Nedelja, 03.12.2017.

18:40

Prava istina o "mondenskom" Tajlandu: Očekivanja i realnost

Izvor: Tara Tomoviæ

Prava istina o "mondenskom" Tajlandu: Oèekivanja i realnost IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

m

pre 6 godina

ljudi koji pominjete tajlandsku vedrinu i nasmejanost, jeste li stvarno toliko naivni?
ti izvestaceni osmesi nestaju istog trenutka kad skrenete pogled na drugu stranu

wiener

pre 6 godina

ah da, i o "misticnoj" kulturi. 3 godine sam imao vezu sa devojkom tajlandskog porekla. od misticnog nije ostalo ni m.

ali dobro, drugi mogu u time uzivati.

Dalje od Grcke nisam vid'o

pre 6 godina

Nemam sta da jedem, kakav Tajland.
(mare, 4. decembar 2017 09:55)

Ma da ti ipak skocis do Tajlanda? Tamo je hrana jeftinija nego u Srbiji. Pitaj ove silne Srbe koji su tamo vec bili. Nemaju ni oni sta da jedu, ali eto, bili su na Tajlandu, znaju valjda?

Bager

pre 6 godina

Zna se zasto idete na tajland. Jeftin sex i egzoticne trandze koje ne razlikujete od devojaka. Svi koje poznam idu samo zbog toga. Kome to nije prioritete, besmisleno je ici tamo...
(T-Zex, 4. decembar 2017 10:09)

Prilično primitivan rezon. Išao sam tamo zbog toplog mora pre svega ali brzo sam shvatio da treba ići pre svega zbog doživljaja jedne druge, mistične kulture. Kome su čitali bajke u detinjstvu a kasnije sami čitali putopise znaće da je reč o kraljevini Siam (a to je zapravo Tajland). Hramovi, Kraljevska palata u Bangkoku, egzotika na sve strane, budisti, pijaca za doživljaj...sve mi se čini kao jedan beskrajno šaren i bajkovit san. More jeste toplije nego što smo mi navikli i tu se treba ograničiti na izlete do poznatih destinacija, ispuniti vreme što više možete na razgledanje i upijanje utisaka, ostaje za ceo život.

Maja

pre 6 godina

@ zzz
Npr ljudi koji rade u IT sektoru. To su ljudi koji na posten nacin zaradjuju pare i sa njima rade sta zele. Moja sestra, zet, drugarica. Tu su plate od 1500-2500 evra. Sestra i zet su platili Maldive ukupno 3800 evra sve sa avio prevozom , smestajem i hranom. Oboje dali po jednu svoju platu . Za njih to nije luksuz.

Cerber1985

pre 6 godina

Ma nije subjektivna, ovo su destinacije koje ne mogu da se mere jer nije u pitanju samo more... Bio sam na Tajlandu, Bangkok i Puket, standard za prvo putovanje i neku siguricu... Bio dve nedelje, video ono sto se "mora" videti i odusevio se... Sto je neko napisao, Tajland je avantura, drugi svet druga kultura, druge navike... Ljudi sjajni, ni jedno negativno iskustvo nisam imao za te dve nedelje, Bangkok betonska i ruzna dzungla, ali sa takvom energijom koju nigde nisam osetio... Ona se zali na Mayu i hiljadu turista, sreca pa na tom Santoriniju sto spominje nikada nije guzva...

putnik

pre 6 godina

putovah nesto u zivotu i kad skratis, vidis isto - rintas da bi uplatio sta-god, odes, slikas se, sherujes, sve smrdi na mokracu jer masa turista se olaksava svuda, nemas pojma sta je to sto gledas, placas hotele, guras se sa turistima za jos slikanja, ne vidis kulturu uopste, to sto mislis da je kultura zapravo je mas-turizam, ne upoznas narod uopste sem taksista i sobarica, jos se slikas, trcis, smrdis na znoj, boli te sve, vratis se kuci, sherujes 2000 fotografija koje nikog ne interesuju, ne kontas da si malo doprineo upropascavanju tog malo lepog tamo, pricas svima kako je bilo diiiivno srecasreca radost uzivanje milina looodilo

EU Citizen

pre 6 godina

Meni je neverovatno ko sve prolazi kao travel bloger :) Ode žena na Puket, jedno od najglupljih, najružnijih i najkomercijalizovanih mesta na Tajlandu, gde sam ja bio tačno jedan fan, kao i, recimo, Pataji, i pobegao glavom bez obzira, i onda izvlači zaključke :)) Inače, što se tiče teorije o uličnoj hrani, to je čista glupost, tajlandska ulična hrana je ukusna, i može da se mirno jede (mada je ja lično izbegavam), pošto je uglavnom topla, bez obzira što je tačno da u takvim uslovima o nekom higijenskom nivou nema govora, ali paušalno tvrditi da je ulična hrana "bolja od restorana" predstavlja presnu budalaštinu, naročito kada pogledamo Bangkok, po meni jednu od gastronomskih prestonica sveta sa stotinama vrhunskih tajlandskih restorana od kojih mnogi daju izuzetno originalnu, kreativnu i atraktivnu interpretaciju ove zanimljive kulinarske tradicije.

Jovan

pre 6 godina

Ma dajte ja sam bio dva puta na Tajlandu a kao i svi Srbi leti idem u Grčku. Tajland je mama za Grčku jer je to zemlja u kojoj osmeh ne silazi sa lica od sletanja na aerodrom do povratka. Hrana je zdrava i prirodna prave je na licu mesta, uzmeš šejk od kokosa pn pred tobom od kokosa pravi šejk, isto važi i za drugo voće. Hrana je prelepa i čisti organizam sve je jeftino i kao što rekoh prirodno. Ilustracije radi sve prestižne kuće koje se bave semenskom proizvodnjom imaju na Tajlandu jer se tamo ne upotrebljavaju pesticidi. voda je čista i zdrava, tamo sam jahao slonove i hodao po džungli, vozio skuter po ostrvu od plaže do plaže i gostio se na plažama za bagatelu. Noćni život je bomba ali vas niko ne tera u te kvartove ali nećete pogrešiti ako vam plesačica svojim "hlebnim delom" sa markerom u "čemu već" ili izvodi ping pong šou ili otvara flašu. za male pare možeš probati sve a da to ostane samo tu. To što vi imate nije ni prineti Tajlandu.

wiener

pre 6 godina

Zafo što ja sa društvom idem na pljesku, a siguran sam da niko nema nameru da se pentra na istu.
(bivši beograđanin, 4. decembar 2017 14:26)

upravo to i jeste poenta. idem na zurku, idem na rucak ili veceru, idem na more (iako sam u stvari samo pored njega a cesce i u njemu nego na njemu). zato i kad kazem da idem u neku zemlju zna se da necu da rovarim po njoj.

jedino objasnjenje za ovaj posbni tretman tajlanda je moguce mesanje sa tajvanom koji jeste ostrvo.

Pozdrav sa tajlanda

pre 6 godina

Ovde (Bangkok) je trenutno 22:25 i dok kucam ovo suze mi idu sto se moje 3 nedelje zavrsavaju i sto sutra krecem put Abu Dabija a odatle natrag u zimski Beograd i svakodnevni stres. Koliko juce sam lezao na belom pesku Koh Changa na obroncima dzunglom pokrivene male planine,nacionalnog parka, i slusao talase...nema glisera,nema prostitutki,nema dosadnih prodavaca. dakle idila se moze naci ako se zeli. Prosle godine sam bio na Krabiju,tacnije mestu Ao Nang jer Krabi nisu na moru,koji koliko god da je komercijalizovan i nema gradsku plazu ima longtail brodove koji sluze da te odbace do svih malih plazica oko okolnih ostrvaca. Takodje mesto je dosta mirno i bez sex turizma,ako ne racunamo one koji su poveli svoju pratnju iz Pataje :) Dakle opet bolje a i jeftinije nego ostrvo Phuket koje je komercijalizovano do kraja. Nazalost to se desava i sa Phi Phi.Ali malo ispod sa te strane u Andamanskom moru Indijskog okeana je Koh Lanta. Sa druge pacificke strane Koh Samui. Opet daleko bolji od Phuketa. Na Koh Phanganu nisam bio ali vazi kao ostrvo za provod pa pretpostavljam da je tu komercijalizacija na nivou Phuketa. O lepotama Chiang Mai-ja, grada daleko od mora ne bih sad...pa Ajutaja kod Bangkoka stara prestonica....Sve ovo pisem zbog samo jedne stvari: autorka teksta nije videla ni delic Tajlanda,pa je malo prerano donela zakljucke. Ja se 4 godine vracam i nastavljam. I nosim tamarind pastu i palmin secer da kuci pravim pad thai da me s vremena na vreme zelja mine.

Aleks

pre 6 godina

Ziveo sam nekoliko godina u Aziji izmedju ostalog i u Bangkoku i uvek se odusevim kada cujem da ljudi za jedno putovanje upoznaju neku drugu kulturu, oduseve se hramovima a fascinirani su ljudima na Tajlandu .
U Bangkoku se covek navikne sa sve, na hranu, saobracaj,prljavstinu,sex turizam, vlagu, nenormalne svakodnevne pljuskove 6 meseci godisnje , poplave ali ono na sta ne moze da se navikne je nemogucnost interakcije sa lokalnim stanovnistvom.
Hramovi jesu lepi,ali sve se svede na neko samostalno obilazenje, citanje i saznavanje iz knjiga o kulturi jer sa Tajlandjanima nema neke dublje komunikacije. Oni jesu ljubazni, nasmejani, divni za ljude u prolazu ali tesko da od njih nesto mozete saznati, izgraditi neka dublja prijateljstva koja traju.To je recimo nesto sto meni mnogo smeta na Tajlandu, i ne samo meni, svima sa kojima sam ja ziveo i radio u Bangkoku. Uvek se pitam kako ljudi izgrade tako brzo misljenje da su tamo kultura i ljudi fascinantni kada nista nikoga ne mozete da razumete, kada ni sa kim ne komunicirate nista vise od uctivih fraza.
Tajland bi svakako trebalo obici, zanimljiva je to zemlja ali nemojte ocekivati da cete tamo mnogo toga saznati o njihovoj kulturi, obicajima, nacinu zivota. Veca je verovatnoca da vas niko ne razume sta pitate nego sto ce vam neko ispricati bilo sta o sebi i nacinu zivota u zemlji nasmejanih i veselih ljudi.

Dejan

pre 6 godina

Na Puketu su table na ulici napisane cirilicom, to vam govori sve o "vrsti" turista koji tamo idu. Ubedljivo najlosiji utisak nosim sa Puketa. Koh Lipe, Ko Muk i Khao Lak su fantasticni, svaki na svoj nacin. Najsveziji utisak je Khao Lak gde smo za ~25 evra noc po osobi imali smestaj kakav se vidja na filmovima. Pravo iz sobe skaces u bazen, posebna plaza za hotel, masaze, kokteli, 5 zvezdica resort, samo zato sto smo isli malo pre sezone. Moze se naci i jeftino i dobro, samo ostaje da vas vreme posluzi ako idete van sezone ;)

bivši beograđanin

pre 6 godina

i nikada mi nece biti jasno zasto se na srpskom ide "na" tajland a ne "u" tajland. tajland nije ostrvo pa da idem "na" njega.
(wiener, 04. decembar 2017 10:32

Zafo što ja sa društvom idem na pljesku, a siguran sam da niko nema nameru da se pentra na istu.

Slobodan

pre 6 godina

Pa i Srbin Grcku moze da dozivi na pogresan nacin. Npr. jeftini aranzmani u Olimpskoj regiji i kazes sebi pa bre Grna Gora je raj za ovo... ali isto mozes obici dosta lepih ostrva i plaza ali za to treba vise novca, rentiraj ovo ono, ulaz vamo tamo i to kosta a podpuno drugaciji dojam. Tako verujem i da je sa Tajlandom, mislis ustekao si 2000e i odoh na Tajland ne ide to tako sa 2000e se ide u Grcku a Bog nam dao da je blizu.

Pametnica

pre 6 godina

Bila sa mužem, i Puket i Pataja, pa evo malo utisaka: u najkraćem, i jedno i drugo je Budva, samo umesto ćevapa i krofni, na krcatoj Patong plaži nude rube, nudle i mango.

Drugo, delujemo kao što i jesmo - u dobrom braku, pa uveče trandže i ostale devojke ne prilaze. Ostale koji dolaze da oprave brak u egzotici, namirišu, pa žene drže svoje vlasništvo vrlo jako.

Treće, svi se uglavnom vraćaju, zato što, kako neko reče, kad se slegnu utisci, ipak je januar na pesku i 30 stepeni, bolja opcija od beogradske bljuzge i smrzavanja.

Četvrto, tamo ima naši nakupaca i švercera koji ovde (ne samo u Srbiji) prodaju sve 10 puta skuplje - satovi, bižuterija,torbe... solidno uradjeni lažnjaci, ovde još prolaze kao originali.

Peto, hrana jeste jeftina, i oni se svi uglavnom hrane na ulici, tako da ko voli, može da jede školjke, rakove, ribe, za male pare.

Da zaključim: Tajland je poslednjih 10-15 godina zatrpan Balkancima,Srbima, Hrvatima, Bosancima - od klinaca koji idu da piju i j..., do sredovečnih, mahom novokomponovanih prazilukovića koji su u Titovo vreme videli Čanj i Buljarice i imaju frku od aviona (jer su i do Trsta, Beča i Nemačke išli kolima), a sada su produhovljeni svetski putnici, samo što dalje imaju familiju koja, dok nisu krenuli na daleki istok, nije znala da li se Tajland maže na hleb ili je neka životinja.

Maki

pre 6 godina

Subjektivno misljenje,ja sam pre mesec dana bio na Puketu,i vrhunski mi je bilo. Svima bi preporucio. Ne znam sta ovoj Grkinji smeta,ali meni je bilo savrseno. Od klime,smestaja,hrane,ljudi,druge kulture... Plaza je isto sam snova,voda super za kupanje. Ama bas sve mi se dopalo. Ako budem imao kinte idem i sledece godine.

aha

pre 6 godina

vlazan vazduh mi je bio najmanji problem. (zbog toga je priroda divna i bujna)

plaze magicne samo na fotkama, voda mutna zbog peska i puna otrovnih meduza, dobrano se napesacis dok ne pobegnes iz plicaka. sunce zalazi u 6, oseka pocinje vec oko 3. sve predivne plaze su uvek krcate turistima i brodicima.

dobri hoteli (poznati lanci) su preskupi, ostalo je cesto lutrija, ili bar ne toliko luksuzno.

svugde gledaju da te prevare, opljackaju, nude ti droge, fejk alkohol, prostitutke, perverzne show-ove. svugde su pijani turisti koji povracaju, setaju s (cesto maloletnim) prostitutkama il trandzama, 'traze sebe'. zabava za britansku studentariju, taj nivo. i to sve van glavnih turistickih mesta, mogu misliti kako li je tek na popularnim destinacijama..

hrana jeste ukusna al smo se svi otrovali, zavrsili u bolnici, i danima (mesecima cak) se lecili.

azija prosto nema isti tip morskog turizma kao evropa.
jeste egzotika i jeste avantura, ali ubuduce se drzim mediterana.

p.s. more je toplo, to je plus

tatatatira

pre 6 godina

Prosle zime sam sa suprugom i sedmogodisnjom cerkom proveo 3 nedelje u jugoistocnoj Aziji, od toga desetak dana u Tajlandu. Docekali smo Novu na Pi Piju, bili smo 3 dana u selu (soba za nas troje 67 EUR noc sa doruckom koji je bio skroman, ali dovoljan). Selo je prilicno bucno nocu (glasna muzika, pogotovo oko NG praznika), ali nije nam smetalo. Onda smo bili 3 dana u bungalovima u izolovanom resortu na drugom delu ostrva. Bungalov je 72 eur po danu za nas troje, ali smo sve obroke morali dodatno placati. Hrana je bila odlicna, a cene sasvim pristojne. Kokteli su tu bili 5-6 EUR.
Da bi ste doziveli Pi Pi, morate unajmiti dugorepi camas (long tail boat) koji kosta 40 eur za 3 sata (ili 80 za 6 sati). Camac je samo vas, naravno imate vozaca. Brod je najbolje unajmiti dok ste u selu, jer su plaze u samom selu najlosije na celom Pi Piju. S camcem mozete na nenaseljeni Pi Pi Lei (mali Pi Pi) koji je verovatno jedno od najlepsih ostrva na svetu. Maya Bay je prenakrcana, slobodno je preskocite. Imate jos nekoliko drugih uvala sa neverovatnim plazama usecenim u stene. A snorkeling je savrsen. Najtoplije preporucujem.
Puket je uzasno ruzno ostrvo, obavezno ga izbegavati, kao i ostale plaze na kopnu (Pataya, Krabi). Ali bilo koje ostvro je vec sasvim druga prica.

Dragan

pre 6 godina

@ goca
Imamo, rekao bih slicno iskustvo. Sve divno , prelepo ali tezak vazduh je mnogo umanjio kvalitet odmora. Stovise, nakon odmora na Maldivima, kad smo stigli kuci, morao sam da uzmem jos 7 slobodnih dana jer sam bio hronicno neispavan i umoran. U svakom slucaju svakome ko je zeljan da vidi nesto drugacije, egzoticnije, da vidi rajske plaze, preporucujem odlazak tamo, ali ko zeli pravi odmor , a zivi u podrucju sa nasom klimom, taj nek ne racuna na odmor ako ode tamo. Zbog klime cete se osecati losije , lose cete spavati. Plus naporan put. Pet sati letenja od Bg do Dubai, pa cekate 5 sati drugi let, pa od Dubai do Maldiva jos 5 sati, pa na aerodromu cekate prevoz do ostrva koje ste rezervisali i tu cekate par sati. Skoro 24 h u putu u jednom pravcu i to napornom putu. I onda stignete tako i nema vazduha pa se mucite. U svakom slucaju daleko da mracim , meni je drago sto sam otisao tamo, veliko je to iskustvo, pitanje je da li ce Maldivi postojati za 50 godina, tako da mi je drago sto sam bio. Nikada necu zaboraviti rajsku plazu, to sto kada odes da se kupas imas utisak da je ceo okean i plaza tvoji, jer nema puno gostiju. Ali isto mislim da se vise tamo necu vracati. Isao sam i na Kubu, na Karibe, Grcku , naravno Crnu Goru , Spaniju i iako egzotika ima prednosti u izgledu , odmor je najbolji tamo gde nam je najslicnija klima i vazduh. Sve ostalo je avantura ali to je daleko od odmora.

Наопака

pre 6 godina

Оно кад поред 3000 км своје прелепе медитеранске обале усред Европе, фантастичне климе, чисте морске воде, маслина, вина, меса, плодова мора, воћа и поврћа, комплетне инфраструктуре (изграђене на црту код Еу) и свега осталог што ми остали са Балкана можемо само да сањамо - тражиш 'леба преко погаче.

Ludwig van

pre 6 godina

Tacno je da nisu isti turisti kao na Mikonosu i Portofinu. U ta dva mesta je sve snob do snoba. Plaze na Tajlandu su odlicne. Samo treba izbegavati Pataju.

turistaAvanturista

pre 6 godina

Bio sam u Pataji, i divno sam se proveo. Devojke na svakom koraku, vuku te za ruku da ti pokazu lepe hramove i plaze tog divnog mesta.

baba Vanga

pre 6 godina

Bio na Sri Lanci.Nevidjena Ciganija pa joj tu opciju ne preporucujem. Za mene je turizam Njujork, London , Pariz i leti 20 dana u prekrasnoj Crnoj Gori.

vintage

pre 6 godina

Tajland ili voliš ili ne. Ja ga obožavam, jer ima sadržaje za svakoga. Lenčarenje i odmor na plaži, jeftini hoteli? Check. Noćni život? Check. Šoping, hrana, masaže, atrakcije, hramovi, priroda? Check. Svako će naći šta mu odgovara. Treba posetiti u svakom slučaju, Tajland je jedinstveno mesto

Nix

pre 6 godina

Ne slazem se sa konstatacijom uticajne blogerke. Bio na Tajlandu i bilo je sjajno. Ne idu svi zbog seksa, plaze sjajne, cista voda, cene normalne. Puket je inace najskuplji ali ima isto lepih a mnogo povoljnijih delova. Obavezno posetiti.

Saša

pre 6 godina

Draga Niki, sledeći put nemoj da 'uplatiš Tajland' nego idi sama a predhodno pogledaj gde ideš. Tajland ima 8000 kilometara obale, a Puket i njegove plaže su ubedljivo najgore, plus su turisti kao što si primetila na tom ostrvu odvratni.
Pogledaj bar na slikama, Koh Phangan, Koh Tao, Koh Lipe, Koh Rok... eto to mi na brzinu padne napamet, sve je zaista kao na slikama.
A Phuket gradska plaža i taj gradić Patong je za seks turiste, napijanje, povraćanje. Bili smo tamo par dana čisto da vidimo i to.

A da je bolje otići u Grčku u Januaru, to ne znam šta da kažem :)
A i ovi što lupaju minuse a Tajland ni na slici nisu videli..

U potpisu masna nealkoholna jetra

pre 6 godina

– dajte mi pljeskavice, ćevape i piletinu u lepinji svaki dan i nema problema.

Bog ti dao to zgodno telo i u cetrdesetim.

“Postoji mit da je Tajland jako jeftin. Moram da kažem da je Puket skuplji od bilo kog grada u Srbiji, uključujući i Beograd.
Posto sam iz BG mogu samo da potvrdim. A da ne pricamo kad se ode negde na jug Srbije. Tu je tek jeftinoca za provod.

crna mamba

pre 6 godina

Ja bio na Tajlandu dva puta i utisci su mi fenomenalni,srdacni ljudi,ljubaznost,avantura na svakom koraku i da nocni provod ko zeli,kao i svuda ostalom,zavisi sta zelite.Hrana im je odlicna i nikada nisam osetio ni mucninu a kamoli neko trovanje.Mnogo stvari za videti i doziveti ali nije tako jeftino pogotovo za nas Srbe.

Bangkok je grad 200 godina ispred Beograda i Atine u svakom smislu,plaze na ostrvima su fenomenalne.

I da,nikada necete doziveti da vasa masa pijanih turista juri i isprebija do smrti,bezbednost je ogromna!!!

Slovenac

pre 6 godina

Sto se tice hrane, to pravilo vazi u 90% Azije. Jedi iskljucivo na ulici, ne u restoranima. Osim, ako vidis, da su krcato puni, prepuni. Jedino tada dobijes sveze, jer je velik obrt. Tajland ima mnogo toga da nudi, ako neces da ides gde je masa ljudi. Bajkovito, samo treba malo istraziti.

T-Zex

pre 6 godina

Zna se zasto idete na tajland. Jeftin sex i egzoticne trandze koje ne razlikujete od devojaka . Svi koje poznam idu samo zbog toga. Kome to nije prioritete , besmisleno je ici tamo. Meni je grcka prelepa. Idem u grcku na more zadnjih 20 godina i ici cu i narednih 20 . Osecam se kao kod kuce u grckoj. O lepti same grcke da ne trosim reci . Sve je vec poznato.

My name is Zlatan

pre 6 godina

Komentari bolji i kvalitetniji od članka .. svaka čast ljudi... moram posjetiti Thailand .. sto je najgore surađujem poslovno s nekim svabom koji ima vilu na Ko Phanganu i vec mi je par puta rekao idi kad hoćeš samo se najavi .. Al nikako otići...

wiener

pre 6 godina

cista je glupost da se u spaniji ne moze ici na more u januaru. vidi kanarska ostrva. uvek dobra. za grcku ne znam. ali tajland je definitivno precenjen i dalek za redovno zimovanje tamo. otici i vidati da, to vazi za sve zemlje sveta. ali ko samo bezi od hadnoce ne mora tako daleko.

i nikada mi nece biti jasno zasto se na srpskom ide "na" tajland a ne "u" tajland. tajland nije ostrvo pa da idem "na" njega.

Ipak

pre 6 godina

Kljucni savet: nemojte ici na Puket ukoliko vas ne zanima seks turizam. Gotovo nista od napisanog ne vazi za druga, manja ostrva. Neka od njih su i nacionalni parkovi predivne prirode.

Goca

pre 6 godina

@ mrM
Ja sam bila na jednom prelepom ostrvu na Maldivima prosle godine..Sve je prelepo, plaza kao sa razglednica , hrana lepa , svako ima svoju kucicu na plazi gde imas direktan pogled na okean, nema guzve pa je ugodjaj jos lepsi. Usluga fenomenalna. Ali ono zbog cega nisam sigurna da li bih opet isla, iako je zaista raj na zemlji po tome kako izgleda, je uzasna vlaga u vazduhu. Uzasno je tesko disati, ne mozes spavati uvece. Ako ukljucis klimu unutra onda kad izadjes hoces da riknes. Treba bar 3- 4 dana da se adaptiras na njihovu klimu , i adaptiraces se samo ako ne budes ukljucivao klimu u kucici. Kad smo mi bili, bio je jos jedan par iz Srbije i jedna porodica iz Crne Gore , i svi smo se slozili da nam je ugodjaj donekle pokvaren zbog razlike u klimi. Tako da su te egzoticne destinacije prelepe ali svi treba da uzmu u obzir da je vazduh potpuno drugaciji nego kod nas i to vecini tesko pada. Vecina nas je uzasno lose spavala , a neki su se prehladili. A npr na aerodromu u Maleu pomalo smrdi, prosto je vazduh drugaciji. Ostrva ne smrde ali je vazduh bas tezak.

Vlada

pre 6 godina

Ko hoce na Tajland neka odustane i neka ide u Vijetnam. To je sve sto ljudi zamisljaju kad pomisle na Tajland. Na Tajlandu ne moze da se zivi od makroa koji nude devojke od kojih pojedine imaju mozda malo vise od 12-13 god, raznih mutnih ljudi koji nude droge i kombinacije. Saobracaj je zivi uzas i apsolutni haos, ko god planira da iznajmi auto neka mu je Bog na pomoci garant ce oboriti nekog na motoru jer ih ima kao mrava a voze kao musice bez glave. Mozda neko nauci jz mojih gresaka i nek zaobidje sve ultra popularne i izvikane destinacije. Ako je nekom odmor da plati pun pansion i ide hotel plaza 10-15-20 dana moze gde hoce. Oni liberalniji neka zaobilaze izvikane destinacije, alternativa ima koliko hoces sto manje popularno jeftinije je i ima manje pijanih britansca, umisljenih amerikanaca i ostalih turista koji vam zgade zivot i odmor.

Aman Zaman

pre 6 godina

Obisao sam celu Grcku (od Soluna, Atine, Peliona do Krita, Tasosa, Kefalonije, Krfa, Rodosa, Skiatosa, Skopelosa...) ali i dosta Tajlanda (Bangkok, plus Phuket, Phi Phi, plus Ao nang i oblast Krabi, Koh Lantu, Koh Ngai, Koh Samui). I - tesko je porediti... Grcku obozavam (osimpopularnih srpskih destinacija), divno more, plaze, pesak, sjajna hrana, pravi Mediteran. Opet Tajland - i vrucina i smrad i siromastvo, sve ono sto je napisano u tekstu, ali i divne plaze, toplo more (usred zime!), predivna hrana, sve dosta jeftinije... I nikada Tajland nisam dozivljavao kao seks destinaciju, sorry, a vidim da mnogi bas to pominju kao neki adut - pricam kao turista koji je isao da upozna nesto novo i razlicito... Ne, ne, Tajland je pre svega egzotika, razlicit ambijent, klima, razlicita kultura, a to podrazumeva svoje dobre i lose strane. Tekst se fokusira na lose, a dobrih je barem isto toliko, ako ne i mnogo vise...

Atleta

pre 6 godina

Ovo je sveukupno cista laž!!!
Idem i u Grcku i na Tajland.
Grcke plaze su dobre ali ni blizu Tajlandskih.
O cijenama ne treba ni pricati jer je Grcka van pansionski minimum 5 puta skuplja.
Tajlandska hrana je 10 puta raznovrsnija i bolja od jadnog girosa.
Ona je mozda bila na gradskoj plazi koju na Phuketu, ko poznaje Tajland niko ne koristi.
Izuzetno su gostoljubivi.
Prljavstine ima djelomicno ali ni Grcka nije bolja.

Aleksandar iz Osla

pre 6 godina

Srećom da smo svi različiti, pa nam se tako razlikuju i doživljaji i utisci o putovanjima. Utisci ove dame se ipak razlikuju od većine koje sam čuo o Tajlandu, a dosta i od ličnog doživljaja. Ja sam bio sa porodicom u Hua Hinu i Bangkoku 10-ak dana i bili smo veoma zadovoljni. Dopao nam se novi svet i kultura, a ponajviše hrana. Lepe su bile plaže Hua Hina, ali je Bangkok bio posebno interesantan doživljaj. Čak i sa decom - ovde je premalo mesta da bi opisali sve avanture i doživljaje. Takođe je naš utisak o generalnoj čistoći bio jako pozitivan, definitivno iznad nivoa Srbije recimo.
Ne bih se složio ni sa opisom profila gostiju, jer ima i te kako luksuznih delova.
Jasno da svako ima svoje želje i ideje o odmoru, ali mi bi definitivno radije otišli pre ponovo na Tajland nego recimo u Grčku ili Španiju.

RZ

pre 6 godina

Ziveo sam tamo neko vreme.
Ima par stvari koje mlada dama nije svesna - prvo, na ulici nemaju vodu ni struju, pa samim tim bi trebalo staviti prst na celo i upitati se kako odrzavaju svezinu namirnica i kako peru sudove iz kojih jedete? Lepo - sudove peru u lavoru pored tezge, a namirnice su jako upitno sveze. Na kraju dana, kad popakuju tezge, pacovi izlaze da pojedu sve ostatke hrane i sve to izgleda jako gadno. Nikad ne jesti na ulici, iako je znacajno jeftinije. Lako je prepoznati restoran sa kvalitetnom uslugom i higijenom.
Drugo, da, vlaznost vazduha je ogromna i ulepis se za tri sekunde. U vodi ne ocekujte da se rashladite, jer je katastrofa topla.. tako da ste stalno preznojeni i vruce vam je.
Sto se tice seks turizma, Bangkok je ogroman grad, a ta vrsta turizma je ogranicena na dve oblasti u gradu. Problem je sto svi vecinom bas tu odsedaju, a i zbog toga dolaze, pa se onda prica svede na jedno te isto. Pataja je doduse samo seks turizam, i ne ocekujte nista drugo - plaze su odvratne.
I jos jedna stvar - za nase strandarde, nista nije jeftino.

joe

pre 6 godina

Volim letovanje u Grčkoj više od Italije i Španije, ali Thailand je druga dimenzija. Trebala je da poredi Pathong u kom je verovatno bila sa Leptokarijom a ne sa Santorinijem. Na Thailandu ima stotine magičnih peščanih plaža sa tropskim palmama i koralima 50m od plaže koje Grci mogu samo da sanjaju...

Mr M

pre 6 godina

Ako hoces na egzoticno more onda ides na Maldive ili tako negde... Zapadnjaci idu na Tajland zbog sex turizma. Ja sam bio nekoliko puta (ne zbog sexa :). Ako cete da se kupate bolje vam je da izaberete ostrva. Phuket, Ptaja i Krabi su krsh. Ali Tajland nudi mnogo vise od loseg mora, ali ja preporucujem Vijetnam i to uvek svima kazem... Vijetnam je sjajno mesto za odmor u januaru. Ne pricam o moru i kupanju nego o aktivnom odmoru.. Evropa je generalno dosadna

Neki

pre 6 godina

Препоручио бих Бали, увек и свуда. Али да, слажем се да од Грчких плажа, лепших безбеднијих и чистијих нема.

Boki

pre 6 godina

Puket je verovatno najgore mesto za odmor na Tajlandu. To je za masovni turizam i ne daje pravu sliku lepota Tajlanda. Bio sam na Tajlandu 4-5 puta i obilazim mesta kao Puket ili Pi pi Island u sirokom krugu. Ima mnogo lepsih mesta na Tajlandu samo treba znati.

Jeremija

pre 6 godina

Ova poredi babe i zabe. Uostalom, Phuket i nije neki reper, mada ima odlicnih plaza. Patong Beach je otprilike najgora plaza na ostrvu.
Ekipa koja posjecuje Kan i Mikonos je cesto smjehotres. Bogati njemacki seljaci sa shlager frizurama, skorojevici iz bivseg SSSR naliveni sampanjcem, horde Kineza...itd. Tajland ispred Kana i Mikonosa u svako doba godine.

Amila_

pre 6 godina

Zivot pokrecu tri stvari: glad, strah i seks.
Jeftina klopa, jos jeftiniji seks i strah da ces zavrsiti na dozivotnoj robiji jer si ruzno pogledao sliku kralja-boga.
Adrenalin pur za svakog upaljenog muzjaka.
Pa neka kosta sta kosta.
Kritiku je pisala zena i moze joj se vjerovati.
Muski kriticari ce he demantovati, daveci o prirodnim ljepotama.
Ko je lud da prizna o cemu se radi!

Italiano vero!

pre 6 godina

Svako zna da je Tajland destinacija za jednu drugu vrstu turizma! Ja sam u Bangkok dosao iz Tajpeija. I secam se dobro talasa vrucine i zaparine koji me je udario po izlasku iz aviona.Ulice Bangkoka su pravi bordel na otvorenom,i treba dobro chuvati dzepove. Hoteli nisu toliko skupi,za 70 evra se moze naci odlican smestaj. I da,za srpske drzavljane je potrebna viza,ali ne brinite jer se dobija jako brzo i lako.

marko_sthlm

pre 6 godina

..."“Ako idete zbog plaža, nema potrebe da letite 15 sati do Tajlanda. Na samo dva sata od Srbije imate mnogo lepše plaže, na primer u Grčkoj ili u Španiji. "


Pa jeste dušo ... ali šta da radim na tim mnogo lepšim plažama u Grčkoj (da nisi malo subjektivna ovde? ) ili u Španiji u januaru?

E zato se ide u Tajland - da bi se bar na kratko sklonili i odmorili od recimo skandinavske zime, hladnoće i mraka usred zime, da bi se ugrejali, osunčali i okupali.
A to u Grčkoj i u Španiji baš i ne možeš.

uskrsnji zec

pre 6 godina

obisao sam skoro ceo juzni Tajland (Phuket, Ko phi phi, Ko lanta i malo kontinentalnog dela). To je Indijski okean (Adamnan sea) i veoma je plitko, nije bilo moguce da se pliva jer je voda svugde do kukova. iz daljine voda je magicne boje ali kad se udje isto je kao u paraliji. sto se tice higijene uzasno je prljav, ali bar i susanj su cistiji. ali sa druge strane atmosfera je svojevrsna i potpuno je drugi svet u pitanju. i da naravno groznica neke vrste vam ne gine.
kad sam se vratio imao sam stav "dobro je da sam bio i znam da nije nista posebno i ne vracam se tamo". kako su mi se slegali utisci shvatio sam da zelim da se vratim i vidim sever, koji je potpuno drugaciji od juga. da vidim jos i da istrazujem.
slazem se da je Mediteran neprevazidjen i najlepse more i mesto na planeti, ali odlazak na Tajland je avantura.
to je avantura gde su mi preko terase prelazili divlji majmuni na ostrvu, gde sam se jedno vece boksovao sa australijancem u nekoj kafani za nekoliko litara koktela i medalju itd.
Tajland je avantura a ne odmor na plazi na mediteranu.

holly

pre 6 godina

Bila i na Tajlandu, Koh Samui, i na Santoriniju. Mogu da kažem po pitanju ove Grkinje da je žešće subjektivna. A i Puket nije nešto reprezentativan. To je ostrvo pre svega za mlade i partijanje čitavu noć i dan. Meni je na Tajlandu bilo savršeno u svakom mogućem smislu! Plaže čiste, sa kristalno belim peskom, predivni plažni barovi, čisti, prelepo dekorisani. Hrana preukusna! Posteljinu su nam menjali svaki dan, peškire za plažu uzimas na recepciji i menjaš koliko god puta hoćeš... Bankok je opšta ludnica od grada, 30 miliona ljudi zvanično, nezvanično i više... Takvu arhitekturu ne možeš baš da vidiš u Grčkoj. Pravi budistički raj! Palate, hramovi, Ajutaja (glavni grad drevnog Sijamskog carstva).... savršeno! Kada vidiš koliko možeš da stigneš za tih par dana koliko se uglavnom ostaje u Bankoku, onda te čeka takav zen na ostrvu koji te drži još dugo po odlasku sa njega. Santorini je prelep, ali se čitav obiđe za 3-4 dana, kao i većina ostrva, i onda smeštaj-plaža narednih nedelju dana. Tajland je neki drugi univerzum.

milos166

pre 6 godina

Mediteran je zakon i uvek ce biti , mesta poput Tajlanda su prelepa na fotografijama ali realnost je malo drugacija, cene smestaja i ostalih stvari su najveci plus, i to sto kad je kod nas zima mozete se kupati tamo.Ali da mi neki kaze da biram izmedju Tajlanda ili Mediterana tu nema razmisljanja.

mrmlj

pre 6 godina

bio sam na puketu pre dve godine i uspesno sam izbegao sve ovo sto je ona zamerila. za prljavu vodu ili nije imala srece pa se uzburkala od neke skore oluje i sl ili ima nenormalno visoke standarde po pitanju cistoce vode (koje tesko da je stekla na vecini grckih plaza) ili jednostavno laze. sve u svemu, tajland mi je ostao u jako lepom secanju, ali ne verujem da cu se vracati u skorije vreme, bar ne na puket. prvenstveno jer zelim da vidim neka druga mesta pre nego sto krenem da “obnavljam gradivo”.

milos166

pre 6 godina

Mediteran je zakon i uvek ce biti , mesta poput Tajlanda su prelepa na fotografijama ali realnost je malo drugacija, cene smestaja i ostalih stvari su najveci plus, i to sto kad je kod nas zima mozete se kupati tamo.Ali da mi neki kaze da biram izmedju Tajlanda ili Mediterana tu nema razmisljanja.

Aman Zaman

pre 6 godina

Obisao sam celu Grcku (od Soluna, Atine, Peliona do Krita, Tasosa, Kefalonije, Krfa, Rodosa, Skiatosa, Skopelosa...) ali i dosta Tajlanda (Bangkok, plus Phuket, Phi Phi, plus Ao nang i oblast Krabi, Koh Lantu, Koh Ngai, Koh Samui). I - tesko je porediti... Grcku obozavam (osimpopularnih srpskih destinacija), divno more, plaze, pesak, sjajna hrana, pravi Mediteran. Opet Tajland - i vrucina i smrad i siromastvo, sve ono sto je napisano u tekstu, ali i divne plaze, toplo more (usred zime!), predivna hrana, sve dosta jeftinije... I nikada Tajland nisam dozivljavao kao seks destinaciju, sorry, a vidim da mnogi bas to pominju kao neki adut - pricam kao turista koji je isao da upozna nesto novo i razlicito... Ne, ne, Tajland je pre svega egzotika, razlicit ambijent, klima, razlicita kultura, a to podrazumeva svoje dobre i lose strane. Tekst se fokusira na lose, a dobrih je barem isto toliko, ako ne i mnogo vise...

marko_sthlm

pre 6 godina

..."“Ako idete zbog plaža, nema potrebe da letite 15 sati do Tajlanda. Na samo dva sata od Srbije imate mnogo lepše plaže, na primer u Grčkoj ili u Španiji. "


Pa jeste dušo ... ali šta da radim na tim mnogo lepšim plažama u Grčkoj (da nisi malo subjektivna ovde? ) ili u Španiji u januaru?

E zato se ide u Tajland - da bi se bar na kratko sklonili i odmorili od recimo skandinavske zime, hladnoće i mraka usred zime, da bi se ugrejali, osunčali i okupali.
A to u Grčkoj i u Španiji baš i ne možeš.

Saša

pre 6 godina

Draga Niki, sledeći put nemoj da 'uplatiš Tajland' nego idi sama a predhodno pogledaj gde ideš. Tajland ima 8000 kilometara obale, a Puket i njegove plaže su ubedljivo najgore, plus su turisti kao što si primetila na tom ostrvu odvratni.
Pogledaj bar na slikama, Koh Phangan, Koh Tao, Koh Lipe, Koh Rok... eto to mi na brzinu padne napamet, sve je zaista kao na slikama.
A Phuket gradska plaža i taj gradić Patong je za seks turiste, napijanje, povraćanje. Bili smo tamo par dana čisto da vidimo i to.

A da je bolje otići u Grčku u Januaru, to ne znam šta da kažem :)
A i ovi što lupaju minuse a Tajland ni na slici nisu videli..

holly

pre 6 godina

Bila i na Tajlandu, Koh Samui, i na Santoriniju. Mogu da kažem po pitanju ove Grkinje da je žešće subjektivna. A i Puket nije nešto reprezentativan. To je ostrvo pre svega za mlade i partijanje čitavu noć i dan. Meni je na Tajlandu bilo savršeno u svakom mogućem smislu! Plaže čiste, sa kristalno belim peskom, predivni plažni barovi, čisti, prelepo dekorisani. Hrana preukusna! Posteljinu su nam menjali svaki dan, peškire za plažu uzimas na recepciji i menjaš koliko god puta hoćeš... Bankok je opšta ludnica od grada, 30 miliona ljudi zvanično, nezvanično i više... Takvu arhitekturu ne možeš baš da vidiš u Grčkoj. Pravi budistički raj! Palate, hramovi, Ajutaja (glavni grad drevnog Sijamskog carstva).... savršeno! Kada vidiš koliko možeš da stigneš za tih par dana koliko se uglavnom ostaje u Bankoku, onda te čeka takav zen na ostrvu koji te drži još dugo po odlasku sa njega. Santorini je prelep, ali se čitav obiđe za 3-4 dana, kao i većina ostrva, i onda smeštaj-plaža narednih nedelju dana. Tajland je neki drugi univerzum.

Italiano vero!

pre 6 godina

Svako zna da je Tajland destinacija za jednu drugu vrstu turizma! Ja sam u Bangkok dosao iz Tajpeija. I secam se dobro talasa vrucine i zaparine koji me je udario po izlasku iz aviona.Ulice Bangkoka su pravi bordel na otvorenom,i treba dobro chuvati dzepove. Hoteli nisu toliko skupi,za 70 evra se moze naci odlican smestaj. I da,za srpske drzavljane je potrebna viza,ali ne brinite jer se dobija jako brzo i lako.

Ipak

pre 6 godina

Kljucni savet: nemojte ici na Puket ukoliko vas ne zanima seks turizam. Gotovo nista od napisanog ne vazi za druga, manja ostrva. Neka od njih su i nacionalni parkovi predivne prirode.

uskrsnji zec

pre 6 godina

obisao sam skoro ceo juzni Tajland (Phuket, Ko phi phi, Ko lanta i malo kontinentalnog dela). To je Indijski okean (Adamnan sea) i veoma je plitko, nije bilo moguce da se pliva jer je voda svugde do kukova. iz daljine voda je magicne boje ali kad se udje isto je kao u paraliji. sto se tice higijene uzasno je prljav, ali bar i susanj su cistiji. ali sa druge strane atmosfera je svojevrsna i potpuno je drugi svet u pitanju. i da naravno groznica neke vrste vam ne gine.
kad sam se vratio imao sam stav "dobro je da sam bio i znam da nije nista posebno i ne vracam se tamo". kako su mi se slegali utisci shvatio sam da zelim da se vratim i vidim sever, koji je potpuno drugaciji od juga. da vidim jos i da istrazujem.
slazem se da je Mediteran neprevazidjen i najlepse more i mesto na planeti, ali odlazak na Tajland je avantura.
to je avantura gde su mi preko terase prelazili divlji majmuni na ostrvu, gde sam se jedno vece boksovao sa australijancem u nekoj kafani za nekoliko litara koktela i medalju itd.
Tajland je avantura a ne odmor na plazi na mediteranu.

RZ

pre 6 godina

Ziveo sam tamo neko vreme.
Ima par stvari koje mlada dama nije svesna - prvo, na ulici nemaju vodu ni struju, pa samim tim bi trebalo staviti prst na celo i upitati se kako odrzavaju svezinu namirnica i kako peru sudove iz kojih jedete? Lepo - sudove peru u lavoru pored tezge, a namirnice su jako upitno sveze. Na kraju dana, kad popakuju tezge, pacovi izlaze da pojedu sve ostatke hrane i sve to izgleda jako gadno. Nikad ne jesti na ulici, iako je znacajno jeftinije. Lako je prepoznati restoran sa kvalitetnom uslugom i higijenom.
Drugo, da, vlaznost vazduha je ogromna i ulepis se za tri sekunde. U vodi ne ocekujte da se rashladite, jer je katastrofa topla.. tako da ste stalno preznojeni i vruce vam je.
Sto se tice seks turizma, Bangkok je ogroman grad, a ta vrsta turizma je ogranicena na dve oblasti u gradu. Problem je sto svi vecinom bas tu odsedaju, a i zbog toga dolaze, pa se onda prica svede na jedno te isto. Pataja je doduse samo seks turizam, i ne ocekujte nista drugo - plaze su odvratne.
I jos jedna stvar - za nase strandarde, nista nije jeftino.

Jeremija

pre 6 godina

Ova poredi babe i zabe. Uostalom, Phuket i nije neki reper, mada ima odlicnih plaza. Patong Beach je otprilike najgora plaza na ostrvu.
Ekipa koja posjecuje Kan i Mikonos je cesto smjehotres. Bogati njemacki seljaci sa shlager frizurama, skorojevici iz bivseg SSSR naliveni sampanjcem, horde Kineza...itd. Tajland ispred Kana i Mikonosa u svako doba godine.

Boki

pre 6 godina

Puket je verovatno najgore mesto za odmor na Tajlandu. To je za masovni turizam i ne daje pravu sliku lepota Tajlanda. Bio sam na Tajlandu 4-5 puta i obilazim mesta kao Puket ili Pi pi Island u sirokom krugu. Ima mnogo lepsih mesta na Tajlandu samo treba znati.

Pametnica

pre 6 godina

Bila sa mužem, i Puket i Pataja, pa evo malo utisaka: u najkraćem, i jedno i drugo je Budva, samo umesto ćevapa i krofni, na krcatoj Patong plaži nude rube, nudle i mango.

Drugo, delujemo kao što i jesmo - u dobrom braku, pa uveče trandže i ostale devojke ne prilaze. Ostale koji dolaze da oprave brak u egzotici, namirišu, pa žene drže svoje vlasništvo vrlo jako.

Treće, svi se uglavnom vraćaju, zato što, kako neko reče, kad se slegnu utisci, ipak je januar na pesku i 30 stepeni, bolja opcija od beogradske bljuzge i smrzavanja.

Četvrto, tamo ima naši nakupaca i švercera koji ovde (ne samo u Srbiji) prodaju sve 10 puta skuplje - satovi, bižuterija,torbe... solidno uradjeni lažnjaci, ovde još prolaze kao originali.

Peto, hrana jeste jeftina, i oni se svi uglavnom hrane na ulici, tako da ko voli, može da jede školjke, rakove, ribe, za male pare.

Da zaključim: Tajland je poslednjih 10-15 godina zatrpan Balkancima,Srbima, Hrvatima, Bosancima - od klinaca koji idu da piju i j..., do sredovečnih, mahom novokomponovanih prazilukovića koji su u Titovo vreme videli Čanj i Buljarice i imaju frku od aviona (jer su i do Trsta, Beča i Nemačke išli kolima), a sada su produhovljeni svetski putnici, samo što dalje imaju familiju koja, dok nisu krenuli na daleki istok, nije znala da li se Tajland maže na hleb ili je neka životinja.

My name is Zlatan

pre 6 godina

Komentari bolji i kvalitetniji od članka .. svaka čast ljudi... moram posjetiti Thailand .. sto je najgore surađujem poslovno s nekim svabom koji ima vilu na Ko Phanganu i vec mi je par puta rekao idi kad hoćeš samo se najavi .. Al nikako otići...

joe

pre 6 godina

Volim letovanje u Grčkoj više od Italije i Španije, ali Thailand je druga dimenzija. Trebala je da poredi Pathong u kom je verovatno bila sa Leptokarijom a ne sa Santorinijem. Na Thailandu ima stotine magičnih peščanih plaža sa tropskim palmama i koralima 50m od plaže koje Grci mogu samo da sanjaju...

Dragan

pre 6 godina

@ goca
Imamo, rekao bih slicno iskustvo. Sve divno , prelepo ali tezak vazduh je mnogo umanjio kvalitet odmora. Stovise, nakon odmora na Maldivima, kad smo stigli kuci, morao sam da uzmem jos 7 slobodnih dana jer sam bio hronicno neispavan i umoran. U svakom slucaju svakome ko je zeljan da vidi nesto drugacije, egzoticnije, da vidi rajske plaze, preporucujem odlazak tamo, ali ko zeli pravi odmor , a zivi u podrucju sa nasom klimom, taj nek ne racuna na odmor ako ode tamo. Zbog klime cete se osecati losije , lose cete spavati. Plus naporan put. Pet sati letenja od Bg do Dubai, pa cekate 5 sati drugi let, pa od Dubai do Maldiva jos 5 sati, pa na aerodromu cekate prevoz do ostrva koje ste rezervisali i tu cekate par sati. Skoro 24 h u putu u jednom pravcu i to napornom putu. I onda stignete tako i nema vazduha pa se mucite. U svakom slucaju daleko da mracim , meni je drago sto sam otisao tamo, veliko je to iskustvo, pitanje je da li ce Maldivi postojati za 50 godina, tako da mi je drago sto sam bio. Nikada necu zaboraviti rajsku plazu, to sto kada odes da se kupas imas utisak da je ceo okean i plaza tvoji, jer nema puno gostiju. Ali isto mislim da se vise tamo necu vracati. Isao sam i na Kubu, na Karibe, Grcku , naravno Crnu Goru , Spaniju i iako egzotika ima prednosti u izgledu , odmor je najbolji tamo gde nam je najslicnija klima i vazduh. Sve ostalo je avantura ali to je daleko od odmora.

vintage

pre 6 godina

Tajland ili voliš ili ne. Ja ga obožavam, jer ima sadržaje za svakoga. Lenčarenje i odmor na plaži, jeftini hoteli? Check. Noćni život? Check. Šoping, hrana, masaže, atrakcije, hramovi, priroda? Check. Svako će naći šta mu odgovara. Treba posetiti u svakom slučaju, Tajland je jedinstveno mesto

turistaAvanturista

pre 6 godina

Bio sam u Pataji, i divno sam se proveo. Devojke na svakom koraku, vuku te za ruku da ti pokazu lepe hramove i plaze tog divnog mesta.

Nix

pre 6 godina

Ne slazem se sa konstatacijom uticajne blogerke. Bio na Tajlandu i bilo je sjajno. Ne idu svi zbog seksa, plaze sjajne, cista voda, cene normalne. Puket je inace najskuplji ali ima isto lepih a mnogo povoljnijih delova. Obavezno posetiti.

Amila_

pre 6 godina

Zivot pokrecu tri stvari: glad, strah i seks.
Jeftina klopa, jos jeftiniji seks i strah da ces zavrsiti na dozivotnoj robiji jer si ruzno pogledao sliku kralja-boga.
Adrenalin pur za svakog upaljenog muzjaka.
Pa neka kosta sta kosta.
Kritiku je pisala zena i moze joj se vjerovati.
Muski kriticari ce he demantovati, daveci o prirodnim ljepotama.
Ko je lud da prizna o cemu se radi!

Aleks

pre 6 godina

Ziveo sam nekoliko godina u Aziji izmedju ostalog i u Bangkoku i uvek se odusevim kada cujem da ljudi za jedno putovanje upoznaju neku drugu kulturu, oduseve se hramovima a fascinirani su ljudima na Tajlandu .
U Bangkoku se covek navikne sa sve, na hranu, saobracaj,prljavstinu,sex turizam, vlagu, nenormalne svakodnevne pljuskove 6 meseci godisnje , poplave ali ono na sta ne moze da se navikne je nemogucnost interakcije sa lokalnim stanovnistvom.
Hramovi jesu lepi,ali sve se svede na neko samostalno obilazenje, citanje i saznavanje iz knjiga o kulturi jer sa Tajlandjanima nema neke dublje komunikacije. Oni jesu ljubazni, nasmejani, divni za ljude u prolazu ali tesko da od njih nesto mozete saznati, izgraditi neka dublja prijateljstva koja traju.To je recimo nesto sto meni mnogo smeta na Tajlandu, i ne samo meni, svima sa kojima sam ja ziveo i radio u Bangkoku. Uvek se pitam kako ljudi izgrade tako brzo misljenje da su tamo kultura i ljudi fascinantni kada nista nikoga ne mozete da razumete, kada ni sa kim ne komunicirate nista vise od uctivih fraza.
Tajland bi svakako trebalo obici, zanimljiva je to zemlja ali nemojte ocekivati da cete tamo mnogo toga saznati o njihovoj kulturi, obicajima, nacinu zivota. Veca je verovatnoca da vas niko ne razume sta pitate nego sto ce vam neko ispricati bilo sta o sebi i nacinu zivota u zemlji nasmejanih i veselih ljudi.

putnik

pre 6 godina

putovah nesto u zivotu i kad skratis, vidis isto - rintas da bi uplatio sta-god, odes, slikas se, sherujes, sve smrdi na mokracu jer masa turista se olaksava svuda, nemas pojma sta je to sto gledas, placas hotele, guras se sa turistima za jos slikanja, ne vidis kulturu uopste, to sto mislis da je kultura zapravo je mas-turizam, ne upoznas narod uopste sem taksista i sobarica, jos se slikas, trcis, smrdis na znoj, boli te sve, vratis se kuci, sherujes 2000 fotografija koje nikog ne interesuju, ne kontas da si malo doprineo upropascavanju tog malo lepog tamo, pricas svima kako je bilo diiiivno srecasreca radost uzivanje milina looodilo

bivši beograđanin

pre 6 godina

i nikada mi nece biti jasno zasto se na srpskom ide "na" tajland a ne "u" tajland. tajland nije ostrvo pa da idem "na" njega.
(wiener, 04. decembar 2017 10:32

Zafo što ja sa društvom idem na pljesku, a siguran sam da niko nema nameru da se pentra na istu.

Atleta

pre 6 godina

Ovo je sveukupno cista laž!!!
Idem i u Grcku i na Tajland.
Grcke plaze su dobre ali ni blizu Tajlandskih.
O cijenama ne treba ni pricati jer je Grcka van pansionski minimum 5 puta skuplja.
Tajlandska hrana je 10 puta raznovrsnija i bolja od jadnog girosa.
Ona je mozda bila na gradskoj plazi koju na Phuketu, ko poznaje Tajland niko ne koristi.
Izuzetno su gostoljubivi.
Prljavstine ima djelomicno ali ni Grcka nije bolja.

Vlada

pre 6 godina

Ko hoce na Tajland neka odustane i neka ide u Vijetnam. To je sve sto ljudi zamisljaju kad pomisle na Tajland. Na Tajlandu ne moze da se zivi od makroa koji nude devojke od kojih pojedine imaju mozda malo vise od 12-13 god, raznih mutnih ljudi koji nude droge i kombinacije. Saobracaj je zivi uzas i apsolutni haos, ko god planira da iznajmi auto neka mu je Bog na pomoci garant ce oboriti nekog na motoru jer ih ima kao mrava a voze kao musice bez glave. Mozda neko nauci jz mojih gresaka i nek zaobidje sve ultra popularne i izvikane destinacije. Ako je nekom odmor da plati pun pansion i ide hotel plaza 10-15-20 dana moze gde hoce. Oni liberalniji neka zaobilaze izvikane destinacije, alternativa ima koliko hoces sto manje popularno jeftinije je i ima manje pijanih britansca, umisljenih amerikanaca i ostalih turista koji vam zgade zivot i odmor.

Maja

pre 6 godina

@ zzz
Npr ljudi koji rade u IT sektoru. To su ljudi koji na posten nacin zaradjuju pare i sa njima rade sta zele. Moja sestra, zet, drugarica. Tu su plate od 1500-2500 evra. Sestra i zet su platili Maldive ukupno 3800 evra sve sa avio prevozom , smestajem i hranom. Oboje dali po jednu svoju platu . Za njih to nije luksuz.

U potpisu masna nealkoholna jetra

pre 6 godina

– dajte mi pljeskavice, ćevape i piletinu u lepinji svaki dan i nema problema.

Bog ti dao to zgodno telo i u cetrdesetim.

“Postoji mit da je Tajland jako jeftin. Moram da kažem da je Puket skuplji od bilo kog grada u Srbiji, uključujući i Beograd.
Posto sam iz BG mogu samo da potvrdim. A da ne pricamo kad se ode negde na jug Srbije. Tu je tek jeftinoca za provod.

Goca

pre 6 godina

@ mrM
Ja sam bila na jednom prelepom ostrvu na Maldivima prosle godine..Sve je prelepo, plaza kao sa razglednica , hrana lepa , svako ima svoju kucicu na plazi gde imas direktan pogled na okean, nema guzve pa je ugodjaj jos lepsi. Usluga fenomenalna. Ali ono zbog cega nisam sigurna da li bih opet isla, iako je zaista raj na zemlji po tome kako izgleda, je uzasna vlaga u vazduhu. Uzasno je tesko disati, ne mozes spavati uvece. Ako ukljucis klimu unutra onda kad izadjes hoces da riknes. Treba bar 3- 4 dana da se adaptiras na njihovu klimu , i adaptiraces se samo ako ne budes ukljucivao klimu u kucici. Kad smo mi bili, bio je jos jedan par iz Srbije i jedna porodica iz Crne Gore , i svi smo se slozili da nam je ugodjaj donekle pokvaren zbog razlike u klimi. Tako da su te egzoticne destinacije prelepe ali svi treba da uzmu u obzir da je vazduh potpuno drugaciji nego kod nas i to vecini tesko pada. Vecina nas je uzasno lose spavala , a neki su se prehladili. A npr na aerodromu u Maleu pomalo smrdi, prosto je vazduh drugaciji. Ostrva ne smrde ali je vazduh bas tezak.

Pozdrav sa tajlanda

pre 6 godina

Ovde (Bangkok) je trenutno 22:25 i dok kucam ovo suze mi idu sto se moje 3 nedelje zavrsavaju i sto sutra krecem put Abu Dabija a odatle natrag u zimski Beograd i svakodnevni stres. Koliko juce sam lezao na belom pesku Koh Changa na obroncima dzunglom pokrivene male planine,nacionalnog parka, i slusao talase...nema glisera,nema prostitutki,nema dosadnih prodavaca. dakle idila se moze naci ako se zeli. Prosle godine sam bio na Krabiju,tacnije mestu Ao Nang jer Krabi nisu na moru,koji koliko god da je komercijalizovan i nema gradsku plazu ima longtail brodove koji sluze da te odbace do svih malih plazica oko okolnih ostrvaca. Takodje mesto je dosta mirno i bez sex turizma,ako ne racunamo one koji su poveli svoju pratnju iz Pataje :) Dakle opet bolje a i jeftinije nego ostrvo Phuket koje je komercijalizovano do kraja. Nazalost to se desava i sa Phi Phi.Ali malo ispod sa te strane u Andamanskom moru Indijskog okeana je Koh Lanta. Sa druge pacificke strane Koh Samui. Opet daleko bolji od Phuketa. Na Koh Phanganu nisam bio ali vazi kao ostrvo za provod pa pretpostavljam da je tu komercijalizacija na nivou Phuketa. O lepotama Chiang Mai-ja, grada daleko od mora ne bih sad...pa Ajutaja kod Bangkoka stara prestonica....Sve ovo pisem zbog samo jedne stvari: autorka teksta nije videla ni delic Tajlanda,pa je malo prerano donela zakljucke. Ja se 4 godine vracam i nastavljam. I nosim tamarind pastu i palmin secer da kuci pravim pad thai da me s vremena na vreme zelja mine.

Наопака

pre 6 godina

Оно кад поред 3000 км своје прелепе медитеранске обале усред Европе, фантастичне климе, чисте морске воде, маслина, вина, меса, плодова мора, воћа и поврћа, комплетне инфраструктуре (изграђене на црту код Еу) и свега осталог што ми остали са Балкана можемо само да сањамо - тражиш 'леба преко погаче.

crna mamba

pre 6 godina

Ja bio na Tajlandu dva puta i utisci su mi fenomenalni,srdacni ljudi,ljubaznost,avantura na svakom koraku i da nocni provod ko zeli,kao i svuda ostalom,zavisi sta zelite.Hrana im je odlicna i nikada nisam osetio ni mucninu a kamoli neko trovanje.Mnogo stvari za videti i doziveti ali nije tako jeftino pogotovo za nas Srbe.

Bangkok je grad 200 godina ispred Beograda i Atine u svakom smislu,plaze na ostrvima su fenomenalne.

I da,nikada necete doziveti da vasa masa pijanih turista juri i isprebija do smrti,bezbednost je ogromna!!!

Aleksandar iz Osla

pre 6 godina

Srećom da smo svi različiti, pa nam se tako razlikuju i doživljaji i utisci o putovanjima. Utisci ove dame se ipak razlikuju od većine koje sam čuo o Tajlandu, a dosta i od ličnog doživljaja. Ja sam bio sa porodicom u Hua Hinu i Bangkoku 10-ak dana i bili smo veoma zadovoljni. Dopao nam se novi svet i kultura, a ponajviše hrana. Lepe su bile plaže Hua Hina, ali je Bangkok bio posebno interesantan doživljaj. Čak i sa decom - ovde je premalo mesta da bi opisali sve avanture i doživljaje. Takođe je naš utisak o generalnoj čistoći bio jako pozitivan, definitivno iznad nivoa Srbije recimo.
Ne bih se složio ni sa opisom profila gostiju, jer ima i te kako luksuznih delova.
Jasno da svako ima svoje želje i ideje o odmoru, ali mi bi definitivno radije otišli pre ponovo na Tajland nego recimo u Grčku ili Španiju.

Cerber1985

pre 6 godina

Ma nije subjektivna, ovo su destinacije koje ne mogu da se mere jer nije u pitanju samo more... Bio sam na Tajlandu, Bangkok i Puket, standard za prvo putovanje i neku siguricu... Bio dve nedelje, video ono sto se "mora" videti i odusevio se... Sto je neko napisao, Tajland je avantura, drugi svet druga kultura, druge navike... Ljudi sjajni, ni jedno negativno iskustvo nisam imao za te dve nedelje, Bangkok betonska i ruzna dzungla, ali sa takvom energijom koju nigde nisam osetio... Ona se zali na Mayu i hiljadu turista, sreca pa na tom Santoriniju sto spominje nikada nije guzva...

Slobodan

pre 6 godina

Pa i Srbin Grcku moze da dozivi na pogresan nacin. Npr. jeftini aranzmani u Olimpskoj regiji i kazes sebi pa bre Grna Gora je raj za ovo... ali isto mozes obici dosta lepih ostrva i plaza ali za to treba vise novca, rentiraj ovo ono, ulaz vamo tamo i to kosta a podpuno drugaciji dojam. Tako verujem i da je sa Tajlandom, mislis ustekao si 2000e i odoh na Tajland ne ide to tako sa 2000e se ide u Grcku a Bog nam dao da je blizu.

Bager

pre 6 godina

Zna se zasto idete na tajland. Jeftin sex i egzoticne trandze koje ne razlikujete od devojaka. Svi koje poznam idu samo zbog toga. Kome to nije prioritete, besmisleno je ici tamo...
(T-Zex, 4. decembar 2017 10:09)

Prilično primitivan rezon. Išao sam tamo zbog toplog mora pre svega ali brzo sam shvatio da treba ići pre svega zbog doživljaja jedne druge, mistične kulture. Kome su čitali bajke u detinjstvu a kasnije sami čitali putopise znaće da je reč o kraljevini Siam (a to je zapravo Tajland). Hramovi, Kraljevska palata u Bangkoku, egzotika na sve strane, budisti, pijaca za doživljaj...sve mi se čini kao jedan beskrajno šaren i bajkovit san. More jeste toplije nego što smo mi navikli i tu se treba ograničiti na izlete do poznatih destinacija, ispuniti vreme što više možete na razgledanje i upijanje utisaka, ostaje za ceo život.

Slovenac

pre 6 godina

Sto se tice hrane, to pravilo vazi u 90% Azije. Jedi iskljucivo na ulici, ne u restoranima. Osim, ako vidis, da su krcato puni, prepuni. Jedino tada dobijes sveze, jer je velik obrt. Tajland ima mnogo toga da nudi, ako neces da ides gde je masa ljudi. Bajkovito, samo treba malo istraziti.

Neki

pre 6 godina

Препоручио бих Бали, увек и свуда. Али да, слажем се да од Грчких плажа, лепших безбеднијих и чистијих нема.

tatatatira

pre 6 godina

Prosle zime sam sa suprugom i sedmogodisnjom cerkom proveo 3 nedelje u jugoistocnoj Aziji, od toga desetak dana u Tajlandu. Docekali smo Novu na Pi Piju, bili smo 3 dana u selu (soba za nas troje 67 EUR noc sa doruckom koji je bio skroman, ali dovoljan). Selo je prilicno bucno nocu (glasna muzika, pogotovo oko NG praznika), ali nije nam smetalo. Onda smo bili 3 dana u bungalovima u izolovanom resortu na drugom delu ostrva. Bungalov je 72 eur po danu za nas troje, ali smo sve obroke morali dodatno placati. Hrana je bila odlicna, a cene sasvim pristojne. Kokteli su tu bili 5-6 EUR.
Da bi ste doziveli Pi Pi, morate unajmiti dugorepi camas (long tail boat) koji kosta 40 eur za 3 sata (ili 80 za 6 sati). Camac je samo vas, naravno imate vozaca. Brod je najbolje unajmiti dok ste u selu, jer su plaze u samom selu najlosije na celom Pi Piju. S camcem mozete na nenaseljeni Pi Pi Lei (mali Pi Pi) koji je verovatno jedno od najlepsih ostrva na svetu. Maya Bay je prenakrcana, slobodno je preskocite. Imate jos nekoliko drugih uvala sa neverovatnim plazama usecenim u stene. A snorkeling je savrsen. Najtoplije preporucujem.
Puket je uzasno ruzno ostrvo, obavezno ga izbegavati, kao i ostale plaze na kopnu (Pataya, Krabi). Ali bilo koje ostvro je vec sasvim druga prica.

Mr M

pre 6 godina

Ako hoces na egzoticno more onda ides na Maldive ili tako negde... Zapadnjaci idu na Tajland zbog sex turizma. Ja sam bio nekoliko puta (ne zbog sexa :). Ako cete da se kupate bolje vam je da izaberete ostrva. Phuket, Ptaja i Krabi su krsh. Ali Tajland nudi mnogo vise od loseg mora, ali ja preporucujem Vijetnam i to uvek svima kazem... Vijetnam je sjajno mesto za odmor u januaru. Ne pricam o moru i kupanju nego o aktivnom odmoru.. Evropa je generalno dosadna

Jovan

pre 6 godina

Ma dajte ja sam bio dva puta na Tajlandu a kao i svi Srbi leti idem u Grčku. Tajland je mama za Grčku jer je to zemlja u kojoj osmeh ne silazi sa lica od sletanja na aerodrom do povratka. Hrana je zdrava i prirodna prave je na licu mesta, uzmeš šejk od kokosa pn pred tobom od kokosa pravi šejk, isto važi i za drugo voće. Hrana je prelepa i čisti organizam sve je jeftino i kao što rekoh prirodno. Ilustracije radi sve prestižne kuće koje se bave semenskom proizvodnjom imaju na Tajlandu jer se tamo ne upotrebljavaju pesticidi. voda je čista i zdrava, tamo sam jahao slonove i hodao po džungli, vozio skuter po ostrvu od plaže do plaže i gostio se na plažama za bagatelu. Noćni život je bomba ali vas niko ne tera u te kvartove ali nećete pogrešiti ako vam plesačica svojim "hlebnim delom" sa markerom u "čemu već" ili izvodi ping pong šou ili otvara flašu. za male pare možeš probati sve a da to ostane samo tu. To što vi imate nije ni prineti Tajlandu.

aha

pre 6 godina

vlazan vazduh mi je bio najmanji problem. (zbog toga je priroda divna i bujna)

plaze magicne samo na fotkama, voda mutna zbog peska i puna otrovnih meduza, dobrano se napesacis dok ne pobegnes iz plicaka. sunce zalazi u 6, oseka pocinje vec oko 3. sve predivne plaze su uvek krcate turistima i brodicima.

dobri hoteli (poznati lanci) su preskupi, ostalo je cesto lutrija, ili bar ne toliko luksuzno.

svugde gledaju da te prevare, opljackaju, nude ti droge, fejk alkohol, prostitutke, perverzne show-ove. svugde su pijani turisti koji povracaju, setaju s (cesto maloletnim) prostitutkama il trandzama, 'traze sebe'. zabava za britansku studentariju, taj nivo. i to sve van glavnih turistickih mesta, mogu misliti kako li je tek na popularnim destinacijama..

hrana jeste ukusna al smo se svi otrovali, zavrsili u bolnici, i danima (mesecima cak) se lecili.

azija prosto nema isti tip morskog turizma kao evropa.
jeste egzotika i jeste avantura, ali ubuduce se drzim mediterana.

p.s. more je toplo, to je plus

mrmlj

pre 6 godina

bio sam na puketu pre dve godine i uspesno sam izbegao sve ovo sto je ona zamerila. za prljavu vodu ili nije imala srece pa se uzburkala od neke skore oluje i sl ili ima nenormalno visoke standarde po pitanju cistoce vode (koje tesko da je stekla na vecini grckih plaza) ili jednostavno laze. sve u svemu, tajland mi je ostao u jako lepom secanju, ali ne verujem da cu se vracati u skorije vreme, bar ne na puket. prvenstveno jer zelim da vidim neka druga mesta pre nego sto krenem da “obnavljam gradivo”.

Dejan

pre 6 godina

Na Puketu su table na ulici napisane cirilicom, to vam govori sve o "vrsti" turista koji tamo idu. Ubedljivo najlosiji utisak nosim sa Puketa. Koh Lipe, Ko Muk i Khao Lak su fantasticni, svaki na svoj nacin. Najsveziji utisak je Khao Lak gde smo za ~25 evra noc po osobi imali smestaj kakav se vidja na filmovima. Pravo iz sobe skaces u bazen, posebna plaza za hotel, masaze, kokteli, 5 zvezdica resort, samo zato sto smo isli malo pre sezone. Moze se naci i jeftino i dobro, samo ostaje da vas vreme posluzi ako idete van sezone ;)

wiener

pre 6 godina

cista je glupost da se u spaniji ne moze ici na more u januaru. vidi kanarska ostrva. uvek dobra. za grcku ne znam. ali tajland je definitivno precenjen i dalek za redovno zimovanje tamo. otici i vidati da, to vazi za sve zemlje sveta. ali ko samo bezi od hadnoce ne mora tako daleko.

i nikada mi nece biti jasno zasto se na srpskom ide "na" tajland a ne "u" tajland. tajland nije ostrvo pa da idem "na" njega.

baba Vanga

pre 6 godina

Bio na Sri Lanci.Nevidjena Ciganija pa joj tu opciju ne preporucujem. Za mene je turizam Njujork, London , Pariz i leti 20 dana u prekrasnoj Crnoj Gori.

EU Citizen

pre 6 godina

Meni je neverovatno ko sve prolazi kao travel bloger :) Ode žena na Puket, jedno od najglupljih, najružnijih i najkomercijalizovanih mesta na Tajlandu, gde sam ja bio tačno jedan fan, kao i, recimo, Pataji, i pobegao glavom bez obzira, i onda izvlači zaključke :)) Inače, što se tiče teorije o uličnoj hrani, to je čista glupost, tajlandska ulična hrana je ukusna, i može da se mirno jede (mada je ja lično izbegavam), pošto je uglavnom topla, bez obzira što je tačno da u takvim uslovima o nekom higijenskom nivou nema govora, ali paušalno tvrditi da je ulična hrana "bolja od restorana" predstavlja presnu budalaštinu, naročito kada pogledamo Bangkok, po meni jednu od gastronomskih prestonica sveta sa stotinama vrhunskih tajlandskih restorana od kojih mnogi daju izuzetno originalnu, kreativnu i atraktivnu interpretaciju ove zanimljive kulinarske tradicije.

Ludwig van

pre 6 godina

Tacno je da nisu isti turisti kao na Mikonosu i Portofinu. U ta dva mesta je sve snob do snoba. Plaze na Tajlandu su odlicne. Samo treba izbegavati Pataju.

T-Zex

pre 6 godina

Zna se zasto idete na tajland. Jeftin sex i egzoticne trandze koje ne razlikujete od devojaka . Svi koje poznam idu samo zbog toga. Kome to nije prioritete , besmisleno je ici tamo. Meni je grcka prelepa. Idem u grcku na more zadnjih 20 godina i ici cu i narednih 20 . Osecam se kao kod kuce u grckoj. O lepti same grcke da ne trosim reci . Sve je vec poznato.

Maki

pre 6 godina

Subjektivno misljenje,ja sam pre mesec dana bio na Puketu,i vrhunski mi je bilo. Svima bi preporucio. Ne znam sta ovoj Grkinji smeta,ali meni je bilo savrseno. Od klime,smestaja,hrane,ljudi,druge kulture... Plaza je isto sam snova,voda super za kupanje. Ama bas sve mi se dopalo. Ako budem imao kinte idem i sledece godine.

Dalje od Grcke nisam vid'o

pre 6 godina

Nemam sta da jedem, kakav Tajland.
(mare, 4. decembar 2017 09:55)

Ma da ti ipak skocis do Tajlanda? Tamo je hrana jeftinija nego u Srbiji. Pitaj ove silne Srbe koji su tamo vec bili. Nemaju ni oni sta da jedu, ali eto, bili su na Tajlandu, znaju valjda?

wiener

pre 6 godina

ah da, i o "misticnoj" kulturi. 3 godine sam imao vezu sa devojkom tajlandskog porekla. od misticnog nije ostalo ni m.

ali dobro, drugi mogu u time uzivati.

m

pre 6 godina

ljudi koji pominjete tajlandsku vedrinu i nasmejanost, jeste li stvarno toliko naivni?
ti izvestaceni osmesi nestaju istog trenutka kad skrenete pogled na drugu stranu

wiener

pre 6 godina

Zafo što ja sa društvom idem na pljesku, a siguran sam da niko nema nameru da se pentra na istu.
(bivši beograđanin, 4. decembar 2017 14:26)

upravo to i jeste poenta. idem na zurku, idem na rucak ili veceru, idem na more (iako sam u stvari samo pored njega a cesce i u njemu nego na njemu). zato i kad kazem da idem u neku zemlju zna se da necu da rovarim po njoj.

jedino objasnjenje za ovaj posbni tretman tajlanda je moguce mesanje sa tajvanom koji jeste ostrvo.

baba Vanga

pre 6 godina

Bio na Sri Lanci.Nevidjena Ciganija pa joj tu opciju ne preporucujem. Za mene je turizam Njujork, London , Pariz i leti 20 dana u prekrasnoj Crnoj Gori.

T-Zex

pre 6 godina

Zna se zasto idete na tajland. Jeftin sex i egzoticne trandze koje ne razlikujete od devojaka . Svi koje poznam idu samo zbog toga. Kome to nije prioritete , besmisleno je ici tamo. Meni je grcka prelepa. Idem u grcku na more zadnjih 20 godina i ici cu i narednih 20 . Osecam se kao kod kuce u grckoj. O lepti same grcke da ne trosim reci . Sve je vec poznato.

Наопака

pre 6 godina

Оно кад поред 3000 км своје прелепе медитеранске обале усред Европе, фантастичне климе, чисте морске воде, маслина, вина, меса, плодова мора, воћа и поврћа, комплетне инфраструктуре (изграђене на црту код Еу) и свега осталог што ми остали са Балкана можемо само да сањамо - тражиш 'леба преко погаче.

marko_sthlm

pre 6 godina

..."“Ako idete zbog plaža, nema potrebe da letite 15 sati do Tajlanda. Na samo dva sata od Srbije imate mnogo lepše plaže, na primer u Grčkoj ili u Španiji. "


Pa jeste dušo ... ali šta da radim na tim mnogo lepšim plažama u Grčkoj (da nisi malo subjektivna ovde? ) ili u Španiji u januaru?

E zato se ide u Tajland - da bi se bar na kratko sklonili i odmorili od recimo skandinavske zime, hladnoće i mraka usred zime, da bi se ugrejali, osunčali i okupali.
A to u Grčkoj i u Španiji baš i ne možeš.

turistaAvanturista

pre 6 godina

Bio sam u Pataji, i divno sam se proveo. Devojke na svakom koraku, vuku te za ruku da ti pokazu lepe hramove i plaze tog divnog mesta.

milos166

pre 6 godina

Mediteran je zakon i uvek ce biti , mesta poput Tajlanda su prelepa na fotografijama ali realnost je malo drugacija, cene smestaja i ostalih stvari su najveci plus, i to sto kad je kod nas zima mozete se kupati tamo.Ali da mi neki kaze da biram izmedju Tajlanda ili Mediterana tu nema razmisljanja.

Amila_

pre 6 godina

Zivot pokrecu tri stvari: glad, strah i seks.
Jeftina klopa, jos jeftiniji seks i strah da ces zavrsiti na dozivotnoj robiji jer si ruzno pogledao sliku kralja-boga.
Adrenalin pur za svakog upaljenog muzjaka.
Pa neka kosta sta kosta.
Kritiku je pisala zena i moze joj se vjerovati.
Muski kriticari ce he demantovati, daveci o prirodnim ljepotama.
Ko je lud da prizna o cemu se radi!

Atleta

pre 6 godina

Ovo je sveukupno cista laž!!!
Idem i u Grcku i na Tajland.
Grcke plaze su dobre ali ni blizu Tajlandskih.
O cijenama ne treba ni pricati jer je Grcka van pansionski minimum 5 puta skuplja.
Tajlandska hrana je 10 puta raznovrsnija i bolja od jadnog girosa.
Ona je mozda bila na gradskoj plazi koju na Phuketu, ko poznaje Tajland niko ne koristi.
Izuzetno su gostoljubivi.
Prljavstine ima djelomicno ali ni Grcka nije bolja.

putnik

pre 6 godina

putovah nesto u zivotu i kad skratis, vidis isto - rintas da bi uplatio sta-god, odes, slikas se, sherujes, sve smrdi na mokracu jer masa turista se olaksava svuda, nemas pojma sta je to sto gledas, placas hotele, guras se sa turistima za jos slikanja, ne vidis kulturu uopste, to sto mislis da je kultura zapravo je mas-turizam, ne upoznas narod uopste sem taksista i sobarica, jos se slikas, trcis, smrdis na znoj, boli te sve, vratis se kuci, sherujes 2000 fotografija koje nikog ne interesuju, ne kontas da si malo doprineo upropascavanju tog malo lepog tamo, pricas svima kako je bilo diiiivno srecasreca radost uzivanje milina looodilo

Dalje od Grcke nisam vid'o

pre 6 godina

Nemam sta da jedem, kakav Tajland.
(mare, 4. decembar 2017 09:55)

Ma da ti ipak skocis do Tajlanda? Tamo je hrana jeftinija nego u Srbiji. Pitaj ove silne Srbe koji su tamo vec bili. Nemaju ni oni sta da jedu, ali eto, bili su na Tajlandu, znaju valjda?

Neki

pre 6 godina

Препоручио бих Бали, увек и свуда. Али да, слажем се да од Грчких плажа, лепших безбеднијих и чистијих нема.

Mr M

pre 6 godina

Ako hoces na egzoticno more onda ides na Maldive ili tako negde... Zapadnjaci idu na Tajland zbog sex turizma. Ja sam bio nekoliko puta (ne zbog sexa :). Ako cete da se kupate bolje vam je da izaberete ostrva. Phuket, Ptaja i Krabi su krsh. Ali Tajland nudi mnogo vise od loseg mora, ali ja preporucujem Vijetnam i to uvek svima kazem... Vijetnam je sjajno mesto za odmor u januaru. Ne pricam o moru i kupanju nego o aktivnom odmoru.. Evropa je generalno dosadna

Pametnica

pre 6 godina

Bila sa mužem, i Puket i Pataja, pa evo malo utisaka: u najkraćem, i jedno i drugo je Budva, samo umesto ćevapa i krofni, na krcatoj Patong plaži nude rube, nudle i mango.

Drugo, delujemo kao što i jesmo - u dobrom braku, pa uveče trandže i ostale devojke ne prilaze. Ostale koji dolaze da oprave brak u egzotici, namirišu, pa žene drže svoje vlasništvo vrlo jako.

Treće, svi se uglavnom vraćaju, zato što, kako neko reče, kad se slegnu utisci, ipak je januar na pesku i 30 stepeni, bolja opcija od beogradske bljuzge i smrzavanja.

Četvrto, tamo ima naši nakupaca i švercera koji ovde (ne samo u Srbiji) prodaju sve 10 puta skuplje - satovi, bižuterija,torbe... solidno uradjeni lažnjaci, ovde još prolaze kao originali.

Peto, hrana jeste jeftina, i oni se svi uglavnom hrane na ulici, tako da ko voli, može da jede školjke, rakove, ribe, za male pare.

Da zaključim: Tajland je poslednjih 10-15 godina zatrpan Balkancima,Srbima, Hrvatima, Bosancima - od klinaca koji idu da piju i j..., do sredovečnih, mahom novokomponovanih prazilukovića koji su u Titovo vreme videli Čanj i Buljarice i imaju frku od aviona (jer su i do Trsta, Beča i Nemačke išli kolima), a sada su produhovljeni svetski putnici, samo što dalje imaju familiju koja, dok nisu krenuli na daleki istok, nije znala da li se Tajland maže na hleb ili je neka životinja.

Saša

pre 6 godina

Draga Niki, sledeći put nemoj da 'uplatiš Tajland' nego idi sama a predhodno pogledaj gde ideš. Tajland ima 8000 kilometara obale, a Puket i njegove plaže su ubedljivo najgore, plus su turisti kao što si primetila na tom ostrvu odvratni.
Pogledaj bar na slikama, Koh Phangan, Koh Tao, Koh Lipe, Koh Rok... eto to mi na brzinu padne napamet, sve je zaista kao na slikama.
A Phuket gradska plaža i taj gradić Patong je za seks turiste, napijanje, povraćanje. Bili smo tamo par dana čisto da vidimo i to.

A da je bolje otići u Grčku u Januaru, to ne znam šta da kažem :)
A i ovi što lupaju minuse a Tajland ni na slici nisu videli..

Vlada

pre 6 godina

Ko hoce na Tajland neka odustane i neka ide u Vijetnam. To je sve sto ljudi zamisljaju kad pomisle na Tajland. Na Tajlandu ne moze da se zivi od makroa koji nude devojke od kojih pojedine imaju mozda malo vise od 12-13 god, raznih mutnih ljudi koji nude droge i kombinacije. Saobracaj je zivi uzas i apsolutni haos, ko god planira da iznajmi auto neka mu je Bog na pomoci garant ce oboriti nekog na motoru jer ih ima kao mrava a voze kao musice bez glave. Mozda neko nauci jz mojih gresaka i nek zaobidje sve ultra popularne i izvikane destinacije. Ako je nekom odmor da plati pun pansion i ide hotel plaza 10-15-20 dana moze gde hoce. Oni liberalniji neka zaobilaze izvikane destinacije, alternativa ima koliko hoces sto manje popularno jeftinije je i ima manje pijanih britansca, umisljenih amerikanaca i ostalih turista koji vam zgade zivot i odmor.

Jeremija

pre 6 godina

Ova poredi babe i zabe. Uostalom, Phuket i nije neki reper, mada ima odlicnih plaza. Patong Beach je otprilike najgora plaza na ostrvu.
Ekipa koja posjecuje Kan i Mikonos je cesto smjehotres. Bogati njemacki seljaci sa shlager frizurama, skorojevici iz bivseg SSSR naliveni sampanjcem, horde Kineza...itd. Tajland ispred Kana i Mikonosa u svako doba godine.

wiener

pre 6 godina

Zafo što ja sa društvom idem na pljesku, a siguran sam da niko nema nameru da se pentra na istu.
(bivši beograđanin, 4. decembar 2017 14:26)

upravo to i jeste poenta. idem na zurku, idem na rucak ili veceru, idem na more (iako sam u stvari samo pored njega a cesce i u njemu nego na njemu). zato i kad kazem da idem u neku zemlju zna se da necu da rovarim po njoj.

jedino objasnjenje za ovaj posbni tretman tajlanda je moguce mesanje sa tajvanom koji jeste ostrvo.

aha

pre 6 godina

vlazan vazduh mi je bio najmanji problem. (zbog toga je priroda divna i bujna)

plaze magicne samo na fotkama, voda mutna zbog peska i puna otrovnih meduza, dobrano se napesacis dok ne pobegnes iz plicaka. sunce zalazi u 6, oseka pocinje vec oko 3. sve predivne plaze su uvek krcate turistima i brodicima.

dobri hoteli (poznati lanci) su preskupi, ostalo je cesto lutrija, ili bar ne toliko luksuzno.

svugde gledaju da te prevare, opljackaju, nude ti droge, fejk alkohol, prostitutke, perverzne show-ove. svugde su pijani turisti koji povracaju, setaju s (cesto maloletnim) prostitutkama il trandzama, 'traze sebe'. zabava za britansku studentariju, taj nivo. i to sve van glavnih turistickih mesta, mogu misliti kako li je tek na popularnim destinacijama..

hrana jeste ukusna al smo se svi otrovali, zavrsili u bolnici, i danima (mesecima cak) se lecili.

azija prosto nema isti tip morskog turizma kao evropa.
jeste egzotika i jeste avantura, ali ubuduce se drzim mediterana.

p.s. more je toplo, to je plus

Italiano vero!

pre 6 godina

Svako zna da je Tajland destinacija za jednu drugu vrstu turizma! Ja sam u Bangkok dosao iz Tajpeija. I secam se dobro talasa vrucine i zaparine koji me je udario po izlasku iz aviona.Ulice Bangkoka su pravi bordel na otvorenom,i treba dobro chuvati dzepove. Hoteli nisu toliko skupi,za 70 evra se moze naci odlican smestaj. I da,za srpske drzavljane je potrebna viza,ali ne brinite jer se dobija jako brzo i lako.

crna mamba

pre 6 godina

Ja bio na Tajlandu dva puta i utisci su mi fenomenalni,srdacni ljudi,ljubaznost,avantura na svakom koraku i da nocni provod ko zeli,kao i svuda ostalom,zavisi sta zelite.Hrana im je odlicna i nikada nisam osetio ni mucninu a kamoli neko trovanje.Mnogo stvari za videti i doziveti ali nije tako jeftino pogotovo za nas Srbe.

Bangkok je grad 200 godina ispred Beograda i Atine u svakom smislu,plaze na ostrvima su fenomenalne.

I da,nikada necete doziveti da vasa masa pijanih turista juri i isprebija do smrti,bezbednost je ogromna!!!

holly

pre 6 godina

Bila i na Tajlandu, Koh Samui, i na Santoriniju. Mogu da kažem po pitanju ove Grkinje da je žešće subjektivna. A i Puket nije nešto reprezentativan. To je ostrvo pre svega za mlade i partijanje čitavu noć i dan. Meni je na Tajlandu bilo savršeno u svakom mogućem smislu! Plaže čiste, sa kristalno belim peskom, predivni plažni barovi, čisti, prelepo dekorisani. Hrana preukusna! Posteljinu su nam menjali svaki dan, peškire za plažu uzimas na recepciji i menjaš koliko god puta hoćeš... Bankok je opšta ludnica od grada, 30 miliona ljudi zvanično, nezvanično i više... Takvu arhitekturu ne možeš baš da vidiš u Grčkoj. Pravi budistički raj! Palate, hramovi, Ajutaja (glavni grad drevnog Sijamskog carstva).... savršeno! Kada vidiš koliko možeš da stigneš za tih par dana koliko se uglavnom ostaje u Bankoku, onda te čeka takav zen na ostrvu koji te drži još dugo po odlasku sa njega. Santorini je prelep, ali se čitav obiđe za 3-4 dana, kao i većina ostrva, i onda smeštaj-plaža narednih nedelju dana. Tajland je neki drugi univerzum.

Aleksandar iz Osla

pre 6 godina

Srećom da smo svi različiti, pa nam se tako razlikuju i doživljaji i utisci o putovanjima. Utisci ove dame se ipak razlikuju od većine koje sam čuo o Tajlandu, a dosta i od ličnog doživljaja. Ja sam bio sa porodicom u Hua Hinu i Bangkoku 10-ak dana i bili smo veoma zadovoljni. Dopao nam se novi svet i kultura, a ponajviše hrana. Lepe su bile plaže Hua Hina, ali je Bangkok bio posebno interesantan doživljaj. Čak i sa decom - ovde je premalo mesta da bi opisali sve avanture i doživljaje. Takođe je naš utisak o generalnoj čistoći bio jako pozitivan, definitivno iznad nivoa Srbije recimo.
Ne bih se složio ni sa opisom profila gostiju, jer ima i te kako luksuznih delova.
Jasno da svako ima svoje želje i ideje o odmoru, ali mi bi definitivno radije otišli pre ponovo na Tajland nego recimo u Grčku ili Španiju.

Aman Zaman

pre 6 godina

Obisao sam celu Grcku (od Soluna, Atine, Peliona do Krita, Tasosa, Kefalonije, Krfa, Rodosa, Skiatosa, Skopelosa...) ali i dosta Tajlanda (Bangkok, plus Phuket, Phi Phi, plus Ao nang i oblast Krabi, Koh Lantu, Koh Ngai, Koh Samui). I - tesko je porediti... Grcku obozavam (osimpopularnih srpskih destinacija), divno more, plaze, pesak, sjajna hrana, pravi Mediteran. Opet Tajland - i vrucina i smrad i siromastvo, sve ono sto je napisano u tekstu, ali i divne plaze, toplo more (usred zime!), predivna hrana, sve dosta jeftinije... I nikada Tajland nisam dozivljavao kao seks destinaciju, sorry, a vidim da mnogi bas to pominju kao neki adut - pricam kao turista koji je isao da upozna nesto novo i razlicito... Ne, ne, Tajland je pre svega egzotika, razlicit ambijent, klima, razlicita kultura, a to podrazumeva svoje dobre i lose strane. Tekst se fokusira na lose, a dobrih je barem isto toliko, ako ne i mnogo vise...

wiener

pre 6 godina

cista je glupost da se u spaniji ne moze ici na more u januaru. vidi kanarska ostrva. uvek dobra. za grcku ne znam. ali tajland je definitivno precenjen i dalek za redovno zimovanje tamo. otici i vidati da, to vazi za sve zemlje sveta. ali ko samo bezi od hadnoce ne mora tako daleko.

i nikada mi nece biti jasno zasto se na srpskom ide "na" tajland a ne "u" tajland. tajland nije ostrvo pa da idem "na" njega.

Maki

pre 6 godina

Subjektivno misljenje,ja sam pre mesec dana bio na Puketu,i vrhunski mi je bilo. Svima bi preporucio. Ne znam sta ovoj Grkinji smeta,ali meni je bilo savrseno. Od klime,smestaja,hrane,ljudi,druge kulture... Plaza je isto sam snova,voda super za kupanje. Ama bas sve mi se dopalo. Ako budem imao kinte idem i sledece godine.

uskrsnji zec

pre 6 godina

obisao sam skoro ceo juzni Tajland (Phuket, Ko phi phi, Ko lanta i malo kontinentalnog dela). To je Indijski okean (Adamnan sea) i veoma je plitko, nije bilo moguce da se pliva jer je voda svugde do kukova. iz daljine voda je magicne boje ali kad se udje isto je kao u paraliji. sto se tice higijene uzasno je prljav, ali bar i susanj su cistiji. ali sa druge strane atmosfera je svojevrsna i potpuno je drugi svet u pitanju. i da naravno groznica neke vrste vam ne gine.
kad sam se vratio imao sam stav "dobro je da sam bio i znam da nije nista posebno i ne vracam se tamo". kako su mi se slegali utisci shvatio sam da zelim da se vratim i vidim sever, koji je potpuno drugaciji od juga. da vidim jos i da istrazujem.
slazem se da je Mediteran neprevazidjen i najlepse more i mesto na planeti, ali odlazak na Tajland je avantura.
to je avantura gde su mi preko terase prelazili divlji majmuni na ostrvu, gde sam se jedno vece boksovao sa australijancem u nekoj kafani za nekoliko litara koktela i medalju itd.
Tajland je avantura a ne odmor na plazi na mediteranu.

mrmlj

pre 6 godina

bio sam na puketu pre dve godine i uspesno sam izbegao sve ovo sto je ona zamerila. za prljavu vodu ili nije imala srece pa se uzburkala od neke skore oluje i sl ili ima nenormalno visoke standarde po pitanju cistoce vode (koje tesko da je stekla na vecini grckih plaza) ili jednostavno laze. sve u svemu, tajland mi je ostao u jako lepom secanju, ali ne verujem da cu se vracati u skorije vreme, bar ne na puket. prvenstveno jer zelim da vidim neka druga mesta pre nego sto krenem da “obnavljam gradivo”.

bivši beograđanin

pre 6 godina

i nikada mi nece biti jasno zasto se na srpskom ide "na" tajland a ne "u" tajland. tajland nije ostrvo pa da idem "na" njega.
(wiener, 04. decembar 2017 10:32

Zafo što ja sa društvom idem na pljesku, a siguran sam da niko nema nameru da se pentra na istu.

Dragan

pre 6 godina

@ goca
Imamo, rekao bih slicno iskustvo. Sve divno , prelepo ali tezak vazduh je mnogo umanjio kvalitet odmora. Stovise, nakon odmora na Maldivima, kad smo stigli kuci, morao sam da uzmem jos 7 slobodnih dana jer sam bio hronicno neispavan i umoran. U svakom slucaju svakome ko je zeljan da vidi nesto drugacije, egzoticnije, da vidi rajske plaze, preporucujem odlazak tamo, ali ko zeli pravi odmor , a zivi u podrucju sa nasom klimom, taj nek ne racuna na odmor ako ode tamo. Zbog klime cete se osecati losije , lose cete spavati. Plus naporan put. Pet sati letenja od Bg do Dubai, pa cekate 5 sati drugi let, pa od Dubai do Maldiva jos 5 sati, pa na aerodromu cekate prevoz do ostrva koje ste rezervisali i tu cekate par sati. Skoro 24 h u putu u jednom pravcu i to napornom putu. I onda stignete tako i nema vazduha pa se mucite. U svakom slucaju daleko da mracim , meni je drago sto sam otisao tamo, veliko je to iskustvo, pitanje je da li ce Maldivi postojati za 50 godina, tako da mi je drago sto sam bio. Nikada necu zaboraviti rajsku plazu, to sto kada odes da se kupas imas utisak da je ceo okean i plaza tvoji, jer nema puno gostiju. Ali isto mislim da se vise tamo necu vracati. Isao sam i na Kubu, na Karibe, Grcku , naravno Crnu Goru , Spaniju i iako egzotika ima prednosti u izgledu , odmor je najbolji tamo gde nam je najslicnija klima i vazduh. Sve ostalo je avantura ali to je daleko od odmora.

Maja

pre 6 godina

@ zzz
Npr ljudi koji rade u IT sektoru. To su ljudi koji na posten nacin zaradjuju pare i sa njima rade sta zele. Moja sestra, zet, drugarica. Tu su plate od 1500-2500 evra. Sestra i zet su platili Maldive ukupno 3800 evra sve sa avio prevozom , smestajem i hranom. Oboje dali po jednu svoju platu . Za njih to nije luksuz.

tatatatira

pre 6 godina

Prosle zime sam sa suprugom i sedmogodisnjom cerkom proveo 3 nedelje u jugoistocnoj Aziji, od toga desetak dana u Tajlandu. Docekali smo Novu na Pi Piju, bili smo 3 dana u selu (soba za nas troje 67 EUR noc sa doruckom koji je bio skroman, ali dovoljan). Selo je prilicno bucno nocu (glasna muzika, pogotovo oko NG praznika), ali nije nam smetalo. Onda smo bili 3 dana u bungalovima u izolovanom resortu na drugom delu ostrva. Bungalov je 72 eur po danu za nas troje, ali smo sve obroke morali dodatno placati. Hrana je bila odlicna, a cene sasvim pristojne. Kokteli su tu bili 5-6 EUR.
Da bi ste doziveli Pi Pi, morate unajmiti dugorepi camas (long tail boat) koji kosta 40 eur za 3 sata (ili 80 za 6 sati). Camac je samo vas, naravno imate vozaca. Brod je najbolje unajmiti dok ste u selu, jer su plaze u samom selu najlosije na celom Pi Piju. S camcem mozete na nenaseljeni Pi Pi Lei (mali Pi Pi) koji je verovatno jedno od najlepsih ostrva na svetu. Maya Bay je prenakrcana, slobodno je preskocite. Imate jos nekoliko drugih uvala sa neverovatnim plazama usecenim u stene. A snorkeling je savrsen. Najtoplije preporucujem.
Puket je uzasno ruzno ostrvo, obavezno ga izbegavati, kao i ostale plaze na kopnu (Pataya, Krabi). Ali bilo koje ostvro je vec sasvim druga prica.

m

pre 6 godina

ljudi koji pominjete tajlandsku vedrinu i nasmejanost, jeste li stvarno toliko naivni?
ti izvestaceni osmesi nestaju istog trenutka kad skrenete pogled na drugu stranu

Nix

pre 6 godina

Ne slazem se sa konstatacijom uticajne blogerke. Bio na Tajlandu i bilo je sjajno. Ne idu svi zbog seksa, plaze sjajne, cista voda, cene normalne. Puket je inace najskuplji ali ima isto lepih a mnogo povoljnijih delova. Obavezno posetiti.

RZ

pre 6 godina

Ziveo sam tamo neko vreme.
Ima par stvari koje mlada dama nije svesna - prvo, na ulici nemaju vodu ni struju, pa samim tim bi trebalo staviti prst na celo i upitati se kako odrzavaju svezinu namirnica i kako peru sudove iz kojih jedete? Lepo - sudove peru u lavoru pored tezge, a namirnice su jako upitno sveze. Na kraju dana, kad popakuju tezge, pacovi izlaze da pojedu sve ostatke hrane i sve to izgleda jako gadno. Nikad ne jesti na ulici, iako je znacajno jeftinije. Lako je prepoznati restoran sa kvalitetnom uslugom i higijenom.
Drugo, da, vlaznost vazduha je ogromna i ulepis se za tri sekunde. U vodi ne ocekujte da se rashladite, jer je katastrofa topla.. tako da ste stalno preznojeni i vruce vam je.
Sto se tice seks turizma, Bangkok je ogroman grad, a ta vrsta turizma je ogranicena na dve oblasti u gradu. Problem je sto svi vecinom bas tu odsedaju, a i zbog toga dolaze, pa se onda prica svede na jedno te isto. Pataja je doduse samo seks turizam, i ne ocekujte nista drugo - plaze su odvratne.
I jos jedna stvar - za nase strandarde, nista nije jeftino.

Jovan

pre 6 godina

Ma dajte ja sam bio dva puta na Tajlandu a kao i svi Srbi leti idem u Grčku. Tajland je mama za Grčku jer je to zemlja u kojoj osmeh ne silazi sa lica od sletanja na aerodrom do povratka. Hrana je zdrava i prirodna prave je na licu mesta, uzmeš šejk od kokosa pn pred tobom od kokosa pravi šejk, isto važi i za drugo voće. Hrana je prelepa i čisti organizam sve je jeftino i kao što rekoh prirodno. Ilustracije radi sve prestižne kuće koje se bave semenskom proizvodnjom imaju na Tajlandu jer se tamo ne upotrebljavaju pesticidi. voda je čista i zdrava, tamo sam jahao slonove i hodao po džungli, vozio skuter po ostrvu od plaže do plaže i gostio se na plažama za bagatelu. Noćni život je bomba ali vas niko ne tera u te kvartove ali nećete pogrešiti ako vam plesačica svojim "hlebnim delom" sa markerom u "čemu već" ili izvodi ping pong šou ili otvara flašu. za male pare možeš probati sve a da to ostane samo tu. To što vi imate nije ni prineti Tajlandu.

joe

pre 6 godina

Volim letovanje u Grčkoj više od Italije i Španije, ali Thailand je druga dimenzija. Trebala je da poredi Pathong u kom je verovatno bila sa Leptokarijom a ne sa Santorinijem. Na Thailandu ima stotine magičnih peščanih plaža sa tropskim palmama i koralima 50m od plaže koje Grci mogu samo da sanjaju...

EU Citizen

pre 6 godina

Meni je neverovatno ko sve prolazi kao travel bloger :) Ode žena na Puket, jedno od najglupljih, najružnijih i najkomercijalizovanih mesta na Tajlandu, gde sam ja bio tačno jedan fan, kao i, recimo, Pataji, i pobegao glavom bez obzira, i onda izvlači zaključke :)) Inače, što se tiče teorije o uličnoj hrani, to je čista glupost, tajlandska ulična hrana je ukusna, i može da se mirno jede (mada je ja lično izbegavam), pošto je uglavnom topla, bez obzira što je tačno da u takvim uslovima o nekom higijenskom nivou nema govora, ali paušalno tvrditi da je ulična hrana "bolja od restorana" predstavlja presnu budalaštinu, naročito kada pogledamo Bangkok, po meni jednu od gastronomskih prestonica sveta sa stotinama vrhunskih tajlandskih restorana od kojih mnogi daju izuzetno originalnu, kreativnu i atraktivnu interpretaciju ove zanimljive kulinarske tradicije.

U potpisu masna nealkoholna jetra

pre 6 godina

– dajte mi pljeskavice, ćevape i piletinu u lepinji svaki dan i nema problema.

Bog ti dao to zgodno telo i u cetrdesetim.

“Postoji mit da je Tajland jako jeftin. Moram da kažem da je Puket skuplji od bilo kog grada u Srbiji, uključujući i Beograd.
Posto sam iz BG mogu samo da potvrdim. A da ne pricamo kad se ode negde na jug Srbije. Tu je tek jeftinoca za provod.

vintage

pre 6 godina

Tajland ili voliš ili ne. Ja ga obožavam, jer ima sadržaje za svakoga. Lenčarenje i odmor na plaži, jeftini hoteli? Check. Noćni život? Check. Šoping, hrana, masaže, atrakcije, hramovi, priroda? Check. Svako će naći šta mu odgovara. Treba posetiti u svakom slučaju, Tajland je jedinstveno mesto

Goca

pre 6 godina

@ mrM
Ja sam bila na jednom prelepom ostrvu na Maldivima prosle godine..Sve je prelepo, plaza kao sa razglednica , hrana lepa , svako ima svoju kucicu na plazi gde imas direktan pogled na okean, nema guzve pa je ugodjaj jos lepsi. Usluga fenomenalna. Ali ono zbog cega nisam sigurna da li bih opet isla, iako je zaista raj na zemlji po tome kako izgleda, je uzasna vlaga u vazduhu. Uzasno je tesko disati, ne mozes spavati uvece. Ako ukljucis klimu unutra onda kad izadjes hoces da riknes. Treba bar 3- 4 dana da se adaptiras na njihovu klimu , i adaptiraces se samo ako ne budes ukljucivao klimu u kucici. Kad smo mi bili, bio je jos jedan par iz Srbije i jedna porodica iz Crne Gore , i svi smo se slozili da nam je ugodjaj donekle pokvaren zbog razlike u klimi. Tako da su te egzoticne destinacije prelepe ali svi treba da uzmu u obzir da je vazduh potpuno drugaciji nego kod nas i to vecini tesko pada. Vecina nas je uzasno lose spavala , a neki su se prehladili. A npr na aerodromu u Maleu pomalo smrdi, prosto je vazduh drugaciji. Ostrva ne smrde ali je vazduh bas tezak.

Bager

pre 6 godina

Zna se zasto idete na tajland. Jeftin sex i egzoticne trandze koje ne razlikujete od devojaka. Svi koje poznam idu samo zbog toga. Kome to nije prioritete, besmisleno je ici tamo...
(T-Zex, 4. decembar 2017 10:09)

Prilično primitivan rezon. Išao sam tamo zbog toplog mora pre svega ali brzo sam shvatio da treba ići pre svega zbog doživljaja jedne druge, mistične kulture. Kome su čitali bajke u detinjstvu a kasnije sami čitali putopise znaće da je reč o kraljevini Siam (a to je zapravo Tajland). Hramovi, Kraljevska palata u Bangkoku, egzotika na sve strane, budisti, pijaca za doživljaj...sve mi se čini kao jedan beskrajno šaren i bajkovit san. More jeste toplije nego što smo mi navikli i tu se treba ograničiti na izlete do poznatih destinacija, ispuniti vreme što više možete na razgledanje i upijanje utisaka, ostaje za ceo život.

Dejan

pre 6 godina

Na Puketu su table na ulici napisane cirilicom, to vam govori sve o "vrsti" turista koji tamo idu. Ubedljivo najlosiji utisak nosim sa Puketa. Koh Lipe, Ko Muk i Khao Lak su fantasticni, svaki na svoj nacin. Najsveziji utisak je Khao Lak gde smo za ~25 evra noc po osobi imali smestaj kakav se vidja na filmovima. Pravo iz sobe skaces u bazen, posebna plaza za hotel, masaze, kokteli, 5 zvezdica resort, samo zato sto smo isli malo pre sezone. Moze se naci i jeftino i dobro, samo ostaje da vas vreme posluzi ako idete van sezone ;)

Pozdrav sa tajlanda

pre 6 godina

Ovde (Bangkok) je trenutno 22:25 i dok kucam ovo suze mi idu sto se moje 3 nedelje zavrsavaju i sto sutra krecem put Abu Dabija a odatle natrag u zimski Beograd i svakodnevni stres. Koliko juce sam lezao na belom pesku Koh Changa na obroncima dzunglom pokrivene male planine,nacionalnog parka, i slusao talase...nema glisera,nema prostitutki,nema dosadnih prodavaca. dakle idila se moze naci ako se zeli. Prosle godine sam bio na Krabiju,tacnije mestu Ao Nang jer Krabi nisu na moru,koji koliko god da je komercijalizovan i nema gradsku plazu ima longtail brodove koji sluze da te odbace do svih malih plazica oko okolnih ostrvaca. Takodje mesto je dosta mirno i bez sex turizma,ako ne racunamo one koji su poveli svoju pratnju iz Pataje :) Dakle opet bolje a i jeftinije nego ostrvo Phuket koje je komercijalizovano do kraja. Nazalost to se desava i sa Phi Phi.Ali malo ispod sa te strane u Andamanskom moru Indijskog okeana je Koh Lanta. Sa druge pacificke strane Koh Samui. Opet daleko bolji od Phuketa. Na Koh Phanganu nisam bio ali vazi kao ostrvo za provod pa pretpostavljam da je tu komercijalizacija na nivou Phuketa. O lepotama Chiang Mai-ja, grada daleko od mora ne bih sad...pa Ajutaja kod Bangkoka stara prestonica....Sve ovo pisem zbog samo jedne stvari: autorka teksta nije videla ni delic Tajlanda,pa je malo prerano donela zakljucke. Ja se 4 godine vracam i nastavljam. I nosim tamarind pastu i palmin secer da kuci pravim pad thai da me s vremena na vreme zelja mine.

Aleks

pre 6 godina

Ziveo sam nekoliko godina u Aziji izmedju ostalog i u Bangkoku i uvek se odusevim kada cujem da ljudi za jedno putovanje upoznaju neku drugu kulturu, oduseve se hramovima a fascinirani su ljudima na Tajlandu .
U Bangkoku se covek navikne sa sve, na hranu, saobracaj,prljavstinu,sex turizam, vlagu, nenormalne svakodnevne pljuskove 6 meseci godisnje , poplave ali ono na sta ne moze da se navikne je nemogucnost interakcije sa lokalnim stanovnistvom.
Hramovi jesu lepi,ali sve se svede na neko samostalno obilazenje, citanje i saznavanje iz knjiga o kulturi jer sa Tajlandjanima nema neke dublje komunikacije. Oni jesu ljubazni, nasmejani, divni za ljude u prolazu ali tesko da od njih nesto mozete saznati, izgraditi neka dublja prijateljstva koja traju.To je recimo nesto sto meni mnogo smeta na Tajlandu, i ne samo meni, svima sa kojima sam ja ziveo i radio u Bangkoku. Uvek se pitam kako ljudi izgrade tako brzo misljenje da su tamo kultura i ljudi fascinantni kada nista nikoga ne mozete da razumete, kada ni sa kim ne komunicirate nista vise od uctivih fraza.
Tajland bi svakako trebalo obici, zanimljiva je to zemlja ali nemojte ocekivati da cete tamo mnogo toga saznati o njihovoj kulturi, obicajima, nacinu zivota. Veca je verovatnoca da vas niko ne razume sta pitate nego sto ce vam neko ispricati bilo sta o sebi i nacinu zivota u zemlji nasmejanih i veselih ljudi.

Slobodan

pre 6 godina

Pa i Srbin Grcku moze da dozivi na pogresan nacin. Npr. jeftini aranzmani u Olimpskoj regiji i kazes sebi pa bre Grna Gora je raj za ovo... ali isto mozes obici dosta lepih ostrva i plaza ali za to treba vise novca, rentiraj ovo ono, ulaz vamo tamo i to kosta a podpuno drugaciji dojam. Tako verujem i da je sa Tajlandom, mislis ustekao si 2000e i odoh na Tajland ne ide to tako sa 2000e se ide u Grcku a Bog nam dao da je blizu.

Boki

pre 6 godina

Puket je verovatno najgore mesto za odmor na Tajlandu. To je za masovni turizam i ne daje pravu sliku lepota Tajlanda. Bio sam na Tajlandu 4-5 puta i obilazim mesta kao Puket ili Pi pi Island u sirokom krugu. Ima mnogo lepsih mesta na Tajlandu samo treba znati.

Slovenac

pre 6 godina

Sto se tice hrane, to pravilo vazi u 90% Azije. Jedi iskljucivo na ulici, ne u restoranima. Osim, ako vidis, da su krcato puni, prepuni. Jedino tada dobijes sveze, jer je velik obrt. Tajland ima mnogo toga da nudi, ako neces da ides gde je masa ljudi. Bajkovito, samo treba malo istraziti.

Cerber1985

pre 6 godina

Ma nije subjektivna, ovo su destinacije koje ne mogu da se mere jer nije u pitanju samo more... Bio sam na Tajlandu, Bangkok i Puket, standard za prvo putovanje i neku siguricu... Bio dve nedelje, video ono sto se "mora" videti i odusevio se... Sto je neko napisao, Tajland je avantura, drugi svet druga kultura, druge navike... Ljudi sjajni, ni jedno negativno iskustvo nisam imao za te dve nedelje, Bangkok betonska i ruzna dzungla, ali sa takvom energijom koju nigde nisam osetio... Ona se zali na Mayu i hiljadu turista, sreca pa na tom Santoriniju sto spominje nikada nije guzva...

Ipak

pre 6 godina

Kljucni savet: nemojte ici na Puket ukoliko vas ne zanima seks turizam. Gotovo nista od napisanog ne vazi za druga, manja ostrva. Neka od njih su i nacionalni parkovi predivne prirode.

My name is Zlatan

pre 6 godina

Komentari bolji i kvalitetniji od članka .. svaka čast ljudi... moram posjetiti Thailand .. sto je najgore surađujem poslovno s nekim svabom koji ima vilu na Ko Phanganu i vec mi je par puta rekao idi kad hoćeš samo se najavi .. Al nikako otići...

Ludwig van

pre 6 godina

Tacno je da nisu isti turisti kao na Mikonosu i Portofinu. U ta dva mesta je sve snob do snoba. Plaze na Tajlandu su odlicne. Samo treba izbegavati Pataju.

wiener

pre 6 godina

ah da, i o "misticnoj" kulturi. 3 godine sam imao vezu sa devojkom tajlandskog porekla. od misticnog nije ostalo ni m.

ali dobro, drugi mogu u time uzivati.