Fudbal 208

Ponedeljak, 21.11.2022.

10:15

Drugi da nije razočarao – raspucani Englezi, neubedljive "lale" i Bejl spasilac

Fudbaleri Engleske i Holandije slavili su u I kolu SP, a u trećem meču dana SAD i Vels su podelile bodove.

Izvor: B92

Drugi da nije razoèarao – raspucani Englezi, neubedljive "lale" i Bejl spasilac IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

208 Komentari

Sortiraj po:

mishkasije

pre 3 godine

@Danilo, da je pravde, svaka utakmica bi trebalo da bude produžena bar 20 minuta. Valjanje, odugovlačenje, zadržavanje.... Od 90 minuta nema ni 60 minuta igre.

Beograđanin

pre 3 godine

Ko se seca George Weah-e, svojevremeno najboljeg igraca planate (sa Milanom) iz one generacije a sada predsednikom Liberije zna da mu je mali Tim sin. Vredan mali, nije lezi 'lebu... eto docekao da kao prvi predstavlja porodicu na SP i dade gol. Dobar primer kako treba...
(zainteresovani, 21. novembar 2022 21:07)

Ako ne možeš sa svojom zemljom, daj šta daš. Baš i nije neki primer. A čak i da je čitav život sin proveo u SAD, opet smatram da je otac omanuo u vaspitanju, iako oca smatram velikim igračem i čovekom.

Milos

pre 3 godine

Ko je ovaj lik na rts što vodi ovu emisiju sa ovom Kosjerinom. Ocigledno da je frajer tu zalutao. Ja koliko znam on je vodio one emisije o ribolovu ili čemu već. Što će on ovde, aloo ?? Kakve on veze ima sa fudbalom. Lik ko da je pao s Marsa, samo se nešto smeje, blage one veze o fudbalu nema. Totalno amaterski što su njega stavili da vodi ove emisije o SP. Neverovatan kiks!

remax

pre 3 godine

Gledam rts emisiju. Memedović kako se smeška na momente a izgleda smoreno do daske. Hahahha tačno su mu uvalili ovo da radi vidi se iz aviona sa mu nije toliko interesantno
(Marko, 21. novembar 2022 22:23)

I ja moram da apostrofiram da sam doneo sledeću konkluziju u vezi impresija o premijernoj ediciji specijalne emisije o globalnom fudbalskom šampionatu i njenim akterima u studiju - aviondžije.

Ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Odličan drugi dan na Svetskom prvenstvu u Kataru. To je moja glavna impresija posle gledanja ove tri današnje utakmice. Englezi veoma dobri, uigrani, sa vrhunskom tehnikom, iskusni, naprosto su deklasirali Iran sa 6:2 u jednom laganom lepršavom ritmu, rutinski. Iran je u poslednjih nekoliko Svetskih prvenstava izuzetno ozbiljna reprezentacija, svima su pružali žestok otpor i bili veoma težak rival i najjačim selekcijama sveta, međutim Englezi danas su ih naprosto deklasirali sa 6:2 i najavili juriš na titulu, definitivno. U drugom meču Holandija tek u finišu savladala Senegal koji je žestoko odolevao gotovo sat i po vremena i tek u finišu primio dva gola! Zaslužili su Senegalci bod sa ovog meča zbog izuzetnog zalaganja i odlične igre u polju, odlične defanzive, ali eto bilo je dovoljno da Holanđani bar jednom probiju taj senegalski zid i demonstriraju svoju klasu i pobede naravno. Prvi gol Holanđana čisto majstorstvo, drugi rutina koju redovno pokazuju velike reprezentacije u tim momentima. Treća utakmica remi Amerikanaca i Velšana po meni pravičan, Amerikanci bolji u prvom poluvremenu a Velšani u drugom. Podela bodova po meri obe reprezentacije. Inače primećuje se da su sudije sve ove mečeve produžavali čak čak i u dvocifrenom broju minuta, što potvrđuje da su dobili jasne instrukcije da štopuju svaki prekid na meču i da samo efektivnu igru računaju, što je super, smanjiće odugovlačenje i "krađe" vremena definitivno. Sve u svemu odlične utakmice danas i puno golova.

Jaime Lannister

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...
(Danilo, 21. novembar 2022 22:08)
Var je baš zato i uveden. Sada je mnogo lakše kontrolisati tok meča. Var se koristi samo ako odgovara kladionicama i to je valjda svima jasno do sad. Uvesti celendz je jedina ispravna stvar koju mogu da urade, jer ako išta ljudi će videti šta se zaista radi iako sudija posle toga presudi pogrešno. Var bez makar jednog celendza nema smisla.

Marko

pre 3 godine

Gledam rts emisiju. Memedović kako se smeška na momente a izgleda smoreno do daske. Hahahha tačno su mu uvalili ovo da radi vidi se iz aviona sa mu nije toliko interesantno

Tako nekako

pre 3 godine

Ameri bolji navijaci od nas. Nemamo ni pesmu a kamoli vise. Pevace se Mitro’s on fire, pozajmljeno od Fulama i to je to…
(Lazni Brkajlo, 21. novembar 2022 20:31)

Kad neko sa strane vidi naše navijače, on ne zna čiji su to navijači. Danas se crveni tribina od navijača Velsa, a naši, jedan u zvezdinom, drugi u partizanovom dresu, treći nosi plavi dres bivše države, četvrti majicu sa Ratkom i Radovanom... Nigde dresa reprezentacije, ni nacionalnih obeležja Srbije. Kao da su ispali iz stočnog vagona. Za nepostojanje kulta reprezentacije, kriva je toksična netrpeljivost između dva najveća kluba koja truje atmosferu oko našeg nacionalnog tima.

Anti krug dvojke.

pre 3 godine

Bravo Bejl, samo Ameri da ne prođu grupu.
(Anti krug dvojke., 21. novembar 2022 22:23) Ma nisi kompleksas. Uopste.
(Negativni, 21. novembar 2022 22:42)

Jel ne smem da navijam protiv Amera? Prošlo svetsko prvenstvo svi ste navijali protiv Rusije, Rusi su tu makar igrali četvrtfinale a Ameri ovde ispadaju u grupi 😂😂😂😂

Ilija Toljaga

pre 3 godine

Koje ljige su ovi Velšani da to nije normalno. Šteta što im Ameri ne uvaljaše bar još jedan gol do kraja. Odvratna igra i ponašanje.

Danilo

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...

Danilo

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...

Ronaldihno Gaucho

pre 3 godine

Ovaj Vels je i onaj nesrecni Mihajlovic pobedjivao sa 6 komada. Na koju foru su oni na SP.
(Zasu, 21. novembar 2022 21:21)

Na istu na koju nas je Australija izbacila sa SP indirektno a Švajcarska direktno. Borbenost! Jesi video zadnjih 10 minuta (nakon 1:1) plus 10 minuta zaustavnog vremena. Gledam našu reprezentaciju od 1978 i nadam se jedino da Piksi može nešto da promeni u njihovim glavama, kada nastupaju za reprezentaciju to je jedna igra a za klubove sasvim druga (čast izuzecima). E tu mi se čini da vidim promene i to me mnogo raduje. A to što smo pobedili Portugal mačku o rep dešavalo se to i Brazilu i Nemačkoj pa oni koji su ih srećno pobedili nisu ništa uradili.

Eric Cartman

pre 3 godine

Po nalogu svetske kaldioničarske mafije imamo nadoknade od 10+ minuta u svakoj utakmici. Kako je samo kockanje upropastilo fudbal.
(Dejan, 21. novembar 2022 22:10)
I kakve veze to ima da kladionicom?
Srbi paranoja i teorije zavere.

Splavar

pre 3 godine

@Јел могуће да више навијате за американце?
(ДЕЛИЈА??, 21. novembar 2022 21:49)

Zasto ne bismo, pa znas li koliko nas je u Americi, normalno da samo Srbiju stavljamo ispred njih. Sta s nekakvim Velsom imam, jedva bi ga ubo na mapi

dno dna od fudbala

pre 3 godine

Kakav je ovo nivo fudbala?! Kao da gledam ekipu iz bloka 70 protiv Čuburaca. Strašno… Za svetsko prvenstvo treba suziti broj učesnika na nekih 10, 15 maksimum, pa onda gledati pravi fudbal. A za ovu boraniju napraviti neki drugi turnir.

JeRemija

pre 3 godine

Dugo nisam gledao ogsaniju ekipu od Velsa.
Konstantno valjanje i prenemaganje po terenu, zadržavanje vremena...

Daj Bože da zaživi ovaj trend da se utakmice počnu produžavati po 10+ minuta pa neka se balerine valjaju po terenu misleći da će sudija uskoro svirati kraj i da neće biti puno nadoknade!

zainteresovani

pre 3 godine

Ko se seca George Weah-e, svojevremeno najboljeg igraca planate (sa Milanom) iz one generacije a sada predsednikom Liberije zna da mu je mali Tim sin. Vredan mali, nije lezi 'lebu... eto docekao da kao prvi predstavlja porodicu na SP i dade gol. Dobar primer kako treba...

Eric Cartman

pre 3 godine

USA se raspala...kao i sve što rade pored sporta - hvataju na brzinu, a posle ćao.
(Nbgd, 21. novembar 2022 21:36)

Pa eno ih muku muce,skroz se raspali za razliku od nas koji imamo Beograd na vodi.

Mikii

pre 3 godine

Nikako mi nije jasno zašto su se Amerikanci povukli i kukavički brane rezultat kad su daleko bolja ekipa?! Izjednačiće Vels ovo. I ako će.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.
(NekoIzEvrope, 21. novembar 2022 20:20)

Ne slažem se. On i Višković su jedini ozbiljni komentatori kod nas, ostali su tuga jesenja.

ElHombre

pre 3 godine

Sin legendarnog Georg-a Weah Timoti dao gol u svom prvom mecu na Svetkom Prvenstvu, njegov tata nije uspeo da se kvalifikuje sa Liberiom ali mu se ispunila zivotna zelja gleda sina kako daje gol to nema cenu.

Lars

pre 3 godine

Ne razumem kako neko moze da navija za ove Amerikance...
(Gustavson, 21. novembar 2022 21:44)

Ne razumem ni ja kako neko moze da sanja da ga gazi ruska cizma, pa takvih ima kod nas na izvoz

olaf

pre 3 godine

Uh sto mi je drago sto je izjednacio Vels, dok su vodili Ameri namerno su trosili vreme sa stalnim prekidima zbog povrede, a sad kad je gusto lete po terenu..

NekoIzEvrope

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.

Dr.

pre 3 godine

Amerikanci igraju najpametniji fudbal. Vrlo su promišljeni i igraju uigrano, timski, odgovorno. I ovaj gol što su dali je tipičan primer inteligentnog fudbala.

Padaju mi kapci

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.
(NekoIzEvrope, 21. novembar 2022 20:20)

Ukusi su razliciti, meni je on omiljeni komentator i totalno drugaciji od ostalih koji komentarisu sablonski.

Obrad

pre 3 godine

Ne znam za vas, ali meni smetaju ovolike sudačke nadoknade. Katarani su uložili velike pare, a grandiozni kakvi jesu hoće spektakl mimo klasičnih 3 minuta. Korumpirane FIFA birokrate to dozvoljavaju. Nama bi mogao biti ozbiljan problem na odlučujućoj sa Švajcarcima. Ako ne budemo vodili bar 2 razlike do 90te minute, teško nam se piše .

Boston

pre 3 godine

Videces tek sledece svetsko sa 48 timova kakva ce sprdnja da bude na ovom ima timova koje bi reprezentacija nase super lige nakantala.
(Bata Zivotinja, 21. novembar 2022 17:12)

Ne mešaj našu ligu sa ovim niti sa bilo čim. Smešno je što ta liga uopšte postoji. Još ima 16 ekipa hahaha... Pitanje je da li treba i 10 da ima.

Eric Cartman

pre 3 godine

Ameri bolji navijaci od nas. Nemamo ni pesmu a kamoli vise. Pevace se Mitro’s on fire, pozajmljeno od Fulama i to je to…
(Lazni Brkajlo, 21. novembar 2022 20:31)

Nemoj tako a "ajde ajmo svi u napad"
Prosto dobijem dijareju kada to krenu da pevaju a protivnicki tim napada.

Kakvo pitanje-takav i odgovor

pre 3 godine

Što ne igraju Roben i Snajder?
(Ikar, 21. novembar 2022 18:34)

Zato sto prednost u odnosu na njih imaju Klajvert i Davids.

Mikii

pre 3 godine

Kamerun ništa lošiji nije od Senegala, trebamo da budemo oprezni.
(Slavko Vrekic, 21. novembar 2022 18:28)

Značajno je lošiji, baš koliko i naši travopasi od Holandije. Dakle, oprez.

roten

pre 3 godine

Nije Holandija toliko loša kao što neki misle, mislim da ih je danas iznenadilo to koliko je Senegal dobar, ali su ipak spasili živu glavu i pobedili, siguran sam da su očekivali lakšu utakmicu. Neverovatno koliko je Senegal fizički moćan tim i da im se nije povredio Mane verujem da bi bez problema išli i do četvrtfinala.I nemojte da brinete, Kamerun je daleko slabiji od njih, ni u priči nemaju igrače klase Kulibalija, povređenog Manea, Dialoa...

Sadio Mane

pre 3 godine

Koliko srece za Holandiju.Ovi ih oducili od fudbala ,pritom igraju bez najboljeg igraca.Imali vise suteva ka golu i vise u okvir gola.Holandjani iz 2 suta dali 2 gola.I posle ce neko da mi prica o tome kako najbolja ekipa uvek pobedjuje i ostale gluposti.Zamislite samo da je ovo bilo finale Svetskog.Da covek ne poveruje.
Mislim da je svaki pravi ljubitelj fudbala razocaran ovom nezasluzenom pobedom Holandije.

dusan

pre 3 godine

SAD protiv Velsa će biti odlična utakmica.
Niko ne treba da potcenjuje amerikance - pogotovo kada čuju njihovu himnu - onda opet daju 150% kao da im je to poslednja stvar u životu.

Gde ja živim

pre 3 godine

Nažalost neko prokletstvo afričkih timova se nastavlja. 2014. Gana rasturi Nemačku na kraju 2:2 jer Klose. Sad Senegalci ubiše Holanđane i primiše 2 gola ni iz čega. Stvarno šteta. Volim afričke selekcije da gledam, trče ljudi za sve pare i jaki su ko zemlja. Jedino im fali jedan ekstra klase koji će da umulja iz silnih prilika. Da li bi to bio Mane ostaje da se pitamo. Baš šteta.

Ove narandžaste šamšule danas jako slabo. Videćemo da li će popraviti utisak za dalje. Na kraju uzeše 3 boda ni krivi ni dužni.

Mikii

pre 3 godine

U duelima Senegalci ih pojeli za dorucak
(Slobo, 21. novembar 2022 18:40)

Šteta što se dueli ne broje, već golovi. 2:0 za Holandiju. Poy.

ko-ometator

pre 3 godine

Ova holandija je nekada bila sila a ovo danas je Senegal izgubio a ne da su oni pobedili. Ko voli da ide u kladionicu treba igrati na Ekvador protiv njih. Kako su ovo dobili danas sa 2-0 ni sami ne znaju. Senegal je mogao ovde do boda barem da dodje.

Hando

pre 3 godine

Mislim da je svaki pravi ljubitelj fudbala razocaran ovom nezasluzenom pobedom Holandije.
(Sadio Mane, 21. novembar 2022 19:12)

Ja sam, medjutim, ovakve utakmice vidjao mnogo puta na prvenstvima. Takticka pismenost uz mentalnu spremu naspram snage i stihije se uglavnom isplati.

Realno je bilo nereseno, ali su Holandjani iskusno cekali i docekali.

Slaviša

pre 3 godine

Mislio sam sda če ove lale lako dobiti Senegal međutim vidim da igraju dosta loše moram reči da su me igrom razočarali jesu dobili 2-0 ali taj rtezultat nije realan greška golmana gde je predugo čekao loptu kod gola a mogao je dobiti i Senegal realan rezultat svako po bod istina igrao sam na Lale da budu prvi u grupi da sam znao pre utakmice da igraju toliko loše nebi ni evro dao na njih pogotovo ne da budu prvi u grupi sad kad pogledam grupe pa naša je u top 3 možda najteža grupa sve 4.ikipe imaju šanse za prva 2.mesta čak se može desiti da Brazil ispadne a Srbija i Švajcarska prođu.

Mikii

pre 3 godine

Ovi Senegalci ko buldožeri. Šteta što nema ko gol da uvalja inače oni ga primiti neće.
(Grudba, 21. novembar 2022 18:29)

Oni ga primiti neće, a primili 2. Srpska logika.

zvezdale

pre 3 godine

Kodi Gakpo holandski Segrej. Ozbiljan talenat, veznjak atleta i tehničar. I gol u Serđo stilu, trk iz drugog plana u 16 i prijatno.

Hijavata

pre 3 godine

Juče Katar, a ranije danas Engleska. Koga Srbi mrze na trećoj utakmici? 🤔 Za četvrtu se zna.
(Mahatma Pandi, 21. novembar 2022 17:29)

Haha, verovatno Holandiju zbog Mijatove prečke. I zbog onih 6 komada iz 2006. 😳

mm

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Iran osudio 16000+ ljudi na smrt zato sto su ucestvovali u protestima...

NekoIzEvrope

pre 3 godine

U zivotu nisam video toliko pasova unazad a ne vidja se cesto ni ovoliko bezidejna i spora igra jedne reprezentacije, kao sto je danas igra Holandije. Van Gal, definitivno, prevara od trenera, Sise mu je danas odrzao lekciju, bar do ovog 75og minuta.

Gde ja zivim

pre 3 godine

Engleska - Iran 2-0
Senegal - Holandija 2-2
Amerika - Vels 1-0
(Jaime Lannister, 21. novembar 2022 12:17)

Daj neki prelaz za sutra, treba da registrujem kola i promenim tablice... Mi iz centralne Srbije nismo sever Kosova, pa nam "nasa" milicija ne prasta, nema opomena, odmah kazne pisu!

Boston

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Ja zbog tih ekipa i volim da gledam Svetsko. To nisu ekipe koje cesto imamo prilike da gledamo. Šta treba da gledamo samo Francuze, Nemce, Špance... ? Pravi smor

fliper

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni
(Exo, 21. novembar 2022 16:31)

A ko je pomenuo nas, ovde nije rec o nama. Koji li te autsovinisticki komples podstakao na komentar, kao i gomilu koja ti dade pluseve?
(Vaše ime, 21. novembar 2022 17:37)



Nikakvog autošovinizma tu nema nego realnosti. Odkud pravo nama da nekog prozivamo za zviždanje tuđoj himni kada mi konstantno zviždimo.

XXX

pre 3 godine

@(Znalac, 21. novembar 2022 16:18): naravno kada im je komandant odbrane “genijalni” Maguire. Taj ne zaslužuje da igra u svom timu, a kamo li reprezentaciji, jer je najobičnije drvo.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Kakve je nekad Holandija imala majstore, zadnji verovatno Van Persi. Šta je ovo, kakve su ovo prevare? Gakpo, Bergvajn, a zvezda tima Depaj.
(Obrad, 21. novembar 2022 17:42)




Greota je ne pomenuti u tu ekipu najboljeg evropskog igrača svih vremena Johana Krojfa…

Vaše ime

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni
(Exo, 21. novembar 2022 16:31)

A ko je pomenuo nas, ovde nije rec o nama. Koji li te autsovinisticki komples podstakao na komentar, kao i gomilu koja ti dade pluseve?

Bata Zivotinja

pre 3 godine

Ne znam sta ste vi ocekivali da stadioni budu krcati pa igra se u pustinju u zemlji od 3 miliona stanovnika koje bas zabole za fudbal,na svakoj utakmici ce biti navijaci tih reprezentacija koji su doputovali samo zbog tog i sacica domacih navijaca

Obrad

pre 3 godine

Kakve je nekad Holandija imala majstore, zadnji verovatno Van Persi. Šta je ovo, kakve su ovo prevare? Gakpo, Bergvajn, a zvezda tima Depaj.

Bata Zivotinja

pre 3 godine

@ovo nije uzitak, nego dokaz da na svetskom ne bi trebalo da ima mesta za vise od ukupno 6-7 ekipa izvan evrope i juzne amerike.

Videces tek sledece svetsko sa 48 timova kakva ce sprdnja da bude na ovom ima timova koje bi reprezentacija nase super lige nakantala.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Ovako mi igramo kao Iran. Za 5 min nas rasarafe.
(dedamraz, 21. novembar 2022 14:47)




Ronaldo ne deli tvoje mišljenje. Isti je oznojio guzicu u baražu da bi došao pored Srbije na SP…

Baš lepo

pre 3 godine

Senegal je primer reprezentacije koju ne interesuje protiv koga igraju.Igraju fudbal i ne plaše se Holanđana.Biće ovo sjajna grupa i Holanđanima neće biti lako.

kralj

pre 3 godine

let's go@
Momce drago,bas me briga i za Iran i za desavanja u Iranu,koliko znam Iranci nikad nisu napali Srbiju(ako ne racunamo turbo folk),Englezi godinama rovare protiv Srbije a pre 20 godina su nas i bombardovali.Volim da Englezi u svakom sportu izgube.

Da..a

pre 3 godine

Azija ima 5 ekipa na SP a Južna Amerika samo 4, gde je tu pravda? Južnoamerikanci bukvalno žive za fudbal, daju najviše igrača po celom svetu, prave najbolje atmosfere na stadionima! Razumem ja da na Mundijalu treba da dobiju šanse svi kontinenti ali umesto Kolumbije ili Perua baš uživamo u nastupima Katara i Irana! Neće ni S.Arabija da prođe bolje, jedino Japan i J.Koreja mogu nešto da pokažu! Jedna Afrika takođe ima više predstavnika od J.Amerike a jedino isti broj ekipa daju Severna i Centralna Amerika! Ne znam po čemu se određuju kvote za učesnike po kontinentima ali po kvalitetu Azija zaslužuje najmanje!
(Komentator, 21. novembar 2022 16:27)

Ne mogu da kazem da nisi u pravu ali koliko drzava ima Juzna Amerika a koliko Azija ili Afrika. Verovatno je to jedan od glavnih parametara sto je razumljivo ali ako cemo da gledamo iskljucivo kvalitet onda Evropa zasluzuje bar jos 5 predstavnika ali ne zove se dzabe Svetsko prvenstvo????

Exo

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni

KingJames

pre 3 godine

Jeste da je ovo Iran, ali Englezi mocno deluju. Kao sto sam rekao pred pocetak prvenstva kad su svi osporili Engleze i njihov vezni red- Rice i Bellingham su fenomenalni igraci i imaju mozda i najjaci vezni red na prvenstvu kad na to dodamo Mounta, Fodena i Saku i Kane u spicu koji je standardan. Top 3 favorita za osvajanje i mozda i najjaca evropska ekipa na prvenstvu.

Let's go!

pre 3 godine

Nisam ljubitelj engleske reprezentacije, ali danas svim srcem uz bracu Engleze samo zbog bolesnih domacih diktatorofila koji balave na sve svetske diktature i to na slobodnom internetu cije ukidanje u tim zemlajma podzavaju.

Komentator

pre 3 godine

Azija ima 5 ekipa na SP a Južna Amerika samo 4, gde je tu pravda? Južnoamerikanci bukvalno žive za fudbal, daju najviše igrača po celom svetu, prave najbolje atmosfere na stadionima! Razumem ja da na Mundijalu treba da dobiju šanse svi kontinenti ali umesto Kolumbije ili Perua baš uživamo u nastupima Katara i Irana! Neće ni S.Arabija da prođe bolje, jedino Japan i J.Koreja mogu nešto da pokažu! Jedna Afrika takođe ima više predstavnika od J.Amerike a jedino isti broj ekipa daju Severna i Centralna Amerika! Ne znam po čemu se određuju kvote za učesnike po kontinentima ali po kvalitetu Azija zaslužuje najmanje!

Ludovan

pre 3 godine

Ne znam za vas ljudi, no, bez obzira na očekivane rezultate prve dve utakmice, meni ovo prvenstvo deluje tako tužno...
(skabo, 21. novembar 2022 16:39) Po cemu tuzno?? Ovo prvenstvo pretenduje da bude jedno od najboljij iz prostog razloga igraci su dosli na pola sezoni zdravi i vecina u formi, sto se tice fudbala ovo ce biti pogodak, sto se tice navijanja, kurvi i pica svakako ne. Pozdrav

Znalac

pre 3 godine

kad se sve sabere, iranci i ovako losiji su mogli dati 3 gola umesto 2 (precka posle Pickfordove intervencije).
Znaci englezi su opasni u napadu ali pozadi nisu bas nesto prejaki... Videcemo ih protiv malo jaceg protivnika kako ce im odbrana delovati. To ce biti interesantno, vec protiv amerikanaca...Ako su ovi zadnji napredovali. Videcemo ih veceras protiv velsana.

Mutimir

pre 3 godine

Ali onaj penal na kraju. Eto recepta za sledeći put, a ne kao protiv Švajcarske pre četiri godine. Svi na sudiju i gunđaj i mlataraj rukama, na kraju će pogledati VAR. Ono nad Mitrovićem je više penal nego ovo nad ovim Irancem.

Banat

pre 3 godine

@komentator
Juzna Amerika ima samo 10 ekipa, ako povecaju broj ekipa kvalifikacije im ne trebaju.
Jedino da ih spoje sa Severnom Amerikom pa da im daju vise mesta nego sto obe zone imaju pojedinacno.
Azija ima 50 i vise zemalja i samo one najbolje idu.
Inace Juzna Amerika je mogla imati 5 ekipa, ali su izgubili od nominalno azijske reprezentacije Australije

Gari

pre 3 godine

Samo da napomenem da nisu Englezi zviždali himni već Iranci (videli ste da nisu ni pevali himnu) kao deo protesta koji su u njihovoj zemlji.

Ivar

pre 3 godine

EP sa 16 ekipa je bilo Bog i Batina za sve ove reprezentativne turnire !
(JPR24, 21. novembar 2022 14:49)
EP u bilo kojem ekipnom sportu je najjaci turnir na svijetu ali SP / OI ti daju tu titulu koja "vrijedi" vise od EP. U biti su uvijek evropske ekipe + USA, Bra, Arg i jos pokoja reprezentacija. Tu i tamo bljesne neka azijka ili africka i to je to

Toi toi

pre 3 godine

Tipični Englezi, čim dođe jača evropska reprezentacija neće ih biti nigde.
Jedino SP su i osvojili onim fantomskim golom.

PS Iran katastrofa, zalutali na SP.

Misa

pre 3 godine

Megvajer je u formi, opravdao očekivanja, i danas direktni krivac za primljeni gol. Pa šta će tek biti protiv polu pristojnih timova? Englezi će primiti 20 golova?

Marko

pre 3 godine

Po kom osnovu je Vels favoritvprotiv SAD?

Videćeš kad budu igrali. Svakako ako se ne slažeš i ako si siguran odeš u kladzu i namlatiš pare :)
Elem ja baš mislim da je vels tu favorit blagi.

Лазо медвеђи

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Види се да ти је ово прво светско првенство, чар истог је кад нека од тих мањих репрезентација оде далеко. Турнирска такмичења ретко осваја најбоља екипа јер у једној утакмици све је могуће.

Djole_Kg

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Jok ajde da igramo samo Evropa i Amerika.

Eric Cartman

pre 3 godine

U komentarima sve sami zaljubljenici u Iranski fudbal.
Omiljeni klubovi su im Sepahan,Malavan i Zob Ahan.
Ubiše se kablovske ko ce više para da potroši na prenos Iranske Persian Gulf Pro League.

Milan

pre 3 godine

Tako im i treba smenili su najboljeg selektora u istoriji koji je odveo Iran u Katar Dragana Skočića i sada im se to vraća protiv moćnih Engleza.

misko

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti

comment

pre 3 godine

Jel zna neko koja TV u BIH prenosi ovu utakmicu? Pošto BHT ne prenosi...
(zexBN, 21. novembar 2022 14:06)

https://www.klix.ba/sport/nogomet/bhrt-nece-prenositi-uzivo-sve-utakmice-na-svjetskom-prvenstvu-u-nogometu-cak-18-utakmica-prenosi-moja-tv/221118050

JPR24

pre 3 godine

A Iranci jel su uspeli preci polovinu terena ?? Ne gledam, ali vidim statistiku, sve na nuli, jedva 20% vremena da su imali loptu, od čega 15% kod golmana verovatno… kakvi cirkus ekipa će tek biti kad bude SP sa 48 ekipa !!!
EP sa 16 ekipa je bilo Bog i Batina za sve ove reprezentativne turnire !

Papara

pre 3 godine

Pričajte šta hoćete, ali Megvajer odigrao doktorski prvo poluvreme.
(da da, 21. novembar 2022 14:41)
Da ti ili ja stojimo na njegovom mestu danas, takodje bi doktoriski odigrali.

Eric Cartman

pre 3 godine

U komentarima sve sami zaljubljenici u Iranski fudbal.
Omiljeni klubovi su im Sepahan,Malavan i Zob Ahan.
Ubiše se kablovske ko ce više para da potroši na prenos Iranske Persian Gulf Pro League.

Лазо медвеђи

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Види се да ти је ово прво светско првенство, чар истог је кад нека од тих мањих репрезентација оде далеко. Турнирска такмичења ретко осваја најбоља екипа јер у једној утакмици све је могуће.

Tako nekako

pre 3 godine

Ameri bolji navijaci od nas. Nemamo ni pesmu a kamoli vise. Pevace se Mitro’s on fire, pozajmljeno od Fulama i to je to…
(Lazni Brkajlo, 21. novembar 2022 20:31)

Kad neko sa strane vidi naše navijače, on ne zna čiji su to navijači. Danas se crveni tribina od navijača Velsa, a naši, jedan u zvezdinom, drugi u partizanovom dresu, treći nosi plavi dres bivše države, četvrti majicu sa Ratkom i Radovanom... Nigde dresa reprezentacije, ni nacionalnih obeležja Srbije. Kao da su ispali iz stočnog vagona. Za nepostojanje kulta reprezentacije, kriva je toksična netrpeljivost između dva najveća kluba koja truje atmosferu oko našeg nacionalnog tima.

Djole_Kg

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Jok ajde da igramo samo Evropa i Amerika.

JPR24

pre 3 godine

A Iranci jel su uspeli preci polovinu terena ?? Ne gledam, ali vidim statistiku, sve na nuli, jedva 20% vremena da su imali loptu, od čega 15% kod golmana verovatno… kakvi cirkus ekipa će tek biti kad bude SP sa 48 ekipa !!!
EP sa 16 ekipa je bilo Bog i Batina za sve ove reprezentativne turnire !

Boston

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Ja zbog tih ekipa i volim da gledam Svetsko. To nisu ekipe koje cesto imamo prilike da gledamo. Šta treba da gledamo samo Francuze, Nemce, Špance... ? Pravi smor

Eric Cartman

pre 3 godine

Po nalogu svetske kaldioničarske mafije imamo nadoknade od 10+ minuta u svakoj utakmici. Kako je samo kockanje upropastilo fudbal.
(Dejan, 21. novembar 2022 22:10)
I kakve veze to ima da kladionicom?
Srbi paranoja i teorije zavere.

Kakvo pitanje-takav i odgovor

pre 3 godine

Što ne igraju Roben i Snajder?
(Ikar, 21. novembar 2022 18:34)

Zato sto prednost u odnosu na njih imaju Klajvert i Davids.

Milan

pre 3 godine

Tako im i treba smenili su najboljeg selektora u istoriji koji je odveo Iran u Katar Dragana Skočića i sada im se to vraća protiv moćnih Engleza.

Papara

pre 3 godine

Pričajte šta hoćete, ali Megvajer odigrao doktorski prvo poluvreme.
(da da, 21. novembar 2022 14:41)
Da ti ili ja stojimo na njegovom mestu danas, takodje bi doktoriski odigrali.

Ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Odličan drugi dan na Svetskom prvenstvu u Kataru. To je moja glavna impresija posle gledanja ove tri današnje utakmice. Englezi veoma dobri, uigrani, sa vrhunskom tehnikom, iskusni, naprosto su deklasirali Iran sa 6:2 u jednom laganom lepršavom ritmu, rutinski. Iran je u poslednjih nekoliko Svetskih prvenstava izuzetno ozbiljna reprezentacija, svima su pružali žestok otpor i bili veoma težak rival i najjačim selekcijama sveta, međutim Englezi danas su ih naprosto deklasirali sa 6:2 i najavili juriš na titulu, definitivno. U drugom meču Holandija tek u finišu savladala Senegal koji je žestoko odolevao gotovo sat i po vremena i tek u finišu primio dva gola! Zaslužili su Senegalci bod sa ovog meča zbog izuzetnog zalaganja i odlične igre u polju, odlične defanzive, ali eto bilo je dovoljno da Holanđani bar jednom probiju taj senegalski zid i demonstriraju svoju klasu i pobede naravno. Prvi gol Holanđana čisto majstorstvo, drugi rutina koju redovno pokazuju velike reprezentacije u tim momentima. Treća utakmica remi Amerikanaca i Velšana po meni pravičan, Amerikanci bolji u prvom poluvremenu a Velšani u drugom. Podela bodova po meri obe reprezentacije. Inače primećuje se da su sudije sve ove mečeve produžavali čak čak i u dvocifrenom broju minuta, što potvrđuje da su dobili jasne instrukcije da štopuju svaki prekid na meču i da samo efektivnu igru računaju, što je super, smanjiće odugovlačenje i "krađe" vremena definitivno. Sve u svemu odlične utakmice danas i puno golova.

Baš lepo

pre 3 godine

Senegal je primer reprezentacije koju ne interesuje protiv koga igraju.Igraju fudbal i ne plaše se Holanđana.Biće ovo sjajna grupa i Holanđanima neće biti lako.

Toi toi

pre 3 godine

Tipični Englezi, čim dođe jača evropska reprezentacija neće ih biti nigde.
Jedino SP su i osvojili onim fantomskim golom.

PS Iran katastrofa, zalutali na SP.

Marko

pre 3 godine

Gledam rts emisiju. Memedović kako se smeška na momente a izgleda smoreno do daske. Hahahha tačno su mu uvalili ovo da radi vidi se iz aviona sa mu nije toliko interesantno

Mutimir

pre 3 godine

Ali onaj penal na kraju. Eto recepta za sledeći put, a ne kao protiv Švajcarske pre četiri godine. Svi na sudiju i gunđaj i mlataraj rukama, na kraju će pogledati VAR. Ono nad Mitrovićem je više penal nego ovo nad ovim Irancem.

Ludovan

pre 3 godine

Ne znam za vas ljudi, no, bez obzira na očekivane rezultate prve dve utakmice, meni ovo prvenstvo deluje tako tužno...
(skabo, 21. novembar 2022 16:39) Po cemu tuzno?? Ovo prvenstvo pretenduje da bude jedno od najboljij iz prostog razloga igraci su dosli na pola sezoni zdravi i vecina u formi, sto se tice fudbala ovo ce biti pogodak, sto se tice navijanja, kurvi i pica svakako ne. Pozdrav

Eric Cartman

pre 3 godine

USA se raspala...kao i sve što rade pored sporta - hvataju na brzinu, a posle ćao.
(Nbgd, 21. novembar 2022 21:36)

Pa eno ih muku muce,skroz se raspali za razliku od nas koji imamo Beograd na vodi.

Mikii

pre 3 godine

Nikako mi nije jasno zašto su se Amerikanci povukli i kukavički brane rezultat kad su daleko bolja ekipa?! Izjednačiće Vels ovo. I ako će.

Gde ja zivim

pre 3 godine

Engleska - Iran 2-0
Senegal - Holandija 2-2
Amerika - Vels 1-0
(Jaime Lannister, 21. novembar 2022 12:17)

Daj neki prelaz za sutra, treba da registrujem kola i promenim tablice... Mi iz centralne Srbije nismo sever Kosova, pa nam "nasa" milicija ne prasta, nema opomena, odmah kazne pisu!

ElHombre

pre 3 godine

Sin legendarnog Georg-a Weah Timoti dao gol u svom prvom mecu na Svetkom Prvenstvu, njegov tata nije uspeo da se kvalifikuje sa Liberiom ali mu se ispunila zivotna zelja gleda sina kako daje gol to nema cenu.

Lars

pre 3 godine

Ne razumem kako neko moze da navija za ove Amerikance...
(Gustavson, 21. novembar 2022 21:44)

Ne razumem ni ja kako neko moze da sanja da ga gazi ruska cizma, pa takvih ima kod nas na izvoz

Splavar

pre 3 godine

@Јел могуће да више навијате за американце?
(ДЕЛИЈА??, 21. novembar 2022 21:49)

Zasto ne bismo, pa znas li koliko nas je u Americi, normalno da samo Srbiju stavljamo ispred njih. Sta s nekakvim Velsom imam, jedva bi ga ubo na mapi

Ivar

pre 3 godine

EP sa 16 ekipa je bilo Bog i Batina za sve ove reprezentativne turnire !
(JPR24, 21. novembar 2022 14:49)
EP u bilo kojem ekipnom sportu je najjaci turnir na svijetu ali SP / OI ti daju tu titulu koja "vrijedi" vise od EP. U biti su uvijek evropske ekipe + USA, Bra, Arg i jos pokoja reprezentacija. Tu i tamo bljesne neka azijka ili africka i to je to

Komentator

pre 3 godine

Azija ima 5 ekipa na SP a Južna Amerika samo 4, gde je tu pravda? Južnoamerikanci bukvalno žive za fudbal, daju najviše igrača po celom svetu, prave najbolje atmosfere na stadionima! Razumem ja da na Mundijalu treba da dobiju šanse svi kontinenti ali umesto Kolumbije ili Perua baš uživamo u nastupima Katara i Irana! Neće ni S.Arabija da prođe bolje, jedino Japan i J.Koreja mogu nešto da pokažu! Jedna Afrika takođe ima više predstavnika od J.Amerike a jedino isti broj ekipa daju Severna i Centralna Amerika! Ne znam po čemu se određuju kvote za učesnike po kontinentima ali po kvalitetu Azija zaslužuje najmanje!

zainteresovani

pre 3 godine

Ko se seca George Weah-e, svojevremeno najboljeg igraca planate (sa Milanom) iz one generacije a sada predsednikom Liberije zna da mu je mali Tim sin. Vredan mali, nije lezi 'lebu... eto docekao da kao prvi predstavlja porodicu na SP i dade gol. Dobar primer kako treba...

JeRemija

pre 3 godine

Dugo nisam gledao ogsaniju ekipu od Velsa.
Konstantno valjanje i prenemaganje po terenu, zadržavanje vremena...

Daj Bože da zaživi ovaj trend da se utakmice počnu produžavati po 10+ minuta pa neka se balerine valjaju po terenu misleći da će sudija uskoro svirati kraj i da neće biti puno nadoknade!

Dr.

pre 3 godine

Amerikanci igraju najpametniji fudbal. Vrlo su promišljeni i igraju uigrano, timski, odgovorno. I ovaj gol što su dali je tipičan primer inteligentnog fudbala.

Ronaldihno Gaucho

pre 3 godine

Ovaj Vels je i onaj nesrecni Mihajlovic pobedjivao sa 6 komada. Na koju foru su oni na SP.
(Zasu, 21. novembar 2022 21:21)

Na istu na koju nas je Australija izbacila sa SP indirektno a Švajcarska direktno. Borbenost! Jesi video zadnjih 10 minuta (nakon 1:1) plus 10 minuta zaustavnog vremena. Gledam našu reprezentaciju od 1978 i nadam se jedino da Piksi može nešto da promeni u njihovim glavama, kada nastupaju za reprezentaciju to je jedna igra a za klubove sasvim druga (čast izuzecima). E tu mi se čini da vidim promene i to me mnogo raduje. A to što smo pobedili Portugal mačku o rep dešavalo se to i Brazilu i Nemačkoj pa oni koji su ih srećno pobedili nisu ništa uradili.

Exo

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni

NekoIzEvrope

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.
(NekoIzEvrope, 21. novembar 2022 20:20)

Ne slažem se. On i Višković su jedini ozbiljni komentatori kod nas, ostali su tuga jesenja.

Bata Zivotinja

pre 3 godine

Ne znam sta ste vi ocekivali da stadioni budu krcati pa igra se u pustinju u zemlji od 3 miliona stanovnika koje bas zabole za fudbal,na svakoj utakmici ce biti navijaci tih reprezentacija koji su doputovali samo zbog tog i sacica domacih navijaca

Padaju mi kapci

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.
(NekoIzEvrope, 21. novembar 2022 20:20)

Ukusi su razliciti, meni je on omiljeni komentator i totalno drugaciji od ostalih koji komentarisu sablonski.

Hijavata

pre 3 godine

Juče Katar, a ranije danas Engleska. Koga Srbi mrze na trećoj utakmici? 🤔 Za četvrtu se zna.
(Mahatma Pandi, 21. novembar 2022 17:29)

Haha, verovatno Holandiju zbog Mijatove prečke. I zbog onih 6 komada iz 2006. 😳

Da..a

pre 3 godine

Azija ima 5 ekipa na SP a Južna Amerika samo 4, gde je tu pravda? Južnoamerikanci bukvalno žive za fudbal, daju najviše igrača po celom svetu, prave najbolje atmosfere na stadionima! Razumem ja da na Mundijalu treba da dobiju šanse svi kontinenti ali umesto Kolumbije ili Perua baš uživamo u nastupima Katara i Irana! Neće ni S.Arabija da prođe bolje, jedino Japan i J.Koreja mogu nešto da pokažu! Jedna Afrika takođe ima više predstavnika od J.Amerike a jedino isti broj ekipa daju Severna i Centralna Amerika! Ne znam po čemu se određuju kvote za učesnike po kontinentima ali po kvalitetu Azija zaslužuje najmanje!
(Komentator, 21. novembar 2022 16:27)

Ne mogu da kazem da nisi u pravu ali koliko drzava ima Juzna Amerika a koliko Azija ili Afrika. Verovatno je to jedan od glavnih parametara sto je razumljivo ali ako cemo da gledamo iskljucivo kvalitet onda Evropa zasluzuje bar jos 5 predstavnika ali ne zove se dzabe Svetsko prvenstvo????

Gde ja živim

pre 3 godine

Nažalost neko prokletstvo afričkih timova se nastavlja. 2014. Gana rasturi Nemačku na kraju 2:2 jer Klose. Sad Senegalci ubiše Holanđane i primiše 2 gola ni iz čega. Stvarno šteta. Volim afričke selekcije da gledam, trče ljudi za sve pare i jaki su ko zemlja. Jedino im fali jedan ekstra klase koji će da umulja iz silnih prilika. Da li bi to bio Mane ostaje da se pitamo. Baš šteta.

Ove narandžaste šamšule danas jako slabo. Videćemo da li će popraviti utisak za dalje. Na kraju uzeše 3 boda ni krivi ni dužni.

Eric Cartman

pre 3 godine

Ameri bolji navijaci od nas. Nemamo ni pesmu a kamoli vise. Pevace se Mitro’s on fire, pozajmljeno od Fulama i to je to…
(Lazni Brkajlo, 21. novembar 2022 20:31)

Nemoj tako a "ajde ajmo svi u napad"
Prosto dobijem dijareju kada to krenu da pevaju a protivnicki tim napada.

mm

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Iran osudio 16000+ ljudi na smrt zato sto su ucestvovali u protestima...

Mikii

pre 3 godine

Kamerun ništa lošiji nije od Senegala, trebamo da budemo oprezni.
(Slavko Vrekic, 21. novembar 2022 18:28)

Značajno je lošiji, baš koliko i naši travopasi od Holandije. Dakle, oprez.

Obrad

pre 3 godine

Kakve je nekad Holandija imala majstore, zadnji verovatno Van Persi. Šta je ovo, kakve su ovo prevare? Gakpo, Bergvajn, a zvezda tima Depaj.

kralj

pre 3 godine

let's go@
Momce drago,bas me briga i za Iran i za desavanja u Iranu,koliko znam Iranci nikad nisu napali Srbiju(ako ne racunamo turbo folk),Englezi godinama rovare protiv Srbije a pre 20 godina su nas i bombardovali.Volim da Englezi u svakom sportu izgube.

fliper

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni
(Exo, 21. novembar 2022 16:31)

A ko je pomenuo nas, ovde nije rec o nama. Koji li te autsovinisticki komples podstakao na komentar, kao i gomilu koja ti dade pluseve?
(Vaše ime, 21. novembar 2022 17:37)



Nikakvog autošovinizma tu nema nego realnosti. Odkud pravo nama da nekog prozivamo za zviždanje tuđoj himni kada mi konstantno zviždimo.

remax

pre 3 godine

Gledam rts emisiju. Memedović kako se smeška na momente a izgleda smoreno do daske. Hahahha tačno su mu uvalili ovo da radi vidi se iz aviona sa mu nije toliko interesantno
(Marko, 21. novembar 2022 22:23)

I ja moram da apostrofiram da sam doneo sledeću konkluziju u vezi impresija o premijernoj ediciji specijalne emisije o globalnom fudbalskom šampionatu i njenim akterima u studiju - aviondžije.

roten

pre 3 godine

Nije Holandija toliko loša kao što neki misle, mislim da ih je danas iznenadilo to koliko je Senegal dobar, ali su ipak spasili živu glavu i pobedili, siguran sam da su očekivali lakšu utakmicu. Neverovatno koliko je Senegal fizički moćan tim i da im se nije povredio Mane verujem da bi bez problema išli i do četvrtfinala.I nemojte da brinete, Kamerun je daleko slabiji od njih, ni u priči nemaju igrače klase Kulibalija, povređenog Manea, Dialoa...

dusan

pre 3 godine

SAD protiv Velsa će biti odlična utakmica.
Niko ne treba da potcenjuje amerikance - pogotovo kada čuju njihovu himnu - onda opet daju 150% kao da im je to poslednja stvar u životu.

Mikii

pre 3 godine

Ovi Senegalci ko buldožeri. Šteta što nema ko gol da uvalja inače oni ga primiti neće.
(Grudba, 21. novembar 2022 18:29)

Oni ga primiti neće, a primili 2. Srpska logika.

Hando

pre 3 godine

Mislim da je svaki pravi ljubitelj fudbala razocaran ovom nezasluzenom pobedom Holandije.
(Sadio Mane, 21. novembar 2022 19:12)

Ja sam, medjutim, ovakve utakmice vidjao mnogo puta na prvenstvima. Takticka pismenost uz mentalnu spremu naspram snage i stihije se uglavnom isplati.

Realno je bilo nereseno, ali su Holandjani iskusno cekali i docekali.

Boston

pre 3 godine

Videces tek sledece svetsko sa 48 timova kakva ce sprdnja da bude na ovom ima timova koje bi reprezentacija nase super lige nakantala.
(Bata Zivotinja, 21. novembar 2022 17:12)

Ne mešaj našu ligu sa ovim niti sa bilo čim. Smešno je što ta liga uopšte postoji. Još ima 16 ekipa hahaha... Pitanje je da li treba i 10 da ima.

Anti krug dvojke.

pre 3 godine

Bravo Bejl, samo Ameri da ne prođu grupu.
(Anti krug dvojke., 21. novembar 2022 22:23) Ma nisi kompleksas. Uopste.
(Negativni, 21. novembar 2022 22:42)

Jel ne smem da navijam protiv Amera? Prošlo svetsko prvenstvo svi ste navijali protiv Rusije, Rusi su tu makar igrali četvrtfinale a Ameri ovde ispadaju u grupi 😂😂😂😂

Let's go!

pre 3 godine

Nisam ljubitelj engleske reprezentacije, ali danas svim srcem uz bracu Engleze samo zbog bolesnih domacih diktatorofila koji balave na sve svetske diktature i to na slobodnom internetu cije ukidanje u tim zemlajma podzavaju.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Kakve je nekad Holandija imala majstore, zadnji verovatno Van Persi. Šta je ovo, kakve su ovo prevare? Gakpo, Bergvajn, a zvezda tima Depaj.
(Obrad, 21. novembar 2022 17:42)




Greota je ne pomenuti u tu ekipu najboljeg evropskog igrača svih vremena Johana Krojfa…

Mikii

pre 3 godine

U duelima Senegalci ih pojeli za dorucak
(Slobo, 21. novembar 2022 18:40)

Šteta što se dueli ne broje, već golovi. 2:0 za Holandiju. Poy.

Jaime Lannister

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...
(Danilo, 21. novembar 2022 22:08)
Var je baš zato i uveden. Sada je mnogo lakše kontrolisati tok meča. Var se koristi samo ako odgovara kladionicama i to je valjda svima jasno do sad. Uvesti celendz je jedina ispravna stvar koju mogu da urade, jer ako išta ljudi će videti šta se zaista radi iako sudija posle toga presudi pogrešno. Var bez makar jednog celendza nema smisla.

Sadio Mane

pre 3 godine

Koliko srece za Holandiju.Ovi ih oducili od fudbala ,pritom igraju bez najboljeg igraca.Imali vise suteva ka golu i vise u okvir gola.Holandjani iz 2 suta dali 2 gola.I posle ce neko da mi prica o tome kako najbolja ekipa uvek pobedjuje i ostale gluposti.Zamislite samo da je ovo bilo finale Svetskog.Da covek ne poveruje.
Mislim da je svaki pravi ljubitelj fudbala razocaran ovom nezasluzenom pobedom Holandije.

ko-ometator

pre 3 godine

Ova holandija je nekada bila sila a ovo danas je Senegal izgubio a ne da su oni pobedili. Ko voli da ide u kladionicu treba igrati na Ekvador protiv njih. Kako su ovo dobili danas sa 2-0 ni sami ne znaju. Senegal je mogao ovde do boda barem da dodje.

Marko

pre 3 godine

Po kom osnovu je Vels favoritvprotiv SAD?

Videćeš kad budu igrali. Svakako ako se ne slažeš i ako si siguran odeš u kladzu i namlatiš pare :)
Elem ja baš mislim da je vels tu favorit blagi.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Ovako mi igramo kao Iran. Za 5 min nas rasarafe.
(dedamraz, 21. novembar 2022 14:47)




Ronaldo ne deli tvoje mišljenje. Isti je oznojio guzicu u baražu da bi došao pored Srbije na SP…

NekoIzEvrope

pre 3 godine

U zivotu nisam video toliko pasova unazad a ne vidja se cesto ni ovoliko bezidejna i spora igra jedne reprezentacije, kao sto je danas igra Holandije. Van Gal, definitivno, prevara od trenera, Sise mu je danas odrzao lekciju, bar do ovog 75og minuta.

Banat

pre 3 godine

@komentator
Juzna Amerika ima samo 10 ekipa, ako povecaju broj ekipa kvalifikacije im ne trebaju.
Jedino da ih spoje sa Severnom Amerikom pa da im daju vise mesta nego sto obe zone imaju pojedinacno.
Azija ima 50 i vise zemalja i samo one najbolje idu.
Inace Juzna Amerika je mogla imati 5 ekipa, ali su izgubili od nominalno azijske reprezentacije Australije

zvezdale

pre 3 godine

Kodi Gakpo holandski Segrej. Ozbiljan talenat, veznjak atleta i tehničar. I gol u Serđo stilu, trk iz drugog plana u 16 i prijatno.

Ilija Toljaga

pre 3 godine

Koje ljige su ovi Velšani da to nije normalno. Šteta što im Ameri ne uvaljaše bar još jedan gol do kraja. Odvratna igra i ponašanje.

Gari

pre 3 godine

Samo da napomenem da nisu Englezi zviždali himni već Iranci (videli ste da nisu ni pevali himnu) kao deo protesta koji su u njihovoj zemlji.

olaf

pre 3 godine

Uh sto mi je drago sto je izjednacio Vels, dok su vodili Ameri namerno su trosili vreme sa stalnim prekidima zbog povrede, a sad kad je gusto lete po terenu..

Misa

pre 3 godine

Megvajer je u formi, opravdao očekivanja, i danas direktni krivac za primljeni gol. Pa šta će tek biti protiv polu pristojnih timova? Englezi će primiti 20 golova?

Znalac

pre 3 godine

kad se sve sabere, iranci i ovako losiji su mogli dati 3 gola umesto 2 (precka posle Pickfordove intervencije).
Znaci englezi su opasni u napadu ali pozadi nisu bas nesto prejaki... Videcemo ih protiv malo jaceg protivnika kako ce im odbrana delovati. To ce biti interesantno, vec protiv amerikanaca...Ako su ovi zadnji napredovali. Videcemo ih veceras protiv velsana.

KingJames

pre 3 godine

Jeste da je ovo Iran, ali Englezi mocno deluju. Kao sto sam rekao pred pocetak prvenstva kad su svi osporili Engleze i njihov vezni red- Rice i Bellingham su fenomenalni igraci i imaju mozda i najjaci vezni red na prvenstvu kad na to dodamo Mounta, Fodena i Saku i Kane u spicu koji je standardan. Top 3 favorita za osvajanje i mozda i najjaca evropska ekipa na prvenstvu.

Vaše ime

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni
(Exo, 21. novembar 2022 16:31)

A ko je pomenuo nas, ovde nije rec o nama. Koji li te autsovinisticki komples podstakao na komentar, kao i gomilu koja ti dade pluseve?

Danilo

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...

misko

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti

mishkasije

pre 3 godine

@Danilo, da je pravde, svaka utakmica bi trebalo da bude produžena bar 20 minuta. Valjanje, odugovlačenje, zadržavanje.... Od 90 minuta nema ni 60 minuta igre.

Milos

pre 3 godine

Ko je ovaj lik na rts što vodi ovu emisiju sa ovom Kosjerinom. Ocigledno da je frajer tu zalutao. Ja koliko znam on je vodio one emisije o ribolovu ili čemu već. Što će on ovde, aloo ?? Kakve on veze ima sa fudbalom. Lik ko da je pao s Marsa, samo se nešto smeje, blage one veze o fudbalu nema. Totalno amaterski što su njega stavili da vodi ove emisije o SP. Neverovatan kiks!

Obrad

pre 3 godine

Ne znam za vas, ali meni smetaju ovolike sudačke nadoknade. Katarani su uložili velike pare, a grandiozni kakvi jesu hoće spektakl mimo klasičnih 3 minuta. Korumpirane FIFA birokrate to dozvoljavaju. Nama bi mogao biti ozbiljan problem na odlučujućoj sa Švajcarcima. Ako ne budemo vodili bar 2 razlike do 90te minute, teško nam se piše .

Slaviša

pre 3 godine

Mislio sam sda če ove lale lako dobiti Senegal međutim vidim da igraju dosta loše moram reči da su me igrom razočarali jesu dobili 2-0 ali taj rtezultat nije realan greška golmana gde je predugo čekao loptu kod gola a mogao je dobiti i Senegal realan rezultat svako po bod istina igrao sam na Lale da budu prvi u grupi da sam znao pre utakmice da igraju toliko loše nebi ni evro dao na njih pogotovo ne da budu prvi u grupi sad kad pogledam grupe pa naša je u top 3 možda najteža grupa sve 4.ikipe imaju šanse za prva 2.mesta čak se može desiti da Brazil ispadne a Srbija i Švajcarska prođu.

dno dna od fudbala

pre 3 godine

Kakav je ovo nivo fudbala?! Kao da gledam ekipu iz bloka 70 protiv Čuburaca. Strašno… Za svetsko prvenstvo treba suziti broj učesnika na nekih 10, 15 maksimum, pa onda gledati pravi fudbal. A za ovu boraniju napraviti neki drugi turnir.

Bata Zivotinja

pre 3 godine

@ovo nije uzitak, nego dokaz da na svetskom ne bi trebalo da ima mesta za vise od ukupno 6-7 ekipa izvan evrope i juzne amerike.

Videces tek sledece svetsko sa 48 timova kakva ce sprdnja da bude na ovom ima timova koje bi reprezentacija nase super lige nakantala.

comment

pre 3 godine

Jel zna neko koja TV u BIH prenosi ovu utakmicu? Pošto BHT ne prenosi...
(zexBN, 21. novembar 2022 14:06)

https://www.klix.ba/sport/nogomet/bhrt-nece-prenositi-uzivo-sve-utakmice-na-svjetskom-prvenstvu-u-nogometu-cak-18-utakmica-prenosi-moja-tv/221118050

XXX

pre 3 godine

@(Znalac, 21. novembar 2022 16:18): naravno kada im je komandant odbrane “genijalni” Maguire. Taj ne zaslužuje da igra u svom timu, a kamo li reprezentaciji, jer je najobičnije drvo.

Danilo

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...

Beograđanin

pre 3 godine

Ko se seca George Weah-e, svojevremeno najboljeg igraca planate (sa Milanom) iz one generacije a sada predsednikom Liberije zna da mu je mali Tim sin. Vredan mali, nije lezi 'lebu... eto docekao da kao prvi predstavlja porodicu na SP i dade gol. Dobar primer kako treba...
(zainteresovani, 21. novembar 2022 21:07)

Ako ne možeš sa svojom zemljom, daj šta daš. Baš i nije neki primer. A čak i da je čitav život sin proveo u SAD, opet smatram da je otac omanuo u vaspitanju, iako oca smatram velikim igračem i čovekom.

misko

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti

Eric Cartman

pre 3 godine

U komentarima sve sami zaljubljenici u Iranski fudbal.
Omiljeni klubovi su im Sepahan,Malavan i Zob Ahan.
Ubiše se kablovske ko ce više para da potroši na prenos Iranske Persian Gulf Pro League.

Milos

pre 3 godine

Ko je ovaj lik na rts što vodi ovu emisiju sa ovom Kosjerinom. Ocigledno da je frajer tu zalutao. Ja koliko znam on je vodio one emisije o ribolovu ili čemu već. Što će on ovde, aloo ?? Kakve on veze ima sa fudbalom. Lik ko da je pao s Marsa, samo se nešto smeje, blage one veze o fudbalu nema. Totalno amaterski što su njega stavili da vodi ove emisije o SP. Neverovatan kiks!

dno dna od fudbala

pre 3 godine

Kakav je ovo nivo fudbala?! Kao da gledam ekipu iz bloka 70 protiv Čuburaca. Strašno… Za svetsko prvenstvo treba suziti broj učesnika na nekih 10, 15 maksimum, pa onda gledati pravi fudbal. A za ovu boraniju napraviti neki drugi turnir.

Let's go!

pre 3 godine

Nisam ljubitelj engleske reprezentacije, ali danas svim srcem uz bracu Engleze samo zbog bolesnih domacih diktatorofila koji balave na sve svetske diktature i to na slobodnom internetu cije ukidanje u tim zemlajma podzavaju.

NekoIzEvrope

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.

Lars

pre 3 godine

Ne razumem kako neko moze da navija za ove Amerikance...
(Gustavson, 21. novembar 2022 21:44)

Ne razumem ni ja kako neko moze da sanja da ga gazi ruska cizma, pa takvih ima kod nas na izvoz

Ilija Toljaga

pre 3 godine

Koje ljige su ovi Velšani da to nije normalno. Šteta što im Ameri ne uvaljaše bar još jedan gol do kraja. Odvratna igra i ponašanje.

Anti krug dvojke.

pre 3 godine

Bravo Bejl, samo Ameri da ne prođu grupu.
(Anti krug dvojke., 21. novembar 2022 22:23) Ma nisi kompleksas. Uopste.
(Negativni, 21. novembar 2022 22:42)

Jel ne smem da navijam protiv Amera? Prošlo svetsko prvenstvo svi ste navijali protiv Rusije, Rusi su tu makar igrali četvrtfinale a Ameri ovde ispadaju u grupi 😂😂😂😂

Padaju mi kapci

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.
(NekoIzEvrope, 21. novembar 2022 20:20)

Ukusi su razliciti, meni je on omiljeni komentator i totalno drugaciji od ostalih koji komentarisu sablonski.

Jaime Lannister

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...
(Danilo, 21. novembar 2022 22:08)
Var je baš zato i uveden. Sada je mnogo lakše kontrolisati tok meča. Var se koristi samo ako odgovara kladionicama i to je valjda svima jasno do sad. Uvesti celendz je jedina ispravna stvar koju mogu da urade, jer ako išta ljudi će videti šta se zaista radi iako sudija posle toga presudi pogrešno. Var bez makar jednog celendza nema smisla.

Obrad

pre 3 godine

Ne znam za vas, ali meni smetaju ovolike sudačke nadoknade. Katarani su uložili velike pare, a grandiozni kakvi jesu hoće spektakl mimo klasičnih 3 minuta. Korumpirane FIFA birokrate to dozvoljavaju. Nama bi mogao biti ozbiljan problem na odlučujućoj sa Švajcarcima. Ako ne budemo vodili bar 2 razlike do 90te minute, teško nam se piše .

Mali Hijavata

pre 3 godine

Dugo nisam gledao prenose utakmica na RTS-u do veceras, i stvarno ne mogu da se otmem utisku koliko je Aca netalentovan za posao koji radi. Posle toliko godina, nema dikciju, nema osecaja za sklapanje recenica, ispravlja sam sebe, deluje tako izvestaceno, glas nikakav. Nikada nije bio ni blizu prosecnog komentatora, prosto, tesko je i naporno gledati utakmice kada on prenosi.
(NekoIzEvrope, 21. novembar 2022 20:20)

Ne slažem se. On i Višković su jedini ozbiljni komentatori kod nas, ostali su tuga jesenja.

Beograđanin

pre 3 godine

Ko se seca George Weah-e, svojevremeno najboljeg igraca planate (sa Milanom) iz one generacije a sada predsednikom Liberije zna da mu je mali Tim sin. Vredan mali, nije lezi 'lebu... eto docekao da kao prvi predstavlja porodicu na SP i dade gol. Dobar primer kako treba...
(zainteresovani, 21. novembar 2022 21:07)

Ako ne možeš sa svojom zemljom, daj šta daš. Baš i nije neki primer. A čak i da je čitav život sin proveo u SAD, opet smatram da je otac omanuo u vaspitanju, iako oca smatram velikim igračem i čovekom.

JPR24

pre 3 godine

A Iranci jel su uspeli preci polovinu terena ?? Ne gledam, ali vidim statistiku, sve na nuli, jedva 20% vremena da su imali loptu, od čega 15% kod golmana verovatno… kakvi cirkus ekipa će tek biti kad bude SP sa 48 ekipa !!!
EP sa 16 ekipa je bilo Bog i Batina za sve ove reprezentativne turnire !

Exo

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni

Лазо медвеђи

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Види се да ти је ово прво светско првенство, чар истог је кад нека од тих мањих репрезентација оде далеко. Турнирска такмичења ретко осваја најбоља екипа јер у једној утакмици све је могуће.

Vaše ime

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni
(Exo, 21. novembar 2022 16:31)

A ko je pomenuo nas, ovde nije rec o nama. Koji li te autsovinisticki komples podstakao na komentar, kao i gomilu koja ti dade pluseve?

kralj

pre 3 godine

let's go@
Momce drago,bas me briga i za Iran i za desavanja u Iranu,koliko znam Iranci nikad nisu napali Srbiju(ako ne racunamo turbo folk),Englezi godinama rovare protiv Srbije a pre 20 godina su nas i bombardovali.Volim da Englezi u svakom sportu izgube.

olaf

pre 3 godine

Uh sto mi je drago sto je izjednacio Vels, dok su vodili Ameri namerno su trosili vreme sa stalnim prekidima zbog povrede, a sad kad je gusto lete po terenu..

fliper

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Eto mi smo kulturni pa nikad nismo zviždali niti jednoj himni
(Exo, 21. novembar 2022 16:31)

A ko je pomenuo nas, ovde nije rec o nama. Koji li te autsovinisticki komples podstakao na komentar, kao i gomilu koja ti dade pluseve?
(Vaše ime, 21. novembar 2022 17:37)



Nikakvog autošovinizma tu nema nego realnosti. Odkud pravo nama da nekog prozivamo za zviždanje tuđoj himni kada mi konstantno zviždimo.

Misa

pre 3 godine

Megvajer je u formi, opravdao očekivanja, i danas direktni krivac za primljeni gol. Pa šta će tek biti protiv polu pristojnih timova? Englezi će primiti 20 golova?

Splavar

pre 3 godine

@Јел могуће да више навијате за американце?
(ДЕЛИЈА??, 21. novembar 2022 21:49)

Zasto ne bismo, pa znas li koliko nas je u Americi, normalno da samo Srbiju stavljamo ispred njih. Sta s nekakvim Velsom imam, jedva bi ga ubo na mapi

Danilo

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...

Danilo

pre 3 godine

Na svakom prvenstvu fifa uvede neku novu glipost. Kakva je ovo sprdačina sa dodatnim vremenima od 10 i više minuta?!? A nijedan prekid na utakmici. Ako su već hteli da uvedu nešto novo, bolje bi im bilo da su uveli čelendž za VAR (da svaki trener ima pravo 2 puta u toku meča da traži VAR proveru, plus jednom u eventualnim produžecima) E, to bi bila dobra novina, a ne kao sada, da vidiš ofsajd od metar, ali ni sudija ni var soba nisu reagovali i nikom ništa. Ali to se ne menja, nego se uvode ovakve budalaštine, svaka utakmica se igra preko 100 minuta...

Toi toi

pre 3 godine

Tipični Englezi, čim dođe jača evropska reprezentacija neće ih biti nigde.
Jedino SP su i osvojili onim fantomskim golom.

PS Iran katastrofa, zalutali na SP.

mm

pre 3 godine

Kulturno demokratsko zviždanje incestne nacije za vreme intoniranja himne Irana.
(Džomba, 21. novembar 2022 13:58)

Iran osudio 16000+ ljudi na smrt zato sto su ucestvovali u protestima...

Milan

pre 3 godine

Tako im i treba smenili su najboljeg selektora u istoriji koji je odveo Iran u Katar Dragana Skočića i sada im se to vraća protiv moćnih Engleza.

Papara

pre 3 godine

Pričajte šta hoćete, ali Megvajer odigrao doktorski prvo poluvreme.
(da da, 21. novembar 2022 14:41)
Da ti ili ja stojimo na njegovom mestu danas, takodje bi doktoriski odigrali.

Tako nekako

pre 3 godine

Ameri bolji navijaci od nas. Nemamo ni pesmu a kamoli vise. Pevace se Mitro’s on fire, pozajmljeno od Fulama i to je to…
(Lazni Brkajlo, 21. novembar 2022 20:31)

Kad neko sa strane vidi naše navijače, on ne zna čiji su to navijači. Danas se crveni tribina od navijača Velsa, a naši, jedan u zvezdinom, drugi u partizanovom dresu, treći nosi plavi dres bivše države, četvrti majicu sa Ratkom i Radovanom... Nigde dresa reprezentacije, ni nacionalnih obeležja Srbije. Kao da su ispali iz stočnog vagona. Za nepostojanje kulta reprezentacije, kriva je toksična netrpeljivost između dva najveća kluba koja truje atmosferu oko našeg nacionalnog tima.

Bata Zivotinja

pre 3 godine

@ovo nije uzitak, nego dokaz da na svetskom ne bi trebalo da ima mesta za vise od ukupno 6-7 ekipa izvan evrope i juzne amerike.

Videces tek sledece svetsko sa 48 timova kakva ce sprdnja da bude na ovom ima timova koje bi reprezentacija nase super lige nakantala.

Mikii

pre 3 godine

Kamerun ništa lošiji nije od Senegala, trebamo da budemo oprezni.
(Slavko Vrekic, 21. novembar 2022 18:28)

Značajno je lošiji, baš koliko i naši travopasi od Holandije. Dakle, oprez.

Hijavata

pre 3 godine

Juče Katar, a ranije danas Engleska. Koga Srbi mrze na trećoj utakmici? 🤔 Za četvrtu se zna.
(Mahatma Pandi, 21. novembar 2022 17:29)

Haha, verovatno Holandiju zbog Mijatove prečke. I zbog onih 6 komada iz 2006. 😳

Eric Cartman

pre 3 godine

Po nalogu svetske kaldioničarske mafije imamo nadoknade od 10+ minuta u svakoj utakmici. Kako je samo kockanje upropastilo fudbal.
(Dejan, 21. novembar 2022 22:10)
I kakve veze to ima da kladionicom?
Srbi paranoja i teorije zavere.

remax

pre 3 godine

Gledam rts emisiju. Memedović kako se smeška na momente a izgleda smoreno do daske. Hahahha tačno su mu uvalili ovo da radi vidi se iz aviona sa mu nije toliko interesantno
(Marko, 21. novembar 2022 22:23)

I ja moram da apostrofiram da sam doneo sledeću konkluziju u vezi impresija o premijernoj ediciji specijalne emisije o globalnom fudbalskom šampionatu i njenim akterima u studiju - aviondžije.

Sadio Mane

pre 3 godine

Koliko srece za Holandiju.Ovi ih oducili od fudbala ,pritom igraju bez najboljeg igraca.Imali vise suteva ka golu i vise u okvir gola.Holandjani iz 2 suta dali 2 gola.I posle ce neko da mi prica o tome kako najbolja ekipa uvek pobedjuje i ostale gluposti.Zamislite samo da je ovo bilo finale Svetskog.Da covek ne poveruje.
Mislim da je svaki pravi ljubitelj fudbala razocaran ovom nezasluzenom pobedom Holandije.

Eric Cartman

pre 3 godine

USA se raspala...kao i sve što rade pored sporta - hvataju na brzinu, a posle ćao.
(Nbgd, 21. novembar 2022 21:36)

Pa eno ih muku muce,skroz se raspali za razliku od nas koji imamo Beograd na vodi.

Ludovan

pre 3 godine

Ne znam za vas ljudi, no, bez obzira na očekivane rezultate prve dve utakmice, meni ovo prvenstvo deluje tako tužno...
(skabo, 21. novembar 2022 16:39) Po cemu tuzno?? Ovo prvenstvo pretenduje da bude jedno od najboljij iz prostog razloga igraci su dosli na pola sezoni zdravi i vecina u formi, sto se tice fudbala ovo ce biti pogodak, sto se tice navijanja, kurvi i pica svakako ne. Pozdrav

Gde ja zivim

pre 3 godine

Engleska - Iran 2-0
Senegal - Holandija 2-2
Amerika - Vels 1-0
(Jaime Lannister, 21. novembar 2022 12:17)

Daj neki prelaz za sutra, treba da registrujem kola i promenim tablice... Mi iz centralne Srbije nismo sever Kosova, pa nam "nasa" milicija ne prasta, nema opomena, odmah kazne pisu!

Djole_Kg

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Jok ajde da igramo samo Evropa i Amerika.

KingJames

pre 3 godine

Jeste da je ovo Iran, ali Englezi mocno deluju. Kao sto sam rekao pred pocetak prvenstva kad su svi osporili Engleze i njihov vezni red- Rice i Bellingham su fenomenalni igraci i imaju mozda i najjaci vezni red na prvenstvu kad na to dodamo Mounta, Fodena i Saku i Kane u spicu koji je standardan. Top 3 favorita za osvajanje i mozda i najjaca evropska ekipa na prvenstvu.

NekoIzEvrope

pre 3 godine

U zivotu nisam video toliko pasova unazad a ne vidja se cesto ni ovoliko bezidejna i spora igra jedne reprezentacije, kao sto je danas igra Holandije. Van Gal, definitivno, prevara od trenera, Sise mu je danas odrzao lekciju, bar do ovog 75og minuta.

Mikii

pre 3 godine

Ovi Senegalci ko buldožeri. Šteta što nema ko gol da uvalja inače oni ga primiti neće.
(Grudba, 21. novembar 2022 18:29)

Oni ga primiti neće, a primili 2. Srpska logika.

Boston

pre 3 godine

Videces tek sledece svetsko sa 48 timova kakva ce sprdnja da bude na ovom ima timova koje bi reprezentacija nase super lige nakantala.
(Bata Zivotinja, 21. novembar 2022 17:12)

Ne mešaj našu ligu sa ovim niti sa bilo čim. Smešno je što ta liga uopšte postoji. Još ima 16 ekipa hahaha... Pitanje je da li treba i 10 da ima.

Gari

pre 3 godine

Samo da napomenem da nisu Englezi zviždali himni već Iranci (videli ste da nisu ni pevali himnu) kao deo protesta koji su u njihovoj zemlji.

Slaviša

pre 3 godine

Mislio sam sda če ove lale lako dobiti Senegal međutim vidim da igraju dosta loše moram reči da su me igrom razočarali jesu dobili 2-0 ali taj rtezultat nije realan greška golmana gde je predugo čekao loptu kod gola a mogao je dobiti i Senegal realan rezultat svako po bod istina igrao sam na Lale da budu prvi u grupi da sam znao pre utakmice da igraju toliko loše nebi ni evro dao na njih pogotovo ne da budu prvi u grupi sad kad pogledam grupe pa naša je u top 3 možda najteža grupa sve 4.ikipe imaju šanse za prva 2.mesta čak se može desiti da Brazil ispadne a Srbija i Švajcarska prođu.

Marko

pre 3 godine

Po kom osnovu je Vels favoritvprotiv SAD?

Videćeš kad budu igrali. Svakako ako se ne slažeš i ako si siguran odeš u kladzu i namlatiš pare :)
Elem ja baš mislim da je vels tu favorit blagi.

Boston

pre 3 godine

Ovo prvenstvo je totalna glupost,sta traze ovde iran,katar,juzna korea,vels,saudiska arabija i ostale tursije,mogu misliti sta ce biti sa 48 drzave sledece SP. 5 drzava iz evrope i 5 iz juzne amerike puna kapa,da se gleda ok fudbal ovo za sada je bezveze,emo upaljen mi je tv sa prenosom niti gledam vec truckam ovde i citam vesti
(misko, 21. novembar 2022 14:09)

Ja zbog tih ekipa i volim da gledam Svetsko. To nisu ekipe koje cesto imamo prilike da gledamo. Šta treba da gledamo samo Francuze, Nemce, Špance... ? Pravi smor

JeRemija

pre 3 godine

Dugo nisam gledao ogsaniju ekipu od Velsa.
Konstantno valjanje i prenemaganje po terenu, zadržavanje vremena...

Daj Bože da zaživi ovaj trend da se utakmice počnu produžavati po 10+ minuta pa neka se balerine valjaju po terenu misleći da će sudija uskoro svirati kraj i da neće biti puno nadoknade!

Mikii

pre 3 godine

U duelima Senegalci ih pojeli za dorucak
(Slobo, 21. novembar 2022 18:40)

Šteta što se dueli ne broje, već golovi. 2:0 za Holandiju. Poy.

Ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Odličan drugi dan na Svetskom prvenstvu u Kataru. To je moja glavna impresija posle gledanja ove tri današnje utakmice. Englezi veoma dobri, uigrani, sa vrhunskom tehnikom, iskusni, naprosto su deklasirali Iran sa 6:2 u jednom laganom lepršavom ritmu, rutinski. Iran je u poslednjih nekoliko Svetskih prvenstava izuzetno ozbiljna reprezentacija, svima su pružali žestok otpor i bili veoma težak rival i najjačim selekcijama sveta, međutim Englezi danas su ih naprosto deklasirali sa 6:2 i najavili juriš na titulu, definitivno. U drugom meču Holandija tek u finišu savladala Senegal koji je žestoko odolevao gotovo sat i po vremena i tek u finišu primio dva gola! Zaslužili su Senegalci bod sa ovog meča zbog izuzetnog zalaganja i odlične igre u polju, odlične defanzive, ali eto bilo je dovoljno da Holanđani bar jednom probiju taj senegalski zid i demonstriraju svoju klasu i pobede naravno. Prvi gol Holanđana čisto majstorstvo, drugi rutina koju redovno pokazuju velike reprezentacije u tim momentima. Treća utakmica remi Amerikanaca i Velšana po meni pravičan, Amerikanci bolji u prvom poluvremenu a Velšani u drugom. Podela bodova po meri obe reprezentacije. Inače primećuje se da su sudije sve ove mečeve produžavali čak čak i u dvocifrenom broju minuta, što potvrđuje da su dobili jasne instrukcije da štopuju svaki prekid na meču i da samo efektivnu igru računaju, što je super, smanjiće odugovlačenje i "krađe" vremena definitivno. Sve u svemu odlične utakmice danas i puno golova.

Gde ja živim

pre 3 godine

Nažalost neko prokletstvo afričkih timova se nastavlja. 2014. Gana rasturi Nemačku na kraju 2:2 jer Klose. Sad Senegalci ubiše Holanđane i primiše 2 gola ni iz čega. Stvarno šteta. Volim afričke selekcije da gledam, trče ljudi za sve pare i jaki su ko zemlja. Jedino im fali jedan ekstra klase koji će da umulja iz silnih prilika. Da li bi to bio Mane ostaje da se pitamo. Baš šteta.

Ove narandžaste šamšule danas jako slabo. Videćemo da li će popraviti utisak za dalje. Na kraju uzeše 3 boda ni krivi ni dužni.

Eric Cartman

pre 3 godine

Ameri bolji navijaci od nas. Nemamo ni pesmu a kamoli vise. Pevace se Mitro’s on fire, pozajmljeno od Fulama i to je to…
(Lazni Brkajlo, 21. novembar 2022 20:31)

Nemoj tako a "ajde ajmo svi u napad"
Prosto dobijem dijareju kada to krenu da pevaju a protivnicki tim napada.

XXX

pre 3 godine

@(Znalac, 21. novembar 2022 16:18): naravno kada im je komandant odbrane “genijalni” Maguire. Taj ne zaslužuje da igra u svom timu, a kamo li reprezentaciji, jer je najobičnije drvo.

ko-ometator

pre 3 godine

Ova holandija je nekada bila sila a ovo danas je Senegal izgubio a ne da su oni pobedili. Ko voli da ide u kladionicu treba igrati na Ekvador protiv njih. Kako su ovo dobili danas sa 2-0 ni sami ne znaju. Senegal je mogao ovde do boda barem da dodje.

Marko

pre 3 godine

Gledam rts emisiju. Memedović kako se smeška na momente a izgleda smoreno do daske. Hahahha tačno su mu uvalili ovo da radi vidi se iz aviona sa mu nije toliko interesantno

Mutimir

pre 3 godine

Ali onaj penal na kraju. Eto recepta za sledeći put, a ne kao protiv Švajcarske pre četiri godine. Svi na sudiju i gunđaj i mlataraj rukama, na kraju će pogledati VAR. Ono nad Mitrovićem je više penal nego ovo nad ovim Irancem.

Obrad

pre 3 godine

Kakve je nekad Holandija imala majstore, zadnji verovatno Van Persi. Šta je ovo, kakve su ovo prevare? Gakpo, Bergvajn, a zvezda tima Depaj.

Ronaldihno Gaucho

pre 3 godine

Ovaj Vels je i onaj nesrecni Mihajlovic pobedjivao sa 6 komada. Na koju foru su oni na SP.
(Zasu, 21. novembar 2022 21:21)

Na istu na koju nas je Australija izbacila sa SP indirektno a Švajcarska direktno. Borbenost! Jesi video zadnjih 10 minuta (nakon 1:1) plus 10 minuta zaustavnog vremena. Gledam našu reprezentaciju od 1978 i nadam se jedino da Piksi može nešto da promeni u njihovim glavama, kada nastupaju za reprezentaciju to je jedna igra a za klubove sasvim druga (čast izuzecima). E tu mi se čini da vidim promene i to me mnogo raduje. A to što smo pobedili Portugal mačku o rep dešavalo se to i Brazilu i Nemačkoj pa oni koji su ih srećno pobedili nisu ništa uradili.

Ivar

pre 3 godine

EP sa 16 ekipa je bilo Bog i Batina za sve ove reprezentativne turnire !
(JPR24, 21. novembar 2022 14:49)
EP u bilo kojem ekipnom sportu je najjaci turnir na svijetu ali SP / OI ti daju tu titulu koja "vrijedi" vise od EP. U biti su uvijek evropske ekipe + USA, Bra, Arg i jos pokoja reprezentacija. Tu i tamo bljesne neka azijka ili africka i to je to

Komentator

pre 3 godine

Azija ima 5 ekipa na SP a Južna Amerika samo 4, gde je tu pravda? Južnoamerikanci bukvalno žive za fudbal, daju najviše igrača po celom svetu, prave najbolje atmosfere na stadionima! Razumem ja da na Mundijalu treba da dobiju šanse svi kontinenti ali umesto Kolumbije ili Perua baš uživamo u nastupima Katara i Irana! Neće ni S.Arabija da prođe bolje, jedino Japan i J.Koreja mogu nešto da pokažu! Jedna Afrika takođe ima više predstavnika od J.Amerike a jedino isti broj ekipa daju Severna i Centralna Amerika! Ne znam po čemu se određuju kvote za učesnike po kontinentima ali po kvalitetu Azija zaslužuje najmanje!

dusan

pre 3 godine

SAD protiv Velsa će biti odlična utakmica.
Niko ne treba da potcenjuje amerikance - pogotovo kada čuju njihovu himnu - onda opet daju 150% kao da im je to poslednja stvar u životu.

Kakvo pitanje-takav i odgovor

pre 3 godine

Što ne igraju Roben i Snajder?
(Ikar, 21. novembar 2022 18:34)

Zato sto prednost u odnosu na njih imaju Klajvert i Davids.

Znalac

pre 3 godine

kad se sve sabere, iranci i ovako losiji su mogli dati 3 gola umesto 2 (precka posle Pickfordove intervencije).
Znaci englezi su opasni u napadu ali pozadi nisu bas nesto prejaki... Videcemo ih protiv malo jaceg protivnika kako ce im odbrana delovati. To ce biti interesantno, vec protiv amerikanaca...Ako su ovi zadnji napredovali. Videcemo ih veceras protiv velsana.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Kakve je nekad Holandija imala majstore, zadnji verovatno Van Persi. Šta je ovo, kakve su ovo prevare? Gakpo, Bergvajn, a zvezda tima Depaj.
(Obrad, 21. novembar 2022 17:42)




Greota je ne pomenuti u tu ekipu najboljeg evropskog igrača svih vremena Johana Krojfa…

zvezdale

pre 3 godine

Kodi Gakpo holandski Segrej. Ozbiljan talenat, veznjak atleta i tehničar. I gol u Serđo stilu, trk iz drugog plana u 16 i prijatno.

roten

pre 3 godine

Nije Holandija toliko loša kao što neki misle, mislim da ih je danas iznenadilo to koliko je Senegal dobar, ali su ipak spasili živu glavu i pobedili, siguran sam da su očekivali lakšu utakmicu. Neverovatno koliko je Senegal fizički moćan tim i da im se nije povredio Mane verujem da bi bez problema išli i do četvrtfinala.I nemojte da brinete, Kamerun je daleko slabiji od njih, ni u priči nemaju igrače klase Kulibalija, povređenog Manea, Dialoa...

Dr.

pre 3 godine

Amerikanci igraju najpametniji fudbal. Vrlo su promišljeni i igraju uigrano, timski, odgovorno. I ovaj gol što su dali je tipičan primer inteligentnog fudbala.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Ovako mi igramo kao Iran. Za 5 min nas rasarafe.
(dedamraz, 21. novembar 2022 14:47)




Ronaldo ne deli tvoje mišljenje. Isti je oznojio guzicu u baražu da bi došao pored Srbije na SP…

zainteresovani

pre 3 godine

Ko se seca George Weah-e, svojevremeno najboljeg igraca planate (sa Milanom) iz one generacije a sada predsednikom Liberije zna da mu je mali Tim sin. Vredan mali, nije lezi 'lebu... eto docekao da kao prvi predstavlja porodicu na SP i dade gol. Dobar primer kako treba...

Banat

pre 3 godine

@komentator
Juzna Amerika ima samo 10 ekipa, ako povecaju broj ekipa kvalifikacije im ne trebaju.
Jedino da ih spoje sa Severnom Amerikom pa da im daju vise mesta nego sto obe zone imaju pojedinacno.
Azija ima 50 i vise zemalja i samo one najbolje idu.
Inace Juzna Amerika je mogla imati 5 ekipa, ali su izgubili od nominalno azijske reprezentacije Australije

Bata Zivotinja

pre 3 godine

Ne znam sta ste vi ocekivali da stadioni budu krcati pa igra se u pustinju u zemlji od 3 miliona stanovnika koje bas zabole za fudbal,na svakoj utakmici ce biti navijaci tih reprezentacija koji su doputovali samo zbog tog i sacica domacih navijaca

Hando

pre 3 godine

Mislim da je svaki pravi ljubitelj fudbala razocaran ovom nezasluzenom pobedom Holandije.
(Sadio Mane, 21. novembar 2022 19:12)

Ja sam, medjutim, ovakve utakmice vidjao mnogo puta na prvenstvima. Takticka pismenost uz mentalnu spremu naspram snage i stihije se uglavnom isplati.

Realno je bilo nereseno, ali su Holandjani iskusno cekali i docekali.

ElHombre

pre 3 godine

Sin legendarnog Georg-a Weah Timoti dao gol u svom prvom mecu na Svetkom Prvenstvu, njegov tata nije uspeo da se kvalifikuje sa Liberiom ali mu se ispunila zivotna zelja gleda sina kako daje gol to nema cenu.

Da..a

pre 3 godine

Azija ima 5 ekipa na SP a Južna Amerika samo 4, gde je tu pravda? Južnoamerikanci bukvalno žive za fudbal, daju najviše igrača po celom svetu, prave najbolje atmosfere na stadionima! Razumem ja da na Mundijalu treba da dobiju šanse svi kontinenti ali umesto Kolumbije ili Perua baš uživamo u nastupima Katara i Irana! Neće ni S.Arabija da prođe bolje, jedino Japan i J.Koreja mogu nešto da pokažu! Jedna Afrika takođe ima više predstavnika od J.Amerike a jedino isti broj ekipa daju Severna i Centralna Amerika! Ne znam po čemu se određuju kvote za učesnike po kontinentima ali po kvalitetu Azija zaslužuje najmanje!
(Komentator, 21. novembar 2022 16:27)

Ne mogu da kazem da nisi u pravu ali koliko drzava ima Juzna Amerika a koliko Azija ili Afrika. Verovatno je to jedan od glavnih parametara sto je razumljivo ali ako cemo da gledamo iskljucivo kvalitet onda Evropa zasluzuje bar jos 5 predstavnika ali ne zove se dzabe Svetsko prvenstvo????

Baš lepo

pre 3 godine

Senegal je primer reprezentacije koju ne interesuje protiv koga igraju.Igraju fudbal i ne plaše se Holanđana.Biće ovo sjajna grupa i Holanđanima neće biti lako.

Mikii

pre 3 godine

Nikako mi nije jasno zašto su se Amerikanci povukli i kukavički brane rezultat kad su daleko bolja ekipa?! Izjednačiće Vels ovo. I ako će.

mishkasije

pre 3 godine

@Danilo, da je pravde, svaka utakmica bi trebalo da bude produžena bar 20 minuta. Valjanje, odugovlačenje, zadržavanje.... Od 90 minuta nema ni 60 minuta igre.

comment

pre 3 godine

Jel zna neko koja TV u BIH prenosi ovu utakmicu? Pošto BHT ne prenosi...
(zexBN, 21. novembar 2022 14:06)

https://www.klix.ba/sport/nogomet/bhrt-nece-prenositi-uzivo-sve-utakmice-na-svjetskom-prvenstvu-u-nogometu-cak-18-utakmica-prenosi-moja-tv/221118050