Dimitrovgradu hala od 6 miliona €

Dimitrovgrad je dobio novu sportsku halu, koja se gradila više od 15 godina, a čija je izgradnja koštala više od šest miliona evra,

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Jer se zove po Glen Hyuzu
    (talalaj, 23. septembar 2012 23:39)

    # Link komentara

  2. Iz Dimitrovgrada sam, pa da pojasnim nešto. Nije to samo hala od 1.000 mesta. Mnogo veća je sa galerijama s drge strane tribina i iza koševa. Onda ima mnogo poslovnog prostora. Onda u "podrumu" postoji streljana za gađanje bojevom municijom iz pištolja. Doduše to je samo prostorija, koja nije još sređena. Građena je toliko dugo iz političkih razloga. Počeo je devedesetih SPS, pa su 2000. došli demokrati, koji su stopirali to, jer je bože moj to izgradio SPS, a bila je gotova recimo 70%. Pa su oni vladali 2 godine i onda je posle prinudne uprave došla na vlast grupa građana. Kako su ubedljivo tukli DS, a DS je bila u državi br.1, sve je zaustavljeno i stopirano. Posle toga je došla DS na vlast i tu se našao jedan pametnjaković i nije stavio protivpožarnu zaštitu, nego ofarbao odmah bojom, s objašnjenjem da su sada "naši" na vlast u republici i progledaće kroz prste, što da troše pare za protivpožarnu zaštitu. Pa onda skidaj sve ponovo pa nanosi tu zaštiu. E, najverovatnije su se u cenu "uklapali" neki, pa zato se, ja mislim, svi radovi rade duže od predviđenog roka. Na otvaranju su igrali domaći i Napredak iz Aleksinca, a prava poslastica je bila utakmica Radničkog iz Kragujevca i Lukojla iz Sofije. Inače na otvaranju KSS i Ministarstvo omladine i sporta nije našlo za shodno da pošalje predstavnika, pa se otvaranje improvizovalo podbacivanjem lopte predstavnika klubova. Mogli su bar nekog šofera ili referenta da stave u odelo i kravatu.
    (pera, 23. septembar 2012 17:34)

    # Link komentara

  3. A kad ce Mionica dobiti halu koja se gradi skoro 2O godina? Uradjena je do pola i to je to...Od tad vise nikog ne zanima.A klubovi trebaju da igraju u Valjevu i Ljigu kao domaci..Sramota
    (Miki, 23. septembar 2012 17:34)

    # Link komentara

  4. Sramota je da hala koja se gradi 15 godina i koja ima hiljadu mesta kosat 6 miliona evra!To su ozbiljne pare i za njih su mogli izgraditi mnogo vecu dvoranu!
    (leksa, 23. septembar 2012 16:16)

    # Link komentara

  5. 6miliona eura za halu od 1000 mesta?
    (markoni, 23. septembar 2012 14:59)

    # Link komentara

  6. Sto se kaze, u sreci i zdravlju da je koristite :)
    (Nemanja VS, 23. septembar 2012 14:15)

    # Link komentara

  7. Cestitke za Dimitrovgrad. Eto, konacno neko i taj kraj Srbije da spomene...

    Ali nesto me zabrinjavalo... Cinejnica da se hala gradila petnaest (?!?!?!) godina! Kod nas u Kraljevu je pocela da se gradi prosle godine i dalje se radi na njoj i oko nje i "gradski" "oci" tu vide korist, ali ne u njenoj izgradnji, nego u njenoj stagnaciji!!! Da, da... Dobro ste procitali... U stagnaciji!!

    Grad ima nekoliko klubova koji igraju u najvisim ligama zemlje Srbije i igra se na terenu koji je samo pokriven, mislim da je to bilo '70-ih godina... Dakle, nemamo halu vec prekriven teren sa 1500 mesta za sedenje na obicnim klupama.
    (kraljevo, 23. septembar 2012 14:03)

    # Link komentara

Vesti

BiH ispustila Gren slem šampiona

10.09.2014. | 10:16 | Komentari: 74 Beta/AP

„Ja ne optužujem niti kritikujem bilo koga, ali to je takvo vreme bilo. Ljudi iz tenisa, ljudi koji su ovde bili zaljubljenici u tenis su hteli. Mi smo zaista organizovali ovde i turnire, druženja, to je bilo fantastično. Međutim, nije bilo službene

TV

Bulevar u 5 do 5

Radnim danima u 16:55

Sada pratimo svaki korak Bulevarom - i danju i noću!

Teodosić i Bogdanović: Igrali smo svi za jednog

16.09.2014. | 20:06 | Komentari: 5

Plejmejker srpske reprezentacije Miloš Teodosić rekao je da su on i saigrači igrali kao pravi tim i da misli da su zasluženo osvojili srebro na Mundobasketu.

Sale: Da se što pre opet sretnemo

16.09.2014. | 20:04 | Komentari: 2

Selektor Srbije Aleksandar Đorđević bio je prezadovoljan na kraju Svetskog kupa u Španiji.

Srbija

"Pitaćemo Srbiju za ime mosta"