Utorak, 21.02.2012.

13:28

Iran pobeđuje sankcije Zapada

Iran je postavio uslove za budući izvoz nafte evropskim zemljama nakon što je početkom ove nedelje obustavio isporuku nafte Britaniji i Francuskoj.

Izvor: B92

Iran pobeðuje sankcije Zapada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Свашта

pre 12 godina

Већ сам кренуо да ударим минус коментару од ВладимирЛДП кад оно... Слажем се с њим! После овог могу почети и да верујем у деда мраза...

Pera

pre 12 godina

|Moj Nikola, Iranci za razliku od nas imaju naftu u izobilju pa imaju cime da se natezu sa politickim suparnicima. Mi, nazalost, u izobilju imamo samo ljude kao sto si ti, pa nam to ostavlja vrlo malo manevarskog prostora za bilo kakvu inteligentnu akciju...
(Piter, 22. februar 2012 01:25) |

@Piter: Zamolio bih da razmislite malo o posledicama koje ovakvi komentari mogu izazvati - umalo dusu nisam ispustio smejuci se.

sale

pre 12 godina

@(Istorija se ponavlja..., 22. februar 2012 10:01)

što, hoće li oni sami sebi da sruše gradove i naprave kolone izbeglica.
Da npr. ja tebe omalovažavam i maltretiram, jel bi ti cutao i trpeo ili bi uzvratio na to da imas mogucnosti.
Evo ti nase nacionalno cutanje na videlu.Demokratsko drustvo nakon 10+ godina koje jedva sastavlja kraj s krajem.

Nikola

pre 12 godina

@(Piter, 22. februar 2012 01:25)

Istina boli, znam, a izgovore i Ad Hominem moze svaka budala da radi. Treba stisnuti zube i pogledati istinu u oci.
Kosovo pokusavaju da nam uzmu zbog rudnika, ostale rude u zemlji cekaju samo strane kompanije upravo zbog takvih stavova: Mi smo jadni i nemamo nista.
To je stav izmanipulisanih ljudi od strane prodanih dusa.

Istorija se ponavlja...

pre 12 godina

Ovi sto navijaju za iranske vodje i sto bi da ratuju ne misle dobro ni Iranu ni iranskom narodu. Sta je kolonama izbeglicama, porusenim gradovima, gladnoj deci sto su ostali bez roditelja? Sta je sa osakacenim mladim ljudima, zenama sto su ostali bez muzeva? A sta sa starima i iznemoglima, prepunim bolnicama, nestasici hrane i lekova?

Rat je strasan, setimo se Balkana.

marko

pre 12 godina

sta je vijetnam, avganistan i irak za amere sve to u jednom pakovanju je iran. jos jednu stvar sto ljudi zaboravljaju jeste hamas i hezbolah koje iran finansira. sto se tice nafte momentalno bi oni mogli da ukinu izvoz i grckoj spaniji i italiji, ali to cuvaju za kasnije. a kada se to dogodi ode barel odeeeeee. samo cekaju pravi trenutak. naravno njihovu naftu mogu da prodaju uvek indiji ili kini.

dzoka

pre 12 godina

jel se to meni samo cini il' bi dosta vas da se opet tucete?! i to s' jacim, po obicaju. e moji balkanci, niste vi za evropu, ni kao turisti.

Milo

pre 12 godina

Iran ako nepopusti uskoro ce pocheti da gladuje.
Pricha oko EU je samo upozorenje (20% izvoza). Kada Japan i Juzna Koreja to isto urade (extra 40% izvoza). Za izvoz ostaju samo Kina (20%izvoza) i Indija (15% izvoza) i zemlje treceg sveta (5%). Hindusi su inache vec pocheli da ucenjuju na misterioznim PDV-om (iako se radi o uvozu), shto smanjuje cenu prodaje 30% (moze im se, love u mutnom). Zemlje treceg sveta ce u najmanju ruku da stanu pre ili kasnije na stranu jacheg. Ostaje jedino Kina koja ce da ih proda kao i shto su nas to Rusi uradili svojevremeno.
Inache cena nafte je najvishe skochila zahvaljujuci smanjenju obavezne rezerve kreditiranja u Kini. Ova Kineska inekcija steroida u svoju privredu je dovela do povecane potrznje.
Ovo je naravno dobro vreme za shpekulante sa Down J,Nasdaq i Lndonske berze. Mali i siromashi ce da plate.
Za nas je najbolje da smanjimo svoju zavisnost od nafte i da se okrenemo alternativama i domacoj proizvodnji.
hvala

andrej

pre 12 godina

Bravo braćo Iranci! Srbi su uz vas! Ako treba, ratovaćemo rame uz rame sa vama protiv templara, masona, Vatikana i CIA! Autobusi dobrovoljaca mogu već sutra da krenu u pravcu Teherana!
(Radovan, 21. februar 2012 20:00)

jel da,pa mogli bi smo onda i kuran da prihvatimo sto da ne kad smo s njima braca.ma ne ajmo da se poturcimo kao nekad pa da budemo jos veca braca kao u bosni.boze nas sacuvaj svakakvih budala na komentarima.

Piter

pre 12 godina

"Pa nisu Iranci prodane duse kao mi."

Moj Nikola, Iranci za razliku od nas imaju naftu u izobilju pa imaju cime da se natezu sa politickim suparnicima. Mi, nazalost, u izobilju imamo samo ljude kao sto si ti, pa nam to ostavlja vrlo malo manevarskog prostora za bilo kakvu inteligentnu akciju...

Zoki

pre 12 godina

Nafta nije skočila radi Irana, nego radi Grčke. To ne znači da neće da skoči, bez obzira na obećanje saudijske Arabije da će sopstvenom proizvodnjom pokriti nedostatak nafte iz Irana.Biće interesantno da se vidi šta će se događati sa gasnim platformama u Severnom moru, koje BP i Iranci drže 50:50.

deki

pre 12 godina

ljudi ovim pobedjuje zapad, jer prevashodno njima,tj njihovim naf. kompanijama odgovara rast cena nafte! nedavno je ovde bila vest, kako posle odlaska americke vojske iz Iraka, ogroman broj naftnih izvora su dobile (koncesija)americke,francuske,britanske,. naftne kompanije. Uskoro po istom receptu krenuce da kaplje i iz Libije. i eto njima izlaz iz krize. Jos da dodam da je u SAD-u litar benzina oko 70din, a kod nas duplo vise

vuk79

pre 12 godina

HahahahahahahahahH...DA LI JE OVAJ NASLOV TREBALO DA BUDE KOMICAN? I Sadam i Gadafi i Mubarak i Onaj iz Tunisa i jos mnogi su isto tako pobedjivali zapad. Nas zamalo da zaboravim...

Marko

pre 12 godina

Nema te pojma koja osecanja osecam kada procitam komentare tipa kao sto je Radovan ostavio... Tuga... Visak slobodnog vremena i jedna totalno sumorna slika zivota. Nema nista pametnije da radi nego da ratuje. Mozda nam i bude bolje da odete u autobusima negde... Mozda na Kosovo za pocetak jer pretpostavljam da je Kosovo srce Srbije za njih...

milomud veliki

pre 12 godina

mene boli uvo gdje se izvozi nafta a gdje se neizvozi.a oce bit rata nece i to me boli ocel bit bolje ili nece i to me zaboli ako bitno je da se moze jos zivjeti i da je zdravlja a sta oni rade to je njihov problem

Rade

pre 12 godina

Ogroman problem nastaje za Zapad. Nnjima treba jeftina nisko kvalitetna iranska nafta da bi je u svojim rafinerijama mesali sa skupljom i kvalitetnijom. Taj problem mogu da rese samo kupovinom ruske 'uralske' koje poslednjih par nedelja brzo raste cena. Znaci, dobro Irancima, dobro Rusima. A Rusi su krajnji cilj krstaskog pohoda preko Avganistana, Iraka, Libije, Sirije i Irana. Ali preci ce se krstasi kao nekada Napoleon.

2livecrev

pre 12 godina

eh da smo imali atomsku bombu kad su trebali da nas bombarduji i da smo okrenuli ka avianu , madjarskoj ,bugarskoj,austriji i oni su blizu pa i nemackoj vrlo brzo bi bili vec clanovi EU i naravno ne bi nas bombardovali ovako na sirotinju i zec vadi onu stvar

Aleksandar

pre 12 godina

za (Dijaspora, 21. februar 2012 18:57) i (dragan, 21. februar 2012 15:30)

Malo razmišljanja: da li misliš da u ovakvoj situaciji, gde neko može da ugrozi tvoje snabdevanje energijom (u ovom slučaju Iran), da ćeš izneti u javnost da 10-20% nafte koju ti treba potiče iz Irana?

A ako UK i Francuska uvoze samo 1% nafte iz Irana, zašto onda nisu stavili embargo odmah, već su planirali da to bude tek na leto?

Bojan

pre 12 godina

Ma sta mlatis bre Radovane.. Pa ti iranci su u Bosni odsecali glave Srbima.. Ti Iranci su muslimani koji ne gotive bas nas hriscane.. Jedino sto nas povezuje sa njima je to da ce i oni dobiti batine kao sto smo i nekada.. I nista vise..
Po stranu sve ostalo,ko je u pravu a ko ne..to je druga tema..

solskjear

pre 12 godina

Sve je to mlaćenje prazne slame. Iranska nafta će se kupiti preko treće zemlje kao što je recimo Indija i opet završiti na Evropskoj trpezi. Bitno je da se vještački pumpaju cijene i da se narod drži u strahu od moguće eskalacije sukoba

infras

pre 12 godina

Molim vas ko pise ove tekstove? Dacic licno?
Po cemu sad Iran pobedjuje sankcije, neka mi neko objasni.
Zao mi je Iranaca, imaju istog retardiranog predsednika kao Milosevic nekada. Niko sem Kine, Rusije i Indije ne moze da kaze "NE!" Americi, a da ne dobije osiromaseni uranijum po glavi. I ne, niti Rusija, niti Kina, niti Indija imaju interes da izazivaju treci rat zbog neke druge zemlje, pre ce biti obrnuto pa ce podeliti plen, kao sto se to uostalom i kod nas desilo.

u prolazu..

pre 12 godina

@dijaspora slazem se pa zato su im i "udarili" sankcije na naftu..ne pogadja ih mnogo,kad uglavnom naftu kupuju od norvezana..to je bio vise politicki potez nego ekonomski..

Trebaće im.

pre 12 godina

... kao i mi što smo ih pobedili.
(Athenz, 21. februar 2012 20:26)

Mogu naši odmah Irancima da pošalju kopiju Kumanovskog sporazuma.

Braca

pre 12 godina

Nista posebno jer se to odrazilo na cene goriva za po nekolik centi. Iran izvozi naftu uglavnom na azijsko trsiste. Pravi problem ce biti ako Cavez zavrne slavine jer je Venecuela jaci izvoznik a on je covek nestabilan pa jos i prijatelj onog Iranca.

Vladimir LDP

pre 12 godina

nije mi jasno zasto se EU zauzima za USA probleme,i daju nekakve sankcije Iranu,ako USA ima probleme sa Iranom,Evopa ne treba da se mesa,niti da sprovodi nekakve sankcije koje stete gradjanima Evrope,a Amerika neka sama resava svoje probleme koje sama i pravi.

Evropa Treba da se okrene sebi i resava svoje probleme,politicari bi trebali malo vise da brinu o gradjanima EU, a ne o americkim problemima,EU hitno treba da prestane da bude americka igracka za spoljne poslove.

Radovan

pre 12 godina

Bravo braćo Iranci! Srbi su uz vas! Ako treba, ratovaćemo rame uz rame sa vama protiv templara, masona, Vatikana i CIA! Autobusi dobrovoljaca mogu već sutra da krenu u pravcu Teherana!

banka

pre 12 godina

E sto ima likova sto sad ovo komentarisu u smislu nekog rivaliteta i potencijalnog rata. Cak ima likova koji rat prizeljkuju. Pa vi stvarno niste normalni. Kod nas Srba se sve posmatra kroz rivalitet i ko ce koga da zezne. Ovde se ne radi o tome, Iran je hteo vecu cenu nafte i to je dobio, Iranska vlada sada prodaje naftu po vecoj ceni. Sve se vrti oko profita, a u nasim bolesnim i napacenim glavama sve se vrti oko "ko ce koga da..." Prestanite da citate vesti zajedno samnom i svi na polje, svi na fudbal da trenirate....

VV

pre 12 godina

Velika stvar, iranska proizvodnja nafte iznosi samo 5% od celokupne svetske proizvodnje. Umesto iranaca, pare ce da uzmu arapi sa povecanim izvozom i gotova prica. Inace zapad ih ne bi ni pritiskao toliko da zavise od iranske nafte. Tako je i Sloba 90-tih palio narod, pa smo na kraju pukle ko zvecke.

Supermen

pre 12 godina

Iran me podseća na mene kad preko interneta i putem tastature pljujem po uhapšenim kriminalcima iz Srbije. A kad bi mi se neko od njih, ne daj Bože, pojavio na vratima, bez merdevina bih pobegao na tavan.

raka

pre 12 godina

xa,xa,xa,xa,xa. ovo ko Sloba I jogi letaci. meni su u stvari interesantni komentari, car Lazar se u grobu prevrce kad vidi koliku podrsku srbi daju muslimanima.

Bogdan

pre 12 godina

Nece Iran opstati dugo zamera se mnogo jacim silama koje su pravo vlasnistvo Srednjeg Istoka i Afrike.

Stari kolonizatori ce za cas da rese ovu situaciju!!!!

Nece Iranu pomoci nikakva ni Kina ni Rusija, Kina je pod Engleskom krunom idalje, a Rusija pod Americkom....

prvi da udje deda

pre 12 godina

@ MI-7

Plus Koreja koju ameri zestoko stiskaju ovih nedelja i onda je to to. Nema sanse da Iran zameni EU, Japan i Koreju novim kupcima. Sama vest da ce od leta EU prestati sa uvozom nafte iz Irana je oborila domacu valutu za oko 70% pre par nedelja. Cene namirnica su u Teheranu malo jeftinije nego kod nas ali su im plate kao nase ali u dolarima tako da im je standard malo manji nego kod nas. Udar na izvoz iranske nafte ce svima da naskodi. Igra nerava ce da potraje...

Mirko

pre 12 godina

Pogodite koja zemlja u EU će najviše da nastrada ako Iran nametne sankcije celoj EU?

Pogodili ste: Grčka. Oni uvoze daleko najviše nafte i gasa iz Irana.

Za njima idu Italijani i Španci.

Inače, Iran i nema mnogo izbora, stisli su ih sa svih strana. Ako padne Sirija, neka im je Bog (Alah) u pomoći...mada mislim da bi napad na Iran označio početak direktnog sukoba Rusije i Kine sa zapadnim svetom, jer im je prekipelo (Rusiji i Kini)od zapadne arogancije.

dado

pre 12 godina

prepucavanja male djece,ionako neće dugo trgovati
izrael je procijenio da iran stječe nuklearni imunitet,tj. razvija nuklearnu bombu do 1.7.2012 a to im sigurno neće dozvoliti

ni stap ni sargarepa

pre 12 godina

Za preko potreban mir u svetu - atomske bombe svi trebaju da poseduju radi odvracanja pohlepnih imperijalistickih agresora, dakle posteno, agresor da moze da napadne, ali onda da zna da sledeci napad ima da vodi lukovima i strelama, sto je zaista fantasticno.
Nema labavo, atomske bombe svima.

Simerijanac Anarihista

pre 12 godina

Ne vidim nista neobicno u ovome. Taj spisak uslova koje Iran trazi je nesto najnormalnije. Ni ja ne bih prodavao nesto nekome, ako taj neko ima pravo da iz cista mira odbije da plati na vreme, ili da otkaze posao na pola isporuke.

Druga stvar je to sto ovo nije iz ekonomskih, nego iz politickih razloga.

A za one koji hvale svaki potez Irana samo zato sto su im Amerika & Evropa neprijatelji, nek se presele malo tamo, da vide kako je to. Zaboravili ste da Iran, izmedju ostalih, finansira i finansirao je mudzahedine i vehabije po Srbiji, Kosovu i Republici Srpskoj.

dragan

pre 12 godina

Britanija i Francuska uvoze samo oko 1% nafte in Irana tako da ce ih bas boleti uvo za ovu zabranu i uslove.
Obican marketinski potez, slican onima iz Slobinog vremena

О не !

pre 12 godina

Ово је све припрема за рат и покушаја да се у њега уђе из што боље позиције. Реално говорећи, Британци и Французи уз Израел ће вероватно да нападну Иран, Амери би ту требали да дају само подршку из ваздуха јер им теренски рад увек био слаба тачка. Уосталом, ово је логичан потез Иранаца, зашзо би продавали нафту некоме ко ће да их нападне за пар месеци. Ау бре ови са запада се баш окомили на свет. Шта да се ради кад су остали без новца, али не брините драги Европљани, можете увек на море на Закинтос иако сте бескинтос...

О не !

pre 12 godina

Ово је све припрема за рат и покушаја да се у њега уђе из што боље позиције. Реално говорећи, Британци и Французи уз Израел ће вероватно да нападну Иран, Амери би ту требали да дају само подршку из ваздуха јер им теренски рад увек био слаба тачка. Уосталом, ово је логичан потез Иранаца, зашзо би продавали нафту некоме ко ће да их нападне за пар месеци. Ау бре ови са запада се баш окомили на свет. Шта да се ради кад су остали без новца, али не брините драги Европљани, можете увек на море на Закинтос иако сте бескинтос...

ni stap ni sargarepa

pre 12 godina

Za preko potreban mir u svetu - atomske bombe svi trebaju da poseduju radi odvracanja pohlepnih imperijalistickih agresora, dakle posteno, agresor da moze da napadne, ali onda da zna da sledeci napad ima da vodi lukovima i strelama, sto je zaista fantasticno.
Nema labavo, atomske bombe svima.

Radovan

pre 12 godina

Bravo braćo Iranci! Srbi su uz vas! Ako treba, ratovaćemo rame uz rame sa vama protiv templara, masona, Vatikana i CIA! Autobusi dobrovoljaca mogu već sutra da krenu u pravcu Teherana!

dragan

pre 12 godina

Britanija i Francuska uvoze samo oko 1% nafte in Irana tako da ce ih bas boleti uvo za ovu zabranu i uslove.
Obican marketinski potez, slican onima iz Slobinog vremena

Piter

pre 12 godina

"Pa nisu Iranci prodane duse kao mi."

Moj Nikola, Iranci za razliku od nas imaju naftu u izobilju pa imaju cime da se natezu sa politickim suparnicima. Mi, nazalost, u izobilju imamo samo ljude kao sto si ti, pa nam to ostavlja vrlo malo manevarskog prostora za bilo kakvu inteligentnu akciju...

dado

pre 12 godina

prepucavanja male djece,ionako neće dugo trgovati
izrael je procijenio da iran stječe nuklearni imunitet,tj. razvija nuklearnu bombu do 1.7.2012 a to im sigurno neće dozvoliti

solskjear

pre 12 godina

Sve je to mlaćenje prazne slame. Iranska nafta će se kupiti preko treće zemlje kao što je recimo Indija i opet završiti na Evropskoj trpezi. Bitno je da se vještački pumpaju cijene i da se narod drži u strahu od moguće eskalacije sukoba

Bojan

pre 12 godina

Ma sta mlatis bre Radovane.. Pa ti iranci su u Bosni odsecali glave Srbima.. Ti Iranci su muslimani koji ne gotive bas nas hriscane.. Jedino sto nas povezuje sa njima je to da ce i oni dobiti batine kao sto smo i nekada.. I nista vise..
Po stranu sve ostalo,ko je u pravu a ko ne..to je druga tema..

Supermen

pre 12 godina

Iran me podseća na mene kad preko interneta i putem tastature pljujem po uhapšenim kriminalcima iz Srbije. A kad bi mi se neko od njih, ne daj Bože, pojavio na vratima, bez merdevina bih pobegao na tavan.

2livecrev

pre 12 godina

eh da smo imali atomsku bombu kad su trebali da nas bombarduji i da smo okrenuli ka avianu , madjarskoj ,bugarskoj,austriji i oni su blizu pa i nemackoj vrlo brzo bi bili vec clanovi EU i naravno ne bi nas bombardovali ovako na sirotinju i zec vadi onu stvar

deki

pre 12 godina

ljudi ovim pobedjuje zapad, jer prevashodno njima,tj njihovim naf. kompanijama odgovara rast cena nafte! nedavno je ovde bila vest, kako posle odlaska americke vojske iz Iraka, ogroman broj naftnih izvora su dobile (koncesija)americke,francuske,britanske,. naftne kompanije. Uskoro po istom receptu krenuce da kaplje i iz Libije. i eto njima izlaz iz krize. Jos da dodam da je u SAD-u litar benzina oko 70din, a kod nas duplo vise

andrej

pre 12 godina

Bravo braćo Iranci! Srbi su uz vas! Ako treba, ratovaćemo rame uz rame sa vama protiv templara, masona, Vatikana i CIA! Autobusi dobrovoljaca mogu već sutra da krenu u pravcu Teherana!
(Radovan, 21. februar 2012 20:00)

jel da,pa mogli bi smo onda i kuran da prihvatimo sto da ne kad smo s njima braca.ma ne ajmo da se poturcimo kao nekad pa da budemo jos veca braca kao u bosni.boze nas sacuvaj svakakvih budala na komentarima.

Aleksandar

pre 12 godina

za (Dijaspora, 21. februar 2012 18:57) i (dragan, 21. februar 2012 15:30)

Malo razmišljanja: da li misliš da u ovakvoj situaciji, gde neko može da ugrozi tvoje snabdevanje energijom (u ovom slučaju Iran), da ćeš izneti u javnost da 10-20% nafte koju ti treba potiče iz Irana?

A ako UK i Francuska uvoze samo 1% nafte iz Irana, zašto onda nisu stavili embargo odmah, već su planirali da to bude tek na leto?

infras

pre 12 godina

Molim vas ko pise ove tekstove? Dacic licno?
Po cemu sad Iran pobedjuje sankcije, neka mi neko objasni.
Zao mi je Iranaca, imaju istog retardiranog predsednika kao Milosevic nekada. Niko sem Kine, Rusije i Indije ne moze da kaze "NE!" Americi, a da ne dobije osiromaseni uranijum po glavi. I ne, niti Rusija, niti Kina, niti Indija imaju interes da izazivaju treci rat zbog neke druge zemlje, pre ce biti obrnuto pa ce podeliti plen, kao sto se to uostalom i kod nas desilo.

Rade

pre 12 godina

Ogroman problem nastaje za Zapad. Nnjima treba jeftina nisko kvalitetna iranska nafta da bi je u svojim rafinerijama mesali sa skupljom i kvalitetnijom. Taj problem mogu da rese samo kupovinom ruske 'uralske' koje poslednjih par nedelja brzo raste cena. Znaci, dobro Irancima, dobro Rusima. A Rusi su krajnji cilj krstaskog pohoda preko Avganistana, Iraka, Libije, Sirije i Irana. Ali preci ce se krstasi kao nekada Napoleon.

Trebaće im.

pre 12 godina

... kao i mi što smo ih pobedili.
(Athenz, 21. februar 2012 20:26)

Mogu naši odmah Irancima da pošalju kopiju Kumanovskog sporazuma.

VV

pre 12 godina

Velika stvar, iranska proizvodnja nafte iznosi samo 5% od celokupne svetske proizvodnje. Umesto iranaca, pare ce da uzmu arapi sa povecanim izvozom i gotova prica. Inace zapad ih ne bi ni pritiskao toliko da zavise od iranske nafte. Tako je i Sloba 90-tih palio narod, pa smo na kraju pukle ko zvecke.

Vladimir LDP

pre 12 godina

nije mi jasno zasto se EU zauzima za USA probleme,i daju nekakve sankcije Iranu,ako USA ima probleme sa Iranom,Evopa ne treba da se mesa,niti da sprovodi nekakve sankcije koje stete gradjanima Evrope,a Amerika neka sama resava svoje probleme koje sama i pravi.

Evropa Treba da se okrene sebi i resava svoje probleme,politicari bi trebali malo vise da brinu o gradjanima EU, a ne o americkim problemima,EU hitno treba da prestane da bude americka igracka za spoljne poslove.

milomud veliki

pre 12 godina

mene boli uvo gdje se izvozi nafta a gdje se neizvozi.a oce bit rata nece i to me boli ocel bit bolje ili nece i to me zaboli ako bitno je da se moze jos zivjeti i da je zdravlja a sta oni rade to je njihov problem

vuk79

pre 12 godina

HahahahahahahahahH...DA LI JE OVAJ NASLOV TREBALO DA BUDE KOMICAN? I Sadam i Gadafi i Mubarak i Onaj iz Tunisa i jos mnogi su isto tako pobedjivali zapad. Nas zamalo da zaboravim...

Marko

pre 12 godina

Nema te pojma koja osecanja osecam kada procitam komentare tipa kao sto je Radovan ostavio... Tuga... Visak slobodnog vremena i jedna totalno sumorna slika zivota. Nema nista pametnije da radi nego da ratuje. Mozda nam i bude bolje da odete u autobusima negde... Mozda na Kosovo za pocetak jer pretpostavljam da je Kosovo srce Srbije za njih...

Milo

pre 12 godina

Iran ako nepopusti uskoro ce pocheti da gladuje.
Pricha oko EU je samo upozorenje (20% izvoza). Kada Japan i Juzna Koreja to isto urade (extra 40% izvoza). Za izvoz ostaju samo Kina (20%izvoza) i Indija (15% izvoza) i zemlje treceg sveta (5%). Hindusi su inache vec pocheli da ucenjuju na misterioznim PDV-om (iako se radi o uvozu), shto smanjuje cenu prodaje 30% (moze im se, love u mutnom). Zemlje treceg sveta ce u najmanju ruku da stanu pre ili kasnije na stranu jacheg. Ostaje jedino Kina koja ce da ih proda kao i shto su nas to Rusi uradili svojevremeno.
Inache cena nafte je najvishe skochila zahvaljujuci smanjenju obavezne rezerve kreditiranja u Kini. Ova Kineska inekcija steroida u svoju privredu je dovela do povecane potrznje.
Ovo je naravno dobro vreme za shpekulante sa Down J,Nasdaq i Lndonske berze. Mali i siromashi ce da plate.
Za nas je najbolje da smanjimo svoju zavisnost od nafte i da se okrenemo alternativama i domacoj proizvodnji.
hvala

Simerijanac Anarihista

pre 12 godina

Ne vidim nista neobicno u ovome. Taj spisak uslova koje Iran trazi je nesto najnormalnije. Ni ja ne bih prodavao nesto nekome, ako taj neko ima pravo da iz cista mira odbije da plati na vreme, ili da otkaze posao na pola isporuke.

Druga stvar je to sto ovo nije iz ekonomskih, nego iz politickih razloga.

A za one koji hvale svaki potez Irana samo zato sto su im Amerika & Evropa neprijatelji, nek se presele malo tamo, da vide kako je to. Zaboravili ste da Iran, izmedju ostalih, finansira i finansirao je mudzahedine i vehabije po Srbiji, Kosovu i Republici Srpskoj.

dzoka

pre 12 godina

jel se to meni samo cini il' bi dosta vas da se opet tucete?! i to s' jacim, po obicaju. e moji balkanci, niste vi za evropu, ni kao turisti.

prvi da udje deda

pre 12 godina

@ MI-7

Plus Koreja koju ameri zestoko stiskaju ovih nedelja i onda je to to. Nema sanse da Iran zameni EU, Japan i Koreju novim kupcima. Sama vest da ce od leta EU prestati sa uvozom nafte iz Irana je oborila domacu valutu za oko 70% pre par nedelja. Cene namirnica su u Teheranu malo jeftinije nego kod nas ali su im plate kao nase ali u dolarima tako da im je standard malo manji nego kod nas. Udar na izvoz iranske nafte ce svima da naskodi. Igra nerava ce da potraje...

Zoki

pre 12 godina

Nafta nije skočila radi Irana, nego radi Grčke. To ne znači da neće da skoči, bez obzira na obećanje saudijske Arabije da će sopstvenom proizvodnjom pokriti nedostatak nafte iz Irana.Biće interesantno da se vidi šta će se događati sa gasnim platformama u Severnom moru, koje BP i Iranci drže 50:50.

Braca

pre 12 godina

Nista posebno jer se to odrazilo na cene goriva za po nekolik centi. Iran izvozi naftu uglavnom na azijsko trsiste. Pravi problem ce biti ako Cavez zavrne slavine jer je Venecuela jaci izvoznik a on je covek nestabilan pa jos i prijatelj onog Iranca.

marko

pre 12 godina

sta je vijetnam, avganistan i irak za amere sve to u jednom pakovanju je iran. jos jednu stvar sto ljudi zaboravljaju jeste hamas i hezbolah koje iran finansira. sto se tice nafte momentalno bi oni mogli da ukinu izvoz i grckoj spaniji i italiji, ali to cuvaju za kasnije. a kada se to dogodi ode barel odeeeeee. samo cekaju pravi trenutak. naravno njihovu naftu mogu da prodaju uvek indiji ili kini.

raka

pre 12 godina

xa,xa,xa,xa,xa. ovo ko Sloba I jogi letaci. meni su u stvari interesantni komentari, car Lazar se u grobu prevrce kad vidi koliku podrsku srbi daju muslimanima.

u prolazu..

pre 12 godina

@dijaspora slazem se pa zato su im i "udarili" sankcije na naftu..ne pogadja ih mnogo,kad uglavnom naftu kupuju od norvezana..to je bio vise politicki potez nego ekonomski..

Mirko

pre 12 godina

Pogodite koja zemlja u EU će najviše da nastrada ako Iran nametne sankcije celoj EU?

Pogodili ste: Grčka. Oni uvoze daleko najviše nafte i gasa iz Irana.

Za njima idu Italijani i Španci.

Inače, Iran i nema mnogo izbora, stisli su ih sa svih strana. Ako padne Sirija, neka im je Bog (Alah) u pomoći...mada mislim da bi napad na Iran označio početak direktnog sukoba Rusije i Kine sa zapadnim svetom, jer im je prekipelo (Rusiji i Kini)od zapadne arogancije.

banka

pre 12 godina

E sto ima likova sto sad ovo komentarisu u smislu nekog rivaliteta i potencijalnog rata. Cak ima likova koji rat prizeljkuju. Pa vi stvarno niste normalni. Kod nas Srba se sve posmatra kroz rivalitet i ko ce koga da zezne. Ovde se ne radi o tome, Iran je hteo vecu cenu nafte i to je dobio, Iranska vlada sada prodaje naftu po vecoj ceni. Sve se vrti oko profita, a u nasim bolesnim i napacenim glavama sve se vrti oko "ko ce koga da..." Prestanite da citate vesti zajedno samnom i svi na polje, svi na fudbal da trenirate....

Bogdan

pre 12 godina

Nece Iran opstati dugo zamera se mnogo jacim silama koje su pravo vlasnistvo Srednjeg Istoka i Afrike.

Stari kolonizatori ce za cas da rese ovu situaciju!!!!

Nece Iranu pomoci nikakva ni Kina ni Rusija, Kina je pod Engleskom krunom idalje, a Rusija pod Americkom....

Nikola

pre 12 godina

@(Piter, 22. februar 2012 01:25)

Istina boli, znam, a izgovore i Ad Hominem moze svaka budala da radi. Treba stisnuti zube i pogledati istinu u oci.
Kosovo pokusavaju da nam uzmu zbog rudnika, ostale rude u zemlji cekaju samo strane kompanije upravo zbog takvih stavova: Mi smo jadni i nemamo nista.
To je stav izmanipulisanih ljudi od strane prodanih dusa.

sale

pre 12 godina

@(Istorija se ponavlja..., 22. februar 2012 10:01)

što, hoće li oni sami sebi da sruše gradove i naprave kolone izbeglica.
Da npr. ja tebe omalovažavam i maltretiram, jel bi ti cutao i trpeo ili bi uzvratio na to da imas mogucnosti.
Evo ti nase nacionalno cutanje na videlu.Demokratsko drustvo nakon 10+ godina koje jedva sastavlja kraj s krajem.

Pera

pre 12 godina

|Moj Nikola, Iranci za razliku od nas imaju naftu u izobilju pa imaju cime da se natezu sa politickim suparnicima. Mi, nazalost, u izobilju imamo samo ljude kao sto si ti, pa nam to ostavlja vrlo malo manevarskog prostora za bilo kakvu inteligentnu akciju...
(Piter, 22. februar 2012 01:25) |

@Piter: Zamolio bih da razmislite malo o posledicama koje ovakvi komentari mogu izazvati - umalo dusu nisam ispustio smejuci se.

Istorija se ponavlja...

pre 12 godina

Ovi sto navijaju za iranske vodje i sto bi da ratuju ne misle dobro ni Iranu ni iranskom narodu. Sta je kolonama izbeglicama, porusenim gradovima, gladnoj deci sto su ostali bez roditelja? Sta je sa osakacenim mladim ljudima, zenama sto su ostali bez muzeva? A sta sa starima i iznemoglima, prepunim bolnicama, nestasici hrane i lekova?

Rat je strasan, setimo se Balkana.

Свашта

pre 12 godina

Већ сам кренуо да ударим минус коментару од ВладимирЛДП кад оно... Слажем се с њим! После овог могу почети и да верујем у деда мраза...

dragan

pre 12 godina

Britanija i Francuska uvoze samo oko 1% nafte in Irana tako da ce ih bas boleti uvo za ovu zabranu i uslove.
Obican marketinski potez, slican onima iz Slobinog vremena

Radovan

pre 12 godina

Bravo braćo Iranci! Srbi su uz vas! Ako treba, ratovaćemo rame uz rame sa vama protiv templara, masona, Vatikana i CIA! Autobusi dobrovoljaca mogu već sutra da krenu u pravcu Teherana!

dado

pre 12 godina

prepucavanja male djece,ionako neće dugo trgovati
izrael je procijenio da iran stječe nuklearni imunitet,tj. razvija nuklearnu bombu do 1.7.2012 a to im sigurno neće dozvoliti

О не !

pre 12 godina

Ово је све припрема за рат и покушаја да се у њега уђе из што боље позиције. Реално говорећи, Британци и Французи уз Израел ће вероватно да нападну Иран, Амери би ту требали да дају само подршку из ваздуха јер им теренски рад увек био слаба тачка. Уосталом, ово је логичан потез Иранаца, зашзо би продавали нафту некоме ко ће да их нападне за пар месеци. Ау бре ови са запада се баш окомили на свет. Шта да се ради кад су остали без новца, али не брините драги Европљани, можете увек на море на Закинтос иако сте бескинтос...

ni stap ni sargarepa

pre 12 godina

Za preko potreban mir u svetu - atomske bombe svi trebaju da poseduju radi odvracanja pohlepnih imperijalistickih agresora, dakle posteno, agresor da moze da napadne, ali onda da zna da sledeci napad ima da vodi lukovima i strelama, sto je zaista fantasticno.
Nema labavo, atomske bombe svima.

dzoka

pre 12 godina

jel se to meni samo cini il' bi dosta vas da se opet tucete?! i to s' jacim, po obicaju. e moji balkanci, niste vi za evropu, ni kao turisti.

Bogdan

pre 12 godina

Nece Iran opstati dugo zamera se mnogo jacim silama koje su pravo vlasnistvo Srednjeg Istoka i Afrike.

Stari kolonizatori ce za cas da rese ovu situaciju!!!!

Nece Iranu pomoci nikakva ni Kina ni Rusija, Kina je pod Engleskom krunom idalje, a Rusija pod Americkom....

Marko

pre 12 godina

Nema te pojma koja osecanja osecam kada procitam komentare tipa kao sto je Radovan ostavio... Tuga... Visak slobodnog vremena i jedna totalno sumorna slika zivota. Nema nista pametnije da radi nego da ratuje. Mozda nam i bude bolje da odete u autobusima negde... Mozda na Kosovo za pocetak jer pretpostavljam da je Kosovo srce Srbije za njih...

andrej

pre 12 godina

Bravo braćo Iranci! Srbi su uz vas! Ako treba, ratovaćemo rame uz rame sa vama protiv templara, masona, Vatikana i CIA! Autobusi dobrovoljaca mogu već sutra da krenu u pravcu Teherana!
(Radovan, 21. februar 2012 20:00)

jel da,pa mogli bi smo onda i kuran da prihvatimo sto da ne kad smo s njima braca.ma ne ajmo da se poturcimo kao nekad pa da budemo jos veca braca kao u bosni.boze nas sacuvaj svakakvih budala na komentarima.

raka

pre 12 godina

xa,xa,xa,xa,xa. ovo ko Sloba I jogi letaci. meni su u stvari interesantni komentari, car Lazar se u grobu prevrce kad vidi koliku podrsku srbi daju muslimanima.

Piter

pre 12 godina

"Pa nisu Iranci prodane duse kao mi."

Moj Nikola, Iranci za razliku od nas imaju naftu u izobilju pa imaju cime da se natezu sa politickim suparnicima. Mi, nazalost, u izobilju imamo samo ljude kao sto si ti, pa nam to ostavlja vrlo malo manevarskog prostora za bilo kakvu inteligentnu akciju...

Bojan

pre 12 godina

Ma sta mlatis bre Radovane.. Pa ti iranci su u Bosni odsecali glave Srbima.. Ti Iranci su muslimani koji ne gotive bas nas hriscane.. Jedino sto nas povezuje sa njima je to da ce i oni dobiti batine kao sto smo i nekada.. I nista vise..
Po stranu sve ostalo,ko je u pravu a ko ne..to je druga tema..

vuk79

pre 12 godina

HahahahahahahahahH...DA LI JE OVAJ NASLOV TREBALO DA BUDE KOMICAN? I Sadam i Gadafi i Mubarak i Onaj iz Tunisa i jos mnogi su isto tako pobedjivali zapad. Nas zamalo da zaboravim...

Milo

pre 12 godina

Iran ako nepopusti uskoro ce pocheti da gladuje.
Pricha oko EU je samo upozorenje (20% izvoza). Kada Japan i Juzna Koreja to isto urade (extra 40% izvoza). Za izvoz ostaju samo Kina (20%izvoza) i Indija (15% izvoza) i zemlje treceg sveta (5%). Hindusi su inache vec pocheli da ucenjuju na misterioznim PDV-om (iako se radi o uvozu), shto smanjuje cenu prodaje 30% (moze im se, love u mutnom). Zemlje treceg sveta ce u najmanju ruku da stanu pre ili kasnije na stranu jacheg. Ostaje jedino Kina koja ce da ih proda kao i shto su nas to Rusi uradili svojevremeno.
Inache cena nafte je najvishe skochila zahvaljujuci smanjenju obavezne rezerve kreditiranja u Kini. Ova Kineska inekcija steroida u svoju privredu je dovela do povecane potrznje.
Ovo je naravno dobro vreme za shpekulante sa Down J,Nasdaq i Lndonske berze. Mali i siromashi ce da plate.
Za nas je najbolje da smanjimo svoju zavisnost od nafte i da se okrenemo alternativama i domacoj proizvodnji.
hvala

Mirko

pre 12 godina

Pogodite koja zemlja u EU će najviše da nastrada ako Iran nametne sankcije celoj EU?

Pogodili ste: Grčka. Oni uvoze daleko najviše nafte i gasa iz Irana.

Za njima idu Italijani i Španci.

Inače, Iran i nema mnogo izbora, stisli su ih sa svih strana. Ako padne Sirija, neka im je Bog (Alah) u pomoći...mada mislim da bi napad na Iran označio početak direktnog sukoba Rusije i Kine sa zapadnim svetom, jer im je prekipelo (Rusiji i Kini)od zapadne arogancije.

infras

pre 12 godina

Molim vas ko pise ove tekstove? Dacic licno?
Po cemu sad Iran pobedjuje sankcije, neka mi neko objasni.
Zao mi je Iranaca, imaju istog retardiranog predsednika kao Milosevic nekada. Niko sem Kine, Rusije i Indije ne moze da kaze "NE!" Americi, a da ne dobije osiromaseni uranijum po glavi. I ne, niti Rusija, niti Kina, niti Indija imaju interes da izazivaju treci rat zbog neke druge zemlje, pre ce biti obrnuto pa ce podeliti plen, kao sto se to uostalom i kod nas desilo.

2livecrev

pre 12 godina

eh da smo imali atomsku bombu kad su trebali da nas bombarduji i da smo okrenuli ka avianu , madjarskoj ,bugarskoj,austriji i oni su blizu pa i nemackoj vrlo brzo bi bili vec clanovi EU i naravno ne bi nas bombardovali ovako na sirotinju i zec vadi onu stvar

Rade

pre 12 godina

Ogroman problem nastaje za Zapad. Nnjima treba jeftina nisko kvalitetna iranska nafta da bi je u svojim rafinerijama mesali sa skupljom i kvalitetnijom. Taj problem mogu da rese samo kupovinom ruske 'uralske' koje poslednjih par nedelja brzo raste cena. Znaci, dobro Irancima, dobro Rusima. A Rusi su krajnji cilj krstaskog pohoda preko Avganistana, Iraka, Libije, Sirije i Irana. Ali preci ce se krstasi kao nekada Napoleon.

milomud veliki

pre 12 godina

mene boli uvo gdje se izvozi nafta a gdje se neizvozi.a oce bit rata nece i to me boli ocel bit bolje ili nece i to me zaboli ako bitno je da se moze jos zivjeti i da je zdravlja a sta oni rade to je njihov problem

Istorija se ponavlja...

pre 12 godina

Ovi sto navijaju za iranske vodje i sto bi da ratuju ne misle dobro ni Iranu ni iranskom narodu. Sta je kolonama izbeglicama, porusenim gradovima, gladnoj deci sto su ostali bez roditelja? Sta je sa osakacenim mladim ljudima, zenama sto su ostali bez muzeva? A sta sa starima i iznemoglima, prepunim bolnicama, nestasici hrane i lekova?

Rat je strasan, setimo se Balkana.

VV

pre 12 godina

Velika stvar, iranska proizvodnja nafte iznosi samo 5% od celokupne svetske proizvodnje. Umesto iranaca, pare ce da uzmu arapi sa povecanim izvozom i gotova prica. Inace zapad ih ne bi ni pritiskao toliko da zavise od iranske nafte. Tako je i Sloba 90-tih palio narod, pa smo na kraju pukle ko zvecke.

Simerijanac Anarihista

pre 12 godina

Ne vidim nista neobicno u ovome. Taj spisak uslova koje Iran trazi je nesto najnormalnije. Ni ja ne bih prodavao nesto nekome, ako taj neko ima pravo da iz cista mira odbije da plati na vreme, ili da otkaze posao na pola isporuke.

Druga stvar je to sto ovo nije iz ekonomskih, nego iz politickih razloga.

A za one koji hvale svaki potez Irana samo zato sto su im Amerika & Evropa neprijatelji, nek se presele malo tamo, da vide kako je to. Zaboravili ste da Iran, izmedju ostalih, finansira i finansirao je mudzahedine i vehabije po Srbiji, Kosovu i Republici Srpskoj.

banka

pre 12 godina

E sto ima likova sto sad ovo komentarisu u smislu nekog rivaliteta i potencijalnog rata. Cak ima likova koji rat prizeljkuju. Pa vi stvarno niste normalni. Kod nas Srba se sve posmatra kroz rivalitet i ko ce koga da zezne. Ovde se ne radi o tome, Iran je hteo vecu cenu nafte i to je dobio, Iranska vlada sada prodaje naftu po vecoj ceni. Sve se vrti oko profita, a u nasim bolesnim i napacenim glavama sve se vrti oko "ko ce koga da..." Prestanite da citate vesti zajedno samnom i svi na polje, svi na fudbal da trenirate....

Vladimir LDP

pre 12 godina

nije mi jasno zasto se EU zauzima za USA probleme,i daju nekakve sankcije Iranu,ako USA ima probleme sa Iranom,Evopa ne treba da se mesa,niti da sprovodi nekakve sankcije koje stete gradjanima Evrope,a Amerika neka sama resava svoje probleme koje sama i pravi.

Evropa Treba da se okrene sebi i resava svoje probleme,politicari bi trebali malo vise da brinu o gradjanima EU, a ne o americkim problemima,EU hitno treba da prestane da bude americka igracka za spoljne poslove.

Zoki

pre 12 godina

Nafta nije skočila radi Irana, nego radi Grčke. To ne znači da neće da skoči, bez obzira na obećanje saudijske Arabije da će sopstvenom proizvodnjom pokriti nedostatak nafte iz Irana.Biće interesantno da se vidi šta će se događati sa gasnim platformama u Severnom moru, koje BP i Iranci drže 50:50.

marko

pre 12 godina

sta je vijetnam, avganistan i irak za amere sve to u jednom pakovanju je iran. jos jednu stvar sto ljudi zaboravljaju jeste hamas i hezbolah koje iran finansira. sto se tice nafte momentalno bi oni mogli da ukinu izvoz i grckoj spaniji i italiji, ali to cuvaju za kasnije. a kada se to dogodi ode barel odeeeeee. samo cekaju pravi trenutak. naravno njihovu naftu mogu da prodaju uvek indiji ili kini.

Aleksandar

pre 12 godina

za (Dijaspora, 21. februar 2012 18:57) i (dragan, 21. februar 2012 15:30)

Malo razmišljanja: da li misliš da u ovakvoj situaciji, gde neko može da ugrozi tvoje snabdevanje energijom (u ovom slučaju Iran), da ćeš izneti u javnost da 10-20% nafte koju ti treba potiče iz Irana?

A ako UK i Francuska uvoze samo 1% nafte iz Irana, zašto onda nisu stavili embargo odmah, već su planirali da to bude tek na leto?

Trebaće im.

pre 12 godina

... kao i mi što smo ih pobedili.
(Athenz, 21. februar 2012 20:26)

Mogu naši odmah Irancima da pošalju kopiju Kumanovskog sporazuma.

Свашта

pre 12 godina

Већ сам кренуо да ударим минус коментару од ВладимирЛДП кад оно... Слажем се с њим! После овог могу почети и да верујем у деда мраза...

Supermen

pre 12 godina

Iran me podseća na mene kad preko interneta i putem tastature pljujem po uhapšenim kriminalcima iz Srbije. A kad bi mi se neko od njih, ne daj Bože, pojavio na vratima, bez merdevina bih pobegao na tavan.

u prolazu..

pre 12 godina

@dijaspora slazem se pa zato su im i "udarili" sankcije na naftu..ne pogadja ih mnogo,kad uglavnom naftu kupuju od norvezana..to je bio vise politicki potez nego ekonomski..

Nikola

pre 12 godina

@(Piter, 22. februar 2012 01:25)

Istina boli, znam, a izgovore i Ad Hominem moze svaka budala da radi. Treba stisnuti zube i pogledati istinu u oci.
Kosovo pokusavaju da nam uzmu zbog rudnika, ostale rude u zemlji cekaju samo strane kompanije upravo zbog takvih stavova: Mi smo jadni i nemamo nista.
To je stav izmanipulisanih ljudi od strane prodanih dusa.

sale

pre 12 godina

@(Istorija se ponavlja..., 22. februar 2012 10:01)

što, hoće li oni sami sebi da sruše gradove i naprave kolone izbeglica.
Da npr. ja tebe omalovažavam i maltretiram, jel bi ti cutao i trpeo ili bi uzvratio na to da imas mogucnosti.
Evo ti nase nacionalno cutanje na videlu.Demokratsko drustvo nakon 10+ godina koje jedva sastavlja kraj s krajem.

Pera

pre 12 godina

|Moj Nikola, Iranci za razliku od nas imaju naftu u izobilju pa imaju cime da se natezu sa politickim suparnicima. Mi, nazalost, u izobilju imamo samo ljude kao sto si ti, pa nam to ostavlja vrlo malo manevarskog prostora za bilo kakvu inteligentnu akciju...
(Piter, 22. februar 2012 01:25) |

@Piter: Zamolio bih da razmislite malo o posledicama koje ovakvi komentari mogu izazvati - umalo dusu nisam ispustio smejuci se.

prvi da udje deda

pre 12 godina

@ MI-7

Plus Koreja koju ameri zestoko stiskaju ovih nedelja i onda je to to. Nema sanse da Iran zameni EU, Japan i Koreju novim kupcima. Sama vest da ce od leta EU prestati sa uvozom nafte iz Irana je oborila domacu valutu za oko 70% pre par nedelja. Cene namirnica su u Teheranu malo jeftinije nego kod nas ali su im plate kao nase ali u dolarima tako da im je standard malo manji nego kod nas. Udar na izvoz iranske nafte ce svima da naskodi. Igra nerava ce da potraje...

deki

pre 12 godina

ljudi ovim pobedjuje zapad, jer prevashodno njima,tj njihovim naf. kompanijama odgovara rast cena nafte! nedavno je ovde bila vest, kako posle odlaska americke vojske iz Iraka, ogroman broj naftnih izvora su dobile (koncesija)americke,francuske,britanske,. naftne kompanije. Uskoro po istom receptu krenuce da kaplje i iz Libije. i eto njima izlaz iz krize. Jos da dodam da je u SAD-u litar benzina oko 70din, a kod nas duplo vise

Braca

pre 12 godina

Nista posebno jer se to odrazilo na cene goriva za po nekolik centi. Iran izvozi naftu uglavnom na azijsko trsiste. Pravi problem ce biti ako Cavez zavrne slavine jer je Venecuela jaci izvoznik a on je covek nestabilan pa jos i prijatelj onog Iranca.

solskjear

pre 12 godina

Sve je to mlaćenje prazne slame. Iranska nafta će se kupiti preko treće zemlje kao što je recimo Indija i opet završiti na Evropskoj trpezi. Bitno je da se vještački pumpaju cijene i da se narod drži u strahu od moguće eskalacije sukoba