Nedelja, 08.01.2023.

14:56

Proglašene najsigurnije zemlje na svetu: Čak 11 je u Evropi

Izvor: klix.ba

Proglašene najsigurnije zemlje na svetu: Èak 11 je u Evropi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

etoto

pre 2 godine

Namjestili kriterije tako da uapadne budu pobjednice.
Slovenija, Hrvatska, Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska i 3 Baltićke, ali i Rumunija i Bugarska su sigurnije od svih na listi.
Zašto?
Zato što su u EU, imaju dobar standard, i nemaju mgrante, jedan narod, jedne vjere, istih navika, istih običaja, slave iste praznike, istog jezika… nikakvih kinflikata.
A kod mnogij na listi bilo je terorističkih akata, raznih protesta i sukoba sa policijom, razbijanja, paljenja… Kod ovih istočnih nije bilo ništa, nikakvih nemira ni sukoba. I svi narodi bivšeg komunističkog težima imaju više suosjećanja i spremniji su pomoći, a to povećava sigurnost. U zapadnim na glavnom trgu premlaćuju nekog i nema reakcije, samo se udalje. Ne zovu ni policiju jer ne žele da gube vrijeme i svjedoče a ne žele ni da na sebe navuku probleme sukobljenih.

Miroslav

pre 2 godine

С на дну листе су земље које су ове "најсигурније" земље направиле "најнесигурнијима"!

miklosh

pre 2 godine

Ovo je smejurija od objektivnosti. Recimo da su jedna Hrvatska, Slovenije i Srbija daleko sigurnije od jene Nemacke, Engleske, Belgije, Holandije ili slicnih drzava. Svaka navedena drzava je "svrstana u kategoriju 2. nivoa zbog moguće pretnje od terorizma" i onda je kao sigurna?

Mile

pre 2 godine

Za neverovati,ali je i Beograd bio jako siguran grad. Meni je kuci dolazio siptar donosio mleko,sipao u serpu i stavio na sporet,a odnosio staru praznu flasu. Ajde danas zaboravi da zakljucas vrata,ili ostavis sirom otvorena!?

Dule Popović

pre 2 godine

Imam 50g,rođen i postao punoletan u staroj YU,putovao umereno sa porodicom kao turista u 15ak zemalja...imam utisak da što je veća "demokratija" spolja to je veći haos unutra. Deluju mi bezbednije države sa manje demokratije i čvršćom rukom od onih gde je navodno blagostanje i demokratija. Izgleda da su većina ljudi čak u XXI veku životinje i stoka i da ih samo strah od zakona i posledica drže pod kontrolom ! Najveći problem tkzv demokratije je njihova "griža savesti" zbog nedela i zločina u zemljama trećeg sveta i popustljiva i blaga imigraciona politika. U većini tih "divnih" zapadnih zemalja probleme prave osiromašeni i ostrašćeni imigranti. Novi ili rođeni tamo,ti gladni i besni Arapi i crnci prave haos i tako se svete za vekovne nepravde...

Rade74

pre 2 godine

Belgija i Velika Britanija,macl dajte molim vas.Glupi Ameri,naravno da nikad nisu ćuli za Sloveniju,Luxembourg...,barem što se Evrope tiće.

dragan

pre 2 godine

Kad se realno pogleda, ova lista se odnosi na te zemlje općenito jer npr. Švedska je u globalu vrlo sigurna zemlja izuzevši nekoliko velikih gradova koji su puni migranata na koje se većina kriminala i odnosi, manji gradovi, sela i ruralna područja su vrlo mirni i sigurni za život.

Borko

pre 2 godine

Slika i prilika sta nam je centralizacija Srbije uradila i kako nas je iskrivila. Nasi ljudi poistovecuju drzave sa njenim najvecim gradovima pa tako Engleska=London, Belgija=Brisel, Francuska=Pariz sto je jako porazavajuce. A to je to nase kada mislimo Srbija samo Beograd pa Beograd pa Beograd. Politicari nam centralizovali malu drzavu radi bolje kontrole novca i tako naterali da se cela juzna Srbija preseli u Beograd.

Jednu Belgiju godisnje poseti 9 miliona ljudi sto je jedna i po Srbija skoro a vi stvarno mislite da svi bas idu u Molenbik? Belgija je mala zemlja a ima toliko da se vidi van Brisela a za Englesku i Francusku da ne spominjem.

biber

pre 2 godine

Engleska? Da li je ovde neko normalan? Izbeglice na sve strane, ubodi noževima po metrou, narkomanija, špriceve preskačeš po ulici. Pitajte one koji žive tamo, da li smeju da izadju uveče napolje u nekim delovima grada. Za ostale zemlje ne znam ali Engleska, nikako nije bezbedna.

Ivica

pre 2 godine

Koješta, fejk lista pogodaovana top turističkim destinacijama pa koliko samo pljački i razbojstava u Londonu a tek napada nožem, Španjolska ??? mogu samo da se nasmijem nimalo sigurnija od jedne Grčke, Ima tu i realnih poput Islanda i još nekih ali zanimljivo da nema nekih azijskih poput Japana.

Future

pre 2 godine

Bzvz, subjektivnost i reklama.

Npr- U Saudijskoj Arabiji se godisnje desi ubistvo ili silovanje, žestoka kazna (pod mač bato), i svi mirni maksimalno.

Ђорђе

pre 2 godine

@SFRJ je bila najotvorenija i najbezbednije zemlja na svetu,zato su je nacisti i uništili.
(Milan, 9. januar 2023 09:23)

Немој да мислиш да је то нека посебна заслуга дотичне бивше земље. Исто је било и у већини земаља у Европи. Мени причају Шпанци, ниси морао да закључаваш врата, могао си да излазиш кад хоћеш, типа спаваш на клупи...као што наши југоносталгичари причају. Иста прича.
Друго време било свуда.

Nekom pored dilera ne odgovara

pre 2 godine

@SFRJ je bila najotvorenija i najbezbednije zemlja na svetu,zato su je nacisti i uništili.
(Milan, 9. januar 2023 09:23)

Немој да мислиш да је то нека посебна заслуга дотичне бивше земље. Исто је било и у већини земаља у Европи. Мени причају Шпанци, ниси морао да закључаваш врата, могао си да излазиш кад хоћеш, типа спаваш на клупи...као што наши југоносталгичари причају. Иста прича.
Друго време било свуда.
(Ђорђе, 9. januar 2023 10:06)

Apsolutna istina. Niko u skandinaviji nije zaključavao ni auto. Kakvi alarmi kome je to trebalo? Pojavom narkotika a posebno kada su im cene pale pa je narkomana sve više sve se promenilo. Stvar može da se preokrene u dobroj meri kad bi države legalizovale nekoliko vrsta droga i da ih učini totalno jeftinim ili čak besplatnim za registrovane ovisnike. Ne bi bilo dilera droge, ni ubistava, ne bi bilo ni krađa narkomana zbog droge. Gradovi bi postali bezbednije mesto za život.

Sima

pre 2 godine

Razumem da se i standard uzima u obzir ali da nema mesta za Sloveniju i Ljubljanu? Standard nije loš a bezbednost kao u Beogradu u vreme SFRJ. Ako se nešto i desi novine o tome pišu nedeljama. Toliko je dosadno. Iz Beograda sam došao u Ljubljanu i kažem da to što se u BG desi leti u noć petak na subotu, ovde nema za celu godinu.
(Garfild, 9. januar 2023 06:57)

U velikoj si zabludi. Ja sam iz Brusa podno Kopaonika. Bio sam u Ljubljani baš to veče je bila velika tuča ispred diskoteke. A da onaj što je podigao stolicu iznad glave nije bio toliko pijan pa ga ista prevalila bilo bi svašta. A i Policija se pojavila nakon par minuta. Sigurno su ih zvali konobari jer tako brzo da stignu u tolikom broju nije moguće. Tako da nije Slovenija tako bezbedna.

I'm Serbian man in Maribor

pre 2 godine

Slovenija bi morala da bude na listi. Ljubljana (Emona, Lajbah) isto. Ali već vidim da se većina slaže da je lista glupost.

Ja45

pre 2 godine

Engleska, sa posterima po celom Londonu, ne nosite nakit i skupocene satove, jer ce te biti napadnuti na ulici? Da li se Vi salite? Nemacka u kojoj su migranti prosle godine osudjivani za silovanje decaka i devojcica, o napadima nocu na ulicama velikih gradova i da ne pricmo! Osim Islanda, donekle Svajcarske i Irske ova LISTA nema veze sa zivotom. Prag i Ceska su naprimer bezbedniji od vecine ako ne svih navedenih, drzave na Bliskom Istoku, UAE je bezbedniji od svih zemalja Evrope. PS Belgija mi je omiljena na ovoj listi, priverite koliko je teroristickih napadaa bilo u Briselu u zadnjih 5 god?

m

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!
(Čačanin, 8. januar 2023 18:45)

Ja zivim u Londonu skoro 30 godina i ne znam u cemu je problem.
(anon, 08. januar 2023 21:25)

pa problem je sto u Londonu otimaju ljudima satove sa ruke u po bela dana bez pardona, sto vec neko vreme imate bilborde i pokretne bilborde koji savetuju da ne nosite satove pogotovo skupe na ruci. to sto svake nedelje se pojavi bar jedan snimak kako uglavnom na motorima salecu ljude koji su u kolima ili pesaka i otimaju sta stignu. to sto ti zivis kuca posao 30 godi i ne znas sta se desava u gradu u kojem zivis je tuzno po tebe.

Pera85

pre 2 godine

DEDA CVETKO

Ti si ili izlapeo od godina ili glup. Zivot nije krimi serija gde se svaki slucaj resi. Malo vise od polovine se resi. U Londonu (samo Londonu) ima vise ljudi nego u Srbiji. Koliko policije treba samo za to? Naravno da ima tog "sitnog" kriminala (dzeparenje, pljacke itd) i uvek ce biti. Sto veci grad vise toga ima. Ali znas da ce policija, vatrogasci i najbitnije hitna pomoc i sudstvo reagovati. Ovde ubijes coveka drugi put pijan sa probnom dozvolom u autu koji ne smes da vozis i tatica ce da te izvuce. Sigurije se osecam tamo gde znam da su mnogo manje sanse za tow

С3

pre 2 godine

Sigurnost turista se mjeri, a ne domaćeg stanovništva. Turisti mogu biti druge rase, nacije, religije ili evtl. homoseksualci. Mogu biti i navijači protivničkog tima.
Na našim prostorima vjerovatnije će doći do uvrede nekog obojenog, homoseksualci moraju da se prikrivaju, neke nacije mogu očekivati možda i probleme, takođe neke žene sa arapskog područja.
Navijači mogu da budu pretučeni.

Na zapadu možete kao navijač Zvezde ili Partizana da sjediti na tribinama pored navijača Bajerna. Ako ste homoseksualac možete da se ljubite sa partnerom ili držite za ruku, ili kao Arapkinja da izađete u hidžabu...
Postoje četvrti gdje je manje sigurno, ali je najveći dio države sigurniji nego Balkan.

Gaj Marije

pre 2 godine

Na zapadu možete kao navijač Zvezde ili Partizana da sjediti na tribinama pored navijača Bajerna.

Možeš na tribinama rođače, al izađi izvan stadiona. Bajno vam je dok gledate na tv, a ne znate stanje stvari. Englezi se poubijaše, Holanđani, Francuzi, čak i Šveđani. Juče autoput u Italiji blokiran znog masovne tuče navijača Napolija i Rome, itd.
Ne branim ove naše, nisu cvećke, al nisu ni jedini.

Zabraniti fudbal u Srbiji

pre 2 godine

Emirati u kojima sam ziveo poprilicno godina su bezbedniji od bilo koje od ovih drzava. Kola nismo zakljucavali kao ni kucu. Bezbroj noci sam setao gde sam hteo i koliko sam hteo potpuno sam. Policije u civilu koliko hoces. Za svaki kriminal zavrsi se u zatvoru i bace kljuc. Voznja u pijanom stanju u zatvor i kljuc se baci. Alkohola ogranicen koliko je moguce. Za veci kriminal ubisto ili silovanje odmah smrtna kazna.

Nenad

pre 2 godine

Belgija je vrlo nesigurna zemlja. Sarloa je Džamahirija .
(cittadino Italiano, 8. januar 2023 21:41)

Čisto sumnjam. Pošto džamahirija znači republika. Tako da je Srbija džamahirija isto kao i bilo koja država koja je republika. Naučite već jednom šta to znači.

Отворено

pre 2 godine

Саудијска Арабија и остале муслиманске земље су најсигурније на свијету. Ту нема мангупа који смију украсти телефон, опљачкати стан, силовати жену, бити педофил. Ту владају ред и закон.
Свега наведеног у земљама из чланка има у изобиљу. Листа је потпуно нерелевантна.
Куба је такође врло сигурна земља, ко год је био зна о чему причам.

Marko

pre 2 godine

Kako zemlja koja je na FBI bezbednosnoj listi za putovanja tek na drugom mestu? Npr Belgija, Engleska, (BG isto na drugom mestu), Francuska..? Oni žive od te propagande stotinama godina, ne smem ni da pomislim šta će u Belgiji da bude za 50ak god ako nešto ne preduzmu po pitanju migracije sa istoka. O "Parizskom sindromu" neću ni da govorim.

Видомир

pre 2 godine

A bas zbog tih divljaka je sigurnost U Evropi takva kakva je.
(Motte, 08. januar 2023 20:34)

Истим тим дивљацима су 'питоми' бомбардовали, уништили и опљачкали земље. Тепих бомбардовање је изум 'питомих'.

marko_sthlm

pre 2 godine

@ "ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava
(mile, 8. januar 2023 18:15)
--------------------------

Ovo je barem lako proveriti. Cemu laganje?
(ma da, 08. januar 2023 18:42)"


U Evropi nije, ali zato jeste pr a u EU po broju ubistava i napadima vatrenim oružjem.

Jedino što se ogromna većina ubistava i napada dešava između različitih grupa kriminalaca.

Ubistva i napadi na opšte stanovništvo su retki.

kopenhagen

pre 2 godine

U Švedi imaju najveći broj ubistava po stanovniku i u svim većim gradovima geto bez policije…
Meni je u Srbiji mirnije nego u Švedi.
A to ne rade Švedjani…

Rade

pre 2 godine

2007. godine sam spavao do zore na klupi u malom parkiću u centru Damaska. Na drugoj klupi 30 metara od mene neka omladina ćaska, bulevarom pored parka jure vozila, noćni život u punom zamahu, niko da mi priđe niti da me pogleda.

glupost

pre 2 godine

Osnovno pravilo je da sto su demokratski principi manji, to je bezbednost veca!! Kakva Velika Britanija ili Spanija!? Da vas vidim da se nocu izgubite u nekom londonskom predgradju ili da zalutate u nekom luckom gradu u Spaniji!? Lista je cista glupost!

Likota

pre 2 godine

Ma daj ko ovde koga laže...ceo život sam u Nemačkoj ovde je haos sve veći,muslimani prave svoja gnjezda i stvaraju kvazi države kao na Kosovu i Metohiji . Belgija puna Marokanaca i Tunižana Alžiraca koji ne poštuju nikoga sem sebe. Šiptarska mafija u Švajcarskoj hara svaki dan. Toliko o tome i bezbednosti. Silovanja su svakodnevnica a najveća stopa je u Švedskoj u zadnjih 20ak godina. Malo razmislite pre nego što dodjete ovamo , nije kao što je bilo i zbog toga se vraćam posle 40ak godina u Srbiju koja nije lošija nimalo

Garfild

pre 2 godine

Razumem da se i standard uzima u obzir ali da nema mesta za Sloveniju i Ljubljanu? Standard nije loš a bezbednost kao u Beogradu u vreme SFRJ. Ako se nešto i desi novine o tome pišu nedeljama. Toliko je dosadno. Iz Beograda sam došao u Ljubljanu i kažem da to što se u BG desi leti u noć petak na subotu, ovde nema za celu godinu.

Kvrckvrc

pre 2 godine

Ne znam za ostale gradove, nazalost, nisam nesto putovao mnogo, ali znam da se ja po Beogradu setam kad god hocu i gde hocu i, zaista, volim taj osecaj. Prosto sam ponosan na svoj grad zbog toga.
Plus: pat puta sam zaboravio da zatvorim prozor na kolima i nikada, ali bas nikada, nista mi nije nedostalo, a bilo sve na izvolte.
(Nisam nigde otisao ali...., 8. januar 2023 22:17)

Sigurnost jedne zemlje nije samo gde neko sme sam da se proseta gradom u 03:10 ujutru. Ona, valjda, obuhvata i poverenje u policiju, nepristrasnost sudstva, brzinu reagovanja vatrogasaca i hitne pomoci…. U prevodu - to je poverenje u sistem.

DEDA CVETKO

pre 2 godine

Naslov nedavnog clanka u onjaljn blogu Zerohedge govori za sebe: "Britanska policija nije bila u stanju da za godinu dana resi 1,145,254 slucaja pljacki i provala".

Obratite paznju: to su podaci *SAMO* za Englesku i Vels. Nista Skotska. Nista Severna Irska. Nista Kanalska Ostrva. Nista Gibraltar. Nista prekomorski i kolonijalni posedi. To obaska.

Takodje obratite paznju na ovo: ovo su zvanicni BRITANSKI podaci. Nije ih pisao Vladimir Putin.

Kunem se zivotom. Prvo mi se ucinilo da je stamparska greska. Onda sam pomislio da me oci varaju. Ali ne. Niti je greska, niti sam sisao s uma. Milion i sto cetrdeset pet hiljada dvesta pedeset cetiri pljacke i provale za godinu dana (i to samo one neresene; koliko li ih je tek bilo "resenih" ne usudjujem se ni da pomislim).

Ubistva...pljacke...silovanja....napadi...ucene...iznude....prevare...pronevere....to obaska. O tome, za sada, izgleda da ne postoje zvanicne statistike. Pitam se zasto?

Serlok Holms i Herkul Poaro se u grobu okrecu.

To ne samo da nije "bezbedna" zemlja, to nije vise cak ni organizovana drzava. To je sada samo jedna bedna (samocenzurisano) od bivse civilizacije koja cuci u cosku i cvili nad svojom tuznom sudbinom. Za njih je Kosovo* uzor i nedostizni ideal kompetentne drzavne administracije.

Nebojša

pre 2 godine

Živimo na jugu Kine već treću godinu (dvoje dece, jedno tinejdžer), nakon Srbije i Norveške, i nakon što sam proputovao pola sveta.
Nikad se nisam osećao sigurnije. Niko me ružno nije pogledao, a kamoli šta drugo. Nisam video/čuo da se neko posvađao recimo na ulici svo ovo vreme. Sitne prevare, džeparenja i sl. takođe ne postoje. Tinejdžerku puštamo da izlazi uveče sa drugarima i zaspivamo slatko pre nego što se vrati kući ...

Младен Снег

pre 2 godine

Немачка и Британија испред Словачке и Мађарске?! Са ове листе слажеем се само за Данску и Исланд. Али Холандија и Белгија да су испред Финске?!Не ваља им рачун.

Uzas danasnjice

pre 2 godine

Juce u koloni na granici ka Madjarskoj idu ljudi i govore da zakljucavate vrata i gepeke jer migranti otvore ,cape bilo sta i bez.I ova Subotica postala divljina.

Milosav

pre 2 godine

U velikim gradovima skoro svih zapadnih zemalja posteoje delovi sa ogromnom stopom kriminala i svi koji tu zive znaju koji su to delovi. U danasnje doba interneta nije tesko proveriti gde ne treba zalaziti (kao ovak Malbek koga svi pominju) Kao turista tamo sigurno necete zalaziti osim ako ne pogresite.
Zivim u Torontu i mogu da kazem da je preko 80% Toronta i okolnih gradova bezbedno. Medjutim postoje mesta na koja ne bih isao ne samo zbog bezbednosti negi i zbog toga sto tamo nema razloga da se ide.
Bio sam u Skotskoj proslog leta i pesacili smo uzduz i popreko po Edinburgu ulice pune naroda, bez ikakvog problema. Jedan grad gde sam mislio da ce da bude problema je Las Vegas medjutim zaista sam se iznenadio da za nedelju dana provedenih tamo (vecinom oko main strip) nismo videli ni jedan incident uprkos ogromnj gomili pijanih turista i skoro nevidljive policije.
U BG se takodje osecam sigurno, bas sam u septembru pesacio po centru u svako doba dana i noci bezi ikakvih problema. Dodouse jednom mi je jedan tio na Terazijama dobacio nesto poput: Vi **beni Kanadjani, agresori ili tako nesto jer je video malu kanadsku zastavicu koja je bila na mom rancu. Nisam nista odgovorio i samo sam produzio jer mi covek nije izgledao uracunljiv.
Evo jos i ovo: jedna od najsigurnijih karipskih zemalja je Kuba. Posto je vlast jos uvek "cvrsta" nema puno kriminala mada ako trazite djavola sigurno cete ga naci.
Pozdrav iz Toronta.

majkl

pre 2 godine

Švajcarska je možda najsigurnija. Ljudi ne zakljucavaju kuće. Možda je tu negdje i island/norveska ali ove ostale ma daj. Dzeparosi na sve strane i kao u americi postoje naselja i djelovi gdje uopšte nije bezbjedno. Ajmi nadji takvo mjesto u Srbiji, Bih i hrvatskoj?

društvo

pre 2 godine

Koliko se sjećam mnoge od tih “najsigurnijih” su imale teroristićke napade, u mnogima je kriminal na visokom nivou, u nekima je nezamislivo kretanje kasno noću. Hrvatska je ispred mnogih na toj listi, ali i zemlje u regionu su sigurnije od mnogih pored svih problema regiona. Liste se prave po nekim političkim kriterijima. Koliko kriminala, nasilja, teroristićkih akata, droge, prostitucije ima u tim sigurnim zemljama?

nasa jedra su gitare

pre 2 godine

Potpisujem da su sve drzave bivse Jugoslavije najbezbednije u Evropi.
(Случајни пролазник, 8. januar 2023 21:57)

I ja. To je 100% tako.

Данијел

pre 2 godine

Ове листе прави запад и апсолутно су немеродавне. Што се каже намештају себи.

Nisam nigde otisao ali....

pre 2 godine

Ne znam za ostale gradove, nazalost, nisam nesto putovao mnogo, ali znam da se ja po Beogradu setam kad god hocu i gde hocu i, zaista, volim taj osecaj. Prosto sam ponosan na svoj grad zbog toga.
Plus: pat puta sam zaboravio da zatvorim prozor na kolima i nikada, ali bas nikada, nista mi nije nedostalo, a bilo sve na izvolte.

Deja Vu

pre 2 godine

Rusija i Srbija?
(Pancirus, 8. januar 2023 20:17)

U Srbiji sam, zivim i mislim da smo dobro kotirani, s za Rusiju me nije briga ni najmanje. Ne zelim nas i njih u poredjenju sa bilo kime i zasto to radite?

А. Петров

pre 2 godine

Све је релативно.
Живим у Холандији, и она је стварно сигурна земља, поготово ако је поредимо са Америком, а камоли са Бразилом (да о земљама у којима је рат и не говоримо).
Али, прекјуче се син моје пријатељице враћао кући из провода и ушао у уску уличицу на путу ка станици. Пресрела су га четворица (тамнопутих, али то нема везе, јер је и син моје пријатељице тамнопут) и под претњом ножа му отели тек купљен мобилни телефон.
Све је релативно, кад вам кажем.

Mico

pre 2 godine

@ma da

Pa proveri onda, Švedska jeste prva po broju ubistava u EU (ne zaboravi broj imigranata pre svega sa bliskog istoka).

S obzirom da sam bio u svim zemljama Evrope sem Islanda i Albanije (ne racunam zemlje tipa Lihtenštajn) mogu samo da kažem da su Srbija/Bg sigurno u top 5 po bezbednosti. Primera radi, jednom sam setao sa kolegama Holandjanima po Kališu oko ponoći, rekli su da im je fascinantno koliko je Bg bezbedniji od bilo kog Holandskog veceg grada (a najveci je Roterdam sa oko 1.2 miliona stanovnika) i da ne bi smeli tamo u ponoć da setaju sami po parku. E sad naravno ja sam i tamo setao sam po parku oko ponoci i nisam se osecao nesto manje bezbedno iako sam imao par dobacivanja na koje sam odgovorio na srpskom pa su prestali, kontam da kad čuju istočnoevropski jezik da nisu baš voljni da nastave s provokacijama jer ne znaju kolika je budala s druge strane :) npr poljaci su im na losem glasu pa ih se klone...

malina

pre 2 godine

Rusija i Srbija?
(Pancirus, 8. januar 2023 20:17)

Zasto moramo da stavimo Srbiju i Rusiju zajedno? Kakve veze mi imamo sa njima? Ja se oseca sigurno u Srbiji, ne znam i bas me briga kako je u Rusiji.

koja

pre 2 godine

obišao sam celu Evropu i mogu reći da je Srbija zlatna po tom pitanju. Belgija je banditska država, UK isto haos, Pariz je užasan, ovo su sve laži.

anon

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!
(Čačanin, 8. januar 2023 18:45)

Ja zivim u Londonu skoro 30 godina i ne znam u cemu je problem.

Antwerp

pre 2 godine

Koga boli uvo šta misle ameri. Glupost. Belgija je od jedne od najsigurnijih postala jedna od najopasnijih zemalja. U neke delove Brisel i Antwrpa vrlo je opasno živeti
Tako da....

dragan

pre 2 godine

Ovo vam je doza Zapadnog licemerja!!!Ko jos to poveruje je lud.Bio na Kritu.Najbezbeniji grad.Policiju nisma ni video samo u helikopteru.

Hr

pre 2 godine

Belgija je najsigurnija kad ne seku glave i dizu u vazduh, tad je top. Pre par meseci sam bio u Brizu, koji zaista jeste siguran grad, ali zato sam mislio da sam u Kandaharu kad sam otisao u Brisel. Tamo incident ceka da se desi. Gomila besposlenih imigranata visi po ulicama i zvera. Vece su sanse da ces videti Belgijanca u Vranju nego u Briselu.
(nikson, 8. januar 2023 18:31)

@
Sve si tocno napisao, ali ako mislis da je to najgore od Belgije dodji u Liege.

dragan

pre 2 godine

Lista je ruganje zdravom razumu. Prije par godina su naparavili listu najopasnijih gradova u Europi i na nju su stavili Kranj u Sloveniji u kojem u sred noći možeš bezbrižno zaspati sa zlatnim Rolexom na ruci u gradskom parku. Da to napraviš u Londonu ili Bruxelesu vjerujem da nebi samo ostao bez sata nego i bez glave.

realan

pre 2 godine

Ko je sastavljao ovu listu?!?

Neverovane gluposti. U nekim od ovih gradova nocu ljudi zive u strahu (al bukvalno). Stavljaju stolice na vrata, kamere, daske a vi pisete da su sigurni gradovi. Zbog broja migranata opsti haos samo ceka da se desi i to se vidi na sve strane kad prodjes ulicom.

Motte

pre 2 godine

Tako je to kad pustis jadne divljake U kucu,kad tad ce da te isele
U Evropskim zemljama ljudi zive dobro stepen kulture je na visokom nivou,nisu ziveli medju primitivcima nemaju iskustva sa privitivizmom pa su mogu reci naivni oni veruju da su svi ljudi isti Kad tad ce im se ta naivnost ako de ne osvedte doci glave .Nadam se da nece morati da iskuse onu "disli divljaci pa otetali pitome".A bas zbog tih divljaka je sigurnost U Evropi takva kakva je.

Vilis

pre 2 godine

Kao i sve zapadne liste svakojakog tipa, apsolutne gluposti i veličanje samog sebe...
London noću na pr. i Beograd noću, pre bih se šetao po Beogradu...
(Rokabili, 8. januar 2023 17:29)

Stanovnik Brusa isto tako kaze da bi radije u ponoc bio na glavnoj ulici Brusa nego da se zadesi u Beogradu ili Novom Sadu. Normalna stvar. Strah od nepoznatog,

Inace ovu listu je pravila osiguravajuca kuca koja prodaje putnicka osiguranja tako da valjda oni nesto znaju. U metodologiju su usli parametri od prirodnih nepogoda, zdravstvene epidemije, higijena, zdravstvena briga itd.

I ne boj te se da idete metropolama uvece, neceka niko vas da bas napadne.

M

pre 2 godine

Ne bih komentarisao ovu presmesnu i tuznu listu
Kako na prvom mestu nisu Dubai,Abu Dabi,Rijad,Dzeda,Doha ...
Ne postoje pljacke,ubistva,kradje, tuce na ulici ne postoje ili u saobracaju.Najveci zlocin koji sam video su neke varnice na fudbalskim utakmicama,i to nize amatarske lige,i to je za nase pojmove u Evropi u rangu statisticke greske.

Marko

pre 2 godine

Švedska i Belgija? Neka ovaj što je to pisao ide noču šetat u Molenbek kod Brisela ili Malmo na Švedskoj.. I iskreno rečeno nije ni Njemačka daleko od toga...

Razmisli malo

pre 2 godine

Firma koja se bavi osiguranjem ne zna pravu situaciji na terenu, ali zato znaju Srbi koji u te zemlje nikada nisu kročili. Što lepo vas nisu na vreme pitali pa da zarade više zbog skupljih polisa osiguranja. ;)

Inače, Beograd je realno gledano veoma siguran grad. Verujem da je za lošu ocenu kriv visok nivo korupcije (tu smo redovno u top 10 u Evropi) što automtski znači lošiju pravnu zaštitu.

Tako da ...

pre 2 godine

kad padne mrak, delovi londona, brisela, malmea, roterdama su ko ratne zone. pa ni neki delovi kopenhagena nisu sigurni (tako oko železničke i crvenih fenjera). slično u barceloni oko ramble, tone lopova.

Ivan

pre 2 godine

Slažem se sa većinom komentara, lista je smiješna. Zalutajte noću, ponegdje čak i danju, u neke kvartove u Londonu, Brislu, Stockholmu i Ljubljani, Zagrebu ili Beogradu pa da vidimo tu sigurnost u praksi, kako će se tko provesti. Doduše pošto su listu radili Amerikanci nije ni čudo jer za njih Europa istočno od Njemačke i ne postoji, sve je to Rusija haha

mrq

pre 2 godine

Listu je pravila Američka kompanija Berkshire Hathaway Travel. Pa valjda imaju aranžmaje samo za te zemlje i zato ne prave reklamu za zemlje gde oni ne voze svoje mušterije

montoya

pre 2 godine

Ova lista je mozda bila pre 30 god dok Belgiju, Svedsku, Nemacku nisu naselili nesrecne izbeglice koje beze od rata kojima je trebalo pomoci za razliku od nas divljaka sa Balkana i Slovena uopste (zasto ne primaju Ukrajince) , kojima na sve nacine zapad otezava status i zivot!!

Ludak

pre 2 godine

Belgija je možda jedna i od najopasnije zemlje u Evropi a oni je proglasili za najbezbedniju...Zašto i kako? Ne shvatam. U većim Belgijskim gradovima je jako opasno i danju i noću. Jedino mozda u nekim selima na Ardenima daleko od gradova može se reći da je bezbedno..

Pingvin iz Nišavu

pre 2 godine

Baš bi hteo da se taj koji je to napisao prošeta Briselskim Malbekom uveče... U najbolju ruku ostaće bez novčanika, mobilnog, a i bez patika ako su neke nove i skuplje. Seckanje noževima nije isključeno čak i ako ne pruža otpor. Pa tamo je je posle terorističkog napada na aerodrom kada je ubijeno 30 ljudi, bilo slavlje na ulicama. Izašli žitelji Malbeka na ulice i slavili. Policija bila u mišjim rupama. I sada retko ulaze, a noću nikako, "da ne provociraju".

Сарага

pre 2 godine

Најсигурније су Лихтенштајн, Андора, Монако и Сан Марино.
И уз њих Исланд, и можда Данска.
Све остало окачите лисици о реп.
У Аустралију ако не страдате од криминала и манијака, страдаћете од хиљада сорти опасних змијуга, крокодила, и ко зна још каквих дивљих звериња...

Bosanac

pre 2 godine

"ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava a jedna od najsigurnijih. Pa u Rosengord predgradje Malmea ni policija ne sme da udje, tamo samo vojska ulazi i to samo po danu
(mile, 08. januar 2023 18:15)"

A Rosengord pun Srba.

jsx

pre 2 godine

@konzervativac
Po stopi ubistva smo otprilike na istom kao Nemačka ili Švedska, a više od Holandije npr (iako je Beograd svakako bezbedniji od Amsterdama, Malmea ili Berlina), mada manje od Belgije. Mnoge ustočne zemlje poput Slovačke, Mađarske i sl. imaju veću stopu od nabrojanih zemalja, samo o tome nema milion vesti dnevno.
Za silovanje je tačno, ali treba reći da postoji razlika i u prijavljivanju i računanju (npr. Šveđani računaju jednog muža koji sliuje jednu ženu svaki dan kao 365 različitih silovanja dok u je putanje da li bismo mi računali i kao jedno).
Sveukupno smo na sličnom nivou, možda bezbedniji od nekih pojedinačnih gradova, ali nije tolika apokalipsa u Zapadnoj Evropi niti toliko bezbedno u Istočnoj kao što ljudi predstavljaju.

nikson

pre 2 godine

Belgija je najsigurnija kad ne seku glave i dizu u vazduh, tad je top. Pre par meseci sam bio u Brizu, koji zaista jeste siguran grad, ali zato sam mislio da sam u Kandaharu kad sam otisao u Brisel. Tamo incident ceka da se desi. Gomila besposlenih imigranata visi po ulicama i zvera. Vece su sanse da ces videti Belgijanca u Vranju nego u Briselu.

ma da

pre 2 godine

ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava
(mile, 8. januar 2023 18:15)
--------------------------

Ovo je barem lako proveriti. Cemu laganje?

mile

pre 2 godine

ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava a jedna od najsigurnijih. Pa u Rosengord predgradje Malmea ni policija ne sme da udje, tamo samo vojska ulazi i to samo po danu

Čačanin

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!

Bgd

pre 2 godine

Gomila lazi!!! Najopasnijr drzave u Evropi su Svedska, gde Malme ima medju najvecim stopama kriminala na svetu zbog migranata. Zatim Francuska, Britanija i Belgija, gde su teroristicki napadi normalna pojava, pa Nemacka gde su stope silivanja i ubistava, zbog migranata ogromne. Ova lista je vazila pre 30 godina. Danska, Svajcarska i Norveska jesu bezbedne. Irska i Portugal takodje.

konzervativac

pre 2 godine

Potpuna glupost pa Srbija je sigurnija od Velike Britanije,Svedske i Holandije zajedno.Pogledajte bilo koji parametar od pljacke preko silovanja do broja ubistava mi smo za ove zemlje Svajcarska sto se bezbednosti tiče. U Srbiji ne postoji nista blizu Geteborga,predgradja Londona ili Roterdama koji su bezbedni kao Bliski istok.Najbezbednije zemlje na svetu pored recimo Islanda koje je izolovano ostrvo ili nekih mikro-drzavica pod punom kontrolom su ja bih rekao istocnoevropske zemlje od Finske preko baltickih do Poljske,Ceske,Slovacke,eks Ju.

Rokabili

pre 2 godine

Kao i sve zapadne liste svakojakog tipa, apsolutne gluposti i veličanje samog sebe...
London noću na pr. i Beograd noću, pre bih se šetao po Beogradu...

konzervativac

pre 2 godine

Potpuna glupost pa Srbija je sigurnija od Velike Britanije,Svedske i Holandije zajedno.Pogledajte bilo koji parametar od pljacke preko silovanja do broja ubistava mi smo za ove zemlje Svajcarska sto se bezbednosti tiče. U Srbiji ne postoji nista blizu Geteborga,predgradja Londona ili Roterdama koji su bezbedni kao Bliski istok.Najbezbednije zemlje na svetu pored recimo Islanda koje je izolovano ostrvo ili nekih mikro-drzavica pod punom kontrolom su ja bih rekao istocnoevropske zemlje od Finske preko baltickih do Poljske,Ceske,Slovacke,eks Ju.

Rokabili

pre 2 godine

Kao i sve zapadne liste svakojakog tipa, apsolutne gluposti i veličanje samog sebe...
London noću na pr. i Beograd noću, pre bih se šetao po Beogradu...

Bgd

pre 2 godine

Gomila lazi!!! Najopasnijr drzave u Evropi su Svedska, gde Malme ima medju najvecim stopama kriminala na svetu zbog migranata. Zatim Francuska, Britanija i Belgija, gde su teroristicki napadi normalna pojava, pa Nemacka gde su stope silivanja i ubistava, zbog migranata ogromne. Ova lista je vazila pre 30 godina. Danska, Svajcarska i Norveska jesu bezbedne. Irska i Portugal takodje.

nikson

pre 2 godine

Belgija je najsigurnija kad ne seku glave i dizu u vazduh, tad je top. Pre par meseci sam bio u Brizu, koji zaista jeste siguran grad, ali zato sam mislio da sam u Kandaharu kad sam otisao u Brisel. Tamo incident ceka da se desi. Gomila besposlenih imigranata visi po ulicama i zvera. Vece su sanse da ces videti Belgijanca u Vranju nego u Briselu.

mile

pre 2 godine

ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava a jedna od najsigurnijih. Pa u Rosengord predgradje Malmea ni policija ne sme da udje, tamo samo vojska ulazi i to samo po danu

Čačanin

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!

Pingvin iz Nišavu

pre 2 godine

Baš bi hteo da se taj koji je to napisao prošeta Briselskim Malbekom uveče... U najbolju ruku ostaće bez novčanika, mobilnog, a i bez patika ako su neke nove i skuplje. Seckanje noževima nije isključeno čak i ako ne pruža otpor. Pa tamo je je posle terorističkog napada na aerodrom kada je ubijeno 30 ljudi, bilo slavlje na ulicama. Izašli žitelji Malbeka na ulice i slavili. Policija bila u mišjim rupama. I sada retko ulaze, a noću nikako, "da ne provociraju".

koja

pre 2 godine

obišao sam celu Evropu i mogu reći da je Srbija zlatna po tom pitanju. Belgija je banditska država, UK isto haos, Pariz je užasan, ovo su sve laži.

dragan

pre 2 godine

Lista je ruganje zdravom razumu. Prije par godina su naparavili listu najopasnijih gradova u Europi i na nju su stavili Kranj u Sloveniji u kojem u sred noći možeš bezbrižno zaspati sa zlatnim Rolexom na ruci u gradskom parku. Da to napraviš u Londonu ili Bruxelesu vjerujem da nebi samo ostao bez sata nego i bez glave.

M

pre 2 godine

Ne bih komentarisao ovu presmesnu i tuznu listu
Kako na prvom mestu nisu Dubai,Abu Dabi,Rijad,Dzeda,Doha ...
Ne postoje pljacke,ubistva,kradje, tuce na ulici ne postoje ili u saobracaju.Najveci zlocin koji sam video su neke varnice na fudbalskim utakmicama,i to nize amatarske lige,i to je za nase pojmove u Evropi u rangu statisticke greske.

malina

pre 2 godine

Rusija i Srbija?
(Pancirus, 8. januar 2023 20:17)

Zasto moramo da stavimo Srbiju i Rusiju zajedno? Kakve veze mi imamo sa njima? Ja se oseca sigurno u Srbiji, ne znam i bas me briga kako je u Rusiji.

Mico

pre 2 godine

@ma da

Pa proveri onda, Švedska jeste prva po broju ubistava u EU (ne zaboravi broj imigranata pre svega sa bliskog istoka).

S obzirom da sam bio u svim zemljama Evrope sem Islanda i Albanije (ne racunam zemlje tipa Lihtenštajn) mogu samo da kažem da su Srbija/Bg sigurno u top 5 po bezbednosti. Primera radi, jednom sam setao sa kolegama Holandjanima po Kališu oko ponoći, rekli su da im je fascinantno koliko je Bg bezbedniji od bilo kog Holandskog veceg grada (a najveci je Roterdam sa oko 1.2 miliona stanovnika) i da ne bi smeli tamo u ponoć da setaju sami po parku. E sad naravno ja sam i tamo setao sam po parku oko ponoci i nisam se osecao nesto manje bezbedno iako sam imao par dobacivanja na koje sam odgovorio na srpskom pa su prestali, kontam da kad čuju istočnoevropski jezik da nisu baš voljni da nastave s provokacijama jer ne znaju kolika je budala s druge strane :) npr poljaci su im na losem glasu pa ih se klone...

Hr

pre 2 godine

Belgija je najsigurnija kad ne seku glave i dizu u vazduh, tad je top. Pre par meseci sam bio u Brizu, koji zaista jeste siguran grad, ali zato sam mislio da sam u Kandaharu kad sam otisao u Brisel. Tamo incident ceka da se desi. Gomila besposlenih imigranata visi po ulicama i zvera. Vece su sanse da ces videti Belgijanca u Vranju nego u Briselu.
(nikson, 8. januar 2023 18:31)

@
Sve si tocno napisao, ali ako mislis da je to najgore od Belgije dodji u Liege.

Antwerp

pre 2 godine

Koga boli uvo šta misle ameri. Glupost. Belgija je od jedne od najsigurnijih postala jedna od najopasnijih zemalja. U neke delove Brisel i Antwrpa vrlo je opasno živeti
Tako da....

А. Петров

pre 2 godine

Све је релативно.
Живим у Холандији, и она је стварно сигурна земља, поготово ако је поредимо са Америком, а камоли са Бразилом (да о земљама у којима је рат и не говоримо).
Али, прекјуче се син моје пријатељице враћао кући из провода и ушао у уску уличицу на путу ка станици. Пресрела су га четворица (тамнопутих, али то нема везе, јер је и син моје пријатељице тамнопут) и под претњом ножа му отели тек купљен мобилни телефон.
Све је релативно, кад вам кажем.

Nisam nigde otisao ali....

pre 2 godine

Ne znam za ostale gradove, nazalost, nisam nesto putovao mnogo, ali znam da se ja po Beogradu setam kad god hocu i gde hocu i, zaista, volim taj osecaj. Prosto sam ponosan na svoj grad zbog toga.
Plus: pat puta sam zaboravio da zatvorim prozor na kolima i nikada, ali bas nikada, nista mi nije nedostalo, a bilo sve na izvolte.

društvo

pre 2 godine

Koliko se sjećam mnoge od tih “najsigurnijih” su imale teroristićke napade, u mnogima je kriminal na visokom nivou, u nekima je nezamislivo kretanje kasno noću. Hrvatska je ispred mnogih na toj listi, ali i zemlje u regionu su sigurnije od mnogih pored svih problema regiona. Liste se prave po nekim političkim kriterijima. Koliko kriminala, nasilja, teroristićkih akata, droge, prostitucije ima u tim sigurnim zemljama?

nasa jedra su gitare

pre 2 godine

Potpisujem da su sve drzave bivse Jugoslavije najbezbednije u Evropi.
(Случајни пролазник, 8. januar 2023 21:57)

I ja. To je 100% tako.

Deja Vu

pre 2 godine

Rusija i Srbija?
(Pancirus, 8. januar 2023 20:17)

U Srbiji sam, zivim i mislim da smo dobro kotirani, s za Rusiju me nije briga ni najmanje. Ne zelim nas i njih u poredjenju sa bilo kime i zasto to radite?

Данијел

pre 2 godine

Ове листе прави запад и апсолутно су немеродавне. Што се каже намештају себи.

realan

pre 2 godine

Ko je sastavljao ovu listu?!?

Neverovane gluposti. U nekim od ovih gradova nocu ljudi zive u strahu (al bukvalno). Stavljaju stolice na vrata, kamere, daske a vi pisete da su sigurni gradovi. Zbog broja migranata opsti haos samo ceka da se desi i to se vidi na sve strane kad prodjes ulicom.

Ludak

pre 2 godine

Belgija je možda jedna i od najopasnije zemlje u Evropi a oni je proglasili za najbezbedniju...Zašto i kako? Ne shvatam. U većim Belgijskim gradovima je jako opasno i danju i noću. Jedino mozda u nekim selima na Ardenima daleko od gradova može se reći da je bezbedno..

dragan

pre 2 godine

Ovo vam je doza Zapadnog licemerja!!!Ko jos to poveruje je lud.Bio na Kritu.Najbezbeniji grad.Policiju nisma ni video samo u helikopteru.

Bosanac

pre 2 godine

"ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava a jedna od najsigurnijih. Pa u Rosengord predgradje Malmea ni policija ne sme da udje, tamo samo vojska ulazi i to samo po danu
(mile, 08. januar 2023 18:15)"

A Rosengord pun Srba.

Ivan

pre 2 godine

Slažem se sa većinom komentara, lista je smiješna. Zalutajte noću, ponegdje čak i danju, u neke kvartove u Londonu, Brislu, Stockholmu i Ljubljani, Zagrebu ili Beogradu pa da vidimo tu sigurnost u praksi, kako će se tko provesti. Doduše pošto su listu radili Amerikanci nije ni čudo jer za njih Europa istočno od Njemačke i ne postoji, sve je to Rusija haha

Сарага

pre 2 godine

Најсигурније су Лихтенштајн, Андора, Монако и Сан Марино.
И уз њих Исланд, и можда Данска.
Све остало окачите лисици о реп.
У Аустралију ако не страдате од криминала и манијака, страдаћете од хиљада сорти опасних змијуга, крокодила, и ко зна још каквих дивљих звериња...

mrq

pre 2 godine

Listu je pravila Američka kompanija Berkshire Hathaway Travel. Pa valjda imaju aranžmaje samo za te zemlje i zato ne prave reklamu za zemlje gde oni ne voze svoje mušterije

ma da

pre 2 godine

ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava
(mile, 8. januar 2023 18:15)
--------------------------

Ovo je barem lako proveriti. Cemu laganje?

Motte

pre 2 godine

Tako je to kad pustis jadne divljake U kucu,kad tad ce da te isele
U Evropskim zemljama ljudi zive dobro stepen kulture je na visokom nivou,nisu ziveli medju primitivcima nemaju iskustva sa privitivizmom pa su mogu reci naivni oni veruju da su svi ljudi isti Kad tad ce im se ta naivnost ako de ne osvedte doci glave .Nadam se da nece morati da iskuse onu "disli divljaci pa otetali pitome".A bas zbog tih divljaka je sigurnost U Evropi takva kakva je.

Marko

pre 2 godine

Švedska i Belgija? Neka ovaj što je to pisao ide noču šetat u Molenbek kod Brisela ili Malmo na Švedskoj.. I iskreno rečeno nije ni Njemačka daleko od toga...

Tako da ...

pre 2 godine

kad padne mrak, delovi londona, brisela, malmea, roterdama su ko ratne zone. pa ni neki delovi kopenhagena nisu sigurni (tako oko železničke i crvenih fenjera). slično u barceloni oko ramble, tone lopova.

jsx

pre 2 godine

@konzervativac
Po stopi ubistva smo otprilike na istom kao Nemačka ili Švedska, a više od Holandije npr (iako je Beograd svakako bezbedniji od Amsterdama, Malmea ili Berlina), mada manje od Belgije. Mnoge ustočne zemlje poput Slovačke, Mađarske i sl. imaju veću stopu od nabrojanih zemalja, samo o tome nema milion vesti dnevno.
Za silovanje je tačno, ali treba reći da postoji razlika i u prijavljivanju i računanju (npr. Šveđani računaju jednog muža koji sliuje jednu ženu svaki dan kao 365 različitih silovanja dok u je putanje da li bismo mi računali i kao jedno).
Sveukupno smo na sličnom nivou, možda bezbedniji od nekih pojedinačnih gradova, ali nije tolika apokalipsa u Zapadnoj Evropi niti toliko bezbedno u Istočnoj kao što ljudi predstavljaju.

montoya

pre 2 godine

Ova lista je mozda bila pre 30 god dok Belgiju, Svedsku, Nemacku nisu naselili nesrecne izbeglice koje beze od rata kojima je trebalo pomoci za razliku od nas divljaka sa Balkana i Slovena uopste (zasto ne primaju Ukrajince) , kojima na sve nacine zapad otezava status i zivot!!

m

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!
(Čačanin, 8. januar 2023 18:45)

Ja zivim u Londonu skoro 30 godina i ne znam u cemu je problem.
(anon, 08. januar 2023 21:25)

pa problem je sto u Londonu otimaju ljudima satove sa ruke u po bela dana bez pardona, sto vec neko vreme imate bilborde i pokretne bilborde koji savetuju da ne nosite satove pogotovo skupe na ruci. to sto svake nedelje se pojavi bar jedan snimak kako uglavnom na motorima salecu ljude koji su u kolima ili pesaka i otimaju sta stignu. to sto ti zivis kuca posao 30 godi i ne znas sta se desava u gradu u kojem zivis je tuzno po tebe.

anon

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!
(Čačanin, 8. januar 2023 18:45)

Ja zivim u Londonu skoro 30 godina i ne znam u cemu je problem.

Razmisli malo

pre 2 godine

Firma koja se bavi osiguranjem ne zna pravu situaciji na terenu, ali zato znaju Srbi koji u te zemlje nikada nisu kročili. Što lepo vas nisu na vreme pitali pa da zarade više zbog skupljih polisa osiguranja. ;)

Inače, Beograd je realno gledano veoma siguran grad. Verujem da je za lošu ocenu kriv visok nivo korupcije (tu smo redovno u top 10 u Evropi) što automtski znači lošiju pravnu zaštitu.

Zabraniti fudbal u Srbiji

pre 2 godine

Emirati u kojima sam ziveo poprilicno godina su bezbedniji od bilo koje od ovih drzava. Kola nismo zakljucavali kao ni kucu. Bezbroj noci sam setao gde sam hteo i koliko sam hteo potpuno sam. Policije u civilu koliko hoces. Za svaki kriminal zavrsi se u zatvoru i bace kljuc. Voznja u pijanom stanju u zatvor i kljuc se baci. Alkohola ogranicen koliko je moguce. Za veci kriminal ubisto ili silovanje odmah smrtna kazna.

Ja45

pre 2 godine

Engleska, sa posterima po celom Londonu, ne nosite nakit i skupocene satove, jer ce te biti napadnuti na ulici? Da li se Vi salite? Nemacka u kojoj su migranti prosle godine osudjivani za silovanje decaka i devojcica, o napadima nocu na ulicama velikih gradova i da ne pricmo! Osim Islanda, donekle Svajcarske i Irske ova LISTA nema veze sa zivotom. Prag i Ceska su naprimer bezbedniji od vecine ako ne svih navedenih, drzave na Bliskom Istoku, UAE je bezbedniji od svih zemalja Evrope. PS Belgija mi je omiljena na ovoj listi, priverite koliko je teroristickih napadaa bilo u Briselu u zadnjih 5 god?

Ђорђе

pre 2 godine

@SFRJ je bila najotvorenija i najbezbednije zemlja na svetu,zato su je nacisti i uništili.
(Milan, 9. januar 2023 09:23)

Немој да мислиш да је то нека посебна заслуга дотичне бивше земље. Исто је било и у већини земаља у Европи. Мени причају Шпанци, ниси морао да закључаваш врата, могао си да излазиш кад хоћеш, типа спаваш на клупи...као што наши југоносталгичари причају. Иста прича.
Друго време било свуда.

Likota

pre 2 godine

Ma daj ko ovde koga laže...ceo život sam u Nemačkoj ovde je haos sve veći,muslimani prave svoja gnjezda i stvaraju kvazi države kao na Kosovu i Metohiji . Belgija puna Marokanaca i Tunižana Alžiraca koji ne poštuju nikoga sem sebe. Šiptarska mafija u Švajcarskoj hara svaki dan. Toliko o tome i bezbednosti. Silovanja su svakodnevnica a najveća stopa je u Švedskoj u zadnjih 20ak godina. Malo razmislite pre nego što dodjete ovamo , nije kao što je bilo i zbog toga se vraćam posle 40ak godina u Srbiju koja nije lošija nimalo

Отворено

pre 2 godine

Саудијска Арабија и остале муслиманске земље су најсигурније на свијету. Ту нема мангупа који смију украсти телефон, опљачкати стан, силовати жену, бити педофил. Ту владају ред и закон.
Свега наведеног у земљама из чланка има у изобиљу. Листа је потпуно нерелевантна.
Куба је такође врло сигурна земља, ко год је био зна о чему причам.

Vilis

pre 2 godine

Kao i sve zapadne liste svakojakog tipa, apsolutne gluposti i veličanje samog sebe...
London noću na pr. i Beograd noću, pre bih se šetao po Beogradu...
(Rokabili, 8. januar 2023 17:29)

Stanovnik Brusa isto tako kaze da bi radije u ponoc bio na glavnoj ulici Brusa nego da se zadesi u Beogradu ili Novom Sadu. Normalna stvar. Strah od nepoznatog,

Inace ovu listu je pravila osiguravajuca kuca koja prodaje putnicka osiguranja tako da valjda oni nesto znaju. U metodologiju su usli parametri od prirodnih nepogoda, zdravstvene epidemije, higijena, zdravstvena briga itd.

I ne boj te se da idete metropolama uvece, neceka niko vas da bas napadne.

biber

pre 2 godine

Engleska? Da li je ovde neko normalan? Izbeglice na sve strane, ubodi noževima po metrou, narkomanija, špriceve preskačeš po ulici. Pitajte one koji žive tamo, da li smeju da izadju uveče napolje u nekim delovima grada. Za ostale zemlje ne znam ali Engleska, nikako nije bezbedna.

I'm Serbian man in Maribor

pre 2 godine

Slovenija bi morala da bude na listi. Ljubljana (Emona, Lajbah) isto. Ali već vidim da se većina slaže da je lista glupost.

Garfild

pre 2 godine

Razumem da se i standard uzima u obzir ali da nema mesta za Sloveniju i Ljubljanu? Standard nije loš a bezbednost kao u Beogradu u vreme SFRJ. Ako se nešto i desi novine o tome pišu nedeljama. Toliko je dosadno. Iz Beograda sam došao u Ljubljanu i kažem da to što se u BG desi leti u noć petak na subotu, ovde nema za celu godinu.

kopenhagen

pre 2 godine

U Švedi imaju najveći broj ubistava po stanovniku i u svim većim gradovima geto bez policije…
Meni je u Srbiji mirnije nego u Švedi.
A to ne rade Švedjani…

Rade

pre 2 godine

2007. godine sam spavao do zore na klupi u malom parkiću u centru Damaska. Na drugoj klupi 30 metara od mene neka omladina ćaska, bulevarom pored parka jure vozila, noćni život u punom zamahu, niko da mi priđe niti da me pogleda.

Видомир

pre 2 godine

A bas zbog tih divljaka je sigurnost U Evropi takva kakva je.
(Motte, 08. januar 2023 20:34)

Истим тим дивљацима су 'питоми' бомбардовали, уништили и опљачкали земље. Тепих бомбардовање је изум 'питомих'.

glupost

pre 2 godine

Osnovno pravilo je da sto su demokratski principi manji, to je bezbednost veca!! Kakva Velika Britanija ili Spanija!? Da vas vidim da se nocu izgubite u nekom londonskom predgradju ili da zalutate u nekom luckom gradu u Spaniji!? Lista je cista glupost!

Uzas danasnjice

pre 2 godine

Juce u koloni na granici ka Madjarskoj idu ljudi i govore da zakljucavate vrata i gepeke jer migranti otvore ,cape bilo sta i bez.I ova Subotica postala divljina.

Nebojša

pre 2 godine

Živimo na jugu Kine već treću godinu (dvoje dece, jedno tinejdžer), nakon Srbije i Norveške, i nakon što sam proputovao pola sveta.
Nikad se nisam osećao sigurnije. Niko me ružno nije pogledao, a kamoli šta drugo. Nisam video/čuo da se neko posvađao recimo na ulici svo ovo vreme. Sitne prevare, džeparenja i sl. takođe ne postoje. Tinejdžerku puštamo da izlazi uveče sa drugarima i zaspivamo slatko pre nego što se vrati kući ...

Pera85

pre 2 godine

DEDA CVETKO

Ti si ili izlapeo od godina ili glup. Zivot nije krimi serija gde se svaki slucaj resi. Malo vise od polovine se resi. U Londonu (samo Londonu) ima vise ljudi nego u Srbiji. Koliko policije treba samo za to? Naravno da ima tog "sitnog" kriminala (dzeparenje, pljacke itd) i uvek ce biti. Sto veci grad vise toga ima. Ali znas da ce policija, vatrogasci i najbitnije hitna pomoc i sudstvo reagovati. Ovde ubijes coveka drugi put pijan sa probnom dozvolom u autu koji ne smes da vozis i tatica ce da te izvuce. Sigurije se osecam tamo gde znam da su mnogo manje sanse za tow

Gaj Marije

pre 2 godine

Na zapadu možete kao navijač Zvezde ili Partizana da sjediti na tribinama pored navijača Bajerna.

Možeš na tribinama rođače, al izađi izvan stadiona. Bajno vam je dok gledate na tv, a ne znate stanje stvari. Englezi se poubijaše, Holanđani, Francuzi, čak i Šveđani. Juče autoput u Italiji blokiran znog masovne tuče navijača Napolija i Rome, itd.
Ne branim ove naše, nisu cvećke, al nisu ni jedini.

Kvrckvrc

pre 2 godine

Ne znam za ostale gradove, nazalost, nisam nesto putovao mnogo, ali znam da se ja po Beogradu setam kad god hocu i gde hocu i, zaista, volim taj osecaj. Prosto sam ponosan na svoj grad zbog toga.
Plus: pat puta sam zaboravio da zatvorim prozor na kolima i nikada, ali bas nikada, nista mi nije nedostalo, a bilo sve na izvolte.
(Nisam nigde otisao ali...., 8. januar 2023 22:17)

Sigurnost jedne zemlje nije samo gde neko sme sam da se proseta gradom u 03:10 ujutru. Ona, valjda, obuhvata i poverenje u policiju, nepristrasnost sudstva, brzinu reagovanja vatrogasaca i hitne pomoci…. U prevodu - to je poverenje u sistem.

Marko

pre 2 godine

Kako zemlja koja je na FBI bezbednosnoj listi za putovanja tek na drugom mestu? Npr Belgija, Engleska, (BG isto na drugom mestu), Francuska..? Oni žive od te propagande stotinama godina, ne smem ni da pomislim šta će u Belgiji da bude za 50ak god ako nešto ne preduzmu po pitanju migracije sa istoka. O "Parizskom sindromu" neću ni da govorim.

Nekom pored dilera ne odgovara

pre 2 godine

@SFRJ je bila najotvorenija i najbezbednije zemlja na svetu,zato su je nacisti i uništili.
(Milan, 9. januar 2023 09:23)

Немој да мислиш да је то нека посебна заслуга дотичне бивше земље. Исто је било и у већини земаља у Европи. Мени причају Шпанци, ниси морао да закључаваш врата, могао си да излазиш кад хоћеш, типа спаваш на клупи...као што наши југоносталгичари причају. Иста прича.
Друго време било свуда.
(Ђорђе, 9. januar 2023 10:06)

Apsolutna istina. Niko u skandinaviji nije zaključavao ni auto. Kakvi alarmi kome je to trebalo? Pojavom narkotika a posebno kada su im cene pale pa je narkomana sve više sve se promenilo. Stvar može da se preokrene u dobroj meri kad bi države legalizovale nekoliko vrsta droga i da ih učini totalno jeftinim ili čak besplatnim za registrovane ovisnike. Ne bi bilo dilera droge, ni ubistava, ne bi bilo ni krađa narkomana zbog droge. Gradovi bi postali bezbednije mesto za život.

Milosav

pre 2 godine

U velikim gradovima skoro svih zapadnih zemalja posteoje delovi sa ogromnom stopom kriminala i svi koji tu zive znaju koji su to delovi. U danasnje doba interneta nije tesko proveriti gde ne treba zalaziti (kao ovak Malbek koga svi pominju) Kao turista tamo sigurno necete zalaziti osim ako ne pogresite.
Zivim u Torontu i mogu da kazem da je preko 80% Toronta i okolnih gradova bezbedno. Medjutim postoje mesta na koja ne bih isao ne samo zbog bezbednosti negi i zbog toga sto tamo nema razloga da se ide.
Bio sam u Skotskoj proslog leta i pesacili smo uzduz i popreko po Edinburgu ulice pune naroda, bez ikakvog problema. Jedan grad gde sam mislio da ce da bude problema je Las Vegas medjutim zaista sam se iznenadio da za nedelju dana provedenih tamo (vecinom oko main strip) nismo videli ni jedan incident uprkos ogromnj gomili pijanih turista i skoro nevidljive policije.
U BG se takodje osecam sigurno, bas sam u septembru pesacio po centru u svako doba dana i noci bezi ikakvih problema. Dodouse jednom mi je jedan tio na Terazijama dobacio nesto poput: Vi **beni Kanadjani, agresori ili tako nesto jer je video malu kanadsku zastavicu koja je bila na mom rancu. Nisam nista odgovorio i samo sam produzio jer mi covek nije izgledao uracunljiv.
Evo jos i ovo: jedna od najsigurnijih karipskih zemalja je Kuba. Posto je vlast jos uvek "cvrsta" nema puno kriminala mada ako trazite djavola sigurno cete ga naci.
Pozdrav iz Toronta.

Младен Снег

pre 2 godine

Немачка и Британија испред Словачке и Мађарске?! Са ове листе слажеем се само за Данску и Исланд. Али Холандија и Белгија да су испред Финске?!Не ваља им рачун.

dragan

pre 2 godine

Kad se realno pogleda, ova lista se odnosi na te zemlje općenito jer npr. Švedska je u globalu vrlo sigurna zemlja izuzevši nekoliko velikih gradova koji su puni migranata na koje se većina kriminala i odnosi, manji gradovi, sela i ruralna područja su vrlo mirni i sigurni za život.

Borko

pre 2 godine

Slika i prilika sta nam je centralizacija Srbije uradila i kako nas je iskrivila. Nasi ljudi poistovecuju drzave sa njenim najvecim gradovima pa tako Engleska=London, Belgija=Brisel, Francuska=Pariz sto je jako porazavajuce. A to je to nase kada mislimo Srbija samo Beograd pa Beograd pa Beograd. Politicari nam centralizovali malu drzavu radi bolje kontrole novca i tako naterali da se cela juzna Srbija preseli u Beograd.

Jednu Belgiju godisnje poseti 9 miliona ljudi sto je jedna i po Srbija skoro a vi stvarno mislite da svi bas idu u Molenbik? Belgija je mala zemlja a ima toliko da se vidi van Brisela a za Englesku i Francusku da ne spominjem.

Ivica

pre 2 godine

Koješta, fejk lista pogodaovana top turističkim destinacijama pa koliko samo pljački i razbojstava u Londonu a tek napada nožem, Španjolska ??? mogu samo da se nasmijem nimalo sigurnija od jedne Grčke, Ima tu i realnih poput Islanda i još nekih ali zanimljivo da nema nekih azijskih poput Japana.

majkl

pre 2 godine

Švajcarska je možda najsigurnija. Ljudi ne zakljucavaju kuće. Možda je tu negdje i island/norveska ali ove ostale ma daj. Dzeparosi na sve strane i kao u americi postoje naselja i djelovi gdje uopšte nije bezbjedno. Ajmi nadji takvo mjesto u Srbiji, Bih i hrvatskoj?

DEDA CVETKO

pre 2 godine

Naslov nedavnog clanka u onjaljn blogu Zerohedge govori za sebe: "Britanska policija nije bila u stanju da za godinu dana resi 1,145,254 slucaja pljacki i provala".

Obratite paznju: to su podaci *SAMO* za Englesku i Vels. Nista Skotska. Nista Severna Irska. Nista Kanalska Ostrva. Nista Gibraltar. Nista prekomorski i kolonijalni posedi. To obaska.

Takodje obratite paznju na ovo: ovo su zvanicni BRITANSKI podaci. Nije ih pisao Vladimir Putin.

Kunem se zivotom. Prvo mi se ucinilo da je stamparska greska. Onda sam pomislio da me oci varaju. Ali ne. Niti je greska, niti sam sisao s uma. Milion i sto cetrdeset pet hiljada dvesta pedeset cetiri pljacke i provale za godinu dana (i to samo one neresene; koliko li ih je tek bilo "resenih" ne usudjujem se ni da pomislim).

Ubistva...pljacke...silovanja....napadi...ucene...iznude....prevare...pronevere....to obaska. O tome, za sada, izgleda da ne postoje zvanicne statistike. Pitam se zasto?

Serlok Holms i Herkul Poaro se u grobu okrecu.

To ne samo da nije "bezbedna" zemlja, to nije vise cak ni organizovana drzava. To je sada samo jedna bedna (samocenzurisano) od bivse civilizacije koja cuci u cosku i cvili nad svojom tuznom sudbinom. Za njih je Kosovo* uzor i nedostizni ideal kompetentne drzavne administracije.

Future

pre 2 godine

Bzvz, subjektivnost i reklama.

Npr- U Saudijskoj Arabiji se godisnje desi ubistvo ili silovanje, žestoka kazna (pod mač bato), i svi mirni maksimalno.

marko_sthlm

pre 2 godine

@ "ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava
(mile, 8. januar 2023 18:15)
--------------------------

Ovo je barem lako proveriti. Cemu laganje?
(ma da, 08. januar 2023 18:42)"


U Evropi nije, ali zato jeste pr a u EU po broju ubistava i napadima vatrenim oružjem.

Jedino što se ogromna većina ubistava i napada dešava između različitih grupa kriminalaca.

Ubistva i napadi na opšte stanovništvo su retki.

С3

pre 2 godine

Sigurnost turista se mjeri, a ne domaćeg stanovništva. Turisti mogu biti druge rase, nacije, religije ili evtl. homoseksualci. Mogu biti i navijači protivničkog tima.
Na našim prostorima vjerovatnije će doći do uvrede nekog obojenog, homoseksualci moraju da se prikrivaju, neke nacije mogu očekivati možda i probleme, takođe neke žene sa arapskog područja.
Navijači mogu da budu pretučeni.

Na zapadu možete kao navijač Zvezde ili Partizana da sjediti na tribinama pored navijača Bajerna. Ako ste homoseksualac možete da se ljubite sa partnerom ili držite za ruku, ili kao Arapkinja da izađete u hidžabu...
Postoje četvrti gdje je manje sigurno, ali je najveći dio države sigurniji nego Balkan.

Nenad

pre 2 godine

Belgija je vrlo nesigurna zemlja. Sarloa je Džamahirija .
(cittadino Italiano, 8. januar 2023 21:41)

Čisto sumnjam. Pošto džamahirija znači republika. Tako da je Srbija džamahirija isto kao i bilo koja država koja je republika. Naučite već jednom šta to znači.

Dule Popović

pre 2 godine

Imam 50g,rođen i postao punoletan u staroj YU,putovao umereno sa porodicom kao turista u 15ak zemalja...imam utisak da što je veća "demokratija" spolja to je veći haos unutra. Deluju mi bezbednije države sa manje demokratije i čvršćom rukom od onih gde je navodno blagostanje i demokratija. Izgleda da su većina ljudi čak u XXI veku životinje i stoka i da ih samo strah od zakona i posledica drže pod kontrolom ! Najveći problem tkzv demokratije je njihova "griža savesti" zbog nedela i zločina u zemljama trećeg sveta i popustljiva i blaga imigraciona politika. U većini tih "divnih" zapadnih zemalja probleme prave osiromašeni i ostrašćeni imigranti. Novi ili rođeni tamo,ti gladni i besni Arapi i crnci prave haos i tako se svete za vekovne nepravde...

miklosh

pre 2 godine

Ovo je smejurija od objektivnosti. Recimo da su jedna Hrvatska, Slovenije i Srbija daleko sigurnije od jene Nemacke, Engleske, Belgije, Holandije ili slicnih drzava. Svaka navedena drzava je "svrstana u kategoriju 2. nivoa zbog moguće pretnje od terorizma" i onda je kao sigurna?

Rade74

pre 2 godine

Belgija i Velika Britanija,macl dajte molim vas.Glupi Ameri,naravno da nikad nisu ćuli za Sloveniju,Luxembourg...,barem što se Evrope tiće.

Sima

pre 2 godine

Razumem da se i standard uzima u obzir ali da nema mesta za Sloveniju i Ljubljanu? Standard nije loš a bezbednost kao u Beogradu u vreme SFRJ. Ako se nešto i desi novine o tome pišu nedeljama. Toliko je dosadno. Iz Beograda sam došao u Ljubljanu i kažem da to što se u BG desi leti u noć petak na subotu, ovde nema za celu godinu.
(Garfild, 9. januar 2023 06:57)

U velikoj si zabludi. Ja sam iz Brusa podno Kopaonika. Bio sam u Ljubljani baš to veče je bila velika tuča ispred diskoteke. A da onaj što je podigao stolicu iznad glave nije bio toliko pijan pa ga ista prevalila bilo bi svašta. A i Policija se pojavila nakon par minuta. Sigurno su ih zvali konobari jer tako brzo da stignu u tolikom broju nije moguće. Tako da nije Slovenija tako bezbedna.

Mile

pre 2 godine

Za neverovati,ali je i Beograd bio jako siguran grad. Meni je kuci dolazio siptar donosio mleko,sipao u serpu i stavio na sporet,a odnosio staru praznu flasu. Ajde danas zaboravi da zakljucas vrata,ili ostavis sirom otvorena!?

Miroslav

pre 2 godine

С на дну листе су земље које су ове "најсигурније" земље направиле "најнесигурнијима"!

etoto

pre 2 godine

Namjestili kriterije tako da uapadne budu pobjednice.
Slovenija, Hrvatska, Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska i 3 Baltićke, ali i Rumunija i Bugarska su sigurnije od svih na listi.
Zašto?
Zato što su u EU, imaju dobar standard, i nemaju mgrante, jedan narod, jedne vjere, istih navika, istih običaja, slave iste praznike, istog jezika… nikakvih kinflikata.
A kod mnogij na listi bilo je terorističkih akata, raznih protesta i sukoba sa policijom, razbijanja, paljenja… Kod ovih istočnih nije bilo ništa, nikakvih nemira ni sukoba. I svi narodi bivšeg komunističkog težima imaju više suosjećanja i spremniji su pomoći, a to povećava sigurnost. U zapadnim na glavnom trgu premlaćuju nekog i nema reakcije, samo se udalje. Ne zovu ni policiju jer ne žele da gube vrijeme i svjedoče a ne žele ni da na sebe navuku probleme sukobljenih.

anon

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!
(Čačanin, 8. januar 2023 18:45)

Ja zivim u Londonu skoro 30 godina i ne znam u cemu je problem.

Vilis

pre 2 godine

Kao i sve zapadne liste svakojakog tipa, apsolutne gluposti i veličanje samog sebe...
London noću na pr. i Beograd noću, pre bih se šetao po Beogradu...
(Rokabili, 8. januar 2023 17:29)

Stanovnik Brusa isto tako kaze da bi radije u ponoc bio na glavnoj ulici Brusa nego da se zadesi u Beogradu ili Novom Sadu. Normalna stvar. Strah od nepoznatog,

Inace ovu listu je pravila osiguravajuca kuca koja prodaje putnicka osiguranja tako da valjda oni nesto znaju. U metodologiju su usli parametri od prirodnih nepogoda, zdravstvene epidemije, higijena, zdravstvena briga itd.

I ne boj te se da idete metropolama uvece, neceka niko vas da bas napadne.

konzervativac

pre 2 godine

Potpuna glupost pa Srbija je sigurnija od Velike Britanije,Svedske i Holandije zajedno.Pogledajte bilo koji parametar od pljacke preko silovanja do broja ubistava mi smo za ove zemlje Svajcarska sto se bezbednosti tiče. U Srbiji ne postoji nista blizu Geteborga,predgradja Londona ili Roterdama koji su bezbedni kao Bliski istok.Najbezbednije zemlje na svetu pored recimo Islanda koje je izolovano ostrvo ili nekih mikro-drzavica pod punom kontrolom su ja bih rekao istocnoevropske zemlje od Finske preko baltickih do Poljske,Ceske,Slovacke,eks Ju.

jsx

pre 2 godine

@konzervativac
Po stopi ubistva smo otprilike na istom kao Nemačka ili Švedska, a više od Holandije npr (iako je Beograd svakako bezbedniji od Amsterdama, Malmea ili Berlina), mada manje od Belgije. Mnoge ustočne zemlje poput Slovačke, Mađarske i sl. imaju veću stopu od nabrojanih zemalja, samo o tome nema milion vesti dnevno.
Za silovanje je tačno, ali treba reći da postoji razlika i u prijavljivanju i računanju (npr. Šveđani računaju jednog muža koji sliuje jednu ženu svaki dan kao 365 različitih silovanja dok u je putanje da li bismo mi računali i kao jedno).
Sveukupno smo na sličnom nivou, možda bezbedniji od nekih pojedinačnih gradova, ali nije tolika apokalipsa u Zapadnoj Evropi niti toliko bezbedno u Istočnoj kao što ljudi predstavljaju.

Bosanac

pre 2 godine

"ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava a jedna od najsigurnijih. Pa u Rosengord predgradje Malmea ni policija ne sme da udje, tamo samo vojska ulazi i to samo po danu
(mile, 08. januar 2023 18:15)"

A Rosengord pun Srba.

Bgd

pre 2 godine

Gomila lazi!!! Najopasnijr drzave u Evropi su Svedska, gde Malme ima medju najvecim stopama kriminala na svetu zbog migranata. Zatim Francuska, Britanija i Belgija, gde su teroristicki napadi normalna pojava, pa Nemacka gde su stope silivanja i ubistava, zbog migranata ogromne. Ova lista je vazila pre 30 godina. Danska, Svajcarska i Norveska jesu bezbedne. Irska i Portugal takodje.

Nisam nigde otisao ali....

pre 2 godine

Ne znam za ostale gradove, nazalost, nisam nesto putovao mnogo, ali znam da se ja po Beogradu setam kad god hocu i gde hocu i, zaista, volim taj osecaj. Prosto sam ponosan na svoj grad zbog toga.
Plus: pat puta sam zaboravio da zatvorim prozor na kolima i nikada, ali bas nikada, nista mi nije nedostalo, a bilo sve na izvolte.

Sima

pre 2 godine

Razumem da se i standard uzima u obzir ali da nema mesta za Sloveniju i Ljubljanu? Standard nije loš a bezbednost kao u Beogradu u vreme SFRJ. Ako se nešto i desi novine o tome pišu nedeljama. Toliko je dosadno. Iz Beograda sam došao u Ljubljanu i kažem da to što se u BG desi leti u noć petak na subotu, ovde nema za celu godinu.
(Garfild, 9. januar 2023 06:57)

U velikoj si zabludi. Ja sam iz Brusa podno Kopaonika. Bio sam u Ljubljani baš to veče je bila velika tuča ispred diskoteke. A da onaj što je podigao stolicu iznad glave nije bio toliko pijan pa ga ista prevalila bilo bi svašta. A i Policija se pojavila nakon par minuta. Sigurno su ih zvali konobari jer tako brzo da stignu u tolikom broju nije moguće. Tako da nije Slovenija tako bezbedna.

С3

pre 2 godine

Sigurnost turista se mjeri, a ne domaćeg stanovništva. Turisti mogu biti druge rase, nacije, religije ili evtl. homoseksualci. Mogu biti i navijači protivničkog tima.
Na našim prostorima vjerovatnije će doći do uvrede nekog obojenog, homoseksualci moraju da se prikrivaju, neke nacije mogu očekivati možda i probleme, takođe neke žene sa arapskog područja.
Navijači mogu da budu pretučeni.

Na zapadu možete kao navijač Zvezde ili Partizana da sjediti na tribinama pored navijača Bajerna. Ako ste homoseksualac možete da se ljubite sa partnerom ili držite za ruku, ili kao Arapkinja da izađete u hidžabu...
Postoje četvrti gdje je manje sigurno, ali je najveći dio države sigurniji nego Balkan.

Rokabili

pre 2 godine

Kao i sve zapadne liste svakojakog tipa, apsolutne gluposti i veličanje samog sebe...
London noću na pr. i Beograd noću, pre bih se šetao po Beogradu...

Nenad

pre 2 godine

Belgija je vrlo nesigurna zemlja. Sarloa je Džamahirija .
(cittadino Italiano, 8. januar 2023 21:41)

Čisto sumnjam. Pošto džamahirija znači republika. Tako da je Srbija džamahirija isto kao i bilo koja država koja je republika. Naučite već jednom šta to znači.

Данијел

pre 2 godine

Ове листе прави запад и апсолутно су немеродавне. Што се каже намештају себи.

mile

pre 2 godine

ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava a jedna od najsigurnijih. Pa u Rosengord predgradje Malmea ni policija ne sme da udje, tamo samo vojska ulazi i to samo po danu

koja

pre 2 godine

obišao sam celu Evropu i mogu reći da je Srbija zlatna po tom pitanju. Belgija je banditska država, UK isto haos, Pariz je užasan, ovo su sve laži.

Pera85

pre 2 godine

DEDA CVETKO

Ti si ili izlapeo od godina ili glup. Zivot nije krimi serija gde se svaki slucaj resi. Malo vise od polovine se resi. U Londonu (samo Londonu) ima vise ljudi nego u Srbiji. Koliko policije treba samo za to? Naravno da ima tog "sitnog" kriminala (dzeparenje, pljacke itd) i uvek ce biti. Sto veci grad vise toga ima. Ali znas da ce policija, vatrogasci i najbitnije hitna pomoc i sudstvo reagovati. Ovde ubijes coveka drugi put pijan sa probnom dozvolom u autu koji ne smes da vozis i tatica ce da te izvuce. Sigurije se osecam tamo gde znam da su mnogo manje sanse za tow

društvo

pre 2 godine

Koliko se sjećam mnoge od tih “najsigurnijih” su imale teroristićke napade, u mnogima je kriminal na visokom nivou, u nekima je nezamislivo kretanje kasno noću. Hrvatska je ispred mnogih na toj listi, ali i zemlje u regionu su sigurnije od mnogih pored svih problema regiona. Liste se prave po nekim političkim kriterijima. Koliko kriminala, nasilja, teroristićkih akata, droge, prostitucije ima u tim sigurnim zemljama?

Razmisli malo

pre 2 godine

Firma koja se bavi osiguranjem ne zna pravu situaciji na terenu, ali zato znaju Srbi koji u te zemlje nikada nisu kročili. Što lepo vas nisu na vreme pitali pa da zarade više zbog skupljih polisa osiguranja. ;)

Inače, Beograd je realno gledano veoma siguran grad. Verujem da je za lošu ocenu kriv visok nivo korupcije (tu smo redovno u top 10 u Evropi) što automtski znači lošiju pravnu zaštitu.

dragan

pre 2 godine

Ovo vam je doza Zapadnog licemerja!!!Ko jos to poveruje je lud.Bio na Kritu.Najbezbeniji grad.Policiju nisma ni video samo u helikopteru.

nasa jedra su gitare

pre 2 godine

Potpisujem da su sve drzave bivse Jugoslavije najbezbednije u Evropi.
(Случајни пролазник, 8. januar 2023 21:57)

I ja. To je 100% tako.

ma da

pre 2 godine

ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava
(mile, 8. januar 2023 18:15)
--------------------------

Ovo je barem lako proveriti. Cemu laganje?

Deja Vu

pre 2 godine

Rusija i Srbija?
(Pancirus, 8. januar 2023 20:17)

U Srbiji sam, zivim i mislim da smo dobro kotirani, s za Rusiju me nije briga ni najmanje. Ne zelim nas i njih u poredjenju sa bilo kime i zasto to radite?

Čačanin

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!

Pingvin iz Nišavu

pre 2 godine

Baš bi hteo da se taj koji je to napisao prošeta Briselskim Malbekom uveče... U najbolju ruku ostaće bez novčanika, mobilnog, a i bez patika ako su neke nove i skuplje. Seckanje noževima nije isključeno čak i ako ne pruža otpor. Pa tamo je je posle terorističkog napada na aerodrom kada je ubijeno 30 ljudi, bilo slavlje na ulicama. Izašli žitelji Malbeka na ulice i slavili. Policija bila u mišjim rupama. I sada retko ulaze, a noću nikako, "da ne provociraju".

Kvrckvrc

pre 2 godine

Ne znam za ostale gradove, nazalost, nisam nesto putovao mnogo, ali znam da se ja po Beogradu setam kad god hocu i gde hocu i, zaista, volim taj osecaj. Prosto sam ponosan na svoj grad zbog toga.
Plus: pat puta sam zaboravio da zatvorim prozor na kolima i nikada, ali bas nikada, nista mi nije nedostalo, a bilo sve na izvolte.
(Nisam nigde otisao ali...., 8. januar 2023 22:17)

Sigurnost jedne zemlje nije samo gde neko sme sam da se proseta gradom u 03:10 ujutru. Ona, valjda, obuhvata i poverenje u policiju, nepristrasnost sudstva, brzinu reagovanja vatrogasaca i hitne pomoci…. U prevodu - to je poverenje u sistem.

Likota

pre 2 godine

Ma daj ko ovde koga laže...ceo život sam u Nemačkoj ovde je haos sve veći,muslimani prave svoja gnjezda i stvaraju kvazi države kao na Kosovu i Metohiji . Belgija puna Marokanaca i Tunižana Alžiraca koji ne poštuju nikoga sem sebe. Šiptarska mafija u Švajcarskoj hara svaki dan. Toliko o tome i bezbednosti. Silovanja su svakodnevnica a najveća stopa je u Švedskoj u zadnjih 20ak godina. Malo razmislite pre nego što dodjete ovamo , nije kao što je bilo i zbog toga se vraćam posle 40ak godina u Srbiju koja nije lošija nimalo

montoya

pre 2 godine

Ova lista je mozda bila pre 30 god dok Belgiju, Svedsku, Nemacku nisu naselili nesrecne izbeglice koje beze od rata kojima je trebalo pomoci za razliku od nas divljaka sa Balkana i Slovena uopste (zasto ne primaju Ukrajince) , kojima na sve nacine zapad otezava status i zivot!!

malina

pre 2 godine

Rusija i Srbija?
(Pancirus, 8. januar 2023 20:17)

Zasto moramo da stavimo Srbiju i Rusiju zajedno? Kakve veze mi imamo sa njima? Ja se oseca sigurno u Srbiji, ne znam i bas me briga kako je u Rusiji.

nikson

pre 2 godine

Belgija je najsigurnija kad ne seku glave i dizu u vazduh, tad je top. Pre par meseci sam bio u Brizu, koji zaista jeste siguran grad, ali zato sam mislio da sam u Kandaharu kad sam otisao u Brisel. Tamo incident ceka da se desi. Gomila besposlenih imigranata visi po ulicama i zvera. Vece su sanse da ces videti Belgijanca u Vranju nego u Briselu.

Antwerp

pre 2 godine

Koga boli uvo šta misle ameri. Glupost. Belgija je od jedne od najsigurnijih postala jedna od najopasnijih zemalja. U neke delove Brisel i Antwrpa vrlo je opasno živeti
Tako da....

m

pre 2 godine

Za Island zaista ne znam, ali znam da bih u Beogradu (o ostalim srpskim gradovima da ne govorim), pre boravio u pola noći na ulici, nego bilo gde u Londonu, Briselu ili gde već sa ove liste!
(Čačanin, 8. januar 2023 18:45)

Ja zivim u Londonu skoro 30 godina i ne znam u cemu je problem.
(anon, 08. januar 2023 21:25)

pa problem je sto u Londonu otimaju ljudima satove sa ruke u po bela dana bez pardona, sto vec neko vreme imate bilborde i pokretne bilborde koji savetuju da ne nosite satove pogotovo skupe na ruci. to sto svake nedelje se pojavi bar jedan snimak kako uglavnom na motorima salecu ljude koji su u kolima ili pesaka i otimaju sta stignu. to sto ti zivis kuca posao 30 godi i ne znas sta se desava u gradu u kojem zivis je tuzno po tebe.

Mico

pre 2 godine

@ma da

Pa proveri onda, Švedska jeste prva po broju ubistava u EU (ne zaboravi broj imigranata pre svega sa bliskog istoka).

S obzirom da sam bio u svim zemljama Evrope sem Islanda i Albanije (ne racunam zemlje tipa Lihtenštajn) mogu samo da kažem da su Srbija/Bg sigurno u top 5 po bezbednosti. Primera radi, jednom sam setao sa kolegama Holandjanima po Kališu oko ponoći, rekli su da im je fascinantno koliko je Bg bezbedniji od bilo kog Holandskog veceg grada (a najveci je Roterdam sa oko 1.2 miliona stanovnika) i da ne bi smeli tamo u ponoć da setaju sami po parku. E sad naravno ja sam i tamo setao sam po parku oko ponoci i nisam se osecao nesto manje bezbedno iako sam imao par dobacivanja na koje sam odgovorio na srpskom pa su prestali, kontam da kad čuju istočnoevropski jezik da nisu baš voljni da nastave s provokacijama jer ne znaju kolika je budala s druge strane :) npr poljaci su im na losem glasu pa ih se klone...

Gaj Marije

pre 2 godine

Na zapadu možete kao navijač Zvezde ili Partizana da sjediti na tribinama pored navijača Bajerna.

Možeš na tribinama rođače, al izađi izvan stadiona. Bajno vam je dok gledate na tv, a ne znate stanje stvari. Englezi se poubijaše, Holanđani, Francuzi, čak i Šveđani. Juče autoput u Italiji blokiran znog masovne tuče navijača Napolija i Rome, itd.
Ne branim ove naše, nisu cvećke, al nisu ni jedini.

Borko

pre 2 godine

Slika i prilika sta nam je centralizacija Srbije uradila i kako nas je iskrivila. Nasi ljudi poistovecuju drzave sa njenim najvecim gradovima pa tako Engleska=London, Belgija=Brisel, Francuska=Pariz sto je jako porazavajuce. A to je to nase kada mislimo Srbija samo Beograd pa Beograd pa Beograd. Politicari nam centralizovali malu drzavu radi bolje kontrole novca i tako naterali da se cela juzna Srbija preseli u Beograd.

Jednu Belgiju godisnje poseti 9 miliona ljudi sto je jedna i po Srbija skoro a vi stvarno mislite da svi bas idu u Molenbik? Belgija je mala zemlja a ima toliko da se vidi van Brisela a za Englesku i Francusku da ne spominjem.

M

pre 2 godine

Ne bih komentarisao ovu presmesnu i tuznu listu
Kako na prvom mestu nisu Dubai,Abu Dabi,Rijad,Dzeda,Doha ...
Ne postoje pljacke,ubistva,kradje, tuce na ulici ne postoje ili u saobracaju.Najveci zlocin koji sam video su neke varnice na fudbalskim utakmicama,i to nize amatarske lige,i to je za nase pojmove u Evropi u rangu statisticke greske.

Видомир

pre 2 godine

A bas zbog tih divljaka je sigurnost U Evropi takva kakva je.
(Motte, 08. januar 2023 20:34)

Истим тим дивљацима су 'питоми' бомбардовали, уништили и опљачкали земље. Тепих бомбардовање је изум 'питомих'.

Сарага

pre 2 godine

Најсигурније су Лихтенштајн, Андора, Монако и Сан Марино.
И уз њих Исланд, и можда Данска.
Све остало окачите лисици о реп.
У Аустралију ако не страдате од криминала и манијака, страдаћете од хиљада сорти опасних змијуга, крокодила, и ко зна још каквих дивљих звериња...

Motte

pre 2 godine

Tako je to kad pustis jadne divljake U kucu,kad tad ce da te isele
U Evropskim zemljama ljudi zive dobro stepen kulture je na visokom nivou,nisu ziveli medju primitivcima nemaju iskustva sa privitivizmom pa su mogu reci naivni oni veruju da su svi ljudi isti Kad tad ce im se ta naivnost ako de ne osvedte doci glave .Nadam se da nece morati da iskuse onu "disli divljaci pa otetali pitome".A bas zbog tih divljaka je sigurnost U Evropi takva kakva je.

realan

pre 2 godine

Ko je sastavljao ovu listu?!?

Neverovane gluposti. U nekim od ovih gradova nocu ljudi zive u strahu (al bukvalno). Stavljaju stolice na vrata, kamere, daske a vi pisete da su sigurni gradovi. Zbog broja migranata opsti haos samo ceka da se desi i to se vidi na sve strane kad prodjes ulicom.

DEDA CVETKO

pre 2 godine

Naslov nedavnog clanka u onjaljn blogu Zerohedge govori za sebe: "Britanska policija nije bila u stanju da za godinu dana resi 1,145,254 slucaja pljacki i provala".

Obratite paznju: to su podaci *SAMO* za Englesku i Vels. Nista Skotska. Nista Severna Irska. Nista Kanalska Ostrva. Nista Gibraltar. Nista prekomorski i kolonijalni posedi. To obaska.

Takodje obratite paznju na ovo: ovo su zvanicni BRITANSKI podaci. Nije ih pisao Vladimir Putin.

Kunem se zivotom. Prvo mi se ucinilo da je stamparska greska. Onda sam pomislio da me oci varaju. Ali ne. Niti je greska, niti sam sisao s uma. Milion i sto cetrdeset pet hiljada dvesta pedeset cetiri pljacke i provale za godinu dana (i to samo one neresene; koliko li ih je tek bilo "resenih" ne usudjujem se ni da pomislim).

Ubistva...pljacke...silovanja....napadi...ucene...iznude....prevare...pronevere....to obaska. O tome, za sada, izgleda da ne postoje zvanicne statistike. Pitam se zasto?

Serlok Holms i Herkul Poaro se u grobu okrecu.

To ne samo da nije "bezbedna" zemlja, to nije vise cak ni organizovana drzava. To je sada samo jedna bedna (samocenzurisano) od bivse civilizacije koja cuci u cosku i cvili nad svojom tuznom sudbinom. Za njih je Kosovo* uzor i nedostizni ideal kompetentne drzavne administracije.

kopenhagen

pre 2 godine

U Švedi imaju najveći broj ubistava po stanovniku i u svim većim gradovima geto bez policije…
Meni je u Srbiji mirnije nego u Švedi.
A to ne rade Švedjani…

Ivan

pre 2 godine

Slažem se sa većinom komentara, lista je smiješna. Zalutajte noću, ponegdje čak i danju, u neke kvartove u Londonu, Brislu, Stockholmu i Ljubljani, Zagrebu ili Beogradu pa da vidimo tu sigurnost u praksi, kako će se tko provesti. Doduše pošto su listu radili Amerikanci nije ni čudo jer za njih Europa istočno od Njemačke i ne postoji, sve je to Rusija haha

Отворено

pre 2 godine

Саудијска Арабија и остале муслиманске земље су најсигурније на свијету. Ту нема мангупа који смију украсти телефон, опљачкати стан, силовати жену, бити педофил. Ту владају ред и закон.
Свега наведеног у земљама из чланка има у изобиљу. Листа је потпуно нерелевантна.
Куба је такође врло сигурна земља, ко год је био зна о чему причам.

Ludak

pre 2 godine

Belgija je možda jedna i od najopasnije zemlje u Evropi a oni je proglasili za najbezbedniju...Zašto i kako? Ne shvatam. U većim Belgijskim gradovima je jako opasno i danju i noću. Jedino mozda u nekim selima na Ardenima daleko od gradova može se reći da je bezbedno..

Zabraniti fudbal u Srbiji

pre 2 godine

Emirati u kojima sam ziveo poprilicno godina su bezbedniji od bilo koje od ovih drzava. Kola nismo zakljucavali kao ni kucu. Bezbroj noci sam setao gde sam hteo i koliko sam hteo potpuno sam. Policije u civilu koliko hoces. Za svaki kriminal zavrsi se u zatvoru i bace kljuc. Voznja u pijanom stanju u zatvor i kljuc se baci. Alkohola ogranicen koliko je moguce. Za veci kriminal ubisto ili silovanje odmah smrtna kazna.

biber

pre 2 godine

Engleska? Da li je ovde neko normalan? Izbeglice na sve strane, ubodi noževima po metrou, narkomanija, špriceve preskačeš po ulici. Pitajte one koji žive tamo, da li smeju da izadju uveče napolje u nekim delovima grada. Za ostale zemlje ne znam ali Engleska, nikako nije bezbedna.

dragan

pre 2 godine

Kad se realno pogleda, ova lista se odnosi na te zemlje općenito jer npr. Švedska je u globalu vrlo sigurna zemlja izuzevši nekoliko velikih gradova koji su puni migranata na koje se većina kriminala i odnosi, manji gradovi, sela i ruralna područja su vrlo mirni i sigurni za život.

А. Петров

pre 2 godine

Све је релативно.
Живим у Холандији, и она је стварно сигурна земља, поготово ако је поредимо са Америком, а камоли са Бразилом (да о земљама у којима је рат и не говоримо).
Али, прекјуче се син моје пријатељице враћао кући из провода и ушао у уску уличицу на путу ка станици. Пресрела су га четворица (тамнопутих, али то нема везе, јер је и син моје пријатељице тамнопут) и под претњом ножа му отели тек купљен мобилни телефон.
Све је релативно, кад вам кажем.

glupost

pre 2 godine

Osnovno pravilo je da sto su demokratski principi manji, to je bezbednost veca!! Kakva Velika Britanija ili Spanija!? Da vas vidim da se nocu izgubite u nekom londonskom predgradju ili da zalutate u nekom luckom gradu u Spaniji!? Lista je cista glupost!

Future

pre 2 godine

Bzvz, subjektivnost i reklama.

Npr- U Saudijskoj Arabiji se godisnje desi ubistvo ili silovanje, žestoka kazna (pod mač bato), i svi mirni maksimalno.

Ivica

pre 2 godine

Koješta, fejk lista pogodaovana top turističkim destinacijama pa koliko samo pljački i razbojstava u Londonu a tek napada nožem, Španjolska ??? mogu samo da se nasmijem nimalo sigurnija od jedne Grčke, Ima tu i realnih poput Islanda i još nekih ali zanimljivo da nema nekih azijskih poput Japana.

Marko

pre 2 godine

Švedska i Belgija? Neka ovaj što je to pisao ide noču šetat u Molenbek kod Brisela ili Malmo na Švedskoj.. I iskreno rečeno nije ni Njemačka daleko od toga...

dragan

pre 2 godine

Lista je ruganje zdravom razumu. Prije par godina su naparavili listu najopasnijih gradova u Europi i na nju su stavili Kranj u Sloveniji u kojem u sred noći možeš bezbrižno zaspati sa zlatnim Rolexom na ruci u gradskom parku. Da to napraviš u Londonu ili Bruxelesu vjerujem da nebi samo ostao bez sata nego i bez glave.

Marko

pre 2 godine

Kako zemlja koja je na FBI bezbednosnoj listi za putovanja tek na drugom mestu? Npr Belgija, Engleska, (BG isto na drugom mestu), Francuska..? Oni žive od te propagande stotinama godina, ne smem ni da pomislim šta će u Belgiji da bude za 50ak god ako nešto ne preduzmu po pitanju migracije sa istoka. O "Parizskom sindromu" neću ni da govorim.

Ja45

pre 2 godine

Engleska, sa posterima po celom Londonu, ne nosite nakit i skupocene satove, jer ce te biti napadnuti na ulici? Da li se Vi salite? Nemacka u kojoj su migranti prosle godine osudjivani za silovanje decaka i devojcica, o napadima nocu na ulicama velikih gradova i da ne pricmo! Osim Islanda, donekle Svajcarske i Irske ova LISTA nema veze sa zivotom. Prag i Ceska su naprimer bezbedniji od vecine ako ne svih navedenih, drzave na Bliskom Istoku, UAE je bezbedniji od svih zemalja Evrope. PS Belgija mi je omiljena na ovoj listi, priverite koliko je teroristickih napadaa bilo u Briselu u zadnjih 5 god?

Dule Popović

pre 2 godine

Imam 50g,rođen i postao punoletan u staroj YU,putovao umereno sa porodicom kao turista u 15ak zemalja...imam utisak da što je veća "demokratija" spolja to je veći haos unutra. Deluju mi bezbednije države sa manje demokratije i čvršćom rukom od onih gde je navodno blagostanje i demokratija. Izgleda da su većina ljudi čak u XXI veku životinje i stoka i da ih samo strah od zakona i posledica drže pod kontrolom ! Najveći problem tkzv demokratije je njihova "griža savesti" zbog nedela i zločina u zemljama trećeg sveta i popustljiva i blaga imigraciona politika. U većini tih "divnih" zapadnih zemalja probleme prave osiromašeni i ostrašćeni imigranti. Novi ili rođeni tamo,ti gladni i besni Arapi i crnci prave haos i tako se svete za vekovne nepravde...

mrq

pre 2 godine

Listu je pravila Američka kompanija Berkshire Hathaway Travel. Pa valjda imaju aranžmaje samo za te zemlje i zato ne prave reklamu za zemlje gde oni ne voze svoje mušterije

majkl

pre 2 godine

Švajcarska je možda najsigurnija. Ljudi ne zakljucavaju kuće. Možda je tu negdje i island/norveska ali ove ostale ma daj. Dzeparosi na sve strane i kao u americi postoje naselja i djelovi gdje uopšte nije bezbjedno. Ajmi nadji takvo mjesto u Srbiji, Bih i hrvatskoj?

Nebojša

pre 2 godine

Živimo na jugu Kine već treću godinu (dvoje dece, jedno tinejdžer), nakon Srbije i Norveške, i nakon što sam proputovao pola sveta.
Nikad se nisam osećao sigurnije. Niko me ružno nije pogledao, a kamoli šta drugo. Nisam video/čuo da se neko posvađao recimo na ulici svo ovo vreme. Sitne prevare, džeparenja i sl. takođe ne postoje. Tinejdžerku puštamo da izlazi uveče sa drugarima i zaspivamo slatko pre nego što se vrati kući ...

Garfild

pre 2 godine

Razumem da se i standard uzima u obzir ali da nema mesta za Sloveniju i Ljubljanu? Standard nije loš a bezbednost kao u Beogradu u vreme SFRJ. Ako se nešto i desi novine o tome pišu nedeljama. Toliko je dosadno. Iz Beograda sam došao u Ljubljanu i kažem da to što se u BG desi leti u noć petak na subotu, ovde nema za celu godinu.

marko_sthlm

pre 2 godine

@ "ahahahahahah Švedska prva u Evropi po broju ubistava
(mile, 8. januar 2023 18:15)
--------------------------

Ovo je barem lako proveriti. Cemu laganje?
(ma da, 08. januar 2023 18:42)"


U Evropi nije, ali zato jeste pr a u EU po broju ubistava i napadima vatrenim oružjem.

Jedino što se ogromna većina ubistava i napada dešava između različitih grupa kriminalaca.

Ubistva i napadi na opšte stanovništvo su retki.

Nekom pored dilera ne odgovara

pre 2 godine

@SFRJ je bila najotvorenija i najbezbednije zemlja na svetu,zato su je nacisti i uništili.
(Milan, 9. januar 2023 09:23)

Немој да мислиш да је то нека посебна заслуга дотичне бивше земље. Исто је било и у већини земаља у Европи. Мени причају Шпанци, ниси морао да закључаваш врата, могао си да излазиш кад хоћеш, типа спаваш на клупи...као што наши југоносталгичари причају. Иста прича.
Друго време било свуда.
(Ђорђе, 9. januar 2023 10:06)

Apsolutna istina. Niko u skandinaviji nije zaključavao ni auto. Kakvi alarmi kome je to trebalo? Pojavom narkotika a posebno kada su im cene pale pa je narkomana sve više sve se promenilo. Stvar može da se preokrene u dobroj meri kad bi države legalizovale nekoliko vrsta droga i da ih učini totalno jeftinim ili čak besplatnim za registrovane ovisnike. Ne bi bilo dilera droge, ni ubistava, ne bi bilo ni krađa narkomana zbog droge. Gradovi bi postali bezbednije mesto za život.

Hr

pre 2 godine

Belgija je najsigurnija kad ne seku glave i dizu u vazduh, tad je top. Pre par meseci sam bio u Brizu, koji zaista jeste siguran grad, ali zato sam mislio da sam u Kandaharu kad sam otisao u Brisel. Tamo incident ceka da se desi. Gomila besposlenih imigranata visi po ulicama i zvera. Vece su sanse da ces videti Belgijanca u Vranju nego u Briselu.
(nikson, 8. januar 2023 18:31)

@
Sve si tocno napisao, ali ako mislis da je to najgore od Belgije dodji u Liege.

Uzas danasnjice

pre 2 godine

Juce u koloni na granici ka Madjarskoj idu ljudi i govore da zakljucavate vrata i gepeke jer migranti otvore ,cape bilo sta i bez.I ova Subotica postala divljina.

Младен Снег

pre 2 godine

Немачка и Британија испред Словачке и Мађарске?! Са ове листе слажеем се само за Данску и Исланд. Али Холандија и Белгија да су испред Финске?!Не ваља им рачун.

Rade

pre 2 godine

2007. godine sam spavao do zore na klupi u malom parkiću u centru Damaska. Na drugoj klupi 30 metara od mene neka omladina ćaska, bulevarom pored parka jure vozila, noćni život u punom zamahu, niko da mi priđe niti da me pogleda.

I'm Serbian man in Maribor

pre 2 godine

Slovenija bi morala da bude na listi. Ljubljana (Emona, Lajbah) isto. Ali već vidim da se većina slaže da je lista glupost.

Mile

pre 2 godine

Za neverovati,ali je i Beograd bio jako siguran grad. Meni je kuci dolazio siptar donosio mleko,sipao u serpu i stavio na sporet,a odnosio staru praznu flasu. Ajde danas zaboravi da zakljucas vrata,ili ostavis sirom otvorena!?

Tako da ...

pre 2 godine

kad padne mrak, delovi londona, brisela, malmea, roterdama su ko ratne zone. pa ni neki delovi kopenhagena nisu sigurni (tako oko železničke i crvenih fenjera). slično u barceloni oko ramble, tone lopova.

Milosav

pre 2 godine

U velikim gradovima skoro svih zapadnih zemalja posteoje delovi sa ogromnom stopom kriminala i svi koji tu zive znaju koji su to delovi. U danasnje doba interneta nije tesko proveriti gde ne treba zalaziti (kao ovak Malbek koga svi pominju) Kao turista tamo sigurno necete zalaziti osim ako ne pogresite.
Zivim u Torontu i mogu da kazem da je preko 80% Toronta i okolnih gradova bezbedno. Medjutim postoje mesta na koja ne bih isao ne samo zbog bezbednosti negi i zbog toga sto tamo nema razloga da se ide.
Bio sam u Skotskoj proslog leta i pesacili smo uzduz i popreko po Edinburgu ulice pune naroda, bez ikakvog problema. Jedan grad gde sam mislio da ce da bude problema je Las Vegas medjutim zaista sam se iznenadio da za nedelju dana provedenih tamo (vecinom oko main strip) nismo videli ni jedan incident uprkos ogromnj gomili pijanih turista i skoro nevidljive policije.
U BG se takodje osecam sigurno, bas sam u septembru pesacio po centru u svako doba dana i noci bezi ikakvih problema. Dodouse jednom mi je jedan tio na Terazijama dobacio nesto poput: Vi **beni Kanadjani, agresori ili tako nesto jer je video malu kanadsku zastavicu koja je bila na mom rancu. Nisam nista odgovorio i samo sam produzio jer mi covek nije izgledao uracunljiv.
Evo jos i ovo: jedna od najsigurnijih karipskih zemalja je Kuba. Posto je vlast jos uvek "cvrsta" nema puno kriminala mada ako trazite djavola sigurno cete ga naci.
Pozdrav iz Toronta.

Ђорђе

pre 2 godine

@SFRJ je bila najotvorenija i najbezbednije zemlja na svetu,zato su je nacisti i uništili.
(Milan, 9. januar 2023 09:23)

Немој да мислиш да је то нека посебна заслуга дотичне бивше земље. Исто је било и у већини земаља у Европи. Мени причају Шпанци, ниси морао да закључаваш врата, могао си да излазиш кад хоћеш, типа спаваш на клупи...као што наши југоносталгичари причају. Иста прича.
Друго време било свуда.

Rade74

pre 2 godine

Belgija i Velika Britanija,macl dajte molim vas.Glupi Ameri,naravno da nikad nisu ćuli za Sloveniju,Luxembourg...,barem što se Evrope tiće.

miklosh

pre 2 godine

Ovo je smejurija od objektivnosti. Recimo da su jedna Hrvatska, Slovenije i Srbija daleko sigurnije od jene Nemacke, Engleske, Belgije, Holandije ili slicnih drzava. Svaka navedena drzava je "svrstana u kategoriju 2. nivoa zbog moguće pretnje od terorizma" i onda je kao sigurna?

Miroslav

pre 2 godine

С на дну листе су земље које су ове "најсигурније" земље направиле "најнесигурнијима"!

etoto

pre 2 godine

Namjestili kriterije tako da uapadne budu pobjednice.
Slovenija, Hrvatska, Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska i 3 Baltićke, ali i Rumunija i Bugarska su sigurnije od svih na listi.
Zašto?
Zato što su u EU, imaju dobar standard, i nemaju mgrante, jedan narod, jedne vjere, istih navika, istih običaja, slave iste praznike, istog jezika… nikakvih kinflikata.
A kod mnogij na listi bilo je terorističkih akata, raznih protesta i sukoba sa policijom, razbijanja, paljenja… Kod ovih istočnih nije bilo ništa, nikakvih nemira ni sukoba. I svi narodi bivšeg komunističkog težima imaju više suosjećanja i spremniji su pomoći, a to povećava sigurnost. U zapadnim na glavnom trgu premlaćuju nekog i nema reakcije, samo se udalje. Ne zovu ni policiju jer ne žele da gube vrijeme i svjedoče a ne žele ni da na sebe navuku probleme sukobljenih.