Četvrtak, 25.01.2024.

14:49

Srbin uporedio cene na Alpima i na Kopaoniku: "Moja poruka je apel ugostiteljima" VIDEO

Izvor: B92

Srbin uporedio cene na Alpima i na Kopaoniku: "Moja poruka je apel ugostiteljima" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Varničar

pre 3 meseca

>> U inostranstvu te niko neće pogledati što obuvaš pancerice na parkingu

Ne razumem, gde se inace obuvaju pancerice ako ne na parkingu?

Žika

pre 3 meseca

>> Potpisujem, jedino je Soelden malo bolji od Ischgla

Sölden je sjajan a nedaleko je i Hochgurgl, to dvoje su ludilo od skijanja.

Varničar

pre 3 meseca

>> Samo prenosim svoje iskustvo, voleo bih da cujem i druge.

Svakome njegovo. Moje iskustvo sa Les 2 Alpes je slican aranzman, jeftin los smestaj ali je sve bilo nesto super jeftino, davno sam bio tamo. Odlican da kazem "nocni zivot", after ski zurke, internacionalna ekipa, fenomenalne staze za carving, nema nista jace od glecera na 3300 metara i staze siroke 300m a oko tebe nikog zivog, maksimalno izivljavanje :-). Kopaonik i Jahorina prosto nisu u istoj klasi ali ja kapiram da ni mi nismo iz iste price.

kolega

pre 3 meseca

@na tablicama bitcoin
Ako si ti srecan sto zivis u zemlji u kojoj 1% zaposlenih mogu da odu na skijanje, onda za tebe nema pomoci. Odrastao si verovatno u teskoj bedi gde se meso jelo kad vas tata alkos odvede negde na slavu, a onda si mozda na foru dosao do nekog kesa i sad gazis po sirotinji. Ja sam na Kopaonik isao uvek posle ozbiljnog skijanja u Austriji, Italiji, Poljskoj...Na Kopu smo se sastajali da se druzimo i bila je to planina za iskrene ljubitelje skijanja i prirode. Onda ste dosli vi.

Deks

pre 3 meseca

Do 1990 isao redovno na skijanje. Posle nisam ynao nikoga u svojoj okolini ko je isao. Na Kopaonik narocito. Dosli neki novi ljudi. Bey skrupula, bez morala, bez JEDNOG posteno zaradjenog dinara. I zauzeli Neke ulice po BG i ostlim mestima, sve na Kopaoiniku i Zlatiboru, posle 2000. kad su pale vize poceli da idu i preko. Ali Kop im je obavezna psta da se pokazu kako su uspeli. Davno je Konfucije rekao " U losim vremena sramota je biti uspesan, u dobrim vremenima sramota je biti neuspesan." Male su cene na Kopu koliki olosh i zgubidan ide tamo.

100

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.
(baš mi milo, 25. januar 2024 17:49)


Ti si izgleda bas isfrustriran zivotom uopste?
Da odes na skijanje i posmatras ko je pored tebe i sta radi, sta pije ili jede ?
I na kraju, gde i sta je to "jeftinije" u CH?!
Pojma nemas ni o cemu ali kao i neki drugi ispoljavas tesku frustraciju jer nemas a neko drugi ima..?!

Na tablicama mi piše Bitcoin

pre 3 meseca

Poruka i za ovog momka i za sve u komentarima. Nije Kopaonik skup nego vi malo zarađujete. Mada u svom selu mislite da ste carevi. E to na Kopaoniku ne može. Ima 1% stanovnika Srbije kojima ništa na Kopu nije skupo. Ako se bilo čime pravdaš to se tvoj povređeni ego brani.

9012

pre 3 meseca

Pre cu popiti kafu na Kopu nego bilo gde drugo. To je to, ko voli nek izvoli da plati gorivo, putarine i ski pas u IT koji je skuplji nego na Kopu. Uostalom pare ostaju u SRB kad platim sve sto treba na Kopu a oni koji nece ili imaju neki problem sa cenama ne moraju da piju nista po kaficima Kopa vec samo neka skijaju, to je to.

300 čuda

pre 3 meseca

Zaradio sam 25500 eura prošle godine. Naravno da želim da budem viđen na Kopu. Šta ću ja u Švajcarskoj? Tamo baba sera zarađuje više od mene i zbog toga bih se osećao loše a ovde se osećam uspešan. Ajde sirotinjo bez zlobe i zavisti.

bora rakijaš

pre 3 meseca

Ok, super. Pošto je smeštaj na Alpima, a pošto na Kopaoniku? Ljudi se hvataju restorana i picerija, je li obavezno pojesti picu u restoranu?
(DM32, 25. januar 2024 20:36)

Ja sam u Italiji preko jednog skijaškog kluba našao smeštaj u hotelu (polupansion) i ski pas za 550 evra. Ski centar je veličine Kopaonika. Žica 200m hoda od hotela. Inače je privatni smeštaj odavno pristupačniji na Alpima

Milan Kosanovic

pre 3 meseca

Mirko Kojotovski, 25. januar 2024 20:33

Potpisujem, jedino je Soelden malo bolji od Ischgla (nervira me malo ona gondola što moraš da putuješ). U Soeldenu si odmah na stazi. :)

bora rakijaš

pre 3 meseca

Pravi skijaši nemaju šta da traže na Kopu. To je mesto zna se za koga i tu ozbiljnog skijanja nikada nije ni bilo. I sve dok ima ljudi, znači da nije skupo

Mirko Kojotovski

pre 3 meseca

U zavisnosti od skijalista takve su i cene ali su sve postale luksuz za običnu familiju.
Da se razumemo nepostoji bolji uveti od hotela do ski liftova staza infrastrukture od Austrije.Obisao sam kompletne Alpe i malo dobacio na neke druge planinske vence tako da znam o čemu pišem.
Austrija daleko ispred svih.Izdvajaju se tu i najbolja skijališta ,Leh,Cirs,St.Anton,Fis,Ladis,Sölden a daleko najbolji je Išgl i Silvreta Arena...
Cene su tu slične dok je skipas kod svih 73€...U zavisnosti od lokala hotela restorana Cene izgledaju ovako
Pivo 6€+ kafa4€ + sokovi 5€+ Pizza13€+ špagete 15€+ gulaš13+ kolači 7€ vino 10€+ kokteli 12€... Prodavnice su tu normalne cene.Hoteli i apartmani 100€+...
Možda se posreći pa ispadne i jeftinije ali to su te cene.Sedam dana skipasa je 440€ i još uz to se dobije procenat ukoliko stanujete u mestu gde skijate.
Pre deset godina sa familijom Išgl 7 dana sa prenoćištem i hranom izašlo nas 1500€.
Danas bi to bilo tu oko 2700€ ako ne i više.
Sinoć se vratio iz Söldena i nije tako puno skijalište a parkinga ima kad god dođeš.
Uveli su još plaćanje parkinga 6€.
Nekad je januar i februar bio prepun gostiju a danas nešto više nego za vreme korone.
To je to

DM32

pre 3 meseca

Ok, super. Pošto je smeštaj na Alpima, a pošto na Kopaoniku? Ljudi se hvataju restorana i picerija, je li obavezno pojesti picu u restoranu?

Izbor

pre 3 meseca

Komsije i drugosrbijanci na aparatima.
Kome ne odgovara nek ide gde hoce pa i u inostranstvo ako vam Kop ne odgovara.
Svakako je krcato svake godine i Kopaonik i Zlatibor, trazi se krevet vise zato su i cene kakve su.Zapad nije jeftiniji to je obican mit.Lako je proveriti cenovnik na internetu i uporediti(ne zaboravite da uracunate i putovanje).

dugi neb,stolica

pre 3 meseca

covek u pravu milion posto...ja sam na kopu radio od 2000 do 2013i dva leta..od tada sam isao samo na skijanje do 2020..Kopaonik nema vise dusu kao sto o je imao u to vreme..napravili su od njega belgrade woterfront 2,gde je bitno da budes vidjen a ne da odes da skijas..u to vreme su dolazili ljudi za novu godinu krajem januara i u februaru..sad ti isti ljudi skijaju po evropi..nema vise tog druzenja

Мајкл Џондар

pre 3 meseca

Де бре људи, де налазе ово. Ја бре одем у неку најобичнији рупу, не на скијалишту, него у селу и платим кафу 4 евра.

maxc

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.
(baš mi milo, 25. januar 2024 17:49)

Skolski primer frustriranog tipa, kad ja nemam, neka nema niko i neka bude 10 puta skuplje. I onda bi bilo puno kao i sad, a ti jos vise frustriran.

dera

pre 3 meseca

Šta reći, svaka roba ima svoga potrošača. Oni koji su novac bez muke zaradili oni ga tako i troše a oni koji cene uslugu i vole skijanje oni biraju kvalitet i cenu!!

Las

pre 3 meseca

Posle decenija na Kopu, ove godine odpuka da 'kaznimo' bezobrazluk, pocev od Skijalista (evo ovih nedelja, prodaju ovaj poskupeli nocni ski pas za tri staze, a pustaju samo jednu), pa do bahatih ugostitelja, a na vrhu bahatosti lokalne vlasti koje ne umeju da rese cistocu, lopove lopatare, pa i 'majstore za lance', da ne zaboravim i sve cesce probleme sa vodom....
I evo nas u Borovecu, 5 dana bez i jednog trenutka cekanja na zicarama koje izvoze do 2550mnmv, staze ni jednog trenutka ne izgledaju kao dno Duboke, kafici samo dole u podnozju, na vrhu planine toalet da ne nuzdis po cistoj prirodi. Skipas malko skuplji nominalno, ali nam zena na prodaji skrenula paznju da je bolje da umesto 6dana uzmemo 4+2, posto ima neki popust, pa ni on nije skuplji od Kopa tako. Cerka bi na Kopu placala, ovde je jos u besplatnoj kategoriji.
Da ne zaboravim, hotel sa 4 zvezdice, kao ono trojstvo ili poker u centru Kopa, a cena je oko pola kopaonicke. Za one koji ce reci da je Kop najblize, moram reci da i taj argument, koji je i meni bio stalno u glavi, pada u vodu. Od Bgda do Boroveca 4.5h voznje (uz vrlo kratko zadrzavanje na granici), uglavnom autoput.... sat vise nego do Kopa.... ni one dvodnevne izlete sa dva puna dana skijanja, kada krenemo u zoru iz Bgda, necemo vise na Kop. Dosta je bilo.

Blaster

pre 3 meseca

Dolomiti su planinska regija u Italiji. Evo pogledajte koliko košta hotel koji je u rangu Gorskog ili Granda na samom skijalištu pa mi recite da li je jeftinije. Znači hotel sa polupansionom koji ima spoljašnji bazen, nalazi se na samoj stazi ima wellness centar itd. Tako nešto ćete za 2 osobe za 7 dana u Alpima platiti makar 8000 eur minimum. Manite me te priče. Idite u Brzeće ili u Jošaničku banju i biće jeftinije...

Čiča Miloje

pre 3 meseca

Kome je do skijanja ne ide na Kop. Nikad tokom januara i februara nisam sastavio 5 dana lepog vremena ! Ujutru sunce, dok se spremiš, doručkuješ, sedneš na žicu, eto ih oblaci sa Pančića... A u martu zna se, bljuzga do kolena... A o gužvama na žici... To je užas!

Kopriva

pre 3 meseca

ko poštuje svoj novac za koji se pomučio ne verujem da će ga tako olako bacati na prepumpane cene i usluge ako može dobiti to isto za manje, samo kažem... Patriotizam sa tim nema nikakve veze,nije patriotski ni drati svoje mušterije.

Las

pre 3 meseca

Posle decenija na Kopu, ove godine odpuka da 'kaznimo' bezobrazluk, pocev od Skijalista (evo ovih nedelja, prodaju ovaj poskupeli nocni ski pas za tri staze, a pustaju samo jednu), pa do bahatih ugostitelja, a na vrhu bahatosti lokalne vlasti koje ne umeju da rese cistocu, lopove lopatare, pa i 'majstore za lance', da ne zaboravim i sve cesce probleme sa vodom....
I evo nas u Borovecu, 5 dana bez i jednog trenutka cekanja na zicarama koje izvoze do 2550mnmv, staze ni jednog trenutka ne izgledaju kao dno Duboke, kafici samo dole u podnozju, na vrhu planine toalet da ne nuzdis po cistoj prirodi. Skipas malko skuplji nominalno, ali nam zena na prodaji skrenula paznju da je bolje da umesto 6dana uzmemo 4+2, posto ima neki popust, pa ni on nije skuplji od Kopa tako. Cerka bi na Kopu placala, ovde je jos u besplatnoj kategoriji.
Da ne zaboravim, hotel sa 4 zvezdice, kao ono trojstvo ili poker u centru Kopa, a cena je oko pola kopaonicke. Za one koji ce reci da je Kop najblize, moram reci da i taj argument, koji je i meni bio stalno u glavi, pada u vodu. Od Bgda do Boroveca 4.5h voznje (uz vrlo kratko zadrzavanje na granici), uglavnom autoput.... sat vise nego do Kopa.... ni one dvodnevne izlete sa dva puna dana skijanja, kada krenemo u zoru iz Bgda, necemo vise na Kop. Dosta je bilo.

Toma

pre 3 meseca

Ako na kopu ima gostiju onda znači da mogu da plate toliku skupoću kakva god bila ili ne bila. Ista priča ide u leto ako neko ima da plati picu na Hvaru 85 eura ili ležaljke u Budvi 65 eura kapa do poda i takvim turistima i domaćim iznajmljivačima. Mi koji volimo našu Grčku čekamo jun mesec 12 noći 186 eura sa prevozom ko voli nek izvoli.

POPE

pre 3 meseca

Svake godine sam išao po 10 dana na Kopaonik. Ove godine sam bio 10 dana u Austriji najviše zbog snega. Staze i sve na skijališta duplo bolje nego na Kopaoniku. Kada saberem put i sve izdatke prošao sam 20% jeftinije nego prošle godine na Kopaoniku. A ove godine bi ta razlika bila i veća. Nije teško zaključiti da ću sledeće godine opet u Austrija na skijanje.

Skijanje - Sport

pre 3 meseca

Skijanje je uvek bilo i biće skup sport i tu nema dileme.
Problem je što je usluga i ono što pruža Kopaonik daleko ispod kvaliteta koje pružaju druga skijališta po Evropi. Međutim, kapaciteti Kopaonika su daleko ispod potreba za ovaj broj turista, pa u tom smislu, na Kopaoniku (pa i Zlatiboru, ako baš hoćete) uvek će biti veliki broj turista. U takvom nekom ekonomskom obrascu ponude i tražnje (mnogo veća potražnja od ponude) cene na Kopaoniku mogu da idu samo još gore.
Ono što je problem, jeste put do nekog "normalnog" većeg skijališta, posebno sa opremom (skije, odela, kacige ...) a sve ostalo ide apsolutno na stranu skojališta u inostranstvu.
U inostranstvu te niko neće pogledati što obuvaš pancerice na parkingu, jer i tamo žive ljudi, koji vole skijanje, a nisu spremni da plate nešto što nije neophodno. Ili, ako sedneš u podnožju i pojedeš sendvič koji si poneo od kuće. Potpuno normalna stvar. Pre će te neko podrugljivo gledati na Kopu, jer, što si dolazio ako nemaš para!? Da li treba da se piše o uređenosti staza? O gužvi na žici i stazi? O kulturi skijaša? Na Kopu, na plavim stazama, gde sam sa decom učio skijanje, proletali su razni kvadovi, motorne sanke, ludaci koji voze slalom između ... toga u inostranstvu jednostavno, NEMA. Sve je čisto, imate WC (gde javni toalet na Kopu u dolini sportova???) itd itd itd.

ns

pre 3 meseca

Vratio se pre 10 dana iz Austrije Saalbach( Kaprun i Zee em See) 400km staza skijalište neuporedivo, ski pas 6 dana 370€ odrasli, deca 185€, dužina staza, uredjenost... Ja idem zbog skijanja, ali po predjenom km/skijanje dnevno isplatija je Austrija!!! Kafići cena točeno veliko pšenično od 5 do 6€, topla čokolada 4€, kola 4€, cedjena narandza 4,5€, pizza 32cm oko 11€, obrok salate od 7-12€, burgeri od 8-12€. Osećam se jadno kad treba da se ode u wc u lokalima na kopu!!!

466453

pre 3 meseca

Lako je Italijanima i ostatku koji nije ratovao od WW2.

Kod nas svaka generacija mora da počne od nule jer je neko resetovao.

Za vreme života treba da se stignu 2-3 generacije i to bez pljačke, otimačine teško da može među sirotinjom. Moraš im oteti.

Da, sigurno grešim, neki to nikad neće uvideti i održavaće stanje.

louggi

pre 3 meseca

"neki su ga i napali, jer "nema lepše zemlje od Srbije i bolje da troši novce u svojoj nego tuđoj zemlji"
skijamare je lepo objasnio u svom tekstu (sa prevodom sa srpskog na srpski), da mu je cilj da ugostitelji obrate pažnju na svoje cenovnike.
a našoj publici je teško da prihvati prevod kao činjenicu da ugostiteljski objekti ne j... ništa i nikoga.
"Instagram mentalitet" skijaši ne vole da ih neko proziva zato što bi oni rađe da plaćaju više cene zbog boljeg domaćinskog filinga....

kg

pre 3 meseca

zato je ski rent na kopu 10-20e dan a tamo 50e i zao je skola skijanja tamo 100e sat a na kopu 40e. nije sve u picu i pici.
(ledenjak, 25. januar 2024 17:20)

A nije ti palo na pamet da ovde rentiras skije i poneses ih sa sobom?

Sallas

pre 3 meseca

Evo mene je islreno čovek rasplakao.
Tuga je to velika kada imaš lara, pa buraš gde ćeš i kako ćeš da ih trošiš.
Jednostavno je takav sistem neodrživ.

zulu iz kulu

pre 3 meseca

Sve je to istina ali većina tih što ide na Kopaonik ne ide zbog skijanja već da budu vidjeni,slikanje za Instagram i sl.,ništa njima ne znači ni “Madonna di Campiglio” ni Bormio ili nešto drugo jer ih tamo niko ne poznaje niti ih zanimaju vaša “Colmar” ili Moncler” ski odela ,ne bi znali da se ponašaju….

mario

pre 3 meseca

Kako on ne kuži da je Kopaonik samo za svjetsku elitu, pa zato takve cijene,jer ipak dolaze samo pozante svjetske osobe na skijanje u Srbiju.
Inače znate drugima dijeliti lekcije kako su skupi, a vi skuplji od elitnih skijališta i turistički popularnijih država.

Pop

pre 3 meseca

Поредити цене је показатељ да на западу креирају цене да би привукли клиенте а код нас уцењују Српском филозофијом да кад имаш пара да дођеш на Копаоник имаћеш и да папрено платиш клопу и пиће. Филозофија дебилска а још појединци подржавају их да би кроз неки патриотизам одобравали овакво понашање.

navijac

pre 3 meseca

Ma evo sve se potresli zbog tvog apela.. Uvek ce imati dovoljno onih koji odu na Kopaonik. Problem je u tome sto je Kopaonik jedino koliko toliko ozbiljno skijaliste kod nas. Da postoji jos 4-5 skijalista kod nas kao sto je Kopaonik, cene bi bile manje.

baš mi milo

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.

BG cosmopolitan city

pre 3 meseca

Nasi ugostitelji su po nepisanom pravilu najskuplji. Zapravo oni nisu skolovani ugostitelji nego saneri, lopine i muvare kojim je ugostiteljstvo dopunsko zanimanje a ima i onih koji su culi da ugostitelji dobro zaradjuju pa otvorise
a bili su poznate stipsare koje uz kafu provode par sati. ako je neko drugi
o popili su i dvije, da se covjek ne naljuti.
BTW, '92. od onolikog Beograda samo je "Plavi Jahac" imao espresso.
Toliko o srpskom ugostiteljstvu.

Kari

pre 3 meseca

A najjaci je ovaj lik sto mu zamera sto trosi pare van Srbije ?!? Pa sta sad ako je Kopaonik u Srbiji a drze cene kao da je na Marsu ja treba da idem tamo ?! Pa nisam lud,moje su pare ja sam ih zaradio i mogu da ih trosim gde hocu. A za taj patriotizam se hvataju likovi koji nikad nisu otisli van Srbije. Mi kad bi imali more bilo bi najskuplje na svetu. Imate onu baru od Ade gde su cene kao u Parizu. Samo lik koji voli da ga pljackaju moze da ode na Kopaonik.

Vladimir

pre 3 meseca

Nekada je važila poslovica da papir trpi sve sada može da se doda da sem papira i Tik tok trpi sve. Toliko da jedan sajt o turizmu koji dosta cenim jer sam mnoge destinacije video zahvaljujući vašim tekstovima prenosi mišljenje Kralja Kopaonika. Ovako pompezno sve lepo zvuči ali ako mu je mnogo da plati na stazi picu neka je napravi sam uveče pa ponese na skijanje ili svrati i jede tada će da shvati kako troškovi prevoza, skipasa, smeštaja značajno prebacuju Kopaonik da li je bolje na Dolomitima naravno ali da li zbog jeftinije hrane treba ići tamo to ne. I za kraj tržište sve samo reguliše. U Španiji stan koji košta sa svim porezima u Valensiji 100.000 evra možeš da izdaješ za 700evra u Srbiji stan od 300.000 možeš da izdaješ za taj novac. Neka pođe od apela građevinskom sektoru, to mnogo više zanima narod.

hehe

pre 3 meseca

sto bi rekle srbende, stvar potraznje i ponude... kako sada srbenda koji ima para da se ne pokaze.... taj prosecni srbenda sto ima para, ima isto para kao kasirka u francuskoj ili holandiji, pa eto... ali mora da bude glamurozno, posto do juce nisu imali leba da jedu :) retki su oni koji prezive taj prvi talas glamura kada se dodje do para... :D

sale

pre 3 meseca

@ hehe

U pravu si 100 posto placaju Iphone 10 hiljada mesecno ratu i idu na zimovanje na Kopaonik samo da bi se kurcili a zive kao podstanari u 40 kvadrata.To je srpski mentalitet bitno nam je sta drugi misle o nama,evo ja nemam para za zimovanja i nemam sa tim problem ali sam sagradio kucu za sebe i svoju porodicu

Mile iz Laktasa

pre 3 meseca

Odllazak na Kopaonik je odavno izgubio smisao za ozbiljne skijase. Previsoke cene, prevelike guzve, preduga cekanja na zicarama, prekratke staze…
Nazalost, ne verujem da ima sanse da se ista od navedenog popravi.. Doduse planina je prelepa

fanfan

pre 3 meseca

2020. u Francuskoj (Les 2 Alpes) paket aranzman je kostao oko 700 evra (avio iz Nisa; ski pass; 7 nocenja u prilicno losem smestaju koji je za max 2 osobe, a bilo je nas 4, nekih 10-15 min peske od gondole).
Pivo na stazi 7-8 evra (toceno, pola litra). Napravimo pauzu na kojoj popijemo 1 ili 2 piva uz Burger ili picu i to je svaki dan oko 20-30 evra za rucak. Jedna soldina vecera za nas 4 nije bila ispod 150 evra (svako po jedno jelo i 1-3 pica, kako kad).
Uz to, hrana u marketima je tada bila malo visa nego kod nas, sad je pretpostavljam ista.
Sve u svemu, izaslo me 7 dana skijanja oko 1300-1400 evra.
Iskreno, bolje mi je bilo da sam taj novac potrosio na dva produzena vikenda (jedan na Kopu i drugi na Jahorini).
Samo prenosim svoje iskustvo, voleo bih da cujem i druge.

mayor Tom

pre 3 meseca

Drugari
Kopaonik je mjesto dje domaca "elita" pokazuje jedni drugima koliko su im skupi dzipovi i rucni satovi, to je namjesteno za njih a ne da bi se prosjecan covjek skijao. Mi im samo smetamo i pravimo guzvu. Idem na Kopaonik ljeti jer mi je super za odmor i nije skupo a zimi mi ne pada na pamet jer nemam (ne dam) 5000e za 7 dana, pa odem nedje drugo i svi smo srecni

JuLa

pre 3 meseca

Ne znam koju tacno banju u srb sam zvala ovog leta, za 3 odrasle osobe dva nocenja su bila 650€....
Zato i ne odmaramo nigde u srb vec idemo u inostranstvo...

Makidjon

pre 3 meseca

Gluposti, da im posao ne ide smanjili bi cene sami...

Pise lepo na cenovniku, kome se ne svidja trazi dalje, ne kapiram ovo iscudjavanje.
(Igor, 25. januar 2024 17:29)

Upravo ti nisi ukapirao i ispao si glup. Covek kaze da ove godine vise ljudi ide van na skijanje nego ka Kop.

Pozdrav

pre 3 meseca

Ne znam koju tacno banju u srb sam zvala ovog leta, za 3 odrasle osobe dva nocenja su bila 650€....
Zato i ne odmaramo nigde u srb vec idemo u inostranstvo...

Aha, pa dobro...
Ja sam preprosle 2022 godine proveo 10 dana u ribarskoj banji uz al inklud hranu,buffe(svedski sto kako ga zovu u Srbiju,svedjani ga zovu buffe)znaci dorucak,rucak veceru sve buffe plus terapije 10 dana za moju povredu.Dosao sam turisticki i na terapije.Jeo sam po restoranima i ako sam imao kupljen buffe u svakom slucaju 10 dana soba,hrana,terapije 700 evra.
Koju li si ti banju zvala to ne znam.

dblagoje

pre 3 meseca

Kurs dinara cini Srbiju skupu.Velika inflacija ,drzava deli pare penzionerima i njenim zaposlenim na budzetu.Da je kurs realan ,izmedju 200 i 300 dinara,Srbija bi bila jeftinija.

Stefan

pre 3 meseca

Kao neko ko izzuten voli Kopaonik recicu vam da je ova sezona samarcina svima atek ce biti. To sto kopaonik mora da zaradi tokom zime je cist izgovor zasto nrma nista oametno da se radi i u tom obimu leti...

"Z"nalac

pre 3 meseca

konacno se neko setio da dokumentuje razliku izmedju Kopa i Alpskih skijalista, u smislu cena.
Skijanje, ski staze, gondole i sl.je ionako neuporedivo. Kop je ono sto mu se nalazi u samom srcu - GRAND parada, za nase prostske, bitange i novokomponovane politicare koji su dosli do novca na nedozvoljen nacin.

Građanin

pre 3 meseca

Moja žena radi u Italiji u Hotelu Passo Costalunga na 1750 metara pored same staze pizza 11€ a espreso 1,3€ jedino je soba preskupa, po 700€ noć mada je to ol inclusive.

Žarko

pre 3 meseca

Država bi morala da oporezuje sav ekstra profit preko recimo 10%.
Pa ti bato imaj najveće cene na svetu, ali će to država sve uzeti za sebe...

Zex13

pre 3 meseca

Uopšte me ne pogađaju cene, mogu biti i duplo skuplje. Nemam čestito novca da odem sa porodicom ni na Divčibare na vikend koji mi je u blizini, tako da mi je svejedno koje su cene na kopu, Italiji, Austriji....

nikog ne treba da žalimo

pre 3 meseca

Pa cene na Kopaoniku su takve kakve su zato što postoje ovce koje će to da plate. Inače ne bi bile takve. To je početak i kraj svake ekonomije.

Samo da pitam

pre 3 meseca

Što bih dao dinara lopovima?
Baš me briga da li su srpski ili tuđi.
Mada u pravu su. Nije isto.
Sramota me što su moji, a ne ugostitelji nekih naših neprijatelja.

Dejan

pre 3 meseca

ma ne samo kopaonik, kod nas su svi nabili cene a što je najgore ništa toliko ne vredi. Ok da se pruža kvalitet pa da platiš i da ti nije žao ali daleko je sve manje kvalitetno nego u evropi. Jednostavno kada budu videli da im više niko ne dolazi onda će smanjiti cene

Kiza

pre 3 meseca

Kopaonik i Zlatibor je napravljen za bogate a ne sirotinju i zato obicni smrtnici pravac Austrija ,Italija cak i Svica neka mesta su jeftinija.Kop od estrade i sponzorusa nemozes ni uzivati a tek ako nemas vrh garderobu i opremu ubi se odmah

eeeee

pre 3 meseca

Šta kaže, koliko košta čas obuke kod ski instruktora? Smeštaj, put?
Mora li se popiti i pojesti u restoranu ili može i sendvič, čokolada i flašica vode u ranac?
Ima i drugih pitanja čiji odgovori uslovljavaju odluku čiju ću ponudu prihvatiti ili ne, i gde ću ja trošiti svoj novac...
Uzdravlje svima!

Inception

pre 3 meseca

"Znatno povećan broj naših ljudi na skijalištima u Italiji, Austriji, Francuskoj samo potvrđuje", istakao je.


Ne znam da li si bio na Kopu, i tamo je puno kao oko.

Stepski vuk

pre 3 meseca

Ovo samo znaci da na Kopu ima ljudi koji to hoce da plate. S obzirom na guzve, mozda cene treba jos da se podignu.

I da me ne shvatite pogresno, ja zelim da cene budu nize i mislim da treba, ali jednostavno ponuda i potraznja guraju cene na gore.

Kari

pre 3 meseca

A najjaci je ovaj lik sto mu zamera sto trosi pare van Srbije ?!? Pa sta sad ako je Kopaonik u Srbiji a drze cene kao da je na Marsu ja treba da idem tamo ?! Pa nisam lud,moje su pare ja sam ih zaradio i mogu da ih trosim gde hocu. A za taj patriotizam se hvataju likovi koji nikad nisu otisli van Srbije. Mi kad bi imali more bilo bi najskuplje na svetu. Imate onu baru od Ade gde su cene kao u Parizu. Samo lik koji voli da ga pljackaju moze da ode na Kopaonik.

zulu iz kulu

pre 3 meseca

Sve je to istina ali većina tih što ide na Kopaonik ne ide zbog skijanja već da budu vidjeni,slikanje za Instagram i sl.,ništa njima ne znači ni “Madonna di Campiglio” ni Bormio ili nešto drugo jer ih tamo niko ne poznaje niti ih zanimaju vaša “Colmar” ili Moncler” ski odela ,ne bi znali da se ponašaju….

JuLa

pre 3 meseca

Ne znam koju tacno banju u srb sam zvala ovog leta, za 3 odrasle osobe dva nocenja su bila 650€....
Zato i ne odmaramo nigde u srb vec idemo u inostranstvo...

Pop

pre 3 meseca

Поредити цене је показатељ да на западу креирају цене да би привукли клиенте а код нас уцењују Српском филозофијом да кад имаш пара да дођеш на Копаоник имаћеш и да папрено платиш клопу и пиће. Филозофија дебилска а још појединци подржавају их да би кроз неки патриотизам одобравали овакво понашање.

"Z"nalac

pre 3 meseca

konacno se neko setio da dokumentuje razliku izmedju Kopa i Alpskih skijalista, u smislu cena.
Skijanje, ski staze, gondole i sl.je ionako neuporedivo. Kop je ono sto mu se nalazi u samom srcu - GRAND parada, za nase prostske, bitange i novokomponovane politicare koji su dosli do novca na nedozvoljen nacin.

mayor Tom

pre 3 meseca

Drugari
Kopaonik je mjesto dje domaca "elita" pokazuje jedni drugima koliko su im skupi dzipovi i rucni satovi, to je namjesteno za njih a ne da bi se prosjecan covjek skijao. Mi im samo smetamo i pravimo guzvu. Idem na Kopaonik ljeti jer mi je super za odmor i nije skupo a zimi mi ne pada na pamet jer nemam (ne dam) 5000e za 7 dana, pa odem nedje drugo i svi smo srecni

Kiza

pre 3 meseca

Kopaonik i Zlatibor je napravljen za bogate a ne sirotinju i zato obicni smrtnici pravac Austrija ,Italija cak i Svica neka mesta su jeftinija.Kop od estrade i sponzorusa nemozes ni uzivati a tek ako nemas vrh garderobu i opremu ubi se odmah

hehe

pre 3 meseca

sto bi rekle srbende, stvar potraznje i ponude... kako sada srbenda koji ima para da se ne pokaze.... taj prosecni srbenda sto ima para, ima isto para kao kasirka u francuskoj ili holandiji, pa eto... ali mora da bude glamurozno, posto do juce nisu imali leba da jedu :) retki su oni koji prezive taj prvi talas glamura kada se dodje do para... :D

nikog ne treba da žalimo

pre 3 meseca

Pa cene na Kopaoniku su takve kakve su zato što postoje ovce koje će to da plate. Inače ne bi bile takve. To je početak i kraj svake ekonomije.

Samo da pitam

pre 3 meseca

Što bih dao dinara lopovima?
Baš me briga da li su srpski ili tuđi.
Mada u pravu su. Nije isto.
Sramota me što su moji, a ne ugostitelji nekih naših neprijatelja.

Dejan

pre 3 meseca

ma ne samo kopaonik, kod nas su svi nabili cene a što je najgore ništa toliko ne vredi. Ok da se pruža kvalitet pa da platiš i da ti nije žao ali daleko je sve manje kvalitetno nego u evropi. Jednostavno kada budu videli da im više niko ne dolazi onda će smanjiti cene

Skijanje - Sport

pre 3 meseca

Skijanje je uvek bilo i biće skup sport i tu nema dileme.
Problem je što je usluga i ono što pruža Kopaonik daleko ispod kvaliteta koje pružaju druga skijališta po Evropi. Međutim, kapaciteti Kopaonika su daleko ispod potreba za ovaj broj turista, pa u tom smislu, na Kopaoniku (pa i Zlatiboru, ako baš hoćete) uvek će biti veliki broj turista. U takvom nekom ekonomskom obrascu ponude i tražnje (mnogo veća potražnja od ponude) cene na Kopaoniku mogu da idu samo još gore.
Ono što je problem, jeste put do nekog "normalnog" većeg skijališta, posebno sa opremom (skije, odela, kacige ...) a sve ostalo ide apsolutno na stranu skojališta u inostranstvu.
U inostranstvu te niko neće pogledati što obuvaš pancerice na parkingu, jer i tamo žive ljudi, koji vole skijanje, a nisu spremni da plate nešto što nije neophodno. Ili, ako sedneš u podnožju i pojedeš sendvič koji si poneo od kuće. Potpuno normalna stvar. Pre će te neko podrugljivo gledati na Kopu, jer, što si dolazio ako nemaš para!? Da li treba da se piše o uređenosti staza? O gužvi na žici i stazi? O kulturi skijaša? Na Kopu, na plavim stazama, gde sam sa decom učio skijanje, proletali su razni kvadovi, motorne sanke, ludaci koji voze slalom između ... toga u inostranstvu jednostavno, NEMA. Sve je čisto, imate WC (gde javni toalet na Kopu u dolini sportova???) itd itd itd.

Stefan

pre 3 meseca

Kao neko ko izzuten voli Kopaonik recicu vam da je ova sezona samarcina svima atek ce biti. To sto kopaonik mora da zaradi tokom zime je cist izgovor zasto nrma nista oametno da se radi i u tom obimu leti...

navijac

pre 3 meseca

Ma evo sve se potresli zbog tvog apela.. Uvek ce imati dovoljno onih koji odu na Kopaonik. Problem je u tome sto je Kopaonik jedino koliko toliko ozbiljno skijaliste kod nas. Da postoji jos 4-5 skijalista kod nas kao sto je Kopaonik, cene bi bile manje.

POPE

pre 3 meseca

Svake godine sam išao po 10 dana na Kopaonik. Ove godine sam bio 10 dana u Austriji najviše zbog snega. Staze i sve na skijališta duplo bolje nego na Kopaoniku. Kada saberem put i sve izdatke prošao sam 20% jeftinije nego prošle godine na Kopaoniku. A ove godine bi ta razlika bila i veća. Nije teško zaključiti da ću sledeće godine opet u Austrija na skijanje.

Las

pre 3 meseca

Posle decenija na Kopu, ove godine odpuka da 'kaznimo' bezobrazluk, pocev od Skijalista (evo ovih nedelja, prodaju ovaj poskupeli nocni ski pas za tri staze, a pustaju samo jednu), pa do bahatih ugostitelja, a na vrhu bahatosti lokalne vlasti koje ne umeju da rese cistocu, lopove lopatare, pa i 'majstore za lance', da ne zaboravim i sve cesce probleme sa vodom....
I evo nas u Borovecu, 5 dana bez i jednog trenutka cekanja na zicarama koje izvoze do 2550mnmv, staze ni jednog trenutka ne izgledaju kao dno Duboke, kafici samo dole u podnozju, na vrhu planine toalet da ne nuzdis po cistoj prirodi. Skipas malko skuplji nominalno, ali nam zena na prodaji skrenula paznju da je bolje da umesto 6dana uzmemo 4+2, posto ima neki popust, pa ni on nije skuplji od Kopa tako. Cerka bi na Kopu placala, ovde je jos u besplatnoj kategoriji.
Da ne zaboravim, hotel sa 4 zvezdice, kao ono trojstvo ili poker u centru Kopa, a cena je oko pola kopaonicke. Za one koji ce reci da je Kop najblize, moram reci da i taj argument, koji je i meni bio stalno u glavi, pada u vodu. Od Bgda do Boroveca 4.5h voznje (uz vrlo kratko zadrzavanje na granici), uglavnom autoput.... sat vise nego do Kopa.... ni one dvodnevne izlete sa dva puna dana skijanja, kada krenemo u zoru iz Bgda, necemo vise na Kop. Dosta je bilo.

Stepski vuk

pre 3 meseca

Ovo samo znaci da na Kopu ima ljudi koji to hoce da plate. S obzirom na guzve, mozda cene treba jos da se podignu.

I da me ne shvatite pogresno, ja zelim da cene budu nize i mislim da treba, ali jednostavno ponuda i potraznja guraju cene na gore.

Žarko

pre 3 meseca

Država bi morala da oporezuje sav ekstra profit preko recimo 10%.
Pa ti bato imaj najveće cene na svetu, ali će to država sve uzeti za sebe...

ns

pre 3 meseca

Vratio se pre 10 dana iz Austrije Saalbach( Kaprun i Zee em See) 400km staza skijalište neuporedivo, ski pas 6 dana 370€ odrasli, deca 185€, dužina staza, uredjenost... Ja idem zbog skijanja, ali po predjenom km/skijanje dnevno isplatija je Austrija!!! Kafići cena točeno veliko pšenično od 5 do 6€, topla čokolada 4€, kola 4€, cedjena narandza 4,5€, pizza 32cm oko 11€, obrok salate od 7-12€, burgeri od 8-12€. Osećam se jadno kad treba da se ode u wc u lokalima na kopu!!!

mario

pre 3 meseca

Kako on ne kuži da je Kopaonik samo za svjetsku elitu, pa zato takve cijene,jer ipak dolaze samo pozante svjetske osobe na skijanje u Srbiju.
Inače znate drugima dijeliti lekcije kako su skupi, a vi skuplji od elitnih skijališta i turistički popularnijih država.

dugi neb,stolica

pre 3 meseca

covek u pravu milion posto...ja sam na kopu radio od 2000 do 2013i dva leta..od tada sam isao samo na skijanje do 2020..Kopaonik nema vise dusu kao sto o je imao u to vreme..napravili su od njega belgrade woterfront 2,gde je bitno da budes vidjen a ne da odes da skijas..u to vreme su dolazili ljudi za novu godinu krajem januara i u februaru..sad ti isti ljudi skijaju po evropi..nema vise tog druzenja

Kopriva

pre 3 meseca

ko poštuje svoj novac za koji se pomučio ne verujem da će ga tako olako bacati na prepumpane cene i usluge ako može dobiti to isto za manje, samo kažem... Patriotizam sa tim nema nikakve veze,nije patriotski ni drati svoje mušterije.

Las

pre 3 meseca

Posle decenija na Kopu, ove godine odpuka da 'kaznimo' bezobrazluk, pocev od Skijalista (evo ovih nedelja, prodaju ovaj poskupeli nocni ski pas za tri staze, a pustaju samo jednu), pa do bahatih ugostitelja, a na vrhu bahatosti lokalne vlasti koje ne umeju da rese cistocu, lopove lopatare, pa i 'majstore za lance', da ne zaboravim i sve cesce probleme sa vodom....
I evo nas u Borovecu, 5 dana bez i jednog trenutka cekanja na zicarama koje izvoze do 2550mnmv, staze ni jednog trenutka ne izgledaju kao dno Duboke, kafici samo dole u podnozju, na vrhu planine toalet da ne nuzdis po cistoj prirodi. Skipas malko skuplji nominalno, ali nam zena na prodaji skrenula paznju da je bolje da umesto 6dana uzmemo 4+2, posto ima neki popust, pa ni on nije skuplji od Kopa tako. Cerka bi na Kopu placala, ovde je jos u besplatnoj kategoriji.
Da ne zaboravim, hotel sa 4 zvezdice, kao ono trojstvo ili poker u centru Kopa, a cena je oko pola kopaonicke. Za one koji ce reci da je Kop najblize, moram reci da i taj argument, koji je i meni bio stalno u glavi, pada u vodu. Od Bgda do Boroveca 4.5h voznje (uz vrlo kratko zadrzavanje na granici), uglavnom autoput.... sat vise nego do Kopa.... ni one dvodnevne izlete sa dva puna dana skijanja, kada krenemo u zoru iz Bgda, necemo vise na Kop. Dosta je bilo.

kg

pre 3 meseca

zato je ski rent na kopu 10-20e dan a tamo 50e i zao je skola skijanja tamo 100e sat a na kopu 40e. nije sve u picu i pici.
(ledenjak, 25. januar 2024 17:20)

A nije ti palo na pamet da ovde rentiras skije i poneses ih sa sobom?

fanfan

pre 3 meseca

2020. u Francuskoj (Les 2 Alpes) paket aranzman je kostao oko 700 evra (avio iz Nisa; ski pass; 7 nocenja u prilicno losem smestaju koji je za max 2 osobe, a bilo je nas 4, nekih 10-15 min peske od gondole).
Pivo na stazi 7-8 evra (toceno, pola litra). Napravimo pauzu na kojoj popijemo 1 ili 2 piva uz Burger ili picu i to je svaki dan oko 20-30 evra za rucak. Jedna soldina vecera za nas 4 nije bila ispod 150 evra (svako po jedno jelo i 1-3 pica, kako kad).
Uz to, hrana u marketima je tada bila malo visa nego kod nas, sad je pretpostavljam ista.
Sve u svemu, izaslo me 7 dana skijanja oko 1300-1400 evra.
Iskreno, bolje mi je bilo da sam taj novac potrosio na dva produzena vikenda (jedan na Kopu i drugi na Jahorini).
Samo prenosim svoje iskustvo, voleo bih da cujem i druge.

dera

pre 3 meseca

Šta reći, svaka roba ima svoga potrošača. Oni koji su novac bez muke zaradili oni ga tako i troše a oni koji cene uslugu i vole skijanje oni biraju kvalitet i cenu!!

Čiča Miloje

pre 3 meseca

Kome je do skijanja ne ide na Kop. Nikad tokom januara i februara nisam sastavio 5 dana lepog vremena ! Ujutru sunce, dok se spremiš, doručkuješ, sedneš na žicu, eto ih oblaci sa Pančića... A u martu zna se, bljuzga do kolena... A o gužvama na žici... To je užas!

Mirko Kojotovski

pre 3 meseca

U zavisnosti od skijalista takve su i cene ali su sve postale luksuz za običnu familiju.
Da se razumemo nepostoji bolji uveti od hotela do ski liftova staza infrastrukture od Austrije.Obisao sam kompletne Alpe i malo dobacio na neke druge planinske vence tako da znam o čemu pišem.
Austrija daleko ispred svih.Izdvajaju se tu i najbolja skijališta ,Leh,Cirs,St.Anton,Fis,Ladis,Sölden a daleko najbolji je Išgl i Silvreta Arena...
Cene su tu slične dok je skipas kod svih 73€...U zavisnosti od lokala hotela restorana Cene izgledaju ovako
Pivo 6€+ kafa4€ + sokovi 5€+ Pizza13€+ špagete 15€+ gulaš13+ kolači 7€ vino 10€+ kokteli 12€... Prodavnice su tu normalne cene.Hoteli i apartmani 100€+...
Možda se posreći pa ispadne i jeftinije ali to su te cene.Sedam dana skipasa je 440€ i još uz to se dobije procenat ukoliko stanujete u mestu gde skijate.
Pre deset godina sa familijom Išgl 7 dana sa prenoćištem i hranom izašlo nas 1500€.
Danas bi to bilo tu oko 2700€ ako ne i više.
Sinoć se vratio iz Söldena i nije tako puno skijalište a parkinga ima kad god dođeš.
Uveli su još plaćanje parkinga 6€.
Nekad je januar i februar bio prepun gostiju a danas nešto više nego za vreme korone.
To je to

sale

pre 3 meseca

@ hehe

U pravu si 100 posto placaju Iphone 10 hiljada mesecno ratu i idu na zimovanje na Kopaonik samo da bi se kurcili a zive kao podstanari u 40 kvadrata.To je srpski mentalitet bitno nam je sta drugi misle o nama,evo ja nemam para za zimovanja i nemam sa tim problem ali sam sagradio kucu za sebe i svoju porodicu

Mile iz Laktasa

pre 3 meseca

Odllazak na Kopaonik je odavno izgubio smisao za ozbiljne skijase. Previsoke cene, prevelike guzve, preduga cekanja na zicarama, prekratke staze…
Nazalost, ne verujem da ima sanse da se ista od navedenog popravi.. Doduse planina je prelepa

BG cosmopolitan city

pre 3 meseca

Nasi ugostitelji su po nepisanom pravilu najskuplji. Zapravo oni nisu skolovani ugostitelji nego saneri, lopine i muvare kojim je ugostiteljstvo dopunsko zanimanje a ima i onih koji su culi da ugostitelji dobro zaradjuju pa otvorise
a bili su poznate stipsare koje uz kafu provode par sati. ako je neko drugi
o popili su i dvije, da se covjek ne naljuti.
BTW, '92. od onolikog Beograda samo je "Plavi Jahac" imao espresso.
Toliko o srpskom ugostiteljstvu.

dblagoje

pre 3 meseca

Kurs dinara cini Srbiju skupu.Velika inflacija ,drzava deli pare penzionerima i njenim zaposlenim na budzetu.Da je kurs realan ,izmedju 200 i 300 dinara,Srbija bi bila jeftinija.

300 čuda

pre 3 meseca

Zaradio sam 25500 eura prošle godine. Naravno da želim da budem viđen na Kopu. Šta ću ja u Švajcarskoj? Tamo baba sera zarađuje više od mene i zbog toga bih se osećao loše a ovde se osećam uspešan. Ajde sirotinjo bez zlobe i zavisti.

baš mi milo

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.

bora rakijaš

pre 3 meseca

Pravi skijaši nemaju šta da traže na Kopu. To je mesto zna se za koga i tu ozbiljnog skijanja nikada nije ni bilo. I sve dok ima ljudi, znači da nije skupo

bora rakijaš

pre 3 meseca

Ok, super. Pošto je smeštaj na Alpima, a pošto na Kopaoniku? Ljudi se hvataju restorana i picerija, je li obavezno pojesti picu u restoranu?
(DM32, 25. januar 2024 20:36)

Ja sam u Italiji preko jednog skijaškog kluba našao smeštaj u hotelu (polupansion) i ski pas za 550 evra. Ski centar je veličine Kopaonika. Žica 200m hoda od hotela. Inače je privatni smeštaj odavno pristupačniji na Alpima

louggi

pre 3 meseca

"neki su ga i napali, jer "nema lepše zemlje od Srbije i bolje da troši novce u svojoj nego tuđoj zemlji"
skijamare je lepo objasnio u svom tekstu (sa prevodom sa srpskog na srpski), da mu je cilj da ugostitelji obrate pažnju na svoje cenovnike.
a našoj publici je teško da prihvati prevod kao činjenicu da ugostiteljski objekti ne j... ništa i nikoga.
"Instagram mentalitet" skijaši ne vole da ih neko proziva zato što bi oni rađe da plaćaju više cene zbog boljeg domaćinskog filinga....

Toma

pre 3 meseca

Ako na kopu ima gostiju onda znači da mogu da plate toliku skupoću kakva god bila ili ne bila. Ista priča ide u leto ako neko ima da plati picu na Hvaru 85 eura ili ležaljke u Budvi 65 eura kapa do poda i takvim turistima i domaćim iznajmljivačima. Mi koji volimo našu Grčku čekamo jun mesec 12 noći 186 eura sa prevozom ko voli nek izvoli.

466453

pre 3 meseca

Lako je Italijanima i ostatku koji nije ratovao od WW2.

Kod nas svaka generacija mora da počne od nule jer je neko resetovao.

Za vreme života treba da se stignu 2-3 generacije i to bez pljačke, otimačine teško da može među sirotinjom. Moraš im oteti.

Da, sigurno grešim, neki to nikad neće uvideti i održavaće stanje.

eeeee

pre 3 meseca

Šta kaže, koliko košta čas obuke kod ski instruktora? Smeštaj, put?
Mora li se popiti i pojesti u restoranu ili može i sendvič, čokolada i flašica vode u ranac?
Ima i drugih pitanja čiji odgovori uslovljavaju odluku čiju ću ponudu prihvatiti ili ne, i gde ću ja trošiti svoj novac...
Uzdravlje svima!

Vladimir

pre 3 meseca

Nekada je važila poslovica da papir trpi sve sada može da se doda da sem papira i Tik tok trpi sve. Toliko da jedan sajt o turizmu koji dosta cenim jer sam mnoge destinacije video zahvaljujući vašim tekstovima prenosi mišljenje Kralja Kopaonika. Ovako pompezno sve lepo zvuči ali ako mu je mnogo da plati na stazi picu neka je napravi sam uveče pa ponese na skijanje ili svrati i jede tada će da shvati kako troškovi prevoza, skipasa, smeštaja značajno prebacuju Kopaonik da li je bolje na Dolomitima naravno ali da li zbog jeftinije hrane treba ići tamo to ne. I za kraj tržište sve samo reguliše. U Španiji stan koji košta sa svim porezima u Valensiji 100.000 evra možeš da izdaješ za 700evra u Srbiji stan od 300.000 možeš da izdaješ za taj novac. Neka pođe od apela građevinskom sektoru, to mnogo više zanima narod.

Građanin

pre 3 meseca

Moja žena radi u Italiji u Hotelu Passo Costalunga na 1750 metara pored same staze pizza 11€ a espreso 1,3€ jedino je soba preskupa, po 700€ noć mada je to ol inclusive.

Makidjon

pre 3 meseca

Gluposti, da im posao ne ide smanjili bi cene sami...

Pise lepo na cenovniku, kome se ne svidja trazi dalje, ne kapiram ovo iscudjavanje.
(Igor, 25. januar 2024 17:29)

Upravo ti nisi ukapirao i ispao si glup. Covek kaze da ove godine vise ljudi ide van na skijanje nego ka Kop.

Inception

pre 3 meseca

"Znatno povećan broj naših ljudi na skijalištima u Italiji, Austriji, Francuskoj samo potvrđuje", istakao je.


Ne znam da li si bio na Kopu, i tamo je puno kao oko.

maxc

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.
(baš mi milo, 25. januar 2024 17:49)

Skolski primer frustriranog tipa, kad ja nemam, neka nema niko i neka bude 10 puta skuplje. I onda bi bilo puno kao i sad, a ti jos vise frustriran.

Zex13

pre 3 meseca

Uopšte me ne pogađaju cene, mogu biti i duplo skuplje. Nemam čestito novca da odem sa porodicom ni na Divčibare na vikend koji mi je u blizini, tako da mi je svejedno koje su cene na kopu, Italiji, Austriji....

Blaster

pre 3 meseca

Dolomiti su planinska regija u Italiji. Evo pogledajte koliko košta hotel koji je u rangu Gorskog ili Granda na samom skijalištu pa mi recite da li je jeftinije. Znači hotel sa polupansionom koji ima spoljašnji bazen, nalazi se na samoj stazi ima wellness centar itd. Tako nešto ćete za 2 osobe za 7 dana u Alpima platiti makar 8000 eur minimum. Manite me te priče. Idite u Brzeće ili u Jošaničku banju i biće jeftinije...

100

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.
(baš mi milo, 25. januar 2024 17:49)


Ti si izgleda bas isfrustriran zivotom uopste?
Da odes na skijanje i posmatras ko je pored tebe i sta radi, sta pije ili jede ?
I na kraju, gde i sta je to "jeftinije" u CH?!
Pojma nemas ni o cemu ali kao i neki drugi ispoljavas tesku frustraciju jer nemas a neko drugi ima..?!

Na tablicama mi piše Bitcoin

pre 3 meseca

Poruka i za ovog momka i za sve u komentarima. Nije Kopaonik skup nego vi malo zarađujete. Mada u svom selu mislite da ste carevi. E to na Kopaoniku ne može. Ima 1% stanovnika Srbije kojima ništa na Kopu nije skupo. Ako se bilo čime pravdaš to se tvoj povređeni ego brani.

Pozdrav

pre 3 meseca

Ne znam koju tacno banju u srb sam zvala ovog leta, za 3 odrasle osobe dva nocenja su bila 650€....
Zato i ne odmaramo nigde u srb vec idemo u inostranstvo...

Aha, pa dobro...
Ja sam preprosle 2022 godine proveo 10 dana u ribarskoj banji uz al inklud hranu,buffe(svedski sto kako ga zovu u Srbiju,svedjani ga zovu buffe)znaci dorucak,rucak veceru sve buffe plus terapije 10 dana za moju povredu.Dosao sam turisticki i na terapije.Jeo sam po restoranima i ako sam imao kupljen buffe u svakom slucaju 10 dana soba,hrana,terapije 700 evra.
Koju li si ti banju zvala to ne znam.

Мајкл Џондар

pre 3 meseca

Де бре људи, де налазе ово. Ја бре одем у неку најобичнији рупу, не на скијалишту, него у селу и платим кафу 4 евра.

DM32

pre 3 meseca

Ok, super. Pošto je smeštaj na Alpima, a pošto na Kopaoniku? Ljudi se hvataju restorana i picerija, je li obavezno pojesti picu u restoranu?

9012

pre 3 meseca

Pre cu popiti kafu na Kopu nego bilo gde drugo. To je to, ko voli nek izvoli da plati gorivo, putarine i ski pas u IT koji je skuplji nego na Kopu. Uostalom pare ostaju u SRB kad platim sve sto treba na Kopu a oni koji nece ili imaju neki problem sa cenama ne moraju da piju nista po kaficima Kopa vec samo neka skijaju, to je to.

Sallas

pre 3 meseca

Evo mene je islreno čovek rasplakao.
Tuga je to velika kada imaš lara, pa buraš gde ćeš i kako ćeš da ih trošiš.
Jednostavno je takav sistem neodrživ.

Izbor

pre 3 meseca

Komsije i drugosrbijanci na aparatima.
Kome ne odgovara nek ide gde hoce pa i u inostranstvo ako vam Kop ne odgovara.
Svakako je krcato svake godine i Kopaonik i Zlatibor, trazi se krevet vise zato su i cene kakve su.Zapad nije jeftiniji to je obican mit.Lako je proveriti cenovnik na internetu i uporediti(ne zaboravite da uracunate i putovanje).

Milan Kosanovic

pre 3 meseca

Mirko Kojotovski, 25. januar 2024 20:33

Potpisujem, jedino je Soelden malo bolji od Ischgla (nervira me malo ona gondola što moraš da putuješ). U Soeldenu si odmah na stazi. :)

kolega

pre 3 meseca

@na tablicama bitcoin
Ako si ti srecan sto zivis u zemlji u kojoj 1% zaposlenih mogu da odu na skijanje, onda za tebe nema pomoci. Odrastao si verovatno u teskoj bedi gde se meso jelo kad vas tata alkos odvede negde na slavu, a onda si mozda na foru dosao do nekog kesa i sad gazis po sirotinji. Ja sam na Kopaonik isao uvek posle ozbiljnog skijanja u Austriji, Italiji, Poljskoj...Na Kopu smo se sastajali da se druzimo i bila je to planina za iskrene ljubitelje skijanja i prirode. Onda ste dosli vi.

Deks

pre 3 meseca

Do 1990 isao redovno na skijanje. Posle nisam ynao nikoga u svojoj okolini ko je isao. Na Kopaonik narocito. Dosli neki novi ljudi. Bey skrupula, bez morala, bez JEDNOG posteno zaradjenog dinara. I zauzeli Neke ulice po BG i ostlim mestima, sve na Kopaoiniku i Zlatiboru, posle 2000. kad su pale vize poceli da idu i preko. Ali Kop im je obavezna psta da se pokazu kako su uspeli. Davno je Konfucije rekao " U losim vremena sramota je biti uspesan, u dobrim vremenima sramota je biti neuspesan." Male su cene na Kopu koliki olosh i zgubidan ide tamo.

Varničar

pre 3 meseca

>> Samo prenosim svoje iskustvo, voleo bih da cujem i druge.

Svakome njegovo. Moje iskustvo sa Les 2 Alpes je slican aranzman, jeftin los smestaj ali je sve bilo nesto super jeftino, davno sam bio tamo. Odlican da kazem "nocni zivot", after ski zurke, internacionalna ekipa, fenomenalne staze za carving, nema nista jace od glecera na 3300 metara i staze siroke 300m a oko tebe nikog zivog, maksimalno izivljavanje :-). Kopaonik i Jahorina prosto nisu u istoj klasi ali ja kapiram da ni mi nismo iz iste price.

Varničar

pre 3 meseca

>> U inostranstvu te niko neće pogledati što obuvaš pancerice na parkingu

Ne razumem, gde se inace obuvaju pancerice ako ne na parkingu?

Žika

pre 3 meseca

>> Potpisujem, jedino je Soelden malo bolji od Ischgla

Sölden je sjajan a nedaleko je i Hochgurgl, to dvoje su ludilo od skijanja.

fanfan

pre 3 meseca

2020. u Francuskoj (Les 2 Alpes) paket aranzman je kostao oko 700 evra (avio iz Nisa; ski pass; 7 nocenja u prilicno losem smestaju koji je za max 2 osobe, a bilo je nas 4, nekih 10-15 min peske od gondole).
Pivo na stazi 7-8 evra (toceno, pola litra). Napravimo pauzu na kojoj popijemo 1 ili 2 piva uz Burger ili picu i to je svaki dan oko 20-30 evra za rucak. Jedna soldina vecera za nas 4 nije bila ispod 150 evra (svako po jedno jelo i 1-3 pica, kako kad).
Uz to, hrana u marketima je tada bila malo visa nego kod nas, sad je pretpostavljam ista.
Sve u svemu, izaslo me 7 dana skijanja oko 1300-1400 evra.
Iskreno, bolje mi je bilo da sam taj novac potrosio na dva produzena vikenda (jedan na Kopu i drugi na Jahorini).
Samo prenosim svoje iskustvo, voleo bih da cujem i druge.

Na tablicama mi piše Bitcoin

pre 3 meseca

Poruka i za ovog momka i za sve u komentarima. Nije Kopaonik skup nego vi malo zarađujete. Mada u svom selu mislite da ste carevi. E to na Kopaoniku ne može. Ima 1% stanovnika Srbije kojima ništa na Kopu nije skupo. Ako se bilo čime pravdaš to se tvoj povređeni ego brani.

300 čuda

pre 3 meseca

Zaradio sam 25500 eura prošle godine. Naravno da želim da budem viđen na Kopu. Šta ću ja u Švajcarskoj? Tamo baba sera zarađuje više od mene i zbog toga bih se osećao loše a ovde se osećam uspešan. Ajde sirotinjo bez zlobe i zavisti.

9012

pre 3 meseca

Pre cu popiti kafu na Kopu nego bilo gde drugo. To je to, ko voli nek izvoli da plati gorivo, putarine i ski pas u IT koji je skuplji nego na Kopu. Uostalom pare ostaju u SRB kad platim sve sto treba na Kopu a oni koji nece ili imaju neki problem sa cenama ne moraju da piju nista po kaficima Kopa vec samo neka skijaju, to je to.

Inception

pre 3 meseca

"Znatno povećan broj naših ljudi na skijalištima u Italiji, Austriji, Francuskoj samo potvrđuje", istakao je.


Ne znam da li si bio na Kopu, i tamo je puno kao oko.

Vladimir

pre 3 meseca

Nekada je važila poslovica da papir trpi sve sada može da se doda da sem papira i Tik tok trpi sve. Toliko da jedan sajt o turizmu koji dosta cenim jer sam mnoge destinacije video zahvaljujući vašim tekstovima prenosi mišljenje Kralja Kopaonika. Ovako pompezno sve lepo zvuči ali ako mu je mnogo da plati na stazi picu neka je napravi sam uveče pa ponese na skijanje ili svrati i jede tada će da shvati kako troškovi prevoza, skipasa, smeštaja značajno prebacuju Kopaonik da li je bolje na Dolomitima naravno ali da li zbog jeftinije hrane treba ići tamo to ne. I za kraj tržište sve samo reguliše. U Španiji stan koji košta sa svim porezima u Valensiji 100.000 evra možeš da izdaješ za 700evra u Srbiji stan od 300.000 možeš da izdaješ za taj novac. Neka pođe od apela građevinskom sektoru, to mnogo više zanima narod.

eeeee

pre 3 meseca

Šta kaže, koliko košta čas obuke kod ski instruktora? Smeštaj, put?
Mora li se popiti i pojesti u restoranu ili može i sendvič, čokolada i flašica vode u ranac?
Ima i drugih pitanja čiji odgovori uslovljavaju odluku čiju ću ponudu prihvatiti ili ne, i gde ću ja trošiti svoj novac...
Uzdravlje svima!

Blaster

pre 3 meseca

Dolomiti su planinska regija u Italiji. Evo pogledajte koliko košta hotel koji je u rangu Gorskog ili Granda na samom skijalištu pa mi recite da li je jeftinije. Znači hotel sa polupansionom koji ima spoljašnji bazen, nalazi se na samoj stazi ima wellness centar itd. Tako nešto ćete za 2 osobe za 7 dana u Alpima platiti makar 8000 eur minimum. Manite me te priče. Idite u Brzeće ili u Jošaničku banju i biće jeftinije...

Izbor

pre 3 meseca

Komsije i drugosrbijanci na aparatima.
Kome ne odgovara nek ide gde hoce pa i u inostranstvo ako vam Kop ne odgovara.
Svakako je krcato svake godine i Kopaonik i Zlatibor, trazi se krevet vise zato su i cene kakve su.Zapad nije jeftiniji to je obican mit.Lako je proveriti cenovnik na internetu i uporediti(ne zaboravite da uracunate i putovanje).

DM32

pre 3 meseca

Ok, super. Pošto je smeštaj na Alpima, a pošto na Kopaoniku? Ljudi se hvataju restorana i picerija, je li obavezno pojesti picu u restoranu?

mario

pre 3 meseca

Kako on ne kuži da je Kopaonik samo za svjetsku elitu, pa zato takve cijene,jer ipak dolaze samo pozante svjetske osobe na skijanje u Srbiju.
Inače znate drugima dijeliti lekcije kako su skupi, a vi skuplji od elitnih skijališta i turistički popularnijih država.

maxc

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.
(baš mi milo, 25. januar 2024 17:49)

Skolski primer frustriranog tipa, kad ja nemam, neka nema niko i neka bude 10 puta skuplje. I onda bi bilo puno kao i sad, a ti jos vise frustriran.

100

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.
(baš mi milo, 25. januar 2024 17:49)


Ti si izgleda bas isfrustriran zivotom uopste?
Da odes na skijanje i posmatras ko je pored tebe i sta radi, sta pije ili jede ?
I na kraju, gde i sta je to "jeftinije" u CH?!
Pojma nemas ni o cemu ali kao i neki drugi ispoljavas tesku frustraciju jer nemas a neko drugi ima..?!

Žarko

pre 3 meseca

Država bi morala da oporezuje sav ekstra profit preko recimo 10%.
Pa ti bato imaj najveće cene na svetu, ali će to država sve uzeti za sebe...

Pozdrav

pre 3 meseca

Ne znam koju tacno banju u srb sam zvala ovog leta, za 3 odrasle osobe dva nocenja su bila 650€....
Zato i ne odmaramo nigde u srb vec idemo u inostranstvo...

Aha, pa dobro...
Ja sam preprosle 2022 godine proveo 10 dana u ribarskoj banji uz al inklud hranu,buffe(svedski sto kako ga zovu u Srbiju,svedjani ga zovu buffe)znaci dorucak,rucak veceru sve buffe plus terapije 10 dana za moju povredu.Dosao sam turisticki i na terapije.Jeo sam po restoranima i ako sam imao kupljen buffe u svakom slucaju 10 dana soba,hrana,terapije 700 evra.
Koju li si ti banju zvala to ne znam.

Мајкл Џондар

pre 3 meseca

Де бре људи, де налазе ово. Ја бре одем у неку најобичнији рупу, не на скијалишту, него у селу и платим кафу 4 евра.

navijac

pre 3 meseca

Ma evo sve se potresli zbog tvog apela.. Uvek ce imati dovoljno onih koji odu na Kopaonik. Problem je u tome sto je Kopaonik jedino koliko toliko ozbiljno skijaliste kod nas. Da postoji jos 4-5 skijalista kod nas kao sto je Kopaonik, cene bi bile manje.

466453

pre 3 meseca

Lako je Italijanima i ostatku koji nije ratovao od WW2.

Kod nas svaka generacija mora da počne od nule jer je neko resetovao.

Za vreme života treba da se stignu 2-3 generacije i to bez pljačke, otimačine teško da može među sirotinjom. Moraš im oteti.

Da, sigurno grešim, neki to nikad neće uvideti i održavaće stanje.

JuLa

pre 3 meseca

Ne znam koju tacno banju u srb sam zvala ovog leta, za 3 odrasle osobe dva nocenja su bila 650€....
Zato i ne odmaramo nigde u srb vec idemo u inostranstvo...

kg

pre 3 meseca

zato je ski rent na kopu 10-20e dan a tamo 50e i zao je skola skijanja tamo 100e sat a na kopu 40e. nije sve u picu i pici.
(ledenjak, 25. januar 2024 17:20)

A nije ti palo na pamet da ovde rentiras skije i poneses ih sa sobom?

Toma

pre 3 meseca

Ako na kopu ima gostiju onda znači da mogu da plate toliku skupoću kakva god bila ili ne bila. Ista priča ide u leto ako neko ima da plati picu na Hvaru 85 eura ili ležaljke u Budvi 65 eura kapa do poda i takvim turistima i domaćim iznajmljivačima. Mi koji volimo našu Grčku čekamo jun mesec 12 noći 186 eura sa prevozom ko voli nek izvoli.

Sallas

pre 3 meseca

Evo mene je islreno čovek rasplakao.
Tuga je to velika kada imaš lara, pa buraš gde ćeš i kako ćeš da ih trošiš.
Jednostavno je takav sistem neodrživ.

hehe

pre 3 meseca

sto bi rekle srbende, stvar potraznje i ponude... kako sada srbenda koji ima para da se ne pokaze.... taj prosecni srbenda sto ima para, ima isto para kao kasirka u francuskoj ili holandiji, pa eto... ali mora da bude glamurozno, posto do juce nisu imali leba da jedu :) retki su oni koji prezive taj prvi talas glamura kada se dodje do para... :D

"Z"nalac

pre 3 meseca

konacno se neko setio da dokumentuje razliku izmedju Kopa i Alpskih skijalista, u smislu cena.
Skijanje, ski staze, gondole i sl.je ionako neuporedivo. Kop je ono sto mu se nalazi u samom srcu - GRAND parada, za nase prostske, bitange i novokomponovane politicare koji su dosli do novca na nedozvoljen nacin.

zulu iz kulu

pre 3 meseca

Sve je to istina ali većina tih što ide na Kopaonik ne ide zbog skijanja već da budu vidjeni,slikanje za Instagram i sl.,ništa njima ne znači ni “Madonna di Campiglio” ni Bormio ili nešto drugo jer ih tamo niko ne poznaje niti ih zanimaju vaša “Colmar” ili Moncler” ski odela ,ne bi znali da se ponašaju….

Kari

pre 3 meseca

A najjaci je ovaj lik sto mu zamera sto trosi pare van Srbije ?!? Pa sta sad ako je Kopaonik u Srbiji a drze cene kao da je na Marsu ja treba da idem tamo ?! Pa nisam lud,moje su pare ja sam ih zaradio i mogu da ih trosim gde hocu. A za taj patriotizam se hvataju likovi koji nikad nisu otisli van Srbije. Mi kad bi imali more bilo bi najskuplje na svetu. Imate onu baru od Ade gde su cene kao u Parizu. Samo lik koji voli da ga pljackaju moze da ode na Kopaonik.

Stepski vuk

pre 3 meseca

Ovo samo znaci da na Kopu ima ljudi koji to hoce da plate. S obzirom na guzve, mozda cene treba jos da se podignu.

I da me ne shvatite pogresno, ja zelim da cene budu nize i mislim da treba, ali jednostavno ponuda i potraznja guraju cene na gore.

dugi neb,stolica

pre 3 meseca

covek u pravu milion posto...ja sam na kopu radio od 2000 do 2013i dva leta..od tada sam isao samo na skijanje do 2020..Kopaonik nema vise dusu kao sto o je imao u to vreme..napravili su od njega belgrade woterfront 2,gde je bitno da budes vidjen a ne da odes da skijas..u to vreme su dolazili ljudi za novu godinu krajem januara i u februaru..sad ti isti ljudi skijaju po evropi..nema vise tog druzenja

baš mi milo

pre 3 meseca

Na Kopaonik ide 90% frustriranih nikogovića. U Švajcarskoj jeftinije, ali tamo srpski nikogovići ne prolaze. Treba na Kopaoniku cene da budu 10 puta veće, pa izvolite.

Kopriva

pre 3 meseca

ko poštuje svoj novac za koji se pomučio ne verujem da će ga tako olako bacati na prepumpane cene i usluge ako može dobiti to isto za manje, samo kažem... Patriotizam sa tim nema nikakve veze,nije patriotski ni drati svoje mušterije.

Čiča Miloje

pre 3 meseca

Kome je do skijanja ne ide na Kop. Nikad tokom januara i februara nisam sastavio 5 dana lepog vremena ! Ujutru sunce, dok se spremiš, doručkuješ, sedneš na žicu, eto ih oblaci sa Pančića... A u martu zna se, bljuzga do kolena... A o gužvama na žici... To je užas!

Dejan

pre 3 meseca

ma ne samo kopaonik, kod nas su svi nabili cene a što je najgore ništa toliko ne vredi. Ok da se pruža kvalitet pa da platiš i da ti nije žao ali daleko je sve manje kvalitetno nego u evropi. Jednostavno kada budu videli da im više niko ne dolazi onda će smanjiti cene

ns

pre 3 meseca

Vratio se pre 10 dana iz Austrije Saalbach( Kaprun i Zee em See) 400km staza skijalište neuporedivo, ski pas 6 dana 370€ odrasli, deca 185€, dužina staza, uredjenost... Ja idem zbog skijanja, ali po predjenom km/skijanje dnevno isplatija je Austrija!!! Kafići cena točeno veliko pšenično od 5 do 6€, topla čokolada 4€, kola 4€, cedjena narandza 4,5€, pizza 32cm oko 11€, obrok salate od 7-12€, burgeri od 8-12€. Osećam se jadno kad treba da se ode u wc u lokalima na kopu!!!

bora rakijaš

pre 3 meseca

Pravi skijaši nemaju šta da traže na Kopu. To je mesto zna se za koga i tu ozbiljnog skijanja nikada nije ni bilo. I sve dok ima ljudi, znači da nije skupo

nikog ne treba da žalimo

pre 3 meseca

Pa cene na Kopaoniku su takve kakve su zato što postoje ovce koje će to da plate. Inače ne bi bile takve. To je početak i kraj svake ekonomije.

Kiza

pre 3 meseca

Kopaonik i Zlatibor je napravljen za bogate a ne sirotinju i zato obicni smrtnici pravac Austrija ,Italija cak i Svica neka mesta su jeftinija.Kop od estrade i sponzorusa nemozes ni uzivati a tek ako nemas vrh garderobu i opremu ubi se odmah

mayor Tom

pre 3 meseca

Drugari
Kopaonik je mjesto dje domaca "elita" pokazuje jedni drugima koliko su im skupi dzipovi i rucni satovi, to je namjesteno za njih a ne da bi se prosjecan covjek skijao. Mi im samo smetamo i pravimo guzvu. Idem na Kopaonik ljeti jer mi je super za odmor i nije skupo a zimi mi ne pada na pamet jer nemam (ne dam) 5000e za 7 dana, pa odem nedje drugo i svi smo srecni

Stefan

pre 3 meseca

Kao neko ko izzuten voli Kopaonik recicu vam da je ova sezona samarcina svima atek ce biti. To sto kopaonik mora da zaradi tokom zime je cist izgovor zasto nrma nista oametno da se radi i u tom obimu leti...

Las

pre 3 meseca

Posle decenija na Kopu, ove godine odpuka da 'kaznimo' bezobrazluk, pocev od Skijalista (evo ovih nedelja, prodaju ovaj poskupeli nocni ski pas za tri staze, a pustaju samo jednu), pa do bahatih ugostitelja, a na vrhu bahatosti lokalne vlasti koje ne umeju da rese cistocu, lopove lopatare, pa i 'majstore za lance', da ne zaboravim i sve cesce probleme sa vodom....
I evo nas u Borovecu, 5 dana bez i jednog trenutka cekanja na zicarama koje izvoze do 2550mnmv, staze ni jednog trenutka ne izgledaju kao dno Duboke, kafici samo dole u podnozju, na vrhu planine toalet da ne nuzdis po cistoj prirodi. Skipas malko skuplji nominalno, ali nam zena na prodaji skrenula paznju da je bolje da umesto 6dana uzmemo 4+2, posto ima neki popust, pa ni on nije skuplji od Kopa tako. Cerka bi na Kopu placala, ovde je jos u besplatnoj kategoriji.
Da ne zaboravim, hotel sa 4 zvezdice, kao ono trojstvo ili poker u centru Kopa, a cena je oko pola kopaonicke. Za one koji ce reci da je Kop najblize, moram reci da i taj argument, koji je i meni bio stalno u glavi, pada u vodu. Od Bgda do Boroveca 4.5h voznje (uz vrlo kratko zadrzavanje na granici), uglavnom autoput.... sat vise nego do Kopa.... ni one dvodnevne izlete sa dva puna dana skijanja, kada krenemo u zoru iz Bgda, necemo vise na Kop. Dosta je bilo.

bora rakijaš

pre 3 meseca

Ok, super. Pošto je smeštaj na Alpima, a pošto na Kopaoniku? Ljudi se hvataju restorana i picerija, je li obavezno pojesti picu u restoranu?
(DM32, 25. januar 2024 20:36)

Ja sam u Italiji preko jednog skijaškog kluba našao smeštaj u hotelu (polupansion) i ski pas za 550 evra. Ski centar je veličine Kopaonika. Žica 200m hoda od hotela. Inače je privatni smeštaj odavno pristupačniji na Alpima

Samo da pitam

pre 3 meseca

Što bih dao dinara lopovima?
Baš me briga da li su srpski ili tuđi.
Mada u pravu su. Nije isto.
Sramota me što su moji, a ne ugostitelji nekih naših neprijatelja.

Pop

pre 3 meseca

Поредити цене је показатељ да на западу креирају цене да би привукли клиенте а код нас уцењују Српском филозофијом да кад имаш пара да дођеш на Копаоник имаћеш и да папрено платиш клопу и пиће. Филозофија дебилска а још појединци подржавају их да би кроз неки патриотизам одобравали овакво понашање.

Zex13

pre 3 meseca

Uopšte me ne pogađaju cene, mogu biti i duplo skuplje. Nemam čestito novca da odem sa porodicom ni na Divčibare na vikend koji mi je u blizini, tako da mi je svejedno koje su cene na kopu, Italiji, Austriji....

Građanin

pre 3 meseca

Moja žena radi u Italiji u Hotelu Passo Costalunga na 1750 metara pored same staze pizza 11€ a espreso 1,3€ jedino je soba preskupa, po 700€ noć mada je to ol inclusive.

dblagoje

pre 3 meseca

Kurs dinara cini Srbiju skupu.Velika inflacija ,drzava deli pare penzionerima i njenim zaposlenim na budzetu.Da je kurs realan ,izmedju 200 i 300 dinara,Srbija bi bila jeftinija.

POPE

pre 3 meseca

Svake godine sam išao po 10 dana na Kopaonik. Ove godine sam bio 10 dana u Austriji najviše zbog snega. Staze i sve na skijališta duplo bolje nego na Kopaoniku. Kada saberem put i sve izdatke prošao sam 20% jeftinije nego prošle godine na Kopaoniku. A ove godine bi ta razlika bila i veća. Nije teško zaključiti da ću sledeće godine opet u Austrija na skijanje.

Las

pre 3 meseca

Posle decenija na Kopu, ove godine odpuka da 'kaznimo' bezobrazluk, pocev od Skijalista (evo ovih nedelja, prodaju ovaj poskupeli nocni ski pas za tri staze, a pustaju samo jednu), pa do bahatih ugostitelja, a na vrhu bahatosti lokalne vlasti koje ne umeju da rese cistocu, lopove lopatare, pa i 'majstore za lance', da ne zaboravim i sve cesce probleme sa vodom....
I evo nas u Borovecu, 5 dana bez i jednog trenutka cekanja na zicarama koje izvoze do 2550mnmv, staze ni jednog trenutka ne izgledaju kao dno Duboke, kafici samo dole u podnozju, na vrhu planine toalet da ne nuzdis po cistoj prirodi. Skipas malko skuplji nominalno, ali nam zena na prodaji skrenula paznju da je bolje da umesto 6dana uzmemo 4+2, posto ima neki popust, pa ni on nije skuplji od Kopa tako. Cerka bi na Kopu placala, ovde je jos u besplatnoj kategoriji.
Da ne zaboravim, hotel sa 4 zvezdice, kao ono trojstvo ili poker u centru Kopa, a cena je oko pola kopaonicke. Za one koji ce reci da je Kop najblize, moram reci da i taj argument, koji je i meni bio stalno u glavi, pada u vodu. Od Bgda do Boroveca 4.5h voznje (uz vrlo kratko zadrzavanje na granici), uglavnom autoput.... sat vise nego do Kopa.... ni one dvodnevne izlete sa dva puna dana skijanja, kada krenemo u zoru iz Bgda, necemo vise na Kop. Dosta je bilo.

Mirko Kojotovski

pre 3 meseca

U zavisnosti od skijalista takve su i cene ali su sve postale luksuz za običnu familiju.
Da se razumemo nepostoji bolji uveti od hotela do ski liftova staza infrastrukture od Austrije.Obisao sam kompletne Alpe i malo dobacio na neke druge planinske vence tako da znam o čemu pišem.
Austrija daleko ispred svih.Izdvajaju se tu i najbolja skijališta ,Leh,Cirs,St.Anton,Fis,Ladis,Sölden a daleko najbolji je Išgl i Silvreta Arena...
Cene su tu slične dok je skipas kod svih 73€...U zavisnosti od lokala hotela restorana Cene izgledaju ovako
Pivo 6€+ kafa4€ + sokovi 5€+ Pizza13€+ špagete 15€+ gulaš13+ kolači 7€ vino 10€+ kokteli 12€... Prodavnice su tu normalne cene.Hoteli i apartmani 100€+...
Možda se posreći pa ispadne i jeftinije ali to su te cene.Sedam dana skipasa je 440€ i još uz to se dobije procenat ukoliko stanujete u mestu gde skijate.
Pre deset godina sa familijom Išgl 7 dana sa prenoćištem i hranom izašlo nas 1500€.
Danas bi to bilo tu oko 2700€ ako ne i više.
Sinoć se vratio iz Söldena i nije tako puno skijalište a parkinga ima kad god dođeš.
Uveli su još plaćanje parkinga 6€.
Nekad je januar i februar bio prepun gostiju a danas nešto više nego za vreme korone.
To je to

sale

pre 3 meseca

@ hehe

U pravu si 100 posto placaju Iphone 10 hiljada mesecno ratu i idu na zimovanje na Kopaonik samo da bi se kurcili a zive kao podstanari u 40 kvadrata.To je srpski mentalitet bitno nam je sta drugi misle o nama,evo ja nemam para za zimovanja i nemam sa tim problem ali sam sagradio kucu za sebe i svoju porodicu

Makidjon

pre 3 meseca

Gluposti, da im posao ne ide smanjili bi cene sami...

Pise lepo na cenovniku, kome se ne svidja trazi dalje, ne kapiram ovo iscudjavanje.
(Igor, 25. januar 2024 17:29)

Upravo ti nisi ukapirao i ispao si glup. Covek kaze da ove godine vise ljudi ide van na skijanje nego ka Kop.

BG cosmopolitan city

pre 3 meseca

Nasi ugostitelji su po nepisanom pravilu najskuplji. Zapravo oni nisu skolovani ugostitelji nego saneri, lopine i muvare kojim je ugostiteljstvo dopunsko zanimanje a ima i onih koji su culi da ugostitelji dobro zaradjuju pa otvorise
a bili su poznate stipsare koje uz kafu provode par sati. ako je neko drugi
o popili su i dvije, da se covjek ne naljuti.
BTW, '92. od onolikog Beograda samo je "Plavi Jahac" imao espresso.
Toliko o srpskom ugostiteljstvu.

louggi

pre 3 meseca

"neki su ga i napali, jer "nema lepše zemlje od Srbije i bolje da troši novce u svojoj nego tuđoj zemlji"
skijamare je lepo objasnio u svom tekstu (sa prevodom sa srpskog na srpski), da mu je cilj da ugostitelji obrate pažnju na svoje cenovnike.
a našoj publici je teško da prihvati prevod kao činjenicu da ugostiteljski objekti ne j... ništa i nikoga.
"Instagram mentalitet" skijaši ne vole da ih neko proziva zato što bi oni rađe da plaćaju više cene zbog boljeg domaćinskog filinga....

dera

pre 3 meseca

Šta reći, svaka roba ima svoga potrošača. Oni koji su novac bez muke zaradili oni ga tako i troše a oni koji cene uslugu i vole skijanje oni biraju kvalitet i cenu!!

Milan Kosanovic

pre 3 meseca

Mirko Kojotovski, 25. januar 2024 20:33

Potpisujem, jedino je Soelden malo bolji od Ischgla (nervira me malo ona gondola što moraš da putuješ). U Soeldenu si odmah na stazi. :)

Deks

pre 3 meseca

Do 1990 isao redovno na skijanje. Posle nisam ynao nikoga u svojoj okolini ko je isao. Na Kopaonik narocito. Dosli neki novi ljudi. Bey skrupula, bez morala, bez JEDNOG posteno zaradjenog dinara. I zauzeli Neke ulice po BG i ostlim mestima, sve na Kopaoiniku i Zlatiboru, posle 2000. kad su pale vize poceli da idu i preko. Ali Kop im je obavezna psta da se pokazu kako su uspeli. Davno je Konfucije rekao " U losim vremena sramota je biti uspesan, u dobrim vremenima sramota je biti neuspesan." Male su cene na Kopu koliki olosh i zgubidan ide tamo.

Mile iz Laktasa

pre 3 meseca

Odllazak na Kopaonik je odavno izgubio smisao za ozbiljne skijase. Previsoke cene, prevelike guzve, preduga cekanja na zicarama, prekratke staze…
Nazalost, ne verujem da ima sanse da se ista od navedenog popravi.. Doduse planina je prelepa

Skijanje - Sport

pre 3 meseca

Skijanje je uvek bilo i biće skup sport i tu nema dileme.
Problem je što je usluga i ono što pruža Kopaonik daleko ispod kvaliteta koje pružaju druga skijališta po Evropi. Međutim, kapaciteti Kopaonika su daleko ispod potreba za ovaj broj turista, pa u tom smislu, na Kopaoniku (pa i Zlatiboru, ako baš hoćete) uvek će biti veliki broj turista. U takvom nekom ekonomskom obrascu ponude i tražnje (mnogo veća potražnja od ponude) cene na Kopaoniku mogu da idu samo još gore.
Ono što je problem, jeste put do nekog "normalnog" većeg skijališta, posebno sa opremom (skije, odela, kacige ...) a sve ostalo ide apsolutno na stranu skojališta u inostranstvu.
U inostranstvu te niko neće pogledati što obuvaš pancerice na parkingu, jer i tamo žive ljudi, koji vole skijanje, a nisu spremni da plate nešto što nije neophodno. Ili, ako sedneš u podnožju i pojedeš sendvič koji si poneo od kuće. Potpuno normalna stvar. Pre će te neko podrugljivo gledati na Kopu, jer, što si dolazio ako nemaš para!? Da li treba da se piše o uređenosti staza? O gužvi na žici i stazi? O kulturi skijaša? Na Kopu, na plavim stazama, gde sam sa decom učio skijanje, proletali su razni kvadovi, motorne sanke, ludaci koji voze slalom između ... toga u inostranstvu jednostavno, NEMA. Sve je čisto, imate WC (gde javni toalet na Kopu u dolini sportova???) itd itd itd.

Varničar

pre 3 meseca

>> Samo prenosim svoje iskustvo, voleo bih da cujem i druge.

Svakome njegovo. Moje iskustvo sa Les 2 Alpes je slican aranzman, jeftin los smestaj ali je sve bilo nesto super jeftino, davno sam bio tamo. Odlican da kazem "nocni zivot", after ski zurke, internacionalna ekipa, fenomenalne staze za carving, nema nista jace od glecera na 3300 metara i staze siroke 300m a oko tebe nikog zivog, maksimalno izivljavanje :-). Kopaonik i Jahorina prosto nisu u istoj klasi ali ja kapiram da ni mi nismo iz iste price.

kolega

pre 3 meseca

@na tablicama bitcoin
Ako si ti srecan sto zivis u zemlji u kojoj 1% zaposlenih mogu da odu na skijanje, onda za tebe nema pomoci. Odrastao si verovatno u teskoj bedi gde se meso jelo kad vas tata alkos odvede negde na slavu, a onda si mozda na foru dosao do nekog kesa i sad gazis po sirotinji. Ja sam na Kopaonik isao uvek posle ozbiljnog skijanja u Austriji, Italiji, Poljskoj...Na Kopu smo se sastajali da se druzimo i bila je to planina za iskrene ljubitelje skijanja i prirode. Onda ste dosli vi.

Žika

pre 3 meseca

>> Potpisujem, jedino je Soelden malo bolji od Ischgla

Sölden je sjajan a nedaleko je i Hochgurgl, to dvoje su ludilo od skijanja.

Varničar

pre 3 meseca

>> U inostranstvu te niko neće pogledati što obuvaš pancerice na parkingu

Ne razumem, gde se inace obuvaju pancerice ako ne na parkingu?