Subota, 29.12.2012.

23:17

"Srbija da se ponaša evropski"

Lider Alijanse za budućnost Kosova Ramuš Haradinaj je pozvao Srbiju da se u slučaju spornog spomenika pripadnicima OVPBM u Preševu "ponaša evropski".

Izvor: Beta

"Srbija da se ponaša evropski" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

147 Komentari

Sortiraj po:

Prota Mateja

pre 11 godina

Koji bezobrazluk, ovaj zlicinac, inace sam u svojoj knizi priznao da je licno ubijao, sad ide jos korak dalje i istorijske spomenike srpske kulture nas Kosovu i Metohiji izajednacava sa spomenicima zlocincima kao i on sto je koji su izvrsili akt oruzane pobune protiv zemlje u kojoj zive, i za koji ta ista Evropa o kojoj govori na svojoj teritoriji bi imala savim drugaciji odgovor od onog koji on sugerise, kaznila bi ih totalnim unistenjem. Ah, sad sam se setio zasto to radi, pa on i njegovi i nemaju drugih istorijskih spomenika i pored trvdnji da naseljavaju prostor Kosova i Metohije barem 2000 godina. Zaista interesanto da su Albanci sa KiM valjda jedini na svetu koji za tako dug period nisu stvorili ni jedan jedini spomenik (Muratovo turbe se ne racuna, podigli su ga Turci).

Sale

pre 11 godina

Ajde neko od ovih znalaca što lupaju minuse da navede kojem to četniku su srbi u BiH, Hrvatskoj ili na Kosovu, podigli neki spomenik. A izgleda da je evropski pobiti sve svedoke u postupku protiv Haradinaja. Gospodo "minusi" lepo je u italijanskom dokumentarcu prikazano i dokazano ko je i šta je "gospodin" Haradinaj.

laki

pre 11 godina

@Možda niste znali:
Srbi su u BiH za vrijeme rata porušili oko 1000 vjerskih objekata.

PS.nadam se da moderatoru nije i ovo uvredljiv komentar
(Bosanac, 30. decembar 2012 09:32)

Mozda niste znali da su muslimani u ratu 91/95 porusili vise od 1000 Crkava i pobili preko 20.000 Srba,nadam se da ce moderatori objaviti ovaj komentar jer nije uvredljiv, hvala
P.S. uklonite spomenik

Eko

pre 11 godina

Zamislite jedno jutro dolazi pismo kod Obame: "Trazimo pomoc Americke administracije u međunarodnom sporu oko spomenika u Preševu... Potpis: Mustafa i Dačić" Zamislite samo taj izraz lica kad bi ovo Obama pročitao hahahaha... Neprocjenjivo......bo lud zbunjenog na Balkanu!

Pozz iz Sarajeva...

A.Semjonov

pre 11 godina

Srbi, mante se rezonovanja i nemojte se ljutiti ako vam ovom (ne)prilikom pripisem blagonaklono poimanje istorije. Albanci ne respektuju vase niti bilo cije razloge po sebi. Sada je takvo vreme da kriterije tamo odredjuje nesto sasvim violentno, brutalno i nada sve agresivno.

Mozak

pre 11 godina

I on (Haradinaj) je mogao da vodi računa i da se ponaša evropski kada je radio to što je radio '98. i '99. Takođe mogao je i on i njegov narod da se ponaša evropski kad je rušio i palio po KiM 2004. crvke i manastire. Je l' to evropsko ponašanje?? Jaoooo, opet se nerviram!!

amor

pre 11 godina

Kako sam razumela oni(Albanci) se ponašaju Evropski, odlično onda Srbi treba da podignu spomenike civilima i policajcima poginulim u odbrani svoje domovine Kosova...
(Marija, 30. decembar 2012 00:28)

Ne moze zbog moralnog i pravnog problema. Razmisli malo zasto? Da bih te naveo na pravo razmisljanje pomenucu ti da se osvrnes na odluke Haskog suda. Nasi vojnici su za odbranu "svoje" zemlje pocinili ratne zlocine i osudjeni su na visedecenijske kazne zatvora. Albanski vojnici su listom oslobodjeni. Vidis, problem je velik i neresiv na nacin kako ga ti zamisljas.

Adam

pre 11 godina

Naravo,spomenici su samo kamen, simbolika zrtve i stradanja. Zato bi Srbi trebalo da podignu spomenik poginulim policajcima u sred Pristine, a Kosovari bi trebalo da se ponasaju evropski.

lemi

pre 11 godina

oskrnavili nam groblja,crkve,manastire ... moj komentar na to je da mi adminstrator nece objaviti sta imam da ti porucim zato se odjavljujem

Božo

pre 11 godina

1. Spomenik se mora skloniti. Problem je što već dugo stoji. Kod mene u nemačkoj bi stajao deset minuta. Toj je greška naših vlada.
2. U evropi gde haradinaj definiše standarde i priča od njih ja ne bih imao volje da sam njen gradanin.

Pantagruel

pre 11 godina

Треба то решити европски, на исти начин на који би Британија решила проблем споменика Ирској републиканској армији, Шпанија подизање споменика погинулим припадницима ЕТА, Француска подизање споменика погинулим корзиканским сепаратистима, Италија Црвеним бригадама, а Немачка Баден Мајнхофу или Црном септембру.

Шеки

pre 11 godina

Као нпр Французи у Алжиру, Немци у СССР, чланице НАТО у СРЈ? Не бих се ја позивао на европске вредности.

nedjo

pre 11 godina

Bez obzira dali je Milos postojao,kako cete izic pred milosa i ostale s....
Ja bi se borijo pod nekom drugom zastavom,mislijo sam da smo dodirnuli dno vec odavno,prevarijo sam se.

nislija

pre 11 godina

Ma rusi to.....nelegalan spomenik i tacka....da li bi ameri digli spomenik Bin Ladenu na Menhetnu??!! Pre neki dan sam se sokirao kada sam cuo da Albanci sinhronizovano i sistematski kupuju stanove u Nisu,kupili su oko 500.Posto ih zakon sprecava da toliko ulazu u nekretnine kao strani drzavljani,oni sklapaju ugovore sa Srbima sa Kosova o navodnoj pozajmici.....albanci daju kes kosovskim srbima,ovi za 50,60.000 hiljada kupuju stan i kroz godinu dana Srbi kao nemaju da vrate albancima i na konto toga im prepisuju stanove .....Zlo se mora saseci u korenu!!!

dragan

pre 11 godina

Evo i u Njujorku treba da postave spomenik za otmičare aviona koji su uništili STC. Ako se to ne dogodi, Ramuše, uvek možeš da se opravdas da to nije Evropa.

so-mi-li

pre 11 godina

E Srbijo međ' šljivama ti više kao da i ne postojiš. Pozvali haradinaja ako prigusti on će sve da sredi....Kukkkkuuuu polako će oni uzeti i preostali deo koji su zacrtali....

bezimena

pre 11 godina

Poseduje li Vlada kapacitet da emocije, koje su u vezi ovoga spomenika narasle do maksimuma, kanalizira u pozitivnu energiju i jednu konstruktivnu akciju, kojom bi obe strane bile zadovoljene? Vlada toga nema! Rusiti "u po bela dana" doprinosi samo destabilizaciji, krhgoga mira koji je pregovorima izmedju BGD i PR poceo da ojacava. Manite se glupih i "herojskih" poklika ruuuusiiiii! Devedesete su davno iza nas.

stanko

pre 11 godina

žao mi je što nemam ni jednu sliku porušenih srpskih groblja (verovatno) evropski na Kosovu i Metohiji. Pouzdano znam da isti niti su činili zločine, niti mogu da se brane. Zamolio bih dotićne da prvo svojim nadam se Evropskim prinerom poprave porušeno pa da se pozivaju na svoj odnos što bi bilo jedino ispravno. Opet zločinci ne zašlužuju spomenik bez obzira na aboliciju.

neven

pre 11 godina

MS, 30. decembar 2012 00:01)

Da, da ... nama je uvek nesto smesno.. Eto smejemo se vec 22 godine...Samo je gadno kad se probudimo i vidimo da je to realnost!!

Bosanac

pre 11 godina

Možda niste znali:
Srbi su u BiH za vrijeme rata porušili oko 1000 vjerskih objekata.

PS.nadam se da moderatoru nije i ovo uvredljiv komentar

novica952

pre 11 godina

Izjava Haradinaja da i na Kosovu postoje srpski spomenici koji se čuvaju i za koje brine priština je krajnje licemerna i pokazuje sa koji pozicija nastupa dojučerašnji haški optuženik i možda budući premijer i pregovarač sa Dačićem.A što se tiče odgovora Jonuza Muslija da će braniti spomenik svim silama je samo pucanj iz prazne puške i pokušaj da se dobije na vremenu i da se naš premijer zaplaši i ne reaguje na očito nezakonito i bahato ponašanje vlasti u Preševu. Dačić sada u odsustvu hrabrosti i petlje da se suprostavi očitoj demonstraciji sile albanaca preševske doline pribegava ucenama i ucenjuje prištinsku stranu da neće putovati na razgovor u Brisel ako se spomenik ne ukoloni. Očigledno uprkos izjavama Dačić nema petlje da se suprostavi albancima koji su podigni spomenik.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Licno se protivim rusenju i "skrnavljenju" tog spomenika u Presevu ali bih podrzao njegovo "premestanje" iz Preseva na Ravnu Goru pokraj Drazinog spomenika !
Ustvari da se Ja pitam sve spomenike "spornim licnostima" koji su danas rasuti sirom Srbije preselio bih na Ravnu Goru a onda bih Ravnu Goru uvrstio u "turisticku destinaciju" za sve simpatizere CETNIKA, "MUDJAHEDINA", Albanskih ekstremista, "Ustasa", Partizana, itd. itd. organizovao redovne izlete na Ravnoj Gori i u sebi se "NADAO" da ce se kad tad "pokrljati" i medjusobno ISTREBITI !

Pak

pre 11 godina

Trebalo bi da se Srbija ponasa americki, kao kad su ona trojica-cetvorica hteli nezavisni Teksas.Bas bi bilo interesantno da vidimo kako bi Ameri reagovali kad bi pristalice postavile spomenik onome sto je poginuo u sukobu sa policijom, ili bilo sta s tim u vezi. Nije moguce da "evropsko ponasanje" predvidja dizanje spomenika teoristima ali kad je Haradinaj oslobodjen u Hagu, sve ja moguce.Inace ima li Srbija poternicu za tim tipom?

maljisa

pre 11 godina

Rece covek ciji sunarodnici ruse spomenike po grobljima samo zato sto su srpska groblja.
Ljudi imam bager neka neko posalje kamion da ga prevezem do dole.

nesa

pre 11 godina

Tamo ima nekoliko desetina spomenika teroristima i ni jedan nisu srusili.Na brdu iznad Preseva pravi se mauzolej. Sta ce da rade sa njima? Ja bih im ostavio taj spomenik i pored njega podigao neki sprpski spomenik. Nek svako slavi svoje,a istoriju i tako pise svako za sebe.

будите браћа

pre 11 godina

Дигли сте споменик терористима који су дизали у ваздух аутобусе са цивилима. Срам вас било!

radr

pre 11 godina

Ovi albanci se zamerili celom balkanu a nisu svesni posledica u buducnosti :) Amerika će da ih šamara samo da završi poso sa talibanima pa su oni na redu.Kad će ovi albanci da shvate da su Srbi evropski narod a da oni to nikad neće biti!Razmislite gospodo albanci ko smo mi a ko ste vi?

dare 011

pre 11 godina

Ko to drži lekcije o ponašanju!?
Predvodnik rušenja srpskih srednjevekovnih manistira. Ni srpska groblja niste ostavili na miru, a kukate za spomenik teroristima!!!
KO JE BRE OVDE LUD?

Marko

pre 11 godina

Kao sto si se ti prema Srbima ponasao evropski,nasta smo mi spali da nam ratni zlocinac drzi pridike sta cemo da radimo.

Spomenik treba srusiti podhitno,sada zamislite kada bi Srbi u Bosni podigli spomenik Ratku Mladicu pa to bi vec izbio rat.

Ovi sto prete da ce da se dignu na oruzije ako sruse spomenik...to bi bas voleo da vidim,procice isto kao sto su prosli oni cija su imena na spomeniku.

Dacicu imas punu podrsku da srusis spomenik.

nkvd

pre 11 godina

e moj haradinaj lupas brate po evropskim standardima u bilo kojoj zemlji eu bi pohapsili sve koji su podigli spomenik teroristickoj organizaciji ili pokretu u toj zemlji eu a spomenik bi srusili za primer drugima e sto to nasa drzava ne radi to je vec drugo pitanje i vi ste se sto je naj gore ponasali vandalski prema istoriskim spomenicima i crkvama na kosovu i metohiji koji nisu imali veze sa sadasnjom srbijom nego su imali veze sa evropskom i svetskom kulturom a sa njihovom zastito kao svetskoj bastini i niste nasli za shodno da ih zastitite ne shvatajuci da ce oni u toj vasoj buducoj drzavi i vama koristiti a da nepricamo o pravoslavnim grobljima koja ste unistili toliko o vasoj kulturi i demokratiji

Paja Patak

pre 11 godina

Unistavanje crkava, skrnavljenje nasih grobova, paljenje kuca, ubajanje ljudi i uzimanje organa....sve je to Evropsko ponasanje???? Ti si ubica i zlocinac i ovakva retorika ti ne prilici! U jednoj sekundi ovo zvuci komicno!? Srbijo rusi taj spomenik jer je dosta stajao i vredjao normalne ljude!

t

pre 11 godina

Treba postaviti 5 puta veci spomenik srbima, odmah pored albanskog, a zatim to isto uraditi i u Mitrovici. Cisto da vidimo evropski nivo i reakcije "kosovskog premijera u najavi"

T.

pre 11 godina

Da li bi Haradinaj mogao da navede primer spomenika srpskim policajcima i vojnicima koje Albanci "postuju i cuvaju"? Da li mozda u maticnoj Albaniji postoji neki spomenik srpskim i crnogorskim vojnicima koje Albanci "postuju i cuvaju"? Ako postoje takvi primeri onda ima nekog smisla ovo sto prica Haradinaj, ali ako nema onda je u pitanju uobicajeno albansko licemerje. Ili mozda Haradinaj misli na PREOSTALE srpske crkve i manastire stare vekovima koji se danas MORAJU stiti policijom i bodljikavom zicom i koje pokusava da izjednaci sa spomenikom albanskim teroristima? Crkve stare vekovima i novokomponovani spomenik teroristima, zaista, potpuno "isto". A kad spominje "evropsko popnasanje" da li Haradinaj misli na sistematsko rusenje i paljenje kao u martu 2004.? Kako se cuva ona crkva u Pristini koju Albanci uporno pokusavaju sa sruse jer ih "podseca na Milosevica" i koja je do sada upotrebljavana kao smetliste? Dirljivo je videti kako Albanci sebe samozaljubljeno dozivljavaju ali kada bi na momenat skinuli ruzicaste naocare videli bi i sami koliko su daleko od spominjanja i pozivanja na "evropske vrednosti", a narocito Haradinaj, terorista i ratni zlocinac koji je na slobodi samo zato sto je uklonio svedoke i zato sto Amerikanci kontroliusu haski "sud".

Berkut

pre 11 godina

Ako je tako podignite spomenike Iliji Garašaninu,Aleksandru Leki Rankoviću pa isto tako se ponašajte evropski,i spor bi mogao da se reši uz pomoć medjunarodne zejednice recimo Srbije.Tako zanimljive izjave mora da ste naučuli u Švajcarskoj sa Hašimom. Uostalom Hašim poznaje istoriju posavetujte s njim i eto rešenja. Hašimov idol je ionako Ilija Garašanin i zašto čoveku ne izadjete u susret sa jednim spomenikom.Nisam ni znao da kung-fu škola u Švajcarskoj daje toliko široko obrazovanje. Nema brale u Švajcarskoj kada učiš kung-fu spremaš se za svaki slučaj i za premijera i predsednika.Pa još završiš master za ratne veštine u nadaleko čuvenoj školi u Albaniji i na prvu se pozivaš na evropske vrednosti, medjunarodnu zajednicu i vladu Albanije.Nego zaboravili ste da pomenete prijatelje iz EU i Amerike. Zameriće vam, mislim da ste ih jako naljutili. Možda ste neispavani-neće Hašim da napusti mesto premijera.

radan isposnik

pre 11 godina

Sveto pravilo hriscana: Ne dirajte tudje spomenike! Ne govori i oni su nase! Cuvaj se stramputice i odbijanja od bozijega puta! Ako vredi ostace, ako ne vredi i slabo je, i samo ce se urusiti.

antikoridor

pre 11 godina

To treba srusiti odmah i biti spreman da se reaguje na eventualne posledice u smislu narusavanja bezbednosne situacije. Ne verujem da bi moglo biti nekih sekvela po i onako nikakvu medjunarodnu poziciju Srbije. Sta je sa ovim Dačićem, ranije nije bio tolika kukavica? Ovo je vec ponizavanje za stepenicu vise nego do sad. Ja sam nemackog porekla i nemam osecaj za nacionalno dostojanstvo kao ljudi iz mog okruzenja, ali me to cudo izrazito iritira. Mogu da zamislim kakav tek osecaj ima vecina...

Nikola

pre 11 godina

Pa čisto sumnjam da bi Evropa trpela pritiske da joj se otcepi deo teritorije nego bi ih sve rasterala, a ni spomenik ne bi ostao. Tako da, evropski.

Misko

pre 11 godina

Gosn. Haradinaj uzivo pored gosn. Haradinaja na slici u prirodnoj velicini, kakvi iskompleksirani likovi odlucuju o desavanjima na ovim prostorima.

P.S. Taman kad sam mislio da ne postoji nista gore od profesinoalnih "stojaca za popunjavanje kadra" oko nasih politicara, videh ovu bruku i sramotu.

kentaur

pre 11 godina

Iako ga uopste ne volim, ali Nikolic je lepo pre neki dan rekao da je postavljanje spomenika provokacija Kosova- i vidi cuda, ovo odmah otidose kod Haradinaja da potraze "savet" i da prizovu "strane faktore". Boze, dokle ce nas svaka fukara ponizavati. Haradinaj, idi pitaj one u Londonu da li su negde dozvolili postavljanje spomenika bombasima koji su digli autobuse 7.jula, a posle svrati do New Yorka pa pitaj njih da li su dozvolili postavljanje spomenika "borcima za slobodu" Al Kaide koji su srusili trzni centar?! Pa nam se vrati sa tim EVROPSKIM manirima, ajd' molim te.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Evropski i civilizacijski jeste, da spomenik moze, treba i mora da ostane. Spomenik nije top ni raketa okrenuta protiv Srbije. On je jednostavno secanje ovih ljudi na njihovu proslost. Svako ima pravo da ima svoju proslost. Protiv spomenika nema ni jednog valjanog argumenta, osim sto vredja nacionalni ponos Srba. Da nacionalni ponos imaju i drugi narodi, to se ne zeli shvatiti.

PREDLOG

pre 11 godina

Bez zezanja predlazem da srbi jednom u zivotu budu malo kreativniji i duhovitiji u resavanju ovakvih problema. Treba napraviti spomenik u obliku velikog falusa i postaviti ga na isti trg gde se nalazi sporni spomenik a onda traziti od haradinaja da se ponasa evropski po tom pitanju i da prihvati sve slobode umetnickog izrazavanja.

molim vas budite malo kreativniji dosta je bilo razaranja, uklanjanja i destrukcije!

Rizvan

pre 11 godina

Rusenjem spomenika ni jedna drzava ne dokazuje svoju snagu, naprotiv to je slabost. U lepo uredjenim drzavama ovaj spomenik niko ne bi ni opazio. Ali od muve praviti medveda ovde je uvek bio politicki dobitak. Kratkorocno, kako se uvek pokazalo i dokazalo.

Daca

pre 11 godina

Ovo je spomenik ljudima koji su krenuli direktno na rusenje Ustavnog poretka Drzave. Znaci direktno protiv drzave. Drzava tretira OVK kao teroristicku organizaciju i to je to. Oni mozda na Kosovu nisu teroristi jer su tamo odneli pobedu, ali na teritoriji koja je pod kontrolom Srbije oni jesu po svim zakonima i po Ustavu teroristi.
Ne samo da ne treba da bude dozvoljen spomenik, nego svi oni koji su bili ucesnici, ili se ustanovi bilo kakva konekcija sa OVK treba da budu u zatvoru. OVK je za Srbiju kao Al Kaida za Ameriku i ja ne znam kako uopste o ovome ima da se raspravlja i razmislja.
Cela ova prica totalno pada u vodu ako Vlada Srbije promeni to sve i jasno i glasno kaze svima nama da je OVK bila organizacija koja je morala da se napravi da bi se Albanci oslobodili srpske represije, da im se izvinjavamo za sve pricinjene stete i da se nadamo da je za njih prihvatljivo i da i dalje zele da zive u nasoj zajednickoj zemlji, koja je zemlja svih gradjana koji u njoj zive.
E, ako je to slucaj, onda je taj spomenik nesto sasvim drugo. Onda treba da se napravi jedan veliki veliki spomenik na Trgu republike npr. za sve nas koji smo zestoko trpeli i sve one koji su mnogo izgubili zbog decenije i po u magnovenju srpske politike. Spomenik za albance sa kosova i srbe sa kosova i sve gradjani Srbije i muslimane iz Srebrenice i srbi iz Krajine i svi mi koji smo trpeli, patili i stradali zbog jedne ili vise bezumnih politika.
E onda mozemo da idemo dalje!

stevan

pre 11 godina

hahaha pa ovo nema nigde na svetu. Tesko mi je kad vidim gde se Srbija nalazi, i da bukvalno svako moze da joj preti. Ne tako davno, ta ista Srbija se suprostavljala takvim silama kao Austrougarima, Nemcima...a gde sad, sepatatista (terorista) koji je rusio ustav SRJ u periodu od 98 do 99, sad nam prica o postenju...

Dragan

pre 11 godina

Ja sam isto za to da se Srbija izjasni na "evropski" nacin, odnosno da odmah ukloni spomenik i da pohapsi teroriste koji su ga postavili, jer to je jedini nacin na koji bi reagovale Nemacka, Francuska, UK i ostali.

Milan Cvetkovic

pre 11 godina

I sam sam u cudu da je to kamenje podignuto od novembra? Prosto nemogu da verujem da je jos na teritoriji Srbije. Jako zalosno...Srbijo,- kad ste trebali konsultacije sa zapadom o mnogo vaznijim stvarima devedesetih to niste radili? Zasto bih sada, kad je neminovno pod svih svetskih kriterijuma jako zalosno i omalozavajuce. Jasno se radi o provokaciji koju nebi tolerisala ni jedna nacija ni jedanu sekundu, jedan dan. Odakle vam 17-ti Januar i taj datum? Ako nasi sunarodnici albanci sa juga ne sruse sami? Vi uzimate kormilo??? Strasna sramota..SRUSITE TO KAMENJE LEGALNO I BUDITE COVEK BAREM JEDNOM! imamo li dostojanstva?

Slobodan

pre 11 godina

Da u evropi neko podigne spomen fasistima iz drugog svetskog rata, takav spomenik bi momentalno bio srusen, a odgovorni pohapseni i osudjeni na duge robije!
Na teritoriji Srbije, podignut je spomenik teroristima i neprijateljima ove drzave, koji su ubijali Srpski narod!
Molimo srpske vlasti da rese ovo na pomenuti "evropski" nacin!

Monumentology

pre 11 godina

Ne treba rusiti spomenik vec na istom mestu izgraditi novi, recimo velikom americkom predsedniku John Quincy Adams-u koji je rekao sledece : "If the United States does go abroad to slay dragons in the name of freedom and liberty she could become dictatress of the world, but in the process she would lose her soul. She would be no longer the ruler of her own spirit....
America’s glory is not dominion, but liberty. Her march is the march of the mind. She has a spear and a shield: but the motto upon her shield is, Freedom, Independence, Peace. This has been her Declaration: this has been, as far as her necessary intercourse with the rest of mankind would permit, her practice.1821!

sto smeta tebi smeta i drugima

pre 11 godina

Slazem se da se taj "memorijal" srusi ako HR na svojoj svetoj teritoriji porusi sve slicne "memorijale" koje su Srbi podigli cetnicima koji su pobijeni u borbi protiv HR vojske.

1804

pre 11 godina

Ми смо дефинитивно у некој скривеној камери.јер ово што нам се дешава апсолутно нема везе са здравим разумом.најпре се сви они цивили на приколицама сами поубијаше,па на косову извадише сами себи органе.сад нам убица и криминалац дели савете о лепом понашању.

ZokyNBGD

pre 11 godina

"evropske kriterijume" "spomenik nikom ne smeta"

pa zato nas i gaze jer im sve dozvoljavamo, došli smo u situaciju da nam zločinci i kriminalci dele savete i lupaju šamare....besan sam, alo bre pa spomenik onima koji su ubijali naše policajce, pa zamislite nešto slično u Francuskoj ili Nemačkoj?!?!

UŽAS!!!

Stevan

pre 11 godina

Dakle samo postaviti pitanje EU i Amerikancima sta bi uradili da Islamisti u EU ili USA podignu spomenik Osami Bin Ladenu. Kako bi to evropski resili?
Prvo bi bager presao 5-6 puta, onda bi preorali i posuli solju to mesto a oni koji su ga zidali bi po "patrot act"-u zavrsili u dubinama Gvantanama da ih svetlo dana vise nikad ne ugleda.
Potpuno se slazem da treba tako evropski i americki da postupimo.

333@gmail.com

pre 11 godina

Pa mislim bas je evropski...ma ovo je sve budalastina.Spomenik da sruse lokalne vlasti i gradjevinska inspekcija i to kako zakon nalaze,a ako pretnje zamene silom kao sto kazu...onda ih proglasiti teroristima. Zakon za te koji prete i napadaju se zna...Srbija je clanica UN i mora da se postuje njena borba protiv terorizma kao i provociranje sukoba na razne nacine.Na srecu, za sada su to samo otvorene pretnje...

gorca

pre 11 godina

Koje smo mi moralno dno kao narod dostigli kad se jedan kriminalac i zlocinac usudjuje da nam drzi pridike o evropskim vrednostima. Stvarno zalosno.

rješavaj to u začetku

pre 11 godina

Ruši to, pet dana priče i gotovo. Tako su naši srušili (i temelje iskopali)u Lovincu i Slunju Budakov i Francetićev spomenik i više nikom ne pada na pamet da podiže. Specijalce i bager poslati pa kada okruže spomenik upotrebi silu jer tako se radi u svakoj pravnoj državi EU. Poslije dati izjavu, pa rješili smo to na europski način.

drekavac

pre 11 godina

Namerno ili slučajno ispustili ste dve vrlo podrugljive, sarkastične i licemerne rečenice koje je Haradinaj izrekao: "...i na Kosovu ima srpskih istorijskih spomenika koji se čuvaju i poštuju." i "Isto kao što smo mi preuzeli odgovornost na Kosovu i poštujemo našu kulturu i spomenike, čija nas različitost ne osiromašuje, nego obogaćuje."
A ja ću samo podsetiti na 17. mart 2004. kada je preko 50.000 Albanaca dva dana palilo crkve, rušilo kuće, napadalo i ubijalo Srbe i druge nealbance, predstavnike UNMIK-a, ali i nelojalne Albance. Rezultat: 19 ubijenih (11 Albanaca i 8 Srba), oko 900 povređenih, oko 900 uništenih ili oštećenih kuća, 35 crkava i manastira je dignuto u vazduh ili oštećeno, proterano preko 4.000 Srba, pri čemu je etnički očišćeno 9 sela i 6 gradova (Priština, Obilić, Prizren, Peć, Gnjilane).
Možda ovaj komentar i ne objavite, kao što to ne činite u oko 30% slučajeva, ali znajte da ste onda Haradinajevi saučesnici.

tekovina

pre 11 godina

Ko nam kaze ,pa to je strasno...Ovo je izdizanje iz sivila i mraka sa licem pod maskom i duboko skrivenom civilizacijskom tekovinama...da se moze biti slep i pored sopstvenih ociju.

sss

pre 11 godina

Bojim se da bi vrlo lako mogla da bude uklonjena neka od crkava na Kosovu, ako se ukloni spomenik. Sad je pitanje da li cemo cuteti, neckati se, pretiti prekidom dijaloga sa Haradinajem, Briselom, eu, malim Pericom, ili uraditi nesto...

nada ZR

pre 11 godina

predsednici opstina otisli u Pristinu da se dogovore...Haradinaj da ih posavetuje sta da rade.Uklanjanje spomenika je sada nuzno ako su te tri opstine zaista u Srbiji.Hajde da mi podignemo spomenik Srbima koji su izgubili zivote boreci se protiv terorista!

Bosanac

pre 11 godina

iI mi u BOSNI I HERCEGOVINI bi zamolili srbe da uklone spomenike srpskim borcima jer su se i oni borili protiv države BIH....Nemojte srbi imati kao i uvijek dvostruke aršine i uzimati samo ono što vama odgovara...Nadam se da će te objaviti ovaj komentar jer ne sadrži nikakvu mržnju već civilizirano mišljenje,do sada mi niste objavljivali komentare jer ste i vi izgleda pod velikom cenzurom....

Mileva

pre 11 godina

E, ali zaista, zasto provociraju? Zar nisu dovoljno dobili? Evropa znaci i preuzimanje obaveza, postovanja prema drzavi, zar ne? Komsije, koliko imate prava u Svajcarskoj, Nemackoj, Svedskoj? Vesti na albanskom, nastavu na albanskom, pravo na samoupravu, mozda? Ajd da trgujemo i radimo malo pa da nam bude bolje. Ni ja ne zivim bolje u Krusevcu i isto ne mogu da ostvarim svoja ljudska prava. Cekam u redu, gledam smece naokolo, nesto kao glasam za nekog ili neku ideju a oni se, lupezi, dogovore i opet, zajedno vladaju... Kao da vam je do krvi i stradanja! Otimamo se za tu zemlju a ni ovo sto imamo nismo uredili, kultivisali, zastitili. Ni puteva, ni vodovoda, ni kanalizacije, ni trotoara, ni fiskulturnih sala, igralista. Mozda u Beogradu ima, ali ima ljudi i van njega. Sta, da se odcepimo? Razmisljam...mozda cemo i morati.

Mikša

pre 11 godina

A kad će Albanci da se ponašaju Evropski? Kad oni ruše Srpske spomenike onda je to Evropski a? Šta bi bilo kad bi negde na Kosovu podigli spomenik Srpskim borcima? Albanci bi ga srušili odmah.

drasko

pre 11 godina

...jadna smo mi drzava kada nam packe deli Haradinaj. Jos jadniji smo sto strmimo ka onima koji sve to odobravaju, pa i pomenuti spomenik. Da je u suprotnom osude iz Brisela bi stigle odavno. Mi smo jedna obicna marva od ljudi. Mi smo narod bez drzave. Ova drzava nema vlast. Ova vlast nema narod uz sebe. Nasi politicki lideri su lideri samo u svojoj kuci. Kukavice i poltorni vode drzavu. Ovaj narod je istinske patriote izgubio jos na Ceru i Kajmakcalanu. Ostao je samo sljam koji svoju egzistenciju i bitisanje vidi kroz vecne lazi i kroz dzep, ali tudji. Zbogom Srbijo, tugo i nesreco.

oPaki

pre 11 godina

Prvi put osecam da bih dostojanstvenije podneo packe Amerike i nekih NVO zgubidana, nego ponizavanje od ovakvog, kao sto je Haradinaj. Dacicu, stidi se malo i ti, ne samo ja!

Ortodox

pre 11 godina

Danas čitah članak dr Neleta Karajlića, kako živimo u nadrealnom vremenu i stvarno je neverovatno. Toliko je tužno, ali pomalo i smešno. Oni porušiše i spališe tolike crkve, manastire i razna srpska groblja, a dižu na međunarodni nivo potencijalno rušenje betonskog stuba podignut teroristima. Šta reći??? Svet sve dublje tone u tamu, a mi smo toliko jadni, da Albanija iz doba Envera Hodže izgleda kao Holivud. Umesto da su ga istog dana porušili i završili posao u tišini. Prekjuče je pisalo u Kuriru, da će se Srbija u 2013.-toj svesti na Beogradski pašaluk. Pa Tomo, Vučiću i Ivice mislite o tome, po čemu će vas pamtiti istorija.

sova

pre 11 godina

Da li se Kosovo i Metohija ponasa evropski? Da li je evropski zataskavati zutu kucu, ubistva radi prodaje ljudskih organa i potom podizanje spomenika tim akterima u Srbiji? Zasto se ignorise Izvestaj koji je podneo Dick Marti? Ako smo za pomirenje onda to treba da bude obostrano. Gde nestade divan izraz iz Becke konvencije: reciprocitet ?

Marija

pre 11 godina

Kako sam razumela oni(albanci) se ponašaju Evropski,odlično onda Srbi treba da podignu spomenike civilima i policajcima poginulim u odbrani svoje Domovine(Kosova i Metohije) a to neka podrze haradinaj,tači i ostali pa neka pokažu svojim primerom kolike su demokrate i evropljani.

Todor

pre 11 godina

"...pošto spomenik, kako je naveo, nikome ne smeta."

Ja ne znam čemu sve to vodi?
Šta bi bilo kada bi Srbi podizali spomenike onim Srbima koji su ubijali nedužne Albance...i rekli: ...to nikome ne smeta!

Pera II

pre 11 godina

Da sam kojim slučajem novinar, nikada ne bih prenosio izjave ovakvih likova. To kod njih samo stvara utisak da je njihovo mišljenje bitno i da su nešto pametno rekli.

Maja

pre 11 godina

Predlazem da nasa vlast smesta srusi spomenik posvecen teroristima koji su napali Srbiju i da na njegovo mesto odmah postavi bistu nekog albanskog pesnika ili pisca. Tek da se vidi da Srbija nema nista protiv Albanaca ali da se terorizam protiv drzave nece tolerisati. Da vidim ko ce onda moci nesto da nam prebaci.

djole

pre 11 godina

kada politicari iz 90 krenu silom neka koriste oruzane pripadnike iz uze srbije nekoristite za te potrebe sinove bracu i rodbinu iz vojvodine.dosta su vojvodjani skupo do sada placali njihovu politiku.patriot

KLESAR

pre 11 godina

Kakva je situacija sa Srpskim nadgrobnim spomenicima ( pod uslovom da nisu odneti i ugrađeni u štale ),kućama i crkvana na okupiranoj teritoriji KiM ? Dakle .... znate odgovor .

Dragan

pre 11 godina

Ja predlazem da se na Kosovu, u Kosovskoj Mitrovici digne spomenik Ratku Mladicu a da se u Republici Sprskoj, na Palama digne spomenik Radovanu Karadzicu.
Pa da vidimo kako izgleda evropsko ponasanje.

Ivan

pre 11 godina

Da budemo fer, pa da se tom spomeniku desi isto sto bi se desilo spomeniku arkana u albaniji.

Ali posto mi uvek popustimo, pa mozemo da budemo jos vise "kompromisniji" pa da se tom spomeniku desi isto sto i srpskim crkvama na kosovu

Eto popustili smo, evropski, posteno?

Policajac

pre 11 godina

E Srbijo, E Dačiću ministre moj, kako se samo osećam poniženo, po ko zna koji put, zbog tebe kukavico. Pitam se da li je moguće da ova zemlja koju vodite izbegne bar neki poraz?

runner

pre 11 godina

Baš kao što se vi ponašate "evropski" prema sakralnim objektima i kulturno istorijskim spomenicima Srba na Kosmetu. Koliko je od '99 do danas porušeno pravoslavnih grobalja i spaljeno crkava i manastira a o spomenicima da i ne govorimo? Može li se i zamisliti mogućnost da neko podigne spomenik srpskim policajcima i vojnicima u Prizrenu ili bilo gde na Kosmetu? Moj vam je savet da prvo raščistite u svom dvorištu pa onda uprete prstom u komšijino.

pera lozac

pre 11 godina

ja samo zamisljam situaciju da neko (sve jedno ko ili Srbi ili Albanci) uradi bilo sta a da je to protiv volje Amerike, odnosno tamo nekog sluzbenika americke vlade, posto neverujem da Obamu bas interesuje spomenik.

pera lozac

pre 11 godina

ja samo zamisljam situaciju da neko (sve jedno ko ili Srbi ili Albanci) uradi bilo sta a da je to protiv volje Amerike, odnosno tamo nekog sluzbenika americke vlade, posto neverujem da Obamu bas interesuje spomenik.

Pantagruel

pre 11 godina

Треба то решити европски, на исти начин на који би Британија решила проблем споменика Ирској републиканској армији, Шпанија подизање споменика погинулим припадницима ЕТА, Француска подизање споменика погинулим корзиканским сепаратистима, Италија Црвеним бригадама, а Немачка Баден Мајнхофу или Црном септембру.

Božo

pre 11 godina

1. Spomenik se mora skloniti. Problem je što već dugo stoji. Kod mene u nemačkoj bi stajao deset minuta. Toj je greška naših vlada.
2. U evropi gde haradinaj definiše standarde i priča od njih ja ne bih imao volje da sam njen gradanin.

Pera II

pre 11 godina

Da sam kojim slučajem novinar, nikada ne bih prenosio izjave ovakvih likova. To kod njih samo stvara utisak da je njihovo mišljenje bitno i da su nešto pametno rekli.

Bosanac

pre 11 godina

iI mi u BOSNI I HERCEGOVINI bi zamolili srbe da uklone spomenike srpskim borcima jer su se i oni borili protiv države BIH....Nemojte srbi imati kao i uvijek dvostruke aršine i uzimati samo ono što vama odgovara...Nadam se da će te objaviti ovaj komentar jer ne sadrži nikakvu mržnju već civilizirano mišljenje,do sada mi niste objavljivali komentare jer ste i vi izgleda pod velikom cenzurom....

runner

pre 11 godina

Baš kao što se vi ponašate "evropski" prema sakralnim objektima i kulturno istorijskim spomenicima Srba na Kosmetu. Koliko je od '99 do danas porušeno pravoslavnih grobalja i spaljeno crkava i manastira a o spomenicima da i ne govorimo? Može li se i zamisliti mogućnost da neko podigne spomenik srpskim policajcima i vojnicima u Prizrenu ili bilo gde na Kosmetu? Moj vam je savet da prvo raščistite u svom dvorištu pa onda uprete prstom u komšijino.

oPaki

pre 11 godina

Prvi put osecam da bih dostojanstvenije podneo packe Amerike i nekih NVO zgubidana, nego ponizavanje od ovakvog, kao sto je Haradinaj. Dacicu, stidi se malo i ti, ne samo ja!

lemi

pre 11 godina

oskrnavili nam groblja,crkve,manastire ... moj komentar na to je da mi adminstrator nece objaviti sta imam da ti porucim zato se odjavljujem

Dragan

pre 11 godina

Ja predlazem da se na Kosovu, u Kosovskoj Mitrovici digne spomenik Ratku Mladicu a da se u Republici Sprskoj, na Palama digne spomenik Radovanu Karadzicu.
Pa da vidimo kako izgleda evropsko ponasanje.

Ortodox

pre 11 godina

Danas čitah članak dr Neleta Karajlića, kako živimo u nadrealnom vremenu i stvarno je neverovatno. Toliko je tužno, ali pomalo i smešno. Oni porušiše i spališe tolike crkve, manastire i razna srpska groblja, a dižu na međunarodni nivo potencijalno rušenje betonskog stuba podignut teroristima. Šta reći??? Svet sve dublje tone u tamu, a mi smo toliko jadni, da Albanija iz doba Envera Hodže izgleda kao Holivud. Umesto da su ga istog dana porušili i završili posao u tišini. Prekjuče je pisalo u Kuriru, da će se Srbija u 2013.-toj svesti na Beogradski pašaluk. Pa Tomo, Vučiću i Ivice mislite o tome, po čemu će vas pamtiti istorija.

Bosanac

pre 11 godina

Možda niste znali:
Srbi su u BiH za vrijeme rata porušili oko 1000 vjerskih objekata.

PS.nadam se da moderatoru nije i ovo uvredljiv komentar

nislija

pre 11 godina

Ma rusi to.....nelegalan spomenik i tacka....da li bi ameri digli spomenik Bin Ladenu na Menhetnu??!! Pre neki dan sam se sokirao kada sam cuo da Albanci sinhronizovano i sistematski kupuju stanove u Nisu,kupili su oko 500.Posto ih zakon sprecava da toliko ulazu u nekretnine kao strani drzavljani,oni sklapaju ugovore sa Srbima sa Kosova o navodnoj pozajmici.....albanci daju kes kosovskim srbima,ovi za 50,60.000 hiljada kupuju stan i kroz godinu dana Srbi kao nemaju da vrate albancima i na konto toga im prepisuju stanove .....Zlo se mora saseci u korenu!!!

Шеки

pre 11 godina

Као нпр Французи у Алжиру, Немци у СССР, чланице НАТО у СРЈ? Не бих се ја позивао на европске вредности.

dragan

pre 11 godina

Evo i u Njujorku treba da postave spomenik za otmičare aviona koji su uništili STC. Ako se to ne dogodi, Ramuše, uvek možeš da se opravdas da to nije Evropa.

Maja

pre 11 godina

Predlazem da nasa vlast smesta srusi spomenik posvecen teroristima koji su napali Srbiju i da na njegovo mesto odmah postavi bistu nekog albanskog pesnika ili pisca. Tek da se vidi da Srbija nema nista protiv Albanaca ali da se terorizam protiv drzave nece tolerisati. Da vidim ko ce onda moci nesto da nam prebaci.

radr

pre 11 godina

Ovi albanci se zamerili celom balkanu a nisu svesni posledica u buducnosti :) Amerika će da ih šamara samo da završi poso sa talibanima pa su oni na redu.Kad će ovi albanci da shvate da su Srbi evropski narod a da oni to nikad neće biti!Razmislite gospodo albanci ko smo mi a ko ste vi?

drasko

pre 11 godina

...jadna smo mi drzava kada nam packe deli Haradinaj. Jos jadniji smo sto strmimo ka onima koji sve to odobravaju, pa i pomenuti spomenik. Da je u suprotnom osude iz Brisela bi stigle odavno. Mi smo jedna obicna marva od ljudi. Mi smo narod bez drzave. Ova drzava nema vlast. Ova vlast nema narod uz sebe. Nasi politicki lideri su lideri samo u svojoj kuci. Kukavice i poltorni vode drzavu. Ovaj narod je istinske patriote izgubio jos na Ceru i Kajmakcalanu. Ostao je samo sljam koji svoju egzistenciju i bitisanje vidi kroz vecne lazi i kroz dzep, ali tudji. Zbogom Srbijo, tugo i nesreco.

KLESAR

pre 11 godina

Kakva je situacija sa Srpskim nadgrobnim spomenicima ( pod uslovom da nisu odneti i ugrađeni u štale ),kućama i crkvana na okupiranoj teritoriji KiM ? Dakle .... znate odgovor .

drekavac

pre 11 godina

Namerno ili slučajno ispustili ste dve vrlo podrugljive, sarkastične i licemerne rečenice koje je Haradinaj izrekao: "...i na Kosovu ima srpskih istorijskih spomenika koji se čuvaju i poštuju." i "Isto kao što smo mi preuzeli odgovornost na Kosovu i poštujemo našu kulturu i spomenike, čija nas različitost ne osiromašuje, nego obogaćuje."
A ja ću samo podsetiti na 17. mart 2004. kada je preko 50.000 Albanaca dva dana palilo crkve, rušilo kuće, napadalo i ubijalo Srbe i druge nealbance, predstavnike UNMIK-a, ali i nelojalne Albance. Rezultat: 19 ubijenih (11 Albanaca i 8 Srba), oko 900 povređenih, oko 900 uništenih ili oštećenih kuća, 35 crkava i manastira je dignuto u vazduh ili oštećeno, proterano preko 4.000 Srba, pri čemu je etnički očišćeno 9 sela i 6 gradova (Priština, Obilić, Prizren, Peć, Gnjilane).
Možda ovaj komentar i ne objavite, kao što to ne činite u oko 30% slučajeva, ali znajte da ste onda Haradinajevi saučesnici.

333@gmail.com

pre 11 godina

Pa mislim bas je evropski...ma ovo je sve budalastina.Spomenik da sruse lokalne vlasti i gradjevinska inspekcija i to kako zakon nalaze,a ako pretnje zamene silom kao sto kazu...onda ih proglasiti teroristima. Zakon za te koji prete i napadaju se zna...Srbija je clanica UN i mora da se postuje njena borba protiv terorizma kao i provociranje sukoba na razne nacine.Na srecu, za sada su to samo otvorene pretnje...

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Licno se protivim rusenju i "skrnavljenju" tog spomenika u Presevu ali bih podrzao njegovo "premestanje" iz Preseva na Ravnu Goru pokraj Drazinog spomenika !
Ustvari da se Ja pitam sve spomenike "spornim licnostima" koji su danas rasuti sirom Srbije preselio bih na Ravnu Goru a onda bih Ravnu Goru uvrstio u "turisticku destinaciju" za sve simpatizere CETNIKA, "MUDJAHEDINA", Albanskih ekstremista, "Ustasa", Partizana, itd. itd. organizovao redovne izlete na Ravnoj Gori i u sebi se "NADAO" da ce se kad tad "pokrljati" i medjusobno ISTREBITI !

Ivan

pre 11 godina

Da budemo fer, pa da se tom spomeniku desi isto sto bi se desilo spomeniku arkana u albaniji.

Ali posto mi uvek popustimo, pa mozemo da budemo jos vise "kompromisniji" pa da se tom spomeniku desi isto sto i srpskim crkvama na kosovu

Eto popustili smo, evropski, posteno?

будите браћа

pre 11 godina

Дигли сте споменик терористима који су дизали у ваздух аутобусе са цивилима. Срам вас било!

Mikša

pre 11 godina

A kad će Albanci da se ponašaju Evropski? Kad oni ruše Srpske spomenike onda je to Evropski a? Šta bi bilo kad bi negde na Kosovu podigli spomenik Srpskim borcima? Albanci bi ga srušili odmah.

djole

pre 11 godina

kada politicari iz 90 krenu silom neka koriste oruzane pripadnike iz uze srbije nekoristite za te potrebe sinove bracu i rodbinu iz vojvodine.dosta su vojvodjani skupo do sada placali njihovu politiku.patriot

Pak

pre 11 godina

Trebalo bi da se Srbija ponasa americki, kao kad su ona trojica-cetvorica hteli nezavisni Teksas.Bas bi bilo interesantno da vidimo kako bi Ameri reagovali kad bi pristalice postavile spomenik onome sto je poginuo u sukobu sa policijom, ili bilo sta s tim u vezi. Nije moguce da "evropsko ponasanje" predvidja dizanje spomenika teoristima ali kad je Haradinaj oslobodjen u Hagu, sve ja moguce.Inace ima li Srbija poternicu za tim tipom?

sova

pre 11 godina

Da li se Kosovo i Metohija ponasa evropski? Da li je evropski zataskavati zutu kucu, ubistva radi prodaje ljudskih organa i potom podizanje spomenika tim akterima u Srbiji? Zasto se ignorise Izvestaj koji je podneo Dick Marti? Ako smo za pomirenje onda to treba da bude obostrano. Gde nestade divan izraz iz Becke konvencije: reciprocitet ?

dare 011

pre 11 godina

Ko to drži lekcije o ponašanju!?
Predvodnik rušenja srpskih srednjevekovnih manistira. Ni srpska groblja niste ostavili na miru, a kukate za spomenik teroristima!!!
KO JE BRE OVDE LUD?

Policajac

pre 11 godina

E Srbijo, E Dačiću ministre moj, kako se samo osećam poniženo, po ko zna koji put, zbog tebe kukavico. Pitam se da li je moguće da ova zemlja koju vodite izbegne bar neki poraz?

Marija

pre 11 godina

Kako sam razumela oni(albanci) se ponašaju Evropski,odlično onda Srbi treba da podignu spomenike civilima i policajcima poginulim u odbrani svoje Domovine(Kosova i Metohije) a to neka podrze haradinaj,tači i ostali pa neka pokažu svojim primerom kolike su demokrate i evropljani.

Paja Patak

pre 11 godina

Unistavanje crkava, skrnavljenje nasih grobova, paljenje kuca, ubajanje ljudi i uzimanje organa....sve je to Evropsko ponasanje???? Ti si ubica i zlocinac i ovakva retorika ti ne prilici! U jednoj sekundi ovo zvuci komicno!? Srbijo rusi taj spomenik jer je dosta stajao i vredjao normalne ljude!

T.

pre 11 godina

Da li bi Haradinaj mogao da navede primer spomenika srpskim policajcima i vojnicima koje Albanci "postuju i cuvaju"? Da li mozda u maticnoj Albaniji postoji neki spomenik srpskim i crnogorskim vojnicima koje Albanci "postuju i cuvaju"? Ako postoje takvi primeri onda ima nekog smisla ovo sto prica Haradinaj, ali ako nema onda je u pitanju uobicajeno albansko licemerje. Ili mozda Haradinaj misli na PREOSTALE srpske crkve i manastire stare vekovima koji se danas MORAJU stiti policijom i bodljikavom zicom i koje pokusava da izjednaci sa spomenikom albanskim teroristima? Crkve stare vekovima i novokomponovani spomenik teroristima, zaista, potpuno "isto". A kad spominje "evropsko popnasanje" da li Haradinaj misli na sistematsko rusenje i paljenje kao u martu 2004.? Kako se cuva ona crkva u Pristini koju Albanci uporno pokusavaju sa sruse jer ih "podseca na Milosevica" i koja je do sada upotrebljavana kao smetliste? Dirljivo je videti kako Albanci sebe samozaljubljeno dozivljavaju ali kada bi na momenat skinuli ruzicaste naocare videli bi i sami koliko su daleko od spominjanja i pozivanja na "evropske vrednosti", a narocito Haradinaj, terorista i ratni zlocinac koji je na slobodi samo zato sto je uklonio svedoke i zato sto Amerikanci kontroliusu haski "sud".

laki

pre 11 godina

@Možda niste znali:
Srbi su u BiH za vrijeme rata porušili oko 1000 vjerskih objekata.

PS.nadam se da moderatoru nije i ovo uvredljiv komentar
(Bosanac, 30. decembar 2012 09:32)

Mozda niste znali da su muslimani u ratu 91/95 porusili vise od 1000 Crkava i pobili preko 20.000 Srba,nadam se da ce moderatori objaviti ovaj komentar jer nije uvredljiv, hvala
P.S. uklonite spomenik

sss

pre 11 godina

Bojim se da bi vrlo lako mogla da bude uklonjena neka od crkava na Kosovu, ako se ukloni spomenik. Sad je pitanje da li cemo cuteti, neckati se, pretiti prekidom dijaloga sa Haradinajem, Briselom, eu, malim Pericom, ili uraditi nesto...

so-mi-li

pre 11 godina

E Srbijo međ' šljivama ti više kao da i ne postojiš. Pozvali haradinaja ako prigusti on će sve da sredi....Kukkkkuuuu polako će oni uzeti i preostali deo koji su zacrtali....

Dragan

pre 11 godina

Ja sam isto za to da se Srbija izjasni na "evropski" nacin, odnosno da odmah ukloni spomenik i da pohapsi teroriste koji su ga postavili, jer to je jedini nacin na koji bi reagovale Nemacka, Francuska, UK i ostali.

Todor

pre 11 godina

"...pošto spomenik, kako je naveo, nikome ne smeta."

Ja ne znam čemu sve to vodi?
Šta bi bilo kada bi Srbi podizali spomenike onim Srbima koji su ubijali nedužne Albance...i rekli: ...to nikome ne smeta!

stevan

pre 11 godina

hahaha pa ovo nema nigde na svetu. Tesko mi je kad vidim gde se Srbija nalazi, i da bukvalno svako moze da joj preti. Ne tako davno, ta ista Srbija se suprostavljala takvim silama kao Austrougarima, Nemcima...a gde sad, sepatatista (terorista) koji je rusio ustav SRJ u periodu od 98 do 99, sad nam prica o postenju...

t

pre 11 godina

Treba postaviti 5 puta veci spomenik srbima, odmah pored albanskog, a zatim to isto uraditi i u Mitrovici. Cisto da vidimo evropski nivo i reakcije "kosovskog premijera u najavi"

novica952

pre 11 godina

Izjava Haradinaja da i na Kosovu postoje srpski spomenici koji se čuvaju i za koje brine priština je krajnje licemerna i pokazuje sa koji pozicija nastupa dojučerašnji haški optuženik i možda budući premijer i pregovarač sa Dačićem.A što se tiče odgovora Jonuza Muslija da će braniti spomenik svim silama je samo pucanj iz prazne puške i pokušaj da se dobije na vremenu i da se naš premijer zaplaši i ne reaguje na očito nezakonito i bahato ponašanje vlasti u Preševu. Dačić sada u odsustvu hrabrosti i petlje da se suprostavi očitoj demonstraciji sile albanaca preševske doline pribegava ucenama i ucenjuje prištinsku stranu da neće putovati na razgovor u Brisel ako se spomenik ne ukoloni. Očigledno uprkos izjavama Dačić nema petlje da se suprostavi albancima koji su podigni spomenik.

bezimena

pre 11 godina

Poseduje li Vlada kapacitet da emocije, koje su u vezi ovoga spomenika narasle do maksimuma, kanalizira u pozitivnu energiju i jednu konstruktivnu akciju, kojom bi obe strane bile zadovoljene? Vlada toga nema! Rusiti "u po bela dana" doprinosi samo destabilizaciji, krhgoga mira koji je pregovorima izmedju BGD i PR poceo da ojacava. Manite se glupih i "herojskih" poklika ruuuusiiiii! Devedesete su davno iza nas.

gorca

pre 11 godina

Koje smo mi moralno dno kao narod dostigli kad se jedan kriminalac i zlocinac usudjuje da nam drzi pridike o evropskim vrednostima. Stvarno zalosno.

1804

pre 11 godina

Ми смо дефинитивно у некој скривеној камери.јер ово што нам се дешава апсолутно нема везе са здравим разумом.најпре се сви они цивили на приколицама сами поубијаше,па на косову извадише сами себи органе.сад нам убица и криминалац дели савете о лепом понашању.

kentaur

pre 11 godina

Iako ga uopste ne volim, ali Nikolic je lepo pre neki dan rekao da je postavljanje spomenika provokacija Kosova- i vidi cuda, ovo odmah otidose kod Haradinaja da potraze "savet" i da prizovu "strane faktore". Boze, dokle ce nas svaka fukara ponizavati. Haradinaj, idi pitaj one u Londonu da li su negde dozvolili postavljanje spomenika bombasima koji su digli autobuse 7.jula, a posle svrati do New Yorka pa pitaj njih da li su dozvolili postavljanje spomenika "borcima za slobodu" Al Kaide koji su srusili trzni centar?! Pa nam se vrati sa tim EVROPSKIM manirima, ajd' molim te.

Marko

pre 11 godina

Kao sto si se ti prema Srbima ponasao evropski,nasta smo mi spali da nam ratni zlocinac drzi pridike sta cemo da radimo.

Spomenik treba srusiti podhitno,sada zamislite kada bi Srbi u Bosni podigli spomenik Ratku Mladicu pa to bi vec izbio rat.

Ovi sto prete da ce da se dignu na oruzije ako sruse spomenik...to bi bas voleo da vidim,procice isto kao sto su prosli oni cija su imena na spomeniku.

Dacicu imas punu podrsku da srusis spomenik.

maljisa

pre 11 godina

Rece covek ciji sunarodnici ruse spomenike po grobljima samo zato sto su srpska groblja.
Ljudi imam bager neka neko posalje kamion da ga prevezem do dole.

nesa

pre 11 godina

Tamo ima nekoliko desetina spomenika teroristima i ni jedan nisu srusili.Na brdu iznad Preseva pravi se mauzolej. Sta ce da rade sa njima? Ja bih im ostavio taj spomenik i pored njega podigao neki sprpski spomenik. Nek svako slavi svoje,a istoriju i tako pise svako za sebe.

Sale

pre 11 godina

Ajde neko od ovih znalaca što lupaju minuse da navede kojem to četniku su srbi u BiH, Hrvatskoj ili na Kosovu, podigli neki spomenik. A izgleda da je evropski pobiti sve svedoke u postupku protiv Haradinaja. Gospodo "minusi" lepo je u italijanskom dokumentarcu prikazano i dokazano ko je i šta je "gospodin" Haradinaj.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Evropski i civilizacijski jeste, da spomenik moze, treba i mora da ostane. Spomenik nije top ni raketa okrenuta protiv Srbije. On je jednostavno secanje ovih ljudi na njihovu proslost. Svako ima pravo da ima svoju proslost. Protiv spomenika nema ni jednog valjanog argumenta, osim sto vredja nacionalni ponos Srba. Da nacionalni ponos imaju i drugi narodi, to se ne zeli shvatiti.

antikoridor

pre 11 godina

To treba srusiti odmah i biti spreman da se reaguje na eventualne posledice u smislu narusavanja bezbednosne situacije. Ne verujem da bi moglo biti nekih sekvela po i onako nikakvu medjunarodnu poziciju Srbije. Sta je sa ovim Dačićem, ranije nije bio tolika kukavica? Ovo je vec ponizavanje za stepenicu vise nego do sad. Ja sam nemackog porekla i nemam osecaj za nacionalno dostojanstvo kao ljudi iz mog okruzenja, ali me to cudo izrazito iritira. Mogu da zamislim kakav tek osecaj ima vecina...

Prota Mateja

pre 11 godina

Koji bezobrazluk, ovaj zlicinac, inace sam u svojoj knizi priznao da je licno ubijao, sad ide jos korak dalje i istorijske spomenike srpske kulture nas Kosovu i Metohiji izajednacava sa spomenicima zlocincima kao i on sto je koji su izvrsili akt oruzane pobune protiv zemlje u kojoj zive, i za koji ta ista Evropa o kojoj govori na svojoj teritoriji bi imala savim drugaciji odgovor od onog koji on sugerise, kaznila bi ih totalnim unistenjem. Ah, sad sam se setio zasto to radi, pa on i njegovi i nemaju drugih istorijskih spomenika i pored trvdnji da naseljavaju prostor Kosova i Metohije barem 2000 godina. Zaista interesanto da su Albanci sa KiM valjda jedini na svetu koji za tako dug period nisu stvorili ni jedan jedini spomenik (Muratovo turbe se ne racuna, podigli su ga Turci).

rješavaj to u začetku

pre 11 godina

Ruši to, pet dana priče i gotovo. Tako su naši srušili (i temelje iskopali)u Lovincu i Slunju Budakov i Francetićev spomenik i više nikom ne pada na pamet da podiže. Specijalce i bager poslati pa kada okruže spomenik upotrebi silu jer tako se radi u svakoj pravnoj državi EU. Poslije dati izjavu, pa rješili smo to na europski način.

Stevan

pre 11 godina

Dakle samo postaviti pitanje EU i Amerikancima sta bi uradili da Islamisti u EU ili USA podignu spomenik Osami Bin Ladenu. Kako bi to evropski resili?
Prvo bi bager presao 5-6 puta, onda bi preorali i posuli solju to mesto a oni koji su ga zidali bi po "patrot act"-u zavrsili u dubinama Gvantanama da ih svetlo dana vise nikad ne ugleda.
Potpuno se slazem da treba tako evropski i americki da postupimo.

ZokyNBGD

pre 11 godina

"evropske kriterijume" "spomenik nikom ne smeta"

pa zato nas i gaze jer im sve dozvoljavamo, došli smo u situaciju da nam zločinci i kriminalci dele savete i lupaju šamare....besan sam, alo bre pa spomenik onima koji su ubijali naše policajce, pa zamislite nešto slično u Francuskoj ili Nemačkoj?!?!

UŽAS!!!

Milan Cvetkovic

pre 11 godina

I sam sam u cudu da je to kamenje podignuto od novembra? Prosto nemogu da verujem da je jos na teritoriji Srbije. Jako zalosno...Srbijo,- kad ste trebali konsultacije sa zapadom o mnogo vaznijim stvarima devedesetih to niste radili? Zasto bih sada, kad je neminovno pod svih svetskih kriterijuma jako zalosno i omalozavajuce. Jasno se radi o provokaciji koju nebi tolerisala ni jedna nacija ni jedanu sekundu, jedan dan. Odakle vam 17-ti Januar i taj datum? Ako nasi sunarodnici albanci sa juga ne sruse sami? Vi uzimate kormilo??? Strasna sramota..SRUSITE TO KAMENJE LEGALNO I BUDITE COVEK BAREM JEDNOM! imamo li dostojanstva?

neven

pre 11 godina

MS, 30. decembar 2012 00:01)

Da, da ... nama je uvek nesto smesno.. Eto smejemo se vec 22 godine...Samo je gadno kad se probudimo i vidimo da je to realnost!!

Adam

pre 11 godina

Naravo,spomenici su samo kamen, simbolika zrtve i stradanja. Zato bi Srbi trebalo da podignu spomenik poginulim policajcima u sred Pristine, a Kosovari bi trebalo da se ponasaju evropski.

Mileva

pre 11 godina

E, ali zaista, zasto provociraju? Zar nisu dovoljno dobili? Evropa znaci i preuzimanje obaveza, postovanja prema drzavi, zar ne? Komsije, koliko imate prava u Svajcarskoj, Nemackoj, Svedskoj? Vesti na albanskom, nastavu na albanskom, pravo na samoupravu, mozda? Ajd da trgujemo i radimo malo pa da nam bude bolje. Ni ja ne zivim bolje u Krusevcu i isto ne mogu da ostvarim svoja ljudska prava. Cekam u redu, gledam smece naokolo, nesto kao glasam za nekog ili neku ideju a oni se, lupezi, dogovore i opet, zajedno vladaju... Kao da vam je do krvi i stradanja! Otimamo se za tu zemlju a ni ovo sto imamo nismo uredili, kultivisali, zastitili. Ni puteva, ni vodovoda, ni kanalizacije, ni trotoara, ni fiskulturnih sala, igralista. Mozda u Beogradu ima, ali ima ljudi i van njega. Sta, da se odcepimo? Razmisljam...mozda cemo i morati.

sto smeta tebi smeta i drugima

pre 11 godina

Slazem se da se taj "memorijal" srusi ako HR na svojoj svetoj teritoriji porusi sve slicne "memorijale" koje su Srbi podigli cetnicima koji su pobijeni u borbi protiv HR vojske.

Misko

pre 11 godina

Gosn. Haradinaj uzivo pored gosn. Haradinaja na slici u prirodnoj velicini, kakvi iskompleksirani likovi odlucuju o desavanjima na ovim prostorima.

P.S. Taman kad sam mislio da ne postoji nista gore od profesinoalnih "stojaca za popunjavanje kadra" oko nasih politicara, videh ovu bruku i sramotu.

Nikola

pre 11 godina

Pa čisto sumnjam da bi Evropa trpela pritiske da joj se otcepi deo teritorije nego bi ih sve rasterala, a ni spomenik ne bi ostao. Tako da, evropski.

nkvd

pre 11 godina

e moj haradinaj lupas brate po evropskim standardima u bilo kojoj zemlji eu bi pohapsili sve koji su podigli spomenik teroristickoj organizaciji ili pokretu u toj zemlji eu a spomenik bi srusili za primer drugima e sto to nasa drzava ne radi to je vec drugo pitanje i vi ste se sto je naj gore ponasali vandalski prema istoriskim spomenicima i crkvama na kosovu i metohiji koji nisu imali veze sa sadasnjom srbijom nego su imali veze sa evropskom i svetskom kulturom a sa njihovom zastito kao svetskoj bastini i niste nasli za shodno da ih zastitite ne shvatajuci da ce oni u toj vasoj buducoj drzavi i vama koristiti a da nepricamo o pravoslavnim grobljima koja ste unistili toliko o vasoj kulturi i demokratiji

Mozak

pre 11 godina

I on (Haradinaj) je mogao da vodi računa i da se ponaša evropski kada je radio to što je radio '98. i '99. Takođe mogao je i on i njegov narod da se ponaša evropski kad je rušio i palio po KiM 2004. crvke i manastire. Je l' to evropsko ponašanje?? Jaoooo, opet se nerviram!!

Slobodan

pre 11 godina

Da u evropi neko podigne spomen fasistima iz drugog svetskog rata, takav spomenik bi momentalno bio srusen, a odgovorni pohapseni i osudjeni na duge robije!
Na teritoriji Srbije, podignut je spomenik teroristima i neprijateljima ove drzave, koji su ubijali Srpski narod!
Molimo srpske vlasti da rese ovo na pomenuti "evropski" nacin!

Rizvan

pre 11 godina

Rusenjem spomenika ni jedna drzava ne dokazuje svoju snagu, naprotiv to je slabost. U lepo uredjenim drzavama ovaj spomenik niko ne bi ni opazio. Ali od muve praviti medveda ovde je uvek bio politicki dobitak. Kratkorocno, kako se uvek pokazalo i dokazalo.

PREDLOG

pre 11 godina

Bez zezanja predlazem da srbi jednom u zivotu budu malo kreativniji i duhovitiji u resavanju ovakvih problema. Treba napraviti spomenik u obliku velikog falusa i postaviti ga na isti trg gde se nalazi sporni spomenik a onda traziti od haradinaja da se ponasa evropski po tom pitanju i da prihvati sve slobode umetnickog izrazavanja.

molim vas budite malo kreativniji dosta je bilo razaranja, uklanjanja i destrukcije!

amor

pre 11 godina

Kako sam razumela oni(Albanci) se ponašaju Evropski, odlično onda Srbi treba da podignu spomenike civilima i policajcima poginulim u odbrani svoje domovine Kosova...
(Marija, 30. decembar 2012 00:28)

Ne moze zbog moralnog i pravnog problema. Razmisli malo zasto? Da bih te naveo na pravo razmisljanje pomenucu ti da se osvrnes na odluke Haskog suda. Nasi vojnici su za odbranu "svoje" zemlje pocinili ratne zlocine i osudjeni su na visedecenijske kazne zatvora. Albanski vojnici su listom oslobodjeni. Vidis, problem je velik i neresiv na nacin kako ga ti zamisljas.

Monumentology

pre 11 godina

Ne treba rusiti spomenik vec na istom mestu izgraditi novi, recimo velikom americkom predsedniku John Quincy Adams-u koji je rekao sledece : "If the United States does go abroad to slay dragons in the name of freedom and liberty she could become dictatress of the world, but in the process she would lose her soul. She would be no longer the ruler of her own spirit....
America’s glory is not dominion, but liberty. Her march is the march of the mind. She has a spear and a shield: but the motto upon her shield is, Freedom, Independence, Peace. This has been her Declaration: this has been, as far as her necessary intercourse with the rest of mankind would permit, her practice.1821!

Daca

pre 11 godina

Ovo je spomenik ljudima koji su krenuli direktno na rusenje Ustavnog poretka Drzave. Znaci direktno protiv drzave. Drzava tretira OVK kao teroristicku organizaciju i to je to. Oni mozda na Kosovu nisu teroristi jer su tamo odneli pobedu, ali na teritoriji koja je pod kontrolom Srbije oni jesu po svim zakonima i po Ustavu teroristi.
Ne samo da ne treba da bude dozvoljen spomenik, nego svi oni koji su bili ucesnici, ili se ustanovi bilo kakva konekcija sa OVK treba da budu u zatvoru. OVK je za Srbiju kao Al Kaida za Ameriku i ja ne znam kako uopste o ovome ima da se raspravlja i razmislja.
Cela ova prica totalno pada u vodu ako Vlada Srbije promeni to sve i jasno i glasno kaze svima nama da je OVK bila organizacija koja je morala da se napravi da bi se Albanci oslobodili srpske represije, da im se izvinjavamo za sve pricinjene stete i da se nadamo da je za njih prihvatljivo i da i dalje zele da zive u nasoj zajednickoj zemlji, koja je zemlja svih gradjana koji u njoj zive.
E, ako je to slucaj, onda je taj spomenik nesto sasvim drugo. Onda treba da se napravi jedan veliki veliki spomenik na Trgu republike npr. za sve nas koji smo zestoko trpeli i sve one koji su mnogo izgubili zbog decenije i po u magnovenju srpske politike. Spomenik za albance sa kosova i srbe sa kosova i sve gradjani Srbije i muslimane iz Srebrenice i srbi iz Krajine i svi mi koji smo trpeli, patili i stradali zbog jedne ili vise bezumnih politika.
E onda mozemo da idemo dalje!

radan isposnik

pre 11 godina

Sveto pravilo hriscana: Ne dirajte tudje spomenike! Ne govori i oni su nase! Cuvaj se stramputice i odbijanja od bozijega puta! Ako vredi ostace, ako ne vredi i slabo je, i samo ce se urusiti.

Berkut

pre 11 godina

Ako je tako podignite spomenike Iliji Garašaninu,Aleksandru Leki Rankoviću pa isto tako se ponašajte evropski,i spor bi mogao da se reši uz pomoć medjunarodne zejednice recimo Srbije.Tako zanimljive izjave mora da ste naučuli u Švajcarskoj sa Hašimom. Uostalom Hašim poznaje istoriju posavetujte s njim i eto rešenja. Hašimov idol je ionako Ilija Garašanin i zašto čoveku ne izadjete u susret sa jednim spomenikom.Nisam ni znao da kung-fu škola u Švajcarskoj daje toliko široko obrazovanje. Nema brale u Švajcarskoj kada učiš kung-fu spremaš se za svaki slučaj i za premijera i predsednika.Pa još završiš master za ratne veštine u nadaleko čuvenoj školi u Albaniji i na prvu se pozivaš na evropske vrednosti, medjunarodnu zajednicu i vladu Albanije.Nego zaboravili ste da pomenete prijatelje iz EU i Amerike. Zameriće vam, mislim da ste ih jako naljutili. Možda ste neispavani-neće Hašim da napusti mesto premijera.

nedjo

pre 11 godina

Bez obzira dali je Milos postojao,kako cete izic pred milosa i ostale s....
Ja bi se borijo pod nekom drugom zastavom,mislijo sam da smo dodirnuli dno vec odavno,prevarijo sam se.

stanko

pre 11 godina

žao mi je što nemam ni jednu sliku porušenih srpskih groblja (verovatno) evropski na Kosovu i Metohiji. Pouzdano znam da isti niti su činili zločine, niti mogu da se brane. Zamolio bih dotićne da prvo svojim nadam se Evropskim prinerom poprave porušeno pa da se pozivaju na svoj odnos što bi bilo jedino ispravno. Opet zločinci ne zašlužuju spomenik bez obzira na aboliciju.

tekovina

pre 11 godina

Ko nam kaze ,pa to je strasno...Ovo je izdizanje iz sivila i mraka sa licem pod maskom i duboko skrivenom civilizacijskom tekovinama...da se moze biti slep i pored sopstvenih ociju.

A.Semjonov

pre 11 godina

Srbi, mante se rezonovanja i nemojte se ljutiti ako vam ovom (ne)prilikom pripisem blagonaklono poimanje istorije. Albanci ne respektuju vase niti bilo cije razloge po sebi. Sada je takvo vreme da kriterije tamo odredjuje nesto sasvim violentno, brutalno i nada sve agresivno.

nada ZR

pre 11 godina

predsednici opstina otisli u Pristinu da se dogovore...Haradinaj da ih posavetuje sta da rade.Uklanjanje spomenika je sada nuzno ako su te tri opstine zaista u Srbiji.Hajde da mi podignemo spomenik Srbima koji su izgubili zivote boreci se protiv terorista!

Eko

pre 11 godina

Zamislite jedno jutro dolazi pismo kod Obame: "Trazimo pomoc Americke administracije u međunarodnom sporu oko spomenika u Preševu... Potpis: Mustafa i Dačić" Zamislite samo taj izraz lica kad bi ovo Obama pročitao hahahaha... Neprocjenjivo......bo lud zbunjenog na Balkanu!

Pozz iz Sarajeva...

Bosanac

pre 11 godina

iI mi u BOSNI I HERCEGOVINI bi zamolili srbe da uklone spomenike srpskim borcima jer su se i oni borili protiv države BIH....Nemojte srbi imati kao i uvijek dvostruke aršine i uzimati samo ono što vama odgovara...Nadam se da će te objaviti ovaj komentar jer ne sadrži nikakvu mržnju već civilizirano mišljenje,do sada mi niste objavljivali komentare jer ste i vi izgleda pod velikom cenzurom....

pera lozac

pre 11 godina

ja samo zamisljam situaciju da neko (sve jedno ko ili Srbi ili Albanci) uradi bilo sta a da je to protiv volje Amerike, odnosno tamo nekog sluzbenika americke vlade, posto neverujem da Obamu bas interesuje spomenik.

bezimena

pre 11 godina

Poseduje li Vlada kapacitet da emocije, koje su u vezi ovoga spomenika narasle do maksimuma, kanalizira u pozitivnu energiju i jednu konstruktivnu akciju, kojom bi obe strane bile zadovoljene? Vlada toga nema! Rusiti "u po bela dana" doprinosi samo destabilizaciji, krhgoga mira koji je pregovorima izmedju BGD i PR poceo da ojacava. Manite se glupih i "herojskih" poklika ruuuusiiiii! Devedesete su davno iza nas.

radr

pre 11 godina

Ovi albanci se zamerili celom balkanu a nisu svesni posledica u buducnosti :) Amerika će da ih šamara samo da završi poso sa talibanima pa su oni na redu.Kad će ovi albanci da shvate da su Srbi evropski narod a da oni to nikad neće biti!Razmislite gospodo albanci ko smo mi a ko ste vi?

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Evropski i civilizacijski jeste, da spomenik moze, treba i mora da ostane. Spomenik nije top ni raketa okrenuta protiv Srbije. On je jednostavno secanje ovih ljudi na njihovu proslost. Svako ima pravo da ima svoju proslost. Protiv spomenika nema ni jednog valjanog argumenta, osim sto vredja nacionalni ponos Srba. Da nacionalni ponos imaju i drugi narodi, to se ne zeli shvatiti.

Bosanac

pre 11 godina

Možda niste znali:
Srbi su u BiH za vrijeme rata porušili oko 1000 vjerskih objekata.

PS.nadam se da moderatoru nije i ovo uvredljiv komentar

Rizvan

pre 11 godina

Rusenjem spomenika ni jedna drzava ne dokazuje svoju snagu, naprotiv to je slabost. U lepo uredjenim drzavama ovaj spomenik niko ne bi ni opazio. Ali od muve praviti medveda ovde je uvek bio politicki dobitak. Kratkorocno, kako se uvek pokazalo i dokazalo.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Licno se protivim rusenju i "skrnavljenju" tog spomenika u Presevu ali bih podrzao njegovo "premestanje" iz Preseva na Ravnu Goru pokraj Drazinog spomenika !
Ustvari da se Ja pitam sve spomenike "spornim licnostima" koji su danas rasuti sirom Srbije preselio bih na Ravnu Goru a onda bih Ravnu Goru uvrstio u "turisticku destinaciju" za sve simpatizere CETNIKA, "MUDJAHEDINA", Albanskih ekstremista, "Ustasa", Partizana, itd. itd. organizovao redovne izlete na Ravnoj Gori i u sebi se "NADAO" da ce se kad tad "pokrljati" i medjusobno ISTREBITI !

djole

pre 11 godina

kada politicari iz 90 krenu silom neka koriste oruzane pripadnike iz uze srbije nekoristite za te potrebe sinove bracu i rodbinu iz vojvodine.dosta su vojvodjani skupo do sada placali njihovu politiku.patriot

nedjo

pre 11 godina

Bez obzira dali je Milos postojao,kako cete izic pred milosa i ostale s....
Ja bi se borijo pod nekom drugom zastavom,mislijo sam da smo dodirnuli dno vec odavno,prevarijo sam se.

Шеки

pre 11 godina

Као нпр Французи у Алжиру, Немци у СССР, чланице НАТО у СРЈ? Не бих се ја позивао на европске вредности.

Ortodox

pre 11 godina

Danas čitah članak dr Neleta Karajlića, kako živimo u nadrealnom vremenu i stvarno je neverovatno. Toliko je tužno, ali pomalo i smešno. Oni porušiše i spališe tolike crkve, manastire i razna srpska groblja, a dižu na međunarodni nivo potencijalno rušenje betonskog stuba podignut teroristima. Šta reći??? Svet sve dublje tone u tamu, a mi smo toliko jadni, da Albanija iz doba Envera Hodže izgleda kao Holivud. Umesto da su ga istog dana porušili i završili posao u tišini. Prekjuče je pisalo u Kuriru, da će se Srbija u 2013.-toj svesti na Beogradski pašaluk. Pa Tomo, Vučiću i Ivice mislite o tome, po čemu će vas pamtiti istorija.

sss

pre 11 godina

Bojim se da bi vrlo lako mogla da bude uklonjena neka od crkava na Kosovu, ako se ukloni spomenik. Sad je pitanje da li cemo cuteti, neckati se, pretiti prekidom dijaloga sa Haradinajem, Briselom, eu, malim Pericom, ili uraditi nesto...

Božo

pre 11 godina

1. Spomenik se mora skloniti. Problem je što već dugo stoji. Kod mene u nemačkoj bi stajao deset minuta. Toj je greška naših vlada.
2. U evropi gde haradinaj definiše standarde i priča od njih ja ne bih imao volje da sam njen gradanin.

lemi

pre 11 godina

oskrnavili nam groblja,crkve,manastire ... moj komentar na to je da mi adminstrator nece objaviti sta imam da ti porucim zato se odjavljujem

Dragan

pre 11 godina

Ja predlazem da se na Kosovu, u Kosovskoj Mitrovici digne spomenik Ratku Mladicu a da se u Republici Sprskoj, na Palama digne spomenik Radovanu Karadzicu.
Pa da vidimo kako izgleda evropsko ponasanje.

oPaki

pre 11 godina

Prvi put osecam da bih dostojanstvenije podneo packe Amerike i nekih NVO zgubidana, nego ponizavanje od ovakvog, kao sto je Haradinaj. Dacicu, stidi se malo i ti, ne samo ja!

Pantagruel

pre 11 godina

Треба то решити европски, на исти начин на који би Британија решила проблем споменика Ирској републиканској армији, Шпанија подизање споменика погинулим припадницима ЕТА, Француска подизање споменика погинулим корзиканским сепаратистима, Италија Црвеним бригадама, а Немачка Баден Мајнхофу или Црном септембру.

Pera II

pre 11 godina

Da sam kojim slučajem novinar, nikada ne bih prenosio izjave ovakvih likova. To kod njih samo stvara utisak da je njihovo mišljenje bitno i da su nešto pametno rekli.

nislija

pre 11 godina

Ma rusi to.....nelegalan spomenik i tacka....da li bi ameri digli spomenik Bin Ladenu na Menhetnu??!! Pre neki dan sam se sokirao kada sam cuo da Albanci sinhronizovano i sistematski kupuju stanove u Nisu,kupili su oko 500.Posto ih zakon sprecava da toliko ulazu u nekretnine kao strani drzavljani,oni sklapaju ugovore sa Srbima sa Kosova o navodnoj pozajmici.....albanci daju kes kosovskim srbima,ovi za 50,60.000 hiljada kupuju stan i kroz godinu dana Srbi kao nemaju da vrate albancima i na konto toga im prepisuju stanove .....Zlo se mora saseci u korenu!!!

dragan

pre 11 godina

Evo i u Njujorku treba da postave spomenik za otmičare aviona koji su uništili STC. Ako se to ne dogodi, Ramuše, uvek možeš da se opravdas da to nije Evropa.

Marija

pre 11 godina

Kako sam razumela oni(albanci) se ponašaju Evropski,odlično onda Srbi treba da podignu spomenike civilima i policajcima poginulim u odbrani svoje Domovine(Kosova i Metohije) a to neka podrze haradinaj,tači i ostali pa neka pokažu svojim primerom kolike su demokrate i evropljani.

333@gmail.com

pre 11 godina

Pa mislim bas je evropski...ma ovo je sve budalastina.Spomenik da sruse lokalne vlasti i gradjevinska inspekcija i to kako zakon nalaze,a ako pretnje zamene silom kao sto kazu...onda ih proglasiti teroristima. Zakon za te koji prete i napadaju se zna...Srbija je clanica UN i mora da se postuje njena borba protiv terorizma kao i provociranje sukoba na razne nacine.Na srecu, za sada su to samo otvorene pretnje...

Policajac

pre 11 godina

E Srbijo, E Dačiću ministre moj, kako se samo osećam poniženo, po ko zna koji put, zbog tebe kukavico. Pitam se da li je moguće da ova zemlja koju vodite izbegne bar neki poraz?

Todor

pre 11 godina

"...pošto spomenik, kako je naveo, nikome ne smeta."

Ja ne znam čemu sve to vodi?
Šta bi bilo kada bi Srbi podizali spomenike onim Srbima koji su ubijali nedužne Albance...i rekli: ...to nikome ne smeta!

Mikša

pre 11 godina

A kad će Albanci da se ponašaju Evropski? Kad oni ruše Srpske spomenike onda je to Evropski a? Šta bi bilo kad bi negde na Kosovu podigli spomenik Srpskim borcima? Albanci bi ga srušili odmah.

KLESAR

pre 11 godina

Kakva je situacija sa Srpskim nadgrobnim spomenicima ( pod uslovom da nisu odneti i ugrađeni u štale ),kućama i crkvana na okupiranoj teritoriji KiM ? Dakle .... znate odgovor .

amor

pre 11 godina

Kako sam razumela oni(Albanci) se ponašaju Evropski, odlično onda Srbi treba da podignu spomenike civilima i policajcima poginulim u odbrani svoje domovine Kosova...
(Marija, 30. decembar 2012 00:28)

Ne moze zbog moralnog i pravnog problema. Razmisli malo zasto? Da bih te naveo na pravo razmisljanje pomenucu ti da se osvrnes na odluke Haskog suda. Nasi vojnici su za odbranu "svoje" zemlje pocinili ratne zlocine i osudjeni su na visedecenijske kazne zatvora. Albanski vojnici su listom oslobodjeni. Vidis, problem je velik i neresiv na nacin kako ga ti zamisljas.

Maja

pre 11 godina

Predlazem da nasa vlast smesta srusi spomenik posvecen teroristima koji su napali Srbiju i da na njegovo mesto odmah postavi bistu nekog albanskog pesnika ili pisca. Tek da se vidi da Srbija nema nista protiv Albanaca ali da se terorizam protiv drzave nece tolerisati. Da vidim ko ce onda moci nesto da nam prebaci.

stanko

pre 11 godina

žao mi je što nemam ni jednu sliku porušenih srpskih groblja (verovatno) evropski na Kosovu i Metohiji. Pouzdano znam da isti niti su činili zločine, niti mogu da se brane. Zamolio bih dotićne da prvo svojim nadam se Evropskim prinerom poprave porušeno pa da se pozivaju na svoj odnos što bi bilo jedino ispravno. Opet zločinci ne zašlužuju spomenik bez obzira na aboliciju.

sto smeta tebi smeta i drugima

pre 11 godina

Slazem se da se taj "memorijal" srusi ako HR na svojoj svetoj teritoriji porusi sve slicne "memorijale" koje su Srbi podigli cetnicima koji su pobijeni u borbi protiv HR vojske.

so-mi-li

pre 11 godina

E Srbijo međ' šljivama ti više kao da i ne postojiš. Pozvali haradinaja ako prigusti on će sve da sredi....Kukkkkuuuu polako će oni uzeti i preostali deo koji su zacrtali....

runner

pre 11 godina

Baš kao što se vi ponašate "evropski" prema sakralnim objektima i kulturno istorijskim spomenicima Srba na Kosmetu. Koliko je od '99 do danas porušeno pravoslavnih grobalja i spaljeno crkava i manastira a o spomenicima da i ne govorimo? Može li se i zamisliti mogućnost da neko podigne spomenik srpskim policajcima i vojnicima u Prizrenu ili bilo gde na Kosmetu? Moj vam je savet da prvo raščistite u svom dvorištu pa onda uprete prstom u komšijino.

Ivan

pre 11 godina

Da budemo fer, pa da se tom spomeniku desi isto sto bi se desilo spomeniku arkana u albaniji.

Ali posto mi uvek popustimo, pa mozemo da budemo jos vise "kompromisniji" pa da se tom spomeniku desi isto sto i srpskim crkvama na kosovu

Eto popustili smo, evropski, posteno?

drekavac

pre 11 godina

Namerno ili slučajno ispustili ste dve vrlo podrugljive, sarkastične i licemerne rečenice koje je Haradinaj izrekao: "...i na Kosovu ima srpskih istorijskih spomenika koji se čuvaju i poštuju." i "Isto kao što smo mi preuzeli odgovornost na Kosovu i poštujemo našu kulturu i spomenike, čija nas različitost ne osiromašuje, nego obogaćuje."
A ja ću samo podsetiti na 17. mart 2004. kada je preko 50.000 Albanaca dva dana palilo crkve, rušilo kuće, napadalo i ubijalo Srbe i druge nealbance, predstavnike UNMIK-a, ali i nelojalne Albance. Rezultat: 19 ubijenih (11 Albanaca i 8 Srba), oko 900 povređenih, oko 900 uništenih ili oštećenih kuća, 35 crkava i manastira je dignuto u vazduh ili oštećeno, proterano preko 4.000 Srba, pri čemu je etnički očišćeno 9 sela i 6 gradova (Priština, Obilić, Prizren, Peć, Gnjilane).
Možda ovaj komentar i ne objavite, kao što to ne činite u oko 30% slučajeva, ali znajte da ste onda Haradinajevi saučesnici.

будите браћа

pre 11 godina

Дигли сте споменик терористима који су дизали у ваздух аутобусе са цивилима. Срам вас било!

nesa

pre 11 godina

Tamo ima nekoliko desetina spomenika teroristima i ni jedan nisu srusili.Na brdu iznad Preseva pravi se mauzolej. Sta ce da rade sa njima? Ja bih im ostavio taj spomenik i pored njega podigao neki sprpski spomenik. Nek svako slavi svoje,a istoriju i tako pise svako za sebe.

nada ZR

pre 11 godina

predsednici opstina otisli u Pristinu da se dogovore...Haradinaj da ih posavetuje sta da rade.Uklanjanje spomenika je sada nuzno ako su te tri opstine zaista u Srbiji.Hajde da mi podignemo spomenik Srbima koji su izgubili zivote boreci se protiv terorista!

stevan

pre 11 godina

hahaha pa ovo nema nigde na svetu. Tesko mi je kad vidim gde se Srbija nalazi, i da bukvalno svako moze da joj preti. Ne tako davno, ta ista Srbija se suprostavljala takvim silama kao Austrougarima, Nemcima...a gde sad, sepatatista (terorista) koji je rusio ustav SRJ u periodu od 98 do 99, sad nam prica o postenju...

dare 011

pre 11 godina

Ko to drži lekcije o ponašanju!?
Predvodnik rušenja srpskih srednjevekovnih manistira. Ni srpska groblja niste ostavili na miru, a kukate za spomenik teroristima!!!
KO JE BRE OVDE LUD?

T.

pre 11 godina

Da li bi Haradinaj mogao da navede primer spomenika srpskim policajcima i vojnicima koje Albanci "postuju i cuvaju"? Da li mozda u maticnoj Albaniji postoji neki spomenik srpskim i crnogorskim vojnicima koje Albanci "postuju i cuvaju"? Ako postoje takvi primeri onda ima nekog smisla ovo sto prica Haradinaj, ali ako nema onda je u pitanju uobicajeno albansko licemerje. Ili mozda Haradinaj misli na PREOSTALE srpske crkve i manastire stare vekovima koji se danas MORAJU stiti policijom i bodljikavom zicom i koje pokusava da izjednaci sa spomenikom albanskim teroristima? Crkve stare vekovima i novokomponovani spomenik teroristima, zaista, potpuno "isto". A kad spominje "evropsko popnasanje" da li Haradinaj misli na sistematsko rusenje i paljenje kao u martu 2004.? Kako se cuva ona crkva u Pristini koju Albanci uporno pokusavaju sa sruse jer ih "podseca na Milosevica" i koja je do sada upotrebljavana kao smetliste? Dirljivo je videti kako Albanci sebe samozaljubljeno dozivljavaju ali kada bi na momenat skinuli ruzicaste naocare videli bi i sami koliko su daleko od spominjanja i pozivanja na "evropske vrednosti", a narocito Haradinaj, terorista i ratni zlocinac koji je na slobodi samo zato sto je uklonio svedoke i zato sto Amerikanci kontroliusu haski "sud".

sova

pre 11 godina

Da li se Kosovo i Metohija ponasa evropski? Da li je evropski zataskavati zutu kucu, ubistva radi prodaje ljudskih organa i potom podizanje spomenika tim akterima u Srbiji? Zasto se ignorise Izvestaj koji je podneo Dick Marti? Ako smo za pomirenje onda to treba da bude obostrano. Gde nestade divan izraz iz Becke konvencije: reciprocitet ?

1804

pre 11 godina

Ми смо дефинитивно у некој скривеној камери.јер ово што нам се дешава апсолутно нема везе са здравим разумом.најпре се сви они цивили на приколицама сами поубијаше,па на косову извадише сами себи органе.сад нам убица и криминалац дели савете о лепом понашању.

Slobodan

pre 11 godina

Da u evropi neko podigne spomen fasistima iz drugog svetskog rata, takav spomenik bi momentalno bio srusen, a odgovorni pohapseni i osudjeni na duge robije!
Na teritoriji Srbije, podignut je spomenik teroristima i neprijateljima ove drzave, koji su ubijali Srpski narod!
Molimo srpske vlasti da rese ovo na pomenuti "evropski" nacin!

Dragan

pre 11 godina

Ja sam isto za to da se Srbija izjasni na "evropski" nacin, odnosno da odmah ukloni spomenik i da pohapsi teroriste koji su ga postavili, jer to je jedini nacin na koji bi reagovale Nemacka, Francuska, UK i ostali.

Milan Cvetkovic

pre 11 godina

I sam sam u cudu da je to kamenje podignuto od novembra? Prosto nemogu da verujem da je jos na teritoriji Srbije. Jako zalosno...Srbijo,- kad ste trebali konsultacije sa zapadom o mnogo vaznijim stvarima devedesetih to niste radili? Zasto bih sada, kad je neminovno pod svih svetskih kriterijuma jako zalosno i omalozavajuce. Jasno se radi o provokaciji koju nebi tolerisala ni jedna nacija ni jedanu sekundu, jedan dan. Odakle vam 17-ti Januar i taj datum? Ako nasi sunarodnici albanci sa juga ne sruse sami? Vi uzimate kormilo??? Strasna sramota..SRUSITE TO KAMENJE LEGALNO I BUDITE COVEK BAREM JEDNOM! imamo li dostojanstva?

Daca

pre 11 godina

Ovo je spomenik ljudima koji su krenuli direktno na rusenje Ustavnog poretka Drzave. Znaci direktno protiv drzave. Drzava tretira OVK kao teroristicku organizaciju i to je to. Oni mozda na Kosovu nisu teroristi jer su tamo odneli pobedu, ali na teritoriji koja je pod kontrolom Srbije oni jesu po svim zakonima i po Ustavu teroristi.
Ne samo da ne treba da bude dozvoljen spomenik, nego svi oni koji su bili ucesnici, ili se ustanovi bilo kakva konekcija sa OVK treba da budu u zatvoru. OVK je za Srbiju kao Al Kaida za Ameriku i ja ne znam kako uopste o ovome ima da se raspravlja i razmislja.
Cela ova prica totalno pada u vodu ako Vlada Srbije promeni to sve i jasno i glasno kaze svima nama da je OVK bila organizacija koja je morala da se napravi da bi se Albanci oslobodili srpske represije, da im se izvinjavamo za sve pricinjene stete i da se nadamo da je za njih prihvatljivo i da i dalje zele da zive u nasoj zajednickoj zemlji, koja je zemlja svih gradjana koji u njoj zive.
E, ako je to slucaj, onda je taj spomenik nesto sasvim drugo. Onda treba da se napravi jedan veliki veliki spomenik na Trgu republike npr. za sve nas koji smo zestoko trpeli i sve one koji su mnogo izgubili zbog decenije i po u magnovenju srpske politike. Spomenik za albance sa kosova i srbe sa kosova i sve gradjani Srbije i muslimane iz Srebrenice i srbi iz Krajine i svi mi koji smo trpeli, patili i stradali zbog jedne ili vise bezumnih politika.
E onda mozemo da idemo dalje!

t

pre 11 godina

Treba postaviti 5 puta veci spomenik srbima, odmah pored albanskog, a zatim to isto uraditi i u Mitrovici. Cisto da vidimo evropski nivo i reakcije "kosovskog premijera u najavi"

rješavaj to u začetku

pre 11 godina

Ruši to, pet dana priče i gotovo. Tako su naši srušili (i temelje iskopali)u Lovincu i Slunju Budakov i Francetićev spomenik i više nikom ne pada na pamet da podiže. Specijalce i bager poslati pa kada okruže spomenik upotrebi silu jer tako se radi u svakoj pravnoj državi EU. Poslije dati izjavu, pa rješili smo to na europski način.

PREDLOG

pre 11 godina

Bez zezanja predlazem da srbi jednom u zivotu budu malo kreativniji i duhovitiji u resavanju ovakvih problema. Treba napraviti spomenik u obliku velikog falusa i postaviti ga na isti trg gde se nalazi sporni spomenik a onda traziti od haradinaja da se ponasa evropski po tom pitanju i da prihvati sve slobode umetnickog izrazavanja.

molim vas budite malo kreativniji dosta je bilo razaranja, uklanjanja i destrukcije!

Paja Patak

pre 11 godina

Unistavanje crkava, skrnavljenje nasih grobova, paljenje kuca, ubajanje ljudi i uzimanje organa....sve je to Evropsko ponasanje???? Ti si ubica i zlocinac i ovakva retorika ti ne prilici! U jednoj sekundi ovo zvuci komicno!? Srbijo rusi taj spomenik jer je dosta stajao i vredjao normalne ljude!

Pak

pre 11 godina

Trebalo bi da se Srbija ponasa americki, kao kad su ona trojica-cetvorica hteli nezavisni Teksas.Bas bi bilo interesantno da vidimo kako bi Ameri reagovali kad bi pristalice postavile spomenik onome sto je poginuo u sukobu sa policijom, ili bilo sta s tim u vezi. Nije moguce da "evropsko ponasanje" predvidja dizanje spomenika teoristima ali kad je Haradinaj oslobodjen u Hagu, sve ja moguce.Inace ima li Srbija poternicu za tim tipom?

novica952

pre 11 godina

Izjava Haradinaja da i na Kosovu postoje srpski spomenici koji se čuvaju i za koje brine priština je krajnje licemerna i pokazuje sa koji pozicija nastupa dojučerašnji haški optuženik i možda budući premijer i pregovarač sa Dačićem.A što se tiče odgovora Jonuza Muslija da će braniti spomenik svim silama je samo pucanj iz prazne puške i pokušaj da se dobije na vremenu i da se naš premijer zaplaši i ne reaguje na očito nezakonito i bahato ponašanje vlasti u Preševu. Dačić sada u odsustvu hrabrosti i petlje da se suprostavi očitoj demonstraciji sile albanaca preševske doline pribegava ucenama i ucenjuje prištinsku stranu da neće putovati na razgovor u Brisel ako se spomenik ne ukoloni. Očigledno uprkos izjavama Dačić nema petlje da se suprostavi albancima koji su podigni spomenik.

laki

pre 11 godina

@Možda niste znali:
Srbi su u BiH za vrijeme rata porušili oko 1000 vjerskih objekata.

PS.nadam se da moderatoru nije i ovo uvredljiv komentar
(Bosanac, 30. decembar 2012 09:32)

Mozda niste znali da su muslimani u ratu 91/95 porusili vise od 1000 Crkava i pobili preko 20.000 Srba,nadam se da ce moderatori objaviti ovaj komentar jer nije uvredljiv, hvala
P.S. uklonite spomenik

drasko

pre 11 godina

...jadna smo mi drzava kada nam packe deli Haradinaj. Jos jadniji smo sto strmimo ka onima koji sve to odobravaju, pa i pomenuti spomenik. Da je u suprotnom osude iz Brisela bi stigle odavno. Mi smo jedna obicna marva od ljudi. Mi smo narod bez drzave. Ova drzava nema vlast. Ova vlast nema narod uz sebe. Nasi politicki lideri su lideri samo u svojoj kuci. Kukavice i poltorni vode drzavu. Ovaj narod je istinske patriote izgubio jos na Ceru i Kajmakcalanu. Ostao je samo sljam koji svoju egzistenciju i bitisanje vidi kroz vecne lazi i kroz dzep, ali tudji. Zbogom Srbijo, tugo i nesreco.

tekovina

pre 11 godina

Ko nam kaze ,pa to je strasno...Ovo je izdizanje iz sivila i mraka sa licem pod maskom i duboko skrivenom civilizacijskom tekovinama...da se moze biti slep i pored sopstvenih ociju.

gorca

pre 11 godina

Koje smo mi moralno dno kao narod dostigli kad se jedan kriminalac i zlocinac usudjuje da nam drzi pridike o evropskim vrednostima. Stvarno zalosno.

Stevan

pre 11 godina

Dakle samo postaviti pitanje EU i Amerikancima sta bi uradili da Islamisti u EU ili USA podignu spomenik Osami Bin Ladenu. Kako bi to evropski resili?
Prvo bi bager presao 5-6 puta, onda bi preorali i posuli solju to mesto a oni koji su ga zidali bi po "patrot act"-u zavrsili u dubinama Gvantanama da ih svetlo dana vise nikad ne ugleda.
Potpuno se slazem da treba tako evropski i americki da postupimo.

Monumentology

pre 11 godina

Ne treba rusiti spomenik vec na istom mestu izgraditi novi, recimo velikom americkom predsedniku John Quincy Adams-u koji je rekao sledece : "If the United States does go abroad to slay dragons in the name of freedom and liberty she could become dictatress of the world, but in the process she would lose her soul. She would be no longer the ruler of her own spirit....
America’s glory is not dominion, but liberty. Her march is the march of the mind. She has a spear and a shield: but the motto upon her shield is, Freedom, Independence, Peace. This has been her Declaration: this has been, as far as her necessary intercourse with the rest of mankind would permit, her practice.1821!

kentaur

pre 11 godina

Iako ga uopste ne volim, ali Nikolic je lepo pre neki dan rekao da je postavljanje spomenika provokacija Kosova- i vidi cuda, ovo odmah otidose kod Haradinaja da potraze "savet" i da prizovu "strane faktore". Boze, dokle ce nas svaka fukara ponizavati. Haradinaj, idi pitaj one u Londonu da li su negde dozvolili postavljanje spomenika bombasima koji su digli autobuse 7.jula, a posle svrati do New Yorka pa pitaj njih da li su dozvolili postavljanje spomenika "borcima za slobodu" Al Kaide koji su srusili trzni centar?! Pa nam se vrati sa tim EVROPSKIM manirima, ajd' molim te.

radan isposnik

pre 11 godina

Sveto pravilo hriscana: Ne dirajte tudje spomenike! Ne govori i oni su nase! Cuvaj se stramputice i odbijanja od bozijega puta! Ako vredi ostace, ako ne vredi i slabo je, i samo ce se urusiti.

nkvd

pre 11 godina

e moj haradinaj lupas brate po evropskim standardima u bilo kojoj zemlji eu bi pohapsili sve koji su podigli spomenik teroristickoj organizaciji ili pokretu u toj zemlji eu a spomenik bi srusili za primer drugima e sto to nasa drzava ne radi to je vec drugo pitanje i vi ste se sto je naj gore ponasali vandalski prema istoriskim spomenicima i crkvama na kosovu i metohiji koji nisu imali veze sa sadasnjom srbijom nego su imali veze sa evropskom i svetskom kulturom a sa njihovom zastito kao svetskoj bastini i niste nasli za shodno da ih zastitite ne shvatajuci da ce oni u toj vasoj buducoj drzavi i vama koristiti a da nepricamo o pravoslavnim grobljima koja ste unistili toliko o vasoj kulturi i demokratiji

maljisa

pre 11 godina

Rece covek ciji sunarodnici ruse spomenike po grobljima samo zato sto su srpska groblja.
Ljudi imam bager neka neko posalje kamion da ga prevezem do dole.

ZokyNBGD

pre 11 godina

"evropske kriterijume" "spomenik nikom ne smeta"

pa zato nas i gaze jer im sve dozvoljavamo, došli smo u situaciju da nam zločinci i kriminalci dele savete i lupaju šamare....besan sam, alo bre pa spomenik onima koji su ubijali naše policajce, pa zamislite nešto slično u Francuskoj ili Nemačkoj?!?!

UŽAS!!!

Misko

pre 11 godina

Gosn. Haradinaj uzivo pored gosn. Haradinaja na slici u prirodnoj velicini, kakvi iskompleksirani likovi odlucuju o desavanjima na ovim prostorima.

P.S. Taman kad sam mislio da ne postoji nista gore od profesinoalnih "stojaca za popunjavanje kadra" oko nasih politicara, videh ovu bruku i sramotu.

Berkut

pre 11 godina

Ako je tako podignite spomenike Iliji Garašaninu,Aleksandru Leki Rankoviću pa isto tako se ponašajte evropski,i spor bi mogao da se reši uz pomoć medjunarodne zejednice recimo Srbije.Tako zanimljive izjave mora da ste naučuli u Švajcarskoj sa Hašimom. Uostalom Hašim poznaje istoriju posavetujte s njim i eto rešenja. Hašimov idol je ionako Ilija Garašanin i zašto čoveku ne izadjete u susret sa jednim spomenikom.Nisam ni znao da kung-fu škola u Švajcarskoj daje toliko široko obrazovanje. Nema brale u Švajcarskoj kada učiš kung-fu spremaš se za svaki slučaj i za premijera i predsednika.Pa još završiš master za ratne veštine u nadaleko čuvenoj školi u Albaniji i na prvu se pozivaš na evropske vrednosti, medjunarodnu zajednicu i vladu Albanije.Nego zaboravili ste da pomenete prijatelje iz EU i Amerike. Zameriće vam, mislim da ste ih jako naljutili. Možda ste neispavani-neće Hašim da napusti mesto premijera.

Marko

pre 11 godina

Kao sto si se ti prema Srbima ponasao evropski,nasta smo mi spali da nam ratni zlocinac drzi pridike sta cemo da radimo.

Spomenik treba srusiti podhitno,sada zamislite kada bi Srbi u Bosni podigli spomenik Ratku Mladicu pa to bi vec izbio rat.

Ovi sto prete da ce da se dignu na oruzije ako sruse spomenik...to bi bas voleo da vidim,procice isto kao sto su prosli oni cija su imena na spomeniku.

Dacicu imas punu podrsku da srusis spomenik.

antikoridor

pre 11 godina

To treba srusiti odmah i biti spreman da se reaguje na eventualne posledice u smislu narusavanja bezbednosne situacije. Ne verujem da bi moglo biti nekih sekvela po i onako nikakvu medjunarodnu poziciju Srbije. Sta je sa ovim Dačićem, ranije nije bio tolika kukavica? Ovo je vec ponizavanje za stepenicu vise nego do sad. Ja sam nemackog porekla i nemam osecaj za nacionalno dostojanstvo kao ljudi iz mog okruzenja, ali me to cudo izrazito iritira. Mogu da zamislim kakav tek osecaj ima vecina...

neven

pre 11 godina

MS, 30. decembar 2012 00:01)

Da, da ... nama je uvek nesto smesno.. Eto smejemo se vec 22 godine...Samo je gadno kad se probudimo i vidimo da je to realnost!!

Prota Mateja

pre 11 godina

Koji bezobrazluk, ovaj zlicinac, inace sam u svojoj knizi priznao da je licno ubijao, sad ide jos korak dalje i istorijske spomenike srpske kulture nas Kosovu i Metohiji izajednacava sa spomenicima zlocincima kao i on sto je koji su izvrsili akt oruzane pobune protiv zemlje u kojoj zive, i za koji ta ista Evropa o kojoj govori na svojoj teritoriji bi imala savim drugaciji odgovor od onog koji on sugerise, kaznila bi ih totalnim unistenjem. Ah, sad sam se setio zasto to radi, pa on i njegovi i nemaju drugih istorijskih spomenika i pored trvdnji da naseljavaju prostor Kosova i Metohije barem 2000 godina. Zaista interesanto da su Albanci sa KiM valjda jedini na svetu koji za tako dug period nisu stvorili ni jedan jedini spomenik (Muratovo turbe se ne racuna, podigli su ga Turci).

Nikola

pre 11 godina

Pa čisto sumnjam da bi Evropa trpela pritiske da joj se otcepi deo teritorije nego bi ih sve rasterala, a ni spomenik ne bi ostao. Tako da, evropski.

Eko

pre 11 godina

Zamislite jedno jutro dolazi pismo kod Obame: "Trazimo pomoc Americke administracije u međunarodnom sporu oko spomenika u Preševu... Potpis: Mustafa i Dačić" Zamislite samo taj izraz lica kad bi ovo Obama pročitao hahahaha... Neprocjenjivo......bo lud zbunjenog na Balkanu!

Pozz iz Sarajeva...

Mozak

pre 11 godina

I on (Haradinaj) je mogao da vodi računa i da se ponaša evropski kada je radio to što je radio '98. i '99. Takođe mogao je i on i njegov narod da se ponaša evropski kad je rušio i palio po KiM 2004. crvke i manastire. Je l' to evropsko ponašanje?? Jaoooo, opet se nerviram!!

Adam

pre 11 godina

Naravo,spomenici su samo kamen, simbolika zrtve i stradanja. Zato bi Srbi trebalo da podignu spomenik poginulim policajcima u sred Pristine, a Kosovari bi trebalo da se ponasaju evropski.

Mileva

pre 11 godina

E, ali zaista, zasto provociraju? Zar nisu dovoljno dobili? Evropa znaci i preuzimanje obaveza, postovanja prema drzavi, zar ne? Komsije, koliko imate prava u Svajcarskoj, Nemackoj, Svedskoj? Vesti na albanskom, nastavu na albanskom, pravo na samoupravu, mozda? Ajd da trgujemo i radimo malo pa da nam bude bolje. Ni ja ne zivim bolje u Krusevcu i isto ne mogu da ostvarim svoja ljudska prava. Cekam u redu, gledam smece naokolo, nesto kao glasam za nekog ili neku ideju a oni se, lupezi, dogovore i opet, zajedno vladaju... Kao da vam je do krvi i stradanja! Otimamo se za tu zemlju a ni ovo sto imamo nismo uredili, kultivisali, zastitili. Ni puteva, ni vodovoda, ni kanalizacije, ni trotoara, ni fiskulturnih sala, igralista. Mozda u Beogradu ima, ali ima ljudi i van njega. Sta, da se odcepimo? Razmisljam...mozda cemo i morati.

Sale

pre 11 godina

Ajde neko od ovih znalaca što lupaju minuse da navede kojem to četniku su srbi u BiH, Hrvatskoj ili na Kosovu, podigli neki spomenik. A izgleda da je evropski pobiti sve svedoke u postupku protiv Haradinaja. Gospodo "minusi" lepo je u italijanskom dokumentarcu prikazano i dokazano ko je i šta je "gospodin" Haradinaj.

A.Semjonov

pre 11 godina

Srbi, mante se rezonovanja i nemojte se ljutiti ako vam ovom (ne)prilikom pripisem blagonaklono poimanje istorije. Albanci ne respektuju vase niti bilo cije razloge po sebi. Sada je takvo vreme da kriterije tamo odredjuje nesto sasvim violentno, brutalno i nada sve agresivno.