Petak, 05.03.2021.

17:01

Dr Predrag Kon: "Minimum 4 miliona ljudi mora da ima imunitet"

Izvor: B92

Dr Predrag Kon: "Minimum 4 miliona ljudi mora da ima imunitet" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

oscar

pre 3 godine

Ja sam 24. Februara primio prvu dozu AstraZenece (indijske) koja se kod nas daje. Dan i po sam se raspadao od bolova u karlici. Lomilo me u svakom delu tela. Temperarura je bila blago povisena. 37,3. Nakon drugog dana su simptomi poceli da se smanjuju. Sad sam skroz ok. Videcemo u buducnosti kako ce biti :)
Supruga je iste simptome imala nakon vakcinisanja tom vakcinom kao i mnogi koje poznajem. Endokrinolog koji me leci je rekao da je to dobar znak, da je organizam imunoloski odreagovao. Opet znam masu ljudi koji nisu imali apsolutno nikakvih simptoma nakon kineske vakcine.
Ne znam vise ni sta da mislim. Ali ovo je otislo stvarno predaleko na svetskom nivou.

123

pre 3 godine

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo
(123, 5. mart 2021 20:20)

Jednostavno to nije 100% tačno što ste napisali. Pre oko devet dana najveći američki mediji su objavili vest da je FDA u pravnom smilsu dala odobrenje za Fajzer vakcinu po članu "o hitnom postupku u slučaju ogromne ugroženosti stanovništva". Druga vest je da FDA radi na izdavanju trajnog odobrenja za Fajzer vakcinu. U prevodu to znači da je zbog hitnosti postupka vakcina testirana na nekoliko puta manje dobrovoljaca nego što je prilikom postupka redovne procedure!!! A posebna je priča je ugovor Fajzera sa Izraelom i iskustva koja su tamo stečena.
(novinar, 05. mart 2021 21:16)

Ali je odobrena. Sve vakcine su tako odobrene posto je situacija hitna. A kakva su to iskustva proistekla iz ugovora fajzera i izraela? U sustini ni jedna vakcina nije po vasem ukusu...

Jaaa

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.
(ivankg, 05. mart 2021 20:53)

Promenices misljenje kada budes proverio titar antitela. Neces ih imati kao i vecina nas koji smo je dobili
(koronarius, 05. mart 2021 22:29)

Proverio tri nedelje posle revakcine i visok nivo, kao i još neki koje znam...

Marko

pre 3 godine

Zasto vam neverujem. Zato sto ni za sta ne zelite da preuzmete odgovornost. Zasto medicinski krizni stab drzava ama bas nikada ne moze da bude odgovorna. Ne Gospodo ja da potpisem da sam primio vakcinu na vlastitu odgovornost ne mogu. Zato sto sam covek, zato sto sam odgovoran. Necu zamarati sta su mi sve lekari napravili ali neka tako je bilo. Jednostavno morate odgovarati za svoje postupke da bi vam Covek verovao. A sve je manje Ljudi koji misle svojom glavom i imaju svoj stav. I lekari, lepe su vam plate, Gospodo morate da radite. Znate lepo je i u vojsci raditi kad nema rata, a da slucajno bude plasim se da bi regularna vojska prosla kao u svim ratovima koji su bili. Ali ako vam je tesko da radite zaposlite se na kiosku u prodavnici perionici pa da vas vidim. Zato molim vas ne kukajte jer je to vas posao i niko vas nije terao da to radite.

koronarius

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.
(ivankg, 05. mart 2021 20:53)

Promenices misljenje kada budes proverio titar antitela. Neces ih imati kao i vecina nas koji smo je dobili

Gordana Ilić

pre 3 godine

Apsolutno neargumentovano zatvaranje. U Evropi ,u zemljama u kojima je sve zatvoreno ,broj obolelih se ne smanjuje. O čemu mi onda pricamo?

koronarius

pre 3 godine

Moze li nam doktor objasniti zbog cega niko od zdravstvenog osoblja KC Nis, nema nikakva antitela nakon vakcinacije kineskom vakcinom. Bas bih voleo da znam, kao i da linse moram vakcinisati ponovo nekom drugom

drvobradi

pre 3 godine

Kon se veoma slabo razume u matematiku a to je osnovni alat za njegovu profesiju. Zato tako zvuči kada iznosi statistike i predviđanja. Pored toga, još i lažiraju rezultate ili ih preuveličavaju (broj vakcinisanih i revakcinisanih, obolelih, umrlih).
Situacija je prosta. Sad je 5.3, vakcinacija je pocela posle NG. Da bi vakcine imale pun efekat, treba da se prime 2 doze, u određenom razmaku i da prođe 2-3 nedelje od druge doze (za Sinofarm se pominje 40 dana). Osoba koja je dobila prvu dozu Fajzer vakcine 10.1 je tek polovinom februara razvila pun imunitet. Takvih je najmanje. Za Sinofarm je revakcinacija krenula 10.2, sto znaci da vecina revakcinisanih jos nije razvila dovoljno antitela.
Efekat vakcinacije tek ce se osetiti krajem marta, početkom aprila.
Ono sto bi trebalo pratiti je i broj ljudi sa težim simptomima, uporediti to sa podacima o vakcinisanim osobama.

miki

pre 3 godine

@Mnogi koje poznajem nisu ni razvili antitela nakon preležane korone. Koleginica se dva puta razbolela u razmaku od dva meseca. Oba puta nije razvila antitela.

Ne znam cemu potreba laika da komentarisu usko strucne stvari. No izgleda danas je vazno imati misljenje i stav o svemu. Za koronu je dokazano da je nespecificni imunitet koji je uzgred mnogo jaci kod dece bitniji. E sad sta je nespecificni imunitet, zasto je kod dece i mladih jaci, sta su makrofagi ,kakvu ulogu ima vit D...istrazi sam, posto volis da se mesas u razne oblasti.

Jovan

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!
(ReMa, 5. mart 2021 17:25)

A sad se prijavilo vise od 1000000! Srbima, kako vreme ide, pameti sve vise nedostaje.

novinar

pre 3 godine

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo
(123, 5. mart 2021 20:20)

Jednostavno to nije 100% tačno što ste napisali. Pre oko devet dana najveći američki mediji su objavili vest da je FDA u pravnom smilsu dala odobrenje za Fajzer vakcinu po članu "o hitnom postupku u slučaju ogromne ugroženosti stanovništva". Druga vest je da FDA radi na izdavanju trajnog odobrenja za Fajzer vakcinu. U prevodu to znači da je zbog hitnosti postupka vakcina testirana na nekoliko puta manje dobrovoljaca nego što je prilikom postupka redovne procedure!!! A posebna je priča je ugovor Fajzera sa Izraelom i iskustva koja su tamo stečena.

miso

pre 3 godine

kako 4 000000 kad nas odraslih za vakcinaciju ni nema toliko jedino zamoliti sve koji su otisli iz zemlje trbuhom za kruhom da se vrate i vakcinisu da naguramo 4 000000 pa nek idu nazad

Antibody

pre 3 godine

Koliko besmislica u komentarima. Dakle, preležao sam koronu i nakon mesec dana sam imao titar antitela 116. Posle vakcinacije Pfizerom titar antitela je 40.000. Da li i dalje mislite da je vakcina isto kao da ste preležali koronu?
Mnogi koje poznajem nisu ni razvili antitela nakon preležane korone. Koleginica se dva puta razbolela u razmaku od dva meseca. Oba puta nije razvila antitela.

Nikola

pre 3 godine

moramo se sloziti svi da je vakcina,dali zbog panike ili namerno ,odobrena u roku koji nije uobicajen.Znaci pre roka svih provera kontraidikacija koje su uobicajene.Videcemo sta ce biti,dal su zamorcici ovi sto su primili,ili ovi sto nece prave ogromnu gresku.

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

toliko je veliki strucnjak ovaj "dr" Kon da mu se izjave na istu temu razlikuju drasticno iz nedelje u nedelju ... pre dve nedelje su bila dva miliona sad je vec cetri, za dve ocekujemo hit od 8

Mikica

pre 3 godine

Vi sto ste se vakcinisali kineskom, prvo proverite antitela, pa onda je hvalite kako nema nikakvih nusponava. Nema. Ali veliki br ljudi nije njome razvio ni antitela. Mislis da si siguran, a zapravo nisi. To je gore i opasnije nego se ne vakcinisati.

ivankg

pre 3 godine

ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm, nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni cvenilo na mestu uboda igle. proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.

jula

pre 3 godine

Imunitet vec sigurno ima oko 35-40 posto i da nisu vakcinisani.Ako je tako u ostalim zemljama,onda je i kod nas. Vas cilj je vakcinisati po svaku cenu .

Realno

pre 3 godine

E super. Slažem se, evo ja bih da budem u tih 4mil i to što pre, svakako. Mogu li da se prijavim za što bržu i hitniju vakcinaciju u cilju sprečavanja širenja infekcije izazvane virusom. UPS! Vakcine podeljene po Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni...Pa ništa onda, neka se širi virus, neka umiru ljudi, nema veze...

Toni

pre 3 godine

(Mare, 5. mart 2021 20:03)

Apsolutno je netačna ta teorija o višestruko većem broju asimptomatskih. To je pokazalo i masovno testiranje u SLovačkoj, broj asimptomatskih slučajeva je bio nekih 5-6% u odnosu na broj zaraženih. Čak i djeca imaju simptome, srećom blaže i bez posledica.

Mare

pre 3 godine

Pa to vec i imamo. Ako imamo zvanicno preko 400.000 obolelih. Uvek ste govorili da je to 10 puta vise jer imas one koji nemaju simptome. to je dakle vec 4 miliona. I uzmemo milion vakcinisanih, to je 5 zar ne?? I sto onda zatvaras ljude??

Duki

pre 3 godine

Nevakcinisan sam greškom države vakcinom protiv tuberkuloze, BSŽ, nakon rođenja (cela generacija dece u mom mestu). Nakon 13-14 god dolazi ekipa da ispravi grešku. Ali! Prvo test vakcina! Nakon dva ti dana kontrola! Avaj! Zovi roditelje!!! Nikako vakcina, NIKAD U ŽIVOTU!!! Dete vam je zaraženo tuberkulozom, ali je organizam stekao imunitet! Ako dobije vakcinu, ode imunitet! Verovatno oboleva i umire za kratko vreme!!! Šta ćemo sad? Da probam sa ovom nepoznatom? Možda mi se pisreći? A izjave, primio sam vakcinu i nije mi ništa, obesite mačku o rep! To će se tek pokazati za izvesno vreme, možda kraće, možda i za godinu, dve??? Sa tim se nije igrati! Nekome verovatno ponaže, ali nekome možda mnogo odmaže!!!

Komša

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.
(pedja Dorcolac, 5. mart 2021 17:28)
To bi bilo super, samo da posle ovi koji nisu želeli da se vakcinišu ne zatrpavaju zdravstveni sistem i da onda zbog njih ljudi koji imaju druge bolesti ne mogu da se leče. Znam u svojoj okolini bar 5 ljudi koji su bili izričito protiv vakcine ali kada su se razboleli išli su kod lekara i zahtevali lečenje. Dvoje od njih je bilo u bolnici 20-ak dana.
Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida
(Zacvo, 5. mart 2021 18:53) 

Mislim da je Pedja u pravu.
Do države je da obezbedi vakcine (to radi odlično) i da organizuje što efikasnije vakcinaciju (za sada veoma dobro,moze i bolje ako bi se mobilne ekipe angažovale za starije).
Onog trenutka kada obezbedi da svako može da se vakcinise ako želi njena obaveza da štiti merama one koji ne žele vakcinaciju ne postoji.
Dakle,ponudjen - počašcen.Nisi mali - ili se vakciniši ili igraj ruski rulet sa kovidom pa mozda i pretekneš.
A da zatvaraju tebe zato što se ja bojim boce ili čipa ili zato što necu ni kako ja hocu jer volem da sam antiprotivan to ne ide.

ivankg

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.

Moravac

pre 3 godine

što se primitivni ljudi ne vakcinisu?
(Aleksa78, 5. mart 2021 18:25)

Па сам си одговорио, зато што смо примитивни. Пелцуј се ко ти брани, ми примитивни преживљавамо сигурно, а ти грађанине света у метрполи у 2 са 2 и без Короне ухватила би те и нека друга болест.

milan

pre 3 godine

Najvaznije pitanje je kolika je tacna prokuzenost. Sa kojim tacno brojem treba mnoziti trenutni broj registrovanih. Slazemo da je taj broj veci od 1 jer nisu svi registrovani. Ako mnozimo sa 5 dobijamo 2.5 milona. Ako je 6 onda dobijamo 3 miliona. Pitanje je i koliki procenat od vakcinisanih dodati jer se jedan procenat preklapa sa prokuzenima. Kako stvari stoje, mozemo se nadati da cemo do maja sa najmanje 600 hiljada registrovanih i 2 miliona vakcinisanih postici solidan imunitet nakon kojeg dnevni slucajevi nece biti veci od dvocifrenog broja. Sa daljim prokuzenjem i vakcinacijom trebalo bi skoro skroz potisnuti virus tokom leta.

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Pricekaj par godina, pa da se cujemo.
(Losmi, 05. mart 2021 18:31)

Pa i ti si se vakcinisao kad si bio mali pa eto te komentarises protiv necega sto je iskorenilo neke od najopasnijih bolesti. Ista tehnologija je koriscena za kovid samo se drugi problem resava. Da li mi mozes reci sta ce se desiti za par godina? Na osnovu kojih naucnih radova zasnivas svoju izjavu? Zamolio bih te da kontaktiras direktno EMA ili WHO njima ce definitivno znaciti strucnjaci kao ti koji imaju ova saznanja.

Toni

pre 3 godine

Pričaš čoveče svašta neutemeljeno i bez činjenica !
(Siniša, 5. mart 2021 17:54)

Al' kad vam se pojavi Nestor, sve je živa istina?

Stefan94

pre 3 godine

Mi smo vakcinisali tek milion ljudi (u taj milion je oko 600 hiljada primilo drugu dozu). Daj Boze da se vakcinise 2 miliona ljudi i iskreno mislim da ce drzava tim brojem vakcinisanih uraditi veliki posao. Mnogo vise ljudi poznajem koji ne zele da se vakcinisu nego oni koji zele ili koji su se vec vakcinisali. A ovo sto kaze dr Kon da se vakcinise 4 miliona ljudi da se niko ne uvredi deluje mi kao naucna fantastika.

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)

Nece proci sam od sebe, kao sto ni grip ne prolazi sam od sebe. Nisu ljudi protiv vakcine generalno, nego protiv sadasnje vakcine! Jel ti je normalno da jedna zemlja kao sto je Svajcarska npr kaska u vakcinisanju svog naroda? Ne navodi te to da pomislis zasto oni ne sprovode masovnu imunizaciju sada?
(Pan, 05. mart 2021 18:45)

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo

salgar

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)
Mozda i tebi nije nista ali videcemo dugorocno sine posto nije bilo vremena da se to testira...

Kik

pre 3 godine

Da ste samo oduzeli imovinu kriminalcima mogli ste vakcinisat citavu srbiju I jos dosta komsija I to sve sa Pfizer vakcinom,,ali,,,,u USA je vakcinisano 25 populacije I brojevi su u tolkom padu da ni zdrastveni radnici ne vjeruju,,
Al u nas nece Pfizer hoce nesto kinesko I sad opet udri po narodu

ludilo

pre 3 godine

123?

Ja stvarno ne vidim otpor naseg naroda prema vakcinaciji, kako si ti stekao taj utisak?

20 posto stanovnika je primilo vakcinu(prvu), ako se uzme u obzir stariji od 40 godina kome je najpotrebnija dolazimo do 30% njih u toj populaciji, mi i da hocemo brze ne mozemo.

Tako da ne mracite vise oko toga, i budimo malo ponosniji na svoj narod koji protiv vakcinacije nema ama bas nista i svi u mojoj okolini su za vakcinaciju a naravno da ima i tih koji sumnjaju, ali opet i oni su za vakcinaciju.

Gledajte malo lepse stvari u narodu i zemlji i vama ce da bude lepse.

koliko je 10% od 0,2 toliko smo ugrozeni

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao i poizvam sve da to isto učine, zbog svih nas i naših starijih!
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 05. mart 2021 17:15

Zbog svih nas i nasih starijih, zastiticemo starije i vakcinisati starije.Stariji preko 65 u Ceskoj cine 90% smrtnih slucajeva, ili 0,2% od cele populacije, a Ceska je bas u problemu.
Izbosti celu naciju sumnjivom vakcinom koja tek treba da pokaze jel funkcionise, je krajnje debilno . Kad se razbolis izolujes se i lecis se.Ne bodes ceo komsiluk penicilinom.

Josh jedan komentator

pre 3 godine

ne razumem zasto takav otpor prema vakcinama; pa 1972-ge za vreme epidemije velikih boginja vakcinisano je skoro 80% stanovnistva (tadasnje sfrj) i to u rekordno vreme (2 meseca), i eto iskorenjena je bolest.
ovaj virus nije tako smrtonosan ali bas zbog toga ima vise vremena da mutira i zato treba da se sto pre izvakcinisemo, da mu se ne da vremena za mutiranje.

Ivan

pre 3 godine

Kada je bilo 500 hiljada vakcinisanih, rekli su da je dovoljno 2 miliona za kolektivni imunitet. Pronadjite na internetu, ima sve dokumntovano. Sada na milion ipo vakcinisanih, kazu 4 miliona. Ne znam koliko puta treba sebi da uskoce u usta da bi ljudi shvatili da oni ne rade ovo zbog zdravlja i zbog unistenja virusa, nego zbog para.

Jaaa

pre 3 godine

Sa ovim brojem vakcinisanih (cak i sa prvom dozom), onih koji su prelezali i stekli prirodni imunitet brojka bi morala da bude u padu.
(Petar, 05. mart 2021 18:24)

Brojke i jesu u padu, sa našim merama i ponašanjem realno bi bilo da imamo preko 10.000 svaki dan...

Gregor

pre 3 godine

Srbija zvanicno ima 6,6-6,8m stanovnika od cega bar 600 hiljada vec odavno ne zivi ovde ali se tako vode. Do sada je registrovano oko pola miliona slucajeva korone kod nas, dakle ljudi sa nekim simptomima a ukupan broj je 5x veci. Slusao sam Kona kad je to rekao. Dodati na to i 1,3m navodno vakcinisanih i vidi se da smo ako ne na 4m onda bar oko 3,5m. Smislite lazi malo bolje

vlado

pre 3 godine

@petar
Sustina cele price je da asimptomatski slucajevi uopste nemaju antitela ili ih imaju u malim količinama,tako da se za kolektivni imunitet ne moze broj obolelih mnoziti sa 5,7,ili sa cak 10.

sokol1389

pre 3 godine

Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida
(Zacvo, 05. mart 2021 18:53)

Osoba koje je uplacivala socijalno i zdravstveno godinama NE MOŽE da ima uskraćeno pravo na zdravstvenu negu, sve i da odbije vakcinu. Bogu hvala, sociopate kao Vi nemaju mogućnost da o ovakvim stvarima odlučuju.

Steva

pre 3 godine

Ovaj KON reče da daje ostavku... Šta su odlučili
(Goran 973)


Ne pita se on tu više ništa,drugi manipulišu sa njime a preko njega i sa nama.

Nadalina

pre 3 godine

Nije tacno da ljudi ne zele da se vakcinisu, vec ne zele da budu pokusni kunici i da primaju neku na vrst na nos pravljenu vakcinu koja im nista ne garantuje.

Posmatrac

pre 3 godine

Od straha narod izgleda cita i cuje sta njemu odgovara. Vakcina i prelezana korona NE ZNACE da ste imuni vec da cete tokom odredjenog period aimati antitela koja ce vam omoguciti da sledeci put kada dobijete koronu (pod uslovom da je ista varijacija na temu) budu laksi simptomi. Laksi simtomi su mala temperatura nekoliko dana ,malaksalost,gubitak cula mirisa i ukusa... Gubitak snage na 2-3 nedelje je sasvim realan blagi oblik., tako da ce maske jos dugo biti obavezne. E sad, kada ce morati ponovo da se ljudi pelcuju to ce vreme reci . Da li 6,12,18.. meseci....

pazi stani vidi gledaj

pre 3 godine

Bila bi fora da je rekao 6 miliona :)
(Lola, 05. mart 2021 18:25)

Bila bi fora da je rekao 10 miliona. Kako? Pa eto tako.

ikac klisa

pre 3 godine

Koliko je zarazenih nakon vakcinacije?
(The Ja, 05. mart 2021 17:21)

Cek da ti pomognem, pitanje treba da glasi: "Koliko je zarazenih 2 nedelje nakon REVAKCINACIJE?"
To sto je komsija dobio 1 dozu i otisao u kafanu sutradan jer nema previse mozga i inficirao se je besmislena prica kao i komsijin zivot.

siime

pre 3 godine

za pocetak,,molio bi da mi objavite komentar,,hvala,,,,,Zar je moguce da jos netko vjeruje u postojanje tako opasnog virusa,,,zar ljudi nevide da je sve ovo politicka igra,,prodavanje magle,,,kakva crna cijepiva,,,majko mila,,,

...

pre 3 godine

Znači treba nam kolektivni imunitet, zbog čega i sprovodimo masovnu vakcinaciju, ali ipak hoćemo svim silama to da usporimo sa merama koje su nam bile potrebne onda dok nismo imali vakcinu?

Zvuči vrlo logično, nema šta. Vidi se da znamo šta hoćemo.

vlado

pre 3 godine

@sinisa
Moze biti majstore, nego reci ti nama sta predlazes, sta kazu na drustvenim mrezama, sta kaze karleusa, petrovic i kompanija, edukuj nas, molim te

Nebojša Berak

pre 3 godine

Dragi dr Kon, Srbija je spala ISPOD 7 MILIONA stanovnika. Ta brojka od 4 miliona je nemoguca misija jer treba od te cifre odbiti 500.000 koji se vode ovde a u stvari zive u inostranstvu. Onda treba da odbijes decu. I po toj racunici bi 90% ljudi trebalo da se vakcinise.
To june nece da te mune.
U Srbiji se trenutno prijavilo MANJE od 1.3 miliona ljudi i Srbija uskoro nece imati koga da vakcinise. Uz svu propagandu nije moguce jer farmaceutske juce niti vlada ne snose bilo kakve posledice za lose posledice pa i smrtne slucajeve.
Odakle ovoliki broj zarazenih? Zasto ne objavite koliko je njih kojo su dobili vakcinu. E odatle broj zarazenih. Ne objavljujete ni broj umrlih nakon vakcine nego BATUT kaze ima umrlih ali to su stari ljudi sa hronicnim bolestima. Da, ali su umrli nakon prijema vakcine ili u roku par dana.

Milica

pre 3 godine

A da vi naučnici malo sjednete da proučite nešto, napravite neki eksperiment, neko istraživanje, bilo šta? Ovako se frljate brojkama godinu dana, i dalje ništa konkretno ne znamo o virusu i dalje se koriste metode zaključavanja iz 16.vijeka. Kad bismo stavili na papir sve izjave svih epidemiologa u zadnjih godinu dana, šta bismo sve pročitali i sve bi bilo kontradiktorno. Nažalost.

vlado

pre 3 godine

@losmi
Reci ti nama odakle ti informacije da ce se desiti nesto lose onome ko se vakcinisao? Imas li dokaze za to? Jesi li mikrobiolog? Imas li naucna saznanja za svoje tvrdnje? Ili si se "edukovao" na tviteru, fejsbuku i ostalim mrezama, ili ti je informacije iz prve ruke dala karleusa....
Boze ti sacuvaj cudnih li ljudi!

C i n i k

pre 3 godine

Sa maloletnim licima u SRB je preko 8 miliona ljudi, to sa 4 mil pije vodu ako i dalje bude vazeca teorija da deca preleze covid na nogama i da nma posledica ali posto je virus izgleda takav da brzo mutira a i deca prenose virus, nsm siguran da je "samo" 4 miliona dovoljno, ali ako se do leta vakcinise i 3 miliona bice ogroman uspeh realno m, to bi bila velika stvar, mada gledajuci primer IZR nsto se ne primecuje da oni vise nemaju povecanje obolelih a trebalo bi da oni sada budu prvi koji bi mogli da proglase pobedu?
Za sada AUS i N Zealand najvise zahvaljujuci strogom karantinu su prvi koji nemaju sirenje virusa..

Pan

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)

Nece proci sam od sebe, kao sto ni grip ne prolazi sam od sebe. Nisu ljudi protiv vakcine generalno, nego protiv sadasnje vakcine! Jel ti je normalno da jedna zemlja kao sto je Svajcarska npr kaska u vakcinisanju svog naroda? Ne navodi te to da pomislis zasto oni ne sprovode masovnu imunizaciju sada?

Zacvo

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.
(pedja Dorcolac, 5. mart 2021 17:28)
To bi bilo super, samo da posle ovi koji nisu želeli da se vakcinišu ne zatrpavaju zdravstveni sistem i da onda zbog njih ljudi koji imaju druge bolesti ne mogu da se leče. Znam u svojoj okolini bar 5 ljudi koji su bili izričito protiv vakcine ali kada su se razboleli išli su kod lekara i zahtevali lečenje. Dvoje od njih je bilo u bolnici 20-ak dana.
Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida

aabb

pre 3 godine

Pa da, revakcinacija na svakih 3 meseca do kraja zivota, svi da se obavezemo na to, i onda svi vi da trljate ruke, samozadovoljni sa svojim egom i puni para, a do tada, zatvaramo vas i nemate prava na zivot. Lepo ste sve to smislili. Ostavite nas na miru da zivimo, postoje i druge stvari u zivotu osim korone i razmisljanja o koroni po ceo dan. Otpustiti krizni stab i pustiti ljude da normalno zive.

Jasno kao dan

pre 3 godine

Preležiš Koronu, dobiješ antitela ali su ona jadna i nisu dovoljno jaka kao od vakcine. Zato moraš da primiš vakcinu. Kad je primiš, stvore se antitela
ali te ona ne štite da ne dobiješ Koronu, nego samo blaži oblik.
Kad primiš vakcinu i dobiješ teži oblik Korone to je zato što je virus mutirao a tvoja antitela opet nisu dovoljno jaka pa čekaš da opet naprave novu vakcinu, usput sve vreme nosiš masku, držiš distancu, vakcinišeš se ponovo, vadiš kovid pasoš, gledaš vesti i čekaš nove mere i informacije iz medija.

Ne razumem šta nije jasno?

Losmi

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Pricekaj par godina, pa da se cujemo.

Marko

pre 3 godine

Daj ostavku i skloni se vise, izgubili ste svako poverenje, zakasneli sa svakim uvodjenjem mera a sad sve vise i vise sebe zatrpavate kontradiktornostima.

Sputnik

pre 3 godine

Neki ce radije da se razbole i da rizikuju smrt pa cak i radije da umru nego da prime vakcinu, kao onaj nas doktor koji je zastranio u nadrilekarstvo i koji je bas to izjavio - da bi pre umro nego se vakcinisao. Ok. Nista, kad se ispucaju sve vakcine za ove sto zele da se vakcinisu treba SVE da se otvori bez ikakvih zabrana i ogranicenja, pa ko ziv ko mrtav da se prokuzi vec jednom sve do kraja. Ne mozemo da produzavamo agoniju i da budemo taoci teoreticara zavera. Da mene neko pita, ko ne zeli da se vakcinise da se skine sa liste RFZO za slucaj kovida, pa nek izigrava besne gliste o svom trosku.

kaboom

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!
(ReMa, 05. mart 2021 17:25)

I sto je najtuznije niko nije odgovarao za to... doticni je cak i avanzovao

Rešenje iz jednog udarca

pre 3 godine

50 evra uz vakcinu - i sve se završava za 5 dana u Srbiji.

Jedino bi moralo da padne vanredno stanje zbog navale rulje na vakcinodredišta.

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

ReMa

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!

Korleone

pre 3 godine

Kon je prvo rekao da smo na 40, pa na 50% kolektivnog imuniteta, bez vakcina...
Sad mora 4 miliona da ima imunitet...
Kon kaze da racunamo realan broj dnevno obolelih X10, znaci 478.000 X 10 = 4,780,000 je prelezalo koronu...
Danica Grujicic kaze pre mesec dana da je zabelezeno oko 5.000 reinfekcija kovidom... a gube se antitela...
Slabo im se gadjaju podaci, sto statisticki, sto naucni.

Bole

pre 3 godine

Na osnovu onih tvojih ima zarazenih puta 10, plus vakcinisani, to je onda to.... Samo kako iznova nadjete po jos 4000 (odnosno tvojih 30 000-40 000) dnevno. Jedino ako je sad drugacija racunica...

Pogledajte insajder emisiju o svinjskom gripu 2009. Sve ce vam biti jasno.

Bane

pre 3 godine

sa 4 miliona vakcinisanih, imamo 57.14% a ne 80%.. i mladji od 18 prenose virus isto kao i odrasli, tako da cak i kad bismo vakcinisali 100% punoletnih, i dalje bi to bilo ispod 80%, tacnije oko 71%.

pedja Dorcolac

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao i poizvam sve da to isto učine, zbog svih nas i naših starijih!

Korleone

pre 3 godine

Kon je prvo rekao da smo na 40, pa na 50% kolektivnog imuniteta, bez vakcina...
Sad mora 4 miliona da ima imunitet...
Kon kaze da racunamo realan broj dnevno obolelih X10, znaci 478.000 X 10 = 4,780,000 je prelezalo koronu...
Danica Grujicic kaze pre mesec dana da je zabelezeno oko 5.000 reinfekcija kovidom... a gube se antitela...
Slabo im se gadjaju podaci, sto statisticki, sto naucni.

Jasno kao dan

pre 3 godine

Preležiš Koronu, dobiješ antitela ali su ona jadna i nisu dovoljno jaka kao od vakcine. Zato moraš da primiš vakcinu. Kad je primiš, stvore se antitela
ali te ona ne štite da ne dobiješ Koronu, nego samo blaži oblik.
Kad primiš vakcinu i dobiješ teži oblik Korone to je zato što je virus mutirao a tvoja antitela opet nisu dovoljno jaka pa čekaš da opet naprave novu vakcinu, usput sve vreme nosiš masku, držiš distancu, vakcinišeš se ponovo, vadiš kovid pasoš, gledaš vesti i čekaš nove mere i informacije iz medija.

Ne razumem šta nije jasno?

kaboom

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!
(ReMa, 05. mart 2021 17:25)

I sto je najtuznije niko nije odgovarao za to... doticni je cak i avanzovao

Bole

pre 3 godine

Na osnovu onih tvojih ima zarazenih puta 10, plus vakcinisani, to je onda to.... Samo kako iznova nadjete po jos 4000 (odnosno tvojih 30 000-40 000) dnevno. Jedino ako je sad drugacija racunica...

Pogledajte insajder emisiju o svinjskom gripu 2009. Sve ce vam biti jasno.

ReMa

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!

aabb

pre 3 godine

Pa da, revakcinacija na svakih 3 meseca do kraja zivota, svi da se obavezemo na to, i onda svi vi da trljate ruke, samozadovoljni sa svojim egom i puni para, a do tada, zatvaramo vas i nemate prava na zivot. Lepo ste sve to smislili. Ostavite nas na miru da zivimo, postoje i druge stvari u zivotu osim korone i razmisljanja o koroni po ceo dan. Otpustiti krizni stab i pustiti ljude da normalno zive.

pedja Dorcolac

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.

Losmi

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Pricekaj par godina, pa da se cujemo.

Pan

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)

Nece proci sam od sebe, kao sto ni grip ne prolazi sam od sebe. Nisu ljudi protiv vakcine generalno, nego protiv sadasnje vakcine! Jel ti je normalno da jedna zemlja kao sto je Svajcarska npr kaska u vakcinisanju svog naroda? Ne navodi te to da pomislis zasto oni ne sprovode masovnu imunizaciju sada?

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Marko

pre 3 godine

Daj ostavku i skloni se vise, izgubili ste svako poverenje, zakasneli sa svakim uvodjenjem mera a sad sve vise i vise sebe zatrpavate kontradiktornostima.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao i poizvam sve da to isto učine, zbog svih nas i naših starijih!

Mare

pre 3 godine

Pa to vec i imamo. Ako imamo zvanicno preko 400.000 obolelih. Uvek ste govorili da je to 10 puta vise jer imas one koji nemaju simptome. to je dakle vec 4 miliona. I uzmemo milion vakcinisanih, to je 5 zar ne?? I sto onda zatvaras ljude??

Rešenje iz jednog udarca

pre 3 godine

50 evra uz vakcinu - i sve se završava za 5 dana u Srbiji.

Jedino bi moralo da padne vanredno stanje zbog navale rulje na vakcinodredišta.

Sputnik

pre 3 godine

Neki ce radije da se razbole i da rizikuju smrt pa cak i radije da umru nego da prime vakcinu, kao onaj nas doktor koji je zastranio u nadrilekarstvo i koji je bas to izjavio - da bi pre umro nego se vakcinisao. Ok. Nista, kad se ispucaju sve vakcine za ove sto zele da se vakcinisu treba SVE da se otvori bez ikakvih zabrana i ogranicenja, pa ko ziv ko mrtav da se prokuzi vec jednom sve do kraja. Ne mozemo da produzavamo agoniju i da budemo taoci teoreticara zavera. Da mene neko pita, ko ne zeli da se vakcinise da se skine sa liste RFZO za slucaj kovida, pa nek izigrava besne gliste o svom trosku.

Stefan94

pre 3 godine

Mi smo vakcinisali tek milion ljudi (u taj milion je oko 600 hiljada primilo drugu dozu). Daj Boze da se vakcinise 2 miliona ljudi i iskreno mislim da ce drzava tim brojem vakcinisanih uraditi veliki posao. Mnogo vise ljudi poznajem koji ne zele da se vakcinisu nego oni koji zele ili koji su se vec vakcinisali. A ovo sto kaze dr Kon da se vakcinise 4 miliona ljudi da se niko ne uvredi deluje mi kao naucna fantastika.

ikac klisa

pre 3 godine

Koliko je zarazenih nakon vakcinacije?
(The Ja, 05. mart 2021 17:21)

Cek da ti pomognem, pitanje treba da glasi: "Koliko je zarazenih 2 nedelje nakon REVAKCINACIJE?"
To sto je komsija dobio 1 dozu i otisao u kafanu sutradan jer nema previse mozga i inficirao se je besmislena prica kao i komsijin zivot.

Nadalina

pre 3 godine

Nije tacno da ljudi ne zele da se vakcinisu, vec ne zele da budu pokusni kunici i da primaju neku na vrst na nos pravljenu vakcinu koja im nista ne garantuje.

jula

pre 3 godine

Imunitet vec sigurno ima oko 35-40 posto i da nisu vakcinisani.Ako je tako u ostalim zemljama,onda je i kod nas. Vas cilj je vakcinisati po svaku cenu .

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

toliko je veliki strucnjak ovaj "dr" Kon da mu se izjave na istu temu razlikuju drasticno iz nedelje u nedelju ... pre dve nedelje su bila dva miliona sad je vec cetri, za dve ocekujemo hit od 8

Marko

pre 3 godine

Zasto vam neverujem. Zato sto ni za sta ne zelite da preuzmete odgovornost. Zasto medicinski krizni stab drzava ama bas nikada ne moze da bude odgovorna. Ne Gospodo ja da potpisem da sam primio vakcinu na vlastitu odgovornost ne mogu. Zato sto sam covek, zato sto sam odgovoran. Necu zamarati sta su mi sve lekari napravili ali neka tako je bilo. Jednostavno morate odgovarati za svoje postupke da bi vam Covek verovao. A sve je manje Ljudi koji misle svojom glavom i imaju svoj stav. I lekari, lepe su vam plate, Gospodo morate da radite. Znate lepo je i u vojsci raditi kad nema rata, a da slucajno bude plasim se da bi regularna vojska prosla kao u svim ratovima koji su bili. Ali ako vam je tesko da radite zaposlite se na kiosku u prodavnici perionici pa da vas vidim. Zato molim vas ne kukajte jer je to vas posao i niko vas nije terao da to radite.

Ivan

pre 3 godine

Kada je bilo 500 hiljada vakcinisanih, rekli su da je dovoljno 2 miliona za kolektivni imunitet. Pronadjite na internetu, ima sve dokumntovano. Sada na milion ipo vakcinisanih, kazu 4 miliona. Ne znam koliko puta treba sebi da uskoce u usta da bi ljudi shvatili da oni ne rade ovo zbog zdravlja i zbog unistenja virusa, nego zbog para.

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Pricekaj par godina, pa da se cujemo.
(Losmi, 05. mart 2021 18:31)

Pa i ti si se vakcinisao kad si bio mali pa eto te komentarises protiv necega sto je iskorenilo neke od najopasnijih bolesti. Ista tehnologija je koriscena za kovid samo se drugi problem resava. Da li mi mozes reci sta ce se desiti za par godina? Na osnovu kojih naucnih radova zasnivas svoju izjavu? Zamolio bih te da kontaktiras direktno EMA ili WHO njima ce definitivno znaciti strucnjaci kao ti koji imaju ova saznanja.

miso

pre 3 godine

kako 4 000000 kad nas odraslih za vakcinaciju ni nema toliko jedino zamoliti sve koji su otisli iz zemlje trbuhom za kruhom da se vrate i vakcinisu da naguramo 4 000000 pa nek idu nazad

Zacvo

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.
(pedja Dorcolac, 5. mart 2021 17:28)
To bi bilo super, samo da posle ovi koji nisu želeli da se vakcinišu ne zatrpavaju zdravstveni sistem i da onda zbog njih ljudi koji imaju druge bolesti ne mogu da se leče. Znam u svojoj okolini bar 5 ljudi koji su bili izričito protiv vakcine ali kada su se razboleli išli su kod lekara i zahtevali lečenje. Dvoje od njih je bilo u bolnici 20-ak dana.
Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida

Bane

pre 3 godine

sa 4 miliona vakcinisanih, imamo 57.14% a ne 80%.. i mladji od 18 prenose virus isto kao i odrasli, tako da cak i kad bismo vakcinisali 100% punoletnih, i dalje bi to bilo ispod 80%, tacnije oko 71%.

Nikola

pre 3 godine

moramo se sloziti svi da je vakcina,dali zbog panike ili namerno ,odobrena u roku koji nije uobicajen.Znaci pre roka svih provera kontraidikacija koje su uobicajene.Videcemo sta ce biti,dal su zamorcici ovi sto su primili,ili ovi sto nece prave ogromnu gresku.

sokol1389

pre 3 godine

Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida
(Zacvo, 05. mart 2021 18:53)

Osoba koje je uplacivala socijalno i zdravstveno godinama NE MOŽE da ima uskraćeno pravo na zdravstvenu negu, sve i da odbije vakcinu. Bogu hvala, sociopate kao Vi nemaju mogućnost da o ovakvim stvarima odlučuju.

milan

pre 3 godine

Najvaznije pitanje je kolika je tacna prokuzenost. Sa kojim tacno brojem treba mnoziti trenutni broj registrovanih. Slazemo da je taj broj veci od 1 jer nisu svi registrovani. Ako mnozimo sa 5 dobijamo 2.5 milona. Ako je 6 onda dobijamo 3 miliona. Pitanje je i koliki procenat od vakcinisanih dodati jer se jedan procenat preklapa sa prokuzenima. Kako stvari stoje, mozemo se nadati da cemo do maja sa najmanje 600 hiljada registrovanih i 2 miliona vakcinisanih postici solidan imunitet nakon kojeg dnevni slucajevi nece biti veci od dvocifrenog broja. Sa daljim prokuzenjem i vakcinacijom trebalo bi skoro skroz potisnuti virus tokom leta.

Gordana Ilić

pre 3 godine

Apsolutno neargumentovano zatvaranje. U Evropi ,u zemljama u kojima je sve zatvoreno ,broj obolelih se ne smanjuje. O čemu mi onda pricamo?

Antibody

pre 3 godine

Koliko besmislica u komentarima. Dakle, preležao sam koronu i nakon mesec dana sam imao titar antitela 116. Posle vakcinacije Pfizerom titar antitela je 40.000. Da li i dalje mislite da je vakcina isto kao da ste preležali koronu?
Mnogi koje poznajem nisu ni razvili antitela nakon preležane korone. Koleginica se dva puta razbolela u razmaku od dva meseca. Oba puta nije razvila antitela.

ivankg

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.

Nebojša Berak

pre 3 godine

Dragi dr Kon, Srbija je spala ISPOD 7 MILIONA stanovnika. Ta brojka od 4 miliona je nemoguca misija jer treba od te cifre odbiti 500.000 koji se vode ovde a u stvari zive u inostranstvu. Onda treba da odbijes decu. I po toj racunici bi 90% ljudi trebalo da se vakcinise.
To june nece da te mune.
U Srbiji se trenutno prijavilo MANJE od 1.3 miliona ljudi i Srbija uskoro nece imati koga da vakcinise. Uz svu propagandu nije moguce jer farmaceutske juce niti vlada ne snose bilo kakve posledice za lose posledice pa i smrtne slucajeve.
Odakle ovoliki broj zarazenih? Zasto ne objavite koliko je njih kojo su dobili vakcinu. E odatle broj zarazenih. Ne objavljujete ni broj umrlih nakon vakcine nego BATUT kaze ima umrlih ali to su stari ljudi sa hronicnim bolestima. Da, ali su umrli nakon prijema vakcine ili u roku par dana.

Moravac

pre 3 godine

što se primitivni ljudi ne vakcinisu?
(Aleksa78, 5. mart 2021 18:25)

Па сам си одговорио, зато што смо примитивни. Пелцуј се ко ти брани, ми примитивни преживљавамо сигурно, а ти грађанине света у метрполи у 2 са 2 и без Короне ухватила би те и нека друга болест.

Toni

pre 3 godine

(Mare, 5. mart 2021 20:03)

Apsolutno je netačna ta teorija o višestruko većem broju asimptomatskih. To je pokazalo i masovno testiranje u SLovačkoj, broj asimptomatskih slučajeva je bio nekih 5-6% u odnosu na broj zaraženih. Čak i djeca imaju simptome, srećom blaže i bez posledica.

drvobradi

pre 3 godine

Kon se veoma slabo razume u matematiku a to je osnovni alat za njegovu profesiju. Zato tako zvuči kada iznosi statistike i predviđanja. Pored toga, još i lažiraju rezultate ili ih preuveličavaju (broj vakcinisanih i revakcinisanih, obolelih, umrlih).
Situacija je prosta. Sad je 5.3, vakcinacija je pocela posle NG. Da bi vakcine imale pun efekat, treba da se prime 2 doze, u određenom razmaku i da prođe 2-3 nedelje od druge doze (za Sinofarm se pominje 40 dana). Osoba koja je dobila prvu dozu Fajzer vakcine 10.1 je tek polovinom februara razvila pun imunitet. Takvih je najmanje. Za Sinofarm je revakcinacija krenula 10.2, sto znaci da vecina revakcinisanih jos nije razvila dovoljno antitela.
Efekat vakcinacije tek ce se osetiti krajem marta, početkom aprila.
Ono sto bi trebalo pratiti je i broj ljudi sa težim simptomima, uporediti to sa podacima o vakcinisanim osobama.

Toni

pre 3 godine

Pričaš čoveče svašta neutemeljeno i bez činjenica !
(Siniša, 5. mart 2021 17:54)

Al' kad vam se pojavi Nestor, sve je živa istina?

Duki

pre 3 godine

Nevakcinisan sam greškom države vakcinom protiv tuberkuloze, BSŽ, nakon rođenja (cela generacija dece u mom mestu). Nakon 13-14 god dolazi ekipa da ispravi grešku. Ali! Prvo test vakcina! Nakon dva ti dana kontrola! Avaj! Zovi roditelje!!! Nikako vakcina, NIKAD U ŽIVOTU!!! Dete vam je zaraženo tuberkulozom, ali je organizam stekao imunitet! Ako dobije vakcinu, ode imunitet! Verovatno oboleva i umire za kratko vreme!!! Šta ćemo sad? Da probam sa ovom nepoznatom? Možda mi se pisreći? A izjave, primio sam vakcinu i nije mi ništa, obesite mačku o rep! To će se tek pokazati za izvesno vreme, možda kraće, možda i za godinu, dve??? Sa tim se nije igrati! Nekome verovatno ponaže, ali nekome možda mnogo odmaže!!!

koronarius

pre 3 godine

Moze li nam doktor objasniti zbog cega niko od zdravstvenog osoblja KC Nis, nema nikakva antitela nakon vakcinacije kineskom vakcinom. Bas bih voleo da znam, kao i da linse moram vakcinisati ponovo nekom drugom

Gregor

pre 3 godine

Srbija zvanicno ima 6,6-6,8m stanovnika od cega bar 600 hiljada vec odavno ne zivi ovde ali se tako vode. Do sada je registrovano oko pola miliona slucajeva korone kod nas, dakle ljudi sa nekim simptomima a ukupan broj je 5x veci. Slusao sam Kona kad je to rekao. Dodati na to i 1,3m navodno vakcinisanih i vidi se da smo ako ne na 4m onda bar oko 3,5m. Smislite lazi malo bolje

salgar

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)
Mozda i tebi nije nista ali videcemo dugorocno sine posto nije bilo vremena da se to testira...

Jovan

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!
(ReMa, 5. mart 2021 17:25)

A sad se prijavilo vise od 1000000! Srbima, kako vreme ide, pameti sve vise nedostaje.

ivankg

pre 3 godine

ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm, nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni cvenilo na mestu uboda igle. proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.

Realno

pre 3 godine

E super. Slažem se, evo ja bih da budem u tih 4mil i to što pre, svakako. Mogu li da se prijavim za što bržu i hitniju vakcinaciju u cilju sprečavanja širenja infekcije izazvane virusom. UPS! Vakcine podeljene po Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni...Pa ništa onda, neka se širi virus, neka umiru ljudi, nema veze...

Mikica

pre 3 godine

Vi sto ste se vakcinisali kineskom, prvo proverite antitela, pa onda je hvalite kako nema nikakvih nusponava. Nema. Ali veliki br ljudi nije njome razvio ni antitela. Mislis da si siguran, a zapravo nisi. To je gore i opasnije nego se ne vakcinisati.

siime

pre 3 godine

za pocetak,,molio bi da mi objavite komentar,,hvala,,,,,Zar je moguce da jos netko vjeruje u postojanje tako opasnog virusa,,,zar ljudi nevide da je sve ovo politicka igra,,prodavanje magle,,,kakva crna cijepiva,,,majko mila,,,

vlado

pre 3 godine

@losmi
Reci ti nama odakle ti informacije da ce se desiti nesto lose onome ko se vakcinisao? Imas li dokaze za to? Jesi li mikrobiolog? Imas li naucna saznanja za svoje tvrdnje? Ili si se "edukovao" na tviteru, fejsbuku i ostalim mrezama, ili ti je informacije iz prve ruke dala karleusa....
Boze ti sacuvaj cudnih li ljudi!

Komša

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.
(pedja Dorcolac, 5. mart 2021 17:28)
To bi bilo super, samo da posle ovi koji nisu želeli da se vakcinišu ne zatrpavaju zdravstveni sistem i da onda zbog njih ljudi koji imaju druge bolesti ne mogu da se leče. Znam u svojoj okolini bar 5 ljudi koji su bili izričito protiv vakcine ali kada su se razboleli išli su kod lekara i zahtevali lečenje. Dvoje od njih je bilo u bolnici 20-ak dana.
Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida
(Zacvo, 5. mart 2021 18:53) 

Mislim da je Pedja u pravu.
Do države je da obezbedi vakcine (to radi odlično) i da organizuje što efikasnije vakcinaciju (za sada veoma dobro,moze i bolje ako bi se mobilne ekipe angažovale za starije).
Onog trenutka kada obezbedi da svako može da se vakcinise ako želi njena obaveza da štiti merama one koji ne žele vakcinaciju ne postoji.
Dakle,ponudjen - počašcen.Nisi mali - ili se vakciniši ili igraj ruski rulet sa kovidom pa mozda i pretekneš.
A da zatvaraju tebe zato što se ja bojim boce ili čipa ili zato što necu ni kako ja hocu jer volem da sam antiprotivan to ne ide.

novinar

pre 3 godine

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo
(123, 5. mart 2021 20:20)

Jednostavno to nije 100% tačno što ste napisali. Pre oko devet dana najveći američki mediji su objavili vest da je FDA u pravnom smilsu dala odobrenje za Fajzer vakcinu po članu "o hitnom postupku u slučaju ogromne ugroženosti stanovništva". Druga vest je da FDA radi na izdavanju trajnog odobrenja za Fajzer vakcinu. U prevodu to znači da je zbog hitnosti postupka vakcina testirana na nekoliko puta manje dobrovoljaca nego što je prilikom postupka redovne procedure!!! A posebna je priča je ugovor Fajzera sa Izraelom i iskustva koja su tamo stečena.

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)

Nece proci sam od sebe, kao sto ni grip ne prolazi sam od sebe. Nisu ljudi protiv vakcine generalno, nego protiv sadasnje vakcine! Jel ti je normalno da jedna zemlja kao sto je Svajcarska npr kaska u vakcinisanju svog naroda? Ne navodi te to da pomislis zasto oni ne sprovode masovnu imunizaciju sada?
(Pan, 05. mart 2021 18:45)

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo

Jaaa

pre 3 godine

Sa ovim brojem vakcinisanih (cak i sa prvom dozom), onih koji su prelezali i stekli prirodni imunitet brojka bi morala da bude u padu.
(Petar, 05. mart 2021 18:24)

Brojke i jesu u padu, sa našim merama i ponašanjem realno bi bilo da imamo preko 10.000 svaki dan...

Milica

pre 3 godine

A da vi naučnici malo sjednete da proučite nešto, napravite neki eksperiment, neko istraživanje, bilo šta? Ovako se frljate brojkama godinu dana, i dalje ništa konkretno ne znamo o virusu i dalje se koriste metode zaključavanja iz 16.vijeka. Kad bismo stavili na papir sve izjave svih epidemiologa u zadnjih godinu dana, šta bismo sve pročitali i sve bi bilo kontradiktorno. Nažalost.

Jaaa

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.
(ivankg, 05. mart 2021 20:53)

Promenices misljenje kada budes proverio titar antitela. Neces ih imati kao i vecina nas koji smo je dobili
(koronarius, 05. mart 2021 22:29)

Proverio tri nedelje posle revakcine i visok nivo, kao i još neki koje znam...

koliko je 10% od 0,2 toliko smo ugrozeni

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao i poizvam sve da to isto učine, zbog svih nas i naših starijih!
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 05. mart 2021 17:15

Zbog svih nas i nasih starijih, zastiticemo starije i vakcinisati starije.Stariji preko 65 u Ceskoj cine 90% smrtnih slucajeva, ili 0,2% od cele populacije, a Ceska je bas u problemu.
Izbosti celu naciju sumnjivom vakcinom koja tek treba da pokaze jel funkcionise, je krajnje debilno . Kad se razbolis izolujes se i lecis se.Ne bodes ceo komsiluk penicilinom.

Josh jedan komentator

pre 3 godine

ne razumem zasto takav otpor prema vakcinama; pa 1972-ge za vreme epidemije velikih boginja vakcinisano je skoro 80% stanovnistva (tadasnje sfrj) i to u rekordno vreme (2 meseca), i eto iskorenjena je bolest.
ovaj virus nije tako smrtonosan ali bas zbog toga ima vise vremena da mutira i zato treba da se sto pre izvakcinisemo, da mu se ne da vremena za mutiranje.

koronarius

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.
(ivankg, 05. mart 2021 20:53)

Promenices misljenje kada budes proverio titar antitela. Neces ih imati kao i vecina nas koji smo je dobili

C i n i k

pre 3 godine

Sa maloletnim licima u SRB je preko 8 miliona ljudi, to sa 4 mil pije vodu ako i dalje bude vazeca teorija da deca preleze covid na nogama i da nma posledica ali posto je virus izgleda takav da brzo mutira a i deca prenose virus, nsm siguran da je "samo" 4 miliona dovoljno, ali ako se do leta vakcinise i 3 miliona bice ogroman uspeh realno m, to bi bila velika stvar, mada gledajuci primer IZR nsto se ne primecuje da oni vise nemaju povecanje obolelih a trebalo bi da oni sada budu prvi koji bi mogli da proglase pobedu?
Za sada AUS i N Zealand najvise zahvaljujuci strogom karantinu su prvi koji nemaju sirenje virusa..

vlado

pre 3 godine

@sinisa
Moze biti majstore, nego reci ti nama sta predlazes, sta kazu na drustvenim mrezama, sta kaze karleusa, petrovic i kompanija, edukuj nas, molim te

Posmatrac

pre 3 godine

Od straha narod izgleda cita i cuje sta njemu odgovara. Vakcina i prelezana korona NE ZNACE da ste imuni vec da cete tokom odredjenog period aimati antitela koja ce vam omoguciti da sledeci put kada dobijete koronu (pod uslovom da je ista varijacija na temu) budu laksi simptomi. Laksi simtomi su mala temperatura nekoliko dana ,malaksalost,gubitak cula mirisa i ukusa... Gubitak snage na 2-3 nedelje je sasvim realan blagi oblik., tako da ce maske jos dugo biti obavezne. E sad, kada ce morati ponovo da se ljudi pelcuju to ce vreme reci . Da li 6,12,18.. meseci....

Kik

pre 3 godine

Da ste samo oduzeli imovinu kriminalcima mogli ste vakcinisat citavu srbiju I jos dosta komsija I to sve sa Pfizer vakcinom,,ali,,,,u USA je vakcinisano 25 populacije I brojevi su u tolkom padu da ni zdrastveni radnici ne vjeruju,,
Al u nas nece Pfizer hoce nesto kinesko I sad opet udri po narodu

Steva

pre 3 godine

Ovaj KON reče da daje ostavku... Šta su odlučili
(Goran 973)


Ne pita se on tu više ništa,drugi manipulišu sa njime a preko njega i sa nama.

miki

pre 3 godine

@Mnogi koje poznajem nisu ni razvili antitela nakon preležane korone. Koleginica se dva puta razbolela u razmaku od dva meseca. Oba puta nije razvila antitela.

Ne znam cemu potreba laika da komentarisu usko strucne stvari. No izgleda danas je vazno imati misljenje i stav o svemu. Za koronu je dokazano da je nespecificni imunitet koji je uzgred mnogo jaci kod dece bitniji. E sad sta je nespecificni imunitet, zasto je kod dece i mladih jaci, sta su makrofagi ,kakvu ulogu ima vit D...istrazi sam, posto volis da se mesas u razne oblasti.

pazi stani vidi gledaj

pre 3 godine

Bila bi fora da je rekao 6 miliona :)
(Lola, 05. mart 2021 18:25)

Bila bi fora da je rekao 10 miliona. Kako? Pa eto tako.

...

pre 3 godine

Znači treba nam kolektivni imunitet, zbog čega i sprovodimo masovnu vakcinaciju, ali ipak hoćemo svim silama to da usporimo sa merama koje su nam bile potrebne onda dok nismo imali vakcinu?

Zvuči vrlo logično, nema šta. Vidi se da znamo šta hoćemo.

vlado

pre 3 godine

@petar
Sustina cele price je da asimptomatski slucajevi uopste nemaju antitela ili ih imaju u malim količinama,tako da se za kolektivni imunitet ne moze broj obolelih mnoziti sa 5,7,ili sa cak 10.

ludilo

pre 3 godine

123?

Ja stvarno ne vidim otpor naseg naroda prema vakcinaciji, kako si ti stekao taj utisak?

20 posto stanovnika je primilo vakcinu(prvu), ako se uzme u obzir stariji od 40 godina kome je najpotrebnija dolazimo do 30% njih u toj populaciji, mi i da hocemo brze ne mozemo.

Tako da ne mracite vise oko toga, i budimo malo ponosniji na svoj narod koji protiv vakcinacije nema ama bas nista i svi u mojoj okolini su za vakcinaciju a naravno da ima i tih koji sumnjaju, ali opet i oni su za vakcinaciju.

Gledajte malo lepse stvari u narodu i zemlji i vama ce da bude lepse.

oscar

pre 3 godine

Ja sam 24. Februara primio prvu dozu AstraZenece (indijske) koja se kod nas daje. Dan i po sam se raspadao od bolova u karlici. Lomilo me u svakom delu tela. Temperarura je bila blago povisena. 37,3. Nakon drugog dana su simptomi poceli da se smanjuju. Sad sam skroz ok. Videcemo u buducnosti kako ce biti :)
Supruga je iste simptome imala nakon vakcinisanja tom vakcinom kao i mnogi koje poznajem. Endokrinolog koji me leci je rekao da je to dobar znak, da je organizam imunoloski odreagovao. Opet znam masu ljudi koji nisu imali apsolutno nikakvih simptoma nakon kineske vakcine.
Ne znam vise ni sta da mislim. Ali ovo je otislo stvarno predaleko na svetskom nivou.

123

pre 3 godine

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo
(123, 5. mart 2021 20:20)

Jednostavno to nije 100% tačno što ste napisali. Pre oko devet dana najveći američki mediji su objavili vest da je FDA u pravnom smilsu dala odobrenje za Fajzer vakcinu po članu "o hitnom postupku u slučaju ogromne ugroženosti stanovništva". Druga vest je da FDA radi na izdavanju trajnog odobrenja za Fajzer vakcinu. U prevodu to znači da je zbog hitnosti postupka vakcina testirana na nekoliko puta manje dobrovoljaca nego što je prilikom postupka redovne procedure!!! A posebna je priča je ugovor Fajzera sa Izraelom i iskustva koja su tamo stečena.
(novinar, 05. mart 2021 21:16)

Ali je odobrena. Sve vakcine su tako odobrene posto je situacija hitna. A kakva su to iskustva proistekla iz ugovora fajzera i izraela? U sustini ni jedna vakcina nije po vasem ukusu...

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao i poizvam sve da to isto učine, zbog svih nas i naših starijih!

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Sputnik

pre 3 godine

Neki ce radije da se razbole i da rizikuju smrt pa cak i radije da umru nego da prime vakcinu, kao onaj nas doktor koji je zastranio u nadrilekarstvo i koji je bas to izjavio - da bi pre umro nego se vakcinisao. Ok. Nista, kad se ispucaju sve vakcine za ove sto zele da se vakcinisu treba SVE da se otvori bez ikakvih zabrana i ogranicenja, pa ko ziv ko mrtav da se prokuzi vec jednom sve do kraja. Ne mozemo da produzavamo agoniju i da budemo taoci teoreticara zavera. Da mene neko pita, ko ne zeli da se vakcinise da se skine sa liste RFZO za slucaj kovida, pa nek izigrava besne gliste o svom trosku.

Zacvo

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.
(pedja Dorcolac, 5. mart 2021 17:28)
To bi bilo super, samo da posle ovi koji nisu želeli da se vakcinišu ne zatrpavaju zdravstveni sistem i da onda zbog njih ljudi koji imaju druge bolesti ne mogu da se leče. Znam u svojoj okolini bar 5 ljudi koji su bili izričito protiv vakcine ali kada su se razboleli išli su kod lekara i zahtevali lečenje. Dvoje od njih je bilo u bolnici 20-ak dana.
Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida

C i n i k

pre 3 godine

Sa maloletnim licima u SRB je preko 8 miliona ljudi, to sa 4 mil pije vodu ako i dalje bude vazeca teorija da deca preleze covid na nogama i da nma posledica ali posto je virus izgleda takav da brzo mutira a i deca prenose virus, nsm siguran da je "samo" 4 miliona dovoljno, ali ako se do leta vakcinise i 3 miliona bice ogroman uspeh realno m, to bi bila velika stvar, mada gledajuci primer IZR nsto se ne primecuje da oni vise nemaju povecanje obolelih a trebalo bi da oni sada budu prvi koji bi mogli da proglase pobedu?
Za sada AUS i N Zealand najvise zahvaljujuci strogom karantinu su prvi koji nemaju sirenje virusa..

Losmi

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Pricekaj par godina, pa da se cujemo.

Pan

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)

Nece proci sam od sebe, kao sto ni grip ne prolazi sam od sebe. Nisu ljudi protiv vakcine generalno, nego protiv sadasnje vakcine! Jel ti je normalno da jedna zemlja kao sto je Svajcarska npr kaska u vakcinisanju svog naroda? Ne navodi te to da pomislis zasto oni ne sprovode masovnu imunizaciju sada?

Duki

pre 3 godine

Nevakcinisan sam greškom države vakcinom protiv tuberkuloze, BSŽ, nakon rođenja (cela generacija dece u mom mestu). Nakon 13-14 god dolazi ekipa da ispravi grešku. Ali! Prvo test vakcina! Nakon dva ti dana kontrola! Avaj! Zovi roditelje!!! Nikako vakcina, NIKAD U ŽIVOTU!!! Dete vam je zaraženo tuberkulozom, ali je organizam stekao imunitet! Ako dobije vakcinu, ode imunitet! Verovatno oboleva i umire za kratko vreme!!! Šta ćemo sad? Da probam sa ovom nepoznatom? Možda mi se pisreći? A izjave, primio sam vakcinu i nije mi ništa, obesite mačku o rep! To će se tek pokazati za izvesno vreme, možda kraće, možda i za godinu, dve??? Sa tim se nije igrati! Nekome verovatno ponaže, ali nekome možda mnogo odmaže!!!

Bane

pre 3 godine

sa 4 miliona vakcinisanih, imamo 57.14% a ne 80%.. i mladji od 18 prenose virus isto kao i odrasli, tako da cak i kad bismo vakcinisali 100% punoletnih, i dalje bi to bilo ispod 80%, tacnije oko 71%.

ivankg

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.

Jasno kao dan

pre 3 godine

Preležiš Koronu, dobiješ antitela ali su ona jadna i nisu dovoljno jaka kao od vakcine. Zato moraš da primiš vakcinu. Kad je primiš, stvore se antitela
ali te ona ne štite da ne dobiješ Koronu, nego samo blaži oblik.
Kad primiš vakcinu i dobiješ teži oblik Korone to je zato što je virus mutirao a tvoja antitela opet nisu dovoljno jaka pa čekaš da opet naprave novu vakcinu, usput sve vreme nosiš masku, držiš distancu, vakcinišeš se ponovo, vadiš kovid pasoš, gledaš vesti i čekaš nove mere i informacije iz medija.

Ne razumem šta nije jasno?

koronarius

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.
(ivankg, 05. mart 2021 20:53)

Promenices misljenje kada budes proverio titar antitela. Neces ih imati kao i vecina nas koji smo je dobili

siime

pre 3 godine

za pocetak,,molio bi da mi objavite komentar,,hvala,,,,,Zar je moguce da jos netko vjeruje u postojanje tako opasnog virusa,,,zar ljudi nevide da je sve ovo politicka igra,,prodavanje magle,,,kakva crna cijepiva,,,majko mila,,,

aabb

pre 3 godine

Pa da, revakcinacija na svakih 3 meseca do kraja zivota, svi da se obavezemo na to, i onda svi vi da trljate ruke, samozadovoljni sa svojim egom i puni para, a do tada, zatvaramo vas i nemate prava na zivot. Lepo ste sve to smislili. Ostavite nas na miru da zivimo, postoje i druge stvari u zivotu osim korone i razmisljanja o koroni po ceo dan. Otpustiti krizni stab i pustiti ljude da normalno zive.

Antibody

pre 3 godine

Koliko besmislica u komentarima. Dakle, preležao sam koronu i nakon mesec dana sam imao titar antitela 116. Posle vakcinacije Pfizerom titar antitela je 40.000. Da li i dalje mislite da je vakcina isto kao da ste preležali koronu?
Mnogi koje poznajem nisu ni razvili antitela nakon preležane korone. Koleginica se dva puta razbolela u razmaku od dva meseca. Oba puta nije razvila antitela.

Moravac

pre 3 godine

što se primitivni ljudi ne vakcinisu?
(Aleksa78, 5. mart 2021 18:25)

Па сам си одговорио, зато што смо примитивни. Пелцуј се ко ти брани, ми примитивни преживљавамо сигурно, а ти грађанине света у метрполи у 2 са 2 и без Короне ухватила би те и нека друга болест.

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?

Pricekaj par godina, pa da se cujemo.
(Losmi, 05. mart 2021 18:31)

Pa i ti si se vakcinisao kad si bio mali pa eto te komentarises protiv necega sto je iskorenilo neke od najopasnijih bolesti. Ista tehnologija je koriscena za kovid samo se drugi problem resava. Da li mi mozes reci sta ce se desiti za par godina? Na osnovu kojih naucnih radova zasnivas svoju izjavu? Zamolio bih te da kontaktiras direktno EMA ili WHO njima ce definitivno znaciti strucnjaci kao ti koji imaju ova saznanja.

Nadalina

pre 3 godine

Nije tacno da ljudi ne zele da se vakcinisu, vec ne zele da budu pokusni kunici i da primaju neku na vrst na nos pravljenu vakcinu koja im nista ne garantuje.

salgar

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)
Mozda i tebi nije nista ali videcemo dugorocno sine posto nije bilo vremena da se to testira...

ivankg

pre 3 godine

ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm, nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni cvenilo na mestu uboda igle. proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.

Josh jedan komentator

pre 3 godine

ne razumem zasto takav otpor prema vakcinama; pa 1972-ge za vreme epidemije velikih boginja vakcinisano je skoro 80% stanovnistva (tadasnje sfrj) i to u rekordno vreme (2 meseca), i eto iskorenjena je bolest.
ovaj virus nije tako smrtonosan ali bas zbog toga ima vise vremena da mutira i zato treba da se sto pre izvakcinisemo, da mu se ne da vremena za mutiranje.

jula

pre 3 godine

Imunitet vec sigurno ima oko 35-40 posto i da nisu vakcinisani.Ako je tako u ostalim zemljama,onda je i kod nas. Vas cilj je vakcinisati po svaku cenu .

Jaaa

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan i revakcinisan vakcinom sinofarm,nisam imao nikakvih nuspojava,ni temperaturu,ni otok na mestu vakcinacije,čak ni crvenilo na mestu uboda igle.Proteklo je više od 14 dana od druge vakcine i odlično se osećam.Svima preporučujem vakcinaciju,pogotovo ovom vakcinom.
(ivankg, 05. mart 2021 20:53)

Promenices misljenje kada budes proverio titar antitela. Neces ih imati kao i vecina nas koji smo je dobili
(koronarius, 05. mart 2021 22:29)

Proverio tri nedelje posle revakcine i visok nivo, kao i još neki koje znam...

ReMa

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!

Korleone

pre 3 godine

Kon je prvo rekao da smo na 40, pa na 50% kolektivnog imuniteta, bez vakcina...
Sad mora 4 miliona da ima imunitet...
Kon kaze da racunamo realan broj dnevno obolelih X10, znaci 478.000 X 10 = 4,780,000 je prelezalo koronu...
Danica Grujicic kaze pre mesec dana da je zabelezeno oko 5.000 reinfekcija kovidom... a gube se antitela...
Slabo im se gadjaju podaci, sto statisticki, sto naucni.

Toni

pre 3 godine

Pričaš čoveče svašta neutemeljeno i bez činjenica !
(Siniša, 5. mart 2021 17:54)

Al' kad vam se pojavi Nestor, sve je živa istina?

sokol1389

pre 3 godine

Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida
(Zacvo, 05. mart 2021 18:53)

Osoba koje je uplacivala socijalno i zdravstveno godinama NE MOŽE da ima uskraćeno pravo na zdravstvenu negu, sve i da odbije vakcinu. Bogu hvala, sociopate kao Vi nemaju mogućnost da o ovakvim stvarima odlučuju.

ludilo

pre 3 godine

123?

Ja stvarno ne vidim otpor naseg naroda prema vakcinaciji, kako si ti stekao taj utisak?

20 posto stanovnika je primilo vakcinu(prvu), ako se uzme u obzir stariji od 40 godina kome je najpotrebnija dolazimo do 30% njih u toj populaciji, mi i da hocemo brze ne mozemo.

Tako da ne mracite vise oko toga, i budimo malo ponosniji na svoj narod koji protiv vakcinacije nema ama bas nista i svi u mojoj okolini su za vakcinaciju a naravno da ima i tih koji sumnjaju, ali opet i oni su za vakcinaciju.

Gledajte malo lepse stvari u narodu i zemlji i vama ce da bude lepse.

pedja Dorcolac

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.

Rešenje iz jednog udarca

pre 3 godine

50 evra uz vakcinu - i sve se završava za 5 dana u Srbiji.

Jedino bi moralo da padne vanredno stanje zbog navale rulje na vakcinodredišta.

ikac klisa

pre 3 godine

Koliko je zarazenih nakon vakcinacije?
(The Ja, 05. mart 2021 17:21)

Cek da ti pomognem, pitanje treba da glasi: "Koliko je zarazenih 2 nedelje nakon REVAKCINACIJE?"
To sto je komsija dobio 1 dozu i otisao u kafanu sutradan jer nema previse mozga i inficirao se je besmislena prica kao i komsijin zivot.

123

pre 3 godine

Ljudi, nece vam nista biti od vakcine. Primio, apsolutno nista mi nije, evo ziv i zdrav. Ne razumem uopste toliki otpor naseg naroda. Sta mislite kako ce proci kovid? Magicno, sam od sebe?
(123, 5. mart 2021 18:03)

Nece proci sam od sebe, kao sto ni grip ne prolazi sam od sebe. Nisu ljudi protiv vakcine generalno, nego protiv sadasnje vakcine! Jel ti je normalno da jedna zemlja kao sto je Svajcarska npr kaska u vakcinisanju svog naroda? Ne navodi te to da pomislis zasto oni ne sprovode masovnu imunizaciju sada?
(Pan, 05. mart 2021 18:45)

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo

Bole

pre 3 godine

Na osnovu onih tvojih ima zarazenih puta 10, plus vakcinisani, to je onda to.... Samo kako iznova nadjete po jos 4000 (odnosno tvojih 30 000-40 000) dnevno. Jedino ako je sad drugacija racunica...

Pogledajte insajder emisiju o svinjskom gripu 2009. Sve ce vam biti jasno.

koliko je 10% od 0,2 toliko smo ugrozeni

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao i poizvam sve da to isto učine, zbog svih nas i naših starijih!
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 05. mart 2021 17:15

Zbog svih nas i nasih starijih, zastiticemo starije i vakcinisati starije.Stariji preko 65 u Ceskoj cine 90% smrtnih slucajeva, ili 0,2% od cele populacije, a Ceska je bas u problemu.
Izbosti celu naciju sumnjivom vakcinom koja tek treba da pokaze jel funkcionise, je krajnje debilno . Kad se razbolis izolujes se i lecis se.Ne bodes ceo komsiluk penicilinom.

Mare

pre 3 godine

Pa to vec i imamo. Ako imamo zvanicno preko 400.000 obolelih. Uvek ste govorili da je to 10 puta vise jer imas one koji nemaju simptome. to je dakle vec 4 miliona. I uzmemo milion vakcinisanih, to je 5 zar ne?? I sto onda zatvaras ljude??

Realno

pre 3 godine

E super. Slažem se, evo ja bih da budem u tih 4mil i to što pre, svakako. Mogu li da se prijavim za što bržu i hitniju vakcinaciju u cilju sprečavanja širenja infekcije izazvane virusom. UPS! Vakcine podeljene po Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni...Pa ništa onda, neka se širi virus, neka umiru ljudi, nema veze...

Nebojša Berak

pre 3 godine

Dragi dr Kon, Srbija je spala ISPOD 7 MILIONA stanovnika. Ta brojka od 4 miliona je nemoguca misija jer treba od te cifre odbiti 500.000 koji se vode ovde a u stvari zive u inostranstvu. Onda treba da odbijes decu. I po toj racunici bi 90% ljudi trebalo da se vakcinise.
To june nece da te mune.
U Srbiji se trenutno prijavilo MANJE od 1.3 miliona ljudi i Srbija uskoro nece imati koga da vakcinise. Uz svu propagandu nije moguce jer farmaceutske juce niti vlada ne snose bilo kakve posledice za lose posledice pa i smrtne slucajeve.
Odakle ovoliki broj zarazenih? Zasto ne objavite koliko je njih kojo su dobili vakcinu. E odatle broj zarazenih. Ne objavljujete ni broj umrlih nakon vakcine nego BATUT kaze ima umrlih ali to su stari ljudi sa hronicnim bolestima. Da, ali su umrli nakon prijema vakcine ili u roku par dana.

Mikica

pre 3 godine

Vi sto ste se vakcinisali kineskom, prvo proverite antitela, pa onda je hvalite kako nema nikakvih nusponava. Nema. Ali veliki br ljudi nije njome razvio ni antitela. Mislis da si siguran, a zapravo nisi. To je gore i opasnije nego se ne vakcinisati.

Marko

pre 3 godine

Zasto vam neverujem. Zato sto ni za sta ne zelite da preuzmete odgovornost. Zasto medicinski krizni stab drzava ama bas nikada ne moze da bude odgovorna. Ne Gospodo ja da potpisem da sam primio vakcinu na vlastitu odgovornost ne mogu. Zato sto sam covek, zato sto sam odgovoran. Necu zamarati sta su mi sve lekari napravili ali neka tako je bilo. Jednostavno morate odgovarati za svoje postupke da bi vam Covek verovao. A sve je manje Ljudi koji misle svojom glavom i imaju svoj stav. I lekari, lepe su vam plate, Gospodo morate da radite. Znate lepo je i u vojsci raditi kad nema rata, a da slucajno bude plasim se da bi regularna vojska prosla kao u svim ratovima koji su bili. Ali ako vam je tesko da radite zaposlite se na kiosku u prodavnici perionici pa da vas vidim. Zato molim vas ne kukajte jer je to vas posao i niko vas nije terao da to radite.

Komša

pre 3 godine

Vec je milion i kusur vakcinisano (starijih pa samim tim i najugrozenijih), kroz milion-dva je virus vec prosao, jos milion-dva nece da se vakcinise i to je manje vise to. Treba zavrsiti vakcinaciju najugrozenijih (pod broj 1), onda onih koji zele da se vakcinisu i posle toga drzava treba da pusti ljude da zive normalno bez ikakvih ogranicenja.
(pedja Dorcolac, 5. mart 2021 17:28)
To bi bilo super, samo da posle ovi koji nisu želeli da se vakcinišu ne zatrpavaju zdravstveni sistem i da onda zbog njih ljudi koji imaju druge bolesti ne mogu da se leče. Znam u svojoj okolini bar 5 ljudi koji su bili izričito protiv vakcine ali kada su se razboleli išli su kod lekara i zahtevali lečenje. Dvoje od njih je bilo u bolnici 20-ak dana.
Pravedno bi bilo da država svima ponudi vakcinu, a da onda oni koji su je odbili nemaju pravo na lečenje ako se razbole od kovida
(Zacvo, 5. mart 2021 18:53) 

Mislim da je Pedja u pravu.
Do države je da obezbedi vakcine (to radi odlično) i da organizuje što efikasnije vakcinaciju (za sada veoma dobro,moze i bolje ako bi se mobilne ekipe angažovale za starije).
Onog trenutka kada obezbedi da svako može da se vakcinise ako želi njena obaveza da štiti merama one koji ne žele vakcinaciju ne postoji.
Dakle,ponudjen - počašcen.Nisi mali - ili se vakciniši ili igraj ruski rulet sa kovidom pa mozda i pretekneš.
A da zatvaraju tebe zato što se ja bojim boce ili čipa ili zato što necu ni kako ja hocu jer volem da sam antiprotivan to ne ide.

miki

pre 3 godine

@Mnogi koje poznajem nisu ni razvili antitela nakon preležane korone. Koleginica se dva puta razbolela u razmaku od dva meseca. Oba puta nije razvila antitela.

Ne znam cemu potreba laika da komentarisu usko strucne stvari. No izgleda danas je vazno imati misljenje i stav o svemu. Za koronu je dokazano da je nespecificni imunitet koji je uzgred mnogo jaci kod dece bitniji. E sad sta je nespecificni imunitet, zasto je kod dece i mladih jaci, sta su makrofagi ,kakvu ulogu ima vit D...istrazi sam, posto volis da se mesas u razne oblasti.

Gordana Ilić

pre 3 godine

Apsolutno neargumentovano zatvaranje. U Evropi ,u zemljama u kojima je sve zatvoreno ,broj obolelih se ne smanjuje. O čemu mi onda pricamo?

kaboom

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!
(ReMa, 05. mart 2021 17:25)

I sto je najtuznije niko nije odgovarao za to... doticni je cak i avanzovao

koronarius

pre 3 godine

Moze li nam doktor objasniti zbog cega niko od zdravstvenog osoblja KC Nis, nema nikakva antitela nakon vakcinacije kineskom vakcinom. Bas bih voleo da znam, kao i da linse moram vakcinisati ponovo nekom drugom

Jovan

pre 3 godine

Nećete vi stići ni do polovine toga, seti se 2009-te koliko si vakcina bacio o trošku države.
Kupljeno 3.5 miliona a upotrebljeno 100.000!!!
(ReMa, 5. mart 2021 17:25)

A sad se prijavilo vise od 1000000! Srbima, kako vreme ide, pameti sve vise nedostaje.

Marko

pre 3 godine

Daj ostavku i skloni se vise, izgubili ste svako poverenje, zakasneli sa svakim uvodjenjem mera a sad sve vise i vise sebe zatrpavate kontradiktornostima.

vlado

pre 3 godine

@losmi
Reci ti nama odakle ti informacije da ce se desiti nesto lose onome ko se vakcinisao? Imas li dokaze za to? Jesi li mikrobiolog? Imas li naucna saznanja za svoje tvrdnje? Ili si se "edukovao" na tviteru, fejsbuku i ostalim mrezama, ili ti je informacije iz prve ruke dala karleusa....
Boze ti sacuvaj cudnih li ljudi!

Stefan94

pre 3 godine

Mi smo vakcinisali tek milion ljudi (u taj milion je oko 600 hiljada primilo drugu dozu). Daj Boze da se vakcinise 2 miliona ljudi i iskreno mislim da ce drzava tim brojem vakcinisanih uraditi veliki posao. Mnogo vise ljudi poznajem koji ne zele da se vakcinisu nego oni koji zele ili koji su se vec vakcinisali. A ovo sto kaze dr Kon da se vakcinise 4 miliona ljudi da se niko ne uvredi deluje mi kao naucna fantastika.

vlado

pre 3 godine

@petar
Sustina cele price je da asimptomatski slucajevi uopste nemaju antitela ili ih imaju u malim količinama,tako da se za kolektivni imunitet ne moze broj obolelih mnoziti sa 5,7,ili sa cak 10.

novinar

pre 3 godine

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo
(123, 5. mart 2021 20:20)

Jednostavno to nije 100% tačno što ste napisali. Pre oko devet dana najveći američki mediji su objavili vest da je FDA u pravnom smilsu dala odobrenje za Fajzer vakcinu po članu "o hitnom postupku u slučaju ogromne ugroženosti stanovništva". Druga vest je da FDA radi na izdavanju trajnog odobrenja za Fajzer vakcinu. U prevodu to znači da je zbog hitnosti postupka vakcina testirana na nekoliko puta manje dobrovoljaca nego što je prilikom postupka redovne procedure!!! A posebna je priča je ugovor Fajzera sa Izraelom i iskustva koja su tamo stečena.

Posmatrac

pre 3 godine

Od straha narod izgleda cita i cuje sta njemu odgovara. Vakcina i prelezana korona NE ZNACE da ste imuni vec da cete tokom odredjenog period aimati antitela koja ce vam omoguciti da sledeci put kada dobijete koronu (pod uslovom da je ista varijacija na temu) budu laksi simptomi. Laksi simtomi su mala temperatura nekoliko dana ,malaksalost,gubitak cula mirisa i ukusa... Gubitak snage na 2-3 nedelje je sasvim realan blagi oblik., tako da ce maske jos dugo biti obavezne. E sad, kada ce morati ponovo da se ljudi pelcuju to ce vreme reci . Da li 6,12,18.. meseci....

Milica

pre 3 godine

A da vi naučnici malo sjednete da proučite nešto, napravite neki eksperiment, neko istraživanje, bilo šta? Ovako se frljate brojkama godinu dana, i dalje ništa konkretno ne znamo o virusu i dalje se koriste metode zaključavanja iz 16.vijeka. Kad bismo stavili na papir sve izjave svih epidemiologa u zadnjih godinu dana, šta bismo sve pročitali i sve bi bilo kontradiktorno. Nažalost.

vlado

pre 3 godine

@sinisa
Moze biti majstore, nego reci ti nama sta predlazes, sta kazu na drustvenim mrezama, sta kaze karleusa, petrovic i kompanija, edukuj nas, molim te

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

toliko je veliki strucnjak ovaj "dr" Kon da mu se izjave na istu temu razlikuju drasticno iz nedelje u nedelju ... pre dve nedelje su bila dva miliona sad je vec cetri, za dve ocekujemo hit od 8

...

pre 3 godine

Znači treba nam kolektivni imunitet, zbog čega i sprovodimo masovnu vakcinaciju, ali ipak hoćemo svim silama to da usporimo sa merama koje su nam bile potrebne onda dok nismo imali vakcinu?

Zvuči vrlo logično, nema šta. Vidi se da znamo šta hoćemo.

Jaaa

pre 3 godine

Sa ovim brojem vakcinisanih (cak i sa prvom dozom), onih koji su prelezali i stekli prirodni imunitet brojka bi morala da bude u padu.
(Petar, 05. mart 2021 18:24)

Brojke i jesu u padu, sa našim merama i ponašanjem realno bi bilo da imamo preko 10.000 svaki dan...

Gregor

pre 3 godine

Srbija zvanicno ima 6,6-6,8m stanovnika od cega bar 600 hiljada vec odavno ne zivi ovde ali se tako vode. Do sada je registrovano oko pola miliona slucajeva korone kod nas, dakle ljudi sa nekim simptomima a ukupan broj je 5x veci. Slusao sam Kona kad je to rekao. Dodati na to i 1,3m navodno vakcinisanih i vidi se da smo ako ne na 4m onda bar oko 3,5m. Smislite lazi malo bolje

Kik

pre 3 godine

Da ste samo oduzeli imovinu kriminalcima mogli ste vakcinisat citavu srbiju I jos dosta komsija I to sve sa Pfizer vakcinom,,ali,,,,u USA je vakcinisano 25 populacije I brojevi su u tolkom padu da ni zdrastveni radnici ne vjeruju,,
Al u nas nece Pfizer hoce nesto kinesko I sad opet udri po narodu

Toni

pre 3 godine

(Mare, 5. mart 2021 20:03)

Apsolutno je netačna ta teorija o višestruko većem broju asimptomatskih. To je pokazalo i masovno testiranje u SLovačkoj, broj asimptomatskih slučajeva je bio nekih 5-6% u odnosu na broj zaraženih. Čak i djeca imaju simptome, srećom blaže i bez posledica.

Ivan

pre 3 godine

Kada je bilo 500 hiljada vakcinisanih, rekli su da je dovoljno 2 miliona za kolektivni imunitet. Pronadjite na internetu, ima sve dokumntovano. Sada na milion ipo vakcinisanih, kazu 4 miliona. Ne znam koliko puta treba sebi da uskoce u usta da bi ljudi shvatili da oni ne rade ovo zbog zdravlja i zbog unistenja virusa, nego zbog para.

Nikola

pre 3 godine

moramo se sloziti svi da je vakcina,dali zbog panike ili namerno ,odobrena u roku koji nije uobicajen.Znaci pre roka svih provera kontraidikacija koje su uobicajene.Videcemo sta ce biti,dal su zamorcici ovi sto su primili,ili ovi sto nece prave ogromnu gresku.

miso

pre 3 godine

kako 4 000000 kad nas odraslih za vakcinaciju ni nema toliko jedino zamoliti sve koji su otisli iz zemlje trbuhom za kruhom da se vrate i vakcinisu da naguramo 4 000000 pa nek idu nazad

drvobradi

pre 3 godine

Kon se veoma slabo razume u matematiku a to je osnovni alat za njegovu profesiju. Zato tako zvuči kada iznosi statistike i predviđanja. Pored toga, još i lažiraju rezultate ili ih preuveličavaju (broj vakcinisanih i revakcinisanih, obolelih, umrlih).
Situacija je prosta. Sad je 5.3, vakcinacija je pocela posle NG. Da bi vakcine imale pun efekat, treba da se prime 2 doze, u određenom razmaku i da prođe 2-3 nedelje od druge doze (za Sinofarm se pominje 40 dana). Osoba koja je dobila prvu dozu Fajzer vakcine 10.1 je tek polovinom februara razvila pun imunitet. Takvih je najmanje. Za Sinofarm je revakcinacija krenula 10.2, sto znaci da vecina revakcinisanih jos nije razvila dovoljno antitela.
Efekat vakcinacije tek ce se osetiti krajem marta, početkom aprila.
Ono sto bi trebalo pratiti je i broj ljudi sa težim simptomima, uporediti to sa podacima o vakcinisanim osobama.

pazi stani vidi gledaj

pre 3 godine

Bila bi fora da je rekao 6 miliona :)
(Lola, 05. mart 2021 18:25)

Bila bi fora da je rekao 10 miliona. Kako? Pa eto tako.

Steva

pre 3 godine

Ovaj KON reče da daje ostavku... Šta su odlučili
(Goran 973)


Ne pita se on tu više ništa,drugi manipulišu sa njime a preko njega i sa nama.

milan

pre 3 godine

Najvaznije pitanje je kolika je tacna prokuzenost. Sa kojim tacno brojem treba mnoziti trenutni broj registrovanih. Slazemo da je taj broj veci od 1 jer nisu svi registrovani. Ako mnozimo sa 5 dobijamo 2.5 milona. Ako je 6 onda dobijamo 3 miliona. Pitanje je i koliki procenat od vakcinisanih dodati jer se jedan procenat preklapa sa prokuzenima. Kako stvari stoje, mozemo se nadati da cemo do maja sa najmanje 600 hiljada registrovanih i 2 miliona vakcinisanih postici solidan imunitet nakon kojeg dnevni slucajevi nece biti veci od dvocifrenog broja. Sa daljim prokuzenjem i vakcinacijom trebalo bi skoro skroz potisnuti virus tokom leta.

123

pre 3 godine

A kakva vakcina je po vasem ukusu? Nisi bas dobar primer uzeo, svajcarska ne kaska sa vakcinacijom vec jednostavno nisu prihvatili rusku i kinesku vakcinu posto nisu zvanicno odobrene od strane EMA. Da budemo realni, nije da drugi kaskaju vec smo mi ispred. Velikim delom zato sto vakcinisemo neodobrenim vakcinama. Sad ako ne zelis neodobrene vakcine uvek mozes da se opredelis za one koje su odobrene (astra i fajzer ) . A posto si Svajcarsku pomenuo i oni imaju isti sistem kao mi sa prijavljivanjem i onda dobijes u kojoj si grupi ( A,B,C,D,... ) Jedina razlika u odnosu na nas je sto je odziv jako veliki i puno ljudi se prijavilo
(123, 5. mart 2021 20:20)

Jednostavno to nije 100% tačno što ste napisali. Pre oko devet dana najveći američki mediji su objavili vest da je FDA u pravnom smilsu dala odobrenje za Fajzer vakcinu po članu "o hitnom postupku u slučaju ogromne ugroženosti stanovništva". Druga vest je da FDA radi na izdavanju trajnog odobrenja za Fajzer vakcinu. U prevodu to znači da je zbog hitnosti postupka vakcina testirana na nekoliko puta manje dobrovoljaca nego što je prilikom postupka redovne procedure!!! A posebna je priča je ugovor Fajzera sa Izraelom i iskustva koja su tamo stečena.
(novinar, 05. mart 2021 21:16)

Ali je odobrena. Sve vakcine su tako odobrene posto je situacija hitna. A kakva su to iskustva proistekla iz ugovora fajzera i izraela? U sustini ni jedna vakcina nije po vasem ukusu...

oscar

pre 3 godine

Ja sam 24. Februara primio prvu dozu AstraZenece (indijske) koja se kod nas daje. Dan i po sam se raspadao od bolova u karlici. Lomilo me u svakom delu tela. Temperarura je bila blago povisena. 37,3. Nakon drugog dana su simptomi poceli da se smanjuju. Sad sam skroz ok. Videcemo u buducnosti kako ce biti :)
Supruga je iste simptome imala nakon vakcinisanja tom vakcinom kao i mnogi koje poznajem. Endokrinolog koji me leci je rekao da je to dobar znak, da je organizam imunoloski odreagovao. Opet znam masu ljudi koji nisu imali apsolutno nikakvih simptoma nakon kineske vakcine.
Ne znam vise ni sta da mislim. Ali ovo je otislo stvarno predaleko na svetskom nivou.