Sreda, 02.11.2022.

21:45

Ruskinja plaća 950 evra mesečno stan u Beogradu, a nije u centru: "Pljačkaju te" VIDEO

Izvor: B92

Ruskinja plaæa 950 evra meseèno stan u Beogradu, a nije u centru: "Pljaèkaju te" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

aca

pre 1 godinu

Meni je svanulo od kako sam u stan doveo Ruse, naši su mi plaćali skoro triput manju kiriju. Nadam se da će to potrajati.
(rohi, 02. novembar 2022 22:04)

ne bavim se iznajmljivanjem stanova ali da to radim verovatno bi isto pre izdavao Rusima nego nasima za manje para. Ovi sto u komentarima kritikuju i lupaju minuse bi isto uradili. Tu nesto glume moral samo preko drustvenih mreza. Jos nisam cuo da je neko odbio Ruse zbog nasih studenata npr.

nindza

pre 1 godinu

A zasto mislimo da je 950 evra mnogo? Zato što su nam plate male. Ali kakve to veze ima sa bilo čim, poenta je ako je kvadrat stana u trgovini nekretninama preko 2000 evra pa zašto stan ne bi bio za izdavanje u ceni manje od pola kvadrata. Pri tome je navala na nekretnine takva da ako ne plati 950 evra ona neće naći drugi stan. Noćenje u hotelu na mesec dana na istoj lokaciji je preko 3000 evra....Zato nam maldi i odlaze jer nema načina da imaju svoju nekretninu...

Milan

pre 1 godinu

@ bebeto
Pre 2 godine, sve je bilo duplo jeftinije, od hrane, kucne hemije, racuna. Cak je i cena kvadrata poskupela bar 30%.A ti bi da cena rente ostane ista, a inflacija pojela sve..Da li je i tebi plata ista kao pre 2 godine ili je veca?

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Pola sata peške od centra je dobra lokacija, javnim prevozom solidna, a kolima pola sata od centra je tamo gde ja živim i ne žalim se, jer ima sve što želim i što mi je potrebno. Za prvu lokaciju, s obzirom na potražnju, može biti da je realno ukoliko je stan dobro opremljen. Za drugu lokaciju je previše, a za treću enormno skupo.

Žika

pre 1 godinu

>> Cene zakupa moraju da prate cenu kvadrata. Neko ko kupi stan za 2500e mora da bude u stanu da ga izdaje bar za sumu koju plaća za recimo kredit.

Da li si ti covece realan, da kirijom moze da se pokrije rata kredita svako bi kupovao stan, u stvari stanove, iznajmljivao ih, i tako prosto bez ikakvog problema otplacivao. U kojoj ekonomiji imas takvo trziste nekretnina, to je prosto perpetummobile

bebeto

pre 1 godinu

Jedini, doduše mršav, način da se pokuša ovom ludilu sa cenama stati u kraj, je da se na oglasima gde Rusi traže iznajmljivanje (uglavnom preko Fejsbuka) upozoravaju da za odredjeni deo grada ne vredi plaćati preko neke cene i da se u suštini radi o pljački. Objasniti im koje su cene bile tu pre 2 godine.
Sad neko se može zapitati zašto to raditi?
Pa prvo zbog naših života, ovo itekako utiče na mnogo što šta, na kriminalan način se menja odnos ponude i potražnje, cene će početi još više da rastu u svim sferama itd itd.
Drugi razlog može biti empatija prema Rusima, braći (lično sa ovim se ne nih složio sto neko reče nije ih briga za njihovu zemlju a kamo li za nas i našu). Treći, na kraju otvoreno da kažem, daj da budemo zlobni, pa nećemo valjda da dopustimo da kriminalci koji su dosli na ko zna koji način do stanova( stan se u Srbiji ne kupuje od plate, ne zaboravite to) sada preko noći sa se obogate i učine da većina nas postane još siromašnija??? Nikakve koristi po društvo ne može biti od toga sem licne koristi za njih. To su društvene štetočine i na neki način radi se o ratnim profiterima.
Ovo bi trebao sa bude vid drustvenog aktivizma nas koji smo ugrozeni, slično kao borba za ekologiju i druge stvari, moramo barem pokušati.

ccc

pre 1 godinu

Otisli su oni rusi koji se nisu slagali sa onim sto radi vas voljeni Putler. Otislo bi mnogo vise ali nisu u mogucnosti. A o tome kakvi smo mi nek vam kazu izbeglice iz Hrvatske i koliko smo im flasu vode naplacivali.

Bokyyyy

pre 1 godinu

Pa izbeglice hoćemo, ali ovo nisu izbeglice već dezerteri. Izbeglice dolaze iz Ukraine, njih isto deremo jer smo na strani Rusije. Jel sad jasnije?
(Dobri cika, 02. novembar 2022 23:47)

Prodali bi vi i majku rođenu, onom ko da 10 dindži više!

antianti

pre 1 godinu

Za sve ove sto kažu da nije pljačka, lažu pljačka je, koristite situaciju i naplaćujete po 3.5 veće kirije jer Rusi nisu svesni svoje nesvesti i daju pare koje bi davali u Moskvi ili Peterburgu. Te cene su tamo valjda normalne i ustaljene godinama. Vi ste ratni profiteri gospodo, nagledali smo se mi toga da možemo da vas prepoznamo. Ne mislim da će vas ovo pogoditi ali apelujem na sve ljude da što više pokušavaju edukovati ljude iz Rusije koji traže stanove o realnim cenama, ne cenama koje odgovaraju stanodavcima već cenama koje su odgovarajuće nama domaćim žiteljima. Malo po malo može se to regulisati, pa i Rusi vole da im više novca ostane u džepu. Nemoj da nam uvek nego drugi bude kriv, treba probati i angažovati se oko ovoga zarad naše dobrobiti.

Yasna

pre 1 godinu

Samo nek je ona srećna i dobrodošla sa svojim parama. To što ćemo mi zbog takvih da plaćamo poljske wc-e 500e je manje bitno.
(milinko, 02. novembar 2022 22:04)

Iskreno mislim da je 500e za wc previše.

MARKEĐANI

pre 1 godinu

Treba ih šišati,ne beži sirotinja iz rusije, beže ovi buržuji da spasu svoj kapital i bedni život. Njima je svakako i tih 1000 evra mesečne stanarine jeftinije nego u Moskvi da iznajmljuju stan... Nego mi žao naših ljudi koji neće od rusa moći da rentiraju stan po normalnim cenama

@DraganSava

pre 1 godinu

Videcemo koliko ce dugo ovde narod biti trpeljiv prema njima, uzimajuci u obzir da to sve utice na kvalitet zivota lokalnog stanovnista, ne bas pozitivno uvek

Antikroasan

pre 1 godinu

@giovani Hahaha tako ce i vama majstori, zanatlije po Bgdu. Kada pozovu stanodavci za popravke po stanovima i kada krenu da vas šure. Jer eto zakon ponude i potražnje. A ti ako možeš popravi sam. ahaha
(Milunka Malina, 02. novembar 2022 23:45)

Ja mogu sam ako ne onda moji drugari. Da li možeš sam sebe da operišeš?

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!
(gagi4, 2. novembar 2022 23:26
-----------
U pravu ste. Nisu to izbeglice već dezerteri i moralna gologuzija, kojima je sopstveni komoditet i nacija i država. Ako ne vole svoju državu, neće voleti nijednu pa ni Srbiju. Medjutim, mene ne zanima takav moralni šljam. Njih ima u svakom narodu. Veoma su slični onim našim "herojima", koji su devedesetih zbrisali u Madjarsku gde su ih Madjari nemilosrdno drali. Mene nervira naša gramzivost, koju pokazujemo. To je onaj gen koji kod neljudi uvek ispliva u kriznim situacijama . To su oni kojima su izbeglicama iz Krajine prodavali vodu na auto-putu, isti oni, koji će cveće prodavati po duploj ceni kada se približava 8. Mart a ribu kada se slave verski postovi. Ljudi koji, poput hijena koriste svaku oportunost.

Nebojsa

pre 1 godinu

Cetrdeset minuta peske do centra je Blok 70, a tako nekako i izgleda to sto se vidi na njenom videu. I naravno da je stanu tolika cena kada jos uvek ima na hiljade onih koji traze stanove kojih nema. A ovi koji nemaju gde neka se sele u sela i pocnu da proizvode hranu, postace i oni milioneri. Za kilo govedine se u 2. sv. ratu davao zlatnik!

Vladimir

pre 1 godinu

Cene zakupa moraju da prate cenu kvadrata. Neko ko kupi stan za 2500e mora da bude u stanu da ga izdaje bar za sumu koju plaća za recimo kredit. Opcija da kupiš stan za npr od 70 m2 za 2500e/m2 a izdaješ ga za siću je nerealna. To bi značilo da će se stan nikad neće otplatiti vlasniku. Na žalost svih nas.

Jenky

pre 1 godinu

Jel joj je rekao neko da postoje i drugi gradovi u Srbiji sa višestruko nižim kirijama, ali svi bi za male pare da zive u Centru Bgd.

Boza

pre 1 godinu

"Ja ne znam što se ovde mnogi javljaju i pominju kako je cena previsoka i kolika je cena bila pre godinu dana. Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna. Zakon trzišta, ponuda i potraznja odredjuju cene."
Naravno da mozes ali kad prijavis podstanara legalno a to niko ne radi. Znam lika koji je izdao stan u Despota Stefana ruskoj porodici pazi te za 70e dnevno na 3 meseca unapred.

Mikele

pre 1 godinu

Meni nista tu nije jasno, stanova se vise nazida nego sto se rodi dece u Srbiji a cene i dalje rastu, verovatno ce pre ili kasnije da kolabriraju (sto bi neko reko) :))

zika

pre 1 godinu

I ja Sam u Londonu placao sobu 800 funti, otprilike pola moje plate ..daleko od centra zona 3 ..jedno kupatilo nas 4 oro...ogroman broj ljudi tamo tako deli stanove I to ne samo klinci ..ljudi od 40 I vise god su primorani da zive tako..

Nikola

pre 1 godinu

Pre godinu dana, mleko je bilo 65 din, ulje 98 din, o gorivu da ne pričam...

Sve je užasno poskupelo, pa samim tim više nije realno da cena stanovanja ostane ista...

Marko

pre 1 godinu

s obzirom da na vašim srpskim stranicama čitam stalno kako je Rusija nikada jača i uspješnija sasvim je u redu da ih derete cijenama..sasvim logično.

Pobesneo Maks

pre 1 godinu

Samo nek je ona srećna i dobrodošla sa svojim parama. To što ćemo mi zbog takvih da plaćamo poljske wc-e 500e je manje bitno.
(milinko, 2. novembar 2022 22:04)
Nije bas tako. Stan koji izdajem,izdajem rusima za poprilicnu svotu,ali da njih nema,izdao bih ga nasoj porodici ,za najmanje trcinu manje para,jer bi i na drugim mestima bila slicna cena.
Cenu odredjuje trziste, a ja koristim nastalu situaciju .
Sto se tice jadnih rusa,tu nemam empatije,posto se odlicno secam 90' ,kada sunasi isli u Rusiju da rade i zarade,kako su se ponasali prema nama i koliko smo placali smestaje,a pristojan je kostao kao suvo zlato. Takodje pamtim i cinjenicu da su na nas gledali kao na uzbeke,kazahstance i ostale neruse,a ono prijavljivanje u policiju i brojanje sati provedenih u zemlji,ne mogu da im oprostim.Ko nije prelazio rusku granicu,ne zna sta je ponizenje,a drkanje na USA granicama je uzivanje prema tome.
To sto nasi dozvoljavaju vizarun je za sada ok,posto dobro zaradjujemo od njih,ali nece to trajati doveka,jer postaju bahati i bezobrazni.
Sto se tice bratimljenja,to je jednostrano i oni nas tako ne posmatraju,vec bi svi oni radije bili u Nemackoj ili Britaniji,ali posto ne mogu,tu su u Srbiji.

Reziel

pre 1 godinu

Ja sam juče izdao stan od 40kvm, namešten, u novoj zgradi u gornjem Zemunu, četvrti sprat, dva lifta. 400 eura. Kupio sam ga pre dve i po godine, i tu, preko 230 eura niste mogli da izdate takav stan da dubite na glavi. Moja inicijalna ideja je bila 300-350 eura, ali kada sam gledao po sajtovima, moja cena je još i OK, ima i skupljih, mada sve ukupno se u tom kraju izdaju četiri stana.

Medjutim, treba uzeti u obzir i da je generalno skočila cena kvadrata, pa čak i pre dolaska ruskih državljana. Inače izdao sam jednoj našoj ženi, koja radi tu u blizini, bukvalno još preko telefona je pitala da uplati novac na račun kao kaparu. Kada je došla da pogleda, i kada smo se sve dogovorili, rekla je da su joj u poslednjih nedelju dana dva stana tako izmakla i da očigledno moraš odmah, makar i bez gledanja da rezervišeš.

bojan

pre 1 godinu

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!
(gagi4, 02. novembar 2022 23:26

znaci uklopili se lagano

Zeolit

pre 1 godinu

Može li neko da mi objasni šta je centar Beograda?
A to što je stan skup, to je kao čaj na Zlatiboru. Pitaš pošto je, pa platiš ili ne. Nema tu nikakve pljačke.
Pljačka je kad ti npr. dignu porez četiri puta za istu stvar, ili naplate ono što do juče nisu, a ne jave ti. Ovo gde znaš uslove unapred ne može biti pljačka.

zatostoznam

pre 1 godinu

zivim u Dubaiju, placam kiriju otprilike isto ako ne i manje koliko su sad u beogradu. Bazen,teretana,blizu plaza,parking mesto u garazi...

Dule

pre 1 godinu

(...)
(gagi4, 2. novembar 2022 23:26)

Većina njih su neki programeri, IT ili nešto slično, oni generalno nisu bahati i stoka. Ovaj deo za ne zanima ih njihova zemlja je u većini slučajeva tačan.

S druge strane, ovaj rat se sav vodi "na dugmiće" i statistike sa obe strane kažu da većina mrtvih i ranjenih ne strada od metaka već od artiljerije. To znači da jedva bilo šta zavisi od tebe i da ti je sve "lutrija". Ja ne bi lično bežao nikad, ali bi mi bilo jasno zašto beže ljudi. Opet, neki jadnik iz Luganska nema taj izbor i on je mobilizovan već godinama.

Pritom da bi upeglala gubitke, ruska vojska je jako mnogo koristila mobilizovane iz Luganska i Donjecka, jer oni tehnički nisu ruska armija, pa iako ih ima 5 puta manje, opet imaju isto poginulih.

Ceo način na koji Putin i njegova klika vodi ovaj rat je bizaran i odvratan, čak i da 100% jesi za invaziju.

U prvim danima invazije, nisu gađali kasarne NAMERNO, a ratne zarobljenike bi puštali kući ako bi potpisali da obećavaju da neće da ratuju više. Energetiku nisu gađali 7 meseci, sve do oktobra.

Tu cenu njegove "mekoće" i želje da bude "bolji" od Amerikanaca plaćaju sami ruski vojnici svojim životima.

Pritom zbog mira u kući u Moskvi, u Donbasu ginu na kilo.

Sama ideja da napadnu Ukrajinu sa 200 hiljada ljudi je isto suluda.

I sad treba da očekuje Putin da će neko hteti da ratuje za njega, a pokazuje da mu je stalo više do toga da ima neki imidž "dobrog momka" nego do života vojnika.

vera u Boga

pre 1 godinu

Nismo mi nebeski narod mi smo prokleti narod. Drzava nas u tome podrzava posto je i ova vlada prokleta. Vidite samo cene kvadrata. Gde je drzava da to regulise. Srbi jedva docekali da se obogate preko noci, a da prstom ne mrdnu! Valjda se zna cena kostanja kvadrata plus jos neke pogodnosti koje mogu da je povecaju oa se moze odrediti granica. Covek trazi za kucicu od 70m2 u nedodjiji sa starim biber crepom pokrivenu 140000 eura i nije ga ni malo sramota zbog toga. Ima budala koja ce kupiti!!!

pseudo_slucajno

pre 1 godinu

Него колико од тих пара од издавања власник некретнине издваја за порез?
Где је уговор о издавању?
Ово је питање које Србија треба да реши.

vera u Boga

pre 1 godinu

Ja koliko znam u Novom Sadu za garsonjere traze 200 eura,a i vise tako da to i nije puno za dvosoban stan. Neka se Ruskinja malo stisne! Nije realno naravno ali sta cete najsladji posao Srbima je kirijanje!

banacanin

pre 1 godinu

jng nekom rat nekom brat srbiji odgovara dolaze pametni i bogati neka ih dodje sto vise i ostane sto vise taman da poprave katastrofalnu demografsku situaciju i ukrainci i rusi su nam braca a nema medjusobdnog animoziteta kao sa juznoslovenskim narodima sa kojima smo delili zemlju i pustali krv jedni drugima

Sauron

pre 1 godinu

Jeste previse, ali to je zakon ponude i potraznje a i kolateralni efekat "bratske ljubavi" s Rusima. Drugo, 40 min (laganog) hoda od centra - ako se pod centrom podrazumevaju Terazije, i nije neka razdaljina. Autokomanda (pocetak Vojvode Stepe) ili Palilula, recimo. Rusi, Moskovljani pogotovo, su navikli da pesace kada ne zure previse (bio, video), njima je 40 min - "tu iza coska".
(Zoran, 02. novembar 2022 22:25)

Nisu oni druze nista navikli da pesace, imaju jedan od najboljih metroa na svetu, ako ne i najbolji. Njima je centar Moskve pa makar ziveli 10 km od njega kao meni prodavnica na prizemlju zgrade... Tek ce uvideti za koji mesec sve cari naseg Beograda, prvo vazduha koji je vide koji zagadjeniji od Moskve ( grad od preko 15 mil stanovnika ) hehe

meda

pre 1 godinu

@miki Majstore, nije ti Beograd negi grad koji su napravili anglo-saksonci pa da periferija ima sve i super škole i bolnice. Kod nas je periferija mahom favele, istina ne zovemo ih tako, ali to je to. Zbog toga i svi hoće u centar.

Slobodan

pre 1 godinu

Pa ja sam takav stan pre više od dve decenije plaćao mesečno 750 dolara u Budimpešti. U to vreme je moglo za te pare da se kupi u Americi oko 900 galona goriva ($0,79 po zakonu). Šta je vama ljudi pa 950 evra mesečno u Beogradu za takav stan je premalo u današnje vreme. Previše se potcenjujete.

Slobo

pre 1 godinu

Pre neki dan pricam sa jednom doktoricom u naselju Vojvode Stepe, i kaze mi da se stanovi od 40 kvadrata u tom kraju izdaju za 600 Evra. Od Slavije udaljeno 6 km za one koji ne poznaju dobro Beograd.

Mirko

pre 1 godinu

Stan ili šta god drugo vredi onoliko koliko neko hoće da plati. Zakon ponude i tražnje je osnova za debile koji pišu ovakve tekstove. Kakvi su nam novinari nije ni čudo što smo tu gde smo.

Gavra

pre 1 godinu

"Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna.
(Dragan - Sava, 2. novembar 2022 22:01)

Naravno da imas pravo.Samo...jel placas porez?

Anastasije

pre 1 godinu

Rusi su nam bratski narod, ko ce koga da pljacka ako ne svog svoga. Kao da bi nama u Moskvi neko izdao stan jeftinije. Sto ne ode za Bec, svakako je jeftiniji od Bg-a.

meki

pre 1 godinu

Balkanski mentalitet...
Ja bi uvek više platio za stan koji nije u centru nekog grada nego za onaj u centru.
Na zapadu onaj ko ima pare sigurno ne živi u centru nego na obodu grada.
U centru poslovni prostor, beskućnici,drogeraši i sirotinja.
(Miki, 2. novembar 2022 23:17)

Takozvano, kiselo grozdje, deo tog mentaliteta. Klosari pogotovo zive npr u centru New Yorka, u stnaovima multimilionske vrednosti. I u Parizu, jel da? Pragu? Moskvi?...

Marko

pre 1 godinu

To nisu izbeglice koje su pobegle od progona ili rata iz svoje zemlje, već mahom ekonomski emigranti koji imaju dobro plaćene poslove, ali i mogućnost da raspolažu svojom imovinom u Rusiji (npr. izdaju svoj stan u Moskvi nekom trećem). Dakle, ne bi trebalo da bude reči o tome da je ovde potrebno neko dobročinstvo prema ljudima u životno bezizaznoj situaciji.

A čak i da jeste, a nije, nisu stanodavci ti koji treba da podnesu teret tog dobročinstva, već društvo u celini - onda se to finansira iz budžeta. Ili se prave humanitarne akcije pa se skupljaju dobrovoljni prilozi. Ali u bilo kojoj situaciji, očekivati od stanodavca da samoinicijativno odluči da spusti cenu svoje nekretnine...

Isto bi bilo kao kada bi vam poslodavac sutra ponudio mesečnu zaradu od 200.000 dinara, a vi kažete ma ne, prošle godine sam zarađivao 80.000, neću ni dinar više - a i firma bi više novca potrošila tako, šta će onda jadna konkurencija, i oni će morati da plate radnike više. Kako vam to zvuči, da li znate jednog normalnog čoveka koji bi tako reagovao?

turista

pre 1 godinu

Puno jeste al realno stan je u daleko boljem stanju od rupa koje se inače izdaju studentima za 400 eur.
stanovi za 250 eur su postojali pre 15 gdoina i to je bilo retkost kada sam ja studirao

oportunista

pre 1 godinu

ljudi, covek u Mml-u izdao rusima stan od jedva 40kvadrata za 400 eura.( dobio pare za celu godinu unapred) a pritom ima kucu koju je pretvorio u mini zgradu sa 4 stana.
do pre dve godine isti je bio 200.
ovo najvise utice na nas domace, samo zamisljam ljude koji imaju plate 2x po 70000 hiljada, i dvoje dece, a ttebaju da plate stan na recimo Karaburmi( o centru da ne pricam).
takodje kvalitet zivota u centru je katastrofa.
eh sto nemam stan na bulevaru da ga izdam, i da odem da zivim u recimo vrcinu( suma, priroda, kvalitet vazduha). nebitno da li je vrcin, grocka, sremcica itd...

Dobri cika

pre 1 godinu

Mislio sam da smo mi "braća" i da ćemo prihvatiti ruske izbjeglice raširenih ruku i da ćemo im dati sve na izvolte?
(Exo, 02. novembar 2022 22:41)

Pa izbeglice hoćemo, ali ovo nisu izbeglice već dezerteri. Izbeglice dolaze iz Ukraine, njih isto deremo jer smo na strani Rusije. Jel sad jasnije?

Kraken89

pre 1 godinu

Prosto mi je tragikomicno, kada mi srbi odemo da potrazimo srecu van granica Srbije i kada pocnemo da se zalimo, kako su eto skupi stanovi u Berlinu, Milanu, Kopenhagenu na primer, a ne vidimo sebe prvo i tu nasu krajnje bezobraznu gramzivost i kakve su cene u Beogradu. Kapiram trenutnu potraznju za stanovima u glavnom gradu Srbije, ali da vredi te pare, naravno da ne vredi, premda da je drumski i zeleznicki saobracaj i vise nego los i ne uredjen, kvalitet vazduha kao u Pakistanu, za kvalitet vode da ne pricam ...

Milunka Malina

pre 1 godinu

@miki ahaha ma kako ne. Zive na obodu grada bez kanalizacije u 2022.godini, bez ulice i stambene dozvole gde se izlivaju septicke jame i sve smrdi leti. Druze zivimo u Bagdadu a ne u Diznilendu.

my way

pre 1 godinu

Јесте превише, али и ови што спомињу 300, па чак и 250 евра стварно лупају. Па сам евро је ослабио, да не идемо даље. Испод 400 евра могу станчић од типа 45 квадрата да изнајмљују само они који су бар годину дана у њему, па станодавци неће да их искориштавају, али станарине су свакако морале да оду горе свима.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@giovani Hahaha tako ce i vama majstori, zanatlije po Bgdu. Kada pozovu stanodavci za popravke po stanovima i kada krenu da vas šure. Jer eto zakon ponude i potražnje. A ti ako možeš popravi sam. ahaha

466453

pre 1 godinu

Ne znam po cemu je to pljacka. Ako je spremna toliko da plati to je ta cena
Imam stan koji treba jos da se izrenovira, ali da je gotov isto bi trazio toliko posto je u centru.
(Jah, 02. novembar 2022 22:44)

Pusti nekoga da ga dovrši po useljenju i odbiješ im od kirije, ako ulože za 6 meseci, daj im 8 bez kirije. ;)

Miki

pre 1 godinu

Balkanski mentalitet...
Ja bi uvek više platio za stan koji nije u centru nekog grada nego za onaj u centru.
Na zapadu onaj ko ima pare sigurno ne živi u centru nego na obodu grada.
U centru poslovni prostor, beskućnici,drogeraši i sirotinja.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@oportunista Vi ste svi potpuno neobavesteni. Idite na profil Ekostraza na Instagramu npr ili na Facebooku pa pogledajte celu Srbiju u crvenoj zoni. Nema vise gde da se ode i skloni od vazduha. Kakva Sremcica legendo? Gde da odes? Mozes samo na protest zajedno sa nama, inace smo ga svi ugasili.

gagi4

pre 1 godinu

Mislio sam da smo mi "braća" i da ćemo prihvatiti ruske izbjeglice raširenih ruku i da ćemo im dati sve na izvolte?
(Exo, 02. novembar 2022 22:41)

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!

Jovana

pre 1 godinu

"Meni je svanulo od kako sam u stan doveo Ruse, naši su mi plaćali skoro triput manju kiriju. Nadam se da će to potrajati.
(rohi, 02. novembar 2022 22:04)"
Ako je za tebe svanuće vezano za novac, onda šteta za tebe i tuga za one koji se bilo kako druže sa tobom. Ako budeš imao sreće u životu pa se malo prosvetiš i ne sagledavaš život i svanuće kroz srebrnjake, verovatno će te biti blam tvog materijalizma. Baš mi te žao.

Uskoro mi stanodavac diže kiriju

pre 1 godinu

Razumem da mnogi koji dobro zarađuju beže od problema, ali ne kapiram forsiranje Beograda. Mogu da biraju bilo koji drugi grad u Srbiji i da žive u samom centru u odličnim uslovima, a i neće se toliko trovati udišući…atmosferičnost Beograda. Žena mi radi od kuće, da meni poslodavac to isto dozvoli, odmah bih zapalio u neki drugi grad, iako mi je trenutno kirija (kapiram ne još dugo) tričavih 220€ + 40-60€ komunalije.

GoXXX

pre 1 godinu

I moja kuca u CG na moru vredela realno 80.000dm pa smo je prodali za 120.000e. Aj da vidim neka iznajmi isti takav stan u Moskvi za te pare. Nema sanse ili je cena ista...

Nesaa

pre 1 godinu

Ovim komentatorima na foru "pljacka", "ne vredi to toliko" mogu samo da kazem da ocigledno vredi ako ima neko ko ce da plati. Cenu gospodo odredjuje trizste, pa kada necega nema, onda mu cena raste. Logicno je da Beograd trenutno bude skuplji od Zagreba, Budimpeste, Beca i Minhena, jer Rusi mogu bez vize samo u Beograd i ni u jedan od tih pomenutih gradova, a Rusa je mnogo.

Oki

pre 1 godinu

Nije opljačkana nego je to kupovna moć stranaca koji dolaze. Samo se smejte sad, kad vam za godinu dana stanodavac zalepi cenu od 1000 evra, a vi mu se podsmehnete i kažete mu da je lud, a on kaže ako ti nećeš ima Rus, Arapin, Kinez koji hoće, pa tako vam još 10 stanodavaca kaže biće onda baš smejanje, al ne od radosti nego od očaja i beznađa jer ne znate šta više da radite nego da se smejete ovim ludostima sa kojim živimo

Jah

pre 1 godinu

Ne znam po cemu je to pljacka. Ako je spremna toliko da plati to je ta cena
Imam stan koji treba jos da se izrenovira, ali da je gotov isto bi trazio toliko posto je u centru.

Giovanni

pre 1 godinu

Što su je opljačkali? Daje onoliko para koliko misli da nešto vredi. Mogla je i da ne plaća, niko je nije primoravao. A i to što neko misli da nešto vredi 300 ili 900€ ili je “vredelo pre godinu” dana ne znači apsolutno ništa.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Ja ne znam što se ovde mnogi javljaju i pominju kako je cena previsoka i kolika je cena bila pre godinu dana. Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna. Zakon trzišta, ponuda i potraznja odredjuju cene. Rusi iz npr. IT sektora zaradjuju ogroman novac i u Švajcarskoj plaćaju stanove i preko 5000 u zapadnoj Evropi uopšte su stanovi preskupi! U Srbiji mogu sebi da priušte do 1000 evra da plate i imaju okruzenje koje prema njima nije netrpeljivo i koje ih ne osudjuje tako da za 5 puta nizu cenu imaju i potreban mir. Ljudi ne poredite svoja mizerna primanja sa bogatim strancima koji su spremni da plate više cene.

Zoran

pre 1 godinu

Jeste previse, ali to je zakon ponude i potraznje a i kolateralni efekat "bratske ljubavi" s Rusima. Drugo, 40 min (laganog) hoda od centra - ako se pod centrom podrazumevaju Terazije, i nije neka razdaljina. Autokomanda (pocetak Vojvode Stepe) ili Palilula, recimo. Rusi, Moskovljani pogotovo, su navikli da pesace kada ne zure previse (bio, video), njima je 40 min - "tu iza coska".

Nebojša

pre 1 godinu

Pa i da je u centru ne vredi toliko šta ljudi vide u životu u centru nikada neću razumeti mnogi bi dali silne pare čak i za nek stančić pa neka je i samo 35 kvadrata sve dok je u centru grada.

ПОРЕЗ

pre 1 godinu

Сада држава може да заради од пореза на изнајмљивање русима и украинцима. Просек 800 евра станарина па рачунајте порез и ето пара за буџет.

gagi4

pre 1 godinu

Mislio sam da smo mi "braća" i da ćemo prihvatiti ruske izbjeglice raširenih ruku i da ćemo im dati sve na izvolte?
(Exo, 02. novembar 2022 22:41)

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!

Oki

pre 1 godinu

Nije opljačkana nego je to kupovna moć stranaca koji dolaze. Samo se smejte sad, kad vam za godinu dana stanodavac zalepi cenu od 1000 evra, a vi mu se podsmehnete i kažete mu da je lud, a on kaže ako ti nećeš ima Rus, Arapin, Kinez koji hoće, pa tako vam još 10 stanodavaca kaže biće onda baš smejanje, al ne od radosti nego od očaja i beznađa jer ne znate šta više da radite nego da se smejete ovim ludostima sa kojim živimo

Zoran

pre 1 godinu

Jeste previse, ali to je zakon ponude i potraznje a i kolateralni efekat "bratske ljubavi" s Rusima. Drugo, 40 min (laganog) hoda od centra - ako se pod centrom podrazumevaju Terazije, i nije neka razdaljina. Autokomanda (pocetak Vojvode Stepe) ili Palilula, recimo. Rusi, Moskovljani pogotovo, su navikli da pesace kada ne zure previse (bio, video), njima je 40 min - "tu iza coska".

Dobri cika

pre 1 godinu

Mislio sam da smo mi "braća" i da ćemo prihvatiti ruske izbjeglice raširenih ruku i da ćemo im dati sve na izvolte?
(Exo, 02. novembar 2022 22:41)

Pa izbeglice hoćemo, ali ovo nisu izbeglice već dezerteri. Izbeglice dolaze iz Ukraine, njih isto deremo jer smo na strani Rusije. Jel sad jasnije?

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Ja ne znam što se ovde mnogi javljaju i pominju kako je cena previsoka i kolika je cena bila pre godinu dana. Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna. Zakon trzišta, ponuda i potraznja odredjuju cene. Rusi iz npr. IT sektora zaradjuju ogroman novac i u Švajcarskoj plaćaju stanove i preko 5000 u zapadnoj Evropi uopšte su stanovi preskupi! U Srbiji mogu sebi da priušte do 1000 evra da plate i imaju okruzenje koje prema njima nije netrpeljivo i koje ih ne osudjuje tako da za 5 puta nizu cenu imaju i potreban mir. Ljudi ne poredite svoja mizerna primanja sa bogatim strancima koji su spremni da plate više cene.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@oportunista Vi ste svi potpuno neobavesteni. Idite na profil Ekostraza na Instagramu npr ili na Facebooku pa pogledajte celu Srbiju u crvenoj zoni. Nema vise gde da se ode i skloni od vazduha. Kakva Sremcica legendo? Gde da odes? Mozes samo na protest zajedno sa nama, inace smo ga svi ugasili.

Jovana

pre 1 godinu

"Meni je svanulo od kako sam u stan doveo Ruse, naši su mi plaćali skoro triput manju kiriju. Nadam se da će to potrajati.
(rohi, 02. novembar 2022 22:04)"
Ako je za tebe svanuće vezano za novac, onda šteta za tebe i tuga za one koji se bilo kako druže sa tobom. Ako budeš imao sreće u životu pa se malo prosvetiš i ne sagledavaš život i svanuće kroz srebrnjake, verovatno će te biti blam tvog materijalizma. Baš mi te žao.

Kraken89

pre 1 godinu

Prosto mi je tragikomicno, kada mi srbi odemo da potrazimo srecu van granica Srbije i kada pocnemo da se zalimo, kako su eto skupi stanovi u Berlinu, Milanu, Kopenhagenu na primer, a ne vidimo sebe prvo i tu nasu krajnje bezobraznu gramzivost i kakve su cene u Beogradu. Kapiram trenutnu potraznju za stanovima u glavnom gradu Srbije, ali da vredi te pare, naravno da ne vredi, premda da je drumski i zeleznicki saobracaj i vise nego los i ne uredjen, kvalitet vazduha kao u Pakistanu, za kvalitet vode da ne pricam ...

Uskoro mi stanodavac diže kiriju

pre 1 godinu

Razumem da mnogi koji dobro zarađuju beže od problema, ali ne kapiram forsiranje Beograda. Mogu da biraju bilo koji drugi grad u Srbiji i da žive u samom centru u odličnim uslovima, a i neće se toliko trovati udišući…atmosferičnost Beograda. Žena mi radi od kuće, da meni poslodavac to isto dozvoli, odmah bih zapalio u neki drugi grad, iako mi je trenutno kirija (kapiram ne još dugo) tričavih 220€ + 40-60€ komunalije.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@miki ahaha ma kako ne. Zive na obodu grada bez kanalizacije u 2022.godini, bez ulice i stambene dozvole gde se izlivaju septicke jame i sve smrdi leti. Druze zivimo u Bagdadu a ne u Diznilendu.

Miki

pre 1 godinu

Balkanski mentalitet...
Ja bi uvek više platio za stan koji nije u centru nekog grada nego za onaj u centru.
Na zapadu onaj ko ima pare sigurno ne živi u centru nego na obodu grada.
U centru poslovni prostor, beskućnici,drogeraši i sirotinja.

Nesaa

pre 1 godinu

Ovim komentatorima na foru "pljacka", "ne vredi to toliko" mogu samo da kazem da ocigledno vredi ako ima neko ko ce da plati. Cenu gospodo odredjuje trizste, pa kada necega nema, onda mu cena raste. Logicno je da Beograd trenutno bude skuplji od Zagreba, Budimpeste, Beca i Minhena, jer Rusi mogu bez vize samo u Beograd i ni u jedan od tih pomenutih gradova, a Rusa je mnogo.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@giovani Hahaha tako ce i vama majstori, zanatlije po Bgdu. Kada pozovu stanodavci za popravke po stanovima i kada krenu da vas šure. Jer eto zakon ponude i potražnje. A ti ako možeš popravi sam. ahaha

ПОРЕЗ

pre 1 godinu

Сада држава може да заради од пореза на изнајмљивање русима и украинцима. Просек 800 евра станарина па рачунајте порез и ето пара за буџет.

my way

pre 1 godinu

Јесте превише, али и ови што спомињу 300, па чак и 250 евра стварно лупају. Па сам евро је ослабио, да не идемо даље. Испод 400 евра могу станчић од типа 45 квадрата да изнајмљују само они који су бар годину дана у њему, па станодавци неће да их искориштавају, али станарине су свакако морале да оду горе свима.

Giovanni

pre 1 godinu

Što su je opljačkali? Daje onoliko para koliko misli da nešto vredi. Mogla je i da ne plaća, niko je nije primoravao. A i to što neko misli da nešto vredi 300 ili 900€ ili je “vredelo pre godinu” dana ne znači apsolutno ništa.

Nebojša

pre 1 godinu

Pa i da je u centru ne vredi toliko šta ljudi vide u životu u centru nikada neću razumeti mnogi bi dali silne pare čak i za nek stančić pa neka je i samo 35 kvadrata sve dok je u centru grada.

oportunista

pre 1 godinu

ljudi, covek u Mml-u izdao rusima stan od jedva 40kvadrata za 400 eura.( dobio pare za celu godinu unapred) a pritom ima kucu koju je pretvorio u mini zgradu sa 4 stana.
do pre dve godine isti je bio 200.
ovo najvise utice na nas domace, samo zamisljam ljude koji imaju plate 2x po 70000 hiljada, i dvoje dece, a ttebaju da plate stan na recimo Karaburmi( o centru da ne pricam).
takodje kvalitet zivota u centru je katastrofa.
eh sto nemam stan na bulevaru da ga izdam, i da odem da zivim u recimo vrcinu( suma, priroda, kvalitet vazduha). nebitno da li je vrcin, grocka, sremcica itd...

GoXXX

pre 1 godinu

I moja kuca u CG na moru vredela realno 80.000dm pa smo je prodali za 120.000e. Aj da vidim neka iznajmi isti takav stan u Moskvi za te pare. Nema sanse ili je cena ista...

Jah

pre 1 godinu

Ne znam po cemu je to pljacka. Ako je spremna toliko da plati to je ta cena
Imam stan koji treba jos da se izrenovira, ali da je gotov isto bi trazio toliko posto je u centru.

466453

pre 1 godinu

Ne znam po cemu je to pljacka. Ako je spremna toliko da plati to je ta cena
Imam stan koji treba jos da se izrenovira, ali da je gotov isto bi trazio toliko posto je u centru.
(Jah, 02. novembar 2022 22:44)

Pusti nekoga da ga dovrši po useljenju i odbiješ im od kirije, ako ulože za 6 meseci, daj im 8 bez kirije. ;)

Bokyyyy

pre 1 godinu

Pa izbeglice hoćemo, ali ovo nisu izbeglice već dezerteri. Izbeglice dolaze iz Ukraine, njih isto deremo jer smo na strani Rusije. Jel sad jasnije?
(Dobri cika, 02. novembar 2022 23:47)

Prodali bi vi i majku rođenu, onom ko da 10 dindži više!

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!
(gagi4, 2. novembar 2022 23:26
-----------
U pravu ste. Nisu to izbeglice već dezerteri i moralna gologuzija, kojima je sopstveni komoditet i nacija i država. Ako ne vole svoju državu, neće voleti nijednu pa ni Srbiju. Medjutim, mene ne zanima takav moralni šljam. Njih ima u svakom narodu. Veoma su slični onim našim "herojima", koji su devedesetih zbrisali u Madjarsku gde su ih Madjari nemilosrdno drali. Mene nervira naša gramzivost, koju pokazujemo. To je onaj gen koji kod neljudi uvek ispliva u kriznim situacijama . To su oni kojima su izbeglicama iz Krajine prodavali vodu na auto-putu, isti oni, koji će cveće prodavati po duploj ceni kada se približava 8. Mart a ribu kada se slave verski postovi. Ljudi koji, poput hijena koriste svaku oportunost.

antianti

pre 1 godinu

Za sve ove sto kažu da nije pljačka, lažu pljačka je, koristite situaciju i naplaćujete po 3.5 veće kirije jer Rusi nisu svesni svoje nesvesti i daju pare koje bi davali u Moskvi ili Peterburgu. Te cene su tamo valjda normalne i ustaljene godinama. Vi ste ratni profiteri gospodo, nagledali smo se mi toga da možemo da vas prepoznamo. Ne mislim da će vas ovo pogoditi ali apelujem na sve ljude da što više pokušavaju edukovati ljude iz Rusije koji traže stanove o realnim cenama, ne cenama koje odgovaraju stanodavcima već cenama koje su odgovarajuće nama domaćim žiteljima. Malo po malo može se to regulisati, pa i Rusi vole da im više novca ostane u džepu. Nemoj da nam uvek nego drugi bude kriv, treba probati i angažovati se oko ovoga zarad naše dobrobiti.

ccc

pre 1 godinu

Otisli su oni rusi koji se nisu slagali sa onim sto radi vas voljeni Putler. Otislo bi mnogo vise ali nisu u mogucnosti. A o tome kakvi smo mi nek vam kazu izbeglice iz Hrvatske i koliko smo im flasu vode naplacivali.

Žika

pre 1 godinu

>> Cene zakupa moraju da prate cenu kvadrata. Neko ko kupi stan za 2500e mora da bude u stanu da ga izdaje bar za sumu koju plaća za recimo kredit.

Da li si ti covece realan, da kirijom moze da se pokrije rata kredita svako bi kupovao stan, u stvari stanove, iznajmljivao ih, i tako prosto bez ikakvog problema otplacivao. U kojoj ekonomiji imas takvo trziste nekretnina, to je prosto perpetummobile

Pobesneo Maks

pre 1 godinu

Samo nek je ona srećna i dobrodošla sa svojim parama. To što ćemo mi zbog takvih da plaćamo poljske wc-e 500e je manje bitno.
(milinko, 2. novembar 2022 22:04)
Nije bas tako. Stan koji izdajem,izdajem rusima za poprilicnu svotu,ali da njih nema,izdao bih ga nasoj porodici ,za najmanje trcinu manje para,jer bi i na drugim mestima bila slicna cena.
Cenu odredjuje trziste, a ja koristim nastalu situaciju .
Sto se tice jadnih rusa,tu nemam empatije,posto se odlicno secam 90' ,kada sunasi isli u Rusiju da rade i zarade,kako su se ponasali prema nama i koliko smo placali smestaje,a pristojan je kostao kao suvo zlato. Takodje pamtim i cinjenicu da su na nas gledali kao na uzbeke,kazahstance i ostale neruse,a ono prijavljivanje u policiju i brojanje sati provedenih u zemlji,ne mogu da im oprostim.Ko nije prelazio rusku granicu,ne zna sta je ponizenje,a drkanje na USA granicama je uzivanje prema tome.
To sto nasi dozvoljavaju vizarun je za sada ok,posto dobro zaradjujemo od njih,ali nece to trajati doveka,jer postaju bahati i bezobrazni.
Sto se tice bratimljenja,to je jednostrano i oni nas tako ne posmatraju,vec bi svi oni radije bili u Nemackoj ili Britaniji,ali posto ne mogu,tu su u Srbiji.

zika

pre 1 godinu

I ja Sam u Londonu placao sobu 800 funti, otprilike pola moje plate ..daleko od centra zona 3 ..jedno kupatilo nas 4 oro...ogroman broj ljudi tamo tako deli stanove I to ne samo klinci ..ljudi od 40 I vise god su primorani da zive tako..

Marko

pre 1 godinu

s obzirom da na vašim srpskim stranicama čitam stalno kako je Rusija nikada jača i uspješnija sasvim je u redu da ih derete cijenama..sasvim logično.

Reziel

pre 1 godinu

Ja sam juče izdao stan od 40kvm, namešten, u novoj zgradi u gornjem Zemunu, četvrti sprat, dva lifta. 400 eura. Kupio sam ga pre dve i po godine, i tu, preko 230 eura niste mogli da izdate takav stan da dubite na glavi. Moja inicijalna ideja je bila 300-350 eura, ali kada sam gledao po sajtovima, moja cena je još i OK, ima i skupljih, mada sve ukupno se u tom kraju izdaju četiri stana.

Medjutim, treba uzeti u obzir i da je generalno skočila cena kvadrata, pa čak i pre dolaska ruskih državljana. Inače izdao sam jednoj našoj ženi, koja radi tu u blizini, bukvalno još preko telefona je pitala da uplati novac na račun kao kaparu. Kada je došla da pogleda, i kada smo se sve dogovorili, rekla je da su joj u poslednjih nedelju dana dva stana tako izmakla i da očigledno moraš odmah, makar i bez gledanja da rezervišeš.

meki

pre 1 godinu

Balkanski mentalitet...
Ja bi uvek više platio za stan koji nije u centru nekog grada nego za onaj u centru.
Na zapadu onaj ko ima pare sigurno ne živi u centru nego na obodu grada.
U centru poslovni prostor, beskućnici,drogeraši i sirotinja.
(Miki, 2. novembar 2022 23:17)

Takozvano, kiselo grozdje, deo tog mentaliteta. Klosari pogotovo zive npr u centru New Yorka, u stnaovima multimilionske vrednosti. I u Parizu, jel da? Pragu? Moskvi?...

Jenky

pre 1 godinu

Jel joj je rekao neko da postoje i drugi gradovi u Srbiji sa višestruko nižim kirijama, ali svi bi za male pare da zive u Centru Bgd.

Milan

pre 1 godinu

@ bebeto
Pre 2 godine, sve je bilo duplo jeftinije, od hrane, kucne hemije, racuna. Cak je i cena kvadrata poskupela bar 30%.A ti bi da cena rente ostane ista, a inflacija pojela sve..Da li je i tebi plata ista kao pre 2 godine ili je veca?

Dule

pre 1 godinu

(...)
(gagi4, 2. novembar 2022 23:26)

Većina njih su neki programeri, IT ili nešto slično, oni generalno nisu bahati i stoka. Ovaj deo za ne zanima ih njihova zemlja je u većini slučajeva tačan.

S druge strane, ovaj rat se sav vodi "na dugmiće" i statistike sa obe strane kažu da većina mrtvih i ranjenih ne strada od metaka već od artiljerije. To znači da jedva bilo šta zavisi od tebe i da ti je sve "lutrija". Ja ne bi lično bežao nikad, ali bi mi bilo jasno zašto beže ljudi. Opet, neki jadnik iz Luganska nema taj izbor i on je mobilizovan već godinama.

Pritom da bi upeglala gubitke, ruska vojska je jako mnogo koristila mobilizovane iz Luganska i Donjecka, jer oni tehnički nisu ruska armija, pa iako ih ima 5 puta manje, opet imaju isto poginulih.

Ceo način na koji Putin i njegova klika vodi ovaj rat je bizaran i odvratan, čak i da 100% jesi za invaziju.

U prvim danima invazije, nisu gađali kasarne NAMERNO, a ratne zarobljenike bi puštali kući ako bi potpisali da obećavaju da neće da ratuju više. Energetiku nisu gađali 7 meseci, sve do oktobra.

Tu cenu njegove "mekoće" i želje da bude "bolji" od Amerikanaca plaćaju sami ruski vojnici svojim životima.

Pritom zbog mira u kući u Moskvi, u Donbasu ginu na kilo.

Sama ideja da napadnu Ukrajinu sa 200 hiljada ljudi je isto suluda.

I sad treba da očekuje Putin da će neko hteti da ratuje za njega, a pokazuje da mu je stalo više do toga da ima neki imidž "dobrog momka" nego do života vojnika.

MARKEĐANI

pre 1 godinu

Treba ih šišati,ne beži sirotinja iz rusije, beže ovi buržuji da spasu svoj kapital i bedni život. Njima je svakako i tih 1000 evra mesečne stanarine jeftinije nego u Moskvi da iznajmljuju stan... Nego mi žao naših ljudi koji neće od rusa moći da rentiraju stan po normalnim cenama

nindza

pre 1 godinu

A zasto mislimo da je 950 evra mnogo? Zato što su nam plate male. Ali kakve to veze ima sa bilo čim, poenta je ako je kvadrat stana u trgovini nekretninama preko 2000 evra pa zašto stan ne bi bio za izdavanje u ceni manje od pola kvadrata. Pri tome je navala na nekretnine takva da ako ne plati 950 evra ona neće naći drugi stan. Noćenje u hotelu na mesec dana na istoj lokaciji je preko 3000 evra....Zato nam maldi i odlaze jer nema načina da imaju svoju nekretninu...

Gavra

pre 1 godinu

"Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna.
(Dragan - Sava, 2. novembar 2022 22:01)

Naravno da imas pravo.Samo...jel placas porez?

vera u Boga

pre 1 godinu

Nismo mi nebeski narod mi smo prokleti narod. Drzava nas u tome podrzava posto je i ova vlada prokleta. Vidite samo cene kvadrata. Gde je drzava da to regulise. Srbi jedva docekali da se obogate preko noci, a da prstom ne mrdnu! Valjda se zna cena kostanja kvadrata plus jos neke pogodnosti koje mogu da je povecaju oa se moze odrediti granica. Covek trazi za kucicu od 70m2 u nedodjiji sa starim biber crepom pokrivenu 140000 eura i nije ga ni malo sramota zbog toga. Ima budala koja ce kupiti!!!

pseudo_slucajno

pre 1 godinu

Него колико од тих пара од издавања власник некретнине издваја за порез?
Где је уговор о издавању?
Ово је питање које Србија треба да реши.

bebeto

pre 1 godinu

Jedini, doduše mršav, način da se pokuša ovom ludilu sa cenama stati u kraj, je da se na oglasima gde Rusi traže iznajmljivanje (uglavnom preko Fejsbuka) upozoravaju da za odredjeni deo grada ne vredi plaćati preko neke cene i da se u suštini radi o pljački. Objasniti im koje su cene bile tu pre 2 godine.
Sad neko se može zapitati zašto to raditi?
Pa prvo zbog naših života, ovo itekako utiče na mnogo što šta, na kriminalan način se menja odnos ponude i potražnje, cene će početi još više da rastu u svim sferama itd itd.
Drugi razlog može biti empatija prema Rusima, braći (lično sa ovim se ne nih složio sto neko reče nije ih briga za njihovu zemlju a kamo li za nas i našu). Treći, na kraju otvoreno da kažem, daj da budemo zlobni, pa nećemo valjda da dopustimo da kriminalci koji su dosli na ko zna koji način do stanova( stan se u Srbiji ne kupuje od plate, ne zaboravite to) sada preko noći sa se obogate i učine da većina nas postane još siromašnija??? Nikakve koristi po društvo ne može biti od toga sem licne koristi za njih. To su društvene štetočine i na neki način radi se o ratnim profiterima.
Ovo bi trebao sa bude vid drustvenog aktivizma nas koji smo ugrozeni, slično kao borba za ekologiju i druge stvari, moramo barem pokušati.

Marko

pre 1 godinu

To nisu izbeglice koje su pobegle od progona ili rata iz svoje zemlje, već mahom ekonomski emigranti koji imaju dobro plaćene poslove, ali i mogućnost da raspolažu svojom imovinom u Rusiji (npr. izdaju svoj stan u Moskvi nekom trećem). Dakle, ne bi trebalo da bude reči o tome da je ovde potrebno neko dobročinstvo prema ljudima u životno bezizaznoj situaciji.

A čak i da jeste, a nije, nisu stanodavci ti koji treba da podnesu teret tog dobročinstva, već društvo u celini - onda se to finansira iz budžeta. Ili se prave humanitarne akcije pa se skupljaju dobrovoljni prilozi. Ali u bilo kojoj situaciji, očekivati od stanodavca da samoinicijativno odluči da spusti cenu svoje nekretnine...

Isto bi bilo kao kada bi vam poslodavac sutra ponudio mesečnu zaradu od 200.000 dinara, a vi kažete ma ne, prošle godine sam zarađivao 80.000, neću ni dinar više - a i firma bi više novca potrošila tako, šta će onda jadna konkurencija, i oni će morati da plate radnike više. Kako vam to zvuči, da li znate jednog normalnog čoveka koji bi tako reagovao?

meda

pre 1 godinu

@miki Majstore, nije ti Beograd negi grad koji su napravili anglo-saksonci pa da periferija ima sve i super škole i bolnice. Kod nas je periferija mahom favele, istina ne zovemo ih tako, ali to je to. Zbog toga i svi hoće u centar.

Sauron

pre 1 godinu

Jeste previse, ali to je zakon ponude i potraznje a i kolateralni efekat "bratske ljubavi" s Rusima. Drugo, 40 min (laganog) hoda od centra - ako se pod centrom podrazumevaju Terazije, i nije neka razdaljina. Autokomanda (pocetak Vojvode Stepe) ili Palilula, recimo. Rusi, Moskovljani pogotovo, su navikli da pesace kada ne zure previse (bio, video), njima je 40 min - "tu iza coska".
(Zoran, 02. novembar 2022 22:25)

Nisu oni druze nista navikli da pesace, imaju jedan od najboljih metroa na svetu, ako ne i najbolji. Njima je centar Moskve pa makar ziveli 10 km od njega kao meni prodavnica na prizemlju zgrade... Tek ce uvideti za koji mesec sve cari naseg Beograda, prvo vazduha koji je vide koji zagadjeniji od Moskve ( grad od preko 15 mil stanovnika ) hehe

Zeolit

pre 1 godinu

Može li neko da mi objasni šta je centar Beograda?
A to što je stan skup, to je kao čaj na Zlatiboru. Pitaš pošto je, pa platiš ili ne. Nema tu nikakve pljačke.
Pljačka je kad ti npr. dignu porez četiri puta za istu stvar, ili naplate ono što do juče nisu, a ne jave ti. Ovo gde znaš uslove unapred ne može biti pljačka.

bojan

pre 1 godinu

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!
(gagi4, 02. novembar 2022 23:26

znaci uklopili se lagano

Antikroasan

pre 1 godinu

@giovani Hahaha tako ce i vama majstori, zanatlije po Bgdu. Kada pozovu stanodavci za popravke po stanovima i kada krenu da vas šure. Jer eto zakon ponude i potražnje. A ti ako možeš popravi sam. ahaha
(Milunka Malina, 02. novembar 2022 23:45)

Ja mogu sam ako ne onda moji drugari. Da li možeš sam sebe da operišeš?

zatostoznam

pre 1 godinu

zivim u Dubaiju, placam kiriju otprilike isto ako ne i manje koliko su sad u beogradu. Bazen,teretana,blizu plaza,parking mesto u garazi...

Boza

pre 1 godinu

"Ja ne znam što se ovde mnogi javljaju i pominju kako je cena previsoka i kolika je cena bila pre godinu dana. Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna. Zakon trzišta, ponuda i potraznja odredjuju cene."
Naravno da mozes ali kad prijavis podstanara legalno a to niko ne radi. Znam lika koji je izdao stan u Despota Stefana ruskoj porodici pazi te za 70e dnevno na 3 meseca unapred.

Vladimir

pre 1 godinu

Cene zakupa moraju da prate cenu kvadrata. Neko ko kupi stan za 2500e mora da bude u stanu da ga izdaje bar za sumu koju plaća za recimo kredit. Opcija da kupiš stan za npr od 70 m2 za 2500e/m2 a izdaješ ga za siću je nerealna. To bi značilo da će se stan nikad neće otplatiti vlasniku. Na žalost svih nas.

@DraganSava

pre 1 godinu

Videcemo koliko ce dugo ovde narod biti trpeljiv prema njima, uzimajuci u obzir da to sve utice na kvalitet zivota lokalnog stanovnista, ne bas pozitivno uvek

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Pola sata peške od centra je dobra lokacija, javnim prevozom solidna, a kolima pola sata od centra je tamo gde ja živim i ne žalim se, jer ima sve što želim i što mi je potrebno. Za prvu lokaciju, s obzirom na potražnju, može biti da je realno ukoliko je stan dobro opremljen. Za drugu lokaciju je previše, a za treću enormno skupo.

Slobo

pre 1 godinu

Pre neki dan pricam sa jednom doktoricom u naselju Vojvode Stepe, i kaze mi da se stanovi od 40 kvadrata u tom kraju izdaju za 600 Evra. Od Slavije udaljeno 6 km za one koji ne poznaju dobro Beograd.

Mikele

pre 1 godinu

Meni nista tu nije jasno, stanova se vise nazida nego sto se rodi dece u Srbiji a cene i dalje rastu, verovatno ce pre ili kasnije da kolabriraju (sto bi neko reko) :))

Nebojsa

pre 1 godinu

Cetrdeset minuta peske do centra je Blok 70, a tako nekako i izgleda to sto se vidi na njenom videu. I naravno da je stanu tolika cena kada jos uvek ima na hiljade onih koji traze stanove kojih nema. A ovi koji nemaju gde neka se sele u sela i pocnu da proizvode hranu, postace i oni milioneri. Za kilo govedine se u 2. sv. ratu davao zlatnik!

Yasna

pre 1 godinu

Samo nek je ona srećna i dobrodošla sa svojim parama. To što ćemo mi zbog takvih da plaćamo poljske wc-e 500e je manje bitno.
(milinko, 02. novembar 2022 22:04)

Iskreno mislim da je 500e za wc previše.

vera u Boga

pre 1 godinu

Ja koliko znam u Novom Sadu za garsonjere traze 200 eura,a i vise tako da to i nije puno za dvosoban stan. Neka se Ruskinja malo stisne! Nije realno naravno ali sta cete najsladji posao Srbima je kirijanje!

Nikola

pre 1 godinu

Pre godinu dana, mleko je bilo 65 din, ulje 98 din, o gorivu da ne pričam...

Sve je užasno poskupelo, pa samim tim više nije realno da cena stanovanja ostane ista...

turista

pre 1 godinu

Puno jeste al realno stan je u daleko boljem stanju od rupa koje se inače izdaju studentima za 400 eur.
stanovi za 250 eur su postojali pre 15 gdoina i to je bilo retkost kada sam ja studirao

Anastasije

pre 1 godinu

Rusi su nam bratski narod, ko ce koga da pljacka ako ne svog svoga. Kao da bi nama u Moskvi neko izdao stan jeftinije. Sto ne ode za Bec, svakako je jeftiniji od Bg-a.

Mirko

pre 1 godinu

Stan ili šta god drugo vredi onoliko koliko neko hoće da plati. Zakon ponude i tražnje je osnova za debile koji pišu ovakve tekstove. Kakvi su nam novinari nije ni čudo što smo tu gde smo.

Slobodan

pre 1 godinu

Pa ja sam takav stan pre više od dve decenije plaćao mesečno 750 dolara u Budimpešti. U to vreme je moglo za te pare da se kupi u Americi oko 900 galona goriva ($0,79 po zakonu). Šta je vama ljudi pa 950 evra mesečno u Beogradu za takav stan je premalo u današnje vreme. Previše se potcenjujete.

banacanin

pre 1 godinu

jng nekom rat nekom brat srbiji odgovara dolaze pametni i bogati neka ih dodje sto vise i ostane sto vise taman da poprave katastrofalnu demografsku situaciju i ukrainci i rusi su nam braca a nema medjusobdnog animoziteta kao sa juznoslovenskim narodima sa kojima smo delili zemlju i pustali krv jedni drugima

aca

pre 1 godinu

Meni je svanulo od kako sam u stan doveo Ruse, naši su mi plaćali skoro triput manju kiriju. Nadam se da će to potrajati.
(rohi, 02. novembar 2022 22:04)

ne bavim se iznajmljivanjem stanova ali da to radim verovatno bi isto pre izdavao Rusima nego nasima za manje para. Ovi sto u komentarima kritikuju i lupaju minuse bi isto uradili. Tu nesto glume moral samo preko drustvenih mreza. Jos nisam cuo da je neko odbio Ruse zbog nasih studenata npr.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Ja ne znam što se ovde mnogi javljaju i pominju kako je cena previsoka i kolika je cena bila pre godinu dana. Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna. Zakon trzišta, ponuda i potraznja odredjuju cene. Rusi iz npr. IT sektora zaradjuju ogroman novac i u Švajcarskoj plaćaju stanove i preko 5000 u zapadnoj Evropi uopšte su stanovi preskupi! U Srbiji mogu sebi da priušte do 1000 evra da plate i imaju okruzenje koje prema njima nije netrpeljivo i koje ih ne osudjuje tako da za 5 puta nizu cenu imaju i potreban mir. Ljudi ne poredite svoja mizerna primanja sa bogatim strancima koji su spremni da plate više cene.

my way

pre 1 godinu

Јесте превише, али и ови што спомињу 300, па чак и 250 евра стварно лупају. Па сам евро је ослабио, да не идемо даље. Испод 400 евра могу станчић од типа 45 квадрата да изнајмљују само они који су бар годину дана у њему, па станодавци неће да их искориштавају, али станарине су свакако морале да оду горе свима.

Dobri cika

pre 1 godinu

Mislio sam da smo mi "braća" i da ćemo prihvatiti ruske izbjeglice raširenih ruku i da ćemo im dati sve na izvolte?
(Exo, 02. novembar 2022 22:41)

Pa izbeglice hoćemo, ali ovo nisu izbeglice već dezerteri. Izbeglice dolaze iz Ukraine, njih isto deremo jer smo na strani Rusije. Jel sad jasnije?

Jovana

pre 1 godinu

"Meni je svanulo od kako sam u stan doveo Ruse, naši su mi plaćali skoro triput manju kiriju. Nadam se da će to potrajati.
(rohi, 02. novembar 2022 22:04)"
Ako je za tebe svanuće vezano za novac, onda šteta za tebe i tuga za one koji se bilo kako druže sa tobom. Ako budeš imao sreće u životu pa se malo prosvetiš i ne sagledavaš život i svanuće kroz srebrnjake, verovatno će te biti blam tvog materijalizma. Baš mi te žao.

Jah

pre 1 godinu

Ne znam po cemu je to pljacka. Ako je spremna toliko da plati to je ta cena
Imam stan koji treba jos da se izrenovira, ali da je gotov isto bi trazio toliko posto je u centru.

gagi4

pre 1 godinu

Mislio sam da smo mi "braća" i da ćemo prihvatiti ruske izbjeglice raširenih ruku i da ćemo im dati sve na izvolte?
(Exo, 02. novembar 2022 22:41)

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!

Nesaa

pre 1 godinu

Ovim komentatorima na foru "pljacka", "ne vredi to toliko" mogu samo da kazem da ocigledno vredi ako ima neko ko ce da plati. Cenu gospodo odredjuje trizste, pa kada necega nema, onda mu cena raste. Logicno je da Beograd trenutno bude skuplji od Zagreba, Budimpeste, Beca i Minhena, jer Rusi mogu bez vize samo u Beograd i ni u jedan od tih pomenutih gradova, a Rusa je mnogo.

ПОРЕЗ

pre 1 godinu

Сада држава може да заради од пореза на изнајмљивање русима и украинцима. Просек 800 евра станарина па рачунајте порез и ето пара за буџет.

Kraken89

pre 1 godinu

Prosto mi je tragikomicno, kada mi srbi odemo da potrazimo srecu van granica Srbije i kada pocnemo da se zalimo, kako su eto skupi stanovi u Berlinu, Milanu, Kopenhagenu na primer, a ne vidimo sebe prvo i tu nasu krajnje bezobraznu gramzivost i kakve su cene u Beogradu. Kapiram trenutnu potraznju za stanovima u glavnom gradu Srbije, ali da vredi te pare, naravno da ne vredi, premda da je drumski i zeleznicki saobracaj i vise nego los i ne uredjen, kvalitet vazduha kao u Pakistanu, za kvalitet vode da ne pricam ...

Giovanni

pre 1 godinu

Što su je opljačkali? Daje onoliko para koliko misli da nešto vredi. Mogla je i da ne plaća, niko je nije primoravao. A i to što neko misli da nešto vredi 300 ili 900€ ili je “vredelo pre godinu” dana ne znači apsolutno ništa.

Nebojša

pre 1 godinu

Pa i da je u centru ne vredi toliko šta ljudi vide u životu u centru nikada neću razumeti mnogi bi dali silne pare čak i za nek stančić pa neka je i samo 35 kvadrata sve dok je u centru grada.

466453

pre 1 godinu

Ne znam po cemu je to pljacka. Ako je spremna toliko da plati to je ta cena
Imam stan koji treba jos da se izrenovira, ali da je gotov isto bi trazio toliko posto je u centru.
(Jah, 02. novembar 2022 22:44)

Pusti nekoga da ga dovrši po useljenju i odbiješ im od kirije, ako ulože za 6 meseci, daj im 8 bez kirije. ;)

Miki

pre 1 godinu

Balkanski mentalitet...
Ja bi uvek više platio za stan koji nije u centru nekog grada nego za onaj u centru.
Na zapadu onaj ko ima pare sigurno ne živi u centru nego na obodu grada.
U centru poslovni prostor, beskućnici,drogeraši i sirotinja.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@miki ahaha ma kako ne. Zive na obodu grada bez kanalizacije u 2022.godini, bez ulice i stambene dozvole gde se izlivaju septicke jame i sve smrdi leti. Druze zivimo u Bagdadu a ne u Diznilendu.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@oportunista Vi ste svi potpuno neobavesteni. Idite na profil Ekostraza na Instagramu npr ili na Facebooku pa pogledajte celu Srbiju u crvenoj zoni. Nema vise gde da se ode i skloni od vazduha. Kakva Sremcica legendo? Gde da odes? Mozes samo na protest zajedno sa nama, inace smo ga svi ugasili.

GoXXX

pre 1 godinu

I moja kuca u CG na moru vredela realno 80.000dm pa smo je prodali za 120.000e. Aj da vidim neka iznajmi isti takav stan u Moskvi za te pare. Nema sanse ili je cena ista...

Zoran

pre 1 godinu

Jeste previse, ali to je zakon ponude i potraznje a i kolateralni efekat "bratske ljubavi" s Rusima. Drugo, 40 min (laganog) hoda od centra - ako se pod centrom podrazumevaju Terazije, i nije neka razdaljina. Autokomanda (pocetak Vojvode Stepe) ili Palilula, recimo. Rusi, Moskovljani pogotovo, su navikli da pesace kada ne zure previse (bio, video), njima je 40 min - "tu iza coska".

oportunista

pre 1 godinu

ljudi, covek u Mml-u izdao rusima stan od jedva 40kvadrata za 400 eura.( dobio pare za celu godinu unapred) a pritom ima kucu koju je pretvorio u mini zgradu sa 4 stana.
do pre dve godine isti je bio 200.
ovo najvise utice na nas domace, samo zamisljam ljude koji imaju plate 2x po 70000 hiljada, i dvoje dece, a ttebaju da plate stan na recimo Karaburmi( o centru da ne pricam).
takodje kvalitet zivota u centru je katastrofa.
eh sto nemam stan na bulevaru da ga izdam, i da odem da zivim u recimo vrcinu( suma, priroda, kvalitet vazduha). nebitno da li je vrcin, grocka, sremcica itd...

Uskoro mi stanodavac diže kiriju

pre 1 godinu

Razumem da mnogi koji dobro zarađuju beže od problema, ali ne kapiram forsiranje Beograda. Mogu da biraju bilo koji drugi grad u Srbiji i da žive u samom centru u odličnim uslovima, a i neće se toliko trovati udišući…atmosferičnost Beograda. Žena mi radi od kuće, da meni poslodavac to isto dozvoli, odmah bih zapalio u neki drugi grad, iako mi je trenutno kirija (kapiram ne još dugo) tričavih 220€ + 40-60€ komunalije.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@giovani Hahaha tako ce i vama majstori, zanatlije po Bgdu. Kada pozovu stanodavci za popravke po stanovima i kada krenu da vas šure. Jer eto zakon ponude i potražnje. A ti ako možeš popravi sam. ahaha

Nikola

pre 1 godinu

Pre godinu dana, mleko je bilo 65 din, ulje 98 din, o gorivu da ne pričam...

Sve je užasno poskupelo, pa samim tim više nije realno da cena stanovanja ostane ista...

MARKEĐANI

pre 1 godinu

Treba ih šišati,ne beži sirotinja iz rusije, beže ovi buržuji da spasu svoj kapital i bedni život. Njima je svakako i tih 1000 evra mesečne stanarine jeftinije nego u Moskvi da iznajmljuju stan... Nego mi žao naših ljudi koji neće od rusa moći da rentiraju stan po normalnim cenama

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!
(gagi4, 2. novembar 2022 23:26
-----------
U pravu ste. Nisu to izbeglice već dezerteri i moralna gologuzija, kojima je sopstveni komoditet i nacija i država. Ako ne vole svoju državu, neće voleti nijednu pa ni Srbiju. Medjutim, mene ne zanima takav moralni šljam. Njih ima u svakom narodu. Veoma su slični onim našim "herojima", koji su devedesetih zbrisali u Madjarsku gde su ih Madjari nemilosrdno drali. Mene nervira naša gramzivost, koju pokazujemo. To je onaj gen koji kod neljudi uvek ispliva u kriznim situacijama . To su oni kojima su izbeglicama iz Krajine prodavali vodu na auto-putu, isti oni, koji će cveće prodavati po duploj ceni kada se približava 8. Mart a ribu kada se slave verski postovi. Ljudi koji, poput hijena koriste svaku oportunost.

Oki

pre 1 godinu

Nije opljačkana nego je to kupovna moć stranaca koji dolaze. Samo se smejte sad, kad vam za godinu dana stanodavac zalepi cenu od 1000 evra, a vi mu se podsmehnete i kažete mu da je lud, a on kaže ako ti nećeš ima Rus, Arapin, Kinez koji hoće, pa tako vam još 10 stanodavaca kaže biće onda baš smejanje, al ne od radosti nego od očaja i beznađa jer ne znate šta više da radite nego da se smejete ovim ludostima sa kojim živimo

Slobodan

pre 1 godinu

Pa ja sam takav stan pre više od dve decenije plaćao mesečno 750 dolara u Budimpešti. U to vreme je moglo za te pare da se kupi u Americi oko 900 galona goriva ($0,79 po zakonu). Šta je vama ljudi pa 950 evra mesečno u Beogradu za takav stan je premalo u današnje vreme. Previše se potcenjujete.

Vladimir

pre 1 godinu

Cene zakupa moraju da prate cenu kvadrata. Neko ko kupi stan za 2500e mora da bude u stanu da ga izdaje bar za sumu koju plaća za recimo kredit. Opcija da kupiš stan za npr od 70 m2 za 2500e/m2 a izdaješ ga za siću je nerealna. To bi značilo da će se stan nikad neće otplatiti vlasniku. Na žalost svih nas.

bebeto

pre 1 godinu

Jedini, doduše mršav, način da se pokuša ovom ludilu sa cenama stati u kraj, je da se na oglasima gde Rusi traže iznajmljivanje (uglavnom preko Fejsbuka) upozoravaju da za odredjeni deo grada ne vredi plaćati preko neke cene i da se u suštini radi o pljački. Objasniti im koje su cene bile tu pre 2 godine.
Sad neko se može zapitati zašto to raditi?
Pa prvo zbog naših života, ovo itekako utiče na mnogo što šta, na kriminalan način se menja odnos ponude i potražnje, cene će početi još više da rastu u svim sferama itd itd.
Drugi razlog može biti empatija prema Rusima, braći (lično sa ovim se ne nih složio sto neko reče nije ih briga za njihovu zemlju a kamo li za nas i našu). Treći, na kraju otvoreno da kažem, daj da budemo zlobni, pa nećemo valjda da dopustimo da kriminalci koji su dosli na ko zna koji način do stanova( stan se u Srbiji ne kupuje od plate, ne zaboravite to) sada preko noći sa se obogate i učine da većina nas postane još siromašnija??? Nikakve koristi po društvo ne može biti od toga sem licne koristi za njih. To su društvene štetočine i na neki način radi se o ratnim profiterima.
Ovo bi trebao sa bude vid drustvenog aktivizma nas koji smo ugrozeni, slično kao borba za ekologiju i druge stvari, moramo barem pokušati.

Žika

pre 1 godinu

>> Cene zakupa moraju da prate cenu kvadrata. Neko ko kupi stan za 2500e mora da bude u stanu da ga izdaje bar za sumu koju plaća za recimo kredit.

Da li si ti covece realan, da kirijom moze da se pokrije rata kredita svako bi kupovao stan, u stvari stanove, iznajmljivao ih, i tako prosto bez ikakvog problema otplacivao. U kojoj ekonomiji imas takvo trziste nekretnina, to je prosto perpetummobile

banacanin

pre 1 godinu

jng nekom rat nekom brat srbiji odgovara dolaze pametni i bogati neka ih dodje sto vise i ostane sto vise taman da poprave katastrofalnu demografsku situaciju i ukrainci i rusi su nam braca a nema medjusobdnog animoziteta kao sa juznoslovenskim narodima sa kojima smo delili zemlju i pustali krv jedni drugima

antianti

pre 1 godinu

Za sve ove sto kažu da nije pljačka, lažu pljačka je, koristite situaciju i naplaćujete po 3.5 veće kirije jer Rusi nisu svesni svoje nesvesti i daju pare koje bi davali u Moskvi ili Peterburgu. Te cene su tamo valjda normalne i ustaljene godinama. Vi ste ratni profiteri gospodo, nagledali smo se mi toga da možemo da vas prepoznamo. Ne mislim da će vas ovo pogoditi ali apelujem na sve ljude da što više pokušavaju edukovati ljude iz Rusije koji traže stanove o realnim cenama, ne cenama koje odgovaraju stanodavcima već cenama koje su odgovarajuće nama domaćim žiteljima. Malo po malo može se to regulisati, pa i Rusi vole da im više novca ostane u džepu. Nemoj da nam uvek nego drugi bude kriv, treba probati i angažovati se oko ovoga zarad naše dobrobiti.

pseudo_slucajno

pre 1 godinu

Него колико од тих пара од издавања власник некретнине издваја за порез?
Где је уговор о издавању?
Ово је питање које Србија треба да реши.

zatostoznam

pre 1 godinu

zivim u Dubaiju, placam kiriju otprilike isto ako ne i manje koliko su sad u beogradu. Bazen,teretana,blizu plaza,parking mesto u garazi...

Nebojsa

pre 1 godinu

Cetrdeset minuta peske do centra je Blok 70, a tako nekako i izgleda to sto se vidi na njenom videu. I naravno da je stanu tolika cena kada jos uvek ima na hiljade onih koji traze stanove kojih nema. A ovi koji nemaju gde neka se sele u sela i pocnu da proizvode hranu, postace i oni milioneri. Za kilo govedine se u 2. sv. ratu davao zlatnik!

Boza

pre 1 godinu

"Ja ne znam što se ovde mnogi javljaju i pominju kako je cena previsoka i kolika je cena bila pre godinu dana. Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna. Zakon trzišta, ponuda i potraznja odredjuju cene."
Naravno da mozes ali kad prijavis podstanara legalno a to niko ne radi. Znam lika koji je izdao stan u Despota Stefana ruskoj porodici pazi te za 70e dnevno na 3 meseca unapred.

Antikroasan

pre 1 godinu

@giovani Hahaha tako ce i vama majstori, zanatlije po Bgdu. Kada pozovu stanodavci za popravke po stanovima i kada krenu da vas šure. Jer eto zakon ponude i potražnje. A ti ako možeš popravi sam. ahaha
(Milunka Malina, 02. novembar 2022 23:45)

Ja mogu sam ako ne onda moji drugari. Da li možeš sam sebe da operišeš?

ccc

pre 1 godinu

Otisli su oni rusi koji se nisu slagali sa onim sto radi vas voljeni Putler. Otislo bi mnogo vise ali nisu u mogucnosti. A o tome kakvi smo mi nek vam kazu izbeglice iz Hrvatske i koliko smo im flasu vode naplacivali.

nindza

pre 1 godinu

A zasto mislimo da je 950 evra mnogo? Zato što su nam plate male. Ali kakve to veze ima sa bilo čim, poenta je ako je kvadrat stana u trgovini nekretninama preko 2000 evra pa zašto stan ne bi bio za izdavanje u ceni manje od pola kvadrata. Pri tome je navala na nekretnine takva da ako ne plati 950 evra ona neće naći drugi stan. Noćenje u hotelu na mesec dana na istoj lokaciji je preko 3000 evra....Zato nam maldi i odlaze jer nema načina da imaju svoju nekretninu...

Gavra

pre 1 godinu

"Ja imam pravo svoj stan da ponudim za koliko god ja hoću i ako ga izdam znači da je cena realna.
(Dragan - Sava, 2. novembar 2022 22:01)

Naravno da imas pravo.Samo...jel placas porez?

vera u Boga

pre 1 godinu

Nismo mi nebeski narod mi smo prokleti narod. Drzava nas u tome podrzava posto je i ova vlada prokleta. Vidite samo cene kvadrata. Gde je drzava da to regulise. Srbi jedva docekali da se obogate preko noci, a da prstom ne mrdnu! Valjda se zna cena kostanja kvadrata plus jos neke pogodnosti koje mogu da je povecaju oa se moze odrediti granica. Covek trazi za kucicu od 70m2 u nedodjiji sa starim biber crepom pokrivenu 140000 eura i nije ga ni malo sramota zbog toga. Ima budala koja ce kupiti!!!

Mirko

pre 1 godinu

Stan ili šta god drugo vredi onoliko koliko neko hoće da plati. Zakon ponude i tražnje je osnova za debile koji pišu ovakve tekstove. Kakvi su nam novinari nije ni čudo što smo tu gde smo.

meda

pre 1 godinu

@miki Majstore, nije ti Beograd negi grad koji su napravili anglo-saksonci pa da periferija ima sve i super škole i bolnice. Kod nas je periferija mahom favele, istina ne zovemo ih tako, ali to je to. Zbog toga i svi hoće u centar.

Sauron

pre 1 godinu

Jeste previse, ali to je zakon ponude i potraznje a i kolateralni efekat "bratske ljubavi" s Rusima. Drugo, 40 min (laganog) hoda od centra - ako se pod centrom podrazumevaju Terazije, i nije neka razdaljina. Autokomanda (pocetak Vojvode Stepe) ili Palilula, recimo. Rusi, Moskovljani pogotovo, su navikli da pesace kada ne zure previse (bio, video), njima je 40 min - "tu iza coska".
(Zoran, 02. novembar 2022 22:25)

Nisu oni druze nista navikli da pesace, imaju jedan od najboljih metroa na svetu, ako ne i najbolji. Njima je centar Moskve pa makar ziveli 10 km od njega kao meni prodavnica na prizemlju zgrade... Tek ce uvideti za koji mesec sve cari naseg Beograda, prvo vazduha koji je vide koji zagadjeniji od Moskve ( grad od preko 15 mil stanovnika ) hehe

Pobesneo Maks

pre 1 godinu

Samo nek je ona srećna i dobrodošla sa svojim parama. To što ćemo mi zbog takvih da plaćamo poljske wc-e 500e je manje bitno.
(milinko, 2. novembar 2022 22:04)
Nije bas tako. Stan koji izdajem,izdajem rusima za poprilicnu svotu,ali da njih nema,izdao bih ga nasoj porodici ,za najmanje trcinu manje para,jer bi i na drugim mestima bila slicna cena.
Cenu odredjuje trziste, a ja koristim nastalu situaciju .
Sto se tice jadnih rusa,tu nemam empatije,posto se odlicno secam 90' ,kada sunasi isli u Rusiju da rade i zarade,kako su se ponasali prema nama i koliko smo placali smestaje,a pristojan je kostao kao suvo zlato. Takodje pamtim i cinjenicu da su na nas gledali kao na uzbeke,kazahstance i ostale neruse,a ono prijavljivanje u policiju i brojanje sati provedenih u zemlji,ne mogu da im oprostim.Ko nije prelazio rusku granicu,ne zna sta je ponizenje,a drkanje na USA granicama je uzivanje prema tome.
To sto nasi dozvoljavaju vizarun je za sada ok,posto dobro zaradjujemo od njih,ali nece to trajati doveka,jer postaju bahati i bezobrazni.
Sto se tice bratimljenja,to je jednostrano i oni nas tako ne posmatraju,vec bi svi oni radije bili u Nemackoj ili Britaniji,ali posto ne mogu,tu su u Srbiji.

Marko

pre 1 godinu

s obzirom da na vašim srpskim stranicama čitam stalno kako je Rusija nikada jača i uspješnija sasvim je u redu da ih derete cijenama..sasvim logično.

@DraganSava

pre 1 godinu

Videcemo koliko ce dugo ovde narod biti trpeljiv prema njima, uzimajuci u obzir da to sve utice na kvalitet zivota lokalnog stanovnista, ne bas pozitivno uvek

Yasna

pre 1 godinu

Samo nek je ona srećna i dobrodošla sa svojim parama. To što ćemo mi zbog takvih da plaćamo poljske wc-e 500e je manje bitno.
(milinko, 02. novembar 2022 22:04)

Iskreno mislim da je 500e za wc previše.

vera u Boga

pre 1 godinu

Ja koliko znam u Novom Sadu za garsonjere traze 200 eura,a i vise tako da to i nije puno za dvosoban stan. Neka se Ruskinja malo stisne! Nije realno naravno ali sta cete najsladji posao Srbima je kirijanje!

Milan

pre 1 godinu

@ bebeto
Pre 2 godine, sve je bilo duplo jeftinije, od hrane, kucne hemije, racuna. Cak je i cena kvadrata poskupela bar 30%.A ti bi da cena rente ostane ista, a inflacija pojela sve..Da li je i tebi plata ista kao pre 2 godine ili je veca?

Marko

pre 1 godinu

To nisu izbeglice koje su pobegle od progona ili rata iz svoje zemlje, već mahom ekonomski emigranti koji imaju dobro plaćene poslove, ali i mogućnost da raspolažu svojom imovinom u Rusiji (npr. izdaju svoj stan u Moskvi nekom trećem). Dakle, ne bi trebalo da bude reči o tome da je ovde potrebno neko dobročinstvo prema ljudima u životno bezizaznoj situaciji.

A čak i da jeste, a nije, nisu stanodavci ti koji treba da podnesu teret tog dobročinstva, već društvo u celini - onda se to finansira iz budžeta. Ili se prave humanitarne akcije pa se skupljaju dobrovoljni prilozi. Ali u bilo kojoj situaciji, očekivati od stanodavca da samoinicijativno odluči da spusti cenu svoje nekretnine...

Isto bi bilo kao kada bi vam poslodavac sutra ponudio mesečnu zaradu od 200.000 dinara, a vi kažete ma ne, prošle godine sam zarađivao 80.000, neću ni dinar više - a i firma bi više novca potrošila tako, šta će onda jadna konkurencija, i oni će morati da plate radnike više. Kako vam to zvuči, da li znate jednog normalnog čoveka koji bi tako reagovao?

meki

pre 1 godinu

Balkanski mentalitet...
Ja bi uvek više platio za stan koji nije u centru nekog grada nego za onaj u centru.
Na zapadu onaj ko ima pare sigurno ne živi u centru nego na obodu grada.
U centru poslovni prostor, beskućnici,drogeraši i sirotinja.
(Miki, 2. novembar 2022 23:17)

Takozvano, kiselo grozdje, deo tog mentaliteta. Klosari pogotovo zive npr u centru New Yorka, u stnaovima multimilionske vrednosti. I u Parizu, jel da? Pragu? Moskvi?...

Dule

pre 1 godinu

(...)
(gagi4, 2. novembar 2022 23:26)

Većina njih su neki programeri, IT ili nešto slično, oni generalno nisu bahati i stoka. Ovaj deo za ne zanima ih njihova zemlja je u većini slučajeva tačan.

S druge strane, ovaj rat se sav vodi "na dugmiće" i statistike sa obe strane kažu da većina mrtvih i ranjenih ne strada od metaka već od artiljerije. To znači da jedva bilo šta zavisi od tebe i da ti je sve "lutrija". Ja ne bi lično bežao nikad, ali bi mi bilo jasno zašto beže ljudi. Opet, neki jadnik iz Luganska nema taj izbor i on je mobilizovan već godinama.

Pritom da bi upeglala gubitke, ruska vojska je jako mnogo koristila mobilizovane iz Luganska i Donjecka, jer oni tehnički nisu ruska armija, pa iako ih ima 5 puta manje, opet imaju isto poginulih.

Ceo način na koji Putin i njegova klika vodi ovaj rat je bizaran i odvratan, čak i da 100% jesi za invaziju.

U prvim danima invazije, nisu gađali kasarne NAMERNO, a ratne zarobljenike bi puštali kući ako bi potpisali da obećavaju da neće da ratuju više. Energetiku nisu gađali 7 meseci, sve do oktobra.

Tu cenu njegove "mekoće" i želje da bude "bolji" od Amerikanaca plaćaju sami ruski vojnici svojim životima.

Pritom zbog mira u kući u Moskvi, u Donbasu ginu na kilo.

Sama ideja da napadnu Ukrajinu sa 200 hiljada ljudi je isto suluda.

I sad treba da očekuje Putin da će neko hteti da ratuje za njega, a pokazuje da mu je stalo više do toga da ima neki imidž "dobrog momka" nego do života vojnika.

bojan

pre 1 godinu

Kakve izbeglice, covece? U Rusiji, narocito Moskvi, se zivi normalno, nije rat, ovi su pobegli od mobilizacije, dezerteri! Danas su tu, sutra ko zna gde. Njih ne zanima ni svoja zemlja, a kamo li nasa. O nama ne znaju nista, tu su jer im nije trebala viza i imali su direktan let, i to je to. Cest kontakt imam sa njima, bahati su, nadobudni, puni para i vec su poceli i u saobracaju da se ponasaju kao kod kuce. Sto se mene tice, mogu tamo odmah i da se vrate, a dok su tu, treba im uzeti svaki dinar, i oni bi nama!
(gagi4, 02. novembar 2022 23:26

znaci uklopili se lagano

Mikele

pre 1 godinu

Meni nista tu nije jasno, stanova se vise nazida nego sto se rodi dece u Srbiji a cene i dalje rastu, verovatno ce pre ili kasnije da kolabriraju (sto bi neko reko) :))

Jenky

pre 1 godinu

Jel joj je rekao neko da postoje i drugi gradovi u Srbiji sa višestruko nižim kirijama, ali svi bi za male pare da zive u Centru Bgd.

Bokyyyy

pre 1 godinu

Pa izbeglice hoćemo, ali ovo nisu izbeglice već dezerteri. Izbeglice dolaze iz Ukraine, njih isto deremo jer smo na strani Rusije. Jel sad jasnije?
(Dobri cika, 02. novembar 2022 23:47)

Prodali bi vi i majku rođenu, onom ko da 10 dindži više!

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Pola sata peške od centra je dobra lokacija, javnim prevozom solidna, a kolima pola sata od centra je tamo gde ja živim i ne žalim se, jer ima sve što želim i što mi je potrebno. Za prvu lokaciju, s obzirom na potražnju, može biti da je realno ukoliko je stan dobro opremljen. Za drugu lokaciju je previše, a za treću enormno skupo.

turista

pre 1 godinu

Puno jeste al realno stan je u daleko boljem stanju od rupa koje se inače izdaju studentima za 400 eur.
stanovi za 250 eur su postojali pre 15 gdoina i to je bilo retkost kada sam ja studirao

Anastasije

pre 1 godinu

Rusi su nam bratski narod, ko ce koga da pljacka ako ne svog svoga. Kao da bi nama u Moskvi neko izdao stan jeftinije. Sto ne ode za Bec, svakako je jeftiniji od Bg-a.

Slobo

pre 1 godinu

Pre neki dan pricam sa jednom doktoricom u naselju Vojvode Stepe, i kaze mi da se stanovi od 40 kvadrata u tom kraju izdaju za 600 Evra. Od Slavije udaljeno 6 km za one koji ne poznaju dobro Beograd.

Reziel

pre 1 godinu

Ja sam juče izdao stan od 40kvm, namešten, u novoj zgradi u gornjem Zemunu, četvrti sprat, dva lifta. 400 eura. Kupio sam ga pre dve i po godine, i tu, preko 230 eura niste mogli da izdate takav stan da dubite na glavi. Moja inicijalna ideja je bila 300-350 eura, ali kada sam gledao po sajtovima, moja cena je još i OK, ima i skupljih, mada sve ukupno se u tom kraju izdaju četiri stana.

Medjutim, treba uzeti u obzir i da je generalno skočila cena kvadrata, pa čak i pre dolaska ruskih državljana. Inače izdao sam jednoj našoj ženi, koja radi tu u blizini, bukvalno još preko telefona je pitala da uplati novac na račun kao kaparu. Kada je došla da pogleda, i kada smo se sve dogovorili, rekla je da su joj u poslednjih nedelju dana dva stana tako izmakla i da očigledno moraš odmah, makar i bez gledanja da rezervišeš.

Zeolit

pre 1 godinu

Može li neko da mi objasni šta je centar Beograda?
A to što je stan skup, to je kao čaj na Zlatiboru. Pitaš pošto je, pa platiš ili ne. Nema tu nikakve pljačke.
Pljačka je kad ti npr. dignu porez četiri puta za istu stvar, ili naplate ono što do juče nisu, a ne jave ti. Ovo gde znaš uslove unapred ne može biti pljačka.

zika

pre 1 godinu

I ja Sam u Londonu placao sobu 800 funti, otprilike pola moje plate ..daleko od centra zona 3 ..jedno kupatilo nas 4 oro...ogroman broj ljudi tamo tako deli stanove I to ne samo klinci ..ljudi od 40 I vise god su primorani da zive tako..

aca

pre 1 godinu

Meni je svanulo od kako sam u stan doveo Ruse, naši su mi plaćali skoro triput manju kiriju. Nadam se da će to potrajati.
(rohi, 02. novembar 2022 22:04)

ne bavim se iznajmljivanjem stanova ali da to radim verovatno bi isto pre izdavao Rusima nego nasima za manje para. Ovi sto u komentarima kritikuju i lupaju minuse bi isto uradili. Tu nesto glume moral samo preko drustvenih mreza. Jos nisam cuo da je neko odbio Ruse zbog nasih studenata npr.