s.
pre 12 godina
eto, kultivisemo inat. sta vam je veci dokaz za to, da smo srpski klub.
muka mi je vise od te patetike.
Četvrtak, 10.11.2011.
14:02
Generalni direktor CSKA iz Sofije Dragoljub Simonović ocenio je da je potrebno formiranje regionalne lige, jer klubovi sa Balkana zaostaju za zapadnim rivalima.
pre 12 godina
eto, kultivisemo inat. sta vam je veci dokaz za to, da smo srpski klub.
muka mi je vise od te patetike.
pre 12 godina
Ma, šta neće...foliraju se, kao i obično..tvrde pazar...pa, tako se ponašao i njihov KK uoči formiranja Jadranske lige...te biće to "Zvezdina liga", te ovo, te ono...na kraju su pristupili i imali daleko bolji tretman kod sudija, ne samo od Zvezde, nego i od klubova iz Hrvatske i Slovenije.
pre 12 godina
ako se plasiraju u LS ili LE takmicenju ce se pridruziti na jesen??? a ostali sto su odigrali pola utakmica? kad ce Partizan i Zvezda da odigraju te utakmice??? koliko nebulaznosti!!!
pre 12 godina
pa njih su iz zagreba poslali za beograd u inat zvezdi
pre 12 godina
Ma u pravu je Djura! Kako bi sacuvao predsednicku funkciju, kad pocnu da ih deru redom? Pobunilo bi se svih 500 grobara!
pre 12 godina
Pa partizan neka napravi Regionalnu ligu sa Vaduzom,Shamrock,Hapoel Tikva .... itd.
pre 12 godina
Ma kakva regionalna liga ljudi pa ni Zvezda ni Partizan nemaju kvalitet za tako nesto .Blizanci mogu da igraju samo protiv nekih penzionera amatera sve ostalo je za njih veliki zalogaj.Sto se mene tice ja bi ta dva kluba ukinuo skroz muka mi je vise od njih .A i brate svi koi navijaju za njih imaju neki problem u glavi kompleksasiiii.
pre 12 godina
Au brate, logike :-))) Partizan odbije predlog iz istog razloga kao i Olimpijakos, i sad kao Partizan ne stiti svoje interese nego eto, nece da se pridruzi grupi cisto iz inata Zvezdi :-) Znaci li to da je i Olimpijakos prkosio Zvezdi :-) ili je ipak po sredi to sto ljudi prvo hoce da se zna "ko pije, a ko placa"?
Nego bolje pitajte vi tog Simonovica za koga navija; mozda vam tad i bude jasno zasto je rekao to sto je rekao ;-) Mislilm ono, da se ne lazemo :-)
pre 12 godina
@my way
Iako se slazem sa ovime sto si napisao potpuno, zamolio bih te da jos jednom procitas predlog o formatu te lige.
Ovo takmicenje, kao sto pise, nema za cilj da zameni nacionalna prvenstva niti bi ista smetao manjim klubovima. On je osmisljen kao uporedno takmicenje (nesto kao kup sajamskih gradova)gde bi najbolji klubovi iz navedenih drzava mogli da odmere snage. To znaci da bi kvalifikacije za Ligu Sampiona i Ligu Evrope jos uvek zavisile od uspeha u domacem sampionatu i kupu, dok bi ovo samo bio nacin da timovi koji ispadnu u kvalifikacijama za ta takmicenja odigraju jos po koju jacu utakmicu u sezoni. Ja ne vidim kako bi ovo moglo da skodi nasem fudbalu, osim cinjenice da ce ovi nasi muceni fudbaleri morati da igraju vise utakmica po sezoni, a samim tim i da nabiju malo vecu kondiciju.
Neka me neko ispravi ako gresim...
pre 12 godina
Jasno je da Partizan nece u tu ligu,jer on samo moze da igra u nasoj ligi gde mu se namestaju rezultati i gde ima svoje filijale,a to je vise od polovine klubova.U ovoj ligi nema Karadzica da mu namesti petu titulu.U ostalom,neka formira jugoslovensku ligu,on je i onako JSD Partizan.
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
(Sasa, 10. novembar 2011 15:35)
jel i shamrok spada u te najbolje?
pre 12 godina
Valjda prvo treba da se sjedne, da svako iznese svoje misljenje i interese, pa onda da se pristupi pravljenju nekog biznis plana i trazi dozvola od UEFE. Nisam zvjezdas, ali iz nekog sportkog rezona, ne mogu da prihvatim ovakve statvove partizana. Pa, red bi bio, ako vas pozovu da odete tamo i kazete sta imate.
Bahatite se i tjerate inat Zvezdi, moglo bi vam se to odbiti o glavu jednom.
pre 12 godina
Pa partizan i postoji u inat Zvezdi!
pre 12 godina
To vam je kao 95. kada smo osvojili zlato na EP u kosarci, a hrvati napustili ceremoniju dodelja medalja, oni su im objasnili da to nije Srpsko Evropsko prvenstvo, ali uzalud, kompleksi su neizlecivi!
pre 12 godina
Totalno nerealno. Nisu poznati ucesnici niti format takmicenja. Nema sponzora. Nece ga ni biti dok to ne bude takmicenje sa jasnim ucesnicima, kako bi velike kompanije mogle da znaju koja je ciljna grupa njihove marketinske kampanje. Sigurno to nije Cluj,Vaslui,Ujpest, CSKA Sofia, Asteras Tripolis, Litex ili BSK, uz duzno postovanje.Dakle, nemusto objasnjenje kasnijeg prikljucivanja je glupost. Hipoteticki je vrlo moguce da glavni grcki i rumunski klubovi prezime i ne odigraju ligu. Ono sto je realnije, trebalo bi pokusati naci modalitet obnavljanja neke lige stare YU uz eventualno ukljucivanje Austrijanaca i/ili Ceha. Atraktivnije svakako, marketinski uokvirenije, jezicki blize i verovatno kasnije eventualno laksi prolaz u evropska takmicenja.
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
(Sasa, 10. novembar 2011 15:35)
Velika je razlika izmedju ucestvovanja i igranja u nekom takmicenju, da ucestvujes mozes onako provuces se, ali igranje ide malo teze...
pre 12 godina
Tako je bilo i u kosarci.Kada ste videli da nam ne mozete nista, uvukli ste nas u regionalnu ligu.Kada smo i tu poceli da dominiramo, hteli ste da izadjete.I tako, malo po malo, vise ne postojite.Vec vidim za par godina novostvoreni FK "Crvena Zvezda Zeleznik OFK BSK Beograd".
(Tolle, 10. novembar 2011 16:32)
Mi, mi, mi! Uvukli vas, a vi siroti naivni ahhahhahhaha
pre 12 godina
Partizan nece jer Tole KAradzic ne bi bio na celu lige. :)
pre 12 godina
Ne zavaravajte se nema tu nikakvog sportskog i takmicarskog intresa upitanju je samo biznis ! Ako se recimo meni rusi kuca,a u isto vreme i komsji normalno je da cu prvo svoju srediti pa tek onda i komsisku,ako sam u prilici naravno ! Setite se samo sta su nam uradili od kosarke... Spasavajmo ono sto se moze spasiti ne pustajmo decu da lutaju belim svetom,i prestanomi vise da pljujemo po nasem fudba u nek je i najgori nas je bre !!! A dace Bog da i nama krene ! Svako dobro i hvala na citanju :)
pre 12 godina
Pozdravljam osnivanje balkanske lige koja bi potpomogla povecanju kvaliteta fudbala na prostorima Balkana, a Partizan neka igra sa svojim satelitima ovu nasu potplacenu ligu u kojoj im je obezbedjeno prvp mesto. Najverovatniji razlog njihovog neucestvovanja lezi u tome sto ne bi mogli da uticu na izbor sudija i njihovo sudjenje.
pre 12 godina
A kako u kalendar uklopiti prvenstvo Srbije?
Kako ce se proglasavati prvak Srbije?
Mnoga pitanja moraju da budu resena pre nego se krene s takvom ligom.
Da ne bude kao s kosarkom, krenemo s ligom a ond kuku lele, zamire fudbal po malim centrima u Srbiji!
pre 12 godina
Jel vam to Nikolovski odao za Partizan?
pre 12 godina
Ja sam generalno protiv regionalnih liga jer smatram da su stetne i pogubne za baze igraca i reprezentativne selekcije. Svodeci pricu na par klubova koji udju u njih ne moze se ocekivati nikakav napredak za bilo koji sport, a ostali klubovi propadaju i nemaju vise kapacitet za drzanje nekog ,kakvog takvog kvaliteta i stvaranje igraca. To je nazalost kosarka, nas nacionalni sport u kojem smo uvek bili nepresusan izvor igraca na surov nacin pokazala. Slazem se sa onima kojima je ovo bolja ideja od ex yu lige, ali ja zaista u tim pricama ne vidim resenje problema i nekakav magican nacin za podizanje kvaliteta i mislim da je teza o nekim izuzetno korisnim "jakim" utakmicama cak i za tih par domacih klubova pogresna, a ne verujem ni u njihovo finansijsko jacanje. A stetne posledice...prevelike!
pre 12 godina
Niko nije blesav da pravi ilegalnu regionalnu ligu bez znanja UEFA. Međutim, ko neće da učestvuje to je njegovo pravo i ova liga neće baš ništa izgubitti ako ne bude učestvovao neki Partizan ili još neki drugi klub. Prema tome narode CZ će učestvovati i drugi koji budu hteli. Liga EX-YU neće se igrati za vreme našeg života zbog onih koji su Yu razorili i koji još postoje. Nažalost, ali je tako!
pre 12 godina
Tako je bilo i u kosarci.Kada ste videli da nam ne mozete nista, uvukli ste nas u regionalnu ligu.Kada smo i tu poceli da dominiramo, hteli ste da izadjete.I tako, malo po malo, vise ne postojite.Vec vidim za par godina novostvoreni FK "Crvena Zvezda Zeleznik OFK BSK Beograd".
pre 12 godina
Neka igraju koje god lige hoce, samo neka se privatizuju. Navijaci bi mogli da kupe akcije, tj. da budu vlasnici i da sami biraju upravu. Ne bi bilo kradje i lopovluka. Klubovi bi vremenom postali jaci u slucaju popularnosti. Ko je sve zaduzio Zvezdu? Svi oni koji su je zaduzili su uzeli dobar deo od tih miliona, plackali su i klub i drzavu...
pre 12 godina
Ovo je jedini spas za srpski klupski fudbal. Treba podržati iz sve snage, da što prije zaživi, makar u nekom probnom formatu. I privatizacija Zvezde i Partizana, naravno! (Vlasnička transformacija se može izvršiti na nekoliko načina - bitno je samo da se zna ko je vlasnik i ko odlučuje, i time onemogućiti pljačku, koja traje već dvije decenije.)
(fudbalofil, 10. novembar 2011 14:24)
Tvoja treca recenica je sustina svega! Sta nama vredi da igramo sa Olimpijakosom, sa PAO, sa Galatasarajem ili Fenerbahceom (a necemo jer oni nece i nemaju interes), kada mi sami ne ulazemo u pojacanja?
Dzabe nama i Real i Barsa kad nam u upravama sede gladni "somovi" koje uspeh bas i ne zanima, samo vrte kintu! Posebno u ligi koja nema kredibilitet, nema mnogo velikih ekipa u opticaju (odustale su), nema finansijske injekcije (glavna stavka), a ni publika nije bas luda da gleda CSKA, Levski, AEK ili Karsijaku, Manisu. Kada ovo sve pogledate shvaticete da - Oni NECE ulagati u tim cak ni tada, jer nikom nije bas stalo do te lige koju i da osvojis - nemas apsolutno nista!!
pre 12 godina
Pa tek sad necemo da igramo...
A liga je smesna...i sve pokusavaju na brzaka da odrade i to je sve maslo upravo onih klubova koji redovno propustaju Evropu!
pre 12 godina
Naravno da treba oformiti regionalnu ligu ovako gledam javor, banatski dvor i slicno i uyivamo u ekstra fudbalu....katastrofa, ako ne moze sa eks ju, onda sa grcima, bugarima, turcima i slicno u svakom slucaju
pre 12 godina
Ruska liga je jaca od nase. Njima 4 kluba igraju u Evropi . a nama 0!!!!!
pre 12 godina
"Ako se Zvezda ili Partizan plasiraju u grupnu fazu Lige šampiona ili Lige Evropa u Balkanskoj ligi bi učestvovali klubovi koji su bili iza njih u Srbiji, a oni bi se na proleće priključili takmičenju", istakao je bivši fudbaler Obilića, Liteksa i CSKA.
Cirkus.Kao kvalitet u pitanju,a igralo bi se sa timovima koji se nisu plasirali u LE ili LS.
pre 12 godina
Isti slucaj je bio i sa Jadranskom ligom, pa oni koji su videli da nikad nista nece uraditi u njoj, sad je kritikuju. Tako ce biti i sa ovo ligom.
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
pre 12 godina
I sta sad gospodo iz Partizana evo covek lepo rece bice i predstavnik UEFE sace se pojaviti i grcki klubovi na sastanku a vi? Zar vam nije muka da nas ponizavaju razni smesni klubovi u evropi da za celu godinu imamo 4-5 jakih utakmica , zar vam nije muka da igrate po raznim livadama pred stotinjak navijaca i da svaki nas igrac jedva ceka da pobegne odavde pa makar i u Banglades samo da su vece pare? Mislim i da ce hrvati insistirati da udju u ovu ligu pogotovo Dinamo i Hajduk jer videlo se koliko su i oni i svi u regionu smesni do bola na evropskom nivou. Jedva cekam da zazivi balkanska liga sve ce biti neuporedivo bolje, vise sponzora, novca od tv prava, navijaca, neizvesnosti, svako kolo ce biti dozivljaj za sebe, imacemo bar 6 klubova koji ce se boriti za vrh, pa onda da vidimo sta bi bilo kad nam dodju u evropi ekipe tipa Rena, Genka ..
pre 12 godina
Sta , ne moze bez Partizana? Zovite me kad ispadnem iz Lige sampiona. Dotle nek me zamenjuje Fljamurtari.
pre 12 godina
ja podrzavam ovu ligu, jer mi nismo velike zemlje, a pogotovu smo mali sa klubovima u fudbalu, treba da cekamo godinu dana da bi odigrali 2 jake utakmice sa timovima u Evropi, zato nasi mladi igraci odlaze nespremni u inostranstvo i teze obezbedjuju mesto u prvom timu, jer u nasem prvenstvu usled nedostatka takvih utakmica imaju nerealnu sliku o sebi, umisljaju da su zvezde ...
pre 12 godina
Olimpijakos, Panatinaikos, AEK, PAOK, Aris, Fener, Galata, Besiktas, Bursa, CSKA Sofija, Levski, Liteks, Plovdiv/Varna, Steaua, Dinamo Bukurest, Rapid Bukurest, uvek 1-2 kluba im iskoce poput Kluza ili Vasluija, Partizan, Zvezda, Vojvodina, Vardar... Ovo zvuci dosta zanimljivo i atraktivno. Nijedan klub nije u Evropi velesila, ali mnogi ovi navedeni klubovi mogu da profitiraju od ovog projekta i pojacaju sopstvenu konkurentnost. Ovo bi bila jedina profitabilna regionalka za nas. Liga sa Dinamom (koji se jos gore bruka od Partizana u LS), Hajdukom, Zapresicima, Luckom, Zrinjskim, Laktasima, Olimpikom iz Sarajeva, Radnikom iz Hadzica, Domzalama, Tuzima, Komom iz Zlatice, Naftom iz Lendave, i jos da i mi pridodamo Kulu, Gornji Milanovac ili BSK Borcu - koga to zanima? Neko ce reci da postoje i OFK-a, niski Radnicki, Osijek, Rijeka, Zeljo, Velez, Borac, Olimpija ili Buducnost, slazem se, ali isti ti klubovi danas nisu nista bolji od ovih prethodno navedenih (naravno ako izuzmemo Dinamo i Hajduk kao pandan Zvezdi i Partizanu). Treba traziti kontakt sa ligama koje jedino zajedno mogu akumulirati kvalitet, sa nasom i ovim raspalim iz bivse drzave, raspasce se i svaka regionalka kao kula od karata mnogo brze no sto mislimo. Nosi nas neka nostalgija za yu-ligom, otisla je ona k'o sto kaze Mita Pantic sa istim onim fijakerom koji ju je i doneo, da ne kazem gde...
pre 12 godina
To mozda vazi za bugarske i nase klubove samo inace turski, rumunski, grcki redovno igraju evro kupove. E sad da pariraju zapadu u smislu da pariraju Realu, Barceloni, Man Utd-u i jos nekim takvim to ne mogu ni ovi iz nekih jacih liga a kamoli mi i Bugari i Rumuni...
U nasoj ligi potrebno je uraditi samo jednu i to iskreno veoma prostu stvar kako bi nam liga bila jedno 3x jaca i kako bi izbacivali prave asove (u vidu igraca) iz nje. A to je da liga bude regularna i dobro organizovana po svim pitanjima onoliko koliko je to moguce. Ali jednostavno ljudima koji su u srpskom fudbalu to ne ide na ruku (odnosno u dzep) i od toga za sad nema nista.
pre 12 godina
Izgleda da i Olimpijakos neće u inat CZ... I oni nisu "shvatili" da će tu u stvari biti predstavnika UEFA-e pa pošalju pismo slične sadržine kao i Partizan...
pre 12 godina
"Evo, Platini upravo izjavio kako se neće smiriti dok ne zaživi "Balkanska liga"...sprema i super kup "trijagonal"...igraju ga pobednik LŠ, pobednik LE i pobednik "Balkanske lige"...kaže Mišel da će možda i lično stići na vaš sastanak u Sofiju, čeka prvi slobodan avio-taxi da dođe da vas podrži..." rece legenda jeeeeeeeee,neeeeeeeee
pre 12 godina
Ovo je jedini spas za srpski klupski fudbal. Treba podržati iz sve snage, da što prije zaživi, makar u nekom probnom formatu. I privatizacija Zvezde i Partizana, naravno! (Vlasnička transformacija se može izvršiti na nekoliko načina - bitno je samo da se zna ko je vlasnik i ko odlučuje, i time onemogućiti pljačku, koja traje već dvije decenije.)
pre 12 godina
Ja sam partizanovac i podržaavam ovu ligu, jer smatram da će koristiti našim klubovima. Bila bi korisnija nego liga sa timovima iz bivše SFRJ, jer su ovo kvalitetnije ekipe.
pre 12 godina
Milija bi mi bila ta liga od hiljadu nekih ex-Ju. A partizani neka igraju sa svojom braćom, nema nikakve potrebe da ih pozivate i moljakate posle onako ogavnog saopštenja od juče.
pre 12 godina
djuro mani se komplexa i posalji nekoga tamo!
pre 12 godina
Milija bi mi bila ta liga od hiljadu nekih ex-Ju. A partizani neka igraju sa svojom braćom, nema nikakve potrebe da ih pozivate i moljakate posle onako ogavnog saopštenja od juče.
pre 12 godina
Ja sam partizanovac i podržaavam ovu ligu, jer smatram da će koristiti našim klubovima. Bila bi korisnija nego liga sa timovima iz bivše SFRJ, jer su ovo kvalitetnije ekipe.
pre 12 godina
Ovo je jedini spas za srpski klupski fudbal. Treba podržati iz sve snage, da što prije zaživi, makar u nekom probnom formatu. I privatizacija Zvezde i Partizana, naravno! (Vlasnička transformacija se može izvršiti na nekoliko načina - bitno je samo da se zna ko je vlasnik i ko odlučuje, i time onemogućiti pljačku, koja traje već dvije decenije.)
pre 12 godina
djuro mani se komplexa i posalji nekoga tamo!
pre 12 godina
Olimpijakos, Panatinaikos, AEK, PAOK, Aris, Fener, Galata, Besiktas, Bursa, CSKA Sofija, Levski, Liteks, Plovdiv/Varna, Steaua, Dinamo Bukurest, Rapid Bukurest, uvek 1-2 kluba im iskoce poput Kluza ili Vasluija, Partizan, Zvezda, Vojvodina, Vardar... Ovo zvuci dosta zanimljivo i atraktivno. Nijedan klub nije u Evropi velesila, ali mnogi ovi navedeni klubovi mogu da profitiraju od ovog projekta i pojacaju sopstvenu konkurentnost. Ovo bi bila jedina profitabilna regionalka za nas. Liga sa Dinamom (koji se jos gore bruka od Partizana u LS), Hajdukom, Zapresicima, Luckom, Zrinjskim, Laktasima, Olimpikom iz Sarajeva, Radnikom iz Hadzica, Domzalama, Tuzima, Komom iz Zlatice, Naftom iz Lendave, i jos da i mi pridodamo Kulu, Gornji Milanovac ili BSK Borcu - koga to zanima? Neko ce reci da postoje i OFK-a, niski Radnicki, Osijek, Rijeka, Zeljo, Velez, Borac, Olimpija ili Buducnost, slazem se, ali isti ti klubovi danas nisu nista bolji od ovih prethodno navedenih (naravno ako izuzmemo Dinamo i Hajduk kao pandan Zvezdi i Partizanu). Treba traziti kontakt sa ligama koje jedino zajedno mogu akumulirati kvalitet, sa nasom i ovim raspalim iz bivse drzave, raspasce se i svaka regionalka kao kula od karata mnogo brze no sto mislimo. Nosi nas neka nostalgija za yu-ligom, otisla je ona k'o sto kaze Mita Pantic sa istim onim fijakerom koji ju je i doneo, da ne kazem gde...
pre 12 godina
Partizan nece jer Tole KAradzic ne bi bio na celu lige. :)
pre 12 godina
Pa partizan i postoji u inat Zvezdi!
pre 12 godina
Pozdravljam osnivanje balkanske lige koja bi potpomogla povecanju kvaliteta fudbala na prostorima Balkana, a Partizan neka igra sa svojim satelitima ovu nasu potplacenu ligu u kojoj im je obezbedjeno prvp mesto. Najverovatniji razlog njihovog neucestvovanja lezi u tome sto ne bi mogli da uticu na izbor sudija i njihovo sudjenje.
pre 12 godina
Valjda prvo treba da se sjedne, da svako iznese svoje misljenje i interese, pa onda da se pristupi pravljenju nekog biznis plana i trazi dozvola od UEFE. Nisam zvjezdas, ali iz nekog sportkog rezona, ne mogu da prihvatim ovakve statvove partizana. Pa, red bi bio, ako vas pozovu da odete tamo i kazete sta imate.
Bahatite se i tjerate inat Zvezdi, moglo bi vam se to odbiti o glavu jednom.
pre 12 godina
Tako je bilo i u kosarci.Kada ste videli da nam ne mozete nista, uvukli ste nas u regionalnu ligu.Kada smo i tu poceli da dominiramo, hteli ste da izadjete.I tako, malo po malo, vise ne postojite.Vec vidim za par godina novostvoreni FK "Crvena Zvezda Zeleznik OFK BSK Beograd".
(Tolle, 10. novembar 2011 16:32)
Mi, mi, mi! Uvukli vas, a vi siroti naivni ahhahhahhaha
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
(Sasa, 10. novembar 2011 15:35)
Velika je razlika izmedju ucestvovanja i igranja u nekom takmicenju, da ucestvujes mozes onako provuces se, ali igranje ide malo teze...
pre 12 godina
To vam je kao 95. kada smo osvojili zlato na EP u kosarci, a hrvati napustili ceremoniju dodelja medalja, oni su im objasnili da to nije Srpsko Evropsko prvenstvo, ali uzalud, kompleksi su neizlecivi!
pre 12 godina
I sta sad gospodo iz Partizana evo covek lepo rece bice i predstavnik UEFE sace se pojaviti i grcki klubovi na sastanku a vi? Zar vam nije muka da nas ponizavaju razni smesni klubovi u evropi da za celu godinu imamo 4-5 jakih utakmica , zar vam nije muka da igrate po raznim livadama pred stotinjak navijaca i da svaki nas igrac jedva ceka da pobegne odavde pa makar i u Banglades samo da su vece pare? Mislim i da ce hrvati insistirati da udju u ovu ligu pogotovo Dinamo i Hajduk jer videlo se koliko su i oni i svi u regionu smesni do bola na evropskom nivou. Jedva cekam da zazivi balkanska liga sve ce biti neuporedivo bolje, vise sponzora, novca od tv prava, navijaca, neizvesnosti, svako kolo ce biti dozivljaj za sebe, imacemo bar 6 klubova koji ce se boriti za vrh, pa onda da vidimo sta bi bilo kad nam dodju u evropi ekipe tipa Rena, Genka ..
pre 12 godina
Niko nije blesav da pravi ilegalnu regionalnu ligu bez znanja UEFA. Međutim, ko neće da učestvuje to je njegovo pravo i ova liga neće baš ništa izgubitti ako ne bude učestvovao neki Partizan ili još neki drugi klub. Prema tome narode CZ će učestvovati i drugi koji budu hteli. Liga EX-YU neće se igrati za vreme našeg života zbog onih koji su Yu razorili i koji još postoje. Nažalost, ali je tako!
pre 12 godina
Sta , ne moze bez Partizana? Zovite me kad ispadnem iz Lige sampiona. Dotle nek me zamenjuje Fljamurtari.
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
(Sasa, 10. novembar 2011 15:35)
jel i shamrok spada u te najbolje?
pre 12 godina
ja podrzavam ovu ligu, jer mi nismo velike zemlje, a pogotovu smo mali sa klubovima u fudbalu, treba da cekamo godinu dana da bi odigrali 2 jake utakmice sa timovima u Evropi, zato nasi mladi igraci odlaze nespremni u inostranstvo i teze obezbedjuju mesto u prvom timu, jer u nasem prvenstvu usled nedostatka takvih utakmica imaju nerealnu sliku o sebi, umisljaju da su zvezde ...
pre 12 godina
Tako je bilo i u kosarci.Kada ste videli da nam ne mozete nista, uvukli ste nas u regionalnu ligu.Kada smo i tu poceli da dominiramo, hteli ste da izadjete.I tako, malo po malo, vise ne postojite.Vec vidim za par godina novostvoreni FK "Crvena Zvezda Zeleznik OFK BSK Beograd".
pre 12 godina
Ma u pravu je Djura! Kako bi sacuvao predsednicku funkciju, kad pocnu da ih deru redom? Pobunilo bi se svih 500 grobara!
pre 12 godina
Jel vam to Nikolovski odao za Partizan?
pre 12 godina
To mozda vazi za bugarske i nase klubove samo inace turski, rumunski, grcki redovno igraju evro kupove. E sad da pariraju zapadu u smislu da pariraju Realu, Barceloni, Man Utd-u i jos nekim takvim to ne mogu ni ovi iz nekih jacih liga a kamoli mi i Bugari i Rumuni...
U nasoj ligi potrebno je uraditi samo jednu i to iskreno veoma prostu stvar kako bi nam liga bila jedno 3x jaca i kako bi izbacivali prave asove (u vidu igraca) iz nje. A to je da liga bude regularna i dobro organizovana po svim pitanjima onoliko koliko je to moguce. Ali jednostavno ljudima koji su u srpskom fudbalu to ne ide na ruku (odnosno u dzep) i od toga za sad nema nista.
pre 12 godina
Izgleda da i Olimpijakos neće u inat CZ... I oni nisu "shvatili" da će tu u stvari biti predstavnika UEFA-e pa pošalju pismo slične sadržine kao i Partizan...
pre 12 godina
Naravno da treba oformiti regionalnu ligu ovako gledam javor, banatski dvor i slicno i uyivamo u ekstra fudbalu....katastrofa, ako ne moze sa eks ju, onda sa grcima, bugarima, turcima i slicno u svakom slucaju
pre 12 godina
Ruska liga je jaca od nase. Njima 4 kluba igraju u Evropi . a nama 0!!!!!
pre 12 godina
Pa partizan neka napravi Regionalnu ligu sa Vaduzom,Shamrock,Hapoel Tikva .... itd.
pre 12 godina
pa njih su iz zagreba poslali za beograd u inat zvezdi
pre 12 godina
Neka igraju koje god lige hoce, samo neka se privatizuju. Navijaci bi mogli da kupe akcije, tj. da budu vlasnici i da sami biraju upravu. Ne bi bilo kradje i lopovluka. Klubovi bi vremenom postali jaci u slucaju popularnosti. Ko je sve zaduzio Zvezdu? Svi oni koji su je zaduzili su uzeli dobar deo od tih miliona, plackali su i klub i drzavu...
pre 12 godina
Totalno nerealno. Nisu poznati ucesnici niti format takmicenja. Nema sponzora. Nece ga ni biti dok to ne bude takmicenje sa jasnim ucesnicima, kako bi velike kompanije mogle da znaju koja je ciljna grupa njihove marketinske kampanje. Sigurno to nije Cluj,Vaslui,Ujpest, CSKA Sofia, Asteras Tripolis, Litex ili BSK, uz duzno postovanje.Dakle, nemusto objasnjenje kasnijeg prikljucivanja je glupost. Hipoteticki je vrlo moguce da glavni grcki i rumunski klubovi prezime i ne odigraju ligu. Ono sto je realnije, trebalo bi pokusati naci modalitet obnavljanja neke lige stare YU uz eventualno ukljucivanje Austrijanaca i/ili Ceha. Atraktivnije svakako, marketinski uokvirenije, jezicki blize i verovatno kasnije eventualno laksi prolaz u evropska takmicenja.
pre 12 godina
"Evo, Platini upravo izjavio kako se neće smiriti dok ne zaživi "Balkanska liga"...sprema i super kup "trijagonal"...igraju ga pobednik LŠ, pobednik LE i pobednik "Balkanske lige"...kaže Mišel da će možda i lično stići na vaš sastanak u Sofiju, čeka prvi slobodan avio-taxi da dođe da vas podrži..." rece legenda jeeeeeeeee,neeeeeeeee
pre 12 godina
Jasno je da Partizan nece u tu ligu,jer on samo moze da igra u nasoj ligi gde mu se namestaju rezultati i gde ima svoje filijale,a to je vise od polovine klubova.U ovoj ligi nema Karadzica da mu namesti petu titulu.U ostalom,neka formira jugoslovensku ligu,on je i onako JSD Partizan.
pre 12 godina
"Ako se Zvezda ili Partizan plasiraju u grupnu fazu Lige šampiona ili Lige Evropa u Balkanskoj ligi bi učestvovali klubovi koji su bili iza njih u Srbiji, a oni bi se na proleće priključili takmičenju", istakao je bivši fudbaler Obilića, Liteksa i CSKA.
Cirkus.Kao kvalitet u pitanju,a igralo bi se sa timovima koji se nisu plasirali u LE ili LS.
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
pre 12 godina
Pa tek sad necemo da igramo...
A liga je smesna...i sve pokusavaju na brzaka da odrade i to je sve maslo upravo onih klubova koji redovno propustaju Evropu!
pre 12 godina
Ovo je jedini spas za srpski klupski fudbal. Treba podržati iz sve snage, da što prije zaživi, makar u nekom probnom formatu. I privatizacija Zvezde i Partizana, naravno! (Vlasnička transformacija se može izvršiti na nekoliko načina - bitno je samo da se zna ko je vlasnik i ko odlučuje, i time onemogućiti pljačku, koja traje već dvije decenije.)
(fudbalofil, 10. novembar 2011 14:24)
Tvoja treca recenica je sustina svega! Sta nama vredi da igramo sa Olimpijakosom, sa PAO, sa Galatasarajem ili Fenerbahceom (a necemo jer oni nece i nemaju interes), kada mi sami ne ulazemo u pojacanja?
Dzabe nama i Real i Barsa kad nam u upravama sede gladni "somovi" koje uspeh bas i ne zanima, samo vrte kintu! Posebno u ligi koja nema kredibilitet, nema mnogo velikih ekipa u opticaju (odustale su), nema finansijske injekcije (glavna stavka), a ni publika nije bas luda da gleda CSKA, Levski, AEK ili Karsijaku, Manisu. Kada ovo sve pogledate shvaticete da - Oni NECE ulagati u tim cak ni tada, jer nikom nije bas stalo do te lige koju i da osvojis - nemas apsolutno nista!!
pre 12 godina
Au brate, logike :-))) Partizan odbije predlog iz istog razloga kao i Olimpijakos, i sad kao Partizan ne stiti svoje interese nego eto, nece da se pridruzi grupi cisto iz inata Zvezdi :-) Znaci li to da je i Olimpijakos prkosio Zvezdi :-) ili je ipak po sredi to sto ljudi prvo hoce da se zna "ko pije, a ko placa"?
Nego bolje pitajte vi tog Simonovica za koga navija; mozda vam tad i bude jasno zasto je rekao to sto je rekao ;-) Mislilm ono, da se ne lazemo :-)
pre 12 godina
Isti slucaj je bio i sa Jadranskom ligom, pa oni koji su videli da nikad nista nece uraditi u njoj, sad je kritikuju. Tako ce biti i sa ovo ligom.
pre 12 godina
A kako u kalendar uklopiti prvenstvo Srbije?
Kako ce se proglasavati prvak Srbije?
Mnoga pitanja moraju da budu resena pre nego se krene s takvom ligom.
Da ne bude kao s kosarkom, krenemo s ligom a ond kuku lele, zamire fudbal po malim centrima u Srbiji!
pre 12 godina
Ne zavaravajte se nema tu nikakvog sportskog i takmicarskog intresa upitanju je samo biznis ! Ako se recimo meni rusi kuca,a u isto vreme i komsji normalno je da cu prvo svoju srediti pa tek onda i komsisku,ako sam u prilici naravno ! Setite se samo sta su nam uradili od kosarke... Spasavajmo ono sto se moze spasiti ne pustajmo decu da lutaju belim svetom,i prestanomi vise da pljujemo po nasem fudba u nek je i najgori nas je bre !!! A dace Bog da i nama krene ! Svako dobro i hvala na citanju :)
pre 12 godina
Ma kakva regionalna liga ljudi pa ni Zvezda ni Partizan nemaju kvalitet za tako nesto .Blizanci mogu da igraju samo protiv nekih penzionera amatera sve ostalo je za njih veliki zalogaj.Sto se mene tice ja bi ta dva kluba ukinuo skroz muka mi je vise od njih .A i brate svi koi navijaju za njih imaju neki problem u glavi kompleksasiiii.
pre 12 godina
Ma, šta neće...foliraju se, kao i obično..tvrde pazar...pa, tako se ponašao i njihov KK uoči formiranja Jadranske lige...te biće to "Zvezdina liga", te ovo, te ono...na kraju su pristupili i imali daleko bolji tretman kod sudija, ne samo od Zvezde, nego i od klubova iz Hrvatske i Slovenije.
pre 12 godina
Ja sam generalno protiv regionalnih liga jer smatram da su stetne i pogubne za baze igraca i reprezentativne selekcije. Svodeci pricu na par klubova koji udju u njih ne moze se ocekivati nikakav napredak za bilo koji sport, a ostali klubovi propadaju i nemaju vise kapacitet za drzanje nekog ,kakvog takvog kvaliteta i stvaranje igraca. To je nazalost kosarka, nas nacionalni sport u kojem smo uvek bili nepresusan izvor igraca na surov nacin pokazala. Slazem se sa onima kojima je ovo bolja ideja od ex yu lige, ali ja zaista u tim pricama ne vidim resenje problema i nekakav magican nacin za podizanje kvaliteta i mislim da je teza o nekim izuzetno korisnim "jakim" utakmicama cak i za tih par domacih klubova pogresna, a ne verujem ni u njihovo finansijsko jacanje. A stetne posledice...prevelike!
pre 12 godina
ako se plasiraju u LS ili LE takmicenju ce se pridruziti na jesen??? a ostali sto su odigrali pola utakmica? kad ce Partizan i Zvezda da odigraju te utakmice??? koliko nebulaznosti!!!
pre 12 godina
eto, kultivisemo inat. sta vam je veci dokaz za to, da smo srpski klub.
muka mi je vise od te patetike.
pre 12 godina
@my way
Iako se slazem sa ovime sto si napisao potpuno, zamolio bih te da jos jednom procitas predlog o formatu te lige.
Ovo takmicenje, kao sto pise, nema za cilj da zameni nacionalna prvenstva niti bi ista smetao manjim klubovima. On je osmisljen kao uporedno takmicenje (nesto kao kup sajamskih gradova)gde bi najbolji klubovi iz navedenih drzava mogli da odmere snage. To znaci da bi kvalifikacije za Ligu Sampiona i Ligu Evrope jos uvek zavisile od uspeha u domacem sampionatu i kupu, dok bi ovo samo bio nacin da timovi koji ispadnu u kvalifikacijama za ta takmicenja odigraju jos po koju jacu utakmicu u sezoni. Ja ne vidim kako bi ovo moglo da skodi nasem fudbalu, osim cinjenice da ce ovi nasi muceni fudbaleri morati da igraju vise utakmica po sezoni, a samim tim i da nabiju malo vecu kondiciju.
Neka me neko ispravi ako gresim...
pre 12 godina
Milija bi mi bila ta liga od hiljadu nekih ex-Ju. A partizani neka igraju sa svojom braćom, nema nikakve potrebe da ih pozivate i moljakate posle onako ogavnog saopštenja od juče.
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
pre 12 godina
Ja sam partizanovac i podržaavam ovu ligu, jer smatram da će koristiti našim klubovima. Bila bi korisnija nego liga sa timovima iz bivše SFRJ, jer su ovo kvalitetnije ekipe.
pre 12 godina
Tako je bilo i u kosarci.Kada ste videli da nam ne mozete nista, uvukli ste nas u regionalnu ligu.Kada smo i tu poceli da dominiramo, hteli ste da izadjete.I tako, malo po malo, vise ne postojite.Vec vidim za par godina novostvoreni FK "Crvena Zvezda Zeleznik OFK BSK Beograd".
pre 12 godina
Ovo je jedini spas za srpski klupski fudbal. Treba podržati iz sve snage, da što prije zaživi, makar u nekom probnom formatu. I privatizacija Zvezde i Partizana, naravno! (Vlasnička transformacija se može izvršiti na nekoliko načina - bitno je samo da se zna ko je vlasnik i ko odlučuje, i time onemogućiti pljačku, koja traje već dvije decenije.)
pre 12 godina
"Evo, Platini upravo izjavio kako se neće smiriti dok ne zaživi "Balkanska liga"...sprema i super kup "trijagonal"...igraju ga pobednik LŠ, pobednik LE i pobednik "Balkanske lige"...kaže Mišel da će možda i lično stići na vaš sastanak u Sofiju, čeka prvi slobodan avio-taxi da dođe da vas podrži..." rece legenda jeeeeeeeee,neeeeeeeee
pre 12 godina
Izgleda da i Olimpijakos neće u inat CZ... I oni nisu "shvatili" da će tu u stvari biti predstavnika UEFA-e pa pošalju pismo slične sadržine kao i Partizan...
pre 12 godina
Pa tek sad necemo da igramo...
A liga je smesna...i sve pokusavaju na brzaka da odrade i to je sve maslo upravo onih klubova koji redovno propustaju Evropu!
pre 12 godina
Totalno nerealno. Nisu poznati ucesnici niti format takmicenja. Nema sponzora. Nece ga ni biti dok to ne bude takmicenje sa jasnim ucesnicima, kako bi velike kompanije mogle da znaju koja je ciljna grupa njihove marketinske kampanje. Sigurno to nije Cluj,Vaslui,Ujpest, CSKA Sofia, Asteras Tripolis, Litex ili BSK, uz duzno postovanje.Dakle, nemusto objasnjenje kasnijeg prikljucivanja je glupost. Hipoteticki je vrlo moguce da glavni grcki i rumunski klubovi prezime i ne odigraju ligu. Ono sto je realnije, trebalo bi pokusati naci modalitet obnavljanja neke lige stare YU uz eventualno ukljucivanje Austrijanaca i/ili Ceha. Atraktivnije svakako, marketinski uokvirenije, jezicki blize i verovatno kasnije eventualno laksi prolaz u evropska takmicenja.
pre 12 godina
djuro mani se komplexa i posalji nekoga tamo!
pre 12 godina
Tako je bilo i u kosarci.Kada ste videli da nam ne mozete nista, uvukli ste nas u regionalnu ligu.Kada smo i tu poceli da dominiramo, hteli ste da izadjete.I tako, malo po malo, vise ne postojite.Vec vidim za par godina novostvoreni FK "Crvena Zvezda Zeleznik OFK BSK Beograd".
(Tolle, 10. novembar 2011 16:32)
Mi, mi, mi! Uvukli vas, a vi siroti naivni ahhahhahhaha
pre 12 godina
Partizan nece jer Tole KAradzic ne bi bio na celu lige. :)
pre 12 godina
Isti slucaj je bio i sa Jadranskom ligom, pa oni koji su videli da nikad nista nece uraditi u njoj, sad je kritikuju. Tako ce biti i sa ovo ligom.
pre 12 godina
To vam je kao 95. kada smo osvojili zlato na EP u kosarci, a hrvati napustili ceremoniju dodelja medalja, oni su im objasnili da to nije Srpsko Evropsko prvenstvo, ali uzalud, kompleksi su neizlecivi!
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
(Sasa, 10. novembar 2011 15:35)
jel i shamrok spada u te najbolje?
pre 12 godina
"Ako se Zvezda ili Partizan plasiraju u grupnu fazu Lige šampiona ili Lige Evropa u Balkanskoj ligi bi učestvovali klubovi koji su bili iza njih u Srbiji, a oni bi se na proleće priključili takmičenju", istakao je bivši fudbaler Obilića, Liteksa i CSKA.
Cirkus.Kao kvalitet u pitanju,a igralo bi se sa timovima koji se nisu plasirali u LE ili LS.
pre 12 godina
Ja sam generalno protiv regionalnih liga jer smatram da su stetne i pogubne za baze igraca i reprezentativne selekcije. Svodeci pricu na par klubova koji udju u njih ne moze se ocekivati nikakav napredak za bilo koji sport, a ostali klubovi propadaju i nemaju vise kapacitet za drzanje nekog ,kakvog takvog kvaliteta i stvaranje igraca. To je nazalost kosarka, nas nacionalni sport u kojem smo uvek bili nepresusan izvor igraca na surov nacin pokazala. Slazem se sa onima kojima je ovo bolja ideja od ex yu lige, ali ja zaista u tim pricama ne vidim resenje problema i nekakav magican nacin za podizanje kvaliteta i mislim da je teza o nekim izuzetno korisnim "jakim" utakmicama cak i za tih par domacih klubova pogresna, a ne verujem ni u njihovo finansijsko jacanje. A stetne posledice...prevelike!
pre 12 godina
Pozdravljam osnivanje balkanske lige koja bi potpomogla povecanju kvaliteta fudbala na prostorima Balkana, a Partizan neka igra sa svojim satelitima ovu nasu potplacenu ligu u kojoj im je obezbedjeno prvp mesto. Najverovatniji razlog njihovog neucestvovanja lezi u tome sto ne bi mogli da uticu na izbor sudija i njihovo sudjenje.
pre 12 godina
A kako u kalendar uklopiti prvenstvo Srbije?
Kako ce se proglasavati prvak Srbije?
Mnoga pitanja moraju da budu resena pre nego se krene s takvom ligom.
Da ne bude kao s kosarkom, krenemo s ligom a ond kuku lele, zamire fudbal po malim centrima u Srbiji!
pre 12 godina
Sta , ne moze bez Partizana? Zovite me kad ispadnem iz Lige sampiona. Dotle nek me zamenjuje Fljamurtari.
pre 12 godina
Ne zavaravajte se nema tu nikakvog sportskog i takmicarskog intresa upitanju je samo biznis ! Ako se recimo meni rusi kuca,a u isto vreme i komsji normalno je da cu prvo svoju srediti pa tek onda i komsisku,ako sam u prilici naravno ! Setite se samo sta su nam uradili od kosarke... Spasavajmo ono sto se moze spasiti ne pustajmo decu da lutaju belim svetom,i prestanomi vise da pljujemo po nasem fudba u nek je i najgori nas je bre !!! A dace Bog da i nama krene ! Svako dobro i hvala na citanju :)
pre 12 godina
Ma u pravu je Djura! Kako bi sacuvao predsednicku funkciju, kad pocnu da ih deru redom? Pobunilo bi se svih 500 grobara!
pre 12 godina
Niko nije blesav da pravi ilegalnu regionalnu ligu bez znanja UEFA. Međutim, ko neće da učestvuje to je njegovo pravo i ova liga neće baš ništa izgubitti ako ne bude učestvovao neki Partizan ili još neki drugi klub. Prema tome narode CZ će učestvovati i drugi koji budu hteli. Liga EX-YU neće se igrati za vreme našeg života zbog onih koji su Yu razorili i koji još postoje. Nažalost, ali je tako!
pre 12 godina
Valjda prvo treba da se sjedne, da svako iznese svoje misljenje i interese, pa onda da se pristupi pravljenju nekog biznis plana i trazi dozvola od UEFE. Nisam zvjezdas, ali iz nekog sportkog rezona, ne mogu da prihvatim ovakve statvove partizana. Pa, red bi bio, ako vas pozovu da odete tamo i kazete sta imate.
Bahatite se i tjerate inat Zvezdi, moglo bi vam se to odbiti o glavu jednom.
pre 12 godina
Ma kakva regionalna liga ljudi pa ni Zvezda ni Partizan nemaju kvalitet za tako nesto .Blizanci mogu da igraju samo protiv nekih penzionera amatera sve ostalo je za njih veliki zalogaj.Sto se mene tice ja bi ta dva kluba ukinuo skroz muka mi je vise od njih .A i brate svi koi navijaju za njih imaju neki problem u glavi kompleksasiiii.
pre 12 godina
Olimpijakos, Panatinaikos, AEK, PAOK, Aris, Fener, Galata, Besiktas, Bursa, CSKA Sofija, Levski, Liteks, Plovdiv/Varna, Steaua, Dinamo Bukurest, Rapid Bukurest, uvek 1-2 kluba im iskoce poput Kluza ili Vasluija, Partizan, Zvezda, Vojvodina, Vardar... Ovo zvuci dosta zanimljivo i atraktivno. Nijedan klub nije u Evropi velesila, ali mnogi ovi navedeni klubovi mogu da profitiraju od ovog projekta i pojacaju sopstvenu konkurentnost. Ovo bi bila jedina profitabilna regionalka za nas. Liga sa Dinamom (koji se jos gore bruka od Partizana u LS), Hajdukom, Zapresicima, Luckom, Zrinjskim, Laktasima, Olimpikom iz Sarajeva, Radnikom iz Hadzica, Domzalama, Tuzima, Komom iz Zlatice, Naftom iz Lendave, i jos da i mi pridodamo Kulu, Gornji Milanovac ili BSK Borcu - koga to zanima? Neko ce reci da postoje i OFK-a, niski Radnicki, Osijek, Rijeka, Zeljo, Velez, Borac, Olimpija ili Buducnost, slazem se, ali isti ti klubovi danas nisu nista bolji od ovih prethodno navedenih (naravno ako izuzmemo Dinamo i Hajduk kao pandan Zvezdi i Partizanu). Treba traziti kontakt sa ligama koje jedino zajedno mogu akumulirati kvalitet, sa nasom i ovim raspalim iz bivse drzave, raspasce se i svaka regionalka kao kula od karata mnogo brze no sto mislimo. Nosi nas neka nostalgija za yu-ligom, otisla je ona k'o sto kaze Mita Pantic sa istim onim fijakerom koji ju je i doneo, da ne kazem gde...
pre 12 godina
Pa partizan i postoji u inat Zvezdi!
pre 12 godina
Jasno je da Partizan nece u tu ligu,jer on samo moze da igra u nasoj ligi gde mu se namestaju rezultati i gde ima svoje filijale,a to je vise od polovine klubova.U ovoj ligi nema Karadzica da mu namesti petu titulu.U ostalom,neka formira jugoslovensku ligu,on je i onako JSD Partizan.
pre 12 godina
Pa partizan neka napravi Regionalnu ligu sa Vaduzom,Shamrock,Hapoel Tikva .... itd.
pre 12 godina
Naravno da treba oformiti regionalnu ligu ovako gledam javor, banatski dvor i slicno i uyivamo u ekstra fudbalu....katastrofa, ako ne moze sa eks ju, onda sa grcima, bugarima, turcima i slicno u svakom slucaju
pre 12 godina
Jel vam to Nikolovski odao za Partizan?
pre 12 godina
Au brate, logike :-))) Partizan odbije predlog iz istog razloga kao i Olimpijakos, i sad kao Partizan ne stiti svoje interese nego eto, nece da se pridruzi grupi cisto iz inata Zvezdi :-) Znaci li to da je i Olimpijakos prkosio Zvezdi :-) ili je ipak po sredi to sto ljudi prvo hoce da se zna "ko pije, a ko placa"?
Nego bolje pitajte vi tog Simonovica za koga navija; mozda vam tad i bude jasno zasto je rekao to sto je rekao ;-) Mislilm ono, da se ne lazemo :-)
pre 12 godina
Ja sam Partizanovac i apsolutno sam protiv ove kvazi lige. Ovo ne treba klubu kao FK Partizan koji non sto igra Evropska takmicenja i koji tezi da se nadmece sa najboljima, a ne najgorima. Medjutim, mogu da vidim Zvezdu i Vojvodinu kao deo ove lige. To su klubovi koji retko odu preko granice posle Avgusta, tako da im je ovo idealna sansa. Partizan treba da igra domacu ligu.
(Sasa, 10. novembar 2011 15:35)
Velika je razlika izmedju ucestvovanja i igranja u nekom takmicenju, da ucestvujes mozes onako provuces se, ali igranje ide malo teze...
pre 12 godina
pa njih su iz zagreba poslali za beograd u inat zvezdi
pre 12 godina
Ovo je jedini spas za srpski klupski fudbal. Treba podržati iz sve snage, da što prije zaživi, makar u nekom probnom formatu. I privatizacija Zvezde i Partizana, naravno! (Vlasnička transformacija se može izvršiti na nekoliko načina - bitno je samo da se zna ko je vlasnik i ko odlučuje, i time onemogućiti pljačku, koja traje već dvije decenije.)
(fudbalofil, 10. novembar 2011 14:24)
Tvoja treca recenica je sustina svega! Sta nama vredi da igramo sa Olimpijakosom, sa PAO, sa Galatasarajem ili Fenerbahceom (a necemo jer oni nece i nemaju interes), kada mi sami ne ulazemo u pojacanja?
Dzabe nama i Real i Barsa kad nam u upravama sede gladni "somovi" koje uspeh bas i ne zanima, samo vrte kintu! Posebno u ligi koja nema kredibilitet, nema mnogo velikih ekipa u opticaju (odustale su), nema finansijske injekcije (glavna stavka), a ni publika nije bas luda da gleda CSKA, Levski, AEK ili Karsijaku, Manisu. Kada ovo sve pogledate shvaticete da - Oni NECE ulagati u tim cak ni tada, jer nikom nije bas stalo do te lige koju i da osvojis - nemas apsolutno nista!!
pre 12 godina
I sta sad gospodo iz Partizana evo covek lepo rece bice i predstavnik UEFE sace se pojaviti i grcki klubovi na sastanku a vi? Zar vam nije muka da nas ponizavaju razni smesni klubovi u evropi da za celu godinu imamo 4-5 jakih utakmica , zar vam nije muka da igrate po raznim livadama pred stotinjak navijaca i da svaki nas igrac jedva ceka da pobegne odavde pa makar i u Banglades samo da su vece pare? Mislim i da ce hrvati insistirati da udju u ovu ligu pogotovo Dinamo i Hajduk jer videlo se koliko su i oni i svi u regionu smesni do bola na evropskom nivou. Jedva cekam da zazivi balkanska liga sve ce biti neuporedivo bolje, vise sponzora, novca od tv prava, navijaca, neizvesnosti, svako kolo ce biti dozivljaj za sebe, imacemo bar 6 klubova koji ce se boriti za vrh, pa onda da vidimo sta bi bilo kad nam dodju u evropi ekipe tipa Rena, Genka ..
pre 12 godina
ako se plasiraju u LS ili LE takmicenju ce se pridruziti na jesen??? a ostali sto su odigrali pola utakmica? kad ce Partizan i Zvezda da odigraju te utakmice??? koliko nebulaznosti!!!
pre 12 godina
ja podrzavam ovu ligu, jer mi nismo velike zemlje, a pogotovu smo mali sa klubovima u fudbalu, treba da cekamo godinu dana da bi odigrali 2 jake utakmice sa timovima u Evropi, zato nasi mladi igraci odlaze nespremni u inostranstvo i teze obezbedjuju mesto u prvom timu, jer u nasem prvenstvu usled nedostatka takvih utakmica imaju nerealnu sliku o sebi, umisljaju da su zvezde ...
pre 12 godina
To mozda vazi za bugarske i nase klubove samo inace turski, rumunski, grcki redovno igraju evro kupove. E sad da pariraju zapadu u smislu da pariraju Realu, Barceloni, Man Utd-u i jos nekim takvim to ne mogu ni ovi iz nekih jacih liga a kamoli mi i Bugari i Rumuni...
U nasoj ligi potrebno je uraditi samo jednu i to iskreno veoma prostu stvar kako bi nam liga bila jedno 3x jaca i kako bi izbacivali prave asove (u vidu igraca) iz nje. A to je da liga bude regularna i dobro organizovana po svim pitanjima onoliko koliko je to moguce. Ali jednostavno ljudima koji su u srpskom fudbalu to ne ide na ruku (odnosno u dzep) i od toga za sad nema nista.
pre 12 godina
Ma, šta neće...foliraju se, kao i obično..tvrde pazar...pa, tako se ponašao i njihov KK uoči formiranja Jadranske lige...te biće to "Zvezdina liga", te ovo, te ono...na kraju su pristupili i imali daleko bolji tretman kod sudija, ne samo od Zvezde, nego i od klubova iz Hrvatske i Slovenije.
pre 12 godina
Ruska liga je jaca od nase. Njima 4 kluba igraju u Evropi . a nama 0!!!!!
pre 12 godina
Neka igraju koje god lige hoce, samo neka se privatizuju. Navijaci bi mogli da kupe akcije, tj. da budu vlasnici i da sami biraju upravu. Ne bi bilo kradje i lopovluka. Klubovi bi vremenom postali jaci u slucaju popularnosti. Ko je sve zaduzio Zvezdu? Svi oni koji su je zaduzili su uzeli dobar deo od tih miliona, plackali su i klub i drzavu...
pre 12 godina
@my way
Iako se slazem sa ovime sto si napisao potpuno, zamolio bih te da jos jednom procitas predlog o formatu te lige.
Ovo takmicenje, kao sto pise, nema za cilj da zameni nacionalna prvenstva niti bi ista smetao manjim klubovima. On je osmisljen kao uporedno takmicenje (nesto kao kup sajamskih gradova)gde bi najbolji klubovi iz navedenih drzava mogli da odmere snage. To znaci da bi kvalifikacije za Ligu Sampiona i Ligu Evrope jos uvek zavisile od uspeha u domacem sampionatu i kupu, dok bi ovo samo bio nacin da timovi koji ispadnu u kvalifikacijama za ta takmicenja odigraju jos po koju jacu utakmicu u sezoni. Ja ne vidim kako bi ovo moglo da skodi nasem fudbalu, osim cinjenice da ce ovi nasi muceni fudbaleri morati da igraju vise utakmica po sezoni, a samim tim i da nabiju malo vecu kondiciju.
Neka me neko ispravi ako gresim...
pre 12 godina
eto, kultivisemo inat. sta vam je veci dokaz za to, da smo srpski klub.
muka mi je vise od te patetike.
44 Komentari
Sortiraj po: