Fudbal 64

Nedelja, 11.02.2018.

18:23

Barselona se opet okliznula – Hetafe odoleo na Kamp Nou

Fudbaleri Barselone neočekivano su drugi put u nizu ostali bez pobede u LaLigi, remizirali su bez golova sa Hetafeom u 23. kolu.

Barselona se opet okliznula – Hetafe odoleo na Kamp Nou IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Panda

pre 6 godina

Nema tu opravdanja !
Odigrano lose,bez ideje,bezvoljno. Smaraju i dave sa igrom za sve pare.
Hetafe se spremili za utakmicu SVAKA CAST !
Nisu ko Realovci jurili Mesija po terenu sa i bez lopte
vec sekli svaku loptu ka njemu i od njega.
Sve u svemu odigrali DOKTORSKI !
Da je Barsa kiksala sledecu bilo bi potpuno ok.
Eibar igra fantasticno
treba se sad lomiti sa njima pred Celsi
Glupa greska
Samo da ne kosta skupo !

Neko ko zna

pre 6 godina

Podatak sto se tice penala (izvor je Madridska Marka):
Broj sezona u Primeri bez sviranog penala na stetu tima:
Atletik Bilbao 10
Real Madrid 9
Atletiko 7
Saragosa i Barselona 4
Sevilja i Espanjol 3
Deportivo, Valensija i Oviedo 2.
Cak 9 sezona u Primeri nije sviran penal za Realove protivnike tj. nije sviran penal na stetu Reala!!!
Barselonine sezone u kojima nisu svirali penal za protivnike celu ligasku sezonu: 1935/36, 1959/60, 1970/71 i 2016/17.

http://www.marca.com/en/football/barcelona/2017/05/22/5922ee65ca474160358b4567.html

Stoickov_8_

pre 6 godina

Ako Barsa izgubi u El klsiku, bice zanimljivo. Atletiko bi mogao na minus 4. Real nema gotovo nikakve sanse.
(aco, 11. februar 2018 18:55)
Samo što pre toga igraju Barcelona-Atletiko

Blaugrana

pre 6 godina

Svejedno je. Prvenstvo je vec odluceno. Nebitno je. Ljudi nemaju vise motiva na polovini sezone. Jedino me brine Kutinjo i njegova igra koja nema veze sa terminom "pojacanje" !!!! Bezveze skroz. A Dembele? Necu komentarisati. Mislim da su ga iz ocaja kupili da popuni Nejmarovu poziciju a to nema veze jer su u medjuvremenu promenili postavku u 4-4-2 i igraju odlicno tako da im Dembele ne treba uopste a platili ga mnogo...ne kapiram. Kutinjo me bas nervira sa svojom igrom koja nije dovoljna za jednu Barsu. Tek sada se vidi koliko je tesko igrati sa Inijestom Mesijem Suarezom....
Kutinjo usporava igru.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oliver Kosta, 11. februar 2018 22:58)

Isti onaj Dembele koji je odigrao 5 utakmica, nijednu celu i bio povredjen 6 meseci? Isti Kutinjo koji je dosao u tim pre manje od mesec dana? Nije ti ovo PES da kupis najboljeg igraca i on odmah igra po ocenama koje ima. Molim admine da zabrane ovakve komentare koje ostavljaju deca ili maloumnici...

dado

pre 6 godina

14 februara 2016-te je sviran poslednji penal u primeri protiv Barselone. Stoji da su sudije bili na strani Reala mnogo puta ali i Barsa je zasticena kao beli medved. Mozda jeste tehnicki najkvalitetnija liga, ali zbog favorizovanja dva kluba, pregrst sudijskih gresaka, uspavane publike, premijer liga je dve klase iznad primere.

Gruja

pre 6 godina

Nerece mi za mesija jer igro danas... 
(dinorg, 11. februar 2018 19:03) 

Ne kaze se jer igro, vec jel igrao, umesto da ucis gramatiku ti pokusavas da nerviras komentarima navijace kluba koji ima +16 bodova i koji su oducili od fudbala tvoj omiljeni klub i to u gostima.
(Coby, 11. februar 2018 19:52)

Ne kaze se ni jel, vec je l', odnosno je li. Kad se pravis pametan, barem budi u pravu.

Stara kuka

pre 6 godina

Previse je Atletiko kiksao da bi uzeo titulu.Simeone i ekipa su prosuli 4 boda protiv Djirone,3 protiv Espnjola i 2 protiv Leganjesa.A i protiv Viljareala su kuci primili gol pri kraju.

Oliver Kosta

pre 6 godina

Svejedno je. Prvenstvo je vec odluceno. Nebitno je. Ljudi nemaju vise motiva na polovini sezone. Jedino me brine Kutinjo i njegova igra koja nema veze sa terminom "pojacanje" !!!! Bezveze skroz. A Dembele? Necu komentarisati. Mislim da su ga iz ocaja kupili da popuni Nejmarovu poziciju a to nema veze jer su u medjuvremenu promenili postavku u 4-4-2 i igraju odlicno tako da im Dembele ne treba uopste a platili ga mnogo...ne kapiram. Kutinjo me bas nervira sa svojom igrom koja nije dovoljna za jednu Barsu. Tek sada se vidi koliko je tesko igrati sa Inijestom Mesijem Suarezom....
Kutinjo usporava igru.

neko

pre 6 godina

Najodvratniji klub na svetu. Sa najodvratnijom igrom. Kod njih nema centaršut ni udarac van 16 samo neko dodavanje u nedogled. Getafe sa malo više sreće mogao sva 3 boda uzet. Kakve šanse su promašili.

Pa ovo je tragikomedija

pre 6 godina

Ovi penaldovci sve neki strucnjaci za fudbal.Ok aj da krenemo redom:
1 prosle godine govorili da se mesi nece plasirati na svetsko (mesi otisao na svetsko)
2 prosle godine govorili da ce real uzeti tripletu (real ispao iz kupa i zaostaje 17 bodova za barsom)
3 pred el klasiko govorili da ce ih real oduvati (znamo svi kako je prosao real)....evo ih i sad se javljaju
Jezik za zube penaldovci smesni ste, barsa gazi na tri fronta.
Dobro se obucite napolju je minus 17.

đura krojač

pre 6 godina

Getafe je danas bio suviše dobar, da bi se na njemu odrađivao posao. Uložili su mnogo, da bi pošli Valensiju, za ulazak u finale. Uz umor ide i bezvoljnost, koja nije zaobišla ni Mesija. Ulazak Inijeste i Dembelea, nije doneo ništa. Mina, posle početne treme, vrlo dobar u pozicionoj igri.Pošto je previsok i prespor za protivničke kontre, Valverde mu je odmah dao 'staratelja' u vidu Buskeca.Rakitić, zbog toga defanzivniji, Dinj bolji nego obično. Kutinjo MORA više da šutira i hrabrije da se nameće. Atletiko bi bio opasan konkurent, kada bi stalno pobeđivao sa 1-0, bez kikseva i bez igre.Ovo današnje izdanje Barse nema nikakve veze sa onim što će prikazati protiv Čelzija.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Dva utiska: 

1. Žali Bože izgubljena 2 popodnevna nedeljna sata (zbog bola u laktu Barseloninih igrača). 

2. Komentator je pobednik. Džeri Mina izgovara celu utakmicu,i ako je 2 puta rekao da se verovatno pravilno izgovara Jeri Mina. :)
(Milos, 11. februar 2018 18:27)
Da. Ali je rekao i da je sam fubaler izjavio da je dobio ime po liku iz crtanog filma (Dzeri). I da ce zbog toga trenutno da ga zove tako dok se ne potvrdi drugacije. A da misli da je pravilno Jeri. Tako da ako se vec osudjuje prenesi sve sto je rekao. A ne delimicno da bi se pljuvalo i bilo smesno.

Minja

pre 6 godina

Dinj je igrao stopera, Buskec libera, Alba krilo, Pako se muvao po terenu, Mesiju se nije igralo... rezultat svega je 2 solidne sanse za Barsu za 90 minuta, uz nezainteresovanu igru.

facts

pre 6 godina

-Barsa protiv Hetafea na Kamp Nou: 11-4-0 na 15 meceva! Remiji: 0-0 i 1-1 2008, 2-2 2014 i 0-0 2018. Hetafe je 2. put sacuvao mrezu na Kamp Nou!
-Barsin 30. ligaski mec u nizu bez poraza! Najduzi niz bez poraza u istoriji Primere:
38 Sosijedad 1979-80
31 Barsa 2010-11
30 Real 1988-89 i BARSA 2017-18 (jos traje).
-300. mec Busketsa u Primeri i on je 10. igrac Barse sa 300+ nastupa u ligi!
-Mina je 1. Kolumbijac koji je igrao mec u Primeri u dresu Barse!
-Mesijev 300. mec (246-38-16) na Kamp Nou u dresu Barse (309 gol i 106 asist, 1.4 gol+asist po mecu)!
-Barsa 1. put od 19.11.2016 nije dala gol na ligaskom mecu na Kamp Nou (0-0 Malaga).
-Ekipe sa najmanje primljenih golova u ovoj Primeri:
9 Atletiko
11 BARSA
21 HETAFE.
Ta 3 tima su i jedini koji nisu primili vise od 2 gola na 1 mecu u ovoj Primeri!
-Barsin ucinak u zadnjih 6 meceva kada je sudio Fernandes Borbalan je 1-2-3 (jedina pobeda je Hetafe 1-2, 2017)!
-Mesi protiv Hetafea: 18 gol i 12 asist na 22 meca (17-3-2)!
-Mesi za Barsu u 2017/18: 27 gol i 13 asist na 36 meceva (26-7-3, 1.1 gol+asist po mecu)!
-Igraci Barse 1. put u 2018. imaju najmanje 5 dana pauze da se odmore i spreme za sledeci mec (sa Eibarom)! Zadnji put su imali najmanje 5 dana pauze: od 23.12 (Real 0-3) do 4.1 (Selta 1-1)!

Pozdrav!

Larra

pre 6 godina

@dinorg

...nerece mi jer igro Mesi danas... ???

Mislis ....Ne rece mi JEL igrao Messi danas ?

Inace se ne ljutim na decu,ali imam potrebu da ih ispravljam ( profesionalna deformacija), neces zameriti.
Kad pitas..JEL?
Kad odgovaras ..JER .
Jeste igrao Messi i bio vrlo dobro cuvan ( po obicaju ) JER protivnici citavu odbrambenu taktiku prave oko njega,kao centralne figure,sto oni koji prate Barsu znaju vrlo dobro.
A nekad mu prosto ne ide, JER verovao ili ne i on je covek .

Sto se tice Barse,kao sto rece @ neutralni
oni jesu u nekoj krizi zadnjih utakmica.Tesko daju golove i jako tesko pobedjuju. Alaves,Espanyol,Getafe...
Pitanje je da li ce se ovo oduziti ?
Promena Cutinja i uvodjenje Dembela,najveca greska !
Najgori trenutak za uvodjenje Dembela.

Inace ovi Barsini gledajuci gde je Real
zaboravise na drugi tim iz Madrida - koji je prava opasnost.
I prodjite se vise RM i Ronalda !
Sta im je preostalo nego da sanjaju da ce izbaciti PSG i osvojiti LS.
To mozda jeste moguce, jer ,,najbolji u istoriji,, moze da postigne nekoliko golova,ali je problem sto je Realu mnogo lako dati isto toliko golova.
Ja bih volela da izbace PSG ,iako su mi razlozi sebicne prirode,ali malo vrovatno.
Mada kako kazu..cuda su uvek moguca !
U svakom slucaju videcemo...svasta je ovde moguce !

BlueFortress

pre 6 godina

Ne brinite se nista! Celsi je u takvom raspadu da ako ga Barsa ne prodje onda bi trebalo da angazuju psihologe cim ih izvuku na zrebu. No, verovatno je do umora, nisam siguran ni koliko im je pametno da bas sad u sistem ubacuju Kutinja u ovolikoj meri jer tim se vec privikava na njega, a znamo da im nije na raspolaganju u LS...

neutralni felsh

pre 6 godina

2014/15 Busquets-Inesta-Rakitic 
2015/16 Busquets-Inesta-Rakitic 
2016/17 Busquets-Inesta-Rakitic 
2017/18 Busquets-Inesta-Rakitic... 
2018/19 Busquets-Inesta-Rakitic ... copy paste
(EuroNix, 11. februar 2018 19:08)


poenta: sve je prolazno, samo su busquets-iniesta-rakitic vecni ;)

Beograd

pre 6 godina

Losa postavka Barse u prvom poluvremenu mozda malo i sustigao umor jer igraju na tri fronta. U svakom slucaju +7 je lepa lrednost u odnosu na Atletiko. Real se svakako nista vise ne pita u LA Ligi jer je u velikom minusu. Atletiko u sledeca dva kola igra protiv Bilbao i Sevilje valjda ce i oni negde kiksati nece godinama pobedjivati 1-0 bez ikakve igre za oko.A i dolaze Barsi u goste u prvenstvu. Nije ovo mnogo zabrinjavajuce jer Barsa jos nije izgubila u prvenstvu. Mozda je i dvomec sa Celzijom u mislima igracima desavaju se takve stvari. Mislim da ce biti sve ok u nastavku prvenstva samo da se uspesno odradi 1\8 LS.

Daa

pre 6 godina

Kako cu da se smejem kada ih izbaci Celsi mada nece biti to to, jer se nece pojavljivati u komentarima. Isto jedva cekam i za par godina da ih stigne karma i Mesija godine. Siguran sam da ce da se sete za svo ovo silno ismejavanje Ronalda proteklih nekoliko meseci, uhhh jedva cekam.

JT26

pre 6 godina

Barsa nikada nije dobro prolazila protiv Celzija,mislim da nece ni sada,iako je Celzi u ocajnoj formi. Stamford Bridge je za njih uvek neosvojiva tvrdjava,sem one kradje u polufinalu 2009! Come on Chelsea!

Coby

pre 6 godina

Nerece mi za mesija jer igro danas...
(dinorg, 11. februar 2018 19:03)

Ne kaze se jer igro, vec jel igrao, umesto da ucis gramatiku ti pokusavas da nerviras komentarima navijace kluba koji ima +16 bodova i koji su oducili od fudbala tvoj omiljeni klub i to u gostima.

EuroNix

pre 6 godina

2014/15 Busquets-Inesta-Rakitic
2015/16 Busquets-Inesta-Rakitic
2016/17 Busquets-Inesta-Rakitic
2017/18 Busquets-Inesta-Rakitic...
2018/19 Busquets-Inesta-Rakitic ... copy paste

dinorg

pre 6 godina

Bane...
Sve je moguce Barselona ima zalihe i moze da klizne.
Ali zadnjih godina su ispustali velke bodove pa me nebi ni cudilo da ce i ove...
Ja se iskreno nadam....Hala Madrid

dinorg

pre 6 godina

(mufasa
Barsa ispada od celzija pa se iskreno nadam da ce ovde prosud tih 14 bodova prednosti...
Real ima utakmicu manje....
Moze i Atletiko...do titule
Nerece mi za mesija jer igro danas...

EuroNix

pre 6 godina

Taktika Valverdea

Semedo start, Semedo out S.Roberto in
Semedo start, Semedo out S.Roberto in
Semedo start, Semedo out S.Roberto in...

S Roberto start ?
S.Roberto start ?

Digne start, Digne out S.Alba in
Digne start, Digne out S.Alba in
Digne start, Digne out S.Alba in...

Alba start?
Alba start?

Gomez start, Gomez out
Gomez start, Gomez out

Gomez start, Gomez out...
copy paste.

citavu sezonu prespavam u fotelji.
I onda stize Neutralni Felsh sa svojim teorijama dobre taktike ))))

Kup 3 + Superkup 1

pre 6 godina

Interesantan podatak, Messi ove sezone 23 gola (20 la liga, 3 LŠ), Ronaldo 22 gola (11 la liga, 9 LŠ, 1 svetsko klupsko prvenstvo, 1 finale superkupa Španije - onaj u rašlje na Kamp Nou). Hmmmm...
(Gladiator, 11. februar 2018 18:34)

Nije 23 dao Mesi. Dao je 27.

lllll

pre 6 godina

(Ronaldo, 11. februar 2018 18:41)

Pa Ronaldo je taj koji daje golove jedino protiv slabih timova, a protiv jacih ga nigde nema ni u Primeri ni u LS... Izuzetak je jedino prosla sezona...

Bane

pre 6 godina

(dinorg, 11. februar 2018 18:23)

Jeste da nije matematički nije gotovo ali Real je iza Barse dobirh 17 bodova. Jedini koji može da ih ugrozi jeste Atletiko ali uskoro igraju međusobno. Pa da vidimo šta će biti.

Gaston

pre 6 godina

Štedi se snaga pred LŠ. Dobro po Barsu, pa je prvenstvo odlučeno u prvih nekoliko kola jer nemoguće je držati isti nivo forme tokom cele sezone. Očekujem da katalonci počnu s blagim oscilacijama u igri koje ih ipak neće previše koštati. Bodovna zaliha u La Ligi je više nego dovoljna, Čelsi nije na njihovom nivou dok sa Seviljom ne bi trebali da imaju previše problema u finalu kupa. Titula LŠ teško da će se osvojiti, prvenstveno jer neki drugi timovi pokazuju da rapidno podižu formu (nikako ne otpisujte Real i Ronalda), međutim sezona će se sigurno smatrati uspešnom.

CJ

pre 6 godina

I eto, da nisu prošlo kolo pokrali Alaves, da nisu poništili gol Sosijedadu za 3-0, eto Atletika na -2.
Mada ni ovih 7 nije problem, Atletiko će sigurno dobijati sa 1-0 ili 2-0 a Barsa u ovom periodu obično kiksa najviše.

counter spy

pre 6 godina

I sad ce kako to biva poslednjih par godina Barsa da ispande od Celzija u ligi sampiona, a Real da izbaci PSG. Zivi bili pa videli.

Ma opusteno

pre 6 godina

Nema veze i dalje smo prvi +7 je sasvim pristojna prednost.Ono sto je zanimljivo jeste da barsa jos uvek ima "pravo" na kiks u primeri, za razliku od atletika.Vamos barsa.

neutralni felsh

pre 6 godina

zanimljiva je bila borba izmedju onog hetafeovog tamnoputog napadaca i barsinog dinja. prvi je bio jaci i brzi, drugi je ispao malo bistriji, prvi ga uvek prostorno predje a drugi ga ipak saceka i doceka :)
izvuce bod hetafe... vec sam pisao posle espanjola da su barsini napadacki u blagoj krizi rezultata, sporo pale masinu i teze postizu golove. manifestuje se preteranim kruzenjem oko gola i zeljom za usetavanjem u isti. opet su bili prilicno pretpostavljivi da dodju iz iksa, ili da sa istim zavrse.
elem, nadam se da lokalni eksperti sada vide da nije toliko bio problem siroti gomes, koga nonstop napadaju, nego im je prosto naisao na naplatu manjak nejmarovog napadackog potencijala, to jest jos neko da povuce loptu u napad. kutinjo to vise radi unutar polja, mesi je dupliran, suarez lepljen uz svaki kontakt s loptom... naravno, oni to cesto prevazilaze, ali im pritom treba vreme, narocito kad je timska igracka forma u blagoj krizi. zato cesce dolaze iz iksa, ili kiksnu, a ne zbog osporavanog gomeza...
posle udje dembele i pola vremena provede u tremi. treba mu gol pod hitno, da se malo smiri, danas je bio igrac manje, pogubljen, ne sledi ekipu ne sledi ritam, bolje da je usao na nekom gostovanju. a mesi ne mora bas da carini svaku loptu, cak mislim da bi svima godilo da ponekad udje sa klupe.
ovako su porucili celziju i konteu da imaju cemu da se nadaju.

Barselonista

pre 6 godina

Ah, bliži se proleće, Mesijev najcrnji period u poslednjih par godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 11. februar 2018 18:25)

Trece dete mu je na putu, pa zato verujem da ce ovog proleca biti miran, pa zato naigrace se dobrog fudbala. Samo ako mu se ne spreci neki Realov igrac....

Mastermind

pre 6 godina

I posle se pitaju šta će im Kutinjo "na zimu kada je prvenstvo već rješeno, a u LŠ ne igra"... Barsa je u padu forme već duže, barem meni.. Razlika samo 7 bodova, kako je bilo... Imamo male vatre i na Pirinejima.. :)

Gladiator

pre 6 godina

Interesantan podatak, Messi ove sezone 23 gola (20 la liga, 3 LŠ), Ronaldo 22 gola (11 la liga, 9 LŠ, 1 svetsko klupsko prvenstvo, 1 finale superkupa Španije - onaj u rašlje na Kamp Nou). Hmmmm...

Barsa Barsa

pre 6 godina

Prvo, cestitke Getafeu na vrlo borbenoj i zustroj igri, tako se bori za svoju ekipu. Barsa po meni, drugi put u citavom ovom prvenstvu misu bili na svom nivou. Kutinji cini mi se da ce trebati vremena da se prilagodi, a Minji puno manje,ima dobar skok glavom. Dembele po prikazanom. bice strasan igrac, mada se i dalje boji. Dinje nije za Barsu. Alkaser bolji kad igra drugog centarfore, nego li kao desno krilo, to mu ne lezi. Ovo uigravanje ekipe, ipak Barsi kostalo dva boda.

Milos

pre 6 godina

Dva utiska:

1. Žali Bože izgubljena 2 popodnevna nedeljna sata (zbog bola u laktu Barseloninih igrača).

2. Komentator je pobednik. Džeri Mina izgovara celu utakmicu,i ako je 2 puta rekao da se verovatno pravilno izgovara Jeri Mina. :)

takkar

pre 6 godina

Zaista cudna utakmica,ali kvalitetna dosta. Gosti su odigrali iznad svojih mogucnosti,puno trcali,bas su izginuli za ovaj bod,uz malo srece i vise trezvenosti moglo je i vise,ali isto tako su mogli i da puknu 5-0.Samo zelim da naglasim jednu stvar,iako su super -ultra timovi nestvarno jaki ,kad im na terenu igra nekoliicina ili recimo 1-2 igraca sa klupe,odmah pobeda dolazi u pitanje ko god da je protivnik.Jos su posle usli oni najbolji i bili kompletnii.Ovo je jedan od dana kad nije htela lopta u gol.Barsa ih zgromila u igri,gosti loptu nisu pipnuli. Ali eto ni to nije bilo dovoljno.Real je imao 3 utakmice ove sezone kad je dominirao i cak pukao,Barsa bar uzimala po bod. Dobro su se sacuvali od cuvenog scenarija “0-1 90.min “ moglo je i to da strefi domacine. Barselona ima neveorovatan kvalitet na lopti i tehnicki su savrseni.Nisu izgubili do sada to je stvarno za postovanje,ali im je ovo bio 5 remi.Posle se samo pitam koliko je to Real los ove sezone u La Ligi,kad ima Barsa bezi 17 poena(uz mec vise),a ista ta Barsa izgubila 10 poena za sada.Neverovatno zaista. Sve u svemu, Barsa uzma ligu 99% iako je Atletiko sad na -7,deluje “malo” u odnosu na ono ludo bezanje 10 i vise poena.Mada morace da igraju top igru do kraja,sto je neverovatno tesko,ali svakako su sposobni za to.Dobro je za njih sto se jos uvek pitaju za sve,ali jos jedan "klizeci" neke malene ekipe bice im cupavo.Oni jesu mnogo pobegli Realu,ali Real nije drugi,verovatno nece ni biti.

Mister Hajd

pre 6 godina

U svakoj utakmici u kojoj Mesi mora svaku loptu da overi, a ne igra mu se baš mnogo, Barsa je loše prolazila. Danas je bio taj dan , igra spora, napad predvidiv , bezidejan, besomučno sporo i često pogrešno dodavanje ...jedino je trčao Alba, ostali se šetkali. I čemu ovolike promene igrača , kad je igra (loša) ostala ista. Nejasna mi je i zamena Kutinja, kad je on jedini igrač Barse koji može da šutne iz daljine i uradi nešto kad timu ne ide...

Marko

pre 6 godina

Ako real pobedi Leganes u Zaostalom mecu to je 14 bodova i el klasiko ako pobede 11.
Ne kazem da mogu da oh stignu ali ko zna Hetafe uzeo bod na kamp nou. Ne kazem da ne realno ali why not?

Ronaldo

pre 6 godina

Ah, bliži se proleće, Mesijev najcrnji period u poslednjih par godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 11. februar 2018 18:25)


A Ronaldo polako pocinje da se budi bas kad su najvaznije utakmice za trofej (LS)!!Razlika u klasi je ocigledna!!Lesi je najbolji kad je najnebitnije a Ronaldo kad je najbitnije!!

Mastermind

pre 6 godina

I posle se pitaju šta će im Kutinjo "na zimu kada je prvenstvo već rješeno, a u LŠ ne igra"... Barsa je u padu forme već duže, barem meni.. Razlika samo 7 bodova, kako je bilo... Imamo male vatre i na Pirinejima.. :)

Milos

pre 6 godina

Dva utiska:

1. Žali Bože izgubljena 2 popodnevna nedeljna sata (zbog bola u laktu Barseloninih igrača).

2. Komentator je pobednik. Džeri Mina izgovara celu utakmicu,i ako je 2 puta rekao da se verovatno pravilno izgovara Jeri Mina. :)

Kup 3 + Superkup 1

pre 6 godina

Interesantan podatak, Messi ove sezone 23 gola (20 la liga, 3 LŠ), Ronaldo 22 gola (11 la liga, 9 LŠ, 1 svetsko klupsko prvenstvo, 1 finale superkupa Španije - onaj u rašlje na Kamp Nou). Hmmmm...
(Gladiator, 11. februar 2018 18:34)

Nije 23 dao Mesi. Dao je 27.

Mister Hajd

pre 6 godina

U svakoj utakmici u kojoj Mesi mora svaku loptu da overi, a ne igra mu se baš mnogo, Barsa je loše prolazila. Danas je bio taj dan , igra spora, napad predvidiv , bezidejan, besomučno sporo i često pogrešno dodavanje ...jedino je trčao Alba, ostali se šetkali. I čemu ovolike promene igrača , kad je igra (loša) ostala ista. Nejasna mi je i zamena Kutinja, kad je on jedini igrač Barse koji može da šutne iz daljine i uradi nešto kad timu ne ide...

Gladiator

pre 6 godina

Interesantan podatak, Messi ove sezone 23 gola (20 la liga, 3 LŠ), Ronaldo 22 gola (11 la liga, 9 LŠ, 1 svetsko klupsko prvenstvo, 1 finale superkupa Španije - onaj u rašlje na Kamp Nou). Hmmmm...

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Dva utiska: 

1. Žali Bože izgubljena 2 popodnevna nedeljna sata (zbog bola u laktu Barseloninih igrača). 

2. Komentator je pobednik. Džeri Mina izgovara celu utakmicu,i ako je 2 puta rekao da se verovatno pravilno izgovara Jeri Mina. :)
(Milos, 11. februar 2018 18:27)
Da. Ali je rekao i da je sam fubaler izjavio da je dobio ime po liku iz crtanog filma (Dzeri). I da ce zbog toga trenutno da ga zove tako dok se ne potvrdi drugacije. A da misli da je pravilno Jeri. Tako da ako se vec osudjuje prenesi sve sto je rekao. A ne delimicno da bi se pljuvalo i bilo smesno.

takkar

pre 6 godina

Zaista cudna utakmica,ali kvalitetna dosta. Gosti su odigrali iznad svojih mogucnosti,puno trcali,bas su izginuli za ovaj bod,uz malo srece i vise trezvenosti moglo je i vise,ali isto tako su mogli i da puknu 5-0.Samo zelim da naglasim jednu stvar,iako su super -ultra timovi nestvarno jaki ,kad im na terenu igra nekoliicina ili recimo 1-2 igraca sa klupe,odmah pobeda dolazi u pitanje ko god da je protivnik.Jos su posle usli oni najbolji i bili kompletnii.Ovo je jedan od dana kad nije htela lopta u gol.Barsa ih zgromila u igri,gosti loptu nisu pipnuli. Ali eto ni to nije bilo dovoljno.Real je imao 3 utakmice ove sezone kad je dominirao i cak pukao,Barsa bar uzimala po bod. Dobro su se sacuvali od cuvenog scenarija “0-1 90.min “ moglo je i to da strefi domacine. Barselona ima neveorovatan kvalitet na lopti i tehnicki su savrseni.Nisu izgubili do sada to je stvarno za postovanje,ali im je ovo bio 5 remi.Posle se samo pitam koliko je to Real los ove sezone u La Ligi,kad ima Barsa bezi 17 poena(uz mec vise),a ista ta Barsa izgubila 10 poena za sada.Neverovatno zaista. Sve u svemu, Barsa uzma ligu 99% iako je Atletiko sad na -7,deluje “malo” u odnosu na ono ludo bezanje 10 i vise poena.Mada morace da igraju top igru do kraja,sto je neverovatno tesko,ali svakako su sposobni za to.Dobro je za njih sto se jos uvek pitaju za sve,ali jos jedan "klizeci" neke malene ekipe bice im cupavo.Oni jesu mnogo pobegli Realu,ali Real nije drugi,verovatno nece ni biti.

Coby

pre 6 godina

Nerece mi za mesija jer igro danas...
(dinorg, 11. februar 2018 19:03)

Ne kaze se jer igro, vec jel igrao, umesto da ucis gramatiku ti pokusavas da nerviras komentarima navijace kluba koji ima +16 bodova i koji su oducili od fudbala tvoj omiljeni klub i to u gostima.

neutralni felsh

pre 6 godina

2014/15 Busquets-Inesta-Rakitic 
2015/16 Busquets-Inesta-Rakitic 
2016/17 Busquets-Inesta-Rakitic 
2017/18 Busquets-Inesta-Rakitic... 
2018/19 Busquets-Inesta-Rakitic ... copy paste
(EuroNix, 11. februar 2018 19:08)


poenta: sve je prolazno, samo su busquets-iniesta-rakitic vecni ;)

facts

pre 6 godina

-Barsa protiv Hetafea na Kamp Nou: 11-4-0 na 15 meceva! Remiji: 0-0 i 1-1 2008, 2-2 2014 i 0-0 2018. Hetafe je 2. put sacuvao mrezu na Kamp Nou!
-Barsin 30. ligaski mec u nizu bez poraza! Najduzi niz bez poraza u istoriji Primere:
38 Sosijedad 1979-80
31 Barsa 2010-11
30 Real 1988-89 i BARSA 2017-18 (jos traje).
-300. mec Busketsa u Primeri i on je 10. igrac Barse sa 300+ nastupa u ligi!
-Mina je 1. Kolumbijac koji je igrao mec u Primeri u dresu Barse!
-Mesijev 300. mec (246-38-16) na Kamp Nou u dresu Barse (309 gol i 106 asist, 1.4 gol+asist po mecu)!
-Barsa 1. put od 19.11.2016 nije dala gol na ligaskom mecu na Kamp Nou (0-0 Malaga).
-Ekipe sa najmanje primljenih golova u ovoj Primeri:
9 Atletiko
11 BARSA
21 HETAFE.
Ta 3 tima su i jedini koji nisu primili vise od 2 gola na 1 mecu u ovoj Primeri!
-Barsin ucinak u zadnjih 6 meceva kada je sudio Fernandes Borbalan je 1-2-3 (jedina pobeda je Hetafe 1-2, 2017)!
-Mesi protiv Hetafea: 18 gol i 12 asist na 22 meca (17-3-2)!
-Mesi za Barsu u 2017/18: 27 gol i 13 asist na 36 meceva (26-7-3, 1.1 gol+asist po mecu)!
-Igraci Barse 1. put u 2018. imaju najmanje 5 dana pauze da se odmore i spreme za sledeci mec (sa Eibarom)! Zadnji put su imali najmanje 5 dana pauze: od 23.12 (Real 0-3) do 4.1 (Selta 1-1)!

Pozdrav!

Pa ovo je tragikomedija

pre 6 godina

Ovi penaldovci sve neki strucnjaci za fudbal.Ok aj da krenemo redom:
1 prosle godine govorili da se mesi nece plasirati na svetsko (mesi otisao na svetsko)
2 prosle godine govorili da ce real uzeti tripletu (real ispao iz kupa i zaostaje 17 bodova za barsom)
3 pred el klasiko govorili da ce ih real oduvati (znamo svi kako je prosao real)....evo ih i sad se javljaju
Jezik za zube penaldovci smesni ste, barsa gazi na tri fronta.
Dobro se obucite napolju je minus 17.

đura krojač

pre 6 godina

Getafe je danas bio suviše dobar, da bi se na njemu odrađivao posao. Uložili su mnogo, da bi pošli Valensiju, za ulazak u finale. Uz umor ide i bezvoljnost, koja nije zaobišla ni Mesija. Ulazak Inijeste i Dembelea, nije doneo ništa. Mina, posle početne treme, vrlo dobar u pozicionoj igri.Pošto je previsok i prespor za protivničke kontre, Valverde mu je odmah dao 'staratelja' u vidu Buskeca.Rakitić, zbog toga defanzivniji, Dinj bolji nego obično. Kutinjo MORA više da šutira i hrabrije da se nameće. Atletiko bi bio opasan konkurent, kada bi stalno pobeđivao sa 1-0, bez kikseva i bez igre.Ovo današnje izdanje Barse nema nikakve veze sa onim što će prikazati protiv Čelzija.

Minja

pre 6 godina

Dinj je igrao stopera, Buskec libera, Alba krilo, Pako se muvao po terenu, Mesiju se nije igralo... rezultat svega je 2 solidne sanse za Barsu za 90 minuta, uz nezainteresovanu igru.

Beograd

pre 6 godina

Losa postavka Barse u prvom poluvremenu mozda malo i sustigao umor jer igraju na tri fronta. U svakom slucaju +7 je lepa lrednost u odnosu na Atletiko. Real se svakako nista vise ne pita u LA Ligi jer je u velikom minusu. Atletiko u sledeca dva kola igra protiv Bilbao i Sevilje valjda ce i oni negde kiksati nece godinama pobedjivati 1-0 bez ikakve igre za oko.A i dolaze Barsi u goste u prvenstvu. Nije ovo mnogo zabrinjavajuce jer Barsa jos nije izgubila u prvenstvu. Mozda je i dvomec sa Celzijom u mislima igracima desavaju se takve stvari. Mislim da ce biti sve ok u nastavku prvenstva samo da se uspesno odradi 1\8 LS.

BlueFortress

pre 6 godina

Ne brinite se nista! Celsi je u takvom raspadu da ako ga Barsa ne prodje onda bi trebalo da angazuju psihologe cim ih izvuku na zrebu. No, verovatno je do umora, nisam siguran ni koliko im je pametno da bas sad u sistem ubacuju Kutinja u ovolikoj meri jer tim se vec privikava na njega, a znamo da im nije na raspolaganju u LS...

neko

pre 6 godina

Najodvratniji klub na svetu. Sa najodvratnijom igrom. Kod njih nema centaršut ni udarac van 16 samo neko dodavanje u nedogled. Getafe sa malo više sreće mogao sva 3 boda uzet. Kakve šanse su promašili.

Oliver Kosta

pre 6 godina

Svejedno je. Prvenstvo je vec odluceno. Nebitno je. Ljudi nemaju vise motiva na polovini sezone. Jedino me brine Kutinjo i njegova igra koja nema veze sa terminom "pojacanje" !!!! Bezveze skroz. A Dembele? Necu komentarisati. Mislim da su ga iz ocaja kupili da popuni Nejmarovu poziciju a to nema veze jer su u medjuvremenu promenili postavku u 4-4-2 i igraju odlicno tako da im Dembele ne treba uopste a platili ga mnogo...ne kapiram. Kutinjo me bas nervira sa svojom igrom koja nije dovoljna za jednu Barsu. Tek sada se vidi koliko je tesko igrati sa Inijestom Mesijem Suarezom....
Kutinjo usporava igru.

Gaston

pre 6 godina

Štedi se snaga pred LŠ. Dobro po Barsu, pa je prvenstvo odlučeno u prvih nekoliko kola jer nemoguće je držati isti nivo forme tokom cele sezone. Očekujem da katalonci počnu s blagim oscilacijama u igri koje ih ipak neće previše koštati. Bodovna zaliha u La Ligi je više nego dovoljna, Čelsi nije na njihovom nivou dok sa Seviljom ne bi trebali da imaju previše problema u finalu kupa. Titula LŠ teško da će se osvojiti, prvenstveno jer neki drugi timovi pokazuju da rapidno podižu formu (nikako ne otpisujte Real i Ronalda), međutim sezona će se sigurno smatrati uspešnom.

Barsa Barsa

pre 6 godina

Prvo, cestitke Getafeu na vrlo borbenoj i zustroj igri, tako se bori za svoju ekipu. Barsa po meni, drugi put u citavom ovom prvenstvu misu bili na svom nivou. Kutinji cini mi se da ce trebati vremena da se prilagodi, a Minji puno manje,ima dobar skok glavom. Dembele po prikazanom. bice strasan igrac, mada se i dalje boji. Dinje nije za Barsu. Alkaser bolji kad igra drugog centarfore, nego li kao desno krilo, to mu ne lezi. Ovo uigravanje ekipe, ipak Barsi kostalo dva boda.

Bane

pre 6 godina

(dinorg, 11. februar 2018 18:23)

Jeste da nije matematički nije gotovo ali Real je iza Barse dobirh 17 bodova. Jedini koji može da ih ugrozi jeste Atletiko ali uskoro igraju međusobno. Pa da vidimo šta će biti.

Ronaldo

pre 6 godina

Ah, bliži se proleće, Mesijev najcrnji period u poslednjih par godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 11. februar 2018 18:25)


A Ronaldo polako pocinje da se budi bas kad su najvaznije utakmice za trofej (LS)!!Razlika u klasi je ocigledna!!Lesi je najbolji kad je najnebitnije a Ronaldo kad je najbitnije!!

Larra

pre 6 godina

@dinorg

...nerece mi jer igro Mesi danas... ???

Mislis ....Ne rece mi JEL igrao Messi danas ?

Inace se ne ljutim na decu,ali imam potrebu da ih ispravljam ( profesionalna deformacija), neces zameriti.
Kad pitas..JEL?
Kad odgovaras ..JER .
Jeste igrao Messi i bio vrlo dobro cuvan ( po obicaju ) JER protivnici citavu odbrambenu taktiku prave oko njega,kao centralne figure,sto oni koji prate Barsu znaju vrlo dobro.
A nekad mu prosto ne ide, JER verovao ili ne i on je covek .

Sto se tice Barse,kao sto rece @ neutralni
oni jesu u nekoj krizi zadnjih utakmica.Tesko daju golove i jako tesko pobedjuju. Alaves,Espanyol,Getafe...
Pitanje je da li ce se ovo oduziti ?
Promena Cutinja i uvodjenje Dembela,najveca greska !
Najgori trenutak za uvodjenje Dembela.

Inace ovi Barsini gledajuci gde je Real
zaboravise na drugi tim iz Madrida - koji je prava opasnost.
I prodjite se vise RM i Ronalda !
Sta im je preostalo nego da sanjaju da ce izbaciti PSG i osvojiti LS.
To mozda jeste moguce, jer ,,najbolji u istoriji,, moze da postigne nekoliko golova,ali je problem sto je Realu mnogo lako dati isto toliko golova.
Ja bih volela da izbace PSG ,iako su mi razlozi sebicne prirode,ali malo vrovatno.
Mada kako kazu..cuda su uvek moguca !
U svakom slucaju videcemo...svasta je ovde moguce !

Blaugrana

pre 6 godina

Svejedno je. Prvenstvo je vec odluceno. Nebitno je. Ljudi nemaju vise motiva na polovini sezone. Jedino me brine Kutinjo i njegova igra koja nema veze sa terminom "pojacanje" !!!! Bezveze skroz. A Dembele? Necu komentarisati. Mislim da su ga iz ocaja kupili da popuni Nejmarovu poziciju a to nema veze jer su u medjuvremenu promenili postavku u 4-4-2 i igraju odlicno tako da im Dembele ne treba uopste a platili ga mnogo...ne kapiram. Kutinjo me bas nervira sa svojom igrom koja nije dovoljna za jednu Barsu. Tek sada se vidi koliko je tesko igrati sa Inijestom Mesijem Suarezom....
Kutinjo usporava igru.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oliver Kosta, 11. februar 2018 22:58)

Isti onaj Dembele koji je odigrao 5 utakmica, nijednu celu i bio povredjen 6 meseci? Isti Kutinjo koji je dosao u tim pre manje od mesec dana? Nije ti ovo PES da kupis najboljeg igraca i on odmah igra po ocenama koje ima. Molim admine da zabrane ovakve komentare koje ostavljaju deca ili maloumnici...

neutralni felsh

pre 6 godina

zanimljiva je bila borba izmedju onog hetafeovog tamnoputog napadaca i barsinog dinja. prvi je bio jaci i brzi, drugi je ispao malo bistriji, prvi ga uvek prostorno predje a drugi ga ipak saceka i doceka :)
izvuce bod hetafe... vec sam pisao posle espanjola da su barsini napadacki u blagoj krizi rezultata, sporo pale masinu i teze postizu golove. manifestuje se preteranim kruzenjem oko gola i zeljom za usetavanjem u isti. opet su bili prilicno pretpostavljivi da dodju iz iksa, ili da sa istim zavrse.
elem, nadam se da lokalni eksperti sada vide da nije toliko bio problem siroti gomes, koga nonstop napadaju, nego im je prosto naisao na naplatu manjak nejmarovog napadackog potencijala, to jest jos neko da povuce loptu u napad. kutinjo to vise radi unutar polja, mesi je dupliran, suarez lepljen uz svaki kontakt s loptom... naravno, oni to cesto prevazilaze, ali im pritom treba vreme, narocito kad je timska igracka forma u blagoj krizi. zato cesce dolaze iz iksa, ili kiksnu, a ne zbog osporavanog gomeza...
posle udje dembele i pola vremena provede u tremi. treba mu gol pod hitno, da se malo smiri, danas je bio igrac manje, pogubljen, ne sledi ekipu ne sledi ritam, bolje da je usao na nekom gostovanju. a mesi ne mora bas da carini svaku loptu, cak mislim da bi svima godilo da ponekad udje sa klupe.
ovako su porucili celziju i konteu da imaju cemu da se nadaju.

counter spy

pre 6 godina

I sad ce kako to biva poslednjih par godina Barsa da ispande od Celzija u ligi sampiona, a Real da izbaci PSG. Zivi bili pa videli.

lllll

pre 6 godina

(Ronaldo, 11. februar 2018 18:41)

Pa Ronaldo je taj koji daje golove jedino protiv slabih timova, a protiv jacih ga nigde nema ni u Primeri ni u LS... Izuzetak je jedino prosla sezona...

Ma opusteno

pre 6 godina

Nema veze i dalje smo prvi +7 je sasvim pristojna prednost.Ono sto je zanimljivo jeste da barsa jos uvek ima "pravo" na kiks u primeri, za razliku od atletika.Vamos barsa.

CJ

pre 6 godina

I eto, da nisu prošlo kolo pokrali Alaves, da nisu poništili gol Sosijedadu za 3-0, eto Atletika na -2.
Mada ni ovih 7 nije problem, Atletiko će sigurno dobijati sa 1-0 ili 2-0 a Barsa u ovom periodu obično kiksa najviše.

Stara kuka

pre 6 godina

Previse je Atletiko kiksao da bi uzeo titulu.Simeone i ekipa su prosuli 4 boda protiv Djirone,3 protiv Espnjola i 2 protiv Leganjesa.A i protiv Viljareala su kuci primili gol pri kraju.

JT26

pre 6 godina

Barsa nikada nije dobro prolazila protiv Celzija,mislim da nece ni sada,iako je Celzi u ocajnoj formi. Stamford Bridge je za njih uvek neosvojiva tvrdjava,sem one kradje u polufinalu 2009! Come on Chelsea!

dinorg

pre 6 godina

Bane...
Sve je moguce Barselona ima zalihe i moze da klizne.
Ali zadnjih godina su ispustali velke bodove pa me nebi ni cudilo da ce i ove...
Ja se iskreno nadam....Hala Madrid

dinorg

pre 6 godina

(mufasa
Barsa ispada od celzija pa se iskreno nadam da ce ovde prosud tih 14 bodova prednosti...
Real ima utakmicu manje....
Moze i Atletiko...do titule
Nerece mi za mesija jer igro danas...

EuroNix

pre 6 godina

Taktika Valverdea

Semedo start, Semedo out S.Roberto in
Semedo start, Semedo out S.Roberto in
Semedo start, Semedo out S.Roberto in...

S Roberto start ?
S.Roberto start ?

Digne start, Digne out S.Alba in
Digne start, Digne out S.Alba in
Digne start, Digne out S.Alba in...

Alba start?
Alba start?

Gomez start, Gomez out
Gomez start, Gomez out

Gomez start, Gomez out...
copy paste.

citavu sezonu prespavam u fotelji.
I onda stize Neutralni Felsh sa svojim teorijama dobre taktike ))))

Daa

pre 6 godina

Kako cu da se smejem kada ih izbaci Celsi mada nece biti to to, jer se nece pojavljivati u komentarima. Isto jedva cekam i za par godina da ih stigne karma i Mesija godine. Siguran sam da ce da se sete za svo ovo silno ismejavanje Ronalda proteklih nekoliko meseci, uhhh jedva cekam.

Marko

pre 6 godina

Ako real pobedi Leganes u Zaostalom mecu to je 14 bodova i el klasiko ako pobede 11.
Ne kazem da mogu da oh stignu ali ko zna Hetafe uzeo bod na kamp nou. Ne kazem da ne realno ali why not?

EuroNix

pre 6 godina

2014/15 Busquets-Inesta-Rakitic
2015/16 Busquets-Inesta-Rakitic
2016/17 Busquets-Inesta-Rakitic
2017/18 Busquets-Inesta-Rakitic...
2018/19 Busquets-Inesta-Rakitic ... copy paste

Stoickov_8_

pre 6 godina

Ako Barsa izgubi u El klsiku, bice zanimljivo. Atletiko bi mogao na minus 4. Real nema gotovo nikakve sanse.
(aco, 11. februar 2018 18:55)
Samo što pre toga igraju Barcelona-Atletiko

Neko ko zna

pre 6 godina

Podatak sto se tice penala (izvor je Madridska Marka):
Broj sezona u Primeri bez sviranog penala na stetu tima:
Atletik Bilbao 10
Real Madrid 9
Atletiko 7
Saragosa i Barselona 4
Sevilja i Espanjol 3
Deportivo, Valensija i Oviedo 2.
Cak 9 sezona u Primeri nije sviran penal za Realove protivnike tj. nije sviran penal na stetu Reala!!!
Barselonine sezone u kojima nisu svirali penal za protivnike celu ligasku sezonu: 1935/36, 1959/60, 1970/71 i 2016/17.

http://www.marca.com/en/football/barcelona/2017/05/22/5922ee65ca474160358b4567.html

Panda

pre 6 godina

Nema tu opravdanja !
Odigrano lose,bez ideje,bezvoljno. Smaraju i dave sa igrom za sve pare.
Hetafe se spremili za utakmicu SVAKA CAST !
Nisu ko Realovci jurili Mesija po terenu sa i bez lopte
vec sekli svaku loptu ka njemu i od njega.
Sve u svemu odigrali DOKTORSKI !
Da je Barsa kiksala sledecu bilo bi potpuno ok.
Eibar igra fantasticno
treba se sad lomiti sa njima pred Celsi
Glupa greska
Samo da ne kosta skupo !

Barselonista

pre 6 godina

Ah, bliži se proleće, Mesijev najcrnji period u poslednjih par godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 11. februar 2018 18:25)

Trece dete mu je na putu, pa zato verujem da ce ovog proleca biti miran, pa zato naigrace se dobrog fudbala. Samo ako mu se ne spreci neki Realov igrac....

Gruja

pre 6 godina

Nerece mi za mesija jer igro danas... 
(dinorg, 11. februar 2018 19:03) 

Ne kaze se jer igro, vec jel igrao, umesto da ucis gramatiku ti pokusavas da nerviras komentarima navijace kluba koji ima +16 bodova i koji su oducili od fudbala tvoj omiljeni klub i to u gostima.
(Coby, 11. februar 2018 19:52)

Ne kaze se ni jel, vec je l', odnosno je li. Kad se pravis pametan, barem budi u pravu.

dado

pre 6 godina

14 februara 2016-te je sviran poslednji penal u primeri protiv Barselone. Stoji da su sudije bili na strani Reala mnogo puta ali i Barsa je zasticena kao beli medved. Mozda jeste tehnicki najkvalitetnija liga, ali zbog favorizovanja dva kluba, pregrst sudijskih gresaka, uspavane publike, premijer liga je dve klase iznad primere.

Gladiator

pre 6 godina

Interesantan podatak, Messi ove sezone 23 gola (20 la liga, 3 LŠ), Ronaldo 22 gola (11 la liga, 9 LŠ, 1 svetsko klupsko prvenstvo, 1 finale superkupa Španije - onaj u rašlje na Kamp Nou). Hmmmm...

Ronaldo

pre 6 godina

Ah, bliži se proleće, Mesijev najcrnji period u poslednjih par godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 11. februar 2018 18:25)


A Ronaldo polako pocinje da se budi bas kad su najvaznije utakmice za trofej (LS)!!Razlika u klasi je ocigledna!!Lesi je najbolji kad je najnebitnije a Ronaldo kad je najbitnije!!

neko

pre 6 godina

Najodvratniji klub na svetu. Sa najodvratnijom igrom. Kod njih nema centaršut ni udarac van 16 samo neko dodavanje u nedogled. Getafe sa malo više sreće mogao sva 3 boda uzet. Kakve šanse su promašili.

dinorg

pre 6 godina

(mufasa
Barsa ispada od celzija pa se iskreno nadam da ce ovde prosud tih 14 bodova prednosti...
Real ima utakmicu manje....
Moze i Atletiko...do titule
Nerece mi za mesija jer igro danas...

Marko

pre 6 godina

Ako real pobedi Leganes u Zaostalom mecu to je 14 bodova i el klasiko ako pobede 11.
Ne kazem da mogu da oh stignu ali ko zna Hetafe uzeo bod na kamp nou. Ne kazem da ne realno ali why not?

CJ

pre 6 godina

I eto, da nisu prošlo kolo pokrali Alaves, da nisu poništili gol Sosijedadu za 3-0, eto Atletika na -2.
Mada ni ovih 7 nije problem, Atletiko će sigurno dobijati sa 1-0 ili 2-0 a Barsa u ovom periodu obično kiksa najviše.

Daa

pre 6 godina

Kako cu da se smejem kada ih izbaci Celsi mada nece biti to to, jer se nece pojavljivati u komentarima. Isto jedva cekam i za par godina da ih stigne karma i Mesija godine. Siguran sam da ce da se sete za svo ovo silno ismejavanje Ronalda proteklih nekoliko meseci, uhhh jedva cekam.

Pa ovo je tragikomedija

pre 6 godina

Ovi penaldovci sve neki strucnjaci za fudbal.Ok aj da krenemo redom:
1 prosle godine govorili da se mesi nece plasirati na svetsko (mesi otisao na svetsko)
2 prosle godine govorili da ce real uzeti tripletu (real ispao iz kupa i zaostaje 17 bodova za barsom)
3 pred el klasiko govorili da ce ih real oduvati (znamo svi kako je prosao real)....evo ih i sad se javljaju
Jezik za zube penaldovci smesni ste, barsa gazi na tri fronta.
Dobro se obucite napolju je minus 17.

counter spy

pre 6 godina

I sad ce kako to biva poslednjih par godina Barsa da ispande od Celzija u ligi sampiona, a Real da izbaci PSG. Zivi bili pa videli.

JT26

pre 6 godina

Barsa nikada nije dobro prolazila protiv Celzija,mislim da nece ni sada,iako je Celzi u ocajnoj formi. Stamford Bridge je za njih uvek neosvojiva tvrdjava,sem one kradje u polufinalu 2009! Come on Chelsea!

dinorg

pre 6 godina

Bane...
Sve je moguce Barselona ima zalihe i moze da klizne.
Ali zadnjih godina su ispustali velke bodove pa me nebi ni cudilo da ce i ove...
Ja se iskreno nadam....Hala Madrid

Kup 3 + Superkup 1

pre 6 godina

Interesantan podatak, Messi ove sezone 23 gola (20 la liga, 3 LŠ), Ronaldo 22 gola (11 la liga, 9 LŠ, 1 svetsko klupsko prvenstvo, 1 finale superkupa Španije - onaj u rašlje na Kamp Nou). Hmmmm...
(Gladiator, 11. februar 2018 18:34)

Nije 23 dao Mesi. Dao je 27.

lllll

pre 6 godina

(Ronaldo, 11. februar 2018 18:41)

Pa Ronaldo je taj koji daje golove jedino protiv slabih timova, a protiv jacih ga nigde nema ni u Primeri ni u LS... Izuzetak je jedino prosla sezona...

Gaston

pre 6 godina

Štedi se snaga pred LŠ. Dobro po Barsu, pa je prvenstvo odlučeno u prvih nekoliko kola jer nemoguće je držati isti nivo forme tokom cele sezone. Očekujem da katalonci počnu s blagim oscilacijama u igri koje ih ipak neće previše koštati. Bodovna zaliha u La Ligi je više nego dovoljna, Čelsi nije na njihovom nivou dok sa Seviljom ne bi trebali da imaju previše problema u finalu kupa. Titula LŠ teško da će se osvojiti, prvenstveno jer neki drugi timovi pokazuju da rapidno podižu formu (nikako ne otpisujte Real i Ronalda), međutim sezona će se sigurno smatrati uspešnom.

Ma opusteno

pre 6 godina

Nema veze i dalje smo prvi +7 je sasvim pristojna prednost.Ono sto je zanimljivo jeste da barsa jos uvek ima "pravo" na kiks u primeri, za razliku od atletika.Vamos barsa.

dado

pre 6 godina

14 februara 2016-te je sviran poslednji penal u primeri protiv Barselone. Stoji da su sudije bili na strani Reala mnogo puta ali i Barsa je zasticena kao beli medved. Mozda jeste tehnicki najkvalitetnija liga, ali zbog favorizovanja dva kluba, pregrst sudijskih gresaka, uspavane publike, premijer liga je dve klase iznad primere.

Mastermind

pre 6 godina

I posle se pitaju šta će im Kutinjo "na zimu kada je prvenstvo već rješeno, a u LŠ ne igra"... Barsa je u padu forme već duže, barem meni.. Razlika samo 7 bodova, kako je bilo... Imamo male vatre i na Pirinejima.. :)

Barselonista

pre 6 godina

Ah, bliži se proleće, Mesijev najcrnji period u poslednjih par godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 11. februar 2018 18:25)

Trece dete mu je na putu, pa zato verujem da ce ovog proleca biti miran, pa zato naigrace se dobrog fudbala. Samo ako mu se ne spreci neki Realov igrac....

EuroNix

pre 6 godina

Taktika Valverdea

Semedo start, Semedo out S.Roberto in
Semedo start, Semedo out S.Roberto in
Semedo start, Semedo out S.Roberto in...

S Roberto start ?
S.Roberto start ?

Digne start, Digne out S.Alba in
Digne start, Digne out S.Alba in
Digne start, Digne out S.Alba in...

Alba start?
Alba start?

Gomez start, Gomez out
Gomez start, Gomez out

Gomez start, Gomez out...
copy paste.

citavu sezonu prespavam u fotelji.
I onda stize Neutralni Felsh sa svojim teorijama dobre taktike ))))

takkar

pre 6 godina

Zaista cudna utakmica,ali kvalitetna dosta. Gosti su odigrali iznad svojih mogucnosti,puno trcali,bas su izginuli za ovaj bod,uz malo srece i vise trezvenosti moglo je i vise,ali isto tako su mogli i da puknu 5-0.Samo zelim da naglasim jednu stvar,iako su super -ultra timovi nestvarno jaki ,kad im na terenu igra nekoliicina ili recimo 1-2 igraca sa klupe,odmah pobeda dolazi u pitanje ko god da je protivnik.Jos su posle usli oni najbolji i bili kompletnii.Ovo je jedan od dana kad nije htela lopta u gol.Barsa ih zgromila u igri,gosti loptu nisu pipnuli. Ali eto ni to nije bilo dovoljno.Real je imao 3 utakmice ove sezone kad je dominirao i cak pukao,Barsa bar uzimala po bod. Dobro su se sacuvali od cuvenog scenarija “0-1 90.min “ moglo je i to da strefi domacine. Barselona ima neveorovatan kvalitet na lopti i tehnicki su savrseni.Nisu izgubili do sada to je stvarno za postovanje,ali im je ovo bio 5 remi.Posle se samo pitam koliko je to Real los ove sezone u La Ligi,kad ima Barsa bezi 17 poena(uz mec vise),a ista ta Barsa izgubila 10 poena za sada.Neverovatno zaista. Sve u svemu, Barsa uzma ligu 99% iako je Atletiko sad na -7,deluje “malo” u odnosu na ono ludo bezanje 10 i vise poena.Mada morace da igraju top igru do kraja,sto je neverovatno tesko,ali svakako su sposobni za to.Dobro je za njih sto se jos uvek pitaju za sve,ali jos jedan "klizeci" neke malene ekipe bice im cupavo.Oni jesu mnogo pobegli Realu,ali Real nije drugi,verovatno nece ni biti.

Coby

pre 6 godina

Nerece mi za mesija jer igro danas...
(dinorg, 11. februar 2018 19:03)

Ne kaze se jer igro, vec jel igrao, umesto da ucis gramatiku ti pokusavas da nerviras komentarima navijace kluba koji ima +16 bodova i koji su oducili od fudbala tvoj omiljeni klub i to u gostima.

Larra

pre 6 godina

@dinorg

...nerece mi jer igro Mesi danas... ???

Mislis ....Ne rece mi JEL igrao Messi danas ?

Inace se ne ljutim na decu,ali imam potrebu da ih ispravljam ( profesionalna deformacija), neces zameriti.
Kad pitas..JEL?
Kad odgovaras ..JER .
Jeste igrao Messi i bio vrlo dobro cuvan ( po obicaju ) JER protivnici citavu odbrambenu taktiku prave oko njega,kao centralne figure,sto oni koji prate Barsu znaju vrlo dobro.
A nekad mu prosto ne ide, JER verovao ili ne i on je covek .

Sto se tice Barse,kao sto rece @ neutralni
oni jesu u nekoj krizi zadnjih utakmica.Tesko daju golove i jako tesko pobedjuju. Alaves,Espanyol,Getafe...
Pitanje je da li ce se ovo oduziti ?
Promena Cutinja i uvodjenje Dembela,najveca greska !
Najgori trenutak za uvodjenje Dembela.

Inace ovi Barsini gledajuci gde je Real
zaboravise na drugi tim iz Madrida - koji je prava opasnost.
I prodjite se vise RM i Ronalda !
Sta im je preostalo nego da sanjaju da ce izbaciti PSG i osvojiti LS.
To mozda jeste moguce, jer ,,najbolji u istoriji,, moze da postigne nekoliko golova,ali je problem sto je Realu mnogo lako dati isto toliko golova.
Ja bih volela da izbace PSG ,iako su mi razlozi sebicne prirode,ali malo vrovatno.
Mada kako kazu..cuda su uvek moguca !
U svakom slucaju videcemo...svasta je ovde moguce !

neutralni felsh

pre 6 godina

zanimljiva je bila borba izmedju onog hetafeovog tamnoputog napadaca i barsinog dinja. prvi je bio jaci i brzi, drugi je ispao malo bistriji, prvi ga uvek prostorno predje a drugi ga ipak saceka i doceka :)
izvuce bod hetafe... vec sam pisao posle espanjola da su barsini napadacki u blagoj krizi rezultata, sporo pale masinu i teze postizu golove. manifestuje se preteranim kruzenjem oko gola i zeljom za usetavanjem u isti. opet su bili prilicno pretpostavljivi da dodju iz iksa, ili da sa istim zavrse.
elem, nadam se da lokalni eksperti sada vide da nije toliko bio problem siroti gomes, koga nonstop napadaju, nego im je prosto naisao na naplatu manjak nejmarovog napadackog potencijala, to jest jos neko da povuce loptu u napad. kutinjo to vise radi unutar polja, mesi je dupliran, suarez lepljen uz svaki kontakt s loptom... naravno, oni to cesto prevazilaze, ali im pritom treba vreme, narocito kad je timska igracka forma u blagoj krizi. zato cesce dolaze iz iksa, ili kiksnu, a ne zbog osporavanog gomeza...
posle udje dembele i pola vremena provede u tremi. treba mu gol pod hitno, da se malo smiri, danas je bio igrac manje, pogubljen, ne sledi ekipu ne sledi ritam, bolje da je usao na nekom gostovanju. a mesi ne mora bas da carini svaku loptu, cak mislim da bi svima godilo da ponekad udje sa klupe.
ovako su porucili celziju i konteu da imaju cemu da se nadaju.

facts

pre 6 godina

-Barsa protiv Hetafea na Kamp Nou: 11-4-0 na 15 meceva! Remiji: 0-0 i 1-1 2008, 2-2 2014 i 0-0 2018. Hetafe je 2. put sacuvao mrezu na Kamp Nou!
-Barsin 30. ligaski mec u nizu bez poraza! Najduzi niz bez poraza u istoriji Primere:
38 Sosijedad 1979-80
31 Barsa 2010-11
30 Real 1988-89 i BARSA 2017-18 (jos traje).
-300. mec Busketsa u Primeri i on je 10. igrac Barse sa 300+ nastupa u ligi!
-Mina je 1. Kolumbijac koji je igrao mec u Primeri u dresu Barse!
-Mesijev 300. mec (246-38-16) na Kamp Nou u dresu Barse (309 gol i 106 asist, 1.4 gol+asist po mecu)!
-Barsa 1. put od 19.11.2016 nije dala gol na ligaskom mecu na Kamp Nou (0-0 Malaga).
-Ekipe sa najmanje primljenih golova u ovoj Primeri:
9 Atletiko
11 BARSA
21 HETAFE.
Ta 3 tima su i jedini koji nisu primili vise od 2 gola na 1 mecu u ovoj Primeri!
-Barsin ucinak u zadnjih 6 meceva kada je sudio Fernandes Borbalan je 1-2-3 (jedina pobeda je Hetafe 1-2, 2017)!
-Mesi protiv Hetafea: 18 gol i 12 asist na 22 meca (17-3-2)!
-Mesi za Barsu u 2017/18: 27 gol i 13 asist na 36 meceva (26-7-3, 1.1 gol+asist po mecu)!
-Igraci Barse 1. put u 2018. imaju najmanje 5 dana pauze da se odmore i spreme za sledeci mec (sa Eibarom)! Zadnji put su imali najmanje 5 dana pauze: od 23.12 (Real 0-3) do 4.1 (Selta 1-1)!

Pozdrav!

đura krojač

pre 6 godina

Getafe je danas bio suviše dobar, da bi se na njemu odrađivao posao. Uložili su mnogo, da bi pošli Valensiju, za ulazak u finale. Uz umor ide i bezvoljnost, koja nije zaobišla ni Mesija. Ulazak Inijeste i Dembelea, nije doneo ništa. Mina, posle početne treme, vrlo dobar u pozicionoj igri.Pošto je previsok i prespor za protivničke kontre, Valverde mu je odmah dao 'staratelja' u vidu Buskeca.Rakitić, zbog toga defanzivniji, Dinj bolji nego obično. Kutinjo MORA više da šutira i hrabrije da se nameće. Atletiko bi bio opasan konkurent, kada bi stalno pobeđivao sa 1-0, bez kikseva i bez igre.Ovo današnje izdanje Barse nema nikakve veze sa onim što će prikazati protiv Čelzija.

Milos

pre 6 godina

Dva utiska:

1. Žali Bože izgubljena 2 popodnevna nedeljna sata (zbog bola u laktu Barseloninih igrača).

2. Komentator je pobednik. Džeri Mina izgovara celu utakmicu,i ako je 2 puta rekao da se verovatno pravilno izgovara Jeri Mina. :)

Beograd

pre 6 godina

Losa postavka Barse u prvom poluvremenu mozda malo i sustigao umor jer igraju na tri fronta. U svakom slucaju +7 je lepa lrednost u odnosu na Atletiko. Real se svakako nista vise ne pita u LA Ligi jer je u velikom minusu. Atletiko u sledeca dva kola igra protiv Bilbao i Sevilje valjda ce i oni negde kiksati nece godinama pobedjivati 1-0 bez ikakve igre za oko.A i dolaze Barsi u goste u prvenstvu. Nije ovo mnogo zabrinjavajuce jer Barsa jos nije izgubila u prvenstvu. Mozda je i dvomec sa Celzijom u mislima igracima desavaju se takve stvari. Mislim da ce biti sve ok u nastavku prvenstva samo da se uspesno odradi 1\8 LS.

Mister Hajd

pre 6 godina

U svakoj utakmici u kojoj Mesi mora svaku loptu da overi, a ne igra mu se baš mnogo, Barsa je loše prolazila. Danas je bio taj dan , igra spora, napad predvidiv , bezidejan, besomučno sporo i često pogrešno dodavanje ...jedino je trčao Alba, ostali se šetkali. I čemu ovolike promene igrača , kad je igra (loša) ostala ista. Nejasna mi je i zamena Kutinja, kad je on jedini igrač Barse koji može da šutne iz daljine i uradi nešto kad timu ne ide...

neutralni felsh

pre 6 godina

2014/15 Busquets-Inesta-Rakitic 
2015/16 Busquets-Inesta-Rakitic 
2016/17 Busquets-Inesta-Rakitic 
2017/18 Busquets-Inesta-Rakitic... 
2018/19 Busquets-Inesta-Rakitic ... copy paste
(EuroNix, 11. februar 2018 19:08)


poenta: sve je prolazno, samo su busquets-iniesta-rakitic vecni ;)

Oliver Kosta

pre 6 godina

Svejedno je. Prvenstvo je vec odluceno. Nebitno je. Ljudi nemaju vise motiva na polovini sezone. Jedino me brine Kutinjo i njegova igra koja nema veze sa terminom "pojacanje" !!!! Bezveze skroz. A Dembele? Necu komentarisati. Mislim da su ga iz ocaja kupili da popuni Nejmarovu poziciju a to nema veze jer su u medjuvremenu promenili postavku u 4-4-2 i igraju odlicno tako da im Dembele ne treba uopste a platili ga mnogo...ne kapiram. Kutinjo me bas nervira sa svojom igrom koja nije dovoljna za jednu Barsu. Tek sada se vidi koliko je tesko igrati sa Inijestom Mesijem Suarezom....
Kutinjo usporava igru.

Barsa Barsa

pre 6 godina

Prvo, cestitke Getafeu na vrlo borbenoj i zustroj igri, tako se bori za svoju ekipu. Barsa po meni, drugi put u citavom ovom prvenstvu misu bili na svom nivou. Kutinji cini mi se da ce trebati vremena da se prilagodi, a Minji puno manje,ima dobar skok glavom. Dembele po prikazanom. bice strasan igrac, mada se i dalje boji. Dinje nije za Barsu. Alkaser bolji kad igra drugog centarfore, nego li kao desno krilo, to mu ne lezi. Ovo uigravanje ekipe, ipak Barsi kostalo dva boda.

EuroNix

pre 6 godina

2014/15 Busquets-Inesta-Rakitic
2015/16 Busquets-Inesta-Rakitic
2016/17 Busquets-Inesta-Rakitic
2017/18 Busquets-Inesta-Rakitic...
2018/19 Busquets-Inesta-Rakitic ... copy paste

Gruja

pre 6 godina

Nerece mi za mesija jer igro danas... 
(dinorg, 11. februar 2018 19:03) 

Ne kaze se jer igro, vec jel igrao, umesto da ucis gramatiku ti pokusavas da nerviras komentarima navijace kluba koji ima +16 bodova i koji su oducili od fudbala tvoj omiljeni klub i to u gostima.
(Coby, 11. februar 2018 19:52)

Ne kaze se ni jel, vec je l', odnosno je li. Kad se pravis pametan, barem budi u pravu.

Bane

pre 6 godina

(dinorg, 11. februar 2018 18:23)

Jeste da nije matematički nije gotovo ali Real je iza Barse dobirh 17 bodova. Jedini koji može da ih ugrozi jeste Atletiko ali uskoro igraju međusobno. Pa da vidimo šta će biti.

Minja

pre 6 godina

Dinj je igrao stopera, Buskec libera, Alba krilo, Pako se muvao po terenu, Mesiju se nije igralo... rezultat svega je 2 solidne sanse za Barsu za 90 minuta, uz nezainteresovanu igru.

BlueFortress

pre 6 godina

Ne brinite se nista! Celsi je u takvom raspadu da ako ga Barsa ne prodje onda bi trebalo da angazuju psihologe cim ih izvuku na zrebu. No, verovatno je do umora, nisam siguran ni koliko im je pametno da bas sad u sistem ubacuju Kutinja u ovolikoj meri jer tim se vec privikava na njega, a znamo da im nije na raspolaganju u LS...

Blaugrana

pre 6 godina

Svejedno je. Prvenstvo je vec odluceno. Nebitno je. Ljudi nemaju vise motiva na polovini sezone. Jedino me brine Kutinjo i njegova igra koja nema veze sa terminom "pojacanje" !!!! Bezveze skroz. A Dembele? Necu komentarisati. Mislim da su ga iz ocaja kupili da popuni Nejmarovu poziciju a to nema veze jer su u medjuvremenu promenili postavku u 4-4-2 i igraju odlicno tako da im Dembele ne treba uopste a platili ga mnogo...ne kapiram. Kutinjo me bas nervira sa svojom igrom koja nije dovoljna za jednu Barsu. Tek sada se vidi koliko je tesko igrati sa Inijestom Mesijem Suarezom....
Kutinjo usporava igru.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oliver Kosta, 11. februar 2018 22:58)

Isti onaj Dembele koji je odigrao 5 utakmica, nijednu celu i bio povredjen 6 meseci? Isti Kutinjo koji je dosao u tim pre manje od mesec dana? Nije ti ovo PES da kupis najboljeg igraca i on odmah igra po ocenama koje ima. Molim admine da zabrane ovakve komentare koje ostavljaju deca ili maloumnici...

Stara kuka

pre 6 godina

Previse je Atletiko kiksao da bi uzeo titulu.Simeone i ekipa su prosuli 4 boda protiv Djirone,3 protiv Espnjola i 2 protiv Leganjesa.A i protiv Viljareala su kuci primili gol pri kraju.

Neko ko zna

pre 6 godina

Podatak sto se tice penala (izvor je Madridska Marka):
Broj sezona u Primeri bez sviranog penala na stetu tima:
Atletik Bilbao 10
Real Madrid 9
Atletiko 7
Saragosa i Barselona 4
Sevilja i Espanjol 3
Deportivo, Valensija i Oviedo 2.
Cak 9 sezona u Primeri nije sviran penal za Realove protivnike tj. nije sviran penal na stetu Reala!!!
Barselonine sezone u kojima nisu svirali penal za protivnike celu ligasku sezonu: 1935/36, 1959/60, 1970/71 i 2016/17.

http://www.marca.com/en/football/barcelona/2017/05/22/5922ee65ca474160358b4567.html

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Dva utiska: 

1. Žali Bože izgubljena 2 popodnevna nedeljna sata (zbog bola u laktu Barseloninih igrača). 

2. Komentator je pobednik. Džeri Mina izgovara celu utakmicu,i ako je 2 puta rekao da se verovatno pravilno izgovara Jeri Mina. :)
(Milos, 11. februar 2018 18:27)
Da. Ali je rekao i da je sam fubaler izjavio da je dobio ime po liku iz crtanog filma (Dzeri). I da ce zbog toga trenutno da ga zove tako dok se ne potvrdi drugacije. A da misli da je pravilno Jeri. Tako da ako se vec osudjuje prenesi sve sto je rekao. A ne delimicno da bi se pljuvalo i bilo smesno.

Stoickov_8_

pre 6 godina

Ako Barsa izgubi u El klsiku, bice zanimljivo. Atletiko bi mogao na minus 4. Real nema gotovo nikakve sanse.
(aco, 11. februar 2018 18:55)
Samo što pre toga igraju Barcelona-Atletiko

Panda

pre 6 godina

Nema tu opravdanja !
Odigrano lose,bez ideje,bezvoljno. Smaraju i dave sa igrom za sve pare.
Hetafe se spremili za utakmicu SVAKA CAST !
Nisu ko Realovci jurili Mesija po terenu sa i bez lopte
vec sekli svaku loptu ka njemu i od njega.
Sve u svemu odigrali DOKTORSKI !
Da je Barsa kiksala sledecu bilo bi potpuno ok.
Eibar igra fantasticno
treba se sad lomiti sa njima pred Celsi
Glupa greska
Samo da ne kosta skupo !