Petak, 12.02.2016.

11:56

Kada su se razišli evolutivni putevi gorile i čoveka?

Izvor: Daily Mail

Kada su se razišli evolutivni putevi gorile i èoveka? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

kolega

pre 8 godina

neka bude da je joca lud,budala...jer veruje u to da je bog sve stvorio.nego dajte da dokazemo to.kako ste rekli bese da je nastao covek,kako je nastao zivot na zemlji,a kako je nastala zemlja?i jedno i drugo se zasniva na nedokazivoj teoriji i onda mi nije jasno oko cega se raspravljate.mozda oko toga cija je teorija nerealnija?

ferdinand

pre 8 godina

Zar mora da bude odgovor Darvin, tj evolucija ili Bog, tj kreacionizam???
Mogucnosti su bezbrojne, a niti jedno ucenje, od gore navedenih, ne pruza odgovore i dokaze kako, zasto i od cega je nastao covek, tj generalno, zivot na Zemlji. Jedino sto znamo da sve na ovoj Zemlji ima zajednicko poreklo i svi smo sastavljeni od adenina, timina, guanina, citozina i uracila.

ddd

pre 8 godina

"zasto ne pustimo da neki covek oplodi majmuna ili majmun coveka,sve jedno?
mislite da bi nesto ispalo haha
evolucija?
sto bi rekli ameri b...s...
(1003, 12. februar 2016 13:52)"

Kucaj "ring species".

vasilije knezevic

pre 8 godina

Na kraju svega mora da razmisljamo.Vrlo je tesko naci odgovor u iskopinama.
Slicnost covjeka sa ostalim zivotinjama bilo da se radi o majmunu ili vuku ili
medvjedu je neobicno velika pa ne mozemo jednostavno teoretisati da je sve
islo evolucionarnim tokom.Kao da je potraznja prirode formulisala svaku jedinku,
ponaosob,pa se raspodjela kretala kao pod prirodnim zahtjevima.Pritom se svaka
zivotinja,ukljucujuci i covjeka,razvijala prema potebi prirode.Nije se to desavalo
prekonoc nego hiljadama godina.Kako su nastajala nova zaceca?Kao da ih je vjetar
odnekud donio .Moguce je da su zaceca bila sama, bez bioloskih roditelja,ali ih je
borba za opstanak ucila da prezive i osnuju novu vrstu.Vrste nijesu proizilazile
jedna iz druge kako to nauka o evoluciji predlaze,nego ponaosob.Nadgradnja je
bila neminovna ali samo povrsinska bez znacajnih promjena, osim povrsinskih.
U literaturi pa cak i u religioznim misljenjima majka je zatrudnjela nesvjesno
pritom misleci da ju je Bog oplodio.U tim pricama nalazimo nesto vrlo interesatno,
pricamo o mogucnostima koje su ostale u nasoj psihi i pridajemo im stvarno
znacenje.Vucica je othranila i podigla Romula i Rema.Kao da tako nalazimo neku
vezu i nagadjamo kako se sve dogodilo.Pa ipak mora da priznamo da smo dio
zivotinjskog carstva i da se granice vrlo cesto poklapaju.Bilo kako bilo nasa osjecanja
se vrlo cesto povracaju u to carstvo.
vasilije knezevic 12 feb. 2016

Ham and Enos

pre 8 godina

Copy/paste (kao melem za srce)

Najteži hladni rat vode dva mala inteligentna majmuna Ham i Enos.
(U ovom slucaju Ham nije "pršut u medu" vec "Holloman Aero Med".)
Mali šimpanze Ham leti 5. maja 1961. u ležecoj kapsuli 180 minuta oko Zemlje, vrše sve naucene operacije i postaje prvi americki astronaut. Hama privremeno bacaju u kavez i svi hvale naucnike.

Iste godine u Cape Canaveral dolazi John Fitzgerald Kennedy i za rucicu vodi svoje prvo dete, cetvorogodišnju devojcicu Caroline Kennedy.
I kada su svi naucnici poceli da hvale americke poduhvate u hladnom ratu, mala devojcica ih zaustavlja i pita:
- Where's the monkey?

Ovo pitanje je ohladilo celu Ameriku.
Caroline Kennedy je pisac i jedino preživelo dete voljenog oca, zadnjih godina radi kao americki ambasador u Japanu, a njeno pitanje još uvek zvoni.
To je ta planeta majmuna.
***
Najvoljeniji predsednik na svetu je bio veliki bolesnik i prevarant.

neutralni felsh

pre 8 godina

Od nekih desetak vrsti, planinski gorila "Gorilla beringei beringei" je izgubio bidućnost pod rafalima ubica i ratnika, i samo mali broj oko 900 preživelih pripadnika te vrste još žive.
(Australopithecus, 12. februar 2016 19:36)


samo ubice, ratnici ne ubijaju neduzna bica.

Keke

pre 8 godina

@Joc@, gresis, coveka je pre tri dana stvorio Paja Patak a ne tvoj "bog". Dokaza je pet milijardi, tj. svako ko je citao stripove sa Pajom Patkom zna da je to istina.

Trovach

pre 8 godina

Gledao sam nedavno dokumentarac na NG o pronalasku fosila Homo Naledi u jednoj africkoj pecini. Neki prolazi su bili toliko uzani da su se muski speleolozi i paleontolozi izuzetno tesko provlacili, pa su taj najtezi, ali i najuzbudljiviji deo posla morale odraditi njihove koleginice. Svaka im cast na hrabrosti i trudu. Ni jedna nije pomenula klaustrofobiju, strah od mraka, ili se pozalila kako je to naporno. Sve ih je vodila znatizelja pravih naucnika i ushicenje takvim velikim otkricem. A onda, neka zatucana neznalica dozvoljava sebi da da svoj "strucni" sud, ili da progura jos po neku teorijicu zavere.

cega se pametan stidi...

pre 8 godina

@ Joca
Ne postoje nikakvi "nadnaucni dokazi". Nauka nije nista drugo do produzen i prociscen zdrav razum kojeg koristis svakodnevno. No, kad je rec o evoluciji, onda odjedanput pocinje da vazi neka "nadnaucna" logika.
I na kraju, zasto je evolucija kao tema toliko bitna vernicima? Upravo zbog gordosti o kojoj pricas. Mi ljudi smo toliko bitni, prebitni, da nauka nikako ne moze shvatiti to svojim racionalnim metodama, vec mora posegnuti za bajkama i vradzbinama. To sto 4 milijarde ljudi veruje u nesto nije nikakav dokaz da to postoji, vec je pre dokaz da su im mozgovi isprani od najranijeg detinjstva, ili da su jednostavno zatucani, ili jos verovatnije, zbog gordosti.
I sta kaze tvoja "nadnaucna"logika, kako je nastao covek? Od blata,a zena od njegovog rebra?
Svaka cast za doprinos ljudskom saznanju!
Evo, moj cale je stvorio svet, a to sto ti u to ne verujes je zato sto moras jako ponizno i skruseno da odbacis svoja predubedjenja, da dubinom srca svoga najiskrenije prihvatis jedinu istinu da sam ja sin Stvoritelja. Gordost ti ne dozvoljava, ali ako me budes slusao, ja cu ti pomoci da skines koprenu sa ociju svojih i prihvatis me kao nesto posebno. Trebace ti puno volje, ali jednom kad progledas i ti ces se voziti skupim Audijem. "I ti ces tako kume, ali sutra!"
Malo postovanja prema ljudima koji se bave necim sto nije za svakoga, a cije plodove rada itekako koristimo svakodnevno. I ja i ti, posebni Joco.
Malo postovanja i knjigu u sake!

NoName

pre 8 godina

@Joc@

Postoje dokazi o stvaranju coveka. Vec sam napisao. A to mi vec dan danas radimo. Sto na crno, sto na belo. Modifikujemo gene, vrsimo oplodnju potpomognuto vestackim putem, cak i uz genetske modifikacije, kloniramo bica uz pomoc genetskih materijala i embriona, cak su iz nezivih stvari stvorene aminokiseline, danas pa skoro radimo sve sto pise u "Bibliji". A drugo Biblija je losa kopija prica iz Mesopotamije. Namerna ili ne, u svakok slucaju, to je losa kopija. Cak stavise, Biblija je kopija Tore/Talmuda, a ona je losa kopija tih zapisa. I u Bibliji vise ucis o geneologiji Jevreja, nego o losim prevodima Epa o Gilgamesu i slicnim pricama.
Tajo molim te nelupaj. Vi vernici najmanje znate o Bogu.

Australopithecus

pre 8 godina

Orangutan, Gorila, Šimpanze, (Bonobo) i Hominidae kao naslednici Austrtalopiteka se dele pre 12 miliona godina.
To "12" ne znači baš na podne, već u bližim milionima godina od 12.
Orangutan i Gorila su naši najudaljeniji rođaci, dok je Bonobo neki bliži brat iz afričkog komšiluka.

Gorila živi u organizovanim "socijalnim" grupama poštovanja i ljubavi, u kojima "dete" igra glavnu ulogu i uživa veliku pažnju.
Smrt jednog pripadnika grupe donosi "jedan dan tišine", "brojne dane žalosti" i obaveznu seobu, jer gorila ne podnosi sećanja na mesto nesreće. Najteže je videti uplakanu majku koja nikada ne zaboravlja izgubljeno dete.

Od nekih desetak vrsti, planinski gorila "Gorilla beringei beringei" je izgubio bidućnost pod rafalima ubica i ratnika, i samo mali broj oko 900 preživelih pripadnika te vrste još žive.

YAH

pre 8 godina

Evo,na kraju,da vas kolektivno informisem.Coveka,kakav danas hoda planetom Zemljom,stvorili su vanzemaljci.Nakon nekoliko neuspelih "modela",genetskom modifikacijom su dosli do danasnjeg,HOMO SAPIENSA.
Pogledati filmove "Peti element" i "Zvezdana kapija",kao lektiru.

neutralni felsh

pre 8 godina

NIKAD, JEDNOM MAJMUN UVEK MAJMUN. 

Inače Joc@, svaka čast, nauka je nauka, za evoluciju je potrebno mnogo više slepog verovanja nego za religiju. Darvin pisao o opstanku a delo naslovio "nastanak". Ako je neko gledao objavljivanje da je na marsu nađena voda čuo bi da naučnik iz NASA-e na pitanje da li dokaz da postoji voda znači da može da ima i neki oblik života na marsu izjavljuje da "mi neznamo ni kako je nastao život na zemlji". Samo svest može da evoluira a ne materija, nije moj CRT monitor evoluirao u LCD već je svest o monitoru evoluirala.
(savić, 12. februar 2016 13:41)


cestitam, uspeli ste sve da pobrkate u ovako sazetom komentaru.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ако посматрате срцем видећете да више овца личи на човека него горила. Мајмун је као биће најудаљенији по понашању од човека, домаће животиње су далеко блискије. Али дарвинисти то не виде јер гледају тело а не душу и карактер личности. Човек је словесно биће и то га уздиже изнад свега створеног. Мајмун ни за милион година неће проговорити јер нема Дух Божији у себи. Посматрајте људи, не говорите само оно што вам други кажу.
(Данијел, 12. februar 2016 13:31)


1. ako posmatram srcem, i jez je romanticniji i strastvenij nego neka moja bivsa draga.
2. "darvinisti" ne postoje, to je prevazidjen izraz iz vremena kad teorija nije bila dokazana.
3. vi, dogmatski vernici, sami ste uzdigli coveka (sebe!) iznad svih vrsta i "svega stvorenog". to je nevidjen bezobrazluk! niko vama nije rekao da ste nesto posebno, tako ste sami odlucili. lepo vam je dok mislite da ste neka elita u prirodi, jel?
4. definisite taj vas "duh boziji", i kako nas on odvaja od drugih vrsta, pa onda mozemo da pricamo. kad vi naucite bolje da posmatrate.
do tada, uzivajte u slicnosti ovce i coveka.

Joc@

pre 8 godina

@ (Misa, 14:26)

Dokaza da je Bog stvorio čoveka ima oko 4 milijarde. Svaki čovek koji veruje u Boga (a to je većina čovečanstva) zna za taj dokaz. Inače ne bi verovao. Poznaješ li nekoga koji veruje u bilo šta a da prethodno nije uveren u to? Da li bi ti pristao na neko takvo svoje verovanje?
Problem s tim dokazima je što se oni ne mogu konstatovati naučnim metodama kakve mi poznajemo. Tako ljudi koji žele naučnim putem da shvate Boga ostaju osujećeni, nemoćni. Nauka nije dorasla takvom zadatku. Dokazi o kojima pišem su nadnaučni. Ali, ukoliko od srca, znači svom svojom najvećom dubinom i suštinom, naučnik želi da prevlada nedostatnost nauke, postići će cilj. Potreban je samo 1 korak – Bogu se obratiti. Ali, koliko god ovaj korak bio jednostavan, on je veoma zahtevan. Zahteva da se čovek odrekne svojih predubeđenja, svog ega (sujete, taštine, gordosti, nadmenosti i već kojim sve terminima ovakvu bolest sve ne nazivamo). Ovo nije nikakav problem pravim, plemenitim naučnicima. Takvi kao što je npr. Max Planck (''Nije nikakva slučajnost što su upravo najveći umovi svih vremena, ujedno bili i duboko religiozni".)

Ruzicasti jednorog

pre 8 godina

E, sto mi je drago sto svi opletose po Joci! Dosta vise,aman! Koja neuka arogancija, kakvo beskrajno smaranje! No, on ce iz ovog izaci samo jos uvereniji, jer pravi mucenik za veru Hristovu ne odstupa nikad!
Mozda promeni nick, pa nastavi da lupeta.

razuma bez

pre 8 godina

NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25) # Link komentara


Da li postoji makar jedan materijalni dokaz da je coveka stvorio bog?

Dalje, bog je stvorio adama i evu. Adam i eva su imali dva sina, jedan od njih dvojice je ubio drugog, a od ove disfunkcionalne porodice je nekoliko hiljada godina kasnije nastalo 7 milijardi ljudi.

Kako?

Jel imas za to neko objasnjenje?

Boki

pre 8 godina

!podrska Joci !
jadni joco ovi sto su ti se obratili bi te verovatno strpali u neku tamnicu ili bi te spalili na lomacu,oprosti ih takvi su ti oni,tesko prihvataju razlicitost
pozdrav.

Aurora borealis

pre 8 godina

@ Joc@

Za razliku od kreacionizma evolucija nema dovoljno dokaza? Pa postoji li ijedan jedini dokaz da nas je bog stvorio osim onih napravljenih ljudskom rukom?

Posle Vašeg komentara stičem sledeći zaključak: pre bi ste poverovali nekome ko nema nijedan dokaz da je ono što priča tačno, samo zato što je sto posto siguran da je upravu, nego nekome ko ima određene dokaze za to koje skuplja godinama, ali nije sto posto siguran kada i gde se to desilo jer nije sakupio sve dokaze?

Зебиновац

pre 8 godina

(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

А због чега је "Адам" онда имао пупак, ако је већ створен магијом?
Никада ти еволуцију нећеш укапирати...

ffws

pre 8 godina

"''Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon."

Ironicno...

"Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno."

Evolucija kao ideja je postojala pre Darvina, cak i pre tvoje verzije revizionisticke i plagijaristicke sekte bronzanog i gvozdenog doba. Darvin nije alfa i omega, prorok evolucije. Ti si navikao na autoritete u svojoj religiji (Mojsije, Isus, itd.), pa mislis da je sve podredjeno figurama (autoritetima) u nauci.

"NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje."

Covek je zivotinja; klasa sisar, red primat. Po svim parametrima pripada zivotinjskom svetu, a ne nekom posebnom, imaginarnom svetu. Covek jeste proizvod evolucije; covek je rezultat miliona godina evolucije.

"Nema dokaza za to."

Ima pregrst dokaza, samo zato sto ih ti ne priznajes ne znaci i da ne postoje. Pricas krajnje subjektivno, dok ja pricam o objektivnim tvrdnjama.

"Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde)."

Pa sto kopiras "odavde"? Ovo nije mesto na kome se vrse naucne analize ili se nesto dokazuje, vise je mesto kako novinari pokusavaju da interpretiraju nauku.

Nista u biologiji nema smisla osim u svetlu evolucije...

ffws

pre 8 godina

"Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije."

Vec sam odgovorio na ovo.

"NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd."

Ponovo razmisljanje u religijskim terminima.

Imamo neoborive, nesumnjive, nenarusive i "vecne" dokaze da je covek proizvod evolucije, samo sto ti nisi dovoljno intelektualno posten da to priznas.

"Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu."

Da i svako ko se bavi naukom zna da je naucna teorija evolucije jedina naucna teorija koja govori o tome kako se zivot menjao na Zemlji. Ne postoji cak ni drugo najbolje resenje.

"Modernog čoveka stvorio je Bog."

Iskoristicu tvoje reci: "Nema dokaza za to." Demonstriraj to. Da te preduhitrim, ovo nije u domenu filozofije, vec u domenu nauke.

"Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu."

Netacno. Cak i kada bismo sofisticki interpretirali tvoju ideju (i to je sve sto jeste, jedna izrazito lose prenesena ideja), Adam i Eva nikada ne bi bili par, vec udaljeni jedno od drugog hiljadama godina i mnogobrojnim generacija.

potholer54 to bolje objasnjava: https://www.youtube.com/watch?v=5BaPTOkkneM

Ti si kao pokvarena anti-intelektualna i anti-naucna ploca.

Pomiri se sa tim da ce tvoja deca ili deca tvoje dece, itd. uciti evoluciju u svakoj obrazovnoj instituciji koja hoce tako da se zove, dok ce tvoja pozicija ostati na marginama drustva.

Bosanac

pre 8 godina

(Joc@, 12. februar 2016 12:25)E nek vi vjernici imate dokaze za svoja laprdanja o Bogu i Isusu...Djevica Marija zatrudnila bez seksa...Ja ne mogu da vjerujem da pola planete vjeruje u takvu budalaštinu...Kad me vi vjernici ubjedite da je Marija stvarno bila djevica(ako nije slagala ljude naokolo o tome da jeste) i da je Isus sin Božiji,evo,i ja ću da postanem vjernik...Do tad Darvinova teorija više pije vode od te vaše...

Misa

pre 8 godina

@Joc

Bas po prvom Murphyevom zakonu dokazi mi ili bar pruzi neki dokaz da je tvoja teza istinita. Sve sto cujem je rekli mi, tako pise, copy paste neke knjige i tako dalje. Daj dokaz za Adama i Evu ili jos bolje za Boga.

Diplomac

pre 8 godina

Prosto ne mogu da verujem da ima ljudi koji ne veruju u evoluciju. Postoji milion dokaza koji su svuda oko nas, a religija nema nijedan. Prestao sam da verujem u Deda Mraza i Isusa rano u životu...

Mirko

pre 8 godina

Nikad nisu ni postojali.
To sto vi pokusavate da na ovaj nacin opovrgnete postojanje tvorca nece vam uspeti.

Ljudi veruju u stvaranje a ne u glupost zvanu evolucija u koju ni sam Darwin nije verovao.

Svaki dan slicni tekstovi ali dzabe vam je sve.Milioni godina i slicne gloposti kod ljudi koji imaju mozak ne prolazi.

Sve sto postoji na ovom svetu i ovoj planeti nije staro vise od 6-7000 godina i stvoreno je za 7 dana.

Ja u to cvrsto verujem i ne postoji ne jedan dokaz da je drugacije, a postoji gomile dokaza da je tako, cak i onaj naveci ateista na svetu je priznao da postoji tvorac.

vlada logika

pre 8 godina

@ Joca@
Da, tvoj dokaz je neoboriv. Bas tako pise u Postanju. A sta cemo sa onima koji se drze staro-grcke mitologije, ili bilo koje druge od vise stotina koje postoje? Kako ti nazivas mesanje prirodnih nauka i mitologije u istom tekstu?

elmaestro

pre 8 godina

@Joc@

Dokaz da je čoveka stvorio bog je neoboriv, nenarušiv, večan, itd. Bravo majstore! Pa najmanje dokaza ima da bog postoji, a kamoli da je stvorio čoveka.

We do not forgive!

pre 8 godina

Evo sada ce prosecni srbi da nam objasne kako naucnici nemaju pojma i kako je sve delo njihovog dragog boga u koga eto toliko veruju ! A to sto se ne pridrzavaju nicega sto im je "on" rekao to valjda nema veze... Da je za razvitak sveta odgovoran balkan i dalje bi se prevozili konjima ... I posle zasto nam je ovakav jadan standard , zasto smo siromasni.. Siromasni smo na sve moguce nacine a kao posledica, i materijalno siromasni !

Mile

pre 8 godina

@ Joc@ Sva sreca pa ima dokaza da je bog stvorio odmah ljude ovako lepe i pametne. Mada, citajucu tvoje komentare, iskreno sumnjam u ovo drugo.

umadbro

pre 8 godina

a joco, a jesu onda deca tog adama i eve nastavila dalje sa incestom? to mi zvuci jako bolesno, u kakve vi bolestine verujete, sramota

Ivan

pre 8 godina

@Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon.
Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno. NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to. Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde). Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije. NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu. A ako nećemo... moš' kako 'oćeš.
*
Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

Naravno da čovek nije nastao od majmuna, to svako pri zdravoj svesti može da zaključi.
Da je tako, majmuni bi i dalje, tokom godina evoluirali u neke druge vrste ljudi i sl. ne bi se to desilo jednom i više nikada.
Međutim, teško i da je Bog stvorio tamo nekog Adama i Evu itd.
Najlogicnije objašnjenje je da su ljudi ustvari vrsta koja nije sa ove planete, koja je da tako laički kažem "posađena", slučajno ili namerno na ovoj planeti Zemlji, verovatno u neke istraživačke svrhe i kao eksperiment, ili je jednostavno DNK čoveka zalutao na planetu Zemlju preko neke komete, asteroida ili sl.tokom sudara,...
Niko to još sigurno i sa naučnim dokazima ne može da potvrdi.

bob

pre 8 godina

Naučni i neoborivi dokazi za evolucionu teoriju došli su 100 godina nakon što ju je Darvin formulisao i to sa genetskim istraživanjima.Ja naravno mogu verovati da je čoveka stvorio leteći ružičasti slon sa Madagaskara, niko ga nije video ali ne mari ja verujem.Što se boga tiče pre će biti da je njega stvorio čovek iz nekih svojih strahova i potreba (straha od smrti, i potrebe za univerzalnom i večnom pravdom), nego obrnuto.

petar

pre 8 godina

Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

Strasno je sta zatucanost moze da napravi od coveka.

savić

pre 8 godina

NIKAD, JEDNOM MAJMUN UVEK MAJMUN.

Inače Joc@, svaka čast, nauka je nauka, za evoluciju je potrebno mnogo više slepog verovanja nego za religiju. Darvin pisao o opstanku a delo naslovio "nastanak". Ako je neko gledao objavljivanje da je na marsu nađena voda čuo bi da naučnik iz NASA-e na pitanje da li dokaz da postoji voda znači da može da ima i neki oblik života na marsu izjavljuje da "mi neznamo ni kako je nastao život na zemlji". Samo svest može da evoluira a ne materija, nije moj CRT monitor evoluirao u LCD već je svest o monitoru evoluirala.

nenad

pre 8 godina

Sve i da je tako, ko je stvorio majmune, zatim ko stvori zivot, zatim ko stvori plenetu itd itd... Na kraju i taj veliki prasak. Ko stvori cestice iz kojih je veliki prasak proizisao?! Evolucionisti, shvatite, porazeni ste!!!

dragan

pre 8 godina

Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

S'obzirom da pridhodma tvrdnja ima naucnih manjkavosti ova poslednja je naucto potpuno dokazana, bar za one koji se kao ti bave naukom. E ako si im rekao

rango_unchained

pre 8 godina

joco, cak i ako je evolucija pogresna, nije nas bog stvorio 100%, a pogotovo ne od blata, rebra, ili sta vec propovedate vi sarlatani

www.mbt66.eu

pre 8 godina

Jedan od pokazatelja da postoji i evolucije ponašanja je i evolucija seksualnih sklonosti jer nakon razdvajanja ljudi i primata i jedni i drugi npr. i ljudi i čimpanze su razvili iskjlučivo heteroseksualne sklonosti, a dokaz u prilog tome je da je nakon razdvajanja ljudi čimpanzi došlo do razdvajanja bonobo čimpazi od ostalih čimpanzi i da bonobo čimpanze, pretpostaviti je zbog izolacije i znatnog manjeg borja jedinki, nisu razvili isključivo heteroseksualne sklonosti!

Denis

pre 8 godina

A da pocnete da verujete u to da je Allah/Bog jedan i da je on stvorio Adema i Havu ili Adama i Evu,to vam pise u Kur'anu i u Bibliji a ne da nas ceo zivot ubedjuju i uce u skoli da smo nastali od majmuna,to i prof biologije znaju ali nas uce suprotno. I da je tako zasto onda ne istrazujete kako i usta bi mi evoluirali

Milan

pre 8 godina

Neko ko ne veruje u evoluciju ili nije normalan ili je neobrazovan. Muka mi je vise od toga nametanja vec je prvi komentar naravno bog. Edukujte se malo slusajte kristofera hicensa. Ljudi postoje minimum 100000 godina i onda posle 98 hiljada godina bog je sleteo u pustinju u kameno doba. Evolucija je cinjenica. I nismo nastali od majmuna nego imamo zajednickog pretka. Obrazovanje i nauka su najlepse stvari na SVETU !

Trovach

pre 8 godina

Cini mi se da je obrnuto. Preci gorila su se prvo odvojili od predaka simpanzi (i bonoboa) i coveka, a ovi su se potom razdvojili pre oko 6 (ili mozda 6,5) miliona godina. Taj nas predak koji se odvojio od predaka simpanzi je takodje bio majmun, a majmuni su bili i potonje uspravne vrste, sve do pojave roda Homo koji je njihov potomak. Ako je prvi iz roda Homo, po najnovijim nalazima, H. Naledi, za njim slede H. Habilis, H. Ergaster i H. Erectus. Kasnije je nejasno da li je H. Erectus nas direktni predak, ili indirektni preko H. Heidelbergensis-a.

Мина

pre 8 godina

"Модерног човека створио је Бог." Па да, "све је могуће ако не знате о чему причате..."

čovek

pre 8 godina

na žalost onih koji negiraju evoluciju i pirosnu selekciju, to je najbolje dokazana teorija u nauci uopšte ... svake godine se objavi stotine hiljada radova na tu temu ... i teorija se stalno upotpunjuje i nadograđuje kako i naše znanje raste ...

i kako ništa u nauci nije večno, i dalje će se menjati i dopunjavati ... sad će da "iskoče" razni klipovi i "teorije" sa sve tri mudraca i nevinom nastom ali činjenice su takve kakve jesu ...

SleepingDog

pre 8 godina

Cekamo kreacionisticke dileje da pocnu da dokazuju svoje teorije o fosilima, postanku sveta, vremena i coveka. Sve strucnjak do strucnjaka.

David

pre 8 godina

@Joc@
Da, i palneta Zemlja je jedna ravna ploca koja stoji na 2 slona i kornjaci...
Kako je Stiven Hoking rekao: Ne znam da li bog postoji, ali znam da nije bio potreban za nastanak svemira.

Данијел

pre 8 godina

Ако посматрате срцем видећете да више овца личи на човека него горила. Мајмун је као биће најудаљенији по понашању од човека, домаће животиње су далеко блискије. Али дарвинисти то не виде јер гледају тело а не душу и карактер личности. Човек је словесно биће и то га уздиже изнад свега створеног. Мајмун ни за милион година неће проговорити јер нема Дух Божији у себи. Посматрајте људи, не говорите само оно што вам други кажу.

Religious fanatic

pre 8 godina

@Joca
Jest stvorio ga od zemlje a onda zenu od njegovog rebra, pa je on pojeo jabuku od zmije koja govori, pa ih je sve potopio zbog grijehova, pa je ponovo od samog noe i njegove djece incestom nastalo covjecanstvo......hvala bogu pa je to dokazano

1003

pre 8 godina

zasto ne pustimo da neki covek oplodi majmuna ili majmun coveka,sve jedno?
mislite da bi nesto ispalo haha
evolucija?
sto bi rekli ameri b...s...

Joc@

pre 8 godina

''Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon.
Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno. NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to. Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde). Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije. NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu. A ako nećemo... moš' kako 'oćeš.
*
Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.

NoName

pre 8 godina

@Joc@

Procitaj prevode starih zapise iz Mesopotamije. Bog jeste stvorio copor "Adama i Eva", uz pomoc njihovog genetskog materijala i materijala majmunolikih sa ove planete. I taj Bog, medj ostalim " Bogovima" ima i ime. Zive se Enki ili EA. Stvoreni smo da budemo robovi bogovima, da bi radili poslove koji su bili teski istima. Ali, EA se sazalio nad nama i poceo je da nas uci drugim stvarima, davao nam je znanje i povodom toga smo proterani iz rajskog vrta, gde smo i stvoreni, zajedno sa njim.
To je taj "missing link". Ali, dok je religije koja nam je nametnuta, tesko ce ljudi poverovati u ovu pricu.
Inace, to nije jedina prica, mnoge druge stare civilizacije imaju istovetnu pricu. Cak i Aboridzini.

goblin

pre 8 godina

Joco, ako je Bog stvorio coveka kako pise, tj. Adama i Evu, to znaci da je u drugoj generaciji neminovno doslo do medjurodjackog razmnozavanja (drukcije ne moze).
A za ovo:

'NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. '

Naprosto nisi u pravu. Poenta u naucnim teorijama je da su oborive. Ako jednu hipotezu stalno dopunjavas tako da odgovara na kritike (kao recimo hipotezu o dizajnu ili o geocentricnom sistemu), onda to nije nauka. Proces provere je rigorozan, ali zasto bi se ti upustao u to? Zapravo, lakse je reci 'sve to nema veze', nego izucavati fiziku, matematiku, biologiju i trositi godine i decenije konstantno i naporno se usavrsavajuci. Dokazi za evoluciju su svuda oko tebe...od ponasanja vinske musice, do usavrsavanja bakterijskih organizama kao reakcija na antibiotike. Tu su, i u fosilima.
Poenta evolucije je mehanizam prirodne selekcije. Onda kada dokazes da taj mehanizam funkcionise, dokazao si evoluciju. Da bi je opovrgao, moras pronaci drugi mehanizam. Ako kritikujes teoriju evolucije, izvoli nadji taj mehanizam i potkrepi ga bolje nego sto je evolucija potkrepljena. Da bi video ovo drugo, moras izucavati biologiju 20ak godina na najvisem nivou. Da bi uradio ovo prvo,moras biti genije Darvinovog ranga.
Ali, to je tesko. Otud, 'zavera' i slicno. I zapamti - kontingentna istina je i dalje istina.

Zlo

pre 8 godina

Ne znam ko je stvorio coveka ali znam da je ljudska tvrdoglavost i ogranicenost, kako umna tako i da sagleda drugaciji pristup, najveca prepreka da evoluiramo u rajskog coveka koji ce doneti mir i spokoj na zemlji.

Marko Kreljević - Musina noćna mora

pre 8 godina

"kada se savremeni čovek - Homo Sapiens - pojavio i svrgnuo neandertalca
već tokom prvog milenijuma nakon svog pojavljivanja? Naime, bili bi pronađeni kosturi neandertalaca i savremenog čoveka u istim vremenskim slojevima, nakon čega bi skeleti neandertalaca nestali bez traga. Hiljadu godina ove dve humanoidne vrste, genetski nespojive jedna sa drugom i toliko drugačije jedna od druge, koegzistiraju u istoj ekološkoj niši, posle čega, neandertalci bivaju isterani iz te ekološke niše i jednostavno "izumiru". Ovo je praktično i teoretski prosto nemoguće, pa je na to delikatno pitanje zaćutala "nauka", pa čak ni na jedan način ga ne dotiče. Ne zaboravimo na činjenicu da do sada nismo pronašli nijedan kostur prelaznog oblika. Pretpostavljeni predak - Neandertalac, štaviše, jedinstvena humanoidna vrsta, prethodnik savremenog čoveka, nije i ne može biti predak modernog čoveka. I to nije nikakva špekulacija, već "gola" činjenica - studije
dnk nađenog neandertalca, zamrznutog u alpskom glečeru, dale su senzacionalan rezultat - savremeni čovek i neandertalac su - genetski nespojivi - kao što su genetski nespojivi konji i zebre, iako obe vrste pripadaju istoj grupi neparno - kopitarnih sisara. Ove humanoidne vrste ne samo da nisu kompatibilne, već nisu ni stanju da daju čak ni
sterilne hibride, kao što se to javlja, na primer, prilikom mešanja konja i magaraca. "

Joc@

pre 8 godina

''Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon.
Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno. NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to. Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde). Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije. NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu. A ako nećemo... moš' kako 'oćeš.
*
Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.

petar

pre 8 godina

Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

Strasno je sta zatucanost moze da napravi od coveka.

Milan

pre 8 godina

Neko ko ne veruje u evoluciju ili nije normalan ili je neobrazovan. Muka mi je vise od toga nametanja vec je prvi komentar naravno bog. Edukujte se malo slusajte kristofera hicensa. Ljudi postoje minimum 100000 godina i onda posle 98 hiljada godina bog je sleteo u pustinju u kameno doba. Evolucija je cinjenica. I nismo nastali od majmuna nego imamo zajednickog pretka. Obrazovanje i nauka su najlepse stvari na SVETU !

Mile

pre 8 godina

@ Joc@ Sva sreca pa ima dokaza da je bog stvorio odmah ljude ovako lepe i pametne. Mada, citajucu tvoje komentare, iskreno sumnjam u ovo drugo.

neutralni felsh

pre 8 godina

NIKAD, JEDNOM MAJMUN UVEK MAJMUN. 

Inače Joc@, svaka čast, nauka je nauka, za evoluciju je potrebno mnogo više slepog verovanja nego za religiju. Darvin pisao o opstanku a delo naslovio "nastanak". Ako je neko gledao objavljivanje da je na marsu nađena voda čuo bi da naučnik iz NASA-e na pitanje da li dokaz da postoji voda znači da može da ima i neki oblik života na marsu izjavljuje da "mi neznamo ni kako je nastao život na zemlji". Samo svest može da evoluira a ne materija, nije moj CRT monitor evoluirao u LCD već je svest o monitoru evoluirala.
(savić, 12. februar 2016 13:41)


cestitam, uspeli ste sve da pobrkate u ovako sazetom komentaru.

Religious fanatic

pre 8 godina

@Joca
Jest stvorio ga od zemlje a onda zenu od njegovog rebra, pa je on pojeo jabuku od zmije koja govori, pa ih je sve potopio zbog grijehova, pa je ponovo od samog noe i njegove djece incestom nastalo covjecanstvo......hvala bogu pa je to dokazano

neutralni felsh

pre 8 godina

Ако посматрате срцем видећете да више овца личи на човека него горила. Мајмун је као биће најудаљенији по понашању од човека, домаће животиње су далеко блискије. Али дарвинисти то не виде јер гледају тело а не душу и карактер личности. Човек је словесно биће и то га уздиже изнад свега створеног. Мајмун ни за милион година неће проговорити јер нема Дух Божији у себи. Посматрајте људи, не говорите само оно што вам други кажу.
(Данијел, 12. februar 2016 13:31)


1. ako posmatram srcem, i jez je romanticniji i strastvenij nego neka moja bivsa draga.
2. "darvinisti" ne postoje, to je prevazidjen izraz iz vremena kad teorija nije bila dokazana.
3. vi, dogmatski vernici, sami ste uzdigli coveka (sebe!) iznad svih vrsta i "svega stvorenog". to je nevidjen bezobrazluk! niko vama nije rekao da ste nesto posebno, tako ste sami odlucili. lepo vam je dok mislite da ste neka elita u prirodi, jel?
4. definisite taj vas "duh boziji", i kako nas on odvaja od drugih vrsta, pa onda mozemo da pricamo. kad vi naucite bolje da posmatrate.
do tada, uzivajte u slicnosti ovce i coveka.

Australopithecus

pre 8 godina

Orangutan, Gorila, Šimpanze, (Bonobo) i Hominidae kao naslednici Austrtalopiteka se dele pre 12 miliona godina.
To "12" ne znači baš na podne, već u bližim milionima godina od 12.
Orangutan i Gorila su naši najudaljeniji rođaci, dok je Bonobo neki bliži brat iz afričkog komšiluka.

Gorila živi u organizovanim "socijalnim" grupama poštovanja i ljubavi, u kojima "dete" igra glavnu ulogu i uživa veliku pažnju.
Smrt jednog pripadnika grupe donosi "jedan dan tišine", "brojne dane žalosti" i obaveznu seobu, jer gorila ne podnosi sećanja na mesto nesreće. Najteže je videti uplakanu majku koja nikada ne zaboravlja izgubljeno dete.

Od nekih desetak vrsti, planinski gorila "Gorilla beringei beringei" je izgubio bidućnost pod rafalima ubica i ratnika, i samo mali broj oko 900 preživelih pripadnika te vrste još žive.

bob

pre 8 godina

Naučni i neoborivi dokazi za evolucionu teoriju došli su 100 godina nakon što ju je Darvin formulisao i to sa genetskim istraživanjima.Ja naravno mogu verovati da je čoveka stvorio leteći ružičasti slon sa Madagaskara, niko ga nije video ali ne mari ja verujem.Što se boga tiče pre će biti da je njega stvorio čovek iz nekih svojih strahova i potreba (straha od smrti, i potrebe za univerzalnom i večnom pravdom), nego obrnuto.

goblin

pre 8 godina

Joco, ako je Bog stvorio coveka kako pise, tj. Adama i Evu, to znaci da je u drugoj generaciji neminovno doslo do medjurodjackog razmnozavanja (drukcije ne moze).
A za ovo:

'NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. '

Naprosto nisi u pravu. Poenta u naucnim teorijama je da su oborive. Ako jednu hipotezu stalno dopunjavas tako da odgovara na kritike (kao recimo hipotezu o dizajnu ili o geocentricnom sistemu), onda to nije nauka. Proces provere je rigorozan, ali zasto bi se ti upustao u to? Zapravo, lakse je reci 'sve to nema veze', nego izucavati fiziku, matematiku, biologiju i trositi godine i decenije konstantno i naporno se usavrsavajuci. Dokazi za evoluciju su svuda oko tebe...od ponasanja vinske musice, do usavrsavanja bakterijskih organizama kao reakcija na antibiotike. Tu su, i u fosilima.
Poenta evolucije je mehanizam prirodne selekcije. Onda kada dokazes da taj mehanizam funkcionise, dokazao si evoluciju. Da bi je opovrgao, moras pronaci drugi mehanizam. Ako kritikujes teoriju evolucije, izvoli nadji taj mehanizam i potkrepi ga bolje nego sto je evolucija potkrepljena. Da bi video ovo drugo, moras izucavati biologiju 20ak godina na najvisem nivou. Da bi uradio ovo prvo,moras biti genije Darvinovog ranga.
Ali, to je tesko. Otud, 'zavera' i slicno. I zapamti - kontingentna istina je i dalje istina.

rango_unchained

pre 8 godina

joco, cak i ako je evolucija pogresna, nije nas bog stvorio 100%, a pogotovo ne od blata, rebra, ili sta vec propovedate vi sarlatani

vlada logika

pre 8 godina

@ Joca@
Da, tvoj dokaz je neoboriv. Bas tako pise u Postanju. A sta cemo sa onima koji se drze staro-grcke mitologije, ili bilo koje druge od vise stotina koje postoje? Kako ti nazivas mesanje prirodnih nauka i mitologije u istom tekstu?

SleepingDog

pre 8 godina

Cekamo kreacionisticke dileje da pocnu da dokazuju svoje teorije o fosilima, postanku sveta, vremena i coveka. Sve strucnjak do strucnjaka.

elmaestro

pre 8 godina

@Joc@

Dokaz da je čoveka stvorio bog je neoboriv, nenarušiv, večan, itd. Bravo majstore! Pa najmanje dokaza ima da bog postoji, a kamoli da je stvorio čoveka.

We do not forgive!

pre 8 godina

Evo sada ce prosecni srbi da nam objasne kako naucnici nemaju pojma i kako je sve delo njihovog dragog boga u koga eto toliko veruju ! A to sto se ne pridrzavaju nicega sto im je "on" rekao to valjda nema veze... Da je za razvitak sveta odgovoran balkan i dalje bi se prevozili konjima ... I posle zasto nam je ovakav jadan standard , zasto smo siromasni.. Siromasni smo na sve moguce nacine a kao posledica, i materijalno siromasni !

umadbro

pre 8 godina

a joco, a jesu onda deca tog adama i eve nastavila dalje sa incestom? to mi zvuci jako bolesno, u kakve vi bolestine verujete, sramota

David

pre 8 godina

@Joc@
Da, i palneta Zemlja je jedna ravna ploca koja stoji na 2 slona i kornjaci...
Kako je Stiven Hoking rekao: Ne znam da li bog postoji, ali znam da nije bio potreban za nastanak svemira.

ffws

pre 8 godina

"''Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon."

Ironicno...

"Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno."

Evolucija kao ideja je postojala pre Darvina, cak i pre tvoje verzije revizionisticke i plagijaristicke sekte bronzanog i gvozdenog doba. Darvin nije alfa i omega, prorok evolucije. Ti si navikao na autoritete u svojoj religiji (Mojsije, Isus, itd.), pa mislis da je sve podredjeno figurama (autoritetima) u nauci.

"NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje."

Covek je zivotinja; klasa sisar, red primat. Po svim parametrima pripada zivotinjskom svetu, a ne nekom posebnom, imaginarnom svetu. Covek jeste proizvod evolucije; covek je rezultat miliona godina evolucije.

"Nema dokaza za to."

Ima pregrst dokaza, samo zato sto ih ti ne priznajes ne znaci i da ne postoje. Pricas krajnje subjektivno, dok ja pricam o objektivnim tvrdnjama.

"Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde)."

Pa sto kopiras "odavde"? Ovo nije mesto na kome se vrse naucne analize ili se nesto dokazuje, vise je mesto kako novinari pokusavaju da interpretiraju nauku.

Nista u biologiji nema smisla osim u svetlu evolucije...

ffws

pre 8 godina

"Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije."

Vec sam odgovorio na ovo.

"NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd."

Ponovo razmisljanje u religijskim terminima.

Imamo neoborive, nesumnjive, nenarusive i "vecne" dokaze da je covek proizvod evolucije, samo sto ti nisi dovoljno intelektualno posten da to priznas.

"Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu."

Da i svako ko se bavi naukom zna da je naucna teorija evolucije jedina naucna teorija koja govori o tome kako se zivot menjao na Zemlji. Ne postoji cak ni drugo najbolje resenje.

"Modernog čoveka stvorio je Bog."

Iskoristicu tvoje reci: "Nema dokaza za to." Demonstriraj to. Da te preduhitrim, ovo nije u domenu filozofije, vec u domenu nauke.

"Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu."

Netacno. Cak i kada bismo sofisticki interpretirali tvoju ideju (i to je sve sto jeste, jedna izrazito lose prenesena ideja), Adam i Eva nikada ne bi bili par, vec udaljeni jedno od drugog hiljadama godina i mnogobrojnim generacija.

potholer54 to bolje objasnjava: https://www.youtube.com/watch?v=5BaPTOkkneM

Ti si kao pokvarena anti-intelektualna i anti-naucna ploca.

Pomiri se sa tim da ce tvoja deca ili deca tvoje dece, itd. uciti evoluciju u svakoj obrazovnoj instituciji koja hoce tako da se zove, dok ce tvoja pozicija ostati na marginama drustva.

Trovach

pre 8 godina

Gledao sam nedavno dokumentarac na NG o pronalasku fosila Homo Naledi u jednoj africkoj pecini. Neki prolazi su bili toliko uzani da su se muski speleolozi i paleontolozi izuzetno tesko provlacili, pa su taj najtezi, ali i najuzbudljiviji deo posla morale odraditi njihove koleginice. Svaka im cast na hrabrosti i trudu. Ni jedna nije pomenula klaustrofobiju, strah od mraka, ili se pozalila kako je to naporno. Sve ih je vodila znatizelja pravih naucnika i ushicenje takvim velikim otkricem. A onda, neka zatucana neznalica dozvoljava sebi da da svoj "strucni" sud, ili da progura jos po neku teorijicu zavere.

Bosanac

pre 8 godina

(Joc@, 12. februar 2016 12:25)E nek vi vjernici imate dokaze za svoja laprdanja o Bogu i Isusu...Djevica Marija zatrudnila bez seksa...Ja ne mogu da vjerujem da pola planete vjeruje u takvu budalaštinu...Kad me vi vjernici ubjedite da je Marija stvarno bila djevica(ako nije slagala ljude naokolo o tome da jeste) i da je Isus sin Božiji,evo,i ja ću da postanem vjernik...Do tad Darvinova teorija više pije vode od te vaše...

razuma bez

pre 8 godina

NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25) # Link komentara


Da li postoji makar jedan materijalni dokaz da je coveka stvorio bog?

Dalje, bog je stvorio adama i evu. Adam i eva su imali dva sina, jedan od njih dvojice je ubio drugog, a od ove disfunkcionalne porodice je nekoliko hiljada godina kasnije nastalo 7 milijardi ljudi.

Kako?

Jel imas za to neko objasnjenje?

Ruzicasti jednorog

pre 8 godina

E, sto mi je drago sto svi opletose po Joci! Dosta vise,aman! Koja neuka arogancija, kakvo beskrajno smaranje! No, on ce iz ovog izaci samo jos uvereniji, jer pravi mucenik za veru Hristovu ne odstupa nikad!
Mozda promeni nick, pa nastavi da lupeta.

neutralni felsh

pre 8 godina

Od nekih desetak vrsti, planinski gorila "Gorilla beringei beringei" je izgubio bidućnost pod rafalima ubica i ratnika, i samo mali broj oko 900 preživelih pripadnika te vrste još žive.
(Australopithecus, 12. februar 2016 19:36)


samo ubice, ratnici ne ubijaju neduzna bica.

Зебиновац

pre 8 godina

(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

А због чега је "Адам" онда имао пупак, ако је већ створен магијом?
Никада ти еволуцију нећеш укапирати...

Diplomac

pre 8 godina

Prosto ne mogu da verujem da ima ljudi koji ne veruju u evoluciju. Postoji milion dokaza koji su svuda oko nas, a religija nema nijedan. Prestao sam da verujem u Deda Mraza i Isusa rano u životu...

Aurora borealis

pre 8 godina

@ Joc@

Za razliku od kreacionizma evolucija nema dovoljno dokaza? Pa postoji li ijedan jedini dokaz da nas je bog stvorio osim onih napravljenih ljudskom rukom?

Posle Vašeg komentara stičem sledeći zaključak: pre bi ste poverovali nekome ko nema nijedan dokaz da je ono što priča tačno, samo zato što je sto posto siguran da je upravu, nego nekome ko ima određene dokaze za to koje skuplja godinama, ali nije sto posto siguran kada i gde se to desilo jer nije sakupio sve dokaze?

Keke

pre 8 godina

@Joc@, gresis, coveka je pre tri dana stvorio Paja Patak a ne tvoj "bog". Dokaza je pet milijardi, tj. svako ko je citao stripove sa Pajom Patkom zna da je to istina.

Misa

pre 8 godina

@Joc

Bas po prvom Murphyevom zakonu dokazi mi ili bar pruzi neki dokaz da je tvoja teza istinita. Sve sto cujem je rekli mi, tako pise, copy paste neke knjige i tako dalje. Daj dokaz za Adama i Evu ili jos bolje za Boga.

cega se pametan stidi...

pre 8 godina

@ Joca
Ne postoje nikakvi "nadnaucni dokazi". Nauka nije nista drugo do produzen i prociscen zdrav razum kojeg koristis svakodnevno. No, kad je rec o evoluciji, onda odjedanput pocinje da vazi neka "nadnaucna" logika.
I na kraju, zasto je evolucija kao tema toliko bitna vernicima? Upravo zbog gordosti o kojoj pricas. Mi ljudi smo toliko bitni, prebitni, da nauka nikako ne moze shvatiti to svojim racionalnim metodama, vec mora posegnuti za bajkama i vradzbinama. To sto 4 milijarde ljudi veruje u nesto nije nikakav dokaz da to postoji, vec je pre dokaz da su im mozgovi isprani od najranijeg detinjstva, ili da su jednostavno zatucani, ili jos verovatnije, zbog gordosti.
I sta kaze tvoja "nadnaucna"logika, kako je nastao covek? Od blata,a zena od njegovog rebra?
Svaka cast za doprinos ljudskom saznanju!
Evo, moj cale je stvorio svet, a to sto ti u to ne verujes je zato sto moras jako ponizno i skruseno da odbacis svoja predubedjenja, da dubinom srca svoga najiskrenije prihvatis jedinu istinu da sam ja sin Stvoritelja. Gordost ti ne dozvoljava, ali ako me budes slusao, ja cu ti pomoci da skines koprenu sa ociju svojih i prihvatis me kao nesto posebno. Trebace ti puno volje, ali jednom kad progledas i ti ces se voziti skupim Audijem. "I ti ces tako kume, ali sutra!"
Malo postovanja prema ljudima koji se bave necim sto nije za svakoga, a cije plodove rada itekako koristimo svakodnevno. I ja i ti, posebni Joco.
Malo postovanja i knjigu u sake!

Ham and Enos

pre 8 godina

Copy/paste (kao melem za srce)

Najteži hladni rat vode dva mala inteligentna majmuna Ham i Enos.
(U ovom slucaju Ham nije "pršut u medu" vec "Holloman Aero Med".)
Mali šimpanze Ham leti 5. maja 1961. u ležecoj kapsuli 180 minuta oko Zemlje, vrše sve naucene operacije i postaje prvi americki astronaut. Hama privremeno bacaju u kavez i svi hvale naucnike.

Iste godine u Cape Canaveral dolazi John Fitzgerald Kennedy i za rucicu vodi svoje prvo dete, cetvorogodišnju devojcicu Caroline Kennedy.
I kada su svi naucnici poceli da hvale americke poduhvate u hladnom ratu, mala devojcica ih zaustavlja i pita:
- Where's the monkey?

Ovo pitanje je ohladilo celu Ameriku.
Caroline Kennedy je pisac i jedino preživelo dete voljenog oca, zadnjih godina radi kao americki ambasador u Japanu, a njeno pitanje još uvek zvoni.
To je ta planeta majmuna.
***
Najvoljeniji predsednik na svetu je bio veliki bolesnik i prevarant.

čovek

pre 8 godina

na žalost onih koji negiraju evoluciju i pirosnu selekciju, to je najbolje dokazana teorija u nauci uopšte ... svake godine se objavi stotine hiljada radova na tu temu ... i teorija se stalno upotpunjuje i nadograđuje kako i naše znanje raste ...

i kako ništa u nauci nije večno, i dalje će se menjati i dopunjavati ... sad će da "iskoče" razni klipovi i "teorije" sa sve tri mudraca i nevinom nastom ali činjenice su takve kakve jesu ...

dragan

pre 8 godina

Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

S'obzirom da pridhodma tvrdnja ima naucnih manjkavosti ova poslednja je naucto potpuno dokazana, bar za one koji se kao ti bave naukom. E ako si im rekao

Мина

pre 8 godina

"Модерног човека створио је Бог." Па да, "све је могуће ако не знате о чему причате..."

Trovach

pre 8 godina

Cini mi se da je obrnuto. Preci gorila su se prvo odvojili od predaka simpanzi (i bonoboa) i coveka, a ovi su se potom razdvojili pre oko 6 (ili mozda 6,5) miliona godina. Taj nas predak koji se odvojio od predaka simpanzi je takodje bio majmun, a majmuni su bili i potonje uspravne vrste, sve do pojave roda Homo koji je njihov potomak. Ako je prvi iz roda Homo, po najnovijim nalazima, H. Naledi, za njim slede H. Habilis, H. Ergaster i H. Erectus. Kasnije je nejasno da li je H. Erectus nas direktni predak, ili indirektni preko H. Heidelbergensis-a.

NoName

pre 8 godina

@Joc@

Postoje dokazi o stvaranju coveka. Vec sam napisao. A to mi vec dan danas radimo. Sto na crno, sto na belo. Modifikujemo gene, vrsimo oplodnju potpomognuto vestackim putem, cak i uz genetske modifikacije, kloniramo bica uz pomoc genetskih materijala i embriona, cak su iz nezivih stvari stvorene aminokiseline, danas pa skoro radimo sve sto pise u "Bibliji". A drugo Biblija je losa kopija prica iz Mesopotamije. Namerna ili ne, u svakok slucaju, to je losa kopija. Cak stavise, Biblija je kopija Tore/Talmuda, a ona je losa kopija tih zapisa. I u Bibliji vise ucis o geneologiji Jevreja, nego o losim prevodima Epa o Gilgamesu i slicnim pricama.
Tajo molim te nelupaj. Vi vernici najmanje znate o Bogu.

NoName

pre 8 godina

@Joc@

Procitaj prevode starih zapise iz Mesopotamije. Bog jeste stvorio copor "Adama i Eva", uz pomoc njihovog genetskog materijala i materijala majmunolikih sa ove planete. I taj Bog, medj ostalim " Bogovima" ima i ime. Zive se Enki ili EA. Stvoreni smo da budemo robovi bogovima, da bi radili poslove koji su bili teski istima. Ali, EA se sazalio nad nama i poceo je da nas uci drugim stvarima, davao nam je znanje i povodom toga smo proterani iz rajskog vrta, gde smo i stvoreni, zajedno sa njim.
To je taj "missing link". Ali, dok je religije koja nam je nametnuta, tesko ce ljudi poverovati u ovu pricu.
Inace, to nije jedina prica, mnoge druge stare civilizacije imaju istovetnu pricu. Cak i Aboridzini.

nenad

pre 8 godina

Sve i da je tako, ko je stvorio majmune, zatim ko stvori zivot, zatim ko stvori plenetu itd itd... Na kraju i taj veliki prasak. Ko stvori cestice iz kojih je veliki prasak proizisao?! Evolucionisti, shvatite, porazeni ste!!!

Joc@

pre 8 godina

@ (Misa, 14:26)

Dokaza da je Bog stvorio čoveka ima oko 4 milijarde. Svaki čovek koji veruje u Boga (a to je većina čovečanstva) zna za taj dokaz. Inače ne bi verovao. Poznaješ li nekoga koji veruje u bilo šta a da prethodno nije uveren u to? Da li bi ti pristao na neko takvo svoje verovanje?
Problem s tim dokazima je što se oni ne mogu konstatovati naučnim metodama kakve mi poznajemo. Tako ljudi koji žele naučnim putem da shvate Boga ostaju osujećeni, nemoćni. Nauka nije dorasla takvom zadatku. Dokazi o kojima pišem su nadnaučni. Ali, ukoliko od srca, znači svom svojom najvećom dubinom i suštinom, naučnik želi da prevlada nedostatnost nauke, postići će cilj. Potreban je samo 1 korak – Bogu se obratiti. Ali, koliko god ovaj korak bio jednostavan, on je veoma zahtevan. Zahteva da se čovek odrekne svojih predubeđenja, svog ega (sujete, taštine, gordosti, nadmenosti i već kojim sve terminima ovakvu bolest sve ne nazivamo). Ovo nije nikakav problem pravim, plemenitim naučnicima. Takvi kao što je npr. Max Planck (''Nije nikakva slučajnost što su upravo najveći umovi svih vremena, ujedno bili i duboko religiozni".)

savić

pre 8 godina

NIKAD, JEDNOM MAJMUN UVEK MAJMUN.

Inače Joc@, svaka čast, nauka je nauka, za evoluciju je potrebno mnogo više slepog verovanja nego za religiju. Darvin pisao o opstanku a delo naslovio "nastanak". Ako je neko gledao objavljivanje da je na marsu nađena voda čuo bi da naučnik iz NASA-e na pitanje da li dokaz da postoji voda znači da može da ima i neki oblik života na marsu izjavljuje da "mi neznamo ni kako je nastao život na zemlji". Samo svest može da evoluira a ne materija, nije moj CRT monitor evoluirao u LCD već je svest o monitoru evoluirala.

Mirko

pre 8 godina

Nikad nisu ni postojali.
To sto vi pokusavate da na ovaj nacin opovrgnete postojanje tvorca nece vam uspeti.

Ljudi veruju u stvaranje a ne u glupost zvanu evolucija u koju ni sam Darwin nije verovao.

Svaki dan slicni tekstovi ali dzabe vam je sve.Milioni godina i slicne gloposti kod ljudi koji imaju mozak ne prolazi.

Sve sto postoji na ovom svetu i ovoj planeti nije staro vise od 6-7000 godina i stvoreno je za 7 dana.

Ja u to cvrsto verujem i ne postoji ne jedan dokaz da je drugacije, a postoji gomile dokaza da je tako, cak i onaj naveci ateista na svetu je priznao da postoji tvorac.

Данијел

pre 8 godina

Ако посматрате срцем видећете да више овца личи на човека него горила. Мајмун је као биће најудаљенији по понашању од човека, домаће животиње су далеко блискије. Али дарвинисти то не виде јер гледају тело а не душу и карактер личности. Човек је словесно биће и то га уздиже изнад свега створеног. Мајмун ни за милион година неће проговорити јер нема Дух Божији у себи. Посматрајте људи, не говорите само оно што вам други кажу.

1003

pre 8 godina

zasto ne pustimo da neki covek oplodi majmuna ili majmun coveka,sve jedno?
mislite da bi nesto ispalo haha
evolucija?
sto bi rekli ameri b...s...

Boki

pre 8 godina

!podrska Joci !
jadni joco ovi sto su ti se obratili bi te verovatno strpali u neku tamnicu ili bi te spalili na lomacu,oprosti ih takvi su ti oni,tesko prihvataju razlicitost
pozdrav.

YAH

pre 8 godina

Evo,na kraju,da vas kolektivno informisem.Coveka,kakav danas hoda planetom Zemljom,stvorili su vanzemaljci.Nakon nekoliko neuspelih "modela",genetskom modifikacijom su dosli do danasnjeg,HOMO SAPIENSA.
Pogledati filmove "Peti element" i "Zvezdana kapija",kao lektiru.

ddd

pre 8 godina

"zasto ne pustimo da neki covek oplodi majmuna ili majmun coveka,sve jedno?
mislite da bi nesto ispalo haha
evolucija?
sto bi rekli ameri b...s...
(1003, 12. februar 2016 13:52)"

Kucaj "ring species".

Zlo

pre 8 godina

Ne znam ko je stvorio coveka ali znam da je ljudska tvrdoglavost i ogranicenost, kako umna tako i da sagleda drugaciji pristup, najveca prepreka da evoluiramo u rajskog coveka koji ce doneti mir i spokoj na zemlji.

Denis

pre 8 godina

A da pocnete da verujete u to da je Allah/Bog jedan i da je on stvorio Adema i Havu ili Adama i Evu,to vam pise u Kur'anu i u Bibliji a ne da nas ceo zivot ubedjuju i uce u skoli da smo nastali od majmuna,to i prof biologije znaju ali nas uce suprotno. I da je tako zasto onda ne istrazujete kako i usta bi mi evoluirali

Ivan

pre 8 godina

@Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon.
Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno. NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to. Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde). Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije. NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu. A ako nećemo... moš' kako 'oćeš.
*
Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

Naravno da čovek nije nastao od majmuna, to svako pri zdravoj svesti može da zaključi.
Da je tako, majmuni bi i dalje, tokom godina evoluirali u neke druge vrste ljudi i sl. ne bi se to desilo jednom i više nikada.
Međutim, teško i da je Bog stvorio tamo nekog Adama i Evu itd.
Najlogicnije objašnjenje je da su ljudi ustvari vrsta koja nije sa ove planete, koja je da tako laički kažem "posađena", slučajno ili namerno na ovoj planeti Zemlji, verovatno u neke istraživačke svrhe i kao eksperiment, ili je jednostavno DNK čoveka zalutao na planetu Zemlju preko neke komete, asteroida ili sl.tokom sudara,...
Niko to još sigurno i sa naučnim dokazima ne može da potvrdi.

Marko Kreljević - Musina noćna mora

pre 8 godina

"kada se savremeni čovek - Homo Sapiens - pojavio i svrgnuo neandertalca
već tokom prvog milenijuma nakon svog pojavljivanja? Naime, bili bi pronađeni kosturi neandertalaca i savremenog čoveka u istim vremenskim slojevima, nakon čega bi skeleti neandertalaca nestali bez traga. Hiljadu godina ove dve humanoidne vrste, genetski nespojive jedna sa drugom i toliko drugačije jedna od druge, koegzistiraju u istoj ekološkoj niši, posle čega, neandertalci bivaju isterani iz te ekološke niše i jednostavno "izumiru". Ovo je praktično i teoretski prosto nemoguće, pa je na to delikatno pitanje zaćutala "nauka", pa čak ni na jedan način ga ne dotiče. Ne zaboravimo na činjenicu da do sada nismo pronašli nijedan kostur prelaznog oblika. Pretpostavljeni predak - Neandertalac, štaviše, jedinstvena humanoidna vrsta, prethodnik savremenog čoveka, nije i ne može biti predak modernog čoveka. I to nije nikakva špekulacija, već "gola" činjenica - studije
dnk nađenog neandertalca, zamrznutog u alpskom glečeru, dale su senzacionalan rezultat - savremeni čovek i neandertalac su - genetski nespojivi - kao što su genetski nespojivi konji i zebre, iako obe vrste pripadaju istoj grupi neparno - kopitarnih sisara. Ove humanoidne vrste ne samo da nisu kompatibilne, već nisu ni stanju da daju čak ni
sterilne hibride, kao što se to javlja, na primer, prilikom mešanja konja i magaraca. "

www.mbt66.eu

pre 8 godina

Jedan od pokazatelja da postoji i evolucije ponašanja je i evolucija seksualnih sklonosti jer nakon razdvajanja ljudi i primata i jedni i drugi npr. i ljudi i čimpanze su razvili iskjlučivo heteroseksualne sklonosti, a dokaz u prilog tome je da je nakon razdvajanja ljudi čimpanzi došlo do razdvajanja bonobo čimpazi od ostalih čimpanzi i da bonobo čimpanze, pretpostaviti je zbog izolacije i znatnog manjeg borja jedinki, nisu razvili isključivo heteroseksualne sklonosti!

vasilije knezevic

pre 8 godina

Na kraju svega mora da razmisljamo.Vrlo je tesko naci odgovor u iskopinama.
Slicnost covjeka sa ostalim zivotinjama bilo da se radi o majmunu ili vuku ili
medvjedu je neobicno velika pa ne mozemo jednostavno teoretisati da je sve
islo evolucionarnim tokom.Kao da je potraznja prirode formulisala svaku jedinku,
ponaosob,pa se raspodjela kretala kao pod prirodnim zahtjevima.Pritom se svaka
zivotinja,ukljucujuci i covjeka,razvijala prema potebi prirode.Nije se to desavalo
prekonoc nego hiljadama godina.Kako su nastajala nova zaceca?Kao da ih je vjetar
odnekud donio .Moguce je da su zaceca bila sama, bez bioloskih roditelja,ali ih je
borba za opstanak ucila da prezive i osnuju novu vrstu.Vrste nijesu proizilazile
jedna iz druge kako to nauka o evoluciji predlaze,nego ponaosob.Nadgradnja je
bila neminovna ali samo povrsinska bez znacajnih promjena, osim povrsinskih.
U literaturi pa cak i u religioznim misljenjima majka je zatrudnjela nesvjesno
pritom misleci da ju je Bog oplodio.U tim pricama nalazimo nesto vrlo interesatno,
pricamo o mogucnostima koje su ostale u nasoj psihi i pridajemo im stvarno
znacenje.Vucica je othranila i podigla Romula i Rema.Kao da tako nalazimo neku
vezu i nagadjamo kako se sve dogodilo.Pa ipak mora da priznamo da smo dio
zivotinjskog carstva i da se granice vrlo cesto poklapaju.Bilo kako bilo nasa osjecanja
se vrlo cesto povracaju u to carstvo.
vasilije knezevic 12 feb. 2016

ferdinand

pre 8 godina

Zar mora da bude odgovor Darvin, tj evolucija ili Bog, tj kreacionizam???
Mogucnosti su bezbrojne, a niti jedno ucenje, od gore navedenih, ne pruza odgovore i dokaze kako, zasto i od cega je nastao covek, tj generalno, zivot na Zemlji. Jedino sto znamo da sve na ovoj Zemlji ima zajednicko poreklo i svi smo sastavljeni od adenina, timina, guanina, citozina i uracila.

kolega

pre 8 godina

neka bude da je joca lud,budala...jer veruje u to da je bog sve stvorio.nego dajte da dokazemo to.kako ste rekli bese da je nastao covek,kako je nastao zivot na zemlji,a kako je nastala zemlja?i jedno i drugo se zasniva na nedokazivoj teoriji i onda mi nije jasno oko cega se raspravljate.mozda oko toga cija je teorija nerealnija?

Joc@

pre 8 godina

''Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon.
Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno. NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to. Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde). Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije. NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu. A ako nećemo... moš' kako 'oćeš.
*
Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.

NoName

pre 8 godina

@Joc@

Procitaj prevode starih zapise iz Mesopotamije. Bog jeste stvorio copor "Adama i Eva", uz pomoc njihovog genetskog materijala i materijala majmunolikih sa ove planete. I taj Bog, medj ostalim " Bogovima" ima i ime. Zive se Enki ili EA. Stvoreni smo da budemo robovi bogovima, da bi radili poslove koji su bili teski istima. Ali, EA se sazalio nad nama i poceo je da nas uci drugim stvarima, davao nam je znanje i povodom toga smo proterani iz rajskog vrta, gde smo i stvoreni, zajedno sa njim.
To je taj "missing link". Ali, dok je religije koja nam je nametnuta, tesko ce ljudi poverovati u ovu pricu.
Inace, to nije jedina prica, mnoge druge stare civilizacije imaju istovetnu pricu. Cak i Aboridzini.

Denis

pre 8 godina

A da pocnete da verujete u to da je Allah/Bog jedan i da je on stvorio Adema i Havu ili Adama i Evu,to vam pise u Kur'anu i u Bibliji a ne da nas ceo zivot ubedjuju i uce u skoli da smo nastali od majmuna,to i prof biologije znaju ali nas uce suprotno. I da je tako zasto onda ne istrazujete kako i usta bi mi evoluirali

Данијел

pre 8 godina

Ако посматрате срцем видећете да више овца личи на човека него горила. Мајмун је као биће најудаљенији по понашању од човека, домаће животиње су далеко блискије. Али дарвинисти то не виде јер гледају тело а не душу и карактер личности. Човек је словесно биће и то га уздиже изнад свега створеног. Мајмун ни за милион година неће проговорити јер нема Дух Божији у себи. Посматрајте људи, не говорите само оно што вам други кажу.

nenad

pre 8 godina

Sve i da je tako, ko je stvorio majmune, zatim ko stvori zivot, zatim ko stvori plenetu itd itd... Na kraju i taj veliki prasak. Ko stvori cestice iz kojih je veliki prasak proizisao?! Evolucionisti, shvatite, porazeni ste!!!

Joc@

pre 8 godina

@ (Misa, 14:26)

Dokaza da je Bog stvorio čoveka ima oko 4 milijarde. Svaki čovek koji veruje u Boga (a to je većina čovečanstva) zna za taj dokaz. Inače ne bi verovao. Poznaješ li nekoga koji veruje u bilo šta a da prethodno nije uveren u to? Da li bi ti pristao na neko takvo svoje verovanje?
Problem s tim dokazima je što se oni ne mogu konstatovati naučnim metodama kakve mi poznajemo. Tako ljudi koji žele naučnim putem da shvate Boga ostaju osujećeni, nemoćni. Nauka nije dorasla takvom zadatku. Dokazi o kojima pišem su nadnaučni. Ali, ukoliko od srca, znači svom svojom najvećom dubinom i suštinom, naučnik želi da prevlada nedostatnost nauke, postići će cilj. Potreban je samo 1 korak – Bogu se obratiti. Ali, koliko god ovaj korak bio jednostavan, on je veoma zahtevan. Zahteva da se čovek odrekne svojih predubeđenja, svog ega (sujete, taštine, gordosti, nadmenosti i već kojim sve terminima ovakvu bolest sve ne nazivamo). Ovo nije nikakav problem pravim, plemenitim naučnicima. Takvi kao što je npr. Max Planck (''Nije nikakva slučajnost što su upravo najveći umovi svih vremena, ujedno bili i duboko religiozni".)

savić

pre 8 godina

NIKAD, JEDNOM MAJMUN UVEK MAJMUN.

Inače Joc@, svaka čast, nauka je nauka, za evoluciju je potrebno mnogo više slepog verovanja nego za religiju. Darvin pisao o opstanku a delo naslovio "nastanak". Ako je neko gledao objavljivanje da je na marsu nađena voda čuo bi da naučnik iz NASA-e na pitanje da li dokaz da postoji voda znači da može da ima i neki oblik života na marsu izjavljuje da "mi neznamo ni kako je nastao život na zemlji". Samo svest može da evoluira a ne materija, nije moj CRT monitor evoluirao u LCD već je svest o monitoru evoluirala.

petar

pre 8 godina

Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

Strasno je sta zatucanost moze da napravi od coveka.

Zlo

pre 8 godina

Ne znam ko je stvorio coveka ali znam da je ljudska tvrdoglavost i ogranicenost, kako umna tako i da sagleda drugaciji pristup, najveca prepreka da evoluiramo u rajskog coveka koji ce doneti mir i spokoj na zemlji.

Mirko

pre 8 godina

Nikad nisu ni postojali.
To sto vi pokusavate da na ovaj nacin opovrgnete postojanje tvorca nece vam uspeti.

Ljudi veruju u stvaranje a ne u glupost zvanu evolucija u koju ni sam Darwin nije verovao.

Svaki dan slicni tekstovi ali dzabe vam je sve.Milioni godina i slicne gloposti kod ljudi koji imaju mozak ne prolazi.

Sve sto postoji na ovom svetu i ovoj planeti nije staro vise od 6-7000 godina i stvoreno je za 7 dana.

Ja u to cvrsto verujem i ne postoji ne jedan dokaz da je drugacije, a postoji gomile dokaza da je tako, cak i onaj naveci ateista na svetu je priznao da postoji tvorac.

1003

pre 8 godina

zasto ne pustimo da neki covek oplodi majmuna ili majmun coveka,sve jedno?
mislite da bi nesto ispalo haha
evolucija?
sto bi rekli ameri b...s...

Boki

pre 8 godina

!podrska Joci !
jadni joco ovi sto su ti se obratili bi te verovatno strpali u neku tamnicu ili bi te spalili na lomacu,oprosti ih takvi su ti oni,tesko prihvataju razlicitost
pozdrav.

YAH

pre 8 godina

Evo,na kraju,da vas kolektivno informisem.Coveka,kakav danas hoda planetom Zemljom,stvorili su vanzemaljci.Nakon nekoliko neuspelih "modela",genetskom modifikacijom su dosli do danasnjeg,HOMO SAPIENSA.
Pogledati filmove "Peti element" i "Zvezdana kapija",kao lektiru.

Diplomac

pre 8 godina

Prosto ne mogu da verujem da ima ljudi koji ne veruju u evoluciju. Postoji milion dokaza koji su svuda oko nas, a religija nema nijedan. Prestao sam da verujem u Deda Mraza i Isusa rano u životu...

ferdinand

pre 8 godina

Zar mora da bude odgovor Darvin, tj evolucija ili Bog, tj kreacionizam???
Mogucnosti su bezbrojne, a niti jedno ucenje, od gore navedenih, ne pruza odgovore i dokaze kako, zasto i od cega je nastao covek, tj generalno, zivot na Zemlji. Jedino sto znamo da sve na ovoj Zemlji ima zajednicko poreklo i svi smo sastavljeni od adenina, timina, guanina, citozina i uracila.

kolega

pre 8 godina

neka bude da je joca lud,budala...jer veruje u to da je bog sve stvorio.nego dajte da dokazemo to.kako ste rekli bese da je nastao covek,kako je nastao zivot na zemlji,a kako je nastala zemlja?i jedno i drugo se zasniva na nedokazivoj teoriji i onda mi nije jasno oko cega se raspravljate.mozda oko toga cija je teorija nerealnija?

Trovach

pre 8 godina

Gledao sam nedavno dokumentarac na NG o pronalasku fosila Homo Naledi u jednoj africkoj pecini. Neki prolazi su bili toliko uzani da su se muski speleolozi i paleontolozi izuzetno tesko provlacili, pa su taj najtezi, ali i najuzbudljiviji deo posla morale odraditi njihove koleginice. Svaka im cast na hrabrosti i trudu. Ni jedna nije pomenula klaustrofobiju, strah od mraka, ili se pozalila kako je to naporno. Sve ih je vodila znatizelja pravih naucnika i ushicenje takvim velikim otkricem. A onda, neka zatucana neznalica dozvoljava sebi da da svoj "strucni" sud, ili da progura jos po neku teorijicu zavere.

Ivan

pre 8 godina

@Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon.
Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno. NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to. Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde). Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije. NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu. A ako nećemo... moš' kako 'oćeš.
*
Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

Naravno da čovek nije nastao od majmuna, to svako pri zdravoj svesti može da zaključi.
Da je tako, majmuni bi i dalje, tokom godina evoluirali u neke druge vrste ljudi i sl. ne bi se to desilo jednom i više nikada.
Međutim, teško i da je Bog stvorio tamo nekog Adama i Evu itd.
Najlogicnije objašnjenje je da su ljudi ustvari vrsta koja nije sa ove planete, koja je da tako laički kažem "posađena", slučajno ili namerno na ovoj planeti Zemlji, verovatno u neke istraživačke svrhe i kao eksperiment, ili je jednostavno DNK čoveka zalutao na planetu Zemlju preko neke komete, asteroida ili sl.tokom sudara,...
Niko to još sigurno i sa naučnim dokazima ne može da potvrdi.

Milan

pre 8 godina

Neko ko ne veruje u evoluciju ili nije normalan ili je neobrazovan. Muka mi je vise od toga nametanja vec je prvi komentar naravno bog. Edukujte se malo slusajte kristofera hicensa. Ljudi postoje minimum 100000 godina i onda posle 98 hiljada godina bog je sleteo u pustinju u kameno doba. Evolucija je cinjenica. I nismo nastali od majmuna nego imamo zajednickog pretka. Obrazovanje i nauka su najlepse stvari na SVETU !

NoName

pre 8 godina

@Joc@

Postoje dokazi o stvaranju coveka. Vec sam napisao. A to mi vec dan danas radimo. Sto na crno, sto na belo. Modifikujemo gene, vrsimo oplodnju potpomognuto vestackim putem, cak i uz genetske modifikacije, kloniramo bica uz pomoc genetskih materijala i embriona, cak su iz nezivih stvari stvorene aminokiseline, danas pa skoro radimo sve sto pise u "Bibliji". A drugo Biblija je losa kopija prica iz Mesopotamije. Namerna ili ne, u svakok slucaju, to je losa kopija. Cak stavise, Biblija je kopija Tore/Talmuda, a ona je losa kopija tih zapisa. I u Bibliji vise ucis o geneologiji Jevreja, nego o losim prevodima Epa o Gilgamesu i slicnim pricama.
Tajo molim te nelupaj. Vi vernici najmanje znate o Bogu.

Bosanac

pre 8 godina

(Joc@, 12. februar 2016 12:25)E nek vi vjernici imate dokaze za svoja laprdanja o Bogu i Isusu...Djevica Marija zatrudnila bez seksa...Ja ne mogu da vjerujem da pola planete vjeruje u takvu budalaštinu...Kad me vi vjernici ubjedite da je Marija stvarno bila djevica(ako nije slagala ljude naokolo o tome da jeste) i da je Isus sin Božiji,evo,i ja ću da postanem vjernik...Do tad Darvinova teorija više pije vode od te vaše...

razuma bez

pre 8 godina

NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje. Nema dokaza za to.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25) # Link komentara


Da li postoji makar jedan materijalni dokaz da je coveka stvorio bog?

Dalje, bog je stvorio adama i evu. Adam i eva su imali dva sina, jedan od njih dvojice je ubio drugog, a od ove disfunkcionalne porodice je nekoliko hiljada godina kasnije nastalo 7 milijardi ljudi.

Kako?

Jel imas za to neko objasnjenje?

cega se pametan stidi...

pre 8 godina

@ Joca
Ne postoje nikakvi "nadnaucni dokazi". Nauka nije nista drugo do produzen i prociscen zdrav razum kojeg koristis svakodnevno. No, kad je rec o evoluciji, onda odjedanput pocinje da vazi neka "nadnaucna" logika.
I na kraju, zasto je evolucija kao tema toliko bitna vernicima? Upravo zbog gordosti o kojoj pricas. Mi ljudi smo toliko bitni, prebitni, da nauka nikako ne moze shvatiti to svojim racionalnim metodama, vec mora posegnuti za bajkama i vradzbinama. To sto 4 milijarde ljudi veruje u nesto nije nikakav dokaz da to postoji, vec je pre dokaz da su im mozgovi isprani od najranijeg detinjstva, ili da su jednostavno zatucani, ili jos verovatnije, zbog gordosti.
I sta kaze tvoja "nadnaucna"logika, kako je nastao covek? Od blata,a zena od njegovog rebra?
Svaka cast za doprinos ljudskom saznanju!
Evo, moj cale je stvorio svet, a to sto ti u to ne verujes je zato sto moras jako ponizno i skruseno da odbacis svoja predubedjenja, da dubinom srca svoga najiskrenije prihvatis jedinu istinu da sam ja sin Stvoritelja. Gordost ti ne dozvoljava, ali ako me budes slusao, ja cu ti pomoci da skines koprenu sa ociju svojih i prihvatis me kao nesto posebno. Trebace ti puno volje, ali jednom kad progledas i ti ces se voziti skupim Audijem. "I ti ces tako kume, ali sutra!"
Malo postovanja prema ljudima koji se bave necim sto nije za svakoga, a cije plodove rada itekako koristimo svakodnevno. I ja i ti, posebni Joco.
Malo postovanja i knjigu u sake!

vasilije knezevic

pre 8 godina

Na kraju svega mora da razmisljamo.Vrlo je tesko naci odgovor u iskopinama.
Slicnost covjeka sa ostalim zivotinjama bilo da se radi o majmunu ili vuku ili
medvjedu je neobicno velika pa ne mozemo jednostavno teoretisati da je sve
islo evolucionarnim tokom.Kao da je potraznja prirode formulisala svaku jedinku,
ponaosob,pa se raspodjela kretala kao pod prirodnim zahtjevima.Pritom se svaka
zivotinja,ukljucujuci i covjeka,razvijala prema potebi prirode.Nije se to desavalo
prekonoc nego hiljadama godina.Kako su nastajala nova zaceca?Kao da ih je vjetar
odnekud donio .Moguce je da su zaceca bila sama, bez bioloskih roditelja,ali ih je
borba za opstanak ucila da prezive i osnuju novu vrstu.Vrste nijesu proizilazile
jedna iz druge kako to nauka o evoluciji predlaze,nego ponaosob.Nadgradnja je
bila neminovna ali samo povrsinska bez znacajnih promjena, osim povrsinskih.
U literaturi pa cak i u religioznim misljenjima majka je zatrudnjela nesvjesno
pritom misleci da ju je Bog oplodio.U tim pricama nalazimo nesto vrlo interesatno,
pricamo o mogucnostima koje su ostale u nasoj psihi i pridajemo im stvarno
znacenje.Vucica je othranila i podigla Romula i Rema.Kao da tako nalazimo neku
vezu i nagadjamo kako se sve dogodilo.Pa ipak mora da priznamo da smo dio
zivotinjskog carstva i da se granice vrlo cesto poklapaju.Bilo kako bilo nasa osjecanja
se vrlo cesto povracaju u to carstvo.
vasilije knezevic 12 feb. 2016

Mile

pre 8 godina

@ Joc@ Sva sreca pa ima dokaza da je bog stvorio odmah ljude ovako lepe i pametne. Mada, citajucu tvoje komentare, iskreno sumnjam u ovo drugo.

Зебиновац

pre 8 godina

(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

А због чега је "Адам" онда имао пупак, ако је већ створен магијом?
Никада ти еволуцију нећеш укапирати...

ffws

pre 8 godina

"''Sve je moguće ukoliko ne znate o čemu pričate'', kaže 1 Marfijev zakon."

Ironicno...

"Tako i ovi darvinisti, uporno i rigidno."

Evolucija kao ideja je postojala pre Darvina, cak i pre tvoje verzije revizionisticke i plagijaristicke sekte bronzanog i gvozdenog doba. Darvin nije alfa i omega, prorok evolucije. Ti si navikao na autoritete u svojoj religiji (Mojsije, Isus, itd.), pa mislis da je sve podredjeno figurama (autoritetima) u nauci.

"NIJE čovek nastao evolucijom neke životinje."

Covek je zivotinja; klasa sisar, red primat. Po svim parametrima pripada zivotinjskom svetu, a ne nekom posebnom, imaginarnom svetu. Covek jeste proizvod evolucije; covek je rezultat miliona godina evolucije.

"Nema dokaza za to."

Ima pregrst dokaza, samo zato sto ih ti ne priznajes ne znaci i da ne postoje. Pricas krajnje subjektivno, dok ja pricam o objektivnim tvrdnjama.

"Dokazi koje bi oni hteli da promovišu tipa su: smatram, liči mi, ukazuje, deluje mi, verujem (samo sam copy/paste odavde)."

Pa sto kopiras "odavde"? Ovo nije mesto na kome se vrse naucne analize ili se nesto dokazuje, vise je mesto kako novinari pokusavaju da interpretiraju nauku.

Nista u biologiji nema smisla osim u svetlu evolucije...

neutralni felsh

pre 8 godina

NIKAD, JEDNOM MAJMUN UVEK MAJMUN. 

Inače Joc@, svaka čast, nauka je nauka, za evoluciju je potrebno mnogo više slepog verovanja nego za religiju. Darvin pisao o opstanku a delo naslovio "nastanak". Ako je neko gledao objavljivanje da je na marsu nađena voda čuo bi da naučnik iz NASA-e na pitanje da li dokaz da postoji voda znači da može da ima i neki oblik života na marsu izjavljuje da "mi neznamo ni kako je nastao život na zemlji". Samo svest može da evoluira a ne materija, nije moj CRT monitor evoluirao u LCD već je svest o monitoru evoluirala.
(savić, 12. februar 2016 13:41)


cestitam, uspeli ste sve da pobrkate u ovako sazetom komentaru.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ако посматрате срцем видећете да више овца личи на човека него горила. Мајмун је као биће најудаљенији по понашању од човека, домаће животиње су далеко блискије. Али дарвинисти то не виде јер гледају тело а не душу и карактер личности. Човек је словесно биће и то га уздиже изнад свега створеног. Мајмун ни за милион година неће проговорити јер нема Дух Божији у себи. Посматрајте људи, не говорите само оно што вам други кажу.
(Данијел, 12. februar 2016 13:31)


1. ako posmatram srcem, i jez je romanticniji i strastvenij nego neka moja bivsa draga.
2. "darvinisti" ne postoje, to je prevazidjen izraz iz vremena kad teorija nije bila dokazana.
3. vi, dogmatski vernici, sami ste uzdigli coveka (sebe!) iznad svih vrsta i "svega stvorenog". to je nevidjen bezobrazluk! niko vama nije rekao da ste nesto posebno, tako ste sami odlucili. lepo vam je dok mislite da ste neka elita u prirodi, jel?
4. definisite taj vas "duh boziji", i kako nas on odvaja od drugih vrsta, pa onda mozemo da pricamo. kad vi naucite bolje da posmatrate.
do tada, uzivajte u slicnosti ovce i coveka.

Keke

pre 8 godina

@Joc@, gresis, coveka je pre tri dana stvorio Paja Patak a ne tvoj "bog". Dokaza je pet milijardi, tj. svako ko je citao stripove sa Pajom Patkom zna da je to istina.

Marko Kreljević - Musina noćna mora

pre 8 godina

"kada se savremeni čovek - Homo Sapiens - pojavio i svrgnuo neandertalca
već tokom prvog milenijuma nakon svog pojavljivanja? Naime, bili bi pronađeni kosturi neandertalaca i savremenog čoveka u istim vremenskim slojevima, nakon čega bi skeleti neandertalaca nestali bez traga. Hiljadu godina ove dve humanoidne vrste, genetski nespojive jedna sa drugom i toliko drugačije jedna od druge, koegzistiraju u istoj ekološkoj niši, posle čega, neandertalci bivaju isterani iz te ekološke niše i jednostavno "izumiru". Ovo je praktično i teoretski prosto nemoguće, pa je na to delikatno pitanje zaćutala "nauka", pa čak ni na jedan način ga ne dotiče. Ne zaboravimo na činjenicu da do sada nismo pronašli nijedan kostur prelaznog oblika. Pretpostavljeni predak - Neandertalac, štaviše, jedinstvena humanoidna vrsta, prethodnik savremenog čoveka, nije i ne može biti predak modernog čoveka. I to nije nikakva špekulacija, već "gola" činjenica - studije
dnk nađenog neandertalca, zamrznutog u alpskom glečeru, dale su senzacionalan rezultat - savremeni čovek i neandertalac su - genetski nespojivi - kao što su genetski nespojivi konji i zebre, iako obe vrste pripadaju istoj grupi neparno - kopitarnih sisara. Ove humanoidne vrste ne samo da nisu kompatibilne, već nisu ni stanju da daju čak ni
sterilne hibride, kao što se to javlja, na primer, prilikom mešanja konja i magaraca. "

dragan

pre 8 godina

Modernog čoveka stvorio je Bog. Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu.
(Joc@, 12. februar 2016 12:25)

S'obzirom da pridhodma tvrdnja ima naucnih manjkavosti ova poslednja je naucto potpuno dokazana, bar za one koji se kao ti bave naukom. E ako si im rekao

elmaestro

pre 8 godina

@Joc@

Dokaz da je čoveka stvorio bog je neoboriv, nenarušiv, večan, itd. Bravo majstore! Pa najmanje dokaza ima da bog postoji, a kamoli da je stvorio čoveka.

ffws

pre 8 godina

"Ne hoda to tako, dragi poštovaoci Darvina i kompanije."

Vec sam odgovorio na ovo.

"NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd."

Ponovo razmisljanje u religijskim terminima.

Imamo neoborive, nesumnjive, nenarusive i "vecne" dokaze da je covek proizvod evolucije, samo sto ti nisi dovoljno intelektualno posten da to priznas.

"Ko se bavi naukom razumeće, a ko nema veze s naukom, treba mu povezivanja s njom, ako ćemo na tu temu."

Da i svako ko se bavi naukom zna da je naucna teorija evolucije jedina naucna teorija koja govori o tome kako se zivot menjao na Zemlji. Ne postoji cak ni drugo najbolje resenje.

"Modernog čoveka stvorio je Bog."

Iskoristicu tvoje reci: "Nema dokaza za to." Demonstriraj to. Da te preduhitrim, ovo nije u domenu filozofije, vec u domenu nauke.

"Odmah ovakvog lepog i pametnog, kao par: Adama i Evu."

Netacno. Cak i kada bismo sofisticki interpretirali tvoju ideju (i to je sve sto jeste, jedna izrazito lose prenesena ideja), Adam i Eva nikada ne bi bili par, vec udaljeni jedno od drugog hiljadama godina i mnogobrojnim generacija.

potholer54 to bolje objasnjava: https://www.youtube.com/watch?v=5BaPTOkkneM

Ti si kao pokvarena anti-intelektualna i anti-naucna ploca.

Pomiri se sa tim da ce tvoja deca ili deca tvoje dece, itd. uciti evoluciju u svakoj obrazovnoj instituciji koja hoce tako da se zove, dok ce tvoja pozicija ostati na marginama drustva.

ddd

pre 8 godina

"zasto ne pustimo da neki covek oplodi majmuna ili majmun coveka,sve jedno?
mislite da bi nesto ispalo haha
evolucija?
sto bi rekli ameri b...s...
(1003, 12. februar 2016 13:52)"

Kucaj "ring species".

goblin

pre 8 godina

Joco, ako je Bog stvorio coveka kako pise, tj. Adama i Evu, to znaci da je u drugoj generaciji neminovno doslo do medjurodjackog razmnozavanja (drukcije ne moze).
A za ovo:

'NAUČNI dokazi su nešto sasvim drugo. Neoborivi, nesumnjivi, nenarušivi, večni... itd. '

Naprosto nisi u pravu. Poenta u naucnim teorijama je da su oborive. Ako jednu hipotezu stalno dopunjavas tako da odgovara na kritike (kao recimo hipotezu o dizajnu ili o geocentricnom sistemu), onda to nije nauka. Proces provere je rigorozan, ali zasto bi se ti upustao u to? Zapravo, lakse je reci 'sve to nema veze', nego izucavati fiziku, matematiku, biologiju i trositi godine i decenije konstantno i naporno se usavrsavajuci. Dokazi za evoluciju su svuda oko tebe...od ponasanja vinske musice, do usavrsavanja bakterijskih organizama kao reakcija na antibiotike. Tu su, i u fosilima.
Poenta evolucije je mehanizam prirodne selekcije. Onda kada dokazes da taj mehanizam funkcionise, dokazao si evoluciju. Da bi je opovrgao, moras pronaci drugi mehanizam. Ako kritikujes teoriju evolucije, izvoli nadji taj mehanizam i potkrepi ga bolje nego sto je evolucija potkrepljena. Da bi video ovo drugo, moras izucavati biologiju 20ak godina na najvisem nivou. Da bi uradio ovo prvo,moras biti genije Darvinovog ranga.
Ali, to je tesko. Otud, 'zavera' i slicno. I zapamti - kontingentna istina je i dalje istina.

We do not forgive!

pre 8 godina

Evo sada ce prosecni srbi da nam objasne kako naucnici nemaju pojma i kako je sve delo njihovog dragog boga u koga eto toliko veruju ! A to sto se ne pridrzavaju nicega sto im je "on" rekao to valjda nema veze... Da je za razvitak sveta odgovoran balkan i dalje bi se prevozili konjima ... I posle zasto nam je ovakav jadan standard , zasto smo siromasni.. Siromasni smo na sve moguce nacine a kao posledica, i materijalno siromasni !

umadbro

pre 8 godina

a joco, a jesu onda deca tog adama i eve nastavila dalje sa incestom? to mi zvuci jako bolesno, u kakve vi bolestine verujete, sramota

David

pre 8 godina

@Joc@
Da, i palneta Zemlja je jedna ravna ploca koja stoji na 2 slona i kornjaci...
Kako je Stiven Hoking rekao: Ne znam da li bog postoji, ali znam da nije bio potreban za nastanak svemira.

Ruzicasti jednorog

pre 8 godina

E, sto mi je drago sto svi opletose po Joci! Dosta vise,aman! Koja neuka arogancija, kakvo beskrajno smaranje! No, on ce iz ovog izaci samo jos uvereniji, jer pravi mucenik za veru Hristovu ne odstupa nikad!
Mozda promeni nick, pa nastavi da lupeta.

neutralni felsh

pre 8 godina

Od nekih desetak vrsti, planinski gorila "Gorilla beringei beringei" je izgubio bidućnost pod rafalima ubica i ratnika, i samo mali broj oko 900 preživelih pripadnika te vrste još žive.
(Australopithecus, 12. februar 2016 19:36)


samo ubice, ratnici ne ubijaju neduzna bica.

Ham and Enos

pre 8 godina

Copy/paste (kao melem za srce)

Najteži hladni rat vode dva mala inteligentna majmuna Ham i Enos.
(U ovom slucaju Ham nije "pršut u medu" vec "Holloman Aero Med".)
Mali šimpanze Ham leti 5. maja 1961. u ležecoj kapsuli 180 minuta oko Zemlje, vrše sve naucene operacije i postaje prvi americki astronaut. Hama privremeno bacaju u kavez i svi hvale naucnike.

Iste godine u Cape Canaveral dolazi John Fitzgerald Kennedy i za rucicu vodi svoje prvo dete, cetvorogodišnju devojcicu Caroline Kennedy.
I kada su svi naucnici poceli da hvale americke poduhvate u hladnom ratu, mala devojcica ih zaustavlja i pita:
- Where's the monkey?

Ovo pitanje je ohladilo celu Ameriku.
Caroline Kennedy je pisac i jedino preživelo dete voljenog oca, zadnjih godina radi kao americki ambasador u Japanu, a njeno pitanje još uvek zvoni.
To je ta planeta majmuna.
***
Najvoljeniji predsednik na svetu je bio veliki bolesnik i prevarant.

Мина

pre 8 godina

"Модерног човека створио је Бог." Па да, "све је могуће ако не знате о чему причате..."

Trovach

pre 8 godina

Cini mi se da je obrnuto. Preci gorila su se prvo odvojili od predaka simpanzi (i bonoboa) i coveka, a ovi su se potom razdvojili pre oko 6 (ili mozda 6,5) miliona godina. Taj nas predak koji se odvojio od predaka simpanzi je takodje bio majmun, a majmuni su bili i potonje uspravne vrste, sve do pojave roda Homo koji je njihov potomak. Ako je prvi iz roda Homo, po najnovijim nalazima, H. Naledi, za njim slede H. Habilis, H. Ergaster i H. Erectus. Kasnije je nejasno da li je H. Erectus nas direktni predak, ili indirektni preko H. Heidelbergensis-a.

Religious fanatic

pre 8 godina

@Joca
Jest stvorio ga od zemlje a onda zenu od njegovog rebra, pa je on pojeo jabuku od zmije koja govori, pa ih je sve potopio zbog grijehova, pa je ponovo od samog noe i njegove djece incestom nastalo covjecanstvo......hvala bogu pa je to dokazano

rango_unchained

pre 8 godina

joco, cak i ako je evolucija pogresna, nije nas bog stvorio 100%, a pogotovo ne od blata, rebra, ili sta vec propovedate vi sarlatani

bob

pre 8 godina

Naučni i neoborivi dokazi za evolucionu teoriju došli su 100 godina nakon što ju je Darvin formulisao i to sa genetskim istraživanjima.Ja naravno mogu verovati da je čoveka stvorio leteći ružičasti slon sa Madagaskara, niko ga nije video ali ne mari ja verujem.Što se boga tiče pre će biti da je njega stvorio čovek iz nekih svojih strahova i potreba (straha od smrti, i potrebe za univerzalnom i večnom pravdom), nego obrnuto.

Aurora borealis

pre 8 godina

@ Joc@

Za razliku od kreacionizma evolucija nema dovoljno dokaza? Pa postoji li ijedan jedini dokaz da nas je bog stvorio osim onih napravljenih ljudskom rukom?

Posle Vašeg komentara stičem sledeći zaključak: pre bi ste poverovali nekome ko nema nijedan dokaz da je ono što priča tačno, samo zato što je sto posto siguran da je upravu, nego nekome ko ima određene dokaze za to koje skuplja godinama, ali nije sto posto siguran kada i gde se to desilo jer nije sakupio sve dokaze?

čovek

pre 8 godina

na žalost onih koji negiraju evoluciju i pirosnu selekciju, to je najbolje dokazana teorija u nauci uopšte ... svake godine se objavi stotine hiljada radova na tu temu ... i teorija se stalno upotpunjuje i nadograđuje kako i naše znanje raste ...

i kako ništa u nauci nije večno, i dalje će se menjati i dopunjavati ... sad će da "iskoče" razni klipovi i "teorije" sa sve tri mudraca i nevinom nastom ali činjenice su takve kakve jesu ...

SleepingDog

pre 8 godina

Cekamo kreacionisticke dileje da pocnu da dokazuju svoje teorije o fosilima, postanku sveta, vremena i coveka. Sve strucnjak do strucnjaka.

www.mbt66.eu

pre 8 godina

Jedan od pokazatelja da postoji i evolucije ponašanja je i evolucija seksualnih sklonosti jer nakon razdvajanja ljudi i primata i jedni i drugi npr. i ljudi i čimpanze su razvili iskjlučivo heteroseksualne sklonosti, a dokaz u prilog tome je da je nakon razdvajanja ljudi čimpanzi došlo do razdvajanja bonobo čimpazi od ostalih čimpanzi i da bonobo čimpanze, pretpostaviti je zbog izolacije i znatnog manjeg borja jedinki, nisu razvili isključivo heteroseksualne sklonosti!

Misa

pre 8 godina

@Joc

Bas po prvom Murphyevom zakonu dokazi mi ili bar pruzi neki dokaz da je tvoja teza istinita. Sve sto cujem je rekli mi, tako pise, copy paste neke knjige i tako dalje. Daj dokaz za Adama i Evu ili jos bolje za Boga.

Australopithecus

pre 8 godina

Orangutan, Gorila, Šimpanze, (Bonobo) i Hominidae kao naslednici Austrtalopiteka se dele pre 12 miliona godina.
To "12" ne znači baš na podne, već u bližim milionima godina od 12.
Orangutan i Gorila su naši najudaljeniji rođaci, dok je Bonobo neki bliži brat iz afričkog komšiluka.

Gorila živi u organizovanim "socijalnim" grupama poštovanja i ljubavi, u kojima "dete" igra glavnu ulogu i uživa veliku pažnju.
Smrt jednog pripadnika grupe donosi "jedan dan tišine", "brojne dane žalosti" i obaveznu seobu, jer gorila ne podnosi sećanja na mesto nesreće. Najteže je videti uplakanu majku koja nikada ne zaboravlja izgubljeno dete.

Od nekih desetak vrsti, planinski gorila "Gorilla beringei beringei" je izgubio bidućnost pod rafalima ubica i ratnika, i samo mali broj oko 900 preživelih pripadnika te vrste još žive.

vlada logika

pre 8 godina

@ Joca@
Da, tvoj dokaz je neoboriv. Bas tako pise u Postanju. A sta cemo sa onima koji se drze staro-grcke mitologije, ili bilo koje druge od vise stotina koje postoje? Kako ti nazivas mesanje prirodnih nauka i mitologije u istom tekstu?