Sreda, 14.06.2017.

11:50

Rus bio u kliničkoj smrti i otkrio šta je video s druge strane

Izvor: B92

Rus bio u klinièkoj smrti i otkrio šta je video s druge strane IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Spike

pre 6 godina

@D10S
A odakle ti to tako pouzdano znaš da nema ničega posle smrti, samo poništenje i prestanak svega? Jesi li možda to iskustvo preživeo pa tvrdiš iz prve ruke (što bi onda bio contradictio in adjecto)? Znači, nisi. To praktično znači da je tvoja tvrdnja je obično kontradiktorno i nedokazivo naklapanje, a oni koji tvrde da nečeg ima - logički gledano imaju daleko veće šanse da budu u pravu, jer njihova teorija dopušta mogućnost da odu i da se vrate da nam ispričaju kako je. Ne moramo im verovati, ali u svakom slučaju, nisu tako jadno i smešno kontradiktorni u svojim stavovima.
(Koja Kojić, 14. jun 2017 16:06)

Kad si se vec uhvatio omiljene misaone discipline u nas (logike), onda bi, nadam se, trebalo da znas razliku izmedju induktivnog i deduktivnog zakljucka. Tako da @D10S-ov stav nije "nedokazivo nakalapanje", osim ako od induktivnog zakljucka ne ocekujes validnost. E, to bi bio pravi contradiction in adjecto. A ovo o "logickoj jacini" na osnovu dopustanja mogucnosti ne vredi ni komentarisati. Skok od moguceg ka datom, ili, posto si vec u domenu logike - a posse ad esse non valet consequentia.

jašta

pre 6 godina

(dejanR, 14. jun 2017 13:29)

To će pojedinac rešiti sa njim ako postoji, ne treba nam samopozvani prosvetitelj. To je taj ego o kome pričam, govore u ime nekog boga u koga veruju, a koji je to izričito zabranio, ako je verovati bibliji. Danas je sresti pravog vernika veliki raritet. Nekog ko je zaista i pročitao i razumeo više knjiga, a ne samo pamflet sa trafike. Ovde ljudi spominju boga, a niko se ne vodi njegovim zapovestima, niti učenjima sina mu. Sve sami pagani, atavisti i tradicionalisti bez nekog posebnog razloga. Učeni da tako mora i tako treba. Odgovora na pitanje zašto - nema.

Polo

pre 6 godina

@Najjaci su mi ovi sto sa sigurnoscu tvrde da nema nista posle smrti. Smesna nagadjanja ljudi koji misle da znaju sve, a ne znaju zapravo nista :)
(mn, 14. jun 2017 17:43

A zašto bi nesto bilo posle smrti? Zašto misliš da si toliko bitan? Onda svih 7 milijardi ljudi će imati život posle smrti. A šta je sa decom umrlom od gladi koja nisu ni stigla da vide svet oko sebe? Šta njih čeka posle smrti od gladi ili bolesti? Da li i njih i tebe i mene koji sedimo siti i napiti i kuckamo komentare iz dosade, čeka isti produžetak života posle smrti?
Ma sve su to gluposti , sve je to strah i kukavičluk da se prizna da je život jedan i to je to. Nema vraćanja nema reinkarnacije, to su gluposti, niko nije toliko poseban ni značajan.

jašta

pre 6 godina

(Milos, 14. jun 2017 13:14)

Znači da ti nedostaje, da ti je bio veliki mentor i da osećaš neku grižu jer nisi mogao da mu pomogneš da ne ode. Bio si mlad i to je uticalo jako na tebe. Moguće je i da jednostavno misliš da nisi ispunio njegova očekivanja. Idi na groblje i lepo kaži šta te tišti, tebi će biti lakše. A deda, sigurno nije želeo da se tako osećaš. Nijedan bliski rođak neće tako nešto želeti. Kažem bliski.

Millica

pre 6 godina

@ Milos
Milose, ako verujes u postojanje Boga, ili najvise svesti, istine, pomoli se, sabranog uma i sa toplinom u srcu, i trazi od Boga da uzme tvog deku za ruku i da ga povede kuci. Ta kuca nije ova nasa zemaljska, vec nebeska, i svi je imamo.
Ako ga opet budes sanjao, pokusaj u snu da mu kazes da se ne boji, vec da sam pozove Boga i andjele i da trazi da ga odvedu kuci.
Nadam se da ce tvoj deka biti dobro, veliki pozdrav!

петар

pre 6 godina

@Милош
Брате Милоше, најбоље ти је да питаш твог парохијског свештеника, он ћети рећи шта најбоље да радиш. Али оно што знам из искуства многих који су имали таква и слична виђења, је да кренеш да се молиш за свог деду; за покој душе да му Палић свеће, да носиш жито, вино и свећу у цркву на сваке задушнице и посебно да дајеш имена да се помиње на Недељној Литургији или на неки други празник. На тим Литургијама се потруди да и сам учествујеш. То чини и видећеш чудесне промене.
Бог да ти помогне у свему.

B.H.

pre 6 godina

Откуда ми знамо да има живота после смрти? Знамо од Христа Господа, на основу Његових речи, Његовог васкрсења и Његових многих јављања после смрти. Философи који признају живот после смрти признају га на основу свога умновања, а ми га признајемо на основу искуства, нарочито искуства светих људи, који нису умели ни могли неистину објављивати. Кад је св. Сисоје лежао у постељи пред смрт, лице му беше врло светло. Около њега стајаху монаси, ученици његови. Тада се загледа св. Сисоје, па рече: „ево авва Антоније дође!" Поћутав мало опет рече: „ево пророци дођоше!" У том се лице његово још више засија, и он рече: „ево апостоли дођоше!" По том рече: „ево ангели дођоше да узму душу моју!" Најзад лице му засја као сунце, и сви беху у страху великом, а старац рече: „ево Господ долази, погледајте сви. Ево Он говори: принесите ми сасуд изабрани из пустиње!" После тога светитељ предаде дух свој. И колико је сличних виђења било! И то од сведока најпоузданијих.

verba volant

pre 6 godina

I ja sam uverena da je smrt kraj. A pošto je mozak "vrhovni organ" koji upravlja svime ( čak mislim da se ključ većine somatskih bolesti nalazi u njemu ) on se i poslednji "gasi". On stvara slike slične snu i ono što će svako od nas morati sam da proveri je da li tom prilkom, čovek zna da umire i da li je to prijatno, ili neprijatno iskustvo. A možda se i razlikuje od čoveka do čoveka?

jedna čitateljka

pre 6 godina

Savet za čitaoca Miloša. I ja sam često sanjala svog dedu, slično poput tebe. Zaključila sam da me to moja savest proganja i podseća da grešim što jako, jako retko obilazim dedin grob, jednostavno nisam stizala. Otišla sam, u mislima ,,porazgovarala" sa dedom na groblju. Za čudo, nikada ga više nisam sanjala, ima od tada više od deset godina.

jašta

pre 6 godina

(marko, 14. jun 2017 16:29)

Smrt nije kraj. Nije kraj za svet, za postojanje. Ali jeste za pojedinca. To što će živeti u nečijim mislima, to je u rangu epske lirike, ali ne i stvarnosti. I zašto to ikog uopšte pogađa? Upravo ta činjenica da ne živite večno treba da vas natera da iskorisrite život na nešto bolje. U stvari mislite šta hoćete, ali ne treba od toga praviti toliku famu. Smrt je normalna i neizbežna stvar, ne naučna fantastika oko koje treba obigravati ceo život. Ali taj kult smrti na Balkanu definitivno čini ove ljude previše praznovernima. To se ogleda i kroz versku dogmu takođe.

sonja-twins

pre 6 godina

Postoje religije koje dopustaju mogucnost reinkarnacije.....
A u medjuvremenu prelistajte knjigu "Putnici" Mice Jovanovica,...... U njoj opisuje kako mu dolaze ljudi koji imaju neke zdravstvene probleme koje zvanicna medicina nije u stanju da resi.....Onda ih on vraca u neke od proslih zivota,i pre ili kasnije tamo nalaze odgovor.... Kada shvate sta-zasto-kako, problem biva resen....

neutralni felsh

pre 6 godina

@ neutralni felsh - tesi se ti,tesi;)
(strasni sud, 14. jun 2017 16:59)


hahaha sto rece rouen etkinson kao sveti petar u skecu o cistilistu, posle smrti, kad ih sve sortira pa kaze "oh a vi ateisti, mora da ste prilicno iznenadjeni" :)

jašta

pre 6 godina

(Mr. Spock, 14. jun 2017 16:08)

Ne svi atomi, samo oni koji su završili u sastavu nekog bića koje je svesno, to je zanemarljiva brojka. I govorite kao da je to neka ekspres svest, dobijena dlanom o dlan. Nije, to je rezultat procesa koji traje i menja se dugo dugo dugo.

jašta

pre 6 godina

(Era, 14. jun 2017 14:18)

Da, taj "đavo" se zove Ego. I čini ljudima jednu veliku muku da oni misle da su posebni i da je njihov život velik i poseban, a smrt još posebnija. Da iza svega mora biti nešto veliko i grandiozno, a ne obično i racionalno. Naravno, ko pipne u to, taj mrzi i boga i ljude. (Primetite kako se Ego odjednom sakriva iza ljudi i religije).

štangla

pre 6 godina

lijepo je vjerovati u tako nesto, em daje nam pitomost u sadasnjem zivotu em zivot nam je bogatiji kad znas da nema kraja!
@(igor, 14. jun 2017 14:36)

To se zove uteha, verovanje u život posle smrti je ništa drugo do uteha, jer svojim umom ne možete sebi objasniti da jednostavno više nećete biti svesni sebe. Pitomost je stvar odgoja, a obamrlost i nedostatak želje da istražujete jer možete otkriti nešto što vam se neće svideti se zove strah, ali konstatacija da život nema kraja, da ćete večno živeti, to je čista nebuloza.

Ali šta god te čini srećnim je za mene ok.

verovali ili ne

pre 6 godina

ako nema nista posle,znaci da mi za svoja dela i nedela odgovaramo samo ovozemaljskom zakonu,al' ti vidi vraga,u nekim visko razvijenim zemljama taj isti zakon pocinje recima: " u ime boga svemogucega"

mn

pre 6 godina

Najjaci su mi ovi sto sa sigurnoscu tvrde da nema nista posle smrti. Smesna nagadjanja ljudi koji misle da znaju sve, a ne znaju zapravo nista :)

M

pre 6 godina

U "kriznim" situacijama organizam luci veliku kolicinu endorfina, serotonina i dopamina. Sto moze izazvati, i cesto izaziva halucinacije. Isto stanje se moze lako simulirati i kod potpuno zdravih osoba davanjem lekova koji forsiraju organizam da luci veliku kolicinu gore navedenih neurotransmitera i hormona endorfina, kao i agonista koji simuliraju stanje dopaminskih receptora u kriznim sitacijama. Potpuno zdrave osobe, koje su testirane (i u budnom i u nesvesnom stanju), su prijavljivale slicne do iste senzacije koje imaju osobe koje su u fazi umiranja, odnosno osobe ciji se organizam bori za zivot. Hemija, nista drugo. Sve ostalo je namerna suspenzija kritickog misljenja u korist onoga sto vise prija umu koji se plasi smrti.

Koja Kojić

pre 6 godina

@D10S
A odakle ti to tako pouzdano znaš da nema ničega posle smrti, samo poništenje i prestanak svega? Jesi li možda to iskustvo preživeo pa tvrdiš iz prve ruke (što bi onda bio contradictio in adjecto)? Znači, nisi. To praktično znači da je tvoja tvrdnja je obično kontradiktorno i nedokazivo naklapanje, a oni koji tvrde da nečeg ima - logički gledano imaju daleko veće šanse da budu u pravu, jer njihova teorija dopušta mogućnost da odu i da se vrate da nam ispričaju kako je. Ne moramo im verovati, ali u svakom slučaju, nisu tako jadno i smešno kontradiktorni u svojim stavovima.

marko

pre 6 godina

cekaj ne razumem vas sto sada se busate kako je sve laz i da je smrt kraj?
Sta biste pre hteli da umrete i to je to ili da umrete ida se povezete sa svojim najmilijima?Ko jos zeli da umre i da vise ne postoji neka mi neko kaze... Cak i vi koji verujete da je smrt kraj ste verovatno nekog izgubili ili cete tek izgubiti pa da vas vidim onda, da li biste i dalje voleli da je smrt kraj ili ne...Znate kako verovanjem nista ne gubite i dobijete utehu, jos nisam video nikakav bonus od ateizma(osim sto se neki smatraju naprednim jer ne veruju u boga i gledaju sa planina na vernike)... naravno u se i u svoje kljuse, sto se ove teme tice znacemo tek kad umremo...

Mr. Spock

pre 6 godina

@D10S
A jos je vece cudo sto tako "hotimicno" skupljeni atomi imaju svest o sopstvenom postojanju! Za mene je veca "bajka i laz" da je to sve nastalo spontano!

Uhapsite doktora

pre 6 godina

Mozda nije tema ali moram da potrazim odgovor ukoliko neko moze pomoci...Hvala
(Milos, 14. jun 2017 13:14)

Imao sam slično iskustvo sa svojim pokojnim dedom. Prestalo je kada sam u snu (a znao sam da sam u snu), skupio hrabrosti da mu priđem i mirnim tonom mu rekao da je umro i da ćemo se videti nekad na nekom boljem mestu, a da sada mora da ide. Samo me je zagrlio i otišao, a moj san se više nije ponavljao.

Vlada

pre 6 godina

Samo jedno banalno pitanje ovima sto pominju atome,svemir,itd.
Kada izgubite nekoga koga volite bez obzira koga i kako i kada vas nesto boli,tisti,gusi ispod grudnog kosa.Da li idete kod doktora i trazite pregled pluca!?
E to sto boli nije materija nego nesto drugo i ako materiju vracamo zemlji to drugo takodje mora negde da se vrati.Ne znam kako drugacije i banalnije da Vam objasnim.

sa severa

pre 6 godina

Miloše, kod nas stare bake kažu da kada pokojnik dolazi u san trebaš upaliti sveću pored ulaznih vrata i ostaviti je da dogori! Probaj, ništa ne košta.

D10S

pre 6 godina

Strasno je sto ljudi ne mogu da prihvate cinjenicu da nakon smrti postoji samo smrt. Nista vise. Kraj, mrak, kao da vas nije ni bilo.
Ali zasto to nije strasno? Vi ste cudo! Sastojite se od atoma neke zvezde koja je pre milijardu godina eksplodirala i poslala svoje atome u svemir. Ti atomi su se nasli, sklopili i vi ste nastali! Kada umrete samo vracate svemiru atome koje vam je on posudio! To je mozda i najvece 'cudo' u nasem postojanju!
Sve drugo su bajke i lazi :)

Marija

pre 6 godina

Strasno je sto ljudi ne mogu da prihvate cinjenicu da nakon smrti postoji samo smrt. Nista vise. Kraj, mrak, kao da vas nije ni bilo.
D10S, 14. jun 2017 15:01

Bio si tamo pa znas? :)

dr laza

pre 6 godina

Operisao zuc.Totalna anestezija.Posle toga sanjao sv.Ignjatija koji mi u snu kaze''ajde dizi se nije ti nista''Pre toga nikada cuo za sv.Ignjatija.Cackao sam nesto po poreklu porodice i otkrijem da je slava cukun, cukun dede bila sv.Ignjatije pre nego sto je dosao u Srbiju.Slavio sv.Nikolu jer je bio splavar i tu slavu slavimo, ali od pre par godina i sv.Ignjatija

Smuleco

pre 6 godina

Mozak otpušta endorfine, koji izazivaju halucinacije, različitog intenziteta, i sadržaja, kako bi olakšao "kriznu" situaciju, u kojoj se umirući nalazi. Jednostavno, to je to. Nikakav "život posle života", "tra-la-la" priče. Mozak ima fascinantne regulatorne mehanizme. Evo samo jedan primer: kod ljudi koji dožive neku traumu, na jednom oku(ispadanje očne jabučice, teško oštećenje oka, ili čak i u nekim slučajevima izraženog strabizma), mozak to oko "isključuje" da bi obezbedio relativno normalnu sliku, na drugom oku.

Treba nam bolje objasnjenje

pre 6 godina

Mnogi imaju slicne senzacije prilikom klinicke smrti. Pre nekoliko godina naucnici su se prvi put pozabavili time da objasne zasto se to desava. Trecina ispitanika koja je imala ostecenje mozgda ili kojoj su dati jaki lekovi nije imala nikakve senzacije. Trecina ispitanika je imala slicne senzacije kako ih opisuje ovaj pacijent. Ali nisam sigurna da li su nesto zakljucili, zaboravila sam. Ali nije ni prvi ni poslednji koji je rekao istu stvar.

urke

pre 6 godina

Jednom sam hteo da dam krv. I sve je normalno krenulo , legao sam na krevet ubola me je iglom krv je krenula u onu kesu, ja sam pumpao sakom i samo od jednom prekid stvarnosti. Imao sam neverovatne vizije, sve je bilo belo oko mene , a oko kreveta su lebdele devojke u belom, savrsen smiren i opustajuci dozivljaj. U jednom momentu se vracam u realnost, mokar skroz, med. sestre su me poprskale vodom. Iako je meni delovalo da sam dugo bio u nesvesti, one su mi rekle da sam bukvalno "otisao" na 5 sekundi. A onda sam skontao da su devojke u belom u stvari bile te med. sestre. Hocu da kazem, da je mozak cudo.

Marko

pre 6 godina

Imate dokumentarac na ovu temu na National Geographic, narator i voditelj je Morgan Freeman. Ovaj glumac je takodje imao slicna iskustva. Vrlo dobro uradjen dokumentarac, pa ko nije lenj neka pogleda...

Stevan

pre 6 godina

Prepun je internet iskustava iz prve ruke gde su ljudi tokom kliničke smrti posmatrali sebe odozgo i VIDELI i čuli sve šta se događa. Najbolji dokaz su oni pacijenti koji su po oživljavanju detaljno opisivali uređaje i ljude koji su bili prisutni tokom operacije, a koje nisu videli pre toga. O tome svedoče brojni hirurzi i to se ne može objasniti nikakvo hipoksijom ili bilo čim drugim.

Milos

pre 6 godina

Pokojni deda mi cesto dolazi u san( mnogo sam bio vezan za njega) ali uvek se trese od zime, nikada se ne smeje, cak je zadnji put bio bez zuba i bez ociju i trazio mi da ga vodim kuci.Zna li neko sta to znaci?Mozda nije tema ali moram da potrazim odgovor ukoliko neko moze pomoci...Hvala

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 6 godina

U blagoj vezi sa ovom vesti, secam se upecatljivog prikaza u ruskom filmu "Kukavica" ("Kukushka"), kako jedna slatka Laponka drevnim samanskim ritualom vraca finskog vojnika iz smrti

https://www.youtube.com/watch?v=34qTK6KJZqg

ako vas mrzi da pogledate ovaj lepi film ceo, ova scena se nalazi od 1h 21m do 1h 33m.

U mnogim iskustvima te vrste pominje se prolaz kroz mracni predeo, osoba u belom koja umrlog vodi u daljinu i zvukovi koji ga zovu da se vrati.

Pogledajte! Ko je spretniji sa Internetom od mene (sto nije tesko) naci ce i titlove. Film je izuzetan.

Dr. Jordan, Psihijatar

pre 6 godina

Rus nije mogao nista da vidi jer mu organi nisu funkconisali - pa ni mozak, vec, sta mu se prividjalo dok je bio u komi?

nothing wrong with me

pre 6 godina

To je sve u nasim glavama

Toliko forsirana tema da nam je u podsvesti. I u ovakvim situacijama podsvest preuzima.
Halucinacije,snovi,iskrivljena stvarnost...

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 6 godina

U blagoj vezi sa ovom vesti, secam se upecatljivog prikaza u ruskom filmu "Kukavica" ("Kukushka"), kako jedna slatka Laponka drevnim samanskim ritualom vraca finskog vojnika iz smrti

https://www.youtube.com/watch?v=34qTK6KJZqg

ako vas mrzi da pogledate ovaj lepi film ceo, ova scena se nalazi od 1h 21m do 1h 33m.

U mnogim iskustvima te vrste pominje se prolaz kroz mracni predeo, osoba u belom koja umrlog vodi u daljinu i zvukovi koji ga zovu da se vrati.

Pogledajte! Ko je spretniji sa Internetom od mene (sto nije tesko) naci ce i titlove. Film je izuzetan.

nothing wrong with me

pre 6 godina

To je sve u nasim glavama

Toliko forsirana tema da nam je u podsvesti. I u ovakvim situacijama podsvest preuzima.
Halucinacije,snovi,iskrivljena stvarnost...

Stevan

pre 6 godina

Prepun je internet iskustava iz prve ruke gde su ljudi tokom kliničke smrti posmatrali sebe odozgo i VIDELI i čuli sve šta se događa. Najbolji dokaz su oni pacijenti koji su po oživljavanju detaljno opisivali uređaje i ljude koji su bili prisutni tokom operacije, a koje nisu videli pre toga. O tome svedoče brojni hirurzi i to se ne može objasniti nikakvo hipoksijom ili bilo čim drugim.

Vlada

pre 6 godina

Samo jedno banalno pitanje ovima sto pominju atome,svemir,itd.
Kada izgubite nekoga koga volite bez obzira koga i kako i kada vas nesto boli,tisti,gusi ispod grudnog kosa.Da li idete kod doktora i trazite pregled pluca!?
E to sto boli nije materija nego nesto drugo i ako materiju vracamo zemlji to drugo takodje mora negde da se vrati.Ne znam kako drugacije i banalnije da Vam objasnim.

urke

pre 6 godina

Jednom sam hteo da dam krv. I sve je normalno krenulo , legao sam na krevet ubola me je iglom krv je krenula u onu kesu, ja sam pumpao sakom i samo od jednom prekid stvarnosti. Imao sam neverovatne vizije, sve je bilo belo oko mene , a oko kreveta su lebdele devojke u belom, savrsen smiren i opustajuci dozivljaj. U jednom momentu se vracam u realnost, mokar skroz, med. sestre su me poprskale vodom. Iako je meni delovalo da sam dugo bio u nesvesti, one su mi rekle da sam bukvalno "otisao" na 5 sekundi. A onda sam skontao da su devojke u belom u stvari bile te med. sestre. Hocu da kazem, da je mozak cudo.

Marija

pre 6 godina

Strasno je sto ljudi ne mogu da prihvate cinjenicu da nakon smrti postoji samo smrt. Nista vise. Kraj, mrak, kao da vas nije ni bilo.
D10S, 14. jun 2017 15:01

Bio si tamo pa znas? :)

D10S

pre 6 godina

Strasno je sto ljudi ne mogu da prihvate cinjenicu da nakon smrti postoji samo smrt. Nista vise. Kraj, mrak, kao da vas nije ni bilo.
Ali zasto to nije strasno? Vi ste cudo! Sastojite se od atoma neke zvezde koja je pre milijardu godina eksplodirala i poslala svoje atome u svemir. Ti atomi su se nasli, sklopili i vi ste nastali! Kada umrete samo vracate svemiru atome koje vam je on posudio! To je mozda i najvece 'cudo' u nasem postojanju!
Sve drugo su bajke i lazi :)

dr laza

pre 6 godina

Operisao zuc.Totalna anestezija.Posle toga sanjao sv.Ignjatija koji mi u snu kaze''ajde dizi se nije ti nista''Pre toga nikada cuo za sv.Ignjatija.Cackao sam nesto po poreklu porodice i otkrijem da je slava cukun, cukun dede bila sv.Ignjatije pre nego sto je dosao u Srbiju.Slavio sv.Nikolu jer je bio splavar i tu slavu slavimo, ali od pre par godina i sv.Ignjatija

Milos

pre 6 godina

Pokojni deda mi cesto dolazi u san( mnogo sam bio vezan za njega) ali uvek se trese od zime, nikada se ne smeje, cak je zadnji put bio bez zuba i bez ociju i trazio mi da ga vodim kuci.Zna li neko sta to znaci?Mozda nije tema ali moram da potrazim odgovor ukoliko neko moze pomoci...Hvala

Uhapsite doktora

pre 6 godina

Mozda nije tema ali moram da potrazim odgovor ukoliko neko moze pomoci...Hvala
(Milos, 14. jun 2017 13:14)

Imao sam slično iskustvo sa svojim pokojnim dedom. Prestalo je kada sam u snu (a znao sam da sam u snu), skupio hrabrosti da mu priđem i mirnim tonom mu rekao da je umro i da ćemo se videti nekad na nekom boljem mestu, a da sada mora da ide. Samo me je zagrlio i otišao, a moj san se više nije ponavljao.

Smuleco

pre 6 godina

Mozak otpušta endorfine, koji izazivaju halucinacije, različitog intenziteta, i sadržaja, kako bi olakšao "kriznu" situaciju, u kojoj se umirući nalazi. Jednostavno, to je to. Nikakav "život posle života", "tra-la-la" priče. Mozak ima fascinantne regulatorne mehanizme. Evo samo jedan primer: kod ljudi koji dožive neku traumu, na jednom oku(ispadanje očne jabučice, teško oštećenje oka, ili čak i u nekim slučajevima izraženog strabizma), mozak to oko "isključuje" da bi obezbedio relativno normalnu sliku, na drugom oku.

Marko

pre 6 godina

Imate dokumentarac na ovu temu na National Geographic, narator i voditelj je Morgan Freeman. Ovaj glumac je takodje imao slicna iskustva. Vrlo dobro uradjen dokumentarac, pa ko nije lenj neka pogleda...

marko

pre 6 godina

cekaj ne razumem vas sto sada se busate kako je sve laz i da je smrt kraj?
Sta biste pre hteli da umrete i to je to ili da umrete ida se povezete sa svojim najmilijima?Ko jos zeli da umre i da vise ne postoji neka mi neko kaze... Cak i vi koji verujete da je smrt kraj ste verovatno nekog izgubili ili cete tek izgubiti pa da vas vidim onda, da li biste i dalje voleli da je smrt kraj ili ne...Znate kako verovanjem nista ne gubite i dobijete utehu, jos nisam video nikakav bonus od ateizma(osim sto se neki smatraju naprednim jer ne veruju u boga i gledaju sa planina na vernike)... naravno u se i u svoje kljuse, sto se ove teme tice znacemo tek kad umremo...

Koja Kojić

pre 6 godina

@D10S
A odakle ti to tako pouzdano znaš da nema ničega posle smrti, samo poništenje i prestanak svega? Jesi li možda to iskustvo preživeo pa tvrdiš iz prve ruke (što bi onda bio contradictio in adjecto)? Znači, nisi. To praktično znači da je tvoja tvrdnja je obično kontradiktorno i nedokazivo naklapanje, a oni koji tvrde da nečeg ima - logički gledano imaju daleko veće šanse da budu u pravu, jer njihova teorija dopušta mogućnost da odu i da se vrate da nam ispričaju kako je. Ne moramo im verovati, ali u svakom slučaju, nisu tako jadno i smešno kontradiktorni u svojim stavovima.

Mr. Spock

pre 6 godina

@D10S
A jos je vece cudo sto tako "hotimicno" skupljeni atomi imaju svest o sopstvenom postojanju! Za mene je veca "bajka i laz" da je to sve nastalo spontano!

mn

pre 6 godina

Najjaci su mi ovi sto sa sigurnoscu tvrde da nema nista posle smrti. Smesna nagadjanja ljudi koji misle da znaju sve, a ne znaju zapravo nista :)

M

pre 6 godina

U "kriznim" situacijama organizam luci veliku kolicinu endorfina, serotonina i dopamina. Sto moze izazvati, i cesto izaziva halucinacije. Isto stanje se moze lako simulirati i kod potpuno zdravih osoba davanjem lekova koji forsiraju organizam da luci veliku kolicinu gore navedenih neurotransmitera i hormona endorfina, kao i agonista koji simuliraju stanje dopaminskih receptora u kriznim sitacijama. Potpuno zdrave osobe, koje su testirane (i u budnom i u nesvesnom stanju), su prijavljivale slicne do iste senzacije koje imaju osobe koje su u fazi umiranja, odnosno osobe ciji se organizam bori za zivot. Hemija, nista drugo. Sve ostalo je namerna suspenzija kritickog misljenja u korist onoga sto vise prija umu koji se plasi smrti.

neutralni felsh

pre 6 godina

@ neutralni felsh - tesi se ti,tesi;)
(strasni sud, 14. jun 2017 16:59)


hahaha sto rece rouen etkinson kao sveti petar u skecu o cistilistu, posle smrti, kad ih sve sortira pa kaze "oh a vi ateisti, mora da ste prilicno iznenadjeni" :)

jedna čitateljka

pre 6 godina

Savet za čitaoca Miloša. I ja sam često sanjala svog dedu, slično poput tebe. Zaključila sam da me to moja savest proganja i podseća da grešim što jako, jako retko obilazim dedin grob, jednostavno nisam stizala. Otišla sam, u mislima ,,porazgovarala" sa dedom na groblju. Za čudo, nikada ga više nisam sanjala, ima od tada više od deset godina.

Polo

pre 6 godina

@Najjaci su mi ovi sto sa sigurnoscu tvrde da nema nista posle smrti. Smesna nagadjanja ljudi koji misle da znaju sve, a ne znaju zapravo nista :)
(mn, 14. jun 2017 17:43

A zašto bi nesto bilo posle smrti? Zašto misliš da si toliko bitan? Onda svih 7 milijardi ljudi će imati život posle smrti. A šta je sa decom umrlom od gladi koja nisu ni stigla da vide svet oko sebe? Šta njih čeka posle smrti od gladi ili bolesti? Da li i njih i tebe i mene koji sedimo siti i napiti i kuckamo komentare iz dosade, čeka isti produžetak života posle smrti?
Ma sve su to gluposti , sve je to strah i kukavičluk da se prizna da je život jedan i to je to. Nema vraćanja nema reinkarnacije, to su gluposti, niko nije toliko poseban ni značajan.

Dr. Jordan, Psihijatar

pre 6 godina

Rus nije mogao nista da vidi jer mu organi nisu funkconisali - pa ni mozak, vec, sta mu se prividjalo dok je bio u komi?

jašta

pre 6 godina

(Era, 14. jun 2017 14:18)

Da, taj "đavo" se zove Ego. I čini ljudima jednu veliku muku da oni misle da su posebni i da je njihov život velik i poseban, a smrt još posebnija. Da iza svega mora biti nešto veliko i grandiozno, a ne obično i racionalno. Naravno, ko pipne u to, taj mrzi i boga i ljude. (Primetite kako se Ego odjednom sakriva iza ljudi i religije).

Millica

pre 6 godina

@ Milos
Milose, ako verujes u postojanje Boga, ili najvise svesti, istine, pomoli se, sabranog uma i sa toplinom u srcu, i trazi od Boga da uzme tvog deku za ruku i da ga povede kuci. Ta kuca nije ova nasa zemaljska, vec nebeska, i svi je imamo.
Ako ga opet budes sanjao, pokusaj u snu da mu kazes da se ne boji, vec da sam pozove Boga i andjele i da trazi da ga odvedu kuci.
Nadam se da ce tvoj deka biti dobro, veliki pozdrav!

jašta

pre 6 godina

(marko, 14. jun 2017 16:29)

Smrt nije kraj. Nije kraj za svet, za postojanje. Ali jeste za pojedinca. To što će živeti u nečijim mislima, to je u rangu epske lirike, ali ne i stvarnosti. I zašto to ikog uopšte pogađa? Upravo ta činjenica da ne živite večno treba da vas natera da iskorisrite život na nešto bolje. U stvari mislite šta hoćete, ali ne treba od toga praviti toliku famu. Smrt je normalna i neizbežna stvar, ne naučna fantastika oko koje treba obigravati ceo život. Ali taj kult smrti na Balkanu definitivno čini ove ljude previše praznovernima. To se ogleda i kroz versku dogmu takođe.

петар

pre 6 godina

@Милош
Брате Милоше, најбоље ти је да питаш твог парохијског свештеника, он ћети рећи шта најбоље да радиш. Али оно што знам из искуства многих који су имали таква и слична виђења, је да кренеш да се молиш за свог деду; за покој душе да му Палић свеће, да носиш жито, вино и свећу у цркву на сваке задушнице и посебно да дајеш имена да се помиње на Недељној Литургији или на неки други празник. На тим Литургијама се потруди да и сам учествујеш. То чини и видећеш чудесне промене.
Бог да ти помогне у свему.

jašta

pre 6 godina

(dejanR, 14. jun 2017 13:29)

To će pojedinac rešiti sa njim ako postoji, ne treba nam samopozvani prosvetitelj. To je taj ego o kome pričam, govore u ime nekog boga u koga veruju, a koji je to izričito zabranio, ako je verovati bibliji. Danas je sresti pravog vernika veliki raritet. Nekog ko je zaista i pročitao i razumeo više knjiga, a ne samo pamflet sa trafike. Ovde ljudi spominju boga, a niko se ne vodi njegovim zapovestima, niti učenjima sina mu. Sve sami pagani, atavisti i tradicionalisti bez nekog posebnog razloga. Učeni da tako mora i tako treba. Odgovora na pitanje zašto - nema.

Treba nam bolje objasnjenje

pre 6 godina

Mnogi imaju slicne senzacije prilikom klinicke smrti. Pre nekoliko godina naucnici su se prvi put pozabavili time da objasne zasto se to desava. Trecina ispitanika koja je imala ostecenje mozgda ili kojoj su dati jaki lekovi nije imala nikakve senzacije. Trecina ispitanika je imala slicne senzacije kako ih opisuje ovaj pacijent. Ali nisam sigurna da li su nesto zakljucili, zaboravila sam. Ali nije ni prvi ni poslednji koji je rekao istu stvar.

B.H.

pre 6 godina

Откуда ми знамо да има живота после смрти? Знамо од Христа Господа, на основу Његових речи, Његовог васкрсења и Његових многих јављања после смрти. Философи који признају живот после смрти признају га на основу свога умновања, а ми га признајемо на основу искуства, нарочито искуства светих људи, који нису умели ни могли неистину објављивати. Кад је св. Сисоје лежао у постељи пред смрт, лице му беше врло светло. Около њега стајаху монаси, ученици његови. Тада се загледа св. Сисоје, па рече: „ево авва Антоније дође!" Поћутав мало опет рече: „ево пророци дођоше!" У том се лице његово још више засија, и он рече: „ево апостоли дођоше!" По том рече: „ево ангели дођоше да узму душу моју!" Најзад лице му засја као сунце, и сви беху у страху великом, а старац рече: „ево Господ долази, погледајте сви. Ево Он говори: принесите ми сасуд изабрани из пустиње!" После тога светитељ предаде дух свој. И колико је сличних виђења било! И то од сведока најпоузданијих.

štangla

pre 6 godina

lijepo je vjerovati u tako nesto, em daje nam pitomost u sadasnjem zivotu em zivot nam je bogatiji kad znas da nema kraja!
@(igor, 14. jun 2017 14:36)

To se zove uteha, verovanje u život posle smrti je ništa drugo do uteha, jer svojim umom ne možete sebi objasniti da jednostavno više nećete biti svesni sebe. Pitomost je stvar odgoja, a obamrlost i nedostatak želje da istražujete jer možete otkriti nešto što vam se neće svideti se zove strah, ali konstatacija da život nema kraja, da ćete večno živeti, to je čista nebuloza.

Ali šta god te čini srećnim je za mene ok.

sa severa

pre 6 godina

Miloše, kod nas stare bake kažu da kada pokojnik dolazi u san trebaš upaliti sveću pored ulaznih vrata i ostaviti je da dogori! Probaj, ništa ne košta.

sonja-twins

pre 6 godina

Postoje religije koje dopustaju mogucnost reinkarnacije.....
A u medjuvremenu prelistajte knjigu "Putnici" Mice Jovanovica,...... U njoj opisuje kako mu dolaze ljudi koji imaju neke zdravstvene probleme koje zvanicna medicina nije u stanju da resi.....Onda ih on vraca u neke od proslih zivota,i pre ili kasnije tamo nalaze odgovor.... Kada shvate sta-zasto-kako, problem biva resen....

verovali ili ne

pre 6 godina

ako nema nista posle,znaci da mi za svoja dela i nedela odgovaramo samo ovozemaljskom zakonu,al' ti vidi vraga,u nekim visko razvijenim zemljama taj isti zakon pocinje recima: " u ime boga svemogucega"

verba volant

pre 6 godina

I ja sam uverena da je smrt kraj. A pošto je mozak "vrhovni organ" koji upravlja svime ( čak mislim da se ključ većine somatskih bolesti nalazi u njemu ) on se i poslednji "gasi". On stvara slike slične snu i ono što će svako od nas morati sam da proveri je da li tom prilkom, čovek zna da umire i da li je to prijatno, ili neprijatno iskustvo. A možda se i razlikuje od čoveka do čoveka?

jašta

pre 6 godina

(Milos, 14. jun 2017 13:14)

Znači da ti nedostaje, da ti je bio veliki mentor i da osećaš neku grižu jer nisi mogao da mu pomogneš da ne ode. Bio si mlad i to je uticalo jako na tebe. Moguće je i da jednostavno misliš da nisi ispunio njegova očekivanja. Idi na groblje i lepo kaži šta te tišti, tebi će biti lakše. A deda, sigurno nije želeo da se tako osećaš. Nijedan bliski rođak neće tako nešto želeti. Kažem bliski.

Spike

pre 6 godina

@D10S
A odakle ti to tako pouzdano znaš da nema ničega posle smrti, samo poništenje i prestanak svega? Jesi li možda to iskustvo preživeo pa tvrdiš iz prve ruke (što bi onda bio contradictio in adjecto)? Znači, nisi. To praktično znači da je tvoja tvrdnja je obično kontradiktorno i nedokazivo naklapanje, a oni koji tvrde da nečeg ima - logički gledano imaju daleko veće šanse da budu u pravu, jer njihova teorija dopušta mogućnost da odu i da se vrate da nam ispričaju kako je. Ne moramo im verovati, ali u svakom slučaju, nisu tako jadno i smešno kontradiktorni u svojim stavovima.
(Koja Kojić, 14. jun 2017 16:06)

Kad si se vec uhvatio omiljene misaone discipline u nas (logike), onda bi, nadam se, trebalo da znas razliku izmedju induktivnog i deduktivnog zakljucka. Tako da @D10S-ov stav nije "nedokazivo nakalapanje", osim ako od induktivnog zakljucka ne ocekujes validnost. E, to bi bio pravi contradiction in adjecto. A ovo o "logickoj jacini" na osnovu dopustanja mogucnosti ne vredi ni komentarisati. Skok od moguceg ka datom, ili, posto si vec u domenu logike - a posse ad esse non valet consequentia.

jašta

pre 6 godina

(Mr. Spock, 14. jun 2017 16:08)

Ne svi atomi, samo oni koji su završili u sastavu nekog bića koje je svesno, to je zanemarljiva brojka. I govorite kao da je to neka ekspres svest, dobijena dlanom o dlan. Nije, to je rezultat procesa koji traje i menja se dugo dugo dugo.

D10S

pre 6 godina

Strasno je sto ljudi ne mogu da prihvate cinjenicu da nakon smrti postoji samo smrt. Nista vise. Kraj, mrak, kao da vas nije ni bilo.
Ali zasto to nije strasno? Vi ste cudo! Sastojite se od atoma neke zvezde koja je pre milijardu godina eksplodirala i poslala svoje atome u svemir. Ti atomi su se nasli, sklopili i vi ste nastali! Kada umrete samo vracate svemiru atome koje vam je on posudio! To je mozda i najvece 'cudo' u nasem postojanju!
Sve drugo su bajke i lazi :)

nothing wrong with me

pre 6 godina

To je sve u nasim glavama

Toliko forsirana tema da nam je u podsvesti. I u ovakvim situacijama podsvest preuzima.
Halucinacije,snovi,iskrivljena stvarnost...

Polo

pre 6 godina

@Najjaci su mi ovi sto sa sigurnoscu tvrde da nema nista posle smrti. Smesna nagadjanja ljudi koji misle da znaju sve, a ne znaju zapravo nista :)
(mn, 14. jun 2017 17:43

A zašto bi nesto bilo posle smrti? Zašto misliš da si toliko bitan? Onda svih 7 milijardi ljudi će imati život posle smrti. A šta je sa decom umrlom od gladi koja nisu ni stigla da vide svet oko sebe? Šta njih čeka posle smrti od gladi ili bolesti? Da li i njih i tebe i mene koji sedimo siti i napiti i kuckamo komentare iz dosade, čeka isti produžetak života posle smrti?
Ma sve su to gluposti , sve je to strah i kukavičluk da se prizna da je život jedan i to je to. Nema vraćanja nema reinkarnacije, to su gluposti, niko nije toliko poseban ni značajan.

Smuleco

pre 6 godina

Mozak otpušta endorfine, koji izazivaju halucinacije, različitog intenziteta, i sadržaja, kako bi olakšao "kriznu" situaciju, u kojoj se umirući nalazi. Jednostavno, to je to. Nikakav "život posle života", "tra-la-la" priče. Mozak ima fascinantne regulatorne mehanizme. Evo samo jedan primer: kod ljudi koji dožive neku traumu, na jednom oku(ispadanje očne jabučice, teško oštećenje oka, ili čak i u nekim slučajevima izraženog strabizma), mozak to oko "isključuje" da bi obezbedio relativno normalnu sliku, na drugom oku.

Spike

pre 6 godina

@D10S
A odakle ti to tako pouzdano znaš da nema ničega posle smrti, samo poništenje i prestanak svega? Jesi li možda to iskustvo preživeo pa tvrdiš iz prve ruke (što bi onda bio contradictio in adjecto)? Znači, nisi. To praktično znači da je tvoja tvrdnja je obično kontradiktorno i nedokazivo naklapanje, a oni koji tvrde da nečeg ima - logički gledano imaju daleko veće šanse da budu u pravu, jer njihova teorija dopušta mogućnost da odu i da se vrate da nam ispričaju kako je. Ne moramo im verovati, ali u svakom slučaju, nisu tako jadno i smešno kontradiktorni u svojim stavovima.
(Koja Kojić, 14. jun 2017 16:06)

Kad si se vec uhvatio omiljene misaone discipline u nas (logike), onda bi, nadam se, trebalo da znas razliku izmedju induktivnog i deduktivnog zakljucka. Tako da @D10S-ov stav nije "nedokazivo nakalapanje", osim ako od induktivnog zakljucka ne ocekujes validnost. E, to bi bio pravi contradiction in adjecto. A ovo o "logickoj jacini" na osnovu dopustanja mogucnosti ne vredi ni komentarisati. Skok od moguceg ka datom, ili, posto si vec u domenu logike - a posse ad esse non valet consequentia.

петар

pre 6 godina

@Милош
Брате Милоше, најбоље ти је да питаш твог парохијског свештеника, он ћети рећи шта најбоље да радиш. Али оно што знам из искуства многих који су имали таква и слична виђења, је да кренеш да се молиш за свог деду; за покој душе да му Палић свеће, да носиш жито, вино и свећу у цркву на сваке задушнице и посебно да дајеш имена да се помиње на Недељној Литургији или на неки други празник. На тим Литургијама се потруди да и сам учествујеш. То чини и видећеш чудесне промене.
Бог да ти помогне у свему.

B.H.

pre 6 godina

Откуда ми знамо да има живота после смрти? Знамо од Христа Господа, на основу Његових речи, Његовог васкрсења и Његових многих јављања после смрти. Философи који признају живот после смрти признају га на основу свога умновања, а ми га признајемо на основу искуства, нарочито искуства светих људи, који нису умели ни могли неистину објављивати. Кад је св. Сисоје лежао у постељи пред смрт, лице му беше врло светло. Около њега стајаху монаси, ученици његови. Тада се загледа св. Сисоје, па рече: „ево авва Антоније дође!" Поћутав мало опет рече: „ево пророци дођоше!" У том се лице његово још више засија, и он рече: „ево апостоли дођоше!" По том рече: „ево ангели дођоше да узму душу моју!" Најзад лице му засја као сунце, и сви беху у страху великом, а старац рече: „ево Господ долази, погледајте сви. Ево Он говори: принесите ми сасуд изабрани из пустиње!" После тога светитељ предаде дух свој. И колико је сличних виђења било! И то од сведока најпоузданијих.

Marija

pre 6 godina

Strasno je sto ljudi ne mogu da prihvate cinjenicu da nakon smrti postoji samo smrt. Nista vise. Kraj, mrak, kao da vas nije ni bilo.
D10S, 14. jun 2017 15:01

Bio si tamo pa znas? :)

M

pre 6 godina

U "kriznim" situacijama organizam luci veliku kolicinu endorfina, serotonina i dopamina. Sto moze izazvati, i cesto izaziva halucinacije. Isto stanje se moze lako simulirati i kod potpuno zdravih osoba davanjem lekova koji forsiraju organizam da luci veliku kolicinu gore navedenih neurotransmitera i hormona endorfina, kao i agonista koji simuliraju stanje dopaminskih receptora u kriznim sitacijama. Potpuno zdrave osobe, koje su testirane (i u budnom i u nesvesnom stanju), su prijavljivale slicne do iste senzacije koje imaju osobe koje su u fazi umiranja, odnosno osobe ciji se organizam bori za zivot. Hemija, nista drugo. Sve ostalo je namerna suspenzija kritickog misljenja u korist onoga sto vise prija umu koji se plasi smrti.

marko

pre 6 godina

cekaj ne razumem vas sto sada se busate kako je sve laz i da je smrt kraj?
Sta biste pre hteli da umrete i to je to ili da umrete ida se povezete sa svojim najmilijima?Ko jos zeli da umre i da vise ne postoji neka mi neko kaze... Cak i vi koji verujete da je smrt kraj ste verovatno nekog izgubili ili cete tek izgubiti pa da vas vidim onda, da li biste i dalje voleli da je smrt kraj ili ne...Znate kako verovanjem nista ne gubite i dobijete utehu, jos nisam video nikakav bonus od ateizma(osim sto se neki smatraju naprednim jer ne veruju u boga i gledaju sa planina na vernike)... naravno u se i u svoje kljuse, sto se ove teme tice znacemo tek kad umremo...

Koja Kojić

pre 6 godina

@D10S
A odakle ti to tako pouzdano znaš da nema ničega posle smrti, samo poništenje i prestanak svega? Jesi li možda to iskustvo preživeo pa tvrdiš iz prve ruke (što bi onda bio contradictio in adjecto)? Znači, nisi. To praktično znači da je tvoja tvrdnja je obično kontradiktorno i nedokazivo naklapanje, a oni koji tvrde da nečeg ima - logički gledano imaju daleko veće šanse da budu u pravu, jer njihova teorija dopušta mogućnost da odu i da se vrate da nam ispričaju kako je. Ne moramo im verovati, ali u svakom slučaju, nisu tako jadno i smešno kontradiktorni u svojim stavovima.

Vlada

pre 6 godina

Samo jedno banalno pitanje ovima sto pominju atome,svemir,itd.
Kada izgubite nekoga koga volite bez obzira koga i kako i kada vas nesto boli,tisti,gusi ispod grudnog kosa.Da li idete kod doktora i trazite pregled pluca!?
E to sto boli nije materija nego nesto drugo i ako materiju vracamo zemlji to drugo takodje mora negde da se vrati.Ne znam kako drugacije i banalnije da Vam objasnim.

Stevan

pre 6 godina

Prepun je internet iskustava iz prve ruke gde su ljudi tokom kliničke smrti posmatrali sebe odozgo i VIDELI i čuli sve šta se događa. Najbolji dokaz su oni pacijenti koji su po oživljavanju detaljno opisivali uređaje i ljude koji su bili prisutni tokom operacije, a koje nisu videli pre toga. O tome svedoče brojni hirurzi i to se ne može objasniti nikakvo hipoksijom ili bilo čim drugim.

Dr. Jordan, Psihijatar

pre 6 godina

Rus nije mogao nista da vidi jer mu organi nisu funkconisali - pa ni mozak, vec, sta mu se prividjalo dok je bio u komi?

mn

pre 6 godina

Najjaci su mi ovi sto sa sigurnoscu tvrde da nema nista posle smrti. Smesna nagadjanja ljudi koji misle da znaju sve, a ne znaju zapravo nista :)

štangla

pre 6 godina

lijepo je vjerovati u tako nesto, em daje nam pitomost u sadasnjem zivotu em zivot nam je bogatiji kad znas da nema kraja!
@(igor, 14. jun 2017 14:36)

To se zove uteha, verovanje u život posle smrti je ništa drugo do uteha, jer svojim umom ne možete sebi objasniti da jednostavno više nećete biti svesni sebe. Pitomost je stvar odgoja, a obamrlost i nedostatak želje da istražujete jer možete otkriti nešto što vam se neće svideti se zove strah, ali konstatacija da život nema kraja, da ćete večno živeti, to je čista nebuloza.

Ali šta god te čini srećnim je za mene ok.

Mr. Spock

pre 6 godina

@D10S
A jos je vece cudo sto tako "hotimicno" skupljeni atomi imaju svest o sopstvenom postojanju! Za mene je veca "bajka i laz" da je to sve nastalo spontano!

sonja-twins

pre 6 godina

Postoje religije koje dopustaju mogucnost reinkarnacije.....
A u medjuvremenu prelistajte knjigu "Putnici" Mice Jovanovica,...... U njoj opisuje kako mu dolaze ljudi koji imaju neke zdravstvene probleme koje zvanicna medicina nije u stanju da resi.....Onda ih on vraca u neke od proslih zivota,i pre ili kasnije tamo nalaze odgovor.... Kada shvate sta-zasto-kako, problem biva resen....

verba volant

pre 6 godina

I ja sam uverena da je smrt kraj. A pošto je mozak "vrhovni organ" koji upravlja svime ( čak mislim da se ključ većine somatskih bolesti nalazi u njemu ) on se i poslednji "gasi". On stvara slike slične snu i ono što će svako od nas morati sam da proveri je da li tom prilkom, čovek zna da umire i da li je to prijatno, ili neprijatno iskustvo. A možda se i razlikuje od čoveka do čoveka?

dr laza

pre 6 godina

Operisao zuc.Totalna anestezija.Posle toga sanjao sv.Ignjatija koji mi u snu kaze''ajde dizi se nije ti nista''Pre toga nikada cuo za sv.Ignjatija.Cackao sam nesto po poreklu porodice i otkrijem da je slava cukun, cukun dede bila sv.Ignjatije pre nego sto je dosao u Srbiju.Slavio sv.Nikolu jer je bio splavar i tu slavu slavimo, ali od pre par godina i sv.Ignjatija

jašta

pre 6 godina

(marko, 14. jun 2017 16:29)

Smrt nije kraj. Nije kraj za svet, za postojanje. Ali jeste za pojedinca. To što će živeti u nečijim mislima, to je u rangu epske lirike, ali ne i stvarnosti. I zašto to ikog uopšte pogađa? Upravo ta činjenica da ne živite večno treba da vas natera da iskorisrite život na nešto bolje. U stvari mislite šta hoćete, ali ne treba od toga praviti toliku famu. Smrt je normalna i neizbežna stvar, ne naučna fantastika oko koje treba obigravati ceo život. Ali taj kult smrti na Balkanu definitivno čini ove ljude previše praznovernima. To se ogleda i kroz versku dogmu takođe.

Millica

pre 6 godina

@ Milos
Milose, ako verujes u postojanje Boga, ili najvise svesti, istine, pomoli se, sabranog uma i sa toplinom u srcu, i trazi od Boga da uzme tvog deku za ruku i da ga povede kuci. Ta kuca nije ova nasa zemaljska, vec nebeska, i svi je imamo.
Ako ga opet budes sanjao, pokusaj u snu da mu kazes da se ne boji, vec da sam pozove Boga i andjele i da trazi da ga odvedu kuci.
Nadam se da ce tvoj deka biti dobro, veliki pozdrav!

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 6 godina

U blagoj vezi sa ovom vesti, secam se upecatljivog prikaza u ruskom filmu "Kukavica" ("Kukushka"), kako jedna slatka Laponka drevnim samanskim ritualom vraca finskog vojnika iz smrti

https://www.youtube.com/watch?v=34qTK6KJZqg

ako vas mrzi da pogledate ovaj lepi film ceo, ova scena se nalazi od 1h 21m do 1h 33m.

U mnogim iskustvima te vrste pominje se prolaz kroz mracni predeo, osoba u belom koja umrlog vodi u daljinu i zvukovi koji ga zovu da se vrati.

Pogledajte! Ko je spretniji sa Internetom od mene (sto nije tesko) naci ce i titlove. Film je izuzetan.

sa severa

pre 6 godina

Miloše, kod nas stare bake kažu da kada pokojnik dolazi u san trebaš upaliti sveću pored ulaznih vrata i ostaviti je da dogori! Probaj, ništa ne košta.

verovali ili ne

pre 6 godina

ako nema nista posle,znaci da mi za svoja dela i nedela odgovaramo samo ovozemaljskom zakonu,al' ti vidi vraga,u nekim visko razvijenim zemljama taj isti zakon pocinje recima: " u ime boga svemogucega"

jašta

pre 6 godina

(Era, 14. jun 2017 14:18)

Da, taj "đavo" se zove Ego. I čini ljudima jednu veliku muku da oni misle da su posebni i da je njihov život velik i poseban, a smrt još posebnija. Da iza svega mora biti nešto veliko i grandiozno, a ne obično i racionalno. Naravno, ko pipne u to, taj mrzi i boga i ljude. (Primetite kako se Ego odjednom sakriva iza ljudi i religije).

Milos

pre 6 godina

Pokojni deda mi cesto dolazi u san( mnogo sam bio vezan za njega) ali uvek se trese od zime, nikada se ne smeje, cak je zadnji put bio bez zuba i bez ociju i trazio mi da ga vodim kuci.Zna li neko sta to znaci?Mozda nije tema ali moram da potrazim odgovor ukoliko neko moze pomoci...Hvala

urke

pre 6 godina

Jednom sam hteo da dam krv. I sve je normalno krenulo , legao sam na krevet ubola me je iglom krv je krenula u onu kesu, ja sam pumpao sakom i samo od jednom prekid stvarnosti. Imao sam neverovatne vizije, sve je bilo belo oko mene , a oko kreveta su lebdele devojke u belom, savrsen smiren i opustajuci dozivljaj. U jednom momentu se vracam u realnost, mokar skroz, med. sestre su me poprskale vodom. Iako je meni delovalo da sam dugo bio u nesvesti, one su mi rekle da sam bukvalno "otisao" na 5 sekundi. A onda sam skontao da su devojke u belom u stvari bile te med. sestre. Hocu da kazem, da je mozak cudo.

Marko

pre 6 godina

Imate dokumentarac na ovu temu na National Geographic, narator i voditelj je Morgan Freeman. Ovaj glumac je takodje imao slicna iskustva. Vrlo dobro uradjen dokumentarac, pa ko nije lenj neka pogleda...

Treba nam bolje objasnjenje

pre 6 godina

Mnogi imaju slicne senzacije prilikom klinicke smrti. Pre nekoliko godina naucnici su se prvi put pozabavili time da objasne zasto se to desava. Trecina ispitanika koja je imala ostecenje mozgda ili kojoj su dati jaki lekovi nije imala nikakve senzacije. Trecina ispitanika je imala slicne senzacije kako ih opisuje ovaj pacijent. Ali nisam sigurna da li su nesto zakljucili, zaboravila sam. Ali nije ni prvi ni poslednji koji je rekao istu stvar.

jašta

pre 6 godina

(Mr. Spock, 14. jun 2017 16:08)

Ne svi atomi, samo oni koji su završili u sastavu nekog bića koje je svesno, to je zanemarljiva brojka. I govorite kao da je to neka ekspres svest, dobijena dlanom o dlan. Nije, to je rezultat procesa koji traje i menja se dugo dugo dugo.

jašta

pre 6 godina

(dejanR, 14. jun 2017 13:29)

To će pojedinac rešiti sa njim ako postoji, ne treba nam samopozvani prosvetitelj. To je taj ego o kome pričam, govore u ime nekog boga u koga veruju, a koji je to izričito zabranio, ako je verovati bibliji. Danas je sresti pravog vernika veliki raritet. Nekog ko je zaista i pročitao i razumeo više knjiga, a ne samo pamflet sa trafike. Ovde ljudi spominju boga, a niko se ne vodi njegovim zapovestima, niti učenjima sina mu. Sve sami pagani, atavisti i tradicionalisti bez nekog posebnog razloga. Učeni da tako mora i tako treba. Odgovora na pitanje zašto - nema.

jašta

pre 6 godina

(Milos, 14. jun 2017 13:14)

Znači da ti nedostaje, da ti je bio veliki mentor i da osećaš neku grižu jer nisi mogao da mu pomogneš da ne ode. Bio si mlad i to je uticalo jako na tebe. Moguće je i da jednostavno misliš da nisi ispunio njegova očekivanja. Idi na groblje i lepo kaži šta te tišti, tebi će biti lakše. A deda, sigurno nije želeo da se tako osećaš. Nijedan bliski rođak neće tako nešto želeti. Kažem bliski.

jedna čitateljka

pre 6 godina

Savet za čitaoca Miloša. I ja sam često sanjala svog dedu, slično poput tebe. Zaključila sam da me to moja savest proganja i podseća da grešim što jako, jako retko obilazim dedin grob, jednostavno nisam stizala. Otišla sam, u mislima ,,porazgovarala" sa dedom na groblju. Za čudo, nikada ga više nisam sanjala, ima od tada više od deset godina.

Uhapsite doktora

pre 6 godina

Mozda nije tema ali moram da potrazim odgovor ukoliko neko moze pomoci...Hvala
(Milos, 14. jun 2017 13:14)

Imao sam slično iskustvo sa svojim pokojnim dedom. Prestalo je kada sam u snu (a znao sam da sam u snu), skupio hrabrosti da mu priđem i mirnim tonom mu rekao da je umro i da ćemo se videti nekad na nekom boljem mestu, a da sada mora da ide. Samo me je zagrlio i otišao, a moj san se više nije ponavljao.

neutralni felsh

pre 6 godina

@ neutralni felsh - tesi se ti,tesi;)
(strasni sud, 14. jun 2017 16:59)


hahaha sto rece rouen etkinson kao sveti petar u skecu o cistilistu, posle smrti, kad ih sve sortira pa kaze "oh a vi ateisti, mora da ste prilicno iznenadjeni" :)