Fudbal 83

Četvrtak, 05.11.2020.

23:28

Nestvarna odbrana Borjana u 94. minutu VIDEO

Milan Borjan imao je neverovatnu odbranu u 94. minutu.

Nestvarna odbrana Borjana u 94. minutu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Istina

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Komentator odlepio od srece, 6. novembar 2020 00:27)

Davali su itekako ali su to crno bele sudije ponistavale ili nisu priznavale.Inace,za ove koji se ne razumeju u fudbal,Borjan je izmislio branjenje za Stojkovica i za njega je golman sa velikim G.

vuki

pre 3 godine

Meni nije jasno da neko hvali ovog Borjana, covjek je teska kiksara. Sinoc dva, tri ispucavanja njima u noge, iz kojih je lako mogao da padne i gol. Nista posebno nije odbranio u zadnjoj minuti, vise ga je pogodila lopta, koja ionako tesko da bi mogla da prodje u gol, jer je udarac bio dosta iskosa.
Samo se sjetite derbija, sigurno jedno tri gola sto je dao partizan je isključivo zbog njegovih gresaka.

Haha

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)

Genk možda jeste bez 12 igrača, ali smo mi igrali sa Gentom. Baš me čudi da vam se prividja Genk. Možda od onoga kad su vas genknuli.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 6. novembar 2020 09:44)

A sad ti meni objasni gde si u prvobitnom komentaru video GenK !?

Sava

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.
(slaviša šmigič, 6. novembar 2020 08:34)

Kad već hvališ Pankova, pogledaj snimak i vidi ko je od Zvezdinih defanzivaca ispustio napadača Genta.

Ombre

pre 3 godine

Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)


ha ha ha ha .... Pobednik dana....auuuu....šta mu uradi Borjan.

Čuj Albanci nadigrali a pobeđeni u gostima, saterani u bunker.. A i nikad lošiji Gent iz 1. šešira .... Šamrok nesrećni ne spava, tužni dani...

Ti ne znaš ni iz koje zemlje je Gent a znaš ko im ima koronu. Pusti medije samo ti slušaj Žeksa.... on će ti kaže istinu ....hahahaha

Zlatko

pre 3 godine

Da se iseče onaj deo "preletela je lopta Borjana" i poslednja sekunda snimka "ide Falčineli" i komotno komentar može da se namontira na odbranu protiv Krasnodara. Sticajem okolnosti, u pitanju je isti komentator, isto završnica utakmice, isto odlična odbrana... Inače, ja sam je video u golu. Kako je tekla akcija, Borjan kreće pa staje, lopta ga preleće, igrač sam na drugoj, mislio sam da je 100% gol. Da je bilo navijača, bilo bi posla za medicinske ekipe.

NoName

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)

Genk možda jeste bez 12 igrača, ali smo mi igrali sa Gentom. Baš me čudi da vam se prividja Genk. Možda od onoga kad su vas genknuli.

Dzoni

pre 3 godine

Osećam u vazduhu upišano grobarče....ahahahaha.... ali i taj miris upišanog grobarčeta ne može da pokrije miris nadolazećeg proleca u Evropi.


Joj koja muka.... uživamo.

Ajmo ajmo, možete.jos bolje, sreća, nikad gori, Tereza, AV, Borjan ne zna ... A Zvezda gazi već drugo kolo .... još malo.

Zvezda je pobedila ekipu iz 1.šešira. I to odličnu ekipu. Vi Moldavce niste mogli bez poklon penala u produžecima...

ona stvar

pre 3 godine

Grobari este se ponadali, este ripali i vikali gol gol? hahahahahaha
(Kasper, 05. novembar 2020 23:50)
Dobili ste a tebi prvo grobari na pameti. Alal vera.

Rocky

pre 3 godine

Šlag na torti Zvezdinih uspeha u Evropi je plač upišanog grobarčeta.

Ha ha ha ... kako samo uživam u tome.... jedva čekam svaku sledeću tekmu.... koja nemoć, koja muka ...vrhunski.

Wllaxy

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
(Komentator odlepio od srece, 06. novembar 2020 00:27)

Eto, tu se mi razlikujemo.

Nama su utakmice sa vama iste recimo kao i protiv Javora (ni njima nismo dali gol uzgred rečeno) - samo još jedan meč na putu ka tituli, dok je vama u nedostatku većih mečeva i protivnika to najveći meč u sezoni pa se pa primite ko saučešće...

Realno

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.

Manga

pre 3 godine

Borjan je stvarno dobar golman.Jedna stvar mi nije jasna pored zaista odlicnih partija ,kako to da ga niko u svietu ne trazi da ga kupi?
(Cika Gile, 06. novembar 2020 01:31)

Genije, imaš li predstavu koliko ponuda postoji za Borjana ?? Čuj niko ne želi da kupi jednog od najboljih golmana u Evropi.... ahahaha....

Znaš ti ko koga želi da kupi... care, prodaja nije opcija, ne žele da ga prodaju. Pre 2 god je bila ponuda i to dobra ali su reagovali iz Zvezde....a drugo, Zvezda je opet tada ušla u LŠ, pa sad opet u LE.... ne ide se Borjanu baš toliko :-)))

ja

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 6. novembar 2020 00:29) # Link komentara

Bravo za tvoju babu.

Stojke ovako nešto sigurno ne bi odbranio jer iako ima reflekse kao panter (bar je ranije imao) suviše je glup da u istoj sekundi shvati da lopta preleće, da proceni gde će da završi i odmah promeni poziciju da bi stigao da odbrani eventualni šut. Upravo ovakve akcije Stojke ne zna da brani, već može samo da moli Boga da nema nikog na drugoj stativi. Stojke može da stoji na liniji i odbrani čudo ako mu je u dometu, ali da provali i koriguje to što pogrešno stoji, ni u ludilu.
(Toni, 06. novembar 2020 01:52)

Ako ćemo tako, onda Stojke bi verovatno već sam centaršut presekao, uhvatio loptu ili pak izbio, pošto je odlučan golman, a ne kao ovaj napred nazad ne zna gde će, pa je na kraju imao sreće što baš pravo u njega šutira. Baš je on procenio, pogubio se kao muva bez glave.

Dark

pre 3 godine

Znači, očekivao sam neku bravuru, kad ono čovjek šutirao iz skoro mrtvog ugla u golmana. Navijam za Zvezdu od malih nogu i radujem se svakom uspehu, ali je fudbal kod nas dotakao dno odavno,nažalost.

daca

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.

era

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
(Komentator odlepio od srece, 06. novembar 2020 00:27) imamo srca , zamisli jos da vas dotucemo u derbiju ,pa pola bi vas se povesalo do sad ,ne bi imao ko da nas uveseljava na portalima

JOJ, STA VAM RADIM!!!

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

A tek što mrmoti zavijaju čokolade...
(Wllaxy, 06. novembar 2020 06:15)

Pa, je l' si zavio?

slaviša šmigič

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.

Oslo

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

Videli smo gol sa centra protiv AZ-a....

NoName

pre 3 godine

Sjajan golman, dosta je ucinio za Zvezdu, ali ne mogu da ne prokomentarisem sinocnu intervenciju u 90 minutu.
Golman te klase je morao da pokupi centarsut. Dakle, da je primio gol, iskljucivo bi bila njegova greska.
(Dusan, 06. novembar 2020 08:21)

Upravo tako. Ono se lagano hvata čak i jednom rukom. Loša procena..

Dzontra

pre 3 godine

Borjan je u Zvezdi odbranio i doneo u Evropi ono što nije bilo realno, a sa druge strane Mustafa je izgubio ono što nije bilo realno da može da se ispusti....

Razlika između malih i velikih golmana. I klubova.

Kako sada Borjan uživa u plaču onih malih poganih šamrokovaca ....


Kralj golmana.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.

ja

pre 3 godine

@ (dzonika, 05. novembar 2020 23:38)

Više nam leži?! Zvezda nije gladna rezultata, već para. Mi smo evropski i svetski šampioni - to ne može da se nadmaši više ni na koji način. Nama treba lova da nas izvuče iz dugova, pa će onda i LŠ da nam "leži". Fun fact: osvajač LE, koji do kraja iste ima isključivo pobede, će zaraditi duplo manje para od poslednjeplasiranog kluba u LŠ, koji u istoj ima sve poraze...

TOP

pre 3 godine

Niko grobare nije toliko ubio kao Borjan. Znaci tresu se i plaču od muke i besa kad mu čuju ime.

Zvezdin heroj. Legenda ...

Ko zna koliko li je TV sinoć polomljeno u Šamroku kad je Borjan ono odbranio... ha ha ha ha ....

A jesu se ponadali bili... :-)))

Dusan

pre 3 godine

Sjajan golman, dosta je ucinio za Zvezdu, ali ne mogu da ne prokomentarisem sinocnu intervenciju u 90 minutu.
Golman te klase je morao da pokupi centarsut. Dakle, da je primio gol, iskljucivo bi bila njegova greska.

macconi

pre 3 godine

jeste on skinuo onu na kraju i svaka mu cast...ali je toliko puta pogresio u dodavanjima,kao da je gledao Nojera pa misli da i on moze tako da dodaje..otvarao im je kontre samo tako...katastrofalno smo odigrali od drugog gola i treba da se zapitaju,zato sto im sledeci put to nece proci

g.m.

pre 3 godine

Sve je tacno , 94. minut , odbrana I "Velika Zelja" Borjana da dobije utakmicu I odnbrani sut , ali I "Majstor" sto ga je sutnuo... Bruka...

dejan

pre 3 godine

Da nije kanađanin,možda bi ga selektor pozvao u srpsku reprezentaciju. Pa dok je on u karantinu,Tumba bi mu obilazio suprugu da se postara da joj ništa ne fali.

vlada

pre 3 godine

Za one što pričaju da je mnogo taličan. Pa da li biste za sebe pričali da imate sreće,a da ste oženili ono? Mora čovek bar negde da ima sreće,a ovaj mazohista je ima na terenu.

deda

pre 3 godine

mala šansa da je lopta išla u gol...ko može neka pogleda poziciju lopte u trenutku šuta i u trenutku kada pogadja Borjana...Milunoviću je drugi žuti oprošten...ali...pobeda je pobeda...makar i ovako teško ostvarena

Wllaxy

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

A tek što mrmoti zavijaju čokolade...

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Cika Gile

Ako pričamo strogo o kvalitetima, fali mu igra nogom da bi bio za lige petice. Refleks, istrčavanja, top. Samo baš slabo ispucava i to je vrlo važan golmanski segment. Što je opet sreća po nas. I ovako je mogao na neki istok da uzme paretine. Makar razmišlja glavom i želi da bude ozbiljna legenda kluba.

Ne bio u koži sledećeg golmana. Podigao je lestvicu strahovito i na tome mu hvala. Neka ga još 3-4 godine, bar oko toga ne brinemo.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

@Cika Gile

Ima je Borjan ponuda. Engleska, Francuska, Turska, Kina, Emirati. Ali čovek je već video uzduž planetu do 30-e i baš želi da se skrasi.

Kapiten je i već sada živa legenda najvećeg kluba Balkana. Igra Evropu, uzima titule, ima finu platu, život u Beogradu. Malo li je? Ni ja na njegovom mestu ne bi mrdao nigde.

Dr.Haus

pre 3 godine

Vrhunska odbrana nema sta,ali mene vise brine zasto ga je lopta preletela.Trebao je ovo boksovati ili hvatati kad je krenuo vec.Svaka cast ipak za odbranu.

borisc

pre 3 godine

Borjanu dozivotni ugovor... i dari vise nego bilo kom igracu. Marin milion a borjan? Ajmo bre da mu se zahvalimo za sve jer nas je on uveo u svaku grupu. Borjane od mene haval do neba

goran

pre 3 godine

Borjan svojim odbranama doneo zvezdi brat bratu 25-30 miliona eura. ako je neko zasluzio ugovor do kraja karijere to je on, pravi zvezdas, srbin krajisnik... i to sa povecanjem od bar 50 posto

Toni

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 6. novembar 2020 00:29) # Link komentara

Bravo za tvoju babu.

Stojke ovako nešto sigurno ne bi odbranio jer iako ima reflekse kao panter (bar je ranije imao) suviše je glup da u istoj sekundi shvati da lopta preleće, da proceni gde će da završi i odmah promeni poziciju da bi stigao da odbrani eventualni šut. Upravo ovakve akcije Stojke ne zna da brani, već može samo da moli Boga da nema nikog na drugoj stativi. Stojke može da stoji na liniji i odbrani čudo ako mu je u dometu, ali da provali i koriguje to što pogrešno stoji, ni u ludilu.

pangalakticki grgolj blaster

pre 3 godine

@kusavi
Borjan je truba i alibi igrac?!
Da li si ti normalan? Borjan nas je toliko puta vadio u Evropi da to vise nije slucajnost, vec normalna pojava. On je, po mom misljenju, najzasluzniji igrac za Zvezdine partije u Evropi u poslednje 4 godine.

Objektivno

pre 3 godine

Na zalost,tako ispada,da je Borjan junak a imao je par uzasnih ispucavanja i onaj centarsut,pre odbrane je jako lose procenio,sto je Degenek i naveo nakon utakmice.Taj centarsut je morao bolje da proceni i da loptu hvata ili boksuje a ne da mu prodje kroz njegov prostor pa da je jedva izvadi,uz dosta srece.Moramo biti realni i sagledati sve zajedno.Odbrana katastrofalna,duva promaja na sve strane a upravo Borjan izjavljuje kako smo odigrali odlicnu odbranu.Sve dok guramo istinu ispod tepiha,lose nam se pise.Ovom pobedom verovatno prolazimo grupu jer se nadam pobedi protiv Libereca ali u zimskom prelaznom roku obavezno dovesti oba beka i bar jednog dobrog stopera.Pod obavezno prodati Milunovica i Gobeljica,moze i Gajica,eventualno jednog od Degeneka i Pankova a Erakovica forsirati sto vise,makar i gresio jer kako on iznosi lopte i kako se postavlja,ne zna ni jedan stoper u ligi.Fali mu malo bolja predaja lopte i snage u duelima,tj.par kg vise misicne mase.

The Unforgiven

pre 3 godine

Ne biste mi primirisali Evropi ovih godina da vam nije 2 faktora - Borjana i Fortune.
(srdjan, 5. novembar 2020 23:41)
--------------------

Mozda vi ne bi, ali Zvezda svakako bi. ;)

manga

pre 3 godine

Nije on spor koliko je bukari brz. Osman je najbrzi igrac u belgijskoj ligi...

Zbog presporog Milunoviča nažalost trpela je cela ekipa tokom svih 90 minuta.To da u zadnjoj liniji igraju teškaši i od toga još izuzetno spori Milunovič sa non stop pogrešnim dodavanjima pa to je van svake pameti samo čekam dan kad ču Milunoviču videti leđa ovo pišem jer volim zvezdu ali me sramota današnje igre i toga,da Milunovič mora igrati po nekom naređenju.
(slaviša šmigič, 05. novembar 2020 23:48)

veliki strumf

pre 3 godine

Ova odbrana me podseti na onu čuvenu Borjanovu odbranu protiv Krasnodara u 86. minutu. Bio sam na zapadu prema severu (na stepenicama jer je sve bilo prepuno) i imao sjajan ugao za gledanje. Kada je Grankvist sutnuo loptu glavom vec sam je video u golu, ali bukvalno. Odjednom je kao iz zemlje iznikla Borjanova ruka i skrenula loptu u korner. To je najznacajnija odbrana u ovom veku za Zvezdu, istorijska! Da nismo dobili tu utakmicu i plasirali se u LE, potpuno bismo se raspali i ne bi bilo ni LS ni bilo cega. Ova odbrana nije toliko atraktivna, verovatno nije ni toliko znacajna, ali verovatno nam obezbedjuje prolece u Evropi, a to ce imati veliki finansijski znacaj za Zvezdu, ne samo kroz pare od UEFA vec ce neminovno skociti i cena igraca, plus ce bolji igraci zeleti da dodju u Zvezdu. Zato je i ovo na neki nacin istorijska, ali u svakom slucaju izuzetno vazna odbrana.

Bari1991

pre 3 godine

Dobro se bacioo, ali realno je i pitanje da li je lopta išla u gol..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nixon, 5. novembar 2020 23:31)

Jok,isla je na severnu tribinu.

Ivan

pre 3 godine

Au, Bojrana da uramite. Ne biste mi primirisali Evropi ovih godina da vam nije 2 faktora - Borjana i Fortune.
(srdjan, 5. novembar 2020 23:41)

Borjan ima puno zasluga, ali tu mantru o zvezdi i sreci u evropi moze samo da ponavlja groblje. Na desetine dvomeca, i kvalifikacija i eliminisanih protivnika, i vama izgleda i dalje nista nije jasno.

kusavi

pre 3 godine

Jedno pitanje za sve, da je Falćineli istu ovakvu šansu profulao da li bi rekli : au kakva odbrana golmana ili e moj Faćineli? Ljudi Borjan je truba i alibi igrač. Ovo večeras je pokazatelj da Deki još treba da peče zanat, jednostavno nevidjeno je da nije osjetio još na poluvremenu da duva po lijevoj strani i da igrači kao Milunović i Gobeljić ne mogu igrati u ovakvoj postavci jedan do drugoga. Imali samo sreće al valjda smo i zasluzili, ko zna ebem li ga.

Pedja

pre 3 godine

Gent je jako nezgodna i pre svega brza ekipa. Sada se vidi u stvari njihov kiks protiv Slovana kada su izgubili. Hofenhajm kao sve Svabe gaze, a trebalo bi pobediti Slovan u gostima i igrati nereseno sa Gentom u revansu. Odbrana je skripala, dosta kritika za Milunovica koji je evidentno spor igrac i onda mora da rusi kada je opasno, ali niko ne vidi i koliko vazdusnih duela on dobije. Voleo bih i ja da je sad tu neko kao Belodedic nekada, ali...Ipak, i danas precka, pa stativa, realno i jedno i drugo je vrlo lako moglo da bude gol i ubedljivija pobeda. U revansu treba igrati malo hrabrije i drzati loptu u nogama. Falcineli je odlican, koliki posao on uradi, najzad pravi napadac koji zna sta mu je posao.

Strasno

pre 3 godine

Po komentarima kao da smo pobedili Partizan a ne Gent, da li je realno da ih toliko boli sto je Zvezda ovoliko jaka? Otkacite se bre od nasih vesti, samo se brukate!

slaviša šmigič

pre 3 godine

Zbog presporog Milunoviča nažalost trpela je cela ekipa tokom svih 90 minuta.To da u zadnjoj liniji igraju teškaši i od toga još izuzetno spori Milunovič sa non stop pogrešnim dodavanjima pa to je van svake pameti samo čekam dan kad ču Milunoviču videti leđa ovo pišem jer volim zvezdu ali me sramota današnje igre i toga,da Milunovič mora igrati po nekom naređenju.

zvezdaš

pre 3 godine

Pratim Zvezdu od 80ih godina. S. Stojanovic Dika, T. Ivkovic, Ž. Ljukovcan itd. Ranije golmane nisam gledao. Znam za Bearu kao jednog od najboljih golmana, ali ga nisam gledao. Ali za Borjana imam veoma lepo misljenje i mislim da Borjan spada medju najbolje golmane Zvezde svih vremena.

Goran Loznica

pre 3 godine

Koliko sreće imaju ovo pa to nije normalno, odučili ih ovi od fudbala mnogo bolji bili i ovi na sreću pobede a moji partizan kada je igrao evropu to je bila bajka od igre, mocart pesma kako smo mi igrali u evropi vrhunski, odličan fudbal.

dzonika

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@dzonika

Tačno tako. Samo večeras prečka Kataija, stativa Gobeljića, ziceri Ivanića. Sreću smo debelo zaslužili jer je moglo posle pola sata da bude 2-0 i tada bi se Belgijanci pogubili skroz. Ovako smo upali u frku u drugom poluvremenu ali pobeda je čista kao suza.

dzonika

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.

zvezdaš

pre 3 godine

Pratim Zvezdu od 80ih godina. S. Stojanovic Dika, T. Ivkovic, Ž. Ljukovcan itd. Ranije golmane nisam gledao. Znam za Bearu kao jednog od najboljih golmana, ali ga nisam gledao. Ali za Borjana imam veoma lepo misljenje i mislim da Borjan spada medju najbolje golmane Zvezde svih vremena.

veliki strumf

pre 3 godine

Ova odbrana me podseti na onu čuvenu Borjanovu odbranu protiv Krasnodara u 86. minutu. Bio sam na zapadu prema severu (na stepenicama jer je sve bilo prepuno) i imao sjajan ugao za gledanje. Kada je Grankvist sutnuo loptu glavom vec sam je video u golu, ali bukvalno. Odjednom je kao iz zemlje iznikla Borjanova ruka i skrenula loptu u korner. To je najznacajnija odbrana u ovom veku za Zvezdu, istorijska! Da nismo dobili tu utakmicu i plasirali se u LE, potpuno bismo se raspali i ne bi bilo ni LS ni bilo cega. Ova odbrana nije toliko atraktivna, verovatno nije ni toliko znacajna, ali verovatno nam obezbedjuje prolece u Evropi, a to ce imati veliki finansijski znacaj za Zvezdu, ne samo kroz pare od UEFA vec ce neminovno skociti i cena igraca, plus ce bolji igraci zeleti da dodju u Zvezdu. Zato je i ovo na neki nacin istorijska, ali u svakom slucaju izuzetno vazna odbrana.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@dzonika

Tačno tako. Samo večeras prečka Kataija, stativa Gobeljića, ziceri Ivanića. Sreću smo debelo zaslužili jer je moglo posle pola sata da bude 2-0 i tada bi se Belgijanci pogubili skroz. Ovako smo upali u frku u drugom poluvremenu ali pobeda je čista kao suza.

pangalakticki grgolj blaster

pre 3 godine

@kusavi
Borjan je truba i alibi igrac?!
Da li si ti normalan? Borjan nas je toliko puta vadio u Evropi da to vise nije slucajnost, vec normalna pojava. On je, po mom misljenju, najzasluzniji igrac za Zvezdine partije u Evropi u poslednje 4 godine.

Strasno

pre 3 godine

Po komentarima kao da smo pobedili Partizan a ne Gent, da li je realno da ih toliko boli sto je Zvezda ovoliko jaka? Otkacite se bre od nasih vesti, samo se brukate!

Bari1991

pre 3 godine

Dobro se bacioo, ali realno je i pitanje da li je lopta išla u gol..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nixon, 5. novembar 2020 23:31)

Jok,isla je na severnu tribinu.

Pedja

pre 3 godine

Gent je jako nezgodna i pre svega brza ekipa. Sada se vidi u stvari njihov kiks protiv Slovana kada su izgubili. Hofenhajm kao sve Svabe gaze, a trebalo bi pobediti Slovan u gostima i igrati nereseno sa Gentom u revansu. Odbrana je skripala, dosta kritika za Milunovica koji je evidentno spor igrac i onda mora da rusi kada je opasno, ali niko ne vidi i koliko vazdusnih duela on dobije. Voleo bih i ja da je sad tu neko kao Belodedic nekada, ali...Ipak, i danas precka, pa stativa, realno i jedno i drugo je vrlo lako moglo da bude gol i ubedljivija pobeda. U revansu treba igrati malo hrabrije i drzati loptu u nogama. Falcineli je odlican, koliki posao on uradi, najzad pravi napadac koji zna sta mu je posao.

The Unforgiven

pre 3 godine

Ne biste mi primirisali Evropi ovih godina da vam nije 2 faktora - Borjana i Fortune.
(srdjan, 5. novembar 2020 23:41)
--------------------

Mozda vi ne bi, ali Zvezda svakako bi. ;)

Ivan

pre 3 godine

Au, Bojrana da uramite. Ne biste mi primirisali Evropi ovih godina da vam nije 2 faktora - Borjana i Fortune.
(srdjan, 5. novembar 2020 23:41)

Borjan ima puno zasluga, ali tu mantru o zvezdi i sreci u evropi moze samo da ponavlja groblje. Na desetine dvomeca, i kvalifikacija i eliminisanih protivnika, i vama izgleda i dalje nista nije jasno.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Zbog presporog Milunoviča nažalost trpela je cela ekipa tokom svih 90 minuta.To da u zadnjoj liniji igraju teškaši i od toga još izuzetno spori Milunovič sa non stop pogrešnim dodavanjima pa to je van svake pameti samo čekam dan kad ču Milunoviču videti leđa ovo pišem jer volim zvezdu ali me sramota današnje igre i toga,da Milunovič mora igrati po nekom naređenju.

Objektivno

pre 3 godine

Na zalost,tako ispada,da je Borjan junak a imao je par uzasnih ispucavanja i onaj centarsut,pre odbrane je jako lose procenio,sto je Degenek i naveo nakon utakmice.Taj centarsut je morao bolje da proceni i da loptu hvata ili boksuje a ne da mu prodje kroz njegov prostor pa da je jedva izvadi,uz dosta srece.Moramo biti realni i sagledati sve zajedno.Odbrana katastrofalna,duva promaja na sve strane a upravo Borjan izjavljuje kako smo odigrali odlicnu odbranu.Sve dok guramo istinu ispod tepiha,lose nam se pise.Ovom pobedom verovatno prolazimo grupu jer se nadam pobedi protiv Libereca ali u zimskom prelaznom roku obavezno dovesti oba beka i bar jednog dobrog stopera.Pod obavezno prodati Milunovica i Gobeljica,moze i Gajica,eventualno jednog od Degeneka i Pankova a Erakovica forsirati sto vise,makar i gresio jer kako on iznosi lopte i kako se postavlja,ne zna ni jedan stoper u ligi.Fali mu malo bolja predaja lopte i snage u duelima,tj.par kg vise misicne mase.

kusavi

pre 3 godine

Jedno pitanje za sve, da je Falćineli istu ovakvu šansu profulao da li bi rekli : au kakva odbrana golmana ili e moj Faćineli? Ljudi Borjan je truba i alibi igrač. Ovo večeras je pokazatelj da Deki još treba da peče zanat, jednostavno nevidjeno je da nije osjetio još na poluvremenu da duva po lijevoj strani i da igrači kao Milunović i Gobeljić ne mogu igrati u ovakvoj postavci jedan do drugoga. Imali samo sreće al valjda smo i zasluzili, ko zna ebem li ga.

manga

pre 3 godine

Nije on spor koliko je bukari brz. Osman je najbrzi igrac u belgijskoj ligi...

Zbog presporog Milunoviča nažalost trpela je cela ekipa tokom svih 90 minuta.To da u zadnjoj liniji igraju teškaši i od toga još izuzetno spori Milunovič sa non stop pogrešnim dodavanjima pa to je van svake pameti samo čekam dan kad ču Milunoviču videti leđa ovo pišem jer volim zvezdu ali me sramota današnje igre i toga,da Milunovič mora igrati po nekom naređenju.
(slaviša šmigič, 05. novembar 2020 23:48)

Goran Loznica

pre 3 godine

Koliko sreće imaju ovo pa to nije normalno, odučili ih ovi od fudbala mnogo bolji bili i ovi na sreću pobede a moji partizan kada je igrao evropu to je bila bajka od igre, mocart pesma kako smo mi igrali u evropi vrhunski, odličan fudbal.

Oslo

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

Videli smo gol sa centra protiv AZ-a....

macconi

pre 3 godine

jeste on skinuo onu na kraju i svaka mu cast...ali je toliko puta pogresio u dodavanjima,kao da je gledao Nojera pa misli da i on moze tako da dodaje..otvarao im je kontre samo tako...katastrofalno smo odigrali od drugog gola i treba da se zapitaju,zato sto im sledeci put to nece proci

Wllaxy

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
(Komentator odlepio od srece, 06. novembar 2020 00:27)

Eto, tu se mi razlikujemo.

Nama su utakmice sa vama iste recimo kao i protiv Javora (ni njima nismo dali gol uzgred rečeno) - samo još jedan meč na putu ka tituli, dok je vama u nedostatku većih mečeva i protivnika to najveći meč u sezoni pa se pa primite ko saučešće...

TOP

pre 3 godine

Niko grobare nije toliko ubio kao Borjan. Znaci tresu se i plaču od muke i besa kad mu čuju ime.

Zvezdin heroj. Legenda ...

Ko zna koliko li je TV sinoć polomljeno u Šamroku kad je Borjan ono odbranio... ha ha ha ha ....

A jesu se ponadali bili... :-)))

goran

pre 3 godine

Borjan svojim odbranama doneo zvezdi brat bratu 25-30 miliona eura. ako je neko zasluzio ugovor do kraja karijere to je on, pravi zvezdas, srbin krajisnik... i to sa povecanjem od bar 50 posto

era

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
(Komentator odlepio od srece, 06. novembar 2020 00:27) imamo srca , zamisli jos da vas dotucemo u derbiju ,pa pola bi vas se povesalo do sad ,ne bi imao ko da nas uveseljava na portalima

Toni

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 6. novembar 2020 00:29) # Link komentara

Bravo za tvoju babu.

Stojke ovako nešto sigurno ne bi odbranio jer iako ima reflekse kao panter (bar je ranije imao) suviše je glup da u istoj sekundi shvati da lopta preleće, da proceni gde će da završi i odmah promeni poziciju da bi stigao da odbrani eventualni šut. Upravo ovakve akcije Stojke ne zna da brani, već može samo da moli Boga da nema nikog na drugoj stativi. Stojke može da stoji na liniji i odbrani čudo ako mu je u dometu, ali da provali i koriguje to što pogrešno stoji, ni u ludilu.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

@Cika Gile

Ima je Borjan ponuda. Engleska, Francuska, Turska, Kina, Emirati. Ali čovek je već video uzduž planetu do 30-e i baš želi da se skrasi.

Kapiten je i već sada živa legenda najvećeg kluba Balkana. Igra Evropu, uzima titule, ima finu platu, život u Beogradu. Malo li je? Ni ja na njegovom mestu ne bi mrdao nigde.

Rocky

pre 3 godine

Šlag na torti Zvezdinih uspeha u Evropi je plač upišanog grobarčeta.

Ha ha ha ... kako samo uživam u tome.... jedva čekam svaku sledeću tekmu.... koja nemoć, koja muka ...vrhunski.

Wllaxy

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

A tek što mrmoti zavijaju čokolade...

Dusan

pre 3 godine

Sjajan golman, dosta je ucinio za Zvezdu, ali ne mogu da ne prokomentarisem sinocnu intervenciju u 90 minutu.
Golman te klase je morao da pokupi centarsut. Dakle, da je primio gol, iskljucivo bi bila njegova greska.

Dr.Haus

pre 3 godine

Vrhunska odbrana nema sta,ali mene vise brine zasto ga je lopta preletela.Trebao je ovo boksovati ili hvatati kad je krenuo vec.Svaka cast ipak za odbranu.

NoName

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)

Genk možda jeste bez 12 igrača, ali smo mi igrali sa Gentom. Baš me čudi da vam se prividja Genk. Možda od onoga kad su vas genknuli.

Manga

pre 3 godine

Borjan je stvarno dobar golman.Jedna stvar mi nije jasna pored zaista odlicnih partija ,kako to da ga niko u svietu ne trazi da ga kupi?
(Cika Gile, 06. novembar 2020 01:31)

Genije, imaš li predstavu koliko ponuda postoji za Borjana ?? Čuj niko ne želi da kupi jednog od najboljih golmana u Evropi.... ahahaha....

Znaš ti ko koga želi da kupi... care, prodaja nije opcija, ne žele da ga prodaju. Pre 2 god je bila ponuda i to dobra ali su reagovali iz Zvezde....a drugo, Zvezda je opet tada ušla u LŠ, pa sad opet u LE.... ne ide se Borjanu baš toliko :-)))

Dzontra

pre 3 godine

Borjan je u Zvezdi odbranio i doneo u Evropi ono što nije bilo realno, a sa druge strane Mustafa je izgubio ono što nije bilo realno da može da se ispusti....

Razlika između malih i velikih golmana. I klubova.

Kako sada Borjan uživa u plaču onih malih poganih šamrokovaca ....


Kralj golmana.

NoName

pre 3 godine

Sjajan golman, dosta je ucinio za Zvezdu, ali ne mogu da ne prokomentarisem sinocnu intervenciju u 90 minutu.
Golman te klase je morao da pokupi centarsut. Dakle, da je primio gol, iskljucivo bi bila njegova greska.
(Dusan, 06. novembar 2020 08:21)

Upravo tako. Ono se lagano hvata čak i jednom rukom. Loša procena..

Dark

pre 3 godine

Znači, očekivao sam neku bravuru, kad ono čovjek šutirao iz skoro mrtvog ugla u golmana. Navijam za Zvezdu od malih nogu i radujem se svakom uspehu, ali je fudbal kod nas dotakao dno odavno,nažalost.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Cika Gile

Ako pričamo strogo o kvalitetima, fali mu igra nogom da bi bio za lige petice. Refleks, istrčavanja, top. Samo baš slabo ispucava i to je vrlo važan golmanski segment. Što je opet sreća po nas. I ovako je mogao na neki istok da uzme paretine. Makar razmišlja glavom i želi da bude ozbiljna legenda kluba.

Ne bio u koži sledećeg golmana. Podigao je lestvicu strahovito i na tome mu hvala. Neka ga još 3-4 godine, bar oko toga ne brinemo.

borisc

pre 3 godine

Borjanu dozivotni ugovor... i dari vise nego bilo kom igracu. Marin milion a borjan? Ajmo bre da mu se zahvalimo za sve jer nas je on uveo u svaku grupu. Borjane od mene haval do neba

g.m.

pre 3 godine

Sve je tacno , 94. minut , odbrana I "Velika Zelja" Borjana da dobije utakmicu I odnbrani sut , ali I "Majstor" sto ga je sutnuo... Bruka...

daca

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.

ja

pre 3 godine

@ (dzonika, 05. novembar 2020 23:38)

Više nam leži?! Zvezda nije gladna rezultata, već para. Mi smo evropski i svetski šampioni - to ne može da se nadmaši više ni na koji način. Nama treba lova da nas izvuče iz dugova, pa će onda i LŠ da nam "leži". Fun fact: osvajač LE, koji do kraja iste ima isključivo pobede, će zaraditi duplo manje para od poslednjeplasiranog kluba u LŠ, koji u istoj ima sve poraze...

Realno

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.

Ombre

pre 3 godine

Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)


ha ha ha ha .... Pobednik dana....auuuu....šta mu uradi Borjan.

Čuj Albanci nadigrali a pobeđeni u gostima, saterani u bunker.. A i nikad lošiji Gent iz 1. šešira .... Šamrok nesrećni ne spava, tužni dani...

Ti ne znaš ni iz koje zemlje je Gent a znaš ko im ima koronu. Pusti medije samo ti slušaj Žeksa.... on će ti kaže istinu ....hahahaha

ona stvar

pre 3 godine

Grobari este se ponadali, este ripali i vikali gol gol? hahahahahaha
(Kasper, 05. novembar 2020 23:50)
Dobili ste a tebi prvo grobari na pameti. Alal vera.

vlada

pre 3 godine

Za one što pričaju da je mnogo taličan. Pa da li biste za sebe pričali da imate sreće,a da ste oženili ono? Mora čovek bar negde da ima sreće,a ovaj mazohista je ima na terenu.

JOJ, STA VAM RADIM!!!

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

A tek što mrmoti zavijaju čokolade...
(Wllaxy, 06. novembar 2020 06:15)

Pa, je l' si zavio?

Sava

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.
(slaviša šmigič, 6. novembar 2020 08:34)

Kad već hvališ Pankova, pogledaj snimak i vidi ko je od Zvezdinih defanzivaca ispustio napadača Genta.

Dzoni

pre 3 godine

Osećam u vazduhu upišano grobarče....ahahahaha.... ali i taj miris upišanog grobarčeta ne može da pokrije miris nadolazećeg proleca u Evropi.


Joj koja muka.... uživamo.

Ajmo ajmo, možete.jos bolje, sreća, nikad gori, Tereza, AV, Borjan ne zna ... A Zvezda gazi već drugo kolo .... još malo.

Zvezda je pobedila ekipu iz 1.šešira. I to odličnu ekipu. Vi Moldavce niste mogli bez poklon penala u produžecima...

vuki

pre 3 godine

Meni nije jasno da neko hvali ovog Borjana, covjek je teska kiksara. Sinoc dva, tri ispucavanja njima u noge, iz kojih je lako mogao da padne i gol. Nista posebno nije odbranio u zadnjoj minuti, vise ga je pogodila lopta, koja ionako tesko da bi mogla da prodje u gol, jer je udarac bio dosta iskosa.
Samo se sjetite derbija, sigurno jedno tri gola sto je dao partizan je isključivo zbog njegovih gresaka.

Istina

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Komentator odlepio od srece, 6. novembar 2020 00:27)

Davali su itekako ali su to crno bele sudije ponistavale ili nisu priznavale.Inace,za ove koji se ne razumeju u fudbal,Borjan je izmislio branjenje za Stojkovica i za njega je golman sa velikim G.

deda

pre 3 godine

mala šansa da je lopta išla u gol...ko može neka pogleda poziciju lopte u trenutku šuta i u trenutku kada pogadja Borjana...Milunoviću je drugi žuti oprošten...ali...pobeda je pobeda...makar i ovako teško ostvarena

dejan

pre 3 godine

Da nije kanađanin,možda bi ga selektor pozvao u srpsku reprezentaciju. Pa dok je on u karantinu,Tumba bi mu obilazio suprugu da se postara da joj ništa ne fali.

Zlatko

pre 3 godine

Da se iseče onaj deo "preletela je lopta Borjana" i poslednja sekunda snimka "ide Falčineli" i komotno komentar može da se namontira na odbranu protiv Krasnodara. Sticajem okolnosti, u pitanju je isti komentator, isto završnica utakmice, isto odlična odbrana... Inače, ja sam je video u golu. Kako je tekla akcija, Borjan kreće pa staje, lopta ga preleće, igrač sam na drugoj, mislio sam da je 100% gol. Da je bilo navijača, bilo bi posla za medicinske ekipe.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.

ja

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 6. novembar 2020 00:29) # Link komentara

Bravo za tvoju babu.

Stojke ovako nešto sigurno ne bi odbranio jer iako ima reflekse kao panter (bar je ranije imao) suviše je glup da u istoj sekundi shvati da lopta preleće, da proceni gde će da završi i odmah promeni poziciju da bi stigao da odbrani eventualni šut. Upravo ovakve akcije Stojke ne zna da brani, već može samo da moli Boga da nema nikog na drugoj stativi. Stojke može da stoji na liniji i odbrani čudo ako mu je u dometu, ali da provali i koriguje to što pogrešno stoji, ni u ludilu.
(Toni, 06. novembar 2020 01:52)

Ako ćemo tako, onda Stojke bi verovatno već sam centaršut presekao, uhvatio loptu ili pak izbio, pošto je odlučan golman, a ne kao ovaj napred nazad ne zna gde će, pa je na kraju imao sreće što baš pravo u njega šutira. Baš je on procenio, pogubio se kao muva bez glave.

Haha

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)

Genk možda jeste bez 12 igrača, ali smo mi igrali sa Gentom. Baš me čudi da vam se prividja Genk. Možda od onoga kad su vas genknuli.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 6. novembar 2020 09:44)

A sad ti meni objasni gde si u prvobitnom komentaru video GenK !?

Goran Loznica

pre 3 godine

Koliko sreće imaju ovo pa to nije normalno, odučili ih ovi od fudbala mnogo bolji bili i ovi na sreću pobede a moji partizan kada je igrao evropu to je bila bajka od igre, mocart pesma kako smo mi igrali u evropi vrhunski, odličan fudbal.

kusavi

pre 3 godine

Jedno pitanje za sve, da je Falćineli istu ovakvu šansu profulao da li bi rekli : au kakva odbrana golmana ili e moj Faćineli? Ljudi Borjan je truba i alibi igrač. Ovo večeras je pokazatelj da Deki još treba da peče zanat, jednostavno nevidjeno je da nije osjetio još na poluvremenu da duva po lijevoj strani i da igrači kao Milunović i Gobeljić ne mogu igrati u ovakvoj postavci jedan do drugoga. Imali samo sreće al valjda smo i zasluzili, ko zna ebem li ga.

Strasno

pre 3 godine

Po komentarima kao da smo pobedili Partizan a ne Gent, da li je realno da ih toliko boli sto je Zvezda ovoliko jaka? Otkacite se bre od nasih vesti, samo se brukate!

Objektivno

pre 3 godine

Na zalost,tako ispada,da je Borjan junak a imao je par uzasnih ispucavanja i onaj centarsut,pre odbrane je jako lose procenio,sto je Degenek i naveo nakon utakmice.Taj centarsut je morao bolje da proceni i da loptu hvata ili boksuje a ne da mu prodje kroz njegov prostor pa da je jedva izvadi,uz dosta srece.Moramo biti realni i sagledati sve zajedno.Odbrana katastrofalna,duva promaja na sve strane a upravo Borjan izjavljuje kako smo odigrali odlicnu odbranu.Sve dok guramo istinu ispod tepiha,lose nam se pise.Ovom pobedom verovatno prolazimo grupu jer se nadam pobedi protiv Libereca ali u zimskom prelaznom roku obavezno dovesti oba beka i bar jednog dobrog stopera.Pod obavezno prodati Milunovica i Gobeljica,moze i Gajica,eventualno jednog od Degeneka i Pankova a Erakovica forsirati sto vise,makar i gresio jer kako on iznosi lopte i kako se postavlja,ne zna ni jedan stoper u ligi.Fali mu malo bolja predaja lopte i snage u duelima,tj.par kg vise misicne mase.

zvezdaš

pre 3 godine

Pratim Zvezdu od 80ih godina. S. Stojanovic Dika, T. Ivkovic, Ž. Ljukovcan itd. Ranije golmane nisam gledao. Znam za Bearu kao jednog od najboljih golmana, ali ga nisam gledao. Ali za Borjana imam veoma lepo misljenje i mislim da Borjan spada medju najbolje golmane Zvezde svih vremena.

The Unforgiven

pre 3 godine

Ne biste mi primirisali Evropi ovih godina da vam nije 2 faktora - Borjana i Fortune.
(srdjan, 5. novembar 2020 23:41)
--------------------

Mozda vi ne bi, ali Zvezda svakako bi. ;)

dzonika

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.

Realno

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Zbog presporog Milunoviča nažalost trpela je cela ekipa tokom svih 90 minuta.To da u zadnjoj liniji igraju teškaši i od toga još izuzetno spori Milunovič sa non stop pogrešnim dodavanjima pa to je van svake pameti samo čekam dan kad ču Milunoviču videti leđa ovo pišem jer volim zvezdu ali me sramota današnje igre i toga,da Milunovič mora igrati po nekom naređenju.

manga

pre 3 godine

Nije on spor koliko je bukari brz. Osman je najbrzi igrac u belgijskoj ligi...

Zbog presporog Milunoviča nažalost trpela je cela ekipa tokom svih 90 minuta.To da u zadnjoj liniji igraju teškaši i od toga još izuzetno spori Milunovič sa non stop pogrešnim dodavanjima pa to je van svake pameti samo čekam dan kad ču Milunoviču videti leđa ovo pišem jer volim zvezdu ali me sramota današnje igre i toga,da Milunovič mora igrati po nekom naređenju.
(slaviša šmigič, 05. novembar 2020 23:48)

dejan

pre 3 godine

Da nije kanađanin,možda bi ga selektor pozvao u srpsku reprezentaciju. Pa dok je on u karantinu,Tumba bi mu obilazio suprugu da se postara da joj ništa ne fali.

daca

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.

Dark

pre 3 godine

Znači, očekivao sam neku bravuru, kad ono čovjek šutirao iz skoro mrtvog ugla u golmana. Navijam za Zvezdu od malih nogu i radujem se svakom uspehu, ali je fudbal kod nas dotakao dno odavno,nažalost.

veliki strumf

pre 3 godine

Ova odbrana me podseti na onu čuvenu Borjanovu odbranu protiv Krasnodara u 86. minutu. Bio sam na zapadu prema severu (na stepenicama jer je sve bilo prepuno) i imao sjajan ugao za gledanje. Kada je Grankvist sutnuo loptu glavom vec sam je video u golu, ali bukvalno. Odjednom je kao iz zemlje iznikla Borjanova ruka i skrenula loptu u korner. To je najznacajnija odbrana u ovom veku za Zvezdu, istorijska! Da nismo dobili tu utakmicu i plasirali se u LE, potpuno bismo se raspali i ne bi bilo ni LS ni bilo cega. Ova odbrana nije toliko atraktivna, verovatno nije ni toliko znacajna, ali verovatno nam obezbedjuje prolece u Evropi, a to ce imati veliki finansijski znacaj za Zvezdu, ne samo kroz pare od UEFA vec ce neminovno skociti i cena igraca, plus ce bolji igraci zeleti da dodju u Zvezdu. Zato je i ovo na neki nacin istorijska, ali u svakom slucaju izuzetno vazna odbrana.

Ivan

pre 3 godine

Au, Bojrana da uramite. Ne biste mi primirisali Evropi ovih godina da vam nije 2 faktora - Borjana i Fortune.
(srdjan, 5. novembar 2020 23:41)

Borjan ima puno zasluga, ali tu mantru o zvezdi i sreci u evropi moze samo da ponavlja groblje. Na desetine dvomeca, i kvalifikacija i eliminisanih protivnika, i vama izgleda i dalje nista nije jasno.

deda

pre 3 godine

mala šansa da je lopta išla u gol...ko može neka pogleda poziciju lopte u trenutku šuta i u trenutku kada pogadja Borjana...Milunoviću je drugi žuti oprošten...ali...pobeda je pobeda...makar i ovako teško ostvarena

vlada

pre 3 godine

Za one što pričaju da je mnogo taličan. Pa da li biste za sebe pričali da imate sreće,a da ste oženili ono? Mora čovek bar negde da ima sreće,a ovaj mazohista je ima na terenu.

ona stvar

pre 3 godine

Grobari este se ponadali, este ripali i vikali gol gol? hahahahahaha
(Kasper, 05. novembar 2020 23:50)
Dobili ste a tebi prvo grobari na pameti. Alal vera.

Bari1991

pre 3 godine

Dobro se bacioo, ali realno je i pitanje da li je lopta išla u gol..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nixon, 5. novembar 2020 23:31)

Jok,isla je na severnu tribinu.

Pedja

pre 3 godine

Gent je jako nezgodna i pre svega brza ekipa. Sada se vidi u stvari njihov kiks protiv Slovana kada su izgubili. Hofenhajm kao sve Svabe gaze, a trebalo bi pobediti Slovan u gostima i igrati nereseno sa Gentom u revansu. Odbrana je skripala, dosta kritika za Milunovica koji je evidentno spor igrac i onda mora da rusi kada je opasno, ali niko ne vidi i koliko vazdusnih duela on dobije. Voleo bih i ja da je sad tu neko kao Belodedic nekada, ali...Ipak, i danas precka, pa stativa, realno i jedno i drugo je vrlo lako moglo da bude gol i ubedljivija pobeda. U revansu treba igrati malo hrabrije i drzati loptu u nogama. Falcineli je odlican, koliki posao on uradi, najzad pravi napadac koji zna sta mu je posao.

JOJ, STA VAM RADIM!!!

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

A tek što mrmoti zavijaju čokolade...
(Wllaxy, 06. novembar 2020 06:15)

Pa, je l' si zavio?

ja

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 6. novembar 2020 00:29) # Link komentara

Bravo za tvoju babu.

Stojke ovako nešto sigurno ne bi odbranio jer iako ima reflekse kao panter (bar je ranije imao) suviše je glup da u istoj sekundi shvati da lopta preleće, da proceni gde će da završi i odmah promeni poziciju da bi stigao da odbrani eventualni šut. Upravo ovakve akcije Stojke ne zna da brani, već može samo da moli Boga da nema nikog na drugoj stativi. Stojke može da stoji na liniji i odbrani čudo ako mu je u dometu, ali da provali i koriguje to što pogrešno stoji, ni u ludilu.
(Toni, 06. novembar 2020 01:52)

Ako ćemo tako, onda Stojke bi verovatno već sam centaršut presekao, uhvatio loptu ili pak izbio, pošto je odlučan golman, a ne kao ovaj napred nazad ne zna gde će, pa je na kraju imao sreće što baš pravo u njega šutira. Baš je on procenio, pogubio se kao muva bez glave.

vuki

pre 3 godine

Meni nije jasno da neko hvali ovog Borjana, covjek je teska kiksara. Sinoc dva, tri ispucavanja njima u noge, iz kojih je lako mogao da padne i gol. Nista posebno nije odbranio u zadnjoj minuti, vise ga je pogodila lopta, koja ionako tesko da bi mogla da prodje u gol, jer je udarac bio dosta iskosa.
Samo se sjetite derbija, sigurno jedno tri gola sto je dao partizan je isključivo zbog njegovih gresaka.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@dzonika

Tačno tako. Samo večeras prečka Kataija, stativa Gobeljića, ziceri Ivanića. Sreću smo debelo zaslužili jer je moglo posle pola sata da bude 2-0 i tada bi se Belgijanci pogubili skroz. Ovako smo upali u frku u drugom poluvremenu ali pobeda je čista kao suza.

pangalakticki grgolj blaster

pre 3 godine

@kusavi
Borjan je truba i alibi igrac?!
Da li si ti normalan? Borjan nas je toliko puta vadio u Evropi da to vise nije slucajnost, vec normalna pojava. On je, po mom misljenju, najzasluzniji igrac za Zvezdine partije u Evropi u poslednje 4 godine.

Dusan

pre 3 godine

Sjajan golman, dosta je ucinio za Zvezdu, ali ne mogu da ne prokomentarisem sinocnu intervenciju u 90 minutu.
Golman te klase je morao da pokupi centarsut. Dakle, da je primio gol, iskljucivo bi bila njegova greska.

Toni

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 6. novembar 2020 00:29) # Link komentara

Bravo za tvoju babu.

Stojke ovako nešto sigurno ne bi odbranio jer iako ima reflekse kao panter (bar je ranije imao) suviše je glup da u istoj sekundi shvati da lopta preleće, da proceni gde će da završi i odmah promeni poziciju da bi stigao da odbrani eventualni šut. Upravo ovakve akcije Stojke ne zna da brani, već može samo da moli Boga da nema nikog na drugoj stativi. Stojke može da stoji na liniji i odbrani čudo ako mu je u dometu, ali da provali i koriguje to što pogrešno stoji, ni u ludilu.

g.m.

pre 3 godine

Sve je tacno , 94. minut , odbrana I "Velika Zelja" Borjana da dobije utakmicu I odnbrani sut , ali I "Majstor" sto ga je sutnuo... Bruka...

slaviša šmigič

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.

Haha

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)

Genk možda jeste bez 12 igrača, ali smo mi igrali sa Gentom. Baš me čudi da vam se prividja Genk. Možda od onoga kad su vas genknuli.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 6. novembar 2020 09:44)

A sad ti meni objasni gde si u prvobitnom komentaru video GenK !?

jako i do samog kraja

pre 3 godine

@Cika Gile

Ima je Borjan ponuda. Engleska, Francuska, Turska, Kina, Emirati. Ali čovek je već video uzduž planetu do 30-e i baš želi da se skrasi.

Kapiten je i već sada živa legenda najvećeg kluba Balkana. Igra Evropu, uzima titule, ima finu platu, život u Beogradu. Malo li je? Ni ja na njegovom mestu ne bi mrdao nigde.

Oslo

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

Videli smo gol sa centra protiv AZ-a....

Dzontra

pre 3 godine

Borjan je u Zvezdi odbranio i doneo u Evropi ono što nije bilo realno, a sa druge strane Mustafa je izgubio ono što nije bilo realno da može da se ispusti....

Razlika između malih i velikih golmana. I klubova.

Kako sada Borjan uživa u plaču onih malih poganih šamrokovaca ....


Kralj golmana.

ja

pre 3 godine

@ (dzonika, 05. novembar 2020 23:38)

Više nam leži?! Zvezda nije gladna rezultata, već para. Mi smo evropski i svetski šampioni - to ne može da se nadmaši više ni na koji način. Nama treba lova da nas izvuče iz dugova, pa će onda i LŠ da nam "leži". Fun fact: osvajač LE, koji do kraja iste ima isključivo pobede, će zaraditi duplo manje para od poslednjeplasiranog kluba u LŠ, koji u istoj ima sve poraze...

NoName

pre 3 godine

Sjajan golman, dosta je ucinio za Zvezdu, ali ne mogu da ne prokomentarisem sinocnu intervenciju u 90 minutu.
Golman te klase je morao da pokupi centarsut. Dakle, da je primio gol, iskljucivo bi bila njegova greska.
(Dusan, 06. novembar 2020 08:21)

Upravo tako. Ono se lagano hvata čak i jednom rukom. Loša procena..

borisc

pre 3 godine

Borjanu dozivotni ugovor... i dari vise nego bilo kom igracu. Marin milion a borjan? Ajmo bre da mu se zahvalimo za sve jer nas je on uveo u svaku grupu. Borjane od mene haval do neba

Dr.Haus

pre 3 godine

Vrhunska odbrana nema sta,ali mene vise brine zasto ga je lopta preletela.Trebao je ovo boksovati ili hvatati kad je krenuo vec.Svaka cast ipak za odbranu.

Wllaxy

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
(Komentator odlepio od srece, 06. novembar 2020 00:27)

Eto, tu se mi razlikujemo.

Nama su utakmice sa vama iste recimo kao i protiv Javora (ni njima nismo dali gol uzgred rečeno) - samo još jedan meč na putu ka tituli, dok je vama u nedostatku većih mečeva i protivnika to najveći meč u sezoni pa se pa primite ko saučešće...

Rocky

pre 3 godine

Šlag na torti Zvezdinih uspeha u Evropi je plač upišanog grobarčeta.

Ha ha ha ... kako samo uživam u tome.... jedva čekam svaku sledeću tekmu.... koja nemoć, koja muka ...vrhunski.

TOP

pre 3 godine

Niko grobare nije toliko ubio kao Borjan. Znaci tresu se i plaču od muke i besa kad mu čuju ime.

Zvezdin heroj. Legenda ...

Ko zna koliko li je TV sinoć polomljeno u Šamroku kad je Borjan ono odbranio... ha ha ha ha ....

A jesu se ponadali bili... :-)))

slaviša šmigič

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.

Istina

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Komentator odlepio od srece, 6. novembar 2020 00:27)

Davali su itekako ali su to crno bele sudije ponistavale ili nisu priznavale.Inace,za ove koji se ne razumeju u fudbal,Borjan je izmislio branjenje za Stojkovica i za njega je golman sa velikim G.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Cika Gile

Ako pričamo strogo o kvalitetima, fali mu igra nogom da bi bio za lige petice. Refleks, istrčavanja, top. Samo baš slabo ispucava i to je vrlo važan golmanski segment. Što je opet sreća po nas. I ovako je mogao na neki istok da uzme paretine. Makar razmišlja glavom i želi da bude ozbiljna legenda kluba.

Ne bio u koži sledećeg golmana. Podigao je lestvicu strahovito i na tome mu hvala. Neka ga još 3-4 godine, bar oko toga ne brinemo.

Wllaxy

pre 3 godine

Ovo bi i moja baba odbranila. Stojke ima mnogo bolje odbrane od ovog i generalno je mnogo bolji golman.
(ja, 06. novembar 2020 00:29)

A tek što mrmoti zavijaju čokolade...

Manga

pre 3 godine

Borjan je stvarno dobar golman.Jedna stvar mi nije jasna pored zaista odlicnih partija ,kako to da ga niko u svietu ne trazi da ga kupi?
(Cika Gile, 06. novembar 2020 01:31)

Genije, imaš li predstavu koliko ponuda postoji za Borjana ?? Čuj niko ne želi da kupi jednog od najboljih golmana u Evropi.... ahahaha....

Znaš ti ko koga želi da kupi... care, prodaja nije opcija, ne žele da ga prodaju. Pre 2 god je bila ponuda i to dobra ali su reagovali iz Zvezde....a drugo, Zvezda je opet tada ušla u LŠ, pa sad opet u LE.... ne ide se Borjanu baš toliko :-)))

era

pre 3 godine

A crno-belima ne mogu da daju gol iz igre godinama,gani bi sve dali za to ali im ne ide
(Komentator odlepio od srece, 06. novembar 2020 00:27) imamo srca , zamisli jos da vas dotucemo u derbiju ,pa pola bi vas se povesalo do sad ,ne bi imao ko da nas uveseljava na portalima

NoName

pre 3 godine

Imali smo precku, stativu, jos par dobrih šansi. Prošlu utakmicu dali 5, mogli smo 10. Igramo lep fudbal, odbrana malo škripi, al da nam je neko ponudio 6 bodova iz 3 kola svi bi smo prihvatili.

I da, mnogo nam više lezi ovo takmičenje, jeste atraktivnija ls, Liverpul, bajern, psz, Totenhem... Ali tamo se možemo zadovoljiti samo eto nekom ludom pobedom jednom a u ovom takmičenju se nadigravamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzonika, 5. novembar 2020 23:38)

Ne odgovara tebi ovo takmicenje nego igras prtiv Jsl ekipa. Hofenhajm izveo trecu ekipu i glat pregazio sampiona, Liberec sredina Ceske lige i bez takmicenja vec 3 nedelje, Gent bez odbrane bez zarazenih igraca, 12. Iz Belgijske lige...samo to ti niko nece reci. Pogledaj ostale grupe i kakav se fudbal igra, svemirski za ovu grupu.


svaka cast druze!pravi komentar u centar!Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)

Genk možda jeste bez 12 igrača, ali smo mi igrali sa Gentom. Baš me čudi da vam se prividja Genk. Možda od onoga kad su vas genknuli.

Ombre

pre 3 godine

Zaboravili su da su ih albanci nadigrali,a u prorezimskim zvezdaskim.medijima nigde neces cuti da je genk bez 12 igraca,da su ubacivali omladince u protokol.
(daca, 06. novembar 2020 08:54)


ha ha ha ha .... Pobednik dana....auuuu....šta mu uradi Borjan.

Čuj Albanci nadigrali a pobeđeni u gostima, saterani u bunker.. A i nikad lošiji Gent iz 1. šešira .... Šamrok nesrećni ne spava, tužni dani...

Ti ne znaš ni iz koje zemlje je Gent a znaš ko im ima koronu. Pusti medije samo ti slušaj Žeksa.... on će ti kaže istinu ....hahahaha

Sava

pre 3 godine

Liniju u kjoj pozadi igrju Milunovič-Degenek-Sonoge neželim više nikad gledati mi imamo dobru ekipu ali nesme se stavljati 3.igrača koja teško mogu da iznesu loptu Sonogo danas medu boljima ali brate Milunovič pa to svet nije video a Pankov koji poseduje brzinu i odlično kretnju iznosi sjajno loptu sedi na klupi neznam dal možeš biti normalan i pozadi staviti 3.teška igrača koja idu teško levo,desno iz mesta Sonogo i Degenek to dobivaju snagom neslažem se za Gobeljiča,da jeslabo igrao uprao suprotno ali nam treba jedan brz stoper i pokretljiv u paru sa Degenekom ono što sam pričao pre samog početka čega da,se bojim pozadi bi trebali stajati Pankov-Degenek-Sonogo.Pankov bi igrao u svakoj ekipi ali u zvezdi mu neko nedozvoljava jer niko,da stane iza njega vidi se,da nema svog menađera a radi se o stvarno odličnom igraču koji ima brze izuzetne kretnje sve različito od Milunoviča.
(slaviša šmigič, 6. novembar 2020 08:34)

Kad već hvališ Pankova, pogledaj snimak i vidi ko je od Zvezdinih defanzivaca ispustio napadača Genta.

goran

pre 3 godine

Borjan svojim odbranama doneo zvezdi brat bratu 25-30 miliona eura. ako je neko zasluzio ugovor do kraja karijere to je on, pravi zvezdas, srbin krajisnik... i to sa povecanjem od bar 50 posto

macconi

pre 3 godine

jeste on skinuo onu na kraju i svaka mu cast...ali je toliko puta pogresio u dodavanjima,kao da je gledao Nojera pa misli da i on moze tako da dodaje..otvarao im je kontre samo tako...katastrofalno smo odigrali od drugog gola i treba da se zapitaju,zato sto im sledeci put to nece proci

Dzoni

pre 3 godine

Osećam u vazduhu upišano grobarče....ahahahaha.... ali i taj miris upišanog grobarčeta ne može da pokrije miris nadolazećeg proleca u Evropi.


Joj koja muka.... uživamo.

Ajmo ajmo, možete.jos bolje, sreća, nikad gori, Tereza, AV, Borjan ne zna ... A Zvezda gazi već drugo kolo .... još malo.

Zvezda je pobedila ekipu iz 1.šešira. I to odličnu ekipu. Vi Moldavce niste mogli bez poklon penala u produžecima...

Zlatko

pre 3 godine

Da se iseče onaj deo "preletela je lopta Borjana" i poslednja sekunda snimka "ide Falčineli" i komotno komentar može da se namontira na odbranu protiv Krasnodara. Sticajem okolnosti, u pitanju je isti komentator, isto završnica utakmice, isto odlična odbrana... Inače, ja sam je video u golu. Kako je tekla akcija, Borjan kreće pa staje, lopta ga preleće, igrač sam na drugoj, mislio sam da je 100% gol. Da je bilo navijača, bilo bi posla za medicinske ekipe.