Fudbal 103

Sreda, 04.04.2018.

17:00

Najbolji tim Srbije od osamostaljenja

Najbolji tim Srbije od osamostaljenja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

rope

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

Ne moras,jedan dusman manje,povedi i slicne.

Onokao..

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi.
(kum, 4. april 2018 17:52)

Sa francuzima igrali sa igracem vise 80 minuta i branili nereseno ocajnicki, protiv nemaca se sat vremena branili grcevito s igracem vise, protiv austrije ovde dali gol iz penala i branili se celu celcatu utakmicu. Ne umanjujem uspehe, nego samo pokusavam da kazem da ta igra nije bila nista toliko bolja od ove sada. Nit je ta generacija bila nesto spektakularna, nit je ova danasnja losa kao sto pokusavaju da je prikazu.

milorad

pre 7 godina

Crna Gora se osamostalila a Srbija je nastavila kontinuitet SR Jugoslavije, dok FIFA tretira da je Srbija cak naslednik i SFRJ, sto nije bas osnovano ali je ipak tako. U prvom slucaju postoji rezolucija UN koja to potvrdjuje, dok nasledje SFRJ je gurao Milosevic sto su na kraju ipak i prihvatile neke organizacije kao sto su FIFA i MOK iako ne postoji rezolucija UN-a o tome.

soren

pre 7 godina

A Milos Krasic? Jedan od najboljih, ako ne i najbolji igrac u kvalifacijama pa i na samom svetskom! Osim promasaja protiv Australija ostale utakmice igrao na visokom nivou!

srbija rep srpska c.gora

pre 7 godina

@zigzag

Ma nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi. Verovatno smo i tada krali. Ah da, laz mi mitomanija hihihihi. Nemoj vise, sramotis se srbomrznjom.

srbija rep srpska c.gora

pre 7 godina

@zigzag

Ma nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi. Verovatno smo i tada krali. Ah da, laz mi mitomanija hihihihi. Nemoj vise, sramotis se srbomrznjom.

Stara kuka

pre 7 godina

@zigzag

Ma da, sve smo ukrali. Evo Srbija se pod tim imenom takmici od 2006, dakle sama bez zajednice sa Crnom Gorom (ali za Srbiju naravno igraju i Srbi iz CG i RS). Jel smo i to ukrali? Jel lazemo da na primer nikada nismo izgubili od kockica u kosarci u vaterolu? Verovatno je i Zvezda maznula titulu prvaka Evrope i ustaog. A valjali smo kad smo oslobadjali Jugoslaviju i sve zive ropstva. Danas volite da dolazite na srpski sajt. Ako.

Dacmilo

pre 7 godina

Kada bi pravili tim od 2010 do sada najbolji bi definitivno izgledao ovako (4-2-3-1)
Stojkovic
Kolarov,Subotic, Vidic, Ivanovic
Matic,Stankovic
Tadic,Milinkovic-Savic,Krasic
Mitrovic/Zigic(Ne mogu da se odlucim izmedju ove dvojci ali su oni najbolji centarfori koje imamo u ovom veku)

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Od koga smo se to mi "osamostalili"?
Reprezentacija Srbije je legitimna naslednica reprezentacije Jugoslavije i tu je kraj svake priče.

Kakvo crno "osamostaljenje", kakvi bakrači...

Miki Lazic

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Zato je taj dobro ukomponovani i vodjeni tim napravio 0 (NULA) sansi protiv Gane.

realan?

pre 7 godina

Ova selekcija je nominalno bolja jer ima interesantnih rjesenja za vise pozicija. Veliki trenerski mag Antic je za SP 2010 pa skoro pa stvorio Krasica i Jovanovica, samo za pocetak. Antarina selekcija je bila jako tanka sa zamjenama, sa druge strane, pa samim tim I predvidljiva. Krstajic ima mnogo veci fond kvalitetnih rjesenja, samim tim I kombinacija, ali je pitanje da li je nakupio sliha da to I ostvari. Ne znam. Nadam se da ima. Krstajic se u Partizan vratio kada je imao u dzepu sigurnu godinu igranja u Bundesligi, a vjerovatnije 2, uz obecanje da ce postati trener. Sigurno je samo jedno, u Njemackoj je imao status kakav je imao, a to se tamo zasluzuje radom, pamecu I predanoscu. Valjda je to neki perimetar, nadam se.

Marko

pre 7 godina

@Bokileya prijatelju slazem se za komentar ali si potpuno pogresio u vezi Stankovica koji je pod Anticem igrao kao preporodjen na novoj DM / CM poziciji i bio jedan on nasih najboljih ograca tog ciklusa

Sale

pre 7 godina

Srbija se nije osamostalila... SFRJ je napustila svaka republika, dakle i Kurta i Murta, i Srbija je ostala sama... ne zove se to osamostaljenje, nego beda

makishev

pre 7 godina

Prvo ta Muslinova formacija 3-4-3 ovde jednostavno ne prolazi iako smo uspeli da se plasiramo na SP pre svega toj ludoj sreći što smo imali prosečne ekipe u sovjoj grupi... Dolazi u obzir 4-3-3 ili 4-2-3-1. Prvi meč Srbija je kao samostalna država odigrala 2006. godine protiv Češke u Uherskim hradištima (inače na tom meču se oprostio Pavel Nedved od Češke). Prvi gol za Srbiju postigao je Danko Lazović.

Zigzag

pre 7 godina

Jesmo li se mi osamostalili ili su drugi svi protiv nase volje otisli od nas? Mi smo zvanicno naslednici uspeha svih bivsih drzava, tako da i ne moramo deliti.
(kakvo osamostaljenje, 04. april 2018 17:53)
slazem se ,kicenje tudjim perjem vam je u krvi...

dusan

pre 7 godina

Mitroglu najbolji centarfor od kako je ova nova Srbija! I plus decko na zemlji, nije prepotentan, normalan...To sto je drzak nije odlika prepotentnosti, nego to je karakter, a za centarfora je to najbolje ako je takav...Takav je bio i Pancev i Milko

860 godina bez ustanka

pre 7 godina

Kad su vas svi ostavili, vi se osamostalili. Bravo.
(Croata, 04. april 2018 18:53)

E ako su.Da Srbi vise ne ginu i ne bore se za neku laznu Jugoslaviju.

mufljuz

pre 7 godina

jel moguce da ovoliko lupate,2010 je tim za respekt.Nisam ni citao tekst,jer mi je muka I od fudbalera I od vas novinara,jer biflate naslovima da se coveku povraca.Znamo svi dobro da ovi nasi rekovalescenti nece uzeti ni jedan jedini bod.Zao mi je jer necu moci da gledam fudbal koji valja,jer ce te ih gurati na tv-u u svakom mogucem terminu.

Dragan Borca

pre 7 godina

Makedonce, nismo se mi sepurili, vec smo imali Dzajica 7 puta covek bio na Ballon d Orr listi, Stojkovic 3 puta zaredom, Sekularac '62 iza Garince najbolji igrac sp i najbolje ocenjen od strane novinara, e Makedonce Makedonce, mnogo ti znas, Pixij, Dzaja i Seki su uz Savicevica i Mijatovica najveca fudbalska imena ikada sa ovim prostora, a ti se sepuri kuci ispred TV-a dok budes gledao sitan vez na sredini Tadica, Mikinkovica i ekipe, pozz Makedonce Pancev bi ti se smejao

jolijoli

pre 7 godina

onda je odbrana bila jaka k'o kamen: Vidic (Mancester) Kolarov (Lacio) Subotic (Borusija) i Ivanovic (Celzi) i ako se ne varam tada medju 5 najskupljih odbrana na SP, a sad, jad i beda, mada nam je sad sredina terena nesto jaca nego onda.

Mikii

pre 7 godina

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč
(Valjevska podvala, 04. april 2018 18:07)

Zanimljivo je da cak ni ti nisi pomenuo da je taj penal bio nepostojeci, te da su ih Francuzi pregazili maltene ceo mec sa igracem manje. Dalje, svi pominju pobedu protiv Nemacke. Ej, pobedu u kojoj ih je Nemacka raznela sa igracem manje i pride promasila penal. Pa ih Gana tukla manje-vise rutinski, a uspeli su i od silne Australije da izgube i jos imaju obraza da pominju penal koji im nije sviran. I kao slag na tortu, jedan ispod napisa da je to bila, citiram, "mega jaka reprezentacija"?!?!? Voimja oca i sina, sta dalje da kazem.

hhhha tipican licemjer

pre 7 godina

@bok , hrvat pogledaj si svoje vikipedije , e to je komedija, Vi ste narod koji ne zna ni svoju povijest ali si zato daje pravo da daje lekcije drugima

smeca va

pre 7 godina

Vidicu svaka cast za klubsku karijeru,ali za reprezentaciju ispod svog nivoa...I jos pride svojim autoritetom I kompleksima zbog njega nismo iskoristili godinama sjajnu formu Mateje Kezmana,koji nas je uzgred golovima,cini mi se pet veoma vaznih,odveo u tu Nemacku,posle cega zbog loseg odnosa sa Vidicem nije dobijao pozive.Ali to smo mi...na zalost.
Ovi momci nemaju kvalitet,ali imaju karakter cini mi se bolji od prethodnika...I samo da se sklone S.Mitrovic,Maksimovic,Tosic..dati sansu mladima sa Novog Zelanda I sta god da uradimo na prvenstvu dobijamo ekipu za naredne izazove.

marerakarera

pre 7 godina

Stojkovic
Bane Vidic Lukovic Kolarov
Lane Stankovic Matic Tadic
Zigic Mitrovic

Izmene: Subotic, Obradovic, Kuzmanovic, Ninkovic, Tosic, Krasic, Lazovic.

Prosto, iz trenutnog sastava ne iskace niko drugi. Ovo je ja mislim najbolje sto smo imali. Koliko opada kvalitet veznih nakon Dekija i Matica (Fejsa, Milijas, Milivojevic, Petrovic?!?!)

Dragan

pre 7 godina

jedina nasa tri igraca od kojih mogu nesto da se nadam da ce mozda nesto da urade su Prijovic, Ljajic i Zivkovic..ostali ne verujem....voleo bi da gresim

Stanislav Šarić

pre 7 godina

Zar nije jubilej započet u Pragu protiv Češke 1:3 za Srbiju u prijateljskoj utakmici. To nasleđe od bivše države ne treba nasleđivati, to je moje mišljenje. Ali me treba zaboraviti Srpske asove koji su igrali za bivšu državu. I hvala Crnogorcima za osamostaljenje. Da nisu krenuli svojim putem, ko zna kad bi mi imali svoju samostalnu državu??

Dragan

pre 7 godina

jedina nasa tri igraca od kojih mogu nesto da se nadam da ce mozda nesto da urade su Prijovic, Ljajic i Zivkovic..ostali ne verujem....voleo bi da gresim

Mihajlovic

pre 7 godina

Gore u sastavu je Zdravko Kuzmanovic a dole Nemanja Matic.. No dobro, ovih 11 nikada ne bi mogli da igraju zvaničnu utakmicu, svako ko se iole razume u fudbal zna o čemu pričam. Ako se igra 1-3-4-3 onda je jasno da ne mogu biti ni dva a kamoli tri klasična špica, a kako bi na terenu delovali Žiga i Mitar sa Pantelom da ne komentarišem. Ko bi zatvarao bokove, Lane i Tadic nisu u ne mogu biti ful-bekovi. Naravno, sa druge strane, interesantna je tema članka, bar nama koji redovno pratimo reprezentaciju. Ja bih pozadi dodao Nevena Subotica, decko je bio jedan od najboljih defanzivaca Bundes lige, dva puta šampion Nemačke i finalista Lige šampiona. U svakom slučaju napred nismo imali vrhunskog špica kao ni vrhunskog kreatora igre, tako da ne znam koga bih izabrao. Za mene je recimo Krasic bio bolji od Laneta, kako je samo igrao za CSKA i prve sezone u Juventusu, to je poezija.

Negativni

pre 7 godina

(Stari čačanin, 4. april 2018 18:36)
Prijatelju, nisam klinac i veoma dobro znam o cemu pisem. Stankovic je u svojim zrelim igrackim danima (mislim da se to poklapa sa utakmicama koje je igrao za Srbiju posle osamostaljnja) bio problem za reprezentaciju. Kidao je u to vreme u Interu, ali je u drzavnom timu bio jako los. Zbog velikog uticaja i mozda odgovornosti, koji je imao kao kapiten i vodja tima nije pruzao dovoljno na terenu - slicno kao sto se u zadnjim utakmicama desava Maticu. Najveci izazov za Krstajica ce biti da najiskusnije i najbolje igrace (Ivanovic, Kolarov i Matic) stavi u funkciju tima, i ne dozvoli da oni pokusavaju da urade vise nego sto objektivno mogu i sta im priroda pozicije na koje igraju. Ako se malo prizoves pameti, setices se da smo zbog tog razloga pukli u kvalifikacijama kada nam je Sinisa bio selektor.


Stanković je bio ubedljivo najbolji igrač te reprezentacije i čista je srpska mitologija da nije igrao na svom nivou. Ako pogledaš ono što je njegova igra, a to je presing, oduzimanje lopti i kontrola sredine terena a bogami i odbrana, tu je bio ubedljivo najbolji. Medjutim, naš problem je što su ljudi od njega očekivali da bude organizator igre, novi Piksi, što on nikada nije bio. Uvek je igrao zadnjeg veznog sa povremenim šutevima sa distance i dobrim skokom. Samo je kod nas morao da igra nešto drugo. I nije on jedini slučaj. Ta reprezentacija bila je za klasu bolja od ovih drugoligaških igrača.

2:0 je najopasniji rezultat!

pre 7 godina

Mitar je najbolji CF još od vremena Save Miloševića, oni koji to ne vide ne znam šta gledaju. Odbrana iz 2010. je jača, sve ostalo ide u korist ovoga tima. Pogledajte samo klupu ovu danas i onu iz 2010. Onaj tim je ipak funkcionisao mnogo bolje i to sve s Pantelićem na terenu, ne znam kako je to moguće treba pitati Antića. I mislim da je atmosfera bila mnogo dobra u onoj ekipi, nadam se da je tako i sada. Mislim da ovaj tim može dosta ali potrebno je da se uklopi, da se odbrana dovede u red i da Krstajić povede nekog starijeg lisca sa sobom. A ako se nastave gluposti u stilu promene kapitena pred prvenstvo i "sad krećemo od nule" onda nam se ne piše dobro. Ja sam ipak optimista, žao mi je samo što se ukrštamo sa Nemačkom, u zemlji gde vlada večiti pesimizam čini se da tu jedino pomažu Antić i talični Pantela. Ali doboro ipak smo Srbi, a sa takvima se nikad ne zna. Verujem da će se Nemci posle ovog prvenstva plašiti više bilo kakvih susreta sa nama. ;)

Max

pre 7 godina

Tim je kakav takav ali trener koji nas vodi na SP je sramota.Covek bez trenerskog iskustva dobije da se uci na reprezentaciji koja je izborila ucesce na SP zahvaljujuci Muslinu.

Valjevska podvala

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Druže, pred taj meč je vladalo nezapamćeno interesovanje, tribine i stepenište prepuno. Mi imamo tim koji razvaljuje u kvalifikacijama i koji dočekuje jednu od najatraktivnijih reprezentacija tad. Da li misliš da je iko što od navijača, što od igrača želeo samo bod da osvoji tad?

lust for kendra

pre 7 godina

@Stari čačanin
U pravu je čovjek, Stankovic je bio blijed u odnosu na igre u klubovima. Sa ne spominjem to da je izbjegavao ici na daleki istok kad god smo igrali protiv Kazahstana,Jermenije,Gruzije kalkulisuci sa duplim. kartonima koje bi dobivao u zadnjim trenucima nekog meca pred taj put. Mihina skola.

Aces High

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Druže, pred taj meč je vladalo nezapamćeno interesovanje, tribine i stepenište prepuno. Mi imamo tim koji razvaljuje u kvalifikacijama i koji dočekuje jednu od najatraktivnijih reprezentacija tad. Da li misliš da je iko što od navijača, što od igrača želeo samo bod da osvoji tad?
(Valjevska podvala, 4. april 2018 20:18)

Navijaci svakako, ali Antic i igraci nisu imali nista protiv boda. I bili su u pravu, jer je bilo vrlo izgledno da se pobede slabi Rumuni kod kuce i ode direktno na SP. Kada su Vengera (koji je bio na stadionu) pitali za utiske rekao je da je bolju igru Srbije sprecilo upravo to sto im je odgovarao i bod.

Drugo, nije mnogo vazno sto su Francuzi imali igraca manje, jer su u timu imali Anrija i Anelku, samo jedan od njih je bio u stanju da sam povuce kontru i da gol. Tu su jos bili i brzi bekovi Evra i Sanja, tako da nikako nije bilo pametno rizikovati i zavrsiti u barazu.

Na svetskom nismo prosli slavno, ali nismo se ni obrukali, uz normalno sudjenje bi prosli dalje, ali naravno da su sudije favorizovali kontinentalnu selekciju, tako da nama nije sudjen cist penal a Gana je otisla dalje.

Steta za onaj tim, da su ostali sa Anticem na okupu verovatno bi sa iskustvom sa svetskog odigrali bolje na evropskom..

room 1408

pre 7 godina

Mi i fudbal,hahahahhahahahhahhahhahahahhahahgahahgahahahahahgahaha,....Pa to je za nas visa matematika.Mi smo u ovom sportu isto kao Surinam u kosarci,hahahahhaha.Realno,...

клизећи са обе ноге

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

Фино, али гледај да НАЈ БОЉЕ искористиш то време и описмениш се.

Zli Zo

pre 7 godina

Kad su vas svi ostavili, vi se osamostalili. Bravo.
(Croata, 4 )

Što je krajnje ironično. Jer su pre Jugoslavije samostalnost u ovim krajevima imale samo Srbija i Crna Gora. A dokumentivanu i potvrđenu istoriju uz njih ima još samo Bosna. Zato ja ovim mojim Srbima u BiH uvek govorim da budu za Bosnu, jer je to istorijska država, kao i Srbija i CG.


Što se timova tiče , ovaj tim Srbije je možda individualno i kvalitetniji od Antićevog 2010. , ali je taj tim bio dosta kompaktniji i taktički ozbiljniji. Antić je ipak ozbiljan trener i iza njega je bio ceo ciklus kvalifikacija. Sada su promenili selektora van svih rezona, tako da ne znam šta da očekujem.

mbođ

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi
(kum, 4. april 2018 17:52)

I onda strucnjaci smenise coveka i Srbija propusti 2 EP i 1 SP.

Bratko SRB

pre 7 godina

Ako cemo iskreno meni je mnogo veci peh i neuspeh onaj tesan poraz od Australije za direktan prolaz dalje iz grupe od na primer Argentine gde se "ocekivalo" da cemo izgubiti pa da li je sa 6:0 ili 7:0 ili 1:0 isti djavo. To samo da se neki loze i provociraju sa tih 6 gola a i 1:0 ti isto daje poraz. Pa i Nemci udarise proliv protiv Brazila sa 7 gola pa evo vec godinu dve kasnije Brazil se izdigo i nastavlja da melje..7 pa sta.

AcaUSA

pre 7 godina

Opet se stvara atmosfera za nerealni optimizam. Budimo realni i ne ocekujmo čudo od ovog tima. Tim nam je star: Stojković, Rukavina, Basta, Ivanovic, Tosic, Kolarov, Obradovic - svi preko 32 god, i na žalost na zalasku karijere. Dodajmo tu Matica i Tadića koji ulaze u 30-tu te selektora bez iskustva, odsustvo lidera.... sve to upucuje na oprez. Osim Matica, koji je zadužen da kvari igru (a ne da kreira), ni jedan igrač ne igra u vodećim Evropskim klubovima(za razliku od komšija koji imaju igrače u Barseloni, Realu, Liverpulu, Interu...). Dosta naših igrača nije ni standardno u svojim klubovima. Dodajmo na to FSS (bez vizije) i menadzere i eto cele priče. Uz sve to boljih od ovih nemamo. Nadajmo se da će Krstajić moci da uklopi mladje u tim i stvori kompaktnu celinu sa disciplinom u igri. Cilj je borba za drugo mesto u grupi. Velik uspeh je ako prodjemo grupu i (ne obrukamo se protiv Nemaca - poraz sa manje od 3 gola razlike). Ako ne prodjemo grupu nece biti smak sveta već realan odnos snaga. Zato podržimo tim i selektora i nadajmo se uspehu, ali ne uzdižemo ih u nebesa i ne busajmo se u grudi.

Bokileyah

pre 7 godina

(Stari čačanin, 4. april 2018 18:36)
Prijatelju, nisam klinac i veoma dobro znam o cemu pisem. Stankovic je u svojim zrelim igrackim danima (mislim da se to poklapa sa utakmicama koje je igrao za Srbiju posle osamostaljnja) bio problem za reprezentaciju. Kidao je u to vreme u Interu, ali je u drzavnom timu bio jako los. Zbog velikog uticaja i mozda odgovornosti, koji je imao kao kapiten i vodja tima nije pruzao dovoljno na terenu - slicno kao sto se u zadnjim utakmicama desava Maticu. Najveci izazov za Krstajica ce biti da najiskusnije i najbolje igrace (Ivanovic, Kolarov i Matic) stavi u funkciju tima, i ne dozvoli da oni pokusavaju da urade vise nego sto objektivno mogu i sta im priroda pozicije na koje igraju. Ako se malo prizoves pameti, setices se da smo zbog tog razloga pukli u kvalifikacijama kada nam je Sinisa bio selektor.

Aces High

pre 7 godina

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč
(Valjevska podvala, 4. april 2018 18:07)


Srbiji je tada bod garantovao prvo mesto u grupi, zato se igraci nisu zaletali protiv Anrija, Anelke i ekipe koji za 5 sekundi moze da ti strpa gol, vec su mudro odigrali na rezultat, posle tukli Rumune 5:0 i otisli direkt na mundijal.

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.

Don Armando

pre 7 godina

Видић једноставно не заслужује да буде у овом тиму, никада није давао 100% себе за Србију као што је то радио за Ман. Јунајтед.

Vladimir

pre 7 godina

Veliki strucnjak napise da je ovo najbolji sastav Srbije od osamostaljenja. Ne kazem da ovde nema dobrih igraca, ali uporedi ih sa onim timom sa SP 2010 u JAR. A posebno ne znam da li treba da poredimo selektore. Porediti jednog Antica i trenera u pokusaju Krstajica predstavlja tragikomediju.

bok

pre 7 godina

Što je krajnje ironično. Jer su pre Jugoslavije samostalnost u ovim krajevima imale samo Srbija i Crna Gora. A dokumentivanu i potvrđenu istoriju uz njih ima još samo Bosna.
(Zli Zo, 4. april 2018 19:16)

Volio bi vidjeti srpske školske karte iz 8,9,10,11 stoljeća,bila bi vrhunska zabava. Kako se uči "dokumentivana" povijest.
Ova mora da je najbolja prosječna momčad ikad sastavljena. Kapa dole svima na listi. Nedostaje samo "srpski modrić" krasić.

@hrvat , odi leci komplekse na indeks

pre 7 godina

@makedonce i takvi kao niko i nista smo se plasirali kao prvi na SP ,osvojili svetsko u20 i evropsko u19 , za razliku od vas nekih koji ste trebali protiv Grka dodatne i tome jos da vas malo podvuku ( prvi put u istoriji da jedan igrac dobije zabranu igranja jer se cistio od kartona)

pera pavic

pre 7 godina

Malo sutra

Reprezentacija drugoligasa: nas prvi napadac Mitar dolazi iz druge lige, Gruja (igrace na SP garant) takodje drugoligas. Prvi golman Stojke nije ni u Sefildu mogao da brani.

Daj neku drugu reprezentaciju na SP gde su mahom starteri drugoligasi?

Hvala Muslinu sto nas je odveo. Ako je ono bila laka grupa (Austrija, Irska, Vels), otkud sad problemi protiv Maroka, Koreje i Kine?

mare

pre 7 godina

Nijedan igrac osim Baneta, Kolarova i Matica iz danasnje reprezentacije ne bi mogao da igra 2010. u timu. Pa ni Tadic. Ljudi dobili smo Nemacku na SP, u grupi remizirali za Francuzima. Plasman dalje nam je oduzet nesviranjem cistog penala protiv Australije i nasim glupostima poput nesrecnih penala, promasaja praznog gola Krasica... ta reprezentacija je bila mega jaka, steta sto nisu imali zapazeniji uspeh.
(drmr, 04. april 2018 18:15)

Ne slazem se bas! Igrackim kvalitetom su ekipe tu negdje. Uzmimo tim koji je dobio Švabe na SP vs ovaj sada:

Stojković '10 Rukavina
Vidić > Bane
Subotić > Nastasić
Kolarov '10 Kostić
Žigić > Mitrović.

Znaci, odbrana bolja iz 2010. Sredina danasnja. Napad, Žiga zbog iskustva, mada ce ga Mitar po ucinku preteci vrlo brzo.
Jos nesto, ova ekipa ima bolje alternative, da ne pricamo potencijal! Sada na klupi ili tribinama imas: Veljkovića, Milenkovića, D. Tošića, Fejsu, Radoju, Grujića, Gaćinovića, Živkovića, Ljajića, Jovića, a tada si imao: Lukovića, Raću Petrovića, Milijaša, Z. Tošića, Mrđu...

Uki

pre 7 godina

Prva pobeda od osamostaljenja bila je protiv Češke, a ne Austrije. Ujedno i oproštajna Pavela Nedveda za Češku. Vodili su 1:0, ali smo pobedili 3:1.

Bokileyah

pre 7 godina

Retko iritantan tim. Kako to da odbrana ima 3 igraca, a svaki selektor pre Krstajica je forsirao najmanje 4-5 odbranbena igraca plus 2-3 vezna. Neko je mogao da se seti, da su na primer Vidic i Stankovic bili konstantno kritikovani da u nacinoalnom timu ne pruzaju zadovoljavajuce partije. Narocito se to odnosi na Stankovica koji za Srbiju redovno igrao bledo ili lose. Za ideju da se u tim stave Kuzmanovic i Pantelic zaista nemam komentara. Nadam se da ce posle Rusije nas najboji tim izgledati potpuno drugacije i da ce u njemu biti Nastasic, Milivojevic, Sergej, Grujic, Ljajic, Zivkovic...

Влада Земун

pre 7 godina

Убедљиво најбољи. Не зато што је добар, већ зато што су остали стварно били очајни. Са изузетком Антићевих пулена

Урош

pre 7 godina

Само отворен, лепршав фудбал па шта буде. Боље играти мушки него као код Муслина са тројицом задњих везних.

Stari čačanin

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

A ko te pa tera. Eno ti braće hrvata pa navijaj za njih. Ustvari koga je i briga za koga ćeš ti da navijaš.

Srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Ispred odbrane od 4 igraca mora da igra Nastasic. On bi popunjavao rupu u odbrani kada dva beka krenu u napad. Takodje je bitno njegovo prisustvo i kada SMS i Matic krenu u napad. Nastasiceva uloga je najbitnija stvar u ovoj reprezentaciji radi postizanja ravnoteze u igri. Cistac ispred odbrane i pridruzeni treci igrac na sredini terena. Dakle: 4-1-2-3.

drmr

pre 7 godina

Nijedan igrac osim Baneta, Kolarova i Matica iz danasnje reprezentacije ne bi mogao da igra 2010. u timu. Pa ni Tadic. Ljudi dobili smo Nemacku na SP, u grupi remizirali za Francuzima. Plasman dalje nam je oduzet nesviranjem cistog penala protiv Australije i nasim glupostima poput nesrecnih penala, promasaja praznog gola Krasica... ta reprezentacija je bila mega jaka, steta sto nisu imali zapazeniji uspeh.

Pozdrav za sve normalne ljude

pre 7 godina

Hahahahaha...sramno....
Tim bez Krasica??? Matic?! Cime je Matic zasluzio mesto u timu?? Tadic i Pantelic tu i tamo...

Valjevska podvala

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi
(kum, 04. april 2018 17:52)

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč

Stara kuka

pre 7 godina

Kakvi god da su nasi su.Jeste fss sramota i olicenje svega loseg,ali ovi momci su POSTENO izborili plasman u Rusiju.Isto tako 2010 smo pobedili Nemacku,izgubili 1:0 od Gane koja je tad bila najbolja africka selekcija i koja umalo nije izborila 1/2 SP.Najtezi poraz je Australija,bili odlicni a izgubili.

Stari čačanin

pre 7 godina

(Bokileyah, 04. april 2018 18:26)

Očigledno si klinac koji ne pamti igre ovih igrača, inače izlupetao si se za dedetku.

Toooo

pre 7 godina

Ne znam za vas ali ja fudbal volim zbog ovakvih dogadjaja. Iako sve nekako gubi draz zbog ogromnog novca i kvazi fudbalera, jedva cekam da svaki dan poslijepodne kad zavrsim sa obavezama onako toplo vrijeme i gledan utakmice sa hladnim pivom. Uzeo sam i tv novi na rate...ajmo Srbija! Sta bi dao da budemo kao Island na evropskom! Da prodjemo gruoe i makar jed og iznenadimo. Uh pusti snovi

Filip

pre 7 godina

Boga mi, ja se slazem s'ovim naslovom jer smatram da imamo vrlo dobre igrace na svim pozicijama, a medju njima i nekoliko vanserijskih! Sve u svemu, samo da se ekipa dobro uigra, pa cemo brzo saznati koliko smo zaista dobri na SP!

kakvo osamostaljenje

pre 7 godina

Jesmo li se mi osamostalili ili su drugi svi protiv nase volje otisli od nas?

Mi smo zvanicno naslednici uspeha svih bivsih drzava, tako da i ne moramo deliti.

kakvo osamostaljenje

pre 7 godina

Jesmo li se mi osamostalili ili su drugi svi protiv nase volje otisli od nas?

Mi smo zvanicno naslednici uspeha svih bivsih drzava, tako da i ne moramo deliti.

Uki

pre 7 godina

Prva pobeda od osamostaljenja bila je protiv Češke, a ne Austrije. Ujedno i oproštajna Pavela Nedveda za Češku. Vodili su 1:0, ali smo pobedili 3:1.

drmr

pre 7 godina

Nijedan igrac osim Baneta, Kolarova i Matica iz danasnje reprezentacije ne bi mogao da igra 2010. u timu. Pa ni Tadic. Ljudi dobili smo Nemacku na SP, u grupi remizirali za Francuzima. Plasman dalje nam je oduzet nesviranjem cistog penala protiv Australije i nasim glupostima poput nesrecnih penala, promasaja praznog gola Krasica... ta reprezentacija je bila mega jaka, steta sto nisu imali zapazeniji uspeh.

Toooo

pre 7 godina

Ne znam za vas ali ja fudbal volim zbog ovakvih dogadjaja. Iako sve nekako gubi draz zbog ogromnog novca i kvazi fudbalera, jedva cekam da svaki dan poslijepodne kad zavrsim sa obavezama onako toplo vrijeme i gledan utakmice sa hladnim pivom. Uzeo sam i tv novi na rate...ajmo Srbija! Sta bi dao da budemo kao Island na evropskom! Da prodjemo gruoe i makar jed og iznenadimo. Uh pusti snovi

Valjevska podvala

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi
(kum, 04. april 2018 17:52)

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč

Stari čačanin

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

A ko te pa tera. Eno ti braće hrvata pa navijaj za njih. Ustvari koga je i briga za koga ćeš ti da navijaš.

Урош

pre 7 godina

Само отворен, лепршав фудбал па шта буде. Боље играти мушки него као код Муслина са тројицом задњих везних.

Stara kuka

pre 7 godina

Kakvi god da su nasi su.Jeste fss sramota i olicenje svega loseg,ali ovi momci su POSTENO izborili plasman u Rusiju.Isto tako 2010 smo pobedili Nemacku,izgubili 1:0 od Gane koja je tad bila najbolja africka selekcija i koja umalo nije izborila 1/2 SP.Najtezi poraz je Australija,bili odlicni a izgubili.

клизећи са обе ноге

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

Фино, али гледај да НАЈ БОЉЕ искористиш то време и описмениш се.

Bokileyah

pre 7 godina

Retko iritantan tim. Kako to da odbrana ima 3 igraca, a svaki selektor pre Krstajica je forsirao najmanje 4-5 odbranbena igraca plus 2-3 vezna. Neko je mogao da se seti, da su na primer Vidic i Stankovic bili konstantno kritikovani da u nacinoalnom timu ne pruzaju zadovoljavajuce partije. Narocito se to odnosi na Stankovica koji za Srbiju redovno igrao bledo ili lose. Za ideju da se u tim stave Kuzmanovic i Pantelic zaista nemam komentara. Nadam se da ce posle Rusije nas najboji tim izgledati potpuno drugacije i da ce u njemu biti Nastasic, Milivojevic, Sergej, Grujic, Ljajic, Zivkovic...

Max

pre 7 godina

Tim je kakav takav ali trener koji nas vodi na SP je sramota.Covek bez trenerskog iskustva dobije da se uci na reprezentaciji koja je izborila ucesce na SP zahvaljujuci Muslinu.

Aces High

pre 7 godina

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč
(Valjevska podvala, 4. april 2018 18:07)


Srbiji je tada bod garantovao prvo mesto u grupi, zato se igraci nisu zaletali protiv Anrija, Anelke i ekipe koji za 5 sekundi moze da ti strpa gol, vec su mudro odigrali na rezultat, posle tukli Rumune 5:0 i otisli direkt na mundijal.

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.

Zli Zo

pre 7 godina

Kad su vas svi ostavili, vi se osamostalili. Bravo.
(Croata, 4 )

Što je krajnje ironično. Jer su pre Jugoslavije samostalnost u ovim krajevima imale samo Srbija i Crna Gora. A dokumentivanu i potvrđenu istoriju uz njih ima još samo Bosna. Zato ja ovim mojim Srbima u BiH uvek govorim da budu za Bosnu, jer je to istorijska država, kao i Srbija i CG.


Što se timova tiče , ovaj tim Srbije je možda individualno i kvalitetniji od Antićevog 2010. , ali je taj tim bio dosta kompaktniji i taktički ozbiljniji. Antić je ipak ozbiljan trener i iza njega je bio ceo ciklus kvalifikacija. Sada su promenili selektora van svih rezona, tako da ne znam šta da očekujem.

mare

pre 7 godina

Nijedan igrac osim Baneta, Kolarova i Matica iz danasnje reprezentacije ne bi mogao da igra 2010. u timu. Pa ni Tadic. Ljudi dobili smo Nemacku na SP, u grupi remizirali za Francuzima. Plasman dalje nam je oduzet nesviranjem cistog penala protiv Australije i nasim glupostima poput nesrecnih penala, promasaja praznog gola Krasica... ta reprezentacija je bila mega jaka, steta sto nisu imali zapazeniji uspeh.
(drmr, 04. april 2018 18:15)

Ne slazem se bas! Igrackim kvalitetom su ekipe tu negdje. Uzmimo tim koji je dobio Švabe na SP vs ovaj sada:

Stojković '10 Rukavina
Vidić > Bane
Subotić > Nastasić
Kolarov '10 Kostić
Žigić > Mitrović.

Znaci, odbrana bolja iz 2010. Sredina danasnja. Napad, Žiga zbog iskustva, mada ce ga Mitar po ucinku preteci vrlo brzo.
Jos nesto, ova ekipa ima bolje alternative, da ne pricamo potencijal! Sada na klupi ili tribinama imas: Veljkovića, Milenkovića, D. Tošića, Fejsu, Radoju, Grujića, Gaćinovića, Živkovića, Ljajića, Jovića, a tada si imao: Lukovića, Raću Petrovića, Milijaša, Z. Tošića, Mrđu...

smeca va

pre 7 godina

Vidicu svaka cast za klubsku karijeru,ali za reprezentaciju ispod svog nivoa...I jos pride svojim autoritetom I kompleksima zbog njega nismo iskoristili godinama sjajnu formu Mateje Kezmana,koji nas je uzgred golovima,cini mi se pet veoma vaznih,odveo u tu Nemacku,posle cega zbog loseg odnosa sa Vidicem nije dobijao pozive.Ali to smo mi...na zalost.
Ovi momci nemaju kvalitet,ali imaju karakter cini mi se bolji od prethodnika...I samo da se sklone S.Mitrovic,Maksimovic,Tosic..dati sansu mladima sa Novog Zelanda I sta god da uradimo na prvenstvu dobijamo ekipu za naredne izazove.

Aces High

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Druže, pred taj meč je vladalo nezapamćeno interesovanje, tribine i stepenište prepuno. Mi imamo tim koji razvaljuje u kvalifikacijama i koji dočekuje jednu od najatraktivnijih reprezentacija tad. Da li misliš da je iko što od navijača, što od igrača želeo samo bod da osvoji tad?
(Valjevska podvala, 4. april 2018 20:18)

Navijaci svakako, ali Antic i igraci nisu imali nista protiv boda. I bili su u pravu, jer je bilo vrlo izgledno da se pobede slabi Rumuni kod kuce i ode direktno na SP. Kada su Vengera (koji je bio na stadionu) pitali za utiske rekao je da je bolju igru Srbije sprecilo upravo to sto im je odgovarao i bod.

Drugo, nije mnogo vazno sto su Francuzi imali igraca manje, jer su u timu imali Anrija i Anelku, samo jedan od njih je bio u stanju da sam povuce kontru i da gol. Tu su jos bili i brzi bekovi Evra i Sanja, tako da nikako nije bilo pametno rizikovati i zavrsiti u barazu.

Na svetskom nismo prosli slavno, ali nismo se ni obrukali, uz normalno sudjenje bi prosli dalje, ali naravno da su sudije favorizovali kontinentalnu selekciju, tako da nama nije sudjen cist penal a Gana je otisla dalje.

Steta za onaj tim, da su ostali sa Anticem na okupu verovatno bi sa iskustvom sa svetskog odigrali bolje na evropskom..

Vladimir

pre 7 godina

Veliki strucnjak napise da je ovo najbolji sastav Srbije od osamostaljenja. Ne kazem da ovde nema dobrih igraca, ali uporedi ih sa onim timom sa SP 2010 u JAR. A posebno ne znam da li treba da poredimo selektore. Porediti jednog Antica i trenera u pokusaju Krstajica predstavlja tragikomediju.

Bokileyah

pre 7 godina

(Stari čačanin, 4. april 2018 18:36)
Prijatelju, nisam klinac i veoma dobro znam o cemu pisem. Stankovic je u svojim zrelim igrackim danima (mislim da se to poklapa sa utakmicama koje je igrao za Srbiju posle osamostaljnja) bio problem za reprezentaciju. Kidao je u to vreme u Interu, ali je u drzavnom timu bio jako los. Zbog velikog uticaja i mozda odgovornosti, koji je imao kao kapiten i vodja tima nije pruzao dovoljno na terenu - slicno kao sto se u zadnjim utakmicama desava Maticu. Najveci izazov za Krstajica ce biti da najiskusnije i najbolje igrace (Ivanovic, Kolarov i Matic) stavi u funkciju tima, i ne dozvoli da oni pokusavaju da urade vise nego sto objektivno mogu i sta im priroda pozicije na koje igraju. Ako se malo prizoves pameti, setices se da smo zbog tog razloga pukli u kvalifikacijama kada nam je Sinisa bio selektor.

hhhha tipican licemjer

pre 7 godina

@bok , hrvat pogledaj si svoje vikipedije , e to je komedija, Vi ste narod koji ne zna ni svoju povijest ali si zato daje pravo da daje lekcije drugima

Влада Земун

pre 7 godina

Убедљиво најбољи. Не зато што је добар, већ зато што су остали стварно били очајни. Са изузетком Антићевих пулена

Dragan Borca

pre 7 godina

Makedonce, nismo se mi sepurili, vec smo imali Dzajica 7 puta covek bio na Ballon d Orr listi, Stojkovic 3 puta zaredom, Sekularac '62 iza Garince najbolji igrac sp i najbolje ocenjen od strane novinara, e Makedonce Makedonce, mnogo ti znas, Pixij, Dzaja i Seki su uz Savicevica i Mijatovica najveca fudbalska imena ikada sa ovim prostora, a ti se sepuri kuci ispred TV-a dok budes gledao sitan vez na sredini Tadica, Mikinkovica i ekipe, pozz Makedonce Pancev bi ti se smejao

Filip

pre 7 godina

Boga mi, ja se slazem s'ovim naslovom jer smatram da imamo vrlo dobre igrace na svim pozicijama, a medju njima i nekoliko vanserijskih! Sve u svemu, samo da se ekipa dobro uigra, pa cemo brzo saznati koliko smo zaista dobri na SP!

lust for kendra

pre 7 godina

@Stari čačanin
U pravu je čovjek, Stankovic je bio blijed u odnosu na igre u klubovima. Sa ne spominjem to da je izbjegavao ici na daleki istok kad god smo igrali protiv Kazahstana,Jermenije,Gruzije kalkulisuci sa duplim. kartonima koje bi dobivao u zadnjim trenucima nekog meca pred taj put. Mihina skola.

@hrvat , odi leci komplekse na indeks

pre 7 godina

@makedonce i takvi kao niko i nista smo se plasirali kao prvi na SP ,osvojili svetsko u20 i evropsko u19 , za razliku od vas nekih koji ste trebali protiv Grka dodatne i tome jos da vas malo podvuku ( prvi put u istoriji da jedan igrac dobije zabranu igranja jer se cistio od kartona)

Negativni

pre 7 godina

(Stari čačanin, 4. april 2018 18:36)
Prijatelju, nisam klinac i veoma dobro znam o cemu pisem. Stankovic je u svojim zrelim igrackim danima (mislim da se to poklapa sa utakmicama koje je igrao za Srbiju posle osamostaljnja) bio problem za reprezentaciju. Kidao je u to vreme u Interu, ali je u drzavnom timu bio jako los. Zbog velikog uticaja i mozda odgovornosti, koji je imao kao kapiten i vodja tima nije pruzao dovoljno na terenu - slicno kao sto se u zadnjim utakmicama desava Maticu. Najveci izazov za Krstajica ce biti da najiskusnije i najbolje igrace (Ivanovic, Kolarov i Matic) stavi u funkciju tima, i ne dozvoli da oni pokusavaju da urade vise nego sto objektivno mogu i sta im priroda pozicije na koje igraju. Ako se malo prizoves pameti, setices se da smo zbog tog razloga pukli u kvalifikacijama kada nam je Sinisa bio selektor.


Stanković je bio ubedljivo najbolji igrač te reprezentacije i čista je srpska mitologija da nije igrao na svom nivou. Ako pogledaš ono što je njegova igra, a to je presing, oduzimanje lopti i kontrola sredine terena a bogami i odbrana, tu je bio ubedljivo najbolji. Medjutim, naš problem je što su ljudi od njega očekivali da bude organizator igre, novi Piksi, što on nikada nije bio. Uvek je igrao zadnjeg veznog sa povremenim šutevima sa distance i dobrim skokom. Samo je kod nas morao da igra nešto drugo. I nije on jedini slučaj. Ta reprezentacija bila je za klasu bolja od ovih drugoligaških igrača.

Stanislav Šarić

pre 7 godina

Zar nije jubilej započet u Pragu protiv Češke 1:3 za Srbiju u prijateljskoj utakmici. To nasleđe od bivše države ne treba nasleđivati, to je moje mišljenje. Ali me treba zaboraviti Srpske asove koji su igrali za bivšu državu. I hvala Crnogorcima za osamostaljenje. Da nisu krenuli svojim putem, ko zna kad bi mi imali svoju samostalnu državu??

Mihajlovic

pre 7 godina

Gore u sastavu je Zdravko Kuzmanovic a dole Nemanja Matic.. No dobro, ovih 11 nikada ne bi mogli da igraju zvaničnu utakmicu, svako ko se iole razume u fudbal zna o čemu pričam. Ako se igra 1-3-4-3 onda je jasno da ne mogu biti ni dva a kamoli tri klasična špica, a kako bi na terenu delovali Žiga i Mitar sa Pantelom da ne komentarišem. Ko bi zatvarao bokove, Lane i Tadic nisu u ne mogu biti ful-bekovi. Naravno, sa druge strane, interesantna je tema članka, bar nama koji redovno pratimo reprezentaciju. Ja bih pozadi dodao Nevena Subotica, decko je bio jedan od najboljih defanzivaca Bundes lige, dva puta šampion Nemačke i finalista Lige šampiona. U svakom slučaju napred nismo imali vrhunskog špica kao ni vrhunskog kreatora igre, tako da ne znam koga bih izabrao. Za mene je recimo Krasic bio bolji od Laneta, kako je samo igrao za CSKA i prve sezone u Juventusu, to je poezija.

mbođ

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi
(kum, 4. april 2018 17:52)

I onda strucnjaci smenise coveka i Srbija propusti 2 EP i 1 SP.

pera pavic

pre 7 godina

Malo sutra

Reprezentacija drugoligasa: nas prvi napadac Mitar dolazi iz druge lige, Gruja (igrace na SP garant) takodje drugoligas. Prvi golman Stojke nije ni u Sefildu mogao da brani.

Daj neku drugu reprezentaciju na SP gde su mahom starteri drugoligasi?

Hvala Muslinu sto nas je odveo. Ako je ono bila laka grupa (Austrija, Irska, Vels), otkud sad problemi protiv Maroka, Koreje i Kine?

AcaUSA

pre 7 godina

Opet se stvara atmosfera za nerealni optimizam. Budimo realni i ne ocekujmo čudo od ovog tima. Tim nam je star: Stojković, Rukavina, Basta, Ivanovic, Tosic, Kolarov, Obradovic - svi preko 32 god, i na žalost na zalasku karijere. Dodajmo tu Matica i Tadića koji ulaze u 30-tu te selektora bez iskustva, odsustvo lidera.... sve to upucuje na oprez. Osim Matica, koji je zadužen da kvari igru (a ne da kreira), ni jedan igrač ne igra u vodećim Evropskim klubovima(za razliku od komšija koji imaju igrače u Barseloni, Realu, Liverpulu, Interu...). Dosta naših igrača nije ni standardno u svojim klubovima. Dodajmo na to FSS (bez vizije) i menadzere i eto cele priče. Uz sve to boljih od ovih nemamo. Nadajmo se da će Krstajić moci da uklopi mladje u tim i stvori kompaktnu celinu sa disciplinom u igri. Cilj je borba za drugo mesto u grupi. Velik uspeh je ako prodjemo grupu i (ne obrukamo se protiv Nemaca - poraz sa manje od 3 gola razlike). Ako ne prodjemo grupu nece biti smak sveta već realan odnos snaga. Zato podržimo tim i selektora i nadajmo se uspehu, ali ne uzdižemo ih u nebesa i ne busajmo se u grudi.

jolijoli

pre 7 godina

onda je odbrana bila jaka k'o kamen: Vidic (Mancester) Kolarov (Lacio) Subotic (Borusija) i Ivanovic (Celzi) i ako se ne varam tada medju 5 najskupljih odbrana na SP, a sad, jad i beda, mada nam je sad sredina terena nesto jaca nego onda.

Don Armando

pre 7 godina

Видић једноставно не заслужује да буде у овом тиму, никада није давао 100% себе за Србију као што је то радио за Ман. Јунајтед.

Bratko SRB

pre 7 godina

Ako cemo iskreno meni je mnogo veci peh i neuspeh onaj tesan poraz od Australije za direktan prolaz dalje iz grupe od na primer Argentine gde se "ocekivalo" da cemo izgubiti pa da li je sa 6:0 ili 7:0 ili 1:0 isti djavo. To samo da se neki loze i provociraju sa tih 6 gola a i 1:0 ti isto daje poraz. Pa i Nemci udarise proliv protiv Brazila sa 7 gola pa evo vec godinu dve kasnije Brazil se izdigo i nastavlja da melje..7 pa sta.

Pozdrav za sve normalne ljude

pre 7 godina

Hahahahaha...sramno....
Tim bez Krasica??? Matic?! Cime je Matic zasluzio mesto u timu?? Tadic i Pantelic tu i tamo...

soren

pre 7 godina

A Milos Krasic? Jedan od najboljih, ako ne i najbolji igrac u kvalifacijama pa i na samom svetskom! Osim promasaja protiv Australija ostale utakmice igrao na visokom nivou!

Stari čačanin

pre 7 godina

(Bokileyah, 04. april 2018 18:26)

Očigledno si klinac koji ne pamti igre ovih igrača, inače izlupetao si se za dedetku.

Onokao..

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi.
(kum, 4. april 2018 17:52)

Sa francuzima igrali sa igracem vise 80 minuta i branili nereseno ocajnicki, protiv nemaca se sat vremena branili grcevito s igracem vise, protiv austrije ovde dali gol iz penala i branili se celu celcatu utakmicu. Ne umanjujem uspehe, nego samo pokusavam da kazem da ta igra nije bila nista toliko bolja od ove sada. Nit je ta generacija bila nesto spektakularna, nit je ova danasnja losa kao sto pokusavaju da je prikazu.

2:0 je najopasniji rezultat!

pre 7 godina

Mitar je najbolji CF još od vremena Save Miloševića, oni koji to ne vide ne znam šta gledaju. Odbrana iz 2010. je jača, sve ostalo ide u korist ovoga tima. Pogledajte samo klupu ovu danas i onu iz 2010. Onaj tim je ipak funkcionisao mnogo bolje i to sve s Pantelićem na terenu, ne znam kako je to moguće treba pitati Antića. I mislim da je atmosfera bila mnogo dobra u onoj ekipi, nadam se da je tako i sada. Mislim da ovaj tim može dosta ali potrebno je da se uklopi, da se odbrana dovede u red i da Krstajić povede nekog starijeg lisca sa sobom. A ako se nastave gluposti u stilu promene kapitena pred prvenstvo i "sad krećemo od nule" onda nam se ne piše dobro. Ja sam ipak optimista, žao mi je samo što se ukrštamo sa Nemačkom, u zemlji gde vlada večiti pesimizam čini se da tu jedino pomažu Antić i talični Pantela. Ali doboro ipak smo Srbi, a sa takvima se nikad ne zna. Verujem da će se Nemci posle ovog prvenstva plašiti više bilo kakvih susreta sa nama. ;)

Mikii

pre 7 godina

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč
(Valjevska podvala, 04. april 2018 18:07)

Zanimljivo je da cak ni ti nisi pomenuo da je taj penal bio nepostojeci, te da su ih Francuzi pregazili maltene ceo mec sa igracem manje. Dalje, svi pominju pobedu protiv Nemacke. Ej, pobedu u kojoj ih je Nemacka raznela sa igracem manje i pride promasila penal. Pa ih Gana tukla manje-vise rutinski, a uspeli su i od silne Australije da izgube i jos imaju obraza da pominju penal koji im nije sviran. I kao slag na tortu, jedan ispod napisa da je to bila, citiram, "mega jaka reprezentacija"?!?!? Voimja oca i sina, sta dalje da kazem.

marerakarera

pre 7 godina

Stojkovic
Bane Vidic Lukovic Kolarov
Lane Stankovic Matic Tadic
Zigic Mitrovic

Izmene: Subotic, Obradovic, Kuzmanovic, Ninkovic, Tosic, Krasic, Lazovic.

Prosto, iz trenutnog sastava ne iskace niko drugi. Ovo je ja mislim najbolje sto smo imali. Koliko opada kvalitet veznih nakon Dekija i Matica (Fejsa, Milijas, Milivojevic, Petrovic?!?!)

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Od koga smo se to mi "osamostalili"?
Reprezentacija Srbije je legitimna naslednica reprezentacije Jugoslavije i tu je kraj svake priče.

Kakvo crno "osamostaljenje", kakvi bakrači...

rope

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

Ne moras,jedan dusman manje,povedi i slicne.

Valjevska podvala

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Druže, pred taj meč je vladalo nezapamćeno interesovanje, tribine i stepenište prepuno. Mi imamo tim koji razvaljuje u kvalifikacijama i koji dočekuje jednu od najatraktivnijih reprezentacija tad. Da li misliš da je iko što od navijača, što od igrača želeo samo bod da osvoji tad?

milorad

pre 7 godina

Crna Gora se osamostalila a Srbija je nastavila kontinuitet SR Jugoslavije, dok FIFA tretira da je Srbija cak naslednik i SFRJ, sto nije bas osnovano ali je ipak tako. U prvom slucaju postoji rezolucija UN koja to potvrdjuje, dok nasledje SFRJ je gurao Milosevic sto su na kraju ipak i prihvatile neke organizacije kao sto su FIFA i MOK iako ne postoji rezolucija UN-a o tome.

room 1408

pre 7 godina

Mi i fudbal,hahahahhahahahhahhahhahahahhahahgahahgahahahahahgahaha,....Pa to je za nas visa matematika.Mi smo u ovom sportu isto kao Surinam u kosarci,hahahahhaha.Realno,...

860 godina bez ustanka

pre 7 godina

Kad su vas svi ostavili, vi se osamostalili. Bravo.
(Croata, 04. april 2018 18:53)

E ako su.Da Srbi vise ne ginu i ne bore se za neku laznu Jugoslaviju.

bok

pre 7 godina

Što je krajnje ironično. Jer su pre Jugoslavije samostalnost u ovim krajevima imale samo Srbija i Crna Gora. A dokumentivanu i potvrđenu istoriju uz njih ima još samo Bosna.
(Zli Zo, 4. april 2018 19:16)

Volio bi vidjeti srpske školske karte iz 8,9,10,11 stoljeća,bila bi vrhunska zabava. Kako se uči "dokumentivana" povijest.
Ova mora da je najbolja prosječna momčad ikad sastavljena. Kapa dole svima na listi. Nedostaje samo "srpski modrić" krasić.

Dacmilo

pre 7 godina

Kada bi pravili tim od 2010 do sada najbolji bi definitivno izgledao ovako (4-2-3-1)
Stojkovic
Kolarov,Subotic, Vidic, Ivanovic
Matic,Stankovic
Tadic,Milinkovic-Savic,Krasic
Mitrovic/Zigic(Ne mogu da se odlucim izmedju ove dvojci ali su oni najbolji centarfori koje imamo u ovom veku)

Sale

pre 7 godina

Srbija se nije osamostalila... SFRJ je napustila svaka republika, dakle i Kurta i Murta, i Srbija je ostala sama... ne zove se to osamostaljenje, nego beda

makishev

pre 7 godina

Prvo ta Muslinova formacija 3-4-3 ovde jednostavno ne prolazi iako smo uspeli da se plasiramo na SP pre svega toj ludoj sreći što smo imali prosečne ekipe u sovjoj grupi... Dolazi u obzir 4-3-3 ili 4-2-3-1. Prvi meč Srbija je kao samostalna država odigrala 2006. godine protiv Češke u Uherskim hradištima (inače na tom meču se oprostio Pavel Nedved od Češke). Prvi gol za Srbiju postigao je Danko Lazović.

realan?

pre 7 godina

Ova selekcija je nominalno bolja jer ima interesantnih rjesenja za vise pozicija. Veliki trenerski mag Antic je za SP 2010 pa skoro pa stvorio Krasica i Jovanovica, samo za pocetak. Antarina selekcija je bila jako tanka sa zamjenama, sa druge strane, pa samim tim I predvidljiva. Krstajic ima mnogo veci fond kvalitetnih rjesenja, samim tim I kombinacija, ali je pitanje da li je nakupio sliha da to I ostvari. Ne znam. Nadam se da ima. Krstajic se u Partizan vratio kada je imao u dzepu sigurnu godinu igranja u Bundesligi, a vjerovatnije 2, uz obecanje da ce postati trener. Sigurno je samo jedno, u Njemackoj je imao status kakav je imao, a to se tamo zasluzuje radom, pamecu I predanoscu. Valjda je to neki perimetar, nadam se.

Srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Ispred odbrane od 4 igraca mora da igra Nastasic. On bi popunjavao rupu u odbrani kada dva beka krenu u napad. Takodje je bitno njegovo prisustvo i kada SMS i Matic krenu u napad. Nastasiceva uloga je najbitnija stvar u ovoj reprezentaciji radi postizanja ravnoteze u igri. Cistac ispred odbrane i pridruzeni treci igrac na sredini terena. Dakle: 4-1-2-3.

Marko

pre 7 godina

@Bokileya prijatelju slazem se za komentar ali si potpuno pogresio u vezi Stankovica koji je pod Anticem igrao kao preporodjen na novoj DM / CM poziciji i bio jedan on nasih najboljih ograca tog ciklusa

Stara kuka

pre 7 godina

@zigzag

Ma da, sve smo ukrali. Evo Srbija se pod tim imenom takmici od 2006, dakle sama bez zajednice sa Crnom Gorom (ali za Srbiju naravno igraju i Srbi iz CG i RS). Jel smo i to ukrali? Jel lazemo da na primer nikada nismo izgubili od kockica u kosarci u vaterolu? Verovatno je i Zvezda maznula titulu prvaka Evrope i ustaog. A valjali smo kad smo oslobadjali Jugoslaviju i sve zive ropstva. Danas volite da dolazite na srpski sajt. Ako.

Dragan

pre 7 godina

jedina nasa tri igraca od kojih mogu nesto da se nadam da ce mozda nesto da urade su Prijovic, Ljajic i Zivkovic..ostali ne verujem....voleo bi da gresim

Dragan

pre 7 godina

jedina nasa tri igraca od kojih mogu nesto da se nadam da ce mozda nesto da urade su Prijovic, Ljajic i Zivkovic..ostali ne verujem....voleo bi da gresim

srbija rep srpska c.gora

pre 7 godina

@zigzag

Ma nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi. Verovatno smo i tada krali. Ah da, laz mi mitomanija hihihihi. Nemoj vise, sramotis se srbomrznjom.

Zigzag

pre 7 godina

Jesmo li se mi osamostalili ili su drugi svi protiv nase volje otisli od nas? Mi smo zvanicno naslednici uspeha svih bivsih drzava, tako da i ne moramo deliti.
(kakvo osamostaljenje, 04. april 2018 17:53)
slazem se ,kicenje tudjim perjem vam je u krvi...

mufljuz

pre 7 godina

jel moguce da ovoliko lupate,2010 je tim za respekt.Nisam ni citao tekst,jer mi je muka I od fudbalera I od vas novinara,jer biflate naslovima da se coveku povraca.Znamo svi dobro da ovi nasi rekovalescenti nece uzeti ni jedan jedini bod.Zao mi je jer necu moci da gledam fudbal koji valja,jer ce te ih gurati na tv-u u svakom mogucem terminu.

dusan

pre 7 godina

Mitroglu najbolji centarfor od kako je ova nova Srbija! I plus decko na zemlji, nije prepotentan, normalan...To sto je drzak nije odlika prepotentnosti, nego to je karakter, a za centarfora je to najbolje ako je takav...Takav je bio i Pancev i Milko

srbija rep srpska c.gora

pre 7 godina

@zigzag

Ma nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi. Verovatno smo i tada krali. Ah da, laz mi mitomanija hihihihi. Nemoj vise, sramotis se srbomrznjom.

Miki Lazic

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Zato je taj dobro ukomponovani i vodjeni tim napravio 0 (NULA) sansi protiv Gane.

Pozdrav za sve normalne ljude

pre 7 godina

Hahahahaha...sramno....
Tim bez Krasica??? Matic?! Cime je Matic zasluzio mesto u timu?? Tadic i Pantelic tu i tamo...

Valjevska podvala

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi
(kum, 04. april 2018 17:52)

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč

Filip

pre 7 godina

Boga mi, ja se slazem s'ovim naslovom jer smatram da imamo vrlo dobre igrace na svim pozicijama, a medju njima i nekoliko vanserijskih! Sve u svemu, samo da se ekipa dobro uigra, pa cemo brzo saznati koliko smo zaista dobri na SP!

bok

pre 7 godina

Što je krajnje ironično. Jer su pre Jugoslavije samostalnost u ovim krajevima imale samo Srbija i Crna Gora. A dokumentivanu i potvrđenu istoriju uz njih ima još samo Bosna.
(Zli Zo, 4. april 2018 19:16)

Volio bi vidjeti srpske školske karte iz 8,9,10,11 stoljeća,bila bi vrhunska zabava. Kako se uči "dokumentivana" povijest.
Ova mora da je najbolja prosječna momčad ikad sastavljena. Kapa dole svima na listi. Nedostaje samo "srpski modrić" krasić.

Dragan

pre 7 godina

jedina nasa tri igraca od kojih mogu nesto da se nadam da ce mozda nesto da urade su Prijovic, Ljajic i Zivkovic..ostali ne verujem....voleo bi da gresim

Dragan

pre 7 godina

jedina nasa tri igraca od kojih mogu nesto da se nadam da ce mozda nesto da urade su Prijovic, Ljajic i Zivkovic..ostali ne verujem....voleo bi da gresim

Srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Ispred odbrane od 4 igraca mora da igra Nastasic. On bi popunjavao rupu u odbrani kada dva beka krenu u napad. Takodje je bitno njegovo prisustvo i kada SMS i Matic krenu u napad. Nastasiceva uloga je najbitnija stvar u ovoj reprezentaciji radi postizanja ravnoteze u igri. Cistac ispred odbrane i pridruzeni treci igrac na sredini terena. Dakle: 4-1-2-3.

Mikii

pre 7 godina

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč
(Valjevska podvala, 04. april 2018 18:07)

Zanimljivo je da cak ni ti nisi pomenuo da je taj penal bio nepostojeci, te da su ih Francuzi pregazili maltene ceo mec sa igracem manje. Dalje, svi pominju pobedu protiv Nemacke. Ej, pobedu u kojoj ih je Nemacka raznela sa igracem manje i pride promasila penal. Pa ih Gana tukla manje-vise rutinski, a uspeli su i od silne Australije da izgube i jos imaju obraza da pominju penal koji im nije sviran. I kao slag na tortu, jedan ispod napisa da je to bila, citiram, "mega jaka reprezentacija"?!?!? Voimja oca i sina, sta dalje da kazem.

Don Armando

pre 7 godina

Видић једноставно не заслужује да буде у овом тиму, никада није давао 100% себе за Србију као што је то радио за Ман. Јунајтед.

room 1408

pre 7 godina

Mi i fudbal,hahahahhahahahhahhahhahahahhahahgahahgahahahahahgahaha,....Pa to je za nas visa matematika.Mi smo u ovom sportu isto kao Surinam u kosarci,hahahahhaha.Realno,...

pera pavic

pre 7 godina

Malo sutra

Reprezentacija drugoligasa: nas prvi napadac Mitar dolazi iz druge lige, Gruja (igrace na SP garant) takodje drugoligas. Prvi golman Stojke nije ni u Sefildu mogao da brani.

Daj neku drugu reprezentaciju na SP gde su mahom starteri drugoligasi?

Hvala Muslinu sto nas je odveo. Ako je ono bila laka grupa (Austrija, Irska, Vels), otkud sad problemi protiv Maroka, Koreje i Kine?

smeca va

pre 7 godina

Vidicu svaka cast za klubsku karijeru,ali za reprezentaciju ispod svog nivoa...I jos pride svojim autoritetom I kompleksima zbog njega nismo iskoristili godinama sjajnu formu Mateje Kezmana,koji nas je uzgred golovima,cini mi se pet veoma vaznih,odveo u tu Nemacku,posle cega zbog loseg odnosa sa Vidicem nije dobijao pozive.Ali to smo mi...na zalost.
Ovi momci nemaju kvalitet,ali imaju karakter cini mi se bolji od prethodnika...I samo da se sklone S.Mitrovic,Maksimovic,Tosic..dati sansu mladima sa Novog Zelanda I sta god da uradimo na prvenstvu dobijamo ekipu za naredne izazove.

Урош

pre 7 godina

Само отворен, лепршав фудбал па шта буде. Боље играти мушки него као код Муслина са тројицом задњих везних.

drmr

pre 7 godina

Nijedan igrac osim Baneta, Kolarova i Matica iz danasnje reprezentacije ne bi mogao da igra 2010. u timu. Pa ni Tadic. Ljudi dobili smo Nemacku na SP, u grupi remizirali za Francuzima. Plasman dalje nam je oduzet nesviranjem cistog penala protiv Australije i nasim glupostima poput nesrecnih penala, promasaja praznog gola Krasica... ta reprezentacija je bila mega jaka, steta sto nisu imali zapazeniji uspeh.

Stari čačanin

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

A ko te pa tera. Eno ti braće hrvata pa navijaj za njih. Ustvari koga je i briga za koga ćeš ti da navijaš.

kakvo osamostaljenje

pre 7 godina

Jesmo li se mi osamostalili ili su drugi svi protiv nase volje otisli od nas?

Mi smo zvanicno naslednici uspeha svih bivsih drzava, tako da i ne moramo deliti.

Bokileyah

pre 7 godina

Retko iritantan tim. Kako to da odbrana ima 3 igraca, a svaki selektor pre Krstajica je forsirao najmanje 4-5 odbranbena igraca plus 2-3 vezna. Neko je mogao da se seti, da su na primer Vidic i Stankovic bili konstantno kritikovani da u nacinoalnom timu ne pruzaju zadovoljavajuce partije. Narocito se to odnosi na Stankovica koji za Srbiju redovno igrao bledo ili lose. Za ideju da se u tim stave Kuzmanovic i Pantelic zaista nemam komentara. Nadam se da ce posle Rusije nas najboji tim izgledati potpuno drugacije i da ce u njemu biti Nastasic, Milivojevic, Sergej, Grujic, Ljajic, Zivkovic...

Zli Zo

pre 7 godina

Kad su vas svi ostavili, vi se osamostalili. Bravo.
(Croata, 4 )

Što je krajnje ironično. Jer su pre Jugoslavije samostalnost u ovim krajevima imale samo Srbija i Crna Gora. A dokumentivanu i potvrđenu istoriju uz njih ima još samo Bosna. Zato ja ovim mojim Srbima u BiH uvek govorim da budu za Bosnu, jer je to istorijska država, kao i Srbija i CG.


Što se timova tiče , ovaj tim Srbije je možda individualno i kvalitetniji od Antićevog 2010. , ali je taj tim bio dosta kompaktniji i taktički ozbiljniji. Antić je ipak ozbiljan trener i iza njega je bio ceo ciklus kvalifikacija. Sada su promenili selektora van svih rezona, tako da ne znam šta da očekujem.

Bokileyah

pre 7 godina

(Stari čačanin, 4. april 2018 18:36)
Prijatelju, nisam klinac i veoma dobro znam o cemu pisem. Stankovic je u svojim zrelim igrackim danima (mislim da se to poklapa sa utakmicama koje je igrao za Srbiju posle osamostaljnja) bio problem za reprezentaciju. Kidao je u to vreme u Interu, ali je u drzavnom timu bio jako los. Zbog velikog uticaja i mozda odgovornosti, koji je imao kao kapiten i vodja tima nije pruzao dovoljno na terenu - slicno kao sto se u zadnjim utakmicama desava Maticu. Najveci izazov za Krstajica ce biti da najiskusnije i najbolje igrace (Ivanovic, Kolarov i Matic) stavi u funkciju tima, i ne dozvoli da oni pokusavaju da urade vise nego sto objektivno mogu i sta im priroda pozicije na koje igraju. Ako se malo prizoves pameti, setices se da smo zbog tog razloga pukli u kvalifikacijama kada nam je Sinisa bio selektor.

2:0 je najopasniji rezultat!

pre 7 godina

Mitar je najbolji CF još od vremena Save Miloševića, oni koji to ne vide ne znam šta gledaju. Odbrana iz 2010. je jača, sve ostalo ide u korist ovoga tima. Pogledajte samo klupu ovu danas i onu iz 2010. Onaj tim je ipak funkcionisao mnogo bolje i to sve s Pantelićem na terenu, ne znam kako je to moguće treba pitati Antića. I mislim da je atmosfera bila mnogo dobra u onoj ekipi, nadam se da je tako i sada. Mislim da ovaj tim može dosta ali potrebno je da se uklopi, da se odbrana dovede u red i da Krstajić povede nekog starijeg lisca sa sobom. A ako se nastave gluposti u stilu promene kapitena pred prvenstvo i "sad krećemo od nule" onda nam se ne piše dobro. Ja sam ipak optimista, žao mi je samo što se ukrštamo sa Nemačkom, u zemlji gde vlada večiti pesimizam čini se da tu jedino pomažu Antić i talični Pantela. Ali doboro ipak smo Srbi, a sa takvima se nikad ne zna. Verujem da će se Nemci posle ovog prvenstva plašiti više bilo kakvih susreta sa nama. ;)

Max

pre 7 godina

Tim je kakav takav ali trener koji nas vodi na SP je sramota.Covek bez trenerskog iskustva dobije da se uci na reprezentaciji koja je izborila ucesce na SP zahvaljujuci Muslinu.

Toooo

pre 7 godina

Ne znam za vas ali ja fudbal volim zbog ovakvih dogadjaja. Iako sve nekako gubi draz zbog ogromnog novca i kvazi fudbalera, jedva cekam da svaki dan poslijepodne kad zavrsim sa obavezama onako toplo vrijeme i gledan utakmice sa hladnim pivom. Uzeo sam i tv novi na rate...ajmo Srbija! Sta bi dao da budemo kao Island na evropskom! Da prodjemo gruoe i makar jed og iznenadimo. Uh pusti snovi

AcaUSA

pre 7 godina

Opet se stvara atmosfera za nerealni optimizam. Budimo realni i ne ocekujmo čudo od ovog tima. Tim nam je star: Stojković, Rukavina, Basta, Ivanovic, Tosic, Kolarov, Obradovic - svi preko 32 god, i na žalost na zalasku karijere. Dodajmo tu Matica i Tadića koji ulaze u 30-tu te selektora bez iskustva, odsustvo lidera.... sve to upucuje na oprez. Osim Matica, koji je zadužen da kvari igru (a ne da kreira), ni jedan igrač ne igra u vodećim Evropskim klubovima(za razliku od komšija koji imaju igrače u Barseloni, Realu, Liverpulu, Interu...). Dosta naših igrača nije ni standardno u svojim klubovima. Dodajmo na to FSS (bez vizije) i menadzere i eto cele priče. Uz sve to boljih od ovih nemamo. Nadajmo se da će Krstajić moci da uklopi mladje u tim i stvori kompaktnu celinu sa disciplinom u igri. Cilj je borba za drugo mesto u grupi. Velik uspeh je ako prodjemo grupu i (ne obrukamo se protiv Nemaca - poraz sa manje od 3 gola razlike). Ako ne prodjemo grupu nece biti smak sveta već realan odnos snaga. Zato podržimo tim i selektora i nadajmo se uspehu, ali ne uzdižemo ih u nebesa i ne busajmo se u grudi.

Aces High

pre 7 godina

Ma da, a niko ne pominje tu sramnu igru protiv Francuza na marakani kada smo iz penala dali gol, imali igraca više skoro celu utakmicu i onda se pred 50000 ljudi branili ceo meč
(Valjevska podvala, 4. april 2018 18:07)


Srbiji je tada bod garantovao prvo mesto u grupi, zato se igraci nisu zaletali protiv Anrija, Anelke i ekipe koji za 5 sekundi moze da ti strpa gol, vec su mudro odigrali na rezultat, posle tukli Rumune 5:0 i otisli direkt na mundijal.

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.

dusan

pre 7 godina

Mitroglu najbolji centarfor od kako je ova nova Srbija! I plus decko na zemlji, nije prepotentan, normalan...To sto je drzak nije odlika prepotentnosti, nego to je karakter, a za centarfora je to najbolje ako je takav...Takav je bio i Pancev i Milko

Zigzag

pre 7 godina

Jesmo li se mi osamostalili ili su drugi svi protiv nase volje otisli od nas? Mi smo zvanicno naslednici uspeha svih bivsih drzava, tako da i ne moramo deliti.
(kakvo osamostaljenje, 04. april 2018 17:53)
slazem se ,kicenje tudjim perjem vam je u krvi...

mare

pre 7 godina

Nijedan igrac osim Baneta, Kolarova i Matica iz danasnje reprezentacije ne bi mogao da igra 2010. u timu. Pa ni Tadic. Ljudi dobili smo Nemacku na SP, u grupi remizirali za Francuzima. Plasman dalje nam je oduzet nesviranjem cistog penala protiv Australije i nasim glupostima poput nesrecnih penala, promasaja praznog gola Krasica... ta reprezentacija je bila mega jaka, steta sto nisu imali zapazeniji uspeh.
(drmr, 04. april 2018 18:15)

Ne slazem se bas! Igrackim kvalitetom su ekipe tu negdje. Uzmimo tim koji je dobio Švabe na SP vs ovaj sada:

Stojković '10 Rukavina
Vidić > Bane
Subotić > Nastasić
Kolarov '10 Kostić
Žigić > Mitrović.

Znaci, odbrana bolja iz 2010. Sredina danasnja. Napad, Žiga zbog iskustva, mada ce ga Mitar po ucinku preteci vrlo brzo.
Jos nesto, ova ekipa ima bolje alternative, da ne pricamo potencijal! Sada na klupi ili tribinama imas: Veljkovića, Milenkovića, D. Tošića, Fejsu, Radoju, Grujića, Gaćinovića, Živkovića, Ljajića, Jovića, a tada si imao: Lukovića, Raću Petrovića, Milijaša, Z. Tošića, Mrđu...

Bratko SRB

pre 7 godina

Ako cemo iskreno meni je mnogo veci peh i neuspeh onaj tesan poraz od Australije za direktan prolaz dalje iz grupe od na primer Argentine gde se "ocekivalo" da cemo izgubiti pa da li je sa 6:0 ili 7:0 ili 1:0 isti djavo. To samo da se neki loze i provociraju sa tih 6 gola a i 1:0 ti isto daje poraz. Pa i Nemci udarise proliv protiv Brazila sa 7 gola pa evo vec godinu dve kasnije Brazil se izdigo i nastavlja da melje..7 pa sta.

Negativni

pre 7 godina

(Stari čačanin, 4. april 2018 18:36)
Prijatelju, nisam klinac i veoma dobro znam o cemu pisem. Stankovic je u svojim zrelim igrackim danima (mislim da se to poklapa sa utakmicama koje je igrao za Srbiju posle osamostaljnja) bio problem za reprezentaciju. Kidao je u to vreme u Interu, ali je u drzavnom timu bio jako los. Zbog velikog uticaja i mozda odgovornosti, koji je imao kao kapiten i vodja tima nije pruzao dovoljno na terenu - slicno kao sto se u zadnjim utakmicama desava Maticu. Najveci izazov za Krstajica ce biti da najiskusnije i najbolje igrace (Ivanovic, Kolarov i Matic) stavi u funkciju tima, i ne dozvoli da oni pokusavaju da urade vise nego sto objektivno mogu i sta im priroda pozicije na koje igraju. Ako se malo prizoves pameti, setices se da smo zbog tog razloga pukli u kvalifikacijama kada nam je Sinisa bio selektor.


Stanković je bio ubedljivo najbolji igrač te reprezentacije i čista je srpska mitologija da nije igrao na svom nivou. Ako pogledaš ono što je njegova igra, a to je presing, oduzimanje lopti i kontrola sredine terena a bogami i odbrana, tu je bio ubedljivo najbolji. Medjutim, naš problem je što su ljudi od njega očekivali da bude organizator igre, novi Piksi, što on nikada nije bio. Uvek je igrao zadnjeg veznog sa povremenim šutevima sa distance i dobrim skokom. Samo je kod nas morao da igra nešto drugo. I nije on jedini slučaj. Ta reprezentacija bila je za klasu bolja od ovih drugoligaških igrača.

jolijoli

pre 7 godina

onda je odbrana bila jaka k'o kamen: Vidic (Mancester) Kolarov (Lacio) Subotic (Borusija) i Ivanovic (Celzi) i ako se ne varam tada medju 5 najskupljih odbrana na SP, a sad, jad i beda, mada nam je sad sredina terena nesto jaca nego onda.

hhhha tipican licemjer

pre 7 godina

@bok , hrvat pogledaj si svoje vikipedije , e to je komedija, Vi ste narod koji ne zna ni svoju povijest ali si zato daje pravo da daje lekcije drugima

Valjevska podvala

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Druže, pred taj meč je vladalo nezapamćeno interesovanje, tribine i stepenište prepuno. Mi imamo tim koji razvaljuje u kvalifikacijama i koji dočekuje jednu od najatraktivnijih reprezentacija tad. Da li misliš da je iko što od navijača, što od igrača želeo samo bod da osvoji tad?

Stanislav Šarić

pre 7 godina

Zar nije jubilej započet u Pragu protiv Češke 1:3 za Srbiju u prijateljskoj utakmici. To nasleđe od bivše države ne treba nasleđivati, to je moje mišljenje. Ali me treba zaboraviti Srpske asove koji su igrali za bivšu državu. I hvala Crnogorcima za osamostaljenje. Da nisu krenuli svojim putem, ko zna kad bi mi imali svoju samostalnu državu??

Dragan Borca

pre 7 godina

Makedonce, nismo se mi sepurili, vec smo imali Dzajica 7 puta covek bio na Ballon d Orr listi, Stojkovic 3 puta zaredom, Sekularac '62 iza Garince najbolji igrac sp i najbolje ocenjen od strane novinara, e Makedonce Makedonce, mnogo ti znas, Pixij, Dzaja i Seki su uz Savicevica i Mijatovica najveca fudbalska imena ikada sa ovim prostora, a ti se sepuri kuci ispred TV-a dok budes gledao sitan vez na sredini Tadica, Mikinkovica i ekipe, pozz Makedonce Pancev bi ti se smejao

Stari čačanin

pre 7 godina

(Bokileyah, 04. april 2018 18:26)

Očigledno si klinac koji ne pamti igre ovih igrača, inače izlupetao si se za dedetku.

Vladimir

pre 7 godina

Veliki strucnjak napise da je ovo najbolji sastav Srbije od osamostaljenja. Ne kazem da ovde nema dobrih igraca, ali uporedi ih sa onim timom sa SP 2010 u JAR. A posebno ne znam da li treba da poredimo selektore. Porediti jednog Antica i trenera u pokusaju Krstajica predstavlja tragikomediju.

lust for kendra

pre 7 godina

@Stari čačanin
U pravu je čovjek, Stankovic je bio blijed u odnosu na igre u klubovima. Sa ne spominjem to da je izbjegavao ici na daleki istok kad god smo igrali protiv Kazahstana,Jermenije,Gruzije kalkulisuci sa duplim. kartonima koje bi dobivao u zadnjim trenucima nekog meca pred taj put. Mihina skola.

Mihajlovic

pre 7 godina

Gore u sastavu je Zdravko Kuzmanovic a dole Nemanja Matic.. No dobro, ovih 11 nikada ne bi mogli da igraju zvaničnu utakmicu, svako ko se iole razume u fudbal zna o čemu pričam. Ako se igra 1-3-4-3 onda je jasno da ne mogu biti ni dva a kamoli tri klasična špica, a kako bi na terenu delovali Žiga i Mitar sa Pantelom da ne komentarišem. Ko bi zatvarao bokove, Lane i Tadic nisu u ne mogu biti ful-bekovi. Naravno, sa druge strane, interesantna je tema članka, bar nama koji redovno pratimo reprezentaciju. Ja bih pozadi dodao Nevena Subotica, decko je bio jedan od najboljih defanzivaca Bundes lige, dva puta šampion Nemačke i finalista Lige šampiona. U svakom slučaju napred nismo imali vrhunskog špica kao ni vrhunskog kreatora igre, tako da ne znam koga bih izabrao. Za mene je recimo Krasic bio bolji od Laneta, kako je samo igrao za CSKA i prve sezone u Juventusu, to je poezija.

860 godina bez ustanka

pre 7 godina

Kad su vas svi ostavili, vi se osamostalili. Bravo.
(Croata, 04. april 2018 18:53)

E ako su.Da Srbi vise ne ginu i ne bore se za neku laznu Jugoslaviju.

Onokao..

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi.
(kum, 4. april 2018 17:52)

Sa francuzima igrali sa igracem vise 80 minuta i branili nereseno ocajnicki, protiv nemaca se sat vremena branili grcevito s igracem vise, protiv austrije ovde dali gol iz penala i branili se celu celcatu utakmicu. Ne umanjujem uspehe, nego samo pokusavam da kazem da ta igra nije bila nista toliko bolja od ove sada. Nit je ta generacija bila nesto spektakularna, nit je ova danasnja losa kao sto pokusavaju da je prikazu.

Stara kuka

pre 7 godina

Kakvi god da su nasi su.Jeste fss sramota i olicenje svega loseg,ali ovi momci su POSTENO izborili plasman u Rusiju.Isto tako 2010 smo pobedili Nemacku,izgubili 1:0 od Gane koja je tad bila najbolja africka selekcija i koja umalo nije izborila 1/2 SP.Najtezi poraz je Australija,bili odlicni a izgubili.

@hrvat , odi leci komplekse na indeks

pre 7 godina

@makedonce i takvi kao niko i nista smo se plasirali kao prvi na SP ,osvojili svetsko u20 i evropsko u19 , za razliku od vas nekih koji ste trebali protiv Grka dodatne i tome jos da vas malo podvuku ( prvi put u istoriji da jedan igrac dobije zabranu igranja jer se cistio od kartona)

клизећи са обе ноге

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

Фино, али гледај да НАЈ БОЉЕ искористиш то време и описмениш се.

Aces High

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Druže, pred taj meč je vladalo nezapamćeno interesovanje, tribine i stepenište prepuno. Mi imamo tim koji razvaljuje u kvalifikacijama i koji dočekuje jednu od najatraktivnijih reprezentacija tad. Da li misliš da je iko što od navijača, što od igrača želeo samo bod da osvoji tad?
(Valjevska podvala, 4. april 2018 20:18)

Navijaci svakako, ali Antic i igraci nisu imali nista protiv boda. I bili su u pravu, jer je bilo vrlo izgledno da se pobede slabi Rumuni kod kuce i ode direktno na SP. Kada su Vengera (koji je bio na stadionu) pitali za utiske rekao je da je bolju igru Srbije sprecilo upravo to sto im je odgovarao i bod.

Drugo, nije mnogo vazno sto su Francuzi imali igraca manje, jer su u timu imali Anrija i Anelku, samo jedan od njih je bio u stanju da sam povuce kontru i da gol. Tu su jos bili i brzi bekovi Evra i Sanja, tako da nikako nije bilo pametno rizikovati i zavrsiti u barazu.

Na svetskom nismo prosli slavno, ali nismo se ni obrukali, uz normalno sudjenje bi prosli dalje, ali naravno da su sudije favorizovali kontinentalnu selekciju, tako da nama nije sudjen cist penal a Gana je otisla dalje.

Steta za onaj tim, da su ostali sa Anticem na okupu verovatno bi sa iskustvom sa svetskog odigrali bolje na evropskom..

marerakarera

pre 7 godina

Stojkovic
Bane Vidic Lukovic Kolarov
Lane Stankovic Matic Tadic
Zigic Mitrovic

Izmene: Subotic, Obradovic, Kuzmanovic, Ninkovic, Tosic, Krasic, Lazovic.

Prosto, iz trenutnog sastava ne iskace niko drugi. Ovo je ja mislim najbolje sto smo imali. Koliko opada kvalitet veznih nakon Dekija i Matica (Fejsa, Milijas, Milivojevic, Petrovic?!?!)

mufljuz

pre 7 godina

jel moguce da ovoliko lupate,2010 je tim za respekt.Nisam ni citao tekst,jer mi je muka I od fudbalera I od vas novinara,jer biflate naslovima da se coveku povraca.Znamo svi dobro da ovi nasi rekovalescenti nece uzeti ni jedan jedini bod.Zao mi je jer necu moci da gledam fudbal koji valja,jer ce te ih gurati na tv-u u svakom mogucem terminu.

Влада Земун

pre 7 godina

Убедљиво најбољи. Не зато што је добар, већ зато што су остали стварно били очајни. Са изузетком Антићевих пулена

mbođ

pre 7 godina

najbolji tim je iz 2010 godine, ej dobismo nemce, nereseno sa francuzima i ponizili sve ostale timove u grupi
(kum, 4. april 2018 17:52)

I onda strucnjaci smenise coveka i Srbija propusti 2 EP i 1 SP.

Sale

pre 7 godina

Srbija se nije osamostalila... SFRJ je napustila svaka republika, dakle i Kurta i Murta, i Srbija je ostala sama... ne zove se to osamostaljenje, nego beda

realan?

pre 7 godina

Ova selekcija je nominalno bolja jer ima interesantnih rjesenja za vise pozicija. Veliki trenerski mag Antic je za SP 2010 pa skoro pa stvorio Krasica i Jovanovica, samo za pocetak. Antarina selekcija je bila jako tanka sa zamjenama, sa druge strane, pa samim tim I predvidljiva. Krstajic ima mnogo veci fond kvalitetnih rjesenja, samim tim I kombinacija, ali je pitanje da li je nakupio sliha da to I ostvari. Ne znam. Nadam se da ima. Krstajic se u Partizan vratio kada je imao u dzepu sigurnu godinu igranja u Bundesligi, a vjerovatnije 2, uz obecanje da ce postati trener. Sigurno je samo jedno, u Njemackoj je imao status kakav je imao, a to se tamo zasluzuje radom, pamecu I predanoscu. Valjda je to neki perimetar, nadam se.

srbija rep srpska c.gora

pre 7 godina

@zigzag

Ma nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi. Verovatno smo i tada krali. Ah da, laz mi mitomanija hihihihi. Nemoj vise, sramotis se srbomrznjom.

Uki

pre 7 godina

Prva pobeda od osamostaljenja bila je protiv Češke, a ne Austrije. Ujedno i oproštajna Pavela Nedveda za Češku. Vodili su 1:0, ali smo pobedili 3:1.

srbija rep srpska c.gora

pre 7 godina

@zigzag

Ma nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi. Verovatno smo i tada krali. Ah da, laz mi mitomanija hihihihi. Nemoj vise, sramotis se srbomrznjom.

makishev

pre 7 godina

Prvo ta Muslinova formacija 3-4-3 ovde jednostavno ne prolazi iako smo uspeli da se plasiramo na SP pre svega toj ludoj sreći što smo imali prosečne ekipe u sovjoj grupi... Dolazi u obzir 4-3-3 ili 4-2-3-1. Prvi meč Srbija je kao samostalna država odigrala 2006. godine protiv Češke u Uherskim hradištima (inače na tom meču se oprostio Pavel Nedved od Češke). Prvi gol za Srbiju postigao je Danko Lazović.

Miki Lazic

pre 7 godina

E sad, sto kafanski strucnjaci tako nesto nazivaju kukavickim to je stvar fudbalske nepismenosti koja tradicionalno odlikuje fudbalsku javnost u Srbiji.
(Aces High, 04. april 2018 19:59)

Zato je taj dobro ukomponovani i vodjeni tim napravio 0 (NULA) sansi protiv Gane.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Od koga smo se to mi "osamostalili"?
Reprezentacija Srbije je legitimna naslednica reprezentacije Jugoslavije i tu je kraj svake priče.

Kakvo crno "osamostaljenje", kakvi bakrači...

Stara kuka

pre 7 godina

@zigzag

Ma da, sve smo ukrali. Evo Srbija se pod tim imenom takmici od 2006, dakle sama bez zajednice sa Crnom Gorom (ali za Srbiju naravno igraju i Srbi iz CG i RS). Jel smo i to ukrali? Jel lazemo da na primer nikada nismo izgubili od kockica u kosarci u vaterolu? Verovatno je i Zvezda maznula titulu prvaka Evrope i ustaog. A valjali smo kad smo oslobadjali Jugoslaviju i sve zive ropstva. Danas volite da dolazite na srpski sajt. Ako.

soren

pre 7 godina

A Milos Krasic? Jedan od najboljih, ako ne i najbolji igrac u kvalifacijama pa i na samom svetskom! Osim promasaja protiv Australija ostale utakmice igrao na visokom nivou!

milorad

pre 7 godina

Crna Gora se osamostalila a Srbija je nastavila kontinuitet SR Jugoslavije, dok FIFA tretira da je Srbija cak naslednik i SFRJ, sto nije bas osnovano ali je ipak tako. U prvom slucaju postoji rezolucija UN koja to potvrdjuje, dok nasledje SFRJ je gurao Milosevic sto su na kraju ipak i prihvatile neke organizacije kao sto su FIFA i MOK iako ne postoji rezolucija UN-a o tome.

Marko

pre 7 godina

@Bokileya prijatelju slazem se za komentar ali si potpuno pogresio u vezi Stankovica koji je pod Anticem igrao kao preporodjen na novoj DM / CM poziciji i bio jedan on nasih najboljih ograca tog ciklusa

Dacmilo

pre 7 godina

Kada bi pravili tim od 2010 do sada najbolji bi definitivno izgledao ovako (4-2-3-1)
Stojkovic
Kolarov,Subotic, Vidic, Ivanovic
Matic,Stankovic
Tadic,Milinkovic-Savic,Krasic
Mitrovic/Zigic(Ne mogu da se odlucim izmedju ove dvojci ali su oni najbolji centarfori koje imamo u ovom veku)

rope

pre 7 godina

Naj odvratnija reprezentacija u istoriji Evrope.Ja kao Srbin za vas navijati neću.
(finki, 04. april 2018 18:17)

Ne moras,jedan dusman manje,povedi i slicne.