Fudbal 192

Četvrtak, 10.11.2022.

15:50

Spartak nokautirao Partizan u Humskoj! VIDEO

Fudbaleri Spartaka napravili su najveće iznenađenje u dosadašnjem toku Mozzartbet Superlige Srbije pobedom nad Partizanom u Humskoj – 1:0 (0:0).

Spartak nokautirao Partizan u Humskoj! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

192 Komentari

Sortiraj po:

SrbEUin

pre 1 godinu

Imaju li ovi poslednji Paćini kiksevi bilo kakve veze sa Bjekinim sklanjanjem?
Dok je on sedeo, Paća igraše najbolju i najlepšu fucu. Moreće hitno da ga vrate, pa da Paća ponovno proigra lepršavo i efikasno, inače ništa od titula i trofeja...

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Ide im ta "ica" - Mitrovica, Subotica, gibanica, slaninica...
(zvezdaš, 11. novembar 2022 05:09)

Погрешио си за гибаницу, на помињање исте комплетном клубу се 50 година дизала коса на глави....

Švrć Brajtner

pre 1 godinu

DžejAr65@

Verujem da nisi ozbiljan i da si ovo izjavio sa velikom dozom ironije.
Itekako treba padati u ocaj, ocajna igra ocajnog Partizana na celu ocajnog trenera, OCAJNO je druze blaga rec, ovo pricam kao navijac Partizana.
Kako da ne budem ocajan kada se u sezoni koja prvaka vodi direktno u LŠ mi imamo -10 boda.
Previse si optimista druze, 10 bodova u nasoj beton ligi je nemoguce stici u to sam milijardu posto siguran, nazalost.
Kazes Zvezda ce da kiksa, mozda u jos nekim utakmicama, ali Partizan mora sve da bedi do kraja pa i u tom derbiju koji spominjes, gde BTW smo mi gosti ako se ne varam, sa ovakvom katastrofom od igre pitanje je i da li cemo biti drugi, cak i to ne iskljucujem ako ovaj genijalac od trenera ostane.
Nemoj da se lazemo, cim je ovaj veliki strucnajk pruzeo kormilo znalo se da ni ove sezone nema nista od titule.

Trgovina

pre 1 godinu

Ako ostane ova uprava, Dijabatea ce na zimu da prodaju da bi se ogrebali o transfer za nove pare, a bez njega ce da potonu na minus 20. Zivi bili, pa videli.

yoran

pre 1 godinu

Partizan nikad gori ali Vazura i Milorad Vucelic zabetonirani u foteljama.Nikom ne pada na pamet da ih smeni,a i zasto bi ,zvezda bez muke u ligi sampiona,vodje takozvane sa juga finansiski lepo namirene i svima otlicno.

Jelen

pre 1 godinu

Kasno? Druze na stadio se ide zbog prijatelja drugara druzenja i da das sebi oduska.. verovati u sport kod nas posebno fudbal je glupost i detinjasto.
Toliko lepih i dobrih trenutaka prijatelja sam upoznao a gubili ili pobedili hm nije ni bitno.
(lionac, 10. novembar 2022 20:00)

Covek ide na stadion da upoznaje "prijatelje" a ne veruje u sport....ovo je sjajno hahah

One night in May

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!
(Komšija realni, 10. novembar 2022 20:32)

Lepo si poceo sa utehom, razrada je bila odlicna, al' si im sve ...ao na kraju pomenuvsi derbi.

Марко

pre 1 godinu

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.
(Марко, 10. novembar 2022 20:02)

Само не знам ко је поменуо освајање лиге, човек је рекао да један тим не зна за пораз... Шта ме брига што Барса има 12/14?
(не скрећи с теме, 10. novembar 2022 20:09)

Ако желиш да кажеш како Барселона има тај један пораз, а Звезда нема ниједан, и да то није нормално, е онда могу да ти одговорим да је то зато што у Примери Барселона има највећег ривала Реал који јој је управо нанео тај један једини пораз, а Звезда у Србији нема таквог ривала. Звездин највећи ривал није победио Звезду три године у Суперлиги. Једино да пустимо највећег ривала, па да и ми имамо један пораз као Барселона. Ево и Наполи нема ниједан пораз у Серији А. Од 14 утакмица добио је 12, а притом има ривале попут Милана, Интера, Јувентуса, Лација, Фиорентине, Роме. Бенфика из 12 утакмица у првенству Португала исто нема ниједан пораз, само једну нерешену. Покушавам некако да ти нацртам да и у другим лигама имаш клубова без пораза.

Željko

pre 1 godinu

Ilić, Ivić , Ilijev, Ćirić, Ćurčić, Savo, Nadj i ostali sa Kraljem na golu su igrali sjajan fudbal i nismo imali strance . Ovo danas je kriminalno bez želje motiva vuku se po terenu kao da ih nije briga ni zašta, nemaju takmičarski duh nema tog šmeka koji su imali nekad igrači Partizana.

zemunski kej

pre 1 godinu

Klasicna prica. Kad se igra bunkerica ne pomaze Dijabate ni Mening .Tu treba neko kao Katai i Ivanic koji to lakse resavaju. Partizan to nema ,ima brzu kontru ali ne pomaze kod bunkera. Normalno kako se blizio kraj svi su krenuli da daju taj gol i umesto da ga daju primaju gol. Ne menja stvar jedan bod ili nijedan.

DžejAr65

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!
(Komšija realni, 10. novembar 2022 20:32)
a ima i ta podela bodova pred playoff

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?
(Uprava napolje, 10. novembar 2022 20:41)

Tako je bre!

A na njihovo mesto dovesti Ostoju sa 0 pehara, 0 trofeja i 0 titula za poslednjih 5 godina!!!
(Dusanovo carstvo!, 10. novembar 2022 21:49)

... i razigrati omladinsku školu, poput ove koja je večeras pokazala zube moćnom Olimpijakosu. Za ljubav! Za sport bez para!

DM

pre 1 godinu

Eto vam sad Gordan Petric koji se kuje u zvezde on je dobar trener pokrenuo je Partizan. Stvara se veliki pritisak pred svaki duel Partizana, na igrace na trenere, sto je najbitnije na sudije i to je to, sta vise da se prica ovo moz biti samo gore u nastavku sezone.
Ceo tim da se renovira tokom zime ukljucujuci i trenera i upravu sve po redu.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?
(Uprava napolje, 10. novembar 2022 20:41)

Tako je bre!

A na njihovo mesto dovesti Ostoju sa 0 pehara, 0 trofeja i 0 titula za poslednjih 5 godina!!!

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Било би лепо да схватите да судијска организација гура нкп на штету ТСЦ-а а не Црвене звезде.
Циљ је да се ова јадна и смешна екипа некако угура у квалификује за ЛШ.

cole

pre 1 godinu

po stoti put pisem grobarima i i dalje mi nisu jasni. rodjaci, kako mislite da bilo gde budete konkurenti sa igracima poput vujacica, sanicanina, urosevica, zivkovica, lutovca, belica, fejse, andradea, traorea?!? njih se setih odmah a imate dunstera koliko hoces. u stvari imate jednog jedinog fudbalski pismenog igraca a to je penaltho. ovo ostalo nije ni za poljsku drugu ligu. uporedite samo jednu, veoma jednostavnu stvar. zvezdina osovina borjan-dragovic-kanga-ivanic-katai je tu vec par sezona. i to ne bilo kakva osovina oko koje mozes graditi sve, dodavati i oduzimati kojeg god hoces igraca. a ko je vama osovina? oko cega gradite igru? vi igru vec nekoliko sezona nemate vec igrate "ako bude-bude". a to cesto zna da bude sudijska pomoc ili pomoc protivnika (sklanjalica). vama u kupu polupanih loncica jedno slovacko pokaze sta znaci imati sistem u igri. da ne pricam o tsc za koje se iskreno nadam da ce u kvalifikacije za ligu sampiona jer igraju prelepo.

kimiko

pre 1 godinu

Meni nije jasno kako navijač nekog kluba može menjati mišljenje od utakmice do utakmice!? Valjda se prati kontinuitet, ili ja tu nešto ne razumem....

Uprava napolje

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?

Realno

pre 1 godinu

Jel sad liga poštena ?!
(Nba true fan, 10. novembar 2022 20:20)
Nije. Prošlo kolo TSC ostećen za dva penala. Čukarički pokraden. Da se ne vraćam unazad Zvezda bi 20 bodova bila u prednosti da je biko pošteno. Čim je suđenje kako treba Partizan ne može nikog da pobedi u prvenstvu

Slaviša

pre 1 godinu

Jel sad liga poštena ?!
(Nba true fan, 10. novembar 2022 20:20) #
Nije da ima poštenja Partizan je trebao da izgubi mnogo više mečeva a vidi se da je ekipa ispodprosečna možda bi realno moglo da bude i 2-0 ali neka volim kad se cmizdri reci tati da ti da neku maramicu za suze i brisanje bala.

daki

pre 1 godinu

Problem za partizan u 2.delu sezone....gostuje skoro svim vodecim ekipama. Jos ovih -10. Zvezda je podbacila u evropi, nije ni ona sjajna, ali za.nasu ligu je dovoljno jaka da privede ovaj sampionat kraju na 1.mestu

super

pre 1 godinu

PONOSAN sto Partizan SME da IZGUBI BODOVE !!!
Spartaku svaka čast , mada nisam gledao!!
Da se organizuje liga u kojoj se Zvezdi da 20 bodova prednosti , da se zna da je I mesto rwzervisano i da se inda igra posteno za ostatak tabele !! Tada ce , VALJDA, i oni SMETI da izgube koji bod !! Samo predlog !! A I BRATE - SAOPSTENJA VISE NECE BITI ( Bar se nadam) !!!
(Branko, 10. novembar 2022 19:36) u prošlom kolu je isto trebao da izgubi ali zbog Kvara-VARa nije i nikom ništa! Javor je isto odneo bodove (opet nije radio VAR?) ispali ste iz kupa i to sve u roku od mesec dana što govori da Partizan je loš a u ovoj ligi Zvezdi nema ko da parira...

Марко

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Од вас нисмо изгубили у Суперлиги од 22. септембра 2019. године, тј. пуне три године. Шта онда очекујеш од осталих клубова од којих сте ви реално доста бољи? Звездини резултати су сасвим реални. И кад погледаш проценат Звездиних победа у односу на број одиграних утакмица у Суперлиги, он је сличан процентима Милана, Бенфике, Арсенала, ПСЖ-а, Селтикам, Барселоне и осталих клубова који су на првом месту својих првенстава, а притом је наше првенство слабије од свих тих првенстава. Заиста није нормално да Партизан са буџетом који има у нашој лиги три утакмице заредом одигра без победе. Од 18 утакмица сте добили 12, тј. сваку трећу ви киксирате. На пример, Арсенал је од 13 утакмица добио 11 у лиги у којој су клубови много уједначенији него у нашој. Милан добио 12 од 14, Барселона исто 12 од 14 итд, а ви 12 од 18.

Papilon

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Samo da te podsetim posto ti je pamcenje k'o u zlatne ribice 3,5 sekundi. Zvezda je prosle sezone izgubila vise bodova na ovakvim utakmicama od vas samo sto ste nesposobni da dobijete bar jedan derbi sto znaci da ste ono........bas, bas..... tutubani.

Марко

pre 1 godinu

Ovo je sve normalno. Ponekad pobediš a ponekad i ne... Fudbal Sport takmičenja
Samo jedan klub ne može da izgubi a zna se i koji...
(Sheriff, 10. novembar 2022 18:56)

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.

lionac

pre 1 godinu

Prestao sam da idem na stadion, shvatio malo kasno ali dobro
(Andrej, 10. novembar 2022 19:12

Kasno? Druze na stadio se ide zbog prijatelja drugara druzenja i da das sebi oduska.. verovati u sport kod nas posebno fudbal je glupost i detinjasto.
Toliko lepih i dobrih trenutaka prijatelja sam upoznao a gubili ili pobedili hm nije ni bitno.

Komšija realni

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!

Brooklyn boy

pre 1 godinu

Ovo se dešava najboljima u svim ligama.Samo jednom klubu u našoj ligi i VAR pomaže i to godinama.Država mu pomaže i ne sme da kiksne.UEFA bi morala posle krađe Partizana i pored VARA protiv Javora da reaguje, kako je i najavljeno.Umešali su se u izbore FSS, jer znaju da u regularnom prvenstvu nemaju šansu da ga osvoje...
(Knez, 10. novembar 2022 19:31)

Да, то је тај ВАР који је Звезди помогао тако што није свирао пенал за противника при резултату 0:1... Упс...

не скрећи с теме

pre 1 godinu

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.
(Марко, 10. novembar 2022 20:02)

Само не знам ко је поменуо освајање лиге, човек је рекао да један тим не зна за пораз... Шта ме брига што Барса има 12/14?

fenomen

pre 1 godinu

Bice normalno ako Zvezda ne pobedi Čuku. Čisto da moze da se kaze da i Zvezda gubi bodove. Sto se tiče Partizana bruka, čemerno, jadno.

aaaaa

pre 1 godinu

@ Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05

Steta sto se keln raspada,pa nije prosao grupu.ko ce vas slusati jos tri meseca o "evropi"

Petar

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

E to je to, to je ta srpska bolest, uvijek su neke konspiracije u pitanju. Anderlecht koji je najveći klub u Belgiji će sada bitnjegovi navijači tamo prozivaju Club Brugge ili Genk za namještanje, za ovo i ono, za miljenike režima, za namještene kikseve itd.

X

pre 1 godinu

Iskreno, čim sam video sastav bez krila i Pantićem, sve mi je bilo jasno. Ako je premoren Dijabate zašto nije igrao Terzić ili Jović, šta će i Rikardo i Pavlović i Baždar na terenu. Petrić se preigrao, a crna serija krenula je baš kad se vratio Pantić. Igrač koji ništa nije i neće doneti Partizanu. Još maler da Lutovac pogodi stativu, ali sreću treba zaslužiti. A ne izazivati.

duka

pre 1 godinu

Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05)

Evo suza mi krenula, kad vam je tole 6 titula namestio...onda je bilo sve pošteno?

One night in May

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Surdulica zasad dva meca vezana bez poraza od Zvezde.
To sto vas redovno razvaljujemo u derbiju ne znaci da ostali ne mogu da nas pobede.

Mile

pre 1 godinu

Kada se neka liga zove Mocart Bet liga, tj kladionica je sponzor, lako je moguće da tim na koga je kvota 50 pobedi, ne da je nemoguće, nego ce biti u svakom kolu bar jedno takvo iznenadnenje.Sto bi rekli, ipak se okrece.

Ivan

pre 1 godinu

Nova blamaža Partizana uz zaista OČAJNU igru, igru nedostojnu imena i renomea tog kluba! I posle uzmu pa krive Zvezdu za sopstvenu bruku! Pa da li je Zvezda sada trebala umesto njih da pobedi Spartak da bi ispalo da nema nikakve zavere protiv njih? Ko je umesto njih večeras trebao da savlada Spartak da bi im dokazao da NEMA nikakve zavere protiv njih, već da su realno jedan za srpske standarde prosečan a u Evropi ispodprosečan klub kome su i Spartak iz Subotice, i Javor, i slični, težak težak protivnik i na strani i u Humskoj! Večeras Spartak sasvim zasluženo nadigrao Partizana u sred Humske i potvrdio da Partizan ove sezone igra očajno svo vreme, počev od šamara protiv Novog Pazara, bruke protiv Larnake, šamarčine protiv drugoligaša u Sremskoj Mitrovici, šamara od Javora, i evo sada ogromnog šamara od Spartaka u sred Humske! Pobede protiv Kelna u Ligi konferencije nisu realno merilo kvaliteta Partizana, već splet okolnosti, potvrda tome je činjenica da im je i Slovacko bilo pretežak protivnik i da im polovina klubova iz ove naše lige može ravnopravno parirati! Veliko bravo za Spartak na velikoj pobedi nad Partizanom večeras!

sebastijan

pre 1 godinu

mora nesto menjati,pad forme, daleko od borbene igre i zalaganja nulaaaa.
imali jedan nula protiv Slovackog i na kraju nista, Tsc jedva nekako, a sad i Spartak. Ocigledno nesto nestima ali sta je tu je..
vadi sve napolje stare igrace
daj nasim mladim igracima neka igraju...?????

Larnaka calling

pre 1 godinu

Ovo je sve normalno. Ponekad pobediš a ponekad i ne... Fudbal Sport takmičenja
Samo jedan klub ne može da izgubi a zna se i koji...
(Sheriff, 10. novembar 2022 18:56)

Pitaj Surdulicu da li ne moze da izgubi. To sto derbi ne mozemo da izgubimo ne znaci da ovi ostali, jaci od vas, ne mogu da nas pobede.

Branko

pre 1 godinu

PONOSAN sto Partizan SME da IZGUBI BODOVE !!!
Spartaku svaka čast , mada nisam gledao!!
Da se organizuje liga u kojoj se Zvezdi da 20 bodova prednosti , da se zna da je I mesto rwzervisano i da se inda igra posteno za ostatak tabele !! Tada ce , VALJDA, i oni SMETI da izgube koji bod !! Samo predlog !! A I BRATE - SAOPSTENJA VISE NECE BITI ( Bar se nadam) !!!

crna ovca drustva

pre 1 godinu

Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!

Liberty

pre 1 godinu

Au koje žalopojke u komentarima, i samouteha tipa pa eto mi igramo pošteno a titula se zna gde ide, klubu koji nikad ne može da izgubi... Pa naravno da ne može niko Zvezdu da pobedi! Mislim makar partizanovci to najbolje znaju... Ne razumem onda čemu kukanje ovoliko? Vi bi da gubite od Spartaka na domaćem terenu i da osvojite titulu? Kme Kme Kme... za bolje i niste.

One night in May

pre 1 godinu

Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05)

Da pobedite u 36 znacilo bi da ste dobili bar dva derbija...u poslednjih 6 sezona dobili ste 1.

Knez

pre 1 godinu

Ovo se dešava najboljima u svim ligama.Samo jednom klubu u našoj ligi i VAR pomaže i to godinama.Država mu pomaže i ne sme da kiksne.UEFA bi morala posle krađe Partizana i pored VARA protiv Javora da reaguje, kako je i najavljeno.Umešali su se u izbore FSS, jer znaju da u regularnom prvenstvu nemaju šansu da ga osvoje...

Joffrey

pre 1 godinu

Nije trka za titulu resena danas,vec u prvih 5 kola! Od ocajne Zvezde u ovoj ligi ocajniji je jedino Partizan. Kada bi svi klubovi svaku utakmicu igrali kao Javor i TSC protiv Partizana,pitanje je da li bi blizanci osvojili titulu. Ako Zvezda iskoristi priliku da izgubi veceras kako bi dokazali da je sve ,,regularno",onda bi trebalo na svakom fudbalskom terenu posejati psenicu,bila bi veca korist za narod.

One night in May

pre 1 godinu

Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

U kom rangu takmicenja?!
Evo i Kluz prosao na evro prolece, a Atletiko Madrid nije.

Beton ligu igrate, dno dna, nema ispod.

vеliki

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32). Ахахахаха ако ти је лакше тако онда у реду! Са ким ли се ти убеђујеш, вероватно са самим собом.

a

pre 1 godinu

Prva cetri komentara su od navijaca zvezde koji se zale kako nam pomazu sudije. Po onom principu,ako nesto jako zelis to se i ostvari, zelim im od sveg srca da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi imamo poslednjih 10 godina. Ajde navijaci zvezde,ako ste iskreni i zaista mislite kako smo mi ti kojima sudije pomazu,pozelite i vi to zajedno samnom. Da zvezdi do kraja sveta bude sudjenje kao partizanu poslednjih 10 godina
(cilim, 10. novembar 2022 17:14)

Kakvo ste vi sudjenje imali u poslednjih 10 godina. Golovi iz penala u produžetku, poništen gol Milijašu, svaki pad Tavambe u 16 penal i da ne nabrajam dalje

Cubaka

pre 1 godinu

Nema penala, nema namestenih slobodnjaka na sesnaest metara, nema crvenih kartona za protivnike, nema produzetka od 10-12 minuta, NEMA POBEDE.

GeOs

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Znaci vi namerno gubite da bi se mi osecali lepo, jer ste vi prosli u Evropi....
Pa kao imamo utehu....

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

B92

Nezavisno o utakmici i prepucavanjima ko ima var ko sudije ciji je duzi a ciji kraci, ako je neko obratio paznju na sudiju. On covek ima kontra figuru. Grbav, neartikulisan, trcanje kao lagan kas. Ako nema bolji slazem se ali ovo je komicno.
(PizzaMajstor, 10. novembar 2022 18:16)
Maneken nije a i trčanje je ok, da malo " zapne" bilo bi više od 80% fudbalera.

Papilon

pre 1 godinu

........Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.........
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Mozes li molim te malo konkretnije ko je skovao taj plan, da nisu Natho i Rikardo dogovorili da ne daju gol Spartaku ili mozda Menig i Dijabate a Urosevica nisu obavestili, a mozda je i neko treci, ispitaj to molim te pa nam javi.

od preko

pre 1 godinu

Bravo Petricu saboteru! Odradio si zadatak dobro.Nije ti proslo protiv Cuke i TSC ali danas jeste.Prvo poluvreme genijalna taktika, bez oba krila sa dva centarfora, maestralno!
Aj sad ti i uprava zajedno napolje!

pfc

pre 1 godinu

Petrić nije trener. Čovek došao iz kafića, desio mu se raspad Kelna a igrači mu poleteli kao da su dobili Siti i Bajern. Ovakva arogancija i nonšalancija je skandalozna. Čestitke Spartaku, zaslužena pobeda.

Jedino gore od igre i zalaganje je publika. Partizan više nema fudbalsku publiku. Sele se sa košarke na fudbal kao po komandi, kao klasični manekeni i pozeri. Sutra kad prestane buka oko košarke i ode Željko neće gledati ni košarku. Jad i beda od mentaliteta. Lepo rekao Jokić, ovde se ne voli sport. Samo daj pare, daj igrače, daj pobede i samo pobede.

PizzaMajstor

pre 1 godinu

Nezavisno o utakmici i prepucavanjima ko ima var ko sudije ciji je duzi a ciji kraci, ako je neko obratio paznju na sudiju. On covek ima kontra figuru. Grbav, neartikulisan, trcanje kao lagan kas. Ako nema bolji slazem se ali ovo je komicno.

Реалан

pre 1 godinu

Вучелић лепо говори о једном човеку на својим наступима и то је довољно да се остане у фотељи и прима велика плата.Ником ту није стало до Партизана
јер да јестее одавно би отишли.Голман јесте лепушкаст дечко али нема везе са фудбалом

Napolje

pre 1 godinu

Ovo je žalosno na kakve grane je spao Partizan. Toliko hvaljen Dijabate sve što zna je da žvaće žvaku i izvodi neke cirkuzantske driblinge. Šta očekivati kad Lutovac mora da igra. Jadno i tužno

Sinkegrof

pre 1 godinu

Ali Popovic po ko zna koji put pokazuje da nije golman za Partizan. Ovakav gol!? Spora lopta koja jeste precizna ali upucena sa velike udaljenosti...spava ili sta? Nadam se da cemo u prelaznom roku dovesti jos tri zadnja vezna jer nam kreacija ne treba!!! Tuga...

Neko tamo

pre 1 godinu

Činjenica je da igra Partizana nije dobra. Možemo pljuvati sudije da su protiv Partizana ili za Partizan, ali to neće promeniti igru. Mozda je ekipa zasijala u prvih par mečeva pod Petrićem, ali onda je sve stalo. I Petrić za neke jeste za neke nije neki trener, ali ovde je reč u sistemu FK Partizan, sa Vucelicem na čelu i dokle god oni vode Partizan, nece biti dobro. I još nešto, Liga Konferencije je 3. takmičenje u Evropi, sto i nije bas za neki toliki ponos što smo prezimili. Upravo u utakmicama protiv Kelna je ekipa zasijala I to je bilo to.

riki

pre 1 godinu

A ja sam mislio da ne moze gore od onoga sto smo do danas pokazali. Doslo je vrijeme da u Partizanu,bukvalno,moze svako da igra. Sramota.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Сад Звезда има луксуз да мало игра и поштено...
(Бобан, 10. novembar 2022 18:27)

Naravno. Do sada sve bojažljivo, zbog Intertoto velikana.

Никола

pre 1 godinu

Браво за Спартак.
Слаби смо, игра прочитана, противници конкретнији од нас.
Данас они, прошли пут ТСЦ.

nele

pre 1 godinu

@cilim
Evo, kao ciganin, od srca zelim da Zvezda ima sudjenje kao sto Partizan ima poslednje 2sezone i da Partizsan ima kao sto ga Zvezda ima. I u domacoj ligi i u Evropi. Garantujem da ima vise gresaka koje uticu na rezultat na stetu Zvezde nego u njenu korist!
Sto se tice minusa, prijatelju, to ti grobari lupaju recke..

Bane

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??

karlos

pre 1 godinu

Ju pa kako?Pobedili su mocni Koln i TSC!
(Stark, 10. novembar 2022 18:25)

@stark
ne moze partizan bez vujacica kao sto ne moze denver bez jokica. bez vujacica je izgubio i od mitrovice.

milos

pre 1 godinu

Pa ovo je odlično za Partizan, okrenimo se obavezama u Evropi, u domaćem prvenstvu samo drugi možemo da budemo, tako da ne treba gubiti energiju na prvenstvo kao prošle godine! Napred Partizan!

Aster Blistok

pre 1 godinu

Partizan trenutno igra najlepši fudbal u Srbiji.
Sitan vez, dominacija, najbolji napadač Rikardo...fali samo penal i tri boda su tu!
(Ajgor

Svaka čast za komentar.

duledudule

pre 1 godinu

Ali Popovic po ko zna koji put pokazuje da nije golman za Partizan. Ovakav gol!? Spora lopta koja jeste precizna ali upucena sa velike udaljenosti...spava ili sta? Nadam se da cemo u prelaznom roku dovesti jos tri zadnja vezna jer nam kreacija ne treba!!! Tuga...
(Sinkegrof, 10. novembar 2022 18:24)
Prebacio sam da vas pogledam oko 70tog minuta, pa vi ste toliko tromi i losi al ajde. Nadam se da idemo na plus 10 a vama srecno u le tj lk

Pedja

pre 1 godinu

Ovaj sto je pisao da zeli ZVezdi sudjenje kao njima sledecih 10 godibna - odmah potpisujem. Samo u poslednja tri kola je Partizan trebao sve tri da izgubi. Prvo protiv Javora, sduija ne svira penal za Javor pri 0:1, vec iz kontre Partizan izjednacava. I sudija svir akraj utakmice kada je Javor u kontri 4 na 2. Protiv TSC-a smo videli skolski primer penala kad igrac gazi protivnika, isto pri 1:0 za TSC. U drugom poluvremenu je bila jos jedna sporna situacija, ali nisam je video dobro. Ili da se setimo pre 5-6 godina onog finala kupa sa Vojvodinom, silnih spornih scena, kada je Iliev zasluzio bae 3 crvena tokom utakmice, a jedva dobio jedan zuti. Ili ono protiv Novog Pazara kad covek audara lopta u ledja, a sudija svira penal i jos daje crveni igracu Novog Pazara, valjda sto je odbranio sut, sto nije pustio da udje u gol.Ili ono kad je Jojic svirao penal, uzeo loptu i stavio na belu tacku. Ili kad je Milijasu ponisten gol zbog ofsajda protiv Partizana, gde Milijas ni blizu ofsajda nije bio itd. Ima toliko situacija, da ne bi bilo dovoljno 3 strane da se sve napise. Da, zaista bih zeleo da Zvezda ima sudjenje kao Partizan stalno, ne samo 10 godina.

Željko

pre 1 godinu

Rikarda prodati prosečan i sebičan. Lukač na klupi sedi i čeka penziju a ovaj dečko spava na golu. Meninga pokloniti bilo kome on je u panici kad dobije loptu sve mislim skršiće se preko nje ko muva bez glave. Ovakva jadna zvezda će biti prvak što je naj jadnije.

Snazz

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Da li ste vi nekad sami krivi za nešto?

Azerot

pre 1 godinu

Ceakmo komentare da Spartak se Zvezdi sklanja a samo protiv njih igra, da nije ni cudo jer je sve ovo unapred planirano i namesteno, da je bio neki penal nedosudjen i neki crveni za Spartak itd itd. Sve sem realnih komentara da veze nemaju.

Gordon Bennett

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Naravno, opet neko drugi kriv. Bolje pogledaj kako ste odigrali, biće ti jasnije da nema potrebe za zaverama, jednostavno ste krš...

vеliki

pre 1 godinu

Рикардо псује 4. судију, протествује - нема картона. Бјеловић обичан приговор - одмах жути! Колико провидно. Одмах затим жути и за голмана и то з 68. минуту. Судија се баш унервозио, нико да падне у шеснаестерцу! Чека се пад или макар други жути.

Zoran

pre 1 godinu

Popovicu sve lopte iz centrasuteva ili kornera padaju na dva metra ispred njega a on stoji na liniji i ceka on je stoprocentni linijski golman.Sa jacim timovima to su sve golovi

cilim

pre 1 godinu

Prva cetri komentara su od navijaca zvezde koji se zale kako nam pomazu sudije. Po onom principu,ako nesto jako zelis to se i ostvari, zelim im od sveg srca da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi imamo poslednjih 10 godina. Ajde navijaci zvezde,ako ste iskreni i zaista mislite kako smo mi ti kojima sudije pomazu,pozelite i vi to zajedno samnom. Da zvezdi do kraja sveta bude sudjenje kao partizanu poslednjih 10 godina

Dejan

pre 1 godinu

@@@(Menadzer, 10. novembar 2022 17:15)
Ako imas u vidu da je dosao iz Rada gde je zamisli,bio kapiten onda ti je jasno ko mu je menadzer i ko ga gura!!!

cilim

pre 1 godinu

Ne razumem otkud minusi na mom komentaru. Navijaci zvezde tvrde kako nama sudije pomazu. Zbog cega onda udaraju minuse na moju zelju da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi sada imamo? Ili su sizofreni,ili mozda lazu sami sebe da bi oprali prljavu savest…

Dejan

pre 1 godinu

Na sta ovaj fudbal lici? Sta glumi Petric sa odmaranjem igraca? Ako su umorni i ne mogu da izdrze ovakav tempo utakmice, sve treba raspustiti! Uzas, bole me oci od ovog gledanja, rekao bi covjek da smo prvi i sa velikom prednoscu, sacuvaj Boze!

brukaaa

pre 1 godinu

Kad ce da se javi Vucelic da kaze nesto kVaru ,Petric kako njemu pomoc ne treba i da je rekao da svira penal za TSC, Rikardo da sudija pogleda situaciju kada je sporna na Var-u , Lopovi

Insajder

pre 1 godinu

Tole Karadžić vodi Spartak i dalje, to znaju svi! Videćete da će igrači Spartaka sami sebi da daju dva gola u prvih 15 minuta! Verovatno najodvratniji meč u srpskom fudbalu!

volimp partizan

pre 1 godinu

Poseta dovoljno govori o ovoj utakmici, niko ove smesne namestene utakmice nece da gleda...
(Bas jadno..., 10. novembar 2022 16:30)





Ali mi smo sada postavili apsolutni rekord, skoro 0 ( i slovima nula ) navijača.

pitanje

pre 1 godinu

Da li je ponovo Grobar Cokot u var sobi, posto je Jovanovic glavni u var sobi u Topoli, nagradjen da sudi vec narednu utakmicu I ako bi u normalnoj ligi bio suspendovan?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Сад Звезда има луксуз да мало игра и поштено...
(Бобан, 10. novembar 2022 18:27)

Naravno. Do sada sve bojažljivo, zbog Intertoto velikana.

Papilon

pre 1 godinu

........Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.........
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Mozes li molim te malo konkretnije ko je skovao taj plan, da nisu Natho i Rikardo dogovorili da ne daju gol Spartaku ili mozda Menig i Dijabate a Urosevica nisu obavestili, a mozda je i neko treci, ispitaj to molim te pa nam javi.

Papilon

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Samo da te podsetim posto ti je pamcenje k'o u zlatne ribice 3,5 sekundi. Zvezda je prosle sezone izgubila vise bodova na ovakvim utakmicama od vas samo sto ste nesposobni da dobijete bar jedan derbi sto znaci da ste ono........bas, bas..... tutubani.

vеliki

pre 1 godinu

Рикардо псује 4. судију, протествује - нема картона. Бјеловић обичан приговор - одмах жути! Колико провидно. Одмах затим жути и за голмана и то з 68. минуту. Судија се баш унервозио, нико да падне у шеснаестерцу! Чека се пад или макар други жути.

Cubaka

pre 1 godinu

Nema penala, nema namestenih slobodnjaka na sesnaest metara, nema crvenih kartona za protivnike, nema produzetka od 10-12 minuta, NEMA POBEDE.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Partizan trenutno igra najlepši fudbal u Srbiji.
Sitan vez, dominacija, najbolji napadač Rikardo...fali samo penal i tri boda su tu!
(Ajgor

Svaka čast za komentar.

Марко

pre 1 godinu

Ovo je sve normalno. Ponekad pobediš a ponekad i ne... Fudbal Sport takmičenja
Samo jedan klub ne može da izgubi a zna se i koji...
(Sheriff, 10. novembar 2022 18:56)

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.

GeOs

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Znaci vi namerno gubite da bi se mi osecali lepo, jer ste vi prosli u Evropi....
Pa kao imamo utehu....

Gordon Bennett

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Naravno, opet neko drugi kriv. Bolje pogledaj kako ste odigrali, biće ti jasnije da nema potrebe za zaverama, jednostavno ste krš...

daki

pre 1 godinu

Problem za partizan u 2.delu sezone....gostuje skoro svim vodecim ekipama. Jos ovih -10. Zvezda je podbacila u evropi, nije ni ona sjajna, ali za.nasu ligu je dovoljno jaka da privede ovaj sampionat kraju na 1.mestu

pfc

pre 1 godinu

Petrić nije trener. Čovek došao iz kafića, desio mu se raspad Kelna a igrači mu poleteli kao da su dobili Siti i Bajern. Ovakva arogancija i nonšalancija je skandalozna. Čestitke Spartaku, zaslužena pobeda.

Jedino gore od igre i zalaganje je publika. Partizan više nema fudbalsku publiku. Sele se sa košarke na fudbal kao po komandi, kao klasični manekeni i pozeri. Sutra kad prestane buka oko košarke i ode Željko neće gledati ni košarku. Jad i beda od mentaliteta. Lepo rekao Jokić, ovde se ne voli sport. Samo daj pare, daj igrače, daj pobede i samo pobede.

super

pre 1 godinu

PONOSAN sto Partizan SME da IZGUBI BODOVE !!!
Spartaku svaka čast , mada nisam gledao!!
Da se organizuje liga u kojoj se Zvezdi da 20 bodova prednosti , da se zna da je I mesto rwzervisano i da se inda igra posteno za ostatak tabele !! Tada ce , VALJDA, i oni SMETI da izgube koji bod !! Samo predlog !! A I BRATE - SAOPSTENJA VISE NECE BITI ( Bar se nadam) !!!
(Branko, 10. novembar 2022 19:36) u prošlom kolu je isto trebao da izgubi ali zbog Kvara-VARa nije i nikom ništa! Javor je isto odneo bodove (opet nije radio VAR?) ispali ste iz kupa i to sve u roku od mesec dana što govori da Partizan je loš a u ovoj ligi Zvezdi nema ko da parira...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?
(Uprava napolje, 10. novembar 2022 20:41)

Tako je bre!

A na njihovo mesto dovesti Ostoju sa 0 pehara, 0 trofeja i 0 titula za poslednjih 5 godina!!!
(Dusanovo carstvo!, 10. novembar 2022 21:49)

... i razigrati omladinsku školu, poput ove koja je večeras pokazala zube moćnom Olimpijakosu. Za ljubav! Za sport bez para!

Realno

pre 1 godinu

Jel sad liga poštena ?!
(Nba true fan, 10. novembar 2022 20:20)
Nije. Prošlo kolo TSC ostećen za dva penala. Čukarički pokraden. Da se ne vraćam unazad Zvezda bi 20 bodova bila u prednosti da je biko pošteno. Čim je suđenje kako treba Partizan ne može nikog da pobedi u prvenstvu

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Било би лепо да схватите да судијска организација гура нкп на штету ТСЦ-а а не Црвене звезде.
Циљ је да се ова јадна и смешна екипа некако угура у квалификује за ЛШ.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?
(Uprava napolje, 10. novembar 2022 20:41)

Tako je bre!

A na njihovo mesto dovesti Ostoju sa 0 pehara, 0 trofeja i 0 titula za poslednjih 5 godina!!!

Pedja

pre 1 godinu

Ovaj sto je pisao da zeli ZVezdi sudjenje kao njima sledecih 10 godibna - odmah potpisujem. Samo u poslednja tri kola je Partizan trebao sve tri da izgubi. Prvo protiv Javora, sduija ne svira penal za Javor pri 0:1, vec iz kontre Partizan izjednacava. I sudija svir akraj utakmice kada je Javor u kontri 4 na 2. Protiv TSC-a smo videli skolski primer penala kad igrac gazi protivnika, isto pri 1:0 za TSC. U drugom poluvremenu je bila jos jedna sporna situacija, ali nisam je video dobro. Ili da se setimo pre 5-6 godina onog finala kupa sa Vojvodinom, silnih spornih scena, kada je Iliev zasluzio bae 3 crvena tokom utakmice, a jedva dobio jedan zuti. Ili ono protiv Novog Pazara kad covek audara lopta u ledja, a sudija svira penal i jos daje crveni igracu Novog Pazara, valjda sto je odbranio sut, sto nije pustio da udje u gol.Ili ono kad je Jojic svirao penal, uzeo loptu i stavio na belu tacku. Ili kad je Milijasu ponisten gol zbog ofsajda protiv Partizana, gde Milijas ni blizu ofsajda nije bio itd. Ima toliko situacija, da ne bi bilo dovoljno 3 strane da se sve napise. Da, zaista bih zeleo da Zvezda ima sudjenje kao Partizan stalno, ne samo 10 godina.

One night in May

pre 1 godinu

Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

U kom rangu takmicenja?!
Evo i Kluz prosao na evro prolece, a Atletiko Madrid nije.

Beton ligu igrate, dno dna, nema ispod.

Larnaka calling

pre 1 godinu

Ovo je sve normalno. Ponekad pobediš a ponekad i ne... Fudbal Sport takmičenja
Samo jedan klub ne može da izgubi a zna se i koji...
(Sheriff, 10. novembar 2022 18:56)

Pitaj Surdulicu da li ne moze da izgubi. To sto derbi ne mozemo da izgubimo ne znaci da ovi ostali, jaci od vas, ne mogu da nas pobede.

Никола

pre 1 godinu

Браво за Спартак.
Слаби смо, игра прочитана, противници конкретнији од нас.
Данас они, прошли пут ТСЦ.

Марко

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Од вас нисмо изгубили у Суперлиги од 22. септембра 2019. године, тј. пуне три године. Шта онда очекујеш од осталих клубова од којих сте ви реално доста бољи? Звездини резултати су сасвим реални. И кад погледаш проценат Звездиних победа у односу на број одиграних утакмица у Суперлиги, он је сличан процентима Милана, Бенфике, Арсенала, ПСЖ-а, Селтикам, Барселоне и осталих клубова који су на првом месту својих првенстава, а притом је наше првенство слабије од свих тих првенстава. Заиста није нормално да Партизан са буџетом који има у нашој лиги три утакмице заредом одигра без победе. Од 18 утакмица сте добили 12, тј. сваку трећу ви киксирате. На пример, Арсенал је од 13 утакмица добио 11 у лиги у којој су клубови много уједначенији него у нашој. Милан добио 12 од 14, Барселона исто 12 од 14 итд, а ви 12 од 18.

cole

pre 1 godinu

po stoti put pisem grobarima i i dalje mi nisu jasni. rodjaci, kako mislite da bilo gde budete konkurenti sa igracima poput vujacica, sanicanina, urosevica, zivkovica, lutovca, belica, fejse, andradea, traorea?!? njih se setih odmah a imate dunstera koliko hoces. u stvari imate jednog jedinog fudbalski pismenog igraca a to je penaltho. ovo ostalo nije ni za poljsku drugu ligu. uporedite samo jednu, veoma jednostavnu stvar. zvezdina osovina borjan-dragovic-kanga-ivanic-katai je tu vec par sezona. i to ne bilo kakva osovina oko koje mozes graditi sve, dodavati i oduzimati kojeg god hoces igraca. a ko je vama osovina? oko cega gradite igru? vi igru vec nekoliko sezona nemate vec igrate "ako bude-bude". a to cesto zna da bude sudijska pomoc ili pomoc protivnika (sklanjalica). vama u kupu polupanih loncica jedno slovacko pokaze sta znaci imati sistem u igri. da ne pricam o tsc za koje se iskreno nadam da ce u kvalifikacije za ligu sampiona jer igraju prelepo.

Napolje

pre 1 godinu

Ovo je žalosno na kakve grane je spao Partizan. Toliko hvaljen Dijabate sve što zna je da žvaće žvaku i izvodi neke cirkuzantske driblinge. Šta očekivati kad Lutovac mora da igra. Jadno i tužno

Snazz

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Da li ste vi nekad sami krivi za nešto?

One night in May

pre 1 godinu

Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05)

Da pobedite u 36 znacilo bi da ste dobili bar dva derbija...u poslednjih 6 sezona dobili ste 1.

Brooklyn boy

pre 1 godinu

Ovo se dešava najboljima u svim ligama.Samo jednom klubu u našoj ligi i VAR pomaže i to godinama.Država mu pomaže i ne sme da kiksne.UEFA bi morala posle krađe Partizana i pored VARA protiv Javora da reaguje, kako je i najavljeno.Umešali su se u izbore FSS, jer znaju da u regularnom prvenstvu nemaju šansu da ga osvoje...
(Knez, 10. novembar 2022 19:31)

Да, то је тај ВАР који је Звезди помогао тако што није свирао пенал за противника при резултату 0:1... Упс...

duka

pre 1 godinu

Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05)

Evo suza mi krenula, kad vam je tole 6 titula namestio...onda je bilo sve pošteno?

kimiko

pre 1 godinu

Meni nije jasno kako navijač nekog kluba može menjati mišljenje od utakmice do utakmice!? Valjda se prati kontinuitet, ili ja tu nešto ne razumem....

Slaviša

pre 1 godinu

Jel sad liga poštena ?!
(Nba true fan, 10. novembar 2022 20:20) #
Nije da ima poštenja Partizan je trebao da izgubi mnogo više mečeva a vidi se da je ekipa ispodprosečna možda bi realno moglo da bude i 2-0 ali neka volim kad se cmizdri reci tati da ti da neku maramicu za suze i brisanje bala.

Ivan

pre 1 godinu

Nova blamaža Partizana uz zaista OČAJNU igru, igru nedostojnu imena i renomea tog kluba! I posle uzmu pa krive Zvezdu za sopstvenu bruku! Pa da li je Zvezda sada trebala umesto njih da pobedi Spartak da bi ispalo da nema nikakve zavere protiv njih? Ko je umesto njih večeras trebao da savlada Spartak da bi im dokazao da NEMA nikakve zavere protiv njih, već da su realno jedan za srpske standarde prosečan a u Evropi ispodprosečan klub kome su i Spartak iz Subotice, i Javor, i slični, težak težak protivnik i na strani i u Humskoj! Večeras Spartak sasvim zasluženo nadigrao Partizana u sred Humske i potvrdio da Partizan ove sezone igra očajno svo vreme, počev od šamara protiv Novog Pazara, bruke protiv Larnake, šamarčine protiv drugoligaša u Sremskoj Mitrovici, šamara od Javora, i evo sada ogromnog šamara od Spartaka u sred Humske! Pobede protiv Kelna u Ligi konferencije nisu realno merilo kvaliteta Partizana, već splet okolnosti, potvrda tome je činjenica da im je i Slovacko bilo pretežak protivnik i da im polovina klubova iz ove naše lige može ravnopravno parirati! Veliko bravo za Spartak na velikoj pobedi nad Partizanom večeras!

DžejAr65

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!
(Komšija realni, 10. novembar 2022 20:32)
a ima i ta podela bodova pred playoff

vеliki

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32). Ахахахаха ако ти је лакше тако онда у реду! Са ким ли се ти убеђујеш, вероватно са самим собом.

riki

pre 1 godinu

A ja sam mislio da ne moze gore od onoga sto smo do danas pokazali. Doslo je vrijeme da u Partizanu,bukvalno,moze svako da igra. Sramota.

aaaaa

pre 1 godinu

@ Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05

Steta sto se keln raspada,pa nije prosao grupu.ko ce vas slusati jos tri meseca o "evropi"

Реалан

pre 1 godinu

Вучелић лепо говори о једном човеку на својим наступима и то је довољно да се остане у фотељи и прима велика плата.Ником ту није стало до Партизана
јер да јестее одавно би отишли.Голман јесте лепушкаст дечко али нема везе са фудбалом

nele

pre 1 godinu

@cilim
Evo, kao ciganin, od srca zelim da Zvezda ima sudjenje kao sto Partizan ima poslednje 2sezone i da Partizsan ima kao sto ga Zvezda ima. I u domacoj ligi i u Evropi. Garantujem da ima vise gresaka koje uticu na rezultat na stetu Zvezde nego u njenu korist!
Sto se tice minusa, prijatelju, to ti grobari lupaju recke..

Neko tamo

pre 1 godinu

Činjenica je da igra Partizana nije dobra. Možemo pljuvati sudije da su protiv Partizana ili za Partizan, ali to neće promeniti igru. Mozda je ekipa zasijala u prvih par mečeva pod Petrićem, ali onda je sve stalo. I Petrić za neke jeste za neke nije neki trener, ali ovde je reč u sistemu FK Partizan, sa Vucelicem na čelu i dokle god oni vode Partizan, nece biti dobro. I još nešto, Liga Konferencije je 3. takmičenje u Evropi, sto i nije bas za neki toliki ponos što smo prezimili. Upravo u utakmicama protiv Kelna je ekipa zasijala I to je bilo to.

duledudule

pre 1 godinu

Ali Popovic po ko zna koji put pokazuje da nije golman za Partizan. Ovakav gol!? Spora lopta koja jeste precizna ali upucena sa velike udaljenosti...spava ili sta? Nadam se da cemo u prelaznom roku dovesti jos tri zadnja vezna jer nam kreacija ne treba!!! Tuga...
(Sinkegrof, 10. novembar 2022 18:24)
Prebacio sam da vas pogledam oko 70tog minuta, pa vi ste toliko tromi i losi al ajde. Nadam se da idemo na plus 10 a vama srecno u le tj lk

Dejan

pre 1 godinu

Na sta ovaj fudbal lici? Sta glumi Petric sa odmaranjem igraca? Ako su umorni i ne mogu da izdrze ovakav tempo utakmice, sve treba raspustiti! Uzas, bole me oci od ovog gledanja, rekao bi covjek da smo prvi i sa velikom prednoscu, sacuvaj Boze!

od preko

pre 1 godinu

Bravo Petricu saboteru! Odradio si zadatak dobro.Nije ti proslo protiv Cuke i TSC ali danas jeste.Prvo poluvreme genijalna taktika, bez oba krila sa dva centarfora, maestralno!
Aj sad ti i uprava zajedno napolje!

zemunski kej

pre 1 godinu

Klasicna prica. Kad se igra bunkerica ne pomaze Dijabate ni Mening .Tu treba neko kao Katai i Ivanic koji to lakse resavaju. Partizan to nema ,ima brzu kontru ali ne pomaze kod bunkera. Normalno kako se blizio kraj svi su krenuli da daju taj gol i umesto da ga daju primaju gol. Ne menja stvar jedan bod ili nijedan.

Liberty

pre 1 godinu

Au koje žalopojke u komentarima, i samouteha tipa pa eto mi igramo pošteno a titula se zna gde ide, klubu koji nikad ne može da izgubi... Pa naravno da ne može niko Zvezdu da pobedi! Mislim makar partizanovci to najbolje znaju... Ne razumem onda čemu kukanje ovoliko? Vi bi da gubite od Spartaka na domaćem terenu i da osvojite titulu? Kme Kme Kme... za bolje i niste.

a

pre 1 godinu

Prva cetri komentara su od navijaca zvezde koji se zale kako nam pomazu sudije. Po onom principu,ako nesto jako zelis to se i ostvari, zelim im od sveg srca da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi imamo poslednjih 10 godina. Ajde navijaci zvezde,ako ste iskreni i zaista mislite kako smo mi ti kojima sudije pomazu,pozelite i vi to zajedno samnom. Da zvezdi do kraja sveta bude sudjenje kao partizanu poslednjih 10 godina
(cilim, 10. novembar 2022 17:14)

Kakvo ste vi sudjenje imali u poslednjih 10 godina. Golovi iz penala u produžetku, poništen gol Milijašu, svaki pad Tavambe u 16 penal i da ne nabrajam dalje

Azerot

pre 1 godinu

Ceakmo komentare da Spartak se Zvezdi sklanja a samo protiv njih igra, da nije ni cudo jer je sve ovo unapred planirano i namesteno, da je bio neki penal nedosudjen i neki crveni za Spartak itd itd. Sve sem realnih komentara da veze nemaju.

One night in May

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Surdulica zasad dva meca vezana bez poraza od Zvezde.
To sto vas redovno razvaljujemo u derbiju ne znaci da ostali ne mogu da nas pobede.

Insajder

pre 1 godinu

Tole Karadžić vodi Spartak i dalje, to znaju svi! Videćete da će igrači Spartaka sami sebi da daju dva gola u prvih 15 minuta! Verovatno najodvratniji meč u srpskom fudbalu!

Željko

pre 1 godinu

Rikarda prodati prosečan i sebičan. Lukač na klupi sedi i čeka penziju a ovaj dečko spava na golu. Meninga pokloniti bilo kome on je u panici kad dobije loptu sve mislim skršiće se preko nje ko muva bez glave. Ovakva jadna zvezda će biti prvak što je naj jadnije.

DM

pre 1 godinu

Eto vam sad Gordan Petric koji se kuje u zvezde on je dobar trener pokrenuo je Partizan. Stvara se veliki pritisak pred svaki duel Partizana, na igrace na trenere, sto je najbitnije na sudije i to je to, sta vise da se prica ovo moz biti samo gore u nastavku sezone.
Ceo tim da se renovira tokom zime ukljucujuci i trenera i upravu sve po redu.

lionac

pre 1 godinu

Prestao sam da idem na stadion, shvatio malo kasno ali dobro
(Andrej, 10. novembar 2022 19:12

Kasno? Druze na stadio se ide zbog prijatelja drugara druzenja i da das sebi oduska.. verovati u sport kod nas posebno fudbal je glupost i detinjasto.
Toliko lepih i dobrih trenutaka prijatelja sam upoznao a gubili ili pobedili hm nije ni bitno.

Uprava napolje

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?

Zoran

pre 1 godinu

Popovicu sve lopte iz centrasuteva ili kornera padaju na dva metra ispred njega a on stoji na liniji i ceka on je stoprocentni linijski golman.Sa jacim timovima to su sve golovi

Sinkegrof

pre 1 godinu

Ali Popovic po ko zna koji put pokazuje da nije golman za Partizan. Ovakav gol!? Spora lopta koja jeste precizna ali upucena sa velike udaljenosti...spava ili sta? Nadam se da cemo u prelaznom roku dovesti jos tri zadnja vezna jer nam kreacija ne treba!!! Tuga...

X

pre 1 godinu

Iskreno, čim sam video sastav bez krila i Pantićem, sve mi je bilo jasno. Ako je premoren Dijabate zašto nije igrao Terzić ili Jović, šta će i Rikardo i Pavlović i Baždar na terenu. Petrić se preigrao, a crna serija krenula je baš kad se vratio Pantić. Igrač koji ništa nije i neće doneti Partizanu. Još maler da Lutovac pogodi stativu, ali sreću treba zaslužiti. A ne izazivati.

pitanje

pre 1 godinu

Da li je ponovo Grobar Cokot u var sobi, posto je Jovanovic glavni u var sobi u Topoli, nagradjen da sudi vec narednu utakmicu I ako bi u normalnoj ligi bio suspendovan?

Željko

pre 1 godinu

Ilić, Ivić , Ilijev, Ćirić, Ćurčić, Savo, Nadj i ostali sa Kraljem na golu su igrali sjajan fudbal i nismo imali strance . Ovo danas je kriminalno bez želje motiva vuku se po terenu kao da ih nije briga ni zašta, nemaju takmičarski duh nema tog šmeka koji su imali nekad igrači Partizana.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

B92

Nezavisno o utakmici i prepucavanjima ko ima var ko sudije ciji je duzi a ciji kraci, ako je neko obratio paznju na sudiju. On covek ima kontra figuru. Grbav, neartikulisan, trcanje kao lagan kas. Ako nema bolji slazem se ali ovo je komicno.
(PizzaMajstor, 10. novembar 2022 18:16)
Maneken nije a i trčanje je ok, da malo " zapne" bilo bi više od 80% fudbalera.

Petar

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

E to je to, to je ta srpska bolest, uvijek su neke konspiracije u pitanju. Anderlecht koji je najveći klub u Belgiji će sada bitnjegovi navijači tamo prozivaju Club Brugge ili Genk za namještanje, za ovo i ono, za miljenike režima, za namještene kikseve itd.

sebastijan

pre 1 godinu

mora nesto menjati,pad forme, daleko od borbene igre i zalaganja nulaaaa.
imali jedan nula protiv Slovackog i na kraju nista, Tsc jedva nekako, a sad i Spartak. Ocigledno nesto nestima ali sta je tu je..
vadi sve napolje stare igrace
daj nasim mladim igracima neka igraju...?????

Марко

pre 1 godinu

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.
(Марко, 10. novembar 2022 20:02)

Само не знам ко је поменуо освајање лиге, човек је рекао да један тим не зна за пораз... Шта ме брига што Барса има 12/14?
(не скрећи с теме, 10. novembar 2022 20:09)

Ако желиш да кажеш како Барселона има тај један пораз, а Звезда нема ниједан, и да то није нормално, е онда могу да ти одговорим да је то зато што у Примери Барселона има највећег ривала Реал који јој је управо нанео тај један једини пораз, а Звезда у Србији нема таквог ривала. Звездин највећи ривал није победио Звезду три године у Суперлиги. Једино да пустимо највећег ривала, па да и ми имамо један пораз као Барселона. Ево и Наполи нема ниједан пораз у Серији А. Од 14 утакмица добио је 12, а притом има ривале попут Милана, Интера, Јувентуса, Лација, Фиорентине, Роме. Бенфика из 12 утакмица у првенству Португала исто нема ниједан пораз, само једну нерешену. Покушавам некако да ти нацртам да и у другим лигама имаш клубова без пораза.

volimp partizan

pre 1 godinu

Poseta dovoljno govori o ovoj utakmici, niko ove smesne namestene utakmice nece da gleda...
(Bas jadno..., 10. novembar 2022 16:30)





Ali mi smo sada postavili apsolutni rekord, skoro 0 ( i slovima nula ) navijača.

Komšija realni

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!

brukaaa

pre 1 godinu

Kad ce da se javi Vucelic da kaze nesto kVaru ,Petric kako njemu pomoc ne treba i da je rekao da svira penal za TSC, Rikardo da sudija pogleda situaciju kada je sporna na Var-u , Lopovi

Bane

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??

milos

pre 1 godinu

Pa ovo je odlično za Partizan, okrenimo se obavezama u Evropi, u domaćem prvenstvu samo drugi možemo da budemo, tako da ne treba gubiti energiju na prvenstvo kao prošle godine! Napred Partizan!

fenomen

pre 1 godinu

Bice normalno ako Zvezda ne pobedi Čuku. Čisto da moze da se kaze da i Zvezda gubi bodove. Sto se tiče Partizana bruka, čemerno, jadno.

Dejan

pre 1 godinu

@@@(Menadzer, 10. novembar 2022 17:15)
Ako imas u vidu da je dosao iz Rada gde je zamisli,bio kapiten onda ti je jasno ko mu je menadzer i ko ga gura!!!

One night in May

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!
(Komšija realni, 10. novembar 2022 20:32)

Lepo si poceo sa utehom, razrada je bila odlicna, al' si im sve ...ao na kraju pomenuvsi derbi.

Jelen

pre 1 godinu

Kasno? Druze na stadio se ide zbog prijatelja drugara druzenja i da das sebi oduska.. verovati u sport kod nas posebno fudbal je glupost i detinjasto.
Toliko lepih i dobrih trenutaka prijatelja sam upoznao a gubili ili pobedili hm nije ni bitno.
(lionac, 10. novembar 2022 20:00)

Covek ide na stadion da upoznaje "prijatelje" a ne veruje u sport....ovo je sjajno hahah

yoran

pre 1 godinu

Partizan nikad gori ali Vazura i Milorad Vucelic zabetonirani u foteljama.Nikom ne pada na pamet da ih smeni,a i zasto bi ,zvezda bez muke u ligi sampiona,vodje takozvane sa juga finansiski lepo namirene i svima otlicno.

Joffrey

pre 1 godinu

Nije trka za titulu resena danas,vec u prvih 5 kola! Od ocajne Zvezde u ovoj ligi ocajniji je jedino Partizan. Kada bi svi klubovi svaku utakmicu igrali kao Javor i TSC protiv Partizana,pitanje je da li bi blizanci osvojili titulu. Ako Zvezda iskoristi priliku da izgubi veceras kako bi dokazali da je sve ,,regularno",onda bi trebalo na svakom fudbalskom terenu posejati psenicu,bila bi veca korist za narod.

PizzaMajstor

pre 1 godinu

Nezavisno o utakmici i prepucavanjima ko ima var ko sudije ciji je duzi a ciji kraci, ako je neko obratio paznju na sudiju. On covek ima kontra figuru. Grbav, neartikulisan, trcanje kao lagan kas. Ako nema bolji slazem se ali ovo je komicno.

crna ovca drustva

pre 1 godinu

Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!

Trgovina

pre 1 godinu

Ako ostane ova uprava, Dijabatea ce na zimu da prodaju da bi se ogrebali o transfer za nove pare, a bez njega ce da potonu na minus 20. Zivi bili, pa videli.

Švrć Brajtner

pre 1 godinu

DžejAr65@

Verujem da nisi ozbiljan i da si ovo izjavio sa velikom dozom ironije.
Itekako treba padati u ocaj, ocajna igra ocajnog Partizana na celu ocajnog trenera, OCAJNO je druze blaga rec, ovo pricam kao navijac Partizana.
Kako da ne budem ocajan kada se u sezoni koja prvaka vodi direktno u LŠ mi imamo -10 boda.
Previse si optimista druze, 10 bodova u nasoj beton ligi je nemoguce stici u to sam milijardu posto siguran, nazalost.
Kazes Zvezda ce da kiksa, mozda u jos nekim utakmicama, ali Partizan mora sve da bedi do kraja pa i u tom derbiju koji spominjes, gde BTW smo mi gosti ako se ne varam, sa ovakvom katastrofom od igre pitanje je i da li cemo biti drugi, cak i to ne iskljucujem ako ovaj genijalac od trenera ostane.
Nemoj da se lazemo, cim je ovaj veliki strucnajk pruzeo kormilo znalo se da ni ove sezone nema nista od titule.

karlos

pre 1 godinu

Ju pa kako?Pobedili su mocni Koln i TSC!
(Stark, 10. novembar 2022 18:25)

@stark
ne moze partizan bez vujacica kao sto ne moze denver bez jokica. bez vujacica je izgubio i od mitrovice.

cilim

pre 1 godinu

Prva cetri komentara su od navijaca zvezde koji se zale kako nam pomazu sudije. Po onom principu,ako nesto jako zelis to se i ostvari, zelim im od sveg srca da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi imamo poslednjih 10 godina. Ajde navijaci zvezde,ako ste iskreni i zaista mislite kako smo mi ti kojima sudije pomazu,pozelite i vi to zajedno samnom. Da zvezdi do kraja sveta bude sudjenje kao partizanu poslednjih 10 godina

cilim

pre 1 godinu

Ne razumem otkud minusi na mom komentaru. Navijaci zvezde tvrde kako nama sudije pomazu. Zbog cega onda udaraju minuse na moju zelju da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi sada imamo? Ili su sizofreni,ili mozda lazu sami sebe da bi oprali prljavu savest…

Knez

pre 1 godinu

Ovo se dešava najboljima u svim ligama.Samo jednom klubu u našoj ligi i VAR pomaže i to godinama.Država mu pomaže i ne sme da kiksne.UEFA bi morala posle krađe Partizana i pored VARA protiv Javora da reaguje, kako je i najavljeno.Umešali su se u izbore FSS, jer znaju da u regularnom prvenstvu nemaju šansu da ga osvoje...

Mile

pre 1 godinu

Kada se neka liga zove Mocart Bet liga, tj kladionica je sponzor, lako je moguće da tim na koga je kvota 50 pobedi, ne da je nemoguće, nego ce biti u svakom kolu bar jedno takvo iznenadnenje.Sto bi rekli, ipak se okrece.

не скрећи с теме

pre 1 godinu

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.
(Марко, 10. novembar 2022 20:02)

Само не знам ко је поменуо освајање лиге, човек је рекао да један тим не зна за пораз... Шта ме брига што Барса има 12/14?

Branko

pre 1 godinu

PONOSAN sto Partizan SME da IZGUBI BODOVE !!!
Spartaku svaka čast , mada nisam gledao!!
Da se organizuje liga u kojoj se Zvezdi da 20 bodova prednosti , da se zna da je I mesto rwzervisano i da se inda igra posteno za ostatak tabele !! Tada ce , VALJDA, i oni SMETI da izgube koji bod !! Samo predlog !! A I BRATE - SAOPSTENJA VISE NECE BITI ( Bar se nadam) !!!

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Ide im ta "ica" - Mitrovica, Subotica, gibanica, slaninica...
(zvezdaš, 11. novembar 2022 05:09)

Погрешио си за гибаницу, на помињање исте комплетном клубу се 50 година дизала коса на глави....

SrbEUin

pre 1 godinu

Imaju li ovi poslednji Paćini kiksevi bilo kakve veze sa Bjekinim sklanjanjem?
Dok je on sedeo, Paća igraše najbolju i najlepšu fucu. Moreće hitno da ga vrate, pa da Paća ponovno proigra lepršavo i efikasno, inače ništa od titula i trofeja...

Bane

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??

не скрећи с теме

pre 1 godinu

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.
(Марко, 10. novembar 2022 20:02)

Само не знам ко је поменуо освајање лиге, човек је рекао да један тим не зна за пораз... Шта ме брига што Барса има 12/14?

crna ovca drustva

pre 1 godinu

Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!

Komšija realni

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!

Insajder

pre 1 godinu

Tole Karadžić vodi Spartak i dalje, to znaju svi! Videćete da će igrači Spartaka sami sebi da daju dva gola u prvih 15 minuta! Verovatno najodvratniji meč u srpskom fudbalu!

Branko

pre 1 godinu

PONOSAN sto Partizan SME da IZGUBI BODOVE !!!
Spartaku svaka čast , mada nisam gledao!!
Da se organizuje liga u kojoj se Zvezdi da 20 bodova prednosti , da se zna da je I mesto rwzervisano i da se inda igra posteno za ostatak tabele !! Tada ce , VALJDA, i oni SMETI da izgube koji bod !! Samo predlog !! A I BRATE - SAOPSTENJA VISE NECE BITI ( Bar se nadam) !!!

milos

pre 1 godinu

Pa ovo je odlično za Partizan, okrenimo se obavezama u Evropi, u domaćem prvenstvu samo drugi možemo da budemo, tako da ne treba gubiti energiju na prvenstvo kao prošle godine! Napred Partizan!

cilim

pre 1 godinu

Ne razumem otkud minusi na mom komentaru. Navijaci zvezde tvrde kako nama sudije pomazu. Zbog cega onda udaraju minuse na moju zelju da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi sada imamo? Ili su sizofreni,ili mozda lazu sami sebe da bi oprali prljavu savest…

Joffrey

pre 1 godinu

Nije trka za titulu resena danas,vec u prvih 5 kola! Od ocajne Zvezde u ovoj ligi ocajniji je jedino Partizan. Kada bi svi klubovi svaku utakmicu igrali kao Javor i TSC protiv Partizana,pitanje je da li bi blizanci osvojili titulu. Ako Zvezda iskoristi priliku da izgubi veceras kako bi dokazali da je sve ,,regularno",onda bi trebalo na svakom fudbalskom terenu posejati psenicu,bila bi veca korist za narod.

cilim

pre 1 godinu

Prva cetri komentara su od navijaca zvezde koji se zale kako nam pomazu sudije. Po onom principu,ako nesto jako zelis to se i ostvari, zelim im od sveg srca da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi imamo poslednjih 10 godina. Ajde navijaci zvezde,ako ste iskreni i zaista mislite kako smo mi ti kojima sudije pomazu,pozelite i vi to zajedno samnom. Da zvezdi do kraja sveta bude sudjenje kao partizanu poslednjih 10 godina

Knez

pre 1 godinu

Ovo se dešava najboljima u svim ligama.Samo jednom klubu u našoj ligi i VAR pomaže i to godinama.Država mu pomaže i ne sme da kiksne.UEFA bi morala posle krađe Partizana i pored VARA protiv Javora da reaguje, kako je i najavljeno.Umešali su se u izbore FSS, jer znaju da u regularnom prvenstvu nemaju šansu da ga osvoje...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Сад Звезда има луксуз да мало игра и поштено...
(Бобан, 10. novembar 2022 18:27)

Naravno. Do sada sve bojažljivo, zbog Intertoto velikana.

od preko

pre 1 godinu

Bravo Petricu saboteru! Odradio si zadatak dobro.Nije ti proslo protiv Cuke i TSC ali danas jeste.Prvo poluvreme genijalna taktika, bez oba krila sa dva centarfora, maestralno!
Aj sad ti i uprava zajedno napolje!

vеliki

pre 1 godinu

Рикардо псује 4. судију, протествује - нема картона. Бјеловић обичан приговор - одмах жути! Колико провидно. Одмах затим жути и за голмана и то з 68. минуту. Судија се баш унервозио, нико да падне у шеснаестерцу! Чека се пад или макар други жути.

Cubaka

pre 1 godinu

Nema penala, nema namestenih slobodnjaka na sesnaest metara, nema crvenih kartona za protivnike, nema produzetka od 10-12 minuta, NEMA POBEDE.

Papilon

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Samo da te podsetim posto ti je pamcenje k'o u zlatne ribice 3,5 sekundi. Zvezda je prosle sezone izgubila vise bodova na ovakvim utakmicama od vas samo sto ste nesposobni da dobijete bar jedan derbi sto znaci da ste ono........bas, bas..... tutubani.

super

pre 1 godinu

PONOSAN sto Partizan SME da IZGUBI BODOVE !!!
Spartaku svaka čast , mada nisam gledao!!
Da se organizuje liga u kojoj se Zvezdi da 20 bodova prednosti , da se zna da je I mesto rwzervisano i da se inda igra posteno za ostatak tabele !! Tada ce , VALJDA, i oni SMETI da izgube koji bod !! Samo predlog !! A I BRATE - SAOPSTENJA VISE NECE BITI ( Bar se nadam) !!!
(Branko, 10. novembar 2022 19:36) u prošlom kolu je isto trebao da izgubi ali zbog Kvara-VARa nije i nikom ništa! Javor je isto odneo bodove (opet nije radio VAR?) ispali ste iz kupa i to sve u roku od mesec dana što govori da Partizan je loš a u ovoj ligi Zvezdi nema ko da parira...

PizzaMajstor

pre 1 godinu

Nezavisno o utakmici i prepucavanjima ko ima var ko sudije ciji je duzi a ciji kraci, ako je neko obratio paznju na sudiju. On covek ima kontra figuru. Grbav, neartikulisan, trcanje kao lagan kas. Ako nema bolji slazem se ali ovo je komicno.

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Било би лепо да схватите да судијска организација гура нкп на штету ТСЦ-а а не Црвене звезде.
Циљ је да се ова јадна и смешна екипа некако угура у квалификује за ЛШ.

Papilon

pre 1 godinu

........Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.........
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Mozes li molim te malo konkretnije ko je skovao taj plan, da nisu Natho i Rikardo dogovorili da ne daju gol Spartaku ili mozda Menig i Dijabate a Urosevica nisu obavestili, a mozda je i neko treci, ispitaj to molim te pa nam javi.

nele

pre 1 godinu

@cilim
Evo, kao ciganin, od srca zelim da Zvezda ima sudjenje kao sto Partizan ima poslednje 2sezone i da Partizsan ima kao sto ga Zvezda ima. I u domacoj ligi i u Evropi. Garantujem da ima vise gresaka koje uticu na rezultat na stetu Zvezde nego u njenu korist!
Sto se tice minusa, prijatelju, to ti grobari lupaju recke..

karlos

pre 1 godinu

Ju pa kako?Pobedili su mocni Koln i TSC!
(Stark, 10. novembar 2022 18:25)

@stark
ne moze partizan bez vujacica kao sto ne moze denver bez jokica. bez vujacica je izgubio i od mitrovice.

Mile

pre 1 godinu

Kada se neka liga zove Mocart Bet liga, tj kladionica je sponzor, lako je moguće da tim na koga je kvota 50 pobedi, ne da je nemoguće, nego ce biti u svakom kolu bar jedno takvo iznenadnenje.Sto bi rekli, ipak se okrece.

Uprava napolje

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?
(Uprava napolje, 10. novembar 2022 20:41)

Tako je bre!

A na njihovo mesto dovesti Ostoju sa 0 pehara, 0 trofeja i 0 titula za poslednjih 5 godina!!!
(Dusanovo carstvo!, 10. novembar 2022 21:49)

... i razigrati omladinsku školu, poput ove koja je večeras pokazala zube moćnom Olimpijakosu. Za ljubav! Za sport bez para!

Realno

pre 1 godinu

Jel sad liga poštena ?!
(Nba true fan, 10. novembar 2022 20:20)
Nije. Prošlo kolo TSC ostećen za dva penala. Čukarički pokraden. Da se ne vraćam unazad Zvezda bi 20 bodova bila u prednosti da je biko pošteno. Čim je suđenje kako treba Partizan ne može nikog da pobedi u prvenstvu

lionac

pre 1 godinu

Prestao sam da idem na stadion, shvatio malo kasno ali dobro
(Andrej, 10. novembar 2022 19:12

Kasno? Druze na stadio se ide zbog prijatelja drugara druzenja i da das sebi oduska.. verovati u sport kod nas posebno fudbal je glupost i detinjasto.
Toliko lepih i dobrih trenutaka prijatelja sam upoznao a gubili ili pobedili hm nije ni bitno.

Brooklyn boy

pre 1 godinu

Ovo se dešava najboljima u svim ligama.Samo jednom klubu u našoj ligi i VAR pomaže i to godinama.Država mu pomaže i ne sme da kiksne.UEFA bi morala posle krađe Partizana i pored VARA protiv Javora da reaguje, kako je i najavljeno.Umešali su se u izbore FSS, jer znaju da u regularnom prvenstvu nemaju šansu da ga osvoje...
(Knez, 10. novembar 2022 19:31)

Да, то је тај ВАР који је Звезди помогао тако што није свирао пенал за противника при резултату 0:1... Упс...

DM

pre 1 godinu

Eto vam sad Gordan Petric koji se kuje u zvezde on je dobar trener pokrenuo je Partizan. Stvara se veliki pritisak pred svaki duel Partizana, na igrace na trenere, sto je najbitnije na sudije i to je to, sta vise da se prica ovo moz biti samo gore u nastavku sezone.
Ceo tim da se renovira tokom zime ukljucujuci i trenera i upravu sve po redu.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Partizan trenutno igra najlepši fudbal u Srbiji.
Sitan vez, dominacija, najbolji napadač Rikardo...fali samo penal i tri boda su tu!
(Ajgor

Svaka čast za komentar.

Реалан

pre 1 godinu

Вучелић лепо говори о једном човеку на својим наступима и то је довољно да се остане у фотељи и прима велика плата.Ником ту није стало до Партизана
јер да јестее одавно би отишли.Голман јесте лепушкаст дечко али нема везе са фудбалом

DžejAr65

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!
(Komšija realni, 10. novembar 2022 20:32)
a ima i ta podela bodova pred playoff

Željko

pre 1 godinu

Rikarda prodati prosečan i sebičan. Lukač na klupi sedi i čeka penziju a ovaj dečko spava na golu. Meninga pokloniti bilo kome on je u panici kad dobije loptu sve mislim skršiće se preko nje ko muva bez glave. Ovakva jadna zvezda će biti prvak što je naj jadnije.

pitanje

pre 1 godinu

Da li je ponovo Grobar Cokot u var sobi, posto je Jovanovic glavni u var sobi u Topoli, nagradjen da sudi vec narednu utakmicu I ako bi u normalnoj ligi bio suspendovan?

brukaaa

pre 1 godinu

Kad ce da se javi Vucelic da kaze nesto kVaru ,Petric kako njemu pomoc ne treba i da je rekao da svira penal za TSC, Rikardo da sudija pogleda situaciju kada je sporna na Var-u , Lopovi

a

pre 1 godinu

Prva cetri komentara su od navijaca zvezde koji se zale kako nam pomazu sudije. Po onom principu,ako nesto jako zelis to se i ostvari, zelim im od sveg srca da narednih 100 godina imaju sudjenje kao sto ga mi imamo poslednjih 10 godina. Ajde navijaci zvezde,ako ste iskreni i zaista mislite kako smo mi ti kojima sudije pomazu,pozelite i vi to zajedno samnom. Da zvezdi do kraja sveta bude sudjenje kao partizanu poslednjih 10 godina
(cilim, 10. novembar 2022 17:14)

Kakvo ste vi sudjenje imali u poslednjih 10 godina. Golovi iz penala u produžetku, poništen gol Milijašu, svaki pad Tavambe u 16 penal i da ne nabrajam dalje

fenomen

pre 1 godinu

Bice normalno ako Zvezda ne pobedi Čuku. Čisto da moze da se kaze da i Zvezda gubi bodove. Sto se tiče Partizana bruka, čemerno, jadno.

Larnaka calling

pre 1 godinu

Ovo je sve normalno. Ponekad pobediš a ponekad i ne... Fudbal Sport takmičenja
Samo jedan klub ne može da izgubi a zna se i koji...
(Sheriff, 10. novembar 2022 18:56)

Pitaj Surdulicu da li ne moze da izgubi. To sto derbi ne mozemo da izgubimo ne znaci da ovi ostali, jaci od vas, ne mogu da nas pobede.

Pedja

pre 1 godinu

Ovaj sto je pisao da zeli ZVezdi sudjenje kao njima sledecih 10 godibna - odmah potpisujem. Samo u poslednja tri kola je Partizan trebao sve tri da izgubi. Prvo protiv Javora, sduija ne svira penal za Javor pri 0:1, vec iz kontre Partizan izjednacava. I sudija svir akraj utakmice kada je Javor u kontri 4 na 2. Protiv TSC-a smo videli skolski primer penala kad igrac gazi protivnika, isto pri 1:0 za TSC. U drugom poluvremenu je bila jos jedna sporna situacija, ali nisam je video dobro. Ili da se setimo pre 5-6 godina onog finala kupa sa Vojvodinom, silnih spornih scena, kada je Iliev zasluzio bae 3 crvena tokom utakmice, a jedva dobio jedan zuti. Ili ono protiv Novog Pazara kad covek audara lopta u ledja, a sudija svira penal i jos daje crveni igracu Novog Pazara, valjda sto je odbranio sut, sto nije pustio da udje u gol.Ili ono kad je Jojic svirao penal, uzeo loptu i stavio na belu tacku. Ili kad je Milijasu ponisten gol zbog ofsajda protiv Partizana, gde Milijas ni blizu ofsajda nije bio itd. Ima toliko situacija, da ne bi bilo dovoljno 3 strane da se sve napise. Da, zaista bih zeleo da Zvezda ima sudjenje kao Partizan stalno, ne samo 10 godina.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Zašto Vučelić i Vazura nakon 3 godine bez trofeja, 5 sezona bez titule, ovosezonskog sramnog ispadanja u Kupu i -10 u odnosu na Zvezdu konačno ne podnesu ostavke?
(Uprava napolje, 10. novembar 2022 20:41)

Tako je bre!

A na njihovo mesto dovesti Ostoju sa 0 pehara, 0 trofeja i 0 titula za poslednjih 5 godina!!!

Slaviša

pre 1 godinu

Jel sad liga poštena ?!
(Nba true fan, 10. novembar 2022 20:20) #
Nije da ima poštenja Partizan je trebao da izgubi mnogo više mečeva a vidi se da je ekipa ispodprosečna možda bi realno moglo da bude i 2-0 ali neka volim kad se cmizdri reci tati da ti da neku maramicu za suze i brisanje bala.

Sinkegrof

pre 1 godinu

Ali Popovic po ko zna koji put pokazuje da nije golman za Partizan. Ovakav gol!? Spora lopta koja jeste precizna ali upucena sa velike udaljenosti...spava ili sta? Nadam se da cemo u prelaznom roku dovesti jos tri zadnja vezna jer nam kreacija ne treba!!! Tuga...

vеliki

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32). Ахахахаха ако ти је лакше тако онда у реду! Са ким ли се ти убеђујеш, вероватно са самим собом.

One night in May

pre 1 godinu

Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

U kom rangu takmicenja?!
Evo i Kluz prosao na evro prolece, a Atletiko Madrid nije.

Beton ligu igrate, dno dna, nema ispod.

cole

pre 1 godinu

po stoti put pisem grobarima i i dalje mi nisu jasni. rodjaci, kako mislite da bilo gde budete konkurenti sa igracima poput vujacica, sanicanina, urosevica, zivkovica, lutovca, belica, fejse, andradea, traorea?!? njih se setih odmah a imate dunstera koliko hoces. u stvari imate jednog jedinog fudbalski pismenog igraca a to je penaltho. ovo ostalo nije ni za poljsku drugu ligu. uporedite samo jednu, veoma jednostavnu stvar. zvezdina osovina borjan-dragovic-kanga-ivanic-katai je tu vec par sezona. i to ne bilo kakva osovina oko koje mozes graditi sve, dodavati i oduzimati kojeg god hoces igraca. a ko je vama osovina? oko cega gradite igru? vi igru vec nekoliko sezona nemate vec igrate "ako bude-bude". a to cesto zna da bude sudijska pomoc ili pomoc protivnika (sklanjalica). vama u kupu polupanih loncica jedno slovacko pokaze sta znaci imati sistem u igri. da ne pricam o tsc za koje se iskreno nadam da ce u kvalifikacije za ligu sampiona jer igraju prelepo.

Марко

pre 1 godinu

Ovo je sve normalno. Ponekad pobediš a ponekad i ne... Fudbal Sport takmičenja
Samo jedan klub ne može da izgubi a zna se i koji...
(Sheriff, 10. novembar 2022 18:56)

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.

Марко

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Од вас нисмо изгубили у Суперлиги од 22. септембра 2019. године, тј. пуне три године. Шта онда очекујеш од осталих клубова од којих сте ви реално доста бољи? Звездини резултати су сасвим реални. И кад погледаш проценат Звездиних победа у односу на број одиграних утакмица у Суперлиги, он је сличан процентима Милана, Бенфике, Арсенала, ПСЖ-а, Селтикам, Барселоне и осталих клубова који су на првом месту својих првенстава, а притом је наше првенство слабије од свих тих првенстава. Заиста није нормално да Партизан са буџетом који има у нашој лиги три утакмице заредом одигра без победе. Од 18 утакмица сте добили 12, тј. сваку трећу ви киксирате. На пример, Арсенал је од 13 утакмица добио 11 у лиги у којој су клубови много уједначенији него у нашој. Милан добио 12 од 14, Барселона исто 12 од 14 итд, а ви 12 од 18.

daki

pre 1 godinu

Problem za partizan u 2.delu sezone....gostuje skoro svim vodecim ekipama. Jos ovih -10. Zvezda je podbacila u evropi, nije ni ona sjajna, ali za.nasu ligu je dovoljno jaka da privede ovaj sampionat kraju na 1.mestu

Željko

pre 1 godinu

Ilić, Ivić , Ilijev, Ćirić, Ćurčić, Savo, Nadj i ostali sa Kraljem na golu su igrali sjajan fudbal i nismo imali strance . Ovo danas je kriminalno bez želje motiva vuku se po terenu kao da ih nije briga ni zašta, nemaju takmičarski duh nema tog šmeka koji su imali nekad igrači Partizana.

Snazz

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Da li ste vi nekad sami krivi za nešto?

pfc

pre 1 godinu

Petrić nije trener. Čovek došao iz kafića, desio mu se raspad Kelna a igrači mu poleteli kao da su dobili Siti i Bajern. Ovakva arogancija i nonšalancija je skandalozna. Čestitke Spartaku, zaslužena pobeda.

Jedino gore od igre i zalaganje je publika. Partizan više nema fudbalsku publiku. Sele se sa košarke na fudbal kao po komandi, kao klasični manekeni i pozeri. Sutra kad prestane buka oko košarke i ode Željko neće gledati ni košarku. Jad i beda od mentaliteta. Lepo rekao Jokić, ovde se ne voli sport. Samo daj pare, daj igrače, daj pobede i samo pobede.

aaaaa

pre 1 godinu

@ Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05

Steta sto se keln raspada,pa nije prosao grupu.ko ce vas slusati jos tri meseca o "evropi"

Dejan

pre 1 godinu

Na sta ovaj fudbal lici? Sta glumi Petric sa odmaranjem igraca? Ako su umorni i ne mogu da izdrze ovakav tempo utakmice, sve treba raspustiti! Uzas, bole me oci od ovog gledanja, rekao bi covjek da smo prvi i sa velikom prednoscu, sacuvaj Boze!

Napolje

pre 1 godinu

Ovo je žalosno na kakve grane je spao Partizan. Toliko hvaljen Dijabate sve što zna je da žvaće žvaku i izvodi neke cirkuzantske driblinge. Šta očekivati kad Lutovac mora da igra. Jadno i tužno

riki

pre 1 godinu

A ja sam mislio da ne moze gore od onoga sto smo do danas pokazali. Doslo je vrijeme da u Partizanu,bukvalno,moze svako da igra. Sramota.

GeOs

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Znaci vi namerno gubite da bi se mi osecali lepo, jer ste vi prosli u Evropi....
Pa kao imamo utehu....

Liberty

pre 1 godinu

Au koje žalopojke u komentarima, i samouteha tipa pa eto mi igramo pošteno a titula se zna gde ide, klubu koji nikad ne može da izgubi... Pa naravno da ne može niko Zvezdu da pobedi! Mislim makar partizanovci to najbolje znaju... Ne razumem onda čemu kukanje ovoliko? Vi bi da gubite od Spartaka na domaćem terenu i da osvojite titulu? Kme Kme Kme... za bolje i niste.

One night in May

pre 1 godinu

Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05)

Da pobedite u 36 znacilo bi da ste dobili bar dva derbija...u poslednjih 6 sezona dobili ste 1.

X

pre 1 godinu

Iskreno, čim sam video sastav bez krila i Pantićem, sve mi je bilo jasno. Ako je premoren Dijabate zašto nije igrao Terzić ili Jović, šta će i Rikardo i Pavlović i Baždar na terenu. Petrić se preigrao, a crna serija krenula je baš kad se vratio Pantić. Igrač koji ništa nije i neće doneti Partizanu. Još maler da Lutovac pogodi stativu, ali sreću treba zaslužiti. A ne izazivati.

sebastijan

pre 1 godinu

mora nesto menjati,pad forme, daleko od borbene igre i zalaganja nulaaaa.
imali jedan nula protiv Slovackog i na kraju nista, Tsc jedva nekako, a sad i Spartak. Ocigledno nesto nestima ali sta je tu je..
vadi sve napolje stare igrace
daj nasim mladim igracima neka igraju...?????

volimp partizan

pre 1 godinu

Poseta dovoljno govori o ovoj utakmici, niko ove smesne namestene utakmice nece da gleda...
(Bas jadno..., 10. novembar 2022 16:30)





Ali mi smo sada postavili apsolutni rekord, skoro 0 ( i slovima nula ) navijača.

Azerot

pre 1 godinu

Ceakmo komentare da Spartak se Zvezdi sklanja a samo protiv njih igra, da nije ni cudo jer je sve ovo unapred planirano i namesteno, da je bio neki penal nedosudjen i neki crveni za Spartak itd itd. Sve sem realnih komentara da veze nemaju.

duka

pre 1 godinu

Meni je gotivna prica kao grobara, koljemo se i u evropi i u srb. Znamo da je posteno. Pa mora i ovo da se desi. A titula zna se gde mora da ide.. Tako da braco ne nervirajmo se. Da od 36 kola pobedimo svih 36, zvezda bi pobedila 37.
Radujmo se prolecu! Idemo dalje!
(crna ovca drustva, 10. novembar 2022 19:05)

Evo suza mi krenula, kad vam je tole 6 titula namestio...onda je bilo sve pošteno?

Ivan

pre 1 godinu

Nova blamaža Partizana uz zaista OČAJNU igru, igru nedostojnu imena i renomea tog kluba! I posle uzmu pa krive Zvezdu za sopstvenu bruku! Pa da li je Zvezda sada trebala umesto njih da pobedi Spartak da bi ispalo da nema nikakve zavere protiv njih? Ko je umesto njih večeras trebao da savlada Spartak da bi im dokazao da NEMA nikakve zavere protiv njih, već da su realno jedan za srpske standarde prosečan a u Evropi ispodprosečan klub kome su i Spartak iz Subotice, i Javor, i slični, težak težak protivnik i na strani i u Humskoj! Večeras Spartak sasvim zasluženo nadigrao Partizana u sred Humske i potvrdio da Partizan ove sezone igra očajno svo vreme, počev od šamara protiv Novog Pazara, bruke protiv Larnake, šamarčine protiv drugoligaša u Sremskoj Mitrovici, šamara od Javora, i evo sada ogromnog šamara od Spartaka u sred Humske! Pobede protiv Kelna u Ligi konferencije nisu realno merilo kvaliteta Partizana, već splet okolnosti, potvrda tome je činjenica da im je i Slovacko bilo pretežak protivnik i da im polovina klubova iz ove naše lige može ravnopravno parirati! Veliko bravo za Spartak na velikoj pobedi nad Partizanom večeras!

Zoran

pre 1 godinu

Popovicu sve lopte iz centrasuteva ili kornera padaju na dva metra ispred njega a on stoji na liniji i ceka on je stoprocentni linijski golman.Sa jacim timovima to su sve golovi

Neko tamo

pre 1 godinu

Činjenica je da igra Partizana nije dobra. Možemo pljuvati sudije da su protiv Partizana ili za Partizan, ali to neće promeniti igru. Mozda je ekipa zasijala u prvih par mečeva pod Petrićem, ali onda je sve stalo. I Petrić za neke jeste za neke nije neki trener, ali ovde je reč u sistemu FK Partizan, sa Vucelicem na čelu i dokle god oni vode Partizan, nece biti dobro. I još nešto, Liga Konferencije je 3. takmičenje u Evropi, sto i nije bas za neki toliki ponos što smo prezimili. Upravo u utakmicama protiv Kelna je ekipa zasijala I to je bilo to.

Gordon Bennett

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

Naravno, opet neko drugi kriv. Bolje pogledaj kako ste odigrali, biće ti jasnije da nema potrebe za zaverama, jednostavno ste krš...

One night in May

pre 1 godinu

a kad ce Zvezda ovako da izgubi, to je naravno nemoguce kad sve namestaju...
(2CRAZY, 10. novembar 2022 18:45)

Surdulica zasad dva meca vezana bez poraza od Zvezde.
To sto vas redovno razvaljujemo u derbiju ne znaci da ostali ne mogu da nas pobede.

duledudule

pre 1 godinu

Ali Popovic po ko zna koji put pokazuje da nije golman za Partizan. Ovakav gol!? Spora lopta koja jeste precizna ali upucena sa velike udaljenosti...spava ili sta? Nadam se da cemo u prelaznom roku dovesti jos tri zadnja vezna jer nam kreacija ne treba!!! Tuga...
(Sinkegrof, 10. novembar 2022 18:24)
Prebacio sam da vas pogledam oko 70tog minuta, pa vi ste toliko tromi i losi al ajde. Nadam se da idemo na plus 10 a vama srecno u le tj lk

Petar

pre 1 godinu

Ovo nije nikakvo iznenađenje.
Plan je bio još u B.Topoli da Partizan "kiksne" i izgubi bodove medjutim malo im je Urošević poremetio planove.
Moralo je ovo jednostavno da se desi jer kako Partizan da prodje grupu u Evropi a zvezda posle toliko napora da ispadne ??
(Bane, 10. novembar 2022 18:32)

E to je to, to je ta srpska bolest, uvijek su neke konspiracije u pitanju. Anderlecht koji je najveći klub u Belgiji će sada bitnjegovi navijači tamo prozivaju Club Brugge ili Genk za namještanje, za ovo i ono, za miljenike režima, za namještene kikseve itd.

Марко

pre 1 godinu

Извини, али није баш очекивано да клуб, који жели титулу, има само 12 победа на 18 мечева, тј. 66%. На пример, у овом тренутку Барселона из 14 утакмица има 12 победа, а то је 86%. Арсенал из 13 утакмица има 11 победа - 85%. Селтик има 13 победа из 14 утакмица - 93%. Милан из 14 утакмица има 12 победа - 86%. ПСЖ има 12 победа из 14 утамица - 86%. Бенфика из 12 утакмица има 11 победа - 92%. Црвена звезда има 15 победа из 17 утакмица - 89%. Екипа која је добила само 66% одиграних утакмица тешко да може да буде прва у било којој лиги.
(Марко, 10. novembar 2022 20:02)

Само не знам ко је поменуо освајање лиге, човек је рекао да један тим не зна за пораз... Шта ме брига што Барса има 12/14?
(не скрећи с теме, 10. novembar 2022 20:09)

Ако желиш да кажеш како Барселона има тај један пораз, а Звезда нема ниједан, и да то није нормално, е онда могу да ти одговорим да је то зато што у Примери Барселона има највећег ривала Реал који јој је управо нанео тај један једини пораз, а Звезда у Србији нема таквог ривала. Звездин највећи ривал није победио Звезду три године у Суперлиги. Једино да пустимо највећег ривала, па да и ми имамо један пораз као Барселона. Ево и Наполи нема ниједан пораз у Серији А. Од 14 утакмица добио је 12, а притом има ривале попут Милана, Интера, Јувентуса, Лација, Фиорентине, Роме. Бенфика из 12 утакмица у првенству Португала исто нема ниједан пораз, само једну нерешену. Покушавам некако да ти нацртам да и у другим лигама имаш клубова без пораза.

yoran

pre 1 godinu

Partizan nikad gori ali Vazura i Milorad Vucelic zabetonirani u foteljama.Nikom ne pada na pamet da ih smeni,a i zasto bi ,zvezda bez muke u ligi sampiona,vodje takozvane sa juga finansiski lepo namirene i svima otlicno.

Dejan

pre 1 godinu

@@@(Menadzer, 10. novembar 2022 17:15)
Ako imas u vidu da je dosao iz Rada gde je zamisli,bio kapiten onda ti je jasno ko mu je menadzer i ko ga gura!!!

Никола

pre 1 godinu

Браво за Спартак.
Слаби смо, игра прочитана, противници конкретнији од нас.
Данас они, прошли пут ТСЦ.

kimiko

pre 1 godinu

Meni nije jasno kako navijač nekog kluba može menjati mišljenje od utakmice do utakmice!? Valjda se prati kontinuitet, ili ja tu nešto ne razumem....

Jelen

pre 1 godinu

Kasno? Druze na stadio se ide zbog prijatelja drugara druzenja i da das sebi oduska.. verovati u sport kod nas posebno fudbal je glupost i detinjasto.
Toliko lepih i dobrih trenutaka prijatelja sam upoznao a gubili ili pobedili hm nije ni bitno.
(lionac, 10. novembar 2022 20:00)

Covek ide na stadion da upoznaje "prijatelje" a ne veruje u sport....ovo je sjajno hahah

Trgovina

pre 1 godinu

Ako ostane ova uprava, Dijabatea ce na zimu da prodaju da bi se ogrebali o transfer za nove pare, a bez njega ce da potonu na minus 20. Zivi bili, pa videli.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

B92

Nezavisno o utakmici i prepucavanjima ko ima var ko sudije ciji je duzi a ciji kraci, ako je neko obratio paznju na sudiju. On covek ima kontra figuru. Grbav, neartikulisan, trcanje kao lagan kas. Ako nema bolji slazem se ali ovo je komicno.
(PizzaMajstor, 10. novembar 2022 18:16)
Maneken nije a i trčanje je ok, da malo " zapne" bilo bi više od 80% fudbalera.

zemunski kej

pre 1 godinu

Klasicna prica. Kad se igra bunkerica ne pomaze Dijabate ni Mening .Tu treba neko kao Katai i Ivanic koji to lakse resavaju. Partizan to nema ,ima brzu kontru ali ne pomaze kod bunkera. Normalno kako se blizio kraj svi su krenuli da daju taj gol i umesto da ga daju primaju gol. Ne menja stvar jedan bod ili nijedan.

SrbEUin

pre 1 godinu

Imaju li ovi poslednji Paćini kiksevi bilo kakve veze sa Bjekinim sklanjanjem?
Dok je on sedeo, Paća igraše najbolju i najlepšu fucu. Moreće hitno da ga vrate, pa da Paća ponovno proigra lepršavo i efikasno, inače ništa od titula i trofeja...

One night in May

pre 1 godinu

Ne treba padati u očaj. Porazi su sastavni deo sporta. Prvenstvo je još dugo i kiksaće i Zvezda. A imamo i derbi pred nama.
Podrška za stručni štab i upravu!
(Komšija realni, 10. novembar 2022 20:32)

Lepo si poceo sa utehom, razrada je bila odlicna, al' si im sve ...ao na kraju pomenuvsi derbi.

Švrć Brajtner

pre 1 godinu

DžejAr65@

Verujem da nisi ozbiljan i da si ovo izjavio sa velikom dozom ironije.
Itekako treba padati u ocaj, ocajna igra ocajnog Partizana na celu ocajnog trenera, OCAJNO je druze blaga rec, ovo pricam kao navijac Partizana.
Kako da ne budem ocajan kada se u sezoni koja prvaka vodi direktno u LŠ mi imamo -10 boda.
Previse si optimista druze, 10 bodova u nasoj beton ligi je nemoguce stici u to sam milijardu posto siguran, nazalost.
Kazes Zvezda ce da kiksa, mozda u jos nekim utakmicama, ali Partizan mora sve da bedi do kraja pa i u tom derbiju koji spominjes, gde BTW smo mi gosti ako se ne varam, sa ovakvom katastrofom od igre pitanje je i da li cemo biti drugi, cak i to ne iskljucujem ako ovaj genijalac od trenera ostane.
Nemoj da se lazemo, cim je ovaj veliki strucnajk pruzeo kormilo znalo se da ni ove sezone nema nista od titule.

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Ide im ta "ica" - Mitrovica, Subotica, gibanica, slaninica...
(zvezdaš, 11. novembar 2022 05:09)

Погрешио си за гибаницу, на помињање исте комплетном клубу се 50 година дизала коса на глави....