Nedelja, 04.04.2010.

11:37

Trijumf sjajnog Fetela u Maleziji

Vozač Red Bula <a href="http://www.b92.net/sport/automoto/f1.php?yyyy=2010&amp;mm=04&amp;dd=04&amp;nav_id=422273" class="text-link" target= "_blank">Sebastijan Fetel</a> pobednik je treće trke ovogodišnjeg šampionata Formule 1, Velike nagrade Malezije.

Izvor: Jelena Trajkoviæ

Trijumf sjajnog Fetela u Maleziji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

mika sumikinen

pre 14 godina

(Miloš, 6. april 2010 08:39)

Aj' ti meni objasni kako da menjas brzine sa medjugasom kad nemas kvacilo?! Kako da ga izbacis iz brzine, das medjugas i pponovo ga ubacis u brzinu...a nemas kvacilo?! Malkice to radi drugacije, slazes se?

Lerby

pre 14 godina

@Ljubitelj
U pravu si, Button je dosta rano obavio pit-stop. Greška jeste moja ali je za sve "kriv" komentator Aleksandar Babić i njegov članak o bezbednosti u Formuli 1 koji me je daleko više inspirisao od ove vesti na koju sam komentar napisao onako en passant. Već tada sam počeo da pišem jedan o-ho-ho poduži tekst na pomenutu temu pa je bila u pitanju "rasuta pažnja". Ne znam da li će se tamo i pojaviti u komentarima s obzirom na njegovu mamutsku dužinu - zavisi od dobre volje moderatora. Eto, "doneo" sam opravdanje za grešku:) a tebi u svakom slučaju hvala zbog ispravke.
Pozdrav!

urban

pre 14 godina

odvojite par minuta za linkove koje je postavio LJUBITELJ...svaka cast.

Nazalost F1 sampioni u novije vreme su vise oni vozaci koji voze pametnije i sigurnije za bodove nego ljudi koji vam nabijaju adrenalin svojom voznjom...

Ove godine sampion ce biti neko ko zavrsava svaku trku i koji cuva svaki siguran bod...mislim na ljude poput Mase,Batona,Rozberga mozda Vebera i donekle Alonsa. mozda ce biti sampioni i Luis ili Fetel ali samo ako se uozbilje i dovedu pameti(ali gde je tu onda draz formule)..

Miloš

pre 14 godina

Ljudi zašto pljujete Alonsa, čovek je imao pokvareno kvačilo od početka trke (otišlo u krugu za zagrevanje) i morao u krivinama da menja brzine kao na Dajcu sa međugasom. Svaka mu čast na onim brzim krugovima!!!!

Ljubitelj

pre 14 godina

@lerby - samo mala ispravka, Hamilton je kasno otišao u boks a ne rano. A opet imam utisak da je "garaža" pogrešila jer ko je pratio vremena on-line mogao je da primeti da Zutil pravi pola sekunde brže krugove za razliku od Hamiltona. Da su Hamiltona pozvali samo 3 kruga ranije u boks, izašao bi ispred Zutila a ne iza.

@Srđan Jovanović - ne znam na osnovu čega porediš kvalitete vozača... za tebe i sve ostale koje ne vide u čemu je čar trka evo informacije i linkova:

Po izveštaju za 2009 sezonu Hamilton je imao najviše preticanja!!! Pa zar u tome nije čar i ne vidi se brilijatnost bilo kog vozača.

Za one sa kratkim pamćenjem evo kako je to "nekada bilo":
http://www.youtube.com/watch?v=MbjRFd205qo

A evo u Formuli 1:
http://www.youtube.com/watch?v=yH7Kk37-53Q
http://www.youtube.com/watch?v=l6W9HS6PEHg

E kada ovako nešto pronađete za svoje pulene onda imate i moralno pravo osim verbalnog da poredite i nipodaštavate rezultate (ako je to uopšte ljudski činiti).

Marko Despotovic

pre 14 godina

Slazem se sa Urbanom da je Alonso samo prosecan vozac, pa on ne bi ni osvojio titule 2005. i 2006. Tada su nova pravila unistila Sumija, to svi znaju. Sto se tice Meklarena primetno je da prave neke cudne greske sto se tice strategije, ali to je jedan od najboljih timova u istoriji i siguran sam da ce se konsolidovati vec u Sangaju i Hamilton ce biti ozbiljna pretnja Fetelu, ali tu je i Baton...
Realno: 1. Red Bul, 2. Meklaren, 3. Ferari, 4. Mercedes GP, 5. Reno, 6. Fors Indija...

urban

pre 14 godina

ferarijevac@
da je neko zapamtio moj komentar posle prve trke kad su svi velicali VANSERIJSKU voznju Alonsa znali bi da sam bio u pravu...rekao sam da ce RED BUL ispraviti svoje greske i da ce MEKLAREN postati jako ozbiljna ekipa u naredne dve trke i bio sam u pravu.Isti ti ljudi su pljuvali Batona koji je na slican nacin pobedio drugu trku ali je za razliku od Alonsa imao petlju da se kocka sa pneumaticima za suvo i tako odigrao jako hrabar potez koji je na kraju ispao pun pogodak. MEKLAREN je zrtva jako lose procene boksa bas kao i FERARI ali nesto FERARI nije toliko leteo po stazi jer kad je Hamilton trebao da postize najbolje krugove naleteo je na Sutila i to je bio kraj...isto se desilo i sa Alonsom.neko je napisao da je Alonso imao pogresnu taktiku sa Pneumaticima ali je istu taktiku imao i Luis i potpuno isti set guma.komentar je bio upucen coveku koji je pricao o Ferariju i Red Bulu kao konkurenciji a Meklaren kao da nije ni postojao. jesam malo preterao sa komentarom ali je to bilo upuceno ljudima koji ne mogu da vide dalje od svoje teorije zavere protiv svog Alonsa.jos sam bio i napisao da ce Alonso poceti u roku od par trka da kuka na bolid i to se ostvarilo.

trenutno je
RED BUL br.1
Meklaren br.2(forma im je u uzlaznoj putanji sto ce se vec videti ako ne u sledecoj trci onda u narednim...posto ocekujem ponovo neki njihov kiks dok se ne konsoliduju).
Ferari br.3

a priblizava se i Mercedes.

Ferari kao da je stagnirao u zadnje dve trke(mozda se i varam).
zao mi je ali ne mogu opsirnije jer ne bi imalo smisla...

pozdrav za sve navijace cujemo se posle sledece trke...

Ferrarijevac

pre 14 godina

@FETTEL FAN,
ja sam napisao da je Ferrari druga ekipa po snazi, prva je Red Bull, šta je tu sporno. Što se tiče dominacije ne bih se složio s tobom , dominacija bi bila da su Red Bul i Vettel ostvarili u kvalifikacijama i trci 1s prednosti u odnosu na Ferrari a to nije bio slučaj. Imaju prednost ali dominaciju nemaju.
@zox,
smaraš čoveče, po tebi Ferrari je doveo i platio Alonsa da bi ga sad sabotirao i to još na početku sezone , gdje je tu logika.
Iako Alonsa nikako ne volim da gledam moram reći da je trku u Maleziji dobro vozio s obzirom na problem koji je imao sa mjenjačem još u krugu za zagrevanje.

FETTEL FAN

pre 14 godina

Ferrarijevac,
u prve tri trke u sezoni Red bull i Fetel su dominirali.Bahrian(sreća za Alonsa), Australija(kvar na Fetelovom bolidu).Slažem se sa tobom u vezi Malezije, svaka čast Masi!Evo jedan link gdje se Alonso bori sa Batonom i bolidom:
http://www.youtube.com/watch?v=ZB5wvohMfV4.I još nešto:
www.autosport.com/news/report.php/id/82727.
Pozz svim fanovima SEBASTIANA FETTELA!FETTEL CHAMPION 2010

Tirpic73

pre 14 godina

@Urban
brate, a da ti malo smanjis dozivljaj sa tim Alonsom i malo vise posmatras F1 sa tehnickog aspekta? I ja ne volim Hamiltona pa ne pisem omalozavajuce komentare. Ucinio je F1 zanimljivijom i to je najbitnije. Pozdrav.

@Lerby
standardno dobar komentar.

Ferrarijevac

pre 14 godina

Urban,
Jesi li ti pratio prve tri trke u ovoj sezoni, Ferrari je sigurno u ovom trenutku druga ekipa po snazi, pogledaj malo vremena u kvalifikacijama i u trci koja su ostvarili vozači Ferrarija pa će ti biti malo jasnije, ja ne kažem da se to neće promjeniti i možda Ferrari bude i 10 ekipa po snazi u sledećim trkama.
Ala sam se naismijao kad sam vidio da je Ferrari čak i četvrta ekipa po snazi, molim te koja je to onda treća ekipa, daj njihove rezultate i vremene koja je ostvarila u kvalifikacijama i u trkama. Čekam tvoj odgovor.

Urban

pre 14 godina

zeljko''brate da bi komentarisao trku moras prvo da je odgledas a da bi imao nepristrasne zakljucke moras da budes objektivan. o kom bre ti Ferariju pricas? pa oni su tek treca a mozda i cetvrta ekipa ove sezone s tim sto su imali mnogo srece u prve tri trke a njihovi vozaci voze kao da ne primaju platu.

Zox

pre 14 godina

Dobro je za Fetela, zasluzio je pobedu dobar je vozac. Petrov se pokazao odlicnim. Steta sto Hamilton nije u nekom prosecnom timu pa da se vidi sta bi uradio. Napred Alonso kralju, ua ferari prljava ekipa koja mu nedozvoljava da malo krene!!! Ej ferari da se pokvari....

zeljko

pre 14 godina

Danas je trebalo da pobedi Veber, mislim ocigledno je da forsiraju Vetela. Alonso odlican kao i uvek, vozio je bez kvacila celu trku, mali li je. Sumaher ima odlican bolid samo mu treba cela sezona da se uigra mada ja mislim da se nikada nece vratiti u staru formu, svaki povratak je pogresan. Trebalo je da ode u istoriju onda, ovako...???
Masa je vozio standardno za njega ali nista spektakularno.
Sve u svemu jedini koji moze da se suprostavi Veberu i Vetelu je Alonso i ferari, ostali su spori i trose gume i gorivo vise od renola i ferarija...

Tomy

pre 14 godina

Ne znam zasto nije preneto i zvanicno saopstenje Ferraija/Alonsa:
Alonso nije imao problema zadnih 20-ak krugova, kako je ovde izneseno. Kvacilo mi se pokvarilo u toku kruga za zagrevanje! CELU trku izvezao je sa pokvarenim kvacilom! Kaze da mu je ovo: "najgora trka u zivotu".
Jos negde na polovini trke, kada je rezija prvi put ukljucila onboard kameru na Alonsovom bolidu, jasno se culo kako menjac cudno zvuci prilikom menjanja brzine na nize.

Lerby

pre 14 godina

Trka na pola puta između Bahreina i Australije. Nije bilo dosade ali ni prevelikih uzbuđenja kao pre nedelju dana. Ipak, dosta dobra predstava. Šta bi donela kiša i najmaštovitiji teško da mogu da zamisle. Pored onih već "viđenih" za dobar rezultat istakao bih još i Sutil-a, Hülkenberg-a i danas veoma dobri Toro Rosso koji je u prvom delu trke namučio Button-a, Massa-u i Alonso-a. Naravno, Alguersuari je zaslužio nešto veće pohvale od Buemi-ja. Što se tiče Petrov-a, borio se dobro u početku, samo da ne krene stopama Piquet-a i Grosjean-a, po principu - ima tu nešto ali prekratko traje da bi se videlo šta je:) Barrichello-vo prošlogodišnje spavanje na startu nastavlja se, očigledno, i ove godine. Prečesto mu se to događa pa je prst sumnje uperen u njega a ne u bolid(e). Hamilton, koji je na poslednje 2 trke dao najveći doprinos razlozima zbog kojih pratimo ovaj sport, znatno agresivniji od timskog kolege i vozača Ferrari-ja pa ih je ekspresno ostavio da se muče sa "mlađim crvenim bikovima". Koliko je odmakao i nije na kraju previše profitirao u odnosu na Massa-u i Button-a, kako rezultatski tako i vremenski. Delom zbog odličnog Sutil-a ( i Force India-e, naravno ), delom verovatno i zbog istrošenih guma jer je znatno ranije išao na zamenu a i manje je štedljiv po tom pitanju.. E sad nešto o Schumacher-u, Rosberg-u i Webber-u. Kakve god rezultate Michael postigao i koliko god još vozio, niko mu ne može "oteti" i poništiti fantastičnu karijeru ali nameće se pitanje, možda i preuranjeno, ali svejedno: O čemu razmišlja i da li se možda pokajao što se vratio? Ne mala pauza, tokom koje se F1 dosta promenila, restriktivna testiranja, 41 godina, protivnici mladi i drčni, psihološki pritisak i velika očekivanja koja nosi "rezultatska hipoteka" ovog vozača. Tek je početak i sa još kojom trkom i unapređenjem auta možda i bude bolje ali ovo sigurno nije situacija kakvoj se nadao i zbog koje se vratio. Doduše, potpisao je trogodišnji ugovor i u tom periodu je "zacrtao" sebi titulu ali je on, za razliku od konkurencije, sa svakom narednom sezonom za godinu dana stariji dok su Vettel, Hamilton, Rosberg i ostali za godinu dana zreliji. Opet, Alonso, Button, Massa su u najboljim vozačkim godinama i mogu bar još 6-7 sezona na ovom nivou. Što se Rosberg-a tiče, on je izvukao maksimum maksimuma na dosadašnje 3 trke. Na neki način, sve su ličile jedna na drugu kada je ovaj vozač u pitanju. Kao da je vozio neke sasvim druge trke u odnosu na ostale vozače. Nedovoljno brz da juri i sustiže RedBull, Ferrari i McLaren a nedostižan za ostale. Na svakoj trci je iskoristio kvar, grešku ili glupost ( jučerašnje kvalifikacije ) ponekog vozača u boljem bolidu i osvojio više bodova nego što trenutni odnos snaga omogućava. Krajnje pametan i oportunistički pristup! U rezultatskom i bodovnom smislu se nije moglo više i bolje u trenutnim okolnostima što bi važilo i za Kubica-u da ne beše one nesreće na startu prve trke. Svaka čast i za njega. Renault i Force India ovu sezonu zaista obogaćuju, tu su i Williams i na ovoj trci znatno bolji Toro Rosso.
I za kraj - Webber. On je klasičan primer veoma dobrog ( i ništa više od toga ) vozača kome uvek nešto nedostaje izuzev "baksuzluka", koga ima na pretek. Zašto pod znacima navoda i zašto ne verujem da je zaista baksuz a verujem da nikada neće postati šampion. Na osnovu dugogodišnjeg praćenja F1 i njegovih prethodnika. Da nabrojim samo neke: Patrese, Berger, Barrichello, Coulthard, Massa... Kad god su bili bolji od timskih kolega vozili su nekonkurentne bolide, zvali se oni Arrows, Benetton, Stewart, Minardi, Jaguar, Sauber ili tek "rođeni" RedBull. A kad su vozili šampionske bolide, zvali se oni Brabham, McLaren, Ferrari, BrawnGP ili sada "odrasli" RedBull uvek bi im se na putu isprečio neki Piquet, Senna, Schumacher, Hakkinen, Alonso... Zato gore pobrojani vozači pobeđuju sporadično i nikada nisu bili niti će biti šampioni. Ništa nije slučajno! Pa ni Brazil pre 2 godine. Nije bila kriva ni poslednja krivina:) ni Glock. Ako me pitate ko mi je simpatičniji - odgovor je Massa a ako ste realni gledalac F1 a ne samo navijač, nećete me (se) ni pitati ko je bolji vozač- Massa ili Hamilton. Odgovor znate i sami. Za mene bi bila naučna fantastika da recimo Webber bude šampion pored Vettel-a ili Massa pored Alonoso-a. Naravno, i najbolji vozači, šampioni, svake sezone imaju poneki kvar ili neku "žutu minutu" ( čitaj: grešku ) ali kod njih su u pitanju " žuti minuti", kod ostalih "sati" i tu je ta razlika. Suvi kvalitet koji se ogleda u talentu i vozačkoj inteligenciji na 17, 18, 19 trka mora da dođe do izražaja.
S obzirom da sam pre početka sezone prognozirao veliki broj pobednika među vozačima i posledično među ekipama, dosadašnji razvoj situacije mi daje za pravo ali umalo da, bar za sada, potpuno promašim. Deluje apsurdno na prvi pogled ali ima svoju logiku. Na dosadašnje 3 trke videli smo 3 različita pobednika kako među vozačima tako i među ekipama i moja prognoza za sada se ostvaruje. Doduše, ne zahvaljujući mojoj pronicljivosti i vidovitosti već Vettel-ovim malerima i RedBull-ovoj nepouzdanosti. U tom grmu leži zec! U suprotnom, imali bismo nakon Malezije jednog vozača i jedan tim. Ipak, sezona je duga, promeniće se donekle i odnos snaga među ekipama i mislim da ćemo videti bar još 3-4 nova pobednika - Hamilton-a sigurno a Webber, kakav je - takav je, hteo - ne hteo, u ovakvom RedBull-u "moraće" da zabeleži neku pobedu. Verovatno će se "upisati" i Massa a uz neki splet nepredviđenih i srećnih okolnosti ( kiša, safety car i sl. ) možda vidimo među pobednike i Rosberg-a, Schumacher-a, Kubica-u a ne bih čak otpisao ni Sutil-a ili Liuzzi-ja. Sve je moguće osim da Webber ili Massa postanu šampioni! Da se kladimo?

Marko Despotovic

pre 14 godina

Sto se tice trke, nije bila losa. Sto se tice pobede Fetela, fantasticno! Taj decko vozi na cist talenat i treba da se setimo kako je samo 2008. u Monci pobedio sa Toro-Rosom. Tom decku i nije potreban neki ekstra bolid da bi pobedio kao "sampionu" Alonsu, Batonu, pa i drugima kao sto su Masa, Hamilton... Ali dobro, i Hamilton je pokazao svoje umece i agresivnost i mora se priznati da je kvalitetan vozac. Svaka cast i Rozbergu, a sto se tice Sumahera, razocaran sam. Ali nije on kriv. I dosta vise pljuvanja po njemu i tome kako su Sena, Prost, pa cak i Raikonen i Hakinen bolji vozaci od njega!? Ima problema sa bolidom, to je lako videti, ali ako dodje u pravu formu i da svoj maksimum... Stvarno mislim da ce ih oduvati sve sa staze. Mnogo je glupo porediti ga sa svim ovim vozacima sem Fetela i Hamiltona, jer ipak je on za sve njih majstor, kralj, nocna mora... Plasim se da se ne ponovi 2004. godina. I ponovice se!!! Napred Sumi!!!

deki1977

pre 14 godina

dobra trka.ipak pod hitno vratiti sipanje goriva u toku trke.malo rigoroznija selekcija prilikom učlanjvanja klubova u karavan F1,da nebude više razno raznih pacera.i gospodin babić da nastavi sam da prenosi F1 trke.jedva čekam sledeću trku.

sweswe

pre 14 godina

(Kursula, 4. april 2010 15:16) i Timer...
hvala vam, vidi da ovde ima ljudi koji i slusaju trku, ne samo gledaju...
Alonso je imao problema sa menjacem tokom zadnjih 20-ak krugova, i ako ne i duze, i pravo je umece da je odvezao, ono koliko je bio na stazi, na onaj nacin. mali mi nije favorit, ali mora se priznati, sa pokvarenim menjacem, to je dobro uradio...
trebao je uzeti i neki bodic.
Hamilton je ucinio prvih 20-ak krugova zanimljivim, sumaher hehe, ma....

Cobe

pre 14 godina

Fernando Alonso labelled the Malaysian Grand Prix as the hardest race of his life after having to cope with gearbox issues before retiring. The Ferrari driver lost his clutch before the start of the race and was forced to step on the throttle on corners in order for the gears to engage. "From the start things went wrong," Alonso told Spanish television. "On the formation lap my gearbox broke and I had no clutch during the race, so I had to brake in a weird way. I had to first gear down and then push the throttle hard so it would engage the gear for that corner. So it was probably the hardest race of my whole life in terms of driving, because I had to improvise for every corner. But even so we were going to get a few points, which in the end was not possible because of the engine."

Dakle, ko je najbolji vozač u jednom od najlošijih bolida !? Bravo Alonso !

paki

pre 14 godina

pa, bolja trka nego sto se ocekivalo... red bul odlican, svaka cast, skoro pa klasa za sebe. renou takodje sve pohvale, mnogo bolje i konstantnije od ocekivanog. opet jedan od utisaka trke je da alonso kao da ima zabranu preticanja mase, mislim ok je da ne uspe da pretekne ali da pokusa nekoliko puta, kao sa batonom, ali da taksira ko zna koliko krugova a ni ne pokusa... plus onaj menjac, covek je poceo da vozi sa novim gumama kao besan kad ono kvar posle dva kruga...plus onaj bolid postaje opasno nekonkurentan, da ne kazem smesan... nadam se da ce se popraviti situacija pa cemo gledati alonsa u boljem svetlu... i na kraju cestitke hamiltonu, decko ume da zacini trku, iako je na kraju bio sporiji nego u prvom delu trke, agresivan je i srcan uvek... svaka cast...

obratite paznju

pre 14 godina

Komentatori bi trebali vise paznje da posvete tome ko ima kakve gume u toku trke.Tada bi bilo jasnije zasto Hamilton u odredjenom delu trke "leti" po pisti a kasnije bude mnogo sporiji od Alonsa.Sve ima svoje razloge,samo ih treba videti.

Срђан Јовановић

pre 14 godina

Не желим да полемишемо у недоглед, али ако је вама један Хамилтон у рангу Проста, Сене и осталих наведених, онда стварно не говоримо о истом спорту. Пратим Ф1 преко 25 година и могу отворено да кажем да то поређење исто када би неко у фудбалу данас поредио Клосеа и Пантелића са Герд Милером или Дулетом Савићем, у кошарци Божића са Сашом Ђорђевићем, хамбургер са димљеном вешалицом...

'ајд живели...

SASA BG

pre 14 godina

Hamilton. Kakav car. Radi toga i navijam za njega jer je pravi vozac i majstor. A oni sto misle da trka nije samo preticanje neka tako i dalje misle. A shumi na motorcetu samo su mu jos falili stapovi za pecanje. Mada opasan je on. Vetel.Weber,Rosberg,Luis,Sutil Cestitke.

kop

pre 14 godina

(Срђан Јовановић, 4. april 2010 15:29)

Tu je Hamilton zbog kojeg su zadnje dve trke i bile interesantne a trebalo bi pomenuti i Huan Pabla Montoyu!

VTEC

pre 14 godina

Alonso je pokazao i to ne prvi put, da nije bas strucnjak za preticanje. Dok nije stigao do Batona, postavljao je rekorde u najbrzim krugovima. A onda je poceo stidljivo da se zalijece u njegovom stilu - sa spoljasnje strane. Kad je prenaglio sa obrtajima, crko mu je motor. Inace, Alonso i Baton su isti tip vozaca: sa dobrim autom skupljaju bodove i ne rizikuju nista. Ko voli vozace autobusa, eto im Alonsa i Batona - s njima nikome nece da se povraca u voznji.
Hamilton je klasa za sve njih, mada mi je kao licnost pomalo antipatican. Trenutno nema agresivnijeg vozaca u F1. Steta sto je malkice nezreo, ali i to ce doci vremenom.

urban

pre 14 godina

Alonso lutko moja,opet nikog nisi pretekao...sreca sto ti boks taktikom osvaja pozicije. cuj ovog,zaglavio iza Mase...pa on bi se zaglavio i iza moje babe.

Срђан Јовановић

pre 14 godina

Почела је сезона Формуле 1? Од када нема возача као што су били Прост, Сена, Менсел, Кими, Мика, Вилнев, то више није то. Свака част овим момцима, али нема дражи, правих узбуђења, кефала са кесама до колена... Шуми није што је био, Ветел слути на добро, али ови остали би пре 20 година могли само да цепкају карте на улазу или да продају пљескавице. Љубитељи правих трка, јунака и узбуђења чекају следећу недељу када почиње оно право! МОТО ГП!!! Доктор, највећи свих времена против фантастичних гладијатора Стонера, Лоренца, Педросе Капиросија и осталих терминатора. Е то је трка. Разлика између мушкараца и дечака.

'ајд живели...

Kursula

pre 14 godina

Za mene licno je pravi heroj trke Fernando Alonso, jer voziti bolid u onakvom stanju sve vreme je podvig vredan divljenja. Ko god iole pazljivije prati F1, mogao je da cuje kako je grozno zvucao bolid pri svakoj promeni brzina.

Veyron

pre 14 godina

Konacno Fetel, decko je zasluzio pobedu i u prosle dve trke ali zbog pehova sa bolidom nazalost nije uspeo da to ostvari.
Inace Hamilton me prijatno iznenadjuje ove sezone, nije mi bio simpatican jos od onda kada je (i na koji nacin) osvojio titulu, ali ocigledno da zna da vozi sampionski, za razliku od timskog kolege.
Sve u svemu, sezona nije tako losa kao sto sam ocekivao gledajuci Bahrein, i jedva cekam sledecu trku. Naravno, i dalje ocekujem da se Sumaher konsoliduje, jer verujem da je uprkos godinama sigurno u 5 najboljih vozaca u karavanu, a mozda i u jedva cekam sledecu trku. Naravno, i dalje ocekujem da se Sumaher konsoliduje, jer verujem da je uprkos godinama sigurno u 5 najboljih vozaca u karavanu, a mozda i u top 3.
Pozdrav svim ljubiteljima najbrzeg cirkusa i cujemo se za 2 nedelje.

Felipe Alonso

pre 14 godina

Početak trke bi i možda bio bolji za Alonsa da se nije zaglavio iza Mase. Slično kao i na prethodnoj trci, Alonso opet nije smeo da obiđe timskog kolegu. Nisu tu čista posla kad im dvostruki svetski prvak nije prvi vozač. :S No, videćemo, ima još da se vozi, tek je počelo.

nik

pre 14 godina

Dobra trka, a nije bilo uticaja vise sile. Realno treba vise ovakvih(trkackih) staza da pravi Tilke a manje Sakira koji je medju najzahtevnijim stazama i za vozace i za inzenjere, ali nema trke tamo. Hamiltonu svaka cast za agresivnost, ali mora da razvije takticnost malo vec tri godine mu se desavaju iste greske. Juri i kad treba i kad ne treba i onda kad je najpotrebnije pregori gume. Nije mu ovo GP2 traje trka tri puta duze treba malo i taktizirati. Svaka cast RB. Alonso da je bio na visoj poziciji verovatno bi sacuvao bolid ovako mu bilo sve jedno. Masa ogranicenje stete cestitke na prvom mestu u generalnom....

SX

pre 14 godina

Pre bih rekao - Rorry Byrne vrati se, kao i Martinelli, e onda bi vec bilo nesto od Scuderie. Ovako, jos jedan motor crkava na kraju i jos jednom izdaje vozaca kad treba.... :(

Ja sam plavusa

pre 14 godina

E sada se vidi kakav je vozac Sumaher.lako je biti prvak sa dobim automobilom.Sada ne moze ni da opepeli.Sena je zato bio zakon za njega

no fear

pre 14 godina

osrednja utrka-zakazala kiša..:)
Massa danas vozio mudrije od Alonsa,i zasluženo je sad no1 u prvenstvu..
a sad spremanje za Kinu i nove bodove..
FORZA SCUDERRIA FERRARI & FELIPE MASSA..

gavrosaurus

pre 14 godina

ОК, Фетел/Вебер, оваква делује да ће бити цела сезона. Хамилтон је показао ванредно умеће (још једном) и сјајан вишак енергије и агресивност која ми се јако допада, показао и смисао за хумор и игру, изигравајући тореадора са Петровим и оно је било ... Смешно. Има Петров још да учи. Маса спава док му не нареде да понеког и обиђе, тад уме, није му (увек) проблем али је добро да има неког бејбиситера са собом стално. Алонсо показао темперамент (јееееееј!) који га је коштао бодова али, брате, показао да је тркач а богами и да му је овај Ферари приличан крш. Шумахер се чини да није у форми, просто. Мислим да силује ауто и да га мучи а то не иде, Розберг - једва да ишта чујемо од њега и о њему али ево га још једном у првих 5, чак 3 и није баш да тај Мерцедес ништа не ваља, зар не? ;) Све у свему, трку обележили: Хамилтон и Алонсо. Као што је и ред. :) PS. И да, овај други коментатор стварно уопште није потребан, те "БариЧело", те "Фелипе Алонсо"... Ничим ми баш није просветлио трку и упутио у нешто ново и занимљиво. Бабић сaм је далеко убедљивији.

Webber

pre 14 godina

dobra "dosadna" trka na vrhu.. za nijansu bih bio zadovoljniji da je raspored obrnut, ali sam i ovako jako jako zadovoljan. Nisam imao utisak da je RB danas bio najbolji tim, ali je srećom po njih konkurencija bila dalo iza.
Rosberg, Kubica, Sutil iskoristiše svoju šansu. Ono što je Webber pričao posle bahreina, to je danas iskusio do tada sjajni Hamilton: "Followed Mercedes power for the whole race, no chance to overtake".
Massa je lider šampionata, što uz činjenicu da nije pobedio nijednu trku, znači da je bio ubedljivo najkonstantnji- i on i njegov bolid. Alonso očigledno nije bio te sreće, ali je i on priznao "It's better than in happens when you are ninth than when you are leading and you lose 25 points". Apsolutno tačno.
Alguersuari je bio verovatno najveća žrtva zabrane testiranja i on konačno pokazuje performanse..
Na kraju, bolji Williams po suvom trebao je biti Rubens, ali posle onog starta.. potpuna katastofa za njih..
Jedini tim sa dva odustajanja je Sauber- čaki Virgin ima vozača u poretku!

Goran

pre 14 godina

Evo vec treca trka kako ih Shumi dere :)

Ovo je samo za one lozane u stilu hvala Bogu da se Shumi vratio sad ce da im pokaze ko je tata :)

eEE

pre 14 godina

Da nema Hamiltona, ove trke bi bile mnogo mnogo dosadnije. Za sada u F1 u 2010 godini on jos uvek nema pobedu, ali istu itekako zasluzuje i mislim da ce sigurno vise trka osvojiti ove sezone. To je samo pitanje vremena. Hamilton je realno jedini koji bez kompromisa vozi, rizikuje, uziva u vremenu koje provodi na stazi, pretice...pravo je uzivanje gledati ga. Da nema Lewis'a trke bi se pretvorile u ciste kalkulacije i sahovsko nadmudrivanje oko strategija, kombinacija guma i tempiranja odlazaka u box.

Timer

pre 14 godina

Ovaj Petrov je imao bolje rezultate od Pavlovica a u F1 izgleda smesno.Reno inace iznenadjujuce dobar.
Ferari je za Alonsa opet smislio neku "cudnu" taktiku,ocigledno se favorizuje Masa.Ferari je brzi nego sto ova trka pokazuje i ocekujem ravnopravnu trku sa RBR.Naravno,ako se opet ne pojave neki gremlini u Alonsovom menjacu...

Kimi Shabac

pre 14 godina

Ima Boga.Konacno da bajalice i vradzbine ne uticu na trku."Sampioni" su lako obilazili Lotus,HRT,Virgin,a onda je dosla za njih velika Fors India(o Renou da ne govorim)i nema vise obilazaka.
KIMI VRATI SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gavrosaurus

pre 14 godina

ОК, Фетел/Вебер, оваква делује да ће бити цела сезона. Хамилтон је показао ванредно умеће (још једном) и сјајан вишак енергије и агресивност која ми се јако допада, показао и смисао за хумор и игру, изигравајући тореадора са Петровим и оно је било ... Смешно. Има Петров још да учи. Маса спава док му не нареде да понеког и обиђе, тад уме, није му (увек) проблем али је добро да има неког бејбиситера са собом стално. Алонсо показао темперамент (јееееееј!) који га је коштао бодова али, брате, показао да је тркач а богами и да му је овај Ферари приличан крш. Шумахер се чини да није у форми, просто. Мислим да силује ауто и да га мучи а то не иде, Розберг - једва да ишта чујемо од њега и о њему али ево га још једном у првих 5, чак 3 и није баш да тај Мерцедес ништа не ваља, зар не? ;) Све у свему, трку обележили: Хамилтон и Алонсо. Као што је и ред. :) PS. И да, овај други коментатор стварно уопште није потребан, те "БариЧело", те "Фелипе Алонсо"... Ничим ми баш није просветлио трку и упутио у нешто ново и занимљиво. Бабић сaм је далеко убедљивији.

eEE

pre 14 godina

Da nema Hamiltona, ove trke bi bile mnogo mnogo dosadnije. Za sada u F1 u 2010 godini on jos uvek nema pobedu, ali istu itekako zasluzuje i mislim da ce sigurno vise trka osvojiti ove sezone. To je samo pitanje vremena. Hamilton je realno jedini koji bez kompromisa vozi, rizikuje, uziva u vremenu koje provodi na stazi, pretice...pravo je uzivanje gledati ga. Da nema Lewis'a trke bi se pretvorile u ciste kalkulacije i sahovsko nadmudrivanje oko strategija, kombinacija guma i tempiranja odlazaka u box.

Goran

pre 14 godina

Evo vec treca trka kako ih Shumi dere :)

Ovo je samo za one lozane u stilu hvala Bogu da se Shumi vratio sad ce da im pokaze ko je tata :)

VTEC

pre 14 godina

Alonso je pokazao i to ne prvi put, da nije bas strucnjak za preticanje. Dok nije stigao do Batona, postavljao je rekorde u najbrzim krugovima. A onda je poceo stidljivo da se zalijece u njegovom stilu - sa spoljasnje strane. Kad je prenaglio sa obrtajima, crko mu je motor. Inace, Alonso i Baton su isti tip vozaca: sa dobrim autom skupljaju bodove i ne rizikuju nista. Ko voli vozace autobusa, eto im Alonsa i Batona - s njima nikome nece da se povraca u voznji.
Hamilton je klasa za sve njih, mada mi je kao licnost pomalo antipatican. Trenutno nema agresivnijeg vozaca u F1. Steta sto je malkice nezreo, ali i to ce doci vremenom.

SASA BG

pre 14 godina

Hamilton. Kakav car. Radi toga i navijam za njega jer je pravi vozac i majstor. A oni sto misle da trka nije samo preticanje neka tako i dalje misle. A shumi na motorcetu samo su mu jos falili stapovi za pecanje. Mada opasan je on. Vetel.Weber,Rosberg,Luis,Sutil Cestitke.

kop

pre 14 godina

(Срђан Јовановић, 4. april 2010 15:29)

Tu je Hamilton zbog kojeg su zadnje dve trke i bile interesantne a trebalo bi pomenuti i Huan Pabla Montoyu!

Kimi Shabac

pre 14 godina

Ima Boga.Konacno da bajalice i vradzbine ne uticu na trku."Sampioni" su lako obilazili Lotus,HRT,Virgin,a onda je dosla za njih velika Fors India(o Renou da ne govorim)i nema vise obilazaka.
KIMI VRATI SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja sam plavusa

pre 14 godina

E sada se vidi kakav je vozac Sumaher.lako je biti prvak sa dobim automobilom.Sada ne moze ni da opepeli.Sena je zato bio zakon za njega

urban

pre 14 godina

Alonso lutko moja,opet nikog nisi pretekao...sreca sto ti boks taktikom osvaja pozicije. cuj ovog,zaglavio iza Mase...pa on bi se zaglavio i iza moje babe.

obratite paznju

pre 14 godina

Komentatori bi trebali vise paznje da posvete tome ko ima kakve gume u toku trke.Tada bi bilo jasnije zasto Hamilton u odredjenom delu trke "leti" po pisti a kasnije bude mnogo sporiji od Alonsa.Sve ima svoje razloge,samo ih treba videti.

Lerby

pre 14 godina

Trka na pola puta između Bahreina i Australije. Nije bilo dosade ali ni prevelikih uzbuđenja kao pre nedelju dana. Ipak, dosta dobra predstava. Šta bi donela kiša i najmaštovitiji teško da mogu da zamisle. Pored onih već "viđenih" za dobar rezultat istakao bih još i Sutil-a, Hülkenberg-a i danas veoma dobri Toro Rosso koji je u prvom delu trke namučio Button-a, Massa-u i Alonso-a. Naravno, Alguersuari je zaslužio nešto veće pohvale od Buemi-ja. Što se tiče Petrov-a, borio se dobro u početku, samo da ne krene stopama Piquet-a i Grosjean-a, po principu - ima tu nešto ali prekratko traje da bi se videlo šta je:) Barrichello-vo prošlogodišnje spavanje na startu nastavlja se, očigledno, i ove godine. Prečesto mu se to događa pa je prst sumnje uperen u njega a ne u bolid(e). Hamilton, koji je na poslednje 2 trke dao najveći doprinos razlozima zbog kojih pratimo ovaj sport, znatno agresivniji od timskog kolege i vozača Ferrari-ja pa ih je ekspresno ostavio da se muče sa "mlađim crvenim bikovima". Koliko je odmakao i nije na kraju previše profitirao u odnosu na Massa-u i Button-a, kako rezultatski tako i vremenski. Delom zbog odličnog Sutil-a ( i Force India-e, naravno ), delom verovatno i zbog istrošenih guma jer je znatno ranije išao na zamenu a i manje je štedljiv po tom pitanju.. E sad nešto o Schumacher-u, Rosberg-u i Webber-u. Kakve god rezultate Michael postigao i koliko god još vozio, niko mu ne može "oteti" i poništiti fantastičnu karijeru ali nameće se pitanje, možda i preuranjeno, ali svejedno: O čemu razmišlja i da li se možda pokajao što se vratio? Ne mala pauza, tokom koje se F1 dosta promenila, restriktivna testiranja, 41 godina, protivnici mladi i drčni, psihološki pritisak i velika očekivanja koja nosi "rezultatska hipoteka" ovog vozača. Tek je početak i sa još kojom trkom i unapređenjem auta možda i bude bolje ali ovo sigurno nije situacija kakvoj se nadao i zbog koje se vratio. Doduše, potpisao je trogodišnji ugovor i u tom periodu je "zacrtao" sebi titulu ali je on, za razliku od konkurencije, sa svakom narednom sezonom za godinu dana stariji dok su Vettel, Hamilton, Rosberg i ostali za godinu dana zreliji. Opet, Alonso, Button, Massa su u najboljim vozačkim godinama i mogu bar još 6-7 sezona na ovom nivou. Što se Rosberg-a tiče, on je izvukao maksimum maksimuma na dosadašnje 3 trke. Na neki način, sve su ličile jedna na drugu kada je ovaj vozač u pitanju. Kao da je vozio neke sasvim druge trke u odnosu na ostale vozače. Nedovoljno brz da juri i sustiže RedBull, Ferrari i McLaren a nedostižan za ostale. Na svakoj trci je iskoristio kvar, grešku ili glupost ( jučerašnje kvalifikacije ) ponekog vozača u boljem bolidu i osvojio više bodova nego što trenutni odnos snaga omogućava. Krajnje pametan i oportunistički pristup! U rezultatskom i bodovnom smislu se nije moglo više i bolje u trenutnim okolnostima što bi važilo i za Kubica-u da ne beše one nesreće na startu prve trke. Svaka čast i za njega. Renault i Force India ovu sezonu zaista obogaćuju, tu su i Williams i na ovoj trci znatno bolji Toro Rosso.
I za kraj - Webber. On je klasičan primer veoma dobrog ( i ništa više od toga ) vozača kome uvek nešto nedostaje izuzev "baksuzluka", koga ima na pretek. Zašto pod znacima navoda i zašto ne verujem da je zaista baksuz a verujem da nikada neće postati šampion. Na osnovu dugogodišnjeg praćenja F1 i njegovih prethodnika. Da nabrojim samo neke: Patrese, Berger, Barrichello, Coulthard, Massa... Kad god su bili bolji od timskih kolega vozili su nekonkurentne bolide, zvali se oni Arrows, Benetton, Stewart, Minardi, Jaguar, Sauber ili tek "rođeni" RedBull. A kad su vozili šampionske bolide, zvali se oni Brabham, McLaren, Ferrari, BrawnGP ili sada "odrasli" RedBull uvek bi im se na putu isprečio neki Piquet, Senna, Schumacher, Hakkinen, Alonso... Zato gore pobrojani vozači pobeđuju sporadično i nikada nisu bili niti će biti šampioni. Ništa nije slučajno! Pa ni Brazil pre 2 godine. Nije bila kriva ni poslednja krivina:) ni Glock. Ako me pitate ko mi je simpatičniji - odgovor je Massa a ako ste realni gledalac F1 a ne samo navijač, nećete me (se) ni pitati ko je bolji vozač- Massa ili Hamilton. Odgovor znate i sami. Za mene bi bila naučna fantastika da recimo Webber bude šampion pored Vettel-a ili Massa pored Alonoso-a. Naravno, i najbolji vozači, šampioni, svake sezone imaju poneki kvar ili neku "žutu minutu" ( čitaj: grešku ) ali kod njih su u pitanju " žuti minuti", kod ostalih "sati" i tu je ta razlika. Suvi kvalitet koji se ogleda u talentu i vozačkoj inteligenciji na 17, 18, 19 trka mora da dođe do izražaja.
S obzirom da sam pre početka sezone prognozirao veliki broj pobednika među vozačima i posledično među ekipama, dosadašnji razvoj situacije mi daje za pravo ali umalo da, bar za sada, potpuno promašim. Deluje apsurdno na prvi pogled ali ima svoju logiku. Na dosadašnje 3 trke videli smo 3 različita pobednika kako među vozačima tako i među ekipama i moja prognoza za sada se ostvaruje. Doduše, ne zahvaljujući mojoj pronicljivosti i vidovitosti već Vettel-ovim malerima i RedBull-ovoj nepouzdanosti. U tom grmu leži zec! U suprotnom, imali bismo nakon Malezije jednog vozača i jedan tim. Ipak, sezona je duga, promeniće se donekle i odnos snaga među ekipama i mislim da ćemo videti bar još 3-4 nova pobednika - Hamilton-a sigurno a Webber, kakav je - takav je, hteo - ne hteo, u ovakvom RedBull-u "moraće" da zabeleži neku pobedu. Verovatno će se "upisati" i Massa a uz neki splet nepredviđenih i srećnih okolnosti ( kiša, safety car i sl. ) možda vidimo među pobednike i Rosberg-a, Schumacher-a, Kubica-u a ne bih čak otpisao ni Sutil-a ili Liuzzi-ja. Sve je moguće osim da Webber ili Massa postanu šampioni! Da se kladimo?

Ljubitelj

pre 14 godina

@lerby - samo mala ispravka, Hamilton je kasno otišao u boks a ne rano. A opet imam utisak da je "garaža" pogrešila jer ko je pratio vremena on-line mogao je da primeti da Zutil pravi pola sekunde brže krugove za razliku od Hamiltona. Da su Hamiltona pozvali samo 3 kruga ranije u boks, izašao bi ispred Zutila a ne iza.

@Srđan Jovanović - ne znam na osnovu čega porediš kvalitete vozača... za tebe i sve ostale koje ne vide u čemu je čar trka evo informacije i linkova:

Po izveštaju za 2009 sezonu Hamilton je imao najviše preticanja!!! Pa zar u tome nije čar i ne vidi se brilijatnost bilo kog vozača.

Za one sa kratkim pamćenjem evo kako je to "nekada bilo":
http://www.youtube.com/watch?v=MbjRFd205qo

A evo u Formuli 1:
http://www.youtube.com/watch?v=yH7Kk37-53Q
http://www.youtube.com/watch?v=l6W9HS6PEHg

E kada ovako nešto pronađete za svoje pulene onda imate i moralno pravo osim verbalnog da poredite i nipodaštavate rezultate (ako je to uopšte ljudski činiti).

Kursula

pre 14 godina

Za mene licno je pravi heroj trke Fernando Alonso, jer voziti bolid u onakvom stanju sve vreme je podvig vredan divljenja. Ko god iole pazljivije prati F1, mogao je da cuje kako je grozno zvucao bolid pri svakoj promeni brzina.

urban

pre 14 godina

ferarijevac@
da je neko zapamtio moj komentar posle prve trke kad su svi velicali VANSERIJSKU voznju Alonsa znali bi da sam bio u pravu...rekao sam da ce RED BUL ispraviti svoje greske i da ce MEKLAREN postati jako ozbiljna ekipa u naredne dve trke i bio sam u pravu.Isti ti ljudi su pljuvali Batona koji je na slican nacin pobedio drugu trku ali je za razliku od Alonsa imao petlju da se kocka sa pneumaticima za suvo i tako odigrao jako hrabar potez koji je na kraju ispao pun pogodak. MEKLAREN je zrtva jako lose procene boksa bas kao i FERARI ali nesto FERARI nije toliko leteo po stazi jer kad je Hamilton trebao da postize najbolje krugove naleteo je na Sutila i to je bio kraj...isto se desilo i sa Alonsom.neko je napisao da je Alonso imao pogresnu taktiku sa Pneumaticima ali je istu taktiku imao i Luis i potpuno isti set guma.komentar je bio upucen coveku koji je pricao o Ferariju i Red Bulu kao konkurenciji a Meklaren kao da nije ni postojao. jesam malo preterao sa komentarom ali je to bilo upuceno ljudima koji ne mogu da vide dalje od svoje teorije zavere protiv svog Alonsa.jos sam bio i napisao da ce Alonso poceti u roku od par trka da kuka na bolid i to se ostvarilo.

trenutno je
RED BUL br.1
Meklaren br.2(forma im je u uzlaznoj putanji sto ce se vec videti ako ne u sledecoj trci onda u narednim...posto ocekujem ponovo neki njihov kiks dok se ne konsoliduju).
Ferari br.3

a priblizava se i Mercedes.

Ferari kao da je stagnirao u zadnje dve trke(mozda se i varam).
zao mi je ali ne mogu opsirnije jer ne bi imalo smisla...

pozdrav za sve navijace cujemo se posle sledece trke...

Veyron

pre 14 godina

Konacno Fetel, decko je zasluzio pobedu i u prosle dve trke ali zbog pehova sa bolidom nazalost nije uspeo da to ostvari.
Inace Hamilton me prijatno iznenadjuje ove sezone, nije mi bio simpatican jos od onda kada je (i na koji nacin) osvojio titulu, ali ocigledno da zna da vozi sampionski, za razliku od timskog kolege.
Sve u svemu, sezona nije tako losa kao sto sam ocekivao gledajuci Bahrein, i jedva cekam sledecu trku. Naravno, i dalje ocekujem da se Sumaher konsoliduje, jer verujem da je uprkos godinama sigurno u 5 najboljih vozaca u karavanu, a mozda i u jedva cekam sledecu trku. Naravno, i dalje ocekujem da se Sumaher konsoliduje, jer verujem da je uprkos godinama sigurno u 5 najboljih vozaca u karavanu, a mozda i u top 3.
Pozdrav svim ljubiteljima najbrzeg cirkusa i cujemo se za 2 nedelje.

Срђан Јовановић

pre 14 godina

Почела је сезона Формуле 1? Од када нема возача као што су били Прост, Сена, Менсел, Кими, Мика, Вилнев, то више није то. Свака част овим момцима, али нема дражи, правих узбуђења, кефала са кесама до колена... Шуми није што је био, Ветел слути на добро, али ови остали би пре 20 година могли само да цепкају карте на улазу или да продају пљескавице. Љубитељи правих трка, јунака и узбуђења чекају следећу недељу када почиње оно право! МОТО ГП!!! Доктор, највећи свих времена против фантастичних гладијатора Стонера, Лоренца, Педросе Капиросија и осталих терминатора. Е то је трка. Разлика између мушкараца и дечака.

'ајд живели...

Cobe

pre 14 godina

Fernando Alonso labelled the Malaysian Grand Prix as the hardest race of his life after having to cope with gearbox issues before retiring. The Ferrari driver lost his clutch before the start of the race and was forced to step on the throttle on corners in order for the gears to engage. "From the start things went wrong," Alonso told Spanish television. "On the formation lap my gearbox broke and I had no clutch during the race, so I had to brake in a weird way. I had to first gear down and then push the throttle hard so it would engage the gear for that corner. So it was probably the hardest race of my whole life in terms of driving, because I had to improvise for every corner. But even so we were going to get a few points, which in the end was not possible because of the engine."

Dakle, ko je najbolji vozač u jednom od najlošijih bolida !? Bravo Alonso !

paki

pre 14 godina

pa, bolja trka nego sto se ocekivalo... red bul odlican, svaka cast, skoro pa klasa za sebe. renou takodje sve pohvale, mnogo bolje i konstantnije od ocekivanog. opet jedan od utisaka trke je da alonso kao da ima zabranu preticanja mase, mislim ok je da ne uspe da pretekne ali da pokusa nekoliko puta, kao sa batonom, ali da taksira ko zna koliko krugova a ni ne pokusa... plus onaj menjac, covek je poceo da vozi sa novim gumama kao besan kad ono kvar posle dva kruga...plus onaj bolid postaje opasno nekonkurentan, da ne kazem smesan... nadam se da ce se popraviti situacija pa cemo gledati alonsa u boljem svetlu... i na kraju cestitke hamiltonu, decko ume da zacini trku, iako je na kraju bio sporiji nego u prvom delu trke, agresivan je i srcan uvek... svaka cast...

Срђан Јовановић

pre 14 godina

Не желим да полемишемо у недоглед, али ако је вама један Хамилтон у рангу Проста, Сене и осталих наведених, онда стварно не говоримо о истом спорту. Пратим Ф1 преко 25 година и могу отворено да кажем да то поређење исто када би неко у фудбалу данас поредио Клосеа и Пантелића са Герд Милером или Дулетом Савићем, у кошарци Божића са Сашом Ђорђевићем, хамбургер са димљеном вешалицом...

'ајд живели...

Webber

pre 14 godina

dobra "dosadna" trka na vrhu.. za nijansu bih bio zadovoljniji da je raspored obrnut, ali sam i ovako jako jako zadovoljan. Nisam imao utisak da je RB danas bio najbolji tim, ali je srećom po njih konkurencija bila dalo iza.
Rosberg, Kubica, Sutil iskoristiše svoju šansu. Ono što je Webber pričao posle bahreina, to je danas iskusio do tada sjajni Hamilton: "Followed Mercedes power for the whole race, no chance to overtake".
Massa je lider šampionata, što uz činjenicu da nije pobedio nijednu trku, znači da je bio ubedljivo najkonstantnji- i on i njegov bolid. Alonso očigledno nije bio te sreće, ali je i on priznao "It's better than in happens when you are ninth than when you are leading and you lose 25 points". Apsolutno tačno.
Alguersuari je bio verovatno najveća žrtva zabrane testiranja i on konačno pokazuje performanse..
Na kraju, bolji Williams po suvom trebao je biti Rubens, ali posle onog starta.. potpuna katastofa za njih..
Jedini tim sa dva odustajanja je Sauber- čaki Virgin ima vozača u poretku!

Urban

pre 14 godina

zeljko''brate da bi komentarisao trku moras prvo da je odgledas a da bi imao nepristrasne zakljucke moras da budes objektivan. o kom bre ti Ferariju pricas? pa oni su tek treca a mozda i cetvrta ekipa ove sezone s tim sto su imali mnogo srece u prve tri trke a njihovi vozaci voze kao da ne primaju platu.

urban

pre 14 godina

odvojite par minuta za linkove koje je postavio LJUBITELJ...svaka cast.

Nazalost F1 sampioni u novije vreme su vise oni vozaci koji voze pametnije i sigurnije za bodove nego ljudi koji vam nabijaju adrenalin svojom voznjom...

Ove godine sampion ce biti neko ko zavrsava svaku trku i koji cuva svaki siguran bod...mislim na ljude poput Mase,Batona,Rozberga mozda Vebera i donekle Alonsa. mozda ce biti sampioni i Luis ili Fetel ali samo ako se uozbilje i dovedu pameti(ali gde je tu onda draz formule)..

Ferrarijevac

pre 14 godina

@FETTEL FAN,
ja sam napisao da je Ferrari druga ekipa po snazi, prva je Red Bull, šta je tu sporno. Što se tiče dominacije ne bih se složio s tobom , dominacija bi bila da su Red Bul i Vettel ostvarili u kvalifikacijama i trci 1s prednosti u odnosu na Ferrari a to nije bio slučaj. Imaju prednost ali dominaciju nemaju.
@zox,
smaraš čoveče, po tebi Ferrari je doveo i platio Alonsa da bi ga sad sabotirao i to još na početku sezone , gdje je tu logika.
Iako Alonsa nikako ne volim da gledam moram reći da je trku u Maleziji dobro vozio s obzirom na problem koji je imao sa mjenjačem još u krugu za zagrevanje.

Timer

pre 14 godina

Ovaj Petrov je imao bolje rezultate od Pavlovica a u F1 izgleda smesno.Reno inace iznenadjujuce dobar.
Ferari je za Alonsa opet smislio neku "cudnu" taktiku,ocigledno se favorizuje Masa.Ferari je brzi nego sto ova trka pokazuje i ocekujem ravnopravnu trku sa RBR.Naravno,ako se opet ne pojave neki gremlini u Alonsovom menjacu...

no fear

pre 14 godina

osrednja utrka-zakazala kiša..:)
Massa danas vozio mudrije od Alonsa,i zasluženo je sad no1 u prvenstvu..
a sad spremanje za Kinu i nove bodove..
FORZA SCUDERRIA FERRARI & FELIPE MASSA..

Lerby

pre 14 godina

@Ljubitelj
U pravu si, Button je dosta rano obavio pit-stop. Greška jeste moja ali je za sve "kriv" komentator Aleksandar Babić i njegov članak o bezbednosti u Formuli 1 koji me je daleko više inspirisao od ove vesti na koju sam komentar napisao onako en passant. Već tada sam počeo da pišem jedan o-ho-ho poduži tekst na pomenutu temu pa je bila u pitanju "rasuta pažnja". Ne znam da li će se tamo i pojaviti u komentarima s obzirom na njegovu mamutsku dužinu - zavisi od dobre volje moderatora. Eto, "doneo" sam opravdanje za grešku:) a tebi u svakom slučaju hvala zbog ispravke.
Pozdrav!

sweswe

pre 14 godina

(Kursula, 4. april 2010 15:16) i Timer...
hvala vam, vidi da ovde ima ljudi koji i slusaju trku, ne samo gledaju...
Alonso je imao problema sa menjacem tokom zadnjih 20-ak krugova, i ako ne i duze, i pravo je umece da je odvezao, ono koliko je bio na stazi, na onaj nacin. mali mi nije favorit, ali mora se priznati, sa pokvarenim menjacem, to je dobro uradio...
trebao je uzeti i neki bodic.
Hamilton je ucinio prvih 20-ak krugova zanimljivim, sumaher hehe, ma....

nik

pre 14 godina

Dobra trka, a nije bilo uticaja vise sile. Realno treba vise ovakvih(trkackih) staza da pravi Tilke a manje Sakira koji je medju najzahtevnijim stazama i za vozace i za inzenjere, ali nema trke tamo. Hamiltonu svaka cast za agresivnost, ali mora da razvije takticnost malo vec tri godine mu se desavaju iste greske. Juri i kad treba i kad ne treba i onda kad je najpotrebnije pregori gume. Nije mu ovo GP2 traje trka tri puta duze treba malo i taktizirati. Svaka cast RB. Alonso da je bio na visoj poziciji verovatno bi sacuvao bolid ovako mu bilo sve jedno. Masa ogranicenje stete cestitke na prvom mestu u generalnom....

Marko Despotovic

pre 14 godina

Slazem se sa Urbanom da je Alonso samo prosecan vozac, pa on ne bi ni osvojio titule 2005. i 2006. Tada su nova pravila unistila Sumija, to svi znaju. Sto se tice Meklarena primetno je da prave neke cudne greske sto se tice strategije, ali to je jedan od najboljih timova u istoriji i siguran sam da ce se konsolidovati vec u Sangaju i Hamilton ce biti ozbiljna pretnja Fetelu, ali tu je i Baton...
Realno: 1. Red Bul, 2. Meklaren, 3. Ferari, 4. Mercedes GP, 5. Reno, 6. Fors Indija...

Tirpic73

pre 14 godina

@Urban
brate, a da ti malo smanjis dozivljaj sa tim Alonsom i malo vise posmatras F1 sa tehnickog aspekta? I ja ne volim Hamiltona pa ne pisem omalozavajuce komentare. Ucinio je F1 zanimljivijom i to je najbitnije. Pozdrav.

@Lerby
standardno dobar komentar.

Felipe Alonso

pre 14 godina

Početak trke bi i možda bio bolji za Alonsa da se nije zaglavio iza Mase. Slično kao i na prethodnoj trci, Alonso opet nije smeo da obiđe timskog kolegu. Nisu tu čista posla kad im dvostruki svetski prvak nije prvi vozač. :S No, videćemo, ima još da se vozi, tek je počelo.

Tomy

pre 14 godina

Ne znam zasto nije preneto i zvanicno saopstenje Ferraija/Alonsa:
Alonso nije imao problema zadnih 20-ak krugova, kako je ovde izneseno. Kvacilo mi se pokvarilo u toku kruga za zagrevanje! CELU trku izvezao je sa pokvarenim kvacilom! Kaze da mu je ovo: "najgora trka u zivotu".
Jos negde na polovini trke, kada je rezija prvi put ukljucila onboard kameru na Alonsovom bolidu, jasno se culo kako menjac cudno zvuci prilikom menjanja brzine na nize.

Marko Despotovic

pre 14 godina

Sto se tice trke, nije bila losa. Sto se tice pobede Fetela, fantasticno! Taj decko vozi na cist talenat i treba da se setimo kako je samo 2008. u Monci pobedio sa Toro-Rosom. Tom decku i nije potreban neki ekstra bolid da bi pobedio kao "sampionu" Alonsu, Batonu, pa i drugima kao sto su Masa, Hamilton... Ali dobro, i Hamilton je pokazao svoje umece i agresivnost i mora se priznati da je kvalitetan vozac. Svaka cast i Rozbergu, a sto se tice Sumahera, razocaran sam. Ali nije on kriv. I dosta vise pljuvanja po njemu i tome kako su Sena, Prost, pa cak i Raikonen i Hakinen bolji vozaci od njega!? Ima problema sa bolidom, to je lako videti, ali ako dodje u pravu formu i da svoj maksimum... Stvarno mislim da ce ih oduvati sve sa staze. Mnogo je glupo porediti ga sa svim ovim vozacima sem Fetela i Hamiltona, jer ipak je on za sve njih majstor, kralj, nocna mora... Plasim se da se ne ponovi 2004. godina. I ponovice se!!! Napred Sumi!!!

Zox

pre 14 godina

Dobro je za Fetela, zasluzio je pobedu dobar je vozac. Petrov se pokazao odlicnim. Steta sto Hamilton nije u nekom prosecnom timu pa da se vidi sta bi uradio. Napred Alonso kralju, ua ferari prljava ekipa koja mu nedozvoljava da malo krene!!! Ej ferari da se pokvari....

Miloš

pre 14 godina

Ljudi zašto pljujete Alonsa, čovek je imao pokvareno kvačilo od početka trke (otišlo u krugu za zagrevanje) i morao u krivinama da menja brzine kao na Dajcu sa međugasom. Svaka mu čast na onim brzim krugovima!!!!

SX

pre 14 godina

Pre bih rekao - Rorry Byrne vrati se, kao i Martinelli, e onda bi vec bilo nesto od Scuderie. Ovako, jos jedan motor crkava na kraju i jos jednom izdaje vozaca kad treba.... :(

Ferrarijevac

pre 14 godina

Urban,
Jesi li ti pratio prve tri trke u ovoj sezoni, Ferrari je sigurno u ovom trenutku druga ekipa po snazi, pogledaj malo vremena u kvalifikacijama i u trci koja su ostvarili vozači Ferrarija pa će ti biti malo jasnije, ja ne kažem da se to neće promjeniti i možda Ferrari bude i 10 ekipa po snazi u sledećim trkama.
Ala sam se naismijao kad sam vidio da je Ferrari čak i četvrta ekipa po snazi, molim te koja je to onda treća ekipa, daj njihove rezultate i vremene koja je ostvarila u kvalifikacijama i u trkama. Čekam tvoj odgovor.

FETTEL FAN

pre 14 godina

Ferrarijevac,
u prve tri trke u sezoni Red bull i Fetel su dominirali.Bahrian(sreća za Alonsa), Australija(kvar na Fetelovom bolidu).Slažem se sa tobom u vezi Malezije, svaka čast Masi!Evo jedan link gdje se Alonso bori sa Batonom i bolidom:
http://www.youtube.com/watch?v=ZB5wvohMfV4.I još nešto:
www.autosport.com/news/report.php/id/82727.
Pozz svim fanovima SEBASTIANA FETTELA!FETTEL CHAMPION 2010

mika sumikinen

pre 14 godina

(Miloš, 6. april 2010 08:39)

Aj' ti meni objasni kako da menjas brzine sa medjugasom kad nemas kvacilo?! Kako da ga izbacis iz brzine, das medjugas i pponovo ga ubacis u brzinu...a nemas kvacilo?! Malkice to radi drugacije, slazes se?

deki1977

pre 14 godina

dobra trka.ipak pod hitno vratiti sipanje goriva u toku trke.malo rigoroznija selekcija prilikom učlanjvanja klubova u karavan F1,da nebude više razno raznih pacera.i gospodin babić da nastavi sam da prenosi F1 trke.jedva čekam sledeću trku.

zeljko

pre 14 godina

Danas je trebalo da pobedi Veber, mislim ocigledno je da forsiraju Vetela. Alonso odlican kao i uvek, vozio je bez kvacila celu trku, mali li je. Sumaher ima odlican bolid samo mu treba cela sezona da se uigra mada ja mislim da se nikada nece vratiti u staru formu, svaki povratak je pogresan. Trebalo je da ode u istoriju onda, ovako...???
Masa je vozio standardno za njega ali nista spektakularno.
Sve u svemu jedini koji moze da se suprostavi Veberu i Vetelu je Alonso i ferari, ostali su spori i trose gume i gorivo vise od renola i ferarija...

Срђан Јовановић

pre 14 godina

Почела је сезона Формуле 1? Од када нема возача као што су били Прост, Сена, Менсел, Кими, Мика, Вилнев, то више није то. Свака част овим момцима, али нема дражи, правих узбуђења, кефала са кесама до колена... Шуми није што је био, Ветел слути на добро, али ови остали би пре 20 година могли само да цепкају карте на улазу или да продају пљескавице. Љубитељи правих трка, јунака и узбуђења чекају следећу недељу када почиње оно право! МОТО ГП!!! Доктор, највећи свих времена против фантастичних гладијатора Стонера, Лоренца, Педросе Капиросија и осталих терминатора. Е то је трка. Разлика између мушкараца и дечака.

'ајд живели...

Goran

pre 14 godina

Evo vec treca trka kako ih Shumi dere :)

Ovo je samo za one lozane u stilu hvala Bogu da se Shumi vratio sad ce da im pokaze ko je tata :)

Timer

pre 14 godina

Ovaj Petrov je imao bolje rezultate od Pavlovica a u F1 izgleda smesno.Reno inace iznenadjujuce dobar.
Ferari je za Alonsa opet smislio neku "cudnu" taktiku,ocigledno se favorizuje Masa.Ferari je brzi nego sto ova trka pokazuje i ocekujem ravnopravnu trku sa RBR.Naravno,ako se opet ne pojave neki gremlini u Alonsovom menjacu...

Ja sam plavusa

pre 14 godina

E sada se vidi kakav je vozac Sumaher.lako je biti prvak sa dobim automobilom.Sada ne moze ni da opepeli.Sena je zato bio zakon za njega

Kimi Shabac

pre 14 godina

Ima Boga.Konacno da bajalice i vradzbine ne uticu na trku."Sampioni" su lako obilazili Lotus,HRT,Virgin,a onda je dosla za njih velika Fors India(o Renou da ne govorim)i nema vise obilazaka.
KIMI VRATI SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Срђан Јовановић

pre 14 godina

Не желим да полемишемо у недоглед, али ако је вама један Хамилтон у рангу Проста, Сене и осталих наведених, онда стварно не говоримо о истом спорту. Пратим Ф1 преко 25 година и могу отворено да кажем да то поређење исто када би неко у фудбалу данас поредио Клосеа и Пантелића са Герд Милером или Дулетом Савићем, у кошарци Божића са Сашом Ђорђевићем, хамбургер са димљеном вешалицом...

'ајд живели...

no fear

pre 14 godina

osrednja utrka-zakazala kiša..:)
Massa danas vozio mudrije od Alonsa,i zasluženo je sad no1 u prvenstvu..
a sad spremanje za Kinu i nove bodove..
FORZA SCUDERRIA FERRARI & FELIPE MASSA..

Cobe

pre 14 godina

Fernando Alonso labelled the Malaysian Grand Prix as the hardest race of his life after having to cope with gearbox issues before retiring. The Ferrari driver lost his clutch before the start of the race and was forced to step on the throttle on corners in order for the gears to engage. "From the start things went wrong," Alonso told Spanish television. "On the formation lap my gearbox broke and I had no clutch during the race, so I had to brake in a weird way. I had to first gear down and then push the throttle hard so it would engage the gear for that corner. So it was probably the hardest race of my whole life in terms of driving, because I had to improvise for every corner. But even so we were going to get a few points, which in the end was not possible because of the engine."

Dakle, ko je najbolji vozač u jednom od najlošijih bolida !? Bravo Alonso !

Felipe Alonso

pre 14 godina

Početak trke bi i možda bio bolji za Alonsa da se nije zaglavio iza Mase. Slično kao i na prethodnoj trci, Alonso opet nije smeo da obiđe timskog kolegu. Nisu tu čista posla kad im dvostruki svetski prvak nije prvi vozač. :S No, videćemo, ima još da se vozi, tek je počelo.

Kursula

pre 14 godina

Za mene licno je pravi heroj trke Fernando Alonso, jer voziti bolid u onakvom stanju sve vreme je podvig vredan divljenja. Ko god iole pazljivije prati F1, mogao je da cuje kako je grozno zvucao bolid pri svakoj promeni brzina.

urban

pre 14 godina

Alonso lutko moja,opet nikog nisi pretekao...sreca sto ti boks taktikom osvaja pozicije. cuj ovog,zaglavio iza Mase...pa on bi se zaglavio i iza moje babe.

Veyron

pre 14 godina

Konacno Fetel, decko je zasluzio pobedu i u prosle dve trke ali zbog pehova sa bolidom nazalost nije uspeo da to ostvari.
Inace Hamilton me prijatno iznenadjuje ove sezone, nije mi bio simpatican jos od onda kada je (i na koji nacin) osvojio titulu, ali ocigledno da zna da vozi sampionski, za razliku od timskog kolege.
Sve u svemu, sezona nije tako losa kao sto sam ocekivao gledajuci Bahrein, i jedva cekam sledecu trku. Naravno, i dalje ocekujem da se Sumaher konsoliduje, jer verujem da je uprkos godinama sigurno u 5 najboljih vozaca u karavanu, a mozda i u jedva cekam sledecu trku. Naravno, i dalje ocekujem da se Sumaher konsoliduje, jer verujem da je uprkos godinama sigurno u 5 najboljih vozaca u karavanu, a mozda i u top 3.
Pozdrav svim ljubiteljima najbrzeg cirkusa i cujemo se za 2 nedelje.

Zox

pre 14 godina

Dobro je za Fetela, zasluzio je pobedu dobar je vozac. Petrov se pokazao odlicnim. Steta sto Hamilton nije u nekom prosecnom timu pa da se vidi sta bi uradio. Napred Alonso kralju, ua ferari prljava ekipa koja mu nedozvoljava da malo krene!!! Ej ferari da se pokvari....

VTEC

pre 14 godina

Alonso je pokazao i to ne prvi put, da nije bas strucnjak za preticanje. Dok nije stigao do Batona, postavljao je rekorde u najbrzim krugovima. A onda je poceo stidljivo da se zalijece u njegovom stilu - sa spoljasnje strane. Kad je prenaglio sa obrtajima, crko mu je motor. Inace, Alonso i Baton su isti tip vozaca: sa dobrim autom skupljaju bodove i ne rizikuju nista. Ko voli vozace autobusa, eto im Alonsa i Batona - s njima nikome nece da se povraca u voznji.
Hamilton je klasa za sve njih, mada mi je kao licnost pomalo antipatican. Trenutno nema agresivnijeg vozaca u F1. Steta sto je malkice nezreo, ali i to ce doci vremenom.

Marko Despotovic

pre 14 godina

Sto se tice trke, nije bila losa. Sto se tice pobede Fetela, fantasticno! Taj decko vozi na cist talenat i treba da se setimo kako je samo 2008. u Monci pobedio sa Toro-Rosom. Tom decku i nije potreban neki ekstra bolid da bi pobedio kao "sampionu" Alonsu, Batonu, pa i drugima kao sto su Masa, Hamilton... Ali dobro, i Hamilton je pokazao svoje umece i agresivnost i mora se priznati da je kvalitetan vozac. Svaka cast i Rozbergu, a sto se tice Sumahera, razocaran sam. Ali nije on kriv. I dosta vise pljuvanja po njemu i tome kako su Sena, Prost, pa cak i Raikonen i Hakinen bolji vozaci od njega!? Ima problema sa bolidom, to je lako videti, ali ako dodje u pravu formu i da svoj maksimum... Stvarno mislim da ce ih oduvati sve sa staze. Mnogo je glupo porediti ga sa svim ovim vozacima sem Fetela i Hamiltona, jer ipak je on za sve njih majstor, kralj, nocna mora... Plasim se da se ne ponovi 2004. godina. I ponovice se!!! Napred Sumi!!!

zeljko

pre 14 godina

Danas je trebalo da pobedi Veber, mislim ocigledno je da forsiraju Vetela. Alonso odlican kao i uvek, vozio je bez kvacila celu trku, mali li je. Sumaher ima odlican bolid samo mu treba cela sezona da se uigra mada ja mislim da se nikada nece vratiti u staru formu, svaki povratak je pogresan. Trebalo je da ode u istoriju onda, ovako...???
Masa je vozio standardno za njega ali nista spektakularno.
Sve u svemu jedini koji moze da se suprostavi Veberu i Vetelu je Alonso i ferari, ostali su spori i trose gume i gorivo vise od renola i ferarija...

gavrosaurus

pre 14 godina

ОК, Фетел/Вебер, оваква делује да ће бити цела сезона. Хамилтон је показао ванредно умеће (још једном) и сјајан вишак енергије и агресивност која ми се јако допада, показао и смисао за хумор и игру, изигравајући тореадора са Петровим и оно је било ... Смешно. Има Петров још да учи. Маса спава док му не нареде да понеког и обиђе, тад уме, није му (увек) проблем али је добро да има неког бејбиситера са собом стално. Алонсо показао темперамент (јееееееј!) који га је коштао бодова али, брате, показао да је тркач а богами и да му је овај Ферари приличан крш. Шумахер се чини да није у форми, просто. Мислим да силује ауто и да га мучи а то не иде, Розберг - једва да ишта чујемо од њега и о њему али ево га још једном у првих 5, чак 3 и није баш да тај Мерцедес ништа не ваља, зар не? ;) Све у свему, трку обележили: Хамилтон и Алонсо. Као што је и ред. :) PS. И да, овај други коментатор стварно уопште није потребан, те "БариЧело", те "Фелипе Алонсо"... Ничим ми баш није просветлио трку и упутио у нешто ново и занимљиво. Бабић сaм је далеко убедљивији.

eEE

pre 14 godina

Da nema Hamiltona, ove trke bi bile mnogo mnogo dosadnije. Za sada u F1 u 2010 godini on jos uvek nema pobedu, ali istu itekako zasluzuje i mislim da ce sigurno vise trka osvojiti ove sezone. To je samo pitanje vremena. Hamilton je realno jedini koji bez kompromisa vozi, rizikuje, uziva u vremenu koje provodi na stazi, pretice...pravo je uzivanje gledati ga. Da nema Lewis'a trke bi se pretvorile u ciste kalkulacije i sahovsko nadmudrivanje oko strategija, kombinacija guma i tempiranja odlazaka u box.

Marko Despotovic

pre 14 godina

Slazem se sa Urbanom da je Alonso samo prosecan vozac, pa on ne bi ni osvojio titule 2005. i 2006. Tada su nova pravila unistila Sumija, to svi znaju. Sto se tice Meklarena primetno je da prave neke cudne greske sto se tice strategije, ali to je jedan od najboljih timova u istoriji i siguran sam da ce se konsolidovati vec u Sangaju i Hamilton ce biti ozbiljna pretnja Fetelu, ali tu je i Baton...
Realno: 1. Red Bul, 2. Meklaren, 3. Ferari, 4. Mercedes GP, 5. Reno, 6. Fors Indija...

Miloš

pre 14 godina

Ljudi zašto pljujete Alonsa, čovek je imao pokvareno kvačilo od početka trke (otišlo u krugu za zagrevanje) i morao u krivinama da menja brzine kao na Dajcu sa međugasom. Svaka mu čast na onim brzim krugovima!!!!

nik

pre 14 godina

Dobra trka, a nije bilo uticaja vise sile. Realno treba vise ovakvih(trkackih) staza da pravi Tilke a manje Sakira koji je medju najzahtevnijim stazama i za vozace i za inzenjere, ali nema trke tamo. Hamiltonu svaka cast za agresivnost, ali mora da razvije takticnost malo vec tri godine mu se desavaju iste greske. Juri i kad treba i kad ne treba i onda kad je najpotrebnije pregori gume. Nije mu ovo GP2 traje trka tri puta duze treba malo i taktizirati. Svaka cast RB. Alonso da je bio na visoj poziciji verovatno bi sacuvao bolid ovako mu bilo sve jedno. Masa ogranicenje stete cestitke na prvom mestu u generalnom....

Urban

pre 14 godina

zeljko''brate da bi komentarisao trku moras prvo da je odgledas a da bi imao nepristrasne zakljucke moras da budes objektivan. o kom bre ti Ferariju pricas? pa oni su tek treca a mozda i cetvrta ekipa ove sezone s tim sto su imali mnogo srece u prve tri trke a njihovi vozaci voze kao da ne primaju platu.

Tomy

pre 14 godina

Ne znam zasto nije preneto i zvanicno saopstenje Ferraija/Alonsa:
Alonso nije imao problema zadnih 20-ak krugova, kako je ovde izneseno. Kvacilo mi se pokvarilo u toku kruga za zagrevanje! CELU trku izvezao je sa pokvarenim kvacilom! Kaze da mu je ovo: "najgora trka u zivotu".
Jos negde na polovini trke, kada je rezija prvi put ukljucila onboard kameru na Alonsovom bolidu, jasno se culo kako menjac cudno zvuci prilikom menjanja brzine na nize.

Tirpic73

pre 14 godina

@Urban
brate, a da ti malo smanjis dozivljaj sa tim Alonsom i malo vise posmatras F1 sa tehnickog aspekta? I ja ne volim Hamiltona pa ne pisem omalozavajuce komentare. Ucinio je F1 zanimljivijom i to je najbitnije. Pozdrav.

@Lerby
standardno dobar komentar.

kop

pre 14 godina

(Срђан Јовановић, 4. april 2010 15:29)

Tu je Hamilton zbog kojeg su zadnje dve trke i bile interesantne a trebalo bi pomenuti i Huan Pabla Montoyu!

SASA BG

pre 14 godina

Hamilton. Kakav car. Radi toga i navijam za njega jer je pravi vozac i majstor. A oni sto misle da trka nije samo preticanje neka tako i dalje misle. A shumi na motorcetu samo su mu jos falili stapovi za pecanje. Mada opasan je on. Vetel.Weber,Rosberg,Luis,Sutil Cestitke.

Ferrarijevac

pre 14 godina

Urban,
Jesi li ti pratio prve tri trke u ovoj sezoni, Ferrari je sigurno u ovom trenutku druga ekipa po snazi, pogledaj malo vremena u kvalifikacijama i u trci koja su ostvarili vozači Ferrarija pa će ti biti malo jasnije, ja ne kažem da se to neće promjeniti i možda Ferrari bude i 10 ekipa po snazi u sledećim trkama.
Ala sam se naismijao kad sam vidio da je Ferrari čak i četvrta ekipa po snazi, molim te koja je to onda treća ekipa, daj njihove rezultate i vremene koja je ostvarila u kvalifikacijama i u trkama. Čekam tvoj odgovor.

FETTEL FAN

pre 14 godina

Ferrarijevac,
u prve tri trke u sezoni Red bull i Fetel su dominirali.Bahrian(sreća za Alonsa), Australija(kvar na Fetelovom bolidu).Slažem se sa tobom u vezi Malezije, svaka čast Masi!Evo jedan link gdje se Alonso bori sa Batonom i bolidom:
http://www.youtube.com/watch?v=ZB5wvohMfV4.I još nešto:
www.autosport.com/news/report.php/id/82727.
Pozz svim fanovima SEBASTIANA FETTELA!FETTEL CHAMPION 2010

urban

pre 14 godina

ferarijevac@
da je neko zapamtio moj komentar posle prve trke kad su svi velicali VANSERIJSKU voznju Alonsa znali bi da sam bio u pravu...rekao sam da ce RED BUL ispraviti svoje greske i da ce MEKLAREN postati jako ozbiljna ekipa u naredne dve trke i bio sam u pravu.Isti ti ljudi su pljuvali Batona koji je na slican nacin pobedio drugu trku ali je za razliku od Alonsa imao petlju da se kocka sa pneumaticima za suvo i tako odigrao jako hrabar potez koji je na kraju ispao pun pogodak. MEKLAREN je zrtva jako lose procene boksa bas kao i FERARI ali nesto FERARI nije toliko leteo po stazi jer kad je Hamilton trebao da postize najbolje krugove naleteo je na Sutila i to je bio kraj...isto se desilo i sa Alonsom.neko je napisao da je Alonso imao pogresnu taktiku sa Pneumaticima ali je istu taktiku imao i Luis i potpuno isti set guma.komentar je bio upucen coveku koji je pricao o Ferariju i Red Bulu kao konkurenciji a Meklaren kao da nije ni postojao. jesam malo preterao sa komentarom ali je to bilo upuceno ljudima koji ne mogu da vide dalje od svoje teorije zavere protiv svog Alonsa.jos sam bio i napisao da ce Alonso poceti u roku od par trka da kuka na bolid i to se ostvarilo.

trenutno je
RED BUL br.1
Meklaren br.2(forma im je u uzlaznoj putanji sto ce se vec videti ako ne u sledecoj trci onda u narednim...posto ocekujem ponovo neki njihov kiks dok se ne konsoliduju).
Ferari br.3

a priblizava se i Mercedes.

Ferari kao da je stagnirao u zadnje dve trke(mozda se i varam).
zao mi je ali ne mogu opsirnije jer ne bi imalo smisla...

pozdrav za sve navijace cujemo se posle sledece trke...

deki1977

pre 14 godina

dobra trka.ipak pod hitno vratiti sipanje goriva u toku trke.malo rigoroznija selekcija prilikom učlanjvanja klubova u karavan F1,da nebude više razno raznih pacera.i gospodin babić da nastavi sam da prenosi F1 trke.jedva čekam sledeću trku.

sweswe

pre 14 godina

(Kursula, 4. april 2010 15:16) i Timer...
hvala vam, vidi da ovde ima ljudi koji i slusaju trku, ne samo gledaju...
Alonso je imao problema sa menjacem tokom zadnjih 20-ak krugova, i ako ne i duze, i pravo je umece da je odvezao, ono koliko je bio na stazi, na onaj nacin. mali mi nije favorit, ali mora se priznati, sa pokvarenim menjacem, to je dobro uradio...
trebao je uzeti i neki bodic.
Hamilton je ucinio prvih 20-ak krugova zanimljivim, sumaher hehe, ma....

paki

pre 14 godina

pa, bolja trka nego sto se ocekivalo... red bul odlican, svaka cast, skoro pa klasa za sebe. renou takodje sve pohvale, mnogo bolje i konstantnije od ocekivanog. opet jedan od utisaka trke je da alonso kao da ima zabranu preticanja mase, mislim ok je da ne uspe da pretekne ali da pokusa nekoliko puta, kao sa batonom, ali da taksira ko zna koliko krugova a ni ne pokusa... plus onaj menjac, covek je poceo da vozi sa novim gumama kao besan kad ono kvar posle dva kruga...plus onaj bolid postaje opasno nekonkurentan, da ne kazem smesan... nadam se da ce se popraviti situacija pa cemo gledati alonsa u boljem svetlu... i na kraju cestitke hamiltonu, decko ume da zacini trku, iako je na kraju bio sporiji nego u prvom delu trke, agresivan je i srcan uvek... svaka cast...

Lerby

pre 14 godina

Trka na pola puta između Bahreina i Australije. Nije bilo dosade ali ni prevelikih uzbuđenja kao pre nedelju dana. Ipak, dosta dobra predstava. Šta bi donela kiša i najmaštovitiji teško da mogu da zamisle. Pored onih već "viđenih" za dobar rezultat istakao bih još i Sutil-a, Hülkenberg-a i danas veoma dobri Toro Rosso koji je u prvom delu trke namučio Button-a, Massa-u i Alonso-a. Naravno, Alguersuari je zaslužio nešto veće pohvale od Buemi-ja. Što se tiče Petrov-a, borio se dobro u početku, samo da ne krene stopama Piquet-a i Grosjean-a, po principu - ima tu nešto ali prekratko traje da bi se videlo šta je:) Barrichello-vo prošlogodišnje spavanje na startu nastavlja se, očigledno, i ove godine. Prečesto mu se to događa pa je prst sumnje uperen u njega a ne u bolid(e). Hamilton, koji je na poslednje 2 trke dao najveći doprinos razlozima zbog kojih pratimo ovaj sport, znatno agresivniji od timskog kolege i vozača Ferrari-ja pa ih je ekspresno ostavio da se muče sa "mlađim crvenim bikovima". Koliko je odmakao i nije na kraju previše profitirao u odnosu na Massa-u i Button-a, kako rezultatski tako i vremenski. Delom zbog odličnog Sutil-a ( i Force India-e, naravno ), delom verovatno i zbog istrošenih guma jer je znatno ranije išao na zamenu a i manje je štedljiv po tom pitanju.. E sad nešto o Schumacher-u, Rosberg-u i Webber-u. Kakve god rezultate Michael postigao i koliko god još vozio, niko mu ne može "oteti" i poništiti fantastičnu karijeru ali nameće se pitanje, možda i preuranjeno, ali svejedno: O čemu razmišlja i da li se možda pokajao što se vratio? Ne mala pauza, tokom koje se F1 dosta promenila, restriktivna testiranja, 41 godina, protivnici mladi i drčni, psihološki pritisak i velika očekivanja koja nosi "rezultatska hipoteka" ovog vozača. Tek je početak i sa još kojom trkom i unapređenjem auta možda i bude bolje ali ovo sigurno nije situacija kakvoj se nadao i zbog koje se vratio. Doduše, potpisao je trogodišnji ugovor i u tom periodu je "zacrtao" sebi titulu ali je on, za razliku od konkurencije, sa svakom narednom sezonom za godinu dana stariji dok su Vettel, Hamilton, Rosberg i ostali za godinu dana zreliji. Opet, Alonso, Button, Massa su u najboljim vozačkim godinama i mogu bar još 6-7 sezona na ovom nivou. Što se Rosberg-a tiče, on je izvukao maksimum maksimuma na dosadašnje 3 trke. Na neki način, sve su ličile jedna na drugu kada je ovaj vozač u pitanju. Kao da je vozio neke sasvim druge trke u odnosu na ostale vozače. Nedovoljno brz da juri i sustiže RedBull, Ferrari i McLaren a nedostižan za ostale. Na svakoj trci je iskoristio kvar, grešku ili glupost ( jučerašnje kvalifikacije ) ponekog vozača u boljem bolidu i osvojio više bodova nego što trenutni odnos snaga omogućava. Krajnje pametan i oportunistički pristup! U rezultatskom i bodovnom smislu se nije moglo više i bolje u trenutnim okolnostima što bi važilo i za Kubica-u da ne beše one nesreće na startu prve trke. Svaka čast i za njega. Renault i Force India ovu sezonu zaista obogaćuju, tu su i Williams i na ovoj trci znatno bolji Toro Rosso.
I za kraj - Webber. On je klasičan primer veoma dobrog ( i ništa više od toga ) vozača kome uvek nešto nedostaje izuzev "baksuzluka", koga ima na pretek. Zašto pod znacima navoda i zašto ne verujem da je zaista baksuz a verujem da nikada neće postati šampion. Na osnovu dugogodišnjeg praćenja F1 i njegovih prethodnika. Da nabrojim samo neke: Patrese, Berger, Barrichello, Coulthard, Massa... Kad god su bili bolji od timskih kolega vozili su nekonkurentne bolide, zvali se oni Arrows, Benetton, Stewart, Minardi, Jaguar, Sauber ili tek "rođeni" RedBull. A kad su vozili šampionske bolide, zvali se oni Brabham, McLaren, Ferrari, BrawnGP ili sada "odrasli" RedBull uvek bi im se na putu isprečio neki Piquet, Senna, Schumacher, Hakkinen, Alonso... Zato gore pobrojani vozači pobeđuju sporadično i nikada nisu bili niti će biti šampioni. Ništa nije slučajno! Pa ni Brazil pre 2 godine. Nije bila kriva ni poslednja krivina:) ni Glock. Ako me pitate ko mi je simpatičniji - odgovor je Massa a ako ste realni gledalac F1 a ne samo navijač, nećete me (se) ni pitati ko je bolji vozač- Massa ili Hamilton. Odgovor znate i sami. Za mene bi bila naučna fantastika da recimo Webber bude šampion pored Vettel-a ili Massa pored Alonoso-a. Naravno, i najbolji vozači, šampioni, svake sezone imaju poneki kvar ili neku "žutu minutu" ( čitaj: grešku ) ali kod njih su u pitanju " žuti minuti", kod ostalih "sati" i tu je ta razlika. Suvi kvalitet koji se ogleda u talentu i vozačkoj inteligenciji na 17, 18, 19 trka mora da dođe do izražaja.
S obzirom da sam pre početka sezone prognozirao veliki broj pobednika među vozačima i posledično među ekipama, dosadašnji razvoj situacije mi daje za pravo ali umalo da, bar za sada, potpuno promašim. Deluje apsurdno na prvi pogled ali ima svoju logiku. Na dosadašnje 3 trke videli smo 3 različita pobednika kako među vozačima tako i među ekipama i moja prognoza za sada se ostvaruje. Doduše, ne zahvaljujući mojoj pronicljivosti i vidovitosti već Vettel-ovim malerima i RedBull-ovoj nepouzdanosti. U tom grmu leži zec! U suprotnom, imali bismo nakon Malezije jednog vozača i jedan tim. Ipak, sezona je duga, promeniće se donekle i odnos snaga među ekipama i mislim da ćemo videti bar još 3-4 nova pobednika - Hamilton-a sigurno a Webber, kakav je - takav je, hteo - ne hteo, u ovakvom RedBull-u "moraće" da zabeleži neku pobedu. Verovatno će se "upisati" i Massa a uz neki splet nepredviđenih i srećnih okolnosti ( kiša, safety car i sl. ) možda vidimo među pobednike i Rosberg-a, Schumacher-a, Kubica-u a ne bih čak otpisao ni Sutil-a ili Liuzzi-ja. Sve je moguće osim da Webber ili Massa postanu šampioni! Da se kladimo?

Ferrarijevac

pre 14 godina

@FETTEL FAN,
ja sam napisao da je Ferrari druga ekipa po snazi, prva je Red Bull, šta je tu sporno. Što se tiče dominacije ne bih se složio s tobom , dominacija bi bila da su Red Bul i Vettel ostvarili u kvalifikacijama i trci 1s prednosti u odnosu na Ferrari a to nije bio slučaj. Imaju prednost ali dominaciju nemaju.
@zox,
smaraš čoveče, po tebi Ferrari je doveo i platio Alonsa da bi ga sad sabotirao i to još na početku sezone , gdje je tu logika.
Iako Alonsa nikako ne volim da gledam moram reći da je trku u Maleziji dobro vozio s obzirom na problem koji je imao sa mjenjačem još u krugu za zagrevanje.

Webber

pre 14 godina

dobra "dosadna" trka na vrhu.. za nijansu bih bio zadovoljniji da je raspored obrnut, ali sam i ovako jako jako zadovoljan. Nisam imao utisak da je RB danas bio najbolji tim, ali je srećom po njih konkurencija bila dalo iza.
Rosberg, Kubica, Sutil iskoristiše svoju šansu. Ono što je Webber pričao posle bahreina, to je danas iskusio do tada sjajni Hamilton: "Followed Mercedes power for the whole race, no chance to overtake".
Massa je lider šampionata, što uz činjenicu da nije pobedio nijednu trku, znači da je bio ubedljivo najkonstantnji- i on i njegov bolid. Alonso očigledno nije bio te sreće, ali je i on priznao "It's better than in happens when you are ninth than when you are leading and you lose 25 points". Apsolutno tačno.
Alguersuari je bio verovatno najveća žrtva zabrane testiranja i on konačno pokazuje performanse..
Na kraju, bolji Williams po suvom trebao je biti Rubens, ali posle onog starta.. potpuna katastofa za njih..
Jedini tim sa dva odustajanja je Sauber- čaki Virgin ima vozača u poretku!

urban

pre 14 godina

odvojite par minuta za linkove koje je postavio LJUBITELJ...svaka cast.

Nazalost F1 sampioni u novije vreme su vise oni vozaci koji voze pametnije i sigurnije za bodove nego ljudi koji vam nabijaju adrenalin svojom voznjom...

Ove godine sampion ce biti neko ko zavrsava svaku trku i koji cuva svaki siguran bod...mislim na ljude poput Mase,Batona,Rozberga mozda Vebera i donekle Alonsa. mozda ce biti sampioni i Luis ili Fetel ali samo ako se uozbilje i dovedu pameti(ali gde je tu onda draz formule)..

SX

pre 14 godina

Pre bih rekao - Rorry Byrne vrati se, kao i Martinelli, e onda bi vec bilo nesto od Scuderie. Ovako, jos jedan motor crkava na kraju i jos jednom izdaje vozaca kad treba.... :(

obratite paznju

pre 14 godina

Komentatori bi trebali vise paznje da posvete tome ko ima kakve gume u toku trke.Tada bi bilo jasnije zasto Hamilton u odredjenom delu trke "leti" po pisti a kasnije bude mnogo sporiji od Alonsa.Sve ima svoje razloge,samo ih treba videti.

Ljubitelj

pre 14 godina

@lerby - samo mala ispravka, Hamilton je kasno otišao u boks a ne rano. A opet imam utisak da je "garaža" pogrešila jer ko je pratio vremena on-line mogao je da primeti da Zutil pravi pola sekunde brže krugove za razliku od Hamiltona. Da su Hamiltona pozvali samo 3 kruga ranije u boks, izašao bi ispred Zutila a ne iza.

@Srđan Jovanović - ne znam na osnovu čega porediš kvalitete vozača... za tebe i sve ostale koje ne vide u čemu je čar trka evo informacije i linkova:

Po izveštaju za 2009 sezonu Hamilton je imao najviše preticanja!!! Pa zar u tome nije čar i ne vidi se brilijatnost bilo kog vozača.

Za one sa kratkim pamćenjem evo kako je to "nekada bilo":
http://www.youtube.com/watch?v=MbjRFd205qo

A evo u Formuli 1:
http://www.youtube.com/watch?v=yH7Kk37-53Q
http://www.youtube.com/watch?v=l6W9HS6PEHg

E kada ovako nešto pronađete za svoje pulene onda imate i moralno pravo osim verbalnog da poredite i nipodaštavate rezultate (ako je to uopšte ljudski činiti).

Lerby

pre 14 godina

@Ljubitelj
U pravu si, Button je dosta rano obavio pit-stop. Greška jeste moja ali je za sve "kriv" komentator Aleksandar Babić i njegov članak o bezbednosti u Formuli 1 koji me je daleko više inspirisao od ove vesti na koju sam komentar napisao onako en passant. Već tada sam počeo da pišem jedan o-ho-ho poduži tekst na pomenutu temu pa je bila u pitanju "rasuta pažnja". Ne znam da li će se tamo i pojaviti u komentarima s obzirom na njegovu mamutsku dužinu - zavisi od dobre volje moderatora. Eto, "doneo" sam opravdanje za grešku:) a tebi u svakom slučaju hvala zbog ispravke.
Pozdrav!

mika sumikinen

pre 14 godina

(Miloš, 6. april 2010 08:39)

Aj' ti meni objasni kako da menjas brzine sa medjugasom kad nemas kvacilo?! Kako da ga izbacis iz brzine, das medjugas i pponovo ga ubacis u brzinu...a nemas kvacilo?! Malkice to radi drugacije, slazes se?