Fudbal 107

Nedelja, 12.06.2022.

23:05

Piksi: Ovo treba da uđe u udžbenike

Selektor Srbije Dragan Stojković Piksi istakao je da je pet minuta drugog poluvremena sa Slovenijom koštalo "orlove" pobede (2:2).

Piksi: Ovo treba da uðe u udžbenike IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

mire

pre 2 godine

Nije priblem u Pavlovicu i Milenkovicu vec u onima koji puste da prodje par dodavanja neometanih i ovi ostaju sami, naravno u riskantnim situacijama. Jezive su bile rupe na nasoj polovini gde bi neko trebalo da pomaže odbrani, defanzivni vezni. Tu se gubila utakmica a ne kod poslednjih u liniji

Rawalpindi

pre 2 godine

"Ovo treba da uđe u udžbenike" reče selektor D.S. Piksi! Osta živ! Mnooogo škripi u timu. Ponajviše u nesrećnoj odbrani gde je po meni loša selekcija igrača a i srednji red nije mnogo bolji. O igračima u napadu koji ne igraju odbranu (Tadić, Mitrović, Jović) nije vredno govoriti koliko je to loše. Ima rešenja za pojedine pozicije i u SL Srbije no treba progutati ponos, sujetu pa učiniti iskorak u tom pravcu i pozvati potencijalne kandidate. Vremena do Katara je malo. Preostala 2 susreta u LN budu li igrana po sistemu toplo/ledeno kao do sada neće pomoći da na kraju takmičenja selektor Stojković bude siguran koja mu je startna jedanaestorka koja će otvoriti takmičenje u grupnoj fazi svetskog prvenstva!

Stefan

pre 2 godine

Fudbal se igra 90 minuta ,ne 45,65,85 vec 90 minuta i kada to budemo naucili imacemo i rezultate...Brazil ,Nemacka i ostale reprezentacije u vrhu kao i fud alski klubovi ne daju 4,5,6 golova zato sto zelw da ponize nekog nego da im se nebi desilo to sto se nama desilo u drugom poluvremenu...Igrati dobro i kvalitetno celih 90 ninuta je verovali ili ne postovanje protivnika pa makar im dali i 5-6 golova...Znaci jos jednom ,fudbalska utakmica traje 90 minuta,fudbal je najlepsa igra na svetu bas iz razloga sto se cwsto desavaju preokreti i to je ono sto navijaci vole da gledaju...Postuj protivnika,postuj zemlju za koju igras i postuje sebe tako sto ces igrati celu utakmicu(90 minuta) na 110% svojih mogucnosti i rezultat ce doci...Jos da kazem,volim sto nasa reprezentacija igra lepo,sto se igra napadacki fudbal,ato se postuju redovi postavke igre,to sto lopta krece od golmana pa preko zadnje linije veznog reda i na kraju zavrsnica ali samo malo vise oraganizovanosti bolji pasovi,sigurniji i ne potxenjivati protivnika....Rezultati ce doci...

Ogromko

pre 2 godine

Ne treba biti selektor pa čak ni sportski radnik da se uoči ono očigledno - najviše (nam) 'škripi' u odbrani. Isto tako, nije pravilo da samo oni što igraju u inostranstvu su najbolji, što će reći da i u domaćem prvenstvu ima igrača koji funkcionišu na zavidnom nivou - bilo pojedinačno bilo u tandemu. Uzmimo za primer kombinaciju Rodić / Katai : prvo, neizmerno bi podigli sigurnost i oštrinu odbrane po levoj strani; drugo, imali bi igrača koji ume (i može) da pokriva celu levu stranu, sa sposobnošću upućivanja upotrebljivog centaršuta; treće, praveći 'visak' po toj strani bilo bi lakše da Katai driblingom uđe u šesnaest pa da šutira ka golu ili izvrši distribuciju lopte saigraču u povoljnijoj poziciji...suštinski - ako već nemaš (ili ne možeš da nađeš) bolje, osloni se na ono provereno. Jeste, tačno je da je naša domaća liga ubi bože ali u zvezdi, partizanu pa čak i u nekim drugim klubovima ima igrača koji bi zahvalno mogli da doprinesu u zadnjoj liniji - kao starteri ili rezerve, svejedno...samo je pitanje u tome da li (u ovom slučaju) selektor ima volju i želju za kombinatorikom dok još ima vremena...

Bocko

pre 2 godine

Sva četiri gola su pala posle ubacivanja sa leve strane, ali uz jednu veliku razliku. Dok su naši strelci bili u duelu sa protivničkim igračima brži i spretniji ( Žile ), odnosno jači ( Mitar ), dotle su slovenački strelci, u trenutku primanja lopte bili sami ! To mnogo govori o našoj odbrani. Inače, pohvalio BiH centaršut Mladenović kod prvog gola. Oštra i precizna lopta, koja je tako prošla kroz peterac, da je i možda trenutno najbolji golman sveta Oblak, ostao zatečen.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Pikasi imš konačno Erakoviča pozadi dečko koji zna i da igra i ima brzinu i muda pa naša poslednja linija je ja mislim najsporija od svih reprezentacija svaka kontra prođe golom stavi bre Mladog Eraka da skockamo tu liniju pre početka svetskog prvenstva.Jovič isto tako nikad neželi da istrči sprint kad se izgubi lopta pun mi je njegovog nezalaganja ja jesam Zvezdaš ali to neznači da treba da ga trpimo igrača bez trčanja pslednja linija je spora sa nespretnim Milenkovičem I Pavlovičem koji se totalno pogubio otkako neigra nigde.

Marko velesila Arnautovic

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej


Hej ta Slovenija pobedila najjaču reprezentaciju u istoriji univerzuma Hrvatsku sa 1:0 a mi izvukli remi. Zato smo euforični.

Zoran

pre 2 godine

U prvom poluvremenu mi se nije svidelo sto su poceli u pojedinim momentima da ponizavaju Slovence. To nije fer, ni sportski a pogotovu ne kod njih u gostima. Iz nemoci su poceli da igraju jako grubo. Ne zaboravite da je u lozi sedeo Cefurin. Sudio je sudija koji nije za ovaj rang takmicenja. Fudbal se igra 90+ min.

To je to

pre 2 godine

@ Dusan. Sve si video brate,a ništa video nisi.Najvažnija stvar koju nisi video je timska igra,kratki pasovi,brza igra,sjajne duge lopte pa bilo je uživanje gledati.A sad da te spustim na zemlju,mi imamo igrače takve kakvi su i ne pokušavaj da nas upoređuješ sa individualnim mogućnostima jednog Brazila,Francuske ili Belgije.Znači,to nam je što nam je,i zato je veoma bitna timska igra i mislim da to izgleda mnogo dobro sa postojećim igračima.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Kolko sam uspeo da primetim ni našoj klupi se nije svidela igra verovatni ni sastav zadnja linija mora da bude brža Milenkovič spor kao i cela trojka pozadi Pavlovič otkako neigra nigde postao neprepoznatljiv imamo Erakoviča i to bi do Svetskog Piksi mogao da skocka.Podrška Piksiju olako smo ispustili 2-0.

Jim Hoyle

pre 2 godine

Nadam se da je naucio iz sopstvenih gresaka. Jasno je, i to su svi konstatovali, kad mi kontrolisemo ritam, sve je manje vise ok. Kada se branimo postaje nezgodno. Na SP igraju mnogo jace ekipe, nece Svajcarci, Brazilci i Kamerun da se brane, morace to da se utegne. Pavlovic ce biti odlican igrac, treba mu kontinuitet. Zivkovic i Radonjic po strani su tempirane bombe, koji uz sve nedostatke, mogu brzinom u svakom napadu da naprave probleme protivncima. Treba to iskoristiti.

TastaturaStrucnjak

pre 2 godine

Ne bi mi srbi bili srbi, da se ne razumemo u sve. Sta taj Piksi sedi tamo, nesto pise po onoj tabli i izvodi strucnjaka, bolje da smo doveli vas 10 odavde iz komentara, vanserijske trenere da mu pokazete kako se to radi. Sto je najjace od svega to ovi matorci sede kuci/na poslu ne rade apsolutno nista i prosipaju pricu kako nam niko ne valja. Nije ni cudo sto nam svi najpametniji ljudi beze odavde. I treba da beze. Nek ih barem neko tamo plati za to sto znaju nesto...

Dušan

pre 2 godine

Utisak posle četiri utakmice:
Golmani - apsolutno ne znam ko je naš prvi golman. Rekao bih da su sva trojica solidni. Koliko se sećam niko nije ozbiljniji kiks ali nisu ni briljirali.
Odbrana - prilično loša, u svakom momentu možeš da očekuješ težak kiks (pogotovo od Pavlovića, Milenković realno najbolji, može se i u napadu očekivati nešto od njega posle prekida).
Srednji red - nisam ni jednom u ove 4 utakmice registrovao u zoni od 25 od gola, dribling, pa jak šut direktno u gol, da golmanu slomi prste.Imam utisak da neki igrači i kada to urade jedva dobace do gola, nema snage u njihovom šutu ( Lazović,Đuričić...).
Naši srednjaci većinom nemaju ni K od kreacije sem Tadića i SMS-a , previše su defanzivno orijentisani.
Napad - Mitar odličan, sa Vlahovićem je to druga dimenzija.
Zaključak: Nije loše ali daleko od odličnog

Nemanja

pre 2 godine

Po meni imamo najjaču reprezentaciju još od svetskog prvenstva 1998. Stvarno su momci ekstra uz selektora koji je maestro. Ne zaboravimo, ovo je kraj sezone, noge su umorne, svaka utakmica koju igramo drugi su igrači na terenu. Ova liga nacija jeste neki vid takmičenja ali lično mislim da je ovo već priprema za svetsko prvenstvo. Možda ne za nas ili za javnost ali za Piksija 100% jeste!!! Jednostavno čovek može da isproba mnogo igrača, da menja taktike, da vidi gde škripi. Do početka svetskog sam ubeđen da ćemo biti jači nego na kraju kvalifikacija za svetsko prvenstvo. Jednostavno imam u selektora poverenja kao u ni jednog do sada. E sad pošto čitam ovde kako neki pišu da je bolje da nismo ni otišli na svetsko prvenstvo, znači ne mogu da verujem šta čitam. Na svetskom prvenstvu nema garanta dokle ćemo dogurati, nema garanta da li ćemo uopšte i proći grupnu fazu, ali nek igraju sa srcem, nek se bore a uz sve to sa malo sreće može svašta da se desi. Lično mislim da ćemo svakoj reprezentaciji da pravimo problema i da će svi sa strahopoštovanjem protiv nas da izlaze na teren. Pozdrav

lule

pre 2 godine

Prosto ne mogu da verujem da neko može nešto loše da kaže protiv njega i igre naše rep?! Igramo brzo i napadački, da primimo glupe golove ali to je fudbal a mi nismo Liverpool! Ljudi setite se šta je bilo kad je oteran Antić- 10 godina sivila, 10godina!
Uživajte dok je tu, brzo će proći a onda se vraćamo na staro…

Hitno

pre 2 godine

da pozove nekog iz Italije ili Španije da mu sredi odbranu, dok ne bude prekasno .
Amatersko ispadanje iz igre postaje naš zaštitni znak.

аца

pre 2 godine

Можда се могло макар једном пробати Мараш из шпанске Примере и Свету Марковића из Олимпијакоса. Одлични штопери, можда су могли да се уклопе.

Stanje stvari

pre 2 godine

Ko god ima obraza,neće ništa ružno reći za Piksija kao selektora.Znači,podigao je za dva meseca posrnulu reprezentaciju,posle onog poraza od Škotske.U kvalifikacijama je pravio svoj sistem igre i morao da vodi računa o rezultatu.Uspeo je i jedno i drugo.Ta zadnja utakmica protiv Portugala je za ponos i mada se neki sad sprdaju,to je utakmica koju ćemo pokazivati potomcima.Tad su igrači reprezentacije Srbije igrali presing da sjajni Portugalci nisu mogli centar da pređu.Lično sam ponovo počeo da se nerviram zbog reprezentativnog fudbala,taj osećaj je u stvari fenomenalan jer sam ga bio izgubio godinama unazad.U ove četiri utakmice samo,samo je prvo poluvreme protiv Norveške bilo loše i naravno onih sinoćnih pet minuta.Sve ostalo je bila rapsodija Srbije i bilo je uživanje gledati.Ko misli drugačije ili ima nerealno velike ciljeve po pitanju ove reprezentacije(odbrana nam je takva kakva je)ili je jednostavno hejter,nezadovoljan svojim životom.

Don Kihot

pre 2 godine

Dve greške u izmenama!? Morao je ući Lazović po desnoj strani,a ne Radonjić koji ništa nije uradio,SMS je totalno izvan igre,čisti promašaj!

Joao

pre 2 godine

Pavlović je s jedne strane borben i čvrst, a sa druge često "visi". Radonjić može da igra 20 minuta, veoma je brz, ali trči samo ka protivnickom golu. Račić nema kvalitet za to mesto. Sve su to već videli neki treneri u klubovima. Kostić centrira isto kao u Ajntrahtu. Mnogo centaršuteva, pa bude i neki dobar... Ali sve u svemu, igramo fudbal, držimo loptu i to je pozitivno. Videlo se da imamo dosta upotrebljivih igrača na mnogim pozicijama. Jedino smo u odbrani tanki, Milenkovic je nezamenljiv. Kad dobije 2 žuta, bićemo u kanalu.

Rale iz 6 Kaplara

pre 2 godine

Kakvi udzbenici, kakvi bakraci, nismo naucili od Beograda 1976. Da su se igrali produzeci, opet bi izgubili 4:2. Posle Firence 1968 i pobede protiv Engleske, nikad se nista znacajno nije dogodilo. I ovo sa Beogradom 1976 je stvar puke srece jer su Albanci, potpuno neocekivano, izboksovali nereseno sa Nemcima u Tirani.

Aleksandar

pre 2 godine

naravno da treba, ali sa drugom porukom. kako tako primitivna igra kao što je fudbal je postala " najvažnija sporedna stvar na svetu" ?

krit

pre 2 godine

Izbegavanje odgovornosti za ono sto je lose u igri je za udzbenike. Primetio sam da svaku utakmicu apostrofira deo u kojem smo bili bolji, a ovo ostalo nema sta da zameri igracima. Suoci se sa problemom druze, samo tako ces napraviti rezultat.
(Ivan, 12. jun 2022 23:56)

@ivan
Ne misliš valjda da je stvarno zadovoljan remijem u utakmici pre koje je govorio da je moramo dobiti ? Ovo je izjava za medije, zna on dobro koji su problemi i ovakvim izjavama hoće da podigne moral i samopouzdanje igračima. Šta po tebi treba, da javno napada pojedine igrače i pravi lošu atmosferu u ekipi ? Da posle neuspeha kuka kako ništa ne valja kao u mnogim komentarima ovde ? Selektor mora ne samo da pravi taktiku i bira tim već mora da bude dobar psiholog, Piksi je podigao ovu reprezentaciju iz letargije , plasirao se na SP pa sad šta će tamo biti videćemo, ovo što smo gledali u Ljubljani je silom prilika istumban tim ne može biti definitivan pokazatelj ni za dobro ni loše.

RS

pre 2 godine

Mislim da je ovo izjava novinara koji je postavljao pitanja Piksiju. Gledao sam juče i tu izjavu i novinar je dao ovu konstataciju "da bi trebala igra iz prvog dijela da uđe u udžbenike" a ne Piksi...

kimikg

pre 2 godine

Страхиња Павловић је тек напунио 21 годину. Има 20 наступа за репрезентацију. Видић је први наступ за репрезентацију имао са 21. Тада је фантастично одиграо против Италије, али имао доста киксева у наредним утакмицама. Још увек је играо за Звезду, са 23 прешао у Спартак, па са 25 тек у Јунајтед. Тек тада почињу да се познају први обриси касније једног од најбољих штопера свих времена. Дакле, за штопера је искуство невероватно важно. Потезе које он показује из утакмице у утакмицу су вансеријски, уз по неки кикс, који је сасвим нормалан. При том он готово уопште не игра у другоразредној швајцарској лиги. Много би значило кад био редовно играо до СП, макар и у Партизану. Биће ризика од тих младалачких киксева и на сп, али ми бољег за ту позицију немамо.

Zmago

pre 2 godine

Jedna ispravka. Vidim da svi stalno pišu i govore da je na kraju rezultat bio nerešen. Nije bio nerešen već izjednačen. Rezultat može biti nerešen kad oba tima imaju isti broj golova tokom utakmice, ali kad sudija odsvira kraj više nije nerešen već izjednačen. Zašto? Pa zato što se u tom trenutku zna zavisno od takmičenja da li svaki tim dobija po bod, da li se igraju produžeci ili šutiraju jedanaesterci, a to nije nerešeno već rešeno.
"

zorka

pre 2 godine

Alo glumac,slabo ti to selektiraš i vodiš!
Odbrana ti je ko u Sinđelić,vazda smo u strahu da ne primimo gol.
Uz to unosiš im nervozu i onda igraju ko pomahnitali,bez veze i timske igre,počne glumatanje.
Realno,ova B grupa je naš limit.

Giga Moravac

pre 2 godine

Pavlović ne zna gde se nalazi u pojedinim situacijama, ispada lako, a trom je i spor. Teško će on sa Brazilom, a i sa ostalima....

Laza

pre 2 godine

Šta kaže Piksi Pavloviću posle ovakve utakmice? Da li i njemu priča hvalospeve ili mu pusti snimak kako ovaj stalno ispada iz odbrane?

toboparaliza

pre 2 godine

Setimo se Evropskog prvenstva 2000. u Belgiji i Holandiji. Gubili smo 3:0 od Slovenije na poluvremenu a onda na kraju 3:3 zahvaljujući Druloviću i Savi Miloševiću.

zigi

pre 2 godine

tako blizu a tako daleko. imamo sistem, zelju, atmosferu, solidnu pas igru... to sve nismo imali nikada. ali zbog odbrane ovo je jako daleko od nivoa potrebnog da se prodje onakva grupa na sp. svajcarska je ispred nas za koplje. nadam se da mozemo da popravimo odbranu za klasu. ne znam kako ali se nadam...

Granota

pre 2 godine

Mene je začudio prvi gol, gde je Maksimović nonšalantno dopustio Slovencu poziciju za gol. Začuđujuće imajući u vidu da ga je godinama "tesao" Bordalas u Getafeu, a sada Kike Sančez. Obojica bi mu za ovo glavu otkinuli... A za drugi gol, jasno, Pavlović niti zna da odigra ofsajd zamku, niti je brz za to.

veverica

pre 2 godine

(muntakis, 12. jun 2022 23:10)

tako je. vise se mitrovic vraca i bije nego bocni igraci koji bi to morali da rade non-stop. jedino je mladenovic izuzetak. zato ga cenim. sparta i ima dobar centarsut. kostic je top u klubi u reprezentaciji nisam zadovoljan. mora mnogo vise da se zalaze u odbrani. za napad ako munostane snage ostane. al on obrnuto. za lazovics zivkovica radonjica odbranu me sramota da komentarisem. jos su tri puta gori od kostica.

Samegabri

pre 2 godine

@hm Čak i da nam dopusti mi njima nećemo gol dati ,a oni će nama dati bar tri komada. Odbrana nam je katastrofa,a izgleda da nam ni srednji red nije baš sjajan.

Dalibor79

pre 2 godine

Zg slavac lepo da se ti bas javljas. Kako se ja secam vas je usred hrvatske skoro ponizila austrija za koju neznam kada se zadnji put kvalifikovala za sp. A zadnju utakmicu ste vi protiv slovenije igrali kuci nereseno. Sto se tice nase igre prvih 45 min. Su bili odlicni. Mislim da bas je mnogo poremetio izlazak zivkovica. Kod radonjica se video problem da se ne vraca u odbranu. Ovaj system koji li igramo zahteva mnogo trcanje pogotovo krila kostica i zivkovica. Pavlovic stvarno lako ispada iz igre. Realno kada imamo loptu,kada napadamo to izgleda hako dobro. Ali zato kada se branimo vrlo lako protivnik stize blizu naseg gola i to mora da se menja.

Mirko

pre 2 godine

Ma mi smo nacija koja mnogo voli fudbal i na tome se sve završava a sve ostalo je filozofija. Imamo dobre pojedince ali kao tim smo prosečni.

Ne_bih_se_slozio

pre 2 godine

Utakmice se igra 90 minuta a ne 45 i krajnji rezultat se broji a ne na poluvremenu. Drugo, ako ekipa prima dva gola za samo 7 minuta mislim da je to dosta velik problem i da i to treba istaci. I trece, Slovenija je ekipa drugog (ili treceg) evropskog ranga, kao i Srbija, tako da ova dominacija i nema neku veliku tezinu. Volio bih da Srbija tako dominira protiv jacih suparnika, ako je to moguce. Podrska Piksiju ali neke stvari treba mijenjati.

Pa

pre 2 godine

Nista strasno napad je stvarno sjajan mozemo dati gol na dosta nacina .Odbrana nam je haos zivi , al to i sam Piksi zna nije covek pao sa drveta .Sad mi jednostavno nemamo kvalitet u odbrani i to je problem , pritom Milenkovic i Pavlovic su izuzetno visoki , oni mogu igrati mouda bolje u 4 4 2 formaciji , al da mi bili ubojiti napred Piksi igra ovu 3 4 1 2 .Uz sve to mi nemamo ni bekove kako valja tako da je ova formacija i dobra al i iznudjena.

Tomas ue

pre 2 godine

Kostic u Ajntrahtu i reprezentaciji..bebo i zemlja..covek od 20 utakmica..ni jedan dobar centarsut..al ni jedan..Mladenovic najbolhe centrira i ubacuje loptu..2 puta igrao..i oba puta namestio gol..Skotska..Slovenija..

RiverPlate

pre 2 godine

Treba, rasturiš protivnika u prvom poluvremenu a u drugom mu pokloniš bod. Nismo napredovali, varaju nas slabi protivnici i sreća. Ovaj "mister" je prevara kao i svi pre njega.

partizan

pre 2 godine

Ono što je Račić odigrao je kriminal od fudbala, ušao čovek i dao dva pasa u aut, čak se i Piksi uhvatio za glavu! Mada nije mi jasno zašto je on uopšte i pozvan, nije ovo ona reprezentacija kao kod Dika Advokata gde se ne zna gde ko udara, ovde se tačno zna šta ko treba da radi, ako ne možeš, hvala lepo i dovidjenja!

Gošun

pre 2 godine

Šta to selektore treba da udje u udžbenike, jer to što su za 5 min. Primili dva (2) gola od Slovenije... Ma hajde,,, SRAMOTA... Uvek se nama tako nešto dešava u fudbal... Hajde bre jednom neko od autoriteta da ima kaže sve i postavi ih na mesto... Sramota još jednom, i smejati se još pri tome na intervjuu... Pihhh

Miloš

pre 2 godine

A sto nisi zatvorio utakmicu posle 2:0? Ubacis 2 stopera i to je to. Do sutra nam ne bi dali gol. Mozda je i to deo neke taktike, ko zna ti si selektor.

Zoran

pre 2 godine

Imam dovoljno godina da se secam prvog poluvremena Jugoslavije protiv Nemacke davne 1976 u Beogradu. Bilo je 2:0. Tada su, a i kasnije novinari pricali da je to najbolje poluvreme koja je neka nasa selekcija odigrala. Samo utakmica traje dva poluvremena.

Bolontiku

pre 2 godine

za godinu dana od ekipe koja ne može da pobedi nikoga, do ekipe koja pobeđuje skoro sve sa kime se sastane i opet smo nezadovoljni?
Ove 2 nedelje koliko su bili na okupu im je mnogo značilo jer im malo više pojasnio svoju ideju i to se videlo u prvom poluvremenu a početak drugog je naša klasična boljka opuštanje.
Na moju žalost loša je hemija sa navijačima jer ga ne podržavaju ni grobari i to je razlog praznih tribina jug i sever, nadam se da će naći zajednički jezik sa njima.

steva

pre 2 godine

slazem se , prvo poluvreme je bilo odlicno , odavno Srbija nije igrala kao sto je odrigrala to prvo poluvreme .
ali , sta da radimo sa drugim poluvremenom ? drugo poluvreme je bilo kao da je potpuna druga ekipa izasla na teren .
zasto ?
i , ne , pustite me te demagogije 5-6 minuta gubitka koncentracije ,nije samo tih 5 min ...vec je celo drugo poliuvreme bilo losije 3 puta od prvog .
opet pitam , zasto ?
manje se trcalo , igralo se latargicno , bez energije i nedovoljno agrsivno , bez ideje .
dali nam 2 komada i poslednjih 30 min. proveli u prekidima , zadrzavanju , trosenju vremena .
da je bila u pitanju neka ozbiljna ekipa , oni ne bi stali ili legli na travu...vec bi nam dali jos dva -tri komada .
eto tako smo odigrali 2 poluvreme .

Vdusan

pre 2 godine

Za udzbenike je tvoj ego, jer o greskama tvoje ekipe, pa simim tim i tvojim greskama, nikada ne pricas. Cekamo da vidimo kako ce Pavlovic protiv Nejmara, Zesusa i Firmina.

Giga Moravac

pre 2 godine

Jeste Slovenija nezgodna ekipa, ali vodimo 2:0 i ubijamo ih, a onda primimo 2 onako jeftina gola. Selektore, ako si video gde škripi, ispravljaj, nema mnogo vremena do SP. Ne može napad da da toliko golova koliko odbrana može da primi.

Sabre

pre 2 godine

Moze u udzbenike da udje i koliko glupo smo primili golove. Ali ipak je najveca stvar za udzbenike jedno 19 nedosudjenih zutih i samim tim i makar 3-4 crvena za Slovence. Zaista je ZA UDZBENIKE da niko od nasih i ne komentarise onu smejuriju od kriterijuma gde likovi bukvalno SA OBE RUKE SA LEDJA VUKU nase igrace (Mitrovica pogotovo) makar 10 puta i NIKOM NISTA, da ne pricam za nekoliko startova za zatvor od kojih je tek dva, eto, ajde, fore radi, dobilo zuti.

Nije da su sudije odlucile, daleko od toga, ali ja ne pamtim da je neko vise od nas ostecen po pitanju kriterijuma faulova, bukvalno su nas ljudi nesankcionisano tukli i tukli celu utakmicu.

zgslavac

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej!

djura

pre 2 godine

Jako je tesko igrati presing celu utakmicu. Vecina igraca je izgledala umorno nakon fentasticnog prvog pol. Moramo jos nesto smisliti, jer ovako mozemo igrati 40-50 min i padamo.

XXL

pre 2 godine

Pusti udžbenike, uči se na greškama! Zašto od ispodprosečnih Slovenaca primamo 3 gola u 2 utakmice? Zašto Radonjić igra desno krilo? Zašto forsiraš Pavlovića u odbrani? Zašto nemamo standardnog golmana?

mihajlo

pre 2 godine

uvek smo se dicili zadnjom linijom a muku mucili sa kreacijom i golgeterima a sada se sve okrenulo. jedino bleki uliva poverenje, veljkovic toplo hladno a pavlovic je tempirana bomba. jeste lepo videti ga kada iznese loptu ali to nije njegovo primarno zaduzenje. trci kao muva bez glave napred nazad levo desno, ostavlja konstantno svog igraca i steti celoj odbrani na nacin koji ne može da se istrpi protiv ozbiljnijih protivnika. gledas i znas da ce napraviti 2-3-4 ozbiljnije takticke ili pocetnicke greske, samo ostaje da se molis da ne budes kaznjen za njih.

Mrs.NO

pre 2 godine

Sve je to ok ,osim ne razumem zasto Pavlovic igra kad ispada non stop u odbrani a izlazi svaki napad tolko duboko da smeta Kosticu I posle ispada ,Grujic trckara ,Slovenci dali dva od dva šuta

hm

pre 2 godine

U udzbenike ide igra protiv ozbiljnih momcadi. Ili kada primis onako brzo 2 gola na onako glup nacin. Sta ti mislis da ce Brazil da nam dopusti igru iz prvog dela ?!?!

Aragorn

pre 2 godine

Prvo poluvreme je dokaz šta znači trener koji zna znanje.
Mi čim imamo pritisak na štopere, decenijama je tako, i kada su igrali Vidic i Ivanovic imamo veliki problem, a ne Pavlovic Veljkovic i ekipa.
Prosto sada i nemamo kvalitet pozadi, i zato je zalud da se nadamo da ce to da se "sredi".
Moramo stalno imati loptu ili parkirati autobus, otvorena iigra kada nemamo loptu nam je mač oko vrata.
Zadnji nam nemaju neki kvalitat, i prespori su.

Ivan

pre 2 godine

Izbegavanje odgovornosti za ono sto je lose u igri je za udzbenike. Primetio sam da svaku utakmicu apostrofira deo u kojem smo bili bolji, a ovo ostalo nema sta da zameri igracima. Suoci se sa problemom druze, samo tako ces napraviti rezultat.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Evo, i najrazumniji do sada, Piksi, polako ulazi u srpski trip...
Kako nama samo malo fali da poletimo, a još manje da ljosnemo o zemlju. Igrali smo dobro u poslednje tri utakmice, ali protiv omladinaca iz Slovenije i B tima Švedske. U svim utakmicama videla se loša igra odbrane, i naročito loša igra veznog reda u odbrambenim zadacima. Na jesen će Švedska biti kompletna i biće nam teži protivnik od Norvežana. Kraft, Lindelef, Ekdal, Forsberg, Isak, Nilson, Kuluševski, Helander... uz Kajutsea, Augustinsona i Elangu, to je prvi tim. Bundesliga, Premier Liga, Primera, Serija A, Francuska liga... to je profi tim koji igra presing 90 minuta, tako da ćemo videti tu famoznu napadačku igru na delu. Nema potrebe da letimo mnogo, dovoljno je što smo se plasirali velikom pobedom u Lisabonu, sve preko toga je nevidjen uspeh.
Prava slika našeg fudbala nisu Tadić, Mitar i Piksi. Prava slika su SMS, Pavlović, Veljković, Lukić, Jović, Radonjić... bezidejni, sporomisleći i tehnički manjkavi igrači. To nam je što nam je. To izlazi iz naših omladinskih škola.

Mihajlo

pre 2 godine

Podsetila me utakmica na onu sa SP 1998. protiv Nemacke kad smo ih sat vremena razbijali,vodili 2:0 i onda odjednom totalni pad koncentracije i ni iz cega primamo 2 komada za 2:2 i umesto na Meksiko mi naletimo na mocnu Holandiju.
Nekako mi previse mirno,bar ovako za medije Piksi reagovao na ova dva primljena komada,s ovakvom koncentracijom ne mozemo nista da uradimo na SP,ne moze Pavlovic da ode napred a da se neko iz veznog reda ne spusti na stopera,ono sto Gudelj dobro radi.
Opet pas iz veznog reda prolazi kroz sredinu,isto kao i Brazil na SP sto nam je davao golove,ne sme sam igrac da stoji i deli lopte,mora agresivnije vezni red da igra.

tuta

pre 2 godine

Odbrana,odbrana, jeste neuigrana, ali kako protivnički napad brzo i lako stigne do naše odbrane-tanka naša sredina terena i krila,bljesne Tadić kad nije pod pritiskom,ali to je minut, ostali dio utakmice carinjenje lopte,Kostić nikad nikom nije dodao (slučajno ili namjerno),Radonjić bez ideje,SMS-lipicanerski lagano,Jović zalganje 0...

Dorotej

pre 2 godine

Čestitke za prikazanu igru. Prvo poluvreme smo odigrali kao Brazilci. Nema potrebe da mudrujemo. Naš selektor je dovoljno pametan da izvuče zaključke. Dve sledeće utakmice pobedimo i prvi smo u grupi. Zato taj nerešen rezultat nije slab naročito zbog prikazane igre. Jedino mi žao zbog navijača u Ljubljani.

Kozuki Oden

pre 2 godine

muntakis
Pa covek van pozicije igra. On je trebao da udje umesto Lukica i da igra pri Tadicu, a ne da bude onaj sto prenosi i pocinje napad na 50m od gola...

Maurio

pre 2 godine

Dali smo Sloveniji 6 golova u dva meča.Osim 15 minuta nadigrani su totalno. Jednu dobili i jednu nereseno. Ti isti Slovenci su pobedili prosle godine Hrvate u grupi. Gotovo su uvek kuci nezgodni, nismo ih nikada ranije dobili u gostima. Vidim neki se razočarali kao da nam je Malta dala dva gola.

Kozuki Oden

pre 2 godine

UZASNE izmene.

- Mladenovic je bio sjajan i nije smeo da izlazi.
- Ako vec levonogi Zile igra levo, zasto ne udje Ristic?
- Radonjic nula.
- Jovic nula.
- Racic nula.
- Kostic jedva nesto, kao i uvek ni blizu nivoa iz klubova.
- Grujic prvi pao i pustio da mu igrac pobegne kod prvog gola jer dzogira, povukao za sobom Lukica i Maksimovica.
- Sergej pokusavao ali je OPET van pozicije.
- Mitar PREUMORAN od neprestanih batina koje sudija je sankcionise.
- Pavlovic los, kriv za drugi gol.
- Tadic, Vanja, Bleki, Veljkovic (+ Mladenovic i Zile koji su izasli) su ceo mec bili odlicni.

kladzom do bola

pre 2 godine

Kod Antica smo protiv Australije odigrali mozda najbolje poluvreme ikada , ali utakmica se igra dva poluvremena . Tako i veceras . Bice bolje u SP , barem se nadam .pozz

Aki

pre 2 godine

Pad je usledio zbog zamene Živković - Radonjić. Živković je disciplinovan, vraća se, zna da igra fudbal. Radonjić ništa od toga, ali što ima dobrog menadžera ...

C i n i k

pre 2 godine

Desava se,nije nista strasno, a po komentarima citam ko da smo izgubili, a mi SLO dali 6 komada u nekoliko dana?
Nznm u cemu je nkim navijacima toliki problem, i ja se slazem da je Pavlovic los izbor, mislim i da je on krivac za oba gola, ali realno smo nadigrali SLO, samo pogledajte statistiku utakmice.
Osteceni jesmo za penal nad Mitrovicem, nije nam igrao Vlahovic, ali svejedno, ja sam zadovoljan 1.poluvremenom, a u 2.su SLO iskoristili trapavost Pavlovica i iz kontre nam dali 2 jeftina gola, ali desava se i ne treba se nervirati posto ionako sve zavisi od utakmice sa Norge u gostima, gde cemo ih pobediti i biti na 1.mestu..

Predo

pre 2 godine

Po meni ovo je sve odlično. Liga Nacija pred SP je nebitno prvenstvo, čak nisam siguran ni da je dobro da uđemo u A ligu u ovom momentu, jer, sa jedne strane nismo još na tom nivou, a sa druge strane, preko lige nacija se može ući sledeće godine na EP, što bi bilo jako teško u dvobojima sa Njmačkom, Francuskom, Belgijom itd. Zatim, ne treab nam nikakva euforija. Zbog euforije smo primili dva gola. Nisam nikada ozbiljno igrao fudbal, ali jesam tenis i košarku i znam da si uvek na korak od poraza kada pomisliš da si već pobedio nakon prvog seta ili poluvremena. Oni su već razmišljali kako da napune mrežu Slovencima, a ljudi pritisli. Nije to samo loša odbrana. Svi su stajali na početku prvog poluvremena i gledali šta Slovenci rade. Kad su shvatili, već je bilo kasno. Srbija je bila bolja 80 minuta, ali broje se golovi, a ne utisak. Možda smo se danas spasili da ne bude isto protiv Švajcaraca na SP.

Slavko Vrekic

pre 2 godine

Sve je ovo dobro
Igramo previše ofsnzivno tako da je malo šuplji u odbrani kad izgubimo loptu.
Piksi to zna i sigurno će biti drugačija formacija u bitnim utakmicama .

SUNĐER BOB

pre 2 godine

sredina slolidna..napad dobar ali odbrana katastrofa..dacemo brazilu 2 komada...ali cemo primiti 6..svi ce nas puniti ako se nesto ozbiljno ne uradi u odbrani...

C i n i k

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej!
(zgslavac, 12. jun 2022 23:19)


Kad budemo s njima igrali nadigracemo ih..
I koliko se secam, vi ste izgubili od SLO ..?

muntakis

pre 2 godine

stil igre odlican ali moramo da imamo loptu uvek inace smo u problemu. krilni igraci ne zatvaraju, svesno pustaju protivnicke igrace oo krilima da ulecu u opasnu zonu dok oni kaskaju sa strane. Stoperi nemaju znanje, kvalitet, nista. toliko su nesposobni da mora covek da ih drzi za ruku kada prelaze ulicu. Pavlovic izlece pravi neku ofsajd zamku ( boze me sacuvaj) i primamo jeftine golove.
Sergej kasni na presing celo drugo poluvreme i kaska covek. majstor je ali igraj covece odbranu pomozi u presingu. Mozemo da idemo u nebo koliko hocemo ali mi smo B kvalitet u evropskom fudbalu i to je to. Steta sto necemo iskoristiti mitrovica i tadica da napravimo nesto vise na velikim turnirima

Dorotej

pre 2 godine

Čestitke za prikazanu igru. Prvo poluvreme smo odigrali kao Brazilci. Nema potrebe da mudrujemo. Naš selektor je dovoljno pametan da izvuče zaključke. Dve sledeće utakmice pobedimo i prvi smo u grupi. Zato taj nerešen rezultat nije slab naročito zbog prikazane igre. Jedino mi žao zbog navijača u Ljubljani.

muntakis

pre 2 godine

stil igre odlican ali moramo da imamo loptu uvek inace smo u problemu. krilni igraci ne zatvaraju, svesno pustaju protivnicke igrace oo krilima da ulecu u opasnu zonu dok oni kaskaju sa strane. Stoperi nemaju znanje, kvalitet, nista. toliko su nesposobni da mora covek da ih drzi za ruku kada prelaze ulicu. Pavlovic izlece pravi neku ofsajd zamku ( boze me sacuvaj) i primamo jeftine golove.
Sergej kasni na presing celo drugo poluvreme i kaska covek. majstor je ali igraj covece odbranu pomozi u presingu. Mozemo da idemo u nebo koliko hocemo ali mi smo B kvalitet u evropskom fudbalu i to je to. Steta sto necemo iskoristiti mitrovica i tadica da napravimo nesto vise na velikim turnirima

SUNĐER BOB

pre 2 godine

sredina slolidna..napad dobar ali odbrana katastrofa..dacemo brazilu 2 komada...ali cemo primiti 6..svi ce nas puniti ako se nesto ozbiljno ne uradi u odbrani...

Aragorn

pre 2 godine

Prvo poluvreme je dokaz šta znači trener koji zna znanje.
Mi čim imamo pritisak na štopere, decenijama je tako, i kada su igrali Vidic i Ivanovic imamo veliki problem, a ne Pavlovic Veljkovic i ekipa.
Prosto sada i nemamo kvalitet pozadi, i zato je zalud da se nadamo da ce to da se "sredi".
Moramo stalno imati loptu ili parkirati autobus, otvorena iigra kada nemamo loptu nam je mač oko vrata.
Zadnji nam nemaju neki kvalitat, i prespori su.

Sabre

pre 2 godine

Moze u udzbenike da udje i koliko glupo smo primili golove. Ali ipak je najveca stvar za udzbenike jedno 19 nedosudjenih zutih i samim tim i makar 3-4 crvena za Slovence. Zaista je ZA UDZBENIKE da niko od nasih i ne komentarise onu smejuriju od kriterijuma gde likovi bukvalno SA OBE RUKE SA LEDJA VUKU nase igrace (Mitrovica pogotovo) makar 10 puta i NIKOM NISTA, da ne pricam za nekoliko startova za zatvor od kojih je tek dva, eto, ajde, fore radi, dobilo zuti.

Nije da su sudije odlucile, daleko od toga, ali ja ne pamtim da je neko vise od nas ostecen po pitanju kriterijuma faulova, bukvalno su nas ljudi nesankcionisano tukli i tukli celu utakmicu.

mihajlo

pre 2 godine

uvek smo se dicili zadnjom linijom a muku mucili sa kreacijom i golgeterima a sada se sve okrenulo. jedino bleki uliva poverenje, veljkovic toplo hladno a pavlovic je tempirana bomba. jeste lepo videti ga kada iznese loptu ali to nije njegovo primarno zaduzenje. trci kao muva bez glave napred nazad levo desno, ostavlja konstantno svog igraca i steti celoj odbrani na nacin koji ne može da se istrpi protiv ozbiljnijih protivnika. gledas i znas da ce napraviti 2-3-4 ozbiljnije takticke ili pocetnicke greske, samo ostaje da se molis da ne budes kaznjen za njih.

kladzom do bola

pre 2 godine

Kod Antica smo protiv Australije odigrali mozda najbolje poluvreme ikada , ali utakmica se igra dva poluvremena . Tako i veceras . Bice bolje u SP , barem se nadam .pozz

C i n i k

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej!
(zgslavac, 12. jun 2022 23:19)


Kad budemo s njima igrali nadigracemo ih..
I koliko se secam, vi ste izgubili od SLO ..?

Aki

pre 2 godine

Pad je usledio zbog zamene Živković - Radonjić. Živković je disciplinovan, vraća se, zna da igra fudbal. Radonjić ništa od toga, ali što ima dobrog menadžera ...

Ivan

pre 2 godine

Izbegavanje odgovornosti za ono sto je lose u igri je za udzbenike. Primetio sam da svaku utakmicu apostrofira deo u kojem smo bili bolji, a ovo ostalo nema sta da zameri igracima. Suoci se sa problemom druze, samo tako ces napraviti rezultat.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Evo, i najrazumniji do sada, Piksi, polako ulazi u srpski trip...
Kako nama samo malo fali da poletimo, a još manje da ljosnemo o zemlju. Igrali smo dobro u poslednje tri utakmice, ali protiv omladinaca iz Slovenije i B tima Švedske. U svim utakmicama videla se loša igra odbrane, i naročito loša igra veznog reda u odbrambenim zadacima. Na jesen će Švedska biti kompletna i biće nam teži protivnik od Norvežana. Kraft, Lindelef, Ekdal, Forsberg, Isak, Nilson, Kuluševski, Helander... uz Kajutsea, Augustinsona i Elangu, to je prvi tim. Bundesliga, Premier Liga, Primera, Serija A, Francuska liga... to je profi tim koji igra presing 90 minuta, tako da ćemo videti tu famoznu napadačku igru na delu. Nema potrebe da letimo mnogo, dovoljno je što smo se plasirali velikom pobedom u Lisabonu, sve preko toga je nevidjen uspeh.
Prava slika našeg fudbala nisu Tadić, Mitar i Piksi. Prava slika su SMS, Pavlović, Veljković, Lukić, Jović, Radonjić... bezidejni, sporomisleći i tehnički manjkavi igrači. To nam je što nam je. To izlazi iz naših omladinskih škola.

Predo

pre 2 godine

Po meni ovo je sve odlično. Liga Nacija pred SP je nebitno prvenstvo, čak nisam siguran ni da je dobro da uđemo u A ligu u ovom momentu, jer, sa jedne strane nismo još na tom nivou, a sa druge strane, preko lige nacija se može ući sledeće godine na EP, što bi bilo jako teško u dvobojima sa Njmačkom, Francuskom, Belgijom itd. Zatim, ne treab nam nikakva euforija. Zbog euforije smo primili dva gola. Nisam nikada ozbiljno igrao fudbal, ali jesam tenis i košarku i znam da si uvek na korak od poraza kada pomisliš da si već pobedio nakon prvog seta ili poluvremena. Oni su već razmišljali kako da napune mrežu Slovencima, a ljudi pritisli. Nije to samo loša odbrana. Svi su stajali na početku prvog poluvremena i gledali šta Slovenci rade. Kad su shvatili, već je bilo kasno. Srbija je bila bolja 80 minuta, ali broje se golovi, a ne utisak. Možda smo se danas spasili da ne bude isto protiv Švajcaraca na SP.

XXL

pre 2 godine

Pusti udžbenike, uči se na greškama! Zašto od ispodprosečnih Slovenaca primamo 3 gola u 2 utakmice? Zašto Radonjić igra desno krilo? Zašto forsiraš Pavlovića u odbrani? Zašto nemamo standardnog golmana?

Maurio

pre 2 godine

Dali smo Sloveniji 6 golova u dva meča.Osim 15 minuta nadigrani su totalno. Jednu dobili i jednu nereseno. Ti isti Slovenci su pobedili prosle godine Hrvate u grupi. Gotovo su uvek kuci nezgodni, nismo ih nikada ranije dobili u gostima. Vidim neki se razočarali kao da nam je Malta dala dva gola.

Mrs.NO

pre 2 godine

Sve je to ok ,osim ne razumem zasto Pavlovic igra kad ispada non stop u odbrani a izlazi svaki napad tolko duboko da smeta Kosticu I posle ispada ,Grujic trckara ,Slovenci dali dva od dva šuta

tuta

pre 2 godine

Odbrana,odbrana, jeste neuigrana, ali kako protivnički napad brzo i lako stigne do naše odbrane-tanka naša sredina terena i krila,bljesne Tadić kad nije pod pritiskom,ali to je minut, ostali dio utakmice carinjenje lopte,Kostić nikad nikom nije dodao (slučajno ili namjerno),Radonjić bez ideje,SMS-lipicanerski lagano,Jović zalganje 0...

Mihajlo

pre 2 godine

Podsetila me utakmica na onu sa SP 1998. protiv Nemacke kad smo ih sat vremena razbijali,vodili 2:0 i onda odjednom totalni pad koncentracije i ni iz cega primamo 2 komada za 2:2 i umesto na Meksiko mi naletimo na mocnu Holandiju.
Nekako mi previse mirno,bar ovako za medije Piksi reagovao na ova dva primljena komada,s ovakvom koncentracijom ne mozemo nista da uradimo na SP,ne moze Pavlovic da ode napred a da se neko iz veznog reda ne spusti na stopera,ono sto Gudelj dobro radi.
Opet pas iz veznog reda prolazi kroz sredinu,isto kao i Brazil na SP sto nam je davao golove,ne sme sam igrac da stoji i deli lopte,mora agresivnije vezni red da igra.

zgslavac

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej!

Kozuki Oden

pre 2 godine

UZASNE izmene.

- Mladenovic je bio sjajan i nije smeo da izlazi.
- Ako vec levonogi Zile igra levo, zasto ne udje Ristic?
- Radonjic nula.
- Jovic nula.
- Racic nula.
- Kostic jedva nesto, kao i uvek ni blizu nivoa iz klubova.
- Grujic prvi pao i pustio da mu igrac pobegne kod prvog gola jer dzogira, povukao za sobom Lukica i Maksimovica.
- Sergej pokusavao ali je OPET van pozicije.
- Mitar PREUMORAN od neprestanih batina koje sudija je sankcionise.
- Pavlovic los, kriv za drugi gol.
- Tadic, Vanja, Bleki, Veljkovic (+ Mladenovic i Zile koji su izasli) su ceo mec bili odlicni.

djura

pre 2 godine

Jako je tesko igrati presing celu utakmicu. Vecina igraca je izgledala umorno nakon fentasticnog prvog pol. Moramo jos nesto smisliti, jer ovako mozemo igrati 40-50 min i padamo.

krit

pre 2 godine

Izbegavanje odgovornosti za ono sto je lose u igri je za udzbenike. Primetio sam da svaku utakmicu apostrofira deo u kojem smo bili bolji, a ovo ostalo nema sta da zameri igracima. Suoci se sa problemom druze, samo tako ces napraviti rezultat.
(Ivan, 12. jun 2022 23:56)

@ivan
Ne misliš valjda da je stvarno zadovoljan remijem u utakmici pre koje je govorio da je moramo dobiti ? Ovo je izjava za medije, zna on dobro koji su problemi i ovakvim izjavama hoće da podigne moral i samopouzdanje igračima. Šta po tebi treba, da javno napada pojedine igrače i pravi lošu atmosferu u ekipi ? Da posle neuspeha kuka kako ništa ne valja kao u mnogim komentarima ovde ? Selektor mora ne samo da pravi taktiku i bira tim već mora da bude dobar psiholog, Piksi je podigao ovu reprezentaciju iz letargije , plasirao se na SP pa sad šta će tamo biti videćemo, ovo što smo gledali u Ljubljani je silom prilika istumban tim ne može biti definitivan pokazatelj ni za dobro ni loše.

lule

pre 2 godine

Prosto ne mogu da verujem da neko može nešto loše da kaže protiv njega i igre naše rep?! Igramo brzo i napadački, da primimo glupe golove ali to je fudbal a mi nismo Liverpool! Ljudi setite se šta je bilo kad je oteran Antić- 10 godina sivila, 10godina!
Uživajte dok je tu, brzo će proći a onda se vraćamo na staro…

C i n i k

pre 2 godine

Desava se,nije nista strasno, a po komentarima citam ko da smo izgubili, a mi SLO dali 6 komada u nekoliko dana?
Nznm u cemu je nkim navijacima toliki problem, i ja se slazem da je Pavlovic los izbor, mislim i da je on krivac za oba gola, ali realno smo nadigrali SLO, samo pogledajte statistiku utakmice.
Osteceni jesmo za penal nad Mitrovicem, nije nam igrao Vlahovic, ali svejedno, ja sam zadovoljan 1.poluvremenom, a u 2.su SLO iskoristili trapavost Pavlovica i iz kontre nam dali 2 jeftina gola, ali desava se i ne treba se nervirati posto ionako sve zavisi od utakmice sa Norge u gostima, gde cemo ih pobediti i biti na 1.mestu..

kimikg

pre 2 godine

Страхиња Павловић је тек напунио 21 годину. Има 20 наступа за репрезентацију. Видић је први наступ за репрезентацију имао са 21. Тада је фантастично одиграо против Италије, али имао доста киксева у наредним утакмицама. Још увек је играо за Звезду, са 23 прешао у Спартак, па са 25 тек у Јунајтед. Тек тада почињу да се познају први обриси касније једног од најбољих штопера свих времена. Дакле, за штопера је искуство невероватно важно. Потезе које он показује из утакмице у утакмицу су вансеријски, уз по неки кикс, који је сасвим нормалан. При том он готово уопште не игра у другоразредној швајцарској лиги. Много би значило кад био редовно играо до СП, макар и у Партизану. Биће ризика од тих младалачких киксева и на сп, али ми бољег за ту позицију немамо.

hm

pre 2 godine

U udzbenike ide igra protiv ozbiljnih momcadi. Ili kada primis onako brzo 2 gola na onako glup nacin. Sta ti mislis da ce Brazil da nam dopusti igru iz prvog dela ?!?!

Stanje stvari

pre 2 godine

Ko god ima obraza,neće ništa ružno reći za Piksija kao selektora.Znači,podigao je za dva meseca posrnulu reprezentaciju,posle onog poraza od Škotske.U kvalifikacijama je pravio svoj sistem igre i morao da vodi računa o rezultatu.Uspeo je i jedno i drugo.Ta zadnja utakmica protiv Portugala je za ponos i mada se neki sad sprdaju,to je utakmica koju ćemo pokazivati potomcima.Tad su igrači reprezentacije Srbije igrali presing da sjajni Portugalci nisu mogli centar da pređu.Lično sam ponovo počeo da se nerviram zbog reprezentativnog fudbala,taj osećaj je u stvari fenomenalan jer sam ga bio izgubio godinama unazad.U ove četiri utakmice samo,samo je prvo poluvreme protiv Norveške bilo loše i naravno onih sinoćnih pet minuta.Sve ostalo je bila rapsodija Srbije i bilo je uživanje gledati.Ko misli drugačije ili ima nerealno velike ciljeve po pitanju ove reprezentacije(odbrana nam je takva kakva je)ili je jednostavno hejter,nezadovoljan svojim životom.

Slavko Vrekic

pre 2 godine

Sve je ovo dobro
Igramo previše ofsnzivno tako da je malo šuplji u odbrani kad izgubimo loptu.
Piksi to zna i sigurno će biti drugačija formacija u bitnim utakmicama .

Joao

pre 2 godine

Pavlović je s jedne strane borben i čvrst, a sa druge često "visi". Radonjić može da igra 20 minuta, veoma je brz, ali trči samo ka protivnickom golu. Račić nema kvalitet za to mesto. Sve su to već videli neki treneri u klubovima. Kostić centrira isto kao u Ajntrahtu. Mnogo centaršuteva, pa bude i neki dobar... Ali sve u svemu, igramo fudbal, držimo loptu i to je pozitivno. Videlo se da imamo dosta upotrebljivih igrača na mnogim pozicijama. Jedino smo u odbrani tanki, Milenkovic je nezamenljiv. Kad dobije 2 žuta, bićemo u kanalu.

Zmago

pre 2 godine

Jedna ispravka. Vidim da svi stalno pišu i govore da je na kraju rezultat bio nerešen. Nije bio nerešen već izjednačen. Rezultat može biti nerešen kad oba tima imaju isti broj golova tokom utakmice, ali kad sudija odsvira kraj više nije nerešen već izjednačen. Zašto? Pa zato što se u tom trenutku zna zavisno od takmičenja da li svaki tim dobija po bod, da li se igraju produžeci ili šutiraju jedanaesterci, a to nije nerešeno već rešeno.
"

To je to

pre 2 godine

@ Dusan. Sve si video brate,a ništa video nisi.Najvažnija stvar koju nisi video je timska igra,kratki pasovi,brza igra,sjajne duge lopte pa bilo je uživanje gledati.A sad da te spustim na zemlju,mi imamo igrače takve kakvi su i ne pokušavaj da nas upoređuješ sa individualnim mogućnostima jednog Brazila,Francuske ili Belgije.Znači,to nam je što nam je,i zato je veoma bitna timska igra i mislim da to izgleda mnogo dobro sa postojećim igračima.

Granota

pre 2 godine

Mene je začudio prvi gol, gde je Maksimović nonšalantno dopustio Slovencu poziciju za gol. Začuđujuće imajući u vidu da ga je godinama "tesao" Bordalas u Getafeu, a sada Kike Sančez. Obojica bi mu za ovo glavu otkinuli... A za drugi gol, jasno, Pavlović niti zna da odigra ofsajd zamku, niti je brz za to.

Zoran

pre 2 godine

Imam dovoljno godina da se secam prvog poluvremena Jugoslavije protiv Nemacke davne 1976 u Beogradu. Bilo je 2:0. Tada su, a i kasnije novinari pricali da je to najbolje poluvreme koja je neka nasa selekcija odigrala. Samo utakmica traje dva poluvremena.

zorka

pre 2 godine

Alo glumac,slabo ti to selektiraš i vodiš!
Odbrana ti je ko u Sinđelić,vazda smo u strahu da ne primimo gol.
Uz to unosiš im nervozu i onda igraju ko pomahnitali,bez veze i timske igre,počne glumatanje.
Realno,ova B grupa je naš limit.

Laza

pre 2 godine

Šta kaže Piksi Pavloviću posle ovakve utakmice? Da li i njemu priča hvalospeve ili mu pusti snimak kako ovaj stalno ispada iz odbrane?

Zoran

pre 2 godine

U prvom poluvremenu mi se nije svidelo sto su poceli u pojedinim momentima da ponizavaju Slovence. To nije fer, ni sportski a pogotovu ne kod njih u gostima. Iz nemoci su poceli da igraju jako grubo. Ne zaboravite da je u lozi sedeo Cefurin. Sudio je sudija koji nije za ovaj rang takmicenja. Fudbal se igra 90+ min.

Kozuki Oden

pre 2 godine

muntakis
Pa covek van pozicije igra. On je trebao da udje umesto Lukica i da igra pri Tadicu, a ne da bude onaj sto prenosi i pocinje napad na 50m od gola...

Bocko

pre 2 godine

Sva četiri gola su pala posle ubacivanja sa leve strane, ali uz jednu veliku razliku. Dok su naši strelci bili u duelu sa protivničkim igračima brži i spretniji ( Žile ), odnosno jači ( Mitar ), dotle su slovenački strelci, u trenutku primanja lopte bili sami ! To mnogo govori o našoj odbrani. Inače, pohvalio BiH centaršut Mladenović kod prvog gola. Oštra i precizna lopta, koja je tako prošla kroz peterac, da je i možda trenutno najbolji golman sveta Oblak, ostao zatečen.

toboparaliza

pre 2 godine

Setimo se Evropskog prvenstva 2000. u Belgiji i Holandiji. Gubili smo 3:0 od Slovenije na poluvremenu a onda na kraju 3:3 zahvaljujući Druloviću i Savi Miloševiću.

Tomas ue

pre 2 godine

Kostic u Ajntrahtu i reprezentaciji..bebo i zemlja..covek od 20 utakmica..ni jedan dobar centarsut..al ni jedan..Mladenovic najbolhe centrira i ubacuje loptu..2 puta igrao..i oba puta namestio gol..Skotska..Slovenija..

аца

pre 2 godine

Можда се могло макар једном пробати Мараш из шпанске Примере и Свету Марковића из Олимпијакоса. Одлични штопери, можда су могли да се уклопе.

Bolontiku

pre 2 godine

za godinu dana od ekipe koja ne može da pobedi nikoga, do ekipe koja pobeđuje skoro sve sa kime se sastane i opet smo nezadovoljni?
Ove 2 nedelje koliko su bili na okupu im je mnogo značilo jer im malo više pojasnio svoju ideju i to se videlo u prvom poluvremenu a početak drugog je naša klasična boljka opuštanje.
Na moju žalost loša je hemija sa navijačima jer ga ne podržavaju ni grobari i to je razlog praznih tribina jug i sever, nadam se da će naći zajednički jezik sa njima.

Dušan

pre 2 godine

Utisak posle četiri utakmice:
Golmani - apsolutno ne znam ko je naš prvi golman. Rekao bih da su sva trojica solidni. Koliko se sećam niko nije ozbiljniji kiks ali nisu ni briljirali.
Odbrana - prilično loša, u svakom momentu možeš da očekuješ težak kiks (pogotovo od Pavlovića, Milenković realno najbolji, može se i u napadu očekivati nešto od njega posle prekida).
Srednji red - nisam ni jednom u ove 4 utakmice registrovao u zoni od 25 od gola, dribling, pa jak šut direktno u gol, da golmanu slomi prste.Imam utisak da neki igrači i kada to urade jedva dobace do gola, nema snage u njihovom šutu ( Lazović,Đuričić...).
Naši srednjaci većinom nemaju ni K od kreacije sem Tadića i SMS-a , previše su defanzivno orijentisani.
Napad - Mitar odličan, sa Vlahovićem je to druga dimenzija.
Zaključak: Nije loše ali daleko od odličnog

Hitno

pre 2 godine

da pozove nekog iz Italije ili Španije da mu sredi odbranu, dok ne bude prekasno .
Amatersko ispadanje iz igre postaje naš zaštitni znak.

Mirko

pre 2 godine

Ma mi smo nacija koja mnogo voli fudbal i na tome se sve završava a sve ostalo je filozofija. Imamo dobre pojedince ali kao tim smo prosečni.

Jim Hoyle

pre 2 godine

Nadam se da je naucio iz sopstvenih gresaka. Jasno je, i to su svi konstatovali, kad mi kontrolisemo ritam, sve je manje vise ok. Kada se branimo postaje nezgodno. Na SP igraju mnogo jace ekipe, nece Svajcarci, Brazilci i Kamerun da se brane, morace to da se utegne. Pavlovic ce biti odlican igrac, treba mu kontinuitet. Zivkovic i Radonjic po strani su tempirane bombe, koji uz sve nedostatke, mogu brzinom u svakom napadu da naprave probleme protivncima. Treba to iskoristiti.

Giga Moravac

pre 2 godine

Jeste Slovenija nezgodna ekipa, ali vodimo 2:0 i ubijamo ih, a onda primimo 2 onako jeftina gola. Selektore, ako si video gde škripi, ispravljaj, nema mnogo vremena do SP. Ne može napad da da toliko golova koliko odbrana može da primi.

veverica

pre 2 godine

(muntakis, 12. jun 2022 23:10)

tako je. vise se mitrovic vraca i bije nego bocni igraci koji bi to morali da rade non-stop. jedino je mladenovic izuzetak. zato ga cenim. sparta i ima dobar centarsut. kostic je top u klubi u reprezentaciji nisam zadovoljan. mora mnogo vise da se zalaze u odbrani. za napad ako munostane snage ostane. al on obrnuto. za lazovics zivkovica radonjica odbranu me sramota da komentarisem. jos su tri puta gori od kostica.

Aleksandar

pre 2 godine

naravno da treba, ali sa drugom porukom. kako tako primitivna igra kao što je fudbal je postala " najvažnija sporedna stvar na svetu" ?

Giga Moravac

pre 2 godine

Pavlović ne zna gde se nalazi u pojedinim situacijama, ispada lako, a trom je i spor. Teško će on sa Brazilom, a i sa ostalima....

Stefan

pre 2 godine

Fudbal se igra 90 minuta ,ne 45,65,85 vec 90 minuta i kada to budemo naucili imacemo i rezultate...Brazil ,Nemacka i ostale reprezentacije u vrhu kao i fud alski klubovi ne daju 4,5,6 golova zato sto zelw da ponize nekog nego da im se nebi desilo to sto se nama desilo u drugom poluvremenu...Igrati dobro i kvalitetno celih 90 ninuta je verovali ili ne postovanje protivnika pa makar im dali i 5-6 golova...Znaci jos jednom ,fudbalska utakmica traje 90 minuta,fudbal je najlepsa igra na svetu bas iz razloga sto se cwsto desavaju preokreti i to je ono sto navijaci vole da gledaju...Postuj protivnika,postuj zemlju za koju igras i postuje sebe tako sto ces igrati celu utakmicu(90 minuta) na 110% svojih mogucnosti i rezultat ce doci...Jos da kazem,volim sto nasa reprezentacija igra lepo,sto se igra napadacki fudbal,ato se postuju redovi postavke igre,to sto lopta krece od golmana pa preko zadnje linije veznog reda i na kraju zavrsnica ali samo malo vise oraganizovanosti bolji pasovi,sigurniji i ne potxenjivati protivnika....Rezultati ce doci...

TastaturaStrucnjak

pre 2 godine

Ne bi mi srbi bili srbi, da se ne razumemo u sve. Sta taj Piksi sedi tamo, nesto pise po onoj tabli i izvodi strucnjaka, bolje da smo doveli vas 10 odavde iz komentara, vanserijske trenere da mu pokazete kako se to radi. Sto je najjace od svega to ovi matorci sede kuci/na poslu ne rade apsolutno nista i prosipaju pricu kako nam niko ne valja. Nije ni cudo sto nam svi najpametniji ljudi beze odavde. I treba da beze. Nek ih barem neko tamo plati za to sto znaju nesto...

Vdusan

pre 2 godine

Za udzbenike je tvoj ego, jer o greskama tvoje ekipe, pa simim tim i tvojim greskama, nikada ne pricas. Cekamo da vidimo kako ce Pavlovic protiv Nejmara, Zesusa i Firmina.

steva

pre 2 godine

slazem se , prvo poluvreme je bilo odlicno , odavno Srbija nije igrala kao sto je odrigrala to prvo poluvreme .
ali , sta da radimo sa drugim poluvremenom ? drugo poluvreme je bilo kao da je potpuna druga ekipa izasla na teren .
zasto ?
i , ne , pustite me te demagogije 5-6 minuta gubitka koncentracije ,nije samo tih 5 min ...vec je celo drugo poliuvreme bilo losije 3 puta od prvog .
opet pitam , zasto ?
manje se trcalo , igralo se latargicno , bez energije i nedovoljno agrsivno , bez ideje .
dali nam 2 komada i poslednjih 30 min. proveli u prekidima , zadrzavanju , trosenju vremena .
da je bila u pitanju neka ozbiljna ekipa , oni ne bi stali ili legli na travu...vec bi nam dali jos dva -tri komada .
eto tako smo odigrali 2 poluvreme .

zigi

pre 2 godine

tako blizu a tako daleko. imamo sistem, zelju, atmosferu, solidnu pas igru... to sve nismo imali nikada. ali zbog odbrane ovo je jako daleko od nivoa potrebnog da se prodje onakva grupa na sp. svajcarska je ispred nas za koplje. nadam se da mozemo da popravimo odbranu za klasu. ne znam kako ali se nadam...

Nemanja

pre 2 godine

Po meni imamo najjaču reprezentaciju još od svetskog prvenstva 1998. Stvarno su momci ekstra uz selektora koji je maestro. Ne zaboravimo, ovo je kraj sezone, noge su umorne, svaka utakmica koju igramo drugi su igrači na terenu. Ova liga nacija jeste neki vid takmičenja ali lično mislim da je ovo već priprema za svetsko prvenstvo. Možda ne za nas ili za javnost ali za Piksija 100% jeste!!! Jednostavno čovek može da isproba mnogo igrača, da menja taktike, da vidi gde škripi. Do početka svetskog sam ubeđen da ćemo biti jači nego na kraju kvalifikacija za svetsko prvenstvo. Jednostavno imam u selektora poverenja kao u ni jednog do sada. E sad pošto čitam ovde kako neki pišu da je bolje da nismo ni otišli na svetsko prvenstvo, znači ne mogu da verujem šta čitam. Na svetskom prvenstvu nema garanta dokle ćemo dogurati, nema garanta da li ćemo uopšte i proći grupnu fazu, ali nek igraju sa srcem, nek se bore a uz sve to sa malo sreće može svašta da se desi. Lično mislim da ćemo svakoj reprezentaciji da pravimo problema i da će svi sa strahopoštovanjem protiv nas da izlaze na teren. Pozdrav

Ne_bih_se_slozio

pre 2 godine

Utakmice se igra 90 minuta a ne 45 i krajnji rezultat se broji a ne na poluvremenu. Drugo, ako ekipa prima dva gola za samo 7 minuta mislim da je to dosta velik problem i da i to treba istaci. I trece, Slovenija je ekipa drugog (ili treceg) evropskog ranga, kao i Srbija, tako da ova dominacija i nema neku veliku tezinu. Volio bih da Srbija tako dominira protiv jacih suparnika, ako je to moguce. Podrska Piksiju ali neke stvari treba mijenjati.

Marko velesila Arnautovic

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej


Hej ta Slovenija pobedila najjaču reprezentaciju u istoriji univerzuma Hrvatsku sa 1:0 a mi izvukli remi. Zato smo euforični.

RiverPlate

pre 2 godine

Treba, rasturiš protivnika u prvom poluvremenu a u drugom mu pokloniš bod. Nismo napredovali, varaju nas slabi protivnici i sreća. Ovaj "mister" je prevara kao i svi pre njega.

Dalibor79

pre 2 godine

Zg slavac lepo da se ti bas javljas. Kako se ja secam vas je usred hrvatske skoro ponizila austrija za koju neznam kada se zadnji put kvalifikovala za sp. A zadnju utakmicu ste vi protiv slovenije igrali kuci nereseno. Sto se tice nase igre prvih 45 min. Su bili odlicni. Mislim da bas je mnogo poremetio izlazak zivkovica. Kod radonjica se video problem da se ne vraca u odbranu. Ovaj system koji li igramo zahteva mnogo trcanje pogotovo krila kostica i zivkovica. Pavlovic stvarno lako ispada iz igre. Realno kada imamo loptu,kada napadamo to izgleda hako dobro. Ali zato kada se branimo vrlo lako protivnik stize blizu naseg gola i to mora da se menja.

RS

pre 2 godine

Mislim da je ovo izjava novinara koji je postavljao pitanja Piksiju. Gledao sam juče i tu izjavu i novinar je dao ovu konstataciju "da bi trebala igra iz prvog dijela da uđe u udžbenike" a ne Piksi...

Don Kihot

pre 2 godine

Dve greške u izmenama!? Morao je ući Lazović po desnoj strani,a ne Radonjić koji ništa nije uradio,SMS je totalno izvan igre,čisti promašaj!

slaviša šmigič

pre 2 godine

Pikasi imš konačno Erakoviča pozadi dečko koji zna i da igra i ima brzinu i muda pa naša poslednja linija je ja mislim najsporija od svih reprezentacija svaka kontra prođe golom stavi bre Mladog Eraka da skockamo tu liniju pre početka svetskog prvenstva.Jovič isto tako nikad neželi da istrči sprint kad se izgubi lopta pun mi je njegovog nezalaganja ja jesam Zvezdaš ali to neznači da treba da ga trpimo igrača bez trčanja pslednja linija je spora sa nespretnim Milenkovičem I Pavlovičem koji se totalno pogubio otkako neigra nigde.

Gošun

pre 2 godine

Šta to selektore treba da udje u udžbenike, jer to što su za 5 min. Primili dva (2) gola od Slovenije... Ma hajde,,, SRAMOTA... Uvek se nama tako nešto dešava u fudbal... Hajde bre jednom neko od autoriteta da ima kaže sve i postavi ih na mesto... Sramota još jednom, i smejati se još pri tome na intervjuu... Pihhh

Samegabri

pre 2 godine

@hm Čak i da nam dopusti mi njima nećemo gol dati ,a oni će nama dati bar tri komada. Odbrana nam je katastrofa,a izgleda da nam ni srednji red nije baš sjajan.

partizan

pre 2 godine

Ono što je Račić odigrao je kriminal od fudbala, ušao čovek i dao dva pasa u aut, čak se i Piksi uhvatio za glavu! Mada nije mi jasno zašto je on uopšte i pozvan, nije ovo ona reprezentacija kao kod Dika Advokata gde se ne zna gde ko udara, ovde se tačno zna šta ko treba da radi, ako ne možeš, hvala lepo i dovidjenja!

Pa

pre 2 godine

Nista strasno napad je stvarno sjajan mozemo dati gol na dosta nacina .Odbrana nam je haos zivi , al to i sam Piksi zna nije covek pao sa drveta .Sad mi jednostavno nemamo kvalitet u odbrani i to je problem , pritom Milenkovic i Pavlovic su izuzetno visoki , oni mogu igrati mouda bolje u 4 4 2 formaciji , al da mi bili ubojiti napred Piksi igra ovu 3 4 1 2 .Uz sve to mi nemamo ni bekove kako valja tako da je ova formacija i dobra al i iznudjena.

mire

pre 2 godine

Nije priblem u Pavlovicu i Milenkovicu vec u onima koji puste da prodje par dodavanja neometanih i ovi ostaju sami, naravno u riskantnim situacijama. Jezive su bile rupe na nasoj polovini gde bi neko trebalo da pomaže odbrani, defanzivni vezni. Tu se gubila utakmica a ne kod poslednjih u liniji

slaviša šmigič

pre 2 godine

Kolko sam uspeo da primetim ni našoj klupi se nije svidela igra verovatni ni sastav zadnja linija mora da bude brža Milenkovič spor kao i cela trojka pozadi Pavlovič otkako neigra nigde postao neprepoznatljiv imamo Erakoviča i to bi do Svetskog Piksi mogao da skocka.Podrška Piksiju olako smo ispustili 2-0.

Miloš

pre 2 godine

A sto nisi zatvorio utakmicu posle 2:0? Ubacis 2 stopera i to je to. Do sutra nam ne bi dali gol. Mozda je i to deo neke taktike, ko zna ti si selektor.

Rale iz 6 Kaplara

pre 2 godine

Kakvi udzbenici, kakvi bakraci, nismo naucili od Beograda 1976. Da su se igrali produzeci, opet bi izgubili 4:2. Posle Firence 1968 i pobede protiv Engleske, nikad se nista znacajno nije dogodilo. I ovo sa Beogradom 1976 je stvar puke srece jer su Albanci, potpuno neocekivano, izboksovali nereseno sa Nemcima u Tirani.

Ogromko

pre 2 godine

Ne treba biti selektor pa čak ni sportski radnik da se uoči ono očigledno - najviše (nam) 'škripi' u odbrani. Isto tako, nije pravilo da samo oni što igraju u inostranstvu su najbolji, što će reći da i u domaćem prvenstvu ima igrača koji funkcionišu na zavidnom nivou - bilo pojedinačno bilo u tandemu. Uzmimo za primer kombinaciju Rodić / Katai : prvo, neizmerno bi podigli sigurnost i oštrinu odbrane po levoj strani; drugo, imali bi igrača koji ume (i može) da pokriva celu levu stranu, sa sposobnošću upućivanja upotrebljivog centaršuta; treće, praveći 'visak' po toj strani bilo bi lakše da Katai driblingom uđe u šesnaest pa da šutira ka golu ili izvrši distribuciju lopte saigraču u povoljnijoj poziciji...suštinski - ako već nemaš (ili ne možeš da nađeš) bolje, osloni se na ono provereno. Jeste, tačno je da je naša domaća liga ubi bože ali u zvezdi, partizanu pa čak i u nekim drugim klubovima ima igrača koji bi zahvalno mogli da doprinesu u zadnjoj liniji - kao starteri ili rezerve, svejedno...samo je pitanje u tome da li (u ovom slučaju) selektor ima volju i želju za kombinatorikom dok još ima vremena...

Rawalpindi

pre 2 godine

"Ovo treba da uđe u udžbenike" reče selektor D.S. Piksi! Osta živ! Mnooogo škripi u timu. Ponajviše u nesrećnoj odbrani gde je po meni loša selekcija igrača a i srednji red nije mnogo bolji. O igračima u napadu koji ne igraju odbranu (Tadić, Mitrović, Jović) nije vredno govoriti koliko je to loše. Ima rešenja za pojedine pozicije i u SL Srbije no treba progutati ponos, sujetu pa učiniti iskorak u tom pravcu i pozvati potencijalne kandidate. Vremena do Katara je malo. Preostala 2 susreta u LN budu li igrana po sistemu toplo/ledeno kao do sada neće pomoći da na kraju takmičenja selektor Stojković bude siguran koja mu je startna jedanaestorka koja će otvoriti takmičenje u grupnoj fazi svetskog prvenstva!

zgslavac

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej!

zorka

pre 2 godine

Alo glumac,slabo ti to selektiraš i vodiš!
Odbrana ti je ko u Sinđelić,vazda smo u strahu da ne primimo gol.
Uz to unosiš im nervozu i onda igraju ko pomahnitali,bez veze i timske igre,počne glumatanje.
Realno,ova B grupa je naš limit.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Evo, i najrazumniji do sada, Piksi, polako ulazi u srpski trip...
Kako nama samo malo fali da poletimo, a još manje da ljosnemo o zemlju. Igrali smo dobro u poslednje tri utakmice, ali protiv omladinaca iz Slovenije i B tima Švedske. U svim utakmicama videla se loša igra odbrane, i naročito loša igra veznog reda u odbrambenim zadacima. Na jesen će Švedska biti kompletna i biće nam teži protivnik od Norvežana. Kraft, Lindelef, Ekdal, Forsberg, Isak, Nilson, Kuluševski, Helander... uz Kajutsea, Augustinsona i Elangu, to je prvi tim. Bundesliga, Premier Liga, Primera, Serija A, Francuska liga... to je profi tim koji igra presing 90 minuta, tako da ćemo videti tu famoznu napadačku igru na delu. Nema potrebe da letimo mnogo, dovoljno je što smo se plasirali velikom pobedom u Lisabonu, sve preko toga je nevidjen uspeh.
Prava slika našeg fudbala nisu Tadić, Mitar i Piksi. Prava slika su SMS, Pavlović, Veljković, Lukić, Jović, Radonjić... bezidejni, sporomisleći i tehnički manjkavi igrači. To nam je što nam je. To izlazi iz naših omladinskih škola.

Ivan

pre 2 godine

Izbegavanje odgovornosti za ono sto je lose u igri je za udzbenike. Primetio sam da svaku utakmicu apostrofira deo u kojem smo bili bolji, a ovo ostalo nema sta da zameri igracima. Suoci se sa problemom druze, samo tako ces napraviti rezultat.

C i n i k

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej!
(zgslavac, 12. jun 2022 23:19)


Kad budemo s njima igrali nadigracemo ih..
I koliko se secam, vi ste izgubili od SLO ..?

Maurio

pre 2 godine

Dali smo Sloveniji 6 golova u dva meča.Osim 15 minuta nadigrani su totalno. Jednu dobili i jednu nereseno. Ti isti Slovenci su pobedili prosle godine Hrvate u grupi. Gotovo su uvek kuci nezgodni, nismo ih nikada ranije dobili u gostima. Vidim neki se razočarali kao da nam je Malta dala dva gola.

muntakis

pre 2 godine

stil igre odlican ali moramo da imamo loptu uvek inace smo u problemu. krilni igraci ne zatvaraju, svesno pustaju protivnicke igrace oo krilima da ulecu u opasnu zonu dok oni kaskaju sa strane. Stoperi nemaju znanje, kvalitet, nista. toliko su nesposobni da mora covek da ih drzi za ruku kada prelaze ulicu. Pavlovic izlece pravi neku ofsajd zamku ( boze me sacuvaj) i primamo jeftine golove.
Sergej kasni na presing celo drugo poluvreme i kaska covek. majstor je ali igraj covece odbranu pomozi u presingu. Mozemo da idemo u nebo koliko hocemo ali mi smo B kvalitet u evropskom fudbalu i to je to. Steta sto necemo iskoristiti mitrovica i tadica da napravimo nesto vise na velikim turnirima

Dorotej

pre 2 godine

Čestitke za prikazanu igru. Prvo poluvreme smo odigrali kao Brazilci. Nema potrebe da mudrujemo. Naš selektor je dovoljno pametan da izvuče zaključke. Dve sledeće utakmice pobedimo i prvi smo u grupi. Zato taj nerešen rezultat nije slab naročito zbog prikazane igre. Jedino mi žao zbog navijača u Ljubljani.

tuta

pre 2 godine

Odbrana,odbrana, jeste neuigrana, ali kako protivnički napad brzo i lako stigne do naše odbrane-tanka naša sredina terena i krila,bljesne Tadić kad nije pod pritiskom,ali to je minut, ostali dio utakmice carinjenje lopte,Kostić nikad nikom nije dodao (slučajno ili namjerno),Radonjić bez ideje,SMS-lipicanerski lagano,Jović zalganje 0...

hm

pre 2 godine

U udzbenike ide igra protiv ozbiljnih momcadi. Ili kada primis onako brzo 2 gola na onako glup nacin. Sta ti mislis da ce Brazil da nam dopusti igru iz prvog dela ?!?!

Kozuki Oden

pre 2 godine

UZASNE izmene.

- Mladenovic je bio sjajan i nije smeo da izlazi.
- Ako vec levonogi Zile igra levo, zasto ne udje Ristic?
- Radonjic nula.
- Jovic nula.
- Racic nula.
- Kostic jedva nesto, kao i uvek ni blizu nivoa iz klubova.
- Grujic prvi pao i pustio da mu igrac pobegne kod prvog gola jer dzogira, povukao za sobom Lukica i Maksimovica.
- Sergej pokusavao ali je OPET van pozicije.
- Mitar PREUMORAN od neprestanih batina koje sudija je sankcionise.
- Pavlovic los, kriv za drugi gol.
- Tadic, Vanja, Bleki, Veljkovic (+ Mladenovic i Zile koji su izasli) su ceo mec bili odlicni.

XXL

pre 2 godine

Pusti udžbenike, uči se na greškama! Zašto od ispodprosečnih Slovenaca primamo 3 gola u 2 utakmice? Zašto Radonjić igra desno krilo? Zašto forsiraš Pavlovića u odbrani? Zašto nemamo standardnog golmana?

Mrs.NO

pre 2 godine

Sve je to ok ,osim ne razumem zasto Pavlovic igra kad ispada non stop u odbrani a izlazi svaki napad tolko duboko da smeta Kosticu I posle ispada ,Grujic trckara ,Slovenci dali dva od dva šuta

Zmago

pre 2 godine

Jedna ispravka. Vidim da svi stalno pišu i govore da je na kraju rezultat bio nerešen. Nije bio nerešen već izjednačen. Rezultat može biti nerešen kad oba tima imaju isti broj golova tokom utakmice, ali kad sudija odsvira kraj više nije nerešen već izjednačen. Zašto? Pa zato što se u tom trenutku zna zavisno od takmičenja da li svaki tim dobija po bod, da li se igraju produžeci ili šutiraju jedanaesterci, a to nije nerešeno već rešeno.
"

C i n i k

pre 2 godine

Desava se,nije nista strasno, a po komentarima citam ko da smo izgubili, a mi SLO dali 6 komada u nekoliko dana?
Nznm u cemu je nkim navijacima toliki problem, i ja se slazem da je Pavlovic los izbor, mislim i da je on krivac za oba gola, ali realno smo nadigrali SLO, samo pogledajte statistiku utakmice.
Osteceni jesmo za penal nad Mitrovicem, nije nam igrao Vlahovic, ali svejedno, ja sam zadovoljan 1.poluvremenom, a u 2.su SLO iskoristili trapavost Pavlovica i iz kontre nam dali 2 jeftina gola, ali desava se i ne treba se nervirati posto ionako sve zavisi od utakmice sa Norge u gostima, gde cemo ih pobediti i biti na 1.mestu..

RiverPlate

pre 2 godine

Treba, rasturiš protivnika u prvom poluvremenu a u drugom mu pokloniš bod. Nismo napredovali, varaju nas slabi protivnici i sreća. Ovaj "mister" je prevara kao i svi pre njega.

Sabre

pre 2 godine

Moze u udzbenike da udje i koliko glupo smo primili golove. Ali ipak je najveca stvar za udzbenike jedno 19 nedosudjenih zutih i samim tim i makar 3-4 crvena za Slovence. Zaista je ZA UDZBENIKE da niko od nasih i ne komentarise onu smejuriju od kriterijuma gde likovi bukvalno SA OBE RUKE SA LEDJA VUKU nase igrace (Mitrovica pogotovo) makar 10 puta i NIKOM NISTA, da ne pricam za nekoliko startova za zatvor od kojih je tek dva, eto, ajde, fore radi, dobilo zuti.

Nije da su sudije odlucile, daleko od toga, ali ja ne pamtim da je neko vise od nas ostecen po pitanju kriterijuma faulova, bukvalno su nas ljudi nesankcionisano tukli i tukli celu utakmicu.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

sredina slolidna..napad dobar ali odbrana katastrofa..dacemo brazilu 2 komada...ali cemo primiti 6..svi ce nas puniti ako se nesto ozbiljno ne uradi u odbrani...

Slavko Vrekic

pre 2 godine

Sve je ovo dobro
Igramo previše ofsnzivno tako da je malo šuplji u odbrani kad izgubimo loptu.
Piksi to zna i sigurno će biti drugačija formacija u bitnim utakmicama .

Aki

pre 2 godine

Pad je usledio zbog zamene Živković - Radonjić. Živković je disciplinovan, vraća se, zna da igra fudbal. Radonjić ništa od toga, ali što ima dobrog menadžera ...

Aragorn

pre 2 godine

Prvo poluvreme je dokaz šta znači trener koji zna znanje.
Mi čim imamo pritisak na štopere, decenijama je tako, i kada su igrali Vidic i Ivanovic imamo veliki problem, a ne Pavlovic Veljkovic i ekipa.
Prosto sada i nemamo kvalitet pozadi, i zato je zalud da se nadamo da ce to da se "sredi".
Moramo stalno imati loptu ili parkirati autobus, otvorena iigra kada nemamo loptu nam je mač oko vrata.
Zadnji nam nemaju neki kvalitat, i prespori su.

Predo

pre 2 godine

Po meni ovo je sve odlično. Liga Nacija pred SP je nebitno prvenstvo, čak nisam siguran ni da je dobro da uđemo u A ligu u ovom momentu, jer, sa jedne strane nismo još na tom nivou, a sa druge strane, preko lige nacija se može ući sledeće godine na EP, što bi bilo jako teško u dvobojima sa Njmačkom, Francuskom, Belgijom itd. Zatim, ne treab nam nikakva euforija. Zbog euforije smo primili dva gola. Nisam nikada ozbiljno igrao fudbal, ali jesam tenis i košarku i znam da si uvek na korak od poraza kada pomisliš da si već pobedio nakon prvog seta ili poluvremena. Oni su već razmišljali kako da napune mrežu Slovencima, a ljudi pritisli. Nije to samo loša odbrana. Svi su stajali na početku prvog poluvremena i gledali šta Slovenci rade. Kad su shvatili, već je bilo kasno. Srbija je bila bolja 80 minuta, ali broje se golovi, a ne utisak. Možda smo se danas spasili da ne bude isto protiv Švajcaraca na SP.

Marko velesila Arnautovic

pre 2 godine

Euforija jer nadigrali u jednom poluvremenu Sloveniju. Ne Belgiju ili Englesku, ne Dansku, pa ni Ukrajinu, čak ne ni Češku, nego Sloveniju, hej


Hej ta Slovenija pobedila najjaču reprezentaciju u istoriji univerzuma Hrvatsku sa 1:0 a mi izvukli remi. Zato smo euforični.

Rawalpindi

pre 2 godine

"Ovo treba da uđe u udžbenike" reče selektor D.S. Piksi! Osta živ! Mnooogo škripi u timu. Ponajviše u nesrećnoj odbrani gde je po meni loša selekcija igrača a i srednji red nije mnogo bolji. O igračima u napadu koji ne igraju odbranu (Tadić, Mitrović, Jović) nije vredno govoriti koliko je to loše. Ima rešenja za pojedine pozicije i u SL Srbije no treba progutati ponos, sujetu pa učiniti iskorak u tom pravcu i pozvati potencijalne kandidate. Vremena do Katara je malo. Preostala 2 susreta u LN budu li igrana po sistemu toplo/ledeno kao do sada neće pomoći da na kraju takmičenja selektor Stojković bude siguran koja mu je startna jedanaestorka koja će otvoriti takmičenje u grupnoj fazi svetskog prvenstva!

mihajlo

pre 2 godine

uvek smo se dicili zadnjom linijom a muku mucili sa kreacijom i golgeterima a sada se sve okrenulo. jedino bleki uliva poverenje, veljkovic toplo hladno a pavlovic je tempirana bomba. jeste lepo videti ga kada iznese loptu ali to nije njegovo primarno zaduzenje. trci kao muva bez glave napred nazad levo desno, ostavlja konstantno svog igraca i steti celoj odbrani na nacin koji ne može da se istrpi protiv ozbiljnijih protivnika. gledas i znas da ce napraviti 2-3-4 ozbiljnije takticke ili pocetnicke greske, samo ostaje da se molis da ne budes kaznjen za njih.

kladzom do bola

pre 2 godine

Kod Antica smo protiv Australije odigrali mozda najbolje poluvreme ikada , ali utakmica se igra dva poluvremena . Tako i veceras . Bice bolje u SP , barem se nadam .pozz

Vdusan

pre 2 godine

Za udzbenike je tvoj ego, jer o greskama tvoje ekipe, pa simim tim i tvojim greskama, nikada ne pricas. Cekamo da vidimo kako ce Pavlovic protiv Nejmara, Zesusa i Firmina.

Ogromko

pre 2 godine

Ne treba biti selektor pa čak ni sportski radnik da se uoči ono očigledno - najviše (nam) 'škripi' u odbrani. Isto tako, nije pravilo da samo oni što igraju u inostranstvu su najbolji, što će reći da i u domaćem prvenstvu ima igrača koji funkcionišu na zavidnom nivou - bilo pojedinačno bilo u tandemu. Uzmimo za primer kombinaciju Rodić / Katai : prvo, neizmerno bi podigli sigurnost i oštrinu odbrane po levoj strani; drugo, imali bi igrača koji ume (i može) da pokriva celu levu stranu, sa sposobnošću upućivanja upotrebljivog centaršuta; treće, praveći 'visak' po toj strani bilo bi lakše da Katai driblingom uđe u šesnaest pa da šutira ka golu ili izvrši distribuciju lopte saigraču u povoljnijoj poziciji...suštinski - ako već nemaš (ili ne možeš da nađeš) bolje, osloni se na ono provereno. Jeste, tačno je da je naša domaća liga ubi bože ali u zvezdi, partizanu pa čak i u nekim drugim klubovima ima igrača koji bi zahvalno mogli da doprinesu u zadnjoj liniji - kao starteri ili rezerve, svejedno...samo je pitanje u tome da li (u ovom slučaju) selektor ima volju i želju za kombinatorikom dok još ima vremena...

krit

pre 2 godine

Izbegavanje odgovornosti za ono sto je lose u igri je za udzbenike. Primetio sam da svaku utakmicu apostrofira deo u kojem smo bili bolji, a ovo ostalo nema sta da zameri igracima. Suoci se sa problemom druze, samo tako ces napraviti rezultat.
(Ivan, 12. jun 2022 23:56)

@ivan
Ne misliš valjda da je stvarno zadovoljan remijem u utakmici pre koje je govorio da je moramo dobiti ? Ovo je izjava za medije, zna on dobro koji su problemi i ovakvim izjavama hoće da podigne moral i samopouzdanje igračima. Šta po tebi treba, da javno napada pojedine igrače i pravi lošu atmosferu u ekipi ? Da posle neuspeha kuka kako ništa ne valja kao u mnogim komentarima ovde ? Selektor mora ne samo da pravi taktiku i bira tim već mora da bude dobar psiholog, Piksi je podigao ovu reprezentaciju iz letargije , plasirao se na SP pa sad šta će tamo biti videćemo, ovo što smo gledali u Ljubljani je silom prilika istumban tim ne može biti definitivan pokazatelj ni za dobro ni loše.

Giga Moravac

pre 2 godine

Pavlović ne zna gde se nalazi u pojedinim situacijama, ispada lako, a trom je i spor. Teško će on sa Brazilom, a i sa ostalima....

Joao

pre 2 godine

Pavlović je s jedne strane borben i čvrst, a sa druge često "visi". Radonjić može da igra 20 minuta, veoma je brz, ali trči samo ka protivnickom golu. Račić nema kvalitet za to mesto. Sve su to već videli neki treneri u klubovima. Kostić centrira isto kao u Ajntrahtu. Mnogo centaršuteva, pa bude i neki dobar... Ali sve u svemu, igramo fudbal, držimo loptu i to je pozitivno. Videlo se da imamo dosta upotrebljivih igrača na mnogim pozicijama. Jedino smo u odbrani tanki, Milenkovic je nezamenljiv. Kad dobije 2 žuta, bićemo u kanalu.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Pikasi imš konačno Erakoviča pozadi dečko koji zna i da igra i ima brzinu i muda pa naša poslednja linija je ja mislim najsporija od svih reprezentacija svaka kontra prođe golom stavi bre Mladog Eraka da skockamo tu liniju pre početka svetskog prvenstva.Jovič isto tako nikad neželi da istrči sprint kad se izgubi lopta pun mi je njegovog nezalaganja ja jesam Zvezdaš ali to neznači da treba da ga trpimo igrača bez trčanja pslednja linija je spora sa nespretnim Milenkovičem I Pavlovičem koji se totalno pogubio otkako neigra nigde.

Aleksandar

pre 2 godine

naravno da treba, ali sa drugom porukom. kako tako primitivna igra kao što je fudbal je postala " najvažnija sporedna stvar na svetu" ?

Gošun

pre 2 godine

Šta to selektore treba da udje u udžbenike, jer to što su za 5 min. Primili dva (2) gola od Slovenije... Ma hajde,,, SRAMOTA... Uvek se nama tako nešto dešava u fudbal... Hajde bre jednom neko od autoriteta da ima kaže sve i postavi ih na mesto... Sramota još jednom, i smejati se još pri tome na intervjuu... Pihhh

kimikg

pre 2 godine

Страхиња Павловић је тек напунио 21 годину. Има 20 наступа за репрезентацију. Видић је први наступ за репрезентацију имао са 21. Тада је фантастично одиграо против Италије, али имао доста киксева у наредним утакмицама. Још увек је играо за Звезду, са 23 прешао у Спартак, па са 25 тек у Јунајтед. Тек тада почињу да се познају први обриси касније једног од најбољих штопера свих времена. Дакле, за штопера је искуство невероватно важно. Потезе које он показује из утакмице у утакмицу су вансеријски, уз по неки кикс, који је сасвим нормалан. При том он готово уопште не игра у другоразредној швајцарској лиги. Много би значило кад био редовно играо до СП, макар и у Партизану. Биће ризика од тих младалачких киксева и на сп, али ми бољег за ту позицију немамо.

Nemanja

pre 2 godine

Po meni imamo najjaču reprezentaciju još od svetskog prvenstva 1998. Stvarno su momci ekstra uz selektora koji je maestro. Ne zaboravimo, ovo je kraj sezone, noge su umorne, svaka utakmica koju igramo drugi su igrači na terenu. Ova liga nacija jeste neki vid takmičenja ali lično mislim da je ovo već priprema za svetsko prvenstvo. Možda ne za nas ili za javnost ali za Piksija 100% jeste!!! Jednostavno čovek može da isproba mnogo igrača, da menja taktike, da vidi gde škripi. Do početka svetskog sam ubeđen da ćemo biti jači nego na kraju kvalifikacija za svetsko prvenstvo. Jednostavno imam u selektora poverenja kao u ni jednog do sada. E sad pošto čitam ovde kako neki pišu da je bolje da nismo ni otišli na svetsko prvenstvo, znači ne mogu da verujem šta čitam. Na svetskom prvenstvu nema garanta dokle ćemo dogurati, nema garanta da li ćemo uopšte i proći grupnu fazu, ali nek igraju sa srcem, nek se bore a uz sve to sa malo sreće može svašta da se desi. Lično mislim da ćemo svakoj reprezentaciji da pravimo problema i da će svi sa strahopoštovanjem protiv nas da izlaze na teren. Pozdrav

Don Kihot

pre 2 godine

Dve greške u izmenama!? Morao je ući Lazović po desnoj strani,a ne Radonjić koji ništa nije uradio,SMS je totalno izvan igre,čisti promašaj!

djura

pre 2 godine

Jako je tesko igrati presing celu utakmicu. Vecina igraca je izgledala umorno nakon fentasticnog prvog pol. Moramo jos nesto smisliti, jer ovako mozemo igrati 40-50 min i padamo.

Bolontiku

pre 2 godine

za godinu dana od ekipe koja ne može da pobedi nikoga, do ekipe koja pobeđuje skoro sve sa kime se sastane i opet smo nezadovoljni?
Ove 2 nedelje koliko su bili na okupu im je mnogo značilo jer im malo više pojasnio svoju ideju i to se videlo u prvom poluvremenu a početak drugog je naša klasična boljka opuštanje.
Na moju žalost loša je hemija sa navijačima jer ga ne podržavaju ni grobari i to je razlog praznih tribina jug i sever, nadam se da će naći zajednički jezik sa njima.

lule

pre 2 godine

Prosto ne mogu da verujem da neko može nešto loše da kaže protiv njega i igre naše rep?! Igramo brzo i napadački, da primimo glupe golove ali to je fudbal a mi nismo Liverpool! Ljudi setite se šta je bilo kad je oteran Antić- 10 godina sivila, 10godina!
Uživajte dok je tu, brzo će proći a onda se vraćamo na staro…

TastaturaStrucnjak

pre 2 godine

Ne bi mi srbi bili srbi, da se ne razumemo u sve. Sta taj Piksi sedi tamo, nesto pise po onoj tabli i izvodi strucnjaka, bolje da smo doveli vas 10 odavde iz komentara, vanserijske trenere da mu pokazete kako se to radi. Sto je najjace od svega to ovi matorci sede kuci/na poslu ne rade apsolutno nista i prosipaju pricu kako nam niko ne valja. Nije ni cudo sto nam svi najpametniji ljudi beze odavde. I treba da beze. Nek ih barem neko tamo plati za to sto znaju nesto...

Stanje stvari

pre 2 godine

Ko god ima obraza,neće ništa ružno reći za Piksija kao selektora.Znači,podigao je za dva meseca posrnulu reprezentaciju,posle onog poraza od Škotske.U kvalifikacijama je pravio svoj sistem igre i morao da vodi računa o rezultatu.Uspeo je i jedno i drugo.Ta zadnja utakmica protiv Portugala je za ponos i mada se neki sad sprdaju,to je utakmica koju ćemo pokazivati potomcima.Tad su igrači reprezentacije Srbije igrali presing da sjajni Portugalci nisu mogli centar da pređu.Lično sam ponovo počeo da se nerviram zbog reprezentativnog fudbala,taj osećaj je u stvari fenomenalan jer sam ga bio izgubio godinama unazad.U ove četiri utakmice samo,samo je prvo poluvreme protiv Norveške bilo loše i naravno onih sinoćnih pet minuta.Sve ostalo je bila rapsodija Srbije i bilo je uživanje gledati.Ko misli drugačije ili ima nerealno velike ciljeve po pitanju ove reprezentacije(odbrana nam je takva kakva je)ili je jednostavno hejter,nezadovoljan svojim životom.

Dalibor79

pre 2 godine

Zg slavac lepo da se ti bas javljas. Kako se ja secam vas je usred hrvatske skoro ponizila austrija za koju neznam kada se zadnji put kvalifikovala za sp. A zadnju utakmicu ste vi protiv slovenije igrali kuci nereseno. Sto se tice nase igre prvih 45 min. Su bili odlicni. Mislim da bas je mnogo poremetio izlazak zivkovica. Kod radonjica se video problem da se ne vraca u odbranu. Ovaj system koji li igramo zahteva mnogo trcanje pogotovo krila kostica i zivkovica. Pavlovic stvarno lako ispada iz igre. Realno kada imamo loptu,kada napadamo to izgleda hako dobro. Ali zato kada se branimo vrlo lako protivnik stize blizu naseg gola i to mora da se menja.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Kolko sam uspeo da primetim ni našoj klupi se nije svidela igra verovatni ni sastav zadnja linija mora da bude brža Milenkovič spor kao i cela trojka pozadi Pavlovič otkako neigra nigde postao neprepoznatljiv imamo Erakoviča i to bi do Svetskog Piksi mogao da skocka.Podrška Piksiju olako smo ispustili 2-0.

partizan

pre 2 godine

Ono što je Račić odigrao je kriminal od fudbala, ušao čovek i dao dva pasa u aut, čak se i Piksi uhvatio za glavu! Mada nije mi jasno zašto je on uopšte i pozvan, nije ovo ona reprezentacija kao kod Dika Advokata gde se ne zna gde ko udara, ovde se tačno zna šta ko treba da radi, ako ne možeš, hvala lepo i dovidjenja!

Laza

pre 2 godine

Šta kaže Piksi Pavloviću posle ovakve utakmice? Da li i njemu priča hvalospeve ili mu pusti snimak kako ovaj stalno ispada iz odbrane?

RS

pre 2 godine

Mislim da je ovo izjava novinara koji je postavljao pitanja Piksiju. Gledao sam juče i tu izjavu i novinar je dao ovu konstataciju "da bi trebala igra iz prvog dijela da uđe u udžbenike" a ne Piksi...

Dušan

pre 2 godine

Utisak posle četiri utakmice:
Golmani - apsolutno ne znam ko je naš prvi golman. Rekao bih da su sva trojica solidni. Koliko se sećam niko nije ozbiljniji kiks ali nisu ni briljirali.
Odbrana - prilično loša, u svakom momentu možeš da očekuješ težak kiks (pogotovo od Pavlovića, Milenković realno najbolji, može se i u napadu očekivati nešto od njega posle prekida).
Srednji red - nisam ni jednom u ove 4 utakmice registrovao u zoni od 25 od gola, dribling, pa jak šut direktno u gol, da golmanu slomi prste.Imam utisak da neki igrači i kada to urade jedva dobace do gola, nema snage u njihovom šutu ( Lazović,Đuričić...).
Naši srednjaci većinom nemaju ni K od kreacije sem Tadića i SMS-a , previše su defanzivno orijentisani.
Napad - Mitar odličan, sa Vlahovićem je to druga dimenzija.
Zaključak: Nije loše ali daleko od odličnog

Rale iz 6 Kaplara

pre 2 godine

Kakvi udzbenici, kakvi bakraci, nismo naucili od Beograda 1976. Da su se igrali produzeci, opet bi izgubili 4:2. Posle Firence 1968 i pobede protiv Engleske, nikad se nista znacajno nije dogodilo. I ovo sa Beogradom 1976 je stvar puke srece jer su Albanci, potpuno neocekivano, izboksovali nereseno sa Nemcima u Tirani.

Zoran

pre 2 godine

U prvom poluvremenu mi se nije svidelo sto su poceli u pojedinim momentima da ponizavaju Slovence. To nije fer, ni sportski a pogotovu ne kod njih u gostima. Iz nemoci su poceli da igraju jako grubo. Ne zaboravite da je u lozi sedeo Cefurin. Sudio je sudija koji nije za ovaj rang takmicenja. Fudbal se igra 90+ min.

Stefan

pre 2 godine

Fudbal se igra 90 minuta ,ne 45,65,85 vec 90 minuta i kada to budemo naucili imacemo i rezultate...Brazil ,Nemacka i ostale reprezentacije u vrhu kao i fud alski klubovi ne daju 4,5,6 golova zato sto zelw da ponize nekog nego da im se nebi desilo to sto se nama desilo u drugom poluvremenu...Igrati dobro i kvalitetno celih 90 ninuta je verovali ili ne postovanje protivnika pa makar im dali i 5-6 golova...Znaci jos jednom ,fudbalska utakmica traje 90 minuta,fudbal je najlepsa igra na svetu bas iz razloga sto se cwsto desavaju preokreti i to je ono sto navijaci vole da gledaju...Postuj protivnika,postuj zemlju za koju igras i postuje sebe tako sto ces igrati celu utakmicu(90 minuta) na 110% svojih mogucnosti i rezultat ce doci...Jos da kazem,volim sto nasa reprezentacija igra lepo,sto se igra napadacki fudbal,ato se postuju redovi postavke igre,to sto lopta krece od golmana pa preko zadnje linije veznog reda i na kraju zavrsnica ali samo malo vise oraganizovanosti bolji pasovi,sigurniji i ne potxenjivati protivnika....Rezultati ce doci...

mire

pre 2 godine

Nije priblem u Pavlovicu i Milenkovicu vec u onima koji puste da prodje par dodavanja neometanih i ovi ostaju sami, naravno u riskantnim situacijama. Jezive su bile rupe na nasoj polovini gde bi neko trebalo da pomaže odbrani, defanzivni vezni. Tu se gubila utakmica a ne kod poslednjih u liniji

Miloš

pre 2 godine

A sto nisi zatvorio utakmicu posle 2:0? Ubacis 2 stopera i to je to. Do sutra nam ne bi dali gol. Mozda je i to deo neke taktike, ko zna ti si selektor.

Tomas ue

pre 2 godine

Kostic u Ajntrahtu i reprezentaciji..bebo i zemlja..covek od 20 utakmica..ni jedan dobar centarsut..al ni jedan..Mladenovic najbolhe centrira i ubacuje loptu..2 puta igrao..i oba puta namestio gol..Skotska..Slovenija..

Bocko

pre 2 godine

Sva četiri gola su pala posle ubacivanja sa leve strane, ali uz jednu veliku razliku. Dok su naši strelci bili u duelu sa protivničkim igračima brži i spretniji ( Žile ), odnosno jači ( Mitar ), dotle su slovenački strelci, u trenutku primanja lopte bili sami ! To mnogo govori o našoj odbrani. Inače, pohvalio BiH centaršut Mladenović kod prvog gola. Oštra i precizna lopta, koja je tako prošla kroz peterac, da je i možda trenutno najbolji golman sveta Oblak, ostao zatečen.

Ne_bih_se_slozio

pre 2 godine

Utakmice se igra 90 minuta a ne 45 i krajnji rezultat se broji a ne na poluvremenu. Drugo, ako ekipa prima dva gola za samo 7 minuta mislim da je to dosta velik problem i da i to treba istaci. I trece, Slovenija je ekipa drugog (ili treceg) evropskog ranga, kao i Srbija, tako da ova dominacija i nema neku veliku tezinu. Volio bih da Srbija tako dominira protiv jacih suparnika, ako je to moguce. Podrska Piksiju ali neke stvari treba mijenjati.

Samegabri

pre 2 godine

@hm Čak i da nam dopusti mi njima nećemo gol dati ,a oni će nama dati bar tri komada. Odbrana nam je katastrofa,a izgleda da nam ni srednji red nije baš sjajan.

veverica

pre 2 godine

(muntakis, 12. jun 2022 23:10)

tako je. vise se mitrovic vraca i bije nego bocni igraci koji bi to morali da rade non-stop. jedino je mladenovic izuzetak. zato ga cenim. sparta i ima dobar centarsut. kostic je top u klubi u reprezentaciji nisam zadovoljan. mora mnogo vise da se zalaze u odbrani. za napad ako munostane snage ostane. al on obrnuto. za lazovics zivkovica radonjica odbranu me sramota da komentarisem. jos su tri puta gori od kostica.

zigi

pre 2 godine

tako blizu a tako daleko. imamo sistem, zelju, atmosferu, solidnu pas igru... to sve nismo imali nikada. ali zbog odbrane ovo je jako daleko od nivoa potrebnog da se prodje onakva grupa na sp. svajcarska je ispred nas za koplje. nadam se da mozemo da popravimo odbranu za klasu. ne znam kako ali se nadam...

аца

pre 2 godine

Можда се могло макар једном пробати Мараш из шпанске Примере и Свету Марковића из Олимпијакоса. Одлични штопери, можда су могли да се уклопе.

To je to

pre 2 godine

@ Dusan. Sve si video brate,a ništa video nisi.Najvažnija stvar koju nisi video je timska igra,kratki pasovi,brza igra,sjajne duge lopte pa bilo je uživanje gledati.A sad da te spustim na zemlju,mi imamo igrače takve kakvi su i ne pokušavaj da nas upoređuješ sa individualnim mogućnostima jednog Brazila,Francuske ili Belgije.Znači,to nam je što nam je,i zato je veoma bitna timska igra i mislim da to izgleda mnogo dobro sa postojećim igračima.

Mihajlo

pre 2 godine

Podsetila me utakmica na onu sa SP 1998. protiv Nemacke kad smo ih sat vremena razbijali,vodili 2:0 i onda odjednom totalni pad koncentracije i ni iz cega primamo 2 komada za 2:2 i umesto na Meksiko mi naletimo na mocnu Holandiju.
Nekako mi previse mirno,bar ovako za medije Piksi reagovao na ova dva primljena komada,s ovakvom koncentracijom ne mozemo nista da uradimo na SP,ne moze Pavlovic da ode napred a da se neko iz veznog reda ne spusti na stopera,ono sto Gudelj dobro radi.
Opet pas iz veznog reda prolazi kroz sredinu,isto kao i Brazil na SP sto nam je davao golove,ne sme sam igrac da stoji i deli lopte,mora agresivnije vezni red da igra.

steva

pre 2 godine

slazem se , prvo poluvreme je bilo odlicno , odavno Srbija nije igrala kao sto je odrigrala to prvo poluvreme .
ali , sta da radimo sa drugim poluvremenom ? drugo poluvreme je bilo kao da je potpuna druga ekipa izasla na teren .
zasto ?
i , ne , pustite me te demagogije 5-6 minuta gubitka koncentracije ,nije samo tih 5 min ...vec je celo drugo poliuvreme bilo losije 3 puta od prvog .
opet pitam , zasto ?
manje se trcalo , igralo se latargicno , bez energije i nedovoljno agrsivno , bez ideje .
dali nam 2 komada i poslednjih 30 min. proveli u prekidima , zadrzavanju , trosenju vremena .
da je bila u pitanju neka ozbiljna ekipa , oni ne bi stali ili legli na travu...vec bi nam dali jos dva -tri komada .
eto tako smo odigrali 2 poluvreme .

Pa

pre 2 godine

Nista strasno napad je stvarno sjajan mozemo dati gol na dosta nacina .Odbrana nam je haos zivi , al to i sam Piksi zna nije covek pao sa drveta .Sad mi jednostavno nemamo kvalitet u odbrani i to je problem , pritom Milenkovic i Pavlovic su izuzetno visoki , oni mogu igrati mouda bolje u 4 4 2 formaciji , al da mi bili ubojiti napred Piksi igra ovu 3 4 1 2 .Uz sve to mi nemamo ni bekove kako valja tako da je ova formacija i dobra al i iznudjena.

Mirko

pre 2 godine

Ma mi smo nacija koja mnogo voli fudbal i na tome se sve završava a sve ostalo je filozofija. Imamo dobre pojedince ali kao tim smo prosečni.

Hitno

pre 2 godine

da pozove nekog iz Italije ili Španije da mu sredi odbranu, dok ne bude prekasno .
Amatersko ispadanje iz igre postaje naš zaštitni znak.

Kozuki Oden

pre 2 godine

muntakis
Pa covek van pozicije igra. On je trebao da udje umesto Lukica i da igra pri Tadicu, a ne da bude onaj sto prenosi i pocinje napad na 50m od gola...

Giga Moravac

pre 2 godine

Jeste Slovenija nezgodna ekipa, ali vodimo 2:0 i ubijamo ih, a onda primimo 2 onako jeftina gola. Selektore, ako si video gde škripi, ispravljaj, nema mnogo vremena do SP. Ne može napad da da toliko golova koliko odbrana može da primi.

Jim Hoyle

pre 2 godine

Nadam se da je naucio iz sopstvenih gresaka. Jasno je, i to su svi konstatovali, kad mi kontrolisemo ritam, sve je manje vise ok. Kada se branimo postaje nezgodno. Na SP igraju mnogo jace ekipe, nece Svajcarci, Brazilci i Kamerun da se brane, morace to da se utegne. Pavlovic ce biti odlican igrac, treba mu kontinuitet. Zivkovic i Radonjic po strani su tempirane bombe, koji uz sve nedostatke, mogu brzinom u svakom napadu da naprave probleme protivncima. Treba to iskoristiti.

Zoran

pre 2 godine

Imam dovoljno godina da se secam prvog poluvremena Jugoslavije protiv Nemacke davne 1976 u Beogradu. Bilo je 2:0. Tada su, a i kasnije novinari pricali da je to najbolje poluvreme koja je neka nasa selekcija odigrala. Samo utakmica traje dva poluvremena.

Granota

pre 2 godine

Mene je začudio prvi gol, gde je Maksimović nonšalantno dopustio Slovencu poziciju za gol. Začuđujuće imajući u vidu da ga je godinama "tesao" Bordalas u Getafeu, a sada Kike Sančez. Obojica bi mu za ovo glavu otkinuli... A za drugi gol, jasno, Pavlović niti zna da odigra ofsajd zamku, niti je brz za to.

toboparaliza

pre 2 godine

Setimo se Evropskog prvenstva 2000. u Belgiji i Holandiji. Gubili smo 3:0 od Slovenije na poluvremenu a onda na kraju 3:3 zahvaljujući Druloviću i Savi Miloševiću.