Utorak, 22.02.2011.

00:04

Dačić: Policija zaslužuje više para

Potpredsednik Vlade i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić je kazao da se ulaže trud da se na pravi način posmatra materijalni položaj pripadnika MUP-a.

Izvor: Dnevnik

Daèiæ: Policija zaslužuje više para IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Đ

pre 13 godina

Policija zaslužuje više para, a prosvetari i lekari ne zaslužuju, a o radnicima da i ne govorimo. Njima bi možda trebalo i smanjiti plate, oni ništa ne zaslužuju. Za radnike je zadužen guverner Šoškić. Otkad je došao, samo ponavlja da se plate ne smeju i neće povećavati. Ludilo je postalo normalno, a normalno se smatra ludim. Ako na primer, radnik usled svih višegodišnjih poskupljenja, pita da li će mu povećati platu koju mu nisu povećavali godinama, svi ga gledaju kao ludaka, jer je u Srbiji danas, tako nešto neshvatljivo, pogotovo što mu čak i guverner "narodne banke" (kojeg i čijeg naroda, ne znam, ovog sigurno ne ?) stalno ponavlja da se plate ne smeju povećavati, jer će izazvati slom države, i slične izmišljotine. Jasno je da će guverner i njemu slični uništiti ovu državu, kao i uvek vadeći se na sve, pa i na nas, radnike, koji na svojim i leđima naših porodica održavamo ovu zemlju i njene alave vlastodršce.

baba Djona

pre 13 godina

A koferce, moja mama ce za njega odgovarati, usput imas jedinicu iz geografije a nikako da polozis ( znas ono sa Kalemegdanom - planina, brdo, sta li je ? ).

Dragan BL

pre 13 godina

E kad ćete komunjare se konačno skinuti sa narodne grbače? Neka vlast pokrene industriju, proda proizvode po svetu,a od prihoda uzmite i za policiju. A ne samo, nama treba, izglasaj, pa u MMF po novi aranžman. Ko će to da vrati?

PeraQ

pre 13 godina

Zasluzuje i vojska i to nista manje nego policija, zdravstvo ili prosveta!

Jedina razlika je u tome sto mi za razliku od drugih nemamo sindikat, ne mozemo da strajkujemo i sto je najbitnije naseg ministra za razliku od ministra Dacica mi po tom pitanju uopste ne interesujemo jer je previse zaokupljen samim sobom pricajuci svima kako je vojna industrija stavljena na noge i kako ostvaruje izuzetne dobitke.
A od tih uspeha i dobitaka ce, kako mi se cini koristi imati svi ostali u javnom sektoru osim vojske i njenih pripadnika!

Nindza

pre 13 godina

Da, slazem se, policijski posao je opasan i odgovoran, ali ima jedna zackoljica...
Obradovic je rekao da N E M A P A R A, i da ce inflacija biti 300% ukoliko se bilo kome poveca plata!
Otkud sada para i za te nocne sate i praznike kada je Obradovic izricito rekoa da N E M A P A R A?!

Dakle u pitanju je samo bila volja ministra Obradovica, a ne nekakav MMF. To ima i naziv, zove se kratko - tiranija.

Is bre

pre 13 godina

Za Aleksandra (obespravljenog policajca)

Aleksandre, ja sam gradjevinski radnik, radim min 10 sati dnevno,
subotom obavezno, praznikom najcesce, leti kada je 40 stepeni radim i vise od 10sati, sa slemom na glavi i radnoj uniformi, zimi u blatu do kolena, kisi i snegu koja ledi kosti, nemam pravo da budem bolestan, jer cu dobiti otkaz.
Imam 4 god radnog iskustva i za regres sam nekada cuo i pojma nemam sta je to, za topli obrok i putne troskove da i ne pominjem, prekovremeni rad se podrazumeva!!! Prijavljen sam, na odredjeno po tri meseca pa tri ne i tako u krug, naravno na minimalcu.
Verujem da je vecina gradjevinskih radnika u veoma slicnom polozaju i nikom nista, niko se ne buni i nikoga od nadleznih nije briga.
I onda meni pricaju o pravima zaposlenog i kojekakve gluposti o povecanju plata policiji. Pa vi ste jedan od najvecih olo.a u ovoj drzavi, jurite me za svetla, a kada mi obiju stan kazete "javi ako nesto saznas". Katastrofa
Ako vam se ne svidja vi lepo dajte otkaze, pa lopate u ruke i da vidis kako je lepo na drugim radnim mestima

Agencija za prepis i registraciju

pre 13 godina

Gospodine Dačiću, i ja zaslužujem ne više para već samo onu malu crkavicu koju sam obezbedio sebi, i svojoj porodici (troje dece) kada sam se pre 10 godina odlučio na korak da otvorim agenciju za pružanje usluga prepisa i registracije vozila. Vi ste, potezom jednog pera, odlučili da mi to pravo oduzmete. Oduzeli ste mi osnovo ljudsko pravo PRAVO NA RAD. Iako imam uredne dokumente od Agencije za privredne registre i dozvolu za obavljanje pomenute delatnosti, Vi ste svojim novim pravilnikom o registraciji motornih i priključnih vozila, koji je u potpunoj suprotnosti sa Zakonom. Niste oduzeli PRAVO NA RAD samo mojoj petočlanoj porodici, već ste jednim potpisom bez posla ostavili preko 20.000 ljudi u Srbiji. Ali šta se to Vas tiče, Vi ste obezbeđeni, ušuškani u ministrskoj fotolji, sad ste kao nešto prezabrinuti za stanje policiji, a verujem da nemate pojma u kakvim uslovima rade vaši ljudi na registraciji vozila. Njih sam spomenuo jer u njihov rad imam uvida, to jest vidim šta se dešava. Upravo zbog nemogućnosti da agencije obavljaju poslove oko registracije vozila na šalterima se stvaraju sve veće gužve, pritisak na radnike na šalterima je ogroman, a oni trebe da ostanu normalni. Naravno, jer se njihov ministar brine za njih, zar to nije potvrdio sa ove dve-tri rečenice koje je izgovorio. A da malo prošetate do nekog šaltera u Beogradu, ali onako bez najave i medija, bez predhodne pripreme, da ipak zateknete STVARNO a ne NAMONTIRANO stanje?
A za onih 20.000 ljudi koje ste ostavili bez ikakvih primanja nemojte da brinete, ima dosta drveća u Srbiji, glabaćemo koru, niste Vi ministar za sve, ne možete vi o svemu da vodite brigu...

VODENIČAR

pre 13 godina

BRE OTVORITE LJUDI SVOJE FIRME I PREDUZEĆA PA SAMI ODREĐUJTE SVOJE ZARADE UKOLIKO STE SPOSOBNI I VREDNI..... MILINA BIĆE I VIŠE PARA....SRBIJO ZAR NEVIDIŠ GDE NAS VODE OVI LEVIČARI.

*Rade*

pre 13 godina

Zaboga ministre, niko nema protiv da milicija dobije veće plate ali pitanje nagradno; da li imaju prava na život i ostali građani Srbije, da li oni imaju pravu na veća primanja ili ste bolji život pripremili samo za miliciju i vladine službenike.

Policman

pre 13 godina

kako nezasluzuju, ja sam zavrsio
srednju skolu unutrasnjih
poslova, evo jedan radni dan pol.
dodjes u smijenu kao prozivka a
vec ti u glavi gdije ces koga
zavrnuti za koji dinar, kao odlazis
na reon-sektor ustavljas kao
preventivno vozila dok nekog
neogulis za lovu il rucak itd,
zatim se nalazis sa kolegama do
svog reona malo pikado malo
sportsaka u tu je vec i da se
obidju lokalne dijevojke, a kad te
pozovu na intervenciju kao da ti
samar neko udari pa onako kao
nervozan sto su te prekinuli u
odmoru glumis tamo silu, to je to
jedan radni dan, policiji treba
smanjiti platu tj treba srb policija
honorarno da radi
(ijo, 22. februar 2011 14:17) Batice ti ako si tako radio mora da su te najurili iz policije pa sad lose pises o policajcima. Naravno da policajac mora da udje u kafice i diskoteke gde se toci alkohol maloletnicima, gde pijani ljudi postaju agresivni, gde se okuplja veliki broj lica iz kriminogene sredine i gde najbrze dolazi do vrsenja krivicnih dela i narusavanja reda i mira, recimo tucom. To mu je posao ali ne da udje i pijandura vec da eventualno popije sok ili kafu i ide dalje. Ja vikendom kada radim nocnu prioritet mi je da obidjem svaki lokal na mom terenu gde se okuplja veliki broj ljudi, da porazgovaram sa radnicima i da delujem preventivno. Veruj da i huligani koji misle da prave nered drugacije se ponasaju kad vide i kad znaju da policija non stop navraca. Sada ovima iz prosvete smeta sto se nas ministar zalaze za nas a njihov Obradovic za njih ne. Secam se kad je Jocic bio ministar pa taj je mrzeo policiju iz dna duse tako da razumem prosvetare kad im smeta ovaj njihov sad.

Amos

pre 13 godina

Uzmi od tvog Bajatovica 10000 eur mesecno pa preusmerite u policiju - to je 50 eur povecanja plate za 200 policajaca!!!
A to mu je samo deo plate 'na belo'.

Pa onda uzmi par miliona koji godisnje smulja jos par nekih drugih ministara itd itd

mikis

pre 13 godina

E, moj ministre Dacicu, pitas li se odakle ce ova jadna, propala zemlja, namaci, to sto ti smatras da pripada policajcima. Covece, gde ti zivis?????

Goran 1

pre 13 godina

Pa recimo,nijednoj republickoj inspekcijskoj sluzbi se ne placa ni nocni rad,ni prekovremeni rad niti topli obrok ili regres,i to je valjda svima poznato ukljucujuci i ovog manipulatora Dacica,sto znaci da uopste nije tacno to sto prica,jedino ako nije mislio na zdravstvo gde se prekovremeni i nocni rad placa,i to samo za lekare,sestre rade u smenama ali im se te smene placaju,doduse manje nego ovima dezurstva.
Ovaj njegov potez inace nije motivisam time da on kao stvarno hoce nekom da pomogne,treba reci da posto je politicar,on ovim trazi glasove i zeli da ga se upamti kao nekog ko je eto hteo da poveca plate policiji..mislim da svi to u policiji znaju i nece mu proci ova gluma. Prema tome,ako se placa policiji nocni rad ili dezurstvo sto nemam nista protiv,onda se mora svima,ali svima koji su na drzavnim jaslama da se to isto plati. Pored toga,on nista ne kaze za bonuse koje policija godina mesecno dobija niti prica o beneficiranom stazu,pa je pitanje ako bi sve stavili na papir, da li je ustvari policija najvise i placenja u Srbiji obzirom na to da je tamo preko 70% ljudi sa srednjom skolom ??!
Ujedno,da li je neko cuo ovog glumca ministra da je bilo kada i u bilo kojoj prilici policajcima pomenuo ono sto ostali kao mantru ponavljaju, a to je ...nema para zbog svetske krize ...??!
P.S. koliko vidim ta je kriza pogodila samo Srbiju izgleda ??!

narod

pre 13 godina

Policija je strajkovala, ministar obecao povecanje i bolje uslove rada. Prosveta se buni, njihov ministar za njih ni da cuje. Zdravstvo ni nema ministra tu je svaka prica suvisna. Narod generalno nema leba da jede, ovde se raspravlja o korupciji u policiji. Ja da pitam sve ostale: A gde to nema korupcije???? Pocevsi od onog radnika gradkog zelenila koji kuci odnese najnoviju metlu koju je dobio od firme, do ministara i premijera koji preko svojih privatnih firmi pljackaju drzavu. Neko ce reci posledica rata, nemastine, Slobe... ali tako je dragi moji oduvek. Nije problem u platama koje ce da se povecaju, problem je u sveopstem lopovluku. Ja vam garantujem da vecina nije ni svesna koliko se krade u ovoj drzavi i garantujem da samo korupciju smanjimo za 50%, ova zemlja bi bila i nesto vise od lidera u regionu. Nemojte medjusobno da se koljemo, da prosvetari zamrze policiju a narod zdravstvo itd. Pohapsiti lopove, oduzeti imovinu i bice svim bolje.

Aleksandar

pre 13 godina

Pa od vas bre 200.000 svih
198.000 je upravo iz tog i takvog
rezima, pristalice, podrzavaoci i
postovaoci lika Slobodana?
Pa ko cuva komunisticke tajne?
Seljaci?
Radnici?
Ko stiti zlocince?
Vi bre, vi, niste vi ni za toliko
koliko primate!
More!
(AntiAleksandar, 22. februar
2011 10:10) Prvo ja sam 83 godiste i radim u policiji od 2003 godine tako da mogu samo da budem Djindjicev postovalac a nikako Slobin. Drugo, u policiji imas zaposleno oko 30.000 policajaca, mozda i manje. Racunam sva ovlascena lica dakle sa uniformom i bez. Pa gej paradu je obezbedjivalo 5000 policajac da kazem mladjih. Mislis da ne bi angazovali vise da ih ima? Trece, o kakvim komunistickim tajnama pricas? Ha ha ha kakvu ja tajnu o komunizmu da cuvam i da znas da mi je deda bio u cetnicima. Cetvrto, o kakvim zlocincima pricas? Ako pricas o ratnim nije mi jasno na koji nacin ce obicni policajci bili pozornici, patroldzije, interventna ili zandarmerija da sacuvaju tako krupne igrace? Izgleda druze da ti jos zivis u komunizmu i devedesetim barem u svojoj glavi. A policija veruj mi gleda da ide napred.

Vladimir

pre 13 godina

Sve ovi koji govore o korupciji u policiji trebaju da znaju da pored krivicnog dela Primanje mita postoji i krivicno delo Davanje mita i da je svako ko je podmitio policajca krivicno odgovoran kao i policajac koji je primio mito. Tako da dolazimo u situaciju da citamo komentare izvrsioca krivicnog dela Davanje mita o korupciji u policiji. Sledeci put kada napravite saobracajni prekrsaj, bez polemike sa policajcem platite punu kaznu koja je za taj prekrsaj predvidjena a u koliko postoji neka nezakonitost u postupanju policajca isto je potrebno prijaviti i budite sigurni da ce sluzbe koje su nadlezne za to postupati po predmetu.

ijo

pre 13 godina

kako nezasluzuju, ja sam zavrsio srednju skolu unutrasnjih poslova, evo jedan radni dan pol. dodjes u smijenu kao prozivka a vec ti u glavi gdije ces koga zavrnuti za koji dinar, kao odlazis na reon-sektor ustavljas kao preventivno vozila dok nekog neogulis za lovu il rucak itd, zatim se nalazis sa kolegama do svog reona malo pikado malo sportsaka u tu je vec i da se obidju lokalne dijevojke, a kad te pozovu na intervenciju kao da ti samar neko udari pa onako kao nervozan sto su te prekinuli u odmoru glumis tamo silu, to je to jedan radni dan, policiji treba smanjiti platu tj treba srb policija honorarno da radi

Boban

pre 13 godina

Sta je ideal svakog policajca? Pa da mu sin bude ministar policije. I to kakav. Da li cete da mi kazete da su prethodnici bili bolji? Obrazovan, pametan, duhovit i pre svega pragmatican. Takvi ne biju narod. Budite uz njega, ako uhapsi Cecu, Beka i..... dobicete i vi povisicu. Tada cu uraditi nesto sto ni u najludjim snovima nisam sanjao. Glasacu za njega.

k

pre 13 godina

Pa ljudi, vecina policajaca vec duze vreme ne zivi samo od svoje plate. Namaknu oni sebi koliko treba. Pa odakle prica o tolikoj korupciji. Oni danas imaju moc. Vraca se ono da je najbolje biti policajac.

hapsitivlast

pre 13 godina

A privatni sektor?! Gde smo mi? Sta smo mi potrosni materijal?! Ljudi moji ja radim 12 sati dnevno za 16000 i to mi kasni 3 meseca, staz mi nije uplaceno dve godine! Dacicu, cuti molim te, i spremaj svoje koferce za bezaniju! Jos malo pa Kairo u Bg!!!

Nikola

pre 13 godina

Pa normalno da zasluzuju. Pa nece valjda profesori i lekari da vas stite od besnog naroda!
Ivice, kako ti nije jasno da smo protiv tebe bili na ulicama 2000.??????
Opameti se Srbijo!

Mishko

pre 13 godina

Pre par nedelja su vrli policajci, koji, jel'te zaslužuju povećanje plate, zaustavili mog prijatelja na tzv. "obilaznici" oko Beograda, zbog navodnog preticanja na punoj liniji. Čovek je SVOJOM TRAKOM, ne prelazeći u suprotnu, obišao teretnjak, koji je išao onim delom što podseća na zaustavnu traku sa pravog autoputa. Zapisnik je odbio da potpiše, smatrajući (ispravno) da nije napravio prekršaj. Policajci su mu, nakon toga, u zapisniku dodatno napakovali i preticanje kolone od tri vozila, kojih nije bilo ni na vidiku, pošto se sve dešava oko 5 sati ujutro. Još su u zapisniku napisali kako nije imao primedbi (zašto bi onda odbio da potpiše?). Prijatelj je celokupno svoje viđenje navodnog prekršaja preneo na saslušanju kod sudije za prekršaje, na šta mu je odgovoreno da je na ulazu u sudnicu trebao da traži suočavanje sa policajcem - treba da završiš Pravni fakultet da znaš svoja najosnovnija prava, niko ti ništa ne govori, dok ne bude kasno. Na sudu je važnija reč tzv. "službenog lica", nije bitno što je ta služba maksimalno korumpirana i kompromitovana. Sad, moj će prijatelj da plati debelu kaznu i dobije nekoliko negativnih poena, za PREKRŠAJ koji nije učinio, dok će KRIVIČNO DELO lažnog svedočenja policajaca da ostane nekažnjeno. Ovo nije usamljeni primer. Da li takva policija zaslužuje povećanje plate? Naše poštovanje svakako ne zaslužuje.

Slavko

pre 13 godina

Sramota . Društvo koje favorizuje policiju u odnosu na lekare i prosvetu je osuđeno na propast.Pa prethodni režim,ideologa ,ovog ministra nije sačuvala policija nego ga je oborila intiligencija.Dačiću ništa nisi naučio na primeru Miloševića.Ali još nije kasno,za tebe i partnere.Urazumite se i uspostavite normalne odnose ,najbolje preko platnih razreda.To je jedini put za spas i opstanak Srbije.

Vladan Božović

pre 13 godina

Pa i moja baba zaslužuje da nije u grobu ali JESTE. Idi bolje vrati pare koje si pokrao u aferi kofer, pa se posle toga sam prijavi da ideš u zatvor.
Mi u prosveti zaslužujemo da imamo mnogo veće plate nego policajci, ali vi iz SPS-a ste stari kadar, uvek vam ja bila važnija policija, valjda zato da vas zaštiti, da vam se ne bi desilo isto što Čaušesku u Rumuniji.

rajko

pre 13 godina

druze ministre, evo vracam magisterij i diplomu fakulteta. primite me kao saobracajca. em bi mi plata bila veca, em crvena, 'vamo, crvena tamo...

eee policijo

pre 13 godina

I jos da im se plati sedenje po kaficima,legitimisanje baba i romske populacije dok sa druge strane ne mogu da pronadju koje izlepio plakate po lazarevcu i pljacku kolubare....

dusan m.

pre 13 godina

Pa samo im napravite vece one crno bele navlakuse na rukama sto nose da im vise novca stane od narada sto ga plackaju"da li imate dobru volju da date nesto "***************** i svi su isti.Zaposli li ste kriminalce pogledaj te Vojvodinu svi teski po nekoliko stotina hiljada evra a obicni ulicari,nemogu da steknu uslov za stan da dobiju prebogati a sluzbenim vozilom i u lov idu. NETREBA VAMA PLATA NEGO PRIVILEGIJE.

Sunce Slobode

pre 13 godina

Meni sada nista nije jasno, pa do pre par meseci ovde je bila mrtva trka ko ce vise nahvaliti ovog "preobucenog" ministra. Nemojmo sada biti licemerni, treba reci da upravo ovo i zasluzujemo. Ne 10 ili 20 vec 50% povecanje treba dati policiji, pa opet da cekamo po nekoliko sati u redovima dok "padaju sistemi" na racunarima pregalnika sa druge strane saltera.
Samo napred Dacicu, ne staj!

Poljicajac

pre 13 godina

Koliko vidim ne mora ministar da brine za policajce. Kad im zatreba para, stanu na put i krenu da zaustavljaju vozila. Od 100 sutomobila, od 20 ce uzeti po 1000 dinara i staviti u svoj dzep. Cela drzava zna za to i nikome nista. Uveren sam da zna i ministar, ali tako kupuje policiju, time sto to dozvoljava.

Onda ovi drugi sto rade dodatno u obezbedjenjima kojekakvih "biznismena".

Tako da ne brinem ja za finansije policajaca.

Aksentije

pre 13 godina

* (Aleksandar, 22. februar 2011 03:59)

Svaka cast! I nadam se da ce se sagledati policija, pored svih drzavih aparata, mislim da zasluzuju mnogo vise! Iz dana u dan vam ugled sve vise raste, samo tako nastavite!!! Pozdrav!

dusan

pre 13 godina

pa sto nedaju otkaze kad su toliko jadni ugrozeni? taman posla,kad im treba novaca oni zaustavljaju posten svet u autima starim preko 20 godina, ljudi videci njihovu muku i bedu ih "velikodusno" sponzorisu i vuci siti a ovce na broju.podsetite me mozda ako sam zaboravio, jel im ministar isti onaj koji je u vreme milosevica trazio da tuku narod??? ili je to mozda isti vuk sa nesto malo zalizanijim krznom koji opet ceka dobru priliku da uleti u tor sa ovcama i ponovo ih kolje kao nekada???

Jovana

pre 13 godina

Ako je plata policajca sa SSS 34000 dinara, a SVI dobijaju linerarno bar 6 meseci po 10000, molim nekog ko zna matematiku da izračuna da li to slučajno nije povećanje oko 30%. Doduše, ovi koji imaju veću platu neće dobiti 30% plus preko plate, već SAMO 10000.

Čudi me da za prosvetu nije bilo para.
Ovo je ozbiljan pokazatelj kakav stav ima država prema obrazovanju, a kakov prema milicji. Uostalom, ta ista milicija će možda uskoro zatrebati ovim istim političarima da udare na narod.

Ne bi nam bilo prvi put, zar ne?

AntiAleksandar

pre 13 godina

Sta bre ovaj Aleksandar prica o prvom koraku sluzbe ka udaljenju od komunistickog militarizovanog sistema upravljanja?!
Pa od vas bre 200.000 svih 198.000 je upravo iz tog i takvog rezima, pristalice, podrzavaoci i postovaoci lika Slobodana?
Pa ko cuva komunisticke tajne?
Seljaci?
Radnici?
Ko stiti zlocince?
Vi bre, vi, niste vi ni za toliko koliko primate!
More!

mikica

pre 13 godina

Treba da zasluže i da zarade.Pre neki dan sam pitao na šalteru 9 u Savskom vencu u vezi lk za ćerku.Debil sa druge strane šaltera mi je odgovorio.Kada je ćerka stigla rekao mi je da njegov šalter nije baš onaj gde treba da čekam.Posle pola sata na prvom šalteru, čekao sam još sat na "pravom".Toliko o ljubaznosti ljudi iz policije.Uz put , sve nas koji čekamo sa ove strane šaltera bez obzira zašta , gledaju (i komentarišu) kao da smo stoka.Mi i jesmo stoka kada dozvoljavamo da se igraju sa nama za naše rodjene i mukom stečene pare.

Partizanovac85

pre 13 godina

Пре неко вече, на булевару у Младеновцу неко је исекао гуме на 20 возила и са 15 украо акумулаторе. Значи неких 30минута посла... Полиција није успела да ухвати тог човека ни на делу ни накнадно! Значи ни обичне пилићаре не могу да ухвате, а да не говорим о дилерима који продају дрогу годинама потпуно неометано, као да продају играчке на бувљаку. Ово што хапсе и "лапрдају" по телевизији, то је више обрачун са не лојалним криминалцима него што стварно нешто раде. Ја сам за да се смање плате у полицији за 30-40% - то је негде реално стање њиховог рада.

Sundjer Bob

pre 13 godina

Slazem se da svima treba veca plata pa tako i miliciji i njihovim porodicima je tesko da zive sa 30.000 dinara.Ali prestanite da pljackate narod.Cim ste odmrzli strajk patrole na sve strane i samo kaznjavaju za svaku glupost.Sigurno vam je receno da sto vise kaznjavate ovaj narod bice veca plata.STOP TIRANIJI

petar

pre 13 godina

Zna Daca da mu dolaze teska vremena. Policija mora da se plati da bi tukla ince ce tuci po vlasti. Ali zbog cega se nekom lovackom drustu koje sebe naziva vojska, placa milijardu dolara to mi nije jasno.

do the right thing

pre 13 godina

Da im se povecaju plate ali tek kad prestanu bahato da se ponasaju , da sikaniraju gradjane na salterima supa i izivljavaju se na slabijima( na jacima ne smeju jer su ja...re).
Jednostavno onda kada prihvate da su ovde da sluze gradjanima a ne gradjani da sluze njima onda neka traze benificije> neka prvo steknu poverenje gradjana pa onda nek traze nesto.

Jelena

pre 13 godina

U subotu je odrzano opstinsko takmicenje iz fizike. Ja sam kao profesor bila dezurna. Da li mi je neko ovo platio? Nije i nece.
Dakle, nije tacno da se samo policiji ne isplacuje prekovremeni rad.
Ima nas mnogo u ovoj zemlji ciji je totalno podcenjen.
Ne dozvoljavam nikome da pravi budalu od mene.

zoki

pre 13 godina

Zlo i naopako. Sada će se za kurs u S. Kamenici na 150 mesta javiti 10.000 kandidata i za prijem će trebati veza deblja nego ikada. Mislim da bi i sada mnogi platili velike pare za zaposlenje u policiji, ali jednostavno nemaju kome da daju. Ovo je potpuno naopako i bolesno. Država umesto da smanjuje izdatke, prava i plate svojih zaposlenih i tako stimuliše zapošljavanje u privatnim firmama (koje proizvode, stvaraju nove vrednosti, izvoze i finansiraju sve budžetlije, dugove, investicije itd), ona samo produbljuje taj jaz i dolazimo do situacije da će sada ljudi u Srbiji kopati i rukama i nogama, plaćati gde i koliko god treba samo da dobiju dostojanstven, siguran i dobro plaćen državni posao. Ovo je scenario za konačnu propast zemlje usled enormnog zaduživanja za isplate plata budžetlija, usled ogromne neravnopravnosti između državnog i privatnog sektora koja je naprosto razarajuća za celokupan sistem vrednosti, usled nikad do sada zabeleženog ponižavanja i marginalizacije obrazovanih i stručnih ljudi. Međutim, školovani ljudi će se snaći nekako izvan Srbije, a vi stavite prst na čelo i dobro razmislite koji će biti rezultati ovog državnog udara i reketiranja države od strane policije. Kakvu vi dugoročnu perspektivu vidite? Kako ćete vi i kako će vaša deca živeti u takvoj zemlji za 10, 15 ili 20 godina?

silverg

pre 13 godina

a ja ne treba? Radim 50 više nego pre dve godine, proizvodim 200% više robe, koju prodajem u evrima, a ista plata mi je u dinarima? E srpski robovlasniče...

Велибор

pre 13 godina

Пандури би плате по стандарду еу...а да ли у тај стандард улази и малтретирање па чак и убијање грађана?

Aleksandar

pre 13 godina

Blizi se istorijski dan za policiju.
Mnogi ne shvataju ovaj Evropski
dokument sa odredbama koje
regulisu osnovna ljudska prava
policajca na zadatku. Decenijama
su se pojedini rukovodeci ljudi u
policiji ponasali prema sluzbi i
ljudima kao da im je to dedovina
koju su nasledili pa sa
zaposlenima mogu kako hoce.
Ovo je prvi korak sluzbe ka
udaljenju od komunistickog
militarizovanog sistema
upravljanja, gde sve obavljas po
komandi, bez prava glasa u
vecini slucajeva i vise od
predvidjenog a za to nisi
adekvatno placen. Decenijama
policiji nisu placali nocni rad, rad
za praznike, prekovremeni rad i
to je tako funkcionisalo. Primera
radi, e sada da vidimo da li ce
rukovodioci u MUP-u da na neki
javni skup (demonstracije, derbi)
izvesti policiju na zadatak
sedam,osam ili deset sati pre
pocetka nekog od tih dogadjaja,
pa da policajci bespotrebno stoje
u mestu, rasporedjeni u kordone,
cisto jer se to nekom od
rukovodioca tako dopada.
Policiju ce angazovati samo kada
je to zaista potrebno i toliko
vremena koliko je potrebno.
Svako angazovanje za
obezbedjenje javnih skupova
koje traje duze od 12 sati se
placa duplom dnevnicom za taj
dan. Mnogi ljudi ne razumeju
kako je stojati na hladnoci ili leti
na + 30 stepeni bez pravog
razloga u losoj uniformi a to je za
one rukovodioce iz fotelja
sasvim normalno jer oni to ne
osecaju i cuvaju svoj polozaj.
Onda cuvena angazovanja
policajaca iz Nisa, Kragujevca,
Cacka, Leskovca itd. na
obezbedjenje javnih skupova po
Beogradu mora se posebno
placati jer ti policajci napustaju
svoje Policijske Uprave gde su
nadlezni to je klasican odlazak
na teren. Onda cuvene nocne
smene gde ako nisi po volji
staresine radis samo nocnu. Eto
sada svaka nocna smena mora
da bude placena i to po zakonu
iznosi 40 posto na redovnu
dnevnicu za svaku nocnu.
Prekovremeni rad kojeg ima u
izobilju bice naravno placen i to
svaki sat prekovremenog rada
se placa 40 posto na dnevnicu.
Rad za praznike se placa i on se
placa duplom dnevnicom. Samo
da napomenem da regres i topli
obrok nikada nisu bili isplacivani.
Po tome policajac znaci za
smenu ne mora da ima jedan
obrok? Sramota. Toga vise nece
biti. Naveo sam samo neke od
primera gde se drasticno krse
osnovna ljudska prava svakog
zaposlenog u MUP-u a ponajvise
obicnog policajca. Ovo je nesto o
cemu su sanjale generacije
policajaca i dosta njih je otislo u
penziju a da to nije docekalo.
Ovo je ugovor buducnosti gde ce
i buduci narastaji koji budu
postali policajci znati da nisu
gradjani drugog reda, koji ce
teske zadatke obavljaju
savesno, nekada i vise od
predvidjenog ali ce zato biti
placeni kao svaki drugi zaposleni
gradjanin. Ovo nije nikakvo
povecanje plate vec su to norme
koje postoje svuda u Evropi a
koje se kod nas nikada nisu
postovale.

Jovan

pre 13 godina

Ja jednostavno ne mogu da verujem da je goropadni Mirko ovo dozvolio. Ne bih voleo da budem u Dacicevoj kozi kad se Mirko vrati iz Bugarske i sazna za ovaj Dacicev ispad.

Gradjanin

pre 13 godina

I treba da se povecaju plate policiji, a ne da njihove porodice zive u bedi, i onda da rade posao kako treba! Ko ce nas da stiti nego policija inace bi vladala anarhija!

Jelena

pre 13 godina

U subotu je odrzano opstinsko takmicenje iz fizike. Ja sam kao profesor bila dezurna. Da li mi je neko ovo platio? Nije i nece.
Dakle, nije tacno da se samo policiji ne isplacuje prekovremeni rad.
Ima nas mnogo u ovoj zemlji ciji je totalno podcenjen.
Ne dozvoljavam nikome da pravi budalu od mene.

Jovan

pre 13 godina

Ja jednostavno ne mogu da verujem da je goropadni Mirko ovo dozvolio. Ne bih voleo da budem u Dacicevoj kozi kad se Mirko vrati iz Bugarske i sazna za ovaj Dacicev ispad.

zoki

pre 13 godina

Zlo i naopako. Sada će se za kurs u S. Kamenici na 150 mesta javiti 10.000 kandidata i za prijem će trebati veza deblja nego ikada. Mislim da bi i sada mnogi platili velike pare za zaposlenje u policiji, ali jednostavno nemaju kome da daju. Ovo je potpuno naopako i bolesno. Država umesto da smanjuje izdatke, prava i plate svojih zaposlenih i tako stimuliše zapošljavanje u privatnim firmama (koje proizvode, stvaraju nove vrednosti, izvoze i finansiraju sve budžetlije, dugove, investicije itd), ona samo produbljuje taj jaz i dolazimo do situacije da će sada ljudi u Srbiji kopati i rukama i nogama, plaćati gde i koliko god treba samo da dobiju dostojanstven, siguran i dobro plaćen državni posao. Ovo je scenario za konačnu propast zemlje usled enormnog zaduživanja za isplate plata budžetlija, usled ogromne neravnopravnosti između državnog i privatnog sektora koja je naprosto razarajuća za celokupan sistem vrednosti, usled nikad do sada zabeleženog ponižavanja i marginalizacije obrazovanih i stručnih ljudi. Međutim, školovani ljudi će se snaći nekako izvan Srbije, a vi stavite prst na čelo i dobro razmislite koji će biti rezultati ovog državnog udara i reketiranja države od strane policije. Kakvu vi dugoročnu perspektivu vidite? Kako ćete vi i kako će vaša deca živeti u takvoj zemlji za 10, 15 ili 20 godina?

do the right thing

pre 13 godina

Da im se povecaju plate ali tek kad prestanu bahato da se ponasaju , da sikaniraju gradjane na salterima supa i izivljavaju se na slabijima( na jacima ne smeju jer su ja...re).
Jednostavno onda kada prihvate da su ovde da sluze gradjanima a ne gradjani da sluze njima onda neka traze benificije> neka prvo steknu poverenje gradjana pa onda nek traze nesto.

Велибор

pre 13 godina

Пандури би плате по стандарду еу...а да ли у тај стандард улази и малтретирање па чак и убијање грађана?

silverg

pre 13 godina

a ja ne treba? Radim 50 više nego pre dve godine, proizvodim 200% više robe, koju prodajem u evrima, a ista plata mi je u dinarima? E srpski robovlasniče...

mikica

pre 13 godina

Treba da zasluže i da zarade.Pre neki dan sam pitao na šalteru 9 u Savskom vencu u vezi lk za ćerku.Debil sa druge strane šaltera mi je odgovorio.Kada je ćerka stigla rekao mi je da njegov šalter nije baš onaj gde treba da čekam.Posle pola sata na prvom šalteru, čekao sam još sat na "pravom".Toliko o ljubaznosti ljudi iz policije.Uz put , sve nas koji čekamo sa ove strane šaltera bez obzira zašta , gledaju (i komentarišu) kao da smo stoka.Mi i jesmo stoka kada dozvoljavamo da se igraju sa nama za naše rodjene i mukom stečene pare.

Aleksandar

pre 13 godina

Blizi se istorijski dan za policiju.
Mnogi ne shvataju ovaj Evropski
dokument sa odredbama koje
regulisu osnovna ljudska prava
policajca na zadatku. Decenijama
su se pojedini rukovodeci ljudi u
policiji ponasali prema sluzbi i
ljudima kao da im je to dedovina
koju su nasledili pa sa
zaposlenima mogu kako hoce.
Ovo je prvi korak sluzbe ka
udaljenju od komunistickog
militarizovanog sistema
upravljanja, gde sve obavljas po
komandi, bez prava glasa u
vecini slucajeva i vise od
predvidjenog a za to nisi
adekvatno placen. Decenijama
policiji nisu placali nocni rad, rad
za praznike, prekovremeni rad i
to je tako funkcionisalo. Primera
radi, e sada da vidimo da li ce
rukovodioci u MUP-u da na neki
javni skup (demonstracije, derbi)
izvesti policiju na zadatak
sedam,osam ili deset sati pre
pocetka nekog od tih dogadjaja,
pa da policajci bespotrebno stoje
u mestu, rasporedjeni u kordone,
cisto jer se to nekom od
rukovodioca tako dopada.
Policiju ce angazovati samo kada
je to zaista potrebno i toliko
vremena koliko je potrebno.
Svako angazovanje za
obezbedjenje javnih skupova
koje traje duze od 12 sati se
placa duplom dnevnicom za taj
dan. Mnogi ljudi ne razumeju
kako je stojati na hladnoci ili leti
na + 30 stepeni bez pravog
razloga u losoj uniformi a to je za
one rukovodioce iz fotelja
sasvim normalno jer oni to ne
osecaju i cuvaju svoj polozaj.
Onda cuvena angazovanja
policajaca iz Nisa, Kragujevca,
Cacka, Leskovca itd. na
obezbedjenje javnih skupova po
Beogradu mora se posebno
placati jer ti policajci napustaju
svoje Policijske Uprave gde su
nadlezni to je klasican odlazak
na teren. Onda cuvene nocne
smene gde ako nisi po volji
staresine radis samo nocnu. Eto
sada svaka nocna smena mora
da bude placena i to po zakonu
iznosi 40 posto na redovnu
dnevnicu za svaku nocnu.
Prekovremeni rad kojeg ima u
izobilju bice naravno placen i to
svaki sat prekovremenog rada
se placa 40 posto na dnevnicu.
Rad za praznike se placa i on se
placa duplom dnevnicom. Samo
da napomenem da regres i topli
obrok nikada nisu bili isplacivani.
Po tome policajac znaci za
smenu ne mora da ima jedan
obrok? Sramota. Toga vise nece
biti. Naveo sam samo neke od
primera gde se drasticno krse
osnovna ljudska prava svakog
zaposlenog u MUP-u a ponajvise
obicnog policajca. Ovo je nesto o
cemu su sanjale generacije
policajaca i dosta njih je otislo u
penziju a da to nije docekalo.
Ovo je ugovor buducnosti gde ce
i buduci narastaji koji budu
postali policajci znati da nisu
gradjani drugog reda, koji ce
teske zadatke obavljaju
savesno, nekada i vise od
predvidjenog ali ce zato biti
placeni kao svaki drugi zaposleni
gradjanin. Ovo nije nikakvo
povecanje plate vec su to norme
koje postoje svuda u Evropi a
koje se kod nas nikada nisu
postovale.

petar

pre 13 godina

Zna Daca da mu dolaze teska vremena. Policija mora da se plati da bi tukla ince ce tuci po vlasti. Ali zbog cega se nekom lovackom drustu koje sebe naziva vojska, placa milijardu dolara to mi nije jasno.

Poljicajac

pre 13 godina

Koliko vidim ne mora ministar da brine za policajce. Kad im zatreba para, stanu na put i krenu da zaustavljaju vozila. Od 100 sutomobila, od 20 ce uzeti po 1000 dinara i staviti u svoj dzep. Cela drzava zna za to i nikome nista. Uveren sam da zna i ministar, ali tako kupuje policiju, time sto to dozvoljava.

Onda ovi drugi sto rade dodatno u obezbedjenjima kojekakvih "biznismena".

Tako da ne brinem ja za finansije policajaca.

Nikola

pre 13 godina

Pa normalno da zasluzuju. Pa nece valjda profesori i lekari da vas stite od besnog naroda!
Ivice, kako ti nije jasno da smo protiv tebe bili na ulicama 2000.??????
Opameti se Srbijo!

Partizanovac85

pre 13 godina

Пре неко вече, на булевару у Младеновцу неко је исекао гуме на 20 возила и са 15 украо акумулаторе. Значи неких 30минута посла... Полиција није успела да ухвати тог човека ни на делу ни накнадно! Значи ни обичне пилићаре не могу да ухвате, а да не говорим о дилерима који продају дрогу годинама потпуно неометано, као да продају играчке на бувљаку. Ово што хапсе и "лапрдају" по телевизији, то је више обрачун са не лојалним криминалцима него што стварно нешто раде. Ја сам за да се смање плате у полицији за 30-40% - то је негде реално стање њиховог рада.

Mishko

pre 13 godina

Pre par nedelja su vrli policajci, koji, jel'te zaslužuju povećanje plate, zaustavili mog prijatelja na tzv. "obilaznici" oko Beograda, zbog navodnog preticanja na punoj liniji. Čovek je SVOJOM TRAKOM, ne prelazeći u suprotnu, obišao teretnjak, koji je išao onim delom što podseća na zaustavnu traku sa pravog autoputa. Zapisnik je odbio da potpiše, smatrajući (ispravno) da nije napravio prekršaj. Policajci su mu, nakon toga, u zapisniku dodatno napakovali i preticanje kolone od tri vozila, kojih nije bilo ni na vidiku, pošto se sve dešava oko 5 sati ujutro. Još su u zapisniku napisali kako nije imao primedbi (zašto bi onda odbio da potpiše?). Prijatelj je celokupno svoje viđenje navodnog prekršaja preneo na saslušanju kod sudije za prekršaje, na šta mu je odgovoreno da je na ulazu u sudnicu trebao da traži suočavanje sa policajcem - treba da završiš Pravni fakultet da znaš svoja najosnovnija prava, niko ti ništa ne govori, dok ne bude kasno. Na sudu je važnija reč tzv. "službenog lica", nije bitno što je ta služba maksimalno korumpirana i kompromitovana. Sad, moj će prijatelj da plati debelu kaznu i dobije nekoliko negativnih poena, za PREKRŠAJ koji nije učinio, dok će KRIVIČNO DELO lažnog svedočenja policajaca da ostane nekažnjeno. Ovo nije usamljeni primer. Da li takva policija zaslužuje povećanje plate? Naše poštovanje svakako ne zaslužuje.

AntiAleksandar

pre 13 godina

Sta bre ovaj Aleksandar prica o prvom koraku sluzbe ka udaljenju od komunistickog militarizovanog sistema upravljanja?!
Pa od vas bre 200.000 svih 198.000 je upravo iz tog i takvog rezima, pristalice, podrzavaoci i postovaoci lika Slobodana?
Pa ko cuva komunisticke tajne?
Seljaci?
Radnici?
Ko stiti zlocince?
Vi bre, vi, niste vi ni za toliko koliko primate!
More!

Jovana

pre 13 godina

Ako je plata policajca sa SSS 34000 dinara, a SVI dobijaju linerarno bar 6 meseci po 10000, molim nekog ko zna matematiku da izračuna da li to slučajno nije povećanje oko 30%. Doduše, ovi koji imaju veću platu neće dobiti 30% plus preko plate, već SAMO 10000.

Čudi me da za prosvetu nije bilo para.
Ovo je ozbiljan pokazatelj kakav stav ima država prema obrazovanju, a kakov prema milicji. Uostalom, ta ista milicija će možda uskoro zatrebati ovim istim političarima da udare na narod.

Ne bi nam bilo prvi put, zar ne?

Gradjanin

pre 13 godina

I treba da se povecaju plate policiji, a ne da njihove porodice zive u bedi, i onda da rade posao kako treba! Ko ce nas da stiti nego policija inace bi vladala anarhija!

rajko

pre 13 godina

druze ministre, evo vracam magisterij i diplomu fakulteta. primite me kao saobracajca. em bi mi plata bila veca, em crvena, 'vamo, crvena tamo...

Slavko

pre 13 godina

Sramota . Društvo koje favorizuje policiju u odnosu na lekare i prosvetu je osuđeno na propast.Pa prethodni režim,ideologa ,ovog ministra nije sačuvala policija nego ga je oborila intiligencija.Dačiću ništa nisi naučio na primeru Miloševića.Ali još nije kasno,za tebe i partnere.Urazumite se i uspostavite normalne odnose ,najbolje preko platnih razreda.To je jedini put za spas i opstanak Srbije.

Sundjer Bob

pre 13 godina

Slazem se da svima treba veca plata pa tako i miliciji i njihovim porodicima je tesko da zive sa 30.000 dinara.Ali prestanite da pljackate narod.Cim ste odmrzli strajk patrole na sve strane i samo kaznjavaju za svaku glupost.Sigurno vam je receno da sto vise kaznjavate ovaj narod bice veca plata.STOP TIRANIJI

Sunce Slobode

pre 13 godina

Meni sada nista nije jasno, pa do pre par meseci ovde je bila mrtva trka ko ce vise nahvaliti ovog "preobucenog" ministra. Nemojmo sada biti licemerni, treba reci da upravo ovo i zasluzujemo. Ne 10 ili 20 vec 50% povecanje treba dati policiji, pa opet da cekamo po nekoliko sati u redovima dok "padaju sistemi" na racunarima pregalnika sa druge strane saltera.
Samo napred Dacicu, ne staj!

Amos

pre 13 godina

Uzmi od tvog Bajatovica 10000 eur mesecno pa preusmerite u policiju - to je 50 eur povecanja plate za 200 policajaca!!!
A to mu je samo deo plate 'na belo'.

Pa onda uzmi par miliona koji godisnje smulja jos par nekih drugih ministara itd itd

Vladan Božović

pre 13 godina

Pa i moja baba zaslužuje da nije u grobu ali JESTE. Idi bolje vrati pare koje si pokrao u aferi kofer, pa se posle toga sam prijavi da ideš u zatvor.
Mi u prosveti zaslužujemo da imamo mnogo veće plate nego policajci, ali vi iz SPS-a ste stari kadar, uvek vam ja bila važnija policija, valjda zato da vas zaštiti, da vam se ne bi desilo isto što Čaušesku u Rumuniji.

ijo

pre 13 godina

kako nezasluzuju, ja sam zavrsio srednju skolu unutrasnjih poslova, evo jedan radni dan pol. dodjes u smijenu kao prozivka a vec ti u glavi gdije ces koga zavrnuti za koji dinar, kao odlazis na reon-sektor ustavljas kao preventivno vozila dok nekog neogulis za lovu il rucak itd, zatim se nalazis sa kolegama do svog reona malo pikado malo sportsaka u tu je vec i da se obidju lokalne dijevojke, a kad te pozovu na intervenciju kao da ti samar neko udari pa onako kao nervozan sto su te prekinuli u odmoru glumis tamo silu, to je to jedan radni dan, policiji treba smanjiti platu tj treba srb policija honorarno da radi

eee policijo

pre 13 godina

I jos da im se plati sedenje po kaficima,legitimisanje baba i romske populacije dok sa druge strane ne mogu da pronadju koje izlepio plakate po lazarevcu i pljacku kolubare....

hapsitivlast

pre 13 godina

A privatni sektor?! Gde smo mi? Sta smo mi potrosni materijal?! Ljudi moji ja radim 12 sati dnevno za 16000 i to mi kasni 3 meseca, staz mi nije uplaceno dve godine! Dacicu, cuti molim te, i spremaj svoje koferce za bezaniju! Jos malo pa Kairo u Bg!!!

narod

pre 13 godina

Policija je strajkovala, ministar obecao povecanje i bolje uslove rada. Prosveta se buni, njihov ministar za njih ni da cuje. Zdravstvo ni nema ministra tu je svaka prica suvisna. Narod generalno nema leba da jede, ovde se raspravlja o korupciji u policiji. Ja da pitam sve ostale: A gde to nema korupcije???? Pocevsi od onog radnika gradkog zelenila koji kuci odnese najnoviju metlu koju je dobio od firme, do ministara i premijera koji preko svojih privatnih firmi pljackaju drzavu. Neko ce reci posledica rata, nemastine, Slobe... ali tako je dragi moji oduvek. Nije problem u platama koje ce da se povecaju, problem je u sveopstem lopovluku. Ja vam garantujem da vecina nije ni svesna koliko se krade u ovoj drzavi i garantujem da samo korupciju smanjimo za 50%, ova zemlja bi bila i nesto vise od lidera u regionu. Nemojte medjusobno da se koljemo, da prosvetari zamrze policiju a narod zdravstvo itd. Pohapsiti lopove, oduzeti imovinu i bice svim bolje.

dusan

pre 13 godina

pa sto nedaju otkaze kad su toliko jadni ugrozeni? taman posla,kad im treba novaca oni zaustavljaju posten svet u autima starim preko 20 godina, ljudi videci njihovu muku i bedu ih "velikodusno" sponzorisu i vuci siti a ovce na broju.podsetite me mozda ako sam zaboravio, jel im ministar isti onaj koji je u vreme milosevica trazio da tuku narod??? ili je to mozda isti vuk sa nesto malo zalizanijim krznom koji opet ceka dobru priliku da uleti u tor sa ovcama i ponovo ih kolje kao nekada???

Aleksandar

pre 13 godina

Pa od vas bre 200.000 svih
198.000 je upravo iz tog i takvog
rezima, pristalice, podrzavaoci i
postovaoci lika Slobodana?
Pa ko cuva komunisticke tajne?
Seljaci?
Radnici?
Ko stiti zlocince?
Vi bre, vi, niste vi ni za toliko
koliko primate!
More!
(AntiAleksandar, 22. februar
2011 10:10) Prvo ja sam 83 godiste i radim u policiji od 2003 godine tako da mogu samo da budem Djindjicev postovalac a nikako Slobin. Drugo, u policiji imas zaposleno oko 30.000 policajaca, mozda i manje. Racunam sva ovlascena lica dakle sa uniformom i bez. Pa gej paradu je obezbedjivalo 5000 policajac da kazem mladjih. Mislis da ne bi angazovali vise da ih ima? Trece, o kakvim komunistickim tajnama pricas? Ha ha ha kakvu ja tajnu o komunizmu da cuvam i da znas da mi je deda bio u cetnicima. Cetvrto, o kakvim zlocincima pricas? Ako pricas o ratnim nije mi jasno na koji nacin ce obicni policajci bili pozornici, patroldzije, interventna ili zandarmerija da sacuvaju tako krupne igrace? Izgleda druze da ti jos zivis u komunizmu i devedesetim barem u svojoj glavi. A policija veruj mi gleda da ide napred.

k

pre 13 godina

Pa ljudi, vecina policajaca vec duze vreme ne zivi samo od svoje plate. Namaknu oni sebi koliko treba. Pa odakle prica o tolikoj korupciji. Oni danas imaju moc. Vraca se ono da je najbolje biti policajac.

Vladimir

pre 13 godina

Sve ovi koji govore o korupciji u policiji trebaju da znaju da pored krivicnog dela Primanje mita postoji i krivicno delo Davanje mita i da je svako ko je podmitio policajca krivicno odgovoran kao i policajac koji je primio mito. Tako da dolazimo u situaciju da citamo komentare izvrsioca krivicnog dela Davanje mita o korupciji u policiji. Sledeci put kada napravite saobracajni prekrsaj, bez polemike sa policajcem platite punu kaznu koja je za taj prekrsaj predvidjena a u koliko postoji neka nezakonitost u postupanju policajca isto je potrebno prijaviti i budite sigurni da ce sluzbe koje su nadlezne za to postupati po predmetu.

dusan m.

pre 13 godina

Pa samo im napravite vece one crno bele navlakuse na rukama sto nose da im vise novca stane od narada sto ga plackaju"da li imate dobru volju da date nesto "***************** i svi su isti.Zaposli li ste kriminalce pogledaj te Vojvodinu svi teski po nekoliko stotina hiljada evra a obicni ulicari,nemogu da steknu uslov za stan da dobiju prebogati a sluzbenim vozilom i u lov idu. NETREBA VAMA PLATA NEGO PRIVILEGIJE.

mikis

pre 13 godina

E, moj ministre Dacicu, pitas li se odakle ce ova jadna, propala zemlja, namaci, to sto ti smatras da pripada policajcima. Covece, gde ti zivis?????

Goran 1

pre 13 godina

Pa recimo,nijednoj republickoj inspekcijskoj sluzbi se ne placa ni nocni rad,ni prekovremeni rad niti topli obrok ili regres,i to je valjda svima poznato ukljucujuci i ovog manipulatora Dacica,sto znaci da uopste nije tacno to sto prica,jedino ako nije mislio na zdravstvo gde se prekovremeni i nocni rad placa,i to samo za lekare,sestre rade u smenama ali im se te smene placaju,doduse manje nego ovima dezurstva.
Ovaj njegov potez inace nije motivisam time da on kao stvarno hoce nekom da pomogne,treba reci da posto je politicar,on ovim trazi glasove i zeli da ga se upamti kao nekog ko je eto hteo da poveca plate policiji..mislim da svi to u policiji znaju i nece mu proci ova gluma. Prema tome,ako se placa policiji nocni rad ili dezurstvo sto nemam nista protiv,onda se mora svima,ali svima koji su na drzavnim jaslama da se to isto plati. Pored toga,on nista ne kaze za bonuse koje policija godina mesecno dobija niti prica o beneficiranom stazu,pa je pitanje ako bi sve stavili na papir, da li je ustvari policija najvise i placenja u Srbiji obzirom na to da je tamo preko 70% ljudi sa srednjom skolom ??!
Ujedno,da li je neko cuo ovog glumca ministra da je bilo kada i u bilo kojoj prilici policajcima pomenuo ono sto ostali kao mantru ponavljaju, a to je ...nema para zbog svetske krize ...??!
P.S. koliko vidim ta je kriza pogodila samo Srbiju izgleda ??!

Policman

pre 13 godina

kako nezasluzuju, ja sam zavrsio
srednju skolu unutrasnjih
poslova, evo jedan radni dan pol.
dodjes u smijenu kao prozivka a
vec ti u glavi gdije ces koga
zavrnuti za koji dinar, kao odlazis
na reon-sektor ustavljas kao
preventivno vozila dok nekog
neogulis za lovu il rucak itd,
zatim se nalazis sa kolegama do
svog reona malo pikado malo
sportsaka u tu je vec i da se
obidju lokalne dijevojke, a kad te
pozovu na intervenciju kao da ti
samar neko udari pa onako kao
nervozan sto su te prekinuli u
odmoru glumis tamo silu, to je to
jedan radni dan, policiji treba
smanjiti platu tj treba srb policija
honorarno da radi
(ijo, 22. februar 2011 14:17) Batice ti ako si tako radio mora da su te najurili iz policije pa sad lose pises o policajcima. Naravno da policajac mora da udje u kafice i diskoteke gde se toci alkohol maloletnicima, gde pijani ljudi postaju agresivni, gde se okuplja veliki broj lica iz kriminogene sredine i gde najbrze dolazi do vrsenja krivicnih dela i narusavanja reda i mira, recimo tucom. To mu je posao ali ne da udje i pijandura vec da eventualno popije sok ili kafu i ide dalje. Ja vikendom kada radim nocnu prioritet mi je da obidjem svaki lokal na mom terenu gde se okuplja veliki broj ljudi, da porazgovaram sa radnicima i da delujem preventivno. Veruj da i huligani koji misle da prave nered drugacije se ponasaju kad vide i kad znaju da policija non stop navraca. Sada ovima iz prosvete smeta sto se nas ministar zalaze za nas a njihov Obradovic za njih ne. Secam se kad je Jocic bio ministar pa taj je mrzeo policiju iz dna duse tako da razumem prosvetare kad im smeta ovaj njihov sad.

Aksentije

pre 13 godina

* (Aleksandar, 22. februar 2011 03:59)

Svaka cast! I nadam se da ce se sagledati policija, pored svih drzavih aparata, mislim da zasluzuju mnogo vise! Iz dana u dan vam ugled sve vise raste, samo tako nastavite!!! Pozdrav!

Is bre

pre 13 godina

Za Aleksandra (obespravljenog policajca)

Aleksandre, ja sam gradjevinski radnik, radim min 10 sati dnevno,
subotom obavezno, praznikom najcesce, leti kada je 40 stepeni radim i vise od 10sati, sa slemom na glavi i radnoj uniformi, zimi u blatu do kolena, kisi i snegu koja ledi kosti, nemam pravo da budem bolestan, jer cu dobiti otkaz.
Imam 4 god radnog iskustva i za regres sam nekada cuo i pojma nemam sta je to, za topli obrok i putne troskove da i ne pominjem, prekovremeni rad se podrazumeva!!! Prijavljen sam, na odredjeno po tri meseca pa tri ne i tako u krug, naravno na minimalcu.
Verujem da je vecina gradjevinskih radnika u veoma slicnom polozaju i nikom nista, niko se ne buni i nikoga od nadleznih nije briga.
I onda meni pricaju o pravima zaposlenog i kojekakve gluposti o povecanju plata policiji. Pa vi ste jedan od najvecih olo.a u ovoj drzavi, jurite me za svetla, a kada mi obiju stan kazete "javi ako nesto saznas". Katastrofa
Ako vam se ne svidja vi lepo dajte otkaze, pa lopate u ruke i da vidis kako je lepo na drugim radnim mestima

VODENIČAR

pre 13 godina

BRE OTVORITE LJUDI SVOJE FIRME I PREDUZEĆA PA SAMI ODREĐUJTE SVOJE ZARADE UKOLIKO STE SPOSOBNI I VREDNI..... MILINA BIĆE I VIŠE PARA....SRBIJO ZAR NEVIDIŠ GDE NAS VODE OVI LEVIČARI.

PeraQ

pre 13 godina

Zasluzuje i vojska i to nista manje nego policija, zdravstvo ili prosveta!

Jedina razlika je u tome sto mi za razliku od drugih nemamo sindikat, ne mozemo da strajkujemo i sto je najbitnije naseg ministra za razliku od ministra Dacica mi po tom pitanju uopste ne interesujemo jer je previse zaokupljen samim sobom pricajuci svima kako je vojna industrija stavljena na noge i kako ostvaruje izuzetne dobitke.
A od tih uspeha i dobitaka ce, kako mi se cini koristi imati svi ostali u javnom sektoru osim vojske i njenih pripadnika!

*Rade*

pre 13 godina

Zaboga ministre, niko nema protiv da milicija dobije veće plate ali pitanje nagradno; da li imaju prava na život i ostali građani Srbije, da li oni imaju pravu na veća primanja ili ste bolji život pripremili samo za miliciju i vladine službenike.

Nindza

pre 13 godina

Da, slazem se, policijski posao je opasan i odgovoran, ali ima jedna zackoljica...
Obradovic je rekao da N E M A P A R A, i da ce inflacija biti 300% ukoliko se bilo kome poveca plata!
Otkud sada para i za te nocne sate i praznike kada je Obradovic izricito rekoa da N E M A P A R A?!

Dakle u pitanju je samo bila volja ministra Obradovica, a ne nekakav MMF. To ima i naziv, zove se kratko - tiranija.

Boban

pre 13 godina

Sta je ideal svakog policajca? Pa da mu sin bude ministar policije. I to kakav. Da li cete da mi kazete da su prethodnici bili bolji? Obrazovan, pametan, duhovit i pre svega pragmatican. Takvi ne biju narod. Budite uz njega, ako uhapsi Cecu, Beka i..... dobicete i vi povisicu. Tada cu uraditi nesto sto ni u najludjim snovima nisam sanjao. Glasacu za njega.

Đ

pre 13 godina

Policija zaslužuje više para, a prosvetari i lekari ne zaslužuju, a o radnicima da i ne govorimo. Njima bi možda trebalo i smanjiti plate, oni ništa ne zaslužuju. Za radnike je zadužen guverner Šoškić. Otkad je došao, samo ponavlja da se plate ne smeju i neće povećavati. Ludilo je postalo normalno, a normalno se smatra ludim. Ako na primer, radnik usled svih višegodišnjih poskupljenja, pita da li će mu povećati platu koju mu nisu povećavali godinama, svi ga gledaju kao ludaka, jer je u Srbiji danas, tako nešto neshvatljivo, pogotovo što mu čak i guverner "narodne banke" (kojeg i čijeg naroda, ne znam, ovog sigurno ne ?) stalno ponavlja da se plate ne smeju povećavati, jer će izazvati slom države, i slične izmišljotine. Jasno je da će guverner i njemu slični uništiti ovu državu, kao i uvek vadeći se na sve, pa i na nas, radnike, koji na svojim i leđima naših porodica održavamo ovu zemlju i njene alave vlastodršce.

Agencija za prepis i registraciju

pre 13 godina

Gospodine Dačiću, i ja zaslužujem ne više para već samo onu malu crkavicu koju sam obezbedio sebi, i svojoj porodici (troje dece) kada sam se pre 10 godina odlučio na korak da otvorim agenciju za pružanje usluga prepisa i registracije vozila. Vi ste, potezom jednog pera, odlučili da mi to pravo oduzmete. Oduzeli ste mi osnovo ljudsko pravo PRAVO NA RAD. Iako imam uredne dokumente od Agencije za privredne registre i dozvolu za obavljanje pomenute delatnosti, Vi ste svojim novim pravilnikom o registraciji motornih i priključnih vozila, koji je u potpunoj suprotnosti sa Zakonom. Niste oduzeli PRAVO NA RAD samo mojoj petočlanoj porodici, već ste jednim potpisom bez posla ostavili preko 20.000 ljudi u Srbiji. Ali šta se to Vas tiče, Vi ste obezbeđeni, ušuškani u ministrskoj fotolji, sad ste kao nešto prezabrinuti za stanje policiji, a verujem da nemate pojma u kakvim uslovima rade vaši ljudi na registraciji vozila. Njih sam spomenuo jer u njihov rad imam uvida, to jest vidim šta se dešava. Upravo zbog nemogućnosti da agencije obavljaju poslove oko registracije vozila na šalterima se stvaraju sve veće gužve, pritisak na radnike na šalterima je ogroman, a oni trebe da ostanu normalni. Naravno, jer se njihov ministar brine za njih, zar to nije potvrdio sa ove dve-tri rečenice koje je izgovorio. A da malo prošetate do nekog šaltera u Beogradu, ali onako bez najave i medija, bez predhodne pripreme, da ipak zateknete STVARNO a ne NAMONTIRANO stanje?
A za onih 20.000 ljudi koje ste ostavili bez ikakvih primanja nemojte da brinete, ima dosta drveća u Srbiji, glabaćemo koru, niste Vi ministar za sve, ne možete vi o svemu da vodite brigu...

Dragan BL

pre 13 godina

E kad ćete komunjare se konačno skinuti sa narodne grbače? Neka vlast pokrene industriju, proda proizvode po svetu,a od prihoda uzmite i za policiju. A ne samo, nama treba, izglasaj, pa u MMF po novi aranžman. Ko će to da vrati?

baba Djona

pre 13 godina

A koferce, moja mama ce za njega odgovarati, usput imas jedinicu iz geografije a nikako da polozis ( znas ono sa Kalemegdanom - planina, brdo, sta li je ? ).

Gradjanin

pre 13 godina

I treba da se povecaju plate policiji, a ne da njihove porodice zive u bedi, i onda da rade posao kako treba! Ko ce nas da stiti nego policija inace bi vladala anarhija!

Aleksandar

pre 13 godina

Blizi se istorijski dan za policiju.
Mnogi ne shvataju ovaj Evropski
dokument sa odredbama koje
regulisu osnovna ljudska prava
policajca na zadatku. Decenijama
su se pojedini rukovodeci ljudi u
policiji ponasali prema sluzbi i
ljudima kao da im je to dedovina
koju su nasledili pa sa
zaposlenima mogu kako hoce.
Ovo je prvi korak sluzbe ka
udaljenju od komunistickog
militarizovanog sistema
upravljanja, gde sve obavljas po
komandi, bez prava glasa u
vecini slucajeva i vise od
predvidjenog a za to nisi
adekvatno placen. Decenijama
policiji nisu placali nocni rad, rad
za praznike, prekovremeni rad i
to je tako funkcionisalo. Primera
radi, e sada da vidimo da li ce
rukovodioci u MUP-u da na neki
javni skup (demonstracije, derbi)
izvesti policiju na zadatak
sedam,osam ili deset sati pre
pocetka nekog od tih dogadjaja,
pa da policajci bespotrebno stoje
u mestu, rasporedjeni u kordone,
cisto jer se to nekom od
rukovodioca tako dopada.
Policiju ce angazovati samo kada
je to zaista potrebno i toliko
vremena koliko je potrebno.
Svako angazovanje za
obezbedjenje javnih skupova
koje traje duze od 12 sati se
placa duplom dnevnicom za taj
dan. Mnogi ljudi ne razumeju
kako je stojati na hladnoci ili leti
na + 30 stepeni bez pravog
razloga u losoj uniformi a to je za
one rukovodioce iz fotelja
sasvim normalno jer oni to ne
osecaju i cuvaju svoj polozaj.
Onda cuvena angazovanja
policajaca iz Nisa, Kragujevca,
Cacka, Leskovca itd. na
obezbedjenje javnih skupova po
Beogradu mora se posebno
placati jer ti policajci napustaju
svoje Policijske Uprave gde su
nadlezni to je klasican odlazak
na teren. Onda cuvene nocne
smene gde ako nisi po volji
staresine radis samo nocnu. Eto
sada svaka nocna smena mora
da bude placena i to po zakonu
iznosi 40 posto na redovnu
dnevnicu za svaku nocnu.
Prekovremeni rad kojeg ima u
izobilju bice naravno placen i to
svaki sat prekovremenog rada
se placa 40 posto na dnevnicu.
Rad za praznike se placa i on se
placa duplom dnevnicom. Samo
da napomenem da regres i topli
obrok nikada nisu bili isplacivani.
Po tome policajac znaci za
smenu ne mora da ima jedan
obrok? Sramota. Toga vise nece
biti. Naveo sam samo neke od
primera gde se drasticno krse
osnovna ljudska prava svakog
zaposlenog u MUP-u a ponajvise
obicnog policajca. Ovo je nesto o
cemu su sanjale generacije
policajaca i dosta njih je otislo u
penziju a da to nije docekalo.
Ovo je ugovor buducnosti gde ce
i buduci narastaji koji budu
postali policajci znati da nisu
gradjani drugog reda, koji ce
teske zadatke obavljaju
savesno, nekada i vise od
predvidjenog ali ce zato biti
placeni kao svaki drugi zaposleni
gradjanin. Ovo nije nikakvo
povecanje plate vec su to norme
koje postoje svuda u Evropi a
koje se kod nas nikada nisu
postovale.

Jelena

pre 13 godina

U subotu je odrzano opstinsko takmicenje iz fizike. Ja sam kao profesor bila dezurna. Da li mi je neko ovo platio? Nije i nece.
Dakle, nije tacno da se samo policiji ne isplacuje prekovremeni rad.
Ima nas mnogo u ovoj zemlji ciji je totalno podcenjen.
Ne dozvoljavam nikome da pravi budalu od mene.

Aksentije

pre 13 godina

* (Aleksandar, 22. februar 2011 03:59)

Svaka cast! I nadam se da ce se sagledati policija, pored svih drzavih aparata, mislim da zasluzuju mnogo vise! Iz dana u dan vam ugled sve vise raste, samo tako nastavite!!! Pozdrav!

ijo

pre 13 godina

kako nezasluzuju, ja sam zavrsio srednju skolu unutrasnjih poslova, evo jedan radni dan pol. dodjes u smijenu kao prozivka a vec ti u glavi gdije ces koga zavrnuti za koji dinar, kao odlazis na reon-sektor ustavljas kao preventivno vozila dok nekog neogulis za lovu il rucak itd, zatim se nalazis sa kolegama do svog reona malo pikado malo sportsaka u tu je vec i da se obidju lokalne dijevojke, a kad te pozovu na intervenciju kao da ti samar neko udari pa onako kao nervozan sto su te prekinuli u odmoru glumis tamo silu, to je to jedan radni dan, policiji treba smanjiti platu tj treba srb policija honorarno da radi

Велибор

pre 13 godina

Пандури би плате по стандарду еу...а да ли у тај стандард улази и малтретирање па чак и убијање грађана?

Goran 1

pre 13 godina

Pa recimo,nijednoj republickoj inspekcijskoj sluzbi se ne placa ni nocni rad,ni prekovremeni rad niti topli obrok ili regres,i to je valjda svima poznato ukljucujuci i ovog manipulatora Dacica,sto znaci da uopste nije tacno to sto prica,jedino ako nije mislio na zdravstvo gde se prekovremeni i nocni rad placa,i to samo za lekare,sestre rade u smenama ali im se te smene placaju,doduse manje nego ovima dezurstva.
Ovaj njegov potez inace nije motivisam time da on kao stvarno hoce nekom da pomogne,treba reci da posto je politicar,on ovim trazi glasove i zeli da ga se upamti kao nekog ko je eto hteo da poveca plate policiji..mislim da svi to u policiji znaju i nece mu proci ova gluma. Prema tome,ako se placa policiji nocni rad ili dezurstvo sto nemam nista protiv,onda se mora svima,ali svima koji su na drzavnim jaslama da se to isto plati. Pored toga,on nista ne kaze za bonuse koje policija godina mesecno dobija niti prica o beneficiranom stazu,pa je pitanje ako bi sve stavili na papir, da li je ustvari policija najvise i placenja u Srbiji obzirom na to da je tamo preko 70% ljudi sa srednjom skolom ??!
Ujedno,da li je neko cuo ovog glumca ministra da je bilo kada i u bilo kojoj prilici policajcima pomenuo ono sto ostali kao mantru ponavljaju, a to je ...nema para zbog svetske krize ...??!
P.S. koliko vidim ta je kriza pogodila samo Srbiju izgleda ??!

k

pre 13 godina

Pa ljudi, vecina policajaca vec duze vreme ne zivi samo od svoje plate. Namaknu oni sebi koliko treba. Pa odakle prica o tolikoj korupciji. Oni danas imaju moc. Vraca se ono da je najbolje biti policajac.

Aleksandar

pre 13 godina

Pa od vas bre 200.000 svih
198.000 je upravo iz tog i takvog
rezima, pristalice, podrzavaoci i
postovaoci lika Slobodana?
Pa ko cuva komunisticke tajne?
Seljaci?
Radnici?
Ko stiti zlocince?
Vi bre, vi, niste vi ni za toliko
koliko primate!
More!
(AntiAleksandar, 22. februar
2011 10:10) Prvo ja sam 83 godiste i radim u policiji od 2003 godine tako da mogu samo da budem Djindjicev postovalac a nikako Slobin. Drugo, u policiji imas zaposleno oko 30.000 policajaca, mozda i manje. Racunam sva ovlascena lica dakle sa uniformom i bez. Pa gej paradu je obezbedjivalo 5000 policajac da kazem mladjih. Mislis da ne bi angazovali vise da ih ima? Trece, o kakvim komunistickim tajnama pricas? Ha ha ha kakvu ja tajnu o komunizmu da cuvam i da znas da mi je deda bio u cetnicima. Cetvrto, o kakvim zlocincima pricas? Ako pricas o ratnim nije mi jasno na koji nacin ce obicni policajci bili pozornici, patroldzije, interventna ili zandarmerija da sacuvaju tako krupne igrace? Izgleda druze da ti jos zivis u komunizmu i devedesetim barem u svojoj glavi. A policija veruj mi gleda da ide napred.

AntiAleksandar

pre 13 godina

Sta bre ovaj Aleksandar prica o prvom koraku sluzbe ka udaljenju od komunistickog militarizovanog sistema upravljanja?!
Pa od vas bre 200.000 svih 198.000 je upravo iz tog i takvog rezima, pristalice, podrzavaoci i postovaoci lika Slobodana?
Pa ko cuva komunisticke tajne?
Seljaci?
Radnici?
Ko stiti zlocince?
Vi bre, vi, niste vi ni za toliko koliko primate!
More!

Vladimir

pre 13 godina

Sve ovi koji govore o korupciji u policiji trebaju da znaju da pored krivicnog dela Primanje mita postoji i krivicno delo Davanje mita i da je svako ko je podmitio policajca krivicno odgovoran kao i policajac koji je primio mito. Tako da dolazimo u situaciju da citamo komentare izvrsioca krivicnog dela Davanje mita o korupciji u policiji. Sledeci put kada napravite saobracajni prekrsaj, bez polemike sa policajcem platite punu kaznu koja je za taj prekrsaj predvidjena a u koliko postoji neka nezakonitost u postupanju policajca isto je potrebno prijaviti i budite sigurni da ce sluzbe koje su nadlezne za to postupati po predmetu.

Boban

pre 13 godina

Sta je ideal svakog policajca? Pa da mu sin bude ministar policije. I to kakav. Da li cete da mi kazete da su prethodnici bili bolji? Obrazovan, pametan, duhovit i pre svega pragmatican. Takvi ne biju narod. Budite uz njega, ako uhapsi Cecu, Beka i..... dobicete i vi povisicu. Tada cu uraditi nesto sto ni u najludjim snovima nisam sanjao. Glasacu za njega.

Mishko

pre 13 godina

Pre par nedelja su vrli policajci, koji, jel'te zaslužuju povećanje plate, zaustavili mog prijatelja na tzv. "obilaznici" oko Beograda, zbog navodnog preticanja na punoj liniji. Čovek je SVOJOM TRAKOM, ne prelazeći u suprotnu, obišao teretnjak, koji je išao onim delom što podseća na zaustavnu traku sa pravog autoputa. Zapisnik je odbio da potpiše, smatrajući (ispravno) da nije napravio prekršaj. Policajci su mu, nakon toga, u zapisniku dodatno napakovali i preticanje kolone od tri vozila, kojih nije bilo ni na vidiku, pošto se sve dešava oko 5 sati ujutro. Još su u zapisniku napisali kako nije imao primedbi (zašto bi onda odbio da potpiše?). Prijatelj je celokupno svoje viđenje navodnog prekršaja preneo na saslušanju kod sudije za prekršaje, na šta mu je odgovoreno da je na ulazu u sudnicu trebao da traži suočavanje sa policajcem - treba da završiš Pravni fakultet da znaš svoja najosnovnija prava, niko ti ništa ne govori, dok ne bude kasno. Na sudu je važnija reč tzv. "službenog lica", nije bitno što je ta služba maksimalno korumpirana i kompromitovana. Sad, moj će prijatelj da plati debelu kaznu i dobije nekoliko negativnih poena, za PREKRŠAJ koji nije učinio, dok će KRIVIČNO DELO lažnog svedočenja policajaca da ostane nekažnjeno. Ovo nije usamljeni primer. Da li takva policija zaslužuje povećanje plate? Naše poštovanje svakako ne zaslužuje.

Jovan

pre 13 godina

Ja jednostavno ne mogu da verujem da je goropadni Mirko ovo dozvolio. Ne bih voleo da budem u Dacicevoj kozi kad se Mirko vrati iz Bugarske i sazna za ovaj Dacicev ispad.

zoki

pre 13 godina

Zlo i naopako. Sada će se za kurs u S. Kamenici na 150 mesta javiti 10.000 kandidata i za prijem će trebati veza deblja nego ikada. Mislim da bi i sada mnogi platili velike pare za zaposlenje u policiji, ali jednostavno nemaju kome da daju. Ovo je potpuno naopako i bolesno. Država umesto da smanjuje izdatke, prava i plate svojih zaposlenih i tako stimuliše zapošljavanje u privatnim firmama (koje proizvode, stvaraju nove vrednosti, izvoze i finansiraju sve budžetlije, dugove, investicije itd), ona samo produbljuje taj jaz i dolazimo do situacije da će sada ljudi u Srbiji kopati i rukama i nogama, plaćati gde i koliko god treba samo da dobiju dostojanstven, siguran i dobro plaćen državni posao. Ovo je scenario za konačnu propast zemlje usled enormnog zaduživanja za isplate plata budžetlija, usled ogromne neravnopravnosti između državnog i privatnog sektora koja je naprosto razarajuća za celokupan sistem vrednosti, usled nikad do sada zabeleženog ponižavanja i marginalizacije obrazovanih i stručnih ljudi. Međutim, školovani ljudi će se snaći nekako izvan Srbije, a vi stavite prst na čelo i dobro razmislite koji će biti rezultati ovog državnog udara i reketiranja države od strane policije. Kakvu vi dugoročnu perspektivu vidite? Kako ćete vi i kako će vaša deca živeti u takvoj zemlji za 10, 15 ili 20 godina?

Policman

pre 13 godina

kako nezasluzuju, ja sam zavrsio
srednju skolu unutrasnjih
poslova, evo jedan radni dan pol.
dodjes u smijenu kao prozivka a
vec ti u glavi gdije ces koga
zavrnuti za koji dinar, kao odlazis
na reon-sektor ustavljas kao
preventivno vozila dok nekog
neogulis za lovu il rucak itd,
zatim se nalazis sa kolegama do
svog reona malo pikado malo
sportsaka u tu je vec i da se
obidju lokalne dijevojke, a kad te
pozovu na intervenciju kao da ti
samar neko udari pa onako kao
nervozan sto su te prekinuli u
odmoru glumis tamo silu, to je to
jedan radni dan, policiji treba
smanjiti platu tj treba srb policija
honorarno da radi
(ijo, 22. februar 2011 14:17) Batice ti ako si tako radio mora da su te najurili iz policije pa sad lose pises o policajcima. Naravno da policajac mora da udje u kafice i diskoteke gde se toci alkohol maloletnicima, gde pijani ljudi postaju agresivni, gde se okuplja veliki broj lica iz kriminogene sredine i gde najbrze dolazi do vrsenja krivicnih dela i narusavanja reda i mira, recimo tucom. To mu je posao ali ne da udje i pijandura vec da eventualno popije sok ili kafu i ide dalje. Ja vikendom kada radim nocnu prioritet mi je da obidjem svaki lokal na mom terenu gde se okuplja veliki broj ljudi, da porazgovaram sa radnicima i da delujem preventivno. Veruj da i huligani koji misle da prave nered drugacije se ponasaju kad vide i kad znaju da policija non stop navraca. Sada ovima iz prosvete smeta sto se nas ministar zalaze za nas a njihov Obradovic za njih ne. Secam se kad je Jocic bio ministar pa taj je mrzeo policiju iz dna duse tako da razumem prosvetare kad im smeta ovaj njihov sad.

do the right thing

pre 13 godina

Da im se povecaju plate ali tek kad prestanu bahato da se ponasaju , da sikaniraju gradjane na salterima supa i izivljavaju se na slabijima( na jacima ne smeju jer su ja...re).
Jednostavno onda kada prihvate da su ovde da sluze gradjanima a ne gradjani da sluze njima onda neka traze benificije> neka prvo steknu poverenje gradjana pa onda nek traze nesto.

Partizanovac85

pre 13 godina

Пре неко вече, на булевару у Младеновцу неко је исекао гуме на 20 возила и са 15 украо акумулаторе. Значи неких 30минута посла... Полиција није успела да ухвати тог човека ни на делу ни накнадно! Значи ни обичне пилићаре не могу да ухвате, а да не говорим о дилерима који продају дрогу годинама потпуно неометано, као да продају играчке на бувљаку. Ово што хапсе и "лапрдају" по телевизији, то је више обрачун са не лојалним криминалцима него што стварно нешто раде. Ја сам за да се смање плате у полицији за 30-40% - то је негде реално стање њиховог рада.

Jovana

pre 13 godina

Ako je plata policajca sa SSS 34000 dinara, a SVI dobijaju linerarno bar 6 meseci po 10000, molim nekog ko zna matematiku da izračuna da li to slučajno nije povećanje oko 30%. Doduše, ovi koji imaju veću platu neće dobiti 30% plus preko plate, već SAMO 10000.

Čudi me da za prosvetu nije bilo para.
Ovo je ozbiljan pokazatelj kakav stav ima država prema obrazovanju, a kakov prema milicji. Uostalom, ta ista milicija će možda uskoro zatrebati ovim istim političarima da udare na narod.

Ne bi nam bilo prvi put, zar ne?

Poljicajac

pre 13 godina

Koliko vidim ne mora ministar da brine za policajce. Kad im zatreba para, stanu na put i krenu da zaustavljaju vozila. Od 100 sutomobila, od 20 ce uzeti po 1000 dinara i staviti u svoj dzep. Cela drzava zna za to i nikome nista. Uveren sam da zna i ministar, ali tako kupuje policiju, time sto to dozvoljava.

Onda ovi drugi sto rade dodatno u obezbedjenjima kojekakvih "biznismena".

Tako da ne brinem ja za finansije policajaca.

Vladan Božović

pre 13 godina

Pa i moja baba zaslužuje da nije u grobu ali JESTE. Idi bolje vrati pare koje si pokrao u aferi kofer, pa se posle toga sam prijavi da ideš u zatvor.
Mi u prosveti zaslužujemo da imamo mnogo veće plate nego policajci, ali vi iz SPS-a ste stari kadar, uvek vam ja bila važnija policija, valjda zato da vas zaštiti, da vam se ne bi desilo isto što Čaušesku u Rumuniji.

mikis

pre 13 godina

E, moj ministre Dacicu, pitas li se odakle ce ova jadna, propala zemlja, namaci, to sto ti smatras da pripada policajcima. Covece, gde ti zivis?????

eee policijo

pre 13 godina

I jos da im se plati sedenje po kaficima,legitimisanje baba i romske populacije dok sa druge strane ne mogu da pronadju koje izlepio plakate po lazarevcu i pljacku kolubare....

dusan m.

pre 13 godina

Pa samo im napravite vece one crno bele navlakuse na rukama sto nose da im vise novca stane od narada sto ga plackaju"da li imate dobru volju da date nesto "***************** i svi su isti.Zaposli li ste kriminalce pogledaj te Vojvodinu svi teski po nekoliko stotina hiljada evra a obicni ulicari,nemogu da steknu uslov za stan da dobiju prebogati a sluzbenim vozilom i u lov idu. NETREBA VAMA PLATA NEGO PRIVILEGIJE.

hapsitivlast

pre 13 godina

A privatni sektor?! Gde smo mi? Sta smo mi potrosni materijal?! Ljudi moji ja radim 12 sati dnevno za 16000 i to mi kasni 3 meseca, staz mi nije uplaceno dve godine! Dacicu, cuti molim te, i spremaj svoje koferce za bezaniju! Jos malo pa Kairo u Bg!!!

Slavko

pre 13 godina

Sramota . Društvo koje favorizuje policiju u odnosu na lekare i prosvetu je osuđeno na propast.Pa prethodni režim,ideologa ,ovog ministra nije sačuvala policija nego ga je oborila intiligencija.Dačiću ništa nisi naučio na primeru Miloševića.Ali još nije kasno,za tebe i partnere.Urazumite se i uspostavite normalne odnose ,najbolje preko platnih razreda.To je jedini put za spas i opstanak Srbije.

Sunce Slobode

pre 13 godina

Meni sada nista nije jasno, pa do pre par meseci ovde je bila mrtva trka ko ce vise nahvaliti ovog "preobucenog" ministra. Nemojmo sada biti licemerni, treba reci da upravo ovo i zasluzujemo. Ne 10 ili 20 vec 50% povecanje treba dati policiji, pa opet da cekamo po nekoliko sati u redovima dok "padaju sistemi" na racunarima pregalnika sa druge strane saltera.
Samo napred Dacicu, ne staj!

Nikola

pre 13 godina

Pa normalno da zasluzuju. Pa nece valjda profesori i lekari da vas stite od besnog naroda!
Ivice, kako ti nije jasno da smo protiv tebe bili na ulicama 2000.??????
Opameti se Srbijo!

silverg

pre 13 godina

a ja ne treba? Radim 50 više nego pre dve godine, proizvodim 200% više robe, koju prodajem u evrima, a ista plata mi je u dinarima? E srpski robovlasniče...

mikica

pre 13 godina

Treba da zasluže i da zarade.Pre neki dan sam pitao na šalteru 9 u Savskom vencu u vezi lk za ćerku.Debil sa druge strane šaltera mi je odgovorio.Kada je ćerka stigla rekao mi je da njegov šalter nije baš onaj gde treba da čekam.Posle pola sata na prvom šalteru, čekao sam još sat na "pravom".Toliko o ljubaznosti ljudi iz policije.Uz put , sve nas koji čekamo sa ove strane šaltera bez obzira zašta , gledaju (i komentarišu) kao da smo stoka.Mi i jesmo stoka kada dozvoljavamo da se igraju sa nama za naše rodjene i mukom stečene pare.

dusan

pre 13 godina

pa sto nedaju otkaze kad su toliko jadni ugrozeni? taman posla,kad im treba novaca oni zaustavljaju posten svet u autima starim preko 20 godina, ljudi videci njihovu muku i bedu ih "velikodusno" sponzorisu i vuci siti a ovce na broju.podsetite me mozda ako sam zaboravio, jel im ministar isti onaj koji je u vreme milosevica trazio da tuku narod??? ili je to mozda isti vuk sa nesto malo zalizanijim krznom koji opet ceka dobru priliku da uleti u tor sa ovcama i ponovo ih kolje kao nekada???

petar

pre 13 godina

Zna Daca da mu dolaze teska vremena. Policija mora da se plati da bi tukla ince ce tuci po vlasti. Ali zbog cega se nekom lovackom drustu koje sebe naziva vojska, placa milijardu dolara to mi nije jasno.

Sundjer Bob

pre 13 godina

Slazem se da svima treba veca plata pa tako i miliciji i njihovim porodicima je tesko da zive sa 30.000 dinara.Ali prestanite da pljackate narod.Cim ste odmrzli strajk patrole na sve strane i samo kaznjavaju za svaku glupost.Sigurno vam je receno da sto vise kaznjavate ovaj narod bice veca plata.STOP TIRANIJI

rajko

pre 13 godina

druze ministre, evo vracam magisterij i diplomu fakulteta. primite me kao saobracajca. em bi mi plata bila veca, em crvena, 'vamo, crvena tamo...

narod

pre 13 godina

Policija je strajkovala, ministar obecao povecanje i bolje uslove rada. Prosveta se buni, njihov ministar za njih ni da cuje. Zdravstvo ni nema ministra tu je svaka prica suvisna. Narod generalno nema leba da jede, ovde se raspravlja o korupciji u policiji. Ja da pitam sve ostale: A gde to nema korupcije???? Pocevsi od onog radnika gradkog zelenila koji kuci odnese najnoviju metlu koju je dobio od firme, do ministara i premijera koji preko svojih privatnih firmi pljackaju drzavu. Neko ce reci posledica rata, nemastine, Slobe... ali tako je dragi moji oduvek. Nije problem u platama koje ce da se povecaju, problem je u sveopstem lopovluku. Ja vam garantujem da vecina nije ni svesna koliko se krade u ovoj drzavi i garantujem da samo korupciju smanjimo za 50%, ova zemlja bi bila i nesto vise od lidera u regionu. Nemojte medjusobno da se koljemo, da prosvetari zamrze policiju a narod zdravstvo itd. Pohapsiti lopove, oduzeti imovinu i bice svim bolje.

*Rade*

pre 13 godina

Zaboga ministre, niko nema protiv da milicija dobije veće plate ali pitanje nagradno; da li imaju prava na život i ostali građani Srbije, da li oni imaju pravu na veća primanja ili ste bolji život pripremili samo za miliciju i vladine službenike.

PeraQ

pre 13 godina

Zasluzuje i vojska i to nista manje nego policija, zdravstvo ili prosveta!

Jedina razlika je u tome sto mi za razliku od drugih nemamo sindikat, ne mozemo da strajkujemo i sto je najbitnije naseg ministra za razliku od ministra Dacica mi po tom pitanju uopste ne interesujemo jer je previse zaokupljen samim sobom pricajuci svima kako je vojna industrija stavljena na noge i kako ostvaruje izuzetne dobitke.
A od tih uspeha i dobitaka ce, kako mi se cini koristi imati svi ostali u javnom sektoru osim vojske i njenih pripadnika!

Dragan BL

pre 13 godina

E kad ćete komunjare se konačno skinuti sa narodne grbače? Neka vlast pokrene industriju, proda proizvode po svetu,a od prihoda uzmite i za policiju. A ne samo, nama treba, izglasaj, pa u MMF po novi aranžman. Ko će to da vrati?

Is bre

pre 13 godina

Za Aleksandra (obespravljenog policajca)

Aleksandre, ja sam gradjevinski radnik, radim min 10 sati dnevno,
subotom obavezno, praznikom najcesce, leti kada je 40 stepeni radim i vise od 10sati, sa slemom na glavi i radnoj uniformi, zimi u blatu do kolena, kisi i snegu koja ledi kosti, nemam pravo da budem bolestan, jer cu dobiti otkaz.
Imam 4 god radnog iskustva i za regres sam nekada cuo i pojma nemam sta je to, za topli obrok i putne troskove da i ne pominjem, prekovremeni rad se podrazumeva!!! Prijavljen sam, na odredjeno po tri meseca pa tri ne i tako u krug, naravno na minimalcu.
Verujem da je vecina gradjevinskih radnika u veoma slicnom polozaju i nikom nista, niko se ne buni i nikoga od nadleznih nije briga.
I onda meni pricaju o pravima zaposlenog i kojekakve gluposti o povecanju plata policiji. Pa vi ste jedan od najvecih olo.a u ovoj drzavi, jurite me za svetla, a kada mi obiju stan kazete "javi ako nesto saznas". Katastrofa
Ako vam se ne svidja vi lepo dajte otkaze, pa lopate u ruke i da vidis kako je lepo na drugim radnim mestima

Đ

pre 13 godina

Policija zaslužuje više para, a prosvetari i lekari ne zaslužuju, a o radnicima da i ne govorimo. Njima bi možda trebalo i smanjiti plate, oni ništa ne zaslužuju. Za radnike je zadužen guverner Šoškić. Otkad je došao, samo ponavlja da se plate ne smeju i neće povećavati. Ludilo je postalo normalno, a normalno se smatra ludim. Ako na primer, radnik usled svih višegodišnjih poskupljenja, pita da li će mu povećati platu koju mu nisu povećavali godinama, svi ga gledaju kao ludaka, jer je u Srbiji danas, tako nešto neshvatljivo, pogotovo što mu čak i guverner "narodne banke" (kojeg i čijeg naroda, ne znam, ovog sigurno ne ?) stalno ponavlja da se plate ne smeju povećavati, jer će izazvati slom države, i slične izmišljotine. Jasno je da će guverner i njemu slični uništiti ovu državu, kao i uvek vadeći se na sve, pa i na nas, radnike, koji na svojim i leđima naših porodica održavamo ovu zemlju i njene alave vlastodršce.

Amos

pre 13 godina

Uzmi od tvog Bajatovica 10000 eur mesecno pa preusmerite u policiju - to je 50 eur povecanja plate za 200 policajaca!!!
A to mu je samo deo plate 'na belo'.

Pa onda uzmi par miliona koji godisnje smulja jos par nekih drugih ministara itd itd

VODENIČAR

pre 13 godina

BRE OTVORITE LJUDI SVOJE FIRME I PREDUZEĆA PA SAMI ODREĐUJTE SVOJE ZARADE UKOLIKO STE SPOSOBNI I VREDNI..... MILINA BIĆE I VIŠE PARA....SRBIJO ZAR NEVIDIŠ GDE NAS VODE OVI LEVIČARI.

Agencija za prepis i registraciju

pre 13 godina

Gospodine Dačiću, i ja zaslužujem ne više para već samo onu malu crkavicu koju sam obezbedio sebi, i svojoj porodici (troje dece) kada sam se pre 10 godina odlučio na korak da otvorim agenciju za pružanje usluga prepisa i registracije vozila. Vi ste, potezom jednog pera, odlučili da mi to pravo oduzmete. Oduzeli ste mi osnovo ljudsko pravo PRAVO NA RAD. Iako imam uredne dokumente od Agencije za privredne registre i dozvolu za obavljanje pomenute delatnosti, Vi ste svojim novim pravilnikom o registraciji motornih i priključnih vozila, koji je u potpunoj suprotnosti sa Zakonom. Niste oduzeli PRAVO NA RAD samo mojoj petočlanoj porodici, već ste jednim potpisom bez posla ostavili preko 20.000 ljudi u Srbiji. Ali šta se to Vas tiče, Vi ste obezbeđeni, ušuškani u ministrskoj fotolji, sad ste kao nešto prezabrinuti za stanje policiji, a verujem da nemate pojma u kakvim uslovima rade vaši ljudi na registraciji vozila. Njih sam spomenuo jer u njihov rad imam uvida, to jest vidim šta se dešava. Upravo zbog nemogućnosti da agencije obavljaju poslove oko registracije vozila na šalterima se stvaraju sve veće gužve, pritisak na radnike na šalterima je ogroman, a oni trebe da ostanu normalni. Naravno, jer se njihov ministar brine za njih, zar to nije potvrdio sa ove dve-tri rečenice koje je izgovorio. A da malo prošetate do nekog šaltera u Beogradu, ali onako bez najave i medija, bez predhodne pripreme, da ipak zateknete STVARNO a ne NAMONTIRANO stanje?
A za onih 20.000 ljudi koje ste ostavili bez ikakvih primanja nemojte da brinete, ima dosta drveća u Srbiji, glabaćemo koru, niste Vi ministar za sve, ne možete vi o svemu da vodite brigu...

Nindza

pre 13 godina

Da, slazem se, policijski posao je opasan i odgovoran, ali ima jedna zackoljica...
Obradovic je rekao da N E M A P A R A, i da ce inflacija biti 300% ukoliko se bilo kome poveca plata!
Otkud sada para i za te nocne sate i praznike kada je Obradovic izricito rekoa da N E M A P A R A?!

Dakle u pitanju je samo bila volja ministra Obradovica, a ne nekakav MMF. To ima i naziv, zove se kratko - tiranija.

baba Djona

pre 13 godina

A koferce, moja mama ce za njega odgovarati, usput imas jedinicu iz geografije a nikako da polozis ( znas ono sa Kalemegdanom - planina, brdo, sta li je ? ).