Utorak, 13.10.2020.

13:30

Zašto je građanima Srbije toliko važno da se grčke granice otvore? "Zaista smo razočarani"

Izvor: B92

Zašto je graðanima Srbije toliko važno da se grèke granice otvore? "Zaista smo razoèarani" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Smuki

pre 3 godine

@Pravoslavni brat

Pricas kako su zabrane ulaska za nase gradjane u Grckoj uperene protiv Beograda dok isti taj Beograd je vodio kampanju Letujte u Srbiji?

Gde vi ovde vidite znak jednakosti?

Ćomi

pre 3 godine

Moj drugar je privrednik i ima tamo firmu. Ne moze da ode tamo, propasve mu sve. Niti je turista, niti ima nekretninu, nego mu zivot ovisi o tome, a ne moze. Samo kamiondzije i vlasnici stanova mogu. Suludo. Da je Srbija zabranila grckim investitorima ulazak, onda bi verovatno bio problem, posto ih ima stotine, ovako, nema veze, koga briga za njega...

Little sweet girl

pre 3 godine

Upropastili su nam leto besmislenim i bespotrebnim zatvaranjem granica, očigledno je da je taj bezobrazluk posledica teške političke ujdurme, koja je potrebno opravdanje dobila u vidu opasnosti od zaraze. Po mom mišljenju, za dva do tri meseca trebalo bi neizostavno da dođe do otvaranja svih graničnih prelaza u svetu, bez nameta u vidu plaćanja PCR i IGM testova (koji nisu ni skupi, ali se uzimaju iz krvi , pa postoji opasnost od reakcije osobe, zavisno od ustrojstva organizma), da se, ako je ikako moguće, posve ukinu testovi za putovanja (i poslovna i turistička) jer niko neće putovati bolestan, niti je to fizički moguće, a posebno ne u velikom broju, i da počnemo da dovodimo život u normalne tokove.Ako se nastavi s raznim represijama i ograničenjima, i ponovo počne sa zatvaranjem ljudi u kuće, nepovratno propada ekonomija, što bi izazvalo totalni sunovrat i krizu u celom svetu.Deveti je mesec kako nikako ne iščezava virus, a skoro ništa drugo i ne slušamo sem beskrajne rasprave o virusu, i života u stalnom strahu, koji je genijalno opisao veliki italijanski književnik Dino Bucati u jednoj svojoj priči.Što se letovanja tiče, valjda ćemo moći da putujemo bez opterećenja, ne samo u Grčku, već i u sve druge zemlje.Mnogi, ne samo ja, ne mogu bez mora, to se posebna dimenzija života, i neće mi više niko na svetu to uskraćivati, a srećom nije ni sad.Možda bih baš Grčku i posetila, pored moje voljene Boke, uostalom, toliko je prelepih mora, koje vredi videti , svako je posebno.

Little sweet girl

pre 3 godine

Upropastili su nam leto besmislenim i bespotrebnim zatvaranjem granica, očigledno je da je taj bezobrazluk posledica teške političke ujdurme, koja je potrebno opravdanje dobila u vidu opasnosti od zaraze. Po mom mišljenju, za dva do tri meseca trebalo bi neizostavno da dođe do otvaranja svih graničnih prelaza u svetu, bez nameta u vidu plaćanja PCR i IGM testova (koji nisu ni skupi, ali se uzimaju iz krvi , pa postoji opasnost od reakcije osobe, zavisno od ustrojstva organizma), da se, ako je ikako moguće, posve ukinu testovi za putovanja (i poslovna i turistička) jer niko neće putovati bolestan, niti je to fizički moguće, a posebno ne u velikom broju, i da počnemo da dovodimo život u normalne tokove.Ako se nastavi s raznim represijama i ograničenjima, i ponovo počne sa zatvaranjem ljudi u kuće, nepovratno propada ekonomija, što bi izazvalo totalni sunovrat i krizu u celom svetu.Deveti je mesec kako nikako ne iščezava virus, a skoro ništa drugo i ne slušamo sem beskrajne rasprave o virusu, i života u stalnom strahu, koji je genijalno opisao veliki italijanski književnik Dino Bucati u jednoj svojoj priči.Što se letovanja tiče, valjda ćemo moći da putujemo bez opterećenja, ne samo u Grčku, već i u sve druge zemlje.Mnogi, ne samo ja, ne mogu bez mora, to se posebna dimenzija života, i neće mi više niko na svetu to uskraćivati, a srećom nije ni sad.Možda bih baš Grčku i posetila, pored moje voljene Boke, uostalom, toliko je prelepih mora, koje vredi videti , svako je posebno.

juraj

pre 3 godine

@ C i n i k
Evo malo podataka za tvoju dušu:
U Srbiji posluje više od 250 hrvatskih tvrtki, ali ako se uzmu u obzir i obrti, brojka je puno veća. Prema podacima APR-a oko 1400 privrednih subjekata u Srbiji je u vlasništvu hrvatskih državljana. Među najvećim tvrtkama koje posluju u Srbiji su: Idea, Podravka, Končar, Nexe, Milenijum osiguranje, Atlantic grupa...
Žalim slučaj, ali prsti ne pomažu... Mogu samo konstatovati: tako preduzetan, a tako neobavešten!

Doris

pre 3 godine

Zato jer nam pripada deo Grcke,jos iz vremena Cara Dusana;)
(Jovanovic, 13. oktobar 2020 16:18)
Hvala vam na glasu.

Zbog takvih kao ti nas svi mrze.
Onda i Turci imaju prava na nekad osvojene teritorije. I ostali kolonizatori.

C i n i k

pre 3 godine

A druga stvar, zašto bi Hrvatska zatvarala vrata svom izvozu i kapitalu?! Srbija, zemlja u kojoj posluje na desetine hrvatskih preduzeća i firmi (ako ne i stotine) je doslovno hrvatska kolonija u kojoj se eksploatiše jeftina radna snaga i kojoj uvaljuju svoje proizvode... Zašto niko ne spominje prisustvo nekog grčkog oficira na godišnjici proslave ''Oluje'' prije koju godinu, da li su se Grci tada pitali kako mi na to gledamo?!
(Vedran, 13. oktobar 2020 23:50)


U SRB mozda ima nka hr firma ali to na prste 1 ruke moze da se izbroji, ndm se da ih vise ovde nkd nece ni biti,ja im nkd nbih dozvolio da ovde rade, u najboljem slucaju uveo bih reciprocitet.
Frikom je inace pripao ruskom fondu samo da podsetim.
Nikad "GR oficir" nije bio na toj proslavi u hr i zato o tome niko i ne pise.
SRB brzo raste a hr debelo pada, to je trend i to ce tako ostati,za par godina cemo ih pitati gde su..

Vedran

pre 3 godine

ne zaboravite da je u hrvatsku moglo da se ide celog leta!
(lega, 13. oktobar 2020 16:55)

Da, ali sa dokazom da si uradio PCR test i da si negativan na isti, ili da po ulasku odmah ideš u kućni karantin u trajanju od 14 dana...
Kao prvo, jedine 3 zemlje u okruženju u koje sve ovo vrijeme državljani Srbije mogu bez ikakvih prethodno ispunjenih uslova da uđu na neograničeni boravak su Albanija, BiH i Turska a ne Hrvatska.
A druga stvar, zašto bi Hrvatska zatvarala vrata svom izvozu i kapitalu?! Srbija, zemlja u kojoj posluje na desetine hrvatskih preduzeća i firmi (ako ne i stotine) je doslovno hrvatska kolonija u kojoj se eksploatiše jeftina radna snaga i kojoj uvaljuju svoje proizvode... Eto zašto oni nisu Srbiji zatvorili granice, a svi koji misle da su to uradili zato što žele dobrosusjedske odnose, ili ne daj Bože, zato što vas vole, taj ima ozbiljan psihički problem!
Nego, da pitam ove što govore da Grci drže zabranu ulaska srpskim državljanima u njihovu zemlju zbog ''šurovanja'' naše vlasti sa Erdoganom, a na koji to način oni ''šuruju'' i da li nešto rade protiv Grčke?! Kakve veze imaju odnosi Srbije i Turske sa Grčkom?! Zašto niko ne spominje prisustvo nekog grčkog oficira na godišnjici proslave ''Oluje'' prije koju godinu, da li su se Grci tada pitali kako mi na to gledamo?!

connected

pre 3 godine

Meni je ovako super, posle 13 godina letovanja u Grčkoj dosadili su i oni meni i ja njima. Obišao sam nekoliko ostrva i kontinenralni deo. Video sam šta me je zanimalo i dosta mi je Grčke na neko vreme. Poslednjih godina sam išao tamo na insistiranje i pritisak porodice. Dobro je što sada ne moram da izmišljam opravdanja zašto mi se ne ide u Grčku. Samo da potraje zabrana i da konačno promenim destinaciju za odmor.

ivan

pre 3 godine

@(Jjj, 13. oktobar 2020 20:52) Kako nemas alternativu? Turska, Egipat, Tunis, Hrvatska, Italija, Spanija, Crna Gora, Albanija. Ili hoces reci da "nemas alternativu" jer nigde nije lepo kao u Grckoj? :)

Jjj

pre 3 godine

Ma da imamo bilo kakvu alternativu, u smislu da je lepo more, lepe i brojne plaze, kolima dostupno i jeftino, ne bi mene Grcka nikada videla. Znam, moze u Albaniju, ali ume da bude velika guzva.

трт-мрт

pre 3 godine

Мени је јако,јако драго што народ у Србији нема теже,прече животне проблеме него где ће на одмор(ако је тачно судећи по коментарима на Б92)то ми је јако лепо откриће за време ове пандемија(лажне или не).Ми баш имамо јасне приоритете у животу па зато нам је стандард сваким даном све бољи:)Поздравко свим добрим људима у дивној нам Србији и комшилуку из Бгд.:*** Чувајте се људи!

Putnik

pre 3 godine

Možda su naši ljudi ukupno 10. po broju turista u Grčkoj, ali ovde na Severu su 1. Da je našim ljudima dopušten dolazak, došli bi u ozbiljnijim brojevima. Ovde zadnja dva meseca ima nešto Nemaca i Engleza, međutim to su smešni brojevi. Da li to neko hoće da veruje ili ne, Grčka ima katastrofalan zdravstveni sistem, još znatno gori od našeg, plus daju svega 25% kapaciteta jedinica za intenzivnu negu na Covid, a ostalo čuvaju za standardne bolesti. Plus na to imaju neviđen outbreak (u odnosu na njihovu prolećnu situaciju), koji nikako ne uspevaju da stave pod kontrolu. Možda mogu ponekog zaraženog Nemca ili Engleza da ishendluju, sa eventualnom bulumentom naših ne bi mogli da izađu na kraj.

Tu je takođe i finansijski aspekt. Lečenje naših bi palo na njihov trošak, čak i onih blažih slučajeva, dok građani EU imaju i zdravstvene kartice EU, a Bugare i Rumune mogu možda eventualno i da ekspeduju, pošto je manja razdaljina u pitanju.

Ako se uopšte radi o politici, možda iza toga stoji ideja da dignu "kvalitet" (t.j. finansijsku moć) gostiju na severu Grčke. Lošom uslugom Grci su na Severu oterali Engleze i Nemce, dok našima mnogo što-šta nije bitno i preuzeli su večinski udeo u turizmu na Severu. Sećam se još vremena kad su Haniotijem carevali pijani Englezi i urlali i trošili celu noć po karaoke barovima. Možda i oni na globalnom nivou žele da "unaprede" turizam, dok lokalci, naravno, obožavaju naše.

Ali pre će biti da je nemoć njihovog zdravstvenog sistema u pitanju.

neutralni felš

pre 3 godine

 Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!
(Nikola Kozic,
Na Krf, jer su Grci zabranili boravak na kopnu. Dok nije došla mornarica Kraljevine Italije i prevezla ih u Italiju.
(a, 13. oktobar 2020 17:41)


francuzi su grčkoj zapretili bombardivanjem luka ako ne prime srpsku vojsku kroz svoje granice.

Melita Sandić

pre 3 godine

Zato jer nam pripada deo Grcke,jos iz vremena Cara Dusana;)
(Jovanovic, 13. oktobar 2020 16:18)

I pre Cara Dušana. Dušan je u svojim "osvajanjima" samo zaokruživao etničku teritoriju na koj su živela srpska plemena od davnih dana.

zorule

pre 3 godine

Zašto je građanima Srbije toliko važno da se grčke granice otvore? - zato jer srbija kao pobjednica u velikim ratovima nema more pa bar u grčkoj da umoče svoj opanak u slanu otopinu.

bobo mk

pre 3 godine

Ostaje pitanje zašto nam njje dozvoljen ulazak ni uz PCR test; kažete?
Ne ostaje tu nikakvo pitanje. Ovo je fijasko naše diplomatije, a ambasadora posebno. Činjenica da se stalno družimo sa Erdoganom sigurno ne pomaže, doduše.
Naravno, isti fijasko se dešava i u Rusiji, takodje bratskoj zemlji.
U svakom slučaju, nemaju ove zabrane neke naročite veze sa koronom. To su jasne političke poruke Beogradu.
(Pravoslavni brat, 13. oktobar 2020 16:32)

Ovo nema veze sa diplomatijom, grci su odluku doneli isključivo na ekonomskim principima. Jednostavno su želeli bogatije goste. Brat za brara, sir za pare.

stefan beograd

pre 3 godine

Ni ja nam nebi dao. Fiktivne brojke od pocetka pandemije. Fiktivne su i trenutno. Ponasanje takozvane struke i odluka dovelo je do zasicenja velikog broja ljudi i bespovratne kontrole nakon bespotrebnog karantina, pa se ljudi masovno osecaju prevareno (sto verovatno i jeste istina) i niko se skoro ne ponasa prema preporukama osim onih koji neprestano gledaju u televiziju, naravno, penzioneri. Danas je mucenik kisnuo ispred pekare dok se nije skroz ispraznila, penzos, slusa preporuke... haos

vidoje

pre 3 godine

@Surovoiskrenaosoba tzv.realista ... "zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi."

Ako smo 10-i na listi po broju turista tek onda ne vidim opasnost od korone po ostale, pogotovo kada to uporedimo sa Englezima, Nemcima, Francuzima koji su na prvim mestima po broju turista sa daleko vecim brojem zarazenih od nas. A da je Grcka "ozbiljna" drzava dozvolila bi gradjanima Srbije ulazak sa negativnim PCR testom. Ako ne veruje nasim testovima, mogla je nesto i da zaradi - testiranje na grckoj granici uz placanje testa. Ovo kako se ponela Grcka govori da to nema veze sa covid-om.
Posto je to politicka stvar, onda imam razumevanja za njihove odluke.

koronarius

pre 3 godine

Predlazem Grckoj da ustupi Srbiji parce svoje obale. Recimo jedan prst na Halkidikiju po svom izboru ili onaj zaliv oko Asprovalte ili 50tak km Olimpske regije ( tamo ionako samo mi dolazimo). Bolje da se to resi mirnim putem, dogovorom, nego da idemo da osvajamo.

Duga.putovanja

pre 3 godine

Pa zato sto necemo da sedimo kod kuce, vec i da predjemo preko granice i da se vidimo sa decom, prijateljima, rodjacima... Dacicu, umesto sto pijes i pevas svake veceru, uradi nesto da Srbija predje u zelenu zonu! I ovako imamo mali broj zarazenih u odnosu na vecinu EU zemalja.

Nikola Kozic

pre 3 godine

Neka je sramota svakog Srbina koji ima išta da kaže protiv Grka i Grčke . Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!

C i n i k

pre 3 godine

Gledajte, i sam sm misio da GR nsto mulja, svima je neobjasnjivo zasto gradjani SRB nmg da udju ( a ima zaista mnogo vlasnika kuca i app u GR iz SRB) medjutim ja sm danas cuo da je GR predstavnik u EK trazio da se SRB stavi na bezbednu listu ali da to EK nije htela ni da razmatra, dakle GR izgleda da prati preporuke EK sto kako vidim sem njih niko drugi ne radi, zato je mozda bolje pitanje dal smo mi mozda slabo lobirali kod EK, jer realno imamo ispod 14 inf na 100 000 ljudi..?

ivan

pre 3 godine

Da malo pojasnim - u Grckoj postoji podela sever/jug. Sadasnji premijer je poreklom sa Krita, dakle debeli jug i njega bas beiga za narod na severu za koji dosta Grka smatra da nisu “pravi” Grci ner ima dosta izbeglica (proteranog grckog stanovnistva). I zato se vlada nije ni bavila turizmom na severu i eto kako smo mi nastradali (mada ne zaboravimo kamo smo imali fiktivno niske brojeve tokom juna, a Grci nasumicnim testiranjem otkrili gomilu).

C i n i k

pre 3 godine

Zato sto se u Bgd kupovao test za male pare..,zato sto surujemo sa turcima....zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi.Bravo za Grke...bice mora ,mozemo mi ici tamo i ovamo ali u Grckoj je najlepse!
(Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 13. oktobar 2020 16:55)


Ti izgleda vise mrzis SRB i Srbe ngo onaj manijak iz hr sto se rokno onomad tamo?
Kolko vas to ima jbt?
Vrv si i ti ngde fasovo antisrpski virus ili sta?

a

pre 3 godine

 Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!
(Nikola Kozic,
Na Krf, jer su Grci zabranili boravak na kopnu. Dok nije došla mornarica Kraljevine Italije i prevezla ih u Italiju.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Zato sto se u Bgd kupovao test za male pare..,zato sto surujemo sa turcima....zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi.Bravo za Grke...bice mora ,mozemo mi ici tamo i ovamo ali u Grckoj je najlepse!

čabar

pre 3 godine

Grci su nas prvi pustili i zatvorili granice kada su videli da se testovi kupuju za 20 - 50 eur i da smo maglo počeli da širimo virus po letovalištima. Ima puno do nas, ali kao sto neko reče svi nas mrze, a mi jadni dobice.

Pravoslavni brat

pre 3 godine

Ostaje pitanje zašto nam njje dozvoljen ulazak ni uz PCR test; kažete?
Ne ostaje tu nikakvo pitanje. Ovo je fijasko naše diplomatije, a ambasadora posebno. Činjenica da se stalno družimo sa Erdoganom sigurno ne pomaže, doduše.
Naravno, isti fijasko se dešava i u Rusiji, takodje bratskoj zemlji.
U svakom slučaju, nemaju ove zabrane neke naročite veze sa koronom. To su jasne političke poruke Beogradu.

Adi

pre 3 godine

Sledece godine Turska,Nikad nisam bio,Mozda mi se svidi pa i narednih godina letujem tamo.Braca Grci ce nas moliti da se vratimo na njihovu obalu,Al da ne bude kasno malo.

čabar

pre 3 godine

Grci su nas prvi pustili i zatvorili granice kada su videli da se testovi kupuju za 20 - 50 eur i da smo maglo počeli da širimo virus po letovalištima. Ima puno do nas, ali kao sto neko reče svi nas mrze, a mi jadni dobice.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Zato sto se u Bgd kupovao test za male pare..,zato sto surujemo sa turcima....zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi.Bravo za Grke...bice mora ,mozemo mi ici tamo i ovamo ali u Grckoj je najlepse!

Pravoslavni brat

pre 3 godine

Ostaje pitanje zašto nam njje dozvoljen ulazak ni uz PCR test; kažete?
Ne ostaje tu nikakvo pitanje. Ovo je fijasko naše diplomatije, a ambasadora posebno. Činjenica da se stalno družimo sa Erdoganom sigurno ne pomaže, doduše.
Naravno, isti fijasko se dešava i u Rusiji, takodje bratskoj zemlji.
U svakom slučaju, nemaju ove zabrane neke naročite veze sa koronom. To su jasne političke poruke Beogradu.

koronarius

pre 3 godine

Predlazem Grckoj da ustupi Srbiji parce svoje obale. Recimo jedan prst na Halkidikiju po svom izboru ili onaj zaliv oko Asprovalte ili 50tak km Olimpske regije ( tamo ionako samo mi dolazimo). Bolje da se to resi mirnim putem, dogovorom, nego da idemo da osvajamo.

Nikola Kozic

pre 3 godine

Neka je sramota svakog Srbina koji ima išta da kaže protiv Grka i Grčke . Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!

a

pre 3 godine

 Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!
(Nikola Kozic,
Na Krf, jer su Grci zabranili boravak na kopnu. Dok nije došla mornarica Kraljevine Italije i prevezla ih u Italiju.

Adi

pre 3 godine

Sledece godine Turska,Nikad nisam bio,Mozda mi se svidi pa i narednih godina letujem tamo.Braca Grci ce nas moliti da se vratimo na njihovu obalu,Al da ne bude kasno malo.

ivan

pre 3 godine

Da malo pojasnim - u Grckoj postoji podela sever/jug. Sadasnji premijer je poreklom sa Krita, dakle debeli jug i njega bas beiga za narod na severu za koji dosta Grka smatra da nisu “pravi” Grci ner ima dosta izbeglica (proteranog grckog stanovnistva). I zato se vlada nije ni bavila turizmom na severu i eto kako smo mi nastradali (mada ne zaboravimo kamo smo imali fiktivno niske brojeve tokom juna, a Grci nasumicnim testiranjem otkrili gomilu).

C i n i k

pre 3 godine

Gledajte, i sam sm misio da GR nsto mulja, svima je neobjasnjivo zasto gradjani SRB nmg da udju ( a ima zaista mnogo vlasnika kuca i app u GR iz SRB) medjutim ja sm danas cuo da je GR predstavnik u EK trazio da se SRB stavi na bezbednu listu ali da to EK nije htela ni da razmatra, dakle GR izgleda da prati preporuke EK sto kako vidim sem njih niko drugi ne radi, zato je mozda bolje pitanje dal smo mi mozda slabo lobirali kod EK, jer realno imamo ispod 14 inf na 100 000 ljudi..?

stefan beograd

pre 3 godine

Ni ja nam nebi dao. Fiktivne brojke od pocetka pandemije. Fiktivne su i trenutno. Ponasanje takozvane struke i odluka dovelo je do zasicenja velikog broja ljudi i bespovratne kontrole nakon bespotrebnog karantina, pa se ljudi masovno osecaju prevareno (sto verovatno i jeste istina) i niko se skoro ne ponasa prema preporukama osim onih koji neprestano gledaju u televiziju, naravno, penzioneri. Danas je mucenik kisnuo ispred pekare dok se nije skroz ispraznila, penzos, slusa preporuke... haos

Duga.putovanja

pre 3 godine

Pa zato sto necemo da sedimo kod kuce, vec i da predjemo preko granice i da se vidimo sa decom, prijateljima, rodjacima... Dacicu, umesto sto pijes i pevas svake veceru, uradi nesto da Srbija predje u zelenu zonu! I ovako imamo mali broj zarazenih u odnosu na vecinu EU zemalja.

neutralni felš

pre 3 godine

 Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!
(Nikola Kozic,
Na Krf, jer su Grci zabranili boravak na kopnu. Dok nije došla mornarica Kraljevine Italije i prevezla ih u Italiju.
(a, 13. oktobar 2020 17:41)


francuzi su grčkoj zapretili bombardivanjem luka ako ne prime srpsku vojsku kroz svoje granice.

vidoje

pre 3 godine

@Surovoiskrenaosoba tzv.realista ... "zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi."

Ako smo 10-i na listi po broju turista tek onda ne vidim opasnost od korone po ostale, pogotovo kada to uporedimo sa Englezima, Nemcima, Francuzima koji su na prvim mestima po broju turista sa daleko vecim brojem zarazenih od nas. A da je Grcka "ozbiljna" drzava dozvolila bi gradjanima Srbije ulazak sa negativnim PCR testom. Ako ne veruje nasim testovima, mogla je nesto i da zaradi - testiranje na grckoj granici uz placanje testa. Ovo kako se ponela Grcka govori da to nema veze sa covid-om.
Posto je to politicka stvar, onda imam razumevanja za njihove odluke.

Putnik

pre 3 godine

Možda su naši ljudi ukupno 10. po broju turista u Grčkoj, ali ovde na Severu su 1. Da je našim ljudima dopušten dolazak, došli bi u ozbiljnijim brojevima. Ovde zadnja dva meseca ima nešto Nemaca i Engleza, međutim to su smešni brojevi. Da li to neko hoće da veruje ili ne, Grčka ima katastrofalan zdravstveni sistem, još znatno gori od našeg, plus daju svega 25% kapaciteta jedinica za intenzivnu negu na Covid, a ostalo čuvaju za standardne bolesti. Plus na to imaju neviđen outbreak (u odnosu na njihovu prolećnu situaciju), koji nikako ne uspevaju da stave pod kontrolu. Možda mogu ponekog zaraženog Nemca ili Engleza da ishendluju, sa eventualnom bulumentom naših ne bi mogli da izađu na kraj.

Tu je takođe i finansijski aspekt. Lečenje naših bi palo na njihov trošak, čak i onih blažih slučajeva, dok građani EU imaju i zdravstvene kartice EU, a Bugare i Rumune mogu možda eventualno i da ekspeduju, pošto je manja razdaljina u pitanju.

Ako se uopšte radi o politici, možda iza toga stoji ideja da dignu "kvalitet" (t.j. finansijsku moć) gostiju na severu Grčke. Lošom uslugom Grci su na Severu oterali Engleze i Nemce, dok našima mnogo što-šta nije bitno i preuzeli su večinski udeo u turizmu na Severu. Sećam se još vremena kad su Haniotijem carevali pijani Englezi i urlali i trošili celu noć po karaoke barovima. Možda i oni na globalnom nivou žele da "unaprede" turizam, dok lokalci, naravno, obožavaju naše.

Ali pre će biti da je nemoć njihovog zdravstvenog sistema u pitanju.

C i n i k

pre 3 godine

Zato sto se u Bgd kupovao test za male pare..,zato sto surujemo sa turcima....zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi.Bravo za Grke...bice mora ,mozemo mi ici tamo i ovamo ali u Grckoj je najlepse!
(Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 13. oktobar 2020 16:55)


Ti izgleda vise mrzis SRB i Srbe ngo onaj manijak iz hr sto se rokno onomad tamo?
Kolko vas to ima jbt?
Vrv si i ti ngde fasovo antisrpski virus ili sta?

zorule

pre 3 godine

Zašto je građanima Srbije toliko važno da se grčke granice otvore? - zato jer srbija kao pobjednica u velikim ratovima nema more pa bar u grčkoj da umoče svoj opanak u slanu otopinu.

connected

pre 3 godine

Meni je ovako super, posle 13 godina letovanja u Grčkoj dosadili su i oni meni i ja njima. Obišao sam nekoliko ostrva i kontinenralni deo. Video sam šta me je zanimalo i dosta mi je Grčke na neko vreme. Poslednjih godina sam išao tamo na insistiranje i pritisak porodice. Dobro je što sada ne moram da izmišljam opravdanja zašto mi se ne ide u Grčku. Samo da potraje zabrana i da konačno promenim destinaciju za odmor.

ivan

pre 3 godine

@(Jjj, 13. oktobar 2020 20:52) Kako nemas alternativu? Turska, Egipat, Tunis, Hrvatska, Italija, Spanija, Crna Gora, Albanija. Ili hoces reci da "nemas alternativu" jer nigde nije lepo kao u Grckoj? :)

bobo mk

pre 3 godine

Ostaje pitanje zašto nam njje dozvoljen ulazak ni uz PCR test; kažete?
Ne ostaje tu nikakvo pitanje. Ovo je fijasko naše diplomatije, a ambasadora posebno. Činjenica da se stalno družimo sa Erdoganom sigurno ne pomaže, doduše.
Naravno, isti fijasko se dešava i u Rusiji, takodje bratskoj zemlji.
U svakom slučaju, nemaju ove zabrane neke naročite veze sa koronom. To su jasne političke poruke Beogradu.
(Pravoslavni brat, 13. oktobar 2020 16:32)

Ovo nema veze sa diplomatijom, grci su odluku doneli isključivo na ekonomskim principima. Jednostavno su želeli bogatije goste. Brat za brara, sir za pare.

трт-мрт

pre 3 godine

Мени је јако,јако драго што народ у Србији нема теже,прече животне проблеме него где ће на одмор(ако је тачно судећи по коментарима на Б92)то ми је јако лепо откриће за време ове пандемија(лажне или не).Ми баш имамо јасне приоритете у животу па зато нам је стандард сваким даном све бољи:)Поздравко свим добрим људима у дивној нам Србији и комшилуку из Бгд.:*** Чувајте се људи!

Vedran

pre 3 godine

ne zaboravite da je u hrvatsku moglo da se ide celog leta!
(lega, 13. oktobar 2020 16:55)

Da, ali sa dokazom da si uradio PCR test i da si negativan na isti, ili da po ulasku odmah ideš u kućni karantin u trajanju od 14 dana...
Kao prvo, jedine 3 zemlje u okruženju u koje sve ovo vrijeme državljani Srbije mogu bez ikakvih prethodno ispunjenih uslova da uđu na neograničeni boravak su Albanija, BiH i Turska a ne Hrvatska.
A druga stvar, zašto bi Hrvatska zatvarala vrata svom izvozu i kapitalu?! Srbija, zemlja u kojoj posluje na desetine hrvatskih preduzeća i firmi (ako ne i stotine) je doslovno hrvatska kolonija u kojoj se eksploatiše jeftina radna snaga i kojoj uvaljuju svoje proizvode... Eto zašto oni nisu Srbiji zatvorili granice, a svi koji misle da su to uradili zato što žele dobrosusjedske odnose, ili ne daj Bože, zato što vas vole, taj ima ozbiljan psihički problem!
Nego, da pitam ove što govore da Grci drže zabranu ulaska srpskim državljanima u njihovu zemlju zbog ''šurovanja'' naše vlasti sa Erdoganom, a na koji to način oni ''šuruju'' i da li nešto rade protiv Grčke?! Kakve veze imaju odnosi Srbije i Turske sa Grčkom?! Zašto niko ne spominje prisustvo nekog grčkog oficira na godišnjici proslave ''Oluje'' prije koju godinu, da li su se Grci tada pitali kako mi na to gledamo?!

Doris

pre 3 godine

Zato jer nam pripada deo Grcke,jos iz vremena Cara Dusana;)
(Jovanovic, 13. oktobar 2020 16:18)
Hvala vam na glasu.

Zbog takvih kao ti nas svi mrze.
Onda i Turci imaju prava na nekad osvojene teritorije. I ostali kolonizatori.

Melita Sandić

pre 3 godine

Zato jer nam pripada deo Grcke,jos iz vremena Cara Dusana;)
(Jovanovic, 13. oktobar 2020 16:18)

I pre Cara Dušana. Dušan je u svojim "osvajanjima" samo zaokruživao etničku teritoriju na koj su živela srpska plemena od davnih dana.

Jjj

pre 3 godine

Ma da imamo bilo kakvu alternativu, u smislu da je lepo more, lepe i brojne plaze, kolima dostupno i jeftino, ne bi mene Grcka nikada videla. Znam, moze u Albaniju, ali ume da bude velika guzva.

juraj

pre 3 godine

@ C i n i k
Evo malo podataka za tvoju dušu:
U Srbiji posluje više od 250 hrvatskih tvrtki, ali ako se uzmu u obzir i obrti, brojka je puno veća. Prema podacima APR-a oko 1400 privrednih subjekata u Srbiji je u vlasništvu hrvatskih državljana. Među najvećim tvrtkama koje posluju u Srbiji su: Idea, Podravka, Končar, Nexe, Milenijum osiguranje, Atlantic grupa...
Žalim slučaj, ali prsti ne pomažu... Mogu samo konstatovati: tako preduzetan, a tako neobavešten!

Little sweet girl

pre 3 godine

Upropastili su nam leto besmislenim i bespotrebnim zatvaranjem granica, očigledno je da je taj bezobrazluk posledica teške političke ujdurme, koja je potrebno opravdanje dobila u vidu opasnosti od zaraze. Po mom mišljenju, za dva do tri meseca trebalo bi neizostavno da dođe do otvaranja svih graničnih prelaza u svetu, bez nameta u vidu plaćanja PCR i IGM testova (koji nisu ni skupi, ali se uzimaju iz krvi , pa postoji opasnost od reakcije osobe, zavisno od ustrojstva organizma), da se, ako je ikako moguće, posve ukinu testovi za putovanja (i poslovna i turistička) jer niko neće putovati bolestan, niti je to fizički moguće, a posebno ne u velikom broju, i da počnemo da dovodimo život u normalne tokove.Ako se nastavi s raznim represijama i ograničenjima, i ponovo počne sa zatvaranjem ljudi u kuće, nepovratno propada ekonomija, što bi izazvalo totalni sunovrat i krizu u celom svetu.Deveti je mesec kako nikako ne iščezava virus, a skoro ništa drugo i ne slušamo sem beskrajne rasprave o virusu, i života u stalnom strahu, koji je genijalno opisao veliki italijanski književnik Dino Bucati u jednoj svojoj priči.Što se letovanja tiče, valjda ćemo moći da putujemo bez opterećenja, ne samo u Grčku, već i u sve druge zemlje.Mnogi, ne samo ja, ne mogu bez mora, to se posebna dimenzija života, i neće mi više niko na svetu to uskraćivati, a srećom nije ni sad.Možda bih baš Grčku i posetila, pored moje voljene Boke, uostalom, toliko je prelepih mora, koje vredi videti , svako je posebno.

Little sweet girl

pre 3 godine

Upropastili su nam leto besmislenim i bespotrebnim zatvaranjem granica, očigledno je da je taj bezobrazluk posledica teške političke ujdurme, koja je potrebno opravdanje dobila u vidu opasnosti od zaraze. Po mom mišljenju, za dva do tri meseca trebalo bi neizostavno da dođe do otvaranja svih graničnih prelaza u svetu, bez nameta u vidu plaćanja PCR i IGM testova (koji nisu ni skupi, ali se uzimaju iz krvi , pa postoji opasnost od reakcije osobe, zavisno od ustrojstva organizma), da se, ako je ikako moguće, posve ukinu testovi za putovanja (i poslovna i turistička) jer niko neće putovati bolestan, niti je to fizički moguće, a posebno ne u velikom broju, i da počnemo da dovodimo život u normalne tokove.Ako se nastavi s raznim represijama i ograničenjima, i ponovo počne sa zatvaranjem ljudi u kuće, nepovratno propada ekonomija, što bi izazvalo totalni sunovrat i krizu u celom svetu.Deveti je mesec kako nikako ne iščezava virus, a skoro ništa drugo i ne slušamo sem beskrajne rasprave o virusu, i života u stalnom strahu, koji je genijalno opisao veliki italijanski književnik Dino Bucati u jednoj svojoj priči.Što se letovanja tiče, valjda ćemo moći da putujemo bez opterećenja, ne samo u Grčku, već i u sve druge zemlje.Mnogi, ne samo ja, ne mogu bez mora, to se posebna dimenzija života, i neće mi više niko na svetu to uskraćivati, a srećom nije ni sad.Možda bih baš Grčku i posetila, pored moje voljene Boke, uostalom, toliko je prelepih mora, koje vredi videti , svako je posebno.

C i n i k

pre 3 godine

A druga stvar, zašto bi Hrvatska zatvarala vrata svom izvozu i kapitalu?! Srbija, zemlja u kojoj posluje na desetine hrvatskih preduzeća i firmi (ako ne i stotine) je doslovno hrvatska kolonija u kojoj se eksploatiše jeftina radna snaga i kojoj uvaljuju svoje proizvode... Zašto niko ne spominje prisustvo nekog grčkog oficira na godišnjici proslave ''Oluje'' prije koju godinu, da li su se Grci tada pitali kako mi na to gledamo?!
(Vedran, 13. oktobar 2020 23:50)


U SRB mozda ima nka hr firma ali to na prste 1 ruke moze da se izbroji, ndm se da ih vise ovde nkd nece ni biti,ja im nkd nbih dozvolio da ovde rade, u najboljem slucaju uveo bih reciprocitet.
Frikom je inace pripao ruskom fondu samo da podsetim.
Nikad "GR oficir" nije bio na toj proslavi u hr i zato o tome niko i ne pise.
SRB brzo raste a hr debelo pada, to je trend i to ce tako ostati,za par godina cemo ih pitati gde su..

Smuki

pre 3 godine

@Pravoslavni brat

Pricas kako su zabrane ulaska za nase gradjane u Grckoj uperene protiv Beograda dok isti taj Beograd je vodio kampanju Letujte u Srbiji?

Gde vi ovde vidite znak jednakosti?

Ćomi

pre 3 godine

Moj drugar je privrednik i ima tamo firmu. Ne moze da ode tamo, propasve mu sve. Niti je turista, niti ima nekretninu, nego mu zivot ovisi o tome, a ne moze. Samo kamiondzije i vlasnici stanova mogu. Suludo. Da je Srbija zabranila grckim investitorima ulazak, onda bi verovatno bio problem, posto ih ima stotine, ovako, nema veze, koga briga za njega...

Adi

pre 3 godine

Sledece godine Turska,Nikad nisam bio,Mozda mi se svidi pa i narednih godina letujem tamo.Braca Grci ce nas moliti da se vratimo na njihovu obalu,Al da ne bude kasno malo.

Nikola Kozic

pre 3 godine

Neka je sramota svakog Srbina koji ima išta da kaže protiv Grka i Grčke . Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!

C i n i k

pre 3 godine

Zato sto se u Bgd kupovao test za male pare..,zato sto surujemo sa turcima....zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi.Bravo za Grke...bice mora ,mozemo mi ici tamo i ovamo ali u Grckoj je najlepse!
(Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 13. oktobar 2020 16:55)


Ti izgleda vise mrzis SRB i Srbe ngo onaj manijak iz hr sto se rokno onomad tamo?
Kolko vas to ima jbt?
Vrv si i ti ngde fasovo antisrpski virus ili sta?

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Zato sto se u Bgd kupovao test za male pare..,zato sto surujemo sa turcima....zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi.Bravo za Grke...bice mora ,mozemo mi ici tamo i ovamo ali u Grckoj je najlepse!

čabar

pre 3 godine

Grci su nas prvi pustili i zatvorili granice kada su videli da se testovi kupuju za 20 - 50 eur i da smo maglo počeli da širimo virus po letovalištima. Ima puno do nas, ali kao sto neko reče svi nas mrze, a mi jadni dobice.

ivan

pre 3 godine

Da malo pojasnim - u Grckoj postoji podela sever/jug. Sadasnji premijer je poreklom sa Krita, dakle debeli jug i njega bas beiga za narod na severu za koji dosta Grka smatra da nisu “pravi” Grci ner ima dosta izbeglica (proteranog grckog stanovnistva). I zato se vlada nije ni bavila turizmom na severu i eto kako smo mi nastradali (mada ne zaboravimo kamo smo imali fiktivno niske brojeve tokom juna, a Grci nasumicnim testiranjem otkrili gomilu).

Melita Sandić

pre 3 godine

Zato jer nam pripada deo Grcke,jos iz vremena Cara Dusana;)
(Jovanovic, 13. oktobar 2020 16:18)

I pre Cara Dušana. Dušan je u svojim "osvajanjima" samo zaokruživao etničku teritoriju na koj su živela srpska plemena od davnih dana.

koronarius

pre 3 godine

Predlazem Grckoj da ustupi Srbiji parce svoje obale. Recimo jedan prst na Halkidikiju po svom izboru ili onaj zaliv oko Asprovalte ili 50tak km Olimpske regije ( tamo ionako samo mi dolazimo). Bolje da se to resi mirnim putem, dogovorom, nego da idemo da osvajamo.

C i n i k

pre 3 godine

A druga stvar, zašto bi Hrvatska zatvarala vrata svom izvozu i kapitalu?! Srbija, zemlja u kojoj posluje na desetine hrvatskih preduzeća i firmi (ako ne i stotine) je doslovno hrvatska kolonija u kojoj se eksploatiše jeftina radna snaga i kojoj uvaljuju svoje proizvode... Zašto niko ne spominje prisustvo nekog grčkog oficira na godišnjici proslave ''Oluje'' prije koju godinu, da li su se Grci tada pitali kako mi na to gledamo?!
(Vedran, 13. oktobar 2020 23:50)


U SRB mozda ima nka hr firma ali to na prste 1 ruke moze da se izbroji, ndm se da ih vise ovde nkd nece ni biti,ja im nkd nbih dozvolio da ovde rade, u najboljem slucaju uveo bih reciprocitet.
Frikom je inace pripao ruskom fondu samo da podsetim.
Nikad "GR oficir" nije bio na toj proslavi u hr i zato o tome niko i ne pise.
SRB brzo raste a hr debelo pada, to je trend i to ce tako ostati,za par godina cemo ih pitati gde su..

Duga.putovanja

pre 3 godine

Pa zato sto necemo da sedimo kod kuce, vec i da predjemo preko granice i da se vidimo sa decom, prijateljima, rodjacima... Dacicu, umesto sto pijes i pevas svake veceru, uradi nesto da Srbija predje u zelenu zonu! I ovako imamo mali broj zarazenih u odnosu na vecinu EU zemalja.

vidoje

pre 3 godine

@Surovoiskrenaosoba tzv.realista ... "zato sto smo 10 na listi po broju turista koji tamo idu,a ne prvi kako mi mislimo...zato sto je Grcka ozbiljna drzava koja zna sta hoce i zna sta i kada treba da radi."

Ako smo 10-i na listi po broju turista tek onda ne vidim opasnost od korone po ostale, pogotovo kada to uporedimo sa Englezima, Nemcima, Francuzima koji su na prvim mestima po broju turista sa daleko vecim brojem zarazenih od nas. A da je Grcka "ozbiljna" drzava dozvolila bi gradjanima Srbije ulazak sa negativnim PCR testom. Ako ne veruje nasim testovima, mogla je nesto i da zaradi - testiranje na grckoj granici uz placanje testa. Ovo kako se ponela Grcka govori da to nema veze sa covid-om.
Posto je to politicka stvar, onda imam razumevanja za njihove odluke.

zorule

pre 3 godine

Zašto je građanima Srbije toliko važno da se grčke granice otvore? - zato jer srbija kao pobjednica u velikim ratovima nema more pa bar u grčkoj da umoče svoj opanak u slanu otopinu.

C i n i k

pre 3 godine

Gledajte, i sam sm misio da GR nsto mulja, svima je neobjasnjivo zasto gradjani SRB nmg da udju ( a ima zaista mnogo vlasnika kuca i app u GR iz SRB) medjutim ja sm danas cuo da je GR predstavnik u EK trazio da se SRB stavi na bezbednu listu ali da to EK nije htela ni da razmatra, dakle GR izgleda da prati preporuke EK sto kako vidim sem njih niko drugi ne radi, zato je mozda bolje pitanje dal smo mi mozda slabo lobirali kod EK, jer realno imamo ispod 14 inf na 100 000 ljudi..?

stefan beograd

pre 3 godine

Ni ja nam nebi dao. Fiktivne brojke od pocetka pandemije. Fiktivne su i trenutno. Ponasanje takozvane struke i odluka dovelo je do zasicenja velikog broja ljudi i bespovratne kontrole nakon bespotrebnog karantina, pa se ljudi masovno osecaju prevareno (sto verovatno i jeste istina) i niko se skoro ne ponasa prema preporukama osim onih koji neprestano gledaju u televiziju, naravno, penzioneri. Danas je mucenik kisnuo ispred pekare dok se nije skroz ispraznila, penzos, slusa preporuke... haos

Doris

pre 3 godine

Zato jer nam pripada deo Grcke,jos iz vremena Cara Dusana;)
(Jovanovic, 13. oktobar 2020 16:18)
Hvala vam na glasu.

Zbog takvih kao ti nas svi mrze.
Onda i Turci imaju prava na nekad osvojene teritorije. I ostali kolonizatori.

Pravoslavni brat

pre 3 godine

Ostaje pitanje zašto nam njje dozvoljen ulazak ni uz PCR test; kažete?
Ne ostaje tu nikakvo pitanje. Ovo je fijasko naše diplomatije, a ambasadora posebno. Činjenica da se stalno družimo sa Erdoganom sigurno ne pomaže, doduše.
Naravno, isti fijasko se dešava i u Rusiji, takodje bratskoj zemlji.
U svakom slučaju, nemaju ove zabrane neke naročite veze sa koronom. To su jasne političke poruke Beogradu.

трт-мрт

pre 3 godine

Мени је јако,јако драго што народ у Србији нема теже,прече животне проблеме него где ће на одмор(ако је тачно судећи по коментарима на Б92)то ми је јако лепо откриће за време ове пандемија(лажне или не).Ми баш имамо јасне приоритете у животу па зато нам је стандард сваким даном све бољи:)Поздравко свим добрим људима у дивној нам Србији и комшилуку из Бгд.:*** Чувајте се људи!

Jjj

pre 3 godine

Ma da imamo bilo kakvu alternativu, u smislu da je lepo more, lepe i brojne plaze, kolima dostupno i jeftino, ne bi mene Grcka nikada videla. Znam, moze u Albaniju, ali ume da bude velika guzva.

a

pre 3 godine

 Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!
(Nikola Kozic,
Na Krf, jer su Grci zabranili boravak na kopnu. Dok nije došla mornarica Kraljevine Italije i prevezla ih u Italiju.

connected

pre 3 godine

Meni je ovako super, posle 13 godina letovanja u Grčkoj dosadili su i oni meni i ja njima. Obišao sam nekoliko ostrva i kontinenralni deo. Video sam šta me je zanimalo i dosta mi je Grčke na neko vreme. Poslednjih godina sam išao tamo na insistiranje i pritisak porodice. Dobro je što sada ne moram da izmišljam opravdanja zašto mi se ne ide u Grčku. Samo da potraje zabrana i da konačno promenim destinaciju za odmor.

Vedran

pre 3 godine

ne zaboravite da je u hrvatsku moglo da se ide celog leta!
(lega, 13. oktobar 2020 16:55)

Da, ali sa dokazom da si uradio PCR test i da si negativan na isti, ili da po ulasku odmah ideš u kućni karantin u trajanju od 14 dana...
Kao prvo, jedine 3 zemlje u okruženju u koje sve ovo vrijeme državljani Srbije mogu bez ikakvih prethodno ispunjenih uslova da uđu na neograničeni boravak su Albanija, BiH i Turska a ne Hrvatska.
A druga stvar, zašto bi Hrvatska zatvarala vrata svom izvozu i kapitalu?! Srbija, zemlja u kojoj posluje na desetine hrvatskih preduzeća i firmi (ako ne i stotine) je doslovno hrvatska kolonija u kojoj se eksploatiše jeftina radna snaga i kojoj uvaljuju svoje proizvode... Eto zašto oni nisu Srbiji zatvorili granice, a svi koji misle da su to uradili zato što žele dobrosusjedske odnose, ili ne daj Bože, zato što vas vole, taj ima ozbiljan psihički problem!
Nego, da pitam ove što govore da Grci drže zabranu ulaska srpskim državljanima u njihovu zemlju zbog ''šurovanja'' naše vlasti sa Erdoganom, a na koji to način oni ''šuruju'' i da li nešto rade protiv Grčke?! Kakve veze imaju odnosi Srbije i Turske sa Grčkom?! Zašto niko ne spominje prisustvo nekog grčkog oficira na godišnjici proslave ''Oluje'' prije koju godinu, da li su se Grci tada pitali kako mi na to gledamo?!

bobo mk

pre 3 godine

Ostaje pitanje zašto nam njje dozvoljen ulazak ni uz PCR test; kažete?
Ne ostaje tu nikakvo pitanje. Ovo je fijasko naše diplomatije, a ambasadora posebno. Činjenica da se stalno družimo sa Erdoganom sigurno ne pomaže, doduše.
Naravno, isti fijasko se dešava i u Rusiji, takodje bratskoj zemlji.
U svakom slučaju, nemaju ove zabrane neke naročite veze sa koronom. To su jasne političke poruke Beogradu.
(Pravoslavni brat, 13. oktobar 2020 16:32)

Ovo nema veze sa diplomatijom, grci su odluku doneli isključivo na ekonomskim principima. Jednostavno su želeli bogatije goste. Brat za brara, sir za pare.

Little sweet girl

pre 3 godine

Upropastili su nam leto besmislenim i bespotrebnim zatvaranjem granica, očigledno je da je taj bezobrazluk posledica teške političke ujdurme, koja je potrebno opravdanje dobila u vidu opasnosti od zaraze. Po mom mišljenju, za dva do tri meseca trebalo bi neizostavno da dođe do otvaranja svih graničnih prelaza u svetu, bez nameta u vidu plaćanja PCR i IGM testova (koji nisu ni skupi, ali se uzimaju iz krvi , pa postoji opasnost od reakcije osobe, zavisno od ustrojstva organizma), da se, ako je ikako moguće, posve ukinu testovi za putovanja (i poslovna i turistička) jer niko neće putovati bolestan, niti je to fizički moguće, a posebno ne u velikom broju, i da počnemo da dovodimo život u normalne tokove.Ako se nastavi s raznim represijama i ograničenjima, i ponovo počne sa zatvaranjem ljudi u kuće, nepovratno propada ekonomija, što bi izazvalo totalni sunovrat i krizu u celom svetu.Deveti je mesec kako nikako ne iščezava virus, a skoro ništa drugo i ne slušamo sem beskrajne rasprave o virusu, i života u stalnom strahu, koji je genijalno opisao veliki italijanski književnik Dino Bucati u jednoj svojoj priči.Što se letovanja tiče, valjda ćemo moći da putujemo bez opterećenja, ne samo u Grčku, već i u sve druge zemlje.Mnogi, ne samo ja, ne mogu bez mora, to se posebna dimenzija života, i neće mi više niko na svetu to uskraćivati, a srećom nije ni sad.Možda bih baš Grčku i posetila, pored moje voljene Boke, uostalom, toliko je prelepih mora, koje vredi videti , svako je posebno.

Little sweet girl

pre 3 godine

Upropastili su nam leto besmislenim i bespotrebnim zatvaranjem granica, očigledno je da je taj bezobrazluk posledica teške političke ujdurme, koja je potrebno opravdanje dobila u vidu opasnosti od zaraze. Po mom mišljenju, za dva do tri meseca trebalo bi neizostavno da dođe do otvaranja svih graničnih prelaza u svetu, bez nameta u vidu plaćanja PCR i IGM testova (koji nisu ni skupi, ali se uzimaju iz krvi , pa postoji opasnost od reakcije osobe, zavisno od ustrojstva organizma), da se, ako je ikako moguće, posve ukinu testovi za putovanja (i poslovna i turistička) jer niko neće putovati bolestan, niti je to fizički moguće, a posebno ne u velikom broju, i da počnemo da dovodimo život u normalne tokove.Ako se nastavi s raznim represijama i ograničenjima, i ponovo počne sa zatvaranjem ljudi u kuće, nepovratno propada ekonomija, što bi izazvalo totalni sunovrat i krizu u celom svetu.Deveti je mesec kako nikako ne iščezava virus, a skoro ništa drugo i ne slušamo sem beskrajne rasprave o virusu, i života u stalnom strahu, koji je genijalno opisao veliki italijanski književnik Dino Bucati u jednoj svojoj priči.Što se letovanja tiče, valjda ćemo moći da putujemo bez opterećenja, ne samo u Grčku, već i u sve druge zemlje.Mnogi, ne samo ja, ne mogu bez mora, to se posebna dimenzija života, i neće mi više niko na svetu to uskraćivati, a srećom nije ni sad.Možda bih baš Grčku i posetila, pored moje voljene Boke, uostalom, toliko je prelepih mora, koje vredi videti , svako je posebno.

juraj

pre 3 godine

@ C i n i k
Evo malo podataka za tvoju dušu:
U Srbiji posluje više od 250 hrvatskih tvrtki, ali ako se uzmu u obzir i obrti, brojka je puno veća. Prema podacima APR-a oko 1400 privrednih subjekata u Srbiji je u vlasništvu hrvatskih državljana. Među najvećim tvrtkama koje posluju u Srbiji su: Idea, Podravka, Končar, Nexe, Milenijum osiguranje, Atlantic grupa...
Žalim slučaj, ali prsti ne pomažu... Mogu samo konstatovati: tako preduzetan, a tako neobavešten!

neutralni felš

pre 3 godine

 Samo se setite gde su naši preci putovali preko Prokletija i Albanije! Ko ih je lečio, hranu i garderobu davao... koliko malo je potrebno Srbinu da stvori mržnju!
(Nikola Kozic,
Na Krf, jer su Grci zabranili boravak na kopnu. Dok nije došla mornarica Kraljevine Italije i prevezla ih u Italiju.
(a, 13. oktobar 2020 17:41)


francuzi su grčkoj zapretili bombardivanjem luka ako ne prime srpsku vojsku kroz svoje granice.

ivan

pre 3 godine

@(Jjj, 13. oktobar 2020 20:52) Kako nemas alternativu? Turska, Egipat, Tunis, Hrvatska, Italija, Spanija, Crna Gora, Albanija. Ili hoces reci da "nemas alternativu" jer nigde nije lepo kao u Grckoj? :)

Ćomi

pre 3 godine

Moj drugar je privrednik i ima tamo firmu. Ne moze da ode tamo, propasve mu sve. Niti je turista, niti ima nekretninu, nego mu zivot ovisi o tome, a ne moze. Samo kamiondzije i vlasnici stanova mogu. Suludo. Da je Srbija zabranila grckim investitorima ulazak, onda bi verovatno bio problem, posto ih ima stotine, ovako, nema veze, koga briga za njega...

Putnik

pre 3 godine

Možda su naši ljudi ukupno 10. po broju turista u Grčkoj, ali ovde na Severu su 1. Da je našim ljudima dopušten dolazak, došli bi u ozbiljnijim brojevima. Ovde zadnja dva meseca ima nešto Nemaca i Engleza, međutim to su smešni brojevi. Da li to neko hoće da veruje ili ne, Grčka ima katastrofalan zdravstveni sistem, još znatno gori od našeg, plus daju svega 25% kapaciteta jedinica za intenzivnu negu na Covid, a ostalo čuvaju za standardne bolesti. Plus na to imaju neviđen outbreak (u odnosu na njihovu prolećnu situaciju), koji nikako ne uspevaju da stave pod kontrolu. Možda mogu ponekog zaraženog Nemca ili Engleza da ishendluju, sa eventualnom bulumentom naših ne bi mogli da izađu na kraj.

Tu je takođe i finansijski aspekt. Lečenje naših bi palo na njihov trošak, čak i onih blažih slučajeva, dok građani EU imaju i zdravstvene kartice EU, a Bugare i Rumune mogu možda eventualno i da ekspeduju, pošto je manja razdaljina u pitanju.

Ako se uopšte radi o politici, možda iza toga stoji ideja da dignu "kvalitet" (t.j. finansijsku moć) gostiju na severu Grčke. Lošom uslugom Grci su na Severu oterali Engleze i Nemce, dok našima mnogo što-šta nije bitno i preuzeli su večinski udeo u turizmu na Severu. Sećam se još vremena kad su Haniotijem carevali pijani Englezi i urlali i trošili celu noć po karaoke barovima. Možda i oni na globalnom nivou žele da "unaprede" turizam, dok lokalci, naravno, obožavaju naše.

Ali pre će biti da je nemoć njihovog zdravstvenog sistema u pitanju.

Smuki

pre 3 godine

@Pravoslavni brat

Pricas kako su zabrane ulaska za nase gradjane u Grckoj uperene protiv Beograda dok isti taj Beograd je vodio kampanju Letujte u Srbiji?

Gde vi ovde vidite znak jednakosti?