Četvrtak, 26.01.2006.

00:54

Peđa ipak Pejser, Artest u Kingsima

Izvor: Igor Vujièin

Peða ipak Pejser, Artest u Kingsima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Srbobranac

pre 18 godina

KONAČNO.Ovo smo čekali već 2 godine,medjutim Pedja je počeo da propada kao igrač ali i kao čovek.Malo malo pa neka bezazlena povreda,pa odsustvo sa terena,a u reprezentaciji ga nema već godinu i po dana.Eeeeeeee moj Pedja

NIKOLA TOMIC

pre 18 godina

Pedja je najbolji covek i igrac SCG imao sam priliku da ga upoznam u Pekingu odusevio o me svojim pomasanjem bas kako sam zamisljao svog idola...napred pedja i sve najbolje u Indijani.

marginalac

pre 18 godina

evo sta kaze ...O'Neal, who questioned Stojakovic's suitability for the Pacers when rumors first arose after Artest's trade request, endorsed the trade Wednesday.
"He presents a problem, like Reggie," O'Neal said. "He's a quick catch-and-shoot guy. He's a potent shooter and a big-time perimeter player. He can be a great complement to myself, (Stephen Jackson and Jamaal Tinsley)."

Иван-Ниш

pre 18 godina

Пеђа је свој врхунац већ показао. Добар шутер и то је све. Није вођа и нема храбрости у дуел игри. Дивац више не игра, тако да га у NBA више нико неће тако "хранити" лоптама. На даље ће бити само солидан играч са, вероватно, пуно трејдова.

vlada

pre 18 godina

o cemu bre ovaj bora prica... procitajte bilo koju izjavu o'neil-a i videcete da je decko, kao kapiten tima, zabranio da se artest pojavi u svlacionici i izjavio da nikada nece moci da igra sa njim. uostalom pedja ne ostaje u indijani...mozda bulsi ili raptorsi?

neo

pre 18 godina

ne znam sto svi govorite da jermaine ne bi zeleo stojakovica u timu... rekao je da bi prvo najradije zeleo harringtona, a sto se pedje tice, rekao je da ukoliko dodje u indijanu da ce da docekati sirom otvorenih ruku. uopste nije rekao da ga ne zeli u svom timu. tako da ukoliko pedju ne budu jebale povrede, i ako malo zivne, bice mu dobro u indijani.

ICEMAN 10

pre 18 godina

Samo ti brate idi u Indijanu!I ne treba da igras tamo gde te ne vole i ne cene.Glupa braca ce potrositi sve pare i nikada nista nece osvojiti samo iz jednog razloga:JAKO SU GLUPI!Pustili su 3 (od 4) najbolja igraca u istoriji kluba(Tebe,Vebera i Kristija) kao da takvih ima milion.Znaj da smo svi uz tebe i da ti iz sveg srca zelimo puno zdravlja i srece u novom klubu!aA na leto,kada budes mogao da biras klub,izaberi onaj sa kojim ces osvojiti prsten i tako (OPET!!!) obradovati celu naciju!

Aircanada

pre 18 godina

ok,za one kojima se prvi link dopao,ovo je za uzivanje i ako neko nije znao zasto ga zovu Flash...
http://www.youtube.com/w/Wade-Crossover?v=0mJWT0eDzcg&search=Dwayne%20Wade


http://www.youtube.com/w/D.W?v=fXI3I7S22_U&search=D.W

spale

pre 18 godina

Eeee, dokle smo dosli?! Gomila moodonja kucka poruke po internetu i zali se na jedino vredno sto imamo i sto se ceni u svetu. Sto se bar jedan od tih moodonja nije potrudio da udje u neku od dvorana ali kroz tunel, a ne na tribine sa kesom punom cipsa i koka kole. Hvala Bogu samo kad nismo svi skloni gojenju...osim Pedje izgleda. Sve najbolje Pedja. Ako ne uspes da se vratis to je zbog toga sto mnogo uzimas u obzir prethodne komentare. Opusti se i igraj basket, to najbolje umes!

andro

pre 18 godina

Da da Pedja je samo prosecan igrac, dobar suter i nista vise, ne igra odbranu ... Pa su ga slucajno 3 puta birali na all-star, jos slucajnije u drugu petorku lige, a kad je bio treci na glasanju za MVPa pre dve godine, to je bila samo sala.
Pedja po meni nije nas najbolji igrac u NBA svih vremena, nego je to Vlade Divac (iako statistika ne kaze tako), ali reci da je Pedja prosecan igrac, ma daj.
Jel vi ljudi znate koliko je kao stranac tesko napraviti uspeh u NBA. Amerikanci svoje igrace dizu u nebesa i stranci moraju da budu zaista posebni da bi uopste dobili sansu.
Pedja je igrac ciji ucinak mnogo zavisi od toga koliko je igra postavljena tako da on ostaje na sutevima i da li ima dobrog pasera u ekipi. Najbolju sezonu je imao onda kada je Divac imao vise asistencija nego skokova u proseku, Miler imao najvise asistencija u karijeri a Veber bio povredjen. Vecina layup-ova i otvorenih suteva koju je dobijao je dolazila od visokih igraca a ne od Bibija. On nije igrac koji ume sam da se izbori za poziciju za sut, ali kakve to ima veze. Npr to nije bio ni Dusko Ivanovic u Jugoplastici koja je harala Evropom, pa su igrali akcije samo za njega da ostane na sutu i on je trpao. I sta sad jel ga to cini mozda losim igracem?
Naravno tesko je tako igrati u NBA, moras da imas trenera koji je autoritet, pleja koji slusa i suigrace koji hoce da saradjuju. U Sakramentu Adelman nije nikakav autoritet a Bibi igra neku svoju igru, tako da je to bila losa situacija za Pedju (a nema Divca da sve to kompezuje).
Reci da Pedja igra losu odbranu nije tacno. On je malo previsok za svoju poziciju, i ima problema sa cuvanjem nizih, brzih i eksplozivnih igraca, ali sjajno cuva vise igrace (recimo Novickog je x puta stavio u dzep). I to kazu isti ljudi koji Bibija smatraju dobrim igracem - pa Bibi igra najgoru odbranu u ligi. Sve u svemu Pedja je prosecan (a ne los) odbrambeni igrac.

Zaljubljeni Sekspir

pre 18 godina

Stvarno odlican tekst, kad bi vam svaki bio ovakav gde bi vam kraj bio...
Sto se tice Pedjinog trejda cuo sam da je Dzermejn O'nil izjavio da Pedja nije tip igraca koji njima treba jer ne igra dobru odbranu, al sta on zna... Covek je u Decembru izjavio da bi im se u sistem igre uklopio igrac poput Bonzi Velsa, j*bo ga Bonzi...
Licno mislim da bi Pedji najbolje bilo da na leto predje u Lejkerse... Mislim da bi tamo igrao kao u Kingsima nekad, Kobi bi ga cesto ostavljao samog na sutu a to je ono sto Pedji treba jer covek ne ume sam sebi da izgradi poziciju za sut... Pozdrav...

SacKing

pre 18 godina

Pedja je igrac kojeg bi SVAKI trener u NBA zelio da vidi u svojoj startnoj petorci. Nije atraktivan k'o Kobe, Garnet ili LeBron, ali covjek ima mozga i radi sve ono sto mu trener kaze. Vidjecemo koju ce pricu da prica onaj razroki debil O'Neil kad mu Pedja "rasiri reket" ..... drugo, Jasikevičijus ce napokon imati gdje da "baci loptu" kad nema otvorenu "tricu"! Ovaj tim Indiane ima buducnost, pod uslovom da ostanu zdravi....

somborac

pre 18 godina

pa mislim da ce mu biti bolje u indijani mada bi vise voleo da ga vidim u Cikagu.
Samo se nadajmo da nas nece ispalit za Japan ko sto je za Evropsko prvenstvo.

pippen

pre 18 godina

najveci problem sakramenta je bio i ostao Adelman , on je trebalo da ode jos nakon one sezone finala konferencija sa lakersima,kad su bili najjaci.I Dallas je bio kao i Kingsi run and gun tim, pa su ljudi doveli umjesto nelsona, sjajnog igraca i poznatog defanzivca,Avery Johnsona,i ove sezone su, uz spurse najbolji tim na Zapadu, mislim da zaostaju jednu utakmicu iza njih uz rekord 33-10, i ove godine bi mogli daleko da doguraju, cak i do finala, ako im se sve slozi.ne vrti se sve oko Nowitzkog kao prije, tu je jos gomila odlicnih igraca,imaju hemiju,imaju zakon trenera, trener im je defensive-minded, i, samo sky is the limit.

JA original

pre 18 godina

odlican potez za pedju,dosao je u tim koji ce verovatno igrati play-off,tim u kom ce on moci pokazati da i dalje zna igrati kosarku.
A obavezno procitajte clanak o igracu kojeg je doveo sacramento ARTESTU:

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/
article/2006/01/25/AR2006012502153.html

buda

pre 18 godina

Peja srecno u nastavku karijere! a stvarno sad kad se setim kako su kingsi nekad furali parketama, moze li neko da mi kaze zasto su se raspali kad su igrali najbolju kosarku na svetu? sto su poceli sa prodajom igraca, cemu to kad su bili najbolji. A ovi sto pljuje pedju pa sto uopste pisete neki komentar ako vam nije neki igrac, preskocite temu, zato i pedja nece vise nece da igra za reprezentaciju, zbog takvih kao sto ste vi!

tomatomic

pre 18 godina

bolje da Pedja ne leto predje u Cikago ili LA lejkers, licno bih vise voleo da predje u LA, pogotovo sto im je i Divac sada u strucnom stabu,a pored Brajanta bi se stvorio tandem fantasticnih bekova koji bi mogli da vrate Lejkersima titulu

znaja

pre 18 godina

Samo da vas podsetim da jedan vrhunski tim mora da ima i igraca kome se prave otvorene pozicije za sut, a odbrana moze da se odigra i sa jednim slabijim igracem u njoj, a svako da pogodi bas i nemoze!!!! Cinjenica jeste da Peja nemoze sam da izbori poziciju za sut ali to i nije njegov deo posla u ekipi "zna se ko kosi a ko vodu nosi"!! A sto se tice clanka na sajtu toj fantasticnoj generaciji Kings-a falio je samo dobar trener ne vrhunski samo DOBAR jel taj koji uveda 5 puta svoju ekipu u produzetke u zadnjih 10 sekundi, primljenom 3-om a ne pravi faul ni jednom treba sam da ode!!! Peja bices ti opet onaj kakvog te pamtimo!!!!

avro

pre 18 godina

Dobar trejd za Pedju.Rik Karlajl je odlican trener i pravio je dobre akcije za Milera.Mislim da Pedja moze slicno da odigra iako nije normalno igrac kalibra Milera.Pored sebe ce imati odlicne asistente Jasikevicijusa i Tinzlija kad se oporavi.Ako O'Nila mimoidju povrede sa kojim ima dosta problema ove sezone a i Pedju takodje Indijana moze imati zapazenu ulogu u plej-ofu.Inace svi strucnjaci se slazu da je Artest mnogo bolji igrac od Pedje.Mozda trenutno da ali od Pedje prije dvije godine sigurno nije.Takodje nije sigurno u kakvoj je Artest trenutno formi,covek ne pamti kad je odigrao zadji mec.Sve u svemu mislim da je Indijana bolje prosla posto Sakramentu nije trebao novi igrac nego novi trener.Prosto ne shvatam zasto imaju toliko poverenja u njega.I ne slazem se sa tim da je era kingsa zavrsena dolaskom Bibija.Najveci uspjeh su postigli kad je on dosao a i ono sto je on radio u seriji protiv Lejkersa se ne zaboravlja.Tacno je da nije bas disciplinovan ali drugi trener bi od njega napravio All-star igraca

Simche

pre 18 godina

Tacno je da Pedja ove sezone igra i sutira ispod svih ocekivanja i ne treba biti neki strucnjak da bi to shvatio,ali je i dalje nas najproduktivniji kosarkas u NBA,svidelo se to nekome ili ne!Takodje mislim da svi oni koji kazu da je odlaskom J.Williamsa poceo krah Sakramenta,NEMAJU pojma o kosarci i pod hitno treba da se preorijentisu na neki drugi sport!J.W. je sa 12.8 poena i 6 asistencija po mecu u prvoj sezoni dosao do 9.4 poena i 5.4 asistencija u poslednjoj(trecoj) u Sakramentu!Isto je bilo i u Memfisu sa 14.8 poena i 8 asistencija u prvoj na 10.1 poena i 5.6 asistencija u 4. i poslednjoj!Slicno ce verovatno biti i u Majamiju,a M.Bibby je iz sezone u sezonu igrao sve bolje i od 13.7 poena i 5 asistencija u prvoj stigao do 18.4 poena i 5.4 asistencija u poslednjoj sezoni u kojoj je Sakramento imao tim za titulu!Bas u sezoni u kojoj je on dosao,Kingsi su prvi put stigli do finala konferencije i bili ravnopravni Lakersima,a pre toga su u play off-u bili samo topovska hrana tim istim Lakersima!Problem je bio u treneru!Da je tih godina trener bio Larry Brown ili Fill Jackson Kingsi sigurno ne bi stali u finalu konferencije!!!
POZDRAV za Pedju i S R E C N O ! ! !

Acko

pre 18 godina

mislim da su glasaci sa yahoo-a sve rekli, na pitanje ko je profitirao trejdom kingsi ili indijana, glasalo je stotine hiljada ljudi a da je bolje prosla indijana smatra 61% fanova, dok 39% misli da su kingsi dobili boljeg igraca. Mozda to nije realno, ali vidite i sami koga publika vise voli.
Sve u svemu, nba je jedan veliki shou, pedja je mnogo atraktivniji igrac, nije tajna da se svi koji vole kosarku od asova do laika sirom planete dive shutu koji ima, on je prava zvezda kakve amerikanci vole, na lici malo na indijanu dzonsa, devojke ce nagrnuti u halu, indijana ce i medijski i finansijski profitirati. dok je artest samo jedan u nizu skocnih misicavih crnoputih igraca, publika je malo smorena od takvih.

kosta1703

pre 18 godina

Ovo je samo za one ,koji celog zivota imaju neke primedbe. Pojesce vas vasa pakost i zavist.Sram vas bilo.
Ovako su na oficijelnom sajtu Indijane "docekali" Pedju:
10 Things You Should Know About Peja Stojakovic
1. He ranks fourth in NBA history in free-throw percentage at .893. The Pacers' all-time leader in that category, Reggie Miller, stands seventh at .888.
2. He ranks 24th all-time in 3-point field goal percentage at .398. Reggie ranks 29th at .395.
3. He ranks 29th in 3-pointers made with 1,070, less than half Reggie's all-time leading total of 2,560.
4. He is a three-time NBA All-Star (2002, 2003 and 2004) and was All-NBA Second Team in 2003-04.
5. He won consecutive titles in the NBA's 3-point shooting contest on All-Star Saturday. No Pacers player has even won that event.
6. He and Steve Nash of Phoenix were the only players to rank in the top 25 in both free-throw and 3-point percentage in each of the past two season.
7. He has scored 30 points or more in a game 45 times in his career, but topped 40 points just once.
8. He is one of three NBA players to make at least 100 3-pointers in each of the last six seasons, joining Ray Allen of Seattle and Brent Barry of San Antonio. Reggie's streak of 15 in a row ended last season.
9. He has averaged at least 20 points per game in four of the last five seasons.
10. He won the 2001 Euroscar, given to the best European basketball player by La Gazzetta dello Sport.

Iverson

pre 18 godina

Za one " strucnjake " koji tvrde da Pedja ne igra odbranu, podsecanje da je on po bas tome poznat, i da se uvek kad se resavaju utakmice upravo on cuva najopasnijeg protivnickog igraca.Z bog toga ga treneri i cene, jer igra odbranu za kolektiv.
Drugo,upravo Pedja moze da izbori sebi prostor za sut kada ga najzesce cuvaju,i kada su mu protivnicki igraci najblizi.Moze da sutira i preko ruku protivnika,i upravo zbog te osobine ga i porede sa Larry Birdom.A o preciznosti da i ne govorim.
U Kingsima je on poceo da stagnira samo zbog jednog ocajnog trenera kao sto je Adelman,koji ne ume da postavi napad,nema blokova,i onda Pedja strasno gubi snagu da bi nasao sebi prostor za sut,pa onda MORA da sutira preko ruku protivnika.
O Bibby-ju?!Da je sebican,JESTE !!Obratite paznju na zavrsetak svake cetvrtine ( poslednji napad ).Uvek on uzima loptu poslednjih 10-15 sekundi,i ne pada mu na pamet da podeli loptu,uvek sam zavrsava napad,sem ako ne mora da doda.Preterano pokusava da bude lider.
Carlisle je dobar trener,mlad,talentovan,i Pedja ce mnogo bolje da prodje tamo nego u propalim Kingsima.Jer tamo ocigledno da je Adelman mnogo dobar ortak sa bracom Maloof,i dok je puna Arco arena,on je za njih dobar trener,rezultati ih ne interesuju previse.U suprotnom,ne bi prodali ( rasprodali )tolike dobre igrace dosada,i pre Pedje.Ko mi ne veruje,nek procita textove kolumnista lista Sacbee.
U Indijani je falio samo takav jedan igrac kao sto je Pedja.Uz Jermaina O'Neila,Jasikijevicijusa,Stephena Jacksona,mozda im fali samo jedna dobra cetvorka,oni mogu da budu dobar tim.A inace u tom kraju ima puno nasih ljudi,pa je to jos jedna dodatna podrska za Pedju.

staya

pre 18 godina

iskreno, pomalo mi je zao peje, mada covek koji zaradjuje osam milki godisnje sigurno nije za zaljenje. sakramento je bio idealna, suterska, ekipa za njega, pod uslovom da je zdrav (sto ove godine nije slucaj) i da postoji hemija u ekipi (bespovratno otisla sa divcem).
problem sa timom zbog koga je pola zemlje ustajalo u 4 ujutro zove se rik adelman. nisam primetio da neko komentarise cinjenicu da je on najbolji pajtos sa generalnim menadzerom petrijem jos iz koledz dana, kada su igrali zajedno. druzenje se kasnije nastavilo u portlandu, gde je petri takodje bio gm i gde je sa sobom vukao adelmana. ne pada mi na pamet da sporim petrija (rec je o jednom od najdalekovidijih gm-ova u nba), ali sakramento definitivno postaje jos jedan trci-i-pucaj timova, kakvih je liga puna. nema duse, nema hemije, nema harizme: nema lepote u igri. i nema prstena. dobili su artesta, a vec imaju dva divljaka - bibija i velsa. neka im je bog u pomoci.
sto se peje tice, najbitnije je da stisne balls, odigra sezonu do kraja uz 20-ak u proseku i potpise sa cikagom 6-godisnji ugovor za 70-80 milki. od njega nikada nece biti superstar, ali je jos uvek najbolji srbin koji je ikada igrao u nba. srecno, majstore!

MKD

pre 18 godina

Ne mogu da verujem da neko smatra Stojakovica za NBA zvezdu. Decko ima dobar sut kad nema nikog u radijusu od 3 metra. A to je jedino moguce kad igras u timu koji u reketu ima najbolje asistente u NBA (Weber, Divac, Miler)... On je isto takva "zvezda" kao sto je bio Cak Person (ludak koji je postizao trice sa 10 metra) ali isto kao i Pedja nije igrao odbranu. Pedja je igrac kome treba dati 12-15 lopti po mecu da bi dao svojih 15 koseva i (max) 5 skokova po utakmici. Jos nesto, on ke iz godine u godinu biti sve gori. Sklon je debljenju, sve sporiji a kad zavrsi karijeru objektivni analiticari ce napisati da je bio dobar potencijal sa nedostatkom mooda kao njegova najveca kocnica.
U ovoj sadasnjoj situaciji njemu odgovara samo klub gde ce mu neko garantovati tih 12-15 lopti (a da pritom prihvati da u odbrani igra sa 4 coveka). Svakako da to ne moze sebi dozvoliti nijedna ekipa koja iole ozbiljno razmatra ucesce u play off. Druga opcija (u play off ekipi) je da bude role-player i da sa klupe igra 20-25 min sa 7-10 suteva po utakmici sto ce bitno uticati na visinu njegovog sledeceg ugovora. Pozdrav iz Makedonije

delija

pre 18 godina

smilujte se i pocnite da prenosite nba pa makar i samo jednu tekmu nedeljno.
ovo pracenje iz novina i site-ova me ubija :(.
plz vecno cu vam biti zahvalan.

Nemanja

pre 18 godina

Svi vi sto pljujete jaki ste mi strucnjaci! Parker bolji od Pedje, Djonobili bolji od Pedje. Sad su svi bolji od Pedje, a kad je bio prvak evrope i MVP (2001), sveta(2002), kad je bio All Star i 2x pobednk u sutiranju trojki onda je bio dobar. Eee...lako je radovati se kad si prvak.

Eugene

pre 18 godina

Ne slazem se da je zamena Bibi za J. Wiliams-a donela bilo sta lose, vec su Kingsi tek tada i poceli da lice na tim. Najlosiji potez Kingsa, zbog cega trenutno i tavore u NBA jeste ogromno poverenje u Adelmana. Covek izgleda potpuno izgubljeno u kljucnim trenucima sezone, i konstantno u play-offu igra sa sedam igraca, bilo da vode ili gube sa 30 razlike. Onoj staroj ekipi Kingsa je trebala promena trenera posle sezone 01/02, da bi uspeli da postanu prvaci.

Mrki

pre 18 godina

Pedja,srecno! U svakom slucaju, nemoze gore od ovoga sada(bar se nadam).
A sto se tice b92, neznam da li ima svrhe, MOLIM VAS vratite NBA. I ko kaze da gledanost nije velika. Pa pogledajte samo koliko vas ljudi moli da nam vratite NBA. Razmislite malo!

NBA freak

pre 18 godina

Ovde ili onde, on je kako je vec neko rekao jednodimenzioni suter, i nista vise od toga. Puki pomagac na terenu. Nema u njemu krvi pobednika!

kizza

pre 18 godina

Stvarno ne razumem sta vi jos hocete od Pedje. U svojoj najgoroj sezoni ima 16 poena po utakmici sto nasi drugi igraci u NBA mogu samo da sanjaju. Tri puta All star - to jos sto godina neki nas igrac nece biti. U Srbiji se uspeh ipak najteze prasta. Zalosno.

urbanBG/Portland

pre 18 godina

Na NBA su prethodnih dana pricali samo o Brajantu i 81 poena, ali vec dva dana su se potpuno posvetili trejdu Stojakovic-Artest.
Svi komentatori govore da je Artest bolji igrac ali i da su Keri Bird i Indijana napravili pametan potez.
Pedji zelim samo da poravi statistiku pred istek ugovora...

Mikele

pre 18 godina

Potpuno se slažem sa komentarom budućeg selektora, ali bi se osvrnuo na komentar novinara(B 92)...
Kingsi jesu igrali najlepšu košarku, ali takva košarka se igra samo u sezoni gde ne postoji odbrana, tada Peđa nešto i pogađa. Kada dođe plejof Peđe nigde nema (ja bez veze ustajem u 4 ujutro i tražim Peđu po ekranu), tada nastupa Bibi koga novinar B92 naziva sebičnjakom. Da nije bilo Bibija Kingsi bi bili topovska hrana u plejofu (setite se komentara Vebera). Tako vam isto tvrdim, Kobi sada postiže po 50, 60, 80 poena, ali prijatelju videću te u plejofu, kada ne bude više cirkusa,kada se zaigra druga košarka...
Peđi želim puno uspeha, ali isto tako i savetujem, da više vremena provodi na treningu...

mladja

pre 18 godina

Najveci problem Kingsa nisu bili igraci vec TRENER! Adelman je mozda dobar ali svakako nije vrhunski trener, sto dokazuje cinjenica da je i sa Kingsima i jos pre sa Blazersima, stizao do finala (bilo konferencije ili lige) ali taj konacni skok mu je uvek falio. E tu je razlika izmedju njega i npr. Jacksona koji ima harizmu pobednika...
A Pedja... Slepci bi rekli: "Videcemo!"

chicago

pre 18 godina

Aircanada idi na ovaj sajt www.hooplife.ca i klikni na Henry Bekkering-The remix da vidish nekoliko zakucavanja od klinca koji je kad je ovo snimano bio josh uvek u srednjoj shkoli. Inache dechko je kanadjanin.Pazzljivo gledaj do kraja.

deki_usa

pre 18 godina

Hahahahahahaha....kako vi to fino iskomentarisete.....Ja pratim NBA "svakonocno" i verujte mi ljudi: PEDJA JE DOBAR SUTER I NISTA VISE OD TOGA !!!!!! O vde ga skoro niko ne smatra zvezdom i zaista je on daleko od Trejsija Mekgrejdija, Alena Ajversona,Kobija Brajanta,Stiva Nesa,Tim Dankana,Kevina Garneta,Shejk O Nila,Antonija,Ginobilija,Bena Valasa,Tonija Parkera,Rashida Valasa,Dejvisa,K Antonija.......pa ne mogu ni nabrojati sve koje ovde u USA smatraju pravim zvezdama.....hahahahaha Peja je zvezda ali na nasim prostorima. Toliko!

BOKI

pre 18 godina

SVE CESTITKE NAJBOLJEM KOSARKASU SA PROSTORA SRBIJE .STOJAKOVIC JE TREBAO ODMAH SA DIVCEM DA ODE U DRUGI KLUB,ZELJA MI JE DA ZAIGRA PUNOM U NOVOM KLUBU SA VISE ANGAZOVANJA I VECOM UPORNOSCU DA BUDE NAJBOLJI TROKAS.SRECNO PEDJA I DA TE VIDIMO U JAPANU.

Aircanada

pre 18 godina

Pavlovic je upravo odigrao ocajnu utakmicu, za 33 min-3 poena(sve sa bacanja)...NAdajmo se da ce mu krenti bolje!

Najmanje 42 zemlje ce prenositi ALL-STAR, Mi?Ma jok!Tako da dzaba nam visenedeljno apelovanje da se bar ta manifestacija prenosi...

nikola

pre 18 godina

@aircanada:
pa mislim sta reci... faul u napadu. odvalio
ga je levom rukom, struja ga je prosla sve do
bolnih bubrega, ali sudije nisu svirale jer je
izgledalo atraktivno.

marginalac

pre 18 godina

Ako ništa drugo, imaće pored sebe Jasikevičijusa umesto Bibija... a i on Indijani može da pruži za uzvrat ono što očekuju, da raširi odbranu i time rastereti O'Nila...

Zoki

pre 18 godina

Ne razumem sta ovi ljudi pricaju.Kakav vodja,
kakav Redzi Miler.Ko moze pored Dzermejna da
bude tata u Indijani a price o Redziju su
obicna lupetanja.Pa Redzi je u Indijani proveo ceo zivot,ko god da dodje na godinu
dve,nema sanse,makar da je M.J.
I kad ce shvatite da je Pedji bilo lose u
poslednje dve godine, jer tu nije bio Tata
Diki,da ga stiti.
Ej bre ljudi,Pedja nije vodja,njemu treba
pomoc saigraca,ako ga ne sljive,pisi propalo.
Nije on Bryant,Iverson ili LeBron,da uzme sam
loptu ispod kosa,predje ceo teren i tammo
tresne trojku il zakuca.
Da li se ovi ljudi secaju sta su pisali i sta
se od toga desilo.Svaki put slusam istu pricu
ko iz onog filma o Stefici Cvek,kada Bata
Zivotinja u leoipardove gace preti kako ce je
kara,pa tako do jutra.

Dinke

pre 18 godina

Mislim šta reći ... Autor se lepo setio famozne petorke Kingsa ... i dan danas se sećam one proklete trojke Orija u poslednjoj sekundi.

No dobro, bilo pa prošlo, u svakom slučaju, Peđi želim od sveg srca puno uspeha u Indijanapolisu.

KIKI

pre 18 godina

na mjesto uspjeha se vracas PEDJA.u Indianapolis i opet ces igrati play off,a biby na pecanje u aprilu.
otiso je Redzi al stigo Peja,mislim da ce ga docekati super.
njegava forma je i bila losa radi svih desavanja u zadnje dvije godine,al i van forme i povrede palca i ledja 16,4 je super prosjek.uz birda ice jos bolje.

Aircanada

pre 18 godina

Covece,posto je trend da najvece zvezde pojedinih klubova pricaju kako se neki nas igrac nece uklopiti...Setimo se Garnetovih komentara na vest da ce igrati sa JAricem.Ja opet mislim da Pedja moze puno da da Indijani,a i Indijana je tim sa vecim ambicijama nego Cikago.Videcemo

klobuk

pre 18 godina

Koliko sam ja shvatio, Pacersi nemaju nameru da zadrze Pedju, vec da sto pre urade jos jedan trade i dobiju igraca koji im vise odgovara. Mislim da bi i za Pedju to bilo bolje jer igra Pacersa nije nesto sto bi moglo da izvuce ono najbolje sto Pedja moze da pruzi.

Sann

pre 18 godina

Ma odma se znalo da je stvar gotova. Odlican tekst,slican mom o vasoj prvoj vesti o trejdu,posebno ono za Bibby-ja.Pogledajte sad J-Willa,ima prosek od 15 poena u jednom od najjacih timova lige i to pored ONila.Vejda,Vokera i ostalih.
Srecno Pedja LEGENDO NASA

Aircanada

pre 18 godina

E ljudi,otidite na ovaj sajt,i tu vam automatski pustaju video klip(naravno,treba malo sacekati)..
Pa mi recite sta mislite u ovom i u narednim postovima.
Pozdrav svima
http://www.youtube.com/w/Vince-Carter-Shits-on-Zo?v=WhETFLxEGz0&search=Vince%20Carter

Danijel

pre 18 godina

Epa Predraze sine sve najbolje.sta god uradis
bicu uvek uz tebe.Skupljam pare i kupujem digitalnu a onda nema spavanja pa makar ne dao ni jedan kos.

SAMO JOS NESTO ,NE ZABORAVI DA SI SRBIN

Bora

pre 18 godina

Videcemo sta ce biti. Pre dve nedelje Jermaine O'Neal je izjavio da se Pedja ne bi dobro uklopio u njihov nacin igre. Jermaine je jedan od redjih igraca Indianapolisa koji je drzao stranu Artestu. Opet tu je Larry Bird, covek sa kojim Pedju najcesce porede. Sve u svemu Pedja ima vremena do kraja sezone da odluci sta ce i kako ce. Ako mu se ne svidja u Indianapolisu ima timova koji ga zele. Ja mu porucujem da dodje kod nas u Toronto. Raptors-i imaju mlad i perspektivan tim, trenutno su vodeci u NBA ligi po postignutim trojkama na svakoj utakmici (oko 550 utakmica za redom imaju barem jednu trojku). O navijacima u Torontu i da ne govorimo, sto Srbi a Grka ima jos vise (da mu se devojka lakse prilagodi). Srecno Pedja.

Buduci Selektor

pre 18 godina

Pedja nikad nije, niti ce biti ekstra igrac. Pedja ima karakteristike i potencija da bude naj, naj... ali nema srce. Nema hrabrosti da povede tim kada je najteze. Imam priliku da ga stalno gledam i vise mi se smucio, stalno se krije i bezi od lopte. Nikada on nece biti ono sto ljudi prave od njega. Indijani zelim srece jer otarasila se jednoga a dovela drugi problem.

Bora

pre 18 godina

Videcemo sta ce biti. Pre dve nedelje Jermaine O'Neal je izjavio da se Pedja ne bi dobro uklopio u njihov nacin igre. Jermaine je jedan od redjih igraca Indianapolisa koji je drzao stranu Artestu. Opet tu je Larry Bird, covek sa kojim Pedju najcesce porede. Sve u svemu Pedja ima vremena do kraja sezone da odluci sta ce i kako ce. Ako mu se ne svidja u Indianapolisu ima timova koji ga zele. Ja mu porucujem da dodje kod nas u Toronto. Raptors-i imaju mlad i perspektivan tim, trenutno su vodeci u NBA ligi po postignutim trojkama na svakoj utakmici (oko 550 utakmica za redom imaju barem jednu trojku). O navijacima u Torontu i da ne govorimo, sto Srbi a Grka ima jos vise (da mu se devojka lakse prilagodi). Srecno Pedja.

Sann

pre 18 godina

Ma odma se znalo da je stvar gotova. Odlican tekst,slican mom o vasoj prvoj vesti o trejdu,posebno ono za Bibby-ja.Pogledajte sad J-Willa,ima prosek od 15 poena u jednom od najjacih timova lige i to pored ONila.Vejda,Vokera i ostalih.
Srecno Pedja LEGENDO NASA

Buduci Selektor

pre 18 godina

Pedja nikad nije, niti ce biti ekstra igrac. Pedja ima karakteristike i potencija da bude naj, naj... ali nema srce. Nema hrabrosti da povede tim kada je najteze. Imam priliku da ga stalno gledam i vise mi se smucio, stalno se krije i bezi od lopte. Nikada on nece biti ono sto ljudi prave od njega. Indijani zelim srece jer otarasila se jednoga a dovela drugi problem.

Danijel

pre 18 godina

Epa Predraze sine sve najbolje.sta god uradis
bicu uvek uz tebe.Skupljam pare i kupujem digitalnu a onda nema spavanja pa makar ne dao ni jedan kos.

SAMO JOS NESTO ,NE ZABORAVI DA SI SRBIN

klobuk

pre 18 godina

Koliko sam ja shvatio, Pacersi nemaju nameru da zadrze Pedju, vec da sto pre urade jos jedan trade i dobiju igraca koji im vise odgovara. Mislim da bi i za Pedju to bilo bolje jer igra Pacersa nije nesto sto bi moglo da izvuce ono najbolje sto Pedja moze da pruzi.

Aircanada

pre 18 godina

Covece,posto je trend da najvece zvezde pojedinih klubova pricaju kako se neki nas igrac nece uklopiti...Setimo se Garnetovih komentara na vest da ce igrati sa JAricem.Ja opet mislim da Pedja moze puno da da Indijani,a i Indijana je tim sa vecim ambicijama nego Cikago.Videcemo

Aircanada

pre 18 godina

E ljudi,otidite na ovaj sajt,i tu vam automatski pustaju video klip(naravno,treba malo sacekati)..
Pa mi recite sta mislite u ovom i u narednim postovima.
Pozdrav svima
http://www.youtube.com/w/Vince-Carter-Shits-on-Zo?v=WhETFLxEGz0&search=Vince%20Carter

Dinke

pre 18 godina

Mislim šta reći ... Autor se lepo setio famozne petorke Kingsa ... i dan danas se sećam one proklete trojke Orija u poslednjoj sekundi.

No dobro, bilo pa prošlo, u svakom slučaju, Peđi želim od sveg srca puno uspeha u Indijanapolisu.

KIKI

pre 18 godina

na mjesto uspjeha se vracas PEDJA.u Indianapolis i opet ces igrati play off,a biby na pecanje u aprilu.
otiso je Redzi al stigo Peja,mislim da ce ga docekati super.
njegava forma je i bila losa radi svih desavanja u zadnje dvije godine,al i van forme i povrede palca i ledja 16,4 je super prosjek.uz birda ice jos bolje.

Zoki

pre 18 godina

Ne razumem sta ovi ljudi pricaju.Kakav vodja,
kakav Redzi Miler.Ko moze pored Dzermejna da
bude tata u Indijani a price o Redziju su
obicna lupetanja.Pa Redzi je u Indijani proveo ceo zivot,ko god da dodje na godinu
dve,nema sanse,makar da je M.J.
I kad ce shvatite da je Pedji bilo lose u
poslednje dve godine, jer tu nije bio Tata
Diki,da ga stiti.
Ej bre ljudi,Pedja nije vodja,njemu treba
pomoc saigraca,ako ga ne sljive,pisi propalo.
Nije on Bryant,Iverson ili LeBron,da uzme sam
loptu ispod kosa,predje ceo teren i tammo
tresne trojku il zakuca.
Da li se ovi ljudi secaju sta su pisali i sta
se od toga desilo.Svaki put slusam istu pricu
ko iz onog filma o Stefici Cvek,kada Bata
Zivotinja u leoipardove gace preti kako ce je
kara,pa tako do jutra.

nikola

pre 18 godina

@aircanada:
pa mislim sta reci... faul u napadu. odvalio
ga je levom rukom, struja ga je prosla sve do
bolnih bubrega, ali sudije nisu svirale jer je
izgledalo atraktivno.

marginalac

pre 18 godina

Ako ništa drugo, imaće pored sebe Jasikevičijusa umesto Bibija... a i on Indijani može da pruži za uzvrat ono što očekuju, da raširi odbranu i time rastereti O'Nila...

Aircanada

pre 18 godina

Pavlovic je upravo odigrao ocajnu utakmicu, za 33 min-3 poena(sve sa bacanja)...NAdajmo se da ce mu krenti bolje!

Najmanje 42 zemlje ce prenositi ALL-STAR, Mi?Ma jok!Tako da dzaba nam visenedeljno apelovanje da se bar ta manifestacija prenosi...

chicago

pre 18 godina

Aircanada idi na ovaj sajt www.hooplife.ca i klikni na Henry Bekkering-The remix da vidish nekoliko zakucavanja od klinca koji je kad je ovo snimano bio josh uvek u srednjoj shkoli. Inache dechko je kanadjanin.Pazzljivo gledaj do kraja.

BOKI

pre 18 godina

SVE CESTITKE NAJBOLJEM KOSARKASU SA PROSTORA SRBIJE .STOJAKOVIC JE TREBAO ODMAH SA DIVCEM DA ODE U DRUGI KLUB,ZELJA MI JE DA ZAIGRA PUNOM U NOVOM KLUBU SA VISE ANGAZOVANJA I VECOM UPORNOSCU DA BUDE NAJBOLJI TROKAS.SRECNO PEDJA I DA TE VIDIMO U JAPANU.

deki_usa

pre 18 godina

Hahahahahahaha....kako vi to fino iskomentarisete.....Ja pratim NBA "svakonocno" i verujte mi ljudi: PEDJA JE DOBAR SUTER I NISTA VISE OD TOGA !!!!!! O vde ga skoro niko ne smatra zvezdom i zaista je on daleko od Trejsija Mekgrejdija, Alena Ajversona,Kobija Brajanta,Stiva Nesa,Tim Dankana,Kevina Garneta,Shejk O Nila,Antonija,Ginobilija,Bena Valasa,Tonija Parkera,Rashida Valasa,Dejvisa,K Antonija.......pa ne mogu ni nabrojati sve koje ovde u USA smatraju pravim zvezdama.....hahahahaha Peja je zvezda ali na nasim prostorima. Toliko!

mladja

pre 18 godina

Najveci problem Kingsa nisu bili igraci vec TRENER! Adelman je mozda dobar ali svakako nije vrhunski trener, sto dokazuje cinjenica da je i sa Kingsima i jos pre sa Blazersima, stizao do finala (bilo konferencije ili lige) ali taj konacni skok mu je uvek falio. E tu je razlika izmedju njega i npr. Jacksona koji ima harizmu pobednika...
A Pedja... Slepci bi rekli: "Videcemo!"

Mikele

pre 18 godina

Potpuno se slažem sa komentarom budućeg selektora, ali bi se osvrnuo na komentar novinara(B 92)...
Kingsi jesu igrali najlepšu košarku, ali takva košarka se igra samo u sezoni gde ne postoji odbrana, tada Peđa nešto i pogađa. Kada dođe plejof Peđe nigde nema (ja bez veze ustajem u 4 ujutro i tražim Peđu po ekranu), tada nastupa Bibi koga novinar B92 naziva sebičnjakom. Da nije bilo Bibija Kingsi bi bili topovska hrana u plejofu (setite se komentara Vebera). Tako vam isto tvrdim, Kobi sada postiže po 50, 60, 80 poena, ali prijatelju videću te u plejofu, kada ne bude više cirkusa,kada se zaigra druga košarka...
Peđi želim puno uspeha, ali isto tako i savetujem, da više vremena provodi na treningu...

urbanBG/Portland

pre 18 godina

Na NBA su prethodnih dana pricali samo o Brajantu i 81 poena, ali vec dva dana su se potpuno posvetili trejdu Stojakovic-Artest.
Svi komentatori govore da je Artest bolji igrac ali i da su Keri Bird i Indijana napravili pametan potez.
Pedji zelim samo da poravi statistiku pred istek ugovora...

kizza

pre 18 godina

Stvarno ne razumem sta vi jos hocete od Pedje. U svojoj najgoroj sezoni ima 16 poena po utakmici sto nasi drugi igraci u NBA mogu samo da sanjaju. Tri puta All star - to jos sto godina neki nas igrac nece biti. U Srbiji se uspeh ipak najteze prasta. Zalosno.

Eugene

pre 18 godina

Ne slazem se da je zamena Bibi za J. Wiliams-a donela bilo sta lose, vec su Kingsi tek tada i poceli da lice na tim. Najlosiji potez Kingsa, zbog cega trenutno i tavore u NBA jeste ogromno poverenje u Adelmana. Covek izgleda potpuno izgubljeno u kljucnim trenucima sezone, i konstantno u play-offu igra sa sedam igraca, bilo da vode ili gube sa 30 razlike. Onoj staroj ekipi Kingsa je trebala promena trenera posle sezone 01/02, da bi uspeli da postanu prvaci.

Mrki

pre 18 godina

Pedja,srecno! U svakom slucaju, nemoze gore od ovoga sada(bar se nadam).
A sto se tice b92, neznam da li ima svrhe, MOLIM VAS vratite NBA. I ko kaze da gledanost nije velika. Pa pogledajte samo koliko vas ljudi moli da nam vratite NBA. Razmislite malo!

NBA freak

pre 18 godina

Ovde ili onde, on je kako je vec neko rekao jednodimenzioni suter, i nista vise od toga. Puki pomagac na terenu. Nema u njemu krvi pobednika!

delija

pre 18 godina

smilujte se i pocnite da prenosite nba pa makar i samo jednu tekmu nedeljno.
ovo pracenje iz novina i site-ova me ubija :(.
plz vecno cu vam biti zahvalan.

MKD

pre 18 godina

Ne mogu da verujem da neko smatra Stojakovica za NBA zvezdu. Decko ima dobar sut kad nema nikog u radijusu od 3 metra. A to je jedino moguce kad igras u timu koji u reketu ima najbolje asistente u NBA (Weber, Divac, Miler)... On je isto takva "zvezda" kao sto je bio Cak Person (ludak koji je postizao trice sa 10 metra) ali isto kao i Pedja nije igrao odbranu. Pedja je igrac kome treba dati 12-15 lopti po mecu da bi dao svojih 15 koseva i (max) 5 skokova po utakmici. Jos nesto, on ke iz godine u godinu biti sve gori. Sklon je debljenju, sve sporiji a kad zavrsi karijeru objektivni analiticari ce napisati da je bio dobar potencijal sa nedostatkom mooda kao njegova najveca kocnica.
U ovoj sadasnjoj situaciji njemu odgovara samo klub gde ce mu neko garantovati tih 12-15 lopti (a da pritom prihvati da u odbrani igra sa 4 coveka). Svakako da to ne moze sebi dozvoliti nijedna ekipa koja iole ozbiljno razmatra ucesce u play off. Druga opcija (u play off ekipi) je da bude role-player i da sa klupe igra 20-25 min sa 7-10 suteva po utakmici sto ce bitno uticati na visinu njegovog sledeceg ugovora. Pozdrav iz Makedonije

Nemanja

pre 18 godina

Svi vi sto pljujete jaki ste mi strucnjaci! Parker bolji od Pedje, Djonobili bolji od Pedje. Sad su svi bolji od Pedje, a kad je bio prvak evrope i MVP (2001), sveta(2002), kad je bio All Star i 2x pobednk u sutiranju trojki onda je bio dobar. Eee...lako je radovati se kad si prvak.

kosta1703

pre 18 godina

Ovo je samo za one ,koji celog zivota imaju neke primedbe. Pojesce vas vasa pakost i zavist.Sram vas bilo.
Ovako su na oficijelnom sajtu Indijane "docekali" Pedju:
10 Things You Should Know About Peja Stojakovic
1. He ranks fourth in NBA history in free-throw percentage at .893. The Pacers' all-time leader in that category, Reggie Miller, stands seventh at .888.
2. He ranks 24th all-time in 3-point field goal percentage at .398. Reggie ranks 29th at .395.
3. He ranks 29th in 3-pointers made with 1,070, less than half Reggie's all-time leading total of 2,560.
4. He is a three-time NBA All-Star (2002, 2003 and 2004) and was All-NBA Second Team in 2003-04.
5. He won consecutive titles in the NBA's 3-point shooting contest on All-Star Saturday. No Pacers player has even won that event.
6. He and Steve Nash of Phoenix were the only players to rank in the top 25 in both free-throw and 3-point percentage in each of the past two season.
7. He has scored 30 points or more in a game 45 times in his career, but topped 40 points just once.
8. He is one of three NBA players to make at least 100 3-pointers in each of the last six seasons, joining Ray Allen of Seattle and Brent Barry of San Antonio. Reggie's streak of 15 in a row ended last season.
9. He has averaged at least 20 points per game in four of the last five seasons.
10. He won the 2001 Euroscar, given to the best European basketball player by La Gazzetta dello Sport.

Iverson

pre 18 godina

Za one " strucnjake " koji tvrde da Pedja ne igra odbranu, podsecanje da je on po bas tome poznat, i da se uvek kad se resavaju utakmice upravo on cuva najopasnijeg protivnickog igraca.Z bog toga ga treneri i cene, jer igra odbranu za kolektiv.
Drugo,upravo Pedja moze da izbori sebi prostor za sut kada ga najzesce cuvaju,i kada su mu protivnicki igraci najblizi.Moze da sutira i preko ruku protivnika,i upravo zbog te osobine ga i porede sa Larry Birdom.A o preciznosti da i ne govorim.
U Kingsima je on poceo da stagnira samo zbog jednog ocajnog trenera kao sto je Adelman,koji ne ume da postavi napad,nema blokova,i onda Pedja strasno gubi snagu da bi nasao sebi prostor za sut,pa onda MORA da sutira preko ruku protivnika.
O Bibby-ju?!Da je sebican,JESTE !!Obratite paznju na zavrsetak svake cetvrtine ( poslednji napad ).Uvek on uzima loptu poslednjih 10-15 sekundi,i ne pada mu na pamet da podeli loptu,uvek sam zavrsava napad,sem ako ne mora da doda.Preterano pokusava da bude lider.
Carlisle je dobar trener,mlad,talentovan,i Pedja ce mnogo bolje da prodje tamo nego u propalim Kingsima.Jer tamo ocigledno da je Adelman mnogo dobar ortak sa bracom Maloof,i dok je puna Arco arena,on je za njih dobar trener,rezultati ih ne interesuju previse.U suprotnom,ne bi prodali ( rasprodali )tolike dobre igrace dosada,i pre Pedje.Ko mi ne veruje,nek procita textove kolumnista lista Sacbee.
U Indijani je falio samo takav jedan igrac kao sto je Pedja.Uz Jermaina O'Neila,Jasikijevicijusa,Stephena Jacksona,mozda im fali samo jedna dobra cetvorka,oni mogu da budu dobar tim.A inace u tom kraju ima puno nasih ljudi,pa je to jos jedna dodatna podrska za Pedju.

staya

pre 18 godina

iskreno, pomalo mi je zao peje, mada covek koji zaradjuje osam milki godisnje sigurno nije za zaljenje. sakramento je bio idealna, suterska, ekipa za njega, pod uslovom da je zdrav (sto ove godine nije slucaj) i da postoji hemija u ekipi (bespovratno otisla sa divcem).
problem sa timom zbog koga je pola zemlje ustajalo u 4 ujutro zove se rik adelman. nisam primetio da neko komentarise cinjenicu da je on najbolji pajtos sa generalnim menadzerom petrijem jos iz koledz dana, kada su igrali zajedno. druzenje se kasnije nastavilo u portlandu, gde je petri takodje bio gm i gde je sa sobom vukao adelmana. ne pada mi na pamet da sporim petrija (rec je o jednom od najdalekovidijih gm-ova u nba), ali sakramento definitivno postaje jos jedan trci-i-pucaj timova, kakvih je liga puna. nema duse, nema hemije, nema harizme: nema lepote u igri. i nema prstena. dobili su artesta, a vec imaju dva divljaka - bibija i velsa. neka im je bog u pomoci.
sto se peje tice, najbitnije je da stisne balls, odigra sezonu do kraja uz 20-ak u proseku i potpise sa cikagom 6-godisnji ugovor za 70-80 milki. od njega nikada nece biti superstar, ali je jos uvek najbolji srbin koji je ikada igrao u nba. srecno, majstore!

Acko

pre 18 godina

mislim da su glasaci sa yahoo-a sve rekli, na pitanje ko je profitirao trejdom kingsi ili indijana, glasalo je stotine hiljada ljudi a da je bolje prosla indijana smatra 61% fanova, dok 39% misli da su kingsi dobili boljeg igraca. Mozda to nije realno, ali vidite i sami koga publika vise voli.
Sve u svemu, nba je jedan veliki shou, pedja je mnogo atraktivniji igrac, nije tajna da se svi koji vole kosarku od asova do laika sirom planete dive shutu koji ima, on je prava zvezda kakve amerikanci vole, na lici malo na indijanu dzonsa, devojke ce nagrnuti u halu, indijana ce i medijski i finansijski profitirati. dok je artest samo jedan u nizu skocnih misicavih crnoputih igraca, publika je malo smorena od takvih.

Simche

pre 18 godina

Tacno je da Pedja ove sezone igra i sutira ispod svih ocekivanja i ne treba biti neki strucnjak da bi to shvatio,ali je i dalje nas najproduktivniji kosarkas u NBA,svidelo se to nekome ili ne!Takodje mislim da svi oni koji kazu da je odlaskom J.Williamsa poceo krah Sakramenta,NEMAJU pojma o kosarci i pod hitno treba da se preorijentisu na neki drugi sport!J.W. je sa 12.8 poena i 6 asistencija po mecu u prvoj sezoni dosao do 9.4 poena i 5.4 asistencija u poslednjoj(trecoj) u Sakramentu!Isto je bilo i u Memfisu sa 14.8 poena i 8 asistencija u prvoj na 10.1 poena i 5.6 asistencija u 4. i poslednjoj!Slicno ce verovatno biti i u Majamiju,a M.Bibby je iz sezone u sezonu igrao sve bolje i od 13.7 poena i 5 asistencija u prvoj stigao do 18.4 poena i 5.4 asistencija u poslednjoj sezoni u kojoj je Sakramento imao tim za titulu!Bas u sezoni u kojoj je on dosao,Kingsi su prvi put stigli do finala konferencije i bili ravnopravni Lakersima,a pre toga su u play off-u bili samo topovska hrana tim istim Lakersima!Problem je bio u treneru!Da je tih godina trener bio Larry Brown ili Fill Jackson Kingsi sigurno ne bi stali u finalu konferencije!!!
POZDRAV za Pedju i S R E C N O ! ! !

avro

pre 18 godina

Dobar trejd za Pedju.Rik Karlajl je odlican trener i pravio je dobre akcije za Milera.Mislim da Pedja moze slicno da odigra iako nije normalno igrac kalibra Milera.Pored sebe ce imati odlicne asistente Jasikevicijusa i Tinzlija kad se oporavi.Ako O'Nila mimoidju povrede sa kojim ima dosta problema ove sezone a i Pedju takodje Indijana moze imati zapazenu ulogu u plej-ofu.Inace svi strucnjaci se slazu da je Artest mnogo bolji igrac od Pedje.Mozda trenutno da ali od Pedje prije dvije godine sigurno nije.Takodje nije sigurno u kakvoj je Artest trenutno formi,covek ne pamti kad je odigrao zadji mec.Sve u svemu mislim da je Indijana bolje prosla posto Sakramentu nije trebao novi igrac nego novi trener.Prosto ne shvatam zasto imaju toliko poverenja u njega.I ne slazem se sa tim da je era kingsa zavrsena dolaskom Bibija.Najveci uspjeh su postigli kad je on dosao a i ono sto je on radio u seriji protiv Lejkersa se ne zaboravlja.Tacno je da nije bas disciplinovan ali drugi trener bi od njega napravio All-star igraca

znaja

pre 18 godina

Samo da vas podsetim da jedan vrhunski tim mora da ima i igraca kome se prave otvorene pozicije za sut, a odbrana moze da se odigra i sa jednim slabijim igracem u njoj, a svako da pogodi bas i nemoze!!!! Cinjenica jeste da Peja nemoze sam da izbori poziciju za sut ali to i nije njegov deo posla u ekipi "zna se ko kosi a ko vodu nosi"!! A sto se tice clanka na sajtu toj fantasticnoj generaciji Kings-a falio je samo dobar trener ne vrhunski samo DOBAR jel taj koji uveda 5 puta svoju ekipu u produzetke u zadnjih 10 sekundi, primljenom 3-om a ne pravi faul ni jednom treba sam da ode!!! Peja bices ti opet onaj kakvog te pamtimo!!!!

tomatomic

pre 18 godina

bolje da Pedja ne leto predje u Cikago ili LA lejkers, licno bih vise voleo da predje u LA, pogotovo sto im je i Divac sada u strucnom stabu,a pored Brajanta bi se stvorio tandem fantasticnih bekova koji bi mogli da vrate Lejkersima titulu

JA original

pre 18 godina

odlican potez za pedju,dosao je u tim koji ce verovatno igrati play-off,tim u kom ce on moci pokazati da i dalje zna igrati kosarku.
A obavezno procitajte clanak o igracu kojeg je doveo sacramento ARTESTU:

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/
article/2006/01/25/AR2006012502153.html

buda

pre 18 godina

Peja srecno u nastavku karijere! a stvarno sad kad se setim kako su kingsi nekad furali parketama, moze li neko da mi kaze zasto su se raspali kad su igrali najbolju kosarku na svetu? sto su poceli sa prodajom igraca, cemu to kad su bili najbolji. A ovi sto pljuje pedju pa sto uopste pisete neki komentar ako vam nije neki igrac, preskocite temu, zato i pedja nece vise nece da igra za reprezentaciju, zbog takvih kao sto ste vi!

pippen

pre 18 godina

najveci problem sakramenta je bio i ostao Adelman , on je trebalo da ode jos nakon one sezone finala konferencija sa lakersima,kad su bili najjaci.I Dallas je bio kao i Kingsi run and gun tim, pa su ljudi doveli umjesto nelsona, sjajnog igraca i poznatog defanzivca,Avery Johnsona,i ove sezone su, uz spurse najbolji tim na Zapadu, mislim da zaostaju jednu utakmicu iza njih uz rekord 33-10, i ove godine bi mogli daleko da doguraju, cak i do finala, ako im se sve slozi.ne vrti se sve oko Nowitzkog kao prije, tu je jos gomila odlicnih igraca,imaju hemiju,imaju zakon trenera, trener im je defensive-minded, i, samo sky is the limit.

somborac

pre 18 godina

pa mislim da ce mu biti bolje u indijani mada bi vise voleo da ga vidim u Cikagu.
Samo se nadajmo da nas nece ispalit za Japan ko sto je za Evropsko prvenstvo.

SacKing

pre 18 godina

Pedja je igrac kojeg bi SVAKI trener u NBA zelio da vidi u svojoj startnoj petorci. Nije atraktivan k'o Kobe, Garnet ili LeBron, ali covjek ima mozga i radi sve ono sto mu trener kaze. Vidjecemo koju ce pricu da prica onaj razroki debil O'Neil kad mu Pedja "rasiri reket" ..... drugo, Jasikevičijus ce napokon imati gdje da "baci loptu" kad nema otvorenu "tricu"! Ovaj tim Indiane ima buducnost, pod uslovom da ostanu zdravi....

andro

pre 18 godina

Da da Pedja je samo prosecan igrac, dobar suter i nista vise, ne igra odbranu ... Pa su ga slucajno 3 puta birali na all-star, jos slucajnije u drugu petorku lige, a kad je bio treci na glasanju za MVPa pre dve godine, to je bila samo sala.
Pedja po meni nije nas najbolji igrac u NBA svih vremena, nego je to Vlade Divac (iako statistika ne kaze tako), ali reci da je Pedja prosecan igrac, ma daj.
Jel vi ljudi znate koliko je kao stranac tesko napraviti uspeh u NBA. Amerikanci svoje igrace dizu u nebesa i stranci moraju da budu zaista posebni da bi uopste dobili sansu.
Pedja je igrac ciji ucinak mnogo zavisi od toga koliko je igra postavljena tako da on ostaje na sutevima i da li ima dobrog pasera u ekipi. Najbolju sezonu je imao onda kada je Divac imao vise asistencija nego skokova u proseku, Miler imao najvise asistencija u karijeri a Veber bio povredjen. Vecina layup-ova i otvorenih suteva koju je dobijao je dolazila od visokih igraca a ne od Bibija. On nije igrac koji ume sam da se izbori za poziciju za sut, ali kakve to ima veze. Npr to nije bio ni Dusko Ivanovic u Jugoplastici koja je harala Evropom, pa su igrali akcije samo za njega da ostane na sutu i on je trpao. I sta sad jel ga to cini mozda losim igracem?
Naravno tesko je tako igrati u NBA, moras da imas trenera koji je autoritet, pleja koji slusa i suigrace koji hoce da saradjuju. U Sakramentu Adelman nije nikakav autoritet a Bibi igra neku svoju igru, tako da je to bila losa situacija za Pedju (a nema Divca da sve to kompezuje).
Reci da Pedja igra losu odbranu nije tacno. On je malo previsok za svoju poziciju, i ima problema sa cuvanjem nizih, brzih i eksplozivnih igraca, ali sjajno cuva vise igrace (recimo Novickog je x puta stavio u dzep). I to kazu isti ljudi koji Bibija smatraju dobrim igracem - pa Bibi igra najgoru odbranu u ligi. Sve u svemu Pedja je prosecan (a ne los) odbrambeni igrac.

Zaljubljeni Sekspir

pre 18 godina

Stvarno odlican tekst, kad bi vam svaki bio ovakav gde bi vam kraj bio...
Sto se tice Pedjinog trejda cuo sam da je Dzermejn O'nil izjavio da Pedja nije tip igraca koji njima treba jer ne igra dobru odbranu, al sta on zna... Covek je u Decembru izjavio da bi im se u sistem igre uklopio igrac poput Bonzi Velsa, j*bo ga Bonzi...
Licno mislim da bi Pedji najbolje bilo da na leto predje u Lejkerse... Mislim da bi tamo igrao kao u Kingsima nekad, Kobi bi ga cesto ostavljao samog na sutu a to je ono sto Pedji treba jer covek ne ume sam sebi da izgradi poziciju za sut... Pozdrav...

spale

pre 18 godina

Eeee, dokle smo dosli?! Gomila moodonja kucka poruke po internetu i zali se na jedino vredno sto imamo i sto se ceni u svetu. Sto se bar jedan od tih moodonja nije potrudio da udje u neku od dvorana ali kroz tunel, a ne na tribine sa kesom punom cipsa i koka kole. Hvala Bogu samo kad nismo svi skloni gojenju...osim Pedje izgleda. Sve najbolje Pedja. Ako ne uspes da se vratis to je zbog toga sto mnogo uzimas u obzir prethodne komentare. Opusti se i igraj basket, to najbolje umes!

Aircanada

pre 18 godina

ok,za one kojima se prvi link dopao,ovo je za uzivanje i ako neko nije znao zasto ga zovu Flash...
http://www.youtube.com/w/Wade-Crossover?v=0mJWT0eDzcg&search=Dwayne%20Wade


http://www.youtube.com/w/D.W?v=fXI3I7S22_U&search=D.W

ICEMAN 10

pre 18 godina

Samo ti brate idi u Indijanu!I ne treba da igras tamo gde te ne vole i ne cene.Glupa braca ce potrositi sve pare i nikada nista nece osvojiti samo iz jednog razloga:JAKO SU GLUPI!Pustili su 3 (od 4) najbolja igraca u istoriji kluba(Tebe,Vebera i Kristija) kao da takvih ima milion.Znaj da smo svi uz tebe i da ti iz sveg srca zelimo puno zdravlja i srece u novom klubu!aA na leto,kada budes mogao da biras klub,izaberi onaj sa kojim ces osvojiti prsten i tako (OPET!!!) obradovati celu naciju!

neo

pre 18 godina

ne znam sto svi govorite da jermaine ne bi zeleo stojakovica u timu... rekao je da bi prvo najradije zeleo harringtona, a sto se pedje tice, rekao je da ukoliko dodje u indijanu da ce da docekati sirom otvorenih ruku. uopste nije rekao da ga ne zeli u svom timu. tako da ukoliko pedju ne budu jebale povrede, i ako malo zivne, bice mu dobro u indijani.

vlada

pre 18 godina

o cemu bre ovaj bora prica... procitajte bilo koju izjavu o'neil-a i videcete da je decko, kao kapiten tima, zabranio da se artest pojavi u svlacionici i izjavio da nikada nece moci da igra sa njim. uostalom pedja ne ostaje u indijani...mozda bulsi ili raptorsi?

Иван-Ниш

pre 18 godina

Пеђа је свој врхунац већ показао. Добар шутер и то је све. Није вођа и нема храбрости у дуел игри. Дивац више не игра, тако да га у NBA више нико неће тако "хранити" лоптама. На даље ће бити само солидан играч са, вероватно, пуно трејдова.

marginalac

pre 18 godina

evo sta kaze ...O'Neal, who questioned Stojakovic's suitability for the Pacers when rumors first arose after Artest's trade request, endorsed the trade Wednesday.
"He presents a problem, like Reggie," O'Neal said. "He's a quick catch-and-shoot guy. He's a potent shooter and a big-time perimeter player. He can be a great complement to myself, (Stephen Jackson and Jamaal Tinsley)."

NIKOLA TOMIC

pre 18 godina

Pedja je najbolji covek i igrac SCG imao sam priliku da ga upoznam u Pekingu odusevio o me svojim pomasanjem bas kako sam zamisljao svog idola...napred pedja i sve najbolje u Indijani.

Srbobranac

pre 18 godina

KONAČNO.Ovo smo čekali već 2 godine,medjutim Pedja je počeo da propada kao igrač ali i kao čovek.Malo malo pa neka bezazlena povreda,pa odsustvo sa terena,a u reprezentaciji ga nema već godinu i po dana.Eeeeeeee moj Pedja

Bora

pre 18 godina

Videcemo sta ce biti. Pre dve nedelje Jermaine O'Neal je izjavio da se Pedja ne bi dobro uklopio u njihov nacin igre. Jermaine je jedan od redjih igraca Indianapolisa koji je drzao stranu Artestu. Opet tu je Larry Bird, covek sa kojim Pedju najcesce porede. Sve u svemu Pedja ima vremena do kraja sezone da odluci sta ce i kako ce. Ako mu se ne svidja u Indianapolisu ima timova koji ga zele. Ja mu porucujem da dodje kod nas u Toronto. Raptors-i imaju mlad i perspektivan tim, trenutno su vodeci u NBA ligi po postignutim trojkama na svakoj utakmici (oko 550 utakmica za redom imaju barem jednu trojku). O navijacima u Torontu i da ne govorimo, sto Srbi a Grka ima jos vise (da mu se devojka lakse prilagodi). Srecno Pedja.

Sann

pre 18 godina

Ma odma se znalo da je stvar gotova. Odlican tekst,slican mom o vasoj prvoj vesti o trejdu,posebno ono za Bibby-ja.Pogledajte sad J-Willa,ima prosek od 15 poena u jednom od najjacih timova lige i to pored ONila.Vejda,Vokera i ostalih.
Srecno Pedja LEGENDO NASA

Buduci Selektor

pre 18 godina

Pedja nikad nije, niti ce biti ekstra igrac. Pedja ima karakteristike i potencija da bude naj, naj... ali nema srce. Nema hrabrosti da povede tim kada je najteze. Imam priliku da ga stalno gledam i vise mi se smucio, stalno se krije i bezi od lopte. Nikada on nece biti ono sto ljudi prave od njega. Indijani zelim srece jer otarasila se jednoga a dovela drugi problem.

Danijel

pre 18 godina

Epa Predraze sine sve najbolje.sta god uradis
bicu uvek uz tebe.Skupljam pare i kupujem digitalnu a onda nema spavanja pa makar ne dao ni jedan kos.

SAMO JOS NESTO ,NE ZABORAVI DA SI SRBIN

klobuk

pre 18 godina

Koliko sam ja shvatio, Pacersi nemaju nameru da zadrze Pedju, vec da sto pre urade jos jedan trade i dobiju igraca koji im vise odgovara. Mislim da bi i za Pedju to bilo bolje jer igra Pacersa nije nesto sto bi moglo da izvuce ono najbolje sto Pedja moze da pruzi.

Aircanada

pre 18 godina

Covece,posto je trend da najvece zvezde pojedinih klubova pricaju kako se neki nas igrac nece uklopiti...Setimo se Garnetovih komentara na vest da ce igrati sa JAricem.Ja opet mislim da Pedja moze puno da da Indijani,a i Indijana je tim sa vecim ambicijama nego Cikago.Videcemo

Aircanada

pre 18 godina

E ljudi,otidite na ovaj sajt,i tu vam automatski pustaju video klip(naravno,treba malo sacekati)..
Pa mi recite sta mislite u ovom i u narednim postovima.
Pozdrav svima
http://www.youtube.com/w/Vince-Carter-Shits-on-Zo?v=WhETFLxEGz0&search=Vince%20Carter

Dinke

pre 18 godina

Mislim šta reći ... Autor se lepo setio famozne petorke Kingsa ... i dan danas se sećam one proklete trojke Orija u poslednjoj sekundi.

No dobro, bilo pa prošlo, u svakom slučaju, Peđi želim od sveg srca puno uspeha u Indijanapolisu.

KIKI

pre 18 godina

na mjesto uspjeha se vracas PEDJA.u Indianapolis i opet ces igrati play off,a biby na pecanje u aprilu.
otiso je Redzi al stigo Peja,mislim da ce ga docekati super.
njegava forma je i bila losa radi svih desavanja u zadnje dvije godine,al i van forme i povrede palca i ledja 16,4 je super prosjek.uz birda ice jos bolje.

Zoki

pre 18 godina

Ne razumem sta ovi ljudi pricaju.Kakav vodja,
kakav Redzi Miler.Ko moze pored Dzermejna da
bude tata u Indijani a price o Redziju su
obicna lupetanja.Pa Redzi je u Indijani proveo ceo zivot,ko god da dodje na godinu
dve,nema sanse,makar da je M.J.
I kad ce shvatite da je Pedji bilo lose u
poslednje dve godine, jer tu nije bio Tata
Diki,da ga stiti.
Ej bre ljudi,Pedja nije vodja,njemu treba
pomoc saigraca,ako ga ne sljive,pisi propalo.
Nije on Bryant,Iverson ili LeBron,da uzme sam
loptu ispod kosa,predje ceo teren i tammo
tresne trojku il zakuca.
Da li se ovi ljudi secaju sta su pisali i sta
se od toga desilo.Svaki put slusam istu pricu
ko iz onog filma o Stefici Cvek,kada Bata
Zivotinja u leoipardove gace preti kako ce je
kara,pa tako do jutra.

nikola

pre 18 godina

@aircanada:
pa mislim sta reci... faul u napadu. odvalio
ga je levom rukom, struja ga je prosla sve do
bolnih bubrega, ali sudije nisu svirale jer je
izgledalo atraktivno.

marginalac

pre 18 godina

Ako ništa drugo, imaće pored sebe Jasikevičijusa umesto Bibija... a i on Indijani može da pruži za uzvrat ono što očekuju, da raširi odbranu i time rastereti O'Nila...

Aircanada

pre 18 godina

Pavlovic je upravo odigrao ocajnu utakmicu, za 33 min-3 poena(sve sa bacanja)...NAdajmo se da ce mu krenti bolje!

Najmanje 42 zemlje ce prenositi ALL-STAR, Mi?Ma jok!Tako da dzaba nam visenedeljno apelovanje da se bar ta manifestacija prenosi...

chicago

pre 18 godina

Aircanada idi na ovaj sajt www.hooplife.ca i klikni na Henry Bekkering-The remix da vidish nekoliko zakucavanja od klinca koji je kad je ovo snimano bio josh uvek u srednjoj shkoli. Inache dechko je kanadjanin.Pazzljivo gledaj do kraja.

BOKI

pre 18 godina

SVE CESTITKE NAJBOLJEM KOSARKASU SA PROSTORA SRBIJE .STOJAKOVIC JE TREBAO ODMAH SA DIVCEM DA ODE U DRUGI KLUB,ZELJA MI JE DA ZAIGRA PUNOM U NOVOM KLUBU SA VISE ANGAZOVANJA I VECOM UPORNOSCU DA BUDE NAJBOLJI TROKAS.SRECNO PEDJA I DA TE VIDIMO U JAPANU.

deki_usa

pre 18 godina

Hahahahahahaha....kako vi to fino iskomentarisete.....Ja pratim NBA "svakonocno" i verujte mi ljudi: PEDJA JE DOBAR SUTER I NISTA VISE OD TOGA !!!!!! O vde ga skoro niko ne smatra zvezdom i zaista je on daleko od Trejsija Mekgrejdija, Alena Ajversona,Kobija Brajanta,Stiva Nesa,Tim Dankana,Kevina Garneta,Shejk O Nila,Antonija,Ginobilija,Bena Valasa,Tonija Parkera,Rashida Valasa,Dejvisa,K Antonija.......pa ne mogu ni nabrojati sve koje ovde u USA smatraju pravim zvezdama.....hahahahaha Peja je zvezda ali na nasim prostorima. Toliko!

mladja

pre 18 godina

Najveci problem Kingsa nisu bili igraci vec TRENER! Adelman je mozda dobar ali svakako nije vrhunski trener, sto dokazuje cinjenica da je i sa Kingsima i jos pre sa Blazersima, stizao do finala (bilo konferencije ili lige) ali taj konacni skok mu je uvek falio. E tu je razlika izmedju njega i npr. Jacksona koji ima harizmu pobednika...
A Pedja... Slepci bi rekli: "Videcemo!"

Mikele

pre 18 godina

Potpuno se slažem sa komentarom budućeg selektora, ali bi se osvrnuo na komentar novinara(B 92)...
Kingsi jesu igrali najlepšu košarku, ali takva košarka se igra samo u sezoni gde ne postoji odbrana, tada Peđa nešto i pogađa. Kada dođe plejof Peđe nigde nema (ja bez veze ustajem u 4 ujutro i tražim Peđu po ekranu), tada nastupa Bibi koga novinar B92 naziva sebičnjakom. Da nije bilo Bibija Kingsi bi bili topovska hrana u plejofu (setite se komentara Vebera). Tako vam isto tvrdim, Kobi sada postiže po 50, 60, 80 poena, ali prijatelju videću te u plejofu, kada ne bude više cirkusa,kada se zaigra druga košarka...
Peđi želim puno uspeha, ali isto tako i savetujem, da više vremena provodi na treningu...

urbanBG/Portland

pre 18 godina

Na NBA su prethodnih dana pricali samo o Brajantu i 81 poena, ali vec dva dana su se potpuno posvetili trejdu Stojakovic-Artest.
Svi komentatori govore da je Artest bolji igrac ali i da su Keri Bird i Indijana napravili pametan potez.
Pedji zelim samo da poravi statistiku pred istek ugovora...

kizza

pre 18 godina

Stvarno ne razumem sta vi jos hocete od Pedje. U svojoj najgoroj sezoni ima 16 poena po utakmici sto nasi drugi igraci u NBA mogu samo da sanjaju. Tri puta All star - to jos sto godina neki nas igrac nece biti. U Srbiji se uspeh ipak najteze prasta. Zalosno.

Eugene

pre 18 godina

Ne slazem se da je zamena Bibi za J. Wiliams-a donela bilo sta lose, vec su Kingsi tek tada i poceli da lice na tim. Najlosiji potez Kingsa, zbog cega trenutno i tavore u NBA jeste ogromno poverenje u Adelmana. Covek izgleda potpuno izgubljeno u kljucnim trenucima sezone, i konstantno u play-offu igra sa sedam igraca, bilo da vode ili gube sa 30 razlike. Onoj staroj ekipi Kingsa je trebala promena trenera posle sezone 01/02, da bi uspeli da postanu prvaci.

Mrki

pre 18 godina

Pedja,srecno! U svakom slucaju, nemoze gore od ovoga sada(bar se nadam).
A sto se tice b92, neznam da li ima svrhe, MOLIM VAS vratite NBA. I ko kaze da gledanost nije velika. Pa pogledajte samo koliko vas ljudi moli da nam vratite NBA. Razmislite malo!

NBA freak

pre 18 godina

Ovde ili onde, on je kako je vec neko rekao jednodimenzioni suter, i nista vise od toga. Puki pomagac na terenu. Nema u njemu krvi pobednika!

delija

pre 18 godina

smilujte se i pocnite da prenosite nba pa makar i samo jednu tekmu nedeljno.
ovo pracenje iz novina i site-ova me ubija :(.
plz vecno cu vam biti zahvalan.

MKD

pre 18 godina

Ne mogu da verujem da neko smatra Stojakovica za NBA zvezdu. Decko ima dobar sut kad nema nikog u radijusu od 3 metra. A to je jedino moguce kad igras u timu koji u reketu ima najbolje asistente u NBA (Weber, Divac, Miler)... On je isto takva "zvezda" kao sto je bio Cak Person (ludak koji je postizao trice sa 10 metra) ali isto kao i Pedja nije igrao odbranu. Pedja je igrac kome treba dati 12-15 lopti po mecu da bi dao svojih 15 koseva i (max) 5 skokova po utakmici. Jos nesto, on ke iz godine u godinu biti sve gori. Sklon je debljenju, sve sporiji a kad zavrsi karijeru objektivni analiticari ce napisati da je bio dobar potencijal sa nedostatkom mooda kao njegova najveca kocnica.
U ovoj sadasnjoj situaciji njemu odgovara samo klub gde ce mu neko garantovati tih 12-15 lopti (a da pritom prihvati da u odbrani igra sa 4 coveka). Svakako da to ne moze sebi dozvoliti nijedna ekipa koja iole ozbiljno razmatra ucesce u play off. Druga opcija (u play off ekipi) je da bude role-player i da sa klupe igra 20-25 min sa 7-10 suteva po utakmici sto ce bitno uticati na visinu njegovog sledeceg ugovora. Pozdrav iz Makedonije

Nemanja

pre 18 godina

Svi vi sto pljujete jaki ste mi strucnjaci! Parker bolji od Pedje, Djonobili bolji od Pedje. Sad su svi bolji od Pedje, a kad je bio prvak evrope i MVP (2001), sveta(2002), kad je bio All Star i 2x pobednk u sutiranju trojki onda je bio dobar. Eee...lako je radovati se kad si prvak.

kosta1703

pre 18 godina

Ovo je samo za one ,koji celog zivota imaju neke primedbe. Pojesce vas vasa pakost i zavist.Sram vas bilo.
Ovako su na oficijelnom sajtu Indijane "docekali" Pedju:
10 Things You Should Know About Peja Stojakovic
1. He ranks fourth in NBA history in free-throw percentage at .893. The Pacers' all-time leader in that category, Reggie Miller, stands seventh at .888.
2. He ranks 24th all-time in 3-point field goal percentage at .398. Reggie ranks 29th at .395.
3. He ranks 29th in 3-pointers made with 1,070, less than half Reggie's all-time leading total of 2,560.
4. He is a three-time NBA All-Star (2002, 2003 and 2004) and was All-NBA Second Team in 2003-04.
5. He won consecutive titles in the NBA's 3-point shooting contest on All-Star Saturday. No Pacers player has even won that event.
6. He and Steve Nash of Phoenix were the only players to rank in the top 25 in both free-throw and 3-point percentage in each of the past two season.
7. He has scored 30 points or more in a game 45 times in his career, but topped 40 points just once.
8. He is one of three NBA players to make at least 100 3-pointers in each of the last six seasons, joining Ray Allen of Seattle and Brent Barry of San Antonio. Reggie's streak of 15 in a row ended last season.
9. He has averaged at least 20 points per game in four of the last five seasons.
10. He won the 2001 Euroscar, given to the best European basketball player by La Gazzetta dello Sport.

Iverson

pre 18 godina

Za one " strucnjake " koji tvrde da Pedja ne igra odbranu, podsecanje da je on po bas tome poznat, i da se uvek kad se resavaju utakmice upravo on cuva najopasnijeg protivnickog igraca.Z bog toga ga treneri i cene, jer igra odbranu za kolektiv.
Drugo,upravo Pedja moze da izbori sebi prostor za sut kada ga najzesce cuvaju,i kada su mu protivnicki igraci najblizi.Moze da sutira i preko ruku protivnika,i upravo zbog te osobine ga i porede sa Larry Birdom.A o preciznosti da i ne govorim.
U Kingsima je on poceo da stagnira samo zbog jednog ocajnog trenera kao sto je Adelman,koji ne ume da postavi napad,nema blokova,i onda Pedja strasno gubi snagu da bi nasao sebi prostor za sut,pa onda MORA da sutira preko ruku protivnika.
O Bibby-ju?!Da je sebican,JESTE !!Obratite paznju na zavrsetak svake cetvrtine ( poslednji napad ).Uvek on uzima loptu poslednjih 10-15 sekundi,i ne pada mu na pamet da podeli loptu,uvek sam zavrsava napad,sem ako ne mora da doda.Preterano pokusava da bude lider.
Carlisle je dobar trener,mlad,talentovan,i Pedja ce mnogo bolje da prodje tamo nego u propalim Kingsima.Jer tamo ocigledno da je Adelman mnogo dobar ortak sa bracom Maloof,i dok je puna Arco arena,on je za njih dobar trener,rezultati ih ne interesuju previse.U suprotnom,ne bi prodali ( rasprodali )tolike dobre igrace dosada,i pre Pedje.Ko mi ne veruje,nek procita textove kolumnista lista Sacbee.
U Indijani je falio samo takav jedan igrac kao sto je Pedja.Uz Jermaina O'Neila,Jasikijevicijusa,Stephena Jacksona,mozda im fali samo jedna dobra cetvorka,oni mogu da budu dobar tim.A inace u tom kraju ima puno nasih ljudi,pa je to jos jedna dodatna podrska za Pedju.

staya

pre 18 godina

iskreno, pomalo mi je zao peje, mada covek koji zaradjuje osam milki godisnje sigurno nije za zaljenje. sakramento je bio idealna, suterska, ekipa za njega, pod uslovom da je zdrav (sto ove godine nije slucaj) i da postoji hemija u ekipi (bespovratno otisla sa divcem).
problem sa timom zbog koga je pola zemlje ustajalo u 4 ujutro zove se rik adelman. nisam primetio da neko komentarise cinjenicu da je on najbolji pajtos sa generalnim menadzerom petrijem jos iz koledz dana, kada su igrali zajedno. druzenje se kasnije nastavilo u portlandu, gde je petri takodje bio gm i gde je sa sobom vukao adelmana. ne pada mi na pamet da sporim petrija (rec je o jednom od najdalekovidijih gm-ova u nba), ali sakramento definitivno postaje jos jedan trci-i-pucaj timova, kakvih je liga puna. nema duse, nema hemije, nema harizme: nema lepote u igri. i nema prstena. dobili su artesta, a vec imaju dva divljaka - bibija i velsa. neka im je bog u pomoci.
sto se peje tice, najbitnije je da stisne balls, odigra sezonu do kraja uz 20-ak u proseku i potpise sa cikagom 6-godisnji ugovor za 70-80 milki. od njega nikada nece biti superstar, ali je jos uvek najbolji srbin koji je ikada igrao u nba. srecno, majstore!

Acko

pre 18 godina

mislim da su glasaci sa yahoo-a sve rekli, na pitanje ko je profitirao trejdom kingsi ili indijana, glasalo je stotine hiljada ljudi a da je bolje prosla indijana smatra 61% fanova, dok 39% misli da su kingsi dobili boljeg igraca. Mozda to nije realno, ali vidite i sami koga publika vise voli.
Sve u svemu, nba je jedan veliki shou, pedja je mnogo atraktivniji igrac, nije tajna da se svi koji vole kosarku od asova do laika sirom planete dive shutu koji ima, on je prava zvezda kakve amerikanci vole, na lici malo na indijanu dzonsa, devojke ce nagrnuti u halu, indijana ce i medijski i finansijski profitirati. dok je artest samo jedan u nizu skocnih misicavih crnoputih igraca, publika je malo smorena od takvih.

Simche

pre 18 godina

Tacno je da Pedja ove sezone igra i sutira ispod svih ocekivanja i ne treba biti neki strucnjak da bi to shvatio,ali je i dalje nas najproduktivniji kosarkas u NBA,svidelo se to nekome ili ne!Takodje mislim da svi oni koji kazu da je odlaskom J.Williamsa poceo krah Sakramenta,NEMAJU pojma o kosarci i pod hitno treba da se preorijentisu na neki drugi sport!J.W. je sa 12.8 poena i 6 asistencija po mecu u prvoj sezoni dosao do 9.4 poena i 5.4 asistencija u poslednjoj(trecoj) u Sakramentu!Isto je bilo i u Memfisu sa 14.8 poena i 8 asistencija u prvoj na 10.1 poena i 5.6 asistencija u 4. i poslednjoj!Slicno ce verovatno biti i u Majamiju,a M.Bibby je iz sezone u sezonu igrao sve bolje i od 13.7 poena i 5 asistencija u prvoj stigao do 18.4 poena i 5.4 asistencija u poslednjoj sezoni u kojoj je Sakramento imao tim za titulu!Bas u sezoni u kojoj je on dosao,Kingsi su prvi put stigli do finala konferencije i bili ravnopravni Lakersima,a pre toga su u play off-u bili samo topovska hrana tim istim Lakersima!Problem je bio u treneru!Da je tih godina trener bio Larry Brown ili Fill Jackson Kingsi sigurno ne bi stali u finalu konferencije!!!
POZDRAV za Pedju i S R E C N O ! ! !

avro

pre 18 godina

Dobar trejd za Pedju.Rik Karlajl je odlican trener i pravio je dobre akcije za Milera.Mislim da Pedja moze slicno da odigra iako nije normalno igrac kalibra Milera.Pored sebe ce imati odlicne asistente Jasikevicijusa i Tinzlija kad se oporavi.Ako O'Nila mimoidju povrede sa kojim ima dosta problema ove sezone a i Pedju takodje Indijana moze imati zapazenu ulogu u plej-ofu.Inace svi strucnjaci se slazu da je Artest mnogo bolji igrac od Pedje.Mozda trenutno da ali od Pedje prije dvije godine sigurno nije.Takodje nije sigurno u kakvoj je Artest trenutno formi,covek ne pamti kad je odigrao zadji mec.Sve u svemu mislim da je Indijana bolje prosla posto Sakramentu nije trebao novi igrac nego novi trener.Prosto ne shvatam zasto imaju toliko poverenja u njega.I ne slazem se sa tim da je era kingsa zavrsena dolaskom Bibija.Najveci uspjeh su postigli kad je on dosao a i ono sto je on radio u seriji protiv Lejkersa se ne zaboravlja.Tacno je da nije bas disciplinovan ali drugi trener bi od njega napravio All-star igraca

znaja

pre 18 godina

Samo da vas podsetim da jedan vrhunski tim mora da ima i igraca kome se prave otvorene pozicije za sut, a odbrana moze da se odigra i sa jednim slabijim igracem u njoj, a svako da pogodi bas i nemoze!!!! Cinjenica jeste da Peja nemoze sam da izbori poziciju za sut ali to i nije njegov deo posla u ekipi "zna se ko kosi a ko vodu nosi"!! A sto se tice clanka na sajtu toj fantasticnoj generaciji Kings-a falio je samo dobar trener ne vrhunski samo DOBAR jel taj koji uveda 5 puta svoju ekipu u produzetke u zadnjih 10 sekundi, primljenom 3-om a ne pravi faul ni jednom treba sam da ode!!! Peja bices ti opet onaj kakvog te pamtimo!!!!

tomatomic

pre 18 godina

bolje da Pedja ne leto predje u Cikago ili LA lejkers, licno bih vise voleo da predje u LA, pogotovo sto im je i Divac sada u strucnom stabu,a pored Brajanta bi se stvorio tandem fantasticnih bekova koji bi mogli da vrate Lejkersima titulu

JA original

pre 18 godina

odlican potez za pedju,dosao je u tim koji ce verovatno igrati play-off,tim u kom ce on moci pokazati da i dalje zna igrati kosarku.
A obavezno procitajte clanak o igracu kojeg je doveo sacramento ARTESTU:

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/
article/2006/01/25/AR2006012502153.html

buda

pre 18 godina

Peja srecno u nastavku karijere! a stvarno sad kad se setim kako su kingsi nekad furali parketama, moze li neko da mi kaze zasto su se raspali kad su igrali najbolju kosarku na svetu? sto su poceli sa prodajom igraca, cemu to kad su bili najbolji. A ovi sto pljuje pedju pa sto uopste pisete neki komentar ako vam nije neki igrac, preskocite temu, zato i pedja nece vise nece da igra za reprezentaciju, zbog takvih kao sto ste vi!

pippen

pre 18 godina

najveci problem sakramenta je bio i ostao Adelman , on je trebalo da ode jos nakon one sezone finala konferencija sa lakersima,kad su bili najjaci.I Dallas je bio kao i Kingsi run and gun tim, pa su ljudi doveli umjesto nelsona, sjajnog igraca i poznatog defanzivca,Avery Johnsona,i ove sezone su, uz spurse najbolji tim na Zapadu, mislim da zaostaju jednu utakmicu iza njih uz rekord 33-10, i ove godine bi mogli daleko da doguraju, cak i do finala, ako im se sve slozi.ne vrti se sve oko Nowitzkog kao prije, tu je jos gomila odlicnih igraca,imaju hemiju,imaju zakon trenera, trener im je defensive-minded, i, samo sky is the limit.

somborac

pre 18 godina

pa mislim da ce mu biti bolje u indijani mada bi vise voleo da ga vidim u Cikagu.
Samo se nadajmo da nas nece ispalit za Japan ko sto je za Evropsko prvenstvo.

SacKing

pre 18 godina

Pedja je igrac kojeg bi SVAKI trener u NBA zelio da vidi u svojoj startnoj petorci. Nije atraktivan k'o Kobe, Garnet ili LeBron, ali covjek ima mozga i radi sve ono sto mu trener kaze. Vidjecemo koju ce pricu da prica onaj razroki debil O'Neil kad mu Pedja "rasiri reket" ..... drugo, Jasikevičijus ce napokon imati gdje da "baci loptu" kad nema otvorenu "tricu"! Ovaj tim Indiane ima buducnost, pod uslovom da ostanu zdravi....

andro

pre 18 godina

Da da Pedja je samo prosecan igrac, dobar suter i nista vise, ne igra odbranu ... Pa su ga slucajno 3 puta birali na all-star, jos slucajnije u drugu petorku lige, a kad je bio treci na glasanju za MVPa pre dve godine, to je bila samo sala.
Pedja po meni nije nas najbolji igrac u NBA svih vremena, nego je to Vlade Divac (iako statistika ne kaze tako), ali reci da je Pedja prosecan igrac, ma daj.
Jel vi ljudi znate koliko je kao stranac tesko napraviti uspeh u NBA. Amerikanci svoje igrace dizu u nebesa i stranci moraju da budu zaista posebni da bi uopste dobili sansu.
Pedja je igrac ciji ucinak mnogo zavisi od toga koliko je igra postavljena tako da on ostaje na sutevima i da li ima dobrog pasera u ekipi. Najbolju sezonu je imao onda kada je Divac imao vise asistencija nego skokova u proseku, Miler imao najvise asistencija u karijeri a Veber bio povredjen. Vecina layup-ova i otvorenih suteva koju je dobijao je dolazila od visokih igraca a ne od Bibija. On nije igrac koji ume sam da se izbori za poziciju za sut, ali kakve to ima veze. Npr to nije bio ni Dusko Ivanovic u Jugoplastici koja je harala Evropom, pa su igrali akcije samo za njega da ostane na sutu i on je trpao. I sta sad jel ga to cini mozda losim igracem?
Naravno tesko je tako igrati u NBA, moras da imas trenera koji je autoritet, pleja koji slusa i suigrace koji hoce da saradjuju. U Sakramentu Adelman nije nikakav autoritet a Bibi igra neku svoju igru, tako da je to bila losa situacija za Pedju (a nema Divca da sve to kompezuje).
Reci da Pedja igra losu odbranu nije tacno. On je malo previsok za svoju poziciju, i ima problema sa cuvanjem nizih, brzih i eksplozivnih igraca, ali sjajno cuva vise igrace (recimo Novickog je x puta stavio u dzep). I to kazu isti ljudi koji Bibija smatraju dobrim igracem - pa Bibi igra najgoru odbranu u ligi. Sve u svemu Pedja je prosecan (a ne los) odbrambeni igrac.

Zaljubljeni Sekspir

pre 18 godina

Stvarno odlican tekst, kad bi vam svaki bio ovakav gde bi vam kraj bio...
Sto se tice Pedjinog trejda cuo sam da je Dzermejn O'nil izjavio da Pedja nije tip igraca koji njima treba jer ne igra dobru odbranu, al sta on zna... Covek je u Decembru izjavio da bi im se u sistem igre uklopio igrac poput Bonzi Velsa, j*bo ga Bonzi...
Licno mislim da bi Pedji najbolje bilo da na leto predje u Lejkerse... Mislim da bi tamo igrao kao u Kingsima nekad, Kobi bi ga cesto ostavljao samog na sutu a to je ono sto Pedji treba jer covek ne ume sam sebi da izgradi poziciju za sut... Pozdrav...

spale

pre 18 godina

Eeee, dokle smo dosli?! Gomila moodonja kucka poruke po internetu i zali se na jedino vredno sto imamo i sto se ceni u svetu. Sto se bar jedan od tih moodonja nije potrudio da udje u neku od dvorana ali kroz tunel, a ne na tribine sa kesom punom cipsa i koka kole. Hvala Bogu samo kad nismo svi skloni gojenju...osim Pedje izgleda. Sve najbolje Pedja. Ako ne uspes da se vratis to je zbog toga sto mnogo uzimas u obzir prethodne komentare. Opusti se i igraj basket, to najbolje umes!

Aircanada

pre 18 godina

ok,za one kojima se prvi link dopao,ovo je za uzivanje i ako neko nije znao zasto ga zovu Flash...
http://www.youtube.com/w/Wade-Crossover?v=0mJWT0eDzcg&search=Dwayne%20Wade


http://www.youtube.com/w/D.W?v=fXI3I7S22_U&search=D.W

ICEMAN 10

pre 18 godina

Samo ti brate idi u Indijanu!I ne treba da igras tamo gde te ne vole i ne cene.Glupa braca ce potrositi sve pare i nikada nista nece osvojiti samo iz jednog razloga:JAKO SU GLUPI!Pustili su 3 (od 4) najbolja igraca u istoriji kluba(Tebe,Vebera i Kristija) kao da takvih ima milion.Znaj da smo svi uz tebe i da ti iz sveg srca zelimo puno zdravlja i srece u novom klubu!aA na leto,kada budes mogao da biras klub,izaberi onaj sa kojim ces osvojiti prsten i tako (OPET!!!) obradovati celu naciju!

neo

pre 18 godina

ne znam sto svi govorite da jermaine ne bi zeleo stojakovica u timu... rekao je da bi prvo najradije zeleo harringtona, a sto se pedje tice, rekao je da ukoliko dodje u indijanu da ce da docekati sirom otvorenih ruku. uopste nije rekao da ga ne zeli u svom timu. tako da ukoliko pedju ne budu jebale povrede, i ako malo zivne, bice mu dobro u indijani.

vlada

pre 18 godina

o cemu bre ovaj bora prica... procitajte bilo koju izjavu o'neil-a i videcete da je decko, kao kapiten tima, zabranio da se artest pojavi u svlacionici i izjavio da nikada nece moci da igra sa njim. uostalom pedja ne ostaje u indijani...mozda bulsi ili raptorsi?

Иван-Ниш

pre 18 godina

Пеђа је свој врхунац већ показао. Добар шутер и то је све. Није вођа и нема храбрости у дуел игри. Дивац више не игра, тако да га у NBA више нико неће тако "хранити" лоптама. На даље ће бити само солидан играч са, вероватно, пуно трејдова.

marginalac

pre 18 godina

evo sta kaze ...O'Neal, who questioned Stojakovic's suitability for the Pacers when rumors first arose after Artest's trade request, endorsed the trade Wednesday.
"He presents a problem, like Reggie," O'Neal said. "He's a quick catch-and-shoot guy. He's a potent shooter and a big-time perimeter player. He can be a great complement to myself, (Stephen Jackson and Jamaal Tinsley)."

NIKOLA TOMIC

pre 18 godina

Pedja je najbolji covek i igrac SCG imao sam priliku da ga upoznam u Pekingu odusevio o me svojim pomasanjem bas kako sam zamisljao svog idola...napred pedja i sve najbolje u Indijani.

Srbobranac

pre 18 godina

KONAČNO.Ovo smo čekali već 2 godine,medjutim Pedja je počeo da propada kao igrač ali i kao čovek.Malo malo pa neka bezazlena povreda,pa odsustvo sa terena,a u reprezentaciji ga nema već godinu i po dana.Eeeeeeee moj Pedja