Sreda, 30.01.2013.

23:35

Vilhelm: Ne blokirajte Kosovo u UN

Nemački ambasador Hajnc Vilhelm izjavio je da saglasnost Srbije s članstvom Kosova u UN nije uslov koji je postavljen srpskim vlastima.

Izvor: Beta

Vilhelm: Ne blokirajte Kosovo u UN IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

atm

pre 11 godina

Zbog cega je ovaj lik jos uvek u Beogradu? I sta jos treba da izjavi, koliko da nas sve ponizi pa da se neko u Vladi Srbije ili u Predsednistvu seti da reaguje? Razumemo da su Dacic, Nikolic i Vucic jako zadovoljni sto su na pozicijama na kojima su, kapiraju da su zalutali na te pozicije ali im se zato svidja vlast a vidimo da su ukapirali i da je podrska zapada vrlo bitna za opstanak na vlasti te su spremni na sve, ispunjavaju sve sto se od njih zatrazi, ali ipak, mogli bi da reaguju.

Glasinac

pre 11 godina

Ovaj gospodin je zloupotrebio gostoprimstvo Srbije. Prosto je za ne poverovati da izjavi i da traži da Srbija ne blokira prijem Kosova u UN. Svima je poznato da Srbija neće nikada dati saglasnost da se Kosovo primi u UN , kao i da neće nikada priznati nezavisnost Kosova.

Branko

pre 11 godina

Da li je uslov ili nije to to u ovom trenutku nije bitno .Ono što je veoma važno , a to je da Srbija neće nikada dati saglasnost da se Kosovo primi u UN , niti će priznati njegovu nezavisnist. Svidelo se to gospodinu ambasadoru ili ne , to je činjenica.

Petar S.

pre 11 godina

Ima nas koji smo na KiM 1999 bili/isli do kraja. Rezultat tog kraja je Rezolucija Saveta Bezbednosti 1244. PROCITAJ JE od pocetka DO KRAJA.
I SVE ce ti se ka'sti.

Link:
http://www.nato.int/kosovo/docu/u990610a.htm

"..Reaffirming the commitment of all Member States to the sovereignty and territorial integrity of the Federal Republic of Yugoslavia and the other States of the region, as set out in the Helsinki Final Act and annex 2,.."

Sremac

pre 11 godina

Kako kaze ona pesma, u prvom delu svaba udario a u drugom Srbin pobedio... Kanda ce se ponavljati istorija. Mi da smo ozbiljna drzava zabranili bi prodaju nemackih proizvoda na nasim teritorijama zbog ovakvih ucena!

Braca po poreklu

pre 11 godina

@Nediplomata

Samo malo pojasnjenje. gospodin Ambasador ne IZJAVLJUJE nista. Nije on medijska licnost da daje intervjue. On prenosi zvanican stav svoje drzave, zvanicnim organima drzave u kojoj je predstavnik. Nista manje, ali i nista vise od toga. On bi zbog ovoga treba da bude ukoren cak iz Nemacke, jer nema nikakva niti ovlascenja niti pravo da obavestava srpsku javnost o zvanicnom stavu svoje zmlje.

Balea Soft

pre 11 godina

Kosovo je to koje je do sada blokiralo Srbiju da postane članica EU!
Možda i nismo svesni ali oni su nam učinili veliku uslugu!

Sasa

pre 11 godina

Šta je ovaj više zapeo sa Kosovom u UN. Nema šansi bre! Doduše tačno je rekao Srbija tu ne može ništa, jer se pita savet bezbednosti, pa generalna skupština, ali ako prethodno ubede Rusiju i Kinu :))).

Zoran

pre 11 godina

Ne mozemo da ocekujemo da Rusi i Kinezi budu veci Srbi od nas. Sto bi oni branili nase interese ako mi sami nismo spremni da ih branimo? U ozbiljnoj drzavi, gospodin ambasador bi zbog ovakve izjave, bio obelezen kao persona non grata.

polarna veverica

pre 11 godina

Srbija je do sada pokazala da je spremna na dogovore i više nego što treba.Ovakav zahtev EU bi bio neprihvatljiv za Republiku Srbiju.

beograd

pre 11 godina

Evo samo jedaan citat SM koji je kazao neposredno pre bombardovanja " Ne napadaju oni Srbiju zbog Milosevica nego napadaju Milosevica zbog Srbije " ovo je samo odgovor za one nesrecnike koji i dalje govore da je neko drugi vladao Umesto Milosevica da nam ne bi oteli KIM ovakvi kao Nemacka i USA nego bi samo tekao med i mleko,a albanci bi prihvatili "demokratsku" Srbiju i integrisali bi se u njen ustavno pravni sistem kao lojalni gradjani i cvetalo bi vekovno prijateljstvo albanaca i njihovih sponzora prema Srbima

Bacvanin

pre 11 godina

@NekoIzMase
"Bolje umreti na nogama, nego živeti na kolenima ... "
Isto kao i krajisnici? I oni su isli do kraja ... traktorske prikolice, pa se vratili u kabinu i nastavili ka Srbiji.

"I te 1999, iako sam bio veliki protivnik Miloševića, nadao sam se da će ići do kraja"
Do kojeg kraja? Izvoli pa idi sada u Pristinu, tamo je NATO, slobodno mozes sa njima "ici do kraja", ali takve "Nero direktive" nikada nisu izvrsavali upravo oni koji su se za njih zalagali, jer da su "isli do kraja" ne bi sada kucali za tasturama. Gledao sam ja te "dobrovoljne davaoce tudje krvi", stvarno su doveli zemlju do kraja, i 95' i 99'.

Mecong

pre 11 godina

Hahahaha.......Rusija, Rusija, pa opet Rusija, i opet Rusija i samo Rusija. Gde bi Rusija kad su nas bombardovali? Zasto nasa braca Rusi dozvolise da nas bombarduju? Videcete to Rusko veto na nezavisnost Kosova kad za to dodje vreme. Putin ujutro kad se probudi pocinje da razmislja o braci Srbima, covek nema drugih problema. Rusija ce prodati Srbiju za saku dolara. Zapad je mnogo posteniji i iskreniji prema Srbiji nego Rusi.

zoki

pre 11 godina

I Bavarska da dobije samostalnost i stolicu u UN. Mislim da bavarci to zasluzuju istorijski gledano, kao i zbog specificnosti u odnosu na ostatak Nemacke. Nije to tema sad odmah, ali jeste u perspektivi...
More ....... BRE od moje zemlje!

remic

pre 11 godina

znamo da nemci imaju veliku moc, ali u ovom slucaju nisu tako jaki kao sto bi hteli da budu. rusija je u savetu bezbednosti i svakako ne bi glasala za clanstvo kosova u un, tako da od te prica za sad nema nista.

Hiperaktivna Buva

pre 11 godina

Srbija će funkcionisati po svom Ustavu! Nemački ambasador neka se brine o svojoj zemlji i neka se ne mea u politiku koja nije u njegovoj nadležnosti! Kosovo nije nezavisna država da bi mogla da bude primljena u članstvo bilo koje organizacije! Živimo u 21 veku u kojem diktatura više ne postoji da bi nam vi određivali kako ćemo da funkcionišemo!

Nediplomata

pre 11 godina

& Rale, to je sve tacno kako si napisao.
Medjutim, nesmes zaboraviti, da ambasodor skoro nikada ne izjavljuje nesto samovoljno (moze imati svoje misljenje), vec sto kaze, kaze po direktivi vlade iz zemlje iz koje dolazi.
Nego, trebalo bi ga upitati, da li to izjavljuje zbog primanja nekog kofercica?

Bogdan

pre 11 godina

Poštovani ambasadore, pa ako 'Srbija u krajnjoj liniji i ne može da blokira ulazak Kosova u Ujedinjene nacije', zašto toliko pritiskate Srbiju još od kako ste dali Kosovu nezavisnost. Već 10 godina Zapad nastoji da gurne pod tepih sramno bombardovanje Srbije protivno svim poveljama od UN, preko OSCE do samog NATO, istovremeno zagovarajuci navodne dijaloge, razgovore i kompromise u kojima kompromisa uopšte nema. Jedna strana stalno dobija sve, druga ništa. To je udarac u elementarnu inteligenciju i logiku. Još će biti u pravu Bećković - treba da dajete izjave u vojničkim uniformama.

Mesec od papira

pre 11 godina

Postovani Gospodine,

mislim da ste malo precenili svoje snage. Mada nije mnogima jasno u cije ime govorite, da li u ime svoje zemlje ciji ste predstavnik ili u ime EU, sto izlazi iz Vasih ingerencija? Moglo bi se na stotine nacina osporiti i Vas stav ali i Vase ponasanje. To nije moje delo. Bojim se samo da ipak iza Vas stoji samo, skoro, nemocni zmaj od papira. Pogledajte pazljivo donji snimak, ako ne znate, kakva je malo situacija u EU i uopste na zapadu, mozda ce i kod Vas ovaj film izazvati gorak ukus sta je napravljeno od nekada velike Evrope i kuda sve ovo dalje vodi. Verovatno ce tada Kosovo biti (kao sto i jeste da se ne lazemo) poslednja rupa na svirali.
http://russia.tv/video/show/video_id/232547/brand_id/38205

poli

pre 11 godina

Vreme je da mu se 'zahvalimo" za sve ucinjeno, vratimo pare za onaj FIAT 500L koji je kupio zeni i da mu pokazemo pravac... Tacno me z.bole vise za nemacke "donacije" koje na kraju ioanako zavrse u nemackim dzepovima ili za njihova ulaganja, kao da Nemci ulazu iz humanizma a ne zato sto zaradjuju. Idi kuci svojoj.

NekoIzMase

pre 11 godina

(Bacvanin, 31. januar 2013 10:42)

Bolje umreti na nogama, nego živeti na kolenima ...

Da, daćemo sve zato što imamo ovakvu političku elitu, kao što smo je imali i u vreme 90ih ... Ljude koji rade za strane agencije i službe imaju veliki uticaj u zemlji.

I te 1999, iako sam bio veliki protivnik Miloševića, nadao sam se da će ići do kraja, ma kolika cena bila ... Ipak, on je popustio, i završio kako je završio ... Nikad nije imao dobru procenu.

Ako nemaš samopoštovane, kako misliš da te drugi poštuju ???

Dakle, ova ekselencija bi, da se ja pitam, dobila rok od 48 sati da napusti zemlju ...

licemeri najobicniji

pre 11 godina

Ali zato Nemacka moze da blokira i ucenjuje Srbiju zbog iste te albanske paradrzave koju Srbija po vama ne bi trebalo da blokira? Stvarno?

Alek

pre 11 godina

Pa ako su nam Rusi i Kinezi prijatelji, neka tom gospodinu Putin kaže, da će Rusi vetom blokirati članstvo kosova u UN. To se mora desoiti što pre, da ne bi slučajno neko i zvanično postavio taj uslov Srbiji na putu u EU. Na potezu diplomatija.
(Blokada, 31. januar 2013 09:17)

Jeste, pa da ga mi ispljujemo sto nam se mesa u unutrasnje poslove. Kao onomad Konuzina.

Relja

pre 11 godina

O čemu ovaj priča, pa Nikolić nam reče da se o svemu lepo dogovorio sa Merkelovom. I sad bi ovaj da pokvari tu sreću, bezobrazluk. A predsednik sve sredio, čak je počeo i da vozi nemački Audi 6.

w.

pre 11 godina

Pre neki dan je Merkelova pricala o II svetskom ratu i kako Nemci treba dobro da zapamte sta su radili, samo izgleda da su oko Kosova doziveli amneziju pa se ponasaju identicno kao i pre 70 godina. I tada su Nemci podrzavali velikoalbanske projekte i tada je proterano 100.000 Srba, ubijeno 10.000 i to pred nosevima istih ovih Nemaca. Danas, u 21. veku Nemci ponovo podzravaju velikoalbanski projekat. Svaka cast za upornost i doslednost ali izgleda da je ono sto je Merkelova pricala bila obicna suplja prica.

Pauly Ester

pre 11 godina

Iako svi kupujete nemačke automobile, mašine i prehrambene proizvode i dalje im je tržište Kosova očigledno važnije. Moj predlog: dovesti Amerikance i njihove baze, igrati baseball umesto fudbala, slusati country umesto narodnjaka, voziti V8 umesto dizela i Nemačka i njihovi sateliti oko nas će nas pustiti na miru. ;)

Mirko

pre 11 godina

Ko je pre 20 godina mogao i da sanja da ce Nemacka u skoroj buducnosti otvoreno jednoj suverenoj zemlji da postavlja uslove o bilo cemu a kamoli o prihvatanju cepanja sopstvene teritorije (Setimo se Cehoslovacke, koju je 40te Nemacka naterala da potpise sopstveno cepanje drzave)? Ne treba biti neki analiticar tj. bezbednosni ekspert pa da se predvidi do kog nivoa cese ovakva tendencija nastaviti u sledecih 20 godina. Pocinjem da shvatam razloge engleskog protivljenja vecoj "integraciji" EU iako su Englezi do sada bili paraziti iste. DO SADA! Stari su to globalisti-imperijalisti, ti Englezi. Znaju oni dobro ko ce u takvoj buducoj Evropi da pokupi kajmak.
Znaju iz licnog iskustva vekovnog ubiranja profita na istom principu.
Pa "gosin" Vilhelm, Srbi se povodom Kosova i ne uzdaju u Srbiju jer znaju da se ne moze odupreti takvim zahtevima. To samo Rusija moze da spreci! Kinezi su zesci trgovci od Amera i Evropejaca. Radi se samo o nekom omanjem aranzmanu sa Svabama i eto priznanja za Kosovo ili bar neutralnost u Savetu bezbednosti. Srbi se nadaju da Rusija i pored buduceg priznanja Kosova kao drzave od strane Srbije, nece prihvatiti tu kriminalizaciju medjunarodnog prava. Ubedjen sam da je to i razmisljanje sadasnjih politicara u Rusiji. Nazalost, Srbija ce sacuvati svoju teritoriju samo odstupanjem od pregovora o ulasku u EU. Cak bi i zamrzavanje pregovora na naredih 10-15 godina imalo ogromne pozitivne efekte po politicku pa cak i ekonomsku stabilnost Srbije. Kazem, nazalost...

Bacvanin

pre 11 godina

Secam se davnih 90' je ista prica bila i za HR. Srbija (tj Jugoslavija) je nikada nece priznati, pa nece moci u UN.
Mi se mozemo inati, nije da ne mozemo, ali platicemo to, a na kraju ce i Kosovo biti u UN (Uniting for peace, rezolucija broj 377), ali tada necemo vise imati nista o cemu bi mogli pregovarati sa Kosovom, oni nece imati ni potrebe ni namere da nam ista ponude.
Sada jos mozemo nesto traziti od Kosova za priznanje u UN, eksteritoriju za crkvu, povlastice za sever, za upotrebu srpskog jezika, itd, ali ako nemac ostvari svoj cilj, a do sada je, sto se Kosova tice, Nemacka politika bila dosledna i uspesna, postigli su ono sto su govorili da zele, necemo imati ni ono malo za pregovore.
Bolje vrabac u ruci, nego golub na grani.

Pricam ti pricu

pre 11 godina

Kaze covek da ce to jednog dana doci na dnevni red da kada na predlog SB dodje pred generalnu skupstinu.A da bi predlog SB prosao mora konsenzus svih stalnih clanica tj da nema veta.A vertomogu da stave i Kina i Rusija sto cei uciniti

Marko

pre 11 godina

Zasto Nemacka nije uslovljavala Kipar da prizna republiku Severni Kipar?
Da li je Kipar hrlio ka Evropskoj uniji ili su ga namolili da udje?
Moramo shvatiti da je mnogo veci interes kompletiranja Evropske unije i Spajanja Atine sa Becom ne interes Srbije za pridruzenje EU.
Srbija ne ide nigde Evropska unija se prosiruje na nase prostore.

Voja

pre 11 godina

Srbija uz podrsku Kine i Rusije (stalne clanice SBUN sa pravom veta) uvek moze da blokira calnstvo Kosova u UN to najvise boli Albance i njihove spozore.

raus

pre 11 godina

Ma vazi, samo u tom slucaju i Nemacka i Amerika bi mogli da salju lanc pakete pripadnicima Al-Kaide u Avganistanu da siroti ne budu gladni dok im napadaju vojnike. Neverovatna je arogancija Nemaca, sta oni misle da ako oni sponzorisu albanski sovinizam i "igramo se drzave", onda to treba da radi i Srbija?

Rale

pre 11 godina

Ovaj Njemački ambasador samo što je došao na službu , a imao je toliko netaktičkih izjava da bi u svakoj ozbiljnoj zemlji već bio proglašen za PERSONA NON GRATA. U najboljem slučaju trebali bi ga pozvati u MIP i uputiti oštar protest vladi zemlje koju on predstavlja. Medjutim nšta se od toga nije desilo i on nastavlja da mlati bez ikakvog upozorenja.
Ambasador mora da poštuje zemlju domaćina , a ne da on postavlja standarde kako da se ponaša zemlja domaćin...

dušan

pre 11 godina

Ova izjava je samo još jedna od mnogih u nizu u polednjih 20 i kusur godina. Kao što vidimo Milošević je bio samo izgovor. Suštinska politka zapada se ne menja. Zavadi pa vladaj.

dragiša

pre 11 godina

Tako je govorio i nemački ambasador Cobel.Da podsetim: tvrdio je ako ne damo Kosmet ode Vojvodina, Raška...Tada je upućen diplomatskim kanalima demarš nemačkoj vladi.I ovaj lik koji se zove nemački ambasador Vilhelm došao po treći put u ime svoje zemlje u okupatorsku misiju.Kaže_ "Ako Priština zahteva,a mi njen zahtev podržavamo"... Pa to je drsko,ponižavajuće...U Skoplju Dačić reče:"Nismo mi banana repubčlika".E pa premijeru, izvolite: uputite demarš vladi Nemačke, pa šta ste se utronjali zbog te Merkelove ,ako narod nije ...Ovo je bezobrazluk. Sve pokazuje da od datuma pregovora u junu nema ništa,niti u skorašnjem vremenu,a od ulaska u EU- nema ništa....Oni nas neće i žele samo da nas rastaču. Zato se okrenimo sebi: reforme u svim oblastima po ugledu na najprogresivcnije zakone u svetu,a okrenimo se svamkome ko hoće sa nama da saradjuje u ekonomiji.Zar za 170 miliona evra koje bi smo dobili godišnje - treba da budemo BANANA DRŽAVA! Nikada! Uostalom,predsedniče vlade( ne igraj se vatrom),predsedničće države, narod je u najnovijim istraživanjima radjenim za EU jasno rekao da samo 41 odsto podržava ulazak u EU...Biće još manje i ne možete vi protiv volje naroda.Dačiću, vodi narodsku politiku i mani se nekih floskula (danas jedno,sutra drugo) slikanja u nekim misijama ,jer će narod zatražiti izbore ponovo. Uostalom, Dačiću, ti si prvi pomenuo te UN i KiM,ili ti je to neko rekao od ovakvih kao Vilhelm da učiniš!

Ljubiša

pre 11 godina

Teško da ćemo (u skorijoj budućnosti) vratiti Kosovo, praktično nemoguće. Ali možemo bar na svakom ćošku da ih kočimo... Ne bi im davao nikakva članstva, uvek bi se bunio, kontrirao... To ne mogu da nam zabrane...

vojislav

pre 11 godina

secam se izjave bivseg ruskog ambasadora Konuzina na jednom skupu kaa je "prozvao" Srbe da vise brane svoje interese i zbog toga su ga mediji i proevropske stranke "razapele kao Isusa", a sada se cuti na izjave ovog ...

dosledan

pre 11 godina

Pa kad Srbija ne moze da blokira Kosovo u Un zasto to Kosovo nije vec clan UN-a!!! U cemu je problem? Za mene je fascinantno da jedan obican ambasador moze da drzi svakave lekcije? Mada sa druge strane kada nam premijera mogu zaj....ti sa skrivenom kamerom kao poslednjeg .. onda me vise nista i ne cudi!!!

blok

pre 11 godina

Stvari stoje otprilike ovako. Kina i Rusija TEŠKO (gotovo nemoguće) da bi pristali u Savetu bezbednosti da se da preporuka za prijem Kosova u UN bez da Srbija formalno prizna Kosovo. Tako da ova igra reči i logike g. Wilhelma samo vređa inteligentne ljude u Srbiji. Ili ćutite do daljnjeg ili stvari nazovite kakvim jesu. Pa da se odredimo... Od onih sam koji je siguran da će Srbija priznati Kosovo, ali isto tako mislim da ono ne može da se priznaje "blanko" i bez rešavanja pitanja institucionalnog statusa Srba, srpske imovine, crkava i sl.

Blokada

pre 11 godina

Pa ako su nam Rusi i Kinezi prijatelji, neka tom gospodinu Putin kaže, da će Rusi vetom blokirati članstvo kosova u UN. To se mora desoiti što pre, da ne bi slučajno neko i zvanično postavio taj uslov Srbiji na putu u EU. Na potezu diplomatija.

Vuk

pre 11 godina

Vaša ekselencijo,
u Generalnu skupštinu neće moći doći a ni proći do 01.09.2013. sigurno, obećao Vuk Jeremić, posle videćemo...
Pre toga moraćete samo da ubedite Rusiju i Kinu, a to je malo skuplje od para koje dobijate od albanske narko mafije.
Najbolje da prvo date građanima "Kosova" bezvizni režim, tako će Srbija rešiti dva problema, nećete gurati "Kosovo" u EU i UN i nećete više reći da Srbija ima najveći broj lažnih azilanata.
Vi ćete imati mali problem sa povećanom narkomanijom i sa x hiljada "visoko obrazovanih" doseljenika sa diplomom universitete prishtine, koji će svakako obogatiti nemački životni prostor.
Aufwiedersehen.

emigrant

pre 11 godina

ne volim da komentarisem, pogotovu ne ovakve clanke jer znam sa kakvim ljudima i kakvim stavovima ulazim u diskusiju. medjutim kad vidim kako je narod naivan prosto ne mogu da prihvatim. spominjete neki veto kine i rusije kao devedesetih sto nije cudno s obzirom na to ko je na vlasti i u kakvom drustvu zivite. pa kada su kina i rusija stavile veto na nesto zbog srbije i zar stvarno mislite da ce sad biti drugacije. shvatite da ste mali i da morate da slusate jer ce te nestati kao kurdistan. naravno, imate pravo da sami birate koga, sto i nije tako lose, ali odlucite se vise.

Dragan

pre 11 godina

Nemački ambasador ovih zahtevom jasno potvrđuje da status Kosova zavisi isključivo (samo i samo) od Srbije :-). Ne tražiš od nekoga nešto što nema. Ovim zahtevom on priznaje (pravni) suverenitet Srbije nad Kosovom. Baš mu hvala :-) Sad ga treba proglasiti za nepoželjnog zato što ucenjuje ovu državu i narod i poslati ga kući.

Vladimir

pre 11 godina

Čini mi se da je nemači ambasador zaboravio da su Rusija i Kina članice saveta bezbednosti i da imaju pravo veta. Tači bi odavno poslao takav zahtev kada bi bilo, bilo kakve šanse za prolazak u savetu bezbednosti.
Što se tiče EU, taj zahtev ne treba da nas brine, tamo i tako nikada nećemo ući, uvek će biti neko ko će imati neki razlog da nas blokira.

Pirove pobede

pre 11 godina

Dok je Korejski rat buktio u Savetu bezbednosti UN nije mogla da se dosegne saglasnost oko mera svetske organizacije u pogledu "očuvanja međunarodnog mira i bezbdnosti" iz poznatih "hladnoratovskih" razloga!
Ipak je pronađen "modus vivendi" u vidu Deklaracije "United for peace" Generalne skupštine UN i hitno su na "korejsko poluostrvo" poslati "plavi šlemovi"!
Ako, pak, 100 zemalja prizna "nezavisnost Kosova", a što je vrlo realno, zahvaljujući "diplomatskim pobedama" Vuka Jeremića i to ne uvaži Savet bezbednosti UN, onda se time daje "ekskluzivno pravo" Kosovu da se obrati Generalnoj skupštini UN i "aklamacijom" makar i ovih 100 zemalja dobije "stolicu u UN"!

mikin

pre 11 godina

Just for the record: Slovenija blokira ulaz Hrvatske u EU zbog Ljubljanske banke, pa onda zbog Piranskog zaliva i tako ko zna do kada. EU (i SAD) dociraju sloveniji da ne moze da blokira ulaz Hrvatske u EU iako SVAKA clanica EU ima pravo samostalnog odlucivanja po tom pitanju. Nije lako ubediti jednu Sloveniju ako se zainati da ratifikuje pristupni ugovor.
DA LI MOZETE ZAMISLITI STA JE U STANJU DA RADI JEDNA NEMACKA SRBIJI kada
(i ako uopste) dodje u poziciju Hrvatske?
ps. ne mogu ni zamisliti kako ce se tek Hrvatska ponasati u ulozi Slovenije.

Nikola XIV

pre 11 godina

Nemački ambasador je potom dodao i da Srbija u krajnjoj liniji i ne može da blokira ulazak Kosova u Ujedinjene nacije, jer ako Kosovo jednog dana podnese takav zahtev o tome na predlog Saveta bezbednosti odlučuje Generalna skupština UN.

Generalna Skupstina odlucuje ali tek na predlog Saveta bezbednosti.Ovaj zaboravlja da u Savetu bezbednosti sede izmedju ostalog i Rusija i Kina koje predlog o clanstvu Kosova u UN nikada nece dati bez usaglasavanja sa Srbijom.Ovom nemackom "diplomati" ocigledno nije jasno da Srbija na indirektan nacin i te kako moze spreciti clanstvo Kosova u UN.Da li to Srbija sobzirom na svoje politicke lidere ( Dacic & Co. ) hoce je jedno drugo pitanje.Srbiji moze da se desi da ona sama prizna Kosovo(sto je dobrim delom vec ucinila/granicni prelazi) dok zemlje kao sto je Spanija,Slovacka,Kipar,Rumunija,Grcka,Rusija,Kina,Indija i sve druge koje imaju probleme sa svojim nacionalnim manjinama to nikada ne urade.Blamaza za Srbiju bi onda bila kompletna sa cime bi Srbija svaki politicki,medjunarodni kredibilitet izgubila.Srbi su oduvek imali drugaciji "pristup" moralu uopsteno pa tako i politickom nego velika vecina sveta.

Milan

pre 11 godina

Kosovo može biti kao što je Palestina u UN,dakle neka vrsta posmatrača.
Punopravna članica može postati odlukom Saveta bezbednosti,gde se ipak i Rusija i Kina nešto pitaju.

Renato Aranda

pre 11 godina

Očito Prištini, pored ovog gospodina, nije potreban "oficir za vezu" u Beogradu. Kosovo će imati stolicu u UN kada se sa tim saglase Beograd, Rusija i Kina. Tačka. A gospodnu Hajncu ostaje samo da talasa.

lazar

pre 11 godina

Gospodine Vilhelm imali ste tacno pet godina da uvedete Kosovo u Ujedinjene Nacije, pa nista niste uradili.
Kazete ne blokirajte ulazak Kosova u UN, a potom konstatujete da se Srbija ionako nista ne pita vec Generalna Skupstina.
I sta sada vi stvarno hocete od Srbije? Ili prevodioci ne prevode dobro sa nemackog.
Ali neki problem oko Kosova vi ipak imate.

Čudoljub

pre 11 godina

Hajde da jednom, za promenu, odigramo licemerno kao i svi naši susedi: da se sa na rečima saglasimo a da velikima (Rusija i Kina) prepustimo da posao urade za nas. To i jeste recept za uspeh u politici: klimaj glavom a radi po svome.

Batman

pre 11 godina

Kao prvo, mozda vi bi trebali da prestanete sa automatskom podrskom svim pristinskim zahtevima ako zelite da pokazete kako ste neutralni. Kao drugo, bilo bi vreme da pocnete da se ponasate kao ambasador a ne kao okupator, znaci malo respekta prema domacinu ne bi bilo na odmet. Juce ste obelezavali 80 godina dolaska Hitlera na vlast, ali retorika koju upotrebljavate prema Srbiji se nije mnogo promenila. Kao trece, ako Srbija u krajnjoj liniji ne moze da blokira Kosovo u UN onda mi nije jasno cemu vase pretnje. Da ste ambasador u nekoj normalnoj drzavi vec bi bili u avionu za nemacku, al naravno niste.

neću ali...

pre 11 godina

Da bi jedna država bila priznata u UN, to mora GS UN da predloži SB UN u kojem Rusija i Kina imaju pravo veta, tako da mi i da hoćemo ne možemo. Pitajte njih.

kraja

pre 11 godina

...neke zemlje nekim ambasadorima kazu "nein danke und auf wiedersehen" posle serije ovakvih ispada koje je sebi priustio hajnc vilhelm...
...neke se samo klanjaju...i pitaju ima li muzicka zelja...
...da je doticnoj personi neko porusio porodicnu grobnicu kod kuce i da to radi 50 godina, pretpostavljam da bi malo razmislio pre nego sto izjavi nesto slicno...

Dordi

pre 11 godina

Ma bitno je da mi dobijemo datum za pregovore i da nastavimo sa reformama, a posle nek nam natovare uslove bagerima, i ne treba nam clanstvo... pregovori = Eu fondovi

Debos

pre 11 godina

Jeftina zamena teza, Kosovo je problem u međunarodnim okvirima, nije to samo Srbija koja koči, već veliki broj zemalja smatra da nešto baš i nije u redu sa priznavanjem Kosova i članstvom u UN.

Bojan

pre 11 godina

Dragi ambasadore, prvo ih vi pustite u EU i dajte im bezvizni režim. Nakon 6 meseci toga, javite da li ste i dalje za Kosovo kao nezavisnu državu.

Shamu

pre 11 godina

Taj voz je prosao jos 90tih kad smo vas molili "Ne zurite sa priznavanjem Hrvatske i BiH". A sto se ultimatuma i zastrasivanja tice, vreme je da Srbija pokaze da joj ovakvi nisu slomili kicmu

žika

pre 11 godina

I onda kad SB UN bude odlučivao, koje od 5 zemalja sa pravom veta će da nas podrže? Mislite o tome kad kažete da Srbija nema prijatelja. Možda je sve interes, ali imamo viševekovnog prijatelja, makar i "iz interesa"!

Владимир

pre 11 godina

Очигледно да немачки дипломата - посланик није "чуо" за Повељу ОУН - а у којој пише :


Поглавље II : Чланство

Члан 4

Чланство у Уједињеним нацијама отворено је за све остале мирољубиве земаље које прихватају обавезе садржане у овој Повељи, а према оцени Организације су способне и вољне да изврше ове обавезе.
Пријем сваке такве државе у чланство Уједињених нација спроводи се на основу одлуке Генералне скупштине према препоруци Савета безбедности.

То значи да Генерална скупштина може донети позитивну одлуку и спровести пријем будуће државе чланице али само ако то препоручи Савет безбедности. Наравно, и за такву одлуку је потребна двотрећинска већина у Генералној скупштини. Сви добро знамо, да се то неће догодити. Зато немачки посланик врши притисак и наставља политичко - пропагандни рат против Србије и српског народа. То је права неоколонијална и неоимперијална политика Немачке која се води против Србије и српског народа од 1871 године. Истина, све зависи од нас - колико будемо истрајни да очувамо границе сопствене државе.

Zoki

pre 11 godina

Naravno da Srbija ne može da blokira prijem Kosova u UN, jer o tome odlučuje Savet bezbednosti u kome će bilo kakav zahtev Kosova dobiti dvostruki veto.

Aleksandar Arsović

pre 11 godina

Kad Moskva bude htela da napravi blamažu UN sumnjam da će bilo ko ovde to moći da spreči,zato ubedjujte Putina naše ne je ionako poslednje u nizu bitnih,
S poštovanjem

Sto je babi milo..

pre 11 godina

Ovaj izgleda stvarno misli da smo mi pali s Marsa pa nam kao izokola spominje da nije trenutno uslov, kao da bi neko na tako nesto ikada pristao. To jednostavno ne dolazi u obzir. A stavise, ni pravno-formalno ne moze to da nam bude uslov, jer nismo mi ti koji formalno blokiraju Kosovo u UN, to su Rusija i Kina. Otkud znate da oni to ne rade principijelno nevezano od toga sta Srbija misli? Tako da, to cak ni tehnicki ne moze da se postavi nama kao uslov. O tome treba da razgovarate sa Rusijom i Kinom.

Adam Radosavljevic

pre 11 godina

Ako sam dobro razumeo, u jedno recenici kaze da ne blokiramo, a u drugoj da mi to i ne mozemo??? Pa jel ima promene granica ili nema promene granica? Ako ima promena granica Srbije, zasto da ne bude i promena granica Crne Gore, Makedonije, Bosne? Ambasador treba da zna da je formiranja nacionalnih drzava tekovina 18og veka, a da su savremene drzave gradjanske a ne nacionalne? Ili mozda to tako nije? Ne mogu neki narodi biti 'ravnopravniji' od drugih, a istorija se burno poigrala sa Srbijom poslednjih 20+ godina

db

pre 11 godina

ne, necemo! Do tada cemo toliko biti zaduzeni da cemo ga priznavati za malu saku dolara i evra!
Ako zelite nesto od nekog, samo ga zaduzite!

Dzoni

pre 11 godina

Da ekselencijo,samo si malo zaboravio da će takav predlog Saveta Bezbednosti UN Rusija i Kina (i verovatno Indija) uvek blokirati, tako da od vašeg sna zvanog "Kosovo član UN" nema nista.

Bogdan

pre 11 godina

Ja ne znam koliko puta Nemci trebaju da nam dokazu svoje prijateljstvo da bi shvatili sa kime imamo posla. Mi Srbi, nikada, nista dobro nismo docekali od ovih ljudi. Svaki njihov potez na balkanu ima za cilj samo jednu stvar...a vi razmislite koju.

nenad

pre 11 godina

Nije uslov, ali nemojte blokirati?
Stvar je vrlo jednostavna. Države koje su priznale Kosovo ujedno Kosovu nisu podarili viznu liberalizaciju, a Srbiji jesu. Dakle, očigledno je da tu nema nikakve specijalne ljubavi prema Albancima, već žele da odvoje Srbiju od Kosova jer im je to najlakši put da se više ne bakću sa Balkanom. Žele Srbiju, žele tržište Srbije, ali bez bureta baruta kao što je Kosovo. Ono što je problem je što nisu očekivali ovoliki zastoj i ovoliki status quo.

Zbog zastoja u pristupanju Srbije EU, ovo će mnogo da teže ide nego što Vilhelm misli. Izrael, Kina, Rusija, Kipar, Grčka, Španija, Indija i generalno sve države koje imaju nestbailne teritorije koje žele da se otcepe neće da prihvate da Kosovo bude nezavisno. Umesto da se nađe kompromis, političari širom EU viču da Srbija mora da prizna Kosovo, da bi ih sledeći dan demantovao neko drugi.

Non stop slušam šta Srbija treba da radi. Može li malo o tome šta Kosovo treba da radi? Sećam se pohvala koje je Srbija dobijala 2000. godine, kako smo bili najbolji, i kako nas čeka svetla budućnost, a sada nam je pao luster na glavu. Kosovo je sada u tom stadijumu. Svi ambasadori pohvaljuju demokratiju i napredak, a svaki nezavisni izveštaj koji biva iznesen o korupciji, pravosuđu, slobodi kretanja, poštovanju kulturnih nasleđa na Kosovu je NEGATIVAN.

Gospodine Vilhelm, dovucite Tačija nasamo na 5 minuta i objasnite mu da je vreme likovanja prošlo, i da ako ne sedne za stol kako valja, neće biti dobro ni za koga!

Goran

pre 11 godina

Neka proba da ubedi Kinu i Rusiju. Kada Kina i Rusija nekoga ne priznaju, taj nece nikad biti priznat, zvao se on Tajvan, Cecenija ili Kosovo.

A.S.

pre 11 godina

Politicka sugestija ove vrste ne bi trebelo da dodje iz usta jednog aktuelnog ambasadora.Posebno ne od nemackog, koji je vec nekoliko puta do sada uvredio zemlju cije gostoprimstvo uziva.

Bane

pre 11 godina

Malo, malo pa neko od nasih evropskih prijatelja spomene "clanstvo Kosova u UN" pa makar i tako sto kazu da to "nije uslov". Ali to ljudima polako ulazi u usi i ono sto je bilo nezamislivo do pre mesec dana polako ce postati gorka pilula koju ce na kraju traziti da progutamo. E ovo se zove klasicno spinovanje...

Baba Vanga

pre 11 godina

Ko je sad ovde glup, a ko lud??? Prvo kaze nije uslov "ovde i sada" ali ce na kraju ipak biti... Ne znam za vas ali ovo duboko vredja moju inteligenciju.

Bojan

pre 11 godina

Dragi ambasadore, prvo ih vi pustite u EU i dajte im bezvizni režim. Nakon 6 meseci toga, javite da li ste i dalje za Kosovo kao nezavisnu državu.

A.S.

pre 11 godina

Politicka sugestija ove vrste ne bi trebelo da dodje iz usta jednog aktuelnog ambasadora.Posebno ne od nemackog, koji je vec nekoliko puta do sada uvredio zemlju cije gostoprimstvo uziva.

mikin

pre 11 godina

Just for the record: Slovenija blokira ulaz Hrvatske u EU zbog Ljubljanske banke, pa onda zbog Piranskog zaliva i tako ko zna do kada. EU (i SAD) dociraju sloveniji da ne moze da blokira ulaz Hrvatske u EU iako SVAKA clanica EU ima pravo samostalnog odlucivanja po tom pitanju. Nije lako ubediti jednu Sloveniju ako se zainati da ratifikuje pristupni ugovor.
DA LI MOZETE ZAMISLITI STA JE U STANJU DA RADI JEDNA NEMACKA SRBIJI kada
(i ako uopste) dodje u poziciju Hrvatske?
ps. ne mogu ni zamisliti kako ce se tek Hrvatska ponasati u ulozi Slovenije.

Renato Aranda

pre 11 godina

Očito Prištini, pored ovog gospodina, nije potreban "oficir za vezu" u Beogradu. Kosovo će imati stolicu u UN kada se sa tim saglase Beograd, Rusija i Kina. Tačka. A gospodnu Hajncu ostaje samo da talasa.

Debos

pre 11 godina

Jeftina zamena teza, Kosovo je problem u međunarodnim okvirima, nije to samo Srbija koja koči, već veliki broj zemalja smatra da nešto baš i nije u redu sa priznavanjem Kosova i članstvom u UN.

lazar

pre 11 godina

Gospodine Vilhelm imali ste tacno pet godina da uvedete Kosovo u Ujedinjene Nacije, pa nista niste uradili.
Kazete ne blokirajte ulazak Kosova u UN, a potom konstatujete da se Srbija ionako nista ne pita vec Generalna Skupstina.
I sta sada vi stvarno hocete od Srbije? Ili prevodioci ne prevode dobro sa nemackog.
Ali neki problem oko Kosova vi ipak imate.

Bogdan

pre 11 godina

Ja ne znam koliko puta Nemci trebaju da nam dokazu svoje prijateljstvo da bi shvatili sa kime imamo posla. Mi Srbi, nikada, nista dobro nismo docekali od ovih ljudi. Svaki njihov potez na balkanu ima za cilj samo jednu stvar...a vi razmislite koju.

Shamu

pre 11 godina

Taj voz je prosao jos 90tih kad smo vas molili "Ne zurite sa priznavanjem Hrvatske i BiH". A sto se ultimatuma i zastrasivanja tice, vreme je da Srbija pokaze da joj ovakvi nisu slomili kicmu

Čudoljub

pre 11 godina

Hajde da jednom, za promenu, odigramo licemerno kao i svi naši susedi: da se sa na rečima saglasimo a da velikima (Rusija i Kina) prepustimo da posao urade za nas. To i jeste recept za uspeh u politici: klimaj glavom a radi po svome.

Bane

pre 11 godina

Malo, malo pa neko od nasih evropskih prijatelja spomene "clanstvo Kosova u UN" pa makar i tako sto kazu da to "nije uslov". Ali to ljudima polako ulazi u usi i ono sto je bilo nezamislivo do pre mesec dana polako ce postati gorka pilula koju ce na kraju traziti da progutamo. E ovo se zove klasicno spinovanje...

Zoki

pre 11 godina

Naravno da Srbija ne može da blokira prijem Kosova u UN, jer o tome odlučuje Savet bezbednosti u kome će bilo kakav zahtev Kosova dobiti dvostruki veto.

Baba Vanga

pre 11 godina

Ko je sad ovde glup, a ko lud??? Prvo kaze nije uslov "ovde i sada" ali ce na kraju ipak biti... Ne znam za vas ali ovo duboko vredja moju inteligenciju.

Milan

pre 11 godina

Kosovo može biti kao što je Palestina u UN,dakle neka vrsta posmatrača.
Punopravna članica može postati odlukom Saveta bezbednosti,gde se ipak i Rusija i Kina nešto pitaju.

Adam Radosavljevic

pre 11 godina

Ako sam dobro razumeo, u jedno recenici kaze da ne blokiramo, a u drugoj da mi to i ne mozemo??? Pa jel ima promene granica ili nema promene granica? Ako ima promena granica Srbije, zasto da ne bude i promena granica Crne Gore, Makedonije, Bosne? Ambasador treba da zna da je formiranja nacionalnih drzava tekovina 18og veka, a da su savremene drzave gradjanske a ne nacionalne? Ili mozda to tako nije? Ne mogu neki narodi biti 'ravnopravniji' od drugih, a istorija se burno poigrala sa Srbijom poslednjih 20+ godina

Dzoni

pre 11 godina

Da ekselencijo,samo si malo zaboravio da će takav predlog Saveta Bezbednosti UN Rusija i Kina (i verovatno Indija) uvek blokirati, tako da od vašeg sna zvanog "Kosovo član UN" nema nista.

Batman

pre 11 godina

Kao prvo, mozda vi bi trebali da prestanete sa automatskom podrskom svim pristinskim zahtevima ako zelite da pokazete kako ste neutralni. Kao drugo, bilo bi vreme da pocnete da se ponasate kao ambasador a ne kao okupator, znaci malo respekta prema domacinu ne bi bilo na odmet. Juce ste obelezavali 80 godina dolaska Hitlera na vlast, ali retorika koju upotrebljavate prema Srbiji se nije mnogo promenila. Kao trece, ako Srbija u krajnjoj liniji ne moze da blokira Kosovo u UN onda mi nije jasno cemu vase pretnje. Da ste ambasador u nekoj normalnoj drzavi vec bi bili u avionu za nemacku, al naravno niste.

kraja

pre 11 godina

...neke zemlje nekim ambasadorima kazu "nein danke und auf wiedersehen" posle serije ovakvih ispada koje je sebi priustio hajnc vilhelm...
...neke se samo klanjaju...i pitaju ima li muzicka zelja...
...da je doticnoj personi neko porusio porodicnu grobnicu kod kuce i da to radi 50 godina, pretpostavljam da bi malo razmislio pre nego sto izjavi nesto slicno...

Nikola XIV

pre 11 godina

Nemački ambasador je potom dodao i da Srbija u krajnjoj liniji i ne može da blokira ulazak Kosova u Ujedinjene nacije, jer ako Kosovo jednog dana podnese takav zahtev o tome na predlog Saveta bezbednosti odlučuje Generalna skupština UN.

Generalna Skupstina odlucuje ali tek na predlog Saveta bezbednosti.Ovaj zaboravlja da u Savetu bezbednosti sede izmedju ostalog i Rusija i Kina koje predlog o clanstvu Kosova u UN nikada nece dati bez usaglasavanja sa Srbijom.Ovom nemackom "diplomati" ocigledno nije jasno da Srbija na indirektan nacin i te kako moze spreciti clanstvo Kosova u UN.Da li to Srbija sobzirom na svoje politicke lidere ( Dacic & Co. ) hoce je jedno drugo pitanje.Srbiji moze da se desi da ona sama prizna Kosovo(sto je dobrim delom vec ucinila/granicni prelazi) dok zemlje kao sto je Spanija,Slovacka,Kipar,Rumunija,Grcka,Rusija,Kina,Indija i sve druge koje imaju probleme sa svojim nacionalnim manjinama to nikada ne urade.Blamaza za Srbiju bi onda bila kompletna sa cime bi Srbija svaki politicki,medjunarodni kredibilitet izgubila.Srbi su oduvek imali drugaciji "pristup" moralu uopsteno pa tako i politickom nego velika vecina sveta.

Goran

pre 11 godina

Neka proba da ubedi Kinu i Rusiju. Kada Kina i Rusija nekoga ne priznaju, taj nece nikad biti priznat, zvao se on Tajvan, Cecenija ili Kosovo.

Владимир

pre 11 godina

Очигледно да немачки дипломата - посланик није "чуо" за Повељу ОУН - а у којој пише :


Поглавље II : Чланство

Члан 4

Чланство у Уједињеним нацијама отворено је за све остале мирољубиве земаље које прихватају обавезе садржане у овој Повељи, а према оцени Организације су способне и вољне да изврше ове обавезе.
Пријем сваке такве државе у чланство Уједињених нација спроводи се на основу одлуке Генералне скупштине према препоруци Савета безбедности.

То значи да Генерална скупштина може донети позитивну одлуку и спровести пријем будуће државе чланице али само ако то препоручи Савет безбедности. Наравно, и за такву одлуку је потребна двотрећинска већина у Генералној скупштини. Сви добро знамо, да се то неће догодити. Зато немачки посланик врши притисак и наставља политичко - пропагандни рат против Србије и српског народа. То је права неоколонијална и неоимперијална политика Немачке која се води против Србије и српског народа од 1871 године. Истина, све зависи од нас - колико будемо истрајни да очувамо границе сопствене државе.

db

pre 11 godina

ne, necemo! Do tada cemo toliko biti zaduzeni da cemo ga priznavati za malu saku dolara i evra!
Ako zelite nesto od nekog, samo ga zaduzite!

nenad

pre 11 godina

Nije uslov, ali nemojte blokirati?
Stvar je vrlo jednostavna. Države koje su priznale Kosovo ujedno Kosovu nisu podarili viznu liberalizaciju, a Srbiji jesu. Dakle, očigledno je da tu nema nikakve specijalne ljubavi prema Albancima, već žele da odvoje Srbiju od Kosova jer im je to najlakši put da se više ne bakću sa Balkanom. Žele Srbiju, žele tržište Srbije, ali bez bureta baruta kao što je Kosovo. Ono što je problem je što nisu očekivali ovoliki zastoj i ovoliki status quo.

Zbog zastoja u pristupanju Srbije EU, ovo će mnogo da teže ide nego što Vilhelm misli. Izrael, Kina, Rusija, Kipar, Grčka, Španija, Indija i generalno sve države koje imaju nestbailne teritorije koje žele da se otcepe neće da prihvate da Kosovo bude nezavisno. Umesto da se nađe kompromis, političari širom EU viču da Srbija mora da prizna Kosovo, da bi ih sledeći dan demantovao neko drugi.

Non stop slušam šta Srbija treba da radi. Može li malo o tome šta Kosovo treba da radi? Sećam se pohvala koje je Srbija dobijala 2000. godine, kako smo bili najbolji, i kako nas čeka svetla budućnost, a sada nam je pao luster na glavu. Kosovo je sada u tom stadijumu. Svi ambasadori pohvaljuju demokratiju i napredak, a svaki nezavisni izveštaj koji biva iznesen o korupciji, pravosuđu, slobodi kretanja, poštovanju kulturnih nasleđa na Kosovu je NEGATIVAN.

Gospodine Vilhelm, dovucite Tačija nasamo na 5 minuta i objasnite mu da je vreme likovanja prošlo, i da ako ne sedne za stol kako valja, neće biti dobro ni za koga!

vojislav

pre 11 godina

secam se izjave bivseg ruskog ambasadora Konuzina na jednom skupu kaa je "prozvao" Srbe da vise brane svoje interese i zbog toga su ga mediji i proevropske stranke "razapele kao Isusa", a sada se cuti na izjave ovog ...

Dordi

pre 11 godina

Ma bitno je da mi dobijemo datum za pregovore i da nastavimo sa reformama, a posle nek nam natovare uslove bagerima, i ne treba nam clanstvo... pregovori = Eu fondovi

neću ali...

pre 11 godina

Da bi jedna država bila priznata u UN, to mora GS UN da predloži SB UN u kojem Rusija i Kina imaju pravo veta, tako da mi i da hoćemo ne možemo. Pitajte njih.

Vuk

pre 11 godina

Vaša ekselencijo,
u Generalnu skupštinu neće moći doći a ni proći do 01.09.2013. sigurno, obećao Vuk Jeremić, posle videćemo...
Pre toga moraćete samo da ubedite Rusiju i Kinu, a to je malo skuplje od para koje dobijate od albanske narko mafije.
Najbolje da prvo date građanima "Kosova" bezvizni režim, tako će Srbija rešiti dva problema, nećete gurati "Kosovo" u EU i UN i nećete više reći da Srbija ima najveći broj lažnih azilanata.
Vi ćete imati mali problem sa povećanom narkomanijom i sa x hiljada "visoko obrazovanih" doseljenika sa diplomom universitete prishtine, koji će svakako obogatiti nemački životni prostor.
Aufwiedersehen.

žika

pre 11 godina

I onda kad SB UN bude odlučivao, koje od 5 zemalja sa pravom veta će da nas podrže? Mislite o tome kad kažete da Srbija nema prijatelja. Možda je sve interes, ali imamo viševekovnog prijatelja, makar i "iz interesa"!

Ljubiša

pre 11 godina

Teško da ćemo (u skorijoj budućnosti) vratiti Kosovo, praktično nemoguće. Ali možemo bar na svakom ćošku da ih kočimo... Ne bi im davao nikakva članstva, uvek bi se bunio, kontrirao... To ne mogu da nam zabrane...

Sto je babi milo..

pre 11 godina

Ovaj izgleda stvarno misli da smo mi pali s Marsa pa nam kao izokola spominje da nije trenutno uslov, kao da bi neko na tako nesto ikada pristao. To jednostavno ne dolazi u obzir. A stavise, ni pravno-formalno ne moze to da nam bude uslov, jer nismo mi ti koji formalno blokiraju Kosovo u UN, to su Rusija i Kina. Otkud znate da oni to ne rade principijelno nevezano od toga sta Srbija misli? Tako da, to cak ni tehnicki ne moze da se postavi nama kao uslov. O tome treba da razgovarate sa Rusijom i Kinom.

Marko

pre 11 godina

Zasto Nemacka nije uslovljavala Kipar da prizna republiku Severni Kipar?
Da li je Kipar hrlio ka Evropskoj uniji ili su ga namolili da udje?
Moramo shvatiti da je mnogo veci interes kompletiranja Evropske unije i Spajanja Atine sa Becom ne interes Srbije za pridruzenje EU.
Srbija ne ide nigde Evropska unija se prosiruje na nase prostore.

Aleksandar Arsović

pre 11 godina

Kad Moskva bude htela da napravi blamažu UN sumnjam da će bilo ko ovde to moći da spreči,zato ubedjujte Putina naše ne je ionako poslednje u nizu bitnih,
S poštovanjem

Dragan

pre 11 godina

Nemački ambasador ovih zahtevom jasno potvrđuje da status Kosova zavisi isključivo (samo i samo) od Srbije :-). Ne tražiš od nekoga nešto što nema. Ovim zahtevom on priznaje (pravni) suverenitet Srbije nad Kosovom. Baš mu hvala :-) Sad ga treba proglasiti za nepoželjnog zato što ucenjuje ovu državu i narod i poslati ga kući.

dosledan

pre 11 godina

Pa kad Srbija ne moze da blokira Kosovo u Un zasto to Kosovo nije vec clan UN-a!!! U cemu je problem? Za mene je fascinantno da jedan obican ambasador moze da drzi svakave lekcije? Mada sa druge strane kada nam premijera mogu zaj....ti sa skrivenom kamerom kao poslednjeg .. onda me vise nista i ne cudi!!!

w.

pre 11 godina

Pre neki dan je Merkelova pricala o II svetskom ratu i kako Nemci treba dobro da zapamte sta su radili, samo izgleda da su oko Kosova doziveli amneziju pa se ponasaju identicno kao i pre 70 godina. I tada su Nemci podrzavali velikoalbanske projekte i tada je proterano 100.000 Srba, ubijeno 10.000 i to pred nosevima istih ovih Nemaca. Danas, u 21. veku Nemci ponovo podzravaju velikoalbanski projekat. Svaka cast za upornost i doslednost ali izgleda da je ono sto je Merkelova pricala bila obicna suplja prica.

dušan

pre 11 godina

Ova izjava je samo još jedna od mnogih u nizu u polednjih 20 i kusur godina. Kao što vidimo Milošević je bio samo izgovor. Suštinska politka zapada se ne menja. Zavadi pa vladaj.

Blokada

pre 11 godina

Pa ako su nam Rusi i Kinezi prijatelji, neka tom gospodinu Putin kaže, da će Rusi vetom blokirati članstvo kosova u UN. To se mora desoiti što pre, da ne bi slučajno neko i zvanično postavio taj uslov Srbiji na putu u EU. Na potezu diplomatija.

Voja

pre 11 godina

Srbija uz podrsku Kine i Rusije (stalne clanice SBUN sa pravom veta) uvek moze da blokira calnstvo Kosova u UN to najvise boli Albance i njihove spozore.

licemeri najobicniji

pre 11 godina

Ali zato Nemacka moze da blokira i ucenjuje Srbiju zbog iste te albanske paradrzave koju Srbija po vama ne bi trebalo da blokira? Stvarno?

Bogdan

pre 11 godina

Poštovani ambasadore, pa ako 'Srbija u krajnjoj liniji i ne može da blokira ulazak Kosova u Ujedinjene nacije', zašto toliko pritiskate Srbiju još od kako ste dali Kosovu nezavisnost. Već 10 godina Zapad nastoji da gurne pod tepih sramno bombardovanje Srbije protivno svim poveljama od UN, preko OSCE do samog NATO, istovremeno zagovarajuci navodne dijaloge, razgovore i kompromise u kojima kompromisa uopšte nema. Jedna strana stalno dobija sve, druga ništa. To je udarac u elementarnu inteligenciju i logiku. Još će biti u pravu Bećković - treba da dajete izjave u vojničkim uniformama.

blok

pre 11 godina

Stvari stoje otprilike ovako. Kina i Rusija TEŠKO (gotovo nemoguće) da bi pristali u Savetu bezbednosti da se da preporuka za prijem Kosova u UN bez da Srbija formalno prizna Kosovo. Tako da ova igra reči i logike g. Wilhelma samo vređa inteligentne ljude u Srbiji. Ili ćutite do daljnjeg ili stvari nazovite kakvim jesu. Pa da se odredimo... Od onih sam koji je siguran da će Srbija priznati Kosovo, ali isto tako mislim da ono ne može da se priznaje "blanko" i bez rešavanja pitanja institucionalnog statusa Srba, srpske imovine, crkava i sl.

Vladimir

pre 11 godina

Čini mi se da je nemači ambasador zaboravio da su Rusija i Kina članice saveta bezbednosti i da imaju pravo veta. Tači bi odavno poslao takav zahtev kada bi bilo, bilo kakve šanse za prolazak u savetu bezbednosti.
Što se tiče EU, taj zahtev ne treba da nas brine, tamo i tako nikada nećemo ući, uvek će biti neko ko će imati neki razlog da nas blokira.

Rale

pre 11 godina

Ovaj Njemački ambasador samo što je došao na službu , a imao je toliko netaktičkih izjava da bi u svakoj ozbiljnoj zemlji već bio proglašen za PERSONA NON GRATA. U najboljem slučaju trebali bi ga pozvati u MIP i uputiti oštar protest vladi zemlje koju on predstavlja. Medjutim nšta se od toga nije desilo i on nastavlja da mlati bez ikakvog upozorenja.
Ambasador mora da poštuje zemlju domaćina , a ne da on postavlja standarde kako da se ponaša zemlja domaćin...

raus

pre 11 godina

Ma vazi, samo u tom slucaju i Nemacka i Amerika bi mogli da salju lanc pakete pripadnicima Al-Kaide u Avganistanu da siroti ne budu gladni dok im napadaju vojnike. Neverovatna je arogancija Nemaca, sta oni misle da ako oni sponzorisu albanski sovinizam i "igramo se drzave", onda to treba da radi i Srbija?

dragiša

pre 11 godina

Tako je govorio i nemački ambasador Cobel.Da podsetim: tvrdio je ako ne damo Kosmet ode Vojvodina, Raška...Tada je upućen diplomatskim kanalima demarš nemačkoj vladi.I ovaj lik koji se zove nemački ambasador Vilhelm došao po treći put u ime svoje zemlje u okupatorsku misiju.Kaže_ "Ako Priština zahteva,a mi njen zahtev podržavamo"... Pa to je drsko,ponižavajuće...U Skoplju Dačić reče:"Nismo mi banana repubčlika".E pa premijeru, izvolite: uputite demarš vladi Nemačke, pa šta ste se utronjali zbog te Merkelove ,ako narod nije ...Ovo je bezobrazluk. Sve pokazuje da od datuma pregovora u junu nema ništa,niti u skorašnjem vremenu,a od ulaska u EU- nema ništa....Oni nas neće i žele samo da nas rastaču. Zato se okrenimo sebi: reforme u svim oblastima po ugledu na najprogresivcnije zakone u svetu,a okrenimo se svamkome ko hoće sa nama da saradjuje u ekonomiji.Zar za 170 miliona evra koje bi smo dobili godišnje - treba da budemo BANANA DRŽAVA! Nikada! Uostalom,predsedniče vlade( ne igraj se vatrom),predsedničće države, narod je u najnovijim istraživanjima radjenim za EU jasno rekao da samo 41 odsto podržava ulazak u EU...Biće još manje i ne možete vi protiv volje naroda.Dačiću, vodi narodsku politiku i mani se nekih floskula (danas jedno,sutra drugo) slikanja u nekim misijama ,jer će narod zatražiti izbore ponovo. Uostalom, Dačiću, ti si prvi pomenuo te UN i KiM,ili ti je to neko rekao od ovakvih kao Vilhelm da učiniš!

NekoIzMase

pre 11 godina

(Bacvanin, 31. januar 2013 10:42)

Bolje umreti na nogama, nego živeti na kolenima ...

Da, daćemo sve zato što imamo ovakvu političku elitu, kao što smo je imali i u vreme 90ih ... Ljude koji rade za strane agencije i službe imaju veliki uticaj u zemlji.

I te 1999, iako sam bio veliki protivnik Miloševića, nadao sam se da će ići do kraja, ma kolika cena bila ... Ipak, on je popustio, i završio kako je završio ... Nikad nije imao dobru procenu.

Ako nemaš samopoštovane, kako misliš da te drugi poštuju ???

Dakle, ova ekselencija bi, da se ja pitam, dobila rok od 48 sati da napusti zemlju ...

Mirko

pre 11 godina

Ko je pre 20 godina mogao i da sanja da ce Nemacka u skoroj buducnosti otvoreno jednoj suverenoj zemlji da postavlja uslove o bilo cemu a kamoli o prihvatanju cepanja sopstvene teritorije (Setimo se Cehoslovacke, koju je 40te Nemacka naterala da potpise sopstveno cepanje drzave)? Ne treba biti neki analiticar tj. bezbednosni ekspert pa da se predvidi do kog nivoa cese ovakva tendencija nastaviti u sledecih 20 godina. Pocinjem da shvatam razloge engleskog protivljenja vecoj "integraciji" EU iako su Englezi do sada bili paraziti iste. DO SADA! Stari su to globalisti-imperijalisti, ti Englezi. Znaju oni dobro ko ce u takvoj buducoj Evropi da pokupi kajmak.
Znaju iz licnog iskustva vekovnog ubiranja profita na istom principu.
Pa "gosin" Vilhelm, Srbi se povodom Kosova i ne uzdaju u Srbiju jer znaju da se ne moze odupreti takvim zahtevima. To samo Rusija moze da spreci! Kinezi su zesci trgovci od Amera i Evropejaca. Radi se samo o nekom omanjem aranzmanu sa Svabama i eto priznanja za Kosovo ili bar neutralnost u Savetu bezbednosti. Srbi se nadaju da Rusija i pored buduceg priznanja Kosova kao drzave od strane Srbije, nece prihvatiti tu kriminalizaciju medjunarodnog prava. Ubedjen sam da je to i razmisljanje sadasnjih politicara u Rusiji. Nazalost, Srbija ce sacuvati svoju teritoriju samo odstupanjem od pregovora o ulasku u EU. Cak bi i zamrzavanje pregovora na naredih 10-15 godina imalo ogromne pozitivne efekte po politicku pa cak i ekonomsku stabilnost Srbije. Kazem, nazalost...

poli

pre 11 godina

Vreme je da mu se 'zahvalimo" za sve ucinjeno, vratimo pare za onaj FIAT 500L koji je kupio zeni i da mu pokazemo pravac... Tacno me z.bole vise za nemacke "donacije" koje na kraju ioanako zavrse u nemackim dzepovima ili za njihova ulaganja, kao da Nemci ulazu iz humanizma a ne zato sto zaradjuju. Idi kuci svojoj.

emigrant

pre 11 godina

ne volim da komentarisem, pogotovu ne ovakve clanke jer znam sa kakvim ljudima i kakvim stavovima ulazim u diskusiju. medjutim kad vidim kako je narod naivan prosto ne mogu da prihvatim. spominjete neki veto kine i rusije kao devedesetih sto nije cudno s obzirom na to ko je na vlasti i u kakvom drustvu zivite. pa kada su kina i rusija stavile veto na nesto zbog srbije i zar stvarno mislite da ce sad biti drugacije. shvatite da ste mali i da morate da slusate jer ce te nestati kao kurdistan. naravno, imate pravo da sami birate koga, sto i nije tako lose, ali odlucite se vise.

Balea Soft

pre 11 godina

Kosovo je to koje je do sada blokiralo Srbiju da postane članica EU!
Možda i nismo svesni ali oni su nam učinili veliku uslugu!

Pricam ti pricu

pre 11 godina

Kaze covek da ce to jednog dana doci na dnevni red da kada na predlog SB dodje pred generalnu skupstinu.A da bi predlog SB prosao mora konsenzus svih stalnih clanica tj da nema veta.A vertomogu da stave i Kina i Rusija sto cei uciniti

zoki

pre 11 godina

I Bavarska da dobije samostalnost i stolicu u UN. Mislim da bavarci to zasluzuju istorijski gledano, kao i zbog specificnosti u odnosu na ostatak Nemacke. Nije to tema sad odmah, ali jeste u perspektivi...
More ....... BRE od moje zemlje!

Mecong

pre 11 godina

Hahahaha.......Rusija, Rusija, pa opet Rusija, i opet Rusija i samo Rusija. Gde bi Rusija kad su nas bombardovali? Zasto nasa braca Rusi dozvolise da nas bombarduju? Videcete to Rusko veto na nezavisnost Kosova kad za to dodje vreme. Putin ujutro kad se probudi pocinje da razmislja o braci Srbima, covek nema drugih problema. Rusija ce prodati Srbiju za saku dolara. Zapad je mnogo posteniji i iskreniji prema Srbiji nego Rusi.

Alek

pre 11 godina

Pa ako su nam Rusi i Kinezi prijatelji, neka tom gospodinu Putin kaže, da će Rusi vetom blokirati članstvo kosova u UN. To se mora desoiti što pre, da ne bi slučajno neko i zvanično postavio taj uslov Srbiji na putu u EU. Na potezu diplomatija.
(Blokada, 31. januar 2013 09:17)

Jeste, pa da ga mi ispljujemo sto nam se mesa u unutrasnje poslove. Kao onomad Konuzina.

Relja

pre 11 godina

O čemu ovaj priča, pa Nikolić nam reče da se o svemu lepo dogovorio sa Merkelovom. I sad bi ovaj da pokvari tu sreću, bezobrazluk. A predsednik sve sredio, čak je počeo i da vozi nemački Audi 6.

beograd

pre 11 godina

Evo samo jedaan citat SM koji je kazao neposredno pre bombardovanja " Ne napadaju oni Srbiju zbog Milosevica nego napadaju Milosevica zbog Srbije " ovo je samo odgovor za one nesrecnike koji i dalje govore da je neko drugi vladao Umesto Milosevica da nam ne bi oteli KIM ovakvi kao Nemacka i USA nego bi samo tekao med i mleko,a albanci bi prihvatili "demokratsku" Srbiju i integrisali bi se u njen ustavno pravni sistem kao lojalni gradjani i cvetalo bi vekovno prijateljstvo albanaca i njihovih sponzora prema Srbima

Mesec od papira

pre 11 godina

Postovani Gospodine,

mislim da ste malo precenili svoje snage. Mada nije mnogima jasno u cije ime govorite, da li u ime svoje zemlje ciji ste predstavnik ili u ime EU, sto izlazi iz Vasih ingerencija? Moglo bi se na stotine nacina osporiti i Vas stav ali i Vase ponasanje. To nije moje delo. Bojim se samo da ipak iza Vas stoji samo, skoro, nemocni zmaj od papira. Pogledajte pazljivo donji snimak, ako ne znate, kakva je malo situacija u EU i uopste na zapadu, mozda ce i kod Vas ovaj film izazvati gorak ukus sta je napravljeno od nekada velike Evrope i kuda sve ovo dalje vodi. Verovatno ce tada Kosovo biti (kao sto i jeste da se ne lazemo) poslednja rupa na svirali.
http://russia.tv/video/show/video_id/232547/brand_id/38205

Zoran

pre 11 godina

Ne mozemo da ocekujemo da Rusi i Kinezi budu veci Srbi od nas. Sto bi oni branili nase interese ako mi sami nismo spremni da ih branimo? U ozbiljnoj drzavi, gospodin ambasador bi zbog ovakve izjave, bio obelezen kao persona non grata.

Pirove pobede

pre 11 godina

Dok je Korejski rat buktio u Savetu bezbednosti UN nije mogla da se dosegne saglasnost oko mera svetske organizacije u pogledu "očuvanja međunarodnog mira i bezbdnosti" iz poznatih "hladnoratovskih" razloga!
Ipak je pronađen "modus vivendi" u vidu Deklaracije "United for peace" Generalne skupštine UN i hitno su na "korejsko poluostrvo" poslati "plavi šlemovi"!
Ako, pak, 100 zemalja prizna "nezavisnost Kosova", a što je vrlo realno, zahvaljujući "diplomatskim pobedama" Vuka Jeremića i to ne uvaži Savet bezbednosti UN, onda se time daje "ekskluzivno pravo" Kosovu da se obrati Generalnoj skupštini UN i "aklamacijom" makar i ovih 100 zemalja dobije "stolicu u UN"!

Sremac

pre 11 godina

Kako kaze ona pesma, u prvom delu svaba udario a u drugom Srbin pobedio... Kanda ce se ponavljati istorija. Mi da smo ozbiljna drzava zabranili bi prodaju nemackih proizvoda na nasim teritorijama zbog ovakvih ucena!

Petar S.

pre 11 godina

Ima nas koji smo na KiM 1999 bili/isli do kraja. Rezultat tog kraja je Rezolucija Saveta Bezbednosti 1244. PROCITAJ JE od pocetka DO KRAJA.
I SVE ce ti se ka'sti.

Link:
http://www.nato.int/kosovo/docu/u990610a.htm

"..Reaffirming the commitment of all Member States to the sovereignty and territorial integrity of the Federal Republic of Yugoslavia and the other States of the region, as set out in the Helsinki Final Act and annex 2,.."

Branko

pre 11 godina

Da li je uslov ili nije to to u ovom trenutku nije bitno .Ono što je veoma važno , a to je da Srbija neće nikada dati saglasnost da se Kosovo primi u UN , niti će priznati njegovu nezavisnist. Svidelo se to gospodinu ambasadoru ili ne , to je činjenica.

Bacvanin

pre 11 godina

Secam se davnih 90' je ista prica bila i za HR. Srbija (tj Jugoslavija) je nikada nece priznati, pa nece moci u UN.
Mi se mozemo inati, nije da ne mozemo, ali platicemo to, a na kraju ce i Kosovo biti u UN (Uniting for peace, rezolucija broj 377), ali tada necemo vise imati nista o cemu bi mogli pregovarati sa Kosovom, oni nece imati ni potrebe ni namere da nam ista ponude.
Sada jos mozemo nesto traziti od Kosova za priznanje u UN, eksteritoriju za crkvu, povlastice za sever, za upotrebu srpskog jezika, itd, ali ako nemac ostvari svoj cilj, a do sada je, sto se Kosova tice, Nemacka politika bila dosledna i uspesna, postigli su ono sto su govorili da zele, necemo imati ni ono malo za pregovore.
Bolje vrabac u ruci, nego golub na grani.

Nediplomata

pre 11 godina

& Rale, to je sve tacno kako si napisao.
Medjutim, nesmes zaboraviti, da ambasodor skoro nikada ne izjavljuje nesto samovoljno (moze imati svoje misljenje), vec sto kaze, kaze po direktivi vlade iz zemlje iz koje dolazi.
Nego, trebalo bi ga upitati, da li to izjavljuje zbog primanja nekog kofercica?

Hiperaktivna Buva

pre 11 godina

Srbija će funkcionisati po svom Ustavu! Nemački ambasador neka se brine o svojoj zemlji i neka se ne mea u politiku koja nije u njegovoj nadležnosti! Kosovo nije nezavisna država da bi mogla da bude primljena u članstvo bilo koje organizacije! Živimo u 21 veku u kojem diktatura više ne postoji da bi nam vi određivali kako ćemo da funkcionišemo!

Sasa

pre 11 godina

Šta je ovaj više zapeo sa Kosovom u UN. Nema šansi bre! Doduše tačno je rekao Srbija tu ne može ništa, jer se pita savet bezbednosti, pa generalna skupština, ali ako prethodno ubede Rusiju i Kinu :))).

Bacvanin

pre 11 godina

@NekoIzMase
"Bolje umreti na nogama, nego živeti na kolenima ... "
Isto kao i krajisnici? I oni su isli do kraja ... traktorske prikolice, pa se vratili u kabinu i nastavili ka Srbiji.

"I te 1999, iako sam bio veliki protivnik Miloševića, nadao sam se da će ići do kraja"
Do kojeg kraja? Izvoli pa idi sada u Pristinu, tamo je NATO, slobodno mozes sa njima "ici do kraja", ali takve "Nero direktive" nikada nisu izvrsavali upravo oni koji su se za njih zalagali, jer da su "isli do kraja" ne bi sada kucali za tasturama. Gledao sam ja te "dobrovoljne davaoce tudje krvi", stvarno su doveli zemlju do kraja, i 95' i 99'.

Glasinac

pre 11 godina

Ovaj gospodin je zloupotrebio gostoprimstvo Srbije. Prosto je za ne poverovati da izjavi i da traži da Srbija ne blokira prijem Kosova u UN. Svima je poznato da Srbija neće nikada dati saglasnost da se Kosovo primi u UN , kao i da neće nikada priznati nezavisnost Kosova.

Pauly Ester

pre 11 godina

Iako svi kupujete nemačke automobile, mašine i prehrambene proizvode i dalje im je tržište Kosova očigledno važnije. Moj predlog: dovesti Amerikance i njihove baze, igrati baseball umesto fudbala, slusati country umesto narodnjaka, voziti V8 umesto dizela i Nemačka i njihovi sateliti oko nas će nas pustiti na miru. ;)

Braca po poreklu

pre 11 godina

@Nediplomata

Samo malo pojasnjenje. gospodin Ambasador ne IZJAVLJUJE nista. Nije on medijska licnost da daje intervjue. On prenosi zvanican stav svoje drzave, zvanicnim organima drzave u kojoj je predstavnik. Nista manje, ali i nista vise od toga. On bi zbog ovoga treba da bude ukoren cak iz Nemacke, jer nema nikakva niti ovlascenja niti pravo da obavestava srpsku javnost o zvanicnom stavu svoje zmlje.

remic

pre 11 godina

znamo da nemci imaju veliku moc, ali u ovom slucaju nisu tako jaki kao sto bi hteli da budu. rusija je u savetu bezbednosti i svakako ne bi glasala za clanstvo kosova u un, tako da od te prica za sad nema nista.

polarna veverica

pre 11 godina

Srbija je do sada pokazala da je spremna na dogovore i više nego što treba.Ovakav zahtev EU bi bio neprihvatljiv za Republiku Srbiju.

atm

pre 11 godina

Zbog cega je ovaj lik jos uvek u Beogradu? I sta jos treba da izjavi, koliko da nas sve ponizi pa da se neko u Vladi Srbije ili u Predsednistvu seti da reaguje? Razumemo da su Dacic, Nikolic i Vucic jako zadovoljni sto su na pozicijama na kojima su, kapiraju da su zalutali na te pozicije ali im se zato svidja vlast a vidimo da su ukapirali i da je podrska zapada vrlo bitna za opstanak na vlasti te su spremni na sve, ispunjavaju sve sto se od njih zatrazi, ali ipak, mogli bi da reaguju.

Renato Aranda

pre 11 godina

Očito Prištini, pored ovog gospodina, nije potreban "oficir za vezu" u Beogradu. Kosovo će imati stolicu u UN kada se sa tim saglase Beograd, Rusija i Kina. Tačka. A gospodnu Hajncu ostaje samo da talasa.

Pirove pobede

pre 11 godina

Dok je Korejski rat buktio u Savetu bezbednosti UN nije mogla da se dosegne saglasnost oko mera svetske organizacije u pogledu "očuvanja međunarodnog mira i bezbdnosti" iz poznatih "hladnoratovskih" razloga!
Ipak je pronađen "modus vivendi" u vidu Deklaracije "United for peace" Generalne skupštine UN i hitno su na "korejsko poluostrvo" poslati "plavi šlemovi"!
Ako, pak, 100 zemalja prizna "nezavisnost Kosova", a što je vrlo realno, zahvaljujući "diplomatskim pobedama" Vuka Jeremića i to ne uvaži Savet bezbednosti UN, onda se time daje "ekskluzivno pravo" Kosovu da se obrati Generalnoj skupštini UN i "aklamacijom" makar i ovih 100 zemalja dobije "stolicu u UN"!

emigrant

pre 11 godina

ne volim da komentarisem, pogotovu ne ovakve clanke jer znam sa kakvim ljudima i kakvim stavovima ulazim u diskusiju. medjutim kad vidim kako je narod naivan prosto ne mogu da prihvatim. spominjete neki veto kine i rusije kao devedesetih sto nije cudno s obzirom na to ko je na vlasti i u kakvom drustvu zivite. pa kada su kina i rusija stavile veto na nesto zbog srbije i zar stvarno mislite da ce sad biti drugacije. shvatite da ste mali i da morate da slusate jer ce te nestati kao kurdistan. naravno, imate pravo da sami birate koga, sto i nije tako lose, ali odlucite se vise.

Bojan

pre 11 godina

Dragi ambasadore, prvo ih vi pustite u EU i dajte im bezvizni režim. Nakon 6 meseci toga, javite da li ste i dalje za Kosovo kao nezavisnu državu.

Milan

pre 11 godina

Kosovo može biti kao što je Palestina u UN,dakle neka vrsta posmatrača.
Punopravna članica može postati odlukom Saveta bezbednosti,gde se ipak i Rusija i Kina nešto pitaju.

Dzoni

pre 11 godina

Da ekselencijo,samo si malo zaboravio da će takav predlog Saveta Bezbednosti UN Rusija i Kina (i verovatno Indija) uvek blokirati, tako da od vašeg sna zvanog "Kosovo član UN" nema nista.

Shamu

pre 11 godina

Taj voz je prosao jos 90tih kad smo vas molili "Ne zurite sa priznavanjem Hrvatske i BiH". A sto se ultimatuma i zastrasivanja tice, vreme je da Srbija pokaze da joj ovakvi nisu slomili kicmu

lazar

pre 11 godina

Gospodine Vilhelm imali ste tacno pet godina da uvedete Kosovo u Ujedinjene Nacije, pa nista niste uradili.
Kazete ne blokirajte ulazak Kosova u UN, a potom konstatujete da se Srbija ionako nista ne pita vec Generalna Skupstina.
I sta sada vi stvarno hocete od Srbije? Ili prevodioci ne prevode dobro sa nemackog.
Ali neki problem oko Kosova vi ipak imate.

Ljubiša

pre 11 godina

Teško da ćemo (u skorijoj budućnosti) vratiti Kosovo, praktično nemoguće. Ali možemo bar na svakom ćošku da ih kočimo... Ne bi im davao nikakva članstva, uvek bi se bunio, kontrirao... To ne mogu da nam zabrane...

Bacvanin

pre 11 godina

Secam se davnih 90' je ista prica bila i za HR. Srbija (tj Jugoslavija) je nikada nece priznati, pa nece moci u UN.
Mi se mozemo inati, nije da ne mozemo, ali platicemo to, a na kraju ce i Kosovo biti u UN (Uniting for peace, rezolucija broj 377), ali tada necemo vise imati nista o cemu bi mogli pregovarati sa Kosovom, oni nece imati ni potrebe ni namere da nam ista ponude.
Sada jos mozemo nesto traziti od Kosova za priznanje u UN, eksteritoriju za crkvu, povlastice za sever, za upotrebu srpskog jezika, itd, ali ako nemac ostvari svoj cilj, a do sada je, sto se Kosova tice, Nemacka politika bila dosledna i uspesna, postigli su ono sto su govorili da zele, necemo imati ni ono malo za pregovore.
Bolje vrabac u ruci, nego golub na grani.

A.S.

pre 11 godina

Politicka sugestija ove vrste ne bi trebelo da dodje iz usta jednog aktuelnog ambasadora.Posebno ne od nemackog, koji je vec nekoliko puta do sada uvredio zemlju cije gostoprimstvo uziva.

Debos

pre 11 godina

Jeftina zamena teza, Kosovo je problem u međunarodnim okvirima, nije to samo Srbija koja koči, već veliki broj zemalja smatra da nešto baš i nije u redu sa priznavanjem Kosova i članstvom u UN.

Zoki

pre 11 godina

Naravno da Srbija ne može da blokira prijem Kosova u UN, jer o tome odlučuje Savet bezbednosti u kome će bilo kakav zahtev Kosova dobiti dvostruki veto.

Bogdan

pre 11 godina

Ja ne znam koliko puta Nemci trebaju da nam dokazu svoje prijateljstvo da bi shvatili sa kime imamo posla. Mi Srbi, nikada, nista dobro nismo docekali od ovih ljudi. Svaki njihov potez na balkanu ima za cilj samo jednu stvar...a vi razmislite koju.

Nikola XIV

pre 11 godina

Nemački ambasador je potom dodao i da Srbija u krajnjoj liniji i ne može da blokira ulazak Kosova u Ujedinjene nacije, jer ako Kosovo jednog dana podnese takav zahtev o tome na predlog Saveta bezbednosti odlučuje Generalna skupština UN.

Generalna Skupstina odlucuje ali tek na predlog Saveta bezbednosti.Ovaj zaboravlja da u Savetu bezbednosti sede izmedju ostalog i Rusija i Kina koje predlog o clanstvu Kosova u UN nikada nece dati bez usaglasavanja sa Srbijom.Ovom nemackom "diplomati" ocigledno nije jasno da Srbija na indirektan nacin i te kako moze spreciti clanstvo Kosova u UN.Da li to Srbija sobzirom na svoje politicke lidere ( Dacic & Co. ) hoce je jedno drugo pitanje.Srbiji moze da se desi da ona sama prizna Kosovo(sto je dobrim delom vec ucinila/granicni prelazi) dok zemlje kao sto je Spanija,Slovacka,Kipar,Rumunija,Grcka,Rusija,Kina,Indija i sve druge koje imaju probleme sa svojim nacionalnim manjinama to nikada ne urade.Blamaza za Srbiju bi onda bila kompletna sa cime bi Srbija svaki politicki,medjunarodni kredibilitet izgubila.Srbi su oduvek imali drugaciji "pristup" moralu uopsteno pa tako i politickom nego velika vecina sveta.

Adam Radosavljevic

pre 11 godina

Ako sam dobro razumeo, u jedno recenici kaze da ne blokiramo, a u drugoj da mi to i ne mozemo??? Pa jel ima promene granica ili nema promene granica? Ako ima promena granica Srbije, zasto da ne bude i promena granica Crne Gore, Makedonije, Bosne? Ambasador treba da zna da je formiranja nacionalnih drzava tekovina 18og veka, a da su savremene drzave gradjanske a ne nacionalne? Ili mozda to tako nije? Ne mogu neki narodi biti 'ravnopravniji' od drugih, a istorija se burno poigrala sa Srbijom poslednjih 20+ godina

db

pre 11 godina

ne, necemo! Do tada cemo toliko biti zaduzeni da cemo ga priznavati za malu saku dolara i evra!
Ako zelite nesto od nekog, samo ga zaduzite!

Čudoljub

pre 11 godina

Hajde da jednom, za promenu, odigramo licemerno kao i svi naši susedi: da se sa na rečima saglasimo a da velikima (Rusija i Kina) prepustimo da posao urade za nas. To i jeste recept za uspeh u politici: klimaj glavom a radi po svome.

mikin

pre 11 godina

Just for the record: Slovenija blokira ulaz Hrvatske u EU zbog Ljubljanske banke, pa onda zbog Piranskog zaliva i tako ko zna do kada. EU (i SAD) dociraju sloveniji da ne moze da blokira ulaz Hrvatske u EU iako SVAKA clanica EU ima pravo samostalnog odlucivanja po tom pitanju. Nije lako ubediti jednu Sloveniju ako se zainati da ratifikuje pristupni ugovor.
DA LI MOZETE ZAMISLITI STA JE U STANJU DA RADI JEDNA NEMACKA SRBIJI kada
(i ako uopste) dodje u poziciju Hrvatske?
ps. ne mogu ni zamisliti kako ce se tek Hrvatska ponasati u ulozi Slovenije.

nenad

pre 11 godina

Nije uslov, ali nemojte blokirati?
Stvar je vrlo jednostavna. Države koje su priznale Kosovo ujedno Kosovu nisu podarili viznu liberalizaciju, a Srbiji jesu. Dakle, očigledno je da tu nema nikakve specijalne ljubavi prema Albancima, već žele da odvoje Srbiju od Kosova jer im je to najlakši put da se više ne bakću sa Balkanom. Žele Srbiju, žele tržište Srbije, ali bez bureta baruta kao što je Kosovo. Ono što je problem je što nisu očekivali ovoliki zastoj i ovoliki status quo.

Zbog zastoja u pristupanju Srbije EU, ovo će mnogo da teže ide nego što Vilhelm misli. Izrael, Kina, Rusija, Kipar, Grčka, Španija, Indija i generalno sve države koje imaju nestbailne teritorije koje žele da se otcepe neće da prihvate da Kosovo bude nezavisno. Umesto da se nađe kompromis, političari širom EU viču da Srbija mora da prizna Kosovo, da bi ih sledeći dan demantovao neko drugi.

Non stop slušam šta Srbija treba da radi. Može li malo o tome šta Kosovo treba da radi? Sećam se pohvala koje je Srbija dobijala 2000. godine, kako smo bili najbolji, i kako nas čeka svetla budućnost, a sada nam je pao luster na glavu. Kosovo je sada u tom stadijumu. Svi ambasadori pohvaljuju demokratiju i napredak, a svaki nezavisni izveštaj koji biva iznesen o korupciji, pravosuđu, slobodi kretanja, poštovanju kulturnih nasleđa na Kosovu je NEGATIVAN.

Gospodine Vilhelm, dovucite Tačija nasamo na 5 minuta i objasnite mu da je vreme likovanja prošlo, i da ako ne sedne za stol kako valja, neće biti dobro ni za koga!

Владимир

pre 11 godina

Очигледно да немачки дипломата - посланик није "чуо" за Повељу ОУН - а у којој пише :


Поглавље II : Чланство

Члан 4

Чланство у Уједињеним нацијама отворено је за све остале мирољубиве земаље које прихватају обавезе садржане у овој Повељи, а према оцени Организације су способне и вољне да изврше ове обавезе.
Пријем сваке такве државе у чланство Уједињених нација спроводи се на основу одлуке Генералне скупштине према препоруци Савета безбедности.

То значи да Генерална скупштина може донети позитивну одлуку и спровести пријем будуће државе чланице али само ако то препоручи Савет безбедности. Наравно, и за такву одлуку је потребна двотрећинска већина у Генералној скупштини. Сви добро знамо, да се то неће догодити. Зато немачки посланик врши притисак и наставља политичко - пропагандни рат против Србије и српског народа. То је права неоколонијална и неоимперијална политика Немачке која се води против Србије и српског народа од 1871 године. Истина, све зависи од нас - колико будемо истрајни да очувамо границе сопствене државе.

Pauly Ester

pre 11 godina

Iako svi kupujete nemačke automobile, mašine i prehrambene proizvode i dalje im je tržište Kosova očigledno važnije. Moj predlog: dovesti Amerikance i njihove baze, igrati baseball umesto fudbala, slusati country umesto narodnjaka, voziti V8 umesto dizela i Nemačka i njihovi sateliti oko nas će nas pustiti na miru. ;)

Dordi

pre 11 godina

Ma bitno je da mi dobijemo datum za pregovore i da nastavimo sa reformama, a posle nek nam natovare uslove bagerima, i ne treba nam clanstvo... pregovori = Eu fondovi

Vuk

pre 11 godina

Vaša ekselencijo,
u Generalnu skupštinu neće moći doći a ni proći do 01.09.2013. sigurno, obećao Vuk Jeremić, posle videćemo...
Pre toga moraćete samo da ubedite Rusiju i Kinu, a to je malo skuplje od para koje dobijate od albanske narko mafije.
Najbolje da prvo date građanima "Kosova" bezvizni režim, tako će Srbija rešiti dva problema, nećete gurati "Kosovo" u EU i UN i nećete više reći da Srbija ima najveći broj lažnih azilanata.
Vi ćete imati mali problem sa povećanom narkomanijom i sa x hiljada "visoko obrazovanih" doseljenika sa diplomom universitete prishtine, koji će svakako obogatiti nemački životni prostor.
Aufwiedersehen.

Bacvanin

pre 11 godina

@NekoIzMase
"Bolje umreti na nogama, nego živeti na kolenima ... "
Isto kao i krajisnici? I oni su isli do kraja ... traktorske prikolice, pa se vratili u kabinu i nastavili ka Srbiji.

"I te 1999, iako sam bio veliki protivnik Miloševića, nadao sam se da će ići do kraja"
Do kojeg kraja? Izvoli pa idi sada u Pristinu, tamo je NATO, slobodno mozes sa njima "ici do kraja", ali takve "Nero direktive" nikada nisu izvrsavali upravo oni koji su se za njih zalagali, jer da su "isli do kraja" ne bi sada kucali za tasturama. Gledao sam ja te "dobrovoljne davaoce tudje krvi", stvarno su doveli zemlju do kraja, i 95' i 99'.

Batman

pre 11 godina

Kao prvo, mozda vi bi trebali da prestanete sa automatskom podrskom svim pristinskim zahtevima ako zelite da pokazete kako ste neutralni. Kao drugo, bilo bi vreme da pocnete da se ponasate kao ambasador a ne kao okupator, znaci malo respekta prema domacinu ne bi bilo na odmet. Juce ste obelezavali 80 godina dolaska Hitlera na vlast, ali retorika koju upotrebljavate prema Srbiji se nije mnogo promenila. Kao trece, ako Srbija u krajnjoj liniji ne moze da blokira Kosovo u UN onda mi nije jasno cemu vase pretnje. Da ste ambasador u nekoj normalnoj drzavi vec bi bili u avionu za nemacku, al naravno niste.

Mecong

pre 11 godina

Hahahaha.......Rusija, Rusija, pa opet Rusija, i opet Rusija i samo Rusija. Gde bi Rusija kad su nas bombardovali? Zasto nasa braca Rusi dozvolise da nas bombarduju? Videcete to Rusko veto na nezavisnost Kosova kad za to dodje vreme. Putin ujutro kad se probudi pocinje da razmislja o braci Srbima, covek nema drugih problema. Rusija ce prodati Srbiju za saku dolara. Zapad je mnogo posteniji i iskreniji prema Srbiji nego Rusi.

žika

pre 11 godina

I onda kad SB UN bude odlučivao, koje od 5 zemalja sa pravom veta će da nas podrže? Mislite o tome kad kažete da Srbija nema prijatelja. Možda je sve interes, ali imamo viševekovnog prijatelja, makar i "iz interesa"!

Marko

pre 11 godina

Zasto Nemacka nije uslovljavala Kipar da prizna republiku Severni Kipar?
Da li je Kipar hrlio ka Evropskoj uniji ili su ga namolili da udje?
Moramo shvatiti da je mnogo veci interes kompletiranja Evropske unije i Spajanja Atine sa Becom ne interes Srbije za pridruzenje EU.
Srbija ne ide nigde Evropska unija se prosiruje na nase prostore.

Baba Vanga

pre 11 godina

Ko je sad ovde glup, a ko lud??? Prvo kaze nije uslov "ovde i sada" ali ce na kraju ipak biti... Ne znam za vas ali ovo duboko vredja moju inteligenciju.

neću ali...

pre 11 godina

Da bi jedna država bila priznata u UN, to mora GS UN da predloži SB UN u kojem Rusija i Kina imaju pravo veta, tako da mi i da hoćemo ne možemo. Pitajte njih.

Blokada

pre 11 godina

Pa ako su nam Rusi i Kinezi prijatelji, neka tom gospodinu Putin kaže, da će Rusi vetom blokirati članstvo kosova u UN. To se mora desoiti što pre, da ne bi slučajno neko i zvanično postavio taj uslov Srbiji na putu u EU. Na potezu diplomatija.

Bane

pre 11 godina

Malo, malo pa neko od nasih evropskih prijatelja spomene "clanstvo Kosova u UN" pa makar i tako sto kazu da to "nije uslov". Ali to ljudima polako ulazi u usi i ono sto je bilo nezamislivo do pre mesec dana polako ce postati gorka pilula koju ce na kraju traziti da progutamo. E ovo se zove klasicno spinovanje...

kraja

pre 11 godina

...neke zemlje nekim ambasadorima kazu "nein danke und auf wiedersehen" posle serije ovakvih ispada koje je sebi priustio hajnc vilhelm...
...neke se samo klanjaju...i pitaju ima li muzicka zelja...
...da je doticnoj personi neko porusio porodicnu grobnicu kod kuce i da to radi 50 godina, pretpostavljam da bi malo razmislio pre nego sto izjavi nesto slicno...

Aleksandar Arsović

pre 11 godina

Kad Moskva bude htela da napravi blamažu UN sumnjam da će bilo ko ovde to moći da spreči,zato ubedjujte Putina naše ne je ionako poslednje u nizu bitnih,
S poštovanjem

Goran

pre 11 godina

Neka proba da ubedi Kinu i Rusiju. Kada Kina i Rusija nekoga ne priznaju, taj nece nikad biti priznat, zvao se on Tajvan, Cecenija ili Kosovo.

Sto je babi milo..

pre 11 godina

Ovaj izgleda stvarno misli da smo mi pali s Marsa pa nam kao izokola spominje da nije trenutno uslov, kao da bi neko na tako nesto ikada pristao. To jednostavno ne dolazi u obzir. A stavise, ni pravno-formalno ne moze to da nam bude uslov, jer nismo mi ti koji formalno blokiraju Kosovo u UN, to su Rusija i Kina. Otkud znate da oni to ne rade principijelno nevezano od toga sta Srbija misli? Tako da, to cak ni tehnicki ne moze da se postavi nama kao uslov. O tome treba da razgovarate sa Rusijom i Kinom.

Voja

pre 11 godina

Srbija uz podrsku Kine i Rusije (stalne clanice SBUN sa pravom veta) uvek moze da blokira calnstvo Kosova u UN to najvise boli Albance i njihove spozore.

Branko

pre 11 godina

Da li je uslov ili nije to to u ovom trenutku nije bitno .Ono što je veoma važno , a to je da Srbija neće nikada dati saglasnost da se Kosovo primi u UN , niti će priznati njegovu nezavisnist. Svidelo se to gospodinu ambasadoru ili ne , to je činjenica.

vojislav

pre 11 godina

secam se izjave bivseg ruskog ambasadora Konuzina na jednom skupu kaa je "prozvao" Srbe da vise brane svoje interese i zbog toga su ga mediji i proevropske stranke "razapele kao Isusa", a sada se cuti na izjave ovog ...

w.

pre 11 godina

Pre neki dan je Merkelova pricala o II svetskom ratu i kako Nemci treba dobro da zapamte sta su radili, samo izgleda da su oko Kosova doziveli amneziju pa se ponasaju identicno kao i pre 70 godina. I tada su Nemci podrzavali velikoalbanske projekte i tada je proterano 100.000 Srba, ubijeno 10.000 i to pred nosevima istih ovih Nemaca. Danas, u 21. veku Nemci ponovo podzravaju velikoalbanski projekat. Svaka cast za upornost i doslednost ali izgleda da je ono sto je Merkelova pricala bila obicna suplja prica.

Dragan

pre 11 godina

Nemački ambasador ovih zahtevom jasno potvrđuje da status Kosova zavisi isključivo (samo i samo) od Srbije :-). Ne tražiš od nekoga nešto što nema. Ovim zahtevom on priznaje (pravni) suverenitet Srbije nad Kosovom. Baš mu hvala :-) Sad ga treba proglasiti za nepoželjnog zato što ucenjuje ovu državu i narod i poslati ga kući.

Glasinac

pre 11 godina

Ovaj gospodin je zloupotrebio gostoprimstvo Srbije. Prosto je za ne poverovati da izjavi i da traži da Srbija ne blokira prijem Kosova u UN. Svima je poznato da Srbija neće nikada dati saglasnost da se Kosovo primi u UN , kao i da neće nikada priznati nezavisnost Kosova.

Vladimir

pre 11 godina

Čini mi se da je nemači ambasador zaboravio da su Rusija i Kina članice saveta bezbednosti i da imaju pravo veta. Tači bi odavno poslao takav zahtev kada bi bilo, bilo kakve šanse za prolazak u savetu bezbednosti.
Što se tiče EU, taj zahtev ne treba da nas brine, tamo i tako nikada nećemo ući, uvek će biti neko ko će imati neki razlog da nas blokira.

blok

pre 11 godina

Stvari stoje otprilike ovako. Kina i Rusija TEŠKO (gotovo nemoguće) da bi pristali u Savetu bezbednosti da se da preporuka za prijem Kosova u UN bez da Srbija formalno prizna Kosovo. Tako da ova igra reči i logike g. Wilhelma samo vređa inteligentne ljude u Srbiji. Ili ćutite do daljnjeg ili stvari nazovite kakvim jesu. Pa da se odredimo... Od onih sam koji je siguran da će Srbija priznati Kosovo, ali isto tako mislim da ono ne može da se priznaje "blanko" i bez rešavanja pitanja institucionalnog statusa Srba, srpske imovine, crkava i sl.

Sasa

pre 11 godina

Šta je ovaj više zapeo sa Kosovom u UN. Nema šansi bre! Doduše tačno je rekao Srbija tu ne može ništa, jer se pita savet bezbednosti, pa generalna skupština, ali ako prethodno ubede Rusiju i Kinu :))).

dušan

pre 11 godina

Ova izjava je samo još jedna od mnogih u nizu u polednjih 20 i kusur godina. Kao što vidimo Milošević je bio samo izgovor. Suštinska politka zapada se ne menja. Zavadi pa vladaj.

poli

pre 11 godina

Vreme je da mu se 'zahvalimo" za sve ucinjeno, vratimo pare za onaj FIAT 500L koji je kupio zeni i da mu pokazemo pravac... Tacno me z.bole vise za nemacke "donacije" koje na kraju ioanako zavrse u nemackim dzepovima ili za njihova ulaganja, kao da Nemci ulazu iz humanizma a ne zato sto zaradjuju. Idi kuci svojoj.

NekoIzMase

pre 11 godina

(Bacvanin, 31. januar 2013 10:42)

Bolje umreti na nogama, nego živeti na kolenima ...

Da, daćemo sve zato što imamo ovakvu političku elitu, kao što smo je imali i u vreme 90ih ... Ljude koji rade za strane agencije i službe imaju veliki uticaj u zemlji.

I te 1999, iako sam bio veliki protivnik Miloševića, nadao sam se da će ići do kraja, ma kolika cena bila ... Ipak, on je popustio, i završio kako je završio ... Nikad nije imao dobru procenu.

Ako nemaš samopoštovane, kako misliš da te drugi poštuju ???

Dakle, ova ekselencija bi, da se ja pitam, dobila rok od 48 sati da napusti zemlju ...

remic

pre 11 godina

znamo da nemci imaju veliku moc, ali u ovom slucaju nisu tako jaki kao sto bi hteli da budu. rusija je u savetu bezbednosti i svakako ne bi glasala za clanstvo kosova u un, tako da od te prica za sad nema nista.

dosledan

pre 11 godina

Pa kad Srbija ne moze da blokira Kosovo u Un zasto to Kosovo nije vec clan UN-a!!! U cemu je problem? Za mene je fascinantno da jedan obican ambasador moze da drzi svakave lekcije? Mada sa druge strane kada nam premijera mogu zaj....ti sa skrivenom kamerom kao poslednjeg .. onda me vise nista i ne cudi!!!

dragiša

pre 11 godina

Tako je govorio i nemački ambasador Cobel.Da podsetim: tvrdio je ako ne damo Kosmet ode Vojvodina, Raška...Tada je upućen diplomatskim kanalima demarš nemačkoj vladi.I ovaj lik koji se zove nemački ambasador Vilhelm došao po treći put u ime svoje zemlje u okupatorsku misiju.Kaže_ "Ako Priština zahteva,a mi njen zahtev podržavamo"... Pa to je drsko,ponižavajuće...U Skoplju Dačić reče:"Nismo mi banana repubčlika".E pa premijeru, izvolite: uputite demarš vladi Nemačke, pa šta ste se utronjali zbog te Merkelove ,ako narod nije ...Ovo je bezobrazluk. Sve pokazuje da od datuma pregovora u junu nema ništa,niti u skorašnjem vremenu,a od ulaska u EU- nema ništa....Oni nas neće i žele samo da nas rastaču. Zato se okrenimo sebi: reforme u svim oblastima po ugledu na najprogresivcnije zakone u svetu,a okrenimo se svamkome ko hoće sa nama da saradjuje u ekonomiji.Zar za 170 miliona evra koje bi smo dobili godišnje - treba da budemo BANANA DRŽAVA! Nikada! Uostalom,predsedniče vlade( ne igraj se vatrom),predsedničće države, narod je u najnovijim istraživanjima radjenim za EU jasno rekao da samo 41 odsto podržava ulazak u EU...Biće još manje i ne možete vi protiv volje naroda.Dačiću, vodi narodsku politiku i mani se nekih floskula (danas jedno,sutra drugo) slikanja u nekim misijama ,jer će narod zatražiti izbore ponovo. Uostalom, Dačiću, ti si prvi pomenuo te UN i KiM,ili ti je to neko rekao od ovakvih kao Vilhelm da učiniš!

raus

pre 11 godina

Ma vazi, samo u tom slucaju i Nemacka i Amerika bi mogli da salju lanc pakete pripadnicima Al-Kaide u Avganistanu da siroti ne budu gladni dok im napadaju vojnike. Neverovatna je arogancija Nemaca, sta oni misle da ako oni sponzorisu albanski sovinizam i "igramo se drzave", onda to treba da radi i Srbija?

Bogdan

pre 11 godina

Poštovani ambasadore, pa ako 'Srbija u krajnjoj liniji i ne može da blokira ulazak Kosova u Ujedinjene nacije', zašto toliko pritiskate Srbiju još od kako ste dali Kosovu nezavisnost. Već 10 godina Zapad nastoji da gurne pod tepih sramno bombardovanje Srbije protivno svim poveljama od UN, preko OSCE do samog NATO, istovremeno zagovarajuci navodne dijaloge, razgovore i kompromise u kojima kompromisa uopšte nema. Jedna strana stalno dobija sve, druga ništa. To je udarac u elementarnu inteligenciju i logiku. Još će biti u pravu Bećković - treba da dajete izjave u vojničkim uniformama.

licemeri najobicniji

pre 11 godina

Ali zato Nemacka moze da blokira i ucenjuje Srbiju zbog iste te albanske paradrzave koju Srbija po vama ne bi trebalo da blokira? Stvarno?

Alek

pre 11 godina

Pa ako su nam Rusi i Kinezi prijatelji, neka tom gospodinu Putin kaže, da će Rusi vetom blokirati članstvo kosova u UN. To se mora desoiti što pre, da ne bi slučajno neko i zvanično postavio taj uslov Srbiji na putu u EU. Na potezu diplomatija.
(Blokada, 31. januar 2013 09:17)

Jeste, pa da ga mi ispljujemo sto nam se mesa u unutrasnje poslove. Kao onomad Konuzina.

Relja

pre 11 godina

O čemu ovaj priča, pa Nikolić nam reče da se o svemu lepo dogovorio sa Merkelovom. I sad bi ovaj da pokvari tu sreću, bezobrazluk. A predsednik sve sredio, čak je počeo i da vozi nemački Audi 6.

Hiperaktivna Buva

pre 11 godina

Srbija će funkcionisati po svom Ustavu! Nemački ambasador neka se brine o svojoj zemlji i neka se ne mea u politiku koja nije u njegovoj nadležnosti! Kosovo nije nezavisna država da bi mogla da bude primljena u članstvo bilo koje organizacije! Živimo u 21 veku u kojem diktatura više ne postoji da bi nam vi određivali kako ćemo da funkcionišemo!

polarna veverica

pre 11 godina

Srbija je do sada pokazala da je spremna na dogovore i više nego što treba.Ovakav zahtev EU bi bio neprihvatljiv za Republiku Srbiju.

Braca po poreklu

pre 11 godina

@Nediplomata

Samo malo pojasnjenje. gospodin Ambasador ne IZJAVLJUJE nista. Nije on medijska licnost da daje intervjue. On prenosi zvanican stav svoje drzave, zvanicnim organima drzave u kojoj je predstavnik. Nista manje, ali i nista vise od toga. On bi zbog ovoga treba da bude ukoren cak iz Nemacke, jer nema nikakva niti ovlascenja niti pravo da obavestava srpsku javnost o zvanicnom stavu svoje zmlje.

atm

pre 11 godina

Zbog cega je ovaj lik jos uvek u Beogradu? I sta jos treba da izjavi, koliko da nas sve ponizi pa da se neko u Vladi Srbije ili u Predsednistvu seti da reaguje? Razumemo da su Dacic, Nikolic i Vucic jako zadovoljni sto su na pozicijama na kojima su, kapiraju da su zalutali na te pozicije ali im se zato svidja vlast a vidimo da su ukapirali i da je podrska zapada vrlo bitna za opstanak na vlasti te su spremni na sve, ispunjavaju sve sto se od njih zatrazi, ali ipak, mogli bi da reaguju.

Balea Soft

pre 11 godina

Kosovo je to koje je do sada blokiralo Srbiju da postane članica EU!
Možda i nismo svesni ali oni su nam učinili veliku uslugu!

zoki

pre 11 godina

I Bavarska da dobije samostalnost i stolicu u UN. Mislim da bavarci to zasluzuju istorijski gledano, kao i zbog specificnosti u odnosu na ostatak Nemacke. Nije to tema sad odmah, ali jeste u perspektivi...
More ....... BRE od moje zemlje!

Sremac

pre 11 godina

Kako kaze ona pesma, u prvom delu svaba udario a u drugom Srbin pobedio... Kanda ce se ponavljati istorija. Mi da smo ozbiljna drzava zabranili bi prodaju nemackih proizvoda na nasim teritorijama zbog ovakvih ucena!

Mirko

pre 11 godina

Ko je pre 20 godina mogao i da sanja da ce Nemacka u skoroj buducnosti otvoreno jednoj suverenoj zemlji da postavlja uslove o bilo cemu a kamoli o prihvatanju cepanja sopstvene teritorije (Setimo se Cehoslovacke, koju je 40te Nemacka naterala da potpise sopstveno cepanje drzave)? Ne treba biti neki analiticar tj. bezbednosni ekspert pa da se predvidi do kog nivoa cese ovakva tendencija nastaviti u sledecih 20 godina. Pocinjem da shvatam razloge engleskog protivljenja vecoj "integraciji" EU iako su Englezi do sada bili paraziti iste. DO SADA! Stari su to globalisti-imperijalisti, ti Englezi. Znaju oni dobro ko ce u takvoj buducoj Evropi da pokupi kajmak.
Znaju iz licnog iskustva vekovnog ubiranja profita na istom principu.
Pa "gosin" Vilhelm, Srbi se povodom Kosova i ne uzdaju u Srbiju jer znaju da se ne moze odupreti takvim zahtevima. To samo Rusija moze da spreci! Kinezi su zesci trgovci od Amera i Evropejaca. Radi se samo o nekom omanjem aranzmanu sa Svabama i eto priznanja za Kosovo ili bar neutralnost u Savetu bezbednosti. Srbi se nadaju da Rusija i pored buduceg priznanja Kosova kao drzave od strane Srbije, nece prihvatiti tu kriminalizaciju medjunarodnog prava. Ubedjen sam da je to i razmisljanje sadasnjih politicara u Rusiji. Nazalost, Srbija ce sacuvati svoju teritoriju samo odstupanjem od pregovora o ulasku u EU. Cak bi i zamrzavanje pregovora na naredih 10-15 godina imalo ogromne pozitivne efekte po politicku pa cak i ekonomsku stabilnost Srbije. Kazem, nazalost...

Pricam ti pricu

pre 11 godina

Kaze covek da ce to jednog dana doci na dnevni red da kada na predlog SB dodje pred generalnu skupstinu.A da bi predlog SB prosao mora konsenzus svih stalnih clanica tj da nema veta.A vertomogu da stave i Kina i Rusija sto cei uciniti

Nediplomata

pre 11 godina

& Rale, to je sve tacno kako si napisao.
Medjutim, nesmes zaboraviti, da ambasodor skoro nikada ne izjavljuje nesto samovoljno (moze imati svoje misljenje), vec sto kaze, kaze po direktivi vlade iz zemlje iz koje dolazi.
Nego, trebalo bi ga upitati, da li to izjavljuje zbog primanja nekog kofercica?

Rale

pre 11 godina

Ovaj Njemački ambasador samo što je došao na službu , a imao je toliko netaktičkih izjava da bi u svakoj ozbiljnoj zemlji već bio proglašen za PERSONA NON GRATA. U najboljem slučaju trebali bi ga pozvati u MIP i uputiti oštar protest vladi zemlje koju on predstavlja. Medjutim nšta se od toga nije desilo i on nastavlja da mlati bez ikakvog upozorenja.
Ambasador mora da poštuje zemlju domaćina , a ne da on postavlja standarde kako da se ponaša zemlja domaćin...

Mesec od papira

pre 11 godina

Postovani Gospodine,

mislim da ste malo precenili svoje snage. Mada nije mnogima jasno u cije ime govorite, da li u ime svoje zemlje ciji ste predstavnik ili u ime EU, sto izlazi iz Vasih ingerencija? Moglo bi se na stotine nacina osporiti i Vas stav ali i Vase ponasanje. To nije moje delo. Bojim se samo da ipak iza Vas stoji samo, skoro, nemocni zmaj od papira. Pogledajte pazljivo donji snimak, ako ne znate, kakva je malo situacija u EU i uopste na zapadu, mozda ce i kod Vas ovaj film izazvati gorak ukus sta je napravljeno od nekada velike Evrope i kuda sve ovo dalje vodi. Verovatno ce tada Kosovo biti (kao sto i jeste da se ne lazemo) poslednja rupa na svirali.
http://russia.tv/video/show/video_id/232547/brand_id/38205

beograd

pre 11 godina

Evo samo jedaan citat SM koji je kazao neposredno pre bombardovanja " Ne napadaju oni Srbiju zbog Milosevica nego napadaju Milosevica zbog Srbije " ovo je samo odgovor za one nesrecnike koji i dalje govore da je neko drugi vladao Umesto Milosevica da nam ne bi oteli KIM ovakvi kao Nemacka i USA nego bi samo tekao med i mleko,a albanci bi prihvatili "demokratsku" Srbiju i integrisali bi se u njen ustavno pravni sistem kao lojalni gradjani i cvetalo bi vekovno prijateljstvo albanaca i njihovih sponzora prema Srbima

Zoran

pre 11 godina

Ne mozemo da ocekujemo da Rusi i Kinezi budu veci Srbi od nas. Sto bi oni branili nase interese ako mi sami nismo spremni da ih branimo? U ozbiljnoj drzavi, gospodin ambasador bi zbog ovakve izjave, bio obelezen kao persona non grata.

Petar S.

pre 11 godina

Ima nas koji smo na KiM 1999 bili/isli do kraja. Rezultat tog kraja je Rezolucija Saveta Bezbednosti 1244. PROCITAJ JE od pocetka DO KRAJA.
I SVE ce ti se ka'sti.

Link:
http://www.nato.int/kosovo/docu/u990610a.htm

"..Reaffirming the commitment of all Member States to the sovereignty and territorial integrity of the Federal Republic of Yugoslavia and the other States of the region, as set out in the Helsinki Final Act and annex 2,.."