Sreda, 13.08.2014.

11:41

Predstavljen Samsung Galaxy Alpha

Izvor: B92

Predstavljen Samsung Galaxy Alpha IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

skeMaMen

pre 9 godina

Ne razumem... Šta znači „sa potpuno novim izgledom”...? Ovo je potpuno stari izgled, a jedinstven stil i tanak dizajn - potpuno suludo govoriti o tome. Alcatel One Touch je debeo 7.3 mm pa nekako Samsung koji ima 0.3 mm manje ne zvuči baš revolucionarno.

Sve se svodi na to da se što više plasiraju novi proizvodi koji nisu doneli nikakve novine, poboljšanja i sl. u meri u kojoj bi trebalo...

Sajber van der Luster

pre 9 godina

Prvo pitanje: da li ljudsko oko moze da detektuje razliku rezolucije kod ekrana sa DPI>=320?

Drugo pitanje (ako ste izguglali odgovor na prvo): koja je svrha fullHD i QHD rezolucija na ekranima od 5"?

Trece pitanje: zasto dajete sebi za pravo da sudite bateriji na osnovu kapaciteta? Lako moze biti moguce da ce da traje duze od LG G3 i HTC One, i S5 kao i Note 3 jer potrosnja mozda moze biti proporcionalno performansama manja?

Sto se mene tice, ovaj uredjaj mi se uopste ne svidja, ali od zamerki na specifikaciju, realno zameram jedino sto nema slot za microSD, bilo sta drugo sto bih rekao nebi bilo objektivno kao i svi ovi vasi komentari.

Ske

pre 9 godina

(obavesten, 15. avgust 2014 11:30)

Da li ti slusas sebe sta pricas?
Od kada je sada bitno kako se aplikacija instalira. Do malopre si tvrdio da ne moze a sad ti smeta sto ne mozes da je prevuces na telefon i instaliras sa telefona.
To ti je isto kao kada bih ti ja rekao da android ne mozes da nadogrodis, a onda krenem da se vadim da ti treba racunar da bi to uradio jer ne mozes direktno da downloadujes ili prevuces fajl na telefon i uradis direktno.
Ajde molim te, ne lupetaj...

Inace iOS 8 i OS X 10.10 ce konacno da "komuniciraju" preko AirDropa pa se uhvati za usi i placi sto se tice prebacivanja fajlova. Ako te je uopste neko obavestio sta je AirDrop.

obavesten

pre 9 godina

Drugo, za instalaciju iOS aplikacije, potreban ti je samo .ipa fajl (slicno kao androidov .apk)
(Ske, 15. avgust 2014 03:32)
Koji ces da u uredjaj prebacis kako?
Znam,sad ces da prosipas mudrosti tipa "moze preko clouda","moze preko vajrlesa","te moze magijom" i sl....sto sve moze i na androidu,ali ne mozes da ubacis kabl u telefon,prevuces fajl na mesto na kartici ili internoj memoriji i instaliras ga na telefonu.Cak i odvratni BB os ,koji ima mogucnost da instaliras aplikacije preko desktop klijenta dopusta da aplikaciju instaliras direktno sa bilo kod mesta u skladistu svog telefona.
Ovde je o tome rec.Ne moras da koristis bilo kakav dodatni softver za manipulaciju sa fajlovima,a pogotovo ne monstruma kao sto je Itunes.

Surovi

pre 9 godina

@obavesten

A cemu sluzi cela kategorija iOS na TPB pod games ?
(Brick top, 14. avgust 2014 22:32)
Sluzi za aplikacije koje mozes da ubacujes posl JB-ka.Jb je ono sto moras da uradis ako hoces da imas pribliznu funkcionalnost kao sto je ima nerutovani android.Ako slucajno uporedis sa rutovanim androidom,bices razocaran,jer ces tek tad videti koliko je tvoj IOS los.
Slazem se ja sa mnogim apple resenjima koji su implementirani u njihov os,ali nedostatak slobode i mogucnosti da to promenis,veoma mi smeta.
Za mene je telefon na cijem ekranu ne mogu da organizujem ikone i vidzete kako ja zelim, promasaj.Hocu ,out of the box,da instaliram aplikacije iz bilo kog izvora.Ne zelim ni da ih placam ako bas ne moram....Jedini besmisleniji os od Apple-ovog je BB os sve do BB 10 koji i nije toliko los posto je u pitanju qnx koji je nenormalno stabilan.

Ske

pre 9 godina

Na ios-u to ne ide bas tako,posto mora da se koristi odvratni Itunes,koji je najvece djubre od softvera koje je covek ikada napisao.
(obavesten, 14. avgust 2014 19:02)

Kada covek misli da je obavesten a u stvari, pojma nema.
Prvo, nije iTunes nego App Store
iTunes je multimedijalni plejer, "backup and sync" alatka.
On se ne koristi za instaliranje aplikacija, mada mozes preko njega da otvoris i App Store i listas iste.
Jedan je od najmocnijih alata na OS X ali windows useri su uglavnom navikli na Winamp pa im iTunes predstavlja "najgore djubre koje je covek napisao"

Drugo, za instalaciju iOS aplikacije, potreban ti je samo .ipa fajl (slicno kao androidov .apk)

Ske

pre 9 godina

@Psn

Iako niko ne zna pravi razlog, najcesce se spekulise da Apple nije dozvoljavao "third-party" tastature iz paranoje da bi "third-party-default" ostavio potencijalne rupe u platformi koje bi mogli iskoristiti keyloggeri, sto opet moze da dovede do narusavanja poverenja koje Apple neguje kao najdelikatniju bebu.
Ali poenta je u tome da ti i dalje imas funkcionalnu tastaturu na iOSu, koja radi i zavrsava posao.

Continuity ukratko znaci da ce svi Apple uredjaji moci da se ponasaju kao jedan.
Na primer, ako na nekom Androidu krenes da pises tekstualni dokument, ukoliko zelis da u taj tekstualni dokument ubacis neku sliku sa kompa, ti moras da
1. Sacuvas dokument
2. Postavis ga na cloud
3. Sa kompom ga nadjes na cloudu
4. Manuelno otvoris i nastavis da radis

Sa iOS to izgleda ovako.
Krenes da pises tekstualni dokument na Mackbook-u. U nekom momentu shvatis da ti je slika na iPhonu ti moras da:
1. Uzmes iPhone i nastavis da radis

Drugi primer, recimo lezis u krevetu, citas sajt B92 na iPadu a iPhone ti je u drugoj sobi na punjacu. Medjutim, telefon ti zazvoni.
Umesto da ustajes i odlazis do telefona, iPad ti daje identifikaciju poziva i opciju ili da se javis ili da odbijes poziv. Ako se javis, koristis iPad kao telefon.

I za kraj, ne moras da imas racunar da bi koristio iPhone, ali kontam sta hoces da kazes. Meni kao Mac useru "smeta" android telefon, ne zbog androida kao takvog nego zbog opcija koje nemam. Kao Airdrop npr.

obavesten

pre 9 godina

Sta ce mi funkcije ICS,JB,KK kad ne mozes da kupis aplikaciju na playstoru.
(ja, 14. avgust 2014 14:08)
Upravo u tome i jeste lepota androida!
Plejstore ne moras da koristis!!!!

Repozitorijuma za skidanje aplikacija imas koliko zelis i apsolutno te niko ne sili da koristis guglov.Na android telefonu cak ne moras ni da imas bilo sta od google apps i opet ce raditi sasvim fino,iako neces moci da se povezes na googlove servise.
Aplikacije mozes skidati i sa sajtova,torrenta,razlicitih file sharing klijenata i mreza,ma mozes da ih skines odakle hoces,ubacis na telefon i instaliras.
Na ios-u to ne ide bas tako,posto mora da se koristi odvratni Itunes,koji je najvece djubre od softvera koje je covek ikada napisao.

Psn

pre 9 godina

@Ske .. Mislim na to da se mogu koristiti 3rd party apps koje menjaju stock, tipa keyboard. A ICS sam spomenuo, jer je od tada (čini mi se) krenuo Swype keyboard. To sada stiže u iOS. Stižu i Widgets (ako sam dobro razumeo) i neke Notification centar izmene, kojih isto ima od ICS. Na dalje nešto i ne idem od ovih osnovnih stvari koje se koriste na svakom koraku.
To Continuity me asocira šta je.. i to je ok - korisno i potrebno jeste. Comp nemam, pa nisam ni istraživao šta bih ili ne bih mogao da mi treba. Nemam ni Tablet i sl. ali mi se čini da neke stvari mogu da se nastave između (Android) uređaja. Cloud već kao cloud - ali ne mislimo na to (valjda)..
Ok je iOS za te (poslovne) stvari, a ja Android koristim za drugo - da imam samo Smartphone i ništa više pored (ni TV, fiksni, ADSL, comp, fotoaparat, FM radio, CD/MP3.. ništa). I da me ne koštaju ni uređaj ni apps (jedan dinar na svake 2 godine, doduše), a koristim ga 19h dnevno Screen on. Android mi je odličan za ove zahteve. iOS je isto ok, nisam ja "protivna stana" (ako sam tako zvučao :D), jedino što sebe nisam našao u njemu (ne zadovoljava sve moje zahteve). Jedino, umem da kažem da je iPhone semi-smartphone, jer se mora i comp imati iz njega.. a to mi onda nije zaokružena priča.

ja

pre 9 godina

@ske
U pravu si za pricu o nexusu ali leba ti, koje to funkcija ima ICS a da nema iOS pa mora da se ceka iOS8?

Sta ce mi funkcije ICS,JB,KK kad ne mozes da kupis aplikaciju na playstoru.

Ske

pre 9 godina

Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
(ja, 13. avgust 2014 19:56) .. Gde si to video? Koji Nexus je ličio na iPhone? Plus, iPhone 6 sada u iOS 8 dobija neke funkcije kao Android ICS..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Psn, 14. avgust 2014 08:12)

U pravu si za pricu o nexusu ali leba ti, koje to funkcija ima ICS a da nema iOS pa mora da se ceka iOS8?
Eto, sticajem okolnosti moj Sony Ericsson Xperia je zakucan na ICS-u a pored njega svaki dan koristim i iPad. Navedi mi samo jednu stvar koju to kao ICS moze a ne moze iOS.
Da ne spominjem da nesto kao Continuity (sto dolazi sa iOS8 i OS X 10.10) na androidu neces skoro videti jer nemas sa cime da ga "nastavljas".
Potom na iOS8 i OS X 10.10 ce konacno da radi AirDrop file share sa Apple racunarima - Za neupucene strucnjake, sharevonje fajlova kakvo samo mozes da sanjas koristeci Andriod, zakucan na bluetooth-u ili kablu.

Che

pre 9 godina

pogledajte xiaomi mi4 koji je izasao pre oko mesec dana...sve ce vam biti jasno, cija je ovo kopija i to skoro pa ocigledna, spojevi metala gore i dole, polozaj zvucnika, pozicija kamere, prednji deo.A o xiaomijevom izgledu se vec mesecima pricalo i znalo kako ce otprilike izgledati.

Psn

pre 9 godina

Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
(ja, 13. avgust 2014 19:56) .. Gde si to video? Koji Nexus je ličio na iPhone? Plus, iPhone 6 sada u iOS 8 dobija neke funkcije kao Android ICS..

Telefonista

pre 9 godina

"Sa potpuno novim izgledom, fokus uredjaja Galaxy Alpha je na dizajnu i funkcionalnosti."
Potpuno novi izgled? Ja imam Samsung Galaxy S2 kupljen 2012. godine, ciji se dizajn blago razlikuje od ovog. Ko ne zna kako izgleda S2 i S2+ neka pogleda na netu i videce da je dizajn ovog Galaxy Alpha skoro potpuno isti kao S2.

neutralni felsh

pre 9 godina

zanimljivo... neki kukaju na relativno monoton dizajn vecine modela i marki telefona. nasuprot tome, to isto im uglavnom ne smeta kod raznih televizora i monitora... a kod njih nemas cak ni zaobljene ivice ;)

Replay

pre 9 godina

Kazu strani sajtovi konkurencija iPhone 6-ici i Xperiji Z3 compact koja izlazi pocetkom septembra. Ali samo pogledajte spec. Z3 compact ce sve da ih ubije...

Bugi

pre 9 godina

Ne mogu da vjerujem da ljudi pišu da jš ovo kopija iPhone... Vjerovatno nijesu čuli za S2 koji je izašao prije par godina. Ako je ovo kopija iPhone 6, onda je iPhone 6 kopija Galaxy s2

Aco

pre 9 godina

Jedini problem samsunga je sto Xiaomi ima bolji telefon za 300eura. Za ovaj prosjecan telefon kupis 2 najbrza na trzistu, za iste pare. Tragicno

Iscelitelj

pre 9 godina

Daleko od lumie 830,koja ce objasnitu kako stoje stvari na trzistu i ko je gazda..
(badjura, 13. avgust 2014 17:18)

Mozda u centralnoj albaniji ili mozambiku. ..

Psn

pre 9 godina

razmotrio bih ovaj model što se tiče cene očekujem da bude između 400 do 500e.
(Nebojša, 13. avgust 2014 16:50) .. Bolje razmotri 600. Videh da je toliko najavljeno za Evropu. Kod nas može i više neki euro biti..

Stefan J.

pre 9 godina

Normalno je da lici na iphone, kao sto i laptopovi pocinju i vec lice na macbook pro i macbook air.Srecom pa lici na Apple a ne na Ei Nis.:)

pera

pre 9 godina

A breee, 'ajmo malo kocnica, samo nesto novo izbacuju, sve te velike kompanije.
Jos ne zazivi ni ono prethodno oni vec izbacuju nesto novo.
Kao Mikrosoft, tek se ljudi privikli na sedmicu, oni vec izbacuju devetku.

komšija

pre 9 godina

Ja mislim da je iPhone naglo povećao zračenje i to verovatno sa nekim gama zracima drugačije ne mogu da objasnim ovu zaslepljenost sa pomenutim telefonom i njegovim brendom, jer kad neko vidi dizajn iPhona i dok gleda drvenu banderu to neće izaći na dobro.

Saša

pre 9 godina

Uzmete Hauwai P6 umesto ovog, uštedite 300e, dobijete telefon koji je ceo od metala (a ne samo lajsna), 10% veću bateriju, malo tanji, slot za sd kartice i bolju kameru za selfije :)

Miki

pre 9 godina

Ocigledno da Samsung vlada Srbijom. Evo jedna preporuka, pokusajte, pozajmite bilo koji Iphone na mesec dana, verujem da ce iskrenoj vecini posle toga Samsung biti zaborav. Meni ova vest je vec odavno postala smesna, pa oni prave modele kao da su kolacici.

copy cats

pre 9 godina

Kad su skontali kako ce da izgleda iPhone 6, brze-bolje su pozurili da izbace skoro identican telefon, kako bi posle pricali da je Apple u stvari iskopirao njih...

ja

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ako je dizajniran na osnovu zelja korisnika, mogu samo da zakljucim da Samsungovi korisnici zele iPhone.
(jolly, 13. avgust 2014 12:24)

Majstore! rekao si sustinu cele stvari vezane za android.
Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
A o Samsungu necu trositi ni reci.

Alex Z

pre 9 godina

Hahaha 4,7" velicina ekrana i metalni okvir...kakva koincidencija, sve spekulacije oko iphone-a 6 kazu da ce biti model sa 4,7". Mene ne bi iznenadilo da samsung izbaci jos jedan model pre objavljivanja "sestice" :D just in case :DD
Sta ti je konkurencija. Šteta samo sto im svi telefoni gube na vrednosti zbog ovakvog stancovanja modela. A i narod je poludeo...samo sto kupis premium tel i oni posle 2mes ili mes dana izbace novi. Preterivanje.

zmitjkoe

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ocigledno su korisnici zeleli metalni okvir koji su videli na iPhone 4/4s, celicni ram koji je povezivao "sendvic" od dva gorila stakla. Pa jos 4,7" displej!! Priznajem, ovo je prvi Samsungov telefon koji na nesto lici. Sad znam zasto.

perapk

pre 9 godina

Sta bre ovde lici na iPhone? Jel sam ja corav ili lud ili jogurt? Izgleda isto kao modeli note2, 3, 3neo kakav bre apple! Sta sad je kopija zato sto ima ekran od toliko I toliko inca? Ma vi ste svi prsli. Prsli ste stvarno.

obavesten

pre 9 godina

Ovolika bezidejnost kod svih prizvodjaca vec pocinje da me brine.Gotovo svi,a medju njima prednjace Samsung i Apple,vec godinama izbacuju identicne modele,na kojima promene po neku sitnicu i to nazovu "revolucionarnim".
Izvinite gospodo,ali to je sranje!
Ostaje i misterija zasto se toliko loze na debljinu uredjaja?Korisnicima je potpuno nebitno da li je telefon 7 ili 9 mm debljine.Dizajn je poslednja stvar koju bi trebalo da gleda ovnaj koji puca 700 e za telefon.
Za te pare hocu hardver,jak hardver,puno rama,odlican ekran,a za kuciste me apsolutno nije briga kada ce istog trenutka zavrsiti u nekoj futroli,silikonskim ledjima ili vec nekoj drugoj zastiti.
Telefoni nisu modni detalji,vec ozbiljne sprave koje zaista mogu da sluze za sve i svasta,ali nikada kao modni detalj.Dizajn mora da bude podredjen uredjaju i nikako ne sme da bude obrnuto.
Hoce li mi zmijtko konacno objasniti sta je to revolucionarno kod Apple uredjaja i sta oni mogu,a da drugi ne mogu sa npr. androidom,posto ja koristim i jedne i druge,a razliku ne vidim.Moje je misljenje da su androidi ,svetlosnim godinama ispred ajfona u svakom pogledu.
Gospodo,potpuno je nebitno od cega je napravljeno kuciste,jer bez adekvatne zastite ima da se pohaba,makar bilo napravljeno i od titanijuma.Po meni su najbolje resenje maske od ugljenicnih vlakana,posto se one uzasno tesko habaju,a gotovo su nesalomive.

todos

pre 9 godina

Ja imam telefon koji se pojavio Septembra 2010. Napravljen od aluminijumske legure i ima ekran od 4" i zove se Omnia, a da Samsung ga je napravio.

Debeli Jova

pre 9 godina

"Au kako su iskopirali prototip novog iphone 6. Jos i ekran 4.7 inca."
(Michael Clayton, 13. avgust 2014 14:23)

Tačno. Poznato je da je iPhone 6 prvi telefon sa ekranom od 4.7 inča, a svi ostali ga kopiraju. Brate, toliko ste naporni da ne mogu više da vas slušam. Zgadili ste mi iPhone za sva vremena.
Elem, ovo je prvi Samsungov telefon koji mi se sviđa. Odličan dizajn, bez "strateški postavljenih zaobljenja", mnogo me podseća na moj Sony. Ekran (za mene) savršene veličine, savršene rezolucije, koja neće pojesti (slabašnu) bateriju. Čak i ako jede bateriju, stavim ga na punjač pre posla (taman dok popijem kafu), i ponovo kad se vratim s posla (taman dok popijem kafu) i baterija uvek puna. A za kameru me nije briga, ponosni sam vlasnik Canon-a 7D.
Ostaje jedino da vidimo cenu. Naravno, ne kod nas. Ko još kupuje tehniku kod nas?

Shule

pre 9 godina

Ne uzbudjujte se bez veze....to su sve reakcije na prvu loptu. Ovo nije top Samsungov model i nije tako ni predstavljen. Svima koji su negativno komentarisali je zapravo predmet njihovih zelja Alpha 2...koja po ritmu izbacivanja Samsungovih telefona se moze ocekivati vec na prolece 2015. (ako ne i ranije
) .Taj ce vise nego ocigledno imati i metalna ledja...i jacu bateriju....i 16mpix cameru...i 4 gb rama kao i android 4.5. Zivi bili pa videli. Alpha 2... to je to!

Nebojša

pre 9 godina

Dobro izgleda vidim većina je ocekivala jaču bateriju ali trebalo videti kako to radi u praksi ekran nije toliko velik nema nenormalnu rezoluciju pa sigurno troši manje od nekih drugih telefona a možda je i greška u tabeli možda je u pitanju jača baterija kako god da imam para razmotrio bih ovaj model što se tiče cene očekujem da bude između 400 do 500e.

Psn

pre 9 godina

Plastika nema taj problem barem ne u toj meri ali se onda verovatno sam procesor vise greje jer je aluminijum mnogo bolji prenosnik toplote od plastike. Sta riditi nisam pametan!
(ice9, 13. avgust 2014 12:01) .. U principu, ne greje se mnogo više. Smanji se takt automatski, kod nekih modela (G3) i osvetljenje. Malo trpe performanse i toliko. Metalno kućište ja držim za bokove i nije toliko strašno tada. Plus, grip je tada puno veći, pa ne može iskliznuti, što One ume. Možeš i u Power mod-u staviti da smanji CPU clock, ne primećuje se nešto bitno to kod One. Pristojno radi i na manjem taktu. Ili uzmi opet sa plastikom, ako je toliko nepodnošljivo.. nema treće.

goran

pre 9 godina

Nemogu da verujem da se Samsung na nekom svom modelu odrekao slota za memorijsku karticu.Pa zbog prosirive memorije i mogucnosti zamene baterije Samsung je oduvek bio moj favorit.Nadam se da tako nece biti u buduce sa novim modelima,inace CAO SAMSUNG!!!

Alpha

pre 9 godina

ludilo, komp. možda jača baterija i sd slot... i ja bi preferirao windows operativni sistem. (kuda ide ovo, 13. avgust 2014 15:39)

Prema poslednjem istrazivanju ukupan udeo na trzistu pam.tel. 84,6% Android (+4,4% u odnosu na 2013), Windows Phone 2,7% (-1,1%)

Mrmot

pre 9 godina

Koristim vec 2,5 god Samsung S2 i prezadovoljan sam. E sada ovaj telefon dosta podseca na njega ali iskreno mislim da su mogli veci hit da naprave. Trebao je ceo biti metalan. Jer ovako prave neke kompromise a realno ce masa ljudi videti sta se dobija za 600 i vise eura i mislim odustati.

Sledi promocija Iphone pa da vidimo sta ce oni ponuditi i da li ce nastaviti trend istih blago unapredjenih varijati ili ce biti revolucionarni kao sa prvim modelima.

sII

pre 9 godina

Konacno Galaxy koji izgleda kao SII, bez zaobljenih tepsijastih ivica, sa unapredjenim hardverom! Sve pohvale. Mozda se opet vratim Galaksiji. :)

Strasno zabrinut

pre 9 godina

Da li je realno da ima tako slabu bateriju? Pa za WiFi i citanje vesti na netu ce biti neupotrebljiv? Zbog toga ga necu ni razmatrati kao kupovinu. Dajte bre makar i tezi aparat ali da ne moram da ga stalno koristim na kablu, kao da je fiksni.

b

pre 9 godina

E ovo je vec nesto. Mislim da im je ovo pun pogodak i da ce se prodavati kao lud. Zbog ovakvog dizajna i kucista veliki broj ljudi ljudi kupuje iphone.

Skeptik

pre 9 godina

Nije mi jasna ova opsednutost proizvođača sa što tanjim telefonima. Nije me briga koliko je tanak ili lagan treba mi jaka baterija koja će držati 2-3 dana barem. Na tih 7mm stavite još 5mm baterije.

Lana

pre 9 godina

Spreda je gotovo identičan galaksiju S2, samo su senzori i prednja kamera desno umesto levo, a Home dugme je nešto duže i pljosnatije, ostalo je isto. Koristila sam S dvojku više od dve i po godine, bio je odličan telefon, nikakvih problema sa njim nisam imala, jedino što je mesec, dva pre nego što ću ga zameniti baterija počela da slabi pa sam kupila novu. Međutim, Samsung je jako bezobrazan sa cenama i kada je došlo vreme da se menja telefon, odlučila sam se za LG G3, koji je koštao oko 150 evra manje nego S5, a od njega nije ništa lošiji, imaju isti quad core procesor od 2,5 MHz, jaču bateriju, S5 ima kameru veće rezolucije od 16 MP naspram 13 MP kod LG-ja, ali zato G3 ima QHD displej daleko bolje rezolucije, a RAM memorija im je ista. Jedino je malo neobično bilo navići se na nedostatak Home dugmeta, dugmiće za smanjivanje/pojačavanje tona istod kamere i LG-jev softver jer ne volim i ne koristim launčere, ali posle dva, tri dana sve fura ko po loju.

Michael Clayton

pre 9 godina

Au kako su iskopirali prototip novog iphone 6. Pogledajte sliku sa donje strane gde ide punjac. Identicno. Jos i ekran 4.7 inca.

Brankovic

pre 9 godina

Hehe, ne verujem da ce se ovo lako zavrsiti samo izdavanjem ovog telefona. Verovatno je u pripremi tuzba Apple-a. Mislim da su ovog puta preterali momci iz Samsunga.

Tubara420

pre 9 godina

Polumetalni Galaxy S2 koji je očito odgovor na glasine da će Apple predstaviti iPhone rezolucije 4,7'. Prosečno u najboljem slučaju.

ice9

pre 9 godina

Ima sam S2 S3 i sada HTC one, dakle, prva dva su od plastike, ista ona koju mnogi ne vole, HTC One je aluminijum, e sad, jesta tacno da je aluminijum po izgledu daleko lepsi od bilo kakve vrste plastike, odaje dozu elegancije i premium izgleda ali ono sto je glavni problem zbog koga se ozbiljno razmisaljam da predjem na uredjaj sa plasticnim kucistem, dakle ne bitno je da li je samsung ili g2 g3 sta god, je taj sto ka se telefon malo nagari, recimo navigacija plus punjac, ili samo igrice, postane toliko vruc da je bukvalno nemoguce drzati ga u ruci. Plastika nema taj problem barem ne u toj meri ali se onda verovatno sam procesor vise greje jer je aluminijum mnogo bolji prenosnik toplote od plastike. Sta riditi nisam pametan!

Ske

pre 9 godina

Lepo, ali ne dovoljno dobro za mene.
Kasno su se setili, pokusavaju da prigrabe jos ono malo korisnika koji nemaju pojma sta dolazi u Septembru.

EU Citizen

pre 9 godina

Metal, lako kičoviti dizajn, mali ekran, mala baterija, bez SD-kartice, evo nama Samsungovog iPhone-a na Androidu, dizajniranog specijalno da pokupi onaj deo Apple-ovih mušterija koji još nisu uspešno prošli kroz pavlovljevsko uslovljavanje, odnosno kojima nije bitan konkretan brend niti, naravno, tehničke performanse (one nisu bitne nijednom korisniku Apple-ovih kanti, jer bi inače davno upotrebljavali nešto drugo, ponajpre Note 3, HTC M8 ili LG G3 :) ), već samo da je taj brend poznat, a telefon skup i "dobro izgleda" (odnosno bude nekakva uglancana metalna kičerica, ponajbolje srebrna ili zlatna, koja se dobro slaže sa pravom ili lažnom Louis Vuitton tašnom i Gucci cvikerima :)) ).

Psn

pre 9 godina

Dopada mi se kako izgleda. Ne liči na ostale njihove module čiji dizajn mi ne odgovara - ovakav deluje ozbiljno (mature). Nadam se da su i ostalo uozbiljili (npr. da Fingerprint senzor napokon radi bez prevlačenja, ili barem da radi u svim smerovima - tj. da bude i upotrebljiv).

celt

pre 9 godina

Vraca se Samsung polagano dizajnu Galaxy S2. Valjda polagano kapiraju da su tu negde dostigli vrhunac praktičnosti i dizajna, i da su im fore tipa plasticne "kože" i jajastog telefona u najmanju ruku promašaji koji izgledaju jeftino i loše.

oki

pre 9 godina

ali kako su pokvarili ceo telefon poslednjom cinjenicom... 1,860 mAh baterija... pa sa 2GB RAM i octa core procesorom i HD displejem to ce trajati 2 sata sa jednim punjenjem

jolly

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ako je dizajniran na osnovu zelja korisnika, mogu samo da zakljucim da Samsungovi korisnici zele iPhone.

Nikola

pre 9 godina

Kao dugogodisnji korisnik Iphone 4 (od juna 2010.), prvi put da mi se svidja dizajn nekog telefona a da nije ovaj moj:) stvar ukusa..

jolly

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ako je dizajniran na osnovu zelja korisnika, mogu samo da zakljucim da Samsungovi korisnici zele iPhone.

Strasno zabrinut

pre 9 godina

Da li je realno da ima tako slabu bateriju? Pa za WiFi i citanje vesti na netu ce biti neupotrebljiv? Zbog toga ga necu ni razmatrati kao kupovinu. Dajte bre makar i tezi aparat ali da ne moram da ga stalno koristim na kablu, kao da je fiksni.

sII

pre 9 godina

Konacno Galaxy koji izgleda kao SII, bez zaobljenih tepsijastih ivica, sa unapredjenim hardverom! Sve pohvale. Mozda se opet vratim Galaksiji. :)

Iscelitelj

pre 9 godina

Daleko od lumie 830,koja ce objasnitu kako stoje stvari na trzistu i ko je gazda..
(badjura, 13. avgust 2014 17:18)

Mozda u centralnoj albaniji ili mozambiku. ..

Mrmot

pre 9 godina

Koristim vec 2,5 god Samsung S2 i prezadovoljan sam. E sada ovaj telefon dosta podseca na njega ali iskreno mislim da su mogli veci hit da naprave. Trebao je ceo biti metalan. Jer ovako prave neke kompromise a realno ce masa ljudi videti sta se dobija za 600 i vise eura i mislim odustati.

Sledi promocija Iphone pa da vidimo sta ce oni ponuditi i da li ce nastaviti trend istih blago unapredjenih varijati ili ce biti revolucionarni kao sa prvim modelima.

ice9

pre 9 godina

Ima sam S2 S3 i sada HTC one, dakle, prva dva su od plastike, ista ona koju mnogi ne vole, HTC One je aluminijum, e sad, jesta tacno da je aluminijum po izgledu daleko lepsi od bilo kakve vrste plastike, odaje dozu elegancije i premium izgleda ali ono sto je glavni problem zbog koga se ozbiljno razmisaljam da predjem na uredjaj sa plasticnim kucistem, dakle ne bitno je da li je samsung ili g2 g3 sta god, je taj sto ka se telefon malo nagari, recimo navigacija plus punjac, ili samo igrice, postane toliko vruc da je bukvalno nemoguce drzati ga u ruci. Plastika nema taj problem barem ne u toj meri ali se onda verovatno sam procesor vise greje jer je aluminijum mnogo bolji prenosnik toplote od plastike. Sta riditi nisam pametan!

perapk

pre 9 godina

Sta bre ovde lici na iPhone? Jel sam ja corav ili lud ili jogurt? Izgleda isto kao modeli note2, 3, 3neo kakav bre apple! Sta sad je kopija zato sto ima ekran od toliko I toliko inca? Ma vi ste svi prsli. Prsli ste stvarno.

Skeptik

pre 9 godina

Nije mi jasna ova opsednutost proizvođača sa što tanjim telefonima. Nije me briga koliko je tanak ili lagan treba mi jaka baterija koja će držati 2-3 dana barem. Na tih 7mm stavite još 5mm baterije.

celt

pre 9 godina

Vraca se Samsung polagano dizajnu Galaxy S2. Valjda polagano kapiraju da su tu negde dostigli vrhunac praktičnosti i dizajna, i da su im fore tipa plasticne "kože" i jajastog telefona u najmanju ruku promašaji koji izgledaju jeftino i loše.

Bugi

pre 9 godina

Ne mogu da vjerujem da ljudi pišu da jš ovo kopija iPhone... Vjerovatno nijesu čuli za S2 koji je izašao prije par godina. Ako je ovo kopija iPhone 6, onda je iPhone 6 kopija Galaxy s2

oki

pre 9 godina

ali kako su pokvarili ceo telefon poslednjom cinjenicom... 1,860 mAh baterija... pa sa 2GB RAM i octa core procesorom i HD displejem to ce trajati 2 sata sa jednim punjenjem

Debeli Jova

pre 9 godina

"Au kako su iskopirali prototip novog iphone 6. Jos i ekran 4.7 inca."
(Michael Clayton, 13. avgust 2014 14:23)

Tačno. Poznato je da je iPhone 6 prvi telefon sa ekranom od 4.7 inča, a svi ostali ga kopiraju. Brate, toliko ste naporni da ne mogu više da vas slušam. Zgadili ste mi iPhone za sva vremena.
Elem, ovo je prvi Samsungov telefon koji mi se sviđa. Odličan dizajn, bez "strateški postavljenih zaobljenja", mnogo me podseća na moj Sony. Ekran (za mene) savršene veličine, savršene rezolucije, koja neće pojesti (slabašnu) bateriju. Čak i ako jede bateriju, stavim ga na punjač pre posla (taman dok popijem kafu), i ponovo kad se vratim s posla (taman dok popijem kafu) i baterija uvek puna. A za kameru me nije briga, ponosni sam vlasnik Canon-a 7D.
Ostaje jedino da vidimo cenu. Naravno, ne kod nas. Ko još kupuje tehniku kod nas?

komšija

pre 9 godina

Ja mislim da je iPhone naglo povećao zračenje i to verovatno sa nekim gama zracima drugačije ne mogu da objasnim ovu zaslepljenost sa pomenutim telefonom i njegovim brendom, jer kad neko vidi dizajn iPhona i dok gleda drvenu banderu to neće izaći na dobro.

Nikola

pre 9 godina

Kao dugogodisnji korisnik Iphone 4 (od juna 2010.), prvi put da mi se svidja dizajn nekog telefona a da nije ovaj moj:) stvar ukusa..

copy cats

pre 9 godina

Kad su skontali kako ce da izgleda iPhone 6, brze-bolje su pozurili da izbace skoro identican telefon, kako bi posle pricali da je Apple u stvari iskopirao njih...

Psn

pre 9 godina

razmotrio bih ovaj model što se tiče cene očekujem da bude između 400 do 500e.
(Nebojša, 13. avgust 2014 16:50) .. Bolje razmotri 600. Videh da je toliko najavljeno za Evropu. Kod nas može i više neki euro biti..

Lana

pre 9 godina

Spreda je gotovo identičan galaksiju S2, samo su senzori i prednja kamera desno umesto levo, a Home dugme je nešto duže i pljosnatije, ostalo je isto. Koristila sam S dvojku više od dve i po godine, bio je odličan telefon, nikakvih problema sa njim nisam imala, jedino što je mesec, dva pre nego što ću ga zameniti baterija počela da slabi pa sam kupila novu. Međutim, Samsung je jako bezobrazan sa cenama i kada je došlo vreme da se menja telefon, odlučila sam se za LG G3, koji je koštao oko 150 evra manje nego S5, a od njega nije ništa lošiji, imaju isti quad core procesor od 2,5 MHz, jaču bateriju, S5 ima kameru veće rezolucije od 16 MP naspram 13 MP kod LG-ja, ali zato G3 ima QHD displej daleko bolje rezolucije, a RAM memorija im je ista. Jedino je malo neobično bilo navići se na nedostatak Home dugmeta, dugmiće za smanjivanje/pojačavanje tona istod kamere i LG-jev softver jer ne volim i ne koristim launčere, ali posle dva, tri dana sve fura ko po loju.

todos

pre 9 godina

Ja imam telefon koji se pojavio Septembra 2010. Napravljen od aluminijumske legure i ima ekran od 4" i zove se Omnia, a da Samsung ga je napravio.

Miki

pre 9 godina

Ocigledno da Samsung vlada Srbijom. Evo jedna preporuka, pokusajte, pozajmite bilo koji Iphone na mesec dana, verujem da ce iskrenoj vecini posle toga Samsung biti zaborav. Meni ova vest je vec odavno postala smesna, pa oni prave modele kao da su kolacici.

EU Citizen

pre 9 godina

Metal, lako kičoviti dizajn, mali ekran, mala baterija, bez SD-kartice, evo nama Samsungovog iPhone-a na Androidu, dizajniranog specijalno da pokupi onaj deo Apple-ovih mušterija koji još nisu uspešno prošli kroz pavlovljevsko uslovljavanje, odnosno kojima nije bitan konkretan brend niti, naravno, tehničke performanse (one nisu bitne nijednom korisniku Apple-ovih kanti, jer bi inače davno upotrebljavali nešto drugo, ponajpre Note 3, HTC M8 ili LG G3 :) ), već samo da je taj brend poznat, a telefon skup i "dobro izgleda" (odnosno bude nekakva uglancana metalna kičerica, ponajbolje srebrna ili zlatna, koja se dobro slaže sa pravom ili lažnom Louis Vuitton tašnom i Gucci cvikerima :)) ).

Alex Z

pre 9 godina

Hahaha 4,7" velicina ekrana i metalni okvir...kakva koincidencija, sve spekulacije oko iphone-a 6 kazu da ce biti model sa 4,7". Mene ne bi iznenadilo da samsung izbaci jos jedan model pre objavljivanja "sestice" :D just in case :DD
Sta ti je konkurencija. Šteta samo sto im svi telefoni gube na vrednosti zbog ovakvog stancovanja modela. A i narod je poludeo...samo sto kupis premium tel i oni posle 2mes ili mes dana izbace novi. Preterivanje.

Stefan J.

pre 9 godina

Normalno je da lici na iphone, kao sto i laptopovi pocinju i vec lice na macbook pro i macbook air.Srecom pa lici na Apple a ne na Ei Nis.:)

Michael Clayton

pre 9 godina

Au kako su iskopirali prototip novog iphone 6. Pogledajte sliku sa donje strane gde ide punjac. Identicno. Jos i ekran 4.7 inca.

Saša

pre 9 godina

Uzmete Hauwai P6 umesto ovog, uštedite 300e, dobijete telefon koji je ceo od metala (a ne samo lajsna), 10% veću bateriju, malo tanji, slot za sd kartice i bolju kameru za selfije :)

Shule

pre 9 godina

Ne uzbudjujte se bez veze....to su sve reakcije na prvu loptu. Ovo nije top Samsungov model i nije tako ni predstavljen. Svima koji su negativno komentarisali je zapravo predmet njihovih zelja Alpha 2...koja po ritmu izbacivanja Samsungovih telefona se moze ocekivati vec na prolece 2015. (ako ne i ranije
) .Taj ce vise nego ocigledno imati i metalna ledja...i jacu bateriju....i 16mpix cameru...i 4 gb rama kao i android 4.5. Zivi bili pa videli. Alpha 2... to je to!

Alpha

pre 9 godina

ludilo, komp. možda jača baterija i sd slot... i ja bi preferirao windows operativni sistem. (kuda ide ovo, 13. avgust 2014 15:39)

Prema poslednjem istrazivanju ukupan udeo na trzistu pam.tel. 84,6% Android (+4,4% u odnosu na 2013), Windows Phone 2,7% (-1,1%)

zmitjkoe

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ocigledno su korisnici zeleli metalni okvir koji su videli na iPhone 4/4s, celicni ram koji je povezivao "sendvic" od dva gorila stakla. Pa jos 4,7" displej!! Priznajem, ovo je prvi Samsungov telefon koji na nesto lici. Sad znam zasto.

ja

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ako je dizajniran na osnovu zelja korisnika, mogu samo da zakljucim da Samsungovi korisnici zele iPhone.
(jolly, 13. avgust 2014 12:24)

Majstore! rekao si sustinu cele stvari vezane za android.
Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
A o Samsungu necu trositi ni reci.

Tubara420

pre 9 godina

Polumetalni Galaxy S2 koji je očito odgovor na glasine da će Apple predstaviti iPhone rezolucije 4,7'. Prosečno u najboljem slučaju.

Psn

pre 9 godina

Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
(ja, 13. avgust 2014 19:56) .. Gde si to video? Koji Nexus je ličio na iPhone? Plus, iPhone 6 sada u iOS 8 dobija neke funkcije kao Android ICS..

obavesten

pre 9 godina

Ovolika bezidejnost kod svih prizvodjaca vec pocinje da me brine.Gotovo svi,a medju njima prednjace Samsung i Apple,vec godinama izbacuju identicne modele,na kojima promene po neku sitnicu i to nazovu "revolucionarnim".
Izvinite gospodo,ali to je sranje!
Ostaje i misterija zasto se toliko loze na debljinu uredjaja?Korisnicima je potpuno nebitno da li je telefon 7 ili 9 mm debljine.Dizajn je poslednja stvar koju bi trebalo da gleda ovnaj koji puca 700 e za telefon.
Za te pare hocu hardver,jak hardver,puno rama,odlican ekran,a za kuciste me apsolutno nije briga kada ce istog trenutka zavrsiti u nekoj futroli,silikonskim ledjima ili vec nekoj drugoj zastiti.
Telefoni nisu modni detalji,vec ozbiljne sprave koje zaista mogu da sluze za sve i svasta,ali nikada kao modni detalj.Dizajn mora da bude podredjen uredjaju i nikako ne sme da bude obrnuto.
Hoce li mi zmijtko konacno objasniti sta je to revolucionarno kod Apple uredjaja i sta oni mogu,a da drugi ne mogu sa npr. androidom,posto ja koristim i jedne i druge,a razliku ne vidim.Moje je misljenje da su androidi ,svetlosnim godinama ispred ajfona u svakom pogledu.
Gospodo,potpuno je nebitno od cega je napravljeno kuciste,jer bez adekvatne zastite ima da se pohaba,makar bilo napravljeno i od titanijuma.Po meni su najbolje resenje maske od ugljenicnih vlakana,posto se one uzasno tesko habaju,a gotovo su nesalomive.

pera

pre 9 godina

A breee, 'ajmo malo kocnica, samo nesto novo izbacuju, sve te velike kompanije.
Jos ne zazivi ni ono prethodno oni vec izbacuju nesto novo.
Kao Mikrosoft, tek se ljudi privikli na sedmicu, oni vec izbacuju devetku.

Aco

pre 9 godina

Jedini problem samsunga je sto Xiaomi ima bolji telefon za 300eura. Za ovaj prosjecan telefon kupis 2 najbrza na trzistu, za iste pare. Tragicno

Psn

pre 9 godina

Dopada mi se kako izgleda. Ne liči na ostale njihove module čiji dizajn mi ne odgovara - ovakav deluje ozbiljno (mature). Nadam se da su i ostalo uozbiljili (npr. da Fingerprint senzor napokon radi bez prevlačenja, ili barem da radi u svim smerovima - tj. da bude i upotrebljiv).

b

pre 9 godina

E ovo je vec nesto. Mislim da im je ovo pun pogodak i da ce se prodavati kao lud. Zbog ovakvog dizajna i kucista veliki broj ljudi ljudi kupuje iphone.

goran

pre 9 godina

Nemogu da verujem da se Samsung na nekom svom modelu odrekao slota za memorijsku karticu.Pa zbog prosirive memorije i mogucnosti zamene baterije Samsung je oduvek bio moj favorit.Nadam se da tako nece biti u buduce sa novim modelima,inace CAO SAMSUNG!!!

neutralni felsh

pre 9 godina

zanimljivo... neki kukaju na relativno monoton dizajn vecine modela i marki telefona. nasuprot tome, to isto im uglavnom ne smeta kod raznih televizora i monitora... a kod njih nemas cak ni zaobljene ivice ;)

Che

pre 9 godina

pogledajte xiaomi mi4 koji je izasao pre oko mesec dana...sve ce vam biti jasno, cija je ovo kopija i to skoro pa ocigledna, spojevi metala gore i dole, polozaj zvucnika, pozicija kamere, prednji deo.A o xiaomijevom izgledu se vec mesecima pricalo i znalo kako ce otprilike izgledati.

Ske

pre 9 godina

Lepo, ali ne dovoljno dobro za mene.
Kasno su se setili, pokusavaju da prigrabe jos ono malo korisnika koji nemaju pojma sta dolazi u Septembru.

Nebojša

pre 9 godina

Dobro izgleda vidim većina je ocekivala jaču bateriju ali trebalo videti kako to radi u praksi ekran nije toliko velik nema nenormalnu rezoluciju pa sigurno troši manje od nekih drugih telefona a možda je i greška u tabeli možda je u pitanju jača baterija kako god da imam para razmotrio bih ovaj model što se tiče cene očekujem da bude između 400 do 500e.

Sajber van der Luster

pre 9 godina

Prvo pitanje: da li ljudsko oko moze da detektuje razliku rezolucije kod ekrana sa DPI>=320?

Drugo pitanje (ako ste izguglali odgovor na prvo): koja je svrha fullHD i QHD rezolucija na ekranima od 5"?

Trece pitanje: zasto dajete sebi za pravo da sudite bateriji na osnovu kapaciteta? Lako moze biti moguce da ce da traje duze od LG G3 i HTC One, i S5 kao i Note 3 jer potrosnja mozda moze biti proporcionalno performansama manja?

Sto se mene tice, ovaj uredjaj mi se uopste ne svidja, ali od zamerki na specifikaciju, realno zameram jedino sto nema slot za microSD, bilo sta drugo sto bih rekao nebi bilo objektivno kao i svi ovi vasi komentari.

Brankovic

pre 9 godina

Hehe, ne verujem da ce se ovo lako zavrsiti samo izdavanjem ovog telefona. Verovatno je u pripremi tuzba Apple-a. Mislim da su ovog puta preterali momci iz Samsunga.

Telefonista

pre 9 godina

"Sa potpuno novim izgledom, fokus uredjaja Galaxy Alpha je na dizajnu i funkcionalnosti."
Potpuno novi izgled? Ja imam Samsung Galaxy S2 kupljen 2012. godine, ciji se dizajn blago razlikuje od ovog. Ko ne zna kako izgleda S2 i S2+ neka pogleda na netu i videce da je dizajn ovog Galaxy Alpha skoro potpuno isti kao S2.

Replay

pre 9 godina

Kazu strani sajtovi konkurencija iPhone 6-ici i Xperiji Z3 compact koja izlazi pocetkom septembra. Ali samo pogledajte spec. Z3 compact ce sve da ih ubije...

Psn

pre 9 godina

Plastika nema taj problem barem ne u toj meri ali se onda verovatno sam procesor vise greje jer je aluminijum mnogo bolji prenosnik toplote od plastike. Sta riditi nisam pametan!
(ice9, 13. avgust 2014 12:01) .. U principu, ne greje se mnogo više. Smanji se takt automatski, kod nekih modela (G3) i osvetljenje. Malo trpe performanse i toliko. Metalno kućište ja držim za bokove i nije toliko strašno tada. Plus, grip je tada puno veći, pa ne može iskliznuti, što One ume. Možeš i u Power mod-u staviti da smanji CPU clock, ne primećuje se nešto bitno to kod One. Pristojno radi i na manjem taktu. Ili uzmi opet sa plastikom, ako je toliko nepodnošljivo.. nema treće.

obavesten

pre 9 godina

Drugo, za instalaciju iOS aplikacije, potreban ti je samo .ipa fajl (slicno kao androidov .apk)
(Ske, 15. avgust 2014 03:32)
Koji ces da u uredjaj prebacis kako?
Znam,sad ces da prosipas mudrosti tipa "moze preko clouda","moze preko vajrlesa","te moze magijom" i sl....sto sve moze i na androidu,ali ne mozes da ubacis kabl u telefon,prevuces fajl na mesto na kartici ili internoj memoriji i instaliras ga na telefonu.Cak i odvratni BB os ,koji ima mogucnost da instaliras aplikacije preko desktop klijenta dopusta da aplikaciju instaliras direktno sa bilo kod mesta u skladistu svog telefona.
Ovde je o tome rec.Ne moras da koristis bilo kakav dodatni softver za manipulaciju sa fajlovima,a pogotovo ne monstruma kao sto je Itunes.

Ske

pre 9 godina

Na ios-u to ne ide bas tako,posto mora da se koristi odvratni Itunes,koji je najvece djubre od softvera koje je covek ikada napisao.
(obavesten, 14. avgust 2014 19:02)

Kada covek misli da je obavesten a u stvari, pojma nema.
Prvo, nije iTunes nego App Store
iTunes je multimedijalni plejer, "backup and sync" alatka.
On se ne koristi za instaliranje aplikacija, mada mozes preko njega da otvoris i App Store i listas iste.
Jedan je od najmocnijih alata na OS X ali windows useri su uglavnom navikli na Winamp pa im iTunes predstavlja "najgore djubre koje je covek napisao"

Drugo, za instalaciju iOS aplikacije, potreban ti je samo .ipa fajl (slicno kao androidov .apk)

Ske

pre 9 godina

Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
(ja, 13. avgust 2014 19:56) .. Gde si to video? Koji Nexus je ličio na iPhone? Plus, iPhone 6 sada u iOS 8 dobija neke funkcije kao Android ICS..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Psn, 14. avgust 2014 08:12)

U pravu si za pricu o nexusu ali leba ti, koje to funkcija ima ICS a da nema iOS pa mora da se ceka iOS8?
Eto, sticajem okolnosti moj Sony Ericsson Xperia je zakucan na ICS-u a pored njega svaki dan koristim i iPad. Navedi mi samo jednu stvar koju to kao ICS moze a ne moze iOS.
Da ne spominjem da nesto kao Continuity (sto dolazi sa iOS8 i OS X 10.10) na androidu neces skoro videti jer nemas sa cime da ga "nastavljas".
Potom na iOS8 i OS X 10.10 ce konacno da radi AirDrop file share sa Apple racunarima - Za neupucene strucnjake, sharevonje fajlova kakvo samo mozes da sanjas koristeci Andriod, zakucan na bluetooth-u ili kablu.

obavesten

pre 9 godina

Sta ce mi funkcije ICS,JB,KK kad ne mozes da kupis aplikaciju na playstoru.
(ja, 14. avgust 2014 14:08)
Upravo u tome i jeste lepota androida!
Plejstore ne moras da koristis!!!!

Repozitorijuma za skidanje aplikacija imas koliko zelis i apsolutno te niko ne sili da koristis guglov.Na android telefonu cak ne moras ni da imas bilo sta od google apps i opet ce raditi sasvim fino,iako neces moci da se povezes na googlove servise.
Aplikacije mozes skidati i sa sajtova,torrenta,razlicitih file sharing klijenata i mreza,ma mozes da ih skines odakle hoces,ubacis na telefon i instaliras.
Na ios-u to ne ide bas tako,posto mora da se koristi odvratni Itunes,koji je najvece djubre od softvera koje je covek ikada napisao.

Ske

pre 9 godina

@Psn

Iako niko ne zna pravi razlog, najcesce se spekulise da Apple nije dozvoljavao "third-party" tastature iz paranoje da bi "third-party-default" ostavio potencijalne rupe u platformi koje bi mogli iskoristiti keyloggeri, sto opet moze da dovede do narusavanja poverenja koje Apple neguje kao najdelikatniju bebu.
Ali poenta je u tome da ti i dalje imas funkcionalnu tastaturu na iOSu, koja radi i zavrsava posao.

Continuity ukratko znaci da ce svi Apple uredjaji moci da se ponasaju kao jedan.
Na primer, ako na nekom Androidu krenes da pises tekstualni dokument, ukoliko zelis da u taj tekstualni dokument ubacis neku sliku sa kompa, ti moras da
1. Sacuvas dokument
2. Postavis ga na cloud
3. Sa kompom ga nadjes na cloudu
4. Manuelno otvoris i nastavis da radis

Sa iOS to izgleda ovako.
Krenes da pises tekstualni dokument na Mackbook-u. U nekom momentu shvatis da ti je slika na iPhonu ti moras da:
1. Uzmes iPhone i nastavis da radis

Drugi primer, recimo lezis u krevetu, citas sajt B92 na iPadu a iPhone ti je u drugoj sobi na punjacu. Medjutim, telefon ti zazvoni.
Umesto da ustajes i odlazis do telefona, iPad ti daje identifikaciju poziva i opciju ili da se javis ili da odbijes poziv. Ako se javis, koristis iPad kao telefon.

I za kraj, ne moras da imas racunar da bi koristio iPhone, ali kontam sta hoces da kazes. Meni kao Mac useru "smeta" android telefon, ne zbog androida kao takvog nego zbog opcija koje nemam. Kao Airdrop npr.

Surovi

pre 9 godina

@obavesten

A cemu sluzi cela kategorija iOS na TPB pod games ?
(Brick top, 14. avgust 2014 22:32)
Sluzi za aplikacije koje mozes da ubacujes posl JB-ka.Jb je ono sto moras da uradis ako hoces da imas pribliznu funkcionalnost kao sto je ima nerutovani android.Ako slucajno uporedis sa rutovanim androidom,bices razocaran,jer ces tek tad videti koliko je tvoj IOS los.
Slazem se ja sa mnogim apple resenjima koji su implementirani u njihov os,ali nedostatak slobode i mogucnosti da to promenis,veoma mi smeta.
Za mene je telefon na cijem ekranu ne mogu da organizujem ikone i vidzete kako ja zelim, promasaj.Hocu ,out of the box,da instaliram aplikacije iz bilo kog izvora.Ne zelim ni da ih placam ako bas ne moram....Jedini besmisleniji os od Apple-ovog je BB os sve do BB 10 koji i nije toliko los posto je u pitanju qnx koji je nenormalno stabilan.

Ske

pre 9 godina

(obavesten, 15. avgust 2014 11:30)

Da li ti slusas sebe sta pricas?
Od kada je sada bitno kako se aplikacija instalira. Do malopre si tvrdio da ne moze a sad ti smeta sto ne mozes da je prevuces na telefon i instaliras sa telefona.
To ti je isto kao kada bih ti ja rekao da android ne mozes da nadogrodis, a onda krenem da se vadim da ti treba racunar da bi to uradio jer ne mozes direktno da downloadujes ili prevuces fajl na telefon i uradis direktno.
Ajde molim te, ne lupetaj...

Inace iOS 8 i OS X 10.10 ce konacno da "komuniciraju" preko AirDropa pa se uhvati za usi i placi sto se tice prebacivanja fajlova. Ako te je uopste neko obavestio sta je AirDrop.

ja

pre 9 godina

@ske
U pravu si za pricu o nexusu ali leba ti, koje to funkcija ima ICS a da nema iOS pa mora da se ceka iOS8?

Sta ce mi funkcije ICS,JB,KK kad ne mozes da kupis aplikaciju na playstoru.

Psn

pre 9 godina

@Ske .. Mislim na to da se mogu koristiti 3rd party apps koje menjaju stock, tipa keyboard. A ICS sam spomenuo, jer je od tada (čini mi se) krenuo Swype keyboard. To sada stiže u iOS. Stižu i Widgets (ako sam dobro razumeo) i neke Notification centar izmene, kojih isto ima od ICS. Na dalje nešto i ne idem od ovih osnovnih stvari koje se koriste na svakom koraku.
To Continuity me asocira šta je.. i to je ok - korisno i potrebno jeste. Comp nemam, pa nisam ni istraživao šta bih ili ne bih mogao da mi treba. Nemam ni Tablet i sl. ali mi se čini da neke stvari mogu da se nastave između (Android) uređaja. Cloud već kao cloud - ali ne mislimo na to (valjda)..
Ok je iOS za te (poslovne) stvari, a ja Android koristim za drugo - da imam samo Smartphone i ništa više pored (ni TV, fiksni, ADSL, comp, fotoaparat, FM radio, CD/MP3.. ništa). I da me ne koštaju ni uređaj ni apps (jedan dinar na svake 2 godine, doduše), a koristim ga 19h dnevno Screen on. Android mi je odličan za ove zahteve. iOS je isto ok, nisam ja "protivna stana" (ako sam tako zvučao :D), jedino što sebe nisam našao u njemu (ne zadovoljava sve moje zahteve). Jedino, umem da kažem da je iPhone semi-smartphone, jer se mora i comp imati iz njega.. a to mi onda nije zaokružena priča.

skeMaMen

pre 9 godina

Ne razumem... Šta znači „sa potpuno novim izgledom”...? Ovo je potpuno stari izgled, a jedinstven stil i tanak dizajn - potpuno suludo govoriti o tome. Alcatel One Touch je debeo 7.3 mm pa nekako Samsung koji ima 0.3 mm manje ne zvuči baš revolucionarno.

Sve se svodi na to da se što više plasiraju novi proizvodi koji nisu doneli nikakve novine, poboljšanja i sl. u meri u kojoj bi trebalo...

zmitjkoe

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ocigledno su korisnici zeleli metalni okvir koji su videli na iPhone 4/4s, celicni ram koji je povezivao "sendvic" od dva gorila stakla. Pa jos 4,7" displej!! Priznajem, ovo je prvi Samsungov telefon koji na nesto lici. Sad znam zasto.

Miki

pre 9 godina

Ocigledno da Samsung vlada Srbijom. Evo jedna preporuka, pokusajte, pozajmite bilo koji Iphone na mesec dana, verujem da ce iskrenoj vecini posle toga Samsung biti zaborav. Meni ova vest je vec odavno postala smesna, pa oni prave modele kao da su kolacici.

Michael Clayton

pre 9 godina

Au kako su iskopirali prototip novog iphone 6. Pogledajte sliku sa donje strane gde ide punjac. Identicno. Jos i ekran 4.7 inca.

jolly

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ako je dizajniran na osnovu zelja korisnika, mogu samo da zakljucim da Samsungovi korisnici zele iPhone.

EU Citizen

pre 9 godina

Metal, lako kičoviti dizajn, mali ekran, mala baterija, bez SD-kartice, evo nama Samsungovog iPhone-a na Androidu, dizajniranog specijalno da pokupi onaj deo Apple-ovih mušterija koji još nisu uspešno prošli kroz pavlovljevsko uslovljavanje, odnosno kojima nije bitan konkretan brend niti, naravno, tehničke performanse (one nisu bitne nijednom korisniku Apple-ovih kanti, jer bi inače davno upotrebljavali nešto drugo, ponajpre Note 3, HTC M8 ili LG G3 :) ), već samo da je taj brend poznat, a telefon skup i "dobro izgleda" (odnosno bude nekakva uglancana metalna kičerica, ponajbolje srebrna ili zlatna, koja se dobro slaže sa pravom ili lažnom Louis Vuitton tašnom i Gucci cvikerima :)) ).

ja

pre 9 godina

„Galaxy Alpha je kreiran i dizajniran na osnovu specifičnih želja korisnika“

Ako je dizajniran na osnovu zelja korisnika, mogu samo da zakljucim da Samsungovi korisnici zele iPhone.
(jolly, 13. avgust 2014 12:24)

Majstore! rekao si sustinu cele stvari vezane za android.
Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
A o Samsungu necu trositi ni reci.

copy cats

pre 9 godina

Kad su skontali kako ce da izgleda iPhone 6, brze-bolje su pozurili da izbace skoro identican telefon, kako bi posle pricali da je Apple u stvari iskopirao njih...

Stefan J.

pre 9 godina

Normalno je da lici na iphone, kao sto i laptopovi pocinju i vec lice na macbook pro i macbook air.Srecom pa lici na Apple a ne na Ei Nis.:)

Brankovic

pre 9 godina

Hehe, ne verujem da ce se ovo lako zavrsiti samo izdavanjem ovog telefona. Verovatno je u pripremi tuzba Apple-a. Mislim da su ovog puta preterali momci iz Samsunga.

b

pre 9 godina

E ovo je vec nesto. Mislim da im je ovo pun pogodak i da ce se prodavati kao lud. Zbog ovakvog dizajna i kucista veliki broj ljudi ljudi kupuje iphone.

sII

pre 9 godina

Konacno Galaxy koji izgleda kao SII, bez zaobljenih tepsijastih ivica, sa unapredjenim hardverom! Sve pohvale. Mozda se opet vratim Galaksiji. :)

obavesten

pre 9 godina

Ovolika bezidejnost kod svih prizvodjaca vec pocinje da me brine.Gotovo svi,a medju njima prednjace Samsung i Apple,vec godinama izbacuju identicne modele,na kojima promene po neku sitnicu i to nazovu "revolucionarnim".
Izvinite gospodo,ali to je sranje!
Ostaje i misterija zasto se toliko loze na debljinu uredjaja?Korisnicima je potpuno nebitno da li je telefon 7 ili 9 mm debljine.Dizajn je poslednja stvar koju bi trebalo da gleda ovnaj koji puca 700 e za telefon.
Za te pare hocu hardver,jak hardver,puno rama,odlican ekran,a za kuciste me apsolutno nije briga kada ce istog trenutka zavrsiti u nekoj futroli,silikonskim ledjima ili vec nekoj drugoj zastiti.
Telefoni nisu modni detalji,vec ozbiljne sprave koje zaista mogu da sluze za sve i svasta,ali nikada kao modni detalj.Dizajn mora da bude podredjen uredjaju i nikako ne sme da bude obrnuto.
Hoce li mi zmijtko konacno objasniti sta je to revolucionarno kod Apple uredjaja i sta oni mogu,a da drugi ne mogu sa npr. androidom,posto ja koristim i jedne i druge,a razliku ne vidim.Moje je misljenje da su androidi ,svetlosnim godinama ispred ajfona u svakom pogledu.
Gospodo,potpuno je nebitno od cega je napravljeno kuciste,jer bez adekvatne zastite ima da se pohaba,makar bilo napravljeno i od titanijuma.Po meni su najbolje resenje maske od ugljenicnih vlakana,posto se one uzasno tesko habaju,a gotovo su nesalomive.

Alex Z

pre 9 godina

Hahaha 4,7" velicina ekrana i metalni okvir...kakva koincidencija, sve spekulacije oko iphone-a 6 kazu da ce biti model sa 4,7". Mene ne bi iznenadilo da samsung izbaci jos jedan model pre objavljivanja "sestice" :D just in case :DD
Sta ti je konkurencija. Šteta samo sto im svi telefoni gube na vrednosti zbog ovakvog stancovanja modela. A i narod je poludeo...samo sto kupis premium tel i oni posle 2mes ili mes dana izbace novi. Preterivanje.

Ske

pre 9 godina

Lepo, ali ne dovoljno dobro za mene.
Kasno su se setili, pokusavaju da prigrabe jos ono malo korisnika koji nemaju pojma sta dolazi u Septembru.

perapk

pre 9 godina

Sta bre ovde lici na iPhone? Jel sam ja corav ili lud ili jogurt? Izgleda isto kao modeli note2, 3, 3neo kakav bre apple! Sta sad je kopija zato sto ima ekran od toliko I toliko inca? Ma vi ste svi prsli. Prsli ste stvarno.

komšija

pre 9 godina

Ja mislim da je iPhone naglo povećao zračenje i to verovatno sa nekim gama zracima drugačije ne mogu da objasnim ovu zaslepljenost sa pomenutim telefonom i njegovim brendom, jer kad neko vidi dizajn iPhona i dok gleda drvenu banderu to neće izaći na dobro.

Tubara420

pre 9 godina

Polumetalni Galaxy S2 koji je očito odgovor na glasine da će Apple predstaviti iPhone rezolucije 4,7'. Prosečno u najboljem slučaju.

Debeli Jova

pre 9 godina

"Au kako su iskopirali prototip novog iphone 6. Jos i ekran 4.7 inca."
(Michael Clayton, 13. avgust 2014 14:23)

Tačno. Poznato je da je iPhone 6 prvi telefon sa ekranom od 4.7 inča, a svi ostali ga kopiraju. Brate, toliko ste naporni da ne mogu više da vas slušam. Zgadili ste mi iPhone za sva vremena.
Elem, ovo je prvi Samsungov telefon koji mi se sviđa. Odličan dizajn, bez "strateški postavljenih zaobljenja", mnogo me podseća na moj Sony. Ekran (za mene) savršene veličine, savršene rezolucije, koja neće pojesti (slabašnu) bateriju. Čak i ako jede bateriju, stavim ga na punjač pre posla (taman dok popijem kafu), i ponovo kad se vratim s posla (taman dok popijem kafu) i baterija uvek puna. A za kameru me nije briga, ponosni sam vlasnik Canon-a 7D.
Ostaje jedino da vidimo cenu. Naravno, ne kod nas. Ko još kupuje tehniku kod nas?

pera

pre 9 godina

A breee, 'ajmo malo kocnica, samo nesto novo izbacuju, sve te velike kompanije.
Jos ne zazivi ni ono prethodno oni vec izbacuju nesto novo.
Kao Mikrosoft, tek se ljudi privikli na sedmicu, oni vec izbacuju devetku.

Strasno zabrinut

pre 9 godina

Da li je realno da ima tako slabu bateriju? Pa za WiFi i citanje vesti na netu ce biti neupotrebljiv? Zbog toga ga necu ni razmatrati kao kupovinu. Dajte bre makar i tezi aparat ali da ne moram da ga stalno koristim na kablu, kao da je fiksni.

Mrmot

pre 9 godina

Koristim vec 2,5 god Samsung S2 i prezadovoljan sam. E sada ovaj telefon dosta podseca na njega ali iskreno mislim da su mogli veci hit da naprave. Trebao je ceo biti metalan. Jer ovako prave neke kompromise a realno ce masa ljudi videti sta se dobija za 600 i vise eura i mislim odustati.

Sledi promocija Iphone pa da vidimo sta ce oni ponuditi i da li ce nastaviti trend istih blago unapredjenih varijati ili ce biti revolucionarni kao sa prvim modelima.

Iscelitelj

pre 9 godina

Daleko od lumie 830,koja ce objasnitu kako stoje stvari na trzistu i ko je gazda..
(badjura, 13. avgust 2014 17:18)

Mozda u centralnoj albaniji ili mozambiku. ..

Bugi

pre 9 godina

Ne mogu da vjerujem da ljudi pišu da jš ovo kopija iPhone... Vjerovatno nijesu čuli za S2 koji je izašao prije par godina. Ako je ovo kopija iPhone 6, onda je iPhone 6 kopija Galaxy s2

ice9

pre 9 godina

Ima sam S2 S3 i sada HTC one, dakle, prva dva su od plastike, ista ona koju mnogi ne vole, HTC One je aluminijum, e sad, jesta tacno da je aluminijum po izgledu daleko lepsi od bilo kakve vrste plastike, odaje dozu elegancije i premium izgleda ali ono sto je glavni problem zbog koga se ozbiljno razmisaljam da predjem na uredjaj sa plasticnim kucistem, dakle ne bitno je da li je samsung ili g2 g3 sta god, je taj sto ka se telefon malo nagari, recimo navigacija plus punjac, ili samo igrice, postane toliko vruc da je bukvalno nemoguce drzati ga u ruci. Plastika nema taj problem barem ne u toj meri ali se onda verovatno sam procesor vise greje jer je aluminijum mnogo bolji prenosnik toplote od plastike. Sta riditi nisam pametan!

oki

pre 9 godina

ali kako su pokvarili ceo telefon poslednjom cinjenicom... 1,860 mAh baterija... pa sa 2GB RAM i octa core procesorom i HD displejem to ce trajati 2 sata sa jednim punjenjem

Aco

pre 9 godina

Jedini problem samsunga je sto Xiaomi ima bolji telefon za 300eura. Za ovaj prosjecan telefon kupis 2 najbrza na trzistu, za iste pare. Tragicno

Psn

pre 9 godina

Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
(ja, 13. avgust 2014 19:56) .. Gde si to video? Koji Nexus je ličio na iPhone? Plus, iPhone 6 sada u iOS 8 dobija neke funkcije kao Android ICS..

Psn

pre 9 godina

Dopada mi se kako izgleda. Ne liči na ostale njihove module čiji dizajn mi ne odgovara - ovakav deluje ozbiljno (mature). Nadam se da su i ostalo uozbiljili (npr. da Fingerprint senzor napokon radi bez prevlačenja, ili barem da radi u svim smerovima - tj. da bude i upotrebljiv).

celt

pre 9 godina

Vraca se Samsung polagano dizajnu Galaxy S2. Valjda polagano kapiraju da su tu negde dostigli vrhunac praktičnosti i dizajna, i da su im fore tipa plasticne "kože" i jajastog telefona u najmanju ruku promašaji koji izgledaju jeftino i loše.

Psn

pre 9 godina

razmotrio bih ovaj model što se tiče cene očekujem da bude između 400 do 500e.
(Nebojša, 13. avgust 2014 16:50) .. Bolje razmotri 600. Videh da je toliko najavljeno za Evropu. Kod nas može i više neki euro biti..

Replay

pre 9 godina

Kazu strani sajtovi konkurencija iPhone 6-ici i Xperiji Z3 compact koja izlazi pocetkom septembra. Ali samo pogledajte spec. Z3 compact ce sve da ih ubije...

Lana

pre 9 godina

Spreda je gotovo identičan galaksiju S2, samo su senzori i prednja kamera desno umesto levo, a Home dugme je nešto duže i pljosnatije, ostalo je isto. Koristila sam S dvojku više od dve i po godine, bio je odličan telefon, nikakvih problema sa njim nisam imala, jedino što je mesec, dva pre nego što ću ga zameniti baterija počela da slabi pa sam kupila novu. Međutim, Samsung je jako bezobrazan sa cenama i kada je došlo vreme da se menja telefon, odlučila sam se za LG G3, koji je koštao oko 150 evra manje nego S5, a od njega nije ništa lošiji, imaju isti quad core procesor od 2,5 MHz, jaču bateriju, S5 ima kameru veće rezolucije od 16 MP naspram 13 MP kod LG-ja, ali zato G3 ima QHD displej daleko bolje rezolucije, a RAM memorija im je ista. Jedino je malo neobično bilo navići se na nedostatak Home dugmeta, dugmiće za smanjivanje/pojačavanje tona istod kamere i LG-jev softver jer ne volim i ne koristim launčere, ali posle dva, tri dana sve fura ko po loju.

Saša

pre 9 godina

Uzmete Hauwai P6 umesto ovog, uštedite 300e, dobijete telefon koji je ceo od metala (a ne samo lajsna), 10% veću bateriju, malo tanji, slot za sd kartice i bolju kameru za selfije :)

Ske

pre 9 godina

@Psn

Iako niko ne zna pravi razlog, najcesce se spekulise da Apple nije dozvoljavao "third-party" tastature iz paranoje da bi "third-party-default" ostavio potencijalne rupe u platformi koje bi mogli iskoristiti keyloggeri, sto opet moze da dovede do narusavanja poverenja koje Apple neguje kao najdelikatniju bebu.
Ali poenta je u tome da ti i dalje imas funkcionalnu tastaturu na iOSu, koja radi i zavrsava posao.

Continuity ukratko znaci da ce svi Apple uredjaji moci da se ponasaju kao jedan.
Na primer, ako na nekom Androidu krenes da pises tekstualni dokument, ukoliko zelis da u taj tekstualni dokument ubacis neku sliku sa kompa, ti moras da
1. Sacuvas dokument
2. Postavis ga na cloud
3. Sa kompom ga nadjes na cloudu
4. Manuelno otvoris i nastavis da radis

Sa iOS to izgleda ovako.
Krenes da pises tekstualni dokument na Mackbook-u. U nekom momentu shvatis da ti je slika na iPhonu ti moras da:
1. Uzmes iPhone i nastavis da radis

Drugi primer, recimo lezis u krevetu, citas sajt B92 na iPadu a iPhone ti je u drugoj sobi na punjacu. Medjutim, telefon ti zazvoni.
Umesto da ustajes i odlazis do telefona, iPad ti daje identifikaciju poziva i opciju ili da se javis ili da odbijes poziv. Ako se javis, koristis iPad kao telefon.

I za kraj, ne moras da imas racunar da bi koristio iPhone, ali kontam sta hoces da kazes. Meni kao Mac useru "smeta" android telefon, ne zbog androida kao takvog nego zbog opcija koje nemam. Kao Airdrop npr.

obavesten

pre 9 godina

Drugo, za instalaciju iOS aplikacije, potreban ti je samo .ipa fajl (slicno kao androidov .apk)
(Ske, 15. avgust 2014 03:32)
Koji ces da u uredjaj prebacis kako?
Znam,sad ces da prosipas mudrosti tipa "moze preko clouda","moze preko vajrlesa","te moze magijom" i sl....sto sve moze i na androidu,ali ne mozes da ubacis kabl u telefon,prevuces fajl na mesto na kartici ili internoj memoriji i instaliras ga na telefonu.Cak i odvratni BB os ,koji ima mogucnost da instaliras aplikacije preko desktop klijenta dopusta da aplikaciju instaliras direktno sa bilo kod mesta u skladistu svog telefona.
Ovde je o tome rec.Ne moras da koristis bilo kakav dodatni softver za manipulaciju sa fajlovima,a pogotovo ne monstruma kao sto je Itunes.

Skeptik

pre 9 godina

Nije mi jasna ova opsednutost proizvođača sa što tanjim telefonima. Nije me briga koliko je tanak ili lagan treba mi jaka baterija koja će držati 2-3 dana barem. Na tih 7mm stavite još 5mm baterije.

goran

pre 9 godina

Nemogu da verujem da se Samsung na nekom svom modelu odrekao slota za memorijsku karticu.Pa zbog prosirive memorije i mogucnosti zamene baterije Samsung je oduvek bio moj favorit.Nadam se da tako nece biti u buduce sa novim modelima,inace CAO SAMSUNG!!!

Ske

pre 9 godina

Ako se setimo, Google je kada je video prvi iPhone svoj prototip bacio u kantu i krenuo ispocetka (citaj ukljucio fotokopir).
(ja, 13. avgust 2014 19:56) .. Gde si to video? Koji Nexus je ličio na iPhone? Plus, iPhone 6 sada u iOS 8 dobija neke funkcije kao Android ICS..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Psn, 14. avgust 2014 08:12)

U pravu si za pricu o nexusu ali leba ti, koje to funkcija ima ICS a da nema iOS pa mora da se ceka iOS8?
Eto, sticajem okolnosti moj Sony Ericsson Xperia je zakucan na ICS-u a pored njega svaki dan koristim i iPad. Navedi mi samo jednu stvar koju to kao ICS moze a ne moze iOS.
Da ne spominjem da nesto kao Continuity (sto dolazi sa iOS8 i OS X 10.10) na androidu neces skoro videti jer nemas sa cime da ga "nastavljas".
Potom na iOS8 i OS X 10.10 ce konacno da radi AirDrop file share sa Apple racunarima - Za neupucene strucnjake, sharevonje fajlova kakvo samo mozes da sanjas koristeci Andriod, zakucan na bluetooth-u ili kablu.

obavesten

pre 9 godina

Sta ce mi funkcije ICS,JB,KK kad ne mozes da kupis aplikaciju na playstoru.
(ja, 14. avgust 2014 14:08)
Upravo u tome i jeste lepota androida!
Plejstore ne moras da koristis!!!!

Repozitorijuma za skidanje aplikacija imas koliko zelis i apsolutno te niko ne sili da koristis guglov.Na android telefonu cak ne moras ni da imas bilo sta od google apps i opet ce raditi sasvim fino,iako neces moci da se povezes na googlove servise.
Aplikacije mozes skidati i sa sajtova,torrenta,razlicitih file sharing klijenata i mreza,ma mozes da ih skines odakle hoces,ubacis na telefon i instaliras.
Na ios-u to ne ide bas tako,posto mora da se koristi odvratni Itunes,koji je najvece djubre od softvera koje je covek ikada napisao.

Ske

pre 9 godina

Na ios-u to ne ide bas tako,posto mora da se koristi odvratni Itunes,koji je najvece djubre od softvera koje je covek ikada napisao.
(obavesten, 14. avgust 2014 19:02)

Kada covek misli da je obavesten a u stvari, pojma nema.
Prvo, nije iTunes nego App Store
iTunes je multimedijalni plejer, "backup and sync" alatka.
On se ne koristi za instaliranje aplikacija, mada mozes preko njega da otvoris i App Store i listas iste.
Jedan je od najmocnijih alata na OS X ali windows useri su uglavnom navikli na Winamp pa im iTunes predstavlja "najgore djubre koje je covek napisao"

Drugo, za instalaciju iOS aplikacije, potreban ti je samo .ipa fajl (slicno kao androidov .apk)

Ske

pre 9 godina

(obavesten, 15. avgust 2014 11:30)

Da li ti slusas sebe sta pricas?
Od kada je sada bitno kako se aplikacija instalira. Do malopre si tvrdio da ne moze a sad ti smeta sto ne mozes da je prevuces na telefon i instaliras sa telefona.
To ti je isto kao kada bih ti ja rekao da android ne mozes da nadogrodis, a onda krenem da se vadim da ti treba racunar da bi to uradio jer ne mozes direktno da downloadujes ili prevuces fajl na telefon i uradis direktno.
Ajde molim te, ne lupetaj...

Inace iOS 8 i OS X 10.10 ce konacno da "komuniciraju" preko AirDropa pa se uhvati za usi i placi sto se tice prebacivanja fajlova. Ako te je uopste neko obavestio sta je AirDrop.

Surovi

pre 9 godina

@obavesten

A cemu sluzi cela kategorija iOS na TPB pod games ?
(Brick top, 14. avgust 2014 22:32)
Sluzi za aplikacije koje mozes da ubacujes posl JB-ka.Jb je ono sto moras da uradis ako hoces da imas pribliznu funkcionalnost kao sto je ima nerutovani android.Ako slucajno uporedis sa rutovanim androidom,bices razocaran,jer ces tek tad videti koliko je tvoj IOS los.
Slazem se ja sa mnogim apple resenjima koji su implementirani u njihov os,ali nedostatak slobode i mogucnosti da to promenis,veoma mi smeta.
Za mene je telefon na cijem ekranu ne mogu da organizujem ikone i vidzete kako ja zelim, promasaj.Hocu ,out of the box,da instaliram aplikacije iz bilo kog izvora.Ne zelim ni da ih placam ako bas ne moram....Jedini besmisleniji os od Apple-ovog je BB os sve do BB 10 koji i nije toliko los posto je u pitanju qnx koji je nenormalno stabilan.

Nikola

pre 9 godina

Kao dugogodisnji korisnik Iphone 4 (od juna 2010.), prvi put da mi se svidja dizajn nekog telefona a da nije ovaj moj:) stvar ukusa..

Alpha

pre 9 godina

ludilo, komp. možda jača baterija i sd slot... i ja bi preferirao windows operativni sistem. (kuda ide ovo, 13. avgust 2014 15:39)

Prema poslednjem istrazivanju ukupan udeo na trzistu pam.tel. 84,6% Android (+4,4% u odnosu na 2013), Windows Phone 2,7% (-1,1%)

Shule

pre 9 godina

Ne uzbudjujte se bez veze....to su sve reakcije na prvu loptu. Ovo nije top Samsungov model i nije tako ni predstavljen. Svima koji su negativno komentarisali je zapravo predmet njihovih zelja Alpha 2...koja po ritmu izbacivanja Samsungovih telefona se moze ocekivati vec na prolece 2015. (ako ne i ranije
) .Taj ce vise nego ocigledno imati i metalna ledja...i jacu bateriju....i 16mpix cameru...i 4 gb rama kao i android 4.5. Zivi bili pa videli. Alpha 2... to je to!

Che

pre 9 godina

pogledajte xiaomi mi4 koji je izasao pre oko mesec dana...sve ce vam biti jasno, cija je ovo kopija i to skoro pa ocigledna, spojevi metala gore i dole, polozaj zvucnika, pozicija kamere, prednji deo.A o xiaomijevom izgledu se vec mesecima pricalo i znalo kako ce otprilike izgledati.

Psn

pre 9 godina

@Ske .. Mislim na to da se mogu koristiti 3rd party apps koje menjaju stock, tipa keyboard. A ICS sam spomenuo, jer je od tada (čini mi se) krenuo Swype keyboard. To sada stiže u iOS. Stižu i Widgets (ako sam dobro razumeo) i neke Notification centar izmene, kojih isto ima od ICS. Na dalje nešto i ne idem od ovih osnovnih stvari koje se koriste na svakom koraku.
To Continuity me asocira šta je.. i to je ok - korisno i potrebno jeste. Comp nemam, pa nisam ni istraživao šta bih ili ne bih mogao da mi treba. Nemam ni Tablet i sl. ali mi se čini da neke stvari mogu da se nastave između (Android) uređaja. Cloud već kao cloud - ali ne mislimo na to (valjda)..
Ok je iOS za te (poslovne) stvari, a ja Android koristim za drugo - da imam samo Smartphone i ništa više pored (ni TV, fiksni, ADSL, comp, fotoaparat, FM radio, CD/MP3.. ništa). I da me ne koštaju ni uređaj ni apps (jedan dinar na svake 2 godine, doduše), a koristim ga 19h dnevno Screen on. Android mi je odličan za ove zahteve. iOS je isto ok, nisam ja "protivna stana" (ako sam tako zvučao :D), jedino što sebe nisam našao u njemu (ne zadovoljava sve moje zahteve). Jedino, umem da kažem da je iPhone semi-smartphone, jer se mora i comp imati iz njega.. a to mi onda nije zaokružena priča.

Nebojša

pre 9 godina

Dobro izgleda vidim većina je ocekivala jaču bateriju ali trebalo videti kako to radi u praksi ekran nije toliko velik nema nenormalnu rezoluciju pa sigurno troši manje od nekih drugih telefona a možda je i greška u tabeli možda je u pitanju jača baterija kako god da imam para razmotrio bih ovaj model što se tiče cene očekujem da bude između 400 do 500e.

Psn

pre 9 godina

Plastika nema taj problem barem ne u toj meri ali se onda verovatno sam procesor vise greje jer je aluminijum mnogo bolji prenosnik toplote od plastike. Sta riditi nisam pametan!
(ice9, 13. avgust 2014 12:01) .. U principu, ne greje se mnogo više. Smanji se takt automatski, kod nekih modela (G3) i osvetljenje. Malo trpe performanse i toliko. Metalno kućište ja držim za bokove i nije toliko strašno tada. Plus, grip je tada puno veći, pa ne može iskliznuti, što One ume. Možeš i u Power mod-u staviti da smanji CPU clock, ne primećuje se nešto bitno to kod One. Pristojno radi i na manjem taktu. Ili uzmi opet sa plastikom, ako je toliko nepodnošljivo.. nema treće.

todos

pre 9 godina

Ja imam telefon koji se pojavio Septembra 2010. Napravljen od aluminijumske legure i ima ekran od 4" i zove se Omnia, a da Samsung ga je napravio.

Sajber van der Luster

pre 9 godina

Prvo pitanje: da li ljudsko oko moze da detektuje razliku rezolucije kod ekrana sa DPI>=320?

Drugo pitanje (ako ste izguglali odgovor na prvo): koja je svrha fullHD i QHD rezolucija na ekranima od 5"?

Trece pitanje: zasto dajete sebi za pravo da sudite bateriji na osnovu kapaciteta? Lako moze biti moguce da ce da traje duze od LG G3 i HTC One, i S5 kao i Note 3 jer potrosnja mozda moze biti proporcionalno performansama manja?

Sto se mene tice, ovaj uredjaj mi se uopste ne svidja, ali od zamerki na specifikaciju, realno zameram jedino sto nema slot za microSD, bilo sta drugo sto bih rekao nebi bilo objektivno kao i svi ovi vasi komentari.

skeMaMen

pre 9 godina

Ne razumem... Šta znači „sa potpuno novim izgledom”...? Ovo je potpuno stari izgled, a jedinstven stil i tanak dizajn - potpuno suludo govoriti o tome. Alcatel One Touch je debeo 7.3 mm pa nekako Samsung koji ima 0.3 mm manje ne zvuči baš revolucionarno.

Sve se svodi na to da se što više plasiraju novi proizvodi koji nisu doneli nikakve novine, poboljšanja i sl. u meri u kojoj bi trebalo...

neutralni felsh

pre 9 godina

zanimljivo... neki kukaju na relativno monoton dizajn vecine modela i marki telefona. nasuprot tome, to isto im uglavnom ne smeta kod raznih televizora i monitora... a kod njih nemas cak ni zaobljene ivice ;)

Telefonista

pre 9 godina

"Sa potpuno novim izgledom, fokus uredjaja Galaxy Alpha je na dizajnu i funkcionalnosti."
Potpuno novi izgled? Ja imam Samsung Galaxy S2 kupljen 2012. godine, ciji se dizajn blago razlikuje od ovog. Ko ne zna kako izgleda S2 i S2+ neka pogleda na netu i videce da je dizajn ovog Galaxy Alpha skoro potpuno isti kao S2.

ja

pre 9 godina

@ske
U pravu si za pricu o nexusu ali leba ti, koje to funkcija ima ICS a da nema iOS pa mora da se ceka iOS8?

Sta ce mi funkcije ICS,JB,KK kad ne mozes da kupis aplikaciju na playstoru.