Sreda, 28.08.2019.

09:00

"Letujte tamo gde vas vole, a ne gde vas tuku"

Izvor: Tanjug

"Letujte tamo gde vas vole, a ne gde vas tuku" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 4 godine

ja imam brata a on nije ni Rus ni Grk!
Za Rijeku navijao protiv Olimpijakosa( ne znam ko je smislio ako navijam za Zvezdu da volim Oli ili Spartak)
Za Dinamo navijam protiv Rusa
Za Hrvatsku navijao u finalu...

Pitanje

pre 4 godine

Zasto bi iko normalan letovao u Hrvatskoj i u Crnoj Gori,gde ne postoji dan da nekoga ne prebiju samo zato sto je Srbin?O ponizavanju,vredjanju i slicno i da ne pricam.To im je kao dobar dan.Neka mi neko od Vas postovani,kaze, koji je razlog za to da Srbi idu na letovanje u Hrvatskoj i u Crnoj Gori, gde je more hladno,prljavo,obala ruzna,ne postoje pescane plaze,fekalije na sve strane...Mislim koji normalan covek daje pare kako bi se kupao u fekalije u zemljama gde patoloski mrze Srbe?

e

pre 4 godine

Normalno da se ljubav Ne može kupiti. Ali ljubaznost i tolerancija već spada u civilizacijske vrednosti. Zato! Iako sam rođen u hrvatskoj srbima ne preporučujem hrvatsku. Idite ljudi tamo gde ćete prihvatiti civilizovano po hrišćanskim vrednostima. Ovo preporučujem i za tursku.

Jelena

pre 4 godine

Srbi su narod koji ne voli niko, mi se izmedju sebe ne postujemo i ne volimo, zasto bi drugi. Iskreno, nije da nemaju razloga.
(Hanibal, 28. avgust 2019 11:02)

Mislim da preterujemo. Nije baš da nas ne voli niko bar iz mog iskustva (ne mislim na braću hrvate)

Jelena

pre 4 godine

Veciti srpski kompleks, ovi nas vole, oni nasaaaa ne vole itd. Narode, iza svega stoji korist. Ako je korist vesto upakovana u ljubaznost, ne znaci da je to ljubav.
(vf, 28. avgust 2019 11:22)

Nema veze da li je ljubav ili ne, makar će ti se lepo osmehnuti i nećeš razmišljati o svojoj i sigurnosti svoje porodice. Ako bar dajem pare i na odmoru sam neću da razmišljam šta će i da li će mi se desiti.

pahuljka

pre 4 godine

ja sam zensko, prijatnog izgleda i u Crnoj Gori nemaju bas nikakav problem sa mnom. Ali zato u Hrvatskoj nikoga ni to nije sprecavalo da mi otvoreno pokaze da sam tamo nepozeljna. Babe, mlade devojke, mladi bracne parovi... dovoljno je bilo da progovorim. Zaista strasno.

Mila

pre 4 godine

Bila sam ovo leto u Hrvatskoj i verovali ili ne,mnogo nasih politicara ima tamo vile i to vile od par miliona eura.Sad bi svaki priglupi Srbin trebao da stavi prst na celo.Danas sam se vratila iz Crne Gore i utisci su sledeci - putevi u Crnoj Gori su fantasticni i ako idete preko Morace i ako idete preko Zabljaka(u Srbiji je katastrofa,ko je isao moze da potvrdi).Cistoca je za 9 do mora a na moru za 8.I to dosta zavisi od ljudi,videla sam da ljudi iz kola bacaju kese a na plazi se opusak uredno ostavi na pesku.Sramota.Hrana je za nijansu skuplja nego u nasim marketima,pice u kaficu kao u Beogradu,hrana kvalitetnija nego u Srbiji.Mislim da sam ovo leto prvi normalan paradajz pojela u Crnoj Gori a o mesu necu puno ni da pisem.Mi za iste pare jedemo smece.Moju porodicu niko popreko nije pogledao.Da dodam ono sto sam videla u Srbiji,Zlatibor su unistili secom sume i izgradnjom objekata,meni tamo nista nije vise interesantno ali je Zlatar netaknuti biser.Odusevljena Zlatarom.Nas narod je poprilicno glup i njime se lako manipulise,dok nas truju i sire dezinformacije i mrznju nasi politicari poprilicno ulazu novca u iste te ,,neprijateljske,,zemlje i to kupujuci preskupe nekretnine do kojih dolaze jahtama.I tako,dok nas odvlace u Grcku oni uzivaju na drugoj strani a mi pojma nemamo.I dok se novine pune tekstovima kako im je pukla sezona a mi kao treba da likujemo,ja cu da postavim pitanje - kako je protekla sezona kod nas?

Reziel

pre 4 godine

Populistička izjava naravno, ali veoma tačna nažalost. Vrlo je jednostavno, ako domaćini imaju problem sa vama, ne možete dobro da letujete. Zaista to mislim, i mislim da hrvati imaju ozbiljan problem sa srbima, kako onima koji sada žive tamo, tako sa onima koji su živeli i sa onima koji dolaze kao gosti.
"Nigde nikakav problem nisam imao", je uvodna rečenica svih prijatelja sa kojima sam razgovarao a koji su išli u Hrvatsku. Međutim, ako malo zagrebete, čućete od njihovih žena, pa i dece ako su starija, da često u kafiću govore ijekavicom, da su kola parkirali u garaži kod prijatelja i nisu koristili dok nisu krenuli nazad, da je "tata često tražio kruh". Povrh svega, zapravo je svako imao neki problem: prijatelju su na pijaci u Opatiji rekli da ide tamo odakle je došao pa neka kupi breskve, dok je jednoj mladoj devojci na Braču baba na plaži spočitavala kako su njeni roditelji zločinci i kako treba da se vrati u svoj mili Beograd.
To nisu premlaćivanja, ali iskreno ja to ne bih mogao da podnesem. Šta da reaguješ kako treba i uđeš u konflikt sa ljudima koji žive tamo može samo gore da bude. U principu na deset dana boravka, neka takva neprijatna situacija vam se može desiti i u Grčkoj, ali ne zato što ste Srbi, već zato što ste naleteli na pijane Britance ili neka slična situacija. Upravo zato, mislim da je odlazak na Hrvatsko primorje besmislica. To je za ljude koji isključivo letuju u trouglu Crna Gora, Grčka, Hrvatska, pa su se zabili u svoje prošireno "selo".

Nikola

pre 4 godine

Onaj ko probleme trazi taj ce ih i naci, bilo da je u pitanju Grcka ili HR,.
(igor, 28. avgust 2019 13:10)

U hrvatskoj hrvati traze probleme, ne turisti. Oni osluskuju ko kako prica, gledaju ko kave tablice vozi...Od toga vam tamo sve zavisi.

Nonteist

pre 4 godine

Dok sam radio na kruzerima pravilo za HR kada se izlazi je bilo da se samo koristi strani jezik, u mom slucaju engleski ili ruski i dobijete tretman "bogova". Probao sam da pricam srpski ali dobijete mrke poglede, neki nece ni da vas pogledaju i osecate se nesigurno.

Nikola '58

pre 4 godine

Ma temu hrvatske kao moguce destinacije za odlazak na more ne treba uopste tematizovati. Generalno tamo niko pametan ne treba odlaziti. Ko misli drugacije neka ide, ali da ne kuka posle "odmora" kako su 'rvati ovakvi ili onakvi. Oni ce uvek biti takvi kakvi su, nece se nikad promeniti. S***a je to.

objektivan

pre 4 godine

Vratio se iz Turske pre dva dana, i moram reći da sam se zaista osećao prijatno, i na svaki pomen da smo iz Srbije, Turci su sa oduševljenjem prihvatali, ne mislim na prodavce i hotelijere, već običan narod koji smo sretali na plaži.
Bio sam u Kušadasiju i cene su prilagođene za "srpski džep", komplet ručak za dvoje bez problema 10-12€; sokovi 1,1€; pivo 2,5€; na plazi 2 ležaljke i sincobran 25 Tl (4,5€). Cene Turskih hotela sa 2*, polupansion, su u rangu grčkih malo boljih apartmana. Sve više Turaka pokušava da govori srpski, pa bez problema ide komunikacija englesko-srpsko-turskom varijantom nekog jezika. Vole kada čuju da upotrebljavamo neki od turcizama u naše toku razgovora, posebno, ajde, bre...itd.
Naravno volim i Grčku, ovo je bio samo opis ovogodišnjeg letovanja.

Mr.Realno

pre 4 godine

Grčka, evo peta godina za redom i nikad bolje. Od ljubaznosti domaćina preko prodavaca. Doduše neki su malo više lenji ali sve to nema veze. Pazim kako vozim, ne ludujem. Ne parkiram se gde mi dune već na parking i to je uglavnom to. Nikakvih problema nismo imali nikada. More je toplo u avgustu, apartmani i hrana jeftiniji nego u Hr. Po ceo dan budemo na plaži gde i zadremamo i niko te niti dira niti imaš o čemu da brineš. Najveći nam je problem što eto danas duva malo jači vetar.

vf

pre 4 godine

Veciti srpski kompleks, ovi nas vole, oni nasaaaa ne vole itd. Narode, iza svega stoji korist. Ako je korist vesto upakovana u ljubaznost, ne znaci da je to ljubav.

Domaćin

pre 4 godine

Toliko nas vole da nam skidaju tablice zbog pogrešnog parkiranja i kažnjavaju za svaku sitnicu. Ove godine sam se naslušao horor priča iz Grčke kao nikada do sad. Pa šta mislite, zašto je 150.000 turista došlo u kancelariju JS? Da kažu pozdravite Palmu? Došli zbog problema sa Grcima, a to je samo Paralija, gde je sve ostalo...

Александар Ст.

pre 4 godine

Eво баш тамо летујем, у Турској и нигде не могу да добијем то што овде нуде мада волим Грчку. Остало се подразумева да не треба ићи где су ем скупи ем нас не воле.

Savetodavac

pre 4 godine

"Evo ja se upravo vracam iz Turske i imam utisak da nas Turci vise vole od Grka..."
(Vlada, 28. avgust 2019 09:51)

Funkcionalno čitanje, sedi jedan Vlado! Pročitao si a ništa nisi razumeo.
Nigde se ne kaže idite u Grčku, već tamo gde vas vole i cene a tu po tvom iskustvu se u ovom trenutku nalazi i Turska.

Maka@

pre 4 godine

Dacic lupa, ali ja se zaista u Grckoj osecam kao kod kuce, imamo i prijatelje, omiljne restorane, plaze. Odlazim još uvek i na Jadran , ali više u formi izleta 4,5 dana nekada i manje. Takođe se dobro osećam i u Turskoj, pohvala za hotele, gostoprimvstvo . Za način na koji ja letujem Grčka je idealna.

Marko

pre 4 godine

Dosta ljudi piše o tome kako Grci vole naš novac...ima i toga,ali definitivno u Grčkoj se čovek mnogo bolje oseća i prijatnije. Ne znam da li je nekom našem Srbinu falila dlaka sa glave.Sem u slučaju pijanih budala koji traže neku “ pravdu “ i takve i treba da bije njihovo obezbeđenje na Zakintosu. U Grčkoj letujem ceo svoj život.Bio par puta u Crnoj Gori, u Hr svega par puta. NEKA HVALA,u HR ne želim da idem. Ovamo je moja druga kuća. I tamo želim da ostavim svoj novac i da se prijatno osećam.

milan

pre 4 godine

Jel ovo jos jedna prica iz kolekcije "Istorija sa Kalea i iz 3 sesira"? Do 1912. Srbi i Grci nisu bili u dobrim odnosima. Zajednicka borba protiv Turaka, a vec sledece godine i protiv Bugara, unela je te "bratske" tonove. Tokom turske vladavine, do obnove srpske patrijarsije, Srbi su osecali veliku mrznju prema Grcima - da ne idem u pojedinacne detalje, ali na kraju i zbog toga jer su grcke vladike ubirale porez kod hriscanskog stanovnistva, a redovno su ih pratili turski konjanici, da bi osigurali naplatu tog istog poreza. Ako cemo najkrace do Istine, SPC je najkrivlja za prethodna i tekuca haluciniranja, svadje i politicke propasti. Na temu politicke propasti, posebno procitajte o zivotu i delima cuvenog patrijarha Carnojevica, kada je prebegao u Ugarsku ;) A more ne nosi nacionalnu oznaku, vec mirise, ima vecu-manju guzvu, bolju-losiju infrastrukturu, vise-manje fekalija u njemu - prema tome ga cenite. Hrvatsko je svetski vrh - ne verujte, istrazite. Ovo nije poruka od nebeskog svjatago srbina, zato ne verujte - istrazite.

sujetajeneleciva

pre 4 godine

Ne mora da me vole, nigde ne ides dzabe, ali da rizikujem u nalivu emocija izgovorim ime omiljenog kluba dobijem batine... Stvarno degutantno... Ali dok je ovaca bice i vune

nepoznata osoba

pre 4 godine

Apsolutno se slazem, ja sam sa svojom porodicom trenutno na Krfu, juce smo posetili Srpsku Kucu i ostrvo Vido, brodicem dok smo plovili ka Vidu posada se salila sa nama ko navija za Crvenu Zvezdu a ko za Partizan, osecam se svaki put kad dodjem u Grcku kao da letujem u svojoj zemlji, i nikada nisam bio u Hrvatskoj na letovanju niti imam zelju da idem tamo gde cu razmisljati da li cemo sa porodicom doziveti neprijatnost zbog neke budale. Lepo je hrvatsko primorje ali da idem tamo necu iz principa i zbog njihovog velicanja nekih primitivnih stavova. Pozdrav svima sa Krfa

Pera

pre 4 godine

Nema razloga da neko nekog voli, ali kad ideš na more ideš da se odmoriš, da se opustiš, a ne da razmišljaš šta smeš ili ne smeš da kažeš ili uradiš. Svi znamo šta Hrvati misle o Srbima, ali neki i dalje uporno žele da idu tamo. Ja lično nemam ništa protiv, svako u životu radi ono što misli da je najbolje za njega. Ja ću na letovanje ići tamo gde se osećam prijatno, gde su ljudi profesionalni i gde se osećam dobro. Sportski pozdrav

Nebo.Der

pre 4 godine

Pričaj mi o ljubavi.....Ljudi rade svoj posao i žive od toga. A da smo prihvatljiviji kao turisti od np. Engleza i Rusa, jesmo. Jedina razlika je što u Hrvatskoj i CG nam otvoreno pokazuju da smo nužno zlo

Сандра

pre 4 godine

Kako smo samo naivni. I grcima je u interesu da izvuku što više para. Ne vole oni nas baš nešto..
(Jaaa, 28. avgust 2019 09:36)

Али зато поштују наш новац и то сваки цент!!! А не исправљају нас како говоримо и не пљују нам у пиће. Нема мрких погледа и не мораш да размишљаш да ли ће ти неко разбити ауто због погрешне таблице...

kele®

pre 4 godine

Evrovizija i 0 bodova konstantno od te dve zemlje. Sve u znaku ljubavi...
(iosonostefan, 28. avgust 2019 09:54)
Tako je! Bolje 12 bodova na Evroviziji pa nek' tuku koliko hoće

Delije Čikago

pre 4 godine

Kad imaš puno love svuda te vole, ako si paradajz turista sa 500 eura onda vas ni rođaci ne vole, Ivice ne zaglupljuj više narod...

Milorad

pre 4 godine

Eh, kada bi naš čovek znao šta misli prosečan Grk ili Rus o Srbima mislim da bi se dobro postideo. Ali u glavnom da nas naš ministar blamira gede stigne i konstantno svađa sa svetom već deceniju.

Lokust

pre 4 godine

Ne volim Dačića nimalo ali mi nije jasno o kakvom "raspirivanju mržnje" neki pričaju? Nepobitna je činjenica da je ogromna verovatnoća da ukoliko letuješ u Dalmaciji kao srpski turista imaš probleme zbog nacionalne pripadnosti (verbalni i fizički napadi, uništavanje kola, itd.), dok u Grčkoj, Italiji, Tunisu, Turskoj, Egiptu ili Bugarskoj takvih problema nećeš imati. Ne treba valjda jedan Dačić da ljudima otvara oči za nešto što je toliko očigledno?

max

pre 4 godine

Ko koga voli to je individualno ali jedno je sigurno samo sado(jer ih muće drugi) mazohisti(jer su sami odlućili da idu tamo) letuju u Hrvatskoj i Crnoj Gori(sem onih koji imaju kuće oni moraju).Ali ima ih koji koji i to vole pa ih treba ispuniti želje.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Svako ko ima malo mozga valjda ide tamo gde neće da ga biju. Mi umemo malo da teramo inat, pa onda nije to tako, to su pojedinačni slučajevi itd. Uglavnom, dok je ovakva situacija u Hrvatsku samo stajem u WC da idem, kad sam u prolazu. Nadam se da se će se to promeniti. A Grčku moram da odradim bar jednom godišnje.

Djuro

pre 4 godine

@ Vole novac kao i svi na svetu... Evrovizija i 0 bodova konstantno od te dve zemlje. Sve u znaku ljubavi...
(iosonostefan, 28. avgust 2019 09:54)







Da , baš.... Evrovizija je reper...

dejants

pre 4 godine

Umesto da rade na pomirenju i da zivikonu slozi, stalno se potpaljuje vatra, da bi lakse vladali sirokim masama. Idem u Hrvatsku svake godine na more, nikad jedan problem nisam imao.

Vlada

pre 4 godine

Evo ja se upravo vracam iz Turske i imam utisak da nas Turci vise vole od Grka. A doticni gospodin neka objasni da li misli i na Brisa Tatona i tradicionalno dobre Francusko-Srpske odnose... Cini mi se da je decko nastradao a nije bio navijac Crvene Zvezde. Dokle vise to spinovanje i da nas svadjate sa Svetom!?

ne finansirajte neprijatelja

pre 4 godine

nisam čuo odavno ovako normalnu stvar od dačića...
srbi su generalno glupi i nemaju samopoštovanja kao nacija, rizikuju svoju sigurnost i sigurnost porodice zarad čega?

Vlada

pre 4 godine

Zasto ali zasto su politicari ti koji stalno sire mrznju? Pa dokle vise? Zakonom treba zabraniti politicarima ove izjave. Neka krivicnonodgovaraju za sire je netrpeljivosti. U redu je reci prvi deo, letujte gde vas vole, ali drugi deo izjave je skandalozan i za svaku osudu!

Vlada

pre 4 godine

Evo ja se upravo vracam iz Turske i imam utisak da nas Turci vise vole od Grka. A doticni gospodin neka objasni da li misli i na Brisa Tatona i tradicionalno dobre Francusko-Srpske odnose... Cini mi se da je decko nastradao a nije bio navijac Crvene Zvezde. Dokle vise to spinovanje i da nas svadjate sa Svetom!?

ne finansirajte neprijatelja

pre 4 godine

nisam čuo odavno ovako normalnu stvar od dačića...
srbi su generalno glupi i nemaju samopoštovanja kao nacija, rizikuju svoju sigurnost i sigurnost porodice zarad čega?

Vlada

pre 4 godine

Zasto ali zasto su politicari ti koji stalno sire mrznju? Pa dokle vise? Zakonom treba zabraniti politicarima ove izjave. Neka krivicnonodgovaraju za sire je netrpeljivosti. U redu je reci prvi deo, letujte gde vas vole, ali drugi deo izjave je skandalozan i za svaku osudu!

dejants

pre 4 godine

Umesto da rade na pomirenju i da zivikonu slozi, stalno se potpaljuje vatra, da bi lakse vladali sirokim masama. Idem u Hrvatsku svake godine na more, nikad jedan problem nisam imao.

Сандра

pre 4 godine

Kako smo samo naivni. I grcima je u interesu da izvuku što više para. Ne vole oni nas baš nešto..
(Jaaa, 28. avgust 2019 09:36)

Али зато поштују наш новац и то сваки цент!!! А не исправљају нас како говоримо и не пљују нам у пиће. Нема мрких погледа и не мораш да размишљаш да ли ће ти неко разбити ауто због погрешне таблице...

Marko

pre 4 godine

Dosta ljudi piše o tome kako Grci vole naš novac...ima i toga,ali definitivno u Grčkoj se čovek mnogo bolje oseća i prijatnije. Ne znam da li je nekom našem Srbinu falila dlaka sa glave.Sem u slučaju pijanih budala koji traže neku “ pravdu “ i takve i treba da bije njihovo obezbeđenje na Zakintosu. U Grčkoj letujem ceo svoj život.Bio par puta u Crnoj Gori, u Hr svega par puta. NEKA HVALA,u HR ne želim da idem. Ovamo je moja druga kuća. I tamo želim da ostavim svoj novac i da se prijatno osećam.

Lokust

pre 4 godine

Ne volim Dačića nimalo ali mi nije jasno o kakvom "raspirivanju mržnje" neki pričaju? Nepobitna je činjenica da je ogromna verovatnoća da ukoliko letuješ u Dalmaciji kao srpski turista imaš probleme zbog nacionalne pripadnosti (verbalni i fizički napadi, uništavanje kola, itd.), dok u Grčkoj, Italiji, Tunisu, Turskoj, Egiptu ili Bugarskoj takvih problema nećeš imati. Ne treba valjda jedan Dačić da ljudima otvara oči za nešto što je toliko očigledno?

nepoznata osoba

pre 4 godine

Apsolutno se slazem, ja sam sa svojom porodicom trenutno na Krfu, juce smo posetili Srpsku Kucu i ostrvo Vido, brodicem dok smo plovili ka Vidu posada se salila sa nama ko navija za Crvenu Zvezdu a ko za Partizan, osecam se svaki put kad dodjem u Grcku kao da letujem u svojoj zemlji, i nikada nisam bio u Hrvatskoj na letovanju niti imam zelju da idem tamo gde cu razmisljati da li cemo sa porodicom doziveti neprijatnost zbog neke budale. Lepo je hrvatsko primorje ali da idem tamo necu iz principa i zbog njihovog velicanja nekih primitivnih stavova. Pozdrav svima sa Krfa

Djuro

pre 4 godine

@ Vole novac kao i svi na svetu... Evrovizija i 0 bodova konstantno od te dve zemlje. Sve u znaku ljubavi...
(iosonostefan, 28. avgust 2019 09:54)







Da , baš.... Evrovizija je reper...

Delije Čikago

pre 4 godine

Kad imaš puno love svuda te vole, ako si paradajz turista sa 500 eura onda vas ni rođaci ne vole, Ivice ne zaglupljuj više narod...

Nebo.Der

pre 4 godine

Pričaj mi o ljubavi.....Ljudi rade svoj posao i žive od toga. A da smo prihvatljiviji kao turisti od np. Engleza i Rusa, jesmo. Jedina razlika je što u Hrvatskoj i CG nam otvoreno pokazuju da smo nužno zlo

kele®

pre 4 godine

Evrovizija i 0 bodova konstantno od te dve zemlje. Sve u znaku ljubavi...
(iosonostefan, 28. avgust 2019 09:54)
Tako je! Bolje 12 bodova na Evroviziji pa nek' tuku koliko hoće

vf

pre 4 godine

Veciti srpski kompleks, ovi nas vole, oni nasaaaa ne vole itd. Narode, iza svega stoji korist. Ako je korist vesto upakovana u ljubaznost, ne znaci da je to ljubav.

sujetajeneleciva

pre 4 godine

Ne mora da me vole, nigde ne ides dzabe, ali da rizikujem u nalivu emocija izgovorim ime omiljenog kluba dobijem batine... Stvarno degutantno... Ali dok je ovaca bice i vune

Milorad

pre 4 godine

Eh, kada bi naš čovek znao šta misli prosečan Grk ili Rus o Srbima mislim da bi se dobro postideo. Ali u glavnom da nas naš ministar blamira gede stigne i konstantno svađa sa svetom već deceniju.

Maka@

pre 4 godine

Dacic lupa, ali ja se zaista u Grckoj osecam kao kod kuce, imamo i prijatelje, omiljne restorane, plaze. Odlazim još uvek i na Jadran , ali više u formi izleta 4,5 dana nekada i manje. Takođe se dobro osećam i u Turskoj, pohvala za hotele, gostoprimvstvo . Za način na koji ja letujem Grčka je idealna.

milan

pre 4 godine

Jel ovo jos jedna prica iz kolekcije "Istorija sa Kalea i iz 3 sesira"? Do 1912. Srbi i Grci nisu bili u dobrim odnosima. Zajednicka borba protiv Turaka, a vec sledece godine i protiv Bugara, unela je te "bratske" tonove. Tokom turske vladavine, do obnove srpske patrijarsije, Srbi su osecali veliku mrznju prema Grcima - da ne idem u pojedinacne detalje, ali na kraju i zbog toga jer su grcke vladike ubirale porez kod hriscanskog stanovnistva, a redovno su ih pratili turski konjanici, da bi osigurali naplatu tog istog poreza. Ako cemo najkrace do Istine, SPC je najkrivlja za prethodna i tekuca haluciniranja, svadje i politicke propasti. Na temu politicke propasti, posebno procitajte o zivotu i delima cuvenog patrijarha Carnojevica, kada je prebegao u Ugarsku ;) A more ne nosi nacionalnu oznaku, vec mirise, ima vecu-manju guzvu, bolju-losiju infrastrukturu, vise-manje fekalija u njemu - prema tome ga cenite. Hrvatsko je svetski vrh - ne verujte, istrazite. Ovo nije poruka od nebeskog svjatago srbina, zato ne verujte - istrazite.

Pera

pre 4 godine

Nema razloga da neko nekog voli, ali kad ideš na more ideš da se odmoriš, da se opustiš, a ne da razmišljaš šta smeš ili ne smeš da kažeš ili uradiš. Svi znamo šta Hrvati misle o Srbima, ali neki i dalje uporno žele da idu tamo. Ja lično nemam ništa protiv, svako u životu radi ono što misli da je najbolje za njega. Ja ću na letovanje ići tamo gde se osećam prijatno, gde su ljudi profesionalni i gde se osećam dobro. Sportski pozdrav

Majkl Džondar

pre 4 godine

Svako ko ima malo mozga valjda ide tamo gde neće da ga biju. Mi umemo malo da teramo inat, pa onda nije to tako, to su pojedinačni slučajevi itd. Uglavnom, dok je ovakva situacija u Hrvatsku samo stajem u WC da idem, kad sam u prolazu. Nadam se da se će se to promeniti. A Grčku moram da odradim bar jednom godišnje.

Savetodavac

pre 4 godine

"Evo ja se upravo vracam iz Turske i imam utisak da nas Turci vise vole od Grka..."
(Vlada, 28. avgust 2019 09:51)

Funkcionalno čitanje, sedi jedan Vlado! Pročitao si a ništa nisi razumeo.
Nigde se ne kaže idite u Grčku, već tamo gde vas vole i cene a tu po tvom iskustvu se u ovom trenutku nalazi i Turska.

Mr.Realno

pre 4 godine

Grčka, evo peta godina za redom i nikad bolje. Od ljubaznosti domaćina preko prodavaca. Doduše neki su malo više lenji ali sve to nema veze. Pazim kako vozim, ne ludujem. Ne parkiram se gde mi dune već na parking i to je uglavnom to. Nikakvih problema nismo imali nikada. More je toplo u avgustu, apartmani i hrana jeftiniji nego u Hr. Po ceo dan budemo na plaži gde i zadremamo i niko te niti dira niti imaš o čemu da brineš. Najveći nam je problem što eto danas duva malo jači vetar.

Nikola

pre 4 godine

Onaj ko probleme trazi taj ce ih i naci, bilo da je u pitanju Grcka ili HR,.
(igor, 28. avgust 2019 13:10)

U hrvatskoj hrvati traze probleme, ne turisti. Oni osluskuju ko kako prica, gledaju ko kave tablice vozi...Od toga vam tamo sve zavisi.

Александар Ст.

pre 4 godine

Eво баш тамо летујем, у Турској и нигде не могу да добијем то што овде нуде мада волим Грчку. Остало се подразумева да не треба ићи где су ем скупи ем нас не воле.

Nonteist

pre 4 godine

Dok sam radio na kruzerima pravilo za HR kada se izlazi je bilo da se samo koristi strani jezik, u mom slucaju engleski ili ruski i dobijete tretman "bogova". Probao sam da pricam srpski ali dobijete mrke poglede, neki nece ni da vas pogledaju i osecate se nesigurno.

Domaćin

pre 4 godine

Toliko nas vole da nam skidaju tablice zbog pogrešnog parkiranja i kažnjavaju za svaku sitnicu. Ove godine sam se naslušao horor priča iz Grčke kao nikada do sad. Pa šta mislite, zašto je 150.000 turista došlo u kancelariju JS? Da kažu pozdravite Palmu? Došli zbog problema sa Grcima, a to je samo Paralija, gde je sve ostalo...

Nikola '58

pre 4 godine

Ma temu hrvatske kao moguce destinacije za odlazak na more ne treba uopste tematizovati. Generalno tamo niko pametan ne treba odlaziti. Ko misli drugacije neka ide, ali da ne kuka posle "odmora" kako su 'rvati ovakvi ili onakvi. Oni ce uvek biti takvi kakvi su, nece se nikad promeniti. S***a je to.

Reziel

pre 4 godine

Populistička izjava naravno, ali veoma tačna nažalost. Vrlo je jednostavno, ako domaćini imaju problem sa vama, ne možete dobro da letujete. Zaista to mislim, i mislim da hrvati imaju ozbiljan problem sa srbima, kako onima koji sada žive tamo, tako sa onima koji su živeli i sa onima koji dolaze kao gosti.
"Nigde nikakav problem nisam imao", je uvodna rečenica svih prijatelja sa kojima sam razgovarao a koji su išli u Hrvatsku. Međutim, ako malo zagrebete, čućete od njihovih žena, pa i dece ako su starija, da često u kafiću govore ijekavicom, da su kola parkirali u garaži kod prijatelja i nisu koristili dok nisu krenuli nazad, da je "tata često tražio kruh". Povrh svega, zapravo je svako imao neki problem: prijatelju su na pijaci u Opatiji rekli da ide tamo odakle je došao pa neka kupi breskve, dok je jednoj mladoj devojci na Braču baba na plaži spočitavala kako su njeni roditelji zločinci i kako treba da se vrati u svoj mili Beograd.
To nisu premlaćivanja, ali iskreno ja to ne bih mogao da podnesem. Šta da reaguješ kako treba i uđeš u konflikt sa ljudima koji žive tamo može samo gore da bude. U principu na deset dana boravka, neka takva neprijatna situacija vam se može desiti i u Grčkoj, ali ne zato što ste Srbi, već zato što ste naleteli na pijane Britance ili neka slična situacija. Upravo zato, mislim da je odlazak na Hrvatsko primorje besmislica. To je za ljude koji isključivo letuju u trouglu Crna Gora, Grčka, Hrvatska, pa su se zabili u svoje prošireno "selo".

objektivan

pre 4 godine

Vratio se iz Turske pre dva dana, i moram reći da sam se zaista osećao prijatno, i na svaki pomen da smo iz Srbije, Turci su sa oduševljenjem prihvatali, ne mislim na prodavce i hotelijere, već običan narod koji smo sretali na plaži.
Bio sam u Kušadasiju i cene su prilagođene za "srpski džep", komplet ručak za dvoje bez problema 10-12€; sokovi 1,1€; pivo 2,5€; na plazi 2 ležaljke i sincobran 25 Tl (4,5€). Cene Turskih hotela sa 2*, polupansion, su u rangu grčkih malo boljih apartmana. Sve više Turaka pokušava da govori srpski, pa bez problema ide komunikacija englesko-srpsko-turskom varijantom nekog jezika. Vole kada čuju da upotrebljavamo neki od turcizama u naše toku razgovora, posebno, ajde, bre...itd.
Naravno volim i Grčku, ovo je bio samo opis ovogodišnjeg letovanja.

max

pre 4 godine

Ko koga voli to je individualno ali jedno je sigurno samo sado(jer ih muće drugi) mazohisti(jer su sami odlućili da idu tamo) letuju u Hrvatskoj i Crnoj Gori(sem onih koji imaju kuće oni moraju).Ali ima ih koji koji i to vole pa ih treba ispuniti želje.

Mila

pre 4 godine

Bila sam ovo leto u Hrvatskoj i verovali ili ne,mnogo nasih politicara ima tamo vile i to vile od par miliona eura.Sad bi svaki priglupi Srbin trebao da stavi prst na celo.Danas sam se vratila iz Crne Gore i utisci su sledeci - putevi u Crnoj Gori su fantasticni i ako idete preko Morace i ako idete preko Zabljaka(u Srbiji je katastrofa,ko je isao moze da potvrdi).Cistoca je za 9 do mora a na moru za 8.I to dosta zavisi od ljudi,videla sam da ljudi iz kola bacaju kese a na plazi se opusak uredno ostavi na pesku.Sramota.Hrana je za nijansu skuplja nego u nasim marketima,pice u kaficu kao u Beogradu,hrana kvalitetnija nego u Srbiji.Mislim da sam ovo leto prvi normalan paradajz pojela u Crnoj Gori a o mesu necu puno ni da pisem.Mi za iste pare jedemo smece.Moju porodicu niko popreko nije pogledao.Da dodam ono sto sam videla u Srbiji,Zlatibor su unistili secom sume i izgradnjom objekata,meni tamo nista nije vise interesantno ali je Zlatar netaknuti biser.Odusevljena Zlatarom.Nas narod je poprilicno glup i njime se lako manipulise,dok nas truju i sire dezinformacije i mrznju nasi politicari poprilicno ulazu novca u iste te ,,neprijateljske,,zemlje i to kupujuci preskupe nekretnine do kojih dolaze jahtama.I tako,dok nas odvlace u Grcku oni uzivaju na drugoj strani a mi pojma nemamo.I dok se novine pune tekstovima kako im je pukla sezona a mi kao treba da likujemo,ja cu da postavim pitanje - kako je protekla sezona kod nas?

Pitanje

pre 4 godine

Zasto bi iko normalan letovao u Hrvatskoj i u Crnoj Gori,gde ne postoji dan da nekoga ne prebiju samo zato sto je Srbin?O ponizavanju,vredjanju i slicno i da ne pricam.To im je kao dobar dan.Neka mi neko od Vas postovani,kaze, koji je razlog za to da Srbi idu na letovanje u Hrvatskoj i u Crnoj Gori, gde je more hladno,prljavo,obala ruzna,ne postoje pescane plaze,fekalije na sve strane...Mislim koji normalan covek daje pare kako bi se kupao u fekalije u zemljama gde patoloski mrze Srbe?

e

pre 4 godine

Normalno da se ljubav Ne može kupiti. Ali ljubaznost i tolerancija već spada u civilizacijske vrednosti. Zato! Iako sam rođen u hrvatskoj srbima ne preporučujem hrvatsku. Idite ljudi tamo gde ćete prihvatiti civilizovano po hrišćanskim vrednostima. Ovo preporučujem i za tursku.

Jelena

pre 4 godine

Veciti srpski kompleks, ovi nas vole, oni nasaaaa ne vole itd. Narode, iza svega stoji korist. Ako je korist vesto upakovana u ljubaznost, ne znaci da je to ljubav.
(vf, 28. avgust 2019 11:22)

Nema veze da li je ljubav ili ne, makar će ti se lepo osmehnuti i nećeš razmišljati o svojoj i sigurnosti svoje porodice. Ako bar dajem pare i na odmoru sam neću da razmišljam šta će i da li će mi se desiti.

pahuljka

pre 4 godine

ja sam zensko, prijatnog izgleda i u Crnoj Gori nemaju bas nikakav problem sa mnom. Ali zato u Hrvatskoj nikoga ni to nije sprecavalo da mi otvoreno pokaze da sam tamo nepozeljna. Babe, mlade devojke, mladi bracne parovi... dovoljno je bilo da progovorim. Zaista strasno.

Jelena

pre 4 godine

Srbi su narod koji ne voli niko, mi se izmedju sebe ne postujemo i ne volimo, zasto bi drugi. Iskreno, nije da nemaju razloga.
(Hanibal, 28. avgust 2019 11:02)

Mislim da preterujemo. Nije baš da nas ne voli niko bar iz mog iskustva (ne mislim na braću hrvate)

Marko

pre 4 godine

ja imam brata a on nije ni Rus ni Grk!
Za Rijeku navijao protiv Olimpijakosa( ne znam ko je smislio ako navijam za Zvezdu da volim Oli ili Spartak)
Za Dinamo navijam protiv Rusa
Za Hrvatsku navijao u finalu...

dejants

pre 4 godine

Umesto da rade na pomirenju i da zivikonu slozi, stalno se potpaljuje vatra, da bi lakse vladali sirokim masama. Idem u Hrvatsku svake godine na more, nikad jedan problem nisam imao.

Vlada

pre 4 godine

Evo ja se upravo vracam iz Turske i imam utisak da nas Turci vise vole od Grka. A doticni gospodin neka objasni da li misli i na Brisa Tatona i tradicionalno dobre Francusko-Srpske odnose... Cini mi se da je decko nastradao a nije bio navijac Crvene Zvezde. Dokle vise to spinovanje i da nas svadjate sa Svetom!?

ne finansirajte neprijatelja

pre 4 godine

nisam čuo odavno ovako normalnu stvar od dačića...
srbi su generalno glupi i nemaju samopoštovanja kao nacija, rizikuju svoju sigurnost i sigurnost porodice zarad čega?

Vlada

pre 4 godine

Zasto ali zasto su politicari ti koji stalno sire mrznju? Pa dokle vise? Zakonom treba zabraniti politicarima ove izjave. Neka krivicnonodgovaraju za sire je netrpeljivosti. U redu je reci prvi deo, letujte gde vas vole, ali drugi deo izjave je skandalozan i za svaku osudu!

milan

pre 4 godine

Jel ovo jos jedna prica iz kolekcije "Istorija sa Kalea i iz 3 sesira"? Do 1912. Srbi i Grci nisu bili u dobrim odnosima. Zajednicka borba protiv Turaka, a vec sledece godine i protiv Bugara, unela je te "bratske" tonove. Tokom turske vladavine, do obnove srpske patrijarsije, Srbi su osecali veliku mrznju prema Grcima - da ne idem u pojedinacne detalje, ali na kraju i zbog toga jer su grcke vladike ubirale porez kod hriscanskog stanovnistva, a redovno su ih pratili turski konjanici, da bi osigurali naplatu tog istog poreza. Ako cemo najkrace do Istine, SPC je najkrivlja za prethodna i tekuca haluciniranja, svadje i politicke propasti. Na temu politicke propasti, posebno procitajte o zivotu i delima cuvenog patrijarha Carnojevica, kada je prebegao u Ugarsku ;) A more ne nosi nacionalnu oznaku, vec mirise, ima vecu-manju guzvu, bolju-losiju infrastrukturu, vise-manje fekalija u njemu - prema tome ga cenite. Hrvatsko je svetski vrh - ne verujte, istrazite. Ovo nije poruka od nebeskog svjatago srbina, zato ne verujte - istrazite.

Domaćin

pre 4 godine

Toliko nas vole da nam skidaju tablice zbog pogrešnog parkiranja i kažnjavaju za svaku sitnicu. Ove godine sam se naslušao horor priča iz Grčke kao nikada do sad. Pa šta mislite, zašto je 150.000 turista došlo u kancelariju JS? Da kažu pozdravite Palmu? Došli zbog problema sa Grcima, a to je samo Paralija, gde je sve ostalo...

Delije Čikago

pre 4 godine

Kad imaš puno love svuda te vole, ako si paradajz turista sa 500 eura onda vas ni rođaci ne vole, Ivice ne zaglupljuj više narod...

Marko

pre 4 godine

Dosta ljudi piše o tome kako Grci vole naš novac...ima i toga,ali definitivno u Grčkoj se čovek mnogo bolje oseća i prijatnije. Ne znam da li je nekom našem Srbinu falila dlaka sa glave.Sem u slučaju pijanih budala koji traže neku “ pravdu “ i takve i treba da bije njihovo obezbeđenje na Zakintosu. U Grčkoj letujem ceo svoj život.Bio par puta u Crnoj Gori, u Hr svega par puta. NEKA HVALA,u HR ne želim da idem. Ovamo je moja druga kuća. I tamo želim da ostavim svoj novac i da se prijatno osećam.

Lokust

pre 4 godine

Ne volim Dačića nimalo ali mi nije jasno o kakvom "raspirivanju mržnje" neki pričaju? Nepobitna je činjenica da je ogromna verovatnoća da ukoliko letuješ u Dalmaciji kao srpski turista imaš probleme zbog nacionalne pripadnosti (verbalni i fizički napadi, uništavanje kola, itd.), dok u Grčkoj, Italiji, Tunisu, Turskoj, Egiptu ili Bugarskoj takvih problema nećeš imati. Ne treba valjda jedan Dačić da ljudima otvara oči za nešto što je toliko očigledno?

nepoznata osoba

pre 4 godine

Apsolutno se slazem, ja sam sa svojom porodicom trenutno na Krfu, juce smo posetili Srpsku Kucu i ostrvo Vido, brodicem dok smo plovili ka Vidu posada se salila sa nama ko navija za Crvenu Zvezdu a ko za Partizan, osecam se svaki put kad dodjem u Grcku kao da letujem u svojoj zemlji, i nikada nisam bio u Hrvatskoj na letovanju niti imam zelju da idem tamo gde cu razmisljati da li cemo sa porodicom doziveti neprijatnost zbog neke budale. Lepo je hrvatsko primorje ali da idem tamo necu iz principa i zbog njihovog velicanja nekih primitivnih stavova. Pozdrav svima sa Krfa

vf

pre 4 godine

Veciti srpski kompleks, ovi nas vole, oni nasaaaa ne vole itd. Narode, iza svega stoji korist. Ako je korist vesto upakovana u ljubaznost, ne znaci da je to ljubav.

Milorad

pre 4 godine

Eh, kada bi naš čovek znao šta misli prosečan Grk ili Rus o Srbima mislim da bi se dobro postideo. Ali u glavnom da nas naš ministar blamira gede stigne i konstantno svađa sa svetom već deceniju.

max

pre 4 godine

Ko koga voli to je individualno ali jedno je sigurno samo sado(jer ih muće drugi) mazohisti(jer su sami odlućili da idu tamo) letuju u Hrvatskoj i Crnoj Gori(sem onih koji imaju kuće oni moraju).Ali ima ih koji koji i to vole pa ih treba ispuniti želje.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Svako ko ima malo mozga valjda ide tamo gde neće da ga biju. Mi umemo malo da teramo inat, pa onda nije to tako, to su pojedinačni slučajevi itd. Uglavnom, dok je ovakva situacija u Hrvatsku samo stajem u WC da idem, kad sam u prolazu. Nadam se da se će se to promeniti. A Grčku moram da odradim bar jednom godišnje.

Сандра

pre 4 godine

Kako smo samo naivni. I grcima je u interesu da izvuku što više para. Ne vole oni nas baš nešto..
(Jaaa, 28. avgust 2019 09:36)

Али зато поштују наш новац и то сваки цент!!! А не исправљају нас како говоримо и не пљују нам у пиће. Нема мрких погледа и не мораш да размишљаш да ли ће ти неко разбити ауто због погрешне таблице...

kele®

pre 4 godine

Evrovizija i 0 bodova konstantno od te dve zemlje. Sve u znaku ljubavi...
(iosonostefan, 28. avgust 2019 09:54)
Tako je! Bolje 12 bodova na Evroviziji pa nek' tuku koliko hoće

Nebo.Der

pre 4 godine

Pričaj mi o ljubavi.....Ljudi rade svoj posao i žive od toga. A da smo prihvatljiviji kao turisti od np. Engleza i Rusa, jesmo. Jedina razlika je što u Hrvatskoj i CG nam otvoreno pokazuju da smo nužno zlo

Djuro

pre 4 godine

@ Vole novac kao i svi na svetu... Evrovizija i 0 bodova konstantno od te dve zemlje. Sve u znaku ljubavi...
(iosonostefan, 28. avgust 2019 09:54)







Da , baš.... Evrovizija je reper...

Nikola

pre 4 godine

Onaj ko probleme trazi taj ce ih i naci, bilo da je u pitanju Grcka ili HR,.
(igor, 28. avgust 2019 13:10)

U hrvatskoj hrvati traze probleme, ne turisti. Oni osluskuju ko kako prica, gledaju ko kave tablice vozi...Od toga vam tamo sve zavisi.

sujetajeneleciva

pre 4 godine

Ne mora da me vole, nigde ne ides dzabe, ali da rizikujem u nalivu emocija izgovorim ime omiljenog kluba dobijem batine... Stvarno degutantno... Ali dok je ovaca bice i vune

Savetodavac

pre 4 godine

"Evo ja se upravo vracam iz Turske i imam utisak da nas Turci vise vole od Grka..."
(Vlada, 28. avgust 2019 09:51)

Funkcionalno čitanje, sedi jedan Vlado! Pročitao si a ništa nisi razumeo.
Nigde se ne kaže idite u Grčku, već tamo gde vas vole i cene a tu po tvom iskustvu se u ovom trenutku nalazi i Turska.

Mr.Realno

pre 4 godine

Grčka, evo peta godina za redom i nikad bolje. Od ljubaznosti domaćina preko prodavaca. Doduše neki su malo više lenji ali sve to nema veze. Pazim kako vozim, ne ludujem. Ne parkiram se gde mi dune već na parking i to je uglavnom to. Nikakvih problema nismo imali nikada. More je toplo u avgustu, apartmani i hrana jeftiniji nego u Hr. Po ceo dan budemo na plaži gde i zadremamo i niko te niti dira niti imaš o čemu da brineš. Najveći nam je problem što eto danas duva malo jači vetar.

Nikola '58

pre 4 godine

Ma temu hrvatske kao moguce destinacije za odlazak na more ne treba uopste tematizovati. Generalno tamo niko pametan ne treba odlaziti. Ko misli drugacije neka ide, ali da ne kuka posle "odmora" kako su 'rvati ovakvi ili onakvi. Oni ce uvek biti takvi kakvi su, nece se nikad promeniti. S***a je to.

Maka@

pre 4 godine

Dacic lupa, ali ja se zaista u Grckoj osecam kao kod kuce, imamo i prijatelje, omiljne restorane, plaze. Odlazim još uvek i na Jadran , ali više u formi izleta 4,5 dana nekada i manje. Takođe se dobro osećam i u Turskoj, pohvala za hotele, gostoprimvstvo . Za način na koji ja letujem Grčka je idealna.

Reziel

pre 4 godine

Populistička izjava naravno, ali veoma tačna nažalost. Vrlo je jednostavno, ako domaćini imaju problem sa vama, ne možete dobro da letujete. Zaista to mislim, i mislim da hrvati imaju ozbiljan problem sa srbima, kako onima koji sada žive tamo, tako sa onima koji su živeli i sa onima koji dolaze kao gosti.
"Nigde nikakav problem nisam imao", je uvodna rečenica svih prijatelja sa kojima sam razgovarao a koji su išli u Hrvatsku. Međutim, ako malo zagrebete, čućete od njihovih žena, pa i dece ako su starija, da često u kafiću govore ijekavicom, da su kola parkirali u garaži kod prijatelja i nisu koristili dok nisu krenuli nazad, da je "tata često tražio kruh". Povrh svega, zapravo je svako imao neki problem: prijatelju su na pijaci u Opatiji rekli da ide tamo odakle je došao pa neka kupi breskve, dok je jednoj mladoj devojci na Braču baba na plaži spočitavala kako su njeni roditelji zločinci i kako treba da se vrati u svoj mili Beograd.
To nisu premlaćivanja, ali iskreno ja to ne bih mogao da podnesem. Šta da reaguješ kako treba i uđeš u konflikt sa ljudima koji žive tamo može samo gore da bude. U principu na deset dana boravka, neka takva neprijatna situacija vam se može desiti i u Grčkoj, ali ne zato što ste Srbi, već zato što ste naleteli na pijane Britance ili neka slična situacija. Upravo zato, mislim da je odlazak na Hrvatsko primorje besmislica. To je za ljude koji isključivo letuju u trouglu Crna Gora, Grčka, Hrvatska, pa su se zabili u svoje prošireno "selo".

Pitanje

pre 4 godine

Zasto bi iko normalan letovao u Hrvatskoj i u Crnoj Gori,gde ne postoji dan da nekoga ne prebiju samo zato sto je Srbin?O ponizavanju,vredjanju i slicno i da ne pricam.To im je kao dobar dan.Neka mi neko od Vas postovani,kaze, koji je razlog za to da Srbi idu na letovanje u Hrvatskoj i u Crnoj Gori, gde je more hladno,prljavo,obala ruzna,ne postoje pescane plaze,fekalije na sve strane...Mislim koji normalan covek daje pare kako bi se kupao u fekalije u zemljama gde patoloski mrze Srbe?

Nonteist

pre 4 godine

Dok sam radio na kruzerima pravilo za HR kada se izlazi je bilo da se samo koristi strani jezik, u mom slucaju engleski ili ruski i dobijete tretman "bogova". Probao sam da pricam srpski ali dobijete mrke poglede, neki nece ni da vas pogledaju i osecate se nesigurno.

Mila

pre 4 godine

Bila sam ovo leto u Hrvatskoj i verovali ili ne,mnogo nasih politicara ima tamo vile i to vile od par miliona eura.Sad bi svaki priglupi Srbin trebao da stavi prst na celo.Danas sam se vratila iz Crne Gore i utisci su sledeci - putevi u Crnoj Gori su fantasticni i ako idete preko Morace i ako idete preko Zabljaka(u Srbiji je katastrofa,ko je isao moze da potvrdi).Cistoca je za 9 do mora a na moru za 8.I to dosta zavisi od ljudi,videla sam da ljudi iz kola bacaju kese a na plazi se opusak uredno ostavi na pesku.Sramota.Hrana je za nijansu skuplja nego u nasim marketima,pice u kaficu kao u Beogradu,hrana kvalitetnija nego u Srbiji.Mislim da sam ovo leto prvi normalan paradajz pojela u Crnoj Gori a o mesu necu puno ni da pisem.Mi za iste pare jedemo smece.Moju porodicu niko popreko nije pogledao.Da dodam ono sto sam videla u Srbiji,Zlatibor su unistili secom sume i izgradnjom objekata,meni tamo nista nije vise interesantno ali je Zlatar netaknuti biser.Odusevljena Zlatarom.Nas narod je poprilicno glup i njime se lako manipulise,dok nas truju i sire dezinformacije i mrznju nasi politicari poprilicno ulazu novca u iste te ,,neprijateljske,,zemlje i to kupujuci preskupe nekretnine do kojih dolaze jahtama.I tako,dok nas odvlace u Grcku oni uzivaju na drugoj strani a mi pojma nemamo.I dok se novine pune tekstovima kako im je pukla sezona a mi kao treba da likujemo,ja cu da postavim pitanje - kako je protekla sezona kod nas?

Pera

pre 4 godine

Nema razloga da neko nekog voli, ali kad ideš na more ideš da se odmoriš, da se opustiš, a ne da razmišljaš šta smeš ili ne smeš da kažeš ili uradiš. Svi znamo šta Hrvati misle o Srbima, ali neki i dalje uporno žele da idu tamo. Ja lično nemam ništa protiv, svako u životu radi ono što misli da je najbolje za njega. Ja ću na letovanje ići tamo gde se osećam prijatno, gde su ljudi profesionalni i gde se osećam dobro. Sportski pozdrav

Александар Ст.

pre 4 godine

Eво баш тамо летујем, у Турској и нигде не могу да добијем то што овде нуде мада волим Грчку. Остало се подразумева да не треба ићи где су ем скупи ем нас не воле.

objektivan

pre 4 godine

Vratio se iz Turske pre dva dana, i moram reći da sam se zaista osećao prijatno, i na svaki pomen da smo iz Srbije, Turci su sa oduševljenjem prihvatali, ne mislim na prodavce i hotelijere, već običan narod koji smo sretali na plaži.
Bio sam u Kušadasiju i cene su prilagođene za "srpski džep", komplet ručak za dvoje bez problema 10-12€; sokovi 1,1€; pivo 2,5€; na plazi 2 ležaljke i sincobran 25 Tl (4,5€). Cene Turskih hotela sa 2*, polupansion, su u rangu grčkih malo boljih apartmana. Sve više Turaka pokušava da govori srpski, pa bez problema ide komunikacija englesko-srpsko-turskom varijantom nekog jezika. Vole kada čuju da upotrebljavamo neki od turcizama u naše toku razgovora, posebno, ajde, bre...itd.
Naravno volim i Grčku, ovo je bio samo opis ovogodišnjeg letovanja.

Jelena

pre 4 godine

Srbi su narod koji ne voli niko, mi se izmedju sebe ne postujemo i ne volimo, zasto bi drugi. Iskreno, nije da nemaju razloga.
(Hanibal, 28. avgust 2019 11:02)

Mislim da preterujemo. Nije baš da nas ne voli niko bar iz mog iskustva (ne mislim na braću hrvate)

e

pre 4 godine

Normalno da se ljubav Ne može kupiti. Ali ljubaznost i tolerancija već spada u civilizacijske vrednosti. Zato! Iako sam rođen u hrvatskoj srbima ne preporučujem hrvatsku. Idite ljudi tamo gde ćete prihvatiti civilizovano po hrišćanskim vrednostima. Ovo preporučujem i za tursku.

pahuljka

pre 4 godine

ja sam zensko, prijatnog izgleda i u Crnoj Gori nemaju bas nikakav problem sa mnom. Ali zato u Hrvatskoj nikoga ni to nije sprecavalo da mi otvoreno pokaze da sam tamo nepozeljna. Babe, mlade devojke, mladi bracne parovi... dovoljno je bilo da progovorim. Zaista strasno.

Jelena

pre 4 godine

Veciti srpski kompleks, ovi nas vole, oni nasaaaa ne vole itd. Narode, iza svega stoji korist. Ako je korist vesto upakovana u ljubaznost, ne znaci da je to ljubav.
(vf, 28. avgust 2019 11:22)

Nema veze da li je ljubav ili ne, makar će ti se lepo osmehnuti i nećeš razmišljati o svojoj i sigurnosti svoje porodice. Ako bar dajem pare i na odmoru sam neću da razmišljam šta će i da li će mi se desiti.

Marko

pre 4 godine

ja imam brata a on nije ni Rus ni Grk!
Za Rijeku navijao protiv Olimpijakosa( ne znam ko je smislio ako navijam za Zvezdu da volim Oli ili Spartak)
Za Dinamo navijam protiv Rusa
Za Hrvatsku navijao u finalu...