Subota, 04.09.2010.

12:48

Vojsci hiljadu stanova na Voždovcu

Na prostoru bivše kasarne "4. juli" u Beogradu pripadnicima Vojske Srbije biće namenjeno oko 1.000 stanova, kaže Goran Rodić.

Izvor: Tanjug

Vojsci hiljadu stanova na Voždovcu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Iron

pre 14 godina

Koliko zavisti u ovim komentarima.....da to nisu komentari Armije neradnika kojima se kao nesto odbija od plata za gradnju vojnih stanova a vecina njih nema ni dana radnog staza, ili su se kao "dobri dusebriznici" zabrinuli za zemjliste vlasnika, ma ne nije ni to...hm ma boli vas gospodo zavist, sto ce neki vojnici konacno resiti svoje egzistencijalno pitanje posle vise od 30 god. i to bas u vasem Beogradu...sta da vam kazem, prebolite to. A ovim pojedinim vojnim analiticarima sto su "puni" strucnog vojnog znanja, prijavite se za dobrovoljno sluzenje vojske posto ste kukali kao devojcice da se redovno ukine, pa malo viska te energije uz brdo niz brdo istrosite a dobro je i za sve vrste kompleksa, a najbolji od vas na obuci mozda i upoznaju Tita jer koliko vidim jos mislite da je ziv ali samo za 25-ti maj i u njemu Pozz.

Zoran

pre 15 godina

Nije posteno da svi pljuju po Vojsci i vojnim licima. Ako neko misli da je lepo i lako biti vojno lice, kao i da taj posao nosi sa sobom puno privilegija, neka se slobodno prijavi na neki od mnogobrojnih konkursa i neka obuce uniformu. Na zalost, nece imati priliku, kao mnogi od nas sto smo imali, da radi i zivi sirom nase bivse velike drzave, da se seli bezbroj puta, da deca pocnu skolsku godinu u jednoj, a zavrse u drugoj Republici. Za ratove, za koje nas vi tako bezdusno optuzujete kao da smo ih mi izazvali, da ne pominjemo. Takve komentare pisu oni koji pre svega ne misle dobro ovoj drzavi.

Vojvodjanin

pre 15 godina

Vojska treba da stiti granicu od napada spoljnog neprijatelja. Ovih 1000 stanova su verocatno za one koji ce da stite granicu na Dunavu.

Biljana

pre 15 godina

Vojsci - 1000 stanova, starim vlasnicima - corak! Medjutim, to je tako dok ne dodje do apsolutnog drustvenog prevrata kada ce se privatna svojina smatrati svetinjom. Onda cete, gospodo vojnici i ostali stanari, vi starim vlasnicima placati stanarinu za stanove koje ste kupili/dobili od nekoga ko gradi na zemlji koja nije njegova niti ju je zakonski dobio! Verujte mi na rec, Dulic ce tada biti dalekoooo

ivan

pre 15 godina

Vojsci se treba obezbediti smestaj,zbog same prirode posla ali ja bi tu primenio drugi model,napravio bi stanove u okviru kasarni u kojima bi vojnici bez kirije stanovali dok su u toj kasarni u sluzbi.A za penzionerske dane kao i svi ostali,krediti,nasledstava itd.

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

@Zasto i dokle?

Slazem se sa vama i da dodam, kada nam je B92 omogucio da otvoreno razgovaramo, dokle vise da se siri Beograd (rodjen sam beogradjanin) pa u skorijoj buducnosti bice nas 5 miliona u BG, pa krascemo jedni drugima kese ispred prodavnica.

Drzava treba da nam omoguci resavanje zivotnog pitanja, pa ko ne poseduje stan da moze da plati kuriju bez problema, tako je to u normalnom svetu.
Sta vredi resenje stambenog pitanja, ne jedu se zidovi, koliko danas vlasnika stanova idu kao aveti, polugladni, to vise ne mogu da gledam.

reptil

pre 15 godina

prvo za sve one nepismene koji ovde tvrde da ce vojska dobiti stanove dzabe.koje pravo vi imate da komentarisete kada nemate pojma?prvo,u ovoj drzavi nema vise nista dzaba pa ni za vojsku,drugo ako mislite da vojska ima privilegiju,da ne radi nista,da se u njoj deli sve na tacni i da je sve dzaba,vi fino napustite vasa surova radna mesta,male bedne plate i dodjite u vojsku gde je prava nirvana.pa kada budete videli surovu realnost,znace te valda da cenite jedinu instituciju koja sacuvala ono malo postenja,rada i discipline koja je odavno nestala u ovoj jadnoj zemlji.

MnogoJeKume

pre 15 godina

Mladim naucnicima u Novom Sadu su gradili na Novom Naselju stanove od po 650 eura/m2, sa 500 eura plate, treba otplacivati ratu od 1200 eura/m2 u Beogradu. Gde li samo nadjose sve te koji su pohrlili da kupe stanove?

TaNeMojteKasti

pre 15 godina

"Vojna lica stanove ne dobijaju na poklon, vec ih placaju, kao i svi ostali . Jedina beneficija koju imaju jeste nacin otplate koji je dosta povoljniji jer nema ucesca, a i kamate su nesto nize, i odbijaju se samodoprinosi.
Naravno sve bi to moglo i da se napise, ali nekome vise odgovara da zvuci bas ovako!
(dalmos, 4. septembar 2010 21:09)"

Malo li je na ovu skupocu?

Milos

pre 15 godina

Cena pogotovo nije mala i ovi stanovi se ne mogu nazvati jeftinim s'obzirom da je ova cena za kupovinu stanova u izgradnji, gde je potrebno da do kraja godine platite ucesce i pocnete da otplacujete rate kredita!!!
Tako da dolazimo do zakljucka da gradjani kojima su ovi stanovi (kao) namenjeni nece moci da ih kupe jer treba da placaju stanarinu (jer su podstanari) kao i mesecnu ratu kredita!!!
Izgradite stanove pa ih onda prodajte!!!

Samo pljacka

pre 15 godina

@dr
Niti poznajem, niti me interesuje iko iz vojske. Jedino sto me interesuje je da se lopovima ne poklanjaju stanovi finansirani mojim novcem ! Svi vojnoci sto stanuju po kasarnama imaju mamu i tatu i modu da zive sa njima, nisu rodjeni u sumi. Ako meni nezaposlenom, sa fakultetom niko nece da pokloni stan od 100.000 Evra zasto bih ja finansirao iz poreza nekom drugom ko makar ima posao. Izvajanjem za stambenu izgradnju opljackani su moji roditelji, a sada ova vlasr pljacka i mene. Toliko od pljuvaca.

Vukašin Šuvaković

pre 15 godina

U mojoj zgradi Radnička 35 u Novom Sadu ima 40 stanova koji su otkupljeni za tepsiju ribe u proseku za po 100 eura po stanu, sve ukupno 4.000 eura kompletna zgrada osim mog stana, koji smo platili moja supruga i ja 150.000 eura. Znači moj stan je plaćen 37 puta više nego cela zgrada. Možda je to socijalna politika, Sva društvena uređenja koja su postojala u Srbiji od kada Srbija postoji su se trudula da izjednače radnike i neradnike. A to je siguran put ka propasti bez povratka.

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

@Kvazimodo Sorabius

Potpisujem sve sto si napisao i hvala B92 sto je objavio ovakav komentar.

Ne mozemo mi resiti crvenog muljanja dok su muljatori glasaci. Broj pravih vlasnika je u manjini, a uzurpatora na pretek.

Ljubomir

pre 15 godina

Pljuvači, znate li (poznajete) nekoga ko radi u Vojsci? Raspitajte se malo o tom "blagostanju", ja imam brata...
(dr, 4. septembar 2010 23:19)

ja sam sluzio regularnu vojsku u kasarni i tu nema blagostanja, tu sedis ceo dan ne radis nista izadjes gluplji nego sto si usao jer mesecima ne radis nista korisno. A blagostanja ima i to itekako ima u kadrovima vojske koji zive od vojnog poziva, pa ova tema na koju si poslao komentar ti i sama salje tu poruku kad vidis da ce da dobiju dzabe stanove od tvojih para, ti placas tu vojsku kroz porez, ti placas svaki bozji dan platu nekom generalu koji sedi i dembelise i tvom bratu koji mozda "radi" u vojsci koja se u praksi pokazala beskorisnom, a iskreno ne zelim da ikada vise dodjemo u situaciju i da nam treba vojska!
Ja bih raspustio vojsku ionako se u danasnjem svetu pitaju samo jaki igraci, sto ta vojska ne odbrani sad kosovo, sta ce nam oni koji djavo?

Anne

pre 15 godina

1200e po kvadratu za rupe sumnjivog kvaliteta je vise nego PLJACKA!
U vecini PRELEPIH mesta u svetu mozete kupiti extra luksuzne stanove po manjoj ceni od te (recimo u Miamiju)

Aleksandar

pre 15 godina

Zašto se niko ne zapita da li za tu lokaciju postoji sva validna dokumentacija koja je neophodna po Zakonu o planiranju i izgradnji. A ne postoji. Nema urbanističkih planova, plana regulacije, nisu rešeni imovinsko pravni poslovi, nema lokacijskih dozvola, nema projektne dokumentacije, nema građevinskih dozvola. To što država radi protivzakonito nikog ne interesuje. Svi se samo pitaju šta će ko da dobije i po kojoj ceni. Tako u ovom, tako i u svim drugim slučajevima.
Dok god se država ne bude držala zakona "ko pijan plota", nama spasa nema.

Miki KS

pre 15 godina

Ja gradjanin ove Zemlje Srbije stvarno nemam nista protiv da se prave stanovi.Ali dajem glas PROTIV gradnje 1000 stanova u Beogradu iz mnogo razloga.Prvo najskuplja gradnja, drugo pa nece valjda vojska da zivi iradi samo u Beogradu i trece vi Beogradski lopovi ce te to sve da pokradete na 1000 nacina.Zato gradite ako ste iole dobronamerni i pametni na deset lokacija u Srbiji po 100 stanova ili na 20 lokacija po Srbiji po 50 stanova i po mogucstvu na zemlji cije je vlasnistvo LEGALNO.

Zasto i dokle?

pre 15 godina

Zasto vise da vojska dobija stanove, makar i placala ih po nekakvim smesnim racunicama?
Zasto meni niko ne da stan, isao sam u skolu 19 godina, magistrirao, inzenjer sam a niko me nista ne pita?
Nego treba da sam srecan samo sto imamo posao?
E, zbog toga trebaju da budu srecni i oni i to je sve.
Ko je placao i placa ovakve budalastine? Jeste, i drugi su dobijali stanove u vreme Tita. Ali njega vise nema, nema ga vec 30 godina, a ovakva praksa u vojsci jos vazi!
Na cijioj zemlji gradite? Od koga ste je oteli?
Po kom Zakonu prodajete navodno 'vojnu' svojinu u koju su ulagali (otimano im je bolje reci)i moja majka, otac, deda, ja, brat i sestra?
Ko vam je bre to dao u amanet?
Nego ste jos uvek drzava u drzavi, a drzavno rukovodstvo ne sme ni da prigviri u vase necasne radnje, valjda zato sto vas toliko ima, kao pleve, pa ce izgubiti dobar deo glasackog tela?
Sramota, i vas i njh, smucili ste mi se.
Najedite se stanova, dok ne dodje neko razuman da vam ih konfiskuje.
Hocu i ja stan! Od plate mi se uzima za vase!

Mirka

pre 15 godina

Prihod od prodaje stanova:

500.000 m2 x 1.200 Eur = 600.000.000 Eur

Dobit:

600 mil. Eur - 250 mil. Eur = 350 mil. Eur

Jeftini stanovi ???
(Ivica, 4. septembar 2010 13:57)

Pa Srbin ako nema bar duplo zarade na Srbinu nece ni da radi. Zato i jesmo gde smo, jer kakvi smo nismo ni za di smo! :)

partibrejker

pre 15 godina

@dr,
doktore, znate li ikog, bilo kog ranga, da je dobio stan od doma zdravlja za poslednjih 40 godina?
Ja vam mogu tačno reći ko je dobio stan od doma zdravlja koji danas ima preko 1.500 zaposlenih i 60-tak objekata: NIKO.
Da čujem vas? 'Ajde, vi ste iz te struke...

Nisu dovoljno obrazovani?
Nisu od društvenog značaja?
Imali su veće plate od zaposlenih u vojsci?
Posao im nije toliko odgovoran?
Nisu zaslužili?
Nije bilo sirotinje?
Nisu se selili u potrazi za poslom i godinama putovali po 60 i 80 km na radno mesto?
Baš me zanima.

Miki

pre 15 godina

Opet prasina u oci narodu.Nisu uopste socijalni stanovi sa cenom od 1200 eura, dok usput i Vojsci se poklanja nesto za lokaciju, koja nije njihovo vlasnistvo, vec oteto od ljudi.Takodje, ne kapiram zasto ako se vec poklanjaju vojsci stanovi, zasto se ne poklanjaju i ostalima ili se zavrsilo sa tom praksom u komunizmu.Dalo se i nekoliko stotina socijalnih stanova naucnicima na eksluzivnoj lokaciji uz Arenu a jos nismo dobili spisak tih nekoliko stotina naucnika, jer izgleda da to i nisu.

Matrix

pre 15 godina

Da barem dobiju oficiri koji žive sa svojim porodicama u kasarnama jer nemaju gde,nego će se opet dodeljivati stanovi nekim generalima koji su bliski vlasti ,i koji imaju jedno 3-4 stana pored toga ,prava vojna sirotinja neće ni da vidi te stanove ,kao što su se neki generali na prijavljivali na prošlu dodelu stanove ,pa se ustanovilo da imaju po 5-6 stanova ,ali bože moj opet su dobili i taj stan za koji su se prijavili.

Goran

pre 15 godina

NARODE,
Zato sto je ministarstvu odbrane dato 21% stanova,
ZATO SU STANOVI SKUPLJI ZA OSTALE ZA TIH 21%.
NIJE LI BOLJE DA SVIMA BUDE CENA MANJA ZA 21% PA I VOJNICIMA I SVIMA OSTALIMA?

zpv

pre 15 godina

Ово са 1.000 станова за Војску је највероватније обична обмана,чији ми циљ није сасвим јасан.Нити ће бити 1.000 станова за Војску нити ће цена бити 1.200еур/м2.Живи били па видели.Случајно сам пролазио поред касарне на дан када је тобоже почело увођење у посао на изградњи станова.Са једне стране са транспарентима бивши власници земљишта,полиција и камере а са друге стране у најбољем соц-реалистичком маниру министар Дулић и грађевинске машине које руше(!)један објекат.Гротеска нема шта.

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

Gospodo Demokrate, kada god budem imao priliku glasacu za vas - to nije sporno, ali moram vrlo ozbiljno da vas upozorim. Restitucija se nesme odlagati, privatna svojina se mora postovati i nemate prava da gradite na TUDJEM IMANJU! Vojska je to to uzurpirala, to nikada legitimno nije bilo vlasnistvo vojske, to zemljiste na Vozdovcu ima svoje vlasnike.
Pokusajte da shvatite, ja nikada necu kupiti stan koji je gradjem na tudjem zemljistu, nikada necu kupiti stan u bilo kojoj zgradi u kojoj su ostali raznim muvanjima dobili te stanove.
Moram drugi put da napustim Srbiju, jer se crveni lopovluk nicim ne zaustavlja.
KUPICI STAN TAMO GDE GA SVI OSTALI KUPUJU, GDE SE POUZDANO ZNA: STA JE CIJE!

dalmos

pre 15 godina

Vojna lica stanove ne dobijaju na poklon, vec ih placaju, kao i svi ostali . Jedina beneficija koju imaju jeste nacin otplate koji je dosta povoljniji jer nema ucesca, a i kamate su nesto nize, i odbijaju se samodoprinosi.
Naravno sve bi to moglo i da se napise, ali nekome vise odgovara da zvuci bas ovako!

zika

pre 15 godina

Po komentarima se lupa da ce vojsci stanovi biti dodeljeni BESPLATNO!
Nije tako. U vojsci je izdvajan deo plate za stembeni fond, a stanovi se dodeljuju uz OTKUP!

dejan

pre 15 godina

Stvarno smo super drzava. Projekat ce biti finansiran parama poreskih obveznika, a stanovi ce biti podeljeni onima koje opet finansiraju poreski obveznici.

Da covek ne poveruje, za vojsku je Tito jos uvek ziv.

dzek

pre 15 godina

Zasto se vojsci (vojnim licima) opet dodeljuju besplatno stanovi. Pa nisu te kasarne gradili njihovi ocevi i majke vece svi gradjani Srbije. Dosta vise tih komunistickih privilegija!

Peki

pre 15 godina

Dobra racunica i podrzavam transparentnost, mada mislim da je tih 250miliona ono sto drzava investira u osnovne infrastrukturne troskove, a da ostatak ce da ode jadnim gradjevinarima koji i nece da dobace tu cifru za kvadrat, ako ne i da ostanu kratki od dela investicije koji drzava organizuje i daj boze da placa... Neka je sa srecom svima koji se ovoga dotaknu...
Umesto drzave u odumiranju u korist gradjana mi imamo drzavu u jacanju... Sve je podredjeno dnevno politickim temama i problemima... Potencijalnim glasacima koji ce podrzati kvazi kadrove i vladare... Ako... Nismo mi narod za bolje... Ja otvoreno pozivam na na jedan mali kratki gradjanski rat, a mislim da ce se svi sloziti da ovog puta znamo i protiv koga... Katarzicni scenariji su oni koji su oduvek budili srbiju... Ajmo, ajde DOSta bre vise...

Boris

pre 15 godina

Ovi iz Udruženja građevinske industrije PK Srbije su neverovatni sa kalkulacijom cene kvadrata, pa oni uporno potcenjuju inteligenciju građana. Zatim ta cena nije uopšte jeftina ni prilagođena primanjima građana Srbije. Pod uslovom da tih 4578 stanova kupe (ne)odgovorni građani, (jer ko će odgovoran to kupiti?), ta cena će urnisati ostale privredne grane, kulturu, usluge ... jer građanima koji su pre kredita kupovno sposobniji preostati će jedino vegetiranje i lagano umiranje sa kreditnim zaduženjem od 40%, koje će rasti sa planiranom monetarnom politikom ili politikom obezvređivanja dinara...
Tržišta nekretnina se veoma sporo oporavlja i u SAD i Kanadi, predviđa se novi pad cene. Pre nekoliko dana čitao sam u dnevnim kanadskim novinama, The Globe and Mail, o moguća tri scenarija daljeg pada cene stanova u Kanadi a to je u rasponu od 20 do 31%... A u Srbiji kao da nije pukao balon cena nekretnina u svetu... Pogledajte šta drugi rade pa kopirajte ako niste kreativni...
Država je vlasnik zemljišta a vojska ga je dobila na korištenje pa ga je čak vratila državi. Po kom pozitivnom pravnom osnovu je vojska vlasnik zemljišta? Gospodin ne objasni da li se vojsci poklanjaju stanovi ili se dodeljuju ko u vreme Broza. Ovi kao da su svi Titi zakleti pioniri...
Predstavnici vlasti bi trebali da objave po kojim uslovima, (kojoj ceni), je otkupljeno to zemljište od građana pedesetih godina pa da potencijalni kupci znaju o statusu tog ‘vlasništva vojske’ ali ne da objašnjavaju kao Dulić, pravnička neznalica. Teatar apsurda se nastavlja.

ion

pre 15 godina

cije je to tudje zemljiste?
to je jos jedan dokaz da se kradja isplati!
vojska treba da plati nadoknadu za koristenje stvarnim vlasnicima i sada da vrati zemljiste stvarnim vlasnicima.

Kvazimodo Sorabius

pre 15 godina

Dokle, BRE, ovaj izgladneli narod da izdržava jednu prevaziđenu organizaciju, veoma skupu, a koliko je koristi bilo od nje - vidi se po bežanju iz Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore, Kosmeta, Bosne. Svuda su ostavljali enormno bogatstvo, naročito boli što je osatala ogromna količina oruđa i oružja u Montenegru, a od 1988. nisu jednu paru uplaćivali u "zajedniči budžet". Ostali su novi stanovi - kojih nije bilo u Srbiji, ostali avioni, helikopteri, brodovi, podmornice - STRAVA, i ako je Đukanovićev režim Armiju smatrao okupatorskom i proglasili "vojnu neutralnost"...
Treba sve ministre pohapsiti, ali i ostale koji su krivi za najočigledniju pljačku - u korist Crne Gore, a ovamo se "ubijaju" za stanove, hoće Stadion Partizan i sl.
Sve su izgubili, pokazali prvorazredno neznanje, jedini uspeh im je bio u bežanju!
Da li treba i dalje Šutanovcu omogućavati šepurenje ispred stroja, letenje MIG-om, a ovamo odavna vojska ne čuva granice već policija? Umesto raspuštanja vojske, čak oduzimanja penzija, a sredstva usmeriti na tehničko, borbeno i materijalno jačanje policije - mi i dalje trpimo stupidije brkatih i ćelavih generala?

popi

pre 15 godina

Kada ce biti 1000 stanova za profesore,doktore,informaticare itd.Polako nam vojska i policija postaju prestizna zanimanja ostala zanimanja u ovoj drzavi nisu bitna.Kad budem video naslov 1000 stanova za profesore bicemo na dobrom putu.

sasa

pre 15 godina

izvinjavam se na pitanu, ali zasto se od drzavnog novca, prikupljenog porezima, finansiraju drzavni cinovnici?
zar im nije dosta sto imaju siguran posao, sto manje vise spavaju na njemu, sto su najbolje placeni, sto pojedini idu u penziju sa 55 godina, pa zar moramo i stanove da im kupujemo???
zasto?

Ivica

pre 15 godina

"U ceo projekat, odnosno u izgradnju ukupno oko 500.000 kvadrata, biće uloženo oko 250 miliona evra."

Cena izgradnje prema napred navedenom:

250.000.000 Eur / 500.000 m2 = 500 Eur/m2

Prihod od prodaje stanova:

500.000 m2 x 1.200 Eur = 600.000.000 Eur

Dobit:

600 mil. Eur - 250 mil. Eur = 350 mil. Eur

Jeftini stanovi ???

Ivica

pre 15 godina

"U ceo projekat, odnosno u izgradnju ukupno oko 500.000 kvadrata, biće uloženo oko 250 miliona evra."

Cena izgradnje prema napred navedenom:

250.000.000 Eur / 500.000 m2 = 500 Eur/m2

Prihod od prodaje stanova:

500.000 m2 x 1.200 Eur = 600.000.000 Eur

Dobit:

600 mil. Eur - 250 mil. Eur = 350 mil. Eur

Jeftini stanovi ???

dejan

pre 15 godina

Stvarno smo super drzava. Projekat ce biti finansiran parama poreskih obveznika, a stanovi ce biti podeljeni onima koje opet finansiraju poreski obveznici.

Da covek ne poveruje, za vojsku je Tito jos uvek ziv.

dzek

pre 15 godina

Zasto se vojsci (vojnim licima) opet dodeljuju besplatno stanovi. Pa nisu te kasarne gradili njihovi ocevi i majke vece svi gradjani Srbije. Dosta vise tih komunistickih privilegija!

sasa

pre 15 godina

izvinjavam se na pitanu, ali zasto se od drzavnog novca, prikupljenog porezima, finansiraju drzavni cinovnici?
zar im nije dosta sto imaju siguran posao, sto manje vise spavaju na njemu, sto su najbolje placeni, sto pojedini idu u penziju sa 55 godina, pa zar moramo i stanove da im kupujemo???
zasto?

popi

pre 15 godina

Kada ce biti 1000 stanova za profesore,doktore,informaticare itd.Polako nam vojska i policija postaju prestizna zanimanja ostala zanimanja u ovoj drzavi nisu bitna.Kad budem video naslov 1000 stanova za profesore bicemo na dobrom putu.

Kvazimodo Sorabius

pre 15 godina

Dokle, BRE, ovaj izgladneli narod da izdržava jednu prevaziđenu organizaciju, veoma skupu, a koliko je koristi bilo od nje - vidi se po bežanju iz Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore, Kosmeta, Bosne. Svuda su ostavljali enormno bogatstvo, naročito boli što je osatala ogromna količina oruđa i oružja u Montenegru, a od 1988. nisu jednu paru uplaćivali u "zajedniči budžet". Ostali su novi stanovi - kojih nije bilo u Srbiji, ostali avioni, helikopteri, brodovi, podmornice - STRAVA, i ako je Đukanovićev režim Armiju smatrao okupatorskom i proglasili "vojnu neutralnost"...
Treba sve ministre pohapsiti, ali i ostale koji su krivi za najočigledniju pljačku - u korist Crne Gore, a ovamo se "ubijaju" za stanove, hoće Stadion Partizan i sl.
Sve su izgubili, pokazali prvorazredno neznanje, jedini uspeh im je bio u bežanju!
Da li treba i dalje Šutanovcu omogućavati šepurenje ispred stroja, letenje MIG-om, a ovamo odavna vojska ne čuva granice već policija? Umesto raspuštanja vojske, čak oduzimanja penzija, a sredstva usmeriti na tehničko, borbeno i materijalno jačanje policije - mi i dalje trpimo stupidije brkatih i ćelavih generala?

ion

pre 15 godina

cije je to tudje zemljiste?
to je jos jedan dokaz da se kradja isplati!
vojska treba da plati nadoknadu za koristenje stvarnim vlasnicima i sada da vrati zemljiste stvarnim vlasnicima.

Boris

pre 15 godina

Ovi iz Udruženja građevinske industrije PK Srbije su neverovatni sa kalkulacijom cene kvadrata, pa oni uporno potcenjuju inteligenciju građana. Zatim ta cena nije uopšte jeftina ni prilagođena primanjima građana Srbije. Pod uslovom da tih 4578 stanova kupe (ne)odgovorni građani, (jer ko će odgovoran to kupiti?), ta cena će urnisati ostale privredne grane, kulturu, usluge ... jer građanima koji su pre kredita kupovno sposobniji preostati će jedino vegetiranje i lagano umiranje sa kreditnim zaduženjem od 40%, koje će rasti sa planiranom monetarnom politikom ili politikom obezvređivanja dinara...
Tržišta nekretnina se veoma sporo oporavlja i u SAD i Kanadi, predviđa se novi pad cene. Pre nekoliko dana čitao sam u dnevnim kanadskim novinama, The Globe and Mail, o moguća tri scenarija daljeg pada cene stanova u Kanadi a to je u rasponu od 20 do 31%... A u Srbiji kao da nije pukao balon cena nekretnina u svetu... Pogledajte šta drugi rade pa kopirajte ako niste kreativni...
Država je vlasnik zemljišta a vojska ga je dobila na korištenje pa ga je čak vratila državi. Po kom pozitivnom pravnom osnovu je vojska vlasnik zemljišta? Gospodin ne objasni da li se vojsci poklanjaju stanovi ili se dodeljuju ko u vreme Broza. Ovi kao da su svi Titi zakleti pioniri...
Predstavnici vlasti bi trebali da objave po kojim uslovima, (kojoj ceni), je otkupljeno to zemljište od građana pedesetih godina pa da potencijalni kupci znaju o statusu tog ‘vlasništva vojske’ ali ne da objašnjavaju kao Dulić, pravnička neznalica. Teatar apsurda se nastavlja.

zpv

pre 15 godina

Ово са 1.000 станова за Војску је највероватније обична обмана,чији ми циљ није сасвим јасан.Нити ће бити 1.000 станова за Војску нити ће цена бити 1.200еур/м2.Живи били па видели.Случајно сам пролазио поред касарне на дан када је тобоже почело увођење у посао на изградњи станова.Са једне стране са транспарентима бивши власници земљишта,полиција и камере а са друге стране у најбољем соц-реалистичком маниру министар Дулић и грађевинске машине које руше(!)један објекат.Гротеска нема шта.

Goran

pre 15 godina

NARODE,
Zato sto je ministarstvu odbrane dato 21% stanova,
ZATO SU STANOVI SKUPLJI ZA OSTALE ZA TIH 21%.
NIJE LI BOLJE DA SVIMA BUDE CENA MANJA ZA 21% PA I VOJNICIMA I SVIMA OSTALIMA?

Matrix

pre 15 godina

Da barem dobiju oficiri koji žive sa svojim porodicama u kasarnama jer nemaju gde,nego će se opet dodeljivati stanovi nekim generalima koji su bliski vlasti ,i koji imaju jedno 3-4 stana pored toga ,prava vojna sirotinja neće ni da vidi te stanove ,kao što su se neki generali na prijavljivali na prošlu dodelu stanove ,pa se ustanovilo da imaju po 5-6 stanova ,ali bože moj opet su dobili i taj stan za koji su se prijavili.

Samo pljacka

pre 15 godina

@dr
Niti poznajem, niti me interesuje iko iz vojske. Jedino sto me interesuje je da se lopovima ne poklanjaju stanovi finansirani mojim novcem ! Svi vojnoci sto stanuju po kasarnama imaju mamu i tatu i modu da zive sa njima, nisu rodjeni u sumi. Ako meni nezaposlenom, sa fakultetom niko nece da pokloni stan od 100.000 Evra zasto bih ja finansirao iz poreza nekom drugom ko makar ima posao. Izvajanjem za stambenu izgradnju opljackani su moji roditelji, a sada ova vlasr pljacka i mene. Toliko od pljuvaca.

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

Gospodo Demokrate, kada god budem imao priliku glasacu za vas - to nije sporno, ali moram vrlo ozbiljno da vas upozorim. Restitucija se nesme odlagati, privatna svojina se mora postovati i nemate prava da gradite na TUDJEM IMANJU! Vojska je to to uzurpirala, to nikada legitimno nije bilo vlasnistvo vojske, to zemljiste na Vozdovcu ima svoje vlasnike.
Pokusajte da shvatite, ja nikada necu kupiti stan koji je gradjem na tudjem zemljistu, nikada necu kupiti stan u bilo kojoj zgradi u kojoj su ostali raznim muvanjima dobili te stanove.
Moram drugi put da napustim Srbiju, jer se crveni lopovluk nicim ne zaustavlja.
KUPICI STAN TAMO GDE GA SVI OSTALI KUPUJU, GDE SE POUZDANO ZNA: STA JE CIJE!

Zasto i dokle?

pre 15 godina

Zasto vise da vojska dobija stanove, makar i placala ih po nekakvim smesnim racunicama?
Zasto meni niko ne da stan, isao sam u skolu 19 godina, magistrirao, inzenjer sam a niko me nista ne pita?
Nego treba da sam srecan samo sto imamo posao?
E, zbog toga trebaju da budu srecni i oni i to je sve.
Ko je placao i placa ovakve budalastine? Jeste, i drugi su dobijali stanove u vreme Tita. Ali njega vise nema, nema ga vec 30 godina, a ovakva praksa u vojsci jos vazi!
Na cijioj zemlji gradite? Od koga ste je oteli?
Po kom Zakonu prodajete navodno 'vojnu' svojinu u koju su ulagali (otimano im je bolje reci)i moja majka, otac, deda, ja, brat i sestra?
Ko vam je bre to dao u amanet?
Nego ste jos uvek drzava u drzavi, a drzavno rukovodstvo ne sme ni da prigviri u vase necasne radnje, valjda zato sto vas toliko ima, kao pleve, pa ce izgubiti dobar deo glasackog tela?
Sramota, i vas i njh, smucili ste mi se.
Najedite se stanova, dok ne dodje neko razuman da vam ih konfiskuje.
Hocu i ja stan! Od plate mi se uzima za vase!

Peki

pre 15 godina

Dobra racunica i podrzavam transparentnost, mada mislim da je tih 250miliona ono sto drzava investira u osnovne infrastrukturne troskove, a da ostatak ce da ode jadnim gradjevinarima koji i nece da dobace tu cifru za kvadrat, ako ne i da ostanu kratki od dela investicije koji drzava organizuje i daj boze da placa... Neka je sa srecom svima koji se ovoga dotaknu...
Umesto drzave u odumiranju u korist gradjana mi imamo drzavu u jacanju... Sve je podredjeno dnevno politickim temama i problemima... Potencijalnim glasacima koji ce podrzati kvazi kadrove i vladare... Ako... Nismo mi narod za bolje... Ja otvoreno pozivam na na jedan mali kratki gradjanski rat, a mislim da ce se svi sloziti da ovog puta znamo i protiv koga... Katarzicni scenariji su oni koji su oduvek budili srbiju... Ajmo, ajde DOSta bre vise...

Ljubomir

pre 15 godina

Pljuvači, znate li (poznajete) nekoga ko radi u Vojsci? Raspitajte se malo o tom "blagostanju", ja imam brata...
(dr, 4. septembar 2010 23:19)

ja sam sluzio regularnu vojsku u kasarni i tu nema blagostanja, tu sedis ceo dan ne radis nista izadjes gluplji nego sto si usao jer mesecima ne radis nista korisno. A blagostanja ima i to itekako ima u kadrovima vojske koji zive od vojnog poziva, pa ova tema na koju si poslao komentar ti i sama salje tu poruku kad vidis da ce da dobiju dzabe stanove od tvojih para, ti placas tu vojsku kroz porez, ti placas svaki bozji dan platu nekom generalu koji sedi i dembelise i tvom bratu koji mozda "radi" u vojsci koja se u praksi pokazala beskorisnom, a iskreno ne zelim da ikada vise dodjemo u situaciju i da nam treba vojska!
Ja bih raspustio vojsku ionako se u danasnjem svetu pitaju samo jaki igraci, sto ta vojska ne odbrani sad kosovo, sta ce nam oni koji djavo?

Vukašin Šuvaković

pre 15 godina

U mojoj zgradi Radnička 35 u Novom Sadu ima 40 stanova koji su otkupljeni za tepsiju ribe u proseku za po 100 eura po stanu, sve ukupno 4.000 eura kompletna zgrada osim mog stana, koji smo platili moja supruga i ja 150.000 eura. Znači moj stan je plaćen 37 puta više nego cela zgrada. Možda je to socijalna politika, Sva društvena uređenja koja su postojala u Srbiji od kada Srbija postoji su se trudula da izjednače radnike i neradnike. A to je siguran put ka propasti bez povratka.

dalmos

pre 15 godina

Vojna lica stanove ne dobijaju na poklon, vec ih placaju, kao i svi ostali . Jedina beneficija koju imaju jeste nacin otplate koji je dosta povoljniji jer nema ucesca, a i kamate su nesto nize, i odbijaju se samodoprinosi.
Naravno sve bi to moglo i da se napise, ali nekome vise odgovara da zvuci bas ovako!

Miki KS

pre 15 godina

Ja gradjanin ove Zemlje Srbije stvarno nemam nista protiv da se prave stanovi.Ali dajem glas PROTIV gradnje 1000 stanova u Beogradu iz mnogo razloga.Prvo najskuplja gradnja, drugo pa nece valjda vojska da zivi iradi samo u Beogradu i trece vi Beogradski lopovi ce te to sve da pokradete na 1000 nacina.Zato gradite ako ste iole dobronamerni i pametni na deset lokacija u Srbiji po 100 stanova ili na 20 lokacija po Srbiji po 50 stanova i po mogucstvu na zemlji cije je vlasnistvo LEGALNO.

zika

pre 15 godina

Po komentarima se lupa da ce vojsci stanovi biti dodeljeni BESPLATNO!
Nije tako. U vojsci je izdvajan deo plate za stembeni fond, a stanovi se dodeljuju uz OTKUP!

Aleksandar

pre 15 godina

Zašto se niko ne zapita da li za tu lokaciju postoji sva validna dokumentacija koja je neophodna po Zakonu o planiranju i izgradnji. A ne postoji. Nema urbanističkih planova, plana regulacije, nisu rešeni imovinsko pravni poslovi, nema lokacijskih dozvola, nema projektne dokumentacije, nema građevinskih dozvola. To što država radi protivzakonito nikog ne interesuje. Svi se samo pitaju šta će ko da dobije i po kojoj ceni. Tako u ovom, tako i u svim drugim slučajevima.
Dok god se država ne bude držala zakona "ko pijan plota", nama spasa nema.

partibrejker

pre 15 godina

@dr,
doktore, znate li ikog, bilo kog ranga, da je dobio stan od doma zdravlja za poslednjih 40 godina?
Ja vam mogu tačno reći ko je dobio stan od doma zdravlja koji danas ima preko 1.500 zaposlenih i 60-tak objekata: NIKO.
Da čujem vas? 'Ajde, vi ste iz te struke...

Nisu dovoljno obrazovani?
Nisu od društvenog značaja?
Imali su veće plate od zaposlenih u vojsci?
Posao im nije toliko odgovoran?
Nisu zaslužili?
Nije bilo sirotinje?
Nisu se selili u potrazi za poslom i godinama putovali po 60 i 80 km na radno mesto?
Baš me zanima.

Milos

pre 15 godina

Cena pogotovo nije mala i ovi stanovi se ne mogu nazvati jeftinim s'obzirom da je ova cena za kupovinu stanova u izgradnji, gde je potrebno da do kraja godine platite ucesce i pocnete da otplacujete rate kredita!!!
Tako da dolazimo do zakljucka da gradjani kojima su ovi stanovi (kao) namenjeni nece moci da ih kupe jer treba da placaju stanarinu (jer su podstanari) kao i mesecnu ratu kredita!!!
Izgradite stanove pa ih onda prodajte!!!

reptil

pre 15 godina

prvo za sve one nepismene koji ovde tvrde da ce vojska dobiti stanove dzabe.koje pravo vi imate da komentarisete kada nemate pojma?prvo,u ovoj drzavi nema vise nista dzaba pa ni za vojsku,drugo ako mislite da vojska ima privilegiju,da ne radi nista,da se u njoj deli sve na tacni i da je sve dzaba,vi fino napustite vasa surova radna mesta,male bedne plate i dodjite u vojsku gde je prava nirvana.pa kada budete videli surovu realnost,znace te valda da cenite jedinu instituciju koja sacuvala ono malo postenja,rada i discipline koja je odavno nestala u ovoj jadnoj zemlji.

Miki

pre 15 godina

Opet prasina u oci narodu.Nisu uopste socijalni stanovi sa cenom od 1200 eura, dok usput i Vojsci se poklanja nesto za lokaciju, koja nije njihovo vlasnistvo, vec oteto od ljudi.Takodje, ne kapiram zasto ako se vec poklanjaju vojsci stanovi, zasto se ne poklanjaju i ostalima ili se zavrsilo sa tom praksom u komunizmu.Dalo se i nekoliko stotina socijalnih stanova naucnicima na eksluzivnoj lokaciji uz Arenu a jos nismo dobili spisak tih nekoliko stotina naucnika, jer izgleda da to i nisu.

Mirka

pre 15 godina

Prihod od prodaje stanova:

500.000 m2 x 1.200 Eur = 600.000.000 Eur

Dobit:

600 mil. Eur - 250 mil. Eur = 350 mil. Eur

Jeftini stanovi ???
(Ivica, 4. septembar 2010 13:57)

Pa Srbin ako nema bar duplo zarade na Srbinu nece ni da radi. Zato i jesmo gde smo, jer kakvi smo nismo ni za di smo! :)

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

@Zasto i dokle?

Slazem se sa vama i da dodam, kada nam je B92 omogucio da otvoreno razgovaramo, dokle vise da se siri Beograd (rodjen sam beogradjanin) pa u skorijoj buducnosti bice nas 5 miliona u BG, pa krascemo jedni drugima kese ispred prodavnica.

Drzava treba da nam omoguci resavanje zivotnog pitanja, pa ko ne poseduje stan da moze da plati kuriju bez problema, tako je to u normalnom svetu.
Sta vredi resenje stambenog pitanja, ne jedu se zidovi, koliko danas vlasnika stanova idu kao aveti, polugladni, to vise ne mogu da gledam.

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

@Kvazimodo Sorabius

Potpisujem sve sto si napisao i hvala B92 sto je objavio ovakav komentar.

Ne mozemo mi resiti crvenog muljanja dok su muljatori glasaci. Broj pravih vlasnika je u manjini, a uzurpatora na pretek.

Zoran

pre 15 godina

Nije posteno da svi pljuju po Vojsci i vojnim licima. Ako neko misli da je lepo i lako biti vojno lice, kao i da taj posao nosi sa sobom puno privilegija, neka se slobodno prijavi na neki od mnogobrojnih konkursa i neka obuce uniformu. Na zalost, nece imati priliku, kao mnogi od nas sto smo imali, da radi i zivi sirom nase bivse velike drzave, da se seli bezbroj puta, da deca pocnu skolsku godinu u jednoj, a zavrse u drugoj Republici. Za ratove, za koje nas vi tako bezdusno optuzujete kao da smo ih mi izazvali, da ne pominjemo. Takve komentare pisu oni koji pre svega ne misle dobro ovoj drzavi.

Anne

pre 15 godina

1200e po kvadratu za rupe sumnjivog kvaliteta je vise nego PLJACKA!
U vecini PRELEPIH mesta u svetu mozete kupiti extra luksuzne stanove po manjoj ceni od te (recimo u Miamiju)

TaNeMojteKasti

pre 15 godina

"Vojna lica stanove ne dobijaju na poklon, vec ih placaju, kao i svi ostali . Jedina beneficija koju imaju jeste nacin otplate koji je dosta povoljniji jer nema ucesca, a i kamate su nesto nize, i odbijaju se samodoprinosi.
Naravno sve bi to moglo i da se napise, ali nekome vise odgovara da zvuci bas ovako!
(dalmos, 4. septembar 2010 21:09)"

Malo li je na ovu skupocu?

Vojvodjanin

pre 15 godina

Vojska treba da stiti granicu od napada spoljnog neprijatelja. Ovih 1000 stanova su verocatno za one koji ce da stite granicu na Dunavu.

MnogoJeKume

pre 15 godina

Mladim naucnicima u Novom Sadu su gradili na Novom Naselju stanove od po 650 eura/m2, sa 500 eura plate, treba otplacivati ratu od 1200 eura/m2 u Beogradu. Gde li samo nadjose sve te koji su pohrlili da kupe stanove?

Biljana

pre 15 godina

Vojsci - 1000 stanova, starim vlasnicima - corak! Medjutim, to je tako dok ne dodje do apsolutnog drustvenog prevrata kada ce se privatna svojina smatrati svetinjom. Onda cete, gospodo vojnici i ostali stanari, vi starim vlasnicima placati stanarinu za stanove koje ste kupili/dobili od nekoga ko gradi na zemlji koja nije njegova niti ju je zakonski dobio! Verujte mi na rec, Dulic ce tada biti dalekoooo

Iron

pre 14 godina

Koliko zavisti u ovim komentarima.....da to nisu komentari Armije neradnika kojima se kao nesto odbija od plata za gradnju vojnih stanova a vecina njih nema ni dana radnog staza, ili su se kao "dobri dusebriznici" zabrinuli za zemjliste vlasnika, ma ne nije ni to...hm ma boli vas gospodo zavist, sto ce neki vojnici konacno resiti svoje egzistencijalno pitanje posle vise od 30 god. i to bas u vasem Beogradu...sta da vam kazem, prebolite to. A ovim pojedinim vojnim analiticarima sto su "puni" strucnog vojnog znanja, prijavite se za dobrovoljno sluzenje vojske posto ste kukali kao devojcice da se redovno ukine, pa malo viska te energije uz brdo niz brdo istrosite a dobro je i za sve vrste kompleksa, a najbolji od vas na obuci mozda i upoznaju Tita jer koliko vidim jos mislite da je ziv ali samo za 25-ti maj i u njemu Pozz.

ivan

pre 15 godina

Vojsci se treba obezbediti smestaj,zbog same prirode posla ali ja bi tu primenio drugi model,napravio bi stanove u okviru kasarni u kojima bi vojnici bez kirije stanovali dok su u toj kasarni u sluzbi.A za penzionerske dane kao i svi ostali,krediti,nasledstava itd.

zika

pre 15 godina

Po komentarima se lupa da ce vojsci stanovi biti dodeljeni BESPLATNO!
Nije tako. U vojsci je izdvajan deo plate za stembeni fond, a stanovi se dodeljuju uz OTKUP!

Kvazimodo Sorabius

pre 15 godina

Dokle, BRE, ovaj izgladneli narod da izdržava jednu prevaziđenu organizaciju, veoma skupu, a koliko je koristi bilo od nje - vidi se po bežanju iz Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore, Kosmeta, Bosne. Svuda su ostavljali enormno bogatstvo, naročito boli što je osatala ogromna količina oruđa i oružja u Montenegru, a od 1988. nisu jednu paru uplaćivali u "zajedniči budžet". Ostali su novi stanovi - kojih nije bilo u Srbiji, ostali avioni, helikopteri, brodovi, podmornice - STRAVA, i ako je Đukanovićev režim Armiju smatrao okupatorskom i proglasili "vojnu neutralnost"...
Treba sve ministre pohapsiti, ali i ostale koji su krivi za najočigledniju pljačku - u korist Crne Gore, a ovamo se "ubijaju" za stanove, hoće Stadion Partizan i sl.
Sve su izgubili, pokazali prvorazredno neznanje, jedini uspeh im je bio u bežanju!
Da li treba i dalje Šutanovcu omogućavati šepurenje ispred stroja, letenje MIG-om, a ovamo odavna vojska ne čuva granice već policija? Umesto raspuštanja vojske, čak oduzimanja penzija, a sredstva usmeriti na tehničko, borbeno i materijalno jačanje policije - mi i dalje trpimo stupidije brkatih i ćelavih generala?

dzek

pre 15 godina

Zasto se vojsci (vojnim licima) opet dodeljuju besplatno stanovi. Pa nisu te kasarne gradili njihovi ocevi i majke vece svi gradjani Srbije. Dosta vise tih komunistickih privilegija!

dalmos

pre 15 godina

Vojna lica stanove ne dobijaju na poklon, vec ih placaju, kao i svi ostali . Jedina beneficija koju imaju jeste nacin otplate koji je dosta povoljniji jer nema ucesca, a i kamate su nesto nize, i odbijaju se samodoprinosi.
Naravno sve bi to moglo i da se napise, ali nekome vise odgovara da zvuci bas ovako!

dejan

pre 15 godina

Stvarno smo super drzava. Projekat ce biti finansiran parama poreskih obveznika, a stanovi ce biti podeljeni onima koje opet finansiraju poreski obveznici.

Da covek ne poveruje, za vojsku je Tito jos uvek ziv.

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

Gospodo Demokrate, kada god budem imao priliku glasacu za vas - to nije sporno, ali moram vrlo ozbiljno da vas upozorim. Restitucija se nesme odlagati, privatna svojina se mora postovati i nemate prava da gradite na TUDJEM IMANJU! Vojska je to to uzurpirala, to nikada legitimno nije bilo vlasnistvo vojske, to zemljiste na Vozdovcu ima svoje vlasnike.
Pokusajte da shvatite, ja nikada necu kupiti stan koji je gradjem na tudjem zemljistu, nikada necu kupiti stan u bilo kojoj zgradi u kojoj su ostali raznim muvanjima dobili te stanove.
Moram drugi put da napustim Srbiju, jer se crveni lopovluk nicim ne zaustavlja.
KUPICI STAN TAMO GDE GA SVI OSTALI KUPUJU, GDE SE POUZDANO ZNA: STA JE CIJE!

popi

pre 15 godina

Kada ce biti 1000 stanova za profesore,doktore,informaticare itd.Polako nam vojska i policija postaju prestizna zanimanja ostala zanimanja u ovoj drzavi nisu bitna.Kad budem video naslov 1000 stanova za profesore bicemo na dobrom putu.

ion

pre 15 godina

cije je to tudje zemljiste?
to je jos jedan dokaz da se kradja isplati!
vojska treba da plati nadoknadu za koristenje stvarnim vlasnicima i sada da vrati zemljiste stvarnim vlasnicima.

sasa

pre 15 godina

izvinjavam se na pitanu, ali zasto se od drzavnog novca, prikupljenog porezima, finansiraju drzavni cinovnici?
zar im nije dosta sto imaju siguran posao, sto manje vise spavaju na njemu, sto su najbolje placeni, sto pojedini idu u penziju sa 55 godina, pa zar moramo i stanove da im kupujemo???
zasto?

reptil

pre 15 godina

prvo za sve one nepismene koji ovde tvrde da ce vojska dobiti stanove dzabe.koje pravo vi imate da komentarisete kada nemate pojma?prvo,u ovoj drzavi nema vise nista dzaba pa ni za vojsku,drugo ako mislite da vojska ima privilegiju,da ne radi nista,da se u njoj deli sve na tacni i da je sve dzaba,vi fino napustite vasa surova radna mesta,male bedne plate i dodjite u vojsku gde je prava nirvana.pa kada budete videli surovu realnost,znace te valda da cenite jedinu instituciju koja sacuvala ono malo postenja,rada i discipline koja je odavno nestala u ovoj jadnoj zemlji.

Goran

pre 15 godina

NARODE,
Zato sto je ministarstvu odbrane dato 21% stanova,
ZATO SU STANOVI SKUPLJI ZA OSTALE ZA TIH 21%.
NIJE LI BOLJE DA SVIMA BUDE CENA MANJA ZA 21% PA I VOJNICIMA I SVIMA OSTALIMA?

Matrix

pre 15 godina

Da barem dobiju oficiri koji žive sa svojim porodicama u kasarnama jer nemaju gde,nego će se opet dodeljivati stanovi nekim generalima koji su bliski vlasti ,i koji imaju jedno 3-4 stana pored toga ,prava vojna sirotinja neće ni da vidi te stanove ,kao što su se neki generali na prijavljivali na prošlu dodelu stanove ,pa se ustanovilo da imaju po 5-6 stanova ,ali bože moj opet su dobili i taj stan za koji su se prijavili.

Samo pljacka

pre 15 godina

@dr
Niti poznajem, niti me interesuje iko iz vojske. Jedino sto me interesuje je da se lopovima ne poklanjaju stanovi finansirani mojim novcem ! Svi vojnoci sto stanuju po kasarnama imaju mamu i tatu i modu da zive sa njima, nisu rodjeni u sumi. Ako meni nezaposlenom, sa fakultetom niko nece da pokloni stan od 100.000 Evra zasto bih ja finansirao iz poreza nekom drugom ko makar ima posao. Izvajanjem za stambenu izgradnju opljackani su moji roditelji, a sada ova vlasr pljacka i mene. Toliko od pljuvaca.

Vojvodjanin

pre 15 godina

Vojska treba da stiti granicu od napada spoljnog neprijatelja. Ovih 1000 stanova su verocatno za one koji ce da stite granicu na Dunavu.

Biljana

pre 15 godina

Vojsci - 1000 stanova, starim vlasnicima - corak! Medjutim, to je tako dok ne dodje do apsolutnog drustvenog prevrata kada ce se privatna svojina smatrati svetinjom. Onda cete, gospodo vojnici i ostali stanari, vi starim vlasnicima placati stanarinu za stanove koje ste kupili/dobili od nekoga ko gradi na zemlji koja nije njegova niti ju je zakonski dobio! Verujte mi na rec, Dulic ce tada biti dalekoooo

ivan

pre 15 godina

Vojsci se treba obezbediti smestaj,zbog same prirode posla ali ja bi tu primenio drugi model,napravio bi stanove u okviru kasarni u kojima bi vojnici bez kirije stanovali dok su u toj kasarni u sluzbi.A za penzionerske dane kao i svi ostali,krediti,nasledstava itd.

Zasto i dokle?

pre 15 godina

Zasto vise da vojska dobija stanove, makar i placala ih po nekakvim smesnim racunicama?
Zasto meni niko ne da stan, isao sam u skolu 19 godina, magistrirao, inzenjer sam a niko me nista ne pita?
Nego treba da sam srecan samo sto imamo posao?
E, zbog toga trebaju da budu srecni i oni i to je sve.
Ko je placao i placa ovakve budalastine? Jeste, i drugi su dobijali stanove u vreme Tita. Ali njega vise nema, nema ga vec 30 godina, a ovakva praksa u vojsci jos vazi!
Na cijioj zemlji gradite? Od koga ste je oteli?
Po kom Zakonu prodajete navodno 'vojnu' svojinu u koju su ulagali (otimano im je bolje reci)i moja majka, otac, deda, ja, brat i sestra?
Ko vam je bre to dao u amanet?
Nego ste jos uvek drzava u drzavi, a drzavno rukovodstvo ne sme ni da prigviri u vase necasne radnje, valjda zato sto vas toliko ima, kao pleve, pa ce izgubiti dobar deo glasackog tela?
Sramota, i vas i njh, smucili ste mi se.
Najedite se stanova, dok ne dodje neko razuman da vam ih konfiskuje.
Hocu i ja stan! Od plate mi se uzima za vase!

Ivica

pre 15 godina

"U ceo projekat, odnosno u izgradnju ukupno oko 500.000 kvadrata, biće uloženo oko 250 miliona evra."

Cena izgradnje prema napred navedenom:

250.000.000 Eur / 500.000 m2 = 500 Eur/m2

Prihod od prodaje stanova:

500.000 m2 x 1.200 Eur = 600.000.000 Eur

Dobit:

600 mil. Eur - 250 mil. Eur = 350 mil. Eur

Jeftini stanovi ???

Boris

pre 15 godina

Ovi iz Udruženja građevinske industrije PK Srbije su neverovatni sa kalkulacijom cene kvadrata, pa oni uporno potcenjuju inteligenciju građana. Zatim ta cena nije uopšte jeftina ni prilagođena primanjima građana Srbije. Pod uslovom da tih 4578 stanova kupe (ne)odgovorni građani, (jer ko će odgovoran to kupiti?), ta cena će urnisati ostale privredne grane, kulturu, usluge ... jer građanima koji su pre kredita kupovno sposobniji preostati će jedino vegetiranje i lagano umiranje sa kreditnim zaduženjem od 40%, koje će rasti sa planiranom monetarnom politikom ili politikom obezvređivanja dinara...
Tržišta nekretnina se veoma sporo oporavlja i u SAD i Kanadi, predviđa se novi pad cene. Pre nekoliko dana čitao sam u dnevnim kanadskim novinama, The Globe and Mail, o moguća tri scenarija daljeg pada cene stanova u Kanadi a to je u rasponu od 20 do 31%... A u Srbiji kao da nije pukao balon cena nekretnina u svetu... Pogledajte šta drugi rade pa kopirajte ako niste kreativni...
Država je vlasnik zemljišta a vojska ga je dobila na korištenje pa ga je čak vratila državi. Po kom pozitivnom pravnom osnovu je vojska vlasnik zemljišta? Gospodin ne objasni da li se vojsci poklanjaju stanovi ili se dodeljuju ko u vreme Broza. Ovi kao da su svi Titi zakleti pioniri...
Predstavnici vlasti bi trebali da objave po kojim uslovima, (kojoj ceni), je otkupljeno to zemljište od građana pedesetih godina pa da potencijalni kupci znaju o statusu tog ‘vlasništva vojske’ ali ne da objašnjavaju kao Dulić, pravnička neznalica. Teatar apsurda se nastavlja.

Miki KS

pre 15 godina

Ja gradjanin ove Zemlje Srbije stvarno nemam nista protiv da se prave stanovi.Ali dajem glas PROTIV gradnje 1000 stanova u Beogradu iz mnogo razloga.Prvo najskuplja gradnja, drugo pa nece valjda vojska da zivi iradi samo u Beogradu i trece vi Beogradski lopovi ce te to sve da pokradete na 1000 nacina.Zato gradite ako ste iole dobronamerni i pametni na deset lokacija u Srbiji po 100 stanova ili na 20 lokacija po Srbiji po 50 stanova i po mogucstvu na zemlji cije je vlasnistvo LEGALNO.

Vukašin Šuvaković

pre 15 godina

U mojoj zgradi Radnička 35 u Novom Sadu ima 40 stanova koji su otkupljeni za tepsiju ribe u proseku za po 100 eura po stanu, sve ukupno 4.000 eura kompletna zgrada osim mog stana, koji smo platili moja supruga i ja 150.000 eura. Znači moj stan je plaćen 37 puta više nego cela zgrada. Možda je to socijalna politika, Sva društvena uređenja koja su postojala u Srbiji od kada Srbija postoji su se trudula da izjednače radnike i neradnike. A to je siguran put ka propasti bez povratka.

TaNeMojteKasti

pre 15 godina

"Vojna lica stanove ne dobijaju na poklon, vec ih placaju, kao i svi ostali . Jedina beneficija koju imaju jeste nacin otplate koji je dosta povoljniji jer nema ucesca, a i kamate su nesto nize, i odbijaju se samodoprinosi.
Naravno sve bi to moglo i da se napise, ali nekome vise odgovara da zvuci bas ovako!
(dalmos, 4. septembar 2010 21:09)"

Malo li je na ovu skupocu?

Peki

pre 15 godina

Dobra racunica i podrzavam transparentnost, mada mislim da je tih 250miliona ono sto drzava investira u osnovne infrastrukturne troskove, a da ostatak ce da ode jadnim gradjevinarima koji i nece da dobace tu cifru za kvadrat, ako ne i da ostanu kratki od dela investicije koji drzava organizuje i daj boze da placa... Neka je sa srecom svima koji se ovoga dotaknu...
Umesto drzave u odumiranju u korist gradjana mi imamo drzavu u jacanju... Sve je podredjeno dnevno politickim temama i problemima... Potencijalnim glasacima koji ce podrzati kvazi kadrove i vladare... Ako... Nismo mi narod za bolje... Ja otvoreno pozivam na na jedan mali kratki gradjanski rat, a mislim da ce se svi sloziti da ovog puta znamo i protiv koga... Katarzicni scenariji su oni koji su oduvek budili srbiju... Ajmo, ajde DOSta bre vise...

Miki

pre 15 godina

Opet prasina u oci narodu.Nisu uopste socijalni stanovi sa cenom od 1200 eura, dok usput i Vojsci se poklanja nesto za lokaciju, koja nije njihovo vlasnistvo, vec oteto od ljudi.Takodje, ne kapiram zasto ako se vec poklanjaju vojsci stanovi, zasto se ne poklanjaju i ostalima ili se zavrsilo sa tom praksom u komunizmu.Dalo se i nekoliko stotina socijalnih stanova naucnicima na eksluzivnoj lokaciji uz Arenu a jos nismo dobili spisak tih nekoliko stotina naucnika, jer izgleda da to i nisu.

partibrejker

pre 15 godina

@dr,
doktore, znate li ikog, bilo kog ranga, da je dobio stan od doma zdravlja za poslednjih 40 godina?
Ja vam mogu tačno reći ko je dobio stan od doma zdravlja koji danas ima preko 1.500 zaposlenih i 60-tak objekata: NIKO.
Da čujem vas? 'Ajde, vi ste iz te struke...

Nisu dovoljno obrazovani?
Nisu od društvenog značaja?
Imali su veće plate od zaposlenih u vojsci?
Posao im nije toliko odgovoran?
Nisu zaslužili?
Nije bilo sirotinje?
Nisu se selili u potrazi za poslom i godinama putovali po 60 i 80 km na radno mesto?
Baš me zanima.

Aleksandar

pre 15 godina

Zašto se niko ne zapita da li za tu lokaciju postoji sva validna dokumentacija koja je neophodna po Zakonu o planiranju i izgradnji. A ne postoji. Nema urbanističkih planova, plana regulacije, nisu rešeni imovinsko pravni poslovi, nema lokacijskih dozvola, nema projektne dokumentacije, nema građevinskih dozvola. To što država radi protivzakonito nikog ne interesuje. Svi se samo pitaju šta će ko da dobije i po kojoj ceni. Tako u ovom, tako i u svim drugim slučajevima.
Dok god se država ne bude držala zakona "ko pijan plota", nama spasa nema.

Ljubomir

pre 15 godina

Pljuvači, znate li (poznajete) nekoga ko radi u Vojsci? Raspitajte se malo o tom "blagostanju", ja imam brata...
(dr, 4. septembar 2010 23:19)

ja sam sluzio regularnu vojsku u kasarni i tu nema blagostanja, tu sedis ceo dan ne radis nista izadjes gluplji nego sto si usao jer mesecima ne radis nista korisno. A blagostanja ima i to itekako ima u kadrovima vojske koji zive od vojnog poziva, pa ova tema na koju si poslao komentar ti i sama salje tu poruku kad vidis da ce da dobiju dzabe stanove od tvojih para, ti placas tu vojsku kroz porez, ti placas svaki bozji dan platu nekom generalu koji sedi i dembelise i tvom bratu koji mozda "radi" u vojsci koja se u praksi pokazala beskorisnom, a iskreno ne zelim da ikada vise dodjemo u situaciju i da nam treba vojska!
Ja bih raspustio vojsku ionako se u danasnjem svetu pitaju samo jaki igraci, sto ta vojska ne odbrani sad kosovo, sta ce nam oni koji djavo?

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

@Kvazimodo Sorabius

Potpisujem sve sto si napisao i hvala B92 sto je objavio ovakav komentar.

Ne mozemo mi resiti crvenog muljanja dok su muljatori glasaci. Broj pravih vlasnika je u manjini, a uzurpatora na pretek.

Anne

pre 15 godina

1200e po kvadratu za rupe sumnjivog kvaliteta je vise nego PLJACKA!
U vecini PRELEPIH mesta u svetu mozete kupiti extra luksuzne stanove po manjoj ceni od te (recimo u Miamiju)

MnogoJeKume

pre 15 godina

Mladim naucnicima u Novom Sadu su gradili na Novom Naselju stanove od po 650 eura/m2, sa 500 eura plate, treba otplacivati ratu od 1200 eura/m2 u Beogradu. Gde li samo nadjose sve te koji su pohrlili da kupe stanove?

Rajko Cvetkovic

pre 15 godina

@Zasto i dokle?

Slazem se sa vama i da dodam, kada nam je B92 omogucio da otvoreno razgovaramo, dokle vise da se siri Beograd (rodjen sam beogradjanin) pa u skorijoj buducnosti bice nas 5 miliona u BG, pa krascemo jedni drugima kese ispred prodavnica.

Drzava treba da nam omoguci resavanje zivotnog pitanja, pa ko ne poseduje stan da moze da plati kuriju bez problema, tako je to u normalnom svetu.
Sta vredi resenje stambenog pitanja, ne jedu se zidovi, koliko danas vlasnika stanova idu kao aveti, polugladni, to vise ne mogu da gledam.

Mirka

pre 15 godina

Prihod od prodaje stanova:

500.000 m2 x 1.200 Eur = 600.000.000 Eur

Dobit:

600 mil. Eur - 250 mil. Eur = 350 mil. Eur

Jeftini stanovi ???
(Ivica, 4. septembar 2010 13:57)

Pa Srbin ako nema bar duplo zarade na Srbinu nece ni da radi. Zato i jesmo gde smo, jer kakvi smo nismo ni za di smo! :)

Zoran

pre 15 godina

Nije posteno da svi pljuju po Vojsci i vojnim licima. Ako neko misli da je lepo i lako biti vojno lice, kao i da taj posao nosi sa sobom puno privilegija, neka se slobodno prijavi na neki od mnogobrojnih konkursa i neka obuce uniformu. Na zalost, nece imati priliku, kao mnogi od nas sto smo imali, da radi i zivi sirom nase bivse velike drzave, da se seli bezbroj puta, da deca pocnu skolsku godinu u jednoj, a zavrse u drugoj Republici. Za ratove, za koje nas vi tako bezdusno optuzujete kao da smo ih mi izazvali, da ne pominjemo. Takve komentare pisu oni koji pre svega ne misle dobro ovoj drzavi.

zpv

pre 15 godina

Ово са 1.000 станова за Војску је највероватније обична обмана,чији ми циљ није сасвим јасан.Нити ће бити 1.000 станова за Војску нити ће цена бити 1.200еур/м2.Живи били па видели.Случајно сам пролазио поред касарне на дан када је тобоже почело увођење у посао на изградњи станова.Са једне стране са транспарентима бивши власници земљишта,полиција и камере а са друге стране у најбољем соц-реалистичком маниру министар Дулић и грађевинске машине које руше(!)један објекат.Гротеска нема шта.

Milos

pre 15 godina

Cena pogotovo nije mala i ovi stanovi se ne mogu nazvati jeftinim s'obzirom da je ova cena za kupovinu stanova u izgradnji, gde je potrebno da do kraja godine platite ucesce i pocnete da otplacujete rate kredita!!!
Tako da dolazimo do zakljucka da gradjani kojima su ovi stanovi (kao) namenjeni nece moci da ih kupe jer treba da placaju stanarinu (jer su podstanari) kao i mesecnu ratu kredita!!!
Izgradite stanove pa ih onda prodajte!!!

Iron

pre 14 godina

Koliko zavisti u ovim komentarima.....da to nisu komentari Armije neradnika kojima se kao nesto odbija od plata za gradnju vojnih stanova a vecina njih nema ni dana radnog staza, ili su se kao "dobri dusebriznici" zabrinuli za zemjliste vlasnika, ma ne nije ni to...hm ma boli vas gospodo zavist, sto ce neki vojnici konacno resiti svoje egzistencijalno pitanje posle vise od 30 god. i to bas u vasem Beogradu...sta da vam kazem, prebolite to. A ovim pojedinim vojnim analiticarima sto su "puni" strucnog vojnog znanja, prijavite se za dobrovoljno sluzenje vojske posto ste kukali kao devojcice da se redovno ukine, pa malo viska te energije uz brdo niz brdo istrosite a dobro je i za sve vrste kompleksa, a najbolji od vas na obuci mozda i upoznaju Tita jer koliko vidim jos mislite da je ziv ali samo za 25-ti maj i u njemu Pozz.