Fudbal 25

Nedelja, 16.10.2022.

10:30

Piksi: Imamo sreću da navijači u Srbiji dobro poznaju fudbal

Dragan Stojković Piksi, selektor fudbalske reprezentacije Srbije, najavio je Mundijal u Kataru.

Piksi: Imamo sreæu da navijaèi u Srbiji dobro poznaju fudbal IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

Posmatrač

pre 1 godinu

Sve dok budu u savezu sedela dotično gospoda neće biti napretka srpskog klupskog a ni reprezentacija. Biće "bum" ali ništa više od toga.

Laki M

pre 1 godinu

Evo ja i moji ortaci, posle trećeg piva imamo fudbal u malom prstu, posle petog držimo seminare NBA zvezdama, posle desetog nema nam ravnih u klizanju.
P.S. Pivo mora biti u ambalaži min 0.5l.

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

Snaga Piksija se sastoji u 4 elementa:
- zna fudbal
- niko mu se ne meša u sastav
- realan optimista koji to javno kaže
- igra ofanzivan fudbal
Što se navijača tiče, oni uglavnom pojma nemaju i komentari im se kreću srazmerno trenutnom rezultatu na utakmici, jednom rečju - jajare na stolici

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic
(Marka Zvaka, 16. oktobar 2022 11:45)

Sta ce nam sedmorica stopera? Lazovic nece igrati levo vec desno, pre ce Radonjic levo nego Lazovic iako obojica mogu, to ne osporavam. Samo ubaci Mladenovica umesto Erakovica, ako ne umesto njega, onda umesto Masovica, Mitrovica ili Babica. Koja je verovatnoca da cemo mi protiv Brazila i svajcarske igrati sa dvojicom napadaca od pocetka? Odmah uzmi u obzir da to znaci da ce Sergej igrati centralnog veznog, to je ultraofanzivna formacija. Ono sto sam prvo hteo da napisem je da cemo biti izbaksuzirani ako ne povede Mladenovica isto kao sto smo tu karmu prizvali prosli put kad nije bilo Nemanje Maksimovica i Gacinovica vec su na SP otisli Grujic i Radonjic. Na tom Mundijali smo imali najmanje jednog veznog manje nego sto je trebalo da imamo, tu je ipak Rodic bio visak, eventualno Jovic koji je u Rusiji igrao samo protiv Brazila, i to je u igru usao tek u 89. minutu sto znaci da je tad bio nepotreban. Pored Rodica, uopste nije nastupio ni Spajic, nisu branili Rajkovic i Dmitrovic, a nije igrao ni Grujic, ne znam zasto je uopste i putovao tamo...

zimGu susjedice

pre 1 godinu

Pa normalno da znamo, nema džabe ovde par miliona selektora 😁
Najbitnije je da onaj koji vodi ovu ekipu zna dobro šta radi,naravno i igrači,sve ostalo je manje bitno.

Pasi poljana..

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic
(Marka Zvaka, 16. oktobar 2022 11:45)


Neće Grujić i Eraković ići Terzo.

Grujić zato što nema pojma, ne igra standardno tj. uopšte ne igra u svom klubu i zato što je na sredini već velika gužva.

Ići će Ristić i Mladenović jer nam trebaju bekovi za svaki slučaj.
6 štopera je sasvim dovoljno, ne treba sedam.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Neće Grujić i Eraković ići Terzo.

Grujić zato što nema pojma, ne igra standardno tj. uopšte ne igra u svom klubu i zato što je na sredini već velika gužva.

Ići će Ristić i Mladenović jer nam trebaju bekovi za svaki slučaj.
6 štopera je sasvim dovoljno, ne treba sedam.
(Pasi poljana.., 16. oktobar 2022 12:26)

A zasto i meni to nisi napisao? Naravno da ne navijam za zvezdu (Bogu hvala), ali, nije bas da je narocito nelogicno da idu ta dvojica. Ici ce Masovic ili Erakovic (sigurno nece cak 7 stopera, slazem se), Babic ili Nastasic i Grujic ili Gajic (Boranijasevic), eventualno Grujic ili Katai/Birmancevic. Ne daj Boze da ide mali Mitrovic, to bi bila velika sramota koju mi sebi ne bismo smeli da dozvolimo. Inace, nama je ovaj broj od 26 igraca mozda vise znacio pre cetiri godine kad su morali da idu jos i Ne. Maksimovic i Gacinovic kao i Fejsa ili Gudelj, sad imamo taj "nukleus" tima i dovoljno bi nam bilo i 23 igraca. Mislim, toliko bi uvek i trebalo da bude dovoljno, ali, sad pogotovo.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Ma ne nema problema,kako ti kažeš,jel ima još nešto da ti završim..
(pixi, 16. oktobar 2022 11:30)

Nema, samo ti to "zavrsi" i bice i vise nego dovoljno.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Od mnogih pametnih, cesto i duhovitih izjava, ova mu nije bas najtacnija... Srbi uopste ne poznaju fudbal, zato nikad nismo ni dogurali vise od grupe na SP (racunam nastupe Srbije samo), 23 godine nismo igrali, zapravo kao samostalna Srbija nikada... A posedovali smo takve igrace, imali takve potencijale, da smo minimum mogli na svako veliko takmicenje, i prelazak u nokaut faze... Osnovni razlozi su uglavnom losi izbori selektora, los savez, javnost koja je navijacki nastrojena (zvezda-partizan), javnost koja ne zna da spozna prave fudbalske velicine... Ipak, sada je barem na polju savez, trener, dosta bolje, pre svega zbog coveka ciju izjavu osporavam...
(Luka, 16. oktobar 2022 11:27)

Nije 23 nego 22.

Šta fali ovde?

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni
(E moj piksi, 16. oktobar 2022 10:44)


Vidim zaboravio si Sevilju i Benfiku, ali dobro..


Prvi neki tim..

Juventus (2 igrača)
Fulam (1 igrač)
Ajax (1 igrač)
Torino (3 igrača)
Lacio (1 igrač)
Fiorentina (1 igrač)
Verder (1 igrač)
Salzburg (1 igrač)

Serija A (7 igrača) + Premijer liga, Holandija i dve Bundes lige.

Marka Zvaka

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic

aca

pre 1 godinu

I previše "dobro"
(MARKEĐANI, 16. oktobar 2022 11:01)

slozio bih se s tobom, ali nije samo fudbal u pitanju. Generalno ceo sport, globalna politika, medicina, vakcine, najbolji vozaci, j...chi... bukvalno ne postoji oblast u koju se ne razumemo bolje od ostalih.

pixi

pre 1 godinu

Molim te da ne pravis zvrcke i da povedes sledece igrace na Mundijal: Vanja, Rajkovic, Dmitrovic, Milenkovic, Masovic, Veljkovic, Mitrovic (isao bi Spajic umesto njega, Masovica/Erakovica ili Babica/Nastasica da je zdrav), Pavlovic, Babic/Nastasic, Lazovic, Radonjic, Lukic, Maksimovic, Ilic, Gudelj, Racic, Grujic, Kostic, Mladenovic, Tadic, Zivkovic, Sergej, Djuricic, Mitrovic, Vlahovic, Jovic. Krstajic je imao neka dobra nova resenja i imao daleko bolji spisak nego sto bi imao Muslin da je ostao selektor, ali, ogresio se dobrano tada o Nemanju Maksimovica i Gacinovica. Jos 5 nedelja!
(Pirotehnicar, 16. oktobar 2022 10:40)
Ma ne nema problema,kako ti kažeš,jel ima još nešto da ti završim..

Danas

pre 1 godinu

Ti si Piksi upravo ono što i igračima i nama navijačima treba. Kada imamo takve ljude kao Piksi, nema granice. Kako je Vlahovića samo ohrabrio i rekao upravo ono šta će biti, drugi igrač na terenu, gledao sam juče. Neverovatno, čovek jednostavno nosi neku sreću.

Luka

pre 1 godinu

Od mnogih pametnih, cesto i duhovitih izjava, ova mu nije bas najtacnija... Srbi uopste ne poznaju fudbal, zato nikad nismo ni dogurali vise od grupe na SP (racunam nastupe Srbije samo), 23 godine nismo igrali, zapravo kao samostalna Srbija nikada... A posedovali smo takve igrace, imali takve potencijale, da smo minimum mogli na svako veliko takmicenje, i prelazak u nokaut faze... Osnovni razlozi su uglavnom losi izbori selektora, los savez, javnost koja je navijacki nastrojena (zvezda-partizan), javnost koja ne zna da spozna prave fudbalske velicine... Ipak, sada je barem na polju savez, trener, dosta bolje, pre svega zbog coveka ciju izjavu osporavam...

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni
(E moj piksi, 16. oktobar 2022 10:44)


Vidim zaboravio si Sevilju i Benfiku, ali dobro..


Prvi neki tim..

Juventus (2 igrača)
Fulam (1 igrač)
Ajax (1 igrač)
Torino (3 igrača)
Lacio (1 igrač)
Fiorentina (1 igrač)
Verder (1 igrač)
Salzburg (1 igrač)

Serija A (7 igrača) + Premijer liga, Holandija i dve Bundes lige.
(Šta fali ovde?, 16. oktobar 2022 11:40)

Zasto Torino 3? Sigurno nece Radonjic biti starter pre Lazovica ili Zivkovica, a mi vrlo lako mozemo da imamo i sestoricu bivsih igraca Partizana, vec bismo ih i imali protiv Norveske da je Bleki bio tu: Milenkovic, Pavlovic, Zivkovic, Lukic, Mitrovic, Vlahovic plus M.V. i F.K. koji su neutralni i jos trojica iz Vojvodine, to je pravi recept ili priblizno pravom, mozda mogu tu da budu jos i DL ili II (u ovom drugom slucaju, igrali bismo sa jednim spicem), zasluzuju to svakako.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Molim te da ne pravis zvrcke i da povedes sledece igrace na Mundijal: Vanja, Rajkovic, Dmitrovic, Milenkovic, Masovic, Veljkovic, Mitrovic (isao bi Spajic umesto njega, Masovica/Erakovica ili Babica/Nastasica da je zdrav), Pavlovic, Babic/Nastasic, Lazovic, Radonjic, Lukic, Maksimovic, Ilic, Gudelj, Racic, Grujic, Kostic, Mladenovic, Tadic, Zivkovic, Sergej, Djuricic, Mitrovic, Vlahovic, Jovic. Krstajic je imao neka dobra nova resenja i imao daleko bolji spisak nego sto bi imao Muslin da je ostao selektor, ali, ogresio se dobrano tada o Nemanju Maksimovica i Gacinovica. Jos 5 nedelja!

E moj piksi

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni

aca

pre 1 godinu

I previše "dobro"
(MARKEĐANI, 16. oktobar 2022 11:01)

slozio bih se s tobom, ali nije samo fudbal u pitanju. Generalno ceo sport, globalna politika, medicina, vakcine, najbolji vozaci, j...chi... bukvalno ne postoji oblast u koju se ne razumemo bolje od ostalih.

pixi

pre 1 godinu

Molim te da ne pravis zvrcke i da povedes sledece igrace na Mundijal: Vanja, Rajkovic, Dmitrovic, Milenkovic, Masovic, Veljkovic, Mitrovic (isao bi Spajic umesto njega, Masovica/Erakovica ili Babica/Nastasica da je zdrav), Pavlovic, Babic/Nastasic, Lazovic, Radonjic, Lukic, Maksimovic, Ilic, Gudelj, Racic, Grujic, Kostic, Mladenovic, Tadic, Zivkovic, Sergej, Djuricic, Mitrovic, Vlahovic, Jovic. Krstajic je imao neka dobra nova resenja i imao daleko bolji spisak nego sto bi imao Muslin da je ostao selektor, ali, ogresio se dobrano tada o Nemanju Maksimovica i Gacinovica. Jos 5 nedelja!
(Pirotehnicar, 16. oktobar 2022 10:40)
Ma ne nema problema,kako ti kažeš,jel ima još nešto da ti završim..

Danas

pre 1 godinu

Ti si Piksi upravo ono što i igračima i nama navijačima treba. Kada imamo takve ljude kao Piksi, nema granice. Kako je Vlahovića samo ohrabrio i rekao upravo ono šta će biti, drugi igrač na terenu, gledao sam juče. Neverovatno, čovek jednostavno nosi neku sreću.

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

Snaga Piksija se sastoji u 4 elementa:
- zna fudbal
- niko mu se ne meša u sastav
- realan optimista koji to javno kaže
- igra ofanzivan fudbal
Što se navijača tiče, oni uglavnom pojma nemaju i komentari im se kreću srazmerno trenutnom rezultatu na utakmici, jednom rečju - jajare na stolici

Šta fali ovde?

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni
(E moj piksi, 16. oktobar 2022 10:44)


Vidim zaboravio si Sevilju i Benfiku, ali dobro..


Prvi neki tim..

Juventus (2 igrača)
Fulam (1 igrač)
Ajax (1 igrač)
Torino (3 igrača)
Lacio (1 igrač)
Fiorentina (1 igrač)
Verder (1 igrač)
Salzburg (1 igrač)

Serija A (7 igrača) + Premijer liga, Holandija i dve Bundes lige.

Marka Zvaka

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic

Laki M

pre 1 godinu

Evo ja i moji ortaci, posle trećeg piva imamo fudbal u malom prstu, posle petog držimo seminare NBA zvezdama, posle desetog nema nam ravnih u klizanju.
P.S. Pivo mora biti u ambalaži min 0.5l.

Luka

pre 1 godinu

Od mnogih pametnih, cesto i duhovitih izjava, ova mu nije bas najtacnija... Srbi uopste ne poznaju fudbal, zato nikad nismo ni dogurali vise od grupe na SP (racunam nastupe Srbije samo), 23 godine nismo igrali, zapravo kao samostalna Srbija nikada... A posedovali smo takve igrace, imali takve potencijale, da smo minimum mogli na svako veliko takmicenje, i prelazak u nokaut faze... Osnovni razlozi su uglavnom losi izbori selektora, los savez, javnost koja je navijacki nastrojena (zvezda-partizan), javnost koja ne zna da spozna prave fudbalske velicine... Ipak, sada je barem na polju savez, trener, dosta bolje, pre svega zbog coveka ciju izjavu osporavam...

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic
(Marka Zvaka, 16. oktobar 2022 11:45)

Sta ce nam sedmorica stopera? Lazovic nece igrati levo vec desno, pre ce Radonjic levo nego Lazovic iako obojica mogu, to ne osporavam. Samo ubaci Mladenovica umesto Erakovica, ako ne umesto njega, onda umesto Masovica, Mitrovica ili Babica. Koja je verovatnoca da cemo mi protiv Brazila i svajcarske igrati sa dvojicom napadaca od pocetka? Odmah uzmi u obzir da to znaci da ce Sergej igrati centralnog veznog, to je ultraofanzivna formacija. Ono sto sam prvo hteo da napisem je da cemo biti izbaksuzirani ako ne povede Mladenovica isto kao sto smo tu karmu prizvali prosli put kad nije bilo Nemanje Maksimovica i Gacinovica vec su na SP otisli Grujic i Radonjic. Na tom Mundijali smo imali najmanje jednog veznog manje nego sto je trebalo da imamo, tu je ipak Rodic bio visak, eventualno Jovic koji je u Rusiji igrao samo protiv Brazila, i to je u igru usao tek u 89. minutu sto znaci da je tad bio nepotreban. Pored Rodica, uopste nije nastupio ni Spajic, nisu branili Rajkovic i Dmitrovic, a nije igrao ni Grujic, ne znam zasto je uopste i putovao tamo...

E moj piksi

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni

zimGu susjedice

pre 1 godinu

Pa normalno da znamo, nema džabe ovde par miliona selektora 😁
Najbitnije je da onaj koji vodi ovu ekipu zna dobro šta radi,naravno i igrači,sve ostalo je manje bitno.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Od mnogih pametnih, cesto i duhovitih izjava, ova mu nije bas najtacnija... Srbi uopste ne poznaju fudbal, zato nikad nismo ni dogurali vise od grupe na SP (racunam nastupe Srbije samo), 23 godine nismo igrali, zapravo kao samostalna Srbija nikada... A posedovali smo takve igrace, imali takve potencijale, da smo minimum mogli na svako veliko takmicenje, i prelazak u nokaut faze... Osnovni razlozi su uglavnom losi izbori selektora, los savez, javnost koja je navijacki nastrojena (zvezda-partizan), javnost koja ne zna da spozna prave fudbalske velicine... Ipak, sada je barem na polju savez, trener, dosta bolje, pre svega zbog coveka ciju izjavu osporavam...
(Luka, 16. oktobar 2022 11:27)

Nije 23 nego 22.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Ma ne nema problema,kako ti kažeš,jel ima još nešto da ti završim..
(pixi, 16. oktobar 2022 11:30)

Nema, samo ti to "zavrsi" i bice i vise nego dovoljno.

Pasi poljana..

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic
(Marka Zvaka, 16. oktobar 2022 11:45)


Neće Grujić i Eraković ići Terzo.

Grujić zato što nema pojma, ne igra standardno tj. uopšte ne igra u svom klubu i zato što je na sredini već velika gužva.

Ići će Ristić i Mladenović jer nam trebaju bekovi za svaki slučaj.
6 štopera je sasvim dovoljno, ne treba sedam.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni
(E moj piksi, 16. oktobar 2022 10:44)


Vidim zaboravio si Sevilju i Benfiku, ali dobro..


Prvi neki tim..

Juventus (2 igrača)
Fulam (1 igrač)
Ajax (1 igrač)
Torino (3 igrača)
Lacio (1 igrač)
Fiorentina (1 igrač)
Verder (1 igrač)
Salzburg (1 igrač)

Serija A (7 igrača) + Premijer liga, Holandija i dve Bundes lige.
(Šta fali ovde?, 16. oktobar 2022 11:40)

Zasto Torino 3? Sigurno nece Radonjic biti starter pre Lazovica ili Zivkovica, a mi vrlo lako mozemo da imamo i sestoricu bivsih igraca Partizana, vec bismo ih i imali protiv Norveske da je Bleki bio tu: Milenkovic, Pavlovic, Zivkovic, Lukic, Mitrovic, Vlahovic plus M.V. i F.K. koji su neutralni i jos trojica iz Vojvodine, to je pravi recept ili priblizno pravom, mozda mogu tu da budu jos i DL ili II (u ovom drugom slucaju, igrali bismo sa jednim spicem), zasluzuju to svakako.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Molim te da ne pravis zvrcke i da povedes sledece igrace na Mundijal: Vanja, Rajkovic, Dmitrovic, Milenkovic, Masovic, Veljkovic, Mitrovic (isao bi Spajic umesto njega, Masovica/Erakovica ili Babica/Nastasica da je zdrav), Pavlovic, Babic/Nastasic, Lazovic, Radonjic, Lukic, Maksimovic, Ilic, Gudelj, Racic, Grujic, Kostic, Mladenovic, Tadic, Zivkovic, Sergej, Djuricic, Mitrovic, Vlahovic, Jovic. Krstajic je imao neka dobra nova resenja i imao daleko bolji spisak nego sto bi imao Muslin da je ostao selektor, ali, ogresio se dobrano tada o Nemanju Maksimovica i Gacinovica. Jos 5 nedelja!

Posmatrač

pre 1 godinu

Sve dok budu u savezu sedela dotično gospoda neće biti napretka srpskog klupskog a ni reprezentacija. Biće "bum" ali ništa više od toga.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Neće Grujić i Eraković ići Terzo.

Grujić zato što nema pojma, ne igra standardno tj. uopšte ne igra u svom klubu i zato što je na sredini već velika gužva.

Ići će Ristić i Mladenović jer nam trebaju bekovi za svaki slučaj.
6 štopera je sasvim dovoljno, ne treba sedam.
(Pasi poljana.., 16. oktobar 2022 12:26)

A zasto i meni to nisi napisao? Naravno da ne navijam za zvezdu (Bogu hvala), ali, nije bas da je narocito nelogicno da idu ta dvojica. Ici ce Masovic ili Erakovic (sigurno nece cak 7 stopera, slazem se), Babic ili Nastasic i Grujic ili Gajic (Boranijasevic), eventualno Grujic ili Katai/Birmancevic. Ne daj Boze da ide mali Mitrovic, to bi bila velika sramota koju mi sebi ne bismo smeli da dozvolimo. Inace, nama je ovaj broj od 26 igraca mozda vise znacio pre cetiri godine kad su morali da idu jos i Ne. Maksimovic i Gacinovic kao i Fejsa ili Gudelj, sad imamo taj "nukleus" tima i dovoljno bi nam bilo i 23 igraca. Mislim, toliko bi uvek i trebalo da bude dovoljno, ali, sad pogotovo.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Molim te da ne pravis zvrcke i da povedes sledece igrace na Mundijal: Vanja, Rajkovic, Dmitrovic, Milenkovic, Masovic, Veljkovic, Mitrovic (isao bi Spajic umesto njega, Masovica/Erakovica ili Babica/Nastasica da je zdrav), Pavlovic, Babic/Nastasic, Lazovic, Radonjic, Lukic, Maksimovic, Ilic, Gudelj, Racic, Grujic, Kostic, Mladenovic, Tadic, Zivkovic, Sergej, Djuricic, Mitrovic, Vlahovic, Jovic. Krstajic je imao neka dobra nova resenja i imao daleko bolji spisak nego sto bi imao Muslin da je ostao selektor, ali, ogresio se dobrano tada o Nemanju Maksimovica i Gacinovica. Jos 5 nedelja!

E moj piksi

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Neće Grujić i Eraković ići Terzo.

Grujić zato što nema pojma, ne igra standardno tj. uopšte ne igra u svom klubu i zato što je na sredini već velika gužva.

Ići će Ristić i Mladenović jer nam trebaju bekovi za svaki slučaj.
6 štopera je sasvim dovoljno, ne treba sedam.
(Pasi poljana.., 16. oktobar 2022 12:26)

A zasto i meni to nisi napisao? Naravno da ne navijam za zvezdu (Bogu hvala), ali, nije bas da je narocito nelogicno da idu ta dvojica. Ici ce Masovic ili Erakovic (sigurno nece cak 7 stopera, slazem se), Babic ili Nastasic i Grujic ili Gajic (Boranijasevic), eventualno Grujic ili Katai/Birmancevic. Ne daj Boze da ide mali Mitrovic, to bi bila velika sramota koju mi sebi ne bismo smeli da dozvolimo. Inace, nama je ovaj broj od 26 igraca mozda vise znacio pre cetiri godine kad su morali da idu jos i Ne. Maksimovic i Gacinovic kao i Fejsa ili Gudelj, sad imamo taj "nukleus" tima i dovoljno bi nam bilo i 23 igraca. Mislim, toliko bi uvek i trebalo da bude dovoljno, ali, sad pogotovo.

Luka

pre 1 godinu

Od mnogih pametnih, cesto i duhovitih izjava, ova mu nije bas najtacnija... Srbi uopste ne poznaju fudbal, zato nikad nismo ni dogurali vise od grupe na SP (racunam nastupe Srbije samo), 23 godine nismo igrali, zapravo kao samostalna Srbija nikada... A posedovali smo takve igrace, imali takve potencijale, da smo minimum mogli na svako veliko takmicenje, i prelazak u nokaut faze... Osnovni razlozi su uglavnom losi izbori selektora, los savez, javnost koja je navijacki nastrojena (zvezda-partizan), javnost koja ne zna da spozna prave fudbalske velicine... Ipak, sada je barem na polju savez, trener, dosta bolje, pre svega zbog coveka ciju izjavu osporavam...

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni
(E moj piksi, 16. oktobar 2022 10:44)


Vidim zaboravio si Sevilju i Benfiku, ali dobro..


Prvi neki tim..

Juventus (2 igrača)
Fulam (1 igrač)
Ajax (1 igrač)
Torino (3 igrača)
Lacio (1 igrač)
Fiorentina (1 igrač)
Verder (1 igrač)
Salzburg (1 igrač)

Serija A (7 igrača) + Premijer liga, Holandija i dve Bundes lige.
(Šta fali ovde?, 16. oktobar 2022 11:40)

Zasto Torino 3? Sigurno nece Radonjic biti starter pre Lazovica ili Zivkovica, a mi vrlo lako mozemo da imamo i sestoricu bivsih igraca Partizana, vec bismo ih i imali protiv Norveske da je Bleki bio tu: Milenkovic, Pavlovic, Zivkovic, Lukic, Mitrovic, Vlahovic plus M.V. i F.K. koji su neutralni i jos trojica iz Vojvodine, to je pravi recept ili priblizno pravom, mozda mogu tu da budu jos i DL ili II (u ovom drugom slucaju, igrali bismo sa jednim spicem), zasluzuju to svakako.

Marka Zvaka

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic

pixi

pre 1 godinu

Molim te da ne pravis zvrcke i da povedes sledece igrace na Mundijal: Vanja, Rajkovic, Dmitrovic, Milenkovic, Masovic, Veljkovic, Mitrovic (isao bi Spajic umesto njega, Masovica/Erakovica ili Babica/Nastasica da je zdrav), Pavlovic, Babic/Nastasic, Lazovic, Radonjic, Lukic, Maksimovic, Ilic, Gudelj, Racic, Grujic, Kostic, Mladenovic, Tadic, Zivkovic, Sergej, Djuricic, Mitrovic, Vlahovic, Jovic. Krstajic je imao neka dobra nova resenja i imao daleko bolji spisak nego sto bi imao Muslin da je ostao selektor, ali, ogresio se dobrano tada o Nemanju Maksimovica i Gacinovica. Jos 5 nedelja!
(Pirotehnicar, 16. oktobar 2022 10:40)
Ma ne nema problema,kako ti kažeš,jel ima još nešto da ti završim..

Danas

pre 1 godinu

Ti si Piksi upravo ono što i igračima i nama navijačima treba. Kada imamo takve ljude kao Piksi, nema granice. Kako je Vlahovića samo ohrabrio i rekao upravo ono šta će biti, drugi igrač na terenu, gledao sam juče. Neverovatno, čovek jednostavno nosi neku sreću.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic
(Marka Zvaka, 16. oktobar 2022 11:45)

Sta ce nam sedmorica stopera? Lazovic nece igrati levo vec desno, pre ce Radonjic levo nego Lazovic iako obojica mogu, to ne osporavam. Samo ubaci Mladenovica umesto Erakovica, ako ne umesto njega, onda umesto Masovica, Mitrovica ili Babica. Koja je verovatnoca da cemo mi protiv Brazila i svajcarske igrati sa dvojicom napadaca od pocetka? Odmah uzmi u obzir da to znaci da ce Sergej igrati centralnog veznog, to je ultraofanzivna formacija. Ono sto sam prvo hteo da napisem je da cemo biti izbaksuzirani ako ne povede Mladenovica isto kao sto smo tu karmu prizvali prosli put kad nije bilo Nemanje Maksimovica i Gacinovica vec su na SP otisli Grujic i Radonjic. Na tom Mundijali smo imali najmanje jednog veznog manje nego sto je trebalo da imamo, tu je ipak Rodic bio visak, eventualno Jovic koji je u Rusiji igrao samo protiv Brazila, i to je u igru usao tek u 89. minutu sto znaci da je tad bio nepotreban. Pored Rodica, uopste nije nastupio ni Spajic, nisu branili Rajkovic i Dmitrovic, a nije igrao ni Grujic, ne znam zasto je uopste i putovao tamo...

Pasi poljana..

pre 1 godinu

Formacija 3412 klasika. 26 igraca nadam se da ce igrati redovno u klubovima tj da ce biti zdravi i u formi

GK Vanja Rajkovic Dmitrovic
CB Pavlovic Babic Mitrovic Veljkovic Masovic Milenkovic Erakovic
LM Kostic Lazovic
RM Zivkovic Radonjic
CM Maksimovic Sms Lukic Ilic Gudelj Grujic Racic
AM Tadic Djuricic
CF Vlahovic Mitrovic Jovic
(Marka Zvaka, 16. oktobar 2022 11:45)


Neće Grujić i Eraković ići Terzo.

Grujić zato što nema pojma, ne igra standardno tj. uopšte ne igra u svom klubu i zato što je na sredini već velika gužva.

Ići će Ristić i Mladenović jer nam trebaju bekovi za svaki slučaj.
6 štopera je sasvim dovoljno, ne treba sedam.

aca

pre 1 godinu

I previše "dobro"
(MARKEĐANI, 16. oktobar 2022 11:01)

slozio bih se s tobom, ali nije samo fudbal u pitanju. Generalno ceo sport, globalna politika, medicina, vakcine, najbolji vozaci, j...chi... bukvalno ne postoji oblast u koju se ne razumemo bolje od ostalih.

Šta fali ovde?

pre 1 godinu

Juventus,Fulham,Torino,Paok,Ajaks,Fiorentina,Verona,Lacio,Verder,Legija,Hetafe,Braga,Sampdoria,Almeria, sve najveci klubovi.Svecki sampioni
(E moj piksi, 16. oktobar 2022 10:44)


Vidim zaboravio si Sevilju i Benfiku, ali dobro..


Prvi neki tim..

Juventus (2 igrača)
Fulam (1 igrač)
Ajax (1 igrač)
Torino (3 igrača)
Lacio (1 igrač)
Fiorentina (1 igrač)
Verder (1 igrač)
Salzburg (1 igrač)

Serija A (7 igrača) + Premijer liga, Holandija i dve Bundes lige.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Od mnogih pametnih, cesto i duhovitih izjava, ova mu nije bas najtacnija... Srbi uopste ne poznaju fudbal, zato nikad nismo ni dogurali vise od grupe na SP (racunam nastupe Srbije samo), 23 godine nismo igrali, zapravo kao samostalna Srbija nikada... A posedovali smo takve igrace, imali takve potencijale, da smo minimum mogli na svako veliko takmicenje, i prelazak u nokaut faze... Osnovni razlozi su uglavnom losi izbori selektora, los savez, javnost koja je navijacki nastrojena (zvezda-partizan), javnost koja ne zna da spozna prave fudbalske velicine... Ipak, sada je barem na polju savez, trener, dosta bolje, pre svega zbog coveka ciju izjavu osporavam...
(Luka, 16. oktobar 2022 11:27)

Nije 23 nego 22.

zimGu susjedice

pre 1 godinu

Pa normalno da znamo, nema džabe ovde par miliona selektora 😁
Najbitnije je da onaj koji vodi ovu ekipu zna dobro šta radi,naravno i igrači,sve ostalo je manje bitno.

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

Snaga Piksija se sastoji u 4 elementa:
- zna fudbal
- niko mu se ne meša u sastav
- realan optimista koji to javno kaže
- igra ofanzivan fudbal
Što se navijača tiče, oni uglavnom pojma nemaju i komentari im se kreću srazmerno trenutnom rezultatu na utakmici, jednom rečju - jajare na stolici

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Ma ne nema problema,kako ti kažeš,jel ima još nešto da ti završim..
(pixi, 16. oktobar 2022 11:30)

Nema, samo ti to "zavrsi" i bice i vise nego dovoljno.

Laki M

pre 1 godinu

Evo ja i moji ortaci, posle trećeg piva imamo fudbal u malom prstu, posle petog držimo seminare NBA zvezdama, posle desetog nema nam ravnih u klizanju.
P.S. Pivo mora biti u ambalaži min 0.5l.

Posmatrač

pre 1 godinu

Sve dok budu u savezu sedela dotično gospoda neće biti napretka srpskog klupskog a ni reprezentacija. Biće "bum" ali ništa više od toga.