Fudbal 185

Utorak, 09.04.2013.

19:56

Borusija herojski, Real se namučio

Fudbaleri Real Madrida i Borusije Dortmund plasirali su se u polufinale Lige šampiona.

Autor: SO  |  Izvor: B92

Borusija herojski, Real se namuèio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

185 Komentari

Sortiraj po:

baca

pre 12 godina

Zanimljivo da nema komentara na to što je Ronaldo gurnuo s leđa odbrambenog igrača i onda dao prvi gol. Na ponovljenom snimku se lepo vidi kako je taj igrač ispred tik ispred Ronalda i kako ga Ronaldo desnom rukom gurne u leđa i ovaj padne napred a Ronaldo ostane sam da skrene loptu u mrežu.
Da je obrnuta situacija i da je bek isto tako gurnuo Ronalda u kaznenom prostoru, verujem da bi odmah sudili penal za Real.
Da Real nije dao taj gol i da je Snajder dao gol kada je bio sam ispred golmana, Galatasaraj bi dao 4 gola Realu i ne bi popustili u igri u poslednjih dvadesetak minuta. Bilo bi još zanimljivije.

Monteri iz Jajca

pre 12 godina

Ko je strastveni ljubitelj fudbala a propustio je da gleda Dortmund-Malaga taj stvarno ima za cime da zali! Nesecam se ludje utakmice u zivotu mozda finale Mancester-Bajern je tu negde u tom rangu! Prvi put u zivotu sam cuo za Vilija golmana Malage a covek u dve utakmice skine preko 10 mrtvih zicera i do 90-tog minuta bude junak utakmica, ali... Sta Svaba napravi za 2 minuta mi nemozemo ni za 20 godina!

samo

pre 12 godina

Cist ofsajd kod drugog gola Malage, plus dva puta cist ofsajd kod treceg gola Borusije. Valjda je to karma, jer da nije bilo ovih nesposbnih Skota, ko zna da li bi utakmica imala ovakvih fantastcnih zadnjih 15 minuta. I pre toga je utakmica bila sjajna, ali taj kraj je bio pravi slag na torti, tako da sto se mene tice, hvala sudijama sto su nesposbni :)
P.S I taman ni jedni ni drugi nemaju za sta da se bune jer su sudije podjednako pomogle i jednima i drugima :D

Deni Krejn

pre 12 godina

Ako igrač izadje iz gol linije ili u gol aut, da bi napravio ofsajd zamku, računa se da je bio na liniji, i nema ofsajd položaja.

lepaolga

pre 12 godina

(andrej, 10. april 2013 00:22)
vrati se malo u skolu
precnik fudbalske lopte je 68-71cm
formula za obim je O=2r*3,14
inace igrac malage je, pre nego sto je telom bio iza linije, odbio loptu do strelca gola

Aleksandar

pre 12 godina

Trebalo bi potpuno ukinuti dizanje zastavice za ofsajd. Lepo se odigra akcija do kraja, a video-sudija u kabini odgleda ponovljeni snimak i javi glavnom koji ima slušalice u ušima. Ionako ako padne gol posle ofsajda prođe minut-dva dok se jedni izljube i izgrle a drugi verbalno "opšte" sa deliocem pravde. Ili ako je prvo ofsajd, pa nakon toga se svira penal, video-sudija ima sasvim dovoljno vremena da javi glavnom da poništi odluku, dok se ovaj pridigne sa zemlje, dok mu se svi iz kažnjene ekipe takođe "načestitaju" familije, ode minut-dva. Ali svi nažalost znamo kolika je lova u igri i da "prepoštenoj" UEFI i FIFI to ne pada na pamet.

Toma diploma

pre 12 godina

Kako moze neko da navija za spance kad u dortmund subotic, a od svih timova njabolji fudbal igraju . Sve prosto i jednostavno nema smaranje ko barsa(kika kaka u prazno) ili ko real na kontru .

Milan010

pre 12 godina

Drugi gol Malage iz ofsajda, treci Dortmunda mozda iz ofsajda...Sve u svemu, osteceni i jedni i drugi ali je utakmica bila fenomenalna!

the vault dweller

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.
(andrej, 10. april 2013 00:22)

Nije kod poslednjeg gola sporno da li je odbrambeni igrac u terenu na kraju akcije. Jeste u terenu i racuna se i on, ali se ovde gleda drugacije. Posto je igrac blizi gol aut liniji od samog golmana, ovde se golman racuna kao poslednji igrac odbrane a Santana je u odnosu na njega (golmana) u ofsajdu u trenutku predaje lopte. U pravilima pise nesto tipa: ne postoji ofsajd ako su u trenutku predaje lopte dva igraca tima koji se brani ispred napadaca. To se obicno gleda kao golman + zadnji odbrambeni ali ovde je bila drugacija situacija.

Inace bio je cist ofsajd i prilikom centarsuta a i kod drugog gola Malage. Samo sam pokusao da malo pojasnim situaciju na kraju. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala!

Realno

pre 12 godina

Real prilicno lagano, s pola gasa, donekle nezainteresovano nekako...i opet su mogli da ih razbiju, samo da nisu namjestili iz 2-1. :) A steta za Malagu da ovako ispadnu (primili dva gola u nadoknadi), mada ipak je bolji tim prosao.

Mnogo li je?

pre 12 godina

Prvo Psg i Ibrahimovic, veceras prvi gol za Real, pa gol Malage i za kraj Dortmunda...Pocinjem da sumnjam da mi tv baguje, svako malo ja vidim neki ofsajd

veliki strumf

pre 12 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veliki strumf, 9. april 2013 22:49)
Ala se ja raspisao da objasnim ofsajd kod treceg gola Borusije od igraca koji ga je i dao, kad sada vidim da je cetvorica igraca Borusije bilo u ofsajdu skoro metar. Los mi bio stream pa ni drugi gol Malage nisam video da li je iz ofsajda, niti ovaj prvi ofsajd Borusije kod treceg gola. A ofsajdi su bili kao kuca u oba slucaja, pa njih bi morao da sudi svaki amater u seoskoj ligi - toliko su ocigledni. Ovo je zaista sramota za fudbal. Jedino sto je, bar za mene, dobro iz takvih odluka jeste prolaz Borusije.

Д.П.

pre 12 godina

У Дортмунду исто као летос у Бордоу. Такође је први меч у Београду био 0:0 и касније Бордо постиже гол у 94. мин за 3:2 и пролаз даље.

BVB

pre 12 godina

Navijac sam Borusije, ali me zbog ovog video klipa sramota! Znam da ima onih koji nemaju sram, ali ja imam. Hvala, i prijatno!
(BVB, 9. april 2013 23:31)

Zbog cega sramota??? Takodje isto Malaga je dala cist gol iz ofsajda! Zadnji gol Dortmunda jeste bio iz ofsajda ali eto kompezacija. U svakom slucaju bi prosli! Tako da psttt!

Ceda Velja

pre 12 godina

(Dortmund, 9. april 2013 22:46) Ja mislim da ti nisi navijac Borusije, nego si navijao za Malagu. Jer ovo sto si napisao ne moze da kaze ni neki neutralni posmatrac a kamoli navijac Borusije. Nemoj da se ljutis ali tako je. Da kazes da je Malaga zasluzila danas da prodje, bas i nije. Jer je ovo bio dvomec, a Borusija je na prosloj utakmici promaslia toliko koliko Malaga nije na obe utakmice. Kazes da kod treceg gola bilo ofsajda, i ja mislim da je bilo ali je bilo i kod drugog Malaginog. Kad se sve sabere i oduzme da je sudija bio normalan bilo bi 2-1 i bilo bi isto, samo je ovako bilo zanimljivije. Na kraju je fudbalska pravda pobedila, jer je od svih ekipa Borusija svojom igrom najvise pokazala. Nisu se branili ni protiv Reala ni protiv Sitija, a za ostale ekipe necu ni da govorim. A nisu im pomagale ni sudije kao sto su nekim ekipama sto su prosle i sto ce sutra proci. Naravno osim treceg gola koji je bio samo ispravka za drugi gol Malage. Ako gledamo objektivno tako je, a vi pisite sta hocete.

:)

pre 12 godina

Alo bre!!! Koga placa bre ta UEFA, zadnja 3 kola golova iz ofsajda ko kisa!!! Zadnji gol Dortmunda 4!! igraca u ofsajdu..slazem se, bolje gledati Dortmund u polufinalu, al realno neka bude posteno za promenu..mala Malaga napravi senzaciju ali prc!..mrzim sudije koje ne znaju da sude!.tacka bre
(ComiGotiviLiguSampiona, 9. april 2013 23:20)

Kad si vec toliko pametan zasto ne pomenes i CIST OFSAJD kod drugog gola Malage?

joka

pre 12 godina

JAOOOOO Milioneri šta mi radite umalo srčka da me strefi sunce li vam vaše nemačko.....
Ajmo sada da uzmemo klempavog pa da slavimo kao 98e (delta, 9. april 2013 23:02)

Mislis 97?

andrej

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.

ja

pre 12 godina

brate sta ti je fudbal za 1 minut ti se sruse snovi, isto tako ti se i ostvare to moze samo FUDBAL
(pazarac, 9. april 2013 22:44)

Volim i ja fudbal, ali u kosarci sve to isto moze ali za jednu sekundu, pa cak i manje :)

Dođite na stadion!

pre 12 godina

Kakve veze ima da li je neko zaslužio da prođe ako to nije materijalizovao na terenu?Vidim da se navijači Dortmunda osvrću na gol Malage iz ofsajda?Da je Malagin gol poništen, u tom momentu bi ostalo 1:1, možda bi tako ostalo do kraja i Malaga bi prošla dalje.Znači, nije ovde klasična kompenzacija u pitanju.
Isto tako, u komentarima primećujem dvostruke aršine.Kada se pogreši u korist Reala na primer, na sudije se baca drvlje i kamenje, a kada se pogreši u korist Dortmunda, nikom ništa.
To što neko igra lep fudbal, ne znači da ima tapiju na prolazak dalje.Nadam se da će Real igrati u polufinalu sa Dortmundom i da će ih razvaliti.
Pozdrav za B92.

Jad, cemer, tuga i bol

pre 12 godina

Za sada ofsajdi kod golova PSG-a, Bajerna, Malage , Dortmunda i Reala. Jel ce UEFA ponovo stati u odbranu sudija? Sramota je da se u ovom nivou takmucenja desava ovoliko gresaka.

veliki strumf

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.
(andrej, 10. april 2013 00:22)
Ti ne znas pravila. Prvo: Levandovski je u ofsajdu, lopta ide prema njemu, skace na nju, u potpunosti se aktivirao, pa nije ni bitno da li je udario loptu ili ne - zastavica se odmah dize. 2. Igrac koji je u golu ne mora da dodiruje liniju - on se stretira kao da je u igri taman da lezi u mrezi, ili da je van gola u gol-autu. Ovde je ofsajd zato sto je Santana blizi gol liniji od golmana, a moraju najmanje 2 igraca da budu ispred gol linije da ne bi bio ofsajd (to su najcesce golman i odbrambeni igrac - ne moze samo 1 igrac)!

realno

pre 12 godina

Svaka cast...kako su bili arogatni nemacki eksperti pre utakmice....hvala Málaga spustila si svabe na zemlju

Sutra još preokret juventusa!!
Idemooo!!
(Pedja, 9. april 2013 22:32)


Ahhahha. Zavuci se u rupu!!!

vladimir

pre 12 godina

Fantastican kraj utakmice, i zasluzen prolaz Borusije...ipak ne mogu da verujem da sudije u ovoj fazi takmicenja, priznaju cak 2. neregularna gola.

........

pre 12 godina

@Don Vito Corleone-Nemoj da se radujes sto dortmund sa 2 gola iz ofsajda pobedi malagu koja je prvi put u ligi sampions,pokaza li su velike ambicije i dobru igru,steta sto nece i sledece godine u LS

realno

pre 12 godina

Ljudi, lepo sam vam u prošlom kolu LŠ rekao... Uzmite TVArenasport na vreme, da se ne bi kajali i ujedali za gu..cu.
Da ne bi kritikovali ni B92, ni bili kog drugog, rekao sam vam uzmite...
E pa zbog ovog večeras što se u Dortmundu desilo, ne da ćete se kajati, već ćete se i uistinu ujedati za d..e!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale@, 9. april 2013 22:45)

zasto da placam kada na livefootball (tacka)ws moze sve u hd da se gleda i to bez seckanja plus 50fps.

ja123

pre 12 godina

španski fudbal je najbolji ali postoji neko sasvim čudno uvjerenje kod mnogih da bi dortmund trebao da bude favorit u odnosu na malagu.

ne razumiju se ljudi u fudbal pa to ti je.
(gologomez, 9. april 2013 21:21)

Realno u prvom je Malaga trebala da popije petardu. A ti vidim koliko se razumes u fudbal.
Pstttt!!!

Aleksandar

pre 12 godina

Sta li sutra kuva UEFA lonac da mi je znati...Istanbul vise ne vredi komentarisati,vise su puta dosli u prelaz nego sto je u nasoj ligi odigrano utakmica...U Dortmundu ista prica,sudije lose ,ostetile oba tima,igraci Malage se na kraju ocigledno sklanjali da je to prosto smesno...Sutra neka vas apsolutno nista ne inenadi,pozdrav

Skywalker

pre 12 godina

Giga Moravac, došao kući
pijan i posvađao se sa ženom
(Cole, 9. april 2013 21:07)
Uopste nije bila ta epizoda veceras, verovatno si hteo da budes vickast, pa cak i po cenu istine. Inace, imam tri televizora, ali kad je LS gledam samo dva, ali to cinim sredom, posto veceras za tim nema potrebe.

Skywalker

pre 12 godina

Mnogo gresaka sudija. Drugi gol Malage iz ofsajda, a onda u dva navrata ofsajd prilikom postizanja treceg gola Borusije. Ipak, Borusija je trebala sve da resi jos u prvoj utakmici kada je trebalo da bude najmanje 4:2, a bilo je bez golova. Ako bismo gledali samo vecerasnju utakmicu Malaga je zasluzila prolaz, ali to je fudbal.

ComiGotiviLiguSampiona

pre 12 godina

Alo bre!!! Koga placa bre ta UEFA, zadnja 3 kola golova iz ofsajda ko kisa!!! Zadnji gol Dortmunda 4!! igraca u ofsajdu..slazem se, bolje gledati Dortmund u polufinalu, al realno neka bude posteno za promenu..mala Malaga napravi senzaciju ali prc!..mrzim sudije koje ne znaju da sude!.tacka bre

Mad4Red

pre 12 godina

BVB jedina ekipa ove godine bez poraza u LŠ, ovaj golman Malage skinuo je 3-4 čista zicera, pravi fudbal do poslednjeg zvižduka, pravi rat na terenu, ofsjad kod drugog gola Malage, a i ofsajd Borusije kod trećeg gola tako da se vratilo sve ali ovakve greške ne smeju da se dešavaju prošle nedelje i Psg-a i Bayern-a golovi su bili ofsajdi čisti to ne sme da se dozvoljava pogotovu što takve greške skupo koštaju....

mrzim ih !!!

pre 12 godina

Kako ih samo mrzim... taman se covek poraduje i onda se setis zbog cega su poznati... igraju do zadnjeg zvizduka... sve u svemu RESPECT

Barcaboy

pre 12 godina

Neverovatno sta se desilo na mecu Borusija-Malaga..Komentari su nepotrebni!! drugi gol malage iz ofsajda kao i treci borusije tako da je to neka kompenzacija..A real...Pa ono je sramotno iskreno..Al dobro kad tad ce ih stici :) Svaki kontakt cak i kad ga nije bilo sudija je svirao faul za real.

Drzava - TO SAM JA

pre 12 godina

i jedni i drugi(bvb i malaga) su dali gol iz ifsajda, pogledajte malo bolje snimak.....ovo l.sampiona je po sudjenju postala gore od nase....u fudbal pod hitno uvesti celend kao u tenisu i to svaka ekipa da ima dva po poluvremenu...pa sad ako ti hoces da celendzujes faul ili ofsajd stvar je na treneru...sve u svemu prekidi bi trajali max 1 min...znaci 8 min za celendze sto i nije mnogo za fudbal koji se igra 90min...mnogo je sudijskih gresaka za ovo takmicenje...jer da su sudije bile u pravu barsa ne bi uzela 3 titule...mancester 1...inter 1...milan 1...znaci za 10 godina 6 titula je osvojeno na sudijskim greskama e to je sramota...veceras sam poslednji put pratio ovo smece od takmicenja

ja

pre 12 godina

strasno, kakva nepravda za malagu, da li je ovo mogućeg!!!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (besan, 9. april 2013 22:56)

Nepravada, hajde samo mi objasni zbog cega???

delta

pre 12 godina

JAOOOOO Milioneri šta mi radite umalo srčka da me strefi sunce li vam vaše nemačko.....

Ajmo sada da uzmemo klempavog pa da slavimo kao 98e

real

pre 12 godina

jel neko provalio pre tekme da ce real nesto da smuti,ja probao iz 1u 2 ono doslo kontra.svakako im je bwin sponzor opasno se tu namesta.

BVB

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=MbJgK9nVIhs

Navijac sam Borusije, ali me zbog ovog video klipa sramota! Znam da ima onih koji nemaju sram, ali ja imam. Hvala, i prijatno!

kike

pre 12 godina

Veceras dva gola na utakmici Dortmund Malaga iz ofsidea, jedan na Galata Real.Prosle sedmice drugi, mozda odlucujuci gol za prolaz Bajerna protiv Juvea, pa gol Ibrahimovica...sve nedozvoljene pozicije.Pa majka mu stara, uvedite snimak kada gol padne iz sumnjivive pozicije.Ne znam sto je to problem da se uvede snimak iskljucivo kada padne gol iz sumnjive situacije, jer se samim golom igra prekida bez obzira da li je priznat ili ne.Naravno, ne treba sad provjeravati offside kada akcija ne zavrsi golom..to bi bilo previse i neracionalno i prekidalo bi tok igre.Ne znam, ocito je jedini nacin da se klubovi dogovore da pocnu povlacit ekipe sa terena kada im neopravdano poniste ili priznaju gol iz offsidea.Ne mogu ih sve poizbacivati, a i treba stisnut cojones pa izbacit neku veliku ekipu.Ocito je da ne vrijedi drugacije govoriti burzujima iz UEFE.Taj problem neopravdano priznatih ili ponistenih golova zbog offsidea jer rak rana fudbala, jer najdirektnije moguce utice na rezultat, a taj problem je u principu vrlo lako rjesiv.

aass

pre 12 godina

Nemoj vise da dosadjujete sa tim RTS-om,postoje prava na televizijski prenos koja su izuzetno skupa,a nije Srbija toliko velika da mozemo da otkupimo prava i za LS i za LE,a vama ako se gleda,imate kvalitetni live stream koji kosta,pa ako imate platite

Ivan M

pre 12 godina

Isuse, kakva zavrsnica u Dortmundu!!!!! Pomocne sudije stvarno treba da se ubiju kod Malaginog drugog gola, a o pobedonosnom da ne govorimo.... I uz to sudija svira kraj nakon tacno 4 minuta produzetka iako su pala dva gola u to vreme. Zao mi je Malage, ali ipak bolji tim ide dalje.

Campari

pre 12 godina

Ode Malaga dalje...
Ako i Reala i Barsa(očekivano) prodju dalje, sa 3 tima u polufinalu LŠ ovo ce biti jos jedan dokaz da je Primera trenutno najjača i najatraktivnija liga u EvropiEvropi, Nemci su najbliži ali ipak malo iza

Pedja J7

pre 12 godina

Ne bi bilo nepravedno da osvoji BORUSIJA!!!
Ovi momci igraju za sve pare!!!
Nijedan poraz nemaju u LS!
Razbili su Real i kuci i u Madridu, razbili su City i kuci i tamo...
MUSKI FUDBAL IGRAJU - SVAKA CAST!

Milos

pre 12 godina

Kakva utakmica i steta sto je Tijanicu bio vazniji film...a Sto se utakmice tica sudija nije dorastao ovoj utakmici,od 5 golova,bar su dva bila iz ofsajda...

dejo

pre 12 godina

Ja bolji fudbal u zivotu nisam gledao.Svaka cast ekipama koje su otisle dalje,fudbal je pobedio uglavnom 10 golova na dve utakmice.Fantasticno.

Mare

pre 12 godina

Zasluzena pobeda Borusije. Taman sam pomislio da ce Malaga na kvarno da prodju golom iz ofsajda. Borusija igra lep fudbal i zasluzila je prolaz.

Sale@

pre 12 godina

Ljudi, lepo sam vam u prošlom kolu LŠ rekao... Uzmite TVArenasport na vreme, da se ne bi kajali i ujedali za gu..cu.
Da ne bi kritikovali ni B92, ni bili kog drugog, rekao sam vam uzmite...
E pa zbog ovog večeras što se u Dortmundu desilo, ne da ćete se kajati, već ćete se i uistinu ujedati za d..e!!!

sasa

pre 12 godina

Steta za Malagu koja je brutalno pokradena!!!

Prvo onaj zuti karton igracu Malage,umesto da dosudi drugi zuti igracu Borusije za udaranje rukama po glavi!!!

Onda dupli ofsajd kod treceg gola-prvo kod centarsuta,a onda i kod same asistenice za pogodak...

šnj

pre 12 godina

4 puta sam gledao utakmice na kojima sudi ovaj Škot. 4 puta je napravio veliku gresku. Partizan - Fenerbahče sudi nepostojeći penal. Anderleht - Partizan poništava čist gol Lukakuu(hvala mu za to inače). Milan - Barselona pre gola Milana nije svirao čistu ruku ili nije svirao penal za Barselonu a možda i jedno i drugo. I sad ovaj 2. gol Malage čist ofsajd. Kako njemu i dalje dozvoljavaju da sudi a nekima nakon jedne greške ne daju više nikad?

Dortmund

pre 12 godina

ja sam vatreni naviac Dortmunda i tvrdim da je Dortmund jaca ekipa ali danas je trebala da prodje Malaga dalje. Jednostavno Dortmund nije nasao igru protiv Malage a i treci gol je bio iz ne dozvoljene pozicije

vatHr

pre 12 godina

ljudi,ovo je vrlo vjerojatno zadnja velika titova/ebueova a mozda i sneiderova tekma koju smo gledali. herojski su pali,svaka cast,kakve legende...

Nislija

pre 12 godina

Kako je Galatasaraj lako mogao da prodje ove folirante da su na prosloj utakmici izborili povoljniji rezultat gde je sudija najvise uticao na to....

neko

pre 12 godina

hahaha, kakav cirkus od utakmice, prvo Malaga da "pobedonosni go" u 82 minutu, iz ofsajda, a onda Borusija za 3-2 da go sa 3 igraca u ofsajdu, strasno.

Zlatko

pre 12 godina

1. U nekom delu prvog poluvremena, ne znam da li je Borusija izjednačila ili ne, sam rekao "neće valjda Dortmund proći sa 3:2 golom Malage u 94. minutu". Ispada da sam u tom trenutku pogodio tačan rezultat, jedino što nije Malaga dala gol već Borusija i što nije u 94. već u 93.
2. Osećaj kad ti u 90.minutu prolazi tiket. Osećaj kad ti i u 91.minutu prolazi tiket, uprkos golu. Osećaj kad u 93.minutu padaš tiket, zbog drugog gola u nadoknadi vremena. Borusija 3-4 gola, Galatasaraj 1X.

Mile Prevara

pre 12 godina

Ljudi, namestili Turci i Spanci. Iz 2-1, a C.Ronaldo kao dao dva komada za najboljeg strelca, plus svi uzeli lovu na kladionicama.... Pa nije slucajno kvota bila 15 !!?! Veoma providno !!!

Pedja

pre 12 godina

Svaka cast...kako su bili arogatni nemacki eksperti pre utakmice....hvala Málaga spustila si svabe na zemlju

Sutra još preokret juventusa!!
Idemooo!!

VanjaLFC

pre 12 godina

Jel to treba zahvaliti sudijama na onakvom uzitku ili ih proterati sto dalje od stadiona. Drugigol Malage, koji je trebao da bude odlucujuci je postignut iz nedozvoljene pozicije. I to se videlo sa jos pre usporenog snimka.
Pa zar im nije bila dovoljna jedna, nego su napravili i drugu....jos vecu. Bez neke brzine, igraci na dva metara od gola. Cist Off-side!!! Onakav kakav bi trebalo u udzbenike da se stavi.
Jadni Skoti.
Izgleda da im je nivo sudjenja kao i njihova liga.
Cini mi se da su sudije Skoti....ili gresim.

Partizan uber alles

pre 12 godina

Kakva bre tragedija pa dali su drugi gol iz cistog ofsajda,al svaba je svaba za 180 minuta 1.gol a onda za 4.zadnja minuta 2.gola.

hah

pre 12 godina

Ljudi stvarno ne shvataju ozbiljno onu staru da kad igras sa nemcima nije gotovo dok se ne cuje zvizduk sudije ;p svaka cast malagi i borusiji steta sto obe ekipe nisu mogle proci dalje

veliki strumf

pre 12 godina

Au, kakva utakmica! Kako mi je drago zbog Borusije! Jedan od najvecih preokreta u istoriji. Los mi je bio stream pa nisam video da li je drugi gol Malage iz ofsajda, ali sam siguran da je pobedonosni gol Borusije iz cistog ofsajda. Jeste igrac Malage bio u golu, ali on se racuna kao poslednji covek odbrane kao da je u igri, ali je igrac Borusije koji je dao gol bio ISPRED GOLMANA, na samoj gol liniji i zato je ofsajd. A da ne bi bio ofsajd moraju dva fudbalera biti bliza golu ili u liniji sa protivnickim igracem (najcesce je golman najblizi golu, plus igrac iz polja, zato se i misli da samo jedan igrac treba da bude blizi golu da ne bude ofsajd). Ovde je "najblizi" golu bio samo jedan igrac Malage (onaj koji je bio u samom golu), ali ne i golman, ali sto se mene tice sreca je da pomocni sudija na ovom nivou ne zna pravila. Mazic je za ove, Klatenburga, Starka - ma Kolina licno.

gologomez

pre 12 godina

španski fudbal je najbolji ali postoji neko sasvim čudno uvjerenje kod mnogih da bi dortmund trebao da bude favorit u odnosu na malagu.

ne razumiju se ljudi u fudbal pa to ti je.

pierre

pre 12 godina

Isco nije dobijao sansu kod Emerija, pa je trazio da ode i prodat je za 6mil, dok se Hoakin ne znam ni ja kako nikad nije uklopio u ekipu, i iskreno mi je zao sto nije imao priliku da iskaze pun potencijal. Evo ih sa Malagom mozda u polufinalu LS, i neka im je sa srecom!

ForeverSRB

pre 12 godina

Pošto gledate tekmu, a ne "Bolji život",čisto da budete u toku,Giga Moravac, došao kućipijan i posvađao se sa ženom (Cole, 09. april 2013 21:07) Ahahahahahaha, ne znam jel mi smesniji tvoj komentar ili ta epizoda xD

Tolle

pre 12 godina

Kad se samo setim kako smo te 2003. odlazili tuzni sa stadiona jer smo odigrali 0:0 protiv najskuplje ekipe u istoriji fudbala.Kad se samo setim kako je Lotar Mateus bio potpuno zbunjen jer nije shvatao na cemu mu cestitaju.Kad se samo setim sta je njegovo visocanstvo Zinedin Zidan nedavno izjavio kad su ga pitali na kojoj utakmici su ga najbolje cuvali u karijeri....A vidi nas sada, trpimo razne krojace, cika Crne, Scepakadabre....

Dr.Brele

pre 12 godina

Borusija - Malaga 1-1&3+
Galata - Real 2-2&3+

Nije neka velika zarada, na 200 dindzi 2 soma ali bice dobra injekcija za razbijanje malera :D

ForeverSRB

pre 12 godina

Pošto gledate tekmu, a ne "Bolji život",čisto da budete u toku,Giga Moravac, došao kućipijan i posvađao se sa ženom (Cole, 09. april 2013 21:07) Ahahahahahaha, ne znam jel mi smesniji tvoj komentar ili ta epizoda xD

Tolle

pre 12 godina

Kad se samo setim kako smo te 2003. odlazili tuzni sa stadiona jer smo odigrali 0:0 protiv najskuplje ekipe u istoriji fudbala.Kad se samo setim kako je Lotar Mateus bio potpuno zbunjen jer nije shvatao na cemu mu cestitaju.Kad se samo setim sta je njegovo visocanstvo Zinedin Zidan nedavno izjavio kad su ga pitali na kojoj utakmici su ga najbolje cuvali u karijeri....A vidi nas sada, trpimo razne krojace, cika Crne, Scepakadabre....

Pedja J7

pre 12 godina

Ne bi bilo nepravedno da osvoji BORUSIJA!!!
Ovi momci igraju za sve pare!!!
Nijedan poraz nemaju u LS!
Razbili su Real i kuci i u Madridu, razbili su City i kuci i tamo...
MUSKI FUDBAL IGRAJU - SVAKA CAST!

veliki strumf

pre 12 godina

Au, kakva utakmica! Kako mi je drago zbog Borusije! Jedan od najvecih preokreta u istoriji. Los mi je bio stream pa nisam video da li je drugi gol Malage iz ofsajda, ali sam siguran da je pobedonosni gol Borusije iz cistog ofsajda. Jeste igrac Malage bio u golu, ali on se racuna kao poslednji covek odbrane kao da je u igri, ali je igrac Borusije koji je dao gol bio ISPRED GOLMANA, na samoj gol liniji i zato je ofsajd. A da ne bi bio ofsajd moraju dva fudbalera biti bliza golu ili u liniji sa protivnickim igracem (najcesce je golman najblizi golu, plus igrac iz polja, zato se i misli da samo jedan igrac treba da bude blizi golu da ne bude ofsajd). Ovde je "najblizi" golu bio samo jedan igrac Malage (onaj koji je bio u samom golu), ali ne i golman, ali sto se mene tice sreca je da pomocni sudija na ovom nivou ne zna pravila. Mazic je za ove, Klatenburga, Starka - ma Kolina licno.

VanjaLFC

pre 12 godina

Jel to treba zahvaliti sudijama na onakvom uzitku ili ih proterati sto dalje od stadiona. Drugigol Malage, koji je trebao da bude odlucujuci je postignut iz nedozvoljene pozicije. I to se videlo sa jos pre usporenog snimka.
Pa zar im nije bila dovoljna jedna, nego su napravili i drugu....jos vecu. Bez neke brzine, igraci na dva metara od gola. Cist Off-side!!! Onakav kakav bi trebalo u udzbenike da se stavi.
Jadni Skoti.
Izgleda da im je nivo sudjenja kao i njihova liga.
Cini mi se da su sudije Skoti....ili gresim.

ja

pre 12 godina

brate sta ti je fudbal za 1 minut ti se sruse snovi, isto tako ti se i ostvare to moze samo FUDBAL
(pazarac, 9. april 2013 22:44)

Volim i ja fudbal, ali u kosarci sve to isto moze ali za jednu sekundu, pa cak i manje :)

joka

pre 12 godina

JAOOOOO Milioneri šta mi radite umalo srčka da me strefi sunce li vam vaše nemačko.....
Ajmo sada da uzmemo klempavog pa da slavimo kao 98e (delta, 9. april 2013 23:02)

Mislis 97?

dejo

pre 12 godina

Ja bolji fudbal u zivotu nisam gledao.Svaka cast ekipama koje su otisle dalje,fudbal je pobedio uglavnom 10 golova na dve utakmice.Fantasticno.

Mare

pre 12 godina

Zasluzena pobeda Borusije. Taman sam pomislio da ce Malaga na kvarno da prodju golom iz ofsajda. Borusija igra lep fudbal i zasluzila je prolaz.

šnj

pre 12 godina

4 puta sam gledao utakmice na kojima sudi ovaj Škot. 4 puta je napravio veliku gresku. Partizan - Fenerbahče sudi nepostojeći penal. Anderleht - Partizan poništava čist gol Lukakuu(hvala mu za to inače). Milan - Barselona pre gola Milana nije svirao čistu ruku ili nije svirao penal za Barselonu a možda i jedno i drugo. I sad ovaj 2. gol Malage čist ofsajd. Kako njemu i dalje dozvoljavaju da sudi a nekima nakon jedne greške ne daju više nikad?

Milos

pre 12 godina

Kakva utakmica i steta sto je Tijanicu bio vazniji film...a Sto se utakmice tica sudija nije dorastao ovoj utakmici,od 5 golova,bar su dva bila iz ofsajda...

:)

pre 12 godina

Alo bre!!! Koga placa bre ta UEFA, zadnja 3 kola golova iz ofsajda ko kisa!!! Zadnji gol Dortmunda 4!! igraca u ofsajdu..slazem se, bolje gledati Dortmund u polufinalu, al realno neka bude posteno za promenu..mala Malaga napravi senzaciju ali prc!..mrzim sudije koje ne znaju da sude!.tacka bre
(ComiGotiviLiguSampiona, 9. april 2013 23:20)

Kad si vec toliko pametan zasto ne pomenes i CIST OFSAJD kod drugog gola Malage?

ja123

pre 12 godina

španski fudbal je najbolji ali postoji neko sasvim čudno uvjerenje kod mnogih da bi dortmund trebao da bude favorit u odnosu na malagu.

ne razumiju se ljudi u fudbal pa to ti je.
(gologomez, 9. april 2013 21:21)

Realno u prvom je Malaga trebala da popije petardu. A ti vidim koliko se razumes u fudbal.
Pstttt!!!

Mad4Red

pre 12 godina

BVB jedina ekipa ove godine bez poraza u LŠ, ovaj golman Malage skinuo je 3-4 čista zicera, pravi fudbal do poslednjeg zvižduka, pravi rat na terenu, ofsjad kod drugog gola Malage, a i ofsajd Borusije kod trećeg gola tako da se vratilo sve ali ovakve greške ne smeju da se dešavaju prošle nedelje i Psg-a i Bayern-a golovi su bili ofsajdi čisti to ne sme da se dozvoljava pogotovu što takve greške skupo koštaju....

Sale@

pre 12 godina

Ljudi, lepo sam vam u prošlom kolu LŠ rekao... Uzmite TVArenasport na vreme, da se ne bi kajali i ujedali za gu..cu.
Da ne bi kritikovali ni B92, ni bili kog drugog, rekao sam vam uzmite...
E pa zbog ovog večeras što se u Dortmundu desilo, ne da ćete se kajati, već ćete se i uistinu ujedati za d..e!!!

Dođite na stadion!

pre 12 godina

Kakve veze ima da li je neko zaslužio da prođe ako to nije materijalizovao na terenu?Vidim da se navijači Dortmunda osvrću na gol Malage iz ofsajda?Da je Malagin gol poništen, u tom momentu bi ostalo 1:1, možda bi tako ostalo do kraja i Malaga bi prošla dalje.Znači, nije ovde klasična kompenzacija u pitanju.
Isto tako, u komentarima primećujem dvostruke aršine.Kada se pogreši u korist Reala na primer, na sudije se baca drvlje i kamenje, a kada se pogreši u korist Dortmunda, nikom ništa.
To što neko igra lep fudbal, ne znači da ima tapiju na prolazak dalje.Nadam se da će Real igrati u polufinalu sa Dortmundom i da će ih razvaliti.
Pozdrav za B92.

aass

pre 12 godina

Nemoj vise da dosadjujete sa tim RTS-om,postoje prava na televizijski prenos koja su izuzetno skupa,a nije Srbija toliko velika da mozemo da otkupimo prava i za LS i za LE,a vama ako se gleda,imate kvalitetni live stream koji kosta,pa ako imate platite

Dortmund

pre 12 godina

ja sam vatreni naviac Dortmunda i tvrdim da je Dortmund jaca ekipa ali danas je trebala da prodje Malaga dalje. Jednostavno Dortmund nije nasao igru protiv Malage a i treci gol je bio iz ne dozvoljene pozicije

mrzim ih !!!

pre 12 godina

Kako ih samo mrzim... taman se covek poraduje i onda se setis zbog cega su poznati... igraju do zadnjeg zvizduka... sve u svemu RESPECT

real

pre 12 godina

jel neko provalio pre tekme da ce real nesto da smuti,ja probao iz 1u 2 ono doslo kontra.svakako im je bwin sponzor opasno se tu namesta.

BVB

pre 12 godina

Navijac sam Borusije, ali me zbog ovog video klipa sramota! Znam da ima onih koji nemaju sram, ali ja imam. Hvala, i prijatno!
(BVB, 9. april 2013 23:31)

Zbog cega sramota??? Takodje isto Malaga je dala cist gol iz ofsajda! Zadnji gol Dortmunda jeste bio iz ofsajda ali eto kompezacija. U svakom slucaju bi prosli! Tako da psttt!

Ceda Velja

pre 12 godina

(Dortmund, 9. april 2013 22:46) Ja mislim da ti nisi navijac Borusije, nego si navijao za Malagu. Jer ovo sto si napisao ne moze da kaze ni neki neutralni posmatrac a kamoli navijac Borusije. Nemoj da se ljutis ali tako je. Da kazes da je Malaga zasluzila danas da prodje, bas i nije. Jer je ovo bio dvomec, a Borusija je na prosloj utakmici promaslia toliko koliko Malaga nije na obe utakmice. Kazes da kod treceg gola bilo ofsajda, i ja mislim da je bilo ali je bilo i kod drugog Malaginog. Kad se sve sabere i oduzme da je sudija bio normalan bilo bi 2-1 i bilo bi isto, samo je ovako bilo zanimljivije. Na kraju je fudbalska pravda pobedila, jer je od svih ekipa Borusija svojom igrom najvise pokazala. Nisu se branili ni protiv Reala ni protiv Sitija, a za ostale ekipe necu ni da govorim. A nisu im pomagale ni sudije kao sto su nekim ekipama sto su prosle i sto ce sutra proci. Naravno osim treceg gola koji je bio samo ispravka za drugi gol Malage. Ako gledamo objektivno tako je, a vi pisite sta hocete.

Dr.Brele

pre 12 godina

Borusija - Malaga 1-1&3+
Galata - Real 2-2&3+

Nije neka velika zarada, na 200 dindzi 2 soma ali bice dobra injekcija za razbijanje malera :D

realno

pre 12 godina

Svaka cast...kako su bili arogatni nemacki eksperti pre utakmice....hvala Málaga spustila si svabe na zemlju

Sutra još preokret juventusa!!
Idemooo!!
(Pedja, 9. april 2013 22:32)


Ahhahha. Zavuci se u rupu!!!

kike

pre 12 godina

Veceras dva gola na utakmici Dortmund Malaga iz ofsidea, jedan na Galata Real.Prosle sedmice drugi, mozda odlucujuci gol za prolaz Bajerna protiv Juvea, pa gol Ibrahimovica...sve nedozvoljene pozicije.Pa majka mu stara, uvedite snimak kada gol padne iz sumnjivive pozicije.Ne znam sto je to problem da se uvede snimak iskljucivo kada padne gol iz sumnjive situacije, jer se samim golom igra prekida bez obzira da li je priznat ili ne.Naravno, ne treba sad provjeravati offside kada akcija ne zavrsi golom..to bi bilo previse i neracionalno i prekidalo bi tok igre.Ne znam, ocito je jedini nacin da se klubovi dogovore da pocnu povlacit ekipe sa terena kada im neopravdano poniste ili priznaju gol iz offsidea.Ne mogu ih sve poizbacivati, a i treba stisnut cojones pa izbacit neku veliku ekipu.Ocito je da ne vrijedi drugacije govoriti burzujima iz UEFE.Taj problem neopravdano priznatih ili ponistenih golova zbog offsidea jer rak rana fudbala, jer najdirektnije moguce utice na rezultat, a taj problem je u principu vrlo lako rjesiv.

pierre

pre 12 godina

Isco nije dobijao sansu kod Emerija, pa je trazio da ode i prodat je za 6mil, dok se Hoakin ne znam ni ja kako nikad nije uklopio u ekipu, i iskreno mi je zao sto nije imao priliku da iskaze pun potencijal. Evo ih sa Malagom mozda u polufinalu LS, i neka im je sa srecom!

vatHr

pre 12 godina

ljudi,ovo je vrlo vjerojatno zadnja velika titova/ebueova a mozda i sneiderova tekma koju smo gledali. herojski su pali,svaka cast,kakve legende...

Drzava - TO SAM JA

pre 12 godina

i jedni i drugi(bvb i malaga) su dali gol iz ifsajda, pogledajte malo bolje snimak.....ovo l.sampiona je po sudjenju postala gore od nase....u fudbal pod hitno uvesti celend kao u tenisu i to svaka ekipa da ima dva po poluvremenu...pa sad ako ti hoces da celendzujes faul ili ofsajd stvar je na treneru...sve u svemu prekidi bi trajali max 1 min...znaci 8 min za celendze sto i nije mnogo za fudbal koji se igra 90min...mnogo je sudijskih gresaka za ovo takmicenje...jer da su sudije bile u pravu barsa ne bi uzela 3 titule...mancester 1...inter 1...milan 1...znaci za 10 godina 6 titula je osvojeno na sudijskim greskama e to je sramota...veceras sam poslednji put pratio ovo smece od takmicenja

ComiGotiviLiguSampiona

pre 12 godina

Alo bre!!! Koga placa bre ta UEFA, zadnja 3 kola golova iz ofsajda ko kisa!!! Zadnji gol Dortmunda 4!! igraca u ofsajdu..slazem se, bolje gledati Dortmund u polufinalu, al realno neka bude posteno za promenu..mala Malaga napravi senzaciju ali prc!..mrzim sudije koje ne znaju da sude!.tacka bre

Nislija

pre 12 godina

Kako je Galatasaraj lako mogao da prodje ove folirante da su na prosloj utakmici izborili povoljniji rezultat gde je sudija najvise uticao na to....

Ivan M

pre 12 godina

Isuse, kakva zavrsnica u Dortmundu!!!!! Pomocne sudije stvarno treba da se ubiju kod Malaginog drugog gola, a o pobedonosnom da ne govorimo.... I uz to sudija svira kraj nakon tacno 4 minuta produzetka iako su pala dva gola u to vreme. Zao mi je Malage, ali ipak bolji tim ide dalje.

ja

pre 12 godina

strasno, kakva nepravda za malagu, da li je ovo mogućeg!!!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (besan, 9. april 2013 22:56)

Nepravada, hajde samo mi objasni zbog cega???

Monteri iz Jajca

pre 12 godina

Ko je strastveni ljubitelj fudbala a propustio je da gleda Dortmund-Malaga taj stvarno ima za cime da zali! Nesecam se ludje utakmice u zivotu mozda finale Mancester-Bajern je tu negde u tom rangu! Prvi put u zivotu sam cuo za Vilija golmana Malage a covek u dve utakmice skine preko 10 mrtvih zicera i do 90-tog minuta bude junak utakmica, ali... Sta Svaba napravi za 2 minuta mi nemozemo ni za 20 godina!

vladimir

pre 12 godina

Fantastican kraj utakmice, i zasluzen prolaz Borusije...ipak ne mogu da verujem da sudije u ovoj fazi takmicenja, priznaju cak 2. neregularna gola.

Aleksandar

pre 12 godina

Trebalo bi potpuno ukinuti dizanje zastavice za ofsajd. Lepo se odigra akcija do kraja, a video-sudija u kabini odgleda ponovljeni snimak i javi glavnom koji ima slušalice u ušima. Ionako ako padne gol posle ofsajda prođe minut-dva dok se jedni izljube i izgrle a drugi verbalno "opšte" sa deliocem pravde. Ili ako je prvo ofsajd, pa nakon toga se svira penal, video-sudija ima sasvim dovoljno vremena da javi glavnom da poništi odluku, dok se ovaj pridigne sa zemlje, dok mu se svi iz kažnjene ekipe takođe "načestitaju" familije, ode minut-dva. Ali svi nažalost znamo kolika je lova u igri i da "prepoštenoj" UEFI i FIFI to ne pada na pamet.

hah

pre 12 godina

Ljudi stvarno ne shvataju ozbiljno onu staru da kad igras sa nemcima nije gotovo dok se ne cuje zvizduk sudije ;p svaka cast malagi i borusiji steta sto obe ekipe nisu mogle proci dalje

realno

pre 12 godina

Ljudi, lepo sam vam u prošlom kolu LŠ rekao... Uzmite TVArenasport na vreme, da se ne bi kajali i ujedali za gu..cu.
Da ne bi kritikovali ni B92, ni bili kog drugog, rekao sam vam uzmite...
E pa zbog ovog večeras što se u Dortmundu desilo, ne da ćete se kajati, već ćete se i uistinu ujedati za d..e!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale@, 9. april 2013 22:45)

zasto da placam kada na livefootball (tacka)ws moze sve u hd da se gleda i to bez seckanja plus 50fps.

sasa

pre 12 godina

Steta za Malagu koja je brutalno pokradena!!!

Prvo onaj zuti karton igracu Malage,umesto da dosudi drugi zuti igracu Borusije za udaranje rukama po glavi!!!

Onda dupli ofsajd kod treceg gola-prvo kod centarsuta,a onda i kod same asistenice za pogodak...

Skywalker

pre 12 godina

Mnogo gresaka sudija. Drugi gol Malage iz ofsajda, a onda u dva navrata ofsajd prilikom postizanja treceg gola Borusije. Ipak, Borusija je trebala sve da resi jos u prvoj utakmici kada je trebalo da bude najmanje 4:2, a bilo je bez golova. Ako bismo gledali samo vecerasnju utakmicu Malaga je zasluzila prolaz, ali to je fudbal.

Barcaboy

pre 12 godina

Neverovatno sta se desilo na mecu Borusija-Malaga..Komentari su nepotrebni!! drugi gol malage iz ofsajda kao i treci borusije tako da je to neka kompenzacija..A real...Pa ono je sramotno iskreno..Al dobro kad tad ce ih stici :) Svaki kontakt cak i kad ga nije bilo sudija je svirao faul za real.

BVB

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=MbJgK9nVIhs

Navijac sam Borusije, ali me zbog ovog video klipa sramota! Znam da ima onih koji nemaju sram, ali ja imam. Hvala, i prijatno!

samo

pre 12 godina

Cist ofsajd kod drugog gola Malage, plus dva puta cist ofsajd kod treceg gola Borusije. Valjda je to karma, jer da nije bilo ovih nesposbnih Skota, ko zna da li bi utakmica imala ovakvih fantastcnih zadnjih 15 minuta. I pre toga je utakmica bila sjajna, ali taj kraj je bio pravi slag na torti, tako da sto se mene tice, hvala sudijama sto su nesposbni :)
P.S I taman ni jedni ni drugi nemaju za sta da se bune jer su sudije podjednako pomogle i jednima i drugima :D

delta

pre 12 godina

JAOOOOO Milioneri šta mi radite umalo srčka da me strefi sunce li vam vaše nemačko.....

Ajmo sada da uzmemo klempavog pa da slavimo kao 98e

Toma diploma

pre 12 godina

Kako moze neko da navija za spance kad u dortmund subotic, a od svih timova njabolji fudbal igraju . Sve prosto i jednostavno nema smaranje ko barsa(kika kaka u prazno) ili ko real na kontru .

Deni Krejn

pre 12 godina

Ako igrač izadje iz gol linije ili u gol aut, da bi napravio ofsajd zamku, računa se da je bio na liniji, i nema ofsajd položaja.

gologomez

pre 12 godina

španski fudbal je najbolji ali postoji neko sasvim čudno uvjerenje kod mnogih da bi dortmund trebao da bude favorit u odnosu na malagu.

ne razumiju se ljudi u fudbal pa to ti je.

........

pre 12 godina

@Don Vito Corleone-Nemoj da se radujes sto dortmund sa 2 gola iz ofsajda pobedi malagu koja je prvi put u ligi sampions,pokaza li su velike ambicije i dobru igru,steta sto nece i sledece godine u LS

andrej

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.

Zlatko

pre 12 godina

1. U nekom delu prvog poluvremena, ne znam da li je Borusija izjednačila ili ne, sam rekao "neće valjda Dortmund proći sa 3:2 golom Malage u 94. minutu". Ispada da sam u tom trenutku pogodio tačan rezultat, jedino što nije Malaga dala gol već Borusija i što nije u 94. već u 93.
2. Osećaj kad ti u 90.minutu prolazi tiket. Osećaj kad ti i u 91.minutu prolazi tiket, uprkos golu. Osećaj kad u 93.minutu padaš tiket, zbog drugog gola u nadoknadi vremena. Borusija 3-4 gola, Galatasaraj 1X.

Aleksandar

pre 12 godina

Sta li sutra kuva UEFA lonac da mi je znati...Istanbul vise ne vredi komentarisati,vise su puta dosli u prelaz nego sto je u nasoj ligi odigrano utakmica...U Dortmundu ista prica,sudije lose ,ostetile oba tima,igraci Malage se na kraju ocigledno sklanjali da je to prosto smesno...Sutra neka vas apsolutno nista ne inenadi,pozdrav

Milan010

pre 12 godina

Drugi gol Malage iz ofsajda, treci Dortmunda mozda iz ofsajda...Sve u svemu, osteceni i jedni i drugi ali je utakmica bila fenomenalna!

Mile Prevara

pre 12 godina

Ljudi, namestili Turci i Spanci. Iz 2-1, a C.Ronaldo kao dao dva komada za najboljeg strelca, plus svi uzeli lovu na kladionicama.... Pa nije slucajno kvota bila 15 !!?! Veoma providno !!!

neko

pre 12 godina

hahaha, kakav cirkus od utakmice, prvo Malaga da "pobedonosni go" u 82 minutu, iz ofsajda, a onda Borusija za 3-2 da go sa 3 igraca u ofsajdu, strasno.

Skywalker

pre 12 godina

Giga Moravac, došao kući
pijan i posvađao se sa ženom
(Cole, 9. april 2013 21:07)
Uopste nije bila ta epizoda veceras, verovatno si hteo da budes vickast, pa cak i po cenu istine. Inace, imam tri televizora, ali kad je LS gledam samo dva, ali to cinim sredom, posto veceras za tim nema potrebe.

Jad, cemer, tuga i bol

pre 12 godina

Za sada ofsajdi kod golova PSG-a, Bajerna, Malage , Dortmunda i Reala. Jel ce UEFA ponovo stati u odbranu sudija? Sramota je da se u ovom nivou takmucenja desava ovoliko gresaka.

Partizan uber alles

pre 12 godina

Kakva bre tragedija pa dali su drugi gol iz cistog ofsajda,al svaba je svaba za 180 minuta 1.gol a onda za 4.zadnja minuta 2.gola.

Д.П.

pre 12 godina

У Дортмунду исто као летос у Бордоу. Такође је први меч у Београду био 0:0 и касније Бордо постиже гол у 94. мин за 3:2 и пролаз даље.

the vault dweller

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.
(andrej, 10. april 2013 00:22)

Nije kod poslednjeg gola sporno da li je odbrambeni igrac u terenu na kraju akcije. Jeste u terenu i racuna se i on, ali se ovde gleda drugacije. Posto je igrac blizi gol aut liniji od samog golmana, ovde se golman racuna kao poslednji igrac odbrane a Santana je u odnosu na njega (golmana) u ofsajdu u trenutku predaje lopte. U pravilima pise nesto tipa: ne postoji ofsajd ako su u trenutku predaje lopte dva igraca tima koji se brani ispred napadaca. To se obicno gleda kao golman + zadnji odbrambeni ali ovde je bila drugacija situacija.

Inace bio je cist ofsajd i prilikom centarsuta a i kod drugog gola Malage. Samo sam pokusao da malo pojasnim situaciju na kraju. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala!

Mnogo li je?

pre 12 godina

Prvo Psg i Ibrahimovic, veceras prvi gol za Real, pa gol Malage i za kraj Dortmunda...Pocinjem da sumnjam da mi tv baguje, svako malo ja vidim neki ofsajd

Campari

pre 12 godina

Ode Malaga dalje...
Ako i Reala i Barsa(očekivano) prodju dalje, sa 3 tima u polufinalu LŠ ovo ce biti jos jedan dokaz da je Primera trenutno najjača i najatraktivnija liga u EvropiEvropi, Nemci su najbliži ali ipak malo iza

veliki strumf

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.
(andrej, 10. april 2013 00:22)
Ti ne znas pravila. Prvo: Levandovski je u ofsajdu, lopta ide prema njemu, skace na nju, u potpunosti se aktivirao, pa nije ni bitno da li je udario loptu ili ne - zastavica se odmah dize. 2. Igrac koji je u golu ne mora da dodiruje liniju - on se stretira kao da je u igri taman da lezi u mrezi, ili da je van gola u gol-autu. Ovde je ofsajd zato sto je Santana blizi gol liniji od golmana, a moraju najmanje 2 igraca da budu ispred gol linije da ne bi bio ofsajd (to su najcesce golman i odbrambeni igrac - ne moze samo 1 igrac)!

veliki strumf

pre 12 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veliki strumf, 9. april 2013 22:49)
Ala se ja raspisao da objasnim ofsajd kod treceg gola Borusije od igraca koji ga je i dao, kad sada vidim da je cetvorica igraca Borusije bilo u ofsajdu skoro metar. Los mi bio stream pa ni drugi gol Malage nisam video da li je iz ofsajda, niti ovaj prvi ofsajd Borusije kod treceg gola. A ofsajdi su bili kao kuca u oba slucaja, pa njih bi morao da sudi svaki amater u seoskoj ligi - toliko su ocigledni. Ovo je zaista sramota za fudbal. Jedino sto je, bar za mene, dobro iz takvih odluka jeste prolaz Borusije.

Pedja

pre 12 godina

Svaka cast...kako su bili arogatni nemacki eksperti pre utakmice....hvala Málaga spustila si svabe na zemlju

Sutra još preokret juventusa!!
Idemooo!!

Realno

pre 12 godina

Real prilicno lagano, s pola gasa, donekle nezainteresovano nekako...i opet su mogli da ih razbiju, samo da nisu namjestili iz 2-1. :) A steta za Malagu da ovako ispadnu (primili dva gola u nadoknadi), mada ipak je bolji tim prosao.

lepaolga

pre 12 godina

(andrej, 10. april 2013 00:22)
vrati se malo u skolu
precnik fudbalske lopte je 68-71cm
formula za obim je O=2r*3,14
inace igrac malage je, pre nego sto je telom bio iza linije, odbio loptu do strelca gola

baca

pre 12 godina

Zanimljivo da nema komentara na to što je Ronaldo gurnuo s leđa odbrambenog igrača i onda dao prvi gol. Na ponovljenom snimku se lepo vidi kako je taj igrač ispred tik ispred Ronalda i kako ga Ronaldo desnom rukom gurne u leđa i ovaj padne napred a Ronaldo ostane sam da skrene loptu u mrežu.
Da je obrnuta situacija i da je bek isto tako gurnuo Ronalda u kaznenom prostoru, verujem da bi odmah sudili penal za Real.
Da Real nije dao taj gol i da je Snajder dao gol kada je bio sam ispred golmana, Galatasaraj bi dao 4 gola Realu i ne bi popustili u igri u poslednjih dvadesetak minuta. Bilo bi još zanimljivije.

Dr.Brele

pre 12 godina

Borusija - Malaga 1-1&3+
Galata - Real 2-2&3+

Nije neka velika zarada, na 200 dindzi 2 soma ali bice dobra injekcija za razbijanje malera :D

Dođite na stadion!

pre 12 godina

Kakve veze ima da li je neko zaslužio da prođe ako to nije materijalizovao na terenu?Vidim da se navijači Dortmunda osvrću na gol Malage iz ofsajda?Da je Malagin gol poništen, u tom momentu bi ostalo 1:1, možda bi tako ostalo do kraja i Malaga bi prošla dalje.Znači, nije ovde klasična kompenzacija u pitanju.
Isto tako, u komentarima primećujem dvostruke aršine.Kada se pogreši u korist Reala na primer, na sudije se baca drvlje i kamenje, a kada se pogreši u korist Dortmunda, nikom ništa.
To što neko igra lep fudbal, ne znači da ima tapiju na prolazak dalje.Nadam se da će Real igrati u polufinalu sa Dortmundom i da će ih razvaliti.
Pozdrav za B92.

gologomez

pre 12 godina

španski fudbal je najbolji ali postoji neko sasvim čudno uvjerenje kod mnogih da bi dortmund trebao da bude favorit u odnosu na malagu.

ne razumiju se ljudi u fudbal pa to ti je.

Dortmund

pre 12 godina

ja sam vatreni naviac Dortmunda i tvrdim da je Dortmund jaca ekipa ali danas je trebala da prodje Malaga dalje. Jednostavno Dortmund nije nasao igru protiv Malage a i treci gol je bio iz ne dozvoljene pozicije

Skywalker

pre 12 godina

Giga Moravac, došao kući
pijan i posvađao se sa ženom
(Cole, 9. april 2013 21:07)
Uopste nije bila ta epizoda veceras, verovatno si hteo da budes vickast, pa cak i po cenu istine. Inace, imam tri televizora, ali kad je LS gledam samo dva, ali to cinim sredom, posto veceras za tim nema potrebe.

Pedja

pre 12 godina

Svaka cast...kako su bili arogatni nemacki eksperti pre utakmice....hvala Málaga spustila si svabe na zemlju

Sutra još preokret juventusa!!
Idemooo!!

sasa

pre 12 godina

Steta za Malagu koja je brutalno pokradena!!!

Prvo onaj zuti karton igracu Malage,umesto da dosudi drugi zuti igracu Borusije za udaranje rukama po glavi!!!

Onda dupli ofsajd kod treceg gola-prvo kod centarsuta,a onda i kod same asistenice za pogodak...

Tolle

pre 12 godina

Kad se samo setim kako smo te 2003. odlazili tuzni sa stadiona jer smo odigrali 0:0 protiv najskuplje ekipe u istoriji fudbala.Kad se samo setim kako je Lotar Mateus bio potpuno zbunjen jer nije shvatao na cemu mu cestitaju.Kad se samo setim sta je njegovo visocanstvo Zinedin Zidan nedavno izjavio kad su ga pitali na kojoj utakmici su ga najbolje cuvali u karijeri....A vidi nas sada, trpimo razne krojace, cika Crne, Scepakadabre....

Sale@

pre 12 godina

Ljudi, lepo sam vam u prošlom kolu LŠ rekao... Uzmite TVArenasport na vreme, da se ne bi kajali i ujedali za gu..cu.
Da ne bi kritikovali ni B92, ni bili kog drugog, rekao sam vam uzmite...
E pa zbog ovog večeras što se u Dortmundu desilo, ne da ćete se kajati, već ćete se i uistinu ujedati za d..e!!!

Campari

pre 12 godina

Ode Malaga dalje...
Ako i Reala i Barsa(očekivano) prodju dalje, sa 3 tima u polufinalu LŠ ovo ce biti jos jedan dokaz da je Primera trenutno najjača i najatraktivnija liga u EvropiEvropi, Nemci su najbliži ali ipak malo iza

veliki strumf

pre 12 godina

Au, kakva utakmica! Kako mi je drago zbog Borusije! Jedan od najvecih preokreta u istoriji. Los mi je bio stream pa nisam video da li je drugi gol Malage iz ofsajda, ali sam siguran da je pobedonosni gol Borusije iz cistog ofsajda. Jeste igrac Malage bio u golu, ali on se racuna kao poslednji covek odbrane kao da je u igri, ali je igrac Borusije koji je dao gol bio ISPRED GOLMANA, na samoj gol liniji i zato je ofsajd. A da ne bi bio ofsajd moraju dva fudbalera biti bliza golu ili u liniji sa protivnickim igracem (najcesce je golman najblizi golu, plus igrac iz polja, zato se i misli da samo jedan igrac treba da bude blizi golu da ne bude ofsajd). Ovde je "najblizi" golu bio samo jedan igrac Malage (onaj koji je bio u samom golu), ali ne i golman, ali sto se mene tice sreca je da pomocni sudija na ovom nivou ne zna pravila. Mazic je za ove, Klatenburga, Starka - ma Kolina licno.

andrej

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.

BVB

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=MbJgK9nVIhs

Navijac sam Borusije, ali me zbog ovog video klipa sramota! Znam da ima onih koji nemaju sram, ali ja imam. Hvala, i prijatno!

Mile Prevara

pre 12 godina

Ljudi, namestili Turci i Spanci. Iz 2-1, a C.Ronaldo kao dao dva komada za najboljeg strelca, plus svi uzeli lovu na kladionicama.... Pa nije slucajno kvota bila 15 !!?! Veoma providno !!!

........

pre 12 godina

@Don Vito Corleone-Nemoj da se radujes sto dortmund sa 2 gola iz ofsajda pobedi malagu koja je prvi put u ligi sampions,pokaza li su velike ambicije i dobru igru,steta sto nece i sledece godine u LS

VanjaLFC

pre 12 godina

Jel to treba zahvaliti sudijama na onakvom uzitku ili ih proterati sto dalje od stadiona. Drugigol Malage, koji je trebao da bude odlucujuci je postignut iz nedozvoljene pozicije. I to se videlo sa jos pre usporenog snimka.
Pa zar im nije bila dovoljna jedna, nego su napravili i drugu....jos vecu. Bez neke brzine, igraci na dva metara od gola. Cist Off-side!!! Onakav kakav bi trebalo u udzbenike da se stavi.
Jadni Skoti.
Izgleda da im je nivo sudjenja kao i njihova liga.
Cini mi se da su sudije Skoti....ili gresim.

BVB

pre 12 godina

Navijac sam Borusije, ali me zbog ovog video klipa sramota! Znam da ima onih koji nemaju sram, ali ja imam. Hvala, i prijatno!
(BVB, 9. april 2013 23:31)

Zbog cega sramota??? Takodje isto Malaga je dala cist gol iz ofsajda! Zadnji gol Dortmunda jeste bio iz ofsajda ali eto kompezacija. U svakom slucaju bi prosli! Tako da psttt!

Barcaboy

pre 12 godina

Neverovatno sta se desilo na mecu Borusija-Malaga..Komentari su nepotrebni!! drugi gol malage iz ofsajda kao i treci borusije tako da je to neka kompenzacija..A real...Pa ono je sramotno iskreno..Al dobro kad tad ce ih stici :) Svaki kontakt cak i kad ga nije bilo sudija je svirao faul za real.

aass

pre 12 godina

Nemoj vise da dosadjujete sa tim RTS-om,postoje prava na televizijski prenos koja su izuzetno skupa,a nije Srbija toliko velika da mozemo da otkupimo prava i za LS i za LE,a vama ako se gleda,imate kvalitetni live stream koji kosta,pa ako imate platite

Ceda Velja

pre 12 godina

(Dortmund, 9. april 2013 22:46) Ja mislim da ti nisi navijac Borusije, nego si navijao za Malagu. Jer ovo sto si napisao ne moze da kaze ni neki neutralni posmatrac a kamoli navijac Borusije. Nemoj da se ljutis ali tako je. Da kazes da je Malaga zasluzila danas da prodje, bas i nije. Jer je ovo bio dvomec, a Borusija je na prosloj utakmici promaslia toliko koliko Malaga nije na obe utakmice. Kazes da kod treceg gola bilo ofsajda, i ja mislim da je bilo ali je bilo i kod drugog Malaginog. Kad se sve sabere i oduzme da je sudija bio normalan bilo bi 2-1 i bilo bi isto, samo je ovako bilo zanimljivije. Na kraju je fudbalska pravda pobedila, jer je od svih ekipa Borusija svojom igrom najvise pokazala. Nisu se branili ni protiv Reala ni protiv Sitija, a za ostale ekipe necu ni da govorim. A nisu im pomagale ni sudije kao sto su nekim ekipama sto su prosle i sto ce sutra proci. Naravno osim treceg gola koji je bio samo ispravka za drugi gol Malage. Ako gledamo objektivno tako je, a vi pisite sta hocete.

Nislija

pre 12 godina

Kako je Galatasaraj lako mogao da prodje ove folirante da su na prosloj utakmici izborili povoljniji rezultat gde je sudija najvise uticao na to....

Aleksandar

pre 12 godina

Sta li sutra kuva UEFA lonac da mi je znati...Istanbul vise ne vredi komentarisati,vise su puta dosli u prelaz nego sto je u nasoj ligi odigrano utakmica...U Dortmundu ista prica,sudije lose ,ostetile oba tima,igraci Malage se na kraju ocigledno sklanjali da je to prosto smesno...Sutra neka vas apsolutno nista ne inenadi,pozdrav

ComiGotiviLiguSampiona

pre 12 godina

Alo bre!!! Koga placa bre ta UEFA, zadnja 3 kola golova iz ofsajda ko kisa!!! Zadnji gol Dortmunda 4!! igraca u ofsajdu..slazem se, bolje gledati Dortmund u polufinalu, al realno neka bude posteno za promenu..mala Malaga napravi senzaciju ali prc!..mrzim sudije koje ne znaju da sude!.tacka bre

Pedja J7

pre 12 godina

Ne bi bilo nepravedno da osvoji BORUSIJA!!!
Ovi momci igraju za sve pare!!!
Nijedan poraz nemaju u LS!
Razbili su Real i kuci i u Madridu, razbili su City i kuci i tamo...
MUSKI FUDBAL IGRAJU - SVAKA CAST!

Drzava - TO SAM JA

pre 12 godina

i jedni i drugi(bvb i malaga) su dali gol iz ifsajda, pogledajte malo bolje snimak.....ovo l.sampiona je po sudjenju postala gore od nase....u fudbal pod hitno uvesti celend kao u tenisu i to svaka ekipa da ima dva po poluvremenu...pa sad ako ti hoces da celendzujes faul ili ofsajd stvar je na treneru...sve u svemu prekidi bi trajali max 1 min...znaci 8 min za celendze sto i nije mnogo za fudbal koji se igra 90min...mnogo je sudijskih gresaka za ovo takmicenje...jer da su sudije bile u pravu barsa ne bi uzela 3 titule...mancester 1...inter 1...milan 1...znaci za 10 godina 6 titula je osvojeno na sudijskim greskama e to je sramota...veceras sam poslednji put pratio ovo smece od takmicenja

ja

pre 12 godina

brate sta ti je fudbal za 1 minut ti se sruse snovi, isto tako ti se i ostvare to moze samo FUDBAL
(pazarac, 9. april 2013 22:44)

Volim i ja fudbal, ali u kosarci sve to isto moze ali za jednu sekundu, pa cak i manje :)

ja123

pre 12 godina

španski fudbal je najbolji ali postoji neko sasvim čudno uvjerenje kod mnogih da bi dortmund trebao da bude favorit u odnosu na malagu.

ne razumiju se ljudi u fudbal pa to ti je.
(gologomez, 9. april 2013 21:21)

Realno u prvom je Malaga trebala da popije petardu. A ti vidim koliko se razumes u fudbal.
Pstttt!!!

lepaolga

pre 12 godina

(andrej, 10. april 2013 00:22)
vrati se malo u skolu
precnik fudbalske lopte je 68-71cm
formula za obim je O=2r*3,14
inace igrac malage je, pre nego sto je telom bio iza linije, odbio loptu do strelca gola

:)

pre 12 godina

Alo bre!!! Koga placa bre ta UEFA, zadnja 3 kola golova iz ofsajda ko kisa!!! Zadnji gol Dortmunda 4!! igraca u ofsajdu..slazem se, bolje gledati Dortmund u polufinalu, al realno neka bude posteno za promenu..mala Malaga napravi senzaciju ali prc!..mrzim sudije koje ne znaju da sude!.tacka bre
(ComiGotiviLiguSampiona, 9. april 2013 23:20)

Kad si vec toliko pametan zasto ne pomenes i CIST OFSAJD kod drugog gola Malage?

delta

pre 12 godina

JAOOOOO Milioneri šta mi radite umalo srčka da me strefi sunce li vam vaše nemačko.....

Ajmo sada da uzmemo klempavog pa da slavimo kao 98e

ja

pre 12 godina

strasno, kakva nepravda za malagu, da li je ovo mogućeg!!!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (besan, 9. april 2013 22:56)

Nepravada, hajde samo mi objasni zbog cega???

pierre

pre 12 godina

Isco nije dobijao sansu kod Emerija, pa je trazio da ode i prodat je za 6mil, dok se Hoakin ne znam ni ja kako nikad nije uklopio u ekipu, i iskreno mi je zao sto nije imao priliku da iskaze pun potencijal. Evo ih sa Malagom mozda u polufinalu LS, i neka im je sa srecom!

realno

pre 12 godina

Svaka cast...kako su bili arogatni nemacki eksperti pre utakmice....hvala Málaga spustila si svabe na zemlju

Sutra još preokret juventusa!!
Idemooo!!
(Pedja, 9. april 2013 22:32)


Ahhahha. Zavuci se u rupu!!!

šnj

pre 12 godina

4 puta sam gledao utakmice na kojima sudi ovaj Škot. 4 puta je napravio veliku gresku. Partizan - Fenerbahče sudi nepostojeći penal. Anderleht - Partizan poništava čist gol Lukakuu(hvala mu za to inače). Milan - Barselona pre gola Milana nije svirao čistu ruku ili nije svirao penal za Barselonu a možda i jedno i drugo. I sad ovaj 2. gol Malage čist ofsajd. Kako njemu i dalje dozvoljavaju da sudi a nekima nakon jedne greške ne daju više nikad?

real

pre 12 godina

jel neko provalio pre tekme da ce real nesto da smuti,ja probao iz 1u 2 ono doslo kontra.svakako im je bwin sponzor opasno se tu namesta.

Realno

pre 12 godina

Real prilicno lagano, s pola gasa, donekle nezainteresovano nekako...i opet su mogli da ih razbiju, samo da nisu namjestili iz 2-1. :) A steta za Malagu da ovako ispadnu (primili dva gola u nadoknadi), mada ipak je bolji tim prosao.

ForeverSRB

pre 12 godina

Pošto gledate tekmu, a ne "Bolji život",čisto da budete u toku,Giga Moravac, došao kućipijan i posvađao se sa ženom (Cole, 09. april 2013 21:07) Ahahahahahaha, ne znam jel mi smesniji tvoj komentar ili ta epizoda xD

Mare

pre 12 godina

Zasluzena pobeda Borusije. Taman sam pomislio da ce Malaga na kvarno da prodju golom iz ofsajda. Borusija igra lep fudbal i zasluzila je prolaz.

realno

pre 12 godina

Ljudi, lepo sam vam u prošlom kolu LŠ rekao... Uzmite TVArenasport na vreme, da se ne bi kajali i ujedali za gu..cu.
Da ne bi kritikovali ni B92, ni bili kog drugog, rekao sam vam uzmite...
E pa zbog ovog večeras što se u Dortmundu desilo, ne da ćete se kajati, već ćete se i uistinu ujedati za d..e!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale@, 9. april 2013 22:45)

zasto da placam kada na livefootball (tacka)ws moze sve u hd da se gleda i to bez seckanja plus 50fps.

Toma diploma

pre 12 godina

Kako moze neko da navija za spance kad u dortmund subotic, a od svih timova njabolji fudbal igraju . Sve prosto i jednostavno nema smaranje ko barsa(kika kaka u prazno) ili ko real na kontru .

Skywalker

pre 12 godina

Mnogo gresaka sudija. Drugi gol Malage iz ofsajda, a onda u dva navrata ofsajd prilikom postizanja treceg gola Borusije. Ipak, Borusija je trebala sve da resi jos u prvoj utakmici kada je trebalo da bude najmanje 4:2, a bilo je bez golova. Ako bismo gledali samo vecerasnju utakmicu Malaga je zasluzila prolaz, ali to je fudbal.

mrzim ih !!!

pre 12 godina

Kako ih samo mrzim... taman se covek poraduje i onda se setis zbog cega su poznati... igraju do zadnjeg zvizduka... sve u svemu RESPECT

dejo

pre 12 godina

Ja bolji fudbal u zivotu nisam gledao.Svaka cast ekipama koje su otisle dalje,fudbal je pobedio uglavnom 10 golova na dve utakmice.Fantasticno.

Partizan uber alles

pre 12 godina

Kakva bre tragedija pa dali su drugi gol iz cistog ofsajda,al svaba je svaba za 180 minuta 1.gol a onda za 4.zadnja minuta 2.gola.

Ivan M

pre 12 godina

Isuse, kakva zavrsnica u Dortmundu!!!!! Pomocne sudije stvarno treba da se ubiju kod Malaginog drugog gola, a o pobedonosnom da ne govorimo.... I uz to sudija svira kraj nakon tacno 4 minuta produzetka iako su pala dva gola u to vreme. Zao mi je Malage, ali ipak bolji tim ide dalje.

joka

pre 12 godina

JAOOOOO Milioneri šta mi radite umalo srčka da me strefi sunce li vam vaše nemačko.....
Ajmo sada da uzmemo klempavog pa da slavimo kao 98e (delta, 9. april 2013 23:02)

Mislis 97?

Deni Krejn

pre 12 godina

Ako igrač izadje iz gol linije ili u gol aut, da bi napravio ofsajd zamku, računa se da je bio na liniji, i nema ofsajd položaja.

Milos

pre 12 godina

Kakva utakmica i steta sto je Tijanicu bio vazniji film...a Sto se utakmice tica sudija nije dorastao ovoj utakmici,od 5 golova,bar su dva bila iz ofsajda...

vladimir

pre 12 godina

Fantastican kraj utakmice, i zasluzen prolaz Borusije...ipak ne mogu da verujem da sudije u ovoj fazi takmicenja, priznaju cak 2. neregularna gola.

kike

pre 12 godina

Veceras dva gola na utakmici Dortmund Malaga iz ofsidea, jedan na Galata Real.Prosle sedmice drugi, mozda odlucujuci gol za prolaz Bajerna protiv Juvea, pa gol Ibrahimovica...sve nedozvoljene pozicije.Pa majka mu stara, uvedite snimak kada gol padne iz sumnjivive pozicije.Ne znam sto je to problem da se uvede snimak iskljucivo kada padne gol iz sumnjive situacije, jer se samim golom igra prekida bez obzira da li je priznat ili ne.Naravno, ne treba sad provjeravati offside kada akcija ne zavrsi golom..to bi bilo previse i neracionalno i prekidalo bi tok igre.Ne znam, ocito je jedini nacin da se klubovi dogovore da pocnu povlacit ekipe sa terena kada im neopravdano poniste ili priznaju gol iz offsidea.Ne mogu ih sve poizbacivati, a i treba stisnut cojones pa izbacit neku veliku ekipu.Ocito je da ne vrijedi drugacije govoriti burzujima iz UEFE.Taj problem neopravdano priznatih ili ponistenih golova zbog offsidea jer rak rana fudbala, jer najdirektnije moguce utice na rezultat, a taj problem je u principu vrlo lako rjesiv.

Mad4Red

pre 12 godina

BVB jedina ekipa ove godine bez poraza u LŠ, ovaj golman Malage skinuo je 3-4 čista zicera, pravi fudbal do poslednjeg zvižduka, pravi rat na terenu, ofsjad kod drugog gola Malage, a i ofsajd Borusije kod trećeg gola tako da se vratilo sve ali ovakve greške ne smeju da se dešavaju prošle nedelje i Psg-a i Bayern-a golovi su bili ofsajdi čisti to ne sme da se dozvoljava pogotovu što takve greške skupo koštaju....

neko

pre 12 godina

hahaha, kakav cirkus od utakmice, prvo Malaga da "pobedonosni go" u 82 minutu, iz ofsajda, a onda Borusija za 3-2 da go sa 3 igraca u ofsajdu, strasno.

hah

pre 12 godina

Ljudi stvarno ne shvataju ozbiljno onu staru da kad igras sa nemcima nije gotovo dok se ne cuje zvizduk sudije ;p svaka cast malagi i borusiji steta sto obe ekipe nisu mogle proci dalje

samo

pre 12 godina

Cist ofsajd kod drugog gola Malage, plus dva puta cist ofsajd kod treceg gola Borusije. Valjda je to karma, jer da nije bilo ovih nesposbnih Skota, ko zna da li bi utakmica imala ovakvih fantastcnih zadnjih 15 minuta. I pre toga je utakmica bila sjajna, ali taj kraj je bio pravi slag na torti, tako da sto se mene tice, hvala sudijama sto su nesposbni :)
P.S I taman ni jedni ni drugi nemaju za sta da se bune jer su sudije podjednako pomogle i jednima i drugima :D

Monteri iz Jajca

pre 12 godina

Ko je strastveni ljubitelj fudbala a propustio je da gleda Dortmund-Malaga taj stvarno ima za cime da zali! Nesecam se ludje utakmice u zivotu mozda finale Mancester-Bajern je tu negde u tom rangu! Prvi put u zivotu sam cuo za Vilija golmana Malage a covek u dve utakmice skine preko 10 mrtvih zicera i do 90-tog minuta bude junak utakmica, ali... Sta Svaba napravi za 2 minuta mi nemozemo ni za 20 godina!

Д.П.

pre 12 godina

У Дортмунду исто као летос у Бордоу. Такође је први меч у Београду био 0:0 и касније Бордо постиже гол у 94. мин за 3:2 и пролаз даље.

the vault dweller

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.
(andrej, 10. april 2013 00:22)

Nije kod poslednjeg gola sporno da li je odbrambeni igrac u terenu na kraju akcije. Jeste u terenu i racuna se i on, ali se ovde gleda drugacije. Posto je igrac blizi gol aut liniji od samog golmana, ovde se golman racuna kao poslednji igrac odbrane a Santana je u odnosu na njega (golmana) u ofsajdu u trenutku predaje lopte. U pravilima pise nesto tipa: ne postoji ofsajd ako su u trenutku predaje lopte dva igraca tima koji se brani ispred napadaca. To se obicno gleda kao golman + zadnji odbrambeni ali ovde je bila drugacija situacija.

Inace bio je cist ofsajd i prilikom centarsuta a i kod drugog gola Malage. Samo sam pokusao da malo pojasnim situaciju na kraju. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala!

Milan010

pre 12 godina

Drugi gol Malage iz ofsajda, treci Dortmunda mozda iz ofsajda...Sve u svemu, osteceni i jedni i drugi ali je utakmica bila fenomenalna!

Aleksandar

pre 12 godina

Trebalo bi potpuno ukinuti dizanje zastavice za ofsajd. Lepo se odigra akcija do kraja, a video-sudija u kabini odgleda ponovljeni snimak i javi glavnom koji ima slušalice u ušima. Ionako ako padne gol posle ofsajda prođe minut-dva dok se jedni izljube i izgrle a drugi verbalno "opšte" sa deliocem pravde. Ili ako je prvo ofsajd, pa nakon toga se svira penal, video-sudija ima sasvim dovoljno vremena da javi glavnom da poništi odluku, dok se ovaj pridigne sa zemlje, dok mu se svi iz kažnjene ekipe takođe "načestitaju" familije, ode minut-dva. Ali svi nažalost znamo kolika je lova u igri i da "prepoštenoj" UEFI i FIFI to ne pada na pamet.

baca

pre 12 godina

Zanimljivo da nema komentara na to što je Ronaldo gurnuo s leđa odbrambenog igrača i onda dao prvi gol. Na ponovljenom snimku se lepo vidi kako je taj igrač ispred tik ispred Ronalda i kako ga Ronaldo desnom rukom gurne u leđa i ovaj padne napred a Ronaldo ostane sam da skrene loptu u mrežu.
Da je obrnuta situacija i da je bek isto tako gurnuo Ronalda u kaznenom prostoru, verujem da bi odmah sudili penal za Real.
Da Real nije dao taj gol i da je Snajder dao gol kada je bio sam ispred golmana, Galatasaraj bi dao 4 gola Realu i ne bi popustili u igri u poslednjih dvadesetak minuta. Bilo bi još zanimljivije.

vatHr

pre 12 godina

ljudi,ovo je vrlo vjerojatno zadnja velika titova/ebueova a mozda i sneiderova tekma koju smo gledali. herojski su pali,svaka cast,kakve legende...

Zlatko

pre 12 godina

1. U nekom delu prvog poluvremena, ne znam da li je Borusija izjednačila ili ne, sam rekao "neće valjda Dortmund proći sa 3:2 golom Malage u 94. minutu". Ispada da sam u tom trenutku pogodio tačan rezultat, jedino što nije Malaga dala gol već Borusija i što nije u 94. već u 93.
2. Osećaj kad ti u 90.minutu prolazi tiket. Osećaj kad ti i u 91.minutu prolazi tiket, uprkos golu. Osećaj kad u 93.minutu padaš tiket, zbog drugog gola u nadoknadi vremena. Borusija 3-4 gola, Galatasaraj 1X.

veliki strumf

pre 12 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veliki strumf, 9. april 2013 22:49)
Ala se ja raspisao da objasnim ofsajd kod treceg gola Borusije od igraca koji ga je i dao, kad sada vidim da je cetvorica igraca Borusije bilo u ofsajdu skoro metar. Los mi bio stream pa ni drugi gol Malage nisam video da li je iz ofsajda, niti ovaj prvi ofsajd Borusije kod treceg gola. A ofsajdi su bili kao kuca u oba slucaja, pa njih bi morao da sudi svaki amater u seoskoj ligi - toliko su ocigledni. Ovo je zaista sramota za fudbal. Jedino sto je, bar za mene, dobro iz takvih odluka jeste prolaz Borusije.

Mnogo li je?

pre 12 godina

Prvo Psg i Ibrahimovic, veceras prvi gol za Real, pa gol Malage i za kraj Dortmunda...Pocinjem da sumnjam da mi tv baguje, svako malo ja vidim neki ofsajd

Jad, cemer, tuga i bol

pre 12 godina

Za sada ofsajdi kod golova PSG-a, Bajerna, Malage , Dortmunda i Reala. Jel ce UEFA ponovo stati u odbranu sudija? Sramota je da se u ovom nivou takmucenja desava ovoliko gresaka.

veliki strumf

pre 12 godina

Kod 3 gola dortmunda jesu bila 4 igraca u ofsajdu ali glavom loptu na centarsut vraca igrac malage dakle sta je to?drugo igrac malage jeste telom bio iza linije ali pogledajte malo bolje da li je igrac malage 100% bio van kontakta sa gol linijom?ne zaboravimo da se i out racuna ako lopta celim obimom izadje sa linije dakle ako je vrh kopacke bio na liniji onda je i igrac u igri.inace ako je i ofsajd i malagin gol je iz cistog ofsajda tako da boli nas uvo.
(andrej, 10. april 2013 00:22)
Ti ne znas pravila. Prvo: Levandovski je u ofsajdu, lopta ide prema njemu, skace na nju, u potpunosti se aktivirao, pa nije ni bitno da li je udario loptu ili ne - zastavica se odmah dize. 2. Igrac koji je u golu ne mora da dodiruje liniju - on se stretira kao da je u igri taman da lezi u mrezi, ili da je van gola u gol-autu. Ovde je ofsajd zato sto je Santana blizi gol liniji od golmana, a moraju najmanje 2 igraca da budu ispred gol linije da ne bi bio ofsajd (to su najcesce golman i odbrambeni igrac - ne moze samo 1 igrac)!