Petak, 25.07.2014.

10:58

Konačno srećan: Andrej Pejić promenio pol

Izvor: Super žena

Konaèno sreæan: Andrej Pejiæ promenio pol IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

zena pauk

pre 9 godina

Pozvala sam te na pice, a ne na sistematski pregled! Naravno da je bila sala i ironija a vidis shvatio si da bih htela.
Ne izlazim sa svakim na pice. Vrlo sam orjentisana u vremenu i prostoru i vidis razmisljala sam o onome sto si mi napisao u prethodnom postu. Donekle si u pravu, nisam jos apsolutno prevazisla to sto znam da ne mogu da rodim, pa delujem impulsivno. Ali ne zelim da zvucim pateticno, plivam najbolje sto umem iako mi je oduzeto repno peraje, ovo je bilo alegoricno!
Hvala na dobrim namerama, nisam bas toliko losa.Secas se pesme Sladjane Milosevic, ja sam neka cudna vrsta, to je moja omiljena a nik sam uzela., ako si gledao film Poljubac zene pauka, pogledaj ga, odlican je. Bila je pozorisna predstava mislim u Ateljeu, bila sam klinka.

svasta

pre 9 godina

Mnogo sam dobra riba, hoces na pice sa mnom?? (zena pauk, 27. jul 2014 11:09)

Ne. Ne dopadaju mi se nametljive i dosadne osobe, ni muske ni zenske. Dodatno, kada su zene u pitanju, one koje su u stanju da se bace na muskarca i da ga "slude i obrlate" kako ti to volis da kazes da si strucna, a sve to bez obzira na to da li je muskarac ozenjen, da li je psihicki uravnotezen, da li imaju ista interesovanja ili ne, da li je alkoholicar, lazov, kockar, da li se pere i menja ves ili ima kvarne zube, 150 kila, higijenski nokat na malom prstu, ili naskakuje na sve sto mrda, ukratko, zene koje koje ocijukaju, trepavicare i vataju se sa svakim i bilo kim nisu mi seksi i njihova paznja mi ne prija. Ne zanima me kakve si to muskarce sretala u zivotu, ja tebi necu ostavljati nikakve druge licne podatke osim ovog Ne, i necu odgovarati na neduhovite i proste opaske koje ces, verujem imati, jer takav ti je manir.

zena pauk

pre 9 godina

@ spinoza

U pravu si donekle, objasnicu ti. Pre dobijanja dijagnoze tnassexsualnost F64, isla sam kod dva psihijata paralelno. Po proceduri moras imati dva potpisa psihijatara, kojj zajeno donose odluku. Lekar nisi, znao bi to. Uz bezbroj testova i price, vodi se razgovor i sa porodicom i prijateljima. Radi se magnet mozga i ima razlike u muskom i zenskom mozgu u hipotalamusu. Da to je tesko dijagnostikovati,, i vrlo odgovorno. Pitanje je da li si ti zena ili je to samo sumanutost,u tome je zez. Mislis da psihinatri to olako daju. NE!!
Znam mnoge muskarce koji su izgledali muzevno i prosli, cudila sam se??? Nije stvar u izgledu ljudi, mozak je cudo.
@svasta
Mnogo sam dobra riba, hoces na pice sa mnom??

zensko

pre 9 godina

bavim se medicinom i znam sta govorim, naravno da se hormonima ne moze oploditi muskarac, aman, ali hormoni uticu na raspolozenje u slucaju da ne znas, pms je predmenstrualnisindrom koji se odlikuje povecanim apetitom, razdrazljivostu, melanholijom i za njega su iskljucivo zasluzni hormoni koji kada bi se ubrizgali i tebi isto bi se ponasao, obrati paznju o cemu diskutujemo ovde, zneci ne o radjanju dece vec o promenama raspolozenja ko sto jedna devojka rece...

svasta

pre 9 godina

(zena pauk, 26. jul 2014 10:51)

Ovaj nick sam zapamtio po insistiranju "frajeri me salecu", "mnogo sam zgodna", i, moram da kazem da uz takav egzibicionizam i potrebu za dokazivanjem (psihicka stvar, nema veze sa polom i rodom), cisto sumnjam da se ponasas kao sto tvrdis. Ali srecno svakom sa njegovim mastarijama, a Andrei sa novim zivotom.

Spinoza

pre 9 godina

@ženaPošto nisi odgovorila ni na jedno moje pobijanje tvog posta, pretpostaviću da si nešto naučila i da se sada slažeš. Jedini hejter ovde si ti, mizandrijskog tipa. U odgovor na tvoje pitanje: meni liči na feminiziranog muškarca i ni u ludilu ne bih pomislio da je žena. Sve i da mi liči na ženu, to ništa ne bi promenilo: kad pogledam u Sunce, čini mi se da se ono okreće oko Zemlje, a ne obrnuto. Mnogo šta nam u životu "izgleda" da jeste, a zapravo nije. Pol se ne određuje nikakvim "zračenjem ženstvenošću", kako ti to laički kažeš. Sve što navodiš: pokreti, izraz, hod, razmišljanje, želje, stavovi se UČE, oni su stečeni ili voljno promenjeni. Po tebi bi svaki glumac koji uverljivo glumi ženu i potpuno se udubi u ulogu postajao žensko. Njegov mozak je "muški", u smislu da i dalje ima muške neurološke karakteristike i to nije promenjeno operacijom promene pola, niti je izvodljivo. Psiha nije "mozak" - toliko valjda znaš? Mitološke kategorije poput "suštine svog bića" ne zaslužuju komentar. Napokon, da ti pojednostavim: zamisli da si lekar i da ti se pojavi osoba koja je uverena da je Napoleon. Izgleda, drži se, ima manire, dostojanstvo i način razmišljanja Napoleona. Ti "stručno" reaguješ tako što mu kupiš trorogi šešir, obraćaš mu se sa "Vaše Carsko Visočanstvo" i tražiš od ostatka planete da čini isto, inače su hejteri i diskriminatori. "Napoleon" se oseća sjajno i ti si uverena da si ga izlečila. To se ovde dogodilo i motivisano je pohlepom hirurga i "gender" pseudonaukom

zena pauk

pre 9 godina

@qwrt

A kada je @zena to rekla?? Uzimam estradiol 21 dan a poslednje nedelje estradiol sa progesteronom i tada sam nervoznija. Naravno da nema ovulacije i moj hormonski status je kao kod zena u menopauzi, ali sa najvisim nivom estradiola. Sve sam ti objasnila.

Nook

pre 9 godina

"Pol je binarna kategorija samoza ljude."
Jovana

Dakle, ovakav stepen indoktrinacije se retko kada sreće. Pol je binarna kategorija za većinu višećelijskih vrsta, a podvrste seksualnosti ljudska socijalna nadgradnja - o tome je još antropolog Klod Levi-Stros pisao. Tvrditi glupost kakvu si izjavila isto je što i misliti da se Sunce okreće oko Zemlje, jer nam tradicija tako govori.

qwyx

pre 9 godina

@ :)pms ne zavisi od reproduktivnih vec od hormona, koje ove osobe piju poprilicno, pre nego sto kritikujes nekoga, procitaj nesto
(zensko, 26. jul 2014 04:06)

hahahahahahahaha! :DDD

Curo, ako ne znaš osnovnu biologiju sopstvenog tijela, to jeste strašno, dobro ti kaže čovjek. Hormoni ti regulišu ovalucaiju, ali bez predulsova za stvaranje jajnih ćelija, kao i neurološke kontrole ženskog reproduktivnog procesa, koji muški mozak nema, jer je prilagođen svom procesu, ovulacija se ne može dogoditi. Ti misliš da je ovaj tip u stanju da rodi? Sa koje si ti planete? Ako ti hirurg napravi vještački penis, ne znači da možeš da oplodiš ženu. Nisi pokazala neznanje, nego... i još kažeš drugima da nešto pročitaju. bruka.

zena pauk

pre 9 godina

Ja sam isto transseksualna zena. Promenila sam pol kada sam zavrsila fakultet. Imam sestru bliznakinju i cudili su se da sam musko. Kariotip mi je xxy. Uvek sam se osecala kao zena i patila sto nisam. Znala sam da cu prmeniti pol, ali sam prvo htela da budem ekonomski nezavisna, dva fakulteta sam zavrsila. Zaposlena sam i niko ne naslucuje. Da, uzimam hormone i @zena je u pravu. Nije bitan izgled,vec kao dozivljavas sebe. Pol i rod su dve razlicite stvari. Mogla bih reci da sam tip zene Gisele Bundchen. Visoka sam 178/65, imam grudi, vitka sam i zgodna. Frajeri me salecu i kada hocu da iih odbijem kazem im da sam bila musko, ne veruju. Sex mi je najmanje vazan u zivotu, imam orgazme i to jako intenzivne. Operaciju sam radila kod nas, platila je i imam punu podrsku porodice. Zivim punim plucima kao zena, prezadovoljna sam i uzivam u svom telu. Ne osudjujte, nije to bio moj izbor! Andrei zelim svu srecu i uspeh, prelepa je!!

Marko

pre 9 godina

Sve to lepo izgleda dok je decko mlad, a pod stare Dane ce verovatno I na zalost zavrsiti neslavno kao Merlinka, sto naravno nikome ne zelim.

zensko

pre 9 godina

@nije lako biti žena

Draga ženo, kakve veze PMS ima sa transrodnim M2F osobama? To što je neko promenio pol, ne znači da je promenio i reproduktivne organe, koji su, je l', direktno zaslužni za PMS.

Strašno :)

pms ne zavisi od reproduktivnih vec od hormona, koje ove osobe piju poprilicno, pre nego sto kritikujes nekoga, procitaj nesto

Swedenonline

pre 9 godina

( (Before & After).
(Ora011, 25. jul 2014 13:09) 
-----------------
Hvala što nam pojasniste. Da nije bilo ovoga "Before & After" teško bismo se snašli.
(Mladen Mladenovic, 25. jul 2014 13:58)


Ajd' ti pomognem malo, bifor end after. OK? :p

autostoper

pre 9 godina

cini mi se da ljudi u Srbiji imaju ok stav za ljude promenjenog pola,sto su rekli i stranci,a vidi se i po odnosu +- na komentarima.Dok sa Lgbt populacijom je potpuno drugacije.Ako neko moze da mi objasni to?

M - Z

pre 9 godina

@ (Nikola sa mnogo pitanja, 25. jul 2014

Niki, od testisa ti lepo naprave usmine.. a penis se uvuce unutra, dok ne zaraste i dok sve ne legne na svoje mesto normalno da nije funkcionalno kao i sve ostalo imas osecaj da ti penis stoji tamo gde je stajao, ali to je samo osecaj koji nestane kroz par meseci... ne mozes da dobijas crvenkapicu, niti da ostanes trudan( ima slucajeva gde su im jednostavno ubacivali vec oplodjenu jajnu celiju u pre toga ubacenu matericu, naravno carskim rezom su se poradjali ) , ali imas osecaj u vagini, kao i to da mozes da mastrubiras .. Sada zavisi i gde menjas pol negde to mozes npr Tajland i za 5000 eura, a mozes i u Londonskom privatnim klinikama, koje ti izmenu za 80% celo telo pogotovo konture lica i jako bolje urade promene pola, za 50.000-200.000 funti sve zavisi od pacijenta i njegovih zahteva, ali ako zelis da budes kao Shakira moze, pola se placa u napred a pola posle operacije, naravno uz ugovor

milica

pre 9 godina

Negde sam procitala da je Andrej imao zenske polne organe. Ne znam koliko je to istina, ali je nekoliko puta rekao da mu ne raste brada. Zato ima tako savrseno glatko lice.

zena

pre 9 godina

@Spinoza nemam nista protiv muzevnosti niti je to tema ovde. Muzevni muskarci ne mogu ovim biti nikako ugrozeni dok oni ne ugrozavaju druge. Samo jedno obicno pitanje tebi i ostalim hejterima: da li vam osoba iz ovog teksta izgleda kao muskarac ili zena? zaboravite na trenutak sve sto znate o njemu/njoj i samo posmatrajte glas, pokrete, izraz lica, hod, pa onda razmisljanje, zelje, stavove, osecanja itd. Da li zraci muzevnoscu ili zenstvenoscu? Meni recimo deluje zenstvenije od mnogih bioloskih zena.

Mozak ne moze niti treba da se menja iz etickih razloga jer mozak je necija licnost. Niko od vas ne bi zeleo da izgubi sustinu svoga bica i da postane bezlican. Zato se menja telo.

Jos jednom podrska i sve najbolje.

Nema tu...

pre 9 godina

Najbolji su mi ovi sto izgleda nemaju ni jedan problem u zivotu pa ne znaju kako je to kad neko ima tesko resiv problem koji ga muci, lomi, kida... I onda dodju ovde i napisu 'ju, ju, ju, gde ide svet, kako ovo, ja ne bih nikad...' I ono najljigavije 'kakvu poruku saljemo deci...' (Bljak ali najtezi), a ima i onih sa stalno prisutnim 'to je zapadnjacko urusavanje porodice i porodicnih vrednosti...'. Eee tute moje, kad bi postojao neki zakon ko sme da ima decu, a ko ne, vi ne biste smeli ni da ih zamislite...

Jovana

pre 9 godina

Joj sta sve necu procitati ovde. Pol je binarna kategorija samo
za ljude, jer su izmislili da je tako lakse da razumeju, ili ne razumeju
neke prirodne pojave. Pricati o polu kao binarnoj ljudskoj karakteristici
u danasnje vreme je isto kao i tvrditi da je Zemlja ravna ploca.

Dakle postoji 8 (osam) razlicitih sistema u telu koji odredjuju pol,
kada su svi uskladjeni i na recimo jednoj stani, onda je ta osoba
izrazito na jednoj strani ili na drugoj, sto opet ostavlja prostor
karakteru da izrazi sebe.
Ukoliko samo jedan od tih 8 nije u skladu sa ostalima, imamo tu
"sivu" zonu koju ne razumemo.

Transeksualnost je podvrsta interseksualnosti (ili kako se nekada
zvalo hermafroditizam). Interseksualnost ima mnogo oblika, i ekstremi
su kad se dete rodi sa oba gonadna pola, recimo. Nije redak slucaj
da se rodi "decak", pa da u 19 godini otkrije slucajno da ima jajnike
jer je poceo da krvari iznutra. Ovakvih prica ima milion, i to nisu
retke pojave. Pitajte bilo koju medicinsku sestru u porodilistu,
kako pretrnu kada treba da kazu roditeljima da su dobili "dete".
A otac pita pa sta je, jel musko ili zensko? I dobije opet odgovor:
DETE.
Cesto ovo nije vidljivo, i dodje do izrazaja tek kasnije tokom ili
posle puberteta.

Dakle prestanite vise da pol gledate kao nesto sto ima samo dve opcije.
Priroda nije tako stura i limitirana, kao sto neki mozgovi jesu, na
zalost iako jesu produkt te iste prirode.

Biseksualac

pre 9 godina

Vodite racuna kad izadjete u grad, da ne nasednete, kao jedan moj drug u Amsterdamu :)
(brko, 25. jul 2014 12:22)
Druze Brko, mozda je taj tvoj drug hteo da "nasedne". Ljudska seksualnost je mnogo slozenija, raznolikija i zanimljivija od onoga sto su nas k'o klince ucili. Najbitinije je da, kao i Andreja, zivimo svoj zivot i da budemo ono sto jesmo.

Just askin'

pre 9 godina

Osvrt na drugi nacin razmisljanja o ovom ''problemu'' . Da li je rodjen pogresan mozak u pravom telu ili pravi mozak u pogresnom telu? Vidim da je ''IN'' menjati telo. Da li bi smatrali isto tako ''IN'' promenu mozga tj. hormonske terapije i povecanje nivoa testosterona na nivo prosecnog muskarca?

8+554

pre 9 godina

"@emilija Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ."
(Djole, 25. jul 2014 15:22)
Ti ocigledno nemas ni tu osnovnu skolu, posto se u njoj, koliko se secam, ne uci o kompleksnim polnim poremecajima.
O mogicnostima da se dete rodi sa xxy parom hromozoma, a postoji I mogucnost da se dete rodi I sa zenskim polnim organima I sa muskim(ovde pod zenskim polnim organima mislim samo na jajnike, a pod muskim na penis, testise...). Ovaj poremecaj zahvata 1% populacije tako da I nije nesto preterano poznat.

masterkg

pre 9 godina

Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ.
(Djole, 25. jul 2014 15:22)
Pretpostavljam da ti imaš osnovnu, ali jedino osnovnu. Postoji to DJole, samo se raspitaj....

Spinoza

pre 9 godina

@zena

Klinefelterov sindrom se klasifikuje kao genetski poremećaj i iznimno je redak - ima ga 0,01% populacije. Dodatni X hromozom (koji nije "ženski" jer ga poseduju i muškarci) dovodi do ozbiljnih motornih poremećaja kod pacijenata sa ovim sindromom - ne bih rekao da je to slučaj sa ovim manekenom, naprotiv. To što neko ima XXY kombinaciju ne znači, kako ti to laički kažeš, da on "nije potpuno muškarac" - ne određuje nas jedan hromozom već njihova kombinacija. Hormonski status se opet odnosi na poremećaj, koji se može regulisati medikamentima. Psihički doživljaj se ne stvara pred već postnatalno.

Napokon, sama distinkcija pol-rod je pseudonaučna. Pol jeste rod i obrnuto, nastao evolucionim prilagođavanjem vrste. Kao što nam govore najnovija otkrića evolucione psihologije, somatski i genetski "potpis" pola je konačno određenje, dok je ideja o dvopolnim, androginim etc. osobama socijalna, ideološka i mitološka nadgradnja. Mi naprosto živimo u vremenu u kome je muškost potlačena, diskriminisana i društveno manje prihvatljiva, pa stoga i manje poželjna, što dovodi do ovakvih pojava.
Mislim da ti treba malo da se obrazuješ - gimnazijsko obrazovanje bi bilo dovoljno da se ovo shvati. Jasno se vidi da su tvoji postovi motivisani mizandrijom, mržnjom i zavišću prema svemu muškom i ta vrsta resantimana se teško prikriva. Dobronamerno savetujem da potražiš pomoć, kako bi bolje funkcionisala u društvu i prihvatila postojanje polovine čovečanstva prema kojoj osećaš toliku mržnju.

milan

pre 9 godina

@žena: g-đice, pre nego što krenete u vređanja i mržnju, pre nego što nekoga opomenete da "nije obrazovan", možda ne bi bilo loše da se obrazujte i vi sami! vaše tvrdnje o tri nivoa za određivanje pola su uzete iz takozvane "rodne teorije" (gender theory) koja NIJE NAUČNO DOKAZANA! ne postoji naučna potvrda. ništa. dakle, vaše tvrdnje, iznesene uz veliku dozu arogancije, su apsolutna nula, ništa, glupost, laž...

Nikola SRB+HR=XYXX

pre 9 godina

Iskreno, nikada pre ove vesti nisam cuo za ovog Pejica. Zainteresovalo me pa sam pogledao slike na Google-u. Bio sam frapiran lepotom njegovog/njenog lica. Na nekim slikama je ista Marija Sarapova koju (zbog izgleda, kompletnog) obozavam. Pejicevo telo je vec druga stvar. Zaista je "nesrecna" kombinacija zene i muskarca. Nadam se i zelim mu da je doneo pravu odluku i da ce ubuduce biti mnogo srecniji nego sto je do sada bio. Voleo bih da mu vidim (na slici) i roditelje. Pejic je navodno potomak iz jednog srpsko-hrvatskog braka. Pade mi nesto na pamet...Da su sva deca iz svih srpsko-hrvatskih brakova rodjena kao androgeni, mozda ne bi bilo toliko mrznje izmedju ta dva naroda.

zena

pre 9 godina

Postoji i treca varijanta kombinacije hromozoma a to je xxy (pored xx i xy) i to se zove Klinefelterov sindrom i cest je kod muskaraca koji menjaju pol. To znaci da ni na hromozomskom nivou nisu potpuno muskarci. fizicke karaktetistike ovog sindroma su tanke ruke i noge u odnosu na gradju prosecnog muskarca. Pored toga sledeci nivo za odredjivanje pola je hormonski status koji se proverava a zatim i psiholoski profil koji je formiran pre rodjenja i centar mu je u mozgu. To je ono kog roda se osoba oseca.

Dakle tri nivoa da se odredi neciji pol i rod. Hejteri malo se obrazujte.
Meni licno je ova osoba uvek vise izgledala kao zena nego kao muskarac i tako sam je i dozivljavala. Problem je sto ljudi se fiksiraju za dozivljaj necijeg pola samo po tome da li mu je ime musko ili zensko umesto da puste intuiciji da ih vodi. Tad bi im sve to bilo jasnije.
Moja podrska.

Nikola sa mnogo pitanja

pre 9 godina

Ako je tako srecniji neka je onda i uradio, ali ja imam jedan drugi problem. Ne znam tacno sta hirurgija uradi u ovakvim slucajevima, ali znam da medicina ima i te kako svoje granice. Ne verujem da je "tehnicki" moguce od jednog muskarca napraviti zenu, uprkos hormonskoj terapiji koja posle operacije sledi. Tamo gde nije bilo vagine ne moze je, u smislu prave vagine, biti ni posle operacije. Po svaku cenu praviti neke otvore, a da sve to nije propraceno odgovarajucim nervima,zlezdama, klitorisom, jajnicima, matericom...ne moze po meni, organski i funkcionalno, nikada dati zadovoljavajuce rezultate. Hirurzi, negde sam citao, vrse ovakve operacije samo na izricitu zelju i posle dugih konsultacija sa psiholozima, psihijatrima koji moraju potvrditi da doticni zaista mentalno, emocionalno zivi i oseca kao zena. U svakom slucaju ne treba nikog osudjivati jer mi koji se nalazimo u "pravom" telu nikada ne mozemo shvatiti koliko je ljudima koji se nalaze u "pogresnom" telu mozda nepodnosljivo tesko. Mene samo interesuje, (normalno, samo teoretski) da li to novo "pravo" telo koliko toliko funkcionise kao pravo zensko telo? Iskreno, ne verujem. Ali mozda tim ljudima to i nije toliko vazno? Vazan im je mozda samo osecaj.

milan

pre 9 godina

@Marija: Marija, to što ste napisali nikada i nigde nije naučno dokazano! Molim vas da ne širite laži i dezinformacije, s kojima nas ionako svakodnevno zasipaju preko medija...

Aca

pre 9 godina

@(Izvinjavam se što sam str8!, 25. jul 2014 14:31)

Promasio si sustinu.Sustina je da je ovaj covek uradio ono sto hoce. Problem je sto ti, kao i vecina ljudi ovde, radite ono sto vam drustvo namece. Ovo drustvo, prepuno bezimenih ljudi, sterotipa i mediokriteta, zivi na krilatici: radim to zato sto tako mora! Svi rade, pa i ja. I ne pricam ti ovde o homoseksualnosti, sto si se uhvatio gejeva kao pijan plota? Ovaj covek ima androgen insensitivity sydrom, to je ozbiljan poremecaj,procitaj malo o njemu, nema veze da li voli pisu ili ribicu, sta ti je? Poenta, on je smogao hrabrosti da postane ono sto jeste i zeli, i mnogo mu je boje od vas koji se krijete iza vencanica, dece itd, idete linijem manjeg otpora a ne smete da budete i radite ono sto hocete jer se bojite osude ovog trulog drustva(i pritom ne mislim na homoseksualnost, znam da ti je samo strah od toga u glavi, ali niko te ovde ne tera da budes gej, opusti se). Mozda neki, mozda ti, i ne bi hteli decu, mozda bi hteli da menjaju partnere, mozda bi hteli da piju svaku noc u kafani, ,mozda su neki i stvarno gej, mozda nisu , mozda bi hteli da urade ne znam sta zbog cega bi naisli na osudu od ovog primitivnog staromodnog drustva ( znas ga dobro, ti si deo njega) , ali to ne rade jer su ih naucili da moraju da slede pravila stada.( ovde naravno pricam da urade stvari koje nisu protvzakonite). E , to je sustina: stado druze, budi samo ovca u stadu i radi sta drugi rade i ubedi se da je to tvoja sreca. Srecno s tim.

Djole

pre 9 godina

@emilija Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ.

?

pre 9 godina

Svaka cast! :)
molla, 25. jul 2014 11:34)
Izvini, jel možeš da mi odgovoriš u komentaru zašto ''svaka čast''?
Ne razumem, zaista. Svaka čast za hrabrost jer je otišao pod nož? To razumem.
Totalna anestezija i uopšte svaka operacija je na svoj način rizična i gadna, treba imati hrabrosti... ali ako si mislio/la, na nešto drugo, objani mi molim te zbog čega to - svaka čast? Da li je možda posle operacije otišao u Afriku i nahranio svu gladnu decu? Da li je podigao dom za penzionere negde u svetu, ili pronašao lek za sidu?...ili nešto peto? Hvala unapred.

Spinoza

pre 9 godina

Naš pol je određen parom hromozoma - XY za muškarca, XX za ženu. Dok ne nađe načina da to promeni, on nije žena, već samo iskasapljeni muškarac.

Dzouni

pre 9 godina

Koliko sam shvatio on želi da bude žena. Da ispravi grešku prirode, koja, iako savršena, ume da napravi grešku. Andrej je bio žena zarobljena u telu muškarca i ništa više.
(Mladen Mladenovic, 25. jul 2014 13:06)

Ne, njemu se cefnulo da promeni pol iz nepoznatih razloga (mozda nisu nepoznati, meni jesu jer ne znam ko je ovo). Koliko god da su mi gadne takve stvari, ne zameram mu, svako ima pravo da radi sa svojim zivotom sta hoce. Ali kriviti prirodu za 'gresku'? Kazes priroda je savrsena ali ume da napravi gresku. Pa definicija savrsenosti je nepravljenje gresaka... a druga stvar, ne moze priroda da pogresi ili uradi ispravnu stvar, ona radi ono sto radi, u oko 50% slucajeva se rodi muskarac u 50% zena, ovaj lik se rodio kao muskarac...imas i ljude koji postanu masovne ubice pa niko ne krivi prirodu, njega je priroda samo stvorila, a dalje je sam resio sta ce da radi...

Jovana

pre 9 godina

dobro dosao u svet PMSa
(nije lako biti zena, 25. jul 2014 12:05)

Upravo tacno, jer osobe koje su lecene od ovog sindroma,
imaju eksternu kontrolu ciklusa i svakako imaju PMS.

Ovo je iz licnog iskustva.

podrskA

pre 9 godina

svaka cast ali mi se cini da je deo njegove popularnosti upravo u tome sto je bio nesto izmedju, sada je fakat zena a od njega ima lepsih milion. nadam se da mu nece ugroziti karijeru.

Unity3D

pre 9 godina

@nije lako biti žena

Draga ženo, kakve veze PMS ima sa transrodnim M2F osobama? To što je neko promenio pol, ne znači da je promenio i reproduktivne organe, koji su, je l', direktno zaslužni za PMS.

Strašno :)

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

(Before & After).
(Ora011, 25. jul 2014 13:09)
-----------------
Hvala što nam pojasniste. Da nije bilo ovoga "Before & After" teško bismo se snašli.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

To je uradio jer zeli da bude lezbijka.
(zoo, 25. jul 2014 12:26)
-------
Koliko sam shvatio on želi da bude žena. Da ispravi grešku prirode, koja, iako savršena, ume da napravi grešku. Andrej je bio žena zarobljena u telu muškarca i ništa više.

Natalija

pre 9 godina

verujem da je to jeziv osecaj kad si rodjen u pogresnom telu i verujem da je to izuzetno naporan period za mlado bice koje prolazi kroz ovakav psihofizicki stres. sva sreca pa je imao tj. imala porodicnu podrsku. Svaka cast za ovu mladu devojku!

mile

pre 9 godina

Ne znam cemu ovakvi komentari za dijagnozu koju Andrej i milioni ljudi sirom sveta imaju. Covek je rodjen kao zena u muskom telu, i sta sad, da izvrsi samoubistvo? Skroz sam osetljiv na ovakve prozivke, jer ne mogu da zamislim kako se ti ljudi osecaju u sosptvenoj kozi, a jos treba neko da se sprda sa njima. Stvarno smo dno dna, bezosecajni i ne zasluzujemo bolje.

Dijagnoza

pre 9 godina

strašno
(stevo-o, 25. jul 2014 11:31)

Kako god,ali čovek ima pravo na svoj izbor i niko nema prava da ga osuđuje.U svakom slučaju,"on" je svetski čovek za razliku od nekih ovde,koji nemaju ni čistu vodu,a znaju drugima da sole pamet o životu...

Marija

pre 9 godina

B... oko "promene pola". Svasta. Pa ona je uvek bila zena,
nista se tu nije menjalo. Nas jedini i glavni pol je pol naseg
mozga, ne ono sto je izmedju nogu. Korekcija i usaglasavanje tela
sa nasim polom, sigurno nije nikakva promena, nego upravo to
usaglasavanje kako bi osoba mogla da zivi.

Smrtnost ranije, dok nije bilo moguce lecenje ovog teskog prenatalnog
sindroma, kod dece tako rodjene je bila skoro 100% i uglavnom do
35 godine zivota.

Dakle ovo nije cirkuska predstava, nego jedno jako tesko i bolno
lecenje.

Ziva bila!

Zox

pre 9 godina

Nasao je sebe (nadam se da nije privremeno) ali ce izgubiti posao... Tuzno je, ali sada je mnogo manje zanimljiv(a) lobiju koji drzi svet mode, a zenskih manekena ima u izobilju...

AlexZombie

pre 9 godina

Velika podrska. Potrebna je ogromna hrabrost za ovakvu odluku. Zivot je previse kratak i svako bi trebalo da se oseca dobro u svojoj koji, na bilo koj nacin. Ako ga je ovaj nacin usrecio onda niciji negativan komentar nije bitan.

Emilija

pre 9 godina

Vidim da vecina reaguje negativno. Mogu samo da kazem da kad te nejke stvari strefe u zivotu, ili te umalo strefe, pocnes da ih sagledavas drugacije. Nikada nisam bila homofob, ali otkad su mi u trudnoci rekli da je moja nerodjena beba neodredjenog pola, ipak imam mnogo vise razumevanja za osobe koje se tako rode. Ja sam, iapk, rodila zdravu, pravu devojcicu. Ali je ostao grc u stomaku kad god procitam ovako nesto i podsecanje da je i moje dete moglo da prezivljava nesto ovako. Moja cvrsta odluka je bila da rodim dete sa tim problemom i da napustim Srbiju i pokusam da joj omogucim bolji i laksi zivot negde gde ljudi sa manje podozrenja gledaju na takve osobe. Andreji zelim puno srece u 'novom" zivotu.

Emilija

pre 9 godina

Vidim da vecina reaguje negativno. Mogu samo da kazem da kad te nejke stvari strefe u zivotu, ili te umalo strefe, pocnes da ih sagledavas drugacije. Nikada nisam bila homofob, ali otkad su mi u trudnoci rekli da je moja nerodjena beba neodredjenog pola, ipak imam mnogo vise razumevanja za osobe koje se tako rode. Ja sam, iapk, rodila zdravu, pravu devojcicu. Ali je ostao grc u stomaku kad god procitam ovako nesto i podsecanje da je i moje dete moglo da prezivljava nesto ovako. Moja cvrsta odluka je bila da rodim dete sa tim problemom i da napustim Srbiju i pokusam da joj omogucim bolji i laksi zivot negde gde ljudi sa manje podozrenja gledaju na takve osobe. Andreji zelim puno srece u 'novom" zivotu.

AlexZombie

pre 9 godina

Velika podrska. Potrebna je ogromna hrabrost za ovakvu odluku. Zivot je previse kratak i svako bi trebalo da se oseca dobro u svojoj koji, na bilo koj nacin. Ako ga je ovaj nacin usrecio onda niciji negativan komentar nije bitan.

Marija

pre 9 godina

B... oko "promene pola". Svasta. Pa ona je uvek bila zena,
nista se tu nije menjalo. Nas jedini i glavni pol je pol naseg
mozga, ne ono sto je izmedju nogu. Korekcija i usaglasavanje tela
sa nasim polom, sigurno nije nikakva promena, nego upravo to
usaglasavanje kako bi osoba mogla da zivi.

Smrtnost ranije, dok nije bilo moguce lecenje ovog teskog prenatalnog
sindroma, kod dece tako rodjene je bila skoro 100% i uglavnom do
35 godine zivota.

Dakle ovo nije cirkuska predstava, nego jedno jako tesko i bolno
lecenje.

Ziva bila!

Dijagnoza

pre 9 godina

strašno
(stevo-o, 25. jul 2014 11:31)

Kako god,ali čovek ima pravo na svoj izbor i niko nema prava da ga osuđuje.U svakom slučaju,"on" je svetski čovek za razliku od nekih ovde,koji nemaju ni čistu vodu,a znaju drugima da sole pamet o životu...

mile

pre 9 godina

Ne znam cemu ovakvi komentari za dijagnozu koju Andrej i milioni ljudi sirom sveta imaju. Covek je rodjen kao zena u muskom telu, i sta sad, da izvrsi samoubistvo? Skroz sam osetljiv na ovakve prozivke, jer ne mogu da zamislim kako se ti ljudi osecaju u sosptvenoj kozi, a jos treba neko da se sprda sa njima. Stvarno smo dno dna, bezosecajni i ne zasluzujemo bolje.

Aca

pre 9 godina

@(Izvinjavam se što sam str8!, 25. jul 2014 14:31)

Promasio si sustinu.Sustina je da je ovaj covek uradio ono sto hoce. Problem je sto ti, kao i vecina ljudi ovde, radite ono sto vam drustvo namece. Ovo drustvo, prepuno bezimenih ljudi, sterotipa i mediokriteta, zivi na krilatici: radim to zato sto tako mora! Svi rade, pa i ja. I ne pricam ti ovde o homoseksualnosti, sto si se uhvatio gejeva kao pijan plota? Ovaj covek ima androgen insensitivity sydrom, to je ozbiljan poremecaj,procitaj malo o njemu, nema veze da li voli pisu ili ribicu, sta ti je? Poenta, on je smogao hrabrosti da postane ono sto jeste i zeli, i mnogo mu je boje od vas koji se krijete iza vencanica, dece itd, idete linijem manjeg otpora a ne smete da budete i radite ono sto hocete jer se bojite osude ovog trulog drustva(i pritom ne mislim na homoseksualnost, znam da ti je samo strah od toga u glavi, ali niko te ovde ne tera da budes gej, opusti se). Mozda neki, mozda ti, i ne bi hteli decu, mozda bi hteli da menjaju partnere, mozda bi hteli da piju svaku noc u kafani, ,mozda su neki i stvarno gej, mozda nisu , mozda bi hteli da urade ne znam sta zbog cega bi naisli na osudu od ovog primitivnog staromodnog drustva ( znas ga dobro, ti si deo njega) , ali to ne rade jer su ih naucili da moraju da slede pravila stada.( ovde naravno pricam da urade stvari koje nisu protvzakonite). E , to je sustina: stado druze, budi samo ovca u stadu i radi sta drugi rade i ubedi se da je to tvoja sreca. Srecno s tim.

Zox

pre 9 godina

Nasao je sebe (nadam se da nije privremeno) ali ce izgubiti posao... Tuzno je, ali sada je mnogo manje zanimljiv(a) lobiju koji drzi svet mode, a zenskih manekena ima u izobilju...

Nikola sa mnogo pitanja

pre 9 godina

Ako je tako srecniji neka je onda i uradio, ali ja imam jedan drugi problem. Ne znam tacno sta hirurgija uradi u ovakvim slucajevima, ali znam da medicina ima i te kako svoje granice. Ne verujem da je "tehnicki" moguce od jednog muskarca napraviti zenu, uprkos hormonskoj terapiji koja posle operacije sledi. Tamo gde nije bilo vagine ne moze je, u smislu prave vagine, biti ni posle operacije. Po svaku cenu praviti neke otvore, a da sve to nije propraceno odgovarajucim nervima,zlezdama, klitorisom, jajnicima, matericom...ne moze po meni, organski i funkcionalno, nikada dati zadovoljavajuce rezultate. Hirurzi, negde sam citao, vrse ovakve operacije samo na izricitu zelju i posle dugih konsultacija sa psiholozima, psihijatrima koji moraju potvrditi da doticni zaista mentalno, emocionalno zivi i oseca kao zena. U svakom slucaju ne treba nikog osudjivati jer mi koji se nalazimo u "pravom" telu nikada ne mozemo shvatiti koliko je ljudima koji se nalaze u "pogresnom" telu mozda nepodnosljivo tesko. Mene samo interesuje, (normalno, samo teoretski) da li to novo "pravo" telo koliko toliko funkcionise kao pravo zensko telo? Iskreno, ne verujem. Ali mozda tim ljudima to i nije toliko vazno? Vazan im je mozda samo osecaj.

Natalija

pre 9 godina

verujem da je to jeziv osecaj kad si rodjen u pogresnom telu i verujem da je to izuzetno naporan period za mlado bice koje prolazi kroz ovakav psihofizicki stres. sva sreca pa je imao tj. imala porodicnu podrsku. Svaka cast za ovu mladu devojku!

Spinoza

pre 9 godina

Naš pol je određen parom hromozoma - XY za muškarca, XX za ženu. Dok ne nađe načina da to promeni, on nije žena, već samo iskasapljeni muškarac.

podrskA

pre 9 godina

svaka cast ali mi se cini da je deo njegove popularnosti upravo u tome sto je bio nesto izmedju, sada je fakat zena a od njega ima lepsih milion. nadam se da mu nece ugroziti karijeru.

zena

pre 9 godina

Postoji i treca varijanta kombinacije hromozoma a to je xxy (pored xx i xy) i to se zove Klinefelterov sindrom i cest je kod muskaraca koji menjaju pol. To znaci da ni na hromozomskom nivou nisu potpuno muskarci. fizicke karaktetistike ovog sindroma su tanke ruke i noge u odnosu na gradju prosecnog muskarca. Pored toga sledeci nivo za odredjivanje pola je hormonski status koji se proverava a zatim i psiholoski profil koji je formiran pre rodjenja i centar mu je u mozgu. To je ono kog roda se osoba oseca.

Dakle tri nivoa da se odredi neciji pol i rod. Hejteri malo se obrazujte.
Meni licno je ova osoba uvek vise izgledala kao zena nego kao muskarac i tako sam je i dozivljavala. Problem je sto ljudi se fiksiraju za dozivljaj necijeg pola samo po tome da li mu je ime musko ili zensko umesto da puste intuiciji da ih vodi. Tad bi im sve to bilo jasnije.
Moja podrska.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

To je uradio jer zeli da bude lezbijka.
(zoo, 25. jul 2014 12:26)
-------
Koliko sam shvatio on želi da bude žena. Da ispravi grešku prirode, koja, iako savršena, ume da napravi grešku. Andrej je bio žena zarobljena u telu muškarca i ništa više.

Jovana

pre 9 godina

Joj sta sve necu procitati ovde. Pol je binarna kategorija samo
za ljude, jer su izmislili da je tako lakse da razumeju, ili ne razumeju
neke prirodne pojave. Pricati o polu kao binarnoj ljudskoj karakteristici
u danasnje vreme je isto kao i tvrditi da je Zemlja ravna ploca.

Dakle postoji 8 (osam) razlicitih sistema u telu koji odredjuju pol,
kada su svi uskladjeni i na recimo jednoj stani, onda je ta osoba
izrazito na jednoj strani ili na drugoj, sto opet ostavlja prostor
karakteru da izrazi sebe.
Ukoliko samo jedan od tih 8 nije u skladu sa ostalima, imamo tu
"sivu" zonu koju ne razumemo.

Transeksualnost je podvrsta interseksualnosti (ili kako se nekada
zvalo hermafroditizam). Interseksualnost ima mnogo oblika, i ekstremi
su kad se dete rodi sa oba gonadna pola, recimo. Nije redak slucaj
da se rodi "decak", pa da u 19 godini otkrije slucajno da ima jajnike
jer je poceo da krvari iznutra. Ovakvih prica ima milion, i to nisu
retke pojave. Pitajte bilo koju medicinsku sestru u porodilistu,
kako pretrnu kada treba da kazu roditeljima da su dobili "dete".
A otac pita pa sta je, jel musko ili zensko? I dobije opet odgovor:
DETE.
Cesto ovo nije vidljivo, i dodje do izrazaja tek kasnije tokom ili
posle puberteta.

Dakle prestanite vise da pol gledate kao nesto sto ima samo dve opcije.
Priroda nije tako stura i limitirana, kao sto neki mozgovi jesu, na
zalost iako jesu produkt te iste prirode.

Nema tu...

pre 9 godina

Najbolji su mi ovi sto izgleda nemaju ni jedan problem u zivotu pa ne znaju kako je to kad neko ima tesko resiv problem koji ga muci, lomi, kida... I onda dodju ovde i napisu 'ju, ju, ju, gde ide svet, kako ovo, ja ne bih nikad...' I ono najljigavije 'kakvu poruku saljemo deci...' (Bljak ali najtezi), a ima i onih sa stalno prisutnim 'to je zapadnjacko urusavanje porodice i porodicnih vrednosti...'. Eee tute moje, kad bi postojao neki zakon ko sme da ima decu, a ko ne, vi ne biste smeli ni da ih zamislite...

Biseksualac

pre 9 godina

Vodite racuna kad izadjete u grad, da ne nasednete, kao jedan moj drug u Amsterdamu :)
(brko, 25. jul 2014 12:22)
Druze Brko, mozda je taj tvoj drug hteo da "nasedne". Ljudska seksualnost je mnogo slozenija, raznolikija i zanimljivija od onoga sto su nas k'o klince ucili. Najbitinije je da, kao i Andreja, zivimo svoj zivot i da budemo ono sto jesmo.

Unity3D

pre 9 godina

@nije lako biti žena

Draga ženo, kakve veze PMS ima sa transrodnim M2F osobama? To što je neko promenio pol, ne znači da je promenio i reproduktivne organe, koji su, je l', direktno zaslužni za PMS.

Strašno :)

Jovana

pre 9 godina

dobro dosao u svet PMSa
(nije lako biti zena, 25. jul 2014 12:05)

Upravo tacno, jer osobe koje su lecene od ovog sindroma,
imaju eksternu kontrolu ciklusa i svakako imaju PMS.

Ovo je iz licnog iskustva.

Nikola SRB+HR=XYXX

pre 9 godina

Iskreno, nikada pre ove vesti nisam cuo za ovog Pejica. Zainteresovalo me pa sam pogledao slike na Google-u. Bio sam frapiran lepotom njegovog/njenog lica. Na nekim slikama je ista Marija Sarapova koju (zbog izgleda, kompletnog) obozavam. Pejicevo telo je vec druga stvar. Zaista je "nesrecna" kombinacija zene i muskarca. Nadam se i zelim mu da je doneo pravu odluku i da ce ubuduce biti mnogo srecniji nego sto je do sada bio. Voleo bih da mu vidim (na slici) i roditelje. Pejic je navodno potomak iz jednog srpsko-hrvatskog braka. Pade mi nesto na pamet...Da su sva deca iz svih srpsko-hrvatskih brakova rodjena kao androgeni, mozda ne bi bilo toliko mrznje izmedju ta dva naroda.

8+554

pre 9 godina

"@emilija Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ."
(Djole, 25. jul 2014 15:22)
Ti ocigledno nemas ni tu osnovnu skolu, posto se u njoj, koliko se secam, ne uci o kompleksnim polnim poremecajima.
O mogicnostima da se dete rodi sa xxy parom hromozoma, a postoji I mogucnost da se dete rodi I sa zenskim polnim organima I sa muskim(ovde pod zenskim polnim organima mislim samo na jajnike, a pod muskim na penis, testise...). Ovaj poremecaj zahvata 1% populacije tako da I nije nesto preterano poznat.

masterkg

pre 9 godina

Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ.
(Djole, 25. jul 2014 15:22)
Pretpostavljam da ti imaš osnovnu, ali jedino osnovnu. Postoji to DJole, samo se raspitaj....

?

pre 9 godina

Svaka cast! :)
molla, 25. jul 2014 11:34)
Izvini, jel možeš da mi odgovoriš u komentaru zašto ''svaka čast''?
Ne razumem, zaista. Svaka čast za hrabrost jer je otišao pod nož? To razumem.
Totalna anestezija i uopšte svaka operacija je na svoj način rizična i gadna, treba imati hrabrosti... ali ako si mislio/la, na nešto drugo, objani mi molim te zbog čega to - svaka čast? Da li je možda posle operacije otišao u Afriku i nahranio svu gladnu decu? Da li je podigao dom za penzionere negde u svetu, ili pronašao lek za sidu?...ili nešto peto? Hvala unapred.

Dzouni

pre 9 godina

Koliko sam shvatio on želi da bude žena. Da ispravi grešku prirode, koja, iako savršena, ume da napravi grešku. Andrej je bio žena zarobljena u telu muškarca i ništa više.
(Mladen Mladenovic, 25. jul 2014 13:06)

Ne, njemu se cefnulo da promeni pol iz nepoznatih razloga (mozda nisu nepoznati, meni jesu jer ne znam ko je ovo). Koliko god da su mi gadne takve stvari, ne zameram mu, svako ima pravo da radi sa svojim zivotom sta hoce. Ali kriviti prirodu za 'gresku'? Kazes priroda je savrsena ali ume da napravi gresku. Pa definicija savrsenosti je nepravljenje gresaka... a druga stvar, ne moze priroda da pogresi ili uradi ispravnu stvar, ona radi ono sto radi, u oko 50% slucajeva se rodi muskarac u 50% zena, ovaj lik se rodio kao muskarac...imas i ljude koji postanu masovne ubice pa niko ne krivi prirodu, njega je priroda samo stvorila, a dalje je sam resio sta ce da radi...

Djole

pre 9 godina

@emilija Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ.

milan

pre 9 godina

@Marija: Marija, to što ste napisali nikada i nigde nije naučno dokazano! Molim vas da ne širite laži i dezinformacije, s kojima nas ionako svakodnevno zasipaju preko medija...

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

(Before & After).
(Ora011, 25. jul 2014 13:09)
-----------------
Hvala što nam pojasniste. Da nije bilo ovoga "Before & After" teško bismo se snašli.

zena pauk

pre 9 godina

Ja sam isto transseksualna zena. Promenila sam pol kada sam zavrsila fakultet. Imam sestru bliznakinju i cudili su se da sam musko. Kariotip mi je xxy. Uvek sam se osecala kao zena i patila sto nisam. Znala sam da cu prmeniti pol, ali sam prvo htela da budem ekonomski nezavisna, dva fakulteta sam zavrsila. Zaposlena sam i niko ne naslucuje. Da, uzimam hormone i @zena je u pravu. Nije bitan izgled,vec kao dozivljavas sebe. Pol i rod su dve razlicite stvari. Mogla bih reci da sam tip zene Gisele Bundchen. Visoka sam 178/65, imam grudi, vitka sam i zgodna. Frajeri me salecu i kada hocu da iih odbijem kazem im da sam bila musko, ne veruju. Sex mi je najmanje vazan u zivotu, imam orgazme i to jako intenzivne. Operaciju sam radila kod nas, platila je i imam punu podrsku porodice. Zivim punim plucima kao zena, prezadovoljna sam i uzivam u svom telu. Ne osudjujte, nije to bio moj izbor! Andrei zelim svu srecu i uspeh, prelepa je!!

milan

pre 9 godina

@žena: g-đice, pre nego što krenete u vređanja i mržnju, pre nego što nekoga opomenete da "nije obrazovan", možda ne bi bilo loše da se obrazujte i vi sami! vaše tvrdnje o tri nivoa za određivanje pola su uzete iz takozvane "rodne teorije" (gender theory) koja NIJE NAUČNO DOKAZANA! ne postoji naučna potvrda. ništa. dakle, vaše tvrdnje, iznesene uz veliku dozu arogancije, su apsolutna nula, ništa, glupost, laž...

autostoper

pre 9 godina

cini mi se da ljudi u Srbiji imaju ok stav za ljude promenjenog pola,sto su rekli i stranci,a vidi se i po odnosu +- na komentarima.Dok sa Lgbt populacijom je potpuno drugacije.Ako neko moze da mi objasni to?

Spinoza

pre 9 godina

@zena

Klinefelterov sindrom se klasifikuje kao genetski poremećaj i iznimno je redak - ima ga 0,01% populacije. Dodatni X hromozom (koji nije "ženski" jer ga poseduju i muškarci) dovodi do ozbiljnih motornih poremećaja kod pacijenata sa ovim sindromom - ne bih rekao da je to slučaj sa ovim manekenom, naprotiv. To što neko ima XXY kombinaciju ne znači, kako ti to laički kažeš, da on "nije potpuno muškarac" - ne određuje nas jedan hromozom već njihova kombinacija. Hormonski status se opet odnosi na poremećaj, koji se može regulisati medikamentima. Psihički doživljaj se ne stvara pred već postnatalno.

Napokon, sama distinkcija pol-rod je pseudonaučna. Pol jeste rod i obrnuto, nastao evolucionim prilagođavanjem vrste. Kao što nam govore najnovija otkrića evolucione psihologije, somatski i genetski "potpis" pola je konačno određenje, dok je ideja o dvopolnim, androginim etc. osobama socijalna, ideološka i mitološka nadgradnja. Mi naprosto živimo u vremenu u kome je muškost potlačena, diskriminisana i društveno manje prihvatljiva, pa stoga i manje poželjna, što dovodi do ovakvih pojava.
Mislim da ti treba malo da se obrazuješ - gimnazijsko obrazovanje bi bilo dovoljno da se ovo shvati. Jasno se vidi da su tvoji postovi motivisani mizandrijom, mržnjom i zavišću prema svemu muškom i ta vrsta resantimana se teško prikriva. Dobronamerno savetujem da potražiš pomoć, kako bi bolje funkcionisala u društvu i prihvatila postojanje polovine čovečanstva prema kojoj osećaš toliku mržnju.

Just askin'

pre 9 godina

Osvrt na drugi nacin razmisljanja o ovom ''problemu'' . Da li je rodjen pogresan mozak u pravom telu ili pravi mozak u pogresnom telu? Vidim da je ''IN'' menjati telo. Da li bi smatrali isto tako ''IN'' promenu mozga tj. hormonske terapije i povecanje nivoa testosterona na nivo prosecnog muskarca?

zena

pre 9 godina

@Spinoza nemam nista protiv muzevnosti niti je to tema ovde. Muzevni muskarci ne mogu ovim biti nikako ugrozeni dok oni ne ugrozavaju druge. Samo jedno obicno pitanje tebi i ostalim hejterima: da li vam osoba iz ovog teksta izgleda kao muskarac ili zena? zaboravite na trenutak sve sto znate o njemu/njoj i samo posmatrajte glas, pokrete, izraz lica, hod, pa onda razmisljanje, zelje, stavove, osecanja itd. Da li zraci muzevnoscu ili zenstvenoscu? Meni recimo deluje zenstvenije od mnogih bioloskih zena.

Mozak ne moze niti treba da se menja iz etickih razloga jer mozak je necija licnost. Niko od vas ne bi zeleo da izgubi sustinu svoga bica i da postane bezlican. Zato se menja telo.

Jos jednom podrska i sve najbolje.

milica

pre 9 godina

Negde sam procitala da je Andrej imao zenske polne organe. Ne znam koliko je to istina, ali je nekoliko puta rekao da mu ne raste brada. Zato ima tako savrseno glatko lice.

zensko

pre 9 godina

@nije lako biti žena

Draga ženo, kakve veze PMS ima sa transrodnim M2F osobama? To što je neko promenio pol, ne znači da je promenio i reproduktivne organe, koji su, je l', direktno zaslužni za PMS.

Strašno :)

pms ne zavisi od reproduktivnih vec od hormona, koje ove osobe piju poprilicno, pre nego sto kritikujes nekoga, procitaj nesto

M - Z

pre 9 godina

@ (Nikola sa mnogo pitanja, 25. jul 2014

Niki, od testisa ti lepo naprave usmine.. a penis se uvuce unutra, dok ne zaraste i dok sve ne legne na svoje mesto normalno da nije funkcionalno kao i sve ostalo imas osecaj da ti penis stoji tamo gde je stajao, ali to je samo osecaj koji nestane kroz par meseci... ne mozes da dobijas crvenkapicu, niti da ostanes trudan( ima slucajeva gde su im jednostavno ubacivali vec oplodjenu jajnu celiju u pre toga ubacenu matericu, naravno carskim rezom su se poradjali ) , ali imas osecaj u vagini, kao i to da mozes da mastrubiras .. Sada zavisi i gde menjas pol negde to mozes npr Tajland i za 5000 eura, a mozes i u Londonskom privatnim klinikama, koje ti izmenu za 80% celo telo pogotovo konture lica i jako bolje urade promene pola, za 50.000-200.000 funti sve zavisi od pacijenta i njegovih zahteva, ali ako zelis da budes kao Shakira moze, pola se placa u napred a pola posle operacije, naravno uz ugovor

Nook

pre 9 godina

"Pol je binarna kategorija samoza ljude."
Jovana

Dakle, ovakav stepen indoktrinacije se retko kada sreće. Pol je binarna kategorija za većinu višećelijskih vrsta, a podvrste seksualnosti ljudska socijalna nadgradnja - o tome je još antropolog Klod Levi-Stros pisao. Tvrditi glupost kakvu si izjavila isto je što i misliti da se Sunce okreće oko Zemlje, jer nam tradicija tako govori.

zena pauk

pre 9 godina

@qwrt

A kada je @zena to rekla?? Uzimam estradiol 21 dan a poslednje nedelje estradiol sa progesteronom i tada sam nervoznija. Naravno da nema ovulacije i moj hormonski status je kao kod zena u menopauzi, ali sa najvisim nivom estradiola. Sve sam ti objasnila.

zensko

pre 9 godina

bavim se medicinom i znam sta govorim, naravno da se hormonima ne moze oploditi muskarac, aman, ali hormoni uticu na raspolozenje u slucaju da ne znas, pms je predmenstrualnisindrom koji se odlikuje povecanim apetitom, razdrazljivostu, melanholijom i za njega su iskljucivo zasluzni hormoni koji kada bi se ubrizgali i tebi isto bi se ponasao, obrati paznju o cemu diskutujemo ovde, zneci ne o radjanju dece vec o promenama raspolozenja ko sto jedna devojka rece...

qwyx

pre 9 godina

@ :)pms ne zavisi od reproduktivnih vec od hormona, koje ove osobe piju poprilicno, pre nego sto kritikujes nekoga, procitaj nesto
(zensko, 26. jul 2014 04:06)

hahahahahahahaha! :DDD

Curo, ako ne znaš osnovnu biologiju sopstvenog tijela, to jeste strašno, dobro ti kaže čovjek. Hormoni ti regulišu ovalucaiju, ali bez predulsova za stvaranje jajnih ćelija, kao i neurološke kontrole ženskog reproduktivnog procesa, koji muški mozak nema, jer je prilagođen svom procesu, ovulacija se ne može dogoditi. Ti misliš da je ovaj tip u stanju da rodi? Sa koje si ti planete? Ako ti hirurg napravi vještački penis, ne znači da možeš da oplodiš ženu. Nisi pokazala neznanje, nego... i još kažeš drugima da nešto pročitaju. bruka.

Swedenonline

pre 9 godina

( (Before & After).
(Ora011, 25. jul 2014 13:09) 
-----------------
Hvala što nam pojasniste. Da nije bilo ovoga "Before & After" teško bismo se snašli.
(Mladen Mladenovic, 25. jul 2014 13:58)


Ajd' ti pomognem malo, bifor end after. OK? :p

Marko

pre 9 godina

Sve to lepo izgleda dok je decko mlad, a pod stare Dane ce verovatno I na zalost zavrsiti neslavno kao Merlinka, sto naravno nikome ne zelim.

Spinoza

pre 9 godina

@ženaPošto nisi odgovorila ni na jedno moje pobijanje tvog posta, pretpostaviću da si nešto naučila i da se sada slažeš. Jedini hejter ovde si ti, mizandrijskog tipa. U odgovor na tvoje pitanje: meni liči na feminiziranog muškarca i ni u ludilu ne bih pomislio da je žena. Sve i da mi liči na ženu, to ništa ne bi promenilo: kad pogledam u Sunce, čini mi se da se ono okreće oko Zemlje, a ne obrnuto. Mnogo šta nam u životu "izgleda" da jeste, a zapravo nije. Pol se ne određuje nikakvim "zračenjem ženstvenošću", kako ti to laički kažeš. Sve što navodiš: pokreti, izraz, hod, razmišljanje, želje, stavovi se UČE, oni su stečeni ili voljno promenjeni. Po tebi bi svaki glumac koji uverljivo glumi ženu i potpuno se udubi u ulogu postajao žensko. Njegov mozak je "muški", u smislu da i dalje ima muške neurološke karakteristike i to nije promenjeno operacijom promene pola, niti je izvodljivo. Psiha nije "mozak" - toliko valjda znaš? Mitološke kategorije poput "suštine svog bića" ne zaslužuju komentar. Napokon, da ti pojednostavim: zamisli da si lekar i da ti se pojavi osoba koja je uverena da je Napoleon. Izgleda, drži se, ima manire, dostojanstvo i način razmišljanja Napoleona. Ti "stručno" reaguješ tako što mu kupiš trorogi šešir, obraćaš mu se sa "Vaše Carsko Visočanstvo" i tražiš od ostatka planete da čini isto, inače su hejteri i diskriminatori. "Napoleon" se oseća sjajno i ti si uverena da si ga izlečila. To se ovde dogodilo i motivisano je pohlepom hirurga i "gender" pseudonaukom

svasta

pre 9 godina

(zena pauk, 26. jul 2014 10:51)

Ovaj nick sam zapamtio po insistiranju "frajeri me salecu", "mnogo sam zgodna", i, moram da kazem da uz takav egzibicionizam i potrebu za dokazivanjem (psihicka stvar, nema veze sa polom i rodom), cisto sumnjam da se ponasas kao sto tvrdis. Ali srecno svakom sa njegovim mastarijama, a Andrei sa novim zivotom.

svasta

pre 9 godina

Mnogo sam dobra riba, hoces na pice sa mnom?? (zena pauk, 27. jul 2014 11:09)

Ne. Ne dopadaju mi se nametljive i dosadne osobe, ni muske ni zenske. Dodatno, kada su zene u pitanju, one koje su u stanju da se bace na muskarca i da ga "slude i obrlate" kako ti to volis da kazes da si strucna, a sve to bez obzira na to da li je muskarac ozenjen, da li je psihicki uravnotezen, da li imaju ista interesovanja ili ne, da li je alkoholicar, lazov, kockar, da li se pere i menja ves ili ima kvarne zube, 150 kila, higijenski nokat na malom prstu, ili naskakuje na sve sto mrda, ukratko, zene koje koje ocijukaju, trepavicare i vataju se sa svakim i bilo kim nisu mi seksi i njihova paznja mi ne prija. Ne zanima me kakve si to muskarce sretala u zivotu, ja tebi necu ostavljati nikakve druge licne podatke osim ovog Ne, i necu odgovarati na neduhovite i proste opaske koje ces, verujem imati, jer takav ti je manir.

zena pauk

pre 9 godina

Pozvala sam te na pice, a ne na sistematski pregled! Naravno da je bila sala i ironija a vidis shvatio si da bih htela.
Ne izlazim sa svakim na pice. Vrlo sam orjentisana u vremenu i prostoru i vidis razmisljala sam o onome sto si mi napisao u prethodnom postu. Donekle si u pravu, nisam jos apsolutno prevazisla to sto znam da ne mogu da rodim, pa delujem impulsivno. Ali ne zelim da zvucim pateticno, plivam najbolje sto umem iako mi je oduzeto repno peraje, ovo je bilo alegoricno!
Hvala na dobrim namerama, nisam bas toliko losa.Secas se pesme Sladjane Milosevic, ja sam neka cudna vrsta, to je moja omiljena a nik sam uzela., ako si gledao film Poljubac zene pauka, pogledaj ga, odlican je. Bila je pozorisna predstava mislim u Ateljeu, bila sam klinka.

zena pauk

pre 9 godina

@ spinoza

U pravu si donekle, objasnicu ti. Pre dobijanja dijagnoze tnassexsualnost F64, isla sam kod dva psihijata paralelno. Po proceduri moras imati dva potpisa psihijatara, kojj zajeno donose odluku. Lekar nisi, znao bi to. Uz bezbroj testova i price, vodi se razgovor i sa porodicom i prijateljima. Radi se magnet mozga i ima razlike u muskom i zenskom mozgu u hipotalamusu. Da to je tesko dijagnostikovati,, i vrlo odgovorno. Pitanje je da li si ti zena ili je to samo sumanutost,u tome je zez. Mislis da psihinatri to olako daju. NE!!
Znam mnoge muskarce koji su izgledali muzevno i prosli, cudila sam se??? Nije stvar u izgledu ljudi, mozak je cudo.
@svasta
Mnogo sam dobra riba, hoces na pice sa mnom??

Spinoza

pre 9 godina

Naš pol je određen parom hromozoma - XY za muškarca, XX za ženu. Dok ne nađe načina da to promeni, on nije žena, već samo iskasapljeni muškarac.

?

pre 9 godina

Svaka cast! :)
molla, 25. jul 2014 11:34)
Izvini, jel možeš da mi odgovoriš u komentaru zašto ''svaka čast''?
Ne razumem, zaista. Svaka čast za hrabrost jer je otišao pod nož? To razumem.
Totalna anestezija i uopšte svaka operacija je na svoj način rizična i gadna, treba imati hrabrosti... ali ako si mislio/la, na nešto drugo, objani mi molim te zbog čega to - svaka čast? Da li je možda posle operacije otišao u Afriku i nahranio svu gladnu decu? Da li je podigao dom za penzionere negde u svetu, ili pronašao lek za sidu?...ili nešto peto? Hvala unapred.

Dzouni

pre 9 godina

Koliko sam shvatio on želi da bude žena. Da ispravi grešku prirode, koja, iako savršena, ume da napravi grešku. Andrej je bio žena zarobljena u telu muškarca i ništa više.
(Mladen Mladenovic, 25. jul 2014 13:06)

Ne, njemu se cefnulo da promeni pol iz nepoznatih razloga (mozda nisu nepoznati, meni jesu jer ne znam ko je ovo). Koliko god da su mi gadne takve stvari, ne zameram mu, svako ima pravo da radi sa svojim zivotom sta hoce. Ali kriviti prirodu za 'gresku'? Kazes priroda je savrsena ali ume da napravi gresku. Pa definicija savrsenosti je nepravljenje gresaka... a druga stvar, ne moze priroda da pogresi ili uradi ispravnu stvar, ona radi ono sto radi, u oko 50% slucajeva se rodi muskarac u 50% zena, ovaj lik se rodio kao muskarac...imas i ljude koji postanu masovne ubice pa niko ne krivi prirodu, njega je priroda samo stvorila, a dalje je sam resio sta ce da radi...

Djole

pre 9 godina

@emilija Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ.

Dijagnoza

pre 9 godina

strašno
(stevo-o, 25. jul 2014 11:31)

Kako god,ali čovek ima pravo na svoj izbor i niko nema prava da ga osuđuje.U svakom slučaju,"on" je svetski čovek za razliku od nekih ovde,koji nemaju ni čistu vodu,a znaju drugima da sole pamet o životu...

Just askin'

pre 9 godina

Osvrt na drugi nacin razmisljanja o ovom ''problemu'' . Da li je rodjen pogresan mozak u pravom telu ili pravi mozak u pogresnom telu? Vidim da je ''IN'' menjati telo. Da li bi smatrali isto tako ''IN'' promenu mozga tj. hormonske terapije i povecanje nivoa testosterona na nivo prosecnog muskarca?

Emilija

pre 9 godina

Vidim da vecina reaguje negativno. Mogu samo da kazem da kad te nejke stvari strefe u zivotu, ili te umalo strefe, pocnes da ih sagledavas drugacije. Nikada nisam bila homofob, ali otkad su mi u trudnoci rekli da je moja nerodjena beba neodredjenog pola, ipak imam mnogo vise razumevanja za osobe koje se tako rode. Ja sam, iapk, rodila zdravu, pravu devojcicu. Ali je ostao grc u stomaku kad god procitam ovako nesto i podsecanje da je i moje dete moglo da prezivljava nesto ovako. Moja cvrsta odluka je bila da rodim dete sa tim problemom i da napustim Srbiju i pokusam da joj omogucim bolji i laksi zivot negde gde ljudi sa manje podozrenja gledaju na takve osobe. Andreji zelim puno srece u 'novom" zivotu.

Marija

pre 9 godina

B... oko "promene pola". Svasta. Pa ona je uvek bila zena,
nista se tu nije menjalo. Nas jedini i glavni pol je pol naseg
mozga, ne ono sto je izmedju nogu. Korekcija i usaglasavanje tela
sa nasim polom, sigurno nije nikakva promena, nego upravo to
usaglasavanje kako bi osoba mogla da zivi.

Smrtnost ranije, dok nije bilo moguce lecenje ovog teskog prenatalnog
sindroma, kod dece tako rodjene je bila skoro 100% i uglavnom do
35 godine zivota.

Dakle ovo nije cirkuska predstava, nego jedno jako tesko i bolno
lecenje.

Ziva bila!

Spinoza

pre 9 godina

@zena

Klinefelterov sindrom se klasifikuje kao genetski poremećaj i iznimno je redak - ima ga 0,01% populacije. Dodatni X hromozom (koji nije "ženski" jer ga poseduju i muškarci) dovodi do ozbiljnih motornih poremećaja kod pacijenata sa ovim sindromom - ne bih rekao da je to slučaj sa ovim manekenom, naprotiv. To što neko ima XXY kombinaciju ne znači, kako ti to laički kažeš, da on "nije potpuno muškarac" - ne određuje nas jedan hromozom već njihova kombinacija. Hormonski status se opet odnosi na poremećaj, koji se može regulisati medikamentima. Psihički doživljaj se ne stvara pred već postnatalno.

Napokon, sama distinkcija pol-rod je pseudonaučna. Pol jeste rod i obrnuto, nastao evolucionim prilagođavanjem vrste. Kao što nam govore najnovija otkrića evolucione psihologije, somatski i genetski "potpis" pola je konačno određenje, dok je ideja o dvopolnim, androginim etc. osobama socijalna, ideološka i mitološka nadgradnja. Mi naprosto živimo u vremenu u kome je muškost potlačena, diskriminisana i društveno manje prihvatljiva, pa stoga i manje poželjna, što dovodi do ovakvih pojava.
Mislim da ti treba malo da se obrazuješ - gimnazijsko obrazovanje bi bilo dovoljno da se ovo shvati. Jasno se vidi da su tvoji postovi motivisani mizandrijom, mržnjom i zavišću prema svemu muškom i ta vrsta resantimana se teško prikriva. Dobronamerno savetujem da potražiš pomoć, kako bi bolje funkcionisala u društvu i prihvatila postojanje polovine čovečanstva prema kojoj osećaš toliku mržnju.

AlexZombie

pre 9 godina

Velika podrska. Potrebna je ogromna hrabrost za ovakvu odluku. Zivot je previse kratak i svako bi trebalo da se oseca dobro u svojoj koji, na bilo koj nacin. Ako ga je ovaj nacin usrecio onda niciji negativan komentar nije bitan.

Zox

pre 9 godina

Nasao je sebe (nadam se da nije privremeno) ali ce izgubiti posao... Tuzno je, ali sada je mnogo manje zanimljiv(a) lobiju koji drzi svet mode, a zenskih manekena ima u izobilju...

Unity3D

pre 9 godina

@nije lako biti žena

Draga ženo, kakve veze PMS ima sa transrodnim M2F osobama? To što je neko promenio pol, ne znači da je promenio i reproduktivne organe, koji su, je l', direktno zaslužni za PMS.

Strašno :)

Nikola sa mnogo pitanja

pre 9 godina

Ako je tako srecniji neka je onda i uradio, ali ja imam jedan drugi problem. Ne znam tacno sta hirurgija uradi u ovakvim slucajevima, ali znam da medicina ima i te kako svoje granice. Ne verujem da je "tehnicki" moguce od jednog muskarca napraviti zenu, uprkos hormonskoj terapiji koja posle operacije sledi. Tamo gde nije bilo vagine ne moze je, u smislu prave vagine, biti ni posle operacije. Po svaku cenu praviti neke otvore, a da sve to nije propraceno odgovarajucim nervima,zlezdama, klitorisom, jajnicima, matericom...ne moze po meni, organski i funkcionalno, nikada dati zadovoljavajuce rezultate. Hirurzi, negde sam citao, vrse ovakve operacije samo na izricitu zelju i posle dugih konsultacija sa psiholozima, psihijatrima koji moraju potvrditi da doticni zaista mentalno, emocionalno zivi i oseca kao zena. U svakom slucaju ne treba nikog osudjivati jer mi koji se nalazimo u "pravom" telu nikada ne mozemo shvatiti koliko je ljudima koji se nalaze u "pogresnom" telu mozda nepodnosljivo tesko. Mene samo interesuje, (normalno, samo teoretski) da li to novo "pravo" telo koliko toliko funkcionise kao pravo zensko telo? Iskreno, ne verujem. Ali mozda tim ljudima to i nije toliko vazno? Vazan im je mozda samo osecaj.

Biseksualac

pre 9 godina

Vodite racuna kad izadjete u grad, da ne nasednete, kao jedan moj drug u Amsterdamu :)
(brko, 25. jul 2014 12:22)
Druze Brko, mozda je taj tvoj drug hteo da "nasedne". Ljudska seksualnost je mnogo slozenija, raznolikija i zanimljivija od onoga sto su nas k'o klince ucili. Najbitinije je da, kao i Andreja, zivimo svoj zivot i da budemo ono sto jesmo.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

(Before & After).
(Ora011, 25. jul 2014 13:09)
-----------------
Hvala što nam pojasniste. Da nije bilo ovoga "Before & After" teško bismo se snašli.

Aca

pre 9 godina

@(Izvinjavam se što sam str8!, 25. jul 2014 14:31)

Promasio si sustinu.Sustina je da je ovaj covek uradio ono sto hoce. Problem je sto ti, kao i vecina ljudi ovde, radite ono sto vam drustvo namece. Ovo drustvo, prepuno bezimenih ljudi, sterotipa i mediokriteta, zivi na krilatici: radim to zato sto tako mora! Svi rade, pa i ja. I ne pricam ti ovde o homoseksualnosti, sto si se uhvatio gejeva kao pijan plota? Ovaj covek ima androgen insensitivity sydrom, to je ozbiljan poremecaj,procitaj malo o njemu, nema veze da li voli pisu ili ribicu, sta ti je? Poenta, on je smogao hrabrosti da postane ono sto jeste i zeli, i mnogo mu je boje od vas koji se krijete iza vencanica, dece itd, idete linijem manjeg otpora a ne smete da budete i radite ono sto hocete jer se bojite osude ovog trulog drustva(i pritom ne mislim na homoseksualnost, znam da ti je samo strah od toga u glavi, ali niko te ovde ne tera da budes gej, opusti se). Mozda neki, mozda ti, i ne bi hteli decu, mozda bi hteli da menjaju partnere, mozda bi hteli da piju svaku noc u kafani, ,mozda su neki i stvarno gej, mozda nisu , mozda bi hteli da urade ne znam sta zbog cega bi naisli na osudu od ovog primitivnog staromodnog drustva ( znas ga dobro, ti si deo njega) , ali to ne rade jer su ih naucili da moraju da slede pravila stada.( ovde naravno pricam da urade stvari koje nisu protvzakonite). E , to je sustina: stado druze, budi samo ovca u stadu i radi sta drugi rade i ubedi se da je to tvoja sreca. Srecno s tim.

mile

pre 9 godina

Ne znam cemu ovakvi komentari za dijagnozu koju Andrej i milioni ljudi sirom sveta imaju. Covek je rodjen kao zena u muskom telu, i sta sad, da izvrsi samoubistvo? Skroz sam osetljiv na ovakve prozivke, jer ne mogu da zamislim kako se ti ljudi osecaju u sosptvenoj kozi, a jos treba neko da se sprda sa njima. Stvarno smo dno dna, bezosecajni i ne zasluzujemo bolje.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

To je uradio jer zeli da bude lezbijka.
(zoo, 25. jul 2014 12:26)
-------
Koliko sam shvatio on želi da bude žena. Da ispravi grešku prirode, koja, iako savršena, ume da napravi grešku. Andrej je bio žena zarobljena u telu muškarca i ništa više.

Nema tu...

pre 9 godina

Najbolji su mi ovi sto izgleda nemaju ni jedan problem u zivotu pa ne znaju kako je to kad neko ima tesko resiv problem koji ga muci, lomi, kida... I onda dodju ovde i napisu 'ju, ju, ju, gde ide svet, kako ovo, ja ne bih nikad...' I ono najljigavije 'kakvu poruku saljemo deci...' (Bljak ali najtezi), a ima i onih sa stalno prisutnim 'to je zapadnjacko urusavanje porodice i porodicnih vrednosti...'. Eee tute moje, kad bi postojao neki zakon ko sme da ima decu, a ko ne, vi ne biste smeli ni da ih zamislite...

Marko

pre 9 godina

Sve to lepo izgleda dok je decko mlad, a pod stare Dane ce verovatno I na zalost zavrsiti neslavno kao Merlinka, sto naravno nikome ne zelim.

podrskA

pre 9 godina

svaka cast ali mi se cini da je deo njegove popularnosti upravo u tome sto je bio nesto izmedju, sada je fakat zena a od njega ima lepsih milion. nadam se da mu nece ugroziti karijeru.

Jovana

pre 9 godina

dobro dosao u svet PMSa
(nije lako biti zena, 25. jul 2014 12:05)

Upravo tacno, jer osobe koje su lecene od ovog sindroma,
imaju eksternu kontrolu ciklusa i svakako imaju PMS.

Ovo je iz licnog iskustva.

Jovana

pre 9 godina

Joj sta sve necu procitati ovde. Pol je binarna kategorija samo
za ljude, jer su izmislili da je tako lakse da razumeju, ili ne razumeju
neke prirodne pojave. Pricati o polu kao binarnoj ljudskoj karakteristici
u danasnje vreme je isto kao i tvrditi da je Zemlja ravna ploca.

Dakle postoji 8 (osam) razlicitih sistema u telu koji odredjuju pol,
kada su svi uskladjeni i na recimo jednoj stani, onda je ta osoba
izrazito na jednoj strani ili na drugoj, sto opet ostavlja prostor
karakteru da izrazi sebe.
Ukoliko samo jedan od tih 8 nije u skladu sa ostalima, imamo tu
"sivu" zonu koju ne razumemo.

Transeksualnost je podvrsta interseksualnosti (ili kako se nekada
zvalo hermafroditizam). Interseksualnost ima mnogo oblika, i ekstremi
su kad se dete rodi sa oba gonadna pola, recimo. Nije redak slucaj
da se rodi "decak", pa da u 19 godini otkrije slucajno da ima jajnike
jer je poceo da krvari iznutra. Ovakvih prica ima milion, i to nisu
retke pojave. Pitajte bilo koju medicinsku sestru u porodilistu,
kako pretrnu kada treba da kazu roditeljima da su dobili "dete".
A otac pita pa sta je, jel musko ili zensko? I dobije opet odgovor:
DETE.
Cesto ovo nije vidljivo, i dodje do izrazaja tek kasnije tokom ili
posle puberteta.

Dakle prestanite vise da pol gledate kao nesto sto ima samo dve opcije.
Priroda nije tako stura i limitirana, kao sto neki mozgovi jesu, na
zalost iako jesu produkt te iste prirode.

zena

pre 9 godina

Postoji i treca varijanta kombinacije hromozoma a to je xxy (pored xx i xy) i to se zove Klinefelterov sindrom i cest je kod muskaraca koji menjaju pol. To znaci da ni na hromozomskom nivou nisu potpuno muskarci. fizicke karaktetistike ovog sindroma su tanke ruke i noge u odnosu na gradju prosecnog muskarca. Pored toga sledeci nivo za odredjivanje pola je hormonski status koji se proverava a zatim i psiholoski profil koji je formiran pre rodjenja i centar mu je u mozgu. To je ono kog roda se osoba oseca.

Dakle tri nivoa da se odredi neciji pol i rod. Hejteri malo se obrazujte.
Meni licno je ova osoba uvek vise izgledala kao zena nego kao muskarac i tako sam je i dozivljavala. Problem je sto ljudi se fiksiraju za dozivljaj necijeg pola samo po tome da li mu je ime musko ili zensko umesto da puste intuiciji da ih vodi. Tad bi im sve to bilo jasnije.
Moja podrska.

milan

pre 9 godina

@žena: g-đice, pre nego što krenete u vređanja i mržnju, pre nego što nekoga opomenete da "nije obrazovan", možda ne bi bilo loše da se obrazujte i vi sami! vaše tvrdnje o tri nivoa za određivanje pola su uzete iz takozvane "rodne teorije" (gender theory) koja NIJE NAUČNO DOKAZANA! ne postoji naučna potvrda. ništa. dakle, vaše tvrdnje, iznesene uz veliku dozu arogancije, su apsolutna nula, ništa, glupost, laž...

milan

pre 9 godina

@Marija: Marija, to što ste napisali nikada i nigde nije naučno dokazano! Molim vas da ne širite laži i dezinformacije, s kojima nas ionako svakodnevno zasipaju preko medija...

Natalija

pre 9 godina

verujem da je to jeziv osecaj kad si rodjen u pogresnom telu i verujem da je to izuzetno naporan period za mlado bice koje prolazi kroz ovakav psihofizicki stres. sva sreca pa je imao tj. imala porodicnu podrsku. Svaka cast za ovu mladu devojku!

8+554

pre 9 godina

"@emilija Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ."
(Djole, 25. jul 2014 15:22)
Ti ocigledno nemas ni tu osnovnu skolu, posto se u njoj, koliko se secam, ne uci o kompleksnim polnim poremecajima.
O mogicnostima da se dete rodi sa xxy parom hromozoma, a postoji I mogucnost da se dete rodi I sa zenskim polnim organima I sa muskim(ovde pod zenskim polnim organima mislim samo na jajnike, a pod muskim na penis, testise...). Ovaj poremecaj zahvata 1% populacije tako da I nije nesto preterano poznat.

masterkg

pre 9 godina

Jel imas ti barem osnovnu skolu zavrsenu? Dete se radja kao decak ili devojcica,nigde na svetu se nije rodio neodredjeni ili treci pol ! Samo se tvom detetu nije jos video ili formirao polni organ.
(Djole, 25. jul 2014 15:22)
Pretpostavljam da ti imaš osnovnu, ali jedino osnovnu. Postoji to DJole, samo se raspitaj....

Swedenonline

pre 9 godina

( (Before & After).
(Ora011, 25. jul 2014 13:09) 
-----------------
Hvala što nam pojasniste. Da nije bilo ovoga "Before & After" teško bismo se snašli.
(Mladen Mladenovic, 25. jul 2014 13:58)


Ajd' ti pomognem malo, bifor end after. OK? :p

qwyx

pre 9 godina

@ :)pms ne zavisi od reproduktivnih vec od hormona, koje ove osobe piju poprilicno, pre nego sto kritikujes nekoga, procitaj nesto
(zensko, 26. jul 2014 04:06)

hahahahahahahaha! :DDD

Curo, ako ne znaš osnovnu biologiju sopstvenog tijela, to jeste strašno, dobro ti kaže čovjek. Hormoni ti regulišu ovalucaiju, ali bez predulsova za stvaranje jajnih ćelija, kao i neurološke kontrole ženskog reproduktivnog procesa, koji muški mozak nema, jer je prilagođen svom procesu, ovulacija se ne može dogoditi. Ti misliš da je ovaj tip u stanju da rodi? Sa koje si ti planete? Ako ti hirurg napravi vještački penis, ne znači da možeš da oplodiš ženu. Nisi pokazala neznanje, nego... i još kažeš drugima da nešto pročitaju. bruka.

Nikola SRB+HR=XYXX

pre 9 godina

Iskreno, nikada pre ove vesti nisam cuo za ovog Pejica. Zainteresovalo me pa sam pogledao slike na Google-u. Bio sam frapiran lepotom njegovog/njenog lica. Na nekim slikama je ista Marija Sarapova koju (zbog izgleda, kompletnog) obozavam. Pejicevo telo je vec druga stvar. Zaista je "nesrecna" kombinacija zene i muskarca. Nadam se i zelim mu da je doneo pravu odluku i da ce ubuduce biti mnogo srecniji nego sto je do sada bio. Voleo bih da mu vidim (na slici) i roditelje. Pejic je navodno potomak iz jednog srpsko-hrvatskog braka. Pade mi nesto na pamet...Da su sva deca iz svih srpsko-hrvatskih brakova rodjena kao androgeni, mozda ne bi bilo toliko mrznje izmedju ta dva naroda.

zena pauk

pre 9 godina

Ja sam isto transseksualna zena. Promenila sam pol kada sam zavrsila fakultet. Imam sestru bliznakinju i cudili su se da sam musko. Kariotip mi je xxy. Uvek sam se osecala kao zena i patila sto nisam. Znala sam da cu prmeniti pol, ali sam prvo htela da budem ekonomski nezavisna, dva fakulteta sam zavrsila. Zaposlena sam i niko ne naslucuje. Da, uzimam hormone i @zena je u pravu. Nije bitan izgled,vec kao dozivljavas sebe. Pol i rod su dve razlicite stvari. Mogla bih reci da sam tip zene Gisele Bundchen. Visoka sam 178/65, imam grudi, vitka sam i zgodna. Frajeri me salecu i kada hocu da iih odbijem kazem im da sam bila musko, ne veruju. Sex mi je najmanje vazan u zivotu, imam orgazme i to jako intenzivne. Operaciju sam radila kod nas, platila je i imam punu podrsku porodice. Zivim punim plucima kao zena, prezadovoljna sam i uzivam u svom telu. Ne osudjujte, nije to bio moj izbor! Andrei zelim svu srecu i uspeh, prelepa je!!

Nook

pre 9 godina

"Pol je binarna kategorija samoza ljude."
Jovana

Dakle, ovakav stepen indoktrinacije se retko kada sreće. Pol je binarna kategorija za većinu višećelijskih vrsta, a podvrste seksualnosti ljudska socijalna nadgradnja - o tome je još antropolog Klod Levi-Stros pisao. Tvrditi glupost kakvu si izjavila isto je što i misliti da se Sunce okreće oko Zemlje, jer nam tradicija tako govori.

Spinoza

pre 9 godina

@ženaPošto nisi odgovorila ni na jedno moje pobijanje tvog posta, pretpostaviću da si nešto naučila i da se sada slažeš. Jedini hejter ovde si ti, mizandrijskog tipa. U odgovor na tvoje pitanje: meni liči na feminiziranog muškarca i ni u ludilu ne bih pomislio da je žena. Sve i da mi liči na ženu, to ništa ne bi promenilo: kad pogledam u Sunce, čini mi se da se ono okreće oko Zemlje, a ne obrnuto. Mnogo šta nam u životu "izgleda" da jeste, a zapravo nije. Pol se ne određuje nikakvim "zračenjem ženstvenošću", kako ti to laički kažeš. Sve što navodiš: pokreti, izraz, hod, razmišljanje, želje, stavovi se UČE, oni su stečeni ili voljno promenjeni. Po tebi bi svaki glumac koji uverljivo glumi ženu i potpuno se udubi u ulogu postajao žensko. Njegov mozak je "muški", u smislu da i dalje ima muške neurološke karakteristike i to nije promenjeno operacijom promene pola, niti je izvodljivo. Psiha nije "mozak" - toliko valjda znaš? Mitološke kategorije poput "suštine svog bića" ne zaslužuju komentar. Napokon, da ti pojednostavim: zamisli da si lekar i da ti se pojavi osoba koja je uverena da je Napoleon. Izgleda, drži se, ima manire, dostojanstvo i način razmišljanja Napoleona. Ti "stručno" reaguješ tako što mu kupiš trorogi šešir, obraćaš mu se sa "Vaše Carsko Visočanstvo" i tražiš od ostatka planete da čini isto, inače su hejteri i diskriminatori. "Napoleon" se oseća sjajno i ti si uverena da si ga izlečila. To se ovde dogodilo i motivisano je pohlepom hirurga i "gender" pseudonaukom

milica

pre 9 godina

Negde sam procitala da je Andrej imao zenske polne organe. Ne znam koliko je to istina, ali je nekoliko puta rekao da mu ne raste brada. Zato ima tako savrseno glatko lice.

M - Z

pre 9 godina

@ (Nikola sa mnogo pitanja, 25. jul 2014

Niki, od testisa ti lepo naprave usmine.. a penis se uvuce unutra, dok ne zaraste i dok sve ne legne na svoje mesto normalno da nije funkcionalno kao i sve ostalo imas osecaj da ti penis stoji tamo gde je stajao, ali to je samo osecaj koji nestane kroz par meseci... ne mozes da dobijas crvenkapicu, niti da ostanes trudan( ima slucajeva gde su im jednostavno ubacivali vec oplodjenu jajnu celiju u pre toga ubacenu matericu, naravno carskim rezom su se poradjali ) , ali imas osecaj u vagini, kao i to da mozes da mastrubiras .. Sada zavisi i gde menjas pol negde to mozes npr Tajland i za 5000 eura, a mozes i u Londonskom privatnim klinikama, koje ti izmenu za 80% celo telo pogotovo konture lica i jako bolje urade promene pola, za 50.000-200.000 funti sve zavisi od pacijenta i njegovih zahteva, ali ako zelis da budes kao Shakira moze, pola se placa u napred a pola posle operacije, naravno uz ugovor

zena pauk

pre 9 godina

@qwrt

A kada je @zena to rekla?? Uzimam estradiol 21 dan a poslednje nedelje estradiol sa progesteronom i tada sam nervoznija. Naravno da nema ovulacije i moj hormonski status je kao kod zena u menopauzi, ali sa najvisim nivom estradiola. Sve sam ti objasnila.

zena pauk

pre 9 godina

@ spinoza

U pravu si donekle, objasnicu ti. Pre dobijanja dijagnoze tnassexsualnost F64, isla sam kod dva psihijata paralelno. Po proceduri moras imati dva potpisa psihijatara, kojj zajeno donose odluku. Lekar nisi, znao bi to. Uz bezbroj testova i price, vodi se razgovor i sa porodicom i prijateljima. Radi se magnet mozga i ima razlike u muskom i zenskom mozgu u hipotalamusu. Da to je tesko dijagnostikovati,, i vrlo odgovorno. Pitanje je da li si ti zena ili je to samo sumanutost,u tome je zez. Mislis da psihinatri to olako daju. NE!!
Znam mnoge muskarce koji su izgledali muzevno i prosli, cudila sam se??? Nije stvar u izgledu ljudi, mozak je cudo.
@svasta
Mnogo sam dobra riba, hoces na pice sa mnom??

zena pauk

pre 9 godina

Pozvala sam te na pice, a ne na sistematski pregled! Naravno da je bila sala i ironija a vidis shvatio si da bih htela.
Ne izlazim sa svakim na pice. Vrlo sam orjentisana u vremenu i prostoru i vidis razmisljala sam o onome sto si mi napisao u prethodnom postu. Donekle si u pravu, nisam jos apsolutno prevazisla to sto znam da ne mogu da rodim, pa delujem impulsivno. Ali ne zelim da zvucim pateticno, plivam najbolje sto umem iako mi je oduzeto repno peraje, ovo je bilo alegoricno!
Hvala na dobrim namerama, nisam bas toliko losa.Secas se pesme Sladjane Milosevic, ja sam neka cudna vrsta, to je moja omiljena a nik sam uzela., ako si gledao film Poljubac zene pauka, pogledaj ga, odlican je. Bila je pozorisna predstava mislim u Ateljeu, bila sam klinka.

zena

pre 9 godina

@Spinoza nemam nista protiv muzevnosti niti je to tema ovde. Muzevni muskarci ne mogu ovim biti nikako ugrozeni dok oni ne ugrozavaju druge. Samo jedno obicno pitanje tebi i ostalim hejterima: da li vam osoba iz ovog teksta izgleda kao muskarac ili zena? zaboravite na trenutak sve sto znate o njemu/njoj i samo posmatrajte glas, pokrete, izraz lica, hod, pa onda razmisljanje, zelje, stavove, osecanja itd. Da li zraci muzevnoscu ili zenstvenoscu? Meni recimo deluje zenstvenije od mnogih bioloskih zena.

Mozak ne moze niti treba da se menja iz etickih razloga jer mozak je necija licnost. Niko od vas ne bi zeleo da izgubi sustinu svoga bica i da postane bezlican. Zato se menja telo.

Jos jednom podrska i sve najbolje.

zensko

pre 9 godina

@nije lako biti žena

Draga ženo, kakve veze PMS ima sa transrodnim M2F osobama? To što je neko promenio pol, ne znači da je promenio i reproduktivne organe, koji su, je l', direktno zaslužni za PMS.

Strašno :)

pms ne zavisi od reproduktivnih vec od hormona, koje ove osobe piju poprilicno, pre nego sto kritikujes nekoga, procitaj nesto

zensko

pre 9 godina

bavim se medicinom i znam sta govorim, naravno da se hormonima ne moze oploditi muskarac, aman, ali hormoni uticu na raspolozenje u slucaju da ne znas, pms je predmenstrualnisindrom koji se odlikuje povecanim apetitom, razdrazljivostu, melanholijom i za njega su iskljucivo zasluzni hormoni koji kada bi se ubrizgali i tebi isto bi se ponasao, obrati paznju o cemu diskutujemo ovde, zneci ne o radjanju dece vec o promenama raspolozenja ko sto jedna devojka rece...

autostoper

pre 9 godina

cini mi se da ljudi u Srbiji imaju ok stav za ljude promenjenog pola,sto su rekli i stranci,a vidi se i po odnosu +- na komentarima.Dok sa Lgbt populacijom je potpuno drugacije.Ako neko moze da mi objasni to?

svasta

pre 9 godina

(zena pauk, 26. jul 2014 10:51)

Ovaj nick sam zapamtio po insistiranju "frajeri me salecu", "mnogo sam zgodna", i, moram da kazem da uz takav egzibicionizam i potrebu za dokazivanjem (psihicka stvar, nema veze sa polom i rodom), cisto sumnjam da se ponasas kao sto tvrdis. Ali srecno svakom sa njegovim mastarijama, a Andrei sa novim zivotom.

svasta

pre 9 godina

Mnogo sam dobra riba, hoces na pice sa mnom?? (zena pauk, 27. jul 2014 11:09)

Ne. Ne dopadaju mi se nametljive i dosadne osobe, ni muske ni zenske. Dodatno, kada su zene u pitanju, one koje su u stanju da se bace na muskarca i da ga "slude i obrlate" kako ti to volis da kazes da si strucna, a sve to bez obzira na to da li je muskarac ozenjen, da li je psihicki uravnotezen, da li imaju ista interesovanja ili ne, da li je alkoholicar, lazov, kockar, da li se pere i menja ves ili ima kvarne zube, 150 kila, higijenski nokat na malom prstu, ili naskakuje na sve sto mrda, ukratko, zene koje koje ocijukaju, trepavicare i vataju se sa svakim i bilo kim nisu mi seksi i njihova paznja mi ne prija. Ne zanima me kakve si to muskarce sretala u zivotu, ja tebi necu ostavljati nikakve druge licne podatke osim ovog Ne, i necu odgovarati na neduhovite i proste opaske koje ces, verujem imati, jer takav ti je manir.