Fudbal 116

Četvrtak, 29.04.2021.

14:00

Zvezda domaćin finala Kupa

Održan je žreb za domaćinstvo finala Kupa Srbije.

Autor: SS  |  Izvor: B92

Zvezda domaæin finala Kupa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

najjaci

pre 4 godine

Žrebom odlučeno? Ajde dobro...
Bitno da je većina zadovoljna, što se u Srbiji lepše živi...
(društvance iz predgrađa, 29. april 2021 15:52)

ja kao it-jevac imam 2 soma platu tako da mi je totalno svejedno gde se igra finale i ko ga igra uopste, sad ti sto si nesposoban i radis za 200 to je tvoj problem ;)

mordor

pre 4 godine

nije bitno gde se igra,tuzno je bez navijaca,cak se i tadic zazeleo sipke,kaze, vodio bi navijanja kao onomad na basketu u areni sa sve zavrnutim rukavima

vuk

pre 4 godine

Sto je najgore od svega,sve delije su ubedjene da je liga postena i da je sve u najboljem redu! Ta njihova slepost boli vise od namestanja! Vratite se prave delije,ove danasnje su nula!

Mister No

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04) # Link komentara
Realno bi blizanci trebalo svaku utakmicu u kupu da igraju na stranom igralištu zbog publike i svega (valjda će proći ovo ludilo jednom)
I naravno eventualno Finale izmedju njih takodje na neutralnom terenu

est

pre 4 godine

kada je fudbal u putanju kao navijaci partizaia kad neko spomene Zvezdu ustajete i stpjite mirno jer tako se to radi srazmerno uspesima u Evropi ako je ona merilo...

Gospodin

pre 4 godine

Гробари, знате ли у чему је разлика између нас и вас?!
У томе што ми признамо да се сада намјешта за нас, исто као што се у ваше вријеме намјештало за вас. Не постоји Гробар, који би признао како сте "доминирали" у ваше вријеме.
(Макарије, 29. april 2021 15:45)

U vreme Kadu-a,Koromana,Kasalice, kad je bio dovoljan bio vetar da dune da bi oni pali u 16 i da bi dobili penal sto bi dovelo to toga da zvezda ima koji penal vise od partizana na kraju sezone, ili kad je Stamenkovicu bilo dozvoljeno da onesvescuje igrace po terenu.
Onaj period kad je Partizan prodavao nekoliko igraca po par miliona svake sezon a zvezdi u 6godina najbolje prodaje bili Lekic i Ninkov, a kad je istih sezona dovodila strance (malo je reci) sumnjivog kvaliteta na kilo...
Ono cuveno Lukicevo "Drzte lopova"?
E moji "Stubovi SrBstva" ,Zvezda Srbija nikad Jugoslavija , al zato opste narodno veselje na godisnjicu Barija (ako i treba to je najveci uspeh naseg klupskog fudbala)...

Pedja

pre 4 godine

Neverovatno koliko kukakju za domacinstvo Prenosila TV, bio njihov predstavnik, otovrene obe kuglice upravo da bi se pokazalo da nema niceg sumnjivog. Cele godine govore kako su bolji, a oni izgubise derbi. I ako su bolji, kakve veze onda ima gde igraju? Ja bih im dao nezavisno od ovog finala, da se sva finala uvek igraju na stadionu JNA sledecih 100 godina. Ali, oni bi se i tada zalili na nesto, mozda zasto samo 100 godina, zasto ne vise.

mandrak

pre 4 godine

ne razumem cemu ovolika paranoja..ljudi,igra se bez publike,veze s vezom nema gde ce se igrati
aj sad da malo i mi cigani pravimo alibi pricu,onako kako vi vazda radite..ako partizan osvoji kup to je zato sto smo vas pustili i zato sto nam ne treba!

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Ma ne moguće da je zvezda domaćin. Ma kad se to desilo? Haos
(Luke Babbitt gravedigger, 29. april 2021 14:06)

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini

111

pre 4 godine

Samo bahato, doći će i tome kraj
(itd, 29. april 2021 14:33)
pa.doci ce..i vasim namstanjima je dosao samo sto si se tada kezio kao iskomplekirani navijac malog kluba i prijalo ti je da prvi put mozete nesto da uradite protiv zvezde.

es

pre 4 godine

oni se i dalje tripuju i sto je najgore stvorili su svest o tome da je istina da su osvojili 6 titula bez namestanja,a da je sada sve namesteno.
Da ne bi lupetali komentare kao i uvek i da vam skratimo muke.Da sada je sve namesteno kao sto je i tada bilo.tacka.

Dejan CZ

pre 4 godine

Nikada nisam vidio a ni cuo da neko moze toliko da narice kao grobari...znamo svi da su upakani ali u ovolikoj meri to je vec fenomen.
Najveci nas stadion,najbolja podloga,ukoliko bude publike najbolji uslovi po pitanju distance mera protiv korone...svi preduslovi za dobar i kvalitetan mec.Nije trebalo ni izvlaciti mesto domacinstva vec odmah dodeliti ali se opet izaslo u susret da zreb mozda drugacije odredi domacinstvo i opet kukumakanje... Gensko usadjeno plakanje tesko je promeniti bilo kakvim odlukqma,to je usadjeno kod te navijacke grupacije i tu jednostavno nema leka...
Pretprosle godine su pobedili uzeli kup i posle te utakmice niko nije ni.spominjao ulogu domacina a isti prepisani komentari uoci utakmice su bili i tad...Na terenu se sve odlucuje,pobedice bolji na toj utakmici.Odigrati mec na najboljoj travnatoj podlozi sta ima bolje za svakog igraca...Odakle tolika patetika...verovatno sto je Zvezda u svim parametrima ispred njihovog kluba i te traume koje im je nanosila kroz istoriju derbija su jedini moguci odgovor na ovu usadjenu potrebu za kmecanjem.Nema drugog odgovora.

Pera Detlic

pre 4 godine

Sta sve covek moze procitat od ovih narikaca iz Humske,prosle godine polufunale na njihovom pasnjaku se igralo onda nije bilo namesteno sada na Marakani odmah namesten zreb.Boze pomozi im ako pomoci uopste ima za njih

koma-r aggazi

pre 4 godine

@Naravno da se igra na Zvezdinom stadionu...kad Partizan i nema svoj stadion.
(Fenomen, 29. april 2021 15:18)

Nema ni mala zvezda, ima FK Jugoslavija. Na njemu se igra finale.

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04)

Kakvim pravilima?
Znaš li ti šta je žreb?
(veverac, 29. april 2021 14:43)

Kako da sektasi ista znaju ?! Nema to mozga

bela tehnika luduje u transu

pre 4 godine

@Ma ne moguće da je zvezda domaćin. Ma kad se to desilo? Haos
(Luke Babbitt gravedigger, 29. april 2021 14:06)

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)

Rece konjanik, sinonim za kompleksase. Internet je cudo.

nesa80

pre 4 godine

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)
a si ti gledao izvlacenje sa vojvodinom,si video kako funkcionise uzivo na prenosu,e tako ste i vi domacini samo sto se sad to vestije uradilo,pa sta mislis zasto dr.kon najavljuje publiku u finalu kupa,pa znali su gde se igra i tako mu je i naredjeno.nazivas nekog kompleksas zasto sto zvezdu guraju u svim sportovima,nije lepo biti narcis i davati dijagnoze nekom jer vas boli istina

Миливоје-ватрогасац

pre 4 godine

Ааааахахаха кмеееее кме кме кмеее еееее кме кме кмеееее ааааахахаха.

nesa80

pre 4 godine

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)
a si ti gledao izvlacenje sa vojvodinom,si video kako funkcionise uzivo na prenosu,e tako ste i vi domacini samo sto se sad to vestije uradilo,pa sta mislis zasto dr.kon najavljuje publiku u finalu kupa,pa znali su gde se igra i tako mu je i naredjeno.nazivas nekog kompleksas zasto sto zvezdu guraju u svim sportovima,nije lepo biti narcis i davati dijagnoze nekom jer vas boli istina

Лаик

pre 4 godine

Тако, тако. На Маракани бар Звезда може да игра фудбал, кад већ Партизан неће. Дупла круна, оле!

Макарије

pre 4 godine

Гробари, знате ли у чему је разлика између нас и вас?!
У томе што ми признамо да се сада намјешта за нас, исто као што се у ваше вријеме намјештало за вас. Не постоји Гробар, који би признао како сте "доминирали" у ваше вријеме.

ju ju

pre 4 godine

@Biće lepše da vas bijemo u vašem dvorištu.
(Masariko, 29. april 2021 14:28

Samo nemoj da nas uvaljujete u Nevolju i sve je ok. Da nas ne traže po bunkerima i podrumima.
(No problema, 29. april 2021 14:48)

Ma jok trazimo vas po podrumima sa belom tehnikom.

Zvezda

pre 4 godine

Po pravilima FSS da ekipa ne moze dva puta zaredom bude domacin, zreb moze samo u situaciji kad su oba tima bila domacini u polufinalu sto ovde nije slucaj. E sad sto se kod nas sve lako izvrce i ne primenjuje to je druga tema.
(FM ludak, 29. april 2021 15:15)

Koja pravila? Ajde ne bulazni. Nigde to ne piše. Ka sada prelistao pravilnik. Možda pisalo na tarabi

FM ludak

pre 4 godine

Veverac

Po pravilima FSS da ekipa ne moze dva puta zaredom bude domacin, zreb moze samo u situaciji kad su oba tima bila domacini u polufinalu sto ovde nije slucaj. E sad sto se kod nas sve lako izvrce i ne primenjuje to je druga tema.

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Bas cudno... Nista novo... Lepo je Stanojevic predlagao, da se utakmica odigra na neutralnom terenu. Jednostavno, ako hoces Kup, moras pobediti, ma gde god da igrao. Srecno crno-beli.
(Zeljko Terzic, 29. april 2021 14:13)

Stanoje ? To bese onaj sto je lagao da ce se igraci EU u toku prolecnog dela "racunati" kao domaci i da je to gotova stvar ??? Mislis na tog iskompleksiranog trenerčića ?

No problema

pre 4 godine

Biće lepše da vas bijemo u vašem dvorištu.
(Masariko, 29. april 2021 14:28

Samo nemoj da nas uvaljujete u Nevolju i sve je ok. Da nas ne traže po bunkerima i podrumima.

FM ludak

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Vratila se stara struja u FSS, nakon onih što nisu znali ni žreb da nameste.
Ovako, idu po starom, Partizan ima 50% šansi da bude domaćin, ali Crvena 100%
(Aki, 29. april 2021 14:52)

Sreca sto nisi iskompleksira, a i gledao sam zreb..

Dzoniii

pre 4 godine

Navijaci jsd su prošle godine isto kukali pred zreb za polufinale kupa, sve im je bilo super jer je zreb pokazao da se igra na Jna, neverovatno u kojim oni svetu zive...

Рокај снимај

pre 4 godine

Како сазнајемо, црвена звезда је у овом крајње непредвидивом жребу била извучена за домаћинство од стране челника фсс који су изабрали баш њену куглицу од могуће једне колико се налазило у "бубњу" јер је куглица са именом Партизана изгубљена и нису могли накнадно да је убаце.

vidi se

pre 4 godine

Ima da vam radimo šta hoćemo narednih 20 godina, može nam se da budemo domaćini, ako nam se ćefne uzećemo i kup, ako budemo milostivi ima da vam udelimo milostinju. Mi gasimo sve klubove u Srbiji, radimo šta hoćemo, liga je po Zvezdinoj meri, a tek će da bude, ima da vidite ko smo bre to mi. Samo napredno i bahato druže, takvi smo od osnivanja u Tirani.
(Delija poreklom iz Radzastana, 29. april 2021 14:33)

Tako je, ajde sad brzo bromazepan da ti ne ode pritisak 300 sa 200. A ko je osnovan u Zagrebu zna se.

Dzoniii

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...
(SaleKg, 29. april 2021 14:08)

Pa ti ideš od portala do portala pa ostavljaš istis komentar, tebi je bas tesko palo...

SaleKg

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...

veverac

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04)

Kakvim pravilima?
Znaš li ti šta je žreb?

ludilo tesko

pre 4 godine

Ceferin namestio, kao i u Nionu sto namesta... hladne tople kuglice, nije lako biti navijac partizana... to su takve paranoje da nemam reci.

šatrovački tetreb

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...
(SaleKg, 29. april 2021 14:08)

Istina,sva sreća, Zvezda ove sezone baš često gubi mečeve protiv težih rivala. Dakle, od početka sezone, jula prošle godine u svim takmičenjima, Crvena zvezda je za 90min izgubila, ukupuno, JEDNOM. Molio bih vas, da se saberete hhahah

Duxevaca 80

pre 4 godine

Kao vatreni zvezdas navijam da to bude praznik fudbala i da sve prsti! Nadam se Zvezdinoj pobedi, a ako komsije budu bolje, sportski cestitati i idemo dalje. "Mirise" mi da ce penali odluciti...

UŠATI i uplakani

pre 4 godine

Neće se oni plasirati ni u tu treću konferencija ligu Evrope, ali umislili uplakani da su kao bitni. Nije vam ovo Đordi, pa da možete da kupite evropsko takmičenje. Sada gromadi (hahaha) preostaje samo da pojača plač.

Svasta

pre 4 godine

Imali ste prenos žreba gde se jasno prikazano da se papiric sa imenom zvezde i partizana ubacen u dve kugle i bio je i predstavnik partizana i na kraju je i otvorena i druga kugla gde je bio partizan, i ovde dodju ladno ovde navijaci partizana da pisu kako se to znalo kako je i to namesteno... neverovatno koliko znate da izmisljate samo da bi vasoj iskompleksiranoj dusi bilo lakše.

НБГД

pre 4 godine

Од 9 пута колико се бирало место одигравања дуела између вечитих ривала, 8.
пут дуел је отишао у рупу.

auuu

pre 4 godine

Onaj kome komsija nije komsija mali, ne zna koliko je srecan, zaista je teško živeti sa ovakvim "komsijama" koji misle da je i zreb namesten... ludilo tesko.

Svasta

pre 4 godine

Imali ste prenos žreba gde se jasno prikazano da se papiric sa imenom zvezde i partizana ubacen u dve kugle i bio je i predstavnik partizana i na kraju je i otvorena i druga kugla gde je bio partizan, i ovde dodju ladno ovde navijaci partizana da pisu kako se to znalo kako je i to namesteno... neverovatno koliko znate da izmisljate samo da bi vasoj iskompleksiranoj dusi bilo lakše.

Zeljko Terzic

pre 4 godine

Bas cudno... Nista novo... Lepo je Stanojevic predlagao, da se utakmica odigra na neutralnom terenu. Jednostavno, ako hoces Kup, moras pobediti, ma gde god da igrao. Srecno crno-beli.

Znamo vas dobro

pre 4 godine

Nije da se vec nije znalo
(pARTizan, 29. april 2021 14:06)

A sta se znalo? tako ste i prosle godine pisali kako ce 100% biti polufinale kupa na Marakani, isto ste tako kmecali, i onda kada je izvučen stadion vojske nikom nista, kao da se sve zaboravilo sta ste pisali...

Aki

pre 4 godine

Vratila se stara struja u FSS, nakon onih što nisu znali ni žreb da nameste.
Ovako, idu po starom, Partizan ima 50% šansi da bude domaćin, ali Crvena 100%

Znamo vas dobro

pre 4 godine

Nije da se vec nije znalo
(pARTizan, 29. april 2021 14:06)

A sta se znalo? tako ste i prosle godine pisali kako ce 100% biti polufinale kupa na Marakani, isto ste tako kmecali, i onda kada je izvučen stadion vojske nikom nista, kao da se sve zaboravilo sta ste pisali...

Delija poreklom iz Radzastana

pre 4 godine

Ima da vam radimo šta hoćemo narednih 20 godina, može nam se da budemo domaćini, ako nam se ćefne uzećemo i kup, ako budemo milostivi ima da vam udelimo milostinju. Mi gasimo sve klubove u Srbiji, radimo šta hoćemo, liga je po Zvezdinoj meri, a tek će da bude, ima da vidite ko smo bre to mi. Samo napredno i bahato druže, takvi smo od osnivanja u Tirani.

FM ludak

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...

SaleKg

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...

Dzoniii

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...
(SaleKg, 29. april 2021 14:08)

Pa ti ideš od portala do portala pa ostavljaš istis komentar, tebi je bas tesko palo...

Znamo vas dobro

pre 4 godine

Nije da se vec nije znalo
(pARTizan, 29. april 2021 14:06)

A sta se znalo? tako ste i prosle godine pisali kako ce 100% biti polufinale kupa na Marakani, isto ste tako kmecali, i onda kada je izvučen stadion vojske nikom nista, kao da se sve zaboravilo sta ste pisali...

НБГД

pre 4 godine

Од 9 пута колико се бирало место одигравања дуела између вечитих ривала, 8.
пут дуел је отишао у рупу.

Pera Detlic

pre 4 godine

Sta sve covek moze procitat od ovih narikaca iz Humske,prosle godine polufunale na njihovom pasnjaku se igralo onda nije bilo namesteno sada na Marakani odmah namesten zreb.Boze pomozi im ako pomoci uopste ima za njih

Dzoniii

pre 4 godine

Navijaci jsd su prošle godine isto kukali pred zreb za polufinale kupa, sve im je bilo super jer je zreb pokazao da se igra na Jna, neverovatno u kojim oni svetu zive...

Svasta

pre 4 godine

Imali ste prenos žreba gde se jasno prikazano da se papiric sa imenom zvezde i partizana ubacen u dve kugle i bio je i predstavnik partizana i na kraju je i otvorena i druga kugla gde je bio partizan, i ovde dodju ladno ovde navijaci partizana da pisu kako se to znalo kako je i to namesteno... neverovatno koliko znate da izmisljate samo da bi vasoj iskompleksiranoj dusi bilo lakše.

veverac

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04)

Kakvim pravilima?
Znaš li ti šta je žreb?

Dejan CZ

pre 4 godine

Nikada nisam vidio a ni cuo da neko moze toliko da narice kao grobari...znamo svi da su upakani ali u ovolikoj meri to je vec fenomen.
Najveci nas stadion,najbolja podloga,ukoliko bude publike najbolji uslovi po pitanju distance mera protiv korone...svi preduslovi za dobar i kvalitetan mec.Nije trebalo ni izvlaciti mesto domacinstva vec odmah dodeliti ali se opet izaslo u susret da zreb mozda drugacije odredi domacinstvo i opet kukumakanje... Gensko usadjeno plakanje tesko je promeniti bilo kakvim odlukqma,to je usadjeno kod te navijacke grupacije i tu jednostavno nema leka...
Pretprosle godine su pobedili uzeli kup i posle te utakmice niko nije ni.spominjao ulogu domacina a isti prepisani komentari uoci utakmice su bili i tad...Na terenu se sve odlucuje,pobedice bolji na toj utakmici.Odigrati mec na najboljoj travnatoj podlozi sta ima bolje za svakog igraca...Odakle tolika patetika...verovatno sto je Zvezda u svim parametrima ispred njihovog kluba i te traume koje im je nanosila kroz istoriju derbija su jedini moguci odgovor na ovu usadjenu potrebu za kmecanjem.Nema drugog odgovora.

No problema

pre 4 godine

Biće lepše da vas bijemo u vašem dvorištu.
(Masariko, 29. april 2021 14:28

Samo nemoj da nas uvaljujete u Nevolju i sve je ok. Da nas ne traže po bunkerima i podrumima.

Pedja

pre 4 godine

Neverovatno koliko kukakju za domacinstvo Prenosila TV, bio njihov predstavnik, otovrene obe kuglice upravo da bi se pokazalo da nema niceg sumnjivog. Cele godine govore kako su bolji, a oni izgubise derbi. I ako su bolji, kakve veze onda ima gde igraju? Ja bih im dao nezavisno od ovog finala, da se sva finala uvek igraju na stadionu JNA sledecih 100 godina. Ali, oni bi se i tada zalili na nesto, mozda zasto samo 100 godina, zasto ne vise.

vidi se

pre 4 godine

Ima da vam radimo šta hoćemo narednih 20 godina, može nam se da budemo domaćini, ako nam se ćefne uzećemo i kup, ako budemo milostivi ima da vam udelimo milostinju. Mi gasimo sve klubove u Srbiji, radimo šta hoćemo, liga je po Zvezdinoj meri, a tek će da bude, ima da vidite ko smo bre to mi. Samo napredno i bahato druže, takvi smo od osnivanja u Tirani.
(Delija poreklom iz Radzastana, 29. april 2021 14:33)

Tako je, ajde sad brzo bromazepan da ti ne ode pritisak 300 sa 200. A ko je osnovan u Zagrebu zna se.

ludilo tesko

pre 4 godine

Ceferin namestio, kao i u Nionu sto namesta... hladne tople kuglice, nije lako biti navijac partizana... to su takve paranoje da nemam reci.

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04)

Kakvim pravilima?
Znaš li ti šta je žreb?
(veverac, 29. april 2021 14:43)

Kako da sektasi ista znaju ?! Nema to mozga

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Ma ne moguće da je zvezda domaćin. Ma kad se to desilo? Haos
(Luke Babbitt gravedigger, 29. april 2021 14:06)

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini

Gospodin

pre 4 godine

Гробари, знате ли у чему је разлика између нас и вас?!
У томе што ми признамо да се сада намјешта за нас, исто као што се у ваше вријеме намјештало за вас. Не постоји Гробар, који би признао како сте "доминирали" у ваше вријеме.
(Макарије, 29. april 2021 15:45)

U vreme Kadu-a,Koromana,Kasalice, kad je bio dovoljan bio vetar da dune da bi oni pali u 16 i da bi dobili penal sto bi dovelo to toga da zvezda ima koji penal vise od partizana na kraju sezone, ili kad je Stamenkovicu bilo dozvoljeno da onesvescuje igrace po terenu.
Onaj period kad je Partizan prodavao nekoliko igraca po par miliona svake sezon a zvezdi u 6godina najbolje prodaje bili Lekic i Ninkov, a kad je istih sezona dovodila strance (malo je reci) sumnjivog kvaliteta na kilo...
Ono cuveno Lukicevo "Drzte lopova"?
E moji "Stubovi SrBstva" ,Zvezda Srbija nikad Jugoslavija , al zato opste narodno veselje na godisnjicu Barija (ako i treba to je najveci uspeh naseg klupskog fudbala)...

est

pre 4 godine

kada je fudbal u putanju kao navijaci partizaia kad neko spomene Zvezdu ustajete i stpjite mirno jer tako se to radi srazmerno uspesima u Evropi ako je ona merilo...

Рокај снимај

pre 4 godine

Како сазнајемо, црвена звезда је у овом крајње непредвидивом жребу била извучена за домаћинство од стране челника фсс који су изабрали баш њену куглицу од могуће једне колико се налазило у "бубњу" јер је куглица са именом Партизана изгубљена и нису могли накнадно да је убаце.

Миливоје-ватрогасац

pre 4 godine

Ааааахахаха кмеееее кме кме кмеее еееее кме кме кмеееее ааааахахаха.

Zeljko Terzic

pre 4 godine

Bas cudno... Nista novo... Lepo je Stanojevic predlagao, da se utakmica odigra na neutralnom terenu. Jednostavno, ako hoces Kup, moras pobediti, ma gde god da igrao. Srecno crno-beli.

Znamo vas dobro

pre 4 godine

Nije da se vec nije znalo
(pARTizan, 29. april 2021 14:06)

A sta se znalo? tako ste i prosle godine pisali kako ce 100% biti polufinale kupa na Marakani, isto ste tako kmecali, i onda kada je izvučen stadion vojske nikom nista, kao da se sve zaboravilo sta ste pisali...

auuu

pre 4 godine

Onaj kome komsija nije komsija mali, ne zna koliko je srecan, zaista je teško živeti sa ovakvim "komsijama" koji misle da je i zreb namesten... ludilo tesko.

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Bas cudno... Nista novo... Lepo je Stanojevic predlagao, da se utakmica odigra na neutralnom terenu. Jednostavno, ako hoces Kup, moras pobediti, ma gde god da igrao. Srecno crno-beli.
(Zeljko Terzic, 29. april 2021 14:13)

Stanoje ? To bese onaj sto je lagao da ce se igraci EU u toku prolecnog dela "racunati" kao domaci i da je to gotova stvar ??? Mislis na tog iskompleksiranog trenerčića ?

mandrak

pre 4 godine

ne razumem cemu ovolika paranoja..ljudi,igra se bez publike,veze s vezom nema gde ce se igrati
aj sad da malo i mi cigani pravimo alibi pricu,onako kako vi vazda radite..ako partizan osvoji kup to je zato sto smo vas pustili i zato sto nam ne treba!

koma-r aggazi

pre 4 godine

@Naravno da se igra na Zvezdinom stadionu...kad Partizan i nema svoj stadion.
(Fenomen, 29. april 2021 15:18)

Nema ni mala zvezda, ima FK Jugoslavija. Na njemu se igra finale.

Duxevaca 80

pre 4 godine

Kao vatreni zvezdas navijam da to bude praznik fudbala i da sve prsti! Nadam se Zvezdinoj pobedi, a ako komsije budu bolje, sportski cestitati i idemo dalje. "Mirise" mi da ce penali odluciti...

Delija poreklom iz Radzastana

pre 4 godine

Ima da vam radimo šta hoćemo narednih 20 godina, može nam se da budemo domaćini, ako nam se ćefne uzećemo i kup, ako budemo milostivi ima da vam udelimo milostinju. Mi gasimo sve klubove u Srbiji, radimo šta hoćemo, liga je po Zvezdinoj meri, a tek će da bude, ima da vidite ko smo bre to mi. Samo napredno i bahato druže, takvi smo od osnivanja u Tirani.

nesa80

pre 4 godine

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)
a si ti gledao izvlacenje sa vojvodinom,si video kako funkcionise uzivo na prenosu,e tako ste i vi domacini samo sto se sad to vestije uradilo,pa sta mislis zasto dr.kon najavljuje publiku u finalu kupa,pa znali su gde se igra i tako mu je i naredjeno.nazivas nekog kompleksas zasto sto zvezdu guraju u svim sportovima,nije lepo biti narcis i davati dijagnoze nekom jer vas boli istina

UŠATI i uplakani

pre 4 godine

Neće se oni plasirati ni u tu treću konferencija ligu Evrope, ali umislili uplakani da su kao bitni. Nije vam ovo Đordi, pa da možete da kupite evropsko takmičenje. Sada gromadi (hahaha) preostaje samo da pojača plač.

Svasta

pre 4 godine

Imali ste prenos žreba gde se jasno prikazano da se papiric sa imenom zvezde i partizana ubacen u dve kugle i bio je i predstavnik partizana i na kraju je i otvorena i druga kugla gde je bio partizan, i ovde dodju ladno ovde navijaci partizana da pisu kako se to znalo kako je i to namesteno... neverovatno koliko znate da izmisljate samo da bi vasoj iskompleksiranoj dusi bilo lakše.

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Vratila se stara struja u FSS, nakon onih što nisu znali ni žreb da nameste.
Ovako, idu po starom, Partizan ima 50% šansi da bude domaćin, ali Crvena 100%
(Aki, 29. april 2021 14:52)

Sreca sto nisi iskompleksira, a i gledao sam zreb..

Лаик

pre 4 godine

Тако, тако. На Маракани бар Звезда може да игра фудбал, кад већ Партизан неће. Дупла круна, оле!

Zvezda

pre 4 godine

Po pravilima FSS da ekipa ne moze dva puta zaredom bude domacin, zreb moze samo u situaciji kad su oba tima bila domacini u polufinalu sto ovde nije slucaj. E sad sto se kod nas sve lako izvrce i ne primenjuje to je druga tema.
(FM ludak, 29. april 2021 15:15)

Koja pravila? Ajde ne bulazni. Nigde to ne piše. Ka sada prelistao pravilnik. Možda pisalo na tarabi

šatrovački tetreb

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...
(SaleKg, 29. april 2021 14:08)

Istina,sva sreća, Zvezda ove sezone baš često gubi mečeve protiv težih rivala. Dakle, od početka sezone, jula prošle godine u svim takmičenjima, Crvena zvezda je za 90min izgubila, ukupuno, JEDNOM. Molio bih vas, da se saberete hhahah

111

pre 4 godine

Samo bahato, doći će i tome kraj
(itd, 29. april 2021 14:33)
pa.doci ce..i vasim namstanjima je dosao samo sto si se tada kezio kao iskomplekirani navijac malog kluba i prijalo ti je da prvi put mozete nesto da uradite protiv zvezde.

vuk

pre 4 godine

Sto je najgore od svega,sve delije su ubedjene da je liga postena i da je sve u najboljem redu! Ta njihova slepost boli vise od namestanja! Vratite se prave delije,ove danasnje su nula!

es

pre 4 godine

oni se i dalje tripuju i sto je najgore stvorili su svest o tome da je istina da su osvojili 6 titula bez namestanja,a da je sada sve namesteno.
Da ne bi lupetali komentare kao i uvek i da vam skratimo muke.Da sada je sve namesteno kao sto je i tada bilo.tacka.

Aki

pre 4 godine

Vratila se stara struja u FSS, nakon onih što nisu znali ni žreb da nameste.
Ovako, idu po starom, Partizan ima 50% šansi da bude domaćin, ali Crvena 100%

nesa80

pre 4 godine

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)
a si ti gledao izvlacenje sa vojvodinom,si video kako funkcionise uzivo na prenosu,e tako ste i vi domacini samo sto se sad to vestije uradilo,pa sta mislis zasto dr.kon najavljuje publiku u finalu kupa,pa znali su gde se igra i tako mu je i naredjeno.nazivas nekog kompleksas zasto sto zvezdu guraju u svim sportovima,nije lepo biti narcis i davati dijagnoze nekom jer vas boli istina

bela tehnika luduje u transu

pre 4 godine

@Ma ne moguće da je zvezda domaćin. Ma kad se to desilo? Haos
(Luke Babbitt gravedigger, 29. april 2021 14:06)

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)

Rece konjanik, sinonim za kompleksase. Internet je cudo.

mordor

pre 4 godine

nije bitno gde se igra,tuzno je bez navijaca,cak se i tadic zazeleo sipke,kaze, vodio bi navijanja kao onomad na basketu u areni sa sve zavrnutim rukavima

ju ju

pre 4 godine

@Biće lepše da vas bijemo u vašem dvorištu.
(Masariko, 29. april 2021 14:28

Samo nemoj da nas uvaljujete u Nevolju i sve je ok. Da nas ne traže po bunkerima i podrumima.
(No problema, 29. april 2021 14:48)

Ma jok trazimo vas po podrumima sa belom tehnikom.

Макарије

pre 4 godine

Гробари, знате ли у чему је разлика између нас и вас?!
У томе што ми признамо да се сада намјешта за нас, исто као што се у ваше вријеме намјештало за вас. Не постоји Гробар, који би признао како сте "доминирали" у ваше вријеме.

Mister No

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04) # Link komentara
Realno bi blizanci trebalo svaku utakmicu u kupu da igraju na stranom igralištu zbog publike i svega (valjda će proći ovo ludilo jednom)
I naravno eventualno Finale izmedju njih takodje na neutralnom terenu

FM ludak

pre 4 godine

Veverac

Po pravilima FSS da ekipa ne moze dva puta zaredom bude domacin, zreb moze samo u situaciji kad su oba tima bila domacini u polufinalu sto ovde nije slucaj. E sad sto se kod nas sve lako izvrce i ne primenjuje to je druga tema.

najjaci

pre 4 godine

Žrebom odlučeno? Ajde dobro...
Bitno da je većina zadovoljna, što se u Srbiji lepše živi...
(društvance iz predgrađa, 29. april 2021 15:52)

ja kao it-jevac imam 2 soma platu tako da mi je totalno svejedno gde se igra finale i ko ga igra uopste, sad ti sto si nesposoban i radis za 200 to je tvoj problem ;)

FM ludak

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...

SaleKg

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...

Dzoniii

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...
(SaleKg, 29. april 2021 14:08)

Pa ti ideš od portala do portala pa ostavljaš istis komentar, tebi je bas tesko palo...

Znamo vas dobro

pre 4 godine

Nije da se vec nije znalo
(pARTizan, 29. april 2021 14:06)

A sta se znalo? tako ste i prosle godine pisali kako ce 100% biti polufinale kupa na Marakani, isto ste tako kmecali, i onda kada je izvučen stadion vojske nikom nista, kao da se sve zaboravilo sta ste pisali...

НБГД

pre 4 godine

Од 9 пута колико се бирало место одигравања дуела између вечитих ривала, 8.
пут дуел је отишао у рупу.

Delija poreklom iz Radzastana

pre 4 godine

Ima da vam radimo šta hoćemo narednih 20 godina, može nam se da budemo domaćini, ako nam se ćefne uzećemo i kup, ako budemo milostivi ima da vam udelimo milostinju. Mi gasimo sve klubove u Srbiji, radimo šta hoćemo, liga je po Zvezdinoj meri, a tek će da bude, ima da vidite ko smo bre to mi. Samo napredno i bahato druže, takvi smo od osnivanja u Tirani.

Gospodin

pre 4 godine

Гробари, знате ли у чему је разлика између нас и вас?!
У томе што ми признамо да се сада намјешта за нас, исто као што се у ваше вријеме намјештало за вас. Не постоји Гробар, који би признао како сте "доминирали" у ваше вријеме.
(Макарије, 29. april 2021 15:45)

U vreme Kadu-a,Koromana,Kasalice, kad je bio dovoljan bio vetar da dune da bi oni pali u 16 i da bi dobili penal sto bi dovelo to toga da zvezda ima koji penal vise od partizana na kraju sezone, ili kad je Stamenkovicu bilo dozvoljeno da onesvescuje igrace po terenu.
Onaj period kad je Partizan prodavao nekoliko igraca po par miliona svake sezon a zvezdi u 6godina najbolje prodaje bili Lekic i Ninkov, a kad je istih sezona dovodila strance (malo je reci) sumnjivog kvaliteta na kilo...
Ono cuveno Lukicevo "Drzte lopova"?
E moji "Stubovi SrBstva" ,Zvezda Srbija nikad Jugoslavija , al zato opste narodno veselje na godisnjicu Barija (ako i treba to je najveci uspeh naseg klupskog fudbala)...

Макарије

pre 4 godine

Гробари, знате ли у чему је разлика између нас и вас?!
У томе што ми признамо да се сада намјешта за нас, исто као што се у ваше вријеме намјештало за вас. Не постоји Гробар, који би признао како сте "доминирали" у ваше вријеме.

Pera Detlic

pre 4 godine

Sta sve covek moze procitat od ovih narikaca iz Humske,prosle godine polufunale na njihovom pasnjaku se igralo onda nije bilo namesteno sada na Marakani odmah namesten zreb.Boze pomozi im ako pomoci uopste ima za njih

koma-r aggazi

pre 4 godine

@Naravno da se igra na Zvezdinom stadionu...kad Partizan i nema svoj stadion.
(Fenomen, 29. april 2021 15:18)

Nema ni mala zvezda, ima FK Jugoslavija. Na njemu se igra finale.

est

pre 4 godine

kada je fudbal u putanju kao navijaci partizaia kad neko spomene Zvezdu ustajete i stpjite mirno jer tako se to radi srazmerno uspesima u Evropi ako je ona merilo...

Рокај снимај

pre 4 godine

Како сазнајемо, црвена звезда је у овом крајње непредвидивом жребу била извучена за домаћинство од стране челника фсс који су изабрали баш њену куглицу од могуће једне колико се налазило у "бубњу" јер је куглица са именом Партизана изгубљена и нису могли накнадно да је убаце.

Dejan CZ

pre 4 godine

Nikada nisam vidio a ni cuo da neko moze toliko da narice kao grobari...znamo svi da su upakani ali u ovolikoj meri to je vec fenomen.
Najveci nas stadion,najbolja podloga,ukoliko bude publike najbolji uslovi po pitanju distance mera protiv korone...svi preduslovi za dobar i kvalitetan mec.Nije trebalo ni izvlaciti mesto domacinstva vec odmah dodeliti ali se opet izaslo u susret da zreb mozda drugacije odredi domacinstvo i opet kukumakanje... Gensko usadjeno plakanje tesko je promeniti bilo kakvim odlukqma,to je usadjeno kod te navijacke grupacije i tu jednostavno nema leka...
Pretprosle godine su pobedili uzeli kup i posle te utakmice niko nije ni.spominjao ulogu domacina a isti prepisani komentari uoci utakmice su bili i tad...Na terenu se sve odlucuje,pobedice bolji na toj utakmici.Odigrati mec na najboljoj travnatoj podlozi sta ima bolje za svakog igraca...Odakle tolika patetika...verovatno sto je Zvezda u svim parametrima ispred njihovog kluba i te traume koje im je nanosila kroz istoriju derbija su jedini moguci odgovor na ovu usadjenu potrebu za kmecanjem.Nema drugog odgovora.

Zeljko Terzic

pre 4 godine

Bas cudno... Nista novo... Lepo je Stanojevic predlagao, da se utakmica odigra na neutralnom terenu. Jednostavno, ako hoces Kup, moras pobediti, ma gde god da igrao. Srecno crno-beli.

bela tehnika luduje u transu

pre 4 godine

@Ma ne moguće da je zvezda domaćin. Ma kad se to desilo? Haos
(Luke Babbitt gravedigger, 29. april 2021 14:06)

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)

Rece konjanik, sinonim za kompleksase. Internet je cudo.

nesa80

pre 4 godine

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)
a si ti gledao izvlacenje sa vojvodinom,si video kako funkcionise uzivo na prenosu,e tako ste i vi domacini samo sto se sad to vestije uradilo,pa sta mislis zasto dr.kon najavljuje publiku u finalu kupa,pa znali su gde se igra i tako mu je i naredjeno.nazivas nekog kompleksas zasto sto zvezdu guraju u svim sportovima,nije lepo biti narcis i davati dijagnoze nekom jer vas boli istina

Dzoniii

pre 4 godine

Navijaci jsd su prošle godine isto kukali pred zreb za polufinale kupa, sve im je bilo super jer je zreb pokazao da se igra na Jna, neverovatno u kojim oni svetu zive...

vidi se

pre 4 godine

Ima da vam radimo šta hoćemo narednih 20 godina, može nam se da budemo domaćini, ako nam se ćefne uzećemo i kup, ako budemo milostivi ima da vam udelimo milostinju. Mi gasimo sve klubove u Srbiji, radimo šta hoćemo, liga je po Zvezdinoj meri, a tek će da bude, ima da vidite ko smo bre to mi. Samo napredno i bahato druže, takvi smo od osnivanja u Tirani.
(Delija poreklom iz Radzastana, 29. april 2021 14:33)

Tako je, ajde sad brzo bromazepan da ti ne ode pritisak 300 sa 200. A ko je osnovan u Zagrebu zna se.

Znamo vas dobro

pre 4 godine

Nije da se vec nije znalo
(pARTizan, 29. april 2021 14:06)

A sta se znalo? tako ste i prosle godine pisali kako ce 100% biti polufinale kupa na Marakani, isto ste tako kmecali, i onda kada je izvučen stadion vojske nikom nista, kao da se sve zaboravilo sta ste pisali...

šatrovački tetreb

pre 4 godine

1/16f C.Zvezda-Zlatibor
1/8f Rad-C.Zvezda
1/4f C.Zvezda-IMT
1/2f C.Zvezda-Radnik
F C.Zvezda-Partizan

Od 5 utakmica žreb je bio "milostiv" u četiri.
Duh nad Marakanom čeka duplu krunu...
(SaleKg, 29. april 2021 14:08)

Istina,sva sreća, Zvezda ove sezone baš često gubi mečeve protiv težih rivala. Dakle, od početka sezone, jula prošle godine u svim takmičenjima, Crvena zvezda je za 90min izgubila, ukupuno, JEDNOM. Molio bih vas, da se saberete hhahah

veverac

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04)

Kakvim pravilima?
Znaš li ti šta je žreb?

vuk

pre 4 godine

Sto je najgore od svega,sve delije su ubedjene da je liga postena i da je sve u najboljem redu! Ta njihova slepost boli vise od namestanja! Vratite se prave delije,ove danasnje su nula!

Svasta

pre 4 godine

Imali ste prenos žreba gde se jasno prikazano da se papiric sa imenom zvezde i partizana ubacen u dve kugle i bio je i predstavnik partizana i na kraju je i otvorena i druga kugla gde je bio partizan, i ovde dodju ladno ovde navijaci partizana da pisu kako se to znalo kako je i to namesteno... neverovatno koliko znate da izmisljate samo da bi vasoj iskompleksiranoj dusi bilo lakše.

ludilo tesko

pre 4 godine

Ceferin namestio, kao i u Nionu sto namesta... hladne tople kuglice, nije lako biti navijac partizana... to su takve paranoje da nemam reci.

auuu

pre 4 godine

Onaj kome komsija nije komsija mali, ne zna koliko je srecan, zaista je teško živeti sa ovakvim "komsijama" koji misle da je i zreb namesten... ludilo tesko.

Aki

pre 4 godine

Vratila se stara struja u FSS, nakon onih što nisu znali ni žreb da nameste.
Ovako, idu po starom, Partizan ima 50% šansi da bude domaćin, ali Crvena 100%

FM ludak

pre 4 godine

Veverac

Po pravilima FSS da ekipa ne moze dva puta zaredom bude domacin, zreb moze samo u situaciji kad su oba tima bila domacini u polufinalu sto ovde nije slucaj. E sad sto se kod nas sve lako izvrce i ne primenjuje to je druga tema.

nesa80

pre 4 godine

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini
(uplakani bunkeraši, 29. april 2021 15:01)
a si ti gledao izvlacenje sa vojvodinom,si video kako funkcionise uzivo na prenosu,e tako ste i vi domacini samo sto se sad to vestije uradilo,pa sta mislis zasto dr.kon najavljuje publiku u finalu kupa,pa znali su gde se igra i tako mu je i naredjeno.nazivas nekog kompleksas zasto sto zvezdu guraju u svim sportovima,nije lepo biti narcis i davati dijagnoze nekom jer vas boli istina

UŠATI i uplakani

pre 4 godine

Neće se oni plasirati ni u tu treću konferencija ligu Evrope, ali umislili uplakani da su kao bitni. Nije vam ovo Đordi, pa da možete da kupite evropsko takmičenje. Sada gromadi (hahaha) preostaje samo da pojača plač.

111

pre 4 godine

Samo bahato, doći će i tome kraj
(itd, 29. april 2021 14:33)
pa.doci ce..i vasim namstanjima je dosao samo sto si se tada kezio kao iskomplekirani navijac malog kluba i prijalo ti je da prvi put mozete nesto da uradite protiv zvezde.

ju ju

pre 4 godine

@Biće lepše da vas bijemo u vašem dvorištu.
(Masariko, 29. april 2021 14:28

Samo nemoj da nas uvaljujete u Nevolju i sve je ok. Da nas ne traže po bunkerima i podrumima.
(No problema, 29. april 2021 14:48)

Ma jok trazimo vas po podrumima sa belom tehnikom.

Лаик

pre 4 godine

Тако, тако. На Маракани бар Звезда може да игра фудбал, кад већ Партизан неће. Дупла круна, оле!

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04)

Kakvim pravilima?
Znaš li ti šta je žreb?
(veverac, 29. april 2021 14:43)

Kako da sektasi ista znaju ?! Nema to mozga

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Ma ne moguće da je zvezda domaćin. Ma kad se to desilo? Haos
(Luke Babbitt gravedigger, 29. april 2021 14:06)

Gledao izvlacenje ?
Znas kako funkcionise ?
A, da...kompleksas.
Izvini

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Bas cudno... Nista novo... Lepo je Stanojevic predlagao, da se utakmica odigra na neutralnom terenu. Jednostavno, ako hoces Kup, moras pobediti, ma gde god da igrao. Srecno crno-beli.
(Zeljko Terzic, 29. april 2021 14:13)

Stanoje ? To bese onaj sto je lagao da ce se igraci EU u toku prolecnog dela "racunati" kao domaci i da je to gotova stvar ??? Mislis na tog iskompleksiranog trenerčića ?

Pedja

pre 4 godine

Neverovatno koliko kukakju za domacinstvo Prenosila TV, bio njihov predstavnik, otovrene obe kuglice upravo da bi se pokazalo da nema niceg sumnjivog. Cele godine govore kako su bolji, a oni izgubise derbi. I ako su bolji, kakve veze onda ima gde igraju? Ja bih im dao nezavisno od ovog finala, da se sva finala uvek igraju na stadionu JNA sledecih 100 godina. Ali, oni bi se i tada zalili na nesto, mozda zasto samo 100 godina, zasto ne vise.

Svasta

pre 4 godine

Imali ste prenos žreba gde se jasno prikazano da se papiric sa imenom zvezde i partizana ubacen u dve kugle i bio je i predstavnik partizana i na kraju je i otvorena i druga kugla gde je bio partizan, i ovde dodju ladno ovde navijaci partizana da pisu kako se to znalo kako je i to namesteno... neverovatno koliko znate da izmisljate samo da bi vasoj iskompleksiranoj dusi bilo lakše.

es

pre 4 godine

oni se i dalje tripuju i sto je najgore stvorili su svest o tome da je istina da su osvojili 6 titula bez namestanja,a da je sada sve namesteno.
Da ne bi lupetali komentare kao i uvek i da vam skratimo muke.Da sada je sve namesteno kao sto je i tada bilo.tacka.

No problema

pre 4 godine

Biće lepše da vas bijemo u vašem dvorištu.
(Masariko, 29. april 2021 14:28

Samo nemoj da nas uvaljujete u Nevolju i sve je ok. Da nas ne traže po bunkerima i podrumima.

Миливоје-ватрогасац

pre 4 godine

Ааааахахаха кмеееее кме кме кмеее еееее кме кме кмеееее ааааахахаха.

Mister No

pre 4 godine

Kakva smejurija, kakav crni zreb Partizan je polufinale gostovao Zvezda igrala kuci po svim normalnim pravilima Partizan je morao biti domacin bez zreba ali mi nismo normalni...
(FM ludak, 29. april 2021 14:04) # Link komentara
Realno bi blizanci trebalo svaku utakmicu u kupu da igraju na stranom igralištu zbog publike i svega (valjda će proći ovo ludilo jednom)
I naravno eventualno Finale izmedju njih takodje na neutralnom terenu

uplakani bunkeraši

pre 4 godine

Vratila se stara struja u FSS, nakon onih što nisu znali ni žreb da nameste.
Ovako, idu po starom, Partizan ima 50% šansi da bude domaćin, ali Crvena 100%
(Aki, 29. april 2021 14:52)

Sreca sto nisi iskompleksira, a i gledao sam zreb..

Zvezda

pre 4 godine

Po pravilima FSS da ekipa ne moze dva puta zaredom bude domacin, zreb moze samo u situaciji kad su oba tima bila domacini u polufinalu sto ovde nije slucaj. E sad sto se kod nas sve lako izvrce i ne primenjuje to je druga tema.
(FM ludak, 29. april 2021 15:15)

Koja pravila? Ajde ne bulazni. Nigde to ne piše. Ka sada prelistao pravilnik. Možda pisalo na tarabi

mordor

pre 4 godine

nije bitno gde se igra,tuzno je bez navijaca,cak se i tadic zazeleo sipke,kaze, vodio bi navijanja kao onomad na basketu u areni sa sve zavrnutim rukavima

Duxevaca 80

pre 4 godine

Kao vatreni zvezdas navijam da to bude praznik fudbala i da sve prsti! Nadam se Zvezdinoj pobedi, a ako komsije budu bolje, sportski cestitati i idemo dalje. "Mirise" mi da ce penali odluciti...

mandrak

pre 4 godine

ne razumem cemu ovolika paranoja..ljudi,igra se bez publike,veze s vezom nema gde ce se igrati
aj sad da malo i mi cigani pravimo alibi pricu,onako kako vi vazda radite..ako partizan osvoji kup to je zato sto smo vas pustili i zato sto nam ne treba!

najjaci

pre 4 godine

Žrebom odlučeno? Ajde dobro...
Bitno da je većina zadovoljna, što se u Srbiji lepše živi...
(društvance iz predgrađa, 29. april 2021 15:52)

ja kao it-jevac imam 2 soma platu tako da mi je totalno svejedno gde se igra finale i ko ga igra uopste, sad ti sto si nesposoban i radis za 200 to je tvoj problem ;)