Fudbal 84

Nedelja, 27.06.2010.

12:52

Dr Galetić: "Glavni problem bio je u glavi"

Dr Vladimir Galetić, nekadašnji lekar reprezentacije Jugoslavije na Svetskom Prvenstvu 1990. analizirao je rezultate Srbije na Mundijalu u JAR.

Dr Galetiæ: "Glavni problem bio je u glavi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Krle

pre 13 godina

Npr. Gana, Australija i Urugvaj nemaju kvalitetnije igrace od nas. Igrace, koji igraju u najjacim ligama Evrope. Medjutim... svi oni su daleko fizicki i mentalno pripremljeniji od nas. Urugvaj ima dva igraca svetske klase u napadu, cvrstu sredinu i solidnu odbranu i eto. Manjak kvaliteta u zadnjoj liniji nadoknadjuju ekstra borbenoscu i trcanjem. Australija je tehnicki daleko iza nas, ali imaju sve ostalo.itd...

sive celije moc

pre 13 godina

Kako su svi pametni posle ispadanja nase reprezentacije. pa gde ste bili pre oh Vi vrli znalci i vrhunski strucnjaci. Udostojite nas obicne smrtnike pa nam pokazite vase najvece domete.

Gari

pre 13 godina

Ono sto svi vec znate i sto je cinjenica... Za vrhunske rezultate u bilo kom sportu, neophodna je:
-maksimalna FIZICKA pripremljenost;
-maksimalna PSIHICKA pripremljenost (uz prethodno naravno kvalitet i neosporan talenat igraca);

E sad... ovo prvo nismo imali (tj.nije bilo dovoljno)...cinjenica je da su nasi igraci daleko spremniji u svojim klubovima (npr. Stankovic), nego ovde, pa je ocigledno da je problem priprema...

Ovo drugo nemamo pogotovo! Psihicki totalno nepripremljeni! Antic se pokazao slab kao psiholog, a o tome svedoci nevidjeni strah protiv Gane dobrih 70 minuta, kao i kukavicluk i strah sa Svabama sa igracem i golom vise...
Ukratko- kratke i vise bih rekao "osvezavajuce" pripreme, bez nekih jakih fizio-testova, psiho-priprema potpuno odsutna, sa olakim pristupom prijateljskim mecevima, sa pustanjem igraca na svadbe i ostalo, sa spustenim gardom protiv Gane...
Imamo igrace za 1/4 garant, po imenima, ali dzabe izgleda...

высоцкий

pre 13 godina

Дефинитивно. Очигледно је проблем од почетка до краја био у глави.
Наши се плаше победе.
Немци и кад би изашли са најлошијим тимом били би уверени да ће да освоје турнир.

Ljubivoje

pre 13 godina

Velika greška pripreme u Austriji. Tamo je sve bilo samo rada nije bilo. Svi su se takmičili ko će da bude u novimama i na televiziji veći Srbin. Takođe se tamo sjatila gomila patriota koji su sve samo ne navijači. Ko će da se slika, ko da upadne u teren, ko da dobije autogram. Takva atmosfera je sve naduvala i igrači su jednostavno pukli. Mi smo proslavljali zamišljen uspeh pre svetskog prvenstva. Odakle toliki prostor u novinama i na televiziji za tim koji treba da radi u miru. Šudim se Antiću da je sve to dozvolio
Gledajte film Montevideo Bog te video kako se išlo na Svetsko prvenstvo.

Sergio

pre 13 godina

Naravno da je doktor u pravu,eh kad se setim koliko sam dobio minusa na ovom sajtu,govoreci o nedostatku discipline,kasnjenju sa pripremama,nedovoljnoj psihickoj i fizickoj spremi koju nije video samo onaj koji nije hteo da vidi.Na kraju cigarete i alkohol i to pred odlucujuci mec u grupi.Takve stvari ne smeju da se desavaju ozbiljnim reprezentacijama.Ipak najvise sam iznenadjen nasim mazohizmom,da gubitnike pretvaramo u pobednike.Zadnje mesto je neuspeh i neko mora da snosi odgovornost za ovu blamazu.

rajko

pre 13 godina

neverovatna kolicina gluposti! ninkovic je pretrcao protiv australije 12,8km!!! gledam fudbal decenijama, a jos nisam video da je neko pretrcao toliko za 90 minuta, cak ni u ligi sampiona. SP '90. je moje omiljeno prvenstvo i jos uvek pamtim svaki detalj. nemci su nas zgazili 4:1, kolumbiju smo tukli 1:0 i to jedva golom jozica, cak smo i penal promasili. spaniju je pobedio piksi, a ne jugoslavija. a kako su igraci bili pripremljeni psihicki govori da je sabanadzovic dobio 2 zuta kartona za jedno poluvreme, a savicevic promasio sa 4 metra prazan gol. penale su pucali preplaseni brnovic i hadzibegic koji je vec promasio jedan penal. na tom SP smo imali vise srece nego pameti pa smo dosli do 5. mesta. sve drugo je vise uticalo na rezultat tada nego psihicka priprema koju se cudim da smo uopste imali tada. muka mi je od strucnjaka koji sad pljuju po zadatku toleta nezamenljivog.

ZeAgiu

pre 13 godina

Jako precizna analiza potkrepljena cinjenicama, vreme je da nadlezne fudbalske organizacije pocnu da gledaju na fudbal na izneti nacin.

Krle

pre 13 godina

Nikako necu zaboraviti 90.minut sa Nemcima (pa i poslednjih 10-ak minuta)... nasi se raspadaju, samo sto nisu popadali, jedva disu, a Svajnstajger "odvalio" jedan sprint na Kolarova, da izvrsi presing, pa odmah trci nazad i tako dalje... i o cemu onda da pricamo, a igrac vise za nas...
Tako i Krasic i Zigic... i ako dospeju u sansu, vec su iskopnili, nemaju snage za zavrsetak...
Cinjenica je da po imenima imamo sjajan tim, ali mnogo toga ne stima,tj. nedostaje... od priprema, preko napadaca, plejmejkera...

Ja_pa_Ja

pre 13 godina

Absolutno se slazhem sa celom analizom.
Samo josh jednu stvar ste zaboravili, a to je da svaki NORMALAN tim na Veliko takmichenje vodi po jednnog mladog igracha, tj mladu nadu za buduchi kostur tima. Marko Marin ulazi shvabama u igru, tako je Mesi ulazio proshlog prvenstva na 20 min pre kraja i td. Ako buduchnost nasheg futbala lezhi u Raci Petrovichu onda neka nam je Bog u pomochi!
Antic je na ovo takmichenje poveo dotichnog pre malog Maticha iz Chelzija i Sulejmanija!!! Zashto?!
E to je vech pitanje za nadlezhne, a meni se nameche samo jedan odgovor.. PRODAJA tog igracha i ugradjivanje u prodajnu cenu. Znam da su ovo spekulacije, ali molim vas da objavite moj komentar, jer ne vidim ni jedan drugi NORMALAN razlog za ovako neshto.
Hvala.

bratminli

pre 13 godina

Dr Galetić je verovatno u određenemi segmentima u pravu, ali u dobrom delu pokazuje isti onaj sindrom kao i Stepi, Živadinović i sl, dakle sindrom sujetnog srpskog fudbalskog stručnjaka koji jedva dočeka priliku da priča o tome kako je nešto "bilo mnogo bolje rađeno dok se on nešto pitao". Priča o Krasićevom promašaju i krivi za njega stručni štab, a onda priča o temeljitom radu njega i Osima sa igračima, a naročito sa Savićevićem, a taj isti Savićević je u odlučujućoj utakmici promašio šansu koje bi se i amater postideo, a ne Krasić.

Ni po čemu rad Osimovog stručnog štaba sigurno nije bio bolji od ovog, niti po fizičkoj, niti po psihičkoj pripremi. Ni po izboru igrača. Osim je tada imao mnogo veći izbor odličnih igrača, a njegov krajnji izbor bio je vrlo sporan. Međutim, postojala je jedna veoma bitna razlika u odnosu na danas - PIKSI. Igrač koji je mogao jednim potezom da reši sve, koji je najzaslužnije za to 1/4 finale. Nama danas nedostaje jedan Piksi, ali njega nema, niti će ga opet biti, tako da je bezveze da pričamo o tome.

Srećom, dr Galetić priča o vremenu kojeg se većina prosečnih Srba koji danas pljuju reprezentaciju i ne seća, tako da ovakve fore mogu da im se prodaju i onda oni uzmu da se lože kao: "Uuuuuu, da, 1990. smo stvarno igrali fenomenalno, svaka čast Osimu i Galetiću, ovi danas nemaju pojma..."

dzakson

pre 13 godina

Gospodine Galeticu izneli ste mnogo tvrdnji i ko zna mozda su istinite ali gde ste Vi i svi ostali analiticari da se oglasite pre prvenstva?

Sima

pre 13 godina

Možda su neki naši igrači imali sakupljene kilometre ali cela ekipa je bila spora i troma. Treba da prihvatimo da je ovo tim a ne pojedinačno takmičenje. Nije bilo varnice ili bljeska.

al

pre 13 godina

Kako da ne sve planski i organizovano :)...Hadzibegic krece da izvede cetvrti penal,pa ga menja D.Brnovic,koji ''odlicno'' psiholoski pripremljen,ali se ipak trese od straha i ne sme pogledati u pravcu Goicoechee,nego mu dodaje loptu,samo da se resi brige zvane penal...

darki001

pre 13 godina

"Osim je znao da zaustavi trening na nekoliko minuta ako se lopta iz izgledne prilike prebaci preko precke" Pa sto je onda Dejo Genije sa dva metra protiv Argentine prebacio preko precke idealnu loptu Piksija.

d.š.

pre 13 godina

POTPISUJEM !

Pogledajte samo pristup igri Australije, J.Koreje, N.Zelanda, SAD-a i slicnih, niti malo nisu imali nikakav kompleks i samo su gurali svoje. Mi smo celo vreme igrali sa grčem i strahom u ocima pocevsi od kapitena Stankovica. U glavi je najveci problemNemci su se pripremali mesec dana za mondijal.

Ivan

pre 13 godina

Lako je sada biti pametan. Gde si bio pre.
Nego me zanima kad ste ti i Osim toliko pricali sa Savicevicem sto je ulazio uvek tek pred kraj utakmice?

PIKSI SA BILOGORE

pre 13 godina

BRAVO ZA DOKTORA GALETIĆA!
Imam tu čast što lično poznajem doktora!Svaka reč mu je na mestu...kao igrača me je vratio posle povrede kad niko nije verovao da mogu dalje...sve to uz terapije i razgovor sa njim svakodnevno,čovek ti nađe problem u glavi a pritom se razume u fudbalsku igru...Od njega sam dosta naučio i sad to koristim kao fudbalski trener!!!Vratite doktora u reprezentaciju Srbije !!!!Veliki pozdrav za dr.Galetića!!!

metalac

pre 13 godina

Sve ovo Dr Galetić je govorio i upozoravao još 3 meseca ranije pred početak SP na RTV1! Niko nije imao da to čuje, ali je sve predvideo i pričao kako se pripremaju Nemci, Brazilci i ostale ekipe na promenu klimatskih uslova, a tek o psihologiji....

valjevac

pre 13 godina

dr Galeticu, kako ste to psihicki spremali igrace kad posalju loptu preko precke? Zaboravili ste da ih naucite da sutiraju PENALE! Ispalismo na penale, a to je zicer pozicija da se da gol! O kakvom uspehu pricate? 3/5 su promasili penal...

Sima

pre 13 godina

Nazalos moram da se slozim...Nemci,recimo koriste rezim priprema koji NASA koristi za astronaute i uvek im daje rezultate.Mi nikada nismo davali veliki znacaj fizickoj spremi.Ne Antic vec ocigledno 20godina.A sto se tice '90,tada smo zaista imali haos vezni red.Ali mislim da nije isto omasiti prazan gol protiv AUS za 1/8 finala i prazan gol protiv ARG za polufinale igrajuci skoro ceo mec sa igracem manje?Australija je medju prvima dosla u JAR i zato ne treba da cudi sto su toliko dobro trcali.U fudbalu je 51% u trcanju!

Zipo

pre 13 godina

Zasto su bile lose pripreme? Lepo, Tole i bliznji su napravili racunicu:"Bolji smo od Gane i Australije, sa Nemcima uvek mozemo, od osmine finala ionako necemo dalje, bonus za to je toliki i toliki, nas deo od toga je toliko i toilko, zasto da trosimo pare na full pripreme kada je dovoljno dati igracima Playstation 3, bilijar, stoni tenis, pivo i pljuge a oni ce na sva usta da pricaju kako je baza vrhunska i pripreme vanserijske..."

Mozda sam previse cinican ali je istina da mi Srbi svaki ozbiljan posao, bilo da je gradnja puta ili sportske pripreme, radimo preko k....

Trustno1

pre 13 godina

Stankovic se jedva kretao na terenu? Stankovic je po statistikama FIFA sajta pretrcao najvise km na SP od nasih fudbalera. kako se onda jedva kretao?!

Sasa (Krusevac)

pre 13 godina

Zar Karadzic ne reche da su pripreme obavljene bolje nego ikada !?????
Sve dok takvi sede po FSS nema nama napretka i prosperiteta. Navukli se da pune dzepove...

Bojan Jankovic

pre 13 godina

Slazem se da su pripreme bile na nedovoljnom nivou i da je u Juznu Afriku trebalo da se otputuje ranije. Glavni problem je ocigledno bio "u glavi" i u fizickoj spremi igraca. Protiv Australije nasi su u drugom poluvremenu pali i na fizickoj i na psiholoskoj bazi. Oni jednostavno nemaju kondiciju da maksimalno odigraju celu utakmicu, vec samo jedno poluvreme. Zelja je jedno, mogucnosti su drugo.

Ottmar Hitzfeld bi bio idealan trener za nasu reprezentaciju.

pero

pre 13 godina

Druze doktore, sve je to u redu, samo sto je 90-e bio Osim, znaci pravi majstor svog zanata, plus nekolicina veoma talentovanih igraca, a ostali su bili super prosjecni. Danas trener maneken, a igraci balerine. I Frojd bi se tu zamislio kako pomoc.

Comsheeya Niš

pre 13 godina

Uglavnom se slažem sa doktorom, ali to je samo moje mišljenje i ne verujem da vas puno zanima. Kroz talenat i rad koji se nadovezuje na talenat, mogu se stvoriti igrači ali setite se Dajslera koji je bio vrhunski igrač, ali labilan kao ličnost. To je nešto sa čime se igrači rađaju i ne stiče se treningom. Igrač koji će biti vođa tima na terenu, ne može se stvoriti treningom. Primer je upravo Savićević, koji pored pripreme na psihološkom planu, ne uradi ono što treba kad je najpotrebnije. Čini se da se veliki igrači, ipak, potvrđuju na VELIKIM utakmicama.

batistuta

pre 13 godina

Kad se vec stalno spominje pivo neka Dr Galetic isprica pricu o Pancevu na SP 1990, inace Pancev nije odigrao ni jednu utakmicu na tom SP. Neko spominje da je problem mentalitet, a mentalitet nemoze da bude problem nego treba iskoristiti ono pozitivno sto nas mentalitet ima, ali kako kad onaj bek sto vodi nasu trenersku struku unistava Srpski fudbal. Procitajte recitost i strucnost DR galetica i onda se setite bilo kog intervjua Djorica i nase mucenje da ga slusamo i nesto razumemo.

Nenad

pre 13 godina

Doktor je u pravu milion posto! Vidi se posle svega da je teško pronaći pravi uzrok poraza od Australije kada statistika govori u prilog toga, da se naš tim borio! Očigledno je problem u pripremama, psihološke prirode i verovatno u pripremi same utakmice sa Australijom. A ja moram da kažem i to, da osuđujem igru Stankovića, prvenstveno njega, i više neću gubiti slobodno vreme na gledanje ovog tima dokle god ne napusti reprezentaciju. A slažem se da krivica nije samo na njemu, kriv je i onaj ko ga uopšte zove da igra!
Dominantno je koliko su uobraženi (Laneta Jovanovića možete slobodno da konsultujete u vezi klizišta i uzroka nastajanja istog - u centralnoj Srbiji, recimo.. On se u sve razume..) samo zato što smo u bunaru već 20 godina i svako ko dođe iz inostranstva, šta god tamo radio, i sa kakvim god uspehom to činio, ovde će se ponašati nabusito i dominantno, dok ih ne otresu naravno, ljudim poput reprezentativaca Nemačke, Gane ili Australije.. Ljudi koji se svakodnevno preslišavaju, jedino mi nismo nesigurni, mi sve znamo!... Podsetiću, poslednji smo na tabeli iza svih gore pomenutih timova a Nemačku smo dobili samo zahvaljujući Miroslavu Kloseu, pa čak i tada je delovalo da će nas preći.. Na kraju, tabela pokazuje da jesu!

Yo-Yo

pre 13 godina

Problem je što Anta voli svoju decu. Hteo je da ih odmori posle naporne sezone, da ih ispoštuje. Nažalost, time se manje dobilo a mnogo više izgubilo.
Ne treba im zameriti ali greške treba ispraviti.

jd123

pre 13 godina

Pod hitno ovog coveka kao savetnika u FSS! Kada bih cuo ovakvu analizu nekoga iz FSS, bio bih optmimista za buducnost naseg fudbala. Nazalost nada je mala da cemo cuti pravu analizu neuspeha i reci samokritike, kao lose pripreme...Ako bude opet "nismo imali srece", nista se nece popraviti. Stara izreka da "sreca prati hrabre" je po meni sto posto tacna, to se pokazalo i na mecu Srbija-Nemacka.
Sada znamo i pravi razlog zasto je Osimu nadimak "svabo". Nas najveci problem je uvek bio mentalitet, nase "lako cemo". Mi u svim ekipnim sportovima imamo talenta, zasto smo tako uspesni u kosarci? Verujem da je to bas zato, sto su odgovorni ljudi (selektor,strucni stab) uspeli da prevazidju nase prirodne slabosti - fizicka i psihicka sprema. Zato se od pocetka priprema za veliko takmicenje radilo na tome. Kada nije bilo tako, ni kosarkasi nisu bili uspesni.

mis'im

pre 13 godina

Ma sta prica ovaj... On je jedva cekao da mi ispadnemo pa da se pravi pametan... A sta je on uradio?
Kako sme da kaze da je poslednje mesto u grupi i poraz od Gane i Australije neuspeh...
Lepo kaze kaze "fan klub Radomir Antic" mi smo pobednici!!!

Reaper

pre 13 godina

Sve sami strucnjaci se javljaju... Kada vidim sta pricaju one velicine poput Bjekovica, Zivadinovica i slicnih povraca mi se.
A tek oni koji prizivaju taktiku sa 3 spica(totalna ofanziva protiv Australije). Rodjaci, koja 3 spica? Pa mi od ovih sto imamo, da ih spojimo dobili bi 1 osrednjeg. A da ne pricamo sta sve igraci na terenu treba da urade da bi ta taktika sa 3 spica funcionisala. Nemate pojma bre!

jordan drasko

pre 13 godina

U nasem fudbalu ima mnogo improvizacije.Sve radimo u poslednji cas cak i kasnije.Kad je strucni stab jak onda nema novca ili su sporni ugovori.Sad je bilo novca ali je ocigledno zakazao selektor sa pomocnicima jer su pripreme bile jadne i nedorecene.Mislili smo lakocemo a to neide.Naj ociglednije nismo bili spremni i sad svi zale za olako propustenom prilikom,cak i ja koji vise od ovog nisam ni ocekivao.

ego

pre 13 godina

"Fan klub Radomir Antic" kaze mi smo pobednici. Kakvi bre crni pobednici!? U cemu li smo to pobedili pitam se pitam? Dr. je potpuno u pravu da su pripreme obavljene amaterski, pa i to da smo kasno otputovali za JAR.

zzz

pre 13 godina

Opa vidi doktora..a nije se setio da kaze : Radomire imam predlog , ja sam taj i taj. radio sam sa Osimom , tako smo spremali igrace..a on sad..POSLE BITKE SVI GENERALI

Mika NS

pre 13 godina

Covek je apsolutno u pravu,ali nije samo psiholoski problem na ovom SP!
1998. protiv Nemaca vodimo 2:0 na 30 min, do kraja i zna se kraj.
Protiv Holandjana primljen gol u 92. a da ne pricamo o penalu.
Na EP 2000. protiv Spanac od 3:2 u zadnjih 10 minuta primamo 2 gola, o mecu sa Slovencima da i ne pricam!
Pa ide Holandija i 1:6...
Na SP 2006. protiv Argentine raspad sistema po svim savovima...
Jednostavno od meca u Porto Alegreu 1994. protiv Brazila tj. od pada sankcija, za 16 godina kad god smo trebali(citaj morali) u fudbalu da dobijemo ili bar odbranimo rezultat mi smo padali!
Izuzetak je mec sa Nemackom na SP ove godine,ali izuzetci potvrdjuju pravilo!

Bata Peca

pre 13 godina

Dragi doktore,
zao mi je sto je bilo potrebno da prodje SP za nas, pa da ljudi poput vas pocnu da dolaze na stanoviste koje sam ja i izneo u jednom od svojih komentara pre mesec dana. Rekao sam da najveca opasnost ne lezi u pripremama i individualnim kvalitetima, vec u psihologiji i apelovao da se nesto uradi na tom planu. Cak i da me je neko cuo, niti bi hteo niti umeo da postigne uspeh. A sve velike reprezentacije rade upravo to.

Vladan R

pre 13 godina

Galetic je verovatno u pravu, imajuci u vidu mentalitet a gledajuci nacin na koji smo ispadali i 1990 i 1998 i sad 2010, ali uz sav taj rad na psiholoskoj spremnosti i te 1990 ispali smo u cetvrtfinalu protiv Argentine skoro potpuno isto kao protiv Australije uz mnostvo propustenih sansi, a pri tom je najbolju promasio upravo onaj sa kojim je najvise razgovarano. Jednostavno kad nece tada bas nece. Istina te 1990 smo bili blizu polufinala a u JAR nismo prosli ni grupu, ali upravo tolika je i razlika u kvalitetu tadasnje SFRJ i danasnje Srbije. Kakvi crni psiholozi, u timu nam treba samo jedan Piksi i to bi bilo to. Kada se setim njegovih partija u CZ pre svega protiv Milana, svih u reprezentaciji ali najvise onih prtiv Francuske, Spanije Argentine.

Mali

pre 13 godina

DrGaletic je definitivno kompetentan. Te 1990. je zaista samo sreca falila da idemo u polufinale (crveni karton Sabanadzovica jos u prvom poluvremenu, a onda sa 10 igraca i dalje nadigravanje sa Argentinom!!!). Ne znam za pivo i razonodu, ali mislim da ih je Osim drzao na kratkoj uzici i zasita su davali maksimum. Ovo sada je mnogo daleko od toga. Voleo bih da dozivim ponovo onakvu borbenost i pristup igri od strane Srbije. Kvalitet nije daleko, ali svest, takticnost i pristup su trenutno bas tu gde i jesmo - poslednji u (realno lakoj) grupi...

dusan

pre 13 godina

Konacno da prica neko ko je strucan, a ne tamo neki Karadzici i ostali...
Prva utakmica je i po meni izgubljena jer su i trener i igraci bili izgubljeni tj. nisu znali gde se nalaze...

Drago

pre 13 godina

Osim je bio nesto posebno. Tada smo imali i Argentince sa sve Maradonom. Secam se da mi je bilo krivo sto je Osim forsirao Bazdarevica, dok Savicevic nije dobio pravu sansu. Kad covek procita sto dr Galetic pise kockice se sklapaju. Moram priznati da me je i Antic razocarao. Mislio sam da ce se bolje snaci. Pitanje je samo koliko on ima stvarnu moc da promeni javasluk koji je postao deo "sistema".

Иван ПФК Смедерево

pre 13 godina

Зар треба већи мотив против Аустралије за пролазак у 1/8 финала на мегдан Америма од Клинтона у публици који се покварено смешка ?

Иван-Ниш

pre 13 godina

Мени само није јасно, а то понављам од почетка припрема, зашто смо кренули 10 дана после Немаца (и Аустралаца) са припрема. Можда су финансије проблем или погрешна процена ослоњена на "успех" из квалификација? У фудбалу смо увек погрешно сматрали да смо европски "Бразилци" па не морамо много да радимо на кондицији. Када будемо темељно одрађивали квалификације као кошаркаши или ватерполисти, квалитет играча можда и исплива.

Cvija

pre 13 godina

Sve ovo bi imalo mnogo vise smisla da je receno pre pocetka SP. Sada ostaje da se svede pod floskulu : Posle bitke je lako biti general ...

Inace se slazem da je fizicka sprema i brzina ( ili sporost ) nasih igraca bila osnovni problem, nekako sam imao utisak da su u svako tracanju za loptom nasi igraci sporiji od protivnika ...

dlagan

pre 13 godina

Prelijepo je cuti neko drugo misljenje, maksimalno strucno. Ne bih se mesao, ali ako se mene pita, covek je rekao istinu i u svakom zarezu.

Vl

pre 13 godina

Upravo tako!
Nismo bili ni fizicki ni psihicki spremni za ovakav turnir.
Ili je to mozda pojam koji ne znam ni sta znaci "sportska sreca", hahaha.

Milan

pre 13 godina

„Sve je u glavi! Osim i ja smo sate i sate potrošili u razgovorima sa Savićevićem."

I pozitivan rezultat svega toga je bilo to da je Savicevic lansirao loptu 3 metra preko precke sa 3 metra od praznog argentinskog gola?! Ko se ne seca Savicevicevog promasaja u cetvrtfinalu. Doktoru svaka cast, ali u Italiji smo imali isti mentalitet kao i danas. Izvukao ih je Piksi i njegove verovano najbolje utakmice u zivotu. Utakmice su im pocinjali Safet Susic i Zlatko Vujovic koji nisu mogli pretrcati kilometar po utakmici, a Savicevic i Prosinecki su pocinjali sa klupe. Tek kad su ih Nemci zgazili u prvoj utakmici onda su poceli menjati taktiku. Slazem se da su pripreme lose odradjene, ali prvenstveno zbog nedostatka discipline, svadbe, potpisivanja novih ugovora Zigica i Tosica, spekulacije o transferima Vidica i Krasica itd. Igracima je falio fokus, a sve je krivica Antica i njegove "porodicne atmosfere". Ne treba biti diktator kao Kapelo, ali ne treba se ni ljubiti sa igracima kao Maradona ili dozvoljavati da igraci puse i piju. Ne moze jedan pusac da istrci 8 kilometara na utakmici, to i dete zna.

posmatrac

pre 13 godina

Sad smo svi pametni ko pcelice maje, nego , dobro ste vi Dr. Galeticu spremili Deju Savicevica kad je promasio onu mrtvu sansu s 5 metara protiv Argentine?!?!?!?!?! Zato, ne pricajte mnogo, lopta je okrugla, siguran sam da je onaj iz Australije bas gadjao onako precizno protiv nas, mora da je polozio neki test pre meca!?!?!?!?
P.S. Jedino se slazem sa ovim u vezi kasnjenja priprema....

Bos il' hadzija

pre 13 godina

Najzad neko da kaze sta je sustina problema! Ali problem je sto sto bi 80% igraca palo na psiho testu. Ja tipujem na Stojkovica i Pantelica kao prve koji ne bi prosli.

batistuta

pre 13 godina

Pred SP u Nemackoj pohadjao sam seminar za fudbalskog trenera sa C licencom, gde je Dr Galetic drzao predavanje i ta cetri sata nisam trepnuo i mnogo sam naucio, bilo je jos dobrih profesora ( Radosav, Kokai, Ciris, Dundjerski, Rastavac,...) ali sta to vredi kad nam nikad nisu dali licencu i FSS nikad nije stao u nasu zastitu. Klubove nam vode neobrazovani ljudi, bitnija je sudijska organizacija, nego mi koji zelimo da radimo sa mladjim kategorijama. Sve vreme sam zvao FSV da mi izda licencu i da diplomu ali ja kao neko ko radi u maloj sredini za njih nisam bio interesantan, i kad se prosle godine pojavio seminar gde su se delile licence posle dva sata predavanja, a mi smo cetri meseca, dva puta nedeljno, imali predavanje iz devet predmeta koje smo morali da polozimo i jos diplomski na kraju, odlucio sam da fudbal ostavim za sva vremena a bio sam perspektivan trener. Poenta je samo da se uzmu pare i dobije se licenca, koja kod nas ionako nema nikakvu vrednost.

pepe

pre 13 godina

Konacno jedna strucna analiza. Gospodin Dr je tacno locirao problem neuspeh naseg tima, i tako je uvek bilo i bice na velikim takmicenjima. Kad igrac dolaze da igraju utakmice kvalifikacije iz klubova, spreminiji su , jer ih tamo spremaju timski eksperti, cim dodju na pripreme reprezentacije posle duge sezone, padnu, jer nasi "strucnjaci" nemaju kapaciteta da ih adekvatno pripreme i ono sto se dogadja je neminovnost.

Branko

pre 13 godina

Bravo doco! Konacno da pocne da se prica kako trcimo kao babe! I nf samo reprezentacija vec i nasi klubovi. Setimo se Partizana i kiprana koji nas razbise time sto su trcali vise od nas. 90% savremenog fudbala je trcanje bez lopte. Kad to shvatimo bice nesto od naseg fudbala a do tad...

Kamenko

pre 13 godina

Ako je igrac nespreman fizicki onda nije problem u njegovoj glavi vec je problem u glavama onih koji su ucestvovali u pripremama za ovaj Mundijal!
Na sve nacine koriscen je "trenutak" nebili se iscedio poslednji dinar koji se moze uzeti na ime "istorijskog uspeha".Dokaz za to su brojne reklame,pesmice,put u Japan,ispracaj reprezentacije,kombinacije oko smestaja u JA(kad ono nevalja teren za trening),svadbe,kumstva,rodbina itd.Sastav tima je se znao mesecima unapred,svi su molili boga da nebude povreda i tako se ponasali na pripremnim utakmicama.Kada se pogleda kroz istorijat ucesca reprezentacija za koje smo navijali moze se reci da su uvek problem problem pravile raznorazne kombinacije raznih"fudbalskih pregalaca"
Kada se sve sabere rezultat je odlican ipak se nepobedjuje Nemacka svaki dan.

Didije Drogba

pre 13 godina

Apsolutno tacno! I dodao bih jos genetska predispozicija u Srba, misleci na urodjeni egoizam, narcisoidnost i slicno. Interesantno je da uglavnom fudbaleri imaju ovakav DNK. Njima ni porazi nista ne znace, u stanju su da bez ikakvog stida svoje poraze prevode u pobede. Milan Jovanovic komotno izjavljuje da je bas steta sto smo izgubili od australijanaca jer smo imali "otvoren put" do polufinala??????????????!!!!!!!!!! Pa naravno da je problem u glavi, jer on to zaista i misli! To znaci da bi svi osim nas igrali sve tekme, a samo bi mi direkto do polufinala jer smo toliko jaki pa bi nasi eventualni protivnici sami "poskidali gace" cim bi nas ugledali i odlucili bi da bolje ni ne igraju sa nama. Ej bre ljudi, na poslednja dva mundijala ste ZADNJI u grupi!!!!!!!!!!!!!!! Koga vi folirate, kakve vi to izjave dajete, dokle vise?????????? Ako si vec najlosiji, sto je sastavni deo sporta i sa tim nemam nikakvih problema, prestani vec jednom da to pripisujes svakome i svacemu osim sebi, i tako vec godinama u nazad. Svaki put ste vi u stvari svetski i evropski prvaci, najbolji, najjaci...mi cemo ovo mi cemo ono...a zavrsava se vec dobro poznatim zadnjim mestom u grupi i ekspresnim povratkom kuci...

Piksi

pre 13 godina

Ne secam se da sam procitao vecu kolicinu gl.uposti na manjem prostoru. Sta prica ovaj, on je doktor ili trener?
1990 smo dosli do Argentine na cistu Piksijevu lucidnost, o kakvim on pripremama prica?
Pozdrav svima, nadam se ce komentar biti objavljen.

car...kralj...prvak u skoku u dalj!!!

pre 13 godina

e to je nivo na kom se razmislja kada se ide na sam vrh!!!
bez ovakvih analiza se ne moze do vrha...to je vrhunski sport!!!
i ako ne volim amere skidam im kapu posto su oni daleko ispred svih kada je ovkav sistem pristupa sportu,bilo kom!!!
nadam se da smo naucili na greskama!!!

Baja Patak

pre 13 godina

Nas tim IMA : centralnu odbranu ( Vidic i Ivanovic),levog beka(Kolarov),defanzivni vezni red( Kacar, Kuzmanovic, Ninkovic), levo i desno krilo( Jovanovic, Krasic).
Nas tim NEMA: golmana(koji brani u svom klubu), desnog beka( Ivanovic je glomazan za tu poziciju, nama treba "dinamit", da trci non-stopu u pravcu odbrana -napad), plejmejker( jednim potezom da resi utakmicu,da deli asistencije, da suta iz daljine),napadaci( neko ko je sposoban da gurne lpotu u onoliki gol).
Kad budemo nasli ono sto sad nemamo, onda cemo biti pravi i u mentalnom i fizickom smislu.

Flash

pre 13 godina

Znaci, covek je pogodio u sam centar!! Pa zasto nisu radili pred ovaj sampionat na istom principu kao za SP 1990? Pa to nije bilo pre 100 godina? Ovo je definitivno Anticeva greska... Mi smo doziveli debakl! Sa ovakvom reprezentacijom, najboljom u poslednjih 20 godina mi smo morali bar do cetvrtfinala da dodjemo, a ne da budemo zadnji u grupi. Debakl!!

M

pre 13 godina

Najbolja i najistinitija moguća analiza, tačna od reči do reči.

Kakve su to pripreme kada par dana pred početak SP jedan igrač napušta kamp, a nije bio u pitanju ozbiljan porodični problem? Kod nas je sve fušeraj...

M

pre 13 godina

Najbolja i najistinitija moguća analiza, tačna od reči do reči.

Kakve su to pripreme kada par dana pred početak SP jedan igrač napušta kamp, a nije bio u pitanju ozbiljan porodični problem? Kod nas je sve fušeraj...

batistuta

pre 13 godina

Pred SP u Nemackoj pohadjao sam seminar za fudbalskog trenera sa C licencom, gde je Dr Galetic drzao predavanje i ta cetri sata nisam trepnuo i mnogo sam naucio, bilo je jos dobrih profesora ( Radosav, Kokai, Ciris, Dundjerski, Rastavac,...) ali sta to vredi kad nam nikad nisu dali licencu i FSS nikad nije stao u nasu zastitu. Klubove nam vode neobrazovani ljudi, bitnija je sudijska organizacija, nego mi koji zelimo da radimo sa mladjim kategorijama. Sve vreme sam zvao FSV da mi izda licencu i da diplomu ali ja kao neko ko radi u maloj sredini za njih nisam bio interesantan, i kad se prosle godine pojavio seminar gde su se delile licence posle dva sata predavanja, a mi smo cetri meseca, dva puta nedeljno, imali predavanje iz devet predmeta koje smo morali da polozimo i jos diplomski na kraju, odlucio sam da fudbal ostavim za sva vremena a bio sam perspektivan trener. Poenta je samo da se uzmu pare i dobije se licenca, koja kod nas ionako nema nikakvu vrednost.

Didije Drogba

pre 13 godina

Apsolutno tacno! I dodao bih jos genetska predispozicija u Srba, misleci na urodjeni egoizam, narcisoidnost i slicno. Interesantno je da uglavnom fudbaleri imaju ovakav DNK. Njima ni porazi nista ne znace, u stanju su da bez ikakvog stida svoje poraze prevode u pobede. Milan Jovanovic komotno izjavljuje da je bas steta sto smo izgubili od australijanaca jer smo imali "otvoren put" do polufinala??????????????!!!!!!!!!! Pa naravno da je problem u glavi, jer on to zaista i misli! To znaci da bi svi osim nas igrali sve tekme, a samo bi mi direkto do polufinala jer smo toliko jaki pa bi nasi eventualni protivnici sami "poskidali gace" cim bi nas ugledali i odlucili bi da bolje ni ne igraju sa nama. Ej bre ljudi, na poslednja dva mundijala ste ZADNJI u grupi!!!!!!!!!!!!!!! Koga vi folirate, kakve vi to izjave dajete, dokle vise?????????? Ako si vec najlosiji, sto je sastavni deo sporta i sa tim nemam nikakvih problema, prestani vec jednom da to pripisujes svakome i svacemu osim sebi, i tako vec godinama u nazad. Svaki put ste vi u stvari svetski i evropski prvaci, najbolji, najjaci...mi cemo ovo mi cemo ono...a zavrsava se vec dobro poznatim zadnjim mestom u grupi i ekspresnim povratkom kuci...

Иван ПФК Смедерево

pre 13 godina

Зар треба већи мотив против Аустралије за пролазак у 1/8 финала на мегдан Америма од Клинтона у публици који се покварено смешка ?

Bos il' hadzija

pre 13 godina

Najzad neko da kaze sta je sustina problema! Ali problem je sto sto bi 80% igraca palo na psiho testu. Ja tipujem na Stojkovica i Pantelica kao prve koji ne bi prosli.

Zipo

pre 13 godina

Zasto su bile lose pripreme? Lepo, Tole i bliznji su napravili racunicu:"Bolji smo od Gane i Australije, sa Nemcima uvek mozemo, od osmine finala ionako necemo dalje, bonus za to je toliki i toliki, nas deo od toga je toliko i toilko, zasto da trosimo pare na full pripreme kada je dovoljno dati igracima Playstation 3, bilijar, stoni tenis, pivo i pljuge a oni ce na sva usta da pricaju kako je baza vrhunska i pripreme vanserijske..."

Mozda sam previse cinican ali je istina da mi Srbi svaki ozbiljan posao, bilo da je gradnja puta ili sportske pripreme, radimo preko k....

Baja Patak

pre 13 godina

Nas tim IMA : centralnu odbranu ( Vidic i Ivanovic),levog beka(Kolarov),defanzivni vezni red( Kacar, Kuzmanovic, Ninkovic), levo i desno krilo( Jovanovic, Krasic).
Nas tim NEMA: golmana(koji brani u svom klubu), desnog beka( Ivanovic je glomazan za tu poziciju, nama treba "dinamit", da trci non-stopu u pravcu odbrana -napad), plejmejker( jednim potezom da resi utakmicu,da deli asistencije, da suta iz daljine),napadaci( neko ko je sposoban da gurne lpotu u onoliki gol).
Kad budemo nasli ono sto sad nemamo, onda cemo biti pravi i u mentalnom i fizickom smislu.

pepe

pre 13 godina

Konacno jedna strucna analiza. Gospodin Dr je tacno locirao problem neuspeh naseg tima, i tako je uvek bilo i bice na velikim takmicenjima. Kad igrac dolaze da igraju utakmice kvalifikacije iz klubova, spreminiji su , jer ih tamo spremaju timski eksperti, cim dodju na pripreme reprezentacije posle duge sezone, padnu, jer nasi "strucnjaci" nemaju kapaciteta da ih adekvatno pripreme i ono sto se dogadja je neminovnost.

Milan

pre 13 godina

„Sve je u glavi! Osim i ja smo sate i sate potrošili u razgovorima sa Savićevićem."

I pozitivan rezultat svega toga je bilo to da je Savicevic lansirao loptu 3 metra preko precke sa 3 metra od praznog argentinskog gola?! Ko se ne seca Savicevicevog promasaja u cetvrtfinalu. Doktoru svaka cast, ali u Italiji smo imali isti mentalitet kao i danas. Izvukao ih je Piksi i njegove verovano najbolje utakmice u zivotu. Utakmice su im pocinjali Safet Susic i Zlatko Vujovic koji nisu mogli pretrcati kilometar po utakmici, a Savicevic i Prosinecki su pocinjali sa klupe. Tek kad su ih Nemci zgazili u prvoj utakmici onda su poceli menjati taktiku. Slazem se da su pripreme lose odradjene, ali prvenstveno zbog nedostatka discipline, svadbe, potpisivanja novih ugovora Zigica i Tosica, spekulacije o transferima Vidica i Krasica itd. Igracima je falio fokus, a sve je krivica Antica i njegove "porodicne atmosfere". Ne treba biti diktator kao Kapelo, ali ne treba se ni ljubiti sa igracima kao Maradona ili dozvoljavati da igraci puse i piju. Ne moze jedan pusac da istrci 8 kilometara na utakmici, to i dete zna.

jd123

pre 13 godina

Pod hitno ovog coveka kao savetnika u FSS! Kada bih cuo ovakvu analizu nekoga iz FSS, bio bih optmimista za buducnost naseg fudbala. Nazalost nada je mala da cemo cuti pravu analizu neuspeha i reci samokritike, kao lose pripreme...Ako bude opet "nismo imali srece", nista se nece popraviti. Stara izreka da "sreca prati hrabre" je po meni sto posto tacna, to se pokazalo i na mecu Srbija-Nemacka.
Sada znamo i pravi razlog zasto je Osimu nadimak "svabo". Nas najveci problem je uvek bio mentalitet, nase "lako cemo". Mi u svim ekipnim sportovima imamo talenta, zasto smo tako uspesni u kosarci? Verujem da je to bas zato, sto su odgovorni ljudi (selektor,strucni stab) uspeli da prevazidju nase prirodne slabosti - fizicka i psihicka sprema. Zato se od pocetka priprema za veliko takmicenje radilo na tome. Kada nije bilo tako, ni kosarkasi nisu bili uspesni.

dusan

pre 13 godina

Konacno da prica neko ko je strucan, a ne tamo neki Karadzici i ostali...
Prva utakmica je i po meni izgubljena jer su i trener i igraci bili izgubljeni tj. nisu znali gde se nalaze...

dlagan

pre 13 godina

Prelijepo je cuti neko drugo misljenje, maksimalno strucno. Ne bih se mesao, ali ako se mene pita, covek je rekao istinu i u svakom zarezu.

Flash

pre 13 godina

Znaci, covek je pogodio u sam centar!! Pa zasto nisu radili pred ovaj sampionat na istom principu kao za SP 1990? Pa to nije bilo pre 100 godina? Ovo je definitivno Anticeva greska... Mi smo doziveli debakl! Sa ovakvom reprezentacijom, najboljom u poslednjih 20 godina mi smo morali bar do cetvrtfinala da dodjemo, a ne da budemo zadnji u grupi. Debakl!!

Drago

pre 13 godina

Osim je bio nesto posebno. Tada smo imali i Argentince sa sve Maradonom. Secam se da mi je bilo krivo sto je Osim forsirao Bazdarevica, dok Savicevic nije dobio pravu sansu. Kad covek procita sto dr Galetic pise kockice se sklapaju. Moram priznati da me je i Antic razocarao. Mislio sam da ce se bolje snaci. Pitanje je samo koliko on ima stvarnu moc da promeni javasluk koji je postao deo "sistema".

Mika NS

pre 13 godina

Covek je apsolutno u pravu,ali nije samo psiholoski problem na ovom SP!
1998. protiv Nemaca vodimo 2:0 na 30 min, do kraja i zna se kraj.
Protiv Holandjana primljen gol u 92. a da ne pricamo o penalu.
Na EP 2000. protiv Spanac od 3:2 u zadnjih 10 minuta primamo 2 gola, o mecu sa Slovencima da i ne pricam!
Pa ide Holandija i 1:6...
Na SP 2006. protiv Argentine raspad sistema po svim savovima...
Jednostavno od meca u Porto Alegreu 1994. protiv Brazila tj. od pada sankcija, za 16 godina kad god smo trebali(citaj morali) u fudbalu da dobijemo ili bar odbranimo rezultat mi smo padali!
Izuzetak je mec sa Nemackom na SP ove godine,ali izuzetci potvrdjuju pravilo!

Reaper

pre 13 godina

Sve sami strucnjaci se javljaju... Kada vidim sta pricaju one velicine poput Bjekovica, Zivadinovica i slicnih povraca mi se.
A tek oni koji prizivaju taktiku sa 3 spica(totalna ofanziva protiv Australije). Rodjaci, koja 3 spica? Pa mi od ovih sto imamo, da ih spojimo dobili bi 1 osrednjeg. A da ne pricamo sta sve igraci na terenu treba da urade da bi ta taktika sa 3 spica funcionisala. Nemate pojma bre!

Mali

pre 13 godina

DrGaletic je definitivno kompetentan. Te 1990. je zaista samo sreca falila da idemo u polufinale (crveni karton Sabanadzovica jos u prvom poluvremenu, a onda sa 10 igraca i dalje nadigravanje sa Argentinom!!!). Ne znam za pivo i razonodu, ali mislim da ih je Osim drzao na kratkoj uzici i zasita su davali maksimum. Ovo sada je mnogo daleko od toga. Voleo bih da dozivim ponovo onakvu borbenost i pristup igri od strane Srbije. Kvalitet nije daleko, ali svest, takticnost i pristup su trenutno bas tu gde i jesmo - poslednji u (realno lakoj) grupi...

Branko

pre 13 godina

Bravo doco! Konacno da pocne da se prica kako trcimo kao babe! I nf samo reprezentacija vec i nasi klubovi. Setimo se Partizana i kiprana koji nas razbise time sto su trcali vise od nas. 90% savremenog fudbala je trcanje bez lopte. Kad to shvatimo bice nesto od naseg fudbala a do tad...

car...kralj...prvak u skoku u dalj!!!

pre 13 godina

e to je nivo na kom se razmislja kada se ide na sam vrh!!!
bez ovakvih analiza se ne moze do vrha...to je vrhunski sport!!!
i ako ne volim amere skidam im kapu posto su oni daleko ispred svih kada je ovkav sistem pristupa sportu,bilo kom!!!
nadam se da smo naucili na greskama!!!

rajko

pre 13 godina

neverovatna kolicina gluposti! ninkovic je pretrcao protiv australije 12,8km!!! gledam fudbal decenijama, a jos nisam video da je neko pretrcao toliko za 90 minuta, cak ni u ligi sampiona. SP '90. je moje omiljeno prvenstvo i jos uvek pamtim svaki detalj. nemci su nas zgazili 4:1, kolumbiju smo tukli 1:0 i to jedva golom jozica, cak smo i penal promasili. spaniju je pobedio piksi, a ne jugoslavija. a kako su igraci bili pripremljeni psihicki govori da je sabanadzovic dobio 2 zuta kartona za jedno poluvreme, a savicevic promasio sa 4 metra prazan gol. penale su pucali preplaseni brnovic i hadzibegic koji je vec promasio jedan penal. na tom SP smo imali vise srece nego pameti pa smo dosli do 5. mesta. sve drugo je vise uticalo na rezultat tada nego psihicka priprema koju se cudim da smo uopste imali tada. muka mi je od strucnjaka koji sad pljuju po zadatku toleta nezamenljivog.

Kamenko

pre 13 godina

Ako je igrac nespreman fizicki onda nije problem u njegovoj glavi vec je problem u glavama onih koji su ucestvovali u pripremama za ovaj Mundijal!
Na sve nacine koriscen je "trenutak" nebili se iscedio poslednji dinar koji se moze uzeti na ime "istorijskog uspeha".Dokaz za to su brojne reklame,pesmice,put u Japan,ispracaj reprezentacije,kombinacije oko smestaja u JA(kad ono nevalja teren za trening),svadbe,kumstva,rodbina itd.Sastav tima je se znao mesecima unapred,svi su molili boga da nebude povreda i tako se ponasali na pripremnim utakmicama.Kada se pogleda kroz istorijat ucesca reprezentacija za koje smo navijali moze se reci da su uvek problem problem pravile raznorazne kombinacije raznih"fudbalskih pregalaca"
Kada se sve sabere rezultat je odlican ipak se nepobedjuje Nemacka svaki dan.

Vladan R

pre 13 godina

Galetic je verovatno u pravu, imajuci u vidu mentalitet a gledajuci nacin na koji smo ispadali i 1990 i 1998 i sad 2010, ali uz sav taj rad na psiholoskoj spremnosti i te 1990 ispali smo u cetvrtfinalu protiv Argentine skoro potpuno isto kao protiv Australije uz mnostvo propustenih sansi, a pri tom je najbolju promasio upravo onaj sa kojim je najvise razgovarano. Jednostavno kad nece tada bas nece. Istina te 1990 smo bili blizu polufinala a u JAR nismo prosli ni grupu, ali upravo tolika je i razlika u kvalitetu tadasnje SFRJ i danasnje Srbije. Kakvi crni psiholozi, u timu nam treba samo jedan Piksi i to bi bilo to. Kada se setim njegovih partija u CZ pre svega protiv Milana, svih u reprezentaciji ali najvise onih prtiv Francuske, Spanije Argentine.

Piksi

pre 13 godina

Ne secam se da sam procitao vecu kolicinu gl.uposti na manjem prostoru. Sta prica ovaj, on je doktor ili trener?
1990 smo dosli do Argentine na cistu Piksijevu lucidnost, o kakvim on pripremama prica?
Pozdrav svima, nadam se ce komentar biti objavljen.

Vl

pre 13 godina

Upravo tako!
Nismo bili ni fizicki ni psihicki spremni za ovakav turnir.
Ili je to mozda pojam koji ne znam ni sta znaci "sportska sreca", hahaha.

bratminli

pre 13 godina

Dr Galetić je verovatno u određenemi segmentima u pravu, ali u dobrom delu pokazuje isti onaj sindrom kao i Stepi, Živadinović i sl, dakle sindrom sujetnog srpskog fudbalskog stručnjaka koji jedva dočeka priliku da priča o tome kako je nešto "bilo mnogo bolje rađeno dok se on nešto pitao". Priča o Krasićevom promašaju i krivi za njega stručni štab, a onda priča o temeljitom radu njega i Osima sa igračima, a naročito sa Savićevićem, a taj isti Savićević je u odlučujućoj utakmici promašio šansu koje bi se i amater postideo, a ne Krasić.

Ni po čemu rad Osimovog stručnog štaba sigurno nije bio bolji od ovog, niti po fizičkoj, niti po psihičkoj pripremi. Ni po izboru igrača. Osim je tada imao mnogo veći izbor odličnih igrača, a njegov krajnji izbor bio je vrlo sporan. Međutim, postojala je jedna veoma bitna razlika u odnosu na danas - PIKSI. Igrač koji je mogao jednim potezom da reši sve, koji je najzaslužnije za to 1/4 finale. Nama danas nedostaje jedan Piksi, ali njega nema, niti će ga opet biti, tako da je bezveze da pričamo o tome.

Srećom, dr Galetić priča o vremenu kojeg se većina prosečnih Srba koji danas pljuju reprezentaciju i ne seća, tako da ovakve fore mogu da im se prodaju i onda oni uzmu da se lože kao: "Uuuuuu, da, 1990. smo stvarno igrali fenomenalno, svaka čast Osimu i Galetiću, ovi danas nemaju pojma..."

al

pre 13 godina

Kako da ne sve planski i organizovano :)...Hadzibegic krece da izvede cetvrti penal,pa ga menja D.Brnovic,koji ''odlicno'' psiholoski pripremljen,ali se ipak trese od straha i ne sme pogledati u pravcu Goicoechee,nego mu dodaje loptu,samo da se resi brige zvane penal...

Bata Peca

pre 13 godina

Dragi doktore,
zao mi je sto je bilo potrebno da prodje SP za nas, pa da ljudi poput vas pocnu da dolaze na stanoviste koje sam ja i izneo u jednom od svojih komentara pre mesec dana. Rekao sam da najveca opasnost ne lezi u pripremama i individualnim kvalitetima, vec u psihologiji i apelovao da se nesto uradi na tom planu. Cak i da me je neko cuo, niti bi hteo niti umeo da postigne uspeh. A sve velike reprezentacije rade upravo to.

posmatrac

pre 13 godina

Sad smo svi pametni ko pcelice maje, nego , dobro ste vi Dr. Galeticu spremili Deju Savicevica kad je promasio onu mrtvu sansu s 5 metara protiv Argentine?!?!?!?!?! Zato, ne pricajte mnogo, lopta je okrugla, siguran sam da je onaj iz Australije bas gadjao onako precizno protiv nas, mora da je polozio neki test pre meca!?!?!?!?
P.S. Jedino se slazem sa ovim u vezi kasnjenja priprema....

Cvija

pre 13 godina

Sve ovo bi imalo mnogo vise smisla da je receno pre pocetka SP. Sada ostaje da se svede pod floskulu : Posle bitke je lako biti general ...

Inace se slazem da je fizicka sprema i brzina ( ili sporost ) nasih igraca bila osnovni problem, nekako sam imao utisak da su u svako tracanju za loptom nasi igraci sporiji od protivnika ...

Trustno1

pre 13 godina

Stankovic se jedva kretao na terenu? Stankovic je po statistikama FIFA sajta pretrcao najvise km na SP od nasih fudbalera. kako se onda jedva kretao?!

zzz

pre 13 godina

Opa vidi doktora..a nije se setio da kaze : Radomire imam predlog , ja sam taj i taj. radio sam sa Osimom , tako smo spremali igrace..a on sad..POSLE BITKE SVI GENERALI

d.š.

pre 13 godina

POTPISUJEM !

Pogledajte samo pristup igri Australije, J.Koreje, N.Zelanda, SAD-a i slicnih, niti malo nisu imali nikakav kompleks i samo su gurali svoje. Mi smo celo vreme igrali sa grčem i strahom u ocima pocevsi od kapitena Stankovica. U glavi je najveci problemNemci su se pripremali mesec dana za mondijal.

Krle

pre 13 godina

Nikako necu zaboraviti 90.minut sa Nemcima (pa i poslednjih 10-ak minuta)... nasi se raspadaju, samo sto nisu popadali, jedva disu, a Svajnstajger "odvalio" jedan sprint na Kolarova, da izvrsi presing, pa odmah trci nazad i tako dalje... i o cemu onda da pricamo, a igrac vise za nas...
Tako i Krasic i Zigic... i ako dospeju u sansu, vec su iskopnili, nemaju snage za zavrsetak...
Cinjenica je da po imenima imamo sjajan tim, ali mnogo toga ne stima,tj. nedostaje... od priprema, preko napadaca, plejmejkera...

metalac

pre 13 godina

Sve ovo Dr Galetić je govorio i upozoravao još 3 meseca ranije pred početak SP na RTV1! Niko nije imao da to čuje, ali je sve predvideo i pričao kako se pripremaju Nemci, Brazilci i ostale ekipe na promenu klimatskih uslova, a tek o psihologiji....

Ja_pa_Ja

pre 13 godina

Absolutno se slazhem sa celom analizom.
Samo josh jednu stvar ste zaboravili, a to je da svaki NORMALAN tim na Veliko takmichenje vodi po jednnog mladog igracha, tj mladu nadu za buduchi kostur tima. Marko Marin ulazi shvabama u igru, tako je Mesi ulazio proshlog prvenstva na 20 min pre kraja i td. Ako buduchnost nasheg futbala lezhi u Raci Petrovichu onda neka nam je Bog u pomochi!
Antic je na ovo takmichenje poveo dotichnog pre malog Maticha iz Chelzija i Sulejmanija!!! Zashto?!
E to je vech pitanje za nadlezhne, a meni se nameche samo jedan odgovor.. PRODAJA tog igracha i ugradjivanje u prodajnu cenu. Znam da su ovo spekulacije, ali molim vas da objavite moj komentar, jer ne vidim ni jedan drugi NORMALAN razlog za ovako neshto.
Hvala.

mis'im

pre 13 godina

Ma sta prica ovaj... On je jedva cekao da mi ispadnemo pa da se pravi pametan... A sta je on uradio?
Kako sme da kaze da je poslednje mesto u grupi i poraz od Gane i Australije neuspeh...
Lepo kaze kaze "fan klub Radomir Antic" mi smo pobednici!!!

darki001

pre 13 godina

"Osim je znao da zaustavi trening na nekoliko minuta ako se lopta iz izgledne prilike prebaci preko precke" Pa sto je onda Dejo Genije sa dva metra protiv Argentine prebacio preko precke idealnu loptu Piksija.

jordan drasko

pre 13 godina

U nasem fudbalu ima mnogo improvizacije.Sve radimo u poslednji cas cak i kasnije.Kad je strucni stab jak onda nema novca ili su sporni ugovori.Sad je bilo novca ali je ocigledno zakazao selektor sa pomocnicima jer su pripreme bile jadne i nedorecene.Mislili smo lakocemo a to neide.Naj ociglednije nismo bili spremni i sad svi zale za olako propustenom prilikom,cak i ja koji vise od ovog nisam ni ocekivao.

pero

pre 13 godina

Druze doktore, sve je to u redu, samo sto je 90-e bio Osim, znaci pravi majstor svog zanata, plus nekolicina veoma talentovanih igraca, a ostali su bili super prosjecni. Danas trener maneken, a igraci balerine. I Frojd bi se tu zamislio kako pomoc.

dzakson

pre 13 godina

Gospodine Galeticu izneli ste mnogo tvrdnji i ko zna mozda su istinite ali gde ste Vi i svi ostali analiticari da se oglasite pre prvenstva?

PIKSI SA BILOGORE

pre 13 godina

BRAVO ZA DOKTORA GALETIĆA!
Imam tu čast što lično poznajem doktora!Svaka reč mu je na mestu...kao igrača me je vratio posle povrede kad niko nije verovao da mogu dalje...sve to uz terapije i razgovor sa njim svakodnevno,čovek ti nađe problem u glavi a pritom se razume u fudbalsku igru...Od njega sam dosta naučio i sad to koristim kao fudbalski trener!!!Vratite doktora u reprezentaciju Srbije !!!!Veliki pozdrav za dr.Galetića!!!

Sima

pre 13 godina

Možda su neki naši igrači imali sakupljene kilometre ali cela ekipa je bila spora i troma. Treba da prihvatimo da je ovo tim a ne pojedinačno takmičenje. Nije bilo varnice ili bljeska.

ZeAgiu

pre 13 godina

Jako precizna analiza potkrepljena cinjenicama, vreme je da nadlezne fudbalske organizacije pocnu da gledaju na fudbal na izneti nacin.

Sasa (Krusevac)

pre 13 godina

Zar Karadzic ne reche da su pripreme obavljene bolje nego ikada !?????
Sve dok takvi sede po FSS nema nama napretka i prosperiteta. Navukli se da pune dzepove...

batistuta

pre 13 godina

Kad se vec stalno spominje pivo neka Dr Galetic isprica pricu o Pancevu na SP 1990, inace Pancev nije odigrao ni jednu utakmicu na tom SP. Neko spominje da je problem mentalitet, a mentalitet nemoze da bude problem nego treba iskoristiti ono pozitivno sto nas mentalitet ima, ali kako kad onaj bek sto vodi nasu trenersku struku unistava Srpski fudbal. Procitajte recitost i strucnost DR galetica i onda se setite bilo kog intervjua Djorica i nase mucenje da ga slusamo i nesto razumemo.

Иван-Ниш

pre 13 godina

Мени само није јасно, а то понављам од почетка припрема, зашто смо кренули 10 дана после Немаца (и Аустралаца) са припрема. Можда су финансије проблем или погрешна процена ослоњена на "успех" из квалификација? У фудбалу смо увек погрешно сматрали да смо европски "Бразилци" па не морамо много да радимо на кондицији. Када будемо темељно одрађивали квалификације као кошаркаши или ватерполисти, квалитет играча можда и исплива.

Sima

pre 13 godina

Nazalos moram da se slozim...Nemci,recimo koriste rezim priprema koji NASA koristi za astronaute i uvek im daje rezultate.Mi nikada nismo davali veliki znacaj fizickoj spremi.Ne Antic vec ocigledno 20godina.A sto se tice '90,tada smo zaista imali haos vezni red.Ali mislim da nije isto omasiti prazan gol protiv AUS za 1/8 finala i prazan gol protiv ARG za polufinale igrajuci skoro ceo mec sa igracem manje?Australija je medju prvima dosla u JAR i zato ne treba da cudi sto su toliko dobro trcali.U fudbalu je 51% u trcanju!

Yo-Yo

pre 13 godina

Problem je što Anta voli svoju decu. Hteo je da ih odmori posle naporne sezone, da ih ispoštuje. Nažalost, time se manje dobilo a mnogo više izgubilo.
Ne treba im zameriti ali greške treba ispraviti.

Bojan Jankovic

pre 13 godina

Slazem se da su pripreme bile na nedovoljnom nivou i da je u Juznu Afriku trebalo da se otputuje ranije. Glavni problem je ocigledno bio "u glavi" i u fizickoj spremi igraca. Protiv Australije nasi su u drugom poluvremenu pali i na fizickoj i na psiholoskoj bazi. Oni jednostavno nemaju kondiciju da maksimalno odigraju celu utakmicu, vec samo jedno poluvreme. Zelja je jedno, mogucnosti su drugo.

Ottmar Hitzfeld bi bio idealan trener za nasu reprezentaciju.

Ivan

pre 13 godina

Lako je sada biti pametan. Gde si bio pre.
Nego me zanima kad ste ti i Osim toliko pricali sa Savicevicem sto je ulazio uvek tek pred kraj utakmice?

Gari

pre 13 godina

Ono sto svi vec znate i sto je cinjenica... Za vrhunske rezultate u bilo kom sportu, neophodna je:
-maksimalna FIZICKA pripremljenost;
-maksimalna PSIHICKA pripremljenost (uz prethodno naravno kvalitet i neosporan talenat igraca);

E sad... ovo prvo nismo imali (tj.nije bilo dovoljno)...cinjenica je da su nasi igraci daleko spremniji u svojim klubovima (npr. Stankovic), nego ovde, pa je ocigledno da je problem priprema...

Ovo drugo nemamo pogotovo! Psihicki totalno nepripremljeni! Antic se pokazao slab kao psiholog, a o tome svedoci nevidjeni strah protiv Gane dobrih 70 minuta, kao i kukavicluk i strah sa Svabama sa igracem i golom vise...
Ukratko- kratke i vise bih rekao "osvezavajuce" pripreme, bez nekih jakih fizio-testova, psiho-priprema potpuno odsutna, sa olakim pristupom prijateljskim mecevima, sa pustanjem igraca na svadbe i ostalo, sa spustenim gardom protiv Gane...
Imamo igrace za 1/4 garant, po imenima, ali dzabe izgleda...

высоцкий

pre 13 godina

Дефинитивно. Очигледно је проблем од почетка до краја био у глави.
Наши се плаше победе.
Немци и кад би изашли са најлошијим тимом били би уверени да ће да освоје турнир.

ego

pre 13 godina

"Fan klub Radomir Antic" kaze mi smo pobednici. Kakvi bre crni pobednici!? U cemu li smo to pobedili pitam se pitam? Dr. je potpuno u pravu da su pripreme obavljene amaterski, pa i to da smo kasno otputovali za JAR.

Comsheeya Niš

pre 13 godina

Uglavnom se slažem sa doktorom, ali to je samo moje mišljenje i ne verujem da vas puno zanima. Kroz talenat i rad koji se nadovezuje na talenat, mogu se stvoriti igrači ali setite se Dajslera koji je bio vrhunski igrač, ali labilan kao ličnost. To je nešto sa čime se igrači rađaju i ne stiče se treningom. Igrač koji će biti vođa tima na terenu, ne može se stvoriti treningom. Primer je upravo Savićević, koji pored pripreme na psihološkom planu, ne uradi ono što treba kad je najpotrebnije. Čini se da se veliki igrači, ipak, potvrđuju na VELIKIM utakmicama.

Nenad

pre 13 godina

Doktor je u pravu milion posto! Vidi se posle svega da je teško pronaći pravi uzrok poraza od Australije kada statistika govori u prilog toga, da se naš tim borio! Očigledno je problem u pripremama, psihološke prirode i verovatno u pripremi same utakmice sa Australijom. A ja moram da kažem i to, da osuđujem igru Stankovića, prvenstveno njega, i više neću gubiti slobodno vreme na gledanje ovog tima dokle god ne napusti reprezentaciju. A slažem se da krivica nije samo na njemu, kriv je i onaj ko ga uopšte zove da igra!
Dominantno je koliko su uobraženi (Laneta Jovanovića možete slobodno da konsultujete u vezi klizišta i uzroka nastajanja istog - u centralnoj Srbiji, recimo.. On se u sve razume..) samo zato što smo u bunaru već 20 godina i svako ko dođe iz inostranstva, šta god tamo radio, i sa kakvim god uspehom to činio, ovde će se ponašati nabusito i dominantno, dok ih ne otresu naravno, ljudim poput reprezentativaca Nemačke, Gane ili Australije.. Ljudi koji se svakodnevno preslišavaju, jedino mi nismo nesigurni, mi sve znamo!... Podsetiću, poslednji smo na tabeli iza svih gore pomenutih timova a Nemačku smo dobili samo zahvaljujući Miroslavu Kloseu, pa čak i tada je delovalo da će nas preći.. Na kraju, tabela pokazuje da jesu!

valjevac

pre 13 godina

dr Galeticu, kako ste to psihicki spremali igrace kad posalju loptu preko precke? Zaboravili ste da ih naucite da sutiraju PENALE! Ispalismo na penale, a to je zicer pozicija da se da gol! O kakvom uspehu pricate? 3/5 su promasili penal...

Sergio

pre 13 godina

Naravno da je doktor u pravu,eh kad se setim koliko sam dobio minusa na ovom sajtu,govoreci o nedostatku discipline,kasnjenju sa pripremama,nedovoljnoj psihickoj i fizickoj spremi koju nije video samo onaj koji nije hteo da vidi.Na kraju cigarete i alkohol i to pred odlucujuci mec u grupi.Takve stvari ne smeju da se desavaju ozbiljnim reprezentacijama.Ipak najvise sam iznenadjen nasim mazohizmom,da gubitnike pretvaramo u pobednike.Zadnje mesto je neuspeh i neko mora da snosi odgovornost za ovu blamazu.

sive celije moc

pre 13 godina

Kako su svi pametni posle ispadanja nase reprezentacije. pa gde ste bili pre oh Vi vrli znalci i vrhunski strucnjaci. Udostojite nas obicne smrtnike pa nam pokazite vase najvece domete.

Krle

pre 13 godina

Npr. Gana, Australija i Urugvaj nemaju kvalitetnije igrace od nas. Igrace, koji igraju u najjacim ligama Evrope. Medjutim... svi oni su daleko fizicki i mentalno pripremljeniji od nas. Urugvaj ima dva igraca svetske klase u napadu, cvrstu sredinu i solidnu odbranu i eto. Manjak kvaliteta u zadnjoj liniji nadoknadjuju ekstra borbenoscu i trcanjem. Australija je tehnicki daleko iza nas, ali imaju sve ostalo.itd...

Ljubivoje

pre 13 godina

Velika greška pripreme u Austriji. Tamo je sve bilo samo rada nije bilo. Svi su se takmičili ko će da bude u novimama i na televiziji veći Srbin. Takođe se tamo sjatila gomila patriota koji su sve samo ne navijači. Ko će da se slika, ko da upadne u teren, ko da dobije autogram. Takva atmosfera je sve naduvala i igrači su jednostavno pukli. Mi smo proslavljali zamišljen uspeh pre svetskog prvenstva. Odakle toliki prostor u novinama i na televiziji za tim koji treba da radi u miru. Šudim se Antiću da je sve to dozvolio
Gledajte film Montevideo Bog te video kako se išlo na Svetsko prvenstvo.

Piksi

pre 13 godina

Ne secam se da sam procitao vecu kolicinu gl.uposti na manjem prostoru. Sta prica ovaj, on je doktor ili trener?
1990 smo dosli do Argentine na cistu Piksijevu lucidnost, o kakvim on pripremama prica?
Pozdrav svima, nadam se ce komentar biti objavljen.

mis'im

pre 13 godina

Ma sta prica ovaj... On je jedva cekao da mi ispadnemo pa da se pravi pametan... A sta je on uradio?
Kako sme da kaze da je poslednje mesto u grupi i poraz od Gane i Australije neuspeh...
Lepo kaze kaze "fan klub Radomir Antic" mi smo pobednici!!!

posmatrac

pre 13 godina

Sad smo svi pametni ko pcelice maje, nego , dobro ste vi Dr. Galeticu spremili Deju Savicevica kad je promasio onu mrtvu sansu s 5 metara protiv Argentine?!?!?!?!?! Zato, ne pricajte mnogo, lopta je okrugla, siguran sam da je onaj iz Australije bas gadjao onako precizno protiv nas, mora da je polozio neki test pre meca!?!?!?!?
P.S. Jedino se slazem sa ovim u vezi kasnjenja priprema....

zzz

pre 13 godina

Opa vidi doktora..a nije se setio da kaze : Radomire imam predlog , ja sam taj i taj. radio sam sa Osimom , tako smo spremali igrace..a on sad..POSLE BITKE SVI GENERALI

Trustno1

pre 13 godina

Stankovic se jedva kretao na terenu? Stankovic je po statistikama FIFA sajta pretrcao najvise km na SP od nasih fudbalera. kako se onda jedva kretao?!

M

pre 13 godina

Najbolja i najistinitija moguća analiza, tačna od reči do reči.

Kakve su to pripreme kada par dana pred početak SP jedan igrač napušta kamp, a nije bio u pitanju ozbiljan porodični problem? Kod nas je sve fušeraj...

Baja Patak

pre 13 godina

Nas tim IMA : centralnu odbranu ( Vidic i Ivanovic),levog beka(Kolarov),defanzivni vezni red( Kacar, Kuzmanovic, Ninkovic), levo i desno krilo( Jovanovic, Krasic).
Nas tim NEMA: golmana(koji brani u svom klubu), desnog beka( Ivanovic je glomazan za tu poziciju, nama treba "dinamit", da trci non-stopu u pravcu odbrana -napad), plejmejker( jednim potezom da resi utakmicu,da deli asistencije, da suta iz daljine),napadaci( neko ko je sposoban da gurne lpotu u onoliki gol).
Kad budemo nasli ono sto sad nemamo, onda cemo biti pravi i u mentalnom i fizickom smislu.

bratminli

pre 13 godina

Dr Galetić je verovatno u određenemi segmentima u pravu, ali u dobrom delu pokazuje isti onaj sindrom kao i Stepi, Živadinović i sl, dakle sindrom sujetnog srpskog fudbalskog stručnjaka koji jedva dočeka priliku da priča o tome kako je nešto "bilo mnogo bolje rađeno dok se on nešto pitao". Priča o Krasićevom promašaju i krivi za njega stručni štab, a onda priča o temeljitom radu njega i Osima sa igračima, a naročito sa Savićevićem, a taj isti Savićević je u odlučujućoj utakmici promašio šansu koje bi se i amater postideo, a ne Krasić.

Ni po čemu rad Osimovog stručnog štaba sigurno nije bio bolji od ovog, niti po fizičkoj, niti po psihičkoj pripremi. Ni po izboru igrača. Osim je tada imao mnogo veći izbor odličnih igrača, a njegov krajnji izbor bio je vrlo sporan. Međutim, postojala je jedna veoma bitna razlika u odnosu na danas - PIKSI. Igrač koji je mogao jednim potezom da reši sve, koji je najzaslužnije za to 1/4 finale. Nama danas nedostaje jedan Piksi, ali njega nema, niti će ga opet biti, tako da je bezveze da pričamo o tome.

Srećom, dr Galetić priča o vremenu kojeg se većina prosečnih Srba koji danas pljuju reprezentaciju i ne seća, tako da ovakve fore mogu da im se prodaju i onda oni uzmu da se lože kao: "Uuuuuu, da, 1990. smo stvarno igrali fenomenalno, svaka čast Osimu i Galetiću, ovi danas nemaju pojma..."

Ivan

pre 13 godina

Lako je sada biti pametan. Gde si bio pre.
Nego me zanima kad ste ti i Osim toliko pricali sa Savicevicem sto je ulazio uvek tek pred kraj utakmice?

Vladan R

pre 13 godina

Galetic je verovatno u pravu, imajuci u vidu mentalitet a gledajuci nacin na koji smo ispadali i 1990 i 1998 i sad 2010, ali uz sav taj rad na psiholoskoj spremnosti i te 1990 ispali smo u cetvrtfinalu protiv Argentine skoro potpuno isto kao protiv Australije uz mnostvo propustenih sansi, a pri tom je najbolju promasio upravo onaj sa kojim je najvise razgovarano. Jednostavno kad nece tada bas nece. Istina te 1990 smo bili blizu polufinala a u JAR nismo prosli ni grupu, ali upravo tolika je i razlika u kvalitetu tadasnje SFRJ i danasnje Srbije. Kakvi crni psiholozi, u timu nam treba samo jedan Piksi i to bi bilo to. Kada se setim njegovih partija u CZ pre svega protiv Milana, svih u reprezentaciji ali najvise onih prtiv Francuske, Spanije Argentine.

rajko

pre 13 godina

neverovatna kolicina gluposti! ninkovic je pretrcao protiv australije 12,8km!!! gledam fudbal decenijama, a jos nisam video da je neko pretrcao toliko za 90 minuta, cak ni u ligi sampiona. SP '90. je moje omiljeno prvenstvo i jos uvek pamtim svaki detalj. nemci su nas zgazili 4:1, kolumbiju smo tukli 1:0 i to jedva golom jozica, cak smo i penal promasili. spaniju je pobedio piksi, a ne jugoslavija. a kako su igraci bili pripremljeni psihicki govori da je sabanadzovic dobio 2 zuta kartona za jedno poluvreme, a savicevic promasio sa 4 metra prazan gol. penale su pucali preplaseni brnovic i hadzibegic koji je vec promasio jedan penal. na tom SP smo imali vise srece nego pameti pa smo dosli do 5. mesta. sve drugo je vise uticalo na rezultat tada nego psihicka priprema koju se cudim da smo uopste imali tada. muka mi je od strucnjaka koji sad pljuju po zadatku toleta nezamenljivog.

Reaper

pre 13 godina

Sve sami strucnjaci se javljaju... Kada vidim sta pricaju one velicine poput Bjekovica, Zivadinovica i slicnih povraca mi se.
A tek oni koji prizivaju taktiku sa 3 spica(totalna ofanziva protiv Australije). Rodjaci, koja 3 spica? Pa mi od ovih sto imamo, da ih spojimo dobili bi 1 osrednjeg. A da ne pricamo sta sve igraci na terenu treba da urade da bi ta taktika sa 3 spica funcionisala. Nemate pojma bre!

pero

pre 13 godina

Druze doktore, sve je to u redu, samo sto je 90-e bio Osim, znaci pravi majstor svog zanata, plus nekolicina veoma talentovanih igraca, a ostali su bili super prosjecni. Danas trener maneken, a igraci balerine. I Frojd bi se tu zamislio kako pomoc.

Milan

pre 13 godina

„Sve je u glavi! Osim i ja smo sate i sate potrošili u razgovorima sa Savićevićem."

I pozitivan rezultat svega toga je bilo to da je Savicevic lansirao loptu 3 metra preko precke sa 3 metra od praznog argentinskog gola?! Ko se ne seca Savicevicevog promasaja u cetvrtfinalu. Doktoru svaka cast, ali u Italiji smo imali isti mentalitet kao i danas. Izvukao ih je Piksi i njegove verovano najbolje utakmice u zivotu. Utakmice su im pocinjali Safet Susic i Zlatko Vujovic koji nisu mogli pretrcati kilometar po utakmici, a Savicevic i Prosinecki su pocinjali sa klupe. Tek kad su ih Nemci zgazili u prvoj utakmici onda su poceli menjati taktiku. Slazem se da su pripreme lose odradjene, ali prvenstveno zbog nedostatka discipline, svadbe, potpisivanja novih ugovora Zigica i Tosica, spekulacije o transferima Vidica i Krasica itd. Igracima je falio fokus, a sve je krivica Antica i njegove "porodicne atmosfere". Ne treba biti diktator kao Kapelo, ali ne treba se ni ljubiti sa igracima kao Maradona ili dozvoljavati da igraci puse i piju. Ne moze jedan pusac da istrci 8 kilometara na utakmici, to i dete zna.

valjevac

pre 13 godina

dr Galeticu, kako ste to psihicki spremali igrace kad posalju loptu preko precke? Zaboravili ste da ih naucite da sutiraju PENALE! Ispalismo na penale, a to je zicer pozicija da se da gol! O kakvom uspehu pricate? 3/5 su promasili penal...

Ja_pa_Ja

pre 13 godina

Absolutno se slazhem sa celom analizom.
Samo josh jednu stvar ste zaboravili, a to je da svaki NORMALAN tim na Veliko takmichenje vodi po jednnog mladog igracha, tj mladu nadu za buduchi kostur tima. Marko Marin ulazi shvabama u igru, tako je Mesi ulazio proshlog prvenstva na 20 min pre kraja i td. Ako buduchnost nasheg futbala lezhi u Raci Petrovichu onda neka nam je Bog u pomochi!
Antic je na ovo takmichenje poveo dotichnog pre malog Maticha iz Chelzija i Sulejmanija!!! Zashto?!
E to je vech pitanje za nadlezhne, a meni se nameche samo jedan odgovor.. PRODAJA tog igracha i ugradjivanje u prodajnu cenu. Znam da su ovo spekulacije, ali molim vas da objavite moj komentar, jer ne vidim ni jedan drugi NORMALAN razlog za ovako neshto.
Hvala.

Didije Drogba

pre 13 godina

Apsolutno tacno! I dodao bih jos genetska predispozicija u Srba, misleci na urodjeni egoizam, narcisoidnost i slicno. Interesantno je da uglavnom fudbaleri imaju ovakav DNK. Njima ni porazi nista ne znace, u stanju su da bez ikakvog stida svoje poraze prevode u pobede. Milan Jovanovic komotno izjavljuje da je bas steta sto smo izgubili od australijanaca jer smo imali "otvoren put" do polufinala??????????????!!!!!!!!!! Pa naravno da je problem u glavi, jer on to zaista i misli! To znaci da bi svi osim nas igrali sve tekme, a samo bi mi direkto do polufinala jer smo toliko jaki pa bi nasi eventualni protivnici sami "poskidali gace" cim bi nas ugledali i odlucili bi da bolje ni ne igraju sa nama. Ej bre ljudi, na poslednja dva mundijala ste ZADNJI u grupi!!!!!!!!!!!!!!! Koga vi folirate, kakve vi to izjave dajete, dokle vise?????????? Ako si vec najlosiji, sto je sastavni deo sporta i sa tim nemam nikakvih problema, prestani vec jednom da to pripisujes svakome i svacemu osim sebi, i tako vec godinama u nazad. Svaki put ste vi u stvari svetski i evropski prvaci, najbolji, najjaci...mi cemo ovo mi cemo ono...a zavrsava se vec dobro poznatim zadnjim mestom u grupi i ekspresnim povratkom kuci...

dzakson

pre 13 godina

Gospodine Galeticu izneli ste mnogo tvrdnji i ko zna mozda su istinite ali gde ste Vi i svi ostali analiticari da se oglasite pre prvenstva?

Flash

pre 13 godina

Znaci, covek je pogodio u sam centar!! Pa zasto nisu radili pred ovaj sampionat na istom principu kao za SP 1990? Pa to nije bilo pre 100 godina? Ovo je definitivno Anticeva greska... Mi smo doziveli debakl! Sa ovakvom reprezentacijom, najboljom u poslednjih 20 godina mi smo morali bar do cetvrtfinala da dodjemo, a ne da budemo zadnji u grupi. Debakl!!

Иван ПФК Смедерево

pre 13 godina

Зар треба већи мотив против Аустралије за пролазак у 1/8 финала на мегдан Америма од Клинтона у публици који се покварено смешка ?

PIKSI SA BILOGORE

pre 13 godina

BRAVO ZA DOKTORA GALETIĆA!
Imam tu čast što lično poznajem doktora!Svaka reč mu je na mestu...kao igrača me je vratio posle povrede kad niko nije verovao da mogu dalje...sve to uz terapije i razgovor sa njim svakodnevno,čovek ti nađe problem u glavi a pritom se razume u fudbalsku igru...Od njega sam dosta naučio i sad to koristim kao fudbalski trener!!!Vratite doktora u reprezentaciju Srbije !!!!Veliki pozdrav za dr.Galetića!!!

ZeAgiu

pre 13 godina

Jako precizna analiza potkrepljena cinjenicama, vreme je da nadlezne fudbalske organizacije pocnu da gledaju na fudbal na izneti nacin.

Bos il' hadzija

pre 13 godina

Najzad neko da kaze sta je sustina problema! Ali problem je sto sto bi 80% igraca palo na psiho testu. Ja tipujem na Stojkovica i Pantelica kao prve koji ne bi prosli.

darki001

pre 13 godina

"Osim je znao da zaustavi trening na nekoliko minuta ako se lopta iz izgledne prilike prebaci preko precke" Pa sto je onda Dejo Genije sa dva metra protiv Argentine prebacio preko precke idealnu loptu Piksija.

Drago

pre 13 godina

Osim je bio nesto posebno. Tada smo imali i Argentince sa sve Maradonom. Secam se da mi je bilo krivo sto je Osim forsirao Bazdarevica, dok Savicevic nije dobio pravu sansu. Kad covek procita sto dr Galetic pise kockice se sklapaju. Moram priznati da me je i Antic razocarao. Mislio sam da ce se bolje snaci. Pitanje je samo koliko on ima stvarnu moc da promeni javasluk koji je postao deo "sistema".

Nenad

pre 13 godina

Doktor je u pravu milion posto! Vidi se posle svega da je teško pronaći pravi uzrok poraza od Australije kada statistika govori u prilog toga, da se naš tim borio! Očigledno je problem u pripremama, psihološke prirode i verovatno u pripremi same utakmice sa Australijom. A ja moram da kažem i to, da osuđujem igru Stankovića, prvenstveno njega, i više neću gubiti slobodno vreme na gledanje ovog tima dokle god ne napusti reprezentaciju. A slažem se da krivica nije samo na njemu, kriv je i onaj ko ga uopšte zove da igra!
Dominantno je koliko su uobraženi (Laneta Jovanovića možete slobodno da konsultujete u vezi klizišta i uzroka nastajanja istog - u centralnoj Srbiji, recimo.. On se u sve razume..) samo zato što smo u bunaru već 20 godina i svako ko dođe iz inostranstva, šta god tamo radio, i sa kakvim god uspehom to činio, ovde će se ponašati nabusito i dominantno, dok ih ne otresu naravno, ljudim poput reprezentativaca Nemačke, Gane ili Australije.. Ljudi koji se svakodnevno preslišavaju, jedino mi nismo nesigurni, mi sve znamo!... Podsetiću, poslednji smo na tabeli iza svih gore pomenutih timova a Nemačku smo dobili samo zahvaljujući Miroslavu Kloseu, pa čak i tada je delovalo da će nas preći.. Na kraju, tabela pokazuje da jesu!

Kamenko

pre 13 godina

Ako je igrac nespreman fizicki onda nije problem u njegovoj glavi vec je problem u glavama onih koji su ucestvovali u pripremama za ovaj Mundijal!
Na sve nacine koriscen je "trenutak" nebili se iscedio poslednji dinar koji se moze uzeti na ime "istorijskog uspeha".Dokaz za to su brojne reklame,pesmice,put u Japan,ispracaj reprezentacije,kombinacije oko smestaja u JA(kad ono nevalja teren za trening),svadbe,kumstva,rodbina itd.Sastav tima je se znao mesecima unapred,svi su molili boga da nebude povreda i tako se ponasali na pripremnim utakmicama.Kada se pogleda kroz istorijat ucesca reprezentacija za koje smo navijali moze se reci da su uvek problem problem pravile raznorazne kombinacije raznih"fudbalskih pregalaca"
Kada se sve sabere rezultat je odlican ipak se nepobedjuje Nemacka svaki dan.

al

pre 13 godina

Kako da ne sve planski i organizovano :)...Hadzibegic krece da izvede cetvrti penal,pa ga menja D.Brnovic,koji ''odlicno'' psiholoski pripremljen,ali se ipak trese od straha i ne sme pogledati u pravcu Goicoechee,nego mu dodaje loptu,samo da se resi brige zvane penal...

Bata Peca

pre 13 godina

Dragi doktore,
zao mi je sto je bilo potrebno da prodje SP za nas, pa da ljudi poput vas pocnu da dolaze na stanoviste koje sam ja i izneo u jednom od svojih komentara pre mesec dana. Rekao sam da najveca opasnost ne lezi u pripremama i individualnim kvalitetima, vec u psihologiji i apelovao da se nesto uradi na tom planu. Cak i da me je neko cuo, niti bi hteo niti umeo da postigne uspeh. A sve velike reprezentacije rade upravo to.

d.š.

pre 13 godina

POTPISUJEM !

Pogledajte samo pristup igri Australije, J.Koreje, N.Zelanda, SAD-a i slicnih, niti malo nisu imali nikakav kompleks i samo su gurali svoje. Mi smo celo vreme igrali sa grčem i strahom u ocima pocevsi od kapitena Stankovica. U glavi je najveci problemNemci su se pripremali mesec dana za mondijal.

dlagan

pre 13 godina

Prelijepo je cuti neko drugo misljenje, maksimalno strucno. Ne bih se mesao, ali ako se mene pita, covek je rekao istinu i u svakom zarezu.

Krle

pre 13 godina

Nikako necu zaboraviti 90.minut sa Nemcima (pa i poslednjih 10-ak minuta)... nasi se raspadaju, samo sto nisu popadali, jedva disu, a Svajnstajger "odvalio" jedan sprint na Kolarova, da izvrsi presing, pa odmah trci nazad i tako dalje... i o cemu onda da pricamo, a igrac vise za nas...
Tako i Krasic i Zigic... i ako dospeju u sansu, vec su iskopnili, nemaju snage za zavrsetak...
Cinjenica je da po imenima imamo sjajan tim, ali mnogo toga ne stima,tj. nedostaje... od priprema, preko napadaca, plejmejkera...

Mali

pre 13 godina

DrGaletic je definitivno kompetentan. Te 1990. je zaista samo sreca falila da idemo u polufinale (crveni karton Sabanadzovica jos u prvom poluvremenu, a onda sa 10 igraca i dalje nadigravanje sa Argentinom!!!). Ne znam za pivo i razonodu, ali mislim da ih je Osim drzao na kratkoj uzici i zasita su davali maksimum. Ovo sada je mnogo daleko od toga. Voleo bih da dozivim ponovo onakvu borbenost i pristup igri od strane Srbije. Kvalitet nije daleko, ali svest, takticnost i pristup su trenutno bas tu gde i jesmo - poslednji u (realno lakoj) grupi...

Zipo

pre 13 godina

Zasto su bile lose pripreme? Lepo, Tole i bliznji su napravili racunicu:"Bolji smo od Gane i Australije, sa Nemcima uvek mozemo, od osmine finala ionako necemo dalje, bonus za to je toliki i toliki, nas deo od toga je toliko i toilko, zasto da trosimo pare na full pripreme kada je dovoljno dati igracima Playstation 3, bilijar, stoni tenis, pivo i pljuge a oni ce na sva usta da pricaju kako je baza vrhunska i pripreme vanserijske..."

Mozda sam previse cinican ali je istina da mi Srbi svaki ozbiljan posao, bilo da je gradnja puta ili sportske pripreme, radimo preko k....

sive celije moc

pre 13 godina

Kako su svi pametni posle ispadanja nase reprezentacije. pa gde ste bili pre oh Vi vrli znalci i vrhunski strucnjaci. Udostojite nas obicne smrtnike pa nam pokazite vase najvece domete.

Cvija

pre 13 godina

Sve ovo bi imalo mnogo vise smisla da je receno pre pocetka SP. Sada ostaje da se svede pod floskulu : Posle bitke je lako biti general ...

Inace se slazem da je fizicka sprema i brzina ( ili sporost ) nasih igraca bila osnovni problem, nekako sam imao utisak da su u svako tracanju za loptom nasi igraci sporiji od protivnika ...

Branko

pre 13 godina

Bravo doco! Konacno da pocne da se prica kako trcimo kao babe! I nf samo reprezentacija vec i nasi klubovi. Setimo se Partizana i kiprana koji nas razbise time sto su trcali vise od nas. 90% savremenog fudbala je trcanje bez lopte. Kad to shvatimo bice nesto od naseg fudbala a do tad...

batistuta

pre 13 godina

Pred SP u Nemackoj pohadjao sam seminar za fudbalskog trenera sa C licencom, gde je Dr Galetic drzao predavanje i ta cetri sata nisam trepnuo i mnogo sam naucio, bilo je jos dobrih profesora ( Radosav, Kokai, Ciris, Dundjerski, Rastavac,...) ali sta to vredi kad nam nikad nisu dali licencu i FSS nikad nije stao u nasu zastitu. Klubove nam vode neobrazovani ljudi, bitnija je sudijska organizacija, nego mi koji zelimo da radimo sa mladjim kategorijama. Sve vreme sam zvao FSV da mi izda licencu i da diplomu ali ja kao neko ko radi u maloj sredini za njih nisam bio interesantan, i kad se prosle godine pojavio seminar gde su se delile licence posle dva sata predavanja, a mi smo cetri meseca, dva puta nedeljno, imali predavanje iz devet predmeta koje smo morali da polozimo i jos diplomski na kraju, odlucio sam da fudbal ostavim za sva vremena a bio sam perspektivan trener. Poenta je samo da se uzmu pare i dobije se licenca, koja kod nas ionako nema nikakvu vrednost.

ego

pre 13 godina

"Fan klub Radomir Antic" kaze mi smo pobednici. Kakvi bre crni pobednici!? U cemu li smo to pobedili pitam se pitam? Dr. je potpuno u pravu da su pripreme obavljene amaterski, pa i to da smo kasno otputovali za JAR.

pepe

pre 13 godina

Konacno jedna strucna analiza. Gospodin Dr je tacno locirao problem neuspeh naseg tima, i tako je uvek bilo i bice na velikim takmicenjima. Kad igrac dolaze da igraju utakmice kvalifikacije iz klubova, spreminiji su , jer ih tamo spremaju timski eksperti, cim dodju na pripreme reprezentacije posle duge sezone, padnu, jer nasi "strucnjaci" nemaju kapaciteta da ih adekvatno pripreme i ono sto se dogadja je neminovnost.

Vl

pre 13 godina

Upravo tako!
Nismo bili ni fizicki ni psihicki spremni za ovakav turnir.
Ili je to mozda pojam koji ne znam ni sta znaci "sportska sreca", hahaha.

dusan

pre 13 godina

Konacno da prica neko ko je strucan, a ne tamo neki Karadzici i ostali...
Prva utakmica je i po meni izgubljena jer su i trener i igraci bili izgubljeni tj. nisu znali gde se nalaze...

jd123

pre 13 godina

Pod hitno ovog coveka kao savetnika u FSS! Kada bih cuo ovakvu analizu nekoga iz FSS, bio bih optmimista za buducnost naseg fudbala. Nazalost nada je mala da cemo cuti pravu analizu neuspeha i reci samokritike, kao lose pripreme...Ako bude opet "nismo imali srece", nista se nece popraviti. Stara izreka da "sreca prati hrabre" je po meni sto posto tacna, to se pokazalo i na mecu Srbija-Nemacka.
Sada znamo i pravi razlog zasto je Osimu nadimak "svabo". Nas najveci problem je uvek bio mentalitet, nase "lako cemo". Mi u svim ekipnim sportovima imamo talenta, zasto smo tako uspesni u kosarci? Verujem da je to bas zato, sto su odgovorni ljudi (selektor,strucni stab) uspeli da prevazidju nase prirodne slabosti - fizicka i psihicka sprema. Zato se od pocetka priprema za veliko takmicenje radilo na tome. Kada nije bilo tako, ni kosarkasi nisu bili uspesni.

Sima

pre 13 godina

Možda su neki naši igrači imali sakupljene kilometre ali cela ekipa je bila spora i troma. Treba da prihvatimo da je ovo tim a ne pojedinačno takmičenje. Nije bilo varnice ili bljeska.

Mika NS

pre 13 godina

Covek je apsolutno u pravu,ali nije samo psiholoski problem na ovom SP!
1998. protiv Nemaca vodimo 2:0 na 30 min, do kraja i zna se kraj.
Protiv Holandjana primljen gol u 92. a da ne pricamo o penalu.
Na EP 2000. protiv Spanac od 3:2 u zadnjih 10 minuta primamo 2 gola, o mecu sa Slovencima da i ne pricam!
Pa ide Holandija i 1:6...
Na SP 2006. protiv Argentine raspad sistema po svim savovima...
Jednostavno od meca u Porto Alegreu 1994. protiv Brazila tj. od pada sankcija, za 16 godina kad god smo trebali(citaj morali) u fudbalu da dobijemo ili bar odbranimo rezultat mi smo padali!
Izuzetak je mec sa Nemackom na SP ove godine,ali izuzetci potvrdjuju pravilo!

batistuta

pre 13 godina

Kad se vec stalno spominje pivo neka Dr Galetic isprica pricu o Pancevu na SP 1990, inace Pancev nije odigrao ni jednu utakmicu na tom SP. Neko spominje da je problem mentalitet, a mentalitet nemoze da bude problem nego treba iskoristiti ono pozitivno sto nas mentalitet ima, ali kako kad onaj bek sto vodi nasu trenersku struku unistava Srpski fudbal. Procitajte recitost i strucnost DR galetica i onda se setite bilo kog intervjua Djorica i nase mucenje da ga slusamo i nesto razumemo.

Sima

pre 13 godina

Nazalos moram da se slozim...Nemci,recimo koriste rezim priprema koji NASA koristi za astronaute i uvek im daje rezultate.Mi nikada nismo davali veliki znacaj fizickoj spremi.Ne Antic vec ocigledno 20godina.A sto se tice '90,tada smo zaista imali haos vezni red.Ali mislim da nije isto omasiti prazan gol protiv AUS za 1/8 finala i prazan gol protiv ARG za polufinale igrajuci skoro ceo mec sa igracem manje?Australija je medju prvima dosla u JAR i zato ne treba da cudi sto su toliko dobro trcali.U fudbalu je 51% u trcanju!

car...kralj...prvak u skoku u dalj!!!

pre 13 godina

e to je nivo na kom se razmislja kada se ide na sam vrh!!!
bez ovakvih analiza se ne moze do vrha...to je vrhunski sport!!!
i ako ne volim amere skidam im kapu posto su oni daleko ispred svih kada je ovkav sistem pristupa sportu,bilo kom!!!
nadam se da smo naucili na greskama!!!

jordan drasko

pre 13 godina

U nasem fudbalu ima mnogo improvizacije.Sve radimo u poslednji cas cak i kasnije.Kad je strucni stab jak onda nema novca ili su sporni ugovori.Sad je bilo novca ali je ocigledno zakazao selektor sa pomocnicima jer su pripreme bile jadne i nedorecene.Mislili smo lakocemo a to neide.Naj ociglednije nismo bili spremni i sad svi zale za olako propustenom prilikom,cak i ja koji vise od ovog nisam ni ocekivao.

metalac

pre 13 godina

Sve ovo Dr Galetić je govorio i upozoravao još 3 meseca ranije pred početak SP na RTV1! Niko nije imao da to čuje, ali je sve predvideo i pričao kako se pripremaju Nemci, Brazilci i ostale ekipe na promenu klimatskih uslova, a tek o psihologiji....

Bojan Jankovic

pre 13 godina

Slazem se da su pripreme bile na nedovoljnom nivou i da je u Juznu Afriku trebalo da se otputuje ranije. Glavni problem je ocigledno bio "u glavi" i u fizickoj spremi igraca. Protiv Australije nasi su u drugom poluvremenu pali i na fizickoj i na psiholoskoj bazi. Oni jednostavno nemaju kondiciju da maksimalno odigraju celu utakmicu, vec samo jedno poluvreme. Zelja je jedno, mogucnosti su drugo.

Ottmar Hitzfeld bi bio idealan trener za nasu reprezentaciju.

Sasa (Krusevac)

pre 13 godina

Zar Karadzic ne reche da su pripreme obavljene bolje nego ikada !?????
Sve dok takvi sede po FSS nema nama napretka i prosperiteta. Navukli se da pune dzepove...

Sergio

pre 13 godina

Naravno da je doktor u pravu,eh kad se setim koliko sam dobio minusa na ovom sajtu,govoreci o nedostatku discipline,kasnjenju sa pripremama,nedovoljnoj psihickoj i fizickoj spremi koju nije video samo onaj koji nije hteo da vidi.Na kraju cigarete i alkohol i to pred odlucujuci mec u grupi.Takve stvari ne smeju da se desavaju ozbiljnim reprezentacijama.Ipak najvise sam iznenadjen nasim mazohizmom,da gubitnike pretvaramo u pobednike.Zadnje mesto je neuspeh i neko mora da snosi odgovornost za ovu blamazu.

Gari

pre 13 godina

Ono sto svi vec znate i sto je cinjenica... Za vrhunske rezultate u bilo kom sportu, neophodna je:
-maksimalna FIZICKA pripremljenost;
-maksimalna PSIHICKA pripremljenost (uz prethodno naravno kvalitet i neosporan talenat igraca);

E sad... ovo prvo nismo imali (tj.nije bilo dovoljno)...cinjenica je da su nasi igraci daleko spremniji u svojim klubovima (npr. Stankovic), nego ovde, pa je ocigledno da je problem priprema...

Ovo drugo nemamo pogotovo! Psihicki totalno nepripremljeni! Antic se pokazao slab kao psiholog, a o tome svedoci nevidjeni strah protiv Gane dobrih 70 minuta, kao i kukavicluk i strah sa Svabama sa igracem i golom vise...
Ukratko- kratke i vise bih rekao "osvezavajuce" pripreme, bez nekih jakih fizio-testova, psiho-priprema potpuno odsutna, sa olakim pristupom prijateljskim mecevima, sa pustanjem igraca na svadbe i ostalo, sa spustenim gardom protiv Gane...
Imamo igrace za 1/4 garant, po imenima, ali dzabe izgleda...

Comsheeya Niš

pre 13 godina

Uglavnom se slažem sa doktorom, ali to je samo moje mišljenje i ne verujem da vas puno zanima. Kroz talenat i rad koji se nadovezuje na talenat, mogu se stvoriti igrači ali setite se Dajslera koji je bio vrhunski igrač, ali labilan kao ličnost. To je nešto sa čime se igrači rađaju i ne stiče se treningom. Igrač koji će biti vođa tima na terenu, ne može se stvoriti treningom. Primer je upravo Savićević, koji pored pripreme na psihološkom planu, ne uradi ono što treba kad je najpotrebnije. Čini se da se veliki igrači, ipak, potvrđuju na VELIKIM utakmicama.

Yo-Yo

pre 13 godina

Problem je što Anta voli svoju decu. Hteo je da ih odmori posle naporne sezone, da ih ispoštuje. Nažalost, time se manje dobilo a mnogo više izgubilo.
Ne treba im zameriti ali greške treba ispraviti.

Ljubivoje

pre 13 godina

Velika greška pripreme u Austriji. Tamo je sve bilo samo rada nije bilo. Svi su se takmičili ko će da bude u novimama i na televiziji veći Srbin. Takođe se tamo sjatila gomila patriota koji su sve samo ne navijači. Ko će da se slika, ko da upadne u teren, ko da dobije autogram. Takva atmosfera je sve naduvala i igrači su jednostavno pukli. Mi smo proslavljali zamišljen uspeh pre svetskog prvenstva. Odakle toliki prostor u novinama i na televiziji za tim koji treba da radi u miru. Šudim se Antiću da je sve to dozvolio
Gledajte film Montevideo Bog te video kako se išlo na Svetsko prvenstvo.

Иван-Ниш

pre 13 godina

Мени само није јасно, а то понављам од почетка припрема, зашто смо кренули 10 дана после Немаца (и Аустралаца) са припрема. Можда су финансије проблем или погрешна процена ослоњена на "успех" из квалификација? У фудбалу смо увек погрешно сматрали да смо европски "Бразилци" па не морамо много да радимо на кондицији. Када будемо темељно одрађивали квалификације као кошаркаши или ватерполисти, квалитет играча можда и исплива.

высоцкий

pre 13 godina

Дефинитивно. Очигледно је проблем од почетка до краја био у глави.
Наши се плаше победе.
Немци и кад би изашли са најлошијим тимом били би уверени да ће да освоје турнир.

Krle

pre 13 godina

Npr. Gana, Australija i Urugvaj nemaju kvalitetnije igrace od nas. Igrace, koji igraju u najjacim ligama Evrope. Medjutim... svi oni su daleko fizicki i mentalno pripremljeniji od nas. Urugvaj ima dva igraca svetske klase u napadu, cvrstu sredinu i solidnu odbranu i eto. Manjak kvaliteta u zadnjoj liniji nadoknadjuju ekstra borbenoscu i trcanjem. Australija je tehnicki daleko iza nas, ali imaju sve ostalo.itd...