Fudbal 104

Petak, 29.01.2021.

09:40

Terzić: Stanojeviću, promašio si temu

Generalni direktor Crvene zvezde Zvezdan Terzić odgovorio je treneru Partizana Aleksandru Stanojeviću na burnu reakciju o mogućoj promeni pravila FSS.

Terziæ: Stanojeviæu, promašio si temu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

Brane

pre 3 godine

Kad se kaze Spanija pomisli se na Real. Kazes Nemacka pomisli se na Bayern, Kazes Holandija pomislis na Ajax.Kazes Srbija kazes Zvezda. E sad zamislite npr spomenes Srbija i pomisli se na Partizan? Kad nesto neide zajedno onda neide...cemu ljutis?

Ajgor

pre 3 godine

Protiv ste menjanja pravila u sred sezone? U tom slucaju mora da mi je promaklo saopstenje kojim se odricete proslosezonske titule...
(Dottore, 29. januar 2021 13:23)

Odrećićemo se odmah, čim se vi odreknete titule iz 1999.godine!

Istine radi

pre 3 godine

Da se nisi javio mozda bi neko i posumnjao u ono sto je pricao Stanojevic. Ovako si ubio svaku sumnju. Istina i ti nikad niste bili na istoj strani.

One night in May

pre 3 godine

Stanojevic je pogodio direktno u centar,a ne da je promasio temu...No sto rekao jednom jedan general i ovo ce se jednom zvati lane!
(Alex81, 29. januar 2021 11:22)

To je rekao 2014. Sad je 2021, 7 x lani...

neutralni felš

pre 3 godine

Ukratko, kroz istoriju ako gledamo ovako je Terzic je doktor nauka koliko su i Bobek i ostali fudbaleri Partizana jedini nevini od rathih zlocina u NDH. Eto, nekada je drzava cuvala od Nirnberga i sudjenja, a danas samo legalizuje diplome sa privatnih fakulteta. Ostavicu tebi da zakljucis sta je strasnije.
(vaxilar, 29. januar 2021 14:58)


tužno lupetanje.

Sub013

pre 3 godine

Mene je sramota sto sam Zvezdas!
(Aleksej, 29. januar 2021 11:47)

Opusteno, bices primljen na jugu kao bog, oni se loze na takve, da si fudbaler bio bi im kapiten.

UF

pre 3 godine

@@Dottore
Kakva zamena teza ali moram da priznam, duhovita.. Skoro kao onda kada Zvezda nije imala para za licencu a drzava nije htela da pomogne pa je FKP kao drugoplasirani igrao kvalifikacije za LS a onda nekoliko godina kasnije, kada je FKP imao problem sa novcem za licencu drzava je, ista ona drzava koja sve radi za CZ je uskocila i nasla pare.. Eto, od srca se nasmejem kada se toga setim i samo pomislim kako ste vi posteni i dosledni a mi sve suprotno.
(Vetar u leđa.., 29. januar 2021 13:58)

Ili onda kada vam je Tole platio 3 puta istu tu licencu.
A to sa vasim nedobijanjem vas je prvorodjeni namestio da bi mogao lakse posle da postavi svoje ljude i preuzme sve. Cisto da vam demonstrira sta ce biti.

igor

pre 3 godine

Dragi Stanoje tvoj posao je da treniras i vodis ekipu a ne da pametujes koliko treba stranaca igrati. Ako ti se ne svidja u Srpskom fudbalu i ako si toliko dobar trener idi u drugu zemlju radi i treniraj! Kad ti smetaju stranci mozda nekom smeta i tvoja velika plata npr za uslove za koje obican narod radi u Srbiji !

Duka

pre 3 godine

Stanje je promašio temu. Ne menjaju se pravila usred sezone zbog zvezde, mada su ih menjali već tri puta, nego zbog Lucana i Surdulice. Imaju ljudi ozbiljne planove. A doktor je tu da nas uvede u Eu i da tamo širi pravoslavlje sa sve potpisom za nezavisnu CG.
Pa nije uz doktora krezuba Srbija tek tako.
Kalcopolisti bajo moj.

vaxilar

pre 3 godine

Terzo doktore!
(Nežno sa vama, 29. januar 2021 09:39)

Zasto je on tacno doktor? Za gasenje OFK-a? Za poternicu? Za trpanje Zvezdinih para u svoj dzep? On je pre 2 godine trazio da se broj stranaca sa 4 poveca na 8 i pre dve nedelje je pokrenuo ovu pricu koju sada demantuje jer se javio neko da se suprotstavi. I ti sada njega nazivas doktorom, zasto druze?
(Marshall, 29. januar 2021 09:55) # Link komentara


Zato sto je doktor nauka. Sam kvalitet te titule u njegovom slucaju ne bih komentarisao, a ovo iznad je na racun toga da vama smetaju namestene diplome, ali on ipak uspeva da ugasi crno beli svet i bez akademskog obrazovanja koje vi smatrate da je izuzetno vazno.

Ukratko, kroz istoriju ako gledamo ovako je Terzic je doktor nauka koliko su i Bobek i ostali fudbaleri Partizana jedini nevini od rathih zlocina u NDH. Eto, nekada je drzava cuvala od Nirnberga i sudjenja, a danas samo legalizuje diplome sa privatnih fakulteta. Ostavicu tebi da zakljucis sta je strasnije.

Bananica država

pre 3 godine

Da, ovo je sramota šta se radi.

A ne kao u lepa i poštena vremena kada su se pravile noćne sednice kako bi se prekinuo važeći ugovor igrača jednog kluba kako bi prešao u drugi uz priču da je to bolje za razvoj igrača. Da ne pominjemo još lepše i poštenije dane kada je u Upravnom odboru jednog kluba bilo i pet predsednika klubova koji su se takmičili u istoj ligi. A tek u najpoštenija vremena kada je premijer istovremeno bio i predsednik FK. To su, bre, bila vremena časti i poštenja, a ne ovo menjanje pravila koje važe za sve, a ne kao nekada, pošteno, samo za jedan klub.
(Lajavi krelac, 29. januar 2021 13:46)
Opa,dečko ne da zna sta je ironija nego vlada i sarkazmom,WOW!!!Aplauz za momka!

zvonko

pre 3 godine

(hypatija, 29. januar 2021 13:20)

Osećam potrebu da dodatno pojasnim. Ne vidim čemu teške reči.

Ja sam vaš PR marketing hvalio i čestitam. Brinete i o najsitnijim detaljima koji dovode do jakog utiska.

Kritikovao sam našu PR službu i bavio se nama. Lično, veoma bih vodio brigu kakve fotografije odlaze u etar i intervenisao u redakcijama svih relevantnih medija. U ovoj eri PR je sve.
Možda i grešim, možda vaši rukovodeći ljudi nikad ne iskolače oči, nikad ne naprave grimasu , šta znam.
Za ovo nam nije kriv niko i trebali bi to pametnije.

maya

pre 3 godine

Nisam ljubitelj lika Zvezfana Terzica ali covek za nase uslove ima vrhunske rezultate ,tamo gde to nesto znaca a to su UEFA takmicenja.U pravu je za promasenu temu.

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@Dottore
Kakva zamena teza ali moram da priznam, duhovita.. Skoro kao onda kada Zvezda nije imala para za licencu a drzava nije htela da pomogne pa je FKP kao drugoplasirani igrao kvalifikacije za LS a onda nekoliko godina kasnije, kada je FKP imao problem sa novcem za licencu drzava je, ista ona drzava koja sve radi za CZ je uskocila i nasla pare.. Eto, od srca se nasmejem kada se toga setim i samo pomislim kako ste vi posteni i dosledni a mi sve suprotno.

hypatija

pre 3 godine

Dragi moj Zvonko ! Terzić je uvek na slikama nasmejan , jer je direktor uspešnog kluba.
Stanoje je sa druge strane trener jednog raspalog kluba čiji su navijači zaboravili da vole , jer ih nesposobne uprave tog raspalog kluba veoma uspešno navode da svu svoju strast pretvore u sirovu i bezumnu mržnju prema uspešnom klubu kakav je Crvena Zvezda. Logično je da je i on odavno potpao pod uticaj nesposobnih uprava. I tako, zaslepljeni mržnjom ne vide šta se događa u njihovom sopstvenom dvorištu . Jezivo i normalno je da nema osmeha na licu.

retrovizor

pre 3 godine

Stanojeva jucerasnja izjava je jednaka kao kada bi neko rekao "ne bi trebalo da bombardujemo Ameriku". To sto mi to nismo ni nameravali niti mozemo, nema znacaja. Vazno da se izleteo.

Lajavi krelac

pre 3 godine

Da, ovo je sramota šta se radi.

A ne kao u lepa i poštena vremena kada su se pravile noćne sednice kako bi se prekinuo važeći ugovor igrača jednog kluba kako bi prešao u drugi uz priču da je to bolje za razvoj igrača. Da ne pominjemo još lepše i poštenije dane kada je u Upravnom odboru jednog kluba bilo i pet predsednika klubova koji su se takmičili u istoj ligi. A tek u najpoštenija vremena kada je premijer istovremeno bio i predsednik FK. To su, bre, bila vremena časti i poštenja, a ne ovo menjanje pravila koje važe za sve, a ne kao nekada, pošteno, samo za jedan klub.

rn

pre 3 godine

Da li neki zvezdas moze da voli ovog čoveka?
(Aleksandar, 29. januar 2021 09:50)

Može! Nemaju oni moralne i intelktualne smetnje koje bi ih sprečile u tome. Isto kao što neki navijači Partizana vole Stanojevića. A razlika između Stanojevića u "moralnim" kvalitetima nema...isti su!

DžejAr65

pre 3 godine

Ma tako je, nema to veze sa Zvezdom, ovo je uvedeno zbog Mačve. Kakav soj
(Luke Babbitt gravedigger, 29. januar 2021 11:47)
Kao prvo ovo nije uvedeno šta više nije još ni predlog, a kao drugo što se ne izjasniti da ste protiv toga

zvonko

pre 3 godine

Da li je to samo meni zapalo za oko da je Terzić uvek s širokim osmehom, slika iz pravog ugla, optimistična. Uvek u nekom, kao poslovnom modu, s akten tašnom i u pokretu, dok je Stanojević uvek s nekom grimasom, iz lošeg kadra, negativan, iako je i on čovek prihvatljive spoljašnosti.

Zašto naš Filipovski na svim slikama ostavlja loš utisak?
PR marketing C. Zvezde radi savršen posao, ni malo slučajno.

O ovome bi se u Partizanu trebalo ozbiljno razmisliti. Ne znam zašto Biljana Obradović npr. ne vodi računa o tome ili možda nije ni primetila.

Da uprostim: Ja sam muvator ali nasmejan, drag, uvek s osmehom, a moj pošteni komšija uvek iskežen, s gadnom grimasom, osmeha bez.
Ko vam je na prvu prihvatljiviji?

PEĆKO PIVO

pre 3 godine

Kad vidis da se ovaj javlja, znaš da je Stanoje u pravu
(Brat, 29. januar 2021 09:41)

Kad Terzić kaže da "ceni Stanojevića kao čoveka" onda je jasno kakav je Stanojević "čovek". Naravno da je ovo sve predstava za javnost i naivne navijače, njih dvojica su iz iste "ekipe". Plus ih veže Nikola Damjanac, koji je zet Terziću i kum Stanojeviću. Kad već rekoh da su iz iste ekipe, da navedem i ostale "istaknute" članove. Pod jedan...Falji Ramadani, partner Nikole Damjanca. Ramadanija je svojevremeno Partizanu "nabacio" Miroslav Stević, zet Nenada Bjekovića i kum Nikole Damjanca. Naravno, tu su i Bjeković senior i Bjeković junior kao faktor koji sve to povezuje.

zzbz

pre 3 godine

Одговор од Терзића уместо из ФСС, чисто да се зна ко се пита и ко одлучује
(бобан, 29. januar 2021 11:40)

Da, u pravu si. Trebao je neko iz FSS umesto Terzica da izadje i kaze, da je FSS protiv menjanja pravila od strane FSS u sred sezone. oh wait..

Milija

pre 3 godine

Stanojevic je pogodio direktno u centar,a ne da je promasio temu...No sto rekao jednom jedan general i ovo ce se jednom zvati lane!
(Alex81, 29. januar 2021 11:22)

Onaj general sto je sudski trazio pozamasnu novcanu nadoknadu za casove ljubavi? I kakve veze Lane Jovanovic ima sa njim?

Limar neće doći...

pre 3 godine

Mnogo je losih i zlonamernih komentara napisano i postavljeno.
Ja bih sacekao strucnu analizu i komentar velikog poznavaoca Pantica, pa da onda hladne glave saljemo komentare.

zvonko

pre 3 godine

Spin Doctor, to je doktorat koji je stvarno zaslužio.
Eto, je neću, ni na kraj pameti mi nije. Širok osmeh, zlatan zub.
To hoće ovi iz FSS, a među njima ima i nekoliko FIKUS Partizanovaca i šta sad hoćete?

dure

pre 3 godine

navikli smo da menjaju pravila,te hoce polovljenje bodova,pa onda nece...sta god se mezimici duha prohte,rešeno!Pamticemo ovih osam godina,dugo,dugo...ako fudbala i bude ovde uopste..

Grr

pre 3 godine

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...
(shone, 29. januar 2021 10:35

Krasnodar niste dobili, dali su vam gol više i sudijskom greškom ste ušli u LE. Na ovom spisku imate više nerešenih i poraza nego pobeda.

Milan K.

pre 3 godine

Ja mislim da bi trebalo podrzati Zvezdu i dozvoliti joj 20 stranaca iz svih zemalja sveta. I opet nece moci bez penala i crvenih kartona da pobede Indjiju.

sone

pre 3 godine

Trebalo bi da odgovoris i na priču o reprezentaciji. Kako to da srpska super sila, nema ni jednog reprezentativca, a igraju samo igraci iz domace lige?

miksx

pre 3 godine

Ne znam sta je sporno oko Stanoja, mi nismo upuceni sta se desava iza kulisa.
Zvezda dovodi strance koji po sadasnjim pravilima nece moci da igraju u kompletu. Onda se zapitate Zasto to rade? da bi pred kraj prelaznog roka krenula prica o promeni pravilnika.
Kakav zakljucak doneti? Ja bi pomislio da je Zvezda bila upucena da ce takav pravilnik biti donesen pre svih i da su unapred krenuli sa dodatnim strancima. Stanoje je ovde samo skrenu paznju na neregularnost ukoliko se takva odluka donese usred sezone. I jedni i drugi su uvek uklapali timove prema broju stranaca pa su neretko ti stranci dobijali drzavljanstvo preko veze.
Ista prica sa povratnicima, dovode se domaci igraci sa internacionalnim iskustvom ne zato sto su oni vrh vrhova vec zato sto ne mogu da dovedu jos jednog kvalitetnog stranca.
Stanoje nije skrenuo sa teme vec naprotiv deluje preventivno a u narednom periodu ce se pokazati dal je to imalo efekta ili ce se bahato kao sto je obicaj kod nas da se menjaju pravila prema necijim interesima.

Utin

pre 3 godine

Sa jedne strane imate jednog prosecnog trenera, bez mrlje u karijeri, sok sa druge strane imate coveka koji ceo svoj zivot je u kombinacijama

Milan K.

pre 3 godine

Ja mislim da bi trebalo podrzati Zvezdu i dozvoliti joj 20 stranaca iz svih zemalja sveta. I opet nece moci bez penala i crvenih kartona da pobede Indjiju.

бобан

pre 3 godine

Одговор од Терзића уместо из ФСС, чисто да се зна ко се пита и ко одлучује

grobarče bez mozga

pre 3 godine

Krasnodar niste dobili, dali su vam gol više i sudijskom greškom ste ušli u LE. Na ovom spisku imate više nerešenih i poraza nego pobeda.
(Grr, 29. januar 2021 11:14)

Zato je vas spisak nevidjen...u bukvalnom smislu reči...

Vanja Grubač

pre 3 godine

Promašio je on sport..
(shone, 29. januar 2021 10:33
Uporedis karijere Stanojevića i lica sa poternice i sve ti bude jasno...ko je tu promašio sport.Ono kad budeš kapiten u OFK Beogradu kad svi odu u inostranstvo a tebe niko neće pa se foliras da voliš klub i na kraju ga irobis da se ne oporavi više nikad.

Sabre

pre 3 godine

Boze me sačuvaj ovakvih “navijača” Partizana ...
(Mija, 29. januar 2021 10:15)

A ostatak nas Bog da sacuva od likova zadojenih mrznjom poput tebe i Stanoja.

slobodan

pre 3 godine

Uvek je Zvezda kao protiv odluka FSS koje njoj odgovaraju. Te nismo mi hteli da se fudbaleri iz EU računaju kao stranci, ali FSS odlučio, te nismo mi hteli da se ukine plej-of, ali tako FSS odlučio, te nismo mi hteli da se finale kupa premesti iz Niša na naš stadion, ali ovi iz FSS tako odlučili i tako u nedogled.
(JJ, 29. januar 2021 09:49)

Upravo, a Kostadin vec zaseo u FSSu.

p.a.

pre 3 godine

Slika i prilika danasnjih prilika u srpskom fudbalu, klasicna diktatura. zvezdani se sve moze, i tri tima da ima od kojih je jedan uvek na tribinama.. žalosno

Dnevna doza prosečnog Srbende snuker majstor

pre 3 godine

Da li neki zvezdas moze da voli ovog čoveka?
(Aleksandar, 29. januar 2021 09:50)
Bitno je šta je rečeno a ne ko je rekao. Ali tvojim komentarom si rekao sve o sebi,

18+

pre 3 godine

@miško moje malo miškulence,hocete li vise sa tom petardom,ostario sam a jos niste pobedili.Svakoga mozete da pobedite,ali nas ne,zato nas i mrzite. Mozete da budete sampioni sveta,evrope,jugoslavije,uze srbije,sire srbije,opstine,mesne zajednice ali samo jedno ne mozete-da nas pobedite.Zloba vas pojela.

Рајко Четник

pre 3 godine

Што би рекао Гидра, мој до мога се препуцавају преко наших леђа.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Ono kad do izražaja dodje ta neintelegentnost da ne budem grub pa kad ne provali da je to prvo mesto sarkazam.Legenda Kastorije(7 dana) i lice sa Interpolove poternice briljira i pokušava da nas ubedi da nije njihova ideja već se dosetio ne ni Kokeza(to je realno da on nema kapacitet)već neki direktor anonimus ,sa IQ malo većim od Pa ntele.

Max

pre 3 godine

Grobari, zar niste juce pisali da nije bitan kakav je Stanoje (to su pisali oni grobari koji ga ne vole), nego ono sto kaze? Ok, i sta sad? Drugaciji arsini? Eto, ni ja ne volim Terzu, ali bitno je ono sto kaze...da li je rekao nesto netacno? Nekorektno? I da se razumemo, ne smatram ovo nicijom pobedom u ovim njihovim kvazi-svadjama, nego koristim priliku da kazem da malo oladite...i grobari, i moji.

Krcun

pre 3 godine

Ovo je toliko "objektivna i iskrena"izjava kao i sve ranije.Da ne napišu ko je izjavio nikad ne bi znali dali je rekao Kokeza ili Terzić,CZ ili FSS.

Deki

pre 3 godine

@(Dejan CZ, 29. januar 2021 10:41, niko to ne spori. Nije Partizan bez veze čuo da to FSS hoće da uvede pred kraj ovog prelaznog roka. Ako ćutiš, tek onda vlast radi šta hoće kao što i radi.

neutralan

pre 3 godine

Pod jedan, pravila u Srpskom fudbalu su do sada bila smesna. Samo mi izvodimo nesto tipa moraju samo domaci igraci da igraju a 3-4 stranca max. AE pa znas kad ce da prodje neki nas klub do finala lige sampiona - nikad. zato sto saplicemo sami sebe i jedni druge. Hoce partizan protiv mancestera koji ima 15 stranaca, ili psg koji ima 20 stranaca...Pod dva, zvezda vec 5 sezona igra sa dva tima zbog stranaca (tad je bilo ok), to sto partizan nema pare i ne igra ligu sampiona... znam, boli, pa odatle mrznja. sta ces...
Zakljucak, dokle god svi misle samo na sebe, nema nista od srpskog fudbala i reprezentacije.

Tor

pre 3 godine

Tragikomedija

I ti promasi temu.
Sta je sporno ? U nekom trenutku ce igraci EU biti "izjednaceni" sa domacim i to niko ne spiri jer i nasi igraci se, posle cini mi se 6 meseci ne vode kao stranci tamo.

Al si sada lypio braleeeeeee

Danijel 0711

pre 3 godine

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...
(shone, 29. januar 2021 10:35

Srđan Jovanović,
Novak Simović,
Zoran Široki,
Ima ih...

tekno

pre 3 godine

Ne znam kakve veze imaju igraci iz EU sa Zvezdom....sta 2 Italijana??? Ma neeeee....ok....to je zbog Radnika iz Surdulice, Javora i Macve...oni su planirali masovni dolazak fudbalera iz EU...pa da im se pomogne. Staaa? Promasio sam temu??? Oh...izvinite

Mija

pre 3 godine

Kao navijač Partizana moram priznati da je Terzić potpuno u pravu.
(Fudbaler, 29. januar 2021 09:55)

Boze me sačuvaj ovakvih “navijača” Partizana ...

Dejan CZ

pre 3 godine

Onog momenta kada je propisima EU omoguceno da domaci igraci mogu u bilo kom dobu napustiti klub i otici u inostranstvo trebala je uslediti mera o neogranicenom broju stranaca u domacim ligama...Pravilo o ogranicenju stranaca ima smisla samo u slucaju da domaci igraci nemaju pravo napustati domacu ligu do navrsene odredjene starosne granice...U tom slucaju zadrzavas domaci kvalitet od igraca i vise od 4 stranca ne bi bilo potrebno u ekipi...Ovako kada sve sto vredi napusta klubove jos u decackim danima jedini kvalitet tima mozes nadomestiti stranim igracima ako zelis dogurati bar do onog sto Zvezda sada radi...zato treba ukinuti meru o broju stranaca ili ce insistiranjem na domacem pogonu ciji se kvalitet ne razlikuje od opstinskih liga dovesti klub u status jednak tim klubovima pa onda uzivajte u domacem kadru bez Evrope sa derbijima protiv Surdulice ,Javora,Gadzinog Hana...

shone

pre 3 godine

zvezda zasluzeno prva pa ko jos veruje u takvu glupost
(nerealno, 29. januar 2021 10:19)

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...

Aleksej

pre 3 godine

Gospodin Terzić.Inače ga baš ne gotivim,ali sad je sve u pravu!
(Goran Loznica, 29. januar 2021 09:39)
Bolje ne znam. Izvinite ako vam se trol ne svidja. Toliki mi je intelekt.

JJ

pre 3 godine

Uvek je Zvezda kao protiv odluka FSS koje njoj odgovaraju. Te nismo mi hteli da se fudbaleri iz EU računaju kao stranci, ali FSS odlučio, te nismo mi hteli da se ukine plej-of, ali tako FSS odlučio, te nismo mi hteli da se finale kupa premesti iz Niša na naš stadion, ali ovi iz FSS tako odlučili i tako u nedogled.

Brooklyn boy

pre 3 godine

Изјавио баш оно што су у јучерашњој хистерији сви "заборавили".... Матијашевић ниједног тренутка није рекао да ће то важити одмах...

krajišnik

pre 3 godine

I ovako ima previše stranaca u timu,4 mogu biti na terenu valjda.
Sve preko toga je previše.
Zvezda ne sme da liči na kiparske ili ekipe iz Azije.

Marshall

pre 3 godine

Terzo doktore!
(Nežno sa vama, 29. januar 2021 09:39)

Zasto je on tacno doktor? Za gasenje OFK-a? Za poternicu? Za trpanje Zvezdinih para u svoj dzep? On je pre 2 godine trazio da se broj stranaca sa 4 poveca na 8 i pre dve nedelje je pokrenuo ovu pricu koju sada demantuje jer se javio neko da se suprotstavi. I ti sada njega nazivas doktorom, zasto druze?

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Najjače je kako i Stanojević i Terzić kao i svi prethodnici ljube skute Kokezi i ekipi a šatro skrivajući preko plota bore za svoje stado.

Sinoć prehrabri Stanoje podvlači 5x, ništa nemam protiv saveza, ozbiljni su to ljudi, odlično rade da se razumemo! Ali eto ja malo da pljucnem Zvezdu zbog ovih mojih. Klasična ljigavština u stilu frakcija ove vlasti i lažne opozicije birane i kićene od te iste vlasti. Ali nisu oni krivi. Oni znaju šta prolazi kod stado. Stado je uvek bilo i ostaće stado.

N.T.369

pre 3 godine

ti si najveci lopov u zadnji 20 godina u zvezdi. trebo bi da cutis a ne da pričaš kako je stanoje promasio temu. nije on ništa promasio. sve je lepo reko. i ti dobro znaš da je upravu.

menjaju se pravila kako zvezdi odgovara a ne ostalim klubovima srbije...

Tragikomedija

pre 3 godine

Zamolio bih stvarno sve ljude koje kritikuju Stanojevića sada i brane ovakvu odluku, uglavnom zbog navijačkih pristrasnosti, da posle kada 9 od 11 igrača u prvim postavama Zvezde i Partizana budu stranci da nemaju pravo da se žale ni na šta kao što to rade u svakoj objavi kada su košarkaški timovi večitih u pitanju. Znači ako iz bilo kog razloga ovu odluku smatrate opravdanom, bilo iz ličnih stavova ili samo jer navijate za Zvezdu pa kontrirate samo, da komentarr kao što su "legija stranaca", "gde su naša deca", "zbog ovoga nam propada fudbal" zaobiđu u širem luku.

Marshall

pre 3 godine

Terzo doktore!
(Nežno sa vama, 29. januar 2021 09:39)

Zasto je on tacno doktor? Za gasenje OFK-a? Za poternicu? Za trpanje Zvezdinih para u svoj dzep? On je pre 2 godine trazio da se broj stranaca sa 4 poveca na 8 i pre dve nedelje je pokrenuo ovu pricu koju sada demantuje jer se javio neko da se suprotstavi. I ti sada njega nazivas doktorom, zasto druze?

N.T.369

pre 3 godine

ti si najveci lopov u zadnji 20 godina u zvezdi. trebo bi da cutis a ne da pričaš kako je stanoje promasio temu. nije on ništa promasio. sve je lepo reko. i ti dobro znaš da je upravu.

menjaju se pravila kako zvezdi odgovara a ne ostalim klubovima srbije...

JJ

pre 3 godine

Uvek je Zvezda kao protiv odluka FSS koje njoj odgovaraju. Te nismo mi hteli da se fudbaleri iz EU računaju kao stranci, ali FSS odlučio, te nismo mi hteli da se ukine plej-of, ali tako FSS odlučio, te nismo mi hteli da se finale kupa premesti iz Niša na naš stadion, ali ovi iz FSS tako odlučili i tako u nedogled.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Najjače je kako i Stanojević i Terzić kao i svi prethodnici ljube skute Kokezi i ekipi a šatro skrivajući preko plota bore za svoje stado.

Sinoć prehrabri Stanoje podvlači 5x, ništa nemam protiv saveza, ozbiljni su to ljudi, odlično rade da se razumemo! Ali eto ja malo da pljucnem Zvezdu zbog ovih mojih. Klasična ljigavština u stilu frakcija ove vlasti i lažne opozicije birane i kićene od te iste vlasti. Ali nisu oni krivi. Oni znaju šta prolazi kod stado. Stado je uvek bilo i ostaće stado.

Milan K.

pre 3 godine

Ja mislim da bi trebalo podrzati Zvezdu i dozvoliti joj 20 stranaca iz svih zemalja sveta. I opet nece moci bez penala i crvenih kartona da pobede Indjiju.

tekno

pre 3 godine

Ne znam kakve veze imaju igraci iz EU sa Zvezdom....sta 2 Italijana??? Ma neeeee....ok....to je zbog Radnika iz Surdulice, Javora i Macve...oni su planirali masovni dolazak fudbalera iz EU...pa da im se pomogne. Staaa? Promasio sam temu??? Oh...izvinite

Brooklyn boy

pre 3 godine

Изјавио баш оно што су у јучерашњој хистерији сви "заборавили".... Матијашевић ниједног тренутка није рекао да ће то важити одмах...

grobarče bez mozga

pre 3 godine

Krasnodar niste dobili, dali su vam gol više i sudijskom greškom ste ušli u LE. Na ovom spisku imate više nerešenih i poraza nego pobeda.
(Grr, 29. januar 2021 11:14)

Zato je vas spisak nevidjen...u bukvalnom smislu reči...

shone

pre 3 godine

zvezda zasluzeno prva pa ko jos veruje u takvu glupost
(nerealno, 29. januar 2021 10:19)

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...

Dejan CZ

pre 3 godine

Onog momenta kada je propisima EU omoguceno da domaci igraci mogu u bilo kom dobu napustiti klub i otici u inostranstvo trebala je uslediti mera o neogranicenom broju stranaca u domacim ligama...Pravilo o ogranicenju stranaca ima smisla samo u slucaju da domaci igraci nemaju pravo napustati domacu ligu do navrsene odredjene starosne granice...U tom slucaju zadrzavas domaci kvalitet od igraca i vise od 4 stranca ne bi bilo potrebno u ekipi...Ovako kada sve sto vredi napusta klubove jos u decackim danima jedini kvalitet tima mozes nadomestiti stranim igracima ako zelis dogurati bar do onog sto Zvezda sada radi...zato treba ukinuti meru o broju stranaca ili ce insistiranjem na domacem pogonu ciji se kvalitet ne razlikuje od opstinskih liga dovesti klub u status jednak tim klubovima pa onda uzivajte u domacem kadru bez Evrope sa derbijima protiv Surdulice ,Javora,Gadzinog Hana...

Utin

pre 3 godine

Sa jedne strane imate jednog prosecnog trenera, bez mrlje u karijeri, sok sa druge strane imate coveka koji ceo svoj zivot je u kombinacijama

бобан

pre 3 godine

Одговор од Терзића уместо из ФСС, чисто да се зна ко се пита и ко одлучује

Milija

pre 3 godine

Stanojevic je pogodio direktno u centar,a ne da je promasio temu...No sto rekao jednom jedan general i ovo ce se jednom zvati lane!
(Alex81, 29. januar 2021 11:22)

Onaj general sto je sudski trazio pozamasnu novcanu nadoknadu za casove ljubavi? I kakve veze Lane Jovanovic ima sa njim?

Dnevna doza prosečnog Srbende snuker majstor

pre 3 godine

Da li neki zvezdas moze da voli ovog čoveka?
(Aleksandar, 29. januar 2021 09:50)
Bitno je šta je rečeno a ne ko je rekao. Ali tvojim komentarom si rekao sve o sebi,

Limar neće doći...

pre 3 godine

Mnogo je losih i zlonamernih komentara napisano i postavljeno.
Ja bih sacekao strucnu analizu i komentar velikog poznavaoca Pantica, pa da onda hladne glave saljemo komentare.

hypatija

pre 3 godine

Dragi moj Zvonko ! Terzić je uvek na slikama nasmejan , jer je direktor uspešnog kluba.
Stanoje je sa druge strane trener jednog raspalog kluba čiji su navijači zaboravili da vole , jer ih nesposobne uprave tog raspalog kluba veoma uspešno navode da svu svoju strast pretvore u sirovu i bezumnu mržnju prema uspešnom klubu kakav je Crvena Zvezda. Logično je da je i on odavno potpao pod uticaj nesposobnih uprava. I tako, zaslepljeni mržnjom ne vide šta se događa u njihovom sopstvenom dvorištu . Jezivo i normalno je da nema osmeha na licu.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Promašio je on sport..
(shone, 29. januar 2021 10:33
Uporedis karijere Stanojevića i lica sa poternice i sve ti bude jasno...ko je tu promašio sport.Ono kad budeš kapiten u OFK Beogradu kad svi odu u inostranstvo a tebe niko neće pa se foliras da voliš klub i na kraju ga irobis da se ne oporavi više nikad.

miksx

pre 3 godine

Ne znam sta je sporno oko Stanoja, mi nismo upuceni sta se desava iza kulisa.
Zvezda dovodi strance koji po sadasnjim pravilima nece moci da igraju u kompletu. Onda se zapitate Zasto to rade? da bi pred kraj prelaznog roka krenula prica o promeni pravilnika.
Kakav zakljucak doneti? Ja bi pomislio da je Zvezda bila upucena da ce takav pravilnik biti donesen pre svih i da su unapred krenuli sa dodatnim strancima. Stanoje je ovde samo skrenu paznju na neregularnost ukoliko se takva odluka donese usred sezone. I jedni i drugi su uvek uklapali timove prema broju stranaca pa su neretko ti stranci dobijali drzavljanstvo preko veze.
Ista prica sa povratnicima, dovode se domaci igraci sa internacionalnim iskustvom ne zato sto su oni vrh vrhova vec zato sto ne mogu da dovedu jos jednog kvalitetnog stranca.
Stanoje nije skrenuo sa teme vec naprotiv deluje preventivno a u narednom periodu ce se pokazati dal je to imalo efekta ili ce se bahato kao sto je obicaj kod nas da se menjaju pravila prema necijim interesima.

One night in May

pre 3 godine

Stanojevic je pogodio direktno u centar,a ne da je promasio temu...No sto rekao jednom jedan general i ovo ce se jednom zvati lane!
(Alex81, 29. januar 2021 11:22)

To je rekao 2014. Sad je 2021, 7 x lani...

Sub013

pre 3 godine

Mene je sramota sto sam Zvezdas!
(Aleksej, 29. januar 2021 11:47)

Opusteno, bices primljen na jugu kao bog, oni se loze na takve, da si fudbaler bio bi im kapiten.

Max

pre 3 godine

Grobari, zar niste juce pisali da nije bitan kakav je Stanoje (to su pisali oni grobari koji ga ne vole), nego ono sto kaze? Ok, i sta sad? Drugaciji arsini? Eto, ni ja ne volim Terzu, ali bitno je ono sto kaze...da li je rekao nesto netacno? Nekorektno? I da se razumemo, ne smatram ovo nicijom pobedom u ovim njihovim kvazi-svadjama, nego koristim priliku da kazem da malo oladite...i grobari, i moji.

retrovizor

pre 3 godine

Stanojeva jucerasnja izjava je jednaka kao kada bi neko rekao "ne bi trebalo da bombardujemo Ameriku". To sto mi to nismo ni nameravali niti mozemo, nema znacaja. Vazno da se izleteo.

neutralan

pre 3 godine

Pod jedan, pravila u Srpskom fudbalu su do sada bila smesna. Samo mi izvodimo nesto tipa moraju samo domaci igraci da igraju a 3-4 stranca max. AE pa znas kad ce da prodje neki nas klub do finala lige sampiona - nikad. zato sto saplicemo sami sebe i jedni druge. Hoce partizan protiv mancestera koji ima 15 stranaca, ili psg koji ima 20 stranaca...Pod dva, zvezda vec 5 sezona igra sa dva tima zbog stranaca (tad je bilo ok), to sto partizan nema pare i ne igra ligu sampiona... znam, boli, pa odatle mrznja. sta ces...
Zakljucak, dokle god svi misle samo na sebe, nema nista od srpskog fudbala i reprezentacije.

DžejAr65

pre 3 godine

Ma tako je, nema to veze sa Zvezdom, ovo je uvedeno zbog Mačve. Kakav soj
(Luke Babbitt gravedigger, 29. januar 2021 11:47)
Kao prvo ovo nije uvedeno šta više nije još ni predlog, a kao drugo što se ne izjasniti da ste protiv toga

vaxilar

pre 3 godine

Terzo doktore!
(Nežno sa vama, 29. januar 2021 09:39)

Zasto je on tacno doktor? Za gasenje OFK-a? Za poternicu? Za trpanje Zvezdinih para u svoj dzep? On je pre 2 godine trazio da se broj stranaca sa 4 poveca na 8 i pre dve nedelje je pokrenuo ovu pricu koju sada demantuje jer se javio neko da se suprotstavi. I ti sada njega nazivas doktorom, zasto druze?
(Marshall, 29. januar 2021 09:55) # Link komentara


Zato sto je doktor nauka. Sam kvalitet te titule u njegovom slucaju ne bih komentarisao, a ovo iznad je na racun toga da vama smetaju namestene diplome, ali on ipak uspeva da ugasi crno beli svet i bez akademskog obrazovanja koje vi smatrate da je izuzetno vazno.

Ukratko, kroz istoriju ako gledamo ovako je Terzic je doktor nauka koliko su i Bobek i ostali fudbaleri Partizana jedini nevini od rathih zlocina u NDH. Eto, nekada je drzava cuvala od Nirnberga i sudjenja, a danas samo legalizuje diplome sa privatnih fakulteta. Ostavicu tebi da zakljucis sta je strasnije.

Deki

pre 3 godine

@(Dejan CZ, 29. januar 2021 10:41, niko to ne spori. Nije Partizan bez veze čuo da to FSS hoće da uvede pred kraj ovog prelaznog roka. Ako ćutiš, tek onda vlast radi šta hoće kao što i radi.

Mija

pre 3 godine

Kao navijač Partizana moram priznati da je Terzić potpuno u pravu.
(Fudbaler, 29. januar 2021 09:55)

Boze me sačuvaj ovakvih “navijača” Partizana ...

Lajavi krelac

pre 3 godine

Da, ovo je sramota šta se radi.

A ne kao u lepa i poštena vremena kada su se pravile noćne sednice kako bi se prekinuo važeći ugovor igrača jednog kluba kako bi prešao u drugi uz priču da je to bolje za razvoj igrača. Da ne pominjemo još lepše i poštenije dane kada je u Upravnom odboru jednog kluba bilo i pet predsednika klubova koji su se takmičili u istoj ligi. A tek u najpoštenija vremena kada je premijer istovremeno bio i predsednik FK. To su, bre, bila vremena časti i poštenja, a ne ovo menjanje pravila koje važe za sve, a ne kao nekada, pošteno, samo za jedan klub.

igor

pre 3 godine

Dragi Stanoje tvoj posao je da treniras i vodis ekipu a ne da pametujes koliko treba stranaca igrati. Ako ti se ne svidja u Srpskom fudbalu i ako si toliko dobar trener idi u drugu zemlju radi i treniraj! Kad ti smetaju stranci mozda nekom smeta i tvoja velika plata npr za uslove za koje obican narod radi u Srbiji !

maya

pre 3 godine

Nisam ljubitelj lika Zvezfana Terzica ali covek za nase uslove ima vrhunske rezultate ,tamo gde to nesto znaca a to su UEFA takmicenja.U pravu je za promasenu temu.

neutralni felš

pre 3 godine

Ukratko, kroz istoriju ako gledamo ovako je Terzic je doktor nauka koliko su i Bobek i ostali fudbaleri Partizana jedini nevini od rathih zlocina u NDH. Eto, nekada je drzava cuvala od Nirnberga i sudjenja, a danas samo legalizuje diplome sa privatnih fakulteta. Ostavicu tebi da zakljucis sta je strasnije.
(vaxilar, 29. januar 2021 14:58)


tužno lupetanje.

Milan K.

pre 3 godine

Ja mislim da bi trebalo podrzati Zvezdu i dozvoliti joj 20 stranaca iz svih zemalja sveta. I opet nece moci bez penala i crvenih kartona da pobede Indjiju.

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@Dottore
Kakva zamena teza ali moram da priznam, duhovita.. Skoro kao onda kada Zvezda nije imala para za licencu a drzava nije htela da pomogne pa je FKP kao drugoplasirani igrao kvalifikacije za LS a onda nekoliko godina kasnije, kada je FKP imao problem sa novcem za licencu drzava je, ista ona drzava koja sve radi za CZ je uskocila i nasla pare.. Eto, od srca se nasmejem kada se toga setim i samo pomislim kako ste vi posteni i dosledni a mi sve suprotno.

Aleksej

pre 3 godine

Gospodin Terzić.Inače ga baš ne gotivim,ali sad je sve u pravu!
(Goran Loznica, 29. januar 2021 09:39)
Bolje ne znam. Izvinite ako vam se trol ne svidja. Toliki mi je intelekt.

Grr

pre 3 godine

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...
(shone, 29. januar 2021 10:35

Krasnodar niste dobili, dali su vam gol više i sudijskom greškom ste ušli u LE. Na ovom spisku imate više nerešenih i poraza nego pobeda.

zvonko

pre 3 godine

Da li je to samo meni zapalo za oko da je Terzić uvek s širokim osmehom, slika iz pravog ugla, optimistična. Uvek u nekom, kao poslovnom modu, s akten tašnom i u pokretu, dok je Stanojević uvek s nekom grimasom, iz lošeg kadra, negativan, iako je i on čovek prihvatljive spoljašnosti.

Zašto naš Filipovski na svim slikama ostavlja loš utisak?
PR marketing C. Zvezde radi savršen posao, ni malo slučajno.

O ovome bi se u Partizanu trebalo ozbiljno razmisliti. Ne znam zašto Biljana Obradović npr. ne vodi računa o tome ili možda nije ni primetila.

Da uprostim: Ja sam muvator ali nasmejan, drag, uvek s osmehom, a moj pošteni komšija uvek iskežen, s gadnom grimasom, osmeha bez.
Ko vam je na prvu prihvatljiviji?

Vanja Grubač

pre 3 godine

Ono kad do izražaja dodje ta neintelegentnost da ne budem grub pa kad ne provali da je to prvo mesto sarkazam.Legenda Kastorije(7 dana) i lice sa Interpolove poternice briljira i pokušava da nas ubedi da nije njihova ideja već se dosetio ne ni Kokeza(to je realno da on nema kapacitet)već neki direktor anonimus ,sa IQ malo većim od Pa ntele.

Рајко Четник

pre 3 godine

Што би рекао Гидра, мој до мога се препуцавају преко наших леђа.

krajišnik

pre 3 godine

I ovako ima previše stranaca u timu,4 mogu biti na terenu valjda.
Sve preko toga je previše.
Zvezda ne sme da liči na kiparske ili ekipe iz Azije.

slobodan

pre 3 godine

Uvek je Zvezda kao protiv odluka FSS koje njoj odgovaraju. Te nismo mi hteli da se fudbaleri iz EU računaju kao stranci, ali FSS odlučio, te nismo mi hteli da se ukine plej-of, ali tako FSS odlučio, te nismo mi hteli da se finale kupa premesti iz Niša na naš stadion, ali ovi iz FSS tako odlučili i tako u nedogled.
(JJ, 29. januar 2021 09:49)

Upravo, a Kostadin vec zaseo u FSSu.

p.a.

pre 3 godine

Slika i prilika danasnjih prilika u srpskom fudbalu, klasicna diktatura. zvezdani se sve moze, i tri tima da ima od kojih je jedan uvek na tribinama.. žalosno

Danijel 0711

pre 3 godine

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...
(shone, 29. januar 2021 10:35

Srđan Jovanović,
Novak Simović,
Zoran Široki,
Ima ih...

Duka

pre 3 godine

Stanje je promašio temu. Ne menjaju se pravila usred sezone zbog zvezde, mada su ih menjali već tri puta, nego zbog Lucana i Surdulice. Imaju ljudi ozbiljne planove. A doktor je tu da nas uvede u Eu i da tamo širi pravoslavlje sa sve potpisom za nezavisnu CG.
Pa nije uz doktora krezuba Srbija tek tako.
Kalcopolisti bajo moj.

sone

pre 3 godine

Trebalo bi da odgovoris i na priču o reprezentaciji. Kako to da srpska super sila, nema ni jednog reprezentativca, a igraju samo igraci iz domace lige?

UF

pre 3 godine

@@Dottore
Kakva zamena teza ali moram da priznam, duhovita.. Skoro kao onda kada Zvezda nije imala para za licencu a drzava nije htela da pomogne pa je FKP kao drugoplasirani igrao kvalifikacije za LS a onda nekoliko godina kasnije, kada je FKP imao problem sa novcem za licencu drzava je, ista ona drzava koja sve radi za CZ je uskocila i nasla pare.. Eto, od srca se nasmejem kada se toga setim i samo pomislim kako ste vi posteni i dosledni a mi sve suprotno.
(Vetar u leđa.., 29. januar 2021 13:58)

Ili onda kada vam je Tole platio 3 puta istu tu licencu.
A to sa vasim nedobijanjem vas je prvorodjeni namestio da bi mogao lakse posle da postavi svoje ljude i preuzme sve. Cisto da vam demonstrira sta ce biti.

Tragikomedija

pre 3 godine

Zamolio bih stvarno sve ljude koje kritikuju Stanojevića sada i brane ovakvu odluku, uglavnom zbog navijačkih pristrasnosti, da posle kada 9 od 11 igrača u prvim postavama Zvezde i Partizana budu stranci da nemaju pravo da se žale ni na šta kao što to rade u svakoj objavi kada su košarkaški timovi večitih u pitanju. Znači ako iz bilo kog razloga ovu odluku smatrate opravdanom, bilo iz ličnih stavova ili samo jer navijate za Zvezdu pa kontrirate samo, da komentarr kao što su "legija stranaca", "gde su naša deca", "zbog ovoga nam propada fudbal" zaobiđu u širem luku.

PEĆKO PIVO

pre 3 godine

Kad vidis da se ovaj javlja, znaš da je Stanoje u pravu
(Brat, 29. januar 2021 09:41)

Kad Terzić kaže da "ceni Stanojevića kao čoveka" onda je jasno kakav je Stanojević "čovek". Naravno da je ovo sve predstava za javnost i naivne navijače, njih dvojica su iz iste "ekipe". Plus ih veže Nikola Damjanac, koji je zet Terziću i kum Stanojeviću. Kad već rekoh da su iz iste ekipe, da navedem i ostale "istaknute" članove. Pod jedan...Falji Ramadani, partner Nikole Damjanca. Ramadanija je svojevremeno Partizanu "nabacio" Miroslav Stević, zet Nenada Bjekovića i kum Nikole Damjanca. Naravno, tu su i Bjeković senior i Bjeković junior kao faktor koji sve to povezuje.

18+

pre 3 godine

@miško moje malo miškulence,hocete li vise sa tom petardom,ostario sam a jos niste pobedili.Svakoga mozete da pobedite,ali nas ne,zato nas i mrzite. Mozete da budete sampioni sveta,evrope,jugoslavije,uze srbije,sire srbije,opstine,mesne zajednice ali samo jedno ne mozete-da nas pobedite.Zloba vas pojela.

Istine radi

pre 3 godine

Da se nisi javio mozda bi neko i posumnjao u ono sto je pricao Stanojevic. Ovako si ubio svaku sumnju. Istina i ti nikad niste bili na istoj strani.

Krcun

pre 3 godine

Ovo je toliko "objektivna i iskrena"izjava kao i sve ranije.Da ne napišu ko je izjavio nikad ne bi znali dali je rekao Kokeza ili Terzić,CZ ili FSS.

Sabre

pre 3 godine

Boze me sačuvaj ovakvih “navijača” Partizana ...
(Mija, 29. januar 2021 10:15)

A ostatak nas Bog da sacuva od likova zadojenih mrznjom poput tebe i Stanoja.

zzbz

pre 3 godine

Одговор од Терзића уместо из ФСС, чисто да се зна ко се пита и ко одлучује
(бобан, 29. januar 2021 11:40)

Da, u pravu si. Trebao je neko iz FSS umesto Terzica da izadje i kaze, da je FSS protiv menjanja pravila od strane FSS u sred sezone. oh wait..

dure

pre 3 godine

navikli smo da menjaju pravila,te hoce polovljenje bodova,pa onda nece...sta god se mezimici duha prohte,rešeno!Pamticemo ovih osam godina,dugo,dugo...ako fudbala i bude ovde uopste..

rn

pre 3 godine

Da li neki zvezdas moze da voli ovog čoveka?
(Aleksandar, 29. januar 2021 09:50)

Može! Nemaju oni moralne i intelktualne smetnje koje bi ih sprečile u tome. Isto kao što neki navijači Partizana vole Stanojevića. A razlika između Stanojevića u "moralnim" kvalitetima nema...isti su!

Bananica država

pre 3 godine

Da, ovo je sramota šta se radi.

A ne kao u lepa i poštena vremena kada su se pravile noćne sednice kako bi se prekinuo važeći ugovor igrača jednog kluba kako bi prešao u drugi uz priču da je to bolje za razvoj igrača. Da ne pominjemo još lepše i poštenije dane kada je u Upravnom odboru jednog kluba bilo i pet predsednika klubova koji su se takmičili u istoj ligi. A tek u najpoštenija vremena kada je premijer istovremeno bio i predsednik FK. To su, bre, bila vremena časti i poštenja, a ne ovo menjanje pravila koje važe za sve, a ne kao nekada, pošteno, samo za jedan klub.
(Lajavi krelac, 29. januar 2021 13:46)
Opa,dečko ne da zna sta je ironija nego vlada i sarkazmom,WOW!!!Aplauz za momka!

Ajgor

pre 3 godine

Protiv ste menjanja pravila u sred sezone? U tom slucaju mora da mi je promaklo saopstenje kojim se odricete proslosezonske titule...
(Dottore, 29. januar 2021 13:23)

Odrećićemo se odmah, čim se vi odreknete titule iz 1999.godine!

Tor

pre 3 godine

Tragikomedija

I ti promasi temu.
Sta je sporno ? U nekom trenutku ce igraci EU biti "izjednaceni" sa domacim i to niko ne spiri jer i nasi igraci se, posle cini mi se 6 meseci ne vode kao stranci tamo.

Al si sada lypio braleeeeeee

zvonko

pre 3 godine

Spin Doctor, to je doktorat koji je stvarno zaslužio.
Eto, je neću, ni na kraj pameti mi nije. Širok osmeh, zlatan zub.
To hoće ovi iz FSS, a među njima ima i nekoliko FIKUS Partizanovaca i šta sad hoćete?

Brane

pre 3 godine

Kad se kaze Spanija pomisli se na Real. Kazes Nemacka pomisli se na Bayern, Kazes Holandija pomislis na Ajax.Kazes Srbija kazes Zvezda. E sad zamislite npr spomenes Srbija i pomisli se na Partizan? Kad nesto neide zajedno onda neide...cemu ljutis?

zvonko

pre 3 godine

(hypatija, 29. januar 2021 13:20)

Osećam potrebu da dodatno pojasnim. Ne vidim čemu teške reči.

Ja sam vaš PR marketing hvalio i čestitam. Brinete i o najsitnijim detaljima koji dovode do jakog utiska.

Kritikovao sam našu PR službu i bavio se nama. Lično, veoma bih vodio brigu kakve fotografije odlaze u etar i intervenisao u redakcijama svih relevantnih medija. U ovoj eri PR je sve.
Možda i grešim, možda vaši rukovodeći ljudi nikad ne iskolače oči, nikad ne naprave grimasu , šta znam.
Za ovo nam nije kriv niko i trebali bi to pametnije.

N.T.369

pre 3 godine

ti si najveci lopov u zadnji 20 godina u zvezdi. trebo bi da cutis a ne da pričaš kako je stanoje promasio temu. nije on ništa promasio. sve je lepo reko. i ti dobro znaš da je upravu.

menjaju se pravila kako zvezdi odgovara a ne ostalim klubovima srbije...

JJ

pre 3 godine

Uvek je Zvezda kao protiv odluka FSS koje njoj odgovaraju. Te nismo mi hteli da se fudbaleri iz EU računaju kao stranci, ali FSS odlučio, te nismo mi hteli da se ukine plej-of, ali tako FSS odlučio, te nismo mi hteli da se finale kupa premesti iz Niša na naš stadion, ali ovi iz FSS tako odlučili i tako u nedogled.

Marshall

pre 3 godine

Terzo doktore!
(Nežno sa vama, 29. januar 2021 09:39)

Zasto je on tacno doktor? Za gasenje OFK-a? Za poternicu? Za trpanje Zvezdinih para u svoj dzep? On je pre 2 godine trazio da se broj stranaca sa 4 poveca na 8 i pre dve nedelje je pokrenuo ovu pricu koju sada demantuje jer se javio neko da se suprotstavi. I ti sada njega nazivas doktorom, zasto druze?

Grr

pre 3 godine

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...
(shone, 29. januar 2021 10:35

Krasnodar niste dobili, dali su vam gol više i sudijskom greškom ste ušli u LE. Na ovom spisku imate više nerešenih i poraza nego pobeda.

Milan K.

pre 3 godine

Ja mislim da bi trebalo podrzati Zvezdu i dozvoliti joj 20 stranaca iz svih zemalja sveta. I opet nece moci bez penala i crvenih kartona da pobede Indjiju.

tekno

pre 3 godine

Ne znam kakve veze imaju igraci iz EU sa Zvezdom....sta 2 Italijana??? Ma neeeee....ok....to je zbog Radnika iz Surdulice, Javora i Macve...oni su planirali masovni dolazak fudbalera iz EU...pa da im se pomogne. Staaa? Promasio sam temu??? Oh...izvinite

Aleksej

pre 3 godine

Gospodin Terzić.Inače ga baš ne gotivim,ali sad je sve u pravu!
(Goran Loznica, 29. januar 2021 09:39)
Bolje ne znam. Izvinite ako vam se trol ne svidja. Toliki mi je intelekt.

p.a.

pre 3 godine

Slika i prilika danasnjih prilika u srpskom fudbalu, klasicna diktatura. zvezdani se sve moze, i tri tima da ima od kojih je jedan uvek na tribinama.. žalosno

Utin

pre 3 godine

Sa jedne strane imate jednog prosecnog trenera, bez mrlje u karijeri, sok sa druge strane imate coveka koji ceo svoj zivot je u kombinacijama

krajišnik

pre 3 godine

I ovako ima previše stranaca u timu,4 mogu biti na terenu valjda.
Sve preko toga je previše.
Zvezda ne sme da liči na kiparske ili ekipe iz Azije.

Danijel 0711

pre 3 godine

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...
(shone, 29. januar 2021 10:35

Srđan Jovanović,
Novak Simović,
Zoran Široki,
Ima ih...

бобан

pre 3 godine

Одговор од Терзића уместо из ФСС, чисто да се зна ко се пита и ко одлучује

18+

pre 3 godine

@miško moje malo miškulence,hocete li vise sa tom petardom,ostario sam a jos niste pobedili.Svakoga mozete da pobedite,ali nas ne,zato nas i mrzite. Mozete da budete sampioni sveta,evrope,jugoslavije,uze srbije,sire srbije,opstine,mesne zajednice ali samo jedno ne mozete-da nas pobedite.Zloba vas pojela.

miksx

pre 3 godine

Ne znam sta je sporno oko Stanoja, mi nismo upuceni sta se desava iza kulisa.
Zvezda dovodi strance koji po sadasnjim pravilima nece moci da igraju u kompletu. Onda se zapitate Zasto to rade? da bi pred kraj prelaznog roka krenula prica o promeni pravilnika.
Kakav zakljucak doneti? Ja bi pomislio da je Zvezda bila upucena da ce takav pravilnik biti donesen pre svih i da su unapred krenuli sa dodatnim strancima. Stanoje je ovde samo skrenu paznju na neregularnost ukoliko se takva odluka donese usred sezone. I jedni i drugi su uvek uklapali timove prema broju stranaca pa su neretko ti stranci dobijali drzavljanstvo preko veze.
Ista prica sa povratnicima, dovode se domaci igraci sa internacionalnim iskustvom ne zato sto su oni vrh vrhova vec zato sto ne mogu da dovedu jos jednog kvalitetnog stranca.
Stanoje nije skrenuo sa teme vec naprotiv deluje preventivno a u narednom periodu ce se pokazati dal je to imalo efekta ili ce se bahato kao sto je obicaj kod nas da se menjaju pravila prema necijim interesima.

zvonko

pre 3 godine

Da li je to samo meni zapalo za oko da je Terzić uvek s širokim osmehom, slika iz pravog ugla, optimistična. Uvek u nekom, kao poslovnom modu, s akten tašnom i u pokretu, dok je Stanojević uvek s nekom grimasom, iz lošeg kadra, negativan, iako je i on čovek prihvatljive spoljašnosti.

Zašto naš Filipovski na svim slikama ostavlja loš utisak?
PR marketing C. Zvezde radi savršen posao, ni malo slučajno.

O ovome bi se u Partizanu trebalo ozbiljno razmisliti. Ne znam zašto Biljana Obradović npr. ne vodi računa o tome ili možda nije ni primetila.

Da uprostim: Ja sam muvator ali nasmejan, drag, uvek s osmehom, a moj pošteni komšija uvek iskežen, s gadnom grimasom, osmeha bez.
Ko vam je na prvu prihvatljiviji?

Bananica država

pre 3 godine

Da, ovo je sramota šta se radi.

A ne kao u lepa i poštena vremena kada su se pravile noćne sednice kako bi se prekinuo važeći ugovor igrača jednog kluba kako bi prešao u drugi uz priču da je to bolje za razvoj igrača. Da ne pominjemo još lepše i poštenije dane kada je u Upravnom odboru jednog kluba bilo i pet predsednika klubova koji su se takmičili u istoj ligi. A tek u najpoštenija vremena kada je premijer istovremeno bio i predsednik FK. To su, bre, bila vremena časti i poštenja, a ne ovo menjanje pravila koje važe za sve, a ne kao nekada, pošteno, samo za jedan klub.
(Lajavi krelac, 29. januar 2021 13:46)
Opa,dečko ne da zna sta je ironija nego vlada i sarkazmom,WOW!!!Aplauz za momka!

shone

pre 3 godine

zvezda zasluzeno prva pa ko jos veruje u takvu glupost
(nerealno, 29. januar 2021 10:19)

Veruju mnogi..
Na primer
Liverpool
Olympiakos
Gent
Krasnodar
Salzburg
Kopenhagen
Keln
Napoli
Sparta
Bate borisov
Ima ih...

dure

pre 3 godine

navikli smo da menjaju pravila,te hoce polovljenje bodova,pa onda nece...sta god se mezimici duha prohte,rešeno!Pamticemo ovih osam godina,dugo,dugo...ako fudbala i bude ovde uopste..

Milan K.

pre 3 godine

Ja mislim da bi trebalo podrzati Zvezdu i dozvoliti joj 20 stranaca iz svih zemalja sveta. I opet nece moci bez penala i crvenih kartona da pobede Indjiju.

Tragikomedija

pre 3 godine

Zamolio bih stvarno sve ljude koje kritikuju Stanojevića sada i brane ovakvu odluku, uglavnom zbog navijačkih pristrasnosti, da posle kada 9 od 11 igrača u prvim postavama Zvezde i Partizana budu stranci da nemaju pravo da se žale ni na šta kao što to rade u svakoj objavi kada su košarkaški timovi večitih u pitanju. Znači ako iz bilo kog razloga ovu odluku smatrate opravdanom, bilo iz ličnih stavova ili samo jer navijate za Zvezdu pa kontrirate samo, da komentarr kao što su "legija stranaca", "gde su naša deca", "zbog ovoga nam propada fudbal" zaobiđu u širem luku.

sone

pre 3 godine

Trebalo bi da odgovoris i na priču o reprezentaciji. Kako to da srpska super sila, nema ni jednog reprezentativca, a igraju samo igraci iz domace lige?

hypatija

pre 3 godine

Dragi moj Zvonko ! Terzić je uvek na slikama nasmejan , jer je direktor uspešnog kluba.
Stanoje je sa druge strane trener jednog raspalog kluba čiji su navijači zaboravili da vole , jer ih nesposobne uprave tog raspalog kluba veoma uspešno navode da svu svoju strast pretvore u sirovu i bezumnu mržnju prema uspešnom klubu kakav je Crvena Zvezda. Logično je da je i on odavno potpao pod uticaj nesposobnih uprava. I tako, zaslepljeni mržnjom ne vide šta se događa u njihovom sopstvenom dvorištu . Jezivo i normalno je da nema osmeha na licu.

vaxilar

pre 3 godine

Terzo doktore!
(Nežno sa vama, 29. januar 2021 09:39)

Zasto je on tacno doktor? Za gasenje OFK-a? Za poternicu? Za trpanje Zvezdinih para u svoj dzep? On je pre 2 godine trazio da se broj stranaca sa 4 poveca na 8 i pre dve nedelje je pokrenuo ovu pricu koju sada demantuje jer se javio neko da se suprotstavi. I ti sada njega nazivas doktorom, zasto druze?
(Marshall, 29. januar 2021 09:55) # Link komentara


Zato sto je doktor nauka. Sam kvalitet te titule u njegovom slucaju ne bih komentarisao, a ovo iznad je na racun toga da vama smetaju namestene diplome, ali on ipak uspeva da ugasi crno beli svet i bez akademskog obrazovanja koje vi smatrate da je izuzetno vazno.

Ukratko, kroz istoriju ako gledamo ovako je Terzic je doktor nauka koliko su i Bobek i ostali fudbaleri Partizana jedini nevini od rathih zlocina u NDH. Eto, nekada je drzava cuvala od Nirnberga i sudjenja, a danas samo legalizuje diplome sa privatnih fakulteta. Ostavicu tebi da zakljucis sta je strasnije.

Mija

pre 3 godine

Kao navijač Partizana moram priznati da je Terzić potpuno u pravu.
(Fudbaler, 29. januar 2021 09:55)

Boze me sačuvaj ovakvih “navijača” Partizana ...

Vanja Grubač

pre 3 godine

Ono kad do izražaja dodje ta neintelegentnost da ne budem grub pa kad ne provali da je to prvo mesto sarkazam.Legenda Kastorije(7 dana) i lice sa Interpolove poternice briljira i pokušava da nas ubedi da nije njihova ideja već se dosetio ne ni Kokeza(to je realno da on nema kapacitet)već neki direktor anonimus ,sa IQ malo većim od Pa ntele.

Duka

pre 3 godine

Stanje je promašio temu. Ne menjaju se pravila usred sezone zbog zvezde, mada su ih menjali već tri puta, nego zbog Lucana i Surdulice. Imaju ljudi ozbiljne planove. A doktor je tu da nas uvede u Eu i da tamo širi pravoslavlje sa sve potpisom za nezavisnu CG.
Pa nije uz doktora krezuba Srbija tek tako.
Kalcopolisti bajo moj.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Promašio je on sport..
(shone, 29. januar 2021 10:33
Uporedis karijere Stanojevića i lica sa poternice i sve ti bude jasno...ko je tu promašio sport.Ono kad budeš kapiten u OFK Beogradu kad svi odu u inostranstvo a tebe niko neće pa se foliras da voliš klub i na kraju ga irobis da se ne oporavi više nikad.

Deki

pre 3 godine

@(Dejan CZ, 29. januar 2021 10:41, niko to ne spori. Nije Partizan bez veze čuo da to FSS hoće da uvede pred kraj ovog prelaznog roka. Ako ćutiš, tek onda vlast radi šta hoće kao što i radi.

rn

pre 3 godine

Da li neki zvezdas moze da voli ovog čoveka?
(Aleksandar, 29. januar 2021 09:50)

Može! Nemaju oni moralne i intelktualne smetnje koje bi ih sprečile u tome. Isto kao što neki navijači Partizana vole Stanojevića. A razlika između Stanojevića u "moralnim" kvalitetima nema...isti su!

Dnevna doza prosečnog Srbende snuker majstor

pre 3 godine

Da li neki zvezdas moze da voli ovog čoveka?
(Aleksandar, 29. januar 2021 09:50)
Bitno je šta je rečeno a ne ko je rekao. Ali tvojim komentarom si rekao sve o sebi,

maya

pre 3 godine

Nisam ljubitelj lika Zvezfana Terzica ali covek za nase uslove ima vrhunske rezultate ,tamo gde to nesto znaca a to su UEFA takmicenja.U pravu je za promasenu temu.

UF

pre 3 godine

@@Dottore
Kakva zamena teza ali moram da priznam, duhovita.. Skoro kao onda kada Zvezda nije imala para za licencu a drzava nije htela da pomogne pa je FKP kao drugoplasirani igrao kvalifikacije za LS a onda nekoliko godina kasnije, kada je FKP imao problem sa novcem za licencu drzava je, ista ona drzava koja sve radi za CZ je uskocila i nasla pare.. Eto, od srca se nasmejem kada se toga setim i samo pomislim kako ste vi posteni i dosledni a mi sve suprotno.
(Vetar u leđa.., 29. januar 2021 13:58)

Ili onda kada vam je Tole platio 3 puta istu tu licencu.
A to sa vasim nedobijanjem vas je prvorodjeni namestio da bi mogao lakse posle da postavi svoje ljude i preuzme sve. Cisto da vam demonstrira sta ce biti.

Krcun

pre 3 godine

Ovo je toliko "objektivna i iskrena"izjava kao i sve ranije.Da ne napišu ko je izjavio nikad ne bi znali dali je rekao Kokeza ili Terzić,CZ ili FSS.

zvonko

pre 3 godine

Spin Doctor, to je doktorat koji je stvarno zaslužio.
Eto, je neću, ni na kraj pameti mi nije. Širok osmeh, zlatan zub.
To hoće ovi iz FSS, a među njima ima i nekoliko FIKUS Partizanovaca i šta sad hoćete?

neutralni felš

pre 3 godine

Ukratko, kroz istoriju ako gledamo ovako je Terzic je doktor nauka koliko su i Bobek i ostali fudbaleri Partizana jedini nevini od rathih zlocina u NDH. Eto, nekada je drzava cuvala od Nirnberga i sudjenja, a danas samo legalizuje diplome sa privatnih fakulteta. Ostavicu tebi da zakljucis sta je strasnije.
(vaxilar, 29. januar 2021 14:58)


tužno lupetanje.

Sabre

pre 3 godine

Boze me sačuvaj ovakvih “navijača” Partizana ...
(Mija, 29. januar 2021 10:15)

A ostatak nas Bog da sacuva od likova zadojenih mrznjom poput tebe i Stanoja.

zvonko

pre 3 godine

(hypatija, 29. januar 2021 13:20)

Osećam potrebu da dodatno pojasnim. Ne vidim čemu teške reči.

Ja sam vaš PR marketing hvalio i čestitam. Brinete i o najsitnijim detaljima koji dovode do jakog utiska.

Kritikovao sam našu PR službu i bavio se nama. Lično, veoma bih vodio brigu kakve fotografije odlaze u etar i intervenisao u redakcijama svih relevantnih medija. U ovoj eri PR je sve.
Možda i grešim, možda vaši rukovodeći ljudi nikad ne iskolače oči, nikad ne naprave grimasu , šta znam.
Za ovo nam nije kriv niko i trebali bi to pametnije.

zzbz

pre 3 godine

Одговор од Терзића уместо из ФСС, чисто да се зна ко се пита и ко одлучује
(бобан, 29. januar 2021 11:40)

Da, u pravu si. Trebao je neko iz FSS umesto Terzica da izadje i kaze, da je FSS protiv menjanja pravila od strane FSS u sred sezone. oh wait..

Istine radi

pre 3 godine

Da se nisi javio mozda bi neko i posumnjao u ono sto je pricao Stanojevic. Ovako si ubio svaku sumnju. Istina i ti nikad niste bili na istoj strani.

igor

pre 3 godine

Dragi Stanoje tvoj posao je da treniras i vodis ekipu a ne da pametujes koliko treba stranaca igrati. Ako ti se ne svidja u Srpskom fudbalu i ako si toliko dobar trener idi u drugu zemlju radi i treniraj! Kad ti smetaju stranci mozda nekom smeta i tvoja velika plata npr za uslove za koje obican narod radi u Srbiji !

Brane

pre 3 godine

Kad se kaze Spanija pomisli se na Real. Kazes Nemacka pomisli se na Bayern, Kazes Holandija pomislis na Ajax.Kazes Srbija kazes Zvezda. E sad zamislite npr spomenes Srbija i pomisli se na Partizan? Kad nesto neide zajedno onda neide...cemu ljutis?

Milija

pre 3 godine

Stanojevic je pogodio direktno u centar,a ne da je promasio temu...No sto rekao jednom jedan general i ovo ce se jednom zvati lane!
(Alex81, 29. januar 2021 11:22)

Onaj general sto je sudski trazio pozamasnu novcanu nadoknadu za casove ljubavi? I kakve veze Lane Jovanovic ima sa njim?

retrovizor

pre 3 godine

Stanojeva jucerasnja izjava je jednaka kao kada bi neko rekao "ne bi trebalo da bombardujemo Ameriku". To sto mi to nismo ni nameravali niti mozemo, nema znacaja. Vazno da se izleteo.

Brooklyn boy

pre 3 godine

Изјавио баш оно што су у јучерашњој хистерији сви "заборавили".... Матијашевић ниједног тренутка није рекао да ће то важити одмах...

Sub013

pre 3 godine

Mene je sramota sto sam Zvezdas!
(Aleksej, 29. januar 2021 11:47)

Opusteno, bices primljen na jugu kao bog, oni se loze na takve, da si fudbaler bio bi im kapiten.

Max

pre 3 godine

Grobari, zar niste juce pisali da nije bitan kakav je Stanoje (to su pisali oni grobari koji ga ne vole), nego ono sto kaze? Ok, i sta sad? Drugaciji arsini? Eto, ni ja ne volim Terzu, ali bitno je ono sto kaze...da li je rekao nesto netacno? Nekorektno? I da se razumemo, ne smatram ovo nicijom pobedom u ovim njihovim kvazi-svadjama, nego koristim priliku da kazem da malo oladite...i grobari, i moji.

grobarče bez mozga

pre 3 godine

Krasnodar niste dobili, dali su vam gol više i sudijskom greškom ste ušli u LE. Na ovom spisku imate više nerešenih i poraza nego pobeda.
(Grr, 29. januar 2021 11:14)

Zato je vas spisak nevidjen...u bukvalnom smislu reči...

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Najjače je kako i Stanojević i Terzić kao i svi prethodnici ljube skute Kokezi i ekipi a šatro skrivajući preko plota bore za svoje stado.

Sinoć prehrabri Stanoje podvlači 5x, ništa nemam protiv saveza, ozbiljni su to ljudi, odlično rade da se razumemo! Ali eto ja malo da pljucnem Zvezdu zbog ovih mojih. Klasična ljigavština u stilu frakcija ove vlasti i lažne opozicije birane i kićene od te iste vlasti. Ali nisu oni krivi. Oni znaju šta prolazi kod stado. Stado je uvek bilo i ostaće stado.

DžejAr65

pre 3 godine

Ma tako je, nema to veze sa Zvezdom, ovo je uvedeno zbog Mačve. Kakav soj
(Luke Babbitt gravedigger, 29. januar 2021 11:47)
Kao prvo ovo nije uvedeno šta više nije još ni predlog, a kao drugo što se ne izjasniti da ste protiv toga

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@Dottore
Kakva zamena teza ali moram da priznam, duhovita.. Skoro kao onda kada Zvezda nije imala para za licencu a drzava nije htela da pomogne pa je FKP kao drugoplasirani igrao kvalifikacije za LS a onda nekoliko godina kasnije, kada je FKP imao problem sa novcem za licencu drzava je, ista ona drzava koja sve radi za CZ je uskocila i nasla pare.. Eto, od srca se nasmejem kada se toga setim i samo pomislim kako ste vi posteni i dosledni a mi sve suprotno.

Tor

pre 3 godine

Tragikomedija

I ti promasi temu.
Sta je sporno ? U nekom trenutku ce igraci EU biti "izjednaceni" sa domacim i to niko ne spiri jer i nasi igraci se, posle cini mi se 6 meseci ne vode kao stranci tamo.

Al si sada lypio braleeeeeee

Ajgor

pre 3 godine

Protiv ste menjanja pravila u sred sezone? U tom slucaju mora da mi je promaklo saopstenje kojim se odricete proslosezonske titule...
(Dottore, 29. januar 2021 13:23)

Odrećićemo se odmah, čim se vi odreknete titule iz 1999.godine!

Limar neće doći...

pre 3 godine

Mnogo je losih i zlonamernih komentara napisano i postavljeno.
Ja bih sacekao strucnu analizu i komentar velikog poznavaoca Pantica, pa da onda hladne glave saljemo komentare.

Lajavi krelac

pre 3 godine

Da, ovo je sramota šta se radi.

A ne kao u lepa i poštena vremena kada su se pravile noćne sednice kako bi se prekinuo važeći ugovor igrača jednog kluba kako bi prešao u drugi uz priču da je to bolje za razvoj igrača. Da ne pominjemo još lepše i poštenije dane kada je u Upravnom odboru jednog kluba bilo i pet predsednika klubova koji su se takmičili u istoj ligi. A tek u najpoštenija vremena kada je premijer istovremeno bio i predsednik FK. To su, bre, bila vremena časti i poštenja, a ne ovo menjanje pravila koje važe za sve, a ne kao nekada, pošteno, samo za jedan klub.

One night in May

pre 3 godine

Stanojevic je pogodio direktno u centar,a ne da je promasio temu...No sto rekao jednom jedan general i ovo ce se jednom zvati lane!
(Alex81, 29. januar 2021 11:22)

To je rekao 2014. Sad je 2021, 7 x lani...

neutralan

pre 3 godine

Pod jedan, pravila u Srpskom fudbalu su do sada bila smesna. Samo mi izvodimo nesto tipa moraju samo domaci igraci da igraju a 3-4 stranca max. AE pa znas kad ce da prodje neki nas klub do finala lige sampiona - nikad. zato sto saplicemo sami sebe i jedni druge. Hoce partizan protiv mancestera koji ima 15 stranaca, ili psg koji ima 20 stranaca...Pod dva, zvezda vec 5 sezona igra sa dva tima zbog stranaca (tad je bilo ok), to sto partizan nema pare i ne igra ligu sampiona... znam, boli, pa odatle mrznja. sta ces...
Zakljucak, dokle god svi misle samo na sebe, nema nista od srpskog fudbala i reprezentacije.

Dejan CZ

pre 3 godine

Onog momenta kada je propisima EU omoguceno da domaci igraci mogu u bilo kom dobu napustiti klub i otici u inostranstvo trebala je uslediti mera o neogranicenom broju stranaca u domacim ligama...Pravilo o ogranicenju stranaca ima smisla samo u slucaju da domaci igraci nemaju pravo napustati domacu ligu do navrsene odredjene starosne granice...U tom slucaju zadrzavas domaci kvalitet od igraca i vise od 4 stranca ne bi bilo potrebno u ekipi...Ovako kada sve sto vredi napusta klubove jos u decackim danima jedini kvalitet tima mozes nadomestiti stranim igracima ako zelis dogurati bar do onog sto Zvezda sada radi...zato treba ukinuti meru o broju stranaca ili ce insistiranjem na domacem pogonu ciji se kvalitet ne razlikuje od opstinskih liga dovesti klub u status jednak tim klubovima pa onda uzivajte u domacem kadru bez Evrope sa derbijima protiv Surdulice ,Javora,Gadzinog Hana...

slobodan

pre 3 godine

Uvek je Zvezda kao protiv odluka FSS koje njoj odgovaraju. Te nismo mi hteli da se fudbaleri iz EU računaju kao stranci, ali FSS odlučio, te nismo mi hteli da se ukine plej-of, ali tako FSS odlučio, te nismo mi hteli da se finale kupa premesti iz Niša na naš stadion, ali ovi iz FSS tako odlučili i tako u nedogled.
(JJ, 29. januar 2021 09:49)

Upravo, a Kostadin vec zaseo u FSSu.

Рајко Четник

pre 3 godine

Што би рекао Гидра, мој до мога се препуцавају преко наших леђа.

PEĆKO PIVO

pre 3 godine

Kad vidis da se ovaj javlja, znaš da je Stanoje u pravu
(Brat, 29. januar 2021 09:41)

Kad Terzić kaže da "ceni Stanojevića kao čoveka" onda je jasno kakav je Stanojević "čovek". Naravno da je ovo sve predstava za javnost i naivne navijače, njih dvojica su iz iste "ekipe". Plus ih veže Nikola Damjanac, koji je zet Terziću i kum Stanojeviću. Kad već rekoh da su iz iste ekipe, da navedem i ostale "istaknute" članove. Pod jedan...Falji Ramadani, partner Nikole Damjanca. Ramadanija je svojevremeno Partizanu "nabacio" Miroslav Stević, zet Nenada Bjekovića i kum Nikole Damjanca. Naravno, tu su i Bjeković senior i Bjeković junior kao faktor koji sve to povezuje.