- Komentari -
  1. Dule, ja sam samo prenio što je na stranicama beogradske Politike komentirao jedan Rus. Inače, Kominterna je bila ozbiljna organizacija. Zar misliš da nisu mogli dobiti otiske prstiju iz bilo koje godine?

    --

    @DŠ To je možda zato jer vašim dosijeima nije za verovati. Kao prvo, reci nam otkud vama Titov otisak prstiju iz 1908. godine? (Dušan, 10. jul 2018 16:55)
    (, 14. jul 2018 12:54)

    # Link komentara

  2. Svi vi koji se trudite svih ovih decenija da omalovažite Tita, da ga gurnete na marginu istorije, u zaborav, da ga prikažete kao diktatopra, izlapelog šepavca, čoveka bez vizije...znajte ovo: Tito je za narode na Balkanu uradio više nego svi vaši sitni, slavohlepni kraljevi zajedno. Narodi će ga pamtiti kao čoveka koji je malom čoveku dao šansu za život i standard. Setite se toga kad se znojavi, preumorni, prljavi, kvarnih zuba i puni sitnih bolesti budete gurali u nekom još smrdljivijem autobusu na povratku kući sa posla koji ne vredi ni hranarine kuju jedva dobijate...i dok blenete u vile i besne automobile dilera koji peru pare u tzv. građevini i industriji. Setite se toga, i ne se...te više.
    (Brka, 11. jul 2018 21:14)

    # Link komentara

  3. Istorija je neumoljiva i uvek pokaze istinu. Istina je da je Marsal bio najveci neprijatelj Srba u istoriji.
    (MaironDrake, 11. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  4. @Predrag
    Da,Krakevina je hapsila one koji su bili članovi KPJ - ekspozituee jedne strane sile koja je bila antiversajska u to vreme.
    Hapsoli su ljude koji su davali podršku VMRO,Kosovskom komitetu i Ličkom ustanku (koji je poveo Andrija Artuković).
    Kamo sreće da je to rađeno temeljno i da su austrokomunisti eliminisani pre početka rata,koji su iskoristili za uzimanje vlasti.
    Ne bi bilo ni zločina u Čačku,Milanovcu,Užicu 1941.(preko 1000 civilnih žrtava) Levih skretanja u CG niti bi Hercegovina osetila crveni teror.
    Ne bi bili radosti Ivo Lole Ribara što Zemun pripada NDH,dogovora u Rogatici ,Martovskih "pregovora" (partizani,spremte mitraljeze,da čeksmo kralja i Engleze) ,sadejstva sa Francetićevim snagama u borbama za istočnu Bosnu,ne bi nam Marko Mesić vršljao po zapadnoj Srbiji 1944. (pravo iz ruskog zarobljeništva,sa još preko 400 preživelih saboraca) i na kraju - ne bi bila izvršena reokupacija Srbije 1944.
    Ne bi zapatili ovo čega ni danas ne možemo da se otresemo.
    (Komša, 11. jul 2018 10:17)

    # Link komentara

  5. Kraljevina je bila toliko "demokratska" da je zabranila rad komunističke partije a njene članove hapsila.

    Predrag

    Da, Kraljevina je bila demokratska jer su ti isti komunisti u zatvorima čitali i prevodili "Kapital" Karla Marksa. Pitajte preživele informbirovce kako su prošli na Golom otoku i da li su tamo čitali dela Staljina, Kalinjina, Buđonija i ostalih ili su ih svakodnevno tukli i mučili. Preko 600 ljudi je ubijeno ili umrlo od boelsti i iscrpljenosti.
    Uostalom, šta je posle Drezdenskog kongresa KPJ 1928. godine trebalo da uradi Kralj Aleksandar?
    Tamo lepo piše u zaključcma kongresa da Jugoslaviju treba rasturiti, da treba stvoriti nezavisne države od onih naroda koje Srbi ugnjetavaju, stvoriti makedonsku i crnogorsku naciju, da albanci treba da se otcepe, ma milina jedna; sve ono što nam se na kraju i dogodilo.
    Kralj je jednu, u suštini terorističku organizaciju, koja je vršila atentate, koja nije imala podršku u narodu (u Srbiji je pre rata bilo samo oko 2000 komunista) i koja je bila revolucionarna sa indoktriniranim i na sve spremnin članstvom, stavio van zakona, tamo gde im je i mesto.
    (Bg_Vracar, 11. jul 2018 09:29)

    # Link komentara

  6. Ni jednom političaru u Srbiji nije cilj da ovde bude stabilno. Dokle god je nestabilno, buja nacionalizam i vlada neobrazovanost može da se krade do mile volje, pa čak i jedan Vulin može da bude ministar. Političari će kad dovoljno nakradu svoju decu poslati u inostranstvo, a nama preostaje da budemo glupi i dalje.
    (CarloNS, 11. jul 2018 08:56)

    # Link komentara

  7. @Evo jedne alternative,zzamislite 1945 ostaje Kraljevina Jugoslavija,naravno ako je Kraljevina,samim tim je i demokratska i visepartijski ustrojena tj parlament je demokratki.

    Kraljevina je bila toliko "demokratska" da je zabranila rad komunističke partije a njene članove hapsila.
    (Predrag, 11. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  8. Ceo svet mu je došao na sahranu. Najveća sahrana 20-og veka. Vama koji svoje komplekse lečite pišući komentare protiv njega pitanje je da li bi vam i komšiluk došao.
    (Predrag, 10. jul 2018 23:58)

    # Link komentara

  9. @ Tetka Vanja
    Pe se biti da smo slicnih godina.
    Ja sam cinjenicno naveo kako je bio stavku po stavku a isto da je i nepravedna uredjena drzava bolja od anarhije kakvu imamo.
    Zasto nas narod misli na osnovu mora, fice ii gradnje da je drzava bila savrsena?
    Pa zar u isto vreme autoputeve, brane, naselja nisu gradili Spanci, Portugalci, Italijani o nekim drugim ne govorim.
    Na zalost od Milosa u Srba nije bilo pametnog vladara a Karadjordjevici sto su nas uvalili posebna je prica.
    Ali Srbi vole bajke a ne istinu da nas je i u Titovo vreme mrzelo 60% Hrvata i celo rukovodstvo od Dolanca pa nadalje.
    Srbi nisu smeli pominjati Jasenovac, Kozaru, Jadovno sem jednom godisnje kad se venac polaze.
    Kosovo i AP Vojvodina su posebna tema.
    To sto se slavilo po selima je jedno a drugo je sto su oni koji nisu slavili isli tajno na slave je drugo.
    Ko se izjasnjavao kao Srbin, isao u crkvu molio se a bilo neki direktor ili sef, pa na kraju i stan da je dobio?
    To sto se klalo za 29ti i peklo prase za Novu godinu je takodje kontra nase vere.
    (Aleksa Pufta, 10. jul 2018 22:00)

    # Link komentara

  10. kratak osvrt na lik i delo,

    Da je tako Tito bi onda uvedo SFRJ u clanstvo NATO pakta 1951 godine kada su usle Grcka i Turska (sa kojima smo imali neki mini vojni savez posle svadje sa Sovjetima 1948 godine) . NATO nisu smetale problematicne drzave pa su u clanstvu imali Portugal sa diktatorom Salazarom tj demokkraijte se vratili tamo tek 1974 godine,Grcka nije izbacena iz NATO zbog vojne hunte koja je vladala nekoliko godina, u Turskom smo imali demokratiju na klimavim nogama jer cim se vojsci ne dopadne nesto ona izvrsi vojni udar....
    (Realista, 10. jul 2018 18:51)

    # Link komentara

  11. @kratak osvrt na lik i delo
    Stvarno tužna sudbina dojučerašnjih saboraca - a mogli su da dele ono što im je revolucija donela,da se useljavaju u kuće predratnih domaćina i zauzmu mesto Rade Pašića ,kao što su to uradili oni koji su ih zatvorili.
    Tuga.
    Prosto da te duša zaboli za golootokašima,prebijenom crvenom omladinom 68. i poraženom stranom osme sednice.
    A bili su kao nokat i meso...Dok su lomili kičmu građanskoj Srbiji koju bi sada da predstavljaju.
    Gorke suze lijem...
    (Komša, 10. jul 2018 17:59)

    # Link komentara

  12. @petar popović
    "Шта је занимљиво у овом документу?"

    Pa, americki je !
    (Haujesnou, 10. jul 2018 17:21)

    # Link komentara

  13. @DŠ
    To je možda zato jer vašim dosijeima nije za verovati. Kao prvo, reci nam otkud vama Titov otisak prstiju iz 1908. godine?
    (Dušan, 10. jul 2018 16:55)

    # Link komentara

  14. Prosto moram koju rec.Pa ovi titoisticki monstrumi sa skromnim umnim kolektivom koji pricaju o tome kako se razvila ekonomski YU,kako je ovo ili ono...Evo jedne alternative,zzamislite 1945 ostaje Kraljevina Jugoslavija,naravno ako je Kraljevina,samim tim je i demokratska i visepartijski ustrojena tj parlament je demokratki.Ako je takvo politicko ustrojstvo automatski se naginje zapadu i (sada omrazenom s puno prava)NATO-u.Kapitalisticko drustvo koje zapad radi svog uticaja ne bi dopustio da propadne.Pa da li mislite da se ne bi razvijale fabrike na realnoj osnovi?autoputevi,zeleznice,telekomunikacije?Da li bi se jedna NATO zemlja raspala u krvavom ratu?Mislite o tome,a Kraljevina JU je imala veoma dobru osnovu za ekonomski napredak,dovoljno je pogledati samo avionsku industriju,tektilnu,agrarnu...nije ovo bila prcija...drugim recima,%&/$$8 vas Tito i ko ga doneo...
    (___, 10. jul 2018 16:42)

    # Link komentara

  15. najvece zlo na ovim prostorima
    (Dejan Pavlovic, 10. jul 2018 16:25)

    # Link komentara

  16. Hans Dietrich Genscher nije bio nemački kancelar, pravilno Kanzler, već je bio ministar vanjskih poslova, Außenminister, i to sa Andrejem Gromikom ministar sa najdužim stažom.
    (Muamer, 10. jul 2018 16:24)

    # Link komentara

  17. Nikada niko sa zapada nijednu rec prekora nije uputio Titu za Goli otok. Prica o ljudskim pravima tu nije vazila. Nista se nije promenilo do danas. Sve ove NVO za zastitu ljudskih prava Goli otok ne pominju. Kao da nikada nije psotojao. Treba li bolji dokaz da je Tito bio zapadni covek instaliran na vlast u SFRJ kako bi sprovodio zapadnu agendu?
    (kratak osvrt na lik i delo, 9. jul 2018 22:07)
    NIJESU SMJELI DA SE OGLASAVAJU JER JE DRZAVA BILA DRZAVA u pravom smislu te riječi,A NE DANASNJE BANANA NASLJEDNICE!
    Zapadni čojek jer se ljepše živjelo nego na zapadu.
    (Partizan, 10. jul 2018 15:29)

    # Link komentara

  18. Mit o CIA je veci daleko od nje same i njezine moci . Da vrede ista ne bi im drzava licila na ovo sto danas lici .
    (T-Zex, 10. jul 2018 14:34)

    # Link komentara

  19. Sjajan tip. Izveo revoluciju . Poveo ljude za sobom . Napravio ozbiljnu drzavu . I realno to sve uz da budemo iskreni , minimalnu represiju . Da li je bio hrvat , rus , poljak ili bantu crnac , nebitno je . Ovi posle njega nisu uspeli ni deo da sacuvaju a kamoli da unaprede . Imali smo drzavu slicnu ako ne i bolju od tadasnjih zapadnih demokratija . Posle njega , haos , ratovi beda. A onda opet optuzise njega da je i mrtav kriv za to sto se desilo posto je on umro. Koja logika . Da li je bio savrsen , nije . Ali neka se na njega baci kamenom onaj ko smatra da je savrsen.
    (T-Zex, 10. jul 2018 14:30)

    # Link komentara

  20. Ma odlepio sam kad je umro.
    Nije bilo crtaća nedelju dana, a možda i dve.
    Svako veče sedam pred TV u 19.15 očekujući crtaće kad onog kovčeg i povorke.
    Baš frustrirajuće za 6-ogodišnjaka.
    (Jins, 10. jul 2018 14:14)

    # Link komentara

  21. Za razliku od nekih komentara, u našoj se kući nije plakalo kada je diktator umro. Rođeni beograđani, Srbi, šumadinci (to su oni krajevi gde Broz nikada nije zalazio) nisu podnosili "ljubičicu belu", jer nam je posle rata doneo teror, masovna ubistva civila i političkih neistomišljenika, prisilne mobilizacije cveta beogradske i srpske omladine za klanicu Sremskog fronta, prisilne otkupe i teror nad seljacima, nametanje komunizma narodu koji nikada, ponavljam nikada, nije imao simpatije za boljševike; malo li je?
    Naša tragedija je što su nam slovenci i hrvati doneli komunizam (kom. partija Srbije je osnovana tek 1945. godine, a u crvenom, požarevačkom okrugu Mire Marković bilo je tek oko 80 komunista pre rata), a srbi ga sprovodili na najmonstruozniji način.
    Uostalom, KP Srbije će crnim slovima ostati ubeležena da je nakon rata pored svih zločina (oko 70.000 likvidacija) poubijala svoje umetnike i glumce, njih oko 70, samo zato što su za vreme okupacije zabavljali izgladneo, osiromašen i unižen narod, od prodaje karata su redovno sakupljali novac za najugroženije. Pa jel glumica Žanka Stokić, „srpska majka“, mučena, maltretirana, izvođena na streljanje, pa su je pustili da bolesna umre u bedi.
    Što bi rekao čuveni Oznaš JK:
    "Nismo imali milosti, bili smo okrutni jer smo čistili smeće. Srbija je bila vezana za kralja, dinastiju, crkvu, koja je u duši naroda, i intelektualce kakav je bio Slobodan Jovanović."
    A mnogi su srbi plakali kada je Broz umro.
    (Vračar_BG, 10. jul 2018 13:34)

    # Link komentara

  22. Za razliku od nekih komentara, u našoj se kući nije plakalo kada je diktator umro. Rođeni beograđani, Srbi, šumadinci (to su oni krajevi gde Broz nikada nije zalazio) nisu podnosili "ljubičicu belu", jer nam je posle rata doneo teror, masovna ubistva civila i političkih neistomišljenika, prisilne mobilizacije cveta beogradske i srpske omladine za klanicu Sremskog fronta, prisilne otkupe i teror nad seljacima, nametanje komunizma narodu koji nikada, ponavljam nikada, nije imao simpatije za boljševike; malo li je?
    Naša tragedija je što su nam slovenci i hrvati doneli komunizam (kom. partija Srbije je osnovana tek 1945. godine, a u crvenom, požarevačkom okrugu Mire Marković bilo je tek oko 80 komunista pre rata), a srbi ga sprovodili na najmonstruozniji način.
    Uostalom, KP Srbije će crnim slovima ostati ubeležena da je nakon rata pored svih zločina (oko 70.000 likvidacija) poubijala svoje umetnike i glumce, njih oko 70, samo zato što su za vreme okupacije zabavljali izgladneo, osiromašen i unižen narod, od prodaje karata su redovno sakupljali novac za najugroženije. Pa jel glumica Žanka Stokić, „srpska majka“, mučena, maltretirana, izvođena na streljanje, pa su je pustili da bolesna umre u bedi.
    Što bi rekao čuveni Oznaš JK:
    "Nismo imali milosti, bili smo okrutni jer smo čistili smeće. Srbija je bila vezana za kralja, dinastiju, crkvu, koja je u duši naroda, i intelektualce kakav je bio Slobodan Jovanović."
    A mnogi su plakali kada je Broz umro.
    (Vračar_BG, 10. jul 2018 13:27)

    # Link komentara

  23. "Da je goli otok radio kako treba, nebi ni bilo rata 90tih. Očigledno je Tito bio preblag prema teroristima i nacifašistima."
    (Lepi)
    Dakle,na Golom otoku su završili teroristi i nacifašisti?Jbt,hvala što mi otvori oči,ja mislio tamo završavali politički neistomišljenici.

    "Goli otok, Goli otok. Pa naravno kad nismo za bolje, kad smo Rusofili. Tada smo bili pobednici a a danas smo luzeri i primitivci i kicerica i Rusofilchine. Jel trebao da dozvoli Rusofilima da nas gurnu pod Staljina?"
    (Django)
    Znači,rusofile treba strpati na Goli otok,ponižavati,izgladnjivati...Bravo,demokratski i onako baš ljudski.Ali,šta da radimo,nemamo više Goli otok?Šta predlažete ,koje mesto da ga zameni?
    (analiza, 10. jul 2018 13:16)

    # Link komentara

  24. др Никита Бондар, Москва | 22/08/2013 17:25

    Нису ми јасни неки експерти из Србије, којима смо ми, руски истраживачи још 2009. године поклонили копију целокупног досијеа Иосипа Броза, а који је сачинила Коминтерна. Јасно се виде отисци прстију из 1908, 1916, 1921, 1928, 1935, 1944, 1973. године. Сви су идентични!!! Јасно је да некоме треба да отвори питање порекла Тита како би нешто друго сакрио! Још је занимљивије да НИ ЈЕДАН истраживач, који је писао биографију Тита, никада није отворио његов досије из коминтерне. Одговор је прост, јер садржај тог досијеа не одговара ауторовом предубеђењу. Понављам, НИ ЈЕДАН србин није отворио досије а написано је 100 титових биографија. Ни Симић ни Ђуретић... нико није писао на основу докумената већ на основу предубеђења. Није ми јасно зашто ћути институт за савремену историју из Београда, јер, њима смо поклонили целокупан досје. Значит, ту је прсте умешала ваша политика. Ова тема, у оваквој форми, треба само српским политичарима а не науци!
    (, 10. jul 2018 13:03)

    # Link komentara

  25. (Aleksa Pufta, 10. jul 2018 06:53)

    Шта си запенио роде? Скоро све што си написао не стоји. Да теби каже тета Вања: код нас у Краљеву се ишло у Цркву, наравно ко је хтео, и не транспарентно са православним обележјима. Нисмо гурали прст у око милионима комуниста, који су после Титове смрти волшебно нестали, и онда се и они, ново-верници, појавише у порти Цркве.

    Славиле су се и славе у време Тита у Краљеву, а славила се и Српска Нова Година, наравно не под тим именом, али свагда је 13. јануара неко одлазио у пензију, бирала се лепотица, или се организовала нека забава. Власт је гледала, нама Краљевчанима, кроз прсте за то.

    Наше живљење у време Тита је било достојанствено; имао си да живиш од плате, летовање-зимовање, регреси, повољни кредити за куповину аута или градњу викендице, мирне и сигурне улице, криминал - непозната именица...свега онога што већ годинама нема...
    Причам ово из угла особе која је живела под Титом, и која живи (срећом далеко) од садашње и њој сличних власти. Али, није мени власт крива већ народ који је бира; то је исти онај силни народ српски који се одрекао своје вере и приступио комунизму, а онда се прерушио у вернике, и који се као камелеон мења и прилагођава верама и власти. Зато, пустите Тита, немојте мешати Бога и ваше радовање на вест о смрти Тита јер то никако не иде једно са другим, и не причајте о том времену ако га нисте проживели.
    (Vanja Petrović, 10. jul 2018 12:58)

    # Link komentara

  26. Dal' CIA.zna da je Yu (decenijama) bila svetski lider u cvećarstvu? Odgajila Belu Ljubičicu od 100 kila!
    Zbog ovog vica u ono vreme priličan broj mladih, uglavnom beogradskih studenata i pisaca, zaglavio robiju na Golom otoku.
     (rada, 10. jul 2018 12:25)

    # Link komentara

  27. Neko rece proslo skoro 40 godina od njegove smrti :(
    Ej,pa moramo menjat oluke !
     (cvrko, 10. jul 2018 12:16)

    # Link komentara

  28. Neki su imali debele zivce,trebalo je cekati 11 godina,od 1980.do 1991 :(
     (cobo, 10. jul 2018 12:15)

    # Link komentara

  29. A.Glisic@
    Nesto u tvojoj prici ne stima,sto ce kosti od Waltera Waise u Kumrovcu :(
     (Tutlo, 10. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  30. Bio je njihov...
     (Smuleco, 10. jul 2018 11:50)

    # Link komentara

  31. Tito je doneo ustav iz 1974. To je bila bomba koja je unistila Jugoslaviju. Istina, Tito je hteo da ta bomba pukne tek kad on ode sa ovog sveta, dakle imala je malo poduzi fitilj, ali je svejedno pukla. Cik pogodite koji narod je najvise nastradao u eksploziji. I gde je dalmatinska nacija, slavonksa, zagorska? Vise je bilo logike da oni nastanu nego Crnogorci i Makedonci! Pametan je bio Tile, svoje ojacaj, Srbe unisti! Takodje, "lideri" i "elita" koja danas vlada u ex-YU drzavama su proizvod NJEGOVE sluzbe bezbednosti i potomci NJEGOVIH saradnika. Kad to shvatite, prestacete da se divite njegovim fabrikama i kombinatima- ionako nisu nikad bile trzisno orjentisane i konkurente. Cim se pojavila ozbiljna konkurencija, sve je propalo. Izem ti takvu privredu. Ako se ne slazete, dajte mi tri domaca industrijska proizvoda koja su osvojila svet, a da nisu kopija. Privreda bez kreativnosti mora da propadne ili da se svede na kablomotanje za 200 evra. A pre Tita u Srbiji je postojele OSAM fabrika aviona! Toliko o napretku pod komunizmom. Za one koje zele da vide cifre neka pogledaju ovo: [link]/
    (Laki, 10. jul 2018 11:17)

    # Link komentara

  32. Ko god da je bio, bio je car.
    (govormrznje, 10. jul 2018 11:14)

    # Link komentara

  33. udjes na komentare i vidis 90% jugonstalgicara koji i dalje misle da nije bilo tita ne bih imali gde da zive. Da li nekad razmiljate kakave srbija i dalje posledice trpi od njegovog antisrpskog projekta??
     (kelti, 10. jul 2018 10:58)

    # Link komentara

  34. neobrazovani, lakoverni i nacionalisti stalno citiraju iste izmisljotine o tome kako je tito te naseljavao albance, te selio fabrike, te skovao milion zavera protiv srba. on je bio neko nadljudsko bice, izgleda cim je sve to uspeo. hajde malo proverite ko je bio vecina na kosovu u kraljevini shs. i da li je agrarna srbija imala vise fabrika od austrougarske? ali lakse je citati zutu stampu na jednom mestu nego prave knjige u fotelji. zato tako lepo zivite gospodo. sve najbolje!
     (srba pravdoljub, 10. jul 2018 10:55)

    # Link komentara

  35. "A to nije bio Lilić nego Miodrag Zdravković"

    Zdravkovic je bio na Televiziji Beograd na Dnevniku, Lilic je bio na Televiziji Zagreb i to je, mislim, objavljeno pre Dnevnika u pola osam.
    (Skywalker, 10. jul 2018 10:35)

    # Link komentara

  36. Daje ruski spijun sigurno ne bi rekao Staljinu "ne" a sto se tice svega ostalog na Balkanu nikada nismo imali toliko sposobnog politicara i vodju jos od Dusana silnog pa na ovamo.
     (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 10. jul 2018 10:27)

    # Link komentara

  37. Od kad istoricar Jovan Deretic govori da je Tito bio poljski jevrejin i da je imao svetle oci...zelene ili plave, bez jednog prsta na ruci... i da je umro 50-60 godina unazad....Odite na youtube pa potrazite...
    (Rodja, 10. jul 2018 01:18)

    Deretic istoricar?

    Blago tebi ako njega vidis kao naucnog radnika,posto nijedna naucna institucija na svetu to ne vidi.
    Sve diplome kojima se dici su upitne,a upitna mu je diploma i srednje skole.Jedino sto nije upitno je to da je lazov i manipulant,koji se bavi kvazi naukom.
    (Pobesneo Maks, 10. jul 2018 10:12)

    # Link komentara

  38. @Petar
    Sabani, pa vas kralj je bio izraziti jugosloven. Nije Jugoslavija nastala posle drugog svetskog rata, nego pre. Samo trebalo je uciti u skoli.
    (Mr M, 10. jul 2018 05:55)

    Jugoslavija je stvorena napolju, i prva i druga. Svi krupni politicki dogadjaji diktirani su s polja, to je normalno sirom sveta veliki diktiraju malim.
     (Marko, 10. jul 2018 10:10)

    # Link komentara

  39. Od kad istoricar Jovan Deretic !!! HAhahahahaha jooj kakvih idiota ovde ima. Jer ako je neki debil nesto stavio na YouTube to onda mora da je istina
    (vladimir, 10. jul 2018 10:05)

    # Link komentara

  40. др Никита Бондар, Москва | 22/08/2013 17:25

    Нису ми јасни неки експерти из Србије, којима смо ми, руски истраживачи још 2009. године поклонили копију целокупног досијеа Иосипа Броза, а који је сачинила Коминтерна. Јасно се виде отисци прстију из 1908, 1916, 1921, 1928, 1935, 1944, 1973. године. Сви су идентични!!! Јасно је да некоме треба да отвори питање порекла Тита како би нешто друго сакрио! Још је занимљивије да НИ ЈЕДАН истраживач, који је писао биографију Тита, никада није отворио његов досије из коминтерне. Одговор је прост, јер садржај тог досијеа не одговара ауторовом предубеђењу. Понављам, НИ ЈЕДАН србин није отворио досије а написано је 100 титових биографија. Ни Симић ни Ђуретић... нико није писао на основу докумената већ на основу предубеђења. Није ми јасно зашто ћути институт за савремену историју из Београда, јер, њима смо поклонили целокупан досје. Значит, ту је прсте умешала ваша политика. Ова тема, у оваквој форми, треба само српским политичарима а не науци!
    (, 10. jul 2018 09:59)

    # Link komentara

  41. Sve su ovo pretpostavke. Krunski dokazi su u Rusiji. Mozda jednog dana saznamo i pravu istinu.Ko zna znace ko kra.. imace.
     (Krivi Stojko, 10. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  42. Batalite se praznih priča.Sad polagano kad nam nema mladosti (odoše van) kao i hrvatima dolazi iz dupeta u glavu kakva je zemlja mogla da bude Jugoslavija.Nije lako naći cilj u ovom novom svetskom poretku koji vidi samo novac a vrednuje čoveka samo onoliko koliko je težak u novčaniku.Sami smo si krivi kao i Hrvati koji kukaju al zbog para jer sad krajiški sin nosi pare iz Evrope u Srbiju a ne u Hrvatsku a ima hrvatski pasoš. Evropa štampa papir i ima svežu radnu snagu koju njime plaća o tome se samo zamislite a ne o tome ko je hrvat,srbin bosanac,makedonac,šiptar,slovenac....svisu sad malim slovom pisani
    (Dođoš, 10. jul 2018 09:40)

    # Link komentara

  43. a kakav smo mi zivot imali, a kako su ziveli recimo u Poljskoj, Bugarskoj, Rumunjskoj, Rusiji itd? Pa Jugoslavija je bila raj - zbog ovog Tita
    A kako zivite danas?
    (knut hamsuns, 10. jul 2018 09:36)

    # Link komentara

  44. Dan kad se otvorio sampanjac!!
    (Steta infuzije, 10. jul 2018 09:35)

    # Link komentara

  45. @Sto mu gromova
    Znas kako kazu "I posle Tita, Tito". E tako smo svi mi pravili Tita od 1980. na ovamo, i jos uvek ga pravimo od ljudi koji mu nisu ni prici.
    (Stojko, 10. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  46. ruski agent koji je Staljinu rekao NE!
    stvarno?
    mada ako glasate za Kolindu, Vučića i Bakira možete i u ovo da verujete.
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 10. jul 2018 08:59)

    # Link komentara

  47. Лепи
    Ај ти лепо у школицу, па се јави. Вређаш Голооточане, а појма немаш ко је све тамо затваран! Срам те било!
     (Мулутин, 10. jul 2018 08:54)

    # Link komentara

  48. Četrdeset godina će uskoro kako je Tito umro.Ko je bio uvek može da se nađe neki razlog da je bio neko drugo, odnosno da su nam " podmetnuli kukavičije jaje".
    I jedni i drugi su ga podržavali i osporavali, iz spostvenih interesa.
    Za Jugoslaviju se i danas zna u svetu iako je nema trideset godina.
    I jedni i drugi su ga hteli eliminisati.
    Oni koji su živeli u njegovo vreme i koji su i danas živi dobro znaju kada je bilo bolje ili gore.
    O istoriji se treba raspravljati samo sa stanovišta analize i izvlačenje pouka da se greške ne ponove.
    (mornar, 10. jul 2018 08:53)

    # Link komentara

  49. Nije mogao pročitati Komunistička partija Jugoslavije kad je u to vreme odavno već bio Savez komunista Jugoslavije.
    A i nigde "dokaza" da je to bio "lažni" Tito.
    (Šone, 10. jul 2018 08:51)

    # Link komentara

  50. @lokomotiva. Sigurno je sada bolje ,u moru starleta,droge ,smrti i podmetanja bombi u sred bela dana i izrabljivanja radnika koji mokre u pelene.to isto je bilo i kod bravara.
    (Pitaj oca i dedu da li je...., 10. jul 2018 08:49)

    # Link komentara

  51. Hahahaha... "CIA snajka, CIA".. Smešan im ovaj dokument. Pa zar oni nisu znali da je J. Broz otišao bogu na istinu još 13. marta 1980.godine?! Ali nesložna i nesposobna ideološka deca to nisu odmah objavili več "tatino" telo na aparate priključili, pa obnarodovali posle više od mesec dana.
     (rada, 10. jul 2018 08:45)

    # Link komentara

  52. E dragi Srbi! Kad cete jednom prihvatiti istinu? A to je da nemate veceg neprijatelja osim sami sebe! Ljude koje sam ja poznavala nije na Goli otok poslao Tito nego komsija koji ih je prijavio jer su bili posteni ljudi za razliku od njih. Sta se danas desava? Da li ste upuceni u to da komsija prijavi komsiju da maltretira dete pa mu ga socijalna sluzba uzme i proda ga pedofilima ili trgovcima organima. Ajde se malo pozabavite time! Pustite proslost nek pociva tamo gde joj je mesto! Sta cemo danas i sutra to je bitno!!! Samo nas zamajavaju gllupim vestima.
    (Vera u masu, 10. jul 2018 08:44)

    # Link komentara

  53. Da je bio strani agent to je gotovo sigurno, da je napravio moćnu državu i armiju također neosporno. Ogroman broj ljudi je prosperirao u njegovoj državi i to je njegova najveća zaostavština koja se ne zaboravlja..
     (gzola, 10. jul 2018 08:40)

    # Link komentara

  54. Ono što je za Titovog života u Yu sagradjeno njegovi naslednici na komunističkom tronu nisu u stanju ni da okreče.
    Njegova velika mana je što svoje "naslednike" nije "odgajio"u domaćinskom duhu da nasledjeno čuvaju i kredite vraćaju, , kada otimaju i kradu da i narodu ponešto dadu.Ali, barabe posle njega sve razoriše i samo sebe obogatiše ratnim plenom i posleratnom pljačkom.
     (rada, 10. jul 2018 08:32)

    # Link komentara

  55. (Boske, 9. jul 2018 22:13)

    Jel su to isti oni gospodari kojima su princevi i kraljevi isli na raport? Oni sto su uvhatili sturu u te gospodarske drzave da se sakriju dok narod grca? :)
    (Onaj Gari, 10. jul 2018 08:20)

    # Link komentara

  56. (Bo, 9. jul 2018 22:09) Hahahaha, polovina??? Mnogo je kume, mnooogoo je. Iskreno, mislim i da je vama bilo bolje nego pre i posle njega. Sto neko rece, sad vam je super!
    (Onaj Gari, 10. jul 2018 08:16)

    # Link komentara

  57. @Lokomotiva
    Jesi li ponosan na njih?
    (deni, 10. jul 2018 08:09)

    # Link komentara

  58. @too low, dobro ti obrazovanje bilo kad parafraziraš a kažeš citat. Pri čemu ne znaš ni koja pesma ni na šta se odnosi.
    Drugim rečima, ne prljaj pesmu Ženidba kralja Vukašina, koji je imao još čuvenijeg sina.
    Veličina se gleda onim što ostaje iza čoveka. U slučaju Broza, ratovi i beda.
     (boris, 10. jul 2018 08:08)

    # Link komentara

  59. ..samo je tiho rekla da smo sada nastradali. Tada te riječi nisam shvatila i nisam shvatila zašto je počela plakati.
    @zg232

    Isto. Mama je zagrlila mene i brata i plakala. Na pitanje zasto place, rekla je da ce biti rata.
    (bg10212, 10. jul 2018 08:00)

    # Link komentara

  60. I da Tito je bio vanzemaljac inace sve ove tvrdnje da je bio ruski spijun i americki placenik su netacne. Bio je vanzemaljac i to zensko. Rasa koja moze da poprima oblik drugih vrsta sa drugih svetova. Jako je poznat u svom svetu i slavljen kao bozanstvo, pre svega jer im je doturao kubanske tompuse, bili su ludi za njima. Pazite se, tu su!
     (4k4.Dex, 10. jul 2018 07:55)

    # Link komentara

  61. @kratak osvrt na lik i delo
    Treba jaci dokaz. Moraces vise da se potrudis, zao mi je.
     (4k4.Dex, 10. jul 2018 07:50)

    # Link komentara

  62. Nije toliko bitno ko je bio,vec je mnogo bitnije kako je vecini bilo za vreme njegove vladavine,a bilo im je i vise nego dobro!
    (Sima, 10. jul 2018 07:42)

    # Link komentara

  63. Nije toliko bitno ko je bio,vec je mnogo bitnije kako je vecini bilo za vreme njegove vladavine,a bilo im je i vise nego dobro!
    (Sima, 10. jul 2018 07:42)

    # Link komentara

  64. Goli otok, Goli otok. Pa naravno kad nismo za bolje, kad smo Rusofili. Tada smo bili pobednici a a danas smo luzeri i primitivci i kicerica i Rusofilchine. Jel trebao da dozvoli Rusofilima da nas gurnu pod Staljina?
    (Django, 10. jul 2018 07:34)

    # Link komentara

  65. Tito,kakve gluposti,kopile se zvalo Walter Waise! Uništio je Srbiju,svako ko se ložl na "divna vremena" je retard! Iskopati budalu i vrati ti ga u Kumrovec,čisto da "hrvatima" poboljšamo turističku ponudu! Ali,neće to da urade komunistička kopilad u BG,jer obožavaju njegov lik i delo!
     (A.Glišić, 10. jul 2018 07:24)

    # Link komentara

  66. Građanine celog sveta,
    pojava mi tvoja smeta...
     (Alessandro NESTA#13#, 10. jul 2018 07:11)

    # Link komentara

  67. Divan je bio, za Srbe majka Tereza. stvorio pokrajine, ubacio siptare, unistio nam krvavo stecenu drzavu nacracun onih koji nisu imali ni poljski wc. Ma fantazoja od dugova, ljudskih sloboda. I da sad je odvratno, upravo sto je on pobedio i odrzao drzavu nastalu na Jasenovcu. Pametnom dosta.
     (Marko, 10. jul 2018 07:00)

    # Link komentara

  68. Sta je bio, ne znam al da je Srbiju unistio vidim.Uz nase poltrone,satrape I ubice.Puno toga je skriveno I Dan Dana's jer slice strukture vode Srbiju
     (nik, 10. jul 2018 06:53)

    # Link komentara

  69. Tito ko god da je bio za Srbe je imao poguban a za Hrvate pozitivan uticaj.
    Najpre je vodio borbu samo na srpskim podrucjima Srbije i Bosne i izazivao streljanja 50 i 100 za 1.
    Kod Hrvata nije ratovao.
    Posle rata je streljao 50 hiljada Srba bas koliko i Nemci tokom okupacije.
    Uspeo je Srbe da posvadja sa Rusima a da ih ne priblizi zapadu.
    NDH je preveo iz fasizma u zemlju pobednicu nad fasizmom i jos umesto da placaju ratne reparacije decenijama dao im je dobar deo od onog sto Nemcima nije oprostio.
    Uspeo je da se Srbi vecinon odreknu vere a da to Hrvati ne moraju. Ili mozda znate nekog ko je slavio slavu i isao nedeljom u crkvu a bio direktor ili sef u nekom preduzecu? Da li su Hrvati skrnavili crkve i bacali cicak na svestenike?
    Da se gradilo gradilo se  ali famozne 22 milijarde duga pretvorite u zlato po cenama iz 74 i vratite u dolare po danasnjim cenama dobicete ojo 160 milijardi dolara sto je zbir dugova ex Ju republika.
    Ipak imati i nepravednu uredjenu drzavu je bolje nego imati anarhiju kakvu danas imamo.
    (Aleksa Pufta, 10. jul 2018 06:53)

    # Link komentara

  70. To jest, najbolje da smo izabrali Veliku Srbiju umesto Jugoslavije posle Prvog svetskog rata kad su nam nudili to.....
    (Petar, 09. jul 2018 22:24)
    Ahhh a u tom grmu lesi zec. Tile nas zeznuo da svi budu srbijanci.
    (achitwn, 10. jul 2018 06:44)

    # Link komentara

  71. Na RTV Zagrebu vijest je obavio Miroslav Lilić. Znam da mi je mama pomagala sa zadaćom i kada se Lilić pojavio u crnom i rekao da je Tito umro samo je tiho rekla da smo sada nastradali. Tada te riječi nisam shvatila i nisam shvatila zašto je počela plakati.
    (zg232, 09. jul 2018 22:00)
    A moja mati je tad rekla “kuku sta ce sa nama sada biti?” Ja sam imao 13g i meni nije tad bas bilo jasno sta to znaci...
    (achitwn, 10. jul 2018 06:42)

    # Link komentara

  72. @Bo
    To kazu i Hrvati. Izgleda da fasisti u obe polovine balege zvane srbi i hrvati nisu nestali.
     (Mr M, 10. jul 2018 05:57)

    # Link komentara

  73. @Petar
    Sabani, pa vas kralj je bio izraziti jugosloven. Nije Jugoslavija nastala posle drugog svetskog rata, nego pre. Samo trebalo je uciti u skoli.
     (Mr M, 10. jul 2018 05:55)

    # Link komentara

  74. Imao sam 11 godina kada je umro i plakao sam kao kiša, a zašto, nisam znao, sada znam....
     (Kale*, 10. jul 2018 05:28)

    # Link komentara

  75. E dobar im je izveštaj OBAVEŠTAJNE službe, kad nisu pogodili ime glavnog grada. A zemlja je možda Jugoslovakija.
     (Lele, 10. jul 2018 04:43)

    # Link komentara

  76. Ko opravdava goli otok u kuci mu bio.
     (Ajsa, 10. jul 2018 04:25)

    # Link komentara

  77. Ali je taj Rus znao kako da zakopa Srbiju, dovede stotine hiljada Albanaca, svu znacajniju industriju stavi u Slo, a Srbiju ostavi pod sljivom...
    (I’m a robot, 10. jul 2018 04:09)

    # Link komentara

  78. I tako mi prihvatismo vagabunda, prevaranta i spijuna, a ne bese nam dobar srpski djeneral, junak i domacin. Srbi , Srbi sad placajte racune.
     (Seka, 10. jul 2018 03:57)

    # Link komentara

  79. Nemački kancelar Genscher?Nikad bio kancelar.Bio je to Helmut Schmit.
    (Djed Gavrilo, 10. jul 2018 03:00)

    # Link komentara

  80. Дивим се онима који тог човека сматрају великим политичарем и државником а он ем је посејао семе раздора глупавим уставом из 1974 ем је умислио да је незаменљив па није створио државни систем који ће савршено функционисати и после њега као што је то рецимо случај у Америци. И уместо да ми научимо лекцију имам утисак да поново понављамо исту грешку.
     (Бата Стојковић, 10. jul 2018 02:57)

    # Link komentara

  81. ovaj je Srbe koštao samo što Srbi to nikad neće vidjeti.
     (srkeboy, 10. jul 2018 02:46)

    # Link komentara

  82. A pljuvaci Tita, vidite ko smo i sta smo bili tad, a sta smo sad..
     (01010101, 10. jul 2018 02:45)

    # Link komentara

  83. Prestani vise da saljes atentatore na mene, jer ako ja posaljem jednog u Moskvu drugi mi nece trebati. Legenda
     (01010101, 10. jul 2018 02:44)

    # Link komentara

  84. Da, nece je vise biti, Bogu hvala.
    Nista on nije napravio, nego je doveden da napravi ono sto su njegovi gospodari odlucili da naprave. Kao i ovaj aktuelni.
    (Boske, 09. jul 2018 22:13)

    Tacno tako, kao sto su ti napravili prvu jugoslaviju pa je srusili jer je bila previse srpska tako su napravili drugu na celu sa hrvatom. 90-tih su ti isti srusili i drugu.
     (Marko, 10. jul 2018 01:38)

    # Link komentara

  85. Bio je pun kompleksa zbog visime od 169.
     (Marko, 10. jul 2018 01:31)

    # Link komentara

  86. Ako nista bar je bio faca! Kad se pojavio u ovoj uniformi ili u odelu sa kohibom u ruci i zlatnim satom,gospodin! Zamislite Vucica u ovoj uniformi i belim rukavicama!!!! Hahahahhahahahhaha
    (nikolaaaas11111, 10. jul 2018 01:28)

    # Link komentara

  87. Od kad istoricar Jovan Deretic govori da je Tito bio poljski jevrejin i da je imao svetle oci...zelene ili plave, bez jednog prsta na ruci... i da je umro 50-60 godina unazad....Odite na youtube pa potrazite...
     (Rodja, 10. jul 2018 01:18)

    # Link komentara

  88. Kakav god da je bio, ipak je tada bilo zakona u drzavi.
    Gde smo danas?
    (Tajkunac, 10. jul 2018 01:15)

    # Link komentara

  89. Tito je za srbe i Srbiju bio gori izbor od Hitlera. To zna ona normalna polovina srba. Ona druga i danas ima novog Tita.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bo, 9. jul 2018 22:09)

    Ono što je zajedničko kod srpskih i hrvatskih nacionalista jeste strasna mržnja prema Titu.Pitam se samo da li je Tito bio protiv srpskih nacionalnih interesa tako što je Srbe sa dinarskih planina naseljavao u ravnice Vojvodine u napuštene njemačke kuće i tako po prvi put stvorio demografski nadpolovičnu dominaciju srpskog življa u pokrajini,vjerovatno je uništavao srpske nacionalne interese industrijalizujući i opismenjavajući agrarnu Srbiju,vjerovatno tako što su Srbi bili na ključnim vojnim,policijskim,državno-bezbjednosnim i diplomatskim položajima,vjerovatno je kriv i za to što je svo naoružanje i infrastuktura jedne JNA bila u srpskim rukama prilikom raspada SFRJ.Uostalom nije Tito stvarao tu Jugoslaviju,već su je stvorili Srbi monarhisti pobjednici prvog svjetskog rata,te ako je ona i bila srpska greška,iluzija i zabluda,onda za to nikako ne može biti kriv Tito,uostalom ustaše su klale valjda prije Tita,a kako su prošli ti isti koljači na Blajburgu dobro je poznato...
    (PeruN, 10. jul 2018 01:11)

    # Link komentara

  90. Da je goli otok radio kako treba, nebi ni bilo rata 90tih. Očigledno je Tito bio preblag prema teroristima i nacifašistima.
    (Lepi, 9. jul 2018 22:30)

    Kontam da si jako mlad pa si negde pogrešno čuo, ali ni to nije neki izgovor. Na Golom otoku su najvećim delom robijali komunisti koji su ostali lojalni Staljinu i SSSR-u i kada se Tito s njime pokarabasio. Dakle, KOMUNISTI, zato što su odbili postati titoisti. Nikakvih "nacifašista" tu nije bilo - prave nacifašiste su Tito i vajni saveznici pustili da se izvuku i razmile po J. Americi.
    (lepiglup, 10. jul 2018 01:08)

    # Link komentara

  91. Mozda nije bolje sad nego za vreme Juge, ali poenta je u tome da nije trebalo nikad Tito ni da postoji i svima bi nam bilo bolje. To jest, najbolje da smo izabrali Veliku Srbiju umesto Jugoslavije posle Prvog svetskog rata kad su nam nudili to.....
    (Petar, 09. jul 2018 22:24)
    Hahaha, ma da covece nudili ti, istovremeno isti ti sigurno pricas kako su Hrvati i Slovenci povlasceni u svemu u zadnjih 20-30 godina, jer su katolici, pa kako nama pravoslavcima onda nudili da uzmemo od njih sta nam volja. U kakvim zabludama ljudi zive, neka, bas nam je lepo ovako, jos malo da nastavimo i postajemo grad drzava, Beograd, jer to ta velika Srbija?
     (Che, 10. jul 2018 01:04)

    # Link komentara

  92. E a mnogo smešno to kao nije bio pravi Tito...kao mi smo svi znali kakav je bio stari i bio verovatno bolji nego ovaj novi.. kao da je važno koji lik je bio TiTo... ja samo znam da su Srbi koji su živeli u gradovima posle 45te naebali i znam to da nam je skrojio pokrajine samo nama i znam da nas je ostavio u dugovima koje zapad nije hteo da pomogne kasnije oko istih kako bi se rasturili ...
     (Cakić, 10. jul 2018 00:57)

    # Link komentara

  93. Mnogi kažu da su plakali kad je Tito umro, ali mnogo je i onih kojima je bilo drago, jer su se nadali ubrzanju procesa koji će dovesti do slobode.
    (Franc, 10. jul 2018 00:51)

    # Link komentara

  94. ...za utehu svim srpskim zrtvama ovaj monstrum je umirao polako u najvecim mukama, a to je bila samo uvertira!
    (šejtanov vikar, 10. jul 2018 00:32)

    # Link komentara

  95. Znači on je ukrao ličnu kartu.
    (marija, 10. jul 2018 00:27)

    # Link komentara

  96. Da je goli otok radio kako treba, nebi ni bilo rata 90tih. Očigledno je Tito bio preblag prema teroristima i nacifašistima.
    (Lepi, 09. jul 2018 22:30)
    Tito je najveci zlotvor ,okupator i unistitelj srpskog naroda
     (milan, 10. jul 2018 00:25)

    # Link komentara

  97. Kad će da objave dokumenta o ubistvu Kenedija?
    (Sima, 10. jul 2018 00:07)

    # Link komentara

  98. Miodrag Zdravkovic je bio prvi voditelj koji je objavio Titovu smrt. Sandro Pertini a ne Pertiki, je bio italijanski predsednik i '.. fdoktorski konzilijum Moja supruga Metka ..' ?? Dokle vise???
    (Ljiljana, London, 9. jul 2018 21:51)

    Takodje, da je autor clanka bacio pogled na tekst ovog papira na fotografiji iz konteksta bi nakon desetak sekundi uvideo da nije nikakva greska-permutacija Beograda i Bukuresta ili sta slicno...
    (fff, 10. jul 2018 00:06)

    # Link komentara

  99. bar je za razliku od ovih sad imao manire, znao da bude dzek, pravi marsal, drzavnik. drzava je bila ozbiljan aparat i postojalo je strahopostovanje prema njenim institucijama. postojao je osecaj sistema i uredjenosti. ozbiljna zemlja sa 22 miliona ljudi, svim vrstama industrije, svim vrstama prirodnih bogatstava, izvoznicki orjentisana. pravila sve od igle do lokomotive. mozda kvalitet nije bio uvek najbolji, i izbor sarolik, al je barem sve bilo domace. mogao si da zivis lepo samo da ne pljujes po drzavi. ovi sto ga pljuju - ili su im preci bili na otoku, ili im je drzava nacionalizovala imovinu, te zbog svojih sitnih interesa pljuju po pomenutom. razumljivo, ali nerealno. hocete da kazete da vam je bolji ovaj sto svoj narod naziva budalama, sorosevcima, glupanima, bez manira i takta? ili onaj sto se potuce sa svim narodima okolo? zato smo tu gde jesmo.
    (Kalisto, 10. jul 2018 00:05)

    # Link komentara

  100. SAd vidite da ste svi na ovom Svetu teški ludaci.Sad znate da sam genije,
    jer sam 1990.godine napravio i izradio matematički modus na kome će
    raditi a sada i rade moderni kompjuteri u ovom 21.Veku.Toliko o mene
    samo da se zna ko sam i kakav sam čovek a majmun.
    (Dr.Zoran Zivancevic ,dpl.ing., 10. jul 2018 00:01)

    # Link komentara

  101. Dosadne su više vesti o pravom i lažnom Titu. Tito je bio jedan jedini, predsednik svih naroda i narodnosti koji je služio Hrvatima i Slovencima. Da nije pravi ne bi se u razgovoru sa prijateljima iz mladosti sećao svakog detalja i to je dovoljan dokaz. Što nisu pitali one koji ga poznaju, a ne rekao Amerikanac, Rus, Nemac, Liliputanac...
    (Bizmark, 9. jul 2018 23:51)

    # Link komentara

  102. A sta mi Srbi dobismo od te Titove Jugoslavije?
     (Lale gator, 9. jul 2018 23:47)

    # Link komentara

  103. Cele familije sa sve trudnim zenama terali su u zatvor zbog krsenja obaveze. To je cela istina sto se banatskih sela tice. I motike i metle korovnjace su nosili. O imanjima da ne govorim .
    (nateraj koku da snese 5 jaja ili ides u apsanu, 9. jul 2018 23:40)

    # Link komentara

  104. Postoji jedna anegdota, da je Andrija Preger, cuveni pijanista, cuo Tita kako svira, i zadivljeno komentarisao: "Pa to je Becka skola!!!", na sta mu je Tito tiho rekao da ce o tome cutati....
     (Lidija..., 9. jul 2018 23:32)

    # Link komentara

  105. Tita su Srbi voleli zato što su mislili da je Rus. Zato je Moša Pijade koji je Tita stvorio i lansirao takve glasine.

    Tek kad je umro, Srbi su posumnjali da je stvarno bio Rus. Da je bio Rus, ne bi ni umro.

    Kao što danas misle da će Putin živeti večno.
    (Cinique, 9. jul 2018 23:21)

    # Link komentara

  106. Moj deda i otac kažu da je jedino titula iz Barija, Crvene Zvezde mogla da nadmaši ushićenje radosti posle objave da je umro bravar.
    (Lokomotiva, 9. jul 2018 22:12)

    Blago si ga tebi sa takvim tatom i takvim dedom.
    A tek tvojoj djeci...
    (Partizan, al' ne u fudbalu, 9. jul 2018 23:17)

    # Link komentara

  107. Nema Tita,nema Miloševića,sada cveta milion cvetova,negujemo Ikebanu i čuva nas Svevisnji.Nikad bolje,masovno umiremo od miline.
     (pc,Nis, 9. jul 2018 23:13)

    # Link komentara

  108. prije se zivelo a sad se preživljava,eto vam razlike vi koji mrzite Tita,da je sreće da je Jugoslavija nikad nije raspala zivelo bi se,a ne ko sada,tuga i jad...
     (Mister_No, 9. jul 2018 23:07)

    # Link komentara

  109. Moj deda i otac kažu da je jedino titula iz Barija, Crvene Zvezde mogla da nadmaši ushićenje radosti posle objave da je umro bravar.
    (Lokomotiva, 9. jul 2018 22:12)

    Zato imaju 200EUR penzije i plate ukupno i "stub SrBstva" da im se unuk loži, kad nema za sendvič.
    (Darko, 9. jul 2018 23:04)

    # Link komentara

  110. Cudno je to kako KGB nikad nije dovodio u pitanje autenticnost Tita, tj. ovaj Tito kakvog smo poznavali im je bio dovoljno "pravi".
    (mb, 9. jul 2018 23:03)

    # Link komentara

  111. Teeeske gluposti za malu decu.
     (Vuk iz Pančeva., 9. jul 2018 22:59)

    # Link komentara

  112. kazu ljudi da je učestvovao kao narednik na ceru i kolubari,naravno kao austrougarski narednik i da je jedno brdo sa istog posebno upamtio...
    kako je moguće da takav čovek postane predsednik jedne takve i tolike zemlje mislim da nećemo nikad saznati,ali da je "ubačen" ubedjen sam
     (neeko, 9. jul 2018 22:57)

    # Link komentara

  113. Ajde vise prestanite pisati o Titu. Niko ga vise ne spominje, samo Srbija. Sadasnjost i buducnost je bitna. Od proslosti hleba nema.
    (Dux, 9. jul 2018 22:56)

    # Link komentara

  114. Spiker koji je procitao vest o Titovoj smrti nije se zvao Miroslav Lilic.
    (Jovana, 9. jul 2018 22:54)

    # Link komentara

  115. Na RTV Zagrebu vijest je obavio Miroslav Lilić. Znam da mi je mama pomagala sa zadaćom i kada se Lilić pojavio u crnom i rekao da je Tito umro samo je tiho rekla da smo sada nastradali. Tada te riječi nisam shvatila i nisam shvatila zašto je počela plakati.
    (zg232, 09. jul 2018 22:00)

    Eto ovo recimo nisam znao, prvi put čujem, mislio sam kad je program na tv iznenada prekinut da je ta objava išla za celu zemlju. Sad mi je čak i logično da nije, i to je moralo da se obavi po nacionalnom, republičkom 'ključu' kao i sve ostalo
     (Simpatizer, 9. jul 2018 22:53)

    # Link komentara

  116. Nešto mi se ovaj Genšer ne uklapa u priču.?! Zar nije on bio posle druga Tite?
     (Sergio Bonelli, 9. jul 2018 22:51)

    # Link komentara

  117. Hvala ti Marsale do neba. Hvala ti za sve fabrike, industriju, slobodu, mir, poštovanje sveta, hvala ti sto i naša deca gaze tvojim pločnicima. Hvala ti na jedinstvu, hvala ti za ugled, hvala ti sto moj Beograd nikad nece imati takvu moc kao u tvoje vreme. Hvala za sigurnost. I posle toliko vremena od tvoje smrti ljudi pricaju o tebi. Hvala.
    (Nisha, 9. jul 2018 22:45)

    # Link komentara

  118. Rusi znaju ko je bio Tito ali na molbu srpskog db-a ne objavljuju.
     (Serbistan, 9. jul 2018 22:39)

    # Link komentara

  119. Pa eto razloga smrti. Doneli mu hranu iz Amerike
    (shahahaha, 9. jul 2018 22:38)

    # Link komentara

  120. Bio sam klinac tada 7 godina, sam u dnevnoj sobi, gledam TV, svi plaču, ajde i ja ću. Budala.
     (Slavonac, 9. jul 2018 22:35)

    # Link komentara

  121. Sto rece narodna pesma,"sablja mu do kolena bila,drugima se po zemlji vukla".
    (too low, 9. jul 2018 22:35)

    # Link komentara

  122. Instalirani socijalizam ili ti komunizam u nas.

    Do pravog, istinskog socijlizma dolazi se intelektualnim naporom i napretkom drustva.
    Materijalni boljitak nastupa tek kasnije.
    Zato je i pukao, taj kvazi socijalizam.
    (Marko, 9. jul 2018 22:34)

    # Link komentara

  123. Da je goli otok radio kako treba, nebi ni bilo rata 90tih. Očigledno je Tito bio preblag prema teroristima i nacifašistima.
    (Lepi, 9. jul 2018 22:30)

    # Link komentara

  124. Lilić je objavio vest na TV Zagreb a Zdravković na TV Beograd. Mi "stariji" se sećamo ovog drugog...
    (Branko, 9. jul 2018 22:29)

    # Link komentara

  125. Morate da razumete kontekst u kome je jugoslavija bila posle rata. Ne mozete ga porediti sa danasnjim vremenom, vec sa drugim zemljama koje su posle rata imale slicnu situaciju.
    (Francuski staljin?, 9. jul 2018 22:26)

    # Link komentara

  126. ako onaj i nije bio pravi, ovaj danas se UBI od napora da bude bar približan onom nekdašnjem!!!... i zasad mu, sudeći da se narod slabo promenio od onda, ODLIČNO ide!....
     (vladimir, 9. jul 2018 22:25)

    # Link komentara

  127. Mozda nije bolje sad nego za vreme Juge, ali poenta je u tome da nije trebalo nikad Tito ni da postoji i svima bi nam bilo bolje. To jest, najbolje da smo izabrali Veliku Srbiju umesto Jugoslavije posle Prvog svetskog rata kad su nam nudili to.....
    (Petar, 9. jul 2018 22:24)

    # Link komentara

  128. Шта је занимљиво у овом документу?
     (petar popović, 9. jul 2018 22:13)

    # Link komentara

  129. Mozda i nije bio pravi ali je napravio drzavu kakve vise sigurno nece biti.
    (zoran, 09. jul 2018 21:44)

    Da, nece je vise biti, Bogu hvala.
    Nista on nije napravio, nego je doveden da napravi ono sto su njegovi gospodari odlucili da naprave. Kao i ovaj aktuelni.
     (Boske, 9. jul 2018 22:13)

    # Link komentara

  130. Moj deda i otac kažu da je jedino titula iz Barija, Crvene Zvezde mogla da nadmaši ushićenje radosti posle objave da je umro bravar.
    (Lokomotiva, 9. jul 2018 22:12)

    # Link komentara

  131. da,cia mutava pa ne razlikuje beograd i bukurest?
    (oce to, 9. jul 2018 21:51)

    Ma jasna stvar, Beograd nije to ni objavio.
    (goranh, 9. jul 2018 22:09)

    # Link komentara

  132. Tito je za srbe i Srbiju bio gori izbor od Hitlera. To zna ona normalna polovina srba. Ona druga i danas ima novog Tita.
     (Bo, 9. jul 2018 22:09)

    # Link komentara

  133. Nikada niko sa zapada nijednu rec prekora nije uputio Titu za Goli otok. Prica o ljudskim pravima tu nije vazila. Nista se nije promenilo do danas. Sve ove NVO za zastitu ljudskih prava Goli otok ne pominju. Kao da nikada nije psotojao. Treba li bolji dokaz da je Tito bio zapadni covek instaliran na vlast u SFRJ kako bi sprovodio zapadnu agendu?
    (kratak osvrt na lik i delo, 9. jul 2018 22:07)

    # Link komentara

  134. Ja tog Tita iz 1937. god. nisam znao. Za mene je ovaj Tito pravi.
    (goranh, 9. jul 2018 22:03)

    # Link komentara

  135. Tito jeo hranu austronauta NASA, eto vam I toga sada
    (ventura, 9. jul 2018 22:01)

    # Link komentara

  136. Kakav prijenos, kakav Miroslav Lilić? Dobro znam gde sam bio tog nedeljnog popodneva, ko se prvi pojavio na ekranima i pročitao tu vest. A to nije bio Lilić nego Miodrag Zdravković
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Simpatizer, 9. jul 2018 21:35)

    Na RTV Zagrebu vijest je obavio Miroslav Lilić. Znam da mi je mama pomagala sa zadaćom i kada se Lilić pojavio u crnom i rekao da je Tito umro samo je tiho rekla da smo sada nastradali. Tada te riječi nisam shvatila i nisam shvatila zašto je počela plakati.
    (zg232, 9. jul 2018 22:00)

    # Link komentara

  137. Mozda i nije bio pravi ali je napravio drzavu kakve vise sigurno nece biti.
    (zoran)

    Za one koji su se spustili s planine na Dedinje, bila je keva. Za sve ostale, maceha kakvih je u istoriji bilo na pretek.
    (Sumski ljudi, sumska drzava, 9. jul 2018 21:58)

    # Link komentara

  138. ...umro drug Josip Broz Tito..." Boze, lepo li je bilo cuti te reci!
    (Sto mu gromova, 09. jul 2018 21:35)

    kako za koga..za nas postane i normalne ljude nije..a za ove druge verovatno jeste
     (sale009, 9. jul 2018 21:58)

    # Link komentara

  139. Genser nije bio kancelar, nego Helmut Smit, koji je i bio na sahrani
    (Ljukaku, 9. jul 2018 21:56)

    # Link komentara

  140. I šta sad,
    mi treba ovde da se svadjamo oko prevaranta?
    (marija, 9. jul 2018 21:53)

    # Link komentara

  141. Miodrag Zdravkovic je bio prvi voditelj koji je objavio Titovu smrt. Sandro Pertini a ne Pertiki, je bio italijanski predsednik i '.. fdoktorski konzilijum Moja supruga Metka ..' ?? Dokle vise???
    (Ljiljana, London, 9. jul 2018 21:51)

    # Link komentara

  142. da,cia mutava pa ne razlikuje beograd i bukurest?
    (oce to, 9. jul 2018 21:51)

    # Link komentara

  143. Sigurno je samo da iz brojnih "tajnih" dokumenata i mnostva autorskih knjiga "upucenih" u njegovu biografiju javnost nikada nece saznati nista. Tito ce zauvek ostati vecna enigma i predmet nagadjanja masa koje provode zivot u mrklom mraku i potpunom neznanju o svetu u kom se nalaze.
     (Nikola, 9. jul 2018 21:47)

    # Link komentara

  144. Sad cu da zapalim jednu Puru i da si serviram jedan dupli Konjak. Citacu vase komentare sve do zore. Hvala puno B92.
    (Mamer N'goj, 9. jul 2018 21:46)

    # Link komentara

  145. Mozda i nije bio pravi ali je napravio drzavu kakve vise sigurno nece biti.
     (zoran, 9. jul 2018 21:44)

    # Link komentara

  146. Mozda i nije bio pravi, ali je napravio drzavu kakve vise sigurno nece biti.
     (zoran, 9. jul 2018 21:43)

    # Link komentara

  147. @Sto mu gromova: Uzivaj sad bez Tita, sve je super sad.
    (Filip, 9. jul 2018 21:41)

    # Link komentara

  148. Ne bi me čudilo.
    (dzericak, 9. jul 2018 21:40)

    # Link komentara

  149. "....umro drug Josip Broz Tito..." Boze, lepo li je bilo cuti te reci!
     (Sto mu gromova, 9. jul 2018 21:35)

    # Link komentara

  150. Kakav prijenos, kakav Miroslav Lilić? Dobro znam gde sam bio tog nedeljnog popodneva, ko se prvi pojavio na ekranima i pročitao tu vest. A to nije bio Lilić nego Miodrag Zdravković
     (Simpatizer, 9. jul 2018 21:35)

    # Link komentara