Utorak, 23.08.2022.

14:26

Sprema se novi zakon: Ko hoće na plažu, moraće da plati

Izvor: B92

Sprema se novi zakon: Ko hoæe na plažu, moraæe da plati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

omniameamecumporto

pre 1 godinu

ja sam dalmatinac al vise volim srbe neg purgere! srbi su zakon!
(Oscarska seljacina vozi raspalu Skodu super be, 24. avgust 2022 13:01
Ja sam purger al više volim Srbe u Zagrebu neg dalmatince! Srbi su zakon!

aca

pre 1 godinu

princip je jednostavan novac umesto na sveze voce i povrce od lokalaca ili neki lokalni mali restoran odlazi nekom bitnom investitoru za ulaz na plazu. e sada ko vam je bitniji??
vrlo brzo cete biti destinacija za izbegavanje za vecinu. nemojte misliti da bogati samo cekaju da istresu novcanik nekome, to su jajare vece nego sto mislite.

Iznogud

pre 1 godinu

Moje pare trosim u hotelu,neidem kod lokalaca.Cena je ista,usluga daleko bolja...a vi potomci slobodnih ljudi nemoze se za dva tri meseca zaraditi da celu godinu parazitirate.Moracete nauciti nesto o cistoci,ljubaznosti,neki strani jezik,da bi vam neko dosao

mario

pre 1 godinu

Hrvatske vode? Pa sta? O cemu pricas,zato sto su Hrvatske vode kao fora Niko tu nema prava da dodje mislim,sta je poenta? Zasto onda onolika kampanja pa zovete u HR? More je Jadransko i pristupacno ko God zeli da dodje,znaci onog trenutka kad zaplivam u njemu ono je moje a ti me ubedjuj da nije....... Mislim svasta......
(Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 23:59)
Daj nam objasni kako je tvoje?
Dakle od toga što piše u članku nema ništa jer je obala pomorsko dobro i ne može biti privatno vlasništvo i u vlasništvu je države.

billy_the_cat

pre 1 godinu

Ovi što podržavaju ulaz na plažu- nisu normalni. Pogotovo ako ste zaista Hrvati, to vam je čisti pucanj u potkoljenicu. Prošlo ljeto sam za 7 dana ostavio preko 1000 eura za nocenje I veceru, I par sitnica. Bez luksuza, sasvim normalno. Ionako ste toliko digli cijene da se vase stare musterije česi i Svabe na sva zvona žale. vi bi jos da naplaćujete ulaz na plažu. Pa probajte, Grčka I Turska se već raduju.

dalmos

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)

U pravu si. Pre bih letovao na Savi u Zg nego u Dalmaciji. Purgeri su zakon.
(Tim, 23. avgust 2022 22:39)

da, da, ista vi nesretja;)

Mario

pre 1 godinu

Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 23:59

Ko je rekao da niko nema pravo da dodje??
Ali da ne daj Boze proda ili da u koncesiju imaju pravo samo hrvatski gradjani kroz svoje na izborima izabrane predstavnike! Eto, to je fora, a ti mozes samo da se kupas i zamisljas da imas jednako pravo ako ti je to fora.

mile

pre 1 godinu

Ko postavlja ogradu na plaži i naplaćuje ulaz,Prvo treba da dokaže imovinsko pravo,i istoriju imovinskog prava bar pedeset godina u nazad.....

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.
(marko, 23. avgust 2022 19:46)

Buckaces se ti u kadi Mare vidim, ako ti skupo da platis ulaz na plazu, tesko da si tip koji placa muzeje, taksi, rent a kar a o restoranima i kaficima da ne govorim. Kad kazes da je buckanje usputno izmedju nekih drugih aktivnosti, preptostavljam da mislis na pecenje ajvara i przenja jaja na smestaju. Ne sekiraj se uvek ima Sutomore.
(Boss, 23. avgust 2022 22:18)


Izvini platisa, nisam te prepoznao,a viđen si u restoranu ,muzeju,a bio si i član biblioteke...oprosti ,stvarno si tako mali da te ni ne vidimo

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.
(Mario, 23. avgust 2022 19:52

Zao mi je Maria ,ali moraš prihvatiti pre ili kasnije ,da su vas kupili za šaku mekinja,a ti laži sebe kako je sve hrvatsko,ma i Venecija je ,ali stvarnost boli...

Komša

pre 1 godinu

U redu ali zašto bi onda lokalna boranija držala plaže i smeštajne kapacitete. Neka sve pređe u vlasništvo velikih hotelskih lanaca ne pada mi na pamet da ležaljke plaćam nekom drljavom lokalcu. Takvi svojom skromnom ponudom i polovičnom uslugom ne mogu da konkurišu ozbiljnim hotelijerima. I mene nerviraju alavi neprofesionalni domaćini isto kao i njih paradajz turisti.
(Jovan, 23. avgust 2022 20:29) 

Pa nije u redu.I loše ti je razmišljanje.
Uveren sam da bi, samo kada bi malo bolje pogledali ko je ko vrlo brzo došli do zaključka da ti što deru turiste u najvecem broju slucajeva nisu mestani.
Ne u Hrvatskoj,nego svuda.
Nazalost, mestani su progutali udicu "razvoja turizma" i umestobda budu gospoda dozvolili su da im ljudi sa strane ulete sa lovom i skupljaju kajmak - ono do cega mogu da dobace je da voze za te lovatore turisticke camce ,rade kao posluga ili izdaju svoj smestaj po cenama koje su samo prividno visoke (izadje im na nos to sto uzmu).
Turista koji je bio spreman da plati debelo za smestaj u prirodi,cak oskudan,autentican,da uziva u toj istoj prirodi,da klopa u autenticnom restorancicu sada ide na retka mesta gde je lokalna zajednica sprecila bitange da im prave Diznilend od mesta.
Uvek pre dinar mestaninu nego industriji turizma.

Vladimir

pre 1 godinu

Vidim u Hrvatskoj letuje elita samo, kada bi se zezali!
Prosta, Nemačka, Češka i Poljska raja. Ima italijana po Istri (ali to je već italijansko).
Nećete videti vi elitnog turizma pa možda nikada. Kako stvari idu verujem da će srednji stalež Ruske federacije preuzeti inicijativu u "ljepoj vašoj".

Pera

pre 1 godinu

Ulaz na plaže se je naplaćivao i za vreme SFRJ. Nije bilo mnogo ali za te pare nisi dobio ništa. Samo ulaz. Na hotelske plaže se nikako nije moglo ući.

marko_sthlm

pre 1 godinu

@ "U Italiji su sve plaze javne. Placaju se samo lezaljke i suncobrani, ko zeli da ih iznajmi. Ali ko donese samo peskir i svoj suncobran - nema problema, ne placa se.
(Rista, 23. avgust 2022 18:07)"


Potpuno netačno, nažalost.

Većina plaža u Italiji je.privatna tj. date su na upravljanje privatnim poduzetnicima.
Na te plaže ne možeš da uđeš dok ne platiš imao ili nemao svoj suncobran sa sobom.

"Slobodne" plaže postoje u svakoj opštini ali su to najgori i najružniji delovi plaže i veoma male površine.

Nažalost.

Jew USA

pre 1 godinu

Ovde kod nas tj u mojoj drzavi i u susedne dve plaze se ne placaju. Koliko znam tako je i u ostalim drzavama. Placa se parking pored plaze ako dodjete peske jednostavno udjete na plazu nema nikakvih lezaljki sami nosite svoje lezaljke peskire, stolice. Ja leti drzim dve stolice u gepeku da imam kad idem na plazu koja je 15 mimuta voznje od moje kuce a zimi lopatu da se izvlacim iz snega ako zatreba. Na Karibima se plaze ne placaju i u Spaniji bar gde sam ja bila.

Renterijer

pre 1 godinu

Sad će rajcica turisti da se bune. Svi koji imaju novaca se ovome raduju. Ko nema Sutomore je za vas. Vise ni pomidore ne kupujete, sve nosite. Za kaj nam tribate?
(Gospodar, 23. avgust 2022 18:12)

Svim ovim nazovi renterijerimana moru, što im smetaju paradiz turisti, samo da kažem da silno grešite ... Tip turista koji vi priželjkujete, možete samo da sanjate . Takav turista će otiči u Tursku, u Grčku na ostrva, Španiju ... Hr ima suviše kratku sezonu, nestabilno vreme i ne baš toplo more, da bi iko rizikovao da mu propadne odmor zbog kiše,vetrova i slično ... Tako da možete jedino da računate na masovne tipove turista poput Nemaca, koji kada je vreme lepo, bookira apartman, i dođe kolima ili kamperom, sa pivom i vodom kupljenim u Nemačkoj ... Čak vam je i srpski pomidore turista poželjan, jer za razliku od nemačkog, kad izađe u restoran, i ostavi neku napojnicu konobaru za razliku od nemca ... A kad uvedete plaćanje ulaza na plažu, pošto plaćanje ležaljki ne možete, jer nemate gde da ih stavite na stene, pored svega ostalog što skupo naplaćujete zadnjih godina, počev od kugle sladoleda, parkinga itd , i ostanete bez paradaiz turista, ostaće vam i apartmani prazni, pa gle čuda moraćete nešto i da radite, da bi zaradili za taj isti skupi paradaiz ...

vodnik

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)
Ako si ti zacrebcanin onda sam ja Kinez.Ajde cuti.

mario

pre 1 godinu

Kupice im braca Nemci obalu, nastampanim evrima. Banana drzava.
(nenad, 23. avgust 2022 21:54)
Kaže netko tko radi kao najjeftinija radna snaga u Europi za iste te Nijemce u Srbiji.
I još im dajete subvencije, pa tko je onda banana država..!?

Tek onako

pre 1 godinu

Iskreno mislim da je more i odmor na moru preuveličana ugodnost, mnogo para potrošiš za malo kupanja i sunčanja, ima sunca i u selima vodu istuširaš se sunčaš šetaš za daleko manje novca.More je već preteralo juri se svaki dan po plažama gužve i svi te deru po džepu, od kioska pa dalje.

genijalac

pre 1 godinu

bice ko u cg ,naspu sljunka i zagrade pola javne plaze, stolar im sklopi lazaljke da budu ko onom stranom casopisu , malo voca na tanjir po €25 i navise lezaljke. sve one divlje prelepe plaze su prodali, teraju te da se trpas na lezaljke leglo tuđeg znoja bakterija i gljivica. nema lepse nego na peskir ,spojis se sa prirodom i po potrebi na pice u bar. za to su kampovi zakon.

Slobodan Petrovic

pre 1 godinu

Mario@ Hrvatske vode? Pa sta? O cemu pricas,zato sto su Hrvatske vode kao fora Niko tu nema prava da dodje mislim,sta je poenta? Zasto onda onolika kampanja pa zovete u HR? More je Jadransko i pristupacno ko God zeli da dodje,znaci onog trenutka kad zaplivam u njemu ono je moje a ti me ubedjuj da nije....... Mislim svasta......

voma

pre 1 godinu

Samo me zanima ko ima pravo da proda nekome nešto što je vlasništvo svih nas, svakog bića koje je rođeno na planeti zemlji???
(voma, 23. avgust 2022 18:13)

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.
(Mario, 23. avgust 2022 19:52)

Ma ko je TAJ prvi koji je prodao bilo kome? Odakle njemu? Oteo, konfiskovao, zauzeo???

Boss

pre 1 godinu

Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.
(marko, 23. avgust 2022 19:46)

Buckaces se ti u kadi Mare vidim, ako ti skupo da platis ulaz na plazu, tesko da si tip koji placa muzeje, taksi, rent a kar a o restoranima i kaficima da ne govorim. Kad kazes da je buckanje usputno izmedju nekih drugih aktivnosti, preptostavljam da mislis na pecenje ajvara i przenja jaja na smestaju. Ne sekiraj se uvek ima Sutomore.

Domagoj

pre 1 godinu

Odmah se pobunite drage komsije, jer ako pustite ovo da prodje, u buduce ce toga biti sve vise, dok celu obalu ne zabrane! Ovo sada je samo opit da se vidi reakcija!

Sime

pre 1 godinu

Zakon se sprema u Zagrebu, da vidimo šta će Dalmatinci da kažu na to.
(Legionar, 23. avgust 2022 17:30
Pa u Zagrebu su Dalmatinci,i premijer i presednik pa na dalje. Nesekiraj se ti..

Igorsulic

pre 1 godinu

Nisza nije tako..Samo ae razmatra prijedlog da se, za dobru lovu, omoguci to hotelima sa 5+ zvijezdica. Opet se ljudi digli tako da ni to nece proci..

Prda jz turista

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze, 23. avgust 2022 18:00)

Ih Davore misliš da si otkrio neki recept? Od kad mi to praktikujeno. To se kod nas zove Šopska salata.

Tim

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)

U pravu si. Pre bih letovao na Savi u Zg nego u Dalmaciji. Purgeri su zakon.

zg=bg

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...

A. Ford

pre 1 godinu

Ako budu naplacivali ulaz na plazu a izlaz sa plaze i ulaz u more ostane besplatan, nista nisu uradili.

Ja inace letujem na destinaciji gde se ulaz na plazu ne placa, u kojoj na plazu mogu da iznajmim lezaljku, suncobran ili ako zelim mogu da unesem i montiram sator, narucim hranu i pice ili unesem ako treba gajbu piva, karton zestokog pica i peceno jagnje.

Nikola

pre 1 godinu

Godinama smo letovali u Istri, jer ne volimo da budemo u mestu i na jakom suncu. Setali smo hladovinom pored mora i kad nam se svidi uskocimo u more. Istra je mozda jedinstvena po tome. Zamislite sad, kad god nam se ugreje gu...a da moramo da platimo ulaz i kupanje.

Demokrata u nastanku

pre 1 godinu

Ništa od toga, danas na Dnevniku potpredsjednik vlade i ministar gospodarstva Oleg Butković demantovao ta nagađanja.

Prda jz turista

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze, 23. avgust 2022 18:00)

Ih Davore misliš da si otkrio neki recept? Od kad mi to praktikujeno. To se kod nas zove Šopska salata.

Jovan

pre 1 godinu

U redu ali zašto bi onda lokalna boranija držala plaže i smeštajne kapacitete. Neka sve pređe u vlasništvo velikih hotelskih lanaca ne pada mi na pamet da ležaljke plaćam nekom drljavom lokalcu. Takvi svojom skromnom ponudom i polovičnom uslugom ne mogu da konkurišu ozbiljnim hotelijerima. I mene nerviraju alavi neprofesionalni domaćini isto kao i njih paradajz turisti.

marko

pre 1 godinu

Oni po kojima je svako ko ne želi da plaća ulaz na plažu ili iznajmljuje ležaljke "paradajz turista" treba da imaju u vidu da ne zamišlja svako odmor na moru kao celodnevno izležavanje na plaži. Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.

Doslo vreme da se stavi prst na celo

pre 1 godinu

Posto putujem svetom od 20. godine, dakle 50 godina, dobro znam kako je izgledalo, a kako izgleda sada. Ukratko, odes da nesto vidis, a ne mozes od silnog sveta koji se sjatio ili su boravak na plazi i normalan ulazak na more misaona imenica. Dakle, logicno je - i ne daj boze dugog cekanja - da se posete lokacijama, pa i ulazak na plaze zakazuju i placaju, ali da se tu NORMALNO boravi. Pa ko ima, putovace, a ko nema nece. I sta nije jasno?

ex

pre 1 godinu

To se naziva zakonom zagarantovana "sloboda kretanja"?
Taksa za ulaz u evropsku uniju, boravisna taksa, turisticka taksa, ulaz na plazu, dranje po restoranima.
Preostalo je jos zaista samo placanje vazduha po zapremini pluca, sto se meri po dolasku na destinaciju.
A mozda vise nisam mastovit pa iskrsne jos neka taksa.
Lep pogled, miris borova, miris mora, kafic prvi red, drugi red, ekoloska taksa za vlasnike kola...
Evo, mozda nije lepo, ali izgovoricu, dabogda crkli van sezone, krvopije.

A moze i ovako.
Kad dodju u grad, naplata ulaska u grad, ekoloska taksa, komunalna taksa, kafic prvi red, drugi red, obavezan suncobran u kaficu, naplacivanje muzike.
Normalno, ovo sve samo za one koji dodju iz nekog mesta na moru.

Cile Mile

pre 1 godinu

Do pre 10-ak godina sve plaže su bile otvorene i besplatne, plaćao se samo smeštaj i hrana, kako u Hrvatskoj, tako i u Grčkoj, Crnoj Gori... U međuvremenu ili smo mi poludeli, ili su njima previše zinula dupeta. Biće da je i jedno i drugo.

Djordje

pre 1 godinu

U Crnoj Gori je to vec ukljuceno u zakon o morskom dobru, jos barem od 2011, u clanu 26, kojim se vrlo cesto koriste hoteli da naprave ugovor kojim delove morskog dobra rezervisu za upotrebu svojim gostima:
"Davanjem dijela morskog dobra koncesijom, druga lica se mogu djelimično ili
potpuno isključiti iz upotrebe morskog dobra."
...
"Ako je davanjem dijela morskog dobra na koncesiju, ugovorom o koncesiji
upotreba morskog dobra za druga lica djelimično ili potpuno isključena od
upotrebe ili korišćenja, to isključenje mora biti navedeno u odluci o davanju
koncesije i ugovoru."

Alo alo

pre 1 godinu

Do tada pa i na dalje Slavonci se iseljavaju jer šta god radili ne mogu zaraditi za more tj ulaznice na plaze,....

Mozda ti Slavonci i dodju ponovo ali sa nemackim pasosima.

Lola

pre 1 godinu

Posto putujem svetom od 20. godine, dakle 50 godina, dobro znam kako je izgledalo, a kako izgleda sada. Ukratko, odes da nesto vidis, a ne mozes od silnog sveta koji se sjatio ili su boravak na plazi i normalan ulazak na more misaona imenica. Dakle, logicno je - i ne daj boze dugog cekanja - da se posete lokacijama, pa i ulazak na plaze zakazuju i placaju, ali da se tu NORMALNO boravi. Pa ko ima, putovace, a ko nema nece. I sta nije jasno?
(Doslo vreme da se stavi prst na celo, 23. avgust 2022 19:15)
50 godina putovanja po exyu nije za pohvalu.
Znam da je tako, jer da ti imas para ne bi letovao gde su te guzve nego bi isao na more u Januaru kao covek.
Saljem ti slike iz Brazila ove godine.

borna

pre 1 godinu

ja sam za ,ako se za to dobija kvaliteta i prostor, tko neće da placa neka si trazi mjesto na neuredenoj plazi, obala je duga oko 7 000 km ,naci ce svatko, jednostavno prevelike guzve su i od paradajz turista puca nam infrastruktura, treba ih se rjesavat

bgd

pre 1 godinu

U Svetu su se pravila ponašanja oduvek menjala, ali promene primećuju samo savremenici istih. Posle je to nekoj narednoj generaciji realnost i rutina koje su opet podložne promenama i tako stalno.

megatronman

pre 1 godinu

Nitko živ me ne može natjerati na promjenu mišljenja da su većinom Dalmatinci obični neradnici. Njihov pogled na život ne uključuje rad, a posebno rad za nekog drugog u smislu volontiranja. Izuzeci su prisutni ali globalna slika se ne mijenja. Primjer A: pogledajte na što sliči Hvar ove godine.
Primjer 2: Singapur ima 30 milijardi dolara prihoda od turizma. Tri puta više od RH. Veličina je otprilike deset puta manja.
Ali u Singapuru će turist platiti 100+
dolara ako baci papirić. Red, red i red.
Ovo je neradnički zakutak zemaljske kugle.

Mario

pre 1 godinu

Samo me zanima ko ima pravo da proda nekome nešto što je vlasništvo svih nas, svakog bića koje je rođeno na planeti zemlji???
(voma, 23. avgust 2022 18:13)

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.

Tim

pre 1 godinu

Treba uvesti plaćanje. Prorediće se paradajz turizam i plaže će se unormaliti. Ko nema da plati ići će tamo gde idu svi...u Sutomore npr.

AjdeDe

pre 1 godinu

Split,Rijeka, cijela Istra, Primošten,Omiš,Trogir, Hvar,Jelsa,cijeli Brač, Šolta, Krk, Cres, Zadar sve opozicija na vlasti neka daju zakon u prvo čitanje da vidimo kako se tresu gaće HDZovcima

Davor Hrvoje vlasnik plaze

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.

Wienna

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze)

Vi ste se odavno resili vase radnicke klase. Slabo vam dolaze iz drugih delova HR. Sad cete unistiti i te jadne ljude sto izdaju prosecne apartmane i sto pokusavaju da prezive do sledece sezone.

paradajzer iz inata

pre 1 godinu

Kako god ali ne treba nam masovni turizam. Stvarno treba uraditi naučnu strategiju i očuvati more i obalu.
(paradajzeri na slamku, 23. avgust 2022 17:46)

Znači planirate da popunite ekskluzivne hotele bogatim gostima a vlasnici privatnih smeštaja na biro? Da ne mislite možda da će bogati turisti ići u privatan smeštaj? Mi paradajzeri ćemo uvek naći drugu destinaciju, al šta će vaši lokalni stanovnici da rade? Da pecaju ribu i plaćaju ulaz na sopstvenu plažu?

Mirko Kojotovski

pre 1 godinu

Na Sejšelima je svaka plaža javno dobro i imas pravo da ga posetiš.Tamo gde su poznati hoteli moras se dan ranije prijaviti da ne dođe do gužvi.Interesantno

mario

pre 1 godinu

Ma Kako da ne,sta da placam? Vazduh i morsku vodu? Stvarno bre ljudi ajde malo budute balansirani jer ocigledno niste. Pa planeta zemlja pa i more ne pripada ekskluzuvno vama,tako da teraj dalje......ovo je Jos jedna glupost u moru gluposti.
(Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 17:30)
Obala i more unutar granica pripada toj državi koja ima more.

gr

pre 1 godinu

@pivski kvasac
A tebi lepo, ispao si baja opasan, jeli? U cemu je fora da stavis svoj suncobran ispred nekog drugog, da gleda u tvoja dlakava ledja a, pri tome, imas kilometar dugu plazu?! Jel' se to radi iz inata, ljubomore sto neko ima da plati lezaljke pa, eto, Srbin ce da ga zezne? I ne, nisam od onih sto furaju fazon lezaljki, ponekad da ali, nikad nisam, nikome, zaklonio pogled jer i taj covek ima ista prava kao ja, zasto ne bi gledao u more?

Gospodar

pre 1 godinu

Sad će rajcica turisti da se bune. Svi koji imaju novaca se ovome raduju. Ko nema Sutomore je za vas. Vise ni pomidore ne kupujete, sve nosite. Za kaj nam tribate?

Rista

pre 1 godinu

U Italiji su sve plaze javne. Placaju se samo lezaljke i suncobrani, ko zeli da ih iznajmi. Ali ko donese samo peskir i svoj suncobran - nema problema, ne placa se.

DaLanik

pre 1 godinu

Evo u Italiji (Napulj) se svaka plaža plaća. ima kao i besplatnih ali su to malu delovi i najlošiji. ulaz 20 evra (u ceni je lezaljka) i suncobran još 10 evra. Na Kapriju još skuplje. Može barem da se unosi svoja hrana. tragedija. ja sa ženom i ćerkom puknem 60€ svaki put kad idemo na plažu plus još rucak....želeo sam da vidim Napulj ali me italija više neće videti. Grčka je zakon.

Slobodan Petrovic

pre 1 godinu

Ma Kako da ne,sta da placam? Vazduh i morsku vodu? Stvarno bre ljudi ajde malo budute balansirani jer ocigledno niste. Pa planeta zemlja pa i more ne pripada ekskluzuvno vama,tako da teraj dalje......ovo je Jos jedna glupost u moru gluposti.

kraja

pre 1 godinu

...ako se ne varam, vec jednom su to pokusali, pa je utvrdjena zona uz more kao javna povrsina i onemoguceno je zatvaranje pristupa moru...
...no, bahati vlasnici koji su u vreme bezvlasca uspeli da izgrade objekte na samoj morskoj obali ne zele da ih neko ometa u koriscenju vlastite obale, pa opet pokusavaju to da ozakone...
...pitanje za drzavu, zasto je uopste dopustila da cak i nacrt takve otimacine udje u razmatranje...???
...primer, od plaze solila u crnoj gori citava dva kilometra su kuce izgradjene na samoj obali, niti mozete da pridjete moru niti vam vlasnici dozvoljavaju da izadjete iz vode na "njihove" plaze, odnosno betoniranu obalu...

pivskikvasac

pre 1 godinu

Odakle vam to da u Grčkoj ima privatnih plaža? Možete BUKVALNO da odete na plažu svakog ekskluzivnog hotela i da posadite opremu u ona 3 metra do mora. Mogu da negoduju i blefiraju, ali ne smeju vam ništa. Znam jer su gilipteri na Saniju, filipinski radnici, pokušali na foru da me oteraju na šta su dobili samo glasan smeh.

Wienna

pre 1 godinu

Nisam cuo da se negde u Grckoj naplacuje ulaz na plazu. Postoje delovi pod lezaljkama, koje moras da platis, ali koliko sam video, cak i ispred tih lezaljki mozes da zabodes svoj suncobran. Mozes da ides na plazu i ispred hotela, samo ne mozes da sedas na njihove lezaljke.

pivskikvasac

pre 1 godinu

Odakle vam to da u Grčkoj ima privatnih plaža? Možete BUKVALNO da odete na plažu svakog ekskluzivnog hotela i da posadite opremu u ona 3 metra do mora. Mogu da negoduju i blefiraju, ali ne smeju vam ništa. Znam jer su gilipteri na Saniju, filipinski radnici, pokušali na foru da me oteraju na šta su dobili samo glasan smeh.

paradajzer iz inata

pre 1 godinu

Kako god ali ne treba nam masovni turizam. Stvarno treba uraditi naučnu strategiju i očuvati more i obalu.
(paradajzeri na slamku, 23. avgust 2022 17:46)

Znači planirate da popunite ekskluzivne hotele bogatim gostima a vlasnici privatnih smeštaja na biro? Da ne mislite možda da će bogati turisti ići u privatan smeštaj? Mi paradajzeri ćemo uvek naći drugu destinaciju, al šta će vaši lokalni stanovnici da rade? Da pecaju ribu i plaćaju ulaz na sopstvenu plažu?

Wienna

pre 1 godinu

Nisam cuo da se negde u Grckoj naplacuje ulaz na plazu. Postoje delovi pod lezaljkama, koje moras da platis, ali koliko sam video, cak i ispred tih lezaljki mozes da zabodes svoj suncobran. Mozes da ides na plazu i ispred hotela, samo ne mozes da sedas na njihove lezaljke.

Cile Mile

pre 1 godinu

Do pre 10-ak godina sve plaže su bile otvorene i besplatne, plaćao se samo smeštaj i hrana, kako u Hrvatskoj, tako i u Grčkoj, Crnoj Gori... U međuvremenu ili smo mi poludeli, ili su njima previše zinula dupeta. Biće da je i jedno i drugo.

Slobodan Petrovic

pre 1 godinu

Ma Kako da ne,sta da placam? Vazduh i morsku vodu? Stvarno bre ljudi ajde malo budute balansirani jer ocigledno niste. Pa planeta zemlja pa i more ne pripada ekskluzuvno vama,tako da teraj dalje......ovo je Jos jedna glupost u moru gluposti.

genijalac

pre 1 godinu

bice ko u cg ,naspu sljunka i zagrade pola javne plaze, stolar im sklopi lazaljke da budu ko onom stranom casopisu , malo voca na tanjir po €25 i navise lezaljke. sve one divlje prelepe plaze su prodali, teraju te da se trpas na lezaljke leglo tuđeg znoja bakterija i gljivica. nema lepse nego na peskir ,spojis se sa prirodom i po potrebi na pice u bar. za to su kampovi zakon.

Domagoj

pre 1 godinu

Odmah se pobunite drage komsije, jer ako pustite ovo da prodje, u buduce ce toga biti sve vise, dok celu obalu ne zabrane! Ovo sada je samo opit da se vidi reakcija!

Mirko Kojotovski

pre 1 godinu

Na Sejšelima je svaka plaža javno dobro i imas pravo da ga posetiš.Tamo gde su poznati hoteli moras se dan ranije prijaviti da ne dođe do gužvi.Interesantno

Prda jz turista

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze, 23. avgust 2022 18:00)

Ih Davore misliš da si otkrio neki recept? Od kad mi to praktikujeno. To se kod nas zove Šopska salata.

DaLanik

pre 1 godinu

Evo u Italiji (Napulj) se svaka plaža plaća. ima kao i besplatnih ali su to malu delovi i najlošiji. ulaz 20 evra (u ceni je lezaljka) i suncobran još 10 evra. Na Kapriju još skuplje. Može barem da se unosi svoja hrana. tragedija. ja sa ženom i ćerkom puknem 60€ svaki put kad idemo na plažu plus još rucak....želeo sam da vidim Napulj ali me italija više neće videti. Grčka je zakon.

kraja

pre 1 godinu

...ako se ne varam, vec jednom su to pokusali, pa je utvrdjena zona uz more kao javna povrsina i onemoguceno je zatvaranje pristupa moru...
...no, bahati vlasnici koji su u vreme bezvlasca uspeli da izgrade objekte na samoj morskoj obali ne zele da ih neko ometa u koriscenju vlastite obale, pa opet pokusavaju to da ozakone...
...pitanje za drzavu, zasto je uopste dopustila da cak i nacrt takve otimacine udje u razmatranje...???
...primer, od plaze solila u crnoj gori citava dva kilometra su kuce izgradjene na samoj obali, niti mozete da pridjete moru niti vam vlasnici dozvoljavaju da izadjete iz vode na "njihove" plaze, odnosno betoniranu obalu...

Tim

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)

U pravu si. Pre bih letovao na Savi u Zg nego u Dalmaciji. Purgeri su zakon.

ex

pre 1 godinu

To se naziva zakonom zagarantovana "sloboda kretanja"?
Taksa za ulaz u evropsku uniju, boravisna taksa, turisticka taksa, ulaz na plazu, dranje po restoranima.
Preostalo je jos zaista samo placanje vazduha po zapremini pluca, sto se meri po dolasku na destinaciju.
A mozda vise nisam mastovit pa iskrsne jos neka taksa.
Lep pogled, miris borova, miris mora, kafic prvi red, drugi red, ekoloska taksa za vlasnike kola...
Evo, mozda nije lepo, ali izgovoricu, dabogda crkli van sezone, krvopije.

A moze i ovako.
Kad dodju u grad, naplata ulaska u grad, ekoloska taksa, komunalna taksa, kafic prvi red, drugi red, obavezan suncobran u kaficu, naplacivanje muzike.
Normalno, ovo sve samo za one koji dodju iz nekog mesta na moru.

marko

pre 1 godinu

Oni po kojima je svako ko ne želi da plaća ulaz na plažu ili iznajmljuje ležaljke "paradajz turista" treba da imaju u vidu da ne zamišlja svako odmor na moru kao celodnevno izležavanje na plaži. Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.

Prda jz turista

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze, 23. avgust 2022 18:00)

Ih Davore misliš da si otkrio neki recept? Od kad mi to praktikujeno. To se kod nas zove Šopska salata.

Rista

pre 1 godinu

U Italiji su sve plaze javne. Placaju se samo lezaljke i suncobrani, ko zeli da ih iznajmi. Ali ko donese samo peskir i svoj suncobran - nema problema, ne placa se.

Nikola

pre 1 godinu

Godinama smo letovali u Istri, jer ne volimo da budemo u mestu i na jakom suncu. Setali smo hladovinom pored mora i kad nam se svidi uskocimo u more. Istra je mozda jedinstvena po tome. Zamislite sad, kad god nam se ugreje gu...a da moramo da platimo ulaz i kupanje.

voma

pre 1 godinu

Samo me zanima ko ima pravo da proda nekome nešto što je vlasništvo svih nas, svakog bića koje je rođeno na planeti zemlji???
(voma, 23. avgust 2022 18:13)

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.
(Mario, 23. avgust 2022 19:52)

Ma ko je TAJ prvi koji je prodao bilo kome? Odakle njemu? Oteo, konfiskovao, zauzeo???

Wienna

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze)

Vi ste se odavno resili vase radnicke klase. Slabo vam dolaze iz drugih delova HR. Sad cete unistiti i te jadne ljude sto izdaju prosecne apartmane i sto pokusavaju da prezive do sledece sezone.

gr

pre 1 godinu

@pivski kvasac
A tebi lepo, ispao si baja opasan, jeli? U cemu je fora da stavis svoj suncobran ispred nekog drugog, da gleda u tvoja dlakava ledja a, pri tome, imas kilometar dugu plazu?! Jel' se to radi iz inata, ljubomore sto neko ima da plati lezaljke pa, eto, Srbin ce da ga zezne? I ne, nisam od onih sto furaju fazon lezaljki, ponekad da ali, nikad nisam, nikome, zaklonio pogled jer i taj covek ima ista prava kao ja, zasto ne bi gledao u more?

Jovan

pre 1 godinu

U redu ali zašto bi onda lokalna boranija držala plaže i smeštajne kapacitete. Neka sve pređe u vlasništvo velikih hotelskih lanaca ne pada mi na pamet da ležaljke plaćam nekom drljavom lokalcu. Takvi svojom skromnom ponudom i polovičnom uslugom ne mogu da konkurišu ozbiljnim hotelijerima. I mene nerviraju alavi neprofesionalni domaćini isto kao i njih paradajz turisti.

zg=bg

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...

Sime

pre 1 godinu

Zakon se sprema u Zagrebu, da vidimo šta će Dalmatinci da kažu na to.
(Legionar, 23. avgust 2022 17:30
Pa u Zagrebu su Dalmatinci,i premijer i presednik pa na dalje. Nesekiraj se ti..

Alo alo

pre 1 godinu

Do tada pa i na dalje Slavonci se iseljavaju jer šta god radili ne mogu zaraditi za more tj ulaznice na plaze,....

Mozda ti Slavonci i dodju ponovo ali sa nemackim pasosima.

megatronman

pre 1 godinu

Nitko živ me ne može natjerati na promjenu mišljenja da su većinom Dalmatinci obični neradnici. Njihov pogled na život ne uključuje rad, a posebno rad za nekog drugog u smislu volontiranja. Izuzeci su prisutni ali globalna slika se ne mijenja. Primjer A: pogledajte na što sliči Hvar ove godine.
Primjer 2: Singapur ima 30 milijardi dolara prihoda od turizma. Tri puta više od RH. Veličina je otprilike deset puta manja.
Ali u Singapuru će turist platiti 100+
dolara ako baci papirić. Red, red i red.
Ovo je neradnički zakutak zemaljske kugle.

mario

pre 1 godinu

Ma Kako da ne,sta da placam? Vazduh i morsku vodu? Stvarno bre ljudi ajde malo budute balansirani jer ocigledno niste. Pa planeta zemlja pa i more ne pripada ekskluzuvno vama,tako da teraj dalje......ovo je Jos jedna glupost u moru gluposti.
(Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 17:30)
Obala i more unutar granica pripada toj državi koja ima more.

Mario

pre 1 godinu

Samo me zanima ko ima pravo da proda nekome nešto što je vlasništvo svih nas, svakog bića koje je rođeno na planeti zemlji???
(voma, 23. avgust 2022 18:13)

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.

Demokrata u nastanku

pre 1 godinu

Ništa od toga, danas na Dnevniku potpredsjednik vlade i ministar gospodarstva Oleg Butković demantovao ta nagađanja.

A. Ford

pre 1 godinu

Ako budu naplacivali ulaz na plazu a izlaz sa plaze i ulaz u more ostane besplatan, nista nisu uradili.

Ja inace letujem na destinaciji gde se ulaz na plazu ne placa, u kojoj na plazu mogu da iznajmim lezaljku, suncobran ili ako zelim mogu da unesem i montiram sator, narucim hranu i pice ili unesem ako treba gajbu piva, karton zestokog pica i peceno jagnje.

bgd

pre 1 godinu

U Svetu su se pravila ponašanja oduvek menjala, ali promene primećuju samo savremenici istih. Posle je to nekoj narednoj generaciji realnost i rutina koje su opet podložne promenama i tako stalno.

Lola

pre 1 godinu

Posto putujem svetom od 20. godine, dakle 50 godina, dobro znam kako je izgledalo, a kako izgleda sada. Ukratko, odes da nesto vidis, a ne mozes od silnog sveta koji se sjatio ili su boravak na plazi i normalan ulazak na more misaona imenica. Dakle, logicno je - i ne daj boze dugog cekanja - da se posete lokacijama, pa i ulazak na plaze zakazuju i placaju, ali da se tu NORMALNO boravi. Pa ko ima, putovace, a ko nema nece. I sta nije jasno?
(Doslo vreme da se stavi prst na celo, 23. avgust 2022 19:15)
50 godina putovanja po exyu nije za pohvalu.
Znam da je tako, jer da ti imas para ne bi letovao gde su te guzve nego bi isao na more u Januaru kao covek.
Saljem ti slike iz Brazila ove godine.

AjdeDe

pre 1 godinu

Split,Rijeka, cijela Istra, Primošten,Omiš,Trogir, Hvar,Jelsa,cijeli Brač, Šolta, Krk, Cres, Zadar sve opozicija na vlasti neka daju zakon u prvo čitanje da vidimo kako se tresu gaće HDZovcima

Igorsulic

pre 1 godinu

Nisza nije tako..Samo ae razmatra prijedlog da se, za dobru lovu, omoguci to hotelima sa 5+ zvijezdica. Opet se ljudi digli tako da ni to nece proci..

Doslo vreme da se stavi prst na celo

pre 1 godinu

Posto putujem svetom od 20. godine, dakle 50 godina, dobro znam kako je izgledalo, a kako izgleda sada. Ukratko, odes da nesto vidis, a ne mozes od silnog sveta koji se sjatio ili su boravak na plazi i normalan ulazak na more misaona imenica. Dakle, logicno je - i ne daj boze dugog cekanja - da se posete lokacijama, pa i ulazak na plaze zakazuju i placaju, ali da se tu NORMALNO boravi. Pa ko ima, putovace, a ko nema nece. I sta nije jasno?

Slobodan Petrovic

pre 1 godinu

Mario@ Hrvatske vode? Pa sta? O cemu pricas,zato sto su Hrvatske vode kao fora Niko tu nema prava da dodje mislim,sta je poenta? Zasto onda onolika kampanja pa zovete u HR? More je Jadransko i pristupacno ko God zeli da dodje,znaci onog trenutka kad zaplivam u njemu ono je moje a ti me ubedjuj da nije....... Mislim svasta......

Tim

pre 1 godinu

Treba uvesti plaćanje. Prorediće se paradajz turizam i plaže će se unormaliti. Ko nema da plati ići će tamo gde idu svi...u Sutomore npr.

Iznogud

pre 1 godinu

Moje pare trosim u hotelu,neidem kod lokalaca.Cena je ista,usluga daleko bolja...a vi potomci slobodnih ljudi nemoze se za dva tri meseca zaraditi da celu godinu parazitirate.Moracete nauciti nesto o cistoci,ljubaznosti,neki strani jezik,da bi vam neko dosao

Djordje

pre 1 godinu

U Crnoj Gori je to vec ukljuceno u zakon o morskom dobru, jos barem od 2011, u clanu 26, kojim se vrlo cesto koriste hoteli da naprave ugovor kojim delove morskog dobra rezervisu za upotrebu svojim gostima:
"Davanjem dijela morskog dobra koncesijom, druga lica se mogu djelimično ili
potpuno isključiti iz upotrebe morskog dobra."
...
"Ako je davanjem dijela morskog dobra na koncesiju, ugovorom o koncesiji
upotreba morskog dobra za druga lica djelimično ili potpuno isključena od
upotrebe ili korišćenja, to isključenje mora biti navedeno u odluci o davanju
koncesije i ugovoru."

borna

pre 1 godinu

ja sam za ,ako se za to dobija kvaliteta i prostor, tko neće da placa neka si trazi mjesto na neuredenoj plazi, obala je duga oko 7 000 km ,naci ce svatko, jednostavno prevelike guzve su i od paradajz turista puca nam infrastruktura, treba ih se rjesavat

Davor Hrvoje vlasnik plaze

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.

Gospodar

pre 1 godinu

Sad će rajcica turisti da se bune. Svi koji imaju novaca se ovome raduju. Ko nema Sutomore je za vas. Vise ni pomidore ne kupujete, sve nosite. Za kaj nam tribate?

Boss

pre 1 godinu

Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.
(marko, 23. avgust 2022 19:46)

Buckaces se ti u kadi Mare vidim, ako ti skupo da platis ulaz na plazu, tesko da si tip koji placa muzeje, taksi, rent a kar a o restoranima i kaficima da ne govorim. Kad kazes da je buckanje usputno izmedju nekih drugih aktivnosti, preptostavljam da mislis na pecenje ajvara i przenja jaja na smestaju. Ne sekiraj se uvek ima Sutomore.

billy_the_cat

pre 1 godinu

Ovi što podržavaju ulaz na plažu- nisu normalni. Pogotovo ako ste zaista Hrvati, to vam je čisti pucanj u potkoljenicu. Prošlo ljeto sam za 7 dana ostavio preko 1000 eura za nocenje I veceru, I par sitnica. Bez luksuza, sasvim normalno. Ionako ste toliko digli cijene da se vase stare musterije česi i Svabe na sva zvona žale. vi bi jos da naplaćujete ulaz na plažu. Pa probajte, Grčka I Turska se već raduju.

mario

pre 1 godinu

Hrvatske vode? Pa sta? O cemu pricas,zato sto su Hrvatske vode kao fora Niko tu nema prava da dodje mislim,sta je poenta? Zasto onda onolika kampanja pa zovete u HR? More je Jadransko i pristupacno ko God zeli da dodje,znaci onog trenutka kad zaplivam u njemu ono je moje a ti me ubedjuj da nije....... Mislim svasta......
(Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 23:59)
Daj nam objasni kako je tvoje?
Dakle od toga što piše u članku nema ništa jer je obala pomorsko dobro i ne može biti privatno vlasništvo i u vlasništvu je države.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

ja sam dalmatinac al vise volim srbe neg purgere! srbi su zakon!
(Oscarska seljacina vozi raspalu Skodu super be, 24. avgust 2022 13:01
Ja sam purger al više volim Srbe u Zagrebu neg dalmatince! Srbi su zakon!

mario

pre 1 godinu

Kupice im braca Nemci obalu, nastampanim evrima. Banana drzava.
(nenad, 23. avgust 2022 21:54)
Kaže netko tko radi kao najjeftinija radna snaga u Europi za iste te Nijemce u Srbiji.
I još im dajete subvencije, pa tko je onda banana država..!?

mile

pre 1 godinu

Ko postavlja ogradu na plaži i naplaćuje ulaz,Prvo treba da dokaže imovinsko pravo,i istoriju imovinskog prava bar pedeset godina u nazad.....

aca

pre 1 godinu

princip je jednostavan novac umesto na sveze voce i povrce od lokalaca ili neki lokalni mali restoran odlazi nekom bitnom investitoru za ulaz na plazu. e sada ko vam je bitniji??
vrlo brzo cete biti destinacija za izbegavanje za vecinu. nemojte misliti da bogati samo cekaju da istresu novcanik nekome, to su jajare vece nego sto mislite.

vodnik

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)
Ako si ti zacrebcanin onda sam ja Kinez.Ajde cuti.

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.
(Mario, 23. avgust 2022 19:52

Zao mi je Maria ,ali moraš prihvatiti pre ili kasnije ,da su vas kupili za šaku mekinja,a ti laži sebe kako je sve hrvatsko,ma i Venecija je ,ali stvarnost boli...

Renterijer

pre 1 godinu

Sad će rajcica turisti da se bune. Svi koji imaju novaca se ovome raduju. Ko nema Sutomore je za vas. Vise ni pomidore ne kupujete, sve nosite. Za kaj nam tribate?
(Gospodar, 23. avgust 2022 18:12)

Svim ovim nazovi renterijerimana moru, što im smetaju paradiz turisti, samo da kažem da silno grešite ... Tip turista koji vi priželjkujete, možete samo da sanjate . Takav turista će otiči u Tursku, u Grčku na ostrva, Španiju ... Hr ima suviše kratku sezonu, nestabilno vreme i ne baš toplo more, da bi iko rizikovao da mu propadne odmor zbog kiše,vetrova i slično ... Tako da možete jedino da računate na masovne tipove turista poput Nemaca, koji kada je vreme lepo, bookira apartman, i dođe kolima ili kamperom, sa pivom i vodom kupljenim u Nemačkoj ... Čak vam je i srpski pomidore turista poželjan, jer za razliku od nemačkog, kad izađe u restoran, i ostavi neku napojnicu konobaru za razliku od nemca ... A kad uvedete plaćanje ulaza na plažu, pošto plaćanje ležaljki ne možete, jer nemate gde da ih stavite na stene, pored svega ostalog što skupo naplaćujete zadnjih godina, počev od kugle sladoleda, parkinga itd , i ostanete bez paradaiz turista, ostaće vam i apartmani prazni, pa gle čuda moraćete nešto i da radite, da bi zaradili za taj isti skupi paradaiz ...

Jew USA

pre 1 godinu

Ovde kod nas tj u mojoj drzavi i u susedne dve plaze se ne placaju. Koliko znam tako je i u ostalim drzavama. Placa se parking pored plaze ako dodjete peske jednostavno udjete na plazu nema nikakvih lezaljki sami nosite svoje lezaljke peskire, stolice. Ja leti drzim dve stolice u gepeku da imam kad idem na plazu koja je 15 mimuta voznje od moje kuce a zimi lopatu da se izvlacim iz snega ako zatreba. Na Karibima se plaze ne placaju i u Spaniji bar gde sam ja bila.

Komša

pre 1 godinu

U redu ali zašto bi onda lokalna boranija držala plaže i smeštajne kapacitete. Neka sve pređe u vlasništvo velikih hotelskih lanaca ne pada mi na pamet da ležaljke plaćam nekom drljavom lokalcu. Takvi svojom skromnom ponudom i polovičnom uslugom ne mogu da konkurišu ozbiljnim hotelijerima. I mene nerviraju alavi neprofesionalni domaćini isto kao i njih paradajz turisti.
(Jovan, 23. avgust 2022 20:29) 

Pa nije u redu.I loše ti je razmišljanje.
Uveren sam da bi, samo kada bi malo bolje pogledali ko je ko vrlo brzo došli do zaključka da ti što deru turiste u najvecem broju slucajeva nisu mestani.
Ne u Hrvatskoj,nego svuda.
Nazalost, mestani su progutali udicu "razvoja turizma" i umestobda budu gospoda dozvolili su da im ljudi sa strane ulete sa lovom i skupljaju kajmak - ono do cega mogu da dobace je da voze za te lovatore turisticke camce ,rade kao posluga ili izdaju svoj smestaj po cenama koje su samo prividno visoke (izadje im na nos to sto uzmu).
Turista koji je bio spreman da plati debelo za smestaj u prirodi,cak oskudan,autentican,da uziva u toj istoj prirodi,da klopa u autenticnom restorancicu sada ide na retka mesta gde je lokalna zajednica sprecila bitange da im prave Diznilend od mesta.
Uvek pre dinar mestaninu nego industriji turizma.

marko_sthlm

pre 1 godinu

@ "U Italiji su sve plaze javne. Placaju se samo lezaljke i suncobrani, ko zeli da ih iznajmi. Ali ko donese samo peskir i svoj suncobran - nema problema, ne placa se.
(Rista, 23. avgust 2022 18:07)"


Potpuno netačno, nažalost.

Većina plaža u Italiji je.privatna tj. date su na upravljanje privatnim poduzetnicima.
Na te plaže ne možeš da uđeš dok ne platiš imao ili nemao svoj suncobran sa sobom.

"Slobodne" plaže postoje u svakoj opštini ali su to najgori i najružniji delovi plaže i veoma male površine.

Nažalost.

Vladimir

pre 1 godinu

Vidim u Hrvatskoj letuje elita samo, kada bi se zezali!
Prosta, Nemačka, Češka i Poljska raja. Ima italijana po Istri (ali to je već italijansko).
Nećete videti vi elitnog turizma pa možda nikada. Kako stvari idu verujem da će srednji stalež Ruske federacije preuzeti inicijativu u "ljepoj vašoj".

dalmos

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)

U pravu si. Pre bih letovao na Savi u Zg nego u Dalmaciji. Purgeri su zakon.
(Tim, 23. avgust 2022 22:39)

da, da, ista vi nesretja;)

Mario

pre 1 godinu

Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 23:59

Ko je rekao da niko nema pravo da dodje??
Ali da ne daj Boze proda ili da u koncesiju imaju pravo samo hrvatski gradjani kroz svoje na izborima izabrane predstavnike! Eto, to je fora, a ti mozes samo da se kupas i zamisljas da imas jednako pravo ako ti je to fora.

Tek onako

pre 1 godinu

Iskreno mislim da je more i odmor na moru preuveličana ugodnost, mnogo para potrošiš za malo kupanja i sunčanja, ima sunca i u selima vodu istuširaš se sunčaš šetaš za daleko manje novca.More je već preteralo juri se svaki dan po plažama gužve i svi te deru po džepu, od kioska pa dalje.

Pera

pre 1 godinu

Ulaz na plaže se je naplaćivao i za vreme SFRJ. Nije bilo mnogo ali za te pare nisi dobio ništa. Samo ulaz. Na hotelske plaže se nikako nije moglo ući.

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.
(marko, 23. avgust 2022 19:46)

Buckaces se ti u kadi Mare vidim, ako ti skupo da platis ulaz na plazu, tesko da si tip koji placa muzeje, taksi, rent a kar a o restoranima i kaficima da ne govorim. Kad kazes da je buckanje usputno izmedju nekih drugih aktivnosti, preptostavljam da mislis na pecenje ajvara i przenja jaja na smestaju. Ne sekiraj se uvek ima Sutomore.
(Boss, 23. avgust 2022 22:18)


Izvini platisa, nisam te prepoznao,a viđen si u restoranu ,muzeju,a bio si i član biblioteke...oprosti ,stvarno si tako mali da te ni ne vidimo

Gospodar

pre 1 godinu

Sad će rajcica turisti da se bune. Svi koji imaju novaca se ovome raduju. Ko nema Sutomore je za vas. Vise ni pomidore ne kupujete, sve nosite. Za kaj nam tribate?

Davor Hrvoje vlasnik plaze

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.

borna

pre 1 godinu

ja sam za ,ako se za to dobija kvaliteta i prostor, tko neće da placa neka si trazi mjesto na neuredenoj plazi, obala je duga oko 7 000 km ,naci ce svatko, jednostavno prevelike guzve su i od paradajz turista puca nam infrastruktura, treba ih se rjesavat

Doslo vreme da se stavi prst na celo

pre 1 godinu

Posto putujem svetom od 20. godine, dakle 50 godina, dobro znam kako je izgledalo, a kako izgleda sada. Ukratko, odes da nesto vidis, a ne mozes od silnog sveta koji se sjatio ili su boravak na plazi i normalan ulazak na more misaona imenica. Dakle, logicno je - i ne daj boze dugog cekanja - da se posete lokacijama, pa i ulazak na plaze zakazuju i placaju, ali da se tu NORMALNO boravi. Pa ko ima, putovace, a ko nema nece. I sta nije jasno?

Tim

pre 1 godinu

Treba uvesti plaćanje. Prorediće se paradajz turizam i plaže će se unormaliti. Ko nema da plati ići će tamo gde idu svi...u Sutomore npr.

Boss

pre 1 godinu

Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.
(marko, 23. avgust 2022 19:46)

Buckaces se ti u kadi Mare vidim, ako ti skupo da platis ulaz na plazu, tesko da si tip koji placa muzeje, taksi, rent a kar a o restoranima i kaficima da ne govorim. Kad kazes da je buckanje usputno izmedju nekih drugih aktivnosti, preptostavljam da mislis na pecenje ajvara i przenja jaja na smestaju. Ne sekiraj se uvek ima Sutomore.

Mario

pre 1 godinu

Samo me zanima ko ima pravo da proda nekome nešto što je vlasništvo svih nas, svakog bića koje je rođeno na planeti zemlji???
(voma, 23. avgust 2022 18:13)

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.

Slobodan Petrovic

pre 1 godinu

Mario@ Hrvatske vode? Pa sta? O cemu pricas,zato sto su Hrvatske vode kao fora Niko tu nema prava da dodje mislim,sta je poenta? Zasto onda onolika kampanja pa zovete u HR? More je Jadransko i pristupacno ko God zeli da dodje,znaci onog trenutka kad zaplivam u njemu ono je moje a ti me ubedjuj da nije....... Mislim svasta......

mario

pre 1 godinu

Ma Kako da ne,sta da placam? Vazduh i morsku vodu? Stvarno bre ljudi ajde malo budute balansirani jer ocigledno niste. Pa planeta zemlja pa i more ne pripada ekskluzuvno vama,tako da teraj dalje......ovo je Jos jedna glupost u moru gluposti.
(Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 17:30)
Obala i more unutar granica pripada toj državi koja ima more.

zg=bg

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...

Tim

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)

U pravu si. Pre bih letovao na Savi u Zg nego u Dalmaciji. Purgeri su zakon.

pivskikvasac

pre 1 godinu

Odakle vam to da u Grčkoj ima privatnih plaža? Možete BUKVALNO da odete na plažu svakog ekskluzivnog hotela i da posadite opremu u ona 3 metra do mora. Mogu da negoduju i blefiraju, ali ne smeju vam ništa. Znam jer su gilipteri na Saniju, filipinski radnici, pokušali na foru da me oteraju na šta su dobili samo glasan smeh.

Lola

pre 1 godinu

Posto putujem svetom od 20. godine, dakle 50 godina, dobro znam kako je izgledalo, a kako izgleda sada. Ukratko, odes da nesto vidis, a ne mozes od silnog sveta koji se sjatio ili su boravak na plazi i normalan ulazak na more misaona imenica. Dakle, logicno je - i ne daj boze dugog cekanja - da se posete lokacijama, pa i ulazak na plaze zakazuju i placaju, ali da se tu NORMALNO boravi. Pa ko ima, putovace, a ko nema nece. I sta nije jasno?
(Doslo vreme da se stavi prst na celo, 23. avgust 2022 19:15)
50 godina putovanja po exyu nije za pohvalu.
Znam da je tako, jer da ti imas para ne bi letovao gde su te guzve nego bi isao na more u Januaru kao covek.
Saljem ti slike iz Brazila ove godine.

megatronman

pre 1 godinu

Nitko živ me ne može natjerati na promjenu mišljenja da su većinom Dalmatinci obični neradnici. Njihov pogled na život ne uključuje rad, a posebno rad za nekog drugog u smislu volontiranja. Izuzeci su prisutni ali globalna slika se ne mijenja. Primjer A: pogledajte na što sliči Hvar ove godine.
Primjer 2: Singapur ima 30 milijardi dolara prihoda od turizma. Tri puta više od RH. Veličina je otprilike deset puta manja.
Ali u Singapuru će turist platiti 100+
dolara ako baci papirić. Red, red i red.
Ovo je neradnički zakutak zemaljske kugle.

Slobodan Petrovic

pre 1 godinu

Ma Kako da ne,sta da placam? Vazduh i morsku vodu? Stvarno bre ljudi ajde malo budute balansirani jer ocigledno niste. Pa planeta zemlja pa i more ne pripada ekskluzuvno vama,tako da teraj dalje......ovo je Jos jedna glupost u moru gluposti.

Rista

pre 1 godinu

U Italiji su sve plaze javne. Placaju se samo lezaljke i suncobrani, ko zeli da ih iznajmi. Ali ko donese samo peskir i svoj suncobran - nema problema, ne placa se.

gr

pre 1 godinu

@pivski kvasac
A tebi lepo, ispao si baja opasan, jeli? U cemu je fora da stavis svoj suncobran ispred nekog drugog, da gleda u tvoja dlakava ledja a, pri tome, imas kilometar dugu plazu?! Jel' se to radi iz inata, ljubomore sto neko ima da plati lezaljke pa, eto, Srbin ce da ga zezne? I ne, nisam od onih sto furaju fazon lezaljki, ponekad da ali, nikad nisam, nikome, zaklonio pogled jer i taj covek ima ista prava kao ja, zasto ne bi gledao u more?

Wienna

pre 1 godinu

Nisam cuo da se negde u Grckoj naplacuje ulaz na plazu. Postoje delovi pod lezaljkama, koje moras da platis, ali koliko sam video, cak i ispred tih lezaljki mozes da zabodes svoj suncobran. Mozes da ides na plazu i ispred hotela, samo ne mozes da sedas na njihove lezaljke.

Iznogud

pre 1 godinu

Moje pare trosim u hotelu,neidem kod lokalaca.Cena je ista,usluga daleko bolja...a vi potomci slobodnih ljudi nemoze se za dva tri meseca zaraditi da celu godinu parazitirate.Moracete nauciti nesto o cistoci,ljubaznosti,neki strani jezik,da bi vam neko dosao

paradajzer iz inata

pre 1 godinu

Kako god ali ne treba nam masovni turizam. Stvarno treba uraditi naučnu strategiju i očuvati more i obalu.
(paradajzeri na slamku, 23. avgust 2022 17:46)

Znači planirate da popunite ekskluzivne hotele bogatim gostima a vlasnici privatnih smeštaja na biro? Da ne mislite možda da će bogati turisti ići u privatan smeštaj? Mi paradajzeri ćemo uvek naći drugu destinaciju, al šta će vaši lokalni stanovnici da rade? Da pecaju ribu i plaćaju ulaz na sopstvenu plažu?

Wienna

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze)

Vi ste se odavno resili vase radnicke klase. Slabo vam dolaze iz drugih delova HR. Sad cete unistiti i te jadne ljude sto izdaju prosecne apartmane i sto pokusavaju da prezive do sledece sezone.

Prda jz turista

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze, 23. avgust 2022 18:00)

Ih Davore misliš da si otkrio neki recept? Od kad mi to praktikujeno. To se kod nas zove Šopska salata.

Cile Mile

pre 1 godinu

Do pre 10-ak godina sve plaže su bile otvorene i besplatne, plaćao se samo smeštaj i hrana, kako u Hrvatskoj, tako i u Grčkoj, Crnoj Gori... U međuvremenu ili smo mi poludeli, ili su njima previše zinula dupeta. Biće da je i jedno i drugo.

Jovan

pre 1 godinu

U redu ali zašto bi onda lokalna boranija držala plaže i smeštajne kapacitete. Neka sve pređe u vlasništvo velikih hotelskih lanaca ne pada mi na pamet da ležaljke plaćam nekom drljavom lokalcu. Takvi svojom skromnom ponudom i polovičnom uslugom ne mogu da konkurišu ozbiljnim hotelijerima. I mene nerviraju alavi neprofesionalni domaćini isto kao i njih paradajz turisti.

DaLanik

pre 1 godinu

Evo u Italiji (Napulj) se svaka plaža plaća. ima kao i besplatnih ali su to malu delovi i najlošiji. ulaz 20 evra (u ceni je lezaljka) i suncobran još 10 evra. Na Kapriju još skuplje. Može barem da se unosi svoja hrana. tragedija. ja sa ženom i ćerkom puknem 60€ svaki put kad idemo na plažu plus još rucak....želeo sam da vidim Napulj ali me italija više neće videti. Grčka je zakon.

A. Ford

pre 1 godinu

Ako budu naplacivali ulaz na plazu a izlaz sa plaze i ulaz u more ostane besplatan, nista nisu uradili.

Ja inace letujem na destinaciji gde se ulaz na plazu ne placa, u kojoj na plazu mogu da iznajmim lezaljku, suncobran ili ako zelim mogu da unesem i montiram sator, narucim hranu i pice ili unesem ako treba gajbu piva, karton zestokog pica i peceno jagnje.

Sime

pre 1 godinu

Zakon se sprema u Zagrebu, da vidimo šta će Dalmatinci da kažu na to.
(Legionar, 23. avgust 2022 17:30
Pa u Zagrebu su Dalmatinci,i premijer i presednik pa na dalje. Nesekiraj se ti..

genijalac

pre 1 godinu

bice ko u cg ,naspu sljunka i zagrade pola javne plaze, stolar im sklopi lazaljke da budu ko onom stranom casopisu , malo voca na tanjir po €25 i navise lezaljke. sve one divlje prelepe plaze su prodali, teraju te da se trpas na lezaljke leglo tuđeg znoja bakterija i gljivica. nema lepse nego na peskir ,spojis se sa prirodom i po potrebi na pice u bar. za to su kampovi zakon.

Alo alo

pre 1 godinu

Do tada pa i na dalje Slavonci se iseljavaju jer šta god radili ne mogu zaraditi za more tj ulaznice na plaze,....

Mozda ti Slavonci i dodju ponovo ali sa nemackim pasosima.

Prda jz turista

pre 1 godinu

Tako i triba. Dosta je more bilo za rajcica turiste a planina se skupo naplacivala. Ko hoce uzivat u ovoj krasoti 10 eura ulaz na plazu a lezaljka zavisi od plaze Bar cemo se rijesiti radnicke klase sa najmanjim prihodima. Pomidore i sira pa u svojeg doma.
(Davor Hrvoje vlasnik plaze, 23. avgust 2022 18:00)

Ih Davore misliš da si otkrio neki recept? Od kad mi to praktikujeno. To se kod nas zove Šopska salata.

Domagoj

pre 1 godinu

Odmah se pobunite drage komsije, jer ako pustite ovo da prodje, u buduce ce toga biti sve vise, dok celu obalu ne zabrane! Ovo sada je samo opit da se vidi reakcija!

Nikola

pre 1 godinu

Godinama smo letovali u Istri, jer ne volimo da budemo u mestu i na jakom suncu. Setali smo hladovinom pored mora i kad nam se svidi uskocimo u more. Istra je mozda jedinstvena po tome. Zamislite sad, kad god nam se ugreje gu...a da moramo da platimo ulaz i kupanje.

voma

pre 1 godinu

Samo me zanima ko ima pravo da proda nekome nešto što je vlasništvo svih nas, svakog bića koje je rođeno na planeti zemlji???
(voma, 23. avgust 2022 18:13)

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.
(Mario, 23. avgust 2022 19:52)

Ma ko je TAJ prvi koji je prodao bilo kome? Odakle njemu? Oteo, konfiskovao, zauzeo???

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.
(marko, 23. avgust 2022 19:46)

Buckaces se ti u kadi Mare vidim, ako ti skupo da platis ulaz na plazu, tesko da si tip koji placa muzeje, taksi, rent a kar a o restoranima i kaficima da ne govorim. Kad kazes da je buckanje usputno izmedju nekih drugih aktivnosti, preptostavljam da mislis na pecenje ajvara i przenja jaja na smestaju. Ne sekiraj se uvek ima Sutomore.
(Boss, 23. avgust 2022 22:18)


Izvini platisa, nisam te prepoznao,a viđen si u restoranu ,muzeju,a bio si i član biblioteke...oprosti ,stvarno si tako mali da te ni ne vidimo

AjdeDe

pre 1 godinu

Split,Rijeka, cijela Istra, Primošten,Omiš,Trogir, Hvar,Jelsa,cijeli Brač, Šolta, Krk, Cres, Zadar sve opozicija na vlasti neka daju zakon u prvo čitanje da vidimo kako se tresu gaće HDZovcima

Vladimir

pre 1 godinu

Vidim u Hrvatskoj letuje elita samo, kada bi se zezali!
Prosta, Nemačka, Češka i Poljska raja. Ima italijana po Istri (ali to je već italijansko).
Nećete videti vi elitnog turizma pa možda nikada. Kako stvari idu verujem da će srednji stalež Ruske federacije preuzeti inicijativu u "ljepoj vašoj".

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Hrvatske teritorijalne vode i more u vlasnistvu su gradjana Hrvatske, a ne svakog bica rodjenog na planeti.
(Mario, 23. avgust 2022 19:52

Zao mi je Maria ,ali moraš prihvatiti pre ili kasnije ,da su vas kupili za šaku mekinja,a ti laži sebe kako je sve hrvatsko,ma i Venecija je ,ali stvarnost boli...

ex

pre 1 godinu

To se naziva zakonom zagarantovana "sloboda kretanja"?
Taksa za ulaz u evropsku uniju, boravisna taksa, turisticka taksa, ulaz na plazu, dranje po restoranima.
Preostalo je jos zaista samo placanje vazduha po zapremini pluca, sto se meri po dolasku na destinaciju.
A mozda vise nisam mastovit pa iskrsne jos neka taksa.
Lep pogled, miris borova, miris mora, kafic prvi red, drugi red, ekoloska taksa za vlasnike kola...
Evo, mozda nije lepo, ali izgovoricu, dabogda crkli van sezone, krvopije.

A moze i ovako.
Kad dodju u grad, naplata ulaska u grad, ekoloska taksa, komunalna taksa, kafic prvi red, drugi red, obavezan suncobran u kaficu, naplacivanje muzike.
Normalno, ovo sve samo za one koji dodju iz nekog mesta na moru.

marko

pre 1 godinu

Oni po kojima je svako ko ne želi da plaća ulaz na plažu ili iznajmljuje ležaljke "paradajz turista" treba da imaju u vidu da ne zamišlja svako odmor na moru kao celodnevno izležavanje na plaži. Neko voli da ode na plažu da se "bućne" između nekih drugih aktivnosti, neko plažu doživljava kao nešto što se podrazumeva prilikom boravka na moru i nije mu u centru planova i to sve nije problem dok je pristup plažama slobodan. Kada se plaža privatizuje i ulaz naplaćuje, onda se generalno usluga i cena formiraju uz pretpostavku da gosti tu dolaze da provedu veći deo dana i da im je to centralna aktivnost, da tu dolaze radi nekog komercijalno upakovanog "zaokruženog iskustva", nameće se neki model odmora i svi koji se u to ne uklapaju bivaju diskriminisani cenama nesrazmernim onome što su želeli.

Igorsulic

pre 1 godinu

Nisza nije tako..Samo ae razmatra prijedlog da se, za dobru lovu, omoguci to hotelima sa 5+ zvijezdica. Opet se ljudi digli tako da ni to nece proci..

Mirko Kojotovski

pre 1 godinu

Na Sejšelima je svaka plaža javno dobro i imas pravo da ga posetiš.Tamo gde su poznati hoteli moras se dan ranije prijaviti da ne dođe do gužvi.Interesantno

Demokrata u nastanku

pre 1 godinu

Ništa od toga, danas na Dnevniku potpredsjednik vlade i ministar gospodarstva Oleg Butković demantovao ta nagađanja.

Djordje

pre 1 godinu

U Crnoj Gori je to vec ukljuceno u zakon o morskom dobru, jos barem od 2011, u clanu 26, kojim se vrlo cesto koriste hoteli da naprave ugovor kojim delove morskog dobra rezervisu za upotrebu svojim gostima:
"Davanjem dijela morskog dobra koncesijom, druga lica se mogu djelimično ili
potpuno isključiti iz upotrebe morskog dobra."
...
"Ako je davanjem dijela morskog dobra na koncesiju, ugovorom o koncesiji
upotreba morskog dobra za druga lica djelimično ili potpuno isključena od
upotrebe ili korišćenja, to isključenje mora biti navedeno u odluci o davanju
koncesije i ugovoru."

bgd

pre 1 godinu

U Svetu su se pravila ponašanja oduvek menjala, ali promene primećuju samo savremenici istih. Posle je to nekoj narednoj generaciji realnost i rutina koje su opet podložne promenama i tako stalno.

vodnik

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)
Ako si ti zacrebcanin onda sam ja Kinez.Ajde cuti.

billy_the_cat

pre 1 godinu

Ovi što podržavaju ulaz na plažu- nisu normalni. Pogotovo ako ste zaista Hrvati, to vam je čisti pucanj u potkoljenicu. Prošlo ljeto sam za 7 dana ostavio preko 1000 eura za nocenje I veceru, I par sitnica. Bez luksuza, sasvim normalno. Ionako ste toliko digli cijene da se vase stare musterije česi i Svabe na sva zvona žale. vi bi jos da naplaćujete ulaz na plažu. Pa probajte, Grčka I Turska se već raduju.

Mario

pre 1 godinu

Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 23:59

Ko je rekao da niko nema pravo da dodje??
Ali da ne daj Boze proda ili da u koncesiju imaju pravo samo hrvatski gradjani kroz svoje na izborima izabrane predstavnike! Eto, to je fora, a ti mozes samo da se kupas i zamisljas da imas jednako pravo ako ti je to fora.

aca

pre 1 godinu

princip je jednostavan novac umesto na sveze voce i povrce od lokalaca ili neki lokalni mali restoran odlazi nekom bitnom investitoru za ulaz na plazu. e sada ko vam je bitniji??
vrlo brzo cete biti destinacija za izbegavanje za vecinu. nemojte misliti da bogati samo cekaju da istresu novcanik nekome, to su jajare vece nego sto mislite.

kraja

pre 1 godinu

...ako se ne varam, vec jednom su to pokusali, pa je utvrdjena zona uz more kao javna povrsina i onemoguceno je zatvaranje pristupa moru...
...no, bahati vlasnici koji su u vreme bezvlasca uspeli da izgrade objekte na samoj morskoj obali ne zele da ih neko ometa u koriscenju vlastite obale, pa opet pokusavaju to da ozakone...
...pitanje za drzavu, zasto je uopste dopustila da cak i nacrt takve otimacine udje u razmatranje...???
...primer, od plaze solila u crnoj gori citava dva kilometra su kuce izgradjene na samoj obali, niti mozete da pridjete moru niti vam vlasnici dozvoljavaju da izadjete iz vode na "njihove" plaze, odnosno betoniranu obalu...

mario

pre 1 godinu

Kupice im braca Nemci obalu, nastampanim evrima. Banana drzava.
(nenad, 23. avgust 2022 21:54)
Kaže netko tko radi kao najjeftinija radna snaga u Europi za iste te Nijemce u Srbiji.
I još im dajete subvencije, pa tko je onda banana država..!?

Tek onako

pre 1 godinu

Iskreno mislim da je more i odmor na moru preuveličana ugodnost, mnogo para potrošiš za malo kupanja i sunčanja, ima sunca i u selima vodu istuširaš se sunčaš šetaš za daleko manje novca.More je već preteralo juri se svaki dan po plažama gužve i svi te deru po džepu, od kioska pa dalje.

Renterijer

pre 1 godinu

Sad će rajcica turisti da se bune. Svi koji imaju novaca se ovome raduju. Ko nema Sutomore je za vas. Vise ni pomidore ne kupujete, sve nosite. Za kaj nam tribate?
(Gospodar, 23. avgust 2022 18:12)

Svim ovim nazovi renterijerimana moru, što im smetaju paradiz turisti, samo da kažem da silno grešite ... Tip turista koji vi priželjkujete, možete samo da sanjate . Takav turista će otiči u Tursku, u Grčku na ostrva, Španiju ... Hr ima suviše kratku sezonu, nestabilno vreme i ne baš toplo more, da bi iko rizikovao da mu propadne odmor zbog kiše,vetrova i slično ... Tako da možete jedino da računate na masovne tipove turista poput Nemaca, koji kada je vreme lepo, bookira apartman, i dođe kolima ili kamperom, sa pivom i vodom kupljenim u Nemačkoj ... Čak vam je i srpski pomidore turista poželjan, jer za razliku od nemačkog, kad izađe u restoran, i ostavi neku napojnicu konobaru za razliku od nemca ... A kad uvedete plaćanje ulaza na plažu, pošto plaćanje ležaljki ne možete, jer nemate gde da ih stavite na stene, pored svega ostalog što skupo naplaćujete zadnjih godina, počev od kugle sladoleda, parkinga itd , i ostanete bez paradaiz turista, ostaće vam i apartmani prazni, pa gle čuda moraćete nešto i da radite, da bi zaradili za taj isti skupi paradaiz ...

Jew USA

pre 1 godinu

Ovde kod nas tj u mojoj drzavi i u susedne dve plaze se ne placaju. Koliko znam tako je i u ostalim drzavama. Placa se parking pored plaze ako dodjete peske jednostavno udjete na plazu nema nikakvih lezaljki sami nosite svoje lezaljke peskire, stolice. Ja leti drzim dve stolice u gepeku da imam kad idem na plazu koja je 15 mimuta voznje od moje kuce a zimi lopatu da se izvlacim iz snega ako zatreba. Na Karibima se plaze ne placaju i u Spaniji bar gde sam ja bila.

dalmos

pre 1 godinu

Ja sam Zagrepčan, al u Dalmaciju ne idem ni mrtav. Zagrepčani u Dalmaciji imaju isti status ko i Srbi, jednako ih vole. Pa zato lagano Grčka, Turska, Malta, bilo gdje di me ne gledaju ko ratnog zločinca...
(zg=bg, 23. avgust 2022 22:09)

U pravu si. Pre bih letovao na Savi u Zg nego u Dalmaciji. Purgeri su zakon.
(Tim, 23. avgust 2022 22:39)

da, da, ista vi nesretja;)

mario

pre 1 godinu

Hrvatske vode? Pa sta? O cemu pricas,zato sto su Hrvatske vode kao fora Niko tu nema prava da dodje mislim,sta je poenta? Zasto onda onolika kampanja pa zovete u HR? More je Jadransko i pristupacno ko God zeli da dodje,znaci onog trenutka kad zaplivam u njemu ono je moje a ti me ubedjuj da nije....... Mislim svasta......
(Slobodan Petrovic, 23. avgust 2022 23:59)
Daj nam objasni kako je tvoje?
Dakle od toga što piše u članku nema ništa jer je obala pomorsko dobro i ne može biti privatno vlasništvo i u vlasništvu je države.

Pera

pre 1 godinu

Ulaz na plaže se je naplaćivao i za vreme SFRJ. Nije bilo mnogo ali za te pare nisi dobio ništa. Samo ulaz. Na hotelske plaže se nikako nije moglo ući.

Komša

pre 1 godinu

U redu ali zašto bi onda lokalna boranija držala plaže i smeštajne kapacitete. Neka sve pređe u vlasništvo velikih hotelskih lanaca ne pada mi na pamet da ležaljke plaćam nekom drljavom lokalcu. Takvi svojom skromnom ponudom i polovičnom uslugom ne mogu da konkurišu ozbiljnim hotelijerima. I mene nerviraju alavi neprofesionalni domaćini isto kao i njih paradajz turisti.
(Jovan, 23. avgust 2022 20:29) 

Pa nije u redu.I loše ti je razmišljanje.
Uveren sam da bi, samo kada bi malo bolje pogledali ko je ko vrlo brzo došli do zaključka da ti što deru turiste u najvecem broju slucajeva nisu mestani.
Ne u Hrvatskoj,nego svuda.
Nazalost, mestani su progutali udicu "razvoja turizma" i umestobda budu gospoda dozvolili su da im ljudi sa strane ulete sa lovom i skupljaju kajmak - ono do cega mogu da dobace je da voze za te lovatore turisticke camce ,rade kao posluga ili izdaju svoj smestaj po cenama koje su samo prividno visoke (izadje im na nos to sto uzmu).
Turista koji je bio spreman da plati debelo za smestaj u prirodi,cak oskudan,autentican,da uziva u toj istoj prirodi,da klopa u autenticnom restorancicu sada ide na retka mesta gde je lokalna zajednica sprecila bitange da im prave Diznilend od mesta.
Uvek pre dinar mestaninu nego industriji turizma.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

ja sam dalmatinac al vise volim srbe neg purgere! srbi su zakon!
(Oscarska seljacina vozi raspalu Skodu super be, 24. avgust 2022 13:01
Ja sam purger al više volim Srbe u Zagrebu neg dalmatince! Srbi su zakon!

marko_sthlm

pre 1 godinu

@ "U Italiji su sve plaze javne. Placaju se samo lezaljke i suncobrani, ko zeli da ih iznajmi. Ali ko donese samo peskir i svoj suncobran - nema problema, ne placa se.
(Rista, 23. avgust 2022 18:07)"


Potpuno netačno, nažalost.

Većina plaža u Italiji je.privatna tj. date su na upravljanje privatnim poduzetnicima.
Na te plaže ne možeš da uđeš dok ne platiš imao ili nemao svoj suncobran sa sobom.

"Slobodne" plaže postoje u svakoj opštini ali su to najgori i najružniji delovi plaže i veoma male površine.

Nažalost.

mile

pre 1 godinu

Ko postavlja ogradu na plaži i naplaćuje ulaz,Prvo treba da dokaže imovinsko pravo,i istoriju imovinskog prava bar pedeset godina u nazad.....