Fudbal 156

Ponedeljak, 09.07.2018.

20:00

Mažićevo je finale SP? Urugvajac i Turčin sude u polufinalu

Autor: A. Kovačević

Mažiæevo je finale SP? Urugvajac i Turèin sude u polufinalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

156 Komentari

Sortiraj po:

Ivanb

pre 7 godina

Daleko je veća verovatnoća da će suditi utakmicu za 3. mesto. Po nekom redosledu sada bi finale trebalo da sudi sudija van evropskog kontinenta. Mada ko sudi nije bitno, bitno je ko igra, a nažalost mi ne igramo.

Јабучило

pre 7 godina

neka bude Mažić u finalu.. najveci uspeh srpskog i hrvatskog fudbala u isto vreme na istom mestu
(mirko, 09. jul 2018 23:28)

А зашто би желео успеха хрватском фудбалу?

alex

pre 7 godina

Svaka cast majstore......ti si jedina dobra stvar u fudbalu zadnjih 28 godina....istetovirani manekeni nisu zasluzili imena da im pominjemo...imam toliko godina i iskustva da sam znao sta nas ocekuje u Rusiji....licno iz bunta nisam bio na utakmici repr..zadnjih 15 godina....od vremena Vidica protiv Slovenije kad su se svadjali ko ce da sutira penal....

Runzo Objektivni

pre 7 godina

Mislim da su pojedine premise na kojima se zasniva tekst pogrešne. Jednom od najboljih, ako ne i najboljem svetskom sudiji u ovom trenutku, dao bih da sudi i Srbiji u finalu - zbog toga i jeste najbolji. Pa kad bi postojala realna opasnost da svojim odlukama "pogura" Hrvatsku u finalu, verovatno se ne bi ni razmatrao kao opcija.

Јабучило

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Да знаш да вероватно и би. Полуфинале светског првенства у фудбалу је огроман успех (и свака вам част, с тим да не очекуј да навијам за вас). Али бар не бисмо висили по туђим порталима.

Slobodan

pre 7 godina

U slucaju da Hrvati odu u finale ( nadam se da nece ) ,za razliku od Nemca koji je sudio nama, nema sukoba interesa da im Mazic sudi. Tako da upravu ste nije ista prica Birh (ili kako se zove) i Mazic..

dovlajoe

pre 7 godina

Jasno je da sudija finala nece biti iz Evrope!! Sto znaci da ce Mazic da sudi za 3 mjesto
(Dean, 9. jul 2018 23:37)
Sa te strane Mažić ima šanse, s obzirom da nas baš i ne tretiraju kao deo Evrope.

XXX

pre 7 godina

@(Aron, 09. jul 2018 20:25): ti “mangupe” da si gledao, ili pažljivo gledao, utakmicu, znao bi da je bio na vezi sa sudijama iz VAR-a koji su mu potvrdili da je doneo pravilnu odluku.

kombajner

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić? 
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji. 
(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43) 

Oce Subasic biti ponosan?

u nedostatku pravih uspeha radujemo se cemu god stignemo

pre 7 godina

Dok Hrvati u finalu ocekuju svoj fudbalski tim, kod nas euforija jer postoji sansa da to bude Mazic. Euforija iako je uz Mazica ostalo jos 5-6 sudija u konkurenciji:) Dok Hrvati za finale treba da pobede samo jedan tim, pa razumem njih, mi se hvalimo sto je Mazic u konkurenciji sest preostalih sudijskih timova. A jel zna neko od vas koje su sudije uopste sudile sva finala SP, i iz kojih zemalja dolaze??? NORMALNO DA NE ZNATE, JER SE SAMO FUDBALSKE REPREZENTACIJE IZ FINALA PAMTE! Evo, pratim fudbal, ali morao sam da izguglam odakle je ovaj Kujpers, znao sam ali sam zaboravio jer mi je potpuno nebitno...

неко

pre 7 godina

@јд123

Поредиш оно срамно, наштимовано суђење Бриха са досадашњим суђењем Мажића? Успех се овде не прашта..

bosko

pre 7 godina

Ja mislim da ce finale suditi Iranac Fagani ili možda eventualno brazilac, da ih FIFA malo uteši da i oni učestvuju na neki način u finalu :D

Fun

pre 7 godina

Nevažno je ko sudi. Važno je da dobro sudi. Mažić je pokazao da je veoma korektan. To je u njegovu interesu jer samo tako može da gradi karijeru.

BorisNbg

pre 7 godina

Mazic ako Hrvati ne budu u finalu a Kujpers ako Belgijanci ne budu.
E sad ako bude Belgija Hrvatska finale bice interesantno videti ko ce suditi kao i Engleska Francuska.
Ali Mazic je vidjen za ili 3.mesto ili finale.
Strasno dobro sudjenje na prosloj utakmici, sitna greska ili dve ali mocno i samouvereno i prirodno kao da se rodio na zelenom terenu sa pistaljkom.

Miki

pre 7 godina

sve zavisi da li će hrvatska biti u finalu ili boriti se za 3. mesto. neće ga nikada postaviti da sudi utakmicu u kojoj igra hrvatska, mada bi bio više fer nego neko drugi...

Ragnar

pre 7 godina

Ako prodju Hrvati nece suditi ako prodju Englezi hoce... jednostavno. Nece nadlezni dozvoliti da Srbin sudi Hrvatima iako bi Mazic bio objektivan . Mažicu care !!!

pera peric

pre 7 godina

kujpers, mazic i iranac(ne zapamtih kako se zove)prvi pikovi..zavisi samo od toga ko ce u finale.
belgija engleska mazic
belgija hrvatska iranac
francuska engleska mazic
francuska hrvatska kujpers...uz predpostavku da pitana nece biti dlegiran zato sto je sudio otvaranja..po mom misljenju najbolje sudio,iako bih vole da mazic dobije finale..pitana je bez greske bio.

Beli bubreg

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)Šta je "infrakt"?
(remax, 09. jul 2018 23:53)
Infarkt na hrvackom. Uvek malo okrenu…

cxydsa

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Šta je "infrakt"?
(remax, 09. jul 2018 23:53)

Ono kad te strefi infarkt... jasnije

albatros.budala

pre 7 godina

Meni glavni utisak to sto postoji mogucnost da ne sudi finale jer ga mogu igrati hrvati. Dal cu dok sam ziv docekati da nas sudija ne moze da sudi finale u slucaju da ga igramo mi? Dal ce to ikad biti realna mogucnost kao sto je sada hrvatima, i '98?

neutralni felsh

pre 7 godina

no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;)
(neutralni felsh, 9. jul 2018 21:30)

Samo se ti ismejavaj tuđoj muci...
(Fjodor, 09. jul 2018 22:04)


nisam se ismevao tudjoj muci! uostalom, na muci se poznaju junaci. i na muci i posle muke, kad sve prodje vecina nasih muka treba da postanu tema da se nasalimo na svoj i svaciji racun, da se zdravo nasmejemo jer prezivesmo, a ne da pravimo toteme za plakanje i buducnost pretvorimo u samozadovoljno lizane emotivnih rana (fizicke se mnogo lakse prebolevaju!) koje ih zapravo cini trajnima jer ih obnavlja i umnozava.
zato se jesam malo nasalio, ali bez namere da ikoga uvredim. evo bas taze primer: ako sam sopstvenoj zeni malopre rekao da turisticke kao i sve druge agencije prvo nabroje ogromne olaksice, popuste i akcije sa procentima pojeftinjenja samo da bi mi posle lakse podneli kad vidimo nabubrelu cenu do malopre carobne ponude, sve to ne znaci da sam hteo da uvredim ni agencije ni nas musterije (koji gutamo sve sto nam se servira cim vidimo naziv "akcija" ili "last minute") niti osnovnu niti poslovnu psihologiju, niti korporacije niti konzumente u sirem smislu.
svet nam se postao nedodirljiv iz slicnih brzopoteznih gledista. tako si ti jedino video "ismevanje tudjoj muci", a zapravo je bilo opsta sala, na racun svih nas. jer za drugo i nismo. citam skoro raspravu ko za koga navija, jedan kaze za spaniju a neko se javlja da "garantuje" kako doticni nikad nije bio u spaniji. kao da je bitno... i kao da je spanija na marsu pa je niko nije video ni dodirnuo! osamdesetih se do madrida odavde dolazilo zeleznicom, cesto i spontano: utovari se sa drustvom u tadasnja kupea, i uz par presedanja se stigne, bez ikakvih viza, suvisnih odricanja i komplikacija. a vidi nas sad, vecina veruje kolegi koji garantuje da niko nigde nije bio, primer vizure iz naseg skucenog sveta i izolacije - i niko tu zbog toga nije kriv, niti za ismevanje (nasa beda je dirljiva) ali sa tim se treba saliti, jer svaki drugi pristup znaci skretanje u kich, podvrsta plac sa tantumom.
poenta svih poenti: hvala zemlji sto nas trpi, svakog od nas - i to je obostrana muka koja takodje nije za ismevanje. hvala i fudbalu i redakciji i modratorima sto o svemu mozemo da pricamo.

neutralni felsh

pre 7 godina

Realno smorise Hrvati i na vestima koje i nemaju veze sa njima. Odo ja na hrvatske sajtove. Mozda ih tamo ima manje.
(:), 09. jul 2018 22:08)


na njihovim su srbi :) a nas b92 mu dodje kao zajednicki neutralni teren, sto je uvek i bio, na sta zaista sa razlogom treba da budemo ponosni.
sad se nesto mislim, zamisli odemo u kinu i tamo vidimo srpske prodavnice, iste kao sto su ovde kineske :)

dominus

pre 7 godina

neutralni felsh

Ova rečenica što si napisao " no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;) " nije u redu sa tvoje strane, taman da je šala. Pretpostavljam da nisi bio u to vreme na ratištu ni kao vojnik ni kao civil (u ratnim zonama). Niti znaš kakav je to osećaj i trauma za čoveka. Znam jer sam bio u takvom okruženju kao dečak, pošto sam rodom iz Duvna (današnji Tomislavgrad). Ne sprdaj bilo koga na taj način (nebitno koje je nacije), a znam vrlo dobro kakvi su bili "srbijanci" prema "svojima" zapadno od Drine. Svega je tu bilo, više negativnog nego pozitivnog.

Petar

pre 7 godina

''Ja bi najsrecniji na svetu bio kad bi Mazic sudio.To bi značilo da prvi put u istoriji i nas covek(Srbin),sudi nešto bitno i važno na svetskom nivou.''
(room 1408, 9. jul 2018 20:09)

Čovek sudio Finale Lige Šampiona...

Zumzum

pre 7 godina

(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)

Hrvatski potomci biće tužni što je njihova lijepa domovina pregažena od Engleza u polufinalu davne 2018te... Možda jedino hrvatski potomci mogu biti ponosni na četvrto mesto davne 2018e. Dok srpski potomci mogu biti ponosni na mnogo bolja mesta u svim ostalim sportovima davnih 2000ih i 2010ih godina.

Božidar Bošković

pre 7 godina

(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)

Jel si to došao da provociraš Srbe na srpskom sajtu? Kažeš hrvatski potomci biće ponosni na titulu iz davne 2018te, a "srbijanski" potomci biće ponosni na Mažića? Kao prvo nisu "srbijanski" nego srpski potomci. Kao drugo, nemoj biti toliko siguran da ćeš gledati lijepu tvoju u finalu. Englezi su jaki kao crna zemlja. Prijatno, sve najbolje.

јд123

pre 7 godina

Ма какви пенали, шта причате. Фудбал је контакт игра и ни оно са Јесусом ни оно са Нејмаром нису ствари за које се суди пенал. То су људи који су гледали ВАР и успорени снимам из свих углова исправно проценили тако да ја овде заправо њих браним, а не Мажића који је судио одлично.
(my way, 07. jul 2018 15:54)

А зашто су онда сви нападали Бриха што није досудио пенал над Митровићем, како сви наши медији, тако коментатори на Б92 а не људе који су гледали ВАР? Можда зато, јер судија има право и сам да затражи да погледа снимак? Зашто Брих и Мажић нису користили ту могућност? Онај Иранац нпр који је судио наш меч против Бразила, је то у неколико наврата урадио на утакмицама које је судио. Разумем наш човек и генерално је судио добро Белгија - Бразил, али чему толики хвалоспеви и не спомињање пропуста? Ја сам одмах рекао да је он одсвирао своје на овом СП, да неће судити полуфинале и да рачунам да ће онај Иранац судити финале. Ако Хрватска уђе у финале писати ћете, да није добио Мажић да суди, јер су комшије финалисти. Ако не уђе Хрватска, зато што играју две европске репрезентације.

Тиме нећете помоћи Мажићу да у будућности буде још бољи, да нпр затражи ВАР снимак ако је спорна ситуација. Тако су и немачки медији писали да је Брих одлично судио Србија - Швајцарска, па су после били у чуђењу зашто је послат кући...

F16

pre 7 godina

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha 
(F16, 

Kakvo veselje,to je preblaga rec,ja sam u euforiji i ekstazi zbog predstojece ogromne pobede Engleza - sampanjac se vec hladi, a u mom kvartu prastace vatromet,petarde i pucnji iz pistolja na svaki gol Engleza,kao sto je bilo za svaki gol Rusa,veruj mi, hahaahah
(Oliver, 09. jul 2018 21:52)

U zdravlje prijatelju, jako mi je drago da se tako veseliš, samo nastavi do finala.hahaha

neutralni felsh

pre 7 godina

Meni glavni utisak to sto postoji mogucnost da ne sudi finale jer ga mogu igrati hrvati. Dal cu dok sam ziv docekati da nas sudija ne moze da sudi finale u slucaju da ga igramo mi? Dal ce to ikad biti realna mogucnost kao sto je sada hrvatima, i '98?
(albatros.budala, 09. jul 2018 23:24)


mozda hocemo, nikad se ne zna. zavisi od godista proizvodnje kao i od predodredjene i stecene dugovecnosti... metuzalemi ce mozda docekati, mada mislim da nam ni eliksir vecne mladosti nece pomoci. primer kako (opet) nismo iskoristili pun potencijal nase mlade generacije, osvajaca svetskog prvenstva za mlade pre neku godinu je i za plakanje i za suocavanje sa istinom da nam su nam fudbalski i mnogi drugi menadzmenti vrlo losi, i voluntaristicki i koruptivni u isti mah, i da sve dok to ne dovedemo u red imacemo iste probleme a povremeni uspesi ce biti izuzeci koji potvrdjuju pravilo. dok ne shvatimo uzrok problema, necemo poceti da ih resavamo.

remax

pre 7 godina

jedini kod nas koji u fudbalu moze da udje u finale je sudija.
(kimi, 09. jul 2018 21:00)

Možemo mi i titule da uzimamo, to su klinci i dokazali ali samo dok još nema velikih para u džepu.

dovlajoe

pre 7 godina

Francuska - Engleska ... Mažić
Francuska - Hrvatska ... Pitana/Kujpers
Belgija - Engleska ... Mažić
Belgija - Hrvatska ... Pitana/Iranac
50%.

Fabira

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić?
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji.
(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)
__
Hrvatski potomci biće ponosni što ih je Engleska zgazila u polufinalu SP-a davne 2018-te.

Znalac

pre 7 godina

Francuska - Engleska ... Mažić 
Francuska - Hrvatska ... Pitana/Kujpers 
Belgija - Engleska ... Mažić 
Belgija - Hrvatska ... Pitana/Iranac 
50%.
(dovlajoe, 09. jul 2018 22:14)

Pitana ne mize da sudi finale jer je sudio otvaranje.Bio bi prededn da neko sudi prvi i.poslednji mec na SP

gigatrend

pre 7 godina

Uprkos zaključku novinara, mislim da će upravo suditi neko van Evrope. A Mažić je sasvim zasluženo u igri, i ne bih se iznenadio.

C-R-O

pre 7 godina

Svi s kojima pricam nemaju nista protiv da Mazic sudi finale. Bas naprotiv. Covjek je jedan od boljih i inteligentnijih na turniru. Ne bi sigurno sebi dozvolio nikakvu gresku sad kad je vec tu u samom vrhu, jer greske se skupo placaju na ovom nivou. A i nama ce bit nekako slađe vikat uaaa sudijaaa!

MAX

pre 7 godina

Daj Bože da nam sudi Mazinjo u finalu. Vjerujem da bi čovjek odsvirao perfektno,a sigurno se nebi blamirao da poteže na jednu ili drugu stranu. Rekao je jedan od kolega komentatora kako bi to bio praznik za regiju. Potpisujem.

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)

Dva polufinala vi možete samo sanjati.
(www, 09. jul 2018 21:26)

I vi sanjate sve srpske uspehe. Ajd sad pali.

Cro_No1

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić?
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji.

Oliver

pre 7 godina

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha
(F16,

Kakvo veselje,to je preblaga rec,ja sam u euforiji i ekstazi zbog predstojece ogromne pobede Engleza - sampanjac se vec hladi, a u mom kvartu prastace vatromet,petarde i pucnji iz pistolja na svaki gol Engleza,kao sto je bilo za svaki gol Rusa,veruj mi, hahaahah

Oliver

pre 7 godina

Ako Hrvatska udje u finale,Mazic ce suditi za 3. mesto.Ako udje Engleska,Mazic sudi finale. FIFA nece rizikovati s kontroverzama da Mazic sudi Hrvatima,jer bi se bunili i protivnici Hrvata,a verovatno i Hrvati.I sta bi se desilo da nesto pogresi,bilo protiv Hrvata,bilo u njihovu korist? Odmah bi se preslo na teren politike,nacionalizma itd. I to je jedan od glavnih razloga,pored ostalih,zasto moramo navijati za Engleze - da bi nas covek mogao da sudi finale!

Miki28

pre 7 godina

Mazic i Pitana 2 najboljih na ovom prvenstvu. Ko god da bude izabran bice zasluzeno, stvarno su odlicni i bice na visini zadatka. Nadam se da ce Mazic ipak dobiti tu cast

neutralni felsh

pre 7 godina

Brat Pravoslavac... u pravoslavnoj zemlji. Meni je to totalno logično i po njegovim kvalitetima...
(slaviša vujović, 09. jul 2018 21:00)


pravoslavni fudbal je najbolji na svetu...

LP

pre 7 godina

Darko u pravu si a takvih sudbina kao tvoja je pola Srbije. Izbeglice iz Hrvatske i Bosne pa sa Kosova i uz svu tu bedu ,koja je mnogo veca nego u Hrvatskoj, prvo novine a i sami ljudi traze bilo kakv uspeh da se skrene paznja sa nje. I eto jedan je covek uspesan i to bas u onome u cemu smo svi, ali bas svi na Balkanu omanuli - da bude objektivan.

Saša

pre 7 godina

@ DarkoM, kada mi neko počne komentar sa "Srbi, ne volim vas..." obavezno pročitam ceo komentar. Ali ovaj tvoj je stvarno ništa specijalno. Evo tebi lepo jedan minus za neinventivnost.

DarkoM

pre 7 godina

Srbi, ne volim vas, dijete sam rata, izbjeglica zbog vas...reklo bi se da mi je rat napravio uslugu jer sad zivimo u Zagrebu,a iz malog sam grada, ali vas respektiram u glazbi, filmu i sportu...ali ovo sto vi sami sebi radite u vezi ovog Mazica je stvaro presmjesni...pa ljudi moji imate toliko brutalnih sportasa,koga "bre" briga za nekog sudca, osim vas!!! Pa ja bas zelim da nemamo nekog sudca na svjetskoj sceni jer ako je dobar nikom pa nista a cim pogriješi a svi vrijede, meni ko Hrvatu..... zbog njega! Sta vam je ljudi koga suci zanimaju!?! Ozbiljan sam i ne trollam!

neutralni felsh

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)


no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;)
pa sta, i da budu "tek" cetvrti, mi o necem takvom mozemo samo da sanjamo, to je gola cinjenica.
a vi sto niste primetili da vas mediji opet svadjaju (cast izuzecima) jer je prethodna "navijacka idila" pretila da postane opasna po lokalne vlastodrsce i planere - vi ste najsladji :)

Bane

pre 7 godina

Nece suditi ako HR bude u finalu.
(cacanin, 9. jul 2018 21:05)

Kako li ce FIFA da im objasni da Srbin ne moze da sudi zbog toga sto pricaju istim jezikom?

F16

pre 7 godina

I to je jedan od glavnih razloga,pored ostalih,zasto moramo navijati za Engleze - da bi nas covek mogao da sudi finale!
(Oliver, 09. jul 2018 21:21)

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha

www

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)

Dva polufinala vi možete samo sanjati.

F16

pre 7 godina

Brat Pravoslavac... u pravoslavnoj zemlji. Meni je to totalno logično i po njegovim kvalitetima... 
(slaviša vujović, 09. jul 2018 21:00) 


pravoslavni fudbal je najbolji na svetu...
(neutralni felsh, 09. jul 2018 21:24)

Hahahaha

jedan od mnogih

pre 7 godina

Mazic mozda i nece suditi finale ali svakako nije ostetio Brazil kako ovde pojedinci kukaju. Brazil je od strane Belgije postavljen na mesto i jako mi je drago zbog toga jer oni nisu pretplaceni na pobedu. Isto mi je drago i zbog Nemaca, da se spuste na zemlju i promene one babe i davitelje, a narocito da se zahvale Nojeru. Finale po prikazanom je trebalo da bude Belgija - Francuska i trebalo je da sudi Mazic jer je jedan od nekoliko koji sude a ne presudjuju. Belgija - Francuska nece biti finale, a za Mazica se nadamo. Ako se plasiraju Hrvati to nece nimalo uticati da njega ne izaberu, jer nacionalizam je bitan faktor samo u ovim krajevima.

HARIS

pre 7 godina

Mazic nema nikakav autoritet! Uz to, priznao je gol iz cistog faula za Meksiko protiv J. Koreje. Ovdje ljudi govore kako je neprimjetan, kako je takvo sudjenje najbolje, itd. Ako je takvo sudjenje najbolje, onda bi svi mi mogli biti sudije. Ali ovdje zna da se govori samo o Brihu. Nigdje ne procitah o tom golu Meksika, to je cinjenica!

Xnodeh

pre 7 godina

Au kako navijam za Milorada da dozivi krunu karijere i sudi posle finala KK, LS i finale SP! Svim srcem uz Engleze u sredu i zbog toga, pored mnostvo drugih zdravorazumskih razloga!

Afram Island

pre 7 godina

Mislim da je Džunejt Čakir najsrećniji čovek na turniru s obzirom na to da nije najgori, već drugi najgori sudija na Prvenstvu, zbog toga što Mark Gajger postoji, i nažalost sudi.

veliki strumf

pre 7 godina

Polako! Ima puno kandidata, nikad vise rekao bih. Glavni favoriti su Brazilac Rici (ko zna kada opet nece biti Brazila u polufinalu, jer sudije iz zemalja koje su se plasirale u polufinale automatski idu kuci; kuriozitet je da na ovom SP ni jedan od polufinalista nije imao svog sudiju) i Iranac Fagnani. Obojica su sudili izvanredno. Tu su i Argentinac Pitana i nas Mazic. Mnogo je verovatnije da ce Mazic biti 4. sudija u onom mecu gde ne igra Hrvatska. Ako Hrvatska bude u finalu - Mazic ga sigurno nece suditi, jer nazalost FIFA vodi racuna o politici. Ipak, idealan scenario bi bio da Mazic dobije finale. Navijamo za to!

room 1408

pre 7 godina

Ja bi najsrecniji na svetu bio kad bi Mazic sudio.To bi značilo da prvi put u istoriji i nas covek(Srbin),sudi nešto bitno i važno na svetskom nivou.Dosta su sudili nama,..Salu na stranu opasna mu je konkurencija onaj Argentinac.Ali bilo bi mu to vrhunac jedne sjajne karijere.Voleo bi da neko uradi intervju od novinara sa Terzićem i Vazurom posle SP.Cisto da čujemo šta kažu naši priznati “intelektualci”,i “doktor”,...

beogradski

pre 7 godina

(Aron, 9. jul 2018 20:25)

pojma ti nemas o fudbalu niti sudjenju, ako ti je ono bio penal, fokusiraj se na druge stvari ili posmatraj fudbal kao obican gledalac bez davanja strucnih analiza

Ivan Cro

pre 7 godina

Ako prođemo u finale, nemam ništa protiv da nam Mažić sudi, pokazao je da je realno top 3 svjetskih sudaca u ovom trenu.

Ma u biti, samo da pobijedimo Engleze, za dalje lako..što se mene tiče može Šešelj biti na VAR-u u onoj sobi :D

Marko

pre 7 godina

Ako Hrvatska ne udje u Finale, realne sanse ima Mazic, inace nema sance.
Ako svira lose protiv Hrvata, onda ce biti, "zato sto je Srbin" a ako jednu dve lose stvari osudi protiv protivnika Hrvatske bice "zato sto je Srbin".....

...

pre 7 godina

ne vidim zašto mažić ne bi mogao suditi ako bude igrala hrvatska? znamo svi mi koliko je dobar sudac i baš zato bi i voljeli da on sudi tu utakmicu...

rango

pre 7 godina

Ako Hrvatska uđe u finale želio bi da nam sudi Mažić...zato što je najbolji sudac zadnje 2-3 godine...a za regiju bi bio velik događaj.

Rajko

pre 7 godina

Još 4 Jula pre cetvtfinala na vom sajtu rekao sam " Englezi igraju finalnu utakmicu, i mislim da će bit pobednici SP.
Na tekst B92net
Da li su Brazici preceneni, Englezi podjcenjeni,a Hrvati do titule?

Danas samo mogu da kažem da mi je žao što Brazilci neće igrati u Finalu sa Englezima, jer bi to bio praznik fudbala, ali zbog te činjenice slobodno tvrdim 99,9% da će Englezi ovojiti pehar SP u fudbalu Rusija 2018. godine.

ja nisam odavle

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.

Aron

pre 7 godina

Nema šanse da Mažić sudi finale posle meča između Brazila i Belgije. Dobro je postupio kada nije dosudio penal nad Hesusom nakon kontakta između njega i odbrambenog ugrača Belgije jer je lopta već daleko bila u gol autu. Nažalost napravio je veliku grešku u vezi nedosuđenog penala nad Nejmarom par minuta pre kraja koji je bio evidentan jer je Nejmar bio potkačen po po oku u trenutku kada je lopta išla ka njemu. Umesto da pogleda snimak on se pravio mangup i samo je odmahnuo rukom. Isto kao Brih u slučaju Mitrovića. Ovakva greška Mažića ga je takođe koštala 2014-e u meču Nemačka - Portugal kada je pespotrebno isključio Pepea i upropastio utakmicu.

Updown

pre 7 godina

Pitana/Fagani i Mažić će suditi meč za 3. mesto i finale.
Mažić će suditi onaj meč u kom ne bude bilo hrvatske, dakle finale.
Ajmo Mažiću, Srbine!!!

Wooooooow

pre 7 godina

Zaslužio je finale. Jedino ne znam ako prođu Hrvati kakva je situacija. Ne daj bože tu da pogreši... A da je najbolji, jeste. Bez šale.

sef strucnog staba

pre 7 godina

Ako su mu dodelili finale LS, pored svih kontroverzi koje su isle uz Real za sudjenje pre tog finala i u Evropi uopste, ne vidim zasto mu ne bi dali i ovo. Sudice covek posle najjaceg klupskog takmicenja sveta, i najjace reprezentativno takmicenje sveta, i onda ce doci da sudi derbi i "doktor" ce pricati da ne valja Mazic, tvrdeci da su Srdjan Obradovic i Majo Vujovic daleko bolji..

Dokle vise sa sudijom

pre 7 godina

Au koliko ste dosadni sa Mazicem...narqvno da nece suditi finale...em je lose sudio Brazil- Belgija em ne verujem da ce mu dati da svira finale pogotovo ako Hrvati udju

room 1408

pre 7 godina

Ja bi najsrecniji na svetu bio kad bi Mazic sudio.To bi značilo da prvi put u istoriji i nas covek(Srbin),sudi nešto bitno i važno na svetskom nivou.Dosta su sudili nama,..Salu na stranu opasna mu je konkurencija onaj Argentinac.Ali bilo bi mu to vrhunac jedne sjajne karijere.Voleo bi da neko uradi intervju od novinara sa Terzićem i Vazurom posle SP.Cisto da čujemo šta kažu naši priznati “intelektualci”,i “doktor”,...

Updown

pre 7 godina

Pitana/Fagani i Mažić će suditi meč za 3. mesto i finale.
Mažić će suditi onaj meč u kom ne bude bilo hrvatske, dakle finale.
Ajmo Mažiću, Srbine!!!

Xnodeh

pre 7 godina

Au kako navijam za Milorada da dozivi krunu karijere i sudi posle finala KK, LS i finale SP! Svim srcem uz Engleze u sredu i zbog toga, pored mnostvo drugih zdravorazumskih razloga!

Ivan Cro

pre 7 godina

Ako prođemo u finale, nemam ništa protiv da nam Mažić sudi, pokazao je da je realno top 3 svjetskih sudaca u ovom trenu.

Ma u biti, samo da pobijedimo Engleze, za dalje lako..što se mene tiče može Šešelj biti na VAR-u u onoj sobi :D

...

pre 7 godina

ne vidim zašto mažić ne bi mogao suditi ako bude igrala hrvatska? znamo svi mi koliko je dobar sudac i baš zato bi i voljeli da on sudi tu utakmicu...

veliki strumf

pre 7 godina

Polako! Ima puno kandidata, nikad vise rekao bih. Glavni favoriti su Brazilac Rici (ko zna kada opet nece biti Brazila u polufinalu, jer sudije iz zemalja koje su se plasirale u polufinale automatski idu kuci; kuriozitet je da na ovom SP ni jedan od polufinalista nije imao svog sudiju) i Iranac Fagnani. Obojica su sudili izvanredno. Tu su i Argentinac Pitana i nas Mazic. Mnogo je verovatnije da ce Mazic biti 4. sudija u onom mecu gde ne igra Hrvatska. Ako Hrvatska bude u finalu - Mazic ga sigurno nece suditi, jer nazalost FIFA vodi racuna o politici. Ipak, idealan scenario bi bio da Mazic dobije finale. Navijamo za to!

Petar

pre 7 godina

''Ja bi najsrecniji na svetu bio kad bi Mazic sudio.To bi značilo da prvi put u istoriji i nas covek(Srbin),sudi nešto bitno i važno na svetskom nivou.''
(room 1408, 9. jul 2018 20:09)

Čovek sudio Finale Lige Šampiona...

Afram Island

pre 7 godina

Mislim da je Džunejt Čakir najsrećniji čovek na turniru s obzirom na to da nije najgori, već drugi najgori sudija na Prvenstvu, zbog toga što Mark Gajger postoji, i nažalost sudi.

rango

pre 7 godina

Ako Hrvatska uđe u finale želio bi da nam sudi Mažić...zato što je najbolji sudac zadnje 2-3 godine...a za regiju bi bio velik događaj.

remax

pre 7 godina

jedini kod nas koji u fudbalu moze da udje u finale je sudija.
(kimi, 09. jul 2018 21:00)

Možemo mi i titule da uzimamo, to su klinci i dokazali ali samo dok još nema velikih para u džepu.

Cro_No1

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić?
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji.

Wooooooow

pre 7 godina

Zaslužio je finale. Jedino ne znam ako prođu Hrvati kakva je situacija. Ne daj bože tu da pogreši... A da je najbolji, jeste. Bez šale.

sef strucnog staba

pre 7 godina

Ako su mu dodelili finale LS, pored svih kontroverzi koje su isle uz Real za sudjenje pre tog finala i u Evropi uopste, ne vidim zasto mu ne bi dali i ovo. Sudice covek posle najjaceg klupskog takmicenja sveta, i najjace reprezentativno takmicenje sveta, i onda ce doci da sudi derbi i "doktor" ce pricati da ne valja Mazic, tvrdeci da su Srdjan Obradovic i Majo Vujovic daleko bolji..

C-R-O

pre 7 godina

Svi s kojima pricam nemaju nista protiv da Mazic sudi finale. Bas naprotiv. Covjek je jedan od boljih i inteligentnijih na turniru. Ne bi sigurno sebi dozvolio nikakvu gresku sad kad je vec tu u samom vrhu, jer greske se skupo placaju na ovom nivou. A i nama ce bit nekako slađe vikat uaaa sudijaaa!

Marko

pre 7 godina

Ako Hrvatska ne udje u Finale, realne sanse ima Mazic, inace nema sance.
Ako svira lose protiv Hrvata, onda ce biti, "zato sto je Srbin" a ako jednu dve lose stvari osudi protiv protivnika Hrvatske bice "zato sto je Srbin".....

LP

pre 7 godina

Darko u pravu si a takvih sudbina kao tvoja je pola Srbije. Izbeglice iz Hrvatske i Bosne pa sa Kosova i uz svu tu bedu ,koja je mnogo veca nego u Hrvatskoj, prvo novine a i sami ljudi traze bilo kakv uspeh da se skrene paznja sa nje. I eto jedan je covek uspesan i to bas u onome u cemu smo svi, ali bas svi na Balkanu omanuli - da bude objektivan.

Miki28

pre 7 godina

Mazic i Pitana 2 najboljih na ovom prvenstvu. Ko god da bude izabran bice zasluzeno, stvarno su odlicni i bice na visini zadatka. Nadam se da ce Mazic ipak dobiti tu cast

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)

Dva polufinala vi možete samo sanjati.
(www, 09. jul 2018 21:26)

I vi sanjate sve srpske uspehe. Ajd sad pali.

MAX

pre 7 godina

Daj Bože da nam sudi Mazinjo u finalu. Vjerujem da bi čovjek odsvirao perfektno,a sigurno se nebi blamirao da poteže na jednu ili drugu stranu. Rekao je jedan od kolega komentatora kako bi to bio praznik za regiju. Potpisujem.

Fabira

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić?
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji.
(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)
__
Hrvatski potomci biće ponosni što ih je Engleska zgazila u polufinalu SP-a davne 2018-te.

Јабучило

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Да знаш да вероватно и би. Полуфинале светског првенства у фудбалу је огроман успех (и свака вам част, с тим да не очекуј да навијам за вас). Али бар не бисмо висили по туђим порталима.

Zumzum

pre 7 godina

(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)

Hrvatski potomci biće tužni što je njihova lijepa domovina pregažena od Engleza u polufinalu davne 2018te... Možda jedino hrvatski potomci mogu biti ponosni na četvrto mesto davne 2018e. Dok srpski potomci mogu biti ponosni na mnogo bolja mesta u svim ostalim sportovima davnih 2000ih i 2010ih godina.

gigatrend

pre 7 godina

Uprkos zaključku novinara, mislim da će upravo suditi neko van Evrope. A Mažić je sasvim zasluženo u igri, i ne bih se iznenadio.

Oliver

pre 7 godina

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha
(F16,

Kakvo veselje,to je preblaga rec,ja sam u euforiji i ekstazi zbog predstojece ogromne pobede Engleza - sampanjac se vec hladi, a u mom kvartu prastace vatromet,petarde i pucnji iz pistolja na svaki gol Engleza,kao sto je bilo za svaki gol Rusa,veruj mi, hahaahah

ja nisam odavle

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.

Oliver

pre 7 godina

Ako Hrvatska udje u finale,Mazic ce suditi za 3. mesto.Ako udje Engleska,Mazic sudi finale. FIFA nece rizikovati s kontroverzama da Mazic sudi Hrvatima,jer bi se bunili i protivnici Hrvata,a verovatno i Hrvati.I sta bi se desilo da nesto pogresi,bilo protiv Hrvata,bilo u njihovu korist? Odmah bi se preslo na teren politike,nacionalizma itd. I to je jedan od glavnih razloga,pored ostalih,zasto moramo navijati za Engleze - da bi nas covek mogao da sudi finale!

alex

pre 7 godina

Svaka cast majstore......ti si jedina dobra stvar u fudbalu zadnjih 28 godina....istetovirani manekeni nisu zasluzili imena da im pominjemo...imam toliko godina i iskustva da sam znao sta nas ocekuje u Rusiji....licno iz bunta nisam bio na utakmici repr..zadnjih 15 godina....od vremena Vidica protiv Slovenije kad su se svadjali ko ce da sutira penal....

F16

pre 7 godina

I to je jedan od glavnih razloga,pored ostalih,zasto moramo navijati za Engleze - da bi nas covek mogao da sudi finale!
(Oliver, 09. jul 2018 21:21)

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha

F16

pre 7 godina

Brat Pravoslavac... u pravoslavnoj zemlji. Meni je to totalno logično i po njegovim kvalitetima... 
(slaviša vujović, 09. jul 2018 21:00) 


pravoslavni fudbal je najbolji na svetu...
(neutralni felsh, 09. jul 2018 21:24)

Hahahaha

DarkoM

pre 7 godina

Srbi, ne volim vas, dijete sam rata, izbjeglica zbog vas...reklo bi se da mi je rat napravio uslugu jer sad zivimo u Zagrebu,a iz malog sam grada, ali vas respektiram u glazbi, filmu i sportu...ali ovo sto vi sami sebi radite u vezi ovog Mazica je stvaro presmjesni...pa ljudi moji imate toliko brutalnih sportasa,koga "bre" briga za nekog sudca, osim vas!!! Pa ja bas zelim da nemamo nekog sudca na svjetskoj sceni jer ako je dobar nikom pa nista a cim pogriješi a svi vrijede, meni ko Hrvatu..... zbog njega! Sta vam je ljudi koga suci zanimaju!?! Ozbiljan sam i ne trollam!

Znalac

pre 7 godina

Francuska - Engleska ... Mažić 
Francuska - Hrvatska ... Pitana/Kujpers 
Belgija - Engleska ... Mažić 
Belgija - Hrvatska ... Pitana/Iranac 
50%.
(dovlajoe, 09. jul 2018 22:14)

Pitana ne mize da sudi finale jer je sudio otvaranje.Bio bi prededn da neko sudi prvi i.poslednji mec na SP

dovlajoe

pre 7 godina

Francuska - Engleska ... Mažić
Francuska - Hrvatska ... Pitana/Kujpers
Belgija - Engleska ... Mažić
Belgija - Hrvatska ... Pitana/Iranac
50%.

Bane

pre 7 godina

Nece suditi ako HR bude u finalu.
(cacanin, 9. jul 2018 21:05)

Kako li ce FIFA da im objasni da Srbin ne moze da sudi zbog toga sto pricaju istim jezikom?

Božidar Bošković

pre 7 godina

(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)

Jel si to došao da provociraš Srbe na srpskom sajtu? Kažeš hrvatski potomci biće ponosni na titulu iz davne 2018te, a "srbijanski" potomci biće ponosni na Mažića? Kao prvo nisu "srbijanski" nego srpski potomci. Kao drugo, nemoj biti toliko siguran da ćeš gledati lijepu tvoju u finalu. Englezi su jaki kao crna zemlja. Prijatno, sve najbolje.

jedan od mnogih

pre 7 godina

Mazic mozda i nece suditi finale ali svakako nije ostetio Brazil kako ovde pojedinci kukaju. Brazil je od strane Belgije postavljen na mesto i jako mi je drago zbog toga jer oni nisu pretplaceni na pobedu. Isto mi je drago i zbog Nemaca, da se spuste na zemlju i promene one babe i davitelje, a narocito da se zahvale Nojeru. Finale po prikazanom je trebalo da bude Belgija - Francuska i trebalo je da sudi Mazic jer je jedan od nekoliko koji sude a ne presudjuju. Belgija - Francuska nece biti finale, a za Mazica se nadamo. Ako se plasiraju Hrvati to nece nimalo uticati da njega ne izaberu, jer nacionalizam je bitan faktor samo u ovim krajevima.

neutralni felsh

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)


no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;)
pa sta, i da budu "tek" cetvrti, mi o necem takvom mozemo samo da sanjamo, to je gola cinjenica.
a vi sto niste primetili da vas mediji opet svadjaju (cast izuzecima) jer je prethodna "navijacka idila" pretila da postane opasna po lokalne vlastodrsce i planere - vi ste najsladji :)

dovlajoe

pre 7 godina

Jasno je da sudija finala nece biti iz Evrope!! Sto znaci da ce Mazic da sudi za 3 mjesto
(Dean, 9. jul 2018 23:37)
Sa te strane Mažić ima šanse, s obzirom da nas baš i ne tretiraju kao deo Evrope.

Saša

pre 7 godina

@ DarkoM, kada mi neko počne komentar sa "Srbi, ne volim vas..." obavezno pročitam ceo komentar. Ali ovaj tvoj je stvarno ništa specijalno. Evo tebi lepo jedan minus za neinventivnost.

Јабучило

pre 7 godina

neka bude Mažić u finalu.. najveci uspeh srpskog i hrvatskog fudbala u isto vreme na istom mestu
(mirko, 09. jul 2018 23:28)

А зашто би желео успеха хрватском фудбалу?

dominus

pre 7 godina

neutralni felsh

Ova rečenica što si napisao " no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;) " nije u redu sa tvoje strane, taman da je šala. Pretpostavljam da nisi bio u to vreme na ratištu ni kao vojnik ni kao civil (u ratnim zonama). Niti znaš kakav je to osećaj i trauma za čoveka. Znam jer sam bio u takvom okruženju kao dečak, pošto sam rodom iz Duvna (današnji Tomislavgrad). Ne sprdaj bilo koga na taj način (nebitno koje je nacije), a znam vrlo dobro kakvi su bili "srbijanci" prema "svojima" zapadno od Drine. Svega je tu bilo, više negativnog nego pozitivnog.

neutralni felsh

pre 7 godina

Meni glavni utisak to sto postoji mogucnost da ne sudi finale jer ga mogu igrati hrvati. Dal cu dok sam ziv docekati da nas sudija ne moze da sudi finale u slucaju da ga igramo mi? Dal ce to ikad biti realna mogucnost kao sto je sada hrvatima, i '98?
(albatros.budala, 09. jul 2018 23:24)


mozda hocemo, nikad se ne zna. zavisi od godista proizvodnje kao i od predodredjene i stecene dugovecnosti... metuzalemi ce mozda docekati, mada mislim da nam ni eliksir vecne mladosti nece pomoci. primer kako (opet) nismo iskoristili pun potencijal nase mlade generacije, osvajaca svetskog prvenstva za mlade pre neku godinu je i za plakanje i za suocavanje sa istinom da nam su nam fudbalski i mnogi drugi menadzmenti vrlo losi, i voluntaristicki i koruptivni u isti mah, i da sve dok to ne dovedemo u red imacemo iste probleme a povremeni uspesi ce biti izuzeci koji potvrdjuju pravilo. dok ne shvatimo uzrok problema, necemo poceti da ih resavamo.

www

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)

Dva polufinala vi možete samo sanjati.

beogradski

pre 7 godina

(Aron, 9. jul 2018 20:25)

pojma ti nemas o fudbalu niti sudjenju, ako ti je ono bio penal, fokusiraj se na druge stvari ili posmatraj fudbal kao obican gledalac bez davanja strucnih analiza

neutralni felsh

pre 7 godina

Brat Pravoslavac... u pravoslavnoj zemlji. Meni je to totalno logično i po njegovim kvalitetima...
(slaviša vujović, 09. jul 2018 21:00)


pravoslavni fudbal je najbolji na svetu...

F16

pre 7 godina

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha 
(F16, 

Kakvo veselje,to je preblaga rec,ja sam u euforiji i ekstazi zbog predstojece ogromne pobede Engleza - sampanjac se vec hladi, a u mom kvartu prastace vatromet,petarde i pucnji iz pistolja na svaki gol Engleza,kao sto je bilo za svaki gol Rusa,veruj mi, hahaahah
(Oliver, 09. jul 2018 21:52)

U zdravlje prijatelju, jako mi je drago da se tako veseliš, samo nastavi do finala.hahaha

neutralni felsh

pre 7 godina

Realno smorise Hrvati i na vestima koje i nemaju veze sa njima. Odo ja na hrvatske sajtove. Mozda ih tamo ima manje.
(:), 09. jul 2018 22:08)


na njihovim su srbi :) a nas b92 mu dodje kao zajednicki neutralni teren, sto je uvek i bio, na sta zaista sa razlogom treba da budemo ponosni.
sad se nesto mislim, zamisli odemo u kinu i tamo vidimo srpske prodavnice, iste kao sto su ovde kineske :)

albatros.budala

pre 7 godina

Meni glavni utisak to sto postoji mogucnost da ne sudi finale jer ga mogu igrati hrvati. Dal cu dok sam ziv docekati da nas sudija ne moze da sudi finale u slucaju da ga igramo mi? Dal ce to ikad biti realna mogucnost kao sto je sada hrvatima, i '98?

kombajner

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić? 
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji. 
(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43) 

Oce Subasic biti ponosan?

неко

pre 7 godina

@јд123

Поредиш оно срамно, наштимовано суђење Бриха са досадашњим суђењем Мажића? Успех се овде не прашта..

Dokle vise sa sudijom

pre 7 godina

Au koliko ste dosadni sa Mazicem...narqvno da nece suditi finale...em je lose sudio Brazil- Belgija em ne verujem da ce mu dati da svira finale pogotovo ako Hrvati udju

јд123

pre 7 godina

Ма какви пенали, шта причате. Фудбал је контакт игра и ни оно са Јесусом ни оно са Нејмаром нису ствари за које се суди пенал. То су људи који су гледали ВАР и успорени снимам из свих углова исправно проценили тако да ја овде заправо њих браним, а не Мажића који је судио одлично.
(my way, 07. jul 2018 15:54)

А зашто су онда сви нападали Бриха што није досудио пенал над Митровићем, како сви наши медији, тако коментатори на Б92 а не људе који су гледали ВАР? Можда зато, јер судија има право и сам да затражи да погледа снимак? Зашто Брих и Мажић нису користили ту могућност? Онај Иранац нпр који је судио наш меч против Бразила, је то у неколико наврата урадио на утакмицама које је судио. Разумем наш човек и генерално је судио добро Белгија - Бразил, али чему толики хвалоспеви и не спомињање пропуста? Ја сам одмах рекао да је он одсвирао своје на овом СП, да неће судити полуфинале и да рачунам да ће онај Иранац судити финале. Ако Хрватска уђе у финале писати ћете, да није добио Мажић да суди, јер су комшије финалисти. Ако не уђе Хрватска, зато што играју две европске репрезентације.

Тиме нећете помоћи Мажићу да у будућности буде још бољи, да нпр затражи ВАР снимак ако је спорна ситуација. Тако су и немачки медији писали да је Брих одлично судио Србија - Швајцарска, па су после били у чуђењу зашто је послат кући...

Rajko

pre 7 godina

Još 4 Jula pre cetvtfinala na vom sajtu rekao sam " Englezi igraju finalnu utakmicu, i mislim da će bit pobednici SP.
Na tekst B92net
Da li su Brazici preceneni, Englezi podjcenjeni,a Hrvati do titule?

Danas samo mogu da kažem da mi je žao što Brazilci neće igrati u Finalu sa Englezima, jer bi to bio praznik fudbala, ali zbog te činjenice slobodno tvrdim 99,9% da će Englezi ovojiti pehar SP u fudbalu Rusija 2018. godine.

HARIS

pre 7 godina

Mazic nema nikakav autoritet! Uz to, priznao je gol iz cistog faula za Meksiko protiv J. Koreje. Ovdje ljudi govore kako je neprimjetan, kako je takvo sudjenje najbolje, itd. Ako je takvo sudjenje najbolje, onda bi svi mi mogli biti sudije. Ali ovdje zna da se govori samo o Brihu. Nigdje ne procitah o tom golu Meksika, to je cinjenica!

Fun

pre 7 godina

Nevažno je ko sudi. Važno je da dobro sudi. Mažić je pokazao da je veoma korektan. To je u njegovu interesu jer samo tako može da gradi karijeru.

neutralni felsh

pre 7 godina

no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;)
(neutralni felsh, 9. jul 2018 21:30)

Samo se ti ismejavaj tuđoj muci...
(Fjodor, 09. jul 2018 22:04)


nisam se ismevao tudjoj muci! uostalom, na muci se poznaju junaci. i na muci i posle muke, kad sve prodje vecina nasih muka treba da postanu tema da se nasalimo na svoj i svaciji racun, da se zdravo nasmejemo jer prezivesmo, a ne da pravimo toteme za plakanje i buducnost pretvorimo u samozadovoljno lizane emotivnih rana (fizicke se mnogo lakse prebolevaju!) koje ih zapravo cini trajnima jer ih obnavlja i umnozava.
zato se jesam malo nasalio, ali bez namere da ikoga uvredim. evo bas taze primer: ako sam sopstvenoj zeni malopre rekao da turisticke kao i sve druge agencije prvo nabroje ogromne olaksice, popuste i akcije sa procentima pojeftinjenja samo da bi mi posle lakse podneli kad vidimo nabubrelu cenu do malopre carobne ponude, sve to ne znaci da sam hteo da uvredim ni agencije ni nas musterije (koji gutamo sve sto nam se servira cim vidimo naziv "akcija" ili "last minute") niti osnovnu niti poslovnu psihologiju, niti korporacije niti konzumente u sirem smislu.
svet nam se postao nedodirljiv iz slicnih brzopoteznih gledista. tako si ti jedino video "ismevanje tudjoj muci", a zapravo je bilo opsta sala, na racun svih nas. jer za drugo i nismo. citam skoro raspravu ko za koga navija, jedan kaze za spaniju a neko se javlja da "garantuje" kako doticni nikad nije bio u spaniji. kao da je bitno... i kao da je spanija na marsu pa je niko nije video ni dodirnuo! osamdesetih se do madrida odavde dolazilo zeleznicom, cesto i spontano: utovari se sa drustvom u tadasnja kupea, i uz par presedanja se stigne, bez ikakvih viza, suvisnih odricanja i komplikacija. a vidi nas sad, vecina veruje kolegi koji garantuje da niko nigde nije bio, primer vizure iz naseg skucenog sveta i izolacije - i niko tu zbog toga nije kriv, niti za ismevanje (nasa beda je dirljiva) ali sa tim se treba saliti, jer svaki drugi pristup znaci skretanje u kich, podvrsta plac sa tantumom.
poenta svih poenti: hvala zemlji sto nas trpi, svakog od nas - i to je obostrana muka koja takodje nije za ismevanje. hvala i fudbalu i redakciji i modratorima sto o svemu mozemo da pricamo.

Slobodan

pre 7 godina

U slucaju da Hrvati odu u finale ( nadam se da nece ) ,za razliku od Nemca koji je sudio nama, nema sukoba interesa da im Mazic sudi. Tako da upravu ste nije ista prica Birh (ili kako se zove) i Mazic..

Runzo Objektivni

pre 7 godina

Mislim da su pojedine premise na kojima se zasniva tekst pogrešne. Jednom od najboljih, ako ne i najboljem svetskom sudiji u ovom trenutku, dao bih da sudi i Srbiji u finalu - zbog toga i jeste najbolji. Pa kad bi postojala realna opasnost da svojim odlukama "pogura" Hrvatsku u finalu, verovatno se ne bi ni razmatrao kao opcija.

BorisNbg

pre 7 godina

Mazic ako Hrvati ne budu u finalu a Kujpers ako Belgijanci ne budu.
E sad ako bude Belgija Hrvatska finale bice interesantno videti ko ce suditi kao i Engleska Francuska.
Ali Mazic je vidjen za ili 3.mesto ili finale.
Strasno dobro sudjenje na prosloj utakmici, sitna greska ili dve ali mocno i samouvereno i prirodno kao da se rodio na zelenom terenu sa pistaljkom.

u nedostatku pravih uspeha radujemo se cemu god stignemo

pre 7 godina

Dok Hrvati u finalu ocekuju svoj fudbalski tim, kod nas euforija jer postoji sansa da to bude Mazic. Euforija iako je uz Mazica ostalo jos 5-6 sudija u konkurenciji:) Dok Hrvati za finale treba da pobede samo jedan tim, pa razumem njih, mi se hvalimo sto je Mazic u konkurenciji sest preostalih sudijskih timova. A jel zna neko od vas koje su sudije uopste sudile sva finala SP, i iz kojih zemalja dolaze??? NORMALNO DA NE ZNATE, JER SE SAMO FUDBALSKE REPREZENTACIJE IZ FINALA PAMTE! Evo, pratim fudbal, ali morao sam da izguglam odakle je ovaj Kujpers, znao sam ali sam zaboravio jer mi je potpuno nebitno...

Aron

pre 7 godina

Nema šanse da Mažić sudi finale posle meča između Brazila i Belgije. Dobro je postupio kada nije dosudio penal nad Hesusom nakon kontakta između njega i odbrambenog ugrača Belgije jer je lopta već daleko bila u gol autu. Nažalost napravio je veliku grešku u vezi nedosuđenog penala nad Nejmarom par minuta pre kraja koji je bio evidentan jer je Nejmar bio potkačen po po oku u trenutku kada je lopta išla ka njemu. Umesto da pogleda snimak on se pravio mangup i samo je odmahnuo rukom. Isto kao Brih u slučaju Mitrovića. Ovakva greška Mažića ga je takođe koštala 2014-e u meču Nemačka - Portugal kada je pespotrebno isključio Pepea i upropastio utakmicu.

Miki

pre 7 godina

sve zavisi da li će hrvatska biti u finalu ili boriti se za 3. mesto. neće ga nikada postaviti da sudi utakmicu u kojoj igra hrvatska, mada bi bio više fer nego neko drugi...

XXX

pre 7 godina

@(Aron, 09. jul 2018 20:25): ti “mangupe” da si gledao, ili pažljivo gledao, utakmicu, znao bi da je bio na vezi sa sudijama iz VAR-a koji su mu potvrdili da je doneo pravilnu odluku.

Ragnar

pre 7 godina

Ako prodju Hrvati nece suditi ako prodju Englezi hoce... jednostavno. Nece nadlezni dozvoliti da Srbin sudi Hrvatima iako bi Mazic bio objektivan . Mažicu care !!!

Beli bubreg

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)Šta je "infrakt"?
(remax, 09. jul 2018 23:53)
Infarkt na hrvackom. Uvek malo okrenu…

bosko

pre 7 godina

Ja mislim da ce finale suditi Iranac Fagani ili možda eventualno brazilac, da ih FIFA malo uteši da i oni učestvuju na neki način u finalu :D

cxydsa

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Šta je "infrakt"?
(remax, 09. jul 2018 23:53)

Ono kad te strefi infarkt... jasnije

pera peric

pre 7 godina

kujpers, mazic i iranac(ne zapamtih kako se zove)prvi pikovi..zavisi samo od toga ko ce u finale.
belgija engleska mazic
belgija hrvatska iranac
francuska engleska mazic
francuska hrvatska kujpers...uz predpostavku da pitana nece biti dlegiran zato sto je sudio otvaranja..po mom misljenju najbolje sudio,iako bih vole da mazic dobije finale..pitana je bez greske bio.

Ivanb

pre 7 godina

Daleko je veća verovatnoća da će suditi utakmicu za 3. mesto. Po nekom redosledu sada bi finale trebalo da sudi sudija van evropskog kontinenta. Mada ko sudi nije bitno, bitno je ko igra, a nažalost mi ne igramo.

Aron

pre 7 godina

Nema šanse da Mažić sudi finale posle meča između Brazila i Belgije. Dobro je postupio kada nije dosudio penal nad Hesusom nakon kontakta između njega i odbrambenog ugrača Belgije jer je lopta već daleko bila u gol autu. Nažalost napravio je veliku grešku u vezi nedosuđenog penala nad Nejmarom par minuta pre kraja koji je bio evidentan jer je Nejmar bio potkačen po po oku u trenutku kada je lopta išla ka njemu. Umesto da pogleda snimak on se pravio mangup i samo je odmahnuo rukom. Isto kao Brih u slučaju Mitrovića. Ovakva greška Mažića ga je takođe koštala 2014-e u meču Nemačka - Portugal kada je pespotrebno isključio Pepea i upropastio utakmicu.

HARIS

pre 7 godina

Mazic nema nikakav autoritet! Uz to, priznao je gol iz cistog faula za Meksiko protiv J. Koreje. Ovdje ljudi govore kako je neprimjetan, kako je takvo sudjenje najbolje, itd. Ako je takvo sudjenje najbolje, onda bi svi mi mogli biti sudije. Ali ovdje zna da se govori samo o Brihu. Nigdje ne procitah o tom golu Meksika, to je cinjenica!

Dokle vise sa sudijom

pre 7 godina

Au koliko ste dosadni sa Mazicem...narqvno da nece suditi finale...em je lose sudio Brazil- Belgija em ne verujem da ce mu dati da svira finale pogotovo ako Hrvati udju

Zumzum

pre 7 godina

(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)

Hrvatski potomci biće tužni što je njihova lijepa domovina pregažena od Engleza u polufinalu davne 2018te... Možda jedino hrvatski potomci mogu biti ponosni na četvrto mesto davne 2018e. Dok srpski potomci mogu biti ponosni na mnogo bolja mesta u svim ostalim sportovima davnih 2000ih i 2010ih godina.

Fabira

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić?
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji.
(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)
__
Hrvatski potomci biće ponosni što ih je Engleska zgazila u polufinalu SP-a davne 2018-te.

DarkoM

pre 7 godina

Srbi, ne volim vas, dijete sam rata, izbjeglica zbog vas...reklo bi se da mi je rat napravio uslugu jer sad zivimo u Zagrebu,a iz malog sam grada, ali vas respektiram u glazbi, filmu i sportu...ali ovo sto vi sami sebi radite u vezi ovog Mazica je stvaro presmjesni...pa ljudi moji imate toliko brutalnih sportasa,koga "bre" briga za nekog sudca, osim vas!!! Pa ja bas zelim da nemamo nekog sudca na svjetskoj sceni jer ako je dobar nikom pa nista a cim pogriješi a svi vrijede, meni ko Hrvatu..... zbog njega! Sta vam je ljudi koga suci zanimaju!?! Ozbiljan sam i ne trollam!

Xnodeh

pre 7 godina

Au kako navijam za Milorada da dozivi krunu karijere i sudi posle finala KK, LS i finale SP! Svim srcem uz Engleze u sredu i zbog toga, pored mnostvo drugih zdravorazumskih razloga!

јд123

pre 7 godina

Ма какви пенали, шта причате. Фудбал је контакт игра и ни оно са Јесусом ни оно са Нејмаром нису ствари за које се суди пенал. То су људи који су гледали ВАР и успорени снимам из свих углова исправно проценили тако да ја овде заправо њих браним, а не Мажића који је судио одлично.
(my way, 07. jul 2018 15:54)

А зашто су онда сви нападали Бриха што није досудио пенал над Митровићем, како сви наши медији, тако коментатори на Б92 а не људе који су гледали ВАР? Можда зато, јер судија има право и сам да затражи да погледа снимак? Зашто Брих и Мажић нису користили ту могућност? Онај Иранац нпр који је судио наш меч против Бразила, је то у неколико наврата урадио на утакмицама које је судио. Разумем наш човек и генерално је судио добро Белгија - Бразил, али чему толики хвалоспеви и не спомињање пропуста? Ја сам одмах рекао да је он одсвирао своје на овом СП, да неће судити полуфинале и да рачунам да ће онај Иранац судити финале. Ако Хрватска уђе у финале писати ћете, да није добио Мажић да суди, јер су комшије финалисти. Ако не уђе Хрватска, зато што играју две европске репрезентације.

Тиме нећете помоћи Мажићу да у будућности буде још бољи, да нпр затражи ВАР снимак ако је спорна ситуација. Тако су и немачки медији писали да је Брих одлично судио Србија - Швајцарска, па су после били у чуђењу зашто је послат кући...

Updown

pre 7 godina

Pitana/Fagani i Mažić će suditi meč za 3. mesto i finale.
Mažić će suditi onaj meč u kom ne bude bilo hrvatske, dakle finale.
Ajmo Mažiću, Srbine!!!

Rajko

pre 7 godina

Još 4 Jula pre cetvtfinala na vom sajtu rekao sam " Englezi igraju finalnu utakmicu, i mislim da će bit pobednici SP.
Na tekst B92net
Da li su Brazici preceneni, Englezi podjcenjeni,a Hrvati do titule?

Danas samo mogu da kažem da mi je žao što Brazilci neće igrati u Finalu sa Englezima, jer bi to bio praznik fudbala, ali zbog te činjenice slobodno tvrdim 99,9% da će Englezi ovojiti pehar SP u fudbalu Rusija 2018. godine.

Cro_No1

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić?
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji.

Oliver

pre 7 godina

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha
(F16,

Kakvo veselje,to je preblaga rec,ja sam u euforiji i ekstazi zbog predstojece ogromne pobede Engleza - sampanjac se vec hladi, a u mom kvartu prastace vatromet,petarde i pucnji iz pistolja na svaki gol Engleza,kao sto je bilo za svaki gol Rusa,veruj mi, hahaahah

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)

Dva polufinala vi možete samo sanjati.
(www, 09. jul 2018 21:26)

I vi sanjate sve srpske uspehe. Ajd sad pali.

F16

pre 7 godina

I to je jedan od glavnih razloga,pored ostalih,zasto moramo navijati za Engleze - da bi nas covek mogao da sudi finale!
(Oliver, 09. jul 2018 21:21)

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha

ja nisam odavle

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.

room 1408

pre 7 godina

Ja bi najsrecniji na svetu bio kad bi Mazic sudio.To bi značilo da prvi put u istoriji i nas covek(Srbin),sudi nešto bitno i važno na svetskom nivou.Dosta su sudili nama,..Salu na stranu opasna mu je konkurencija onaj Argentinac.Ali bilo bi mu to vrhunac jedne sjajne karijere.Voleo bi da neko uradi intervju od novinara sa Terzićem i Vazurom posle SP.Cisto da čujemo šta kažu naši priznati “intelektualci”,i “doktor”,...

www

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)

Dva polufinala vi možete samo sanjati.

veliki strumf

pre 7 godina

Polako! Ima puno kandidata, nikad vise rekao bih. Glavni favoriti su Brazilac Rici (ko zna kada opet nece biti Brazila u polufinalu, jer sudije iz zemalja koje su se plasirale u polufinale automatski idu kuci; kuriozitet je da na ovom SP ni jedan od polufinalista nije imao svog sudiju) i Iranac Fagnani. Obojica su sudili izvanredno. Tu su i Argentinac Pitana i nas Mazic. Mnogo je verovatnije da ce Mazic biti 4. sudija u onom mecu gde ne igra Hrvatska. Ako Hrvatska bude u finalu - Mazic ga sigurno nece suditi, jer nazalost FIFA vodi racuna o politici. Ipak, idealan scenario bi bio da Mazic dobije finale. Navijamo za to!

Ivan Cro

pre 7 godina

Ako prođemo u finale, nemam ništa protiv da nam Mažić sudi, pokazao je da je realno top 3 svjetskih sudaca u ovom trenu.

Ma u biti, samo da pobijedimo Engleze, za dalje lako..što se mene tiče može Šešelj biti na VAR-u u onoj sobi :D

Јабучило

pre 7 godina

neka bude Mažić u finalu.. najveci uspeh srpskog i hrvatskog fudbala u isto vreme na istom mestu
(mirko, 09. jul 2018 23:28)

А зашто би желео успеха хрватском фудбалу?

neutralni felsh

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Nekima džabe euforija kad neće osvojiti ni treće mesto. Dosta je bilo i provlačenja preko penal lutrije protiv jednako prosečnih ekipa.
(ja nisam odavle, 09. jul 2018 20:56)


no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;)
pa sta, i da budu "tek" cetvrti, mi o necem takvom mozemo samo da sanjamo, to je gola cinjenica.
a vi sto niste primetili da vas mediji opet svadjaju (cast izuzecima) jer je prethodna "navijacka idila" pretila da postane opasna po lokalne vlastodrsce i planere - vi ste najsladji :)

...

pre 7 godina

ne vidim zašto mažić ne bi mogao suditi ako bude igrala hrvatska? znamo svi mi koliko je dobar sudac i baš zato bi i voljeli da on sudi tu utakmicu...

Afram Island

pre 7 godina

Mislim da je Džunejt Čakir najsrećniji čovek na turniru s obzirom na to da nije najgori, već drugi najgori sudija na Prvenstvu, zbog toga što Mark Gajger postoji, i nažalost sudi.

Božidar Bošković

pre 7 godina

(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43)

Jel si to došao da provociraš Srbe na srpskom sajtu? Kažeš hrvatski potomci biće ponosni na titulu iz davne 2018te, a "srbijanski" potomci biće ponosni na Mažića? Kao prvo nisu "srbijanski" nego srpski potomci. Kao drugo, nemoj biti toliko siguran da ćeš gledati lijepu tvoju u finalu. Englezi su jaki kao crna zemlja. Prijatno, sve najbolje.

neutralni felsh

pre 7 godina

no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;)
(neutralni felsh, 9. jul 2018 21:30)

Samo se ti ismejavaj tuđoj muci...
(Fjodor, 09. jul 2018 22:04)


nisam se ismevao tudjoj muci! uostalom, na muci se poznaju junaci. i na muci i posle muke, kad sve prodje vecina nasih muka treba da postanu tema da se nasalimo na svoj i svaciji racun, da se zdravo nasmejemo jer prezivesmo, a ne da pravimo toteme za plakanje i buducnost pretvorimo u samozadovoljno lizane emotivnih rana (fizicke se mnogo lakse prebolevaju!) koje ih zapravo cini trajnima jer ih obnavlja i umnozava.
zato se jesam malo nasalio, ali bez namere da ikoga uvredim. evo bas taze primer: ako sam sopstvenoj zeni malopre rekao da turisticke kao i sve druge agencije prvo nabroje ogromne olaksice, popuste i akcije sa procentima pojeftinjenja samo da bi mi posle lakse podneli kad vidimo nabubrelu cenu do malopre carobne ponude, sve to ne znaci da sam hteo da uvredim ni agencije ni nas musterije (koji gutamo sve sto nam se servira cim vidimo naziv "akcija" ili "last minute") niti osnovnu niti poslovnu psihologiju, niti korporacije niti konzumente u sirem smislu.
svet nam se postao nedodirljiv iz slicnih brzopoteznih gledista. tako si ti jedino video "ismevanje tudjoj muci", a zapravo je bilo opsta sala, na racun svih nas. jer za drugo i nismo. citam skoro raspravu ko za koga navija, jedan kaze za spaniju a neko se javlja da "garantuje" kako doticni nikad nije bio u spaniji. kao da je bitno... i kao da je spanija na marsu pa je niko nije video ni dodirnuo! osamdesetih se do madrida odavde dolazilo zeleznicom, cesto i spontano: utovari se sa drustvom u tadasnja kupea, i uz par presedanja se stigne, bez ikakvih viza, suvisnih odricanja i komplikacija. a vidi nas sad, vecina veruje kolegi koji garantuje da niko nigde nije bio, primer vizure iz naseg skucenog sveta i izolacije - i niko tu zbog toga nije kriv, niti za ismevanje (nasa beda je dirljiva) ali sa tim se treba saliti, jer svaki drugi pristup znaci skretanje u kich, podvrsta plac sa tantumom.
poenta svih poenti: hvala zemlji sto nas trpi, svakog od nas - i to je obostrana muka koja takodje nije za ismevanje. hvala i fudbalu i redakciji i modratorima sto o svemu mozemo da pricamo.

F16

pre 7 godina

Dok drugi navijaju za reprezentaciju, Srbi za sudije. Ajde eto i vama malo veselja. hahaha 
(F16, 

Kakvo veselje,to je preblaga rec,ja sam u euforiji i ekstazi zbog predstojece ogromne pobede Engleza - sampanjac se vec hladi, a u mom kvartu prastace vatromet,petarde i pucnji iz pistolja na svaki gol Engleza,kao sto je bilo za svaki gol Rusa,veruj mi, hahaahah
(Oliver, 09. jul 2018 21:52)

U zdravlje prijatelju, jako mi je drago da se tako veseliš, samo nastavi do finala.hahaha

Oliver

pre 7 godina

Ako Hrvatska udje u finale,Mazic ce suditi za 3. mesto.Ako udje Engleska,Mazic sudi finale. FIFA nece rizikovati s kontroverzama da Mazic sudi Hrvatima,jer bi se bunili i protivnici Hrvata,a verovatno i Hrvati.I sta bi se desilo da nesto pogresi,bilo protiv Hrvata,bilo u njihovu korist? Odmah bi se preslo na teren politike,nacionalizma itd. I to je jedan od glavnih razloga,pored ostalih,zasto moramo navijati za Engleze - da bi nas covek mogao da sudi finale!

C-R-O

pre 7 godina

Svi s kojima pricam nemaju nista protiv da Mazic sudi finale. Bas naprotiv. Covjek je jedan od boljih i inteligentnijih na turniru. Ne bi sigurno sebi dozvolio nikakvu gresku sad kad je vec tu u samom vrhu, jer greske se skupo placaju na ovom nivou. A i nama ce bit nekako slađe vikat uaaa sudijaaa!

neutralni felsh

pre 7 godina

Brat Pravoslavac... u pravoslavnoj zemlji. Meni je to totalno logično i po njegovim kvalitetima...
(slaviša vujović, 09. jul 2018 21:00)


pravoslavni fudbal je najbolji na svetu...

dovlajoe

pre 7 godina

Francuska - Engleska ... Mažić
Francuska - Hrvatska ... Pitana/Kujpers
Belgija - Engleska ... Mažić
Belgija - Hrvatska ... Pitana/Iranac
50%.

neutralni felsh

pre 7 godina

Realno smorise Hrvati i na vestima koje i nemaju veze sa njima. Odo ja na hrvatske sajtove. Mozda ih tamo ima manje.
(:), 09. jul 2018 22:08)


na njihovim su srbi :) a nas b92 mu dodje kao zajednicki neutralni teren, sto je uvek i bio, na sta zaista sa razlogom treba da budemo ponosni.
sad se nesto mislim, zamisli odemo u kinu i tamo vidimo srpske prodavnice, iste kao sto su ovde kineske :)

remax

pre 7 godina

jedini kod nas koji u fudbalu moze da udje u finale je sudija.
(kimi, 09. jul 2018 21:00)

Možemo mi i titule da uzimamo, to su klinci i dokazali ali samo dok još nema velikih para u džepu.

u nedostatku pravih uspeha radujemo se cemu god stignemo

pre 7 godina

Dok Hrvati u finalu ocekuju svoj fudbalski tim, kod nas euforija jer postoji sansa da to bude Mazic. Euforija iako je uz Mazica ostalo jos 5-6 sudija u konkurenciji:) Dok Hrvati za finale treba da pobede samo jedan tim, pa razumem njih, mi se hvalimo sto je Mazic u konkurenciji sest preostalih sudijskih timova. A jel zna neko od vas koje su sudije uopste sudile sva finala SP, i iz kojih zemalja dolaze??? NORMALNO DA NE ZNATE, JER SE SAMO FUDBALSKE REPREZENTACIJE IZ FINALA PAMTE! Evo, pratim fudbal, ali morao sam da izguglam odakle je ovaj Kujpers, znao sam ali sam zaboravio jer mi je potpuno nebitno...

F16

pre 7 godina

Brat Pravoslavac... u pravoslavnoj zemlji. Meni je to totalno logično i po njegovim kvalitetima... 
(slaviša vujović, 09. jul 2018 21:00) 


pravoslavni fudbal je najbolji na svetu...
(neutralni felsh, 09. jul 2018 21:24)

Hahahaha

dominus

pre 7 godina

neutralni felsh

Ova rečenica što si napisao " no bona, ti mora da si bija odande al' si uteka ;) " nije u redu sa tvoje strane, taman da je šala. Pretpostavljam da nisi bio u to vreme na ratištu ni kao vojnik ni kao civil (u ratnim zonama). Niti znaš kakav je to osećaj i trauma za čoveka. Znam jer sam bio u takvom okruženju kao dečak, pošto sam rodom iz Duvna (današnji Tomislavgrad). Ne sprdaj bilo koga na taj način (nebitno koje je nacije), a znam vrlo dobro kakvi su bili "srbijanci" prema "svojima" zapadno od Drine. Svega je tu bilo, više negativnog nego pozitivnog.

alex

pre 7 godina

Svaka cast majstore......ti si jedina dobra stvar u fudbalu zadnjih 28 godina....istetovirani manekeni nisu zasluzili imena da im pominjemo...imam toliko godina i iskustva da sam znao sta nas ocekuje u Rusiji....licno iz bunta nisam bio na utakmici repr..zadnjih 15 godina....od vremena Vidica protiv Slovenije kad su se svadjali ko ce da sutira penal....

Saša

pre 7 godina

@ DarkoM, kada mi neko počne komentar sa "Srbi, ne volim vas..." obavezno pročitam ceo komentar. Ali ovaj tvoj je stvarno ništa specijalno. Evo tebi lepo jedan minus za neinventivnost.

Znalac

pre 7 godina

Francuska - Engleska ... Mažić 
Francuska - Hrvatska ... Pitana/Kujpers 
Belgija - Engleska ... Mažić 
Belgija - Hrvatska ... Pitana/Iranac 
50%.
(dovlajoe, 09. jul 2018 22:14)

Pitana ne mize da sudi finale jer je sudio otvaranje.Bio bi prededn da neko sudi prvi i.poslednji mec na SP

Јабучило

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Да знаш да вероватно и би. Полуфинале светског првенства у фудбалу је огроман успех (и свака вам част, с тим да не очекуј да навијам за вас). Али бар не бисмо висили по туђим порталима.

sef strucnog staba

pre 7 godina

Ako su mu dodelili finale LS, pored svih kontroverzi koje su isle uz Real za sudjenje pre tog finala i u Evropi uopste, ne vidim zasto mu ne bi dali i ovo. Sudice covek posle najjaceg klupskog takmicenja sveta, i najjace reprezentativno takmicenje sveta, i onda ce doci da sudi derbi i "doktor" ce pricati da ne valja Mazic, tvrdeci da su Srdjan Obradovic i Majo Vujovic daleko bolji..

rango

pre 7 godina

Ako Hrvatska uđe u finale želio bi da nam sudi Mažić...zato što je najbolji sudac zadnje 2-3 godine...a za regiju bi bio velik događaj.

Wooooooow

pre 7 godina

Zaslužio je finale. Jedino ne znam ako prođu Hrvati kakva je situacija. Ne daj bože tu da pogreši... A da je najbolji, jeste. Bez šale.

Miki28

pre 7 godina

Mazic i Pitana 2 najboljih na ovom prvenstvu. Ko god da bude izabran bice zasluzeno, stvarno su odlicni i bice na visini zadatka. Nadam se da ce Mazic ipak dobiti tu cast

Slobodan

pre 7 godina

U slucaju da Hrvati odu u finale ( nadam se da nece ) ,za razliku od Nemca koji je sudio nama, nema sukoba interesa da im Mazic sudi. Tako da upravu ste nije ista prica Birh (ili kako se zove) i Mazic..

Bane

pre 7 godina

Nece suditi ako HR bude u finalu.
(cacanin, 9. jul 2018 21:05)

Kako li ce FIFA da im objasni da Srbin ne moze da sudi zbog toga sto pricaju istim jezikom?

Petar

pre 7 godina

''Ja bi najsrecniji na svetu bio kad bi Mazic sudio.To bi značilo da prvi put u istoriji i nas covek(Srbin),sudi nešto bitno i važno na svetskom nivou.''
(room 1408, 9. jul 2018 20:09)

Čovek sudio Finale Lige Šampiona...

beogradski

pre 7 godina

(Aron, 9. jul 2018 20:25)

pojma ti nemas o fudbalu niti sudjenju, ako ti je ono bio penal, fokusiraj se na druge stvari ili posmatraj fudbal kao obican gledalac bez davanja strucnih analiza

neutralni felsh

pre 7 godina

Meni glavni utisak to sto postoji mogucnost da ne sudi finale jer ga mogu igrati hrvati. Dal cu dok sam ziv docekati da nas sudija ne moze da sudi finale u slucaju da ga igramo mi? Dal ce to ikad biti realna mogucnost kao sto je sada hrvatima, i '98?
(albatros.budala, 09. jul 2018 23:24)


mozda hocemo, nikad se ne zna. zavisi od godista proizvodnje kao i od predodredjene i stecene dugovecnosti... metuzalemi ce mozda docekati, mada mislim da nam ni eliksir vecne mladosti nece pomoci. primer kako (opet) nismo iskoristili pun potencijal nase mlade generacije, osvajaca svetskog prvenstva za mlade pre neku godinu je i za plakanje i za suocavanje sa istinom da nam su nam fudbalski i mnogi drugi menadzmenti vrlo losi, i voluntaristicki i koruptivni u isti mah, i da sve dok to ne dovedemo u red imacemo iste probleme a povremeni uspesi ce biti izuzeci koji potvrdjuju pravilo. dok ne shvatimo uzrok problema, necemo poceti da ih resavamo.

cxydsa

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali. 
(cxydsa, 09. jul 2018 20:13) 

Šta je "infrakt"?
(remax, 09. jul 2018 23:53)

Ono kad te strefi infarkt... jasnije

jedan od mnogih

pre 7 godina

Mazic mozda i nece suditi finale ali svakako nije ostetio Brazil kako ovde pojedinci kukaju. Brazil je od strane Belgije postavljen na mesto i jako mi je drago zbog toga jer oni nisu pretplaceni na pobedu. Isto mi je drago i zbog Nemaca, da se spuste na zemlju i promene one babe i davitelje, a narocito da se zahvale Nojeru. Finale po prikazanom je trebalo da bude Belgija - Francuska i trebalo je da sudi Mazic jer je jedan od nekoliko koji sude a ne presudjuju. Belgija - Francuska nece biti finale, a za Mazica se nadamo. Ako se plasiraju Hrvati to nece nimalo uticati da njega ne izaberu, jer nacionalizam je bitan faktor samo u ovim krajevima.

kombajner

pre 7 godina

Hrvat sam ali kakve veze ima, ako Hrvatska prođe Englesku da sudac u finalu bude Mažić? 
Čovjek je dobar sudac i nemam nikakve sumnje u njega! Štaviše bih i volio da Mažić sudi meč u kom Hrvatska diže titulu prvaka svjeta. Naši potomci će biti ponosni da je Hrvatska uzela titulu te davne 2018-te, a srbijanski potomci će bit ponosni što je Srbin sudio na takvoj ceremoniji. 
(Cro_No1, 9. jul 2018 21:43) 

Oce Subasic biti ponosan?

Marko

pre 7 godina

Ako Hrvatska ne udje u Finale, realne sanse ima Mazic, inace nema sance.
Ako svira lose protiv Hrvata, onda ce biti, "zato sto je Srbin" a ako jednu dve lose stvari osudi protiv protivnika Hrvatske bice "zato sto je Srbin".....

MAX

pre 7 godina

Daj Bože da nam sudi Mazinjo u finalu. Vjerujem da bi čovjek odsvirao perfektno,a sigurno se nebi blamirao da poteže na jednu ili drugu stranu. Rekao je jedan od kolega komentatora kako bi to bio praznik za regiju. Potpisujem.

LP

pre 7 godina

Darko u pravu si a takvih sudbina kao tvoja je pola Srbije. Izbeglice iz Hrvatske i Bosne pa sa Kosova i uz svu tu bedu ,koja je mnogo veca nego u Hrvatskoj, prvo novine a i sami ljudi traze bilo kakv uspeh da se skrene paznja sa nje. I eto jedan je covek uspesan i to bas u onome u cemu smo svi, ali bas svi na Balkanu omanuli - da bude objektivan.

Beli bubreg

pre 7 godina

Euforija u Srbiji. Imaju suca u završnici, a da imaju reprezentaciju infrakti bi udarali.(cxydsa, 09. jul 2018 20:13)Šta je "infrakt"?
(remax, 09. jul 2018 23:53)
Infarkt na hrvackom. Uvek malo okrenu…

XXX

pre 7 godina

@(Aron, 09. jul 2018 20:25): ti “mangupe” da si gledao, ili pažljivo gledao, utakmicu, znao bi da je bio na vezi sa sudijama iz VAR-a koji su mu potvrdili da je doneo pravilnu odluku.

gigatrend

pre 7 godina

Uprkos zaključku novinara, mislim da će upravo suditi neko van Evrope. A Mažić je sasvim zasluženo u igri, i ne bih se iznenadio.

pera peric

pre 7 godina

kujpers, mazic i iranac(ne zapamtih kako se zove)prvi pikovi..zavisi samo od toga ko ce u finale.
belgija engleska mazic
belgija hrvatska iranac
francuska engleska mazic
francuska hrvatska kujpers...uz predpostavku da pitana nece biti dlegiran zato sto je sudio otvaranja..po mom misljenju najbolje sudio,iako bih vole da mazic dobije finale..pitana je bez greske bio.

Miki

pre 7 godina

sve zavisi da li će hrvatska biti u finalu ili boriti se za 3. mesto. neće ga nikada postaviti da sudi utakmicu u kojoj igra hrvatska, mada bi bio više fer nego neko drugi...

BorisNbg

pre 7 godina

Mazic ako Hrvati ne budu u finalu a Kujpers ako Belgijanci ne budu.
E sad ako bude Belgija Hrvatska finale bice interesantno videti ko ce suditi kao i Engleska Francuska.
Ali Mazic je vidjen za ili 3.mesto ili finale.
Strasno dobro sudjenje na prosloj utakmici, sitna greska ili dve ali mocno i samouvereno i prirodno kao da se rodio na zelenom terenu sa pistaljkom.

неко

pre 7 godina

@јд123

Поредиш оно срамно, наштимовано суђење Бриха са досадашњим суђењем Мажића? Успех се овде не прашта..

dovlajoe

pre 7 godina

Jasno je da sudija finala nece biti iz Evrope!! Sto znaci da ce Mazic da sudi za 3 mjesto
(Dean, 9. jul 2018 23:37)
Sa te strane Mažić ima šanse, s obzirom da nas baš i ne tretiraju kao deo Evrope.

Runzo Objektivni

pre 7 godina

Mislim da su pojedine premise na kojima se zasniva tekst pogrešne. Jednom od najboljih, ako ne i najboljem svetskom sudiji u ovom trenutku, dao bih da sudi i Srbiji u finalu - zbog toga i jeste najbolji. Pa kad bi postojala realna opasnost da svojim odlukama "pogura" Hrvatsku u finalu, verovatno se ne bi ni razmatrao kao opcija.

albatros.budala

pre 7 godina

Meni glavni utisak to sto postoji mogucnost da ne sudi finale jer ga mogu igrati hrvati. Dal cu dok sam ziv docekati da nas sudija ne moze da sudi finale u slucaju da ga igramo mi? Dal ce to ikad biti realna mogucnost kao sto je sada hrvatima, i '98?

Ragnar

pre 7 godina

Ako prodju Hrvati nece suditi ako prodju Englezi hoce... jednostavno. Nece nadlezni dozvoliti da Srbin sudi Hrvatima iako bi Mazic bio objektivan . Mažicu care !!!

Fun

pre 7 godina

Nevažno je ko sudi. Važno je da dobro sudi. Mažić je pokazao da je veoma korektan. To je u njegovu interesu jer samo tako može da gradi karijeru.

bosko

pre 7 godina

Ja mislim da ce finale suditi Iranac Fagani ili možda eventualno brazilac, da ih FIFA malo uteši da i oni učestvuju na neki način u finalu :D

Ivanb

pre 7 godina

Daleko je veća verovatnoća da će suditi utakmicu za 3. mesto. Po nekom redosledu sada bi finale trebalo da sudi sudija van evropskog kontinenta. Mada ko sudi nije bitno, bitno je ko igra, a nažalost mi ne igramo.