B92 Sport Turska 2010 Komentari

Broj komentara: 51

  1. Legenda jedan od najboljih kosarkasa svih vremena . Steta sto nije uspeo da osvoji sampionski prsten .
    (snajder, 27. avgust 2010 11:17)

    Preporučujem (+63) k
    Ne preporučujem (-2)

    hahaha.Sve sami strucnjaci koji ocenjuju komentare.Tacno je nema prsten!
    (Toliko, 12. septembar 2011 03:02)

    Nije mi jasno zasto se rugas? Pa decko je sasvim u pravu. Ovo je clanak koji je izasao jos prosle godine u avgustu,i od tada je i pomenuti komentar,pogledaj datum. Sto znaci da tada Dirk nije ni imao sampionski prsten...
    Prosto je neverovatno koliko pojedinici ovde samo cekaju da napljuju nekoga,postojao razlog za to ili ne-nije im bitno.
    (buksi, 12. septembar 2011 10:50)

    # Link komentara

  2. Legenda jedan od najboljih kosarkasa svih vremena . Steta sto nije uspeo da osvoji sampionski prsten .
    (snajder, 27. avgust 2010 11:17)
    # Link komentara
    Preporučujem (+63)
    Ne preporučujem (-2)

    hahaha.Sve sami strucnjaci koji ocenjuju komentare.Tacno je nema prsten!
    (Toliko, 12. septembar 2011 03:02)

    # Link komentara

  3. Eee pa ja se ne slazem sa vama.Dirk jeste sjajan,ali najbolji evropljanin je,bez dileme Drazen Petrovic!Srbin sam ali nemam kompleks.
    (Eto ti sad!, 12. septembar 2011 01:11)

    # Link komentara

  4. A ja cu samo reci Arvidas Sabonis. Covek koji je pre povrede kolena bio neresiva enigma: visok 220 cm, a sutira trojke i krece se kao baletan. Danas ima nekoliko takvih igraca (recimo Novicki), ali pre 25 godina, kada se on pojavio, bio je kao grom iz vedra neba. Gledao sam jednom utakmicu Portlanda na TV-u gde je veliki Bil Volton celu utakmicu proveo komentarisuci o tome koliko je on bio veliki igrac i kakav je on kosarkaski genije. Ne samo zbog njegovih uspeha, vec i zbog toga jer je doneo nesto skroz novo kosarci. Kukoc je po tome bio slican. U Americi su to nesto novo na taj nacin doneli Vilt Cejmberlin, Oskar Robertson i Medzik Dzonson. Novicki je car i velikan, ali njegovu stazu su utabali ovi drugi. Uostalom, nije lose voditi ovakve rasprave, jer znamo da tacnog odgovora nema: sve je u nasem misljenju :-)
    (Ivan M, 3. septembar 2010 00:09)

    # Link komentara

  5. Svakako jedan od najboljih evropskih igraca ikada.Vidim u komentarima drugih dve krajnosti.Jedni tvrde da su igraci kao sto su Bodiroga, Kicanovic i slicni bolji od Novickog sto nema nikakovog smisla.Samim posmatranjem njihove igre evidentno je da je Novicki ipak malo bolji.S druge strane, ljudi zaboravljaju kakve je cifre Drazen imao u NBA-u neposredno pre njegove smrti.Pa covek je jedan od najboljih sutera u istoriji igre.Bio je medju 10 najboljih NBA igraca u vreme zlatnog perioda NBA lige kada je samo par evropskih igraca bilo u stanju da igra u njoj na solidnom ili visokom nivou.

    BTW Bodiroga, koliko god da je plenio svojom igrom ipak nije nivo Radje, Kukoca, Danilovica, Djordjevica, Divca,Drazena, Sremfa,Marculjonisa, Sabonisa, Stojakovica...
    (Vlada, 28. avgust 2010 17:34)

    # Link komentara

  6. Cinjenica da je Drazen u NBA mogao mnogo vise da pruzi, zlehuda sudbina ga je u tome sprecila. Taj covek je bio drugi strelac lige u vremenu neprikosnovenog MJ-a, u danima kad su Evropljani dobijali sansu na kasicicu. Siguran sam da bi ostavio dubok trag u ligi, ali ipak je to nagadjanje,a za Dirka znamo. Koliko ja voleo evropsku kosarku i smatrao da je (u poslednje vreme NBA malo veci cirkus nego sto je neophodno)moramo reci da je ta liga Mont Everest kosarke, ko tamo ostavi trag istinski je vrhunski kosarkas. ( Time Bodiroga nije manje legenda, jer po individualnom kvalitetu sigurno je imao mesta u NBA - mada je to opet nagadjanje ).
    (anbeast, 28. avgust 2010 13:20)

    # Link komentara

  7. samo cu reci Bodiroga.
    (marko jagodina, 28. avgust 2010 11:40)

    # Link komentara

  8. @NOWITZKI_CT

    Čarls Barkli.
    (Dopuna, 28. avgust 2010 10:50)

    # Link komentara

  9. ne moze se porediti sa Drazenom Petrovicem(ps sad cu vam reci sto planiram da dam ime sinu Drazen a ne Dirk,prvo koji igrac u istoriji je dao 112 poena a da to nije neka juniorska liga ili slicno,Drazen jeste,ko drzi sve spanske kosgeterske rekorde Drazen,ko je bio biran dva puta za najboljeg beka sutera po procentu u NBA Petro sto bi rekli americki komentatori,tada je u NBA ligi uspeo da se probije iako su americki igraci mrzeli evropljane pa kad je strikland iskljucen zato sto je pokusavao drazena da zaustavi nepropisno,ima slicnih slucajeva(za one koji niznaju ko je bio Striklend trebali su da se rode malo ranije ili pak da igraju neki stariji NBA live od 2005 npr. NBA LIVE 97). drazen Petrovic da danas igra kosarku brajant bi reko sto mrzim ovog evropljanina pa odnese mi sva MVP priznanja.
    (sestric, 28. avgust 2010 02:27)

    # Link komentara

  10. @10X10
    I Stanislav Medvedenko ima 3 prstena, glupo je o tome uopste raspravljat, mnoge legende NBA lige nikad nisu uzeli prsten, ne treba ici dalje od Stoktona i Melouna, tako da with ring or without one Dirk is a legend !
    (NOWITZKI_CT, 27. avgust 2010 22:53)

    # Link komentara

  11. Bejah u Areni tada, fenomenalan osecaj...Ono zbog cega se voli ovaj sport... vrhunski igrac i lider, vrhunska publika koja razume i zna da ceni...Onakvu ekipu Nemacke dovesti do finala je neverovatno...Glupo je uporedjivati igrace i vikati: ovaj je bolji..., ne,ne, onaj je bolji itd. Ovo je tekst o Novickom, istinskom superstaru u svakom pogledu. Momenat kada u zadnjim sekundama dobija loptu (cini mi se u polufinalu protiv Spanije, ako gresim ispravite me) negde oko trojke, malo desno od kosa (otprilike pozicija beka), krece driblingom ka kapici reketa, ja kazem sestri: "Sad ce da dodje do kapice, da fintira sut i da se podigne i sutne...". To je radio sve vreme utakmice, cela hala je znala, Spanci su znali da ce to uraditi - i uradio je, niko ga nije mogao spreciti, dao je kos za pobedu....Najbolji kosarkaski momenat koji sam ja gledao uzivo....
    (anbeast, 27. avgust 2010 22:25)

    # Link komentara

  12. Hakeem (po rodjenju Akeem) Olajuwon je porijeklom Nigerijac, ali je nastupao za SAD, tako da njega ne treba svrstavati u pricu o najboljim neamerickim igracima, kao ni Pata Ewinga (Jamaica), Tima Duncana (Djevicanska ostrva). Oni se "pikaju" kao Amerikanci.
    (Cedric Ceballos, 27. avgust 2010 21:58)

    # Link komentara

  13. ukratko-najbolji bijelac koji je ikad igrao kosarku, njegovo visocanstvo Dirk "The Great" Nowitzki
    (NOWITZKI_CT, 27. avgust 2010 21:35)

    # Link komentara

  14. najbolji evropski košarkaš svih vremena, bez konkurencije
    (cantona, 27. avgust 2010 10:46)


    jedna jedina apsolutna istina!!!! uze mi rec sa tastature:) racuna se samo NBA liga, sve ostale su blede kopije iste.........
    (d, 27. avgust 2010 21:21)

    # Link komentara

  15. Dirk nema trofeja?
    Imao bi koliko hocete, da je igrao kao Kukoc sa Jordanom i Pipenom, da je kao Drazen , Bodiroga, Dordjevic imao reprezentaciju od 12 istinskih asova.
    I DJ Mbenga ima 2 prstena sa Lejkersima. A ne igra 1 minut.

    Uporedite igrace koji su igrali u reprezentaciji Jugoslavije i igrace sa kojima Dirk igra u Nemackoj.Kosarka je timska igra. Za titulu mora da imas tim.

    Izbacite Kukoca, i ubacite trio Dirk, Jordan, Pippen i oni bi osvovili brdo prstenja.Ubacite Dirka u petorku Djordjevic, Danilovic, Paspalj, Dirk, Divac i oni bi imali brdo zlatnih medalja.I onda bi rekli Dirk ima trofeje.

    A sto se tice trofeja, ko kaze da ih nema. Bio MVP regularne sezone u NBA, svake godine igra na All Star vikendu, nekoliko puta bio u idealnoj petorki lige, pobedio u sutiranju trojki.
    (10X10, 27. avgust 2010 20:03)

    # Link komentara

  16. Daj nek neko iskopa negde klip kada izlazi iz igre , jer je to stvarno istorijski trenutak , znam kad sam to gledao da sam se naježio !
    (Ognjen, 27. avgust 2010 17:43)

    # Link komentara

  17. Kakve sad veze ima Drazen Petrovic s bilo cim? Neverovatno. Gde sve oni nece naci prostora za ispoljavanje nacionalizma... Sreca pa se otcepise.

    Sto se Novickog tice, zaista me raduje ovaj kraj teksta i vest da ce ponovo igrati za reprezentaciju. Ta scena iz Arene kad trener na vreme priznaje poraz i omogucava Novickom da dobije aplauz je zaista za pamcenje... Svaka cast.
    (Dusan, 27. avgust 2010 17:13)

    # Link komentara

  18. Po meni je nemoguće reći ko je najbolji strani igrač ikada u NBA: Ne samo da je teško porediti igrače koji ne igraju na istim pozicijama, (a u NBA se od stranaca još uvek mnogo više traže visoki igrači jer je tamo takve teže naći) nego i sam NBA tokom godina se menjao pa i uticaj i broj stranaca u ligi se povećavao. Nemoguće je porediti Dražena i Kukoča, sa Novickim, Olajdžuvonom ili Gasolom jer je bekovima i niskim krilima ipak još uvek mnogo teže uspeti u NBA nego ovim visokim, jednostavno tamo je jeziva konkurencija na pozicijama 1 i 2 pa i 3, mnogo veća nego na pozicijama 4 i 5. Inače nikad neću prežaliti što SFRJ nije dočekala bar Barselonu '92 (a i narednih 2 velika takmičenja)kao cela zemlja, zamislite tu ekipu, evo da probam: Đorđević, Petrović, Kukoč, Rađa i Divac. A na klupi Zdovc, Danilović, Perasović, Paspalj, Komazec, Savić, Vranković. Moja ekipa naravno :) Što se tiče najbolje evropske petorke svih vremena, to bi bili: Sale, Dražen, Kukoč, Novicki i Gasol/Sabonis, po meni.
    (Nenadovic, 27. avgust 2010 16:12)

    # Link komentara

  19. Odlican igrac, ali je bilo i boljih...Kicanovic, Galis, Kukoc, Drazen, Bodiroga, Djordjevic, Naumoski, Sabonis, itd, itd...svi su oni bili veci lideri tima, polivaletniji igraci, na kraju krajeva uspesniji (sem Naumoskog). Zaboravili ste Detlefa Schrempfa - nije on prvi Nemac koji je nesto napravio u kosarci. Ne igra se kosarka od juce.
    (horacije, 27. avgust 2010 15:57)

    # Link komentara

  20. Jedno je LEGENDA, a jedno fenomenalan igrač kao što je nesumnjivo Dirk. Dirk nikada neće postati legenda, zato što nema "ono nešto" što svaka legenda ima (karakter, harizma, trofeji...). Na našu sreću, mi imamo "hiljadu" istinskih LEGENDI, i današnji igrači ne mogu da se mere sa njima. Vi klinci kojima je Dirk prvi idol u životu i ne možete da shvatite kakve smo mi igrače imali nekada (mislim na SFRJ), pa to su bile IGRAČINE (u pravom smislu te reči). Ljudi su davali po 60 koševa po utakmici, i to kada nije bilo trojki (Simonović, Dalipagić, Kićanović...)!!! Kasnije dolaze Dražen, Đorđević, Danilović, Rađa, Kukoč, Paspalj itd. Takvih igrača i takvih ljudi nikada više. Prema tome, udžbenike u ruke i malo "pročešljajte" istoriju košarke, pa onda dođite pametovati o tome ko je najbolji evropski igrač ikad. Nekada je papir trpeo sve, a danas kompjuter. Toliko.
    (pharaoh, 27. avgust 2010 15:37)

    # Link komentara

  21. boki,
    sa 17 godina je bio prvak sfrj sa Šibenkom,prosečnom ekipom.Na jednoj utakmici juniora dao je 112 poena.Protiv Hapoela u Izraelu ,kad je igro za Cibonu, 56 poena.Ima toga još.Pogledaj ga na yotube ,šta je radio.Al njegova najbolja rečenica mi je bila ,kad su ga u americi upitai zašto tolko treniraš mnogo?ogdgovrio je :Da dokažem crncima da sam bolji od njih .Legenda!
    (Prdrage, 27. avgust 2010 15:32)

    # Link komentara

  22. (Рођаци, 27. avgust 2010 13:39)

    Budi realan...Novicki je ispred svih.
    (Realnost first, 27. avgust 2010 14:17)

    # Link komentara

  23. Odličan individualni igrač. Ali ono što ne volim vidjeti u njegovoj biografiji i zbog čega mi nikako ne može biti najbolji igrač (bijeli, evropljanin, nije ni bitno), je to što je u svom životu osvojio samo prvenstvo osnovne škole!
    (babiroga, 27. avgust 2010 14:05)

    # Link komentara

  24. @Predrage
    Али никада није био човек тим и никада не би успео да репрезентацију састављену од просечних играча каква је Немачка доведе до сребра на Европском и бронзе на Светском првенству. Да додам да је и мени омиљени играч био Дражен али емоције треба оставити по страни.
    (Боки, 27. avgust 2010 14:03)

    # Link komentara

  25. Bio sam tada u Areni, i na polufinalu i na finalu. Polufinale koje je čovek tada odigrao je neverovatno. Cela sala je aplaudiralai doživeo je takve ovacije da je to bilo nestvarno. Čitavu poslednju deonicu je maltene sam izneo. Nije ni čudo što nije prosto imao snage za finale, ipak ne može sve jedan igrač. Prava šteta što nije bilo bar još nekoga u toj nemačkoj generaciji.

    U finalu, slika i aplauz na kraj...momenat za ceo život.
    (Aleksandar, 27. avgust 2010 13:58)

    # Link komentara

  26. Јесте ли ви чули за Дејана Бодирогу, највећег европског играча свих времена?
    (Рођаци, 27. avgust 2010 13:39)

    # Link komentara

  27. Svaka čast Novitzkom, izvrstan je igrač. S tolikom visinom ima tehniku i šut playmakera.

    Ali ipak mislim da je Dražen bio bolji za nijansu, jer je imao fenomenalnu tehniku i nevjerojatan šut. Novitzki ima prednost jer je visok igrač i samim time mu je lakše postiči poene. Zašto? Jer ga mogu zaustaviti samo centri, dok je Dražen morao davati koševe preko viših igrača od sebe kod ulaska pod koš, što je ipak malo teže.
    Ja sam isto igrao košarku odlično tako da mogu usporediti ova dva igrača. Naravno, svaka čast Novitzkom, fenomenalan igrač, ali ipak visina znatno olakšava posao. Pored toga, centri koji ga čuvaju znaju biti slabijih motoričkih sposobnosti. No, Novitzki je broj 1 na poziciji centra i krilnog igrača u Europi.
    Dražen No 1
    (Košarkaš, 27. avgust 2010 13:17)

    # Link komentara

  28. Jos jedan dodatak... Ne bih Dirka nikada stavio ispred Hakima Olajdzuvona kao najboljeg stranog igraca ikad... To je vec previse... Dve titule, dva puta MVP finala, najbolji bloker u istoriji lige, dva puta najbolji defanzivni igrac, vise puta clan najbolje defanzivne petorke... Jos uvek Hakim ima nekih pet hiljada koseva vise od Dirka... Mislim da to vec ne ide...
    (paul "the truth" pierce, 27. avgust 2010 13:16)

    # Link komentara

  29. Ma sta pricate vi radisa ilic je najbolji!!!
    (Tesha, 27. avgust 2010 13:12)

    # Link komentara

  30. Nisam siguran, ali mozda bih ipak dao prednost Drazenu... A mozda i ne bih... Dirk nije igrao u Evropi to je fakat pa ne postoji taj element poredjenja.. Drazen je u Evropi bio kralj.. Kad on izadje na parket ako ga dobro cuvaju on stavi 25 poena... Doneo je titule prvaka Evropi Ciboni kao klinac, a onda je osvojio i titule prvaka Evrope i sveta sa reprezentacijom... A otisao je u NBA kad je slabo ko isao u NBA od Evropljana... A onda je i tamo postao tata... A bio je igrac skromnih fizickih sposobnosti... Dirk je duze igrao u NBA i postao MVP lige, ali vremena su razlicita... A onda opet tu je i veliki Toni... Covek koji je sve osvojio u zivotu sem olimpijskih igara, i koji bi u svoje vreme takodje bio najbolji igrac neke ekipe da nije igrao u Bulsima... A u danasnje vreme takodje... Andrea Barnjani koji nije bio niko i nista je bio prvi pik... A zamislite danas Tonija koji je svoju ekipu kao klinac dovodio tri godine za redom do titule prvaka Evrope... Bio bi siguran fiks kao sto je lebron bio 2003... Plus je bio najtalentovaniji od svih pomenutih i bilo ga je uzivanje gledati onako visokog, tankog i elegantnog... Tezak izbor zaista... Dirku ce jedino do kraja zivota ostati taj pecat da nikada bas nista nije osvojio... I Bodiroga je tu miljama ispred... Al opet njegova karijera ne lici ni na jednu evropsku, pa je tesko porediti... Dakle neka me ljudi ne shvate pogresno, Dirk je zver, niko nikada nije tako drao u NBA ligi kao on, al opet tesko je reci...
    (paul "the truth" pierce, 27. avgust 2010 13:07)

    # Link komentara

  31. Bio sam tada u Areni, i odlično pamtim taj momenat. I ja sam ustao i tapšao, kao i većina hale.
    Bio je to od onih momenata "da se naježiš". Pošto se radilo o igraču koji niti je domaći, niti iz neke "prijateljske" zemlje, čak je njegova ekipa i gubila, bilo je potpuno jasno da se radilo o čistom poštovanju publike velikom majstoru. Slično je bilo kod uručenja MVP nagrade.
    Posmatrao sam ga i kako se ponašao van terena, sve vreme je grlio i bodrio svoje saigrače na svakoj pauzi, minutu odmora i sl. Bilo da su vodili ili gubili. Plaćen kao ceo ostatak tima, a najviše se bacao po terenu i nimalo se nije štedeo. Izuzetan primer za sve mlade u hali.
    Strašan igrač, veliki čovek.
    (Aleksandar iz Osla, 27. avgust 2010 12:48)

    # Link komentara

  32. •Po meni je Dražen Petrović najbolji Evropski igrač svih vremena.Mislim da tu nema dvojbe.Svaka čast Novickom,Gasolu,Kukoču,Divcu(nameran redosled)ali ono što je Dražen radio sa loptom je bilo vanzemaljsko!!!
    (Predrage, 27. avgust 2010 10:54)

    Uz svo postovanje za Dirka ,ali Drazen je bio jedan i neponovljiv, legenda .
    (Sarajlija, 27. avgust 2010 12:45)

    # Link komentara

  33. igrac je vrh-vrhova... najdominantniji evropljanin koji je ikad igrao u NBA!
    (zapad, 27. avgust 2010 12:13)

    # Link komentara

  34. Svaka čast vrhunski je igrač, mada niko da poemene jednog Bodirogu, takođe velikog majstora!
    (CG basket, 27. avgust 2010 12:03)

    # Link komentara

  35. Jedan od najboljih i najpreciznijih ''cetvorki'' ikada!!!
    (el nino, 27. avgust 2010 11:25)

    # Link komentara

  36. Najveci... Strasan igrac, za mene najkompletniji igrac koga sam ikada gledao... Ako bi me neko pitao, kako zelis da igras kosarku, bez razmisljanja bi odgovorio kao Dirk...
    (Teomania, 27. avgust 2010 11:19)

    # Link komentara

  37. Legenda jedan od najboljih kosarkasa svih vremena . Steta sto nije uspeo da osvoji sampionski prsten .
    (snajder, 27. avgust 2010 11:17)

    # Link komentara

  38. Hvala za ovakav tekst. Svuda po svetu sam pričao da on jeste najbolji evrposki košarkaš svih vremena(iako sam veliki Srbin smatram da je tako), imao sam sreće da ga par puta u životu i gledam. Šta je sve ovaj čovek uradio za Nemačku i Dalas, i učinio da košarka svim klincima bude prikazana kao dostižan san, "prišao obiđi ga, nije šut-koš"...
    (Jboy, 27. avgust 2010 11:14)

    # Link komentara

  39. Ubedljivo najbolji evropski igrac u NBA ikada. Apsolutno sve sto je Nemacka uradila je njegovih ruku delo. Covek je legenda.
    (cosmio, 27. avgust 2010 11:06)

    # Link komentara

  40. Po meni je Dražen Petrović najbolji Evropski igrač svih vremena.Mislim da tu nema dvojbe.Svaka čast Novickom,Gasolu,Kukoču,Divcu(nameran redosled)ali ono što je Dražen radio sa loptom je bilo vanzemaljsko!!!
    (Predrage, 27. avgust 2010 10:54)

    # Link komentara

  41. Свака част свим европским кошаркашима али Дирк Новицки је сигурно најбољи европски кошаркаш свих времена.
    (Боки, 27. avgust 2010 10:53)

    # Link komentara

  42. dirk nowitzki najbolji stranac ikada u nba ligi, i jedan od najboljih igraca ikada.

    uz svo duzno postovanje velikom vlade divcu,Hakeem Olajuwonu, sabonisu, kukocu,Schrempfu, stivu nashu,pedji stojakovicu i ostalima
    (wlado, 27. avgust 2010 10:50)

    # Link komentara

  43. Ma koliko bolno zvučalo Srbima, Hrvatima, Litvancima, Špancima, Rusima...najbolji evropski igrač svih vremena je jedan Nemac :-)
    (Paradox, 27. avgust 2010 10:49)

    # Link komentara

  44. igrac je vrh-vrhova... najdominantniji evropljanin koji je ikad igrao u NBA!
    (zapad, 27. avgust 2010 10:48)

    # Link komentara

  45. najbolji evropski košarkaš svih vremena, bez konkurencije
    (cantona, 27. avgust 2010 10:46)

    # Link komentara

  46. NAJJAČI JE DIRK!
    (qqriq, 27. avgust 2010 10:38)

    # Link komentara

  47. najbolji beli igrac od birda
    (dimitriala, 27. avgust 2010 10:37)

    # Link komentara

  48. Mislim da bi i sam Novicki pocrveneo kad bi procitao ovakak panegirik o njemu.
    (nemanja, 27. avgust 2010 10:36)

    # Link komentara

  49. Slazem se.
    (pFc, 27. avgust 2010 10:27)

    # Link komentara

  50. Da li postoji negde snimak tog izlaska pred kraj finala, i ovacija cele Arene? Paklen igrač!
    (Radule, 27. avgust 2010 10:25)

    # Link komentara

  51. Fenomen-neponovljiv!!!!!
    (Bojan, 27. avgust 2010 10:24)