Fudbal 143

Petak, 26.08.2022.

14:15

Partizan se loše proveo na žrebu i završio u "grupi smrti"

Fudbaleri Partizana dobili su rivale u grupnoj fazi Lige konferencija za sezonu 2022/23.

Partizan se loše proveo na žrebu i završio u "grupi smrti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

143 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 1 godinu

Bolje biti drugi ili treci sesir.
(Vlado, 26. avgust 2022 15:12)

Jeste, kad ti je partizan u prvom. Da je vise takvih u prvom stvarno bi se svi tukli za drugi i treci.

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

To bese kad Keln dosao sa 13 igraca u Beograd?
(Rile, 26. avgust 2022 16:37)

Да, тада а и пре тога у Келну.....

Nikola

pre 1 godinu

Na žalost nismo imali sreće, a ni Zvezda u LE, ali opet realno gledano prošle sezone smo dobili možda i najlakšu grupu, šta je tu je.
Sa ovakvom igrom uzećemo max 3boda i to je pitanje.
Meni inače zanimljiva grupa F: Gent, Molde, Šamrok, Đurgarden
Sve timovi sa kojima smo se sastajali i imamo polovičan skor.

Александар

pre 1 godinu

Da je sa Partizanom u grupi tim iz Luksemburga, Malte i Gibraltara...sa ovakvim igračkim kadrom Partizana i to bi bila grupa smrti.

Sarlamantan

pre 1 godinu

I sta sada?usli smo u ligu konferencija i to je to?uprava napolje nista vise?primile vodje kintu da se ticu?svake godine ista meta isto odstojanje...sve do propasti...a sto se tice klubova sto smo dobili...pa realni da budemo ...primimo 3 komada od malteskog fudbalskog kluba?znaci gol razlika 5 datih 15 primljenih...jedino dobro za kladionicu i nista vise...20 godina na jugu provedenih...ne pamtim losije organizovane grobare u svom zivotu...u nase vreme sve lose uprave su oterane...pa cak i Bjeka i Zeka...kojih su se svi redom plasili...ovi danasnji grobari ne mogu da oteraju ljude koji se svoje senke plase..i koji svesno nas Partizan teraju ga najgorem!tuga bre!!!

Pera

pre 1 godinu

Francuska, Nemačka, Češka... Partizan je 1965/66 na putu do finala prošao Nant, Verder i Spartu, zašto ne bi sada Nicu, Keln i Slovačko

Realno

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da neko može da poredi zvezdu i Partizan. Zvezda tim sa ubedljivo najvećim budžetom na balkanu, tim u koji je u zadnjih 7 godina uloženo stotine miliona evra i Partizan klub koji i nema budžet, odnosno i ono sto stvori, okupatorska uprava potroši. U takvim okolnostima porediti te dve ekipe je smesno.

sima

pre 1 godinu

Uzme uprava pare i to je to. Od prolaska nema ništa ako ne dovedu minimu 3pojacanja ozbiljna. A posto im nije stalo do kluba već do para trenutnoj upravi uzeće pare i to je to nazalost

Doktor

pre 1 godinu

Treba sebe i svoj tim uvek smatrati, za favorita. Treba postati jak u glavi, da bi bio jak na terenu i u životu. Nemojte ići logikom, da su drugi bolji. Idite srcem da ste najbolji, pa možda i to jednog dana postane vaša logika.

PimPong

pre 1 godinu

Ovo je stvarno teska grupa. Nekad je lakse u ovoj ligi dobiti neku veliku ekipu koja je tu zalutala pa onda igraju sa drugom ili trecom najboljom ekipom. Ali ove ekipe su dosta jake, ali ne i toliko jake da se ne trude u ovom takmicenju. Ali mislim da je ovo dobro za Partizan. Ako igras protiv kvalitetne konkurencije, postacecs bolji.

navijac

pre 1 godinu

Odlicno, kao da sam ja birao! Sad lepo 0 bodova za koeficijent u grupi! Prosle godine smo sakupljali bodove u ovom nebitnom takmicenju, i sada ce zbog nas mezimica igrati LS sledece godine! Ne znam da li kapirate, ali sve dok nasa liga vodi direktno u LS, Partizan nema ni promil sanse da je osvoji. U tom slucaju, bar im ne moramo pomagati da preko nas ostvare svoj cilj!

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ali mislim da je ovo dobro za Partizan. Ako igras protiv kvalitetne konkurencije, postacecs bolji.
(PimPong, 26. avgust 2022 16:16)

Pa kad se rastrčite po Surdulici...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Lepo kažem da je liga konferencija sada jača od Le
(Svinjar, 26. avgust 2022 16:05)

Naravno. To je najveće svratište revolucionara, sistematski urušavanih u domaćim ligama.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Treba sebe i svoj tim uvek smatrati, za favorita. Treba postati jak u glavi, da bi bio jak na terenu i u životu. Nemojte ići logikom, da su drugi bolji. Idite srcem da ste najbolji, pa možda i to jednog dana postane vaša logika.
(Doktor, 26. avgust 2022 16:11)

E pa konačno da upoznamo i stručnjaka odgovornog za mentalno stanje frakcija.

Rile

pre 1 godinu

Ako se nevaram Zvezda je dva puta tukla Keln. Zašto i grobari ne bi mogli. A da Vučić igra za Keln
(Zvezdaš, 26. avgust 2022 16:04)

To bese kad Keln dosao sa 13 igraca u Beograd?

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Realno, Keln i Nica su favoriti. Ali, Zvezda je imala i tezu grupu pre 6 godina (Arsenal, Keln, BATE), pa je prosla dalje. Pobedite Keln u gostima i kod kuce, uzmite Nici bod i prosli ste dalje.
(Srdjan, 26. avgust 2022 15:14)

Realno?
Kako ja vidim stvari: Mozda samo bod od Slovackog u gostima, ali i kod kuce bod, sto znaci 2 boda u totalu. To je maksimum. Keln i Nica pobedjuju Partizan i kod kuce i u gostima.
Kakvo nam je prvenstvo, dobro se i drzimo u Evropskim ligama.
Fudbal nam je za plakanje.

Rudjin

pre 1 godinu

Pratim sa ortakom Grobarom i kazem mu da vidis kad vas ovaj tip sto ozbacuje tri tims i kaze da je ostalo prolazno izbaksuzira i.... bi.

anti Rola

pre 1 godinu

Od svih u drugom sesiru bi jednu izgubili, ovako protiv kelna makar ce da daju sve od sebe, a nica nije bas morala da dodje pored tolikih sklj klubova u trecem sesiru.

bole

pre 1 godinu

Ako cemo realno, grupa B je najteza, Vest Hem, Steaua, Anderleht i Silkeborg. Mislim da ovo moze da se prodje uz neka pojacanja, Keln ce se vise skoncentrisati na Bundesligu a Nica je klub koji igra toplo hladno. Bice tesko, ali mozemo bar do drugog mesta da prezimimo.

Neo@

pre 1 godinu

Bogami... Ove godine LK mnogo jača no lane! Izgleda da će i ovo takmičenje vremenom lepo da se probije, jer kad videh sinoć navijači Andrelehta i Slovana kako se raduju što su ušli u LK, ima lepu budućnost definitivno. Kao nekad Kup Uefa ili Kup kupova možda.

HeliodoroSofis

pre 1 godinu

Keln i Nica precenjeni, Slovacko potcenjeno - nema cistog favorita i autsajdera u grupi. Slovacko je naostreno za Evropu, a i Nica i Keln lako mogu da upadnu u borbu za opstanak u prvenstvu.
Pazite se ceskog kluba, oni ce imati mnogo vecu motivaciju od Francuza. Nemci ce biti poslovicno takmicarski nastrojeni, ali im je motivacija u Bundes ligi sigurno veca.
Nica deluje zasad nedefinisano - po imenima imaju ubedljivo najjaci tim u grupi, sigurno medju 8 u Francuskoj - ali poceli su jako skromno, deluje kao da se muce svih 90 minuta, nesto im jos nije slozeno u ekipi, vrlo srecno su stigli do grupne faze.
Slovacko je razvalilo AIK Stokholm u oba meca, bice posebno nezgodni na svom terenu - bilo kojoj od tri ekipe u grupi bod iz Ceske je superpremija.

Partizan bi trebalo da cilja svih 6 bodova protiv Kelna ili bar 4. Sa 10 bodova se iz ove grupe komotno ide dalje, mozda i 8 ili 9 uz podnosljivu gol razliku bude dosta.

Mirza

pre 1 godinu

Slovacko je odlicna ekipa,gledao sam sinoc i ljudi lete po terenu...U ovoj grupi i jedna pobeda ce biti puna kapa,bar neka puste decu da igraju

Aluvial

pre 1 godinu

Isto sto vazi za Zvezdu vazi i za Partizan, bolje da su oba kluba bila u drugom sesiru, time statisticki izbegavas jak klub iz drugog sesira, a od kluba iz prvog sesira si svakako slabiji, ovako i Zvezda i Partizan su u prvim sesirima u kojima su bili ocigledno ubedljivo najslabiji i statisticki mogu da dobiju teze grupe, sto se u oba slucaja i desilo.

profche

pre 1 godinu

Јел има нека друга синтагма осим "група смрти" ? Само се језиви "ролеркостер" појављује чешће у временској прогнози...

bobo

pre 1 godinu

PRATIO SAM ŽREB PA AKO NEKO MOŽE DA OBJASNI ZAŠTO SU PREBACILI VADUC I ŠAMROK U GRUPE IZA PARTIZANA KADA SU MOGLI DA IDU NORMALNO PO REDOSLEDU?

View

pre 1 godinu

Sa ekipom iz 2019. bili bi egal sa ovim timovima. Ali od tada tim je u kontinuitetu oslabljen. Ovaj tim je najslabiji od osnivanja. Bumeramg i tvorcima ovog projekta - nista od koeficijenata za nase timove(citaj CZ).

ess

pre 1 godinu

kad gledam šešire iz kinferencije i klubove tačno je to sve igralo u Ligi Evrope do pre dve godine dok je nisu smanjili i uozbiljili...

Sinkegrof

pre 1 godinu

Pa ne znam da li je moglo teze?! Sa ovakvom igrom,atmosferom i igrackim kadrom bice cudo ako prodjemo...Liberec je za nas ozbiljna ekipa a o Kelnu i Nici necu trositi reci...

Srdjan

pre 1 godinu

Realno, Keln i Nica su favoriti. Ali, Zvezda je imala i tezu grupu pre 6 godina (Arsenal, Keln, BATE), pa je prosla dalje. Pobedite Keln u gostima i kod kuce, uzmite Nici bod i prosli ste dalje.

srle

pre 1 godinu

To je to za Partizan. Nema šanse da se prođe grupa jer su Keln i Nica prejaki. Čak je ovaj slovački tim isto vrlo neugodan. Crvena zvezda će isto ispasti ili u najmanju ruku prelazi u Ligu konferencija, vrlo jaka grupa. Našim klubovima sledi pad, a koeficijent nažalost sve manji.

Nikola

pre 1 godinu

Nica ima budžet 252 miliona evra (!!!), 4x prvak, 3x osvajač kupa, loše startovali u prvenstvu Francuske, traže formu koju će do mečeva sa Partizanom i naći, Aron Remzi im igra, brani Kasper Šmajhel, mada im je zvezda tima Amine Gouiri (vredi 42 miliona), imaju 10 reprezentativaca (Danska, Alžir, Obala Slonovače, Vels), preozbiljan tim!
Keln je 3x bio nemački prvak, 4x uzimao kup, ima 88 miliona budžet, ne tako velike zvezde u timu, ali su kao tim besprekorni, stručni štab im broji 65 lica (!!!), sportski direktor im je bivši makedonski reprezentativac Veliče Šumulikoski.
Slovačko je autsajder po svemu, ali s obzirom na lošu formu Partizana i situaciju u klubu, ne bih se iznenadio da odlome koji bod crno-belima.
Partizanu neka je sa srećom, jer će mu biti itekako potrebna.

Чапо

pre 1 godinu

Екстра! Идемо јуначки! Без јаких утакмица нема јаких клубова. Без јаке Звезде нема јаког Партизана. Свима је у интересу да се играју јаке утакмице а ово су нам једине шансе да одиграмо против неког јачег клуба.

borko

pre 1 godinu

Iz svakog sesira su izvukli jednog od dva najjaca. Ali mora se ici na prvo mesto, nasi timovi su ispucali sve kikseve sto mogu za ovu sezonu. Zasad nista nisu uradili. A ova Liga je ipak dno Evropskog fudbala i mora se sakupiti minimum 14 bodova.

som tojer

pre 1 godinu

trecerazredne ekipe….
da je pameti, a ne dubokih dzepova i navijaca iz koristi, partizan i zvezda bi trebalo uvek da budu konkurentne ekipe u LS…

Metaksa

pre 1 godinu

Nica zavrsila prvenstvo 3 boda iza Monaka, Keln zavrsio sedmi u Nemackoj a Slovacko 4 u Češkoj u jako dobroj formi. Ova grupa je po tezini kao zvezdina. Partizanu se crno piše. Zvezda realno moze da napadne drugo mesto.

Boki

pre 1 godinu

Grupa D

Partizan
Keln
Nica
Slovačko
_________

Ne treba stalno kukati, bori se da iznenadiš, takve pobede su i najslađe, ali poznajući naš gubitnički fudbalski mentalitet, više nas iznenađuju amateri nego mi favorite.

A najveća ironija u svemu je što svi naši klubovi deluju najslabije upravo sad, kad nam je liga ipak na visokom 11. mestu u Evropi.

Krok

pre 1 godinu

"Slovacko je poslednji rival Partizana

Čak je i ta ekipa potencijalna nagazna mina za ekipu Gordana Petrića, a pored Kelna i Nice teško je zamisliti prolaz dalje."

Navedite mi jedan tim sa ovog zrijeba koji nije nagazna mina za PFK trenutno!

MatiaBg

pre 1 godinu

Uopšte nije grupa smrti....najteza je B, najlakša H...ovo je umerena grupa. Niti su Keln i Nica nepobedivi. Može se desiti iz iskustva Partizana da Slovačko bude najveći problem...:)

Štirlic

pre 1 godinu

Ja kao zvezdaš želim Partizanu prolaz i proleće u Evropi. Nije ni nerealno, jer verujem da Kelnu i Nici ovaj kup nije prioritet i da neće igrati u najačim sastavima. Prvenstvo im je puno važnije.

Srdjan

pre 1 godinu

Keln, Nica… ako dobijete iz poslednjeg Leg stvarno ste baksuzi. S druge strane, atraktivniji su vam protivnici i mozete da napunite stadion.

Ivan

pre 1 godinu

Izuzetno teška grupa za Partizan. Misle li crno-beli da urade nešto u ovoj grupi moraće daleko daleko bolje da odigraju nego u dosadašnjem toku sezone, inače biće teških poraza. Ono sinoć protiv Hamruna što je Partizan odigrao, onakav nonšalantan i neodgovoran pristup prepun grešaka u odbrani i bezidejne igre u većem delu meča, to nipošto ne sme da se ponovi ni protiv jednog od ova tri protivnuka u grupi, inače biće belaja. Keln i Nica su ozbiljni rivali, Slovačko ne poznajem dovoljno ali ne sumnjam da se radi o sasvim solidnoj ekipi i prema tome Partizan će morati da odigra puno bolje nego do sada ne bi li izvukao neki povoljan rezultat i eventualno plasman u eliminacionu fazu mada zaista to će biti teško pored Kelna i Nice.

pfc

pre 1 godinu

Čuj grupa za nadigravanje. Nama Kiprani i Maltežani dali 4 komada kao od šale a ovde se meri Keln i Nica. Sa ovom sklepotinom od tima i žalosnom sovom Petrićem ne ginu blamaže sa Kelnom i Nicom. 3 boda puna kapa.

Realista

pre 1 godinu

E tako..dosta smo se ložili u klupskom fudbalu - sad cemo da vidimo gde nam je pravo mesto na UEFA listi (sto klupskom sto nacionalnom). Oba blizanca sa Dedinja su izvukli jako lepe timove da se pokaze realno stanje u srpskom fudbalu. Da je CZV prosla u LŠ i izvukla “aždaje” ljudi bi rekli “ma oni su druga planeta i opet sve po starom.

Sa nespremnim (psihicki i fizicki) igracima oba tima za 90.min uz drzanje lopte po 5-6sek i ne “otvaranjem” kad igrac je bez lopte sto je u savremenom fudbalu nedopustivo, isplivace sve na povrsinu do kraja 2022. O ostalim timovima u tzv superligi koji su na nivou malteske i litvanske lige (Kipar i Izrael su nivo iznad) necu ni da govorim. Ukoliko se ne ulozi ozbiljan novac u sve klubove tzv. superlige bilo kroz drzavne finansije, sponzore ili privatizaciju, od 2024. cemo pasti ispod 20.mesta na UEFA nac. listi i trebace nam bar 5-6 narednih godina da se vratimo. To sve samo zbog toga sto nije procenjeno unazad par godina da se mora u SVE timove i pratecu infrastrukturu uložiti novac da bi se to vratilo! Bez jake lige nema jakih timova!

Вук

pre 1 godinu

Врхунска група, одлична гостовања за црно-беле. Нема одлазак на неки Далеки Исток.

veliki strumf

pre 1 godinu

Најјача је Б група, да се не лажемо. Партизан ове године слаб, Ница врло лоше почела, Келн просечан немачки тим, а Словачко у најбољој форми - тренутно су 3. у Чешкој, а лако су са две победе елиминисали АИК Стокхолм. Група Х је смешна, Базел очајан а ове остале не треба ни коментарисати.

sreta steta

pre 1 godinu

Pa dobro, prosle sezone Partizan je imao prelaku grupu, ove godine se to iznivelisalo... Koliko god da su losi u ovom trenutku, pretpostavljam da kuci mogu da pobede Slovacko, i u gostima bar da odigraju nereseno... sve preko toga bi bila velika senzacija!

pecampecampastaupecam

pre 1 godinu

Što je neko rekao "pobedite Keln u gostima...". Druže mi ne možemo moćni Hamrun u gostima da dobijemo, a ne Keln. Strpaće nam 3-4 komada lagano.

Nikola

pre 1 godinu

Na žalost nismo imali sreće, a ni Zvezda u LE, ali opet realno gledano prošle sezone smo dobili možda i najlakšu grupu, šta je tu je.
Sa ovakvom igrom uzećemo max 3boda i to je pitanje.
Meni inače zanimljiva grupa F: Gent, Molde, Šamrok, Đurgarden
Sve timovi sa kojima smo se sastajali i imamo polovičan skor.

AC/DC

pre 1 godinu

Lepo sam govorio da je Partizanu najbolje da ispadne pre grupne faze kako bi izbegao nova brukanja. Jedina dobra stvar je sto ce nakon silnih poraza koeficijent ding-dong lige biti srozan na dno evropskog fudbala gde mu je i mesto.

pecampecampastaupecam

pre 1 godinu

Što je neko rekao "pobedite Keln u gostima...". Druže mi ne možemo moćni Hamrun u gostima da dobijemo, a ne Keln. Strpaće nam 3-4 komada lagano.

Чапо

pre 1 godinu

Екстра! Идемо јуначки! Без јаких утакмица нема јаких клубова. Без јаке Звезде нема јаког Партизана. Свима је у интересу да се играју јаке утакмице а ово су нам једине шансе да одиграмо против неког јачег клуба.

Srdjan

pre 1 godinu

Keln, Nica… ako dobijete iz poslednjeg Leg stvarno ste baksuzi. S druge strane, atraktivniji su vam protivnici i mozete da napunite stadion.

Вук

pre 1 godinu

Врхунска група, одлична гостовања за црно-беле. Нема одлазак на неки Далеки Исток.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Realno, Keln i Nica su favoriti. Ali, Zvezda je imala i tezu grupu pre 6 godina (Arsenal, Keln, BATE), pa je prosla dalje. Pobedite Keln u gostima i kod kuce, uzmite Nici bod i prosli ste dalje.
(Srdjan, 26. avgust 2022 15:14)

Realno?
Kako ja vidim stvari: Mozda samo bod od Slovackog u gostima, ali i kod kuce bod, sto znaci 2 boda u totalu. To je maksimum. Keln i Nica pobedjuju Partizan i kod kuce i u gostima.
Kakvo nam je prvenstvo, dobro se i drzimo u Evropskim ligama.
Fudbal nam je za plakanje.

Srdjan

pre 1 godinu

Realno, Keln i Nica su favoriti. Ali, Zvezda je imala i tezu grupu pre 6 godina (Arsenal, Keln, BATE), pa je prosla dalje. Pobedite Keln u gostima i kod kuce, uzmite Nici bod i prosli ste dalje.

Realno

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da neko može da poredi zvezdu i Partizan. Zvezda tim sa ubedljivo najvećim budžetom na balkanu, tim u koji je u zadnjih 7 godina uloženo stotine miliona evra i Partizan klub koji i nema budžet, odnosno i ono sto stvori, okupatorska uprava potroši. U takvim okolnostima porediti te dve ekipe je smesno.

Krok

pre 1 godinu

"Slovacko je poslednji rival Partizana

Čak je i ta ekipa potencijalna nagazna mina za ekipu Gordana Petrića, a pored Kelna i Nice teško je zamisliti prolaz dalje."

Navedite mi jedan tim sa ovog zrijeba koji nije nagazna mina za PFK trenutno!

ess

pre 1 godinu

kad gledam šešire iz kinferencije i klubove tačno je to sve igralo u Ligi Evrope do pre dve godine dok je nisu smanjili i uozbiljili...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ali mislim da je ovo dobro za Partizan. Ako igras protiv kvalitetne konkurencije, postacecs bolji.
(PimPong, 26. avgust 2022 16:16)

Pa kad se rastrčite po Surdulici...

Neo@

pre 1 godinu

Bogami... Ove godine LK mnogo jača no lane! Izgleda da će i ovo takmičenje vremenom lepo da se probije, jer kad videh sinoć navijači Andrelehta i Slovana kako se raduju što su ušli u LK, ima lepu budućnost definitivno. Kao nekad Kup Uefa ili Kup kupova možda.

Realista

pre 1 godinu

E tako..dosta smo se ložili u klupskom fudbalu - sad cemo da vidimo gde nam je pravo mesto na UEFA listi (sto klupskom sto nacionalnom). Oba blizanca sa Dedinja su izvukli jako lepe timove da se pokaze realno stanje u srpskom fudbalu. Da je CZV prosla u LŠ i izvukla “aždaje” ljudi bi rekli “ma oni su druga planeta i opet sve po starom.

Sa nespremnim (psihicki i fizicki) igracima oba tima za 90.min uz drzanje lopte po 5-6sek i ne “otvaranjem” kad igrac je bez lopte sto je u savremenom fudbalu nedopustivo, isplivace sve na povrsinu do kraja 2022. O ostalim timovima u tzv superligi koji su na nivou malteske i litvanske lige (Kipar i Izrael su nivo iznad) necu ni da govorim. Ukoliko se ne ulozi ozbiljan novac u sve klubove tzv. superlige bilo kroz drzavne finansije, sponzore ili privatizaciju, od 2024. cemo pasti ispod 20.mesta na UEFA nac. listi i trebace nam bar 5-6 narednih godina da se vratimo. To sve samo zbog toga sto nije procenjeno unazad par godina da se mora u SVE timove i pratecu infrastrukturu uložiti novac da bi se to vratilo! Bez jake lige nema jakih timova!

Александар

pre 1 godinu

Da je sa Partizanom u grupi tim iz Luksemburga, Malte i Gibraltara...sa ovakvim igračkim kadrom Partizana i to bi bila grupa smrti.

Štirlic

pre 1 godinu

Ja kao zvezdaš želim Partizanu prolaz i proleće u Evropi. Nije ni nerealno, jer verujem da Kelnu i Nici ovaj kup nije prioritet i da neće igrati u najačim sastavima. Prvenstvo im je puno važnije.

Mirza

pre 1 godinu

Slovacko je odlicna ekipa,gledao sam sinoc i ljudi lete po terenu...U ovoj grupi i jedna pobeda ce biti puna kapa,bar neka puste decu da igraju

Rile

pre 1 godinu

Ako se nevaram Zvezda je dva puta tukla Keln. Zašto i grobari ne bi mogli. A da Vučić igra za Keln
(Zvezdaš, 26. avgust 2022 16:04)

To bese kad Keln dosao sa 13 igraca u Beograd?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Lepo kažem da je liga konferencija sada jača od Le
(Svinjar, 26. avgust 2022 16:05)

Naravno. To je najveće svratište revolucionara, sistematski urušavanih u domaćim ligama.

Nikola

pre 1 godinu

Nica ima budžet 252 miliona evra (!!!), 4x prvak, 3x osvajač kupa, loše startovali u prvenstvu Francuske, traže formu koju će do mečeva sa Partizanom i naći, Aron Remzi im igra, brani Kasper Šmajhel, mada im je zvezda tima Amine Gouiri (vredi 42 miliona), imaju 10 reprezentativaca (Danska, Alžir, Obala Slonovače, Vels), preozbiljan tim!
Keln je 3x bio nemački prvak, 4x uzimao kup, ima 88 miliona budžet, ne tako velike zvezde u timu, ali su kao tim besprekorni, stručni štab im broji 65 lica (!!!), sportski direktor im je bivši makedonski reprezentativac Veliče Šumulikoski.
Slovačko je autsajder po svemu, ali s obzirom na lošu formu Partizana i situaciju u klubu, ne bih se iznenadio da odlome koji bod crno-belima.
Partizanu neka je sa srećom, jer će mu biti itekako potrebna.

bole

pre 1 godinu

Ako cemo realno, grupa B je najteza, Vest Hem, Steaua, Anderleht i Silkeborg. Mislim da ovo moze da se prodje uz neka pojacanja, Keln ce se vise skoncentrisati na Bundesligu a Nica je klub koji igra toplo hladno. Bice tesko, ali mozemo bar do drugog mesta da prezimimo.

AC/DC

pre 1 godinu

Lepo sam govorio da je Partizanu najbolje da ispadne pre grupne faze kako bi izbegao nova brukanja. Jedina dobra stvar je sto ce nakon silnih poraza koeficijent ding-dong lige biti srozan na dno evropskog fudbala gde mu je i mesto.

Pera

pre 1 godinu

Francuska, Nemačka, Češka... Partizan je 1965/66 na putu do finala prošao Nant, Verder i Spartu, zašto ne bi sada Nicu, Keln i Slovačko

MatiaBg

pre 1 godinu

Uopšte nije grupa smrti....najteza je B, najlakša H...ovo je umerena grupa. Niti su Keln i Nica nepobedivi. Može se desiti iz iskustva Partizana da Slovačko bude najveći problem...:)

sreta steta

pre 1 godinu

Pa dobro, prosle sezone Partizan je imao prelaku grupu, ove godine se to iznivelisalo... Koliko god da su losi u ovom trenutku, pretpostavljam da kuci mogu da pobede Slovacko, i u gostima bar da odigraju nereseno... sve preko toga bi bila velika senzacija!

Doktor

pre 1 godinu

Treba sebe i svoj tim uvek smatrati, za favorita. Treba postati jak u glavi, da bi bio jak na terenu i u životu. Nemojte ići logikom, da su drugi bolji. Idite srcem da ste najbolji, pa možda i to jednog dana postane vaša logika.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Treba sebe i svoj tim uvek smatrati, za favorita. Treba postati jak u glavi, da bi bio jak na terenu i u životu. Nemojte ići logikom, da su drugi bolji. Idite srcem da ste najbolji, pa možda i to jednog dana postane vaša logika.
(Doktor, 26. avgust 2022 16:11)

E pa konačno da upoznamo i stručnjaka odgovornog za mentalno stanje frakcija.

som tojer

pre 1 godinu

trecerazredne ekipe….
da je pameti, a ne dubokih dzepova i navijaca iz koristi, partizan i zvezda bi trebalo uvek da budu konkurentne ekipe u LS…

profche

pre 1 godinu

Јел има нека друга синтагма осим "група смрти" ? Само се језиви "ролеркостер" појављује чешће у временској прогнози...

Sarlamantan

pre 1 godinu

I sta sada?usli smo u ligu konferencija i to je to?uprava napolje nista vise?primile vodje kintu da se ticu?svake godine ista meta isto odstojanje...sve do propasti...a sto se tice klubova sto smo dobili...pa realni da budemo ...primimo 3 komada od malteskog fudbalskog kluba?znaci gol razlika 5 datih 15 primljenih...jedino dobro za kladionicu i nista vise...20 godina na jugu provedenih...ne pamtim losije organizovane grobare u svom zivotu...u nase vreme sve lose uprave su oterane...pa cak i Bjeka i Zeka...kojih su se svi redom plasili...ovi danasnji grobari ne mogu da oteraju ljude koji se svoje senke plase..i koji svesno nas Partizan teraju ga najgorem!tuga bre!!!

Rudjin

pre 1 godinu

Pratim sa ortakom Grobarom i kazem mu da vidis kad vas ovaj tip sto ozbacuje tri tims i kaze da je ostalo prolazno izbaksuzira i.... bi.

navijac

pre 1 godinu

Odlicno, kao da sam ja birao! Sad lepo 0 bodova za koeficijent u grupi! Prosle godine smo sakupljali bodove u ovom nebitnom takmicenju, i sada ce zbog nas mezimica igrati LS sledece godine! Ne znam da li kapirate, ali sve dok nasa liga vodi direktno u LS, Partizan nema ni promil sanse da je osvoji. U tom slucaju, bar im ne moramo pomagati da preko nas ostvare svoj cilj!

borko

pre 1 godinu

Iz svakog sesira su izvukli jednog od dva najjaca. Ali mora se ici na prvo mesto, nasi timovi su ispucali sve kikseve sto mogu za ovu sezonu. Zasad nista nisu uradili. A ova Liga je ipak dno Evropskog fudbala i mora se sakupiti minimum 14 bodova.

Metaksa

pre 1 godinu

Nica zavrsila prvenstvo 3 boda iza Monaka, Keln zavrsio sedmi u Nemackoj a Slovacko 4 u Češkoj u jako dobroj formi. Ova grupa je po tezini kao zvezdina. Partizanu se crno piše. Zvezda realno moze da napadne drugo mesto.

Aluvial

pre 1 godinu

Isto sto vazi za Zvezdu vazi i za Partizan, bolje da su oba kluba bila u drugom sesiru, time statisticki izbegavas jak klub iz drugog sesira, a od kluba iz prvog sesira si svakako slabiji, ovako i Zvezda i Partizan su u prvim sesirima u kojima su bili ocigledno ubedljivo najslabiji i statisticki mogu da dobiju teze grupe, sto se u oba slucaja i desilo.

Sasa

pre 1 godinu

Bolje biti drugi ili treci sesir.
(Vlado, 26. avgust 2022 15:12)

Jeste, kad ti je partizan u prvom. Da je vise takvih u prvom stvarno bi se svi tukli za drugi i treci.

srle

pre 1 godinu

To je to za Partizan. Nema šanse da se prođe grupa jer su Keln i Nica prejaki. Čak je ovaj slovački tim isto vrlo neugodan. Crvena zvezda će isto ispasti ili u najmanju ruku prelazi u Ligu konferencija, vrlo jaka grupa. Našim klubovima sledi pad, a koeficijent nažalost sve manji.

sima

pre 1 godinu

Uzme uprava pare i to je to. Od prolaska nema ništa ako ne dovedu minimu 3pojacanja ozbiljna. A posto im nije stalo do kluba već do para trenutnoj upravi uzeće pare i to je to nazalost

PimPong

pre 1 godinu

Ovo je stvarno teska grupa. Nekad je lakse u ovoj ligi dobiti neku veliku ekipu koja je tu zalutala pa onda igraju sa drugom ili trecom najboljom ekipom. Ali ove ekipe su dosta jake, ali ne i toliko jake da se ne trude u ovom takmicenju. Ali mislim da je ovo dobro za Partizan. Ako igras protiv kvalitetne konkurencije, postacecs bolji.

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

To bese kad Keln dosao sa 13 igraca u Beograd?
(Rile, 26. avgust 2022 16:37)

Да, тада а и пре тога у Келну.....

Nikola

pre 1 godinu

Na žalost nismo imali sreće, a ni Zvezda u LE, ali opet realno gledano prošle sezone smo dobili možda i najlakšu grupu, šta je tu je.
Sa ovakvom igrom uzećemo max 3boda i to je pitanje.
Meni inače zanimljiva grupa F: Gent, Molde, Šamrok, Đurgarden
Sve timovi sa kojima smo se sastajali i imamo polovičan skor.

Sinkegrof

pre 1 godinu

Pa ne znam da li je moglo teze?! Sa ovakvom igrom,atmosferom i igrackim kadrom bice cudo ako prodjemo...Liberec je za nas ozbiljna ekipa a o Kelnu i Nici necu trositi reci...

bobo

pre 1 godinu

PRATIO SAM ŽREB PA AKO NEKO MOŽE DA OBJASNI ZAŠTO SU PREBACILI VADUC I ŠAMROK U GRUPE IZA PARTIZANA KADA SU MOGLI DA IDU NORMALNO PO REDOSLEDU?

pfc

pre 1 godinu

Čuj grupa za nadigravanje. Nama Kiprani i Maltežani dali 4 komada kao od šale a ovde se meri Keln i Nica. Sa ovom sklepotinom od tima i žalosnom sovom Petrićem ne ginu blamaže sa Kelnom i Nicom. 3 boda puna kapa.

Ivan

pre 1 godinu

Izuzetno teška grupa za Partizan. Misle li crno-beli da urade nešto u ovoj grupi moraće daleko daleko bolje da odigraju nego u dosadašnjem toku sezone, inače biće teških poraza. Ono sinoć protiv Hamruna što je Partizan odigrao, onakav nonšalantan i neodgovoran pristup prepun grešaka u odbrani i bezidejne igre u većem delu meča, to nipošto ne sme da se ponovi ni protiv jednog od ova tri protivnuka u grupi, inače biće belaja. Keln i Nica su ozbiljni rivali, Slovačko ne poznajem dovoljno ali ne sumnjam da se radi o sasvim solidnoj ekipi i prema tome Partizan će morati da odigra puno bolje nego do sada ne bi li izvukao neki povoljan rezultat i eventualno plasman u eliminacionu fazu mada zaista to će biti teško pored Kelna i Nice.

View

pre 1 godinu

Sa ekipom iz 2019. bili bi egal sa ovim timovima. Ali od tada tim je u kontinuitetu oslabljen. Ovaj tim je najslabiji od osnivanja. Bumeramg i tvorcima ovog projekta - nista od koeficijenata za nase timove(citaj CZ).

anti Rola

pre 1 godinu

Od svih u drugom sesiru bi jednu izgubili, ovako protiv kelna makar ce da daju sve od sebe, a nica nije bas morala da dodje pored tolikih sklj klubova u trecem sesiru.

Boki

pre 1 godinu

Grupa D

Partizan
Keln
Nica
Slovačko
_________

Ne treba stalno kukati, bori se da iznenadiš, takve pobede su i najslađe, ali poznajući naš gubitnički fudbalski mentalitet, više nas iznenađuju amateri nego mi favorite.

A najveća ironija u svemu je što svi naši klubovi deluju najslabije upravo sad, kad nam je liga ipak na visokom 11. mestu u Evropi.

veliki strumf

pre 1 godinu

Најјача је Б група, да се не лажемо. Партизан ове године слаб, Ница врло лоше почела, Келн просечан немачки тим, а Словачко у најбољој форми - тренутно су 3. у Чешкој, а лако су са две победе елиминисали АИК Стокхолм. Група Х је смешна, Базел очајан а ове остале не треба ни коментарисати.

Nikola

pre 1 godinu

Na žalost nismo imali sreće, a ni Zvezda u LE, ali opet realno gledano prošle sezone smo dobili možda i najlakšu grupu, šta je tu je.
Sa ovakvom igrom uzećemo max 3boda i to je pitanje.
Meni inače zanimljiva grupa F: Gent, Molde, Šamrok, Đurgarden
Sve timovi sa kojima smo se sastajali i imamo polovičan skor.

HeliodoroSofis

pre 1 godinu

Keln i Nica precenjeni, Slovacko potcenjeno - nema cistog favorita i autsajdera u grupi. Slovacko je naostreno za Evropu, a i Nica i Keln lako mogu da upadnu u borbu za opstanak u prvenstvu.
Pazite se ceskog kluba, oni ce imati mnogo vecu motivaciju od Francuza. Nemci ce biti poslovicno takmicarski nastrojeni, ali im je motivacija u Bundes ligi sigurno veca.
Nica deluje zasad nedefinisano - po imenima imaju ubedljivo najjaci tim u grupi, sigurno medju 8 u Francuskoj - ali poceli su jako skromno, deluje kao da se muce svih 90 minuta, nesto im jos nije slozeno u ekipi, vrlo srecno su stigli do grupne faze.
Slovacko je razvalilo AIK Stokholm u oba meca, bice posebno nezgodni na svom terenu - bilo kojoj od tri ekipe u grupi bod iz Ceske je superpremija.

Partizan bi trebalo da cilja svih 6 bodova protiv Kelna ili bar 4. Sa 10 bodova se iz ove grupe komotno ide dalje, mozda i 8 ili 9 uz podnosljivu gol razliku bude dosta.

Realno

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da neko može da poredi zvezdu i Partizan. Zvezda tim sa ubedljivo najvećim budžetom na balkanu, tim u koji je u zadnjih 7 godina uloženo stotine miliona evra i Partizan klub koji i nema budžet, odnosno i ono sto stvori, okupatorska uprava potroši. U takvim okolnostima porediti te dve ekipe je smesno.

navijac

pre 1 godinu

Odlicno, kao da sam ja birao! Sad lepo 0 bodova za koeficijent u grupi! Prosle godine smo sakupljali bodove u ovom nebitnom takmicenju, i sada ce zbog nas mezimica igrati LS sledece godine! Ne znam da li kapirate, ali sve dok nasa liga vodi direktno u LS, Partizan nema ni promil sanse da je osvoji. U tom slucaju, bar im ne moramo pomagati da preko nas ostvare svoj cilj!

Rile

pre 1 godinu

Ako se nevaram Zvezda je dva puta tukla Keln. Zašto i grobari ne bi mogli. A da Vučić igra za Keln
(Zvezdaš, 26. avgust 2022 16:04)

To bese kad Keln dosao sa 13 igraca u Beograd?

Pera

pre 1 godinu

Francuska, Nemačka, Češka... Partizan je 1965/66 na putu do finala prošao Nant, Verder i Spartu, zašto ne bi sada Nicu, Keln i Slovačko

Чапо

pre 1 godinu

Екстра! Идемо јуначки! Без јаких утакмица нема јаких клубова. Без јаке Звезде нема јаког Партизана. Свима је у интересу да се играју јаке утакмице а ово су нам једине шансе да одиграмо против неког јачег клуба.

AC/DC

pre 1 godinu

Lepo sam govorio da je Partizanu najbolje da ispadne pre grupne faze kako bi izbegao nova brukanja. Jedina dobra stvar je sto ce nakon silnih poraza koeficijent ding-dong lige biti srozan na dno evropskog fudbala gde mu je i mesto.

Srdjan

pre 1 godinu

Realno, Keln i Nica su favoriti. Ali, Zvezda je imala i tezu grupu pre 6 godina (Arsenal, Keln, BATE), pa je prosla dalje. Pobedite Keln u gostima i kod kuce, uzmite Nici bod i prosli ste dalje.

bole

pre 1 godinu

Ako cemo realno, grupa B je najteza, Vest Hem, Steaua, Anderleht i Silkeborg. Mislim da ovo moze da se prodje uz neka pojacanja, Keln ce se vise skoncentrisati na Bundesligu a Nica je klub koji igra toplo hladno. Bice tesko, ali mozemo bar do drugog mesta da prezimimo.

borko

pre 1 godinu

Iz svakog sesira su izvukli jednog od dva najjaca. Ali mora se ici na prvo mesto, nasi timovi su ispucali sve kikseve sto mogu za ovu sezonu. Zasad nista nisu uradili. A ova Liga je ipak dno Evropskog fudbala i mora se sakupiti minimum 14 bodova.

Štirlic

pre 1 godinu

Ja kao zvezdaš želim Partizanu prolaz i proleće u Evropi. Nije ni nerealno, jer verujem da Kelnu i Nici ovaj kup nije prioritet i da neće igrati u najačim sastavima. Prvenstvo im je puno važnije.

Aluvial

pre 1 godinu

Isto sto vazi za Zvezdu vazi i za Partizan, bolje da su oba kluba bila u drugom sesiru, time statisticki izbegavas jak klub iz drugog sesira, a od kluba iz prvog sesira si svakako slabiji, ovako i Zvezda i Partizan su u prvim sesirima u kojima su bili ocigledno ubedljivo najslabiji i statisticki mogu da dobiju teze grupe, sto se u oba slucaja i desilo.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Lepo kažem da je liga konferencija sada jača od Le
(Svinjar, 26. avgust 2022 16:05)

Naravno. To je najveće svratište revolucionara, sistematski urušavanih u domaćim ligama.

Metaksa

pre 1 godinu

Nica zavrsila prvenstvo 3 boda iza Monaka, Keln zavrsio sedmi u Nemackoj a Slovacko 4 u Češkoj u jako dobroj formi. Ova grupa je po tezini kao zvezdina. Partizanu se crno piše. Zvezda realno moze da napadne drugo mesto.

Вук

pre 1 godinu

Врхунска група, одлична гостовања за црно-беле. Нема одлазак на неки Далеки Исток.

Rudjin

pre 1 godinu

Pratim sa ortakom Grobarom i kazem mu da vidis kad vas ovaj tip sto ozbacuje tri tims i kaze da je ostalo prolazno izbaksuzira i.... bi.

pecampecampastaupecam

pre 1 godinu

Što je neko rekao "pobedite Keln u gostima...". Druže mi ne možemo moćni Hamrun u gostima da dobijemo, a ne Keln. Strpaće nam 3-4 komada lagano.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Realno, Keln i Nica su favoriti. Ali, Zvezda je imala i tezu grupu pre 6 godina (Arsenal, Keln, BATE), pa je prosla dalje. Pobedite Keln u gostima i kod kuce, uzmite Nici bod i prosli ste dalje.
(Srdjan, 26. avgust 2022 15:14)

Realno?
Kako ja vidim stvari: Mozda samo bod od Slovackog u gostima, ali i kod kuce bod, sto znaci 2 boda u totalu. To je maksimum. Keln i Nica pobedjuju Partizan i kod kuce i u gostima.
Kakvo nam je prvenstvo, dobro se i drzimo u Evropskim ligama.
Fudbal nam je za plakanje.

srle

pre 1 godinu

To je to za Partizan. Nema šanse da se prođe grupa jer su Keln i Nica prejaki. Čak je ovaj slovački tim isto vrlo neugodan. Crvena zvezda će isto ispasti ili u najmanju ruku prelazi u Ligu konferencija, vrlo jaka grupa. Našim klubovima sledi pad, a koeficijent nažalost sve manji.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ali mislim da je ovo dobro za Partizan. Ako igras protiv kvalitetne konkurencije, postacecs bolji.
(PimPong, 26. avgust 2022 16:16)

Pa kad se rastrčite po Surdulici...

HeliodoroSofis

pre 1 godinu

Keln i Nica precenjeni, Slovacko potcenjeno - nema cistog favorita i autsajdera u grupi. Slovacko je naostreno za Evropu, a i Nica i Keln lako mogu da upadnu u borbu za opstanak u prvenstvu.
Pazite se ceskog kluba, oni ce imati mnogo vecu motivaciju od Francuza. Nemci ce biti poslovicno takmicarski nastrojeni, ali im je motivacija u Bundes ligi sigurno veca.
Nica deluje zasad nedefinisano - po imenima imaju ubedljivo najjaci tim u grupi, sigurno medju 8 u Francuskoj - ali poceli su jako skromno, deluje kao da se muce svih 90 minuta, nesto im jos nije slozeno u ekipi, vrlo srecno su stigli do grupne faze.
Slovacko je razvalilo AIK Stokholm u oba meca, bice posebno nezgodni na svom terenu - bilo kojoj od tri ekipe u grupi bod iz Ceske je superpremija.

Partizan bi trebalo da cilja svih 6 bodova protiv Kelna ili bar 4. Sa 10 bodova se iz ove grupe komotno ide dalje, mozda i 8 ili 9 uz podnosljivu gol razliku bude dosta.

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

To bese kad Keln dosao sa 13 igraca u Beograd?
(Rile, 26. avgust 2022 16:37)

Да, тада а и пре тога у Келну.....

Александар

pre 1 godinu

Da je sa Partizanom u grupi tim iz Luksemburga, Malte i Gibraltara...sa ovakvim igračkim kadrom Partizana i to bi bila grupa smrti.

View

pre 1 godinu

Sa ekipom iz 2019. bili bi egal sa ovim timovima. Ali od tada tim je u kontinuitetu oslabljen. Ovaj tim je najslabiji od osnivanja. Bumeramg i tvorcima ovog projekta - nista od koeficijenata za nase timove(citaj CZ).

Neo@

pre 1 godinu

Bogami... Ove godine LK mnogo jača no lane! Izgleda da će i ovo takmičenje vremenom lepo da se probije, jer kad videh sinoć navijači Andrelehta i Slovana kako se raduju što su ušli u LK, ima lepu budućnost definitivno. Kao nekad Kup Uefa ili Kup kupova možda.

ess

pre 1 godinu

kad gledam šešire iz kinferencije i klubove tačno je to sve igralo u Ligi Evrope do pre dve godine dok je nisu smanjili i uozbiljili...

bobo

pre 1 godinu

PRATIO SAM ŽREB PA AKO NEKO MOŽE DA OBJASNI ZAŠTO SU PREBACILI VADUC I ŠAMROK U GRUPE IZA PARTIZANA KADA SU MOGLI DA IDU NORMALNO PO REDOSLEDU?

Doktor

pre 1 godinu

Treba sebe i svoj tim uvek smatrati, za favorita. Treba postati jak u glavi, da bi bio jak na terenu i u životu. Nemojte ići logikom, da su drugi bolji. Idite srcem da ste najbolji, pa možda i to jednog dana postane vaša logika.

Krok

pre 1 godinu

"Slovacko je poslednji rival Partizana

Čak je i ta ekipa potencijalna nagazna mina za ekipu Gordana Petrića, a pored Kelna i Nice teško je zamisliti prolaz dalje."

Navedite mi jedan tim sa ovog zrijeba koji nije nagazna mina za PFK trenutno!

Mirza

pre 1 godinu

Slovacko je odlicna ekipa,gledao sam sinoc i ljudi lete po terenu...U ovoj grupi i jedna pobeda ce biti puna kapa,bar neka puste decu da igraju

Realista

pre 1 godinu

E tako..dosta smo se ložili u klupskom fudbalu - sad cemo da vidimo gde nam je pravo mesto na UEFA listi (sto klupskom sto nacionalnom). Oba blizanca sa Dedinja su izvukli jako lepe timove da se pokaze realno stanje u srpskom fudbalu. Da je CZV prosla u LŠ i izvukla “aždaje” ljudi bi rekli “ma oni su druga planeta i opet sve po starom.

Sa nespremnim (psihicki i fizicki) igracima oba tima za 90.min uz drzanje lopte po 5-6sek i ne “otvaranjem” kad igrac je bez lopte sto je u savremenom fudbalu nedopustivo, isplivace sve na povrsinu do kraja 2022. O ostalim timovima u tzv superligi koji su na nivou malteske i litvanske lige (Kipar i Izrael su nivo iznad) necu ni da govorim. Ukoliko se ne ulozi ozbiljan novac u sve klubove tzv. superlige bilo kroz drzavne finansije, sponzore ili privatizaciju, od 2024. cemo pasti ispod 20.mesta na UEFA nac. listi i trebace nam bar 5-6 narednih godina da se vratimo. To sve samo zbog toga sto nije procenjeno unazad par godina da se mora u SVE timove i pratecu infrastrukturu uložiti novac da bi se to vratilo! Bez jake lige nema jakih timova!

som tojer

pre 1 godinu

trecerazredne ekipe….
da je pameti, a ne dubokih dzepova i navijaca iz koristi, partizan i zvezda bi trebalo uvek da budu konkurentne ekipe u LS…

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Treba sebe i svoj tim uvek smatrati, za favorita. Treba postati jak u glavi, da bi bio jak na terenu i u životu. Nemojte ići logikom, da su drugi bolji. Idite srcem da ste najbolji, pa možda i to jednog dana postane vaša logika.
(Doktor, 26. avgust 2022 16:11)

E pa konačno da upoznamo i stručnjaka odgovornog za mentalno stanje frakcija.

Sarlamantan

pre 1 godinu

I sta sada?usli smo u ligu konferencija i to je to?uprava napolje nista vise?primile vodje kintu da se ticu?svake godine ista meta isto odstojanje...sve do propasti...a sto se tice klubova sto smo dobili...pa realni da budemo ...primimo 3 komada od malteskog fudbalskog kluba?znaci gol razlika 5 datih 15 primljenih...jedino dobro za kladionicu i nista vise...20 godina na jugu provedenih...ne pamtim losije organizovane grobare u svom zivotu...u nase vreme sve lose uprave su oterane...pa cak i Bjeka i Zeka...kojih su se svi redom plasili...ovi danasnji grobari ne mogu da oteraju ljude koji se svoje senke plase..i koji svesno nas Partizan teraju ga najgorem!tuga bre!!!

Srdjan

pre 1 godinu

Keln, Nica… ako dobijete iz poslednjeg Leg stvarno ste baksuzi. S druge strane, atraktivniji su vam protivnici i mozete da napunite stadion.

Sinkegrof

pre 1 godinu

Pa ne znam da li je moglo teze?! Sa ovakvom igrom,atmosferom i igrackim kadrom bice cudo ako prodjemo...Liberec je za nas ozbiljna ekipa a o Kelnu i Nici necu trositi reci...

sima

pre 1 godinu

Uzme uprava pare i to je to. Od prolaska nema ništa ako ne dovedu minimu 3pojacanja ozbiljna. A posto im nije stalo do kluba već do para trenutnoj upravi uzeće pare i to je to nazalost

PimPong

pre 1 godinu

Ovo je stvarno teska grupa. Nekad je lakse u ovoj ligi dobiti neku veliku ekipu koja je tu zalutala pa onda igraju sa drugom ili trecom najboljom ekipom. Ali ove ekipe su dosta jake, ali ne i toliko jake da se ne trude u ovom takmicenju. Ali mislim da je ovo dobro za Partizan. Ako igras protiv kvalitetne konkurencije, postacecs bolji.

MatiaBg

pre 1 godinu

Uopšte nije grupa smrti....najteza je B, najlakša H...ovo je umerena grupa. Niti su Keln i Nica nepobedivi. Može se desiti iz iskustva Partizana da Slovačko bude najveći problem...:)

Nikola

pre 1 godinu

Nica ima budžet 252 miliona evra (!!!), 4x prvak, 3x osvajač kupa, loše startovali u prvenstvu Francuske, traže formu koju će do mečeva sa Partizanom i naći, Aron Remzi im igra, brani Kasper Šmajhel, mada im je zvezda tima Amine Gouiri (vredi 42 miliona), imaju 10 reprezentativaca (Danska, Alžir, Obala Slonovače, Vels), preozbiljan tim!
Keln je 3x bio nemački prvak, 4x uzimao kup, ima 88 miliona budžet, ne tako velike zvezde u timu, ali su kao tim besprekorni, stručni štab im broji 65 lica (!!!), sportski direktor im je bivši makedonski reprezentativac Veliče Šumulikoski.
Slovačko je autsajder po svemu, ali s obzirom na lošu formu Partizana i situaciju u klubu, ne bih se iznenadio da odlome koji bod crno-belima.
Partizanu neka je sa srećom, jer će mu biti itekako potrebna.

sreta steta

pre 1 godinu

Pa dobro, prosle sezone Partizan je imao prelaku grupu, ove godine se to iznivelisalo... Koliko god da su losi u ovom trenutku, pretpostavljam da kuci mogu da pobede Slovacko, i u gostima bar da odigraju nereseno... sve preko toga bi bila velika senzacija!

pfc

pre 1 godinu

Čuj grupa za nadigravanje. Nama Kiprani i Maltežani dali 4 komada kao od šale a ovde se meri Keln i Nica. Sa ovom sklepotinom od tima i žalosnom sovom Petrićem ne ginu blamaže sa Kelnom i Nicom. 3 boda puna kapa.

veliki strumf

pre 1 godinu

Најјача је Б група, да се не лажемо. Партизан ове године слаб, Ница врло лоше почела, Келн просечан немачки тим, а Словачко у најбољој форми - тренутно су 3. у Чешкој, а лако су са две победе елиминисали АИК Стокхолм. Група Х је смешна, Базел очајан а ове остале не треба ни коментарисати.

Ivan

pre 1 godinu

Izuzetno teška grupa za Partizan. Misle li crno-beli da urade nešto u ovoj grupi moraće daleko daleko bolje da odigraju nego u dosadašnjem toku sezone, inače biće teških poraza. Ono sinoć protiv Hamruna što je Partizan odigrao, onakav nonšalantan i neodgovoran pristup prepun grešaka u odbrani i bezidejne igre u većem delu meča, to nipošto ne sme da se ponovi ni protiv jednog od ova tri protivnuka u grupi, inače biće belaja. Keln i Nica su ozbiljni rivali, Slovačko ne poznajem dovoljno ali ne sumnjam da se radi o sasvim solidnoj ekipi i prema tome Partizan će morati da odigra puno bolje nego do sada ne bi li izvukao neki povoljan rezultat i eventualno plasman u eliminacionu fazu mada zaista to će biti teško pored Kelna i Nice.

Nikola

pre 1 godinu

Na žalost nismo imali sreće, a ni Zvezda u LE, ali opet realno gledano prošle sezone smo dobili možda i najlakšu grupu, šta je tu je.
Sa ovakvom igrom uzećemo max 3boda i to je pitanje.
Meni inače zanimljiva grupa F: Gent, Molde, Šamrok, Đurgarden
Sve timovi sa kojima smo se sastajali i imamo polovičan skor.

Nikola

pre 1 godinu

Na žalost nismo imali sreće, a ni Zvezda u LE, ali opet realno gledano prošle sezone smo dobili možda i najlakšu grupu, šta je tu je.
Sa ovakvom igrom uzećemo max 3boda i to je pitanje.
Meni inače zanimljiva grupa F: Gent, Molde, Šamrok, Đurgarden
Sve timovi sa kojima smo se sastajali i imamo polovičan skor.

Sasa

pre 1 godinu

Bolje biti drugi ili treci sesir.
(Vlado, 26. avgust 2022 15:12)

Jeste, kad ti je partizan u prvom. Da je vise takvih u prvom stvarno bi se svi tukli za drugi i treci.

profche

pre 1 godinu

Јел има нека друга синтагма осим "група смрти" ? Само се језиви "ролеркостер" појављује чешће у временској прогнози...

anti Rola

pre 1 godinu

Od svih u drugom sesiru bi jednu izgubili, ovako protiv kelna makar ce da daju sve od sebe, a nica nije bas morala da dodje pored tolikih sklj klubova u trecem sesiru.

Boki

pre 1 godinu

Grupa D

Partizan
Keln
Nica
Slovačko
_________

Ne treba stalno kukati, bori se da iznenadiš, takve pobede su i najslađe, ali poznajući naš gubitnički fudbalski mentalitet, više nas iznenađuju amateri nego mi favorite.

A najveća ironija u svemu je što svi naši klubovi deluju najslabije upravo sad, kad nam je liga ipak na visokom 11. mestu u Evropi.