Fudbal 62

Nedelja, 10.06.2007.

12:10

Saša Ilić potpisao za Salcburg

Saša Iliæ potpisao za Salcburg IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Zoran

pre 17 godina

Sasa ilic ne moze da igra prtiv igraca i ekipa svetskog ranga tipa Spanije, Ceske, Portugala... ali za sve ostale je izmislio fudbal. Jel' neko ima sumnje da bi protiv Kazahstana bio povoljniji rezultat da je Ila igrao? Prodao bi im par finti, nakon kojih bi ostali blesavi na terenu.

Spades

pre 17 godina

@ ljutica bogdan

Odmah da ti kazem da si pola u pravu.Pojma imam,ali ne bih ulazio u raspravu i objasnjenja.Sto se Saleta tice ne realan i subjektivan jesam,poslednjih 30 godina sam svega desetak utakmica Partizana propustio "u zivo",bilo je boljih od njega,ali malo koje sam vise voleleo.Zbog toga su moji stavovi po pitanju njega,u pravu si,veoma subjektivni.I ako si mi predlozio da vise ne saljem komentare,smatram da u ovom trenutku,na toj poziciji,ipak nemamo boljeg igraca.O Kovacevicevim kvalitetima,takodje ne zelim da se raspravljam,decko je fantastican igrac,ali sam lepo naglasio da igraju na razlicitim pozicijama,i da nema smisla porediti ih(kao kada bi u kosarci poredili pleja i centra).Osim Vidica,jako malo njih je konstantno dobro,a velika vecina vise nego ne dovoljno.Ispustiti LS i igrati istu slozices se nije bas isto.Sve u svemu pozdrav tebi,svima koji srpskom fudbalu zele dobro,a posebno kapitenu sa zeljom da se plasiraju u famoznu LS.

Aca_USA

pre 17 godina

O Sasi Ilicu i Kovacevicu procitah ovde prave eseje. Najtuzniji su komentari koji kazu da prvi (Sasa) ne treba da igra odbranu a drugi (Kovacevic) da ne treba da kreira igru. Zbog takvih shvatanja nam je fudbal tu gde jeste. Pravimo polu-fudbalere. I jedan i drugi moraju da igraju i odbranu i kreiranje igre. Pogledajte kako igraju Gerard, Lampard, i Bekam u Realu pa ce vam biti jasno (i daju golove ali bogami i pokrivaju protivnike od 16 do 16).
Svako dobije ono sto zasluzi. Selat, Galatasaraj, Saltzburg mi ne izgleda uzlazna putanja kao ni (PSV, Celzi, Ateltiko, Fenerbahce). Uzlazno je Spartak-MU (Vidic); Vitese-PSV (Lazovic)...

milosh-nish

pre 17 godina

Ja sam se samo nadovezao na poredjenje inace tacno je da nisu isti tip igraca,sto se tice lansa,ma nema u jakoj ligi igraju,jedini kasvetan tim lion,pa tako...

Fabricio

pre 17 godina

A sta ce se dogoditi ako Salzburg ne udje u LS?Sto je vrlo verovatno,naice opet neka Valencija, Liverpul (valjda ce navedeni zaobici Zvezdu :-))
Kako cete onda komentarisati prelazak u ipak nizerazredni klub nego sto je Galatasaraj?
Po meni je ovo definitivno korak nazad!Dabogda Salzburg stigao do polufinala(i tamo ih izbacila Zvezda),ali cisto sumnjam!

Ja

pre 17 godina

Spades,
Babovic nije u reprezentaciji!Nije bio ni za jedan kvalifikacioni mec za EP.A i Trisovic nije bio za Finsku.Za ostalo se polovicno slazem.

ljutica bogdan

pre 17 godina

Spades covece, pa ti ili nemas pojma ili si potpuno nerealan i subjektivan. Sta god da si, bolje nemoj vise slati komentare. Sasa Ilic je dobar, ali ne dovoljno i ne konstantno. Ima puno amlituda u toku jedne sezone a i igra u samo jednom pravcu. Odbranu zanemaruje. I ne moze se vecno ziveti od samo dva tri vredna gola. On i Kovacevic se ne mogu porediti jer je ovaj drugi daleko vredniji za ekipu. I ne zavaravaj se da je Galata bolji i jaci od Lansa. Pa Lans je ispustio Ligu Sampiona tek u poslednjem kolu. Celu sezonu je bio drugi, iza Liona.
A sto se tice Salcburga, to je vrlo stabilan klub, bez finansijskih problema, na zdravim nogama. Vec nekoliko godina imaju dobru saradnju sa Bajernom. Ta saradnja se uglavnom ogleda kroz pomoc u kadrovima, kako igrackim tako i trenerskim.
Dudic nije blistao ove sezone ali vam moram reci da on nije jedini srbin u ekipi. Tu je i legendarni dr Srdja Kocic, dugogodisnji fizioterapeut FK Zemun i mlade reprezentacije.

Spades

pre 17 godina

Samo neko ko se ni malo ne razume u fudbal moze da poredi Ilica i Kovacevica.Da ne bude zabune,Kovacevic je odlican igrac,ali sa njim treba porediti Duljaja.Ilic igra na mestu na kome "briljira" setac i covek sa najboljim mestom za gledanje utakmica,direktno sa terena,covek sa 0(Nula sa velikim N)ucinkom,desetkom i kapitenskom trakom,popularni Deki.Igrac koji je u Interu(gde igra odlicno,ali na drugom mestu)vodonosa kreativcima,kod nas ima ulogu kreatora sa vec pomenutim ucinkom.Sa jako dobrim Jankovicem,Kovacevicem,Krasicem,a Stankovicem na svojoj poziciji i Ilicem na svoj,vezni red bi bio odlican,ovako gledamo sve samo ne fudbal.Sto se igranja u evro kupovima tice,bivsi Zvezdini igraci se u svojim klubovima naigrase LS(Zigic,Jankovic-nemam nista protiv njih,fantasticno igraju i u Spaniji i za Srbiju).Uglavnom su im se klubovi pola sezone spasavali ispadanja iz lige,da bi zavrsili na 10 i 11 mestu.Za razliku od Zvezdinih igraca cija reprezentativna karijera sluzi za pronalazenje ino angazmana(Dudic,Bisevac-cim se uhlebe stizu sledeci bez angazmana-Koroman,Trisovic),Sale se pored konstatnog sikaniranja ljudi iz saveza ipak u Galati i sad Salzburgu bori za titule,dok je u LS uveo Partizan i davao golove za Galatu u istom takmicenju.Ali igre,golovi,evro nastupi i nisu merilo za poziv u nasu reprezentaciju.Ili ako jesu objasnite mi pozive Pantelica,Trisovica,Koromana,Ergica,Babovica...

Balansero

pre 17 godina

Volim ove likove sto komentarisu igraca koga nikad nisu gledali uzivo. Mozda par puta na TV-u a i to nisu sigutrni koga su gledali.
Vazno je pljnuti.
Trapatoni i Mateus su glupi, verovatno?

nick

pre 17 godina

kezman ne igra jer cesto dobija crvene kartone (zigicu se desilo, bar za sada jednom). takodje kvari atmosferu i misli za sebe da je najbolji. sve da nemamo napadaca,ne bi ga zvao,pogotovo posle njegovih samovelucajucih izjava po novinama.
sto se ilica tice,to je vec druga prica.njega bi trebalo zvati, ali kao dzokera. kao fudbaler, on ima jednu veliku manu-fizicki je veoma slab i u "fajterskim" utakmicama jednostavno nema sta da trazi.
takodje mislim da pantelica treba dati istu ulogu.
kada je reprezentacija u pitanju,klupske strasti treba ostaviti po strani.

Pljule

pre 17 godina

@ lud blesav glup

slazem se sa vecinom toga sto si rekao (pogotovo sa onim delom o stankovicu)

hteo bih da kazem ovim likovima sto upotrebljuju izraze kao npr. "indijanska liga", "s konja na magarca" ili "za saku dolara":
on je otisao u salcburg, klub koji je pun love kao mnogi veliki klubovi u evropi. osim toga klub ima velike planove za buducnost, a to je dokaz da je ilic dobar i da zasluzuje poziv za reprezentaciju.

neko je tu spomenuo i da je kovacevic trenutno ubedljivo najbolji zadnji vezni kojeg mi trenutno imamo - dajte ljudi molim vas(!), jel vi to ocete da kazete da duljaj vise ne valja? onaj isti duljaj koji je posao "flastera" igrao na vrhunskom nivou, onaj isti duljaj koji se pobrinuo za to da niko ne primeti da i hoakin igra u utakmicama spanije protiv nas ili da ronaldo igra za portugal protiv nas, onaj duljaj koji je bio najbolji srbin na SP-u u svabiji koji je tada sprecio da nam roben ne dadne jos najmanje tri komada? pa kako se ne secate, to je bilo onda kada je kovacevic pravio dvorce od peska i bio musav od sladoleda od cokolade na plazi.

vicente_o5

pre 17 godina

@Realno

Da, finansijski mnogo jaci klub, ocigledno ne znas ko je vlasnik tog kluba od pre 2 godine? Izgubili su sa 3 na Mestalji ali su pobedili tu Valensiju koju mnogo volim (vidi se iz potpisa) u Austriji sa 1-0 tako da sam siguran u ono sto kazem prijatelju!

@ dimitrijus

Da li taj tvoj komentar znaci da Nikola Zigic vise nebi trebalo da bude pozivan u reprezentaciju zbog crvenog kartona protiv Kazahstana? A i Koroman je cini mi se poslat kuci zajedno sa Kezmanom pre poslednje utakmice na SP (na kom su jedini strelci za SCG bili ILIC i Zigic) pa je i dalje u reprezentaciji! Objasni mi ovo Veliki-poznavaoce-fudbalske-igre!

Cisto da odgovorim na neke nebulozne komentare koji su kao osnovu uzeli moje pisanije!
Aj ziveli...

Ivan Bec

pre 17 godina

zivim vec neko vreme u Austriji i mogu da vam kazem da se dosta ulagalo u fudbal i da se jos vise ulaze i da je ta njihova indijanska liga bar dva puta jaca od nase livada-lige...

lud blesav glup

pre 17 godina

samo vi vredjajte. ja znam da ovo sto pisem za 99% ljudi na ovom sajtu ce biti ludost ali moram da vam kazem ,sale i zujalica nened ne igraju na istim pozicijama ali zato igraju sale i deki stankovic. ali sta je taj deki uradijo kao jedan od najiskusnijih u repki i najskupljih igraca nista a imao je prilika veliki milion ,bije farska ostrva maltu lux andoru san marinoa .dodje argentina holandija ranije spanija toga kapitena nema nigdje, a ja saleta nikad nisam vidio da je odigrao lose u repki SRAMOTA!a da vas podsjetim uvjek su nas grobari odvodili na SP i EP tamo glavne zvjezde bili igraci zvezde pa nas oni uglavnom i vracali.za sve one koje citaju moj komentar jos vam jednom kazen da sam ja LUD BLESAV I GLUP pozz i napred SRBIJA

Misterx

pre 17 godina

@ stojan i njemu slicni...
Ako je Salcburg neozbiljan klub sa Trapatonijem, Mateusom i vlasnikom RED BULL-om za koji vi to ozbiljan klub navijate ???

Bane NS

pre 17 godina

Pa ako je to jedino sto mozete da zamerite zvezdasima, sto jos nisu dali neki gol iz "otpadka" u ovim kvalifikacijama, onda ne morate nista vise da govorite. Pa ko je nas najbolji strelac u ovim kvalifikacijama? NIKOLA ZIGIC! Pa ko je davao golove kad je bilo najpotrebnije? BOSKO JANKOVIC I NIKOLA ZIGIC!!! I jos nesto. Nemojte vise da poredite Nenada Kovacevica i Sasu Ilica, jer su to igraci koji igraju NA RAZLICITIM POZICIJAMA!!! Nenad Kovacevic je zadnji vezni, i to najbolji kojeg trenutno Srbija ima na tom mestu, a "kapiten" ( :) ) je koliko znam poluspic, odn. ofanzivni vezni! I ne mozete da kazete da Nenad Kovacevic ne zna da kreira igru i da daje golove, KAD TO NI NIJE NJEGOV POSAO! U krajnjem slucaju to od njega niko ni ne trazi.

Zoran

pre 17 godina

Saletu zelim svako dobro od Gospoda i da uzme neku paru...a kakav je on igrac - imamo statistiku, pa neka nam ona kaze...uglavnom, zelim mu da zaigra u CL - u tom slucaju bi bio jedan od rijetkih Srba koji je sa tri razlicita kluba igrao CL...

TO

pre 17 godina

Alo grobari, zar ne razumete da nam boli d gde ce da igra. Samo ne pitajte vise zasto covek nije u reprezentaciju. Ovo mu je zadnja sansa da napravi nesto u svojoj karijeri a Sale koristi tu sansu da igra sa Dudicem... Svaka mu cast.

Optimista

pre 17 godina

Sasa Ilic! Ma, grobari, pa dokle vise sa Ilicem i Kezmanom. Pa, Ilic iz nase lige ide u Spaniju, pa u Tursku, a onda Austrija! Uuuu! Boban Dmitrovic je iz Austrije dosao u Borac iz Cacka, je li i on napredovao! Dobar je Sasa, ali da ga sada kujemo u zvijezde, nije! Dao je 22 gola u Turskoj,a izvodio je i penale za njih i igrao protiv "Z" ekipa. Osim Fenerbahcea, koji im je uzeo titulu. Pa, igrao je za reprezentaciju i... Nista, brate! Bas kao i vas Kezman. I nas Pantelic, naravno!
Kezmanu ce poceti da broje crvene po utakmici, ne daje golove, a kvari atmosferu. Sasa ce se zaliti da mu je "visoka trava"! Pantelic se bar bori, ali treba i on da malo greje klupu, pa polako. Salcburg jeste sada finansijski jak, ali kod njih igra Dudic, Kovac, a i oni su mi svjetska klasa, BOZE! Za Ligu Sampiona! Srecno, Sasa! I da se brzo vratis kuci!

milosh-nish

pre 17 godina

Sasa Ilic je izmislio fudbal u odnosu na Kovacevica,kad je on dao gol,kad je uradio nesto,samo trci gubi i uzima lopte...Malo se poboljsao ali jos on mora jede keks i mleko da bi bio bolji od Ilica!!!

nz

pre 17 godina

Nenad Kovacevic bolji od Ilica?!Mozda u trcanju po terenu,kada su ostali parametri u pitanju nije.I prekinite vise da pricate kako vas je Milan jedva prosao,tada su bili u krizi,da sada igrate unistili bi vas.

Salzburg

pre 17 godina

@ Baca

Za saku dolara?

Taj Salzburg moze da kupi celog Partizana.

Nemoj da lupas kad neznas od Salzburga nista. A da je Liga u Austriju slaba to je tacno ali Salzburg bi mogo komotno da igra u Nemackoj Ligi i da pruzi dobru figuru.

srdjan

pre 17 godina

Najbolji parizanov igrac u proteklih 10 god zavrsio u Salcburgu:)) mislite o tome zasto nam je fudbal pao i zbog cega je partizan imao tolike godine dominaciju... Zbog tako sjajnih igraca:)))))))

Miroslav

pre 17 godina

Samo napred Sale... U Austriji ce da bude ako ne najveca zvezda onda na vrhu, a zasto da ne bude kad moze.. A svi ostali komentatori pljuvaci, kao sto neko rece, kopacke na noge pa igrajte za rapid, austiju i ostale austrijske klubove, uzmite para, sredite zivote, a usput cinite dobro delo tako sto dizete kvalitet austrijske lige..
@Milan G
Red Bull nije samo sponzor Salcburga vec njegova vlasnik, kao i NY Red bullsa, hokejasko tima RB, odbojkaskog,dva F1 tima Red Bull i Toro Rosso (Red Bull na italijanskom)i glavni sponzor svih mogucih extremnih sportova.. Toliko o jacini Red Bulla i Didija Mateschitz-a...

samko bec

pre 17 godina

ma kakav salcburg to ti je znj liga kakva liga sampiona nema sanse.u partizanu mozda a za reprezentaciju ima dosta drugih lomova

Mirko Vojvoda

pre 17 godina

@dimitrijus Ma sta mi naprica,nema mesta za njega u reprezentaciji.Pa kad samo pogledam koji dunsteri igraju,cak i kad nemaju klub,Sale je za njih doktor.Kapiram da si zvezdas ali ne lupaj gluposti kad nemas pojma.JEDAN JE ILIC KAPITEN !!!

Berserk

pre 17 godina

@димитријус

Prosipas neko znanje a nemas pojma.Najvece sranje na Sveskom prvestvu su napravila 4 igraca nase repke.Dalje Sale Ilic je poluspic i on netreba nikog da cuva to je posao za Duljaja i Kovacevica,tako da si tu lupio najvecu glupost.Sale ima perfektan zavrsni pas i dobar pregled,zato se takvi igraci kreiraju igru :)
A kad smo vec kod cuvanja Koroman nebi mogao da sacuva ni tebe bez jace noge.
Sale ikona

zizu

pre 17 godina

pa dokle vise ovi jadni luzeri da daju komentare.kazu nije vise ni zasluzio.ko ste bre svi vi da dajedte komentare o kvalitetu sase ilica.svi vi jadni luzeri i gubitnici.pogotovo ovaj pod nikom REALNOpa sta ti znas.pokusaj ti da igras u radnickom iz pirota pa da vidis da li ces moci.svi mislite da je lako pa hajde onda momci kopacke na noge pa na teren.a ne da tu komentarisete coveka koji je dao 22 gola za galatasaraj,pa imate li predstavu sta znaci galatasaraj.otisao je u salzburg zbog para jer znam koliko je to bogat klub.zatpo pokrijte se usima svi vi koji znate sport samo iz zurnala i sa ovih sajtova.uzgred receno ja sam zvezdas ali sam objektivan

Sale

pre 17 godina

E, ovo mi smrdi na blagi zalazak karijere. Sledeći klub mu je Partizan i to je to. Klemente ipak zna šta da ridi, mada u to nisam bio siguran pre.

Baca

pre 17 godina

E moj Sale sta ti je to trebalo da se prodajes za saku dolara vise nego sto bi dobio u tvom Partizanu. Ta indijanska liga je jedna od najgorih Evropi, gora je jedino mozda madjarska. Tamo ces samo da nazadujes. Slucajno tim lesinarima da ne prodaju Nebu Marinkovica!

HR_Li

pre 17 godina

Da odgovorim Vladanu koji implicira da se Niko Kovač vraća u Lijepu našu:
http://www.jutarnji.hr/sport/nogomet/clanak/art-2007,6,9,,77905.jl

Da se razumimo, mi bi voljeli da se vrati pa da gledamo braću Kovač na suprotnim stranama u najvećem hrvatskom derbiju!

Nole

pre 17 godina

Tu mu je i mesto pored Dudica. Smatram da imaju manje sanse za ulazak u Ligu Sampiona nego Crvena Zvezda,a i samim time je nasa liga jaca nego njihova. Ako smatra Ilic da ce kroz Salzburg da dodje do reprezentacije moze i dalje da sanja.

www

pre 17 godina

zanimljivo gde je najveca legenda partizana zavrshila...ne bi se iznenadio da ga sledece godine gledamo na kipru,ili da se zbog ljubavi prema crno-beloj boji vrati u partizan

Milan G.

pre 17 godina

Tu se opet vidi sta znaci novac... Glavni sponzor Salzburga je Red Bull, to je mocni i veliki sponzor. Oni su takodje glavni sponzor od New York Red Bulls u americkoj MLS, takodje u Formuli 1 sponzoriraju neki tim. Siguran sam da u Salzburgu vise zaradjuje nego u Galatasaray. Sama cinjenica da je Trapattoni trener (+ Mattheus) pokaze koliko kapitala tamo ima. Sretno Sale, pratit cu te u Salzburgu! Nadam se da ces igrati u LS, ali bice vrlo tesko.

david

pre 17 godina

igrac sredine terena postigne 22 gola na 57 utakmica.. to govori da se radi o kvalitetnom igracu.. neznam stvarno zasto nema mesta za ovog momka u reprezentaciji??

Realno

pre 17 godina

Finansijski mnogo jaci klub??? :(
Salcburg nece sigurno u LS jer imaju najmanji index u 3. kolu kvalifikacija ne gine im neki velikan.Sto se tice repke dobro bi dosao umjesto Ergica ali ni govora o prvoj postavi to je daleko za njega.Mislim da je najvaznije izbaciti Pantelica!

realno

pre 17 godina

da, da, da...Salzburg jedva ispao od Valensije sa tri komada u mrezi ( kada covek nesto tvrdi, treba i da bude siguran u to)...uostalom Salzburg je jedna gomila istrosenih Fudbalera kojima naravno nije problem da osvajaju titule u Austriji posto su ovi ostali na nivou Radnickog iz Pirota ili Javora iz Ivanjice :)

Sasa Ilic...hm...zanimljiv igrac, znalac moglo bi se reci, ali ne poseduje dovoljno sportske drskosti da se pokaze kada je najpotrebnije...verovatno iz istog razloga nije napravio nista veliko u svojoj karijeri i verovatno da nikad i nece...ostace upamcen kao i mnogo njih pre njega, kao veciti veliki talenat...

димитријус

pre 17 godina

Молим вас да не постављате питања, зашто Клементе не зове Илића и Кежмана. Ево одговора унапред:
- Кежман је против Аргентине добио намеран црвени картон, да не би учествовао до краја у бруци наше екипе. Такве ствари приличе општинским лигама а не репрезентацији.
- Саша Илић не би могао ни мене да чува, и то не може да се надомести само давањем голова из отпадака и повременим луцидним пасовима иза леђа. Зато не да нема места у репки, него не може да игра ни у некој од јачих лига.
- Дакле, гробари, не смарајте веише!!!

Davor

pre 17 godina

Presao sa konja na magarca,decko bas nije nikad znao u neki normalan klub da ode da moze da lepo napreduje pa da zaigra u nekoj od 5 najjacih liga(neracunajuci sestomesecnu epizodu u Selti koja je te godine i ispala iz Primere).U Austriju se odlazi kad imas 35 godina pa hoces jos malo da zaradis para i ne umoris se previse od igranja u njoj jer imas 4 jake utakmice u prvenstvu i to ti je to.Ovo mi mirise na pocetak kraja jedne karijere koja je mogla biti daleko bolja,kao kad je prosle godine Jestrovic presao u Al Ain,niko nigde vise i ne pita za njega tako i Sasa.

laki

pre 17 godina

sale je igrac koji nije za jace lige od austrijske turske nase...to pokazuje njegova epizoda u selti.po meni ne zasluzuje mesto u reprezentaciji i jer je prosecan igrac imamo pno boljih od njega (nenad kovacevic npr)trazi ga pola evrope

vicente

pre 17 godina

Svaka cast, otisao je u finansijski mnogo jaci klub koji ce verovatno nastupati u Ligi Sampiona, prosle godine su jedva izbaceni od Valensije. I dok je igrao u Partizanu cak ga ni navijaci tog kluba nisu voleli a ja sam rekao da cemo kukati mi za Sasom i obistinilo se sve. Sasa puno srece u Austriji a po isteku ugovora tamo verovatno ces nazad u Humsku! Ako Trapatoni i Mateus imaju vere u njega ne znam zasto ga onda nema u reprezentaciji? Kezmana i Ilica u reprezentaciju a napolje sa Pantelicem, Ergicem, Koromanom...

umetnik

pre 17 godina

Zasluzuje veci klub, u svakom slucaju uvek u nasim srcima, praticemo Salcburg i navijati za njega. Sale je legenda Partizana, zlatnim slovima njegovo ime je upisano u nasu istoriju.

димитријус

pre 17 godina

Молим вас да не постављате питања, зашто Клементе не зове Илића и Кежмана. Ево одговора унапред:
- Кежман је против Аргентине добио намеран црвени картон, да не би учествовао до краја у бруци наше екипе. Такве ствари приличе општинским лигама а не репрезентацији.
- Саша Илић не би могао ни мене да чува, и то не може да се надомести само давањем голова из отпадака и повременим луцидним пасовима иза леђа. Зато не да нема места у репки, него не може да игра ни у некој од јачих лига.
- Дакле, гробари, не смарајте веише!!!

vicente

pre 17 godina

Svaka cast, otisao je u finansijski mnogo jaci klub koji ce verovatno nastupati u Ligi Sampiona, prosle godine su jedva izbaceni od Valensije. I dok je igrao u Partizanu cak ga ni navijaci tog kluba nisu voleli a ja sam rekao da cemo kukati mi za Sasom i obistinilo se sve. Sasa puno srece u Austriji a po isteku ugovora tamo verovatno ces nazad u Humsku! Ako Trapatoni i Mateus imaju vere u njega ne znam zasto ga onda nema u reprezentaciji? Kezmana i Ilica u reprezentaciju a napolje sa Pantelicem, Ergicem, Koromanom...

realno

pre 17 godina

da, da, da...Salzburg jedva ispao od Valensije sa tri komada u mrezi ( kada covek nesto tvrdi, treba i da bude siguran u to)...uostalom Salzburg je jedna gomila istrosenih Fudbalera kojima naravno nije problem da osvajaju titule u Austriji posto su ovi ostali na nivou Radnickog iz Pirota ili Javora iz Ivanjice :)

Sasa Ilic...hm...zanimljiv igrac, znalac moglo bi se reci, ali ne poseduje dovoljno sportske drskosti da se pokaze kada je najpotrebnije...verovatno iz istog razloga nije napravio nista veliko u svojoj karijeri i verovatno da nikad i nece...ostace upamcen kao i mnogo njih pre njega, kao veciti veliki talenat...

zizu

pre 17 godina

pa dokle vise ovi jadni luzeri da daju komentare.kazu nije vise ni zasluzio.ko ste bre svi vi da dajedte komentare o kvalitetu sase ilica.svi vi jadni luzeri i gubitnici.pogotovo ovaj pod nikom REALNOpa sta ti znas.pokusaj ti da igras u radnickom iz pirota pa da vidis da li ces moci.svi mislite da je lako pa hajde onda momci kopacke na noge pa na teren.a ne da tu komentarisete coveka koji je dao 22 gola za galatasaraj,pa imate li predstavu sta znaci galatasaraj.otisao je u salzburg zbog para jer znam koliko je to bogat klub.zatpo pokrijte se usima svi vi koji znate sport samo iz zurnala i sa ovih sajtova.uzgred receno ja sam zvezdas ali sam objektivan

Berserk

pre 17 godina

@димитријус

Prosipas neko znanje a nemas pojma.Najvece sranje na Sveskom prvestvu su napravila 4 igraca nase repke.Dalje Sale Ilic je poluspic i on netreba nikog da cuva to je posao za Duljaja i Kovacevica,tako da si tu lupio najvecu glupost.Sale ima perfektan zavrsni pas i dobar pregled,zato se takvi igraci kreiraju igru :)
A kad smo vec kod cuvanja Koroman nebi mogao da sacuva ni tebe bez jace noge.
Sale ikona

Mirko Vojvoda

pre 17 godina

@dimitrijus Ma sta mi naprica,nema mesta za njega u reprezentaciji.Pa kad samo pogledam koji dunsteri igraju,cak i kad nemaju klub,Sale je za njih doktor.Kapiram da si zvezdas ali ne lupaj gluposti kad nemas pojma.JEDAN JE ILIC KAPITEN !!!

umetnik

pre 17 godina

Zasluzuje veci klub, u svakom slucaju uvek u nasim srcima, praticemo Salcburg i navijati za njega. Sale je legenda Partizana, zlatnim slovima njegovo ime je upisano u nasu istoriju.

Baca

pre 17 godina

E moj Sale sta ti je to trebalo da se prodajes za saku dolara vise nego sto bi dobio u tvom Partizanu. Ta indijanska liga je jedna od najgorih Evropi, gora je jedino mozda madjarska. Tamo ces samo da nazadujes. Slucajno tim lesinarima da ne prodaju Nebu Marinkovica!

Realno

pre 17 godina

Finansijski mnogo jaci klub??? :(
Salcburg nece sigurno u LS jer imaju najmanji index u 3. kolu kvalifikacija ne gine im neki velikan.Sto se tice repke dobro bi dosao umjesto Ergica ali ni govora o prvoj postavi to je daleko za njega.Mislim da je najvaznije izbaciti Pantelica!

www

pre 17 godina

zanimljivo gde je najveca legenda partizana zavrshila...ne bi se iznenadio da ga sledece godine gledamo na kipru,ili da se zbog ljubavi prema crno-beloj boji vrati u partizan

Nole

pre 17 godina

Tu mu je i mesto pored Dudica. Smatram da imaju manje sanse za ulazak u Ligu Sampiona nego Crvena Zvezda,a i samim time je nasa liga jaca nego njihova. Ako smatra Ilic da ce kroz Salzburg da dodje do reprezentacije moze i dalje da sanja.

vicente_o5

pre 17 godina

@Realno

Da, finansijski mnogo jaci klub, ocigledno ne znas ko je vlasnik tog kluba od pre 2 godine? Izgubili su sa 3 na Mestalji ali su pobedili tu Valensiju koju mnogo volim (vidi se iz potpisa) u Austriji sa 1-0 tako da sam siguran u ono sto kazem prijatelju!

@ dimitrijus

Da li taj tvoj komentar znaci da Nikola Zigic vise nebi trebalo da bude pozivan u reprezentaciju zbog crvenog kartona protiv Kazahstana? A i Koroman je cini mi se poslat kuci zajedno sa Kezmanom pre poslednje utakmice na SP (na kom su jedini strelci za SCG bili ILIC i Zigic) pa je i dalje u reprezentaciji! Objasni mi ovo Veliki-poznavaoce-fudbalske-igre!

Cisto da odgovorim na neke nebulozne komentare koji su kao osnovu uzeli moje pisanije!
Aj ziveli...

laki

pre 17 godina

sale je igrac koji nije za jace lige od austrijske turske nase...to pokazuje njegova epizoda u selti.po meni ne zasluzuje mesto u reprezentaciji i jer je prosecan igrac imamo pno boljih od njega (nenad kovacevic npr)trazi ga pola evrope

Davor

pre 17 godina

Presao sa konja na magarca,decko bas nije nikad znao u neki normalan klub da ode da moze da lepo napreduje pa da zaigra u nekoj od 5 najjacih liga(neracunajuci sestomesecnu epizodu u Selti koja je te godine i ispala iz Primere).U Austriju se odlazi kad imas 35 godina pa hoces jos malo da zaradis para i ne umoris se previse od igranja u njoj jer imas 4 jake utakmice u prvenstvu i to ti je to.Ovo mi mirise na pocetak kraja jedne karijere koja je mogla biti daleko bolja,kao kad je prosle godine Jestrovic presao u Al Ain,niko nigde vise i ne pita za njega tako i Sasa.

Sale

pre 17 godina

E, ovo mi smrdi na blagi zalazak karijere. Sledeći klub mu je Partizan i to je to. Klemente ipak zna šta da ridi, mada u to nisam bio siguran pre.

david

pre 17 godina

igrac sredine terena postigne 22 gola na 57 utakmica.. to govori da se radi o kvalitetnom igracu.. neznam stvarno zasto nema mesta za ovog momka u reprezentaciji??

srdjan

pre 17 godina

Najbolji parizanov igrac u proteklih 10 god zavrsio u Salcburgu:)) mislite o tome zasto nam je fudbal pao i zbog cega je partizan imao tolike godine dominaciju... Zbog tako sjajnih igraca:)))))))

Misterx

pre 17 godina

@ stojan i njemu slicni...
Ako je Salcburg neozbiljan klub sa Trapatonijem, Mateusom i vlasnikom RED BULL-om za koji vi to ozbiljan klub navijate ???

Miroslav

pre 17 godina

Samo napred Sale... U Austriji ce da bude ako ne najveca zvezda onda na vrhu, a zasto da ne bude kad moze.. A svi ostali komentatori pljuvaci, kao sto neko rece, kopacke na noge pa igrajte za rapid, austiju i ostale austrijske klubove, uzmite para, sredite zivote, a usput cinite dobro delo tako sto dizete kvalitet austrijske lige..
@Milan G
Red Bull nije samo sponzor Salcburga vec njegova vlasnik, kao i NY Red bullsa, hokejasko tima RB, odbojkaskog,dva F1 tima Red Bull i Toro Rosso (Red Bull na italijanskom)i glavni sponzor svih mogucih extremnih sportova.. Toliko o jacini Red Bulla i Didija Mateschitz-a...

Optimista

pre 17 godina

Sasa Ilic! Ma, grobari, pa dokle vise sa Ilicem i Kezmanom. Pa, Ilic iz nase lige ide u Spaniju, pa u Tursku, a onda Austrija! Uuuu! Boban Dmitrovic je iz Austrije dosao u Borac iz Cacka, je li i on napredovao! Dobar je Sasa, ali da ga sada kujemo u zvijezde, nije! Dao je 22 gola u Turskoj,a izvodio je i penale za njih i igrao protiv "Z" ekipa. Osim Fenerbahcea, koji im je uzeo titulu. Pa, igrao je za reprezentaciju i... Nista, brate! Bas kao i vas Kezman. I nas Pantelic, naravno!
Kezmanu ce poceti da broje crvene po utakmici, ne daje golove, a kvari atmosferu. Sasa ce se zaliti da mu je "visoka trava"! Pantelic se bar bori, ali treba i on da malo greje klupu, pa polako. Salcburg jeste sada finansijski jak, ali kod njih igra Dudic, Kovac, a i oni su mi svjetska klasa, BOZE! Za Ligu Sampiona! Srecno, Sasa! I da se brzo vratis kuci!

milosh-nish

pre 17 godina

Sasa Ilic je izmislio fudbal u odnosu na Kovacevica,kad je on dao gol,kad je uradio nesto,samo trci gubi i uzima lopte...Malo se poboljsao ali jos on mora jede keks i mleko da bi bio bolji od Ilica!!!

Ivan Bec

pre 17 godina

zivim vec neko vreme u Austriji i mogu da vam kazem da se dosta ulagalo u fudbal i da se jos vise ulaze i da je ta njihova indijanska liga bar dva puta jaca od nase livada-lige...

Pljule

pre 17 godina

@ lud blesav glup

slazem se sa vecinom toga sto si rekao (pogotovo sa onim delom o stankovicu)

hteo bih da kazem ovim likovima sto upotrebljuju izraze kao npr. "indijanska liga", "s konja na magarca" ili "za saku dolara":
on je otisao u salcburg, klub koji je pun love kao mnogi veliki klubovi u evropi. osim toga klub ima velike planove za buducnost, a to je dokaz da je ilic dobar i da zasluzuje poziv za reprezentaciju.

neko je tu spomenuo i da je kovacevic trenutno ubedljivo najbolji zadnji vezni kojeg mi trenutno imamo - dajte ljudi molim vas(!), jel vi to ocete da kazete da duljaj vise ne valja? onaj isti duljaj koji je posao "flastera" igrao na vrhunskom nivou, onaj isti duljaj koji se pobrinuo za to da niko ne primeti da i hoakin igra u utakmicama spanije protiv nas ili da ronaldo igra za portugal protiv nas, onaj duljaj koji je bio najbolji srbin na SP-u u svabiji koji je tada sprecio da nam roben ne dadne jos najmanje tri komada? pa kako se ne secate, to je bilo onda kada je kovacevic pravio dvorce od peska i bio musav od sladoleda od cokolade na plazi.

TO

pre 17 godina

Alo grobari, zar ne razumete da nam boli d gde ce da igra. Samo ne pitajte vise zasto covek nije u reprezentaciju. Ovo mu je zadnja sansa da napravi nesto u svojoj karijeri a Sale koristi tu sansu da igra sa Dudicem... Svaka mu cast.

Bane NS

pre 17 godina

Pa ako je to jedino sto mozete da zamerite zvezdasima, sto jos nisu dali neki gol iz "otpadka" u ovim kvalifikacijama, onda ne morate nista vise da govorite. Pa ko je nas najbolji strelac u ovim kvalifikacijama? NIKOLA ZIGIC! Pa ko je davao golove kad je bilo najpotrebnije? BOSKO JANKOVIC I NIKOLA ZIGIC!!! I jos nesto. Nemojte vise da poredite Nenada Kovacevica i Sasu Ilica, jer su to igraci koji igraju NA RAZLICITIM POZICIJAMA!!! Nenad Kovacevic je zadnji vezni, i to najbolji kojeg trenutno Srbija ima na tom mestu, a "kapiten" ( :) ) je koliko znam poluspic, odn. ofanzivni vezni! I ne mozete da kazete da Nenad Kovacevic ne zna da kreira igru i da daje golove, KAD TO NI NIJE NJEGOV POSAO! U krajnjem slucaju to od njega niko ni ne trazi.

lud blesav glup

pre 17 godina

samo vi vredjajte. ja znam da ovo sto pisem za 99% ljudi na ovom sajtu ce biti ludost ali moram da vam kazem ,sale i zujalica nened ne igraju na istim pozicijama ali zato igraju sale i deki stankovic. ali sta je taj deki uradijo kao jedan od najiskusnijih u repki i najskupljih igraca nista a imao je prilika veliki milion ,bije farska ostrva maltu lux andoru san marinoa .dodje argentina holandija ranije spanija toga kapitena nema nigdje, a ja saleta nikad nisam vidio da je odigrao lose u repki SRAMOTA!a da vas podsjetim uvjek su nas grobari odvodili na SP i EP tamo glavne zvjezde bili igraci zvezde pa nas oni uglavnom i vracali.za sve one koje citaju moj komentar jos vam jednom kazen da sam ja LUD BLESAV I GLUP pozz i napred SRBIJA

Aca_USA

pre 17 godina

O Sasi Ilicu i Kovacevicu procitah ovde prave eseje. Najtuzniji su komentari koji kazu da prvi (Sasa) ne treba da igra odbranu a drugi (Kovacevic) da ne treba da kreira igru. Zbog takvih shvatanja nam je fudbal tu gde jeste. Pravimo polu-fudbalere. I jedan i drugi moraju da igraju i odbranu i kreiranje igre. Pogledajte kako igraju Gerard, Lampard, i Bekam u Realu pa ce vam biti jasno (i daju golove ali bogami i pokrivaju protivnike od 16 do 16).
Svako dobije ono sto zasluzi. Selat, Galatasaraj, Saltzburg mi ne izgleda uzlazna putanja kao ni (PSV, Celzi, Ateltiko, Fenerbahce). Uzlazno je Spartak-MU (Vidic); Vitese-PSV (Lazovic)...

Milan G.

pre 17 godina

Tu se opet vidi sta znaci novac... Glavni sponzor Salzburga je Red Bull, to je mocni i veliki sponzor. Oni su takodje glavni sponzor od New York Red Bulls u americkoj MLS, takodje u Formuli 1 sponzoriraju neki tim. Siguran sam da u Salzburgu vise zaradjuje nego u Galatasaray. Sama cinjenica da je Trapattoni trener (+ Mattheus) pokaze koliko kapitala tamo ima. Sretno Sale, pratit cu te u Salzburgu! Nadam se da ces igrati u LS, ali bice vrlo tesko.

nz

pre 17 godina

Nenad Kovacevic bolji od Ilica?!Mozda u trcanju po terenu,kada su ostali parametri u pitanju nije.I prekinite vise da pricate kako vas je Milan jedva prosao,tada su bili u krizi,da sada igrate unistili bi vas.

Salzburg

pre 17 godina

@ Baca

Za saku dolara?

Taj Salzburg moze da kupi celog Partizana.

Nemoj da lupas kad neznas od Salzburga nista. A da je Liga u Austriju slaba to je tacno ali Salzburg bi mogo komotno da igra u Nemackoj Ligi i da pruzi dobru figuru.

Spades

pre 17 godina

@ ljutica bogdan

Odmah da ti kazem da si pola u pravu.Pojma imam,ali ne bih ulazio u raspravu i objasnjenja.Sto se Saleta tice ne realan i subjektivan jesam,poslednjih 30 godina sam svega desetak utakmica Partizana propustio "u zivo",bilo je boljih od njega,ali malo koje sam vise voleleo.Zbog toga su moji stavovi po pitanju njega,u pravu si,veoma subjektivni.I ako si mi predlozio da vise ne saljem komentare,smatram da u ovom trenutku,na toj poziciji,ipak nemamo boljeg igraca.O Kovacevicevim kvalitetima,takodje ne zelim da se raspravljam,decko je fantastican igrac,ali sam lepo naglasio da igraju na razlicitim pozicijama,i da nema smisla porediti ih(kao kada bi u kosarci poredili pleja i centra).Osim Vidica,jako malo njih je konstantno dobro,a velika vecina vise nego ne dovoljno.Ispustiti LS i igrati istu slozices se nije bas isto.Sve u svemu pozdrav tebi,svima koji srpskom fudbalu zele dobro,a posebno kapitenu sa zeljom da se plasiraju u famoznu LS.

HR_Li

pre 17 godina

Da odgovorim Vladanu koji implicira da se Niko Kovač vraća u Lijepu našu:
http://www.jutarnji.hr/sport/nogomet/clanak/art-2007,6,9,,77905.jl

Da se razumimo, mi bi voljeli da se vrati pa da gledamo braću Kovač na suprotnim stranama u najvećem hrvatskom derbiju!

samko bec

pre 17 godina

ma kakav salcburg to ti je znj liga kakva liga sampiona nema sanse.u partizanu mozda a za reprezentaciju ima dosta drugih lomova

Zoran

pre 17 godina

Saletu zelim svako dobro od Gospoda i da uzme neku paru...a kakav je on igrac - imamo statistiku, pa neka nam ona kaze...uglavnom, zelim mu da zaigra u CL - u tom slucaju bi bio jedan od rijetkih Srba koji je sa tri razlicita kluba igrao CL...

nick

pre 17 godina

kezman ne igra jer cesto dobija crvene kartone (zigicu se desilo, bar za sada jednom). takodje kvari atmosferu i misli za sebe da je najbolji. sve da nemamo napadaca,ne bi ga zvao,pogotovo posle njegovih samovelucajucih izjava po novinama.
sto se ilica tice,to je vec druga prica.njega bi trebalo zvati, ali kao dzokera. kao fudbaler, on ima jednu veliku manu-fizicki je veoma slab i u "fajterskim" utakmicama jednostavno nema sta da trazi.
takodje mislim da pantelica treba dati istu ulogu.
kada je reprezentacija u pitanju,klupske strasti treba ostaviti po strani.

Balansero

pre 17 godina

Volim ove likove sto komentarisu igraca koga nikad nisu gledali uzivo. Mozda par puta na TV-u a i to nisu sigutrni koga su gledali.
Vazno je pljnuti.
Trapatoni i Mateus su glupi, verovatno?

Spades

pre 17 godina

Samo neko ko se ni malo ne razume u fudbal moze da poredi Ilica i Kovacevica.Da ne bude zabune,Kovacevic je odlican igrac,ali sa njim treba porediti Duljaja.Ilic igra na mestu na kome "briljira" setac i covek sa najboljim mestom za gledanje utakmica,direktno sa terena,covek sa 0(Nula sa velikim N)ucinkom,desetkom i kapitenskom trakom,popularni Deki.Igrac koji je u Interu(gde igra odlicno,ali na drugom mestu)vodonosa kreativcima,kod nas ima ulogu kreatora sa vec pomenutim ucinkom.Sa jako dobrim Jankovicem,Kovacevicem,Krasicem,a Stankovicem na svojoj poziciji i Ilicem na svoj,vezni red bi bio odlican,ovako gledamo sve samo ne fudbal.Sto se igranja u evro kupovima tice,bivsi Zvezdini igraci se u svojim klubovima naigrase LS(Zigic,Jankovic-nemam nista protiv njih,fantasticno igraju i u Spaniji i za Srbiju).Uglavnom su im se klubovi pola sezone spasavali ispadanja iz lige,da bi zavrsili na 10 i 11 mestu.Za razliku od Zvezdinih igraca cija reprezentativna karijera sluzi za pronalazenje ino angazmana(Dudic,Bisevac-cim se uhlebe stizu sledeci bez angazmana-Koroman,Trisovic),Sale se pored konstatnog sikaniranja ljudi iz saveza ipak u Galati i sad Salzburgu bori za titule,dok je u LS uveo Partizan i davao golove za Galatu u istom takmicenju.Ali igre,golovi,evro nastupi i nisu merilo za poziv u nasu reprezentaciju.Ili ako jesu objasnite mi pozive Pantelica,Trisovica,Koromana,Ergica,Babovica...

Ja

pre 17 godina

Spades,
Babovic nije u reprezentaciji!Nije bio ni za jedan kvalifikacioni mec za EP.A i Trisovic nije bio za Finsku.Za ostalo se polovicno slazem.

ljutica bogdan

pre 17 godina

Spades covece, pa ti ili nemas pojma ili si potpuno nerealan i subjektivan. Sta god da si, bolje nemoj vise slati komentare. Sasa Ilic je dobar, ali ne dovoljno i ne konstantno. Ima puno amlituda u toku jedne sezone a i igra u samo jednom pravcu. Odbranu zanemaruje. I ne moze se vecno ziveti od samo dva tri vredna gola. On i Kovacevic se ne mogu porediti jer je ovaj drugi daleko vredniji za ekipu. I ne zavaravaj se da je Galata bolji i jaci od Lansa. Pa Lans je ispustio Ligu Sampiona tek u poslednjem kolu. Celu sezonu je bio drugi, iza Liona.
A sto se tice Salcburga, to je vrlo stabilan klub, bez finansijskih problema, na zdravim nogama. Vec nekoliko godina imaju dobru saradnju sa Bajernom. Ta saradnja se uglavnom ogleda kroz pomoc u kadrovima, kako igrackim tako i trenerskim.
Dudic nije blistao ove sezone ali vam moram reci da on nije jedini srbin u ekipi. Tu je i legendarni dr Srdja Kocic, dugogodisnji fizioterapeut FK Zemun i mlade reprezentacije.

milosh-nish

pre 17 godina

Ja sam se samo nadovezao na poredjenje inace tacno je da nisu isti tip igraca,sto se tice lansa,ma nema u jakoj ligi igraju,jedini kasvetan tim lion,pa tako...

Fabricio

pre 17 godina

A sta ce se dogoditi ako Salzburg ne udje u LS?Sto je vrlo verovatno,naice opet neka Valencija, Liverpul (valjda ce navedeni zaobici Zvezdu :-))
Kako cete onda komentarisati prelazak u ipak nizerazredni klub nego sto je Galatasaraj?
Po meni je ovo definitivno korak nazad!Dabogda Salzburg stigao do polufinala(i tamo ih izbacila Zvezda),ali cisto sumnjam!

Zoran

pre 17 godina

Sasa ilic ne moze da igra prtiv igraca i ekipa svetskog ranga tipa Spanije, Ceske, Portugala... ali za sve ostale je izmislio fudbal. Jel' neko ima sumnje da bi protiv Kazahstana bio povoljniji rezultat da je Ila igrao? Prodao bi im par finti, nakon kojih bi ostali blesavi na terenu.

димитријус

pre 17 godina

Молим вас да не постављате питања, зашто Клементе не зове Илића и Кежмана. Ево одговора унапред:
- Кежман је против Аргентине добио намеран црвени картон, да не би учествовао до краја у бруци наше екипе. Такве ствари приличе општинским лигама а не репрезентацији.
- Саша Илић не би могао ни мене да чува, и то не може да се надомести само давањем голова из отпадака и повременим луцидним пасовима иза леђа. Зато не да нема места у репки, него не може да игра ни у некој од јачих лига.
- Дакле, гробари, не смарајте веише!!!

vicente

pre 17 godina

Svaka cast, otisao je u finansijski mnogo jaci klub koji ce verovatno nastupati u Ligi Sampiona, prosle godine su jedva izbaceni od Valensije. I dok je igrao u Partizanu cak ga ni navijaci tog kluba nisu voleli a ja sam rekao da cemo kukati mi za Sasom i obistinilo se sve. Sasa puno srece u Austriji a po isteku ugovora tamo verovatno ces nazad u Humsku! Ako Trapatoni i Mateus imaju vere u njega ne znam zasto ga onda nema u reprezentaciji? Kezmana i Ilica u reprezentaciju a napolje sa Pantelicem, Ergicem, Koromanom...

realno

pre 17 godina

da, da, da...Salzburg jedva ispao od Valensije sa tri komada u mrezi ( kada covek nesto tvrdi, treba i da bude siguran u to)...uostalom Salzburg je jedna gomila istrosenih Fudbalera kojima naravno nije problem da osvajaju titule u Austriji posto su ovi ostali na nivou Radnickog iz Pirota ili Javora iz Ivanjice :)

Sasa Ilic...hm...zanimljiv igrac, znalac moglo bi se reci, ali ne poseduje dovoljno sportske drskosti da se pokaze kada je najpotrebnije...verovatno iz istog razloga nije napravio nista veliko u svojoj karijeri i verovatno da nikad i nece...ostace upamcen kao i mnogo njih pre njega, kao veciti veliki talenat...

Nole

pre 17 godina

Tu mu je i mesto pored Dudica. Smatram da imaju manje sanse za ulazak u Ligu Sampiona nego Crvena Zvezda,a i samim time je nasa liga jaca nego njihova. Ako smatra Ilic da ce kroz Salzburg da dodje do reprezentacije moze i dalje da sanja.

Berserk

pre 17 godina

@димитријус

Prosipas neko znanje a nemas pojma.Najvece sranje na Sveskom prvestvu su napravila 4 igraca nase repke.Dalje Sale Ilic je poluspic i on netreba nikog da cuva to je posao za Duljaja i Kovacevica,tako da si tu lupio najvecu glupost.Sale ima perfektan zavrsni pas i dobar pregled,zato se takvi igraci kreiraju igru :)
A kad smo vec kod cuvanja Koroman nebi mogao da sacuva ni tebe bez jace noge.
Sale ikona

Realno

pre 17 godina

Finansijski mnogo jaci klub??? :(
Salcburg nece sigurno u LS jer imaju najmanji index u 3. kolu kvalifikacija ne gine im neki velikan.Sto se tice repke dobro bi dosao umjesto Ergica ali ni govora o prvoj postavi to je daleko za njega.Mislim da je najvaznije izbaciti Pantelica!

Mirko Vojvoda

pre 17 godina

@dimitrijus Ma sta mi naprica,nema mesta za njega u reprezentaciji.Pa kad samo pogledam koji dunsteri igraju,cak i kad nemaju klub,Sale je za njih doktor.Kapiram da si zvezdas ali ne lupaj gluposti kad nemas pojma.JEDAN JE ILIC KAPITEN !!!

nz

pre 17 godina

Nenad Kovacevic bolji od Ilica?!Mozda u trcanju po terenu,kada su ostali parametri u pitanju nije.I prekinite vise da pricate kako vas je Milan jedva prosao,tada su bili u krizi,da sada igrate unistili bi vas.

david

pre 17 godina

igrac sredine terena postigne 22 gola na 57 utakmica.. to govori da se radi o kvalitetnom igracu.. neznam stvarno zasto nema mesta za ovog momka u reprezentaciji??

HR_Li

pre 17 godina

Da odgovorim Vladanu koji implicira da se Niko Kovač vraća u Lijepu našu:
http://www.jutarnji.hr/sport/nogomet/clanak/art-2007,6,9,,77905.jl

Da se razumimo, mi bi voljeli da se vrati pa da gledamo braću Kovač na suprotnim stranama u najvećem hrvatskom derbiju!

Baca

pre 17 godina

E moj Sale sta ti je to trebalo da se prodajes za saku dolara vise nego sto bi dobio u tvom Partizanu. Ta indijanska liga je jedna od najgorih Evropi, gora je jedino mozda madjarska. Tamo ces samo da nazadujes. Slucajno tim lesinarima da ne prodaju Nebu Marinkovica!

zizu

pre 17 godina

pa dokle vise ovi jadni luzeri da daju komentare.kazu nije vise ni zasluzio.ko ste bre svi vi da dajedte komentare o kvalitetu sase ilica.svi vi jadni luzeri i gubitnici.pogotovo ovaj pod nikom REALNOpa sta ti znas.pokusaj ti da igras u radnickom iz pirota pa da vidis da li ces moci.svi mislite da je lako pa hajde onda momci kopacke na noge pa na teren.a ne da tu komentarisete coveka koji je dao 22 gola za galatasaraj,pa imate li predstavu sta znaci galatasaraj.otisao je u salzburg zbog para jer znam koliko je to bogat klub.zatpo pokrijte se usima svi vi koji znate sport samo iz zurnala i sa ovih sajtova.uzgred receno ja sam zvezdas ali sam objektivan

Salzburg

pre 17 godina

@ Baca

Za saku dolara?

Taj Salzburg moze da kupi celog Partizana.

Nemoj da lupas kad neznas od Salzburga nista. A da je Liga u Austriju slaba to je tacno ali Salzburg bi mogo komotno da igra u Nemackoj Ligi i da pruzi dobru figuru.

milosh-nish

pre 17 godina

Sasa Ilic je izmislio fudbal u odnosu na Kovacevica,kad je on dao gol,kad je uradio nesto,samo trci gubi i uzima lopte...Malo se poboljsao ali jos on mora jede keks i mleko da bi bio bolji od Ilica!!!

Spades

pre 17 godina

Samo neko ko se ni malo ne razume u fudbal moze da poredi Ilica i Kovacevica.Da ne bude zabune,Kovacevic je odlican igrac,ali sa njim treba porediti Duljaja.Ilic igra na mestu na kome "briljira" setac i covek sa najboljim mestom za gledanje utakmica,direktno sa terena,covek sa 0(Nula sa velikim N)ucinkom,desetkom i kapitenskom trakom,popularni Deki.Igrac koji je u Interu(gde igra odlicno,ali na drugom mestu)vodonosa kreativcima,kod nas ima ulogu kreatora sa vec pomenutim ucinkom.Sa jako dobrim Jankovicem,Kovacevicem,Krasicem,a Stankovicem na svojoj poziciji i Ilicem na svoj,vezni red bi bio odlican,ovako gledamo sve samo ne fudbal.Sto se igranja u evro kupovima tice,bivsi Zvezdini igraci se u svojim klubovima naigrase LS(Zigic,Jankovic-nemam nista protiv njih,fantasticno igraju i u Spaniji i za Srbiju).Uglavnom su im se klubovi pola sezone spasavali ispadanja iz lige,da bi zavrsili na 10 i 11 mestu.Za razliku od Zvezdinih igraca cija reprezentativna karijera sluzi za pronalazenje ino angazmana(Dudic,Bisevac-cim se uhlebe stizu sledeci bez angazmana-Koroman,Trisovic),Sale se pored konstatnog sikaniranja ljudi iz saveza ipak u Galati i sad Salzburgu bori za titule,dok je u LS uveo Partizan i davao golove za Galatu u istom takmicenju.Ali igre,golovi,evro nastupi i nisu merilo za poziv u nasu reprezentaciju.Ili ako jesu objasnite mi pozive Pantelica,Trisovica,Koromana,Ergica,Babovica...

umetnik

pre 17 godina

Zasluzuje veci klub, u svakom slucaju uvek u nasim srcima, praticemo Salcburg i navijati za njega. Sale je legenda Partizana, zlatnim slovima njegovo ime je upisano u nasu istoriju.

laki

pre 17 godina

sale je igrac koji nije za jace lige od austrijske turske nase...to pokazuje njegova epizoda u selti.po meni ne zasluzuje mesto u reprezentaciji i jer je prosecan igrac imamo pno boljih od njega (nenad kovacevic npr)trazi ga pola evrope

Davor

pre 17 godina

Presao sa konja na magarca,decko bas nije nikad znao u neki normalan klub da ode da moze da lepo napreduje pa da zaigra u nekoj od 5 najjacih liga(neracunajuci sestomesecnu epizodu u Selti koja je te godine i ispala iz Primere).U Austriju se odlazi kad imas 35 godina pa hoces jos malo da zaradis para i ne umoris se previse od igranja u njoj jer imas 4 jake utakmice u prvenstvu i to ti je to.Ovo mi mirise na pocetak kraja jedne karijere koja je mogla biti daleko bolja,kao kad je prosle godine Jestrovic presao u Al Ain,niko nigde vise i ne pita za njega tako i Sasa.

Sale

pre 17 godina

E, ovo mi smrdi na blagi zalazak karijere. Sledeći klub mu je Partizan i to je to. Klemente ipak zna šta da ridi, mada u to nisam bio siguran pre.

Miroslav

pre 17 godina

Samo napred Sale... U Austriji ce da bude ako ne najveca zvezda onda na vrhu, a zasto da ne bude kad moze.. A svi ostali komentatori pljuvaci, kao sto neko rece, kopacke na noge pa igrajte za rapid, austiju i ostale austrijske klubove, uzmite para, sredite zivote, a usput cinite dobro delo tako sto dizete kvalitet austrijske lige..
@Milan G
Red Bull nije samo sponzor Salcburga vec njegova vlasnik, kao i NY Red bullsa, hokejasko tima RB, odbojkaskog,dva F1 tima Red Bull i Toro Rosso (Red Bull na italijanskom)i glavni sponzor svih mogucih extremnih sportova.. Toliko o jacini Red Bulla i Didija Mateschitz-a...

srdjan

pre 17 godina

Najbolji parizanov igrac u proteklih 10 god zavrsio u Salcburgu:)) mislite o tome zasto nam je fudbal pao i zbog cega je partizan imao tolike godine dominaciju... Zbog tako sjajnih igraca:)))))))

Zoran

pre 17 godina

Saletu zelim svako dobro od Gospoda i da uzme neku paru...a kakav je on igrac - imamo statistiku, pa neka nam ona kaze...uglavnom, zelim mu da zaigra u CL - u tom slucaju bi bio jedan od rijetkih Srba koji je sa tri razlicita kluba igrao CL...

Misterx

pre 17 godina

@ stojan i njemu slicni...
Ako je Salcburg neozbiljan klub sa Trapatonijem, Mateusom i vlasnikom RED BULL-om za koji vi to ozbiljan klub navijate ???

vicente_o5

pre 17 godina

@Realno

Da, finansijski mnogo jaci klub, ocigledno ne znas ko je vlasnik tog kluba od pre 2 godine? Izgubili su sa 3 na Mestalji ali su pobedili tu Valensiju koju mnogo volim (vidi se iz potpisa) u Austriji sa 1-0 tako da sam siguran u ono sto kazem prijatelju!

@ dimitrijus

Da li taj tvoj komentar znaci da Nikola Zigic vise nebi trebalo da bude pozivan u reprezentaciju zbog crvenog kartona protiv Kazahstana? A i Koroman je cini mi se poslat kuci zajedno sa Kezmanom pre poslednje utakmice na SP (na kom su jedini strelci za SCG bili ILIC i Zigic) pa je i dalje u reprezentaciji! Objasni mi ovo Veliki-poznavaoce-fudbalske-igre!

Cisto da odgovorim na neke nebulozne komentare koji su kao osnovu uzeli moje pisanije!
Aj ziveli...

lud blesav glup

pre 17 godina

samo vi vredjajte. ja znam da ovo sto pisem za 99% ljudi na ovom sajtu ce biti ludost ali moram da vam kazem ,sale i zujalica nened ne igraju na istim pozicijama ali zato igraju sale i deki stankovic. ali sta je taj deki uradijo kao jedan od najiskusnijih u repki i najskupljih igraca nista a imao je prilika veliki milion ,bije farska ostrva maltu lux andoru san marinoa .dodje argentina holandija ranije spanija toga kapitena nema nigdje, a ja saleta nikad nisam vidio da je odigrao lose u repki SRAMOTA!a da vas podsjetim uvjek su nas grobari odvodili na SP i EP tamo glavne zvjezde bili igraci zvezde pa nas oni uglavnom i vracali.za sve one koje citaju moj komentar jos vam jednom kazen da sam ja LUD BLESAV I GLUP pozz i napred SRBIJA

Ivan Bec

pre 17 godina

zivim vec neko vreme u Austriji i mogu da vam kazem da se dosta ulagalo u fudbal i da se jos vise ulaze i da je ta njihova indijanska liga bar dva puta jaca od nase livada-lige...

www

pre 17 godina

zanimljivo gde je najveca legenda partizana zavrshila...ne bi se iznenadio da ga sledece godine gledamo na kipru,ili da se zbog ljubavi prema crno-beloj boji vrati u partizan

Milan G.

pre 17 godina

Tu se opet vidi sta znaci novac... Glavni sponzor Salzburga je Red Bull, to je mocni i veliki sponzor. Oni su takodje glavni sponzor od New York Red Bulls u americkoj MLS, takodje u Formuli 1 sponzoriraju neki tim. Siguran sam da u Salzburgu vise zaradjuje nego u Galatasaray. Sama cinjenica da je Trapattoni trener (+ Mattheus) pokaze koliko kapitala tamo ima. Sretno Sale, pratit cu te u Salzburgu! Nadam se da ces igrati u LS, ali bice vrlo tesko.

samko bec

pre 17 godina

ma kakav salcburg to ti je znj liga kakva liga sampiona nema sanse.u partizanu mozda a za reprezentaciju ima dosta drugih lomova

Optimista

pre 17 godina

Sasa Ilic! Ma, grobari, pa dokle vise sa Ilicem i Kezmanom. Pa, Ilic iz nase lige ide u Spaniju, pa u Tursku, a onda Austrija! Uuuu! Boban Dmitrovic je iz Austrije dosao u Borac iz Cacka, je li i on napredovao! Dobar je Sasa, ali da ga sada kujemo u zvijezde, nije! Dao je 22 gola u Turskoj,a izvodio je i penale za njih i igrao protiv "Z" ekipa. Osim Fenerbahcea, koji im je uzeo titulu. Pa, igrao je za reprezentaciju i... Nista, brate! Bas kao i vas Kezman. I nas Pantelic, naravno!
Kezmanu ce poceti da broje crvene po utakmici, ne daje golove, a kvari atmosferu. Sasa ce se zaliti da mu je "visoka trava"! Pantelic se bar bori, ali treba i on da malo greje klupu, pa polako. Salcburg jeste sada finansijski jak, ali kod njih igra Dudic, Kovac, a i oni su mi svjetska klasa, BOZE! Za Ligu Sampiona! Srecno, Sasa! I da se brzo vratis kuci!

TO

pre 17 godina

Alo grobari, zar ne razumete da nam boli d gde ce da igra. Samo ne pitajte vise zasto covek nije u reprezentaciju. Ovo mu je zadnja sansa da napravi nesto u svojoj karijeri a Sale koristi tu sansu da igra sa Dudicem... Svaka mu cast.

Bane NS

pre 17 godina

Pa ako je to jedino sto mozete da zamerite zvezdasima, sto jos nisu dali neki gol iz "otpadka" u ovim kvalifikacijama, onda ne morate nista vise da govorite. Pa ko je nas najbolji strelac u ovim kvalifikacijama? NIKOLA ZIGIC! Pa ko je davao golove kad je bilo najpotrebnije? BOSKO JANKOVIC I NIKOLA ZIGIC!!! I jos nesto. Nemojte vise da poredite Nenada Kovacevica i Sasu Ilica, jer su to igraci koji igraju NA RAZLICITIM POZICIJAMA!!! Nenad Kovacevic je zadnji vezni, i to najbolji kojeg trenutno Srbija ima na tom mestu, a "kapiten" ( :) ) je koliko znam poluspic, odn. ofanzivni vezni! I ne mozete da kazete da Nenad Kovacevic ne zna da kreira igru i da daje golove, KAD TO NI NIJE NJEGOV POSAO! U krajnjem slucaju to od njega niko ni ne trazi.

Pljule

pre 17 godina

@ lud blesav glup

slazem se sa vecinom toga sto si rekao (pogotovo sa onim delom o stankovicu)

hteo bih da kazem ovim likovima sto upotrebljuju izraze kao npr. "indijanska liga", "s konja na magarca" ili "za saku dolara":
on je otisao u salcburg, klub koji je pun love kao mnogi veliki klubovi u evropi. osim toga klub ima velike planove za buducnost, a to je dokaz da je ilic dobar i da zasluzuje poziv za reprezentaciju.

neko je tu spomenuo i da je kovacevic trenutno ubedljivo najbolji zadnji vezni kojeg mi trenutno imamo - dajte ljudi molim vas(!), jel vi to ocete da kazete da duljaj vise ne valja? onaj isti duljaj koji je posao "flastera" igrao na vrhunskom nivou, onaj isti duljaj koji se pobrinuo za to da niko ne primeti da i hoakin igra u utakmicama spanije protiv nas ili da ronaldo igra za portugal protiv nas, onaj duljaj koji je bio najbolji srbin na SP-u u svabiji koji je tada sprecio da nam roben ne dadne jos najmanje tri komada? pa kako se ne secate, to je bilo onda kada je kovacevic pravio dvorce od peska i bio musav od sladoleda od cokolade na plazi.

nick

pre 17 godina

kezman ne igra jer cesto dobija crvene kartone (zigicu se desilo, bar za sada jednom). takodje kvari atmosferu i misli za sebe da je najbolji. sve da nemamo napadaca,ne bi ga zvao,pogotovo posle njegovih samovelucajucih izjava po novinama.
sto se ilica tice,to je vec druga prica.njega bi trebalo zvati, ali kao dzokera. kao fudbaler, on ima jednu veliku manu-fizicki je veoma slab i u "fajterskim" utakmicama jednostavno nema sta da trazi.
takodje mislim da pantelica treba dati istu ulogu.
kada je reprezentacija u pitanju,klupske strasti treba ostaviti po strani.

Balansero

pre 17 godina

Volim ove likove sto komentarisu igraca koga nikad nisu gledali uzivo. Mozda par puta na TV-u a i to nisu sigutrni koga su gledali.
Vazno je pljnuti.
Trapatoni i Mateus su glupi, verovatno?

Ja

pre 17 godina

Spades,
Babovic nije u reprezentaciji!Nije bio ni za jedan kvalifikacioni mec za EP.A i Trisovic nije bio za Finsku.Za ostalo se polovicno slazem.

ljutica bogdan

pre 17 godina

Spades covece, pa ti ili nemas pojma ili si potpuno nerealan i subjektivan. Sta god da si, bolje nemoj vise slati komentare. Sasa Ilic je dobar, ali ne dovoljno i ne konstantno. Ima puno amlituda u toku jedne sezone a i igra u samo jednom pravcu. Odbranu zanemaruje. I ne moze se vecno ziveti od samo dva tri vredna gola. On i Kovacevic se ne mogu porediti jer je ovaj drugi daleko vredniji za ekipu. I ne zavaravaj se da je Galata bolji i jaci od Lansa. Pa Lans je ispustio Ligu Sampiona tek u poslednjem kolu. Celu sezonu je bio drugi, iza Liona.
A sto se tice Salcburga, to je vrlo stabilan klub, bez finansijskih problema, na zdravim nogama. Vec nekoliko godina imaju dobru saradnju sa Bajernom. Ta saradnja se uglavnom ogleda kroz pomoc u kadrovima, kako igrackim tako i trenerskim.
Dudic nije blistao ove sezone ali vam moram reci da on nije jedini srbin u ekipi. Tu je i legendarni dr Srdja Kocic, dugogodisnji fizioterapeut FK Zemun i mlade reprezentacije.

milosh-nish

pre 17 godina

Ja sam se samo nadovezao na poredjenje inace tacno je da nisu isti tip igraca,sto se tice lansa,ma nema u jakoj ligi igraju,jedini kasvetan tim lion,pa tako...

Fabricio

pre 17 godina

A sta ce se dogoditi ako Salzburg ne udje u LS?Sto je vrlo verovatno,naice opet neka Valencija, Liverpul (valjda ce navedeni zaobici Zvezdu :-))
Kako cete onda komentarisati prelazak u ipak nizerazredni klub nego sto je Galatasaraj?
Po meni je ovo definitivno korak nazad!Dabogda Salzburg stigao do polufinala(i tamo ih izbacila Zvezda),ali cisto sumnjam!

Aca_USA

pre 17 godina

O Sasi Ilicu i Kovacevicu procitah ovde prave eseje. Najtuzniji su komentari koji kazu da prvi (Sasa) ne treba da igra odbranu a drugi (Kovacevic) da ne treba da kreira igru. Zbog takvih shvatanja nam je fudbal tu gde jeste. Pravimo polu-fudbalere. I jedan i drugi moraju da igraju i odbranu i kreiranje igre. Pogledajte kako igraju Gerard, Lampard, i Bekam u Realu pa ce vam biti jasno (i daju golove ali bogami i pokrivaju protivnike od 16 do 16).
Svako dobije ono sto zasluzi. Selat, Galatasaraj, Saltzburg mi ne izgleda uzlazna putanja kao ni (PSV, Celzi, Ateltiko, Fenerbahce). Uzlazno je Spartak-MU (Vidic); Vitese-PSV (Lazovic)...

Spades

pre 17 godina

@ ljutica bogdan

Odmah da ti kazem da si pola u pravu.Pojma imam,ali ne bih ulazio u raspravu i objasnjenja.Sto se Saleta tice ne realan i subjektivan jesam,poslednjih 30 godina sam svega desetak utakmica Partizana propustio "u zivo",bilo je boljih od njega,ali malo koje sam vise voleleo.Zbog toga su moji stavovi po pitanju njega,u pravu si,veoma subjektivni.I ako si mi predlozio da vise ne saljem komentare,smatram da u ovom trenutku,na toj poziciji,ipak nemamo boljeg igraca.O Kovacevicevim kvalitetima,takodje ne zelim da se raspravljam,decko je fantastican igrac,ali sam lepo naglasio da igraju na razlicitim pozicijama,i da nema smisla porediti ih(kao kada bi u kosarci poredili pleja i centra).Osim Vidica,jako malo njih je konstantno dobro,a velika vecina vise nego ne dovoljno.Ispustiti LS i igrati istu slozices se nije bas isto.Sve u svemu pozdrav tebi,svima koji srpskom fudbalu zele dobro,a posebno kapitenu sa zeljom da se plasiraju u famoznu LS.

Zoran

pre 17 godina

Sasa ilic ne moze da igra prtiv igraca i ekipa svetskog ranga tipa Spanije, Ceske, Portugala... ali za sve ostale je izmislio fudbal. Jel' neko ima sumnje da bi protiv Kazahstana bio povoljniji rezultat da je Ila igrao? Prodao bi im par finti, nakon kojih bi ostali blesavi na terenu.