Četvrtak, 13.04.2017.

11:55

Beograd prvi na listi destinacija koje bi trebalo otkriti

Izvor: cntraveler.com

Beograd prvi na listi destinacija koje bi trebalo otkriti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Sremac

pre 7 godina

Obišao sam mnoge gradove sveta i svaki put se iznerviram kada vidim od čega ljudi prave atrakciju. Mi imamo toliko toga a ništa nije iskorišćeno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan007, 14. april 2017 18:10)

Godinama pričam ljudima oko sebe o tome. Umesto da turistima prodajemo običan kamen, jer je, eto, kamen iz Srbije, mi puštamo novac niz vodu. Čak se i ta parada ponosa koju svi toliko mrze može unovčiti i zaraditi dobra suma novca, suveniri i razne gluposti bi išle kao alva.

Ljubezni Haralampije

pre 7 godina

Ko o čemu - baba o ustipcima! Suviše smo opsednuti sobom. U pitanju je lista 14 gradova, a ja bih vam srdačno preporučio Montevideo, najevropskiji i najuređeniji grad u najrazvijenijoj državi Južne Amerike. Odlična kuhinja i nezaobilazni Mercado del Puerto, prelepa arhitektura, divni parkovi, kulturni i ljubazni stanovnici, grad u kome sve besprekorno funkcioniše. I da, skupo je dosta...
A Beograd? Kad treba da prošetam strance zapitam se da li je to taj grad ili ja pokušavam da ignorišem realnost...

Gordana

pre 7 godina

Beograd kvare ljudi; ima mnogo kompleksa u mladjoj populaciji. Vidi se to po garderobi, iznajmljenim Luis Wuiton tašnama, bučnim pozajmlhenim luksuznim automobilima, uzasnum prepumpavanjem bodibildera po ulicama. Kada bi vecini ljudi ušlo u kuce, u jednisobnim sranovima zive i do 5 odraslih osoba sa jednim WC/kupatilom. Ali se na ulici ponašaju kao da imaju fabriku.

Gordana

pre 7 godina

@SART Iraelci mogu da imaju plate id 2200€ kada ima američka jevrejska braća godišnje POKLANJA milijarde dolara, bez ikakvog rada. Toliko bi i mi u Beigradu imali, ali nemamo kongres.

stefan007

pre 7 godina

Obišao sam mnoge gradove sveta i svaki put se iznerviram kada vidim od čega ljudi prave atrakciju. Mi imamo toliko toga a ništa nije iskorišćeno.

BG

pre 7 godina

Beograd je interesantan i autentican grad.To govorim kao neko ko je bio u Njujorku, Bostonu, Torontu, Londonu, Kopengagenu, Rimu, Parizu, Veneciji, Mardidu, Barseloni,Lisabonu, Bangkoku...Malodusnost je nas najveci problem.

nema deda mraza

pre 7 godina

@Iskreno
nisi ti iz novog sada. tj onoga sta je ostalo od njega obzirom da se u njemu vodi partizanski rat rusenja kako neprijatelju ne bi ostalo nista

ИБАРСКА ЗуМЗАРА

pre 7 godina

Ипак ћу туристички обићи лепши нови сад.........београд није нешто

EnaE

pre 7 godina

Previse kritikujete Beograd.Ne mozemo mi da budemo kao Bec sto se tice umetnosti,kulture,fenomenalnih gradjevina.Ali imamo interesantnih stvari a da nisu splavovi i pljeskavice.Mislim da smo lose brendirani-jeftine zene,hrana i izlasci,a mozemo i vise da ponudimom

babe i žabe

pre 7 godina

@SAR
Ti pitaš, a ja odgovaram. Sagrada Familiu projektovao je Antonio Gaudi - čudesni arhitekta, čije (barselonske) realizacije kotiraju kao jedinstveni i neponovljivi graditeljski opus u svetskim relacijama. A ko je projektovao Hram Sv. Save i sa kakvim arhitektonskim referencijama? Eto, to ja tebe pitam.

boki

pre 7 godina

@iskren Mađarice lepe? Auuu...
(Luka, 13. april 2017 16:20)
@Luka
Možda ipak nisu lepše ili uopšteno lepe ali su svetlosnu godinu ispred iskompleksiranih srpkinja kojima je nos visoko u oblacima a mozak na paši.
Gluma domaćeg stanovništva prevazilazi sve mere, to stranac prvo primeti u Srbiji, ljudi glume neke face, veličine, momci namršteni, devojke iskompleksirane, čude se ljudi koji nisu iz Srbije kako se ovde mladi uopšte upoznaju.

budući vodič

pre 7 godina

@ Gorila

Ne verujem da živiš u Beogradu kad to kažeš a ni ljudi koji su ti dali pluseve. Mora da ste nekad dolazili sa pogrešnom ekipom i završavali uglavnom na tim splavovima. Inače previše se potenciraju ti splavovi,ali ok,i to je deo ponude.

Postoji i Kalemegdan,Ada Ciganlija,Košutnjak,Savski i Dunavski kej,Tašmajdan,Lido,Gardoš,Botanička Bašta,Zoo vrt,Avala,krstarenje Savom i Dunavom,Stari Grad sa svojim šarmantnim ulicama,mnogo klubova,kafića i restorana za svačiji ukus,pregršt većih i manjih kulturnih i sportskih događaja i još mnogo toga..

Stvar je percepcije,ako ti nije ni do čega,ništa ti se neće svideti,ako voliš da uživaš u životu,Beograd je odličan grad. ;)

Nenad-EU

pre 7 godina

Dođeš u Beograd, prošetaš od Slavije preko Terazija i Kneza do Kalemegdana i onda nazad preko Trga do Skadarlije i video si ceo grad.

Jeftin provod, restorani i stomatološke usluge su jedino što Beograd može da ponudi zapadnjacima.

q

pre 7 godina

Budimo iskreni. U Beogradu nema šta da se vidi, osim pijančenja na splavovima.(Gorila, 13. april 2017 13:15) ABSOLUTNO TACNO.
(rade, 13. april 2017 14:55)

Mislis na gledanje starih zgrada i spomenika ?

boris

pre 7 godina

Realno, više sam očekivao. Beograd su mi preporučili neki prijatelji iz Hrvatske i više njih iz Slovenije. Beograd mi je onako, nije ostavio na mene neki poseban ustisak. Muzeji vam ne rade, kafići vam liče jedni na druge, a na ono što zovete splavovi puštate da uđe duplo više ljudi nego što može da primi. U klubovima se svi samo merkaju, niko ne igra, a kada izađem smrdim kao tvor na dim od duvana. Srpkinje jesu lepe, ali lepe su i Čehinje, Mađarice i Ruskinje. Čak i da su najlepše devojke, ne razumem kakve biste turiste time želeli da privučete?

Grad je prljav, gradski prevoz nejasan, hrana zanimljiva ali previse jaka za moj ukus. Ako me put ponovo navede, svratiću. Nije da ću sada izbegavati Beograd, ali ovako da se turistički zaputim u njega, čisto sumnjam.
(iskren, 13. april 2017 12:54)
@iskren
Bravo majstore na komentaru i zapažanju. JA živim u Beogradu i kad mi dođu prijatelji kad im trebam pokazati grad, neku atrakciju ne znam gde da ih vodim, obično su utisci isti kao ovaj tvoj komentar. Poslednji put se neki prijatelji povaljali od smeha kad su videli bicikl na autoputu, užasnuli se od štroke, prljavih ulaza zgrada, stepeništa, nemara i nebrige stanara, rupa na putu, smeća..

Samolik

pre 7 godina

@djolefrankfurt - Upravo o tome sam i govorio i drago mi je da se nisi nasao prozvan jer to nije bila moja namera. Beograd izgleda kako izgleda i za mene je najlepsi grad na svetu. U vezi sa tim, turisti ne idu po Parizu i Londonu da se dive fasadama (ili saobracajnim guzvama), nego da osete kulturu i tradiciju (London) ili romantiku i slicno (Pariz). U Beogradu nemamo nista od toga (pa ni lepe fasade). Ovde se samo moze osetiti javasluk i nebriga, prost narod i zelja da se radije pobegne odavde nego da se zasadi cvece na balkonu, da se ocisti ispred svoje zgrade, pokupi iza svog psa i slicno. Volim Beograd, ali mrzim apatiju i nebrigu koju ljudi koji ovde zive. I ponavljam, to nema veze sa tim ko je na vlasti (ovi protesti mi bas idu na zivce)!

SAR

pre 7 godina

Kada vidim nekog da napiše da u Beogradu nema šta da se vidi odmah bi mu besplatno odražao čas istorije koja ga verovatno ni ne zanima pa iz toga zaključujem da nije ni informisan šta ima da se vidi. Daću vam primer, 2015. godine smo imali 6 nedeljnih letova na relaciji Tel Aviv - Beograd. Ove godine imamo čak 13 nedeljnih letova i tri kompanije(Air Serbia, Arkia, Israir) koje lete na toj liniji usled velike potražnje zbog turističke ponude Srbije. To je rezultat rada TOS-a i izraelskih turoperatora u cilju promocije Srbije na veoma platežnom izrealskom tržištu gde je prosečna plata oko 2.250 evra. Kako oni imaju šta da vide u Beogradu? Šta je njima zanimljivo pa da njihovi turoperatori nude Beograd kao jednu od destinacija. Ja ne kažem, dolaze oni i zbog provoda ali dolaze i da obiđu znamenitosti Beograda, Novog Sada, Sremske Karlovce...jako ih interesuje i istorija Jevreja u Srbiji, oduševljeni su sinagogom u Novom sadu, pa čak i jevrejsko groblje posećuju. Ali ne, najbolje je kada se kod nas javi neko pametan i kaže "U Beogradu nema šta da se vidi". Odličan primer je kada kažu te pametnice, "Zašto bi neko gledao Hram Sv.Save kada je nezavršen?" Dobro a da vas pitam ja. Zašto gledate katedralu Sagrada familia u Barseloni kada je nezavršena i biće gotova teko oko 2030? Zašto? Naučite makar malo da cenite svoje. Upoznajte prvo svoju zemlju pa onda sudite o njoj.

Dzon

pre 7 godina

Bio nedavno u Beogradu. Ljudi u autobusu smrde na nedovoljno kupanje ilu na salamu. Mnogo napumpanih muskaraca sa cigaretama koje bacaju na pod uluce. Prebrza voznja u gradu i svako svakome trubi. Ljudi se ponašaju islompleksirano, sa visine. Gradu nedostaje brilijantnost objekta i ulica koje sam očekuvao od jednog velegeada. Ništa posebno, ne treba se zavaravati!

kole

pre 7 godina

Samolik, 13. april 2017 13:17
Pa ni ovde nije optički idila jeste frankfurt ok i odaje utisak svetske metropole ali kada malo zagrebeš ispod površine vidiš više stranaca u pešačkoj zoni nego nemaca pa stekneš utisak da si u ankari ili kairu ali ne u frankfurtu. Polako je i ovde sve više papira i otpada na ulicama nego pre nemci ne mogu očima strance da vide(nas iz evrope i vare turke i arape organski ne podnpse) mogao bi tako do sutra. Jedino je ok sa materijalne strane ali ma koliko god para imao mnogo stvari bodu oči.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djolefrankfurt, 13. april 2017 14:35)

U Srbiji opet steknes utisak kao da si u Indiji.

Milence

pre 7 godina

Oni turisti koje žele 'istoriju', muzeje, umjetnost, idu u Atinu, Rim, Veneciju, Pariz, London, Berlin, Beč, Madrid, Barcelonu... Koji hoće luksuz idu u Ženevu, Cirih, Monako, Montekarlo... Isto tako koji hoće na ljetovanje ili na skijanje zna se kuda da idu, ali koji hoće na par dana razvaliti se od hrane, pića, opijata, sexa i sve za nevelik novac isto se zna kuda će. Beograd ne spada u ekstremni grad po ničemu kao npr. kad stari Zapadnjaci idu na Istok zbog sexa sa mladim curama ili momcima za sitan novac (a verovatno ima i graničnih slučajeva i pedofilije ako ne i prave pedofilije), Beograd nije taka destinacija, Beograd je sve legalno i u granicama, ugodno, ne preskupo i blizu. Bitno je uzeti novac. Beograd ne može biti Rim, Atine, Beč ali ni ne treba da bude, treba da ide sa svojim adutima, odlična domaća hrana, domaća rakija, malo veselja sa strane...

b

pre 7 godina

Budimo iskreni. U Beogradu nema šta da se vidi, osim pijančenja na splavovima.
(Gorila, 13. april 2017 13:15)

Da, ako ste od tipova koje samo pijančenje po splavovima interesuje, ništa drugo nećete ni primetiti.

A onaj gospodin koji piše kako narod "protestVuje" ne bi trebalo ni da piše o protestima.

Milence

pre 7 godina

Zašto slapovi? Zato što masa Zapadnjaka nema nikakve kulturne potrebe, a nemaju ni puno love, domet im je da se dobro najedu, napiju, napuše marice (može i nešto jače), da eventualno nešto poševe kad se otrezne i okupaju, da prespavaju u pristojnom hotelu sa 4-5 * i sve to za relativno mali novac. A Beograd sve to može da im pruži. I njima je super super. Takav provod na Zapadu si niti ne mogu da priušte i zato obožavaju egzptične destinacije, a u takve spada i Kuba, Mexiko, Juzna i Srednja Amerika, Bliski i Daleki Istok, Balkan i to je to. Naravno da je Balkan u prednosti za Evropu, Amerikancima i Kanađanima je najbolja Kuba, Mexiko, i ono što je blizu. Treba sve iskoristiti što se može a onda polako dizati cijene kad se navuku.

Аник

pre 7 godina

iskren@ P to je tvoj licni utisak. Isjreno ja tebi da kazem, nase komsije a i domace stanovnistvo je sklono da pljuje sve sto nama pripada pa zbog toga meni je mnogo draze sto na primer imamo mnogo izraelskih turista. 2015. godine imali smo 6 nedeljnih letova za Tel Aviv a ove godine 13 nedeljnih letova, pritom lete tri kompanije jer je potraznja ogromna. Kompanije koje lete su Air Serbia, Arkia i Israir.

Iskreno

pre 7 godina

Bolje bi bilo da malo uredite grad.Bio sam u nedelju u Beogradu,ne idem u BG tako cesto.Ali aman ljudi boziji grad je prljav fasade su uzas boziji iskreno smorio sam se na sta nam lici prestonica.Oko zeleznicke stanice puno migranata, smeca tuga bozija.Odma da se razumemo ja volim nasu prestonicu i voleo bi da se ponosimo njome a ne da nas bude stid kada neko dodje u nju iskreno jako mi je zao zbog toga.Pozdrav iz Novog Sada i nemojte moj komentar da dozivljavate kao negativnu,nego kao pozitivnu kritiku jer zelim da nasa zemlja ima prestonicu koja je cista i uredjena.A ovo sada je stvarno "tugo moja"...Cuvajte Beograd,veoma je zapusten.

Fearless

pre 7 godina

@ Globalni putnik, upravo tako! Sjajan komentar i suština našeg problema i mentaliteta. Želimo da budemo nekakav lider u regionu, a poredimo se sa državama i gradovima sa kojima ne bi trebalo. Pogled ka Budimpešti, Beču i Pragu je nešto čemu treba da težimo.

Imao sam sreću da živim u Pragu i u Budimpešti. Nažalost, Beograd je daleko od tih gradova, ne samo turistički, već i u pogledu infrastrukture (samo ću reći metro), ali i u pogledu prisustva velikih kompanija. Centar te neke centralne/dela istočne Evrope su upravo pomenuti gradovi. Poenta je da to nije sramota, niti nešto loše. Ako hoćeš da budeš dobar u nečemu, moraš se takmičiti sa boljima od sebe. Samo tada dolazi do napretka.

I da, Beograd je odličan ako imaš svoj auto, vrhunsku platu i stan/kuću na nekoj finoj lokaciji.

Ranko

pre 7 godina

Rim - Koloseum
Rio de Zaneiro - Korkovado
Njujork - Empajer Stejt Bilding
Atina - Partenon
London - Big Ben
Pariz - Ajfelova kula
..
...
Beograd - pljeskavice

Globalni putnik

pre 7 godina

Pa drustvo na listi i nije bas neko za pozavideti, ali... Bolje je biti na listi nego ne biti... A od ovih na njoj video sam dva: Manilu i Jangon... Sta reci: haoticni, prljavi, zagadjeni, bucni, saobracajno neuredjeni, ali iako takvi imaju ipak po neku oazu mira i lepote... Beograd naravno bolji - ali nama treba da bude reper jedan Bec ili jedna Budimpesta... E a od toga smo dosta daleko... Mozda bi dobra definicija Beograda bila Istok na Zapadu, ili jos bolje Zapad na Istoku - poslednji istocnjacki grad pre dolaska na Zapad...

Br. 1

pre 7 godina

@extra, i treba da vide. A mene iskreno zanima da li bi turiste pre oterali protesti ili najprljaviji grad u Evropi? Od kad nam je Mali gradonacelnik ulice nikad prljavije, fasade propadaju i padaju po ljudima, rupe po putevima, pesacka zona se raspada, autobusi se raspadaju. Bitno je da ti protesti smetaju, a to sto nam je grad rupcaga i pare se ulazu u 2 zgrade i soping mol na reci to nista.

krakata

pre 7 godina

@extra nedavno sam bila u Milanu, na svakom ćošku su ljudi protestovali zbog nečega. nije mi palo na pamet da napustim ni grad ni državu pre nego što sam planirala. a to što ljudi koji protestuju tebi izgledaju kao gladni i ubogi, možda ima veze sa time što su gladni i ubogi.

Toni

pre 7 godina

Prvo sto bi mi proslo kroz glavu je da drzav nije sigurna jer nije stabilna cim ljudi setaju.
(extra, 13. april 2017 13:33)

Pa šta hoćeš da kažeš, da nije tako?

Mikiveliki

pre 7 godina

Какав Београд и његово откривање. Он је мање занимљив чак и од Букурешта и Софије, а сви остали већи градови широм Европе су далеко занимљивији.

djolefrankfurt

pre 7 godina

Samolik, 13. april 2017 13:17
Pa ni ovde nije optički idila jeste frankfurt ok i odaje utisak svetske metropole ali kada malo zagrebeš ispod površine vidiš više stranaca u pešačkoj zoni nego nemaca pa stekneš utisak da si u ankari ili kairu ali ne u frankfurtu. Polako je i ovde sve više papira i otpada na ulicama nego pre nemci ne mogu očima strance da vide(nas iz evrope i vare turke i arape organski ne podnpse) mogao bi tako do sutra. Jedino je ok sa materijalne strane ali ma koliko god para imao mnogo stvari bodu oči.

Mauro

pre 7 godina

"Popis destinacija koje bi trebalo otkriti." Zvuči kao "savršeno se sjećam da sam to zaboravio" ili "imam strahotnu memoriju - nikad ne zaboravljam stvari". Oksimoron čisti. Ako je destinacija, otkriven je.

extra

pre 7 godina

Zato ja i pricam da bi ljudi koji protestvuju trebalo to da rade na drugom mestu da ih ne gledaju stranci. Teraju samo turiste. Dajte malo da zaradimo, a vlada bi trebala da se prebaci na neku planinu, pa da malo tamo idu setaci, a BG da ostane superiska i da nas niko ne bruka. Losa slika se prezentuje turistima kada vide gomile ljudi sa transparentima, kao u stripu Alan Ford. I sami imate osecaj kada vidite proteste u tom stripu,pomislite koji su to ubogi ljudi, gladni bez krova nad glavom itd. Nadam se da nikoga nisam uvredio, ali ja kao turista kada bih video tako nesto, odmah bi napustio taj grad ili drzavu. Prvo sto bi mi proslo kroz glavu je da drzav nije sigurna jer nije stabilna cim ljudi setaju.

Samolik

pre 7 godina

Kada vidim u kakvom smo društvu muka mi je
(djolefrankfurt, 13. april 2017 12:28)

-- Druze vidim zivis u Frankfurtu, pa ti necu reci ni pola sta mislim. Ali da, ovo je gde pripadamo. Zatucani, neobrazovani, cigare se ne ispustaju iz ruke, debeli stomaci, bahata voznja, nema gej tolerancije, rampe za invalide ne postoje, narod smrdi na beli luk i alkohol, knjizare ne postoje van Beograda, fasade pokrivene klimama... Sve na listi iznad nema veze sa garniturom na vlasti, ratovima ili siromastvom, nego sa ljudima koji ovde zive i njihove kulture.

iskren

pre 7 godina

Realno, više sam očekivao. Beograd su mi preporučili neki prijatelji iz Hrvatske i više njih iz Slovenije. Beograd mi je onako, nije ostavio na mene neki poseban ustisak. Muzeji vam ne rade, kafići vam liče jedni na druge, a na ono što zovete splavovi puštate da uđe duplo više ljudi nego što može da primi. U klubovima se svi samo merkaju, niko ne igra, a kada izađem smrdim kao tvor na dim od duvana. Srpkinje jesu lepe, ali lepe su i Čehinje, Mađarice i Ruskinje. Čak i da su najlepše devojke, ne razumem kakve biste turiste time želeli da privučete?

Grad je prljav, gradski prevoz nejasan, hrana zanimljiva ali previse jaka za moj ukus. Ako me put ponovo navede, svratiću. Nije da ću sada izbegavati Beograd, ali ovako da se turistički zaputim u njega, čisto sumnjam.

mate

pre 7 godina

Beograd se našao u društvu nekih prilično egzotičnih destinacija.
Pa za amerikance i čak i neke ljude iz zapadne evrope Srbija je prilično egzotična.

iskren

pre 7 godina

Realno, više sam očekivao. Beograd su mi preporučili neki prijatelji iz Hrvatske i više njih iz Slovenije. Beograd mi je onako, nije ostavio na mene neki poseban ustisak. Muzeji vam ne rade, kafići vam liče jedni na druge, a na ono što zovete splavovi puštate da uđe duplo više ljudi nego što može da primi. U klubovima se svi samo merkaju, niko ne igra, a kada izađem smrdim kao tvor na dim od duvana. Srpkinje jesu lepe, ali lepe su i Čehinje, Mađarice i Ruskinje. Čak i da su najlepše devojke, ne razumem kakve biste turiste time želeli da privučete?

Grad je prljav, gradski prevoz nejasan, hrana zanimljiva ali previse jaka za moj ukus. Ako me put ponovo navede, svratiću. Nije da ću sada izbegavati Beograd, ali ovako da se turistički zaputim u njega, čisto sumnjam.

Samolik

pre 7 godina

Kada vidim u kakvom smo društvu muka mi je
(djolefrankfurt, 13. april 2017 12:28)

-- Druze vidim zivis u Frankfurtu, pa ti necu reci ni pola sta mislim. Ali da, ovo je gde pripadamo. Zatucani, neobrazovani, cigare se ne ispustaju iz ruke, debeli stomaci, bahata voznja, nema gej tolerancije, rampe za invalide ne postoje, narod smrdi na beli luk i alkohol, knjizare ne postoje van Beograda, fasade pokrivene klimama... Sve na listi iznad nema veze sa garniturom na vlasti, ratovima ili siromastvom, nego sa ljudima koji ovde zive i njihove kulture.

mate

pre 7 godina

Beograd se našao u društvu nekih prilično egzotičnih destinacija.
Pa za amerikance i čak i neke ljude iz zapadne evrope Srbija je prilično egzotična.

Globalni putnik

pre 7 godina

Pa drustvo na listi i nije bas neko za pozavideti, ali... Bolje je biti na listi nego ne biti... A od ovih na njoj video sam dva: Manilu i Jangon... Sta reci: haoticni, prljavi, zagadjeni, bucni, saobracajno neuredjeni, ali iako takvi imaju ipak po neku oazu mira i lepote... Beograd naravno bolji - ali nama treba da bude reper jedan Bec ili jedna Budimpesta... E a od toga smo dosta daleko... Mozda bi dobra definicija Beograda bila Istok na Zapadu, ili jos bolje Zapad na Istoku - poslednji istocnjacki grad pre dolaska na Zapad...

krakata

pre 7 godina

@extra nedavno sam bila u Milanu, na svakom ćošku su ljudi protestovali zbog nečega. nije mi palo na pamet da napustim ni grad ni državu pre nego što sam planirala. a to što ljudi koji protestuju tebi izgledaju kao gladni i ubogi, možda ima veze sa time što su gladni i ubogi.

boris

pre 7 godina

Realno, više sam očekivao. Beograd su mi preporučili neki prijatelji iz Hrvatske i više njih iz Slovenije. Beograd mi je onako, nije ostavio na mene neki poseban ustisak. Muzeji vam ne rade, kafići vam liče jedni na druge, a na ono što zovete splavovi puštate da uđe duplo više ljudi nego što može da primi. U klubovima se svi samo merkaju, niko ne igra, a kada izađem smrdim kao tvor na dim od duvana. Srpkinje jesu lepe, ali lepe su i Čehinje, Mađarice i Ruskinje. Čak i da su najlepše devojke, ne razumem kakve biste turiste time želeli da privučete?

Grad je prljav, gradski prevoz nejasan, hrana zanimljiva ali previse jaka za moj ukus. Ako me put ponovo navede, svratiću. Nije da ću sada izbegavati Beograd, ali ovako da se turistički zaputim u njega, čisto sumnjam.
(iskren, 13. april 2017 12:54)
@iskren
Bravo majstore na komentaru i zapažanju. JA živim u Beogradu i kad mi dođu prijatelji kad im trebam pokazati grad, neku atrakciju ne znam gde da ih vodim, obično su utisci isti kao ovaj tvoj komentar. Poslednji put se neki prijatelji povaljali od smeha kad su videli bicikl na autoputu, užasnuli se od štroke, prljavih ulaza zgrada, stepeništa, nemara i nebrige stanara, rupa na putu, smeća..

Dzon

pre 7 godina

Bio nedavno u Beogradu. Ljudi u autobusu smrde na nedovoljno kupanje ilu na salamu. Mnogo napumpanih muskaraca sa cigaretama koje bacaju na pod uluce. Prebrza voznja u gradu i svako svakome trubi. Ljudi se ponašaju islompleksirano, sa visine. Gradu nedostaje brilijantnost objekta i ulica koje sam očekuvao od jednog velegeada. Ništa posebno, ne treba se zavaravati!

Iskreno

pre 7 godina

Bolje bi bilo da malo uredite grad.Bio sam u nedelju u Beogradu,ne idem u BG tako cesto.Ali aman ljudi boziji grad je prljav fasade su uzas boziji iskreno smorio sam se na sta nam lici prestonica.Oko zeleznicke stanice puno migranata, smeca tuga bozija.Odma da se razumemo ja volim nasu prestonicu i voleo bi da se ponosimo njome a ne da nas bude stid kada neko dodje u nju iskreno jako mi je zao zbog toga.Pozdrav iz Novog Sada i nemojte moj komentar da dozivljavate kao negativnu,nego kao pozitivnu kritiku jer zelim da nasa zemlja ima prestonicu koja je cista i uredjena.A ovo sada je stvarno "tugo moja"...Cuvajte Beograd,veoma je zapusten.

Mikiveliki

pre 7 godina

Какав Београд и његово откривање. Он је мање занимљив чак и од Букурешта и Софије, а сви остали већи градови широм Европе су далеко занимљивији.

djolefrankfurt

pre 7 godina

Samolik, 13. april 2017 13:17
Pa ni ovde nije optički idila jeste frankfurt ok i odaje utisak svetske metropole ali kada malo zagrebeš ispod površine vidiš više stranaca u pešačkoj zoni nego nemaca pa stekneš utisak da si u ankari ili kairu ali ne u frankfurtu. Polako je i ovde sve više papira i otpada na ulicama nego pre nemci ne mogu očima strance da vide(nas iz evrope i vare turke i arape organski ne podnpse) mogao bi tako do sutra. Jedino je ok sa materijalne strane ali ma koliko god para imao mnogo stvari bodu oči.

Nenad-EU

pre 7 godina

Dođeš u Beograd, prošetaš od Slavije preko Terazija i Kneza do Kalemegdana i onda nazad preko Trga do Skadarlije i video si ceo grad.

Jeftin provod, restorani i stomatološke usluge su jedino što Beograd može da ponudi zapadnjacima.

budući vodič

pre 7 godina

@ Gorila

Ne verujem da živiš u Beogradu kad to kažeš a ni ljudi koji su ti dali pluseve. Mora da ste nekad dolazili sa pogrešnom ekipom i završavali uglavnom na tim splavovima. Inače previše se potenciraju ti splavovi,ali ok,i to je deo ponude.

Postoji i Kalemegdan,Ada Ciganlija,Košutnjak,Savski i Dunavski kej,Tašmajdan,Lido,Gardoš,Botanička Bašta,Zoo vrt,Avala,krstarenje Savom i Dunavom,Stari Grad sa svojim šarmantnim ulicama,mnogo klubova,kafića i restorana za svačiji ukus,pregršt većih i manjih kulturnih i sportskih događaja i još mnogo toga..

Stvar je percepcije,ako ti nije ni do čega,ništa ti se neće svideti,ako voliš da uživaš u životu,Beograd je odličan grad. ;)

SAR

pre 7 godina

Kada vidim nekog da napiše da u Beogradu nema šta da se vidi odmah bi mu besplatno odražao čas istorije koja ga verovatno ni ne zanima pa iz toga zaključujem da nije ni informisan šta ima da se vidi. Daću vam primer, 2015. godine smo imali 6 nedeljnih letova na relaciji Tel Aviv - Beograd. Ove godine imamo čak 13 nedeljnih letova i tri kompanije(Air Serbia, Arkia, Israir) koje lete na toj liniji usled velike potražnje zbog turističke ponude Srbije. To je rezultat rada TOS-a i izraelskih turoperatora u cilju promocije Srbije na veoma platežnom izrealskom tržištu gde je prosečna plata oko 2.250 evra. Kako oni imaju šta da vide u Beogradu? Šta je njima zanimljivo pa da njihovi turoperatori nude Beograd kao jednu od destinacija. Ja ne kažem, dolaze oni i zbog provoda ali dolaze i da obiđu znamenitosti Beograda, Novog Sada, Sremske Karlovce...jako ih interesuje i istorija Jevreja u Srbiji, oduševljeni su sinagogom u Novom sadu, pa čak i jevrejsko groblje posećuju. Ali ne, najbolje je kada se kod nas javi neko pametan i kaže "U Beogradu nema šta da se vidi". Odličan primer je kada kažu te pametnice, "Zašto bi neko gledao Hram Sv.Save kada je nezavršen?" Dobro a da vas pitam ja. Zašto gledate katedralu Sagrada familia u Barseloni kada je nezavršena i biće gotova teko oko 2030? Zašto? Naučite makar malo da cenite svoje. Upoznajte prvo svoju zemlju pa onda sudite o njoj.

Br. 1

pre 7 godina

@extra, i treba da vide. A mene iskreno zanima da li bi turiste pre oterali protesti ili najprljaviji grad u Evropi? Od kad nam je Mali gradonacelnik ulice nikad prljavije, fasade propadaju i padaju po ljudima, rupe po putevima, pesacka zona se raspada, autobusi se raspadaju. Bitno je da ti protesti smetaju, a to sto nam je grad rupcaga i pare se ulazu u 2 zgrade i soping mol na reci to nista.

Fearless

pre 7 godina

@ Globalni putnik, upravo tako! Sjajan komentar i suština našeg problema i mentaliteta. Želimo da budemo nekakav lider u regionu, a poredimo se sa državama i gradovima sa kojima ne bi trebalo. Pogled ka Budimpešti, Beču i Pragu je nešto čemu treba da težimo.

Imao sam sreću da živim u Pragu i u Budimpešti. Nažalost, Beograd je daleko od tih gradova, ne samo turistički, već i u pogledu infrastrukture (samo ću reći metro), ali i u pogledu prisustva velikih kompanija. Centar te neke centralne/dela istočne Evrope su upravo pomenuti gradovi. Poenta je da to nije sramota, niti nešto loše. Ako hoćeš da budeš dobar u nečemu, moraš se takmičiti sa boljima od sebe. Samo tada dolazi do napretka.

I da, Beograd je odličan ako imaš svoj auto, vrhunsku platu i stan/kuću na nekoj finoj lokaciji.

Ranko

pre 7 godina

Rim - Koloseum
Rio de Zaneiro - Korkovado
Njujork - Empajer Stejt Bilding
Atina - Partenon
London - Big Ben
Pariz - Ajfelova kula
..
...
Beograd - pljeskavice

babe i žabe

pre 7 godina

@SAR
Ti pitaš, a ja odgovaram. Sagrada Familiu projektovao je Antonio Gaudi - čudesni arhitekta, čije (barselonske) realizacije kotiraju kao jedinstveni i neponovljivi graditeljski opus u svetskim relacijama. A ko je projektovao Hram Sv. Save i sa kakvim arhitektonskim referencijama? Eto, to ja tebe pitam.

Toni

pre 7 godina

Prvo sto bi mi proslo kroz glavu je da drzav nije sigurna jer nije stabilna cim ljudi setaju.
(extra, 13. april 2017 13:33)

Pa šta hoćeš da kažeš, da nije tako?

Samolik

pre 7 godina

@djolefrankfurt - Upravo o tome sam i govorio i drago mi je da se nisi nasao prozvan jer to nije bila moja namera. Beograd izgleda kako izgleda i za mene je najlepsi grad na svetu. U vezi sa tim, turisti ne idu po Parizu i Londonu da se dive fasadama (ili saobracajnim guzvama), nego da osete kulturu i tradiciju (London) ili romantiku i slicno (Pariz). U Beogradu nemamo nista od toga (pa ni lepe fasade). Ovde se samo moze osetiti javasluk i nebriga, prost narod i zelja da se radije pobegne odavde nego da se zasadi cvece na balkonu, da se ocisti ispred svoje zgrade, pokupi iza svog psa i slicno. Volim Beograd, ali mrzim apatiju i nebrigu koju ljudi koji ovde zive. I ponavljam, to nema veze sa tim ko je na vlasti (ovi protesti mi bas idu na zivce)!

Mauro

pre 7 godina

"Popis destinacija koje bi trebalo otkriti." Zvuči kao "savršeno se sjećam da sam to zaboravio" ili "imam strahotnu memoriju - nikad ne zaboravljam stvari". Oksimoron čisti. Ako je destinacija, otkriven je.

Gordana

pre 7 godina

Beograd kvare ljudi; ima mnogo kompleksa u mladjoj populaciji. Vidi se to po garderobi, iznajmljenim Luis Wuiton tašnama, bučnim pozajmlhenim luksuznim automobilima, uzasnum prepumpavanjem bodibildera po ulicama. Kada bi vecini ljudi ušlo u kuce, u jednisobnim sranovima zive i do 5 odraslih osoba sa jednim WC/kupatilom. Ali se na ulici ponašaju kao da imaju fabriku.

kole

pre 7 godina

Samolik, 13. april 2017 13:17
Pa ni ovde nije optički idila jeste frankfurt ok i odaje utisak svetske metropole ali kada malo zagrebeš ispod površine vidiš više stranaca u pešačkoj zoni nego nemaca pa stekneš utisak da si u ankari ili kairu ali ne u frankfurtu. Polako je i ovde sve više papira i otpada na ulicama nego pre nemci ne mogu očima strance da vide(nas iz evrope i vare turke i arape organski ne podnpse) mogao bi tako do sutra. Jedino je ok sa materijalne strane ali ma koliko god para imao mnogo stvari bodu oči.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djolefrankfurt, 13. april 2017 14:35)

U Srbiji opet steknes utisak kao da si u Indiji.

b

pre 7 godina

Budimo iskreni. U Beogradu nema šta da se vidi, osim pijančenja na splavovima.
(Gorila, 13. april 2017 13:15)

Da, ako ste od tipova koje samo pijančenje po splavovima interesuje, ništa drugo nećete ni primetiti.

A onaj gospodin koji piše kako narod "protestVuje" ne bi trebalo ni da piše o protestima.

Milence

pre 7 godina

Zašto slapovi? Zato što masa Zapadnjaka nema nikakve kulturne potrebe, a nemaju ni puno love, domet im je da se dobro najedu, napiju, napuše marice (može i nešto jače), da eventualno nešto poševe kad se otrezne i okupaju, da prespavaju u pristojnom hotelu sa 4-5 * i sve to za relativno mali novac. A Beograd sve to može da im pruži. I njima je super super. Takav provod na Zapadu si niti ne mogu da priušte i zato obožavaju egzptične destinacije, a u takve spada i Kuba, Mexiko, Juzna i Srednja Amerika, Bliski i Daleki Istok, Balkan i to je to. Naravno da je Balkan u prednosti za Evropu, Amerikancima i Kanađanima je najbolja Kuba, Mexiko, i ono što je blizu. Treba sve iskoristiti što se može a onda polako dizati cijene kad se navuku.

Milence

pre 7 godina

Oni turisti koje žele 'istoriju', muzeje, umjetnost, idu u Atinu, Rim, Veneciju, Pariz, London, Berlin, Beč, Madrid, Barcelonu... Koji hoće luksuz idu u Ženevu, Cirih, Monako, Montekarlo... Isto tako koji hoće na ljetovanje ili na skijanje zna se kuda da idu, ali koji hoće na par dana razvaliti se od hrane, pića, opijata, sexa i sve za nevelik novac isto se zna kuda će. Beograd ne spada u ekstremni grad po ničemu kao npr. kad stari Zapadnjaci idu na Istok zbog sexa sa mladim curama ili momcima za sitan novac (a verovatno ima i graničnih slučajeva i pedofilije ako ne i prave pedofilije), Beograd nije taka destinacija, Beograd je sve legalno i u granicama, ugodno, ne preskupo i blizu. Bitno je uzeti novac. Beograd ne može biti Rim, Atine, Beč ali ni ne treba da bude, treba da ide sa svojim adutima, odlična domaća hrana, domaća rakija, malo veselja sa strane...

q

pre 7 godina

Budimo iskreni. U Beogradu nema šta da se vidi, osim pijančenja na splavovima.(Gorila, 13. april 2017 13:15) ABSOLUTNO TACNO.
(rade, 13. april 2017 14:55)

Mislis na gledanje starih zgrada i spomenika ?

boki

pre 7 godina

@iskren Mađarice lepe? Auuu...
(Luka, 13. april 2017 16:20)
@Luka
Možda ipak nisu lepše ili uopšteno lepe ali su svetlosnu godinu ispred iskompleksiranih srpkinja kojima je nos visoko u oblacima a mozak na paši.
Gluma domaćeg stanovništva prevazilazi sve mere, to stranac prvo primeti u Srbiji, ljudi glume neke face, veličine, momci namršteni, devojke iskompleksirane, čude se ljudi koji nisu iz Srbije kako se ovde mladi uopšte upoznaju.

extra

pre 7 godina

Zato ja i pricam da bi ljudi koji protestvuju trebalo to da rade na drugom mestu da ih ne gledaju stranci. Teraju samo turiste. Dajte malo da zaradimo, a vlada bi trebala da se prebaci na neku planinu, pa da malo tamo idu setaci, a BG da ostane superiska i da nas niko ne bruka. Losa slika se prezentuje turistima kada vide gomile ljudi sa transparentima, kao u stripu Alan Ford. I sami imate osecaj kada vidite proteste u tom stripu,pomislite koji su to ubogi ljudi, gladni bez krova nad glavom itd. Nadam se da nikoga nisam uvredio, ali ja kao turista kada bih video tako nesto, odmah bi napustio taj grad ili drzavu. Prvo sto bi mi proslo kroz glavu je da drzav nije sigurna jer nije stabilna cim ljudi setaju.

EnaE

pre 7 godina

Previse kritikujete Beograd.Ne mozemo mi da budemo kao Bec sto se tice umetnosti,kulture,fenomenalnih gradjevina.Ali imamo interesantnih stvari a da nisu splavovi i pljeskavice.Mislim da smo lose brendirani-jeftine zene,hrana i izlasci,a mozemo i vise da ponudimom

stefan007

pre 7 godina

Obišao sam mnoge gradove sveta i svaki put se iznerviram kada vidim od čega ljudi prave atrakciju. Mi imamo toliko toga a ništa nije iskorišćeno.

Ljubezni Haralampije

pre 7 godina

Ko o čemu - baba o ustipcima! Suviše smo opsednuti sobom. U pitanju je lista 14 gradova, a ja bih vam srdačno preporučio Montevideo, najevropskiji i najuređeniji grad u najrazvijenijoj državi Južne Amerike. Odlična kuhinja i nezaobilazni Mercado del Puerto, prelepa arhitektura, divni parkovi, kulturni i ljubazni stanovnici, grad u kome sve besprekorno funkcioniše. I da, skupo je dosta...
A Beograd? Kad treba da prošetam strance zapitam se da li je to taj grad ili ja pokušavam da ignorišem realnost...

Аник

pre 7 godina

iskren@ P to je tvoj licni utisak. Isjreno ja tebi da kazem, nase komsije a i domace stanovnistvo je sklono da pljuje sve sto nama pripada pa zbog toga meni je mnogo draze sto na primer imamo mnogo izraelskih turista. 2015. godine imali smo 6 nedeljnih letova za Tel Aviv a ove godine 13 nedeljnih letova, pritom lete tri kompanije jer je potraznja ogromna. Kompanije koje lete su Air Serbia, Arkia i Israir.

ИБАРСКА ЗуМЗАРА

pre 7 godina

Ипак ћу туристички обићи лепши нови сад.........београд није нешто

BG

pre 7 godina

Beograd je interesantan i autentican grad.To govorim kao neko ko je bio u Njujorku, Bostonu, Torontu, Londonu, Kopengagenu, Rimu, Parizu, Veneciji, Mardidu, Barseloni,Lisabonu, Bangkoku...Malodusnost je nas najveci problem.

nema deda mraza

pre 7 godina

@Iskreno
nisi ti iz novog sada. tj onoga sta je ostalo od njega obzirom da se u njemu vodi partizanski rat rusenja kako neprijatelju ne bi ostalo nista

Gordana

pre 7 godina

@SART Iraelci mogu da imaju plate id 2200€ kada ima američka jevrejska braća godišnje POKLANJA milijarde dolara, bez ikakvog rada. Toliko bi i mi u Beigradu imali, ali nemamo kongres.

Sremac

pre 7 godina

Obišao sam mnoge gradove sveta i svaki put se iznerviram kada vidim od čega ljudi prave atrakciju. Mi imamo toliko toga a ništa nije iskorišćeno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan007, 14. april 2017 18:10)

Godinama pričam ljudima oko sebe o tome. Umesto da turistima prodajemo običan kamen, jer je, eto, kamen iz Srbije, mi puštamo novac niz vodu. Čak se i ta parada ponosa koju svi toliko mrze može unovčiti i zaraditi dobra suma novca, suveniri i razne gluposti bi išle kao alva.

extra

pre 7 godina

Zato ja i pricam da bi ljudi koji protestvuju trebalo to da rade na drugom mestu da ih ne gledaju stranci. Teraju samo turiste. Dajte malo da zaradimo, a vlada bi trebala da se prebaci na neku planinu, pa da malo tamo idu setaci, a BG da ostane superiska i da nas niko ne bruka. Losa slika se prezentuje turistima kada vide gomile ljudi sa transparentima, kao u stripu Alan Ford. I sami imate osecaj kada vidite proteste u tom stripu,pomislite koji su to ubogi ljudi, gladni bez krova nad glavom itd. Nadam se da nikoga nisam uvredio, ali ja kao turista kada bih video tako nesto, odmah bi napustio taj grad ili drzavu. Prvo sto bi mi proslo kroz glavu je da drzav nije sigurna jer nije stabilna cim ljudi setaju.

Mikiveliki

pre 7 godina

Какав Београд и његово откривање. Он је мање занимљив чак и од Букурешта и Софије, а сви остали већи градови широм Европе су далеко занимљивији.

iskren

pre 7 godina

Realno, više sam očekivao. Beograd su mi preporučili neki prijatelji iz Hrvatske i više njih iz Slovenije. Beograd mi je onako, nije ostavio na mene neki poseban ustisak. Muzeji vam ne rade, kafići vam liče jedni na druge, a na ono što zovete splavovi puštate da uđe duplo više ljudi nego što može da primi. U klubovima se svi samo merkaju, niko ne igra, a kada izađem smrdim kao tvor na dim od duvana. Srpkinje jesu lepe, ali lepe su i Čehinje, Mađarice i Ruskinje. Čak i da su najlepše devojke, ne razumem kakve biste turiste time želeli da privučete?

Grad je prljav, gradski prevoz nejasan, hrana zanimljiva ali previse jaka za moj ukus. Ako me put ponovo navede, svratiću. Nije da ću sada izbegavati Beograd, ali ovako da se turistički zaputim u njega, čisto sumnjam.

Samolik

pre 7 godina

Kada vidim u kakvom smo društvu muka mi je
(djolefrankfurt, 13. april 2017 12:28)

-- Druze vidim zivis u Frankfurtu, pa ti necu reci ni pola sta mislim. Ali da, ovo je gde pripadamo. Zatucani, neobrazovani, cigare se ne ispustaju iz ruke, debeli stomaci, bahata voznja, nema gej tolerancije, rampe za invalide ne postoje, narod smrdi na beli luk i alkohol, knjizare ne postoje van Beograda, fasade pokrivene klimama... Sve na listi iznad nema veze sa garniturom na vlasti, ratovima ili siromastvom, nego sa ljudima koji ovde zive i njihove kulture.

SAR

pre 7 godina

Kada vidim nekog da napiše da u Beogradu nema šta da se vidi odmah bi mu besplatno odražao čas istorije koja ga verovatno ni ne zanima pa iz toga zaključujem da nije ni informisan šta ima da se vidi. Daću vam primer, 2015. godine smo imali 6 nedeljnih letova na relaciji Tel Aviv - Beograd. Ove godine imamo čak 13 nedeljnih letova i tri kompanije(Air Serbia, Arkia, Israir) koje lete na toj liniji usled velike potražnje zbog turističke ponude Srbije. To je rezultat rada TOS-a i izraelskih turoperatora u cilju promocije Srbije na veoma platežnom izrealskom tržištu gde je prosečna plata oko 2.250 evra. Kako oni imaju šta da vide u Beogradu? Šta je njima zanimljivo pa da njihovi turoperatori nude Beograd kao jednu od destinacija. Ja ne kažem, dolaze oni i zbog provoda ali dolaze i da obiđu znamenitosti Beograda, Novog Sada, Sremske Karlovce...jako ih interesuje i istorija Jevreja u Srbiji, oduševljeni su sinagogom u Novom sadu, pa čak i jevrejsko groblje posećuju. Ali ne, najbolje je kada se kod nas javi neko pametan i kaže "U Beogradu nema šta da se vidi". Odličan primer je kada kažu te pametnice, "Zašto bi neko gledao Hram Sv.Save kada je nezavršen?" Dobro a da vas pitam ja. Zašto gledate katedralu Sagrada familia u Barseloni kada je nezavršena i biće gotova teko oko 2030? Zašto? Naučite makar malo da cenite svoje. Upoznajte prvo svoju zemlju pa onda sudite o njoj.

Nenad-EU

pre 7 godina

Dođeš u Beograd, prošetaš od Slavije preko Terazija i Kneza do Kalemegdana i onda nazad preko Trga do Skadarlije i video si ceo grad.

Jeftin provod, restorani i stomatološke usluge su jedino što Beograd može da ponudi zapadnjacima.

budući vodič

pre 7 godina

@ Gorila

Ne verujem da živiš u Beogradu kad to kažeš a ni ljudi koji su ti dali pluseve. Mora da ste nekad dolazili sa pogrešnom ekipom i završavali uglavnom na tim splavovima. Inače previše se potenciraju ti splavovi,ali ok,i to je deo ponude.

Postoji i Kalemegdan,Ada Ciganlija,Košutnjak,Savski i Dunavski kej,Tašmajdan,Lido,Gardoš,Botanička Bašta,Zoo vrt,Avala,krstarenje Savom i Dunavom,Stari Grad sa svojim šarmantnim ulicama,mnogo klubova,kafića i restorana za svačiji ukus,pregršt većih i manjih kulturnih i sportskih događaja i još mnogo toga..

Stvar je percepcije,ako ti nije ni do čega,ništa ti se neće svideti,ako voliš da uživaš u životu,Beograd je odličan grad. ;)

boris

pre 7 godina

Realno, više sam očekivao. Beograd su mi preporučili neki prijatelji iz Hrvatske i više njih iz Slovenije. Beograd mi je onako, nije ostavio na mene neki poseban ustisak. Muzeji vam ne rade, kafići vam liče jedni na druge, a na ono što zovete splavovi puštate da uđe duplo više ljudi nego što može da primi. U klubovima se svi samo merkaju, niko ne igra, a kada izađem smrdim kao tvor na dim od duvana. Srpkinje jesu lepe, ali lepe su i Čehinje, Mađarice i Ruskinje. Čak i da su najlepše devojke, ne razumem kakve biste turiste time želeli da privučete?

Grad je prljav, gradski prevoz nejasan, hrana zanimljiva ali previse jaka za moj ukus. Ako me put ponovo navede, svratiću. Nije da ću sada izbegavati Beograd, ali ovako da se turistički zaputim u njega, čisto sumnjam.
(iskren, 13. april 2017 12:54)
@iskren
Bravo majstore na komentaru i zapažanju. JA živim u Beogradu i kad mi dođu prijatelji kad im trebam pokazati grad, neku atrakciju ne znam gde da ih vodim, obično su utisci isti kao ovaj tvoj komentar. Poslednji put se neki prijatelji povaljali od smeha kad su videli bicikl na autoputu, užasnuli se od štroke, prljavih ulaza zgrada, stepeništa, nemara i nebrige stanara, rupa na putu, smeća..

Samolik

pre 7 godina

@djolefrankfurt - Upravo o tome sam i govorio i drago mi je da se nisi nasao prozvan jer to nije bila moja namera. Beograd izgleda kako izgleda i za mene je najlepsi grad na svetu. U vezi sa tim, turisti ne idu po Parizu i Londonu da se dive fasadama (ili saobracajnim guzvama), nego da osete kulturu i tradiciju (London) ili romantiku i slicno (Pariz). U Beogradu nemamo nista od toga (pa ni lepe fasade). Ovde se samo moze osetiti javasluk i nebriga, prost narod i zelja da se radije pobegne odavde nego da se zasadi cvece na balkonu, da se ocisti ispred svoje zgrade, pokupi iza svog psa i slicno. Volim Beograd, ali mrzim apatiju i nebrigu koju ljudi koji ovde zive. I ponavljam, to nema veze sa tim ko je na vlasti (ovi protesti mi bas idu na zivce)!

Toni

pre 7 godina

Prvo sto bi mi proslo kroz glavu je da drzav nije sigurna jer nije stabilna cim ljudi setaju.
(extra, 13. april 2017 13:33)

Pa šta hoćeš da kažeš, da nije tako?

Dzon

pre 7 godina

Bio nedavno u Beogradu. Ljudi u autobusu smrde na nedovoljno kupanje ilu na salamu. Mnogo napumpanih muskaraca sa cigaretama koje bacaju na pod uluce. Prebrza voznja u gradu i svako svakome trubi. Ljudi se ponašaju islompleksirano, sa visine. Gradu nedostaje brilijantnost objekta i ulica koje sam očekuvao od jednog velegeada. Ništa posebno, ne treba se zavaravati!

BG

pre 7 godina

Beograd je interesantan i autentican grad.To govorim kao neko ko je bio u Njujorku, Bostonu, Torontu, Londonu, Kopengagenu, Rimu, Parizu, Veneciji, Mardidu, Barseloni,Lisabonu, Bangkoku...Malodusnost je nas najveci problem.

Globalni putnik

pre 7 godina

Pa drustvo na listi i nije bas neko za pozavideti, ali... Bolje je biti na listi nego ne biti... A od ovih na njoj video sam dva: Manilu i Jangon... Sta reci: haoticni, prljavi, zagadjeni, bucni, saobracajno neuredjeni, ali iako takvi imaju ipak po neku oazu mira i lepote... Beograd naravno bolji - ali nama treba da bude reper jedan Bec ili jedna Budimpesta... E a od toga smo dosta daleko... Mozda bi dobra definicija Beograda bila Istok na Zapadu, ili jos bolje Zapad na Istoku - poslednji istocnjacki grad pre dolaska na Zapad...

Mauro

pre 7 godina

"Popis destinacija koje bi trebalo otkriti." Zvuči kao "savršeno se sjećam da sam to zaboravio" ili "imam strahotnu memoriju - nikad ne zaboravljam stvari". Oksimoron čisti. Ako je destinacija, otkriven je.

Ranko

pre 7 godina

Rim - Koloseum
Rio de Zaneiro - Korkovado
Njujork - Empajer Stejt Bilding
Atina - Partenon
London - Big Ben
Pariz - Ajfelova kula
..
...
Beograd - pljeskavice

b

pre 7 godina

Budimo iskreni. U Beogradu nema šta da se vidi, osim pijančenja na splavovima.
(Gorila, 13. april 2017 13:15)

Da, ako ste od tipova koje samo pijančenje po splavovima interesuje, ništa drugo nećete ni primetiti.

A onaj gospodin koji piše kako narod "protestVuje" ne bi trebalo ni da piše o protestima.

Аник

pre 7 godina

iskren@ P to je tvoj licni utisak. Isjreno ja tebi da kazem, nase komsije a i domace stanovnistvo je sklono da pljuje sve sto nama pripada pa zbog toga meni je mnogo draze sto na primer imamo mnogo izraelskih turista. 2015. godine imali smo 6 nedeljnih letova za Tel Aviv a ove godine 13 nedeljnih letova, pritom lete tri kompanije jer je potraznja ogromna. Kompanije koje lete su Air Serbia, Arkia i Israir.

babe i žabe

pre 7 godina

@SAR
Ti pitaš, a ja odgovaram. Sagrada Familiu projektovao je Antonio Gaudi - čudesni arhitekta, čije (barselonske) realizacije kotiraju kao jedinstveni i neponovljivi graditeljski opus u svetskim relacijama. A ko je projektovao Hram Sv. Save i sa kakvim arhitektonskim referencijama? Eto, to ja tebe pitam.

Milence

pre 7 godina

Zašto slapovi? Zato što masa Zapadnjaka nema nikakve kulturne potrebe, a nemaju ni puno love, domet im je da se dobro najedu, napiju, napuše marice (može i nešto jače), da eventualno nešto poševe kad se otrezne i okupaju, da prespavaju u pristojnom hotelu sa 4-5 * i sve to za relativno mali novac. A Beograd sve to može da im pruži. I njima je super super. Takav provod na Zapadu si niti ne mogu da priušte i zato obožavaju egzptične destinacije, a u takve spada i Kuba, Mexiko, Juzna i Srednja Amerika, Bliski i Daleki Istok, Balkan i to je to. Naravno da je Balkan u prednosti za Evropu, Amerikancima i Kanađanima je najbolja Kuba, Mexiko, i ono što je blizu. Treba sve iskoristiti što se može a onda polako dizati cijene kad se navuku.

Gordana

pre 7 godina

@SART Iraelci mogu da imaju plate id 2200€ kada ima američka jevrejska braća godišnje POKLANJA milijarde dolara, bez ikakvog rada. Toliko bi i mi u Beigradu imali, ali nemamo kongres.

krakata

pre 7 godina

@extra nedavno sam bila u Milanu, na svakom ćošku su ljudi protestovali zbog nečega. nije mi palo na pamet da napustim ni grad ni državu pre nego što sam planirala. a to što ljudi koji protestuju tebi izgledaju kao gladni i ubogi, možda ima veze sa time što su gladni i ubogi.

kole

pre 7 godina

Samolik, 13. april 2017 13:17
Pa ni ovde nije optički idila jeste frankfurt ok i odaje utisak svetske metropole ali kada malo zagrebeš ispod površine vidiš više stranaca u pešačkoj zoni nego nemaca pa stekneš utisak da si u ankari ili kairu ali ne u frankfurtu. Polako je i ovde sve više papira i otpada na ulicama nego pre nemci ne mogu očima strance da vide(nas iz evrope i vare turke i arape organski ne podnpse) mogao bi tako do sutra. Jedino je ok sa materijalne strane ali ma koliko god para imao mnogo stvari bodu oči.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djolefrankfurt, 13. april 2017 14:35)

U Srbiji opet steknes utisak kao da si u Indiji.

mate

pre 7 godina

Beograd se našao u društvu nekih prilično egzotičnih destinacija.
Pa za amerikance i čak i neke ljude iz zapadne evrope Srbija je prilično egzotična.

djolefrankfurt

pre 7 godina

Samolik, 13. april 2017 13:17
Pa ni ovde nije optički idila jeste frankfurt ok i odaje utisak svetske metropole ali kada malo zagrebeš ispod površine vidiš više stranaca u pešačkoj zoni nego nemaca pa stekneš utisak da si u ankari ili kairu ali ne u frankfurtu. Polako je i ovde sve više papira i otpada na ulicama nego pre nemci ne mogu očima strance da vide(nas iz evrope i vare turke i arape organski ne podnpse) mogao bi tako do sutra. Jedino je ok sa materijalne strane ali ma koliko god para imao mnogo stvari bodu oči.

Milence

pre 7 godina

Oni turisti koje žele 'istoriju', muzeje, umjetnost, idu u Atinu, Rim, Veneciju, Pariz, London, Berlin, Beč, Madrid, Barcelonu... Koji hoće luksuz idu u Ženevu, Cirih, Monako, Montekarlo... Isto tako koji hoće na ljetovanje ili na skijanje zna se kuda da idu, ali koji hoće na par dana razvaliti se od hrane, pića, opijata, sexa i sve za nevelik novac isto se zna kuda će. Beograd ne spada u ekstremni grad po ničemu kao npr. kad stari Zapadnjaci idu na Istok zbog sexa sa mladim curama ili momcima za sitan novac (a verovatno ima i graničnih slučajeva i pedofilije ako ne i prave pedofilije), Beograd nije taka destinacija, Beograd je sve legalno i u granicama, ugodno, ne preskupo i blizu. Bitno je uzeti novac. Beograd ne može biti Rim, Atine, Beč ali ni ne treba da bude, treba da ide sa svojim adutima, odlična domaća hrana, domaća rakija, malo veselja sa strane...

ИБАРСКА ЗуМЗАРА

pre 7 godina

Ипак ћу туристички обићи лепши нови сад.........београд није нешто

q

pre 7 godina

Budimo iskreni. U Beogradu nema šta da se vidi, osim pijančenja na splavovima.(Gorila, 13. april 2017 13:15) ABSOLUTNO TACNO.
(rade, 13. april 2017 14:55)

Mislis na gledanje starih zgrada i spomenika ?

stefan007

pre 7 godina

Obišao sam mnoge gradove sveta i svaki put se iznerviram kada vidim od čega ljudi prave atrakciju. Mi imamo toliko toga a ništa nije iskorišćeno.

EnaE

pre 7 godina

Previse kritikujete Beograd.Ne mozemo mi da budemo kao Bec sto se tice umetnosti,kulture,fenomenalnih gradjevina.Ali imamo interesantnih stvari a da nisu splavovi i pljeskavice.Mislim da smo lose brendirani-jeftine zene,hrana i izlasci,a mozemo i vise da ponudimom

Br. 1

pre 7 godina

@extra, i treba da vide. A mene iskreno zanima da li bi turiste pre oterali protesti ili najprljaviji grad u Evropi? Od kad nam je Mali gradonacelnik ulice nikad prljavije, fasade propadaju i padaju po ljudima, rupe po putevima, pesacka zona se raspada, autobusi se raspadaju. Bitno je da ti protesti smetaju, a to sto nam je grad rupcaga i pare se ulazu u 2 zgrade i soping mol na reci to nista.

Fearless

pre 7 godina

@ Globalni putnik, upravo tako! Sjajan komentar i suština našeg problema i mentaliteta. Želimo da budemo nekakav lider u regionu, a poredimo se sa državama i gradovima sa kojima ne bi trebalo. Pogled ka Budimpešti, Beču i Pragu je nešto čemu treba da težimo.

Imao sam sreću da živim u Pragu i u Budimpešti. Nažalost, Beograd je daleko od tih gradova, ne samo turistički, već i u pogledu infrastrukture (samo ću reći metro), ali i u pogledu prisustva velikih kompanija. Centar te neke centralne/dela istočne Evrope su upravo pomenuti gradovi. Poenta je da to nije sramota, niti nešto loše. Ako hoćeš da budeš dobar u nečemu, moraš se takmičiti sa boljima od sebe. Samo tada dolazi do napretka.

I da, Beograd je odličan ako imaš svoj auto, vrhunsku platu i stan/kuću na nekoj finoj lokaciji.

Iskreno

pre 7 godina

Bolje bi bilo da malo uredite grad.Bio sam u nedelju u Beogradu,ne idem u BG tako cesto.Ali aman ljudi boziji grad je prljav fasade su uzas boziji iskreno smorio sam se na sta nam lici prestonica.Oko zeleznicke stanice puno migranata, smeca tuga bozija.Odma da se razumemo ja volim nasu prestonicu i voleo bi da se ponosimo njome a ne da nas bude stid kada neko dodje u nju iskreno jako mi je zao zbog toga.Pozdrav iz Novog Sada i nemojte moj komentar da dozivljavate kao negativnu,nego kao pozitivnu kritiku jer zelim da nasa zemlja ima prestonicu koja je cista i uredjena.A ovo sada je stvarno "tugo moja"...Cuvajte Beograd,veoma je zapusten.

Ljubezni Haralampije

pre 7 godina

Ko o čemu - baba o ustipcima! Suviše smo opsednuti sobom. U pitanju je lista 14 gradova, a ja bih vam srdačno preporučio Montevideo, najevropskiji i najuređeniji grad u najrazvijenijoj državi Južne Amerike. Odlična kuhinja i nezaobilazni Mercado del Puerto, prelepa arhitektura, divni parkovi, kulturni i ljubazni stanovnici, grad u kome sve besprekorno funkcioniše. I da, skupo je dosta...
A Beograd? Kad treba da prošetam strance zapitam se da li je to taj grad ili ja pokušavam da ignorišem realnost...

Sremac

pre 7 godina

Obišao sam mnoge gradove sveta i svaki put se iznerviram kada vidim od čega ljudi prave atrakciju. Mi imamo toliko toga a ništa nije iskorišćeno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan007, 14. april 2017 18:10)

Godinama pričam ljudima oko sebe o tome. Umesto da turistima prodajemo običan kamen, jer je, eto, kamen iz Srbije, mi puštamo novac niz vodu. Čak se i ta parada ponosa koju svi toliko mrze može unovčiti i zaraditi dobra suma novca, suveniri i razne gluposti bi išle kao alva.

boki

pre 7 godina

@iskren Mađarice lepe? Auuu...
(Luka, 13. april 2017 16:20)
@Luka
Možda ipak nisu lepše ili uopšteno lepe ali su svetlosnu godinu ispred iskompleksiranih srpkinja kojima je nos visoko u oblacima a mozak na paši.
Gluma domaćeg stanovništva prevazilazi sve mere, to stranac prvo primeti u Srbiji, ljudi glume neke face, veličine, momci namršteni, devojke iskompleksirane, čude se ljudi koji nisu iz Srbije kako se ovde mladi uopšte upoznaju.

nema deda mraza

pre 7 godina

@Iskreno
nisi ti iz novog sada. tj onoga sta je ostalo od njega obzirom da se u njemu vodi partizanski rat rusenja kako neprijatelju ne bi ostalo nista

Gordana

pre 7 godina

Beograd kvare ljudi; ima mnogo kompleksa u mladjoj populaciji. Vidi se to po garderobi, iznajmljenim Luis Wuiton tašnama, bučnim pozajmlhenim luksuznim automobilima, uzasnum prepumpavanjem bodibildera po ulicama. Kada bi vecini ljudi ušlo u kuce, u jednisobnim sranovima zive i do 5 odraslih osoba sa jednim WC/kupatilom. Ali se na ulici ponašaju kao da imaju fabriku.