B92 Sport EURO 2008 Komentari

Broj komentara: 12

  1. Konacno se nesto desilo a da ti neko nije pricao, i da nisi morao isticati svoje visokomoralne osobine :)
    (Marko, 26. jun 2008 15:30)

    # Link komentara

  2. Svima oima koji pricaju o Kosovu neka procitaju moj komentar iz petnaestog dela:Opet Mua.Nadam se da neko,ipak,nazire moj trud da se postuju neke druge vrline.Hvala.
    (Metal-Bach-Da je Vaske faulirao Amansia..., 24. jun 2008 03:18)

    # Link komentara

  3. Био си ми страшан лик до овог наслова. Сад си ме разочарао...
    Па отишао си тамо да пишеш о фудбалу и атмосфери, а не о Косову!"Odjednom shvatim da je to zastava Kosova! Države Kosovo".Са тобом су били љубазни, а са нама "доле" и више од тога... Врати се фудбалу.
    … Марко, Косово
    (Мар-Ко-сово, 24. jun 2008 02:02)

    # Link komentara

  4. chekaj, posle one tekme nisi pozheleo da se ukine fudbal ?
    (novisad, 23. jun 2008 19:34)

    # Link komentara

  5. Пратим колумну од почетка. И до краја ћу. Верујем да ти је све јасно. Имаш "мој" смисао ѕа хумор, а изгледа да већину животних ставова делимо. Мада бих више волео да сам могао да проверим какве ставове све има (и може) италијанка...Јбг, једна од европских нација коју нисам "оверио" пре но што сам остарио....
    Сад оѕбиљно. Немој Косово.Ништа о њему. Боли брате! Нисам ратовао, нисам ни био за то да се ратује, нисам са Косова, немам фамилију тамо, несто мало лепих и мало лосих искустава са њима, таман да буде нерешено, успео сам да од 88-е наовамо изведем да останем нормалан(и баш мислим да сам нормалан у правом смислу те речи), а да не будем ничији члан, ничији дилер, ничији чанколиз, ничији критичар, ничији убица, ничији мецена, ничији нужник....Ипак, кад мене овако боли кад ГА поменеш..... Све је у реду, и ти си потпуно у праву, али немој јер боли. Важи?
    П.С. Да се разумемо: ја лично се нећу љутити ни ако ме не послушаш.......
    (ĆURAN originalni bre, 23. jun 2008 19:31)

    # Link komentara

  6. A na koju foru kosovska zastava dok igraju Spanija-Italija u Becu? Mislim hajde, promovisu se izgleda na taj nacin sta li, mozda ne bih ni primetio u tekstu da me nije podsetilo na onu albansku koja je stajala okacena direktno preko puta centralne kamere na stadionu (svi koji su gledali prenos videli su je kada god je bila "igra na sredini terena")... izvinjavam se ali primecujem da je to ipak malo napadno za moj ukus. Druga je stvar da su se kvalifikovali, normalno...
    (Cera, 23. jun 2008 19:25)

    # Link komentara

  7. Kao sto vec rekoh, postajes sve bolji sto prvenstvo duze traje.....No, nekako mi se cini da sad i neces imati bas svu zabavu sveta ako nastavis da odlazis na "licino mesto" i odatle nam saljes ove izvestaje.... Bar je moj utisak da ti je bilo dosta zanimljivije da se druzis sa nekim ljudima van stadiona.....ispravi me ako gresim
    (irmaislavisa, 23. jun 2008 16:58)

    # Link komentara

  8. што бре не слика Италијанку.... :(
    (Душан, 23. jun 2008 16:13)

    # Link komentara

  9. Kao da sam sinoc bio na tom stadionu, uf!!!!! Do sada sam imao slike svega okolo, zezanja, navijanja druzenja, ali ovaj tekst me je uveo pravo na tribine... Samo, malo sam se slosio citajuci poslednji deo..malo vishe..nije da mrzim nekoga, daleko od toga, kao i vecina normalnih ljudi, ali imam jeziv problem jer nikada nismo pobedili od kada sam postao svestan sebe, stalno porazi, ljigavi politicari, izgubljeni ratovi a sta rade svi ti likovi po Bechu? Zezaju se, nemaju komplekse, ponosni su, a ja kao da sam video zastavu kosova na sred tribina..:( znam da ih je u bechu puno, poznajem nekoliko njih, neki su ok neki su zagrizeni gore nego bilo ko ovde, ali sto mi kvare fudbal sa tim tripovima???? Nisam do sada imao zamerke na tvoje pisanje, chak , odusevljen sam, ali ovo su trenuci kada bi trebalo da zanemaris objektivnost i postedis nas detalja o kosovskim zastavama na tribinama, kvaris mi dozivljaj, i to na kraju!!!! Batali se politike u tekstovima, smorila nas je totalno, znas onu proverenu varijantu, napisi nesto ok i onda ubaci nesto bzv, tipa malo hvalospeva o tvb92 ili o tome da nam se drzava raspada. Ne treba ti druze to sada nikako, sjajni su ti tekstovi a o tome mozemo na nekom drugom mestu...Tema je ipak EURO 2008, fudbal ribice i rock and roll. Iske
    (Mister No, 23. jun 2008 16:07)

    # Link komentara

  10. Trebao si da kazes "mirdita". Ne "shok", nego samo "mirdita". Komsije jesmo, ali nismo dobre komsije kao sa makedoncima. Trpimo se napolju, kazemo "dobar dan", ali ne zaboravljamo. Barem je tako ovde u Kanadi.
    (ddt_toronto, 23. jun 2008 15:13)

    # Link komentara

  11. Evo i ja da pohvalim ove clanke koje pises, stvarno si me vise puta nasmejao do suza..
    Mislim, Mirko i Slavko, LOL!!!
    Nego, ne rece, sta je to Italijanka pokazala? Jel isto sto i Nemice, ispod pojasa, a sto su ti kolege prepricale?

    Ovaj ps. ni ne zelim da komentarisem.. Qe?
    (Pazi metak, 23. jun 2008 14:34)

    # Link komentara

  12. Ufffff ona Italijanka je, izgleda, izvela svoju varijantu Niskih strasti!!!!!
    (Bojan M, 23. jun 2008 13:19)