Ponedeljak, 10.12.2018.

16:59

"Štulić je pionir hrabro izgovorene javne reči u lice sistemu"

Izvor: B92

"Štuliæ je pionir hrabro izgovorene javne reèi u lice sistemu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 5 godina

Neko reče, "kada ga Džoni oplete tužbom". Štulić jeste zanimljiv baš zbog plahovite naravi. Svi čekaju njegovu reakciju iz svojevoljno izabrane izolacije. Nije poenta u tome. Svrha je da je Štulić kao autor smešten u naučni okvir i njegov opus analiziran sa aspekta književnosti. Stihovi su mu postali besmrtni, bez obzira na njegovu borbu i zalaganje zasnovane na autorskim pravima. Šta će biti sa njima kada umre, kada on jedini polaže pravo na njih?

Supernova

pre 5 godina

Za neinformisane...dr Gajić je prethodno magistrirao na temi rok poezija Milana Mladenovića. Čo'ek jeste roker, muzičar, novinar, rok kritičar dugo godina, profesor...i stvarno dr za r'n'r. Pogledajte i https://www.danas.rs/kultura/drugi-boravak-branimira-stulica-u-kraljevu/

stoler

pre 5 godina

Prvo nemam ja sta da se perem,a svoje misljenja iskazujem ne zbog pluseva i minusa kao vi,vec zato sto tako mislim i zelim to da napisem. U cemu je tvoj problem lafcino? Te dubokoumne narodne poslovice ostavi za neke druge. Jos puno ljudi je ovde objasnilo dosta o ovome sto sam ja napisao. Vece splacine od azre,corbe,kikija i te kvazi rokerske scene nikad nije bilo i nikad nece biti.

jest

pre 5 godina

Nesporna je Dzonijeva poezija. No nemojmo zaboraviti Boska Obradovica, Duska Trifunovica...Obradovic je najpotcenjeniji pesnik YU rocka.

Gerrard

pre 5 godina

Штулић јесте један од највећих.Без дилеме.Само би подсетио да „Нећу да будем члан мафије"није једина песма Рибље Чорбе која има везе са одпором ка режиму.Ту су и "ја ратујем сам"Правила,правила"па и цели албум Истина,где су „погледај дом свој анђеле"и "дворска будала"....

stoler

pre 5 godina

dzoni,bora i bajaga borci protivu sistema,nista smesnije nema od toga. Cuveni peca popovic, takodje "roker" kao i ovaj goran,aleksandar nacitani,ivana koja bi menjala 90% scene iz devedesetih bi se odusevio konstatacijama ovih ljutih rokera. A svi zajedno sa rokenrolom veze nemaju. Kao sto rekoh Darkwood Dub,Obojeni,Block Out,KKN,Boye,Disciplina,Sarlo... to je deo. I to je ono kad pricamo o pravom rokenrolu. Ali tesko da mogu sa vama o tome da diskutujem,ipak sam ja turbo folk za vas.

ssss

pre 5 godina

Smak, Atomci, Azra, Ekv, Corba, Yu grupa, Dugme.... Izbor je bio odlican, a vrijeme nekako slobodnije, opustenije. I onda skontas, pa im'o sam 30 godina manje.

goran

pre 5 godina

....teško je živeti mirno sa svojom boli sve jedno da li je mačka crna ili bela.
kako da ne mislim na sive eminencije,
nevidljive ubojice efikasnih ruku?
kako da ne vidim njihove ruke dok mi šapuću TI SI MOJ TI SI MOJ, TI SI MOJ..,
album : ravno do dna , pesma : vrata podzemnih voda

Tozzinjo

pre 5 godina

Čekaj doktore malo. Sta je sa Buldozerom o dkandalom na bini "mi smo svi na strani partije, mi smo svi na strani druga tita, kratko rečeno mi smo svi nastrani "...sta je sa"crko marsal" ne leta karajlica? Šta je sa "odbrana i poslednji dani" od idola? Šta je sa antologija im stihovima "ali to je naša stvar, biti ružan pametan i mlad, ionako (u ovoj državi to) nema veze "?
Mnogo toga si propustio dragi doktore. Stulic jeste veliki ali je isto tako i precenjen. Kao i M Mladenović. Za ekv pogledati pod gang of four, pod xtc (posebno) i pod the fall i mark e Smith kad pričamo o originalnosti. Tačno je da je stih "ne bih da kopam po djubretu sreće jer ne bih da zaprljam ruke " epohalan...ali da je Mladenović umesto Hanke paldum otpevao Milićeve stihove "još uvek sanjam da srećan se budim " danas bi mu stajali na spomeniku. Ps izvinjavam se zbog grešaka pri kucanju, kucam s telefona

Brigate Rosse

pre 5 godina

Pankrti, Paraf, Prljavo kazaliste.....i drugi pankeri su prvi pevali i pisali protiv sistema u SFRJ.Ne Azra. Cak i Stulic je u pesmi "Balkan" rekao:" Brijem bradu, brkove da licim na Pankrte". Imate i dokumentarac "Sretno djete" u kome se opisuje njegov kulturni sok i odusevljenje kada ih je prvi put gledao u Zagrebu.Dzoni je nedvosmisleno dobar, ali pankeri su prvi poceli da prozivaju nepravedni sistem.
Pankrt, pankrt!!!!

Mihajlo

pre 5 godina

Po mom skromnom misljenju, najbolja pesma ikada napisana na nasem jeziku (kada se radi o muzickom zanru):
Kao i jucer...
Hvala gospodine Stulicu...

Stari Zemunac

pre 5 godina

(CATAPA, 10. decembar 2018 18:10) # Link komentara

Slazem se sa tobom da Bob Dylan nije zasluzio nobelovu nagradu za knjizevnost, ali samo iz razloga sto on nije knjizevnik nego pevac i kantautor. Sto se tice kvaliteta njegovih pesama one su stvarno kvalitetne i stavljati ih u nekakvu idiokratiju moze samo covek koji ne zna, ili zna samo osnove engleskog jezika. Preporucujem ti da poslusas za pocetak "Ballad of thin man", pa zatim i "All along the watchtower", moze i Hendrix verzija, ako si tanak sa engleskim zamoli nekog ko zna dobro da ti prevede, pa onda pricaj.

m

pre 5 godina

@stoler Prvo si nicim izazvan izvredjao coveka koji ne moze da ti odgovori da je "smarac","tatin sin","sin policajca"???pa kad ti je masa ljudi ukazala da nisi bas u pravu i da ti rezon nije dobar,naravno propraceno gomilom minusa ti si pokusao da se "operes"kako ti slusas neke ozbiljne grupe i da nisi u dusi bas tako los momak.kada ti ni to nije pomoglo ponovo si pokazao svoju "tamnu stranu"i rekao da kvazi rokeri nemaju veze s mozgom???vidi lafcino da ti kazem jednu finsku narodnu"razgovor je srebro a cutanje zlato...ti se drzi zlata!

usne trule visnje

pre 5 godina

Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...
(room 1408, 10. decembar 2018 18:19)

Puno veci i gori sund su tehno i rep "muzika". To je sund svih sundeva...
(Direktor kontejnera, 10. decembar 2018 19:16)

kaze se "sundova" ;)

igor sulic

pre 5 godina

Bogami, zenske su se hvatale ako si slusao i tumacio Johnnija, a za sve ostale koji ga ne mogu skontati napisao je stihove:
"Onanija mi redovna
a mjesecna placa mizerna
Sto da radim bez akcije
po citavi dan..."!

Tog dana je bio blago indisponiran

pre 5 godina

"Najmanje 20 njegovih pesama je zaslužilo da se nađe u nekoj literaturi za obrazovanje mlađih generacija."

Da, može, na primer, "Vatrogasac Fa-Fa". Ide otprilike ovako:

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Dodirni me samo jednom, draga...
Dodirni me samo jednom, draga...

Moja draga...

Dodirni me jednom, popuši mi ponos, draga!

Ti i ja, lutamo kroz noć
Potmulo je stenjao moj grad
Ispred nas, put bez povratka
Daleko se čula muzika

La-la-la-la-la-la-la...

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Verujem da će mlade generacije biti duševljene!

Rale

pre 5 godina

Stara dobra vremena kada je vrhunac bahatog ponašanja dece funkcionera bio da kupe gitaru i naprave rok bend. A pogledajte šta danas rade deca funkcionera...

uvijek uvijek ista prica

pre 5 godina

Kosa mi se na glavi dize i strasno me ljuti
Kad vidim da idioti postaju cijenjeni ljudi....

Vi koji ne mozete da shvatite njegovu genijalnost bolji da ne gubite vreme i komentarisete o njemu,postoje stvari dostupne i za vase umove
Zauvek Dzoni ,veliki pozdrav za Majstora poezije i muzike!!!!

Daniele

pre 5 godina

"Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!! "

Bacite ga lavovima! :-)

Sandzaklija^^

pre 5 godina

Jugoslaviji je ovo napisao:

Ti si zena drugog sistema zelis da te zabavljam.
stojis iznad mojih prblema, za tebe sam tako mlad,

ti si žena za bogato društvo
lupešku kompaniju
ne dozvoljavaš nikome da te mijenja
povlačiš se u sebe.
---------------------
Poslije toga je pobjegao iz Jugoslavije.

Bas dosta o Stulicu ovog meseca

pre 5 godina

Sta se desava pa je Stulic svako malo u medijima? Priznajem da mi je sa ovim zivotnim iskustvom mnogo simpaticniji nego kad sam bila mlada pateticna "alternativka" ali bas me zanima koji je razlog ovako cestih napisa o njemu?

tocka

pre 5 godina

Teško je govoriti o nekom bitnijem političkom angažmanu i društvenoj kritici i pomenuti bilo koji bend Ex-Yu do devedesetih godina. Možda bi to eto bilo Atomsko Sklonište. Oni su zaista imali direktne, veoma precizne i sablasno istinite tekstove. “Oni što dolaze za nama” je verovatno i najveća jugoslovenska pesma u tom smislu.
Taj sam momenat pred raspad zemlje pokrenuo je jedan mali broj bendova kao što su EKV i Azra, ako možemo uopšte govoriti u istom kontekstu Laibach.
Na našu žalost jedini direktni oponenti sistema sa dve sasvim suprotne strane bila su dva mainstream autora. Sa one narodne i nacionalističke strane bio je to Bora Djordjević, a sa druge gradjanske i kosmopolitske bio je to Djordje Balašević. Niko od ove dvojice se nije glasnije i jasnije opirao Miloševićevim socijalistima, Djordjević kao okoreli desničar, a Djole kao levičar. Ostalo je sve zanemarljivo. A tvrdji rokeri su samo pevali šalala, zato je i propao rnr na ovim prostorima. Uostalom devedesete su bile godina rodjenja rejv kulture koju smo mi totalno promašili, a drugari sa gitarama su polako išli u penziju.

A

pre 5 godina

Nekima je Štulić vrhunac, nekima je ok, nekima je ako ne slušaš Štulića odmah si sa Pinka, nekima nije ništa posebno ali je slušljiv.

Rado sam ga slušao kao srednjoškolac i malo posle.Sada mi je zanimljiviji njegov prevodilački napor.Mislim da za to treba puno mozga i širine.

Goran

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Mukice, ti prvo da pročitaš i razumeš jedno pet hiljada knjiga da uopšte skontaš o čemu je Džoni pevao. Dok ne naučiš da sabiraš i oduzimaš ne petljaj se sa integralima i diferencijalnim jednačinama.

Ljubitelj Dosade

pre 5 godina

Koliko puta jos cemo cuti da je Dzoni ukrao Dylan-ovu pjesmu? Lily of the West je irska folk pjesma koju su mnogi obradjivali pa tako i Dylan. Da li to znaci da je i Dylan plagijator? Naravno da ne. Naucite razliku izmedju obrade (prepjeva) i plagijata.

Bubuleja

pre 5 godina

Џони је легенда. Сви гитаристи га волимо свирати
(joj, 10. decembar 2018 17:34)

Ma da, okrećeš 2-3 akorda i to je to.

Aleksandar

pre 5 godina

A Bora Đorđević i "Neću da budem član mafije" nije kritika partije?
(evo vam knjižica mafijska, 10. decembar 2018 18:33)

Jeste, ali definitivno ne može da se poredi sa "Kurvinim sinovima" ili "Nedeljnim komentarom". To su slojeviti tekstovi sa dubinom i porukama. Bora jeste bio kritičar sistema, ali i pevac za narodne mase.

mrgud

pre 5 godina

CATAPA
Iznenadjujuce jasan i pametan komentar. Steta sto ga vecina nece procitati, oni koji procitaju, uglavnom nece razumeti, i sto sve njih, izuzev malog broja onih koji razumeju, i onako nije briga.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Čuvena Dilanova "Lily of the west" posle 20 i kusur godina postade "usne vrele višnje". Udba im donosila ploče iz inostranstva a oni obrađivali. Naša rok scena je jedna velika laž. Čast Atomcima i EKV-u.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Iz udbinih arhiva - "Bijelo Dugme,Azru i Riblju Čorbu smo držali pod čeličnom pesnicom.Goran Bregović je prirodno bio prvi naš izbor.Divlje Jagode je osnovala engleska služba MI-6 a mi smo imali ubačen zdrav jugoslovenski element Alena Islamovića koji je radio na rasturanju grupe i kao nagradu je dobio mesto pevača u Bijelom Dugmetu.Sve je poteklo od Stana Dolanca koji je na partijskom sastanku rekao sledeće:"zašto moramo da bijemo studente? Napravićemo kao amerikanci klovnove od njih kroz muziku i tako ćemo da ih kontrolišemo".

NS voice

pre 5 godina

@beograđanin
Nije Ranković, već Janković. I ja sam to prvo pomislio, ali neko je to već napisao. A Gajić je kul tip, magistarski mu je bio Milan Mladenović. Svirao bas u Giftu.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Azra, Dugme i Riblja Čorba udbaški bendovi, Štulić plagijator, usne vrele višnje npr. ukrao od Boba Dilana, 2 albuma je cela ukrao, cela EX Yu rok scena je plagijat. Jedini su "čisti" Atomsko Sklonište i EKV, oni su ujedno i svetski bendovi.

miki

pre 5 godina

Branimir stulic je: jedan od kamena medjasa jugoslovenskog roka, solidan gitarista, pesnik, prvodio grcke klasike kako tako, igrao covek i fudbal, vozio i taksi... ma za vas koji ste nebitni u svakom pogledu a nasli ste da ga blatite iz samo vama znanih imbecilnih razloga GROMADA. covek koji je zaradio i spiskao brdo love a nije ukrao kao neki nasi "velikani" od sopstvenog naroda. ima jednu dobru recenicu koja ga karakterise dobro "je*es coveka koga svi vole". sad mu kao nalaze manu cale mu bio oficir?? pa nije bio general armije boga mu poljubim??! to sto ljudi ne vole rokenrol je njihova stvar i koga to briga ali svoje komplekse lecite na druge nacine a ne lupajuci o stulicu.

Direktor kontejnera

pre 5 godina

Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...
(room 1408, 10. decembar 2018 18:19)

Puno veci i gori sund su tehno i rep "muzika". To je sund svih sundeva...

Dundo Maroje

pre 5 godina

A Bora Đorđević i "Neću da budem član mafije" nije kritika partije?
(evo vam knjižica mafijska, 10. decembar 2018 18:33)

Samo otpevano 5 ili 10 godina posle smrti Tita.

Nexus

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Ti se "przi" na turbo folk, a mi cemo se i dalje loziti na Dzonija i Azru.

Марко

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!! 
(stoler, 10. decembar 2018 17:50) 

Сви ти рокери "уметници" су били синови полицајаца и војних лица, па су могли да купују дрогу к'о бомбоне.

Aleksandar

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!  
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)  

Сви ти рокери "уметници" су били синови полицајаца и војних лица, па су могли да купују дрогу к'о бомбоне.
(Марко, 10. decembar 2018 19:23)

Od ova dva komentara iznad, ne zna se koji je dubokoumniji. Toliko besmisla i gluposti u nekoliko redova teksta. Svaka čast autorima.

wer

pre 5 godina

pa 'nako, bilo je tu i nesto r'n'r, al dosta i lagano-dziberskih elemenata...

razumem zasto se balkanci prze na njega, al realno je bilo bas dobrih bendova u to vreme, ne vidim da je azra nesto bas veoma bitna..

svakom svoje

Pop

pre 5 godina

Ne može AZRA da se shvati iz ovog vremena, kao što ja ne mogu da shvatim Tupaka na primer, mada ih ne bih poredio, osim po nerazumevanju generacija...

Petar Pan

pre 5 godina

Dzoni je jedan od najvecih pesnika regiona ikada, pored kvaliteta poezije tu je i upravo taj kriticki stav koji ima potpuno smisla... Mozda je njegova poezija moderna i napadna ali neosporna i prekvalitetna... Kada vidim drustvo i "umetnost" danas muka me uhvati i poenta Stulicevih pesama sve vise ima smisla a kvalitet samo raste... Ako mislimo da nam obrazovni sistem sluzi za nesto njegova dela treba da budu deo knjizevnosti sto pre... Zavrsio bih strofom iz njegove pesme, cisto ako neko sumnja...

Rekoh sebi:"Moj Boze",koliko demagogije sustavno poredane

U Artiljerijske salve
Koliko pokradenih misli iza kojih ne stoji
Nista osim mrznje,sujete,vlasti
I koliko pokvarenosti treba da se
Izlije pred nase noge
I kako je do neprepoznavanja dovedena
Sustina prevare

stoler

pre 5 godina

Ja licno se przim na Darkwoode, Disciplinu, Sarla, Obojeni, Block Out sto se tice domace muzike. Eto samo nesto da navedem, daleko sam od granda i tih budalastina. I tako...

Ostao ovde

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Verujem ja da su tebi Saban Saulic i Aca Lukas vrh ali to je tvoj problem i tvoj sistem vrednosti.

Mile

pre 5 godina

U vezi citata iz naslova, Gajiću, Vi niste išli u beogradska pozorišta šezdesetih ili sedamdesetih godina prošlog veka, ali mogli ste da pročitate i raspitate se. Inače, Džoniju kapa dole i dubok naklon.

ja hocu da budem aMoniman

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

ako se zezas onda ok, a ako si ozbiljan zivo me zanima na sta se ti przis sem na suncokretovo ulje.

room 1408

pre 5 godina

Stoler@
Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...

Čičaaa

pre 5 godina

Štulić ima dobre tekstove i muziku ali nije on nikad bio protiv sistema već baš suprotno, in je bio za sistem, što je i potvrdio 90-ih. Otac mu je bio oficir, dakle sasvim lojalan partiji i sistemu, živeli su od sistema i dobro su živeli. Deca ondašnjih drugova su imala privilegij i da budu kao “buntovna” a sve je to bilo kontrolisano i u meri u kojoj partija dozvoli. Tako su deca drugova i oficira pisala po studentskim listovima i glumatala “liberale” a ustvari listovi su bili izmišljeni da bas ta deca dobiju honorare i da partija pokaže da je olabavila i da je tu “velika sloboda”. A kad se sistem raspadao ta ista deca su pokazala da su veći Jugosloveni od drugova očeva. Šatro buntovni, šatro protiv sistema, a ustvari zlatna privilegovana omladina sistema.

CATAPA

pre 5 godina

U vremenu idiokratije ulazimo i u epohu književnosti za nepismene. Uostalom, Bob Dilan je već dobio Nobela...
Znam da neki misle kako je to napredak književnosti, korak dalje u demokratizovanju književnosti koja više i ne mora da bude pisana. Nije, to je korak nazad u primitivno društvo pripovedača i pevača okupljenih oko vatre. Vremenom, kada idiokratija ukine pisanu reč, samo takva književnost će i ostati.
Kakve čitanke, o čemu ovi trabunjaju? Čitanke poezije će u najboljem slučaju biti kompilacija video klipova, a proza je već sada filmovana. Sledećeg Nobela za književnost će verovatno dobiti neki pisac scenarija.

Nekada su ljudi čitali Reja Bredberija. Koliko je danas takvih, a koliko onih koji su gledali film Farenhajt 451? Zašto baš taj primer? Pročitajte knjigu pa ćete razumeti. Ako niste, i nećete. Ni pročitati, ni razumeti.

Libero

pre 5 godina

Lenon prvi put sretne Dilana i krene da smara oko neke pesme, tipa dubina, duhovna vertikala itd. Ovaj ga odmeri i procedi - Ma nemam pojma bio sam naduvan ko konj. Tako i svi ovi koji se previše lože. Imao par dobrih pesama, svoj u nekom svom filmu i ništa više. Mada ni to nije malo.

bzvz

pre 5 godina

Stulic je zanimljiv u malim dozama, u vecim je malo naporan, posebno je tesko slusati njegov neprijatni glas koji ima u sebi licko ruralnu komponentu. Ali, stihovi pesama su originalni sa neocekivanim metaforama. Pesme komponuje tako sto uprosti neke hitove koji su ga dojmili i inkorporira svoju poeziju.

stoler

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!

room 1408

pre 5 godina

“Mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti,
uvek netko oko nas dodje pa nam prijeti,
ni bendovi vise nisu visee kao sto su bili,
moj se amaterski priprema da sviri,
Balkane,Balkane,Balkane moj,
budi mi silan i dobro mi stoj”
Genijalac!!!!

ja hocu da budem aMoniman

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

ako se zezas onda ok, a ako si ozbiljan zivo me zanima na sta se ti przis sem na suncokretovo ulje.

room 1408

pre 5 godina

“Mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti,
uvek netko oko nas dodje pa nam prijeti,
ni bendovi vise nisu visee kao sto su bili,
moj se amaterski priprema da sviri,
Balkane,Balkane,Balkane moj,
budi mi silan i dobro mi stoj”
Genijalac!!!!

miki

pre 5 godina

Branimir stulic je: jedan od kamena medjasa jugoslovenskog roka, solidan gitarista, pesnik, prvodio grcke klasike kako tako, igrao covek i fudbal, vozio i taksi... ma za vas koji ste nebitni u svakom pogledu a nasli ste da ga blatite iz samo vama znanih imbecilnih razloga GROMADA. covek koji je zaradio i spiskao brdo love a nije ukrao kao neki nasi "velikani" od sopstvenog naroda. ima jednu dobru recenicu koja ga karakterise dobro "je*es coveka koga svi vole". sad mu kao nalaze manu cale mu bio oficir?? pa nije bio general armije boga mu poljubim??! to sto ljudi ne vole rokenrol je njihova stvar i koga to briga ali svoje komplekse lecite na druge nacine a ne lupajuci o stulicu.

room 1408

pre 5 godina

Stoler@
Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...

Nexus

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Ti se "przi" na turbo folk, a mi cemo se i dalje loziti na Dzonija i Azru.

Ostao ovde

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Verujem ja da su tebi Saban Saulic i Aca Lukas vrh ali to je tvoj problem i tvoj sistem vrednosti.

Mile

pre 5 godina

U vezi citata iz naslova, Gajiću, Vi niste išli u beogradska pozorišta šezdesetih ili sedamdesetih godina prošlog veka, ali mogli ste da pročitate i raspitate se. Inače, Džoniju kapa dole i dubok naklon.

CATAPA

pre 5 godina

U vremenu idiokratije ulazimo i u epohu književnosti za nepismene. Uostalom, Bob Dilan je već dobio Nobela...
Znam da neki misle kako je to napredak književnosti, korak dalje u demokratizovanju književnosti koja više i ne mora da bude pisana. Nije, to je korak nazad u primitivno društvo pripovedača i pevača okupljenih oko vatre. Vremenom, kada idiokratija ukine pisanu reč, samo takva književnost će i ostati.
Kakve čitanke, o čemu ovi trabunjaju? Čitanke poezije će u najboljem slučaju biti kompilacija video klipova, a proza je već sada filmovana. Sledećeg Nobela za književnost će verovatno dobiti neki pisac scenarija.

Nekada su ljudi čitali Reja Bredberija. Koliko je danas takvih, a koliko onih koji su gledali film Farenhajt 451? Zašto baš taj primer? Pročitajte knjigu pa ćete razumeti. Ako niste, i nećete. Ni pročitati, ni razumeti.

Pop

pre 5 godina

Ne može AZRA da se shvati iz ovog vremena, kao što ja ne mogu da shvatim Tupaka na primer, mada ih ne bih poredio, osim po nerazumevanju generacija...

Čičaaa

pre 5 godina

Štulić ima dobre tekstove i muziku ali nije on nikad bio protiv sistema već baš suprotno, in je bio za sistem, što je i potvrdio 90-ih. Otac mu je bio oficir, dakle sasvim lojalan partiji i sistemu, živeli su od sistema i dobro su živeli. Deca ondašnjih drugova su imala privilegij i da budu kao “buntovna” a sve je to bilo kontrolisano i u meri u kojoj partija dozvoli. Tako su deca drugova i oficira pisala po studentskim listovima i glumatala “liberale” a ustvari listovi su bili izmišljeni da bas ta deca dobiju honorare i da partija pokaže da je olabavila i da je tu “velika sloboda”. A kad se sistem raspadao ta ista deca su pokazala da su veći Jugosloveni od drugova očeva. Šatro buntovni, šatro protiv sistema, a ustvari zlatna privilegovana omladina sistema.

uvijek uvijek ista prica

pre 5 godina

Kosa mi se na glavi dize i strasno me ljuti
Kad vidim da idioti postaju cijenjeni ljudi....

Vi koji ne mozete da shvatite njegovu genijalnost bolji da ne gubite vreme i komentarisete o njemu,postoje stvari dostupne i za vase umove
Zauvek Dzoni ,veliki pozdrav za Majstora poezije i muzike!!!!

Rale

pre 5 godina

Stara dobra vremena kada je vrhunac bahatog ponašanja dece funkcionera bio da kupe gitaru i naprave rok bend. A pogledajte šta danas rade deca funkcionera...

Direktor kontejnera

pre 5 godina

Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...
(room 1408, 10. decembar 2018 18:19)

Puno veci i gori sund su tehno i rep "muzika". To je sund svih sundeva...

Libero

pre 5 godina

Lenon prvi put sretne Dilana i krene da smara oko neke pesme, tipa dubina, duhovna vertikala itd. Ovaj ga odmeri i procedi - Ma nemam pojma bio sam naduvan ko konj. Tako i svi ovi koji se previše lože. Imao par dobrih pesama, svoj u nekom svom filmu i ništa više. Mada ni to nije malo.

Ljubitelj Dosade

pre 5 godina

Koliko puta jos cemo cuti da je Dzoni ukrao Dylan-ovu pjesmu? Lily of the West je irska folk pjesma koju su mnogi obradjivali pa tako i Dylan. Da li to znaci da je i Dylan plagijator? Naravno da ne. Naucite razliku izmedju obrade (prepjeva) i plagijata.

Goran

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Mukice, ti prvo da pročitaš i razumeš jedno pet hiljada knjiga da uopšte skontaš o čemu je Džoni pevao. Dok ne naučiš da sabiraš i oduzimaš ne petljaj se sa integralima i diferencijalnim jednačinama.

Aleksandar

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!  
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)  

Сви ти рокери "уметници" су били синови полицајаца и војних лица, па су могли да купују дрогу к'о бомбоне.
(Марко, 10. decembar 2018 19:23)

Od ova dva komentara iznad, ne zna se koji je dubokoumniji. Toliko besmisla i gluposti u nekoliko redova teksta. Svaka čast autorima.

igor sulic

pre 5 godina

Bogami, zenske su se hvatale ako si slusao i tumacio Johnnija, a za sve ostale koji ga ne mogu skontati napisao je stihove:
"Onanija mi redovna
a mjesecna placa mizerna
Sto da radim bez akcije
po citavi dan..."!

stoler

pre 5 godina

Ja licno se przim na Darkwoode, Disciplinu, Sarla, Obojeni, Block Out sto se tice domace muzike. Eto samo nesto da navedem, daleko sam od granda i tih budalastina. I tako...

Petar Pan

pre 5 godina

Dzoni je jedan od najvecih pesnika regiona ikada, pored kvaliteta poezije tu je i upravo taj kriticki stav koji ima potpuno smisla... Mozda je njegova poezija moderna i napadna ali neosporna i prekvalitetna... Kada vidim drustvo i "umetnost" danas muka me uhvati i poenta Stulicevih pesama sve vise ima smisla a kvalitet samo raste... Ako mislimo da nam obrazovni sistem sluzi za nesto njegova dela treba da budu deo knjizevnosti sto pre... Zavrsio bih strofom iz njegove pesme, cisto ako neko sumnja...

Rekoh sebi:"Moj Boze",koliko demagogije sustavno poredane

U Artiljerijske salve
Koliko pokradenih misli iza kojih ne stoji
Nista osim mrznje,sujete,vlasti
I koliko pokvarenosti treba da se
Izlije pred nase noge
I kako je do neprepoznavanja dovedena
Sustina prevare

Aleksandar

pre 5 godina

A Bora Đorđević i "Neću da budem član mafije" nije kritika partije?
(evo vam knjižica mafijska, 10. decembar 2018 18:33)

Jeste, ali definitivno ne može da se poredi sa "Kurvinim sinovima" ili "Nedeljnim komentarom". To su slojeviti tekstovi sa dubinom i porukama. Bora jeste bio kritičar sistema, ali i pevac za narodne mase.

Tog dana je bio blago indisponiran

pre 5 godina

"Najmanje 20 njegovih pesama je zaslužilo da se nađe u nekoj literaturi za obrazovanje mlađih generacija."

Da, može, na primer, "Vatrogasac Fa-Fa". Ide otprilike ovako:

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Dodirni me samo jednom, draga...
Dodirni me samo jednom, draga...

Moja draga...

Dodirni me jednom, popuši mi ponos, draga!

Ti i ja, lutamo kroz noć
Potmulo je stenjao moj grad
Ispred nas, put bez povratka
Daleko se čula muzika

La-la-la-la-la-la-la...

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Verujem da će mlade generacije biti duševljene!

bzvz

pre 5 godina

Stulic je zanimljiv u malim dozama, u vecim je malo naporan, posebno je tesko slusati njegov neprijatni glas koji ima u sebi licko ruralnu komponentu. Ali, stihovi pesama su originalni sa neocekivanim metaforama. Pesme komponuje tako sto uprosti neke hitove koji su ga dojmili i inkorporira svoju poeziju.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Azra, Dugme i Riblja Čorba udbaški bendovi, Štulić plagijator, usne vrele višnje npr. ukrao od Boba Dilana, 2 albuma je cela ukrao, cela EX Yu rok scena je plagijat. Jedini su "čisti" Atomsko Sklonište i EKV, oni su ujedno i svetski bendovi.

stoler

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!

usne trule visnje

pre 5 godina

Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...
(room 1408, 10. decembar 2018 18:19)

Puno veci i gori sund su tehno i rep "muzika". To je sund svih sundeva...
(Direktor kontejnera, 10. decembar 2018 19:16)

kaze se "sundova" ;)

Марко

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!! 
(stoler, 10. decembar 2018 17:50) 

Сви ти рокери "уметници" су били синови полицајаца и војних лица, па су могли да купују дрогу к'о бомбоне.

Sandzaklija^^

pre 5 godina

Jugoslaviji je ovo napisao:

Ti si zena drugog sistema zelis da te zabavljam.
stojis iznad mojih prblema, za tebe sam tako mlad,

ti si žena za bogato društvo
lupešku kompaniju
ne dozvoljavaš nikome da te mijenja
povlačiš se u sebe.
---------------------
Poslije toga je pobjegao iz Jugoslavije.

Dundo Maroje

pre 5 godina

A Bora Đorđević i "Neću da budem član mafije" nije kritika partije?
(evo vam knjižica mafijska, 10. decembar 2018 18:33)

Samo otpevano 5 ili 10 godina posle smrti Tita.

Daniele

pre 5 godina

"Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!! "

Bacite ga lavovima! :-)

wer

pre 5 godina

pa 'nako, bilo je tu i nesto r'n'r, al dosta i lagano-dziberskih elemenata...

razumem zasto se balkanci prze na njega, al realno je bilo bas dobrih bendova u to vreme, ne vidim da je azra nesto bas veoma bitna..

svakom svoje

Bas dosta o Stulicu ovog meseca

pre 5 godina

Sta se desava pa je Stulic svako malo u medijima? Priznajem da mi je sa ovim zivotnim iskustvom mnogo simpaticniji nego kad sam bila mlada pateticna "alternativka" ali bas me zanima koji je razlog ovako cestih napisa o njemu?

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Iz udbinih arhiva - "Bijelo Dugme,Azru i Riblju Čorbu smo držali pod čeličnom pesnicom.Goran Bregović je prirodno bio prvi naš izbor.Divlje Jagode je osnovala engleska služba MI-6 a mi smo imali ubačen zdrav jugoslovenski element Alena Islamovića koji je radio na rasturanju grupe i kao nagradu je dobio mesto pevača u Bijelom Dugmetu.Sve je poteklo od Stana Dolanca koji je na partijskom sastanku rekao sledeće:"zašto moramo da bijemo studente? Napravićemo kao amerikanci klovnove od njih kroz muziku i tako ćemo da ih kontrolišemo".

tocka

pre 5 godina

Teško je govoriti o nekom bitnijem političkom angažmanu i društvenoj kritici i pomenuti bilo koji bend Ex-Yu do devedesetih godina. Možda bi to eto bilo Atomsko Sklonište. Oni su zaista imali direktne, veoma precizne i sablasno istinite tekstove. “Oni što dolaze za nama” je verovatno i najveća jugoslovenska pesma u tom smislu.
Taj sam momenat pred raspad zemlje pokrenuo je jedan mali broj bendova kao što su EKV i Azra, ako možemo uopšte govoriti u istom kontekstu Laibach.
Na našu žalost jedini direktni oponenti sistema sa dve sasvim suprotne strane bila su dva mainstream autora. Sa one narodne i nacionalističke strane bio je to Bora Djordjević, a sa druge gradjanske i kosmopolitske bio je to Djordje Balašević. Niko od ove dvojice se nije glasnije i jasnije opirao Miloševićevim socijalistima, Djordjević kao okoreli desničar, a Djole kao levičar. Ostalo je sve zanemarljivo. A tvrdji rokeri su samo pevali šalala, zato je i propao rnr na ovim prostorima. Uostalom devedesete su bile godina rodjenja rejv kulture koju smo mi totalno promašili, a drugari sa gitarama su polako išli u penziju.

Bubuleja

pre 5 godina

Џони је легенда. Сви гитаристи га волимо свирати
(joj, 10. decembar 2018 17:34)

Ma da, okrećeš 2-3 akorda i to je to.

A

pre 5 godina

Nekima je Štulić vrhunac, nekima je ok, nekima je ako ne slušaš Štulića odmah si sa Pinka, nekima nije ništa posebno ali je slušljiv.

Rado sam ga slušao kao srednjoškolac i malo posle.Sada mi je zanimljiviji njegov prevodilački napor.Mislim da za to treba puno mozga i širine.

NS voice

pre 5 godina

@beograđanin
Nije Ranković, već Janković. I ja sam to prvo pomislio, ali neko je to već napisao. A Gajić je kul tip, magistarski mu je bio Milan Mladenović. Svirao bas u Giftu.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Čuvena Dilanova "Lily of the west" posle 20 i kusur godina postade "usne vrele višnje". Udba im donosila ploče iz inostranstva a oni obrađivali. Naša rok scena je jedna velika laž. Čast Atomcima i EKV-u.

mrgud

pre 5 godina

CATAPA
Iznenadjujuce jasan i pametan komentar. Steta sto ga vecina nece procitati, oni koji procitaju, uglavnom nece razumeti, i sto sve njih, izuzev malog broja onih koji razumeju, i onako nije briga.

m

pre 5 godina

@stoler Prvo si nicim izazvan izvredjao coveka koji ne moze da ti odgovori da je "smarac","tatin sin","sin policajca"???pa kad ti je masa ljudi ukazala da nisi bas u pravu i da ti rezon nije dobar,naravno propraceno gomilom minusa ti si pokusao da se "operes"kako ti slusas neke ozbiljne grupe i da nisi u dusi bas tako los momak.kada ti ni to nije pomoglo ponovo si pokazao svoju "tamnu stranu"i rekao da kvazi rokeri nemaju veze s mozgom???vidi lafcino da ti kazem jednu finsku narodnu"razgovor je srebro a cutanje zlato...ti se drzi zlata!

Mihajlo

pre 5 godina

Po mom skromnom misljenju, najbolja pesma ikada napisana na nasem jeziku (kada se radi o muzickom zanru):
Kao i jucer...
Hvala gospodine Stulicu...

Gerrard

pre 5 godina

Штулић јесте један од највећих.Без дилеме.Само би подсетио да „Нећу да будем члан мафије"није једина песма Рибље Чорбе која има везе са одпором ка режиму.Ту су и "ја ратујем сам"Правила,правила"па и цели албум Истина,где су „погледај дом свој анђеле"и "дворска будала"....

jest

pre 5 godina

Nesporna je Dzonijeva poezija. No nemojmo zaboraviti Boska Obradovica, Duska Trifunovica...Obradovic je najpotcenjeniji pesnik YU rocka.

goran

pre 5 godina

....teško je živeti mirno sa svojom boli sve jedno da li je mačka crna ili bela.
kako da ne mislim na sive eminencije,
nevidljive ubojice efikasnih ruku?
kako da ne vidim njihove ruke dok mi šapuću TI SI MOJ TI SI MOJ, TI SI MOJ..,
album : ravno do dna , pesma : vrata podzemnih voda

Tozzinjo

pre 5 godina

Čekaj doktore malo. Sta je sa Buldozerom o dkandalom na bini "mi smo svi na strani partije, mi smo svi na strani druga tita, kratko rečeno mi smo svi nastrani "...sta je sa"crko marsal" ne leta karajlica? Šta je sa "odbrana i poslednji dani" od idola? Šta je sa antologija im stihovima "ali to je naša stvar, biti ružan pametan i mlad, ionako (u ovoj državi to) nema veze "?
Mnogo toga si propustio dragi doktore. Stulic jeste veliki ali je isto tako i precenjen. Kao i M Mladenović. Za ekv pogledati pod gang of four, pod xtc (posebno) i pod the fall i mark e Smith kad pričamo o originalnosti. Tačno je da je stih "ne bih da kopam po djubretu sreće jer ne bih da zaprljam ruke " epohalan...ali da je Mladenović umesto Hanke paldum otpevao Milićeve stihove "još uvek sanjam da srećan se budim " danas bi mu stajali na spomeniku. Ps izvinjavam se zbog grešaka pri kucanju, kucam s telefona

ssss

pre 5 godina

Smak, Atomci, Azra, Ekv, Corba, Yu grupa, Dugme.... Izbor je bio odlican, a vrijeme nekako slobodnije, opustenije. I onda skontas, pa im'o sam 30 godina manje.

stoler

pre 5 godina

dzoni,bora i bajaga borci protivu sistema,nista smesnije nema od toga. Cuveni peca popovic, takodje "roker" kao i ovaj goran,aleksandar nacitani,ivana koja bi menjala 90% scene iz devedesetih bi se odusevio konstatacijama ovih ljutih rokera. A svi zajedno sa rokenrolom veze nemaju. Kao sto rekoh Darkwood Dub,Obojeni,Block Out,KKN,Boye,Disciplina,Sarlo... to je deo. I to je ono kad pricamo o pravom rokenrolu. Ali tesko da mogu sa vama o tome da diskutujem,ipak sam ja turbo folk za vas.

Stari Zemunac

pre 5 godina

(CATAPA, 10. decembar 2018 18:10) # Link komentara

Slazem se sa tobom da Bob Dylan nije zasluzio nobelovu nagradu za knjizevnost, ali samo iz razloga sto on nije knjizevnik nego pevac i kantautor. Sto se tice kvaliteta njegovih pesama one su stvarno kvalitetne i stavljati ih u nekakvu idiokratiju moze samo covek koji ne zna, ili zna samo osnove engleskog jezika. Preporucujem ti da poslusas za pocetak "Ballad of thin man", pa zatim i "All along the watchtower", moze i Hendrix verzija, ako si tanak sa engleskim zamoli nekog ko zna dobro da ti prevede, pa onda pricaj.

Brigate Rosse

pre 5 godina

Pankrti, Paraf, Prljavo kazaliste.....i drugi pankeri su prvi pevali i pisali protiv sistema u SFRJ.Ne Azra. Cak i Stulic je u pesmi "Balkan" rekao:" Brijem bradu, brkove da licim na Pankrte". Imate i dokumentarac "Sretno djete" u kome se opisuje njegov kulturni sok i odusevljenje kada ih je prvi put gledao u Zagrebu.Dzoni je nedvosmisleno dobar, ali pankeri su prvi poceli da prozivaju nepravedni sistem.
Pankrt, pankrt!!!!

Supernova

pre 5 godina

Za neinformisane...dr Gajić je prethodno magistrirao na temi rok poezija Milana Mladenovića. Čo'ek jeste roker, muzičar, novinar, rok kritičar dugo godina, profesor...i stvarno dr za r'n'r. Pogledajte i https://www.danas.rs/kultura/drugi-boravak-branimira-stulica-u-kraljevu/

Mirko

pre 5 godina

Neko reče, "kada ga Džoni oplete tužbom". Štulić jeste zanimljiv baš zbog plahovite naravi. Svi čekaju njegovu reakciju iz svojevoljno izabrane izolacije. Nije poenta u tome. Svrha je da je Štulić kao autor smešten u naučni okvir i njegov opus analiziran sa aspekta književnosti. Stihovi su mu postali besmrtni, bez obzira na njegovu borbu i zalaganje zasnovane na autorskim pravima. Šta će biti sa njima kada umre, kada on jedini polaže pravo na njih?

stoler

pre 5 godina

Prvo nemam ja sta da se perem,a svoje misljenja iskazujem ne zbog pluseva i minusa kao vi,vec zato sto tako mislim i zelim to da napisem. U cemu je tvoj problem lafcino? Te dubokoumne narodne poslovice ostavi za neke druge. Jos puno ljudi je ovde objasnilo dosta o ovome sto sam ja napisao. Vece splacine od azre,corbe,kikija i te kvazi rokerske scene nikad nije bilo i nikad nece biti.

stoler

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Azra, Dugme i Riblja Čorba udbaški bendovi, Štulić plagijator, usne vrele višnje npr. ukrao od Boba Dilana, 2 albuma je cela ukrao, cela EX Yu rok scena je plagijat. Jedini su "čisti" Atomsko Sklonište i EKV, oni su ujedno i svetski bendovi.

Libero

pre 5 godina

Lenon prvi put sretne Dilana i krene da smara oko neke pesme, tipa dubina, duhovna vertikala itd. Ovaj ga odmeri i procedi - Ma nemam pojma bio sam naduvan ko konj. Tako i svi ovi koji se previše lože. Imao par dobrih pesama, svoj u nekom svom filmu i ništa više. Mada ni to nije malo.

Марко

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!! 
(stoler, 10. decembar 2018 17:50) 

Сви ти рокери "уметници" су били синови полицајаца и војних лица, па су могли да купују дрогу к'о бомбоне.

Čičaaa

pre 5 godina

Štulić ima dobre tekstove i muziku ali nije on nikad bio protiv sistema već baš suprotno, in je bio za sistem, što je i potvrdio 90-ih. Otac mu je bio oficir, dakle sasvim lojalan partiji i sistemu, živeli su od sistema i dobro su živeli. Deca ondašnjih drugova su imala privilegij i da budu kao “buntovna” a sve je to bilo kontrolisano i u meri u kojoj partija dozvoli. Tako su deca drugova i oficira pisala po studentskim listovima i glumatala “liberale” a ustvari listovi su bili izmišljeni da bas ta deca dobiju honorare i da partija pokaže da je olabavila i da je tu “velika sloboda”. A kad se sistem raspadao ta ista deca su pokazala da su veći Jugosloveni od drugova očeva. Šatro buntovni, šatro protiv sistema, a ustvari zlatna privilegovana omladina sistema.

wer

pre 5 godina

pa 'nako, bilo je tu i nesto r'n'r, al dosta i lagano-dziberskih elemenata...

razumem zasto se balkanci prze na njega, al realno je bilo bas dobrih bendova u to vreme, ne vidim da je azra nesto bas veoma bitna..

svakom svoje

bzvz

pre 5 godina

Stulic je zanimljiv u malim dozama, u vecim je malo naporan, posebno je tesko slusati njegov neprijatni glas koji ima u sebi licko ruralnu komponentu. Ali, stihovi pesama su originalni sa neocekivanim metaforama. Pesme komponuje tako sto uprosti neke hitove koji su ga dojmili i inkorporira svoju poeziju.

Tog dana je bio blago indisponiran

pre 5 godina

"Najmanje 20 njegovih pesama je zaslužilo da se nađe u nekoj literaturi za obrazovanje mlađih generacija."

Da, može, na primer, "Vatrogasac Fa-Fa". Ide otprilike ovako:

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Dodirni me samo jednom, draga...
Dodirni me samo jednom, draga...

Moja draga...

Dodirni me jednom, popuši mi ponos, draga!

Ti i ja, lutamo kroz noć
Potmulo je stenjao moj grad
Ispred nas, put bez povratka
Daleko se čula muzika

La-la-la-la-la-la-la...

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!
La-la-la-la-la, la-la-la, la-la-la!
Fa-Fa-La-Si-Mi-Ti-Fa-La-Ti!

Verujem da će mlade generacije biti duševljene!

stoler

pre 5 godina

Ja licno se przim na Darkwoode, Disciplinu, Sarla, Obojeni, Block Out sto se tice domace muzike. Eto samo nesto da navedem, daleko sam od granda i tih budalastina. I tako...

Direktor kontejnera

pre 5 godina

Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...
(room 1408, 10. decembar 2018 18:19)

Puno veci i gori sund su tehno i rep "muzika". To je sund svih sundeva...

Daniele

pre 5 godina

"Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!! "

Bacite ga lavovima! :-)

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Čuvena Dilanova "Lily of the west" posle 20 i kusur godina postade "usne vrele višnje". Udba im donosila ploče iz inostranstva a oni obrađivali. Naša rok scena je jedna velika laž. Čast Atomcima i EKV-u.

CATAPA

pre 5 godina

U vremenu idiokratije ulazimo i u epohu književnosti za nepismene. Uostalom, Bob Dilan je već dobio Nobela...
Znam da neki misle kako je to napredak književnosti, korak dalje u demokratizovanju književnosti koja više i ne mora da bude pisana. Nije, to je korak nazad u primitivno društvo pripovedača i pevača okupljenih oko vatre. Vremenom, kada idiokratija ukine pisanu reč, samo takva književnost će i ostati.
Kakve čitanke, o čemu ovi trabunjaju? Čitanke poezije će u najboljem slučaju biti kompilacija video klipova, a proza je već sada filmovana. Sledećeg Nobela za književnost će verovatno dobiti neki pisac scenarija.

Nekada su ljudi čitali Reja Bredberija. Koliko je danas takvih, a koliko onih koji su gledali film Farenhajt 451? Zašto baš taj primer? Pročitajte knjigu pa ćete razumeti. Ako niste, i nećete. Ni pročitati, ni razumeti.

ja hocu da budem aMoniman

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

ako se zezas onda ok, a ako si ozbiljan zivo me zanima na sta se ti przis sem na suncokretovo ulje.

room 1408

pre 5 godina

“Mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti,
uvek netko oko nas dodje pa nam prijeti,
ni bendovi vise nisu visee kao sto su bili,
moj se amaterski priprema da sviri,
Balkane,Balkane,Balkane moj,
budi mi silan i dobro mi stoj”
Genijalac!!!!

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Iz udbinih arhiva - "Bijelo Dugme,Azru i Riblju Čorbu smo držali pod čeličnom pesnicom.Goran Bregović je prirodno bio prvi naš izbor.Divlje Jagode je osnovala engleska služba MI-6 a mi smo imali ubačen zdrav jugoslovenski element Alena Islamovića koji je radio na rasturanju grupe i kao nagradu je dobio mesto pevača u Bijelom Dugmetu.Sve je poteklo od Stana Dolanca koji je na partijskom sastanku rekao sledeće:"zašto moramo da bijemo studente? Napravićemo kao amerikanci klovnove od njih kroz muziku i tako ćemo da ih kontrolišemo".

Bubuleja

pre 5 godina

Џони је легенда. Сви гитаристи га волимо свирати
(joj, 10. decembar 2018 17:34)

Ma da, okrećeš 2-3 akorda i to je to.

Nexus

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Ti se "przi" na turbo folk, a mi cemo se i dalje loziti na Dzonija i Azru.

room 1408

pre 5 godina

Stoler@
Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...

Ostao ovde

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Verujem ja da su tebi Saban Saulic i Aca Lukas vrh ali to je tvoj problem i tvoj sistem vrednosti.

miki

pre 5 godina

Branimir stulic je: jedan od kamena medjasa jugoslovenskog roka, solidan gitarista, pesnik, prvodio grcke klasike kako tako, igrao covek i fudbal, vozio i taksi... ma za vas koji ste nebitni u svakom pogledu a nasli ste da ga blatite iz samo vama znanih imbecilnih razloga GROMADA. covek koji je zaradio i spiskao brdo love a nije ukrao kao neki nasi "velikani" od sopstvenog naroda. ima jednu dobru recenicu koja ga karakterise dobro "je*es coveka koga svi vole". sad mu kao nalaze manu cale mu bio oficir?? pa nije bio general armije boga mu poljubim??! to sto ljudi ne vole rokenrol je njihova stvar i koga to briga ali svoje komplekse lecite na druge nacine a ne lupajuci o stulicu.

tocka

pre 5 godina

Teško je govoriti o nekom bitnijem političkom angažmanu i društvenoj kritici i pomenuti bilo koji bend Ex-Yu do devedesetih godina. Možda bi to eto bilo Atomsko Sklonište. Oni su zaista imali direktne, veoma precizne i sablasno istinite tekstove. “Oni što dolaze za nama” je verovatno i najveća jugoslovenska pesma u tom smislu.
Taj sam momenat pred raspad zemlje pokrenuo je jedan mali broj bendova kao što su EKV i Azra, ako možemo uopšte govoriti u istom kontekstu Laibach.
Na našu žalost jedini direktni oponenti sistema sa dve sasvim suprotne strane bila su dva mainstream autora. Sa one narodne i nacionalističke strane bio je to Bora Djordjević, a sa druge gradjanske i kosmopolitske bio je to Djordje Balašević. Niko od ove dvojice se nije glasnije i jasnije opirao Miloševićevim socijalistima, Djordjević kao okoreli desničar, a Djole kao levičar. Ostalo je sve zanemarljivo. A tvrdji rokeri su samo pevali šalala, zato je i propao rnr na ovim prostorima. Uostalom devedesete su bile godina rodjenja rejv kulture koju smo mi totalno promašili, a drugari sa gitarama su polako išli u penziju.

Aleksandar

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!  
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)  

Сви ти рокери "уметници" су били синови полицајаца и војних лица, па су могли да купују дрогу к'о бомбоне.
(Марко, 10. decembar 2018 19:23)

Od ova dva komentara iznad, ne zna se koji je dubokoumniji. Toliko besmisla i gluposti u nekoliko redova teksta. Svaka čast autorima.

Goran

pre 5 godina

Stulic je jednako besmislen lik kao Joko Ono o kojoj je bio tekst pre neki dan. Nikad nisam kontao to przenje na Azru i njega, besmislen bend apsolutno. A on sin policajca koji kao nema dlake na jeziku pa toboze kritikuje ondasnju vlast. Kada je tatica tu lako je biti baja. Smarac!!!
(stoler, 10. decembar 2018 17:50)

Mukice, ti prvo da pročitaš i razumeš jedno pet hiljada knjiga da uopšte skontaš o čemu je Džoni pevao. Dok ne naučiš da sabiraš i oduzimaš ne petljaj se sa integralima i diferencijalnim jednačinama.

uvijek uvijek ista prica

pre 5 godina

Kosa mi se na glavi dize i strasno me ljuti
Kad vidim da idioti postaju cijenjeni ljudi....

Vi koji ne mozete da shvatite njegovu genijalnost bolji da ne gubite vreme i komentarisete o njemu,postoje stvari dostupne i za vase umove
Zauvek Dzoni ,veliki pozdrav za Majstora poezije i muzike!!!!

Mile

pre 5 godina

U vezi citata iz naslova, Gajiću, Vi niste išli u beogradska pozorišta šezdesetih ili sedamdesetih godina prošlog veka, ali mogli ste da pročitate i raspitate se. Inače, Džoniju kapa dole i dubok naklon.

Bas dosta o Stulicu ovog meseca

pre 5 godina

Sta se desava pa je Stulic svako malo u medijima? Priznajem da mi je sa ovim zivotnim iskustvom mnogo simpaticniji nego kad sam bila mlada pateticna "alternativka" ali bas me zanima koji je razlog ovako cestih napisa o njemu?

stoler

pre 5 godina

dzoni,bora i bajaga borci protivu sistema,nista smesnije nema od toga. Cuveni peca popovic, takodje "roker" kao i ovaj goran,aleksandar nacitani,ivana koja bi menjala 90% scene iz devedesetih bi se odusevio konstatacijama ovih ljutih rokera. A svi zajedno sa rokenrolom veze nemaju. Kao sto rekoh Darkwood Dub,Obojeni,Block Out,KKN,Boye,Disciplina,Sarlo... to je deo. I to je ono kad pricamo o pravom rokenrolu. Ali tesko da mogu sa vama o tome da diskutujem,ipak sam ja turbo folk za vas.

Aleksandar

pre 5 godina

A Bora Đorđević i "Neću da budem član mafije" nije kritika partije?
(evo vam knjižica mafijska, 10. decembar 2018 18:33)

Jeste, ali definitivno ne može da se poredi sa "Kurvinim sinovima" ili "Nedeljnim komentarom". To su slojeviti tekstovi sa dubinom i porukama. Bora jeste bio kritičar sistema, ali i pevac za narodne mase.

Sandzaklija^^

pre 5 godina

Jugoslaviji je ovo napisao:

Ti si zena drugog sistema zelis da te zabavljam.
stojis iznad mojih prblema, za tebe sam tako mlad,

ti si žena za bogato društvo
lupešku kompaniju
ne dozvoljavaš nikome da te mijenja
povlačiš se u sebe.
---------------------
Poslije toga je pobjegao iz Jugoslavije.

stoler

pre 5 godina

Prvo nemam ja sta da se perem,a svoje misljenja iskazujem ne zbog pluseva i minusa kao vi,vec zato sto tako mislim i zelim to da napisem. U cemu je tvoj problem lafcino? Te dubokoumne narodne poslovice ostavi za neke druge. Jos puno ljudi je ovde objasnilo dosta o ovome sto sam ja napisao. Vece splacine od azre,corbe,kikija i te kvazi rokerske scene nikad nije bilo i nikad nece biti.

Pop

pre 5 godina

Ne može AZRA da se shvati iz ovog vremena, kao što ja ne mogu da shvatim Tupaka na primer, mada ih ne bih poredio, osim po nerazumevanju generacija...

Rale

pre 5 godina

Stara dobra vremena kada je vrhunac bahatog ponašanja dece funkcionera bio da kupe gitaru i naprave rok bend. A pogledajte šta danas rade deca funkcionera...

Ljubitelj Dosade

pre 5 godina

Koliko puta jos cemo cuti da je Dzoni ukrao Dylan-ovu pjesmu? Lily of the West je irska folk pjesma koju su mnogi obradjivali pa tako i Dylan. Da li to znaci da je i Dylan plagijator? Naravno da ne. Naucite razliku izmedju obrade (prepjeva) i plagijata.

Gerrard

pre 5 godina

Штулић јесте један од највећих.Без дилеме.Само би подсетио да „Нећу да будем члан мафије"није једина песма Рибље Чорбе која има везе са одпором ка режиму.Ту су и "ја ратујем сам"Правила,правила"па и цели албум Истина,где су „погледај дом свој анђеле"и "дворска будала"....

A

pre 5 godina

Nekima je Štulić vrhunac, nekima je ok, nekima je ako ne slušaš Štulića odmah si sa Pinka, nekima nije ništa posebno ali je slušljiv.

Rado sam ga slušao kao srednjoškolac i malo posle.Sada mi je zanimljiviji njegov prevodilački napor.Mislim da za to treba puno mozga i širine.

usne trule visnje

pre 5 godina

Zao mi je sto ova današnja omladina raste uz Grand i ostali “šund”... Bas ono iskreno žalim i sto si ti jedan takodje od njih... Tužno...
(room 1408, 10. decembar 2018 18:19)

Puno veci i gori sund su tehno i rep "muzika". To je sund svih sundeva...
(Direktor kontejnera, 10. decembar 2018 19:16)

kaze se "sundova" ;)

Dundo Maroje

pre 5 godina

A Bora Đorđević i "Neću da budem član mafije" nije kritika partije?
(evo vam knjižica mafijska, 10. decembar 2018 18:33)

Samo otpevano 5 ili 10 godina posle smrti Tita.

Petar Pan

pre 5 godina

Dzoni je jedan od najvecih pesnika regiona ikada, pored kvaliteta poezije tu je i upravo taj kriticki stav koji ima potpuno smisla... Mozda je njegova poezija moderna i napadna ali neosporna i prekvalitetna... Kada vidim drustvo i "umetnost" danas muka me uhvati i poenta Stulicevih pesama sve vise ima smisla a kvalitet samo raste... Ako mislimo da nam obrazovni sistem sluzi za nesto njegova dela treba da budu deo knjizevnosti sto pre... Zavrsio bih strofom iz njegove pesme, cisto ako neko sumnja...

Rekoh sebi:"Moj Boze",koliko demagogije sustavno poredane

U Artiljerijske salve
Koliko pokradenih misli iza kojih ne stoji
Nista osim mrznje,sujete,vlasti
I koliko pokvarenosti treba da se
Izlije pred nase noge
I kako je do neprepoznavanja dovedena
Sustina prevare

Mihajlo

pre 5 godina

Po mom skromnom misljenju, najbolja pesma ikada napisana na nasem jeziku (kada se radi o muzickom zanru):
Kao i jucer...
Hvala gospodine Stulicu...

Tozzinjo

pre 5 godina

Čekaj doktore malo. Sta je sa Buldozerom o dkandalom na bini "mi smo svi na strani partije, mi smo svi na strani druga tita, kratko rečeno mi smo svi nastrani "...sta je sa"crko marsal" ne leta karajlica? Šta je sa "odbrana i poslednji dani" od idola? Šta je sa antologija im stihovima "ali to je naša stvar, biti ružan pametan i mlad, ionako (u ovoj državi to) nema veze "?
Mnogo toga si propustio dragi doktore. Stulic jeste veliki ali je isto tako i precenjen. Kao i M Mladenović. Za ekv pogledati pod gang of four, pod xtc (posebno) i pod the fall i mark e Smith kad pričamo o originalnosti. Tačno je da je stih "ne bih da kopam po djubretu sreće jer ne bih da zaprljam ruke " epohalan...ali da je Mladenović umesto Hanke paldum otpevao Milićeve stihove "još uvek sanjam da srećan se budim " danas bi mu stajali na spomeniku. Ps izvinjavam se zbog grešaka pri kucanju, kucam s telefona

mrgud

pre 5 godina

CATAPA
Iznenadjujuce jasan i pametan komentar. Steta sto ga vecina nece procitati, oni koji procitaju, uglavnom nece razumeti, i sto sve njih, izuzev malog broja onih koji razumeju, i onako nije briga.

igor sulic

pre 5 godina

Bogami, zenske su se hvatale ako si slusao i tumacio Johnnija, a za sve ostale koji ga ne mogu skontati napisao je stihove:
"Onanija mi redovna
a mjesecna placa mizerna
Sto da radim bez akcije
po citavi dan..."!

m

pre 5 godina

@stoler Prvo si nicim izazvan izvredjao coveka koji ne moze da ti odgovori da je "smarac","tatin sin","sin policajca"???pa kad ti je masa ljudi ukazala da nisi bas u pravu i da ti rezon nije dobar,naravno propraceno gomilom minusa ti si pokusao da se "operes"kako ti slusas neke ozbiljne grupe i da nisi u dusi bas tako los momak.kada ti ni to nije pomoglo ponovo si pokazao svoju "tamnu stranu"i rekao da kvazi rokeri nemaju veze s mozgom???vidi lafcino da ti kazem jednu finsku narodnu"razgovor je srebro a cutanje zlato...ti se drzi zlata!

Stari Zemunac

pre 5 godina

(CATAPA, 10. decembar 2018 18:10) # Link komentara

Slazem se sa tobom da Bob Dylan nije zasluzio nobelovu nagradu za knjizevnost, ali samo iz razloga sto on nije knjizevnik nego pevac i kantautor. Sto se tice kvaliteta njegovih pesama one su stvarno kvalitetne i stavljati ih u nekakvu idiokratiju moze samo covek koji ne zna, ili zna samo osnove engleskog jezika. Preporucujem ti da poslusas za pocetak "Ballad of thin man", pa zatim i "All along the watchtower", moze i Hendrix verzija, ako si tanak sa engleskim zamoli nekog ko zna dobro da ti prevede, pa onda pricaj.

Brigate Rosse

pre 5 godina

Pankrti, Paraf, Prljavo kazaliste.....i drugi pankeri su prvi pevali i pisali protiv sistema u SFRJ.Ne Azra. Cak i Stulic je u pesmi "Balkan" rekao:" Brijem bradu, brkove da licim na Pankrte". Imate i dokumentarac "Sretno djete" u kome se opisuje njegov kulturni sok i odusevljenje kada ih je prvi put gledao u Zagrebu.Dzoni je nedvosmisleno dobar, ali pankeri su prvi poceli da prozivaju nepravedni sistem.
Pankrt, pankrt!!!!

ssss

pre 5 godina

Smak, Atomci, Azra, Ekv, Corba, Yu grupa, Dugme.... Izbor je bio odlican, a vrijeme nekako slobodnije, opustenije. I onda skontas, pa im'o sam 30 godina manje.

Supernova

pre 5 godina

Za neinformisane...dr Gajić je prethodno magistrirao na temi rok poezija Milana Mladenovića. Čo'ek jeste roker, muzičar, novinar, rok kritičar dugo godina, profesor...i stvarno dr za r'n'r. Pogledajte i https://www.danas.rs/kultura/drugi-boravak-branimira-stulica-u-kraljevu/

NS voice

pre 5 godina

@beograđanin
Nije Ranković, već Janković. I ja sam to prvo pomislio, ali neko je to već napisao. A Gajić je kul tip, magistarski mu je bio Milan Mladenović. Svirao bas u Giftu.

goran

pre 5 godina

....teško je živeti mirno sa svojom boli sve jedno da li je mačka crna ili bela.
kako da ne mislim na sive eminencije,
nevidljive ubojice efikasnih ruku?
kako da ne vidim njihove ruke dok mi šapuću TI SI MOJ TI SI MOJ, TI SI MOJ..,
album : ravno do dna , pesma : vrata podzemnih voda

jest

pre 5 godina

Nesporna je Dzonijeva poezija. No nemojmo zaboraviti Boska Obradovica, Duska Trifunovica...Obradovic je najpotcenjeniji pesnik YU rocka.

Mirko

pre 5 godina

Neko reče, "kada ga Džoni oplete tužbom". Štulić jeste zanimljiv baš zbog plahovite naravi. Svi čekaju njegovu reakciju iz svojevoljno izabrane izolacije. Nije poenta u tome. Svrha je da je Štulić kao autor smešten u naučni okvir i njegov opus analiziran sa aspekta književnosti. Stihovi su mu postali besmrtni, bez obzira na njegovu borbu i zalaganje zasnovane na autorskim pravima. Šta će biti sa njima kada umre, kada on jedini polaže pravo na njih?