Ponedeljak, 17.09.2012.

07:11

Draža uskoro i zvanično mrtav

U Prvom osnovnom sudu završeno utvrđivanje činjenica smrti Dragoljuba Mihailovića i sud bi u najskorije vreme trebalo da donese rešenje i proglasi ga mrtvim.

Izvor: B92

Draža uskoro i zvanièno mrtav IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Draza

pre 11 godina

Ovo mi je najbolje:
Да је био квислинг не би га одликовале САД и Француска.
analogija
Da Srbija nije bila kriva ne bi je napali SAD i NATO u kojem je Francuska.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Draža uskoro i zvanično mrtav

Da li je Draža mrtav ili nije to ne znam, ali ono sto znam i sto se danas vidi i "golim okom" je da su CETNISTVO i CETNICI "opstali zivi" u Srbiji !
Najmanje svaki drugi Srbin je CETNIK !

Spinoza BGD

pre 11 godina

@Филип

Ti nas praviš ludim ili sebe samog? Partizani oslobodili 0 gradova od dolaska Nemaca do 1944? Ma nemoj? Sve one slobodne teritorije, od Užičke republike, preko Crne Gore, zapadne Bosne, Banije i Like, to je pojela maca, je li? To ćemo da zaboravimo, sve te stotine hiljada žrtava? Pa kad su ČEtnici bili toliko uspešni, što su trčali da se predaju Englezima te 1944? Što se narod masvono priključio partizanima, a ne njima? Nije valjda da su bili saveznici, a hteli da se predaju drugim saveznicima?

Sa stanovišta WERMACHTA, ČEtnici su "oslobodili" te gradove OD NOVJ, A ZA RAČUN NEMACA i pod njihovom vojnom komandom, shvataš li najelementarnije stvari?

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Kada vidim one SPO-ovce ispred suda, pitam se koji je to vek danas, ujedno koliko ih je tamo bilo toliko imaju i glasaca, muka mi je.

Crnogorac

pre 11 godina

Sramotno je šta se radi u Srbiji. Ova rehabilitacija će pokrenuti talas rehabilitacija kvislinga širom exYU, u Sandžaku su već počele reakcije. Uvijek je tako - Srbi započnu probleme i onda im je drugi kriv što su upali u jamu koju su sami iskopali, tako je bilo i tokom 90-ih. Naravno da se Mihajloviću nije znao grob, kao što se u Engleskoj ne zna ni grob Olivera Kromvela, osim da je sahranjen ispod puta koji vodi od Londona ka Oksfordu, kako bi mu narod svakodnevno gazio po kostima. Tako prolaze svi izdajnici u svim narodima, pa su tako prošli i u posleratnoj Jugoslaviji. Sada progoniti partizane, koji su prolili more krvi za slobodu svog naroda i JEDINI istjerali naciste, dok su se četnici u nebrojenim bitkama borili NA STRANI tih nacista, napadajući i ranjenike u Bitci na Sutjesci, to je sramota. Shvatam da unuk ovog čovjeka želi da rehabilituje svog đeda, ali zašto na to pristaje ostatak Srbije?

Takve nam države ne trebaju u EU. Želim poštenoj, liberalnoj i ljevičarskoj Srbiji da se probudi i ohrabri, da ošamari fašizam i klerikalizam gdje god da ga prepozna.

O tempora, o mores!

pre 11 godina

Može li neko od ovih vajnih istoričara koji se bore za rehabilitaciju Draže da mi navede jednu bitku u kojoj se on borio protiv Nemaca za više od 4 godine rata. Znamo da se borio protiv svog drugih Jugoslovena, partizana i Antifašističkog pokreta. Interesuje me kada je napao Nemce ili Italijane i kako se zvala ta bitka. Samo jedan primer.

Crnogorac

pre 11 godina

@bilosta2

Nasjeo si na propagandu. Moji su porijeklom metohijski Crnogorci, starosjedioci u Peći, i znam da su Albanci u većini na prostoru KiM još od seobe pod Arsenijem Čarnojevićem. Nije ih Tito naselio, niti zabranjivao povratak, to je dio ratne propagande Miloševićevog režima.

Draža = Pavelić

pre 11 godina

I što se onda ljutimo kad Muslimani rehabilituju svoje fašiste i kolače i podižu im spomen-ploče? Pa to je direktna posledica ovoga!

Kljuse

pre 11 godina

Odvratno mi je sve ovo citati. Najgore sto je majka Srbija mogla dati uskoro postaje brend naše zemlje. Fuj! Gadi mi se sve ovo i ne vuče na dobro. Država u rasulu, beda, očaj a mi o jednom običnom krvniku raspravljamo. Moj deda, partizan je poginuo od cetnicke ruke, dao život za Srbiju, casno i pošteno. Ma, mi bolje i ne zasluzujemo, na kraju sto se mene tiče dignite mu spomenik s velikim krstom jer to je sve sto umemo danas.

daj bombona da sisamo

pre 11 godina

"...Dakle meni ni ne smeta toliko sto hoce da rehabilituju Drazu, nego sto usput toliko pljuju po Partizanima i nipodastavaju njihovu borbu i zivote koje su dali, samo zato sto je vodja pokreta bio Hrvat."
(Sinisa, 17. septembar 2012 19:38)

Ja, licno, nemam problema s tim sto je Tito bio Hrvat, ali imam problema s tim sto su partizani likvidirali roditelje mog djeda, u njihovom dvoristu. Bili su obicni ljudi, seljaci, a djed je tada imao 12 godina, i eto, iz tog razloga nipodastavam borbu tvog djeda.
Nije sve uvijek crno-bijelo.

gagi67

pre 11 godina

Nije mi jasno šta je u ovom slučaju za rehabilitaciju.
1.Saradnja sa okupatorom....(evideno je da postoji)
2.Politički moitivisana likvidacija....(dokazano postoji)
3.Zločini nad stanovništvom....(dokazano postoji)

Ja sam ubeđen da Četnički pokret danas u Srbiji ideološki identifikuje se sa četnicim u drugom ratu i ako je njihova uloga bila značajnija u prvom ratu.Može se reći da su Četnici iz novije istorija ukaljali ugled Četnika iz prvog rata.Niko ni da spomene prave heroje otadžbine koji poginuše kao vojnici Kraljevine u periodu od napada fašista do kapitulacije Kraljevine braneći zemlju od superiornog agresora.

bilosta2

pre 11 godina

Matori, objasni mi zašto je tito u dogodvoru sa E.Hodzom naseljavao Albance na Kosovo,a Srbima nije dao da se vrate na svoju zemlju? Da i to nije u interesu Srba i Srbije?SRAMOTA OD MATORCA.Ašto se tiče gluposti, ona ključa na svakoj temperaturi.

komsija

pre 11 godina

draza umro ili nije neznam sta to znaci ali ja znam sa ovim negativnim misljenjama srbija ne moze da ide dalje na primer eu hvala

bilosta2

pre 11 godina

Ako su partizani bili toliko dobri,zašto aman ljudi ne oslobodiše onolike Srbe iz Jasenovca?ZAŠTO? Zašto nisu dali Srbima sa kosova da se vrate na svoja ognjišta posle II sv. rata?Zašto su po oslobodjenju pobili ili proterali toliko mnogo školovanih i učenih ljudi iz Beograda i iz Srbije?Zašto pasja groblja?Mogao bih da redjam ko zna koliko šta su sve radili,i oni su jelte heroji. SRAMOTA.Polako,dići će narod spomenik Drazi u sred Beograda, kada se javnost upozna ko je ko.ZVELA SRBIJA.

matori

pre 11 godina

Goli otok je bio "izmišljen" upravo kao "luksuzni" smeštaj za sve ljubitelje Dražinih "herojskih" dela, obožavaoce Kralja i njegovog režima, a ponajviše za rusofile koji su na sva usta podržavali Staljina i njegove "bratske" napore da pokori Tita i Jugoslaviju pretvori u guberniju (kao što je uspeo u Bugarskoj, Rumuniji, Mađarskoj, Čehoslovačkoj, Poljskoj...)!
Šteta što je to tako malo ostrvce, pa ne bi bilo mesta za sve vas, koji se savršeno uklapate u gore navedene šeme, a ima vas i danas k'o mrava.
Nažalost, nema te škole (ni bolnice), u kojoj se urođena glupost može lečiti, a ovde se radi o pravoj epidemiji...

Markoni-bgd

pre 11 godina

Jos malo do konacne istine o zbivanjima na tlu Srbije od 41-e godine do danasnjeg dana.
Jos malo do istine sta su Udbaska bagra i komunjare radile po Srbiji svih ovih 67 godina odkako su upali u Srbiju sa prekdrinskih i crnogorskih krseva i brda i uradili nevidjene zlocine nad maticnim gradjanima Srbije, preko 80000 likvidiranih gradjana metkom u potiljak i baceno u zivi krec i preko 200000 proteranih ljudi iz svojih domova, kuca i imanja kada je otimana imovina.
Jos malo do istine o vodji Udbaske bagre Joshua Ambroz Mayer-Titu, agentu ruske kominterne pod pseudonimom kamarad Walter, koji je bio predvodnik Udbasa u zlocinima i otimanju imovine na tlu Srbije.
Jovanku Broz cuvaju decenijama u kucnom pritvoru iz straha da bi mogla reci puni idnetitet njenog bivseg supruga.
Istina se ne moze kriti doveka.
Sledi polaganje racuna Udbaske bagre.

Филип

pre 11 godina

Оне који баштине комунистичку традицију баш ништа није срамота, тако да нећу коментарисати небулозне коментаре. Али ево једног занимљивог податка:

Градови које су партизани ослободили од Немаца до доласка Стаљинове војске септембра 1944 (према немачким документима):

- 0 (нула)

Градови које су четници ослободили од Немаца до доласка Стаљинове војске септембра 1944:

1. Лозница (31.августа 1941)
2. Богатић (1. септембра 1941)
3. Крупањ (1.септембар 1941)
4. Бања Ковиљача (6. септембар 1941)
5. Горњи Милановац (29. септембар 1941)
6. Чачак (1. октобар 1941)
7. Љубовија (крајем октобра 1941)
8. Пријепоље (12. септембар 1943)
9. Љубовија (септембар 1943)
10. Рудо (септембар 1943)
11. Прибој (септембар 1943)
12. Бијело Поље (септембар 1943)
13. Вишеград (октобар 1943)
14. Чајетина (октобар 1943)
15. Љубовија (октобар 1943)
16. Нова Варош (октобар 1943)
17. Кадина Лука (2.септембар 1944)
18. Лазаревац (6. септембар 1944)
19. Петровац на Млави (септембар 1944)
20. Лесковац (септембар 1944)
21. Власотинце (септембар 1944)
22. Пљевља (септембар 1944)
23. Сврљиг (септембар 1944)
24. Кучево (28. август 1944)
25. Свилајнац (октобар 1944)
26. Деспотовац (октобар 1944)
27. Варварин (октобар 1944)
28. Ражањ (октобар 1944)
29. Крушевац (14. октобар 1944)
30. Бреза (септембар 1944)
31. Подлугови (септембар 1944)

Goran

pre 11 godina

Prosto ne mogu da verujem koliko ne znate da čitate između redova,a valjda su takve bile komunističke čitanke.Kažete Čiča je sarađivao sa Nemcima,slažem se i ja sa tim da je sarađivao,ali ne u toj meri koliko su vas naučili u već pomenutim čitankama! Treba sebi da postaviti jedno jasno pitanje:Šta mislite zašto je sarađivao u nekim situacijama sa njima? Da li zato da bi napravio štetu svom narodu? Da li znate kada komunisti ulaze u borbe i zašto su toliko dugo čekali? Zašto je suđenje bilo onako pristrasno? Komunisti su zlo koje nam se desilo i ne mogu da verujem da vi još uvek to podržavate,ne mogu da verujem da vi umesto da rehabilitujete Čiču vi rehabilitovaste Ivicu Dačića poslednjih godina! Zato nam i ide ovako!

Sinisa

pre 11 godina

Najvise me kod ovih Cetnika nervira sto Partizane poistovecuju sa komunistima!
Naravno da su posle rata svi zeleli da budu komunisti kako bi imali neku korist od toga. Elem, za vreme rata vrlo malo je bilo onih koji su verovali u tu ideju komunizma, ali su prepoznali da su Partizani jedini koji se bore protiv okupatora, pa su im se i pridruzili. Takav je slucaj i u mojoj porodici, nikada niko komunista nije bio, nikakav clan partije, ali su bili u Partizanima i ja se time ponosim, jer borili su se za svoju drzavu. Da necu mozda da ih se stidim jer je to sada nije popularno govoriti, kao svi smo odjednom cetnici!?
Jos ce neki Cetnik da mi kaze kako je moj deda bio lud sto se borio na nekoj pogresnoj strani, koja je inace bila pobednicka.
Dakle meni ni ne smeta toliko sto hoce da rehabilituju Drazu, nego sto usput toliko pljuju po Partizanima i nipodastavaju njihovu borbu i zivote koje su dali, samo zato sto je vodja pokreta bio Hrvat.

srbijanac lo

pre 11 godina

Ne znam zasto mediji toliko prostora posvecuju osobi koja je bila obican luzer i gubitnik...Imao je sve prilike da bude veliki,ali su mu komunisti vesto oteli saveznistvo sa velikim silama tada.To je cista nesposobnost,prvo njegova ,a i njegovih saradnika.Sto je umeo to je uradio i...istorija ga je progutala,a mi sada pravimo nekakvog heroja od njega,posthumno...bas smo cudan narod.

monsider

pre 11 godina

i posle se ljutimo sto muslimani slave i velicaju acif -efendiju.kada ce vec jednom srpski narod da shvati da je draza veliki zlocinac i zlikovac.ja sam srbin i stidim se sto je draza pripadnik mog naroda.jos jedna velika sramota srpskog pravosudja,koji zlikovcima,zlocincima i ubicama daje rehabilitaciju i amnestira ih od svih zlocina koje je pocinio prema srpskom i nesrpskom stanovnistvu.

Novosađanin NS

pre 11 godina

Draža je najveći gerilac Evrope, jer se istovremeno borio protiv
dva najveća totalitarna zla - fašizma i komunizma. Nije li današnja
demokratska Evropa izjednačila ta dva totalitarizma? U ratu su
smatrali da je fašizam ipak nešto veća opasnost po njih pa je
stupila u savez sa onim drugim, da bi odmah posle pobede počeli hladni
rat protiv dotadašnjih saveznika.

Y-men

pre 11 godina

U Prvom osnovnom sudu završeno utvrđivanje činjenica smrti Dragoljuba Mihailovića i sud bi u najskorije vreme trebalo da donese rešenje i proglasi ga mrtvim."

Kako bre mrtav..mnogi se ne slazu kazu ziv je Draza dok je Srba i Srbije, citamo ovde na komentarima na svaki pomen drazi. Nista bez glogovog kolca.

kiza

pre 11 godina

Gorane,jadna je zemlja u kojoj je jedan ratni zlicinac nejodlikovaniji srpski vojnik. Da malo prodiskutujemo o cinjenicama koje ovde svi vi koji volite voljenog cicu.Ja imam 56 godina i oko 22 godine sam ziveo u Nemackoj. Tamo negde pocetkom devedesetih je bila jedna dokumentarna emisija zasnovana na arhivskim dokumentima sa kojima raspolaze Nemacka,a vezana za II svetski rat na Bslkanu. U jednom trenutku se kaze da su divizije Vermahta potpomognute cetnicima D.Mihailovica krenule u obracun sa partizanima. U toku tih akcija nemci su bili sokirani masakrima sto su izveli veliki Drazini borci i td i td...Ponavljam sve ovo je iz arhiva Nemacke i sve je to i filmovano. Bez dalje rasprave za mene je on ZLOCINAC nad ZLOCINCIMA.

Tor

pre 11 godina

Mogli bi ljudi malo da čitaju istoriju.
1) Dražu su francuzi odlikovali pre nego što su stupili na tlo Jugoslavije i skontali za koga je Draža radio tj da je bio na strani fašista. Kada su ga odlikovali to nisu znali.
2) Amerikanci su odlikovali Dražu u vremenu kada je bilo jasno da počinje hladni rat, kao kontra mera prema Rusiji i njenom uticaju, kako bi destabilizovali region.
Nije sporno da li je odlikovan nego kada. Bitna razlika.
Takođe, ako čitate knjige jasno je da je on bio ratni zločinac i da je sarađivao sa okupatorom. To ne možete iskriviti sve i da hoćete.

Joca Pravnik

pre 11 godina

To je odavno tacno, pa je cak i onaj sto ga upucao, mogao da to kaze jer je jos ziv - ako u medjuvremenu nije umro. Sta ce sve srpsko pravosudje da izmisli da bi "zamajao" narod Srbije?

Crnogorac

pre 11 godina

Sramotno je i ispod casti brco dizati u nebesa ovog covjeka cije ime se ne usudjujem da izgovorim..medalje,rehabilitacija za ovog izdajnika-presmijesno

Goran

pre 11 godina

Rusofili(ali oni komunistički),komunisti,socijalisti,komunistički generali tipa Ratko Mladić itd su zlo Srbije,ono zlo koje nam nikada nije trebalo! Draža Mihailović i njegova vojska su ona školovana i vaspitana strana Srbije koju ceo civilizovan svet ceni! Zato vi što se bunite i što ste podobijali za dž stanove od države,vi sinovi i unuci komunističkih oficira,vi koji ste oduzimali zivotinje ljudima posle drugog svetskog rata i vi sto ste od Milosevica pravili drugog Tita nemate pravo glasa!!! Zbog vas i dodjosmo dovde!!!

Miodrag

pre 11 godina

Cetnici su klali u II svetskom ratu, klali su i u ovim novijim ratovima, a kako znam puno njih koji su pristalice i clanovi cetnickog pokreta, svi redom govore kako bi ponovo klali!
Oni su ukaljali ugled Srbije i ovog naroda a vi ih rehabilitujete!

DTS

pre 11 godina

Nemate li, braćo Srbi, pametnija posla? Zemlja nam jadna, narod nenaučen na rad, neobrazovan, nepripremljen za nova vremena. Kola srljaju nizbrdo a nema ko da zakoči, a vi mlatite praznu slamo o istorijskoj ličnosti za koju bi nam bolje bilo da nije ni postojala.
Nego kako bi bilo da radite, da zaradite nešto? Da ne budete baš najsiromašniji? Da makar proverite da li su rad i rezultati rada u direktnoj vezi? Da učite, da oponašate bolje od sebe? A ne da se bavite ćoravim rabotama.

smederevac

pre 11 godina

Zaista je poražavajuće videti i pročitati koliko ljudi ne poznaje istoriju svoga naroda i generala Dražu Mihailovića proglašava zločincem ili ga upoređuje sa kvislinzima poput Pavelića. Ta ista istorija koju neki ne poznaju ili ne žele da poznaju, govori ne samo o Čiči već i o mnogim drugim nepravedno optuženim rodoljubima koji su krvarili za Srbiju još od vremena vaspostavljanja državnog suvereniteta i nezavisnosti.
Tačno je da ima mnogo životnih problema u Srbiji koje moramo rešavati ali je isto tako važno da istina izađe na svetlo dana, da zalečimo korene i priznamo prave vrednosti, da bi nam sutra bilo bolje. Ko nema korene, i grane mu se suše.

Бојан Савић

pre 11 godina

(Vlatko, 17. septembar 2012 13:14)
Еу би требало хитно да реагује, Француска мора да му одузме одликовања која му је доделила, САД такође. Мислим, стварно нема смисла што су ове две државе одликовале Михајловића.

Batica

pre 11 godina

Ma, vi, komunjare, ne mozete ni pod prozor da nam pljucnete, tol'ko ste mali! Nas Cica je za onog vaseg marsala andjeo! Sta je onaj ljudi pobio posle rata, pogotovo u Beogradu, da je onda postojao Hag, ladno bi dobio jedno 7-8 dozivotnih robija... Pa, Srbija ne moze da se oporavi od takvog oslobadjanja, kako su to ondasnji drugovi zvali ... O Beogradu, da i ne pricam! Zato ostavite coveka da na miru pociva ! S' verom u Boga , za Kralja i Otadzbinu!

Zeljko68

pre 11 godina

Srbijo moja, otvori oci. Toliko su nam Cetnicki/Ustaski/Muslimanski nacionalisti zabrljali oci, da kad su nam unistili bivsu drzavu cak su nam i priredili novokomponovanu istoriju.

Shvatite da svi svetski anali, dokumenti, istorijski jurnali apsolutno 100% identifikuju Drazu i njegov pokret kao kolaboratiste i izdajice svoga naroda.

Malo manje istorije od politicara i vise od svetskih istoricara i sve ce vam biti jasno.

DALMATINAC

pre 11 godina

Kako je išao onaj vic: koje su tri najtanje knjige? Etiopska kuharica, Bosanske mudrosti, a kao treću slobodno možemo staviti Bitke četnika protiv sila osovine. Istina, spašavli su pilote i za to je Draža odlikovan, i to je sve. Četnici, ili kako su ih talijanski okupatori, njihovi saveznici u Hrvatskoj zvali - dobrovoljačka antikomunistička milicija - su u Hrvatskoj pobili najviše Srba. A ove "istoričare" koji veličaju Dražu i četnike pozivam da otvore bilo koju i čiju povijesnu knjigu i pročitaju pod "Bitka za Neretvu"; tko se borio uz koga i protiv koga.

Бојан Савић

pre 11 godina

(Dejan, 17. septembar 2012 13:11)
Да је Михајловић био квислинг не би се ломатао по шумама, већ би седео у Београду и одатле руководио операцијама. Да је био квислинг не би га одликовале САД и Француска. Равногорски покрет није имао логоре за разлику од усташког покрета. Немци никада нису уценили Павелићеву главу, Дражину јесу. И најважније, усташки покрет јесте био квинслишки, Равногорски није!

sfrj

pre 11 godina

Jeste, krivi su komunisti, nikad se gore nije zivelo nego dok su komunjare bile na vlasti...porasla nepismenost, urusio se zdravstveni sistem koji je Kralj tako lepo uredio, narod jadan ni skolovan ni lecen ni krova nad glavom.... nista sagradili nisu, nije se putovalo, nije se letovalo, propali oni silni putevi i hidrocentrale sagradjene za vreme Kraljevine...Eno, lepo se vidi u Ranjenom Orlu kako se zivelo, a onda dodje ta beda i cemer u bivsoj Jugi....Srecom, sad smo sklonili sicijalizam, pa cemo sve da uredimo, pocev od prava pasa lutalica koje niko ne sme da bije pa na dalje (deca, radnici, i te "specificne grupe" ce doci kasnije na red).

dokle

pre 11 godina

A sto ne prenosite Rusko misljenje na ovu temu, kad ih vec za sve pitate!?
Ali ne, njihovo misljenje nije bitno u ovom slucaju jer se razlikuje, cak su nas i opomenuli par puta da ne radimo ovo cime es bavimo poslednjih par godina, da prestanemo sa rehabilitacijom zlocinaca!
Ali ne mi Srbi uvek imamo veci problem od zivotnog standarda, a to je vecito menjanje istorije, nadam se da cemo do kraja ovog veka imati jednu fiksnu pisanu istoriju.

Dejan

pre 11 godina

@MilanM Za mene je Pavelic i Mihajlovic isto. Oboje su bili kvislingi. Samo se ti zavaraj da su ustase bile gore od cetniak a u stvari oni su bili isti.

smrt fašizmu

pre 11 godina

Ja sam srbin sa Kozare, učesnik ovog prošlog rata u drugom svjetskom ratu izgubio sam oba djeda i tri strica ako sam sa Kozare zna se sa koje strane, zato samo očekujem da fašistima Ljotiću,Draži itd.ispravite spomenik na Terazijama. Pa ljudi oni su sramota našeg naroda znate li vi koliko su srba,jevreja a da nespominjem druge pobile i poklale njihove pijane horde. Moja baba da joj bog dušu prosti mi je pričala da ih se bojala kao i ustaša. A u ovom ratu mi smo te vaše dobrovoljce gonili nazad jer su samo gledali šta će opljačkati i popiti nezna se koji su bili gori Šešeljevi ili Vukovi,čast nekim pojedincima i Arkanovoj gardi koja je ličila na vojsku. Molim Vas da ovo objavite da se nemisli da u R.Srpskoj svi vole čika dražu.

mujcinovic salih

pre 11 godina

U Prvom osnovnom sudu završeno utvrđivanje činjenica smrti Dragoljuba Mihailovića i sud bi u najskorije vreme trebalo da donese rešenje i proglasi ga mrtvim.Pa dobro da li je taj zlocinac mrtav ili nije!

memetique

pre 11 godina

čak i kad / ako ga proglase mrtvim, to neće zaustaviti našu najproduktivniju proizvodnu granu, istoriju, da nas obasipa "istinama" iz bliske prošlosti, istinama naručenim od popova i političara.

dabar

pre 11 godina

Rehabilitacija ovog ratnog zlocinca nije nikakav presedan u Srbiji. Kod nas se oduvek izokrece istina i zrtve prikazuju kao zlocinci, a zlocinci kao heroji. Od kralja Vukasina i njegovog brata despota Ugljese, preko Vuka Brankovica, Milosa Obrenovica, Aleksandra Obrenovica pa sve do partizana i na kraju Zorana Djindjica. A sa druge strane se ubice i sljam kao sto su Apis, Gavrilo Princip, Draza Mihajlovic, Arkan, Legija i sl. koji imaju toliko krvi nevinih na svojim rukama dozivljavaju kao heroji. Skroz poremecen sistem vrednosti.

Filip

pre 11 godina

Sve jednom dodje na svoje. Svaka istina se sazna, pa tako i pravda uvek bude zadovoljena. Draza ce biti rehabilitovan, slavice se kao prvi gerilac porobljene Evrope, antifasista i antikomunista, najodlikovaniji srpski vojskovodja priznat u citavom svetu.
Sta ostaje komunistima? Da se pomire nekako sa cinjenicom da su podrzavali totalitarnu zlocinacku ideologiju koja je po broju zrtava daleko nadmasila ukupne zrtve II sv. rata za oko 40 miliona, da su podrzavali Tita kojeg je savremena istorija svrstala medju 10 najvecih zlocinaca 20. veka, da su izdali svog Kralja, drzavu, Boga, narod, izazvali gradjanski rat i sumanutim vodjstvom doprineli ogromnom broju nastradalih u II sv. ratu, a posle rata posejali citavu drzavu masovnim grobnicama koje su punili svojim zemljacima, itd. itd... Nije ni cudo sto se ovoliko bune.

Tek tako

pre 11 godina

@MilanM: Mali ispravak netocnog navoda: Pavelica je na vlast postavio Mussolini koji je u isto vrijeme opskrbljivao oruzjem i novcem cetnicke odrede.

Stojan

pre 11 godina

@Goran
Vi ga onda proglaste svecem, kada je "mučenik". Taman da pravi društvo onom naci-popu.

"Novinari nisu mogli da uđu u sudnicu sa obrazloženjem da u njoj nema dovoljno mesta." - da nije žalosno, bilo bi smešno.

Goran

pre 11 godina

Kizo malo procitaj istoriju pre nego sto uporedis Pavelic i Čiču!!! Draža je i dan danas najodlikovaniji srpski vojnik ako nisi znao,Draža je izveo najvecu akciju spasavanja padobranaca u drugom svetskom ratu,tzv misija Halijard,Draža je posthumno odlikovan 1947.godine od Harija Trumana tadasnjeg predsednika Amerike,Draža je priznat u celom civilizovanom svetu,a četničke jedinice i dan danas šetaju u Australiji kada se slavi dan pobede nad fasizmom.Draža nije imao logore,Draža nije imao logore za decu,Draža je bio komadant redovne jugoslovenske vojske u otadzbini,Draža je mucenik koji je nastradao samo zato sto je video sta komunizam donosi Srbiji...

_A_

pre 11 godina

Ne verujem da je to sad najpreche shto nashi sudovi imaju da urade...da rehabilituju mrtvake dok ko zna koliko je kriminalaca na slobodi...aj propadni Srbijo bar da znamo da te nema.

Zoran

pre 11 godina

Sramota je za Srbiju što rehabilituje ratnog zločinca.Neće nas oprati ni Dunav ni Sava.Bez obzira da li je mogao ili ne kontrolisati sve svoje jedinice on je odgovoran za sve ratne zločine koje su te jedinice evidentno počinile.Da bi na kraju rata,njegove jedinice,zajedno sa Nemcima,ustašama i balistima,bežale glavom bez obzira prema Austrijskoj granici,da se predaju Englezima i Amerikancima,kao poražena vojska na strani sila osovine.Sud da menja istoriju je nažalost naša izmišljotina,niko se u svetu više time ne bavi.

BISTROOKI

pre 11 godina

Jesam li ja to dobro shvatio, da je Srbija rijesila sve svoje probleme pa se sad moze bavit rehabilitacijom covjeka koji je ubio vise Srba nego na primjer Italijanska okupatorska vojska??

Mrtvac

pre 11 godina

A sad ce opet da se javljaju zatucani komunisti... Samo da vam kazem da je zbog vas komunista ova drzava i propala. Vi ste podrzavali dolazak najgoreg sljama od politicara na vrh drzave, a svakog ko je iole vredeo ste terali iz zemlje i proglasavali za nacionalne izdajnike. I odakle vama pravo da se posle svega javljate?

marko

pre 11 godina

mislim da bi mlacenje prazne slane bilo vise produktivno za nase pravosuce i drzavu od ovoga.
kako vas bre nije sramota, moj sudski spor traje 8 godina.

MilanM

pre 11 godina

Nema nikakvog reciprociteta izmedju nas i Hrvata,zato sto njihov Pavelic jeste bio fasista kog je licno Hitler postavio na celo NDH. To bi bio prvorazredni skandal u svetu,kada bi Hrvati resili da ga rehabilituju. Sad,zasto mi toliko drzimo do potpuno falsifikovane komunisticke istorije,manje je pitanje za istoricare,a vise za psihologe i psihijatre.

kiza

pre 11 godina

Rehabilitacija jednog zlocinca, u ovom slucaju Drazu Mihailovica, ima za posledicu da hrvati rehabilituju drugog zlocinca Antu Pavelica. Pa tako imamo morbidnu situaciju da okoreli zlocinci postaju mucenici i heroji. Pa,mi nismo ni zasluzili da zivimo u nekoj normalnoj zemlji kada se ovo deseva,i zato nam i jeste tako kako je.

kiza

pre 11 godina

Rehabilitacija jednog zlocinca, u ovom slucaju Drazu Mihailovica, ima za posledicu da hrvati rehabilituju drugog zlocinca Antu Pavelica. Pa tako imamo morbidnu situaciju da okoreli zlocinci postaju mucenici i heroji. Pa,mi nismo ni zasluzili da zivimo u nekoj normalnoj zemlji kada se ovo deseva,i zato nam i jeste tako kako je.

BISTROOKI

pre 11 godina

Jesam li ja to dobro shvatio, da je Srbija rijesila sve svoje probleme pa se sad moze bavit rehabilitacijom covjeka koji je ubio vise Srba nego na primjer Italijanska okupatorska vojska??

Mrtvac

pre 11 godina

A sad ce opet da se javljaju zatucani komunisti... Samo da vam kazem da je zbog vas komunista ova drzava i propala. Vi ste podrzavali dolazak najgoreg sljama od politicara na vrh drzave, a svakog ko je iole vredeo ste terali iz zemlje i proglasavali za nacionalne izdajnike. I odakle vama pravo da se posle svega javljate?

MilanM

pre 11 godina

Nema nikakvog reciprociteta izmedju nas i Hrvata,zato sto njihov Pavelic jeste bio fasista kog je licno Hitler postavio na celo NDH. To bi bio prvorazredni skandal u svetu,kada bi Hrvati resili da ga rehabilituju. Sad,zasto mi toliko drzimo do potpuno falsifikovane komunisticke istorije,manje je pitanje za istoricare,a vise za psihologe i psihijatre.

Goran

pre 11 godina

Kizo malo procitaj istoriju pre nego sto uporedis Pavelic i Čiču!!! Draža je i dan danas najodlikovaniji srpski vojnik ako nisi znao,Draža je izveo najvecu akciju spasavanja padobranaca u drugom svetskom ratu,tzv misija Halijard,Draža je posthumno odlikovan 1947.godine od Harija Trumana tadasnjeg predsednika Amerike,Draža je priznat u celom civilizovanom svetu,a četničke jedinice i dan danas šetaju u Australiji kada se slavi dan pobede nad fasizmom.Draža nije imao logore,Draža nije imao logore za decu,Draža je bio komadant redovne jugoslovenske vojske u otadzbini,Draža je mucenik koji je nastradao samo zato sto je video sta komunizam donosi Srbiji...

Zoran

pre 11 godina

Sramota je za Srbiju što rehabilituje ratnog zločinca.Neće nas oprati ni Dunav ni Sava.Bez obzira da li je mogao ili ne kontrolisati sve svoje jedinice on je odgovoran za sve ratne zločine koje su te jedinice evidentno počinile.Da bi na kraju rata,njegove jedinice,zajedno sa Nemcima,ustašama i balistima,bežale glavom bez obzira prema Austrijskoj granici,da se predaju Englezima i Amerikancima,kao poražena vojska na strani sila osovine.Sud da menja istoriju je nažalost naša izmišljotina,niko se u svetu više time ne bavi.

_A_

pre 11 godina

Ne verujem da je to sad najpreche shto nashi sudovi imaju da urade...da rehabilituju mrtvake dok ko zna koliko je kriminalaca na slobodi...aj propadni Srbijo bar da znamo da te nema.

marko

pre 11 godina

mislim da bi mlacenje prazne slane bilo vise produktivno za nase pravosuce i drzavu od ovoga.
kako vas bre nije sramota, moj sudski spor traje 8 godina.

Batica

pre 11 godina

Ma, vi, komunjare, ne mozete ni pod prozor da nam pljucnete, tol'ko ste mali! Nas Cica je za onog vaseg marsala andjeo! Sta je onaj ljudi pobio posle rata, pogotovo u Beogradu, da je onda postojao Hag, ladno bi dobio jedno 7-8 dozivotnih robija... Pa, Srbija ne moze da se oporavi od takvog oslobadjanja, kako su to ondasnji drugovi zvali ... O Beogradu, da i ne pricam! Zato ostavite coveka da na miru pociva ! S' verom u Boga , za Kralja i Otadzbinu!

smrt fašizmu

pre 11 godina

Ja sam srbin sa Kozare, učesnik ovog prošlog rata u drugom svjetskom ratu izgubio sam oba djeda i tri strica ako sam sa Kozare zna se sa koje strane, zato samo očekujem da fašistima Ljotiću,Draži itd.ispravite spomenik na Terazijama. Pa ljudi oni su sramota našeg naroda znate li vi koliko su srba,jevreja a da nespominjem druge pobile i poklale njihove pijane horde. Moja baba da joj bog dušu prosti mi je pričala da ih se bojala kao i ustaša. A u ovom ratu mi smo te vaše dobrovoljce gonili nazad jer su samo gledali šta će opljačkati i popiti nezna se koji su bili gori Šešeljevi ili Vukovi,čast nekim pojedincima i Arkanovoj gardi koja je ličila na vojsku. Molim Vas da ovo objavite da se nemisli da u R.Srpskoj svi vole čika dražu.

DALMATINAC

pre 11 godina

Kako je išao onaj vic: koje su tri najtanje knjige? Etiopska kuharica, Bosanske mudrosti, a kao treću slobodno možemo staviti Bitke četnika protiv sila osovine. Istina, spašavli su pilote i za to je Draža odlikovan, i to je sve. Četnici, ili kako su ih talijanski okupatori, njihovi saveznici u Hrvatskoj zvali - dobrovoljačka antikomunistička milicija - su u Hrvatskoj pobili najviše Srba. A ove "istoričare" koji veličaju Dražu i četnike pozivam da otvore bilo koju i čiju povijesnu knjigu i pročitaju pod "Bitka za Neretvu"; tko se borio uz koga i protiv koga.

Бојан Савић

pre 11 godina

(Dejan, 17. septembar 2012 13:11)
Да је Михајловић био квислинг не би се ломатао по шумама, већ би седео у Београду и одатле руководио операцијама. Да је био квислинг не би га одликовале САД и Француска. Равногорски покрет није имао логоре за разлику од усташког покрета. Немци никада нису уценили Павелићеву главу, Дражину јесу. И најважније, усташки покрет јесте био квинслишки, Равногорски није!

Miodrag

pre 11 godina

Cetnici su klali u II svetskom ratu, klali su i u ovim novijim ratovima, a kako znam puno njih koji su pristalice i clanovi cetnickog pokreta, svi redom govore kako bi ponovo klali!
Oni su ukaljali ugled Srbije i ovog naroda a vi ih rehabilitujete!

Dejan

pre 11 godina

@MilanM Za mene je Pavelic i Mihajlovic isto. Oboje su bili kvislingi. Samo se ti zavaraj da su ustase bile gore od cetniak a u stvari oni su bili isti.

dabar

pre 11 godina

Rehabilitacija ovog ratnog zlocinca nije nikakav presedan u Srbiji. Kod nas se oduvek izokrece istina i zrtve prikazuju kao zlocinci, a zlocinci kao heroji. Od kralja Vukasina i njegovog brata despota Ugljese, preko Vuka Brankovica, Milosa Obrenovica, Aleksandra Obrenovica pa sve do partizana i na kraju Zorana Djindjica. A sa druge strane se ubice i sljam kao sto su Apis, Gavrilo Princip, Draza Mihajlovic, Arkan, Legija i sl. koji imaju toliko krvi nevinih na svojim rukama dozivljavaju kao heroji. Skroz poremecen sistem vrednosti.

kiza

pre 11 godina

Gorane,jadna je zemlja u kojoj je jedan ratni zlicinac nejodlikovaniji srpski vojnik. Da malo prodiskutujemo o cinjenicama koje ovde svi vi koji volite voljenog cicu.Ja imam 56 godina i oko 22 godine sam ziveo u Nemackoj. Tamo negde pocetkom devedesetih je bila jedna dokumentarna emisija zasnovana na arhivskim dokumentima sa kojima raspolaze Nemacka,a vezana za II svetski rat na Bslkanu. U jednom trenutku se kaze da su divizije Vermahta potpomognute cetnicima D.Mihailovica krenule u obracun sa partizanima. U toku tih akcija nemci su bili sokirani masakrima sto su izveli veliki Drazini borci i td i td...Ponavljam sve ovo je iz arhiva Nemacke i sve je to i filmovano. Bez dalje rasprave za mene je on ZLOCINAC nad ZLOCINCIMA.

smederevac

pre 11 godina

Zaista je poražavajuće videti i pročitati koliko ljudi ne poznaje istoriju svoga naroda i generala Dražu Mihailovića proglašava zločincem ili ga upoređuje sa kvislinzima poput Pavelića. Ta ista istorija koju neki ne poznaju ili ne žele da poznaju, govori ne samo o Čiči već i o mnogim drugim nepravedno optuženim rodoljubima koji su krvarili za Srbiju još od vremena vaspostavljanja državnog suvereniteta i nezavisnosti.
Tačno je da ima mnogo životnih problema u Srbiji koje moramo rešavati ali je isto tako važno da istina izađe na svetlo dana, da zalečimo korene i priznamo prave vrednosti, da bi nam sutra bilo bolje. Ko nema korene, i grane mu se suše.

Бојан Савић

pre 11 godina

(Vlatko, 17. septembar 2012 13:14)
Еу би требало хитно да реагује, Француска мора да му одузме одликовања која му је доделила, САД такође. Мислим, стварно нема смисла што су ове две државе одликовале Михајловића.

Goran

pre 11 godina

Rusofili(ali oni komunistički),komunisti,socijalisti,komunistički generali tipa Ratko Mladić itd su zlo Srbije,ono zlo koje nam nikada nije trebalo! Draža Mihailović i njegova vojska su ona školovana i vaspitana strana Srbije koju ceo civilizovan svet ceni! Zato vi što se bunite i što ste podobijali za dž stanove od države,vi sinovi i unuci komunističkih oficira,vi koji ste oduzimali zivotinje ljudima posle drugog svetskog rata i vi sto ste od Milosevica pravili drugog Tita nemate pravo glasa!!! Zbog vas i dodjosmo dovde!!!

Tor

pre 11 godina

Mogli bi ljudi malo da čitaju istoriju.
1) Dražu su francuzi odlikovali pre nego što su stupili na tlo Jugoslavije i skontali za koga je Draža radio tj da je bio na strani fašista. Kada su ga odlikovali to nisu znali.
2) Amerikanci su odlikovali Dražu u vremenu kada je bilo jasno da počinje hladni rat, kao kontra mera prema Rusiji i njenom uticaju, kako bi destabilizovali region.
Nije sporno da li je odlikovan nego kada. Bitna razlika.
Takođe, ako čitate knjige jasno je da je on bio ratni zločinac i da je sarađivao sa okupatorom. To ne možete iskriviti sve i da hoćete.

Tek tako

pre 11 godina

@MilanM: Mali ispravak netocnog navoda: Pavelica je na vlast postavio Mussolini koji je u isto vrijeme opskrbljivao oruzjem i novcem cetnicke odrede.

Filip

pre 11 godina

Sve jednom dodje na svoje. Svaka istina se sazna, pa tako i pravda uvek bude zadovoljena. Draza ce biti rehabilitovan, slavice se kao prvi gerilac porobljene Evrope, antifasista i antikomunista, najodlikovaniji srpski vojskovodja priznat u citavom svetu.
Sta ostaje komunistima? Da se pomire nekako sa cinjenicom da su podrzavali totalitarnu zlocinacku ideologiju koja je po broju zrtava daleko nadmasila ukupne zrtve II sv. rata za oko 40 miliona, da su podrzavali Tita kojeg je savremena istorija svrstala medju 10 najvecih zlocinaca 20. veka, da su izdali svog Kralja, drzavu, Boga, narod, izazvali gradjanski rat i sumanutim vodjstvom doprineli ogromnom broju nastradalih u II sv. ratu, a posle rata posejali citavu drzavu masovnim grobnicama koje su punili svojim zemljacima, itd. itd... Nije ni cudo sto se ovoliko bune.

mujcinovic salih

pre 11 godina

U Prvom osnovnom sudu završeno utvrđivanje činjenica smrti Dragoljuba Mihailovića i sud bi u najskorije vreme trebalo da donese rešenje i proglasi ga mrtvim.Pa dobro da li je taj zlocinac mrtav ili nije!

Crnogorac

pre 11 godina

Sramotno je i ispod casti brco dizati u nebesa ovog covjeka cije ime se ne usudjujem da izgovorim..medalje,rehabilitacija za ovog izdajnika-presmijesno

bilosta2

pre 11 godina

Ako su partizani bili toliko dobri,zašto aman ljudi ne oslobodiše onolike Srbe iz Jasenovca?ZAŠTO? Zašto nisu dali Srbima sa kosova da se vrate na svoja ognjišta posle II sv. rata?Zašto su po oslobodjenju pobili ili proterali toliko mnogo školovanih i učenih ljudi iz Beograda i iz Srbije?Zašto pasja groblja?Mogao bih da redjam ko zna koliko šta su sve radili,i oni su jelte heroji. SRAMOTA.Polako,dići će narod spomenik Drazi u sred Beograda, kada se javnost upozna ko je ko.ZVELA SRBIJA.

matori

pre 11 godina

Goli otok je bio "izmišljen" upravo kao "luksuzni" smeštaj za sve ljubitelje Dražinih "herojskih" dela, obožavaoce Kralja i njegovog režima, a ponajviše za rusofile koji su na sva usta podržavali Staljina i njegove "bratske" napore da pokori Tita i Jugoslaviju pretvori u guberniju (kao što je uspeo u Bugarskoj, Rumuniji, Mađarskoj, Čehoslovačkoj, Poljskoj...)!
Šteta što je to tako malo ostrvce, pa ne bi bilo mesta za sve vas, koji se savršeno uklapate u gore navedene šeme, a ima vas i danas k'o mrava.
Nažalost, nema te škole (ni bolnice), u kojoj se urođena glupost može lečiti, a ovde se radi o pravoj epidemiji...

Stojan

pre 11 godina

@Goran
Vi ga onda proglaste svecem, kada je "mučenik". Taman da pravi društvo onom naci-popu.

"Novinari nisu mogli da uđu u sudnicu sa obrazloženjem da u njoj nema dovoljno mesta." - da nije žalosno, bilo bi smešno.

dokle

pre 11 godina

A sto ne prenosite Rusko misljenje na ovu temu, kad ih vec za sve pitate!?
Ali ne, njihovo misljenje nije bitno u ovom slucaju jer se razlikuje, cak su nas i opomenuli par puta da ne radimo ovo cime es bavimo poslednjih par godina, da prestanemo sa rehabilitacijom zlocinaca!
Ali ne mi Srbi uvek imamo veci problem od zivotnog standarda, a to je vecito menjanje istorije, nadam se da cemo do kraja ovog veka imati jednu fiksnu pisanu istoriju.

memetique

pre 11 godina

čak i kad / ako ga proglase mrtvim, to neće zaustaviti našu najproduktivniju proizvodnu granu, istoriju, da nas obasipa "istinama" iz bliske prošlosti, istinama naručenim od popova i političara.

sfrj

pre 11 godina

Jeste, krivi su komunisti, nikad se gore nije zivelo nego dok su komunjare bile na vlasti...porasla nepismenost, urusio se zdravstveni sistem koji je Kralj tako lepo uredio, narod jadan ni skolovan ni lecen ni krova nad glavom.... nista sagradili nisu, nije se putovalo, nije se letovalo, propali oni silni putevi i hidrocentrale sagradjene za vreme Kraljevine...Eno, lepo se vidi u Ranjenom Orlu kako se zivelo, a onda dodje ta beda i cemer u bivsoj Jugi....Srecom, sad smo sklonili sicijalizam, pa cemo sve da uredimo, pocev od prava pasa lutalica koje niko ne sme da bije pa na dalje (deca, radnici, i te "specificne grupe" ce doci kasnije na red).

Филип

pre 11 godina

Оне који баштине комунистичку традицију баш ништа није срамота, тако да нећу коментарисати небулозне коментаре. Али ево једног занимљивог податка:

Градови које су партизани ослободили од Немаца до доласка Стаљинове војске септембра 1944 (према немачким документима):

- 0 (нула)

Градови које су четници ослободили од Немаца до доласка Стаљинове војске септембра 1944:

1. Лозница (31.августа 1941)
2. Богатић (1. септембра 1941)
3. Крупањ (1.септембар 1941)
4. Бања Ковиљача (6. септембар 1941)
5. Горњи Милановац (29. септембар 1941)
6. Чачак (1. октобар 1941)
7. Љубовија (крајем октобра 1941)
8. Пријепоље (12. септембар 1943)
9. Љубовија (септембар 1943)
10. Рудо (септембар 1943)
11. Прибој (септембар 1943)
12. Бијело Поље (септембар 1943)
13. Вишеград (октобар 1943)
14. Чајетина (октобар 1943)
15. Љубовија (октобар 1943)
16. Нова Варош (октобар 1943)
17. Кадина Лука (2.септембар 1944)
18. Лазаревац (6. септембар 1944)
19. Петровац на Млави (септембар 1944)
20. Лесковац (септембар 1944)
21. Власотинце (септембар 1944)
22. Пљевља (септембар 1944)
23. Сврљиг (септембар 1944)
24. Кучево (28. август 1944)
25. Свилајнац (октобар 1944)
26. Деспотовац (октобар 1944)
27. Варварин (октобар 1944)
28. Ражањ (октобар 1944)
29. Крушевац (14. октобар 1944)
30. Бреза (септембар 1944)
31. Подлугови (септембар 1944)

Zeljko68

pre 11 godina

Srbijo moja, otvori oci. Toliko su nam Cetnicki/Ustaski/Muslimanski nacionalisti zabrljali oci, da kad su nam unistili bivsu drzavu cak su nam i priredili novokomponovanu istoriju.

Shvatite da svi svetski anali, dokumenti, istorijski jurnali apsolutno 100% identifikuju Drazu i njegov pokret kao kolaboratiste i izdajice svoga naroda.

Malo manje istorije od politicara i vise od svetskih istoricara i sve ce vam biti jasno.

Markoni-bgd

pre 11 godina

Jos malo do konacne istine o zbivanjima na tlu Srbije od 41-e godine do danasnjeg dana.
Jos malo do istine sta su Udbaska bagra i komunjare radile po Srbiji svih ovih 67 godina odkako su upali u Srbiju sa prekdrinskih i crnogorskih krseva i brda i uradili nevidjene zlocine nad maticnim gradjanima Srbije, preko 80000 likvidiranih gradjana metkom u potiljak i baceno u zivi krec i preko 200000 proteranih ljudi iz svojih domova, kuca i imanja kada je otimana imovina.
Jos malo do istine o vodji Udbaske bagre Joshua Ambroz Mayer-Titu, agentu ruske kominterne pod pseudonimom kamarad Walter, koji je bio predvodnik Udbasa u zlocinima i otimanju imovine na tlu Srbije.
Jovanku Broz cuvaju decenijama u kucnom pritvoru iz straha da bi mogla reci puni idnetitet njenog bivseg supruga.
Istina se ne moze kriti doveka.
Sledi polaganje racuna Udbaske bagre.

Novosađanin NS

pre 11 godina

Draža je najveći gerilac Evrope, jer se istovremeno borio protiv
dva najveća totalitarna zla - fašizma i komunizma. Nije li današnja
demokratska Evropa izjednačila ta dva totalitarizma? U ratu su
smatrali da je fašizam ipak nešto veća opasnost po njih pa je
stupila u savez sa onim drugim, da bi odmah posle pobede počeli hladni
rat protiv dotadašnjih saveznika.

Sinisa

pre 11 godina

Najvise me kod ovih Cetnika nervira sto Partizane poistovecuju sa komunistima!
Naravno da su posle rata svi zeleli da budu komunisti kako bi imali neku korist od toga. Elem, za vreme rata vrlo malo je bilo onih koji su verovali u tu ideju komunizma, ali su prepoznali da su Partizani jedini koji se bore protiv okupatora, pa su im se i pridruzili. Takav je slucaj i u mojoj porodici, nikada niko komunista nije bio, nikakav clan partije, ali su bili u Partizanima i ja se time ponosim, jer borili su se za svoju drzavu. Da necu mozda da ih se stidim jer je to sada nije popularno govoriti, kao svi smo odjednom cetnici!?
Jos ce neki Cetnik da mi kaze kako je moj deda bio lud sto se borio na nekoj pogresnoj strani, koja je inace bila pobednicka.
Dakle meni ni ne smeta toliko sto hoce da rehabilituju Drazu, nego sto usput toliko pljuju po Partizanima i nipodastavaju njihovu borbu i zivote koje su dali, samo zato sto je vodja pokreta bio Hrvat.

Goran

pre 11 godina

Prosto ne mogu da verujem koliko ne znate da čitate između redova,a valjda su takve bile komunističke čitanke.Kažete Čiča je sarađivao sa Nemcima,slažem se i ja sa tim da je sarađivao,ali ne u toj meri koliko su vas naučili u već pomenutim čitankama! Treba sebi da postaviti jedno jasno pitanje:Šta mislite zašto je sarađivao u nekim situacijama sa njima? Da li zato da bi napravio štetu svom narodu? Da li znate kada komunisti ulaze u borbe i zašto su toliko dugo čekali? Zašto je suđenje bilo onako pristrasno? Komunisti su zlo koje nam se desilo i ne mogu da verujem da vi još uvek to podržavate,ne mogu da verujem da vi umesto da rehabilitujete Čiču vi rehabilitovaste Ivicu Dačića poslednjih godina! Zato nam i ide ovako!

DTS

pre 11 godina

Nemate li, braćo Srbi, pametnija posla? Zemlja nam jadna, narod nenaučen na rad, neobrazovan, nepripremljen za nova vremena. Kola srljaju nizbrdo a nema ko da zakoči, a vi mlatite praznu slamo o istorijskoj ličnosti za koju bi nam bolje bilo da nije ni postojala.
Nego kako bi bilo da radite, da zaradite nešto? Da ne budete baš najsiromašniji? Da makar proverite da li su rad i rezultati rada u direktnoj vezi? Da učite, da oponašate bolje od sebe? A ne da se bavite ćoravim rabotama.

Y-men

pre 11 godina

U Prvom osnovnom sudu završeno utvrđivanje činjenica smrti Dragoljuba Mihailovića i sud bi u najskorije vreme trebalo da donese rešenje i proglasi ga mrtvim."

Kako bre mrtav..mnogi se ne slazu kazu ziv je Draza dok je Srba i Srbije, citamo ovde na komentarima na svaki pomen drazi. Nista bez glogovog kolca.

monsider

pre 11 godina

i posle se ljutimo sto muslimani slave i velicaju acif -efendiju.kada ce vec jednom srpski narod da shvati da je draza veliki zlocinac i zlikovac.ja sam srbin i stidim se sto je draza pripadnik mog naroda.jos jedna velika sramota srpskog pravosudja,koji zlikovcima,zlocincima i ubicama daje rehabilitaciju i amnestira ih od svih zlocina koje je pocinio prema srpskom i nesrpskom stanovnistvu.

srbijanac lo

pre 11 godina

Ne znam zasto mediji toliko prostora posvecuju osobi koja je bila obican luzer i gubitnik...Imao je sve prilike da bude veliki,ali su mu komunisti vesto oteli saveznistvo sa velikim silama tada.To je cista nesposobnost,prvo njegova ,a i njegovih saradnika.Sto je umeo to je uradio i...istorija ga je progutala,a mi sada pravimo nekakvog heroja od njega,posthumno...bas smo cudan narod.

daj bombona da sisamo

pre 11 godina

"...Dakle meni ni ne smeta toliko sto hoce da rehabilituju Drazu, nego sto usput toliko pljuju po Partizanima i nipodastavaju njihovu borbu i zivote koje su dali, samo zato sto je vodja pokreta bio Hrvat."
(Sinisa, 17. septembar 2012 19:38)

Ja, licno, nemam problema s tim sto je Tito bio Hrvat, ali imam problema s tim sto su partizani likvidirali roditelje mog djeda, u njihovom dvoristu. Bili su obicni ljudi, seljaci, a djed je tada imao 12 godina, i eto, iz tog razloga nipodastavam borbu tvog djeda.
Nije sve uvijek crno-bijelo.

Joca Pravnik

pre 11 godina

To je odavno tacno, pa je cak i onaj sto ga upucao, mogao da to kaze jer je jos ziv - ako u medjuvremenu nije umro. Sta ce sve srpsko pravosudje da izmisli da bi "zamajao" narod Srbije?

bilosta2

pre 11 godina

Matori, objasni mi zašto je tito u dogodvoru sa E.Hodzom naseljavao Albance na Kosovo,a Srbima nije dao da se vrate na svoju zemlju? Da i to nije u interesu Srba i Srbije?SRAMOTA OD MATORCA.Ašto se tiče gluposti, ona ključa na svakoj temperaturi.

Kljuse

pre 11 godina

Odvratno mi je sve ovo citati. Najgore sto je majka Srbija mogla dati uskoro postaje brend naše zemlje. Fuj! Gadi mi se sve ovo i ne vuče na dobro. Država u rasulu, beda, očaj a mi o jednom običnom krvniku raspravljamo. Moj deda, partizan je poginuo od cetnicke ruke, dao život za Srbiju, casno i pošteno. Ma, mi bolje i ne zasluzujemo, na kraju sto se mene tiče dignite mu spomenik s velikim krstom jer to je sve sto umemo danas.

Crnogorac

pre 11 godina

Sramotno je šta se radi u Srbiji. Ova rehabilitacija će pokrenuti talas rehabilitacija kvislinga širom exYU, u Sandžaku su već počele reakcije. Uvijek je tako - Srbi započnu probleme i onda im je drugi kriv što su upali u jamu koju su sami iskopali, tako je bilo i tokom 90-ih. Naravno da se Mihajloviću nije znao grob, kao što se u Engleskoj ne zna ni grob Olivera Kromvela, osim da je sahranjen ispod puta koji vodi od Londona ka Oksfordu, kako bi mu narod svakodnevno gazio po kostima. Tako prolaze svi izdajnici u svim narodima, pa su tako prošli i u posleratnoj Jugoslaviji. Sada progoniti partizane, koji su prolili more krvi za slobodu svog naroda i JEDINI istjerali naciste, dok su se četnici u nebrojenim bitkama borili NA STRANI tih nacista, napadajući i ranjenike u Bitci na Sutjesci, to je sramota. Shvatam da unuk ovog čovjeka želi da rehabilituje svog đeda, ali zašto na to pristaje ostatak Srbije?

Takve nam države ne trebaju u EU. Želim poštenoj, liberalnoj i ljevičarskoj Srbiji da se probudi i ohrabri, da ošamari fašizam i klerikalizam gdje god da ga prepozna.

Crnogorac

pre 11 godina

@bilosta2

Nasjeo si na propagandu. Moji su porijeklom metohijski Crnogorci, starosjedioci u Peći, i znam da su Albanci u većini na prostoru KiM još od seobe pod Arsenijem Čarnojevićem. Nije ih Tito naselio, niti zabranjivao povratak, to je dio ratne propagande Miloševićevog režima.

Draža = Pavelić

pre 11 godina

I što se onda ljutimo kad Muslimani rehabilituju svoje fašiste i kolače i podižu im spomen-ploče? Pa to je direktna posledica ovoga!

Spinoza BGD

pre 11 godina

@Филип

Ti nas praviš ludim ili sebe samog? Partizani oslobodili 0 gradova od dolaska Nemaca do 1944? Ma nemoj? Sve one slobodne teritorije, od Užičke republike, preko Crne Gore, zapadne Bosne, Banije i Like, to je pojela maca, je li? To ćemo da zaboravimo, sve te stotine hiljada žrtava? Pa kad su ČEtnici bili toliko uspešni, što su trčali da se predaju Englezima te 1944? Što se narod masvono priključio partizanima, a ne njima? Nije valjda da su bili saveznici, a hteli da se predaju drugim saveznicima?

Sa stanovišta WERMACHTA, ČEtnici su "oslobodili" te gradove OD NOVJ, A ZA RAČUN NEMACA i pod njihovom vojnom komandom, shvataš li najelementarnije stvari?

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Draža uskoro i zvanično mrtav

Da li je Draža mrtav ili nije to ne znam, ali ono sto znam i sto se danas vidi i "golim okom" je da su CETNISTVO i CETNICI "opstali zivi" u Srbiji !
Najmanje svaki drugi Srbin je CETNIK !

komsija

pre 11 godina

draza umro ili nije neznam sta to znaci ali ja znam sa ovim negativnim misljenjama srbija ne moze da ide dalje na primer eu hvala

O tempora, o mores!

pre 11 godina

Može li neko od ovih vajnih istoričara koji se bore za rehabilitaciju Draže da mi navede jednu bitku u kojoj se on borio protiv Nemaca za više od 4 godine rata. Znamo da se borio protiv svog drugih Jugoslovena, partizana i Antifašističkog pokreta. Interesuje me kada je napao Nemce ili Italijane i kako se zvala ta bitka. Samo jedan primer.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Kada vidim one SPO-ovce ispred suda, pitam se koji je to vek danas, ujedno koliko ih je tamo bilo toliko imaju i glasaca, muka mi je.

gagi67

pre 11 godina

Nije mi jasno šta je u ovom slučaju za rehabilitaciju.
1.Saradnja sa okupatorom....(evideno je da postoji)
2.Politički moitivisana likvidacija....(dokazano postoji)
3.Zločini nad stanovništvom....(dokazano postoji)

Ja sam ubeđen da Četnički pokret danas u Srbiji ideološki identifikuje se sa četnicim u drugom ratu i ako je njihova uloga bila značajnija u prvom ratu.Može se reći da su Četnici iz novije istorija ukaljali ugled Četnika iz prvog rata.Niko ni da spomene prave heroje otadžbine koji poginuše kao vojnici Kraljevine u periodu od napada fašista do kapitulacije Kraljevine braneći zemlju od superiornog agresora.

Draza

pre 11 godina

Ovo mi je najbolje:
Да је био квислинг не би га одликовале САД и Француска.
analogija
Da Srbija nije bila kriva ne bi je napali SAD i NATO u kojem je Francuska.

kiza

pre 11 godina

Rehabilitacija jednog zlocinca, u ovom slucaju Drazu Mihailovica, ima za posledicu da hrvati rehabilituju drugog zlocinca Antu Pavelica. Pa tako imamo morbidnu situaciju da okoreli zlocinci postaju mucenici i heroji. Pa,mi nismo ni zasluzili da zivimo u nekoj normalnoj zemlji kada se ovo deseva,i zato nam i jeste tako kako je.

Mrtvac

pre 11 godina

A sad ce opet da se javljaju zatucani komunisti... Samo da vam kazem da je zbog vas komunista ova drzava i propala. Vi ste podrzavali dolazak najgoreg sljama od politicara na vrh drzave, a svakog ko je iole vredeo ste terali iz zemlje i proglasavali za nacionalne izdajnike. I odakle vama pravo da se posle svega javljate?

BISTROOKI

pre 11 godina

Jesam li ja to dobro shvatio, da je Srbija rijesila sve svoje probleme pa se sad moze bavit rehabilitacijom covjeka koji je ubio vise Srba nego na primjer Italijanska okupatorska vojska??

Goran

pre 11 godina

Kizo malo procitaj istoriju pre nego sto uporedis Pavelic i Čiču!!! Draža je i dan danas najodlikovaniji srpski vojnik ako nisi znao,Draža je izveo najvecu akciju spasavanja padobranaca u drugom svetskom ratu,tzv misija Halijard,Draža je posthumno odlikovan 1947.godine od Harija Trumana tadasnjeg predsednika Amerike,Draža je priznat u celom civilizovanom svetu,a četničke jedinice i dan danas šetaju u Australiji kada se slavi dan pobede nad fasizmom.Draža nije imao logore,Draža nije imao logore za decu,Draža je bio komadant redovne jugoslovenske vojske u otadzbini,Draža je mucenik koji je nastradao samo zato sto je video sta komunizam donosi Srbiji...

Zoran

pre 11 godina

Sramota je za Srbiju što rehabilituje ratnog zločinca.Neće nas oprati ni Dunav ni Sava.Bez obzira da li je mogao ili ne kontrolisati sve svoje jedinice on je odgovoran za sve ratne zločine koje su te jedinice evidentno počinile.Da bi na kraju rata,njegove jedinice,zajedno sa Nemcima,ustašama i balistima,bežale glavom bez obzira prema Austrijskoj granici,da se predaju Englezima i Amerikancima,kao poražena vojska na strani sila osovine.Sud da menja istoriju je nažalost naša izmišljotina,niko se u svetu više time ne bavi.

Batica

pre 11 godina

Ma, vi, komunjare, ne mozete ni pod prozor da nam pljucnete, tol'ko ste mali! Nas Cica je za onog vaseg marsala andjeo! Sta je onaj ljudi pobio posle rata, pogotovo u Beogradu, da je onda postojao Hag, ladno bi dobio jedno 7-8 dozivotnih robija... Pa, Srbija ne moze da se oporavi od takvog oslobadjanja, kako su to ondasnji drugovi zvali ... O Beogradu, da i ne pricam! Zato ostavite coveka da na miru pociva ! S' verom u Boga , za Kralja i Otadzbinu!

MilanM

pre 11 godina

Nema nikakvog reciprociteta izmedju nas i Hrvata,zato sto njihov Pavelic jeste bio fasista kog je licno Hitler postavio na celo NDH. To bi bio prvorazredni skandal u svetu,kada bi Hrvati resili da ga rehabilituju. Sad,zasto mi toliko drzimo do potpuno falsifikovane komunisticke istorije,manje je pitanje za istoricare,a vise za psihologe i psihijatre.

Dejan

pre 11 godina

@MilanM Za mene je Pavelic i Mihajlovic isto. Oboje su bili kvislingi. Samo se ti zavaraj da su ustase bile gore od cetniak a u stvari oni su bili isti.

DALMATINAC

pre 11 godina

Kako je išao onaj vic: koje su tri najtanje knjige? Etiopska kuharica, Bosanske mudrosti, a kao treću slobodno možemo staviti Bitke četnika protiv sila osovine. Istina, spašavli su pilote i za to je Draža odlikovan, i to je sve. Četnici, ili kako su ih talijanski okupatori, njihovi saveznici u Hrvatskoj zvali - dobrovoljačka antikomunistička milicija - su u Hrvatskoj pobili najviše Srba. A ove "istoričare" koji veličaju Dražu i četnike pozivam da otvore bilo koju i čiju povijesnu knjigu i pročitaju pod "Bitka za Neretvu"; tko se borio uz koga i protiv koga.

_A_

pre 11 godina

Ne verujem da je to sad najpreche shto nashi sudovi imaju da urade...da rehabilituju mrtvake dok ko zna koliko je kriminalaca na slobodi...aj propadni Srbijo bar da znamo da te nema.

smrt fašizmu

pre 11 godina

Ja sam srbin sa Kozare, učesnik ovog prošlog rata u drugom svjetskom ratu izgubio sam oba djeda i tri strica ako sam sa Kozare zna se sa koje strane, zato samo očekujem da fašistima Ljotiću,Draži itd.ispravite spomenik na Terazijama. Pa ljudi oni su sramota našeg naroda znate li vi koliko su srba,jevreja a da nespominjem druge pobile i poklale njihove pijane horde. Moja baba da joj bog dušu prosti mi je pričala da ih se bojala kao i ustaša. A u ovom ratu mi smo te vaše dobrovoljce gonili nazad jer su samo gledali šta će opljačkati i popiti nezna se koji su bili gori Šešeljevi ili Vukovi,čast nekim pojedincima i Arkanovoj gardi koja je ličila na vojsku. Molim Vas da ovo objavite da se nemisli da u R.Srpskoj svi vole čika dražu.

Filip

pre 11 godina

Sve jednom dodje na svoje. Svaka istina se sazna, pa tako i pravda uvek bude zadovoljena. Draza ce biti rehabilitovan, slavice se kao prvi gerilac porobljene Evrope, antifasista i antikomunista, najodlikovaniji srpski vojskovodja priznat u citavom svetu.
Sta ostaje komunistima? Da se pomire nekako sa cinjenicom da su podrzavali totalitarnu zlocinacku ideologiju koja je po broju zrtava daleko nadmasila ukupne zrtve II sv. rata za oko 40 miliona, da su podrzavali Tita kojeg je savremena istorija svrstala medju 10 najvecih zlocinaca 20. veka, da su izdali svog Kralja, drzavu, Boga, narod, izazvali gradjanski rat i sumanutim vodjstvom doprineli ogromnom broju nastradalih u II sv. ratu, a posle rata posejali citavu drzavu masovnim grobnicama koje su punili svojim zemljacima, itd. itd... Nije ni cudo sto se ovoliko bune.

dabar

pre 11 godina

Rehabilitacija ovog ratnog zlocinca nije nikakav presedan u Srbiji. Kod nas se oduvek izokrece istina i zrtve prikazuju kao zlocinci, a zlocinci kao heroji. Od kralja Vukasina i njegovog brata despota Ugljese, preko Vuka Brankovica, Milosa Obrenovica, Aleksandra Obrenovica pa sve do partizana i na kraju Zorana Djindjica. A sa druge strane se ubice i sljam kao sto su Apis, Gavrilo Princip, Draza Mihajlovic, Arkan, Legija i sl. koji imaju toliko krvi nevinih na svojim rukama dozivljavaju kao heroji. Skroz poremecen sistem vrednosti.

smederevac

pre 11 godina

Zaista je poražavajuće videti i pročitati koliko ljudi ne poznaje istoriju svoga naroda i generala Dražu Mihailovića proglašava zločincem ili ga upoređuje sa kvislinzima poput Pavelića. Ta ista istorija koju neki ne poznaju ili ne žele da poznaju, govori ne samo o Čiči već i o mnogim drugim nepravedno optuženim rodoljubima koji su krvarili za Srbiju još od vremena vaspostavljanja državnog suvereniteta i nezavisnosti.
Tačno je da ima mnogo životnih problema u Srbiji koje moramo rešavati ali je isto tako važno da istina izađe na svetlo dana, da zalečimo korene i priznamo prave vrednosti, da bi nam sutra bilo bolje. Ko nema korene, i grane mu se suše.

marko

pre 11 godina

mislim da bi mlacenje prazne slane bilo vise produktivno za nase pravosuce i drzavu od ovoga.
kako vas bre nije sramota, moj sudski spor traje 8 godina.

Бојан Савић

pre 11 godina

(Vlatko, 17. septembar 2012 13:14)
Еу би требало хитно да реагује, Француска мора да му одузме одликовања која му је доделила, САД такође. Мислим, стварно нема смисла што су ове две државе одликовале Михајловића.

Crnogorac

pre 11 godina

Sramotno je i ispod casti brco dizati u nebesa ovog covjeka cije ime se ne usudjujem da izgovorim..medalje,rehabilitacija za ovog izdajnika-presmijesno

Бојан Савић

pre 11 godina

(Dejan, 17. septembar 2012 13:11)
Да је Михајловић био квислинг не би се ломатао по шумама, већ би седео у Београду и одатле руководио операцијама. Да је био квислинг не би га одликовале САД и Француска. Равногорски покрет није имао логоре за разлику од усташког покрета. Немци никада нису уценили Павелићеву главу, Дражину јесу. И најважније, усташки покрет јесте био квинслишки, Равногорски није!

Novosađanin NS

pre 11 godina

Draža je najveći gerilac Evrope, jer se istovremeno borio protiv
dva najveća totalitarna zla - fašizma i komunizma. Nije li današnja
demokratska Evropa izjednačila ta dva totalitarizma? U ratu su
smatrali da je fašizam ipak nešto veća opasnost po njih pa je
stupila u savez sa onim drugim, da bi odmah posle pobede počeli hladni
rat protiv dotadašnjih saveznika.

Miodrag

pre 11 godina

Cetnici su klali u II svetskom ratu, klali su i u ovim novijim ratovima, a kako znam puno njih koji su pristalice i clanovi cetnickog pokreta, svi redom govore kako bi ponovo klali!
Oni su ukaljali ugled Srbije i ovog naroda a vi ih rehabilitujete!

mujcinovic salih

pre 11 godina

U Prvom osnovnom sudu završeno utvrđivanje činjenica smrti Dragoljuba Mihailovića i sud bi u najskorije vreme trebalo da donese rešenje i proglasi ga mrtvim.Pa dobro da li je taj zlocinac mrtav ili nije!

dokle

pre 11 godina

A sto ne prenosite Rusko misljenje na ovu temu, kad ih vec za sve pitate!?
Ali ne, njihovo misljenje nije bitno u ovom slucaju jer se razlikuje, cak su nas i opomenuli par puta da ne radimo ovo cime es bavimo poslednjih par godina, da prestanemo sa rehabilitacijom zlocinaca!
Ali ne mi Srbi uvek imamo veci problem od zivotnog standarda, a to je vecito menjanje istorije, nadam se da cemo do kraja ovog veka imati jednu fiksnu pisanu istoriju.

Tor

pre 11 godina

Mogli bi ljudi malo da čitaju istoriju.
1) Dražu su francuzi odlikovali pre nego što su stupili na tlo Jugoslavije i skontali za koga je Draža radio tj da je bio na strani fašista. Kada su ga odlikovali to nisu znali.
2) Amerikanci su odlikovali Dražu u vremenu kada je bilo jasno da počinje hladni rat, kao kontra mera prema Rusiji i njenom uticaju, kako bi destabilizovali region.
Nije sporno da li je odlikovan nego kada. Bitna razlika.
Takođe, ako čitate knjige jasno je da je on bio ratni zločinac i da je sarađivao sa okupatorom. To ne možete iskriviti sve i da hoćete.

Markoni-bgd

pre 11 godina

Jos malo do konacne istine o zbivanjima na tlu Srbije od 41-e godine do danasnjeg dana.
Jos malo do istine sta su Udbaska bagra i komunjare radile po Srbiji svih ovih 67 godina odkako su upali u Srbiju sa prekdrinskih i crnogorskih krseva i brda i uradili nevidjene zlocine nad maticnim gradjanima Srbije, preko 80000 likvidiranih gradjana metkom u potiljak i baceno u zivi krec i preko 200000 proteranih ljudi iz svojih domova, kuca i imanja kada je otimana imovina.
Jos malo do istine o vodji Udbaske bagre Joshua Ambroz Mayer-Titu, agentu ruske kominterne pod pseudonimom kamarad Walter, koji je bio predvodnik Udbasa u zlocinima i otimanju imovine na tlu Srbije.
Jovanku Broz cuvaju decenijama u kucnom pritvoru iz straha da bi mogla reci puni idnetitet njenog bivseg supruga.
Istina se ne moze kriti doveka.
Sledi polaganje racuna Udbaske bagre.

bilosta2

pre 11 godina

Ako su partizani bili toliko dobri,zašto aman ljudi ne oslobodiše onolike Srbe iz Jasenovca?ZAŠTO? Zašto nisu dali Srbima sa kosova da se vrate na svoja ognjišta posle II sv. rata?Zašto su po oslobodjenju pobili ili proterali toliko mnogo školovanih i učenih ljudi iz Beograda i iz Srbije?Zašto pasja groblja?Mogao bih da redjam ko zna koliko šta su sve radili,i oni su jelte heroji. SRAMOTA.Polako,dići će narod spomenik Drazi u sred Beograda, kada se javnost upozna ko je ko.ZVELA SRBIJA.

Goran

pre 11 godina

Rusofili(ali oni komunistički),komunisti,socijalisti,komunistički generali tipa Ratko Mladić itd su zlo Srbije,ono zlo koje nam nikada nije trebalo! Draža Mihailović i njegova vojska su ona školovana i vaspitana strana Srbije koju ceo civilizovan svet ceni! Zato vi što se bunite i što ste podobijali za dž stanove od države,vi sinovi i unuci komunističkih oficira,vi koji ste oduzimali zivotinje ljudima posle drugog svetskog rata i vi sto ste od Milosevica pravili drugog Tita nemate pravo glasa!!! Zbog vas i dodjosmo dovde!!!

kiza

pre 11 godina

Gorane,jadna je zemlja u kojoj je jedan ratni zlicinac nejodlikovaniji srpski vojnik. Da malo prodiskutujemo o cinjenicama koje ovde svi vi koji volite voljenog cicu.Ja imam 56 godina i oko 22 godine sam ziveo u Nemackoj. Tamo negde pocetkom devedesetih je bila jedna dokumentarna emisija zasnovana na arhivskim dokumentima sa kojima raspolaze Nemacka,a vezana za II svetski rat na Bslkanu. U jednom trenutku se kaze da su divizije Vermahta potpomognute cetnicima D.Mihailovica krenule u obracun sa partizanima. U toku tih akcija nemci su bili sokirani masakrima sto su izveli veliki Drazini borci i td i td...Ponavljam sve ovo je iz arhiva Nemacke i sve je to i filmovano. Bez dalje rasprave za mene je on ZLOCINAC nad ZLOCINCIMA.

Филип

pre 11 godina

Оне који баштине комунистичку традицију баш ништа није срамота, тако да нећу коментарисати небулозне коментаре. Али ево једног занимљивог податка:

Градови које су партизани ослободили од Немаца до доласка Стаљинове војске септембра 1944 (према немачким документима):

- 0 (нула)

Градови које су четници ослободили од Немаца до доласка Стаљинове војске септембра 1944:

1. Лозница (31.августа 1941)
2. Богатић (1. септембра 1941)
3. Крупањ (1.септембар 1941)
4. Бања Ковиљача (6. септембар 1941)
5. Горњи Милановац (29. септембар 1941)
6. Чачак (1. октобар 1941)
7. Љубовија (крајем октобра 1941)
8. Пријепоље (12. септембар 1943)
9. Љубовија (септембар 1943)
10. Рудо (септембар 1943)
11. Прибој (септембар 1943)
12. Бијело Поље (септембар 1943)
13. Вишеград (октобар 1943)
14. Чајетина (октобар 1943)
15. Љубовија (октобар 1943)
16. Нова Варош (октобар 1943)
17. Кадина Лука (2.септембар 1944)
18. Лазаревац (6. септембар 1944)
19. Петровац на Млави (септембар 1944)
20. Лесковац (септембар 1944)
21. Власотинце (септембар 1944)
22. Пљевља (септембар 1944)
23. Сврљиг (септембар 1944)
24. Кучево (28. август 1944)
25. Свилајнац (октобар 1944)
26. Деспотовац (октобар 1944)
27. Варварин (октобар 1944)
28. Ражањ (октобар 1944)
29. Крушевац (14. октобар 1944)
30. Бреза (септембар 1944)
31. Подлугови (септембар 1944)

DTS

pre 11 godina

Nemate li, braćo Srbi, pametnija posla? Zemlja nam jadna, narod nenaučen na rad, neobrazovan, nepripremljen za nova vremena. Kola srljaju nizbrdo a nema ko da zakoči, a vi mlatite praznu slamo o istorijskoj ličnosti za koju bi nam bolje bilo da nije ni postojala.
Nego kako bi bilo da radite, da zaradite nešto? Da ne budete baš najsiromašniji? Da makar proverite da li su rad i rezultati rada u direktnoj vezi? Da učite, da oponašate bolje od sebe? A ne da se bavite ćoravim rabotama.

Tek tako

pre 11 godina

@MilanM: Mali ispravak netocnog navoda: Pavelica je na vlast postavio Mussolini koji je u isto vrijeme opskrbljivao oruzjem i novcem cetnicke odrede.

memetique

pre 11 godina

čak i kad / ako ga proglase mrtvim, to neće zaustaviti našu najproduktivniju proizvodnu granu, istoriju, da nas obasipa "istinama" iz bliske prošlosti, istinama naručenim od popova i političara.

srbijanac lo

pre 11 godina

Ne znam zasto mediji toliko prostora posvecuju osobi koja je bila obican luzer i gubitnik...Imao je sve prilike da bude veliki,ali su mu komunisti vesto oteli saveznistvo sa velikim silama tada.To je cista nesposobnost,prvo njegova ,a i njegovih saradnika.Sto je umeo to je uradio i...istorija ga je progutala,a mi sada pravimo nekakvog heroja od njega,posthumno...bas smo cudan narod.

monsider

pre 11 godina

i posle se ljutimo sto muslimani slave i velicaju acif -efendiju.kada ce vec jednom srpski narod da shvati da je draza veliki zlocinac i zlikovac.ja sam srbin i stidim se sto je draza pripadnik mog naroda.jos jedna velika sramota srpskog pravosudja,koji zlikovcima,zlocincima i ubicama daje rehabilitaciju i amnestira ih od svih zlocina koje je pocinio prema srpskom i nesrpskom stanovnistvu.

Zeljko68

pre 11 godina

Srbijo moja, otvori oci. Toliko su nam Cetnicki/Ustaski/Muslimanski nacionalisti zabrljali oci, da kad su nam unistili bivsu drzavu cak su nam i priredili novokomponovanu istoriju.

Shvatite da svi svetski anali, dokumenti, istorijski jurnali apsolutno 100% identifikuju Drazu i njegov pokret kao kolaboratiste i izdajice svoga naroda.

Malo manje istorije od politicara i vise od svetskih istoricara i sve ce vam biti jasno.

Sinisa

pre 11 godina

Najvise me kod ovih Cetnika nervira sto Partizane poistovecuju sa komunistima!
Naravno da su posle rata svi zeleli da budu komunisti kako bi imali neku korist od toga. Elem, za vreme rata vrlo malo je bilo onih koji su verovali u tu ideju komunizma, ali su prepoznali da su Partizani jedini koji se bore protiv okupatora, pa su im se i pridruzili. Takav je slucaj i u mojoj porodici, nikada niko komunista nije bio, nikakav clan partije, ali su bili u Partizanima i ja se time ponosim, jer borili su se za svoju drzavu. Da necu mozda da ih se stidim jer je to sada nije popularno govoriti, kao svi smo odjednom cetnici!?
Jos ce neki Cetnik da mi kaze kako je moj deda bio lud sto se borio na nekoj pogresnoj strani, koja je inace bila pobednicka.
Dakle meni ni ne smeta toliko sto hoce da rehabilituju Drazu, nego sto usput toliko pljuju po Partizanima i nipodastavaju njihovu borbu i zivote koje su dali, samo zato sto je vodja pokreta bio Hrvat.

sfrj

pre 11 godina

Jeste, krivi su komunisti, nikad se gore nije zivelo nego dok su komunjare bile na vlasti...porasla nepismenost, urusio se zdravstveni sistem koji je Kralj tako lepo uredio, narod jadan ni skolovan ni lecen ni krova nad glavom.... nista sagradili nisu, nije se putovalo, nije se letovalo, propali oni silni putevi i hidrocentrale sagradjene za vreme Kraljevine...Eno, lepo se vidi u Ranjenom Orlu kako se zivelo, a onda dodje ta beda i cemer u bivsoj Jugi....Srecom, sad smo sklonili sicijalizam, pa cemo sve da uredimo, pocev od prava pasa lutalica koje niko ne sme da bije pa na dalje (deca, radnici, i te "specificne grupe" ce doci kasnije na red).

Goran

pre 11 godina

Prosto ne mogu da verujem koliko ne znate da čitate između redova,a valjda su takve bile komunističke čitanke.Kažete Čiča je sarađivao sa Nemcima,slažem se i ja sa tim da je sarađivao,ali ne u toj meri koliko su vas naučili u već pomenutim čitankama! Treba sebi da postaviti jedno jasno pitanje:Šta mislite zašto je sarađivao u nekim situacijama sa njima? Da li zato da bi napravio štetu svom narodu? Da li znate kada komunisti ulaze u borbe i zašto su toliko dugo čekali? Zašto je suđenje bilo onako pristrasno? Komunisti su zlo koje nam se desilo i ne mogu da verujem da vi još uvek to podržavate,ne mogu da verujem da vi umesto da rehabilitujete Čiču vi rehabilitovaste Ivicu Dačića poslednjih godina! Zato nam i ide ovako!

Stojan

pre 11 godina

@Goran
Vi ga onda proglaste svecem, kada je "mučenik". Taman da pravi društvo onom naci-popu.

"Novinari nisu mogli da uđu u sudnicu sa obrazloženjem da u njoj nema dovoljno mesta." - da nije žalosno, bilo bi smešno.

Y-men

pre 11 godina

U Prvom osnovnom sudu završeno utvrđivanje činjenica smrti Dragoljuba Mihailovića i sud bi u najskorije vreme trebalo da donese rešenje i proglasi ga mrtvim."

Kako bre mrtav..mnogi se ne slazu kazu ziv je Draza dok je Srba i Srbije, citamo ovde na komentarima na svaki pomen drazi. Nista bez glogovog kolca.

bilosta2

pre 11 godina

Matori, objasni mi zašto je tito u dogodvoru sa E.Hodzom naseljavao Albance na Kosovo,a Srbima nije dao da se vrate na svoju zemlju? Da i to nije u interesu Srba i Srbije?SRAMOTA OD MATORCA.Ašto se tiče gluposti, ona ključa na svakoj temperaturi.

matori

pre 11 godina

Goli otok je bio "izmišljen" upravo kao "luksuzni" smeštaj za sve ljubitelje Dražinih "herojskih" dela, obožavaoce Kralja i njegovog režima, a ponajviše za rusofile koji su na sva usta podržavali Staljina i njegove "bratske" napore da pokori Tita i Jugoslaviju pretvori u guberniju (kao što je uspeo u Bugarskoj, Rumuniji, Mađarskoj, Čehoslovačkoj, Poljskoj...)!
Šteta što je to tako malo ostrvce, pa ne bi bilo mesta za sve vas, koji se savršeno uklapate u gore navedene šeme, a ima vas i danas k'o mrava.
Nažalost, nema te škole (ni bolnice), u kojoj se urođena glupost može lečiti, a ovde se radi o pravoj epidemiji...

gagi67

pre 11 godina

Nije mi jasno šta je u ovom slučaju za rehabilitaciju.
1.Saradnja sa okupatorom....(evideno je da postoji)
2.Politički moitivisana likvidacija....(dokazano postoji)
3.Zločini nad stanovništvom....(dokazano postoji)

Ja sam ubeđen da Četnički pokret danas u Srbiji ideološki identifikuje se sa četnicim u drugom ratu i ako je njihova uloga bila značajnija u prvom ratu.Može se reći da su Četnici iz novije istorija ukaljali ugled Četnika iz prvog rata.Niko ni da spomene prave heroje otadžbine koji poginuše kao vojnici Kraljevine u periodu od napada fašista do kapitulacije Kraljevine braneći zemlju od superiornog agresora.

daj bombona da sisamo

pre 11 godina

"...Dakle meni ni ne smeta toliko sto hoce da rehabilituju Drazu, nego sto usput toliko pljuju po Partizanima i nipodastavaju njihovu borbu i zivote koje su dali, samo zato sto je vodja pokreta bio Hrvat."
(Sinisa, 17. septembar 2012 19:38)

Ja, licno, nemam problema s tim sto je Tito bio Hrvat, ali imam problema s tim sto su partizani likvidirali roditelje mog djeda, u njihovom dvoristu. Bili su obicni ljudi, seljaci, a djed je tada imao 12 godina, i eto, iz tog razloga nipodastavam borbu tvog djeda.
Nije sve uvijek crno-bijelo.

Joca Pravnik

pre 11 godina

To je odavno tacno, pa je cak i onaj sto ga upucao, mogao da to kaze jer je jos ziv - ako u medjuvremenu nije umro. Sta ce sve srpsko pravosudje da izmisli da bi "zamajao" narod Srbije?

Spinoza BGD

pre 11 godina

@Филип

Ti nas praviš ludim ili sebe samog? Partizani oslobodili 0 gradova od dolaska Nemaca do 1944? Ma nemoj? Sve one slobodne teritorije, od Užičke republike, preko Crne Gore, zapadne Bosne, Banije i Like, to je pojela maca, je li? To ćemo da zaboravimo, sve te stotine hiljada žrtava? Pa kad su ČEtnici bili toliko uspešni, što su trčali da se predaju Englezima te 1944? Što se narod masvono priključio partizanima, a ne njima? Nije valjda da su bili saveznici, a hteli da se predaju drugim saveznicima?

Sa stanovišta WERMACHTA, ČEtnici su "oslobodili" te gradove OD NOVJ, A ZA RAČUN NEMACA i pod njihovom vojnom komandom, shvataš li najelementarnije stvari?

Crnogorac

pre 11 godina

Sramotno je šta se radi u Srbiji. Ova rehabilitacija će pokrenuti talas rehabilitacija kvislinga širom exYU, u Sandžaku su već počele reakcije. Uvijek je tako - Srbi započnu probleme i onda im je drugi kriv što su upali u jamu koju su sami iskopali, tako je bilo i tokom 90-ih. Naravno da se Mihajloviću nije znao grob, kao što se u Engleskoj ne zna ni grob Olivera Kromvela, osim da je sahranjen ispod puta koji vodi od Londona ka Oksfordu, kako bi mu narod svakodnevno gazio po kostima. Tako prolaze svi izdajnici u svim narodima, pa su tako prošli i u posleratnoj Jugoslaviji. Sada progoniti partizane, koji su prolili more krvi za slobodu svog naroda i JEDINI istjerali naciste, dok su se četnici u nebrojenim bitkama borili NA STRANI tih nacista, napadajući i ranjenike u Bitci na Sutjesci, to je sramota. Shvatam da unuk ovog čovjeka želi da rehabilituje svog đeda, ali zašto na to pristaje ostatak Srbije?

Takve nam države ne trebaju u EU. Želim poštenoj, liberalnoj i ljevičarskoj Srbiji da se probudi i ohrabri, da ošamari fašizam i klerikalizam gdje god da ga prepozna.

komsija

pre 11 godina

draza umro ili nije neznam sta to znaci ali ja znam sa ovim negativnim misljenjama srbija ne moze da ide dalje na primer eu hvala

Draža = Pavelić

pre 11 godina

I što se onda ljutimo kad Muslimani rehabilituju svoje fašiste i kolače i podižu im spomen-ploče? Pa to je direktna posledica ovoga!

Draza

pre 11 godina

Ovo mi je najbolje:
Да је био квислинг не би га одликовале САД и Француска.
analogija
Da Srbija nije bila kriva ne bi je napali SAD i NATO u kojem je Francuska.

O tempora, o mores!

pre 11 godina

Može li neko od ovih vajnih istoričara koji se bore za rehabilitaciju Draže da mi navede jednu bitku u kojoj se on borio protiv Nemaca za više od 4 godine rata. Znamo da se borio protiv svog drugih Jugoslovena, partizana i Antifašističkog pokreta. Interesuje me kada je napao Nemce ili Italijane i kako se zvala ta bitka. Samo jedan primer.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Kada vidim one SPO-ovce ispred suda, pitam se koji je to vek danas, ujedno koliko ih je tamo bilo toliko imaju i glasaca, muka mi je.

Crnogorac

pre 11 godina

@bilosta2

Nasjeo si na propagandu. Moji su porijeklom metohijski Crnogorci, starosjedioci u Peći, i znam da su Albanci u većini na prostoru KiM još od seobe pod Arsenijem Čarnojevićem. Nije ih Tito naselio, niti zabranjivao povratak, to je dio ratne propagande Miloševićevog režima.

Kljuse

pre 11 godina

Odvratno mi je sve ovo citati. Najgore sto je majka Srbija mogla dati uskoro postaje brend naše zemlje. Fuj! Gadi mi se sve ovo i ne vuče na dobro. Država u rasulu, beda, očaj a mi o jednom običnom krvniku raspravljamo. Moj deda, partizan je poginuo od cetnicke ruke, dao život za Srbiju, casno i pošteno. Ma, mi bolje i ne zasluzujemo, na kraju sto se mene tiče dignite mu spomenik s velikim krstom jer to je sve sto umemo danas.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Draža uskoro i zvanično mrtav

Da li je Draža mrtav ili nije to ne znam, ali ono sto znam i sto se danas vidi i "golim okom" je da su CETNISTVO i CETNICI "opstali zivi" u Srbiji !
Najmanje svaki drugi Srbin je CETNIK !