarnost.
(Šime, Rijeka, 02. april 2018 18:37)

taj ti je od hrvatskog cveca, uvek ste se podrzavali.

lal

pre 6 godina

kada se radja primi u kucu slavnih, onda tu nema nikakvog ALI... covek je 100% zasluzio da bude tu gde jeste...
a to ko jeste u njegovom drustvu, a ko ce tek biti je druga tema...

mate

pre 6 godina

King jeste bolji , no prvi put smo igrali 1997 - ona trica dordevica, a tad nam ni rada, ni kukoc, ni komazec nisu igrali ... A kukoc je trebao prvi bit primljen- 3 mvp Eurolige , mvp sp 1990, mvp 1991 EP

.

Ikac Jagodinac

pre 6 godina

E , moj Jumko ... konačno si otkrio karte . Pokušavam da ne reagujem na te tvoje provokacije , a pogotovu kada je u pitanju ovaj izbor Rađe , vrhunskog igrača , zaista . Zaslužuju svi iz te generacije da budu primljeni u Kuću slavnih , pre ili kasnije biće u njoj , a ti ćeš i dalje biti ... ništa ... jedan mali provokator i mrzitelj . I , da ... Jokić je bomba igrač , a ti si toliko "slep" da to vidiš i da skapiraš .

barkli

pre 6 godina

Finale Oi 1992... Najjaca reprezentativna utakmica u istoriji kosarke! Bravo za Hrvate, protiv takvog Drim tima igrati, to se nece ponoviti!
(Jumko, 02. april 2018 18:46)

Jes, Franjo Arapovic ko taj prizor moze zaboraviti.

basketna2

pre 6 godina

iako je prostor bivse Jugoslavije iznjedrio cijelu plejadu vrhunskih igraca, nikad nije vidio kompletnijeg kosarkasa od Tonija Kukoca!!

Leksa

pre 6 godina

Po hrvatskim komentarima, vidim da su prestali da kosarku prate 1995. posle onog sramnog silazka sa postolja. A i vreme pre osamdesetih im osim Cosica nije ostalo u pamcenju. Tako da prema velikoj cetvoroi ovim redom velikih hrvatskih igraca Cosic, Drazen, Kukoc, Radja treba supostaviti plejadu visestrukih evropskih, svetskih i olimpijskih sampiona: Korac, Daneu, Simonovic, Kicanovic, Slavnic, Dalipagic, Delibasic, Divac, Bodiroga, Paspalj, Stojakovic, Djordjevic, Danilovic, pa do danasnjih (zasad samo visestrukih srebrnih, ali sta bi i za to Hrvati dali) Teodosica, Jokica i Bogdana Bogdanovica.
Malo vise postovanja.

PimPong

pre 6 godina

U "Kucu slavnih u NBA" se moze uci na nekoliko nacina, a jedan od njih je doprinos medjunarodnoj kosarci. Mislim da Dino ulazi na taj nacin, a ne na osnovu njegove NBA karijere, i ja se sa tim potpuno slazem. Ja sam volio njega kao igraca, i imao je solidnu NBA karijeru, ali mislim da je mogao da bude jos bolji. Jeste, tacno je da je imao dobre statistike, ali on po meni nikad nije bio bolji od Divca ili Kukoca. Igrao je u dosta slabim sastavima Celtics-a i stigao je do play-off-a u samo jednoj sezoni, tako da tih 18 poena po utakmici mozda nisu znacili bas toliko koliko su mogli da znace. Divac i Kukoc su bili dosta korisniji igraci od njega u mnogo boljim ekipama, iako im statistika, sto se tice poena po utakmici, nije bila na Radjinom nivou. Mislim da ce i jedan i drugi biti primljeni u Kucu slavnih zbog doprionosa medjunarodnoj kosarci. Mozda je Radja primljen sad jer je ranije zavrsio karijeru, a odredjen broj godina treba da prodje od kraja karijere do prijema u Kucu slavnih?

равна гора

pre 6 godina

srbijanci počeli nipodoštavat i legendu Tonija Kukoča. Kako vole vrijeđat, bez srama...nikada to neće u Europu.
(franja X, 2. april 2018 23:06)

Чак и ја то видим...констернирам сам!

sandokan

pre 6 godina

ako me je neko kupio za sva vremena to je bila Jugoplstika,kad Sobin ili Savic postave blok za Duska Ivanovica i ovaj ga procita i iz naskoka ga metne..e to je bila kosarka,Radja i Kukoc su bili van prostora i vremena,Luka Pavicevic,Perasovic...jedino je Metaloplastika bila blizu tog nivoa

akros

pre 6 godina

Većina ovde ne zna kako je jednu titulu prvaka Evrope Jugoplastika osvojila, iako nije igrao Dino Rađa, a da je najkorisniji igrač (MVP) bio košarkaš koji ga je upravo menjao - Zoran Savić! Toliko o tome, koliko je Rađa bio "neophodan" tom timu. S druge strane, Rađa je bio vrhunski košarkaš, jedan od najboljih u svojoj generaciji, ali daleko je on od Kukoča. Tako da ako je Dino u "Kući slavnih" i Toni će uskoro tamo, kao i Divac.

drago

pre 6 godina

Ljakse

A sta cemo sa Giergiom i tim Zadrom koji se naosvajao titula, Tvrdicima, Solmanom, Jerkovom, Skansijem i Splitom kao prvim jugo timom koji je igrao finale Kupa Šampiona, sa Plecasom i Lokomotivom (iz kojih je nastala Cibona?
Sta cemo sa brutalnom dominacijom u 80-ima kad su nasi timovi osvojili sve trofeje?
Ovi sad sto stasavaju u NBA su prva generacija sto nije osjetila rat. Mogli su normalno trenirati i odmah su odlicni.