Nedelja, 14.09.2014.

16:51

13 razloga zbog kojih muškarci žele brak

Izvor: B92

13 razloga zbog kojih muškarci žele brak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

toliko

pre 9 godina

muškarci ulaze u brak jer ih je blam da budu sami, a svi prijatelji oženjeni i imaju švalerke, ili zato što su mladi, pa ih smotala matorka na bebu i kao ti si mi sve, samo ti i ti fazoni. Nema trećeg razloga.

Olgica Peric

pre 9 godina

Nije tacno da svi muskarci zele brak.Moj Milano je bio i braku 8 godina ali taj brak i ta zene za njega nisu znacili nista.poznajem ih oboje super i znam da je milano u ljubavi sa drugom zenom sa kojom je srecan i provode vacation i sve ostalo zajedno. vencana zena je sedela kuci i cuvala kuce!Sada mu ta vise nije potrebna ni da cuva kuce,oterao je iz kuce a ostao sa nevencanom da zivi.Evo cistog dolaza znog kojih dosta muskaraca ulazi u brak.Da nije bilo Vuleta ne bi bilo ni je u njegovoj kuci..!

Vuk samotnjak

pre 9 godina

Samo cu reci jednom! "Dok vi pricate o nekim brakovima i sta ne jos. Mnogi nisu ima li ni vezu a ponajmanje bilo kakav seks. Toliko.

pun brod ludaka...

pre 9 godina

Stvarno da li je moguce da za iznenadnu trudnocu krivite samo zenu? Neverovatno koliko primitivnih i zatucanih ovde ima.
Pa nije se sama oplodila!
I da se desi neplanirana trudnoca, niko vam ne drzi pistolj na glavi da je zenite. Ako ste bili toliko odgovorni, samosvesni da vam se "desi beba", ko moze da vas natera da se zenite? Mama, tata, njeni? Pa onda ni ne smete sebe nazivati muskarcem.
Koliko ima zena koji se koriste raznim prljavim trikovima, toliko ima i muskaraca. Ne koristi se kontracepcija, a laze se da se koristi, buse se kondomi, ne vadi se na vreme, ulazi se u brak samo zbog bebe, pa se razvodi...

gaga

pre 9 godina

Ja citajuci komentare sve vise uvidjam koliko je muskaraca totalno debilasto. Mislim ne mogu da verujem da vecina muskih misli da ih je devojka uhvatila na bebu,kada vecina parova uopste ne koristi nikakvu kontracepciju.Ako si ti svrsio u nju, a niste koristii nikakvu zastitu ne razumem kako je ona kriva za trudnocu. Stovise, onda ste pre svega vi krivi za to. A znam i dosta slucajeva gde muskarci namerno svrse u devojku kako bi je uvukli u brak. Vasa muska teorija bi bila moguca jedino kada bi devojka slagala da koristi pilule, pa onda namerno zatrudnela. A u slucajevima, kakvi su nazalost najcesci kada se ne koristi nikakva zastita, ako je ko kriv za iznenadnu trudnocu to ste vi muskarci.Vi niste koristili zastitu i vi ste svrsili u devojci.I kako onda ona moze biti kriva za trudnocu i kako to da vas je bebom naterala na brak.Da vi koristite kondom, nista se ne bi desilo. Najlakse je zenu okriviti, svi bi vi da se seksate ali bez ikakvih obaveza i ikakve odgovornosti.
A ona sto prica da je brak klopka za muskarce je totalna glupost.Brak mnogo vise koristi muskarcima nego zenama, zene cak udajom dobijaju mnosto obaveza, dok muski uglavnom imaju obaveza oko svog posla. Dok u vecini, generlno, zene su i radnice koje zaradjuju i kuci domacice, cistacice, majke, itd...Zene ulaskom u brak sebi stvaraju mnogo vise posla nego sto su imale pre ulska u brak, dok je kod musksraca to najcesce status qvo ili se pak smanjuju obaveze.

Nikola

pre 9 godina

Kao dete roditelja koje nije raslo u srecnoj porodici, svaka izjava ljubavi me ozbiljno plasi. Znam da ih muskarci olako daju.
(posledice, 15. septembar 2014 10:24)

Ne, muskarci, vec osobe. Neke OSOBE ih olako daju, a ima ih i kod zena i kod muskaraca. Koliko se nama muskarcima desilo da su neke 'odusevljene', 'presrecne' sa nama, a kasnije skontas da su u isto vreme bile sa drugim. Znaci, osobe, a ne muskarci. Ako muskarci i olako davaju te izjave, to je samo zato sto: 1. ili ga zena tera na to, a bogme ima dosta takvih primera 2. da odvede u krevet, ali to se moze i skontati, kao sto skontas slucajnog prolaznika koji hoce da ti proda maglu 3. Kada to stvarno misli, ali ovaj poslednji ce dugo cekati na to da to kaze.

Miki

pre 9 godina

Kako to mislite da je ona namerno zatrudnela? Meni nijedna ne moze to da priredi, jer danas postoji kontracepcija i zna se kako se prave deca. Ne moze neka sa mnom da zatrudni a da ja nisam ucestvovao. Ako sam vec ucestvovao, znao sam sta me ceka. U kom veku vi zivite!

@šušumiga

pre 9 godina

Kada ona naprasno ostane trudna, velika je verovatnoca da je on tako hteo i "slucajno" uradio sta ona ne zeli. Govorim jer znam takve slucajeve. On bi, ona ne bi jos. Posto ovde velika vecina i dalje kao kontracepciju koristi metodu prekinutog snosaja, on to uradi. Ne ona. U vecini...

pozniji brak

pre 9 godina

Još jedan 'interesni' razlog za brak i decu (sem emotivnih) je i što ti raste društveni rejting, okolini deluješ kao uspešniji i pouzdaniji, zreliji. Ko voli da se u poslu i životu bakće sa preraslim tinejdžerom.

Žena

pre 9 godina

Muškarci žele neki zamišljeni brak koji ne postoji, a uglavnom je na njihovu korist...
Takodje i žene...
Malo ko je realan i ulazi u brak sa realnim očekivanjima, i onda za sve probleme optužuje ono drugo, veza se lako pokvari, i danas imamo previše razvoda.
Svi očekuju da će im brak doneti neku pozitivnu promenu u životu, zato su tako radosni i oduševljeni, a to je simpatično smešno...

Znalac

pre 9 godina

Za Muskarca je brak: K L O P K A .

Ali to nijedan ne sme da vam kaze.Ne sme da vas upozori.Ne sme Istinu da vam kaze.

Zivimo u svetu u kome nas lazu 24/7,a o braku i musko-zenskim odnosima NAROCITO.

Budite mudri i sve ono cemu vas uce pokusajte naci u vidu primera u svojoj stvarnosti.A price o Dobrim devojkama koje su "svuda oko nas"(ali valjda od vazduha pravljene cim ih NIKO ne vidi i ne poznaje nijednu...hmm..da nisu one neki Duhovi?),sirotim dobrim zenama koje vredno kuvaju,ciste,peru i maze muzeve po ceo dan(koliko ih znate takvih?A koliko onih koje ne znaju ni mleko da podgreju,a da shoppinguju ceo dan i pedikiraju se i solarijumiraju itd?),o braku kao RAJU za Muskarce(kojeg vi znate da nije izmucenih ociju,ubijen psihicki,da nije postao rob svoje Zene za koju rmbaci po 2 posla i unistava svoje zdravlje a nece nikad ni "hvala" cuti vec samo zvocanje,grdnju i prezir,da nijue potpuno prihvatio moto "Klimaj glavom i prezivi"?)...

Nasa stvarnost je laz,zivimo u Matrixu...unplug yourself

pun brod ludaka...

pre 9 godina

Jedini ispravan razlog je pod br 9 -"Ucinio bih sve za zenu koju volim"! Dakle, apsolutno sve! Ostalo navedeno se podrazumeva. Zenite one bez kojih ne mozete svoj zivot da zamislite, a ne zato sto je doslo vreme, stisle god ili okolina. To je recept za promasen zivot!

ženina familija

pre 9 godina

Da bi muž mogao da bude sa njenom sestrom ;;))
uz sekinu želju, to se , naravno podrazumeva ;)
a stvarno, ima takvih slučajeva, jedna sestra k'o lutka, sve komplet, faca, telo, temperament, a seka joj.... !????

usamljeni vuk

pre 9 godina

Da li ljudi koji su izopsteni iz zajednice ili zive na margini mogu da ucestvuju u drustvenom zivotu na taj nacin? Kako ce da vode decu kroz svet pun ljudi koji im se podsmevaju?

samo kažem....

pre 9 godina

Problem mnogih parova je što ne razgoavaraju o budućnosti i o tome da li uopšte žele da imaju zajedničku budućnost. Mislim da nije u redu da ona njemu ’’sneba pa u rebra’’ kaže da je trudna, da to učini kada je već u poodmakloj trudnoći ili kao u onoj reklami, na kartu sentimentalnosti, pokazujući mu sliku sa ultra zvuka. Ako oni jedno drugom za godinu, 3,5 (ne bitno) njihove veze skoro pa nikada nisu ni spomenuli tu temu a kamoli da su seli i razgovarali o tome, mislim da ona/on ne bi trebali da budu previše ambiciozni
Ne možeš naterati nekog muškarca, ženu, da se zaljubi u tebe, da te voli, da sa tobom želi zajednički život i potomstvo ako oni to jednostavno neće. Bez obzira što će ona ostati trudna,( to je najmanji problem,) roditi to dete, što će živeti zajedno i što će ga on zakonski priznati. Nije fer plej ;)
Ako oboje žele brak, porodicu, zajednički dom, u redu, super. Ali ako jedno hoće a drugo ne, i ako se ovaj što hoće posluži tehnikom (što bi rekla Branka Katić u ’’mi nismo andjeli 1’’: nema nam druge, idemo na seljačku foru – u’vati frajera na bebu’’) e tu, nama ’leba ! Bežanje od realnosti i činjenica uvek dovede samo u depresiju i očaj.

blackdog

pre 9 godina

ljudima koji se vole ce svaki razlog biti dobar za stupanje u brak. Onima koji nisu sposobni da vole i onima koji su razocarani u suprotan pol iz ovog ili onog razloga tudja sreca ce uvek biti iritantna i uvek ce biti zajedljivih i cinicnih komentara. A ovo oko trudnoce i stupanja u brak i nije neka tajna. Ja vam mogu dati svoj primer a i primer maltene svih koje poznajem. Posle pet godina veze od toga 3,5 god zajednickog zivota moj tadasnji momak (a sadasnji muz) i ja smo doneli odluku da imamo dete. Naravno, ovu odluku su pratili i planovi o svadbi ali se beba desila pre planiranog datuma vencanja. I tako sam ja na nasoj svadbenoj zurci bila trudna :) jos minimum petoro nasih prijatelja je imalo slicnu situaciju. Jednostavno radis i trudis se i u nekom momentu svog zivota izracunas da si finansijski sposoban da izvedes svadbu kakavu ti zelis i da je pravo vreme za bebu. Ali jednogodisnje planiranje svadbe pa planiranje da se posle svecanog cina zatrudni pa tek onda rodi dete, posebno posle visegodisnjeg zajednicog zivota, nije bas svacija ideja idealnog. Ljudi previse guraju nos u tudje zivote i analiziraju i nasladjuju se i obavezno komentarisu- ma u'vatila ga na bebu :D

mrx

pre 9 godina

@s: Shvati da je to sustina. Kasnije se to zamaskira obavezama prema deci, pa muza neces ni da primetis kao nesto zahtevno. Ali tako jeste. O meni nije brinula mama, bar ne poslednjih 10god pre braka. Ali od zene to jesam ocekivao. I dobio. Intelektualka je i ona, ali nema to mnogo veze.

šušumiga

pre 9 godina

Činjenica je da se veliki procenat mladića i muškaraca ''naprasno'' odluče za brak i venčanje tek kada im devojka saopšti da je ''kao slučajno'' ostala trudna !? Pogotovo ako su dugo u vezi. Tu onda ima i obaveznog pritiska, od strane i njenih ali i njegovih roditelja. Mada, iskreno, ne vidim šta ona time rešava, a i on. Najbolje ako su oboje rešeni i ako se, naravno, vole. Ali ako jedno hoće a ovo drugo nije sigurno, ili je sigurno da neće, pa ga ovaj ubedjuje i nagovara, a dete i trudnoća posluže kao ''sredstvo'' , mrka kapa.
Ja bar tako mislim....

comment

pre 9 godina

Vise bljuvotina na jednom mestu odavno nisam procitao...razlog za brak sa muske strane je ako je devojka trudna ili ako je bogata a ne mnogo ruzna, sve ostalo su gluposti...a devojke neka se zanose...

nišlija

pre 9 godina

Reći ću Vam nešto-Od najvećeg romantičara i u ljubav zakletog muškarca kada(OBJEKTIVNO)sagledam žene to je najblaže rečeno da se razočaraš.Nikada se neću oženiti(bliži mi se 40-ta)samo...Skoro sam nabasao na jednu(bivšu)od svih najnormalniju,možda nešto se razmišljam da napravim neku vanbračno-interesnu kombinaciju ali bez ljubavi samo interes i uzajamno poštovanje.Vi koji ste zakleti u ljubav(kao Ja nekada)ne bih da vas obeshrabrujem ali veća je verovatnoća da dobijete na lotou nego da nađete nekog ko neće da vas izigra.

s

pre 9 godina

Imala sam tri veze.... sva trojica su mislila da ce se nasa veza zavrsiti brakom. Njima je brak svetinja u kojoj zena radi i lepo izgleda,drzi do sebe, uredna je i cista, zgodna i nasmejana, elokventna. Takodje, zena sve cisti i kuva i vaspitava buducu decu a posle porodjaja zena izgldda isto kao dok su se zabavljali. Zaradjuje dobro ali popodne rinta i po kuci.... i naravno... dobra jeu krevetu. Na moje pitanje- a sta muz radi??? Pa.... on ide na posao i vodi brigu o zeni! Ostavila sam ih..... trojica..... intelektualci... preko 30 godina. Pa mame ih tako ne paze kako ini zahtevaju od zene!

N2

pre 9 godina

Iz svih ovih razloga pomalo. Ima naravno i onoga da je lakse kad vec pere i pegla svoje da sredi i moje stvari. A mislim da ljudi treba da razmisle i o ekonomskoj situaciji koja danas, koliko god to izgledalo suprotno, pogoduje braku. Mislim da je mnogo lakse podeliti odredjene troskove u zajednickom zivotu (oboje moraju da rade -zena domacica je danas luksuz). Na taj nacin je mnogi lakse uzeti npr. kredit za stan. Od jedne plate placas fiksne troskove a od druge se zivi. Takodje treba imati decu i smatram da su deca najbolja i najsigurnija "investicija" u zivotu. U svakom slucaju razlozi moraju da ukljucuju ljubav. Bez toga sve je farsa i bez sustine. Za muskarce koji sebe dozivljavaju kao playboy-e brak je lose resenje jer je sex u braku najsuplji sex koji postoji.

snowman

pre 9 godina

Zenu koja mi je najbolji prijatelj,zbog cijeg bi osmeha sve ucinio i neko ko predstavlja nesto najlepse sto mi se u zivotu desilo je izuzetno tesko naci.
Cini mi se da se u vecini slucajeva muskarci zene (a i devojke udaju) sa onom koja je "prihvatljiva",u fazonu "moze da prodje".
Oni koji posto poto traze ovu iz prve recenice,cesto ostaju sami/same.
Ja sam dosao u fazu razmisljanja o varijanti "moze da prodje".
Nadam se da ce mi se posreciti i da cu ubrzo da upoznam osobu opisanu u ovom clanku,dok ne popustim skroz. :)

otprilike

pre 9 godina

Kad malo bolje pogledaš brak i nema neku altrenativu. Kud svi Turci tuda i mali Mujo, to je neka logika kojom se svi vode. A realno, lakše je u dvoje, pa sa decom život ti dobije neki dublji smisao...šta znam

Iv

pre 9 godina

'Moja zena je krace od moja djevojka'
Spektakularno je kolko je glupo. :)
Cudni clanci...nego nbtno...
Evo jednog, u poslednje vrijeme osnovnog razloga stupanja u brak...kad se cuje jedan uobicajen glas dok izgovara 'trudna sam'...
Kada bi mogla da se napravi (postena) analiza kolko je ljudi ovaj uzrok naveo na 'srecno sklapanje braka' u poslednjih 20 godina, siguran sam da bi procenat bio veci od 70%...

s

pre 9 godina

Imala sam tri veze.... sva trojica su mislila da ce se nasa veza zavrsiti brakom. Njima je brak svetinja u kojoj zena radi i lepo izgleda,drzi do sebe, uredna je i cista, zgodna i nasmejana, elokventna. Takodje, zena sve cisti i kuva i vaspitava buducu decu a posle porodjaja zena izgldda isto kao dok su se zabavljali. Zaradjuje dobro ali popodne rinta i po kuci.... i naravno... dobra jeu krevetu. Na moje pitanje- a sta muz radi??? Pa.... on ide na posao i vodi brigu o zeni! Ostavila sam ih..... trojica..... intelektualci... preko 30 godina. Pa mame ih tako ne paze kako ini zahtevaju od zene!

Iv

pre 9 godina

'Moja zena je krace od moja djevojka'
Spektakularno je kolko je glupo. :)
Cudni clanci...nego nbtno...
Evo jednog, u poslednje vrijeme osnovnog razloga stupanja u brak...kad se cuje jedan uobicajen glas dok izgovara 'trudna sam'...
Kada bi mogla da se napravi (postena) analiza kolko je ljudi ovaj uzrok naveo na 'srecno sklapanje braka' u poslednjih 20 godina, siguran sam da bi procenat bio veci od 70%...

otprilike

pre 9 godina

Kad malo bolje pogledaš brak i nema neku altrenativu. Kud svi Turci tuda i mali Mujo, to je neka logika kojom se svi vode. A realno, lakše je u dvoje, pa sa decom život ti dobije neki dublji smisao...šta znam

snowman

pre 9 godina

Zenu koja mi je najbolji prijatelj,zbog cijeg bi osmeha sve ucinio i neko ko predstavlja nesto najlepse sto mi se u zivotu desilo je izuzetno tesko naci.
Cini mi se da se u vecini slucajeva muskarci zene (a i devojke udaju) sa onom koja je "prihvatljiva",u fazonu "moze da prodje".
Oni koji posto poto traze ovu iz prve recenice,cesto ostaju sami/same.
Ja sam dosao u fazu razmisljanja o varijanti "moze da prodje".
Nadam se da ce mi se posreciti i da cu ubrzo da upoznam osobu opisanu u ovom clanku,dok ne popustim skroz. :)

blackdog

pre 9 godina

ljudima koji se vole ce svaki razlog biti dobar za stupanje u brak. Onima koji nisu sposobni da vole i onima koji su razocarani u suprotan pol iz ovog ili onog razloga tudja sreca ce uvek biti iritantna i uvek ce biti zajedljivih i cinicnih komentara. A ovo oko trudnoce i stupanja u brak i nije neka tajna. Ja vam mogu dati svoj primer a i primer maltene svih koje poznajem. Posle pet godina veze od toga 3,5 god zajednickog zivota moj tadasnji momak (a sadasnji muz) i ja smo doneli odluku da imamo dete. Naravno, ovu odluku su pratili i planovi o svadbi ali se beba desila pre planiranog datuma vencanja. I tako sam ja na nasoj svadbenoj zurci bila trudna :) jos minimum petoro nasih prijatelja je imalo slicnu situaciju. Jednostavno radis i trudis se i u nekom momentu svog zivota izracunas da si finansijski sposoban da izvedes svadbu kakavu ti zelis i da je pravo vreme za bebu. Ali jednogodisnje planiranje svadbe pa planiranje da se posle svecanog cina zatrudni pa tek onda rodi dete, posebno posle visegodisnjeg zajednicog zivota, nije bas svacija ideja idealnog. Ljudi previse guraju nos u tudje zivote i analiziraju i nasladjuju se i obavezno komentarisu- ma u'vatila ga na bebu :D

gaga

pre 9 godina

Ja citajuci komentare sve vise uvidjam koliko je muskaraca totalno debilasto. Mislim ne mogu da verujem da vecina muskih misli da ih je devojka uhvatila na bebu,kada vecina parova uopste ne koristi nikakvu kontracepciju.Ako si ti svrsio u nju, a niste koristii nikakvu zastitu ne razumem kako je ona kriva za trudnocu. Stovise, onda ste pre svega vi krivi za to. A znam i dosta slucajeva gde muskarci namerno svrse u devojku kako bi je uvukli u brak. Vasa muska teorija bi bila moguca jedino kada bi devojka slagala da koristi pilule, pa onda namerno zatrudnela. A u slucajevima, kakvi su nazalost najcesci kada se ne koristi nikakva zastita, ako je ko kriv za iznenadnu trudnocu to ste vi muskarci.Vi niste koristili zastitu i vi ste svrsili u devojci.I kako onda ona moze biti kriva za trudnocu i kako to da vas je bebom naterala na brak.Da vi koristite kondom, nista se ne bi desilo. Najlakse je zenu okriviti, svi bi vi da se seksate ali bez ikakvih obaveza i ikakve odgovornosti.
A ona sto prica da je brak klopka za muskarce je totalna glupost.Brak mnogo vise koristi muskarcima nego zenama, zene cak udajom dobijaju mnosto obaveza, dok muski uglavnom imaju obaveza oko svog posla. Dok u vecini, generlno, zene su i radnice koje zaradjuju i kuci domacice, cistacice, majke, itd...Zene ulaskom u brak sebi stvaraju mnogo vise posla nego sto su imale pre ulska u brak, dok je kod musksraca to najcesce status qvo ili se pak smanjuju obaveze.

šušumiga

pre 9 godina

Činjenica je da se veliki procenat mladića i muškaraca ''naprasno'' odluče za brak i venčanje tek kada im devojka saopšti da je ''kao slučajno'' ostala trudna !? Pogotovo ako su dugo u vezi. Tu onda ima i obaveznog pritiska, od strane i njenih ali i njegovih roditelja. Mada, iskreno, ne vidim šta ona time rešava, a i on. Najbolje ako su oboje rešeni i ako se, naravno, vole. Ali ako jedno hoće a ovo drugo nije sigurno, ili je sigurno da neće, pa ga ovaj ubedjuje i nagovara, a dete i trudnoća posluže kao ''sredstvo'' , mrka kapa.
Ja bar tako mislim....

Miki

pre 9 godina

Kako to mislite da je ona namerno zatrudnela? Meni nijedna ne moze to da priredi, jer danas postoji kontracepcija i zna se kako se prave deca. Ne moze neka sa mnom da zatrudni a da ja nisam ucestvovao. Ako sam vec ucestvovao, znao sam sta me ceka. U kom veku vi zivite!

pun brod ludaka...

pre 9 godina

Jedini ispravan razlog je pod br 9 -"Ucinio bih sve za zenu koju volim"! Dakle, apsolutno sve! Ostalo navedeno se podrazumeva. Zenite one bez kojih ne mozete svoj zivot da zamislite, a ne zato sto je doslo vreme, stisle god ili okolina. To je recept za promasen zivot!

N2

pre 9 godina

Iz svih ovih razloga pomalo. Ima naravno i onoga da je lakse kad vec pere i pegla svoje da sredi i moje stvari. A mislim da ljudi treba da razmisle i o ekonomskoj situaciji koja danas, koliko god to izgledalo suprotno, pogoduje braku. Mislim da je mnogo lakse podeliti odredjene troskove u zajednickom zivotu (oboje moraju da rade -zena domacica je danas luksuz). Na taj nacin je mnogi lakse uzeti npr. kredit za stan. Od jedne plate placas fiksne troskove a od druge se zivi. Takodje treba imati decu i smatram da su deca najbolja i najsigurnija "investicija" u zivotu. U svakom slucaju razlozi moraju da ukljucuju ljubav. Bez toga sve je farsa i bez sustine. Za muskarce koji sebe dozivljavaju kao playboy-e brak je lose resenje jer je sex u braku najsuplji sex koji postoji.

nišlija

pre 9 godina

Reći ću Vam nešto-Od najvećeg romantičara i u ljubav zakletog muškarca kada(OBJEKTIVNO)sagledam žene to je najblaže rečeno da se razočaraš.Nikada se neću oženiti(bliži mi se 40-ta)samo...Skoro sam nabasao na jednu(bivšu)od svih najnormalniju,možda nešto se razmišljam da napravim neku vanbračno-interesnu kombinaciju ali bez ljubavi samo interes i uzajamno poštovanje.Vi koji ste zakleti u ljubav(kao Ja nekada)ne bih da vas obeshrabrujem ali veća je verovatnoća da dobijete na lotou nego da nađete nekog ko neće da vas izigra.

pun brod ludaka...

pre 9 godina

Stvarno da li je moguce da za iznenadnu trudnocu krivite samo zenu? Neverovatno koliko primitivnih i zatucanih ovde ima.
Pa nije se sama oplodila!
I da se desi neplanirana trudnoca, niko vam ne drzi pistolj na glavi da je zenite. Ako ste bili toliko odgovorni, samosvesni da vam se "desi beba", ko moze da vas natera da se zenite? Mama, tata, njeni? Pa onda ni ne smete sebe nazivati muskarcem.
Koliko ima zena koji se koriste raznim prljavim trikovima, toliko ima i muskaraca. Ne koristi se kontracepcija, a laze se da se koristi, buse se kondomi, ne vadi se na vreme, ulazi se u brak samo zbog bebe, pa se razvodi...

comment

pre 9 godina

Vise bljuvotina na jednom mestu odavno nisam procitao...razlog za brak sa muske strane je ako je devojka trudna ili ako je bogata a ne mnogo ruzna, sve ostalo su gluposti...a devojke neka se zanose...

@šušumiga

pre 9 godina

Kada ona naprasno ostane trudna, velika je verovatnoca da je on tako hteo i "slucajno" uradio sta ona ne zeli. Govorim jer znam takve slucajeve. On bi, ona ne bi jos. Posto ovde velika vecina i dalje kao kontracepciju koristi metodu prekinutog snosaja, on to uradi. Ne ona. U vecini...

Vuk samotnjak

pre 9 godina

Samo cu reci jednom! "Dok vi pricate o nekim brakovima i sta ne jos. Mnogi nisu ima li ni vezu a ponajmanje bilo kakav seks. Toliko.

Žena

pre 9 godina

Muškarci žele neki zamišljeni brak koji ne postoji, a uglavnom je na njihovu korist...
Takodje i žene...
Malo ko je realan i ulazi u brak sa realnim očekivanjima, i onda za sve probleme optužuje ono drugo, veza se lako pokvari, i danas imamo previše razvoda.
Svi očekuju da će im brak doneti neku pozitivnu promenu u životu, zato su tako radosni i oduševljeni, a to je simpatično smešno...

samo kažem....

pre 9 godina

Problem mnogih parova je što ne razgoavaraju o budućnosti i o tome da li uopšte žele da imaju zajedničku budućnost. Mislim da nije u redu da ona njemu ’’sneba pa u rebra’’ kaže da je trudna, da to učini kada je već u poodmakloj trudnoći ili kao u onoj reklami, na kartu sentimentalnosti, pokazujući mu sliku sa ultra zvuka. Ako oni jedno drugom za godinu, 3,5 (ne bitno) njihove veze skoro pa nikada nisu ni spomenuli tu temu a kamoli da su seli i razgovarali o tome, mislim da ona/on ne bi trebali da budu previše ambiciozni
Ne možeš naterati nekog muškarca, ženu, da se zaljubi u tebe, da te voli, da sa tobom želi zajednički život i potomstvo ako oni to jednostavno neće. Bez obzira što će ona ostati trudna,( to je najmanji problem,) roditi to dete, što će živeti zajedno i što će ga on zakonski priznati. Nije fer plej ;)
Ako oboje žele brak, porodicu, zajednički dom, u redu, super. Ali ako jedno hoće a drugo ne, i ako se ovaj što hoće posluži tehnikom (što bi rekla Branka Katić u ’’mi nismo andjeli 1’’: nema nam druge, idemo na seljačku foru – u’vati frajera na bebu’’) e tu, nama ’leba ! Bežanje od realnosti i činjenica uvek dovede samo u depresiju i očaj.

pozniji brak

pre 9 godina

Još jedan 'interesni' razlog za brak i decu (sem emotivnih) je i što ti raste društveni rejting, okolini deluješ kao uspešniji i pouzdaniji, zreliji. Ko voli da se u poslu i životu bakće sa preraslim tinejdžerom.

Nikola

pre 9 godina

Kao dete roditelja koje nije raslo u srecnoj porodici, svaka izjava ljubavi me ozbiljno plasi. Znam da ih muskarci olako daju.
(posledice, 15. septembar 2014 10:24)

Ne, muskarci, vec osobe. Neke OSOBE ih olako daju, a ima ih i kod zena i kod muskaraca. Koliko se nama muskarcima desilo da su neke 'odusevljene', 'presrecne' sa nama, a kasnije skontas da su u isto vreme bile sa drugim. Znaci, osobe, a ne muskarci. Ako muskarci i olako davaju te izjave, to je samo zato sto: 1. ili ga zena tera na to, a bogme ima dosta takvih primera 2. da odvede u krevet, ali to se moze i skontati, kao sto skontas slucajnog prolaznika koji hoce da ti proda maglu 3. Kada to stvarno misli, ali ovaj poslednji ce dugo cekati na to da to kaze.

toliko

pre 9 godina

muškarci ulaze u brak jer ih je blam da budu sami, a svi prijatelji oženjeni i imaju švalerke, ili zato što su mladi, pa ih smotala matorka na bebu i kao ti si mi sve, samo ti i ti fazoni. Nema trećeg razloga.

Znalac

pre 9 godina

Za Muskarca je brak: K L O P K A .

Ali to nijedan ne sme da vam kaze.Ne sme da vas upozori.Ne sme Istinu da vam kaze.

Zivimo u svetu u kome nas lazu 24/7,a o braku i musko-zenskim odnosima NAROCITO.

Budite mudri i sve ono cemu vas uce pokusajte naci u vidu primera u svojoj stvarnosti.A price o Dobrim devojkama koje su "svuda oko nas"(ali valjda od vazduha pravljene cim ih NIKO ne vidi i ne poznaje nijednu...hmm..da nisu one neki Duhovi?),sirotim dobrim zenama koje vredno kuvaju,ciste,peru i maze muzeve po ceo dan(koliko ih znate takvih?A koliko onih koje ne znaju ni mleko da podgreju,a da shoppinguju ceo dan i pedikiraju se i solarijumiraju itd?),o braku kao RAJU za Muskarce(kojeg vi znate da nije izmucenih ociju,ubijen psihicki,da nije postao rob svoje Zene za koju rmbaci po 2 posla i unistava svoje zdravlje a nece nikad ni "hvala" cuti vec samo zvocanje,grdnju i prezir,da nijue potpuno prihvatio moto "Klimaj glavom i prezivi"?)...

Nasa stvarnost je laz,zivimo u Matrixu...unplug yourself

usamljeni vuk

pre 9 godina

Da li ljudi koji su izopsteni iz zajednice ili zive na margini mogu da ucestvuju u drustvenom zivotu na taj nacin? Kako ce da vode decu kroz svet pun ljudi koji im se podsmevaju?

mrx

pre 9 godina

@s: Shvati da je to sustina. Kasnije se to zamaskira obavezama prema deci, pa muza neces ni da primetis kao nesto zahtevno. Ali tako jeste. O meni nije brinula mama, bar ne poslednjih 10god pre braka. Ali od zene to jesam ocekivao. I dobio. Intelektualka je i ona, ali nema to mnogo veze.

ženina familija

pre 9 godina

Da bi muž mogao da bude sa njenom sestrom ;;))
uz sekinu želju, to se , naravno podrazumeva ;)
a stvarno, ima takvih slučajeva, jedna sestra k'o lutka, sve komplet, faca, telo, temperament, a seka joj.... !????

Olgica Peric

pre 9 godina

Nije tacno da svi muskarci zele brak.Moj Milano je bio i braku 8 godina ali taj brak i ta zene za njega nisu znacili nista.poznajem ih oboje super i znam da je milano u ljubavi sa drugom zenom sa kojom je srecan i provode vacation i sve ostalo zajedno. vencana zena je sedela kuci i cuvala kuce!Sada mu ta vise nije potrebna ni da cuva kuce,oterao je iz kuce a ostao sa nevencanom da zivi.Evo cistog dolaza znog kojih dosta muskaraca ulazi u brak.Da nije bilo Vuleta ne bi bilo ni je u njegovoj kuci..!

comment

pre 9 godina

Vise bljuvotina na jednom mestu odavno nisam procitao...razlog za brak sa muske strane je ako je devojka trudna ili ako je bogata a ne mnogo ruzna, sve ostalo su gluposti...a devojke neka se zanose...

nišlija

pre 9 godina

Reći ću Vam nešto-Od najvećeg romantičara i u ljubav zakletog muškarca kada(OBJEKTIVNO)sagledam žene to je najblaže rečeno da se razočaraš.Nikada se neću oženiti(bliži mi se 40-ta)samo...Skoro sam nabasao na jednu(bivšu)od svih najnormalniju,možda nešto se razmišljam da napravim neku vanbračno-interesnu kombinaciju ali bez ljubavi samo interes i uzajamno poštovanje.Vi koji ste zakleti u ljubav(kao Ja nekada)ne bih da vas obeshrabrujem ali veća je verovatnoća da dobijete na lotou nego da nađete nekog ko neće da vas izigra.

mrx

pre 9 godina

@s: Shvati da je to sustina. Kasnije se to zamaskira obavezama prema deci, pa muza neces ni da primetis kao nesto zahtevno. Ali tako jeste. O meni nije brinula mama, bar ne poslednjih 10god pre braka. Ali od zene to jesam ocekivao. I dobio. Intelektualka je i ona, ali nema to mnogo veze.

Znalac

pre 9 godina

Za Muskarca je brak: K L O P K A .

Ali to nijedan ne sme da vam kaze.Ne sme da vas upozori.Ne sme Istinu da vam kaze.

Zivimo u svetu u kome nas lazu 24/7,a o braku i musko-zenskim odnosima NAROCITO.

Budite mudri i sve ono cemu vas uce pokusajte naci u vidu primera u svojoj stvarnosti.A price o Dobrim devojkama koje su "svuda oko nas"(ali valjda od vazduha pravljene cim ih NIKO ne vidi i ne poznaje nijednu...hmm..da nisu one neki Duhovi?),sirotim dobrim zenama koje vredno kuvaju,ciste,peru i maze muzeve po ceo dan(koliko ih znate takvih?A koliko onih koje ne znaju ni mleko da podgreju,a da shoppinguju ceo dan i pedikiraju se i solarijumiraju itd?),o braku kao RAJU za Muskarce(kojeg vi znate da nije izmucenih ociju,ubijen psihicki,da nije postao rob svoje Zene za koju rmbaci po 2 posla i unistava svoje zdravlje a nece nikad ni "hvala" cuti vec samo zvocanje,grdnju i prezir,da nijue potpuno prihvatio moto "Klimaj glavom i prezivi"?)...

Nasa stvarnost je laz,zivimo u Matrixu...unplug yourself

s

pre 9 godina

Imala sam tri veze.... sva trojica su mislila da ce se nasa veza zavrsiti brakom. Njima je brak svetinja u kojoj zena radi i lepo izgleda,drzi do sebe, uredna je i cista, zgodna i nasmejana, elokventna. Takodje, zena sve cisti i kuva i vaspitava buducu decu a posle porodjaja zena izgldda isto kao dok su se zabavljali. Zaradjuje dobro ali popodne rinta i po kuci.... i naravno... dobra jeu krevetu. Na moje pitanje- a sta muz radi??? Pa.... on ide na posao i vodi brigu o zeni! Ostavila sam ih..... trojica..... intelektualci... preko 30 godina. Pa mame ih tako ne paze kako ini zahtevaju od zene!

ženina familija

pre 9 godina

Da bi muž mogao da bude sa njenom sestrom ;;))
uz sekinu želju, to se , naravno podrazumeva ;)
a stvarno, ima takvih slučajeva, jedna sestra k'o lutka, sve komplet, faca, telo, temperament, a seka joj.... !????

Olgica Peric

pre 9 godina

Nije tacno da svi muskarci zele brak.Moj Milano je bio i braku 8 godina ali taj brak i ta zene za njega nisu znacili nista.poznajem ih oboje super i znam da je milano u ljubavi sa drugom zenom sa kojom je srecan i provode vacation i sve ostalo zajedno. vencana zena je sedela kuci i cuvala kuce!Sada mu ta vise nije potrebna ni da cuva kuce,oterao je iz kuce a ostao sa nevencanom da zivi.Evo cistog dolaza znog kojih dosta muskaraca ulazi u brak.Da nije bilo Vuleta ne bi bilo ni je u njegovoj kuci..!

N2

pre 9 godina

Iz svih ovih razloga pomalo. Ima naravno i onoga da je lakse kad vec pere i pegla svoje da sredi i moje stvari. A mislim da ljudi treba da razmisle i o ekonomskoj situaciji koja danas, koliko god to izgledalo suprotno, pogoduje braku. Mislim da je mnogo lakse podeliti odredjene troskove u zajednickom zivotu (oboje moraju da rade -zena domacica je danas luksuz). Na taj nacin je mnogi lakse uzeti npr. kredit za stan. Od jedne plate placas fiksne troskove a od druge se zivi. Takodje treba imati decu i smatram da su deca najbolja i najsigurnija "investicija" u zivotu. U svakom slucaju razlozi moraju da ukljucuju ljubav. Bez toga sve je farsa i bez sustine. Za muskarce koji sebe dozivljavaju kao playboy-e brak je lose resenje jer je sex u braku najsuplji sex koji postoji.

blackdog

pre 9 godina

ljudima koji se vole ce svaki razlog biti dobar za stupanje u brak. Onima koji nisu sposobni da vole i onima koji su razocarani u suprotan pol iz ovog ili onog razloga tudja sreca ce uvek biti iritantna i uvek ce biti zajedljivih i cinicnih komentara. A ovo oko trudnoce i stupanja u brak i nije neka tajna. Ja vam mogu dati svoj primer a i primer maltene svih koje poznajem. Posle pet godina veze od toga 3,5 god zajednickog zivota moj tadasnji momak (a sadasnji muz) i ja smo doneli odluku da imamo dete. Naravno, ovu odluku su pratili i planovi o svadbi ali se beba desila pre planiranog datuma vencanja. I tako sam ja na nasoj svadbenoj zurci bila trudna :) jos minimum petoro nasih prijatelja je imalo slicnu situaciju. Jednostavno radis i trudis se i u nekom momentu svog zivota izracunas da si finansijski sposoban da izvedes svadbu kakavu ti zelis i da je pravo vreme za bebu. Ali jednogodisnje planiranje svadbe pa planiranje da se posle svecanog cina zatrudni pa tek onda rodi dete, posebno posle visegodisnjeg zajednicog zivota, nije bas svacija ideja idealnog. Ljudi previse guraju nos u tudje zivote i analiziraju i nasladjuju se i obavezno komentarisu- ma u'vatila ga na bebu :D

otprilike

pre 9 godina

Kad malo bolje pogledaš brak i nema neku altrenativu. Kud svi Turci tuda i mali Mujo, to je neka logika kojom se svi vode. A realno, lakše je u dvoje, pa sa decom život ti dobije neki dublji smisao...šta znam

toliko

pre 9 godina

muškarci ulaze u brak jer ih je blam da budu sami, a svi prijatelji oženjeni i imaju švalerke, ili zato što su mladi, pa ih smotala matorka na bebu i kao ti si mi sve, samo ti i ti fazoni. Nema trećeg razloga.

snowman

pre 9 godina

Zenu koja mi je najbolji prijatelj,zbog cijeg bi osmeha sve ucinio i neko ko predstavlja nesto najlepse sto mi se u zivotu desilo je izuzetno tesko naci.
Cini mi se da se u vecini slucajeva muskarci zene (a i devojke udaju) sa onom koja je "prihvatljiva",u fazonu "moze da prodje".
Oni koji posto poto traze ovu iz prve recenice,cesto ostaju sami/same.
Ja sam dosao u fazu razmisljanja o varijanti "moze da prodje".
Nadam se da ce mi se posreciti i da cu ubrzo da upoznam osobu opisanu u ovom clanku,dok ne popustim skroz. :)

Iv

pre 9 godina

'Moja zena je krace od moja djevojka'
Spektakularno je kolko je glupo. :)
Cudni clanci...nego nbtno...
Evo jednog, u poslednje vrijeme osnovnog razloga stupanja u brak...kad se cuje jedan uobicajen glas dok izgovara 'trudna sam'...
Kada bi mogla da se napravi (postena) analiza kolko je ljudi ovaj uzrok naveo na 'srecno sklapanje braka' u poslednjih 20 godina, siguran sam da bi procenat bio veci od 70%...

gaga

pre 9 godina

Ja citajuci komentare sve vise uvidjam koliko je muskaraca totalno debilasto. Mislim ne mogu da verujem da vecina muskih misli da ih je devojka uhvatila na bebu,kada vecina parova uopste ne koristi nikakvu kontracepciju.Ako si ti svrsio u nju, a niste koristii nikakvu zastitu ne razumem kako je ona kriva za trudnocu. Stovise, onda ste pre svega vi krivi za to. A znam i dosta slucajeva gde muskarci namerno svrse u devojku kako bi je uvukli u brak. Vasa muska teorija bi bila moguca jedino kada bi devojka slagala da koristi pilule, pa onda namerno zatrudnela. A u slucajevima, kakvi su nazalost najcesci kada se ne koristi nikakva zastita, ako je ko kriv za iznenadnu trudnocu to ste vi muskarci.Vi niste koristili zastitu i vi ste svrsili u devojci.I kako onda ona moze biti kriva za trudnocu i kako to da vas je bebom naterala na brak.Da vi koristite kondom, nista se ne bi desilo. Najlakse je zenu okriviti, svi bi vi da se seksate ali bez ikakvih obaveza i ikakve odgovornosti.
A ona sto prica da je brak klopka za muskarce je totalna glupost.Brak mnogo vise koristi muskarcima nego zenama, zene cak udajom dobijaju mnosto obaveza, dok muski uglavnom imaju obaveza oko svog posla. Dok u vecini, generlno, zene su i radnice koje zaradjuju i kuci domacice, cistacice, majke, itd...Zene ulaskom u brak sebi stvaraju mnogo vise posla nego sto su imale pre ulska u brak, dok je kod musksraca to najcesce status qvo ili se pak smanjuju obaveze.

šušumiga

pre 9 godina

Činjenica je da se veliki procenat mladića i muškaraca ''naprasno'' odluče za brak i venčanje tek kada im devojka saopšti da je ''kao slučajno'' ostala trudna !? Pogotovo ako su dugo u vezi. Tu onda ima i obaveznog pritiska, od strane i njenih ali i njegovih roditelja. Mada, iskreno, ne vidim šta ona time rešava, a i on. Najbolje ako su oboje rešeni i ako se, naravno, vole. Ali ako jedno hoće a ovo drugo nije sigurno, ili je sigurno da neće, pa ga ovaj ubedjuje i nagovara, a dete i trudnoća posluže kao ''sredstvo'' , mrka kapa.
Ja bar tako mislim....

pozniji brak

pre 9 godina

Još jedan 'interesni' razlog za brak i decu (sem emotivnih) je i što ti raste društveni rejting, okolini deluješ kao uspešniji i pouzdaniji, zreliji. Ko voli da se u poslu i životu bakće sa preraslim tinejdžerom.

Nikola

pre 9 godina

Kao dete roditelja koje nije raslo u srecnoj porodici, svaka izjava ljubavi me ozbiljno plasi. Znam da ih muskarci olako daju.
(posledice, 15. septembar 2014 10:24)

Ne, muskarci, vec osobe. Neke OSOBE ih olako daju, a ima ih i kod zena i kod muskaraca. Koliko se nama muskarcima desilo da su neke 'odusevljene', 'presrecne' sa nama, a kasnije skontas da su u isto vreme bile sa drugim. Znaci, osobe, a ne muskarci. Ako muskarci i olako davaju te izjave, to je samo zato sto: 1. ili ga zena tera na to, a bogme ima dosta takvih primera 2. da odvede u krevet, ali to se moze i skontati, kao sto skontas slucajnog prolaznika koji hoce da ti proda maglu 3. Kada to stvarno misli, ali ovaj poslednji ce dugo cekati na to da to kaze.

Vuk samotnjak

pre 9 godina

Samo cu reci jednom! "Dok vi pricate o nekim brakovima i sta ne jos. Mnogi nisu ima li ni vezu a ponajmanje bilo kakav seks. Toliko.

pun brod ludaka...

pre 9 godina

Stvarno da li je moguce da za iznenadnu trudnocu krivite samo zenu? Neverovatno koliko primitivnih i zatucanih ovde ima.
Pa nije se sama oplodila!
I da se desi neplanirana trudnoca, niko vam ne drzi pistolj na glavi da je zenite. Ako ste bili toliko odgovorni, samosvesni da vam se "desi beba", ko moze da vas natera da se zenite? Mama, tata, njeni? Pa onda ni ne smete sebe nazivati muskarcem.
Koliko ima zena koji se koriste raznim prljavim trikovima, toliko ima i muskaraca. Ne koristi se kontracepcija, a laze se da se koristi, buse se kondomi, ne vadi se na vreme, ulazi se u brak samo zbog bebe, pa se razvodi...

usamljeni vuk

pre 9 godina

Da li ljudi koji su izopsteni iz zajednice ili zive na margini mogu da ucestvuju u drustvenom zivotu na taj nacin? Kako ce da vode decu kroz svet pun ljudi koji im se podsmevaju?

Žena

pre 9 godina

Muškarci žele neki zamišljeni brak koji ne postoji, a uglavnom je na njihovu korist...
Takodje i žene...
Malo ko je realan i ulazi u brak sa realnim očekivanjima, i onda za sve probleme optužuje ono drugo, veza se lako pokvari, i danas imamo previše razvoda.
Svi očekuju da će im brak doneti neku pozitivnu promenu u životu, zato su tako radosni i oduševljeni, a to je simpatično smešno...

@šušumiga

pre 9 godina

Kada ona naprasno ostane trudna, velika je verovatnoca da je on tako hteo i "slucajno" uradio sta ona ne zeli. Govorim jer znam takve slucajeve. On bi, ona ne bi jos. Posto ovde velika vecina i dalje kao kontracepciju koristi metodu prekinutog snosaja, on to uradi. Ne ona. U vecini...

Miki

pre 9 godina

Kako to mislite da je ona namerno zatrudnela? Meni nijedna ne moze to da priredi, jer danas postoji kontracepcija i zna se kako se prave deca. Ne moze neka sa mnom da zatrudni a da ja nisam ucestvovao. Ako sam vec ucestvovao, znao sam sta me ceka. U kom veku vi zivite!

samo kažem....

pre 9 godina

Problem mnogih parova je što ne razgoavaraju o budućnosti i o tome da li uopšte žele da imaju zajedničku budućnost. Mislim da nije u redu da ona njemu ’’sneba pa u rebra’’ kaže da je trudna, da to učini kada je već u poodmakloj trudnoći ili kao u onoj reklami, na kartu sentimentalnosti, pokazujući mu sliku sa ultra zvuka. Ako oni jedno drugom za godinu, 3,5 (ne bitno) njihove veze skoro pa nikada nisu ni spomenuli tu temu a kamoli da su seli i razgovarali o tome, mislim da ona/on ne bi trebali da budu previše ambiciozni
Ne možeš naterati nekog muškarca, ženu, da se zaljubi u tebe, da te voli, da sa tobom želi zajednički život i potomstvo ako oni to jednostavno neće. Bez obzira što će ona ostati trudna,( to je najmanji problem,) roditi to dete, što će živeti zajedno i što će ga on zakonski priznati. Nije fer plej ;)
Ako oboje žele brak, porodicu, zajednički dom, u redu, super. Ali ako jedno hoće a drugo ne, i ako se ovaj što hoće posluži tehnikom (što bi rekla Branka Katić u ’’mi nismo andjeli 1’’: nema nam druge, idemo na seljačku foru – u’vati frajera na bebu’’) e tu, nama ’leba ! Bežanje od realnosti i činjenica uvek dovede samo u depresiju i očaj.

pun brod ludaka...

pre 9 godina

Jedini ispravan razlog je pod br 9 -"Ucinio bih sve za zenu koju volim"! Dakle, apsolutno sve! Ostalo navedeno se podrazumeva. Zenite one bez kojih ne mozete svoj zivot da zamislite, a ne zato sto je doslo vreme, stisle god ili okolina. To je recept za promasen zivot!